1. Tko leti vrijedi, ko ne leti ne vrijedi.
    (Johny Grobar, 17. septembar 2018 03:30)

    # Link komentara

  2. Što se mučite i raspravlja te, to je samo jedna obična igra u kojoj realno učestvuje 20 najboljih igrača a zadnjih 10 godina 3 čoveka i po nekad još 4. Velika stvar, ko je bolji od njih 3?Pa tu nema kraja dok traje ljudska cvilizacija i tenis će se razvijati, možda će biti 15 grend slem turnira godišnje, ko zna ko će i koliko osvajati turnira ubuduće a nije ni važno, važna je sama igra a ne igrači, oni dolaze i prolaze a igra ostaje i jedino je igra važna.
    (Srki s, 16. septembar 2018 17:00)

    # Link komentara

  3. Zamislite da se završni turnir igra na šljaci? Zamislite da umesto dva betonska, postoje dva "šljakasta" GS. A?
    (papalino, 15. septembar 2018 11:47)
    -----

    A zasto ne na travi? Sta bi bilo da su dva GS na travi, kao sto je i bio slucaj do 1988? Gde bi bio Rafa?
    (GS, 15. septembar 2018 23:51)

    # Link komentara

  4. I Hrvati će da ga slave. Ajmo Novak!
    (kms, 15. septembar 2018 23:33)

    # Link komentara

  5. Beton je najzastupljenija podloga zato sto je najatraktivnija podloga,da je vecina turnira sa sljaci tenis ne bi ni bio toliko popularan ...Nadal je dobar i na betonu al jednostavno Nole je bolji,nisu oni smisljali koliko ce kojih turnira biti na kojoj podlozi,jednostavno praksa je pokazala vremenom...
    (Paki, 15. septembar 2018 23:25)

    # Link komentara

  6. 20 da osvoji i najbolji je svih vremena jer je jaci u manjim turnirima od federera... I onda ce mnogi crci od sopstvene zlobe...
    (G, 15. septembar 2018 23:19)

    # Link komentara

  7. (Zuja, 15. septembar 2018 09:20)

    Tenis na OI nije od 1996-e, već od 1988-e.
    Proveri kod Štefi Graf, da li je dobila pravu zlatnu medalju u Seulu ili plastičnu.
    Što se tiče značaja olimpijskih zlata, proveri to sa Novakom.
    Zbog poraza od Delpa pre dve godine, je plakao više nego zbog svih izgubljenih GS turnira, zajedno.
    (Domaći teren, 15. septembar 2018 15:29)

    # Link komentara

  8. Ako se Federer odrekne svojih 6 grenslem titula, stići će Novaka!
     (Uroš, 15. septembar 2018 13:20)

    # Link komentara

  9. Kao i završni master koji je jako bitan gde igraju top 8 igrači sezone. Zato taj trofej i donosi 1500 poena. To recimo Nadal nikada nije osvojio. Dok ovde spominje OI gde je tenis ubačen pre 20 godina i koje se održavaju na svake 4 godine. Tenis nije Olimpijski sport i nikada neće biti...

    (Ratko, 15. septembar 2018 04:24)

    Moze i zavrsni turnir da nosi i 3000 poena. Taj zavrsni turnir je uvek ista podloga, dok tenis na Olimpijadi i menja podlogu. 2024 igra ce se u Parizu na slajci.
    Onda zavrsni turnir nije najveci turnir u gradu u kome se igra. I najbitnije gde sam ja pogresio vec dugo se ne igra ni finale zavrsnog mastersa u 5 mogucih setova. Jedan Davidenko i Dimitrov su ga osvojili. I onda kao nije bitna Olimpijada, iako je to jedini turnir gde se finale igra u 5 mogucih setova, pored GS, i pored ekipnog Dejvis kupa. Ono insistiras na stvarima koje ima igrac za koga ti navijas. Cemu to?
    (Xxx, 15. septembar 2018 13:03)

    # Link komentara

  10. Zamislite da se završni turnir igra na šljaci? Zamislite da umesto dva betonska, postoje dva "šljakasta" GS. A? Da se naježiš! Koliko bi onda imo Nolo? Kakav srećnik, na omiljenoj podlozi igra polovinu od ukupnog broja GS. Oh, pa on, i uz tu povoljnost, ima manje slemova od Dede i Rafe. I vi razmišljate kako je on najkompletniji teniser?! Klasičan nonsens! Rezime:Najkompletniji je Rafa! On na podlogama koje ne voli ima 6 slemova! A vi se tešite do besvesti, i sanjajte GOAT snove!
    (papalino, 15. septembar 2018 11:47)
    Ti ne razmisljas... U svetu se najvise igra na betonu pa je potpuno normalno da su dva GS turnira na tvrdoj podlozi. Ili mozda nisi nigde putovao pa mislis da je zemlja bogom dana? Mislim mozda, kao gradjevinski materijal.,.
    (Vlada, 15. septembar 2018 12:26)

    # Link komentara

  11. Zamislite da se završni turnir igra na šljaci? Zamislite da umesto dva betonska, postoje dva "šljakasta" GS. A? Da se naježiš! Koliko bi onda imo Nolo? Kakav srećnik, na omiljenoj podlozi igra polovinu od ukupnog broja GS. Oh, pa on, i uz tu povoljnost, ima manje slemova od Dede i Rafe. I vi razmišljate kako je on najkompletniji teniser?! Klasičan nonsens! Rezime:Najkompletniji je Rafa! On na podlogama koje ne voli ima 6 slemova! A vi se tešite do besvesti, i sanjajte GOAT snove!
    (papalino, 15. septembar 2018 11:47)

    # Link komentara

  12. Još 2-3 GS titule će Noletu biti sasvim dovoljne da ovake stručnjake nateraju da razmišljaju ko je najbolji ikada.
    (Ratko, 15. septembar 2018 04:24)

    Dve, ili tri? Ajd' nek bude dve, biće lakše da osvoji.
    (papalino, 15. septembar 2018 11:38)

    # Link komentara

  13. Ne bi Federer ima tih dvadeset da Novak nije dugo vukao povredu i losu formu al dobro ,sve je to dostizno .
    (no name, 15. septembar 2018 10:57)

    # Link komentara

  14. Ova razlika od 6 GS između Novaka i Rodžera bode oči pa će morati to Nole malo da koriguje i obori na dve tri titule iza Rodžera. To je ono što je realno da se dogodi. Da ga prestigne je veoma teško gledajući trenutnu konkurenciju. Mislim da će Novak isto biti blizu po broju nedelja na prvom mestu ili nadmašiti Rodžera. Posle toga neće biti dileme ko je najbolji teniser svih vremena. Kada se jednog dana pogleda statistički na sve tri podloge i uvidi kolika je bila Novakova dominacija, ovi mogu Rodžerovih 20 GS da okače mačku o rep. Ako recimo Novak završi na 18 GS titula i prebaci 300 nedelja na mestu broj jedan, pa se pojavi ovakav znalac i kaže kao bolji je Rodžer ima jednu ili dve titule više. Ma važi.
    (Milivoje, 15. septembar 2018 10:13)

    # Link komentara

  15. Niko ne može da zna kako će se odvijat situacija do kraja njihovih karijera a sigurno da se tako nije pričalo ni u eri drugih tenisera.

    Novak je već svrstan u toj kategoriju nevezano što "kaska" za dvojicom pomenutim al'isto tako oni znaju to. Dakle jedno je sigurno da ćemo gledat neizvesnost do kraja kad su u pitanju GS. Jer Rodžer koliko da je pri penzijom može itekako još do 2 GS a Nadal sa Novakom ima tri do četri sezona za bar 4 do 5 komada. Takav scenarijum je realan uz bljeskove nekih drugih tenisera koji će iskočit iz nekog drugog plana.
    (Donekle poznavaoc tenisa, 15. septembar 2018 09:35)

    # Link komentara

  16. Novaku nedostaje jedino olimpijska zlatna. Onda je osvojio sve što se u tom sportu može osvojiti, plus Dejvis kup. Ako i Federer i Nadal ostvare isto, onda ima 3 najveća tenisera ikad.

    Dakle olimpijska zlatna i Novak postaje Makoto Nagano. Cilj svakog sporta treba da bude savladati sve prepreke, a ne samo biti bolji od drugog.
    (Cune, 15. septembar 2018 07:51) # Link komentara.
    Druže tenis nije olimpijski sport! Bilo koji GS trofej je mnogo jači u tenisu od medalje na olimpijskim igrama. Završni masters je isto tako mnogo vredniji od medalje na olimpijskim igrama! Dejvis kup sa reprezentacijom je važniji u tenisu od medalje na OI. Svako ko voli i prati tenis će to isto reći. Tenis je kraljevska igra koju su obožavali Francuski i Engleski kraljevi i drugi plemići iz srednjeg veka. Najbliže ovom tenisu što danas gledamo, tj "moderni tenis" je iz sredine 19 veka. Vimbledon kao najprestižniji turnir je osnovan 1877 godine. Na programu letnjih OI tenis je ubačen od 1996 godine. Dakle veze sa vezom nema, jednostavno zna se koji su sportovi olimpijski. Medalja na OI je u rangu nekog turnira serije 500 a ja mislim da toliko bodova i nosi. Što se tiče nekih teniskih dostignuća i majstorstva apsolutno nije nikakvo merilo, pošto se igra svake 4 godine. Mnogo važnije je da Novak uzme još jedan RG i postane prvi teniser sa po 2 GS na tri različite podloge. Ili da veže kalendarski GS, ili da ima najviše titula na nekom GS turniru. To su teniska dostignuća i rekordi koji se pamte.
    (Zuja, 15. septembar 2018 09:20)

    # Link komentara

  17. Ja bih voleo da osvoji 30, ali znate li koliko jos ima do 21?!
     (dobarpogled, 15. septembar 2018 09:00)

    # Link komentara

  18. Nole već jeste najbolji svih vremena :)
     (ivana, 15. septembar 2018 08:52)

    # Link komentara

  19. Apsolutno se ne slazem!!!!Ma kakvi! On mora da osvoji.....hm...da vidimo, malo imam problem sa matematikom izvinjavam se, dakle, on ,ON, mora da osvoji, hm....pa jedan vise od onog tenisera koji bi imao jedan manje....da, to bi moglo biti to, ili ipak...Cekajte da izracunam….I posto ce mi trebati malo vise vremena I da vas ne zadrzavam , kao ON kada servira, odoh I Javicu se opet kada sve tacno izracunam!
    (Миодраг, 15. septembar 2018 08:48)

    # Link komentara

  20. To Novaku nije potrebno. Taj pritisak. Da osvoji zlato na sledećim OI i da uzme i 22 -23 GS , uvek će biti onih koji će dokazivati da su Federer ili Nadal bolji igrači. Ne postoji najbolji u istoriji. Pitajte danas nekog ko ima 18 godina ko je Džordan , B.Borg, Krojf , Karl Luis, Tayson...vreme guta sve. Najbolji je onaj koji je sada prvi i koji je u fokusu sada ..ovog trenutka. Novak je toliko osvojio da je za vreme trajanja aktivne karijere postao legenda tenisa . Pred njim je minimum još 6 godina aktivnog igranja. Nema mesta euforiji. Laganini život i igra uz paklene treninge.To jedino treba da radi.
    (VUK, 14. septembar 2018 18:28) Za sve se slažem osim jednog - i danas svi klinci znaju ko je Džordan!
    (srbistan, 15. septembar 2018 08:42)

    # Link komentara

  21. “Ako”
    (aha, 15. septembar 2018 08:35)

    # Link komentara

  22. Nole da uzme jos jedan RG i sinsinati i bice najbolji ikada, jer niko nije osvojio po 2 puta svaki GS i masters, a plus ima i pozitivan skor sa RF i RN, i gotovo, posle moze i reket o klin.
    (ivan, 15. septembar 2018 08:07)

    # Link komentara

  23. Ako se sve posloži Novak dogodine osvaja sva četiri slema i ulazi u istoriju gde je već samo će biti 1Plus olimpijada zlatoi irica je GAME OVER
     (Miljan, 15. septembar 2018 07:52)

    # Link komentara

  24. Novaku nedostaje jedino olimpijska zlatna. Onda je osvojio sve što se u tom sportu može osvojiti, plus Dejvis kup. Ako i Federer i Nadal ostvare isto, onda ima 3 najveća tenisera ikad.

    Dakle olimpijska zlatna i Novak postaje Makoto Nagano. Cilj svakog sporta treba da bude savladati sve prepreke, a ne samo biti bolji od drugog.
    (Cune, 15. septembar 2018 07:51)

    # Link komentara

  25. Njegov najveci problem je to sto je Srbin. Da je kojim slucajem Englez vec bi bo proglasen za naj, naj. To sto ima bolji skor i sa Nadalom i sa Federerom sasvim je dovoljno, ostalo da ne nabrajamo.
     (ssss, 15. septembar 2018 07:46)

    # Link komentara

  26. GS turniri jesu najvazniji,i tu nema polemike,ali pogledajte i H2H i vidjecete da Novak ima pozitivan skor i protiv Federera i protiv Nadala,a odigrali su veliki broj meceva.
    Iskreno nzm bas da li Nole moze do 20+GS,ja bi bio presrecan da to uradi,ali ja sam siguran da sigurno moze osvojiti jos 3-4.
    Ipak,idemo korak po korak i cekamo kraj godine i Novakovo ime na 1.mestu.
    Sportski pozdrav!
     (Stefan, 15. septembar 2018 07:36)

    # Link komentara

  27. Znaci posle 20 je brojka 21? To mi kaži, danima se pitam koliko treba da osvoji?
    (roMi, 15. septembar 2018 06:57)

    # Link komentara

  28. Ove kalkulacije nisu normalne.
     (djura, 15. septembar 2018 06:39)

    # Link komentara

  29. A što će Nadal, Federer i mlada garda samo stajati mirno po strani i gledati razjarenu Zver kako sve osvaja? A-A
    (CroFed, 15. septembar 2018 04:51)

    # Link komentara

  30. Ovaj poznati teniski analitičar je stručan kao kad zemljoradnik stane ispred prodavnice i uz flašu piva raspravlja sa kolegama ko je najbolji teniser svih vremena. Ako osvoji još samo 7 Gren Slem titula on je najbolji igrač svih vremena i tu je kraj svake rasprave. Ja ne znam da li u bilo kojem sportu je najbolji ikada onaj koji ima najviše trofeja? Ako uzmemo u obzir konkurenciju kada su titule osvajane, protiv koga su osvajane, onda ova priča stručnjaka ne pije vodu. Ko ima najviše pobeda protiv top deset igrača u istoriji na GS turnirima i mastersima tokom cele svoje karijere i slični parametri o kojima neko vodi računa i beleži. Kao i završni master koji je jako bitan gde igraju top 8 igrači sezone. Zato taj trofej i donosi 1500 poena. To recimo Nadal nikada nije osvojio. Dok ovde spominje OI gde je tenis ubačen pre 20 godina i koje se održavaju na svake 4 godine. Tenis nije Olimpijski sport i nikada neće biti, isto kao i fudbal, mada je tenis sport sa jako jako dugom tradicijom. Da je Federer tokom karijere vezao sva 4 GS to bi mu prvo stajalo u biografiji pa sve ostalo. Dok ovo Noletovo se spominje onako čisto uz put a to je jedno od najvrćih sportskih dostignuća, osvojiti uzastopno četiri GS na tri razlicite podloge. To nikada niko nije uradio. Još 2-3 GS titule će Noletu biti sasvim dovoljne da ovake stručnjake nateraju da razmišljaju ko je najbolji ikada.
    (Ratko, 15. septembar 2018 04:24)

    # Link komentara

  31. Logiično,zar ne!
    (deni, 15. septembar 2018 02:16)

    # Link komentara

  32. Federer 98 titula
    Djokovic 71
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sandzak, 14. septembar 2018 18:47)

    Od tih 98 Federerovih titula, 45 su niže kategorije (250 i 500). Federeru dodijalo da ga Nole i Nadal kantaju gde god stignu pa skupljao ove turnirčiće na koje se ova dvojica i ne prijavljuju.

    Nadal ima 29 takvih titula niže kategorije, a Nole 21.

    Kada se gledaju samo veliki turniri (Grand slemovi, Mastersi, završni Masters, Olimpijada), onda je slika mnogo drugačija:

    Federer 53, Nadal 51, Novak 50.

    S tim što je Federer pred penzijom, a ova dvojica imaju još par godina da ga lagano prestignu.
    (Milutin, 15. septembar 2018 02:00)

    # Link komentara

  33. da ljudi a šta je sa Rafom? on sigurno može da osvoji još par GS.A i matori Federer moze da se dočepa još jednog GS. Tako da Nole ima još puno da grebe i da se nada da ovi više neće osvajati GS-ve.
     (kec, 15. septembar 2018 01:56)

    # Link komentara

  34. Izbor za najboljeg svih vremena je cista glupost. Sva trojica su veliki igraci, sampioni. Ne moguce je izabrati najboljeg, a nema ni potrebe.
     (Serbistan, 15. septembar 2018 01:50)

    # Link komentara

  35. 20 ne bi bilo dovoljno zbog razlike u stilu gde je Federer neprikosnoven, ali sa 21 ne bi se moglo prigovoriti, doduse mora li biti strucnjak da bi sabrao 14 i 6
    (Procvetala bela lala...Zare Parangala, 15. septembar 2018 01:35)

    # Link komentara

  36. Osvojit ce za 50 godina. Mozda
     (herzeg, 15. septembar 2018 01:35)

    # Link komentara

  37. ama....Novak i Rafa su skoro isto godiste i po meni zato je jedini merodavan kriterijum ko je bolji sam medjusobni skor, a tu je trenutno bolji Novak....a kad je u pitanju Novak i Federerko tu je situacija komplikovanija. Nisu ni priblizno isto godiste, zato kriterijum medjusobni skor nije merodavan ali ni broj GS-ova, jer Federer nikad ne bi osvojio 20 GS-a da je tokom svih njih Novak bio u šemi...tako da je kod njih dvojice po meni nereseno...naravno, ako Nole osvoji vise GS-ova onda dvojbe nema
     (vaso, 15. septembar 2018 00:50)

    # Link komentara

  38. i ja ako osvojim 21 GS biću najbolji, suva logika
     (yung, 15. septembar 2018 00:39)

    # Link komentara

  39. On je svakako najbolji...
    (sava, 14. septembar 2018 23:52)

    # Link komentara

  40. A ako sva trojica budu imala po 20.slemova,Rafa zlato na OI,Rodzer zlato u dublu na OI,a Novak bronzu na OI i zlatni masters,sta se onda desava,ko ce biti goat? Ajmo Nole uzmi zlato na OI i 21. slem!
     (Pojedinci nemaju blama, 14. septembar 2018 23:45)

    # Link komentara

  41. A ako ne osvoji 21.onda nece?
     (C i n i k, 14. septembar 2018 23:32)

    # Link komentara

  42. Au, kakva racunica...
    (Alan Ford, 14. septembar 2018 23:26)

    # Link komentara

  43. Realno Nole ne treba da juri Rođu, već Rafu.

    Rafa će sigurno igrati još 5-6 godina i uzeće sigurno još 4 RG i tada preskočiti Rođu.
    Znači Nole mora preskočiti Rafu, i to će učiniti.
    Zna to Rafa zato se onoliko ubedačio posle Wim i USO.
    (SrbEUin, 14. septembar 2018 23:21)

    # Link komentara

  44. Ma sta rece? Sta ako osvoji 20? Plus mastersi, medjusobni skoro koji ima sa dzemperkom i mr. povredom (svaki put kada Novak igra dobro)? Vec krecu izgovori u slucaju da se poravna sa Federerom. Novak i da uzme 30 slemova opet bi za njega pricali "jedan od najboljih".Kakva si im patnja Novace...najveca!!
    (Brane, 14. septembar 2018 23:13)

    # Link komentara

  45. Inače, Novak nije jedini sa 4 GS u nizu, ima jedan što je to uradio pre njega i to čak dva puta u istoj kalendarskoj godini, pa ga opet niko ne uzima u obzir u konkurenciji za GOAT-a.
    (Toliko o tome, 14. septembar 2018 20:42)

    Tenis se mnogo menjao kroz istoriju, postojala je i amaterska era. Open era pocinje 1968, kad i svi najbolji ucestvuju. Ali i tad sve do negde 1974 svi GS osim Rolan Garosa se igraju na travi. US open tri godine je neka vrsta sljake i od 1977 prelazi na beton. Australi tek 1988 prelazi na beton.
    Taj kalendarski GS je veoma upitan, tacnije oba Lejvera. Tri na travi jedan na sljaci. Tek sam sad bolje pogledao mislio sam da je 2 na travi, a 2 na sljaci. Ovako bi mozda i Nadala imao kalendaeski GS tri na slajci, 1 na travi u toku godine. Veoma upitan kalendarski slem Lejvera.

    Sto duze bude prolazilo vreme, a da niko ne ostvari 4 uzastopne titule, da ga tako nazovemo "Nole slam" bice vise cenjen kao dostignuce.

    Pored Federera, Nadala, Novaka, dodao bih i Samprasa i Bjorga kao velikane tenisa. Lejver mi je nekako otpao. A videcemo kad ce neki novi tensier da ima 10+Gs titula.
    (Xxx, 14. septembar 2018 23:13)

    # Link komentara

  46. Da Federer ima 17 gs kao i Nadal, opet bi bio GOAT, jer su na njegovoj strani elegancija, virtuoznost, genijalnist, spektakularnost... Ali jasno je da sve to pada u vodu ako Rafa ili Novak osvoje dvadesetprvi! Do tog dana, dilema i ne postoji!
     (Danko, 14. septembar 2018 23:09)

    # Link komentara

  47. Na stranu sve ali jedan podatak.
    20+17+14 = 51 Grand slam
    33+31+27 = 91 Masters titula
    Neverovatan podatak Velike Trojke tenisa. Ukupno su Federer, Nadal i Djokovic do sad osvojili 142 Grand slam l-a i Mastersa. Fascinantno i jezivo. Ovo su "teniski monstrumi". I kada nas ne bude bilo vise na ovoj planeti, unuci i cukun unuci ce pricati o ova tri velika tenisera. Ovo se nece ponoviti u narednih 60 godina sigurno, a retko ko ce od nas da dozivi stotu, tako da... Neverovatna teniska istorija.
     (zvezdas-RajvoSa, 14. septembar 2018 22:44)

    # Link komentara

  48. pa realno i dvadeset bi bilo dosta ili več najviše zaboravijo,da federeru fale 2.mastersa jer federer nema masters slema a osvojio je isto tako sve slemove na 3.različite podloge kao jedini teniser.ovako 18.slemova i moze se smatrati najboljim.netreba 20.on je več sada trenutno odma iza feda samo kad bi zapad to shvatio.po njima treba 50 ili ništ jer jer srbin.ako doda 4.slema da batali tenis jer sledi nešto gore nego moniki seleš.amerika,engleska,francuska,nemačka ljubomora,da je neko bolji od njih.
    (slaviša šmigič, 14. septembar 2018 22:30)

    # Link komentara

  49. Realno, nije bolji teniser od Federera i Nadala tako da je ovaj broj osvojenih slemova pravican.
    (Vlada, 14. septembar 2018 22:10)

    Nisam znao da su sva trojica završila karijeru tako ispada po tvom komentaru ako Novak osvoji više od njih hoće li to biti pravično po tebi ili ne.
     (Nebojša, 14. septembar 2018 22:26)

    # Link komentara

  50. Da je najveci ne bi US OPEN finale bilo gledanije zenski nego.muski... 

    Ali Roger je Roger.. da je Roger igrao citav svijet. gleda tenis.... 
    jer je to vise od tenisa.
    (Danijel, 14. septembar 2018 22:13)

    U Americi je bilo gledanije žensko finale ali Amerika nije ceo svet teško da je u globalu ženski meč privukao više gledalaca od muškog finala.
     (Nebojša, 14. septembar 2018 22:24)

    # Link komentara

  51. Ali ako osvoji 30, tek onda ima šanse da svi priznaju da je najbolji.

    Ajde, stvarno, smanjite malo doživljaj. Ne broje se samo GS titule.
    (gigatrend, 14. septembar 2018 22:18)

    # Link komentara

  52. Sve se računa, i olimpijsko zlato i Dejvis kup, sve je to tenis. Federerci su smešni. Kao kada bi Nadalovi navijači govorili da se pravi tenis igra samo na šljaci, tako federerci insistiraju na osvojenim GS u čemu njihov pulen prednjači.

    idu mi već na ... živac ovi koji kao podilaze Novaku da "može da osvoji 21 slem". Nema potrebe, već ima više trofeja i više rekorda. Federer će da igra do 50 da bi stigao Novaka i Nadala, ali mu ovi stalno izmiču još dalje.
    (Džoni, 14. septembar 2018 22:17)

    # Link komentara

  53. Da je najveci ne bi US OPEN finale bilo gledanije zenski nego.muski...

    Ali Roger je Roger.. da je Roger igrao citav svijet. gleda tenis....
    jer je to vise od tenisa.
     (Danijel, 14. septembar 2018 22:13)

    # Link komentara

  54. Realno, nije bolji teniser od Federera i Nadala tako da je ovaj broj osvojenih slemova pravican.
     (Vlada, 14. septembar 2018 22:10)

    # Link komentara

  55. Tenis nisu sami GS .Postoji mnogo parametara koji se vrednuju.A ko će podvući crtu, kada i na koji način, polako, videćemo
     (Baš zato što te znamo, 14. septembar 2018 22:07)

    # Link komentara

  56. Stigni Federera i Nadala po placanju poreza ako vec ne mozes po titulama.
    (GOAT Federer, 14. septembar 2018 22:07)

    # Link komentara

  57. pa to je samo sva cetiri sledece godine, i jos tri. nikad ne reci nikad kad je Novak u pitanju.
     (mb011, 14. septembar 2018 22:06)

    # Link komentara

  58. A sta ako Federer osvoji jos barem 3 GS do kraja karijere?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BODIBOND, 14. septembar 2018 19:15) # Link komentara

    Ma osvojice 10 GS do kraja karijere. Jedan ako osvoji bice cudo i to samo ako mu se u zrebu sklone Nadal, Dominik Tim, Djokovic, Delpo, Vavrinka, Nisikori, Cilic i Izner. Kao sto je tesko ocekivati da ce Djokovic osvojiti 7 GS titula, najrealnije maksimum jos 4 ce osvojiti, tako je nerealno ocekivati da Federer uzme 3, jedan da uzme bice cudo. Jasno je pokazao znake slabosti izgubio dobijen mec protiv Andersona na Vimb., Milman ga dobio bez problema na US.
    (srle, 14. septembar 2018 21:59)

    # Link komentara

  59. Бесмислено наглабање више... Да није Надала и Федерера, не би ни Ђоковић био ово што јесте!
     (Ајде@, 14. septembar 2018 21:56)

    # Link komentara

  60. Niko ne kaze da je Bil Rasel najbolji kosarkas ikada iako je osvojio 11 titula kao najbolji igrac Bostona. To nekako svi sklanjaju u stranu pa i sam Dzordan zaboravlja kada krene da se hvali sa 6 titula.
     (Titus Pullo, 14. septembar 2018 21:56)

    # Link komentara

  61. ovo je kao da je rekao 'ako kanis pobijediti, ne smijes izgubiti'
     (pope, 14. septembar 2018 21:55)

    # Link komentara

  62. Nema pojma da osvoji toliko trofeja. Novak je igrao najbolji tenis ikada, iako nije najtrofejniji.
     (marlon, 14. septembar 2018 21:53)

    # Link komentara

  63. Novak će sigurno, ako se ne povređuje, da dominira tenisom bar još 4-5 godina. To znači da realno osvaja još 8-10 najvećih turnira. S obzirom da trenutno ni jedan od mlađih igrača ne obećava, Federer je realno druga liga za Noleta, a Nadala muče povrede, nema tu šta da se mudruje. dok je god zdrav nema mu premca sledećih nekoliko godina. ne bi bilo iznenađenje da osvoji sva 4 slema 2019.
     (Zoran, 14. septembar 2018 21:46)

    # Link komentara

  64. Ovo je u rangu onoga - Ako kaniš pobijediti, ne smiješ izgubiti.
     (Topalovići, 14. septembar 2018 21:45)

    # Link komentara

  65. Ako je to rekao Dejvid Lo, to je to, kraj price...
     (Ako, 14. septembar 2018 21:42)

    # Link komentara

  66. @Domaci teren
    Lepota je stvar ukusa.Zato su pametni i razumni ljudi napravili kriterijume i pravila za svaku igru.Tenis je jedna od igara.Igra se na rezultat.Mozemo diskutovati da li bi bilo pravičnije da se igra u broj gemova umesto setova itd...,ali ne možemo diskutovati o rezultatu postignutom po pravilima.Sta je lepo kod Federera a nije kod Novaka.I jedan i drugi igraju za pobedu-rezultat.Novak je uspešniji,jer je raznovrsniji.Ne dozvoljava Federeru da prolazi na njegovu foru.Novakova fora je jača.To dokazuje skor njihov,a i njihova aktivna era.Novak je nasao načina da pobedjuje češće Rodzera i Nadala.Rodzer želi igru koja njemu odgovara,a Novak se suprotstavlja tom stilu i nudi svoj.Nastaje nadmetanje u kome pobedi bolji.Novak je nasao više alata da pobedi češće.
    Ko je tu bolji?
    Pričamo o tome,jer se ova igra igra na rezultat i to po tacno utvrdjenim pravilima.Sudija sudi,auditorijum prati i navija.
    O čemu vi neki ovde diskutujete.Pausalni ste i neprecizni.Iznosite dojam.U igri na rezultat,dojam je sporedna stvar i nema vrednost niti donosi poen.
    Novak igra najbolji tenis današnjice i to potvrdjuje rezultat.
    Novak je najbolji teniser današnjice,jer ima pozitivan skor sa svima iz prvih 100 tenisera.Zverev je sporan i želim sto pre susret sa nepovredjenim Novakom.
    (Djed Gavrilo, 14. septembar 2018 21:38)

    # Link komentara

  67. ma volio bih ja da nole dodje do 30 gs, ali ovih 7 je malo prevelik korak.,...znam ja, da sad izgleda kao stijena, nepobjedljiv i sve to...ali isti takav je bio prije dobre 2 godine nakon osvajanja rg i kompletiranja sva 4 gs....
    ima puno nepredvidljivih stvari i tesko je reci da ce mu samo tako poci za rukom....ipak ce i zverev napokon doci do drugog tjedna grand slama, thiem ce isto nekog pobjediti, chung, kacanov.... momci dolaze, nole stari, pitanje je moze li opet uzimati po barem 2 gs godisnje....a da dodje do 7, treba barem 4 sezone vrhunskog tenisa-.----
    ja mu zelim, ali mislim da ce mu biti tesko, pogotovo ako mu to postane teret.....neka jos uziva u tenisu i igra sa ovakvom motivacijom kao do sada, pa dokle dodje, dodje.....
    (dado, 14. septembar 2018 21:33)

    # Link komentara

  68. Ako Federera proglase najboljim svih vremena tu odluku ce osporavati mnogi, upravo zbog Djokovica i Nadala, tako da se to nece desiti. Nadala ne mogu proglasiti najboljim svih vremena vec je on: bio, jeste i bice kralj šljake. Jedini koji moze da bude G.O.A.T je Novak, a za to mu treba još G. Slemova. Dakle ili ce se proglasiti zlatna era tenisa u kojoj ce ova trojica biti prvi medju jednakim ili ce to biti Novak.
    (Rambo, 14. septembar 2018 21:22)

    # Link komentara

  69. Nije... Njegovih 14 je vrednije od Federerobih 20 jer je 13 od 14 osvojio u finalima protiv nekoga iz prve trojke.
    Da ne pričam o 4 slema u nizu i o 9 mastersa... Medjusobni skor i da ne pominjem.
     (Mare, 14. septembar 2018 21:22)

    # Link komentara

  70. Dao im 2 god fore, Mareju i Vavrinki poklonio Slemove i opet će imati više od 21 GS!
    IDEMOOOO
    SPARTAAAAAA
     (Žikica-prva puška Srbije, 14. septembar 2018 21:17)

    # Link komentara

  71. Teska prica sticice Rafu i to je to realno. Ali ko da je to bitno on je za nas najbolji i uvek ce to i biti pa da nista vise ne osvoji. Zelim mu samo ako je moguce nekako da uzme to olimpijsko zlato u singlu. To mu fali samo ovo ostalo sve je covek uzeo.
     (Mrle, 14. septembar 2018 21:17)

    # Link komentara

  72. Osvojice Nole vise GS od Federera i to ne samo 21. Vidite Federer igra jos a od Novaka je stariji cak 6 godina sto znaci da ako Novak bude igrao jos 6 godina i osvaja u proseku samo 1 GS godisnje imace isto koliko i Federer a ja mislim da ce osvajati i vise jer posle svih problema i toliko duge pauze on se vrati i osvoji 2 GS mislim da mu nece biti problem i u narednim godina da osvoji toliko godisnje.
    (Zoran, 14. septembar 2018 21:11)

    # Link komentara

  73. NAPRED JUNACE!TI TO MOZES STA JE ZA TEBE JOS 6-7 grem slemova,pokazi da si NEPOBEDIV,DA SI PRVI AS!NAVIJAM ZA TEBE JOS OD POCETKA TRENIRANJA TENISA,NEMOJ ME RAZOCARATI !
    (dragana, 14. septembar 2018 21:10)

    # Link komentara

  74. (a to je Nole, 14. septembar 2018 20:46)

    Objasni mi molim te, kako se meri to majstorstvo u tenisu?
    Ima neka egzaktna procedura ili se i tenis, kao i svaki drugi sport igra baš za te prezrene titule i trofeje?
    Znači, šta sve neću da pročitam ovde, a samo na sekund pomislim, šta bi isti pisali, da Novak ima najviše trofeja, a ja dođem i kažem - ne drugari, džabe mu je što je najtrofejnij, kad nije najveći mastor.
    Mada ako ćeš o majstorstvu, Fedov tenis je neverovetno lep za gledanje, barem dok je bio na vrhuncu i to ne može da se meri ni sa Nadalaovim agresivnim šljakerskim stilom, a kamoli sa Novakovim i Mrejevim defanzivnim linijaškim pristupom.
    Kao što vidiš pojam majstorstva je relativan, zato postoje titule, igraš Lepo i osvojiš, pobediš sve te koji ih imaju više od tebe, onda ih prestigneš i onda dođeš ovde na sajt i kažeš - e, sad je stvarno najbolji.
    (Domaći teren, 14. septembar 2018 21:06)

    # Link komentara

  75. Pa dobro. To je još 7 slemova. Za 3 ipo godine je izvodljivo :-)
     (Madjo, 14. septembar 2018 21:04)

    # Link komentara

  76. Pa možda i Rodžer osvoji još neki... Slaba je konkurencija.
     (Bane17, 14. septembar 2018 21:03)

    # Link komentara

  77. pustite gs-move, uzivajmo u nolu sad kad se konacno vratio, racune cemo svoditi kad prestane da igra
     (bob, 14. septembar 2018 21:02)

    # Link komentara

  78. Nadal ima prosek skoro svaki treći GS na kome učestvuje uzima (17/54=0.314)
    ,Federer malo iznad svakog četvrtog (20/74=0.270) a Đoković (14/55=0.254) svaki četvrti.
    E sad treba pretpostaviti na koliko će ko GS učestvovati do kraja karijere pa možemo izračunati ko će imati najviše GS.Kao pretpostavku ćemo uzeti da sva trojica odigraju isti broj sezona.

    Federer 2 sezone još ( odigrao 21) 8 GS-1RG (valjda će se pojaviti u oproštajnoj sezoni) i 1 zbog odmora =6x0.270=1.6 ali sobzirom na godine možemo smanjiti na 1 GS+20 koje ima=21 total

    Nadal još 6 sezona (odigrao 17) 24 GS-6 propišta zbog povreda (prosek odsustvavanja mu je 4+2 zbog godina)=18x0.314=5.6 ali ćemo isto zbog godina (forme) koje dolaze smanjiti na 5+17 koje ima=22

    Đoković još 8 sezona (odigrao 15) 32 GS--5 će izostati (3 prosek+2 zbog godina)= 27x0.254=6.8 ali ćemo zbog "mladosti" da zaokružimo na 6+14 koje ima=20

    Ja bih se kladio na Nadala.
     (BeKo, 14. septembar 2018 21:01)

    # Link komentara

  79. Argumenti pojedinih komentatora da je Rodzer stariji 6 godina i zbog toga u neravnopravnom polozaju u odnosu na Novaka, ne piju vodu. Pa, prije 12-13 godina, Rodzer je bio u prajmu, a Novak tek djecak, tinejdzer. Tako da je stanje tu nivelisano. Plus, sta bi se desilo da se Rodzer penzionisao prije dvije godine? Ostao bi na 18 GS. Dakle, osjeca se dovoljno mocnim (a i jeste) da osvaja i dalje, zato je jos tu. Rafa, po meni, moze do jos 2 RG i to bi bilo to, povrede i istrosenost uzimaju danak. Ako Nole uzme Australiju, sve je moguce - docekace ostatak sezone sa nevidjenim samopouzdanjem. U suprotnom, ono (samopouzdanje) ce splasnuti i bice vrlo tesko naci motivaciju pogotovo ako AO osvoji Rodzer. Ipak vjerujem da Novak ovakvu sansu nece ispustiti.
     (Lav Lazo, 14. septembar 2018 21:00)

    # Link komentara

  80. Osvajao Rodzer GS turnire kada je Sampras bio na zalasku karijere, kada su mu protivnici bili Safin , Hjuit a od 2011 Novak 11 GS turnira Rodzer 4.Medjusobni skor
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NY, 14. septembar 2018 20:33)

    Prvo jedna informacija za tebe. Tenis se ne igra od 2011-e, nego mnogo ranije, bez obzira što za neke istorija svemira počinje od te godine.
    Drugo, čovek je se bunio, što se gledaju samo GS turniri, ja mu predočio i statistiku mastersa i drugih takmičenja i sad opet ne valja.
    A Safina nemoj da omalovažavaš, gledao sam ga u njegovom prajmu i da nije bilo Feda, imao bi on više GS-a i od Mareja i Vavrinke.
    Kasnije su stigli mlađi Nadal i Novak, ali to uopšte ne umanjuje, njegove teniske kvalitete.
    (Toliko o tome, 14. septembar 2018 20:57)

    # Link komentara

  81. Ali zašto da se računaju samo GS? Na mastersima igraju isti igrači valjda?
    (Saša, 14. septembar 2018 20:04)

    To pitanje moze da napise samo onaj ko pogleda jedna mec godisnje.
    Mec izmedju dva velika igraca u koji udje u 5 set, su mecevi koji se pamte. Svi mastersi cak imaju taj brejk u 3 setu. Retki si mecevi, mozda onaj u Madridu izmedju Novaka i Nadala koji je trajao nesto manje od 5 sati i koji se pamti. I onaj Nadala i Federera u finalu Rima u 5 mogucih setova. Tad su ukinuli da se u finalu mastersa igra na 3 dobijena seta.
    Samo finale olimpijade i finale zavrsnog turnira se igra u 5 mogucih setova. I nikad se do sad nije desilo. A do finala se igra u 3 dobijena seta.
    I posle pitanje zasto su GS-turniri najbitniji, je suvisno.
    (Xxx, 14. septembar 2018 20:52)

    # Link komentara

  82. Ali zašto da se računaju samo GS? Na mastersima igraju isti igrači valjda?
    (Saša, 14. septembar 2018 20:04)

    To pitanje moze da napise samo onaj ko pogleda jedna mec godisnje.
    Mec izmedju dva velika igraca u koji udje u 5 set, su mecevi koji se pamte. Svi mastersi cak imaju taj brejk u 3 setu. Retki si mecevi, mozda onaj u Madridu izmedju Novaka i Nadala koji je trajao nesto manje od 5 sati i koji se pamti. I onaj Nadala i Federera u finalu Rima u 5 mogucih setova. Tad su ukinuli da se u finalu mastersa igra na 3 dobijena seta.
    Samo finale olimpijade i finale zavrsnog turnira se igra u 5 mogucih setova. I nikad se do sad nije desilo. A do finala se igra u 3 dobijena seta.
    I posle pitanje zasto su GS-turniri najbitniji, je suvisno.
    (Xxx, 14. septembar 2018 20:51)

    # Link komentara

  83. IGRAJ NOLE IGRAJ I POBEDI.....
     (NO1E, 14. septembar 2018 20:51)

    # Link komentara

  84. A sto mora da osvoji 21 gs. On je najbolji jer je smo on sve vazne turnire osvojio
    (kales, 14. septembar 2018 20:50)

    # Link komentara

  85. Stvarno je veliki genije taj analiticar, ko bi pomislio da ce Djokovic biti najveci svih vremena ako osvoji 21 GS...
    (Peca, 14. septembar 2018 20:49)

    # Link komentara

  86. Roger Federer:
    20 grand slam titula 
    27 mastersa 
    6 zavrsnih turnira 
    1 davis kup 
    1 zlato u dublu na OI 
    1 srebro u singlu na OI 
    98 titula 
    310 nedelja kao broj 1 
    237 uzastopnih nedelja kao broj 1 
    5 puta zavrsavao godinu kao broj 1 
    3 godine osvajao po 3 grand slama 
    10 uzastopnih finala na grand salmovima 
    8 puta ESPY teniser godine 

    Treba lo jos.
     (Danijel, 14. septembar 2018 20:49)

    # Link komentara

  87. Ne očekujte od Novaka i Nadala da igraju dugo ko Roger jer namaju taj stil...

    Nadal i Novak su ludi u dugim pojenima ali se tu troše... sto ukazuje jer djokovic evo dvije godine skoro nije igrao... a da ne pricam za Nadala.sta je sve pauzirao...

    Ne moze jare i pare..

    Noval i Nadal se nisu primakli Rogeru po Gs titula evo skoro 2ipo godine...
    A Nadal nijje dobio Rogera evo skoro 5 godina... cudno a.!!!
    pocetkom 2014 a sada ulazimo u 2019.
     (Danijel, 14. septembar 2018 20:48)

    # Link komentara

  88. Federer,Nadal,DJokovic zajedno imaju 14+17+20 ukupno 51 GSLEM,sto znaci da niko punih 13 godina nije osvojio od drugih tenisera..E to je ono sto se nece ponoviti stim sto ce NOVAK uzeti jos koji IDEMO..
    (dejan, 14. septembar 2018 20:48)

    # Link komentara

  89. @ Toliko o tome 12:16

    U naslovu je jasno o čemu se radi: o NAJBOLJEM teniseru. A ti pišeš nešto drugo: o najtrofejnijem teniseru. To nije isto. Najbolji teniser je onaj koji je najveći majstor teniske veštine i koji pobeđuje sve ostale majstore. Najbolji teniser može biti najbolji bez i jednog osvojenog trofeja, na primer. A najtrofejniji je najangažovaniji, koji je jurio trofeje. Npr. RF je, mislim prošle godine, igrao Istanbul, i naravno pobedio, dok ostali najveći konkurenti tamo nisu uopšte ni igrali. I, onda ljubitelji RF mašu s argumentom da njihov ljubimac ima najviše turnirskih pobeda pa je zato najbolji. Ili, ističu da RF ima najviše GS pobeda, a skrivaju da su neke osvojene protiv nedozrelih igrača, ili, opet u odsustvu najboljeg igraca
     (a to je Nole, 14. septembar 2018 20:46)

    # Link komentara

  90. Новак ако освоји и 20 биће већи од Федерера,јер је освојио СВЕ а Федерер није.Не треба заборавити да је ово златна ера тениса јер тројица најбољих играју у исто вријеме.Не може нико рећи да је Федерер имао праву конкуренцију прије,јер док су били Сампрас и Агаси,он није узео нити један ГС.Конкуренција је Родик,Филипусис,Рафтер,незаинтересовани Сафин....дајте мало реално.Ноле је бољи у међусобним сусретима.Не заборавите и врхунске играче Мареја,Вавринку,Чилића,Делпа,који имају несрећу да играју у овој ери.
     (Бојан, 14. septembar 2018 20:45)

    # Link komentara

  91. Toliko o tome@. Ako Novak osvoji 18 GS, kako ces objasniti da nije najbolji svih vremena? Jedini ima sve osvojene masterse i GS, jedini vlasnik sva 4 GS u isto vreme, jedini probio cifru od 16000 a i 17000 poena, jedini koji je ikada imao vise od duplo vise poena od drugog, znaci i od drugog i treceg zajedno. Ako Bolitijeri i Toni Nadal kazu da je njegov tenis u top formi najveci nivo tenisa ikada vidjen, mislis li da su nakompetentni? Ne pokusavaj ovime da umanjujes vrednost jednog maestra.
    (garda, 14. septembar 2018 20:30)

    Klasično zabijanje glave u pesak, po sitemu - Ako nam činjenice ne idu u prilog, tim gore po činjenice!
    Ni jedan podatak nisam izmislio, ja ne nagađam kao ti, "ako uzme ovoliko, biće onoliko"... kao na pijaci.
    I opet po stoti put, GS titule su najprestižniji trofej za svakog tenisera, tako i Novak kaže, pa ko smo mi da ga učimo šta mu najviše znači.
    Inače, Novak nije jedini sa 4 GS u nizu, ima jedan što je to uradio pre njega i to čak dva puta u istoj kalendarskoj godini, pa ga opet niko ne uzima u obzir u konkurenciji za GOAT-a.
    (Toliko o tome, 14. septembar 2018 20:42)

    # Link komentara

  92. ok.. znaci sad je Roger sa 20 najbolji svih vremena!!!
    Slazem se. :)
     (Danijel, 14. septembar 2018 20:39)

    # Link komentara

  93. Nole je već ispisao istoriju... Šta će biti na kraju njegove karijere, 21, 22... Da li će Nadal i Federer još nešto osvojiti... Nije bitno... Lepo je gledati i navijati za ovakvog sportistu i čoveka... Još je i naš... Opušteno ljudi...
    (marko, 14. septembar 2018 20:36)

    # Link komentara

  94. ovde ispade da se ne mere međusobni dueli, mastersu i to sve, nego samo koliko puta si osvojio grend slem??? pa ukinute onda sve ostale turnire pobogu... teško da zapad prihvati jednog srbendu, opuštenog momka da bude GOAT jednog finog aparthejdskog "belog sporta" nego im treba Švajcarac... Nole uzmi 22 za inat! Nole>Rafa>>Federer 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (drtrtmrt, 14. septembar 2018 18:22) 

    Dragi srbendo, ja se evo slažem s tobom da treba gledati sve turnire, ali nekima ni to ne valja, nego samo proberu onu statistiku koja njima odgovara. 
    A podaci su surovo jasni, kad uporedimo ovu trojicu majstora: 
    Najviše titula ukupno: Roger Federer 
    Najviše GS titula ukupno: Roger Federer 
    Najviše Mastersa ukupno: Rafael Nadal 
    Najviše Olimpijskih zlata: Rafael Nadal 
    Najviše Davis Cupa: Rafael Nadal 

    To su trofeji. 
    Posle možemo da gledamo ko je osvojio koliko u nizu, u kojim gradovima, međusobni skor, broj nedelja na prvom mestu i sve druge moguće kombinacije. 
    Primera radi, jedna jednina GS titula Ane Ivanović, vredi više os svih prvih mesta na ATP listi koje su imali Jelena Janković i Marselo Rios.
    (Toliko o tome, 14. septembar 

    Osvajao Rodzer GS turnire kada je Sampras bio na zalasku karijere, kada su mu protivnici bili Safin , Hjuit a od 2011 Novak 11 GS turnira Rodzer 4.Medjusobni skor
     (NY, 14. septembar 2018 20:33)

    # Link komentara

  95. Neka sve ide svojm tokom, pustimo Noleta da živi i igra, a rezultati će već doći. Od ove kombinatorike, vrti se u glavi........
     (m, 14. septembar 2018 20:32)

    # Link komentara

  96. Toliko o tome@. Ako Novak osvoji 18 GS, kako ces objasniti da nije najbolji svih vremena? Jedini ima sve osvojene masterse i GS, jedini vlasnik sva 4 GS u isto vreme, jedini probio cifru od 16000 a i 17000 poena, jedini koji je ikada imao vise od duplo vise poena od drugog, znaci i od drugog i treceg zajedno. Ako Bolitijeri i Toni Nadal kazu da je njegov tenis u top formi najveci nivo tenisa ikada vidjen, mislis li da su nakompetentni? Ne pokusavaj ovime da umanjujes vrednost jednog maestra.
    (garda, 14. septembar 2018 20:30)

    # Link komentara

  97. Robert Horry Ima 7 sampionskih prstena a Jordan Ima 6 znaci bolji je Horry igrac?
    (Uros, 14. septembar 2018 20:12)

    Nije to osvojio Robert Ori sam, nego timovi za koje je imao sreću da igra, a bio je samo jedan manji šraf, pored mnogo većih zvezda.
    Ova tri teniska velikana, su svoje titule osvojili u pojedinačnoj konkurenciji, oči u oči sa ljutim rivalima.
    (Ime poznato redakciji, 14. septembar 2018 20:27)

    # Link komentara

  98. mora samo da ostane zdrav 5 god i to je to, uzece sve...
     (Raci, 14. septembar 2018 20:20)

    # Link komentara

  99. @Saša, mastersi su kategorija ispod, uozbilji se! Zbog tih mastersa je ispred Samprasa, jer imaju isto slemova, ali nije ispred Nadala pa da ima i 50 mastersa!
     (Petar, 14. septembar 2018 20:20)

    # Link komentara

  100. ovde ispade da se ne mere međusobni dueli, mastersu i to sve, nego samo koliko puta si osvojio grend slem??? pa ukinute onda sve ostale turnire pobogu... teško da zapad prihvati jednog srbendu, opuštenog momka da bude GOAT jednog finog aparthejdskog "belog sporta" nego im treba Švajcarac... Nole uzmi 22 za inat! Nole>Rafa>>Federer
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (drtrtmrt, 14. septembar 2018 18:22)

    Dragi srbendo, ja se evo slažem s tobom da treba gledati sve turnire, ali nekima ni to ne valja, nego samo proberu onu statistiku koja njima odgovara.
    A podaci su surovo jasni, kad uporedimo ovu trojicu majstora:
    Najviše titula ukupno: Roger Federer
    Najviše GS titula ukupno: Roger Federer
    Najviše Mastersa ukupno: Rafael Nadal
    Najviše Olimpijskih zlata: Rafael Nadal
    Najviše Davis Cupa: Rafael Nadal

    To su trofeji.
    Posle možemo da gledamo ko je osvojio koliko u nizu, u kojim gradovima, međusobni skor, broj nedelja na prvom mestu i sve druge moguće kombinacije.
    Primera radi, jedna jednina GS titula Ane Ivanović, vredi više os svih prvih mesta na ATP listi koje su imali Jelena Janković i Marselo Rios.
    (Toliko o tome, 14. septembar 2018 20:16)

    # Link komentara

  101. Ali zašto da se računaju samo GS? Na mastersima igraju isti igrači valjda?
    (Saša, 14. septembar 2018 20:04)

    Zato sto je titula na GS jaca, vaznija i prestiznija nego ona na Mastersima.
     (BODIBOND, 14. septembar 2018 20:16)

    # Link komentara

  102. A ako ne osvoji. neće, ostaje Federer! I to je to!
     (Danilo, 14. septembar 2018 20:15)

    # Link komentara

  103. Realno ce mu biti dovoljno da osvoji jos 2 RG i onda ce imati po 3 titule na svakom GS sto nikad nikom nike poslo.za rukom. Rod Lejver i Roj Emerson jedini imaju po 2.
     (Pepe, 14. septembar 2018 20:13)

    # Link komentara

  104. Robert Horry Ima 7 sampionskih prstena a Jordan Ima 6 znaci bolji je Horry igrac?
    (Uros, 14. septembar 2018 20:12)

    # Link komentara

  105. Ispostavi e se da je Noletovo smanjenje kilaze, koje sam ja ovde cesto kritikovao, znacajno uzicati na produzetak karijere. Kada mu vidim “desanku” na slikama....deluje impresivno, snazno.
    Po meni, realno je da u naredne tri godine u dve godine uzme po dva i u jednoj (sledecoj) tri GS. I to je to.
    (sasa jokic, 14. septembar 2018 20:12)

    # Link komentara

  106. @TraktordzijaBane, 14. septembar 2018 18:34

    Ako nisi gledao tenis pre 2011 to svakako ne znači da su tada igrali luzeri. Sećam se da je Federer sa 19 godina dobio Samprasa na Vimbldonu i to kada je ovaj imao svega 30. Agasi je bio negde Nadalovih godina kada ga je Federer pobedio. Safin je bio teniser kakvog danas nema, naravno ne računajući Novaka, Federera i Rafu. Rodik, čini mi se da ima 6:4 protiv Đokovića i na Vimbldonu je bio dominantan. Teško bi bilo ko danas mogao da ga dobije na travi. Hjuit je takođe bio odličan igrač. Nesportski je nazivati te ljude luzerima.
    Nole je naš veliki šampion i drago mi je da se vratio, ali me nerviraju komentari koji nemaju osnovnu sportsku kulturu. Kao da tenis nije postojao pre Đokovića, kao da je period pre 2011 neki mračni period tenisa, u kome su igrali neki anonimusi o kojima se samo zna da su bili luzeri.
    Možda Nole i bude GOAT na kraju karijere, ali niko ne može osporiti Federeru 20 GS. Sportski je čestitati i diviti se takvom uspehu.
    (Đorđe, 14. septembar 2018 20:11)

    # Link komentara

  107. @bmiles: Ne moraš pisati "tacka" na kraju svake rečenice.
    (phreak, 14. septembar 2018 20:11)

    # Link komentara

  108. Ali zašto da se računaju samo GS? Na mastersima igraju isti igrači valjda?
    (Saša, 14. septembar 2018 20:04)

    # Link komentara

  109. I u košarci je slično, cca 8-10 igrača ima više šampionskih titula od Majkla Džordana, uključujući vrlo neobičnog Roberta Orija. Bil Rasel 11- Džordan 6. Pa ipak se Džordan smatra za najboljeg.
    Broj gren-slem titula nije jedini kriterijum i ne može biti. Ako Novak uspe da nadmaši npr. broj nedelja na mestu broj 1, broj završenih godina na prvom mestu, broj završnih mastersa i po drugi put osvoji Rolan Garos i Sinsinati (i time drugi Zlatni Masters) onda će broj GS titula izgubiti težinu jer će sve drugo biti na Novakovoj strani, čak i međusobni skor.
    Mislim da je Novak za ovo sposoban i želim mu uspeh!
     (Majčin sin, 14. septembar 2018 20:03)

    # Link komentara

  110. Zanimljiva je ova teza komentatora da zbog godina Federera od 37 g. Karijera Djokovica sa 31 i Nadala sa 32 tek pocinje. Ako pogledamo prakticno svi iz godista Rodzera su zavrsili karijeru, neki i pre 3 i vise godina. U ovom periodu jedna teza povreda i gotova karijera.

    Slazem se da je ugrozena suverena titula GOAT-a Federeru, kako od strane Djokovica i od strane Nadala, tacnije obojice. Na kraju karijere Federeru ce nedostajati to malo, za sada kako stoje stvari tako ce i ostati. Osim ako u 39g ne osvoji dva slema ili tako nesto. Rodzer ce na kraju izgubiti "neprikosnovenu" titulu najveceg svih vremena, jedno vreme je smatran, ali okolnosti su se promenile. Uvek ce biti, ali nema kalendarski gs, nema zlato na olimpijadi itd. Bice prvi medju jednakom trojicom.
    (Xxx, 14. septembar 2018 20:02)

    # Link komentara

  111. Ako Federer ima bolji medjusobni skor sa Novakom i Nadalom biće najbolji svih vremena. Do tad dovodjenja prijatno.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikola, 14. septembar 2018 19:35)

    Ako Novak bude imao više GS-a od Federera, više Mastersa od Nadala, biće najbolji svih vremena. Do tad doviđenja prijantno.
    (Tamni vilajet, 14. septembar 2018 20:01)

    # Link komentara

  112. Djokovic i Federer su mozda dvojica igraca sa najboljom gradjom za tenisera u istoriji tenisa, prednost Federera je sto mnogo ne trci u igri a prednost Novaka sto je mnogo mnogo manje vremena proveo na terenu od Federera u karijeri, Djokovica ako zaobidju povrede on moze igrati koliko i Federer a to je jos 5-6 godina, sto nije situacija sa Nadalom koji je unistio kolena davanjem 120% mogucnosti u svakom poenu. Po meni ako Djokovic uzme AO i RG ili W, znaci sledeca 2 od 3 onda ce dobiti jos vecu, ogromnu motivaciju da stigne Federera, ali sve je u zdravlju, ako bude zdrav i uz malo srece moze stici i prestici Federera.
     (Jordan, 14. septembar 2018 20:00)

    # Link komentara

  113. Nazalost po ovog analiticara broj GS titula je samo jedan od elemenata GOAT.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Disco Nindza, 14. septembar 2018 18:22)

    Na žalost i najvažniji.
    Pitaj Novaka, ako ne veruješ, objasnio čovek pre samo nekoliko dana, ali ko će to da čita i da se zamara.
    (Domaći teren, 14. septembar 2018 19:58)

    # Link komentara

  114. Zanimljiva je ova teza komentatora da zbog godina Federera od 37 g. Karijera Djokovica sa 31 i Nadala sa 32 tek pocinje. Ako pogledamo prakticno svi iz godista Rodzera su zavrsili karijeru, neki i pre 3 i vise godina. U ovom periodu jedna teza povreda i gotova karijera.

    Slazem se da je ugrozena suverena titula GOAT-a Federeru, kako od strane Djokovica i od strane Nadala, tacnije obojice. Na kraju karijere Federeru ce nedostajati to malo, za sada kako stoje stvari tako ce i ostati. Osim ako u 39g ne osvoji dva slema ili tako nesto. Rodzer ce na kraju izgubiti "neprikosnovenu" titulu najveceg svih vremena, jedno vreme je smatran, ali okolnosti su se promenile. Uvek ce biti, ali nema kalendarski gs, nema zlato na olimpijadi itd. Bice prvi medju jednakom trojicom.
    (Xxx, 14. septembar 2018 19:52)

    # Link komentara

  115. Zanimljiva je ova teza komentatora da zbog godina Federera od 37 g. Karijera Djokovica sa 31 i Nadala sa 32 tek pocinje. Ako pogledamo prakticno svi iz godista Rodzera su zavrsili karijeru, neki i pre 3 i vise godina. U ovom periodu jedna teza povreda i gotova karijera.

    Slazem se da je ugrozena suverena titula GOAT-a Federeru, kako od strane Djokovica i od strane Nadala, tacnije obojice. Na kraju karijere Federeru ce nedostajati to malo, za sada kako stoje stvari tako ce i ostati. Osim ako u 39g ne osvoji dva slema ili tako nesto. Rodzer ce na kraju izgubiti "neprikosnovenu" titulu najveceg svih vremena, jedno vreme je smatran, ali okolnosti su se promenile. Uvek ce biti, ali nema kalendarski gs, nema zlato na olimpijadi itd. Bice prvi medju jednakom trojicom.
    (Xxx, 14. septembar 2018 19:51)

    # Link komentara

  116. Ako osvojo 20GS opet nece biti zato sto ne placa porez.
    (GOAT Federer, 14. septembar 2018 19:39)

    Decko ajde jedan besplatan cas.Svim temiserima se odbije porez od osvojenog turnirskog novca u zemljama gde igraju
    Nema dvostrukog oporezivanja.Znaci uplacuje se Neto iznos gde ko hoce.Novak placa porez na nekretnine u Srbiji, na restoran.Novcana sredstva ne drzi u Srbiji
     (Nole fan, 14. septembar 2018 19:51)

    # Link komentara

  117. A masters titule, bolji međusobni skor, 4 vezana grend slema, golden masters, najviše bodova na atp listi ikada i ko zna šta sam sve zaboravio, to se ne računa?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Goran, 14. septembar 2018 19:19)

    A najveći broj osvojenih Mastersa u istoriji, najviše GS titula na pojedninačnom turniru, dva olimpijska zlata i četiri Davis Cupa, kao i 17 slemova ukupno, pri čemu je 2010-e, uzeo slemove na tri različite podloge u jednoj kalendarskoj godini godini i to se ne računa?
    Pravimo se nevešti i preskačemo igrača, koji može mnogo ranije od Novaka, da prestigne dedu.
    (Grickam Jaficu i gledam Raficu, 14. septembar 2018 19:49)

    # Link komentara

  118. Novak.ima sve turnire u organizaciji ATP.Novak je prvi.po zaradi od turnirskih nagrada.Novak je prvi premasio 16 hiljada poena.Novak ima 31 polufinale GS turnira
     (Autolakirer, 14. septembar 2018 19:48)

    # Link komentara

  119. To je mnogo teško objasniti ko je najbolji...ako gledamo Novaka on puno zaostaje u GS ali mnoge druge stvari su na njegovoj strani...Rafa ajmo njega da vidimo...opet ce reći da je Federer bolji jer ima vise GS ...Nole ima bolji medjusobni skor sa Federerom ali Rafa je drao Rodju...Rodja ima najmane Mastersa...Nole i Rafa će još uzimati puno Mastersa a Rodja mozda 1-2 ali možda...ne listi privedenih nedelja na prvom mestu je Rodja najbolji ... ali generalno ja u narednih nekoliko godina ne vidim nikog na prvom mestu sem Noleta i Nadala na smenu...tako da je i taj rekord pod znakom pitanja...Rafi će zameriti što ima 70% svojih titula na šljaci...a Noletu OI (mada su one totalno nebitne,pa ni Federer nema u singlu OI ) ...Nole je realno najkomlpetnini...ako uspe da dogura do 18 GS mozda i bude najbolji svih vremena...ali sa zaostatkom od 6 GS nikako... doduše vreme je Noletovoj strani ali ne jos puno...i on ima 31god...svake godine će biti sve teže...brojke jesu na strani Federer u odnosu na Noleta i Rafu u osvojenim GS ali ostalo nije ...a to ostalo je bas puno...
     (Matoradrtina, 14. septembar 2018 19:47)

    # Link komentara

  120. Koji su ovo ljudi sto navijaju za Federera a pricaju na srpskom ? Nikada ih necu razumeti... ili volite da skupljate glasove makar bili i negativni ? Ljudi jel vam je dobro ? :) Nole je nas jedan jedini kako vas nije sramota ?
    (Ragnar, 14. septembar 2018 19:46)

    # Link komentara

  121. Novak je najbolji u novoj eri i tacka!!!Federer je to pre i to je tacka!
    Novaku treba jos 2-3 GS da potvrdi da je najbolji svih vremena!Tacka!
    Jedino mu je pretnja Nadal,ako se vrati posle povrede,u sta sumnjam,verovatno nece igrati do sezone sljake,koleno je ipak teza povreda tacka!
    Ostavite se tog minulog rada pre 2000. godine!Svako vreme nosi svoje breme,Novakovo vreme je od 2003 vec 15 godina od kojih dominira zadnjih 8!
    Tacka!Sve ostalo ne pije vodu i GOAT ne priznaje da je samo vazno imati najvise GS u celoj karijeri i nedelja provedenih na prvom mestu ATP,vazni su rezultati u zadnjih 10 ili u ovom slucaju zadnjih 20 pa sacekajmo 2020 i videcemo rezultate!Tacka!Za sada vreme i rezultati su na Novakovoj strani,TACKA!
    (bmiles, 14. septembar 2018 19:44)

    # Link komentara

  122. @BODIBOND
    znam da ti Nole na srcu lezi, priznaj to :-)
     (Milanus - muzicki urednik fontane, 14. septembar 2018 19:44)

    # Link komentara

  123. Da su meni dvadeset i dveeeee
     (Mutant, 14. septembar 2018 19:42)

    # Link komentara

  124. Bez obzira sto neizmerno postujem Djovakov rad i zalaganje,kao i zasluzeni uspeh i smatram da je zasluzeno medju najboljima u istoriji,a to nije lose drustvo.
    Bez obzira sto je trenutno najbolji na svetu,bez prave konkurencije,bez obzira sta mesto na listi kaze,jer osvojiti jedan Gend Slem u godini je puno,a osvojiti dva u nizu,posle skoro dve godine uzasne igre,ravno je cudu,ali osvojiti jos sedam GS titula,nije nimalo lagan ,ni jednostavan poduhvat.
    Od srca bih voleo da uspe i nadam se da hoce,ali to nece biti lako,ali je najbolje sto je on ,zapravo,u stanju da to ucini,ali samo ako bude dovoljno zarko to zeleo.
    Motivacija je uvek problem,kada ostvaris vecinu svojih ciljeva,finansijski se obezbedis i "utolis glad",ali mi se cini da je nasao motivaciju i ne bi me cudilo da ponovi uspeh sa osvajanjem slemova u nizu.
    (Pobesneo Maks, 14. septembar 2018 19:40)

    # Link komentara

  125. Federer možda ostane na 20 ali Nadal je samo godinu dana stariji i vlada RGom. A i mi Srbi ne treba samo da se fokusiramo na to da po bas svim parametrima prestigne ovu dvojcu. Šta fali da ga gledamo kao jednog od najboljih svih vremena umesto kao ubedljivog goata? On to već jeste i ja sam presrecan zbog toga makar ne osvojio ni jedan vise GS.
    (Mirko, 14. septembar 2018 19:39)

    # Link komentara

  126. @...
    Ako osvojo 20GS opet nece biti zato sto ne placa porez.
    (GOAT Federer, 14. septembar 2018 19:39)

    # Link komentara

  127. Što se mene tiče, on je već sad najbolji teniser svih vremena. Kao prvo: ima bolji skor i od Federera i od Nadala i kao drugo: Novakov najbolji tenis je bolji od najboljeg tenisa i Federera i Nadala. Ćao, zdravo:)
     (gm, 14. septembar 2018 19:37)

    # Link komentara

  128. A Federeru da osvoji sve masterse ako zeli da bude najbolji svih vremena.
     (Dejan, 14. septembar 2018 19:36)

    # Link komentara

  129. @Dr. Federer
    priznaj da si jedan od najvatrenijih navijaca u lokalnom Noletovom fan klubu :-)
     (Milanus - muzicki urednik fontane, 14. septembar 2018 19:36)

    # Link komentara

  130. Ako Federer ima bolji medjusobni skor sa Novakom i Nadalom biće najbolji svih vremena. Do tad dovodjenja prijatno.
     (Nikola, 14. septembar 2018 19:35)

    # Link komentara

  131. I sa 20 to postaje jer ima gold masters i bolji medjusobni skor...
     (poznavalac, 14. septembar 2018 19:33)

    # Link komentara

  132. A Nadal. Njega svi zaboravljaju a ima ih 17 i godina koliko Nole.
    Mislim da se trka vodi izmedju Nadala i Djokovica samo je pitanje ko mozda obojica.
    Ipak se sve u svemu samo broje gren slemovi...
     (pepo, 14. septembar 2018 19:32)

    # Link komentara

  133. Živeo Kralj Federer - najveći teniser svih vremena!
    (O.T.A.N., 14. septembar 2018 19:32)

    # Link komentara

  134. Mislim da ce Novak uz dobro zdravlje i fokus uzeti jos nekoliko GS.E sad koliko,to ne znamo..Znam samo da je Agasi igrao sa 35 finala,Sampras osvajao sa 32,Federer sa 36,dakle moze.Zna i on i njegovi da je fokus na najbitnijim turnirima da se ne cedi na ostalim i da igra sve.Bitno je koliko ce Nadal jos da bude jak i da li ce deda da opet nesto uzme :)) Salu na stranu,trojka je dimenzija druga neka,a Novak najbolji medju njima ako gledamo iakljucivo njihove medjusobne okrsaje.Fali tu jos malo toga da bi objektivno bio GOAT,jos malo..ne ne mora najvise GS-ova!
     (reflektor, 14. septembar 2018 19:28)

    # Link komentara

  135. Iskreno ne znam hoce li Novak osvojiti ovoliko GS jer tu za dve nedelje moraju se poklopiti razne kockice koje i ne zavise od Novaka. breme, publika, dete ima tempetaturu, nervoza, dobacivanje sa tribina i sl. ali da ce Novak biti najduze na prvom mestu na to mogu da stavim sve sto imam.
    (paja, 14. septembar 2018 19:27)

    # Link komentara

  136. A Rafa non stop ispod radara, da prikupi još tri, četiri slema, šta onda? Najbolje nek se sva trojica zaustave na po 20 i dosta
    (Ratnik, 14. septembar 2018 19:26)

    # Link komentara

  137. Tačno traže ono što mu najviše fali kao uslov. Nebitno što je u ostalim stvarima puno bolji od Federera.
     (lune, 14. septembar 2018 19:23)

    # Link komentara

  138. Nema tu harizmu kao Federer i da osvoji 21 GS da bude najbolji svi vremena
    (mixxx, 14. septembar 2018 18:30)

    Nije to Holivud ili politika da se meri harizma. U sportu se mere rezultati i on je po njima najbolji.
     (Goran, 14. septembar 2018 19:23)

    # Link komentara

  139. Ako osvoji jos 6GS mora da osvoji pored toga jos 30 titula i da bude dve godine broj jedan da bi stigao Federera ali ne prestigao. Nemoguca misija.
    (Dr. Federer, 14. septembar 2018 19:22)

    # Link komentara

  140. Stari dobri Britanci.
    Ako Murray osvoji 14 GS moći će da bude deo velike četvorke.
    (Alisa in wonderland, 14. septembar 2018 19:19)

    # Link komentara

  141. A masters titule, bolji međusobni skor, 4 vezana grend slema, golden masters, najviše bodova na atp listi ikada i ko zna šta sam sve zaboravio, to se ne računa?
     (Goran, 14. septembar 2018 19:19)

    # Link komentara

  142. Prvo nek je on nama ziv i zdrav, a tek posle toga koliko i sta ce jos da osvoji... Prvo treba Nadala da stigne...a za to je potrebno i vreme i psiha i zdravlje.
     (majstor, 14. septembar 2018 19:19)

    # Link komentara

  143. Zakuni se ... a ja mislio jedan vise ..
    Sta ako Federer osvoji 21??
    (Cudni ljudi, 14. septembar 2018 19:18)

    # Link komentara

  144. A sta ako Federer osvoji jos barem 3 GS do kraja karijere?
     (BODIBOND, 14. septembar 2018 19:15)

    # Link komentara

  145. Ma sad ce tebi strucnjaci da objasne sta i kako i da ti kao teniski analiticar nemas pojma! Hahahaha...
     (Jumko, 14. septembar 2018 19:10)

    # Link komentara

  146. Samo nek se on posveti Gs-ovima sve ostalo je bonus.
    (grm, 14. septembar 2018 19:09)

    # Link komentara

  147. Dovoljno i 20, jer je ako budu izjednačeni u odnosu na Federera ubedljiv u osvojenim mastersima (a i bolji je u međusobnim susretima)... A igraće šest godina duže jer je za toliko kasnije počeo... Više se plašim Nadala jer će i on igrati dugo koliko i Novak...
    (Vasa, 14. septembar 2018 19:09)

    # Link komentara

  148. A sta ako osvoji 20 onda nece biti?
     (..., 14. septembar 2018 19:08)

    # Link komentara

  149. Kako god da se ova priča završi, navijači Federera, Nadala i Djokovića će uvek smatrati da je njihov miljenik upravo onaj koji je GOAT.
     (Zrza, 14. septembar 2018 19:03)

    # Link komentara

  150. E kakvih sve “stručnjaka” ima pa to je strasno, ovo kao da kazes “ako hoćeš da pobedis, ne smes da izgubis” :D
    (neXt, 14. septembar 2018 19:03)

    # Link komentara

  151. Auu otkrio toplu vodu...
     (Toxic_PR, 14. septembar 2018 19:03)

    # Link komentara

  152. E kakvih sve “stručnjaka” ima pa to je strasno, ovo kao da kazes “ako hoćeš da pobedis, ne smes da izgubis” :D
    (neXt, 14. septembar 2018 19:02)

    # Link komentara

  153. OK, razumem da neko kaže da Nole nije najbolji jer Federer i Nadal imaju više GS.
    Isto tako ja mogu da kažem da ni njih dvojica nisu najbolji jer ih je Nole nadmašio u međusobnom skoru?
    Pozdrav hejterima :)
     (Vukodav, 14. septembar 2018 19:01)

    # Link komentara

  154. Sledece godine Novak osvaja sezonski GS i onda mu ostaju jos samo dva do FedEx-a! Zivi bili pa videli.
    (1Beogradjanin, 14. septembar 2018 19:01)

    # Link komentara

  155. Pa neće ni Rodžer sedeti ukrštenih ruku. Ako osvoii 21, Rodžer će 23. Novaku cilj treba da bude 25 da bi bio siguran.
     (Malkom, 14. septembar 2018 19:00)

    # Link komentara

  156. @ NIje potrebno da osvoji 21 GS. To je neozbiljno gledanje. Nipodostavanje svih ostalih uspeha. Zbog toga postoji GOAT lista koaj meri sve: [link] 
    Fed jete prvi, Novak je upravo pretekao Nadala.
    (draganTenis, 14. septembar 2018)

    Tu listu nije napravio ATP niti bilo ko od ljudi iz tenisa, vec neko levi, tako da se nikako ne moze smatrati validnom. Imas jos desetak takvih goat lista koje potpuno razlicito rangiraju igrace. Oduvek su se u tenisu prvo gledale GS titule pa onda sve ostalo, isto kao u fudbalu sto se prvo gleda broj bodova pa tek onda gol razlika. Medjutim Srbi kazu da se prvo gleda gol razlika jer im tako odgovara. Ko bre sljivi ostatak sveta i sve druge teniske profesionalce, jel tako?
     (teniser, 14. septembar 2018 18:58)

    # Link komentara

  157. Ako Nole uzme AO 2019, velika je verovatnoća da opet veže sva 4 slema, a onda je sve moguće!
    Motivacija, samopouzdanje, sigurnost u udarcima, kretanje...sve ide nabolje!
    Biće interesantno za sve ljubitelje tenisa. Zlatna era tenisa svih vremena traje. Uživajmo, ovo je neprocenjivo iskustvo! ?
     (make in PRC, 14. septembar 2018 18:57)

    # Link komentara

  158. Ako vide dušmani da se približava Federeru po titulama ima opet da mu pošalju nekog Imasa i ćao zdravo.
    (sjfhj, 14. septembar 2018 18:53)

    # Link komentara

  159. Sta prica ovaj? zar on ne zna da i sa 12 gs kod Srba on je najveci ikad svih vremena. A sa 14 on nije ljudsko bice.
     (Mr_Melbourne, 14. septembar 2018 18:52)

    # Link komentara

  160. Znaci Novace tek smo presli 2/3 puta.
     (voja, 14. septembar 2018 18:51)

    # Link komentara

  161. Najiskrenije, ovaj narod iz sveta tenisa, nekadašnje legende sporta, komentatori i analitičari, kad je Đoković u pitanju izjave su im kao da se bave ratarstvom ili stočarstvom i nisu upalili TV poslednjih 10 godina.
     (Sale, 14. septembar 2018 18:50)

    # Link komentara

  162. Ovaj je mnogo pametan.Vezani slemovi, nikom nista, svi mastersi nikom nista, samo Fedeksovi kriterijumi.
     (miroslav, 14. septembar 2018 18:50)

    # Link komentara

  163. NIje potrebno da osvoji 21 GS. To je neozbiljno gledanje. Nipodostavanje svih ostalih uspeha. Zbog toga postoji GOAT lista koaj meri sve: [link]
    Fed jete prvi, Novak je upravo pretekao Nadala.
    (draganTenis, 14. septembar 2018 18:48)

    # Link komentara

  164. Federer 98 titula
    Djokovic 71
     (Sandzak, 14. septembar 2018 18:47)

    # Link komentara

  165. Ocee, oce al u drugom zivotu! Gooo Roger!
     (serbosIzZurich, 14. septembar 2018 18:47)

    # Link komentara

  166. Federer je svakako uspesniji sa toliko titula.Ko je bolji od njih dvojice najbolje govori skor koji imaju u medjusobnim duelima. A moze i po Radovicu :Juce je bio derbi i Zvezda je ponovo pobedila Partizan.
    Ali ko je bio bolji pitanje je ukusa a ne rezultata.
     (Nenad, 14. septembar 2018 18:45)

    # Link komentara

  167. a broje se samo oni?
    a jos jedan Sinsinati i ima 2x sve masterse a ova dvojica ni blizu do 1x.
     (nele, 14. septembar 2018 18:45)

    # Link komentara

  168. Ja mislim da Nole mora da osvoji 30 gs da bi ga zapad proglasio Goat-om, i sve fjučerse I čelendžere, posebno fjučers u Čajetini. I sve atp250 minimum po 2 puta i treba plus u finalima da dobija Federera čak i kad ovaj ode u penziju.
     (alfabet, 14. septembar 2018 18:45)

    # Link komentara

  169. Pa to je bar lako, brzo ce to a ako kojim slucajem ne uspe trebamo ga popljuvati gde stignemo.
    Aman bre ostavite coveka na miru, da ne osvoji vise nista on je najbolji nas sportista svih vremena a sto se sveta tice to nije bitno.
    (Krstivoje, 14. septembar 2018 18:44)

    # Link komentara

  170. Realno hoće, ali opet mnogim zapadnjacima i nekim našim izgubljenim i nepriznatim pametnjakovicima će biti treći... Teško je to podneti da neki tamo seljak iz neke banane države iz istočne Evrope bude najveći svih vremena. Ja kad pročitam neke komentare sad na njegovom računu na nekim francuskim web stranicama i to od starijih osoba, uhvati me muka, a mogao bi nekima da bude sin. On naravno nije jadan, niti će ikad biti jadan, niko nije obavezan da mu se divi iako u sportskom smislu to zaslužuje, ali puno ga mrze i nepostuju.
     (nikola, 14. septembar 2018 18:44)

    # Link komentara

  171. Ne treba njemu 21, mnogo manje od toga.
    (Alex, 14. septembar 2018 18:39)

    # Link komentara

  172. Dobra izjava, pravi motiv za Novaka! Ima da se naloži i osvoji 21 g. s.
     (Vladimir Dj, 14. septembar 2018 18:38)

    # Link komentara

  173. Sve što je Novaku potrebno to su još 2 Roland Garosa , eventualno olimpijsko zlato i naravno još koje dete :)
     (smehotresna olimpijada, 14. septembar 2018 18:37)

    # Link komentara

  174. @leptirica
    Pa vi ne znate ni da trolujete!
     (Lobotomy is the name of the game™, 14. septembar 2018 18:35)

    # Link komentara

  175. Novace bratino loze te, verovatno primecujes. Uzivaj u zivotu, zasluzio si, ali cuvaj zdravlje da ne bude kasno.
     (Rex, 14. septembar 2018 18:35)

    # Link komentara

  176. Za realne i postene sustinski on je vec najbolji,a i za nerealne na njihovu zalost bice i formalno...
    Ovi sto bastine Federera...
    Federer je od dvojice igraca izgubio preko 50 puta ! ! !
    U boksu bi sa 50 poraza bio pokojni davno
    U vremenu Djokovica i Nadala on ima najmanje titula..
    pre toga igrao sa masom luzera
     (TraktordzijaBane, 14. septembar 2018 18:34)

    # Link komentara

  177. Svi zaboravljaju da i Nadal može uzeti još koji slem. Kao i Rodžer, kao i Novak.

    Ili možda (malo verovatno) više ne osvoje nijedan.

    Neka ide sve polako.
     (Gohan, 14. septembar 2018 18:33)

    # Link komentara

  178. Ako bude osvojio još 2 Roland Garosa biće najbolji svih vremena - bez obzira koliko GS osvojio!
    (Poznavalac, 14. septembar 2018 18:33)

    # Link komentara

  179. Ako Federer prestane sutra sa tenisom a on nastavi da igra ovako,da. A sta ako ovaj robot osvoji jos neki... Nadam se samo da ce stati na tom broju, pa da Nole ovih par godina koliko ce igrati jos predje tu brojku. Sve je na Federeru znaci.
     (Nikola, 14. septembar 2018 18:32)

    # Link komentara

  180. Само да га здравље послужи у наредне три ,четри године.Федерер ће тешко до још неког Гренд слема.Главна конкуренција је Рафа од кога је јачи на брзим подлогама.Треба да смањи број турнира и базира се на Гренд слемове и све је могуће.
    (Херцег Шћепан, 14. septembar 2018 18:30)

    # Link komentara

  181. Nema tu harizmu kao Federer i da osvoji 21 GS da bude najbolji svi vremena
     (mixxx, 14. septembar 2018 18:30)

    # Link komentara

  182. To Novaku nije potrebno. Taj pritisak. Da osvoji zlato na sledećim OI i da uzme i 22 -23 GS , uvek će biti onih koji će dokazivati da su Federer ili Nadal bolji igrači. Ne postoji najbolji u istoriji. Pitajte danas nekog ko ima 18 godina ko je Džordan , B.Borg, Krojf , Karl Luis, Tayson...vreme guta sve. Najbolji je onaj koji je sada prvi i koji je u fokusu sada ..ovog trenutka. Novak je toliko osvojio da je za vreme trajanja aktivne karijere postao legenda tenisa . Pred njim je minimum još 6 godina aktivnog igranja. Nema mesta euforiji. Laganini život i igra uz paklene treninge.To jedino treba da radi.
     (VUK, 14. septembar 2018 18:28)

    # Link komentara

  183. jel? a ako padne kiša, biće mokri putevi. niste znali?
     (bunjuel, 14. septembar 2018 18:27)

    # Link komentara

  184. Ма шта кажеш ?
     (Nixa, 14. septembar 2018 18:26)

    # Link komentara

  185. Ja sto nas covek prosvetli majko mila...a sta ako osvoji jos 14 gs..
    (Radenko, 14. septembar 2018 18:24)

    # Link komentara

  186. Otkrio covek toplu vodu.Dajte mu medalju.
     (Max, 14. septembar 2018 18:24)

    # Link komentara

  187. Jos samo 7 - sitnica! I meni da postanem milioner fali jos samo jedan milion.
    Pustite coveka nek igra i uziva.
    (Dragan, 14. septembar 2018 18:23)

    # Link komentara

  188. Dejvide, ne mora Djoković da osvoji 21 gren slem da bi bio najbolji svih vremena, ima on još velikih rekorda, ali bi to sigurno odagnalo sve sumnje i rasprave. Mnogi tvrde da je Airton Sena najbolji vozač formule jedan ikada, a ne Šumaher koji je osvojio četiri titule više.
    (Bardami, 14. septembar 2018 18:23)

    # Link komentara

  189. Da uzme još jedan RG i imaće svaki pod dva i odvojiće se od Samprasa. I da, tenis se ne igra samo na GS, ipak su bitni i mastersi. Bolje da ćuti, neće mu oprostiti da se drzne da ugrozi miljenika zapada Rođe Federera.
    (šetač, 14. septembar 2018 18:23)

    # Link komentara

  190. Ovo nije nemoguća misija,naravno pod uvjetom da netko ne osvoji 22 ili više. Samo da počne jesti meso i makne se od onog samoprozvanog gurua.
     (leptirica, 14. septembar 2018 18:22)

    # Link komentara

  191. Nazalost po ovog analiticara broj GS titula je samo jedan od elemenata GOAT.
     (Disco Nindza, 14. septembar 2018 18:22)

    # Link komentara

  192. ovde ispade da se ne mere međusobni dueli, mastersu i to sve, nego samo koliko puta si osvojio grend slem??? pa ukinute onda sve ostale turnire pobogu... teško da zapad prihvati jednog srbendu, opuštenog momka da bude GOAT jednog finog aparthejdskog "belog sporta" nego im treba Švajcarac... Nole uzmi 22 za inat! Nole>Rafa>>Federer
     (drsmrt, 14. septembar 2018 18:22)

    # Link komentara

  193. to nije moguče, u 10 godina osvojio je 14, da bi u možda zadnje 2-3 osvojio još 7, to je utopija... da se nije povredio i lutao poslednje dvije godine sada bi imao 17 a Roger 18...ostalo je istorija...
    (dare slovenac, 14. septembar 2018 18:21)

    # Link komentara

  194. Bravo novace brate nas. Ti si ponos nase nacije. Svaki decak treba da se ugleda na njega,ako zeli da napravi uspeh u zivotu.
     (Minja Subota, 14. septembar 2018 18:20)

    # Link komentara

  195. Nema to veze sa brojem 21, on je vec sada najbolji.
     (One, 14. septembar 2018 18:19)

    # Link komentara

  196. Ako osvoji i 17-18 bice najbolji svih vremena, iz mnostva razloga, iako bi imao manje GS od Rodzera.
     (neko ko zna, 14. septembar 2018 18:19)

    # Link komentara

  197. hahahaha nolomani u čudu.
    (O.T.A.N., 14. septembar 2018 18:19)

    # Link komentara

  198. Srećno Novače,sve si to zaslužio!
     (Prc Milojko, 14. septembar 2018 18:18)

    # Link komentara

  199. on je sad najbolji svih vremena
    priznajte to vise
    mnogo aduta je u noletovom rukavu
    ali federer ima tog keca
     (kalcokera, 14. septembar 2018 18:16)

    # Link komentara

  200. Ajdeeeeee?
     (Đuro, 14. septembar 2018 18:15)

    # Link komentara

  201. Tačno je izmislio toplu vodu,hahahah.Da li postoji covek na ovom svetu koji isto to ne misli?Cak i ovi naši Yumko vs co.ostali bi bez “argumenata”.Ovo je bas viša matematika,...On je sad već počeo da obara rekodre(mastersi,..),daleko je negde 2025 godina,..
    (it’s my life, 14. septembar 2018 18:15)

    # Link komentara

  202. Kako si to provalio, mi ne bismo znali da nam ti nisi rekao..
     (Jordan, 14. septembar 2018 18:14)

    # Link komentara

  203. Već jeste.
     (bb, 14. septembar 2018 18:13)

    # Link komentara