1. Koliko se sećam, Federer je rekao da je to takmičenje za nove generacije i da je tužan jer Dejvis kup više neće biti isto takmičenje a Djoković je bio taj koji je to podržavao sa Pikeom. Zašto Pilić ne kritikuje Djokovica umesto što napada Federera i Nadala? Da nije neobavešten?
    (Dragana, 14. septembar 2018 15:04)

    Siguran sam da ste Dragana Vi i jos nekoliko komentatora na ovu vest, mnogo bolje obavesteni od Nikole Pilica... Sta reci...
    (Aleksandar, 14. septembar 2018 22:11)

    # Link komentara

  2. tenis i odbojka su zenski sportovi, kada dete nema talenat za fudbal i kosarku onda ga salju na tako te nebitne sportove
    (djura, 14. septembar 2018 19:27)

    # Link komentara

  3. Čuj POSTALI razmaženi!?
    A šta kao niste?
    Da li je Mesiju nekad dete dotrčalo sa peškirićem u stavu mirno i rukama iza leđa, da odriše čelo kada se oznoji?
    Da li ceo stadion mora da zanemi kad se Ronaldo priprema da "servira", pardon šutira?
    Da li Sumi drže suncobran i daju fotelju da se odmori malo, uz "sok od đusa" na svakih 10 minuta?
    (ZLOBEX, 14. septembar 2018 12:33)

    Нажалост поређење тениса и фудбала нема много смисла. Тенис је много сличнији комбинацији стрељаштва, бокса, спринта и маратона. Тенисер свом снагом (слично боксеру) удара лоптицу којом гађа "мету" која је на десетак метара удаљености (слично стрељачима) са прецизношћу од пар сантиметара и то тако сваких пар секунди између којих често из места кеће пуним спринтом са наглим заустављањем и све то траје неколико сати. Има паузу од целог једног минута на сваких неколико минута и тада, замислите, не мора сам да иде по свој пешкир већ му неко доноси. Боксер чак ни не брише сам себи зној са лица у паузи између рунди.
    (бт, 14. septembar 2018 19:13)

    # Link komentara

  4. Da li Sumi drže suncobran i daju fotelju da se odmori malo, uz "sok od đusa" na svakih 10 minuta?
    (ZLOBEX, 14. septembar 2018 12:33)
    Jedan duzi gem Djokovica i Nadala bi izdrzao jako malo broj fudbalera i kosarkasa, da ne govorim set i mec.
    Kad igras max 90min, cesto i 60-70, a oni tad nisu ni na pola
    (Filip, 14. septembar 2018 17:52)

    # Link komentara

  5. U pravu je, sve je lepo rekao, ovi sadasnji teniseri se samo zale, malo na vlagu, na vrucine, na jacinu vetra, na lose osvetljenje... Da covek prestane da prati tenis i posveti se pracenju hokeja i NHL lige.
    (BODIBOND, 14. septembar 2018 

    I vi ste u pravu. Neki teniseri se zale. Dzemperko odustao od US Open-a kao vruce mu, satro. Nadal boli ga noga. Ovi trpe vrucinu oni povrede. One boli glava, ruka, noga i na kraju Novak pobedi. Na svakom kraju Novak pobedi. Prebrodi i vrucine i povrede, zavrsi k'o prvi. I sta kazete volite NHL ?
     (Brother Cavil, 14. septembar 2018 17:10)

    # Link komentara

  6. Ja ne vidim što se pljuje Pike. On je čovek predložio, a teniski savezi su prihvatili. Isto tako su mogli da kažu nećemo tako. Ali dovoljno je pogledati meč Dejvis kupa koji se trenutno igra u Kraljevu i koliko gledalaca ima, pametnome dosta.
     (Bojler, 14. septembar 2018 17:04)

    # Link komentara

  7. Ma jeste. Di pre 20-30 godina su u svim sportovima igrali vanzemaljci, superljudi, azdaje koje bi pojele ove danas. To sto bi teneniseri iz tog doba jedva dobili jedan gem protiv Djokovica ili bilo kog drugog iz top5 danas nema veze.

    Zaista, kad vidim kako se ovi fudbaleri umore nakon utakmice a ja kao klinac igrao fudbal od jutra do mraka, ccc...
    (Koza, 14. septembar 2018 16:50)

    # Link komentara

  8. Samo sto vi G Pilicu ne bi bili ni medju prvih 1000 u danasnjem tenisu...
     (bot bole, 14. septembar 2018 16:45)

    # Link komentara

  9. Sport za gledaoce jeste i treba da bude shou.
     (milan, 14. septembar 2018 16:37)

    # Link komentara

  10. Neka igraju takav turnir, ali to više nije dejvis kup nego neko skroz drugo takmicenje.
     (Milan, 14. septembar 2018 16:32)

    # Link komentara

  11. Federer je bio protiv Novak je bio za ovaj format cudno covek u tenisu to nezna ili samo stiti svog nekadasnjeg igraca.
    (seki, 14. septembar 2018 16:09)

    # Link komentara

  12. U pravu je Pilić,evo prvih 10 tenisera po broju pobeda u sezoni:

    134 Guillermo Vilas 1977
    121 Ilie Năstase 1973
    119 Ilie Năstase 1972
    110 Ivan Lendl 1980
    106 Rod Laver 1969
      Brian Gottfried1977
    Ivan Lendl1982
    97 Arthur Ashe 1975
    96 Ivan Lendl1981
    94 Raúl Ramírez1976

    Dodajmo na pobede min. 7-20 poraza (Lendl je 1980 imao 28 poraza što znači da je odigrao 138 mečeva u sezoni a Vilas 1977 148 mečeva ukupno bez dublova) pa ćemo doći do cifre između 110 i 150 mečeva po sezoni (samo Atp tour)

    Rafa je najviše mečeva odigrao u sezoni 2008-93 (82-11),Federer 2006 97 (92-5) a Đoković 2015 88 (82-6) pa vidite ko je igrao više.
     (BeKo, 14. septembar 2018 15:59)

    # Link komentara

  13. U pravu je, sve je lepo rekao, ovi sadasnji teniseri se samo zale, malo na vlagu, na vrucine, na jacinu vetra, na lose osvetljenje... Da covek prestane da prati tenis i posveti se pracenju hokeja i NHL lige.
     (BODIBOND, 14. septembar 2018 15:47)

    # Link komentara

  14. Totalno nebitno što se mene tiče. Ali iz moje perspektive Dejvis kup uopšte nije interesantan, tako da možda treba napraviti neko svetsko prvenstvo u tenisu i slično. A iz jednog razloga mi se ne svidja što će se promeniti format, jer će onda da nagrnu Federerovci sa "ali Nole nema osvojen Dejvis kup u novom formatu"...
     (alfabet, 14. septembar 2018 15:42)

    # Link komentara

  15. TSS ni posle 7 meseci ne može da ažurira listu mladih tenisera, o kom mi sportu pričamo!
    Roditelji sve sami finansiraju, tereni zakupljeni od strane biznismena, deca igraju po parkinzima!!!
    (zoran, 14. septembar 2018 15:35)

    # Link komentara

  16. “U pravu je Niki sto se tice atmosfere. Ali o 'umazenosti' nema govora. U njegovo doba igrac je sa 27-28 godina bio star. 80-ih sa 30-31 godinom si bio staro gvozdje. Danas su ljudi sa 35-36 godina konkurentni. Danas igraci igraju najmanje 5-6 godina duze. Trose se neuporedivo vise.”

    Zar ne vidis sopstvenu kontradikciju?

    Kako neko ko zavrsi karijueru sa 27-8 moze da bude manje isteosen od nekog ko sa lakocim gira u srednjim 30-tim?

    Da li znas koliko su teski bili drveni reketi i koliko mala glava da ne pominjem sweetspot? Igralo se na suvi talanat a ne na snagu.

    Nadal da igra sa Mekenroovim reketom ne bi dobio ni seta na fjucursu a kamoli nesto vece.

    Zna stari lisac Pilic odlicno o cemu prica.
    (noleisthebest, 14. septembar 2018 15:10)

    # Link komentara

  17. Piliću, koliko ja znam Pike je sa Djokovićem bio u "šemi" za ovaj format, kakve veze imaju Nadal i Federer sa ovim?! Isto tako su se Federer a čini mi se i Nadal pobunili, pa su ih "stručnjaci" sa ovog sajta optužili da "kvare sneška".
    A nije li malo glupo da jedan fudbaler odredjuje pravila u tenisu?
     (ju ju, 14. septembar 2018 15:06)

    # Link komentara

  18. Koliko se sećam, Federer je rekao da je to takmičenje za nove generacije i da je tužan jer Dejvis kup više neće biti isto takmičenje a Djoković je bio taj koji je to podržavao sa Pikeom. Zašto Pilić ne kritikuje Djokovica umesto što napada Federera i Nadala? Da nije neobavešten?
    (Dragana, 14. septembar 2018 15:04)

    # Link komentara

  19. O cemu pricas decko? da deli djokovic pare koje zaradi sa drzavom, koja nije ulozila dinar u njega, koje je sam svojim talentom i trudom zaradio.Pa vecu glupost nisi mogao da napises. to kao da mesi deli pola para argentini. hehe o boze boze...
    (pera, 14. septembar 2018 14:11)

    A zašto bi delio titule sa tom državom. Kad osvoji DK onda deli sa državom i jare i pare, titule su licno njegove, a ne Srpske.
     (krkani, 14. septembar 2018 15:01)

    # Link komentara

  20. Ne mogu da diskutujem da li je to dobro ili loše za tenis. Mislim to u vezi Dejvis kupa.

    Ali sam siguran da VELIKI Nikola Pilić(zaista mislim da je veliko ime u svetu tenisa), i to podmlađen i u najboljoj formi, teško da bi prošao dva kola na nekom čelendžeru danas. O ATP-250 bi mogao da sanja da "upadne" u kombinaciju. Toliko o "razmaženim" teniserima i sportistima uopšte danas... A siguran sam da i on to zna!
    (Zoran, 14. septembar 2018 14:59)

    # Link komentara

  21. Pilic izgubio osecaj za vreme. Ne shvata da ako se ne promeni sistem da ce biti kao ove kvalifikacije u kosarci, svaka dva meseca po dve bezvesne utakmice, a onda se cude kako to da na njima ne igraju najbolji igraci. Mozemo uzeti za primer i USA, kod njih kvalifikacije igra ekipa u kojoj je najpoznatiji igrac Frank Mason iz Sakramenta, prosle godine rezerva u jednom od najlosijih timova u NBA, ove godine ce mozda cak i ispasti iz rotacije, pa onda vidite na sta je to spalo. Devis kup se menja da ne bi propao, a isto tako mora da se menja i sistem u kosarci inace ce da propadne.
    (jabre, 14. septembar 2018 14:57)

    # Link komentara

  22. U pravu si, da su GS titule Srpske i novcane nagrade od turnira bi Novak trebao deliti sa Teniskim savezom Srbije. Nebi sve išlo na račun u Monako

    O cemu pricas decko? da deli djokovic pare koje zaradi sa drzavom, koja nije ulozila dinar u njega, koje je sam svojim talentom i trudom zaradio.Pa vecu glupost nisi mogao da napises. to kao da mesi deli pola para argentini. hehe o boze boze...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (pera, 14. septembar 2018 14:11)

    Postoji porez koji se mora plaćati državi,a postoje i poreski obveznici. Inače da nema poreza, ne bi bilo ni država, a to bi značilo anarhiju i bezakonje u svetu. Iz poreza se plaća sudstvo, policija,vojska, javno školstvo, javno zdravstvo, isplaćuju se penzije, socijalno, održava javna infrastruktura (delimično) ...nema to veze sa nečijim trudom, radom i zalaganjem ili sa nekom pravcednošću. Tako je to posvuda u svetu, od kada postoje države postoji i porez... Imače, obično porez na zaradu se plaća državi gde je ta zarada i ostvarena...
    (a to nije Monako, ali nije ni Srbija, 14. septembar 2018 14:54)

    # Link komentara

  23. @tihi don
    Federer-odrtaveli čiča pred penzijom, Nadal-zbogom koleno, Marej-iskasapljen kao i Delpo, Vavrinka-nigde ga nema, klinci-sve same secikese u jurenju za parama. Nećeš se ti nagledati dobrog tenisa u skoroj budućnosti.
    (backhand, 14. septembar 2018 14:53)

    # Link komentara

  24. U pravu si, da su GS titule Srpske i novcane nagrade od turnira bi Novak trebao deliti sa Teniskim savezom Srbije. Nebi sve išlo na račun u Monako 

    O cemu pricas decko? da deli djokovic pare koje zaradi sa drzavom, koja nije ulozila dinar u njega, koje je sam svojim talentom i trudom zaradio.Pa vecu glupost nisi mogao da napises. to kao da mesi deli pola para argentini. hehe o boze boze...
    (pera, 14. septembar 2018 14:11)

    Šta ti nije jasno, pa dobro je napisao.. Raja misli da je Novak osvojio GS titule za Srbiju. To su njegove titule, a ne Srpske. Da su Srpske i zaradu bi delio sa teniskim Savezom Srbije.
     (trn, 14. septembar 2018 14:40)

    # Link komentara

  25. Pa zamisao novog formata potiče od Pikea i Đokovića.
    Ne sudim o tome da li je na bolje ili na gore, ali otkud tu Nadal i Federer?
    (Allesia, 14. septembar 2018 14:24)

    # Link komentara

  26. Treba smanjiti nagrade na turnirima, pa će i teniseri spustiti noseve. I ne samo njima nego i ostalim sportistima koji (ne) opravdano zarađuju milione € ili $. Krivce treba tražiti i među ljudima, tj. klubovima i organizacijama koje daju toliki novac za zabavu koja se zove sport.
     (Henry Chinasky, 14. septembar 2018 14:16)

    # Link komentara

  27. Pilić jeste verovatno neki stručnjak u tenisu, ali ovog puta uopšte nije u pravu!
    To sad kao kad bi se pitali na predstojećim turnirima u Aziji: Peking, Šangaj.. koga zanima duel između Raonića (Kanada) i Gofana (Belgija) svašta!
     (Ibanez, 14. septembar 2018 14:16)

    # Link komentara

  28. Kombinovan sistem takmičenja, dva kruga kvalifikacija, meč kući i meč u gostima i onda finalni turnir, recimo 8 nacija - "final eight", al' ko mene pita ...
    (Djorgo, 14. septembar 2018 14:15)

    # Link komentara

  29. Engleska, Nemačka i Francuska nisu imale čestitog tenisera(ajde da izuzmemo Zvereva(i to uslovno) i par prosečnih Francuza(Conga, Gaske...)) zadnjih 15-20 godina
    (vule, 14. septembar 2018 12:22)

    Hajde prelistaj listu TOP 200 tenisera, recimo, pa napravi poredjenje koliko dobrih tenisera imaju Francuska i Nemacka a koliko mi. Ne moramo da gledamo broj i kvalitet teniskih terena i kompleksa, dovoljno je kao pokazatelj koliko je koja zemlja - teniska zemlja, videti tu brojku. I bas zato DC treba da igraju igraci iz "druge linije" (bez ikakvih uvreda i potcenjivanja) da bi to bilo takmicenje teniskih nacija, a ne forsirati mali broj singularnih slucajeva koji se radjaju jednom u 100 godina pa to koristiti za nacionalno busanje u grudi. Izbacite Novaka i videcete da NIKADA necemo moci da se poredimo sa zemljama koje volimo da popljujemo slaveci Noletove pobede.
     (bljak, 14. septembar 2018 14:14)

    # Link komentara

  30. Svidelo se nekom ili ne, ali amerikanci imaju najispravniji pogled na sport. To je zabava, show. Ovde se ljudi cude kako je publika na US-openu primitivna. Naravno, samo ako stvari posmatrate na pogresan nacin, a to je da je publika tu da se divi igracima. Igraci su tu da zabave publiku i tacka. Mi istu predstavu imamo i o politicarima. Oni su izabrani da rade i odgovaraju nama, a ne da se mi njima klanjamo.
    (Scipion, 14. septembar 2018 14:13)

    # Link komentara

  31. Nije lud Nole da igra za eksere. Sramota da Srbija ima samo jedan DK pored JokerNoleta.
    A GS tulitule su samo Noletove, a ne Srpske.
    (zum, 14. septembar 2018 12:24)

    U pravu si, da su GS titule Srpske i novcane nagrade od turnira bi Novak trebao deliti sa Teniskim savezom Srbije. Nebi sve išlo na račun u Monako.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (TSS, 14. septembar 2018 12:56)

    Koji Monako? Svašta će čovek ovde da pročita. Raspitaj se ti malo bolje gde ide porez na zaradu od turnira, pa onda piši.

    Ovo me podseća na one priče kako država treba da prestane da ulaže "ogromne" pare u fudbal i da to usmeri u druge sportove.
    (komina, 14. septembar 2018 14:11)

    # Link komentara

  32. U pravu si, da su GS titule Srpske i novcane nagrade od turnira bi Novak trebao deliti sa Teniskim savezom Srbije. Nebi sve išlo na račun u Monako

    O cemu pricas decko? da deli djokovic pare koje zaradi sa drzavom, koja nije ulozila dinar u njega, koje je sam svojim talentom i trudom zaradio.Pa vecu glupost nisi mogao da napises. to kao da mesi deli pola para argentini. hehe o boze boze...
     (pera, 14. septembar 2018 14:11)

    # Link komentara

  33. Старије генерације никако да схвате да је с РЕПРЕЗЕНТАТИВНИМ СПОРТОМ завршено.
    То пролази у малим спортовима и атлетици.
    Погледајте нашта личе светска фудбалска првенства, колико је то лошег фудбала и необавезности...
    (Pepe, 14. septembar 2018 14:09)

    # Link komentara

  34. I Nadal i Fed su protiv ovog formata. O kakvom prijateljstvu prica ovaj
     (Zoki, 14. septembar 2018 14:08)

    # Link komentara

  35. Nadal,Federer i Pike su prijatelji, ko zna sta stoji iza toga?! Pa Novak je bio najveci zagovornik ove promene, aman ljudi, i pre svega je Pikeov prijatelj... ali daj da napadnemo jos koji put Nadala i RF, dok je Novak izuzet iz ove price. Ocemo li ikada biti objektivniji,bar malo.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (xxx7, 14. septembar 2018 12:23)

    Paranoja.

    Ko napada Federera i Nadala?....Mi? Je li ovo izjava "nas" ili Pilića, koji je jako dobro upućen u svetska teniska zbivanja i ne priča napamet.

    A ti si se našao da prozivaš Đokovića i "nas", da budemo "objektivni" da svi mislimo kao ti i slični tebi.
    (konobar, 14. septembar 2018 14:04)

    # Link komentara

  36. Velika razlika je period igranja pre 20-30 pa i vise godina i danas. U to vreme se uglavnom igrao servis volej. Danas igraci igraju poene na mnogo vise udaraca, vise se trose, i potreban im je duzi odmor.
    (Dzeki, 14. septembar 2018 13:58)

    # Link komentara

  37. I stari format a i novi imaju svoje predonsti i mane. Najveca mana novog formata je da domaca publika nece moci gledati i navijati za teniske
    velikane iz celog sveta i to je bio poseban dozivljaj koji se sada gubi.
    A prednost je da ce ceo svet moci da prati novo takmicenje, bice atraktivnije
    jer ce se i najbolji igraci odazvati i bice to pravi spektakl.Imace veci odjek i znacaj jer je do sada sve to bilo lokalno i nije se ni moglo pratiti kada se su se mecevi odigravali istovremeno.
    (teniski ekspert od 2011, 14. septembar 2018 13:58)

    # Link komentara

  38. Potpisujem svaku reč
     (Puniša Jež Bodljić, 14. septembar 2018 13:55)

    # Link komentara

  39. Koga bre briga za taj kup. Cuj reprezentacija u individualnom sportu. Kako da ne.
     (troll level 100, 14. septembar 2018 13:52)

    # Link komentara

  40. @tihi don
    Pa i ti daješ svoje mišljene,pa šta onda. Nikola Pilić je poznato ime u tenisu pa ima i te kako pravo da kaže šta misli!
    (deni, 14. septembar 2018 13:46)

    # Link komentara

  41. Šta će reći Đoković na ovo? Pa on upravo zbog formata ne može igrati za reprezentaciju, jer se zbog ovakvog sistema Davis kupa dodatno troši, pa mu je sezona znatno napornija. Zbog toga mora misliti najpre na sebe
    (Vlada, 14. septembar 2018 13:07)

    # Link komentara

  42. 3 trenutno najbolja igraca verovatno i u istoriji ovog sporta su se medjusobno sastala preko 150 puta u ATP-u i mislim da se nijednom nisu sastali u Dejvis kupu, a najcesce ako i jedan od njih odluci da igra, ova druga dvojica ne igraju (kao i gomila drugih tenisera), pa samim tim ceo sistem takmicenja gubi svaki smisao, jer ne ucestvuju najbolji. Ako u ovom sistemu budu najbolji igrali bice pogodak kako god se to zavrsilo i nekima ne svidelo.
     (cvele, 14. septembar 2018 13:07)

    # Link komentara

  43. Nije lud Nole da igra za eksere. Sramota da Srbija ima samo jedan DK pored JokerNoleta. 
    A GS tulitule su samo Noletove, a ne Srpske.
    (zum, 14. septembar 2018 12:24)

    U pravu si, da su GS titule Srpske i novcane nagrade od turnira bi Novak trebao deliti sa Teniskim savezom Srbije. Nebi sve išlo na račun u Monako.
     (TSS, 14. septembar 2018 12:56)

    # Link komentara

  44. (ZLOBEX, 14. septembar 2018 12:33)

    Da li je tebi ovo posle Mesija i Ronalda Suma u nabrajanju ili mi se cini!? Hahahahaha
     (bbshow, 14. septembar 2018 12:54)

    # Link komentara

  45. E moj Nikola, na kojem je sad tenis nivou u odnosu na onaj vaš.
     (Marko, 14. septembar 2018 12:49)

    # Link komentara

  46. Druze uporedi ti tenis koji se tada igrao i koji se sada igra, neko ovde napisa da bi stepanek bio medju najboljima i to vreme samo jer ima dobar servis volej, i to je tacno. Pogledaj sta Novak, Rodzer i Rafa igraju, ponekad Marej, Delpo i Vavrinka, pa to je vanzemaljski tenis za sve vas iz tog perioda 35 turnira plus Dejvis kup, nezamislivo veci napor i trosenje i potpuno logicno menjaje sistema dejvis kupa. Najvise mrzim kad se nadje neki pametnjakovic tako pa on daje svoje doktorsko misljenje o danasnjem tenisu, sistemima turnira ili komentarise karijeru nekog tenisera, a nije postigao ni trecinu njegovog uspeha
    (tihi don, 14. septembar 2018 12:47)

    # Link komentara

  47. U pravu je Niki sto se tice atmosfere. Ali o 'umazenosti' nema govora. U njegovo doba igrac je sa 27-28 godina bio star. 80-ih sa 30-31 godinom si bio staro gvozdje. Danas su ljudi sa 35-36 godina konkurentni. Danas igraci igraju najmanje 5-6 godina duze. Trose se neuporedivo vise.
    (Bill Scanlon, 14. septembar 2018 12:46)

    # Link komentara

  48. takoE
    (out!, 14. septembar 2018 12:43)

    # Link komentara

  49. Bravo, potpisujem svaku rec!
     (SaleKg, 14. septembar 2018 12:42)

    # Link komentara

  50. Uz svo duzno postovanje prema legendi, molim Vas recite mi kakav je bio tenis koji se tada igrao. Zavrsi se mec, izlazite neoznojeni(ne mislim bukvalno). Sada se igra atomski tenis. I sam Agasi je rekao da nikada ne bi mogao dobiti nikoga iz velike trojke.
    Tako da, svakako neki Vasi argumenti stoje, ali molim Vas, budite bar malo realniji.
     (Djordje, 14. septembar 2018 12:38)

    # Link komentara

  51. Baš sam se potresao što Francuska , Nemačka i Engleska bojkotuju. Da nije odustajanja najboljih igrača , ne bi se "namlatili" silnih polufinala i trofeja. Njih boli što znaju da ne mogu više da se "prošetaju" do borbe za Salataru , nego moraju da zapnu , a za to ipak nemaju vrhunsku klasu da mogu sa lakoćom da odrade.
    (Sole, 14. septembar 2018 12:37)

    # Link komentara

  52. Ne kažem ni da je Pilić u pravi, ni da nije, znam samo da što si stariji, sve teže prihvataš promene i želiš da sve ostane kako je bilo kad si bio mlad. Znam još nekog kome će biti drago zbog ovih promena. Organizatorima turnira, koji se igraju u vreme kada se igraju Dejvis kup mečevi. Navratio sam u Banja Luku i razgovarao sa organizatorima tamošnjeg čelindžera. Sasečeni su, jer im je otkazao veliki broj igrača, koji su inače trebali biti prekobrojni u DK ekipama, ali su uleteli zbog povreda ili otkazivanja onih najboljih, a DK igraju i Srbija, i Hrvatska, i BiH, a odatle dolazi najveći broj igrača na ovaj turnir.
    (Predo, 14. septembar 2018 12:34)

    # Link komentara

  53. Čuj POSTALI razmaženi!?
    A šta kao niste?
    Da li je Mesiju nekad dete dotrčalo sa peškirićem u stavu mirno i rukama iza leđa, da odriše čelo kada se oznoji?
    Da li ceo stadion mora da zanemi kad se Ronaldo priprema da "servira", pardon šutira?
    Da li Sumi drže suncobran i daju fotelju da se odmori malo, uz "sok od đusa" na svakih 10 minuta?
    (ZLOBEX, 14. septembar 2018 12:33)

    # Link komentara

  54. "Za promenu je bilo potrebno da se s tim saglase dve trećine nacija (od 140) i to se upravo i desilo, pošto je čak 71 odsto glasalo za novi format. "

    Fenomenalno
    (3k, 14. septembar 2018 12:30)

    # Link komentara

  55. Niki, sta to pricas?! Pa ja svaki dan ovde citam da su teniseri moderni gladijatori hahahahaha
    (NbgDeki, 14. septembar 2018 12:30)

    # Link komentara

  56. Svaka cast Pilicu ali zaboravlja kakav se tenis nekad igrao a kakav se danas igra.
    (xxxl, 14. septembar 2018 12:29)

    # Link komentara

  57. Ajde Pilicu,idi negde na selo,udahni svez vazduh,odmori malo,mani se komentarisanja. Novi format ce biti fenomenalan,zasto ? Zato sto ce se sve najvece zvezde odazvati za svoju zemlju. U jeku sezone smo retko kad imali prilike sa gledamo najvece majstore koji nastupaju za svoju selekciju i samo takmicenje je izgubilo draz upravo zbog toga. Noviteti nisu uvek donosili dobro,ali mislim da su ovog puta bas uboli sa ovim.
     (RuamaKursa, 14. septembar 2018 12:25)

    # Link komentara

  58. Necu da komentarisem dal je dobro ili lose, nisam kompetentniji sigurno od Pilica. Ali nesto drugo mi smeta sto je izgovorio, a to je da je moguc bojkot, jer gle cuda Engleska, Nemacka i Francuska su protiv. Pa sta!? I oni su imali pravo na jedan glas kao i svi drugi, a vecina se slozila sa novim turnirom. Tacka.
     (GrgaPitic, 14. septembar 2018 12:24)

    # Link komentara

  59. Nije lud Nole da igra za eksere. Sramota da Srbija ima samo jedan DK pored JokerNoleta.
    A GS tulitule su samo Noletove, a ne Srpske.
     (zum, 14. septembar 2018 12:24)

    # Link komentara

  60. mozda su igrali vise turnira nekada ali tenis ispred 50 godina je rekreacija u odnosu na danasnji
     (Mile, 14. septembar 2018 12:24)

    # Link komentara

  61. Nadal,Federer i Pike su prijatelji, ko zna sta stoji iza toga?! Pa Novak je bio najveci zagovornik ove promene, aman ljudi, i pre svega je Pikeov prijatelj... ali daj da napadnemo jos koji put Nadala i RF, dok je Novak izuzet iz ove price. Ocemo li ikada biti objektivniji,bar malo.
     (xxx7, 14. septembar 2018 12:23)

    # Link komentara

  62. Sto se tice Dejvis kupa Djokovic je tu skroz korektan. Iskreno rekao da nece da igra za svoju zemlju i da ga zanimaju samo pare.
    (Dr. Federer, 14. septembar 2018 12:22)

    # Link komentara

  63. Engleska, Nemačka i Francuska nisu imale čestitog tenisera(ajde da izuzmemo Zvereva(i to uslovno) i par prosečnih Francuza(Conga, Gaske...)) zadnjih 15-20 godina
     (vule, 14. septembar 2018 12:22)

    # Link komentara

  64. Ja jedva cekam ovaj format takmicenja. Pilic je verovatno u pravu da je pozadina iskljucivo materijalna ali mislim da ce biti mnogo gledanije tj zanimljivije da se u nedelju dana vidi takmicenje koje ce biti najslicnije svetskom prvenstvu. Uostalom vreme ce pokazati.
     (Dont agri vit det, 14. septembar 2018 12:21)

    # Link komentara

  65. krupni kapital razara reprezentativna takmicenja. odavno vec prisutno u drugim sportovima, sad doslo na red i u tenisu.
     (bljak, 14. septembar 2018 12:19)

    # Link komentara