1. Kako Nole moze da bude udaljen svetlosnim godinama od Nadala ,kad je sad u ovom trenutku Nole na ultimate GOAT listi drugi!!! Decko ima 5 zavrsnih Londona!!!! 1500 bodova !! Nadal juri Noleta ,a ne obrnuto ....!
    (Spasoje, 15. septembar 2018 02:20)

    # Link komentara

  2. Skoro svakom sportisti,iz ovog ili onog razloga,u karijeri naidju krizni momenti.Djokovicu je to bio period leto 2016-leto 2018.Ali,ako ne bude pretekao Federera u broju GS, nece taj period po meni biti presudan,jer Nole tada nije ni imao mogucnosti za osvajanje GS.Presudan ce biti period 2012-2014,tada je po mnogim parametrima bio neprikosnoven,a osvajao je samo po jedan GS godisnje.Nije lako osvojiti ni taj jedan,ali ponavljam-Nole je tad bio u vrhunskoj formi.Da je osvajao po dva-sada bi bila druga prica.
    (bocko, 14. septembar 2018 19:57)

    # Link komentara

  3. Skoro svakom sportisti,iz ovog ili onog razloga,u karijeri naidju krizni momenti.Djokovicu je to bio period leto 2016-leto 2018.Ali,ako ne bude pretekao Federera u broju GS, nece taj period po meni biti presudan,jer Nole tada nije ni imao mogucnosti za osvajanje GS.Presudan ce biti period 2012-2014,tada je po mnogim parametrima bio neprikosnoven,a osvajao je samo po jedan GS godisnje.Nije lako osvojiti ni taj jedan,ali ponavljam-Nole je tad bio u vrhunskoj formi.Da je osvajao po dva-sada bi bila druga prica.
    (bocko, 14. septembar 2018 19:56)

    # Link komentara

  4. Федерера ће да стигне. Надала никад. Узмите дигитрон.
    (СЕНОВИЋ, 14. septembar 2018 19:16)

    # Link komentara

  5. Novaku je mozda bitno da osvoji jos jedan ili dva g.slema da bi bio iskljucivo u krugu tri najbolja svih vremena .
    I da ima 25 gs -a svejedno bi za Rafine Rafa bio najbolji , za Novakove Novak , za Federerove navijace Federer....tako ce to uvek biti jer ce onda naci neki drugi pokazatelj na primer najduze prvi,najveca zarada i slicno.
    U svakom slucaju Novak dok god zeli i moze treba da pobedjuje ako ga to čini srćnim. SVAKAKO JE POSEBAN I JEDINI
    (Dragan, 14. septembar 2018 18:41)

    # Link komentara

  6. Ako bude imao volje da igra jos 4-5 god, vrlo moguce..
    (amerikano, 14. septembar 2018 18:02)

    # Link komentara

  7. Toliko zavisti i ljubomore od pojedinaca ovde u komentarima..... ne mogu da verujem stvarno kakva smo to nacija?????
    (Mirko, 14. septembar 2018 17:39)

    # Link komentara

  8. Jako teško ali ne i nemoguće a evo za one koji hoće da računaju zanimljivi podaci:

    Borg je imao 25 godina i 1 dan kada je osvojio 11-ti GS (zadnji ujedno)
    Federer 25 god i 324 dana ,Sampras skoro 27,Emerson 30 a Lejver 31 godinu za isti broj GS titula.
     (BeKo, 14. septembar 2018 17:02)

    # Link komentara

  9. Federer je nedostizan.
    (BODIBOND, 14. septembar 2018 16:22)

    Naravno. Da nam živi sto godina i da osvoji još minimum 5 GS-a.
    (O.T.A.N., 14. septembar 2018 16:55)

    # Link komentara

  10. Dok igra, moguce je.
     (Neplivač, 14. septembar 2018 16:54)

    # Link komentara

  11. Kakvo stizanje i prestizanje,nema sanse,osvojice Rodzer jos 2-3 slema,Djokovic vise nijedan!!KING ROGER-teniski genije,ostali prebacivaci loptice!!
    (Lampi, 14. septembar 2018 16:31)

    # Link komentara

  12. Veliki sam Novakov navijač i gledam ga stalno, ipak mislim da će biti dosta teško da uzme još 6-7 GS. Ne nemoguće ali veoma teško.
    (Marko, 14. septembar 2018 16:25)

    # Link komentara

  13. Federer je nedostizan.
     (BODIBOND, 14. septembar 2018 16:22)

    # Link komentara

  14. ova euforija je bila i 2015, 2016 kada su neki pricali da ce da oosvoji 22,25gs. isti su ga samo pola godine kasnije pljuvali. sad ga opet dizu u nebesa. zasto ste stalno prica o federeru a nikako rafi da dodje na 1gs minusa, bio na -2 pre 3 godine. znaci prvo rafa. cak i da uzme 3gs sledece godine ope nece pprestici rafu. a u 32-oj uzeti 3gs je ravno senzaciji. polako zasto i mora da preskoci i 3 mesto na vecnoj listi je previse.
    (koji snovi, 14. septembar 2018 16:17)

    # Link komentara

  15. Navijam da Nole obori sve rekorde, ali mislim da su mu male sanse jer mu treba jos 7 titula (sto je mnogo) da bi presao federera (ukoliko ovaj ne osvoji vise ni jedan), a vec je u 32 goj godini... Da je na 17-18 titula sad, pa i ajde, ali da on uzme jos 7 titula u poznim godinama, kad je do sada za sve ove godine uzeo 14, to nije mnogo realno ocekivati.
    (Filip, 14. septembar 2018 16:10)

    # Link komentara

  16. Najjači teniser ikada kada je na vrhuncu forme..
     (kml;, 14. septembar 2018 16:10)

    # Link komentara

  17. antiDebil
    Od koga i od čega li je bežao Djokovic dve godine?. Aha..od Feda i Rafe zbog pozitivnog skora, od straha je dobio i teniski lakat.
     (ju ju, 14. septembar 2018 16:09)

    # Link komentara

  18. Milane, dublje gledamo samo kad trebamo Novaku nategnut zaostatak od 1,2 ili 7 Gren slemova. Kako neko dublje ne pogleda, pa zaključi da je npr Edberg ili Lendl bolji od Novaka? E tad ide onaj argument "kakvi oni, Nole osvojio više slemova"... Ok, slažem se s tobom, pretekao je Samprasa, jer imaju isto slemova, a Nole ima više mastersa i RG. Ali pretekao ga je tek osvojivši sad ovaj USO. Košarka je drugo, kolektivni sport, a mj je najbolji.
     (Realista, 14. septembar 2018 16:07)

    # Link komentara

  19. Ako naredne godine osvoji 3 GS vrlo je verovatno
    Ako naredne godine osvoji 2 GS i dalje je moguce, rekao bih 40-50%
    Ako naredne godine osvoji 1 ili nijedan GS onda je vrlo tesko jer godine uzimaju danak.
    Ne bi me cudilo da se pojavi neki mladji teniser koji bi mogao da parira Noletu, zatim je pitanje koliko Nole ima "goriva da dalje gura".
    Naredna godina ce biti kljucna
    (zumbul, 14. septembar 2018 16:06)

    # Link komentara

  20. AcoZmaj
    Šta god si čuo pogrešno si čuo, istina je da je svima namešteno, samo Djokovic je osvajao na kvalitet..ja kad ti kažem..
     (ju ju, 14. septembar 2018 16:04)

    # Link komentara

  21. Dobar vic Tod. Kralja Federera niko i nikada neće stići!
    (O.T.A.N., 14. septembar 2018 15:59)

    # Link komentara

  22. Ja mislim da uopšte nije nemoguće, Federer je pri kraju, nole za nadala ima recept. Wawrinka je stariji isto. Del potro tu i tamo, može da iznenadi. Od novajlija mogu da izdvojim Cicipasa i Zvereva. Što se tiče Cicipasa ne znam da li mu je došao dan u Torontu onda ili stvarno preti da bude vrhunski teniser. Zverev obećava, i želeo bih da vidim meč izmedju Nola I Zvereva sada kad su obojica fit, da bih prosudio da li mali može da pripreti. Što se tiče Tima, ima kvalitet ali nedovoljno, možda kad Nadal i Nole posustanu I osvoji nešto. Kirjos provereno nije pretnja, napali se jedan meč i to je to. Vodi 2:0 protiv novaka, ali oba meča su odigrali kad je Nole bio povreden ili se oporavljao od povrede, tako da to nije pokazatelj.
     (alfabet, 14. septembar 2018 15:53)

    # Link komentara

  23. Realisto, pa prestigao je Samprasa. Mislim ako ne gledas samo puku statistiku, nego malo dublje analiziras. Imaju isti broj titula, ali Djokovic ima RG na kom Sampras nije dolazio ni do finala. BTW, Dzordan nema najvise tirula u NBA, ali se ipak zna da je on najbolji kosarkas svih vremena.
    (Milan, 14. septembar 2018 15:41)

    # Link komentara

  24. @dr. Roddick
    priznaj da nosis majicu sa Noletovim likom ;-)
     (Milanus - muzicki urednik fontane, 14. septembar 2018 15:31)

    # Link komentara

  25. @King Roger
    priznaj da ti je Nole drazi od Dzemperka :-)
     (Milanus - muzicki urednik fontane, 14. septembar 2018 15:30)

    # Link komentara

  26. Videcemo za mesec dva one koji su govorili da se Nole nikada nece vratiti na staro,kada je pao sa prvoga mesta.Verovala sam u njega i dalje verujem a kako vidim nece me razocarati.Samo napred NOLE!!
    (Aleksandra, 14. septembar 2018 14:58)

    # Link komentara

  27. А да он прво освоји 15ти, па 16ти, па онда,ако бог да да стигне Надала, па редом. Овако ћемо да мислимо - пази будалу, никако да стигне Роџера. А пре Нолета славили смо кад неко уђе у 1/4 финале ГСма.
     (Весели Сремац, 14. septembar 2018 14:54)

    # Link komentara

  28. A niko ne spominje koliko GS-ova je namesteno Rogeru da pobedi,koliko olakšica je dobijao tokom turnira,prosto su ga gurali u nebesa da bude to sto je sad!
     (acoZmaj, 14. septembar 2018 14:45)

    # Link komentara

  29. može ali neće
     (jelena, 14. septembar 2018 14:40)

    # Link komentara

  30. @ Lobotomy..... 13:15
    Brate, nemoj se jediti. Oni to rade za novac. Nemaju drugi način zarade pa im nije teško ni rođenog brata da opljuju pošto su stid zatvorili u kutiju.
    (lambda, 14. septembar 2018 14:36)

    # Link komentara

  31. Ajde malo da polemišemo hoće li Novak prestići Samprasa ili ne! Snove ostavimo danjarima...
     (Realista, 14. septembar 2018 14:32)

    # Link komentara

  32. Са оваквим Федерером какав је тренутно, и оваквим Надалом, оваквим Ђоковићем, и оваквим осталим... стиже га сигурно... Али сад, дал ће све остати овако, то не можемо знати... мислим да све зависи од Надаловог и Нолетовог здравља... Ако се Рафа опорави, скида Федерера сигурно, а колико ће Ноле добацити све зависи од њега самог...
     (Невен, 14. septembar 2018 14:28)

    # Link komentara

  33. Pre svega Wimbldon je Djokovic JEDVA uzeo NADALU koji i ne igra travu nesto posebno dobro pogotovo nije igrao dobro u poslednjih PET godina. Iako se igralo u ZATVORENIM uslovima koji DJOKOVICU odgovaraju iako se nije postovala NADALOVA odluka da se krov otvori iako kise nije bilo vec Djokovica da se zatvori opet je taj mec igran u 5 setova, ponavljam na travi u uslovima kada spin nadalov jedva funkcionise i opet je Djokovic JEDVA prosao. Na US openu se Nadal mucenik povredio, a Djokovic nije igrao protiv top 5 tenisera. Dakle bukvalno nemoguce osvajanje, koje me podseca na Anu ivanovic kad je ona osvojila GS. Dakle ovakvih sreca vise nece biti, i ne zaboravite da i Nadal i Federer imaju mnogo vise neodigranih G Slemova u svojim karijerima nego Djokovic. Nadal je propustio barem 7,8 GS vise od Djokovica kada je bio top igrac a i stariji je samo godinu dana od Djokovica. Ima 3 GS vise sada, 4 salatare vise, zlato u singlu i dublu na olimpijadi. Jel ste vi svesni koliko je svetlosnih godina Djokovic iza tog uspeha? Kada naucite sabiranje i oduzimanje mozemo da pocnemo o necemu korisnom i da pricamo, ovako zivite u zabludi da ste najbolji, najpametniji, naj sve, a zapravo smo najgora nacija ikada, zato sto nismo iskreni, ili smo samo ludi. Pozdrav
    (Jokerpoker, 14. septembar 2018 14:19)

    # Link komentara

  34. @Lik, ok, videćemo ostale u 38. godini. Federer im je dao zadaću, njega svi jure, on ne juri nikog!
    (Gigo, 14. septembar 2018 13:06)

    On samo bezi od nekog, a u strahu su velike oci...
    (antiDebil, 14. septembar 2018 14:17)

    # Link komentara

  35. Kada je Novak u pitanju ovakve kalkulacije vise i nisu vazne... Sta ce biti, koliko ce osvojiti... nebitno je. Dokazao je od kakvog je materijala. Kada je pao, podigao se... Stekao je postovanje i tamo gde ga nije imao. Sada samo neka je zdrav, pa kako bude.
    (Predrag, 14. septembar 2018 14:16)

    # Link komentara

  36. @EM Sve postujem ali veruj mi da nema veze sto su Nishikori, Raonic, Wawrinka, Marej bili povredjeni. On ih i sad dere i razbijao ih je u proslosti tako da tesko da bi ga oni zaustavili ka GS tituli. Nadal je bio zdrav pa smo videli kako prolazi zadnje 3 godine protiv Federera.
    (Super, 14. septembar 2018 14:12)

    # Link komentara

  37. Zašto bi "prestizao Federera"? Đoković već sada drži rekorde koje Federer nikada neće moći da nadmaši.
    Ali da budem "dobronameran" kao Vudbridž, pa ću reći da i Federer može da nadmaši Đokovića. Uostalom možda zato Federer još uvek igra?
    (Džoni, 14. septembar 2018 10:18)
    Starac Foco igra da ga Novak ne bi stigao sa brojem GS.....Vamos Tamos da je zdrav bio bi takodje u trci....ali njemu se povreda sa kolenom mnogo cesto ponavlja, mislim da je njemu kraj blize nego I starcu i Novaku
    (Миодраг, 14. septembar 2018 14:11)

    # Link komentara

  38. Ne hahahahahaha. Pa Nadala nije stigao jos a pricaju o Fedu hhahahah
     (Zoki, 14. septembar 2018 14:09)

    # Link komentara

  39. Da pokušamo prvo da dobacimo do kada će Federer, Nadal i Novak igrati tenis. Većina stručnjaka je mišljenja da će sledeća sezona biti i poslednja za Rodžera i ja ne vidim da bi on mogao da osvoji još koji GS. Znači granica ostaje verovatno na broju 20. Sa druge strane za Rafu ne postoje neke prognoze ali u ovom ritmu i sa ovim stilom, ne bude li neke ozbiljne povrede, preguraće bar još 3-4 sezone i kao takav i on može da preskoči Rodžera. Nole ima sponzorske ugovore do 2023.g. i s' obzirom da je ova sezona pri kraju to je još punih 5 sezona. Neka u svakoj uzme u proseku bar po jedan GS biće vrlo blizu i ništa nije nemoguće. Kada kažem u proseku mislim da ako uđe u seriju sličnu 2015.g. može iduće godine da uzme 3 GS ali zato 2023.g. možda nijedan. Budu li i njega zaobišle povrede mislim da će dočekati olimpijsku 2024.g. da završi sa aktivnim tenisom. Znači to su godine u kojima je danas Federer i zato ništa nije nemoguće. Nama posmatračima i navijačima ostaje samo da još malo uživamo u zlatnim godinama svetskog tenisa.
     (Totti, 14. septembar 2018 14:09)

    # Link komentara

  40. Al' su smesni ovi koji tvrde da je rodja fizicki u boljoj spremi od No1eta!!! Hahaaa~ Nikada nije bio, nije sada i nikada nece biti fizicki spreman kao No1e. No1e ce sigurno igrati u 36. i 37. godini i to daleko bolje nego rodja sada. Ova 3 GS naslova sto je rodja osvojio od pocetka 2017. je osvojio smo zato sto nije igrao prvenstveno No1e a zatim i Wavrinka, Raonic, Murray, Nishikori, Delpo i jos niz igraca. Bas kao sto je i osvajao 0d 2003-2008. godine kada nije imao konkurenciju.

    Ako niste shvatili sada cu jos lepse da vam objasnim:
    *** No1e je tata teniske igre i rodja se tu nista ne pita kada je No1e zdrav!
    (EM, 14. septembar 2018 13:54)

    # Link komentara

  41. Moze ali moze i Nadal.
    (Ja, 14. septembar 2018 13:51)

    # Link komentara

  42. Stiže ga u naredne dve godine, na kraju će imati 22 a Federer možda uzme još jedan i imaće 21.
     (Cxevu, 14. septembar 2018 13:48)

    # Link komentara

  43. Volim Djokovića, ali malo ste dosadni sa tim!
    (deni, 14. septembar 2018 13:48)

    # Link komentara

  44. @Slobo, najbolji komentar ikada na ovu tematiku. Da ga svi mogu pričitati...i domaci i strani prognozeri...pa i Novak
     (hajd da probamo da budemo realni, 14. septembar 2018 13:48)

    # Link komentara

  45. @anti Debil


    Novak u godinama koje slede može pobeđivati samo Andersona, Delpotra i slične, njih je lako razvlačit, dok Čung već predstavlja problem. U Federerovim godinama neće ni igrat tenis, a da bude i konkurentan može samo sanjat. Ima još posla da Samprasa prestigne, pa Nadala...
    (Iluzija, 14. septembar 2018 13:13)

    Dosta je Novak skrnavio Rokija, vreme je za neke druge igrace, a ionako Roki vise ne moze ni Milmane da dobije, vise mu nije u interesu da izlazi Djokovicu na oci...
    Djokovic je svetlosnu godinu ispred Samprasa, davno je on njega prestigao.
    Nadal bi mogao da osvoji 4 u nizu ili makar da osvoji sve ako ne moze da veze 4 GS !
    (antiDebil, 14. septembar 2018 13:46)

    # Link komentara

  46. Može ali neće zbog njegove žudnje za filozofiranjem. Ko zna šta će mu ući u glavu za mesec dana. Možda osvoji sve slamove, možda otvori obdaniste
     (Stanoje, 14. septembar 2018 13:35)

    # Link komentara

  47. Mislim da su naredna 2 GS od najveće istorijske važnosti i donose odgovor na pitanje ko jeste ili će biti GOAT. Ukoliko RF osvoji bar 1, postaće nedostižan za NĐ i vrlo verovatno za RN. Ako ne osvoji nijedan, odlazi sa sadašnjih 20 jer neće biti u stanju, ni mentalnom ni fizičkom, da traži šansu na WMB ili USO. Ukoliko RN osvoji R. Garos biće strahovito motivisan da krene u poteru i foto-finiš sa RF. Ukoliko NĐ osvoji bar 1 (a naročito oba GS), još 5 titula u narednih par godina ne deluju nedostižno. Tada će Novak, s obzirom na fizičku i mentalnu spremu, konkurenciju i povredu koja je prošlost, moći da razmišlja i o tituli GOAT, sada još nije vreme za to. Dakle, uživajmo, istorija se stvara pred našim očima. Naravno postoji i scenario D, da neko četvrti uzme jedan od ova dva GS (ili čak oba), ali je to malo verovatno.
    (Dr. Graffin, 14. septembar 2018 13:31)

    # Link komentara

  48. @KMarx
    U al ti je logika kažeš Novak za 10 i po godina uzeo 14 GSova.
    Pa vidiš imaš i mnogo svežije podatke npr. da je Novak za 2 meseca uzeo 2 GSa.
    Gledajući najnoviju istoriju mnogo je verovatnije da ce Novak već u januaru 2022. stići Federera nego da ga neće stići uopšte.
    Zbog načina na koji igra i nedostatka ni na vidiku nekog ko bi mogao da ga spreči, ako ga zaobiđu povrede i ne ponestane mu motivacije vise nego verovatna je mogućnost da od narednih 9 GSova osvoji 6.
     (Milojko, 14. septembar 2018 13:29)

    # Link komentara

  49. Federer je osvojio tri gren slema u periodu kad je Djokovic bio odsutan 2016 do 2018. Pre toga je poslednji gs osvojio 2012, a pre toga 2010. Znaci da je u ovoj deceniji osvojio 4 gs, a od toga 3 kad Djokovic nije igrao/bio je los.

    Nadal isto, redovno godisnje osvaja samo Rolan Garos i ima jos 2 druga gs u ovoj deceniji, jedan iz 2013, i drugi 2017 kad je Djokovic bio los.

    Djokovic je namladji i u najboljoj formi, svake godine je osvojio bar jedan gs, sem 2017 (operacija i vracanje u formu). Prosek preko 1,5 GS po godini 2011-2018.

    Sta ovo znaci? Kad Djokovic ne igra dobro, uglavnom Nadal i Federer osvajaju GS plus Vavrinka i Mari osvojise po jedan GS i to je to. Znaci da nema potencijalnih igraca koji ce da nadjacaju ovu trojicu u dogledno vreme.

    Na osnovu svega toga, moze li Djokovic da stigne Federera? Ako sve ostane kako je sada, nije nerealno.
    (Krey, 14. septembar 2018 13:26)

    # Link komentara

  50. Komentar upućen "normalnim" komentatorima ovde:

    Ljudi aman, ignorišite sve ove trolove.
    Ne moram nick da pročitam, stil pisanja prepoznam još od prvih nekoliko reči.

    Sledeća kategorija su oni koji kritikuju zastupljenost ovog sporta na ovom portalu:

    Znate li koliko apsurdno zvuči kada dođete, očigledno pročitate vest i onda mračite sa vašim stavovima?

    Ja ne podnosim fudbal, i nećete me naći da mračim i trolujem o tome.

    Jedno su dobronamerne kritike, konstruktivne kritike, sučeljavanje stavova, a drugo namerno blaćenje, nipodištavanje, vređanje.
     (Lobotomy is the name of the game™, 14. septembar 2018 13:15)

    # Link komentara

  51. @anti Debil


    Novak u godinama koje slede može pobeđivati samo Andersona, Delpotra i slične, njih je lako razvlačit, dok Čung već predstavlja problem. U Federerovim godinama neće ni igrat tenis, a da bude i konkurentan može samo sanjat. Ima još posla da Samprasa prestigne, pa Nadala...
     (Iluzija, 14. septembar 2018 13:13)

    # Link komentara

  52. @Kovalski

    a kao stil igre Novaka je nešto drugačiji od Nadalovog, valjda Novak brzo rešava poene, nama dugih izmena i to... Da, da...
     (Loki, 14. septembar 2018 13:09)

    # Link komentara

  53. @Lik, ok, videćemo ostale u 38. godini. Federer im je dao zadaću, njega svi jure, on ne juri nikog!
     (Gigo, 14. septembar 2018 13:06)

    # Link komentara

  54. Jako objektivna anketa.
     (Pukovnik Vranic, 14. septembar 2018 13:05)

    # Link komentara

  55. @Mislim da ga nece preteci, ni stici. Od osvajanja prvog GS-a do danas proslo je 10 i po godina. za to vreme je uzeo 14 titula. Da bi uzeo jos 6 titula morao bi da u naredne 2 godine isvoji 3, ili u naredne 3 godine po 2 slema u proseku. Vec je u poznim igrackim godinama a stil igre mu zahteva vrhunsku fizicku spremu. Sa godinama ce postajati sporiji, telo ce se sve sporije oporavljati od napora. Naredna godina je kljucna. Mislim da je ovaj talas na kome sada plovi poslednji veliki bljesak u karijeri. Ne mogu ga zamisliti da igra sa 35-36 god. Moja prognoza je da ce po zavrsetku karijere imati 16-18 GS-a. U svakom slucaju sa Federerom i Nadalom ispisao je istoriju tenisa i ostace upamcen kao jedan od najvecih igraca ikada.
    (KMarx, 14. septembar 2018 12:18)

    Tvoja analiza je temeljna ali ... Naravno da je to stravično teško, međutim ako pogledaš da je Federer "ukrao" dva slema dok je Novak bio povređen i da je to uradio sa 36 godina onda je nekako ipak moguće.
    Elem preteška je to prognoza. Naravno da navijački(ko navija) želimo da to ostvari ali...
    Problem nisu godine, naveo sam Federera kao primer, već Novakov stil gde se on troši u poenima kao i Nadal. S druge strane Novakovo telo je tako "nemasivno" što će mu omogućiti da duže traje.
    Pozdrav svim neostrašćenim navijačima bilo koga.
    (jazz, 14. septembar 2018 13:03)

    # Link komentara

  56. Federer uzima jos 2 GS do kraja karijere.
     (haren, 14. septembar 2018 13:03)

    # Link komentara

  57. Ni u vlažnim snovima nolobotova!
     (Domaćin, 14. septembar 2018 12:57)

    # Link komentara

  58. Drugo je nesto Federer, on je druga dimenzija.
    (Dr. Federer, 14. septembar 2018 11:48)

    Videli smo tu dimenziju u Sinsiju a nesto kasnije i na USOpen, ne lupaj gluposti.
    (Lik, 14. septembar 2018 12:51)

    # Link komentara

  59. Ljidi covek ima 31 godinu i sigurno jos 3 godine vrhunske forme...Federer ce se verovatno penzionisati sledece godine,Nadala muce kolena i povrede zbog stila igre,i ko ce mu biti konkurencija? Kirios,Zverev,Tim? Tesko,tu ce Novak iskoristiti taj vakuum i za icekivatu je bar jednu sezonu sa sva 4 GS...Definitivno Novak ce preci 20 GS ...
     (Kovalski, 14. septembar 2018 12:46)

    # Link komentara

  60. Covek je najjaci od 30-40god cime god da se bavi mnogo ulaze u svoje telo koje trenutno drzi na nivou 25-godisnjaka,ja sam ubedjen da samo i iskljucivo ako bude imao motivaciju prebacuje lagano broj 20,plus ishrana mu je takva da sporije stari organizam..
     (Jack, 14. septembar 2018 12:36)

    # Link komentara

  61. Hoce, kako nece
    (Muamer, 14. septembar 2018 12:34)

    # Link komentara

  62. @anti, haluciniraš, celi život trenira da pobedi dva igrača, ne može parirat tehnikom, opredelio se na trka, trka, samo trka! Čisti fizički tenis!
    (Dr, 14. septembar 2018 11:49)

    Djokovic je za klasu, ako ne i vise od toga, psihicki jaci igrac od Rodjerera. Tehnika mu je savrsena, zato ih i razvlaci ko testa za picu !
    Fizicki aspekt se podrazumeva, onaj bucmasti Rodja sa rumenim obrascicima danas ne bi imao sta da trazi.To je prolazilo protiv Bagdatisa i slicnih...
    (antiDebil, 14. septembar 2018 12:28)

    # Link komentara

  63. Realno gledano,jako teško...,to znači da on mora dve godine da igra vrhunski tenis(kao sada),a da osvoji jos šest GS,a ima već 31g...,možda sam samo pesimista,ali teška rabota.
    U svakom slučaju po meni najbolji teniser današnjice,ali mu se nisu i sklopile sve kockice da bude i najbolji sa GS !
     (milansm, 14. septembar 2018 12:22)

    # Link komentara

  64. Mogu i Marej i Vavrinka prestići Novaka, iste su šanse, u istoj fazi karijere su...
     (Deki, 14. septembar 2018 12:20)

    # Link komentara

  65. Može ako:
    - bude zdrav,
    - ne juri 1. mesto na listi,
    - ne juri nebitne masterse,
    - ne igra na šljaci uopšte,
    - podiže fromu samo pred AO, WIM i USO.
    (Zoran, 14. septembar 2018 12:19)

    # Link komentara

  66. Realno gledajuci,to sada djeluje jako daleko,ali ako Novak bude zdrav,a Federer ne osvoji vise ni jedan gren slem,onda je sve moguce.Bice tesko ali ne i nemoguce.
     (Sinki, 14. septembar 2018 12:18)

    # Link komentara

  67. Mislim da ga nece preteci, ni stici. Od osvajanja prvog GS-a do danas proslo je 10 i po godina. za to vreme je uzeo 14 titula. Da bi uzeo jos 6 titula morao bi da u naredne 2 godine isvoji 3, ili u naredne 3 godine po 2 slema u proseku. Vec je u poznim igrackim godinama a stil igre mu zahteva vrhunsku fizicku spremu. Sa godinama ce postajati sporiji, telo ce se sve sporije oporavljati od napora. Naredna godina je kljucna. Mislim da je ovaj talas na kome sada plovi poslednji veliki bljesak u karijeri. Ne mogu ga zamisliti da igra sa 35-36 god. Moja prognoza je da ce po zavrsetku karijere imati 16-18 GS-a. U svakom slucaju sa Federerom i Nadalom ispisao je istoriju tenisa i ostace upamcen kao jedan od najvecih igraca ikada.
    (KMarx, 14. septembar 2018 12:18)

    # Link komentara

  68. Ako on bude hteo, moze sve!! On se pita iskljucivo!!
     (Milanezzi.., 14. septembar 2018 12:05)

    # Link komentara

  69. Ne da može, nego hoće.
    Verujem da mu je upravo to cilj, biti broj 1 u svakom pogledu.
     (Kad tad, 14. septembar 2018 11:58)

    # Link komentara

  70. Šta ste zapeli, može, ali i ne mora - opet je najbolji teniser ikada.
    (Saša, 14. septembar 2018 11:57)

    # Link komentara

  71. Nego šta nego da može! Nek je živ i zdrav !
     (Dalibor, 14. septembar 2018 11:52)

    # Link komentara

  72. @anti, haluciniraš, celi život trenira da pobedi dva igrača, ne može parirat tehnikom, opredelio se na trka, trka, samo trka! Čisti fizički tenis!
     (Dr, 14. septembar 2018 11:49)

    # Link komentara

  73. Djokovic mozda moze uzeti jos jedan GS ako mu se sve kockice poklope, tj. na srecu i to je to. Zgazile su njega godine. Slazem se da moze igrti jos koju godinu ali na nivou Tipsarevica. Drugo je nesto Federer, on je druga dimenzija.
    (Dr. Federer, 14. septembar 2018 11:48)

    # Link komentara

  74. US je završen, igraju se razna prvenstva u ostalim sportovima ali...o njima šture informacije jer su svi ljudski resursi uključeni u pronalaženju šta ko kaže, izjavljuje, misli...i šta sve može da se piše o Djokoviću! SVAŠTA!!!!
     (svasta, 14. septembar 2018 11:48)

    # Link komentara

  75. Ne sputavat će ga Nadal na Rolangarosu , to je baš velika prepreka
    (Garo, 14. septembar 2018 11:35)

    # Link komentara

  76. rekord je bitan jer u vremenu samo to ostaje, taj zapis. niko se neće sećati protiv koga je igrao i kakvi su drugi bili...samo se šampion pamti.
    (teško ali čuda su sa novakom moguća, 14. septembar 2018 11:34)

    # Link komentara

  77. Nema šanse! Stil igre mu je takav da zavisi od fizičke spreme, trke, a to godinama opada. Suptilnost tehnike, kreacija, mogućnost prilagodjavanja, inteligencija, to su karakteristike jednog drugog tenisera.
    (Dr, 14. septembar 2018 10:27)

    Pa ti si opisao Djokovica heheh hehehe...
    Jedino se Djokovic prilagodjava svim igracima. Imam osecaj kao da ima neki prekidac u glavi gde pre svakog meca podesava koliko ce kvalitetno u tom trenutku igrati, zavisno od protivnika.
    Tehniku i kreaciju ima svakako, posto bez toga ne bi mogao da razvlaci protivnike po terenu, na snagu se ne oslanja. Inteligencija se podrazumeva...
    (antiDebil, 14. septembar 2018 11:33)

    # Link komentara

  78. Nema šanse! Stil igre mu je takav da zavisi od fizičke spreme, trke, a to godinama opada. Suptilnost tehnike, kreacija, mogućnost prilagodjavanja, inteligencija, to su karakteristike jednog drugog tenisera.
    (Dr, 14. septembar 2018 10:27)

    Zasto onda taj drugi ne porazi ovog prvog nego redovno gubi a kako je krenulo, uskoro ce ga gaziti i kojekakvi Milmani bez obzira na njegovu suptilnu tehniku.
    Naravno da Novak ima sanse da uzme bar jos 6 GS-ova ako ne i vise. Ako bude pametno selektovao turnire gde ce igrati a akcenat stavi na GS-ove to moze da mu pomogne itekako.
    Njemu prvo mesto vise nije bitno jer bi onda morao da igra svaki masters a sta ce mu to realno, on je igricu okrenuo. To neka juri taj drugi, Nadal i ostala boranija, Novak sada gazi ka istorijskom cilju i samo to treba da mu bude motiv i prioritet.
    (Lik, 14. septembar 2018 11:32)

    # Link komentara

  79. Može i Federer da nadmaši Đokovića, Đoković da nadmaši Federera, Del Potro da nadmaši obojicu, a Vavrinka njega. Sve može.

    Samo je Nadala nemoguće nadmašiti.
    (Rafal, 14. septembar 2018 11:32)

    # Link komentara

  80. Ne znam Koju svrhu I'ma ova euforija oko Novaka.Da ga oslabi,skrene sa puta? Treba ga pustiti da radi,jer sto vise dizanja tenzije I pitanja o tome moze da ima kontraefekat,da kaze nesto sto ce drugacije da mu tumace.Pustite coveka,do juce ste ga valjali u blatu.
     (nik, 14. septembar 2018 11:31)

    # Link komentara

  81. Zadnje dvije godine
    Federer 3 grand
    Djokovic 2 grand
     (Sandzak, 14. septembar 2018 11:30)

    # Link komentara

  82. Može naravno, samo je pitanje želi li on to uopšte... Da je malo ozbiljniji bio i da ga nije sputavao ovaj naš balkanski mentalitet, odavno bi već nadmašio i federera... Setimo se samo promene reketa, kada mu je cela sezona trebala da se navikne na head... Pa po meni olako shvaćena finala protiv vavrinke i mareja, kao i dva izgubljena finala na US openu od nadala... Pa onda kada je bio ispražnjen posle osvojenog RG (pošto ne verujem u povredu lakta)... Direktno izgubljene skoro 3 sezone ni za šta.
    Da bi dostigao švajcarca, mislim da mu je dovoljno još samo dve ozbiljne sezone, naravno ako ponovo ne proradi taj poznati mentalitet.
     (MarcoPolo, 14. septembar 2018 11:26)

    # Link komentara

  83. Opet smo se vratili u 2015 I maj 2016....sve smo ovo citali do Novakovog pada a onda zaborav….samo Starac Foco I Vamos Tamos.....Foco, vreme je da ponovo skupis ATP tur, sponzore, masone, I ostale i organizujete se jer ovaj opet poceo da delje ….opet cete da upisujete ime pobednika prvog dana bilo kog turnira gde bude igrao ovaj nas teniski kralj….nego Foco , sta da ti kazem, zvoni Pepeu, vrag odneo salu.
    (miodrag, 14. septembar 2018 11:20)

    # Link komentara

  84. pa ako i dalje bude igrao finala protiv igraca tipa Tsonga, Anderson, Delpo sve je moguce.

    Roddick i Safin su za ove igrace izmislili tenis !
    (dr. Roddick, 14. septembar 2018 11:16)

    # Link komentara

  85. ...Ne daj Boze neke katastrofe na licnom ili globalnom planu, npr svetski rat, koji odlozi na nekoligo godina igranje turnira, itd...
    (draganTenis, 14. septembar 2018 10:38) Da li bi iko razmišljao o teniskim rekordima i Novaku ako desi ‘nešto na globalnom planu’. Mislim, analiza ti je zaista dalekosezna.
    (posmatracizdaleka, 14. septembar 2018 11:14)

    # Link komentara

  86. kada bi samo br GS titula bio merilo federer bi MOZDA bio najbolji svih vremena, ali.
     (sarkazao, 14. septembar 2018 11:10)

    # Link komentara

  87. Moze ako Rodja ode u penziju.
     (Свињар, 14. septembar 2018 11:08)

    # Link komentara

  88. Ako nastavi svoju dominaciju narednih 5 godina osvojice vise od 30 GS turnira, a da li ce tako i biti, ne moze niko znati pa ni sam Novak.
    Medjutim najtrofejniji teniser ne znaci i najbolji teniser. U ovom slucaju medjusoban skor dosta govori, Narocito o Djokovicu, jer mnoge Novakove pobede nad Rodzerom dosle su prethodno pobedivsi Nadala. Takodje mnoge Novakove pobede nad Nadalom dosle su posto je prethodno pobedio Rodzera, dok Rodzerove pobede nad Novakon nisu dolazile nakon pobede nad Nadalom, sto jos samo velica i daje dodatnu validnost Novakovim dostignucima, dok Rodzrova gube specificnu tezinu.
    (Dott, 14. septembar 2018 11:06)

    # Link komentara

  89. To nije uopšte važno. Đoković se već dokazao kao jedan od najboljih tenisera svih vremena i kao najuspešniji srpski sportista i to je više nego dovoljno.
    (Miki, 14. septembar 2018 11:03)

    # Link komentara

  90. Broj GS titula nije presudan u izboru GOAT tenisera. Da je tako Serena bi bila najbolja teniserka svih vremena. A nije.
     (kafka, 14. septembar 2018 11:00)

    # Link komentara

  91. I, ne mora! Kao da je to uopšte važno!!!
     (Jelena, 14. septembar 2018 10:59)

    # Link komentara

  92. I ako bude imao 20 bice 'da ali je te poslednje skupio kada se federer penzionisao i kada nadal od povreda nije mogao da pruzi maksimum'. Bas ce zapadne novine da svrstaju jednog Srbina kao GOAT-a. Pravi ljubitelji tenisa ce ipak znati
    (Larry, 14. septembar 2018 09:56)

    Pa to bismo i mi rekli da su, kojim slucajem, uloge zamenjene i Fed/Nad stigli matorog Novaka. Pogledaj samo kako smo pricali za ove njihove titule u poslednjih godinu i po dana - uglavnom ih osporavamo jer nije bilo Novaka u top formi. To ti je normalna stvar, retko ko ume da bude objektivan kada ga se nesto licno tice.
     (Robert, 14. septembar 2018 10:58)

    # Link komentara

  93. @Dr
    Mnogo toga još su karakteristike tog drugog pa ih ne napisaste...
     (Lobotomy is the name of the game™, 14. septembar 2018 10:58)

    # Link komentara

  94. @u čudu
    Znate li koja je svrha anketa?
     (Lobotomy is the name of the game™, 14. septembar 2018 10:55)

    # Link komentara

  95. napred Fedex uzmi 21 GS
     (daničo, 14. septembar 2018 10:55)

    # Link komentara

  96. Niko ne može bit siguran da će neki od ovih klinaca Šapovalov, Kačanov, Zverev, Čung ili Edmund osvojit 6-7 slemova, a kamoli Novak koji je, ako ćemo bit realni, na samom kraju svoje karijere.
     (Žika, 14. septembar 2018 10:54)

    # Link komentara

  97. E ako anketa kaze, onda je to tako.
     (Marjanov vrh, 14. septembar 2018 10:52)

    # Link komentara

  98. Bice vrlo tesko da prestigne tih 20 grend slemova, ali ce moci da dostigne. Novaka da posluzi zdravlje i izbegne povrede, moze do 20 grend slemova. Zapamtite ovo, tri Australije, dva Vimbldona i jedan US Open za Noleta, Rafi ostaju par Rolan Garosova da i on dostigne Federera :)
    (srle, 14. septembar 2018 10:51)

    # Link komentara

  99. ne mora da ga prestigne, dovaljan broj je 18, 19 gren slemova da bi bio najbolji ikada, to podrazumeva jos minmum jedan RG, jos jedan masters sinsinati i jos minimum po 3 ili 4 pobede nad najvecim rivalima, onda ce biti jedini koji ce sve slemove osvajati dva puta, jedini koji je imao sva 4 gren slema u svom vlasnistvu u isto vreme, jedini koji je osvojio sve masterse i jedini koji je osvojio sve masterse 2 puta, uz jos 2 titule na zavrsnom turniru time bi postao najbolji ikada i tu i jos jednu Australiju i time bi sa 7 titula bio najbolji na tom turniru ikada uz pozitivan skor sa svim rivalima rezultat je jasan, GOAT, sad kada se gleda to je itekako dostizno, prakticno 5 bitnih turnira, Aust. O, RG, Sinsi, 2 zavrsna, sve ostalo je pride i veliki plus na njegovom kontu!!
     (tovari dok su vrući i oni bi nas!, 14. septembar 2018 10:48)

    # Link komentara

  100. Tesko ce biti Djokovicu da prestigne Federera po broju GS, jer je kada ga je imao u saci,totalno pao,a narocito sa glupiranjem oko lakta,koji nije hteo da operise. Takodje,ako Rafa bude imao problema sa zdravljem,Djokovic ce sledece godine osvojiti sve GS,u to budite uvereni. Ali,nakon toga,tesko da ce izdrzati taj tempo,mada,sta on pokazuje,kada svi smatraju da je gotov,to je za istoriju sporta,ne samo tenisa. Uzivajmo u zlatoj eri tenisa.
    (nemanja, 14. septembar 2018 10:40)

    # Link komentara

  101. Da li ce Federer da didje do 30 GSova, to je pravo pitanje.
    (rex, 14. septembar 2018 10:21)
    Nego sta ce, naraocito kad ispadne u drugom kolu australian opena i objavi kraj karijere.
    (Dragan, 14. septembar 2018 10:39)

    # Link komentara

  102. I sad ce osvojiti jer smo tako izglasali?
     (u čudu, 14. septembar 2018 10:39)

    # Link komentara

  103. To nije pitanje ima li Novak kvalitet za to. To je pitanje zdavlja na prvom mestu. Veliki broj meceva je potreban, ne igra se samo finale, duge razmene silovitih udaraca. Lakat moze ponovo da strada, kao sto strada koleno Nadalu. Na drugom mestu je motivacija. Povrede ili neki drugi razlog mogu da je poremete. Postoje i treci razlozi koje ne mozemo ni da predvidimo. Ne daj Boze neke katastrofe na licnom ili globalnom planu, npr svetski rat, koji odlozi na nekoligo godina igranje turnira, itd...
    (draganTenis, 14. septembar 2018 10:38)

    # Link komentara

  104. Ukoliko bi osvojio AO, i sledece godine RG, smekerski bi bilo da se povuce kao vlasnik sva 4 slema!
     (Dare, 14. septembar 2018 10:36)

    # Link komentara

  105. Ne nece nikada.Federer ce jos uzeti gs.
     (King Roger, 14. septembar 2018 10:34)

    # Link komentara

  106. Nebitno je.
    Toliko je očigledno da Novak zaista igra samo protiv inspirativnih protivnika, tako da još godinu ipo, dve protiv Nadala, Federera, Delpa, Marija ako se vrati da uživamo u melevima. Možda se priključi Tim ili Zverev ako ga popravi Lendl i to je to.
     (Miodrag, 14. septembar 2018 10:33)

    # Link komentara

  107. Ostavite vise coveka na miru...
     (Gaga, 14. septembar 2018 10:32)

    # Link komentara

  108. Da se razumemo, uz Novaka sam i zelim da osvoji jos brdo GS, ali niko ne prica o tome da ce i Nadal osvajati jos GS pa mozda i Federer, te nije cilj samo stici sadasnje njihove brojke nego osvojiti 4, odnosno 6 GS vise od ove dvojice od sada.
     (Bob barkli, 14. septembar 2018 10:31)

    # Link komentara

  109. Sa 23 godine je poceo da dominira...
    (Marko, 14. septembar 2018 10:30)

    # Link komentara

  110. Zavisi samo od toga hoće li se pojaviti najzad neki novi igrač kao sto su ova trojica. Niko nema kontinuitet i zbog toga Djokovic ima mogućnost jer sa godinama padace češće forma, ali ako nema nekog da pravi kontinuitet eto Djokovicu još masa GS. Realno momak i da uzme samo OI i može reci da je obrnuo igricu taman ništa drugo nikada da ne osvoji.
    (Samo kažem, 14. septembar 2018 10:30)

    # Link komentara

  111. Novace,ne obaziri se na razne komentare i 'strucna" misljenja.Samo igraj i doci ce.
     (Ravangrad, 14. septembar 2018 10:29)

    # Link komentara

  112. Ako uspe da iskoristi ovaj nalet i sledeće sezone uzme 3 GS, onda svakako da. U protivnom teško, krštenica nikada ne pomaže.
    (Milan, 14. septembar 2018 10:27)

    # Link komentara

  113. Nema šanse! Stil igre mu je takav da zavisi od fizičke spreme, trke, a to godinama opada. Suptilnost tehnike, kreacija, mogućnost prilagodjavanja, inteligencija, to su karakteristike jednog drugog tenisera.
     (Dr, 14. septembar 2018 10:27)

    # Link komentara

  114. Кад је на свом максимуму, не може га нико победити... зато, ако остане здрав, не сумњам да ће и престићи Федерера по броју освојених ГС-а...у многим другим параметрима га је већ престигао а млађи је скоро 6 година...
     (Небојша, 14. septembar 2018 10:26)

    # Link komentara

  115. Za 8 godina,13GS,za 4 godine 6,5GS , znači dosadašnjim tempom karijere ,2022 osvaja US Open za 21 Gs titulu u karijeri,u svojoj 35godini,brze nece moci od svog tempa jer postaje stariji
     (da, 14. septembar 2018 10:25)

    # Link komentara

  116. Ma misaona imenica. Kljoknuće on opet, kako je već kljoknuo prošle godine.
     (ekosistem, 14. septembar 2018 10:23)

    # Link komentara

  117. Da li ce Federer da didje do 30 GSova, to je pravo pitanje.
     (rex, 14. septembar 2018 10:21)

    # Link komentara

  118. Ali niko ne priča o tome da i Nadal može da nadmaši Federera po broju osvojenih Gren Slem titula. Mislim da će na kraju karijera velike trojke poredak u broju osvojenih titula biti Novak, Rafa, pa tek onda Federer, ali pod uslovom da Novak uzme Aussi open sledeće godine, kao i da nastavi da gazi na Vimbldonu i US Openu. Biće teško, ali je izvodljivo.
     (Madjo, 14. septembar 2018 10:21)

    # Link komentara

  119. Iju, izgleda da većina Srba misle da može. Ko bi to rekao! Totalno iznenađenje.
     (Klara, 14. septembar 2018 10:19)

    # Link komentara

  120. Zašto bi "prestizao Federera"? Đoković već sada drži rekorde koje Federer nikada neće moći da nadmaši.
    Ali da budem "dobronameran" kao Vudbridž, pa ću reći da i Federer može da nadmaši Đokovića. Uostalom možda zato Federer još uvek igra?
    (Džoni, 14. septembar 2018 10:18)

    # Link komentara

  121. Moze li Djokovic da dodje do 20 GS-a je isto kao pitanje ima li zivota posle smrti. I najveci strucnjaci i obicni ljudi mogu samo da iznesu neko svoje verovanje, a niko u stvari nema pojma i jednako su i pravu i u krivu.

    Ko je mogao pre pet godina na primer da pretpostavi da ce ovako odvijati Novakova ili Rodzerova ili Rafina karijera? Nadjite mi nekog ko je bar 80 posto pogodio.

    Ja gledam da uzivam dok traje, nismo ni svesni cemu kakva je cast bila pratiti sve ovo. Nagadjanja ostavljam babama na pijaci.
    (Igor, 14. septembar 2018 10:16)

    # Link komentara

  122. Djokovic je kompletniji igrac od Federera al tesko moze da nadmasi br grend slemova...pa krenite da brojite samo do 6-7 pa ce te videti da je to tesko....mada bih voleo al je to veoma veoma tesko....u dve godine moze da uzme 4 gs i prvi novi pad kad bude ili neka bilo kakva povreda to ce znaciti kraj karijere...u svakom slucaju govorice se o njemu kao o igracu koji je obelezio ovaj sport i smatrace se po mnogima najbolji svih vremena...
     (sasa, 14. septembar 2018 10:14)

    # Link komentara

  123. Da ne dodje do zabune. Oni igraju za pare a ne za rekorde. Tu je njihova sujeta saldo na racunu.
    (Dragan, 14. septembar 2018 10:12)

    # Link komentara

  124. i da ne osvoji, usao je u istoriju tenisa sto je sasvim dovoljno. vodice se rasprave da li je najbolji ili nije svakako.
    a to je moguce, kako ne, ali nisu samo federer i nadal problem. pitanje je kakav ce biti marej kad ae vrati, pa nove generacije. ne zaboravite da je nole tek sa 25, 26 poceo da dominira, za razliku od nadala i fedexa. to se mose desiti i zverevu, ili nekom novom klinci.
     (neutralni posmatrac, 14. septembar 2018 10:11)

    # Link komentara

  125. On je vec bolji od Federera to je svakome ko je bar malo realan jasno a sto se tice ovih grand slem titula kad prestigne po tome naci ce mu neku drugu manu, jednostavno ne vole ga i vecinom su navijaci Federera na zapadu, zamislite sad na primer navijaci Ronalda svi priznaju da je Mesi najbolji to je nemoguce, tako da je to borba sa vetrenjacama nikad nece uspeti tako da ne treba sa tim da se opterecuje...
    (Marko, 14. septembar 2018 10:11)

    # Link komentara

  126. Do svoje 35 godine tacnije do kraja 2022 moze da teoretski osvoji 30 GS :)
     (352, 14. septembar 2018 10:10)

    # Link komentara

  127. Može, a ne mora. Sve se menja brzo u sportu.Budimo realni, šest gs još do dvadeset je prevelik zadatak, ali ništa nije nemoguće za Noleta. Neka samo ostane zdrav. Siguran sam da svi ovi što izjavljuju šta Novak može, ustvari potajno žele suprotno, jer kako king Roger da bude drugi najbolji.
     (mr, 14. septembar 2018 10:10)

    # Link komentara

  128. Ako ga nije nadmasio od onda kada je bilo 17-12 (5 razlike) nakon sto je Djokovic osvojio RG, nece ga nadmasiti ni sad kada je 20-14 (6 razlike), jer sve zavisi od sponzora kako oni diktiraju. Sad je malo red na Lacoste da prodaje opremu. Niko ne zna sta ce sve da se izdesava od septembra do januara sledece godine. Onda ce verovatno i Uniqlo da krene sledece godine, pogotovu od Australije. Tako da ne lozite se. Ovako kako je sad, tako ce da ostane i kad se penzionisu, Djokovicu nikada nece dozvoliti da bude broj 1 u istoriji i on je toga svestan i igra po njihovim pravilima, na to je pristao i za to prima pare. Jedina satisfakcija mu je sto ima pozitivan h2h protiv obojice, ali znate kako taj h2h je nebitan statisticki podatak, mnogi anonimusi imaju bolji h2h i sa Federerom, Nadalom i Djokovicem pa niko ne govori da su oni bolji od ove trojice.
    (milos, 14. septembar 2018 10:10)

    # Link komentara

  129. dosadni su ovi bivsi teniseri
    samo malerisu nešto
     (kalcokera, 14. septembar 2018 10:08)

    # Link komentara

  130. Dobar je nole ali pustite rekorde njemu.
     (mrki, 14. septembar 2018 10:08)

    # Link komentara

  131. naravno da moze i verujem da hoće !
     (daničo, 14. septembar 2018 10:07)

    # Link komentara

  132. E, pa sad...Kako ko da neku izjavu, odmah ta vecna tema. Pa ne zavisi sve samo od Noleta. A sta ako se Rodja i Rafa naljute, pa procitaju ovo !? Sta ako oni pocnu opet da osvajaju GS, tj. proradi im srpski inat !? :)
    To se ja pitam sada i toga se plasim...
    (kimiko, 14. septembar 2018 10:06)

    # Link komentara

  133. Doduše, i Federer može svoj rekord da poveća...
    (Skywalker, 14. septembar 2018 10:06)

    # Link komentara

  134. Dosta vise.
     (ring of fire, 14. septembar 2018 10:06)

    # Link komentara

  135. On će igrati sigurno na top nivou kao Federer do 37 godina.Neka u proseku uzima po 1 pa ga je stigao.A uzimale vise 100%!!!
    (it’s my life, 14. septembar 2018 10:06)

    # Link komentara

  136. To je iz keca u kec. Cisto.
     (Lale gator, 14. septembar 2018 10:05)

    # Link komentara

  137. Ne znam da li će Novak prestići Federera, ali GS titule nisu jedino merilo. Kada se sve uzme u obzi, a naročito perio od 2011 godine, kada je rešio problem sa disanjem, Noak je od 32 odigrana osvojio 13, a Rafa i Rodžer zajedno 12 GS. O mastersima i medjusobnom skoru o da ne govorim.
    Po mom mišljenju, to je ppdatak, kpji najbolje pokazuje da je Novak bolji i od Rafe i od Feferera.
    (Vladimir, 14. septembar 2018 10:05)

    # Link komentara

  138. od kako je Novak uzeo 2 GS i jos vaznije, vratio se na svoj nivo tenisa, krenule su te price: kad se vraca na br.1, da li moze da stigne RF?
    Verovatno to sluzi za popunu vesti u periodu kad nema vecih turnira, ali posteno, zasto brinemo tudju brigu?
    Novak da odluci da vise nikada ne uzme reket u ruke, ostace upamcen kao jedan od 5 najvecih tenisera koji su ikada igrali ovu igru i kao ubedljivo najuspesniji srpski sportista svih vremena (a i sire od Srbije).
    Zasto se prosto samo ne radujemo njegovim uspesima i vidimo dokle ce ga njegova karijera dovesti?
    Bice vremena da se podvlaci crta, sumiraju uspesi, analizira i poneki neuspeh, ali nadam se da je to 7-8 godina daleko.
    (pa da, 14. septembar 2018 10:04)

    # Link komentara

  139. Nadmasice Nole u svemu dzemperka i ch-pudlicu, to je vise nego jasno...
     (Zurkolomac, 14. septembar 2018 10:04)

    # Link komentara

  140. Postalo je vaznije da li ce Djokovic stici ili prestici Federera od svih njegovih dosadasnjih titula i svega sto je uradio.
    Meni je bila najdraza ona prva titula jos 2008me jer sam osamdesetih mogao samo da sanjam, a i sanjao sam , da neko od nasih moze osvojiti GS, iako je Boba Zivojinovic 1986te igrao polufinale Wimbldona.
    Razlika od 6 GS titula u korist Federera je ogromna. Teniseri sa 6 GS titula su legende ovog sporta Beker i Edberg, a Mekinro i Wilander imaju po 7.
    Novaku se namece da ucini nesto od svoje 31ve godine, sto su navedene legende napravile u celoj svojoj karijeri.
    To samo moze stvoriti pritisak, i nadam se da ce Novak tome odoleti na pravi nacin.
    (Slobo, 14. septembar 2018 10:03)

    # Link komentara

  141. ovi ce bas da ga izmalerisu nacisto, covek uziva u igri, porodici, zivotu, batalite to jurcanje za rekordima, nije to smisao zivota
    (gari, 14. septembar 2018 10:00)

    # Link komentara

  142. O cemu se radi? Svi se ponasaju kao da samo njih trojica igraju tenis, pa kao posto su ovi slabi, onda ce sve uzeti Djokovic i obrnuto. Uzasna stvar za tenis i za mlade igrace. Pa Djokovic je prakticno do 25. godine imao problem sa Rafom i Federerom na GS i onda je eksplodirao i poosvajao sve. Ko kaze da se isto nece desiti Thiem-u ili Zverevu ili mozda nekom novom. Ovi ljudi imaju po 32 i 37 godina. Pa hoce li oni moci igrati ovaj tenis prebacivanja i trcanja po 5 sati jos 5 godina? Ja mislim da nece. Svi gledaju sto Federer igra sa 37, ali covek je u tim godinama rekao sljaci cao i igra dobro samo na turnirima gde moze da igra agresivno, brza podloga i 80% poena traje po 5 udaraca.
    (Zox, 14. septembar 2018 10:00)

    # Link komentara

  143. Mora da se otvori prema ATP, a kako je on stipsa nema od toga ništa. Čovek voli više novac nego tenis i tenisku besmrtnost.
     (Henry Chinasky, 14. septembar 2018 09:59)

    # Link komentara

  144. I ako bude imao 20 bice 'da ali je te poslednje skupio kada se federer penzionisao i kada nadal od povreda nije mogao da pruzi maksimum'. Bas ce zapadne novine da svrstaju jednog Srbina kao GOAT-a. Pravi ljubitelji tenisa ce ipak znati
     (Larry, 14. septembar 2018 09:56)

    # Link komentara

  145. Dokle god mogu da se "vuku" po terenu, Rođa, Nole i Rafa, niko živi ne može da ih ugrozi. Jedan komentator reče da je Tim perspektivan, a on ima 26 godina. Momci iz velike trojke su već sa 19 vladali svetskim tenisom.
    (ZLOBEX, 14. septembar 2018 09:56)

    # Link komentara

  146. Nadmasice Federera ali nece Nadala...
     (Marko, 14. septembar 2018 09:55)

    # Link komentara

  147. moze..
    samo je sad veca razlika nego sto je bila 2016 godine..

    pa je ovo samo medijska kampanja..

    Djokovic spavao je dvije godine to moze da ga kosta.

    Mada i ako ne osvoji nista bice u top 3 ali Federera je tesko.. jer su tu i 100 osvojenih turnira, broj jedan ukupno nedelja itd..
     (Danijel, 14. septembar 2018 09:55)

    # Link komentara

  148. Ipak bi kompetentnim stručnjacima trebalo dati reč!
     (Roki, 14. septembar 2018 09:54)

    # Link komentara

  149. Lično bih voleo da ga nadmaši, ali sve su šanse da mu neki centri moći, ipak, to neće dozvoliti...Kako jedan Srbin da bude najbolji u istoriji tenisa....!???!
    (Djuka, 14. septembar 2018 09:51)

    # Link komentara

  150. A do prije dva mjeseca su govorili da je gotov.Ljudi idu iz krajnosti u krajnost.
    (Topnik, 14. septembar 2018 09:51)

    # Link komentara

  151. Voleo bih da osvoji bar jedan vise od Rodje ali bice to jako jako tesko. Da ne upotrebim rec nemoguce
     (GanDra Šajkaš, 14. septembar 2018 09:49)

    # Link komentara

  152. pa svi imaju šanse dok igraju neko vece, a neko manje..možda ih Borna nadmaši sve ili Janko
     (pupi, 14. septembar 2018 09:49)

    # Link komentara

  153. Sad ce ovako biti komentari vudbridze legendo, srbine, vidite kako svi veliki teniseri znaju ko je najbolji. A da je kojim slucajem rekao da je Federer nedostizan, bila bi pljuvacina, ko je taj vudbridz, odakle njemu pravo da komentarise jednog novaka, sta je on uradio u karijeri, ovo je zavera protiv noleta!!!
    (gospodin_savrseni, 14. septembar 2018 09:48)

    # Link komentara