Četvrtak, 13.09.2018.

22:53

Đorđević: Slab protok lopte – obično imamo 30 asistencija, a sada...

Aleksandar Đorđević, selektor reprezentacije Srbije, očekivano nije bio zadovoljan igrom ekipe posle poraza od Grčke u kvalifikacijama za Mundobasket.

Izvor: PT

Ðorðeviæ: Slab protok lopte – obièno imamo 30 asistencija, a sada... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

Joca

pre 5 godina

Postujem Saleta i sve sto je uradio za nas i sto ce uraditi u buducnosti! Ali cinjenica je da je juce igrao samo Bogdan. Ne razumem, svi momci su dobri kosarkasi i kosarku umeju da igraju i kosarka je TIMSKI sport sto znaci da TIM mora da igra da bi pobedio, Sale je morao da zna sta se sprema Bogdanu, udvajanje, dobro cuvanje i to je trebao da iskoristi, da eksplodiraju ostali. Bogdan je vrhunski igrac mogu reci slobodno najbolji kog imamo u TIMU, njegova zelja, motiv i zalaganje se nikada nije dovodilo u pitanje, ali ne moze da ocekuje da ce da igra sam, kad ne znaju sta ce oni loptu njemu bez obzira sto je oko njega nekada cak i trojica. Pa dajte molim vas, sta decko treba da uradi da bi vi bili zadovoljni? Samo njegovo prisustvo na terenu govori koliko nam taj momak znaci!

petarczv

pre 5 godina

Nervira me ova situacija sa saletom kojem smo postali kosarkaski taoci.
Evidentno je od samog starta da je djordjevic jako slab trener sto dokazuje i cinjenica da ni u jednom klubu nije postigao znacajniji uspeh i svuda je jako brzo dobio otkaz. Sad ko se iz sveta kosarke sme usuditi reci bilo sta protiv velikog saleta nacionaleta koji nam je toliko medalja i radosti doneo. A da nepricamo da je u mini privatnom ratu sa raznatovicem, kao i da je kad je preuzeo selektorsko mesto obecao da ce se posvetiti samo reprezentaciji i da nece trenirati klubove dok obavlja tu funkciju. Vodio je cak tri kluba... Sad ove ocajne partije u kvalifikacijama za mene dovoljne da se potrazi drugi selektor. Jer jednostavno vrhunski igrac ne znaci i vrhunski trener u ovom slucaju cak ni dobar...
(petarczv, 14. septembar 2018 09:31)

...i zato umesto Đorđevića treba postaviti Radonjića, jer je on vodio klub za koji ja petarczv navijam (to mi je i jedino važno u celoj priči). Đorđević mi šatro smeta kao selektor a u stvari, pravi razlog zašto tražim njegovu smenu leži u tome što je bio košarkaška legenda kluba koji mrzim.

Djenka

pre 5 godina

Nije bilo dobro. Pre svega zbog potpunog promasaja u postavi na centarskoj liniji. Svi pljuju spoljne igrace, a niko ne pominje da smo pod kosem poptuno razbijeni, bez defanzivnog skoka. Grci su bar 20 poena dali iz druge sanse. To mora da se zatvori. U napadu previse silovanja Bogadnovica. Prodao se vec, dosta je bilo! Razvuci igru, lopta u ruke pleju (pa makar to bio i Micic) i saranje okolo. Spustanje na posta ako se ukaze prilika, to kod nas skoro svi mogu da igraju pa neka Bogdan trazi sut sansu na povratnu loptu, a ne da dribla kao u nekoj igrici dok ne istekne napad. U jednom trenutku na terenu Nedovic, Beli, Bogdan, Jovic... Taman! Nedostaje samo brz centar (Jokic). Imali smo dva minuta savrsene igre. I onda nazad u sivilo. Zasto Nedovic ne dobija loptu kada udvoje Bogdana? Beli na stranu, Nedovic i Jovic saraju a Bogdan se sunja (oko blokova) i trazi sut (bez driblanja). Zamisli jos Bobana ili Nikolu Jokica na centru i svaka lopta je nasa u skoku. Ali to je napad, napad nam nikada nije bio preveliki problem, to ce doci na svoje kada se ljudi uigraju. Sinoc je odbrana centara bila katastrofa a sut za tri je trebalo braniti mnogo bolje. Sale to sve zna i moze da popravi. Ali je mucno gledati kako se cimamo protiv veoma prosecnih Nemaca i ne tako dobrih Grka. Razmazeni smo, ali sa pravom, ipak smo kosarkaska nacija. Zato mora da se pobedjuje i kada nije previse bitno. Srecno.

kl

pre 5 godina

Bogdan, Beli, Nedović, Lučić, Milosavljević verovatno još neko - sve rekonvalescenti, šut zarđao, na ulaz bolje ne jer su grci igrali vrlo grubo (što sudije nisu kažnjavale) a nama nije bilo biti ili ne biti. Plejevi veeeliki problem. I Jović i Micić kvalitet samo za drugog i trećeg pleja. Samim tim centri odsečeni u napadu. Grci napaljeni jer igraju na svom terenu i pobedom rešavaju kvalifikacije. I pored svega imali smo šansu do pred sam kraj. Ishod u ovom trenutku realan.

dvokorak

pre 5 godina

Saletu zameram samo dve stvari, možda tri. Prvo ono što nas je koštalo utakmice, a što je čisto taktika - igrali smo sa niskom postavom (3 beka, Kalina i Beli) u finišu, kad nam je Printezis vrlo lako uvalio 6 vezanih poena sa niskog posta, jer je svaki put bio mismatch. Baš je izgledalo levatski.
Drugo, priča je bila da ćemo dominirati u reketu, a ispalo je obratno, jer smo imali samo Milutinova. Radulja kao da je juče došao sa svadbe.
Treće - Bogdanov izbor šuteva očajan, a Sale ni jednu akciju da postavi za njega.
Ostalo ide igračima na dušu. Znamo da su dugo odmarali, ali izgledalo je kao da voze na poluizduvanim gumama, bez žara.

aca_bg

pre 5 godina

@Ђорђевић није задовољан игром, ми селектором!
(komunalac, 14. septembar 2018 10:11)
A,cime tacno nisi zadovoljan? Drugo mesto na olimpijadi? Drugo mesto na SP? Drugo mesto na EP? Kada uporedis vreme pre Saleta i onoga sto imamo sada,u cemu smo to nazadovali pa si nezadovoljan selektorom?

stranger

pre 5 godina

Estoniju u gostima necemo pobediti. Wild card je jedini nacin da odemo na SP a dobicemo je samo zbog jednog razloga tj.imena- Nikole Jokica.

Ben Dover

pre 5 godina

Ono što je dobro kod Đorđevića je respekt koji ima kod igrača, timski duh koji gradi i motivacija koju im uliva, međutim taktički zakazuje.
Da li je moguće da u odlučujućim minutima na kraju on isilovano forsira Bogdanovića kome realno nije nešto išao šut, upravo ono što su Grci i pretpostavili (da moraju da ga stisnu). Mogao je da ih navlači, a da neko drugi rešava. Nisu ovi ostali amateri neki.
Ali idemo na svetsko, budimo pozitivni.

mik

pre 5 godina

Šta očekivati,jedan od ciljeva ispunjen,dominiranje jačih ekipa,razbijeno,ajde dovedi na svaku novu utakmicu,novu ekipu,igrače i uigravaj,bez zajedniçkih treninga,suterskih itd,neka Novak ne trenira dva meseca i ne igra i da vidis sta ce se desiti,pad kvaliteta datog sporta,to je njima cilj,kupi diplomu,sve kupi

basket3x3

pre 5 godina

Koliko lupate i koliko ste subjektivni, to sto je Sale uradio sa reprezentacijom poslednja tri takmicenja je ravno senzaciji, dva puta samo slabiji od Amere i finale EP sa onim timom, ceo svet je pricao Srbi u kosarci da skupe klince sa ulice uzeli bi medalju.

Vladimir

pre 5 godina

Indijanopolis... Pripremne utakmice katastrofa, grupu jedva prosli!!! I onda...  
Reprezentacija nam je sada jača nego tada!!!  
Polako 
(Vladimir, 14. septembar 2018 07:51) 

A ko je tacno sad u ovoj reprezentaciji bodiroga a ko gurovic?
(petarczv, 14. septembar 2018 09:37)

Bodiroga je Teodosić a Gurovica imaš najmanje 6...

c. z. (fmp)

pre 5 godina

navijaci "stuba srbstva" bi da djordjevicu "vide ledja" a da na njegovo mesto dodje.... ko???? pa radonja naravno.... ali ne shvataju da je doticni cg drzavljanin tj. dukljanin.... kako su oni nazivali jednog drugog trenera.... stranac na klupi rep.???

konstatacija

pre 5 godina

Ko ce da igra sledeci krug? Peno,Pot, Zagorac, Todorovic,Radanov, Bircevic,Pecarski.....
Zasto su pripreme kratko trajale?Zasto nije ozbiljna pripremna utakmica odigrana.Iazabrao si veliku silu Madjarsku. Znao si da igraci dolaze sa letovanja.Pusti pricu o Jokicu, Teodosicu, Marjanovicu.Raduljica igrao kao rekreativac.Bogdan se ispucavao, Bjelica katastrofa

Ilija

pre 5 godina

Loše je ono juče izgledalo. Mnogo eksperimentisanja, ličilo na Krstijaćia i fudbalere, ali verujem da su svesno rizikovali jučerašnju utakmicu. Imamo veliki problem na mestu pleja, i to nas kolje. Pokušava se da to budu Jović i Micić, ali za sada ne mogu da odrade taj pos'o na visokom nivou, Teo je više povređen nego zdrav pa nam ostaju kao opcije BB i Neda, ali to nije pokušavao juče, verovatno jer ih neće biti u narednim prozorima.
Sve u svemu i dalje smo u poziciji da bez mnogo trauma prođemo, ali nema mesta opuštanju. A dok nam u ligi plejeve igraju stranci problemi reprezentacije će se uvećavati.

Zvezdas

pre 5 godina

Selektore ti si kao Krstajic.Tvoja filozofija igre je kao ona osamdesetih na mali broj poena.Danas se igra Run and gun.takvom igrom nas je Koskoskov i Slovenija razbili u finalu EP.U Americi danas napad traje manje od deset sekundi. Zalgiris dosao do F4

petarczv

pre 5 godina

Nervira me ova situacija sa saletom kojem smo postali kosarkaski taoci.
Evidentno je od samog starta da je djordjevic jako slab trener sto dokazuje i cinjenica da ni u jednom klubu nije postigao znacajniji uspeh i svuda je jako brzo dobio otkaz. Sad ko se iz sveta kosarke sme usuditi reci bilo sta protiv velikog saleta nacionaleta koji nam je toliko medalja i radosti doneo. A da nepricamo da je u mini privatnom ratu sa raznatovicem, kao i da je kad je preuzeo selektorsko mesto obecao da ce se posvetiti samo reprezentaciji i da nece trenirati klubove dok obavlja tu funkciju. Vodio je cak tri kluba... Sad ove ocajne partije u kvalifikacijama za mene dovoljne da se potrazi drugi selektor. Jer jednostavno vrhunski igrac ne znaci i vrhunski trener u ovom slucaju cak ni dobar...

drvobradi

pre 5 godina

Cela utakmica je izgledala kao da se ekipa Srba na letovanju u Grckoj organizovala da igra protiv ekipe lokalaca. Svi van forme, pali na kos pa kako kome krene. Posto imamo losije sutere, a lokalci znaju kakvi su kosevi i bolje sutiraju, mi izgubismo.

Marjan

pre 5 godina

Ne treba nam naknadno objašnjenje onoga što smo videli, a to je pre svega loša igra u kvalifikacijama za SP.Bojim se da ne ispadnemo kroz ovaj "prozor"!

MilanSpanac

pre 5 godina

Kakvih ljudi ima.. Ne poredim ga sa Vujosevicem, vec sa onim sto je Vujosevic uradio.. nek uradi nesto ko trener a ne da ga oteraju gde god da ode..

Alcale

pre 5 godina

@it’s my life
Mi igrali leprsavu kosarku? Srbija? Salis se zar ne? Pa covece mi smo izmislili kosarku u kojoj je manje od 70 koseva po utakmici! Kapiras covece da smo ali BUKVALNO postavili tred tvrde igre? Leprsavo je mozda bilo to sto smo imali kao i sada citave plejade individualaca koji su svojim potezima ostavljali bez daha... ali taktika... uvek tvrda.
A to sto se zavrsava na BB... Kao bilo je drugacije kod zeljka? Pa imali neki polupismeni trener da ne pozeli da ima takvog sutera i da ga ne koristi?
Momci su neuigrani tek ulaze u takmicarsku formu igrali su na njihovom terenu grci su imali vecu zelju da se dokazu nad ej bre... SRBIJOM...
Nemojte ljudi da pametujete mnogo i solite pamet ovim ljudima... Imaju iza sebe kredibilitet.

petarczv

pre 5 godina

Indijanopolis... Pripremne utakmice katastrofa, grupu jedva prosli!!! I onda... 
Reprezentacija nam je sada jača nego tada!!! 
Polako
(Vladimir, 14. septembar 2018 07:51)

A ko je tacno sad u ovoj reprezentaciji bodiroga a ko gurovic?

Grizlor

pre 5 godina

Mislim da je doslo do zasicenja.Predugo je vec trener reprezentacije i potrebna je nova krv.Da li je bio dobar,jeste,ali sad moze samo nadole.Igramo solidnu odbranu ali napad pod Djordjevicem je uvek bio malo problematican.Moramo da igramo brze i modernije jer ipak smo mi institucija u košarci glupo je da igramo dekadentnu košarku.

Mare

pre 5 godina

(Mare, 14. septembar 2018 09:33)
Samog sebe da ispravim...

Prvo nemaš pleja, drugo ne može sve na Bogdana i Bjelicu, pod tri nisi poveo Dobrića koji ima šutinu ali zato poveo Simonovića da ti prenosi lopte. 
Druge ekipe očekuju da ćemo igrati na Belog i Bogdana. 
Za kraj, opet si poveo Micića i očekuješ da pobediš s takvom igrom?

Mare

pre 5 godina

Prvo nemaš pleja, drugo ne može sve na Bogdana i Njegovu, pod tri nisi poveo Dobrića koji ima Putinu ali zato poveo Simonovića da ti prenosi lopte.
Druge ekipe očekuju da ćemo igrati na Belog i Bogdana.
Za kraj, opet si poveo Micića i očekuješ da pobediš s takvom igrom?

SrbEUin

pre 5 godina

Samo opusteno. Svaka naredna pobeda je bonus! Bez opterecenja!
Ako i ne prodjemo kvalifikacije, dobicemo "wildcard" sigurno!
(Sakaluda, 13. septembar 2018 23:12)

Pa upravo tako i igraju. Opušteno i neozbiljno. Ranije su dobijali na srce, bez taktike. Sad igraju i bez srca i bez taktike. Austrija i Nemačka nisu dovoljne opomene. Dali im treba jači šamar, možda nokaut?
Čemu onolika neupotrebljena klupa? Ovamo se žali na neodazivanje, a onda ne koristi ni ove što dođu. Timska igra = 0.
Stičem utisak da je Bogi važniji od ostatka tima i selektora zajedno.

Igraju bez centara. Raduljica rekreativac, Milutinov izgubljen.

Ostaje da se nadamo divljoj karti, ali za nju nije presudan keš (daće Vučko) već i da neko od uticajnijih i bogatijih ne otpadne (Rusija, Turska, Italija...)

toni bandera

pre 5 godina

Nemačka i Grčka razmene po pobedu i oni teoretski prolaze. Nemci duguju Izraelu zbog holokausta, to su dve pobede Izraelcima. Micić, Peno, Đoković koji će igrati naredne utakmice, nema šanse da dobiju Grke u bilo kom sastavu, čupavo će biti i protiv Estonije u gostima, s obzirom na uspomenu kako smo Austrijance sretno dobili u gostima, gde su oni imali zadnji napad i dva šuta za pobedu. Ta pobeda je za mene bila možda i najveći blam srpske košarke. Ostaje znači sigurna pobeda u nedelju protiv Estonije kući, i klanje dakle sa Izraelom za treće mesto budući da oni dobijaju pobede protiv Nemaca gratis kao što rekoh. Možda bude i koš razlika odlučivala ako pobedimo jednu od dve protiv njih, a evrokupaški sastav naše reprezentacije definitivno nije garant ni te jedne, a kamoli dve pobede protiv možda i jačeg nebeskog naroda nego što smo mi.

srrrrrrrrrdjan

pre 5 godina

Druze bio si paklen kosarkas ali si samo prosecan trener. Zao mi je zbog toga.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ivan, 13. septembar 2018 23:56)

Sale, ne slusaj ove luzere!!!
Samo napred. I hrabro!
Uz vas/tebe smo i kad gubite.

Crvena Zvezda 1913

pre 5 godina

Prijatelju, dodji u Partizan, uradi pola onoga sto je Vujosevic i onda cu priznati da si trener. Sve angazmane si dobio na konto svog imena, igrackog imena.. Do tad si Sale Nacionale, igrac koji nas je obradovao mnogo puta.. Ovi igraci ovako mogu da igraju i bez tebe..
(MilanSpanac, 13. 


Većina ovih igrača je i došla zbog Saleta! Prestanite da jednu igračku i ljudsku veličinu kao kao što je Đorđević, dovodite u vezu sa režimskim artiklima kakav je Vujošević.
Čovek je simbol košarke gde god je kročio u svom životu, pobeđivao je sve ali i poštovao protivnike, pa je shodno tome i zavredeo poštovanje i respekt svih!
Aplauz prepune Arene, zvezdinih navijača je, na neki način, krunisao njegovu ličnost, i izdvojio ga iz našeg mulja mržnje!
Porediti ova dva čoveka... pardon, porediti ovog čoveka sa DV je, blago rečeno, bljutavo i neukusno!

Crvena Zvezda 1913

pre 5 godina

Nasa najveca snaga kroz istoriju u ovom sportu je bio tim, ne pojedinac.
(Ivan, 13. septembar 2018 23:16)
Da, ali stabilnost u tim su unosili Žeravica, Ivković, Pešić, kao i danas Đorđević svojim karakterom i integritetom!

Krenula izdaja Srba

pre 5 godina

Prva utakmica, neuigrani itd.
Nije loše, podrška momcima kako god.
Sale uz tebe sam ceo život i uvek ću biti, sve i da izgubite svaku do kraja.
Beskonacan kredit imaš

my way

pre 5 godina

Смешне су ми ове прозивке на рачун Саше Ђорђевића. Цела кошарка нам је у распаду зато што једини немамо своју лигу, десетковали смо базу играча и када год ја, или било ко други о томе проговори као контрааргумент се потеже чињеница да смо светски, европски и олимпијски вицешампиони. Да нисмо брутално покрадени у финалу ЕП-а против Словенаца вероватно бисмо били шампиони и било би јасно са сва 3 велика такмичења да су само Амери изнад нас. И сада одједном паувачина по том истом Ђорђевићу, еј???!!! Да ли сте ви свесни да смо целу кошарку уништили и да су Сале и екипа коју је он васкрсао једино вредно што имамо, али не могу они увек и вечно да шминкају дно на којем смо? Ако нама ни то што све земље чији клубови играју АБА лигу осим имају своја јединствена државна првенства која играју сви од почетка онда стварно не знам. Било је логично сада бар када немамо никога у Евролиги да то обновимо, али некоме овакав монопол погубан за српску кошарку одговара.

gremlin

pre 5 godina

Jedno sećanje JUGOSLAVIJA jedva pobedila BUGARSKU U KVALIFIKACIJAMA ZA ATINU 95 a posle sve istorija...tako da ovaj šamar mozda i na dobro izadje ali opet bez Tea,Mačvana(Jokica ne računam)bice kroz iglene uši!!!

Ivan

pre 5 godina

Srbija nikada u svojoj istoriji u ovom sportu nije imala ovu avlijanersku taktiku, da se lopta gura jednom igracu u ruke. Uvek sam se smejao takvim ekipama, sada smo mi ocigledno postali to ili smo na putu da to postanemo. Nasa najveca snaga kroz istoriju u ovom sportu je bio tim, ne pojedinac.

MilanSpanac

pre 5 godina

Prijatelju, dodji u Partizan, uradi pola onoga sto je Vujosevic i onda cu priznati da si trener. Sve angazmane si dobio na konto svog imena, igrackog imena.. Do tad si Sale Nacionale, igrac koji nas je obradovao mnogo puta.. Ovi igraci ovako mogu da igraju i bez tebe..

Sakaluda

pre 5 godina

Sale, imate kredita kod normalnog naroda i normalnih navijaca, pa makar sve utakmice do kraja izgubili!!!

Samo opusteno. Svaka naredna pobeda je bonus! Bez opterecenja!

Ako i ne prodjemo kvalifikacije, dobicemo "wildcard" sigurno!


Glave gore momci. Gore od ovoga ne mozete odigrati!

Pera

pre 5 godina

bas iritantno takmicenje. valjda cemo se plasirati, neko rece da cak i ako nismo treci u grupi postoje neke wild cards, znaci prolazimo.
terati nba igrace da ulaze u igracku i sutersku formu mesec dana pre pocetka njihove predugacke i prenaporne sezone je suludo. prekinuli su odmor, probali da udu u takmicarki stos, sad ce malo da odmaraju pa da krenu sa kondicionim pripremama. jesu oni dobro placeni, ali i oni su ljudi, od krvi i mesa, treba ih cuvati. A zasto sve to - da bi se dokazalo da Srbija treba da bude medju 32 zemlje ucesnice - suludo!!! Kome trebaju ove kvalifikacije, valjda mi kao vicesampioni evrope, sveta, olimpijade zasluzujemo prolaz???

TraktordzijaBane

pre 5 godina

Sasa Djordjevic ima entuzijazam i energiju da se bori za nesto...i da veruje u nesto.. retka osobina
Zbog toga za mene on je sampion..
Par igraca deli to srce..sa njim...resto prosek..i igracki i ljudski.

krajisnik

pre 5 godina

Biće to u redu.
Djordjevic nije Krstajic.
Kvalitetniji je i kao selektor, a kao igrač da ne pričamo.
Ima rezultate.... podrška Saletu od zvezdasa

mmiroslav

pre 5 godina

Pa kako da bude vise asistencija kad se promasuju cisti ziceri?! Nesto tu ne funkcionise i nadam se da ce ljudi iz KSS (pre svega mislim na one koji imaju uspesne kosarkaske karijere) da pomognu/reaguju, jer sa ovakvom igrom pod znakom pitanja je da li cemo se i uopste kvalifikovati :(((

Max von Laaberg

pre 5 godina

Kakav je bio takticki dogovor kad se Sale zali na protok lopte. Mislim po igri da se racunalo da ce Bogdanovic i Bjelica trojkama unistiti Grke, i verovatno da nisu racunali sta ako to ne podje zato nisu imali plan B.Naravno da se ovakvom igrom moze desiti da i neki igraci odustaju jer imaju kvalitet a sjede na klupi veci Deo utakmice a drugi se "izivljavaju" pokusajima za tri. Disciplina je velika stvar aq to je nedostatak kod fudbalera kod odbojkasa i eto sad kod kosarkasa,to moze biti opasno jer izostaju rezultati a to ce izazvati nerevozu kod igraca Selektor ima veliku odgovornost i kad se neki ne odazovu nema cudjenja jer patriotizam je cesto samo rec,a to mora biti i za Saleta vazno.

it’s my life

pre 5 godina

Pa obično igra Teodosic 30 min.a po 5 igraju Micic i Jovic.Mi Djordjevicu bez Teodosica nemamo igru uopste.Ni jedan napad za 40 min.im nisi nacrtao.Sad je lako pametovati,ali Srbija,SCG,SRJ,SFRJ nikad nije igrao takvu košarku koju forsiraš ti i npr.Radonjic.Igrate fudbalske umesto košarkaških utakmica.Nase prostore su ispunjavali lepršavi i jako kvalitetni igrači.Medju kojim si i ti bio.Ja ne vidim u našoj spoljnoj liniji igrača osim donekle Bogdanovica koji nešto ume napraviti u napadu.Na ovoj utakmici silom prilika bio je najlošiji.30 naših napada je išlo na njega u zadnjoj sekundi pa da on opali sa 8 metara.Tako svako može voditi utakmicu.Nadam se da će to u utakmicama koje slede biti mnogo bolje,...

hajd da probamo da budemo realni

pre 5 godina

Ja bih probao par cinjenica izneti jer vec ocekujem standardne komentare: zaduzio nas SaLe (mizli mene licno nesto nije, al ga volem), kakav smo narod, pidrska momcima i sl...Elem.

Da li je sale izvanredan selektor. Pa rezultati, uopste harizma pobednika, kazu da jeste.

Da li je dobar trener. Ne znam, više naginje ka "trenutno jos ne". Opet rezultati i otkazi u vrlo vrlo skupicenim timovima. U kojima ja nisam video ni neke defanzivne ni ofanzivne ideje.

Da li smo izgubili tri utakmice od jačih protivnika? Pa u najmanje dve utakmice ne.

Eto, volim Saleta, ali mislim da najmanje ove kvalifikacije baš baš ne vodi dobro i da mu je polako vreme da ozbiljno napreduje trenerski/taktički (i u defanzivi (ako izuzmemo ovaj meč) i u napadu ne ličimo ni na šta. Teo bi ga napred, da je tu, bar izvukao). Ako mislimo otići na Sp. Nek promeni stručni štab minimum, nek uči malo brate. Ne igramo dobro i tačka. A naspram protivnika od kojih smo gubili imamo najblaže rečeno vtlo konkurentne sastave.

krajisnik

pre 5 godina

Biće to u redu.
Djordjevic nije Krstajic.
Kvalitetniji je i kao selektor, a kao igrač da ne pričamo.
Ima rezultate.... podrška Saletu od zvezdasa

Pera

pre 5 godina

bas iritantno takmicenje. valjda cemo se plasirati, neko rece da cak i ako nismo treci u grupi postoje neke wild cards, znaci prolazimo.
terati nba igrace da ulaze u igracku i sutersku formu mesec dana pre pocetka njihove predugacke i prenaporne sezone je suludo. prekinuli su odmor, probali da udu u takmicarki stos, sad ce malo da odmaraju pa da krenu sa kondicionim pripremama. jesu oni dobro placeni, ali i oni su ljudi, od krvi i mesa, treba ih cuvati. A zasto sve to - da bi se dokazalo da Srbija treba da bude medju 32 zemlje ucesnice - suludo!!! Kome trebaju ove kvalifikacije, valjda mi kao vicesampioni evrope, sveta, olimpijade zasluzujemo prolaz???

Sakaluda

pre 5 godina

Sale, imate kredita kod normalnog naroda i normalnih navijaca, pa makar sve utakmice do kraja izgubili!!!

Samo opusteno. Svaka naredna pobeda je bonus! Bez opterecenja!

Ako i ne prodjemo kvalifikacije, dobicemo "wildcard" sigurno!


Glave gore momci. Gore od ovoga ne mozete odigrati!

Ivan

pre 5 godina

Srbija nikada u svojoj istoriji u ovom sportu nije imala ovu avlijanersku taktiku, da se lopta gura jednom igracu u ruke. Uvek sam se smejao takvim ekipama, sada smo mi ocigledno postali to ili smo na putu da to postanemo. Nasa najveca snaga kroz istoriju u ovom sportu je bio tim, ne pojedinac.

gremlin

pre 5 godina

Jedno sećanje JUGOSLAVIJA jedva pobedila BUGARSKU U KVALIFIKACIJAMA ZA ATINU 95 a posle sve istorija...tako da ovaj šamar mozda i na dobro izadje ali opet bez Tea,Mačvana(Jokica ne računam)bice kroz iglene uši!!!

it’s my life

pre 5 godina

Pa obično igra Teodosic 30 min.a po 5 igraju Micic i Jovic.Mi Djordjevicu bez Teodosica nemamo igru uopste.Ni jedan napad za 40 min.im nisi nacrtao.Sad je lako pametovati,ali Srbija,SCG,SRJ,SFRJ nikad nije igrao takvu košarku koju forsiraš ti i npr.Radonjic.Igrate fudbalske umesto košarkaških utakmica.Nase prostore su ispunjavali lepršavi i jako kvalitetni igrači.Medju kojim si i ti bio.Ja ne vidim u našoj spoljnoj liniji igrača osim donekle Bogdanovica koji nešto ume napraviti u napadu.Na ovoj utakmici silom prilika bio je najlošiji.30 naših napada je išlo na njega u zadnjoj sekundi pa da on opali sa 8 metara.Tako svako može voditi utakmicu.Nadam se da će to u utakmicama koje slede biti mnogo bolje,...

TraktordzijaBane

pre 5 godina

Sasa Djordjevic ima entuzijazam i energiju da se bori za nesto...i da veruje u nesto.. retka osobina
Zbog toga za mene on je sampion..
Par igraca deli to srce..sa njim...resto prosek..i igracki i ljudski.

hajd da probamo da budemo realni

pre 5 godina

Ja bih probao par cinjenica izneti jer vec ocekujem standardne komentare: zaduzio nas SaLe (mizli mene licno nesto nije, al ga volem), kakav smo narod, pidrska momcima i sl...Elem.

Da li je sale izvanredan selektor. Pa rezultati, uopste harizma pobednika, kazu da jeste.

Da li je dobar trener. Ne znam, više naginje ka "trenutno jos ne". Opet rezultati i otkazi u vrlo vrlo skupicenim timovima. U kojima ja nisam video ni neke defanzivne ni ofanzivne ideje.

Da li smo izgubili tri utakmice od jačih protivnika? Pa u najmanje dve utakmice ne.

Eto, volim Saleta, ali mislim da najmanje ove kvalifikacije baš baš ne vodi dobro i da mu je polako vreme da ozbiljno napreduje trenerski/taktički (i u defanzivi (ako izuzmemo ovaj meč) i u napadu ne ličimo ni na šta. Teo bi ga napred, da je tu, bar izvukao). Ako mislimo otići na Sp. Nek promeni stručni štab minimum, nek uči malo brate. Ne igramo dobro i tačka. A naspram protivnika od kojih smo gubili imamo najblaže rečeno vtlo konkurentne sastave.

srrrrrrrrrdjan

pre 5 godina

Druze bio si paklen kosarkas ali si samo prosecan trener. Zao mi je zbog toga.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ivan, 13. septembar 2018 23:56)

Sale, ne slusaj ove luzere!!!
Samo napred. I hrabro!
Uz vas/tebe smo i kad gubite.

mmiroslav

pre 5 godina

Pa kako da bude vise asistencija kad se promasuju cisti ziceri?! Nesto tu ne funkcionise i nadam se da ce ljudi iz KSS (pre svega mislim na one koji imaju uspesne kosarkaske karijere) da pomognu/reaguju, jer sa ovakvom igrom pod znakom pitanja je da li cemo se i uopste kvalifikovati :(((

drvobradi

pre 5 godina

Cela utakmica je izgledala kao da se ekipa Srba na letovanju u Grckoj organizovala da igra protiv ekipe lokalaca. Svi van forme, pali na kos pa kako kome krene. Posto imamo losije sutere, a lokalci znaju kakvi su kosevi i bolje sutiraju, mi izgubismo.

Crvena Zvezda 1913

pre 5 godina

Prijatelju, dodji u Partizan, uradi pola onoga sto je Vujosevic i onda cu priznati da si trener. Sve angazmane si dobio na konto svog imena, igrackog imena.. Do tad si Sale Nacionale, igrac koji nas je obradovao mnogo puta.. Ovi igraci ovako mogu da igraju i bez tebe..
(MilanSpanac, 13. 


Većina ovih igrača je i došla zbog Saleta! Prestanite da jednu igračku i ljudsku veličinu kao kao što je Đorđević, dovodite u vezu sa režimskim artiklima kakav je Vujošević.
Čovek je simbol košarke gde god je kročio u svom životu, pobeđivao je sve ali i poštovao protivnike, pa je shodno tome i zavredeo poštovanje i respekt svih!
Aplauz prepune Arene, zvezdinih navijača je, na neki način, krunisao njegovu ličnost, i izdvojio ga iz našeg mulja mržnje!
Porediti ova dva čoveka... pardon, porediti ovog čoveka sa DV je, blago rečeno, bljutavo i neukusno!

Max von Laaberg

pre 5 godina

Kakav je bio takticki dogovor kad se Sale zali na protok lopte. Mislim po igri da se racunalo da ce Bogdanovic i Bjelica trojkama unistiti Grke, i verovatno da nisu racunali sta ako to ne podje zato nisu imali plan B.Naravno da se ovakvom igrom moze desiti da i neki igraci odustaju jer imaju kvalitet a sjede na klupi veci Deo utakmice a drugi se "izivljavaju" pokusajima za tri. Disciplina je velika stvar aq to je nedostatak kod fudbalera kod odbojkasa i eto sad kod kosarkasa,to moze biti opasno jer izostaju rezultati a to ce izazvati nerevozu kod igraca Selektor ima veliku odgovornost i kad se neki ne odazovu nema cudjenja jer patriotizam je cesto samo rec,a to mora biti i za Saleta vazno.

MilanSpanac

pre 5 godina

Prijatelju, dodji u Partizan, uradi pola onoga sto je Vujosevic i onda cu priznati da si trener. Sve angazmane si dobio na konto svog imena, igrackog imena.. Do tad si Sale Nacionale, igrac koji nas je obradovao mnogo puta.. Ovi igraci ovako mogu da igraju i bez tebe..

my way

pre 5 godina

Смешне су ми ове прозивке на рачун Саше Ђорђевића. Цела кошарка нам је у распаду зато што једини немамо своју лигу, десетковали смо базу играча и када год ја, или било ко други о томе проговори као контрааргумент се потеже чињеница да смо светски, европски и олимпијски вицешампиони. Да нисмо брутално покрадени у финалу ЕП-а против Словенаца вероватно бисмо били шампиони и било би јасно са сва 3 велика такмичења да су само Амери изнад нас. И сада одједном паувачина по том истом Ђорђевићу, еј???!!! Да ли сте ви свесни да смо целу кошарку уништили и да су Сале и екипа коју је он васкрсао једино вредно што имамо, али не могу они увек и вечно да шминкају дно на којем смо? Ако нама ни то што све земље чији клубови играју АБА лигу осим имају своја јединствена државна првенства која играју сви од почетка онда стварно не знам. Било је логично сада бар када немамо никога у Евролиги да то обновимо, али некоме овакав монопол погубан за српску кошарку одговара.

Krenula izdaja Srba

pre 5 godina

Prva utakmica, neuigrani itd.
Nije loše, podrška momcima kako god.
Sale uz tebe sam ceo život i uvek ću biti, sve i da izgubite svaku do kraja.
Beskonacan kredit imaš

Zvezdas

pre 5 godina

Selektore ti si kao Krstajic.Tvoja filozofija igre je kao ona osamdesetih na mali broj poena.Danas se igra Run and gun.takvom igrom nas je Koskoskov i Slovenija razbili u finalu EP.U Americi danas napad traje manje od deset sekundi. Zalgiris dosao do F4

Alcale

pre 5 godina

@it’s my life
Mi igrali leprsavu kosarku? Srbija? Salis se zar ne? Pa covece mi smo izmislili kosarku u kojoj je manje od 70 koseva po utakmici! Kapiras covece da smo ali BUKVALNO postavili tred tvrde igre? Leprsavo je mozda bilo to sto smo imali kao i sada citave plejade individualaca koji su svojim potezima ostavljali bez daha... ali taktika... uvek tvrda.
A to sto se zavrsava na BB... Kao bilo je drugacije kod zeljka? Pa imali neki polupismeni trener da ne pozeli da ima takvog sutera i da ga ne koristi?
Momci su neuigrani tek ulaze u takmicarsku formu igrali su na njihovom terenu grci su imali vecu zelju da se dokazu nad ej bre... SRBIJOM...
Nemojte ljudi da pametujete mnogo i solite pamet ovim ljudima... Imaju iza sebe kredibilitet.

basket3x3

pre 5 godina

Koliko lupate i koliko ste subjektivni, to sto je Sale uradio sa reprezentacijom poslednja tri takmicenja je ravno senzaciji, dva puta samo slabiji od Amere i finale EP sa onim timom, ceo svet je pricao Srbi u kosarci da skupe klince sa ulice uzeli bi medalju.

aca_bg

pre 5 godina

@Ђорђевић није задовољан игром, ми селектором!
(komunalac, 14. septembar 2018 10:11)
A,cime tacno nisi zadovoljan? Drugo mesto na olimpijadi? Drugo mesto na SP? Drugo mesto na EP? Kada uporedis vreme pre Saleta i onoga sto imamo sada,u cemu smo to nazadovali pa si nezadovoljan selektorom?

petarczv

pre 5 godina

Nervira me ova situacija sa saletom kojem smo postali kosarkaski taoci.
Evidentno je od samog starta da je djordjevic jako slab trener sto dokazuje i cinjenica da ni u jednom klubu nije postigao znacajniji uspeh i svuda je jako brzo dobio otkaz. Sad ko se iz sveta kosarke sme usuditi reci bilo sta protiv velikog saleta nacionaleta koji nam je toliko medalja i radosti doneo. A da nepricamo da je u mini privatnom ratu sa raznatovicem, kao i da je kad je preuzeo selektorsko mesto obecao da ce se posvetiti samo reprezentaciji i da nece trenirati klubove dok obavlja tu funkciju. Vodio je cak tri kluba... Sad ove ocajne partije u kvalifikacijama za mene dovoljne da se potrazi drugi selektor. Jer jednostavno vrhunski igrac ne znaci i vrhunski trener u ovom slucaju cak ni dobar...

SrbEUin

pre 5 godina

Samo opusteno. Svaka naredna pobeda je bonus! Bez opterecenja!
Ako i ne prodjemo kvalifikacije, dobicemo "wildcard" sigurno!
(Sakaluda, 13. septembar 2018 23:12)

Pa upravo tako i igraju. Opušteno i neozbiljno. Ranije su dobijali na srce, bez taktike. Sad igraju i bez srca i bez taktike. Austrija i Nemačka nisu dovoljne opomene. Dali im treba jači šamar, možda nokaut?
Čemu onolika neupotrebljena klupa? Ovamo se žali na neodazivanje, a onda ne koristi ni ove što dođu. Timska igra = 0.
Stičem utisak da je Bogi važniji od ostatka tima i selektora zajedno.

Igraju bez centara. Raduljica rekreativac, Milutinov izgubljen.

Ostaje da se nadamo divljoj karti, ali za nju nije presudan keš (daće Vučko) već i da neko od uticajnijih i bogatijih ne otpadne (Rusija, Turska, Italija...)

Vladimir

pre 5 godina

Indijanopolis... Pripremne utakmice katastrofa, grupu jedva prosli!!! I onda...  
Reprezentacija nam je sada jača nego tada!!!  
Polako 
(Vladimir, 14. septembar 2018 07:51) 

A ko je tacno sad u ovoj reprezentaciji bodiroga a ko gurovic?
(petarczv, 14. septembar 2018 09:37)

Bodiroga je Teodosić a Gurovica imaš najmanje 6...

Ben Dover

pre 5 godina

Ono što je dobro kod Đorđevića je respekt koji ima kod igrača, timski duh koji gradi i motivacija koju im uliva, međutim taktički zakazuje.
Da li je moguće da u odlučujućim minutima na kraju on isilovano forsira Bogdanovića kome realno nije nešto išao šut, upravo ono što su Grci i pretpostavili (da moraju da ga stisnu). Mogao je da ih navlači, a da neko drugi rešava. Nisu ovi ostali amateri neki.
Ali idemo na svetsko, budimo pozitivni.

konstatacija

pre 5 godina

Ko ce da igra sledeci krug? Peno,Pot, Zagorac, Todorovic,Radanov, Bircevic,Pecarski.....
Zasto su pripreme kratko trajale?Zasto nije ozbiljna pripremna utakmica odigrana.Iazabrao si veliku silu Madjarsku. Znao si da igraci dolaze sa letovanja.Pusti pricu o Jokicu, Teodosicu, Marjanovicu.Raduljica igrao kao rekreativac.Bogdan se ispucavao, Bjelica katastrofa

Ilija

pre 5 godina

Loše je ono juče izgledalo. Mnogo eksperimentisanja, ličilo na Krstijaćia i fudbalere, ali verujem da su svesno rizikovali jučerašnju utakmicu. Imamo veliki problem na mestu pleja, i to nas kolje. Pokušava se da to budu Jović i Micić, ali za sada ne mogu da odrade taj pos'o na visokom nivou, Teo je više povređen nego zdrav pa nam ostaju kao opcije BB i Neda, ali to nije pokušavao juče, verovatno jer ih neće biti u narednim prozorima.
Sve u svemu i dalje smo u poziciji da bez mnogo trauma prođemo, ali nema mesta opuštanju. A dok nam u ligi plejeve igraju stranci problemi reprezentacije će se uvećavati.

Mare

pre 5 godina

(Mare, 14. septembar 2018 09:33)
Samog sebe da ispravim...

Prvo nemaš pleja, drugo ne može sve na Bogdana i Bjelicu, pod tri nisi poveo Dobrića koji ima šutinu ali zato poveo Simonovića da ti prenosi lopte. 
Druge ekipe očekuju da ćemo igrati na Belog i Bogdana. 
Za kraj, opet si poveo Micića i očekuješ da pobediš s takvom igrom?

Grizlor

pre 5 godina

Mislim da je doslo do zasicenja.Predugo je vec trener reprezentacije i potrebna je nova krv.Da li je bio dobar,jeste,ali sad moze samo nadole.Igramo solidnu odbranu ali napad pod Djordjevicem je uvek bio malo problematican.Moramo da igramo brze i modernije jer ipak smo mi institucija u košarci glupo je da igramo dekadentnu košarku.

Djenka

pre 5 godina

Nije bilo dobro. Pre svega zbog potpunog promasaja u postavi na centarskoj liniji. Svi pljuju spoljne igrace, a niko ne pominje da smo pod kosem poptuno razbijeni, bez defanzivnog skoka. Grci su bar 20 poena dali iz druge sanse. To mora da se zatvori. U napadu previse silovanja Bogadnovica. Prodao se vec, dosta je bilo! Razvuci igru, lopta u ruke pleju (pa makar to bio i Micic) i saranje okolo. Spustanje na posta ako se ukaze prilika, to kod nas skoro svi mogu da igraju pa neka Bogdan trazi sut sansu na povratnu loptu, a ne da dribla kao u nekoj igrici dok ne istekne napad. U jednom trenutku na terenu Nedovic, Beli, Bogdan, Jovic... Taman! Nedostaje samo brz centar (Jokic). Imali smo dva minuta savrsene igre. I onda nazad u sivilo. Zasto Nedovic ne dobija loptu kada udvoje Bogdana? Beli na stranu, Nedovic i Jovic saraju a Bogdan se sunja (oko blokova) i trazi sut (bez driblanja). Zamisli jos Bobana ili Nikolu Jokica na centru i svaka lopta je nasa u skoku. Ali to je napad, napad nam nikada nije bio preveliki problem, to ce doci na svoje kada se ljudi uigraju. Sinoc je odbrana centara bila katastrofa a sut za tri je trebalo braniti mnogo bolje. Sale to sve zna i moze da popravi. Ali je mucno gledati kako se cimamo protiv veoma prosecnih Nemaca i ne tako dobrih Grka. Razmazeni smo, ali sa pravom, ipak smo kosarkaska nacija. Zato mora da se pobedjuje i kada nije previse bitno. Srecno.

Mare

pre 5 godina

Prvo nemaš pleja, drugo ne može sve na Bogdana i Njegovu, pod tri nisi poveo Dobrića koji ima Putinu ali zato poveo Simonovića da ti prenosi lopte.
Druge ekipe očekuju da ćemo igrati na Belog i Bogdana.
Za kraj, opet si poveo Micića i očekuješ da pobediš s takvom igrom?

MilanSpanac

pre 5 godina

Kakvih ljudi ima.. Ne poredim ga sa Vujosevicem, vec sa onim sto je Vujosevic uradio.. nek uradi nesto ko trener a ne da ga oteraju gde god da ode..

Crvena Zvezda 1913

pre 5 godina

Nasa najveca snaga kroz istoriju u ovom sportu je bio tim, ne pojedinac.
(Ivan, 13. septembar 2018 23:16)
Da, ali stabilnost u tim su unosili Žeravica, Ivković, Pešić, kao i danas Đorđević svojim karakterom i integritetom!

petarczv

pre 5 godina

Indijanopolis... Pripremne utakmice katastrofa, grupu jedva prosli!!! I onda... 
Reprezentacija nam je sada jača nego tada!!! 
Polako
(Vladimir, 14. septembar 2018 07:51)

A ko je tacno sad u ovoj reprezentaciji bodiroga a ko gurovic?

Marjan

pre 5 godina

Ne treba nam naknadno objašnjenje onoga što smo videli, a to je pre svega loša igra u kvalifikacijama za SP.Bojim se da ne ispadnemo kroz ovaj "prozor"!

c. z. (fmp)

pre 5 godina

navijaci "stuba srbstva" bi da djordjevicu "vide ledja" a da na njegovo mesto dodje.... ko???? pa radonja naravno.... ali ne shvataju da je doticni cg drzavljanin tj. dukljanin.... kako su oni nazivali jednog drugog trenera.... stranac na klupi rep.???

kl

pre 5 godina

Bogdan, Beli, Nedović, Lučić, Milosavljević verovatno još neko - sve rekonvalescenti, šut zarđao, na ulaz bolje ne jer su grci igrali vrlo grubo (što sudije nisu kažnjavale) a nama nije bilo biti ili ne biti. Plejevi veeeliki problem. I Jović i Micić kvalitet samo za drugog i trećeg pleja. Samim tim centri odsečeni u napadu. Grci napaljeni jer igraju na svom terenu i pobedom rešavaju kvalifikacije. I pored svega imali smo šansu do pred sam kraj. Ishod u ovom trenutku realan.

dvokorak

pre 5 godina

Saletu zameram samo dve stvari, možda tri. Prvo ono što nas je koštalo utakmice, a što je čisto taktika - igrali smo sa niskom postavom (3 beka, Kalina i Beli) u finišu, kad nam je Printezis vrlo lako uvalio 6 vezanih poena sa niskog posta, jer je svaki put bio mismatch. Baš je izgledalo levatski.
Drugo, priča je bila da ćemo dominirati u reketu, a ispalo je obratno, jer smo imali samo Milutinova. Radulja kao da je juče došao sa svadbe.
Treće - Bogdanov izbor šuteva očajan, a Sale ni jednu akciju da postavi za njega.
Ostalo ide igračima na dušu. Znamo da su dugo odmarali, ali izgledalo je kao da voze na poluizduvanim gumama, bez žara.

petarczv

pre 5 godina

Nervira me ova situacija sa saletom kojem smo postali kosarkaski taoci.
Evidentno je od samog starta da je djordjevic jako slab trener sto dokazuje i cinjenica da ni u jednom klubu nije postigao znacajniji uspeh i svuda je jako brzo dobio otkaz. Sad ko se iz sveta kosarke sme usuditi reci bilo sta protiv velikog saleta nacionaleta koji nam je toliko medalja i radosti doneo. A da nepricamo da je u mini privatnom ratu sa raznatovicem, kao i da je kad je preuzeo selektorsko mesto obecao da ce se posvetiti samo reprezentaciji i da nece trenirati klubove dok obavlja tu funkciju. Vodio je cak tri kluba... Sad ove ocajne partije u kvalifikacijama za mene dovoljne da se potrazi drugi selektor. Jer jednostavno vrhunski igrac ne znaci i vrhunski trener u ovom slucaju cak ni dobar...
(petarczv, 14. septembar 2018 09:31)

...i zato umesto Đorđevića treba postaviti Radonjića, jer je on vodio klub za koji ja petarczv navijam (to mi je i jedino važno u celoj priči). Đorđević mi šatro smeta kao selektor a u stvari, pravi razlog zašto tražim njegovu smenu leži u tome što je bio košarkaška legenda kluba koji mrzim.

toni bandera

pre 5 godina

Nemačka i Grčka razmene po pobedu i oni teoretski prolaze. Nemci duguju Izraelu zbog holokausta, to su dve pobede Izraelcima. Micić, Peno, Đoković koji će igrati naredne utakmice, nema šanse da dobiju Grke u bilo kom sastavu, čupavo će biti i protiv Estonije u gostima, s obzirom na uspomenu kako smo Austrijance sretno dobili u gostima, gde su oni imali zadnji napad i dva šuta za pobedu. Ta pobeda je za mene bila možda i najveći blam srpske košarke. Ostaje znači sigurna pobeda u nedelju protiv Estonije kući, i klanje dakle sa Izraelom za treće mesto budući da oni dobijaju pobede protiv Nemaca gratis kao što rekoh. Možda bude i koš razlika odlučivala ako pobedimo jednu od dve protiv njih, a evrokupaški sastav naše reprezentacije definitivno nije garant ni te jedne, a kamoli dve pobede protiv možda i jačeg nebeskog naroda nego što smo mi.

stranger

pre 5 godina

Estoniju u gostima necemo pobediti. Wild card je jedini nacin da odemo na SP a dobicemo je samo zbog jednog razloga tj.imena- Nikole Jokica.

mik

pre 5 godina

Šta očekivati,jedan od ciljeva ispunjen,dominiranje jačih ekipa,razbijeno,ajde dovedi na svaku novu utakmicu,novu ekipu,igrače i uigravaj,bez zajedniçkih treninga,suterskih itd,neka Novak ne trenira dva meseca i ne igra i da vidis sta ce se desiti,pad kvaliteta datog sporta,to je njima cilj,kupi diplomu,sve kupi

Joca

pre 5 godina

Postujem Saleta i sve sto je uradio za nas i sto ce uraditi u buducnosti! Ali cinjenica je da je juce igrao samo Bogdan. Ne razumem, svi momci su dobri kosarkasi i kosarku umeju da igraju i kosarka je TIMSKI sport sto znaci da TIM mora da igra da bi pobedio, Sale je morao da zna sta se sprema Bogdanu, udvajanje, dobro cuvanje i to je trebao da iskoristi, da eksplodiraju ostali. Bogdan je vrhunski igrac mogu reci slobodno najbolji kog imamo u TIMU, njegova zelja, motiv i zalaganje se nikada nije dovodilo u pitanje, ali ne moze da ocekuje da ce da igra sam, kad ne znaju sta ce oni loptu njemu bez obzira sto je oko njega nekada cak i trojica. Pa dajte molim vas, sta decko treba da uradi da bi vi bili zadovoljni? Samo njegovo prisustvo na terenu govori koliko nam taj momak znaci!

MilanSpanac

pre 5 godina

Prijatelju, dodji u Partizan, uradi pola onoga sto je Vujosevic i onda cu priznati da si trener. Sve angazmane si dobio na konto svog imena, igrackog imena.. Do tad si Sale Nacionale, igrac koji nas je obradovao mnogo puta.. Ovi igraci ovako mogu da igraju i bez tebe..

it’s my life

pre 5 godina

Pa obično igra Teodosic 30 min.a po 5 igraju Micic i Jovic.Mi Djordjevicu bez Teodosica nemamo igru uopste.Ni jedan napad za 40 min.im nisi nacrtao.Sad je lako pametovati,ali Srbija,SCG,SRJ,SFRJ nikad nije igrao takvu košarku koju forsiraš ti i npr.Radonjic.Igrate fudbalske umesto košarkaških utakmica.Nase prostore su ispunjavali lepršavi i jako kvalitetni igrači.Medju kojim si i ti bio.Ja ne vidim u našoj spoljnoj liniji igrača osim donekle Bogdanovica koji nešto ume napraviti u napadu.Na ovoj utakmici silom prilika bio je najlošiji.30 naših napada je išlo na njega u zadnjoj sekundi pa da on opali sa 8 metara.Tako svako može voditi utakmicu.Nadam se da će to u utakmicama koje slede biti mnogo bolje,...

petarczv

pre 5 godina

Nervira me ova situacija sa saletom kojem smo postali kosarkaski taoci.
Evidentno je od samog starta da je djordjevic jako slab trener sto dokazuje i cinjenica da ni u jednom klubu nije postigao znacajniji uspeh i svuda je jako brzo dobio otkaz. Sad ko se iz sveta kosarke sme usuditi reci bilo sta protiv velikog saleta nacionaleta koji nam je toliko medalja i radosti doneo. A da nepricamo da je u mini privatnom ratu sa raznatovicem, kao i da je kad je preuzeo selektorsko mesto obecao da ce se posvetiti samo reprezentaciji i da nece trenirati klubove dok obavlja tu funkciju. Vodio je cak tri kluba... Sad ove ocajne partije u kvalifikacijama za mene dovoljne da se potrazi drugi selektor. Jer jednostavno vrhunski igrac ne znaci i vrhunski trener u ovom slucaju cak ni dobar...

hajd da probamo da budemo realni

pre 5 godina

Ja bih probao par cinjenica izneti jer vec ocekujem standardne komentare: zaduzio nas SaLe (mizli mene licno nesto nije, al ga volem), kakav smo narod, pidrska momcima i sl...Elem.

Da li je sale izvanredan selektor. Pa rezultati, uopste harizma pobednika, kazu da jeste.

Da li je dobar trener. Ne znam, više naginje ka "trenutno jos ne". Opet rezultati i otkazi u vrlo vrlo skupicenim timovima. U kojima ja nisam video ni neke defanzivne ni ofanzivne ideje.

Da li smo izgubili tri utakmice od jačih protivnika? Pa u najmanje dve utakmice ne.

Eto, volim Saleta, ali mislim da najmanje ove kvalifikacije baš baš ne vodi dobro i da mu je polako vreme da ozbiljno napreduje trenerski/taktički (i u defanzivi (ako izuzmemo ovaj meč) i u napadu ne ličimo ni na šta. Teo bi ga napred, da je tu, bar izvukao). Ako mislimo otići na Sp. Nek promeni stručni štab minimum, nek uči malo brate. Ne igramo dobro i tačka. A naspram protivnika od kojih smo gubili imamo najblaže rečeno vtlo konkurentne sastave.

Zvezdas

pre 5 godina

Selektore ti si kao Krstajic.Tvoja filozofija igre je kao ona osamdesetih na mali broj poena.Danas se igra Run and gun.takvom igrom nas je Koskoskov i Slovenija razbili u finalu EP.U Americi danas napad traje manje od deset sekundi. Zalgiris dosao do F4

Sakaluda

pre 5 godina

Sale, imate kredita kod normalnog naroda i normalnih navijaca, pa makar sve utakmice do kraja izgubili!!!

Samo opusteno. Svaka naredna pobeda je bonus! Bez opterecenja!

Ako i ne prodjemo kvalifikacije, dobicemo "wildcard" sigurno!


Glave gore momci. Gore od ovoga ne mozete odigrati!

Ivan

pre 5 godina

Srbija nikada u svojoj istoriji u ovom sportu nije imala ovu avlijanersku taktiku, da se lopta gura jednom igracu u ruke. Uvek sam se smejao takvim ekipama, sada smo mi ocigledno postali to ili smo na putu da to postanemo. Nasa najveca snaga kroz istoriju u ovom sportu je bio tim, ne pojedinac.

krajisnik

pre 5 godina

Biće to u redu.
Djordjevic nije Krstajic.
Kvalitetniji je i kao selektor, a kao igrač da ne pričamo.
Ima rezultate.... podrška Saletu od zvezdasa

TraktordzijaBane

pre 5 godina

Sasa Djordjevic ima entuzijazam i energiju da se bori za nesto...i da veruje u nesto.. retka osobina
Zbog toga za mene on je sampion..
Par igraca deli to srce..sa njim...resto prosek..i igracki i ljudski.

Max von Laaberg

pre 5 godina

Kakav je bio takticki dogovor kad se Sale zali na protok lopte. Mislim po igri da se racunalo da ce Bogdanovic i Bjelica trojkama unistiti Grke, i verovatno da nisu racunali sta ako to ne podje zato nisu imali plan B.Naravno da se ovakvom igrom moze desiti da i neki igraci odustaju jer imaju kvalitet a sjede na klupi veci Deo utakmice a drugi se "izivljavaju" pokusajima za tri. Disciplina je velika stvar aq to je nedostatak kod fudbalera kod odbojkasa i eto sad kod kosarkasa,to moze biti opasno jer izostaju rezultati a to ce izazvati nerevozu kod igraca Selektor ima veliku odgovornost i kad se neki ne odazovu nema cudjenja jer patriotizam je cesto samo rec,a to mora biti i za Saleta vazno.

toni bandera

pre 5 godina

Nemačka i Grčka razmene po pobedu i oni teoretski prolaze. Nemci duguju Izraelu zbog holokausta, to su dve pobede Izraelcima. Micić, Peno, Đoković koji će igrati naredne utakmice, nema šanse da dobiju Grke u bilo kom sastavu, čupavo će biti i protiv Estonije u gostima, s obzirom na uspomenu kako smo Austrijance sretno dobili u gostima, gde su oni imali zadnji napad i dva šuta za pobedu. Ta pobeda je za mene bila možda i najveći blam srpske košarke. Ostaje znači sigurna pobeda u nedelju protiv Estonije kući, i klanje dakle sa Izraelom za treće mesto budući da oni dobijaju pobede protiv Nemaca gratis kao što rekoh. Možda bude i koš razlika odlučivala ako pobedimo jednu od dve protiv njih, a evrokupaški sastav naše reprezentacije definitivno nije garant ni te jedne, a kamoli dve pobede protiv možda i jačeg nebeskog naroda nego što smo mi.

mmiroslav

pre 5 godina

Pa kako da bude vise asistencija kad se promasuju cisti ziceri?! Nesto tu ne funkcionise i nadam se da ce ljudi iz KSS (pre svega mislim na one koji imaju uspesne kosarkaske karijere) da pomognu/reaguju, jer sa ovakvom igrom pod znakom pitanja je da li cemo se i uopste kvalifikovati :(((

Crvena Zvezda 1913

pre 5 godina

Prijatelju, dodji u Partizan, uradi pola onoga sto je Vujosevic i onda cu priznati da si trener. Sve angazmane si dobio na konto svog imena, igrackog imena.. Do tad si Sale Nacionale, igrac koji nas je obradovao mnogo puta.. Ovi igraci ovako mogu da igraju i bez tebe..
(MilanSpanac, 13. 


Većina ovih igrača je i došla zbog Saleta! Prestanite da jednu igračku i ljudsku veličinu kao kao što je Đorđević, dovodite u vezu sa režimskim artiklima kakav je Vujošević.
Čovek je simbol košarke gde god je kročio u svom životu, pobeđivao je sve ali i poštovao protivnike, pa je shodno tome i zavredeo poštovanje i respekt svih!
Aplauz prepune Arene, zvezdinih navijača je, na neki način, krunisao njegovu ličnost, i izdvojio ga iz našeg mulja mržnje!
Porediti ova dva čoveka... pardon, porediti ovog čoveka sa DV je, blago rečeno, bljutavo i neukusno!

stranger

pre 5 godina

Estoniju u gostima necemo pobediti. Wild card je jedini nacin da odemo na SP a dobicemo je samo zbog jednog razloga tj.imena- Nikole Jokica.

c. z. (fmp)

pre 5 godina

navijaci "stuba srbstva" bi da djordjevicu "vide ledja" a da na njegovo mesto dodje.... ko???? pa radonja naravno.... ali ne shvataju da je doticni cg drzavljanin tj. dukljanin.... kako su oni nazivali jednog drugog trenera.... stranac na klupi rep.???

SrbEUin

pre 5 godina

Samo opusteno. Svaka naredna pobeda je bonus! Bez opterecenja!
Ako i ne prodjemo kvalifikacije, dobicemo "wildcard" sigurno!
(Sakaluda, 13. septembar 2018 23:12)

Pa upravo tako i igraju. Opušteno i neozbiljno. Ranije su dobijali na srce, bez taktike. Sad igraju i bez srca i bez taktike. Austrija i Nemačka nisu dovoljne opomene. Dali im treba jači šamar, možda nokaut?
Čemu onolika neupotrebljena klupa? Ovamo se žali na neodazivanje, a onda ne koristi ni ove što dođu. Timska igra = 0.
Stičem utisak da je Bogi važniji od ostatka tima i selektora zajedno.

Igraju bez centara. Raduljica rekreativac, Milutinov izgubljen.

Ostaje da se nadamo divljoj karti, ali za nju nije presudan keš (daće Vučko) već i da neko od uticajnijih i bogatijih ne otpadne (Rusija, Turska, Italija...)

Grizlor

pre 5 godina

Mislim da je doslo do zasicenja.Predugo je vec trener reprezentacije i potrebna je nova krv.Da li je bio dobar,jeste,ali sad moze samo nadole.Igramo solidnu odbranu ali napad pod Djordjevicem je uvek bio malo problematican.Moramo da igramo brze i modernije jer ipak smo mi institucija u košarci glupo je da igramo dekadentnu košarku.

srrrrrrrrrdjan

pre 5 godina

Druze bio si paklen kosarkas ali si samo prosecan trener. Zao mi je zbog toga.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ivan, 13. septembar 2018 23:56)

Sale, ne slusaj ove luzere!!!
Samo napred. I hrabro!
Uz vas/tebe smo i kad gubite.

Mare

pre 5 godina

Prvo nemaš pleja, drugo ne može sve na Bogdana i Njegovu, pod tri nisi poveo Dobrića koji ima Putinu ali zato poveo Simonovića da ti prenosi lopte.
Druge ekipe očekuju da ćemo igrati na Belog i Bogdana.
Za kraj, opet si poveo Micića i očekuješ da pobediš s takvom igrom?

Vladimir

pre 5 godina

Indijanopolis... Pripremne utakmice katastrofa, grupu jedva prosli!!! I onda...  
Reprezentacija nam je sada jača nego tada!!!  
Polako 
(Vladimir, 14. septembar 2018 07:51) 

A ko je tacno sad u ovoj reprezentaciji bodiroga a ko gurovic?
(petarczv, 14. septembar 2018 09:37)

Bodiroga je Teodosić a Gurovica imaš najmanje 6...

MilanSpanac

pre 5 godina

Kakvih ljudi ima.. Ne poredim ga sa Vujosevicem, vec sa onim sto je Vujosevic uradio.. nek uradi nesto ko trener a ne da ga oteraju gde god da ode..

Mare

pre 5 godina

(Mare, 14. septembar 2018 09:33)
Samog sebe da ispravim...

Prvo nemaš pleja, drugo ne može sve na Bogdana i Bjelicu, pod tri nisi poveo Dobrića koji ima šutinu ali zato poveo Simonovića da ti prenosi lopte. 
Druge ekipe očekuju da ćemo igrati na Belog i Bogdana. 
Za kraj, opet si poveo Micića i očekuješ da pobediš s takvom igrom?

petarczv

pre 5 godina

Indijanopolis... Pripremne utakmice katastrofa, grupu jedva prosli!!! I onda... 
Reprezentacija nam je sada jača nego tada!!! 
Polako
(Vladimir, 14. septembar 2018 07:51)

A ko je tacno sad u ovoj reprezentaciji bodiroga a ko gurovic?

gremlin

pre 5 godina

Jedno sećanje JUGOSLAVIJA jedva pobedila BUGARSKU U KVALIFIKACIJAMA ZA ATINU 95 a posle sve istorija...tako da ovaj šamar mozda i na dobro izadje ali opet bez Tea,Mačvana(Jokica ne računam)bice kroz iglene uši!!!

Pera

pre 5 godina

bas iritantno takmicenje. valjda cemo se plasirati, neko rece da cak i ako nismo treci u grupi postoje neke wild cards, znaci prolazimo.
terati nba igrace da ulaze u igracku i sutersku formu mesec dana pre pocetka njihove predugacke i prenaporne sezone je suludo. prekinuli su odmor, probali da udu u takmicarki stos, sad ce malo da odmaraju pa da krenu sa kondicionim pripremama. jesu oni dobro placeni, ali i oni su ljudi, od krvi i mesa, treba ih cuvati. A zasto sve to - da bi se dokazalo da Srbija treba da bude medju 32 zemlje ucesnice - suludo!!! Kome trebaju ove kvalifikacije, valjda mi kao vicesampioni evrope, sveta, olimpijade zasluzujemo prolaz???

my way

pre 5 godina

Смешне су ми ове прозивке на рачун Саше Ђорђевића. Цела кошарка нам је у распаду зато што једини немамо своју лигу, десетковали смо базу играча и када год ја, или било ко други о томе проговори као контрааргумент се потеже чињеница да смо светски, европски и олимпијски вицешампиони. Да нисмо брутално покрадени у финалу ЕП-а против Словенаца вероватно бисмо били шампиони и било би јасно са сва 3 велика такмичења да су само Амери изнад нас. И сада одједном паувачина по том истом Ђорђевићу, еј???!!! Да ли сте ви свесни да смо целу кошарку уништили и да су Сале и екипа коју је он васкрсао једино вредно што имамо, али не могу они увек и вечно да шминкају дно на којем смо? Ако нама ни то што све земље чији клубови играју АБА лигу осим имају своја јединствена државна првенства која играју сви од почетка онда стварно не знам. Било је логично сада бар када немамо никога у Евролиги да то обновимо, али некоме овакав монопол погубан за српску кошарку одговара.

Crvena Zvezda 1913

pre 5 godina

Nasa najveca snaga kroz istoriju u ovom sportu je bio tim, ne pojedinac.
(Ivan, 13. septembar 2018 23:16)
Da, ali stabilnost u tim su unosili Žeravica, Ivković, Pešić, kao i danas Đorđević svojim karakterom i integritetom!

petarczv

pre 5 godina

Nervira me ova situacija sa saletom kojem smo postali kosarkaski taoci.
Evidentno je od samog starta da je djordjevic jako slab trener sto dokazuje i cinjenica da ni u jednom klubu nije postigao znacajniji uspeh i svuda je jako brzo dobio otkaz. Sad ko se iz sveta kosarke sme usuditi reci bilo sta protiv velikog saleta nacionaleta koji nam je toliko medalja i radosti doneo. A da nepricamo da je u mini privatnom ratu sa raznatovicem, kao i da je kad je preuzeo selektorsko mesto obecao da ce se posvetiti samo reprezentaciji i da nece trenirati klubove dok obavlja tu funkciju. Vodio je cak tri kluba... Sad ove ocajne partije u kvalifikacijama za mene dovoljne da se potrazi drugi selektor. Jer jednostavno vrhunski igrac ne znaci i vrhunski trener u ovom slucaju cak ni dobar...
(petarczv, 14. septembar 2018 09:31)

...i zato umesto Đorđevića treba postaviti Radonjića, jer je on vodio klub za koji ja petarczv navijam (to mi je i jedino važno u celoj priči). Đorđević mi šatro smeta kao selektor a u stvari, pravi razlog zašto tražim njegovu smenu leži u tome što je bio košarkaška legenda kluba koji mrzim.

Alcale

pre 5 godina

@it’s my life
Mi igrali leprsavu kosarku? Srbija? Salis se zar ne? Pa covece mi smo izmislili kosarku u kojoj je manje od 70 koseva po utakmici! Kapiras covece da smo ali BUKVALNO postavili tred tvrde igre? Leprsavo je mozda bilo to sto smo imali kao i sada citave plejade individualaca koji su svojim potezima ostavljali bez daha... ali taktika... uvek tvrda.
A to sto se zavrsava na BB... Kao bilo je drugacije kod zeljka? Pa imali neki polupismeni trener da ne pozeli da ima takvog sutera i da ga ne koristi?
Momci su neuigrani tek ulaze u takmicarsku formu igrali su na njihovom terenu grci su imali vecu zelju da se dokazu nad ej bre... SRBIJOM...
Nemojte ljudi da pametujete mnogo i solite pamet ovim ljudima... Imaju iza sebe kredibilitet.

konstatacija

pre 5 godina

Ko ce da igra sledeci krug? Peno,Pot, Zagorac, Todorovic,Radanov, Bircevic,Pecarski.....
Zasto su pripreme kratko trajale?Zasto nije ozbiljna pripremna utakmica odigrana.Iazabrao si veliku silu Madjarsku. Znao si da igraci dolaze sa letovanja.Pusti pricu o Jokicu, Teodosicu, Marjanovicu.Raduljica igrao kao rekreativac.Bogdan se ispucavao, Bjelica katastrofa

Krenula izdaja Srba

pre 5 godina

Prva utakmica, neuigrani itd.
Nije loše, podrška momcima kako god.
Sale uz tebe sam ceo život i uvek ću biti, sve i da izgubite svaku do kraja.
Beskonacan kredit imaš

aca_bg

pre 5 godina

@Ђорђевић није задовољан игром, ми селектором!
(komunalac, 14. septembar 2018 10:11)
A,cime tacno nisi zadovoljan? Drugo mesto na olimpijadi? Drugo mesto na SP? Drugo mesto na EP? Kada uporedis vreme pre Saleta i onoga sto imamo sada,u cemu smo to nazadovali pa si nezadovoljan selektorom?

Marjan

pre 5 godina

Ne treba nam naknadno objašnjenje onoga što smo videli, a to je pre svega loša igra u kvalifikacijama za SP.Bojim se da ne ispadnemo kroz ovaj "prozor"!

basket3x3

pre 5 godina

Koliko lupate i koliko ste subjektivni, to sto je Sale uradio sa reprezentacijom poslednja tri takmicenja je ravno senzaciji, dva puta samo slabiji od Amere i finale EP sa onim timom, ceo svet je pricao Srbi u kosarci da skupe klince sa ulice uzeli bi medalju.

Ilija

pre 5 godina

Loše je ono juče izgledalo. Mnogo eksperimentisanja, ličilo na Krstijaćia i fudbalere, ali verujem da su svesno rizikovali jučerašnju utakmicu. Imamo veliki problem na mestu pleja, i to nas kolje. Pokušava se da to budu Jović i Micić, ali za sada ne mogu da odrade taj pos'o na visokom nivou, Teo je više povređen nego zdrav pa nam ostaju kao opcije BB i Neda, ali to nije pokušavao juče, verovatno jer ih neće biti u narednim prozorima.
Sve u svemu i dalje smo u poziciji da bez mnogo trauma prođemo, ali nema mesta opuštanju. A dok nam u ligi plejeve igraju stranci problemi reprezentacije će se uvećavati.

Joca

pre 5 godina

Postujem Saleta i sve sto je uradio za nas i sto ce uraditi u buducnosti! Ali cinjenica je da je juce igrao samo Bogdan. Ne razumem, svi momci su dobri kosarkasi i kosarku umeju da igraju i kosarka je TIMSKI sport sto znaci da TIM mora da igra da bi pobedio, Sale je morao da zna sta se sprema Bogdanu, udvajanje, dobro cuvanje i to je trebao da iskoristi, da eksplodiraju ostali. Bogdan je vrhunski igrac mogu reci slobodno najbolji kog imamo u TIMU, njegova zelja, motiv i zalaganje se nikada nije dovodilo u pitanje, ali ne moze da ocekuje da ce da igra sam, kad ne znaju sta ce oni loptu njemu bez obzira sto je oko njega nekada cak i trojica. Pa dajte molim vas, sta decko treba da uradi da bi vi bili zadovoljni? Samo njegovo prisustvo na terenu govori koliko nam taj momak znaci!

Ben Dover

pre 5 godina

Ono što je dobro kod Đorđevića je respekt koji ima kod igrača, timski duh koji gradi i motivacija koju im uliva, međutim taktički zakazuje.
Da li je moguće da u odlučujućim minutima na kraju on isilovano forsira Bogdanovića kome realno nije nešto išao šut, upravo ono što su Grci i pretpostavili (da moraju da ga stisnu). Mogao je da ih navlači, a da neko drugi rešava. Nisu ovi ostali amateri neki.
Ali idemo na svetsko, budimo pozitivni.

mik

pre 5 godina

Šta očekivati,jedan od ciljeva ispunjen,dominiranje jačih ekipa,razbijeno,ajde dovedi na svaku novu utakmicu,novu ekipu,igrače i uigravaj,bez zajedniçkih treninga,suterskih itd,neka Novak ne trenira dva meseca i ne igra i da vidis sta ce se desiti,pad kvaliteta datog sporta,to je njima cilj,kupi diplomu,sve kupi

dvokorak

pre 5 godina

Saletu zameram samo dve stvari, možda tri. Prvo ono što nas je koštalo utakmice, a što je čisto taktika - igrali smo sa niskom postavom (3 beka, Kalina i Beli) u finišu, kad nam je Printezis vrlo lako uvalio 6 vezanih poena sa niskog posta, jer je svaki put bio mismatch. Baš je izgledalo levatski.
Drugo, priča je bila da ćemo dominirati u reketu, a ispalo je obratno, jer smo imali samo Milutinova. Radulja kao da je juče došao sa svadbe.
Treće - Bogdanov izbor šuteva očajan, a Sale ni jednu akciju da postavi za njega.
Ostalo ide igračima na dušu. Znamo da su dugo odmarali, ali izgledalo je kao da voze na poluizduvanim gumama, bez žara.

Djenka

pre 5 godina

Nije bilo dobro. Pre svega zbog potpunog promasaja u postavi na centarskoj liniji. Svi pljuju spoljne igrace, a niko ne pominje da smo pod kosem poptuno razbijeni, bez defanzivnog skoka. Grci su bar 20 poena dali iz druge sanse. To mora da se zatvori. U napadu previse silovanja Bogadnovica. Prodao se vec, dosta je bilo! Razvuci igru, lopta u ruke pleju (pa makar to bio i Micic) i saranje okolo. Spustanje na posta ako se ukaze prilika, to kod nas skoro svi mogu da igraju pa neka Bogdan trazi sut sansu na povratnu loptu, a ne da dribla kao u nekoj igrici dok ne istekne napad. U jednom trenutku na terenu Nedovic, Beli, Bogdan, Jovic... Taman! Nedostaje samo brz centar (Jokic). Imali smo dva minuta savrsene igre. I onda nazad u sivilo. Zasto Nedovic ne dobija loptu kada udvoje Bogdana? Beli na stranu, Nedovic i Jovic saraju a Bogdan se sunja (oko blokova) i trazi sut (bez driblanja). Zamisli jos Bobana ili Nikolu Jokica na centru i svaka lopta je nasa u skoku. Ali to je napad, napad nam nikada nije bio preveliki problem, to ce doci na svoje kada se ljudi uigraju. Sinoc je odbrana centara bila katastrofa a sut za tri je trebalo braniti mnogo bolje. Sale to sve zna i moze da popravi. Ali je mucno gledati kako se cimamo protiv veoma prosecnih Nemaca i ne tako dobrih Grka. Razmazeni smo, ali sa pravom, ipak smo kosarkaska nacija. Zato mora da se pobedjuje i kada nije previse bitno. Srecno.

kl

pre 5 godina

Bogdan, Beli, Nedović, Lučić, Milosavljević verovatno još neko - sve rekonvalescenti, šut zarđao, na ulaz bolje ne jer su grci igrali vrlo grubo (što sudije nisu kažnjavale) a nama nije bilo biti ili ne biti. Plejevi veeeliki problem. I Jović i Micić kvalitet samo za drugog i trećeg pleja. Samim tim centri odsečeni u napadu. Grci napaljeni jer igraju na svom terenu i pobedom rešavaju kvalifikacije. I pored svega imali smo šansu do pred sam kraj. Ishod u ovom trenutku realan.

drvobradi

pre 5 godina

Cela utakmica je izgledala kao da se ekipa Srba na letovanju u Grckoj organizovala da igra protiv ekipe lokalaca. Svi van forme, pali na kos pa kako kome krene. Posto imamo losije sutere, a lokalci znaju kakvi su kosevi i bolje sutiraju, mi izgubismo.