Četvrtak, 13.09.2018.

09:00

Novakov put za Oskara

Izvor: Petar Tadiæ

Novakov put za Oskara IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

91 Komentari

Sortiraj po:

Dragan

pre 5 godina

Mare, ako priznaješ samo činjenice, u čemu je problem da priznaš 20,98,310?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kraj priče!, 13. septembar 2018 13:03)

Imas GOAT listu zvanicnu pa idi gledaj statisiku. Feder je prvi, Djokovic drugi. Ja sam izneo egzaktne podatke o osvojenim titulama i medjusobnih skorovima izmedju Nadala, Federera i Djokovica. Nista vise.

Sto se tice tvojih podataka,razlika je sto sam ja uzeo period kada su svi bili aktivni, dakle samo taj period. Dok tvoji podatci uracunavaju i period od 1998. tj 4,5 sezona pre pojave Djokovica i Nadala. I zato ja nema sta da priznajem, nego govorim samo rezultate u njhovoj zajednickoj eri.
(Mare, 13. septembar 2018 13:44) # Link komentara

Bravo Mare, izvrsna analiza. Svaka čast. Očigledno je da još nije kraj priče sve dok sva trojica ne završe svoje karijere. Onda ćemo reći da je kraj priče. Za sada je ovo samo za "kraj priče" priča završena, jer ga je Mare oduvao jakim i realnim argumentima. Pozdrav svim pravim i iskrenim ljubiteljima tenisa.

Goran

pre 5 godina

Najbolji igrac tenisa u istoriji je Bjorn Borg! Onje u 26-oj godini imao 12 GS i napustio tenis. Da je igrao jos 5-10 godina kao ova trojica sada aktuelnih imao bi vise od 20 GS titula i zvanicno bio najbolji u istoriji.

cross

pre 5 godina

Dok sam citao stvarao slike,film od texta..svaka cast..a evo razmisljam o Novaku za dalje i opet film Naslov Nesalomljivi 21 Grend slem

ultrasrbin

pre 5 godina

Ljiljana, 13. septembar 2018 10:05

Prva titula protiv Conge. Tacno, ali je steta sto nije mogao da igra protiv Federera koga je pobedio u 1/2-finalu ili Nadala koga je Conga pobedio u 1/2-finalu. Toliko o tvojoj gluposti-po tebi je valjda trebao u svakom kolu da igra samo protiv jednog od njih dvojice pa ako pobedi onda u sledecem protiv drugog i tako do finala.
2011 na AO je ponovo u 1/2-finalu pobedio Federera, a u finalu Mareja, dok je 2012 u finalu pobedio Nadala koji je u 1/2-finalu dobio Federera.
2013 u finalu dobija Mareja koji je pre toga u 1/2-finalu dobio Federera da bi 2015 ponovo dobio Mareja, dok je Federer ispao u 3 kolum a Nadal u 1/4-finalu.
2016 ponovo pobeda nad Marejem, a u 1/2-finalu nad Federerom.
Vimbldon i 13 GS je uzeo 2018 protiv Andersona, ali je pre toga u 1/2-finalu izbacio Nadala dok je Federer ispao u 1/4-finalu. 2011 je osvojio ovaj turnir pobedivsi u finalu Nadala, a u 1/2-finalu Congu koji je pre toga pobedio Federera. 2014 je u finalu pobedio Federera dok je Nadal ispao u 4 kolu. Isto je ponovio i 2015 pobedivsi Federera u finalu dok je Nadal ispao u 2 kolu.
Na UO 2011 je u finalu pobedio Nadala, a u 1/2-finalu Federera dok je 2015 u finalu pobedio Federera, a Nadal je ispao u 3 kolu. 2018 je pobedio Del Potra koji je izbacio Nadala, dok je Novak u 1/4-finalu pobedio igraca koji je izbacio Federera. 2016 je osvoji RG pobedivsi u finalu Mareja.
Ako ti nije dovoljno onda si bas tendenciozna i dzabe sam pisao.

Milanus - muzicki urednik fontane

pre 5 godina

@King Roger
osecam da si zaista veliki navijac naseg Noleta, ja te razumem, nemoj se sekirati, bice sve u redu :-)

Dynamic

pre 5 godina

Ovo može biti dobar znak. Za mlađe čitaoce sajta da kažem da je 2010- te Novak izgubio od Jirgena Melcera na RG nakon što je vodio 2:0 u setovima. Pričao je kasnije da mu je taj poraz bio prekretnica u karijeri, da je bio besan kao ris. Nakon par godina lutanja, loših eksperimenta i rezultata došlo mu je bilo da ostavi tenis. Tad se desio neki preokret i bolji dani. Već krajem godine je došao DC- trofej a naredne 2011- te neviđen niz pobeda u istoriji tenisa.
Ovo sve mnogo podseća na taj period
(Dynamic, 07. jun 2018 14:07)

Moj komentar nakon RG ;-)

Mare

pre 5 godina

Mare, pa onda ništa ne vrede uspesi Lejvera, Borga, Mekunroa, Lendla... jer nisu u Novakovoj eri@ To je smešno!
(Kraj priče, 13. septembar 2018 19:37)

Phhahahaha jel citas ti sta ja pisem?
Ponovicu jos prostije. Ako poredimo Djokovica sa Federerom i Nadalaom ONDA POREDIMO SAMO NJIHOVE IGRE DOK SU IGRALI SVI U ISTO VREME.

Kada sva trojca odu u penziju i zavrse karjere onda cemo podvuci crtu i porediti sve i sa ostalim teniserima. Kako bre da poredim statistiku Lejvera i Djokovica kad Djokovic jos igra i statistika mu se menja?

Xxx

pre 5 godina

Najzanimljivi je ce biti po meni kad ova trojica zavrse karijeru. Zasto tenis posle 20 godina ne moze da napravi igraca sa 10+Gs trofeja. Zasto svi ostali sportovi "kao napreduju" jedino tenis ce postati novi boks.

Jova

pre 5 godina

Opet smo počeli prebrojavati neosvojene GS, pošto je većina nas, Novakovih vjernih navijača, ubjeđena da je Novak bolji od Federera i Nadala ( meni je on to odavno i to ne malo nego mnooogo bolji ) te bi bio red da to i dokaže. W I USA daju nadu, mada lično mislim da je to malo vjerovatno i veoma teško izvodljivo. Novaku dozvoljam ( he, he..) da me demantuje.

Vidite, ja ne čekam toliko AO nego se unaprijed radujem kraju sezone, koja se igra u dvorani i u uslovima koji Novaku najviše odgovaraju. Nema iscrpljujućih vrućina ( sjećanje na ovogodišnji USA, teturavog i na ivici svjesti Novaka mi je još u glavi ), nema vjetra i prekida zbog kiše, nema sporednih terena i satnica de te Bog sačuva, nema ništa osim čiste igre. I tu ja dolazim na svoj račun. U po Novaka najmučnijim mečevima poslednje dvije sezone uvjek sam uspjela pronaći bliceve “one” Novakove igre koja me je mogla oduševiti. Pa makar trajala samo 5 minuta. Ma šta 5, 2 su bila dovoljna.

Samo da bude zdrav, motiv više nije upitan.

Pozdrav svima

beli65

pre 5 godina

neki dan sam procitao podatak da je od 2011 samo jedan covek osvajao dva gs za redom i to 6 puta -pogadjate najveci od svih Novak Djokovic

alfabet

pre 5 godina

Da razjasnimo jednu stvar Federerovim obožavaocima. Djoković 31 godina, Federer 37. Dakle 6 godina razlike. Što dalje govori da djoković ima 6 godina još da igra nakon što se Federer penzioniše. Može to biti i samo 2 godine, a može i 10 godina. Ali ako uzmemo u obzir 6 godina, to znači da djoković ima 72 meseca mogućnosti da bude prvi na atp listi, a njemu je potrebno 22 da bi stigao Federera. Ako vam je lakše da shvatiti, onda prepolovi, djoković ima 3 godine fore (36 meseci), a potrebno mu je 22. Dalje, 6 godina puta 4 grand slam-a =24. A djokoviću je potrebno 6. Ako vam je lakše, polovi opet, 3x4=12 gs, a djokoviću treba 6. Onda se postavlja pitanje, jesteee, ali djoković ima 31. Godinu da li može više da igra kao pre? Možda može možda ne može. Sačekajte 6 godina pa će te videti. Ne radujte se pre vremena. Ljudi za 6 godina, naprave 6 zgrada sa 6 spratova i 66 stanova...

Gde je greška

pre 5 godina

(antiDebil, 13. septembar 2018 14:13).
Poštovani prijatelju, Vajda i ujka Nadal su krenuli sa svojim učenicima još u njihovim početnim koracima. Nisu čekali da postnu broj jedan na ATP listi. Toliko, ne bih više. Znam da se ne možemo složiti, pa zalud sve. Kako rače jedan čovek, kad su ga pitali da im objasni razliku između vremena i večnosti:”Kad bih uzeo sad malo vremena da vam to objasnim, trebala bi vam čitava večnost da to shvatite”. Želim ti svako dobro.

Dejan Milinković

pre 5 godina

„Kraj priče“, 20 gren slemova, 98 turnira i 310 nedelja na prvom mestu. Od tri najvažnija faktora, dva su na Federerovoj strani. A ni u trećem - broju mastersa Federer ne stoji loše, naprotiv. Reklo bi se, stvari su sasvim jasne ili, kako Vi kažete – kraj priče. Ima međutim tu jedna mala začkoljica, jedan mali problem za Federera – sledeća dva najbolja igrača svih vremena su bili (i još uvek jesu) njegovi karijerni savremenici. I obojica su u mnogo čemu bolja od njega. Prvo, u direktnim susretima obojica su u plusu, Nadal +8, Novak +2. Na gren slemovima stvari stoje još gore po Federera, protiv Nadala ima 3:8, protiv Novaka 6:9 odnosno jedva malo preko jedne trećine dobijenih mečeva. U gren slem finalima statistika je još nepovoljnija za njega, protiv nadala 3:6 a protiv Novaka 1:3, dakle od 13 mečeva dobio je samo 4 ili 31%. Kako je onda najbolji svih vremena onaj koji ima 4 od 13 protiv sledeće dvojice najboljih u najvažnijim teniskim mečevima? U broju mastersa zaostaje za obojicom i praktično je izvesno da će se taj minus još uvećati do kraja njihovih karijera. U broju nedelja na prvom mestu Nadalu nedostaje malo više od dve godine (121 nedelja) a Novaku nešto više od godinu i po dana (87 nedelja). Dakle jedan od dvojice ima realne šanse da ga prestigne (vrlo teško obojica) i u tom parametru. Da li sve što sam naveo pokazuje da Federer ipak nije GOAT? Naravno da ne. Ali nikako se ne može reći ni da je kraj priče. Račune ipak treba svesti na kraju njihovih karijera.

antiDebil

pre 5 godina

(antiDebil, 13. septembar 2018 12:14)
Poštovani prijatelju, očigledno nisi pažljivo pročitao moj komentar. Nigde nisam dovodio u pitanje neosporan kvalitet BB kao TENISERA, već kao teniskog TRENERA, što moraš priznati nije isto. Šta više, velika je razlika. Da li je BB ikada bio teniski trener i da li će ikada biti? Početi sa jednim od najboljih nikako ne ide. Svaki zanat, pa i trenerski mora da se uči i to postepeno. Ko odmah pokuša da proguta veliki zalogaj, zaglavi mu se u grlu, a možda ga i uguši. To što ti je odmah proradila žuč, čim si video nešto čime se ne slažeš, nije razlog da vređaš. Pre nego što išta napišeš, ipak malo razmili. Želim ti svako dobro.
(Gde je greška, 13. septembar 2018 13:04)

Malo se to razlikuje od fudbala i kosarke. Vajda i Ujka Nadal su to ucili postepeno ili mozda Lendl, Edberg ?
Uostalom da ne bismo dalje tupili dovoljno je pokledati Djokoviceve rezultate za vreme saradnje sa Bekerom i to je to...

Gde je greška

pre 5 godina

(antiDebil, 13. septembar 2018 12:14)
Poštovani prijatelju, očigledno nisi pažljivo pročitao moj komentar. Nigde nisam dovodio u pitanje neosporan kvalitet BB kao TENISERA, već kao teniskog TRENERA, što moraš priznati nije isto. Šta više, velika je razlika. Da li je BB ikada bio teniski trener i da li će ikada biti? Početi sa jednim od najboljih nikako ne ide. Svaki zanat, pa i trenerski mora da se uči i to postepeno. Ko odmah pokuša da proguta veliki zalogaj, zaglavi mu se u grlu, a možda ga i uguši. To što ti je odmah proradila žuč, čim si video nešto čime se ne slažeš, nije razlog da vređaš. Pre nego što išta napišeš, ipak malo razmili. Želim ti svako dobro.

Mare

pre 5 godina

Mare, ako priznaješ samo činjenice, u čemu je problem da priznaš 20,98,310?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kraj priče!, 13. septembar 2018 13:03)

Imas GOAT listu zvanicnu pa idi gledaj statisiku. Feder je prvi, Djokovic drugi. Ja sam izneo egzaktne podatke o osvojenim titulama i medjusobnih skorovima izmedju Nadala, Federera i Djokovica. Nista vise.

Sto se tice tvojih podataka,razlika je sto sam ja uzeo period kada su svi bili aktivni, dakle samo taj period. Dok tvoji podatci uracunavaju i period od 1998. tj 4,5 sezona pre pojave Djokovica i Nadala. I zato ja nema sta da priznajem, nego govorim samo rezultate u njhovoj zajednickoj eri.

Realista

pre 5 godina

Ako se svi slažemo, a slažemo, da Marej ne pripada Velikoj četvorki, onda Novaku i nije bilo preteško pobeđivat ga u finalima slemova, čak pet puta...

antiDebil

pre 5 godina

(Gde je greška, 13. septembar 2018 11:42)

Da je doveo Miodraga Bozovica za trenera, pa da govorimo o nekoj nestrucnosti. Beker je jedan od psihicki najstabilnijih igraca svoje generacije, uvek je u velikim mecevima igrao dobro i njegovo angazovanje je najbolji potez u Djoletovoj karijeri.
Koliko su samo ljudi bili srecniji pre samo 30 godina, nisu ni znali da postoje ovakvi koji su u stanju da natrabunjaju ovoliku. Samo na tome im treba zavideti, a i na jos dosta toga....

Dejan Milinković

pre 5 godina

Ono što je meni ovde naročito zanimljivo je da se sad mnogo više nego pre dve godine o Novaku priča kao o potencijalno najboljem igraču svih vemena. Ovo je naizgled paradoksalno jer je pre dve godine bio u boljoj poziciji. Za Federerom i Nadalom zaostajao je po jedan gren slem manje (tad -5 i -2, sad -6 i -3), bio je rekorder po broju mastersa i bio je neprikosnoveni broj jedan (što sad više nije). Ali samo naizgled. Jer tada je nekako ipak bilo preovlađujuće mišljenje da je on uspeo da se izdigne tek kad su oni pali, što zbog godina, što zbog povreda. I da jedino može da dokaže da je bolji od njih tako što će ih prestići po broju osvojenih gren slemova. Činilo se da i Novaka ta trka u gren slemovima prilično opterećuje. Ali tokom Novakovog dvogodišnjeg pada desilo se nešto što verovatno niko nije očekivao – Federer i Nadal su ponovo dominirali i osvjili bukvalno sve gren slemove, obojica po tri (one dve iz druge polovine 2016. ne računam jer su bili povređeni). Ali sad nakon Novakovog briljantnog povratka i nakon što je obojicu pobedio u direktnim susretima odjednom sve nekako izgleda drugačije nego pre dve godine. Jednostavno, sad više nije preovlađujuće mišljenje da se Novak izdigao zato što su Federer i Nadal pali već da je upravo obrnuto – da su oni mogli da dominiraju jedino dok on još nije stasao ili dok je bio van terena i forme. A da mu kad je on na svom, makar približno, najvišem nivou jednostavno ne mogu ništa.

Dejan Milinković

pre 5 godina

I sad odjednom nekako više nije ni važno da li će ih stići po broju slemova. Ima po dve pobede više u direktnim susretima i, sem na šljaci protiv Nadala, na svim podlogama ima ili plus ili egal. Ima i značajan plus u finalima, 12:6 protiv Federera i 14:10 protiv Nadala. Jedini ima sve masterse što Federer (gotovo izvesno) i Nadal (vrlo verovatno) neće uspeti da ostvare (jasan pokazatelj da je svestraniji od obojice). U mnogo čemu još ima realne šanse da ih prestigne. U broju mastersa već sada je ispred Federera a ima odlične šanse i da bude ispred Nadala. Uz samo još po jedan trijumf na RG i Sinsinatiju bio bi jedini kome je uspelo da svaki gren slem i masters osvoji bar dva puta. A imajući na umu trenutnu konkurenciju ima i prilično realne izglede da bude igrač sa najviše nedelja i najviše završnica sezona koje je proveo na mestu broj jedan. Da se razumemo, male su mu šanse da ih prestigne po broju gren slem titula a to pojedinačno gledano svakako jeste najznačajniji faktor. Ali ako u gotovo svemu ostalom bude bolji onda se pitanje najboljeg svih vremena, bar ne na iole ozbiljan način, neće moći postaviti. Zato mislim da je Novak sad u sjajnoj poziciji i da može mnogo opuštenije da igra nego pre dve godine ne jureći nikakve statistike. Svaki gren slem i svaki masters koji osvoji biće čist bonus za njega. A ako uspe da osvoji i Olimpijske igre - biće to šlag na torti. I sve će doći na svoje a Novak dobiti mesto u istoriji tenisa koje zaslužuje – mesto najboljeg svih vremena.

Xxx

pre 5 godina

Ni Jordan nema najvise osvojenih prstenova u NBA, pa je svakako GOAT. Zasto bi to onda morao Novak?
(Jovan Matovic, 13. septembar 2018 11:55)

Da vidis sam kakve splacine pisu klinci o Jordanu na nba stranicama. I opsopravaju mu botovi Jamesa. James sa 3 titule je njihov Goat.

antiDebil

pre 5 godina

(Gde je greška, 13. septembar 2018 11:42)

Da je doveo Miodraga Bozovica za trenera, pa da govorimo o nekoj nestrucnosti. Beker je jedan od psihicki najstabilnijih igraca svoje generacije, uvek je u velikim mecevima igrao dob6ro i njegovo angazovanje je najbolji potez u Djoletovoj karijeri.
Koliko su samo ljudi bili srecniji pre samo 30 godina, nisu ni znali da postoje ovakvi imbecili koji su u stanju da natrabunjaju ovoliku kolicinu baljezgarija. Samo na tome im treba zavideti, a i na jos dosta toga....

mix

pre 5 godina

Novak Djoković je prošlost. Vreme je da se to shvati.
(Aleksandar, 5. jun 2018 16:56)

Ahahahaha,komentar je poslat posle RGa i poraza od Cekinata.Kako li se sada osecaju ovakvi prognozeri,nije jedini,ali je upecatljiv.

Gde je greška

pre 5 godina

Sada je isuviše rano, ali kada jednom bude pravio bilans svoje teniske karijere, shavatiće gde je učinio najveću grešku. To je dovođenje BB za prvog trenera. Čovek koji upropasti svoj život, ne može vas dobro savetovati kako da napredujete u svom životu. Mnogi znalci tenisa bili su, najblaže rečeno, iznenađeni što je Novak odlučio da ga dalje vodi BB. Jon Cirjak je rekao da nije ni znao da je BB teniski trener. BB nikada nije bio teniski trener, a ponudu je prihvatio isključivo radi zarade, što je sada potpuno jasno, bio je pred bankrotom. Postao je glavni u timu Novaka, a voditi jednog od najboljih traži veliko znanje, stručnost i odgovornost. On za tako nešto nije bio sposoban. Pretpostavljam, da je njegova nestručnost i doprinela Novakovoj povredi, pošto je tenis veoma zahtevan sport i ako se teniser dobro ne zagreje, pripremi, bez obzira da li je to trening, a pogotovo meč, vrlo lako dolazi do povrede. Dalje je poznato kako je sve teklo. Da još dodam, posle raskida sa Novakom, ne bih rekao da su se baš otimali da im BB bude trener.

Mare

pre 5 godina

Nikad vise ne moze biti kao pre pre svega zbog godine.Ovo je bio samo bljesak i zato sto nije imao konkurencij.Prosle godine to ne bi moglo jer su Federer i Nadal bili u strasnoj formi a ne povredjeni i iscrpljeni.Vec od sledece godine ce biti slabiji mozda samo 1 gs.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (King Roger, 13. septembar 2018 10:16)

Evo i za tebe malo statistike.

Period 2011-2018 broj osvojenih Gren Slemova:

Novak Djokovic 12
Rafael Nadal 7
Rodzer Federer 4

Broj mastersa 1000
Novak Djokovic 22
Rafael Nadal 15
Rodzer Federer 10

Medjusobni dueli 2011-2018
Novak Djokovic vs Rafael Nadal 20:9 u korist Djokovica
Novak Djokovic vs Rodzer Federer 19:9 u korist Djokovica

Ukupno u karjeri medjusobni skor mečeva:
Novak Djokovic vs Rafael Nadal 27:25 u korist Djokovica
Novak Djokovic vs Rodzer Federer 24:22 u korist Djokovica


To je 7 sezona. Neće biti da su Nadal i Federer povredjeni 7 sezona. Samo činjenice priznajem.

bozza

pre 5 godina

Glumio je povredu za Oskara, a onda iskoristio pad forme i povrede Nadala i Federera
(hmm, 13. septembar 2018 09:01)

isto moze da se kaze i za Federera i Nadala u periodu 2017-2018. Price o sreci sa zrebom su tek nonsens, svi top 10 igraci su ucestvovali, ali su gubili od slabije rangiranih igraca koje je Novak kasnije rutinski eliminisao. Komentari koga je sve Novak pobedjivao u GS finalima TEK pokazuju nivo ogranicenosti. Nebitno je da li je Novak izbacio nekog od ostatka velike cetvorke u QF, SF ili finalu... uvek je igrao sa njima i izbacivao ih je

NS#1

pre 5 godina

Najkomicniji su ovi sto kazu 'Kad mu nije islo i kad su ga pljuvali, znao sam da ce se vratiti'. E niste znali, garantovano. Nema osobe koja nije imala sumnje, to je sigurno.
No, svakako, bravo za Noleta.
(Pure Love and Smiles, 13. septembar 2018 09:00)

Da, nismo znali. Ali smo se nadali. I nismo ga pljuvali. Slali smo poruke podrske, koje tada nije bilo popularno objavljivati. Svaki poraz je boleo nenormalno, ali svaki sledeci turnir, u prvom kolu, bi smo iscekivali kao da je finale G.S., i tako dok se nije vratio na svoj prepoznatljiv nivo... A sada, sada uzivamo. I ne projektujemo megalomanske zelje, radujemo se samo sledecem turniru, pa dokle potraje. Vec je prevazisao sva ocekivanja.

out!

pre 5 godina

"On je ljudski zid. Nemoguće ga je proći. On je najbolji sportista koga je tenis ikad video. I jedan od najboljih u sportu generalno. Stavljam ga u rang Majkla Džordana i Mohameda Alija. Možemo tu dodati i Juseina Bolta"

vladimir Srdanovic

pre 5 godina

Veoma lep clanak. Hajde da ostavimo po strani komentare u kojima zelimo da budemo pametni i uzivamo u Novakovim pobedama.

draganTenis

pre 5 godina

Na GOAT listi Novak je za jedan bod presao Nadala i sada je drugi. Federer prilicno bezi, cak 160 bodovia. http://www.ultimatetennisstatistics.com/goatList

Dynamic

pre 5 godina

@ Gajetano, Pre neki dan sam baš ponovo pogledao hajlajtse sa tog meča, ni meni nije jasno kako ga je dobio. Odlično zapažanje, u svakom slučaju

Mare

pre 5 godina

Nikad se o Novaku nije počelo pričat kao o najboljem svih vremena, bar ne van granica Srbije, jer on je od toga daleko koliko su i Wawrinka ili Marej daleko od njega. Zaostaje debelo u svim bitnim faktorima, broju turnira, broju slemova i broju osvojenih gs turnira.
(Danilo, 13. septembar 2018 08:38)


Masters titule: Nadal 33, Djokovic 31, Federer 27
Atp

Ukupno mastersa sa Atp zavrsnim turnirom: Djokovic 36, Nadal 33 i Federer 33

GS: Federer 20, Nadal 17 i Djokovic 14

Sve ukupno:
1.Federer 53
2. Djokovic 51
3. Nadal 50.

Prijatno i dovidjenja.

Djenka

pre 5 godina

Lep tekst i zanimljivo podsecanje na turbulentnu godinu. Jos lepse sto ste ostavili linkove na vesti posle poraza, da se podsetimo svih blistavih komentara, svih pljivanja, svih najava kraja karijere. Da se podsetimo kakvih ovde ljudi ima. Sto se tice Novaka, samo da se ne ususka u hvalospevima, da nastavi ovako jako da radi. Prvo mesto ce doci, ali puna paznja na GSemove i da pametno cilja Masterse. Federer je u 37oj na dobrom nivou, a Djokovic je u odnosu na njega posveceniji sto se tice treninga i celog procesa oko njega-oporavak, ishrana...znaci jos 5-6 godina se moze ocekivati da Djokovic bude konkurentan za najvece turnira, da li ce zavisi samo od njega. Nadam se da ce ostati ovako posvecen.

King Roger

pre 5 godina

Nikad vise ne moze biti kao pre pre svega zbog godine.Ovo je bio samo bljesak i zato sto nije imao konkurencij.Prosle godine to ne bi moglo jer su Federer i Nadal bili u strasnoj formi a ne povredjeni i iscrpljeni.Vec od sledece godine ce biti slabiji mozda samo 1 gs.

MM

pre 5 godina

Šta je to "rolerkoster"?!
(Tanja, 13. septembar 2018 08:59)

Sad si dolje, pa odjednom gore... Ukratko rečeno. Ali riječ kao riječ ima mnogo dublje značenje...

Filip

pre 5 godina

Ja sam jako ponosan sto sam verovao :) ko nije, nek se izvini lepo :) sreo sam inace Noleta slucajno u Njujorku, ljudu nezamisljivo je tog coveka ne voleti, divim se nasim ljdima koji ga pljuju i ne vole...
(?!?, 13. septembar 2018 08:33)
Jel bio fin prema tebi kao prema navijacima u finalu?

antiDebil

pre 5 godina

Prva titula je bila protiv Conge (AO), Trinaesta protiv Andersona (W) i četnaesta protiv Delpa (US). Toliko
(Ljiljana, 13. septembar 2018 10:05)

Koliko?
U polifinalu prve titule je mlatnuo Rocka i prekinuo mu je niz finala GS turnira, a sta je tek Tsonga uradio Nadalu na tom turniru, he hehehe hehe, to je tek posebna prica, oskrnavio ga je !!
Opusti se, bice jos titula. U Australiji ocekujem da Djokovic dodje to titule bez meca sa top30 igracem, ako to moze da se desi Nadalu onda moze i Djokovicu!!

NbgDeki

pre 5 godina

Ja sam jako ponosan sto sam verovao :) ko nije, nek se izvini lepo :) sreo sam inace Noleta slucajno u Njujorku, ljudu nezamisljivo je tog coveka ne voleti, divim se nasim ljdima koji ga pljuju i ne vole...
(?!?, 13. septembar 2018 08:33)

Hvala.

MM

pre 5 godina

Baš sam sada gledao nešto. U periodu od 2014. pa do 2016. Novak je u 11 mečeva sa Federerom, Nadalom i Marejem na Slemovima izgubio jedan jedini meč. I to od Nadala na RG-u. A samo ga je Wawrinka tukao 3 puta u tom periodu... Kolika je to samo dominacija.. Mada ubjeđen sam da bi sada tukao i Stana u finalu. Ne zato što se ovaj raspao, nego kako kaži Agasi upravo. Ovo je njegov najveći nivo tenisa, a može još da napreduje. E to je zastrašujuće. I postavlja se pitanje, ko može da ga zaustavi? Pa naravno. Samo taj lik u ogledalu..

Sabljar

pre 5 godina

Trenutni bljesak i ništa vise.Od nove godine čist prosek ponovo.Jedan je G.O.A.T Federer!!!!
(MasterMind, 13. septembar 2018 08:30)

Videli smo.u Sinsinatiju ko je jedan a ko je jadan ;-)

Samo nek bljesne jos koju godinu Novak kao ove....

traktorista

pre 5 godina

Nikad se o Novaku nije počelo pričat kao o najboljem svih vremena, bar ne van granica Srbije, jer on je od toga daleko koliko su i Wawrinka ili Marej daleko od njega. Zaostaje debelo u svim bitnim faktorima, broju turnira, broju slemova i broju osvojenih gs turnira.
(Danilo, 13. septembar 2018 08:38)

Na GOAT listi je trenutno drugi i ne mora nista da se prica, vreme ce pokazati...

Ono sto je bitno je da ovakav kalibar igraca zivi u vremenu kada ga mozemo gledati uzivo!

Novace, srecno u nove pobede!

samo da kazem...

pre 5 godina

Znate kad sam znao da će biti najbolji. Kada je pre par godina iskrenuo članak. Drugi bi odustali i predali meč, a Novak je stisnuo zube i završio meč brže nego što ga je započeo. Taj inat i upornost koju je tada pokazao imaju samo najveći!

bargrooooa

pre 5 godina

Nikad se o Novaku nije počelo pričat kao o najboljem svih vremena, bar ne van granica Srbije, jer on je od toga daleko koliko su i Wawrinka ili Marej daleko od njega. Zaostaje debelo u svim bitnim faktorima, broju turnira, broju slemova i broju osvojenih gs turnira.
(Danilo, 13. septembar 2018 08:38)

Pa da, pre ce Vavrinka i Marej da dostignu Djokovica, nego Djokovic F3der3ra...

Pure Love and Smiles

pre 5 godina

Najkomicniji su ovi sto kazu 'Kad mu nije islo i kad su ga pljuvali, znao sam da ce se vratiti'. E niste znali, garantovano. Nema osobe koja nije imala sumnje, to je sigurno.
No, svakako, bravo za Noleta.

sudija

pre 5 godina

Dobar tekst i sažeto štivo. Lepo ja kada se neko trudi i izvuče u kratko sve bitne i krucijalne momente.
Bravo za tekst i čestitke za Noletov camback.

marko

pre 5 godina

Nikad se o Novaku nije počelo pričat kao o najboljem svih vremena, bar ne van granica Srbije, jer on je od toga daleko koliko su i Wawrinka ili Marej daleko od njega. Zaostaje debelo u svim bitnim faktorima, broju turnira, broju slemova i broju osvojenih gs turnira.
(Danilo, 13. septembar 2018 08:38)

А какав му је однос победа и пораза са Надалом и Федерером, и колико је уопште мечева одиграо са њима, а колико они између себе?

1Beogradjanin

pre 5 godina

Uzimajući u obzir Novakovu ishranu i način treninga i oporavka mislim da su pred njim minimum još 3-4 sezone u kojima će biti nepobediv. U igri je 12-16 GS titula! Federerov rekord nije tako daleko , kada se tako sagledaju stvari.

Lobotomy is the name of the game™

pre 5 godina

@Rade
Jeste, Rade, uopšte nije kao period 2000-2010 kada je konkurencija bila neizdrživa, jel da?
Ostavite se više te sreće, ako se Federeru ne spočitava odsustvo bilo kakve ozbiljne konkurencije, nemojmo ni Novaku.
13/14 GS ,kao što u tekstu kaže, je osvojio moravši da pobedi nekog od "vanzemaljaca", to vi nazivate srećom?

it’s my life

pre 5 godina

Ja sam znao i pre 6 meseci da će on doći na svoje.Prosto je bilo nemoguce da on iako je bio u dugoj povredi da se ne vrati na svoj stari nivo.Nemoguce je zaboraviti tenis za par meseci.Klasa je klasa.On na velikim turnirima kada “zapne” dobijate Zvereva vs co. I u 37 godina zivota,...

Gajetano

pre 5 godina

Cela Novakova ovogodisnja prica moze da stane u jedan mec, zapravo u jedan jedini set.

Polufinale Vimbldona sa Nadalom i treci set u kome je Nadal igrao na svom vrhuncu, agresivno, cepao linije... Kako je Novak dobio taj set, ni danas mi nije jasno. Taj set je na kraju presudio ne samo Vimbldon, vec i sve ono sto se desavalo posle toga. Novak je toliko dobio na samopouzdanju, da je cak i najteze protivnike u finalima (Federer, Delpo) dobijao sa nulom.

E sad, Novak je toliko zagrizao da mislim da mu #1 na kraju godine ne gine. Za to mu je potrebno da zaradi 1036 poena vise od Nadala na preostalim turnirima do kraja godine, i bice #1. A onda Australian Open 2019, ne mogu da docekam.

Pozdrav,

bubbalo

pre 5 godina

Samo bih da napomenem da se u tenisu sezona ne prostire na 2 kalendarske godine kao u fudbalu ili košarci. , tako da sezona 2017/2018 ne postoji, to su u tenisu 2 sezone - sezona 2017 i sezona 2018.

Pozdrav

Rade

pre 5 godina

Budimo iskreni, ima tu i malo sreće, nema na terenu nekih koji bi mu bili velika pretnja, kao što je Marej i još neki, a Federer očito polako posustaje.

Dacha

pre 5 godina

Kod Djokovica je sve bilo pitanje volje,jednostavno posle svega osvojenog izgubio se zar za igrom,na to se nadovezala povreda koju je tvrdoglavo odbijao da resi operacijom i tu mu je bio kraj. Mucio se 7,8 meseci dok konacno mu nije doslo u glavu da je operacija jedino i pravo resenje,sto znaci i da je volja i glad za pobedama vracena,ostala je samo fizicka sprema,cim ju je doveo do vrhunca sve se vratilo na staro,jednostavno kad je voljan i spreman nepobediv je i tu se svaka polemika zavrsava! Sad ostaje pitanje koliko ce dugo da potraje ovaj entuzijazam i glad za pobedama,da li godinu dan,dve,tri,cetiri ili mozda par meseci vreme ce pokazati a dok god je tako titule i rekordi ce da se nizu kao na traci i upravo zato je velika steta sto je dozvolio da mu traje post skoro dve godine,prvo sto bi na kontu imao bar jos 4 Grem Slema a drugo sto pre svega Federer ne bi imao 20 vec bi u najgorem slucaju bili egal i Nadal sa njima i pitanje goata ne bi dolazilo u pitanje,ovako nisam siguran da Djokovic ima dovoljno vremena da stigne Federera po broju Grem Slem titula i zbog toga mu mnogi nikada nece priznati Goat.

Aki

pre 5 godina

Čitam komentare, koje je dobijao kada je gubio i posle povratka Vajde. Toliko pljuvanja, kritika, pametovanja u trenutku kada mu je potrebna najveća podrška. I svi takvi komentari dobijaju najviše pluseva. Kakav smo narod, Novak nas stvarno ne zaslužuje.

?!?

pre 5 godina

Ja sam jako ponosan sto sam verovao :) ko nije, nek se izvini lepo :) sreo sam inace Noleta slucajno u Njujorku, ljudu nezamisljivo je tog coveka ne voleti, divim se nasim ljdima koji ga pljuju i ne vole...

Danilo

pre 5 godina

Nikad se o Novaku nije počelo pričat kao o najboljem svih vremena, bar ne van granica Srbije, jer on je od toga daleko koliko su i Wawrinka ili Marej daleko od njega. Zaostaje debelo u svim bitnim faktorima, broju turnira, broju slemova i broju osvojenih gs turnira.

it’s my life

pre 5 godina

Ja sam znao i pre 6 meseci da će on doći na svoje.Prosto je bilo nemoguce da on iako je bio u dugoj povredi da se ne vrati na svoj stari nivo.Nemoguce je zaboraviti tenis za par meseci.Klasa je klasa.On na velikim turnirima kada “zapne” dobijate Zvereva vs co. I u 37 godina zivota,...

Aki

pre 5 godina

Čitam komentare, koje je dobijao kada je gubio i posle povratka Vajde. Toliko pljuvanja, kritika, pametovanja u trenutku kada mu je potrebna najveća podrška. I svi takvi komentari dobijaju najviše pluseva. Kakav smo narod, Novak nas stvarno ne zaslužuje.

bubbalo

pre 5 godina

Samo bih da napomenem da se u tenisu sezona ne prostire na 2 kalendarske godine kao u fudbalu ili košarci. , tako da sezona 2017/2018 ne postoji, to su u tenisu 2 sezone - sezona 2017 i sezona 2018.

Pozdrav

Gajetano

pre 5 godina

Cela Novakova ovogodisnja prica moze da stane u jedan mec, zapravo u jedan jedini set.

Polufinale Vimbldona sa Nadalom i treci set u kome je Nadal igrao na svom vrhuncu, agresivno, cepao linije... Kako je Novak dobio taj set, ni danas mi nije jasno. Taj set je na kraju presudio ne samo Vimbldon, vec i sve ono sto se desavalo posle toga. Novak je toliko dobio na samopouzdanju, da je cak i najteze protivnike u finalima (Federer, Delpo) dobijao sa nulom.

E sad, Novak je toliko zagrizao da mislim da mu #1 na kraju godine ne gine. Za to mu je potrebno da zaradi 1036 poena vise od Nadala na preostalim turnirima do kraja godine, i bice #1. A onda Australian Open 2019, ne mogu da docekam.

Pozdrav,

?!?

pre 5 godina

Ja sam jako ponosan sto sam verovao :) ko nije, nek se izvini lepo :) sreo sam inace Noleta slucajno u Njujorku, ljudu nezamisljivo je tog coveka ne voleti, divim se nasim ljdima koji ga pljuju i ne vole...

MM

pre 5 godina

Baš sam sada gledao nešto. U periodu od 2014. pa do 2016. Novak je u 11 mečeva sa Federerom, Nadalom i Marejem na Slemovima izgubio jedan jedini meč. I to od Nadala na RG-u. A samo ga je Wawrinka tukao 3 puta u tom periodu... Kolika je to samo dominacija.. Mada ubjeđen sam da bi sada tukao i Stana u finalu. Ne zato što se ovaj raspao, nego kako kaži Agasi upravo. Ovo je njegov najveći nivo tenisa, a može još da napreduje. E to je zastrašujuće. I postavlja se pitanje, ko može da ga zaustavi? Pa naravno. Samo taj lik u ogledalu..

Sabljar

pre 5 godina

Trenutni bljesak i ništa vise.Od nove godine čist prosek ponovo.Jedan je G.O.A.T Federer!!!!
(MasterMind, 13. septembar 2018 08:30)

Videli smo.u Sinsinatiju ko je jedan a ko je jadan ;-)

Samo nek bljesne jos koju godinu Novak kao ove....

sudija

pre 5 godina

Dobar tekst i sažeto štivo. Lepo ja kada se neko trudi i izvuče u kratko sve bitne i krucijalne momente.
Bravo za tekst i čestitke za Noletov camback.

Mare

pre 5 godina

Nikad vise ne moze biti kao pre pre svega zbog godine.Ovo je bio samo bljesak i zato sto nije imao konkurencij.Prosle godine to ne bi moglo jer su Federer i Nadal bili u strasnoj formi a ne povredjeni i iscrpljeni.Vec od sledece godine ce biti slabiji mozda samo 1 gs.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (King Roger, 13. septembar 2018 10:16)

Evo i za tebe malo statistike.

Period 2011-2018 broj osvojenih Gren Slemova:

Novak Djokovic 12
Rafael Nadal 7
Rodzer Federer 4

Broj mastersa 1000
Novak Djokovic 22
Rafael Nadal 15
Rodzer Federer 10

Medjusobni dueli 2011-2018
Novak Djokovic vs Rafael Nadal 20:9 u korist Djokovica
Novak Djokovic vs Rodzer Federer 19:9 u korist Djokovica

Ukupno u karjeri medjusobni skor mečeva:
Novak Djokovic vs Rafael Nadal 27:25 u korist Djokovica
Novak Djokovic vs Rodzer Federer 24:22 u korist Djokovica


To je 7 sezona. Neće biti da su Nadal i Federer povredjeni 7 sezona. Samo činjenice priznajem.

traktorista

pre 5 godina

Nikad se o Novaku nije počelo pričat kao o najboljem svih vremena, bar ne van granica Srbije, jer on je od toga daleko koliko su i Wawrinka ili Marej daleko od njega. Zaostaje debelo u svim bitnim faktorima, broju turnira, broju slemova i broju osvojenih gs turnira.
(Danilo, 13. septembar 2018 08:38)

Na GOAT listi je trenutno drugi i ne mora nista da se prica, vreme ce pokazati...

Ono sto je bitno je da ovakav kalibar igraca zivi u vremenu kada ga mozemo gledati uzivo!

Novace, srecno u nove pobede!

Mare

pre 5 godina

Nikad se o Novaku nije počelo pričat kao o najboljem svih vremena, bar ne van granica Srbije, jer on je od toga daleko koliko su i Wawrinka ili Marej daleko od njega. Zaostaje debelo u svim bitnim faktorima, broju turnira, broju slemova i broju osvojenih gs turnira.
(Danilo, 13. septembar 2018 08:38)


Masters titule: Nadal 33, Djokovic 31, Federer 27
Atp

Ukupno mastersa sa Atp zavrsnim turnirom: Djokovic 36, Nadal 33 i Federer 33

GS: Federer 20, Nadal 17 i Djokovic 14

Sve ukupno:
1.Federer 53
2. Djokovic 51
3. Nadal 50.

Prijatno i dovidjenja.

Dejan Milinković

pre 5 godina

Ono što je meni ovde naročito zanimljivo je da se sad mnogo više nego pre dve godine o Novaku priča kao o potencijalno najboljem igraču svih vemena. Ovo je naizgled paradoksalno jer je pre dve godine bio u boljoj poziciji. Za Federerom i Nadalom zaostajao je po jedan gren slem manje (tad -5 i -2, sad -6 i -3), bio je rekorder po broju mastersa i bio je neprikosnoveni broj jedan (što sad više nije). Ali samo naizgled. Jer tada je nekako ipak bilo preovlađujuće mišljenje da je on uspeo da se izdigne tek kad su oni pali, što zbog godina, što zbog povreda. I da jedino može da dokaže da je bolji od njih tako što će ih prestići po broju osvojenih gren slemova. Činilo se da i Novaka ta trka u gren slemovima prilično opterećuje. Ali tokom Novakovog dvogodišnjeg pada desilo se nešto što verovatno niko nije očekivao – Federer i Nadal su ponovo dominirali i osvjili bukvalno sve gren slemove, obojica po tri (one dve iz druge polovine 2016. ne računam jer su bili povređeni). Ali sad nakon Novakovog briljantnog povratka i nakon što je obojicu pobedio u direktnim susretima odjednom sve nekako izgleda drugačije nego pre dve godine. Jednostavno, sad više nije preovlađujuće mišljenje da se Novak izdigao zato što su Federer i Nadal pali već da je upravo obrnuto – da su oni mogli da dominiraju jedino dok on još nije stasao ili dok je bio van terena i forme. A da mu kad je on na svom, makar približno, najvišem nivou jednostavno ne mogu ništa.

Lobotomy is the name of the game™

pre 5 godina

@Rade
Jeste, Rade, uopšte nije kao period 2000-2010 kada je konkurencija bila neizdrživa, jel da?
Ostavite se više te sreće, ako se Federeru ne spočitava odsustvo bilo kakve ozbiljne konkurencije, nemojmo ni Novaku.
13/14 GS ,kao što u tekstu kaže, je osvojio moravši da pobedi nekog od "vanzemaljaca", to vi nazivate srećom?

antiDebil

pre 5 godina

Prva titula je bila protiv Conge (AO), Trinaesta protiv Andersona (W) i četnaesta protiv Delpa (US). Toliko
(Ljiljana, 13. septembar 2018 10:05)

Koliko?
U polifinalu prve titule je mlatnuo Rocka i prekinuo mu je niz finala GS turnira, a sta je tek Tsonga uradio Nadalu na tom turniru, he hehehe hehe, to je tek posebna prica, oskrnavio ga je !!
Opusti se, bice jos titula. U Australiji ocekujem da Djokovic dodje to titule bez meca sa top30 igracem, ako to moze da se desi Nadalu onda moze i Djokovicu!!

1Beogradjanin

pre 5 godina

Uzimajući u obzir Novakovu ishranu i način treninga i oporavka mislim da su pred njim minimum još 3-4 sezone u kojima će biti nepobediv. U igri je 12-16 GS titula! Federerov rekord nije tako daleko , kada se tako sagledaju stvari.

mix

pre 5 godina

Novak Djoković je prošlost. Vreme je da se to shvati.
(Aleksandar, 5. jun 2018 16:56)

Ahahahaha,komentar je poslat posle RGa i poraza od Cekinata.Kako li se sada osecaju ovakvi prognozeri,nije jedini,ali je upecatljiv.

marko

pre 5 godina

Nikad se o Novaku nije počelo pričat kao o najboljem svih vremena, bar ne van granica Srbije, jer on je od toga daleko koliko su i Wawrinka ili Marej daleko od njega. Zaostaje debelo u svim bitnim faktorima, broju turnira, broju slemova i broju osvojenih gs turnira.
(Danilo, 13. septembar 2018 08:38)

А какав му је однос победа и пораза са Надалом и Федерером, и колико је уопште мечева одиграо са њима, а колико они између себе?

Dejan Milinković

pre 5 godina

I sad odjednom nekako više nije ni važno da li će ih stići po broju slemova. Ima po dve pobede više u direktnim susretima i, sem na šljaci protiv Nadala, na svim podlogama ima ili plus ili egal. Ima i značajan plus u finalima, 12:6 protiv Federera i 14:10 protiv Nadala. Jedini ima sve masterse što Federer (gotovo izvesno) i Nadal (vrlo verovatno) neće uspeti da ostvare (jasan pokazatelj da je svestraniji od obojice). U mnogo čemu još ima realne šanse da ih prestigne. U broju mastersa već sada je ispred Federera a ima odlične šanse i da bude ispred Nadala. Uz samo još po jedan trijumf na RG i Sinsinatiju bio bi jedini kome je uspelo da svaki gren slem i masters osvoji bar dva puta. A imajući na umu trenutnu konkurenciju ima i prilično realne izglede da bude igrač sa najviše nedelja i najviše završnica sezona koje je proveo na mestu broj jedan. Da se razumemo, male su mu šanse da ih prestigne po broju gren slem titula a to pojedinačno gledano svakako jeste najznačajniji faktor. Ali ako u gotovo svemu ostalom bude bolji onda se pitanje najboljeg svih vremena, bar ne na iole ozbiljan način, neće moći postaviti. Zato mislim da je Novak sad u sjajnoj poziciji i da može mnogo opuštenije da igra nego pre dve godine ne jureći nikakve statistike. Svaki gren slem i svaki masters koji osvoji biće čist bonus za njega. A ako uspe da osvoji i Olimpijske igre - biće to šlag na torti. I sve će doći na svoje a Novak dobiti mesto u istoriji tenisa koje zaslužuje – mesto najboljeg svih vremena.

samo da kazem...

pre 5 godina

Znate kad sam znao da će biti najbolji. Kada je pre par godina iskrenuo članak. Drugi bi odustali i predali meč, a Novak je stisnuo zube i završio meč brže nego što ga je započeo. Taj inat i upornost koju je tada pokazao imaju samo najveći!

Djenka

pre 5 godina

Lep tekst i zanimljivo podsecanje na turbulentnu godinu. Jos lepse sto ste ostavili linkove na vesti posle poraza, da se podsetimo svih blistavih komentara, svih pljivanja, svih najava kraja karijere. Da se podsetimo kakvih ovde ljudi ima. Sto se tice Novaka, samo da se ne ususka u hvalospevima, da nastavi ovako jako da radi. Prvo mesto ce doci, ali puna paznja na GSemove i da pametno cilja Masterse. Federer je u 37oj na dobrom nivou, a Djokovic je u odnosu na njega posveceniji sto se tice treninga i celog procesa oko njega-oporavak, ishrana...znaci jos 5-6 godina se moze ocekivati da Djokovic bude konkurentan za najvece turnira, da li ce zavisi samo od njega. Nadam se da ce ostati ovako posvecen.

NS#1

pre 5 godina

Najkomicniji su ovi sto kazu 'Kad mu nije islo i kad su ga pljuvali, znao sam da ce se vratiti'. E niste znali, garantovano. Nema osobe koja nije imala sumnje, to je sigurno.
No, svakako, bravo za Noleta.
(Pure Love and Smiles, 13. septembar 2018 09:00)

Da, nismo znali. Ali smo se nadali. I nismo ga pljuvali. Slali smo poruke podrske, koje tada nije bilo popularno objavljivati. Svaki poraz je boleo nenormalno, ali svaki sledeci turnir, u prvom kolu, bi smo iscekivali kao da je finale G.S., i tako dok se nije vratio na svoj prepoznatljiv nivo... A sada, sada uzivamo. I ne projektujemo megalomanske zelje, radujemo se samo sledecem turniru, pa dokle potraje. Vec je prevazisao sva ocekivanja.

Dejan Milinković

pre 5 godina

„Kraj priče“, 20 gren slemova, 98 turnira i 310 nedelja na prvom mestu. Od tri najvažnija faktora, dva su na Federerovoj strani. A ni u trećem - broju mastersa Federer ne stoji loše, naprotiv. Reklo bi se, stvari su sasvim jasne ili, kako Vi kažete – kraj priče. Ima međutim tu jedna mala začkoljica, jedan mali problem za Federera – sledeća dva najbolja igrača svih vremena su bili (i još uvek jesu) njegovi karijerni savremenici. I obojica su u mnogo čemu bolja od njega. Prvo, u direktnim susretima obojica su u plusu, Nadal +8, Novak +2. Na gren slemovima stvari stoje još gore po Federera, protiv Nadala ima 3:8, protiv Novaka 6:9 odnosno jedva malo preko jedne trećine dobijenih mečeva. U gren slem finalima statistika je još nepovoljnija za njega, protiv nadala 3:6 a protiv Novaka 1:3, dakle od 13 mečeva dobio je samo 4 ili 31%. Kako je onda najbolji svih vremena onaj koji ima 4 od 13 protiv sledeće dvojice najboljih u najvažnijim teniskim mečevima? U broju mastersa zaostaje za obojicom i praktično je izvesno da će se taj minus još uvećati do kraja njihovih karijera. U broju nedelja na prvom mestu Nadalu nedostaje malo više od dve godine (121 nedelja) a Novaku nešto više od godinu i po dana (87 nedelja). Dakle jedan od dvojice ima realne šanse da ga prestigne (vrlo teško obojica) i u tom parametru. Da li sve što sam naveo pokazuje da Federer ipak nije GOAT? Naravno da ne. Ali nikako se ne može reći ni da je kraj priče. Račune ipak treba svesti na kraju njihovih karijera.

ultrasrbin

pre 5 godina

Ljiljana, 13. septembar 2018 10:05

Prva titula protiv Conge. Tacno, ali je steta sto nije mogao da igra protiv Federera koga je pobedio u 1/2-finalu ili Nadala koga je Conga pobedio u 1/2-finalu. Toliko o tvojoj gluposti-po tebi je valjda trebao u svakom kolu da igra samo protiv jednog od njih dvojice pa ako pobedi onda u sledecem protiv drugog i tako do finala.
2011 na AO je ponovo u 1/2-finalu pobedio Federera, a u finalu Mareja, dok je 2012 u finalu pobedio Nadala koji je u 1/2-finalu dobio Federera.
2013 u finalu dobija Mareja koji je pre toga u 1/2-finalu dobio Federera da bi 2015 ponovo dobio Mareja, dok je Federer ispao u 3 kolum a Nadal u 1/4-finalu.
2016 ponovo pobeda nad Marejem, a u 1/2-finalu nad Federerom.
Vimbldon i 13 GS je uzeo 2018 protiv Andersona, ali je pre toga u 1/2-finalu izbacio Nadala dok je Federer ispao u 1/4-finalu. 2011 je osvojio ovaj turnir pobedivsi u finalu Nadala, a u 1/2-finalu Congu koji je pre toga pobedio Federera. 2014 je u finalu pobedio Federera dok je Nadal ispao u 4 kolu. Isto je ponovio i 2015 pobedivsi Federera u finalu dok je Nadal ispao u 2 kolu.
Na UO 2011 je u finalu pobedio Nadala, a u 1/2-finalu Federera dok je 2015 u finalu pobedio Federera, a Nadal je ispao u 3 kolu. 2018 je pobedio Del Potra koji je izbacio Nadala, dok je Novak u 1/4-finalu pobedio igraca koji je izbacio Federera. 2016 je osvoji RG pobedivsi u finalu Mareja.
Ako ti nije dovoljno onda si bas tendenciozna i dzabe sam pisao.

bozza

pre 5 godina

Glumio je povredu za Oskara, a onda iskoristio pad forme i povrede Nadala i Federera
(hmm, 13. septembar 2018 09:01)

isto moze da se kaze i za Federera i Nadala u periodu 2017-2018. Price o sreci sa zrebom su tek nonsens, svi top 10 igraci su ucestvovali, ali su gubili od slabije rangiranih igraca koje je Novak kasnije rutinski eliminisao. Komentari koga je sve Novak pobedjivao u GS finalima TEK pokazuju nivo ogranicenosti. Nebitno je da li je Novak izbacio nekog od ostatka velike cetvorke u QF, SF ili finalu... uvek je igrao sa njima i izbacivao ih je

Jova

pre 5 godina

Opet smo počeli prebrojavati neosvojene GS, pošto je većina nas, Novakovih vjernih navijača, ubjeđena da je Novak bolji od Federera i Nadala ( meni je on to odavno i to ne malo nego mnooogo bolji ) te bi bio red da to i dokaže. W I USA daju nadu, mada lično mislim da je to malo vjerovatno i veoma teško izvodljivo. Novaku dozvoljam ( he, he..) da me demantuje.

Vidite, ja ne čekam toliko AO nego se unaprijed radujem kraju sezone, koja se igra u dvorani i u uslovima koji Novaku najviše odgovaraju. Nema iscrpljujućih vrućina ( sjećanje na ovogodišnji USA, teturavog i na ivici svjesti Novaka mi je još u glavi ), nema vjetra i prekida zbog kiše, nema sporednih terena i satnica de te Bog sačuva, nema ništa osim čiste igre. I tu ja dolazim na svoj račun. U po Novaka najmučnijim mečevima poslednje dvije sezone uvjek sam uspjela pronaći bliceve “one” Novakove igre koja me je mogla oduševiti. Pa makar trajala samo 5 minuta. Ma šta 5, 2 su bila dovoljna.

Samo da bude zdrav, motiv više nije upitan.

Pozdrav svima

alfabet

pre 5 godina

Da razjasnimo jednu stvar Federerovim obožavaocima. Djoković 31 godina, Federer 37. Dakle 6 godina razlike. Što dalje govori da djoković ima 6 godina još da igra nakon što se Federer penzioniše. Može to biti i samo 2 godine, a može i 10 godina. Ali ako uzmemo u obzir 6 godina, to znači da djoković ima 72 meseca mogućnosti da bude prvi na atp listi, a njemu je potrebno 22 da bi stigao Federera. Ako vam je lakše da shvatiti, onda prepolovi, djoković ima 3 godine fore (36 meseci), a potrebno mu je 22. Dalje, 6 godina puta 4 grand slam-a =24. A djokoviću je potrebno 6. Ako vam je lakše, polovi opet, 3x4=12 gs, a djokoviću treba 6. Onda se postavlja pitanje, jesteee, ali djoković ima 31. Godinu da li može više da igra kao pre? Možda može možda ne može. Sačekajte 6 godina pa će te videti. Ne radujte se pre vremena. Ljudi za 6 godina, naprave 6 zgrada sa 6 spratova i 66 stanova...

Pure Love and Smiles

pre 5 godina

Najkomicniji su ovi sto kazu 'Kad mu nije islo i kad su ga pljuvali, znao sam da ce se vratiti'. E niste znali, garantovano. Nema osobe koja nije imala sumnje, to je sigurno.
No, svakako, bravo za Noleta.

Dynamic

pre 5 godina

Ovo može biti dobar znak. Za mlađe čitaoce sajta da kažem da je 2010- te Novak izgubio od Jirgena Melcera na RG nakon što je vodio 2:0 u setovima. Pričao je kasnije da mu je taj poraz bio prekretnica u karijeri, da je bio besan kao ris. Nakon par godina lutanja, loših eksperimenta i rezultata došlo mu je bilo da ostavi tenis. Tad se desio neki preokret i bolji dani. Već krajem godine je došao DC- trofej a naredne 2011- te neviđen niz pobeda u istoriji tenisa.
Ovo sve mnogo podseća na taj period
(Dynamic, 07. jun 2018 14:07)

Moj komentar nakon RG ;-)

Gde je greška

pre 5 godina

Sada je isuviše rano, ali kada jednom bude pravio bilans svoje teniske karijere, shavatiće gde je učinio najveću grešku. To je dovođenje BB za prvog trenera. Čovek koji upropasti svoj život, ne može vas dobro savetovati kako da napredujete u svom životu. Mnogi znalci tenisa bili su, najblaže rečeno, iznenađeni što je Novak odlučio da ga dalje vodi BB. Jon Cirjak je rekao da nije ni znao da je BB teniski trener. BB nikada nije bio teniski trener, a ponudu je prihvatio isključivo radi zarade, što je sada potpuno jasno, bio je pred bankrotom. Postao je glavni u timu Novaka, a voditi jednog od najboljih traži veliko znanje, stručnost i odgovornost. On za tako nešto nije bio sposoban. Pretpostavljam, da je njegova nestručnost i doprinela Novakovoj povredi, pošto je tenis veoma zahtevan sport i ako se teniser dobro ne zagreje, pripremi, bez obzira da li je to trening, a pogotovo meč, vrlo lako dolazi do povrede. Dalje je poznato kako je sve teklo. Da još dodam, posle raskida sa Novakom, ne bih rekao da su se baš otimali da im BB bude trener.

out!

pre 5 godina

"On je ljudski zid. Nemoguće ga je proći. On je najbolji sportista koga je tenis ikad video. I jedan od najboljih u sportu generalno. Stavljam ga u rang Majkla Džordana i Mohameda Alija. Možemo tu dodati i Juseina Bolta"

Gde je greška

pre 5 godina

(antiDebil, 13. septembar 2018 14:13).
Poštovani prijatelju, Vajda i ujka Nadal su krenuli sa svojim učenicima još u njihovim početnim koracima. Nisu čekali da postnu broj jedan na ATP listi. Toliko, ne bih više. Znam da se ne možemo složiti, pa zalud sve. Kako rače jedan čovek, kad su ga pitali da im objasni razliku između vremena i večnosti:”Kad bih uzeo sad malo vremena da vam to objasnim, trebala bi vam čitava večnost da to shvatite”. Želim ti svako dobro.

bargrooooa

pre 5 godina

Nikad se o Novaku nije počelo pričat kao o najboljem svih vremena, bar ne van granica Srbije, jer on je od toga daleko koliko su i Wawrinka ili Marej daleko od njega. Zaostaje debelo u svim bitnim faktorima, broju turnira, broju slemova i broju osvojenih gs turnira.
(Danilo, 13. septembar 2018 08:38)

Pa da, pre ce Vavrinka i Marej da dostignu Djokovica, nego Djokovic F3der3ra...

vladimir Srdanovic

pre 5 godina

Veoma lep clanak. Hajde da ostavimo po strani komentare u kojima zelimo da budemo pametni i uzivamo u Novakovim pobedama.

MM

pre 5 godina

Šta je to "rolerkoster"?!
(Tanja, 13. septembar 2018 08:59)

Sad si dolje, pa odjednom gore... Ukratko rečeno. Ali riječ kao riječ ima mnogo dublje značenje...

beli65

pre 5 godina

neki dan sam procitao podatak da je od 2011 samo jedan covek osvajao dva gs za redom i to 6 puta -pogadjate najveci od svih Novak Djokovic

Dacha

pre 5 godina

Kod Djokovica je sve bilo pitanje volje,jednostavno posle svega osvojenog izgubio se zar za igrom,na to se nadovezala povreda koju je tvrdoglavo odbijao da resi operacijom i tu mu je bio kraj. Mucio se 7,8 meseci dok konacno mu nije doslo u glavu da je operacija jedino i pravo resenje,sto znaci i da je volja i glad za pobedama vracena,ostala je samo fizicka sprema,cim ju je doveo do vrhunca sve se vratilo na staro,jednostavno kad je voljan i spreman nepobediv je i tu se svaka polemika zavrsava! Sad ostaje pitanje koliko ce dugo da potraje ovaj entuzijazam i glad za pobedama,da li godinu dan,dve,tri,cetiri ili mozda par meseci vreme ce pokazati a dok god je tako titule i rekordi ce da se nizu kao na traci i upravo zato je velika steta sto je dozvolio da mu traje post skoro dve godine,prvo sto bi na kontu imao bar jos 4 Grem Slema a drugo sto pre svega Federer ne bi imao 20 vec bi u najgorem slucaju bili egal i Nadal sa njima i pitanje goata ne bi dolazilo u pitanje,ovako nisam siguran da Djokovic ima dovoljno vremena da stigne Federera po broju Grem Slem titula i zbog toga mu mnogi nikada nece priznati Goat.

Dynamic

pre 5 godina

@ Gajetano, Pre neki dan sam baš ponovo pogledao hajlajtse sa tog meča, ni meni nije jasno kako ga je dobio. Odlično zapažanje, u svakom slučaju

Mare

pre 5 godina

Mare, pa onda ništa ne vrede uspesi Lejvera, Borga, Mekunroa, Lendla... jer nisu u Novakovoj eri@ To je smešno!
(Kraj priče, 13. septembar 2018 19:37)

Phhahahaha jel citas ti sta ja pisem?
Ponovicu jos prostije. Ako poredimo Djokovica sa Federerom i Nadalaom ONDA POREDIMO SAMO NJIHOVE IGRE DOK SU IGRALI SVI U ISTO VREME.

Kada sva trojca odu u penziju i zavrse karjere onda cemo podvuci crtu i porediti sve i sa ostalim teniserima. Kako bre da poredim statistiku Lejvera i Djokovica kad Djokovic jos igra i statistika mu se menja?

Gde je greška

pre 5 godina

(antiDebil, 13. septembar 2018 12:14)
Poštovani prijatelju, očigledno nisi pažljivo pročitao moj komentar. Nigde nisam dovodio u pitanje neosporan kvalitet BB kao TENISERA, već kao teniskog TRENERA, što moraš priznati nije isto. Šta više, velika je razlika. Da li je BB ikada bio teniski trener i da li će ikada biti? Početi sa jednim od najboljih nikako ne ide. Svaki zanat, pa i trenerski mora da se uči i to postepeno. Ko odmah pokuša da proguta veliki zalogaj, zaglavi mu se u grlu, a možda ga i uguši. To što ti je odmah proradila žuč, čim si video nešto čime se ne slažeš, nije razlog da vređaš. Pre nego što išta napišeš, ipak malo razmili. Želim ti svako dobro.

Mare

pre 5 godina

Mare, ako priznaješ samo činjenice, u čemu je problem da priznaš 20,98,310?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kraj priče!, 13. septembar 2018 13:03)

Imas GOAT listu zvanicnu pa idi gledaj statisiku. Feder je prvi, Djokovic drugi. Ja sam izneo egzaktne podatke o osvojenim titulama i medjusobnih skorovima izmedju Nadala, Federera i Djokovica. Nista vise.

Sto se tice tvojih podataka,razlika je sto sam ja uzeo period kada su svi bili aktivni, dakle samo taj period. Dok tvoji podatci uracunavaju i period od 1998. tj 4,5 sezona pre pojave Djokovica i Nadala. I zato ja nema sta da priznajem, nego govorim samo rezultate u njhovoj zajednickoj eri.

draganTenis

pre 5 godina

Na GOAT listi Novak je za jedan bod presao Nadala i sada je drugi. Federer prilicno bezi, cak 160 bodovia. http://www.ultimatetennisstatistics.com/goatList

Xxx

pre 5 godina

Ni Jordan nema najvise osvojenih prstenova u NBA, pa je svakako GOAT. Zasto bi to onda morao Novak?
(Jovan Matovic, 13. septembar 2018 11:55)

Da vidis sam kakve splacine pisu klinci o Jordanu na nba stranicama. I opsopravaju mu botovi Jamesa. James sa 3 titule je njihov Goat.

Milanus - muzicki urednik fontane

pre 5 godina

@King Roger
osecam da si zaista veliki navijac naseg Noleta, ja te razumem, nemoj se sekirati, bice sve u redu :-)

cross

pre 5 godina

Dok sam citao stvarao slike,film od texta..svaka cast..a evo razmisljam o Novaku za dalje i opet film Naslov Nesalomljivi 21 Grend slem

NbgDeki

pre 5 godina

Ja sam jako ponosan sto sam verovao :) ko nije, nek se izvini lepo :) sreo sam inace Noleta slucajno u Njujorku, ljudu nezamisljivo je tog coveka ne voleti, divim se nasim ljdima koji ga pljuju i ne vole...
(?!?, 13. septembar 2018 08:33)

Hvala.

Rade

pre 5 godina

Budimo iskreni, ima tu i malo sreće, nema na terenu nekih koji bi mu bili velika pretnja, kao što je Marej i još neki, a Federer očito polako posustaje.

antiDebil

pre 5 godina

(Gde je greška, 13. septembar 2018 11:42)

Da je doveo Miodraga Bozovica za trenera, pa da govorimo o nekoj nestrucnosti. Beker je jedan od psihicki najstabilnijih igraca svoje generacije, uvek je u velikim mecevima igrao dobro i njegovo angazovanje je najbolji potez u Djoletovoj karijeri.
Koliko su samo ljudi bili srecniji pre samo 30 godina, nisu ni znali da postoje ovakvi koji su u stanju da natrabunjaju ovoliku. Samo na tome im treba zavideti, a i na jos dosta toga....

Xxx

pre 5 godina

Najzanimljivi je ce biti po meni kad ova trojica zavrse karijeru. Zasto tenis posle 20 godina ne moze da napravi igraca sa 10+Gs trofeja. Zasto svi ostali sportovi "kao napreduju" jedino tenis ce postati novi boks.

King Roger

pre 5 godina

Nikad vise ne moze biti kao pre pre svega zbog godine.Ovo je bio samo bljesak i zato sto nije imao konkurencij.Prosle godine to ne bi moglo jer su Federer i Nadal bili u strasnoj formi a ne povredjeni i iscrpljeni.Vec od sledece godine ce biti slabiji mozda samo 1 gs.

Filip

pre 5 godina

Ja sam jako ponosan sto sam verovao :) ko nije, nek se izvini lepo :) sreo sam inace Noleta slucajno u Njujorku, ljudu nezamisljivo je tog coveka ne voleti, divim se nasim ljdima koji ga pljuju i ne vole...
(?!?, 13. septembar 2018 08:33)
Jel bio fin prema tebi kao prema navijacima u finalu?

antiDebil

pre 5 godina

(Gde je greška, 13. septembar 2018 11:42)

Da je doveo Miodraga Bozovica za trenera, pa da govorimo o nekoj nestrucnosti. Beker je jedan od psihicki najstabilnijih igraca svoje generacije, uvek je u velikim mecevima igrao dob6ro i njegovo angazovanje je najbolji potez u Djoletovoj karijeri.
Koliko su samo ljudi bili srecniji pre samo 30 godina, nisu ni znali da postoje ovakvi imbecili koji su u stanju da natrabunjaju ovoliku kolicinu baljezgarija. Samo na tome im treba zavideti, a i na jos dosta toga....

Danilo

pre 5 godina

Nikad se o Novaku nije počelo pričat kao o najboljem svih vremena, bar ne van granica Srbije, jer on je od toga daleko koliko su i Wawrinka ili Marej daleko od njega. Zaostaje debelo u svim bitnim faktorima, broju turnira, broju slemova i broju osvojenih gs turnira.

Realista

pre 5 godina

Ako se svi slažemo, a slažemo, da Marej ne pripada Velikoj četvorki, onda Novaku i nije bilo preteško pobeđivat ga u finalima slemova, čak pet puta...

antiDebil

pre 5 godina

(antiDebil, 13. septembar 2018 12:14)
Poštovani prijatelju, očigledno nisi pažljivo pročitao moj komentar. Nigde nisam dovodio u pitanje neosporan kvalitet BB kao TENISERA, već kao teniskog TRENERA, što moraš priznati nije isto. Šta više, velika je razlika. Da li je BB ikada bio teniski trener i da li će ikada biti? Početi sa jednim od najboljih nikako ne ide. Svaki zanat, pa i trenerski mora da se uči i to postepeno. Ko odmah pokuša da proguta veliki zalogaj, zaglavi mu se u grlu, a možda ga i uguši. To što ti je odmah proradila žuč, čim si video nešto čime se ne slažeš, nije razlog da vređaš. Pre nego što išta napišeš, ipak malo razmili. Želim ti svako dobro.
(Gde je greška, 13. septembar 2018 13:04)

Malo se to razlikuje od fudbala i kosarke. Vajda i Ujka Nadal su to ucili postepeno ili mozda Lendl, Edberg ?
Uostalom da ne bismo dalje tupili dovoljno je pokledati Djokoviceve rezultate za vreme saradnje sa Bekerom i to je to...

Dragan

pre 5 godina

Mare, ako priznaješ samo činjenice, u čemu je problem da priznaš 20,98,310?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kraj priče!, 13. septembar 2018 13:03)

Imas GOAT listu zvanicnu pa idi gledaj statisiku. Feder je prvi, Djokovic drugi. Ja sam izneo egzaktne podatke o osvojenim titulama i medjusobnih skorovima izmedju Nadala, Federera i Djokovica. Nista vise.

Sto se tice tvojih podataka,razlika je sto sam ja uzeo period kada su svi bili aktivni, dakle samo taj period. Dok tvoji podatci uracunavaju i period od 1998. tj 4,5 sezona pre pojave Djokovica i Nadala. I zato ja nema sta da priznajem, nego govorim samo rezultate u njhovoj zajednickoj eri.
(Mare, 13. septembar 2018 13:44) # Link komentara

Bravo Mare, izvrsna analiza. Svaka čast. Očigledno je da još nije kraj priče sve dok sva trojica ne završe svoje karijere. Onda ćemo reći da je kraj priče. Za sada je ovo samo za "kraj priče" priča završena, jer ga je Mare oduvao jakim i realnim argumentima. Pozdrav svim pravim i iskrenim ljubiteljima tenisa.

Goran

pre 5 godina

Najbolji igrac tenisa u istoriji je Bjorn Borg! Onje u 26-oj godini imao 12 GS i napustio tenis. Da je igrao jos 5-10 godina kao ova trojica sada aktuelnih imao bi vise od 20 GS titula i zvanicno bio najbolji u istoriji.

Danilo

pre 5 godina

Nikad se o Novaku nije počelo pričat kao o najboljem svih vremena, bar ne van granica Srbije, jer on je od toga daleko koliko su i Wawrinka ili Marej daleko od njega. Zaostaje debelo u svim bitnim faktorima, broju turnira, broju slemova i broju osvojenih gs turnira.

Rade

pre 5 godina

Budimo iskreni, ima tu i malo sreće, nema na terenu nekih koji bi mu bili velika pretnja, kao što je Marej i još neki, a Federer očito polako posustaje.

King Roger

pre 5 godina

Nikad vise ne moze biti kao pre pre svega zbog godine.Ovo je bio samo bljesak i zato sto nije imao konkurencij.Prosle godine to ne bi moglo jer su Federer i Nadal bili u strasnoj formi a ne povredjeni i iscrpljeni.Vec od sledece godine ce biti slabiji mozda samo 1 gs.

Filip

pre 5 godina

Ja sam jako ponosan sto sam verovao :) ko nije, nek se izvini lepo :) sreo sam inace Noleta slucajno u Njujorku, ljudu nezamisljivo je tog coveka ne voleti, divim se nasim ljdima koji ga pljuju i ne vole...
(?!?, 13. septembar 2018 08:33)
Jel bio fin prema tebi kao prema navijacima u finalu?

antiDebil

pre 5 godina

(Gde je greška, 13. septembar 2018 11:42)

Da je doveo Miodraga Bozovica za trenera, pa da govorimo o nekoj nestrucnosti. Beker je jedan od psihicki najstabilnijih igraca svoje generacije, uvek je u velikim mecevima igrao dob6ro i njegovo angazovanje je najbolji potez u Djoletovoj karijeri.
Koliko su samo ljudi bili srecniji pre samo 30 godina, nisu ni znali da postoje ovakvi imbecili koji su u stanju da natrabunjaju ovoliku kolicinu baljezgarija. Samo na tome im treba zavideti, a i na jos dosta toga....

Gde je greška

pre 5 godina

Sada je isuviše rano, ali kada jednom bude pravio bilans svoje teniske karijere, shavatiće gde je učinio najveću grešku. To je dovođenje BB za prvog trenera. Čovek koji upropasti svoj život, ne može vas dobro savetovati kako da napredujete u svom životu. Mnogi znalci tenisa bili su, najblaže rečeno, iznenađeni što je Novak odlučio da ga dalje vodi BB. Jon Cirjak je rekao da nije ni znao da je BB teniski trener. BB nikada nije bio teniski trener, a ponudu je prihvatio isključivo radi zarade, što je sada potpuno jasno, bio je pred bankrotom. Postao je glavni u timu Novaka, a voditi jednog od najboljih traži veliko znanje, stručnost i odgovornost. On za tako nešto nije bio sposoban. Pretpostavljam, da je njegova nestručnost i doprinela Novakovoj povredi, pošto je tenis veoma zahtevan sport i ako se teniser dobro ne zagreje, pripremi, bez obzira da li je to trening, a pogotovo meč, vrlo lako dolazi do povrede. Dalje je poznato kako je sve teklo. Da još dodam, posle raskida sa Novakom, ne bih rekao da su se baš otimali da im BB bude trener.

antiDebil

pre 5 godina

(Gde je greška, 13. septembar 2018 11:42)

Da je doveo Miodraga Bozovica za trenera, pa da govorimo o nekoj nestrucnosti. Beker je jedan od psihicki najstabilnijih igraca svoje generacije, uvek je u velikim mecevima igrao dobro i njegovo angazovanje je najbolji potez u Djoletovoj karijeri.
Koliko su samo ljudi bili srecniji pre samo 30 godina, nisu ni znali da postoje ovakvi koji su u stanju da natrabunjaju ovoliku. Samo na tome im treba zavideti, a i na jos dosta toga....

Realista

pre 5 godina

Ako se svi slažemo, a slažemo, da Marej ne pripada Velikoj četvorki, onda Novaku i nije bilo preteško pobeđivat ga u finalima slemova, čak pet puta...

NbgDeki

pre 5 godina

Ja sam jako ponosan sto sam verovao :) ko nije, nek se izvini lepo :) sreo sam inace Noleta slucajno u Njujorku, ljudu nezamisljivo je tog coveka ne voleti, divim se nasim ljdima koji ga pljuju i ne vole...
(?!?, 13. septembar 2018 08:33)

Hvala.

bargrooooa

pre 5 godina

Nikad se o Novaku nije počelo pričat kao o najboljem svih vremena, bar ne van granica Srbije, jer on je od toga daleko koliko su i Wawrinka ili Marej daleko od njega. Zaostaje debelo u svim bitnim faktorima, broju turnira, broju slemova i broju osvojenih gs turnira.
(Danilo, 13. septembar 2018 08:38)

Pa da, pre ce Vavrinka i Marej da dostignu Djokovica, nego Djokovic F3der3ra...

antiDebil

pre 5 godina

(antiDebil, 13. septembar 2018 12:14)
Poštovani prijatelju, očigledno nisi pažljivo pročitao moj komentar. Nigde nisam dovodio u pitanje neosporan kvalitet BB kao TENISERA, već kao teniskog TRENERA, što moraš priznati nije isto. Šta više, velika je razlika. Da li je BB ikada bio teniski trener i da li će ikada biti? Početi sa jednim od najboljih nikako ne ide. Svaki zanat, pa i trenerski mora da se uči i to postepeno. Ko odmah pokuša da proguta veliki zalogaj, zaglavi mu se u grlu, a možda ga i uguši. To što ti je odmah proradila žuč, čim si video nešto čime se ne slažeš, nije razlog da vređaš. Pre nego što išta napišeš, ipak malo razmili. Želim ti svako dobro.
(Gde je greška, 13. septembar 2018 13:04)

Malo se to razlikuje od fudbala i kosarke. Vajda i Ujka Nadal su to ucili postepeno ili mozda Lendl, Edberg ?
Uostalom da ne bismo dalje tupili dovoljno je pokledati Djokoviceve rezultate za vreme saradnje sa Bekerom i to je to...

Goran

pre 5 godina

Najbolji igrac tenisa u istoriji je Bjorn Borg! Onje u 26-oj godini imao 12 GS i napustio tenis. Da je igrao jos 5-10 godina kao ova trojica sada aktuelnih imao bi vise od 20 GS titula i zvanicno bio najbolji u istoriji.

it’s my life

pre 5 godina

Ja sam znao i pre 6 meseci da će on doći na svoje.Prosto je bilo nemoguce da on iako je bio u dugoj povredi da se ne vrati na svoj stari nivo.Nemoguce je zaboraviti tenis za par meseci.Klasa je klasa.On na velikim turnirima kada “zapne” dobijate Zvereva vs co. I u 37 godina zivota,...

Aki

pre 5 godina

Čitam komentare, koje je dobijao kada je gubio i posle povratka Vajde. Toliko pljuvanja, kritika, pametovanja u trenutku kada mu je potrebna najveća podrška. I svi takvi komentari dobijaju najviše pluseva. Kakav smo narod, Novak nas stvarno ne zaslužuje.

Dacha

pre 5 godina

Kod Djokovica je sve bilo pitanje volje,jednostavno posle svega osvojenog izgubio se zar za igrom,na to se nadovezala povreda koju je tvrdoglavo odbijao da resi operacijom i tu mu je bio kraj. Mucio se 7,8 meseci dok konacno mu nije doslo u glavu da je operacija jedino i pravo resenje,sto znaci i da je volja i glad za pobedama vracena,ostala je samo fizicka sprema,cim ju je doveo do vrhunca sve se vratilo na staro,jednostavno kad je voljan i spreman nepobediv je i tu se svaka polemika zavrsava! Sad ostaje pitanje koliko ce dugo da potraje ovaj entuzijazam i glad za pobedama,da li godinu dan,dve,tri,cetiri ili mozda par meseci vreme ce pokazati a dok god je tako titule i rekordi ce da se nizu kao na traci i upravo zato je velika steta sto je dozvolio da mu traje post skoro dve godine,prvo sto bi na kontu imao bar jos 4 Grem Slema a drugo sto pre svega Federer ne bi imao 20 vec bi u najgorem slucaju bili egal i Nadal sa njima i pitanje goata ne bi dolazilo u pitanje,ovako nisam siguran da Djokovic ima dovoljno vremena da stigne Federera po broju Grem Slem titula i zbog toga mu mnogi nikada nece priznati Goat.

bubbalo

pre 5 godina

Samo bih da napomenem da se u tenisu sezona ne prostire na 2 kalendarske godine kao u fudbalu ili košarci. , tako da sezona 2017/2018 ne postoji, to su u tenisu 2 sezone - sezona 2017 i sezona 2018.

Pozdrav

Pure Love and Smiles

pre 5 godina

Najkomicniji su ovi sto kazu 'Kad mu nije islo i kad su ga pljuvali, znao sam da ce se vratiti'. E niste znali, garantovano. Nema osobe koja nije imala sumnje, to je sigurno.
No, svakako, bravo za Noleta.

Sabljar

pre 5 godina

Trenutni bljesak i ništa vise.Od nove godine čist prosek ponovo.Jedan je G.O.A.T Federer!!!!
(MasterMind, 13. septembar 2018 08:30)

Videli smo.u Sinsinatiju ko je jedan a ko je jadan ;-)

Samo nek bljesne jos koju godinu Novak kao ove....

alfabet

pre 5 godina

Da razjasnimo jednu stvar Federerovim obožavaocima. Djoković 31 godina, Federer 37. Dakle 6 godina razlike. Što dalje govori da djoković ima 6 godina još da igra nakon što se Federer penzioniše. Može to biti i samo 2 godine, a može i 10 godina. Ali ako uzmemo u obzir 6 godina, to znači da djoković ima 72 meseca mogućnosti da bude prvi na atp listi, a njemu je potrebno 22 da bi stigao Federera. Ako vam je lakše da shvatiti, onda prepolovi, djoković ima 3 godine fore (36 meseci), a potrebno mu je 22. Dalje, 6 godina puta 4 grand slam-a =24. A djokoviću je potrebno 6. Ako vam je lakše, polovi opet, 3x4=12 gs, a djokoviću treba 6. Onda se postavlja pitanje, jesteee, ali djoković ima 31. Godinu da li može više da igra kao pre? Možda može možda ne može. Sačekajte 6 godina pa će te videti. Ne radujte se pre vremena. Ljudi za 6 godina, naprave 6 zgrada sa 6 spratova i 66 stanova...

bozza

pre 5 godina

Glumio je povredu za Oskara, a onda iskoristio pad forme i povrede Nadala i Federera
(hmm, 13. septembar 2018 09:01)

isto moze da se kaze i za Federera i Nadala u periodu 2017-2018. Price o sreci sa zrebom su tek nonsens, svi top 10 igraci su ucestvovali, ali su gubili od slabije rangiranih igraca koje je Novak kasnije rutinski eliminisao. Komentari koga je sve Novak pobedjivao u GS finalima TEK pokazuju nivo ogranicenosti. Nebitno je da li je Novak izbacio nekog od ostatka velike cetvorke u QF, SF ili finalu... uvek je igrao sa njima i izbacivao ih je

Mare

pre 5 godina

Nikad vise ne moze biti kao pre pre svega zbog godine.Ovo je bio samo bljesak i zato sto nije imao konkurencij.Prosle godine to ne bi moglo jer su Federer i Nadal bili u strasnoj formi a ne povredjeni i iscrpljeni.Vec od sledece godine ce biti slabiji mozda samo 1 gs.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (King Roger, 13. septembar 2018 10:16)

Evo i za tebe malo statistike.

Period 2011-2018 broj osvojenih Gren Slemova:

Novak Djokovic 12
Rafael Nadal 7
Rodzer Federer 4

Broj mastersa 1000
Novak Djokovic 22
Rafael Nadal 15
Rodzer Federer 10

Medjusobni dueli 2011-2018
Novak Djokovic vs Rafael Nadal 20:9 u korist Djokovica
Novak Djokovic vs Rodzer Federer 19:9 u korist Djokovica

Ukupno u karjeri medjusobni skor mečeva:
Novak Djokovic vs Rafael Nadal 27:25 u korist Djokovica
Novak Djokovic vs Rodzer Federer 24:22 u korist Djokovica


To je 7 sezona. Neće biti da su Nadal i Federer povredjeni 7 sezona. Samo činjenice priznajem.

?!?

pre 5 godina

Ja sam jako ponosan sto sam verovao :) ko nije, nek se izvini lepo :) sreo sam inace Noleta slucajno u Njujorku, ljudu nezamisljivo je tog coveka ne voleti, divim se nasim ljdima koji ga pljuju i ne vole...

samo da kazem...

pre 5 godina

Znate kad sam znao da će biti najbolji. Kada je pre par godina iskrenuo članak. Drugi bi odustali i predali meč, a Novak je stisnuo zube i završio meč brže nego što ga je započeo. Taj inat i upornost koju je tada pokazao imaju samo najveći!

MM

pre 5 godina

Baš sam sada gledao nešto. U periodu od 2014. pa do 2016. Novak je u 11 mečeva sa Federerom, Nadalom i Marejem na Slemovima izgubio jedan jedini meč. I to od Nadala na RG-u. A samo ga je Wawrinka tukao 3 puta u tom periodu... Kolika je to samo dominacija.. Mada ubjeđen sam da bi sada tukao i Stana u finalu. Ne zato što se ovaj raspao, nego kako kaži Agasi upravo. Ovo je njegov najveći nivo tenisa, a može još da napreduje. E to je zastrašujuće. I postavlja se pitanje, ko može da ga zaustavi? Pa naravno. Samo taj lik u ogledalu..

mix

pre 5 godina

Novak Djoković je prošlost. Vreme je da se to shvati.
(Aleksandar, 5. jun 2018 16:56)

Ahahahaha,komentar je poslat posle RGa i poraza od Cekinata.Kako li se sada osecaju ovakvi prognozeri,nije jedini,ali je upecatljiv.

Gde je greška

pre 5 godina

(antiDebil, 13. septembar 2018 12:14)
Poštovani prijatelju, očigledno nisi pažljivo pročitao moj komentar. Nigde nisam dovodio u pitanje neosporan kvalitet BB kao TENISERA, već kao teniskog TRENERA, što moraš priznati nije isto. Šta više, velika je razlika. Da li je BB ikada bio teniski trener i da li će ikada biti? Početi sa jednim od najboljih nikako ne ide. Svaki zanat, pa i trenerski mora da se uči i to postepeno. Ko odmah pokuša da proguta veliki zalogaj, zaglavi mu se u grlu, a možda ga i uguši. To što ti je odmah proradila žuč, čim si video nešto čime se ne slažeš, nije razlog da vređaš. Pre nego što išta napišeš, ipak malo razmili. Želim ti svako dobro.

Dejan Milinković

pre 5 godina

„Kraj priče“, 20 gren slemova, 98 turnira i 310 nedelja na prvom mestu. Od tri najvažnija faktora, dva su na Federerovoj strani. A ni u trećem - broju mastersa Federer ne stoji loše, naprotiv. Reklo bi se, stvari su sasvim jasne ili, kako Vi kažete – kraj priče. Ima međutim tu jedna mala začkoljica, jedan mali problem za Federera – sledeća dva najbolja igrača svih vremena su bili (i još uvek jesu) njegovi karijerni savremenici. I obojica su u mnogo čemu bolja od njega. Prvo, u direktnim susretima obojica su u plusu, Nadal +8, Novak +2. Na gren slemovima stvari stoje još gore po Federera, protiv Nadala ima 3:8, protiv Novaka 6:9 odnosno jedva malo preko jedne trećine dobijenih mečeva. U gren slem finalima statistika je još nepovoljnija za njega, protiv nadala 3:6 a protiv Novaka 1:3, dakle od 13 mečeva dobio je samo 4 ili 31%. Kako je onda najbolji svih vremena onaj koji ima 4 od 13 protiv sledeće dvojice najboljih u najvažnijim teniskim mečevima? U broju mastersa zaostaje za obojicom i praktično je izvesno da će se taj minus još uvećati do kraja njihovih karijera. U broju nedelja na prvom mestu Nadalu nedostaje malo više od dve godine (121 nedelja) a Novaku nešto više od godinu i po dana (87 nedelja). Dakle jedan od dvojice ima realne šanse da ga prestigne (vrlo teško obojica) i u tom parametru. Da li sve što sam naveo pokazuje da Federer ipak nije GOAT? Naravno da ne. Ali nikako se ne može reći ni da je kraj priče. Račune ipak treba svesti na kraju njihovih karijera.

draganTenis

pre 5 godina

Na GOAT listi Novak je za jedan bod presao Nadala i sada je drugi. Federer prilicno bezi, cak 160 bodovia. http://www.ultimatetennisstatistics.com/goatList

Djenka

pre 5 godina

Lep tekst i zanimljivo podsecanje na turbulentnu godinu. Jos lepse sto ste ostavili linkove na vesti posle poraza, da se podsetimo svih blistavih komentara, svih pljivanja, svih najava kraja karijere. Da se podsetimo kakvih ovde ljudi ima. Sto se tice Novaka, samo da se ne ususka u hvalospevima, da nastavi ovako jako da radi. Prvo mesto ce doci, ali puna paznja na GSemove i da pametno cilja Masterse. Federer je u 37oj na dobrom nivou, a Djokovic je u odnosu na njega posveceniji sto se tice treninga i celog procesa oko njega-oporavak, ishrana...znaci jos 5-6 godina se moze ocekivati da Djokovic bude konkurentan za najvece turnira, da li ce zavisi samo od njega. Nadam se da ce ostati ovako posvecen.

antiDebil

pre 5 godina

Prva titula je bila protiv Conge (AO), Trinaesta protiv Andersona (W) i četnaesta protiv Delpa (US). Toliko
(Ljiljana, 13. septembar 2018 10:05)

Koliko?
U polifinalu prve titule je mlatnuo Rocka i prekinuo mu je niz finala GS turnira, a sta je tek Tsonga uradio Nadalu na tom turniru, he hehehe hehe, to je tek posebna prica, oskrnavio ga je !!
Opusti se, bice jos titula. U Australiji ocekujem da Djokovic dodje to titule bez meca sa top30 igracem, ako to moze da se desi Nadalu onda moze i Djokovicu!!

Xxx

pre 5 godina

Najzanimljivi je ce biti po meni kad ova trojica zavrse karijeru. Zasto tenis posle 20 godina ne moze da napravi igraca sa 10+Gs trofeja. Zasto svi ostali sportovi "kao napreduju" jedino tenis ce postati novi boks.

1Beogradjanin

pre 5 godina

Uzimajući u obzir Novakovu ishranu i način treninga i oporavka mislim da su pred njim minimum još 3-4 sezone u kojima će biti nepobediv. U igri je 12-16 GS titula! Federerov rekord nije tako daleko , kada se tako sagledaju stvari.

sudija

pre 5 godina

Dobar tekst i sažeto štivo. Lepo ja kada se neko trudi i izvuče u kratko sve bitne i krucijalne momente.
Bravo za tekst i čestitke za Noletov camback.

Mare

pre 5 godina

Nikad se o Novaku nije počelo pričat kao o najboljem svih vremena, bar ne van granica Srbije, jer on je od toga daleko koliko su i Wawrinka ili Marej daleko od njega. Zaostaje debelo u svim bitnim faktorima, broju turnira, broju slemova i broju osvojenih gs turnira.
(Danilo, 13. septembar 2018 08:38)


Masters titule: Nadal 33, Djokovic 31, Federer 27
Atp

Ukupno mastersa sa Atp zavrsnim turnirom: Djokovic 36, Nadal 33 i Federer 33

GS: Federer 20, Nadal 17 i Djokovic 14

Sve ukupno:
1.Federer 53
2. Djokovic 51
3. Nadal 50.

Prijatno i dovidjenja.

out!

pre 5 godina

"On je ljudski zid. Nemoguće ga je proći. On je najbolji sportista koga je tenis ikad video. I jedan od najboljih u sportu generalno. Stavljam ga u rang Majkla Džordana i Mohameda Alija. Možemo tu dodati i Juseina Bolta"

NS#1

pre 5 godina

Najkomicniji su ovi sto kazu 'Kad mu nije islo i kad su ga pljuvali, znao sam da ce se vratiti'. E niste znali, garantovano. Nema osobe koja nije imala sumnje, to je sigurno.
No, svakako, bravo za Noleta.
(Pure Love and Smiles, 13. septembar 2018 09:00)

Da, nismo znali. Ali smo se nadali. I nismo ga pljuvali. Slali smo poruke podrske, koje tada nije bilo popularno objavljivati. Svaki poraz je boleo nenormalno, ali svaki sledeci turnir, u prvom kolu, bi smo iscekivali kao da je finale G.S., i tako dok se nije vratio na svoj prepoznatljiv nivo... A sada, sada uzivamo. I ne projektujemo megalomanske zelje, radujemo se samo sledecem turniru, pa dokle potraje. Vec je prevazisao sva ocekivanja.

Dejan Milinković

pre 5 godina

I sad odjednom nekako više nije ni važno da li će ih stići po broju slemova. Ima po dve pobede više u direktnim susretima i, sem na šljaci protiv Nadala, na svim podlogama ima ili plus ili egal. Ima i značajan plus u finalima, 12:6 protiv Federera i 14:10 protiv Nadala. Jedini ima sve masterse što Federer (gotovo izvesno) i Nadal (vrlo verovatno) neće uspeti da ostvare (jasan pokazatelj da je svestraniji od obojice). U mnogo čemu još ima realne šanse da ih prestigne. U broju mastersa već sada je ispred Federera a ima odlične šanse i da bude ispred Nadala. Uz samo još po jedan trijumf na RG i Sinsinatiju bio bi jedini kome je uspelo da svaki gren slem i masters osvoji bar dva puta. A imajući na umu trenutnu konkurenciju ima i prilično realne izglede da bude igrač sa najviše nedelja i najviše završnica sezona koje je proveo na mestu broj jedan. Da se razumemo, male su mu šanse da ih prestigne po broju gren slem titula a to pojedinačno gledano svakako jeste najznačajniji faktor. Ali ako u gotovo svemu ostalom bude bolji onda se pitanje najboljeg svih vremena, bar ne na iole ozbiljan način, neće moći postaviti. Zato mislim da je Novak sad u sjajnoj poziciji i da može mnogo opuštenije da igra nego pre dve godine ne jureći nikakve statistike. Svaki gren slem i svaki masters koji osvoji biće čist bonus za njega. A ako uspe da osvoji i Olimpijske igre - biće to šlag na torti. I sve će doći na svoje a Novak dobiti mesto u istoriji tenisa koje zaslužuje – mesto najboljeg svih vremena.

Xxx

pre 5 godina

Ni Jordan nema najvise osvojenih prstenova u NBA, pa je svakako GOAT. Zasto bi to onda morao Novak?
(Jovan Matovic, 13. septembar 2018 11:55)

Da vidis sam kakve splacine pisu klinci o Jordanu na nba stranicama. I opsopravaju mu botovi Jamesa. James sa 3 titule je njihov Goat.

beli65

pre 5 godina

neki dan sam procitao podatak da je od 2011 samo jedan covek osvajao dva gs za redom i to 6 puta -pogadjate najveci od svih Novak Djokovic

marko

pre 5 godina

Nikad se o Novaku nije počelo pričat kao o najboljem svih vremena, bar ne van granica Srbije, jer on je od toga daleko koliko su i Wawrinka ili Marej daleko od njega. Zaostaje debelo u svim bitnim faktorima, broju turnira, broju slemova i broju osvojenih gs turnira.
(Danilo, 13. septembar 2018 08:38)

А какав му је однос победа и пораза са Надалом и Федерером, и колико је уопште мечева одиграо са њима, а колико они између себе?

Dejan Milinković

pre 5 godina

Ono što je meni ovde naročito zanimljivo je da se sad mnogo više nego pre dve godine o Novaku priča kao o potencijalno najboljem igraču svih vemena. Ovo je naizgled paradoksalno jer je pre dve godine bio u boljoj poziciji. Za Federerom i Nadalom zaostajao je po jedan gren slem manje (tad -5 i -2, sad -6 i -3), bio je rekorder po broju mastersa i bio je neprikosnoveni broj jedan (što sad više nije). Ali samo naizgled. Jer tada je nekako ipak bilo preovlađujuće mišljenje da je on uspeo da se izdigne tek kad su oni pali, što zbog godina, što zbog povreda. I da jedino može da dokaže da je bolji od njih tako što će ih prestići po broju osvojenih gren slemova. Činilo se da i Novaka ta trka u gren slemovima prilično opterećuje. Ali tokom Novakovog dvogodišnjeg pada desilo se nešto što verovatno niko nije očekivao – Federer i Nadal su ponovo dominirali i osvjili bukvalno sve gren slemove, obojica po tri (one dve iz druge polovine 2016. ne računam jer su bili povređeni). Ali sad nakon Novakovog briljantnog povratka i nakon što je obojicu pobedio u direktnim susretima odjednom sve nekako izgleda drugačije nego pre dve godine. Jednostavno, sad više nije preovlađujuće mišljenje da se Novak izdigao zato što su Federer i Nadal pali već da je upravo obrnuto – da su oni mogli da dominiraju jedino dok on još nije stasao ili dok je bio van terena i forme. A da mu kad je on na svom, makar približno, najvišem nivou jednostavno ne mogu ništa.

Jova

pre 5 godina

Opet smo počeli prebrojavati neosvojene GS, pošto je većina nas, Novakovih vjernih navijača, ubjeđena da je Novak bolji od Federera i Nadala ( meni je on to odavno i to ne malo nego mnooogo bolji ) te bi bio red da to i dokaže. W I USA daju nadu, mada lično mislim da je to malo vjerovatno i veoma teško izvodljivo. Novaku dozvoljam ( he, he..) da me demantuje.

Vidite, ja ne čekam toliko AO nego se unaprijed radujem kraju sezone, koja se igra u dvorani i u uslovima koji Novaku najviše odgovaraju. Nema iscrpljujućih vrućina ( sjećanje na ovogodišnji USA, teturavog i na ivici svjesti Novaka mi je još u glavi ), nema vjetra i prekida zbog kiše, nema sporednih terena i satnica de te Bog sačuva, nema ništa osim čiste igre. I tu ja dolazim na svoj račun. U po Novaka najmučnijim mečevima poslednje dvije sezone uvjek sam uspjela pronaći bliceve “one” Novakove igre koja me je mogla oduševiti. Pa makar trajala samo 5 minuta. Ma šta 5, 2 su bila dovoljna.

Samo da bude zdrav, motiv više nije upitan.

Pozdrav svima

Gajetano

pre 5 godina

Cela Novakova ovogodisnja prica moze da stane u jedan mec, zapravo u jedan jedini set.

Polufinale Vimbldona sa Nadalom i treci set u kome je Nadal igrao na svom vrhuncu, agresivno, cepao linije... Kako je Novak dobio taj set, ni danas mi nije jasno. Taj set je na kraju presudio ne samo Vimbldon, vec i sve ono sto se desavalo posle toga. Novak je toliko dobio na samopouzdanju, da je cak i najteze protivnike u finalima (Federer, Delpo) dobijao sa nulom.

E sad, Novak je toliko zagrizao da mislim da mu #1 na kraju godine ne gine. Za to mu je potrebno da zaradi 1036 poena vise od Nadala na preostalim turnirima do kraja godine, i bice #1. A onda Australian Open 2019, ne mogu da docekam.

Pozdrav,

Dynamic

pre 5 godina

@ Gajetano, Pre neki dan sam baš ponovo pogledao hajlajtse sa tog meča, ni meni nije jasno kako ga je dobio. Odlično zapažanje, u svakom slučaju

vladimir Srdanovic

pre 5 godina

Veoma lep clanak. Hajde da ostavimo po strani komentare u kojima zelimo da budemo pametni i uzivamo u Novakovim pobedama.

Gde je greška

pre 5 godina

(antiDebil, 13. septembar 2018 14:13).
Poštovani prijatelju, Vajda i ujka Nadal su krenuli sa svojim učenicima još u njihovim početnim koracima. Nisu čekali da postnu broj jedan na ATP listi. Toliko, ne bih više. Znam da se ne možemo složiti, pa zalud sve. Kako rače jedan čovek, kad su ga pitali da im objasni razliku između vremena i večnosti:”Kad bih uzeo sad malo vremena da vam to objasnim, trebala bi vam čitava večnost da to shvatite”. Želim ti svako dobro.

Mare

pre 5 godina

Mare, pa onda ništa ne vrede uspesi Lejvera, Borga, Mekunroa, Lendla... jer nisu u Novakovoj eri@ To je smešno!
(Kraj priče, 13. septembar 2018 19:37)

Phhahahaha jel citas ti sta ja pisem?
Ponovicu jos prostije. Ako poredimo Djokovica sa Federerom i Nadalaom ONDA POREDIMO SAMO NJIHOVE IGRE DOK SU IGRALI SVI U ISTO VREME.

Kada sva trojca odu u penziju i zavrse karjere onda cemo podvuci crtu i porediti sve i sa ostalim teniserima. Kako bre da poredim statistiku Lejvera i Djokovica kad Djokovic jos igra i statistika mu se menja?

Milanus - muzicki urednik fontane

pre 5 godina

@King Roger
osecam da si zaista veliki navijac naseg Noleta, ja te razumem, nemoj se sekirati, bice sve u redu :-)

MM

pre 5 godina

Šta je to "rolerkoster"?!
(Tanja, 13. septembar 2018 08:59)

Sad si dolje, pa odjednom gore... Ukratko rečeno. Ali riječ kao riječ ima mnogo dublje značenje...

Mare

pre 5 godina

Mare, ako priznaješ samo činjenice, u čemu je problem da priznaš 20,98,310?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kraj priče!, 13. septembar 2018 13:03)

Imas GOAT listu zvanicnu pa idi gledaj statisiku. Feder je prvi, Djokovic drugi. Ja sam izneo egzaktne podatke o osvojenim titulama i medjusobnih skorovima izmedju Nadala, Federera i Djokovica. Nista vise.

Sto se tice tvojih podataka,razlika je sto sam ja uzeo period kada su svi bili aktivni, dakle samo taj period. Dok tvoji podatci uracunavaju i period od 1998. tj 4,5 sezona pre pojave Djokovica i Nadala. I zato ja nema sta da priznajem, nego govorim samo rezultate u njhovoj zajednickoj eri.

cross

pre 5 godina

Dok sam citao stvarao slike,film od texta..svaka cast..a evo razmisljam o Novaku za dalje i opet film Naslov Nesalomljivi 21 Grend slem

traktorista

pre 5 godina

Nikad se o Novaku nije počelo pričat kao o najboljem svih vremena, bar ne van granica Srbije, jer on je od toga daleko koliko su i Wawrinka ili Marej daleko od njega. Zaostaje debelo u svim bitnim faktorima, broju turnira, broju slemova i broju osvojenih gs turnira.
(Danilo, 13. septembar 2018 08:38)

Na GOAT listi je trenutno drugi i ne mora nista da se prica, vreme ce pokazati...

Ono sto je bitno je da ovakav kalibar igraca zivi u vremenu kada ga mozemo gledati uzivo!

Novace, srecno u nove pobede!

Lobotomy is the name of the game™

pre 5 godina

@Rade
Jeste, Rade, uopšte nije kao period 2000-2010 kada je konkurencija bila neizdrživa, jel da?
Ostavite se više te sreće, ako se Federeru ne spočitava odsustvo bilo kakve ozbiljne konkurencije, nemojmo ni Novaku.
13/14 GS ,kao što u tekstu kaže, je osvojio moravši da pobedi nekog od "vanzemaljaca", to vi nazivate srećom?

Dynamic

pre 5 godina

Ovo može biti dobar znak. Za mlađe čitaoce sajta da kažem da je 2010- te Novak izgubio od Jirgena Melcera na RG nakon što je vodio 2:0 u setovima. Pričao je kasnije da mu je taj poraz bio prekretnica u karijeri, da je bio besan kao ris. Nakon par godina lutanja, loših eksperimenta i rezultata došlo mu je bilo da ostavi tenis. Tad se desio neki preokret i bolji dani. Već krajem godine je došao DC- trofej a naredne 2011- te neviđen niz pobeda u istoriji tenisa.
Ovo sve mnogo podseća na taj period
(Dynamic, 07. jun 2018 14:07)

Moj komentar nakon RG ;-)

ultrasrbin

pre 5 godina

Ljiljana, 13. septembar 2018 10:05

Prva titula protiv Conge. Tacno, ali je steta sto nije mogao da igra protiv Federera koga je pobedio u 1/2-finalu ili Nadala koga je Conga pobedio u 1/2-finalu. Toliko o tvojoj gluposti-po tebi je valjda trebao u svakom kolu da igra samo protiv jednog od njih dvojice pa ako pobedi onda u sledecem protiv drugog i tako do finala.
2011 na AO je ponovo u 1/2-finalu pobedio Federera, a u finalu Mareja, dok je 2012 u finalu pobedio Nadala koji je u 1/2-finalu dobio Federera.
2013 u finalu dobija Mareja koji je pre toga u 1/2-finalu dobio Federera da bi 2015 ponovo dobio Mareja, dok je Federer ispao u 3 kolum a Nadal u 1/4-finalu.
2016 ponovo pobeda nad Marejem, a u 1/2-finalu nad Federerom.
Vimbldon i 13 GS je uzeo 2018 protiv Andersona, ali je pre toga u 1/2-finalu izbacio Nadala dok je Federer ispao u 1/4-finalu. 2011 je osvojio ovaj turnir pobedivsi u finalu Nadala, a u 1/2-finalu Congu koji je pre toga pobedio Federera. 2014 je u finalu pobedio Federera dok je Nadal ispao u 4 kolu. Isto je ponovio i 2015 pobedivsi Federera u finalu dok je Nadal ispao u 2 kolu.
Na UO 2011 je u finalu pobedio Nadala, a u 1/2-finalu Federera dok je 2015 u finalu pobedio Federera, a Nadal je ispao u 3 kolu. 2018 je pobedio Del Potra koji je izbacio Nadala, dok je Novak u 1/4-finalu pobedio igraca koji je izbacio Federera. 2016 je osvoji RG pobedivsi u finalu Mareja.
Ako ti nije dovoljno onda si bas tendenciozna i dzabe sam pisao.

Dragan

pre 5 godina

Mare, ako priznaješ samo činjenice, u čemu je problem da priznaš 20,98,310?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kraj priče!, 13. septembar 2018 13:03)

Imas GOAT listu zvanicnu pa idi gledaj statisiku. Feder je prvi, Djokovic drugi. Ja sam izneo egzaktne podatke o osvojenim titulama i medjusobnih skorovima izmedju Nadala, Federera i Djokovica. Nista vise.

Sto se tice tvojih podataka,razlika je sto sam ja uzeo period kada su svi bili aktivni, dakle samo taj period. Dok tvoji podatci uracunavaju i period od 1998. tj 4,5 sezona pre pojave Djokovica i Nadala. I zato ja nema sta da priznajem, nego govorim samo rezultate u njhovoj zajednickoj eri.
(Mare, 13. septembar 2018 13:44) # Link komentara

Bravo Mare, izvrsna analiza. Svaka čast. Očigledno je da još nije kraj priče sve dok sva trojica ne završe svoje karijere. Onda ćemo reći da je kraj priče. Za sada je ovo samo za "kraj priče" priča završena, jer ga je Mare oduvao jakim i realnim argumentima. Pozdrav svim pravim i iskrenim ljubiteljima tenisa.