1. Kako pateticno, kao da je sam vodja pisao pismo!
     (Kolee, 14. septembar 2018 15:26)

    # Link komentara

  2. Srceparajuce...
    (Milosav, 13. septembar 2018 15:54)

    # Link komentara

  3. (RedStarForever, 12. septembar 2018 22:31) Nemam pojma šta je svrha tvog komentara kad već mene citiraš. Ono što sam rekao se odnosilo na komentare ljudi koji se pozivaju na sezonske karte i uvek uzimaju u obzir cenu za sever, a ta sezonska je tri puta jeftinija nego za zapad. Ono što namerno nećete da spomenete je da je od početka sezone duplo više ljudi na istoku i zapadu nego na severu i većina zna razloge, ali eto mi smo simpatizeri, a vi najverniji. Ali to je druga tema i nema veze sa Ligom šampiona.
    (Nikola, 13. septembar 2018 10:42)

    # Link komentara

  4. I? Jel zabranjeno da se ide na LS? Jel cu mozda tebe da pitam za dozvolu? Hoces da se uvede kontrola i provera ko na koju utakmicu ide? Svako ima pravo da svoje novce trosi onako kako misli da treba.
    (Neske86, 12. septembar 2018 21:53) Ne brini, neće biti zabranjeno i nećeš morati da pitaš za dozvolu, samo će sledeći put cena karte biti još veća da takvi poput tebe ne mogu da je priušte, pa biraj protivnike.
    (Nikola, 13. septembar 2018 10:36)

    # Link komentara

  5. ...."Pismo nije potpisano"...

    Jer su ga napisali PR Zvezde, kako bi ublažili bes vernih navijača koji su ostali bez ulaznica. A oni naivni, sad su ponosni na sebe što kupuju karte za istorijski meč protiv Radnika.
    (ZLOBEX, 13. septembar 2018 07:30)

    # Link komentara

  6. I kada pobedis i kada izgubis,
    ne znamo da li je java ili san, volimo te Zvezdo i noc i dan.
    Nikada neces ostati sama,
    uz tebe koracamo mi,
    tvoja armija najodanija.
    U srcu je ljubav,
    na terenu borba neprestana,
    na nebu Zvezda sija,
    sija Zvezda sjajna,
    armije tvoje najveca tajna.

    Stihovima do karata,
    Stihovima i rimom na teren
    Ako moze dve karte za Zvezda-Pari Saint Germain?
    Unapred zahvalan!

    p.s. ozbiljno, nije zbog mene, sincic bi voleo da gleda ovu utakmicu ili bar protiv Liverpula na prepunoj Marakani. Platicu, sta kosta da kosta i treba da kosta. :)

    Vas verni pratilac i komentator.
    (Milan, 13. septembar 2018 07:17)

    # Link komentara

  7. Marakana je nekad primala 100 000 gledalaca, šta bi sa tim? Ok,traže se standardi u Fifi, Uefi, numerisanje sedišta, bezbednost i sl. pa onda više nikad nećemo imati takvu grandioznu posetu kao nekada. Vredi li što smo to izgubili?
    (Mirko, 13. septembar 2018 02:12)

    # Link komentara

  8. Pomozi Boze da se Srbi sloze...
    (Jaat, 13. septembar 2018 02:10)

    # Link komentara

  9. U generaciji iz Barija je bilo tri igrača iz Trstenika(Vladimir Jugović, Dragiša Binić, Milić Jovanović) i nula iz BGD. Tek toliko o ovim komentarima baaaaš starih Beogradjana.
    (Slavko Lisica, 13. septembar 2018 00:59)

    # Link komentara

  10. "Poruka za sve vas koji niste iz Beograda: navijajte za vaše klubove iz vašeg grada, sela, a zvezdu, Zemun partizan i ostale beogradske klubove ostavite nama,to su naši klubovi. Pa lepo kad jedinstvo ili proleter ili neki tamo borac napredak ili drugi klub komunističkog imena od kojeg vas je blam da kažete za koga navijajte uđe u ligi šampiona,a vi lepo kupite kartu pa gledajte Juventus, nemojte nama da zauzimate mesto i podizete cenu karte kod tapkaroša."
    (SAMOKRITIČNI KRTIČNJAK)
    Izvinite,molim,a da li u Bg racunate samo grad Bg ili i okolne opstine i mesne zajednice tipa Ovca,Borca,Ripanj i slicno?Ili samo Stari grad,Vozdovac,Konjarnic,razna brda(Banovo),Novi Bg-za Zemun ne znam da li ga racunate u Bg jer Zemunci kazu da su nesto drugo.
    A tek izjava "neki klub komunistickog imena"-jeste li svesni svoje nesvesti?CZ i Par su po IMENIMA(a i osnivanju!) bukvalno olicenje svega komunistickog!Gde naci nesto komunistickije od crvene petokrake zvezde i partizana?I zasto da bilo koga bude blam ako navija za Proleter,Spartak?
    Znaci,mene je kao Partizanovca ovaj klinac iznervirao.Neko ko navija za CZ ,a recimo,dodje iz Vranja,mora da odvoji bar 100-150 evra za to(put-licni prevoz -gorivo i putarina ,plus nesto za pojesti i popiti plus cena karte plus slobodan dan iskukati od sefa) i njemu kazete da nema PRAVO da vama oduzme priliku da kupite kartu,vama koji uz gradski prevoz za pola sata budete na stadionu?!
    (analiza, 12. septembar 2018 22:34)

    # Link komentara

  11. U načelu si u pravu, ali ne idu svi na sever, pa da ih sezonska košta 2.000 din. Nekome je lakše da plati po 500 din svaki put kad dođe na utakmicu, nego da odjednom da 8.000-9.000.
    (Nikola, 12. septembar 2018 19:19)

    Pa ko kaze da ti je trebala propusnica za bilo koji sektor?! Bila ti je dovoljna SAMO clanska karta (koja kosta 1000 din!) da bi kupio 2 kompleta po izboru! Klub je odreagovao NIKAD BOLJE kako bi nagradio ljude koji su verovali u tim i pre prve utakmice u tekucoj sezoni. Isto su to uradili i prosle godine kada su ljude sa propusnicama "castili" BESPLATNIM kartama za grupu LE! I plus 50% popusta za CSKA! Ono sto me je posebno odusevilo ovog puta je omogucavanje prava prece kupovine SVIMA koji su imali kartu sa bilo koje utakmice JSL ove sezone. Malo li je? Zato, sledece godine, pamet u glavu, pa barem uclanjenje.
    Ja licno od sezone 85/86 uzimam propusnicu za sever, pa cak i kada sam znao da zbog drugih, zivotnih, obaveza necu moci na svaku da idem. A trudim se da odem na svaku, sto mi poslednjih nekoliko godina i uspeva. Sve ankete pokazuju da bar 70% ljudi u Srbiji navija za ZVEZDU. To je otprilike 5000000 ljudi samo u Srbiji. Kada bi se samo 10% njih uclanilo, to bi klubu donelo oko 4 miliona evra svake godine. Bez "pateticnih" akcija tipa posalji SMS...
    I da ponovim ono sto je mene licno trglo iz letargije u koju sam u tom periodu upao...stampani letak protiv Milana 2006.
    ZVEZDA SE GLEDA SVAKOGA DANA, NE SAMO PROTIV MILANA!!!
    Pozdrav svim Zvezdasima koji znaju da cene ono sto je ova uprava uradila za clanove i vlasnike sezonskih u poslesnje dve sezone!
     (RedStarForever, 12. septembar 2018 22:31)

    # Link komentara

  12. I? Jel zabranjeno da se ide na LS? Jel cu mozda tebe da pitam za dozvolu? Hoces da se uvede kontrola i provera ko na koju utakmicu ide? Svako ima pravo da svoje novce trosi onako kako misli da treba.
     (Neske86, 12. septembar 2018 21:53)

    # Link komentara

  13. @Johnny

    Ne brini, nisi ti u stanju za to.
     (Ljubisa livac, 12. septembar 2018 21:47)

    # Link komentara

  14. Zvezda se voli svakog dana, ne samo protiv velikana ! SVI NA STADION ! Radnik ili Liverpul, isto je, IGRA ZVEZDA ! ???
     (MILOS, 12. septembar 2018 21:40)

    # Link komentara

  15. Nisam skapirao... je l' ovaj trazi kartu za tekmu protiv Radnika iz Surdulice!?....
    (Johnny, 12. septembar 2018 21:01)

    # Link komentara

  16. Njemu samo svemogucinespavac moze pomoci,ali prvo treba da sazna za njega i njegovu muku...
    (Nagai Nagayoshi, 12. septembar 2018 20:41)

    # Link komentara

  17. Gdje ti je sezonska? Navijacu na rate.
     (LorD, 12. septembar 2018 20:40)

    # Link komentara

  18. A možda će ljudi doći da bi konačno gledali fudbal, obzirom da se vikendom igraju viktorije na Marakani a to je većini ljubitelja fudbalske igre dosadno!? 
    (Dorćol, 12. septembar 2018 17:55) Da, samo što moraš da pobediš 30-ak puta u toj viktoriji da bi uopšte ljubitelj fudbala imao priliku da gleda taj fudbal. E, neko je išao da podrži tih 30-ak puta, tako da za ljubitelje fudbala nema nikakvog opravdanja. Da se nešto pitam na LŠ bi mogli samo oni sa kartama sa poslednjih 5 prvenstvenih utakmica, a ko bi da gleda Zvezdine protivnike neka to radi preko tv-a.
    (Nikola, 12. septembar 2018 19:16)

    Pa zato što si gledao viktorije i imaš pravo preče kupovine i upola cene, uostalom kao i ja, tako da ne vidim što se redovni nalaze pogođenim. Srećom ne pitaš se inače bi bilo 5k ljudi i na utakmici LŠ, što bi bila sramota. Uostalom fudbal je zabava isto ko i bioskop ili pozorište ako je film/predstava dobra imaće i publike. Taj "tifo" način razmišljanja je prevaziđen odavno.
     (Dorćol, 12. septembar 2018 20:32)

    # Link komentara

  19. Ovo mi liči na šlihtanje za kartu...
     (Dejan, 12. septembar 2018 20:24)

    # Link komentara

  20. Ukinite srpski fudbal.
     (lule, 12. septembar 2018 20:17)

    # Link komentara

  21. SAMOKRITIČNI KRTIČNJAK, 12. septembar 2018 17:41)  

    Drugi put ozbiljno razmisli pre nego što napišeš ovako nešto.
    (Bgd, 12. septembar 2018 20:10)

    # Link komentara

  22. koliko je karata pusteno u slobodnu prodaju?koliko je karata dobio ultra kop i ostala sns preduzeca?
     (kicopovlo, 12. septembar 2018 20:06)

    # Link komentara

  23. Iz prve sam i nekako shvatio ovo pismo, da jednostavno nisu svi mogli da kupe karte, na blagajni, preko neta...

    I onda sam shvatio da su u pravi svi ovi koji kazu bas isto...
    Ako si imao sezonsku, imao si par dana da uzmes i karte za LS, bez ikakve guzve.
    (GM, 12. septembar 2018 20:02)

    # Link komentara

  24. На утакмици против Баната пре 8-9 година било нас је 49 на источној трибини...и дан данас идем, кад год могу највише на север. Али на ЛШ нећу јер не могу да гледам те квази навијаче, који само чекају европске утакмице...битно је да напкон играмо у ЛШ, а сећам се још сам на радију слушао пренос кад смо испали од Динама из Кијева... И питао се кад ће доћи тај дан да и ми ту играмо поново.
     (кутловић, 12. septembar 2018 20:01)

    # Link komentara

  25. ovo napisali iz kluba da umire one silne navijace koji nisu dosli do karata jer su vise od pola podijelili sto najvjernijim da oni dalje rasprodaju sto u partiji.
    (boki, 12. septembar 2018 19:55)

    # Link komentara

  26. Zato budes clan kluba , imas sezonsku i nema sta da mislis .
     (betonligor, 12. septembar 2018 19:46)

    # Link komentara

  27. Bolje ti je da ne ideš na te mečeve. Jer ako odeš moći ćeš uživo gledati debaklove :)
     (DPb, 12. septembar 2018 19:44)

    # Link komentara

  28. ja dobio 2 kompleta od jedne firme a uopste me ne zanima fudbal...ipak cu ici, gorece facebook i instagram...
     (Ricky, 12. septembar 2018 19:43)

    # Link komentara

  29. U nedelju, 9. spetembra u 11h otišao sam na "Rajka" i sa svojom članskom kartom i godišnjom propusnicom kupio svoj paket. U redu NIJE BILO NIKOGA. Došao sam i rekao čoveku na blagajni "dobar dan". Kupio sam svoj paket karata.
    Nisam siguran da ću zbog obaveza na poslu moći da odgledam sve tri utakmice. Ako neku i propustim, Bože moj. Ali ću ići i na male utakmice. Mi koji idemo na male utakmice imamo člansku kartu i godišnje propusnice. Kad god možemo odemo. I ne pišemo srceparajuća pisma. Nisam polakao ni kada nam igrači u menzi nisu imali šta da jedu, nisam kukao na državu i Predsednika vlade ni kad je Partizan osvajao titule u svim sportovima u svima kategoraijama sa po 17 bodova prednosti još u jesenjem delu prvenstva. I tada sam kada sam mogao, po kiši, išao da navijam protvim Banovaca i Bačke Topole
    (Sir Oliver, 12. septembar 2018 19:40)

    # Link komentara

  30. Jadni covek dve decenije ceka ovakvu utakmicu i nista.Nije mu lako...
     (Ramones**, 12. septembar 2018 19:40)

    # Link komentara

  31. Nolifer.
    (Marko, 12. septembar 2018 19:38)

    # Link komentara

  32. Ova priča je u stvari suštna.Mnogo mojih prijatelja, pravih Zvezdaša, nije u prilici da gleda svoj klub u LŠ.Što zbog cene paketa što zbog toga što nisu u mogucnosti da dođu u Bg i odsustvuju s posla.O Srbiji se teško živi.Prvo odvojiš za decu pa onda za Zvezdu.A da znate samo gde su ti Zvezdaši bili , koliko samo treninga gledali, bili i u Rijeci,Tuzli,Skoplju...
     (Baš zato što te znamo, 12. septembar 2018 19:36)

    # Link komentara

  33. Neka mu neko dojavi da moze da kupi karte kod tapkarosa i da ne place. Pozdrav
    (Miki, 12. septembar 2018 19:34)

    # Link komentara

  34. Ja dobio kartu, a ne navijam za Zvezdu. :)Idem zbog Liverpula.
    (Kolt, 12. septembar 2018 16:21) Ja te molim i da dođeš u dresu Liverpula. Čisto onako, baš je fora. Videćeš već. :)
    (Nikola, 12. septembar 2018 19:26)

    # Link komentara

  35. U načelu si u pravu, ali ne idu svi na sever, pa da ih sezonska košta 2.000 din. Nekome je lakše da plati po 500 din svaki put kad dođe na utakmicu, nego da odjednom da 8.000-9.000.
    (Nikola, 12. septembar 2018 19:19)

    # Link komentara

  36. A možda će ljudi doći da bi konačno gledali fudbal, obzirom da se vikendom igraju viktorije na Marakani a to je većini ljubitelja fudbalske igre dosadno!?
    (Dorćol, 12. septembar 2018 17:55) Da, samo što moraš da pobediš 30-ak puta u toj viktoriji da bi uopšte ljubitelj fudbala imao priliku da gleda taj fudbal. E, neko je išao da podrži tih 30-ak puta, tako da za ljubitelje fudbala nema nikakvog opravdanja. Da se nešto pitam na LŠ bi mogli samo oni sa kartama sa poslednjih 5 prvenstvenih utakmica, a ko bi da gleda Zvezdine protivnike neka to radi preko tv-a.
    (Nikola, 12. septembar 2018 19:16)

    # Link komentara

  37. Pravite svoje turisticke ture na drugoj strani... sto to mora da bude Marakana bas za vreme LS. Marakanu mozete videti i u prvenstvu ali vas ne vidjamo tada.
    (Sabljar, 12. septembar 2018 17:48)
    Svako ima pravo da dođe i gleda Zvezdu kada želi. To što ti ideš i na prvenstvene utakmice to je tvoja stvar. Niste vi ničim zadužili Zvezdu da bi bili privilegovani. Došao si protiv Surdulice, platio kartu, gledao i navijao, tvoja volja i tvoja stvar. Niko ti ništa ne duguje i nikakvu privilegiju time nisi kupio niti ti je obećana. A vrlo često ste ulazili besplatno. Od kazni koje je Zvezda platila zbog vas mogla je Nejmara da dovede. Tako da ti ostaje da budeš čovek i ćutiš. Od tih "turista" Zvezda ima zaradu, svaka čast vama na podršci klubu ali podrškom se ne dovode pojačanja, isplaćuju plate. Taj "turista" će platiti karte za zapad za 3 utakmice koliko si ti za 2-3 godine.
     (Peđa, 12. septembar 2018 19:09)

    # Link komentara

  38. Poruka za sve vas koji niste iz Beograda: navijajte za vaše klubove iz vašeg grada, sela, a zvezdu, Zemun partizan i ostale beogradske klubove ostavite nama,to su naši klubovi. Pa lepo kad jedinstvo ili proleter ili neki tamo borac napredak ili drugi klub komunističkog imena od kojeg vas je blam da kažete za koga navijajte uđe u ligi šampiona,a vi lepo kupite kartu pa gledajte Juventus, nemojte nama da zauzimate mesto i podizete cenu karte kod tapkaroša.
    (SAMOKRITIČNI KRTIČNJAK, 12. septembar 2018 17:41)

    Vidiš klinjo, kada smo mi iz unutrašnjosti dolazili da gledamo Zvezdu protiv Kelna, Reala, Milana...ali takođe i protiv Dinama, Hajduka i Vojvodine, ti si verovatno bio u svom "krtičnjaku", a Zvezda je bila redovan učesnik kupa šampiona. Danas su navijači na stadionu uglavnom beogradski. Zato vas i ima po par hiljada na svakoj utakmici, kao što će vas i biti čim se ovaj ciklus lige šampiona završi. Misliš li da su na stadionu Reala isključivo navijači iz Madrida? Mada iskreno posle ovakvog komentara teško da uopšte imaš sposobnost da o nečemu misliš...
     (Arthammer, 12. septembar 2018 19:06)

    # Link komentara

  39. Ovi su najjaci sto kazu da su jeftinije karte za Liverpul nego za CZ. 70 i 140e za tri utakmice to je puno. Pa jeste ljudi vi normalni. Sad sam gledao najjeftinija karta za Liverpul protov CZ je 106e, to je preko nekog sajta sto sam prvo naleteo, sad neka se moglo nabaviti za 70e, opet je to samo za jednu utakmicu. E sad ko je kupio sve karte to je druga stvar. Sigurno ima puno pozera, ali... To se ne moze iskoreniti, mada je sramota za CZ da nema bar po 20 000 glass dalaca na domacem terenu. Ja da sam iz BG ja bih na svaku utakmicu dolazio sa sinom. Mada kada razmislim 2mil ljudi i 20 000 je malo. Bez people obliged ma bi se trebalo skupiti i po 40 000. Kada je lepo vreme sta je lepse nego otici na stadion i pogledati utakmicu?
     (ATG, 12. septembar 2018 18:49)

    # Link komentara

  40. Tvoja karta je u rukama beogradski tapkarosa i " vodja" sa tribine, a sve to uz pomoć uprave kluba.
     (zdravkors, 12. septembar 2018 18:35)

    # Link komentara

  41. Poruka za sve vas koji niste iz Beograda: navijajte za vaše klubove iz vašeg grada, sela, a zvezdu, Zemun partizan i ostale beogradske klubove ostavite nama,to su naši klubovi. Pa lepo kad jedinstvo ili proleter ili neki tamo borac napredak ili drugi klub komunističkog imena od kojeg vas je blam da kažete za koga navijajte uđe u ligi šampiona,a vi lepo kupite kartu pa gledajte Juventus, nemojte nama da zauzimate mesto i podizete cenu karte kod tapkaroša. 
    (SAMOKRITIČNI KRTIČNJAK, 12. septembar 2018 17:41) 


    srecom pa partizan, zvezda i rad nemaju komunisticka imena...
     (neutralni felsh, 12. septembar 2018 18:27)

    # Link komentara

  42. Nadam se da nećeš dobiti karte. Sedi kući i plači!
    (made in Serbia, 12. septembar 2018 18:20)

    # Link komentara

  43. Dajte mu karte za Surdulicu
    (Xyz, 12. septembar 2018 18:14)

    # Link komentara

  44. Ubiće vas patetika.
     (dim, 12. septembar 2018 18:10)

    # Link komentara

  45. Poruka za sve vas koji niste iz Beograda: navijajte za vaše klubove iz vašeg grada, sela, a zvezdu, Zemun partizan i ostale beogradske klubove ostavite nama,to su naši klubovi. Pa lepo kad jedinstvo ili proleter ili neki tamo borac napredak ili drugi klub komunističkog imena od kojeg vas je blam da kažete za koga navijajte uđe u ligi šampiona,a vi lepo kupite kartu pa gledajte Juventus, nemojte nama da zauzimate mesto i podizete cenu karte kod tapkaroša.
    (SAMOKRITIČNI KRTIČNJAK, 12. septembar 2018 17:41)

    Delimično jesi u pravu, ali 2/3 ljudi na Rajku na "malim" utakmicama je iz unutrasnjosti, a to je sramota za Zvezdu. Ja sam tu uvek, i u zadnjem kolu kada je izgubljeno prvenstvo i kada se slavi titula.

    Beograđanin 4. generacije
     (igor, 12. septembar 2018 18:07)

    # Link komentara

  46. ovaj uplakani navikao da upada za dz :)
     (neutralni felsh, 12. septembar 2018 17:59)

    # Link komentara

  47. Ovi sto ce doci na stadion u LS, 90% njih ce doci da gledsju Liverpul,PSZ , i Napoli.Zvezdu mogu da gledaju svaki vikend, ali nije zanimljivo.
    (Dare, 12. septembar 2018 17:44)

    A možda će ljudi doći da bi konačno gledali fudbal, obzirom da se vikendom igraju viktorije na Marakani a to je većini ljubitelja fudbalske igre dosadno!?
     (Dorćol, 12. septembar 2018 17:55)

    # Link komentara

  48. SAMOKRITIČNI KRTIČNJAK, 12. septembar 2018 17:41)
    Ti i pola vas niste iz Bg nego su se vasi doselili.Druga stavr kada dolazite u druge gradove trazite vasa prava (nije bitno da li Grobari ili Delije) dok je takvih nece biti nikome bolje.Dosta centralizacije
    (Rosonero, 12. septembar 2018 17:49)

    # Link komentara

  49. @узмеш сезонску, друже... и не бринеш...
    (Solskjaer, 12. septembar 2018 17:35)

    Ovde nije rec o sezonskoj vec o novcu. Pravite se mnogo blesavi, ljubotelji Zvezde u LS. Zbog vaseg turizma se i desava to sa cenom i nestasicom karata.

    Ako Zvezda moze bez vas u prvenstvu, svakako da moze i u LS, to jest ne trebate joj ni sada.

    Pravite svoje turisticke ture na drugoj strani... sto to mora da bude Marakana bas za vreme LS. Marakanu mozete videti i u prvenstvu ali vas ne vidjamo tada.
     (Sabljar, 12. septembar 2018 17:48)

    # Link komentara

  50. Evo rasplakacu se
    (Šta uradi to Nemanja Gordiću.?!, 12. septembar 2018 17:45)

    # Link komentara

  51. Ovi sto ce doci na stadion u LS, 90% njih ce doci da gledsju Liverpul,PSZ , i Napoli.Zvezdu mogu da gledaju svaki vikend, ali nije zanimljivo.
     (Dare, 12. septembar 2018 17:44)

    # Link komentara

  52. Poruka za sve vas koji niste iz Beograda: navijajte za vaše klubove iz vašeg grada, sela, a zvezdu, Zemun partizan i ostale beogradske klubove ostavite nama,to su naši klubovi. Pa lepo kad jedinstvo ili proleter ili neki tamo borac napredak ili drugi klub komunističkog imena od kojeg vas je blam da kažete za koga navijajte uđe u ligi šampiona,a vi lepo kupite kartu pa gledajte Juventus, nemojte nama da zauzimate mesto i podizete cenu karte kod tapkaroša.
     (SAMOKRITIČNI KRTIČNJAK, 12. septembar 2018 17:41)

    # Link komentara

  53. узмеш сезонску, друже... и не бринеш...
     (Solskjaer, 12. septembar 2018 17:35)

    # Link komentara

  54. Odakle nama pravo da razmatramo i sudimo zasto ovaj momak nije kupio kartu? Pratim njegov rad vec duze vreme, svaki tekst mu je predobar, uz skoro svaki pustim suzu. Momak je verovatno imao neki privatan razlog i nije na nama da o tome raspravljamo, nase je da podrzimo i pomognemo ukoliko je moguce da dobije te karte. A za sve vas koji sumnjate u njegovu ljubav prema klubu i razmisljate o nekoj eventualnoj prevari, udjite na instagfam profil sve_o_fk_crvenazvezda i procitajte par tekstova, bice vam jasno zasto sa sigurnoscu tvrdim da bi da je bio u mogucnosti vec imao karte u svojim rukama. Ne budite lenji, procitajte par tekstova o velikoj ljubavi izmedju momka i kluba uz koji je odrastao.
    (zvezdovolimte, 12. septembar 2018 17:26)

    # Link komentara

  55. kao redovan posetioc mogao je bez cekanha da uzme karte
     (muamua, 12. septembar 2018 17:23)

    # Link komentara

  56. (Tor, 12. septembar 2018 17:01)

    Jel bilo da prosle nedelje karte kupe clanovi i sezonci, a u ponedeljak ko je bio na makar jednoj utakmici u superligi ove sezone? Sta je sporno onda? Jel trebalo besplatno da daju karte i smanje prihod? Karte su veoma pristupacne, za sezonce cak i "dzabe". Sad mogu svi da traze izgovore, ali klub je i te kako izasao u susret i ispostovao sve najvernije.
     (Ilija Dukić, 12. septembar 2018 17:13)

    # Link komentara

  57. Car je.

    Nesto je trulo u drzavi danskoj... i to odavno.

    Znam da se vernost ne placa novcem, ali neki snazniji i dostupniji gest za najvernije i najprisutnije navijace morao je bolje da bude resen. Pisebno jer je CZ usla u LS i vec zaradila puno novca.

    CZ i jeste veliki klub zato sto ima svuda armiju navijaca, ali najblizi su uvek najblizi. I moraju biti poaebno ispostovani. Sada ce ta nekolicina iz neke CG, RS i okolnih zemalja uspeh Zvezde islratiti kao i bilo koji strani turista u BG a vecina ih ne zna ni gde je Marajana, ni gde je Sever. Jer klub nije nasao za shodno da nadje modus da najvernije nagradi. A zna se ko su ti koji su uvek tu Skoro poimenice.

    To mi se ne dopada. A za tu "nekolicinu" vazi poziv da svrate nekad na Marakanu i protiv Zemuna, OFK, Mladosti itd.

    Moze i radnim danom.
     (Tor, 12. septembar 2018 17:01)

    # Link komentara

  58. Patetika level veliki vodja.
     (Gazda Dojkan, 12. septembar 2018 17:00)

    # Link komentara

  59. Za sve ove koji komentarisu u stilu, da je fan imao bi clansku kartu i sezonsku ulaznicu, ima smisla vase rezonovanje, tj. moze da bude, ali ne mora da znaci. Ja sam CZV gledao aktivno vise od 10 godina, prvih par samo evropske i derbi, jer sam na utakmice putovao 350+ km, sa novcem, bez novca, sa smestajem ili bez smestaja, ali uvek sa uredno kupljenom kartom (hvala prijateljima, rodjacima, pa i tapkarosima). Nakon toga sam punih 8 godina gledao zvezdu, po kisi, suncu, snegu, kosavi (sto kaze pesma), protiv Zeleznika, Hajduka, Mladog radnika, Napretka, u prvenstvu i kupu. Nikada nisam bio clan, nikada nisam imao sezonsku ulaznicu, uvek sam uredno kupovao kartu na blagajni. Za velike evropske ustajao rano i cekicao u redu uredno po par sati. Od kad je v.d. Treza tu, na stadion nisam krocio. Iz nekih principa. Al' da sam hteo da idem i da nisam nasao kartu, verovatno bih se osetio kao i ovaj momak. Provedes negde mesece i godine, gledas nesto sto malo lici na fudbal, kisnes, smrzavas se, nije ti bitno ko igra i sa kim se igra i onda dode nesto sto valja pogledati i na sta si se lozio svih prethodnih godina, a karata nema...
    (Mladen, 12. septembar 2018 16:59)

    # Link komentara

  60. (Dejan, 12. septembar 2018 16:01)
    Ja sam Zvezdas od malih nogu, sve velike utakmice gledao i uzivo i kad me nisu pustali preko tv ekrana i nisam zvanicno clan? Jel me to cini manje Zvezdasom od tebe? Ne, naprotiv. Biti zvanicno clan da bi se clanarina raspodelila gde? Da cujem? Ne znaci da si bolji Zvezdas od mene ili decka koji je zrtvovao zivot da bi isao da gleda Zvezdu protiv Hajduka. I st sad? Zapitajte se zaista koliko je medju vama "zvanicnim" clanovima zaista iskrenih Zvezdasa a koliko zaista onih koji gledaju korist. Mozda par idealista i to je to.
    Zvezda, to se voli.
    (asd, 12. septembar 2018 16:58)

    # Link komentara

  61. Radnicki i nista vise!!!!
     (Elien, 12. septembar 2018 16:57)

    # Link komentara

  62. @ Jeste
    (Ivan, 12. septembar 2018 16:57)

    # Link komentara

  63. Zvezda je emocija .
    (Tommy Shelby, 12. septembar 2018 16:55)

    # Link komentara

  64. "Ponovo si div" ahahahhah

    Tri meseca kasnije:
    Gol razlika 0:18
     (Zgembo_Adislić, 12. septembar 2018 16:52)

    # Link komentara

  65. Ja sam nabavio karte preko veze. Ne ide mi se bogzna kako, ali moze mi se. Ako me ne bude mrzelo, otici cu, a ako ne, mogu i da istapkam karte po 5x vecoj ceni...
    (Volina, 12. septembar 2018 16:22)
    Super, ti si naš idol! Ajde sada idi, radimo..
    (Cagliari, 12. septembar 2018 16:52)

    # Link komentara

  66. Ja sam nabavio karte preko veze. Ne ide mi se bogzna kako, ali moze mi se. Ako me ne bude mrzelo, otici cu, a ako ne, mogu i da istapkam karte po 5x vecoj ceni...
    (Volina, 12. septembar 2018 16:22)

    E vidite, zbog ovakvih ja se nisam ni trudio da kupim kartu, jer sam znao da ce mnogo karata biti ovako podeljeno, za dzabe. A tu je naravno i masa karata u potrazivanju, gde veca firma dobije 50-100 karata, a iskoristi se 50%. A i iskreno ne zelim da punim Terziću džepove..samo naivni misle da to ide u budžetsku kasu. Procitah negde da su u Liverpulu jeftinije karte..ovi nasi ga preteraše bas! U fazonu, sad smo u ligi sampiona i ko zna kad, pa aj da oderemo ovaj narod sto vise...sramota!
     (nosferatu, 12. septembar 2018 16:50)

    # Link komentara

  67. Jao, ljudi, pa kako niste znali da ste sa kartom iz domaceg prvenstva mogli ranije da kupite karte za LS bez da cekate red. Prvo je bilo za clanove, kada su obustavili uclanjivanje (zbog masovnog priliva novih clanova) karte su prodavane onima koji su imali staru ulaznicu za utakmicu JSL.
     (my way, 12. septembar 2018 16:47)

    # Link komentara

  68. Ma kako da ne sve je sjajno organizovano samo Beogradjani i bliza okolina (sa ili bez clanske svejedno) su u maloj prednosti sto mogu otici na blagajnu stadiona a mi sto smo daleko ko nas sisa tucite se preko interneta za plafon 5000 karata ili sad placajte paprene cene. Pogledajte u oglasima skoro svi preprodavci su iz BG a oni upravo ce zaraditi na nama zvezdasima koji smo daleko
    (vele, 12. septembar 2018 16:21)

    Pravi navijaci navijaju za svoj lokalni klub, iz svog grada. Samo u Srbiji se navija za dva kluba u celoj zemlji.
     (Adriano_Galliani, 12. septembar 2018 16:45)

    # Link komentara

  69. Nebo priča između ljubavi nje i nas. Crvena Zvezda nije samo klub za koji navijas, Crvena Zvezda je nama Zvezdašima kao majka, sestra, zena... Mnogo Zvezdaša ima koji vole Zvezdu istinski bez ikakve koristi, koji krišom zaplaču kad naša Zvezda izgubi. A neću ja više da pričam o Zvezdi-Ljuba Tadić je sve jednom rekao.
    (Staridz, 12. septembar 2018 16:43)

    # Link komentara

  70. Ovaj hoce kartu za dz!
     (Cika Kure, 12. septembar 2018 16:42)

    # Link komentara

  71. Ljubav prema klubu je jedina ljubav koju pravi muskarac nikada ne menja.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ArtuDitu, 12. septembar 2018 16:24)
    Prateći tu logiku, onaj koga zabole za fudbal i za klubove nije pravi muškarac, je l' to poenta komentara?
    (Sandinista, 12. septembar 2018 16:40)

    # Link komentara

  72. Gomilu karata su kupili i dobili tapkarosi i slicne njuske. E sad da su ljudi pametni pa da niko ne kupuje karte od njih pa neka im propadnu gomile kompleta koje su uzeli. Samo totalna budaletina ce da daje stotine evra za to.
    (Atreides, 12. septembar 2018 16:34)

    # Link komentara

  73. @Dejan
    Imenjače, ja nisam član, a za Zvezdu živim već 50-tak godina.Bari, London,Sofija,Milano, Tokijo, Mostar,Keln,Nadrid, Glazgov,Tuzla...i još stotine destinacija sa Zvezdom koje ti možeš samo da sanjaš.Vodi računa i razmisli kad pišeš.Mogu da ti objasnim i pokažem slike sa stanice u Kninu u vozu za Split, staro društvo...
    (Lale, 12. septembar 2018 16:31)

    # Link komentara

  74. Zabrinem se kada vidim koliko ovde ima naivnih ljudi.
    (eto ti sad, 12. septembar 2018 16:30)

    # Link komentara

  75. Ovo su časovi ljubavi a ne oni lažni
    (Mirko, 12. septembar 2018 16:29)

    # Link komentara

  76. Kakva trash patetika! Živeće Zvezda i bez vas i sa vama, kao i vi bez nje.
     (Nikola, 12. septembar 2018 16:25)

    # Link komentara

  77. @dex
    "Malo je pateticno okrivljivati ljude zato sto hoce da gledaju Zvezdu protiv velikana, gde joj je i mesto, ali ne bi da idu u Surdulicu. To cesto rade ovde komentatori i ljudi na stadionu. Ja ironicno nema sanse da odem na dve od ove tri utakmice, a godisnje zbog posla svakako odem na mozda 3-4. Predaleko mi je i puno vremena mi oduzima. Medjutim, takva situacija je oduvek. Stadion je uvek bio prepun na evropskim utakmicama, a nesto prazniji na domacim. Ne verujete? Pa pun je internet podataka i klipova. Recimo, derbi 1989. je posmatralo oko 40000 gledalaca, a stadion je primao 97000. Protiv velike vecine protivnika, broj gledalaca je bio oko, pa cak i ispod 20000, a na evropskim utakmicama je isao i do 100000. Dakle, ovo nije nista novo, niti lose i ne treba praviti takvu famu oko svega."

    Niko ne prebacuje vama sto zivite daleko, vec Beogradjanima koji su svi do jednog najglasniji kao "veliki Zvezdasi" a mrzi ih da subotom/nedeljom odvoje dva sata, sednu na tramvaj i dodju da gledaju Zvezdu. A znaju vec tri dana da zovu, kukaju i traze karte. Njih mi nije zao sto su izvisili, ovog decka mi jeste zao i nadam se da ce biti sa nama u utorak.
    (Sunce Slobode, 12. septembar 2018 16:25)

    # Link komentara

  78. Ljubav prema klubu je jedina ljubav koju pravi muskarac nikada ne menja.
     (ArtuDitu, 12. septembar 2018 16:24)

    # Link komentara

  79. Lepa sentiš priča i ništa više od toga. Ako si ti istinski navijač Zvezde kakvim se predstavljaš nije mi jasno kako to da nisi stao u red pred blagajnom stadiona bar pola sata pre otvaranje istih? Ja sam kao "grobar" stao u red u 10 h i 40 min. i uspeo da kupim 2 kpl karata za Istok-centar. Ne razumem da neko posećuje utakmice voljenog kluba i po žezi i po kiši i po ciči zimi a ne može ustati ranije i stati u red za ulaznicu izuzev ako su mu cene ulaznica visoke i nema para a stvarno su one mnogim delijama nedostupne jer su za naše životne uslove astronomske.
    (Bilal, 12. septembar 2018 16:22)

    # Link komentara

  80. Ja sam nabavio karte preko veze. Ne ide mi se bogzna kako, ali moze mi se. Ako me ne bude mrzelo, otici cu, a ako ne, mogu i da istapkam karte po 5x vecoj ceni...
    (Volina, 12. septembar 2018 16:22)

    # Link komentara

  81. Potpisujem. Isto prošao kao i on. Već sam pisao o tome ovde da se ne ponavljam. I kada prođe Lš, i kada nadam se, do sledeće sezone ne bude evropskih utakmica, ponovo na stadion. Jer svaka je utakmica velika kada igra Zvezda.
    (Millennium, 12. septembar 2018 16:22)

    # Link komentara

  82. Ja dobio kartu, a ne navijam za Zvezdu. :)
    Idem zbog Liverpula.
     (Kolt, 12. septembar 2018 16:21)

    # Link komentara

  83. Cista demagogija. Prvo, svi koji su clanovi kluba su imali pravo prece kupovine, a clanarina iznosi 1000din godisnje, sto je smesno. Tako da ako je neko toliki fan, sigurno je i clan i nije imao problem. Drugo, ko je imao sezonske karte, imao je cak 50% popusta na komplet za LS, sto je odlicna ponuda. I trece, i mimo svega ovoga, ako je neko toliko fan, mogao je da ode u red na vreme na stadion i da kupi karte. Tako sa cela ova prica je previse pateticna, a realnost je da je prodaja organizovana korektno i da su cene vise nego pristupacne (naravno, za nas standard to nije malo, ali realno nisu skupe).
    (Dejan, 12. septembar 2018 16:01)

    Ma kako da ne sve je sjajno organizovano samo Beogradjani i bliza okolina (sa ili bez clanske svejedno) su u maloj prednosti sto mogu otici na blagajnu stadiona a mi sto smo daleko ko nas sisa tucite se preko interneta za plafon 5000 karata ili sad placajte paprene cene. Pogledajte u oglasima skoro svi preprodavci su iz BG a oni upravo ce zaraditi na nama zvezdasima koji smo daleko
     (vele, 12. septembar 2018 16:21)

    # Link komentara

  84. Najgora je patetika navijaca.
     (###, 12. septembar 2018 16:20)

    # Link komentara

  85. Nisu karte rasprodate zato sto neko hoce da gleda cz.. prodato zbog napolija, psg.. i koga vec
    (The n, 12. septembar 2018 16:20)

    # Link komentara

  86. Pozdrav za ovog momka. Verujem da mu nije lako i da oseća nepravdu. Ja imam drugačije viđenje stvari.
    Deset puta su bolje utakmice sa lokalnim klubovima nego protiv ovih belosvetskih raspada.
    Ništa lepše nego kad nema atletske staze, pa ni tribine, a publika stoji tik uz teren. Dobro se izdernjaš, izređaš protivničkim navijačima i igračima bližu i dalju familiju, pa posle pivce i pravac kuća. Do naredne utakmice prepričavaš sa prijateljima događaje sa prethodne i spremaš se za sledeću.
    Nema UEFE, nema gurnjave za karte, nema vođa-narkodilera, nema murije, nema Nejmara...samo fudbal, pravi, muški.
    Pozdrav svim ljubiteljima fudbala !
     (KadPorastemBićuKengur, 12. septembar 2018 16:17)

    # Link komentara

  87. Ne mogu se pohvaliti da sam stalno na tribini, naravno, da mogu bio bih uvek samo je moja prćija 2,5 sata od Bg i ma koliko ja tvrdio da mi je CZ na prvom mestu, lagaću i vas i sebe! Voleo bih da neko javno kaže kome su i kako podeljene karte, zašto oni silni ljudi koji su čekali ispred mare ostadoše bez njih, zašto je bila onemogućena on-line kupovina karte!?
    Da li ste vi svesni da će 1/3 zapada i istoka biti ispunjena ljubiteljima fudbala a simpatizerima crno belog veša samo da bi gledali Napoli, PSG i Liv i zbog toga je cena tih tribina trebala biti još skuplja!?
    Ubeđen sam da će sever, kao i ostale tribine biti nemi posmatrač, kao jedna od parola sa nekog derbija, ima slike ali nema tona!
    Za Bari sam bio mlad, svega 13 god ali Salzbur nisam propusti, a to su po meni jedine dve utakmice koje imaju neku težinu mog vremena!
    Možda, kada malo bolje razmislim, odoh i ja u subotu ka Bg a neka utorak idu oni grlati, što vole više Zvezdu od nas...
    (5AP, 12. septembar 2018 16:12)

    # Link komentara

  88. Ako nekoga zanimaju plate igrača u FK Crvena Zvezda, znam da je za evropske nastupe u kvalifikacijama za Ligu šampiona ove i za nastupe u Ligi Evrope prošle godine (20.10.2017. do 7.9.2018), 12. igrač koštao zvezdu 234 000 evra. Ovo je cifra za utakmice bez nastupa u domaćim takmičenjima. Dobra lova za jednu sezonu u Evropi.
    (zmajognjeni, 12. septembar 2018 16:12)

    # Link komentara

  89. Nazalost i ja sam isto prosao nocas nisam mogao da spavam koliko mi bilo krivo sto preko interneta nisam uspeo kupim (prvi put mi se desilo) a daleko sam od BG. Sad gledam i psujem po oglasima koji duplo ili troduplo naplacuju ulaznice. Ja znam da se tesko ovde zivi al koliko volim Zvezdu pa nebi prodao moje karte da ih imam nizasta, a ovi tapkarosi stali u red juce i pokupovali. Umesto da se rese takvih i bude samo internet prodaja gde prednost imaju prvo clanovi i sezonske karte, pa onda oni koji cesto dolaze na domace ili evropske utakmice pa tek onda da se prodaje onima koje Zvezda zanima jednom u 5 godina ili dolaze da gledaju samo zbog protivnika. Ogorcen sam ko ce mene da nagradi sto sam na prethodnih ne znam ni koliko godina dolazio na sve evropske utakmice, derbije i jos neke prvenstvene a moram da prevalim 400km. Iticket u svojoj bazi podataka mi je svedok sve sam preko njih kupovao a sad je onaj tapkaros vredniji od mene samo sto zivi u BG.
     (bez karte, 12. septembar 2018 16:08)

    # Link komentara

  90. Gledaces Zvezdu protiv Radnika ? Da si je gledao protiv Dinama ili Čuke, dobio bi karte za LŠ. Članarina za godinu dana je 1000 din. Samo 1000 din. Da si imao clansku kartu, dobio bi karte za LŠ.
    (ultrabgd, 12. septembar 2018 16:08)

    # Link komentara

  91. Cek bre malo...ako je stalno na Marakani, kako to da nema clansku kartu koja kosta 5 evra ili kako to da nema sezonsku kartu ili kako to da nema ni jednu ulaznicu sa prvenstva od ove sezone? Samo jedan od ova tri uslova da je imao, jos prosle sedmice je mogao da ima paket ulaznica. Malo je ovo sve nelogicno.
    (Rep.Srpska, 12. septembar 2018 15:55)

    Upravo to, tip kisne na utakmicama gde je ulaz besplatan pa bi sada da za džabe gleda jer "voli" klub.. Koga briga, plati karte pa gledaj, u čemu je problem? Zvezda LŠ nije igrala 30 godina, da si svake godine verovao u LŠ i odvajao 5 evra, sada bi imao.
     (Adriano_Galliani, 12. septembar 2018 16:06)

    # Link komentara

  92. Zvezdi trebaju navijaci koji će plaćati skupe karte a ne koji vole klub. Sa njima su i došli do toga da država sipa milione i tu rupu bez dna.
     (Adriano_Galliani, 12. septembar 2018 16:04)

    # Link komentara

  93. nema potrebe za ovim,svako je mogao da uzme clansku i godisnju,100 metara od blagajne uzmes godisnju i zaboravis redove,e sad ce neko reci skupo je,ok ako je skupo ti onda u kafanu pa odande preko arene gledas
    (tuco benedicto, 12. septembar 2018 16:03)

    # Link komentara

  94. Cista demagogija. Prvo, svi koji su clanovi kluba su imali pravo prece kupovine, a clanarina iznosi 1000din godisnje, sto je smesno. Tako da ako je neko toliki fan, sigurno je i clan i nije imao problem. Drugo, ko je imao sezonske karte, imao je cak 50% popusta na komplet za LS, sto je odlicna ponuda. I trece, i mimo svega ovoga, ako je neko toliko fan, mogao je da ode u red na vreme na stadion i da kupi karte. Tako sa cela ova prica je previse pateticna, a realnost je da je prodaja organizovana korektno i da su cene vise nego pristupacne (naravno, za nas standard to nije malo, ali realno nisu skupe).
    (Dejan, 12. septembar 2018 16:01)

    # Link komentara

  95. Bice 50% ljudi koji su poslednji put bili pre 10 godina i vise ili nikad...Na zalost neki pravi navijaci ispastaju....takvi ne trebaju Zvezdi,ali tako je kako je...
    (Nikola, 12. septembar 2018 16:00)

    # Link komentara

  96. CIGANIN,a ne delija! Moje poštovanje!
    (Pedja72, 12. septembar 2018 16:00)

    # Link komentara

  97. ne treba ni da bude pismo potpisano, dovoljno je da pogledaju čiji je post i da mu pošalju poruku
     (ivan, 12. septembar 2018 16:00)

    # Link komentara

  98. Čujem... Rasprodata si. Za mene nema...

    Ovo treba da napišem komšinici Mici. ;)
     (neum, 12. septembar 2018 15:59)

    # Link komentara

  99. Ako je ikako moguce, omoguciti autoru da gleda sve utakmice Zvezde u LS. I u gostima i kuci. Prava ljubav prema svom klubu, bez reci mrznje prema nekom drugom, pravi navijac. Verujem da ih ima jos puno bez obzira za koga navijaju. Aj pa neka nam je sa srecom, svima!
     (Milan, 12. septembar 2018 15:58)

    # Link komentara

  100. Nadam se da ce pronaci ko je ovaj covek, da ga hitno posalju na lecenje.
    (2CRAZY, 12. septembar 2018 15:58)

    # Link komentara

  101. zvezdasa ima nekoliko miliona.
    stadion ne moze da primi toliko.
    strpljenje. Igrace zvezda u narednim godinama jos LS
    sada je euforija oko utakmica prevelika
    (kalcokera, 12. septembar 2018 15:57)

    # Link komentara

  102. Autor teksta je vlasnik i jedini administrator instagram stranice sve_o_fk_crvenazvezda, nadam se da ce mu klub omoguciti da gleda utakmice LS.
    (Milos92, 12. septembar 2018 15:57)

    # Link komentara

  103. Ko mu je kriv što ako je toliko voli nije kupio sezonsku za 4500 i onda paket za sever za 3750...onda daj tapkarosu 100e ko te šljivi...
     (milek, 12. septembar 2018 15:57)

    # Link komentara

  104. Ovo me podseca na Bogdana Diklica u ?Maratoncima: Svi su mi govorili da si kurva, a ja im nisam verovao
     (NbgDeki, 12. septembar 2018 15:55)

    # Link komentara

  105. Emotivno da...ali za sta? Za Terzicevu i Vucicevu igracku?
     (Nikola, 12. septembar 2018 15:55)

    # Link komentara

  106. Cek bre malo...ako je stalno na Marakani, kako to da nema clansku kartu koja kosta 5 evra ili kako to da nema sezonsku kartu ili kako to da nema ni jednu ulaznicu sa prvenstva od ove sezone? Samo jedan od ova tri uslova da je imao, jos prosle sedmice je mogao da ima paket ulaznica. Malo je ovo sve nelogicno.
    (Rep.Srpska, 12. septembar 2018 15:55)

    # Link komentara

  107. Ma to neki tapkaros garant sastavio. Trenutno su puni genijalnih ideja. Sad samo ceka da ga pronadju, poklone mu 3 paketa, pa da ih lepo preproda. :)
     (abraksas, 12. septembar 2018 15:55)

    # Link komentara

  108. Dati coveku besplatne ulaznice za mec sa Radnikom iz Surdulice. Pateticar
     (NbgDeki, 12. septembar 2018 15:54)

    # Link komentara

  109. Mislim da je tekst prvi put objavljen na instagram nalogu sve_o_fk_crvenazvezda tj. ja sam ga tu najpre video a i na nalogu se cesto mogu naci slicni isto tako kvalitetni tekstovi. Svakako smatram da autora treba nagraditi

    pozz
     (tyler durden, 12. septembar 2018 15:53)

    # Link komentara

  110. Malo je pateticno okrivljivati ljude zato sto hoce da gledaju Zvezdu protiv velikana, gde joj je i mesto, ali ne bi da idu u Surdulicu. To cesto rade ovde komentatori i ljudi na stadionu. Ja ironicno nema sanse da odem na dve od ove tri utakmice, a godisnje zbog posla svakako odem na mozda 3-4. Predaleko mi je i puno vremena mi oduzima. Medjutim, takva situacija je oduvek. Stadion je uvek bio prepun na evropskim utakmicama, a nesto prazniji na domacim. Ne verujete? Pa pun je internet podataka i klipova. Recimo, derbi 1989. je posmatralo oko 40000 gledalaca, a stadion je primao 97000. Protiv velike vecine protivnika, broj gledalaca je bio oko, pa cak i ispod 20000, a na evropskim utakmicama je isao i do 100000. Dakle, ovo nije nista novo, niti lose i ne treba praviti takvu famu oko svega.
     (dex, 12. septembar 2018 15:52)

    # Link komentara

  111. Kakva patetika...Sta sludjenost loptanjem uradi od coveka.
     (freespirit, 12. septembar 2018 15:51)

    # Link komentara

  112. Odmah ALI ODMAH ISTOG TRENA, predsednik , direktor, ili bilo ko iz uprave, trener, kapiten,..... bilo ko, ko prvi pročita ili čuje za ovo mora, PONAVLJAM MORA:
    1) da nađe ovog čoveka kako zna i ume
    2) da obezbedi i da mu POKLONI, PONAVLJAM PO- KLO- NI, komplet karata
    ako ste ljudi i ako imate srca...
     (Najveci zvezdas ikad, 12. septembar 2018 15:50)

    # Link komentara

  113. Nije ona rasprodata, nego pdjeljena. Svaka čast za tekst
     (zdravkors, 12. septembar 2018 15:50)

    # Link komentara

  114. Ovih dana cu da napravim spisak najplacenijih igraca crvene zvezde. 11 na terenu i za cuvenog 12 igraca. Koliko je do sada FK morao novca da plati usluge 12og igraca u prosloj i ovoj sezoni? Ili u ovoj godini. Da vidimo koliko nas taj igrac kosta, da li mu je plata prevelika.

    Naravno, uracunacu cinjenicu da kupuju karte. Mada bi karte svakako bile kupljenje. Bar toliko. I prazan stadion, koliko je zvezda izgubila od praznog stadiona.

    Pa da vidimo kako izgleda lista najplacenijih igraca u klubu...
    (zmajognjeni, 12. septembar 2018 15:49)

    # Link komentara

  115. Vrh!
    (ranac, 12. septembar 2018 15:48)

    # Link komentara

  116. Povracacu !!!!!
     (Prosinecki- Zvezdin cetnik, 12. septembar 2018 15:47)

    # Link komentara

  117. Све о фк црвена звезда. Лик је легенда.
     (србујем, 12. septembar 2018 15:45)

    # Link komentara

  118. Iz oka mi suza kanu na telefon... Koliko se voli Zvezda, to znamo samo mi koji imamo sreću da u srcu nosimo crveno-bele boje!
    (veliki strumf, 12. septembar 2018 15:44)

    # Link komentara

  119. Pa ako je uvek tu onda mora da ima sezonsku, a sa sezonskom je imao pravo preče kupovine, zar ne? Možda čovek nema para, neću da ulazim u razloge, ali klub realno nikako drugačije nije mogao da izađe u susret najredovnijima nego da im ponudi pravo preče kupovine, pritom su i članovi kluba imali popust ako sam dobro pohvatao.

    I pitanje, nije ostavljen nikakav kontingent ulaznica za pojedinačnu prodaju pred utakmice??
     (kpp, 12. septembar 2018 15:43)

    # Link komentara

  120. kakva slika mare, nikad necu zaboraviti prvi ulazak na sever sa caletom, april 81.
     (goran, 12. septembar 2018 15:42)

    # Link komentara

  121. Nema karata, decko. Sto nisi otisao na vreme na blagajnu? Patetika ovde ne pomaze, sedi 1!
     (Mikii, 12. septembar 2018 15:41)

    # Link komentara

  122. Svi ti koji idu na svaku utakmicu, pretpostavljam da su članovi kluba najmanje,imali su pravo od četvrtka do utorka da kupe karte. Od utorka su imali obični ljudi koji žele da uveličaju dogadjaj i za njih je ostalo karata koliko je ostalo. Ne znam sta dalje želite VERNI NAVIJAČI?
     (kupovina karata, 12. septembar 2018 15:41)

    # Link komentara

  123. najezio sam se. respect
     (Dzukela, 12. septembar 2018 15:40)

    # Link komentara

  124. Laže, samo ume s rečima...
     (Imen Prezimenov, 12. septembar 2018 15:39)

    # Link komentara

  125. Prelepo, nazalost ima mnogo takvih. Kad bi samo pola doslo na Superligu, gde bi nam bio kraj
     (Marko, 12. septembar 2018 15:38)

    # Link komentara

  126. Nemojte toliku patetiku, ko čovek i okoreli zvezdaš vas molim.
    (dobri narcis, 12. septembar 2018 15:38)

    # Link komentara

  127. Sve velike utakmice osamdesetih gledo.
    Devedesetih svaki dolazak u B G koristio za posjetu i gladanje.
    Od prvog dana redovan clan i u najtezim trenutcima slao pomoc 2 puta po 200 €.
    Sada ti moja ZVEZDO mozes sama.
    Ja cu te pratiti koliko mogu i uvjek u srcu nositi.
    Nemoram te gledati , srecan sam sto si ozdravila !!!
    (Tubic, 12. septembar 2018 15:37)

    # Link komentara

  128. Patetično...
     (žuži, 12. septembar 2018 15:37)

    # Link komentara

  129. Auuu...kada je tebi fudbal i stadion najvaznija stvar na svetu, ti si u opasnom problemu.
    (Zoran, 12. septembar 2018 15:37)

    # Link komentara

  130. Da ai uzeo clansku kartu kad si isao na te "male" utakmice sad bi imao karte,tako da nema kukanja
    (milos, 12. septembar 2018 15:36)

    # Link komentara

  131. Iscasenje mozga...
     (Bakster, 12. septembar 2018 15:36)

    # Link komentara

  132. Ljudi ne lozite se ne dolaze ljudi zbog Zvezde nego zbog Liverpula i PSGa i Napolija.Pa evo ako na tim tekmama bude 40% zvezdinih navijaca,bice uspeh!!!Pogotovo protv Liverpila gde ce glat 50% marakane biti Skauzeri 50% Delije
    (igor, 12. septembar 2018 15:36)

    # Link komentara

  133. Clanarina je 1000 dinara, alooo ljudi! Svi clanovi su imali obezbedjene karte. To je najnizi nivo povezanosti sa klubom. Ko nije u stanju to da izdvoji, ne zasluzuje nikakve privilegije!
    (Misa, 12. septembar 2018 15:35)

    # Link komentara

  134. Lepo. Bez jadikovanja i ridanja kao mnogi. Jedino je šteta što će, umesto njega, na stadion dolaziti ljubitelji komercijalnog sporta koji bi da navijaju za, npr. Liverpul, a Enfild neće videti u životu.
     (Mongoloid, 12. septembar 2018 15:35)

    # Link komentara

  135. Nek kazu koji je brat pisao ovo, dacu mu karte, nikad nije problem da se uzme bar kod od tapkarosa koji preprodaju karte na netu a slikaju barkod i napravi nova karta, samo treba da udje pre njega ili onog koji je kupio kartu od tapkarosa.

    PS: da znate, nemojte kupovati od tapkarosa karte, rizikujete da vam se ovo desi.
    (..., 12. septembar 2018 15:33)

    # Link komentara

  136. sta su suradi?
    (:), 12. septembar 2018 15:32)

    # Link komentara

  137. Ovom coveku trebaju da daju karte ne samo za njega,nego i za zenu i decu!Ljudina!
    Pozdrav od Grobara
    (Nikola, 12. septembar 2018 15:32)

    # Link komentara

  138. To je to...ni reci vise!!!
     (mrzim da radim subotom, 12. septembar 2018 15:32)

    # Link komentara