Petak, 31.08.2018.

18:48

Krkić ne dolazi, Marin, Boaći i Čaušić stigli u zvezdu

Fudbalski klub Crvena zvezda pokušava u poslednjim satima prelaznog roka da završi veliki posao tako što bi dovela Marka Marina i Ričmonda Boaćija.

Izvor: PT

Krkiæ ne dolazi, Marin, Boaæi i Èaušiæ stigli u zvezdu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

nindja

pre 5 godina

čitam ove komentare o Marinu, igrom slučaja licno znam momka, on i njegov otac su jedni od najvećih navijača zvezde, tako da kad bi došao ostavio bi srce na teren

nex

pre 5 godina

Ljudi,stoper nam treba. Degenek jeste srcan,ali je treca klasa. Mnogo losu procenu ima,postavljanje i tajming su mu ocajni. Tehnika na nivou super lige nase ili druge lige.
Za LŠ.... Rupa. Pa zamislite sta ce da mu rade Nejmar i Mbape samo.

riksha

pre 5 godina

Uz Boaćija, samo jedan kvalitetan centralni vezni. Salzburg nas je razbio na sredini. Zato je odbrana bila pod velikim pritiskom, i zato je kiksirala.

RS-BL

pre 5 godina

Otkada su izvučeni parovi u grupama LŠ postavlja se pitanje da li Zvezda može uzeti barem bod. Mislim da može, ali uz prava pojačanja, a Boaći je svakako jedno od njih. Možda nije najkvalitetniji centarfor koga Zvezda može da dovede, ali s njim definitivno neće postojati problem adaptacije što je često i presudno za kvalitet igara novog igrača u timu. Zbog čega kažem da Zvezda može do boda. Navešću samo dva primjera koja mi padaju na pamet (bez da guglam) u LE relativno skoro Hapoel Ber Ševa (ili kako se već zove) dobila je Inter, u LŠ prošle godine Hapoel Tel Aviv (čini mi se) otkidao je bodove Dortmundu. Tako da uvijek postoji mogućnost, pogotovo što više faktora o tome odlučuje (da li je neko obezbijedio prolaz, pa neće igrati s prvim timom i čuvaće se, može se desiti isključenje igrača na samom startu što otvara priliku itd.) Odgovor na pitanje da li se pojačati je svakako. Samo remi u LŠ donosi skoro milion, tako da samo jedan jedini remi otplacuje igrača kao što je sada slučaj s Boaćijem. Naravno ima i onih koji kažu razigravati mlade. Slažem se, ali zajedno sa iskusnim, jer realno ukoliko se ne pruži pristojan otpor koji klub će kupiti igrača iz tima koji prima po pet komada, plus šta će ti igrači i biti u stanju pokazati u izgubljenoj utakmici. Sportski pozdrav

my way

pre 5 godina

Борјан - Савић, Бабић/Дегенек, Стојковић, Родић - Крстичић, Ебисилио, Чаушић - Бен, Марин, Боаћи. Може, може...
(my way, 31. avgust 2018 19:12)
A Kafu? A Jovičić? Jovančić? I realno meni bi pre igrao Babić umesto Savića, ali ja se je pitam ništa ?
(Ko je Zivac? najveci poznavalac fudbala na svetu, 31. avgust 2018 19:25)

По ономе што сам ја видео Дегенек је у одбрани већа рупа од Савића. Што се тиче Кафуа, Јовичића и Јованчића, када се опорави Ебисилио и ако дођу Марин и Чаушић мораће боље да би имали место.

sophrano

pre 5 godina

Babić je svakako pouzdaniji štoper od Savića. Sada se postavlja i pitanje bočnih pozicija. Postojeća rešenja su problematična.. Igrači su ili van forme ili ne igraju na prirodnoj poziciji..

ja

pre 5 godina

@ (Golgeter, 31. avgust 2018 19:38)

Da, i baš je bezveze što dovodimo još jednog štopera. Jes Boaći dobar, ali već imamo Savića i Degeneka...

Nikola

pre 5 godina

kaze ovaj dole "40.milliona smo zaradili?!"
(hahahaha, 31. avgust 2018 19:12)
Ne znam sto se smejes u nick-u.Ne verujes ili si srecan?U svakom slucaju nismo jos 40 ali blizu smo toga.Videcemo kako ce sezona ici dalje.Od transfera ove godine do sad smo zaradili 14,14 mil€,prema transfermarketu.Onda od ulaska u LS 15.25 mil.€,plus bonus od 2.21 mil € koji daje LS od ove godine za desetogodisnji rang.Primera radi Real ce dobiti najvise 35 mil.€,a AEK najmanje 1.8 mil.To kad se sve sabere cista zarada do sad od ove sezone je 31,6 mil€.E sad kad se tu uracunaju tv prava,ulaznice,sponzori,pa jos ako uzmemo koji bod...realno je da doguramo do tih 40mil,a mozda i prebacimo preko toga.Sad treba samo biti pametan i od Zvezde napraviti redovnog ucesnika LS,i godinu po godinu polako,jer nista ne ide preko noci traziti priliku i napasti sami vrh.Nije nerealno jer ipak je to fudbal,ne pobedjuju uvek najbolji na papiru.Toga smo se nagledali x puta.Vratice se SLAVNI DANI.

ja

pre 5 godina

@ (Pako Alkaser, 31. avgust 2018 19:13)

Prijatelju, Boaći ima prosek u Zvezdi od približno jednog gola po utakmici. Mi još od Pančeva nismo imali tako efikasnog strelca (pritom su i njega hranili loptama - nije driblao čitavu odbranu da bi dao gol). Čak i gol-mašina Pjanović je na nekih 0.7 golova po utakmici...

vladan

pre 5 godina

Marin je tip igraca Luka Modric....to fali Zvezdi.Borjan Stojkovic Savic Degenek Rodic Jovicic Krsticic Marin Kafu Ben Boaci.....pa i nije tako lose...

Само кажем

pre 5 godina

Не треба заборавити да нас је исти тај Марин одбио љетос тражећи неки уноснији трансфер у Кину или САД док је Боаћи истог момента када га је Звезда контактирала желио да се врати али да му Кинези нису дали.У преводу имате једног којег покреће новац и светла ЛШ и други којем је Звезда друга кућа и који је био спреман да се одма стави на располагање и да ту исту ЛШ "заради" . Не знам зашто је Терзић толико запео за Марина, ал ајде,имао је доста добрих потеза у задњих неколико година па има велики кредит код навијача.Мишљења сам да позицију лијевог крила може сасвим коректно да одраде Бен или Кафу.Сад ми није јасно зашто су бразилца уопште и доводили,ваљда је требао бити замјена за Радоњића.Нагомилавамо скупе играче а то баш није најпаметније иако са ЛШ финансијски можемо да поднесемо тако нешто.Највећи проблем је ријешен са доласком Боаћија но преостаје још најмање један.Примјетно је да Јовичић ипак нема квалитет за ЛШ.Трчи он,пресече неки опасан напад али организационе способности су му под великим знаком питања...Такође због висине губимо и ваздушне дуеле и контролу на средини а тај луксуз не можемо да приуштимо.Мислим да је та позиција много преча него лијево крило и да се свим силама треба концентрисати на довођење Чаушића а не Марина.Проблем је и Савић али премало времена а још мање квалитетних штопера на тржишту да би се било шта учинило тим поводом...

ja

pre 5 godina

@ (cccc, 31. avgust 2018 19:03) 

Terzić je bio profesionalni fudbaler - igrao je za OFK-u 9 godina, posle i u Grčkoj. Bio je predsednik OFK-e, predsednik Fudbalskog saveza i sada je na čelu Zvezde. Dakle, reč je o čoveku koji je čitav svoj život u fudbalu I drago mi je što je tako, jer kompletnu Zvezdinu upravu čine ljudi koji su bili ili jako dobri sportisti u svoje vreme ili su dugogodišnji sportski radnici. A s druge strane brda - Vučelić, Vazura, Vuletić,... Ne da nisu igrali fudbal, nego sam za neke siguran da nisu odradili ni čas fizičkog u osnovnoj školi. Ako se ne varam, od celokupnog partizanovog mendžmenta, jedino je Ilijev bio fudbaler. Čak i direktor omladinske škole nije igrao fudbal...

Pepsi

pre 5 godina

Kako bi to dobro biloooo! Rodic mora podici igru na visi nivo i sve ostalo je dobro. Kad ih Miloje ukomponuje bice ekipa koja moze daleko. Da je slabija grupa pa da se nadamo prolasku ali..
U svakom slucaju bravo i samo napred. Valjda ce i komsije da rastjeraju bombe i pocnu pametnije raditi.

Dođite na stadion!

pre 5 godina

Ne razumem šta će nam Marin. Njegov zenit je davno prošao. Na njegovoj poziciji imamo Ebesilija, Simića i Melega koji još uvek nije fizički spreman. Mislim da njegovim dovođenjem ne bismo ništa dobili, osim nezadovoljstva pojedinih prvotimaca. Baš zato što Miloje voli da rotira, imamo sasvim dovoljno igrača. Dati preko milion evra za Marina je promašena investicija.

nelix

pre 5 godina

jao kao navijac partizana, prvenstevno se radujem zvezdinom prolasku u ls, i bas mi se dopada ovo angazovanje oko igraca da se pojaca igracki kadar naseg rivala, msm da bi ovo trebala da bude i lekcija upravi partizana, kako se treba poslovati i odrzavati kvalitet jednog tima, na cmeu zvezda uspesno radi od kada je tu miloje, a ona razna prepucavanja ostavimo po strani, podrzimo srpski klub u evropi, bez obzira za koje boje navijali, nase moramo da podrzimo protiv stranih klubova... pa srecno u ls i sto bolje rezultate da ostvarite

my way

pre 5 godina

Борјан - Савић, Бабић/Дегенек, Стојковић, Родић - Крстичић, Ебисилио, Чаушић - Бен, Марин, Боаћи. Може, може...

Ko je Zivac? najveci poznavalac fudbala na svetu

pre 5 godina

Борјан - Савић, Бабић/Дегенек, Стојковић, Родић - Крстичић, Ебисилио, Чаушић - Бен, Марин, Боаћи. Може, може...
(my way, 31. avgust 2018 19:12)
A Kafu? A Jovičić? Jovančić? I realno meni bi pre igrao Babić umesto Savića, ali ja se je pitam ništa ?

ProdigyCZ

pre 5 godina

Bocko je potpisao,jeste da ume da omasi ali je mnogo bitan igrac bio prosle godine za nas,itekako je koristan,ume odlucno zadrzi loptu i prosledi kad nemamo igru,a protiv ovih ce svaki posed biti zlata vredan.I Marina daj,nego sta,ozbiljan je to igrac,ne daj boze da se neko povredi pa da igramo sa Srnicem ili Milicem po krilu,neka hvala.I Simic je jos zelen.

E

pre 5 godina

Nadam se da ce Boaci stvarno doci a za Marina mislim da nije potreban jer na toj poziciji imamo odlicnog Ebisilja za LS i Melega za domace takmicenje

veliki strumf

pre 5 godina

Ma koji Marin... Nije hteo da dođje, otišao za veliku lovu -ćao! Uz to igra po desnoj strani, a tu imamo Bena, Kafua, Srnica, Simića, Milica... Za levu nemamo nikog, odlaskom Radonjića. Zaradili smo 40 miliona ove sezone PD transfera, UEFA i Gasproma - otvorite se i kupite neko dobro levo krilo za 2-3 miliona.

KAZNA KRU

pre 5 godina

Vidim da se neki komentatori ovde olako odriču nadmetanja u grupi i tvrde kako nam ne trebaju pojačanja i da treba da čuvamo lovu, jer smo, po njima, već ispali iz konkurencije za prolazak dalje. Epa gospodo ne radi se to tako, ko je sportista tako ne razmišlja, treba da se ide laganim korakom iz utakmice u utakmicu, ako ni zbog čega drugo, ono bar zbog toga što svaka pobeda donosi 2,7, a nerešena 0,9 miliona evra. Dakle, pojačanja što pre, ko god da može da se dovede, dobrodošao je!

očigledno

pre 5 godina

Nema sta ni da se pojacavamo nesto, popuniti malo mesta koja skripe i to je to. Nema tog igraca kog Zvezda moze da dovede da prodje i u LE. Drago mi je sto smo izvukli ovakvu grupu, ali treba biti realan i priznati da bi svaki bod bio cudo, a treba nam makar 4-5 da bi otisli u LE. Primarni cilj je da se igraci pokazu na velikoj sceni i sticu iskustvo i nazalost i da se prodaju, da se klub stabilizuje i redovno kvalifikuje u LS (nije neuspeh ni LE). Tako cemo vremenom imati bolji tim i docekacemo i neku laksu grupu gde cemo moci da se takmicimo i napravimo korak dalje, ali nazalost se kod nas nista ne moze planirati tako daleko u buducnost...

Sale

pre 5 godina

Sta sve ljudi komentarisu 'nemojte Marina' 'prodajte Srnica' a Milica niko da spomene, slab i za domace prvenstvo, pa Srnic je za njega Mbape, pogledajte razliku protv Salcburga kad je izveden iz igre. Boaci jeste masio sanse ali mnogo znaci napred, brz je, odvlaci igrace, prati igru, dobro se gradi, sve u svemu daleko kompletniji igrac od Pavkova i Stojiljkovica.

Pako Alkaser

pre 5 godina

Boaći je verovatno već potpisao novi ugovor sa Zvezdom, ali ja ne mogu da zaboravim ona njegova dva promašena zicera protiv Arsenala u Londonu, dečko
je prosečan igrač, bolje da su angažovali Sioa iz Mompeljea, a Marin je već ekstra pojačanje. Boaći ne ume sam da stvori šansu, to je napadač koga
trebate stalno da "hranite" loptama da bi iskoristio tek po neku priliku.

prekoOkeanskiZvezdaši

pre 5 godina

Malo mi je lakše jer se ovo sa Krkićem izjalovilo. Terzić i Mrkela treba da znaju da je tek ovo pravi ispit njihovog poslovanja. Iako odjednom ima para to je ista ona Zvezda sa milionskim dugom. Sad treba biti pametan i ne juriti bogzna kakav rezultat u LŠ i bogzna kakve izduvane igrače, već dovesti perspektivne igrače na problematičnim pozicijama: prvo odbrana, onda napad. Igrače koji će se boriti kao Pavkov u Salzburg-u, koje ćemo afirmisati preko LŠ i koji će nam doneti titulu.

Cika Djura

pre 5 godina

Objavljena vest da se Boaci vratio.Terza i Mrkela majstori.Prodas ga za 5,5 miliona vratis na pozajmicu a otkup.ugovora 2,5 miliona.Tako se to radi

ojha

pre 5 godina

Ne znam kome treba igrac koji je u konstantnom padu. Ako vec moramo dovesti nekoga neka to onda bude mladji igrac koji jos ima nade oživjeti svoju karijeru.

M

pre 5 godina

(cccc, 31. avgust 2018 19:03)
Bio je dobar fudbaler krajem 80 tih i tada se pisalo da završava ekonomski fakultet.Nije cvjećka ali ne može mu se osporiti da zna.

Bijela

pre 5 godina

sad kad smo ušli svojom snagom i voljom, i srećom u Salzburg, i kad igramo Ligu šampiona, gosp. Marin bi da dođe i igra. ne treba nam!

Miroslav

pre 5 godina

Gledam ovde neki pisu da nam je problem odbrana i napad ja bi pre reko sredina, treba neki igrac u sredini koji je miran sa loptom zna da primi da povuce napred asistira da bar na nesto to lici

Slobo

pre 5 godina

Boaći je verovatno već potpisao novi ugovor sa Zvezdom, ali ja ne mogu da zaboravim ona njegova dva promašena zicera protiv Arsenala u Londonu, dečko
je prosečan igrač, bolje da su angažovali Sioa iz Mompeljea, a Marin je već ekstra pojačanje. Boaći ne ume sam da stvori šansu, to je napadač koga
trebate stalno da "hranite" loptama da bi iskoristio tek po neku priliku.
(Pako Alkaser, 31. avgust 2018 19:13) # Link komentara

Da Boaci ima bolje realizatorske sposobnosti igrao bi verovatno u nekom iz ova 3 preostala tima iz grupe. Ali Boaci nama znaci mnogo. Otvara se fantasticno i shiri protivnicku odbranu. Ima solidan sut sa distance , odlicno gradi loptu, i daje nam sansu da kao tim igramo u tranziciji.Dobar je i u skoku.

NBGD

pre 5 godina

Mislim da ne treba da se razbacujemo parama nego uzeti špica i kraj. Prodazi Srnica i jos nekoga iz veznog reda jer mislim da je tu vec mala gužva jer Meleg jos nije zaigrao posteno. A onda pred kraj sezone odraditi neki lep transfer u Zvezdu. Treba prvo biti stabilan klub jer onda je i lakse privuci igraca kad zna da su mu primanja redovna.

Aleksa

pre 5 godina

ne treba mnogo trošiti na pojačanja... u LŠ nam je i 3. mesto misaona imenica... moooooožda, ali baš baš da se poklope sve kockice... malo ojačati ekipu da našu ligu dominantno osvojimo, pa dogodine opet grupna faza evropskog takmičenja... p.s. hvala Bogu što Krkića niste uspeli da dovedete...

Aleksa

pre 5 godina

ne treba mnogo trošiti na pojačanja... u LŠ nam je i 3. mesto misaona imenica... moooooožda, ali baš baš da se poklope sve kockice... malo ojačati ekipu da našu ligu dominantno osvojimo, pa dogodine opet grupna faza evropskog takmičenja... p.s. hvala Bogu što Krkića niste uspeli da dovedete...

nelix

pre 5 godina

jao kao navijac partizana, prvenstevno se radujem zvezdinom prolasku u ls, i bas mi se dopada ovo angazovanje oko igraca da se pojaca igracki kadar naseg rivala, msm da bi ovo trebala da bude i lekcija upravi partizana, kako se treba poslovati i odrzavati kvalitet jednog tima, na cmeu zvezda uspesno radi od kada je tu miloje, a ona razna prepucavanja ostavimo po strani, podrzimo srpski klub u evropi, bez obzira za koje boje navijali, nase moramo da podrzimo protiv stranih klubova... pa srecno u ls i sto bolje rezultate da ostvarite

Cika Djura

pre 5 godina

Objavljena vest da se Boaci vratio.Terza i Mrkela majstori.Prodas ga za 5,5 miliona vratis na pozajmicu a otkup.ugovora 2,5 miliona.Tako se to radi

prekoOkeanskiZvezdaši

pre 5 godina

Malo mi je lakše jer se ovo sa Krkićem izjalovilo. Terzić i Mrkela treba da znaju da je tek ovo pravi ispit njihovog poslovanja. Iako odjednom ima para to je ista ona Zvezda sa milionskim dugom. Sad treba biti pametan i ne juriti bogzna kakav rezultat u LŠ i bogzna kakve izduvane igrače, već dovesti perspektivne igrače na problematičnim pozicijama: prvo odbrana, onda napad. Igrače koji će se boriti kao Pavkov u Salzburg-u, koje ćemo afirmisati preko LŠ i koji će nam doneti titulu.

Pepsi

pre 5 godina

Kako bi to dobro biloooo! Rodic mora podici igru na visi nivo i sve ostalo je dobro. Kad ih Miloje ukomponuje bice ekipa koja moze daleko. Da je slabija grupa pa da se nadamo prolasku ali..
U svakom slucaju bravo i samo napred. Valjda ce i komsije da rastjeraju bombe i pocnu pametnije raditi.

Slobo

pre 5 godina

Boaći je verovatno već potpisao novi ugovor sa Zvezdom, ali ja ne mogu da zaboravim ona njegova dva promašena zicera protiv Arsenala u Londonu, dečko
je prosečan igrač, bolje da su angažovali Sioa iz Mompeljea, a Marin je već ekstra pojačanje. Boaći ne ume sam da stvori šansu, to je napadač koga
trebate stalno da "hranite" loptama da bi iskoristio tek po neku priliku.
(Pako Alkaser, 31. avgust 2018 19:13) # Link komentara

Da Boaci ima bolje realizatorske sposobnosti igrao bi verovatno u nekom iz ova 3 preostala tima iz grupe. Ali Boaci nama znaci mnogo. Otvara se fantasticno i shiri protivnicku odbranu. Ima solidan sut sa distance , odlicno gradi loptu, i daje nam sansu da kao tim igramo u tranziciji.Dobar je i u skoku.

očigledno

pre 5 godina

Nema sta ni da se pojacavamo nesto, popuniti malo mesta koja skripe i to je to. Nema tog igraca kog Zvezda moze da dovede da prodje i u LE. Drago mi je sto smo izvukli ovakvu grupu, ali treba biti realan i priznati da bi svaki bod bio cudo, a treba nam makar 4-5 da bi otisli u LE. Primarni cilj je da se igraci pokazu na velikoj sceni i sticu iskustvo i nazalost i da se prodaju, da se klub stabilizuje i redovno kvalifikuje u LS (nije neuspeh ni LE). Tako cemo vremenom imati bolji tim i docekacemo i neku laksu grupu gde cemo moci da se takmicimo i napravimo korak dalje, ali nazalost se kod nas nista ne moze planirati tako daleko u buducnost...

E

pre 5 godina

Nadam se da ce Boaci stvarno doci a za Marina mislim da nije potreban jer na toj poziciji imamo odlicnog Ebisilja za LS i Melega za domace takmicenje

veliki strumf

pre 5 godina

Ma koji Marin... Nije hteo da dođje, otišao za veliku lovu -ćao! Uz to igra po desnoj strani, a tu imamo Bena, Kafua, Srnica, Simića, Milica... Za levu nemamo nikog, odlaskom Radonjića. Zaradili smo 40 miliona ove sezone PD transfera, UEFA i Gasproma - otvorite se i kupite neko dobro levo krilo za 2-3 miliona.

NBGD

pre 5 godina

Mislim da ne treba da se razbacujemo parama nego uzeti špica i kraj. Prodazi Srnica i jos nekoga iz veznog reda jer mislim da je tu vec mala gužva jer Meleg jos nije zaigrao posteno. A onda pred kraj sezone odraditi neki lep transfer u Zvezdu. Treba prvo biti stabilan klub jer onda je i lakse privuci igraca kad zna da su mu primanja redovna.

ja

pre 5 godina

@ (cccc, 31. avgust 2018 19:03) 

Terzić je bio profesionalni fudbaler - igrao je za OFK-u 9 godina, posle i u Grčkoj. Bio je predsednik OFK-e, predsednik Fudbalskog saveza i sada je na čelu Zvezde. Dakle, reč je o čoveku koji je čitav svoj život u fudbalu I drago mi je što je tako, jer kompletnu Zvezdinu upravu čine ljudi koji su bili ili jako dobri sportisti u svoje vreme ili su dugogodišnji sportski radnici. A s druge strane brda - Vučelić, Vazura, Vuletić,... Ne da nisu igrali fudbal, nego sam za neke siguran da nisu odradili ni čas fizičkog u osnovnoj školi. Ako se ne varam, od celokupnog partizanovog mendžmenta, jedino je Ilijev bio fudbaler. Čak i direktor omladinske škole nije igrao fudbal...

Nikola

pre 5 godina

kaze ovaj dole "40.milliona smo zaradili?!"
(hahahaha, 31. avgust 2018 19:12)
Ne znam sto se smejes u nick-u.Ne verujes ili si srecan?U svakom slucaju nismo jos 40 ali blizu smo toga.Videcemo kako ce sezona ici dalje.Od transfera ove godine do sad smo zaradili 14,14 mil€,prema transfermarketu.Onda od ulaska u LS 15.25 mil.€,plus bonus od 2.21 mil € koji daje LS od ove godine za desetogodisnji rang.Primera radi Real ce dobiti najvise 35 mil.€,a AEK najmanje 1.8 mil.To kad se sve sabere cista zarada do sad od ove sezone je 31,6 mil€.E sad kad se tu uracunaju tv prava,ulaznice,sponzori,pa jos ako uzmemo koji bod...realno je da doguramo do tih 40mil,a mozda i prebacimo preko toga.Sad treba samo biti pametan i od Zvezde napraviti redovnog ucesnika LS,i godinu po godinu polako,jer nista ne ide preko noci traziti priliku i napasti sami vrh.Nije nerealno jer ipak je to fudbal,ne pobedjuju uvek najbolji na papiru.Toga smo se nagledali x puta.Vratice se SLAVNI DANI.

ja

pre 5 godina

@ (Pako Alkaser, 31. avgust 2018 19:13)

Prijatelju, Boaći ima prosek u Zvezdi od približno jednog gola po utakmici. Mi još od Pančeva nismo imali tako efikasnog strelca (pritom su i njega hranili loptama - nije driblao čitavu odbranu da bi dao gol). Čak i gol-mašina Pjanović je na nekih 0.7 golova po utakmici...

Sale

pre 5 godina

Sta sve ljudi komentarisu 'nemojte Marina' 'prodajte Srnica' a Milica niko da spomene, slab i za domace prvenstvo, pa Srnic je za njega Mbape, pogledajte razliku protv Salcburga kad je izveden iz igre. Boaci jeste masio sanse ali mnogo znaci napred, brz je, odvlaci igrace, prati igru, dobro se gradi, sve u svemu daleko kompletniji igrac od Pavkova i Stojiljkovica.

my way

pre 5 godina

Борјан - Савић, Бабић/Дегенек, Стојковић, Родић - Крстичић, Ебисилио, Чаушић - Бен, Марин, Боаћи. Може, може...

KAZNA KRU

pre 5 godina

Vidim da se neki komentatori ovde olako odriču nadmetanja u grupi i tvrde kako nam ne trebaju pojačanja i da treba da čuvamo lovu, jer smo, po njima, već ispali iz konkurencije za prolazak dalje. Epa gospodo ne radi se to tako, ko je sportista tako ne razmišlja, treba da se ide laganim korakom iz utakmice u utakmicu, ako ni zbog čega drugo, ono bar zbog toga što svaka pobeda donosi 2,7, a nerešena 0,9 miliona evra. Dakle, pojačanja što pre, ko god da može da se dovede, dobrodošao je!

vladan

pre 5 godina

Marin je tip igraca Luka Modric....to fali Zvezdi.Borjan Stojkovic Savic Degenek Rodic Jovicic Krsticic Marin Kafu Ben Boaci.....pa i nije tako lose...

Само кажем

pre 5 godina

Не треба заборавити да нас је исти тај Марин одбио љетос тражећи неки уноснији трансфер у Кину или САД док је Боаћи истог момента када га је Звезда контактирала желио да се врати али да му Кинези нису дали.У преводу имате једног којег покреће новац и светла ЛШ и други којем је Звезда друга кућа и који је био спреман да се одма стави на располагање и да ту исту ЛШ "заради" . Не знам зашто је Терзић толико запео за Марина, ал ајде,имао је доста добрих потеза у задњих неколико година па има велики кредит код навијача.Мишљења сам да позицију лијевог крила може сасвим коректно да одраде Бен или Кафу.Сад ми није јасно зашто су бразилца уопште и доводили,ваљда је требао бити замјена за Радоњића.Нагомилавамо скупе играче а то баш није најпаметније иако са ЛШ финансијски можемо да поднесемо тако нешто.Највећи проблем је ријешен са доласком Боаћија но преостаје још најмање један.Примјетно је да Јовичић ипак нема квалитет за ЛШ.Трчи он,пресече неки опасан напад али организационе способности су му под великим знаком питања...Такође због висине губимо и ваздушне дуеле и контролу на средини а тај луксуз не можемо да приуштимо.Мислим да је та позиција много преча него лијево крило и да се свим силама треба концентрисати на довођење Чаушића а не Марина.Проблем је и Савић али премало времена а још мање квалитетних штопера на тржишту да би се било шта учинило тим поводом...

Miroslav

pre 5 godina

Gledam ovde neki pisu da nam je problem odbrana i napad ja bi pre reko sredina, treba neki igrac u sredini koji je miran sa loptom zna da primi da povuce napred asistira da bar na nesto to lici

Pako Alkaser

pre 5 godina

Boaći je verovatno već potpisao novi ugovor sa Zvezdom, ali ja ne mogu da zaboravim ona njegova dva promašena zicera protiv Arsenala u Londonu, dečko
je prosečan igrač, bolje da su angažovali Sioa iz Mompeljea, a Marin je već ekstra pojačanje. Boaći ne ume sam da stvori šansu, to je napadač koga
trebate stalno da "hranite" loptama da bi iskoristio tek po neku priliku.

sophrano

pre 5 godina

Babić je svakako pouzdaniji štoper od Savića. Sada se postavlja i pitanje bočnih pozicija. Postojeća rešenja su problematična.. Igrači su ili van forme ili ne igraju na prirodnoj poziciji..

M

pre 5 godina

(cccc, 31. avgust 2018 19:03)
Bio je dobar fudbaler krajem 80 tih i tada se pisalo da završava ekonomski fakultet.Nije cvjećka ali ne može mu se osporiti da zna.

Ko je Zivac? najveci poznavalac fudbala na svetu

pre 5 godina

Борјан - Савић, Бабић/Дегенек, Стојковић, Родић - Крстичић, Ебисилио, Чаушић - Бен, Марин, Боаћи. Може, може...
(my way, 31. avgust 2018 19:12)
A Kafu? A Jovičić? Jovančić? I realno meni bi pre igrao Babić umesto Savića, ali ja se je pitam ništa ?

ProdigyCZ

pre 5 godina

Bocko je potpisao,jeste da ume da omasi ali je mnogo bitan igrac bio prosle godine za nas,itekako je koristan,ume odlucno zadrzi loptu i prosledi kad nemamo igru,a protiv ovih ce svaki posed biti zlata vredan.I Marina daj,nego sta,ozbiljan je to igrac,ne daj boze da se neko povredi pa da igramo sa Srnicem ili Milicem po krilu,neka hvala.I Simic je jos zelen.

Dođite na stadion!

pre 5 godina

Ne razumem šta će nam Marin. Njegov zenit je davno prošao. Na njegovoj poziciji imamo Ebesilija, Simića i Melega koji još uvek nije fizički spreman. Mislim da njegovim dovođenjem ne bismo ništa dobili, osim nezadovoljstva pojedinih prvotimaca. Baš zato što Miloje voli da rotira, imamo sasvim dovoljno igrača. Dati preko milion evra za Marina je promašena investicija.

nindja

pre 5 godina

čitam ove komentare o Marinu, igrom slučaja licno znam momka, on i njegov otac su jedni od najvećih navijača zvezde, tako da kad bi došao ostavio bi srce na teren

Bijela

pre 5 godina

sad kad smo ušli svojom snagom i voljom, i srećom u Salzburg, i kad igramo Ligu šampiona, gosp. Marin bi da dođe i igra. ne treba nam!

RS-BL

pre 5 godina

Otkada su izvučeni parovi u grupama LŠ postavlja se pitanje da li Zvezda može uzeti barem bod. Mislim da može, ali uz prava pojačanja, a Boaći je svakako jedno od njih. Možda nije najkvalitetniji centarfor koga Zvezda može da dovede, ali s njim definitivno neće postojati problem adaptacije što je često i presudno za kvalitet igara novog igrača u timu. Zbog čega kažem da Zvezda može do boda. Navešću samo dva primjera koja mi padaju na pamet (bez da guglam) u LE relativno skoro Hapoel Ber Ševa (ili kako se već zove) dobila je Inter, u LŠ prošle godine Hapoel Tel Aviv (čini mi se) otkidao je bodove Dortmundu. Tako da uvijek postoji mogućnost, pogotovo što više faktora o tome odlučuje (da li je neko obezbijedio prolaz, pa neće igrati s prvim timom i čuvaće se, može se desiti isključenje igrača na samom startu što otvara priliku itd.) Odgovor na pitanje da li se pojačati je svakako. Samo remi u LŠ donosi skoro milion, tako da samo jedan jedini remi otplacuje igrača kao što je sada slučaj s Boaćijem. Naravno ima i onih koji kažu razigravati mlade. Slažem se, ali zajedno sa iskusnim, jer realno ukoliko se ne pruži pristojan otpor koji klub će kupiti igrača iz tima koji prima po pet komada, plus šta će ti igrači i biti u stanju pokazati u izgubljenoj utakmici. Sportski pozdrav

riksha

pre 5 godina

Uz Boaćija, samo jedan kvalitetan centralni vezni. Salzburg nas je razbio na sredini. Zato je odbrana bila pod velikim pritiskom, i zato je kiksirala.

my way

pre 5 godina

Борјан - Савић, Бабић/Дегенек, Стојковић, Родић - Крстичић, Ебисилио, Чаушић - Бен, Марин, Боаћи. Може, може...
(my way, 31. avgust 2018 19:12)
A Kafu? A Jovičić? Jovančić? I realno meni bi pre igrao Babić umesto Savića, ali ja se je pitam ništa ?
(Ko je Zivac? najveci poznavalac fudbala na svetu, 31. avgust 2018 19:25)

По ономе што сам ја видео Дегенек је у одбрани већа рупа од Савића. Што се тиче Кафуа, Јовичића и Јованчића, када се опорави Ебисилио и ако дођу Марин и Чаушић мораће боље да би имали место.

ojha

pre 5 godina

Ne znam kome treba igrac koji je u konstantnom padu. Ako vec moramo dovesti nekoga neka to onda bude mladji igrac koji jos ima nade oživjeti svoju karijeru.

nex

pre 5 godina

Ljudi,stoper nam treba. Degenek jeste srcan,ali je treca klasa. Mnogo losu procenu ima,postavljanje i tajming su mu ocajni. Tehnika na nivou super lige nase ili druge lige.
Za LŠ.... Rupa. Pa zamislite sta ce da mu rade Nejmar i Mbape samo.

ja

pre 5 godina

@ (Golgeter, 31. avgust 2018 19:38)

Da, i baš je bezveze što dovodimo još jednog štopera. Jes Boaći dobar, ali već imamo Savića i Degeneka...

Pako Alkaser

pre 5 godina

Boaći je verovatno već potpisao novi ugovor sa Zvezdom, ali ja ne mogu da zaboravim ona njegova dva promašena zicera protiv Arsenala u Londonu, dečko
je prosečan igrač, bolje da su angažovali Sioa iz Mompeljea, a Marin je već ekstra pojačanje. Boaći ne ume sam da stvori šansu, to je napadač koga
trebate stalno da "hranite" loptama da bi iskoristio tek po neku priliku.

Dođite na stadion!

pre 5 godina

Ne razumem šta će nam Marin. Njegov zenit je davno prošao. Na njegovoj poziciji imamo Ebesilija, Simića i Melega koji još uvek nije fizički spreman. Mislim da njegovim dovođenjem ne bismo ništa dobili, osim nezadovoljstva pojedinih prvotimaca. Baš zato što Miloje voli da rotira, imamo sasvim dovoljno igrača. Dati preko milion evra za Marina je promašena investicija.

veliki strumf

pre 5 godina

Ma koji Marin... Nije hteo da dođje, otišao za veliku lovu -ćao! Uz to igra po desnoj strani, a tu imamo Bena, Kafua, Srnica, Simića, Milica... Za levu nemamo nikog, odlaskom Radonjića. Zaradili smo 40 miliona ove sezone PD transfera, UEFA i Gasproma - otvorite se i kupite neko dobro levo krilo za 2-3 miliona.

E

pre 5 godina

Nadam se da ce Boaci stvarno doci a za Marina mislim da nije potreban jer na toj poziciji imamo odlicnog Ebisilja za LS i Melega za domace takmicenje

nelix

pre 5 godina

jao kao navijac partizana, prvenstevno se radujem zvezdinom prolasku u ls, i bas mi se dopada ovo angazovanje oko igraca da se pojaca igracki kadar naseg rivala, msm da bi ovo trebala da bude i lekcija upravi partizana, kako se treba poslovati i odrzavati kvalitet jednog tima, na cmeu zvezda uspesno radi od kada je tu miloje, a ona razna prepucavanja ostavimo po strani, podrzimo srpski klub u evropi, bez obzira za koje boje navijali, nase moramo da podrzimo protiv stranih klubova... pa srecno u ls i sto bolje rezultate da ostvarite

my way

pre 5 godina

Борјан - Савић, Бабић/Дегенек, Стојковић, Родић - Крстичић, Ебисилио, Чаушић - Бен, Марин, Боаћи. Може, може...

ojha

pre 5 godina

Ne znam kome treba igrac koji je u konstantnom padu. Ako vec moramo dovesti nekoga neka to onda bude mladji igrac koji jos ima nade oživjeti svoju karijeru.

nex

pre 5 godina

Ljudi,stoper nam treba. Degenek jeste srcan,ali je treca klasa. Mnogo losu procenu ima,postavljanje i tajming su mu ocajni. Tehnika na nivou super lige nase ili druge lige.
Za LŠ.... Rupa. Pa zamislite sta ce da mu rade Nejmar i Mbape samo.

ja

pre 5 godina

@ (Golgeter, 31. avgust 2018 19:38)

Da, i baš je bezveze što dovodimo još jednog štopera. Jes Boaći dobar, ali već imamo Savića i Degeneka...

Aleksa

pre 5 godina

ne treba mnogo trošiti na pojačanja... u LŠ nam je i 3. mesto misaona imenica... moooooožda, ali baš baš da se poklope sve kockice... malo ojačati ekipu da našu ligu dominantno osvojimo, pa dogodine opet grupna faza evropskog takmičenja... p.s. hvala Bogu što Krkića niste uspeli da dovedete...

Pepsi

pre 5 godina

Kako bi to dobro biloooo! Rodic mora podici igru na visi nivo i sve ostalo je dobro. Kad ih Miloje ukomponuje bice ekipa koja moze daleko. Da je slabija grupa pa da se nadamo prolasku ali..
U svakom slucaju bravo i samo napred. Valjda ce i komsije da rastjeraju bombe i pocnu pametnije raditi.

Nikola

pre 5 godina

kaze ovaj dole "40.milliona smo zaradili?!"
(hahahaha, 31. avgust 2018 19:12)
Ne znam sto se smejes u nick-u.Ne verujes ili si srecan?U svakom slucaju nismo jos 40 ali blizu smo toga.Videcemo kako ce sezona ici dalje.Od transfera ove godine do sad smo zaradili 14,14 mil€,prema transfermarketu.Onda od ulaska u LS 15.25 mil.€,plus bonus od 2.21 mil € koji daje LS od ove godine za desetogodisnji rang.Primera radi Real ce dobiti najvise 35 mil.€,a AEK najmanje 1.8 mil.To kad se sve sabere cista zarada do sad od ove sezone je 31,6 mil€.E sad kad se tu uracunaju tv prava,ulaznice,sponzori,pa jos ako uzmemo koji bod...realno je da doguramo do tih 40mil,a mozda i prebacimo preko toga.Sad treba samo biti pametan i od Zvezde napraviti redovnog ucesnika LS,i godinu po godinu polako,jer nista ne ide preko noci traziti priliku i napasti sami vrh.Nije nerealno jer ipak je to fudbal,ne pobedjuju uvek najbolji na papiru.Toga smo se nagledali x puta.Vratice se SLAVNI DANI.

sophrano

pre 5 godina

Babić je svakako pouzdaniji štoper od Savića. Sada se postavlja i pitanje bočnih pozicija. Postojeća rešenja su problematična.. Igrači su ili van forme ili ne igraju na prirodnoj poziciji..

Cika Djura

pre 5 godina

Objavljena vest da se Boaci vratio.Terza i Mrkela majstori.Prodas ga za 5,5 miliona vratis na pozajmicu a otkup.ugovora 2,5 miliona.Tako se to radi

prekoOkeanskiZvezdaši

pre 5 godina

Malo mi je lakše jer se ovo sa Krkićem izjalovilo. Terzić i Mrkela treba da znaju da je tek ovo pravi ispit njihovog poslovanja. Iako odjednom ima para to je ista ona Zvezda sa milionskim dugom. Sad treba biti pametan i ne juriti bogzna kakav rezultat u LŠ i bogzna kakve izduvane igrače, već dovesti perspektivne igrače na problematičnim pozicijama: prvo odbrana, onda napad. Igrače koji će se boriti kao Pavkov u Salzburg-u, koje ćemo afirmisati preko LŠ i koji će nam doneti titulu.

NBGD

pre 5 godina

Mislim da ne treba da se razbacujemo parama nego uzeti špica i kraj. Prodazi Srnica i jos nekoga iz veznog reda jer mislim da je tu vec mala gužva jer Meleg jos nije zaigrao posteno. A onda pred kraj sezone odraditi neki lep transfer u Zvezdu. Treba prvo biti stabilan klub jer onda je i lakse privuci igraca kad zna da su mu primanja redovna.

očigledno

pre 5 godina

Nema sta ni da se pojacavamo nesto, popuniti malo mesta koja skripe i to je to. Nema tog igraca kog Zvezda moze da dovede da prodje i u LE. Drago mi je sto smo izvukli ovakvu grupu, ali treba biti realan i priznati da bi svaki bod bio cudo, a treba nam makar 4-5 da bi otisli u LE. Primarni cilj je da se igraci pokazu na velikoj sceni i sticu iskustvo i nazalost i da se prodaju, da se klub stabilizuje i redovno kvalifikuje u LS (nije neuspeh ni LE). Tako cemo vremenom imati bolji tim i docekacemo i neku laksu grupu gde cemo moci da se takmicimo i napravimo korak dalje, ali nazalost se kod nas nista ne moze planirati tako daleko u buducnost...

vladan

pre 5 godina

Marin je tip igraca Luka Modric....to fali Zvezdi.Borjan Stojkovic Savic Degenek Rodic Jovicic Krsticic Marin Kafu Ben Boaci.....pa i nije tako lose...

ja

pre 5 godina

@ (cccc, 31. avgust 2018 19:03) 

Terzić je bio profesionalni fudbaler - igrao je za OFK-u 9 godina, posle i u Grčkoj. Bio je predsednik OFK-e, predsednik Fudbalskog saveza i sada je na čelu Zvezde. Dakle, reč je o čoveku koji je čitav svoj život u fudbalu I drago mi je što je tako, jer kompletnu Zvezdinu upravu čine ljudi koji su bili ili jako dobri sportisti u svoje vreme ili su dugogodišnji sportski radnici. A s druge strane brda - Vučelić, Vazura, Vuletić,... Ne da nisu igrali fudbal, nego sam za neke siguran da nisu odradili ni čas fizičkog u osnovnoj školi. Ako se ne varam, od celokupnog partizanovog mendžmenta, jedino je Ilijev bio fudbaler. Čak i direktor omladinske škole nije igrao fudbal...

Bijela

pre 5 godina

sad kad smo ušli svojom snagom i voljom, i srećom u Salzburg, i kad igramo Ligu šampiona, gosp. Marin bi da dođe i igra. ne treba nam!

my way

pre 5 godina

Борјан - Савић, Бабић/Дегенек, Стојковић, Родић - Крстичић, Ебисилио, Чаушић - Бен, Марин, Боаћи. Може, може...
(my way, 31. avgust 2018 19:12)
A Kafu? A Jovičić? Jovančić? I realno meni bi pre igrao Babić umesto Savića, ali ja se je pitam ništa ?
(Ko je Zivac? najveci poznavalac fudbala na svetu, 31. avgust 2018 19:25)

По ономе што сам ја видео Дегенек је у одбрани већа рупа од Савића. Што се тиче Кафуа, Јовичића и Јованчића, када се опорави Ебисилио и ако дођу Марин и Чаушић мораће боље да би имали место.

RS-BL

pre 5 godina

Otkada su izvučeni parovi u grupama LŠ postavlja se pitanje da li Zvezda može uzeti barem bod. Mislim da može, ali uz prava pojačanja, a Boaći je svakako jedno od njih. Možda nije najkvalitetniji centarfor koga Zvezda može da dovede, ali s njim definitivno neće postojati problem adaptacije što je često i presudno za kvalitet igara novog igrača u timu. Zbog čega kažem da Zvezda može do boda. Navešću samo dva primjera koja mi padaju na pamet (bez da guglam) u LE relativno skoro Hapoel Ber Ševa (ili kako se već zove) dobila je Inter, u LŠ prošle godine Hapoel Tel Aviv (čini mi se) otkidao je bodove Dortmundu. Tako da uvijek postoji mogućnost, pogotovo što više faktora o tome odlučuje (da li je neko obezbijedio prolaz, pa neće igrati s prvim timom i čuvaće se, može se desiti isključenje igrača na samom startu što otvara priliku itd.) Odgovor na pitanje da li se pojačati je svakako. Samo remi u LŠ donosi skoro milion, tako da samo jedan jedini remi otplacuje igrača kao što je sada slučaj s Boaćijem. Naravno ima i onih koji kažu razigravati mlade. Slažem se, ali zajedno sa iskusnim, jer realno ukoliko se ne pruži pristojan otpor koji klub će kupiti igrača iz tima koji prima po pet komada, plus šta će ti igrači i biti u stanju pokazati u izgubljenoj utakmici. Sportski pozdrav

Miroslav

pre 5 godina

Gledam ovde neki pisu da nam je problem odbrana i napad ja bi pre reko sredina, treba neki igrac u sredini koji je miran sa loptom zna da primi da povuce napred asistira da bar na nesto to lici

Slobo

pre 5 godina

Boaći je verovatno već potpisao novi ugovor sa Zvezdom, ali ja ne mogu da zaboravim ona njegova dva promašena zicera protiv Arsenala u Londonu, dečko
je prosečan igrač, bolje da su angažovali Sioa iz Mompeljea, a Marin je već ekstra pojačanje. Boaći ne ume sam da stvori šansu, to je napadač koga
trebate stalno da "hranite" loptama da bi iskoristio tek po neku priliku.
(Pako Alkaser, 31. avgust 2018 19:13) # Link komentara

Da Boaci ima bolje realizatorske sposobnosti igrao bi verovatno u nekom iz ova 3 preostala tima iz grupe. Ali Boaci nama znaci mnogo. Otvara se fantasticno i shiri protivnicku odbranu. Ima solidan sut sa distance , odlicno gradi loptu, i daje nam sansu da kao tim igramo u tranziciji.Dobar je i u skoku.

M

pre 5 godina

(cccc, 31. avgust 2018 19:03)
Bio je dobar fudbaler krajem 80 tih i tada se pisalo da završava ekonomski fakultet.Nije cvjećka ali ne može mu se osporiti da zna.

ja

pre 5 godina

@ (Pako Alkaser, 31. avgust 2018 19:13)

Prijatelju, Boaći ima prosek u Zvezdi od približno jednog gola po utakmici. Mi još od Pančeva nismo imali tako efikasnog strelca (pritom su i njega hranili loptama - nije driblao čitavu odbranu da bi dao gol). Čak i gol-mašina Pjanović je na nekih 0.7 golova po utakmici...

KAZNA KRU

pre 5 godina

Vidim da se neki komentatori ovde olako odriču nadmetanja u grupi i tvrde kako nam ne trebaju pojačanja i da treba da čuvamo lovu, jer smo, po njima, već ispali iz konkurencije za prolazak dalje. Epa gospodo ne radi se to tako, ko je sportista tako ne razmišlja, treba da se ide laganim korakom iz utakmice u utakmicu, ako ni zbog čega drugo, ono bar zbog toga što svaka pobeda donosi 2,7, a nerešena 0,9 miliona evra. Dakle, pojačanja što pre, ko god da može da se dovede, dobrodošao je!

Само кажем

pre 5 godina

Не треба заборавити да нас је исти тај Марин одбио љетос тражећи неки уноснији трансфер у Кину или САД док је Боаћи истог момента када га је Звезда контактирала желио да се врати али да му Кинези нису дали.У преводу имате једног којег покреће новац и светла ЛШ и други којем је Звезда друга кућа и који је био спреман да се одма стави на располагање и да ту исту ЛШ "заради" . Не знам зашто је Терзић толико запео за Марина, ал ајде,имао је доста добрих потеза у задњих неколико година па има велики кредит код навијача.Мишљења сам да позицију лијевог крила може сасвим коректно да одраде Бен или Кафу.Сад ми није јасно зашто су бразилца уопште и доводили,ваљда је требао бити замјена за Радоњића.Нагомилавамо скупе играче а то баш није најпаметније иако са ЛШ финансијски можемо да поднесемо тако нешто.Највећи проблем је ријешен са доласком Боаћија но преостаје још најмање један.Примјетно је да Јовичић ипак нема квалитет за ЛШ.Трчи он,пресече неки опасан напад али организационе способности су му под великим знаком питања...Такође због висине губимо и ваздушне дуеле и контролу на средини а тај луксуз не можемо да приуштимо.Мислим да је та позиција много преча него лијево крило и да се свим силама треба концентрисати на довођење Чаушића а не Марина.Проблем је и Савић али премало времена а још мање квалитетних штопера на тржишту да би се било шта учинило тим поводом...

Ko je Zivac? najveci poznavalac fudbala na svetu

pre 5 godina

Борјан - Савић, Бабић/Дегенек, Стојковић, Родић - Крстичић, Ебисилио, Чаушић - Бен, Марин, Боаћи. Може, може...
(my way, 31. avgust 2018 19:12)
A Kafu? A Jovičić? Jovančić? I realno meni bi pre igrao Babić umesto Savića, ali ja se je pitam ništa ?

Sale

pre 5 godina

Sta sve ljudi komentarisu 'nemojte Marina' 'prodajte Srnica' a Milica niko da spomene, slab i za domace prvenstvo, pa Srnic je za njega Mbape, pogledajte razliku protv Salcburga kad je izveden iz igre. Boaci jeste masio sanse ali mnogo znaci napred, brz je, odvlaci igrace, prati igru, dobro se gradi, sve u svemu daleko kompletniji igrac od Pavkova i Stojiljkovica.

ProdigyCZ

pre 5 godina

Bocko je potpisao,jeste da ume da omasi ali je mnogo bitan igrac bio prosle godine za nas,itekako je koristan,ume odlucno zadrzi loptu i prosledi kad nemamo igru,a protiv ovih ce svaki posed biti zlata vredan.I Marina daj,nego sta,ozbiljan je to igrac,ne daj boze da se neko povredi pa da igramo sa Srnicem ili Milicem po krilu,neka hvala.I Simic je jos zelen.

riksha

pre 5 godina

Uz Boaćija, samo jedan kvalitetan centralni vezni. Salzburg nas je razbio na sredini. Zato je odbrana bila pod velikim pritiskom, i zato je kiksirala.

nindja

pre 5 godina

čitam ove komentare o Marinu, igrom slučaja licno znam momka, on i njegov otac su jedni od najvećih navijača zvezde, tako da kad bi došao ostavio bi srce na teren