Četvrtak, 23.08.2018.

12:40

Federer objasnio zašto deset godina nije slavio u Njujorku

Rodžer Federer je pet od svojih 20 Grend slem titula osvojio na US Openu, ali od poslednje je prošlo čak deset godina.

Izvor: AK

Federer objasnio zašto deset godina nije slavio u Njujorku IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

72 Komentari

Sortiraj po:

z.n.

pre 5 godina

Sa stanovišta zdrave inteligencije, sramotno je davati ovakva obrazloženja. Realno ovo je nivo deteta od 10 godina.Čak me je ljudski i malo sramota da tako veliki igrač da tako nezrele komentare. Iskreno, ovo odražava izuzetnu narcisoidnost, koju sam uvek osećao kod Federera. A, odgovor je tako jednostavan: Drugi su bili bolji.Da li za malo, da li za više, da li je "sreća pratila hrabre", ali treba to muški i sportski prihvatiti. Jer uvek je muško prihvatanje poraza viteški čin i uvek je to izazivalo dostojno poštovanje protivnika i navijača suprotne strane. To je sve samo pitanje etike i karaktera.

Habitus

pre 5 godina

Требало је да одговориш искерно и једноставно: Ниси више освајао US open зато што су стасали Надал и Ђоковић, као што од тада, њиховом појавом си тек спорадично освајао понешто, углавном када су они били повређени или нису играли. Док нису дошли њих двојица, ниси ни имао никакву озбиљну конкуренцију.

sweswe

pre 5 godina

Za osvajanje gs potrebna je i sreca.Federer zaista u nekim trenucima karijere nije imao sportske srece.Pogotovu 2009 2010 i 2011.2015 nije pobedio jer je bio umoran da je bio kao odmorniji kao 2017 na AO lagano bi pobedio jer kad prvi stignes protiv bilo kog igraca do mec lopte a posle izgubis to je samo sreca ne znaci da je protivnik bolji igrac.Jer da znaci onda bi del potro bio bolji od Federer jer je Federer izgubio indian wells ove godine posle mec lopte a znamo da nije.Idemo Rodzo mozes ti to.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (King Roger, 23. avgust 2018 14:42)

Nikada se ne smijem na komentare drugih, veceras sam jako blizu bio...
...znaci:
- onaj ko prvi stigne do mec lopte je pobednik.
- nije pobedio zbog umora, sto bi ti rekao:
"igrao je jako dobro do mec lopte, onda se umorio i nije mogao da zavrsi mec u svoju korist."
- Del mozda nije bolji od Federera, ali kada je u dobroj formi i nema problema sa levom rukom moze da igra sa Federerom 49/51, tj. da par servisa odluci. Ne samo sa Rodjom...
... sa svima, ukljucujuci i najbolje Novaka i Nadala.

realno

pre 5 godina

Koliko cinizma mrznje i nipodasnjavanja, ja rekoh neki dan i evo opet, da na tekst ili intervju o djokovicu, spanski i svajcarski komentatori ne bi pisali ovakve bljuvotine, novak ima najporemecenije pristalice u istoriji sporta i tenisa i kladim se da ga je sramota zbog toga.
(aleks, 23. avgust 2018 15:45)

Ne bi bilo ni cinizma ni mržnje ni nipodaštavanja da od početka Novakovih uspeha ovde ne “dežuraju“ nekakve spodobe, nekakvi kvazi navijači Federera koji preko svake granice ukusa omalovažavaju Novaka, čak rugajući se. E zbog takvih i njihovih odvratnih provokacija se ovde zamrzeo Federer. Meni su ga ogadili, koji sam njegov navijač od 2003. Ili uzmi ovako, da nekoliko naših odavde dežura na španskim ili švajcarskim sajtovima i tamo na vestima o tenisu pljuje Nadala ili Federera, provocira i navija za Novaka, naravno da bi bila kontra reakcija isto kao i ovde. Ali Španci i Švajcarci u svom okruženju nemaju likove kojima smeta sve što je špansko ili švajcarsko, naročito uspešno.

gradjanin

pre 5 godina

Da, ali nije služio vojsku koja je u Švajcarskoj obavezna između 18. i 34. godine. Tako da je ipak uštinuo jedan GS više nego što je mogao.
Da ne računamo vraćanje u formu nakon toga i dr. probleme.

onako bez lupetanja

pre 5 godina

@ssss
Ne vidim razlog da nekoga boli nešto tome slično . Svi koji prate tenis i pre Rodžera znaju da je to sticaj okolnosti , recimo imaš u tekstu "osvojio zadnji put pre 10 godina" , vrv nije slučajno tako . Usput Delpo, Čilić , Stan i Marej su uspeli a On ne .
To i više nego dokazuje da je igrao sa prosekom koji je slabiji i od pobrojanih a gde su Novak i Rafa. Normalno ne treba mu to zamerati ALI treba to pravim rečima reći . Dok nisu stigli "igrači" osvajao je , posle vrlo retko ili nikako kao u slučaju USO .
Njegov H2H koji uključuje Novaka i Rafu od 18,19 god do njegovih 37 sada dosta govori ko koga tu preslišava , tek odnos u GS finalima je kriminalno uznemirujući za njega i njegove fanove. Reklo bi se da su ovi koji podržavaju Novaka ili Rafu poprilično opušteni ako je Rođa sa druge strane u finalu . Iskreno lično bih voleo Novak Rodžer polufinale jer nije On više za ozbiljna GS finala a Novak Rafa finale pa da svi uživamo u 5 seta fenomenalne igre .

Dragan

pre 5 godina

Jovane to je tacno za Nalbandijana ali on nije bio primer prvog sportiste.Imao je talenat i znanje ali nije voleo da putuje nije volio da trenira i zato nije urdio mnogo toga a moga je.Stvar je u njegovom htenju.Isto tako za Borga.coveka je mrzelo da putuje i ko zna koliko bi imao GSda je bio drugaciji bio bi bolji i od RF i Nadala tako da je sve upitno sta bi bilo kad bi bilo.Tako ovde RF.mogao sam ovo ili ono ali nisi i ti je tacka.Mgao je i Novak bar jos 3-4 gs ukupno i gubio je neka polu finala ili ranije bez veze ima ih 13 i to je tako.

onako bez lupetanja

pre 5 godina

@ssss
Ne vidim razlog da nekoga boli nešto tome slično . Svi koji prate tenis i pre Rodžera znaju da je to sticaj okolnosti , recimo imaš u tekstu "osvojio zadnji put pre 10 godina" , vrv nije slučajno tako . Usput Delpo, Čilić , Stan i Marej su uspeli a On ne .
To i više nego dokazuje da je igrao sa prosekom koji je slabiji i od pobrojanih a gde su Novak i Rafa. Normalno ne treba mu to zamerati ALI treba to pravim rečima reći . Dok nisu stigli "igrači" osvajao je , posle vrlo retko ili nikako kao u slučaju USO .
Njegov H2H koji uključuje Novaka i Rafu od 18,19 god do njegovih 37 sada dosta govori ko koga tu preslišava , tek odnos u GS finalima je kriminalno uznemirujući za njega i njegove fanove. Reklo bi se da su ovi koji podržavaju Novaka ili Rafu poprilično opušteni ako je Rođa sa druge strane u finalu . Iskreno lično bih voleo Novak Rodžer polufinale jer nije On više za ozbiljna GS finala a Novak Rafa finale pa da svi uživamo u 5 seta fenomenalne igre .

мики

pre 5 godina

Tenis ne postoji samo od 2011, strucnjace nas!
(jovan, 23. avgust 2018 13:41)

о велики магу тениса, теби се клањамо. такве мудре речи збориш, хвала ти до неба.

aleks

pre 5 godina

Koliko cinizma mrznje i nipodasnjavanja, ja rekoh neki dan i evo opet, da na tekst ili intervju o djokovicu, spanski i svajcarski komentatori ne bi pisali ovakve bljuvotine, novak ima najporemecenije pristalice u istoriji sporta i tenisa i kladim se da ga je sramota zbog toga.

Federer nikad ne otpisujte 4ke iz epruvete

pre 5 godina

King Roger, 23. avgust 2018 14:42) a što je platio onaj jedini RG...istom Delpu da ga pusti posle 2-1 u setovima...pošto pored Nadala ga nikad ne bi osvojio

Marko

pre 5 godina

Citam komentare vas Federerovaca i ne verujem.Pa sta, da je pobedio rekli biste zato sto je najbolji ikad, a posto je izgubio onda je to zbog manjka srece.

Iz ugla.

pre 5 godina

Зато што ду други били бољи је једини и прави одговор за једног господина. Нисам то прочитао овде.

Moljac

pre 5 godina

Nisam strucnjak za tenis ali su me ove izjave igraca o vetru uvek iritirale i podsecale na onu Dejinu izjavu o visokoj travi u Irskoj.

U cemu je tu u stvari fora?
(Vlada, 23. avgust 2018 14:08)

U vrsti tenisa. Đoković uvek gađa linije, i tu vetar 50% vinera pretvara u promašaj. Federer ima nesiguran bekend, i tu vetar povećava broj neiznuđenih grešaka. Nadal igra top spin visoko iznad mreže i metar unutar terena, njemu vetar ne znači ništa (i zato se ljutio zbog krova na Vimbldonu, jer nije bilo vetra da remeti Novakove laserske udarce). Marij igra slajseve ili udara kao konj po sredini, ni njemu vetar ne smeta.
Neko voli ovaj stil tenisa, neko onaj, o ukusima se ne raspravlja. Ali je činjenica da nekim stilovima više smeta vetar, nekim manje.

Milosav

pre 5 godina

Hm, vremenska linija se poklapa sa pojavom Novaka Djokovica na teniskoj sceni i njegovom neverpvatnom dominacijom do 2016. godine. Mozda je to razlog Rodjo?
I samo da ti kazem da ne kazes da nisi znao: neces ga osvoijiti ni ove godine a sigurno ni iduce ili ikad vise.

zzbz

pre 5 godina

Hoce covek da kaze da je svih 10 izgubljenih meceva bio splet nesretnih okolnosti, povreda, malo losije forme, a Tomas je jednom igrao jako dobar tenis. Nijednu nije izgubio jer je protivnik bio bolji. U prevodu, ja sam svevisnji, a ostali mogu da me dobiju kad nisam sav svoj...

Džo

pre 5 godina

Zato što nije ispoštovao staro pravilo da kaniš li pobijediti, ne smiješ izgubiti. U tenisu još i gore, moraš pobijediti u zadnjem poenu, koliko god da si ih prije.

Vlada

pre 5 godina

Nisam strucnjak za tenis ali su me ove izjave igraca o vetru uvek iritirale i podsecale na onu Dejinu izjavu o visokoj travi u Irskoj.

U cemu je tu u stvari fora?

lerma

pre 5 godina

da bih vam odgovorio na to pitanje, morao bih biti objektivan, i priznat da bih i ja bio najsrecniji da sam mogao do kraja karijere da pobedjujem levate i glumim smekera.

Saša

pre 5 godina

Osporavati čoveka koji sa 37 godina i dalje igra na vrhunskom nivou, čoveka koji osvaja Gren Slemove, čoveka koji ima 20 Gren slemova, pa u kakvoj god konkurenciji on ih ima 20, to sam u Srbiji ima, ja razumem da nekog ne voliš, ali biti toliko nerealan zbog mržnje, to ima samo kod nas.

Komarac

pre 5 godina

Федерер није рекао да је Вимблдон као балон већ је рекао да се на Вимблдону крећеш као по балону.

King Roger

pre 5 godina

Za osvajanje gs potrebna je i sreca.Federer zaista u nekim trenucima karijere nije imao sportske srece.Pogotovu 2009 2010 i 2011.2015 nije pobedio jer je bio umoran da je bio kao odmorniji kao 2017 na AO lagano bi pobedio jer kad prvi stignes protiv bilo kog igraca do mec lopte a posle izgubis to je samo sreca ne znaci da je protivnik bolji igrac.Jer da znaci onda bi del potro bio bolji od Federer jer je Federer izgubio indian wells ove godine posle mec lopte a znamo da nije.Idemo Rodzo mozes ti to.

nIkol dž. femija

pre 5 godina

(ssss, 23. avgust 2018 13:42)

NE, NE BOLI SRBE, nego boli Zapad Srbin Djoković, A TI / VERUJEM DA SI VEOMA MLAD S OBZIROM NA KOMENTAR PA ZATO NE PERSIRAM / IZGLEDA NE ŽIVIŠ U SRBIJI, A MOGUĆE I DA NISI SRBIN, JER BI ZNAO DA JE Srbija okupirana više nego u Drugom svetskom.

Komarac

pre 5 godina

@Владо види се да не само што ниси стручњак ( не треба да будеш ) већ да се заиста не разумеш и никада ниси био спортиста.

Saša

pre 5 godina

nIkol dž. femija, 23. avgust 2018 14:09)
Ne nisam klinac, al za razliku od tebe pratim tenis i pre Djokovića, izneo sam svoje mišljenje, ko je bilo ko od nas da osporava i Federera i Djokovića, vrhunske sportiste, ali tvoj komentar me ne čudi, uvek smo kao nacija bili mali u porazu a još manji u pobedi, protivnika treba poštovati i posle poraza a ne terati ga u penziju, verovatno si ti mnogo uspešniji od Federera pa daješ sebi za pravo da ga osporavaš, ja ne osporavam nikog ni Federera a kamoli Djokovića, ali svako zaslužuje poštovanje...

Milan

pre 5 godina

Ako ćemo iskreno, trebao si izgubiti i 2007 finale od Novaka, imao je tri set lopte na svoj servis u I setu i još dve na tvoj servis u drugom. Što bi se reklo, izvukao si se pa ti se vratilo u polufinalima 2010 i 11. A i da nije, kolike bi stvarno bile šanse protiv Nadala koji te delje kad god nije povređen?

Dži

pre 5 godina

2009. i 2010. Đoković još nije bio na vrhuncu pa je tu imao šansu, nije iskoristio.
Ona polufinala s Novakom imao je meč lopte, sekunda je mogla odlučiti. Kad neko ima meč lopte protiv tebe, a ti dobiješ, znači moglo je lako na drugu stranu otići.
A i Nole samo dve titule za sve godine, moglo je i to bolje.

Quaresma

pre 5 godina

Pre zato što su od 2008.krenuli Novak, Huan, Endi, uz već formiranog Nadala, a polako odlazili u zaborav Filipusis, Davidenko, Rodik, Nalbandijan

jovan

pre 5 godina

@ Možda zato što su od 2008.krenuli Novak, Huan, Endi, uz već formiranog Nadala, a polako odlazili u zaborav Filipusis, Davidenko, Rodik, Nalbandijan?
(Dag Kristi, 23. avgust 2018 13:00)

Da mogu hiljadu minusa da ti dam dao bih za to sto si na tu listu stavio i Nalbandijana. Uzmi pogledaj malo tehniku doticnog, njegove meceve sa Federerom, pogledaj im i H2H, pogledaj finale masters kupa u Shangaju 2005. Nalbandijan je klasa igrac u poredjenju sa mnogima danas, pa i sa Marejem. Dobijao je Federera u njegovim najboljim godinama, 2003/5/7 i da nije imao toliko povreda u karijeri, tj. da je bio zdrav sve vreme kao i Federer npr, ko zna sta bi napravio u karijeri. Tenis ne postoji samo od 2011, strucnjace nas!

Mosi

pre 5 godina

Au... Sad kad krenu glasaci da pletu po GOATu, kao što reče neki dan Djokovic!
(Jumko, 23. avgust 2018 12:51)
Majstore, na svakoj vesti o Novaku desetine komentara.

Rafa30

pre 5 godina

Haha..
E moj Rogere..
Svaki cak i povremeni pratitelj tenisa,zna da je taman 2008.krenuo Rafa ,pa Nole ,pa ostatak ekipe..i vise nije bilo smijesnog hewitta,neozbiljnog Nalbandiana i limitiranog Roddicka u prvom planu hehe..
Smijesan li je ovaj Fed
Naravno da mu se okrenula sreca kasnije u mecevima a Noletom i mec loptama ,kad je godinama imao srece da mu nema normalnih protivnika,nego su mu protivnici bili ova smijesna nabrojana ekipa..
Pa nece te sreca vjecno pratit..
Zamislite samo da nije bilo Nadala i Noleta..pa po tome bi deda imao sada 50 grand slamova..

lorenzo

pre 5 godina

oke izjava...te 2009. Del Potro je igrao tenis života i ne bi ga dobili ni Nadal, ni Đoković...ona polufinala i finale sa Novakom su bila fantastična i male nijanse su odlučivale...da hoće samo 5% da ponove sa tih mečeva da se uživa, brz tenis, dosta lijepih poteza...i stvarno ima nešto posebno kod US opena, Wibledon je Wibledon, hram tenisa, AO je takođe dobar dok mi je RG nešto, ne sviđa mi se onakva publika, jedna od najgorih, onda nema reflektora i plus šljaka je...a US open, osim publike nekada, je stvarno posebno mjesto

LI

pre 5 godina

Poraz od Čilića i ne spominje, a to je baš glatko izgubio, dok su ga porazi od Novaka najviše boleli i ostavili dubok trag, jer je tada bio u najboljoj formi i igrao svoj najbolji tenis i opet nije uspeo. Čak i da je pobedio ta polufinala 2010 i 2011. opet ne bi dobio Nadala, koji je 2010. bio nepobediv i već počeo da dobija Federera na svim podlogama, ali već znamo 2011. je Novak podigao nivo igre, pa ni Nadal nije mogao da mu parira. Sad kad se Novak vratio, on već zna da nema šanse, osim ako mu se ne posreći da ga izbegne do kraja, a s obzirom da je pronašao igru protiv Nadala u poslednjih par godina, tu možda još ima neke šanse, mada bih rekla Nadal je sad fizički spremniji i mentalno opet jak kao nekad.

Nebojša

pre 5 godina

Neverovatna kolicina neobjektivnih izjava na tako malo prostora....ociglednoi ne moize da prihvati da je gubio meceve od (tada) boljih tenisera. Onu Novakovu dijagonalu na liniji ce da pamti dok je ziv....
(mlekadzija, 23. avgust 2018 13:07)


Potsetio se neki dan u finalu Cincinatija.

mlekadzija

pre 5 godina

Neverovatna kolicina neobjektivnih izjava na tako malo prostora....ociglednoi ne moize da prihvati da je gubio meceve od (tada) boljih tenisera. Onu Novakovu dijagonalu na liniji ce da pamti dok je ziv....

Gohan

pre 5 godina

Još ga muči onaj Novakov ritern iz 2011. Čuj molim te, 2015. Novak bio malo bolji od njega a dobio ga 3-1. Izvinjavam se, dobio njega i publiku.

Dott

pre 5 godina

Sta kaze, da je iskoristio mec loptu u plufinalu protiv Djokovica 2010te imao bi dobre sanse protiv Nadala u finalu?
Nadal je u finalu protiv Noleta 2010 odigrao mec koji sigurno moze konkurisati kao njegova najbolja partija, racunajuci i sljaku. Federera bi u tom finalu sa onakvom igrom rasturio kao Bugasku skupstinu, sa njom i Dimitrova pride.

Корто

pre 5 godina

Нешто ми се чини се да његов пост на УС опену подудара са доласком Ђоковића на сцену..

Koza

pre 5 godina

Da se ne lazemo, polovinu slemova je osvojio dok je Nadal bio tinejdzer i dok Djokovic jos uvek nije nasao svoju igru 2010. godine. Da nije bilo proslogodisnjeg preporoda vec sada bi Nadal vazio za GOAT-a.

Neđo Valderama

pre 5 godina

O vidi ga gosn Nadmeni u epizodi "Boli, boli, neka boli duša ranjena..."

Ajde odlazi u penziju i ne smaraj. Ove godine na US Openu ima da te neki anonimus isprangija

Dag Kristi

pre 5 godina

Možda zato što su od 2008.krenuli Novak, Huan, Endi, uz već formiranog Nadala, a polako odlazili u zaborav Filipusis, Davidenko, Rodik, Nalbandijan?

srle

pre 5 godina

Jedini razuman odgovor zasto deset godina nije podigao trofej je Novak Djokovic. Jos se ljudi secaju onog riterna na mec lopti 2011 godine. To je verovatno na tom nivou najveci preokret u istoriji tenisa.

fuuu

pre 5 godina

Polufinale protiv Djokovica 2009 i tviner je jedan od najboljih poena ikada. Zato ga i dan danas mnoge televizije emituju. 20 GS. Najveci Federer!

Dag Kristi

pre 5 godina

Možda zato što su od 2008.krenuli Novak, Huan, Endi, uz već formiranog Nadala, a polako odlazili u zaborav Filipusis, Davidenko, Rodik, Nalbandijan?

Корто

pre 5 godina

Нешто ми се чини се да његов пост на УС опену подудара са доласком Ђоковића на сцену..

mlekadzija

pre 5 godina

Neverovatna kolicina neobjektivnih izjava na tako malo prostora....ociglednoi ne moize da prihvati da je gubio meceve od (tada) boljih tenisera. Onu Novakovu dijagonalu na liniji ce da pamti dok je ziv....

Dott

pre 5 godina

Sta kaze, da je iskoristio mec loptu u plufinalu protiv Djokovica 2010te imao bi dobre sanse protiv Nadala u finalu?
Nadal je u finalu protiv Noleta 2010 odigrao mec koji sigurno moze konkurisati kao njegova najbolja partija, racunajuci i sljaku. Federera bi u tom finalu sa onakvom igrom rasturio kao Bugasku skupstinu, sa njom i Dimitrova pride.

srle

pre 5 godina

Jedini razuman odgovor zasto deset godina nije podigao trofej je Novak Djokovic. Jos se ljudi secaju onog riterna na mec lopti 2011 godine. To je verovatno na tom nivou najveci preokret u istoriji tenisa.

Milan

pre 5 godina

Ako ćemo iskreno, trebao si izgubiti i 2007 finale od Novaka, imao je tri set lopte na svoj servis u I setu i još dve na tvoj servis u drugom. Što bi se reklo, izvukao si se pa ti se vratilo u polufinalima 2010 i 11. A i da nije, kolike bi stvarno bile šanse protiv Nadala koji te delje kad god nije povređen?

Gohan

pre 5 godina

Još ga muči onaj Novakov ritern iz 2011. Čuj molim te, 2015. Novak bio malo bolji od njega a dobio ga 3-1. Izvinjavam se, dobio njega i publiku.

Nebojša

pre 5 godina

Neverovatna kolicina neobjektivnih izjava na tako malo prostora....ociglednoi ne moize da prihvati da je gubio meceve od (tada) boljih tenisera. Onu Novakovu dijagonalu na liniji ce da pamti dok je ziv....
(mlekadzija, 23. avgust 2018 13:07)


Potsetio se neki dan u finalu Cincinatija.

LI

pre 5 godina

Poraz od Čilića i ne spominje, a to je baš glatko izgubio, dok su ga porazi od Novaka najviše boleli i ostavili dubok trag, jer je tada bio u najboljoj formi i igrao svoj najbolji tenis i opet nije uspeo. Čak i da je pobedio ta polufinala 2010 i 2011. opet ne bi dobio Nadala, koji je 2010. bio nepobediv i već počeo da dobija Federera na svim podlogama, ali već znamo 2011. je Novak podigao nivo igre, pa ni Nadal nije mogao da mu parira. Sad kad se Novak vratio, on već zna da nema šanse, osim ako mu se ne posreći da ga izbegne do kraja, a s obzirom da je pronašao igru protiv Nadala u poslednjih par godina, tu možda još ima neke šanse, mada bih rekla Nadal je sad fizički spremniji i mentalno opet jak kao nekad.

Rafa30

pre 5 godina

Haha..
E moj Rogere..
Svaki cak i povremeni pratitelj tenisa,zna da je taman 2008.krenuo Rafa ,pa Nole ,pa ostatak ekipe..i vise nije bilo smijesnog hewitta,neozbiljnog Nalbandiana i limitiranog Roddicka u prvom planu hehe..
Smijesan li je ovaj Fed
Naravno da mu se okrenula sreca kasnije u mecevima a Noletom i mec loptama ,kad je godinama imao srece da mu nema normalnih protivnika,nego su mu protivnici bili ova smijesna nabrojana ekipa..
Pa nece te sreca vjecno pratit..
Zamislite samo da nije bilo Nadala i Noleta..pa po tome bi deda imao sada 50 grand slamova..

Džo

pre 5 godina

Zato što nije ispoštovao staro pravilo da kaniš li pobijediti, ne smiješ izgubiti. U tenisu još i gore, moraš pobijediti u zadnjem poenu, koliko god da si ih prije.

Koza

pre 5 godina

Da se ne lazemo, polovinu slemova je osvojio dok je Nadal bio tinejdzer i dok Djokovic jos uvek nije nasao svoju igru 2010. godine. Da nije bilo proslogodisnjeg preporoda vec sada bi Nadal vazio za GOAT-a.

Dži

pre 5 godina

2009. i 2010. Đoković još nije bio na vrhuncu pa je tu imao šansu, nije iskoristio.
Ona polufinala s Novakom imao je meč lopte, sekunda je mogla odlučiti. Kad neko ima meč lopte protiv tebe, a ti dobiješ, znači moglo je lako na drugu stranu otići.
A i Nole samo dve titule za sve godine, moglo je i to bolje.

Neđo Valderama

pre 5 godina

O vidi ga gosn Nadmeni u epizodi "Boli, boli, neka boli duša ranjena..."

Ajde odlazi u penziju i ne smaraj. Ove godine na US Openu ima da te neki anonimus isprangija

Moljac

pre 5 godina

Nisam strucnjak za tenis ali su me ove izjave igraca o vetru uvek iritirale i podsecale na onu Dejinu izjavu o visokoj travi u Irskoj.

U cemu je tu u stvari fora?
(Vlada, 23. avgust 2018 14:08)

U vrsti tenisa. Đoković uvek gađa linije, i tu vetar 50% vinera pretvara u promašaj. Federer ima nesiguran bekend, i tu vetar povećava broj neiznuđenih grešaka. Nadal igra top spin visoko iznad mreže i metar unutar terena, njemu vetar ne znači ništa (i zato se ljutio zbog krova na Vimbldonu, jer nije bilo vetra da remeti Novakove laserske udarce). Marij igra slajseve ili udara kao konj po sredini, ni njemu vetar ne smeta.
Neko voli ovaj stil tenisa, neko onaj, o ukusima se ne raspravlja. Ali je činjenica da nekim stilovima više smeta vetar, nekim manje.

Quaresma

pre 5 godina

Pre zato što su od 2008.krenuli Novak, Huan, Endi, uz već formiranog Nadala, a polako odlazili u zaborav Filipusis, Davidenko, Rodik, Nalbandijan

Mosi

pre 5 godina

Au... Sad kad krenu glasaci da pletu po GOATu, kao što reče neki dan Djokovic!
(Jumko, 23. avgust 2018 12:51)
Majstore, na svakoj vesti o Novaku desetine komentara.

nIkol dž. femija

pre 5 godina

(ssss, 23. avgust 2018 13:42)

NE, NE BOLI SRBE, nego boli Zapad Srbin Djoković, A TI / VERUJEM DA SI VEOMA MLAD S OBZIROM NA KOMENTAR PA ZATO NE PERSIRAM / IZGLEDA NE ŽIVIŠ U SRBIJI, A MOGUĆE I DA NISI SRBIN, JER BI ZNAO DA JE Srbija okupirana više nego u Drugom svetskom.

jovan

pre 5 godina

@ Možda zato što su od 2008.krenuli Novak, Huan, Endi, uz već formiranog Nadala, a polako odlazili u zaborav Filipusis, Davidenko, Rodik, Nalbandijan?
(Dag Kristi, 23. avgust 2018 13:00)

Da mogu hiljadu minusa da ti dam dao bih za to sto si na tu listu stavio i Nalbandijana. Uzmi pogledaj malo tehniku doticnog, njegove meceve sa Federerom, pogledaj im i H2H, pogledaj finale masters kupa u Shangaju 2005. Nalbandijan je klasa igrac u poredjenju sa mnogima danas, pa i sa Marejem. Dobijao je Federera u njegovim najboljim godinama, 2003/5/7 i da nije imao toliko povreda u karijeri, tj. da je bio zdrav sve vreme kao i Federer npr, ko zna sta bi napravio u karijeri. Tenis ne postoji samo od 2011, strucnjace nas!

Iz ugla.

pre 5 godina

Зато што ду други били бољи је једини и прави одговор за једног господина. Нисам то прочитао овде.

zzbz

pre 5 godina

Hoce covek da kaze da je svih 10 izgubljenih meceva bio splet nesretnih okolnosti, povreda, malo losije forme, a Tomas je jednom igrao jako dobar tenis. Nijednu nije izgubio jer je protivnik bio bolji. U prevodu, ja sam svevisnji, a ostali mogu da me dobiju kad nisam sav svoj...

Saša

pre 5 godina

Osporavati čoveka koji sa 37 godina i dalje igra na vrhunskom nivou, čoveka koji osvaja Gren Slemove, čoveka koji ima 20 Gren slemova, pa u kakvoj god konkurenciji on ih ima 20, to sam u Srbiji ima, ja razumem da nekog ne voliš, ali biti toliko nerealan zbog mržnje, to ima samo kod nas.

lerma

pre 5 godina

da bih vam odgovorio na to pitanje, morao bih biti objektivan, i priznat da bih i ja bio najsrecniji da sam mogao do kraja karijere da pobedjujem levate i glumim smekera.

Vlada

pre 5 godina

Nisam strucnjak za tenis ali su me ove izjave igraca o vetru uvek iritirale i podsecale na onu Dejinu izjavu o visokoj travi u Irskoj.

U cemu je tu u stvari fora?

Milosav

pre 5 godina

Hm, vremenska linija se poklapa sa pojavom Novaka Djokovica na teniskoj sceni i njegovom neverpvatnom dominacijom do 2016. godine. Mozda je to razlog Rodjo?
I samo da ti kazem da ne kazes da nisi znao: neces ga osvoijiti ni ove godine a sigurno ni iduce ili ikad vise.

Komarac

pre 5 godina

Федерер није рекао да је Вимблдон као балон већ је рекао да се на Вимблдону крећеш као по балону.

Saša

pre 5 godina

nIkol dž. femija, 23. avgust 2018 14:09)
Ne nisam klinac, al za razliku od tebe pratim tenis i pre Djokovića, izneo sam svoje mišljenje, ko je bilo ko od nas da osporava i Federera i Djokovića, vrhunske sportiste, ali tvoj komentar me ne čudi, uvek smo kao nacija bili mali u porazu a još manji u pobedi, protivnika treba poštovati i posle poraza a ne terati ga u penziju, verovatno si ti mnogo uspešniji od Federera pa daješ sebi za pravo da ga osporavaš, ja ne osporavam nikog ni Federera a kamoli Djokovića, ali svako zaslužuje poštovanje...

Marko

pre 5 godina

Citam komentare vas Federerovaca i ne verujem.Pa sta, da je pobedio rekli biste zato sto je najbolji ikad, a posto je izgubio onda je to zbog manjka srece.

lorenzo

pre 5 godina

oke izjava...te 2009. Del Potro je igrao tenis života i ne bi ga dobili ni Nadal, ni Đoković...ona polufinala i finale sa Novakom su bila fantastična i male nijanse su odlučivale...da hoće samo 5% da ponove sa tih mečeva da se uživa, brz tenis, dosta lijepih poteza...i stvarno ima nešto posebno kod US opena, Wibledon je Wibledon, hram tenisa, AO je takođe dobar dok mi je RG nešto, ne sviđa mi se onakva publika, jedna od najgorih, onda nema reflektora i plus šljaka je...a US open, osim publike nekada, je stvarno posebno mjesto

Dragan

pre 5 godina

Jovane to je tacno za Nalbandijana ali on nije bio primer prvog sportiste.Imao je talenat i znanje ali nije voleo da putuje nije volio da trenira i zato nije urdio mnogo toga a moga je.Stvar je u njegovom htenju.Isto tako za Borga.coveka je mrzelo da putuje i ko zna koliko bi imao GSda je bio drugaciji bio bi bolji i od RF i Nadala tako da je sve upitno sta bi bilo kad bi bilo.Tako ovde RF.mogao sam ovo ili ono ali nisi i ti je tacka.Mgao je i Novak bar jos 3-4 gs ukupno i gubio je neka polu finala ili ranije bez veze ima ih 13 i to je tako.

onako bez lupetanja

pre 5 godina

@ssss
Ne vidim razlog da nekoga boli nešto tome slično . Svi koji prate tenis i pre Rodžera znaju da je to sticaj okolnosti , recimo imaš u tekstu "osvojio zadnji put pre 10 godina" , vrv nije slučajno tako . Usput Delpo, Čilić , Stan i Marej su uspeli a On ne .
To i više nego dokazuje da je igrao sa prosekom koji je slabiji i od pobrojanih a gde su Novak i Rafa. Normalno ne treba mu to zamerati ALI treba to pravim rečima reći . Dok nisu stigli "igrači" osvajao je , posle vrlo retko ili nikako kao u slučaju USO .
Njegov H2H koji uključuje Novaka i Rafu od 18,19 god do njegovih 37 sada dosta govori ko koga tu preslišava , tek odnos u GS finalima je kriminalno uznemirujući za njega i njegove fanove. Reklo bi se da su ovi koji podržavaju Novaka ili Rafu poprilično opušteni ako je Rođa sa druge strane u finalu . Iskreno lično bih voleo Novak Rodžer polufinale jer nije On više za ozbiljna GS finala a Novak Rafa finale pa da svi uživamo u 5 seta fenomenalne igre .

fuuu

pre 5 godina

Polufinale protiv Djokovica 2009 i tviner je jedan od najboljih poena ikada. Zato ga i dan danas mnoge televizije emituju. 20 GS. Najveci Federer!

z.n.

pre 5 godina

Sa stanovišta zdrave inteligencije, sramotno je davati ovakva obrazloženja. Realno ovo je nivo deteta od 10 godina.Čak me je ljudski i malo sramota da tako veliki igrač da tako nezrele komentare. Iskreno, ovo odražava izuzetnu narcisoidnost, koju sam uvek osećao kod Federera. A, odgovor je tako jednostavan: Drugi su bili bolji.Da li za malo, da li za više, da li je "sreća pratila hrabre", ali treba to muški i sportski prihvatiti. Jer uvek je muško prihvatanje poraza viteški čin i uvek je to izazivalo dostojno poštovanje protivnika i navijača suprotne strane. To je sve samo pitanje etike i karaktera.

Habitus

pre 5 godina

Требало је да одговориш искерно и једноставно: Ниси више освајао US open зато што су стасали Надал и Ђоковић, као што од тада, њиховом појавом си тек спорадично освајао понешто, углавном када су они били повређени или нису играли. Док нису дошли њих двојица, ниси ни имао никакву озбиљну конкуренцију.

onako bez lupetanja

pre 5 godina

@ssss
Ne vidim razlog da nekoga boli nešto tome slično . Svi koji prate tenis i pre Rodžera znaju da je to sticaj okolnosti , recimo imaš u tekstu "osvojio zadnji put pre 10 godina" , vrv nije slučajno tako . Usput Delpo, Čilić , Stan i Marej su uspeli a On ne .
To i više nego dokazuje da je igrao sa prosekom koji je slabiji i od pobrojanih a gde su Novak i Rafa. Normalno ne treba mu to zamerati ALI treba to pravim rečima reći . Dok nisu stigli "igrači" osvajao je , posle vrlo retko ili nikako kao u slučaju USO .
Njegov H2H koji uključuje Novaka i Rafu od 18,19 god do njegovih 37 sada dosta govori ko koga tu preslišava , tek odnos u GS finalima je kriminalno uznemirujući za njega i njegove fanove. Reklo bi se da su ovi koji podržavaju Novaka ili Rafu poprilično opušteni ako je Rođa sa druge strane u finalu . Iskreno lično bih voleo Novak Rodžer polufinale jer nije On više za ozbiljna GS finala a Novak Rafa finale pa da svi uživamo u 5 seta fenomenalne igre .

мики

pre 5 godina

Tenis ne postoji samo od 2011, strucnjace nas!
(jovan, 23. avgust 2018 13:41)

о велики магу тениса, теби се клањамо. такве мудре речи збориш, хвала ти до неба.

gradjanin

pre 5 godina

Da, ali nije služio vojsku koja je u Švajcarskoj obavezna između 18. i 34. godine. Tako da je ipak uštinuo jedan GS više nego što je mogao.
Da ne računamo vraćanje u formu nakon toga i dr. probleme.

Federer nikad ne otpisujte 4ke iz epruvete

pre 5 godina

King Roger, 23. avgust 2018 14:42) a što je platio onaj jedini RG...istom Delpu da ga pusti posle 2-1 u setovima...pošto pored Nadala ga nikad ne bi osvojio

King Roger

pre 5 godina

Za osvajanje gs potrebna je i sreca.Federer zaista u nekim trenucima karijere nije imao sportske srece.Pogotovu 2009 2010 i 2011.2015 nije pobedio jer je bio umoran da je bio kao odmorniji kao 2017 na AO lagano bi pobedio jer kad prvi stignes protiv bilo kog igraca do mec lopte a posle izgubis to je samo sreca ne znaci da je protivnik bolji igrac.Jer da znaci onda bi del potro bio bolji od Federer jer je Federer izgubio indian wells ove godine posle mec lopte a znamo da nije.Idemo Rodzo mozes ti to.

aleks

pre 5 godina

Koliko cinizma mrznje i nipodasnjavanja, ja rekoh neki dan i evo opet, da na tekst ili intervju o djokovicu, spanski i svajcarski komentatori ne bi pisali ovakve bljuvotine, novak ima najporemecenije pristalice u istoriji sporta i tenisa i kladim se da ga je sramota zbog toga.

sweswe

pre 5 godina

Za osvajanje gs potrebna je i sreca.Federer zaista u nekim trenucima karijere nije imao sportske srece.Pogotovu 2009 2010 i 2011.2015 nije pobedio jer je bio umoran da je bio kao odmorniji kao 2017 na AO lagano bi pobedio jer kad prvi stignes protiv bilo kog igraca do mec lopte a posle izgubis to je samo sreca ne znaci da je protivnik bolji igrac.Jer da znaci onda bi del potro bio bolji od Federer jer je Federer izgubio indian wells ove godine posle mec lopte a znamo da nije.Idemo Rodzo mozes ti to.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (King Roger, 23. avgust 2018 14:42)

Nikada se ne smijem na komentare drugih, veceras sam jako blizu bio...
...znaci:
- onaj ko prvi stigne do mec lopte je pobednik.
- nije pobedio zbog umora, sto bi ti rekao:
"igrao je jako dobro do mec lopte, onda se umorio i nije mogao da zavrsi mec u svoju korist."
- Del mozda nije bolji od Federera, ali kada je u dobroj formi i nema problema sa levom rukom moze da igra sa Federerom 49/51, tj. da par servisa odluci. Ne samo sa Rodjom...
... sa svima, ukljucujuci i najbolje Novaka i Nadala.

realno

pre 5 godina

Koliko cinizma mrznje i nipodasnjavanja, ja rekoh neki dan i evo opet, da na tekst ili intervju o djokovicu, spanski i svajcarski komentatori ne bi pisali ovakve bljuvotine, novak ima najporemecenije pristalice u istoriji sporta i tenisa i kladim se da ga je sramota zbog toga.
(aleks, 23. avgust 2018 15:45)

Ne bi bilo ni cinizma ni mržnje ni nipodaštavanja da od početka Novakovih uspeha ovde ne “dežuraju“ nekakve spodobe, nekakvi kvazi navijači Federera koji preko svake granice ukusa omalovažavaju Novaka, čak rugajući se. E zbog takvih i njihovih odvratnih provokacija se ovde zamrzeo Federer. Meni su ga ogadili, koji sam njegov navijač od 2003. Ili uzmi ovako, da nekoliko naših odavde dežura na španskim ili švajcarskim sajtovima i tamo na vestima o tenisu pljuje Nadala ili Federera, provocira i navija za Novaka, naravno da bi bila kontra reakcija isto kao i ovde. Ali Španci i Švajcarci u svom okruženju nemaju likove kojima smeta sve što je špansko ili švajcarsko, naročito uspešno.

Komarac

pre 5 godina

@Владо види се да не само што ниси стручњак ( не треба да будеш ) већ да се заиста не разумеш и никада ниси био спортиста.

fuuu

pre 5 godina

Polufinale protiv Djokovica 2009 i tviner je jedan od najboljih poena ikada. Zato ga i dan danas mnoge televizije emituju. 20 GS. Najveci Federer!

King Roger

pre 5 godina

Za osvajanje gs potrebna je i sreca.Federer zaista u nekim trenucima karijere nije imao sportske srece.Pogotovu 2009 2010 i 2011.2015 nije pobedio jer je bio umoran da je bio kao odmorniji kao 2017 na AO lagano bi pobedio jer kad prvi stignes protiv bilo kog igraca do mec lopte a posle izgubis to je samo sreca ne znaci da je protivnik bolji igrac.Jer da znaci onda bi del potro bio bolji od Federer jer je Federer izgubio indian wells ove godine posle mec lopte a znamo da nije.Idemo Rodzo mozes ti to.

Saša

pre 5 godina

Osporavati čoveka koji sa 37 godina i dalje igra na vrhunskom nivou, čoveka koji osvaja Gren Slemove, čoveka koji ima 20 Gren slemova, pa u kakvoj god konkurenciji on ih ima 20, to sam u Srbiji ima, ja razumem da nekog ne voliš, ali biti toliko nerealan zbog mržnje, to ima samo kod nas.

Dag Kristi

pre 5 godina

Možda zato što su od 2008.krenuli Novak, Huan, Endi, uz već formiranog Nadala, a polako odlazili u zaborav Filipusis, Davidenko, Rodik, Nalbandijan?

mlekadzija

pre 5 godina

Neverovatna kolicina neobjektivnih izjava na tako malo prostora....ociglednoi ne moize da prihvati da je gubio meceve od (tada) boljih tenisera. Onu Novakovu dijagonalu na liniji ce da pamti dok je ziv....

Корто

pre 5 godina

Нешто ми се чини се да његов пост на УС опену подудара са доласком Ђоковића на сцену..

jovan

pre 5 godina

@ Možda zato što su od 2008.krenuli Novak, Huan, Endi, uz već formiranog Nadala, a polako odlazili u zaborav Filipusis, Davidenko, Rodik, Nalbandijan?
(Dag Kristi, 23. avgust 2018 13:00)

Da mogu hiljadu minusa da ti dam dao bih za to sto si na tu listu stavio i Nalbandijana. Uzmi pogledaj malo tehniku doticnog, njegove meceve sa Federerom, pogledaj im i H2H, pogledaj finale masters kupa u Shangaju 2005. Nalbandijan je klasa igrac u poredjenju sa mnogima danas, pa i sa Marejem. Dobijao je Federera u njegovim najboljim godinama, 2003/5/7 i da nije imao toliko povreda u karijeri, tj. da je bio zdrav sve vreme kao i Federer npr, ko zna sta bi napravio u karijeri. Tenis ne postoji samo od 2011, strucnjace nas!

aleks

pre 5 godina

Koliko cinizma mrznje i nipodasnjavanja, ja rekoh neki dan i evo opet, da na tekst ili intervju o djokovicu, spanski i svajcarski komentatori ne bi pisali ovakve bljuvotine, novak ima najporemecenije pristalice u istoriji sporta i tenisa i kladim se da ga je sramota zbog toga.

LI

pre 5 godina

Poraz od Čilića i ne spominje, a to je baš glatko izgubio, dok su ga porazi od Novaka najviše boleli i ostavili dubok trag, jer je tada bio u najboljoj formi i igrao svoj najbolji tenis i opet nije uspeo. Čak i da je pobedio ta polufinala 2010 i 2011. opet ne bi dobio Nadala, koji je 2010. bio nepobediv i već počeo da dobija Federera na svim podlogama, ali već znamo 2011. je Novak podigao nivo igre, pa ni Nadal nije mogao da mu parira. Sad kad se Novak vratio, on već zna da nema šanse, osim ako mu se ne posreći da ga izbegne do kraja, a s obzirom da je pronašao igru protiv Nadala u poslednjih par godina, tu možda još ima neke šanse, mada bih rekla Nadal je sad fizički spremniji i mentalno opet jak kao nekad.

srle

pre 5 godina

Jedini razuman odgovor zasto deset godina nije podigao trofej je Novak Djokovic. Jos se ljudi secaju onog riterna na mec lopti 2011 godine. To je verovatno na tom nivou najveci preokret u istoriji tenisa.

lorenzo

pre 5 godina

oke izjava...te 2009. Del Potro je igrao tenis života i ne bi ga dobili ni Nadal, ni Đoković...ona polufinala i finale sa Novakom su bila fantastična i male nijanse su odlučivale...da hoće samo 5% da ponove sa tih mečeva da se uživa, brz tenis, dosta lijepih poteza...i stvarno ima nešto posebno kod US opena, Wibledon je Wibledon, hram tenisa, AO je takođe dobar dok mi je RG nešto, ne sviđa mi se onakva publika, jedna od najgorih, onda nema reflektora i plus šljaka je...a US open, osim publike nekada, je stvarno posebno mjesto

Quaresma

pre 5 godina

Pre zato što su od 2008.krenuli Novak, Huan, Endi, uz već formiranog Nadala, a polako odlazili u zaborav Filipusis, Davidenko, Rodik, Nalbandijan

nIkol dž. femija

pre 5 godina

(ssss, 23. avgust 2018 13:42)

NE, NE BOLI SRBE, nego boli Zapad Srbin Djoković, A TI / VERUJEM DA SI VEOMA MLAD S OBZIROM NA KOMENTAR PA ZATO NE PERSIRAM / IZGLEDA NE ŽIVIŠ U SRBIJI, A MOGUĆE I DA NISI SRBIN, JER BI ZNAO DA JE Srbija okupirana više nego u Drugom svetskom.

z.n.

pre 5 godina

Sa stanovišta zdrave inteligencije, sramotno je davati ovakva obrazloženja. Realno ovo je nivo deteta od 10 godina.Čak me je ljudski i malo sramota da tako veliki igrač da tako nezrele komentare. Iskreno, ovo odražava izuzetnu narcisoidnost, koju sam uvek osećao kod Federera. A, odgovor je tako jednostavan: Drugi su bili bolji.Da li za malo, da li za više, da li je "sreća pratila hrabre", ali treba to muški i sportski prihvatiti. Jer uvek je muško prihvatanje poraza viteški čin i uvek je to izazivalo dostojno poštovanje protivnika i navijača suprotne strane. To je sve samo pitanje etike i karaktera.

Gohan

pre 5 godina

Još ga muči onaj Novakov ritern iz 2011. Čuj molim te, 2015. Novak bio malo bolji od njega a dobio ga 3-1. Izvinjavam se, dobio njega i publiku.

Rafa30

pre 5 godina

Haha..
E moj Rogere..
Svaki cak i povremeni pratitelj tenisa,zna da je taman 2008.krenuo Rafa ,pa Nole ,pa ostatak ekipe..i vise nije bilo smijesnog hewitta,neozbiljnog Nalbandiana i limitiranog Roddicka u prvom planu hehe..
Smijesan li je ovaj Fed
Naravno da mu se okrenula sreca kasnije u mecevima a Noletom i mec loptama ,kad je godinama imao srece da mu nema normalnih protivnika,nego su mu protivnici bili ova smijesna nabrojana ekipa..
Pa nece te sreca vjecno pratit..
Zamislite samo da nije bilo Nadala i Noleta..pa po tome bi deda imao sada 50 grand slamova..

Marko

pre 5 godina

Citam komentare vas Federerovaca i ne verujem.Pa sta, da je pobedio rekli biste zato sto je najbolji ikad, a posto je izgubio onda je to zbog manjka srece.

Dott

pre 5 godina

Sta kaze, da je iskoristio mec loptu u plufinalu protiv Djokovica 2010te imao bi dobre sanse protiv Nadala u finalu?
Nadal je u finalu protiv Noleta 2010 odigrao mec koji sigurno moze konkurisati kao njegova najbolja partija, racunajuci i sljaku. Federera bi u tom finalu sa onakvom igrom rasturio kao Bugasku skupstinu, sa njom i Dimitrova pride.

Neđo Valderama

pre 5 godina

O vidi ga gosn Nadmeni u epizodi "Boli, boli, neka boli duša ranjena..."

Ajde odlazi u penziju i ne smaraj. Ove godine na US Openu ima da te neki anonimus isprangija

realno

pre 5 godina

Koliko cinizma mrznje i nipodasnjavanja, ja rekoh neki dan i evo opet, da na tekst ili intervju o djokovicu, spanski i svajcarski komentatori ne bi pisali ovakve bljuvotine, novak ima najporemecenije pristalice u istoriji sporta i tenisa i kladim se da ga je sramota zbog toga.
(aleks, 23. avgust 2018 15:45)

Ne bi bilo ni cinizma ni mržnje ni nipodaštavanja da od početka Novakovih uspeha ovde ne “dežuraju“ nekakve spodobe, nekakvi kvazi navijači Federera koji preko svake granice ukusa omalovažavaju Novaka, čak rugajući se. E zbog takvih i njihovih odvratnih provokacija se ovde zamrzeo Federer. Meni su ga ogadili, koji sam njegov navijač od 2003. Ili uzmi ovako, da nekoliko naših odavde dežura na španskim ili švajcarskim sajtovima i tamo na vestima o tenisu pljuje Nadala ili Federera, provocira i navija za Novaka, naravno da bi bila kontra reakcija isto kao i ovde. Ali Španci i Švajcarci u svom okruženju nemaju likove kojima smeta sve što je špansko ili švajcarsko, naročito uspešno.

Milan

pre 5 godina

Ako ćemo iskreno, trebao si izgubiti i 2007 finale od Novaka, imao je tri set lopte na svoj servis u I setu i još dve na tvoj servis u drugom. Što bi se reklo, izvukao si se pa ti se vratilo u polufinalima 2010 i 11. A i da nije, kolike bi stvarno bile šanse protiv Nadala koji te delje kad god nije povređen?

lerma

pre 5 godina

da bih vam odgovorio na to pitanje, morao bih biti objektivan, i priznat da bih i ja bio najsrecniji da sam mogao do kraja karijere da pobedjujem levate i glumim smekera.

Koza

pre 5 godina

Da se ne lazemo, polovinu slemova je osvojio dok je Nadal bio tinejdzer i dok Djokovic jos uvek nije nasao svoju igru 2010. godine. Da nije bilo proslogodisnjeg preporoda vec sada bi Nadal vazio za GOAT-a.

Nebojša

pre 5 godina

Neverovatna kolicina neobjektivnih izjava na tako malo prostora....ociglednoi ne moize da prihvati da je gubio meceve od (tada) boljih tenisera. Onu Novakovu dijagonalu na liniji ce da pamti dok je ziv....
(mlekadzija, 23. avgust 2018 13:07)


Potsetio se neki dan u finalu Cincinatija.

Vlada

pre 5 godina

Nisam strucnjak za tenis ali su me ove izjave igraca o vetru uvek iritirale i podsecale na onu Dejinu izjavu o visokoj travi u Irskoj.

U cemu je tu u stvari fora?

Iz ugla.

pre 5 godina

Зато што ду други били бољи је једини и прави одговор за једног господина. Нисам то прочитао овде.

Habitus

pre 5 godina

Требало је да одговориш искерно и једноставно: Ниси више освајао US open зато што су стасали Надал и Ђоковић, као што од тада, њиховом појавом си тек спорадично освајао понешто, углавном када су они били повређени или нису играли. Док нису дошли њих двојица, ниси ни имао никакву озбиљну конкуренцију.

Milosav

pre 5 godina

Hm, vremenska linija se poklapa sa pojavom Novaka Djokovica na teniskoj sceni i njegovom neverpvatnom dominacijom do 2016. godine. Mozda je to razlog Rodjo?
I samo da ti kazem da ne kazes da nisi znao: neces ga osvoijiti ni ove godine a sigurno ni iduce ili ikad vise.

Federer nikad ne otpisujte 4ke iz epruvete

pre 5 godina

King Roger, 23. avgust 2018 14:42) a što je platio onaj jedini RG...istom Delpu da ga pusti posle 2-1 u setovima...pošto pored Nadala ga nikad ne bi osvojio

gradjanin

pre 5 godina

Da, ali nije služio vojsku koja je u Švajcarskoj obavezna između 18. i 34. godine. Tako da je ipak uštinuo jedan GS više nego što je mogao.
Da ne računamo vraćanje u formu nakon toga i dr. probleme.

sweswe

pre 5 godina

Za osvajanje gs potrebna je i sreca.Federer zaista u nekim trenucima karijere nije imao sportske srece.Pogotovu 2009 2010 i 2011.2015 nije pobedio jer je bio umoran da je bio kao odmorniji kao 2017 na AO lagano bi pobedio jer kad prvi stignes protiv bilo kog igraca do mec lopte a posle izgubis to je samo sreca ne znaci da je protivnik bolji igrac.Jer da znaci onda bi del potro bio bolji od Federer jer je Federer izgubio indian wells ove godine posle mec lopte a znamo da nije.Idemo Rodzo mozes ti to.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (King Roger, 23. avgust 2018 14:42)

Nikada se ne smijem na komentare drugih, veceras sam jako blizu bio...
...znaci:
- onaj ko prvi stigne do mec lopte je pobednik.
- nije pobedio zbog umora, sto bi ti rekao:
"igrao je jako dobro do mec lopte, onda se umorio i nije mogao da zavrsi mec u svoju korist."
- Del mozda nije bolji od Federera, ali kada je u dobroj formi i nema problema sa levom rukom moze da igra sa Federerom 49/51, tj. da par servisa odluci. Ne samo sa Rodjom...
... sa svima, ukljucujuci i najbolje Novaka i Nadala.

Dži

pre 5 godina

2009. i 2010. Đoković još nije bio na vrhuncu pa je tu imao šansu, nije iskoristio.
Ona polufinala s Novakom imao je meč lopte, sekunda je mogla odlučiti. Kad neko ima meč lopte protiv tebe, a ti dobiješ, znači moglo je lako na drugu stranu otići.
A i Nole samo dve titule za sve godine, moglo je i to bolje.

zzbz

pre 5 godina

Hoce covek da kaze da je svih 10 izgubljenih meceva bio splet nesretnih okolnosti, povreda, malo losije forme, a Tomas je jednom igrao jako dobar tenis. Nijednu nije izgubio jer je protivnik bio bolji. U prevodu, ja sam svevisnji, a ostali mogu da me dobiju kad nisam sav svoj...

Saša

pre 5 godina

nIkol dž. femija, 23. avgust 2018 14:09)
Ne nisam klinac, al za razliku od tebe pratim tenis i pre Djokovića, izneo sam svoje mišljenje, ko je bilo ko od nas da osporava i Federera i Djokovića, vrhunske sportiste, ali tvoj komentar me ne čudi, uvek smo kao nacija bili mali u porazu a još manji u pobedi, protivnika treba poštovati i posle poraza a ne terati ga u penziju, verovatno si ti mnogo uspešniji od Federera pa daješ sebi za pravo da ga osporavaš, ja ne osporavam nikog ni Federera a kamoli Djokovića, ali svako zaslužuje poštovanje...

onako bez lupetanja

pre 5 godina

@ssss
Ne vidim razlog da nekoga boli nešto tome slično . Svi koji prate tenis i pre Rodžera znaju da je to sticaj okolnosti , recimo imaš u tekstu "osvojio zadnji put pre 10 godina" , vrv nije slučajno tako . Usput Delpo, Čilić , Stan i Marej su uspeli a On ne .
To i više nego dokazuje da je igrao sa prosekom koji je slabiji i od pobrojanih a gde su Novak i Rafa. Normalno ne treba mu to zamerati ALI treba to pravim rečima reći . Dok nisu stigli "igrači" osvajao je , posle vrlo retko ili nikako kao u slučaju USO .
Njegov H2H koji uključuje Novaka i Rafu od 18,19 god do njegovih 37 sada dosta govori ko koga tu preslišava , tek odnos u GS finalima je kriminalno uznemirujući za njega i njegove fanove. Reklo bi se da su ovi koji podržavaju Novaka ili Rafu poprilično opušteni ako je Rođa sa druge strane u finalu . Iskreno lično bih voleo Novak Rodžer polufinale jer nije On više za ozbiljna GS finala a Novak Rafa finale pa da svi uživamo u 5 seta fenomenalne igre .

Mosi

pre 5 godina

Au... Sad kad krenu glasaci da pletu po GOATu, kao što reče neki dan Djokovic!
(Jumko, 23. avgust 2018 12:51)
Majstore, na svakoj vesti o Novaku desetine komentara.

Dragan

pre 5 godina

Jovane to je tacno za Nalbandijana ali on nije bio primer prvog sportiste.Imao je talenat i znanje ali nije voleo da putuje nije volio da trenira i zato nije urdio mnogo toga a moga je.Stvar je u njegovom htenju.Isto tako za Borga.coveka je mrzelo da putuje i ko zna koliko bi imao GSda je bio drugaciji bio bi bolji i od RF i Nadala tako da je sve upitno sta bi bilo kad bi bilo.Tako ovde RF.mogao sam ovo ili ono ali nisi i ti je tacka.Mgao je i Novak bar jos 3-4 gs ukupno i gubio je neka polu finala ili ranije bez veze ima ih 13 i to je tako.

onako bez lupetanja

pre 5 godina

@ssss
Ne vidim razlog da nekoga boli nešto tome slično . Svi koji prate tenis i pre Rodžera znaju da je to sticaj okolnosti , recimo imaš u tekstu "osvojio zadnji put pre 10 godina" , vrv nije slučajno tako . Usput Delpo, Čilić , Stan i Marej su uspeli a On ne .
To i više nego dokazuje da je igrao sa prosekom koji je slabiji i od pobrojanih a gde su Novak i Rafa. Normalno ne treba mu to zamerati ALI treba to pravim rečima reći . Dok nisu stigli "igrači" osvajao je , posle vrlo retko ili nikako kao u slučaju USO .
Njegov H2H koji uključuje Novaka i Rafu od 18,19 god do njegovih 37 sada dosta govori ko koga tu preslišava , tek odnos u GS finalima je kriminalno uznemirujući za njega i njegove fanove. Reklo bi se da su ovi koji podržavaju Novaka ili Rafu poprilično opušteni ako je Rođa sa druge strane u finalu . Iskreno lično bih voleo Novak Rodžer polufinale jer nije On više za ozbiljna GS finala a Novak Rafa finale pa da svi uživamo u 5 seta fenomenalne igre .

Džo

pre 5 godina

Zato što nije ispoštovao staro pravilo da kaniš li pobijediti, ne smiješ izgubiti. U tenisu još i gore, moraš pobijediti u zadnjem poenu, koliko god da si ih prije.

Komarac

pre 5 godina

Федерер није рекао да је Вимблдон као балон већ је рекао да се на Вимблдону крећеш као по балону.

Moljac

pre 5 godina

Nisam strucnjak za tenis ali su me ove izjave igraca o vetru uvek iritirale i podsecale na onu Dejinu izjavu o visokoj travi u Irskoj.

U cemu je tu u stvari fora?
(Vlada, 23. avgust 2018 14:08)

U vrsti tenisa. Đoković uvek gađa linije, i tu vetar 50% vinera pretvara u promašaj. Federer ima nesiguran bekend, i tu vetar povećava broj neiznuđenih grešaka. Nadal igra top spin visoko iznad mreže i metar unutar terena, njemu vetar ne znači ništa (i zato se ljutio zbog krova na Vimbldonu, jer nije bilo vetra da remeti Novakove laserske udarce). Marij igra slajseve ili udara kao konj po sredini, ni njemu vetar ne smeta.
Neko voli ovaj stil tenisa, neko onaj, o ukusima se ne raspravlja. Ali je činjenica da nekim stilovima više smeta vetar, nekim manje.

мики

pre 5 godina

Tenis ne postoji samo od 2011, strucnjace nas!
(jovan, 23. avgust 2018 13:41)

о велики магу тениса, теби се клањамо. такве мудре речи збориш, хвала ти до неба.

Komarac

pre 5 godina

@Владо види се да не само што ниси стручњак ( не треба да будеш ) већ да се заиста не разумеш и никада ниси био спортиста.