1. (drop shotic, 23. avgust 2018 11:22)

    Odakle ti to, da je 4 GS turnira zaredom nenadmašivo?
    To jeste veliko dostignuće, ali verovatno znaš da je pravi Gren Slem, kad se osvoje sva 4 GS tirnira u jednoj kalendarskoj godini.
    Od svih tenisera i teniserki, to je u Open eri pošlo za rukom samo Štefi Graf 1988-e, koja je te iste godine osvojila i Olimpjsko zlato, što se može nazvati Golden Slem i to je zaista nešto što bi se moglo reći da je skoro nenadmašno.
    Van Open Ere, Rod Lejver je po tom kriterijumu nenadmašan, jer je takav uspeh ponovio čak dva puta, dakle onaj pravi Gren Slem i to je zaista neverovatnan podvig.
    Od danas aktivnih igrača, Novak Djoković i Serena Vilijams imaju tzv lični ili "career" Gren Slem sa sva četiri najveća turnira u nizu, ali u dve kalendarske godine.
    Sve ostalo što si rekao mogu da potpišem, posebno deo na kraju komentara, mada mislim da će za najveći deo sveta Fedrerer, ostati najveći, čak i ako ga Nadal i Djoković preteknu po broju GS titula.
    Da li će to biti pravedno i zasluženo, videćemo kada sva trojica, podvuku crtu i završe karijere, a srećom za tenis i sport uopšte, to neće biti tako skoro.
    (Tamni vilajet, 26. avgust 2018 21:17)

    # Link komentara

  2. Američki novinari su najviše isticali Novakova dostignuća i još pre tri godine pisali o njemu kao legendi svetskog sporta, ne samo tenisa - tj. tako bi bio hvaljen i smatran da je na primer amerikanac, a pošto nije...guglajte o tome,pogledajte sve moguće statistike i sami se uverite, posebno oni koji ga osporavaju i vređaju, a tenis ne prate, reket u ruci držali nikad nisu...
    (Minaa, 24. avgust 2018 17:09)

    # Link komentara

  3. Tonijeva majka jest Radojka, ali nema veze sa Srbima. Sve je to Kukoč ovdje objasnio (45:35).

    [link]


    ---

    Ajmo Nole! U svim biografijama će da piše da je mama Hrvatica.
    (Sretno lijepi naš, 23. avgust 2018 09:26)

    Toni Kukoc, mama Radojka, inace cesto ime kod vas.
    (Milan, 23. avgust 2018 15:15)
    (, 24. avgust 2018 15:44)

    # Link komentara

  4. Za sada je naj bitnije da odmoran doceka GS turnire i da tempira formu upravo na te turnire i da u par narednih godina sto je moguce vise osvoji GS titula, jurnjavu za prvim mestom na ATP lusti nek jure ostala decurlija sa tura..
    IDEMO PRVI NA REDU US OPEN !!!
    (MARKO, 23. avgust 2018 19:00)

    # Link komentara

  5. ... Vilander vecito... Ne bih voleo da baci maler na Novaka...
    (zabrinuti platipus, 23. avgust 2018 13:35

    Uh, ne daj bože! To bi baš bilo loše.
    (Djido, 23. avgust 2018 18:49)

    # Link komentara

  6. Neće. Zavrsava posle Londona.
    (pop, 23. avgust 2018 17:29)

    # Link komentara

  7. Vilander najavljuje nešto novo u tretiranju Đokovića od strane medija. Godinama su čekali i najavljivali da Đoković "padne". Izgleda da je to bilo neophodno, a potom i veliki povratak, da konačno prihvate da je Đoković jednako veliki šampion kao već etablirani Federer i Nadal. Upadljiva je i Vilanderova konstatacija o "velikoj trojici" jer Mariju nedostaje upravo ovo što je uradio Đoković: veliki povratak.
    Ako je posle Vimbldona i bilo sumnje da li je u pitanju povratak, posle Sinsinatija ni toga nema. A i Novak se tempirano vratio baš tamo gde ima najmanju podršku i uzeo ono što mu je najduže izmicalo. Odlična strategija. Njujork bi bio samo tačka na ono što im je već postalo jasno.
    (Cinique, 23. avgust 2018 15:54)

    # Link komentara

  8. @Јабучило
    Ni kola po privatnim garazama zbog tablica!
    (SamoDaKazem, 23. avgust 2018 15:49)

    # Link komentara

  9. Var46/ Feder igra najlepši tenis i mislim da će se većina tu sloziti , ali da bi bio najbolji moraš da pobediš najboljeg . Da je Ali izgubio treći meč protiv Frejzera i time imao negativan rezultat 1:2 siguran sam da ga niko nikad ne bi proglasio najboljim svih vremena. Tako da ako Djokovic ikad osvoji 20GS definitvno će biti najbolji svih vremena, jer je najkompletniji igrač, na svim podlogama, solida servis, solidan napad, vrhunska odbrana, vrhunska taktika, odlična tehnika , dobra fizička sprema i ono sto odvaja šampione od ostalih ekstremna mentalna snaga . Na kraju sa dva za sad najveća igrača u istoriji ima pozitivan skor , dakle, nema više šta da se doda .
    (kakogod, 23. avgust 2018 15:42)

    # Link komentara

  10. Hvata me jeza od pomisli kako ce tenis izgledati posle velike trojke,pa i Mareja,i on je vrhunski igrac,samo sto nije imao srece jer igra u eri 3 najveca,inace bi imao mnogo vise gren slemova,ako se ne varam,izgubio je cak 9 gren slem finala.
    (Sinisa, 23. avgust 2018 15:38)

    # Link komentara

  11. @Aco
    Pogledaj na netu sta je rekao na dodeli pehara pa ce ti biti jasnijw
    (Pelo, 23. avgust 2018 15:22)

    # Link komentara

  12. 50 grendslemova uzeli skupa rodzer ,rafa i nole frapantno....rodzer fantastican igrac sjajan na travi odlican server .rafa nezgodni levak kao projektovan za sljaku. nole odlican na svim podlogama ,covek koji je pobedio rafu na pariskoj sljaci a to je samo jos soderling uspeo,covek koji je vise puta pobedio federera na vimbldonu ....imali smo mnogo puta priliku da uzivamo u teniskim klasicima federer rafa ,federer nole i rafa nole ....kakvi su to samo sampioni ! ne znam ko ce tenisom vladati kad zavrse karijere mozda zverev,kirijos ili neko treci
    ali tenis ce mnogo izgubiti
    (zoran ivkovic, 23. avgust 2018 15:17)

    # Link komentara

  13. Ajmo Nole! U svim biografijama će da piše da je mama Hrvatica.
    (Sretno lijepi naš, 23. avgust 2018 09:26)

    Toni Kukoc, mama Radojka, inace cesto ime kod vas.
    (Milan, 23. avgust 2018 15:15)

    # Link komentara

  14. Pa ljudi,valjda ste videli u Sinsinatiju,Federer pokušava kad god može da skrati poene i svi su ga prolazili na mreži. Bilo je pomalo tužno. Mislim da je početak njegovog kraja.
    (Nena, 23. avgust 2018 14:59)

    # Link komentara

  15. Ajmo Nole! U svim biografijama će da piše da je mama Hrvatica.
    (Sretno lijepi naš, 23. avgust 2018 09:26)

    Код нас људи не морају да крију које народности су им родитељи.
    (Јабучило, 23. avgust 2018 14:47)

    # Link komentara

  16. @ (Author, 23. avgust 2018 10:12)

    Fali ti jedna najbitnija stavka kada vec poredis Djokovica sa Dzordanom. Da ga svi(velika vecina) u svetu priznaju kao najboljeg, kao sto je i Dzordan priznat, a ne samo u Srbiji. A to da bi se desilo, Djokovic mora opasno da izdominira u narednim godinama. Do sada jeste imao dve uspesne sezone, ali Federer je imao vise, a i obojica (Nadal i Federer) imaju znatno vise GS titula koje su prvi i osnovni faktor u tenisu. Sve ostalo sto si nabrojao se gleda SAMO u slucaju da su izjednaceni u GSovima, isto kao sto se tajbrejk igra na 6-6 a ne na 6-2.
    I nema tu sta mnogo da se filozofira, Novak je prakticno Nadalova generacija a ima 4 GS manje za sada. Kakve nedelje kakvi nizovi kakvi bakraci. Svi oni tempiraju formu najvise za GS i tu se vidi ko je bolji.
    Tako da mozes ti u Srbiji da ga smatras najvecim koliko god hoces, tamo gde je najbitnije za sada nije priznat, u svetu.
    (jovan, 23. avgust 2018 14:11)

    # Link komentara

  17. Mislim da ce se Novak sad maksimalno uozbiljiti, jer i on je dobro svestan da zaostaje citavih 7 GS za Federerom, ima 31-u godinu, tako da vise bukvalno nema prava na gresku kada su u pitanju GS. Videla se ta ozbiljnost i fokus vec u polufinalu Wimbldona protiv Nadala. Svestan je da vise nema taj luksuz da finala GS gubi od npr Wawrinke i ostalih igraca druge kategorije. Ako zadrzi taj fokus i ostrinu, mislim da je onda gotovo izvesno da osvaja US Open.
    (sony boy, 23. avgust 2018 14:06)

    # Link komentara

  18. Vidi Batko, ako Nole ove godine na US Openu zada jos jedan bolan poraz Rodzi, u polufinalu, recimo, Rodza ce da ide u penziju vrlo lako.. A, uostalom, mislis da ce to Federeru pomoci sto ceo dan blejis na ovom sajtu i pises kao da si njegov die-hard fan, a u stvari ti samo ne volis Novaka posto je on navijac Zvezde, a ti si partizanovac... Pozdrav
    (Gledalac, 23. avgust 2018 10:23)

    Kad vec gledas tako Novak je navijac i Real Madrida a ja Barselone a Jokic je partizanovac a ni njega ne mogu da smislim iz nekih razloga koje necu tebi da objasnjavam. Samo se ti tesi da ce Federer uskoro u penziju, igrace Roki aktivno sve dok ne osvoji makar 100 titula a za to mu je potrebno SAMO dva trofeja za razliku od tvog Djokovica koji je na koti 65, dakle ima 33 titule manje od King Federera. Uzvracam pozdrav.
    (Batko pamcenje mu kratko, 23. avgust 2018 14:00)

    # Link komentara

  19. Ali morate znati da je Novaku jos pobjegao i Nadal Federer..

    Blizi je bio 2016 nego sad krajem 2018
    (Danijel, 23. avgust 2018 14:00)

    # Link komentara

  20. Vi koji druge saljete u penziju vise od 10 god ste zreli za penziju, jer tenis kao sport nije za vas. Sustina je da treba uzivati u samoj igri, ali sama igra vas ne interesuje. Vas interesuje samo isprazna politika, da diskutujete teme koje su van tenisa i ponizavate druge. Niste dostojni sampiona jer stomak tu ne pomaze.
    (Fed, 23. avgust 2018 13:58)

    # Link komentara

  21. Balondzija ce uvek ostati balondzija,ma koliko mu sponzor uplatio ATP-ju da igra bez doping kontrole.Njegovo prebacivanje ce zauvek ostati dosadno, sablonsko,nemastovito, smaranje,samo manjim ili vecim ucinkom,u zavisnosti od toga kad sme da koristi doping.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (balondzija, 23. avgust 2018 13:03)

    Ne znamo je balohzija ali znam elegantni pre neki dan izjavi da 15 godina nije bio na antidoping kontroli.
    (Laza, 23. avgust 2018 13:55)

    # Link komentara

  22. Druže, trolovanje mnogo bolje radi jumko. Tako da nemoj kopirati (pogotovo ne lošiju kopiju da radiš) nadji sebi neku drugu zanimaciju u zivotu, los si u ovome :D
    (VANJA, 23. avgust 2018 11:30)

    Ti niti znas sta znaci trolovanje niti znas da ocenis ko dobro radi a ko ne. Ajd zdravo.
    (Batko pamcenje mu kratko, 23. avgust 2018 13:54)

    # Link komentara

  23. Covek realno prica. Djokovic sa ovih 13 GS jednostavno ne moze uci u raspravu za najboljeg svih vremena. Treba jos najmanje 4 osvojiti pa da bi usao u raspavu, naravno pod uslovom da Roger u medjuvremenu ne uzme ni jedan. Ipak je prevelika razlika 20:13, previse previse zaostaje Srbin.

    E sad recimo da Novak to smanji na 20:17, to je onda vec druga prica.
    Ako Novak zadrzi ovaj fokus u naredne 2 godine, onda je sasvim izvesno da dodje do barem 17 GS. Ja iskreno sumnjam u taj scenario, jer kad god je Novak trebao napraviti taj zadnji iskorak, on je bas tad posustajao.
    Nakon 2011-e je odigrao 3 prosecne sezone gde je od 12 GS uzeo samo 3, a morao je najmanje 6. Zatim nakon RG 2016, umesto da ubaci u brzinu vise i gotovo stigne Rogera u GS, on ponovo posustaje.

    Sad ipak vec ima 31-u godinu, al videli smo da je Roger nakon 35-te uzeo 3 GS, tako da je i sa Novakom sve moguce.
    (fil, 23. avgust 2018 13:52)

    # Link komentara

  24. i Vilander prizn'o... ostaju jos samo batko i jumko
    (nole jedi meso, 23. avgust 2018 09:39)

    zaboravljaš uvek neugodnog Mikiija
    (Realista, 23. avgust 2018 13:49)

    # Link komentara

  25. @Z,On gazio?!Gazenje kad neko osvoji 3GS u jednoj sezoni.On i Nadal nemaju nikakve slicnosti,Nadal je skoro svake godine osvajao GS,o mastersima da ne pricam.Svako je imao povrede,tako da ta prica ne pije vodu.Hjuita nisam gledao preko jutjuba nego sam tih godina stvarno pratio tenis.
    (ProdigyCZ, 23. avgust 2018 13:43)

    # Link komentara

  26. Pa Novak rece neki dan da je Fed najbolji svih vremena. Msm sto da polemisemo dalje
    (Pelo, 23. avgust 2018 12:31)

    Rece da je veliki sampion a i da je rekao da je najbolji kakve veze ima, sta si ocekivao da kaze, ja sam najbolji, nije on Pele ili Ronaldo.
    ps. neverovatno kavi sve likovi imaju pristup internetu i tastaturi.
    (Aco, 23. avgust 2018 13:39)

    # Link komentara

  27. Jedino sto me brine u ovoj izjavi je sto Vilander vecito gresi u svojim prognozama, ne secam se da je ikad ista pogodio... Ne bih voleo da baci maler na Novaka...
    (zabrinuti platipus, 23. avgust 2018 13:35)

    # Link komentara

  28. Nagradno pitanje?
    Koliko je GS titula Đoković osvojio u vreme kada je Federer imao 27 godina?
    Tačan odgovor: NIJEDAN !
    (Labud,23.avgust 2018)
    nagradno pitanje za Labuda?
    Koliko je GS titula osvojio Federer u vreme kada je Novak imao 26,27,28,29 godina?
    Tacan odgovor: 0(NULA)
    (Beli65, 23. avgust 2018 13:20)

    # Link komentara

  29. Vi ste jako cudni, vi nolovi navijaci. Evo neki gospodin se ZAHVALJUJE Vilanderu na hvaljenju noloa. Pa nisi ti nolo da. Vi srblji sa tako bednim zivotima ste se uneli u celu ovu pricu kao da je svako od vas nolo. Reket niko nije drzao u ruci a pametujete. Nolo nas je zaduzio, sada svi znaju za srpiju i imaju lepo misljenje o istoj?! Ako je iko i cuo za srpiju, cuo je za nju po teeeskom siromastvu i po ratovima. Ne moze jedan teniser koji IGRA ZA SEBE A NE ZA SRPIJU da poboljsa ugled drzave. Eto sta siromastvo napravi od mozga. Zivite u bajci, ali jako ruznoj bajci. I da, Fedex je tata koza
    (Ufo, 23. avgust 2018 13:15)

    # Link komentara

  30. Đoković nikada neće moći da bude NTSV (GOAT, prim. prev). I kada bude imao najviše osvojenih GS, Federerovi navijači će izmisliti neki drugi kriterijum po kom je Federer NTSV. A Federer ima više navijača i tako to funkcioniše.

    U idiokratiji ništa ne funkcioniše po nekakvim apsolutnim merilima, već po količini lajkova. Tako idioti shvataju demokratiju, a potom to i postane demokratija za idiote. Pravo većine da odlučuje se pretvorilo u to da većina odlučuje šta je u pravu.

    Jedino rešenje za navijače drugih je da izmisle drugačiju kategoriju najboljeg i onda imenuju svog favorita.
    (CATAPA, 23. avgust 2018 13:09)

    # Link komentara

  31. Balondzija ce uvek ostati balondzija,ma koliko mu sponzor uplatio ATP-ju da igra bez doping kontrole.Njegovo prebacivanje ce zauvek ostati dosadno, sablonsko,nemastovito, smaranje,samo manjim ili vecim ucinkom,u zavisnosti od toga kad sme da koristi doping.
    (balondzija, 23. avgust 2018 13:03)

    # Link komentara

  32. Najbolji ikada je nadal,jer nitko nikada nije dominirao na jednoj podlozi kao on na zemlji,dok je on uvijek ravnopravan i protiv federera i protiv đokovića na drugim podlogoama.Uostalom,obojicu ih je pobjeđivao u finalima grand slamova koji nisu roland garros,i to u više navrata,dok njega nitko nikad nije dobio u finalu roland garrosa.

    Također treba istaknuti olimpijske igre koje je on osvojio 2008.(na tvrdoj podlozi),dok đokoviću i federeru to fali.Znam,federer ima zlato u paru,no to je druga disciplina i nema preveliku težinu u ovoj diskusiji.



    Također je nadal imao i najviše ozljeda od ove trocije najvećih,no on na svom vrhuncu je najbolji tenisač ikada po meni,a imat će još šanse povećati svoju kolekciju trofeja,jer nije prestar,a nadogradio je svoju igru po pitanju bekenda i agrwsivnosti.
    (Topnik, 23. avgust 2018 12:50)

    # Link komentara

  33. Jos jedan argument kad je ova tema u pitanju. Medjusobni odnos do skora najbolja 4 igraca na ATP turu, a tice se FINALA GS je sledeci : MAREJ 2 POBEDE 8 IZGUBLJENIH FINALA INDEX USPESNOSTI 0,25, FEDERER 8 POBEDA 9 PORAZA INDEX 0,88 NADAL 10 POBEDA 7 PORAZA ili INDEX 1,42 i DJOKOVIC 11 POBEDA 7 PORAZA ili INDEX USPESNOSTI 1,52. IDEMOOOO NOLE.
    (Cika Toni, 23. avgust 2018 12:45)

    # Link komentara

  34. Definitivno treba da budemo ponosni na Noleta, kao našeg najistaknutijeg i najpozitivnijeg predstavnika u 21. veku. Toliko je doprineo da se o našoj zemlji priča u pozitivnom konteksu, sam je sa jedne strane tasa prevagnuo sve negativce u našem narodu koji su nas samo blatili. Što se tiče svih onih koji ga pjuju po ovim sajtovima, pišući negativne komentare samo da bi izlečili svoje komplekse i sebe prikazali kao da su nešto bitno, ni hiljade takvih komentara neće promeniti činje nicu da je trenutno Novak najistaknutiji Srbin naše epohe. Njegovo ime će zlatnim slovima biti ispisano u srpskoj istoriji, koliko god to bilo krivi raznoraznim hejterima. Koji god da je na večnoj listi, na listi najuspešnojih Srba je ubedljivo na prvom mestu bez ilakve konkurencije da ga bilo ko dostigne u budućnosti.
    (Ivan, 23. avgust 2018 12:38)

    # Link komentara

  35. Otprilike, za tri godine će stići Samprasa, i to je to!
    (Boško, 23. avgust 2018 12:38)

    # Link komentara

  36. Prvo i osnovno gospodo,nije bitno da li će Nole biti GOAT ili neće,pa neće tenis da prestane da se igra kad ode velika trojka.Kome nije dovoljno sve što je do sad postigao je manjina(nacionalna,emotivna,inteligentna)i odnosi se na zemlju Srbiju.Što se tiče hrvata koji prebrojavaju krvna zrnca nek krenu od fudbalske reprezentacije,pa do svih ostalih sportova i shvatiće, da nema srpske krvi malo toga bi osvojili.Pa onda dalje koliko bi čistokrvnih hrvata bilo da nije pokatoličenih Srba.Babe i dede im ponegde još čuvaju ikone kao i kod nas pojedini pripadnici islamske veroispovesti,malo iz straha malo zlu ne trebalo.
    (Manjine su manjine zato se tako zovu, 23. avgust 2018 12:38)

    # Link komentara

  37. Ne znam zašto kirjosa non stop stavljaju kao budućeg šampiona jer je on meni kao baloteli zna nezreo i ostaće zauvek takav
    (SchOne, 23. avgust 
    Sve je tacno ali koga da stave?Zverev i eventualno Tim koji nije vise klinac jer u njegovim godinama Velika Trojka je imala gomilu GS i Masters titula.Ipak je Kirjos ogroman talenat a s godinama je za ocekivati da se bar malo unormali.Ako se to desi za par godina bi mogao da osvaja velike turnire jer nema bas mnogo talentovanijih igraca na ATP Turu.
    (BgHQ, 23. avgust 2018 12:33)

    # Link komentara

  38. Pa Novak rece neki dan da je Fed najbolji svih vremena. Msm sto da polemisemo dalje
    (Pelo, 23. avgust 2018 12:31)

    # Link komentara

  39. Ma šta zna ovaj Vilander!? Treba glasače da pita ko je GOAT!
    (Jumko, 23. avgust 2018 12:24)

    # Link komentara

  40. Ako Novak ne uspe do kraja karijere da osvoji koliko i Federer to ga ne čini manje vrednim igračem, ono što je do sada postigao trebalo bi više da se ceni, dobro je da strani novinari konačno počinju da uviđaju koliko je to veliki uspeh i da je za sam Tenis odlična stvar što toliko velikana igra u istom trenutku. Ako gledamo brojke verovatno će na kraju sva trojca imati oko 20 tak GS titula, nevorovatno je da jedan teniser iz Srbije dosegne takav nivo, i trebamo da uživamo u Novakovim igrama dokle god može na ovom nivou da igra.
    (biće bolje, 23. avgust 2018 12:17)

    # Link komentara

  41. Biti najbolji svih vremena je nezahvalna titula i tko god o tome govori poprilicno je neozbiljan. Moze se govoriti samo o onim 'najboljima', jer svako vreme ima svoje heroje.
    (hm, 23. avgust 2018 12:17)

    # Link komentara

  42. @drop shotic

    sve si rekao. tvoj komentar bi trebalo da bude kao zaključak u svim medijskim analizama dotične trojke.
    srdačan pozdrav svim pravim ljubiteljima tenisa!
    (shenlook, 23. avgust 2018 12:13)

    # Link komentara

  43. (drop shotic, 23. avgust 2018 11:22)

    Mislim da si ovim komentarom stavio tacku na dalju raspravu o GOAT-u!!!

    Svaka cast!

    Svaka rasprava na ovu temu treba da se zavrsi sa ovim komentarom! Alal vera!
    (Sakaluda, 23. avgust 2018 12:10)

    # Link komentara

  44. Mi uvijek navijamo protiv Noleta cisto da se zna i ne znamo sta je tu cudno?
    (Sandzaklija, Hrvat, Bosnjak itd, 23. avgust 2018 12:06)

    # Link komentara

  45. U finalu Sinsinatija se vidjelo da je doso kraj Federeru kad je u pitanju Novak. Vidjelo se da Federer zna da Novaka vise ne moze pobjediti.. pravi duple greske i salje loptice 5 metara u aut sto samo pokazuje koliko on vidi da nema sanse pa idena neke nenormalne udarce koje samo uz ogromnh srecu moze da pogodi. Covjek je shvatio da nikad vise nece pobjediti Noleta. Federerova jedina sansa je dobar zrijeb zato ce igrati jos malo. Takodje nikad nisam ni Noleta vidio sa onom energijom, jedva je ceko da igra protiv Federera. Mozda 10 sekundi u toku citavog meca je imao pad koncentracije i gubitak kontrole nad sobom za razliku od meca sa Cilicem gdje je skoro reket slomio. Nole je stigo. Nemojte se uzbudjivari, takva je sudbina.
    (Tales, 23. avgust 2018 12:03)

    # Link komentara

  46. Ne znam zašto kirjosa non stop stavljaju kao budućeg šampiona jer je on meni kao baloteli zna nezreo i ostaće zauvek takav
    (SchOne, 23. avgust 2018 12:03)

    # Link komentara

  47. Напио се Матс, био му је рођендан јуче
    (Сви на стадион!, 23. avgust 2018 10:27)

    Skidam kapu za komentar! Svaka cast :-)
    (Dobros-AV, 23. avgust 2018 12:01)

    # Link komentara

  48. Ja stvarno ne razumijem u sta i gdje gledaju ovi komentatori??? Da se razumijemo, Djokovic je veliki igrac (ja, mozda najveci, vidjecemo) i nije rijec o njegovom umjecu. Ne, rijec je o NJEMU kad mu ne ide. Gdje oni vide zrelost, mir, stabilnost??? On kad gubi (ili kad nije zadovoljan), on se izdire na trenere, smeta mu svaka sitnica u publici, produzi vrijeme servisa, onda se svadja sa sudijom, dere se na djecu koja dodaju peskir i lopte.... A ako pocne znacajnije da gubi, onda krene sa ironicnim osmjesima, tijelo kao odijelo na vjesalici... Nego opet da ponovim: njegov tenis je previse dobar, pa uispijeva da prolazi i pobijedjuje.
    (Petar, 23. avgust 2018 11:56)

    # Link komentara

  49. Opasna slika!
    (Kale, 23. avgust 2018 11:56)

    # Link komentara

  50. Rafa ce verovatno imati najvise grend slemova na kraju karijere a Novak ce se zaustaviti tu od 15-17 gs...onda ce se moci diskutovati ko je najbolji teniser...za mene ce to biti Novak jer je osvajao dosta turnira na svim podlogama dok ce Rafa imati 13-14 gs sa Roland Garosa...Federer pola svojih trofeja uzeo dok pomenuta dvojica nisu u potpunosti stasala kao igraci...i onda taj medjusobni skor tenisera...najvece rivalatvo izmedju Novaka i Nadala...ako pitate Nadala onda je Novak najbolji svih vremena...i obrnuto
    (sasa, 23. avgust 2018 11:53)

    # Link komentara

  51. hvala Vilander na lepim recima.
    (brane, 23. avgust 2018 11:51)

    # Link komentara

  52. Jedini covek koji moze da pobedi Federera,Nadala i Vucica.Nas kralj Nole.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mita, 23. avgust 2018 10:50) # Link komentara

    Smarate vise sa politikom i Vucicem i ne persiram ti, vec pisem u mnozini. U redu je, neki ga podrzavaju, drugi ne, treci ni sami ne znaju sta ce, ali zaobidjite vise vesti o sportu sa infantilnim doskocicama. Pisite to na vestima o njima, politici.
    (Sasa, 23. avgust 2018 11:51)

    # Link komentara

  53. Novaku za to su itekako potrebni Nadal i Federer.
    Oni sa pacerima nemaju problema,
    uglavnom bez izgubljenog seta.
    Novaku treba vremena da ih prostudira, tu gubi mnogo energije.
    (Mats zreo i prezreo, 23. avgust 2018 11:46)

    # Link komentara

  54. Šta mu se desilo?
    (brm, 23. avgust 2018 11:43)

    # Link komentara

  55. novak može da se svrsta u najboljeg zato što nema ni jednu manu. odnosno sve igra skoro isto, odlično. svaka podloga mu je ok, svaki udarac mu je dobar. potpuno izgrađen igrač do tančina. federer najjači na travi i betonu - gubi od novaka. nadal najjači na šljaci - gubi od novaka.
    (kraj priče, 23. avgust 2018 11:43)

    # Link komentara

  56. Djokovic zvani " Zatvorite krov" nikad nece uci u konkurenciju za najboljeg svih vremena. RAFA GOAT
    (Muamer, 23. avgust 2018 11:42)

    # Link komentara

  57. Federer 20 GS x 2.000 peona + 27 mastersa x 1.000 poena = 67.000 poena

    Nadala 17 GS x 2.000 poena + 33 mastersa x 1.000 poena = 67.000 poena

    Djokovic 13 GS x 2.000 poena + 31 masters x 1.000 poena = 57.000 poena

    e sada, znam da se zavrsni mastersi boduju sa 1.500 poena, da Nole ima bolji skoro od obojice a bilo bi interesantno da se boduju i porazi u finalima GS i mastersa.

    iako volim Noleta, morao bi do kraja karijere da poveca broj osvojenih GS i mastersa u odnosu na Rafu i Federera da bi bio najbolji. ima za to priliku, mada Nadal osvaja sljaku i drzi tu razliku. bude li Rafa uzeo jos dva Roland Garosa i 5-6 mastersa (a ima sljaku u Madridu, Rimu i Monte Karlu), tesko da Nole moze da ga prestigne, jedino da poludi opet i uzme 5-6 GS i 10 mastersa.
    (Dusan, 23. avgust 2018 11:41)

    # Link komentara

  58. @ProdigyCZ, nema sta da te neko ubedjuje dovoljno da gledas malog Hjuita kako je gazio te dve godine i onda nekoliko godina kasnije igraca koji nije ni senka toga. Hjuit je eksplodirao na scenu kao Nadal svojevremeno, ali posle nije uspeo da gradi na tome + povrede.
    (Z, 23. avgust 2018 11:39)

    # Link komentara

  59. @Author

    Apsolutno se slažem...! Svaku tačku potpisujem,za brojke, Noleslem, posebno za međusobni skor. Tukao je više od bilo koga dvojac koji je kandidat za GOAT a i sam Nadal je izjavio, mislim posle poraza u finalu Dohe :"Ovaj nivo tenisa do sada nisam video"...

    TAČKA
    (Profesor, 23. avgust 2018 11:39)

    # Link komentara

  60. Da, može da bude, ako...ima dosta varijabli koje će biti u "igri". Voleo bih, da bude tako, ali svašta može da mu se ispreči, na tom putu, u šta smo se uverili u poslednjih par godina.
    (Smuleco, 23. avgust 2018 11:30)

    # Link komentara

  61. Ovaj svedski licemer i "krnji" teniski sampion ipak je morao da se oglasi posle finala teniskog Mastersa u Sinsinatiju! Ponovo u svom stilu! Sta reci?! A sta na zadnja dogadjanja na ATP turu kaze snasa Barbara (Schett)!? Umela je da razvuce presirok osmeh kad N.DJ. i nije islo u zadnje vreme!!!
    (komnen barjaktar, 23. avgust 2018 11:30)

    # Link komentara

  62. @(Batko pamcenje mu kratko, 23. avgust 2018 09:27)

    Druže, trolovanje mnogo bolje radi jumko. Tako da nemoj kopirati (pogotovo ne lošiju kopiju da radiš) nadji sebi neku drugu zanimaciju u zivotu, los si u ovome :D
    (VANJA, 23. avgust 2018 11:30)

    # Link komentara

  63. Novakov Sinsi je vredniji od US Opena! Mats Vilander nije osvojio Vimbldon, a Novak cetiri puta, sta ima na to da kaze strucnjak iz Svedske? Kad se samo setim kako je predlagao Novaku posle Rolan Garosa da preskoci sezonu na travi, jao hejteri jos dugo cete gledati Novaka sampiona kako podize trofeje!
    (fantom, 23. avgust 2018 11:28)

    # Link komentara

  64. Federer je dva puta priznao da je Djoković najbolji svih vremena.Prvi put kad je izjavio da je njegova igra sa Vimbldona 2014 i 2015 i US opena 2015 nešto najbolje od njega u istoriji a uzeo je 4 seta Noletu.Drugi put je priznao kada se jedini put igralo finale u džemperima jer bi ga Nole brutalno dobio što je pokazao mesec ipo dana kasnije u Melburnu kada je Federer marširao 1,2,3.I na kraju u finalima Slemova i završnih Mastersa Federer-Djoković 1-6.
    (Zoki, 23. avgust 2018 11:26)

    # Link komentara

  65. Kad se sve zavrsi, Federer, Novak i Nadal ce biti, ubedljivo, trojica najboljih igraca svih vremena i svaki ce imati svoje argumente i cinjenice da tu budu. Federer verovatno najvise GSmova, najlepsi tenis ikada i simbol sporta tj lice sporta (kao Dzordan u kosarci npr). Nadal 10+ RGarosova (monstruozno), najbolji tenis ikada sa fizicke strane, H2H sa Federerom. Novak najkompletniji igrac ikada, vlasnik svih mastersa, bolji H2H sa dvojicom najvecih konkurenata i priipadnika zlatne trojke i vlasnistvo sva cetiti GS u istom trenutku (nenadmasivo). Dakle, nece biti bitan redosled. Nek redja kako ko hoce po afinitetima i navijackim strastima. Kao kada bi u kosarci npr za najbolju petorku rekli da je u njoj taj i taj prvi, taj i taj drugi itd (nije najbolje poredjenje -  jedno timski, drugo individuani sport ali radi sustine). Federer najbolji servis i jednorucni b ikad, Nadal top spin i forhend, Novak dvorucni b i ritern. Igracki elementi podeljeni, svako u necemu najbolji ikad. Nema boljeg rivalstva sa sportske strane. Dakle, RF najlepsi tenis ikada, RN fizicki najdominantniji, NĐ najkompletniji i najinteligentniji tenis. Kraj
    (drop shotic, 23. avgust 2018 11:22)

    # Link komentara

  66. jos je to sve daleko
    (jedan stonoteniser, 23. avgust 2018 11:19)

    # Link komentara

  67. Novak pre svega mora da popravi procenat dobijenih finala, godine ga stižu i više ne može da priušti izgubljena finala od Vavrinke recimo. Mnogo mi je krivo za taj zadnji poraz na USO ‘16. Ono što trenutno nedostaje Novaku je da izjednači skor sa Nadalom na slemovima (5:9), zasad je 3:4 u finalima u korist Rafe uključujući dva USO gde bi Novak trebalo da je u prednosti. Ovaj U.S Open bi legao ko kec na deset ali, osvoji li Nadal i još preko Novaka, bojim se da je priča o GOAT završena. Isto važi i za Australiju. Jedino ako Novak ne pobedi Rafu u finalu RG jednom ili dvaput do kraja karijere. Sa Federerom nema zime jer je Novak dobio veliku većinu bitnih mečeva između njih dvojice, protiv Rafe to već nije slučaj.
    Ono što je otežavajuča okolnost jeste negativan skor protiv najnovije generacije, kao što sam napisao - Nole mora da zavede red među balavurdijom.
    (Dynamic, 23. avgust 2018 11:18)

    # Link komentara

  68. Штета. Сада су мале шансе да Ђоковић постане најбољи свих времена, јер увек буде супротно од онога што Виландер предвиђа.
    (jд123, 23. avgust 2018 11:17)

    # Link komentara

  69. Опет форсирање теме од које Ноле може само да изгуби фокус са важнијих ствари... Надам се да овога пута неће (још једном) наивно насести на исти фазон.
    (Ћезо рца, 23. avgust 2018 11:16)

    # Link komentara

  70. Retko smislen intervju Maca, cak se slazem sa njim da su na US Openu Novak i Nadal kao favoriti ispred Rodzera.
    Na kraju moje misljenje je da je Nadal svoju najbolju igru pokazao upravo na US Openu 2010 protiv Novaka u finalu, gde je i Novak igrao fantasticno, ko zeli da se podseti tog epskog meca evo [link] pa nek pogleda, cista uzivancija. Tada me je Nadal zaista fascinirao svojom igrom na betonu, ali od tada do danas vise nikad nije ponovio takvu igru, kao i servis, servirao je neverovatno i nikad jace u karijeri.
    (Dott, 23. avgust 2018 11:13)

    # Link komentara

  71. Nagradno pitanje?
    Koliko je GS titula Đoković osvojio u vreme kada je Federer imao 27 godina?
    Tačan odgovor: NIJEDAN !
    (Labud, 23. avgust 2018 11:13)

    # Link komentara

  72. Niko nece prestici Federera po gs a kamoli po titulama pa cak i Nadal.Djokovic ce zasigurno imati najmanje titula i gs.A Federer ce ima preko 100 titula sto je tesko i za Nadala da stigne a sigurno ce jos jedan ili 2 GS da uzme Federer samo kad mu dodje snaga kao prosle godine.
    (King Roger, 23. avgust 2018 09:51)

    ako pricamo o ozbiljnim titulama (relevantnim za veliku trojku), to su GSovi, mastersi i finalni mastersi. Tu situacija trenutno stoji ovako: RF 53, RN 52, NDJ 49. Dakle, prilicno tesno i izjednaceno.Zato i jesu velika trojka, vise puta su se smenjivali na vrhu, osvajali bitne turnire i pobedjivali jedni druge u epskim mecevima. Za njih trojcu, atp250 i atp500 turniri su samo za odrzavanje forme i laksi trening. Broj ukupnih ATP titula nije preterano bitan, jer je po toj listi Dzimi Konors ubedljivo najbolji sa 108.
    (bozza, 23. avgust 2018 11:13)

    # Link komentara

  73. Po meni novak je najbolji svih vremena iako prije nisam tako mislio,on je najjaci protiv najboljih a tu se vidi mentalna snaga,njemu nije problem pobjediti nadala na zemlji,jednom je cak i uspio u rg i jos jednom soderling,to govori dovoljno koliko on dominira na zemlji,al opet nije mu problem dobiti ni federera na travi sto je opet fascinantno...ako je najveci kriterij grand slam onda novaku trebaju jos 4 sezone vrhunskog tenisa i mislim da moze stici federera koji po meni nema sanse vise na gs dok god su ovakvi nadal i nole i naravno zdravi.novak blagi favorit za us open uz nadala to sam govorio jos prije 3 mjeseca pa su mi vase kolege napisale da sam za umobolnicu...ako bude zdrav veliki je favorit i za australiju koja pocinje za par mjeseci,to je pak grand slam koji je novakov kao sto je nadalov rg ili rodjin wimbledon.....pitanje skidanje grand slama i federera je po meni pitanje zdravlja novaka i nadala,ako budu zdravi narednih par godina netko ce ga skinuti od njih.
    (Nole, 23. avgust 2018 11:12)

    # Link komentara

  74. Stani, zar nije Novak najbolji, a Federer i Nadal ga jure?
    (Savo, 23. avgust 2018 11:09)

    # Link komentara

  75. Fantasticna zapazanja Vilandera.

    Nole jeste sazreo i kao covek i kao igrac, i tacno je da deluje mnogo skromnije i opustenije.
    Nema vise one nepotrebne, sirove afresivnisti. Ta osibna je prerasla u mudrost.

    Put je naravno dug ali je Nole sigurno presao verovatno najtrnovitiji deo do sad,

    Sad mu je svaki zalogaj sladji i svaka titula draza, nebo je plavlje i sunce sjajnije... shvatio je ko je Bog.

    Ne posustaj!
    (noleisthebest, 23. avgust 2018 11:04)

    # Link komentara

  76. Matsovi komentari zavise i namigivanja sponzora ... Novak se konačno izborio za ravnopravni status.
    (Djorgo, 23. avgust 2018 11:03)

    # Link komentara

  77. Federer samo kad mu dodje snaga kao prosle godine.
     (King Roger, 23. avgust 2018 09:51) 

    Njegovo je nazalost proslo, gde bude Nole ucestvovao tu on nema sta da trazi


    Ne mešajte genijalnost i snagu.Čak ni kada Djoker bude imao 25 GS+a.
    (VR46, 23. avgust 2018 09:44) 

    Cudan zakljucak, jedno bez drugog ne vredi, ne biva jednostavno tako da sedi jedan.


    Ajmo Nole! U svim biografijama će da piše da je mama Hrvatica.
    (Sretno lijepi naš, 23. avgust 2018 09:26)

    A tata je sta...?...imas li snage da dovrsis?
    (Lik, 23. avgust 2018 11:02)

    # Link komentara

  78. Kad se sve zavrsi, Federer, Novak i Nadal ce biti, ubedljivo, trojica najboljih igraca svih vremena i svaki ce imati svoje argumente i cinjenice da tu budu. Federer verovatno najvise GSmova, najlepsi tenis ikada i simbol sporta tj lice sporta (kao Dzordan u kosarci npr). Nadal 10+ RGarosova (monstruozno), najbolji tenis ikada sa fizicke strane, H2H sa Federerom. Novak najkompletniji igrac ikada, vlasnik svih mastersa, bolji H2H sa dvojicom najvecih konkurenata, priipadnika zlatne trojke i vlasnistvo sva cetiti GS u istom trenutku (nenadmasivo). Dakle, nece biti bitan redosled. Nek redja kako ko hoce po afinitetima i navijackim strastima. Kao kada bi u kosarci npr za najbolju petorku rekli da je u njoj taj i taj prvi, taj i taj drugi itd (nije najbolje poredjenje -  jedno timski, drugo individuani sport ali radi sustine). Federer najbolji servis i jednorucni b ikad, Nadal top spin i forhend, Novak dvorucni b i ritern. Igracki elementi podeljeni, svako u necemu najbolji ikad. Nema boljeg rivalstva sa sportske strane. Dakle, RF najlepsi tenis ikada, RN fizicki najdominantniji, NĐ najkompletniji i najinteligentniji tenis. Kraj
    (drop shotic, 23. avgust 2018 11:01)

    # Link komentara

  79. Дух са секиром, 23. avgust 2018 10:48
    Mnogo je Kume. 2500 dovoljno i besplatan autobus.
    (zex, 23. avgust 2018 10:58)

    # Link komentara

  80. Ja sam nedavno rekao ,da niko ama bas niko nije svjestan Novakovih mogucnosti i koli je njegov domet do krsja karijere,posle onakve krize i povrede,ma mnogi su ga poceli otpisivati i sumnjati u njegovog povratak ,a on se uzdigao vise nego ikada i mnogima pokazao da se vraca.Odigrao je maestralno Vimbldon ,i sada Si sinati dobio dva meca u jednomdanu i to u tri seta protiv dosta dobrih igraca ,i na kraju dobio federera koji je nepopbjediv na tom terenu .I istina je da su rekli da je ovo neki novi Novak Djokovic sto bi moglo biti mnogo opasnije nego ikada prije po protivnike .Sve najbolje na US openu majstore!!
    (no name, 23. avgust 2018 10:58)

    # Link komentara

  81. sad vam se svidja sto nije pr
    avio izgovore,nije kukao a razapinjali ste ga na krst.Da vas to nije malo sramota?
    (nik, 23. avgust 2018 10:51)

    # Link komentara

  82. Jedini covek koji moze da pobedi Federera,Nadala i Vucica.Nas kralj Nole.
    (Mita, 23. avgust 2018 10:50)

    # Link komentara

  83. Nevjerovatno je kako su se probudili i uzbičili doskorašnji pljuvači po Đokoviću, koji su ga horski popljuvavali evo više od godinu dana, đe god su stigli i đe god su mogli i sad ga čoče upravo oni dižu u nebo. Licemjeri... 

    U istim ovim komentarima, isti ljudi su do prije dva mjeseca, trtljali o njegovom načinu ishrane, o ženi koja ga je uzela pod svoje, o Pepeu, o načinu pozdravljanja, o krstu sa Hilandara, da je normalan otišao bi u penziju i ne bi se brukao, itd... 

    A sve ono što je napravio do tad, odjednom se zaboravilo i priča o GOAT-u i svi nevjerovatni usphesi koje je napravio. Kad viđi sad, uzeo je ove godine samo 1GS i samo jedan Master i odjednom je opet GOAT, najveći Srbin svih vremena, čudo neviđeno, čovjek koji će u narednih 3 godine osvojiti sve živo. Ma mrš... 

    Ovaj odnos prema Đokoviću je najbolja slika našeg balkanskog mentaliteta, Balkanaca koji vjeruju u talente bez napornog rada, koji vjeruju u uspjeh preko noći i da pare padaju sa neba. 

    Zato je fenomen Đokovića za proučavanje, kao i ovaj odnos prema njemu.
    (Laki2, 23. avgust 2018 10:36)

    1000 pluseva za sve sto si napisao, od reci do reci
    (bozza, 23. avgust 2018 10:50)

    # Link komentara

  84. 3000 за овога човека!
    (Дух са секиром, 23. avgust 2018 10:48)

    # Link komentara

  85. @VR46,Sta si ti hteo da kazes!?Po toj logici onda je Magic najveci,najgenijalniji igrac.Ono sto razdvaja MJ i LBJ je glava.Svi pricaju da je LBJ veci atleta od MJ,jeste brzi i eksplozivniji ali MJ je imao veci odraz i mogao je duze da se zadrzi u vazduhu.Federer jeste lepota za gledanje ali Djokovic i Rafa su bolji.Gde je ta Federerova konkurencija sa pocetka karijere bila kad su stigli Rafa i Novak,nisu mogli ni masters da osvoje.Ne moze me neko ubediti da je Hjuit na primer bio bolji igrac kao klinac nego kad je imao 26,27,28 godina.
    (ProdigyCZ, 23. avgust 2018 10:45)

    # Link komentara

  86. Federer je najbolji svih vremena, ali je Nadal bolji od njega. A Djokovic je bolji i od Federera i od Nadala.
    (park, 23. avgust 2018 10:45)

    # Link komentara

  87. Pitajte glasačko telo, pa ćete videti da je 13 veće od 14, 17, 20!
    (Jumko, 23. avgust 2018 10:44)

    # Link komentara

  88. @mich A gde nas to slušaš?
    (Jumko, 23. avgust 2018 10:42)

    # Link komentara

  89. Srbi na aparatima :D
    (Dule, 23. avgust 2018 09:15)

    Kamo sreće, bilo bi časnije nego sad kako je - što su srbi na bankomatima!

    Isto kao i ti. A tebe i da stave na aparate... sumnjam da bi pomoglo. Ti si daleko odmako od "običnog" komatoznog stanja, pa čak i ovog bankomat stanja preteškog, no ipak medicinski si verujem i ti "živ".
    (Medicinski je i paramecijum živ..., 23. avgust 2018 10:40)

    # Link komentara

  90. @ markonato ..."Nece nikada biti najbolji. Tacka...." … A cime to podkrepljujes tu tvrdnju, sem tom TACKOM ?? Moram priznati, jak argument. A sta ako u naredne cetiri god. osvoji 8 GS titula, sto je apsolutno realno ako odrzi nivo igre a jos uvek ce biti mladji nego Fed. sada ?? Sta ako osvoji zlato na OI za dve god.?? Sta ce tada biti sa tom tackom ?? Ili ce novi kriterijum za najboljeg svih vremena postati ELEGANCIJA u igri, LEPOTA bekenda, LEPSA frizura ....??? Nisi kroz sve ove god. upoznao Novakov KARAKTER. On se posle svih ovih muka zadnjih god. vratio SAMO sa jednim ciljem (iako to, naravno, nece reci), ato je da postane NAJBOLJI svih vremena. I nista i niko ga na tom putu nece zaustaviti.
    (Cika Toni, 23. avgust 2018 10:39)

    # Link komentara

  91. Vise bih od svega voleo da Novak uzme taj US Open ali polako treba sagledati stvari iz vise uglova, a ne samo iz jednog. Novak jeste favorit, ali njegova igra je jako bolja zadnje vreme, nema tu one konstantnosti, od pre tri sezone. Dosta je izgubio na snazi, jednostavno nije smeo ni dana da se opusti kada je taj parametar u pitanju iz razloga sto njegov tenis 80% zasniva na fizickoj spremi. Federer je po meni ubica, covek je sve zakone biologije, fizike, premasio, igra finala najvecih turnira sa cak 37 godina sto je neverovatno. Nadal se vratio i on pored silnih povreda igra fenomenalno.
    (Tribislav, 23. avgust 2018 10:37)

    # Link komentara

  92. Pa kao to sad!? Ti si bre kao onaj limeni petlic na krovu. Zar nije samo dvojac!? Kako sad opet trojka? Opet vracas I baksuziras a, Matse?
    (miodrag, 23. avgust 2018 10:37)

    # Link komentara

  93. Nevjerovatno je kako su se probudili i uzbičili doskorašnji pljuvači po Đokoviću, koji su ga horski popljuvavali evo više od godinu dana, đe god su stigli i đe god su mogli i sad ga čoče upravo oni dižu u nebo. Licemjeri...

    U istim ovim komentarima, isti ljudi su do prije dva mjeseca, trtljali o njegovom načinu ishrane, o ženi koja ga je uzela pod svoje, o Pepeu, o načinu pozdravljanja, o krstu sa Hilandara, da je normalan otišao bi u penziju i ne bi se brukao, itd...

    A sve ono što je napravio do tad, odjednom se zaboravilo i priča o GOAT-u i svi nevjerovatni usphesi koje je napravio. Kad viđi sad, uzeo je ove godine samo 1GS i samo jedan Master i odjednom je opet GOAT, najveći Srbin svih vremena, čudo neviđeno, čovjek koji će u narednih 3 godine osvojiti sve živo. Ma mrš...

    Ovaj odnos prema Đokoviću je najbolja slika našeg balkanskog mentaliteta, Balkanaca koji vjeruju u talente bez napornog rada, koji vjeruju u uspjeh preko noći i da pare padaju sa neba.

    Zato je fenomen Đokovića za proučavanje, kao i ovaj odnos prema njemu.
    (Laki2, 23. avgust 2018 10:36)

    # Link komentara

  94. @Kako ljudima nije jasno,nisu bitne titule i ostala statistika.Jednostavno je,u košarci imate letećeg i tu diskusije staju.Onda baciš oko na tenis i vidiš Rodžera i kažeš to je to božje delo.Savršenstvo je lako uočiti,ali je ljudima tesko da priznaju.Dugo čitam komentare vezano za sportske vesti,pa vas pitam,90% vas neće ni da čuje za poredjenje letećeg i kinga,kako onda možete da pomislite da uporedjujete RF i NĐ.i onda vam sve bude jasno.Ne mešajte genijalnost i snagu.Čak ni kada Djoker bude imao 25 GS+a.
    (VR46, 23. avgust 2018 09:44)

    Da li znaš koja je najveća Rođina sreća u karijeri?

    To što nije vršnjak sa Rafom i Novakom, jer da jeste ne bi imao ni polovinu ovojenih trofeja, a H2H bi bio katastrofalan.

    Ako to prihvatiš, a znam da ti je teško, veličina o kojoj pričaš i kojom si opčinjen dobija ozbiljne dimenzije relativnosti.

    Nemoj Rođu i Majkla, ne ide, od Majkla nije bilo boljih ni kada je bio klinac, ni kada se kao "deda" povukao i stavio tačku na najbolju eru NBA, a naročito nije bilo boljih kada se nađu jedan protiv drugog.
    (alba greaca, 23. avgust 2018 10:35)

    # Link komentara

  95. za dve, najviše tri godine
    (Srba, 23. avgust 2018 10:33)

    # Link komentara

  96. Bla, bla, bla ... u njegovom prepoznatljivom stilu.
    Povija se kako vetar duva.
    (Muta Gonzales, 23. avgust 2018 10:33)

    # Link komentara

  97. Jeli to onaj isti Mats sto je rekao da Djokovic nikada nece biti veliki igrac.
    (Dambldor, 23. avgust 2018 10:33)

    # Link komentara

  98. ATP je Đokiviću poklonio Vimbldon i Sinsinati. Do sledeće godine je slobodan.
    (Henry Chinasky, 23. avgust 2018 10:31)

    # Link komentara

  99. Напио се Матс, био му је рођендан јуче
    (Сви на стадион!, 23. avgust 2018 10:27)

    # Link komentara

  100. i Vilander prizn'o... ostaju jos samo batko i jumko
    (nole jedi meso, 23. avgust 2018 09:39) I Senad Omeragic!
    (stojkovic, 23. avgust 2018 10:27)

    # Link komentara

  101. Ako osvoji (vise od) 98 titula koliko ima King Federer onda ce moci, ali pod uslovom da Federer za te 3 godine ne osvoji nijednu titulu.
    Nego sta je sa ovim Vilanderom? Prvo kudio Novaka a sad o njemu prica sve najlepse i to da ce biti najbolji. Ee pa i Federer se pita.
    (Batko pamcenje mu kratko, 23. avgust 2018 09:27)

    Vidi Batko, ako Nole ove godine na US Openu zada jos jedan bolan poraz Rodzi, u polufinalu, recimo, Rodza ce da ide u penziju vrlo lako.. A, uostalom, mislis da ce to Federeru pomoci sto ceo dan blejis na ovom sajtu i pises kao da si njegov die-hard fan, a u stvari ti samo ne volis Novaka posto je on navijac Zvezde, a ti si partizanovac... Pozdrav
    (Gledalac, 23. avgust 2018 10:23)

    # Link komentara

  102. Oooo pa kako si mi ti batice Mace? Dugo ti je trebalo ovog puta...
    (Neđo Valderama, 23. avgust 2018 10:23)

    # Link komentara

  103. @vr46: kosarka je timski sport... lebron i dzordan nisu igrali jedan protiv drugog... da je u pitanju 1vs1 i da je lebron na uzorku od 50 duela ima pozitivan skor protiv dzordana... i da uz to imamo nekog durenta koji takodje na slicnom uzorku ima jos dominantniji skor protiv dzordana, onda bismo mogli da pricamo o tome...
    tenis nije umetnicko klizanje, pa da se boduje umetnicki dojam (bas je elegantan jednorucni bekhend, iako se cesto odigra ramom reketa i zavrsi 5 metara u autu)... ne pricamo o ski skokovima, pa da se pored duzine skoka racuna i tehnika leta...
    "bogom dani" brazilci, na domacem terenu, prime 7 komada od "fizikalaca"... na pitanje ko je bio bolji egzaktan odgovor ce dati matematika, a ne istorija umetnosti... o ukusima se ne raspravlja, oni su neka druga tema...
    (lal, 23. avgust 2018 10:21)

    # Link komentara

  104. Što se tiče borbe u Grend slemovima, mislim da Federer što je osvojio, osvojio je. A ako Novak bude na nivou u naredne tri do četiri godine teško da će Nadal moći preko brojke od 20, tako da je sve u Novakovim rukama. Ovaj US Open je krucijalan u borbi njega i Nadala. Jer sa manje više "neočekivana" dva GS bi se u potpunosti vratio u trku. Ali korak po korak, na US Openu da stigne Samprasa, pa da ga prestigne. I dogodine da dobije Nadala u finalu RG.
    (potterhead, 23. avgust 2018 10:18)

    # Link komentara

  105. Nema sanse... Osvajao je samo zato sto su Federer i Nadal usli u godinama i ujedno propustili nekolko godina karijeru zbog povreda..
    (Sandzak, 23. avgust 2018 10:17)

    # Link komentara

  106. Meni je zanimljivo kako se ljudi brzo prime, krenu da racunaju koliko ce uzeti u naredne 2-3g, zaborave koliko je bio dobar u 2015toj a koliko je pao do 2017, kako igra kada Vajda ne dodje na turnir. A tek zakleti neprijatelj Srba, Pepe Imaz kad se pojavi.
    U principu, Vilander ne uzimati za ozbiljno, uzivati u igrama Novaka dok traje, kad zavrse on, Rafa i Rodzer onda podvuci crtu ko je od njih bolji.
    (drvobradi, 23. avgust 2018 10:15)

    # Link komentara

  107. Evo su razlozi zašto je po meni Djoković već najbolji ikad:
    1. Najviše je dominirao i imao najbolju igru (ni Jordan nema najviše NBA titula, pa je GOAT)
    2. Sve trofeje osvojio je u eri velike trojke ili četvorke, čime ne mogu da se pohvale ni Rodže ni Rafa. Dakle, bio najdominantniji u najboljoj eri ikad
    3. Ima bolji medjusobni skor od obojice
    4. Bio vlasnik sva četiri GS odjednom i ima Golden Masters
    5. Najbolji Djoković je bolji i od najboljeg Federera i od najboljeg Nadala i to na svim podlogama sem na šljaci
    Po meni, više nego dovoljno.
    (Author, 23. avgust 2018 10:12)

    # Link komentara

  108. @VR46

    Razlika je u tome sto je Dzordan dobio svako finale, imao je resenja za svaku situaciju, osecalo se da drzi stvari u svojim rukama. Federer sa druge strane ne moze da se pohvali time. On drzi stvari u svojim rukama, ali dok se ne pojave Nadal ili Djokovic. Kada su njih dvojica u najboljoj formi, Rodzer se ne pita mnogo. To je ta razlika.
    Ali, bez obzira na sve, postujem Federera i sve njegove rezultate i predivnu igru. Ne slazem samo sa bespogovornim stavom da je on najbolji svih vremena, bez obzira na sve.
    Kada zavrse karijere, velika trojka bi u paketu mogla biti smatrana najboljom svih vremena, a mi smo privilegovani sto mozemo da ih gledamo dok stvataju istoriju.
    (Djorjde, 23. avgust 2018 10:06)

    # Link komentara

  109. Ipak je kvariša komentar. Za računanje GOAT-a broji samo GS-ove (zato 3 godine). Masterse, Zlatni Master, Završni master računa kao nulu. Što bi se onda teniseri takmičili, gledaoci punili terene, delile se milionske nagrade na tim turnirima ako ne vrede ništa u istoriji tenisera. Pravilno računanje GOAT-a mora da bude bodovanje u kome bi se uzeli u obzir svi poduhvati, ne samo GS-ovi.
    (draganTenis, 23. avgust 2018 10:06)

    # Link komentara

  110. Igra Nolo sada zrelo
    gleda ga grad; gleda ga selo

    ipak je trinaes' manje od dvaes',
    manje je cak i od sedamnaes'
    (Pjesnik, 23. avgust 2018 10:05)

    # Link komentara

  111. I dalje to nije to, nema nekadašnje snage i moći u Đokovićevoj igri, osvajanje Sinsinatija je trenutni uspon u trajnom padu. Vreme je za penziju.
    (Botko, 23. avgust 2018 10:02)

    # Link komentara

  112. Ne znam zasto ljudi odlepljuju za Federerovom igrom. Ima prefinjene udarce slazem se, ali zbog nacina igre on ih igra vrlo retko i njegove razmene su kratke posle snaznog servisa. Covek igra tako sto servira asove ili zavrsi volejom. Vise volim Nadalov i Djokovicev stil koji ponude borbu i kada pobede stvarno mislis da su to i zasluzili.
    (Akac, 23. avgust 2018 10:02)

    # Link komentara

  113. Koliko je Djokovic podigao tenis na veci nivo od 2011 te govore sledeci
    podatci:
    Od 2011 do danas odnos sa Federerom je 19-9 u korist Djokovica.
    Neko ce reci ,e znas Federer je vec tada sa 29 godina ostareo igrac.
    E pa nece biti da je to razlog.
    U istom periodu odnos Djokovic - Nadal je 20-9 u korist Novaka.
    13-2 na brzim podlogama i 7-7 na sljaci s tim sto je Novak izgubio poslednja 2 u ovom periodu povratka.
    Djokovic je u eri Federera i Nadala vladao uverljivo svetskim tenisom punih 5 godina 2011-2016 i sa ovim brojkama im debelo stao na zulj.
    Federer je sigurno najatraktivniji teniser ikada, Nadal mozda najcvrsci sa najboljom defanzivom,ali Novak nije imao ni jednu slabost u igri, na kojoj ste mogli graditi taktiku protiv njega.Na primer, Federer sa svojim bekhendom nije mogao da kontrolise Nadalove spinove i visok odskok lopte, i to mu je bila slabost od koje nije mogao pobeci.
    Ni Nadal nije imao neke vidljive slabosti u igri, ali mu servis nikada nije bio oruzje u rukama.
    (Slobo, 23. avgust 2018 10:01)

    # Link komentara

  114. Najbolji u nekoj veštini je onaj što najbolje vlada tom veštinom i koji pobeđuje konkurenciju. U tenisu to je sada Novak. A broj osvojenih GS se stiče i mimo ovih uslova. Npr. nameštanjem ili slabom konkurencijom. RF je gro svojih GS osvojio protiv tenisera niskog formata. Od kad se susreo sa Rafaelom i Novakom nešto malo. Tako da RF jeste najtrofejniji ali sa devalviranom vrednošću. Novak pak - SVE svoje GS osvojio je protiv RF, RN i AM, bilo u finalu bilo ranije. Njegovi GS su najveće moguće vrednosti - 2x veće vrednosti od konkurenskih. Po tome (a imalo bi se još toga pripovedati kao dokaz) najbolji je Novak, za sva vremena.
    (prc, 23. avgust 2018 10:01)

    # Link komentara

  115. ...a za desetak godina možda se i ja uključim u trku...
    (Danko, 23. avgust 2018 10:00)

    # Link komentara

  116. Nece nikada biti bolji od Rogera i Rafaela.
    (Kule, 23. avgust 2018 09:59)

    # Link komentara

  117. Haha, znači u konkurencije? :D A da nije sad jedan od trojice najboljih? A ako ovako nastavi, biće sam na vrhu.
    (lune, 23. avgust 2018 09:58)

    # Link komentara

  118. Kada je on u nekog siguran onda taj treba to da čita suprotno.
    (nikol dz femija, 23. avgust 2018 09:56)

    # Link komentara

  119. Pa vec i jeste najbolji svih vremena
    (Aneuer, 23. avgust 2018 09:55)

    # Link komentara

  120. Opet manipulativan naslov. Nije to rekao, vec ono sto stoji dole u tekstu, a to nije isto.
    (Njegos, 23. avgust 2018 09:55)

    # Link komentara

  121. Ja ne mogu da prihvatim da Novak već sad nije najbolji svih vremena! Moramo im objasnit da su svi Novakovi uspesi "teži" od Nadalovih i Federerovih, kako im nije jasno...
    (Prosečan Srbin, 23. avgust 2018 09:55)

    # Link komentara

  122. Mac je stalno bio sklon preterivanju. 
    Za tri neče moči ali za pet, moguče.
    (SVETAC, 23. avgust 2018 09:31)

    Džurdžina džavolčiču..
    (remax, 23. avgust 2018 09:54)

    # Link komentara

  123. Znaci 25 GS!?
    (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime!, 23. avgust 2018 09:54)

    # Link komentara

  124. jooooj, 23. avgust 2018 09:33

    Pa valjda se i Nadal tu nešto pita? I misliš da je nemoguće da opet naleti neki Cicipas,Čung....A lepo je rekao za Nadala da on više ne gubi od takvih
    (sakupljač minusa, 23. avgust 2018 09:54)

    # Link komentara

  125. Ovaj kad hvali Noleta, uhvati me strah.
    (ssm, 23. avgust 2018 09:53)

    # Link komentara

  126. Niko nece prestici Federera po gs a kamoli po titulama pa cak i Nadal.Djokovic ce zasigurno imati najmanje titula i gs.A Federer ce ima preko 100 titula sto je tesko i za Nadala da stigne a sigurno ce jos jedan ili 2 GS da uzme Federer samo kad mu dodje snaga kao prosle godine.
    (King Roger, 23. avgust 2018 09:51)

    # Link komentara

  127. Znači tek za 3 godine može da se priča o tome? Bravo Mats legendo, cekacemo pa ćemo videti... ..
    (Jumko, 23. avgust 2018 09:49)

    # Link komentara

  128. Ko je Vilander, tamo neki BEZVEZNJAK sa 6 GS titula, ajde tisina nisi kpmpetentan...
    (mich, 23. avgust 2018 09:48)

    # Link komentara

  129. Dobro je živ, mislio sam da neće preživeti Nolovo osvajanje Sinsintija.
    (ljubitelj sudjenja, 23. avgust 2018 09:47)

    # Link komentara

  130. Sampras ostaje prvi i jedini.
    (ukrajinac, 23. avgust 2018 09:47)

    # Link komentara

  131. Za 3 godine, koliko li ce tada godina imati Jumko, Batko, Sandzak...hocemo li ih slusati i tada.
    (mich, 23. avgust 2018 09:46)

    # Link komentara

  132. Vilander ne mrzi Đokovića kako to naše novine vole da prave senzacije već je on pokušavao objektivno da komentariše.
    Sigurno da nije uvek u pravu ali on je angažovan da daje svoje mišljenje kroz komentare i to i radi. Ne znam zašto se kod nas uvek piše za svakog da nas mrzi ako nas večito ne veliča.
    Đoković je daleko uspešniji teniser nego što je to bio Vilander tako da nema on šta da ga mrzi niti to i čini.
    (Draža, 23. avgust 2018 09:45)

    # Link komentara

  133. A Federer za Vilandera ipak vise nije najbolji svih vremena ;-))

    Kakvo priznanje za Novaka od ovog diletantskog hejtera "potencijalni GOAT za 3 god" ha ha ha

    Strpi se, Mats.
    (Domino, 23. avgust 2018 09:44)

    # Link komentara

  134. Kako ljudima nije jasno,nisu bitne titule i ostala statistika.Jednostavno je,u košarci imate letećeg i tu diskusije staju.Onda baciš oko na tenis i vidiš Rodžera i kažeš to je to božje delo.Savršenstvo je lako uočiti,ali je ljudima tesko da priznaju.Dugo čitam komentare vezano za sportske vesti,pa vas pitam,90% vas neće ni da čuje za poredjenje letećeg i kinga,kako onda možete da pomislite da uporedjujete RF i NĐ.i onda vam sve bude jasno.Ne mešajte genijalnost i snagu.Čak ni kada Djoker bude imao 25 GS+a.
    (VR46, 23. avgust 2018 09:44)

    # Link komentara

  135. Ja se toliko radujem njegovoj formi i novim pobedama kao da mi je brat rodjeni.

    Idemo Nole gazi dalje!
    (agent mahoun, 23. avgust 2018 09:41)

    # Link komentara

  136. i Vilander prizn'o... ostaju jos samo batko i jumko
    (nole jedi meso, 23. avgust 2018 09:39)

    # Link komentara

  137. Velika verovatnoca je da ce Novak uzeti US Open, a onda sa 14 GS ulazi u 2019.
    Naredne 3 god, u opticaju je 12 GS, kad uzme 1/2, to je to.
    Nase, a svetsko.
    (jooooj, 23. avgust 2018 09:33)

    # Link komentara

  138. Opa Đurđo!

    I ovaj Kolumbo bi da postane general posle bitke. Što to niko nije pričao, recimo, u martu. Čak ni na ovom sajtu (sem malog broja, uključno i mene, da se malo pohvalim).
    (Moljac, 23. avgust 2018 09:33)

    # Link komentara

  139. Mac je stalno bio sklon preterivanju.
    Za tri neče moči ali za pet, moguče.
    (SVETAC, 23. avgust 2018 09:31)

    # Link komentara

  140. Kaze Mats da Novak sada igra zrelije,pametnije...e pa i ti si Mats poceo da dajes zrelije i pametnije komentare...Dolazi to sa godinama...
    (Kovalski, 23. avgust 2018 09:29)

    # Link komentara

  141. Sta god mislili o Vilanderu, po meni je on dobar strucnjak. Najvecu gresku je napravio sto je prerano ocekivao pad u Novakovoj igri. Pad je morao nekad da se desi kao i povratak na vrh. Tako da mislim da smo previse ostri prema njemu.
    (stardust23, 23. avgust 2018 09:28)

    # Link komentara

  142. Ako osvoji (vise od) 98 titula koliko ima King Federer onda ce moci, ali pod uslovom da Federer za te 3 godine ne osvoji nijednu titulu.
    Nego sta je sa ovim Vilanderom? Prvo kudio Novaka a sad o njemu prica sve najlepse i to da ce biti najbolji. Ee pa i Federer se pita.
    (Batko pamcenje mu kratko, 23. avgust 2018 09:27)

    # Link komentara

  143. Ajmo Nole! U svim biografijama će da piše da je mama Hrvatica.
    (Sretno lijepi naš, 23. avgust 2018 09:26)

    # Link komentara

  144. "Velika trojka" bravo Vilanderu
    (Mihael, 23. avgust 2018 09:26)

    # Link komentara

  145. Ubacio ugalj u podrum i javio se. :-)
    (Serdjo, 23. avgust 2018 09:26)

    # Link komentara

  146. za mene je od 2011 najbolji u istoriji
    (leposava drakac, 23. avgust 2018 09:23)

    # Link komentara

  147. Nece nikad biti najbolji. Tacka. Prestanite da zamajavate narod.
    (markonato, 23. avgust 2018 09:23)

    # Link komentara

  148. A za dve - tri god ce opet biti za dve-tri godine.
    (ernesto che, 23. avgust 2018 09:22)

    # Link komentara

  149. Jupi evo Nola. Za tri, tri ipo godine...možda, videćemo, ako Bog da hahahaha
    (western, 23. avgust 2018 09:22)

    # Link komentara

  150. Njemu to nije bitno, jer da jeste ne bi bio tu gde jeste.
    (doktor, 23. avgust 2018 09:18)

    # Link komentara

  151. To zavisi od dve stvari:
    1) Novakova motivacija (pretoceno u konstantnost)
    2) Prilagodjavanje novim, mladim igracima. Za sada tu jos nije dovoljno pokazao zube - Zverev, Kirgijos... manje vise su ga lakse pobedjivali.
    (Nikola, 23. avgust 2018 09:18)

    # Link komentara

  152. Korektno od Matsa, ali vidji nešto prijatelju, aj polako.
    (and1, 23. avgust 2018 09:16)

    # Link komentara

  153. To Mats Srbine :D
    (is, 23. avgust 2018 09:16)

    # Link komentara

  154. Srbi na aparatima :D
    (Dule, 23. avgust 2018 09:15)

    # Link komentara

  155. Novakov Sinsi
    vise vredi od oscajanja USO.
    (Zoran, 23. avgust 2018 09:14)

    # Link komentara

  156. Oboren sajt
    (MasterMind, 23. avgust 2018 09:12)

    # Link komentara

  157. javio se!
    (Nenad, 23. avgust 2018 09:10)

    # Link komentara

  158. javio se!!!
    (Nenad, 23. avgust 2018 09:10)

    # Link komentara

  159. Za dve do tri godine, sto mi poznato...?
    (Paja, 23. avgust 2018 09:10)

    # Link komentara

  160. Ooooo gde si Matze sto godina :)))
    (Stega23, 23. avgust 2018 09:09)

    # Link komentara

  161. Korektno...
    (Crle, 23. avgust 2018 09:08)

    # Link komentara