Petak, 17.08.2018.

08:55

Ako pobedi Dimitrova, Đoković na terenu opet 2 sata kasnije

Duel Novaka Đokovića i Grigora Dimitrova u osmini finala Sinsinatija biće nastavljen u petak oko 18.30.

Izvor: AK

Ako pobedi Dimitrova, Ðokoviæ na terenu opet 2 sata kasnije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

119 Komentari

Sortiraj po:

марко

pre 5 godina

па шта? зарађује милионе играјући игру, лети приватним авионом и живи у монаку. завежи пертле и ајмо на терен

bozza

pre 5 godina

svaka cast za matematiku, retko se vidja ovakvo poznavanje... evo jos par od mene: godine starosti 37>31, godine karijere 20>15, ukupno titula 98>69, procenat dobijenih meceva 82%>82,4% uf ne tu sam se seznuo, h2h 22>24 uf cekaj, nesto mi ne ide... evo jedna za kraj, GS+ ATP finale 8>13... evo i Wimbldon 1>2 
(bozza, 17. avgust 2018 12:04) 
Ne znam koliko je realan taj podatak od 82.4%. Moguce da si izvukao stari, jer Noka vec odavno gubi od suse i maruse i sigurno je pao. 
Drugo, on nece ni igrati tenis sa 37 godina, a ako bude, vjerovatno ce ga dobijati teniseri 300. na listi,tako da taj procenat tek treba da ide dolje. 
Jeste li vi svjesni da ne prekidose onaj mec na W, Rafa bi ga rasclanio do kraja? On realno vise nema snage za meceve,a na snagu ih igra. 
Ali sad da zavrsi karijeru opet ce ona biti imponzantna. Nikad vise Kosovo nece iznjedrit takvog sportistu.
(Strucnjak, 17. avgust 2018 14:07)

Strucnjace, to sto ti pises se kod nas (a i kod vas) zove SBBKBB. Brojke ne lazu a ti gledaj da ih okreces i slazes kako ti god volja

Један је маестро - Федерер

pre 5 godina

Samo ne zelenu majicu.
(prosto ko pasulj, 17. avgust 2018 16:57)

Где је Нолу ова плава мајица?

https://www.b92.net/sport/wimbledon2018/vesti.php?yyyy=2018&nav_id=1421268

alexinjo

pre 5 godina

Ne vidim problem.Sa Dimitrovim pola seta i posle sa Raonicem maksimalnih tri seta.Ukupno tri i po seta za dan sto je dosta manje od pet setova koliko se cesto igra u jednom slem mecu.

jazz

pre 5 godina

jazz... bajke se ne prodaju ovde, pogledaj u prizemlju.
(Zoki, 17. avgust 2018 12:28)

Možda da ti izađeš pre toga iz mračnog podruma mržnje i zavisti prema jednom od najboljih tenisera sveta, kao što to jesu i Roger i Rafa što uvek konstatujem . I da pitam da li je sad npr Rafa opet povređen ili Roger star? Naravno Rafa je bio povređen npr. 2011 samo kad ga je Novak dobijao. Sve ostale tenisere je dobijao Rafa. Federer je star samo kad izgubi od Novaka.

dale

pre 5 godina

A što se digla tolika frka, pa u ovom meču ima da se igra 4, 5 gema...toliko traje zagrevanje otprilike. Za razliku od njega, ovi drugi imaju cele mečeve.

Strucnjak

pre 5 godina

svaka cast za matematiku, retko se vidja ovakvo poznavanje... evo jos par od mene: godine starosti 37>31, godine karijere 20>15, ukupno titula 98>69, procenat dobijenih meceva 82%>82,4% uf ne tu sam se seznuo, h2h 22>24 uf cekaj, nesto mi ne ide... evo jedna za kraj, GS+ ATP finale 8>13... evo i Wimbldon 1>2
(bozza, 17. avgust 2018 12:04)
Ne znam koliko je realan taj podatak od 82.4%. Moguce da si izvukao stari, jer Noka vec odavno gubi od suse i maruse i sigurno je pao.
Drugo, on nece ni igrati tenis sa 37 godina, a ako bude, vjerovatno ce ga dobijati teniseri 300. na listi,tako da taj procenat tek treba da ide dolje.
Jeste li vi svjesni da ne prekidose onaj mec na W, Rafa bi ga rasclanio do kraja? On realno vise nema snage za meceve,a na snagu ih igra.
Ali sad da zavrsi karijeru opet ce ona biti imponzantna. Nikad vise Kosovo nece iznjedrit takvog sportistu.

Vodja pobune

pre 5 godina

@Zoki ... sve si objasnio sa Mocartom i elektricnom gitarom ali ne vredi. Oni komentarisu kao navijaci bez i malo objektivnosti. Jednostavno ne vrede ni brojevi ni cinjenice za njih je Djokovic najbolji ikada i to je to sto se njih tice. Gubis vreme

da da

pre 5 godina

Nole u srcu@
Pre ce to Griša ili Raonic ili obojica..na takve stvari (srecu), kad je Nole u pitanju smo navikli. Ne prodje ni jedan turnir da mu bar jedan ne preda meč.
@Lobotomy is the name of the
Možda zato što normalni prate turnir a vi drugi samo Nola.

Djordje NS

pre 5 godina

Dobro je da je mrc odlozen, taman da se Grigorije odmori.
(Batko pamcenje mu kratko, 17. avgust 2018 13:26)

Pa da, pošto je Grigorije stariji puno od Noleta naravno da mu treba odmor...
Ovaj Batko stvarno piše komentare koji imaju malo dodira sa logikom ili nikakve.

Mirko

pre 5 godina

Na muci se poznaju junaci.
Osim toga, taman će da se lepo zagreje za Raonića i da ga oduva, samo da se ne premori i uđe u treći set, onda bi moglo da bude nezgodno. Ali opet, igrao je Novak mnogo mečeva u pet setova pa mu nije bio problem, doduše sad možda i nije u takvoj formi, ali videćemo.

pribil

pre 5 godina

zoki@ Nisam rekao da se Lejveru ne priznaju slemovi, nego da je Nole slem jedinstven jer je ostvaren na 3 podloge, a Lejveru takodje svaka cast na kalendarskom slemu. Procitaj sta sam napisao pre pokusaja da mi oponiras.

sasa jokic

pre 5 godina

Zoki@ nemoj da zamenjujes teze. Sigurno da je teze osvojiti sve cetiri titule u nizu na razlicitim podlogama, mada to ne umanjuje uspeh Laver-a. U svakom slucaju, osvajanje u nizu na razlicitim lodlogama dokazuje da je Nole najkompletniji igrac svih vremena.

THE FINAL CUT

pre 5 godina

U toku je treći set, verovatno će biti sveukupno pola sata na terenu. Nakon toga(ako pobedi) igra protiv Raonića, ne očekuje se fizički zahtevan meč protiv njega. Bilo kako bilo, ljudi rade po 8-10 sati teške poslove i primaju minimalac, mogu i dobro plaćeni sportisti da odigraju dva meča u jednom danu. Napred Nole!

Zoki

pre 5 godina

@pribil... Znaci Lejveru se ne priznaju kalendarski Slemovi zato sto nije izbetonirao teren a Nolu se priznaju mada nisu kalendarski zato sto je igrao na betonu. Jel ima jos neko u svetu sem u Srbiji da se ne valja od smeha tvom komentaru... Po tome Mocart nije muzicar zato sto nije svirao elektricnu gitaru.

-_-)

pre 5 godina

@(Zoki, 17. avgust 2018 13:14)

A sta je tu smesno sto je Djokovic jedini u istoriji koji je drzao sve GS titule u isto vreme na tri razlicite podloge?
Sto to tvoj dzemperko nije uspeo ako je to tako lako? Ili bilo koji drugi muski teniser?

Zadivljujuce je gledati kako ljudi vole da omalovazavaju uspeh drugih bez da su nesto licno postigli. Ikad.

Zlatko

pre 5 godina

Evo ovako da kažem za sve tenisere. Ne ulazim da li ste se bavili sportom, ali u suštini, ako se maksimalno zalažete i onda ohladite, nije baš naivno posle dva sata ponovo ulagati maksimum da pobedite.
(jazz, 17. avgust 2018 11:58)

Slažem se sa tom konstatacijom, ali napisao sam da je za tenis to normalno. Odigra se set na Vimbldonu, povedeš 1:0, krene kiša i organizatori vas pošalju u svlačionice. Dva sata kasnije izađete na teren i ukupno dobiješ meč 3:1 (2:1 posle prekida). Da je teško kao što ste napisali, jeste, ali kao što i ja rekoh, za tenisere je to normalna stvar. Da je GS i drugi meč ode u peti set, taj jedan dodatni bi mogao da bude presudan. Ovako, kao što rekoh, biće kao na GS. Sportski pozdrav.

pribil

pre 5 godina

vodja pobune@ Nole je jedini osvojio sva 4 slema u nizu, na razlicitim podlogama, kad je Lejver igrao postojale su samo trava i zemlja. Nije bilo betona ni tepiha. Informisi se pre nego krenes u neku diskusiju. Pozdrav.

Dusan

pre 5 godina

Ne mogu da garantujem ali verujem da se kod ovakvih vesti u Svajcarskoj, Spaniji, Francuskoj... diskutuje o tenisu, taktici, prognozama... a u mojoj tuznoj zemlji o svemu osim o tome. Retki su se izdigli iz ludila koje je ovde zavladalo, a Novak je svakako medju njima. Danas se najavljuju jos veci problemi sa kisom ali verujem da ce Novak pobediti i Grigora i Milosa.

jazz

pre 5 godina

Da se probudis?
(Mikii, 17. avgust 2018 11:34)

A ti si budan?
Odlično. Aj da te naučim da bojiš.
Četrnaest, petnaest, šesnaest, sedamnaest, osamnaest, devetnaest, dvadeset...
Za dve godine otprilike pa da nastavimo kad ovo naučiš dobro.

Vodja pobune

pre 5 godina

pribil... Nole -slem je izmislio Djokovic kazes. A sta je onda izmislio Rod Lejver pre 40 godina i to u jednoj kalendarskoj godini. A da Lejver se ne racuna...nije Srbin.

lal

pre 5 godina

@jazz: to je poenta... novak/dimitrov bi bili u prednosti, da posle zavrsenog meca raonic samo stane sa druge strane mreze, dok su oni na radnoj temperaturi... tako kratka pauza je mnogo opasnija i nepovoljnija od samog vremena provedenog na terenu...

Zurkolomac

pre 5 godina

Lepo bi bilo da Nole pobedi, pa da onda gledamo duel dva Crnogorca iz dijaspore.
(Perun, 17. avgust 2018 12:14)

Crnogorci kao nacija ne postoje, na tvoju zalost...

bozza

pre 5 godina

20>13
(Bg, 17. avgust 2018 10:55)

svaka cast za matematiku, retko se vidja ovakvo poznavanje... evo jos par od mene: godine starosti 37>31, godine karijere 20>15, ukupno titula 98>69, procenat dobijenih meceva 82%>82,4% uf ne tu sam se seznuo, h2h 22>24 uf cekaj, nesto mi ne ide... evo jedna za kraj, GS+ ATP finale 8>13... evo i Wimbldon 1>2

Vodja pobune

pre 5 godina

Zema... Da ako bude kisa on pegla tri meca a ovima ostalima namestaju lepo suncano vreme, sve rade samo Nolu da napakoste zato sto je Srbin.

Jeremija

pre 5 godina

Ako Đoković pobedi igra sa Raonićem posle dva sata. Drugim rečima odigraće meč od tri ili četiri seta sa pauzom. To se već događalo i nije bilo problema.
Ako Federer pobedi igra sa Vavrinkom koji je igrao juče. Taj meč je posle Đoković- Dimitrov i jednog ženskog meča. Znači i on će na teren posle dva, tri sata pauze.
Niko tu nije favorizovan.

Mikii

pre 5 godina

Ide Nole, krupnim koracima, tamo gde jos niko nije bio.
Posle 17.000 ATP bodova i osvajanja svih mastersa, sta je sledece?
(sin lovca na medvede, 17. avgust 2018 11:28)

Da se probudis?

sin lovca na medvede

pre 5 godina

Ide Nole, krupnim koracima, tamo gde jos niko nije bio.
Posle 17.000 ATP bodova i osvajanja svih mastersa, sta je sledece?
Samo bog zna. Nebo je granica.

Svetosavac

pre 5 godina

@pribil

Naizmenicnu struju je proizveo neko ko je citav radni vek proveo u USA i uopste ga nisu interesovale te nacionalne podele kao sto vas interesuju 100 godina kasnije! A ti se samo vracaj u daleku proslost, sta je bilo pre 30, 100 ili 600 godina. Mnogo ce ti "dobrog" doneti. Hrani se se knjigama iz istorije. Narod koji nema NISTA, propada, a zivi na goloj istoriji!

Aleksandar

pre 5 godina

Nepismeni, kaze se sa bugarinom, a ne sa bugarom
(Ivan, 17. avgust 2018 09:56)

Nisi ni ti baš pismen, imena pripadnika naroda se pišu velikim početnim slovom.

bozza

pre 5 godina

ovo je bas lose za Novaka. Prvo mora maksimalno da udje u zavrsnicu meca sa Dimitrovim i da ga pokida, u suprotnom ce izgubiti jer mu je svaki start prethodnih meceva bio kilav i spor. Onda ima par sati pauze da se ohladi pa ponovo na teren sa jos nezgodnijim protivnikom. Ako Novak danasnji dan zavrsi kao pobednik, svaka mu cast, iznenadice me

Aleksej

pre 5 godina

20>13
(Bg, 17. avgust 2018 10:55)Wow topla voda je otkrivena.Sta Srbima smeta Novak?U Srbiji se ne prasta uspeh Srbina.Zato smo tu gde jesmo.

pribil

pre 5 godina

svetosavac@ Nije bitno gde je proveo radni vek, budi ponosan na to da je jedan Srbin nesto izmislio. Kao sto je Nole izmislio Nole- slem. A zivi u Monte karlu. Jedno je nacionalnost, a drugo je prebivaliste.

jazz

pre 5 godina

@U normalnim okolnostima za tenis, ovo je meč na tri dobijena seta sa prekidom zbog kiše. Koliko god ludački zvučalo, nije toliko teško. Jedina je caka što se taj meč igra protiv dva protivnika.
(Zlatko, 17. avgust 2018 09:24)

Evo ovako da kažem za sve tenisere. Ne ulazim da li ste se bavili sportom, ali u suštini, ako se maksimalno zalažete i onda ohladite, nije baš naivno posle dva sata ponovo ulagati maksimum da pobedite.

PiksetaCentriši

pre 5 godina

@Ivan
Kad voliš da si ispravan, a sam si neispravan...

Građanin Bugarske, koliko se ja sećam pravopisa, piše se velikim slovom, pa bio onBugarin ili Bugar

Nole u srcu

pre 5 godina

Ko sme u sto maraka da se Majer danas povlači sa turnira zbog bolesti?
U pedeset da Stanislav posle duge pauze ne može da pobedi dva meča u jednom danu?
U stopedeset da brat Huan oće lično da prisustvuje istorijskom trenutku prelaženja zadnjeg levela igrice zvane tenis?

Sasa

pre 5 godina

Da je neko od njih pobedio u 2 seta, i on bi imao dan odmora i ne bi se vodila diskusija o tome. Veliki turniri bi trebali da imaju glavni teren pokriven, ali sta je tu je. Na muci se poznaju junaci.

Један је маестро - Федерер

pre 5 godina

Samo filter za takve kao sto si ti. Wawrinka (potencijalni protivnik Federera u narednoj rundi, mislim da je bitno da ti objasnim) je u istoj situaciji kao Federer, dok ce Raonic da ima dan odmora vise od Novaka. Tako je kako je, al ne mozes da uporedjujes Djokovica i Federera i njihova dva meca danas.
(larry, 17. avgust 2018 10:09)

Не мораш да скачеш као опарен на помен Краља Роџера. Није ти он ништа урадио. Димитров и Нолe су ушли у трећи сет и могу много пре да заврше, а Мајер и Краљ Роџер нису ни почели.

И још нешто. Ни мени се не свиђа данашњи распоред драги мој, али крив је организатор, а не ја.

Lobotomy is the name of the game®

pre 5 godina

@Robert
Zašto Vi i svi ostali koji ste ostavili slične komentare smatrate da treba da se piše i o ostalima?
Novak je naš predstavnik na turu a ne "neko tamo"
Kako smo loši prema nama samima...

Nebojša

pre 5 godina

U prvi mah Wtf ali onda se setim treći set je već u toku po sata ne verujem da će više da traje pa mu to dodje kao trening pred Raonica.

Nole u srcu

pre 5 godina

Ko drugome jamu kopa, sam u nju upada!

E baš mi žao što je Rođa smislio da razvuče svoja prva dva sparing meča do petka, kako bi se našao što svežiji u četvrtfinalu. Prvi meč igro poslednji u utorak uveče, drugi trebo da igra sinoć opet poslednji, a za to vreme da se Nole mlati po omorini dan za danom, sa mečom više i protiv dirigovanog žreba. Sve se Rođi izjalovilo, ne samo to nego se i okrenulo naopačke. Nole danas ima da odradi lakši trening protiv Bugarčeta, taman da bude zagrejan za Raonu. Mine što mu bile poturene bile škart, eksplodirale pre vremena, sutra laganeze polufinale sa Ćilom, a lokna mora opet da se nateže sa Stanislavom dal će da ga pusti, plus mora da požuri i pokisne ako misli da stigne na finale.

Hvala ti Bože što nas imaš u vidu.

white lines

pre 5 godina

Da Dimitrov nije spucao smec u mrezu i da ga nisu spasili celendzi, sada bi tu bile prituzbe organizatora od strane Novaka. Uvek ima mnogo mnogo srece I sa zrebovima i ovako sa linijama I celendzima
(Out of mind, 17. avgust 2018 09:46)

tebi linija jutros kratka, pa si prepametan.

Ма немој!?

pre 5 godina

Већина светског становништва ради 10 сати дневно у просеку, а ми жалимо што преплаћени тенисери морају да играју два меча у једном дану...

Лепи Цане

pre 5 godina

A šta ako dva dana ne stane kiša?
(Južnobački amater, 17. avgust 2018 09:41)

Онда се у недељу играју сви преостали мечеви осмине, четвртине и полуфинала, закључно с финалом.

Svetosavac

pre 5 godina

Srbi ne umeju sami da proizvedu ni automobil, vec sklapaju Fiat. Ali se zato prave najveci strucnjaci za ekonomiju, tehnologiju, svetsku politiku pa cak i tenis!

Realni posmatrač

pre 5 godina

Novak osvaja Sinsinati. Federer ne moze da osvoji potencijalnih 6 setova u jednom danu Da su odigrali jedan ili dva seta, mogao bi. Što znači Federer ispada, Djoković prolazi Dimitrova i Raonića. Igra loše ali ima sreće da njegovi protivnici zaborave da igraju tenis nakon osvojenog prvog seta. Zato ne gledam Djokovića. Kada bi bilo 6:0 I 5:0 za protivnika opet bi pobedio.

Slavko

pre 5 godina

Nole ce ili namerno da izgubi od Dmitrova ili od Raonica kako stvari stoje, srpski inat... Nije normalno da se igraju dva meca u istom danu, i ja bi postupio isto iskreno. Sve i da pobedi bice izmucen jer ce mu obroci biti zeznuti zbog rasporeda, a onda je naderao kasnije...

larry

pre 5 godina

А јел, завера против Нола? И Краља Роџера су ставили да данас игра два меча.
(Један је маестро - Федерер, 17. avgust 2018 09:47)

Samo filter za takve kao sto si ti. Wawrinka (potencijalni protivnik Federera u narednoj rundi, mislim da je bitno da ti objasnim) je u istoj situaciji kao Federer, dok ce Raonic da ima dan odmora vise od Novaka. Tako je kako je, al ne mozes da uporedjujes Djokovica i Federera i njihova dva meca danas.

larry

pre 5 godina

Не мораш да скачеш као опарен на помен Краља Роџера. Није ти он ништа урадио. Димитров и Нолe су ушли у трећи сет и могу много пре да заврше, а Мајер и Краљ Роџер нису ни почели. 

И још нешто. Ни мени се не свиђа данашњи распоред драги мој, али крив је организатор, а не ја.
(Један је маестро - Федерер, 17. avgust 2018 10:33)

Ne skacem na Federera nego ti objasnjavam sto ne mozes da uporedjujes njegove meceve danas. Ali izgleda da ti to ne mozes da shvatis cim uporno pricas jedno te isto. Za vas takve samo filter da mozemo lepo da citamo komentare

Pukovnik Vranic

pre 5 godina

Ajde, sta kukate odmah, pa nije jedini koji ce morati tako. U odnosu na drugu polovinu zreba, cak i ima srece. Federer tek treba da igra mec treceg kola, a cisto da vas podsetim da je danas petak, a finale mora biti u nedelju. Tako da ce on morati svoj mec 1/4 finala protiv Wawrinke morati da odigra takodje danas, samo jos kasnije nego Novak.

sdned

pre 5 godina

Situacija nije fer ka svim teniserima. Niko ne bi trebao izlaziti 2x na teren u istom danu. To su organizacione stvari koje se daju rešiti.
Uostalom, nije li jasno da u ovom dobu klimatskih promena svi turniri moraju imati bar jedan pokriveni teren?

ja

pre 5 godina

Ako sve bude po planu mogao bi završiti Dimitrova za 20ak min, što mu dođe kao trening, a s Raonićem se inače igraju kratki poeni, tako da umor ne bi trebalo da bude faktor

Lik

pre 5 godina

Ovo na Sinsiju se ponavlja ama bas svake godine, stalno kubure sa vremenom i tajmingom a bar da su pokrili 2 terena pa bi se nekako i moglo. Ovako, ovaj turnir postaje sprdnja i Novak ako osvoji ovo ubuduce slobodno moze da ga zaboravi.

Lu

pre 5 godina

Da se većina ne bi palila kako igra dva meča, bolje napišite da je to sudbina svih igrača, s' tim što dosta njih treba da igra po dva cela meča, a Novaku je ostala 2/3 seta.

Zlatko

pre 5 godina

U normalnim okolnostima za tenis, ovo je meč na tri dobijena seta sa prekidom zbog kiše. Koliko god ludački zvučalo, nije toliko teško. Jedina je caka što se taj meč igra protiv dva protivnika.

Out of mind

pre 5 godina

Da Dimitrov nije spucao smec u mrezu i da ga nisu spasili celendzi, sada bi tu bile prituzbe organizatora od strane Novaka. Uvek ima mnogo mnogo srece I sa zrebovima i ovako sa linijama I celendzima

Eleonora

pre 5 godina

Ako ne bude kise, ali koliko vidim kisa je i danas i sutra. Ocekuje se skoro isto vreme kao juce. PogledAjte vremensku prognozu za Sinsinati.

Kovalski

pre 5 godina

Neda mu se ovaj Sinsinati pa to ti je...Ali na muci se poznaju junaci! Raonic je stara musterija i ne igra u nekoj formi...Idemo Nole,prvo bugarce,pa djetic..

Milica

pre 5 godina

Hej, halo, Moralni? Koga briga za Dimitrova? O Novaku pričamo i Novakovoj pobedi. Izvoli na bugarske portale, pa diskutuj o tome šta se dešava u slučaju da Dimitrov pobedi.

mikloš LIzard

pre 5 godina

tesko da ce ako joker pobedi grgura (a svi se nadamo tome)da igra sa raonice za samo nekoliko sati pitanje je da li ce uopste igrati jer se i u petak ocekuje katastrofalno vreme a ima dosta neodigranih i prekinutih meceva od prethodnog dana.

Dott

pre 5 godina

Na kraju nece lose ispasti, samo da Novak dobije Dimitrova i taj nepun set ce mu doci kao trening pred mec sa Raonicem, dok Rodzera takodje cekaju dva susreta u istom danu, ali cela, pa sutradan i treci. Ako uspe dobiti tri meca u dva dana, alal mu cufte, onda je zasluzio finale sa Novakom. Voleo bih da se to desi, ali stvari kako stoje, finale ce se igrati u ponedeljak.

MaironDrake

pre 5 godina

Sinsinati nije sudjen i to je to...Mesiju nije sudjeno da osvaja trofeje van Barselone...Karl Meloun i Dzon Stokton su bez titule u NBA...

Један је маестро - Федерер

pre 5 godina

А јел, завера против Нола? И Краља Роџера су ставили да данас игра два меча.

TurboNator

pre 5 godina

moralni, 17. avgust 2018 09:05

Nik u skladu sa komentarom... većinu ovde zanima Novak, o njemu je članak pa se ne pominje Dimitrov, mada je očigledno kada bi on igrao ako pobedi.

Da li vama treba i ono sto je očigledno da se posebno (ponovo) istakne/napise?

Kovalski

pre 5 godina

Neda mu se ovaj Sinsinati pa to ti je...Ali na muci se poznaju junaci! Raonic je stara musterija i ne igra u nekoj formi...Idemo Nole,prvo bugarce,pa djetic..

ja

pre 5 godina

Ako sve bude po planu mogao bi završiti Dimitrova za 20ak min, što mu dođe kao trening, a s Raonićem se inače igraju kratki poeni, tako da umor ne bi trebalo da bude faktor

Milica

pre 5 godina

Hej, halo, Moralni? Koga briga za Dimitrova? O Novaku pričamo i Novakovoj pobedi. Izvoli na bugarske portale, pa diskutuj o tome šta se dešava u slučaju da Dimitrov pobedi.

Лепи Цане

pre 5 godina

A šta ako dva dana ne stane kiša?
(Južnobački amater, 17. avgust 2018 09:41)

Онда се у недељу играју сви преостали мечеви осмине, четвртине и полуфинала, закључно с финалом.

Lik

pre 5 godina

Ovo na Sinsiju se ponavlja ama bas svake godine, stalno kubure sa vremenom i tajmingom a bar da su pokrili 2 terena pa bi se nekako i moglo. Ovako, ovaj turnir postaje sprdnja i Novak ako osvoji ovo ubuduce slobodno moze da ga zaboravi.

Zlatko

pre 5 godina

U normalnim okolnostima za tenis, ovo je meč na tri dobijena seta sa prekidom zbog kiše. Koliko god ludački zvučalo, nije toliko teško. Jedina je caka što se taj meč igra protiv dva protivnika.

Lu

pre 5 godina

Da se većina ne bi palila kako igra dva meča, bolje napišite da je to sudbina svih igrača, s' tim što dosta njih treba da igra po dva cela meča, a Novaku je ostala 2/3 seta.

mikloš LIzard

pre 5 godina

tesko da ce ako joker pobedi grgura (a svi se nadamo tome)da igra sa raonice za samo nekoliko sati pitanje je da li ce uopste igrati jer se i u petak ocekuje katastrofalno vreme a ima dosta neodigranih i prekinutih meceva od prethodnog dana.

sdned

pre 5 godina

Situacija nije fer ka svim teniserima. Niko ne bi trebao izlaziti 2x na teren u istom danu. To su organizacione stvari koje se daju rešiti.
Uostalom, nije li jasno da u ovom dobu klimatskih promena svi turniri moraju imati bar jedan pokriveni teren?

Zurkolomac

pre 5 godina

Lepo bi bilo da Nole pobedi, pa da onda gledamo duel dva Crnogorca iz dijaspore.
(Perun, 17. avgust 2018 12:14)

Crnogorci kao nacija ne postoje, na tvoju zalost...

white lines

pre 5 godina

Da Dimitrov nije spucao smec u mrezu i da ga nisu spasili celendzi, sada bi tu bile prituzbe organizatora od strane Novaka. Uvek ima mnogo mnogo srece I sa zrebovima i ovako sa linijama I celendzima
(Out of mind, 17. avgust 2018 09:46)

tebi linija jutros kratka, pa si prepametan.

Pukovnik Vranic

pre 5 godina

Ajde, sta kukate odmah, pa nije jedini koji ce morati tako. U odnosu na drugu polovinu zreba, cak i ima srece. Federer tek treba da igra mec treceg kola, a cisto da vas podsetim da je danas petak, a finale mora biti u nedelju. Tako da ce on morati svoj mec 1/4 finala protiv Wawrinke morati da odigra takodje danas, samo jos kasnije nego Novak.

Lobotomy is the name of the game®

pre 5 godina

@Robert
Zašto Vi i svi ostali koji ste ostavili slične komentare smatrate da treba da se piše i o ostalima?
Novak je naš predstavnik na turu a ne "neko tamo"
Kako smo loši prema nama samima...

Dott

pre 5 godina

Na kraju nece lose ispasti, samo da Novak dobije Dimitrova i taj nepun set ce mu doci kao trening pred mec sa Raonicem, dok Rodzera takodje cekaju dva susreta u istom danu, ali cela, pa sutradan i treci. Ako uspe dobiti tri meca u dva dana, alal mu cufte, onda je zasluzio finale sa Novakom. Voleo bih da se to desi, ali stvari kako stoje, finale ce se igrati u ponedeljak.

larry

pre 5 godina

А јел, завера против Нола? И Краља Роџера су ставили да данас игра два меча.
(Један је маестро - Федерер, 17. avgust 2018 09:47)

Samo filter za takve kao sto si ti. Wawrinka (potencijalni protivnik Federera u narednoj rundi, mislim da je bitno da ti objasnim) je u istoj situaciji kao Federer, dok ce Raonic da ima dan odmora vise od Novaka. Tako je kako je, al ne mozes da uporedjujes Djokovica i Federera i njihova dva meca danas.

Aleksandar

pre 5 godina

Nepismeni, kaze se sa bugarinom, a ne sa bugarom
(Ivan, 17. avgust 2018 09:56)

Nisi ni ti baš pismen, imena pripadnika naroda se pišu velikim početnim slovom.

Ма немој!?

pre 5 godina

Већина светског становништва ради 10 сати дневно у просеку, а ми жалимо што преплаћени тенисери морају да играју два меча у једном дану...

THE FINAL CUT

pre 5 godina

U toku je treći set, verovatno će biti sveukupno pola sata na terenu. Nakon toga(ako pobedi) igra protiv Raonića, ne očekuje se fizički zahtevan meč protiv njega. Bilo kako bilo, ljudi rade po 8-10 sati teške poslove i primaju minimalac, mogu i dobro plaćeni sportisti da odigraju dva meča u jednom danu. Napred Nole!

Aleksej

pre 5 godina

20>13
(Bg, 17. avgust 2018 10:55)Wow topla voda je otkrivena.Sta Srbima smeta Novak?U Srbiji se ne prasta uspeh Srbina.Zato smo tu gde jesmo.

sin lovca na medvede

pre 5 godina

Ide Nole, krupnim koracima, tamo gde jos niko nije bio.
Posle 17.000 ATP bodova i osvajanja svih mastersa, sta je sledece?
Samo bog zna. Nebo je granica.

Nole u srcu

pre 5 godina

Ko drugome jamu kopa, sam u nju upada!

E baš mi žao što je Rođa smislio da razvuče svoja prva dva sparing meča do petka, kako bi se našao što svežiji u četvrtfinalu. Prvi meč igro poslednji u utorak uveče, drugi trebo da igra sinoć opet poslednji, a za to vreme da se Nole mlati po omorini dan za danom, sa mečom više i protiv dirigovanog žreba. Sve se Rođi izjalovilo, ne samo to nego se i okrenulo naopačke. Nole danas ima da odradi lakši trening protiv Bugarčeta, taman da bude zagrejan za Raonu. Mine što mu bile poturene bile škart, eksplodirale pre vremena, sutra laganeze polufinale sa Ćilom, a lokna mora opet da se nateže sa Stanislavom dal će da ga pusti, plus mora da požuri i pokisne ako misli da stigne na finale.

Hvala ti Bože što nas imaš u vidu.

Dusan

pre 5 godina

Ne mogu da garantujem ali verujem da se kod ovakvih vesti u Svajcarskoj, Spaniji, Francuskoj... diskutuje o tenisu, taktici, prognozama... a u mojoj tuznoj zemlji o svemu osim o tome. Retki su se izdigli iz ludila koje je ovde zavladalo, a Novak je svakako medju njima. Danas se najavljuju jos veci problemi sa kisom ali verujem da ce Novak pobediti i Grigora i Milosa.

bozza

pre 5 godina

ovo je bas lose za Novaka. Prvo mora maksimalno da udje u zavrsnicu meca sa Dimitrovim i da ga pokida, u suprotnom ce izgubiti jer mu je svaki start prethodnih meceva bio kilav i spor. Onda ima par sati pauze da se ohladi pa ponovo na teren sa jos nezgodnijim protivnikom. Ako Novak danasnji dan zavrsi kao pobednik, svaka mu cast, iznenadice me

-_-)

pre 5 godina

@(Zoki, 17. avgust 2018 13:14)

A sta je tu smesno sto je Djokovic jedini u istoriji koji je drzao sve GS titule u isto vreme na tri razlicite podloge?
Sto to tvoj dzemperko nije uspeo ako je to tako lako? Ili bilo koji drugi muski teniser?

Zadivljujuce je gledati kako ljudi vole da omalovazavaju uspeh drugih bez da su nesto licno postigli. Ikad.

Svetosavac

pre 5 godina

@pribil

Naizmenicnu struju je proizveo neko ko je citav radni vek proveo u USA i uopste ga nisu interesovale te nacionalne podele kao sto vas interesuju 100 godina kasnije! A ti se samo vracaj u daleku proslost, sta je bilo pre 30, 100 ili 600 godina. Mnogo ce ti "dobrog" doneti. Hrani se se knjigama iz istorije. Narod koji nema NISTA, propada, a zivi na goloj istoriji!

pribil

pre 5 godina

vodja pobune@ Nole je jedini osvojio sva 4 slema u nizu, na razlicitim podlogama, kad je Lejver igrao postojale su samo trava i zemlja. Nije bilo betona ni tepiha. Informisi se pre nego krenes u neku diskusiju. Pozdrav.

Nebojša

pre 5 godina

U prvi mah Wtf ali onda se setim treći set je već u toku po sata ne verujem da će više da traje pa mu to dodje kao trening pred Raonica.

Sasa

pre 5 godina

Da je neko od njih pobedio u 2 seta, i on bi imao dan odmora i ne bi se vodila diskusija o tome. Veliki turniri bi trebali da imaju glavni teren pokriven, ali sta je tu je. Na muci se poznaju junaci.

jazz

pre 5 godina

@U normalnim okolnostima za tenis, ovo je meč na tri dobijena seta sa prekidom zbog kiše. Koliko god ludački zvučalo, nije toliko teško. Jedina je caka što se taj meč igra protiv dva protivnika.
(Zlatko, 17. avgust 2018 09:24)

Evo ovako da kažem za sve tenisere. Ne ulazim da li ste se bavili sportom, ali u suštini, ako se maksimalno zalažete i onda ohladite, nije baš naivno posle dva sata ponovo ulagati maksimum da pobedite.

sasa jokic

pre 5 godina

Zoki@ nemoj da zamenjujes teze. Sigurno da je teze osvojiti sve cetiri titule u nizu na razlicitim podlogama, mada to ne umanjuje uspeh Laver-a. U svakom slucaju, osvajanje u nizu na razlicitim lodlogama dokazuje da je Nole najkompletniji igrac svih vremena.

Eleonora

pre 5 godina

Ako ne bude kise, ali koliko vidim kisa je i danas i sutra. Ocekuje se skoro isto vreme kao juce. PogledAjte vremensku prognozu za Sinsinati.

jazz

pre 5 godina

jazz... bajke se ne prodaju ovde, pogledaj u prizemlju.
(Zoki, 17. avgust 2018 12:28)

Možda da ti izađeš pre toga iz mračnog podruma mržnje i zavisti prema jednom od najboljih tenisera sveta, kao što to jesu i Roger i Rafa što uvek konstatujem . I da pitam da li je sad npr Rafa opet povređen ili Roger star? Naravno Rafa je bio povređen npr. 2011 samo kad ga je Novak dobijao. Sve ostale tenisere je dobijao Rafa. Federer je star samo kad izgubi od Novaka.

Jeremija

pre 5 godina

Ako Đoković pobedi igra sa Raonićem posle dva sata. Drugim rečima odigraće meč od tri ili četiri seta sa pauzom. To se već događalo i nije bilo problema.
Ako Federer pobedi igra sa Vavrinkom koji je igrao juče. Taj meč je posle Đoković- Dimitrov i jednog ženskog meča. Znači i on će na teren posle dva, tri sata pauze.
Niko tu nije favorizovan.

Svetosavac

pre 5 godina

Srbi ne umeju sami da proizvedu ni automobil, vec sklapaju Fiat. Ali se zato prave najveci strucnjaci za ekonomiju, tehnologiju, svetsku politiku pa cak i tenis!

TurboNator

pre 5 godina

moralni, 17. avgust 2018 09:05

Nik u skladu sa komentarom... većinu ovde zanima Novak, o njemu je članak pa se ne pominje Dimitrov, mada je očigledno kada bi on igrao ako pobedi.

Da li vama treba i ono sto je očigledno da se posebno (ponovo) istakne/napise?

Djordje NS

pre 5 godina

Dobro je da je mrc odlozen, taman da se Grigorije odmori.
(Batko pamcenje mu kratko, 17. avgust 2018 13:26)

Pa da, pošto je Grigorije stariji puno od Noleta naravno da mu treba odmor...
Ovaj Batko stvarno piše komentare koji imaju malo dodira sa logikom ili nikakve.

dale

pre 5 godina

A što se digla tolika frka, pa u ovom meču ima da se igra 4, 5 gema...toliko traje zagrevanje otprilike. Za razliku od njega, ovi drugi imaju cele mečeve.

bozza

pre 5 godina

20>13
(Bg, 17. avgust 2018 10:55)

svaka cast za matematiku, retko se vidja ovakvo poznavanje... evo jos par od mene: godine starosti 37>31, godine karijere 20>15, ukupno titula 98>69, procenat dobijenih meceva 82%>82,4% uf ne tu sam se seznuo, h2h 22>24 uf cekaj, nesto mi ne ide... evo jedna za kraj, GS+ ATP finale 8>13... evo i Wimbldon 1>2

pribil

pre 5 godina

zoki@ Nisam rekao da se Lejveru ne priznaju slemovi, nego da je Nole slem jedinstven jer je ostvaren na 3 podloge, a Lejveru takodje svaka cast na kalendarskom slemu. Procitaj sta sam napisao pre pokusaja da mi oponiras.

Realni posmatrač

pre 5 godina

Novak osvaja Sinsinati. Federer ne moze da osvoji potencijalnih 6 setova u jednom danu Da su odigrali jedan ili dva seta, mogao bi. Što znači Federer ispada, Djoković prolazi Dimitrova i Raonića. Igra loše ali ima sreće da njegovi protivnici zaborave da igraju tenis nakon osvojenog prvog seta. Zato ne gledam Djokovića. Kada bi bilo 6:0 I 5:0 za protivnika opet bi pobedio.

alexinjo

pre 5 godina

Ne vidim problem.Sa Dimitrovim pola seta i posle sa Raonicem maksimalnih tri seta.Ukupno tri i po seta za dan sto je dosta manje od pet setova koliko se cesto igra u jednom slem mecu.

larry

pre 5 godina

Не мораш да скачеш као опарен на помен Краља Роџера. Није ти он ништа урадио. Димитров и Нолe су ушли у трећи сет и могу много пре да заврше, а Мајер и Краљ Роџер нису ни почели. 

И још нешто. Ни мени се не свиђа данашњи распоред драги мој, али крив је организатор, а не ја.
(Један је маестро - Федерер, 17. avgust 2018 10:33)

Ne skacem na Federera nego ti objasnjavam sto ne mozes da uporedjujes njegove meceve danas. Ali izgleda da ti to ne mozes da shvatis cim uporno pricas jedno te isto. Za vas takve samo filter da mozemo lepo da citamo komentare

MaironDrake

pre 5 godina

Sinsinati nije sudjen i to je to...Mesiju nije sudjeno da osvaja trofeje van Barselone...Karl Meloun i Dzon Stokton su bez titule u NBA...

Nole u srcu

pre 5 godina

Ko sme u sto maraka da se Majer danas povlači sa turnira zbog bolesti?
U pedeset da Stanislav posle duge pauze ne može da pobedi dva meča u jednom danu?
U stopedeset da brat Huan oće lično da prisustvuje istorijskom trenutku prelaženja zadnjeg levela igrice zvane tenis?

Један је маестро - Федерер

pre 5 godina

А јел, завера против Нола? И Краља Роџера су ставили да данас игра два меча.

pribil

pre 5 godina

svetosavac@ Nije bitno gde je proveo radni vek, budi ponosan na to da je jedan Srbin nesto izmislio. Kao sto je Nole izmislio Nole- slem. A zivi u Monte karlu. Jedno je nacionalnost, a drugo je prebivaliste.

Vodja pobune

pre 5 godina

Zema... Da ako bude kisa on pegla tri meca a ovima ostalima namestaju lepo suncano vreme, sve rade samo Nolu da napakoste zato sto je Srbin.

Zlatko

pre 5 godina

Evo ovako da kažem za sve tenisere. Ne ulazim da li ste se bavili sportom, ali u suštini, ako se maksimalno zalažete i onda ohladite, nije baš naivno posle dva sata ponovo ulagati maksimum da pobedite.
(jazz, 17. avgust 2018 11:58)

Slažem se sa tom konstatacijom, ali napisao sam da je za tenis to normalno. Odigra se set na Vimbldonu, povedeš 1:0, krene kiša i organizatori vas pošalju u svlačionice. Dva sata kasnije izađete na teren i ukupno dobiješ meč 3:1 (2:1 posle prekida). Da je teško kao što ste napisali, jeste, ali kao što i ja rekoh, za tenisere je to normalna stvar. Da je GS i drugi meč ode u peti set, taj jedan dodatni bi mogao da bude presudan. Ovako, kao što rekoh, biće kao na GS. Sportski pozdrav.

Zoki

pre 5 godina

@pribil... Znaci Lejveru se ne priznaju kalendarski Slemovi zato sto nije izbetonirao teren a Nolu se priznaju mada nisu kalendarski zato sto je igrao na betonu. Jel ima jos neko u svetu sem u Srbiji da se ne valja od smeha tvom komentaru... Po tome Mocart nije muzicar zato sto nije svirao elektricnu gitaru.

Mirko

pre 5 godina

Na muci se poznaju junaci.
Osim toga, taman će da se lepo zagreje za Raonića i da ga oduva, samo da se ne premori i uđe u treći set, onda bi moglo da bude nezgodno. Ali opet, igrao je Novak mnogo mečeva u pet setova pa mu nije bio problem, doduše sad možda i nije u takvoj formi, ali videćemo.

Mikii

pre 5 godina

Ide Nole, krupnim koracima, tamo gde jos niko nije bio.
Posle 17.000 ATP bodova i osvajanja svih mastersa, sta je sledece?
(sin lovca na medvede, 17. avgust 2018 11:28)

Da se probudis?

Strucnjak

pre 5 godina

svaka cast za matematiku, retko se vidja ovakvo poznavanje... evo jos par od mene: godine starosti 37>31, godine karijere 20>15, ukupno titula 98>69, procenat dobijenih meceva 82%>82,4% uf ne tu sam se seznuo, h2h 22>24 uf cekaj, nesto mi ne ide... evo jedna za kraj, GS+ ATP finale 8>13... evo i Wimbldon 1>2
(bozza, 17. avgust 2018 12:04)
Ne znam koliko je realan taj podatak od 82.4%. Moguce da si izvukao stari, jer Noka vec odavno gubi od suse i maruse i sigurno je pao.
Drugo, on nece ni igrati tenis sa 37 godina, a ako bude, vjerovatno ce ga dobijati teniseri 300. na listi,tako da taj procenat tek treba da ide dolje.
Jeste li vi svjesni da ne prekidose onaj mec na W, Rafa bi ga rasclanio do kraja? On realno vise nema snage za meceve,a na snagu ih igra.
Ali sad da zavrsi karijeru opet ce ona biti imponzantna. Nikad vise Kosovo nece iznjedrit takvog sportistu.

bozza

pre 5 godina

svaka cast za matematiku, retko se vidja ovakvo poznavanje... evo jos par od mene: godine starosti 37>31, godine karijere 20>15, ukupno titula 98>69, procenat dobijenih meceva 82%>82,4% uf ne tu sam se seznuo, h2h 22>24 uf cekaj, nesto mi ne ide... evo jedna za kraj, GS+ ATP finale 8>13... evo i Wimbldon 1>2 
(bozza, 17. avgust 2018 12:04) 
Ne znam koliko je realan taj podatak od 82.4%. Moguce da si izvukao stari, jer Noka vec odavno gubi od suse i maruse i sigurno je pao. 
Drugo, on nece ni igrati tenis sa 37 godina, a ako bude, vjerovatno ce ga dobijati teniseri 300. na listi,tako da taj procenat tek treba da ide dolje. 
Jeste li vi svjesni da ne prekidose onaj mec na W, Rafa bi ga rasclanio do kraja? On realno vise nema snage za meceve,a na snagu ih igra. 
Ali sad da zavrsi karijeru opet ce ona biti imponzantna. Nikad vise Kosovo nece iznjedrit takvog sportistu.
(Strucnjak, 17. avgust 2018 14:07)

Strucnjace, to sto ti pises se kod nas (a i kod vas) zove SBBKBB. Brojke ne lazu a ti gledaj da ih okreces i slazes kako ti god volja

lal

pre 5 godina

@jazz: to je poenta... novak/dimitrov bi bili u prednosti, da posle zavrsenog meca raonic samo stane sa druge strane mreze, dok su oni na radnoj temperaturi... tako kratka pauza je mnogo opasnija i nepovoljnija od samog vremena provedenog na terenu...

PiksetaCentriši

pre 5 godina

@Ivan
Kad voliš da si ispravan, a sam si neispravan...

Građanin Bugarske, koliko se ja sećam pravopisa, piše se velikim slovom, pa bio onBugarin ili Bugar

Vodja pobune

pre 5 godina

pribil... Nole -slem je izmislio Djokovic kazes. A sta je onda izmislio Rod Lejver pre 40 godina i to u jednoj kalendarskoj godini. A da Lejver se ne racuna...nije Srbin.

Out of mind

pre 5 godina

Da Dimitrov nije spucao smec u mrezu i da ga nisu spasili celendzi, sada bi tu bile prituzbe organizatora od strane Novaka. Uvek ima mnogo mnogo srece I sa zrebovima i ovako sa linijama I celendzima

Vodja pobune

pre 5 godina

@Zoki ... sve si objasnio sa Mocartom i elektricnom gitarom ali ne vredi. Oni komentarisu kao navijaci bez i malo objektivnosti. Jednostavno ne vrede ni brojevi ni cinjenice za njih je Djokovic najbolji ikada i to je to sto se njih tice. Gubis vreme

Један је маестро - Федерер

pre 5 godina

Samo filter za takve kao sto si ti. Wawrinka (potencijalni protivnik Federera u narednoj rundi, mislim da je bitno da ti objasnim) je u istoj situaciji kao Federer, dok ce Raonic da ima dan odmora vise od Novaka. Tako je kako je, al ne mozes da uporedjujes Djokovica i Federera i njihova dva meca danas.
(larry, 17. avgust 2018 10:09)

Не мораш да скачеш као опарен на помен Краља Роџера. Није ти он ништа урадио. Димитров и Нолe су ушли у трећи сет и могу много пре да заврше, а Мајер и Краљ Роџер нису ни почели.

И још нешто. Ни мени се не свиђа данашњи распоред драги мој, али крив је организатор, а не ја.

jazz

pre 5 godina

Da se probudis?
(Mikii, 17. avgust 2018 11:34)

A ti si budan?
Odlično. Aj da te naučim da bojiš.
Četrnaest, petnaest, šesnaest, sedamnaest, osamnaest, devetnaest, dvadeset...
Za dve godine otprilike pa da nastavimo kad ovo naučiš dobro.

Slavko

pre 5 godina

Nole ce ili namerno da izgubi od Dmitrova ili od Raonica kako stvari stoje, srpski inat... Nije normalno da se igraju dva meca u istom danu, i ja bi postupio isto iskreno. Sve i da pobedi bice izmucen jer ce mu obroci biti zeznuti zbog rasporeda, a onda je naderao kasnije...

da da

pre 5 godina

Nole u srcu@
Pre ce to Griša ili Raonic ili obojica..na takve stvari (srecu), kad je Nole u pitanju smo navikli. Ne prodje ni jedan turnir da mu bar jedan ne preda meč.
@Lobotomy is the name of the
Možda zato što normalni prate turnir a vi drugi samo Nola.

марко

pre 5 godina

па шта? зарађује милионе играјући игру, лети приватним авионом и живи у монаку. завежи пертле и ајмо на терен

Један је маестро - Федерер

pre 5 godina

Samo ne zelenu majicu.
(prosto ko pasulj, 17. avgust 2018 16:57)

Где је Нолу ова плава мајица?

https://www.b92.net/sport/wimbledon2018/vesti.php?yyyy=2018&nav_id=1421268

Out of mind

pre 5 godina

Da Dimitrov nije spucao smec u mrezu i da ga nisu spasili celendzi, sada bi tu bile prituzbe organizatora od strane Novaka. Uvek ima mnogo mnogo srece I sa zrebovima i ovako sa linijama I celendzima

Milica

pre 5 godina

Hej, halo, Moralni? Koga briga za Dimitrova? O Novaku pričamo i Novakovoj pobedi. Izvoli na bugarske portale, pa diskutuj o tome šta se dešava u slučaju da Dimitrov pobedi.

Strucnjak

pre 5 godina

svaka cast za matematiku, retko se vidja ovakvo poznavanje... evo jos par od mene: godine starosti 37>31, godine karijere 20>15, ukupno titula 98>69, procenat dobijenih meceva 82%>82,4% uf ne tu sam se seznuo, h2h 22>24 uf cekaj, nesto mi ne ide... evo jedna za kraj, GS+ ATP finale 8>13... evo i Wimbldon 1>2
(bozza, 17. avgust 2018 12:04)
Ne znam koliko je realan taj podatak od 82.4%. Moguce da si izvukao stari, jer Noka vec odavno gubi od suse i maruse i sigurno je pao.
Drugo, on nece ni igrati tenis sa 37 godina, a ako bude, vjerovatno ce ga dobijati teniseri 300. na listi,tako da taj procenat tek treba da ide dolje.
Jeste li vi svjesni da ne prekidose onaj mec na W, Rafa bi ga rasclanio do kraja? On realno vise nema snage za meceve,a na snagu ih igra.
Ali sad da zavrsi karijeru opet ce ona biti imponzantna. Nikad vise Kosovo nece iznjedrit takvog sportistu.

Један је маестро - Федерер

pre 5 godina

А јел, завера против Нола? И Краља Роџера су ставили да данас игра два меча.

Mikii

pre 5 godina

Ide Nole, krupnim koracima, tamo gde jos niko nije bio.
Posle 17.000 ATP bodova i osvajanja svih mastersa, sta je sledece?
(sin lovca na medvede, 17. avgust 2018 11:28)

Da se probudis?

Vodja pobune

pre 5 godina

pribil... Nole -slem je izmislio Djokovic kazes. A sta je onda izmislio Rod Lejver pre 40 godina i to u jednoj kalendarskoj godini. A da Lejver se ne racuna...nije Srbin.

Slavko

pre 5 godina

Nole ce ili namerno da izgubi od Dmitrova ili od Raonica kako stvari stoje, srpski inat... Nije normalno da se igraju dva meca u istom danu, i ja bi postupio isto iskreno. Sve i da pobedi bice izmucen jer ce mu obroci biti zeznuti zbog rasporeda, a onda je naderao kasnije...

Zoki

pre 5 godina

@pribil... Znaci Lejveru se ne priznaju kalendarski Slemovi zato sto nije izbetonirao teren a Nolu se priznaju mada nisu kalendarski zato sto je igrao na betonu. Jel ima jos neko u svetu sem u Srbiji da se ne valja od smeha tvom komentaru... Po tome Mocart nije muzicar zato sto nije svirao elektricnu gitaru.

Svetosavac

pre 5 godina

Srbi ne umeju sami da proizvedu ni automobil, vec sklapaju Fiat. Ali se zato prave najveci strucnjaci za ekonomiju, tehnologiju, svetsku politiku pa cak i tenis!

MaironDrake

pre 5 godina

Sinsinati nije sudjen i to je to...Mesiju nije sudjeno da osvaja trofeje van Barselone...Karl Meloun i Dzon Stokton su bez titule u NBA...

Један је маестро - Федерер

pre 5 godina

Samo filter za takve kao sto si ti. Wawrinka (potencijalni protivnik Federera u narednoj rundi, mislim da je bitno da ti objasnim) je u istoj situaciji kao Federer, dok ce Raonic da ima dan odmora vise od Novaka. Tako je kako je, al ne mozes da uporedjujes Djokovica i Federera i njihova dva meca danas.
(larry, 17. avgust 2018 10:09)

Не мораш да скачеш као опарен на помен Краља Роџера. Није ти он ништа урадио. Димитров и Нолe су ушли у трећи сет и могу много пре да заврше, а Мајер и Краљ Роџер нису ни почели.

И још нешто. Ни мени се не свиђа данашњи распоред драги мој, али крив је организатор, а не ја.

Vodja pobune

pre 5 godina

Zema... Da ako bude kisa on pegla tri meca a ovima ostalima namestaju lepo suncano vreme, sve rade samo Nolu da napakoste zato sto je Srbin.

Vodja pobune

pre 5 godina

@Zoki ... sve si objasnio sa Mocartom i elektricnom gitarom ali ne vredi. Oni komentarisu kao navijaci bez i malo objektivnosti. Jednostavno ne vrede ni brojevi ni cinjenice za njih je Djokovic najbolji ikada i to je to sto se njih tice. Gubis vreme

Kovalski

pre 5 godina

Neda mu se ovaj Sinsinati pa to ti je...Ali na muci se poznaju junaci! Raonic je stara musterija i ne igra u nekoj formi...Idemo Nole,prvo bugarce,pa djetic..

Ма немој!?

pre 5 godina

Већина светског становништва ради 10 сати дневно у просеку, а ми жалимо што преплаћени тенисери морају да играју два меча у једном дану...

jazz

pre 5 godina

Da se probudis?
(Mikii, 17. avgust 2018 11:34)

A ti si budan?
Odlično. Aj da te naučim da bojiš.
Četrnaest, petnaest, šesnaest, sedamnaest, osamnaest, devetnaest, dvadeset...
Za dve godine otprilike pa da nastavimo kad ovo naučiš dobro.

Aleksandar

pre 5 godina

Nepismeni, kaze se sa bugarinom, a ne sa bugarom
(Ivan, 17. avgust 2018 09:56)

Nisi ni ti baš pismen, imena pripadnika naroda se pišu velikim početnim slovom.

Realni posmatrač

pre 5 godina

Novak osvaja Sinsinati. Federer ne moze da osvoji potencijalnih 6 setova u jednom danu Da su odigrali jedan ili dva seta, mogao bi. Što znači Federer ispada, Djoković prolazi Dimitrova i Raonića. Igra loše ali ima sreće da njegovi protivnici zaborave da igraju tenis nakon osvojenog prvog seta. Zato ne gledam Djokovića. Kada bi bilo 6:0 I 5:0 za protivnika opet bi pobedio.

Svetosavac

pre 5 godina

@pribil

Naizmenicnu struju je proizveo neko ko je citav radni vek proveo u USA i uopste ga nisu interesovale te nacionalne podele kao sto vas interesuju 100 godina kasnije! A ti se samo vracaj u daleku proslost, sta je bilo pre 30, 100 ili 600 godina. Mnogo ce ti "dobrog" doneti. Hrani se se knjigama iz istorije. Narod koji nema NISTA, propada, a zivi na goloj istoriji!

da da

pre 5 godina

Nole u srcu@
Pre ce to Griša ili Raonic ili obojica..na takve stvari (srecu), kad je Nole u pitanju smo navikli. Ne prodje ni jedan turnir da mu bar jedan ne preda meč.
@Lobotomy is the name of the
Možda zato što normalni prate turnir a vi drugi samo Nola.

Zurkolomac

pre 5 godina

Lepo bi bilo da Nole pobedi, pa da onda gledamo duel dva Crnogorca iz dijaspore.
(Perun, 17. avgust 2018 12:14)

Crnogorci kao nacija ne postoje, na tvoju zalost...

Lu

pre 5 godina

Da se većina ne bi palila kako igra dva meča, bolje napišite da je to sudbina svih igrača, s' tim što dosta njih treba da igra po dva cela meča, a Novaku je ostala 2/3 seta.

ja

pre 5 godina

Ako sve bude po planu mogao bi završiti Dimitrova za 20ak min, što mu dođe kao trening, a s Raonićem se inače igraju kratki poeni, tako da umor ne bi trebalo da bude faktor

TurboNator

pre 5 godina

moralni, 17. avgust 2018 09:05

Nik u skladu sa komentarom... većinu ovde zanima Novak, o njemu je članak pa se ne pominje Dimitrov, mada je očigledno kada bi on igrao ako pobedi.

Da li vama treba i ono sto je očigledno da se posebno (ponovo) istakne/napise?

sin lovca na medvede

pre 5 godina

Ide Nole, krupnim koracima, tamo gde jos niko nije bio.
Posle 17.000 ATP bodova i osvajanja svih mastersa, sta je sledece?
Samo bog zna. Nebo je granica.

larry

pre 5 godina

А јел, завера против Нола? И Краља Роџера су ставили да данас игра два меча.
(Један је маестро - Федерер, 17. avgust 2018 09:47)

Samo filter za takve kao sto si ti. Wawrinka (potencijalni protivnik Federera u narednoj rundi, mislim da je bitno da ti objasnim) je u istoj situaciji kao Federer, dok ce Raonic da ima dan odmora vise od Novaka. Tako je kako je, al ne mozes da uporedjujes Djokovica i Federera i njihova dva meca danas.

Nole u srcu

pre 5 godina

Ko drugome jamu kopa, sam u nju upada!

E baš mi žao što je Rođa smislio da razvuče svoja prva dva sparing meča do petka, kako bi se našao što svežiji u četvrtfinalu. Prvi meč igro poslednji u utorak uveče, drugi trebo da igra sinoć opet poslednji, a za to vreme da se Nole mlati po omorini dan za danom, sa mečom više i protiv dirigovanog žreba. Sve se Rođi izjalovilo, ne samo to nego se i okrenulo naopačke. Nole danas ima da odradi lakši trening protiv Bugarčeta, taman da bude zagrejan za Raonu. Mine što mu bile poturene bile škart, eksplodirale pre vremena, sutra laganeze polufinale sa Ćilom, a lokna mora opet da se nateže sa Stanislavom dal će da ga pusti, plus mora da požuri i pokisne ako misli da stigne na finale.

Hvala ti Bože što nas imaš u vidu.

-_-)

pre 5 godina

@(Zoki, 17. avgust 2018 13:14)

A sta je tu smesno sto je Djokovic jedini u istoriji koji je drzao sve GS titule u isto vreme na tri razlicite podloge?
Sto to tvoj dzemperko nije uspeo ako je to tako lako? Ili bilo koji drugi muski teniser?

Zadivljujuce je gledati kako ljudi vole da omalovazavaju uspeh drugih bez da su nesto licno postigli. Ikad.

jazz

pre 5 godina

jazz... bajke se ne prodaju ovde, pogledaj u prizemlju.
(Zoki, 17. avgust 2018 12:28)

Možda da ti izađeš pre toga iz mračnog podruma mržnje i zavisti prema jednom od najboljih tenisera sveta, kao što to jesu i Roger i Rafa što uvek konstatujem . I da pitam da li je sad npr Rafa opet povređen ili Roger star? Naravno Rafa je bio povređen npr. 2011 samo kad ga je Novak dobijao. Sve ostale tenisere je dobijao Rafa. Federer je star samo kad izgubi od Novaka.

Pukovnik Vranic

pre 5 godina

Ajde, sta kukate odmah, pa nije jedini koji ce morati tako. U odnosu na drugu polovinu zreba, cak i ima srece. Federer tek treba da igra mec treceg kola, a cisto da vas podsetim da je danas petak, a finale mora biti u nedelju. Tako da ce on morati svoj mec 1/4 finala protiv Wawrinke morati da odigra takodje danas, samo jos kasnije nego Novak.

Lobotomy is the name of the game®

pre 5 godina

@Robert
Zašto Vi i svi ostali koji ste ostavili slične komentare smatrate da treba da se piše i o ostalima?
Novak je naš predstavnik na turu a ne "neko tamo"
Kako smo loši prema nama samima...

pribil

pre 5 godina

vodja pobune@ Nole je jedini osvojio sva 4 slema u nizu, na razlicitim podlogama, kad je Lejver igrao postojale su samo trava i zemlja. Nije bilo betona ni tepiha. Informisi se pre nego krenes u neku diskusiju. Pozdrav.

sasa jokic

pre 5 godina

Zoki@ nemoj da zamenjujes teze. Sigurno da je teze osvojiti sve cetiri titule u nizu na razlicitim podlogama, mada to ne umanjuje uspeh Laver-a. U svakom slucaju, osvajanje u nizu na razlicitim lodlogama dokazuje da je Nole najkompletniji igrac svih vremena.

Jeremija

pre 5 godina

Ako Đoković pobedi igra sa Raonićem posle dva sata. Drugim rečima odigraće meč od tri ili četiri seta sa pauzom. To se već događalo i nije bilo problema.
Ako Federer pobedi igra sa Vavrinkom koji je igrao juče. Taj meč je posle Đoković- Dimitrov i jednog ženskog meča. Znači i on će na teren posle dva, tri sata pauze.
Niko tu nije favorizovan.

bozza

pre 5 godina

20>13
(Bg, 17. avgust 2018 10:55)

svaka cast za matematiku, retko se vidja ovakvo poznavanje... evo jos par od mene: godine starosti 37>31, godine karijere 20>15, ukupno titula 98>69, procenat dobijenih meceva 82%>82,4% uf ne tu sam se seznuo, h2h 22>24 uf cekaj, nesto mi ne ide... evo jedna za kraj, GS+ ATP finale 8>13... evo i Wimbldon 1>2

larry

pre 5 godina

Не мораш да скачеш као опарен на помен Краља Роџера. Није ти он ништа урадио. Димитров и Нолe су ушли у трећи сет и могу много пре да заврше, а Мајер и Краљ Роџер нису ни почели. 

И још нешто. Ни мени се не свиђа данашњи распоред драги мој, али крив је организатор, а не ја.
(Један је маестро - Федерер, 17. avgust 2018 10:33)

Ne skacem na Federera nego ti objasnjavam sto ne mozes da uporedjujes njegove meceve danas. Ali izgleda da ti to ne mozes da shvatis cim uporno pricas jedno te isto. Za vas takve samo filter da mozemo lepo da citamo komentare

Nole u srcu

pre 5 godina

Ko sme u sto maraka da se Majer danas povlači sa turnira zbog bolesti?
U pedeset da Stanislav posle duge pauze ne može da pobedi dva meča u jednom danu?
U stopedeset da brat Huan oće lično da prisustvuje istorijskom trenutku prelaženja zadnjeg levela igrice zvane tenis?

PiksetaCentriši

pre 5 godina

@Ivan
Kad voliš da si ispravan, a sam si neispravan...

Građanin Bugarske, koliko se ja sećam pravopisa, piše se velikim slovom, pa bio onBugarin ili Bugar

white lines

pre 5 godina

Da Dimitrov nije spucao smec u mrezu i da ga nisu spasili celendzi, sada bi tu bile prituzbe organizatora od strane Novaka. Uvek ima mnogo mnogo srece I sa zrebovima i ovako sa linijama I celendzima
(Out of mind, 17. avgust 2018 09:46)

tebi linija jutros kratka, pa si prepametan.

Један је маестро - Федерер

pre 5 godina

Samo ne zelenu majicu.
(prosto ko pasulj, 17. avgust 2018 16:57)

Где је Нолу ова плава мајица?

https://www.b92.net/sport/wimbledon2018/vesti.php?yyyy=2018&nav_id=1421268

THE FINAL CUT

pre 5 godina

U toku je treći set, verovatno će biti sveukupno pola sata na terenu. Nakon toga(ako pobedi) igra protiv Raonića, ne očekuje se fizički zahtevan meč protiv njega. Bilo kako bilo, ljudi rade po 8-10 sati teške poslove i primaju minimalac, mogu i dobro plaćeni sportisti da odigraju dva meča u jednom danu. Napred Nole!

Aleksej

pre 5 godina

20>13
(Bg, 17. avgust 2018 10:55)Wow topla voda je otkrivena.Sta Srbima smeta Novak?U Srbiji se ne prasta uspeh Srbina.Zato smo tu gde jesmo.

Dusan

pre 5 godina

Ne mogu da garantujem ali verujem da se kod ovakvih vesti u Svajcarskoj, Spaniji, Francuskoj... diskutuje o tenisu, taktici, prognozama... a u mojoj tuznoj zemlji o svemu osim o tome. Retki su se izdigli iz ludila koje je ovde zavladalo, a Novak je svakako medju njima. Danas se najavljuju jos veci problemi sa kisom ali verujem da ce Novak pobediti i Grigora i Milosa.

Djordje NS

pre 5 godina

Dobro je da je mrc odlozen, taman da se Grigorije odmori.
(Batko pamcenje mu kratko, 17. avgust 2018 13:26)

Pa da, pošto je Grigorije stariji puno od Noleta naravno da mu treba odmor...
Ovaj Batko stvarno piše komentare koji imaju malo dodira sa logikom ili nikakve.

pribil

pre 5 godina

svetosavac@ Nije bitno gde je proveo radni vek, budi ponosan na to da je jedan Srbin nesto izmislio. Kao sto je Nole izmislio Nole- slem. A zivi u Monte karlu. Jedno je nacionalnost, a drugo je prebivaliste.

bozza

pre 5 godina

svaka cast za matematiku, retko se vidja ovakvo poznavanje... evo jos par od mene: godine starosti 37>31, godine karijere 20>15, ukupno titula 98>69, procenat dobijenih meceva 82%>82,4% uf ne tu sam se seznuo, h2h 22>24 uf cekaj, nesto mi ne ide... evo jedna za kraj, GS+ ATP finale 8>13... evo i Wimbldon 1>2 
(bozza, 17. avgust 2018 12:04) 
Ne znam koliko je realan taj podatak od 82.4%. Moguce da si izvukao stari, jer Noka vec odavno gubi od suse i maruse i sigurno je pao. 
Drugo, on nece ni igrati tenis sa 37 godina, a ako bude, vjerovatno ce ga dobijati teniseri 300. na listi,tako da taj procenat tek treba da ide dolje. 
Jeste li vi svjesni da ne prekidose onaj mec na W, Rafa bi ga rasclanio do kraja? On realno vise nema snage za meceve,a na snagu ih igra. 
Ali sad da zavrsi karijeru opet ce ona biti imponzantna. Nikad vise Kosovo nece iznjedrit takvog sportistu.
(Strucnjak, 17. avgust 2018 14:07)

Strucnjace, to sto ti pises se kod nas (a i kod vas) zove SBBKBB. Brojke ne lazu a ti gledaj da ih okreces i slazes kako ti god volja

pribil

pre 5 godina

zoki@ Nisam rekao da se Lejveru ne priznaju slemovi, nego da je Nole slem jedinstven jer je ostvaren na 3 podloge, a Lejveru takodje svaka cast na kalendarskom slemu. Procitaj sta sam napisao pre pokusaja da mi oponiras.

Zlatko

pre 5 godina

U normalnim okolnostima za tenis, ovo je meč na tri dobijena seta sa prekidom zbog kiše. Koliko god ludački zvučalo, nije toliko teško. Jedina je caka što se taj meč igra protiv dva protivnika.

Lik

pre 5 godina

Ovo na Sinsiju se ponavlja ama bas svake godine, stalno kubure sa vremenom i tajmingom a bar da su pokrili 2 terena pa bi se nekako i moglo. Ovako, ovaj turnir postaje sprdnja i Novak ako osvoji ovo ubuduce slobodno moze da ga zaboravi.

Dott

pre 5 godina

Na kraju nece lose ispasti, samo da Novak dobije Dimitrova i taj nepun set ce mu doci kao trening pred mec sa Raonicem, dok Rodzera takodje cekaju dva susreta u istom danu, ali cela, pa sutradan i treci. Ako uspe dobiti tri meca u dva dana, alal mu cufte, onda je zasluzio finale sa Novakom. Voleo bih da se to desi, ali stvari kako stoje, finale ce se igrati u ponedeljak.

lal

pre 5 godina

@jazz: to je poenta... novak/dimitrov bi bili u prednosti, da posle zavrsenog meca raonic samo stane sa druge strane mreze, dok su oni na radnoj temperaturi... tako kratka pauza je mnogo opasnija i nepovoljnija od samog vremena provedenog na terenu...

sdned

pre 5 godina

Situacija nije fer ka svim teniserima. Niko ne bi trebao izlaziti 2x na teren u istom danu. To su organizacione stvari koje se daju rešiti.
Uostalom, nije li jasno da u ovom dobu klimatskih promena svi turniri moraju imati bar jedan pokriveni teren?

bozza

pre 5 godina

ovo je bas lose za Novaka. Prvo mora maksimalno da udje u zavrsnicu meca sa Dimitrovim i da ga pokida, u suprotnom ce izgubiti jer mu je svaki start prethodnih meceva bio kilav i spor. Onda ima par sati pauze da se ohladi pa ponovo na teren sa jos nezgodnijim protivnikom. Ako Novak danasnji dan zavrsi kao pobednik, svaka mu cast, iznenadice me

dale

pre 5 godina

A što se digla tolika frka, pa u ovom meču ima da se igra 4, 5 gema...toliko traje zagrevanje otprilike. Za razliku od njega, ovi drugi imaju cele mečeve.

Nebojša

pre 5 godina

U prvi mah Wtf ali onda se setim treći set je već u toku po sata ne verujem da će više da traje pa mu to dodje kao trening pred Raonica.

mikloš LIzard

pre 5 godina

tesko da ce ako joker pobedi grgura (a svi se nadamo tome)da igra sa raonice za samo nekoliko sati pitanje je da li ce uopste igrati jer se i u petak ocekuje katastrofalno vreme a ima dosta neodigranih i prekinutih meceva od prethodnog dana.

jazz

pre 5 godina

@U normalnim okolnostima za tenis, ovo je meč na tri dobijena seta sa prekidom zbog kiše. Koliko god ludački zvučalo, nije toliko teško. Jedina je caka što se taj meč igra protiv dva protivnika.
(Zlatko, 17. avgust 2018 09:24)

Evo ovako da kažem za sve tenisere. Ne ulazim da li ste se bavili sportom, ali u suštini, ako se maksimalno zalažete i onda ohladite, nije baš naivno posle dva sata ponovo ulagati maksimum da pobedite.

alexinjo

pre 5 godina

Ne vidim problem.Sa Dimitrovim pola seta i posle sa Raonicem maksimalnih tri seta.Ukupno tri i po seta za dan sto je dosta manje od pet setova koliko se cesto igra u jednom slem mecu.

Sasa

pre 5 godina

Da je neko od njih pobedio u 2 seta, i on bi imao dan odmora i ne bi se vodila diskusija o tome. Veliki turniri bi trebali da imaju glavni teren pokriven, ali sta je tu je. Na muci se poznaju junaci.

Mirko

pre 5 godina

Na muci se poznaju junaci.
Osim toga, taman će da se lepo zagreje za Raonića i da ga oduva, samo da se ne premori i uđe u treći set, onda bi moglo da bude nezgodno. Ali opet, igrao je Novak mnogo mečeva u pet setova pa mu nije bio problem, doduše sad možda i nije u takvoj formi, ali videćemo.

Zlatko

pre 5 godina

Evo ovako da kažem za sve tenisere. Ne ulazim da li ste se bavili sportom, ali u suštini, ako se maksimalno zalažete i onda ohladite, nije baš naivno posle dva sata ponovo ulagati maksimum da pobedite.
(jazz, 17. avgust 2018 11:58)

Slažem se sa tom konstatacijom, ali napisao sam da je za tenis to normalno. Odigra se set na Vimbldonu, povedeš 1:0, krene kiša i organizatori vas pošalju u svlačionice. Dva sata kasnije izađete na teren i ukupno dobiješ meč 3:1 (2:1 posle prekida). Da je teško kao što ste napisali, jeste, ali kao što i ja rekoh, za tenisere je to normalna stvar. Da je GS i drugi meč ode u peti set, taj jedan dodatni bi mogao da bude presudan. Ovako, kao što rekoh, biće kao na GS. Sportski pozdrav.

марко

pre 5 godina

па шта? зарађује милионе играјући игру, лети приватним авионом и живи у монаку. завежи пертле и ајмо на терен

Eleonora

pre 5 godina

Ako ne bude kise, ali koliko vidim kisa je i danas i sutra. Ocekuje se skoro isto vreme kao juce. PogledAjte vremensku prognozu za Sinsinati.

Лепи Цане

pre 5 godina

A šta ako dva dana ne stane kiša?
(Južnobački amater, 17. avgust 2018 09:41)

Онда се у недељу играју сви преостали мечеви осмине, четвртине и полуфинала, закључно с финалом.