Četvrtak, 16.08.2018.

14:25

Deset godina od čuvene trke i kontroverze – Čavić ili Felps?

Na današnji dan pre tačno deset godina Milorad Čavić i Majkl Felps su isplivali trku posle koja je duga posle ostavljala razne kontroverze u vezi sa pobednikom.

Izvor: B92

Deset godina od èuvene trke i kontroverze – Èaviæ ili Felps? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

131 Komentari

Sortiraj po:

Velika

pre 5 godina

Steta ,da je Cavic to uzeo bio bi zapamcen za sva vremena ,to zlazo bi imalo nenotmqlnu vrednost .Pogledajte malo neke dokunentarce o Felpsu ,on je stvarno bio plivacko cudo jos kao dete .Prvi put su ga otkrili sa 9 godina i od tad je in bio u posebnom progtamu .Naravno da je tu bilo svega i svacega i dopinga ,jer je on covek u psihickom rasulu vec godinama .Medjutim nesporno je da je imao nikad vidjene predispozicije za plivanje .Ni Cavic ne bi napravio veliki rezultat da nije trenirao kod njih tolike godine .

Marko

pre 5 godina

Nema nikakve teorije zavere, pa ajde mi onda objasni kako se znalo prije pocetka igara da ce Felps uzeti 8 zlata. Svi su o tome pricali. I onda dodje 1 Srbin i sprijeci ga u tome. A Omega je inace ciji sponzor. Previse para se vrtilo oko Felpsa da bih ga Cavic dobio. Nije imao nikakve sanse
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (InspektorKluzo, 16. avgust 2018 16:08)

Tako pocinje svaka srpska mitomanija, svi Golijati su imali neke planove a onda se pojavio David Srbin koji im je to pomrsio ali zli Golijati ...

Jako malo se prica o tome da se Cavic uopste nije spremao u Srbiji vec u SAD u najboljim mogucim uslovima i to da pliva za SAD reprezentaciju. Kada nije prosao crtu tada je odlucio da pliva za Srbiju.

Inace OMEGA nikad nije priznala da je pogresila kako su se neki raspisali vec samo pojasnila kako se trka zavrsava, a zavrsava se tako sto plivac prekine merenje vremena pritiskom na taster. Taster mora da pretrpi odredjen pritisak da bi reagovao inace bi ga vodeni talas od plivaca okinuo mnogo pre nego sam plivac.

Na prosloj Olimpijadi na 100m delfin se desilo da drugo mesto podele 3 plivaca od kojih je jedan Felps, svo troje su imali identicno vreme. To je mnogo veca neverovatnoca nego 1 huljaditinka izmedju Felpsa i Cavica pa opet niko ne prica o teorijama zavere.

Sto se tice Felpsa njega ce jako brzo nadmasiti novi projekat SAD koji je vec potukao nacionalne rekorde u sprintovima.

Admiral

pre 5 godina

@ inace tema je Cavic a ti jos ne znas da otvoris link, 16. avgust 2018 21:56

Moram da te demantujem. Nije istina da ih nema nigde sem u fudbalu. Sta cemo sa rukometom,tu su bili do skora vele sila,pa su jaki u vaterpolu (aktuelni svetski prvaci), pa u atletici Blanka Vlasic,pa u skijanju Janica Kostelic... Mi racunamo samo one sportove u kojima smo mi dobri ali realnost je nesto drugo...
P.S. Vreme ce pokazati za Felpsa da je garant bio dopingovan kao sto je pokazalo za Armstonga koji je isto tako harao u biciklizmu,takodje kao i Merion Dzons u atletici,vecina tih "vrhunskih" Amera je na teskim dopinzima,za NBA igrace da ne spominjem...

Razumnost, retka osobina

pre 5 godina

Ja ne znam kako ove paljevine misle da se to tehnicki izvede uzivo, neko tamo u nekom bunkeru u delicu sekunde podesava razliku od 1 stotinke? Kako mu uspeva da u hiljaditinki sekunde podesi pobedu Felpsu a poraz Cavicu? Ima li neko da ponudi objasnjenje?

kad smo vec kod sramote

pre 5 godina

@drago , kako gazite sve na OI kada imate manje medalja od Srbije, kako je samo nogomet bitan ? Jel to zato sto ste slabi u svim ostalim sportovima? Ja nekako mislim da je 10 finala u kosarci koje je Srbija odigrala u zadnjih 20 i kusur godina barem jednako ( ali svi znamo da je vise) s vasim finalom u nogometu, sto se tice odbojke vidi se da ste toliko slabi da ocito niti ne prenosite to kada si napisao da jedan Frnacuska ,Njemacka ,Spanjolska ,Italija ne igraju hahahaha pa to su sve velesile

Reklama

pre 5 godina

Felps se trenutno najcesce vidi na TV u reklami za lek protiv depresije - prica kako je ta gospodja jednom poklopila i njega, te je odlucio da se leci! E, da je Cavic uzeo zlato, koje je zasluzio, Felps bi upao u depresiju koju nikakav lek ne bi mogao da izleci! Drugim recima, poklanjanje zlata je u njegovom slucaju proisteklo iz ciste humanosti - po kojoj su sportski sponzori i inace poznati sirom saveta! Oni se toliko brinu o osecanjima jednog Ronalda, da on mora izvoditi sve slobodne udarce - videcete, radice to i u Juventusu, i isto kao u Realu tek ce jedan od sto uci u gol. Ali, vazno je da je nosilac sponzorove reklame u apsolutnom sredistu! Inace bi bi mogao da pati!

Ja

pre 5 godina

@ja i hr pa Srbija je pravna naslednica medalja Jugoslavije , u cemu je problem ? Ali da produbimo temu - vi cak niste u stanju niti ukupaan broj zlatnih medalja svih zemalja bivse Juge da zbrojite - nije tesko na ljetnim OI ukupno je osvojeno 47
(googlajte, 16. avgust 2018 20:45) # Link komentara

Ok sorry.najjaci ste

Ja

pre 5 godina

@ja ne racunam ih ja vec MOK valjda znas tko su - tebe nije sram siriti komplekse po srpskom sajtu ?
(kad smo vec kod sramote, 16. avgust 2018 21:05)

MOK je predpostavljam MOO.
Pa mok kaze phelps zlato i cemu onda rasprava.
Ja sam odg.onom dr.liku a ti se nalozio.
I rest my case ako su medalje sportasa bivse sfrj,medalje srbije.
Uzivajte,najjaci ste

drago

pre 5 godina

Ja

Ma pusti ga, boli ga jako pa krade medalje. Cak i ciste nase, kaood Parlova. Naravno, nama ne pada na pamet da pribrajamo medalje od Juge.

Nogomet i OI gazimo sve. A to je jedino sto je bitno.
Njima je bitna odbojka a niko je u Evropi ne igra AHAHAHA. Ni Spanjolci, ni Francuzi, ni Nijemci, ni Englezi. Ne znam, mozda Talijani igraju.

inace tema je Cavic a ti jos ne znas da otvoris link

pre 5 godina

hhahahah Dragane pa ti ne znas da odbojku igraju i Francuzi i Nemci i Talijani a bome i Spanci koji su bili cak i prvaci Evrope , to je nesto sto vi nikad ni u jednom sportu (osim u vaterpolu kod kuce kad su vas suci navlacili) niste bili - e moj Dragane uvek ste bili nule u sportu

Doktor

pre 5 godina

Ma zavera protiv "Srbina", kao i uvek... Kao i uvek, pobednici!!!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Jumko, 16. avgust 2018 14:52)

Naravno da smo pobednici!!!!Za razliku od vas,večitih luzera!

samo tehnika

pre 5 godina

Ima li neko zvaničan podatak koliki pritisak je potreban da bi se zaustavila štoperica, (N/m2), i da li je nekim zakonskim aktom to precizno definisano, i da li se i kada merači baždare i ko može tome da prisustvuje..?

YYZ

pre 5 godina

Interesantno, prvi out sam primetio da je Čavić bio u odelu, dok je Felps samo imao gaće. To je Čaviću dalo prednost zbog bolje plovnosti odela. Godinu dana kasnije na SP u plivanju i vaterpolu u Rimu ta odela su toliko isfrustrirala Felpsa da je on zapretio bojkotom plivackih takmičenja ukoliko FINA ne zabrani ta odela. Na kraju su odela zabranjena...ali tek pošto je u Rimu postignuto nekih 30-ak svetskih rekorda zahvaljujući novoj tehnologiji odela za plivanje!

Hr

pre 5 godina

@drago i hr - opet krivo kao i obicno Srbija ima 31 , Hr ima 11 Slo ima 5 pa ,letnje OI a vi racunajte kako to ?
(toliko, 16. avgust 2018 19:22) # Link komentara

Ja racunam samostalne medalje.dakle ne kraljevina shs,kraljevina jugoslavija,sfrj,srj,scg...
Ti racunas i Mate Parlova,veslace Jadrana i sl.
Ajde de

racunica

pre 5 godina

@Ja Srbija je pravni nasljednik (pogledaj na svim sluzbenim stranicama medjunarodnih olimpijskih komiteta ) medalja koje je Jugoslavija osvojila na OI. Jugoslavija je osvojila 28 zlatnih medalja s time da se u te medalje racunaju i one osvojene u periodu izmedju 1992 -2006. god. Sto se tice same Srbije od perioda 2006 do danas znaci 3 OI bilans je 3 zlata sto je ukupno 31 ,Hr ima 11 zlata na ljetnim OI , Slo ima 5 , znaci to je ukupno 47 zlatnih medalja ukupno ,ne 40 ,ne 30 i ne onoliko koliko vi pisete

Ja

pre 5 godina

@Ja Srbija je pravni nasljednik (pogledaj na svim sluzbenim stranicama medjunarodnih olimpijskih komiteta ) medalja koje je Jugoslavija osvojila na OI. Jugoslavija je osvojila 28 zlatnih medalja s time da se u te medalje racunaju i one osvojene u periodu izmedju 1992 -2006. god. Sto se tice same Srbije od perioda 2006 do danas znaci 3 OI bilans je 3 zlata sto je ukupno 31 ,Hr ima 11 zlata na ljetnim OI , Slo ima 5 , znaci to je ukupno 47 zlatnih medalja ukupno ,ne 40 ,ne 30 i ne onoliko koliko vi pisete
(racunica, 16. avgust 2018 20:40) # Link komentara

Nije te sram racunat medalje Juge za srbiju?

Ja

pre 5 godina

@drago i hr - opet krivo kao i obicno -svi zajedno na ljetnim OI imaju 47 zlata Srbija ima 31 , Hr 11 i Slo 5
(pa vam je i googlati tesko, 16. avgust 2018 19:41) # Link komentara

Navedi 31 zlato srbije.al srbije

googlajte

pre 5 godina

@ja i hr pa Srbija je pravna naslednica medalja Jugoslavije , u cemu je problem ? Ali da produbimo temu - vi cak niste u stanju niti ukupaan broj zlatnih medalja svih zemalja bivse Juge da zbrojite - nije tesko na ljetnim OI ukupno je osvojeno 47

Wllaxy

pre 5 godina

10 godina od kada je Messi sa Argentinom osvojio OS zlato!
(Sandzak, 16. avgust 2018 17:59)

A koliko godina kako je osvojio svetsko prvenstvo?

drago

pre 5 godina

Ja

Ne, svi zajedno bez HR imaju 13. Ukupno 28, Hrvatska 15, svi ostali zajedno 13.
Ako se tome dodaju jos ZOI Hrvatska ima jos 4 zlata a svi zajeno, tj. Slovenija 2.

Hr

pre 5 godina

Jugoslavija, Srbija, Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina i Crna Gora ukupno imaju oko 40 zlatnih medalja na Letnjim Olimpijskim igrama, Felps ima 23. Ne znam sta bih jos mogao da dodam...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NbgDeki, 16. avgust 2018 15:28) # Link komentara


Evo podataka za Hr...
Ljetne OI 11 zlatnih, 10 srebrnih, 12 brončanih.
Zimske OI 4 zlatne, 6 srebrnih, 1 brončana.
To su podatci nakon osamostaljenja.tj.od 92.g.
ne prisvajajuci medalje iz bilo koje zajednice od ranije.
Ostalih 30 zlata,6 bivsih republika su?

Влада

pre 5 godina

Како су неки људи овде наивни да не кажем нешто друго јер ми нећете објавити коментар. За све оне који верују, а видим да има таквих, да Чавић није довољно јако додирнуо некакав "тастер" постоји једноставам одговор, да је тако сат се не би зауставио и Чавић не би био ни други ни трећи јер би време наставило да тече! Наравно да је била крађа, најбезочнија крађа. Требало је да одбије да прими медаљу, то би била највећа брука за организаторе који су сви учествовали у том гнусном акту.

Vladimir

pre 5 godina

Omega godinu dana posle javno priznala grešku a ovde i dalje ima ljudi koji zbog svoje mržnje i zlobe ne vide istinu. Stvarno da se čovek sažali na te mizerne ljude i klince i njihove probleme u glavi.

Ja

pre 5 godina

Jugoslavija, Srbija, Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina i Crna Gora ukupno imaju oko 40 zlatnih medalja na Letnjim Olimpijskim igrama, Felps ima 23. Ne znam sta bih jos mogao da dodam...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NbgDeki, 16. avgust 2018 15:28) # Link komentara

Izostavi Hr iz svega i broj zlata ostalih je?
Inace Hr mislim da ima 11.za ostale ne z

nema tu sta da se raspravlja kad je OMEGA priznala

pre 5 godina

@drago evo ti link gdje cak tvoji hrvati izvjestavaju kako je Cavic pokraden. https://www.youtube.com/watch?v=cpCZPNz66ms . Ti decko nemas pojma o istini zato i ne pisi o stvarima o kojima ne znas ,posebno ne pominj CIU i ostale gluposti jer ispadas smijesan

markoc

pre 5 godina

Redakcijo,komentatori guglajte malo. Pre nego sto pocnete da pisete sve i svasta. Zvanicno izvinjenje je upuceno Cavicu za gresku koja se tada dogodila. Izvinjenje smo dobili i za kosarkaski mec sa Turskom kad smo pokradeni. Toliko o ovima sto pricaju kako smo opsednuti teorijama zavere. ONI su se NAMA izvinili za ocigledne kradje.
(Neverica, 16. avgust 2018 16:28)
pa sta ako se su IZVINILI !!! sto nisu vracene medalje ? sta bilo ko ima od izvinjenja !?

Јабучило

pre 5 godina

Greške su moguće... Nego mene zanima kako te sve naše "oštećene sportske zvezde" (ima ih još) na nekom narednom takmičenju nisu postigli neki još BOLJI rezultat, pa i neki svetski rekord da bi pokazali da su zaista najbolji? Ne to se do sada nije dogodilo...
(Andjela, 16. avgust 2018 16:53)

Боље од оног што можеш, не можеш. А овде није питање ко колико може, него ко је покраден. Чавић очигледно јесте.

nista o nicemu

pre 5 godina

Postoji slika iz pravog ugla koja pokazuje da Felps stize prvi. PSS je sliku video i povukao zalbu. Znaci nikakve zavere, nikakve prevare. Pobedio je i to je to.

realnost

pre 5 godina

Secam se, navijam alarm za 4 ili 5 ujutru bas pred trku, posto je bila Olimpijada 2008. u Pekingu... Budim caleta da gledamo zajedno, komentator vice " ajmo Milorade" i "ide Milorad Cavic, ide Milorad Cavic ka olimpijskom zlatu" i odjednom sok... A u zivom prenosu, secam se kazem caletu, pobedio je covek... i vracaju deset minuta usporen snimak i lepo se vidi da je Cavic prvi dosao do cilja... Felps bio na 6 zlata tada, a Mark Spic je osvojio 7 zlata na jednoj olimpijadi, i morao je da se izjednaci s njim, a potom je uzeo i 8. zlato Felps... Planski oduzeto zlato Cavicu, radi Omeginog projekta!

Bane

pre 5 godina

Za sve filozofe, Omega je godinu dana nakon trke zvanicno priznaka gresku. U njihovom saopstenju se navodi da je Cavic prvi stigao do cilja ali je zbog Felpsovog snaznijeg udarca tastera njegov senzor odreagocao za stoti deo sekunde ranije.
Dopis Omege zvanicno je upucen FINA-i i Savezima obe zemlje.

Link u prilogu:

https://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2009&mm=08&dd=07&nav_category=206&nav_id=375228

Zlatko

pre 5 godina

Redakcijo,komentatori guglajte malo. Pre nego sto pocnete da pisete sve i svasta. Zvanicno izvinjenje je upuceno Cavicu za gresku koja se tada dogodila. Izvinjenje smo dobili i za kosarkaski mec sa Turskom kad smo pokradeni. Toliko o ovima sto pricaju kako smo opsednuti teorijama zavere. ONI su se NAMA izvinili za ocigledne kradje.
(Neverica, 16. avgust 2018 16:28)

A Đura će ti oprostiti što te je tukao. Nije mi Čavić ni prijatelj, ni rod, ali šta ja imam od njihovog izvinjenja? Nemam ni od zlata Čavića, ali sa aspekta navijača i posmatrača imam mnogo. Šta Čavić ima od izvinjenja? Na najvećem takmičenju na svetu uskratili su mu da sluša himnu svoje zemlje. A šta košarkaši imaju od izvinjenja? Od toga se ne živi. Činjenica je da smo pogrešili u toj odbrani, da čovek nije smeo tako da prođe, ali isto tako je činjenica da je on napravio grešku prilikom prodora. Šta svi oni imaju od izvinjenja? Uskraćena im je borba za zlato, uskraćeno im da se takmiče protiv najboljih i oduzeta im je medalja. Posle takvog poraza, igraj ti za treće mesto. I normalno je da izgube 20 razlike kad ih dan ranije kradu celu utakmici i na kraju čak i pokradu.

InspektorKluzo

pre 5 godina

Vi ste gori od AV sendvicara... počnete da lupate gluposti...oni koji su se bavili plivanjem znaju da moraš da zaustaviš vreme ...i ovde nema nikakve teorije zavere...
(KumNijeDugme, 16. avgust 2018 15:42)

Nema nikakve teorije zavere, pa ajde mi onda objasni kako se znalo prije pocetka igara da ce Felps uzeti 8 zlata. Svi su o tome pricali. I onda dodje 1 Srbin i sprijeci ga u tome. A Omega je inace ciji sponzor. Previse para se vrtilo oko Felpsa da bih ga Cavic dobio. Nije imao nikakve sanse

Neverica

pre 5 godina

Redakcijo,komentatori guglajte malo. Pre nego sto pocnete da pisete sve i svasta. Zvanicno izvinjenje je upuceno Cavicu za gresku koja se tada dogodila. Izvinjenje smo dobili i za kosarkaski mec sa Turskom kad smo pokradeni. Toliko o ovima sto pricaju kako smo opsednuti teorijama zavere. ONI su se NAMA izvinili za ocigledne kradje.

Stefan

pre 5 godina

Mnogo veci lik i delo Majkla Felpsa bi bio da je medalju "prepustio" Cavicu.
Dobio bi zlato iz čoveštva o kome bi se jednako goovorilo i koje bi jednako vredelo kao sva zlata koja je osvojio.

Ovako ostace upamcen kao najveci plivac svih vremena i nista vise od toga.

Idealnu priliku za pravim krunisanjem je Felps propustio. Steta.

realan

pre 5 godina

Kao dugogodisnji trener plivanja, ne slazem se sa konstatacijom da smo pokradeni. Svaki trener, od malih nogu uci decu da se mora jako uci u cilj kako bi elektronika detektovala kontakt i time zaustavila vreme. Vidjao sam X ovakvih slucajeva, gde ne mozete kriviti ni sudije jer je razlika 0.01 sekunda sto se ne moze videti golim okom. Bilo pa proslo, ostaje samo zal i nadam se nauk za neke buduce generacije.

Милушко

pre 5 godina

Недавно сам се вратио оз Њујорка. Цео град облепљен сликама Фелпса на којима пише да се излечио од психичких проблема и предлаже да се и други јаве лекару који имају сличне тегобе да им се помогне. Ето како је завршио њихов шампион. Успут, изгледа као да га је поплава избацила, да се уплашиш.

Veliki brat

pre 5 godina

Ne bih da ulazim u to ko je prvi dodirnuo svoju pločicu, a ko je od njih dvojice prvi dovoljno pritisnuo pločicu da zaustavi svoje vreme.

Činjenica je da je izgleda teorijski moguće i dodirnuti pločicu, a da ne zaustavite svoje vreme. Praktično, ne znam.


Ali, jedna važna činjenica je očigledna, a često nam se obija o glavu u sportu. Vodimo celu utakmicu ili trku i na samom kraju dozvolimo da izgubimo - bilo da je u pitanju fudbal, košarka, odbojka, ili pojedinačni sportovi.

Krenemo sa elanom, i onda se opustimo. Da li se uplašimo, nemamo kondiciju, ili jednostavno padnemo psihički. Kao kad Novak krene u meču silovito, dobije lagano prvi set, a onda počne da pravi greške, nervira se, gubi lagane poene...

Isto tako je Čavić, umesto da još jednom snažno zamahne i pobedi sa bar pola sekunde razlike, rešio da poslednjih par metara roni, i vidi se bukvalno na usporenom snimku koliko je znažan i brz bio poslednji zamah Felpsa i da je praktično sustigao Čavića, a po zvaničnom merenju i prestigao.
Opet kažem, ne ulazim u teorije zavere i da li je neko pokraden, činjenica je da je sam Čavić kriv što je rešio da opušteno pređe te poslednje metre misleći da je Felps nekoliko metara iza njega, tako da je ovde pitanje šta bi bilo da je trka bila za koji metar duža.

Ukratko, često smo se izvlačili u zadnjim sekundama (posebno u košarci), ali smo mnogo više puta gubili, kao ovde Čavić. Moramo da shvatimo da nema opuštanja do poslednje milisekunde i poslednjeg milimetra.

Mister Vo

pre 5 godina

Evo ja nisam trener plivanja, nisam ni neki plivac pa sam naivno mislio da je prvi onaj koji prvi dotakne zid bazena (senzor) a ne koliko ga jako pritisne...

umoranodsvega

pre 5 godina

Da oprema za merenje registruje odredjeni pritisak da bi zaustavila vreme . Onda Ivani Španovic oprema registruje pritisak papirića koji joj se itkačio od dresa i dodirnuo 2 mm pesak , opet na zlata za nas. I zašto neko misli da je neko više ili bolje trenirao od Naših. Zašto niste postavili pitanje koje imao bolje uslove za trening ili ko je imao više sredstava. Sada vi koji i neznate da plivate postavljate teorije i dajete objašnjenja kako Čavić nije pokraden.

Andjela

pre 5 godina

Greške su moguće... Nego mene zanima kako te sve naše "oštećene sportske zvezde" (ima ih još) na nekom narednom takmičenju nisu postigli neki još BOLJI rezultat, pa i neki svetski rekord da bi pokazali da su zaista najbolji? Ne to se do sada nije dogodilo...

Xnodeh

pre 5 godina

Nikad necu to jutro zaboraviti. Ustao,odgledao, sad mi odzvanja jos Raletovo "Ajmo Milorade, plivaj junacino, ide Milorad Cavic, ide ka olimpijskom zlatu!". Ceo dan sam bio u teskom bedaku, cak se ponadao posle protesta koji je ulozio nas Savez. Jedna od najvecih kradja u istoriji sporta.Hvala Milorade na svemu!

KumNijeDugme

pre 5 godina

Svaki senzor koji radi preko merenja pritiska mora da ima granicu kada reaguje, inace bi reagovao sam od sebe. Problem je sto plivacka federacija nije definisala to kao pravilo, vec je to ostavila Omegi. Ispravno bi bilo da je u specifikaciji koju pravi plivacka federacija stoji vrednost koja je onda definisana u pravilima. Onda bi bilo jasno, definicija bi bila otprilike: merenje vremena se obavlja od zvuka pocetka trke do trenutka kada plivac pritisne senzor silom od 20 njutna. Da tako stoji u pravilima, sve bi bilo u redu.
(T, 16. avgust 2018 15:49)

Taj senzor reaguje na pritisak e sada taj pritisak je odredjen tako da se senzor ne pali i gasi sam od sebe niti od pritiska vode u bazenima....znaci ne možeš ga ni pritisak vode ugasiti , kako se plivač priblizava...potrebna je odredjena sila da deluje na prekudac da bi se vreme zaustavilo...nesto poput prekidača za svetlo po kućama...Cakve je prvi stigao do prekidača ali nije prvi isključio vreme...vrlo prosto

moze biti

pre 5 godina

Na usporenom snimku je zaista tesko odrediti pobednika, ovo preuvelicavanje da je najveca "kradja" u istoriji sporta je smesna, na usporenom snimku je nemoguce odrediti, u prvi mah deluje da Cavic sigurno pobednik a vec u sledecem Phelps, Cavic je napravio jedan zaveslaj manje i to je njegova greska, prakticno je ronio zadnjih 5 metara.. jako diskutabilna zavrsnica, po meni ovde je bilo egal ali da je nekakva neverovatna greska i teorije zavere protiv Srba to je smesno!!

T

pre 5 godina

Svaki senzor koji radi preko merenja pritiska mora da ima granicu kada reaguje, inace bi reagovao sam od sebe. Problem je sto plivacka federacija nije definisala to kao pravilo, vec je to ostavila Omegi. Ispravno bi bilo da je u specifikaciji koju pravi plivacka federacija stoji vrednost koja je onda definisana u pravilima. Onda bi bilo jasno, definicija bi bila otprilike: merenje vremena se obavlja od zvuka pocetka trke do trenutka kada plivac pritisne senzor silom od 20 njutna. Da tako stoji u pravilima, sve bi bilo u redu.

zeleni zub

pre 5 godina

Kakva kontroverza? Ako nije imao dovoljno mozga da pritisne potrebnom silom kao hiljadu puta do tada, mozda je trebalo da zbog njega menjaju pravila? Ili da podgrejemo jos jednu od hiljada nepostojecih zavera? Sto manje hleba, to vise igara.

Mane

pre 5 godina

Sad kad gledam ove usporene snimke nisam vise siguran da je Cavic pobedio. Poslednji zamah mu je bio daleko i onda se pustio da klizi i uspirava, doke je felps upravo suprotno ubrzavao sa poslednjim zamahom pod vodom i sad izgleda kao da je prvi pritisnuo dovoljnom snagom da se sat zaustavi. Steta za Cavica

Mikii

pre 5 godina

A Cavic svoj status, naravno, na engleskom. Kakva histerija oko trke dva Amerikanca, od kojih je jedan dobar plivac, a drugi najbolji u istoriji. To ima samo u Srbiji.

zliZo

pre 5 godina

Čavić nije bokser već je plivač, a Omega ima jedan licemeran način da opravda "pobedu" u tom trenutku Nadčoveka koji je iz SAD. Čist, pa moglo bi se reći, fašizam.

mercedes Elektro autobus Ikarbus i vuciceve fantazije za narod

pre 5 godina

Sad sam odgledao trku ponovo. Sav sam se najezio. Kako ga je odrao nas Felps u zadnjih 50 metara i postavio novi WR. Ne dajte da vas zbuni sto znam Srpski ja sam USA gradjanin, poreklom iz Srbije.

vlasta

pre 5 godina

Pratim plivanje mnogo pre Cavica I Felpsa,kao I vecine vas,ostrascenih navijaca.Pobednik je uvek,ponavljam uvek,onaj ko prvi zaustavi vreme u svojoj stazi.Kraj.

KumNijeDugme

pre 5 godina

Vi ste gori od AV sendvicara... počnete da lupate gluposti...oni koji su se bavili plivanjem znaju da moraš da zaustaviš vreme ...i ovde nema nikakve teorije zavere...

Srdjan

pre 5 godina

Kontroverza samo u Srbiji. Svudge u svetu primer kako delici sekunde odlučuju u trci. Olimpijski savez moze da izvrsi reviziju i povuce odluku o prvom mestu ukoliko utvrdi bilo kakvu nepravilnost. Olimpijski savez ne cine samo fanovi Felpsa.

NbgDeki

pre 5 godina

Najveca pljacka u istoriji ovog sporta. Koliko je samo nepravde Cavic pretrpeo i zbog majice. Ali nema veze, da sam na mestu Felpsa, pokrio bih se usima po glavi i svojoj deci ne bih pominjao ovo "zlato". Sto je najgore, on zna da je zlato dobio pljackom, ali se ponosi sa tim.
(Nenad, 16. avgust 2018 14:47)

A jel sme da pomene ostala 22 zlata sa Olimpijskih igara?

hehe

pre 5 godina

Ali tačno sam znao da će internet virtuelna kreatura @Jumko da se javi na ovu vest. Tako predvidiv. Šta očekivati od lika koji kaže “limiti njegovih granica...“!? Pravi primerak neobrazovane Srbije.

NbgDeki

pre 5 godina

Jugoslavija, Srbija, Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina i Crna Gora ukupno imaju oko 40 zlatnih medalja na Letnjim Olimpijskim igrama, Felps ima 23. Ne znam sta bih jos mogao da dodam...

knez

pre 5 godina

Bas juce listam Sports Illustrated, americki sportski magazin sa milionskim tirazem. Ovako, na trecoj stranici preko cele strane legendarna fotka Felpsa i Cavica slikana sa dna bazena u poslednjoj stotinki sekunde. Nismo ni svesni koliko je to bila istorijaka trka o kojoj se prica i dan danas.

Vračarac

pre 5 godina

Evo odgledao sam više puta sva 4 ugla na priloženom snimku. Čavić je maltene nadomak zida kada Felps zamahuje, ali u sledećem trenutku praktično istovremeno dodiruje zid kad i Milorad zbog brzine zamaha. Ni iz jednog ugla se ne može reći da je jedan ili drugi prvi. Ja stvarno ne razumem na osnovu čega su svi toliko ubeđeni u krađu i zavere sve ove godine. Verujem da ću dobiti brdo minusa, ali ja samo želim da budem objektivan. Ne tvrdim da je Felps prvi, samo sam zaključio na osnovu snimka da ja (i niko drugi ko nije duboko u tematici) ne mogu da tvrdim i da nije.

rudisa

pre 5 godina

Ne znam dokle vise ova prica.U plivanju nije bitno ko sta pre dodirne,nego ko prvi zaustavi stopericu.Ta ploca sa senzorom je ista u svim stazama.Da registruje sasvim blag dodir,mogla bi biti zaustavljena talasom ispred plivaca.Cavic nije bio u punom zamahu,I nije cestito stisnuo tu plocu.Da,na slici izgleda da je on brzi,ali tako se ne utvrdjuje pobednik.Zaustavio je stopericu posle Felpsa,I tu je kraj price.Sto bi mi voleli da je drugacije,ne menja stvar.
Cavic se spremao samo za tu trku,a Felps za deset.Sto se nije bolje spremio,pa ga ostavio za duzinu tela?
Dokle cemo nasu istoriju da gradimo na porazima?I na kraju,to je jedna obicna plivacka trka.Previse nebitna stvar da bi se oko toga organizovala neka zavera.

Stari čačanin

pre 5 godina

Pratim plivanje mnogo pre Cavica I Felpsa,kao I vecine vas,ostrascenih navijaca.Pobednik je uvek,ponavljam uvek,onaj ko prvi zaustavi vreme u svojoj stazi.Kraj.
(vlasta, 16. avgust 2018 15:18

A šta ako neko drugi to učini umesto plivača, eto samo treptaj ranije.

bozza

pre 5 godina

Ma zavera protiv "Srbina", kao i uvek... Kao i uvek, pobednici!!!
(Jumko, 16. avgust 2018 14:52)

drize, ne preskaci terapiju i redovno se javljaj na kontrolu... ovo postaje zabrinjavajuce

MarcoPolo

pre 5 godina

Jumko, a da te pitam nešto... Šta su to tebi Srbi tako loše uradili pa da toliko mrziš sve što je Srpsko? Što si toliko opterećen Srbijom života ti, baš me živo interesuje. A verujem i mnoge ovde. Ajde prosvetli nas... Ukoliko tvoja mržnja ima i malo smisla (mada koja mržnja uopšte ima), evo obećavam da ću ubuduće svaki tvoj zajedljivi komentar častiti plusem.

ende

pre 5 godina

očigledna krađa.
ali to sa pravilima i 'demokratijom' postoji samo kad se 'disciplinuju' mali. to ne važi za sile, one samo silu respektuju. vazda bilo 'latini su stare varalice'.

Ivan

pre 5 godina

Felps uzeo 50 zlatnih medalja od tada a mi se i dalje uvatili za ovu jednu i posle 10 godina.

Umesto da ulažemo u plivanje i treniramo još jače mi se prisećamo nekakvih stvari koje niko više u svetu i ne pamti. Deca nemaju gde da plivaju bazena u Srbiji na prste jedne ruke možemo nabrojati.
(Zorić, 16. avgust 2018 14:54)

Nismo se mi uhvatili nego je Cavic sam podsetio na to na svom Instagram profilu. Ako je Felps osvojio 50 medalja posle toga, ne znaci da onakva kradja treba da se zaboravi. Cavic je bio prvi, a nije osviojio zlato. Navedi mi jos jedan takav primer. Nema ga.

mercedes Elektro autobus Ikarbus i vuciceve fantazije za narod

pre 5 godina

Felps je pobedio. Da smo mi tada bili na vlasti Cavic bi sad imao zlato i pobedu nad Felpsom.

Matriks uzivo

pre 5 godina

A kada je jubilej gubitka medalje zbog majice i parole koja sada vise nije pozeljna ni u Srbiji? Cavic izuzetan momak i na njegovu zalost jedan uz Blejka, Soderlinga i Anicica od najvecih baksuza (ne svojom krivicom) u novijoj sportskoj istoriji...

Zorić

pre 5 godina

Felps uzeo 50 zlatnih medalja od tada a mi se i dalje uvatili za ovu jednu i posle 10 godina.

Umesto da ulažemo u plivanje i treniramo još jače mi se prisećamo nekakvih stvari koje niko više u svetu i ne pamti. Deca nemaju gde da plivaju bazena u Srbiji na prste jedne ruke možemo nabrojati.

Рејџ Агенст

pre 5 godina

Ја сам дуго био у заблуди да је победник трке онај ко први стигне на циљ, срећом Омега ми је то разјаснила.

Bob barkli

pre 5 godina

Mislim da pobeda Cavica uopste ne bi trebalo da se dovodi u pitanje. Ili cemo po onoj staroj prevarantskoj, je l ti verujes vise meni ili svojim ocima?

Nenad

pre 5 godina

Najveca pljacka u istoriji ovog sporta. Koliko je samo nepravde Cavic pretrpeo i zbog majice. Ali nema veze, da sam na mestu Felpsa, pokrio bih se usima po glavi i svojoj deci ne bih pominjao ovo "zlato". Sto je najgore, on zna da je zlato dobio pljackom, ali se ponosi sa tim.

KingJames

pre 5 godina

Kao juce da je bilo.Secam se navio alarm u neke sitne sate,3 ili 4 ujutru i krece trka.Srce mi je stalo tih 50 sekundi i na kraju veliki zal za zlatom,ali sta da se radi moralo je tako.Jedini covek koji je pobedio Felpsa te godine-nas Milorad!

maksa

pre 5 godina

omega projekat je bio drugi..ali to je omega projekat..isto je i sa federerom i nike projektom..evo no nike=no doping=no titule na vimbldonu..

Kicko

pre 5 godina

Ne razumem zašto od ovoga pravite famu.
Čavić je rakao da se neće žaliti. Dobio je verovatno više nego što bi zaradio plivajući ceo život. I svi zadovoljni.
Šta pržite narod...

Рејџ Агенст

pre 5 godina

Ја сам дуго био у заблуди да је победник трке онај ко први стигне на циљ, срећом Омега ми је то разјаснила.

Nenad

pre 5 godina

Najveca pljacka u istoriji ovog sporta. Koliko je samo nepravde Cavic pretrpeo i zbog majice. Ali nema veze, da sam na mestu Felpsa, pokrio bih se usima po glavi i svojoj deci ne bih pominjao ovo "zlato". Sto je najgore, on zna da je zlato dobio pljackom, ali se ponosi sa tim.

KingJames

pre 5 godina

Kao juce da je bilo.Secam se navio alarm u neke sitne sate,3 ili 4 ujutru i krece trka.Srce mi je stalo tih 50 sekundi i na kraju veliki zal za zlatom,ali sta da se radi moralo je tako.Jedini covek koji je pobedio Felpsa te godine-nas Milorad!

Bob barkli

pre 5 godina

Mislim da pobeda Cavica uopste ne bi trebalo da se dovodi u pitanje. Ili cemo po onoj staroj prevarantskoj, je l ti verujes vise meni ili svojim ocima?

Ivan

pre 5 godina

Felps uzeo 50 zlatnih medalja od tada a mi se i dalje uvatili za ovu jednu i posle 10 godina.

Umesto da ulažemo u plivanje i treniramo još jače mi se prisećamo nekakvih stvari koje niko više u svetu i ne pamti. Deca nemaju gde da plivaju bazena u Srbiji na prste jedne ruke možemo nabrojati.
(Zorić, 16. avgust 2018 14:54)

Nismo se mi uhvatili nego je Cavic sam podsetio na to na svom Instagram profilu. Ako je Felps osvojio 50 medalja posle toga, ne znaci da onakva kradja treba da se zaboravi. Cavic je bio prvi, a nije osviojio zlato. Navedi mi jos jedan takav primer. Nema ga.

knez

pre 5 godina

Bas juce listam Sports Illustrated, americki sportski magazin sa milionskim tirazem. Ovako, na trecoj stranici preko cele strane legendarna fotka Felpsa i Cavica slikana sa dna bazena u poslednjoj stotinki sekunde. Nismo ni svesni koliko je to bila istorijaka trka o kojoj se prica i dan danas.

Zorić

pre 5 godina

Felps uzeo 50 zlatnih medalja od tada a mi se i dalje uvatili za ovu jednu i posle 10 godina.

Umesto da ulažemo u plivanje i treniramo još jače mi se prisećamo nekakvih stvari koje niko više u svetu i ne pamti. Deca nemaju gde da plivaju bazena u Srbiji na prste jedne ruke možemo nabrojati.

maksa

pre 5 godina

omega projekat je bio drugi..ali to je omega projekat..isto je i sa federerom i nike projektom..evo no nike=no doping=no titule na vimbldonu..

Xnodeh

pre 5 godina

Nikad necu to jutro zaboraviti. Ustao,odgledao, sad mi odzvanja jos Raletovo "Ajmo Milorade, plivaj junacino, ide Milorad Cavic, ide ka olimpijskom zlatu!". Ceo dan sam bio u teskom bedaku, cak se ponadao posle protesta koji je ulozio nas Savez. Jedna od najvecih kradja u istoriji sporta.Hvala Milorade na svemu!

zliZo

pre 5 godina

Čavić nije bokser već je plivač, a Omega ima jedan licemeran način da opravda "pobedu" u tom trenutku Nadčoveka koji je iz SAD. Čist, pa moglo bi se reći, fašizam.

MarcoPolo

pre 5 godina

Jumko, a da te pitam nešto... Šta su to tebi Srbi tako loše uradili pa da toliko mrziš sve što je Srpsko? Što si toliko opterećen Srbijom života ti, baš me živo interesuje. A verujem i mnoge ovde. Ajde prosvetli nas... Ukoliko tvoja mržnja ima i malo smisla (mada koja mržnja uopšte ima), evo obećavam da ću ubuduće svaki tvoj zajedljivi komentar častiti plusem.

InspektorKluzo

pre 5 godina

Vi ste gori od AV sendvicara... počnete da lupate gluposti...oni koji su se bavili plivanjem znaju da moraš da zaustaviš vreme ...i ovde nema nikakve teorije zavere...
(KumNijeDugme, 16. avgust 2018 15:42)

Nema nikakve teorije zavere, pa ajde mi onda objasni kako se znalo prije pocetka igara da ce Felps uzeti 8 zlata. Svi su o tome pricali. I onda dodje 1 Srbin i sprijeci ga u tome. A Omega je inace ciji sponzor. Previse para se vrtilo oko Felpsa da bih ga Cavic dobio. Nije imao nikakve sanse

Милушко

pre 5 godina

Недавно сам се вратио оз Њујорка. Цео град облепљен сликама Фелпса на којима пише да се излечио од психичких проблема и предлаже да се и други јаве лекару који имају сличне тегобе да им се помогне. Ето како је завршио њихов шампион. Успут, изгледа као да га је поплава избацила, да се уплашиш.

realnost

pre 5 godina

Secam se, navijam alarm za 4 ili 5 ujutru bas pred trku, posto je bila Olimpijada 2008. u Pekingu... Budim caleta da gledamo zajedno, komentator vice " ajmo Milorade" i "ide Milorad Cavic, ide Milorad Cavic ka olimpijskom zlatu" i odjednom sok... A u zivom prenosu, secam se kazem caletu, pobedio je covek... i vracaju deset minuta usporen snimak i lepo se vidi da je Cavic prvi dosao do cilja... Felps bio na 6 zlata tada, a Mark Spic je osvojio 7 zlata na jednoj olimpijadi, i morao je da se izjednaci s njim, a potom je uzeo i 8. zlato Felps... Planski oduzeto zlato Cavicu, radi Omeginog projekta!

Stefan

pre 5 godina

Mnogo veci lik i delo Majkla Felpsa bi bio da je medalju "prepustio" Cavicu.
Dobio bi zlato iz čoveštva o kome bi se jednako goovorilo i koje bi jednako vredelo kao sva zlata koja je osvojio.

Ovako ostace upamcen kao najveci plivac svih vremena i nista vise od toga.

Idealnu priliku za pravim krunisanjem je Felps propustio. Steta.

Vladimir

pre 5 godina

Omega godinu dana posle javno priznala grešku a ovde i dalje ima ljudi koji zbog svoje mržnje i zlobe ne vide istinu. Stvarno da se čovek sažali na te mizerne ljude i klince i njihove probleme u glavi.

Kicko

pre 5 godina

Ne razumem zašto od ovoga pravite famu.
Čavić je rakao da se neće žaliti. Dobio je verovatno više nego što bi zaradio plivajući ceo život. I svi zadovoljni.
Šta pržite narod...

bozza

pre 5 godina

Ma zavera protiv "Srbina", kao i uvek... Kao i uvek, pobednici!!!
(Jumko, 16. avgust 2018 14:52)

drize, ne preskaci terapiju i redovno se javljaj na kontrolu... ovo postaje zabrinjavajuce

Mister Vo

pre 5 godina

Evo ja nisam trener plivanja, nisam ni neki plivac pa sam naivno mislio da je prvi onaj koji prvi dotakne zid bazena (senzor) a ne koliko ga jako pritisne...

rudisa

pre 5 godina

Ne znam dokle vise ova prica.U plivanju nije bitno ko sta pre dodirne,nego ko prvi zaustavi stopericu.Ta ploca sa senzorom je ista u svim stazama.Da registruje sasvim blag dodir,mogla bi biti zaustavljena talasom ispred plivaca.Cavic nije bio u punom zamahu,I nije cestito stisnuo tu plocu.Da,na slici izgleda da je on brzi,ali tako se ne utvrdjuje pobednik.Zaustavio je stopericu posle Felpsa,I tu je kraj price.Sto bi mi voleli da je drugacije,ne menja stvar.
Cavic se spremao samo za tu trku,a Felps za deset.Sto se nije bolje spremio,pa ga ostavio za duzinu tela?
Dokle cemo nasu istoriju da gradimo na porazima?I na kraju,to je jedna obicna plivacka trka.Previse nebitna stvar da bi se oko toga organizovala neka zavera.

Јабучило

pre 5 godina

Greške su moguće... Nego mene zanima kako te sve naše "oštećene sportske zvezde" (ima ih još) na nekom narednom takmičenju nisu postigli neki još BOLJI rezultat, pa i neki svetski rekord da bi pokazali da su zaista najbolji? Ne to se do sada nije dogodilo...
(Andjela, 16. avgust 2018 16:53)

Боље од оног што можеш, не можеш. А овде није питање ко колико може, него ко је покраден. Чавић очигледно јесте.

Влада

pre 5 godina

Како су неки људи овде наивни да не кажем нешто друго јер ми нећете објавити коментар. За све оне који верују, а видим да има таквих, да Чавић није довољно јако додирнуо некакав "тастер" постоји једноставам одговор, да је тако сат се не би зауставио и Чавић не би био ни други ни трећи јер би време наставило да тече! Наравно да је била крађа, најбезочнија крађа. Требало је да одбије да прими медаљу, то би била највећа брука за организаторе који су сви учествовали у том гнусном акту.

vlasta

pre 5 godina

Pratim plivanje mnogo pre Cavica I Felpsa,kao I vecine vas,ostrascenih navijaca.Pobednik je uvek,ponavljam uvek,onaj ko prvi zaustavi vreme u svojoj stazi.Kraj.

NbgDeki

pre 5 godina

Najveca pljacka u istoriji ovog sporta. Koliko je samo nepravde Cavic pretrpeo i zbog majice. Ali nema veze, da sam na mestu Felpsa, pokrio bih se usima po glavi i svojoj deci ne bih pominjao ovo "zlato". Sto je najgore, on zna da je zlato dobio pljackom, ali se ponosi sa tim.
(Nenad, 16. avgust 2018 14:47)

A jel sme da pomene ostala 22 zlata sa Olimpijskih igara?

umoranodsvega

pre 5 godina

Da oprema za merenje registruje odredjeni pritisak da bi zaustavila vreme . Onda Ivani Španovic oprema registruje pritisak papirića koji joj se itkačio od dresa i dodirnuo 2 mm pesak , opet na zlata za nas. I zašto neko misli da je neko više ili bolje trenirao od Naših. Zašto niste postavili pitanje koje imao bolje uslove za trening ili ko je imao više sredstava. Sada vi koji i neznate da plivate postavljate teorije i dajete objašnjenja kako Čavić nije pokraden.

markoc

pre 5 godina

Redakcijo,komentatori guglajte malo. Pre nego sto pocnete da pisete sve i svasta. Zvanicno izvinjenje je upuceno Cavicu za gresku koja se tada dogodila. Izvinjenje smo dobili i za kosarkaski mec sa Turskom kad smo pokradeni. Toliko o ovima sto pricaju kako smo opsednuti teorijama zavere. ONI su se NAMA izvinili za ocigledne kradje.
(Neverica, 16. avgust 2018 16:28)
pa sta ako se su IZVINILI !!! sto nisu vracene medalje ? sta bilo ko ima od izvinjenja !?

T

pre 5 godina

Svaki senzor koji radi preko merenja pritiska mora da ima granicu kada reaguje, inace bi reagovao sam od sebe. Problem je sto plivacka federacija nije definisala to kao pravilo, vec je to ostavila Omegi. Ispravno bi bilo da je u specifikaciji koju pravi plivacka federacija stoji vrednost koja je onda definisana u pravilima. Onda bi bilo jasno, definicija bi bila otprilike: merenje vremena se obavlja od zvuka pocetka trke do trenutka kada plivac pritisne senzor silom od 20 njutna. Da tako stoji u pravilima, sve bi bilo u redu.

Matriks uzivo

pre 5 godina

A kada je jubilej gubitka medalje zbog majice i parole koja sada vise nije pozeljna ni u Srbiji? Cavic izuzetan momak i na njegovu zalost jedan uz Blejka, Soderlinga i Anicica od najvecih baksuza (ne svojom krivicom) u novijoj sportskoj istoriji...

Bane

pre 5 godina

Za sve filozofe, Omega je godinu dana nakon trke zvanicno priznaka gresku. U njihovom saopstenju se navodi da je Cavic prvi stigao do cilja ali je zbog Felpsovog snaznijeg udarca tastera njegov senzor odreagocao za stoti deo sekunde ranije.
Dopis Omege zvanicno je upucen FINA-i i Savezima obe zemlje.

Link u prilogu:

https://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2009&mm=08&dd=07&nav_category=206&nav_id=375228

Neverica

pre 5 godina

Redakcijo,komentatori guglajte malo. Pre nego sto pocnete da pisete sve i svasta. Zvanicno izvinjenje je upuceno Cavicu za gresku koja se tada dogodila. Izvinjenje smo dobili i za kosarkaski mec sa Turskom kad smo pokradeni. Toliko o ovima sto pricaju kako smo opsednuti teorijama zavere. ONI su se NAMA izvinili za ocigledne kradje.

Zlatko

pre 5 godina

Redakcijo,komentatori guglajte malo. Pre nego sto pocnete da pisete sve i svasta. Zvanicno izvinjenje je upuceno Cavicu za gresku koja se tada dogodila. Izvinjenje smo dobili i za kosarkaski mec sa Turskom kad smo pokradeni. Toliko o ovima sto pricaju kako smo opsednuti teorijama zavere. ONI su se NAMA izvinili za ocigledne kradje.
(Neverica, 16. avgust 2018 16:28)

A Đura će ti oprostiti što te je tukao. Nije mi Čavić ni prijatelj, ni rod, ali šta ja imam od njihovog izvinjenja? Nemam ni od zlata Čavića, ali sa aspekta navijača i posmatrača imam mnogo. Šta Čavić ima od izvinjenja? Na najvećem takmičenju na svetu uskratili su mu da sluša himnu svoje zemlje. A šta košarkaši imaju od izvinjenja? Od toga se ne živi. Činjenica je da smo pogrešili u toj odbrani, da čovek nije smeo tako da prođe, ali isto tako je činjenica da je on napravio grešku prilikom prodora. Šta svi oni imaju od izvinjenja? Uskraćena im je borba za zlato, uskraćeno im da se takmiče protiv najboljih i oduzeta im je medalja. Posle takvog poraza, igraj ti za treće mesto. I normalno je da izgube 20 razlike kad ih dan ranije kradu celu utakmici i na kraju čak i pokradu.

realan

pre 5 godina

Kao dugogodisnji trener plivanja, ne slazem se sa konstatacijom da smo pokradeni. Svaki trener, od malih nogu uci decu da se mora jako uci u cilj kako bi elektronika detektovala kontakt i time zaustavila vreme. Vidjao sam X ovakvih slucajeva, gde ne mozete kriviti ni sudije jer je razlika 0.01 sekunda sto se ne moze videti golim okom. Bilo pa proslo, ostaje samo zal i nadam se nauk za neke buduce generacije.

nema tu sta da se raspravlja kad je OMEGA priznala

pre 5 godina

@drago evo ti link gdje cak tvoji hrvati izvjestavaju kako je Cavic pokraden. https://www.youtube.com/watch?v=cpCZPNz66ms . Ti decko nemas pojma o istini zato i ne pisi o stvarima o kojima ne znas ,posebno ne pominj CIU i ostale gluposti jer ispadas smijesan

ende

pre 5 godina

očigledna krađa.
ali to sa pravilima i 'demokratijom' postoji samo kad se 'disciplinuju' mali. to ne važi za sile, one samo silu respektuju. vazda bilo 'latini su stare varalice'.

hehe

pre 5 godina

Ali tačno sam znao da će internet virtuelna kreatura @Jumko da se javi na ovu vest. Tako predvidiv. Šta očekivati od lika koji kaže “limiti njegovih granica...“!? Pravi primerak neobrazovane Srbije.

Mikii

pre 5 godina

A Cavic svoj status, naravno, na engleskom. Kakva histerija oko trke dva Amerikanca, od kojih je jedan dobar plivac, a drugi najbolji u istoriji. To ima samo u Srbiji.

Stari čačanin

pre 5 godina

Pratim plivanje mnogo pre Cavica I Felpsa,kao I vecine vas,ostrascenih navijaca.Pobednik je uvek,ponavljam uvek,onaj ko prvi zaustavi vreme u svojoj stazi.Kraj.
(vlasta, 16. avgust 2018 15:18

A šta ako neko drugi to učini umesto plivača, eto samo treptaj ranije.

Srdjan

pre 5 godina

Kontroverza samo u Srbiji. Svudge u svetu primer kako delici sekunde odlučuju u trci. Olimpijski savez moze da izvrsi reviziju i povuce odluku o prvom mestu ukoliko utvrdi bilo kakvu nepravilnost. Olimpijski savez ne cine samo fanovi Felpsa.

Mane

pre 5 godina

Sad kad gledam ove usporene snimke nisam vise siguran da je Cavic pobedio. Poslednji zamah mu je bio daleko i onda se pustio da klizi i uspirava, doke je felps upravo suprotno ubrzavao sa poslednjim zamahom pod vodom i sad izgleda kao da je prvi pritisnuo dovoljnom snagom da se sat zaustavi. Steta za Cavica

Vračarac

pre 5 godina

Evo odgledao sam više puta sva 4 ugla na priloženom snimku. Čavić je maltene nadomak zida kada Felps zamahuje, ali u sledećem trenutku praktično istovremeno dodiruje zid kad i Milorad zbog brzine zamaha. Ni iz jednog ugla se ne može reći da je jedan ili drugi prvi. Ja stvarno ne razumem na osnovu čega su svi toliko ubeđeni u krađu i zavere sve ove godine. Verujem da ću dobiti brdo minusa, ali ja samo želim da budem objektivan. Ne tvrdim da je Felps prvi, samo sam zaključio na osnovu snimka da ja (i niko drugi ko nije duboko u tematici) ne mogu da tvrdim i da nije.

Doktor

pre 5 godina

Ma zavera protiv "Srbina", kao i uvek... Kao i uvek, pobednici!!!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Jumko, 16. avgust 2018 14:52)

Naravno da smo pobednici!!!!Za razliku od vas,večitih luzera!

KumNijeDugme

pre 5 godina

Vi ste gori od AV sendvicara... počnete da lupate gluposti...oni koji su se bavili plivanjem znaju da moraš da zaustaviš vreme ...i ovde nema nikakve teorije zavere...

KumNijeDugme

pre 5 godina

Svaki senzor koji radi preko merenja pritiska mora da ima granicu kada reaguje, inace bi reagovao sam od sebe. Problem je sto plivacka federacija nije definisala to kao pravilo, vec je to ostavila Omegi. Ispravno bi bilo da je u specifikaciji koju pravi plivacka federacija stoji vrednost koja je onda definisana u pravilima. Onda bi bilo jasno, definicija bi bila otprilike: merenje vremena se obavlja od zvuka pocetka trke do trenutka kada plivac pritisne senzor silom od 20 njutna. Da tako stoji u pravilima, sve bi bilo u redu.
(T, 16. avgust 2018 15:49)

Taj senzor reaguje na pritisak e sada taj pritisak je odredjen tako da se senzor ne pali i gasi sam od sebe niti od pritiska vode u bazenima....znaci ne možeš ga ni pritisak vode ugasiti , kako se plivač priblizava...potrebna je odredjena sila da deluje na prekudac da bi se vreme zaustavilo...nesto poput prekidača za svetlo po kućama...Cakve je prvi stigao do prekidača ali nije prvi isključio vreme...vrlo prosto

moze biti

pre 5 godina

Na usporenom snimku je zaista tesko odrediti pobednika, ovo preuvelicavanje da je najveca "kradja" u istoriji sporta je smesna, na usporenom snimku je nemoguce odrediti, u prvi mah deluje da Cavic sigurno pobednik a vec u sledecem Phelps, Cavic je napravio jedan zaveslaj manje i to je njegova greska, prakticno je ronio zadnjih 5 metara.. jako diskutabilna zavrsnica, po meni ovde je bilo egal ali da je nekakva neverovatna greska i teorije zavere protiv Srba to je smesno!!

NbgDeki

pre 5 godina

Jugoslavija, Srbija, Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina i Crna Gora ukupno imaju oko 40 zlatnih medalja na Letnjim Olimpijskim igrama, Felps ima 23. Ne znam sta bih jos mogao da dodam...

Veliki brat

pre 5 godina

Ne bih da ulazim u to ko je prvi dodirnuo svoju pločicu, a ko je od njih dvojice prvi dovoljno pritisnuo pločicu da zaustavi svoje vreme.

Činjenica je da je izgleda teorijski moguće i dodirnuti pločicu, a da ne zaustavite svoje vreme. Praktično, ne znam.


Ali, jedna važna činjenica je očigledna, a često nam se obija o glavu u sportu. Vodimo celu utakmicu ili trku i na samom kraju dozvolimo da izgubimo - bilo da je u pitanju fudbal, košarka, odbojka, ili pojedinačni sportovi.

Krenemo sa elanom, i onda se opustimo. Da li se uplašimo, nemamo kondiciju, ili jednostavno padnemo psihički. Kao kad Novak krene u meču silovito, dobije lagano prvi set, a onda počne da pravi greške, nervira se, gubi lagane poene...

Isto tako je Čavić, umesto da još jednom snažno zamahne i pobedi sa bar pola sekunde razlike, rešio da poslednjih par metara roni, i vidi se bukvalno na usporenom snimku koliko je znažan i brz bio poslednji zamah Felpsa i da je praktično sustigao Čavića, a po zvaničnom merenju i prestigao.
Opet kažem, ne ulazim u teorije zavere i da li je neko pokraden, činjenica je da je sam Čavić kriv što je rešio da opušteno pređe te poslednje metre misleći da je Felps nekoliko metara iza njega, tako da je ovde pitanje šta bi bilo da je trka bila za koji metar duža.

Ukratko, često smo se izvlačili u zadnjim sekundama (posebno u košarci), ali smo mnogo više puta gubili, kao ovde Čavić. Moramo da shvatimo da nema opuštanja do poslednje milisekunde i poslednjeg milimetra.

mercedes Elektro autobus Ikarbus i vuciceve fantazije za narod

pre 5 godina

Sad sam odgledao trku ponovo. Sav sam se najezio. Kako ga je odrao nas Felps u zadnjih 50 metara i postavio novi WR. Ne dajte da vas zbuni sto znam Srpski ja sam USA gradjanin, poreklom iz Srbije.

inace tema je Cavic a ti jos ne znas da otvoris link

pre 5 godina

hhahahah Dragane pa ti ne znas da odbojku igraju i Francuzi i Nemci i Talijani a bome i Spanci koji su bili cak i prvaci Evrope , to je nesto sto vi nikad ni u jednom sportu (osim u vaterpolu kod kuce kad su vas suci navlacili) niste bili - e moj Dragane uvek ste bili nule u sportu

kad smo vec kod sramote

pre 5 godina

@drago , kako gazite sve na OI kada imate manje medalja od Srbije, kako je samo nogomet bitan ? Jel to zato sto ste slabi u svim ostalim sportovima? Ja nekako mislim da je 10 finala u kosarci koje je Srbija odigrala u zadnjih 20 i kusur godina barem jednako ( ali svi znamo da je vise) s vasim finalom u nogometu, sto se tice odbojke vidi se da ste toliko slabi da ocito niti ne prenosite to kada si napisao da jedan Frnacuska ,Njemacka ,Spanjolska ,Italija ne igraju hahahaha pa to su sve velesile

Wllaxy

pre 5 godina

10 godina od kada je Messi sa Argentinom osvojio OS zlato!
(Sandzak, 16. avgust 2018 17:59)

A koliko godina kako je osvojio svetsko prvenstvo?

nista o nicemu

pre 5 godina

Postoji slika iz pravog ugla koja pokazuje da Felps stize prvi. PSS je sliku video i povukao zalbu. Znaci nikakve zavere, nikakve prevare. Pobedio je i to je to.

zeleni zub

pre 5 godina

Kakva kontroverza? Ako nije imao dovoljno mozga da pritisne potrebnom silom kao hiljadu puta do tada, mozda je trebalo da zbog njega menjaju pravila? Ili da podgrejemo jos jednu od hiljada nepostojecih zavera? Sto manje hleba, to vise igara.

Marko

pre 5 godina

Nema nikakve teorije zavere, pa ajde mi onda objasni kako se znalo prije pocetka igara da ce Felps uzeti 8 zlata. Svi su o tome pricali. I onda dodje 1 Srbin i sprijeci ga u tome. A Omega je inace ciji sponzor. Previse para se vrtilo oko Felpsa da bih ga Cavic dobio. Nije imao nikakve sanse
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (InspektorKluzo, 16. avgust 2018 16:08)

Tako pocinje svaka srpska mitomanija, svi Golijati su imali neke planove a onda se pojavio David Srbin koji im je to pomrsio ali zli Golijati ...

Jako malo se prica o tome da se Cavic uopste nije spremao u Srbiji vec u SAD u najboljim mogucim uslovima i to da pliva za SAD reprezentaciju. Kada nije prosao crtu tada je odlucio da pliva za Srbiju.

Inace OMEGA nikad nije priznala da je pogresila kako su se neki raspisali vec samo pojasnila kako se trka zavrsava, a zavrsava se tako sto plivac prekine merenje vremena pritiskom na taster. Taster mora da pretrpi odredjen pritisak da bi reagovao inace bi ga vodeni talas od plivaca okinuo mnogo pre nego sam plivac.

Na prosloj Olimpijadi na 100m delfin se desilo da drugo mesto podele 3 plivaca od kojih je jedan Felps, svo troje su imali identicno vreme. To je mnogo veca neverovatnoca nego 1 huljaditinka izmedju Felpsa i Cavica pa opet niko ne prica o teorijama zavere.

Sto se tice Felpsa njega ce jako brzo nadmasiti novi projekat SAD koji je vec potukao nacionalne rekorde u sprintovima.

samo tehnika

pre 5 godina

Ima li neko zvaničan podatak koliki pritisak je potreban da bi se zaustavila štoperica, (N/m2), i da li je nekim zakonskim aktom to precizno definisano, i da li se i kada merači baždare i ko može tome da prisustvuje..?

YYZ

pre 5 godina

Interesantno, prvi out sam primetio da je Čavić bio u odelu, dok je Felps samo imao gaće. To je Čaviću dalo prednost zbog bolje plovnosti odela. Godinu dana kasnije na SP u plivanju i vaterpolu u Rimu ta odela su toliko isfrustrirala Felpsa da je on zapretio bojkotom plivackih takmičenja ukoliko FINA ne zabrani ta odela. Na kraju su odela zabranjena...ali tek pošto je u Rimu postignuto nekih 30-ak svetskih rekorda zahvaljujući novoj tehnologiji odela za plivanje!

googlajte

pre 5 godina

@ja i hr pa Srbija je pravna naslednica medalja Jugoslavije , u cemu je problem ? Ali da produbimo temu - vi cak niste u stanju niti ukupaan broj zlatnih medalja svih zemalja bivse Juge da zbrojite - nije tesko na ljetnim OI ukupno je osvojeno 47

Reklama

pre 5 godina

Felps se trenutno najcesce vidi na TV u reklami za lek protiv depresije - prica kako je ta gospodja jednom poklopila i njega, te je odlucio da se leci! E, da je Cavic uzeo zlato, koje je zasluzio, Felps bi upao u depresiju koju nikakav lek ne bi mogao da izleci! Drugim recima, poklanjanje zlata je u njegovom slucaju proisteklo iz ciste humanosti - po kojoj su sportski sponzori i inace poznati sirom saveta! Oni se toliko brinu o osecanjima jednog Ronalda, da on mora izvoditi sve slobodne udarce - videcete, radice to i u Juventusu, i isto kao u Realu tek ce jedan od sto uci u gol. Ali, vazno je da je nosilac sponzorove reklame u apsolutnom sredistu! Inace bi bi mogao da pati!

Velika

pre 5 godina

Steta ,da je Cavic to uzeo bio bi zapamcen za sva vremena ,to zlazo bi imalo nenotmqlnu vrednost .Pogledajte malo neke dokunentarce o Felpsu ,on je stvarno bio plivacko cudo jos kao dete .Prvi put su ga otkrili sa 9 godina i od tad je in bio u posebnom progtamu .Naravno da je tu bilo svega i svacega i dopinga ,jer je on covek u psihickom rasulu vec godinama .Medjutim nesporno je da je imao nikad vidjene predispozicije za plivanje .Ni Cavic ne bi napravio veliki rezultat da nije trenirao kod njih tolike godine .

Ja

pre 5 godina

Jugoslavija, Srbija, Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina i Crna Gora ukupno imaju oko 40 zlatnih medalja na Letnjim Olimpijskim igrama, Felps ima 23. Ne znam sta bih jos mogao da dodam...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NbgDeki, 16. avgust 2018 15:28) # Link komentara

Izostavi Hr iz svega i broj zlata ostalih je?
Inace Hr mislim da ima 11.za ostale ne z

Razumnost, retka osobina

pre 5 godina

Ja ne znam kako ove paljevine misle da se to tehnicki izvede uzivo, neko tamo u nekom bunkeru u delicu sekunde podesava razliku od 1 stotinke? Kako mu uspeva da u hiljaditinki sekunde podesi pobedu Felpsu a poraz Cavicu? Ima li neko da ponudi objasnjenje?

racunica

pre 5 godina

@Ja Srbija je pravni nasljednik (pogledaj na svim sluzbenim stranicama medjunarodnih olimpijskih komiteta ) medalja koje je Jugoslavija osvojila na OI. Jugoslavija je osvojila 28 zlatnih medalja s time da se u te medalje racunaju i one osvojene u periodu izmedju 1992 -2006. god. Sto se tice same Srbije od perioda 2006 do danas znaci 3 OI bilans je 3 zlata sto je ukupno 31 ,Hr ima 11 zlata na ljetnim OI , Slo ima 5 , znaci to je ukupno 47 zlatnih medalja ukupno ,ne 40 ,ne 30 i ne onoliko koliko vi pisete

Admiral

pre 5 godina

@ inace tema je Cavic a ti jos ne znas da otvoris link, 16. avgust 2018 21:56

Moram da te demantujem. Nije istina da ih nema nigde sem u fudbalu. Sta cemo sa rukometom,tu su bili do skora vele sila,pa su jaki u vaterpolu (aktuelni svetski prvaci), pa u atletici Blanka Vlasic,pa u skijanju Janica Kostelic... Mi racunamo samo one sportove u kojima smo mi dobri ali realnost je nesto drugo...
P.S. Vreme ce pokazati za Felpsa da je garant bio dopingovan kao sto je pokazalo za Armstonga koji je isto tako harao u biciklizmu,takodje kao i Merion Dzons u atletici,vecina tih "vrhunskih" Amera je na teskim dopinzima,za NBA igrace da ne spominjem...

Andjela

pre 5 godina

Greške su moguće... Nego mene zanima kako te sve naše "oštećene sportske zvezde" (ima ih još) na nekom narednom takmičenju nisu postigli neki još BOLJI rezultat, pa i neki svetski rekord da bi pokazali da su zaista najbolji? Ne to se do sada nije dogodilo...

Hr

pre 5 godina

@drago i hr - opet krivo kao i obicno Srbija ima 31 , Hr ima 11 Slo ima 5 pa ,letnje OI a vi racunajte kako to ?
(toliko, 16. avgust 2018 19:22) # Link komentara

Ja racunam samostalne medalje.dakle ne kraljevina shs,kraljevina jugoslavija,sfrj,srj,scg...
Ti racunas i Mate Parlova,veslace Jadrana i sl.
Ajde de

mercedes Elektro autobus Ikarbus i vuciceve fantazije za narod

pre 5 godina

Felps je pobedio. Da smo mi tada bili na vlasti Cavic bi sad imao zlato i pobedu nad Felpsom.

Ja

pre 5 godina

@drago i hr - opet krivo kao i obicno -svi zajedno na ljetnim OI imaju 47 zlata Srbija ima 31 , Hr 11 i Slo 5
(pa vam je i googlati tesko, 16. avgust 2018 19:41) # Link komentara

Navedi 31 zlato srbije.al srbije

Hr

pre 5 godina

Jugoslavija, Srbija, Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina i Crna Gora ukupno imaju oko 40 zlatnih medalja na Letnjim Olimpijskim igrama, Felps ima 23. Ne znam sta bih jos mogao da dodam...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NbgDeki, 16. avgust 2018 15:28) # Link komentara


Evo podataka za Hr...
Ljetne OI 11 zlatnih, 10 srebrnih, 12 brončanih.
Zimske OI 4 zlatne, 6 srebrnih, 1 brončana.
To su podatci nakon osamostaljenja.tj.od 92.g.
ne prisvajajuci medalje iz bilo koje zajednice od ranije.
Ostalih 30 zlata,6 bivsih republika su?

drago

pre 5 godina

Ja

Ne, svi zajedno bez HR imaju 13. Ukupno 28, Hrvatska 15, svi ostali zajedno 13.
Ako se tome dodaju jos ZOI Hrvatska ima jos 4 zlata a svi zajeno, tj. Slovenija 2.

Ja

pre 5 godina

@Ja Srbija je pravni nasljednik (pogledaj na svim sluzbenim stranicama medjunarodnih olimpijskih komiteta ) medalja koje je Jugoslavija osvojila na OI. Jugoslavija je osvojila 28 zlatnih medalja s time da se u te medalje racunaju i one osvojene u periodu izmedju 1992 -2006. god. Sto se tice same Srbije od perioda 2006 do danas znaci 3 OI bilans je 3 zlata sto je ukupno 31 ,Hr ima 11 zlata na ljetnim OI , Slo ima 5 , znaci to je ukupno 47 zlatnih medalja ukupno ,ne 40 ,ne 30 i ne onoliko koliko vi pisete
(racunica, 16. avgust 2018 20:40) # Link komentara

Nije te sram racunat medalje Juge za srbiju?

Ja

pre 5 godina

@ja i hr pa Srbija je pravna naslednica medalja Jugoslavije , u cemu je problem ? Ali da produbimo temu - vi cak niste u stanju niti ukupaan broj zlatnih medalja svih zemalja bivse Juge da zbrojite - nije tesko na ljetnim OI ukupno je osvojeno 47
(googlajte, 16. avgust 2018 20:45) # Link komentara

Ok sorry.najjaci ste

Ja

pre 5 godina

@ja ne racunam ih ja vec MOK valjda znas tko su - tebe nije sram siriti komplekse po srpskom sajtu ?
(kad smo vec kod sramote, 16. avgust 2018 21:05)

MOK je predpostavljam MOO.
Pa mok kaze phelps zlato i cemu onda rasprava.
Ja sam odg.onom dr.liku a ti se nalozio.
I rest my case ako su medalje sportasa bivse sfrj,medalje srbije.
Uzivajte,najjaci ste

drago

pre 5 godina

Ja

Ma pusti ga, boli ga jako pa krade medalje. Cak i ciste nase, kaood Parlova. Naravno, nama ne pada na pamet da pribrajamo medalje od Juge.

Nogomet i OI gazimo sve. A to je jedino sto je bitno.
Njima je bitna odbojka a niko je u Evropi ne igra AHAHAHA. Ni Spanjolci, ni Francuzi, ni Nijemci, ni Englezi. Ne znam, mozda Talijani igraju.

Zorić

pre 5 godina

Felps uzeo 50 zlatnih medalja od tada a mi se i dalje uvatili za ovu jednu i posle 10 godina.

Umesto da ulažemo u plivanje i treniramo još jače mi se prisećamo nekakvih stvari koje niko više u svetu i ne pamti. Deca nemaju gde da plivaju bazena u Srbiji na prste jedne ruke možemo nabrojati.

Kicko

pre 5 godina

Ne razumem zašto od ovoga pravite famu.
Čavić je rakao da se neće žaliti. Dobio je verovatno više nego što bi zaradio plivajući ceo život. I svi zadovoljni.
Šta pržite narod...

vlasta

pre 5 godina

Pratim plivanje mnogo pre Cavica I Felpsa,kao I vecine vas,ostrascenih navijaca.Pobednik je uvek,ponavljam uvek,onaj ko prvi zaustavi vreme u svojoj stazi.Kraj.

rudisa

pre 5 godina

Ne znam dokle vise ova prica.U plivanju nije bitno ko sta pre dodirne,nego ko prvi zaustavi stopericu.Ta ploca sa senzorom je ista u svim stazama.Da registruje sasvim blag dodir,mogla bi biti zaustavljena talasom ispred plivaca.Cavic nije bio u punom zamahu,I nije cestito stisnuo tu plocu.Da,na slici izgleda da je on brzi,ali tako se ne utvrdjuje pobednik.Zaustavio je stopericu posle Felpsa,I tu je kraj price.Sto bi mi voleli da je drugacije,ne menja stvar.
Cavic se spremao samo za tu trku,a Felps za deset.Sto se nije bolje spremio,pa ga ostavio za duzinu tela?
Dokle cemo nasu istoriju da gradimo na porazima?I na kraju,to je jedna obicna plivacka trka.Previse nebitna stvar da bi se oko toga organizovala neka zavera.

Mikii

pre 5 godina

A Cavic svoj status, naravno, na engleskom. Kakva histerija oko trke dva Amerikanca, od kojih je jedan dobar plivac, a drugi najbolji u istoriji. To ima samo u Srbiji.

NbgDeki

pre 5 godina

Najveca pljacka u istoriji ovog sporta. Koliko je samo nepravde Cavic pretrpeo i zbog majice. Ali nema veze, da sam na mestu Felpsa, pokrio bih se usima po glavi i svojoj deci ne bih pominjao ovo "zlato". Sto je najgore, on zna da je zlato dobio pljackom, ali se ponosi sa tim.
(Nenad, 16. avgust 2018 14:47)

A jel sme da pomene ostala 22 zlata sa Olimpijskih igara?

Srdjan

pre 5 godina

Kontroverza samo u Srbiji. Svudge u svetu primer kako delici sekunde odlučuju u trci. Olimpijski savez moze da izvrsi reviziju i povuce odluku o prvom mestu ukoliko utvrdi bilo kakvu nepravilnost. Olimpijski savez ne cine samo fanovi Felpsa.

mercedes Elektro autobus Ikarbus i vuciceve fantazije za narod

pre 5 godina

Sad sam odgledao trku ponovo. Sav sam se najezio. Kako ga je odrao nas Felps u zadnjih 50 metara i postavio novi WR. Ne dajte da vas zbuni sto znam Srpski ja sam USA gradjanin, poreklom iz Srbije.

zeleni zub

pre 5 godina

Kakva kontroverza? Ako nije imao dovoljno mozga da pritisne potrebnom silom kao hiljadu puta do tada, mozda je trebalo da zbog njega menjaju pravila? Ili da podgrejemo jos jednu od hiljada nepostojecih zavera? Sto manje hleba, to vise igara.

realan

pre 5 godina

Kao dugogodisnji trener plivanja, ne slazem se sa konstatacijom da smo pokradeni. Svaki trener, od malih nogu uci decu da se mora jako uci u cilj kako bi elektronika detektovala kontakt i time zaustavila vreme. Vidjao sam X ovakvih slucajeva, gde ne mozete kriviti ni sudije jer je razlika 0.01 sekunda sto se ne moze videti golim okom. Bilo pa proslo, ostaje samo zal i nadam se nauk za neke buduce generacije.

nista o nicemu

pre 5 godina

Postoji slika iz pravog ugla koja pokazuje da Felps stize prvi. PSS je sliku video i povukao zalbu. Znaci nikakve zavere, nikakve prevare. Pobedio je i to je to.

Andjela

pre 5 godina

Greške su moguće... Nego mene zanima kako te sve naše "oštećene sportske zvezde" (ima ih još) na nekom narednom takmičenju nisu postigli neki još BOLJI rezultat, pa i neki svetski rekord da bi pokazali da su zaista najbolji? Ne to se do sada nije dogodilo...

NbgDeki

pre 5 godina

Jugoslavija, Srbija, Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina i Crna Gora ukupno imaju oko 40 zlatnih medalja na Letnjim Olimpijskim igrama, Felps ima 23. Ne znam sta bih jos mogao da dodam...

KumNijeDugme

pre 5 godina

Vi ste gori od AV sendvicara... počnete da lupate gluposti...oni koji su se bavili plivanjem znaju da moraš da zaustaviš vreme ...i ovde nema nikakve teorije zavere...

mercedes Elektro autobus Ikarbus i vuciceve fantazije za narod

pre 5 godina

Felps je pobedio. Da smo mi tada bili na vlasti Cavic bi sad imao zlato i pobedu nad Felpsom.

Ja

pre 5 godina

Jugoslavija, Srbija, Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina i Crna Gora ukupno imaju oko 40 zlatnih medalja na Letnjim Olimpijskim igrama, Felps ima 23. Ne znam sta bih jos mogao da dodam...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NbgDeki, 16. avgust 2018 15:28) # Link komentara

Izostavi Hr iz svega i broj zlata ostalih je?
Inace Hr mislim da ima 11.za ostale ne z

maksa

pre 5 godina

omega projekat je bio drugi..ali to je omega projekat..isto je i sa federerom i nike projektom..evo no nike=no doping=no titule na vimbldonu..

Vračarac

pre 5 godina

Evo odgledao sam više puta sva 4 ugla na priloženom snimku. Čavić je maltene nadomak zida kada Felps zamahuje, ali u sledećem trenutku praktično istovremeno dodiruje zid kad i Milorad zbog brzine zamaha. Ni iz jednog ugla se ne može reći da je jedan ili drugi prvi. Ja stvarno ne razumem na osnovu čega su svi toliko ubeđeni u krađu i zavere sve ove godine. Verujem da ću dobiti brdo minusa, ali ja samo želim da budem objektivan. Ne tvrdim da je Felps prvi, samo sam zaključio na osnovu snimka da ja (i niko drugi ko nije duboko u tematici) ne mogu da tvrdim i da nije.

drago

pre 5 godina

Ja

Ma pusti ga, boli ga jako pa krade medalje. Cak i ciste nase, kaood Parlova. Naravno, nama ne pada na pamet da pribrajamo medalje od Juge.

Nogomet i OI gazimo sve. A to je jedino sto je bitno.
Njima je bitna odbojka a niko je u Evropi ne igra AHAHAHA. Ni Spanjolci, ni Francuzi, ni Nijemci, ni Englezi. Ne znam, mozda Talijani igraju.

Nenad

pre 5 godina

Najveca pljacka u istoriji ovog sporta. Koliko je samo nepravde Cavic pretrpeo i zbog majice. Ali nema veze, da sam na mestu Felpsa, pokrio bih se usima po glavi i svojoj deci ne bih pominjao ovo "zlato". Sto je najgore, on zna da je zlato dobio pljackom, ali se ponosi sa tim.

Рејџ Агенст

pre 5 godina

Ја сам дуго био у заблуди да је победник трке онај ко први стигне на циљ, срећом Омега ми је то разјаснила.

Hr

pre 5 godina

Jugoslavija, Srbija, Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina i Crna Gora ukupno imaju oko 40 zlatnih medalja na Letnjim Olimpijskim igrama, Felps ima 23. Ne znam sta bih jos mogao da dodam...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NbgDeki, 16. avgust 2018 15:28) # Link komentara


Evo podataka za Hr...
Ljetne OI 11 zlatnih, 10 srebrnih, 12 brončanih.
Zimske OI 4 zlatne, 6 srebrnih, 1 brončana.
To su podatci nakon osamostaljenja.tj.od 92.g.
ne prisvajajuci medalje iz bilo koje zajednice od ranije.
Ostalih 30 zlata,6 bivsih republika su?

Mane

pre 5 godina

Sad kad gledam ove usporene snimke nisam vise siguran da je Cavic pobedio. Poslednji zamah mu je bio daleko i onda se pustio da klizi i uspirava, doke je felps upravo suprotno ubrzavao sa poslednjim zamahom pod vodom i sad izgleda kao da je prvi pritisnuo dovoljnom snagom da se sat zaustavi. Steta za Cavica

Ja

pre 5 godina

@Ja Srbija je pravni nasljednik (pogledaj na svim sluzbenim stranicama medjunarodnih olimpijskih komiteta ) medalja koje je Jugoslavija osvojila na OI. Jugoslavija je osvojila 28 zlatnih medalja s time da se u te medalje racunaju i one osvojene u periodu izmedju 1992 -2006. god. Sto se tice same Srbije od perioda 2006 do danas znaci 3 OI bilans je 3 zlata sto je ukupno 31 ,Hr ima 11 zlata na ljetnim OI , Slo ima 5 , znaci to je ukupno 47 zlatnih medalja ukupno ,ne 40 ,ne 30 i ne onoliko koliko vi pisete
(racunica, 16. avgust 2018 20:40) # Link komentara

Nije te sram racunat medalje Juge za srbiju?

Ivan

pre 5 godina

Felps uzeo 50 zlatnih medalja od tada a mi se i dalje uvatili za ovu jednu i posle 10 godina.

Umesto da ulažemo u plivanje i treniramo još jače mi se prisećamo nekakvih stvari koje niko više u svetu i ne pamti. Deca nemaju gde da plivaju bazena u Srbiji na prste jedne ruke možemo nabrojati.
(Zorić, 16. avgust 2018 14:54)

Nismo se mi uhvatili nego je Cavic sam podsetio na to na svom Instagram profilu. Ako je Felps osvojio 50 medalja posle toga, ne znaci da onakva kradja treba da se zaboravi. Cavic je bio prvi, a nije osviojio zlato. Navedi mi jos jedan takav primer. Nema ga.

InspektorKluzo

pre 5 godina

Vi ste gori od AV sendvicara... počnete da lupate gluposti...oni koji su se bavili plivanjem znaju da moraš da zaustaviš vreme ...i ovde nema nikakve teorije zavere...
(KumNijeDugme, 16. avgust 2018 15:42)

Nema nikakve teorije zavere, pa ajde mi onda objasni kako se znalo prije pocetka igara da ce Felps uzeti 8 zlata. Svi su o tome pricali. I onda dodje 1 Srbin i sprijeci ga u tome. A Omega je inace ciji sponzor. Previse para se vrtilo oko Felpsa da bih ga Cavic dobio. Nije imao nikakve sanse

Marko

pre 5 godina

Nema nikakve teorije zavere, pa ajde mi onda objasni kako se znalo prije pocetka igara da ce Felps uzeti 8 zlata. Svi su o tome pricali. I onda dodje 1 Srbin i sprijeci ga u tome. A Omega je inace ciji sponzor. Previse para se vrtilo oko Felpsa da bih ga Cavic dobio. Nije imao nikakve sanse
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (InspektorKluzo, 16. avgust 2018 16:08)

Tako pocinje svaka srpska mitomanija, svi Golijati su imali neke planove a onda se pojavio David Srbin koji im je to pomrsio ali zli Golijati ...

Jako malo se prica o tome da se Cavic uopste nije spremao u Srbiji vec u SAD u najboljim mogucim uslovima i to da pliva za SAD reprezentaciju. Kada nije prosao crtu tada je odlucio da pliva za Srbiju.

Inace OMEGA nikad nije priznala da je pogresila kako su se neki raspisali vec samo pojasnila kako se trka zavrsava, a zavrsava se tako sto plivac prekine merenje vremena pritiskom na taster. Taster mora da pretrpi odredjen pritisak da bi reagovao inace bi ga vodeni talas od plivaca okinuo mnogo pre nego sam plivac.

Na prosloj Olimpijadi na 100m delfin se desilo da drugo mesto podele 3 plivaca od kojih je jedan Felps, svo troje su imali identicno vreme. To je mnogo veca neverovatnoca nego 1 huljaditinka izmedju Felpsa i Cavica pa opet niko ne prica o teorijama zavere.

Sto se tice Felpsa njega ce jako brzo nadmasiti novi projekat SAD koji je vec potukao nacionalne rekorde u sprintovima.

moze biti

pre 5 godina

Na usporenom snimku je zaista tesko odrediti pobednika, ovo preuvelicavanje da je najveca "kradja" u istoriji sporta je smesna, na usporenom snimku je nemoguce odrediti, u prvi mah deluje da Cavic sigurno pobednik a vec u sledecem Phelps, Cavic je napravio jedan zaveslaj manje i to je njegova greska, prakticno je ronio zadnjih 5 metara.. jako diskutabilna zavrsnica, po meni ovde je bilo egal ali da je nekakva neverovatna greska i teorije zavere protiv Srba to je smesno!!

KingJames

pre 5 godina

Kao juce da je bilo.Secam se navio alarm u neke sitne sate,3 ili 4 ujutru i krece trka.Srce mi je stalo tih 50 sekundi i na kraju veliki zal za zlatom,ali sta da se radi moralo je tako.Jedini covek koji je pobedio Felpsa te godine-nas Milorad!

Ja

pre 5 godina

@ja ne racunam ih ja vec MOK valjda znas tko su - tebe nije sram siriti komplekse po srpskom sajtu ?
(kad smo vec kod sramote, 16. avgust 2018 21:05)

MOK je predpostavljam MOO.
Pa mok kaze phelps zlato i cemu onda rasprava.
Ja sam odg.onom dr.liku a ti se nalozio.
I rest my case ako su medalje sportasa bivse sfrj,medalje srbije.
Uzivajte,najjaci ste

MarcoPolo

pre 5 godina

Jumko, a da te pitam nešto... Šta su to tebi Srbi tako loše uradili pa da toliko mrziš sve što je Srpsko? Što si toliko opterećen Srbijom života ti, baš me živo interesuje. A verujem i mnoge ovde. Ajde prosvetli nas... Ukoliko tvoja mržnja ima i malo smisla (mada koja mržnja uopšte ima), evo obećavam da ću ubuduće svaki tvoj zajedljivi komentar častiti plusem.

drago

pre 5 godina

Ja

Ne, svi zajedno bez HR imaju 13. Ukupno 28, Hrvatska 15, svi ostali zajedno 13.
Ako se tome dodaju jos ZOI Hrvatska ima jos 4 zlata a svi zajeno, tj. Slovenija 2.

Admiral

pre 5 godina

@ inace tema je Cavic a ti jos ne znas da otvoris link, 16. avgust 2018 21:56

Moram da te demantujem. Nije istina da ih nema nigde sem u fudbalu. Sta cemo sa rukometom,tu su bili do skora vele sila,pa su jaki u vaterpolu (aktuelni svetski prvaci), pa u atletici Blanka Vlasic,pa u skijanju Janica Kostelic... Mi racunamo samo one sportove u kojima smo mi dobri ali realnost je nesto drugo...
P.S. Vreme ce pokazati za Felpsa da je garant bio dopingovan kao sto je pokazalo za Armstonga koji je isto tako harao u biciklizmu,takodje kao i Merion Dzons u atletici,vecina tih "vrhunskih" Amera je na teskim dopinzima,za NBA igrace da ne spominjem...

KumNijeDugme

pre 5 godina

Svaki senzor koji radi preko merenja pritiska mora da ima granicu kada reaguje, inace bi reagovao sam od sebe. Problem je sto plivacka federacija nije definisala to kao pravilo, vec je to ostavila Omegi. Ispravno bi bilo da je u specifikaciji koju pravi plivacka federacija stoji vrednost koja je onda definisana u pravilima. Onda bi bilo jasno, definicija bi bila otprilike: merenje vremena se obavlja od zvuka pocetka trke do trenutka kada plivac pritisne senzor silom od 20 njutna. Da tako stoji u pravilima, sve bi bilo u redu.
(T, 16. avgust 2018 15:49)

Taj senzor reaguje na pritisak e sada taj pritisak je odredjen tako da se senzor ne pali i gasi sam od sebe niti od pritiska vode u bazenima....znaci ne možeš ga ni pritisak vode ugasiti , kako se plivač priblizava...potrebna je odredjena sila da deluje na prekudac da bi se vreme zaustavilo...nesto poput prekidača za svetlo po kućama...Cakve je prvi stigao do prekidača ali nije prvi isključio vreme...vrlo prosto

zliZo

pre 5 godina

Čavić nije bokser već je plivač, a Omega ima jedan licemeran način da opravda "pobedu" u tom trenutku Nadčoveka koji je iz SAD. Čist, pa moglo bi se reći, fašizam.

Stefan

pre 5 godina

Mnogo veci lik i delo Majkla Felpsa bi bio da je medalju "prepustio" Cavicu.
Dobio bi zlato iz čoveštva o kome bi se jednako goovorilo i koje bi jednako vredelo kao sva zlata koja je osvojio.

Ovako ostace upamcen kao najveci plivac svih vremena i nista vise od toga.

Idealnu priliku za pravim krunisanjem je Felps propustio. Steta.

Veliki brat

pre 5 godina

Ne bih da ulazim u to ko je prvi dodirnuo svoju pločicu, a ko je od njih dvojice prvi dovoljno pritisnuo pločicu da zaustavi svoje vreme.

Činjenica je da je izgleda teorijski moguće i dodirnuti pločicu, a da ne zaustavite svoje vreme. Praktično, ne znam.


Ali, jedna važna činjenica je očigledna, a često nam se obija o glavu u sportu. Vodimo celu utakmicu ili trku i na samom kraju dozvolimo da izgubimo - bilo da je u pitanju fudbal, košarka, odbojka, ili pojedinačni sportovi.

Krenemo sa elanom, i onda se opustimo. Da li se uplašimo, nemamo kondiciju, ili jednostavno padnemo psihički. Kao kad Novak krene u meču silovito, dobije lagano prvi set, a onda počne da pravi greške, nervira se, gubi lagane poene...

Isto tako je Čavić, umesto da još jednom snažno zamahne i pobedi sa bar pola sekunde razlike, rešio da poslednjih par metara roni, i vidi se bukvalno na usporenom snimku koliko je znažan i brz bio poslednji zamah Felpsa i da je praktično sustigao Čavića, a po zvaničnom merenju i prestigao.
Opet kažem, ne ulazim u teorije zavere i da li je neko pokraden, činjenica je da je sam Čavić kriv što je rešio da opušteno pređe te poslednje metre misleći da je Felps nekoliko metara iza njega, tako da je ovde pitanje šta bi bilo da je trka bila za koji metar duža.

Ukratko, često smo se izvlačili u zadnjim sekundama (posebno u košarci), ali smo mnogo više puta gubili, kao ovde Čavić. Moramo da shvatimo da nema opuštanja do poslednje milisekunde i poslednjeg milimetra.

markoc

pre 5 godina

Redakcijo,komentatori guglajte malo. Pre nego sto pocnete da pisete sve i svasta. Zvanicno izvinjenje je upuceno Cavicu za gresku koja se tada dogodila. Izvinjenje smo dobili i za kosarkaski mec sa Turskom kad smo pokradeni. Toliko o ovima sto pricaju kako smo opsednuti teorijama zavere. ONI su se NAMA izvinili za ocigledne kradje.
(Neverica, 16. avgust 2018 16:28)
pa sta ako se su IZVINILI !!! sto nisu vracene medalje ? sta bilo ko ima od izvinjenja !?

Ja

pre 5 godina

@drago i hr - opet krivo kao i obicno -svi zajedno na ljetnim OI imaju 47 zlata Srbija ima 31 , Hr 11 i Slo 5
(pa vam je i googlati tesko, 16. avgust 2018 19:41) # Link komentara

Navedi 31 zlato srbije.al srbije

Stari čačanin

pre 5 godina

Pratim plivanje mnogo pre Cavica I Felpsa,kao I vecine vas,ostrascenih navijaca.Pobednik je uvek,ponavljam uvek,onaj ko prvi zaustavi vreme u svojoj stazi.Kraj.
(vlasta, 16. avgust 2018 15:18

A šta ako neko drugi to učini umesto plivača, eto samo treptaj ranije.

Милушко

pre 5 godina

Недавно сам се вратио оз Њујорка. Цео град облепљен сликама Фелпса на којима пише да се излечио од психичких проблема и предлаже да се и други јаве лекару који имају сличне тегобе да им се помогне. Ето како је завршио њихов шампион. Успут, изгледа као да га је поплава избацила, да се уплашиш.

ende

pre 5 godina

očigledna krađa.
ali to sa pravilima i 'demokratijom' postoji samo kad se 'disciplinuju' mali. to ne važi za sile, one samo silu respektuju. vazda bilo 'latini su stare varalice'.

hehe

pre 5 godina

Ali tačno sam znao da će internet virtuelna kreatura @Jumko da se javi na ovu vest. Tako predvidiv. Šta očekivati od lika koji kaže “limiti njegovih granica...“!? Pravi primerak neobrazovane Srbije.

Vladimir

pre 5 godina

Omega godinu dana posle javno priznala grešku a ovde i dalje ima ljudi koji zbog svoje mržnje i zlobe ne vide istinu. Stvarno da se čovek sažali na te mizerne ljude i klince i njihove probleme u glavi.

Hr

pre 5 godina

@drago i hr - opet krivo kao i obicno Srbija ima 31 , Hr ima 11 Slo ima 5 pa ,letnje OI a vi racunajte kako to ?
(toliko, 16. avgust 2018 19:22) # Link komentara

Ja racunam samostalne medalje.dakle ne kraljevina shs,kraljevina jugoslavija,sfrj,srj,scg...
Ti racunas i Mate Parlova,veslace Jadrana i sl.
Ajde de

Bob barkli

pre 5 godina

Mislim da pobeda Cavica uopste ne bi trebalo da se dovodi u pitanje. Ili cemo po onoj staroj prevarantskoj, je l ti verujes vise meni ili svojim ocima?

bozza

pre 5 godina

Ma zavera protiv "Srbina", kao i uvek... Kao i uvek, pobednici!!!
(Jumko, 16. avgust 2018 14:52)

drize, ne preskaci terapiju i redovno se javljaj na kontrolu... ovo postaje zabrinjavajuce

Ja

pre 5 godina

@ja i hr pa Srbija je pravna naslednica medalja Jugoslavije , u cemu je problem ? Ali da produbimo temu - vi cak niste u stanju niti ukupaan broj zlatnih medalja svih zemalja bivse Juge da zbrojite - nije tesko na ljetnim OI ukupno je osvojeno 47
(googlajte, 16. avgust 2018 20:45) # Link komentara

Ok sorry.najjaci ste

Влада

pre 5 godina

Како су неки људи овде наивни да не кажем нешто друго јер ми нећете објавити коментар. За све оне који верују, а видим да има таквих, да Чавић није довољно јако додирнуо некакав "тастер" постоји једноставам одговор, да је тако сат се не би зауставио и Чавић не би био ни други ни трећи јер би време наставило да тече! Наравно да је била крађа, најбезочнија крађа. Требало је да одбије да прими медаљу, то би била највећа брука за организаторе који су сви учествовали у том гнусном акту.

Razumnost, retka osobina

pre 5 godina

Ja ne znam kako ove paljevine misle da se to tehnicki izvede uzivo, neko tamo u nekom bunkeru u delicu sekunde podesava razliku od 1 stotinke? Kako mu uspeva da u hiljaditinki sekunde podesi pobedu Felpsu a poraz Cavicu? Ima li neko da ponudi objasnjenje?

knez

pre 5 godina

Bas juce listam Sports Illustrated, americki sportski magazin sa milionskim tirazem. Ovako, na trecoj stranici preko cele strane legendarna fotka Felpsa i Cavica slikana sa dna bazena u poslednjoj stotinki sekunde. Nismo ni svesni koliko je to bila istorijaka trka o kojoj se prica i dan danas.

T

pre 5 godina

Svaki senzor koji radi preko merenja pritiska mora da ima granicu kada reaguje, inace bi reagovao sam od sebe. Problem je sto plivacka federacija nije definisala to kao pravilo, vec je to ostavila Omegi. Ispravno bi bilo da je u specifikaciji koju pravi plivacka federacija stoji vrednost koja je onda definisana u pravilima. Onda bi bilo jasno, definicija bi bila otprilike: merenje vremena se obavlja od zvuka pocetka trke do trenutka kada plivac pritisne senzor silom od 20 njutna. Da tako stoji u pravilima, sve bi bilo u redu.

Xnodeh

pre 5 godina

Nikad necu to jutro zaboraviti. Ustao,odgledao, sad mi odzvanja jos Raletovo "Ajmo Milorade, plivaj junacino, ide Milorad Cavic, ide ka olimpijskom zlatu!". Ceo dan sam bio u teskom bedaku, cak se ponadao posle protesta koji je ulozio nas Savez. Jedna od najvecih kradja u istoriji sporta.Hvala Milorade na svemu!

Mister Vo

pre 5 godina

Evo ja nisam trener plivanja, nisam ni neki plivac pa sam naivno mislio da je prvi onaj koji prvi dotakne zid bazena (senzor) a ne koliko ga jako pritisne...

realnost

pre 5 godina

Secam se, navijam alarm za 4 ili 5 ujutru bas pred trku, posto je bila Olimpijada 2008. u Pekingu... Budim caleta da gledamo zajedno, komentator vice " ajmo Milorade" i "ide Milorad Cavic, ide Milorad Cavic ka olimpijskom zlatu" i odjednom sok... A u zivom prenosu, secam se kazem caletu, pobedio je covek... i vracaju deset minuta usporen snimak i lepo se vidi da je Cavic prvi dosao do cilja... Felps bio na 6 zlata tada, a Mark Spic je osvojio 7 zlata na jednoj olimpijadi, i morao je da se izjednaci s njim, a potom je uzeo i 8. zlato Felps... Planski oduzeto zlato Cavicu, radi Omeginog projekta!

Neverica

pre 5 godina

Redakcijo,komentatori guglajte malo. Pre nego sto pocnete da pisete sve i svasta. Zvanicno izvinjenje je upuceno Cavicu za gresku koja se tada dogodila. Izvinjenje smo dobili i za kosarkaski mec sa Turskom kad smo pokradeni. Toliko o ovima sto pricaju kako smo opsednuti teorijama zavere. ONI su se NAMA izvinili za ocigledne kradje.

umoranodsvega

pre 5 godina

Da oprema za merenje registruje odredjeni pritisak da bi zaustavila vreme . Onda Ivani Španovic oprema registruje pritisak papirića koji joj se itkačio od dresa i dodirnuo 2 mm pesak , opet na zlata za nas. I zašto neko misli da je neko više ili bolje trenirao od Naših. Zašto niste postavili pitanje koje imao bolje uslove za trening ili ko je imao više sredstava. Sada vi koji i neznate da plivate postavljate teorije i dajete objašnjenja kako Čavić nije pokraden.

Bane

pre 5 godina

Za sve filozofe, Omega je godinu dana nakon trke zvanicno priznaka gresku. U njihovom saopstenju se navodi da je Cavic prvi stigao do cilja ali je zbog Felpsovog snaznijeg udarca tastera njegov senzor odreagocao za stoti deo sekunde ranije.
Dopis Omege zvanicno je upucen FINA-i i Savezima obe zemlje.

Link u prilogu:

https://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2009&mm=08&dd=07&nav_category=206&nav_id=375228

Doktor

pre 5 godina

Ma zavera protiv "Srbina", kao i uvek... Kao i uvek, pobednici!!!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Jumko, 16. avgust 2018 14:52)

Naravno da smo pobednici!!!!Za razliku od vas,večitih luzera!

Matriks uzivo

pre 5 godina

A kada je jubilej gubitka medalje zbog majice i parole koja sada vise nije pozeljna ni u Srbiji? Cavic izuzetan momak i na njegovu zalost jedan uz Blejka, Soderlinga i Anicica od najvecih baksuza (ne svojom krivicom) u novijoj sportskoj istoriji...

nema tu sta da se raspravlja kad je OMEGA priznala

pre 5 godina

@drago evo ti link gdje cak tvoji hrvati izvjestavaju kako je Cavic pokraden. https://www.youtube.com/watch?v=cpCZPNz66ms . Ti decko nemas pojma o istini zato i ne pisi o stvarima o kojima ne znas ,posebno ne pominj CIU i ostale gluposti jer ispadas smijesan

Јабучило

pre 5 godina

Greške su moguće... Nego mene zanima kako te sve naše "oštećene sportske zvezde" (ima ih još) na nekom narednom takmičenju nisu postigli neki još BOLJI rezultat, pa i neki svetski rekord da bi pokazali da su zaista najbolji? Ne to se do sada nije dogodilo...
(Andjela, 16. avgust 2018 16:53)

Боље од оног што можеш, не можеш. А овде није питање ко колико може, него ко је покраден. Чавић очигледно јесте.

YYZ

pre 5 godina

Interesantno, prvi out sam primetio da je Čavić bio u odelu, dok je Felps samo imao gaće. To je Čaviću dalo prednost zbog bolje plovnosti odela. Godinu dana kasnije na SP u plivanju i vaterpolu u Rimu ta odela su toliko isfrustrirala Felpsa da je on zapretio bojkotom plivackih takmičenja ukoliko FINA ne zabrani ta odela. Na kraju su odela zabranjena...ali tek pošto je u Rimu postignuto nekih 30-ak svetskih rekorda zahvaljujući novoj tehnologiji odela za plivanje!

Zlatko

pre 5 godina

Redakcijo,komentatori guglajte malo. Pre nego sto pocnete da pisete sve i svasta. Zvanicno izvinjenje je upuceno Cavicu za gresku koja se tada dogodila. Izvinjenje smo dobili i za kosarkaski mec sa Turskom kad smo pokradeni. Toliko o ovima sto pricaju kako smo opsednuti teorijama zavere. ONI su se NAMA izvinili za ocigledne kradje.
(Neverica, 16. avgust 2018 16:28)

A Đura će ti oprostiti što te je tukao. Nije mi Čavić ni prijatelj, ni rod, ali šta ja imam od njihovog izvinjenja? Nemam ni od zlata Čavića, ali sa aspekta navijača i posmatrača imam mnogo. Šta Čavić ima od izvinjenja? Na najvećem takmičenju na svetu uskratili su mu da sluša himnu svoje zemlje. A šta košarkaši imaju od izvinjenja? Od toga se ne živi. Činjenica je da smo pogrešili u toj odbrani, da čovek nije smeo tako da prođe, ali isto tako je činjenica da je on napravio grešku prilikom prodora. Šta svi oni imaju od izvinjenja? Uskraćena im je borba za zlato, uskraćeno im da se takmiče protiv najboljih i oduzeta im je medalja. Posle takvog poraza, igraj ti za treće mesto. I normalno je da izgube 20 razlike kad ih dan ranije kradu celu utakmici i na kraju čak i pokradu.

googlajte

pre 5 godina

@ja i hr pa Srbija je pravna naslednica medalja Jugoslavije , u cemu je problem ? Ali da produbimo temu - vi cak niste u stanju niti ukupaan broj zlatnih medalja svih zemalja bivse Juge da zbrojite - nije tesko na ljetnim OI ukupno je osvojeno 47

kad smo vec kod sramote

pre 5 godina

@drago , kako gazite sve na OI kada imate manje medalja od Srbije, kako je samo nogomet bitan ? Jel to zato sto ste slabi u svim ostalim sportovima? Ja nekako mislim da je 10 finala u kosarci koje je Srbija odigrala u zadnjih 20 i kusur godina barem jednako ( ali svi znamo da je vise) s vasim finalom u nogometu, sto se tice odbojke vidi se da ste toliko slabi da ocito niti ne prenosite to kada si napisao da jedan Frnacuska ,Njemacka ,Spanjolska ,Italija ne igraju hahahaha pa to su sve velesile

racunica

pre 5 godina

@Ja Srbija je pravni nasljednik (pogledaj na svim sluzbenim stranicama medjunarodnih olimpijskih komiteta ) medalja koje je Jugoslavija osvojila na OI. Jugoslavija je osvojila 28 zlatnih medalja s time da se u te medalje racunaju i one osvojene u periodu izmedju 1992 -2006. god. Sto se tice same Srbije od perioda 2006 do danas znaci 3 OI bilans je 3 zlata sto je ukupno 31 ,Hr ima 11 zlata na ljetnim OI , Slo ima 5 , znaci to je ukupno 47 zlatnih medalja ukupno ,ne 40 ,ne 30 i ne onoliko koliko vi pisete

Reklama

pre 5 godina

Felps se trenutno najcesce vidi na TV u reklami za lek protiv depresije - prica kako je ta gospodja jednom poklopila i njega, te je odlucio da se leci! E, da je Cavic uzeo zlato, koje je zasluzio, Felps bi upao u depresiju koju nikakav lek ne bi mogao da izleci! Drugim recima, poklanjanje zlata je u njegovom slucaju proisteklo iz ciste humanosti - po kojoj su sportski sponzori i inace poznati sirom saveta! Oni se toliko brinu o osecanjima jednog Ronalda, da on mora izvoditi sve slobodne udarce - videcete, radice to i u Juventusu, i isto kao u Realu tek ce jedan od sto uci u gol. Ali, vazno je da je nosilac sponzorove reklame u apsolutnom sredistu! Inace bi bi mogao da pati!

inace tema je Cavic a ti jos ne znas da otvoris link

pre 5 godina

hhahahah Dragane pa ti ne znas da odbojku igraju i Francuzi i Nemci i Talijani a bome i Spanci koji su bili cak i prvaci Evrope , to je nesto sto vi nikad ni u jednom sportu (osim u vaterpolu kod kuce kad su vas suci navlacili) niste bili - e moj Dragane uvek ste bili nule u sportu

Wllaxy

pre 5 godina

10 godina od kada je Messi sa Argentinom osvojio OS zlato!
(Sandzak, 16. avgust 2018 17:59)

A koliko godina kako je osvojio svetsko prvenstvo?

samo tehnika

pre 5 godina

Ima li neko zvaničan podatak koliki pritisak je potreban da bi se zaustavila štoperica, (N/m2), i da li je nekim zakonskim aktom to precizno definisano, i da li se i kada merači baždare i ko može tome da prisustvuje..?

Velika

pre 5 godina

Steta ,da je Cavic to uzeo bio bi zapamcen za sva vremena ,to zlazo bi imalo nenotmqlnu vrednost .Pogledajte malo neke dokunentarce o Felpsu ,on je stvarno bio plivacko cudo jos kao dete .Prvi put su ga otkrili sa 9 godina i od tad je in bio u posebnom progtamu .Naravno da je tu bilo svega i svacega i dopinga ,jer je on covek u psihickom rasulu vec godinama .Medjutim nesporno je da je imao nikad vidjene predispozicije za plivanje .Ni Cavic ne bi napravio veliki rezultat da nije trenirao kod njih tolike godine .