Ponedeljak, 13.08.2018.

08:25

Đokoviću lakši put – Nadal se povukao sa Sinsinatija

Rafael Nadal odustao je od nastupa na Mastersu u američkom gradu Sinsinatiju.

Izvor: AK

Ðokoviæu lakši put – Nadal se povukao sa Sinsinatija IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

Nikodije IV

pre 5 godina

Sudeci po komentarima u tenisu su namestaljke zesce nego u Monte Karlu. Ako je to istina onda tenis i nije bas neki sport. Poker je bolji.

veder

pre 5 godina

Pametan potez Nadala,neka se lepo odmori i spremi za Us open i zavrsne turnire,Djokovci ne znate sta pisete pucaju vas kompleksi,pa tako ste govorili i za Toronto pa kad ispao Djokovic nije vas bilo nigde,Djokovic da uzme Sinsinati nema sanse dzabe se radujete.
(Captainiron, 13. avgust 2018 14:33

Zato je Novak uzeo Vimbldon... hehehe, za razliku od drugih.

dr.G933

pre 5 godina

Dzabe se svi nadate.Djokovic i Federer sada nisu u formi kao Nadal tako da ce rutinski odbraniti taj US Open.I naravno velike su gluposti kako Djokovic kallulise i namerno gubi.Nadal ili odigra turnir dajuci sve od sebe ili ne igra uopate i po tome Novak i Nadal nikada nece moci da se uporede ;)

cale

pre 5 godina

Kao sto rekoh kad ispade da mi je tu nesto sumnjivo. l sad je jasno pogotovo sto je i Vajda stigao da se ide na pobedu na ovom turniru. I jedna mala prognozica rodja nece stoci do finala bice mu neko drugi protovnik

Captainiron

pre 5 godina

Pametan potez Nadala,neka se lepo odmori i spremi za Us open i zavrsne turnire,Djokovci ne znate sta pisete pucaju vas kompleksi,pa tako ste govorili i za Toronto pa kad ispao Djokovic nije vas bilo nigde,Djokovic da uzme Sinsinati nema sanse dzabe se radujete.

Madeleine

pre 5 godina

Nisi u pravu,samo pod ovim,a inace opste je poznato da Partizan ima organizovanu grupu botova radi medijske propagande.
(bot na kvadrat, 13. avgust 2018 13:25)

Da, lepo ja kažem paranoidne...

bot na kvadrat

pre 5 godina

@Bot na kvadrat, vala jesi bot na kvadrat. Evo ja sam veliki Partizanovac i navijam za Noleta bar koliko i ti, a mozda i vise. A ti sad lupaj gluposti i dalje.
(Stockton, 13. avgust 2018 11:54)

Onda se to ne odnosi na tebe,ali opste je poznto da Partizan ima organizovanu grupu botova radi medijske propagande.

frufru

pre 5 godina

Roki cetri
Foto-robot prosecnog nolobota: obraca se neposredno svom idolu koga vidja samo na TV; kladi se na poslednju paru i zadovoljan je mizernim dobitkom; hvali se sto on i njegovo okruzenje "vole" idola kao da im je rod; ima problem sa pismenoscu i logickim zakljucivanjem, ali ne i sa samopotcenjivanjem u odnosu na idola, i tako u beskraj. Tuga.

ček-ček

pre 5 godina

Znači Nolo je "namerno" izgubio od Cicibana jer čuva snagu za US, a sad će da zapne u Sinsinati tik pred taj US? Slušate vi sebe ili pričate samo da bude...jer zaboga njega niko ne može da pobedi već samo on to namerno gubi, poklanja, nije mu stalo do nebitnog turnira, čuva snagu, neće da se troši....to vi sami sebe ubedjujete i verovatno ste i poverovali...ha ha

bot na kvadrat

pre 5 godina

@Bot na kvadrat

Znamo da te paranoidne, agresivne i primitivne komentare ostavljaš pod najmanje još dva nika: [link]

[link]
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (Madeleine, 13. avgust 2018 10:32)

Nisi u pravu,samo pod ovim,a inace opste je poznato da Partizan ima organizovanu grupu botova radi medijske propagande.

СЕНОВИЋ

pre 5 godina

Од како је Ђоковић поново видео свог гуруача Билмаза , може да га победи свако. Ту има нека невидљива веза, не дај боже она најгора.

despot

pre 5 godina

I sta sad kazete Nolovci?Jel mu se sad otvorio zreb??Ili ce biti kao na Wimboldonu da negirate to?
(Grobar, 13. avgust 2018 08:27)
Jeli zivotati o cemu ti pricas. Pa koga Novak pobedi u polufinalu Vimbldona. Mene ili redom Nisikori, Nadal i onaj mali sto preslisa Federera a trenutno medju pet najboljih kako mu bi ime.

B92_fan

pre 5 godina

Ništa ne može da me obraduje ujutru kao ova vest.Srećno Novače verujem u tebe.Kao što si mogao da osvojiš Vimbldon možeš i Sinsinati.

remax

pre 5 godina

I sta sad kazete Nolovci?Jel mu se sad otvorio zreb??Ili ce biti kao na Wimboldonu da negirate to?
(Grobar, 13. avgust 2018 08:27)

Kockasti, šta je uradio Čilić?

Miloje

pre 5 godina

...osvaja us open, i završni turnir u Londonu! to mu je cilj do kraja sezone, i šta će mu više,bolje za sledeću godinu! ne znam čemu preša!?

Legionar

pre 5 godina

"A tako znači. Nakon meča sa Cicipasom tj Nolovog ispadanja iz Toronta slušali smo priče kako je namerno izgubio, nije hteo da se troši, kako je to "taktički poraz" jer je njemu važan samo Sinsinati. Od danas bot mašinerija menja strategiju i pre početka Sinsinatija priprema "teren" i javnost sa pričom kako Nolu ni Sinsinati nije važan. Smešni ste i providni.
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (Madeleine, 13. avgust 2018 10:14)"
O kakvoj "bot mašineriji" ti pričaš? Novakove simpatizere nazivaš botovima?! U čije botove onda ti spadaš?

sakupljač minusa

pre 5 godina

ovo sam predvideo još u cetvrt finalu. Ko prati komentare čitao je da sam rekao da ako osvoji, da će se povući sa Sinsinatija. I juče odmah posle finala sam napisao al mi nisu objavili komentar. Odmara da bi što spremniji dočekao US Open

sakupljač minusa

pre 5 godina

Ako Nadal uzme Toronto preskocice Sinsinati. Da bi spreman docekao US open. Ili ce kao i Nolo ispasti u Sinsiju u prva 2,3 kola
(sakupljac minusa, 11. avgust 2018 15:56)

Evo kad sam napisao ovo. Skroz očigledno bilo

Rafa30

pre 5 godina

Upravo tomu sam se nadao..naravno da Rafa i njegov tim nista nisu prepustili slucaju..
Nema smisla da se Nadal trosi na brzoj podlozi Sinsija..
I ne doceka svjez Us open..
Ovako je uzeo titulu..i sad odmor..koji moze bit presudan da osvoji zadnji grand slam u godini..
Da je igrao,jako bi me iznenadilo..
A sad cekamo zrijeb us opena..

Stockton

pre 5 godina

@Bot na kvadrat, vala jesi bot na kvadrat. Evo ja sam veliki Partizanovac i navijam za Noleta bar koliko i ti, a mozda i vise. A ti sad lupaj gluposti i dalje.

Madeleine

pre 5 godina

O kakvoj "bot mašineriji" ti pričaš? Novakove simpatizere nazivaš botovima?! U čije botove onda ti spadaš?
(Legionar, 13. avgust 2018 11:04)

Ne dragi moj, nisu isto Nolovi neostrašćeni navijači i nolovci koji urlaju i vređaju u komentarima. A bot mašinerija, pa zna se: https://www.b92.net/sport/wimbledon2018/vesti.php?yyyy=2018&nav_id=1418438

Madeleine

pre 5 godina

Ma Nole će opšuteno odigrati par kola u sklopu pripreme za US Open, nije lud da se troši pred grend slem. A ovaj Sinsinati može da osvoji neke naredne godine, kad mu se otvori žreb.
(Igokea since 2007, 13. avgust 2018 09:42)

A tako znači. Nakon meča sa Cicipasom tj Nolovog ispadanja iz Toronta slušali smo priče kako je namerno izgubio, nije hteo da se troši, kako je to "taktički poraz" jer je njemu važan samo Sinsinati. Od danas bot mašinerija menja strategiju i pre početka Sinsinatija priprema "teren" i javnost sa pričom kako Nolu ni Sinsinati nije važan. Smešni ste i providni.

Madeleine

pre 5 godina

@Bot na kvadrat

Znamo da te paranoidne, agresivne i primitivne komentare ostavljaš pod najmanje još dva nika: https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1429921#k27914685

https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1429921#k27913833

neko

pre 5 godina

Bojim se da nisi upravu. Šta je sa Novakom koji je nekada konstantno vezivao IW + MI, onda Madrid + Rim, pa upravo CA + Ohajo... I to sa dalekim dalekim plasmanima...
(MasterMind, 13. avgust 2018 09:41)

Tada nisu imali po 30+ godina

Roki cetri

pre 5 godina

Nole, ako citas samo da znas da cu zadnjih 200 evra staviti na tvoje osvajanje Sinsinatija.Ti uzmi onih par miliona dolara nagradnog fonda,ja cu uzeti 300-400 evra I niko srecniji od nas...mozda jedino bude srecnija moja majka.Nikad u zivotu nije uzela reket u ruke,a voli te ko da te je ona rodila.

.. i ima mobilni

pre 5 godina

@flip-flop
..ja samo kažem da nema potrebe kalkulisati, Novak je već pokazao da može sa svima da se nosi i da je među najboljima, bilo da učestvuje Nadal na turniru ili ne.. Idemo Nole..

Batko pamcenje mu kratko

pre 5 godina

A zasto je Djokovicu olaksan zreb a recimo Zverevu nije? Ispada da je Djokica kao dvanaesti igrac sveta favorit pre Zvereva koji je treci.

THE FINAL CUT

pre 5 godina

A zasto je Djokovicu olaksan zreb a recimo Zverevu nije? Ispada da je Djokica kao dvanaesti igrac sveta favorit pre Zvereva koji je treci.
(Batko pamcenje mu kratko, 13. avgust 2018 10:23)
Pa i jeste veći favorit.

Лепи Цане

pre 5 godina

Зашто тек у 2:30 почиње Нолетов меч? Могли су ко људи да их ставе у 22h, па да лепо заврше у неко разумно време.

Conan

pre 5 godina

Mislim da treba biti realan i reci da ako Novak bude igrao kao na svim prethodnim turnirima na betonu, inda ce biti zaista jako tesko da dodje do finala a kamoli da osvoji. Na svim prethodnim turnirima na betonu najveci uspeh je ostvario na AUS openu a na svim ostalima je bilo 2. ili 3. kolo.
Znaci, ako ponovi igru kao protiv Cicipasa (plitke lopte koje padaju blizu ili u servis polje, odsustvo agresivnosti, spore lopte i za Novakove kriterijume los ritern, onda ovaj turnir, po mom misljenju nece osvojiti. Ali ako bude podigao nivo igre, na nekih 80 do 90% Novak v2015, onda ce i Sinsi biti njegov.

Da da

pre 5 godina

Rekoh sinoć da Sinsinati može i da preskoči, normalno, pametan potez..
Ovako se to radi kada goćeš da čuvaš snagu a ne izmlati te neki klinja pa se posle vadiš da ti nije zapelo, nije bitan turnir i namerno si izgubio...

mile

pre 5 godina

Nisu Djokovicu problem , Nadal I Federer njemu su problem ovi klinci sto ga razbijaju, mora da shvati da je gotovo a ne da samo bljesne I onda posle glupa objasnjenja . Budi realan trebalo je otici dok si prvi

flip-flop

pre 5 godina

@i ima mobilni
Ne, bas ga nije pobedio pre cirka mesec dana na wimbledonu :-)
Kako smesno zajedljivi komentari. Novak je izgubio toronto jer je naleteo na klinca koji igra tenis zivota. Mozda je to bolje, da Novak osvoji Sinsi i udje u istoriju. Ajmo Nole!

бт

pre 5 godina

Надам се да грешим али по играма у Торонту чини се да је Новаков "повратак" још увек у току и да су и даље могућа свакаква изненађења. Финале у Синсинатију ми у овом тренутку изгледа као и финале на Вимблдону - нестварно али могуће.

big trojka samo je to istina

pre 5 godina

Ako Federer osvoji Sinsinati a ne brani nista smanjuje razliku za 1000 bodova i onda bi vrv odluka o prvom mestu padala na US Open, ( nije RF zagarantovano da bi bio prva ako osvoji US Open , a Rafi jeste ) ali ko osvoji msm da ce vrv i biti prvi.

Igokea since 2007

pre 5 godina

Ma Nole će opšuteno odigrati par kola u sklopu pripreme za US Open, nije lud da se troši pred grend slem. A ovaj Sinsinati može da osvoji neke naredne godine, kad mu se otvori žreb.

Bot na kvadrat

pre 5 godina

Ne brinite,ovi negativni i maliciozni komentari prema jednom od najboljih i najpoznatijih sportista,ako ne i najbolji,a dfinitivno najpoznatijih,koga ja Srbija ikada imala, Djokovicu ne pretstavljaju misljenje naroda,vec dolaze od Partizanovih botova koji imaju zadatak da svaku vest o Zvezdi i Djokovicu zaoljusnu besmislenum komentarima,o Zvezdi jer je mrze i jer je se plase,a o Djokovicu jer ne mogu da podnesu da navija za Zvezdu,a mrznju prema njemu je prvi zapoceo Vujosevic,koji ga je iz samo njemu znanih razloga zestoko kritikovao zato sto je Djokovic otvoreno priznao da navija za Zvezdu i dolazio na zvezdine utakmice.

,

pre 5 godina

Samo je kod Srba, izgleda, proračunatost negativna, nešto što je sramota, nije lepo i sl. Kod drugih, naprednijih naroda je to vrlina. Biti taktičan, proračunat, proceniti svoju snagu u određenom vremenskom periodu da bi postigao najbolji rezultat je za Srbe nepojmljivo. Srbin se ne oslanja na razum nego na "srce", on ne koristi mozak u glavi nego glavom udara dok mozak ne slupa.. Žalosno!

MasterMind

pre 5 godina

Crnjak, da je ispao ranije, onda bi igrao Sinsinati. Niko ne može da igra sve turnire osim ako na vreme ispadne.
(Džoni, 13. avgust 2018 08:56)


Bojim se da nisi upravu. Šta je sa Novakom koji je nekada konstantno vezivao IW + MI, onda Madrid + Rim, pa upravo CA + Ohajo... I to sa dalekim dalekim plasmanima...

kimiko

pre 5 godina

Racionalna odluka. Rafa je veliki borac i na svaki mec ulazi sa istom energijom. Moze on da odigra i losije, da ga ne ide, da je van forme...ali jedno je uvek isto. Bori se za svaki poen od pocetka do kraja. Nema tu kalkulacija. Poredja flasice,izvede onaj svoj poznati ritual pre servisa i bum...krece show...
Ovde je sigurno vagao zamor i opasnost od povrede, jer uvek prilazi mecu na isti nacin. A uzeo je u obzir i godine, pa je odlucio kako je odlucio.

queen

pre 5 godina

Otvara se Djokovicu put za osvajanje jedinog mastersa koji mu nedostaje u prebogatoj karijeri.A šta ćemo sa Vilanderom ako osvoji?Bice na aparatima,..

Kovalski

pre 5 godina

E sad je deo kostura kod Novaka dosta laganiji,sve mi mirise na spektakularno finale Federer-Djokovic i prvoj tituli naseg asa u Sinsinatiju...

Milan

pre 5 godina

Ovim potezom definitivno postaje prvi favorit za osvajanje US Open-a.
A što se Noleta tiče, daleko je finale. Ovi klinci su pokazali da ga definitivno ne respektuju previše. Kirjos, Zverev, Cicipas, svi su jako nezgodni i čini mi se da ta njihova snažna igra uopšte ne odgovara Novaku.

.. i ima mobilni

pre 5 godina

Ako Novak nije u stanju da pobedi Nadala, i ako mu on predstavlja problem, onda ni ne zaslužuje da osvoji..nema tu lakši put, ako si osvajač, čistiš sve...

Рико

pre 5 godina

Изгледа је увидео шансу да уз мало одмора може покупити ове мастерсе на крају године што му фале, Шангај, Париз и завршни мастерс

tennis

pre 5 godina

Pomaze Nolu da uzme titulu...Gospodin!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (DelPjero, 13. avgust 2018 08:29)

Bože dragi, pa zar ti stvarno misliš, da Nadal u momentu svog triumfa u Torontu, sigurno i velikom umoru, ima na umu samo Đokovića i njegov Masters koji mu nedostaje.
Pa gde ste sakrili mozak ...?

stojkovic

pre 5 godina

Mislim da to nemam nikakave veze sa mogucim uspehom Novaka na turniru. Ako bude igrao kao u Torontu, svakako će od nekoga izgubiti. A kada igra kao sto zna, Nadal nije problem na betonu.

miodrag

pre 5 godina

Ocekivano, tako se to radi! Tamo gde ucestvujes dajes sve od sebe I uglavnom pobedjujes. Nisi mi osobito drag, ali tvoj pristup sportu je najblizi onome kako ja zamisljam da treba da rzmislja pravi sportista. Nema zene, dece, babica....nista sto bi moglo da ti odvrati misli sa onoga cime se bavis, a povrede su nesto na sta niko ne moze previse da utice….a sto se dopinga tice koristite ga svi samo se nekom to gleda kroz prste, nekog ne uhvate a neko plati za sve.

ogard

pre 5 godina

Tenis kao sport gubi smisao kada sujetni asovi biraju gde će da igraju plašeći se da ne izgube, šta je to što daje dinamiku ovom sportu, vrhunski sport zahteva kompletnog sportistu, koji pored dobrih udaraca ima za određeno vreme i da servira.... Jednostavno taj sport i sportisti su noseće reklame firmi koje ih sponzorišu.

Kovalski

pre 5 godina

E sad je deo kostura kod Novaka dosta laganiji,sve mi mirise na spektakularno finale Federer-Djokovic i prvoj tituli naseg asa u Sinsinatiju...

queen

pre 5 godina

Otvara se Djokovicu put za osvajanje jedinog mastersa koji mu nedostaje u prebogatoj karijeri.A šta ćemo sa Vilanderom ako osvoji?Bice na aparatima,..

tennis

pre 5 godina

Pomaze Nolu da uzme titulu...Gospodin!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (DelPjero, 13. avgust 2018 08:29)

Bože dragi, pa zar ti stvarno misliš, da Nadal u momentu svog triumfa u Torontu, sigurno i velikom umoru, ima na umu samo Đokovića i njegov Masters koji mu nedostaje.
Pa gde ste sakrili mozak ...?

kimiko

pre 5 godina

Racionalna odluka. Rafa je veliki borac i na svaki mec ulazi sa istom energijom. Moze on da odigra i losije, da ga ne ide, da je van forme...ali jedno je uvek isto. Bori se za svaki poen od pocetka do kraja. Nema tu kalkulacija. Poredja flasice,izvede onaj svoj poznati ritual pre servisa i bum...krece show...
Ovde je sigurno vagao zamor i opasnost od povrede, jer uvek prilazi mecu na isti nacin. A uzeo je u obzir i godine, pa je odlucio kako je odlucio.

stojkovic

pre 5 godina

Mislim da to nemam nikakave veze sa mogucim uspehom Novaka na turniru. Ako bude igrao kao u Torontu, svakako će od nekoga izgubiti. A kada igra kao sto zna, Nadal nije problem na betonu.

.. i ima mobilni

pre 5 godina

Ako Novak nije u stanju da pobedi Nadala, i ako mu on predstavlja problem, onda ni ne zaslužuje da osvoji..nema tu lakši put, ako si osvajač, čistiš sve...

miodrag

pre 5 godina

Ocekivano, tako se to radi! Tamo gde ucestvujes dajes sve od sebe I uglavnom pobedjujes. Nisi mi osobito drag, ali tvoj pristup sportu je najblizi onome kako ja zamisljam da treba da rzmislja pravi sportista. Nema zene, dece, babica....nista sto bi moglo da ti odvrati misli sa onoga cime se bavis, a povrede su nesto na sta niko ne moze previse da utice….a sto se dopinga tice koristite ga svi samo se nekom to gleda kroz prste, nekog ne uhvate a neko plati za sve.

Milan

pre 5 godina

Ovim potezom definitivno postaje prvi favorit za osvajanje US Open-a.
A što se Noleta tiče, daleko je finale. Ovi klinci su pokazali da ga definitivno ne respektuju previše. Kirjos, Zverev, Cicipas, svi su jako nezgodni i čini mi se da ta njihova snažna igra uopšte ne odgovara Novaku.

бт

pre 5 godina

Надам се да грешим али по играма у Торонту чини се да је Новаков "повратак" још увек у току и да су и даље могућа свакаква изненађења. Финале у Синсинатију ми у овом тренутку изгледа као и финале на Вимблдону - нестварно али могуће.

Рико

pre 5 godina

Изгледа је увидео шансу да уз мало одмора може покупити ове мастерсе на крају године што му фале, Шангај, Париз и завршни мастерс

,

pre 5 godina

Samo je kod Srba, izgleda, proračunatost negativna, nešto što je sramota, nije lepo i sl. Kod drugih, naprednijih naroda je to vrlina. Biti taktičan, proračunat, proceniti svoju snagu u određenom vremenskom periodu da bi postigao najbolji rezultat je za Srbe nepojmljivo. Srbin se ne oslanja na razum nego na "srce", on ne koristi mozak u glavi nego glavom udara dok mozak ne slupa.. Žalosno!

Conan

pre 5 godina

Mislim da treba biti realan i reci da ako Novak bude igrao kao na svim prethodnim turnirima na betonu, inda ce biti zaista jako tesko da dodje do finala a kamoli da osvoji. Na svim prethodnim turnirima na betonu najveci uspeh je ostvario na AUS openu a na svim ostalima je bilo 2. ili 3. kolo.
Znaci, ako ponovi igru kao protiv Cicipasa (plitke lopte koje padaju blizu ili u servis polje, odsustvo agresivnosti, spore lopte i za Novakove kriterijume los ritern, onda ovaj turnir, po mom misljenju nece osvojiti. Ali ako bude podigao nivo igre, na nekih 80 do 90% Novak v2015, onda ce i Sinsi biti njegov.

MasterMind

pre 5 godina

Crnjak, da je ispao ranije, onda bi igrao Sinsinati. Niko ne može da igra sve turnire osim ako na vreme ispadne.
(Džoni, 13. avgust 2018 08:56)


Bojim se da nisi upravu. Šta je sa Novakom koji je nekada konstantno vezivao IW + MI, onda Madrid + Rim, pa upravo CA + Ohajo... I to sa dalekim dalekim plasmanima...

flip-flop

pre 5 godina

@i ima mobilni
Ne, bas ga nije pobedio pre cirka mesec dana na wimbledonu :-)
Kako smesno zajedljivi komentari. Novak je izgubio toronto jer je naleteo na klinca koji igra tenis zivota. Mozda je to bolje, da Novak osvoji Sinsi i udje u istoriju. Ajmo Nole!

sakupljač minusa

pre 5 godina

Ako Nadal uzme Toronto preskocice Sinsinati. Da bi spreman docekao US open. Ili ce kao i Nolo ispasti u Sinsiju u prva 2,3 kola
(sakupljac minusa, 11. avgust 2018 15:56)

Evo kad sam napisao ovo. Skroz očigledno bilo

.. i ima mobilni

pre 5 godina

@flip-flop
..ja samo kažem da nema potrebe kalkulisati, Novak je već pokazao da može sa svima da se nosi i da je među najboljima, bilo da učestvuje Nadal na turniru ili ne.. Idemo Nole..

THE FINAL CUT

pre 5 godina

A zasto je Djokovicu olaksan zreb a recimo Zverevu nije? Ispada da je Djokica kao dvanaesti igrac sveta favorit pre Zvereva koji je treci.
(Batko pamcenje mu kratko, 13. avgust 2018 10:23)
Pa i jeste veći favorit.

Roki cetri

pre 5 godina

Nole, ako citas samo da znas da cu zadnjih 200 evra staviti na tvoje osvajanje Sinsinatija.Ti uzmi onih par miliona dolara nagradnog fonda,ja cu uzeti 300-400 evra I niko srecniji od nas...mozda jedino bude srecnija moja majka.Nikad u zivotu nije uzela reket u ruke,a voli te ko da te je ona rodila.

Rafa30

pre 5 godina

Upravo tomu sam se nadao..naravno da Rafa i njegov tim nista nisu prepustili slucaju..
Nema smisla da se Nadal trosi na brzoj podlozi Sinsija..
I ne doceka svjez Us open..
Ovako je uzeo titulu..i sad odmor..koji moze bit presudan da osvoji zadnji grand slam u godini..
Da je igrao,jako bi me iznenadilo..
A sad cekamo zrijeb us opena..

Legionar

pre 5 godina

"A tako znači. Nakon meča sa Cicipasom tj Nolovog ispadanja iz Toronta slušali smo priče kako je namerno izgubio, nije hteo da se troši, kako je to "taktički poraz" jer je njemu važan samo Sinsinati. Od danas bot mašinerija menja strategiju i pre početka Sinsinatija priprema "teren" i javnost sa pričom kako Nolu ni Sinsinati nije važan. Smešni ste i providni.
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (Madeleine, 13. avgust 2018 10:14)"
O kakvoj "bot mašineriji" ti pričaš? Novakove simpatizere nazivaš botovima?! U čije botove onda ti spadaš?

neko

pre 5 godina

Bojim se da nisi upravu. Šta je sa Novakom koji je nekada konstantno vezivao IW + MI, onda Madrid + Rim, pa upravo CA + Ohajo... I to sa dalekim dalekim plasmanima...
(MasterMind, 13. avgust 2018 09:41)

Tada nisu imali po 30+ godina

Da da

pre 5 godina

Rekoh sinoć da Sinsinati može i da preskoči, normalno, pametan potez..
Ovako se to radi kada goćeš da čuvaš snagu a ne izmlati te neki klinja pa se posle vadiš da ti nije zapelo, nije bitan turnir i namerno si izgubio...

Bot na kvadrat

pre 5 godina

Ne brinite,ovi negativni i maliciozni komentari prema jednom od najboljih i najpoznatijih sportista,ako ne i najbolji,a dfinitivno najpoznatijih,koga ja Srbija ikada imala, Djokovicu ne pretstavljaju misljenje naroda,vec dolaze od Partizanovih botova koji imaju zadatak da svaku vest o Zvezdi i Djokovicu zaoljusnu besmislenum komentarima,o Zvezdi jer je mrze i jer je se plase,a o Djokovicu jer ne mogu da podnesu da navija za Zvezdu,a mrznju prema njemu je prvi zapoceo Vujosevic,koji ga je iz samo njemu znanih razloga zestoko kritikovao zato sto je Djokovic otvoreno priznao da navija za Zvezdu i dolazio na zvezdine utakmice.

ček-ček

pre 5 godina

Znači Nolo je "namerno" izgubio od Cicibana jer čuva snagu za US, a sad će da zapne u Sinsinati tik pred taj US? Slušate vi sebe ili pričate samo da bude...jer zaboga njega niko ne može da pobedi već samo on to namerno gubi, poklanja, nije mu stalo do nebitnog turnira, čuva snagu, neće da se troši....to vi sami sebe ubedjujete i verovatno ste i poverovali...ha ha

remax

pre 5 godina

I sta sad kazete Nolovci?Jel mu se sad otvorio zreb??Ili ce biti kao na Wimboldonu da negirate to?
(Grobar, 13. avgust 2018 08:27)

Kockasti, šta je uradio Čilić?

sakupljač minusa

pre 5 godina

ovo sam predvideo još u cetvrt finalu. Ko prati komentare čitao je da sam rekao da ako osvoji, da će se povući sa Sinsinatija. I juče odmah posle finala sam napisao al mi nisu objavili komentar. Odmara da bi što spremniji dočekao US Open

Madeleine

pre 5 godina

Ma Nole će opšuteno odigrati par kola u sklopu pripreme za US Open, nije lud da se troši pred grend slem. A ovaj Sinsinati može da osvoji neke naredne godine, kad mu se otvori žreb.
(Igokea since 2007, 13. avgust 2018 09:42)

A tako znači. Nakon meča sa Cicipasom tj Nolovog ispadanja iz Toronta slušali smo priče kako je namerno izgubio, nije hteo da se troši, kako je to "taktički poraz" jer je njemu važan samo Sinsinati. Od danas bot mašinerija menja strategiju i pre početka Sinsinatija priprema "teren" i javnost sa pričom kako Nolu ni Sinsinati nije važan. Smešni ste i providni.

Miloje

pre 5 godina

...osvaja us open, i završni turnir u Londonu! to mu je cilj do kraja sezone, i šta će mu više,bolje za sledeću godinu! ne znam čemu preša!?

Batko pamcenje mu kratko

pre 5 godina

A zasto je Djokovicu olaksan zreb a recimo Zverevu nije? Ispada da je Djokica kao dvanaesti igrac sveta favorit pre Zvereva koji je treci.

СЕНОВИЋ

pre 5 godina

Од како је Ђоковић поново видео свог гуруача Билмаза , може да га победи свако. Ту има нека невидљива веза, не дај боже она најгора.

despot

pre 5 godina

I sta sad kazete Nolovci?Jel mu se sad otvorio zreb??Ili ce biti kao na Wimboldonu da negirate to?
(Grobar, 13. avgust 2018 08:27)
Jeli zivotati o cemu ti pricas. Pa koga Novak pobedi u polufinalu Vimbldona. Mene ili redom Nisikori, Nadal i onaj mali sto preslisa Federera a trenutno medju pet najboljih kako mu bi ime.

Captainiron

pre 5 godina

Pametan potez Nadala,neka se lepo odmori i spremi za Us open i zavrsne turnire,Djokovci ne znate sta pisete pucaju vas kompleksi,pa tako ste govorili i za Toronto pa kad ispao Djokovic nije vas bilo nigde,Djokovic da uzme Sinsinati nema sanse dzabe se radujete.

ogard

pre 5 godina

Tenis kao sport gubi smisao kada sujetni asovi biraju gde će da igraju plašeći se da ne izgube, šta je to što daje dinamiku ovom sportu, vrhunski sport zahteva kompletnog sportistu, koji pored dobrih udaraca ima za određeno vreme i da servira.... Jednostavno taj sport i sportisti su noseće reklame firmi koje ih sponzorišu.

mile

pre 5 godina

Nisu Djokovicu problem , Nadal I Federer njemu su problem ovi klinci sto ga razbijaju, mora da shvati da je gotovo a ne da samo bljesne I onda posle glupa objasnjenja . Budi realan trebalo je otici dok si prvi

Igokea since 2007

pre 5 godina

Ma Nole će opšuteno odigrati par kola u sklopu pripreme za US Open, nije lud da se troši pred grend slem. A ovaj Sinsinati može da osvoji neke naredne godine, kad mu se otvori žreb.

B92_fan

pre 5 godina

Ništa ne može da me obraduje ujutru kao ova vest.Srećno Novače verujem u tebe.Kao što si mogao da osvojiš Vimbldon možeš i Sinsinati.

frufru

pre 5 godina

Roki cetri
Foto-robot prosecnog nolobota: obraca se neposredno svom idolu koga vidja samo na TV; kladi se na poslednju paru i zadovoljan je mizernim dobitkom; hvali se sto on i njegovo okruzenje "vole" idola kao da im je rod; ima problem sa pismenoscu i logickim zakljucivanjem, ali ne i sa samopotcenjivanjem u odnosu na idola, i tako u beskraj. Tuga.

dr.G933

pre 5 godina

Dzabe se svi nadate.Djokovic i Federer sada nisu u formi kao Nadal tako da ce rutinski odbraniti taj US Open.I naravno velike su gluposti kako Djokovic kallulise i namerno gubi.Nadal ili odigra turnir dajuci sve od sebe ili ne igra uopate i po tome Novak i Nadal nikada nece moci da se uporede ;)

Madeleine

pre 5 godina

O kakvoj "bot mašineriji" ti pričaš? Novakove simpatizere nazivaš botovima?! U čije botove onda ti spadaš?
(Legionar, 13. avgust 2018 11:04)

Ne dragi moj, nisu isto Nolovi neostrašćeni navijači i nolovci koji urlaju i vređaju u komentarima. A bot mašinerija, pa zna se: https://www.b92.net/sport/wimbledon2018/vesti.php?yyyy=2018&nav_id=1418438

big trojka samo je to istina

pre 5 godina

Ako Federer osvoji Sinsinati a ne brani nista smanjuje razliku za 1000 bodova i onda bi vrv odluka o prvom mestu padala na US Open, ( nije RF zagarantovano da bi bio prva ako osvoji US Open , a Rafi jeste ) ali ko osvoji msm da ce vrv i biti prvi.

Лепи Цане

pre 5 godina

Зашто тек у 2:30 почиње Нолетов меч? Могли су ко људи да их ставе у 22h, па да лепо заврше у неко разумно време.

Stockton

pre 5 godina

@Bot na kvadrat, vala jesi bot na kvadrat. Evo ja sam veliki Partizanovac i navijam za Noleta bar koliko i ti, a mozda i vise. A ti sad lupaj gluposti i dalje.

veder

pre 5 godina

Pametan potez Nadala,neka se lepo odmori i spremi za Us open i zavrsne turnire,Djokovci ne znate sta pisete pucaju vas kompleksi,pa tako ste govorili i za Toronto pa kad ispao Djokovic nije vas bilo nigde,Djokovic da uzme Sinsinati nema sanse dzabe se radujete.
(Captainiron, 13. avgust 2018 14:33

Zato je Novak uzeo Vimbldon... hehehe, za razliku od drugih.

Madeleine

pre 5 godina

@Bot na kvadrat

Znamo da te paranoidne, agresivne i primitivne komentare ostavljaš pod najmanje još dva nika: https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1429921#k27914685

https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1429921#k27913833

cale

pre 5 godina

Kao sto rekoh kad ispade da mi je tu nesto sumnjivo. l sad je jasno pogotovo sto je i Vajda stigao da se ide na pobedu na ovom turniru. I jedna mala prognozica rodja nece stoci do finala bice mu neko drugi protovnik

bot na kvadrat

pre 5 godina

@Bot na kvadrat, vala jesi bot na kvadrat. Evo ja sam veliki Partizanovac i navijam za Noleta bar koliko i ti, a mozda i vise. A ti sad lupaj gluposti i dalje.
(Stockton, 13. avgust 2018 11:54)

Onda se to ne odnosi na tebe,ali opste je poznto da Partizan ima organizovanu grupu botova radi medijske propagande.

bot na kvadrat

pre 5 godina

@Bot na kvadrat

Znamo da te paranoidne, agresivne i primitivne komentare ostavljaš pod najmanje još dva nika: [link]

[link]
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (Madeleine, 13. avgust 2018 10:32)

Nisi u pravu,samo pod ovim,a inace opste je poznato da Partizan ima organizovanu grupu botova radi medijske propagande.

Nikodije IV

pre 5 godina

Sudeci po komentarima u tenisu su namestaljke zesce nego u Monte Karlu. Ako je to istina onda tenis i nije bas neki sport. Poker je bolji.

Madeleine

pre 5 godina

Nisi u pravu,samo pod ovim,a inace opste je poznato da Partizan ima organizovanu grupu botova radi medijske propagande.
(bot na kvadrat, 13. avgust 2018 13:25)

Da, lepo ja kažem paranoidne...

ogard

pre 5 godina

Tenis kao sport gubi smisao kada sujetni asovi biraju gde će da igraju plašeći se da ne izgube, šta je to što daje dinamiku ovom sportu, vrhunski sport zahteva kompletnog sportistu, koji pored dobrih udaraca ima za određeno vreme i da servira.... Jednostavno taj sport i sportisti su noseće reklame firmi koje ih sponzorišu.

Batko pamcenje mu kratko

pre 5 godina

A zasto je Djokovicu olaksan zreb a recimo Zverevu nije? Ispada da je Djokica kao dvanaesti igrac sveta favorit pre Zvereva koji je treci.

Milan

pre 5 godina

Ovim potezom definitivno postaje prvi favorit za osvajanje US Open-a.
A što se Noleta tiče, daleko je finale. Ovi klinci su pokazali da ga definitivno ne respektuju previše. Kirjos, Zverev, Cicipas, svi su jako nezgodni i čini mi se da ta njihova snažna igra uopšte ne odgovara Novaku.

queen

pre 5 godina

Otvara se Djokovicu put za osvajanje jedinog mastersa koji mu nedostaje u prebogatoj karijeri.A šta ćemo sa Vilanderom ako osvoji?Bice na aparatima,..

Kovalski

pre 5 godina

E sad je deo kostura kod Novaka dosta laganiji,sve mi mirise na spektakularno finale Federer-Djokovic i prvoj tituli naseg asa u Sinsinatiju...

Madeleine

pre 5 godina

Ma Nole će opšuteno odigrati par kola u sklopu pripreme za US Open, nije lud da se troši pred grend slem. A ovaj Sinsinati može da osvoji neke naredne godine, kad mu se otvori žreb.
(Igokea since 2007, 13. avgust 2018 09:42)

A tako znači. Nakon meča sa Cicipasom tj Nolovog ispadanja iz Toronta slušali smo priče kako je namerno izgubio, nije hteo da se troši, kako je to "taktički poraz" jer je njemu važan samo Sinsinati. Od danas bot mašinerija menja strategiju i pre početka Sinsinatija priprema "teren" i javnost sa pričom kako Nolu ni Sinsinati nije važan. Smešni ste i providni.

Igokea since 2007

pre 5 godina

Ma Nole će opšuteno odigrati par kola u sklopu pripreme za US Open, nije lud da se troši pred grend slem. A ovaj Sinsinati može da osvoji neke naredne godine, kad mu se otvori žreb.

mile

pre 5 godina

Nisu Djokovicu problem , Nadal I Federer njemu su problem ovi klinci sto ga razbijaju, mora da shvati da je gotovo a ne da samo bljesne I onda posle glupa objasnjenja . Budi realan trebalo je otici dok si prvi

Da da

pre 5 godina

Rekoh sinoć da Sinsinati može i da preskoči, normalno, pametan potez..
Ovako se to radi kada goćeš da čuvaš snagu a ne izmlati te neki klinja pa se posle vadiš da ti nije zapelo, nije bitan turnir i namerno si izgubio...

big trojka samo je to istina

pre 5 godina

Ako Federer osvoji Sinsinati a ne brani nista smanjuje razliku za 1000 bodova i onda bi vrv odluka o prvom mestu padala na US Open, ( nije RF zagarantovano da bi bio prva ako osvoji US Open , a Rafi jeste ) ali ko osvoji msm da ce vrv i biti prvi.

miodrag

pre 5 godina

Ocekivano, tako se to radi! Tamo gde ucestvujes dajes sve od sebe I uglavnom pobedjujes. Nisi mi osobito drag, ali tvoj pristup sportu je najblizi onome kako ja zamisljam da treba da rzmislja pravi sportista. Nema zene, dece, babica....nista sto bi moglo da ti odvrati misli sa onoga cime se bavis, a povrede su nesto na sta niko ne moze previse da utice….a sto se dopinga tice koristite ga svi samo se nekom to gleda kroz prste, nekog ne uhvate a neko plati za sve.

Bot na kvadrat

pre 5 godina

Ne brinite,ovi negativni i maliciozni komentari prema jednom od najboljih i najpoznatijih sportista,ako ne i najbolji,a dfinitivno najpoznatijih,koga ja Srbija ikada imala, Djokovicu ne pretstavljaju misljenje naroda,vec dolaze od Partizanovih botova koji imaju zadatak da svaku vest o Zvezdi i Djokovicu zaoljusnu besmislenum komentarima,o Zvezdi jer je mrze i jer je se plase,a o Djokovicu jer ne mogu da podnesu da navija za Zvezdu,a mrznju prema njemu je prvi zapoceo Vujosevic,koji ga je iz samo njemu znanih razloga zestoko kritikovao zato sto je Djokovic otvoreno priznao da navija za Zvezdu i dolazio na zvezdine utakmice.

Roki cetri

pre 5 godina

Nole, ako citas samo da znas da cu zadnjih 200 evra staviti na tvoje osvajanje Sinsinatija.Ti uzmi onih par miliona dolara nagradnog fonda,ja cu uzeti 300-400 evra I niko srecniji od nas...mozda jedino bude srecnija moja majka.Nikad u zivotu nije uzela reket u ruke,a voli te ko da te je ona rodila.

Рико

pre 5 godina

Изгледа је увидео шансу да уз мало одмора може покупити ове мастерсе на крају године што му фале, Шангај, Париз и завршни мастерс

flip-flop

pre 5 godina

@i ima mobilni
Ne, bas ga nije pobedio pre cirka mesec dana na wimbledonu :-)
Kako smesno zajedljivi komentari. Novak je izgubio toronto jer je naleteo na klinca koji igra tenis zivota. Mozda je to bolje, da Novak osvoji Sinsi i udje u istoriju. Ajmo Nole!

tennis

pre 5 godina

Pomaze Nolu da uzme titulu...Gospodin!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (DelPjero, 13. avgust 2018 08:29)

Bože dragi, pa zar ti stvarno misliš, da Nadal u momentu svog triumfa u Torontu, sigurno i velikom umoru, ima na umu samo Đokovića i njegov Masters koji mu nedostaje.
Pa gde ste sakrili mozak ...?

Madeleine

pre 5 godina

O kakvoj "bot mašineriji" ti pričaš? Novakove simpatizere nazivaš botovima?! U čije botove onda ti spadaš?
(Legionar, 13. avgust 2018 11:04)

Ne dragi moj, nisu isto Nolovi neostrašćeni navijači i nolovci koji urlaju i vređaju u komentarima. A bot mašinerija, pa zna se: https://www.b92.net/sport/wimbledon2018/vesti.php?yyyy=2018&nav_id=1418438

.. i ima mobilni

pre 5 godina

Ako Novak nije u stanju da pobedi Nadala, i ako mu on predstavlja problem, onda ni ne zaslužuje da osvoji..nema tu lakši put, ako si osvajač, čistiš sve...

Лепи Цане

pre 5 godina

Зашто тек у 2:30 почиње Нолетов меч? Могли су ко људи да их ставе у 22h, па да лепо заврше у неко разумно време.

frufru

pre 5 godina

Roki cetri
Foto-robot prosecnog nolobota: obraca se neposredno svom idolu koga vidja samo na TV; kladi se na poslednju paru i zadovoljan je mizernim dobitkom; hvali se sto on i njegovo okruzenje "vole" idola kao da im je rod; ima problem sa pismenoscu i logickim zakljucivanjem, ali ne i sa samopotcenjivanjem u odnosu na idola, i tako u beskraj. Tuga.

Legionar

pre 5 godina

"A tako znači. Nakon meča sa Cicipasom tj Nolovog ispadanja iz Toronta slušali smo priče kako je namerno izgubio, nije hteo da se troši, kako je to "taktički poraz" jer je njemu važan samo Sinsinati. Od danas bot mašinerija menja strategiju i pre početka Sinsinatija priprema "teren" i javnost sa pričom kako Nolu ni Sinsinati nije važan. Smešni ste i providni.
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (Madeleine, 13. avgust 2018 10:14)"
O kakvoj "bot mašineriji" ti pričaš? Novakove simpatizere nazivaš botovima?! U čije botove onda ti spadaš?

Captainiron

pre 5 godina

Pametan potez Nadala,neka se lepo odmori i spremi za Us open i zavrsne turnire,Djokovci ne znate sta pisete pucaju vas kompleksi,pa tako ste govorili i za Toronto pa kad ispao Djokovic nije vas bilo nigde,Djokovic da uzme Sinsinati nema sanse dzabe se radujete.

veder

pre 5 godina

Pametan potez Nadala,neka se lepo odmori i spremi za Us open i zavrsne turnire,Djokovci ne znate sta pisete pucaju vas kompleksi,pa tako ste govorili i za Toronto pa kad ispao Djokovic nije vas bilo nigde,Djokovic da uzme Sinsinati nema sanse dzabe se radujete.
(Captainiron, 13. avgust 2018 14:33

Zato je Novak uzeo Vimbldon... hehehe, za razliku od drugih.

dr.G933

pre 5 godina

Dzabe se svi nadate.Djokovic i Federer sada nisu u formi kao Nadal tako da ce rutinski odbraniti taj US Open.I naravno velike su gluposti kako Djokovic kallulise i namerno gubi.Nadal ili odigra turnir dajuci sve od sebe ili ne igra uopate i po tome Novak i Nadal nikada nece moci da se uporede ;)

stojkovic

pre 5 godina

Mislim da to nemam nikakave veze sa mogucim uspehom Novaka na turniru. Ako bude igrao kao u Torontu, svakako će od nekoga izgubiti. A kada igra kao sto zna, Nadal nije problem na betonu.

B92_fan

pre 5 godina

Ništa ne može da me obraduje ujutru kao ova vest.Srećno Novače verujem u tebe.Kao što si mogao da osvojiš Vimbldon možeš i Sinsinati.

Miloje

pre 5 godina

...osvaja us open, i završni turnir u Londonu! to mu je cilj do kraja sezone, i šta će mu više,bolje za sledeću godinu! ne znam čemu preša!?

ček-ček

pre 5 godina

Znači Nolo je "namerno" izgubio od Cicibana jer čuva snagu za US, a sad će da zapne u Sinsinati tik pred taj US? Slušate vi sebe ili pričate samo da bude...jer zaboga njega niko ne može da pobedi već samo on to namerno gubi, poklanja, nije mu stalo do nebitnog turnira, čuva snagu, neće da se troši....to vi sami sebe ubedjujete i verovatno ste i poverovali...ha ha

MasterMind

pre 5 godina

Crnjak, da je ispao ranije, onda bi igrao Sinsinati. Niko ne može da igra sve turnire osim ako na vreme ispadne.
(Džoni, 13. avgust 2018 08:56)


Bojim se da nisi upravu. Šta je sa Novakom koji je nekada konstantno vezivao IW + MI, onda Madrid + Rim, pa upravo CA + Ohajo... I to sa dalekim dalekim plasmanima...

remax

pre 5 godina

I sta sad kazete Nolovci?Jel mu se sad otvorio zreb??Ili ce biti kao na Wimboldonu da negirate to?
(Grobar, 13. avgust 2018 08:27)

Kockasti, šta je uradio Čilić?

,

pre 5 godina

Samo je kod Srba, izgleda, proračunatost negativna, nešto što je sramota, nije lepo i sl. Kod drugih, naprednijih naroda je to vrlina. Biti taktičan, proračunat, proceniti svoju snagu u određenom vremenskom periodu da bi postigao najbolji rezultat je za Srbe nepojmljivo. Srbin se ne oslanja na razum nego na "srce", on ne koristi mozak u glavi nego glavom udara dok mozak ne slupa.. Žalosno!

bot na kvadrat

pre 5 godina

@Bot na kvadrat, vala jesi bot na kvadrat. Evo ja sam veliki Partizanovac i navijam za Noleta bar koliko i ti, a mozda i vise. A ti sad lupaj gluposti i dalje.
(Stockton, 13. avgust 2018 11:54)

Onda se to ne odnosi na tebe,ali opste je poznto da Partizan ima organizovanu grupu botova radi medijske propagande.

sakupljač minusa

pre 5 godina

Ako Nadal uzme Toronto preskocice Sinsinati. Da bi spreman docekao US open. Ili ce kao i Nolo ispasti u Sinsiju u prva 2,3 kola
(sakupljac minusa, 11. avgust 2018 15:56)

Evo kad sam napisao ovo. Skroz očigledno bilo

bot na kvadrat

pre 5 godina

@Bot na kvadrat

Znamo da te paranoidne, agresivne i primitivne komentare ostavljaš pod najmanje još dva nika: [link]

[link]
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (Madeleine, 13. avgust 2018 10:32)

Nisi u pravu,samo pod ovim,a inace opste je poznato da Partizan ima organizovanu grupu botova radi medijske propagande.

kimiko

pre 5 godina

Racionalna odluka. Rafa je veliki borac i na svaki mec ulazi sa istom energijom. Moze on da odigra i losije, da ga ne ide, da je van forme...ali jedno je uvek isto. Bori se za svaki poen od pocetka do kraja. Nema tu kalkulacija. Poredja flasice,izvede onaj svoj poznati ritual pre servisa i bum...krece show...
Ovde je sigurno vagao zamor i opasnost od povrede, jer uvek prilazi mecu na isti nacin. A uzeo je u obzir i godine, pa je odlucio kako je odlucio.

бт

pre 5 godina

Надам се да грешим али по играма у Торонту чини се да је Новаков "повратак" још увек у току и да су и даље могућа свакаква изненађења. Финале у Синсинатију ми у овом тренутку изгледа као и финале на Вимблдону - нестварно али могуће.

.. i ima mobilni

pre 5 godina

@flip-flop
..ja samo kažem da nema potrebe kalkulisati, Novak je već pokazao da može sa svima da se nosi i da je među najboljima, bilo da učestvuje Nadal na turniru ili ne.. Idemo Nole..

Conan

pre 5 godina

Mislim da treba biti realan i reci da ako Novak bude igrao kao na svim prethodnim turnirima na betonu, inda ce biti zaista jako tesko da dodje do finala a kamoli da osvoji. Na svim prethodnim turnirima na betonu najveci uspeh je ostvario na AUS openu a na svim ostalima je bilo 2. ili 3. kolo.
Znaci, ako ponovi igru kao protiv Cicipasa (plitke lopte koje padaju blizu ili u servis polje, odsustvo agresivnosti, spore lopte i za Novakove kriterijume los ritern, onda ovaj turnir, po mom misljenju nece osvojiti. Ali ako bude podigao nivo igre, na nekih 80 do 90% Novak v2015, onda ce i Sinsi biti njegov.

neko

pre 5 godina

Bojim se da nisi upravu. Šta je sa Novakom koji je nekada konstantno vezivao IW + MI, onda Madrid + Rim, pa upravo CA + Ohajo... I to sa dalekim dalekim plasmanima...
(MasterMind, 13. avgust 2018 09:41)

Tada nisu imali po 30+ godina

despot

pre 5 godina

I sta sad kazete Nolovci?Jel mu se sad otvorio zreb??Ili ce biti kao na Wimboldonu da negirate to?
(Grobar, 13. avgust 2018 08:27)
Jeli zivotati o cemu ti pricas. Pa koga Novak pobedi u polufinalu Vimbldona. Mene ili redom Nisikori, Nadal i onaj mali sto preslisa Federera a trenutno medju pet najboljih kako mu bi ime.

cale

pre 5 godina

Kao sto rekoh kad ispade da mi je tu nesto sumnjivo. l sad je jasno pogotovo sto je i Vajda stigao da se ide na pobedu na ovom turniru. I jedna mala prognozica rodja nece stoci do finala bice mu neko drugi protovnik

Madeleine

pre 5 godina

@Bot na kvadrat

Znamo da te paranoidne, agresivne i primitivne komentare ostavljaš pod najmanje još dva nika: https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1429921#k27914685

https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1429921#k27913833

THE FINAL CUT

pre 5 godina

A zasto je Djokovicu olaksan zreb a recimo Zverevu nije? Ispada da je Djokica kao dvanaesti igrac sveta favorit pre Zvereva koji je treci.
(Batko pamcenje mu kratko, 13. avgust 2018 10:23)
Pa i jeste veći favorit.

СЕНОВИЋ

pre 5 godina

Од како је Ђоковић поново видео свог гуруача Билмаза , може да га победи свако. Ту има нека невидљива веза, не дај боже она најгора.

Madeleine

pre 5 godina

Nisi u pravu,samo pod ovim,a inace opste je poznato da Partizan ima organizovanu grupu botova radi medijske propagande.
(bot na kvadrat, 13. avgust 2018 13:25)

Da, lepo ja kažem paranoidne...

sakupljač minusa

pre 5 godina

ovo sam predvideo još u cetvrt finalu. Ko prati komentare čitao je da sam rekao da ako osvoji, da će se povući sa Sinsinatija. I juče odmah posle finala sam napisao al mi nisu objavili komentar. Odmara da bi što spremniji dočekao US Open

Stockton

pre 5 godina

@Bot na kvadrat, vala jesi bot na kvadrat. Evo ja sam veliki Partizanovac i navijam za Noleta bar koliko i ti, a mozda i vise. A ti sad lupaj gluposti i dalje.

Rafa30

pre 5 godina

Upravo tomu sam se nadao..naravno da Rafa i njegov tim nista nisu prepustili slucaju..
Nema smisla da se Nadal trosi na brzoj podlozi Sinsija..
I ne doceka svjez Us open..
Ovako je uzeo titulu..i sad odmor..koji moze bit presudan da osvoji zadnji grand slam u godini..
Da je igrao,jako bi me iznenadilo..
A sad cekamo zrijeb us opena..

Nikodije IV

pre 5 godina

Sudeci po komentarima u tenisu su namestaljke zesce nego u Monte Karlu. Ako je to istina onda tenis i nije bas neki sport. Poker je bolji.