1. Lakse do LS nego do LE, a za to je zasluzan Terzic i sve one pobede Zvezde i ostalih klubova u poslednjih 5 godina...oh no, wait!
    (Neko iz Banata, 7. avgust 2018 17:56)

    # Link komentara

  2. Zvezda ispa od Trnave, a potom i od Olimpije. Spartak je postigao maksimum. Naravno kao i u poslednjoj deceniji u LE samo Partizan. Na zapadu ništa novo.
    (tirana 1945., 06. avgust 2018 16:20)

    Izasao novi PES?!?

    Je l' ga ima na torentima?
     (severac, 6. avgust 2018 21:01)

    # Link komentara

  3. (Sub013, 06. avgust 2018 16:07)

    Hahaha, nije baš čist sa sobom !
     (BBRS, 6. avgust 2018 19:27)

    # Link komentara

  4. Nečemo mi ni Dance proći, jer sa ovom ekipom ne bi igrali ni u trečoj SFRJ ligi.
     (Rade, 6. avgust 2018 18:29)

    # Link komentara

  5. Карте за меч у Словачкој?
    (Vladan, 6. avgust 2018 18:18)

    # Link komentara

  6. Besiktas ce nas iseci. Toliko.
     (oliverkosticoki1978@gmail.com, 6. avgust 2018 18:17)

    # Link komentara

  7. Adio, Evropo!
     (oliverkosticoki1978@gmail.com, 6. avgust 2018 18:14)

    # Link komentara

  8. @uefamafia
    Objasni mi molim te taj tvoj nick?
     (marsovac, 6. avgust 2018 17:40)

    # Link komentara

  9. Lala iz Banata@. Tacno je da bi imali sanse za dva tima u grupnoj fazi, kada bi mogli da igraju i 1. i 2. tim Zvezde. Treci Zvezdin tim moze da igra nasu ligu i bori se za titulu.
    (ortodox, 6. avgust 2018 17:38)

    # Link komentara

  10. Ovi nece da prodju dance a vec pricaju o Besiktasu. A pet bodova vec zaostaju za sampionom sveta. 
    (Staridz, 6. avgust 2018 16:38)

    25 godina posle nas ste videli ušatog...
     (bole, 6. avgust 2018 17:17)

    # Link komentara

  11. Trebali biste pisati imena klubova onako kako se ona i izvorno pišu, jer ovako dobar dio ekipa nazivate pogrešno što jako iritira. Nikad Brondbi neće biti Brendbi.
    (Paja, 6. avgust 2018 17:15)

    # Link komentara

  12. Ne pružiti otpor Dancima,ispasti sad dok je vreme,i spasiti sezonu u Super Ligi .
     (uefamafia, 6. avgust 2018 17:04)

    # Link komentara

  13. Звезди најлакше, а и најбоља је дефинитивно. Суботичанима и градаком ривалу желим ЛЕ. Нама наравно и коначно ЛШ!
     (делија нс, 6. avgust 2018 16:54)

    # Link komentara

  14. Ovi nece da prodju dance a vec pricaju o Besiktasu. A pet bodova vec zaostaju za sampionom sveta.
    (Staridz, 6. avgust 2018 16:38)

    Znaci vicesampion Evrope zaostaje 5 bodova za sampionom sveta...
    (Super liga Srbije, 6. avgust 2018 16:53)

    # Link komentara

  15. Eво ја сам Гробар али скроз је чудан наслов и текст. Ако Партизан победи иде на Бешикташ, а Звезда ако изгуби иде на...
     (Александар, 6. avgust 2018 16:52)

    # Link komentara

  16. Zvezda I'ma lakse protivnike ,nego u nosoj ligi.Ako sada ne udjete prvi put u istoriji kluba u LS ,nexnam kada cete,a cinjenica je da ste favoriti.
     (Ramones-EKV**, 6. avgust 2018 16:45)

    # Link komentara

  17. Partizan je zaradio najveći dio nacionalnog koeficijenta, a sada to ide u korist Zvezde. Ovaj sistem kvalifikacija je velika nepravda. Treba neko sa ovim da upozna ljude u UEFA. I tada im reći da ih ovi sa sjevera zovu mafijom...
    Onda ćemo vidjeti ko će igrati grupe!
     (SimonVizental, 6. avgust 2018 16:43)

    # Link komentara

  18. Ovi nece da prodju dance a vec pricaju o Besiktasu. A pet bodova vec zaostaju za sampionom sveta.
    (Staridz, 6. avgust 2018 16:38)

    # Link komentara

  19. @robert iz cacka i zvezdas: obojica ste u pravu... samo sto posmatrate sezone u kojima nije bio isti sampion drzave... uefa favorizuje sampione drzave, *ebe im se i za zvezdu i za partizan...
     (lal, 6. avgust 2018 16:37)

    # Link komentara

  20. Ocekivano je da ce CZ igrati u LE.Spartak tesko da moze vise,jer vec je cudo napravio,a nama je bolje da se casno oprostimo protiv kvalitetnijih Danaca,jer protiv Besiktasa bi mogli da udjemo ... ali u anale evropskog fudbala .Nikad slabiji Partizan,a pratim ga jos od vremena Zivkovic-MANCE-Varga.
    (Joffrey, 6. avgust 2018 16:36)

    # Link komentara

  21. Лига шампиона и Куп европских шамиона су, заправо, једно те исто УЕФА клупско такмичење које постоји од 1955. Победник тог такмичења, како год да се оно звало, од самог оснивања 1955. до данас, званични је клупски првак Европе за сезону, и то је суштина свега. Турнирски систем по групама уведен је први пут у сезони 1991/92, а Звезда је била у групи са Сампдоријом, Андрлехтом и Панатинаикосом. Назив такмичења је промењен у сезони 1992/93, али је систем такмичења остао потпуно исти као у сезони 1991/92. Како је време пролазило број група се повећавао. Дакле, прво су биле 2 групе, па од сезоне 1994/95. четири групе, а касније су додате још четири групе што је остало до данас. Осим тога, Звездин улазак у групу у сезони 1991/92. је много већи успех од Партизановог, јер је то била фаза у којој су 8 најбољих били подељени у 2 групе, а победници група су играли финале. Да је Звезда у Софији победила Сампдорију, била би прва у групи, и играла би финале поново. Једна утакмица је одлучивала, Звезда је чак и повела, тј. имала резултат који је води у финале, али је Сампдорија преокренула. Да је Партизан успео да прође групу, покушајмо то некако да замислимо, ушао би тек међу 16, тј. играо би осмину финала на пролеће. Замислите када бих ја рекао да никада нисам био у Ужицу, само зато што сам последњи пут био када се звало Титово Ужице, и мало је другачије изгледало него данас. Обично ствари током времена еволуирају, али верујем да смо довољно интелигентни да и даље можемо да их препознамо.
    (Марко, 6. avgust 2018 16:35)

    # Link komentara

  22. ono kad ne znas bilo sta pametnije da kazes pa se setis dogadjaja iz proslog milenijuma, a u stvarnosti deset godina videli Evropu nisu. Stvarno vam je pamcenje kratko i selektivno.
    (ja, 06. avgust 2018 1

    Pogledaj vecnu listu UEFA.Futbal se ne igra od 2000-te..Razne okolnosti su se desavale. Sada i vama sledi dugi post
     (Zvezdas, 6. avgust 2018 16:33)

    # Link komentara

  23. @sub013: lik troluje... lakse mi je da poverujem da navija za zvezdu i drzi djokovicev poster umesto ikone, nego da zaista misli to sto pise...
     (lal, 6. avgust 2018 16:33)

    # Link komentara

  24. @vojkec: covek napise "osrednji brondbi koji trenutno igra odlicno" i ti mu izvuces samo osrednji brondbi... nisi ti kladionicar, ti si novinar informera... :D
     (lal, 6. avgust 2018 16:31)

    # Link komentara

  25. @apsurd je kada navijaci zvezde pominju uspehe iz prethodnog milenijuma, a navijaci partizana im pricaju da imaju kratko pamcenje...
    gospodo grobari, kaze se selektivno... zarazio vas onaj antibatko...
     (lal, 6. avgust 2018 16:28)

    # Link komentara

  26. @Vracarac
    Ispade prijatelju da ste toliko mocni da namerno niste hteli da igrate neko evropsko takmičenje. Mani nas toga,a kad vec spominjes Ludogorec, imali ste i prosle godine solidan zreb, Sparta je ove godine jaca i uigranija nego prosle pa je Spartak Subotica izbacio. Krasnodar svi znamo kako ste prosli..I mozes reci sta hoces za igru Partizana ali Partizan ima isti skor kao i zvezda u Evropi, 3 pobede i 1 remi.
     (Bane, 6. avgust 2018 16:27)

    # Link komentara

  27. Sumnjam da biste protiv Bordoa u gostima minut pred isteka vremena imali pozitivan rezultat i da ne nabrajam dalje. Taj Kairat sa 6 Brazilaca ne biste ni vi prošli, a koliko je kazahstanski fudbal loš govori o učešću Astane u LŠ. Mišljenja sam da je lakši put za Evropu prvaku države nego drugom timu i pri tome ostajem i sada kada je Zvezda dve utakmice od Evrope. Imala je Zvezda svoje blamove, a imali ste vala i vi svoje Šamroke i slične. Malo manje da likujemo tuđem neuspehu, možda nam svima bude malo bolje.
    (Vračarac, 6. avgust 2018 16:08)
    Taj Bordo se pominje stalno kao neki podvig, a to je samotakva blamaza, tu je Zvezda ispala tako sto je primila 2 gola sa igracem vise...
    (dika, 6. avgust 2018 16:25)

    # Link komentara

  28. Zvezda ispa od Trnave, a potom i od Olimpije. Spartak je postigao maksimum. Naravno kao i u poslednjoj deceniji u LE samo Partizan. Na zapadu ništa novo.
    (tirana 1945., 6. avgust 2018 16:20)

    # Link komentara

  29. Mene samo zana ko je i kako zamislio da jalovi Partizan negde prodje?
     (Josarian, 6. avgust 2018 16:12)

    # Link komentara

  30. Zvezda dvadeset godina,nije igrala u Evropi(jeste ispadala je u pred_kola.)Ali znamo kakvom kratko pamcenje imaju njeni navijaci. 
    (Ramones-EKV**, 04. avgust 2018)

      Znas ti prijatelju, onaj vic o lopovima koji su opljackali muzeje CZ i Partizana.. Iz Zvezdinog muzeja ukrali; usati pehar, pehar svetskog sampiona..a iz Partizanovog, usisivac i toster..
    (-32, 06. avgust 2018 14:50)

    ono kad ne znas bilo sta pametnije da kazes pa se setis dogadjaja iz proslog milenijuma, a u stvarnosti deset godina videli Evropu nisu. Stvarno vam je pamcenje kratko i selektivno.
     (ja, 6. avgust 2018 16:08)

    # Link komentara

  31. Imamo sansu za dva tima u LS, tako je.. Da je tvoja zvezda skupljala bodove i da nije ispadala u sezoni kupanja od evropskih velesila, dok je Partizan bio redovan učesnik grupne faze nekog Evropskog takmičenja, odavno bi imali dva predstavnika u LS ili bar ne bi kretali od prvog kola kvalifikacija. Gledaj ti za Slovake kako cete proci, a za Partizan ne brini jer prolazi Dance sigurno.
    (Bane, 06. avgust 2018 15:39)

    Ne znam na osnovu čega možeš biti toliko siguran da prolazite Dance. Ako ih ne prođete ili ako ih pak prođete nekim čudom, pa ispadnete u sledećem kolu, možda će ti biti jasno zašto Zvezda nije skupljala bodove. Dok su vas Tole i država gurali do titule i lakšeg puta do Evrope, Zvezda je prolazila kroz ovo kroz šta vi prolazite u kvalifikacijama. Izgubili smo od istog tog Ludogoreca koji je vas nedavno izbacio. Sumnjam da biste protiv Bordoa u gostima minut pred isteka vremena imali pozitivan rezultat i da ne nabrajam dalje. Taj Kairat sa 6 Brazilaca ne biste ni vi prošli, a koliko je kazahstanski fudbal loš govori o učešću Astane u LŠ. Mišljenja sam da je lakši put za Evropu prvaku države nego drugom timu i pri tome ostajem i sada kada je Zvezda dve utakmice od Evrope. Imala je Zvezda svoje blamove, a imali ste vala i vi svoje Šamroke i slične. Malo manje da likujemo tuđem neuspehu, možda nam svima bude malo bolje.
     (Vračarac, 6. avgust 2018 16:08)

    # Link komentara

  32. Spartak ima za protivnika osrednji Brondbi koji trenutno igra odlicno. I bice im jako tesko. Partizan kako trenutno igra mucice muku sa Dancima, a tek protiv Besiktasa sanse su mu realno male. Zvezda zahvaljujuci dobroj igri je u najboljem polozaju, mozda su blagi favoriti protik trnave, dok protiv Salcburga bice tesko ali sanse bi imali i te kako. Kako god, neka prodju svi, tesko, ali zasto da ne...
    (dalibor)

    "Osrednji Brondbi" koji je kidao tokom pripremnih utakmica,koji od 4 odigrana kola u danskom prvenstvu ima tri pobede i jednu neresenu i gol razliku 7-2 i koji je uzgred samleo partizanovog protivnika u proslom kolu Nordsdjeland sa 2-0 a mogao je bez problema dati jos 2-3 gola.Spartak nema sta tu da trazi.Razlika je kao nebo i zemlja.Partizan takodje nema sanse,verovatno ce izgubiti prvu tekmu u gostima i ako bude postigao gol da se nada necem u revansu.Jedino se za zvezdu moze reci da je blagi favorit posto spartak igra toplo hladno i realno ima slabiji tim od zvezde.Ovo je cisto komentar iz ugla jednog kladionicara...
    (vojkec, 6. avgust 2018 16:07)

    # Link komentara

  33. Daj bre ovaj zreb je cista namestaljka, Zvezda za rivale dobija Spartakse, Suduve, Salzburg a Partizan Nordsjeland, Besiktas. Jaoo Deki Stankovicu ko ti dade mesto potpredsednika Uefa?
    (Batko pamcenje mu kratko, 06. avgust 2018 13:56 )

    Ahahahaha jel realno sta ja citam hahahahaha auuuuu, nisam siguran ni koliko je smesno ali tesko je izdrzati... Blejim malopre sa drugom grobarom i upravo mu pokazujem tvoj komentar da ga zezam koliko vam nije dobro, u vasu odbranu je prokomentarisao da si neko dete sigurno jer sta covek da kaze drugo na ovo. Kopiram ovaj tvoj komentar da pokazujem grobarima i zezam ih, hvala ti, vrh, samo nastavi :)
    (Sub013, 6. avgust 2018 16:07)

    # Link komentara

  34. Igraci Partizana u fazonu, samo kad nije opasni Radnik iz Surdulice ili neugodna Mladost iz Lucana! Ove ostale cemo lako...
    (Realnost, 06. avgust 2018 14:53)

    pa kad nisu nase filijale, nego vase..ali dobro. Bitno je da vi cepate Surdulicu, a to sto ste deset godina zavrsavali kvalifikacije u sezoni kupanja, to nikom nista. Velesila od kluba, idi baci pogled na UEFA rang listu, da vidis ko je proteklih deset godina i vise sakupljao bodove za Srbiju.
     (..., 6. avgust 2018 16:06)

    # Link komentara

  35. Nije spansko, vec italijansko.. i zove se Bari ..
    (-32, 06. avgust 2018 14:56)

    samo se ti drzi Barija i opet ce proci deset godina dok udjete u LE. Poznati ste kao Notingem Forest, zivite u proslosti...
     (..., 6. avgust 2018 16:03)

    # Link komentara

  36. Dobro je sigurno prolazimo posto vidim da se u prvenstvu cuvamo za evropske bitke.
     (Najbolji je opancarev lepak, 6. avgust 2018 16:02)

    # Link komentara

  37. Ne kapiram zasto se prica ako Zvezda ispadne iz kvalifikacija za ligu sampiona, pa joj onda nudite potencijalne protivnike! Grobari., Zvezda ide u ligu sampiona, svidjalo vam se ili ne!!!!
    (Zvezda, 6. avgust 2018 15:59)

    # Link komentara

  38. Kolko propao fudbal kad ce ekipa iz Srbije da igra LS. Sad ce ego da raste kako fudbal u Srbiji dobar, a ono beton liga, utakmice na poljanama kraj kukuraca, strasno.
    (nidza, 6. avgust 2018 15:58)

    # Link komentara

  39. Besiktas nema veze i realno Partizan ima sanse da odigra egal mec.Taliska im je bio pola tima i otiso Tosun im otiso jos januara Fabri u Fulam Vida ide u premier ligu Negredo u Spaniju a nikog nisu doveli!
    (Milito, 6. avgust 2018 15:56)

    # Link komentara

  40. Ljudi se ovde sprdaju sa igrom Partizana, s pravom jel od ovog ne moze gore, ali istovremeno potcenjuju potencijalni uticaj Bate Mirkovica na psiholoskom planu. Kod Bate nece biti padavicanja, provlacenja, simuliranja, zabusavanja, fizicka sprema ce biti 200%, a mozda i takticki bude OK s obzirom da je igrao u velikim klubovima, bio treniran od velikih trenera... Psiholoski momenat je uvek u Partizanu bio onaj tas na vagi koji je prelamao da li ce biti pozitivno ili negativno... Mirkovic tu moze samo pozitivno da donese ekipi, setimo se samo Mateusa koji je B tim Partizana (jer je sve sto vredi bilo prodato na leto) uveo u LS, i gde se nismo brukali samo zato jer se nismo plasili da se pametno, organizovano, i hladne glave takmicimo sa mnogostruko skupljim timovima... Videcemo, nista se unapred ne zna...
    (Sava Tiho Tece..., 6. avgust 2018 15:53)

    # Link komentara

  41. Sta se pale bre ovi zvezdasi???Pa da je ostao stari sistem zreba, i za vas bi bilo neko evropsko takmicenje san... Partizan ima bolji koeficijent od vas, a moguci rival je Besiktas, dok vi u slucaju da ispadnete od Trnave igrate recimo sa Helsinkijem koji ima slabiji koecicijent od Partizana npr... Treba da bude otvoreni zreb, a ne ovakva sprdnja od zreba...
    (Robert iz Čačka, 06. avgust 2018 15:05)

    Eto sada kriv zreb
    Ajde ti nama objasni kada ste vi imali tezak zreb
    Da li treba da ti navodim ekipe sa kojima ste se sastajali.Zali se UEFA sto se tice na ina zrebanja
     (Zvezdas, 6. avgust 2018 15:52)

    # Link komentara

  42. Koji Besiktas kad ni Nordsjiland necemo proci!
     (ivan grozni, 6. avgust 2018 15:50)

    # Link komentara

  43. @Lala iz Banata 
    Imamo sansu za dva tima u LS, tako je.. Da je tvoja zvezda skupljala bodove i da nije ispadala u sezoni kupanja od evropskih velesila, dok je Partizan bio redovan učesnik grupne faze nekog Evropskog takmičenja, odavno bi imali dva predstavnika u LS ili bar ne bi kretali od prvog kola kvalifikacija. Gledaj ti za Slovake kako cete proci, a za Partizan ne brini jer prolazi Dance sigurno.
    (Bane, 06. avgust 2018 15:39)

    Zvezda nije ucestvovala zbog mesetarenja u klubu oko igraca.Kada je to.postavljeno kako treba rezultat je ocigledan.To sto ce Partizan da prodje dance to je tvoja zelja.Sa kojim igracima i sa kojom igrom.Mozda danci napune gace od 5 hiljada "vatrenih" grobara. Jedva ste prosli sestoplasirani tim iz Litvanije, protiv velikana iz Lucana polovican uspeh. u Vranju sa igracen vise
     (NY, 6. avgust 2018 15:49)

    # Link komentara

  44. Nije Bestiktas siguran protiv Laska.
     (qwert, 6. avgust 2018 15:47)

    # Link komentara

  45. Spartak ima za protivnika osrednji Brondbi koji trenutno igra odlicno. I bice im jako tesko. Partizan kako trenutno igra mucice muku sa Dancima, a tek protiv Besiktasa sanse su mu realno male. Zvezda zahvaljujuci dobroj igri je u najboljem polozaju, mozda su blagi favoriti protik trnave, dok protiv Salcburga bice tesko ali sanse bi imali i te kako. Kako god, neka prodju svi, tesko, ali zasto da ne...
     (dalibor, 6. avgust 2018 15:44)

    # Link komentara

  46. Za razliku od drugih, ja cu da budem objektivan, a ne da komentarisem na osnovu navijacke opredijeljenosti....

    Partizan ove sezone ima katastrofalan tim, tako da nema potrebe gledat ko je sledece kolo i na koga ide, jer plej of gledati nece, Spartak necu da komentarisem, ovo im je istorijski uspjeh i to je to, a sto se tice Zvezde sam ostanak Milojevica na klupu i ove sezone je znacilo da je `klub i rezultati` na prvom mjestu i plus se otvorio zreb itekako, dovedena su dobra pojacanja, bez obzira sto je tek pocelo da se igra, vec pokazuju da igraju solidno, mogu mislit za mjesec dana kad se ekipa uigra... Uglavnom mislim da ce Zvezda da prodje ovo kolo i da ce eto imati siguran upad u LE, sto je po meni sasvim dovoljno, e sad ako bude srece i LS nije nemoguca, tamo su bolje pare, al sa druge strane tesko da bi se mogli nosit sa bilo kojim klubom u LS, u LE su slabije pare u pitanju ali mogu da igraju i da prodju u proljecni dio, sve u svemu, obije opcije su odlicne, bolje nego ostati samo na domacem prvenstvu, logicno ... Sto se tice JSL Zvezda osvaja 100 % prvenstvo, a KUP to se nikad ne zna, jedna tekma/ispadanje, nije ni bitno.... Pozdrav...
    (Piksel, 6. avgust 2018 15:43)

    # Link komentara

  47. @Lala iz Banata
    Imamo sansu za dva tima u LS, tako je.. Da je tvoja zvezda skupljala bodove i da nije ispadala u sezoni kupanja od evropskih velesila, dok je Partizan bio redovan učesnik grupne faze nekog Evropskog takmičenja, odavno bi imali dva predstavnika u LS ili bar ne bi kretali od prvog kola kvalifikacija. Gledaj ti za Slovake kako cete proci, a za Partizan ne brini jer prolazi Dance sigurno.
     (Bane, 6. avgust 2018 15:39)

    # Link komentara

  48. Ja sam Grobar I jasno je da Zvezda prolazi lagano a Partizan I Spartak ispadaju naglavacke jer veze nemaju realno !
     (Alibunar siti, 6. avgust 2018 15:33)

    # Link komentara

  49. Partizan ima veće šanse da izbaci Bešiktaša,nego da osvoji prvenstvo...
     (Dzontra Volta, 6. avgust 2018 15:32)

    # Link komentara

  50. Ovdje je vec nacrtan otkaz Batici Mirkovicu, Partizan nema sanse da udje u LE, a u titulu su vec izgubili u domacem prvenstvu. Ne znam sto mu je ovo trebalo uopste, napustio je odlican posao sa Tumbakovicem u reprezentaciji CG.
    (Moshka, 6. avgust 2018 15:27)

    # Link komentara

  51. Nisu mi jasni ljudi koji prate sa kim ce partizan igrati u po lad realno nece ni stici dotle.Nema sanse da prodju dance jer ne da su losi,nego su ocajni.O besiktasu necu ni da pricam.
     (marsovac, 6. avgust 2018 15:25)

    # Link komentara

  52. Ti ili si rodjen 2013 ili imas amneziju..
     (kez, 6. avgust 2018 15:22)

    # Link komentara

  53. Juce Vucic,SNS,SPS,DS,DSS,MJHGF i ko sve nije kriv za vas remi sa onima iz Mladosti.Danas vam je kriv Dejan Stankovic za izvucenog protivnika Besiktas ako prodjete Dance a ti je veliko pitanje AKO prodjete Dance.Ko ce biti kriv kada budete ispali iz lige.Grobari sa vama uvek neka komedija.HA HA HA
    (Pera Detlic, 6. avgust 2018 15:14)

    # Link komentara

  54. Daj bre ovaj zreb je cista namestaljka, Zvezda za rivale dobija Spartakse, Suduve, Salzburg a Partizan Nordsjeland, Besiktas. Jaoo Deki Stankovicu ko ti dade mesto potpredsednika Uefa? 
    (Batko pamcenje mu kratko, 06. avgust 2018 13:56 )

    А прошле сезоне ноје био намештен, када нам запала Спарта па Краснодар?
    Гледајте бре да се консулидујете и да изгурате и данце и турке. Са жалопојкама нећете далеко стићи.
    Имамо шансу за два тима у ЛШ ако наставимп да скупљамо бодове.
    Још кад би Спартак поновио подвиг из другог кола...
     (Лала из Баната, 6. avgust 2018 15:08)

    # Link komentara

  55. Bilo bi odlicno, ako bi Partizan dosao u situaciju da protiv Besiktasa odlucuje....cini se ipak da je Nordsijeland
    u ovom trenutku planina
     (boris, 6. avgust 2018 15:05)

    # Link komentara

  56. Sta se pale bre ovi zvezdasi???Pa da je ostao stari sistem zreba, i za vas bi bilo neko evropsko takmicenje san... Partizan ima bolji koeficijent od vas, a moguci rival je Besiktas, dok vi u slucaju da ispadnete od Trnave igrate recimo sa Helsinkijem koji ima slabiji koecicijent od Partizana npr... Treba da bude otvoreni zreb, a ne ovakva sprdnja od zreba...
     (Robert iz Čačka, 6. avgust 2018 15:05)

    # Link komentara

  57. Sustina ovakvog nacina bodovanja i zrebanja je da prvaci drzava,mislim na one "manje" i finansijske slabije timove kad vec nemaju direktan plasman u neko od dva najjaca takmicenja LS ili LE da se kroz nesto laksi zreb plasiraju i samim tim i oni zakace deo kolaca i tako napreduju sto je po meni nesto najbolje sto je moglo da se desi evropskom fudbalu jer dokle vise da ucestvuju direktno po 7,8 timova iz jedne lige npr Engleske koji jedino sto imaju je novac i jaku ligu a rezultate nigde i time automatski budu nagradjeni ucestvovanjem u LE a neki drugi timovi prvaci svojih zemalja mogu samo da sanjaju Ligu Evrope a Ligu Sampiona mogu da gledaju samo na tv-u! Zato sada uslovno manji neka sami izmedju sebe odlucuju o svojoj sudbini a ovi lovatori neka se malo pobiju izmedju sebe pa ko bude bolji neka igra sa rezervnim timom LE jer vazda tako rade i to je jos jedan razlog zasto je uveden ovakav sistem kvalifikacija.
     (Dacha, 6. avgust 2018 15:05)

    # Link komentara

  58. Sanse da zvezda prodje Spartak su 75% da prodje Salzburg 35 % a da prodje olimpiju ili Helsinki 90%. Sanse da Spartak prodje brondbi 15 % a da prodje genk 5%. Sanse da partizan prodje nordsjeland 55% a da prodje besiktas 3%. Realna situacija
    (KG, 6. avgust 2018 15:02)

    # Link komentara

  59. Partizan ima najveći koeficijent i najbolje je plasiran srpski fudbalski klub a dobio je najtežeg protivnika.
    (kabal, 06. avgust 2018 14:42)

    Druze, nauci pravila zreba. imas timove koji su povlasceni i oni koji nisu.Vi u 4 kolu niste povlasceni, i normalno je da dobijete jaceg.Godinama ste dobijali najslabije ekipe iz povlascene grupe.Sta se sad zalis??A svakako vama je svejedno, kako igratr, ni Surdulicu ne mozete dobiti, da ne pricamo dalje.
     (Dare, 6. avgust 2018 15:02)

    # Link komentara

  60. Ne bi bilo lose da i vi udjete nekad u tu ligu sampiona, cisto da vidite kako je. Nikada niste bili, cisto za promenu ;)
    (komsijeeee, 05. avgust 2018 02:22) Posteno od tebe..i mi vama zelimo da jednog dana udjete u kosarkasku EL , koju nikada niste igrali.. Nece to skoro biti,ali nada nikad ne umire..
     (-32, 6. avgust 2018 15:02)

    # Link komentara

  61. Partizan dobio najjaceg moguceg ptotivnika i tesko da moze dalje ...
     (Na zalost, 6. avgust 2018 15:00)

    # Link komentara

  62. @Nije istina da Zvezda nije bila u grupnoj fazi LS, treba napisati u tekstu i ne širiti dezinformacije. Evo izvoda sa sajta UEFA:CHAMPIONS LEAGUE 91/92Group Stage Sampdoria, RSC Anderlecht, Panathinaikos, FC RED STAR
    (Jovica Petkovic, 06. avgust 2018 14:25)

    Neverovatno kako jedna grupa RSB botova ovih dana pokusava da prepravi istoriju! Ali dzaba, mozete lagati hiljadu puta, ali istina je da nikada niste igrali i ako bog da, nikada i necete!!!!
     (navijac, 6. avgust 2018 15:00)

    # Link komentara

  63. Nije istina da Zvezda nije bila u grupnoj fazi LS, treba napisati u tekstu i ne širiti dezinformacije. Evo izvoda sa sajta UEFA:CHAMPIONS LEAGUE 91/92Group Stage Sampdoria, RSC Anderlecht, Panathinaikos, FC RED STAR
    (Jovica Petkovic, 06. avgust 2018 14:25)

    Liga Šampiona počinje od sezone 92/93 da si ti meni živ i zdrav. Ta sezona koju ti pominješ je bila poslednja po starom formatu takmičenja. Tako da nemoj da širi dezinformacije.
     (kabal, 6. avgust 2018 14:58)

    # Link komentara

  64. E ovako! Daj boze da svi nasi klubovi prodju pa makar i na penale!!!!!!!!!
     (kloki, 6. avgust 2018 14:58)

    # Link komentara

  65. Čemu se nada ekipa koja ne može da pobedi Surdulicu, Mladost i Trakai?
     (Ujka Žitko, 6. avgust 2018 14:58)

    # Link komentara

  66. Besiktas je dosta slabiji nego prošle sezone, i da je Partizan bar malo ozbiljniji imali mi neke sanse, ovako u ovom rasulu sanse su male i za ove Dance. Vidim sad neki kukaju kao zvezda ima lak zreb,laksi put do lp, pa Besiktas vredi 70 miliona, a Red bul preko 100,ja ne vidim tu neku vrstu prednosti,osim sto je Zvezda realno za klasu jaci tim od Partizana.U svakom slučaju puno sreće zelim svim nasim klubovima iako ce biti puno tesko Partizanu i Spartaku, a bogami i Zvezdi u ls.
     (SUPERMAN, 6. avgust 2018 14:58)

    # Link komentara

  67. Putuj,Evropo....
    (Zoks, 6. avgust 2018 14:57)

    # Link komentara

  68. Pošto ostrvo znamo kao Seland (ili Sjeland; u našoj transkripciji nikad nije bilo Šeland), onda naziv kluba (Nordsjelland - Severni Seland u prevodu) nikako ne može biti Neršeland. Transkripcija ne sme da bude puka imitacija originalnog izgovora, već prilagođavanje jeziku na koji se transkribuje. Manite se onih koji tamo žive pa misle da mi treba da pišemo onako kako oni izgovaraju. A ako je već tako, onda hajde da pišemo i izgovaramo Pari, Maskva itd.
    (benisio, 6. avgust 2018 14:57)

    # Link komentara

  69. Partizan ide dalje, prolazi Dance. Zvezda ispada od Trnave i počinje raspad sistema. LŠ je za Zvezdu špansko selo.
    (novica, 04. avgust 2018 20:52 ) Nije spansko, vec italijansko.. i zove se Bari ..
     (-32, 6. avgust 2018 14:56)

    # Link komentara

  70. Besiktas... Ispadamo lagano
     (jocika, 6. avgust 2018 14:56)

    # Link komentara

  71. (hronicar, 4. avgust 2018 16:38), i ti ne znaš da imaš problem, pa nikom ništa.
    (Deki, 6. avgust 2018 14:55)

    # Link komentara

  72. LASK odlican zreb
    (keepwalking72, 6. avgust 2018 14:53)

    # Link komentara

  73. Kakav Besiktas, nece ga ni videti. Ispadaju od Danaca naglavacke.
     (Baxuz, 6. avgust 2018 14:53)

    # Link komentara

  74. Igraci Partizana u fazonu, samo kad nije opasni Radnik iz Surdulice ili neugodna Mladost iz Lucana! Ove ostale cemo lako...
    (Realnost, 6. avgust 2018 14:53)

    # Link komentara

  75. Koliko sam cuo Vida i Negredo odlaze iz kluba a golman Fabri im je vec otisao u Fulam imaju velike probleme i Partizan ceka svoju sandu.
    (Ixa91, 6. avgust 2018 14:52)

    # Link komentara

  76. Sta ste se uplasili odkad se Srbin turcina boji pa mi ih vazda dobijamo u svim sportovima dobicemo i ovaj nabedjeni Besiktas prosle godine nikakav fudbal igrali nisu!
    (Stojadin, 6. avgust 2018 14:51)

    # Link komentara

  77. Zvezda dvadeset godina,nije igrala u Evropi(jeste ispadala je u pred_kola.)Ali znamo kakvom kratko pamcenje imaju njeni navijaci.
    (Ramones-EKV**, 04. avgust 2018  Znas ti prijatelju, onaj vic o lopovima koji su opljackali muzeje CZ i Partizana.. Iz Zvezdinog muzeja ukrali; usati pehar, pehar svetskog sampiona..a iz Partizanovog, usisivac i toster..
     (-32, 6. avgust 2018 14:50)

    # Link komentara

  78. Са тренутном игром Партизан не може проћи данце.Ђукић је морао отићи али он очигледно није био једини кривац.Шта је са спортским директором , шта је са управом ? Продају клице јер клубу требају паре, а до јуче су се хвалили како финансијски добро стоје.Илиев незна да доведе правог играча.Док нас они воде ми ни садашњост ни будућности немамо.
     (BJ, 6. avgust 2018 14:50)

    # Link komentara

  79. Sve se radi da manji timovi vise ne vide evropu ukljucujuci Zvezdu i Partizan
    (Petar mecen, 6. avgust 2018 14:48)

    # Link komentara

  80. Grobari mogu da se raduju zrebu.
     (bastensko crevo crne boje (moje sve), 6. avgust 2018 14:48)

    # Link komentara

  81. Dinamo - osvajac kupa velesajamskih gradova ...1967 ... cisto zbog komentatora koji nisu upuceni..
    (hrvatska, 06. avgust 2018 14:23)

    Takmičenje koje nije bilo pod ingerencijom UEFE. Idi sada i pogledaj uspehe Zvezde.
     (d, 6. avgust 2018 14:44)

    # Link komentara

  82. Partizan ima najvecu sansu da prodje u grupni deo.
    (cesarica, 06. avgust 2018 14:26)

    Jeste da.
     (d, 6. avgust 2018 14:43)

    # Link komentara

  83. Spartak bolje prosao a prvi puta igra Evropu u zadnjih 5g. Malo je nerazumno to bodovanje.
     (Kantona, 6. avgust 2018 14:42)

    # Link komentara

  84. Partizan ima najveći koeficijent i najbolje je plasiran srpski fudbalski klub a dobio je najtežeg protivnika.
     (kabal, 6. avgust 2018 14:42)

    # Link komentara

  85. Kakvi su bili moguci rivali Spartak i nije lose prosao. Realno imaju sansu ako prodju Brondbi. Genk je umeo da ispada od slabije rangiranih (pre dve sezone na penale prosao podgoricku Buducnost), iako ce i oni biti eventualni favoriti nad Suboticanima. Ipak, Sparta iz Praga je vece ime i od Brondbija i od Genka!

    Samo hrabro i srecno Spartak!
    (dejan, 6. avgust 2018 14:40)

    # Link komentara

  86. @hrvatska..ono jest, i steaua je bila pre zvezde prvak evrope, ali onda su se presaldumili u federaciji i NIKAD VIŠE niko iz 'malih' liga neće biti, ende, stotine miliona evra su u pitanju i delice ih 5torka, kraj priče
     (braske, 6. avgust 2018 14:39)

    # Link komentara

  87. Zvezda ima najbolju šansu za LŠ još od Dinamo Kijeva... Spartak bi lakše izašao na Kraj sa Belgijancima nego sa Brondbijem, ali uz malo sreće mogu da se provuku bar do PO, jako bi mi bilo drago... 'Ajde bre grobari, konsolidujte se, ovi Danci moraju da se prođu, pa sa Turcima na "nož" i muški, kao Zvezda sa Krasondarom
    (beogradski, 6. avgust 2018 14:39)

    # Link komentara

  88. @Ako kojim slučajem prođemo norvežane,Bešiktaš će nas oduvati.
    Pozz sa zapada
    (ujka sa Fontane, 6. avgust 2018 14:09)

    Auuuu,ujače. Pa ti ne znaš ni protiv koga igrate.
    (Strela, 6. avgust 2018 14:35)

    # Link komentara

  89. Valjda Nordelisijand na Besiktas,nee mogu oni ni dance proci
     (tip, 6. avgust 2018 14:35)

    # Link komentara

  90. ko hoce u evropu mora da grize, tacno je da ima laksih i tezih ali nema nepobedivih
     (braske, 6. avgust 2018 14:34)

    # Link komentara

  91. Vecu sansu ima Spartak nego Partizan. Realno bi bilo tuga da ovakav Partizan udje u grupe. Bila bi samo blamaza. Zvezda u sustini dobro prosla. Ali treba prvo proci Slovake koje ne smeju nikako potcenjivati. Onda verovatno na Salcburg gde su sanse pola pola.
     (maki, 6. avgust 2018 14:34)

    # Link komentara

  92. zvezda ove sezone ulazi u ligu sampiona jer tamo pripada.
    @arhitekta

    hahaha tamo pripada haha. Pa ubise se od lige sampiona. Joj pantetce jesi vickast. Ali ok net sve trpi.
     (Djalma, 6. avgust 2018 14:33)

    # Link komentara

  93. I Eddy Grant je zaplakao na ovaj zreb.Napred Partizan,vrelog srca i hladne glave,uz podrsku navijaca,mozete do grupne faze.Napred Partizan!
     (Rade, 6. avgust 2018 14:31)

    # Link komentara

  94. Nevolja nikada ne ide sama.
    Partizan, em se gasi, em idu na protivnike koji ce da im zabodu kolac.
    Umesto da gledamo fudbal, citacemo izjave kompetentne uprave, u nastavcima.
    (doktor, 6. avgust 2018 14:29)

    # Link komentara

  95. Ništa mi nije jasno...Svi imali žreb i umesto da gledaju sebe partizanovci komentarišu Zvedine protivnike više nego što gledaju svoje...E zato Vam tako i ide
    ...Gledajte bre ljudi svoju igru i trudite se da pobedite...Šta imate od toga sa kim igra Zvezda?
    Svako za sebe igra a na kraju ćemo videti ko je bolji!
    Moja Zvezda gleda samo sebe i to jedini i ispravan stav ostalo neću da komentarišem jer mi niste zanimljivi.
    Pozdrav Zvezdašima a za ostalo će se pobrinuti fudbaleri na terenu.
    Napred Zvezdo
     (dux, 6. avgust 2018 14:29)

    # Link komentara

  96. @zašto panter nema mozak

    jel rodilo u železniku?
    (BOTaničar, 6. avgust 2018 14:28)

    # Link komentara

  97. a hoce li nas mediji unistiti od hvalospeva kao da je prvi put iko ikad usao u l.s. i da ne postoji nijedan drugi sem njih ako zvezdana udje u l.s.? treba preziveti saznanje da zivimo u groteskno licemernoj zemlji sa narodom koji bi vecinom majku rodjenu prodao ako moze komsiji samo da "crkne krava". fujj
     (Tor, 6. avgust 2018 14:27)

    # Link komentara

  98. Partizan ima najvecu sansu da prodje u grupni deo.
     (cesarica, 6. avgust 2018 14:26)

    # Link komentara

  99. Nemoguce je uci u LE
    (Petar mecen, 6. avgust 2018 14:26)

    # Link komentara

  100. Taman da im vratimo za Lazovica i onu precku...
     (Stevana Supanca, 6. avgust 2018 14:25)

    # Link komentara

  101. Nije istina da Zvezda nije bila u grupnoj fazi LS, treba napisati u tekstu i ne širiti dezinformacije. Evo izvoda sa sajta UEFA:CHAMPIONS LEAGUE 91/92Group Stage Sampdoria, RSC Anderlecht, Panathinaikos, FC RED STAR
    (Jovica Petkovic, 6. avgust 2018 14:25)

    # Link komentara

  102. Dinamo - osvajac kupa velesajamskih gradova ...1967 ... cisto zbog komentatora koji nisu upuceni..
     (hrvatska, 6. avgust 2018 14:23)

    # Link komentara

  103. Daj bre ovaj zreb je cista namestaljka, Zvezda za rivale dobija Spartakse, Suduve, Salzburg a Partizan Nordsjeland, Besiktas. Jaoo Deki Stankovicu ko ti dade mesto potpredsednika Uefa?
    (Batko pamcenje mu kratko, 06. avgust 2018 13:56
    Hahahahaha... Čekaj prijatelju, sad' je Deki Stanković krivac? Mora da je stavio topliju kuglicu sa imenom Bešiktaša. Nego, misliš li ti pobratime da možete proći Dance? Sumnjam, al' neka vam je bog u pomoći.
     (Volej, bajo moj, 6. avgust 2018 14:22)

    # Link komentara

  104. bas se besiktasu otvorio zreb, ko Zvezdi sa trnavom.
     (crni_redstar, 6. avgust 2018 14:22)

    # Link komentara

  105. Fudbalski to je blam, Sevojno 1:2
    (turski konjanici iz Zeleznika, 04. avgust 2018 21:44)
    A kad je vas Zeleznik razmontirao sa dva igraca manje 1:4 u kupu na sred pasnjaka to nije bio blam, zar ne?!
     (Pedja, 6. avgust 2018 14:22)

    # Link komentara

  106. totalno nebitan zreb za partizan,nece proci ni Nordsjaland.
    (Brufen, 6. avgust 2018 14:19)

    # Link komentara

  107. Liga šampiona je od sezone 1992/93. Ne brukaj se
    (xxx, 06. avgust 2018 11:13)brukanje mu je u opisu posla...
    (Zigzag, 6. avgust 2018 14:19)

    # Link komentara

  108. Ko da nam ih dovede? Vucic, kao Zvezdi? Sad ce da zamoli Gasprom da da makar milion Partizanu...
    (Ma da, 06. avgust 2018 14:00)

    Gasprom je ozbiljna firma, neće da kalja ime sa lažnim institucijama koji usput nemaju ni svoj stadion.
     (bobo mk, 6. avgust 2018 14:18)

    # Link komentara

  109. Sa nekog relativno neutralnog gledišta:

    Ekipa sa Žiletom i Abubakarom izgleda kao Real u poređenju na trenutno stanje Partizana. Nordjeland je apsolutno premostiv i verujem u Batu Mirkovića ali sa Bešiktašom bi se mučile mnogo bolje ekipe. Ovako nema šta da tražimo, a možda je i bolje ako ispadnemo da uprava ode. Ona titula je isključivo plod Leonarda, Nikolića i nikad gore Zvezde (uz dužno poštovanje). Uprava nije ništa radila.

    Spartak je odlično prošao, Gent je već duže vreme jako nekreativna ekipa čiji je stil sličan Subotičanima. Čak i Brondbi i Leh Poznanj nisu bauk i sa tvrdom odbranom + dobrim golmanom Perićem je moguć prolaz. Samo pod uslovom da su svi zdravi (koliko sam video, Ćalasan je povređen?)
    Pozdrav za Vladu Gaćinovića -
    velikog stratega koji je od raspale ekipe napravio respektabilnog evropskog protivnika i protiv Sparte. Kako bi im sad legao Đole Jovanović umesto što čuburi u Partizanu gde mu ne daju pravu ulogu.

    Zvezdi je zagarantovana LE, i da ispadnu od Trnave (čisto sumnjam) imaju atraktivan i lak par Olimpija-Helsinki. Salcburgu ne pokazivati nimalo respekta u sportskom smislu. Ljudi su prošle godine svi mislili da će lako protiv njih pa su stigli do polufinala. Ako Milojević agresivno počne od početka kući, ima šanse. Svaki drugi pristup i sledi rezultatski debakl jer se radi o vrlo dobroj ekipi.

    srećno svima našima, NIJE nemoguće da imamo tri predstavnika!

    P.S dobro je da nije bio Dinamo, Zvezdi bi sledila kazna od 15+godina minimum
    (marerakarera, 6. avgust 2018 14:18)

    # Link komentara

  110. @Slaba mi je BEŠIKA od ovoga!Zato što sam RADNIK koji je ostao bez MLADOSTI!
    (TheBeard, 06. avgust 2018 13:57)

    Ajd priznaj da ti je neko pomogao da to smisliš.
     (kl, 6. avgust 2018 14:16)

    # Link komentara

  111. Koja je to logika da Partizan kao najbolje rangiran klub iz Srbije dobije u cetvrtoj rundi tako teske protivnike? A Zvezda dobija neke liliputance ponovo.
    (Batko pamcenje mu kratko, 06. avgust 2018 11:36) Logika koju mi vama pokušavamo da objasnimo 10 godina da je teže ući u LE iz kvalifikacija za LE nego iz kvalifikacija za LŠ. Stiglo je otrežnjenje, sad znate šta vas čeka u godinama koje slede.
    (Plačizan, 6. avgust 2018 14:16)

    # Link komentara

  112. Znači, krah...
     (salence, 6. avgust 2018 14:15)

    # Link komentara

  113. Znao sam da cemo dobiti nekog teskog protivnika, mislio sam da ce biti Sevilja kad ono ipak Besiktas.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Batko pamcenje mu kratko, 6. avgust 2018 14:06

    Voleo bi ti da to bude Besiktas ali sa njima ce igrati Nordsjaland,sasvim sigurno.
    (Realno, 6. avgust 2018 14:14)

    # Link komentara

  114. Sta se vi grobari bunite pa u zadnjim kolima kvalifikacija imali ste ekipe artmedije i samrok roversa i oba puta ispadali i tada niko nije pominjao zreb. Salzburg uopste nije naivna ekipa i kako to moze biti namestanje? Pa igrali su prosle sezone finale LE, u svakom slucaju pre bih izabrali pobednika astana-dinamo zg ili seltik-aek da je namestalo.
    (Crudelta, 6. avgust 2018 14:13)

    # Link komentara

  115. dalje ide spartak iz subotice i ovaj manje poznat iz trnave
    (bgd, 6. avgust 2018 14:12)

    # Link komentara

  116. Realno za nas su Danci finale lige šampiona,..A Besiktas je prvak Evrope,...
    (room 1408, 6. avgust 2018 14:12)

    # Link komentara

  117. Ne sekirajte se, necete vi ni videti Istanbula, osim ako vas ne prebace u Intertoto kup.
     (veliki strumf, 6. avgust 2018 14:12)

    # Link komentara

  118. Zvezda ide u grupnu fazu LS,bez ikakvih problema,partizan nece protiv Besiktasa jer ispada od Danaca,kao sto ce verovatno i Spartak.
    (Najrealnije, 6. avgust 2018 14:11)

    # Link komentara

  119. @Stefan,sine ne razumes ti to,kao navijač se radjas ili jednog ili drugog kluba,i nikada ali bas nikada ne možeš navijati za taj drugi klub sa kim god da igra,evo moj slučaj npr. navijam za Zvezdu preko trideset godina to jeste od kada znam za sebe a burazer koji je stariji dve godine isto tako za Partizan,i uvek smo navijali jedni protiv drugih,nema to veze nisacim jednostavno je to tako a to će ti isto reci i svaki pravi navijač( ne huligan jer ovo danas nema veze sa navijanjem)
    (nema ovde leba, 6. avgust 2018 14:11)

    # Link komentara

  120. Ko da nam ih dovede? Vucic, kao Zvezdi? Sad ce da zamoli Gasprom da da makar milion Partizanu...
    (Ma da, 06. avgust 2018 14:00)

    Sta vise lupetate o Vucicu i Zvezdi, te pomaze u kosarci, te pomaze u fudbalu.Dokazi te tvrdnje pa da pricamo, a ne lupetati vise Vucic pa Vucic. I sam znas da lazes.
     (Dare, 6. avgust 2018 14:11)

    # Link komentara

  121. STVAR JE PROSTA,a to je FK Partizan uz pomoć Toleta koristio godinama ! osvoijiš Titulu i automatski protivnika staviš u daleko gori položaj za Evropske Kvalifikacije,Terzić samo ide copy - paste FK Partizan u Toletovoj ERI.
    (European and WOrld Champion in 1991 Red Star, 6. avgust 2018 14:11)

    # Link komentara

  122. Ovom patlidzanu bi bilo bolje da ispadne od Danaca da ih Turci ne oderu kao Musa jarca.Grobari kako je to znat da ove godine nema lige evrope?
    (Pera Detlic, 6. avgust 2018 14:10)

    # Link komentara

  123. Slaba mi je BEŠIKA od ovoga!Zato što sam RADNIK koji je ostao bez MLADOSTI!
     (TheBeard, 6. avgust 2018 13:57)

    Mi bar znamo koliko ne znamo, a vi toga niste ni svesni. Zato je nama pad mnogo bezbolniji nego vama.
    (Insajder, 6. avgust 2018 14:10)

    # Link komentara

  124. Ne verujem kako Beskitas ima srece. Ladno ce da udju LE preko raspalih Danaca.
    (Milos, 6. avgust 2018 14:10)

    # Link komentara

  125. Zvezda je extra prošla , ako kojim slučajem ispadne .
    Partizan , nisam pametan ali u svakom slučaju bolje nego Sevilja , mada moglo je i lakše . Kako trenutno igraju biće ovo baš težak zadatak .
    S druge strane Olimpija raspad sistema , mislim da će pre Helsinki njih proći . Ali ajde prvo da preskoče domaći klubovi 3.kolo pa da vidimo dalje , taj Salcburg i taj Bešiktaš . Srećno
    (onako bez lupetanja, 6. avgust 2018 14:10)

    # Link komentara

  126. Srbujes a navijas za Besiktas. 
    U stvari logicno, od delije za delije. 
    Nema ljutis.
    (Djalma, 06. avgust 2018 14:01)

    Haha ko nam kaze, pa vi ste protiv Zvezde u Evroligi svake nedelje navijali za Fenerbahce,Efes, i ostale turke i ostale klubove.
     (Dare, 6. avgust 2018 14:09)

    # Link komentara

  127. Ako kojim slučajem prođemo norvežane,Bešiktaš će nas oduvati.
    Pozz sa zapada
    (ujka sa Fontane, 6. avgust 2018 14:09)

    # Link komentara

  128. drzava. Npr,. ako Zvezda sada ispadne i dalje ima sansu za LE i to protiv Skendije koja ima los koeficijent, a Partizan koji ima mnogo bolji koeficijent od Zvezde icice na azdaje tipa Besiktas ili Sevilja. Naravno pod uslovom da prodje Dance sto ce se veoma tesko desiti.
    (Cinik, 06. avgust 2018 13:08) Eto hoćeš da objasniš, a ne znaš. Ko ispadne iz dvomeča Zvezda:Trnava ide na pobednika Olimpija:Helsinki, a ko prodje na pobednika Salzburg:Škendija. Nikako poraženi iz duela Zvezde i Trnave ne može na Škendiju. Malo se bolje informiši.
    (Plačizan, 6. avgust 2018 14:08)

    # Link komentara

  129. Од ове сезоне је кључно да си шампион своје земље јер пре свега имаш олакшан пут у ЛЕ. Зато је најважније да Звезда повеже бар 7-8 титула и тиме постане аутоматски респектабилна у Европи. А ЛШ ће доћи сама по себи. Читам коментаре навијача Партизана... схватите, да није било СПС периода ви нимада не бисте ни помислили да сте велики клуб. Истина је да сте средње велики клуб, попут ПАОК-а. Само је Звезда великан. То што сте понислили да је отимање титула, Клеа... нормална ствар... па није. Нормално је ово сада.
    (Лука, 6. avgust 2018 14:07)

    # Link komentara

  130. Izbegnuti Sevilja i Makabi znaci Partizan ide na Besiktas.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Batko pamcenje mu kratko, 6. avgust 2018 13:53)

    Kakav crni Besiktas ?!! Pa vas Danci ponizavaju u cetvrtak. Ako ne verujes pitaj babu
    (zašto nemaš mozak, 6. avgust 2018 14:07)

    # Link komentara

  131. Ne bi bilo lose da i vi udjete nekad u tu ligu sampiona, cisto da vidite kako je. Nikada niste bili, cisto za promenu ;)
    (komsijeeee, 5. avgust 2018 02:22)

    Ne bi bilo lose da vi osvojite nekad neki medjunarodni trofej, ne bi bilo lose kad biste uopste smeli da sanjate da osvojite najveci trofej u istoriji evropskog klupskog sporta... Nista nikad, a i necete, hvala Bogu.

    Kako je te ser Ferguson lepo objasnio - mali klubovi ne osvajaju velike trofeje.
    (One night in May, 6. avgust 2018 14:07)

    # Link komentara

  132. će da ispadnu u ovom kolu!
     (Svi, 6. avgust 2018 14:06)

    # Link komentara

  133. Znao sam da cemo dobiti nekog teskog protivnika, mislio sam da ce biti Sevilja kad ono ipak Besiktas.
     (Batko pamcenje mu kratko, 6. avgust 2018 14:06)

    # Link komentara

  134. Zvezda ide dalje-al ne od Trnave hahajajahahaha!
     (kloki, 6. avgust 2018 14:04)

    # Link komentara

  135. @Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!
    Kao i svake godine što ulazite,aj na sladoled još malo pa počinje škola.
     (Čubura united, 6. avgust 2018 14:02)

    # Link komentara

  136. Pa pa grobari pa pa
    @srbujem

    Srbujes a navijas za Besiktas.
    U stvari logicno, od delije za delije.
    Nema ljutis.
     (Djalma, 6. avgust 2018 14:01)

    # Link komentara

  137. Trebamo se skoncentrisati da izborimo evropu sledece godine i da ujedinimo navijace.
    Partizan nam je truba!
     (Gale, 6. avgust 2018 14:01)

    # Link komentara

  138. au...petarda nam ne gine
    (užas, 6. avgust 2018 14:00)

    # Link komentara

  139. Partizan treba najviše da gleda sebe tj. da dovede 3-5 ozbiljnih igrača: pravi centarfor, pravi kreator, pravo probojno krilo i makar jedan zadnji vezni poput Evertona.
    (Dovedite prava pojačanja, 6. avgust 2018 13:28)

    Ko da nam ih dovede? Vucic, kao Zvezdi? Sad ce da zamoli Gasprom da da makar milion Partizanu...
    (Ma da, 6. avgust 2018 14:00)

    # Link komentara

  140. Mozda se i provucemo protiv Danaca ali protiv Besiktasa nemamo sanse.
     (Blue Moon 1064, 6. avgust 2018 14:00)

    # Link komentara

  141. spartak trnava olimpija
     (звездаш, 6. avgust 2018 13:59)

    # Link komentara

  142. Čuj ovo partizan ide na bešiktaš....pa treba proći do bešiktaša ccc
    (King, 6. avgust 2018 13:59)

    # Link komentara

  143. Ijaoooo!!! Do Bešiktaša treba da se stigne, a putu "roka" nema!!! Idemooo
    (mimi1899, 6. avgust 2018 13:58)

    # Link komentara

  144. Sanse komsija su 10%...ali imaju sanse...ineresantno udarili crno-beli na crno-bele...
     (Kovalski, 6. avgust 2018 13:58)

    # Link komentara

  145. Slaba mi je BEŠIKA od ovoga!Zato što sam RADNIK koji je ostao bez MLADOSTI!
     (TheBeard, 6. avgust 2018 13:57)

    # Link komentara

  146. Partizan da ispadne odma od ovih danaca, da se ne bruka dzabe
     (milos.k, 6. avgust 2018 13:57)

    # Link komentara

  147. samo ne besiktas..
     (Strudla, 6. avgust 2018 13:57)

    # Link komentara

  148. Daj bre ovaj zreb je cista namestaljka, Zvezda za rivale dobija Spartakse, Suduve, Salzburg a Partizan Nordsjeland, Besiktas. Jaoo Deki Stankovicu ko ti dade mesto potpredsednika Uefa?
     (Batko pamcenje mu kratko, 6. avgust 2018 13:56)

    # Link komentara

  149. Па па гробари па па
     (србујем, 6. avgust 2018 13:55)

    # Link komentara

  150. Za sve ovo grobare i delije koje već godinama trube kako je lakše ući u LŠ nego u LE (naravno sve u zavisnosti od toga čija ekipa igra u LE), imajte na umu da bi uopšte igrali kvalifikacije za LŠ ekipa mora da osvoji državno prvenstvo, a kad je već tako lako što ga ne osvoje?
     (Tralalala, 6. avgust 2018 13:54)

    # Link komentara

  151. Nema plana B , plan A se ostvaruje i ulazi se u Champions league ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!, 6. avgust 2018 13:54)

    # Link komentara

  152. Izbegnuti Sevilja i Makabi znaci Partizan ide na Besiktas.
     (Batko pamcenje mu kratko, 6. avgust 2018 13:53)

    # Link komentara

  153. Olimpija/Helsinki... Odlicno!
     (d, 6. avgust 2018 13:46)

    # Link komentara

  154. Zvezda cak i ako izgubi od Slovaka, a cvrsto verujemo svi da nece, je dobila odlican zreb Olimpija/Helsinki. Vrlo dobro. Evropa je veoma blizu. Srecno i Partizanu, da izbegnu besiktas i sevilju :D
    (anonymous, 6. avgust 2018 13:44)

    # Link komentara

  155. Koja je to logika da Partizan kao najbolje rangiran klub iz Srbije dobije u cetvrtoj rundi tako teske protivnike? A Zvezda dobija neke liliputance ponovo. 
     (Batko pamcenje mu kratko, 6. avgust 2018 11:36) 

    UEFA je promenila sistem kvalifikacija, pa sad prvaci Andore, Gibraltara, Letonije imaju sansu da dodju do grupne faze, jer i pored ispadanja u pocetnim fazama idu dalje u kvalifikacijama LE. Kvalitet LE ce biti umanjen za tih par mesta i slazem se da je se ostecen ne samo Partizan nego i gomila drugih klubova koji igraju kvalifikacije za LE a imaju mnogo bolje koeficijente od prvaka dobrog dela drzava. Npr,. ako Zvezda sada ispadne i dalje ima sansu za LE i to protiv Skendije koja ima los koeficijent, a Partizan koji ima mnogo bolji koeficijent od Zvezde icice na azdaje tipa Besiktas ili Sevilja. Naravno pod uslovom da prodje Dance sto ce se veoma tesko desiti.
    (Cinik, 06. avgust 2018 13:08)

    Kome ti odgovaraš na komentar, ccc ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!, 6. avgust 2018 13:42)

    # Link komentara

  156. Iskreno grobarima zelim Sevilju.
     (Dare, 6. avgust 2018 13:33)

    # Link komentara

  157. Spartak sam po sebi vec je napravio uspeh i mislim da nemaju realne sanse za dalje a sto se Partizana tice nazalost nemamo nikakve sanse koga god da dobijemo, tim je ocajan, pojacanja su katastrofalna, igra ne postoji, trener pocetnikm, navijaci i uprava jos katastrofalniji,sve u svemu jedna velika nula.

    Imam 40.godina i ne pamtim da je Partizan bio ovako ocajan i da su njegovi navijaci 12.igrac protiv Partizana.
    Tri frakcije koje pevaju svaka za sebe neke nebulozne pesme koje nemaju veze ni sa cim, znaci muka mi je da ih slusam.
    Da se ja pitam ja bi im zabranio ulazak na stadion ili bi ih sve nagurao na juznu tribinu pa kad se prvi put potuku odmah 10 godina robije po kratkom postupku bez prava na zalbu i pomilovanje ..znaci pravac Padinjak.
    Takvima nije mesto na stadionu.
    (Mirko, 6. avgust 2018 13:29)

    # Link komentara

  158. Partizan treba najviše da gleda sebe tj. da dovede 3-5 ozbiljnih igrača: pravi centarfor, pravi kreator, pravo probojno krilo i makar jedan zadnji vezni poput Evertona.
    (Dovedite prava pojačanja, 6. avgust 2018 13:28)

    # Link komentara

  159. Koja je to logika da Partizan kao najbolje rangiran klub iz Srbije dobije u cetvrtoj rundi tako teske protivnike? A Zvezda dobija neke liliputance ponovo.
     (Batko pamcenje mu kratko, 6. avgust 2018 11:36)

    UEFA je promenila sistem kvalifikacija, pa sad prvaci Andore, Gibraltara, Letonije imaju sansu da dodju do grupne faze, jer i pored ispadanja u pocetnim fazama idu dalje u kvalifikacijama LE. Kvalitet LE ce biti umanjen za tih par mesta i slazem se da je se ostecen ne samo Partizan nego i gomila drugih klubova koji igraju kvalifikacije za LE a imaju mnogo bolje koeficijente od prvaka dobrog dela drzava. Npr,. ako Zvezda sada ispadne i dalje ima sansu za LE i to protiv Skendije koja ima los koeficijent, a Partizan koji ima mnogo bolji koeficijent od Zvezde icice na azdaje tipa Besiktas ili Sevilja. Naravno pod uslovom da prodje Dance sto ce se veoma tesko desiti.
    (Cinik, 6. avgust 2018 13:08)

    # Link komentara

  160. Nikad mirnije ne čekam mogućeg protivnika u 4- tom kolu. Na žalost ,sve je jasno.
     (bpbpbp, 6. avgust 2018 12:54)

    # Link komentara

  161. Vest o ovom zrebu je potpuno nevazna informacija kad nasih timova svakako nece biti...
    Brombi je dosta jaci od Spartaka,a ovi drugi jos treba da dostignu rang Radnika iz Surdulice i Mladosti pa tek onda da misle o Evropi...
     (Dejan CZ, 6. avgust 2018 12:54)

    # Link komentara

  162. Sa ovakvom igrom i timom teško ćemo i dance da prođemo.
     (Bramvila Fumagali, 6. avgust 2018 12:48)

    # Link komentara

  163. Topalovići su prednost dali turističkim vrednostima ... ima nešto bitno u životu i van " posla " ( fudbala ) .
    (Posmatrač, 4. avgust 2018 16:03)

    Kaze navijac kluba ciji su igraci na Adi od jula vec 25 godina.
    (Cinik, 6. avgust 2018 12:41)

    # Link komentara

  164. Kaze moj drug Bekistas
     (betonligor, 6. avgust 2018 12:32)

    # Link komentara

  165. Bešiktas i Zenit
     (betonligor, 6. avgust 2018 12:32)

    # Link komentara

  166. Dajte nemojte da ste smešni,koji bre naredni protivnik??!
     (Sramota koliko smo nazadovali, 6. avgust 2018 11:46)

    # Link komentara

  167. Uzgred Makabi ili Gent bi bili prihvatljivi ali osecam da cemo izvuci Sevilju.
     (Batko pamcenje mu kratko, 6. avgust 2018 11:37)

    # Link komentara

  168. Koja je to logika da Partizan kao najbolje rangiran klub iz Srbije dobije u cetvrtoj rundi tako teske protivnike? A Zvezda dobija neke liliputance ponovo.
     (Batko pamcenje mu kratko, 6. avgust 2018 11:36)

    # Link komentara

  169. Zamolio bi sve navijace,da najlvijaju za srpske klubove na evropskoj sceni,ako se smatrate ikakvim Srbima!!
    Ne znam kako vam vise nisu dosadila prepucavanja ...
    Sto se tice domaceg sampionata to i mogu da razumem,sta vise donekle je i normalno ,ali kad nasi klubovi igraju u Evropi...
     (Stefan, 6. avgust 2018 11:34)

    # Link komentara

  170. A hoce li partizan u intertoto kup ako ispadne u cetvrtom kolu? :)
    (IgorBn, 4. avgust 2018 15:57)

    Ušli jednom u Evropu pa porasla mu.ašca. A pitanje je legitimno jer vi niste ni znali kako izgleda proći u drugi krug, kamoli u četvrti.
    (Ona stvar, 6. avgust 2018 11:28)

    # Link komentara

  171. CHAMPIONS LEAGUE 91/92
    Group Stage
    Sampdoria, 
    RSC Anderlecht, 
    Panathinaikos, 
    FC RED STAR
    (NIKOLA, 05. avgust 2018 10:40). Liga šampiona je od sezone 1992/93. Ne brukaj se
     (xxx, 6. avgust 2018 11:13)

    # Link komentara

  172. Ko god da dodje Partizanu sad mu je prevelik zalogaj. Moj Partizan se lagano ali sigurno raspada
     (GanDra Šajkaš, 6. avgust 2018 10:49)

    # Link komentara

  173. Ne bi bilo lose da i vi udjete nekad u tu ligu sampiona, cisto da vidite kako je. Nikada niste bili, cisto za promenu ;)
    (komsijeeee, 5. avgust 2018 02:22)
    CHAMPIONS LEAGUE 91/92
    Group Stage
    … Sampdoria,
    … RSC Anderlecht,
    … Panathinaikos,
    … FC RED STAR
    (NIKOLA, 5. avgust 2018 10:40)

    # Link komentara

  174. Зашто претпостављате да ће Звезда изгубити? Не бих се бунио, наравно, али мислим да ће глатко проћи Словаке.
     (Јабучило, 5. avgust 2018 07:08)

    # Link komentara

  175. Ne bi bilo lose da i vi udjete nekad u tu ligu sampiona, cisto da vidite kako je. Nikada niste bili, cisto za promenu ;)
     (komsijeeee, 5. avgust 2018 02:22)

    # Link komentara

  176. Spartak ima bas teske protivnike
    (blinkibile, 5. avgust 2018 00:32)

    # Link komentara

  177. "Партизан - Пјуник, Спартак - Лех, Звезда - Хапоел БШ или Алашкерт."
    (један_бинСр)
    Sto coveku nalupaste minuse,kad najbolje zeli nasim ekipama:)
    Par je vec igrao sa Pjunikom,citam,2010,valjda,dobio 1:o i 3:1-ali,tada igrali Mo i ekipa.Ja biram Pjunik,bez problema,samo neka se i oni i mi docepamo sledeceg kola.
    (analiza, 5. avgust 2018 00:20)

    # Link komentara

  178. Neverovatno kolika je mržnja kod navijača Partizana prema Zvezdi. Nekako su shvatili da je trenutno u njihovom klubu totalni raspad sistema, da igraju baš slabo, da im je igrački kadar još slabiji i da će Bati Mirkoviću trebati vremena da sastavi što se sastaviti može od raštimovanog tima. E sada kada je situacija takva kakva jeste ajde onda da sve okrenemo ka mržnji prema Zvezdi. Čitam ovde od grobara samo želje i nadanja kako Zvezda mora da ispadne po svaku cenu, kako će nas iskreno slabašni Slovaci izbaciti i ako ne daj bože i prođemo Slovake svi oni već znaju da 100% ispadamo u IV kolu kvalifikacija za LŠ. E pa neće moći, ZVEZDA OVE SEZONE NA VAŠU VELIKU ŽALOST ULAZI U LIGU ŠAMPIONA JER TAMO I PRIPADA
     (arhitekta, 4. avgust 2018 23:08)

    # Link komentara

  179. Partizan ide dalje, prolazi Dance. Zvezda ispada od Trnave i počinje raspad sistema. LŠ je za Zvezdu špansko selo. 
    (novica, 04. avgust 2018 20:52) 

    A onda se probudiš i shvatiš da je to bio samo sanak pusti te da na peharu namenjenom pobedniku tog takmičenja već piše Red Star...
     (Wllaxy, 4. avgust 2018 22:02)

    # Link komentara

  180. @severac 
    Fudbalski to je blam, Sevojno 1:2
    (turski konjanici iz Zeleznika, 04. avgust 2018 21:44)

    Pssst, sećamo se mi i kako je nekom bio dubok Timok.
     (Wllaxy, 4. avgust 2018 21:59)

    # Link komentara

  181. @Kontras Nisam ja Grobar, a i nisam rekao da je pre bilo posteno. Partizan nije zasluzio sve one titule, ali ako je neko tad ostecen to je Vojvodina, svakako ne Zvezda, rezultati u Evropi govore o tome. Nas fudbal NIKAD nije bio regularan, i ne nazire se kada ce.
    (mike, 04. avgust 2018 21:30) Pošteno, za ovih 10 godina Voša je pokradena u par navrata strašno, pogotovo od onih sa lavora, a nije ni Zvezda cvećka. Samo ne volim tu priču kako je sve bilo super, a sad ništa ne valja. Nije ni tada bilo super, nije ni sad.
    (Kontraš, 4. avgust 2018 21:54)

    # Link komentara

  182. @severac
    Fudbalski to je blam, Sevojno 1:2
    (turski konjanici iz Zeleznika, 4. avgust 2018 21:44)

    # Link komentara

  183. Partizan ide dalje, prolazi Dance. Zvezda ispada od Trnave i počinje raspad sistema. LŠ je za Zvezdu špansko selo.
    (novica, 04. avgust 2018 20:52)

    Звезда је победник тог такмичења.
    (Марко, 4. avgust 2018 21:36)

    # Link komentara

  184. @Kontras Nisam ja Grobar, a i nisam rekao da je pre bilo posteno. Partizan nije zasluzio sve one titule, ali ako je neko tad ostecen to je Vojvodina, svakako ne Zvezda, rezultati u Evropi govore o tome. Nas fudbal NIKAD nije bio regularan, i ne nazire se kada ce.
     (mike, 4. avgust 2018 21:30)

    # Link komentara

  185. Hahah ove godine koliko Spartakusa, Sparte, Spartaka se pominje u vezi nasih predstavnika u Evrpskim takmicenjima.
    (mikia, 4. avgust 2018 21:28)

    # Link komentara

  186. Partizan ide dalje, prolazi Dance. Zvezda ispada od Trnave i počinje raspad sistema. LŠ je za Zvezdu špansko selo.(novica, 04. avgust 2018 20:52)Ti da znas nesto, ne bi se zvao Novica (i to jos malim).
    (ls, 04. avgust 2018 21:05) Lik ne zna da čita, a kamoli kad da piše velikim slovom
    (Kontraš, 4. avgust 2018 21:27)

    # Link komentara

  187. @cika djura-Bilo bi super ali nema sanse.Zvezda verovatno,Partizan ispada u cetvrtom kolu (mnogo slabi igraci),a Spartak ni nema te ambicije (prodali prosle godine skoro sve koji valjaju a sad i Savkovic otisao).
    (samo ostro i bez veze, 4. avgust 2018 21:20)

    # Link komentara

  188. Kontraš)"Dobro ti je ovo najregularnije. Gde živiš ti čoveče? Napisao sam pod navodnicima “najneregularnija” po vama, a ne najregularnija. Nauči da čitaš, onda se tek obraćaj pismeno!
    (Kontraš, 4. avgust 2018 21:13)

    # Link komentara

  189. Partizan ide dalje, prolazi Dance. Zvezda ispada od Trnave i počinje raspad sistema. LŠ je za Zvezdu špansko selo.
    (novica, 04. avgust 2018 20:52)

    Ti da znas nesto, ne bi se zvao Novica (i to jos malim).
     (ls, 4. avgust 2018 21:05)

    # Link komentara

  190. Partizan ce sa svojim crno-belom bracom iz Besiktasa. Ako kojim cudom prodju Dance.
     (Ljubisa livac, 4. avgust 2018 21:00)

    # Link komentara

  191. Jel skida ovu majicu bar kad spava?
    (nije bitno, 4. avgust 2018 20:53)

    # Link komentara

  192. Partizan ide dalje, prolazi Dance. Zvezda ispada od Trnave i počinje raspad sistema. LŠ je za Zvezdu špansko selo.
     (novica, 4. avgust 2018 20:52)

    # Link komentara

  193. (Kontraš)
    "Dobro ti je ovo najregularnije. Gde živiš ti čoveče?
     (novica, 4. avgust 2018 20:48)

    # Link komentara

  194. (hota hota)
    Što je babi milo, to joj se i snilo.
     (novica, 4. avgust 2018 20:45)

    # Link komentara

  195. Nismo crno, ali crno nam se pise :-)
    (CTO, 4. avgust 2018 20:27)

    # Link komentara

  196. Kakve bre liga evrope. Mi ove godine igramo ligu šampiona. Preko Dinama ulazimo. Osvetićemo partizai
     (j, 4. avgust 2018 20:11)

    # Link komentara

  197. realno
    partizan gubi u danskoj 2-0
    kod kuce jedva 1-0 i ispada

    spartak gubi obe, sa tim sto ce u ns biti mozda i bolji protivnik

    zvezda prolazi ove ali ispada u 4 om kolu i direkt ide u le
     (hotahota, 4. avgust 2018 20:10)

    # Link komentara

  198. pravicete Djuku od blata.Sa onakvim indijancima kvalifikovalo se u grupu,prosao grupu I tek ispao u eliminacijama.Zapamtite moje reci.
     (nik, 4. avgust 2018 20:00)

    # Link komentara

  199. @mike A da li pratis srpski fudbal? Primecujes li razliku izmedju Zvezde i ostalih? U tome nadji odgovor tvoja pitanja
     (Vladimir, 4. avgust 2018 19:54)

    # Link komentara

  200. Partizan nece videti LE ove godine, Zvezda hoce jer ce proci Slovake. Proci grupu verovatno nece, jer ce joj se tesko ponoviti onakva sreca kao prosle godine. Kvalitet naseg fudbala nije porastao, jedna odlicna sezona (prosla) nije istinsko merilo. Kvaliteta nece ni biti dok nam je ovakvo stanje u fudbalu u kom se unapred zna stanje na tabeli.
    (mike, 04. avgust 2018 19:14) Za mene ste vi grobari neverovatni. Dok je Partizan dominirao ligom i sve bilo super regularno, tada ste samo vi nešto igrali u kvalifikacijama, Zvezda u svega 2-3 navrata prošla do 4 kola, a ostali završavali posle 1. kola. A sada, kada je “najneregularnija” liga, kada se šampion zna, dve ekipe završe u 1/16 Le, 3 ekipe prošle u 3 kolo, Radnički stigao do drugog, ništa ne valja, nikad gore. Koliko vas je mržnja ka Zvezdi oslepela.
    (Kontraš, 4. avgust 2018 19:47)

    # Link komentara

  201. prolazimo opusteno
     (Hesperus, 4. avgust 2018 19:41)

    # Link komentara

  202. Partizan nece videti LE ove godine, Zvezda hoce jer ce proci Slovake. Proci grupu verovatno nece, jer ce joj se tesko ponoviti onakva sreca kao prosle godine. Kvalitet naseg fudbala nije porastao, jedna odlicna sezona (prosla) nije istinsko merilo. Kvaliteta nece ni biti dok nam je ovakvo stanje u fudbalu u kom se unapred zna stanje na tabeli.
     (mike, 4. avgust 2018 19:14)

    # Link komentara

  203. Bilo bi idealno da sva tri kluba udju u klupska takmicenja zbog koeficijenta,jer sad smo trenutno na 19 poziciji uefa rang liste liga,a 15 liga daje direktnog ucesnika u LS,sto mislim da je trenutno Ceska i njihov sampion Viktorija Plezen.Ove godine nasa liga je trenutno prva po osvojenim bodovima ukupno 3,sto je sad vec vise nego sto smo osvajali u proteklih nekoliko godina.Prosla godina je bila idealna gde sno osvojili 6.375 poena.Kad bi svaka od 5 godina takva bila imali bi oko 31.5 bodova i imali bi jednog sigurnog ucesnika u LS i jednog u kvalifikacija.Zato navijam da i Zvezda i Partizan udju opet u grupne faze u Evropi i prikupe sto vise bodova,jer nije realno da Spartak udje koliko god neko moze biti optimistican
    (Nikola, 04. avgust 2018 18:52)

    Ne daje direkto vec dva tima u kfalifikacije za LS.Primer Holandija
     (Cika Djura, 4. avgust 2018 19:12)

    # Link komentara

  204. Znači ove sezone bez naših klubova u grupnim fazama.
    Sledeće sezone...
     (RistaAlfista, 4. avgust 2018 19:01)

    # Link komentara

  205. Bilo bi idealno da sva tri kluba udju u klupska takmicenja zbog koeficijenta,jer sad smo trenutno na 19 poziciji uefa rang liste liga,a 15 liga daje direktnog ucesnika u LS,sto mislim da je trenutno Ceska i njihov sampion Viktorija Plezen.Ove godine nasa liga je trenutno prva po osvojenim bodovima ukupno 3,sto je sad vec vise nego sto smo osvajali u proteklih nekoliko godina.Prosla godina je bila idealna gde sno osvojili 6.375 poena.Kad bi svaka od 5 godina takva bila imali bi oko 31.5 bodova i imali bi jednog sigurnog ucesnika u LS i jednog u kvalifikacija.Zato navijam da i Zvezda i Partizan udju opet u grupne faze u Evropi i prikupe sto vise bodova,jer nije realno da Spartak udje koliko god neko moze biti optimistican
    (Nikola, 4. avgust 2018 18:52)

    # Link komentara

  206. Nas više ništa ne može zaustaviti na putu stare slave, neko je nikada nije ni imao, davno sam pričao da ćemo se kad tad vratiti u elitu jer tu jedini pripadamo od svih na Balkanu.
     (Delije Čikago, 4. avgust 2018 18:30)

    # Link komentara

  207. Sto se favorita tice koji nece proci, mi smo prvi na spisku.
     (Dostojevski, 4. avgust 2018 18:26)

    # Link komentara

  208. Dobro da ne ide zvezda na macvu
    (Nemanja Gordic, 04. avgust 2018 16:44)

    Nekoga iz kupa izbacio prvoligas Macva, a nekoga Timok...
     (severac, 4. avgust 2018 18:26)

    # Link komentara

  209. Nema sanse Partizan.
    (Aleksej, 4. avgust 2018 18:21)

    # Link komentara

  210. Vraca se zrebove od prosle godine i Zvezdi i Partizanu, nama sad lako, a bilo tesko, a Partizanu tesko, a imali prosle godine brutalno lake zrebove, pa se jos pokondirili...e eto vam ga sad haha
    (Dusan, 04. avgust 2018 16:05)

    Kako se bre, burazeru, vraca sada i Zvezdi partizanu,objasni mi?Zvezda je ponovo imala tezak zreb,samo sto su dva favorita ispala od autsajdera,pa je to olaksalo a nije zreb.Isto vazi i za partizan,imao je dve njaslabije ekipe,koje su mogle biti izvucene,koje bi izbacili i nasi srpskoligasi,Rudar i Trakai a sad ima dance,za koje niko nije ni cuo u Evropi,pa zar to nije opet lak zreb.Stvar je u tome sto oni veze nemaju pa ispada da su im svi jaki ali ih zreb oce vec citavu deceniju.Niko nema vise srece od njih,na zrebanju.
    (Konstatacija, 4. avgust 2018 18:17)

    # Link komentara

  211. Spartak nema nikakve sanse mada im svaka cast za sve sto su postigli do sada. Partizan takodje nema mnogo izgleda ali oni i nisu za komentarisanje a Zvezda ce da pukne od prvog ozbiljniijeg protivnika. Bice ovo jos jedna jadna sezona u Evropi na kakve smo navikli od domacih klubova.
     (Vaterpolisti, 4. avgust 2018 18:06)

    # Link komentara

  212. Dzabe paljenje, ispadaju svi svejedno da li sada ili malo kasnije. Mi nismo za fudbal sto se lepo videlo na SP. Klubovi su jos gori nijedan nece videti mnogo od Evrope.
     (Srbija zemlja tekvonda, 4. avgust 2018 18:00)

    # Link komentara

  213. Zvezda ulazi u le direktno jer će trnavu lako prec. Ali za poff ls gubi. To kao partizanovac kažem. Partizan i ako predje ove dance dalje nema sta da trazi
     (neko, 4. avgust 2018 18:00)

    # Link komentara

  214. Zvezda i nece biti u plej-ofu za ligu evrope,vec za ligu sampiona...
     (Kovalski, 4. avgust 2018 17:53)

    # Link komentara

  215. Nebitno ko nam je protivnik. "Parni valjak" će da melje u LE, a "Vođina mezimica" ispada iz kvalifikacija za LŠ u LE. Onda mogu i Vladana Milojevića da proglase za počasnog građanina Budve.
    (Madeleine, 4. avgust 2018 17:49)

    # Link komentara

  216. Zvezda ima trnavu, gde ces lakse.
    (..., 4. avgust 2018 17:47)

    # Link komentara

  217. Spartak je već nadmašio očekivanja, šteta što svoje utakmice ne igra u Subotici, ovako koga god da dobije, ako prođe Brondbi naravno, samo neka igra srcem, muški, niko ne sme da zameri i u slučaju ispadanja.

    Partizan i Crvena Zvezda su ipak timovi od kojih se očekuje više, ipak mislim da će crno-beli nešto teže do grupne faze dok su crveno-belima vrata otvorenija uz oprez, ipak nisu Slovaci za potcenjivanje.

    Najbitnije je da se iz sezone u sezonu poboljšava naš rejting, nije ni naša liga toliko loša u kakvim se lošim okolnostima ona igra.

    I još nešto, niko nikoga ne tera da prati naš fudbal, ako vas ne zanima nemojte da hejtujete, pustite nas koji pratimo da razmenjujemo mišljenja, stavove, da bodrimo timove za koje navijamo a bez vređanja i omalovažavanja drugih.
    (Stipan 024, 4. avgust 2018 17:44)

    # Link komentara

  218. Trnovito kako god da okreneš...
    (Igor, 4. avgust 2018 17:43)

    # Link komentara

  219. @Dobro da ne ide zvezda na macvu
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nemanja Gordic, 4. avgust 2018 16:44)

    Ili vi na SURDULICU!!!
    (Strela, 4. avgust 2018 17:38)

    # Link komentara

  220. @vdusan nije zbog koeficijenta jer je koef smesan i Czv i Partizana i Srbije. nego je to promena sistema kvalifikacija donela. Favorizuju se sampioni ovih fudbalski malih zemalja poput nase. jer da sampion moze dobiti i drugog iz Rusije, Portugala,Turske ili Holandije i treceg iz Francuske ne bi zreb za LS bio lagan. staza sampiona i nesampiona je odvojena pa je to spreceno.
     (Милош-, 4. avgust 2018 17:38)

    # Link komentara

  221. Zvezda ima najlaksi posao.Pobedi Spartak i ima obezbedjenu LE .I ako izgubi kojim slucajem nema ozbiljnog protivnika
     (Cika Djura, 4. avgust 2018 17:35)

    # Link komentara

  222. samo zvezda moze do le. ostalo nista. ne nadaj se srbadijo. i to je pod znakom pitanja. btw grobar sam
     (pitanje, 4. avgust 2018 17:25)

    # Link komentara

  223. Zvezda dvadeset godina,nije igrala u Evropi(jeste ispadala je u pred_kola.)Ali znamo kakvom kratko pamcenje imaju njeni navijaci.
     (Ramones-EKV**, 4. avgust 2018 17:25)

    # Link komentara

  224. sreca pa ispadamo od danaca....ovi nasi su slucajno i do njih dogurali...djukic ode....al ostalo ovo na terenu...
     (borivoje surdilovic, 4. avgust 2018 17:22)

    # Link komentara

  225. Realno i bolje da ispadnemo i da se skoncetrisemo samo na domacu ligu. Nemamo mi tim ni za jedno takmicenje, a kamoli za tri. Cilj treba da nam bude da do pauze imamo sto manji zaostatak za Zvezdom, a onda da se pojacamo za prolece jer sa ovim igrackim kadrom nemamo sanse. Ma doduse, sta ja mastam, kakva pojacanja!? Za upravu imamo ljude postavljene od zna se koga ciji je cilj da budemo samo sparing partner mezimici!!!
    (navijac, 04. avgust 2018 16:48)

    A kada ta ista uprava vam donese titulu onda vam sve potaman??? licemeri ste
     (pustite mi komentar, 4. avgust 2018 17:22)

    # Link komentara

  226. Zvezda i Spartak prolaze.
    (Letač, 4. avgust 2018 17:21)

    # Link komentara

  227. Vraca se zrebove od prosle godine i Zvezdi i Partizanu, nama sad lako, a bilo tesko, a Partizanu tesko, a imali prosle godine brutalno lake zrebove, pa se jos pokondirili...e eto vam ga sad haha 
    (Dusan, 04. avgust 2018 16:05) 

    Da li si to slucajno rekao da je Zvezda prosle sezone imala 'laki zreb' !? Ako jesi, ja svakako ne bi pisao (jer ko prati zna) morala da dobije u trecem i cetvrtom kolu, koje ekipe, a ti u fazonu samo da ostavis komentar pa kako god ?
    (piksel, 04. avgust 2018 16:50)

    Moja greska, pogresno protumacih komentar... prastaj
     (piksel, 4. avgust 2018 17:17)

    # Link komentara

  228. @Marko
    Besiktas i Sevilja na nivou Krasnodara. U kojim vi bajkama i hvalospevima zivite to nije realno. Evo ti je velika Sparta sa 3-4 pojacanja ispala od naseg Spartaka, uz svo postovanje prema suboticanima, toliko su jaki vasi protivnici. Otvorio vam se zreb da preko letonaca, litvanaca, i slovaka stignete u plej of i odmah neko pametovanje. Partizan je prosle godine vec u trecem kolu isao na sampiona Grcke. Za ulaz u LE morao je da pobedi isti ovaj Videoton koji je izbacio Ludogorec pre par dana. Za prolece u Evropi sampiona Svajcarske, ne drugoligasa iz Nemacke, ne Vegnerove juniore.....
     (Rogi Obrenovac, 4. avgust 2018 17:13)

    # Link komentara

  229. dvadeset godina se cigani kupaju u sezoni daj jednom i mi dok je voda vruca
     (srba, 4. avgust 2018 17:09)

    # Link komentara

  230. Alaškart je najbolji izbor.
    (mambolina ylw, 4. avgust 2018 16:31)

    Tesko da ce proci CFR Kluz, ipak su sampioni rumunske lige, koja je verovatno malo jaca od sprske.
    (Mitar, 4. avgust 2018 17:08)

    # Link komentara

  231. Izvući ćemo pobednika meča Bešiktaš-Lask. Svi će već početi da kukaju. Lask će da izbaci Bešiktaš. Mi ćemo uz tešku muku da pobedimo Lask na penale(nakon što se obe utakmice završe 0-0)i eto nas ni krivih ni dužnih u LE
    (Stefan, 4. avgust 2018 17:01)

    # Link komentara

  232. Jedino Zvezda ima šanse. Spartak i partizan nikakve
    (Batko pamcenje mu kratko, 4. avgust 2018 16:59)

    # Link komentara

  233. nijedan tim ne smije da bude bauk. Mozemo i da ispadnemo ali nikako u njih gledati kao bauk. Samo jako i svima po 50% sanse.
     (panco, 4. avgust 2018 16:59)

    # Link komentara

  234. @navijac

    U upravi imate ljude koje ste sami uredno izglasali na skupstini kluba, niko tu nije nametnut. Super vam je bila ta uprava kada ste pre dve sezone uzeli titulu, sad kad ne ide, odmah spoljni faktor. Svi su drugi krivi, samo ne vi. Blah...
     (Ljubisa livac, 4. avgust 2018 16:58)

    # Link komentara

  235. Vraca se zrebove od prosle godine i Zvezdi i Partizanu, nama sad lako, a bilo tesko, a Partizanu tesko, a imali prosle godine brutalno lake zrebove, pa se jos pokondirili...e eto vam ga sad haha
    (Dusan, 04. avgust 2018 16:05)

    Da li si to slucajno rekao da je Zvezda prosle sezone imala 'laki zreb' !? Ako jesi, ja svakako ne bi pisao (jer ko prati zna) morala da dobije u trecem i cetvrtom kolu, koje ekipe, a ti u fazonu samo da ostavis komentar pa kako god ?
     (piksel, 4. avgust 2018 16:50)

    # Link komentara

  236. Партизан - Пјуник, Спартак - Лех, Звезда - Хапоел БШ или Алашкерт.
    (један_бинСр, 4. avgust 2018 16:50)

    # Link komentara

  237. Zapamtite jednu stvar, okrene se situacija na brzinu.
    (Peđa, 04. avgust 2018 16:25)

    O da, znamo mi to jako dobro - videli smo na vašem primeru...
     (Wllaxy, 4. avgust 2018 16:50)

    # Link komentara

  238. Realno i bolje da ispadnemo i da se skoncetrisemo samo na domacu ligu. Nemamo mi tim ni za jedno takmicenje, a kamoli za tri. Cilj treba da nam bude da do pauze imamo sto manji zaostatak za Zvezdom, a onda da se pojacamo za prolece jer sa ovim igrackim kadrom nemamo sanse. Ma doduse, sta ja mastam, kakva pojacanja!? Za upravu imamo ljude postavljene od zna se koga ciji je cilj da budemo samo sparing partner mezimici!!!
     (navijac, 4. avgust 2018 16:48)

    # Link komentara

  239. Ruzan stadion
    (pop, 4. avgust 2018 16:48)

    # Link komentara

  240. Trnava mora da se prodje,ako to ne mozemo onda nismo ni za LE.Lepo nam se sve otvorilo samo me nervira ovo sa nedovodjenjem spica.
    (ProdigyCZ, 4. avgust 2018 16:45)

    # Link komentara

  241. Dobro da ne ide zvezda na macvu
     (Nemanja Gordic, 4. avgust 2018 16:44)

    # Link komentara

  242. @igor bn

    da bi oni znali sta je to intertoto kup prvo moraju da ga igraju,a posto nikad u svojoj istoriji nisu igrali to takmicenje oni i ne znaju kako je to kad igras intertoto kup.oni cak i ne znaju da to takmicenje ne postoji vise.oni ne znaju da jedna vojvodina ima dva evro trofeja,a oni samo jedan.njihovi funkcioneri i fudbalski istoricari kriju od njih trofej u azijskom takmicenju koje se i dan danas odrzava u vreme kineske nove godine samo zato sto su jedini klub van azije koji je ucestvovao i osvojio to takmicenje.inace to takmicenje se i danas odrzava tako da je trofej validan,ali posto nije jednak kao zvezdin interkontinentalni kup,cute i kriju ga kao zmija noge da ih niko ne bi sprdao.na njihovu nesrecu postoje ljudi koji prate fudbal malo detaljnije i znaju neke trofeje i takmicenja za koja oni nisu ni culi.pitajte bilo koga da li zna za taj trofej?kako se zove to takmicenje koje su osvojili u aziji?zasto bi trebalo da slave kinesku novu godinu umesto ove koju slave?ne znaju ni svoju istoriju,a pricaju o tudjoj...komedija na kvadrat...
    (hronicar, 4. avgust 2018 16:38)

    # Link komentara

  243. Suma izbacuje Sevilju!
     (Glupan, 4. avgust 2018 16:38)

    # Link komentara

  244. Mi od ovih, ako prodjemo ove Dance, mozemo da eliminisemo, takvi kakvi smo trenutno, samo Makabi. Gent uz neku ludu srecu.

    Protiv turaka bi generacija Klea, Moreire, Ilics imala sanse. Protiv Sevilje nijedna skoro nikakve, a pogotovo ne ova.

    Cenim da cemo izvuci Besiktas ili cak Sevilju.

    Nadam se Makabiju.
     (Kontras, 4. avgust 2018 16:33)

    # Link komentara

  245. Bez potcenjivanja Spartaka iz Trnave, Zvezda će ih najverovatnije proci bez većih problema, i tako obezbediti minimum LE. Partizan, ovako kako trenutno igraju, tesko ce proci u sledece kolo, jer igraju sa ekipom koja je u sred sezone i u punom takmicarskom ritmu.
    (Trollston, 4. avgust 2018 16:31)

    # Link komentara

  246. Od birača nema šampiona!
     (Gvineja od zavese Brisao, 4. avgust 2018 16:31)

    # Link komentara

  247. Alaškart je najbolji izbor.
     (mambolina ylw, 4. avgust 2018 16:31)

    # Link komentara

  248. Nikada se ne predaj! Osim kad moraš.
     (gluva kučka, 4. avgust 2018 16:29)

    # Link komentara

  249. Može Izrael :-)
     (Madjo, 4. avgust 2018 16:29)

    # Link komentara

  250. od nasih predstavnika realno Zvezda u najboljoj sitvaciji treba sa svima da se nosi ako ne prodje Trnavu ali mislim da je Zvezda kvalitetnija od Trnave . Partizan tezak put zaista Sevilja je sjajna ,Besiktas isto dok sa Gentom i Makabijom mora da se nosi . Spartak ukrsta na Olimpijakos ,Zenit i Fejnord,Braga i Gent i mislim da je Suboticanima najteze jer uudaraju na dobre timove a objektivno su najmanje kvalitetan srpski predstavnik .
     (zoran ivkovic, 4. avgust 2018 16:28)

    # Link komentara

  251. Nikola
    A mogu I da sude sudije koje ne vide gol iz gol auta,pa sude I po 2 penala,sude penale za udarac u butinu...
    Moze do sutra ovako
     (urosRuma, 4. avgust 2018 16:26)

    # Link komentara

  252. Vidim kako navijači komšinice brinu tuđu brigu.Pominju bazene i plaže.Kako je vama kratko sećanje.Zapamtite jednu stvar, okrene se situacija na brzinu.
     (Peđa, 4. avgust 2018 16:25)

    # Link komentara

  253. Tako je Bogdane. Kao posledica poboljsanog koeficijenta, sampion Srbije ima nesto laksi put do plasmana u Ligu Evrope nego ranijih godina. A partizan nije sampion. Prosle godine ste kao sampioni igrali sa Videotonima, a Zvezda sa Krasnodarom i Spartom. Sportski pozdrav.
    (Vdusan, 4. avgust 2018 16:06)

    Nema veze sa tim sto smo bili sampioni nego zato sto smo zahvaljujuci koeficijentu bili medju povlascenim ekipama, da smo imali slabiji koeficijent bili bi u slicnoj situaciji ko sad.
    (Batman, 4. avgust 2018 16:23)

    # Link komentara

  254. Svaki povoljan rezultat naših klubova je dobra stvar za naredne godine i naredne kvalifikacije. Učešće dva naša predstavnika u grupnoj fazi LE, kao i ostajanje do proleća u istom, je veliki pomak za domaći fudbal, i tome treba svi da se radujemo i da navijamo za naše, protiv bilo koga da igraju, a isto važi i za reprezentaciju. Jedino kada je domaće prvenstvo u pitanju tada je opravdano biti pristrasan, i navijati za svoje.
     (Šta ti dečko radiš?, 4. avgust 2018 16:23)

    # Link komentara

  255. polako bre daleko je Evropa bice hladno u Danskoj oko -2 do -3 :))))
     (UGASEN JNA, 4. avgust 2018 16:21)

    # Link komentara

  256. ahahaha... tek sam sada ukapirao...konacno ce moci onaj cuveni troll da ostavi komentar na b92, koji je vezan za temu... kako koji komemtar??? pa samo brondbi...
     (lal, 4. avgust 2018 16:20)

    # Link komentara

  257. A kako bi trebalo da izgleda da bude lako!?
     (Toma, 4. avgust 2018 16:20)

    # Link komentara

  258. Sve cemo ih pocistiti
    (Milojica, 4. avgust 2018 16:19)

    # Link komentara

  259. sezona kupanja po nizim cenama last minute agencija Partizan
     (kalcokera, 4. avgust 2018 16:17)

    # Link komentara

  260. Ако предпоставимо да ће да прођу Клуж, Олимпија, Розенборг и Апоел, онда је јасно да је Спартак из Трнаве најслабији могући противник за пласман у ЛЕ, а још доноси и могућност борбе за ЛШ. Партизан против Севиље нема шансе, против Бешикташа и Гента ће им бити тешко,они су отприлике на нивоу Краснодара од прошле године, а против Макабија шансе су 50:50, можда је чак Партизан и фаворит. Спартак реално нема никакве шансе, једино ако неки од наведених клубова није у доброј форми као што није била ни Спарта.
    (Марко, 4. avgust 2018 16:13)

    # Link komentara

  261. Za Partizan je losije sto je u 3. kolu nosilac. Da nije, imao bi nenosioce za protivnike u play ofu. Pravila su promenjena od ove sezone i Partizan sa nikad jacim koeficijentom moze izvuci Sevilju. Hajduk igra sa Steauom kao nenosilac u 3. kolu i ako prodje preuzima mesto nosioca u plej ofu.
    (Realnost, 4. avgust 2018 16:13)

    # Link komentara

  262. Sevilja, Besiktas? Teze da se udje u LE nego LS ove sezone. Zvezdi najtezi protivnik moguci PSV koji je dosta slabiji od oba tima.
    (Nathan, 4. avgust 2018 16:12)

    # Link komentara

  263. Citam komentare i neverujem.
    Grobari su vec u plej ofu i cekaju da sudija svira pocetak xD
    Alo,jel ste vi gledali prethodne utakmice partizana??? I jos kao mukice kalkulisu protiv kog kluba je najbolje igrati,hahaha ,a joj,vecita komedija sa vama.
     (karlito, 4. avgust 2018 16:11)

    # Link komentara

  264. -Zvezdi HJK ili Olimpija (mada tesko da mogu da ispadnu od Trnave)
    -Partizanu Makabi ubedljivo najbolji
    -Spartaku Braga, mislim da oni nisu nepremostiva prepreka (ispadali su iz plej-ofa i ranije od slabijih timova)

    Za izbeci:
    Zvezda-APOEL
    Besiktas-Partizan
    Spartak-Zenit
     (Mitar, 4. avgust 2018 16:08)

    # Link komentara

  265. A kako oni to skracuju spisak?
     (Najbolji je opancarev lepak, 4. avgust 2018 16:08)

    # Link komentara

  266. Partizan samo nastavlja i dalje tradiciju sa primljenih 5 komada...nista novo.
     (Dejan CZ, 4. avgust 2018 16:08)

    # Link komentara

  267. Sad kada imamo najbolji koficijent partizan može da dobije sevilju, bešiktaš, makabi i gent, a prošle godine igrali sa videotonom, A zvezda da u pleyoffu igra sa klužom, helsinkijem i rosenborgom.
     (Bogdan, 4. avgust 2018 15:58) 

    Tako je Bogdane. Kao posledica poboljsanog koeficijenta, sampion Srbije ima nesto laksi put do plasmana u Ligu Evrope nego ranijih godina. A partizan nije sampion. Prosle godine ste kao sampioni igrali sa Videotonima, a Zvezda sa Krasnodarom i Spartom. Sportski pozdrav.
    (Vdusan, 4. avgust 2018 16:06)

    # Link komentara

  268. Sve pogrešne pretpostavke, Partizan neće proći Dance, a Zvezda neće ispasti od Spartaka iz Trnave, za Subotičane već uspeh, uz nešto sreće mogu namučiti Brondbi ...
     (Krstajić sa e2 na e4, 4. avgust 2018 16:06)

    # Link komentara

  269. Partizanu bi bilo mnooogo lakse kada bi mu sudile sudije iz JSL kada zatreba tu je penal pa dezet minuta zaustavnog, par crvenih kartona za protivnika, autogol, previd ofsajda.... Drzavni projekat se u takvim situacijama snalazi kao riba u vodi.... Nadam se da ce UEFA imati dovoljno razumevanja za partizan i da ce odbriti da mu utakmice sude razni Grujici, Glodjovici....
    (Nikola, 4. avgust 2018 16:06)

    # Link komentara

  270. Oni su trebali na kupanje još protiv onih amatera iz Litvanije. No ništa za to sezona kupanja još traje i oni će stići na nju.
    (sah 88, 4. avgust 2018 16:05)

    # Link komentara

  271. Vraca se zrebove od prosle godine i Zvezdi i Partizanu, nama sad lako, a bilo tesko, a Partizanu tesko, a imali prosle godine brutalno lake zrebove, pa se jos pokondirili...e eto vam ga sad haha
    (Dusan, 4. avgust 2018 16:05)

    # Link komentara

  272. Ima Bata da pusti Kosovića na njih!

    :)
    (JocaBoca, 4. avgust 2018 16:04)

    # Link komentara

  273. Topalovići su prednost dali turističkim vrednostima ... ima nešto bitno u životu i van " posla " ( fudbala ) .
    (Posmatrač, 4. avgust 2018 16:03)

    # Link komentara

  274. Zvezda-Rozenborg.
     (Boban, 4. avgust 2018 16:01)

    # Link komentara

  275. Sad kada imamo najbolji koficijent partizan može da dobije sevilju, bešiktaš, makabi i gent, a prošle godine igrali sa videotonom, A zvezda da u pleyoffu igra sa klužom, helsinkijem i rosenborgom.
     (Bogdan, 4. avgust 2018 15:58)

    # Link komentara

  276. Daj boze makabi
     (qwert, 4. avgust 2018 15:58)

    # Link komentara

  277. A hoce li partizan u intertoto kup ako ispadne u cetvrtom kolu? :)
    (IgorBn, 4. avgust 2018 15:57)

    # Link komentara

  278. partizan i spartak mogu do grupe samo treba verovati u sebe.partizan i ne igra toliko lose koliko nije imao srece u poslednjim mecevima,a od spartaka se i ne ocekuje grupa pa tako da mogu da uzivaju u fudbalu ja bih im to rekao.
    (Vuk, 4. avgust 2018 15:57)

    # Link komentara

  279. sreca pa su izbegli Radnik Surdulicu, sa ostalima valjda mogu da igraju..
     (gornji dorcol, 4. avgust 2018 15:56)

    # Link komentara

  280. nije bitan protivnik,ispadamo lagano. igra je jedna velika 0.
     (bla, 4. avgust 2018 15:55)

    # Link komentara

  281. Nažalost crno nam se piše. Volim Partizan!
     (D.T., 4. avgust 2018 15:55)

    # Link komentara

  282. Lakse da se udje u LS nego u LE. :)
    (Crazy North, 4. avgust 2018 15:55)

    # Link komentara

  283. Nece oni nidje!!
     (Paja, 4. avgust 2018 15:54)

    # Link komentara

  284. Daj prvo ove Dance da prođemo...
     (who the f..k are you, 4. avgust 2018 15:53)

    # Link komentara

  285. ako partizan ceka izuzetno tezak posao sta tek reci za spartak
     (gsw in 4, 4. avgust 2018 15:52)

    # Link komentara

  286. Nije ovo strasno, sa Makabijem i Gentom bismo morali da mozemo da se nosimo. Sa Seviljom i Beskitasem, nemamo sta da tražimo. Tako da 50-50 su sanse za ok protivnika. A i ne smem da se kladim da ce sva 4 favorita proci.
     (rodjomoj, 4. avgust 2018 15:51)

    # Link komentara

  287. neka izgube od Danaca bar da se ne brukaju protiv ozbiljnijeg tima
     (zoran, 4. avgust 2018 15:50)

    # Link komentara

  288. Sa tom igrom necu ni u plejofs...
     (KM, 4. avgust 2018 15:48)

    # Link komentara

  289. Dajte tu Sevilju da izbacimo!

    Šalim se, dajte Makabi.
     (Updown, 4. avgust 2018 15:48)

    # Link komentara

  290. Putuj Evropo!
     (Volej, bajo moj, 4. avgust 2018 15:48)

    # Link komentara