Četvrtak, 21.06.2018.

16:00

Divac će iznenaditi, Dončić u Dalasu, Kokoškov dobija zvezdu

Izvor: B92

Divac æe iznenaditi, Donèiæ u Dalasu, Kokoškov dobija zvezdu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

40 Komentari

Sortiraj po:

Jim Beam

pre 5 godina

@Ivan
Pogrešna ti je premisa. Kao da kažeš da su hokej (NHL) i plivanje rasistički sportovi jer su profesionalci verovatno u 99% slučaja belci. Kako to da ne postoji nijedan crni plivač u američkoj plivačkoj reprezentaciji na OI?Košarka se mahom uči na ulici gde je najviše igraju afroamerikanci. To je dobrim delom i stvar kulture tamo. Uz fizičke predispozicije po kojima su definitivno ispred belaca (nađi mi jednog belog klinca od 19 kroz istoriju koji je građen kao Ajton sada) i odličnu struku (koju mi iz nekog razloga nipodaštavamo) dođeš do ovog odnosa. Kao da kažeš da je rasizam što Indijaca nigde nema u fudbalu, a 15-20% svetske populacije je sa indijskog podkontinenta. Ako je neko talenat, naći će svoj put do NBA bez obzira na to ko je i šta je.

petarczv

pre 5 godina

zasto bi dalas uzimao doncica kad imaju i vise nego dovoljno igraca na bekovskim pozicijama a pogotovoo denis smith jr koji ima zacementirano mesto na pleju..
(milosh-nish, 21. jun 2018 19:20)

Doncic je krilo...

milosh-nish

pre 5 godina

zasto bi dalas uzimao doncica kad imaju i vise nego dovoljno igraca na bekovskim pozicijama a pogotovoo denis smith jr koji ima zacementirano mesto na pleju..

mikac678

pre 5 godina

Meni je najitersantnija stvar, od svih ovih igrača jedino Dončić izgleda kao klinac svi kao da imaju oko 30 godina... nusprodukt američke industrije

kb24

pre 5 godina

Tako je i Kobe svojevremeno rekao da nece da igra za Sarlot pa su morali da ga trejduju u Lejkerse. I tako je nastala velika legenda. Da je ostao u Sarlotu imao bi nula titula. Tako da podrzavam Doncica da utice na izbor kluba. Zasto bi on morao da radi sta mu drugi kazu ako vec moze da bira.

Dzoni

pre 5 godina

Najsmesnije mi sto svi samo potenciraju fizikalije ...pa Harden ih nema,prakticno se samo seta po terenu ,odbrana mu je nula pa kandidat za MVPa.

Папи

pre 5 godina

Па и Кливленд је био исподпросечан клуб кад је изабрао Леброна.
Миличић је дошао у добар клуб, јесте да је узео титулу али се није наиграо. Вероватно да би имао солидну каријеру да је дошао у неки лошији клуб.

laki

pre 5 godina

Da sam Divac izabrao bih Doncica i onda ga stavio na klupu, decko je mnogo umislio, klinac iz Evrope a hoce da bira nesto u NBA.
(D1V1, 21. jun 2018 16:55)

I on i ostala dvojica. Neafirmisani igraci juce dosli iz juniora, umislili da su zvezde.

веверица

pre 5 godina

@коле
па дончића пита, јер он не мора да оде из реала... исто тако богдан као пик прве рунде није хтео у финикс. и није ни отишао.

CarloNS

pre 5 godina

Objasni mi zbog cega onda ni jedna africka reprezentacija ne moze nikom da primirise na velikim takmicenjima u kosarci? Ovo sto se desava u NBA je ozbiljna diskriminacija vecine, a to su belci. Ne moze niko da me ubedi da je odnos u talentu 90 na prema 10 u korist manjine kojih u americi ima jedva oko 20 posto od ukupne populacije.
(Ivan, 21. jun 2018 17:23)

Afroamerikanci su motivisaniji i u tome vide šansu da pobegnu iz geta i urade nešto u životu. Belcima je relativno lakše i nije im potrebno da budu zvezde da bi preživeli. Pored toga, Afroamerikanci su građeni za košarku, belci za recimo vaterpolo.

Filmofil

pre 5 godina

Objasni mi zbog cega onda ni jedna africka reprezentacija ne moze nikom da primirise na velikim takmicenjima u kosarci? Ovo sto se desava u NBA je ozbiljna diskriminacija vecine, a to su belci. Ne moze niko da me ubedi da je odnos u talentu 90 na prema 10 u korist manjine kojih u americi ima jedva oko 20 posto od ukupne populacije.
(Ivan, 21. jun 2018 17:23)

Nemaju razvijen sistem seleckije i trenere. Hrvatska i Srbija imaju istu genetsku bazu, pa su nakon raspada jedni uspesniji u kosarci, drugi u rukometu i fudbalu jer su bolji treneri u vecem broju i uopste sistemski rad ostali na jednoj ili drugoj strani. Americki crnci su potomci robova koji su dovedeni sa zapadne obale Afrike odakle i danas dolaze odlicni sprinteri (skolovani u USA obicno). Ti robovi su selektirani po snazi, brzini i spretnosti. U kosarci kakva se forsira u NBA njihove komparativne prednosti dolaze do izrazaja. Belaca ima u bezbolu ili americkom fudbalu. Ne vrednuju oni sportove po onome sto se nama svidja. Crnci su motivisaniji jer ih uspeh izvlaci iz geta. Generalno su im sanse u zivotu manje i zato jace grizu za one koje imaju. Kao sto deca iz provincije grizu vise na studijama od onih koji studiraju u svom gradu.

Stanimir Branimir

pre 5 godina

Da sam Divac izabrao bih Doncica i onda ga stavio na klupu, decko je mnogo umislio, klinac iz Evrope a hoce da bira nesto u NBA.
(D1V1, 21. jun 2018 16:55)

da, i bacio bi visoki pik u nikad većem izboru kvalitetnih igrača samo da bi se inatio i dokazivao ne znam šta? zato su Amerikanci tu gde jesu a Srbi,...

Čendler Bing

pre 5 godina

Sakramento (ponovo) pravi loš izbor na draftu = kvota 1. :)

Šalu na stranu, već sam pisao o tome koliko puta su uspeli da promaše sa izborima nakon draftovanja Kazinsa, a imali nekoliko visokih pikova jer su godinama unazad kanta od tima. I ne samo to, ali kako uprava nije znala da prepozna kvalitet igrača koje su već imali već su ih davali bud zašto, a uzimali, u najmanju ruku, vrlo sumnjive igrače.

Ivan

pre 5 godina

A u kojoj to košarkaškoj zemlji u Evropi imaš toliko crnaca, osim u Francuskoj...a u Francuskoj više od pola reprezentacije i jesu crnci. Velika Britanija ima npr. mnogo crnih atletičara. Da, jesu fizički dominantniji (brzina i skočnost, ne i sirova snaga) i zbog toga su prisutniji i dominantniji u sportovima u kojima skočnost i brzina dolaze do izrađaja.
(brm, 21. jun 2018 16:59)

Objasni mi zbog cega onda ni jedna africka reprezentacija ne moze nikom da primirise na velikim takmicenjima u kosarci? Ovo sto se desava u NBA je ozbiljna diskriminacija vecine, a to su belci. Ne moze niko da me ubedi da je odnos u talentu 90 na prema 10 u korist manjine kojih u americi ima jedva oko 20 posto od ukupne populacije.

Dragan

pre 5 godina

Ako Lejkersi uzmu drugog Bola na ovom draftu prestacu za njih da navijam zauvek. Jer zalosno bi mi bilo da najveca ili druga najveca fransiza u NBA dozvoljava sebi da se blamira sa tom bracom i da pravi cirkus.

Laki

pre 5 godina

Na draftu se samo gleda potencijal, koliko ko od njih može da napreduje i postane all-star igrač. Kod Dončića je problem sto Ameri misle da je on već dostigao svoj maximum. On je realno trenutno najbolji igrač na draftu ali to ne znači da će u budućnosti biti bolji od ostalih. Živi bili pa videli.

Pera Pisar

pre 5 godina

Trae Jang je najjača faca ovde, prvo kao da je brat blizanac Danija Alveša iz
PSG-a, a drugo ima običaj da po isteku sedme sekunde napada šutne sa 9 metara,lik ako se kultiviše po pogledu discipline i taktike može da bude nov Stef Kari i šteta što Hjuston i nema pika u prvoj rundi, njima bi legao kao budali šamar...kakvo bi to prangiljanje po trojkama bilo

đole

pre 5 godina

"...jasno stavili do znanja da nece tamo da igraju"
Pa ko ih pita?
(kole, 21. jun 2018 16:36)

Igrač ne mora da potpiše ugovor sa ekipom koja ga je draftovala, jednostavno može da čeka da trejduju njegov pik. A ko je lud da draftuje igrača koji ne želi za njih da igra, i da posle mora da trejduju prava za njega za kikiriki jer ostali timovi znaju da ovi moraju svkako da se reše tog igrača.

Znaš, nisu Amerikanci toliko glupi da se inate kao Srbi pa da bi baš uzeli igrača koji neži da igra kod njih...sa parolom "možda ću ja imati štete od toga, ali će i on".

Na kraju krajeva, igrač koji je biran u prvoj rundi drafta može da potpiše ugovor ako želi (to je opcija igrača, ne kluba) i zaista može da otaljava taj ugovor i glumi nezadovoljstvo i klub ne može ništa protiv toga. Zato itekako svi pitaju igrače da li žele da igraju za njihov klub.

Doljo

pre 5 godina

Cu li pricu ovog Ivana...
Pa oni bijelce ubacuju u te NBA timove bas da bijeli rasisti poput tebe bi gledali meceve i ne bi dozali frku.
I ti bijeli igraci po NBA su uglavnom tu po rasnom kljucu i najgori su.
U Evropi vec imaju prodju i najbolji su igraci svojih timova ali igraju manje da ne bi ponijeli statuse zvijezda u stranim zemljama.
I opet i crnci iz USA koji igraju po Evropi su bolji od bijelaca iz USA, koji su opet bolji od Evropljana.
Tako da je rasna ravnopravnost prisutna u NBA bi na prste jedne ruke brojao bijelce.

moonwalker

pre 5 godina

uvek me zanimalo kako odredjuju redosled pikova za drugu rundu koji tim dobija pika kojim redom ako neko zna neka napise hvala unapred

Milan Kosanovic

pre 5 godina

Nama kao posmatracima bice jako interesantan draft. Mslim da je Divcu mozda i najteze da odabere. Cinjenica je da mu treba visoki igrac ali kojeg od ove dcojice uzeti. Da li reskirati sa povredjenim Porterom.... Videcemo sve za nekoliko sati.

brm

pre 5 godina

Ni jedan belac osim Doncica. Postavlja se pitanje da li je stvarno toliko ogromna razlika u talentu izmedju belih i tamnoputih igraca u americi? Posto se ocigledno ovo samo kod njih desava u sportu u poredjenju sa ostatkom sveta. Samo se kod njih desava da 95 posto NBA timova ima po jednog ili ni jednog belca. Da je obrnuto, crnci bi napravili skandal optuzujuci NBA za rasizam.
(Ivan, 21. jun 2018 16:43)

A u kojoj to košarkaškoj zemlji u Evropi imaš toliko crnaca, osim u Francuskoj...a u Francuskoj više od pola reprezentacije i jesu crnci. Velika Britanija ima npr. mnogo crnih atletičara. Da, jesu fizički dominantniji (brzina i skočnost, ne i sirova snaga) i zbog toga su prisutniji i dominantniji u sportovima u kojima skočnost i brzina dolaze do izrađaja.

Ivan

pre 5 godina

Ni jedan belac osim Doncica. Postavlja se pitanje da li je stvarno toliko ogromna razlika u talentu izmedju belih i tamnoputih igraca u americi? Posto se ocigledno ovo samo kod njih desava u sportu u poredjenju sa ostatkom sveta. Samo se kod njih desava da 95 posto NBA timova ima po jednog ili ni jednog belca. Da je obrnuto, crnci bi napravili skandal optuzujuci NBA za rasizam.

mcgee

pre 5 godina

mikel bridz najveca kradja ovog drafta definitivno dok portet jr i mo bamba imaju ogroman problem i mogu postati tzv. bust odnosno promasaji na draftu bamba na svojih 213 visine ima samo 94 kg i morace mnogo ali bas mnogo da radi na fizickom delu da bi mogao da bude jedan od najboljih centara ali ce mu se onda smanjiti brzina i nece biti ovako brz a i bice manje skoca ali ima dobar ofanzivni potencijal i svojim dugackim rukama bi trebalo da bude odlican rim protector dok kod portera jr najveci problem su povrede ogroman je broj igraca koji su bili u tip 3 pika pa im je karijera propala zbog povreda prvi igraci koji mi padaju na pamet su derik rouz greg oden oj majo i sl jednostavno to je problem kod ucestalih povreda i to se lako vidi ko se cesto povredjuje i koji deo tela povredjuje imaju povrede koje se ne mogu izbeci spletom nesrecnih okolnosti ali posle takvih povreda se igraci uglavnom vrate i opet igraju na najvisem nivou primjeri su westbrook je imao dugu povredu pre 4 ili 5 god kao i durent konu godinu kasnine kad je okc propustila plej of ali oni su i dalje jedni od najboljih u ligi dok imaju ucestale povrede kao kod rouz cija povreda nije splet nesrecnih okolnosti vec rezultat njegovog stila igre i na zalost propadaju karijere veoma talentovanih igraca

globtroter88

pre 5 godina

Bridžis je , po meni, džoker na draftu.
Malo ste preterali sa godinama, dečku je tek 20.
Napreduje jako dobro, iz sezone u sezonu. Vrlo atraktivan i zanimljiv igrač, atleta (sa sjajnim fizikalijama), specifičan (levoruk, iako mu je jača desna ruka)
Ogroman potencijal da postane all star igrač.

Stanimir Branimir

pre 5 godina

Da sam Divac izabrao bih Doncica i onda ga stavio na klupu, decko je mnogo umislio, klinac iz Evrope a hoce da bira nesto u NBA.
(D1V1, 21. jun 2018 16:55)

da, i bacio bi visoki pik u nikad većem izboru kvalitetnih igrača samo da bi se inatio i dokazivao ne znam šta? zato su Amerikanci tu gde jesu a Srbi,...

Ivan

pre 5 godina

Ni jedan belac osim Doncica. Postavlja se pitanje da li je stvarno toliko ogromna razlika u talentu izmedju belih i tamnoputih igraca u americi? Posto se ocigledno ovo samo kod njih desava u sportu u poredjenju sa ostatkom sveta. Samo se kod njih desava da 95 posto NBA timova ima po jednog ili ni jednog belca. Da je obrnuto, crnci bi napravili skandal optuzujuci NBA za rasizam.

Filmofil

pre 5 godina

Objasni mi zbog cega onda ni jedna africka reprezentacija ne moze nikom da primirise na velikim takmicenjima u kosarci? Ovo sto se desava u NBA je ozbiljna diskriminacija vecine, a to su belci. Ne moze niko da me ubedi da je odnos u talentu 90 na prema 10 u korist manjine kojih u americi ima jedva oko 20 posto od ukupne populacije.
(Ivan, 21. jun 2018 17:23)

Nemaju razvijen sistem seleckije i trenere. Hrvatska i Srbija imaju istu genetsku bazu, pa su nakon raspada jedni uspesniji u kosarci, drugi u rukometu i fudbalu jer su bolji treneri u vecem broju i uopste sistemski rad ostali na jednoj ili drugoj strani. Americki crnci su potomci robova koji su dovedeni sa zapadne obale Afrike odakle i danas dolaze odlicni sprinteri (skolovani u USA obicno). Ti robovi su selektirani po snazi, brzini i spretnosti. U kosarci kakva se forsira u NBA njihove komparativne prednosti dolaze do izrazaja. Belaca ima u bezbolu ili americkom fudbalu. Ne vrednuju oni sportove po onome sto se nama svidja. Crnci su motivisaniji jer ih uspeh izvlaci iz geta. Generalno su im sanse u zivotu manje i zato jace grizu za one koje imaju. Kao sto deca iz provincije grizu vise na studijama od onih koji studiraju u svom gradu.

brm

pre 5 godina

Ni jedan belac osim Doncica. Postavlja se pitanje da li je stvarno toliko ogromna razlika u talentu izmedju belih i tamnoputih igraca u americi? Posto se ocigledno ovo samo kod njih desava u sportu u poredjenju sa ostatkom sveta. Samo se kod njih desava da 95 posto NBA timova ima po jednog ili ni jednog belca. Da je obrnuto, crnci bi napravili skandal optuzujuci NBA za rasizam.
(Ivan, 21. jun 2018 16:43)

A u kojoj to košarkaškoj zemlji u Evropi imaš toliko crnaca, osim u Francuskoj...a u Francuskoj više od pola reprezentacije i jesu crnci. Velika Britanija ima npr. mnogo crnih atletičara. Da, jesu fizički dominantniji (brzina i skočnost, ne i sirova snaga) i zbog toga su prisutniji i dominantniji u sportovima u kojima skočnost i brzina dolaze do izrađaja.

đole

pre 5 godina

"...jasno stavili do znanja da nece tamo da igraju"
Pa ko ih pita?
(kole, 21. jun 2018 16:36)

Igrač ne mora da potpiše ugovor sa ekipom koja ga je draftovala, jednostavno može da čeka da trejduju njegov pik. A ko je lud da draftuje igrača koji ne želi za njih da igra, i da posle mora da trejduju prava za njega za kikiriki jer ostali timovi znaju da ovi moraju svkako da se reše tog igrača.

Znaš, nisu Amerikanci toliko glupi da se inate kao Srbi pa da bi baš uzeli igrača koji neži da igra kod njih...sa parolom "možda ću ja imati štete od toga, ali će i on".

Na kraju krajeva, igrač koji je biran u prvoj rundi drafta može da potpiše ugovor ako želi (to je opcija igrača, ne kluba) i zaista može da otaljava taj ugovor i glumi nezadovoljstvo i klub ne može ništa protiv toga. Zato itekako svi pitaju igrače da li žele da igraju za njihov klub.

Laki

pre 5 godina

Na draftu se samo gleda potencijal, koliko ko od njih može da napreduje i postane all-star igrač. Kod Dončića je problem sto Ameri misle da je on već dostigao svoj maximum. On je realno trenutno najbolji igrač na draftu ali to ne znači da će u budućnosti biti bolji od ostalih. Živi bili pa videli.

Milan Kosanovic

pre 5 godina

Nama kao posmatracima bice jako interesantan draft. Mslim da je Divcu mozda i najteze da odabere. Cinjenica je da mu treba visoki igrac ali kojeg od ove dcojice uzeti. Da li reskirati sa povredjenim Porterom.... Videcemo sve za nekoliko sati.

Dragan

pre 5 godina

Ako Lejkersi uzmu drugog Bola na ovom draftu prestacu za njih da navijam zauvek. Jer zalosno bi mi bilo da najveca ili druga najveca fransiza u NBA dozvoljava sebi da se blamira sa tom bracom i da pravi cirkus.

globtroter88

pre 5 godina

Bridžis je , po meni, džoker na draftu.
Malo ste preterali sa godinama, dečku je tek 20.
Napreduje jako dobro, iz sezone u sezonu. Vrlo atraktivan i zanimljiv igrač, atleta (sa sjajnim fizikalijama), specifičan (levoruk, iako mu je jača desna ruka)
Ogroman potencijal da postane all star igrač.

CarloNS

pre 5 godina

Objasni mi zbog cega onda ni jedna africka reprezentacija ne moze nikom da primirise na velikim takmicenjima u kosarci? Ovo sto se desava u NBA je ozbiljna diskriminacija vecine, a to su belci. Ne moze niko da me ubedi da je odnos u talentu 90 na prema 10 u korist manjine kojih u americi ima jedva oko 20 posto od ukupne populacije.
(Ivan, 21. jun 2018 17:23)

Afroamerikanci su motivisaniji i u tome vide šansu da pobegnu iz geta i urade nešto u životu. Belcima je relativno lakše i nije im potrebno da budu zvezde da bi preživeli. Pored toga, Afroamerikanci su građeni za košarku, belci za recimo vaterpolo.

Pera Pisar

pre 5 godina

Trae Jang je najjača faca ovde, prvo kao da je brat blizanac Danija Alveša iz
PSG-a, a drugo ima običaj da po isteku sedme sekunde napada šutne sa 9 metara,lik ako se kultiviše po pogledu discipline i taktike može da bude nov Stef Kari i šteta što Hjuston i nema pika u prvoj rundi, njima bi legao kao budali šamar...kakvo bi to prangiljanje po trojkama bilo

moonwalker

pre 5 godina

uvek me zanimalo kako odredjuju redosled pikova za drugu rundu koji tim dobija pika kojim redom ako neko zna neka napise hvala unapred

Čendler Bing

pre 5 godina

Sakramento (ponovo) pravi loš izbor na draftu = kvota 1. :)

Šalu na stranu, već sam pisao o tome koliko puta su uspeli da promaše sa izborima nakon draftovanja Kazinsa, a imali nekoliko visokih pikova jer su godinama unazad kanta od tima. I ne samo to, ali kako uprava nije znala da prepozna kvalitet igrača koje su već imali već su ih davali bud zašto, a uzimali, u najmanju ruku, vrlo sumnjive igrače.

Doljo

pre 5 godina

Cu li pricu ovog Ivana...
Pa oni bijelce ubacuju u te NBA timove bas da bijeli rasisti poput tebe bi gledali meceve i ne bi dozali frku.
I ti bijeli igraci po NBA su uglavnom tu po rasnom kljucu i najgori su.
U Evropi vec imaju prodju i najbolji su igraci svojih timova ali igraju manje da ne bi ponijeli statuse zvijezda u stranim zemljama.
I opet i crnci iz USA koji igraju po Evropi su bolji od bijelaca iz USA, koji su opet bolji od Evropljana.
Tako da je rasna ravnopravnost prisutna u NBA bi na prste jedne ruke brojao bijelce.

Jim Beam

pre 5 godina

@Ivan
Pogrešna ti je premisa. Kao da kažeš da su hokej (NHL) i plivanje rasistički sportovi jer su profesionalci verovatno u 99% slučaja belci. Kako to da ne postoji nijedan crni plivač u američkoj plivačkoj reprezentaciji na OI?Košarka se mahom uči na ulici gde je najviše igraju afroamerikanci. To je dobrim delom i stvar kulture tamo. Uz fizičke predispozicije po kojima su definitivno ispred belaca (nađi mi jednog belog klinca od 19 kroz istoriju koji je građen kao Ajton sada) i odličnu struku (koju mi iz nekog razloga nipodaštavamo) dođeš do ovog odnosa. Kao da kažeš da je rasizam što Indijaca nigde nema u fudbalu, a 15-20% svetske populacije je sa indijskog podkontinenta. Ako je neko talenat, naći će svoj put do NBA bez obzira na to ko je i šta je.

mikac678

pre 5 godina

Meni je najitersantnija stvar, od svih ovih igrača jedino Dončić izgleda kao klinac svi kao da imaju oko 30 godina... nusprodukt američke industrije

kb24

pre 5 godina

Tako je i Kobe svojevremeno rekao da nece da igra za Sarlot pa su morali da ga trejduju u Lejkerse. I tako je nastala velika legenda. Da je ostao u Sarlotu imao bi nula titula. Tako da podrzavam Doncica da utice na izbor kluba. Zasto bi on morao da radi sta mu drugi kazu ako vec moze da bira.

petarczv

pre 5 godina

zasto bi dalas uzimao doncica kad imaju i vise nego dovoljno igraca na bekovskim pozicijama a pogotovoo denis smith jr koji ima zacementirano mesto na pleju..
(milosh-nish, 21. jun 2018 19:20)

Doncic je krilo...

веверица

pre 5 godina

@коле
па дончића пита, јер он не мора да оде из реала... исто тако богдан као пик прве рунде није хтео у финикс. и није ни отишао.

Папи

pre 5 godina

Па и Кливленд је био исподпросечан клуб кад је изабрао Леброна.
Миличић је дошао у добар клуб, јесте да је узео титулу али се није наиграо. Вероватно да би имао солидну каријеру да је дошао у неки лошији клуб.

mcgee

pre 5 godina

mikel bridz najveca kradja ovog drafta definitivno dok portet jr i mo bamba imaju ogroman problem i mogu postati tzv. bust odnosno promasaji na draftu bamba na svojih 213 visine ima samo 94 kg i morace mnogo ali bas mnogo da radi na fizickom delu da bi mogao da bude jedan od najboljih centara ali ce mu se onda smanjiti brzina i nece biti ovako brz a i bice manje skoca ali ima dobar ofanzivni potencijal i svojim dugackim rukama bi trebalo da bude odlican rim protector dok kod portera jr najveci problem su povrede ogroman je broj igraca koji su bili u tip 3 pika pa im je karijera propala zbog povreda prvi igraci koji mi padaju na pamet su derik rouz greg oden oj majo i sl jednostavno to je problem kod ucestalih povreda i to se lako vidi ko se cesto povredjuje i koji deo tela povredjuje imaju povrede koje se ne mogu izbeci spletom nesrecnih okolnosti ali posle takvih povreda se igraci uglavnom vrate i opet igraju na najvisem nivou primjeri su westbrook je imao dugu povredu pre 4 ili 5 god kao i durent konu godinu kasnine kad je okc propustila plej of ali oni su i dalje jedni od najboljih u ligi dok imaju ucestale povrede kao kod rouz cija povreda nije splet nesrecnih okolnosti vec rezultat njegovog stila igre i na zalost propadaju karijere veoma talentovanih igraca

Ivan

pre 5 godina

A u kojoj to košarkaškoj zemlji u Evropi imaš toliko crnaca, osim u Francuskoj...a u Francuskoj više od pola reprezentacije i jesu crnci. Velika Britanija ima npr. mnogo crnih atletičara. Da, jesu fizički dominantniji (brzina i skočnost, ne i sirova snaga) i zbog toga su prisutniji i dominantniji u sportovima u kojima skočnost i brzina dolaze do izrađaja.
(brm, 21. jun 2018 16:59)

Objasni mi zbog cega onda ni jedna africka reprezentacija ne moze nikom da primirise na velikim takmicenjima u kosarci? Ovo sto se desava u NBA je ozbiljna diskriminacija vecine, a to su belci. Ne moze niko da me ubedi da je odnos u talentu 90 na prema 10 u korist manjine kojih u americi ima jedva oko 20 posto od ukupne populacije.

Dzoni

pre 5 godina

Najsmesnije mi sto svi samo potenciraju fizikalije ...pa Harden ih nema,prakticno se samo seta po terenu ,odbrana mu je nula pa kandidat za MVPa.

laki

pre 5 godina

Da sam Divac izabrao bih Doncica i onda ga stavio na klupu, decko je mnogo umislio, klinac iz Evrope a hoce da bira nesto u NBA.
(D1V1, 21. jun 2018 16:55)

I on i ostala dvojica. Neafirmisani igraci juce dosli iz juniora, umislili da su zvezde.

milosh-nish

pre 5 godina

zasto bi dalas uzimao doncica kad imaju i vise nego dovoljno igraca na bekovskim pozicijama a pogotovoo denis smith jr koji ima zacementirano mesto na pleju..

Ivan

pre 5 godina

Ni jedan belac osim Doncica. Postavlja se pitanje da li je stvarno toliko ogromna razlika u talentu izmedju belih i tamnoputih igraca u americi? Posto se ocigledno ovo samo kod njih desava u sportu u poredjenju sa ostatkom sveta. Samo se kod njih desava da 95 posto NBA timova ima po jednog ili ni jednog belca. Da je obrnuto, crnci bi napravili skandal optuzujuci NBA za rasizam.

Ivan

pre 5 godina

A u kojoj to košarkaškoj zemlji u Evropi imaš toliko crnaca, osim u Francuskoj...a u Francuskoj više od pola reprezentacije i jesu crnci. Velika Britanija ima npr. mnogo crnih atletičara. Da, jesu fizički dominantniji (brzina i skočnost, ne i sirova snaga) i zbog toga su prisutniji i dominantniji u sportovima u kojima skočnost i brzina dolaze do izrađaja.
(brm, 21. jun 2018 16:59)

Objasni mi zbog cega onda ni jedna africka reprezentacija ne moze nikom da primirise na velikim takmicenjima u kosarci? Ovo sto se desava u NBA je ozbiljna diskriminacija vecine, a to su belci. Ne moze niko da me ubedi da je odnos u talentu 90 na prema 10 u korist manjine kojih u americi ima jedva oko 20 posto od ukupne populacije.

Dzoni

pre 5 godina

Najsmesnije mi sto svi samo potenciraju fizikalije ...pa Harden ih nema,prakticno se samo seta po terenu ,odbrana mu je nula pa kandidat za MVPa.

mcgee

pre 5 godina

mikel bridz najveca kradja ovog drafta definitivno dok portet jr i mo bamba imaju ogroman problem i mogu postati tzv. bust odnosno promasaji na draftu bamba na svojih 213 visine ima samo 94 kg i morace mnogo ali bas mnogo da radi na fizickom delu da bi mogao da bude jedan od najboljih centara ali ce mu se onda smanjiti brzina i nece biti ovako brz a i bice manje skoca ali ima dobar ofanzivni potencijal i svojim dugackim rukama bi trebalo da bude odlican rim protector dok kod portera jr najveci problem su povrede ogroman je broj igraca koji su bili u tip 3 pika pa im je karijera propala zbog povreda prvi igraci koji mi padaju na pamet su derik rouz greg oden oj majo i sl jednostavno to je problem kod ucestalih povreda i to se lako vidi ko se cesto povredjuje i koji deo tela povredjuje imaju povrede koje se ne mogu izbeci spletom nesrecnih okolnosti ali posle takvih povreda se igraci uglavnom vrate i opet igraju na najvisem nivou primjeri su westbrook je imao dugu povredu pre 4 ili 5 god kao i durent konu godinu kasnine kad je okc propustila plej of ali oni su i dalje jedni od najboljih u ligi dok imaju ucestale povrede kao kod rouz cija povreda nije splet nesrecnih okolnosti vec rezultat njegovog stila igre i na zalost propadaju karijere veoma talentovanih igraca

Doljo

pre 5 godina

Cu li pricu ovog Ivana...
Pa oni bijelce ubacuju u te NBA timove bas da bijeli rasisti poput tebe bi gledali meceve i ne bi dozali frku.
I ti bijeli igraci po NBA su uglavnom tu po rasnom kljucu i najgori su.
U Evropi vec imaju prodju i najbolji su igraci svojih timova ali igraju manje da ne bi ponijeli statuse zvijezda u stranim zemljama.
I opet i crnci iz USA koji igraju po Evropi su bolji od bijelaca iz USA, koji su opet bolji od Evropljana.
Tako da je rasna ravnopravnost prisutna u NBA bi na prste jedne ruke brojao bijelce.

laki

pre 5 godina

Da sam Divac izabrao bih Doncica i onda ga stavio na klupu, decko je mnogo umislio, klinac iz Evrope a hoce da bira nesto u NBA.
(D1V1, 21. jun 2018 16:55)

I on i ostala dvojica. Neafirmisani igraci juce dosli iz juniora, umislili da su zvezde.

petarczv

pre 5 godina

zasto bi dalas uzimao doncica kad imaju i vise nego dovoljno igraca na bekovskim pozicijama a pogotovoo denis smith jr koji ima zacementirano mesto na pleju..
(milosh-nish, 21. jun 2018 19:20)

Doncic je krilo...

mikac678

pre 5 godina

Meni je najitersantnija stvar, od svih ovih igrača jedino Dončić izgleda kao klinac svi kao da imaju oko 30 godina... nusprodukt američke industrije

Stanimir Branimir

pre 5 godina

Da sam Divac izabrao bih Doncica i onda ga stavio na klupu, decko je mnogo umislio, klinac iz Evrope a hoce da bira nesto u NBA.
(D1V1, 21. jun 2018 16:55)

da, i bacio bi visoki pik u nikad većem izboru kvalitetnih igrača samo da bi se inatio i dokazivao ne znam šta? zato su Amerikanci tu gde jesu a Srbi,...

milosh-nish

pre 5 godina

zasto bi dalas uzimao doncica kad imaju i vise nego dovoljno igraca na bekovskim pozicijama a pogotovoo denis smith jr koji ima zacementirano mesto na pleju..

brm

pre 5 godina

Ni jedan belac osim Doncica. Postavlja se pitanje da li je stvarno toliko ogromna razlika u talentu izmedju belih i tamnoputih igraca u americi? Posto se ocigledno ovo samo kod njih desava u sportu u poredjenju sa ostatkom sveta. Samo se kod njih desava da 95 posto NBA timova ima po jednog ili ni jednog belca. Da je obrnuto, crnci bi napravili skandal optuzujuci NBA za rasizam.
(Ivan, 21. jun 2018 16:43)

A u kojoj to košarkaškoj zemlji u Evropi imaš toliko crnaca, osim u Francuskoj...a u Francuskoj više od pola reprezentacije i jesu crnci. Velika Britanija ima npr. mnogo crnih atletičara. Da, jesu fizički dominantniji (brzina i skočnost, ne i sirova snaga) i zbog toga su prisutniji i dominantniji u sportovima u kojima skočnost i brzina dolaze do izrađaja.

đole

pre 5 godina

"...jasno stavili do znanja da nece tamo da igraju"
Pa ko ih pita?
(kole, 21. jun 2018 16:36)

Igrač ne mora da potpiše ugovor sa ekipom koja ga je draftovala, jednostavno može da čeka da trejduju njegov pik. A ko je lud da draftuje igrača koji ne želi za njih da igra, i da posle mora da trejduju prava za njega za kikiriki jer ostali timovi znaju da ovi moraju svkako da se reše tog igrača.

Znaš, nisu Amerikanci toliko glupi da se inate kao Srbi pa da bi baš uzeli igrača koji neži da igra kod njih...sa parolom "možda ću ja imati štete od toga, ali će i on".

Na kraju krajeva, igrač koji je biran u prvoj rundi drafta može da potpiše ugovor ako želi (to je opcija igrača, ne kluba) i zaista može da otaljava taj ugovor i glumi nezadovoljstvo i klub ne može ništa protiv toga. Zato itekako svi pitaju igrače da li žele da igraju za njihov klub.

kb24

pre 5 godina

Tako je i Kobe svojevremeno rekao da nece da igra za Sarlot pa su morali da ga trejduju u Lejkerse. I tako je nastala velika legenda. Da je ostao u Sarlotu imao bi nula titula. Tako da podrzavam Doncica da utice na izbor kluba. Zasto bi on morao da radi sta mu drugi kazu ako vec moze da bira.

Laki

pre 5 godina

Na draftu se samo gleda potencijal, koliko ko od njih može da napreduje i postane all-star igrač. Kod Dončića je problem sto Ameri misle da je on već dostigao svoj maximum. On je realno trenutno najbolji igrač na draftu ali to ne znači da će u budućnosti biti bolji od ostalih. Živi bili pa videli.

Filmofil

pre 5 godina

Objasni mi zbog cega onda ni jedna africka reprezentacija ne moze nikom da primirise na velikim takmicenjima u kosarci? Ovo sto se desava u NBA je ozbiljna diskriminacija vecine, a to su belci. Ne moze niko da me ubedi da je odnos u talentu 90 na prema 10 u korist manjine kojih u americi ima jedva oko 20 posto od ukupne populacije.
(Ivan, 21. jun 2018 17:23)

Nemaju razvijen sistem seleckije i trenere. Hrvatska i Srbija imaju istu genetsku bazu, pa su nakon raspada jedni uspesniji u kosarci, drugi u rukometu i fudbalu jer su bolji treneri u vecem broju i uopste sistemski rad ostali na jednoj ili drugoj strani. Americki crnci su potomci robova koji su dovedeni sa zapadne obale Afrike odakle i danas dolaze odlicni sprinteri (skolovani u USA obicno). Ti robovi su selektirani po snazi, brzini i spretnosti. U kosarci kakva se forsira u NBA njihove komparativne prednosti dolaze do izrazaja. Belaca ima u bezbolu ili americkom fudbalu. Ne vrednuju oni sportove po onome sto se nama svidja. Crnci su motivisaniji jer ih uspeh izvlaci iz geta. Generalno su im sanse u zivotu manje i zato jace grizu za one koje imaju. Kao sto deca iz provincije grizu vise na studijama od onih koji studiraju u svom gradu.

CarloNS

pre 5 godina

Objasni mi zbog cega onda ni jedna africka reprezentacija ne moze nikom da primirise na velikim takmicenjima u kosarci? Ovo sto se desava u NBA je ozbiljna diskriminacija vecine, a to su belci. Ne moze niko da me ubedi da je odnos u talentu 90 na prema 10 u korist manjine kojih u americi ima jedva oko 20 posto od ukupne populacije.
(Ivan, 21. jun 2018 17:23)

Afroamerikanci su motivisaniji i u tome vide šansu da pobegnu iz geta i urade nešto u životu. Belcima je relativno lakše i nije im potrebno da budu zvezde da bi preživeli. Pored toga, Afroamerikanci su građeni za košarku, belci za recimo vaterpolo.

globtroter88

pre 5 godina

Bridžis je , po meni, džoker na draftu.
Malo ste preterali sa godinama, dečku je tek 20.
Napreduje jako dobro, iz sezone u sezonu. Vrlo atraktivan i zanimljiv igrač, atleta (sa sjajnim fizikalijama), specifičan (levoruk, iako mu je jača desna ruka)
Ogroman potencijal da postane all star igrač.

moonwalker

pre 5 godina

uvek me zanimalo kako odredjuju redosled pikova za drugu rundu koji tim dobija pika kojim redom ako neko zna neka napise hvala unapred

Jim Beam

pre 5 godina

@Ivan
Pogrešna ti je premisa. Kao da kažeš da su hokej (NHL) i plivanje rasistički sportovi jer su profesionalci verovatno u 99% slučaja belci. Kako to da ne postoji nijedan crni plivač u američkoj plivačkoj reprezentaciji na OI?Košarka se mahom uči na ulici gde je najviše igraju afroamerikanci. To je dobrim delom i stvar kulture tamo. Uz fizičke predispozicije po kojima su definitivno ispred belaca (nađi mi jednog belog klinca od 19 kroz istoriju koji je građen kao Ajton sada) i odličnu struku (koju mi iz nekog razloga nipodaštavamo) dođeš do ovog odnosa. Kao da kažeš da je rasizam što Indijaca nigde nema u fudbalu, a 15-20% svetske populacije je sa indijskog podkontinenta. Ako je neko talenat, naći će svoj put do NBA bez obzira na to ko je i šta je.

Čendler Bing

pre 5 godina

Sakramento (ponovo) pravi loš izbor na draftu = kvota 1. :)

Šalu na stranu, već sam pisao o tome koliko puta su uspeli da promaše sa izborima nakon draftovanja Kazinsa, a imali nekoliko visokih pikova jer su godinama unazad kanta od tima. I ne samo to, ali kako uprava nije znala da prepozna kvalitet igrača koje su već imali već su ih davali bud zašto, a uzimali, u najmanju ruku, vrlo sumnjive igrače.

Pera Pisar

pre 5 godina

Trae Jang je najjača faca ovde, prvo kao da je brat blizanac Danija Alveša iz
PSG-a, a drugo ima običaj da po isteku sedme sekunde napada šutne sa 9 metara,lik ako se kultiviše po pogledu discipline i taktike može da bude nov Stef Kari i šteta što Hjuston i nema pika u prvoj rundi, njima bi legao kao budali šamar...kakvo bi to prangiljanje po trojkama bilo

веверица

pre 5 godina

@коле
па дончића пита, јер он не мора да оде из реала... исто тако богдан као пик прве рунде није хтео у финикс. и није ни отишао.

Milan Kosanovic

pre 5 godina

Nama kao posmatracima bice jako interesantan draft. Mslim da je Divcu mozda i najteze da odabere. Cinjenica je da mu treba visoki igrac ali kojeg od ove dcojice uzeti. Da li reskirati sa povredjenim Porterom.... Videcemo sve za nekoliko sati.

Папи

pre 5 godina

Па и Кливленд је био исподпросечан клуб кад је изабрао Леброна.
Миличић је дошао у добар клуб, јесте да је узео титулу али се није наиграо. Вероватно да би имао солидну каријеру да је дошао у неки лошији клуб.

Dragan

pre 5 godina

Ako Lejkersi uzmu drugog Bola na ovom draftu prestacu za njih da navijam zauvek. Jer zalosno bi mi bilo da najveca ili druga najveca fransiza u NBA dozvoljava sebi da se blamira sa tom bracom i da pravi cirkus.