1. A niko ne pise o skandalu s nasom reprezentacijom koja je bila jedina svetla tacka. Prvo ona bruka na onom novoformiranom takmicenju, a onda neucestvovanje na finalnom turniru Svetske lige koji se u ovo vreme odrzava i na koje smo se plasirali i pored nadljudskih napora naseg staba da ispadnemo.
    (Borko, 21. jun 2018 13:05)

    # Link komentara

  2. Uzurpiran bazen na Banjici, uzurpiran ,,Pionir" i stadion JNA! Došlo vreme za vraćanje dugova... A vi samo gledajte u Zvezdu! A U GLAVI SAMO CRVENA ZVEZDA!
     (Ujka Žitko, 21. jun 2018 03:01)

    # Link komentara

  3. Ima vas koji opet vidite neku zavjeru Partizana, pa vas molim da posle pisanije ovdje predjete na parove i zadruge ili razmišljate o kupovini stana u bg na vodi!
     (niksic, 21. jun 2018 00:47)

    # Link komentara

  4. ma isterajte ih vise sa bazena u ovoj drzavi sve oni pa oni a sve dzabe oce ma napolje bre.
     (srboljub, 20. jun 2018 16:03)

    # Link komentara

  5. Sns partija.
    (SSSS, 20. jun 2018 14:40)

    # Link komentara

  6. Мени се чини да је ово само политичка финта, где се вештачки прави проблем нашем најбољем ВК, а онда се појављује познати спасиоц и решава ствар. Иза тога следи "Хвала Вучићу". Свима добро.
    (е свашта..., 20. jun 2018 10:47)

    Мени се чини да си потпуно у праву. Ово је слична политичка представа као она Остоја-Дуле Вујошевић кад Дуле као блокира Партизан, Остоја као замоли Вучића за помоћ а Вучић уплати моје паре да Партизан може да игра. Не би ме зачудило да се Партизану после свега овог поклони цео СЦ Вождовац, базени, терени за тенис, и ова шумица иза приде...и онда следи чувено, много пута поновљено "Хвала Вучићу"
    (Aleksa, 20. jun 2018 14:29)

    # Link komentara

  7. Иза тога следи "Хвала Вучићу". Свима добро.
    (е свашта..., 20. jun 2018 10:47)

    Slivaju pare u komsijski klub? Koje komisije, one sto silom prilika treniraju u Zrenjaninu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (d, 20. jun 2018 11:55)


    Ma nije u tome fora :) Covek je hteo da kaze da je cela ova buka smisljena sa njihove strane, da bi se njihov Deus Ex pojavio i iznenada spasio stvar, a da bi oni, po sedamdesettreci put mogli da kazu "Hvaljen Vucic"....i "svima dobro" misleci pod tim "njima dobro"
    (Kum, 20. jun 2018 14:12)

    # Link komentara

  8. Sve je neosporno,sto se tice Partizanovih sprtskih uspeha. Medjutim,treba reci da je sve ove decenije to jedini klub u Bg koji je imao na raspolaganju bazen. Dakle,nisu placali zakupe,sto je usteda od 250 hiljada na godisnjem nivou,a jos su i od zakupa zaradjivali isto toliko otprilike. Dakle,u startu su bili u prednosti u odnosu na ostale klubove pola miliona evra. Kako onda drugi klubovi da funkcionisu,o konkurentnosti tako povlascenom Partizanu da ne govorim. Primera radi,Zvezda je sa 650 hiljada budzeta bila prvak Evrope..I pored svega toga bazen se raspada jer nista nisu ulagali u njega,a dugovanja kluba su preko milion evra. Svaki cestiti gradjanin bi pitao Sostara odakle to i zasto?Po strani klubastvo,treba samo cinjenice pogledati. Ne moze jedan klub biti favorizovan do te mjere da mu se sve tolerise,na racun starih zasluga. Jer onda neka se ostali ugase pa neka taj klub igra sam sa sobom ligu..
     (djom, 20. jun 2018 13:56)

    # Link komentara

  9. Bagg@. Bas si nas sve nasmejao, Partizan legitimni vlasnik objekta? Opstina Vozdovac bi trebalo da ga utuzi i za nadoknadu stete i retroaktivnu kiriju. Pamtim kako je vlasnistvo opstine prisvojeno onako “tiho”, podmuklo. Nema kraja otimacini od raspada bivse zemlje od strane tog kluba. Pi svim pravnim normama morace da vrate drzavi i JNA. I ne mesajte Rajka Mitica u taj buckuris, on jeste Zvezdin, tu je od starta sasvim drugacija vlasnicka struktura. A vi koji patetisete titulama i rezultatima, izdajte svoje stanove pa se ne bunite kad vam zakupac posle nekog vremena kaze kako je stan njegov jer ga je okrecio i promenio slavine.
    (Dex, 20. jun 2018 12:57)

    # Link komentara

  10. Sram vas bilo! Pa jel se tako postupa sa klubom koji je 7(slovima: SEDAM) puta bio SAMPION EVROPE. Jel se tako postupa sa klubom ciji igraci bilo bivsi, bilo sadasnji cine 90% REPREZENTACIJE. Vestacki se pumpaju pare u drugi klub koji nije stvorio 3 reprezentativca, a VK Partizanu ne mogu da se omoguce minimalni uslovi za egzistenciju! SRAMOTA! Kad za 5 godina pocnu svi da "gaze" reprezentaciju u vaterpolu znacemo gde da potrazimo krivca.
    (Ziveo Partizan i majka Srbija!, 20. jun 2018 12:51)

    # Link komentara

  11. Pod kiriju kao i drugi. Vide li neko Šoštara?
    (ranac, 20. jun 2018 12:50)

    # Link komentara

  12. U tekstu lepo pise da je nezakonitom odlukom Izvrsnog odbora opstine Savski venac sportski centar Banjica 1992. godine dat na koriscenje vaterpolo klubu Partizan. Valjda postoji neko ko je tu odluku potpisao pa bi samim tim morao da odgovara jer je zloupotrebio polozaj. Ali, izgleda da to nije vazno. Kao ni celokupno vreme Mirka Marijanovica, gradnje Teleoptika, avio kompanije, sponzora sampiona i sipanja drzavnih para sto u fudbalski, sto u kosarkaski i druge klubove. Tada je to, valjda, bilo ok. Kada je priliv novca nestao onda je, odjednom, posustala vrhunska fabrika kosarkaskih asova u koju su svi dolazili, po tadasnjim pricama, da igraju besplatno. Ni Todoriceva izjava da je Partizan pogresio jer je trosio vise nego sto je imao nema tezinu, iako je covek akter dogadjaja o kojima govori, vec postoji fiksacija da aktuelna vlast hoce da unisti Partizan. S druge strane toliko zahvaljivanja Vucicu nije doslo ni iz jednog drugog kluba kao iz Partizana.
    A kakav je vaterpolo sport pokazala je Zvezda. Sto bi neki rekli bez vaterpolo pedigrea osvojila je Kup sampiona (ili kako se vec zove to takmicenje). Znaci, potrebna je lova, dobri igraci i titula Evropskog prvaka je blizu. Tako bi u Srbiji bilo koji grad mogao da ima prvaka Evrope samo kada bi neko zeleo da ulozi novac. A za to nije potrebno mnogo love. Cak ni bazen u vlasnistvu.
     (ArtuDitu, 20. jun 2018 12:46)

    # Link komentara

  13. Pišite šta hoćete ali su činjenice te da je jedan general odlučio 1992. da pokloni jednom klubu stadion , da je jedan opštinski činovnik odlučio da pokloni jedan bazen jednom klubu 1992. , da je premijer odlučio da da jednom klubu Zemunelo 1992. (tj napravi parama građana ) . Pritom sve je famozne 1992. Normalno tolika bahatost dođe kad tad na naplatu .
    Zato se sad sude oko stadiona evo i bazena . Država mora bar oko VK Partizan da nađe rešenje , ako nije Banjica neka im ustupi termine treninga negde i tu se završava sva priča oko navodnog gašenja kluba . Takođe neka izađe neko iz kluba i javno demantuje da su izgubili pravo učešća u LŠ ako sme .
    (Smogovci, 20. jun 2018 12:42)

    # Link komentara

  14. Svoje nedamo,tuđe hoćemo!Moje je moje, tvoje je moje!
    (Joja mitraljezac, 20. jun 2018 12:31)

    # Link komentara

  15. Cim vidim botovi sve mi jasno. Ovo me podseca na pritisak koji su pravilo na kk Partizan da bi oterati Vujosevica
     (hgd, 20. jun 2018 12:25)

    # Link komentara

  16. Povraca mi se od ovih nsprednjaka.
    Prvo je onaj Babic zamalo unistio citav srpski vaterpolo, sada unistavaju najtrofejniji srpski klub ikada.
    Da li su svesni sta znaci 6 titula prvaka Evrope?
    (Bojan, 20. jun 2018 12:22)

    # Link komentara

  17. Ти дајеш дезинформације у коментару. Партизан није ништа узурпирао,, него добио базен одлуком некадашњих власти. Легално је и да ова власт узме базен Партизану али онда престаните да лицемерно пишете како има помоћ државе, да би тако сакрили новац који се слива у комшијски клуб. По тој логици, могу поништавати одлуке предходника и укидати пензије непожељним врхунским спортистима, да би давали подобним. Мени се чини да је ово само политичка финта, где се вештачки прави проблем нашем најбољем ВК, а онда се појављује познати спасиоц и решава ствар. Иза тога следи "Хвала Вучићу". Свима добро.
    (е свашта..., 20. jun 2018 10:47)

    Slivaju pare u komsijski klub? Koje komisije, one sto silom prilika treniraju u Zrenjaninu.
     (d, 20. jun 2018 11:55)

    # Link komentara

  18. Napredni te tuzi, napredni ti sudi.
    (Vlado, 20. jun 2018 11:55)

    # Link komentara

  19. U pravu si, Partizan je vlasnik bazena koliko i Zvezda stadiona Rajko Mitic.Nesto sto je nastalo u drusrvenom uredjenju ne moze biti privatno.
    (dex, 20. jun 2018 10:39)

    Uz tu sitnu razliku da je stadion "Rajko Mitić" u dovoljno dobrom stanju da prolazi UEFA-ine standarde za odigravanje utakmica u evropskim takmičenjima. U kakvom je stanju bazen na Banjici?

    Hvala lepo, doviđenja!
    (Vlada, 20. jun 2018 11:36)

    # Link komentara

  20. Sostar je odavno izgubio kompas...
    Imao je otvorenu ponudu da NE PLACA zakup SRC Banjica - odbio je!

    Da li postoji jos neki vaterpolo klub koji NE PLACA zakup?

    Udjes, radis, treniras, igras utakmice, trosis struju, trosis termine - i ne placas nista! I Sostar je to odbio...

    Jer zeli da puni dzepove od para zakupaca, iako SRC nije njegovo vlasnistvo. Zbog svojih dzepova spreman je da unisti VK Partizan...

    Partizanu nisu potrebne pare zakupaca - potrebni su mu termini, infrastruktura i sportska oprema (za ovo poslednje vec ima namensku donaciju grada Beograda svake godine).

    I sve to nije dosta Sostaru - nego jos da se strpaju pare u dzep od zakupaca...preracunao se, sad ce lepo da ostane bez icega.
    Sostar ima apsolutnu vlast u VK Partizan, niko ne moze da ga spreci da klub povuce na dno sa sobom - ako da ostavku na mesto predsednika ili prihvati ponudjeno, VK Partizan ce nastaviti da funkcionise nesmetano - jedino ce Sostarevi dzepovi ostati bez para zakupaca...
    (ViscoSalejo, 20. jun 2018 11:28)

    # Link komentara

  21. @ja...nikakva zurba,sve u zakonskom roku.
     (izvrsitelj, 20. jun 2018 11:25)

    # Link komentara

  22. Bahatost vk Partizan je mnogo puta pikazana i potvrdjena.
    @Poznavalac

    9 Evropskig titula i stotinu trofeja je ime ovog kluba. Da nije bilo bahatosti Beceja i VET CZ otimanjem igraca i guranja ogromnog novca, bilo bi toga jos.
    I da se ne lazemo, ova vlast hoce da ugasi Partizan a ne da ga oslabi. Tu ne moze da ih spreci niko. Ovako je bezbolnije. Na tenane.
     (Karaburac, 20. jun 2018 11:21)

    # Link komentara

  23. Malo logike, ako sudski proces nije okončan, kako onda možeš da deliš besplatne termine, i potpisuješ nove ugovore sa zakupcima?!!?! "NapreDNO" Srbija
     (Filip Must Play, 20. jun 2018 11:18)

    # Link komentara

  24. Sledece vojni stadion koji su isto uzurpirali...
    (Dejan CZ, 20. jun 2018 10:43)

    Vi ( Crvena Zvezda) ste od. nekadasnjeg FK Jugoslavija preuzeli kako istoriju tako i stadion, samo od brazilske Marakane prekopirali taj naziv.
     (Batko pamcenje mu kratko, 20. jun 2018 11:09)

    # Link komentara

  25. Ako nas SC Vozdovac na kraju iseli i dobiju presudu tu je na raspolaganju bazen na Banjici a u Novom Sadu su u opticaju Sajmiste i Spens. Ionako Vojvodina ne igra LS pa joj to nije potrebno, Novosadjani mogu da igraju i u bazenu u Zrenjaninu kod Crvene Zvezde.
     (Batko pamcenje mu kratko, 20. jun 2018 11:07)

    # Link komentara

  26. Mogu oni da tuze koliko hoce kad je presudom izreceno da je VK Partizan u pravu. Ko gubi ima pravo da se ljuti. Ako postupak vrate na pocetak mogao bi profesor Vlada Vuletic, clan uprave FK Partizan da se angazuje i stane u odbranu kolega iz vaterpola. Kad god je Vuleta reagovao Partizan je pobedio na sudu.
     (Batko pamcenje mu kratko, 20. jun 2018 11:04)

    # Link komentara

  27. V.K Partizan je svetski sportski brend.U svakoj zemlji bi ga na svim nivoima podržavali i čuvali kao nacionalno blago.Iza sebe ima takvu ljudsku i sportsku veličinu kao što je Aleksandar Šoštar.Pa šta onda nema?Očigledno ime.Jer da se kojim slučajem zove Crvena Zvezda on bi i danas bio prvak evrope (sedmi put),a ovako mu uzimaju najbolje igrače praveći na silu novu Zvezdu a njega ganjaju po sudovima.
    (Bumerang, 20. jun 2018 11:03)

    # Link komentara

  28. Cemu tolika zurba gospodo iz vlade?!
    (Ja, 20. jun 2018 10:54)

    # Link komentara

  29. Ljudi ja sam rodjen i živim na Banjici ceo život. Ako ne verujete meni, vi slobodno dođite da sami vidite bazen. Ubedljivo najgori u Beogradu i vrlo opasan za posetioce. Mi se radujemo tome što će oterati Partizan i njihovu upravu, koja se krije iza imena velikog kluba.
    Bazen se raspada, svlacionice su prljave, tuševi ne rade, prelivnici su polomnjeni, bakterije i gljivice su normalna stvar.
    Molim Vas nemojte da podržavate više ove neradnike i pustite i nas da imamo bazen kakav pamtimo pre 25 godina.
    (Aleksa, 20. jun 2018 10:51)

    # Link komentara

  30. Bahatost VK Partizan je mnogo puta pokazana i potvrdjena. Ne znam sto se cudite.
     (poznavalac, 20. jun 2018 10:49)

    # Link komentara

  31. Nemojte davati dezinformacije u komentarima. Opstina i jeste legitiman vlasnik bazena, a to sto ga je VK Partizan uzurpiraio vec 20 god i zbog nemara doveo u katastrofalno stanje to je tema za sebe.
    (Milan, 20. jun 2018 09:41)

    Ти дајеш дезинформације у коментару. Партизан није ништа узурпирао,, него добио базен одлуком некадашњих власти. Легално је и да ова власт узме базен Партизану али онда престаните да лицемерно пишете како има помоћ државе, да би тако сакрили новац који се слива у комшијски клуб. По тој логици, могу поништавати одлуке предходника и укидати пензије непожељним врхунским спортистима, да би давали подобним. Мени се чини да је ово само политичка финта, где се вештачки прави проблем нашем најбољем ВК, а онда се појављује познати спасиоц и решава ствар. Иза тога следи "Хвала Вучићу". Свима добро.
     (е свашта..., 20. jun 2018 10:47)

    # Link komentara

  32. Propast VK Partizan je počela odavno, još dok je Milanović bio sve i sva na Banjici, podigao cene školi vaterpolo do granica izdržljivosti a obaveze prema državi ignorisao, sva ostala rukovodstva nastavila tako i sada došla maca pa udri u kuknjavu! Jedini pošten čovek je Šoštar i možda sa njim nešto se i uradi za dobrobit kluba, slavnog kluba koji su se upropastili pojedinci, zvuči poznato zar ne?
     (Mačak, 20. jun 2018 10:46)

    # Link komentara

  33. Sledece vojni stadion koji su isto uzurpirali...
     (Dejan CZ, 20. jun 2018 10:43)

    # Link komentara

  34. Nismo ni blizu Španije, pa zato Real i jeste najskuplji klub u svetu fudbala, ali zamislite da se Santijago Bernabeu ustupio Realu od strane lokalne opštine Madrida. Real postavlja rekorde, daje skoro sve reprezentativce Španije (Barsa uzima samo igrače koji su ponikli u Realu), ta Španija dominira svetskim fudbalom zahvaljujući Realu. Država ne daje ništa, ok, ali jedino što može je da ustupi stadion od kojeg će klub koji proizvodi sve fudbalere Španije opstajati. Onda, onda, onda se pojavi neko i kaže da Real ne zaslužuje teren koji koristi 25 godina. Ne znam...

    Uništite VK Partizan pa će biti kao sa košarkom i prvom Evroligom bez srpskog kluba.
    (Tišina tamo, 20. jun 2018 10:41)

    # Link komentara

  35. @Milan
    Nemojte davati dezinformacije u komentarima. Opstina i jeste legitiman vlasnik bazena, a to sto ga je VK Partizan uzurpiraio vec 20 god i zbog nemara doveo u katastrofalno stanje to je tema za sebe.


    U pravu si, Partizan je vlasnik bazena koliko i Zvezda stadiona Rajko Mitic.Nesto sto je nastalo u drusrvenom uredjenju ne moze biti privatno.
    (dex, 20. jun 2018 10:39)

    # Link komentara

  36. Nije normalno da neko pokloni tudju imovinu nekome drugome , to sto je neko poklonio partizanu bazen I te poslovne prostore nije dao svoju imovinu nego imovinu svojim nas. To nije pomoc klubu nego pljacka gradjana . Zar bi bilo normalno da drzava sad pokloni arenu zvezdi ili partizanu
    (Mali Princ, 20. jun 2018 10:35)

    # Link komentara

  37. Treba znati da je VK Partizan uzurpirao navedeni bazen pa je cak isti i iznajmljivao drugim klubovima i time sticao protiv pravnu novcanu korist. Istovremeno je redovno zahtevao od grada i opstine da mu dostave mazut za grejanje.
     (Vladimir, 20. jun 2018 10:33)

    # Link komentara

  38. Partizan partizanski otima sve što mu dodje pod rukom.Nismo vojni klub ali je zato vojni stadion naš.Teleoptik mora da se vrati vlasniku, kao i sportski centar Voždovac,deci uskraćuju rekreaciju, otimaju se bodovi,titule ,sve pusta sila.
     (miško, 20. jun 2018 10:25)

    # Link komentara

  39. Nemojte davati dezinformacije u komentarima. Opstina i jeste legitiman vlasnik bazena, a to sto ga je VK Partizan uzurpiraio vec 20 god i zbog nemara doveo u katastrofalno stanje to je tema za sebe.
    (Milan, 20. jun 2018 09:41)

    Zato kad SNS uzme stvar u svoje sake...
     (Dex, 20. jun 2018 10:23)

    # Link komentara

  40. Ugasite tak poslednji bastion komunizma sdp
    (boze pravde, 20. jun 2018 10:22)

    # Link komentara

  41. Potrebno je unistiti najtrofejniji vaterpolo klub u Srbiji. Stavise, mislim da bi drzava trebalo transparentnije da reaguje i prosto zabrani klub.
    (Mile, 20. jun 2018 10:19)

    # Link komentara

  42. Opstina napolje, Partizanu sve!
     (Pikador, 20. jun 2018 10:16)

    # Link komentara

  43. Sram vas bilo.
     (Peca Manic, 20. jun 2018 10:11)

    # Link komentara

  44. Bez zelje da se mesam u nekakve sudske sporove i ko je kakav i kakve su mu namere, cinjenica je da je Partizan katastofalno odrzavao bazen na stetu gradjana, a bazen, pre svega, pripada i namenjen je gradjanima, a i sagradjen je od njihovih para. Briga me za sve, hocu da plivam u cistom bazenu sa vodom na propisanoj temperaturi i da koristim pristojne svlacionice koje danas izgledaju kao da su iz srednjeg veka. Zbog toga je i napravljen bazen, zbog gradjana, a sportski klubovi treba da imaju svoje bazene za trening jer uzimaju previse vremena onima kojima je bazen namenjen. Inace sam navijac Partizana, ali sam posmatrao sta rade i kako se ponasaju na Banjici. Bahato i bezobrazno.
     (chombe, 20. jun 2018 10:02)

    # Link komentara

  45. Kakvi prevaranti ovi iz opštine Voždovac.
    Zašto ne kažu da sprovode teror nad klubom koji je legitimni vlasnik objekta i da im je sud zabranio pristup objektu dok se ne okonča sudski postupak i pravosnažno odredi čiji je zapravo taj bazen.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bagg, 20. jun 2018 09:35

    Opstina Vozdovac je dobila sudsku odluku da SC pripada njima a Partizan ima odlugu trgovinskog suda koji ima nizu nadleznost od Osnovnog suda. Pravosnazna odluka Osnovnog suda postoji
    (Pravnik Advokat, 20. jun 2018 09:57)

    # Link komentara

  46. Da se razumemo, vlast je bljak. Isto kao i sve vezano za partizai
    (Barba, 20. jun 2018 09:55)

    # Link komentara

  47. Ono kada primis stanara a on ne da neplaca stanarinu nego prima druge stanare i uzima kiriju. A za sve to vreme ni jednom stan ne okreci ...
     (Mirko, 20. jun 2018 09:55)

    # Link komentara

  48. važi, super, znacemo onda ko je krivac što nam vaterpolo umire, mislim, nije samo da je taj Partizan napravio i sastavio celu tu reprezentaciju, ali ako, uzimajte, vraćajte vi "vaše"
    hvala i državi takođe
     (Strudla, 20. jun 2018 09:53)

    # Link komentara

  49. Eh kada bi mogli da izbrišete onih sedam titula prvaka Evrope, a?
     (čovek iz senke, 20. jun 2018 09:48)

    # Link komentara

  50. Nemojte davati dezinformacije u komentarima. Opstina i jeste legitiman vlasnik bazena, a to sto ga je VK Partizan uzurpiraio vec 20 god i zbog nemara doveo u katastrofalno stanje to je tema za sebe.
     (Milan, 20. jun 2018 09:41)

    # Link komentara

  51. Kakvi prevaranti ovi iz opštine Voždovac.
    Zašto ne kažu da sprovode teror nad klubom koji je legitimni vlasnik objekta i da im je sud zabranio pristup objektu dok se ne okonča sudski postupak i pravosnažno odredi čiji je zapravo taj bazen.
     (Bagg, 20. jun 2018 09:35)

    # Link komentara

  52. Sistematski unistava sve sto ne voli...
     (Mali od Bg, 20. jun 2018 09:31)

    # Link komentara