Nedelja, 17.06.2018.

09:36

"Federer zaslužio titule u 2014. i 2015, ali Novak je bio bolji"

Stefan Edberg rekao je da je Rodžer Federer zaslužio da osvoji neki Grend slem u 2014. i 2015. godini, ali je Novak Đoković bio bolji.

Izvor: PT

"Federer zaslužio titule u 2014. i 2015, ali Novak je bio bolji" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

marko

pre 5 godina

Да Новак није изгубио оних пар финала онако лагано, и да је био негде на око 16 ГС-мова када их је Федерер имао 17, па ови би ладно забранили да се тенис игра.

Oldtajmer

pre 5 godina

Za sve one koji tvrde da Federer ne trči za svaku lopticu, pogledajte na kraju meča statistiku pređenih metara protiv boljih tenisera. Vrlo ćete se iznemaditi. To što se on ne oznoji - i meni je misterija.

Badza

pre 5 godina

(Goat, 17. jun 2018 16:32

Nisu to cinjenice to je tvoje vidjenje stanja u tenisu. Nazalost ti nisi pratio eru sa pocetka 2000ih pa ne znas koliko je slaba ili jaka bila. Agasi, Rodik, Hjuit, Safin, Ferero, Koria, Moja, Kuerten, Nalbandijan koji su igrali sa pocetka '00 su mnogo uspesniji teniseri po osvojenim titulama nego oni koje si ti na kraju komentara nabrojao kao danasnja najjaca konkurencija. Sto se tice Filipusisa on jeste covek sa za nas smesnim prezimenom pa je lako praviti sprdnju od njega ali on je u ono vreme bio u rangu Conge za vreme Djokoviceve generacije. Ni malo za potcenjivanje.

U ostalom ceo tvoj dozivljaj se bazira na tome da su Federer i Novak generacija. Novak i Federer su sazreli u slicnim godinama sto se tice uspeha, samo u razlicitim erama, za razliku od Nadala koji je bio prodidzi jako rano. S'toga evo ti merodavno cinjenicno stanje:

Broj GS do 25 godine zivota
Federer 6 (do 2006)
Novak 4 (do 2012)

Broj GS od 25 do 30 godine zivota
Federer 10 (2006-2010)
Novak 7 (2012-2016)

Upravo ovo objasnjava Federerov pad, kada je Novak imao 25 Federer je vec imao skoro 32 ali igrom cuda uspeo je da se zadrzi na vrhu i da ostane jedini Novakov nemesis za osvajanje predstojecih titula sve do svoje 35 godine kada onda Djokovic upada u istu tu krizu godina kao i Federer sest godina ranije. Federer je uspeo da prevazidje krizu i osvoji jos 4 GS u 8 GS finala posle 30te videcemo sta ce Nole. Zelimo mu svu srecu

Bećarac

pre 5 godina

@Bojan
He,he...u pravu si. Feda su u tom periodu dobijali samo oni van top 10: kvalifikant Gaske (101) ,Volandri (58) Costa, Guga – svi daleko od top 10. Mada, pobedjivao je Fedžo i top 10: Robreda, Nalbija, Davidjenka...

Bojan

pre 5 godina

(Goat, 17. jun 2018 16:32)
kakve veze ima koliko je ko pobedio top 10 igraca, jedan igrac na to ne moze da utice, pogotovo sto pre 2008 nije bio ovakav kalendar za sve
Federer ne moze da pobedi Safina i Rodika ako oni iste nedelje igraju drugi turnir
naravno, to znaci da je Fedu lakse bilo da dodje do te titule, ali u periodu 04-07 niko od top10 igraca ne bi dobio Feda sem Nadala na sljaci, pa sve nek je igrao sa njima od prvog do poslednjeg kola.
Slicno kao Novak 04-05.

Goat

pre 5 godina

Zanimljiva cinjenica:
Federer je svojih prvih 7 grand slemova osvojio ne igrajuci ni sa Djokovicem ni sa Nadalom, dok je Nadal svojih prvih 6 grand slemova (4RG, 1W i 1AO) osvojio pobedivsi u njima upravo Federera u finalu ili polufinalu, a Djokovic svojih prvih 6 od 7 GS uzeo pobedivsi Federera ili Nadala u finalu ili polufinalu (ili obojicu).
Uopste Federer ima 4-9 u GS finalima protiv Djokovica i Nadala i 16-1 protiv divova Filipusisa, Hjujta, Rodika, Bagdatisa, Gonzalesa i u skorije vreme Cilica.
Takodje, posto cesto cujemo kako je Djokovicu prelak zreb, recimo samo da Federer nijednu godinu nije zavrsio pobedivsi vise od 20 igraca u top 10, Nadal samo 2013, dok je Djokovic to uradio 5 puta (2015 cak 31 pobeda).
Sve ovo jasno ide u prilog tome da su dominantne figure tenisa Nadal i Djokovic dok je Federer neko ko je uspeo da iskoristi nikad slabiju eru tenisa(2004-2007) i ove dve veoma kontroverzne godine gde su se odjednom povredili Djokovic, Marej, Wawrinka, Nishikori, Raonic, Berdih i takoreci svi koji su nesto znacili u tenisu pre 2017, a Najkovi igraci vaskrsli kao iz pepela.

za barem jedan mec Rodzer vs Nole u 2018

pre 5 godina

(matori, 17. jun 2018 14:44)

Tek 2016te je Nole preokrenuo h2h u svoju korist i to zahvaljujući sezoni 2015 gde su se njih dvojica igrali rekordnih 9 puta u jednoj sezoni. Posle AO'16 nisu više ni jednom igrali jer je Novak ispadao pred svaki njihov moguć duel kada su im se zrebovi ukrstali krenuvsi od Majamija, Vimbldona, Australian Opena itd.

matori

pre 5 godina

@
federer je redovno dobio novaka... 
njemu je bio nadal problem....
(Danijel, 17. jun 2018 13:30)


toliko ga redovno dobijao da ima negativan H2H sa Novakom. a do 2010 je imao izrazito pozitivan, isto kao i Rafa...

Rio

pre 5 godina

Ne trosite vreme uzaludno poredeci selektivno samo odredjene periode iz karijera velikih sampiona, pojedine statisticke podatke itd. To je klasicna srpska boljka. Sustina je u analizi celih karijera kada se one okoncaju, njihovom trajanju, produktivnosti itd. Sve ukazuje da niko nije Fedu ni do kolena, posebno po talentu.

alkos

pre 5 godina

Ma bravo, ono između, npr 2011.-2016., ne postoji, pojela maca...
(Aleksandar, 17. jun 2018 11:05) # Link komentara

Lucidno promišljanje... Da, Đoković je GOAT tog razdoblja, i trenutno je neprikosnoveni kralj Istburna!

Zbog ovakvih komentara, Đoković, ni kriv, ni dužan, gubi neutralne navijače!
Nije vam dovoljno što je jedan od najboljih u istoriji, pokušavate da ga popnete na presto, iako mu tu mesto očigledno nije. Moglo je, ali nije!

Zamalo, nije što i jeste.

Đoković jeste fenomenalan igrač. Ali čak ni "zamalo" nije GOAT i samo navijačka strast, lišena objektivnosti, može da ga tamo meće... a takvo razmišljanje je smeće (eto malo i poezije!)

I ona narodna - Da je baba muško, zvala bi se Duško!

sava

pre 5 godina

Moje mišljenje da treba da budemo zahvalni što smo godinama gledali vrhunski tenis trojice vrhunskih sportista, a ne da se raspravljamo koji je bolji..:))

Danijel

pre 5 godina

"Federer od 2012. do 2017. godine nije osvojio niti jedan Gren slem, dok je Novak dominirao u tom periodu, pošto je osvojio četiri Australijan opena, dva Vimbldona, jedan US open i Rolan Garos." - nije tacno.

2017 osvojio 2 gs dok 2012 osvojio 1 gd.

tako bolje da su stavili od 2013 do 2016 godine.. tako federer ..

federer je redovno dobio novaka...
njemu je bio nadal problem....

Statuskan

pre 5 godina

Novak iz tog perioda 2012-2015 je najbolji teniser svih vremena,bez dileme.Završavao je sezone sa par poraza,osvajao sve živo.Pa jedan Nadal je rekao da bukvalno na nekim mečevima nije znao šta da radi i da je Novak na vrhuncu najkompletniji teniser protiv koga je igrao.Druga je stvar što Novak taj nivo nije uspeo da održi.

Ljubitelj sporta

pre 5 godina

Tastature su aktivne od ranog jutra kao lajkovi što se tiče titula koje su zaslužili svako od njih koristi svoju šansu nevezano na protivnika i glupo je osporavat nečiji uspeh da bi se uzdigao drugi i obrnuto. Federer je zaslužio titulu samo 2014 na Vimbldonu a 2015 je Novak bio prosto bolji. US Openu je takodje bio bolji Novak. Činjenica da su više puta sastajali u polufinalima na gren slemu gde opet Novak ima više pobeda od njega a da je bilo obrnuto verujem skor u finalu bi bio znatno veći.

Čovek u prolazu

pre 5 godina

Šta je vrhunskih analitičara,stručnjaka,poznavaoca,znalaca ljudi se svadjaju oko sportista a svako od njih bole uši da bi došli ovde čitaju vaše "eseje."

Sajo

pre 5 godina

Pocinje da me odusevljava cinjenica da ljudi ne razlikuju "najuspesniji" i "najbolji"... Naravno, Novak je bolji teniser od Federera, kao i Nadal, kao sto je recimo Federer bolji od Vavrinke, itd. ali kad pricmo o uspesnosti - Rodja je jaci i od Cak Norisa.

Usput, Dastin Braun je igrao protiv Nadala 2x i oba puta pobedio - da li je bolji teniser ili uspesniji?

dr. Roddick

pre 5 godina

ljudi ! Nas nole je najbolji svih vremena iako ima losiji H2H sa makar 7-8 igraca ali nema veze ! H2H se racuna samo kada se poredi sa Federerom i Nadalom !

gandalf

pre 5 godina

Ako je neko drugi bio bolji kako je onda zasluzio da osvoji,daj objasni to...na stranu sto se opet pominje Djokovic kao nuzno zlo,ali zaista toliko pretencioznih komentara kada se radi o Federeru...kukavice izadji Rafi na crtu na sljaci a ne da se krijes...

nik

pre 5 godina

Ovo samo kod srba ima! Osvojis duplo manje GS,budes duplo manje nedelja na prvoj poziciji, osvojis duplo manje titula u karijeri ali si i dalje bolji od tog nekog koji sve ima duplo vise od tebe!

m

pre 5 godina

Šta ćemo još pročitati da bi se unizile Novakove pobede???!!! Idemo, to je dobro za razvoj moždanih vijuga, a i protiv demencije!!!! Nole mi te volimo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maki

pre 5 godina

Najbolji Federer sa najboljim Noletom nema nikakve sanse na bilo kojoj podlozi.Nole najkompletniji teniser uzimajuci u obzir sve podloge. 
Federer nije u najvecem vrhu kada se gleda zemljana podloga. 
Federer drzi Soderlingovu slika na TV u dnevnom boravku. Nikada nece osvojiti Monte Carlo i Rim.
(branimir bjelica, 17. jun 2018 11:12)

Čovek koji ne ume drop-šot i ne zna da igra na mrezi, nikako ne moze da bude najkompletniji teniser.

haren

pre 5 godina

Nolo je od 2004. do 2011. godine imao samo 1GS pobedom protiv Conge, a Nadal iako samo godinu dana stariji imao je vec 9GS u kako nolobotovi kazu "lakoj" konkurenciji u Rodiku (od koga je Novak redovno gubio), Hjuitu, Safinu, koji su tada bili isto sto su danas Marej, Vavrinka, Cilic. Drugo, nolobotovi kazu kako je Federer od 2011. do sada osvojio "samo" 5 GS. Znaci kako je napunio 30 godina, Federer je osvojio 5 GS titula. A koliko je Nolo osvojio GS titula nakon ulaska u cetvrtu deceniju? NULA. Trece, nakon sto je Nolo proslavio 30. rodjendan nije ni dolazio do Federera I Nadala da igraju, jer da jeste ova dvojica bi ga pocistili za sat vremena. Kako je Nolo napunio 30 godina podseticu da su ga po dva puta na mastersima pregazili Kirjos I Zverev, 2017. na AO ga je ponizio Istomin, 2017. na RG ga je demolirao Tim (sa krompiricem), 2017. na Vimbldonu ga je ponizio Berdih, a 2018. na AO ga je sa 3-0 penzionisao Cung, u tom trenutku 68. igrac sveta. Placite botovi. Spisak najboljih svih vremena: Federer, Nadal, Sampras, Lejver, Borg. Nolo je tek osmi na GOAT listi.

eto

pre 5 godina

@@@Kiza
U svom vremenu, Federer je ubedljivo najvise vremena proveo na prvom mestu, osvojio ubedljivo najvise titula, ima najvise GS titula, najvise Vimbldona, najvise US Opena, najvise AO, najvise rekorda, tako da je on u svom vremenu najbolji.
Za razliku od npr. Novaka Djokovica koji je u svom vremenu tek treci po GS titulama, tek drugi po nedeljama na prvom mestu, tek treci po ukupnom broju titula, tek treci po titulama na USO iako mu je to omiljena podloga, tek drugi po titulama na WB, covek koji u finalima 2 od 4 GS ima negativan skor...
dakle, tek treci u svom vremenu, a ipak su neki mislili da on moze biti najbolji svih vremena.
Uostalom, danas je taj Djokovic van 20 najboljih tenisera sto dovoljno govori o njegovom kvalitetu.
Nije ni medju 20 na svetu.

branimir bjelica

pre 5 godina

Najbolji Federer sa najboljim Noletom nema nikakve sanse na bilo kojoj podlozi.Nole najkompletniji teniser uzimajuci u obzir sve podloge.
Federer nije u najvecem vrhu kada se gleda zemljana podloga.
Federer drzi Soderlingovu slika na TV u dnevnom boravku. Nikada nece osvojiti Monte Carlo i Rim.

Danilo

pre 5 godina

...a Federer je kriv što Nadal i Novak nemaju više titula... Nadal je kriv što Fed i Novak nemaju više gs titula... I kad podvučemo dobijemo Federer 20, Nadal 17, Sampras 14, Novak 12...

Aleksandar

pre 5 godina

2004. Federer najbolji na svetu
2018. Federer najbolji na svetu

Time se svaka diskusija oko GOAT-a zavrsava,nemojte mi spominjati H2H i ostale gluposti,ako Djokovic bude prvi na svetu sa 37 godina znaci 2024. onda mu skidam kapu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rodžer Federer-Nikad Ne Otpisujte KRALJA,
Ma bravo, ono između, npr 2011.-2016., ne postoji, pojela maca...

VUK

pre 5 godina

Samo da je doživeo trenutak kada je nastala ova fotografija je dovoljno. Kada se uzme o obzir koliko je ova država uložila u njega , finansijsko stanje njegove porodice u odnosu na zapadne familije koje proizvode šampione , njegovo zdravstveno stanje ( slab vid i glutenska alergija ) ...samo 1 njegov Wimbldon vredi više nego 50 GS drugih takmičara koji su fabrikovani i dobili sve na tacni. Momak iz Beograda je Wimbldonske pehare uzeo u eri Nadala i Federera , tako što je baš njih pobedio u FINALIMA . Ne treba više ništa. Upisao im se na svaki pehar GS !!! Vaaaauuu..dok se okreće planeta i gospoda jede jagode sa šlagom , na peharima koje će podizati budući šampioni, piše Novak Đoković , pozdrav sa Voždovca , Beograd -SRBIJA !

fantooom

pre 5 godina

da je nole dominirao 8 godina, kao sto neki pisu, onda bi imao 32 grend slema... 14? hmmm bas je dominantan bio... "federer sad dominira kad su svi povredjeni..." a cekajte, nole 2015, 2016? bio je dominantan, ali su isto svi bili pod nekim povredama. nadal i federer recimo. kicma, koleno... tako da, ljudi. uzivajte u tenisu, i ne uporedjujte ko je najbolji ikad. svi su oni najbolji u nekom segmentu... ali vas i shvatam, mi smo srbi takav narod, volimo da pricamo da smo najbolji u svemu, zato smo i tu gde jesmo. ne znamo poraze da prihvatamo, uvek trazimo neke sitnice gde cemo da kazemo da smo najbolji. pozdrav, i uzivajte u tenisu dok jos mozete, posto se posle velike 4 sve gasi kada odu u penziju.

VUK

pre 5 godina

Novak je osvojio Wimbldon ???!!! Kada ? Gde? Pobedio Federera ????!!!! Kada? Gde ? Osvojio i druge GS ????!!! Kada ?! Gde?! Zar Novak nije nižerazredni prebacivač loptice ? Ja sam mislio da je ovo ozbiljan portal i da su ovde kompetentni komentari. Kakvi su Federer i drugi šampioni teniseri , kada ih je toliko puta pobedio neki tamo Novak Đoković ?! Baš bez veze.

realnost

pre 5 godina

Finala GS:
Djokovic-Nadal 3:4
Djokovic-Federer 3:1
Nadal-Federer 6:3

Tesko da moze biti najbolji svih vremena covek koji protiv dva najveca rivala ima skor u finalima GS 3:9!

dr. Roddick

pre 5 godina

@kiza

"Pit Bodo se odavno pitao kako je to neko najboji svih vremena, ako nije najbolji u svom vremenu."

Federerovo vreme je pocelo od 2004 do 2018 and counting, i u ovom periodu nema boljeg od njega.
Nas nole je bljesnuo na momente uglavnom kada Rafa i Fed nisu bili u najboljoj formi i to je iskoristio.

Gliša

pre 5 godina

setimo se samo nekoliko
tragičnih Noletovih poraza,u polufinalima i finalima najznačajnijlh turnira koje je On
veoma nonšalantno i džentlmenski prihvatio,koliko je
smo to još titula i hvalospeva od onih koji ga sada kritikuju.
Sve u svoje vreme,pa zar da se povinuje mišljenjima onih koji
su osvojili daleko manje titula
od njega,naravno da njega ti komentari dotiču ali kao što mu i dolikuje ostaje Džentlmen.

Jovana

pre 5 godina

@Stefan
Ta tri finala dokazuju da je Djokovic bolji od Federera, jer su obojica dosla do finala, sto znaci da su bili u formi, druga je stvar sto je Federer dugovecniji, lakse i sa manje napora igra...

Stefane, ako neko lako i sa manje napora igra i ako je dugovečniji, pa zar to nije nešto što takog igrača čini boljim od onih koji se samouništavaju trčanjem i prebacivanjem loptice preko mreže. Novak ne ume drop-šot da udari, ne ume smeč da tresne! Kako da bude "goatilo"? Sve najvažnije rekorde drži Federer, Novak nijedan (broj GS, broj nedelja, broj turnira). Novak nije osvojio "zlatni slem", jer se ne sabiraju titule iz dve takmičarske godine. Samo Rod Lejver ima "zlatni slem", i to dva.

Bolje

pre 5 godina

Pobijedio ga je i u polufinalu AO 2016 kad je Alex Corettja rekao pred meč da Federer sigurno dobija jer je u izvanrednoj formi, a sa njim se složio i Mats. Ali iznenadi ih Novak ko i prethodnih godina.

koma

pre 5 godina

Eto kakva je trenutno konkurencija kad se dva igraca koji ne igraju po trecinu sezone smenjuju na ubedljivom prvom mestu svako malo i kupe sve GS titule sa 70% snage. Problemi sa povredama: Djokovic, Marej, Vavrinka, Raonic, Nisikori, Kirijos, Conga, Monfis... da ne idem dalje. Sve igraci koje Rafa i Fed bi tesko dobijali mimo RG, odnosno WD. Samo Cilic, Tim, Zverev, Dimitrov su im 'konkurencija' ali i oni su tek povremeno u formi, i kao takvi mogu da im donekle pariraju ali da ih pobedjuju jos uvek ne.
Djokovic je iskoristio manji pad RF i RN u periodu 2014-2016, ali je bar ostatak tura bio u fulu, pa je morao da prodje po 3-4 top igraca do titula, pa i da izgubi povremeno. Ovi se sad setaju do polufinala ili finala, gde ih saceka najveca prepreka u viidu Cilica ili Tima.

Dovla

pre 5 godina

Kako neke osobe koriste reč "zaslužio" na pogrešan način. Kako je to on zaslužio titule a drugi nisu tada? Još ih nije ni osvojio. Kakva glupost. Ako osvoji titulu onda je i zaslužio tu titulu jer mu je niko nije poklonio.

MasterMind

pre 5 godina

Realno, najbliži je bio u finalu W 2014. godine i to je bio zaista jedan antologijski meč. Uz onaj sa Rafom 2008. isto na W i naravno Novakov sa Rafom 2012. na AO možda i najbolji svih vremena. Sjećam se odlično tog meča, Novak vodio 2:1 i 5:2 u četvrtom setu. Na pauzi između gemova Federer jeo nešto. A kaže Viško: "Polako Rodžere, uskoro ćeš dobro da se najedeš". A onda on došao i vezao 5 gemova i odveo finale u 5. set.. U ostalim, ni blizu. Ali činjenica je da je Novakov makismum najbolji tenis ikada... To su najbolje osjetili ostali članovi " Big 4"...

Životije

pre 5 godina

Izlesinario se Dzemperko dovoljno preko raznih Filipusisa Bagdatisa Rodika usinutih Agasija Cilica... puna kapa... Edberko je izgleda malo zaboravan...

Zox

pre 5 godina

Roki ima Noletovu sliku u teretani, a kad Milka hoce da ga iznervira, samo sapne "Novak"...

Kod nas, postoji 80% komentatora koji takodje ne mogu da dodju do Gran Slemova pa pljuju Noleta i prrebiru mu po tanjiru...

Lampi

pre 5 godina

Sva finala slemova koje je Roger izgubio su bila vrlo neizvesna,osim finala RG koje je glatko gubio.Ovo ostalo protivnici imali malo vise srece(W 2008,AO2009,US2009,W2014)i jos dosta polufinala izgubljenih u 5 setova,mogao je lako da ima i 25 slemova,falilo je i malo srece!

Kiza

pre 5 godina

Sećam se da je Martina Navratilova rekla da je 2014 očekivala da bude 3:0 za Novaka u finalu Vimbldona. Toliko o tom da je Federer bio "zamalo" slabiji.

I da, on je "najveći svih vremena", osim što, kad naiđe stvarno dobar teniser u dobroj formi, redovno ga pobeđuje.

Pit Bodo se odavno pitao kako je to neko najboji svih vremena, ako nije najbolji u svom vremenu.

Goran

pre 5 godina

Jasno je kao dan da je tada Novak bio bolji i zasluzeno je osvajao titule,to je na kraju krajeva i sam Federer mnogo puta do sada priznavao ,cak je u jednom intervjuu rekao da je Novak jedan od retkih igraca na ciju igru (razume se kada je Novak bio u najboljoj formi) on jednostavno ponekad nije imao odgovor,ma koliko god se trudio...ali ono sto ipak odvaja Federera od Djokovica i zbog cega ce Federer ipak ostati neprevazidjen je Federerov jedinstveni stil igre ,gde se on za razliku od Djokovica mnogo manje trosio na terenu,a sve to iz razloga sto ipak ima mnogo bolji napadacki arsenal, i u stanju je i protiv najboljih igraca na turu da osvaja brze poene efektnim napadom a sto Djokovic za razliku od njega ipak nije bio u stanju da cini, jer je mnogo vise defanzivniji igrac...Federer je jednostavno pocev od servisa pa preko forhenda i voleja ipak kompletniji igrac,bekhend mu je ranije bio velika boljka ,a sada je cak i taj segment igre dosta popravio pa je bukvalno postao neprobojan ,i covek iz dana u dan pomera granice tenisa jer igra zaista nenormalno dobro za svoje godine ...dok je sa druge strane Djokovic izgleda izgoreo od prevelike zelje i ogromnog fizickog i psihickog naprezanja kojeg je godinama upraznjavao kako bi dominirao na ATP-u turu...
Voleo bih da gresim i daj Boze da me sam Novak demantuje ,ali iskreno ne verujem da on uopste moze vise da igra na onako visokom nivou,kao sto je to cinio od 2011-te pa do 2016-te,ali nikad ne reci nikad ,mozda se i desi cudo !

Stefan

pre 5 godina

Ta 3 finala dokazuju da je Djokovic bolji od Federera, jer su obojica dosla do finala, sto znaci da su bili u formi, druga je stvar sto je Federer dugovecniji, lakse i sa manje napora igra, a de ne pricam sto se nauzimao titula protiv igraca 2. kategorije tipa: Bagdatis, Safin pa i Rodik, gde je on uvek bio u finalu a oni se menjali. To je onaj period od '04 do '08, posle dolaze Nadal pa Djokovic i jos pratecih igraca tipa Vavrinka i titule mu se odjednom proredile

Joe

pre 5 godina

Ko je najveći Novakov rival?-Nadal!
Ko je najveći Rogerov rival?-Nadal!
Ko je najveći Rafin rival? -Novak!
90+% turnira se igra na "betonu" i sljaci. Najbolji igrač na betonu je Novak, najbolji na sljaci je Rafa i u periodu od 2008-2016 kada se igrao najbolji tenis u historiji osvojili su 80% bitnih turnira.
Ali najbolji je Roger, logično :D

Rodžer Federer-Nikad Ne Otpisujte KRALJA

pre 5 godina

2004. Federer najbolji na svetu 
2018. Federer najbolji na svetu 

Time se svaka diskusija oko GOAT-a zavrsava,nemojte mi spominjati H2H i ostale gluposti,ako Djokovic bude prvi na svetu sa 37 godina znaci 2024. onda mu skidam kapu

Mr_Melbourne

pre 5 godina

Na ovoj stranici je najveci vrhunac kad neko kaze od bivsih tenisera " zamalo da Novak bude bolji od Rogera" ni u jednom filmu ni u jednom universu , Nole koji mi je drag kao momak, mada nisam ljubitelj njegovog tenisa, ne moze biti bolji od Rogera. To bi isto bilo ko kad bi neko rekao da je Barcelona veci klub od Reala.

MasterMind

pre 5 godina

Realno, najbliži je bio u finalu W 2014. godine i to je bio zaista jedan antologijski meč. Uz onaj sa Rafom 2008. isto na W i naravno Novakov sa Rafom 2012. na AO možda i najbolji svih vremena. Sjećam se odlično tog meča, Novak vodio 2:1 i 5:2 u četvrtom setu. Na pauzi između gemova Federer jeo nešto. A kaže Viško: "Polako Rodžere, uskoro ćeš dobro da se najedeš". A onda on došao i vezao 5 gemova i odveo finale u 5. set.. U ostalim, ni blizu. Ali činjenica je da je Novakov makismum najbolji tenis ikada... To su najbolje osjetili ostali članovi " Big 4"...

Kiza

pre 5 godina

Sećam se da je Martina Navratilova rekla da je 2014 očekivala da bude 3:0 za Novaka u finalu Vimbldona. Toliko o tom da je Federer bio "zamalo" slabiji.

I da, on je "najveći svih vremena", osim što, kad naiđe stvarno dobar teniser u dobroj formi, redovno ga pobeđuje.

Pit Bodo se odavno pitao kako je to neko najboji svih vremena, ako nije najbolji u svom vremenu.

Zox

pre 5 godina

Roki ima Noletovu sliku u teretani, a kad Milka hoce da ga iznervira, samo sapne "Novak"...

Kod nas, postoji 80% komentatora koji takodje ne mogu da dodju do Gran Slemova pa pljuju Noleta i prrebiru mu po tanjiru...

branimir bjelica

pre 5 godina

Najbolji Federer sa najboljim Noletom nema nikakve sanse na bilo kojoj podlozi.Nole najkompletniji teniser uzimajuci u obzir sve podloge.
Federer nije u najvecem vrhu kada se gleda zemljana podloga.
Federer drzi Soderlingovu slika na TV u dnevnom boravku. Nikada nece osvojiti Monte Carlo i Rim.

Rodžer Federer-Nikad Ne Otpisujte KRALJA

pre 5 godina

2004. Federer najbolji na svetu 
2018. Federer najbolji na svetu 

Time se svaka diskusija oko GOAT-a zavrsava,nemojte mi spominjati H2H i ostale gluposti,ako Djokovic bude prvi na svetu sa 37 godina znaci 2024. onda mu skidam kapu

VUK

pre 5 godina

Novak je osvojio Wimbldon ???!!! Kada ? Gde? Pobedio Federera ????!!!! Kada? Gde ? Osvojio i druge GS ????!!! Kada ?! Gde?! Zar Novak nije nižerazredni prebacivač loptice ? Ja sam mislio da je ovo ozbiljan portal i da su ovde kompetentni komentari. Kakvi su Federer i drugi šampioni teniseri , kada ih je toliko puta pobedio neki tamo Novak Đoković ?! Baš bez veze.

VUK

pre 5 godina

Samo da je doživeo trenutak kada je nastala ova fotografija je dovoljno. Kada se uzme o obzir koliko je ova država uložila u njega , finansijsko stanje njegove porodice u odnosu na zapadne familije koje proizvode šampione , njegovo zdravstveno stanje ( slab vid i glutenska alergija ) ...samo 1 njegov Wimbldon vredi više nego 50 GS drugih takmičara koji su fabrikovani i dobili sve na tacni. Momak iz Beograda je Wimbldonske pehare uzeo u eri Nadala i Federera , tako što je baš njih pobedio u FINALIMA . Ne treba više ništa. Upisao im se na svaki pehar GS !!! Vaaaauuu..dok se okreće planeta i gospoda jede jagode sa šlagom , na peharima koje će podizati budući šampioni, piše Novak Đoković , pozdrav sa Voždovca , Beograd -SRBIJA !

Aleksandar

pre 5 godina

2004. Federer najbolji na svetu
2018. Federer najbolji na svetu

Time se svaka diskusija oko GOAT-a zavrsava,nemojte mi spominjati H2H i ostale gluposti,ako Djokovic bude prvi na svetu sa 37 godina znaci 2024. onda mu skidam kapu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rodžer Federer-Nikad Ne Otpisujte KRALJA,
Ma bravo, ono između, npr 2011.-2016., ne postoji, pojela maca...

Goat

pre 5 godina

Zanimljiva cinjenica:
Federer je svojih prvih 7 grand slemova osvojio ne igrajuci ni sa Djokovicem ni sa Nadalom, dok je Nadal svojih prvih 6 grand slemova (4RG, 1W i 1AO) osvojio pobedivsi u njima upravo Federera u finalu ili polufinalu, a Djokovic svojih prvih 6 od 7 GS uzeo pobedivsi Federera ili Nadala u finalu ili polufinalu (ili obojicu).
Uopste Federer ima 4-9 u GS finalima protiv Djokovica i Nadala i 16-1 protiv divova Filipusisa, Hjujta, Rodika, Bagdatisa, Gonzalesa i u skorije vreme Cilica.
Takodje, posto cesto cujemo kako je Djokovicu prelak zreb, recimo samo da Federer nijednu godinu nije zavrsio pobedivsi vise od 20 igraca u top 10, Nadal samo 2013, dok je Djokovic to uradio 5 puta (2015 cak 31 pobeda).
Sve ovo jasno ide u prilog tome da su dominantne figure tenisa Nadal i Djokovic dok je Federer neko ko je uspeo da iskoristi nikad slabiju eru tenisa(2004-2007) i ove dve veoma kontroverzne godine gde su se odjednom povredili Djokovic, Marej, Wawrinka, Nishikori, Raonic, Berdih i takoreci svi koji su nesto znacili u tenisu pre 2017, a Najkovi igraci vaskrsli kao iz pepela.

Bolje

pre 5 godina

Pobijedio ga je i u polufinalu AO 2016 kad je Alex Corettja rekao pred meč da Federer sigurno dobija jer je u izvanrednoj formi, a sa njim se složio i Mats. Ali iznenadi ih Novak ko i prethodnih godina.

Joe

pre 5 godina

Ko je najveći Novakov rival?-Nadal!
Ko je najveći Rogerov rival?-Nadal!
Ko je najveći Rafin rival? -Novak!
90+% turnira se igra na "betonu" i sljaci. Najbolji igrač na betonu je Novak, najbolji na sljaci je Rafa i u periodu od 2008-2016 kada se igrao najbolji tenis u historiji osvojili su 80% bitnih turnira.
Ali najbolji je Roger, logično :D

Životije

pre 5 godina

Izlesinario se Dzemperko dovoljno preko raznih Filipusisa Bagdatisa Rodika usinutih Agasija Cilica... puna kapa... Edberko je izgleda malo zaboravan...

realnost

pre 5 godina

Finala GS:
Djokovic-Nadal 3:4
Djokovic-Federer 3:1
Nadal-Federer 6:3

Tesko da moze biti najbolji svih vremena covek koji protiv dva najveca rivala ima skor u finalima GS 3:9!

sava

pre 5 godina

Moje mišljenje da treba da budemo zahvalni što smo godinama gledali vrhunski tenis trojice vrhunskih sportista, a ne da se raspravljamo koji je bolji..:))

Mr_Melbourne

pre 5 godina

Na ovoj stranici je najveci vrhunac kad neko kaze od bivsih tenisera " zamalo da Novak bude bolji od Rogera" ni u jednom filmu ni u jednom universu , Nole koji mi je drag kao momak, mada nisam ljubitelj njegovog tenisa, ne moze biti bolji od Rogera. To bi isto bilo ko kad bi neko rekao da je Barcelona veci klub od Reala.

Maki

pre 5 godina

Najbolji Federer sa najboljim Noletom nema nikakve sanse na bilo kojoj podlozi.Nole najkompletniji teniser uzimajuci u obzir sve podloge. 
Federer nije u najvecem vrhu kada se gleda zemljana podloga. 
Federer drzi Soderlingovu slika na TV u dnevnom boravku. Nikada nece osvojiti Monte Carlo i Rim.
(branimir bjelica, 17. jun 2018 11:12)

Čovek koji ne ume drop-šot i ne zna da igra na mrezi, nikako ne moze da bude najkompletniji teniser.

Goran

pre 5 godina

Jasno je kao dan da je tada Novak bio bolji i zasluzeno je osvajao titule,to je na kraju krajeva i sam Federer mnogo puta do sada priznavao ,cak je u jednom intervjuu rekao da je Novak jedan od retkih igraca na ciju igru (razume se kada je Novak bio u najboljoj formi) on jednostavno ponekad nije imao odgovor,ma koliko god se trudio...ali ono sto ipak odvaja Federera od Djokovica i zbog cega ce Federer ipak ostati neprevazidjen je Federerov jedinstveni stil igre ,gde se on za razliku od Djokovica mnogo manje trosio na terenu,a sve to iz razloga sto ipak ima mnogo bolji napadacki arsenal, i u stanju je i protiv najboljih igraca na turu da osvaja brze poene efektnim napadom a sto Djokovic za razliku od njega ipak nije bio u stanju da cini, jer je mnogo vise defanzivniji igrac...Federer je jednostavno pocev od servisa pa preko forhenda i voleja ipak kompletniji igrac,bekhend mu je ranije bio velika boljka ,a sada je cak i taj segment igre dosta popravio pa je bukvalno postao neprobojan ,i covek iz dana u dan pomera granice tenisa jer igra zaista nenormalno dobro za svoje godine ...dok je sa druge strane Djokovic izgleda izgoreo od prevelike zelje i ogromnog fizickog i psihickog naprezanja kojeg je godinama upraznjavao kako bi dominirao na ATP-u turu...
Voleo bih da gresim i daj Boze da me sam Novak demantuje ,ali iskreno ne verujem da on uopste moze vise da igra na onako visokom nivou,kao sto je to cinio od 2011-te pa do 2016-te,ali nikad ne reci nikad ,mozda se i desi cudo !

Stefan

pre 5 godina

Ta 3 finala dokazuju da je Djokovic bolji od Federera, jer su obojica dosla do finala, sto znaci da su bili u formi, druga je stvar sto je Federer dugovecniji, lakse i sa manje napora igra, a de ne pricam sto se nauzimao titula protiv igraca 2. kategorije tipa: Bagdatis, Safin pa i Rodik, gde je on uvek bio u finalu a oni se menjali. To je onaj period od '04 do '08, posle dolaze Nadal pa Djokovic i jos pratecih igraca tipa Vavrinka i titule mu se odjednom proredile

Statuskan

pre 5 godina

Novak iz tog perioda 2012-2015 je najbolji teniser svih vremena,bez dileme.Završavao je sezone sa par poraza,osvajao sve živo.Pa jedan Nadal je rekao da bukvalno na nekim mečevima nije znao šta da radi i da je Novak na vrhuncu najkompletniji teniser protiv koga je igrao.Druga je stvar što Novak taj nivo nije uspeo da održi.

nik

pre 5 godina

Ovo samo kod srba ima! Osvojis duplo manje GS,budes duplo manje nedelja na prvoj poziciji, osvojis duplo manje titula u karijeri ali si i dalje bolji od tog nekog koji sve ima duplo vise od tebe!

Dovla

pre 5 godina

Kako neke osobe koriste reč "zaslužio" na pogrešan način. Kako je to on zaslužio titule a drugi nisu tada? Još ih nije ni osvojio. Kakva glupost. Ako osvoji titulu onda je i zaslužio tu titulu jer mu je niko nije poklonio.

Rio

pre 5 godina

Ne trosite vreme uzaludno poredeci selektivno samo odredjene periode iz karijera velikih sampiona, pojedine statisticke podatke itd. To je klasicna srpska boljka. Sustina je u analizi celih karijera kada se one okoncaju, njihovom trajanju, produktivnosti itd. Sve ukazuje da niko nije Fedu ni do kolena, posebno po talentu.

haren

pre 5 godina

Nolo je od 2004. do 2011. godine imao samo 1GS pobedom protiv Conge, a Nadal iako samo godinu dana stariji imao je vec 9GS u kako nolobotovi kazu "lakoj" konkurenciji u Rodiku (od koga je Novak redovno gubio), Hjuitu, Safinu, koji su tada bili isto sto su danas Marej, Vavrinka, Cilic. Drugo, nolobotovi kazu kako je Federer od 2011. do sada osvojio "samo" 5 GS. Znaci kako je napunio 30 godina, Federer je osvojio 5 GS titula. A koliko je Nolo osvojio GS titula nakon ulaska u cetvrtu deceniju? NULA. Trece, nakon sto je Nolo proslavio 30. rodjendan nije ni dolazio do Federera I Nadala da igraju, jer da jeste ova dvojica bi ga pocistili za sat vremena. Kako je Nolo napunio 30 godina podseticu da su ga po dva puta na mastersima pregazili Kirjos I Zverev, 2017. na AO ga je ponizio Istomin, 2017. na RG ga je demolirao Tim (sa krompiricem), 2017. na Vimbldonu ga je ponizio Berdih, a 2018. na AO ga je sa 3-0 penzionisao Cung, u tom trenutku 68. igrac sveta. Placite botovi. Spisak najboljih svih vremena: Federer, Nadal, Sampras, Lejver, Borg. Nolo je tek osmi na GOAT listi.

Danilo

pre 5 godina

...a Federer je kriv što Nadal i Novak nemaju više titula... Nadal je kriv što Fed i Novak nemaju više gs titula... I kad podvučemo dobijemo Federer 20, Nadal 17, Sampras 14, Novak 12...

matori

pre 5 godina

@
federer je redovno dobio novaka... 
njemu je bio nadal problem....
(Danijel, 17. jun 2018 13:30)


toliko ga redovno dobijao da ima negativan H2H sa Novakom. a do 2010 je imao izrazito pozitivan, isto kao i Rafa...

Gliša

pre 5 godina

setimo se samo nekoliko
tragičnih Noletovih poraza,u polufinalima i finalima najznačajnijlh turnira koje je On
veoma nonšalantno i džentlmenski prihvatio,koliko je
smo to još titula i hvalospeva od onih koji ga sada kritikuju.
Sve u svoje vreme,pa zar da se povinuje mišljenjima onih koji
su osvojili daleko manje titula
od njega,naravno da njega ti komentari dotiču ali kao što mu i dolikuje ostaje Džentlmen.

eto

pre 5 godina

@@@Kiza
U svom vremenu, Federer je ubedljivo najvise vremena proveo na prvom mestu, osvojio ubedljivo najvise titula, ima najvise GS titula, najvise Vimbldona, najvise US Opena, najvise AO, najvise rekorda, tako da je on u svom vremenu najbolji.
Za razliku od npr. Novaka Djokovica koji je u svom vremenu tek treci po GS titulama, tek drugi po nedeljama na prvom mestu, tek treci po ukupnom broju titula, tek treci po titulama na USO iako mu je to omiljena podloga, tek drugi po titulama na WB, covek koji u finalima 2 od 4 GS ima negativan skor...
dakle, tek treci u svom vremenu, a ipak su neki mislili da on moze biti najbolji svih vremena.
Uostalom, danas je taj Djokovic van 20 najboljih tenisera sto dovoljno govori o njegovom kvalitetu.
Nije ni medju 20 na svetu.

fantooom

pre 5 godina

da je nole dominirao 8 godina, kao sto neki pisu, onda bi imao 32 grend slema... 14? hmmm bas je dominantan bio... "federer sad dominira kad su svi povredjeni..." a cekajte, nole 2015, 2016? bio je dominantan, ali su isto svi bili pod nekim povredama. nadal i federer recimo. kicma, koleno... tako da, ljudi. uzivajte u tenisu, i ne uporedjujte ko je najbolji ikad. svi su oni najbolji u nekom segmentu... ali vas i shvatam, mi smo srbi takav narod, volimo da pricamo da smo najbolji u svemu, zato smo i tu gde jesmo. ne znamo poraze da prihvatamo, uvek trazimo neke sitnice gde cemo da kazemo da smo najbolji. pozdrav, i uzivajte u tenisu dok jos mozete, posto se posle velike 4 sve gasi kada odu u penziju.

m

pre 5 godina

Šta ćemo još pročitati da bi se unizile Novakove pobede???!!! Idemo, to je dobro za razvoj moždanih vijuga, a i protiv demencije!!!! Nole mi te volimo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dr. Roddick

pre 5 godina

@kiza

"Pit Bodo se odavno pitao kako je to neko najboji svih vremena, ako nije najbolji u svom vremenu."

Federerovo vreme je pocelo od 2004 do 2018 and counting, i u ovom periodu nema boljeg od njega.
Nas nole je bljesnuo na momente uglavnom kada Rafa i Fed nisu bili u najboljoj formi i to je iskoristio.

Jovana

pre 5 godina

@Stefan
Ta tri finala dokazuju da je Djokovic bolji od Federera, jer su obojica dosla do finala, sto znaci da su bili u formi, druga je stvar sto je Federer dugovecniji, lakse i sa manje napora igra...

Stefane, ako neko lako i sa manje napora igra i ako je dugovečniji, pa zar to nije nešto što takog igrača čini boljim od onih koji se samouništavaju trčanjem i prebacivanjem loptice preko mreže. Novak ne ume drop-šot da udari, ne ume smeč da tresne! Kako da bude "goatilo"? Sve najvažnije rekorde drži Federer, Novak nijedan (broj GS, broj nedelja, broj turnira). Novak nije osvojio "zlatni slem", jer se ne sabiraju titule iz dve takmičarske godine. Samo Rod Lejver ima "zlatni slem", i to dva.

alkos

pre 5 godina

Ma bravo, ono između, npr 2011.-2016., ne postoji, pojela maca...
(Aleksandar, 17. jun 2018 11:05) # Link komentara

Lucidno promišljanje... Da, Đoković je GOAT tog razdoblja, i trenutno je neprikosnoveni kralj Istburna!

Zbog ovakvih komentara, Đoković, ni kriv, ni dužan, gubi neutralne navijače!
Nije vam dovoljno što je jedan od najboljih u istoriji, pokušavate da ga popnete na presto, iako mu tu mesto očigledno nije. Moglo je, ali nije!

Zamalo, nije što i jeste.

Đoković jeste fenomenalan igrač. Ali čak ni "zamalo" nije GOAT i samo navijačka strast, lišena objektivnosti, može da ga tamo meće... a takvo razmišljanje je smeće (eto malo i poezije!)

I ona narodna - Da je baba muško, zvala bi se Duško!

za barem jedan mec Rodzer vs Nole u 2018

pre 5 godina

(matori, 17. jun 2018 14:44)

Tek 2016te je Nole preokrenuo h2h u svoju korist i to zahvaljujući sezoni 2015 gde su se njih dvojica igrali rekordnih 9 puta u jednoj sezoni. Posle AO'16 nisu više ni jednom igrali jer je Novak ispadao pred svaki njihov moguć duel kada su im se zrebovi ukrstali krenuvsi od Majamija, Vimbldona, Australian Opena itd.

gandalf

pre 5 godina

Ako je neko drugi bio bolji kako je onda zasluzio da osvoji,daj objasni to...na stranu sto se opet pominje Djokovic kao nuzno zlo,ali zaista toliko pretencioznih komentara kada se radi o Federeru...kukavice izadji Rafi na crtu na sljaci a ne da se krijes...

Danijel

pre 5 godina

"Federer od 2012. do 2017. godine nije osvojio niti jedan Gren slem, dok je Novak dominirao u tom periodu, pošto je osvojio četiri Australijan opena, dva Vimbldona, jedan US open i Rolan Garos." - nije tacno.

2017 osvojio 2 gs dok 2012 osvojio 1 gd.

tako bolje da su stavili od 2013 do 2016 godine.. tako federer ..

federer je redovno dobio novaka...
njemu je bio nadal problem....

dr. Roddick

pre 5 godina

ljudi ! Nas nole je najbolji svih vremena iako ima losiji H2H sa makar 7-8 igraca ali nema veze ! H2H se racuna samo kada se poredi sa Federerom i Nadalom !

Sajo

pre 5 godina

Pocinje da me odusevljava cinjenica da ljudi ne razlikuju "najuspesniji" i "najbolji"... Naravno, Novak je bolji teniser od Federera, kao i Nadal, kao sto je recimo Federer bolji od Vavrinke, itd. ali kad pricmo o uspesnosti - Rodja je jaci i od Cak Norisa.

Usput, Dastin Braun je igrao protiv Nadala 2x i oba puta pobedio - da li je bolji teniser ili uspesniji?

Lampi

pre 5 godina

Sva finala slemova koje je Roger izgubio su bila vrlo neizvesna,osim finala RG koje je glatko gubio.Ovo ostalo protivnici imali malo vise srece(W 2008,AO2009,US2009,W2014)i jos dosta polufinala izgubljenih u 5 setova,mogao je lako da ima i 25 slemova,falilo je i malo srece!

koma

pre 5 godina

Eto kakva je trenutno konkurencija kad se dva igraca koji ne igraju po trecinu sezone smenjuju na ubedljivom prvom mestu svako malo i kupe sve GS titule sa 70% snage. Problemi sa povredama: Djokovic, Marej, Vavrinka, Raonic, Nisikori, Kirijos, Conga, Monfis... da ne idem dalje. Sve igraci koje Rafa i Fed bi tesko dobijali mimo RG, odnosno WD. Samo Cilic, Tim, Zverev, Dimitrov su im 'konkurencija' ali i oni su tek povremeno u formi, i kao takvi mogu da im donekle pariraju ali da ih pobedjuju jos uvek ne.
Djokovic je iskoristio manji pad RF i RN u periodu 2014-2016, ali je bar ostatak tura bio u fulu, pa je morao da prodje po 3-4 top igraca do titula, pa i da izgubi povremeno. Ovi se sad setaju do polufinala ili finala, gde ih saceka najveca prepreka u viidu Cilica ili Tima.

Badza

pre 5 godina

(Goat, 17. jun 2018 16:32

Nisu to cinjenice to je tvoje vidjenje stanja u tenisu. Nazalost ti nisi pratio eru sa pocetka 2000ih pa ne znas koliko je slaba ili jaka bila. Agasi, Rodik, Hjuit, Safin, Ferero, Koria, Moja, Kuerten, Nalbandijan koji su igrali sa pocetka '00 su mnogo uspesniji teniseri po osvojenim titulama nego oni koje si ti na kraju komentara nabrojao kao danasnja najjaca konkurencija. Sto se tice Filipusisa on jeste covek sa za nas smesnim prezimenom pa je lako praviti sprdnju od njega ali on je u ono vreme bio u rangu Conge za vreme Djokoviceve generacije. Ni malo za potcenjivanje.

U ostalom ceo tvoj dozivljaj se bazira na tome da su Federer i Novak generacija. Novak i Federer su sazreli u slicnim godinama sto se tice uspeha, samo u razlicitim erama, za razliku od Nadala koji je bio prodidzi jako rano. S'toga evo ti merodavno cinjenicno stanje:

Broj GS do 25 godine zivota
Federer 6 (do 2006)
Novak 4 (do 2012)

Broj GS od 25 do 30 godine zivota
Federer 10 (2006-2010)
Novak 7 (2012-2016)

Upravo ovo objasnjava Federerov pad, kada je Novak imao 25 Federer je vec imao skoro 32 ali igrom cuda uspeo je da se zadrzi na vrhu i da ostane jedini Novakov nemesis za osvajanje predstojecih titula sve do svoje 35 godine kada onda Djokovic upada u istu tu krizu godina kao i Federer sest godina ranije. Federer je uspeo da prevazidje krizu i osvoji jos 4 GS u 8 GS finala posle 30te videcemo sta ce Nole. Zelimo mu svu srecu

Oldtajmer

pre 5 godina

Za sve one koji tvrde da Federer ne trči za svaku lopticu, pogledajte na kraju meča statistiku pređenih metara protiv boljih tenisera. Vrlo ćete se iznemaditi. To što se on ne oznoji - i meni je misterija.

Ljubitelj sporta

pre 5 godina

Tastature su aktivne od ranog jutra kao lajkovi što se tiče titula koje su zaslužili svako od njih koristi svoju šansu nevezano na protivnika i glupo je osporavat nečiji uspeh da bi se uzdigao drugi i obrnuto. Federer je zaslužio titulu samo 2014 na Vimbldonu a 2015 je Novak bio prosto bolji. US Openu je takodje bio bolji Novak. Činjenica da su više puta sastajali u polufinalima na gren slemu gde opet Novak ima više pobeda od njega a da je bilo obrnuto verujem skor u finalu bi bio znatno veći.

Čovek u prolazu

pre 5 godina

Šta je vrhunskih analitičara,stručnjaka,poznavaoca,znalaca ljudi se svadjaju oko sportista a svako od njih bole uši da bi došli ovde čitaju vaše "eseje."

marko

pre 5 godina

Да Новак није изгубио оних пар финала онако лагано, и да је био негде на око 16 ГС-мова када их је Федерер имао 17, па ови би ладно забранили да се тенис игра.

Bojan

pre 5 godina

(Goat, 17. jun 2018 16:32)
kakve veze ima koliko je ko pobedio top 10 igraca, jedan igrac na to ne moze da utice, pogotovo sto pre 2008 nije bio ovakav kalendar za sve
Federer ne moze da pobedi Safina i Rodika ako oni iste nedelje igraju drugi turnir
naravno, to znaci da je Fedu lakse bilo da dodje do te titule, ali u periodu 04-07 niko od top10 igraca ne bi dobio Feda sem Nadala na sljaci, pa sve nek je igrao sa njima od prvog do poslednjeg kola.
Slicno kao Novak 04-05.

Bećarac

pre 5 godina

@Bojan
He,he...u pravu si. Feda su u tom periodu dobijali samo oni van top 10: kvalifikant Gaske (101) ,Volandri (58) Costa, Guga – svi daleko od top 10. Mada, pobedjivao je Fedžo i top 10: Robreda, Nalbija, Davidjenka...

Rodžer Federer-Nikad Ne Otpisujte KRALJA

pre 5 godina

2004. Federer najbolji na svetu 
2018. Federer najbolji na svetu 

Time se svaka diskusija oko GOAT-a zavrsava,nemojte mi spominjati H2H i ostale gluposti,ako Djokovic bude prvi na svetu sa 37 godina znaci 2024. onda mu skidam kapu

Mr_Melbourne

pre 5 godina

Na ovoj stranici je najveci vrhunac kad neko kaze od bivsih tenisera " zamalo da Novak bude bolji od Rogera" ni u jednom filmu ni u jednom universu , Nole koji mi je drag kao momak, mada nisam ljubitelj njegovog tenisa, ne moze biti bolji od Rogera. To bi isto bilo ko kad bi neko rekao da je Barcelona veci klub od Reala.

eto

pre 5 godina

@@@Kiza
U svom vremenu, Federer je ubedljivo najvise vremena proveo na prvom mestu, osvojio ubedljivo najvise titula, ima najvise GS titula, najvise Vimbldona, najvise US Opena, najvise AO, najvise rekorda, tako da je on u svom vremenu najbolji.
Za razliku od npr. Novaka Djokovica koji je u svom vremenu tek treci po GS titulama, tek drugi po nedeljama na prvom mestu, tek treci po ukupnom broju titula, tek treci po titulama na USO iako mu je to omiljena podloga, tek drugi po titulama na WB, covek koji u finalima 2 od 4 GS ima negativan skor...
dakle, tek treci u svom vremenu, a ipak su neki mislili da on moze biti najbolji svih vremena.
Uostalom, danas je taj Djokovic van 20 najboljih tenisera sto dovoljno govori o njegovom kvalitetu.
Nije ni medju 20 na svetu.

branimir bjelica

pre 5 godina

Najbolji Federer sa najboljim Noletom nema nikakve sanse na bilo kojoj podlozi.Nole najkompletniji teniser uzimajuci u obzir sve podloge.
Federer nije u najvecem vrhu kada se gleda zemljana podloga.
Federer drzi Soderlingovu slika na TV u dnevnom boravku. Nikada nece osvojiti Monte Carlo i Rim.

dr. Roddick

pre 5 godina

@kiza

"Pit Bodo se odavno pitao kako je to neko najboji svih vremena, ako nije najbolji u svom vremenu."

Federerovo vreme je pocelo od 2004 do 2018 and counting, i u ovom periodu nema boljeg od njega.
Nas nole je bljesnuo na momente uglavnom kada Rafa i Fed nisu bili u najboljoj formi i to je iskoristio.

Kiza

pre 5 godina

Sećam se da je Martina Navratilova rekla da je 2014 očekivala da bude 3:0 za Novaka u finalu Vimbldona. Toliko o tom da je Federer bio "zamalo" slabiji.

I da, on je "najveći svih vremena", osim što, kad naiđe stvarno dobar teniser u dobroj formi, redovno ga pobeđuje.

Pit Bodo se odavno pitao kako je to neko najboji svih vremena, ako nije najbolji u svom vremenu.

realnost

pre 5 godina

Finala GS:
Djokovic-Nadal 3:4
Djokovic-Federer 3:1
Nadal-Federer 6:3

Tesko da moze biti najbolji svih vremena covek koji protiv dva najveca rivala ima skor u finalima GS 3:9!

Maki

pre 5 godina

Najbolji Federer sa najboljim Noletom nema nikakve sanse na bilo kojoj podlozi.Nole najkompletniji teniser uzimajuci u obzir sve podloge. 
Federer nije u najvecem vrhu kada se gleda zemljana podloga. 
Federer drzi Soderlingovu slika na TV u dnevnom boravku. Nikada nece osvojiti Monte Carlo i Rim.
(branimir bjelica, 17. jun 2018 11:12)

Čovek koji ne ume drop-šot i ne zna da igra na mrezi, nikako ne moze da bude najkompletniji teniser.

Lampi

pre 5 godina

Sva finala slemova koje je Roger izgubio su bila vrlo neizvesna,osim finala RG koje je glatko gubio.Ovo ostalo protivnici imali malo vise srece(W 2008,AO2009,US2009,W2014)i jos dosta polufinala izgubljenih u 5 setova,mogao je lako da ima i 25 slemova,falilo je i malo srece!

Danijel

pre 5 godina

"Federer od 2012. do 2017. godine nije osvojio niti jedan Gren slem, dok je Novak dominirao u tom periodu, pošto je osvojio četiri Australijan opena, dva Vimbldona, jedan US open i Rolan Garos." - nije tacno.

2017 osvojio 2 gs dok 2012 osvojio 1 gd.

tako bolje da su stavili od 2013 do 2016 godine.. tako federer ..

federer je redovno dobio novaka...
njemu je bio nadal problem....

haren

pre 5 godina

Nolo je od 2004. do 2011. godine imao samo 1GS pobedom protiv Conge, a Nadal iako samo godinu dana stariji imao je vec 9GS u kako nolobotovi kazu "lakoj" konkurenciji u Rodiku (od koga je Novak redovno gubio), Hjuitu, Safinu, koji su tada bili isto sto su danas Marej, Vavrinka, Cilic. Drugo, nolobotovi kazu kako je Federer od 2011. do sada osvojio "samo" 5 GS. Znaci kako je napunio 30 godina, Federer je osvojio 5 GS titula. A koliko je Nolo osvojio GS titula nakon ulaska u cetvrtu deceniju? NULA. Trece, nakon sto je Nolo proslavio 30. rodjendan nije ni dolazio do Federera I Nadala da igraju, jer da jeste ova dvojica bi ga pocistili za sat vremena. Kako je Nolo napunio 30 godina podseticu da su ga po dva puta na mastersima pregazili Kirjos I Zverev, 2017. na AO ga je ponizio Istomin, 2017. na RG ga je demolirao Tim (sa krompiricem), 2017. na Vimbldonu ga je ponizio Berdih, a 2018. na AO ga je sa 3-0 penzionisao Cung, u tom trenutku 68. igrac sveta. Placite botovi. Spisak najboljih svih vremena: Federer, Nadal, Sampras, Lejver, Borg. Nolo je tek osmi na GOAT listi.

VUK

pre 5 godina

Samo da je doživeo trenutak kada je nastala ova fotografija je dovoljno. Kada se uzme o obzir koliko je ova država uložila u njega , finansijsko stanje njegove porodice u odnosu na zapadne familije koje proizvode šampione , njegovo zdravstveno stanje ( slab vid i glutenska alergija ) ...samo 1 njegov Wimbldon vredi više nego 50 GS drugih takmičara koji su fabrikovani i dobili sve na tacni. Momak iz Beograda je Wimbldonske pehare uzeo u eri Nadala i Federera , tako što je baš njih pobedio u FINALIMA . Ne treba više ništa. Upisao im se na svaki pehar GS !!! Vaaaauuu..dok se okreće planeta i gospoda jede jagode sa šlagom , na peharima koje će podizati budući šampioni, piše Novak Đoković , pozdrav sa Voždovca , Beograd -SRBIJA !

Stefan

pre 5 godina

Ta 3 finala dokazuju da je Djokovic bolji od Federera, jer su obojica dosla do finala, sto znaci da su bili u formi, druga je stvar sto je Federer dugovecniji, lakse i sa manje napora igra, a de ne pricam sto se nauzimao titula protiv igraca 2. kategorije tipa: Bagdatis, Safin pa i Rodik, gde je on uvek bio u finalu a oni se menjali. To je onaj period od '04 do '08, posle dolaze Nadal pa Djokovic i jos pratecih igraca tipa Vavrinka i titule mu se odjednom proredile

MasterMind

pre 5 godina

Realno, najbliži je bio u finalu W 2014. godine i to je bio zaista jedan antologijski meč. Uz onaj sa Rafom 2008. isto na W i naravno Novakov sa Rafom 2012. na AO možda i najbolji svih vremena. Sjećam se odlično tog meča, Novak vodio 2:1 i 5:2 u četvrtom setu. Na pauzi između gemova Federer jeo nešto. A kaže Viško: "Polako Rodžere, uskoro ćeš dobro da se najedeš". A onda on došao i vezao 5 gemova i odveo finale u 5. set.. U ostalim, ni blizu. Ali činjenica je da je Novakov makismum najbolji tenis ikada... To su najbolje osjetili ostali članovi " Big 4"...

Aleksandar

pre 5 godina

2004. Federer najbolji na svetu
2018. Federer najbolji na svetu

Time se svaka diskusija oko GOAT-a zavrsava,nemojte mi spominjati H2H i ostale gluposti,ako Djokovic bude prvi na svetu sa 37 godina znaci 2024. onda mu skidam kapu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rodžer Federer-Nikad Ne Otpisujte KRALJA,
Ma bravo, ono između, npr 2011.-2016., ne postoji, pojela maca...

Jovana

pre 5 godina

@Stefan
Ta tri finala dokazuju da je Djokovic bolji od Federera, jer su obojica dosla do finala, sto znaci da su bili u formi, druga je stvar sto je Federer dugovecniji, lakse i sa manje napora igra...

Stefane, ako neko lako i sa manje napora igra i ako je dugovečniji, pa zar to nije nešto što takog igrača čini boljim od onih koji se samouništavaju trčanjem i prebacivanjem loptice preko mreže. Novak ne ume drop-šot da udari, ne ume smeč da tresne! Kako da bude "goatilo"? Sve najvažnije rekorde drži Federer, Novak nijedan (broj GS, broj nedelja, broj turnira). Novak nije osvojio "zlatni slem", jer se ne sabiraju titule iz dve takmičarske godine. Samo Rod Lejver ima "zlatni slem", i to dva.

Goat

pre 5 godina

Zanimljiva cinjenica:
Federer je svojih prvih 7 grand slemova osvojio ne igrajuci ni sa Djokovicem ni sa Nadalom, dok je Nadal svojih prvih 6 grand slemova (4RG, 1W i 1AO) osvojio pobedivsi u njima upravo Federera u finalu ili polufinalu, a Djokovic svojih prvih 6 od 7 GS uzeo pobedivsi Federera ili Nadala u finalu ili polufinalu (ili obojicu).
Uopste Federer ima 4-9 u GS finalima protiv Djokovica i Nadala i 16-1 protiv divova Filipusisa, Hjujta, Rodika, Bagdatisa, Gonzalesa i u skorije vreme Cilica.
Takodje, posto cesto cujemo kako je Djokovicu prelak zreb, recimo samo da Federer nijednu godinu nije zavrsio pobedivsi vise od 20 igraca u top 10, Nadal samo 2013, dok je Djokovic to uradio 5 puta (2015 cak 31 pobeda).
Sve ovo jasno ide u prilog tome da su dominantne figure tenisa Nadal i Djokovic dok je Federer neko ko je uspeo da iskoristi nikad slabiju eru tenisa(2004-2007) i ove dve veoma kontroverzne godine gde su se odjednom povredili Djokovic, Marej, Wawrinka, Nishikori, Raonic, Berdih i takoreci svi koji su nesto znacili u tenisu pre 2017, a Najkovi igraci vaskrsli kao iz pepela.

Životije

pre 5 godina

Izlesinario se Dzemperko dovoljno preko raznih Filipusisa Bagdatisa Rodika usinutih Agasija Cilica... puna kapa... Edberko je izgleda malo zaboravan...

Joe

pre 5 godina

Ko je najveći Novakov rival?-Nadal!
Ko je najveći Rogerov rival?-Nadal!
Ko je najveći Rafin rival? -Novak!
90+% turnira se igra na "betonu" i sljaci. Najbolji igrač na betonu je Novak, najbolji na sljaci je Rafa i u periodu od 2008-2016 kada se igrao najbolji tenis u historiji osvojili su 80% bitnih turnira.
Ali najbolji je Roger, logično :D

VUK

pre 5 godina

Novak je osvojio Wimbldon ???!!! Kada ? Gde? Pobedio Federera ????!!!! Kada? Gde ? Osvojio i druge GS ????!!! Kada ?! Gde?! Zar Novak nije nižerazredni prebacivač loptice ? Ja sam mislio da je ovo ozbiljan portal i da su ovde kompetentni komentari. Kakvi su Federer i drugi šampioni teniseri , kada ih je toliko puta pobedio neki tamo Novak Đoković ?! Baš bez veze.

nik

pre 5 godina

Ovo samo kod srba ima! Osvojis duplo manje GS,budes duplo manje nedelja na prvoj poziciji, osvojis duplo manje titula u karijeri ali si i dalje bolji od tog nekog koji sve ima duplo vise od tebe!

Zox

pre 5 godina

Roki ima Noletovu sliku u teretani, a kad Milka hoce da ga iznervira, samo sapne "Novak"...

Kod nas, postoji 80% komentatora koji takodje ne mogu da dodju do Gran Slemova pa pljuju Noleta i prrebiru mu po tanjiru...

Statuskan

pre 5 godina

Novak iz tog perioda 2012-2015 je najbolji teniser svih vremena,bez dileme.Završavao je sezone sa par poraza,osvajao sve živo.Pa jedan Nadal je rekao da bukvalno na nekim mečevima nije znao šta da radi i da je Novak na vrhuncu najkompletniji teniser protiv koga je igrao.Druga je stvar što Novak taj nivo nije uspeo da održi.

Rio

pre 5 godina

Ne trosite vreme uzaludno poredeci selektivno samo odredjene periode iz karijera velikih sampiona, pojedine statisticke podatke itd. To je klasicna srpska boljka. Sustina je u analizi celih karijera kada se one okoncaju, njihovom trajanju, produktivnosti itd. Sve ukazuje da niko nije Fedu ni do kolena, posebno po talentu.

dr. Roddick

pre 5 godina

ljudi ! Nas nole je najbolji svih vremena iako ima losiji H2H sa makar 7-8 igraca ali nema veze ! H2H se racuna samo kada se poredi sa Federerom i Nadalom !

alkos

pre 5 godina

Ma bravo, ono između, npr 2011.-2016., ne postoji, pojela maca...
(Aleksandar, 17. jun 2018 11:05) # Link komentara

Lucidno promišljanje... Da, Đoković je GOAT tog razdoblja, i trenutno je neprikosnoveni kralj Istburna!

Zbog ovakvih komentara, Đoković, ni kriv, ni dužan, gubi neutralne navijače!
Nije vam dovoljno što je jedan od najboljih u istoriji, pokušavate da ga popnete na presto, iako mu tu mesto očigledno nije. Moglo je, ali nije!

Zamalo, nije što i jeste.

Đoković jeste fenomenalan igrač. Ali čak ni "zamalo" nije GOAT i samo navijačka strast, lišena objektivnosti, može da ga tamo meće... a takvo razmišljanje je smeće (eto malo i poezije!)

I ona narodna - Da je baba muško, zvala bi se Duško!

matori

pre 5 godina

@
federer je redovno dobio novaka... 
njemu je bio nadal problem....
(Danijel, 17. jun 2018 13:30)


toliko ga redovno dobijao da ima negativan H2H sa Novakom. a do 2010 je imao izrazito pozitivan, isto kao i Rafa...

Sajo

pre 5 godina

Pocinje da me odusevljava cinjenica da ljudi ne razlikuju "najuspesniji" i "najbolji"... Naravno, Novak je bolji teniser od Federera, kao i Nadal, kao sto je recimo Federer bolji od Vavrinke, itd. ali kad pricmo o uspesnosti - Rodja je jaci i od Cak Norisa.

Usput, Dastin Braun je igrao protiv Nadala 2x i oba puta pobedio - da li je bolji teniser ili uspesniji?

gandalf

pre 5 godina

Ako je neko drugi bio bolji kako je onda zasluzio da osvoji,daj objasni to...na stranu sto se opet pominje Djokovic kao nuzno zlo,ali zaista toliko pretencioznih komentara kada se radi o Federeru...kukavice izadji Rafi na crtu na sljaci a ne da se krijes...

Danilo

pre 5 godina

...a Federer je kriv što Nadal i Novak nemaju više titula... Nadal je kriv što Fed i Novak nemaju više gs titula... I kad podvučemo dobijemo Federer 20, Nadal 17, Sampras 14, Novak 12...

koma

pre 5 godina

Eto kakva je trenutno konkurencija kad se dva igraca koji ne igraju po trecinu sezone smenjuju na ubedljivom prvom mestu svako malo i kupe sve GS titule sa 70% snage. Problemi sa povredama: Djokovic, Marej, Vavrinka, Raonic, Nisikori, Kirijos, Conga, Monfis... da ne idem dalje. Sve igraci koje Rafa i Fed bi tesko dobijali mimo RG, odnosno WD. Samo Cilic, Tim, Zverev, Dimitrov su im 'konkurencija' ali i oni su tek povremeno u formi, i kao takvi mogu da im donekle pariraju ali da ih pobedjuju jos uvek ne.
Djokovic je iskoristio manji pad RF i RN u periodu 2014-2016, ali je bar ostatak tura bio u fulu, pa je morao da prodje po 3-4 top igraca do titula, pa i da izgubi povremeno. Ovi se sad setaju do polufinala ili finala, gde ih saceka najveca prepreka u viidu Cilica ili Tima.

Goran

pre 5 godina

Jasno je kao dan da je tada Novak bio bolji i zasluzeno je osvajao titule,to je na kraju krajeva i sam Federer mnogo puta do sada priznavao ,cak je u jednom intervjuu rekao da je Novak jedan od retkih igraca na ciju igru (razume se kada je Novak bio u najboljoj formi) on jednostavno ponekad nije imao odgovor,ma koliko god se trudio...ali ono sto ipak odvaja Federera od Djokovica i zbog cega ce Federer ipak ostati neprevazidjen je Federerov jedinstveni stil igre ,gde se on za razliku od Djokovica mnogo manje trosio na terenu,a sve to iz razloga sto ipak ima mnogo bolji napadacki arsenal, i u stanju je i protiv najboljih igraca na turu da osvaja brze poene efektnim napadom a sto Djokovic za razliku od njega ipak nije bio u stanju da cini, jer je mnogo vise defanzivniji igrac...Federer je jednostavno pocev od servisa pa preko forhenda i voleja ipak kompletniji igrac,bekhend mu je ranije bio velika boljka ,a sada je cak i taj segment igre dosta popravio pa je bukvalno postao neprobojan ,i covek iz dana u dan pomera granice tenisa jer igra zaista nenormalno dobro za svoje godine ...dok je sa druge strane Djokovic izgleda izgoreo od prevelike zelje i ogromnog fizickog i psihickog naprezanja kojeg je godinama upraznjavao kako bi dominirao na ATP-u turu...
Voleo bih da gresim i daj Boze da me sam Novak demantuje ,ali iskreno ne verujem da on uopste moze vise da igra na onako visokom nivou,kao sto je to cinio od 2011-te pa do 2016-te,ali nikad ne reci nikad ,mozda se i desi cudo !

fantooom

pre 5 godina

da je nole dominirao 8 godina, kao sto neki pisu, onda bi imao 32 grend slema... 14? hmmm bas je dominantan bio... "federer sad dominira kad su svi povredjeni..." a cekajte, nole 2015, 2016? bio je dominantan, ali su isto svi bili pod nekim povredama. nadal i federer recimo. kicma, koleno... tako da, ljudi. uzivajte u tenisu, i ne uporedjujte ko je najbolji ikad. svi su oni najbolji u nekom segmentu... ali vas i shvatam, mi smo srbi takav narod, volimo da pricamo da smo najbolji u svemu, zato smo i tu gde jesmo. ne znamo poraze da prihvatamo, uvek trazimo neke sitnice gde cemo da kazemo da smo najbolji. pozdrav, i uzivajte u tenisu dok jos mozete, posto se posle velike 4 sve gasi kada odu u penziju.

Gliša

pre 5 godina

setimo se samo nekoliko
tragičnih Noletovih poraza,u polufinalima i finalima najznačajnijlh turnira koje je On
veoma nonšalantno i džentlmenski prihvatio,koliko je
smo to još titula i hvalospeva od onih koji ga sada kritikuju.
Sve u svoje vreme,pa zar da se povinuje mišljenjima onih koji
su osvojili daleko manje titula
od njega,naravno da njega ti komentari dotiču ali kao što mu i dolikuje ostaje Džentlmen.

m

pre 5 godina

Šta ćemo još pročitati da bi se unizile Novakove pobede???!!! Idemo, to je dobro za razvoj moždanih vijuga, a i protiv demencije!!!! Nole mi te volimo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bojan

pre 5 godina

(Goat, 17. jun 2018 16:32)
kakve veze ima koliko je ko pobedio top 10 igraca, jedan igrac na to ne moze da utice, pogotovo sto pre 2008 nije bio ovakav kalendar za sve
Federer ne moze da pobedi Safina i Rodika ako oni iste nedelje igraju drugi turnir
naravno, to znaci da je Fedu lakse bilo da dodje do te titule, ali u periodu 04-07 niko od top10 igraca ne bi dobio Feda sem Nadala na sljaci, pa sve nek je igrao sa njima od prvog do poslednjeg kola.
Slicno kao Novak 04-05.

Badza

pre 5 godina

(Goat, 17. jun 2018 16:32

Nisu to cinjenice to je tvoje vidjenje stanja u tenisu. Nazalost ti nisi pratio eru sa pocetka 2000ih pa ne znas koliko je slaba ili jaka bila. Agasi, Rodik, Hjuit, Safin, Ferero, Koria, Moja, Kuerten, Nalbandijan koji su igrali sa pocetka '00 su mnogo uspesniji teniseri po osvojenim titulama nego oni koje si ti na kraju komentara nabrojao kao danasnja najjaca konkurencija. Sto se tice Filipusisa on jeste covek sa za nas smesnim prezimenom pa je lako praviti sprdnju od njega ali on je u ono vreme bio u rangu Conge za vreme Djokoviceve generacije. Ni malo za potcenjivanje.

U ostalom ceo tvoj dozivljaj se bazira na tome da su Federer i Novak generacija. Novak i Federer su sazreli u slicnim godinama sto se tice uspeha, samo u razlicitim erama, za razliku od Nadala koji je bio prodidzi jako rano. S'toga evo ti merodavno cinjenicno stanje:

Broj GS do 25 godine zivota
Federer 6 (do 2006)
Novak 4 (do 2012)

Broj GS od 25 do 30 godine zivota
Federer 10 (2006-2010)
Novak 7 (2012-2016)

Upravo ovo objasnjava Federerov pad, kada je Novak imao 25 Federer je vec imao skoro 32 ali igrom cuda uspeo je da se zadrzi na vrhu i da ostane jedini Novakov nemesis za osvajanje predstojecih titula sve do svoje 35 godine kada onda Djokovic upada u istu tu krizu godina kao i Federer sest godina ranije. Federer je uspeo da prevazidje krizu i osvoji jos 4 GS u 8 GS finala posle 30te videcemo sta ce Nole. Zelimo mu svu srecu

Bolje

pre 5 godina

Pobijedio ga je i u polufinalu AO 2016 kad je Alex Corettja rekao pred meč da Federer sigurno dobija jer je u izvanrednoj formi, a sa njim se složio i Mats. Ali iznenadi ih Novak ko i prethodnih godina.

za barem jedan mec Rodzer vs Nole u 2018

pre 5 godina

(matori, 17. jun 2018 14:44)

Tek 2016te je Nole preokrenuo h2h u svoju korist i to zahvaljujući sezoni 2015 gde su se njih dvojica igrali rekordnih 9 puta u jednoj sezoni. Posle AO'16 nisu više ni jednom igrali jer je Novak ispadao pred svaki njihov moguć duel kada su im se zrebovi ukrstali krenuvsi od Majamija, Vimbldona, Australian Opena itd.

marko

pre 5 godina

Да Новак није изгубио оних пар финала онако лагано, и да је био негде на око 16 ГС-мова када их је Федерер имао 17, па ови би ладно забранили да се тенис игра.

Bećarac

pre 5 godina

@Bojan
He,he...u pravu si. Feda su u tom periodu dobijali samo oni van top 10: kvalifikant Gaske (101) ,Volandri (58) Costa, Guga – svi daleko od top 10. Mada, pobedjivao je Fedžo i top 10: Robreda, Nalbija, Davidjenka...

Dovla

pre 5 godina

Kako neke osobe koriste reč "zaslužio" na pogrešan način. Kako je to on zaslužio titule a drugi nisu tada? Još ih nije ni osvojio. Kakva glupost. Ako osvoji titulu onda je i zaslužio tu titulu jer mu je niko nije poklonio.

Ljubitelj sporta

pre 5 godina

Tastature su aktivne od ranog jutra kao lajkovi što se tiče titula koje su zaslužili svako od njih koristi svoju šansu nevezano na protivnika i glupo je osporavat nečiji uspeh da bi se uzdigao drugi i obrnuto. Federer je zaslužio titulu samo 2014 na Vimbldonu a 2015 je Novak bio prosto bolji. US Openu je takodje bio bolji Novak. Činjenica da su više puta sastajali u polufinalima na gren slemu gde opet Novak ima više pobeda od njega a da je bilo obrnuto verujem skor u finalu bi bio znatno veći.

Oldtajmer

pre 5 godina

Za sve one koji tvrde da Federer ne trči za svaku lopticu, pogledajte na kraju meča statistiku pređenih metara protiv boljih tenisera. Vrlo ćete se iznemaditi. To što se on ne oznoji - i meni je misterija.

Čovek u prolazu

pre 5 godina

Šta je vrhunskih analitičara,stručnjaka,poznavaoca,znalaca ljudi se svadjaju oko sportista a svako od njih bole uši da bi došli ovde čitaju vaše "eseje."

sava

pre 5 godina

Moje mišljenje da treba da budemo zahvalni što smo godinama gledali vrhunski tenis trojice vrhunskih sportista, a ne da se raspravljamo koji je bolji..:))