Subota, 09.06.2018.

10:03

Veliki borac – Lebron igrao finale sa slomljenom šakom

Lebron Džejms, najbolji košarkaš današnjice, priznao je da je igrao pod bolovima i slomljenom šakom u poslednja tri meča finala NBA.

Izvor: B92

Veliki borac – Lebron igrao finale sa slomljenom šakom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

118 Komentari

Sortiraj po:

Fgh

pre 5 godina

@saj Vidi se da nemas pojma.Te 2003-e je Jordan napunio 40 godina...Da je imao 33 godine kao tvoj ljubimac sada,uzeo bi prsten sa wizardsima,kao sto i jeste sa bulsima 1996-e :) A to da je ekipa krs je samo jos jedan izgovor za tebe i tvog lebronka...Mj>Kobe>Lbj

ThePain

pre 5 godina

LeFlop kao slomio ruku nakon PRVE utakmice? Kako je moguce u TRECOJ utakmici onda ono Alley-oop zakucavanje, kad se na usporenom snimku lijepo vidi, da se hvata objema rukama za obruc i visi na njemu? Visi na obrucu sa slomljenom rukom? Ili, kako je moguce, da je u istoj utakmici makar 10 puta, prije nego je dodavao, loptu drzao u DESNOJ ruci & mahao sa njom, glumeci Dzordana!? Jedini razuman zakljucak lebronovcima je, da on zapravo nije ni bio svjestan pune tri utkmci, da mu je ruka slomljena. Pa se "istrijeznio", kad je popio metlu od 4:0. Onda se prije isteka utakmice "oprastao" od suigraca samo LIJEVOM rukom. Brze-bolje odjurio u svlacionicu, nabacio zavoj, kako bi na pres konferenciji novinari vidjeli zavoj, culi kmecanje o slomljenoj ruci, ito prije desetak dana! Koji gubitnik.

saj

pre 5 godina

Dzordan je odigrao svih 48 pod temperaturom i strasnom groznicom, dobio mech i ma kraju ga je Pipen izneo sa terena.

Dzordan NIKAD nije izgubio finale.

:*
(Sin Bludimir, 9. jun 2018 10:21)
Wizards finished with a 37-45 record once again. Jordan ended the season as the only Wizard to play in all 82 games, as he averaged 20.0 points, 6.1 rebounds, 3.8 assists, and 1.5 steals in 37.0 minutes per game. Kako to da tako mocan igrac nista nije uradio sa ovom ekipom? Ne budite smesni,daleko od toga da veliki MJ nije medju naj vecima ali i kao takav nista nije mogao u Vasingtonu sa krs ekipom!!! Ko sto James ne moze nista sa krsom u Klivlendu

Raki

pre 5 godina

Lebron nije mogao pre neku godinu u finalu da igra zbog vrucine u san antoniu(grcevi)..a sada navodno igrao sa polomljenom sakom..hahaha. Volim Lebrona ali mrzim patetiku..
1. Mj
2.Kobi
3.Bird
4.Lebron
5.Medzik

ThePain

pre 5 godina

Mogao je zamotati i drugu ruku, za svaki slucaj. A i bar pola glave.
6 izgubljenih finala ne mozes opravdati, pa da ti i krila izrastu!

GuyFawkes

pre 5 godina

A gips mu stavio Silver. I to mu (LBJ) doslo kao melem na ranu. U stvari, nije ni on covek znao, nego mu rekli posle 4-te utakmice da mu je ruka polomljena. Hmmmm

aaaaa

pre 5 godina

@Mr_Melbourne slazem se da je suvisno o ovoj povredi sad pricati, ali to sto si rekao da lebron nikom ne da loptu osim kad mora je blago receno glupost.U americi su ljudi zgrozeni cinjenicom koliko je bio pasivan po pitanju uzimanja suta I koliko je delio loptu saigracima koji nista nisu mogli da zabodu pogledaj koliko su puta u 4 meca sutnuli jr smit ,hil,korver,nens,tomson pa cak I lav 90% njihovih suteva su stvoreni lebronovim pasom,prilican broj lebronovih izgubljenih lopti su pasovi koji uopste nisu morali da se naprave nego je lebron hteo da ukljuci saigrace u utakmicu.Mislim od svih stvari oko kojih lebrona mozes da kritikujes sebicnost nije jedna od njih.

chox

pre 5 godina

Kad se izgubi sa 4-0 nema izgovora , i stvarno bi bilo bruka za NBA da je tim poput Klivlenda uzeo titulu ( mislim na 11 saigraca Lebronovih )

samo polako

pre 5 godina

Ne znam zasto ali bih mnogo voleo da vidim Wesbruka i njega zajedno... Znam da i jedan i drugi vole loptu i da ih je tesko zamisliti zajedno na terenu ali retko koji igraci imaju motivaciju kao njih dvoje stvarno su neverovatni i mnogo zele pobedu... Ne znam na primer NoP kakav budzet za plate imaju znam da se prica da Kazins odlazi i mozda bi Lbj mogao da uskoci... U koju god ekipu da ode automatski pravi posle Worriorsa favorite za titulu... A nisam veliki fan Lbj ali istina je to gde god da ode on pravi od te ekipe tim kadar za titulu. Ali kako bi se snasli Rondo i LBJ ili Westbrook i LBJ bilo bi bas zanimljivo... A Rondo, Westbrook i Conley su tri igraca koja najvise gotivim i voleo bih da ih vidim sa njim.

FACTS

pre 5 godina

Sezone pre nego sto je Lebron dosao, Miami je imao skor 47-35 i ispao je u prvoj rundi plejofa i prakticno imao jednog all star igraca.Sezone pre nego sto je Durant dosao u Golden State, Golden State je imao skor 73-9 i pobedio je bas njegov tim u finalu zapadne konferencije i imao je vec 3 all star igraca i igraca koji je 2 puta bio mvp...Lebron je mogao lako da predje u Seltikse sa Garnetom, Alenom, Pirsom ali nije i tu je razlika izmedju njega i Durenta.Durentovi prstenovi ne vrede nista.

nestor

pre 5 godina

Ne znam zasto se prepucavate. Uzivajte u cinjenici da u isto vreme gledate verovatno jednog od najboljih igraca koje je ova igra imala i 100% sigurno, najbolji tim svih vremena.

Nathan

pre 5 godina

Lebron nije lud da ostane u Klivelendu. Vec je napravio veliku stetu svojoj karijeri potrosivsi sve ove godine tamo. Ok vratio se, doneo im titulu i to je to. Nema svrhe da igra za tim koji nijedne ali nijedne od ovih 10 sezona nije mu omogucio barem pristojan tim. Sad zelje su jedno ali ovako na prvu sledece sezone ga vidim negde sa Pol Dzordzom i Antonio Dejvisom. To bi trebalo da bude dovoljno za titulu. Lebron bolji od Durenta, Dejvis od Grina mnogo a i Dzordz od Tompsona. Svi mi ljubitelji NBA navijamo za ovo da se sklone iritantni Vorijorsi. btw ne vidim nista lose da neko navija za nekog igraca a ne za tim. Naravno da nece da navija niko za CLE kad ode Lebron. Ja navijam za OKC zbog Vestbruka, kad ode naravno da necu vise.

PrincNaZrnuGraska

pre 5 godina

A doping ne pomaze kod bolova!? Igrao je Kobi poslednjih par godina karijere sa slomljenim prstima, losim kolenom, kukom, iscasenim ramenom,a sa slomljenom Ahilovom tetivom se vratio na teren i dao dva slobodna bacanja. A LeDop je toliko pun steroida i toliko snazan da zapravo nijednu duzu pauzu u karijeri zbog povrede nije imao! Jedino kako brdo steroida moze da se povredi je kad iz besa sto njegov pajtos,koga je on doveo u ekipu, nema kosarkasku inteligenciju, sam sebi osakati ruku. Izgleda da je verovao da ce NBA da mu pokloni jos jednu titulu, ali srecom, narod pocinje da kapira kako sve to funkcionise, i bice im sve teze da to rade neprimeceno. Mada, realno, bice uvek gomila onih koji prati ovo kao cirkus, a u cirkusu je rezultat nebitan.

baron

pre 5 godina

(azija, 9. jun 2018 13:02)

Hajde decko, ne budi smesan i patetican.
Stoji da je Lebron jako dominantan igrac u nekim segmentima igre, nevidjena atleta, ali stoji i to da nije mentalno jak, da nije rodjeni sampion.
Delom je to tako jer nema visok kosarkaski IQ i dovoljno talenta da mu pruzi dodatno samopouzdanje kada ispred sebe ima bolje timove.
Pisati o njemu, sada, kao nekom altruisti, filantropu, to je previse pateticno i zaslepljujuce.
Zasto nije, na kraju krajeva, zadrzao svog velikog druga u Klivlendu, vec ga skartirao u Majami, kao Ajzeu, Rousa, Crowdera. Svi su odlaskom iz Klivlenda odigrali dobre partije u playoffu, osim Ajzeje.
Pogledaj igru Klivlenda, svi kada dobiju loptu u ruke odmah sutiraju, u takvom sistemu 10-15as po mecu je zagarantovano, jer se za asistenciju racuna obican pas.

bloper

pre 5 godina

@Milan
Donekle je tacno to sto si napisao ali ajzei i lebronu treba lopta i nisu mogli zajedno ajzea je bio najgore moguce resenje za cle jer je nikakav defanzivno a ofanzivno mnogo davi loptu doduse to radi i lebron ali lebron sam moze da nosi tim to je pokazao mnogo puta malo ko ke to mogao u istoriji evo primjer olajuwon 1986 uveo hjuston u finale i dobio pre toga showtime lakerse jordan donekle u prve tri godine kad je uzeo prsten nije imao neki tim ali ni protivnici nisu adekvatni ali opet je mogao sam da nosi ti znao je i kobi to ali ne ovako vec mu je trebao dobar centar i defanzivno jak tim gradjen oko njega i to je prakticno to sto se tice igraca koji su sami mogli da nose krs ekipe ili prosecne ekipe do finala ili titula niko drugi osim njih to nije mogao osim sad sam se setii karima koji je osvojio u svojoj drugoj ili trecoj sezoni sa baksima ali nisam siguran da li je tad igrao oscar robertson s njim ali uglavnom karim je bio isto strasan igrac

azija

pre 5 godina

1.Normalno da nije objavio ranije lom jer bi ga kroz celu seriju prvi Grin tukao po toj istoj ruci. 2. Ruku je povredio na kraju prvog meca kada je udario u blackboard otud i malo slabiji(za njega slabiji) nastupi u preostala 3 meca. 3. Finale je zavrsio sa prosekom od 34 poena,8,5 skokova,10 asistencija i sutom od 52,6%...u prevodu jedno od najboljih izdanja u istoriji finala plejofa. 4. Imaju snimci njegovog loma. da je u pitanju neka prevara od strane njega neko bi ga za dan-dva raskrinkao...tako da pricati da covek izmislja i laze je smesno i to moze da izjavi samo njegov najveci hejter. 5.klub Klivlend je doveo sve ove igrace i lebron se taj zadnji put nista nije pitao(sve prethodne pute Lebron je bio taj koji je dovodio igrace). 6.covek je najveca legenda kako na terenu tako i u privatnom zivotu. Ozenio srednjoskolsku ljubav, porodican covek, gradi skole po Akronu...ni jedan jedini trac za njega iako je u centru zbivanja zadnjih 15 godina(za razliku od nekih sa kojim ga porede koji su imali probleme sa kockanjem i silovanjima). Veliki drugar sa CP3, Vejdom, omiljeni igrac Grega Popovica. 7. To da je los prema saigracima je najveca laz ikad izrecena. Pogledajte izjavu Larry Nance Jr. koji je uporedio Kobija sa kojim je igrao u Lejkersima i Lebrona sa kojim sada igra...izjava je bila da je Kobi neko ko te kad lose odigras uvek iskritikuje(da ne upotrebim pravu rec morao sam da ublazim) i napravi ti samo jos veci pritisak i teret dok je sa druge strane za Lebrona rekao da je neko ko mu je uvek posle takvog meca bio tu kao podrska kao oslonac. Pogledajte uostalom espn nalog na instagramu ili pogledajte na netu.

3/9

pre 5 godina

Izmislja. Da mu je slomljena ruka ne bi igrao. Njegovo je proslo ima 34g sad ce ko dobar najamnik da ide u Hjuston (mozda dovuku i DeAndre Dzordana) i opet nista nece da naprave i opet ce biti neki izgovori trener, saigraci, neka nova povreda itd. Svi su uvek krivi sem on. Preveliki egoista koji uvek hoce da se sve vrti oko njega. Ovaj krs tim Klivlenda je on pravio pa su morali tokom sezone da ga krpe u hodu jer su bili u teskom kanalu. Nek vec jednom preuzme odgovornost a ne krivi sve oko sebe.

Petar

pre 5 godina

Kosarka je timski sport a ne tenis zato Jordan ima 6/6 finala jer nije igrao u ovakvom timu sto je Klivlend danas. Jedino je trebao sa Miami da uzme sve 4 titule a ne 2/4 a ostalo je normalno

Marlon

pre 5 godina

Čovek sam sebe povredio. Jeste dobar košarkaš, jedan od najboljih ikada, ali izgleda da ima velikih problema sa kontrolom besa, a i sa pronalaženjem saigrača koji znaju da igraju košarku, a nemaju sopstveni ego. Takve će malo teže da pronađe, ako ih uopšte ikada pronađe.

Petar

pre 5 godina

Odakle takva mrznja prema Lebronu? Ne razumem vas ljudi. Ajde da ga neko ne voli ali barem ga postujte pa bez njega ce se ta Klivlend raspasti a ne bi ove godine prosli ni prvo kolo play offa da nije bilo Lebrona. Durent je izgubio dobijenu seriju protiv GSW pa sledece godine potpisao za njih i sad on kao neki clutch player i teska igracina a Lebron prevara, budite realni.

Sinisa

pre 5 godina

Situacija Lebrona Dzejmsa je slicna kao sada sto je sa Leom Messijem.Vuce Barsu,uradi sve sto moze,ali kolektiv nije jak da iznese sve do kraja,kao sto je bilo u Ligi Sampiona ili sto je u reprezentaciji.Tako je i sa Dzejmsom u Klivlendu....Zaista navijam da Dzejms predje u neki mnogo jak tim i kolektiv,i onda da sledece godine u finalu sa Golden Stejtom gledamo prsvo,vrhusko finale.Sportski pozdrav.

jedan od mnogih

pre 5 godina

evo samo za postovaoce lika i dela LBJ - Michael Jordan je u karijeri imao 30.1 ppg...dva puta je pravio pauzu, jednom godinu dana a drugi put 3 godine...i ostao najbolji ikada...vas LBJ kuka i kad hala nije puna kokiko bi se njemu svidelo. Dominantan je poslednjih par godina i na tome ce ostati. Pored spomenutog Jordana, bolji igraci od Jamesa su, po meni, bili i Bryant, Drexler, Miller, O'Neal, Olajuwon, Stockton, Bird....svako na svojoj poziciji i u svoje vreme. Ovaj bi sve a koliko vidimo ne uspeva bas uvek. Treba biti skroman i realan - on je dao maksimum i tim je podbacio zbog njega a ne zbog bilo koga drugog jer se sve podredjuje njemu. 4:0 nije problem koliko sto su osim prve utakmice sve ostale izgubili kao drugoligasi

goblin

pre 5 godina

Ko veruje u ove bajke?Sa slomljenom šakom(i to suterska desna ruka) da ubacuje redovno 30+ poena,dobar vic.Pala je "metla",sad na godisnji.Prst kad nastrada ne znaš gde ćeš od bolova,a ovaj sa slomljenom šakom izgurao tri utakmice.

Dusan

pre 5 godina

Lebronovi fanovi sa nestrpljenjem ocekuju da saznaju za koji tim ce navijati sledece sezone. Promenice nikove i postati verni navijaci Lejkersa, Siksersa, Roketsa ili gde vec Lebron bude presao. Pobegulja jednom, pobegulja zauvek.

Kangrga

pre 5 godina

@petarczv
A da je Lebron prijavio povredu posle recimo druge utakmice i rezultata u seriji 2-0 ti bi prvi ostavio 89 komentara o tome kako se leflop izvlaci, ostavlja drugare na cedilu, da je kukavica, slabic, itd itd...
Kapiraš?
Ne opravdavam ovu povredu Lebrona, sam je kriv što je udario šakom u tablu. Da je bio pametniji, trebao je da očita lekciju onom Smitu:)

glen rajs

pre 5 godina

Dao 50 poena sa slomljenom rukom, i na kraju kad su ih obrisali tad se pojavio sa zavojem hahahahah daj malo manje foliranja cestitaj protivniku, sledece sezone malo vise steroida i mozda osvojis nesto.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Filip, 9. jun 2018 11:36)

ahahah koji hejter. Samo LBJ uzima steroide a svi ostali piju kozje mleko i jedu sir. Dobro je osvojio GSW sa 4 all - stara. Izgleda malo 4 mvp titule, pa oboriće čovek sve rekorde i po poenima a u aistemcijama u top 5 svih vremena.

chombe

pre 5 godina

LeBron je najbolji kosarkas 21. veka, ali je previse egocentrican i to mu je jedina mana. Naime, svoje igrace ne cini boljima nego, naprotiv, gorima nego sto stvarno jesu. Nabacuje im komplekse i to im rusi samopouzdanje. Ne zeli da se zrtvuje tako sto ce ih razigravati tokom sezone, vec nabacuje statistiku koja unistava kosarku. Dzordan nije bio takav, naprotiv, svi pored njega su bili zvezde i dopustao im da se razmasu, ne previse, taman onoliko koliko je potrebno da bi igra bila funkcionalna. Naravno, imao je i odlicnog trenera sa kojim je bio na istim talasnim duzinama.

Shmidu

pre 5 godina

Lepo rekoše Sir Charles i Grant Hill - Ako nisi pričao o tome do sad, zašto sada pominješ? Ne mrzim LeBrona, čak smatram da je jedan od najboljih sportista ikada, ali ova dvojica su u pravu za komentar. Plus, sam je kriv za povredu, udario tablu posle prve utakmice.

Boston 24

pre 5 godina

Svidelo se to Vama ili ne Lebron Džejms je najbolji košarkaš ikada!!! 
(Loading..., 09. jun 2018 10:08) 

Trenutno verovatno,mada se meni lično Durentova košarka više sviđa, a ikada to je stvar ukusa,evo meni je najbolji ikad Madžik Džonson.
(BeKo, 09. jun 2018 10:38)

Meni Kobe. I šta sad?

Aleksej

pre 5 godina

Stvori super tim gde ce pored tebe u prvoj petorci igrati jos 3. all star igraca kao Golden State unisti skroz kosarku kao sto je Durent unistio.Houston je ove godine trebao biti sampion stvarno nesrecu su doziveli sa Krisom Polom.

petarczv

pre 5 godina

Staviti Karija ili Duranta u ovakve Kavse umesto Lebrona-ne bi videli plej of.
(Ivan, 09. jun 2018 10:17)

Ma da sigurno bi ih brooklin, newyork ili indijana izbacili sa playoff mesta hahaha

Miloš

pre 5 godina

Ne znam zašto, ali čini mi se kao da ljudi uživaju u ponižavanju LBJ-a. A svi znamo da se ponižavaju samo najveći, jer samo njihov pad je dovoljno dubok.
Usporedimo malo svoje i njegove rezultate, budimo barem malo realni.
I pristojni.

Milan

pre 5 godina

@zvezda
Teoretski si u pravu ali i ptice na grani znaju da se u CLE ništa ne radi ako LBJ ne odobri. Sve sulude plate koje su potpisali su na insistiranje LBJ, pri tome je kriterijum koliko se njemu isti dopadaju. Jedino što se desilo protiv volje LBJ je odlazak Irvinga ali smo tako saznali šta se tamo tačno dešava. Trejdovi ove sezone su posledica kočopernosti malog Ajzee koji ne ferma kralja pa je pretila opasnost da pola ekipe pređe na njegovu stranu.

Torrente

pre 5 godina

sa slomljenom sakom drzi loptu u svom posedu ,preko 50 posto od ukupnog vrmena koje njegova ekipa ima loptu .Tapka je po preko deset sekundi napada svoje ekipe i tako preko 45 minuta po utakmici .Hahahabab koliko je ovo smesno .Imao jos blizu 25 uzetih suteva u proseku ,pa raspala bi mi se saka nakon toga svega .Ovo je presmesno.
(hahahahahaahH, 9. jun 2018 11:07)

Jesi li ti uopšte gledao mečeve?

Taman sam hteo da napišem da je Lebron iz nekog razloga prestao da igra posle prve utakmice, kad pročitah ovo.
U zadnja tri meča uglavnom asistirao; i kada je pucao promašivao je ulaze, imao je čak nekoliko airball-a.
Ona gluost od bacanja u prvom meču je očigledno koštala više nego što smo mislili.

hahahahahaahH

pre 5 godina

sa slomljenom sakom drzi loptu u svom posedu ,preko 50 posto od ukupnog vrmena koje njegova ekipa ima loptu .Tapka je po preko deset sekundi napada svoje ekipe i tako preko 45 minuta po utakmici .Hahahabab koliko je ovo smesno .Imao jos blizu 25 uzetih suteva u proseku ,pa raspala bi mi se saka nakon toga svega .Ovo je presmesno.

Filip

pre 5 godina

Dao 50 poena sa slomljenom rukom, i na kraju kad su ih obrisali tad se pojavio sa zavojem hahahahah daj malo manje foliranja cestitaj protivniku, sledece sezone malo vise steroida i mozda osvojis nesto.

ernesto che

pre 5 godina

@shmidu

Pa da pokazes protivniku da si ranjen i da si u bolovima?!?!?! Moras prvo da razmislis pa da pises komentar a ne da se po automatizmu pozivas na autoritete, inace ni ja ne mrzim lebrona.

zvrk

pre 5 godina

Sad treba da mu se svi divimo kao i kazemo on je kralj ,masina koja i bez ruke moze da igra.. Samoreklama na stotinu reklama o njemu . Golden Stejt je sila i Durent je najbolji igrac planete,to su i dokazali.

BeKo

pre 5 godina

Koliko kompleksa. James je verovatno najbolji kosarkas svih vremena. Ali kosarka nije individualni sport. Umesto da uzivate u igri ovog dominantnog igraca, vas unistava mrznja.
(ccc, 09. jun 2018 10:44)

Različita mišljenja nisu kompleksi a što se tiče košarke to jeste timska igra ali ima timova koji igraju za igrača(Hjuston,Oklahoma,Klivlend....) a ima igrača koji igraju za tim (Golden Stejt,Juta,Boston...)
Dražen Petrović je bio 4 godine u Ciboni a uzeo "samo" dve titule za to vreme u Jugoslaviji (+ 3 titule u Evro
pi-2 LŠ,1 KPK) jer su Zadar (Popović,Petranović,Vranković,Obad,Komazec) i C.Zvezda (Radović,Prelević,Nikolić,Avdija,Žižić)timski igrali a Cibona (Nakić,Knego,A.Petrović,Cvijetičanin,Čutura) za Dražena.

Bojan

pre 5 godina

Mislim da se umanjuje uspeh GSW, prva utakmica je bila na jednu loptu, sudije pomogle GWS ali je CLE imao sansu sa bacanja pa i ofanzivni skok JRa. Naredne tri utakmice je GWS dobio prilicno lako s obzirom da je ovo finale. Prva utakmica nije bila kljucna jer je CLE pretrpeo 2 brejka posle, mozda bi bilo 4:1, 4:2 ali generalno GWS je bolji i gotovo. Svaka cast Jamesu, najbolji je igrac danas ali je GWS bolja ekipa. Da li su JR, Love, Hill toliko losi ili im sistem igre ne odgovara,ne znam, videcemo sledece sezone.

Ilija Dukić

pre 5 godina

Ni u jednom trenutku se nije pojavila informacija ili neka slika, a ima mnogo insajdera po nba, nego je eto odjednom stavio gips posle cetvrte utakmice. Kako moze uopste da sutira slomljenom rukom, tri utakmice i ne znam koliko treninga i tako danima da drzi bez gipsa?

Mr_Melbourne

pre 5 godina

Da je osvojio titulu isto bi rekao, samo bi ispao najveci heroj ikad , a posto je pociscen opet je ispao heroj, jer jadan on, on je igrao sa slomljenom sakom, a to sto nije igrao odbranu i sto drzi loptu u rukama cijelo vrijeme i sto suigraci dobiju loptu samo kad on ne moze nista , a to uglavnom bude u zadnjim sekundama napada , e to nije bitno.

Brufen_od_400

pre 5 godina

Pazi da ti neko ne poveruje. Hoće da se izvuče ali metla je METLA.

6 puknutih finala.

Još dva puknuta finala i eto ga uz Dzerija Vesta i Eldzina Bejlora kao najveći gubitnik u istoriji.

hipokrat

pre 5 godina

JR Smit MVP Voriorsa. Prvo Pol da fali Hjustonu na 3:2, pa onda ona glupost u prvom mecu. Pre koju godinu Zaza povredi Kavaja dok su Spursi razbijali...Ali dobro, i sreca je faktor samo kod dobrih ekipa. Sport je jedno veliko 'sta bi bilo da...'. Sta bi bilo da Len Bajas nije umro odmah posle drafta, sta bi bilo da Dzordan nije tiho suspendovan zbog kockanja, sta bi bilo da je JR Smit umeo da broji'. To je sto je.
On to the draft.

doca

pre 5 godina

Ne razumem cemu ti komentari da se pravda nakon 'metle'. Kome on ima da se pravda? Covek je zavrsio FINALE sa skoro tripl dabl prosekom i preko 30p po mecu. Nije mogao sam protiv 4 allstar igraca i odlicne klupe, prvi mec je presudio, nije imao nikakvu podrsku igraca apsolutno, sam je uveo ekipu u finale i sve cestitke jednom od najboljih igraca koji ovaj sport video

the truth

pre 5 godina

Pogledas komentare ispod i dobijes jos vise potvrdu onoga sto si vec znao. I pitamo se zasto i gdje ide ovaj svijet. Toliko malicioznih i losih komentara da je to bruka. Komentara o mozda ponajboljem kosarkasu i sportisti ikada. Covjek koji je uzoran muz, otac, rol model mnogim ljudima, covjek koji igra meceve 48 minuta bez pauze i koji cini stvari ko malo ko. S... vas bilo

Doljo

pre 5 godina

Mr_Melburn, onaj sto ga koristite kad dodatno hocete da unizite Lebrona, ovaj MVP finala, kad ga god uzme Lebron, samim uzimanjem je zavrsavao posao.
Onaj se prepane, ne zna sto ce s loptom, odmah je baca od sebe.
Toliko je ime Lebron u NBA. Da, ne igra odbranu koliko bismo svi zeljeli.
Ali da, od njega se svima tresu gace.
Zato jednom u ovo vrijeme, prije dvije godine, podjose 4 superstara kod 5. da prave ekipu da se suprostavi Lebronu.

gs

pre 5 godina

Pričajte šta hoćete, ali LeBron je mnogo pogrešio kod onog Trade Deadline-a. Mnogo bi konkuretniji bio sa Tomasom, Vejdom, Frajom koji se lako zapali i može da vredi kao Korver sa svojim trojkama. Krauder je takođe mnogo korisniji od Huda, iskusniji je. Sam je birao ovaj put, i mnogo je pogrešio, stvarno ne znam šta je mislio sa ovim timom. Svaka čast Kariju, najboljem šuteru u istoriji, i jednom od najboljih igrača ikada, on je trebao biti MVP po meni.

M V P aka JeRemija

pre 5 godina

@Sin Bludimir
Džordan je igrao samo 6 finala a zato ih nikada nije ni izgubio. Tome je svakako pomogla činjenica da je u finalu igrao protiv jednog Sijetla koji je moraš priznati ipak slabija ekipa od Golden Stejta.
Lebron je izgubio 5 finala a igrao ih je 8.
Svi znaju kakav je kvalitet Golden Stejta i San Antonio Sparsa
Dokle ćete više pominjati MJ na vesti o Lebronu? Ima li kraja tome?

ccc

pre 5 godina

Koliko kompleksa. James je verovatno najbolji kosarkas svih vremena. Ali kosarka nije individualni sport. Umesto da uzivate u igri ovog dominantnog igraca, vas unistava mrznja.

Milan Al

pre 5 godina

Ko je dobar u pronalazenju opravdanja dobar je samo u tome.
Mi koji intenzivno pratimo NBA 20+ godina. Neke stvari i naucis.
LBJ je neka vrsta Seka samo puno kompletnija, brzi, skocniji ima sut, moze da puca trojike. Ali se pored svega oslanja na snagu. Kao i Sek. Sek je bio nezaustavljiv do kad njegova prepotentnost i taktike trenera nisu pronasle caku za njega. Hack a Shaq. O nil je celu karijeru bez izuzetka imao izuzetne saigrace i igrao u izuzetnim timovima. I njegov skor je dosta skroman ako pogledamo realno 4 od 5. On je jednostavno morao vise. Dzejms se samo i iskljucivo oslanja na snagu. Kada naidje na coveka koji mu parira visinom/snagom. on ima puno problema. KD juce. lupa mu rampe basketaske.. Dzejm igra trokorak petokorak. Razgrce rukom protivnicke igrace tolerise se zbog visemilionskih ugovora oko sponzora i mora da nabija statistiku. (opravdano na zalost). Sada ce mediji i analiticari da objasne kako su porazi u stvari pobede. I kako je on u stvari ipak uradio mnogo, ali da je kriv neko drugi. Indijana je ta koja je ostecena evidentno. Od njegove rampe. i liga priznala.U njegovom slucaju zale sto je POMERAO NOGU??!!Pravila su pravila.Covek zbog statistike gusi timove. zato i ima skor 3-6. A za statisticare zato sto je to jedina stvar za koju se hvatate
u srednjoj skoli dzejmsova ekipa i on su imali prakticno besprekoran skor zavrsili su u finalu koje su IZGUBILI.covek ima BRONzanu medalju sa USA timom?! I izgubljenih 6?! finala. I nije tu GSW tu bio oduvek

čika Gruja

pre 5 godina

Kakav alibi igrač , morao je da se pojavi sa zavojem na ruci....cccc.... Mislim da bi bio bolji u boksu, čim nauci da udara!!! A sto se Klivlenda tiče , Lebron će u GSW ili HOU po još jednu titulu, posto očigledno ne može na SILU....

Ivan

pre 5 godina

@zela
'ajde procitaj opet tekst.
Realno, ova metla je bila vise nego ocekivana. I da su dobili prvu utakmicu, GS bi uzeo titulu sa 4:1. Moze da prica i misli ko sta hoce, ali Lebron zasluzuje sve cestitke za ovu sezonu. Sa ovakvim timom, koji bez njega ne bi video playoff, je dosao do finala i pruzio odlican otpor trenutno najjacoj ekipi. Uzivajte u njegovim igrama i potezima dok traje. Svako dobro i vidimo se sledece sezone.

Sin Bludimir

pre 5 godina

Dzordan je odigrao svih 48 pod temperaturom i strasnom groznicom, dobio mech i ma kraju ga je Pipen izneo sa terena.

Dzordan NIKAD nije izgubio finale.

:*

fantom

pre 5 godina

Opet Leflop kuka, dobio metlu i sad kao imao povredu šake. Ma kako da ne Leflop. Čestitke Voriorsima Kej Diju, Stefu Kariju, Tompsonu, Grinu i Igodali, nakantali ste samozvanog kralja, bravo metla.

nista o nicemu

pre 5 godina

Džordan je igrao samo 6 finala a zato ih nikada nije ni izgubio. Tome je svakako pomogla činjenica da je u finalu igrao protiv jednog Sijetla koji je moraš priznati ipak slabija ekipa od Golden Stejta.
Lebron je izgubio 5 finala a igrao ih je 8.
Svi znaju kakav je kvalitet Golden Stejta i San Antonio Sparsa
Dokle ćete više pominjati MJ na vesti o Lebronu? Ima li kraja tome?
(M V P aka JeRemija, 09. jun 2018 10:26)

Sijetl sa Pejtonom i Kempom bi unakazio GSW.

bg

pre 5 godina

Igračina je Lebron, ali nema sa kim da igra. Pa njima jedan Leri Nans Jr. igra u reketu? Onaj Tompson izlazli i pijanči nema od njih ništa.
Onda Korver čovek se samo ispucava do maksimuma. Nemaju oni tim. Lebron koliko dobar bio ne može sam.

Tarmi

pre 5 godina

Uz duzno postovanje njegovim igrackim kvalitetima, ali koji je ovo nivo samopromocije... Kandiduj se druze sa predsednika, bices svaki dan na tv-u.

Lale gator

pre 5 godina

Durent je igrao celu finalnu seriju bez leve odrazne noge, sa protezom. Ocekujemo press konferenciju. Dzejmse bolje da si rekao da ti je saigrac igrao 1. tekmu bez mozga, nego ovako. Jel ti i prosle sezone u finalu bila polomljena saka?

BeKo

pre 5 godina

Svidelo se to Vama ili ne Lebron Džejms je najbolji košarkaš ikada!!!
(Loading..., 09. jun 2018 10:08)

Trenutno verovatno,mada se meni lično Durentova košarka više sviđa, a ikada to je stvar ukusa,evo meni je najbolji ikad Madžik Džonson.

Sin Bludimir

pre 5 godina

Dzordan je odigrao svih 48 pod temperaturom i strasnom groznicom, dobio mech i ma kraju ga je Pipen izneo sa terena.

Dzordan NIKAD nije izgubio finale.

:*

Mr_Melbourne

pre 5 godina

Da je osvojio titulu isto bi rekao, samo bi ispao najveci heroj ikad , a posto je pociscen opet je ispao heroj, jer jadan on, on je igrao sa slomljenom sakom, a to sto nije igrao odbranu i sto drzi loptu u rukama cijelo vrijeme i sto suigraci dobiju loptu samo kad on ne moze nista , a to uglavnom bude u zadnjim sekundama napada , e to nije bitno.

Tarmi

pre 5 godina

Uz duzno postovanje njegovim igrackim kvalitetima, ali koji je ovo nivo samopromocije... Kandiduj se druze sa predsednika, bices svaki dan na tv-u.

Ilija Dukić

pre 5 godina

Ni u jednom trenutku se nije pojavila informacija ili neka slika, a ima mnogo insajdera po nba, nego je eto odjednom stavio gips posle cetvrte utakmice. Kako moze uopste da sutira slomljenom rukom, tri utakmice i ne znam koliko treninga i tako danima da drzi bez gipsa?

Lale gator

pre 5 godina

Durent je igrao celu finalnu seriju bez leve odrazne noge, sa protezom. Ocekujemo press konferenciju. Dzejmse bolje da si rekao da ti je saigrac igrao 1. tekmu bez mozga, nego ovako. Jel ti i prosle sezone u finalu bila polomljena saka?

nista o nicemu

pre 5 godina

Džordan je igrao samo 6 finala a zato ih nikada nije ni izgubio. Tome je svakako pomogla činjenica da je u finalu igrao protiv jednog Sijetla koji je moraš priznati ipak slabija ekipa od Golden Stejta.
Lebron je izgubio 5 finala a igrao ih je 8.
Svi znaju kakav je kvalitet Golden Stejta i San Antonio Sparsa
Dokle ćete više pominjati MJ na vesti o Lebronu? Ima li kraja tome?
(M V P aka JeRemija, 09. jun 2018 10:26)

Sijetl sa Pejtonom i Kempom bi unakazio GSW.

Milan Al

pre 5 godina

Ko je dobar u pronalazenju opravdanja dobar je samo u tome.
Mi koji intenzivno pratimo NBA 20+ godina. Neke stvari i naucis.
LBJ je neka vrsta Seka samo puno kompletnija, brzi, skocniji ima sut, moze da puca trojike. Ali se pored svega oslanja na snagu. Kao i Sek. Sek je bio nezaustavljiv do kad njegova prepotentnost i taktike trenera nisu pronasle caku za njega. Hack a Shaq. O nil je celu karijeru bez izuzetka imao izuzetne saigrace i igrao u izuzetnim timovima. I njegov skor je dosta skroman ako pogledamo realno 4 od 5. On je jednostavno morao vise. Dzejms se samo i iskljucivo oslanja na snagu. Kada naidje na coveka koji mu parira visinom/snagom. on ima puno problema. KD juce. lupa mu rampe basketaske.. Dzejm igra trokorak petokorak. Razgrce rukom protivnicke igrace tolerise se zbog visemilionskih ugovora oko sponzora i mora da nabija statistiku. (opravdano na zalost). Sada ce mediji i analiticari da objasne kako su porazi u stvari pobede. I kako je on u stvari ipak uradio mnogo, ali da je kriv neko drugi. Indijana je ta koja je ostecena evidentno. Od njegove rampe. i liga priznala.U njegovom slucaju zale sto je POMERAO NOGU??!!Pravila su pravila.Covek zbog statistike gusi timove. zato i ima skor 3-6. A za statisticare zato sto je to jedina stvar za koju se hvatate
u srednjoj skoli dzejmsova ekipa i on su imali prakticno besprekoran skor zavrsili su u finalu koje su IZGUBILI.covek ima BRONzanu medalju sa USA timom?! I izgubljenih 6?! finala. I nije tu GSW tu bio oduvek

gs

pre 5 godina

Pričajte šta hoćete, ali LeBron je mnogo pogrešio kod onog Trade Deadline-a. Mnogo bi konkuretniji bio sa Tomasom, Vejdom, Frajom koji se lako zapali i može da vredi kao Korver sa svojim trojkama. Krauder je takođe mnogo korisniji od Huda, iskusniji je. Sam je birao ovaj put, i mnogo je pogrešio, stvarno ne znam šta je mislio sa ovim timom. Svaka čast Kariju, najboljem šuteru u istoriji, i jednom od najboljih igrača ikada, on je trebao biti MVP po meni.

chombe

pre 5 godina

LeBron je najbolji kosarkas 21. veka, ali je previse egocentrican i to mu je jedina mana. Naime, svoje igrace ne cini boljima nego, naprotiv, gorima nego sto stvarno jesu. Nabacuje im komplekse i to im rusi samopouzdanje. Ne zeli da se zrtvuje tako sto ce ih razigravati tokom sezone, vec nabacuje statistiku koja unistava kosarku. Dzordan nije bio takav, naprotiv, svi pored njega su bili zvezde i dopustao im da se razmasu, ne previse, taman onoliko koliko je potrebno da bi igra bila funkcionalna. Naravno, imao je i odlicnog trenera sa kojim je bio na istim talasnim duzinama.

fantom

pre 5 godina

Opet Leflop kuka, dobio metlu i sad kao imao povredu šake. Ma kako da ne Leflop. Čestitke Voriorsima Kej Diju, Stefu Kariju, Tompsonu, Grinu i Igodali, nakantali ste samozvanog kralja, bravo metla.

BeKo

pre 5 godina

Svidelo se to Vama ili ne Lebron Džejms je najbolji košarkaš ikada!!!
(Loading..., 09. jun 2018 10:08)

Trenutno verovatno,mada se meni lično Durentova košarka više sviđa, a ikada to je stvar ukusa,evo meni je najbolji ikad Madžik Džonson.

Filip

pre 5 godina

Dao 50 poena sa slomljenom rukom, i na kraju kad su ih obrisali tad se pojavio sa zavojem hahahahah daj malo manje foliranja cestitaj protivniku, sledece sezone malo vise steroida i mozda osvojis nesto.

Shmidu

pre 5 godina

Lepo rekoše Sir Charles i Grant Hill - Ako nisi pričao o tome do sad, zašto sada pominješ? Ne mrzim LeBrona, čak smatram da je jedan od najboljih sportista ikada, ali ova dvojica su u pravu za komentar. Plus, sam je kriv za povredu, udario tablu posle prve utakmice.

Brufen_od_400

pre 5 godina

Pazi da ti neko ne poveruje. Hoće da se izvuče ali metla je METLA.

6 puknutih finala.

Još dva puknuta finala i eto ga uz Dzerija Vesta i Eldzina Bejlora kao najveći gubitnik u istoriji.

hahahahahaahH

pre 5 godina

sa slomljenom sakom drzi loptu u svom posedu ,preko 50 posto od ukupnog vrmena koje njegova ekipa ima loptu .Tapka je po preko deset sekundi napada svoje ekipe i tako preko 45 minuta po utakmici .Hahahabab koliko je ovo smesno .Imao jos blizu 25 uzetih suteva u proseku ,pa raspala bi mi se saka nakon toga svega .Ovo je presmesno.

hipokrat

pre 5 godina

JR Smit MVP Voriorsa. Prvo Pol da fali Hjustonu na 3:2, pa onda ona glupost u prvom mecu. Pre koju godinu Zaza povredi Kavaja dok su Spursi razbijali...Ali dobro, i sreca je faktor samo kod dobrih ekipa. Sport je jedno veliko 'sta bi bilo da...'. Sta bi bilo da Len Bajas nije umro odmah posle drafta, sta bi bilo da Dzordan nije tiho suspendovan zbog kockanja, sta bi bilo da je JR Smit umeo da broji'. To je sto je.
On to the draft.

goblin

pre 5 godina

Ko veruje u ove bajke?Sa slomljenom šakom(i to suterska desna ruka) da ubacuje redovno 30+ poena,dobar vic.Pala je "metla",sad na godisnji.Prst kad nastrada ne znaš gde ćeš od bolova,a ovaj sa slomljenom šakom izgurao tri utakmice.

doca

pre 5 godina

Ne razumem cemu ti komentari da se pravda nakon 'metle'. Kome on ima da se pravda? Covek je zavrsio FINALE sa skoro tripl dabl prosekom i preko 30p po mecu. Nije mogao sam protiv 4 allstar igraca i odlicne klupe, prvi mec je presudio, nije imao nikakvu podrsku igraca apsolutno, sam je uveo ekipu u finale i sve cestitke jednom od najboljih igraca koji ovaj sport video

Milan

pre 5 godina

@zvezda
Teoretski si u pravu ali i ptice na grani znaju da se u CLE ništa ne radi ako LBJ ne odobri. Sve sulude plate koje su potpisali su na insistiranje LBJ, pri tome je kriterijum koliko se njemu isti dopadaju. Jedino što se desilo protiv volje LBJ je odlazak Irvinga ali smo tako saznali šta se tamo tačno dešava. Trejdovi ove sezone su posledica kočopernosti malog Ajzee koji ne ferma kralja pa je pretila opasnost da pola ekipe pređe na njegovu stranu.

3/9

pre 5 godina

Izmislja. Da mu je slomljena ruka ne bi igrao. Njegovo je proslo ima 34g sad ce ko dobar najamnik da ide u Hjuston (mozda dovuku i DeAndre Dzordana) i opet nista nece da naprave i opet ce biti neki izgovori trener, saigraci, neka nova povreda itd. Svi su uvek krivi sem on. Preveliki egoista koji uvek hoce da se sve vrti oko njega. Ovaj krs tim Klivlenda je on pravio pa su morali tokom sezone da ga krpe u hodu jer su bili u teskom kanalu. Nek vec jednom preuzme odgovornost a ne krivi sve oko sebe.

Ivan

pre 5 godina

@zela
'ajde procitaj opet tekst.
Realno, ova metla je bila vise nego ocekivana. I da su dobili prvu utakmicu, GS bi uzeo titulu sa 4:1. Moze da prica i misli ko sta hoce, ali Lebron zasluzuje sve cestitke za ovu sezonu. Sa ovakvim timom, koji bez njega ne bi video playoff, je dosao do finala i pruzio odlican otpor trenutno najjacoj ekipi. Uzivajte u njegovim igrama i potezima dok traje. Svako dobro i vidimo se sledece sezone.

Bojan

pre 5 godina

Mislim da se umanjuje uspeh GSW, prva utakmica je bila na jednu loptu, sudije pomogle GWS ali je CLE imao sansu sa bacanja pa i ofanzivni skok JRa. Naredne tri utakmice je GWS dobio prilicno lako s obzirom da je ovo finale. Prva utakmica nije bila kljucna jer je CLE pretrpeo 2 brejka posle, mozda bi bilo 4:1, 4:2 ali generalno GWS je bolji i gotovo. Svaka cast Jamesu, najbolji je igrac danas ali je GWS bolja ekipa. Da li su JR, Love, Hill toliko losi ili im sistem igre ne odgovara,ne znam, videcemo sledece sezone.

BeKo

pre 5 godina

Koliko kompleksa. James je verovatno najbolji kosarkas svih vremena. Ali kosarka nije individualni sport. Umesto da uzivate u igri ovog dominantnog igraca, vas unistava mrznja.
(ccc, 09. jun 2018 10:44)

Različita mišljenja nisu kompleksi a što se tiče košarke to jeste timska igra ali ima timova koji igraju za igrača(Hjuston,Oklahoma,Klivlend....) a ima igrača koji igraju za tim (Golden Stejt,Juta,Boston...)
Dražen Petrović je bio 4 godine u Ciboni a uzeo "samo" dve titule za to vreme u Jugoslaviji (+ 3 titule u Evro
pi-2 LŠ,1 KPK) jer su Zadar (Popović,Petranović,Vranković,Obad,Komazec) i C.Zvezda (Radović,Prelević,Nikolić,Avdija,Žižić)timski igrali a Cibona (Nakić,Knego,A.Petrović,Cvijetičanin,Čutura) za Dražena.

the truth

pre 5 godina

Pogledas komentare ispod i dobijes jos vise potvrdu onoga sto si vec znao. I pitamo se zasto i gdje ide ovaj svijet. Toliko malicioznih i losih komentara da je to bruka. Komentara o mozda ponajboljem kosarkasu i sportisti ikada. Covjek koji je uzoran muz, otac, rol model mnogim ljudima, covjek koji igra meceve 48 minuta bez pauze i koji cini stvari ko malo ko. S... vas bilo

petarczv

pre 5 godina

Staviti Karija ili Duranta u ovakve Kavse umesto Lebrona-ne bi videli plej of.
(Ivan, 09. jun 2018 10:17)

Ma da sigurno bi ih brooklin, newyork ili indijana izbacili sa playoff mesta hahaha

Miloš

pre 5 godina

Ne znam zašto, ali čini mi se kao da ljudi uživaju u ponižavanju LBJ-a. A svi znamo da se ponižavaju samo najveći, jer samo njihov pad je dovoljno dubok.
Usporedimo malo svoje i njegove rezultate, budimo barem malo realni.
I pristojni.

zvrk

pre 5 godina

Sad treba da mu se svi divimo kao i kazemo on je kralj ,masina koja i bez ruke moze da igra.. Samoreklama na stotinu reklama o njemu . Golden Stejt je sila i Durent je najbolji igrac planete,to su i dokazali.

Dusan

pre 5 godina

Lebronovi fanovi sa nestrpljenjem ocekuju da saznaju za koji tim ce navijati sledece sezone. Promenice nikove i postati verni navijaci Lejkersa, Siksersa, Roketsa ili gde vec Lebron bude presao. Pobegulja jednom, pobegulja zauvek.

Boston 24

pre 5 godina

Svidelo se to Vama ili ne Lebron Džejms je najbolji košarkaš ikada!!! 
(Loading..., 09. jun 2018 10:08) 

Trenutno verovatno,mada se meni lično Durentova košarka više sviđa, a ikada to je stvar ukusa,evo meni je najbolji ikad Madžik Džonson.
(BeKo, 09. jun 2018 10:38)

Meni Kobe. I šta sad?

jedan od mnogih

pre 5 godina

evo samo za postovaoce lika i dela LBJ - Michael Jordan je u karijeri imao 30.1 ppg...dva puta je pravio pauzu, jednom godinu dana a drugi put 3 godine...i ostao najbolji ikada...vas LBJ kuka i kad hala nije puna kokiko bi se njemu svidelo. Dominantan je poslednjih par godina i na tome ce ostati. Pored spomenutog Jordana, bolji igraci od Jamesa su, po meni, bili i Bryant, Drexler, Miller, O'Neal, Olajuwon, Stockton, Bird....svako na svojoj poziciji i u svoje vreme. Ovaj bi sve a koliko vidimo ne uspeva bas uvek. Treba biti skroman i realan - on je dao maksimum i tim je podbacio zbog njega a ne zbog bilo koga drugog jer se sve podredjuje njemu. 4:0 nije problem koliko sto su osim prve utakmice sve ostale izgubili kao drugoligasi

Petar

pre 5 godina

Kosarka je timski sport a ne tenis zato Jordan ima 6/6 finala jer nije igrao u ovakvom timu sto je Klivlend danas. Jedino je trebao sa Miami da uzme sve 4 titule a ne 2/4 a ostalo je normalno

Marlon

pre 5 godina

Čovek sam sebe povredio. Jeste dobar košarkaš, jedan od najboljih ikada, ali izgleda da ima velikih problema sa kontrolom besa, a i sa pronalaženjem saigrača koji znaju da igraju košarku, a nemaju sopstveni ego. Takve će malo teže da pronađe, ako ih uopšte ikada pronađe.

Petar

pre 5 godina

Odakle takva mrznja prema Lebronu? Ne razumem vas ljudi. Ajde da ga neko ne voli ali barem ga postujte pa bez njega ce se ta Klivlend raspasti a ne bi ove godine prosli ni prvo kolo play offa da nije bilo Lebrona. Durent je izgubio dobijenu seriju protiv GSW pa sledece godine potpisao za njih i sad on kao neki clutch player i teska igracina a Lebron prevara, budite realni.

azija

pre 5 godina

1.Normalno da nije objavio ranije lom jer bi ga kroz celu seriju prvi Grin tukao po toj istoj ruci. 2. Ruku je povredio na kraju prvog meca kada je udario u blackboard otud i malo slabiji(za njega slabiji) nastupi u preostala 3 meca. 3. Finale je zavrsio sa prosekom od 34 poena,8,5 skokova,10 asistencija i sutom od 52,6%...u prevodu jedno od najboljih izdanja u istoriji finala plejofa. 4. Imaju snimci njegovog loma. da je u pitanju neka prevara od strane njega neko bi ga za dan-dva raskrinkao...tako da pricati da covek izmislja i laze je smesno i to moze da izjavi samo njegov najveci hejter. 5.klub Klivlend je doveo sve ove igrace i lebron se taj zadnji put nista nije pitao(sve prethodne pute Lebron je bio taj koji je dovodio igrace). 6.covek je najveca legenda kako na terenu tako i u privatnom zivotu. Ozenio srednjoskolsku ljubav, porodican covek, gradi skole po Akronu...ni jedan jedini trac za njega iako je u centru zbivanja zadnjih 15 godina(za razliku od nekih sa kojim ga porede koji su imali probleme sa kockanjem i silovanjima). Veliki drugar sa CP3, Vejdom, omiljeni igrac Grega Popovica. 7. To da je los prema saigracima je najveca laz ikad izrecena. Pogledajte izjavu Larry Nance Jr. koji je uporedio Kobija sa kojim je igrao u Lejkersima i Lebrona sa kojim sada igra...izjava je bila da je Kobi neko ko te kad lose odigras uvek iskritikuje(da ne upotrebim pravu rec morao sam da ublazim) i napravi ti samo jos veci pritisak i teret dok je sa druge strane za Lebrona rekao da je neko ko mu je uvek posle takvog meca bio tu kao podrska kao oslonac. Pogledajte uostalom espn nalog na instagramu ili pogledajte na netu.

Torrente

pre 5 godina

sa slomljenom sakom drzi loptu u svom posedu ,preko 50 posto od ukupnog vrmena koje njegova ekipa ima loptu .Tapka je po preko deset sekundi napada svoje ekipe i tako preko 45 minuta po utakmici .Hahahabab koliko je ovo smesno .Imao jos blizu 25 uzetih suteva u proseku ,pa raspala bi mi se saka nakon toga svega .Ovo je presmesno.
(hahahahahaahH, 9. jun 2018 11:07)

Jesi li ti uopšte gledao mečeve?

Taman sam hteo da napišem da je Lebron iz nekog razloga prestao da igra posle prve utakmice, kad pročitah ovo.
U zadnja tri meča uglavnom asistirao; i kada je pucao promašivao je ulaze, imao je čak nekoliko airball-a.
Ona gluost od bacanja u prvom meču je očigledno koštala više nego što smo mislili.

čika Gruja

pre 5 godina

Kakav alibi igrač , morao je da se pojavi sa zavojem na ruci....cccc.... Mislim da bi bio bolji u boksu, čim nauci da udara!!! A sto se Klivlenda tiče , Lebron će u GSW ili HOU po još jednu titulu, posto očigledno ne može na SILU....

M V P aka JeRemija

pre 5 godina

@Sin Bludimir
Džordan je igrao samo 6 finala a zato ih nikada nije ni izgubio. Tome je svakako pomogla činjenica da je u finalu igrao protiv jednog Sijetla koji je moraš priznati ipak slabija ekipa od Golden Stejta.
Lebron je izgubio 5 finala a igrao ih je 8.
Svi znaju kakav je kvalitet Golden Stejta i San Antonio Sparsa
Dokle ćete više pominjati MJ na vesti o Lebronu? Ima li kraja tome?

nestor

pre 5 godina

Ne znam zasto se prepucavate. Uzivajte u cinjenici da u isto vreme gledate verovatno jednog od najboljih igraca koje je ova igra imala i 100% sigurno, najbolji tim svih vremena.

ThePain

pre 5 godina

LeFlop kao slomio ruku nakon PRVE utakmice? Kako je moguce u TRECOJ utakmici onda ono Alley-oop zakucavanje, kad se na usporenom snimku lijepo vidi, da se hvata objema rukama za obruc i visi na njemu? Visi na obrucu sa slomljenom rukom? Ili, kako je moguce, da je u istoj utakmici makar 10 puta, prije nego je dodavao, loptu drzao u DESNOJ ruci & mahao sa njom, glumeci Dzordana!? Jedini razuman zakljucak lebronovcima je, da on zapravo nije ni bio svjestan pune tri utkmci, da mu je ruka slomljena. Pa se "istrijeznio", kad je popio metlu od 4:0. Onda se prije isteka utakmice "oprastao" od suigraca samo LIJEVOM rukom. Brze-bolje odjurio u svlacionicu, nabacio zavoj, kako bi na pres konferenciji novinari vidjeli zavoj, culi kmecanje o slomljenoj ruci, ito prije desetak dana! Koji gubitnik.

ccc

pre 5 godina

Koliko kompleksa. James je verovatno najbolji kosarkas svih vremena. Ali kosarka nije individualni sport. Umesto da uzivate u igri ovog dominantnog igraca, vas unistava mrznja.

PrincNaZrnuGraska

pre 5 godina

A doping ne pomaze kod bolova!? Igrao je Kobi poslednjih par godina karijere sa slomljenim prstima, losim kolenom, kukom, iscasenim ramenom,a sa slomljenom Ahilovom tetivom se vratio na teren i dao dva slobodna bacanja. A LeDop je toliko pun steroida i toliko snazan da zapravo nijednu duzu pauzu u karijeri zbog povrede nije imao! Jedino kako brdo steroida moze da se povredi je kad iz besa sto njegov pajtos,koga je on doveo u ekipu, nema kosarkasku inteligenciju, sam sebi osakati ruku. Izgleda da je verovao da ce NBA da mu pokloni jos jednu titulu, ali srecom, narod pocinje da kapira kako sve to funkcionise, i bice im sve teze da to rade neprimeceno. Mada, realno, bice uvek gomila onih koji prati ovo kao cirkus, a u cirkusu je rezultat nebitan.

Kangrga

pre 5 godina

@petarczv
A da je Lebron prijavio povredu posle recimo druge utakmice i rezultata u seriji 2-0 ti bi prvi ostavio 89 komentara o tome kako se leflop izvlaci, ostavlja drugare na cedilu, da je kukavica, slabic, itd itd...
Kapiraš?
Ne opravdavam ovu povredu Lebrona, sam je kriv što je udario šakom u tablu. Da je bio pametniji, trebao je da očita lekciju onom Smitu:)

baron

pre 5 godina

(azija, 9. jun 2018 13:02)

Hajde decko, ne budi smesan i patetican.
Stoji da je Lebron jako dominantan igrac u nekim segmentima igre, nevidjena atleta, ali stoji i to da nije mentalno jak, da nije rodjeni sampion.
Delom je to tako jer nema visok kosarkaski IQ i dovoljno talenta da mu pruzi dodatno samopouzdanje kada ispred sebe ima bolje timove.
Pisati o njemu, sada, kao nekom altruisti, filantropu, to je previse pateticno i zaslepljujuce.
Zasto nije, na kraju krajeva, zadrzao svog velikog druga u Klivlendu, vec ga skartirao u Majami, kao Ajzeu, Rousa, Crowdera. Svi su odlaskom iz Klivlenda odigrali dobre partije u playoffu, osim Ajzeje.
Pogledaj igru Klivlenda, svi kada dobiju loptu u ruke odmah sutiraju, u takvom sistemu 10-15as po mecu je zagarantovano, jer se za asistenciju racuna obican pas.

chox

pre 5 godina

Kad se izgubi sa 4-0 nema izgovora , i stvarno bi bilo bruka za NBA da je tim poput Klivlenda uzeo titulu ( mislim na 11 saigraca Lebronovih )

bg

pre 5 godina

Igračina je Lebron, ali nema sa kim da igra. Pa njima jedan Leri Nans Jr. igra u reketu? Onaj Tompson izlazli i pijanči nema od njih ništa.
Onda Korver čovek se samo ispucava do maksimuma. Nemaju oni tim. Lebron koliko dobar bio ne može sam.

Sinisa

pre 5 godina

Situacija Lebrona Dzejmsa je slicna kao sada sto je sa Leom Messijem.Vuce Barsu,uradi sve sto moze,ali kolektiv nije jak da iznese sve do kraja,kao sto je bilo u Ligi Sampiona ili sto je u reprezentaciji.Tako je i sa Dzejmsom u Klivlendu....Zaista navijam da Dzejms predje u neki mnogo jak tim i kolektiv,i onda da sledece godine u finalu sa Golden Stejtom gledamo prsvo,vrhusko finale.Sportski pozdrav.

ThePain

pre 5 godina

Mogao je zamotati i drugu ruku, za svaki slucaj. A i bar pola glave.
6 izgubljenih finala ne mozes opravdati, pa da ti i krila izrastu!

Fgh

pre 5 godina

@saj Vidi se da nemas pojma.Te 2003-e je Jordan napunio 40 godina...Da je imao 33 godine kao tvoj ljubimac sada,uzeo bi prsten sa wizardsima,kao sto i jeste sa bulsima 1996-e :) A to da je ekipa krs je samo jos jedan izgovor za tebe i tvog lebronka...Mj>Kobe>Lbj

Raki

pre 5 godina

Lebron nije mogao pre neku godinu u finalu da igra zbog vrucine u san antoniu(grcevi)..a sada navodno igrao sa polomljenom sakom..hahaha. Volim Lebrona ali mrzim patetiku..
1. Mj
2.Kobi
3.Bird
4.Lebron
5.Medzik

Aleksej

pre 5 godina

Stvori super tim gde ce pored tebe u prvoj petorci igrati jos 3. all star igraca kao Golden State unisti skroz kosarku kao sto je Durent unistio.Houston je ove godine trebao biti sampion stvarno nesrecu su doziveli sa Krisom Polom.

FACTS

pre 5 godina

Sezone pre nego sto je Lebron dosao, Miami je imao skor 47-35 i ispao je u prvoj rundi plejofa i prakticno imao jednog all star igraca.Sezone pre nego sto je Durant dosao u Golden State, Golden State je imao skor 73-9 i pobedio je bas njegov tim u finalu zapadne konferencije i imao je vec 3 all star igraca i igraca koji je 2 puta bio mvp...Lebron je mogao lako da predje u Seltikse sa Garnetom, Alenom, Pirsom ali nije i tu je razlika izmedju njega i Durenta.Durentovi prstenovi ne vrede nista.

GuyFawkes

pre 5 godina

A gips mu stavio Silver. I to mu (LBJ) doslo kao melem na ranu. U stvari, nije ni on covek znao, nego mu rekli posle 4-te utakmice da mu je ruka polomljena. Hmmmm

ernesto che

pre 5 godina

@shmidu

Pa da pokazes protivniku da si ranjen i da si u bolovima?!?!?! Moras prvo da razmislis pa da pises komentar a ne da se po automatizmu pozivas na autoritete, inace ni ja ne mrzim lebrona.

glen rajs

pre 5 godina

Dao 50 poena sa slomljenom rukom, i na kraju kad su ih obrisali tad se pojavio sa zavojem hahahahah daj malo manje foliranja cestitaj protivniku, sledece sezone malo vise steroida i mozda osvojis nesto.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Filip, 9. jun 2018 11:36)

ahahah koji hejter. Samo LBJ uzima steroide a svi ostali piju kozje mleko i jedu sir. Dobro je osvojio GSW sa 4 all - stara. Izgleda malo 4 mvp titule, pa oboriće čovek sve rekorde i po poenima a u aistemcijama u top 5 svih vremena.

aaaaa

pre 5 godina

@Mr_Melbourne slazem se da je suvisno o ovoj povredi sad pricati, ali to sto si rekao da lebron nikom ne da loptu osim kad mora je blago receno glupost.U americi su ljudi zgrozeni cinjenicom koliko je bio pasivan po pitanju uzimanja suta I koliko je delio loptu saigracima koji nista nisu mogli da zabodu pogledaj koliko su puta u 4 meca sutnuli jr smit ,hil,korver,nens,tomson pa cak I lav 90% njihovih suteva su stvoreni lebronovim pasom,prilican broj lebronovih izgubljenih lopti su pasovi koji uopste nisu morali da se naprave nego je lebron hteo da ukljuci saigrace u utakmicu.Mislim od svih stvari oko kojih lebrona mozes da kritikujes sebicnost nije jedna od njih.

Doljo

pre 5 godina

Mr_Melburn, onaj sto ga koristite kad dodatno hocete da unizite Lebrona, ovaj MVP finala, kad ga god uzme Lebron, samim uzimanjem je zavrsavao posao.
Onaj se prepane, ne zna sto ce s loptom, odmah je baca od sebe.
Toliko je ime Lebron u NBA. Da, ne igra odbranu koliko bismo svi zeljeli.
Ali da, od njega se svima tresu gace.
Zato jednom u ovo vrijeme, prije dvije godine, podjose 4 superstara kod 5. da prave ekipu da se suprostavi Lebronu.

Nathan

pre 5 godina

Lebron nije lud da ostane u Klivelendu. Vec je napravio veliku stetu svojoj karijeri potrosivsi sve ove godine tamo. Ok vratio se, doneo im titulu i to je to. Nema svrhe da igra za tim koji nijedne ali nijedne od ovih 10 sezona nije mu omogucio barem pristojan tim. Sad zelje su jedno ali ovako na prvu sledece sezone ga vidim negde sa Pol Dzordzom i Antonio Dejvisom. To bi trebalo da bude dovoljno za titulu. Lebron bolji od Durenta, Dejvis od Grina mnogo a i Dzordz od Tompsona. Svi mi ljubitelji NBA navijamo za ovo da se sklone iritantni Vorijorsi. btw ne vidim nista lose da neko navija za nekog igraca a ne za tim. Naravno da nece da navija niko za CLE kad ode Lebron. Ja navijam za OKC zbog Vestbruka, kad ode naravno da necu vise.

samo polako

pre 5 godina

Ne znam zasto ali bih mnogo voleo da vidim Wesbruka i njega zajedno... Znam da i jedan i drugi vole loptu i da ih je tesko zamisliti zajedno na terenu ali retko koji igraci imaju motivaciju kao njih dvoje stvarno su neverovatni i mnogo zele pobedu... Ne znam na primer NoP kakav budzet za plate imaju znam da se prica da Kazins odlazi i mozda bi Lbj mogao da uskoci... U koju god ekipu da ode automatski pravi posle Worriorsa favorite za titulu... A nisam veliki fan Lbj ali istina je to gde god da ode on pravi od te ekipe tim kadar za titulu. Ali kako bi se snasli Rondo i LBJ ili Westbrook i LBJ bilo bi bas zanimljivo... A Rondo, Westbrook i Conley su tri igraca koja najvise gotivim i voleo bih da ih vidim sa njim.

bloper

pre 5 godina

@Milan
Donekle je tacno to sto si napisao ali ajzei i lebronu treba lopta i nisu mogli zajedno ajzea je bio najgore moguce resenje za cle jer je nikakav defanzivno a ofanzivno mnogo davi loptu doduse to radi i lebron ali lebron sam moze da nosi tim to je pokazao mnogo puta malo ko ke to mogao u istoriji evo primjer olajuwon 1986 uveo hjuston u finale i dobio pre toga showtime lakerse jordan donekle u prve tri godine kad je uzeo prsten nije imao neki tim ali ni protivnici nisu adekvatni ali opet je mogao sam da nosi ti znao je i kobi to ali ne ovako vec mu je trebao dobar centar i defanzivno jak tim gradjen oko njega i to je prakticno to sto se tice igraca koji su sami mogli da nose krs ekipe ili prosecne ekipe do finala ili titula niko drugi osim njih to nije mogao osim sad sam se setii karima koji je osvojio u svojoj drugoj ili trecoj sezoni sa baksima ali nisam siguran da li je tad igrao oscar robertson s njim ali uglavnom karim je bio isto strasan igrac

saj

pre 5 godina

Dzordan je odigrao svih 48 pod temperaturom i strasnom groznicom, dobio mech i ma kraju ga je Pipen izneo sa terena.

Dzordan NIKAD nije izgubio finale.

:*
(Sin Bludimir, 9. jun 2018 10:21)
Wizards finished with a 37-45 record once again. Jordan ended the season as the only Wizard to play in all 82 games, as he averaged 20.0 points, 6.1 rebounds, 3.8 assists, and 1.5 steals in 37.0 minutes per game. Kako to da tako mocan igrac nista nije uradio sa ovom ekipom? Ne budite smesni,daleko od toga da veliki MJ nije medju naj vecima ali i kao takav nista nije mogao u Vasingtonu sa krs ekipom!!! Ko sto James ne moze nista sa krsom u Klivlendu

Sin Bludimir

pre 5 godina

Dzordan je odigrao svih 48 pod temperaturom i strasnom groznicom, dobio mech i ma kraju ga je Pipen izneo sa terena.

Dzordan NIKAD nije izgubio finale.

:*

M V P aka JeRemija

pre 5 godina

@Sin Bludimir
Džordan je igrao samo 6 finala a zato ih nikada nije ni izgubio. Tome je svakako pomogla činjenica da je u finalu igrao protiv jednog Sijetla koji je moraš priznati ipak slabija ekipa od Golden Stejta.
Lebron je izgubio 5 finala a igrao ih je 8.
Svi znaju kakav je kvalitet Golden Stejta i San Antonio Sparsa
Dokle ćete više pominjati MJ na vesti o Lebronu? Ima li kraja tome?

Mr_Melbourne

pre 5 godina

Da je osvojio titulu isto bi rekao, samo bi ispao najveci heroj ikad , a posto je pociscen opet je ispao heroj, jer jadan on, on je igrao sa slomljenom sakom, a to sto nije igrao odbranu i sto drzi loptu u rukama cijelo vrijeme i sto suigraci dobiju loptu samo kad on ne moze nista , a to uglavnom bude u zadnjim sekundama napada , e to nije bitno.

ccc

pre 5 godina

Koliko kompleksa. James je verovatno najbolji kosarkas svih vremena. Ali kosarka nije individualni sport. Umesto da uzivate u igri ovog dominantnog igraca, vas unistava mrznja.

Tarmi

pre 5 godina

Uz duzno postovanje njegovim igrackim kvalitetima, ali koji je ovo nivo samopromocije... Kandiduj se druze sa predsednika, bices svaki dan na tv-u.

nista o nicemu

pre 5 godina

Džordan je igrao samo 6 finala a zato ih nikada nije ni izgubio. Tome je svakako pomogla činjenica da je u finalu igrao protiv jednog Sijetla koji je moraš priznati ipak slabija ekipa od Golden Stejta.
Lebron je izgubio 5 finala a igrao ih je 8.
Svi znaju kakav je kvalitet Golden Stejta i San Antonio Sparsa
Dokle ćete više pominjati MJ na vesti o Lebronu? Ima li kraja tome?
(M V P aka JeRemija, 09. jun 2018 10:26)

Sijetl sa Pejtonom i Kempom bi unakazio GSW.

Doljo

pre 5 godina

Mr_Melburn, onaj sto ga koristite kad dodatno hocete da unizite Lebrona, ovaj MVP finala, kad ga god uzme Lebron, samim uzimanjem je zavrsavao posao.
Onaj se prepane, ne zna sto ce s loptom, odmah je baca od sebe.
Toliko je ime Lebron u NBA. Da, ne igra odbranu koliko bismo svi zeljeli.
Ali da, od njega se svima tresu gace.
Zato jednom u ovo vrijeme, prije dvije godine, podjose 4 superstara kod 5. da prave ekipu da se suprostavi Lebronu.

Nathan

pre 5 godina

Lebron nije lud da ostane u Klivelendu. Vec je napravio veliku stetu svojoj karijeri potrosivsi sve ove godine tamo. Ok vratio se, doneo im titulu i to je to. Nema svrhe da igra za tim koji nijedne ali nijedne od ovih 10 sezona nije mu omogucio barem pristojan tim. Sad zelje su jedno ali ovako na prvu sledece sezone ga vidim negde sa Pol Dzordzom i Antonio Dejvisom. To bi trebalo da bude dovoljno za titulu. Lebron bolji od Durenta, Dejvis od Grina mnogo a i Dzordz od Tompsona. Svi mi ljubitelji NBA navijamo za ovo da se sklone iritantni Vorijorsi. btw ne vidim nista lose da neko navija za nekog igraca a ne za tim. Naravno da nece da navija niko za CLE kad ode Lebron. Ja navijam za OKC zbog Vestbruka, kad ode naravno da necu vise.

the truth

pre 5 godina

Pogledas komentare ispod i dobijes jos vise potvrdu onoga sto si vec znao. I pitamo se zasto i gdje ide ovaj svijet. Toliko malicioznih i losih komentara da je to bruka. Komentara o mozda ponajboljem kosarkasu i sportisti ikada. Covjek koji je uzoran muz, otac, rol model mnogim ljudima, covjek koji igra meceve 48 minuta bez pauze i koji cini stvari ko malo ko. S... vas bilo

FACTS

pre 5 godina

Sezone pre nego sto je Lebron dosao, Miami je imao skor 47-35 i ispao je u prvoj rundi plejofa i prakticno imao jednog all star igraca.Sezone pre nego sto je Durant dosao u Golden State, Golden State je imao skor 73-9 i pobedio je bas njegov tim u finalu zapadne konferencije i imao je vec 3 all star igraca i igraca koji je 2 puta bio mvp...Lebron je mogao lako da predje u Seltikse sa Garnetom, Alenom, Pirsom ali nije i tu je razlika izmedju njega i Durenta.Durentovi prstenovi ne vrede nista.

glen rajs

pre 5 godina

Dao 50 poena sa slomljenom rukom, i na kraju kad su ih obrisali tad se pojavio sa zavojem hahahahah daj malo manje foliranja cestitaj protivniku, sledece sezone malo vise steroida i mozda osvojis nesto.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Filip, 9. jun 2018 11:36)

ahahah koji hejter. Samo LBJ uzima steroide a svi ostali piju kozje mleko i jedu sir. Dobro je osvojio GSW sa 4 all - stara. Izgleda malo 4 mvp titule, pa oboriće čovek sve rekorde i po poenima a u aistemcijama u top 5 svih vremena.

bg

pre 5 godina

Igračina je Lebron, ali nema sa kim da igra. Pa njima jedan Leri Nans Jr. igra u reketu? Onaj Tompson izlazli i pijanči nema od njih ništa.
Onda Korver čovek se samo ispucava do maksimuma. Nemaju oni tim. Lebron koliko dobar bio ne može sam.

azija

pre 5 godina

1.Normalno da nije objavio ranije lom jer bi ga kroz celu seriju prvi Grin tukao po toj istoj ruci. 2. Ruku je povredio na kraju prvog meca kada je udario u blackboard otud i malo slabiji(za njega slabiji) nastupi u preostala 3 meca. 3. Finale je zavrsio sa prosekom od 34 poena,8,5 skokova,10 asistencija i sutom od 52,6%...u prevodu jedno od najboljih izdanja u istoriji finala plejofa. 4. Imaju snimci njegovog loma. da je u pitanju neka prevara od strane njega neko bi ga za dan-dva raskrinkao...tako da pricati da covek izmislja i laze je smesno i to moze da izjavi samo njegov najveci hejter. 5.klub Klivlend je doveo sve ove igrace i lebron se taj zadnji put nista nije pitao(sve prethodne pute Lebron je bio taj koji je dovodio igrace). 6.covek je najveca legenda kako na terenu tako i u privatnom zivotu. Ozenio srednjoskolsku ljubav, porodican covek, gradi skole po Akronu...ni jedan jedini trac za njega iako je u centru zbivanja zadnjih 15 godina(za razliku od nekih sa kojim ga porede koji su imali probleme sa kockanjem i silovanjima). Veliki drugar sa CP3, Vejdom, omiljeni igrac Grega Popovica. 7. To da je los prema saigracima je najveca laz ikad izrecena. Pogledajte izjavu Larry Nance Jr. koji je uporedio Kobija sa kojim je igrao u Lejkersima i Lebrona sa kojim sada igra...izjava je bila da je Kobi neko ko te kad lose odigras uvek iskritikuje(da ne upotrebim pravu rec morao sam da ublazim) i napravi ti samo jos veci pritisak i teret dok je sa druge strane za Lebrona rekao da je neko ko mu je uvek posle takvog meca bio tu kao podrska kao oslonac. Pogledajte uostalom espn nalog na instagramu ili pogledajte na netu.

doca

pre 5 godina

Ne razumem cemu ti komentari da se pravda nakon 'metle'. Kome on ima da se pravda? Covek je zavrsio FINALE sa skoro tripl dabl prosekom i preko 30p po mecu. Nije mogao sam protiv 4 allstar igraca i odlicne klupe, prvi mec je presudio, nije imao nikakvu podrsku igraca apsolutno, sam je uveo ekipu u finale i sve cestitke jednom od najboljih igraca koji ovaj sport video

Aleksej

pre 5 godina

Stvori super tim gde ce pored tebe u prvoj petorci igrati jos 3. all star igraca kao Golden State unisti skroz kosarku kao sto je Durent unistio.Houston je ove godine trebao biti sampion stvarno nesrecu su doziveli sa Krisom Polom.

saj

pre 5 godina

Dzordan je odigrao svih 48 pod temperaturom i strasnom groznicom, dobio mech i ma kraju ga je Pipen izneo sa terena.

Dzordan NIKAD nije izgubio finale.

:*
(Sin Bludimir, 9. jun 2018 10:21)
Wizards finished with a 37-45 record once again. Jordan ended the season as the only Wizard to play in all 82 games, as he averaged 20.0 points, 6.1 rebounds, 3.8 assists, and 1.5 steals in 37.0 minutes per game. Kako to da tako mocan igrac nista nije uradio sa ovom ekipom? Ne budite smesni,daleko od toga da veliki MJ nije medju naj vecima ali i kao takav nista nije mogao u Vasingtonu sa krs ekipom!!! Ko sto James ne moze nista sa krsom u Klivlendu

fantom

pre 5 godina

Opet Leflop kuka, dobio metlu i sad kao imao povredu šake. Ma kako da ne Leflop. Čestitke Voriorsima Kej Diju, Stefu Kariju, Tompsonu, Grinu i Igodali, nakantali ste samozvanog kralja, bravo metla.

PrincNaZrnuGraska

pre 5 godina

A doping ne pomaze kod bolova!? Igrao je Kobi poslednjih par godina karijere sa slomljenim prstima, losim kolenom, kukom, iscasenim ramenom,a sa slomljenom Ahilovom tetivom se vratio na teren i dao dva slobodna bacanja. A LeDop je toliko pun steroida i toliko snazan da zapravo nijednu duzu pauzu u karijeri zbog povrede nije imao! Jedino kako brdo steroida moze da se povredi je kad iz besa sto njegov pajtos,koga je on doveo u ekipu, nema kosarkasku inteligenciju, sam sebi osakati ruku. Izgleda da je verovao da ce NBA da mu pokloni jos jednu titulu, ali srecom, narod pocinje da kapira kako sve to funkcionise, i bice im sve teze da to rade neprimeceno. Mada, realno, bice uvek gomila onih koji prati ovo kao cirkus, a u cirkusu je rezultat nebitan.

Petar

pre 5 godina

Odakle takva mrznja prema Lebronu? Ne razumem vas ljudi. Ajde da ga neko ne voli ali barem ga postujte pa bez njega ce se ta Klivlend raspasti a ne bi ove godine prosli ni prvo kolo play offa da nije bilo Lebrona. Durent je izgubio dobijenu seriju protiv GSW pa sledece godine potpisao za njih i sad on kao neki clutch player i teska igracina a Lebron prevara, budite realni.

Brufen_od_400

pre 5 godina

Pazi da ti neko ne poveruje. Hoće da se izvuče ali metla je METLA.

6 puknutih finala.

Još dva puknuta finala i eto ga uz Dzerija Vesta i Eldzina Bejlora kao najveći gubitnik u istoriji.

Filip

pre 5 godina

Dao 50 poena sa slomljenom rukom, i na kraju kad su ih obrisali tad se pojavio sa zavojem hahahahah daj malo manje foliranja cestitaj protivniku, sledece sezone malo vise steroida i mozda osvojis nesto.

Milan Al

pre 5 godina

Ko je dobar u pronalazenju opravdanja dobar je samo u tome.
Mi koji intenzivno pratimo NBA 20+ godina. Neke stvari i naucis.
LBJ je neka vrsta Seka samo puno kompletnija, brzi, skocniji ima sut, moze da puca trojike. Ali se pored svega oslanja na snagu. Kao i Sek. Sek je bio nezaustavljiv do kad njegova prepotentnost i taktike trenera nisu pronasle caku za njega. Hack a Shaq. O nil je celu karijeru bez izuzetka imao izuzetne saigrace i igrao u izuzetnim timovima. I njegov skor je dosta skroman ako pogledamo realno 4 od 5. On je jednostavno morao vise. Dzejms se samo i iskljucivo oslanja na snagu. Kada naidje na coveka koji mu parira visinom/snagom. on ima puno problema. KD juce. lupa mu rampe basketaske.. Dzejm igra trokorak petokorak. Razgrce rukom protivnicke igrace tolerise se zbog visemilionskih ugovora oko sponzora i mora da nabija statistiku. (opravdano na zalost). Sada ce mediji i analiticari da objasne kako su porazi u stvari pobede. I kako je on u stvari ipak uradio mnogo, ali da je kriv neko drugi. Indijana je ta koja je ostecena evidentno. Od njegove rampe. i liga priznala.U njegovom slucaju zale sto je POMERAO NOGU??!!Pravila su pravila.Covek zbog statistike gusi timove. zato i ima skor 3-6. A za statisticare zato sto je to jedina stvar za koju se hvatate
u srednjoj skoli dzejmsova ekipa i on su imali prakticno besprekoran skor zavrsili su u finalu koje su IZGUBILI.covek ima BRONzanu medalju sa USA timom?! I izgubljenih 6?! finala. I nije tu GSW tu bio oduvek

chombe

pre 5 godina

LeBron je najbolji kosarkas 21. veka, ali je previse egocentrican i to mu je jedina mana. Naime, svoje igrace ne cini boljima nego, naprotiv, gorima nego sto stvarno jesu. Nabacuje im komplekse i to im rusi samopouzdanje. Ne zeli da se zrtvuje tako sto ce ih razigravati tokom sezone, vec nabacuje statistiku koja unistava kosarku. Dzordan nije bio takav, naprotiv, svi pored njega su bili zvezde i dopustao im da se razmasu, ne previse, taman onoliko koliko je potrebno da bi igra bila funkcionalna. Naravno, imao je i odlicnog trenera sa kojim je bio na istim talasnim duzinama.

jedan od mnogih

pre 5 godina

evo samo za postovaoce lika i dela LBJ - Michael Jordan je u karijeri imao 30.1 ppg...dva puta je pravio pauzu, jednom godinu dana a drugi put 3 godine...i ostao najbolji ikada...vas LBJ kuka i kad hala nije puna kokiko bi se njemu svidelo. Dominantan je poslednjih par godina i na tome ce ostati. Pored spomenutog Jordana, bolji igraci od Jamesa su, po meni, bili i Bryant, Drexler, Miller, O'Neal, Olajuwon, Stockton, Bird....svako na svojoj poziciji i u svoje vreme. Ovaj bi sve a koliko vidimo ne uspeva bas uvek. Treba biti skroman i realan - on je dao maksimum i tim je podbacio zbog njega a ne zbog bilo koga drugog jer se sve podredjuje njemu. 4:0 nije problem koliko sto su osim prve utakmice sve ostale izgubili kao drugoligasi

Dusan

pre 5 godina

Lebronovi fanovi sa nestrpljenjem ocekuju da saznaju za koji tim ce navijati sledece sezone. Promenice nikove i postati verni navijaci Lejkersa, Siksersa, Roketsa ili gde vec Lebron bude presao. Pobegulja jednom, pobegulja zauvek.

Lale gator

pre 5 godina

Durent je igrao celu finalnu seriju bez leve odrazne noge, sa protezom. Ocekujemo press konferenciju. Dzejmse bolje da si rekao da ti je saigrac igrao 1. tekmu bez mozga, nego ovako. Jel ti i prosle sezone u finalu bila polomljena saka?

čika Gruja

pre 5 godina

Kakav alibi igrač , morao je da se pojavi sa zavojem na ruci....cccc.... Mislim da bi bio bolji u boksu, čim nauci da udara!!! A sto se Klivlenda tiče , Lebron će u GSW ili HOU po još jednu titulu, posto očigledno ne može na SILU....

Miloš

pre 5 godina

Ne znam zašto, ali čini mi se kao da ljudi uživaju u ponižavanju LBJ-a. A svi znamo da se ponižavaju samo najveći, jer samo njihov pad je dovoljno dubok.
Usporedimo malo svoje i njegove rezultate, budimo barem malo realni.
I pristojni.

zvrk

pre 5 godina

Sad treba da mu se svi divimo kao i kazemo on je kralj ,masina koja i bez ruke moze da igra.. Samoreklama na stotinu reklama o njemu . Golden Stejt je sila i Durent je najbolji igrac planete,to su i dokazali.

Sinisa

pre 5 godina

Situacija Lebrona Dzejmsa je slicna kao sada sto je sa Leom Messijem.Vuce Barsu,uradi sve sto moze,ali kolektiv nije jak da iznese sve do kraja,kao sto je bilo u Ligi Sampiona ili sto je u reprezentaciji.Tako je i sa Dzejmsom u Klivlendu....Zaista navijam da Dzejms predje u neki mnogo jak tim i kolektiv,i onda da sledece godine u finalu sa Golden Stejtom gledamo prsvo,vrhusko finale.Sportski pozdrav.

Ivan

pre 5 godina

@zela
'ajde procitaj opet tekst.
Realno, ova metla je bila vise nego ocekivana. I da su dobili prvu utakmicu, GS bi uzeo titulu sa 4:1. Moze da prica i misli ko sta hoce, ali Lebron zasluzuje sve cestitke za ovu sezonu. Sa ovakvim timom, koji bez njega ne bi video playoff, je dosao do finala i pruzio odlican otpor trenutno najjacoj ekipi. Uzivajte u njegovim igrama i potezima dok traje. Svako dobro i vidimo se sledece sezone.

3/9

pre 5 godina

Izmislja. Da mu je slomljena ruka ne bi igrao. Njegovo je proslo ima 34g sad ce ko dobar najamnik da ide u Hjuston (mozda dovuku i DeAndre Dzordana) i opet nista nece da naprave i opet ce biti neki izgovori trener, saigraci, neka nova povreda itd. Svi su uvek krivi sem on. Preveliki egoista koji uvek hoce da se sve vrti oko njega. Ovaj krs tim Klivlenda je on pravio pa su morali tokom sezone da ga krpe u hodu jer su bili u teskom kanalu. Nek vec jednom preuzme odgovornost a ne krivi sve oko sebe.

baron

pre 5 godina

(azija, 9. jun 2018 13:02)

Hajde decko, ne budi smesan i patetican.
Stoji da je Lebron jako dominantan igrac u nekim segmentima igre, nevidjena atleta, ali stoji i to da nije mentalno jak, da nije rodjeni sampion.
Delom je to tako jer nema visok kosarkaski IQ i dovoljno talenta da mu pruzi dodatno samopouzdanje kada ispred sebe ima bolje timove.
Pisati o njemu, sada, kao nekom altruisti, filantropu, to je previse pateticno i zaslepljujuce.
Zasto nije, na kraju krajeva, zadrzao svog velikog druga u Klivlendu, vec ga skartirao u Majami, kao Ajzeu, Rousa, Crowdera. Svi su odlaskom iz Klivlenda odigrali dobre partije u playoffu, osim Ajzeje.
Pogledaj igru Klivlenda, svi kada dobiju loptu u ruke odmah sutiraju, u takvom sistemu 10-15as po mecu je zagarantovano, jer se za asistenciju racuna obican pas.

Torrente

pre 5 godina

sa slomljenom sakom drzi loptu u svom posedu ,preko 50 posto od ukupnog vrmena koje njegova ekipa ima loptu .Tapka je po preko deset sekundi napada svoje ekipe i tako preko 45 minuta po utakmici .Hahahabab koliko je ovo smesno .Imao jos blizu 25 uzetih suteva u proseku ,pa raspala bi mi se saka nakon toga svega .Ovo je presmesno.
(hahahahahaahH, 9. jun 2018 11:07)

Jesi li ti uopšte gledao mečeve?

Taman sam hteo da napišem da je Lebron iz nekog razloga prestao da igra posle prve utakmice, kad pročitah ovo.
U zadnja tri meča uglavnom asistirao; i kada je pucao promašivao je ulaze, imao je čak nekoliko airball-a.
Ona gluost od bacanja u prvom meču je očigledno koštala više nego što smo mislili.

gs

pre 5 godina

Pričajte šta hoćete, ali LeBron je mnogo pogrešio kod onog Trade Deadline-a. Mnogo bi konkuretniji bio sa Tomasom, Vejdom, Frajom koji se lako zapali i može da vredi kao Korver sa svojim trojkama. Krauder je takođe mnogo korisniji od Huda, iskusniji je. Sam je birao ovaj put, i mnogo je pogrešio, stvarno ne znam šta je mislio sa ovim timom. Svaka čast Kariju, najboljem šuteru u istoriji, i jednom od najboljih igrača ikada, on je trebao biti MVP po meni.

BeKo

pre 5 godina

Svidelo se to Vama ili ne Lebron Džejms je najbolji košarkaš ikada!!!
(Loading..., 09. jun 2018 10:08)

Trenutno verovatno,mada se meni lično Durentova košarka više sviđa, a ikada to je stvar ukusa,evo meni je najbolji ikad Madžik Džonson.

aaaaa

pre 5 godina

@Mr_Melbourne slazem se da je suvisno o ovoj povredi sad pricati, ali to sto si rekao da lebron nikom ne da loptu osim kad mora je blago receno glupost.U americi su ljudi zgrozeni cinjenicom koliko je bio pasivan po pitanju uzimanja suta I koliko je delio loptu saigracima koji nista nisu mogli da zabodu pogledaj koliko su puta u 4 meca sutnuli jr smit ,hil,korver,nens,tomson pa cak I lav 90% njihovih suteva su stvoreni lebronovim pasom,prilican broj lebronovih izgubljenih lopti su pasovi koji uopste nisu morali da se naprave nego je lebron hteo da ukljuci saigrace u utakmicu.Mislim od svih stvari oko kojih lebrona mozes da kritikujes sebicnost nije jedna od njih.

Ilija Dukić

pre 5 godina

Ni u jednom trenutku se nije pojavila informacija ili neka slika, a ima mnogo insajdera po nba, nego je eto odjednom stavio gips posle cetvrte utakmice. Kako moze uopste da sutira slomljenom rukom, tri utakmice i ne znam koliko treninga i tako danima da drzi bez gipsa?

petarczv

pre 5 godina

Staviti Karija ili Duranta u ovakve Kavse umesto Lebrona-ne bi videli plej of.
(Ivan, 09. jun 2018 10:17)

Ma da sigurno bi ih brooklin, newyork ili indijana izbacili sa playoff mesta hahaha

nestor

pre 5 godina

Ne znam zasto se prepucavate. Uzivajte u cinjenici da u isto vreme gledate verovatno jednog od najboljih igraca koje je ova igra imala i 100% sigurno, najbolji tim svih vremena.

Kangrga

pre 5 godina

@petarczv
A da je Lebron prijavio povredu posle recimo druge utakmice i rezultata u seriji 2-0 ti bi prvi ostavio 89 komentara o tome kako se leflop izvlaci, ostavlja drugare na cedilu, da je kukavica, slabic, itd itd...
Kapiraš?
Ne opravdavam ovu povredu Lebrona, sam je kriv što je udario šakom u tablu. Da je bio pametniji, trebao je da očita lekciju onom Smitu:)

Raki

pre 5 godina

Lebron nije mogao pre neku godinu u finalu da igra zbog vrucine u san antoniu(grcevi)..a sada navodno igrao sa polomljenom sakom..hahaha. Volim Lebrona ali mrzim patetiku..
1. Mj
2.Kobi
3.Bird
4.Lebron
5.Medzik

ernesto che

pre 5 godina

@shmidu

Pa da pokazes protivniku da si ranjen i da si u bolovima?!?!?! Moras prvo da razmislis pa da pises komentar a ne da se po automatizmu pozivas na autoritete, inace ni ja ne mrzim lebrona.

goblin

pre 5 godina

Ko veruje u ove bajke?Sa slomljenom šakom(i to suterska desna ruka) da ubacuje redovno 30+ poena,dobar vic.Pala je "metla",sad na godisnji.Prst kad nastrada ne znaš gde ćeš od bolova,a ovaj sa slomljenom šakom izgurao tri utakmice.

Petar

pre 5 godina

Kosarka je timski sport a ne tenis zato Jordan ima 6/6 finala jer nije igrao u ovakvom timu sto je Klivlend danas. Jedino je trebao sa Miami da uzme sve 4 titule a ne 2/4 a ostalo je normalno

hipokrat

pre 5 godina

JR Smit MVP Voriorsa. Prvo Pol da fali Hjustonu na 3:2, pa onda ona glupost u prvom mecu. Pre koju godinu Zaza povredi Kavaja dok su Spursi razbijali...Ali dobro, i sreca je faktor samo kod dobrih ekipa. Sport je jedno veliko 'sta bi bilo da...'. Sta bi bilo da Len Bajas nije umro odmah posle drafta, sta bi bilo da Dzordan nije tiho suspendovan zbog kockanja, sta bi bilo da je JR Smit umeo da broji'. To je sto je.
On to the draft.

hahahahahaahH

pre 5 godina

sa slomljenom sakom drzi loptu u svom posedu ,preko 50 posto od ukupnog vrmena koje njegova ekipa ima loptu .Tapka je po preko deset sekundi napada svoje ekipe i tako preko 45 minuta po utakmici .Hahahabab koliko je ovo smesno .Imao jos blizu 25 uzetih suteva u proseku ,pa raspala bi mi se saka nakon toga svega .Ovo je presmesno.

samo polako

pre 5 godina

Ne znam zasto ali bih mnogo voleo da vidim Wesbruka i njega zajedno... Znam da i jedan i drugi vole loptu i da ih je tesko zamisliti zajedno na terenu ali retko koji igraci imaju motivaciju kao njih dvoje stvarno su neverovatni i mnogo zele pobedu... Ne znam na primer NoP kakav budzet za plate imaju znam da se prica da Kazins odlazi i mozda bi Lbj mogao da uskoci... U koju god ekipu da ode automatski pravi posle Worriorsa favorite za titulu... A nisam veliki fan Lbj ali istina je to gde god da ode on pravi od te ekipe tim kadar za titulu. Ali kako bi se snasli Rondo i LBJ ili Westbrook i LBJ bilo bi bas zanimljivo... A Rondo, Westbrook i Conley su tri igraca koja najvise gotivim i voleo bih da ih vidim sa njim.

Boston 24

pre 5 godina

Svidelo se to Vama ili ne Lebron Džejms je najbolji košarkaš ikada!!! 
(Loading..., 09. jun 2018 10:08) 

Trenutno verovatno,mada se meni lično Durentova košarka više sviđa, a ikada to je stvar ukusa,evo meni je najbolji ikad Madžik Džonson.
(BeKo, 09. jun 2018 10:38)

Meni Kobe. I šta sad?

Fgh

pre 5 godina

@saj Vidi se da nemas pojma.Te 2003-e je Jordan napunio 40 godina...Da je imao 33 godine kao tvoj ljubimac sada,uzeo bi prsten sa wizardsima,kao sto i jeste sa bulsima 1996-e :) A to da je ekipa krs je samo jos jedan izgovor za tebe i tvog lebronka...Mj>Kobe>Lbj

Bojan

pre 5 godina

Mislim da se umanjuje uspeh GSW, prva utakmica je bila na jednu loptu, sudije pomogle GWS ali je CLE imao sansu sa bacanja pa i ofanzivni skok JRa. Naredne tri utakmice je GWS dobio prilicno lako s obzirom da je ovo finale. Prva utakmica nije bila kljucna jer je CLE pretrpeo 2 brejka posle, mozda bi bilo 4:1, 4:2 ali generalno GWS je bolji i gotovo. Svaka cast Jamesu, najbolji je igrac danas ali je GWS bolja ekipa. Da li su JR, Love, Hill toliko losi ili im sistem igre ne odgovara,ne znam, videcemo sledece sezone.

chox

pre 5 godina

Kad se izgubi sa 4-0 nema izgovora , i stvarno bi bilo bruka za NBA da je tim poput Klivlenda uzeo titulu ( mislim na 11 saigraca Lebronovih )

Marlon

pre 5 godina

Čovek sam sebe povredio. Jeste dobar košarkaš, jedan od najboljih ikada, ali izgleda da ima velikih problema sa kontrolom besa, a i sa pronalaženjem saigrača koji znaju da igraju košarku, a nemaju sopstveni ego. Takve će malo teže da pronađe, ako ih uopšte ikada pronađe.

Milan

pre 5 godina

@zvezda
Teoretski si u pravu ali i ptice na grani znaju da se u CLE ništa ne radi ako LBJ ne odobri. Sve sulude plate koje su potpisali su na insistiranje LBJ, pri tome je kriterijum koliko se njemu isti dopadaju. Jedino što se desilo protiv volje LBJ je odlazak Irvinga ali smo tako saznali šta se tamo tačno dešava. Trejdovi ove sezone su posledica kočopernosti malog Ajzee koji ne ferma kralja pa je pretila opasnost da pola ekipe pređe na njegovu stranu.

ThePain

pre 5 godina

Mogao je zamotati i drugu ruku, za svaki slucaj. A i bar pola glave.
6 izgubljenih finala ne mozes opravdati, pa da ti i krila izrastu!

ThePain

pre 5 godina

LeFlop kao slomio ruku nakon PRVE utakmice? Kako je moguce u TRECOJ utakmici onda ono Alley-oop zakucavanje, kad se na usporenom snimku lijepo vidi, da se hvata objema rukama za obruc i visi na njemu? Visi na obrucu sa slomljenom rukom? Ili, kako je moguce, da je u istoj utakmici makar 10 puta, prije nego je dodavao, loptu drzao u DESNOJ ruci & mahao sa njom, glumeci Dzordana!? Jedini razuman zakljucak lebronovcima je, da on zapravo nije ni bio svjestan pune tri utkmci, da mu je ruka slomljena. Pa se "istrijeznio", kad je popio metlu od 4:0. Onda se prije isteka utakmice "oprastao" od suigraca samo LIJEVOM rukom. Brze-bolje odjurio u svlacionicu, nabacio zavoj, kako bi na pres konferenciji novinari vidjeli zavoj, culi kmecanje o slomljenoj ruci, ito prije desetak dana! Koji gubitnik.

Shmidu

pre 5 godina

Lepo rekoše Sir Charles i Grant Hill - Ako nisi pričao o tome do sad, zašto sada pominješ? Ne mrzim LeBrona, čak smatram da je jedan od najboljih sportista ikada, ali ova dvojica su u pravu za komentar. Plus, sam je kriv za povredu, udario tablu posle prve utakmice.

bloper

pre 5 godina

@Milan
Donekle je tacno to sto si napisao ali ajzei i lebronu treba lopta i nisu mogli zajedno ajzea je bio najgore moguce resenje za cle jer je nikakav defanzivno a ofanzivno mnogo davi loptu doduse to radi i lebron ali lebron sam moze da nosi tim to je pokazao mnogo puta malo ko ke to mogao u istoriji evo primjer olajuwon 1986 uveo hjuston u finale i dobio pre toga showtime lakerse jordan donekle u prve tri godine kad je uzeo prsten nije imao neki tim ali ni protivnici nisu adekvatni ali opet je mogao sam da nosi ti znao je i kobi to ali ne ovako vec mu je trebao dobar centar i defanzivno jak tim gradjen oko njega i to je prakticno to sto se tice igraca koji su sami mogli da nose krs ekipe ili prosecne ekipe do finala ili titula niko drugi osim njih to nije mogao osim sad sam se setii karima koji je osvojio u svojoj drugoj ili trecoj sezoni sa baksima ali nisam siguran da li je tad igrao oscar robertson s njim ali uglavnom karim je bio isto strasan igrac

BeKo

pre 5 godina

Koliko kompleksa. James je verovatno najbolji kosarkas svih vremena. Ali kosarka nije individualni sport. Umesto da uzivate u igri ovog dominantnog igraca, vas unistava mrznja.
(ccc, 09. jun 2018 10:44)

Različita mišljenja nisu kompleksi a što se tiče košarke to jeste timska igra ali ima timova koji igraju za igrača(Hjuston,Oklahoma,Klivlend....) a ima igrača koji igraju za tim (Golden Stejt,Juta,Boston...)
Dražen Petrović je bio 4 godine u Ciboni a uzeo "samo" dve titule za to vreme u Jugoslaviji (+ 3 titule u Evro
pi-2 LŠ,1 KPK) jer su Zadar (Popović,Petranović,Vranković,Obad,Komazec) i C.Zvezda (Radović,Prelević,Nikolić,Avdija,Žižić)timski igrali a Cibona (Nakić,Knego,A.Petrović,Cvijetičanin,Čutura) za Dražena.

GuyFawkes

pre 5 godina

A gips mu stavio Silver. I to mu (LBJ) doslo kao melem na ranu. U stvari, nije ni on covek znao, nego mu rekli posle 4-te utakmice da mu je ruka polomljena. Hmmmm