Ponedeljak, 21.05.2018.

21:01

Unaj Emeri novi menadžer Arsenala

Unaj Emeri, dosadašnji trener Pari Sen Žermena, postaće novi menadžer Arsenala.

Izvor: B92

Unaj Emeri novi menadžer Arsenala IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

94 Komentari

Sortiraj po:

Milan

pre 5 godina

U svakom slucaju bolje nego Arteta. Ali sa ovakvim igrackim kadrom, koga god da dovedu za menadzera - dzabe je... Klub mora da pocne da dovodi nove, proverene igrace koji resavaju utakmice jer ovi sadasnji nemaju kvalitet za LS.

netko

pre 5 godina

Unaj Emeri, dosadašnji trener Pari Sen Žermena, postaće novi menadžer Arsenala.

Hoce li biti trener ili menadzer? Morate da se odlucite...
(bananamen, 21. maj 2018 23:47)

bice samo trener.

menadzer je onaj novi, mislinat ili kako se vec zove (doveli ga iz borusije gde je bio zaduzen za trensfere i radio jako dobar poso).
prica se po netu da taj lik dovodi neke igrace i arsenal, 2 odbrambena i golmana, upravo tamo gde u arsenalu najvise i skripi. napred su bas zestoki (auba,lazaket,ozil,miki) jedino je dosad nazad duvala bas zestoka promaja.
jos ako se rese par igraca (mustafi,iwobi,welbeck,wilshir) bice to bas fina ekpica. jedino mi je zao sto remzi hoce da ide.

neutralni felsh

pre 5 godina

ovaj covek je trebao da pojede svoju trenersku licencu nakon sto je ispustio 4:0. 
(Nathan, 21. maj 2018 22:04) 

да ли си то гледао другу утакмици? да онаквим суђењем ни 13 играча на терену не би помогли.
(мики, 22. maj 2018 03:57)


popio je 6 golova u revansu... sest! da je psg hteo da igra fudbal a ne da odugovlaci vreme, nijedan sudija ne bi mogao da im odmogne.

neutralni felsh

pre 5 godina

Unaj Emeri, dosadašnji trener Pari Sen Žermena, postaće novi menadžer Arsenala. 

Hoce li biti trener ili menadzer? Morate da se odlucite...
(bananamen, 21. maj 2018 23:47)


u engleskoj su trener i menadzer cesto jedno isto - zato sto tamo trener vrsi obe funkcije. u evropi je malo drugacije: trener je uglavnom zaduzen za igru a menadzer (uglavnom sportski direktor) za igrace i sve ostalo.

Vetar u ledja...

pre 5 godina

@neutralni felsh
PSG je u toj utakmici postigao gol, imao jos dve dobre sanse i nije im dosudjen cist penal. E sad ako je to malo za jednu utakmicu u 1/2 LS u gostima onda je Barselona slaba ekipa, negde u rangu nekog drugoligasa, pa je potpuno ocekivano da joj PSG na svakoj utakmici da 4 komada. A svi znamo da nije tako da... E sad, da li je Emeri mogao nesto da promeni? Mozda jeste. Ali ipak mislim da je to je jednostavno bilo jedno od onih veceri kada se sve namesti... sudija je pomogao a Barseloni je sve prolazilo...Nije ovo pljuvanje po Barseloni, daleko od toga. Nista bolji nije ni Real samo ne mozemo da kazemo da je bilo cisto kada nije....

mufljuz

pre 5 godina

Joco,znas li ti da kod njega Zigic I nije igrao?Inace jedan je od razloga zasto je Valensija bila na dnu.Mislim da je veoma losa opcija za Arsenal.Iskreno sam se nadao Buvacu ili Jokanu

mek

pre 5 godina

Čudo da ga ranije nisu pominjali kao ozbiljnog kandidata, meni je on prbi pao na pamet kada ih je Tuhel 'ispalio'.
Mozda bi Zardim bio jedini bolji (realan) izbor.

мики

pre 5 godina

Nema leba od fudbala kad je Amer vlasnik. To samo može da bude fabrika za pare i to je to.
(Treba Betmen, 21. maj 2018 22:46)

видим да Ливерпулу јако лоше иде

мики

pre 5 godina

znaci jos jedan trener gubitnik. bez osvojene lige sampiona
(Grbovic, 21. maj 2018 21:24)

немаш ти сине појма, као и остали пљувачи. да није било судијске намептаљке, псг би постао Барселону и у другој утакмици и освојио ти лигу шампиона. велики тренер.

мики

pre 5 godina

ovaj covek je trebao da pojede svoju trenersku licencu nakon sto je ispustio 4:0.
(Nathan, 21. maj 2018 22:04)

да ли си то гледао другу утакмици? да онаквим суђењем ни 13 играча на терену не би помогли.

мики

pre 5 godina

Bolje od Artete u svakom slucaju ali sa Dzakom, Kolasincem, Velbekom, Kokelanom, Koscelnijem, pa ako i Beljerin ode...opet nece biti ni blizu Sitiju, Utd-u, Liverpulu, mozda borba za 4-to mesto i LS i to je to nazalost...
(Igor Krusevac, 21. maj 2018 22:19)

Емери би успео да направи добру екипу од случајно изабраних 20 фудбалера у премијер лиги. не фале Арсеналу врхунски фудбалери.

bananamen

pre 5 godina

Unaj Emeri, dosadašnji trener Pari Sen Žermena, postaće novi menadžer Arsenala.

Hoce li biti trener ili menadzer? Morate da se odlucite...

coki

pre 5 godina

zoran petrovic...da zucne sta?da je cicija a kupio 4 kluba?Nije on cicija nego ga sport interesuje samo kao investicija a ne strast.Ulaze covek samo kada zna da ce imati zaradu jer ga to jedino zanima.Nece davati po 300-400 miliona svake godine Arsenalu ali ce rado videti kako klub svake godine rasproda sve sezonske karte koje su,usput,najskuplje karte u Evropi,i kako su u plusu i top 5 klubova sa najvecim prihodima.Ne znam da li pratis NBA ali ne jurisa svih 30 klubova na tituli,imas one koje zanima titula,imas one koje zanima da udju u plej of i one koji samo igraju sezonu za sezonom jer su samo od tv prava u velikom plusu.

Dejan

pre 5 godina

Ovo je strašan menadžer. Samo to nije mogao dokazati u Psg-u, pošto su tamo sve " zvezde " i sve se vrti oko para. Njegov najbolji potez je što je otišao iz Pariza. Mislim da će se uklopiti u Arsenal i da će se dobro snaći. On je veliki trener i zaljubljenik u fudbal.

Powerslave

pre 5 godina

(zoran petrovic, 21. maj 2018 22:33)

Da, lik je vlasnik klubova iz 5 američkih sportova (NBA, NFL, NHL, MLB, Lakros) + ima Arsenal + ima neki eSport tim. A njegova žena je inače ćerka suosnivača Volmarta. Para na paru, očigledno, ide... ali da, važi da je cicija što se tiče klubova, da ih koristi samo za profit, da nema nikakve druge, sportske, ambicije.

mariogece19

pre 5 godina

Po svemu sudeci jedino je Emeri prihatio ponudu da se ne pita nista. Ostali odbili jer su hteli da ucestvuju u transferima sto je i logicno da trener odlucuje ali nije prihvaceno. Znaci da ce ponovo biti marioneta kao i u Psg-u. U svakom slucaju mislim da nisu pogresili jer njemu ocigledno odgovara ekipa u kojoj nema puno zvezda kao sto je slucaj bio u Parizu.

ko je bio brus li

pre 5 godina

Pa Englezi su pisali, a B92 prenosio, sta ti nije jasno "nacijo"?
(ko je bio brus li, 21. maj 2018 22:18)

Brus li je bio tepač, znao sam ga.
Elem, vesti su uglavnom prenosili naši mediji, ja bar nigde nisam video na zapadu da se i pominje naš čovek. I nema potrebe da se ljutiš, bruse
(lumenarević, 21. maj 2018 22:59)

kladionica Vilijam Hil je jos uvek na zapadu.

ljupce

pre 5 godina

navijaci arsenala zaboravljaju jednu jako bitnu stvar,a to je arsenal sa sancezom i ziruom i volkotom je poceo sezonu u evropi,a zavrsio je bez njih i obamejanga koji nije imao pravo nastupa.da se nije desila prodaja ta tri igraca,arsenal bi osvojio ligu evrope.ovako bez njih je dosao do polufinala gde je falio upravo obamejang jer lakazet sam nije mogao nista.od sledece sezone se ukida ovo glupo pravilo da igrac koji pocne sezonu u evropi u jednom klubu nema pravo igranja kad promeni klub u toku sezone.pitanje je i da li bi barselona ispala da je kutinjo imao pravo igranja u ligi sampiona tako da je klubovima znacajno olaksano i mogu bez straha dovesti igraca i ne razmisljati o tome ima li ili nema pravo nastupa u evropskom takmicenju.sto se tice emerija,nek u narednih 5 godina uzme jednom ligu evrope bice uspeh i arsenal mora hitno poceti kup takmicenja da igra ozbiljnije.sramota je da takav klub ispada od notingem foresta ili jos nekog goreg(forest bar ima istoriju).znaci napad na FA kup i liga kup sa emerijem i ligu evrope.onda tek dizati klub i pricati o ligi sampiona.bice jako tesko i cudno gledati klupu bez arsena,ali sta da se radi.dobrodosao treneru emeri,ucinite nas ponosnim.ne mora kao arsen jer je on jednostavno nezamenjiv,ali se nadam trofejima kao sa arsenom i finalu kako lige evrope tako i finalu lige sampiona.

Niki

pre 5 godina

Mikel Arteta, bez dana menadžerskog iskustva, postavlja uslov Arsenalu oko transfer politike. Kapiram da u Arsenalu ima nešto trulo oko transfera i da je Arteta upoznat sa tim. Uvek sam mislio da je do Vengera, i da on loše procenjuje igrače.. ali biće da tu ima nešto više. Ali, kao novopečeni menadžer, postaviti takav uslov jednom klubu kao što je Arsenal, stvarno moraš biti umišljen!
@
Naprotiv,čovek je hteo da ima uticaja na ono čime će se baviti i za šta ce odgovarati. Inače sam navijao za Vijeru,ne kažem da su ni Arteta ni Emeri loši,ali ako je jedan nedokazani Arteta koji je bio glavni kandidat odbio zbog gore navedenih uslova oko transfera ,a Emeri prihvatio,onda stvarno uzas za klub koji sam simpatisao bas bas.

Nathan

pre 5 godina

Taman sam pomislio da ne moze gore od Artete i ovi me demantuju. Sledece sezone nema ni top6 a ovaj covek je trebao da pojede svoju trenersku licencu nakon sto je ispustio 4:0.

Igor Krusevac

pre 5 godina

Bolje od Artete u svakom slucaju ali sa Dzakom, Kolasincem, Velbekom, Kokelanom, Koscelnijem, pa ako i Beljerin ode...opet nece biti ni blizu Sitiju, Utd-u, Liverpulu, mozda borba za 4-to mesto i LS i to je to nazalost...

lumenarević

pre 5 godina

Pa Englezi su pisali, a B92 prenosio, sta ti nije jasno "nacijo"?
(ko je bio brus li, 21. maj 2018 22:18)

Brus li je bio tepač, znao sam ga.
Elem, vesti su uglavnom prenosili naši mediji, ja bar nigde nisam video na zapadu da se i pominje naš čovek. I nema potrebe da se ljutiš, bruse

Malkom

pre 5 godina

Taman sam pomislio da ne moze gore od Artete i ovi me demantuju. Sledece sezone nema ni top6 a ovaj covek je trebao da pojede svoju trenersku licencu nakon sto je ispustio 4:0.
(Nathan, 21. maj 2018 22:04)

Negativni rezultati protiv one Barse se ne računaju. Ono nije bio normalan tim.

popov

pre 5 godina

Mikel Arteta, bez dana menadžerskog iskustva, postavlja uslov Arsenalu oko transfer politike. Kapiram da u Arsenalu ima nešto trulo oko transfera i da je Arteta upoznat sa tim. Uvek sam mislio da je do Vengera, i da on loše procenjuje igrače.. ali biće da tu ima nešto više. Ali, kao novopečeni menadžer, postaviti takav uslov jednom klubu kao što je Arsenal, stvarno moraš biti umišljen!

ko je bio brus li

pre 5 godina

A piksi?
A Onaj čudesni bukač ili kako god se već zove,iz liverpula, što onaj nemac nije mogao da pufne bez njega?
Ma mi smo šou nacija. Ovi ljudi znali ko će kod njih još pre god dana
(lumenarević, 21. maj 2018 21:11)

Pa Englezi su pisali, a B92 prenosio, sta ti nije jasno "nacijo"?

anti-reklamozder

pre 5 godina

jedan od onih trenera koji uspeva samo u jednom podneblju ,u ovom slucaju Spaniji.
U Rusiji nije uspeo, Francusku niko ozbiljan ne moze da uzme u obzir. losa opcija za Arsenal ,vreme ce pokazati, mada obzirom da igraju Ligu Evrope sledece godine - za to ne moze bolje...

sportski pozdrav :)

zoran petrovic

pre 5 godina

vlasnik Arsenala je vlasnik Nuggets, MLB, NHL, NFL klubova iz Denvera. Ljudi iz Colorada se zale da je cicija, ali niko iz medija u US ne sme da zucne. Ko zna..

Darko

pre 5 godina

Odlican trener , pravi izbor ako se pokazu strpljivi sa njim . Nije on kriv sto razmazeni kvaze igrac neimar glumi Boga dje god da ode.

Nekontrolisano kretanje u više pravaca

pre 5 godina

On je sad u začaranom krugu. Ove godine Psg, sledeće Arsenal, one tamo Milan, pa onda u Rusiju Zenit ili Spartak, pa onda neka reprezentacija, para ko salate.

room 1408

pre 5 godina

Ovaj kao pčela sa cveta na cvet,...Da li će do kraja karijere imati dovoljno klubova u Evropi da bi ih dotični izmenjao,..Mene je jako razočarao sa postavom protiv Reala u nokaut fazi,...Igrali su mu poluamaterski igrači.Nadam se da će Arsenal sledece sezone uspeti da izbori opstanak u prvoj ligi,...

lorenzo

pre 5 godina

samo pogledajte njegove rezultate u Sevilji, način na koji su igrali...to što se u PSG za sve pitaju zvijezde i onaj Arap to je druga stvar...odličan izbor Arsenala

Iskreno

pre 5 godina

Fudbalska trenercina nije uspeo u Psz-u jer se tu pitaju zvezde a ne trener. Samo da se podsetimo nekih izjava bivsih igraca o njemu. Koke je izjavio “ Ali kad Emeri podeli zaduženja svi izgledaju kao klasa. Sam analizira mečeve, seče, kopira klipove. Samo na to potroši do 12 sati. To je samo za ceo tim. A tu si i pojedinačne analize za svakog igrača. Kada sumnja da neko ne "uradi domaći zadatak" da mu prazan disk kako bi se uverio da li je prevaren. Unaj Emeri je patološki zaljubljen u fudbalu." Hoakin je izjavio : "Ostao sam bez kokica gledajući snimke utakmica sa njim. Čovek je praktično bolestan. Jedan od najboljih trenera sa kojima sam radio. Tri godine. Četvrtu ne bih izdržao".

Anonimus

pre 5 godina

Gledajuci trenutno trziste sto se tice trenera mislim da je ovo dobro resenje za Arsenal. Sjajan posao je radio u Sevilji, i to sa malo ulaganja sto ce nadam se moci uspesno da primeni i u Arsenalu. Psz je neka potpuno druga prica, nezdrava okolina, veliki pritisak, razmazeni likovi... Tako da sam barem ja kao Gunner zadovoljan ovim :)

akots - obrni

pre 5 godina

A piksi? 
A Onaj čudesni bukač ili kako god se već zove,iz liverpula, što onaj nemac nije mogao da pufne bez njega? 
Ma mi smo šou nacija. Ovi ljudi znali ko će kod njih još pre god dana
(lumenarević, 21. maj 2018 21:11)

Nisu novinari pisali bez razloga, barem ne ovaj put. Buvač je po svim stranim kladionicama jedno vrijeme bio prvi favorit, a do jucer je čisti zicer bio Arteta. Al eto, ziceri često ne prodju.

LDm

pre 5 godina

A bese Piksi trebao da zameni Vengera, Jokan u Celziju, Bonaci u Liverpulu, Raca Petrovic u Mancesteru, Sergej u Mancesteru pa ga otima Psg...

Veljoni

pre 5 godina

Ovaj vari kamenje i pristaje na sve:) u svakom slučaju imaće sigurno veću autonomiju nego u PSG-u gde su svi sastavljali tim sem njega:)

HARIS

pre 5 godina

Venger je dosao iz neke Nagoje, pa je osvajao trofeje, tako mozda bude i sa Emerijem. Ne sudite knjizi po koricama! Covjek se pokazao kao odlican strateg u Sevilji, sto Arsenalu definitivno treba u narednom periodu. Ovu epizodu sa PSZ-om ne bih da komentarisem, jer se tamo nazalost vise pita jedno iskompleksirano deriste, nego prvi trener. Treba mu dati i vremena i prostora, ali jos davno su iz Arsenala najavili da ce za pojacanja izdvojiti 50 mil. i nista vise. Ovo kazem da ne bi fanovi Arsenala ocekivali previse, jer je ocigledno da se igracki kadar nece mnogo mijenjati, tako da Emeri nije madjionicar, pa da napravi silan tim sa Velbekom, Dzakom, Ivobijem i ostalima.

XY

pre 5 godina

Nadam se da je svima jasno, ono sto neki od navijaca pricaju godinama, ljudi pogresno krive Vengera za dovodjenje "talentovanih" 16ogodisnjaka i Dzaka, Mustafija i slicnih, uprava je jedini krivac. A Venger da nije takav poznavalac fudbala kakav jeste, s nekim drugim trenerom na celu, verovatno bi Arsenal bio danas bio klub na nivou Hadersfilda. Uprava je kocila sve transfere, a jedino su davali novac onog trenutka kad su shvatili da ce poceti da gube isti usled losih plasmana u prvenstvu, pa onda dolazi do panicnih kupovina.

Iskreno

pre 5 godina

Au kakvi komentari o njemu da li znate da je on tri godine zaredom osvojio Ligu Evrope. Udje covek na vest iz 2016 god kd je osvojio LE sve komentari potcenjen trener, medju najboljima na svetu... bla bla bla jedan neuspeh u Psz-u gde se treneri najmanje pitaju vec Zvezdice. Ima ona poznata izjava o Emeriju Dajte mu eksere i dasku napravice tim.

Jah

pre 5 godina

Poltronski trener, odgovara takvim klubovima.
U PSG-u dovode bez pitanja trenera samo radi marketinga i kao da osvoje LS (od cega su jako daleko)
Ovde ce isto dovoditi igrace na kojima ili mogu da zarade ili da ne potrose.
Da im nije Arsena stadion ne bi imali novi

Arsenal pa Zvezda

pre 5 godina

Pravo osveženje. PSG je bio previše lešinarsko-megalomanski klub za njega. Mislim da Arsenal nije mogao boljeg da odabere shodno svojim apetitima i tome koji treneri bi prihvatili izazov. Biće dobro za obe strane.

coki

pre 5 godina

u svakom slucaju,meni koji pratim Arsenal od sezone 96-97,je draze da to bude Emeri nego neko od ljudi koji nemaju pravog trenerskog iskustva(Anri asistent i to u reprezentaciji koja igra utakmice jednom u tri meseca,Vijera vodi u polurekreativnoj ligi MLS,Arteta asistent u Cityju,niko od njih nije vodio sam ekipu u jakoj ligi i neki ozbiljan klub).Mozda bude dobar potez,u svakom slucaju,verujem da gore od 6.mesta ne moze biti sa Emerijem.

lumenarević

pre 5 godina

A piksi?
A Onaj čudesni bukač ili kako god se već zove,iz liverpula, što onaj nemac nije mogao da pufne bez njega?
Ma mi smo šou nacija. Ovi ljudi znali ko će kod njih još pre god dana

Iskreno

pre 5 godina

Fudbalska trenercina nije uspeo u Psz-u jer se tu pitaju zvezde a ne trener. Samo da se podsetimo nekih izjava bivsih igraca o njemu. Koke je izjavio “ Ali kad Emeri podeli zaduženja svi izgledaju kao klasa. Sam analizira mečeve, seče, kopira klipove. Samo na to potroši do 12 sati. To je samo za ceo tim. A tu si i pojedinačne analize za svakog igrača. Kada sumnja da neko ne "uradi domaći zadatak" da mu prazan disk kako bi se uverio da li je prevaren. Unaj Emeri je patološki zaljubljen u fudbalu." Hoakin je izjavio : "Ostao sam bez kokica gledajući snimke utakmica sa njim. Čovek je praktično bolestan. Jedan od najboljih trenera sa kojima sam radio. Tri godine. Četvrtu ne bih izdržao".

Nekontrolisano kretanje u više pravaca

pre 5 godina

On je sad u začaranom krugu. Ove godine Psg, sledeće Arsenal, one tamo Milan, pa onda u Rusiju Zenit ili Spartak, pa onda neka reprezentacija, para ko salate.

Iskreno

pre 5 godina

Au kakvi komentari o njemu da li znate da je on tri godine zaredom osvojio Ligu Evrope. Udje covek na vest iz 2016 god kd je osvojio LE sve komentari potcenjen trener, medju najboljima na svetu... bla bla bla jedan neuspeh u Psz-u gde se treneri najmanje pitaju vec Zvezdice. Ima ona poznata izjava o Emeriju Dajte mu eksere i dasku napravice tim.

coki

pre 5 godina

u svakom slucaju,meni koji pratim Arsenal od sezone 96-97,je draze da to bude Emeri nego neko od ljudi koji nemaju pravog trenerskog iskustva(Anri asistent i to u reprezentaciji koja igra utakmice jednom u tri meseca,Vijera vodi u polurekreativnoj ligi MLS,Arteta asistent u Cityju,niko od njih nije vodio sam ekipu u jakoj ligi i neki ozbiljan klub).Mozda bude dobar potez,u svakom slucaju,verujem da gore od 6.mesta ne moze biti sa Emerijem.

lorenzo

pre 5 godina

samo pogledajte njegove rezultate u Sevilji, način na koji su igrali...to što se u PSG za sve pitaju zvijezde i onaj Arap to je druga stvar...odličan izbor Arsenala

Arsenal pa Zvezda

pre 5 godina

Pravo osveženje. PSG je bio previše lešinarsko-megalomanski klub za njega. Mislim da Arsenal nije mogao boljeg da odabere shodno svojim apetitima i tome koji treneri bi prihvatili izazov. Biće dobro za obe strane.

HARIS

pre 5 godina

Venger je dosao iz neke Nagoje, pa je osvajao trofeje, tako mozda bude i sa Emerijem. Ne sudite knjizi po koricama! Covjek se pokazao kao odlican strateg u Sevilji, sto Arsenalu definitivno treba u narednom periodu. Ovu epizodu sa PSZ-om ne bih da komentarisem, jer se tamo nazalost vise pita jedno iskompleksirano deriste, nego prvi trener. Treba mu dati i vremena i prostora, ali jos davno su iz Arsenala najavili da ce za pojacanja izdvojiti 50 mil. i nista vise. Ovo kazem da ne bi fanovi Arsenala ocekivali previse, jer je ocigledno da se igracki kadar nece mnogo mijenjati, tako da Emeri nije madjionicar, pa da napravi silan tim sa Velbekom, Dzakom, Ivobijem i ostalima.

Veljoni

pre 5 godina

Ovaj vari kamenje i pristaje na sve:) u svakom slučaju imaće sigurno veću autonomiju nego u PSG-u gde su svi sastavljali tim sem njega:)

XY

pre 5 godina

Nadam se da je svima jasno, ono sto neki od navijaca pricaju godinama, ljudi pogresno krive Vengera za dovodjenje "talentovanih" 16ogodisnjaka i Dzaka, Mustafija i slicnih, uprava je jedini krivac. A Venger da nije takav poznavalac fudbala kakav jeste, s nekim drugim trenerom na celu, verovatno bi Arsenal bio danas bio klub na nivou Hadersfilda. Uprava je kocila sve transfere, a jedino su davali novac onog trenutka kad su shvatili da ce poceti da gube isti usled losih plasmana u prvenstvu, pa onda dolazi do panicnih kupovina.

akots - obrni

pre 5 godina

A piksi? 
A Onaj čudesni bukač ili kako god se već zove,iz liverpula, što onaj nemac nije mogao da pufne bez njega? 
Ma mi smo šou nacija. Ovi ljudi znali ko će kod njih još pre god dana
(lumenarević, 21. maj 2018 21:11)

Nisu novinari pisali bez razloga, barem ne ovaj put. Buvač je po svim stranim kladionicama jedno vrijeme bio prvi favorit, a do jucer je čisti zicer bio Arteta. Al eto, ziceri često ne prodju.

Anonimus

pre 5 godina

Gledajuci trenutno trziste sto se tice trenera mislim da je ovo dobro resenje za Arsenal. Sjajan posao je radio u Sevilji, i to sa malo ulaganja sto ce nadam se moci uspesno da primeni i u Arsenalu. Psz je neka potpuno druga prica, nezdrava okolina, veliki pritisak, razmazeni likovi... Tako da sam barem ja kao Gunner zadovoljan ovim :)

zoran petrovic

pre 5 godina

vlasnik Arsenala je vlasnik Nuggets, MLB, NHL, NFL klubova iz Denvera. Ljudi iz Colorada se zale da je cicija, ali niko iz medija u US ne sme da zucne. Ko zna..

Powerslave

pre 5 godina

(zoran petrovic, 21. maj 2018 22:33)

Da, lik je vlasnik klubova iz 5 američkih sportova (NBA, NFL, NHL, MLB, Lakros) + ima Arsenal + ima neki eSport tim. A njegova žena je inače ćerka suosnivača Volmarta. Para na paru, očigledno, ide... ali da, važi da je cicija što se tiče klubova, da ih koristi samo za profit, da nema nikakve druge, sportske, ambicije.

coki

pre 5 godina

zoran petrovic...da zucne sta?da je cicija a kupio 4 kluba?Nije on cicija nego ga sport interesuje samo kao investicija a ne strast.Ulaze covek samo kada zna da ce imati zaradu jer ga to jedino zanima.Nece davati po 300-400 miliona svake godine Arsenalu ali ce rado videti kako klub svake godine rasproda sve sezonske karte koje su,usput,najskuplje karte u Evropi,i kako su u plusu i top 5 klubova sa najvecim prihodima.Ne znam da li pratis NBA ali ne jurisa svih 30 klubova na tituli,imas one koje zanima titula,imas one koje zanima da udju u plej of i one koji samo igraju sezonu za sezonom jer su samo od tv prava u velikom plusu.

ko je bio brus li

pre 5 godina

A piksi?
A Onaj čudesni bukač ili kako god se već zove,iz liverpula, što onaj nemac nije mogao da pufne bez njega?
Ma mi smo šou nacija. Ovi ljudi znali ko će kod njih još pre god dana
(lumenarević, 21. maj 2018 21:11)

Pa Englezi su pisali, a B92 prenosio, sta ti nije jasno "nacijo"?

LDm

pre 5 godina

A bese Piksi trebao da zameni Vengera, Jokan u Celziju, Bonaci u Liverpulu, Raca Petrovic u Mancesteru, Sergej u Mancesteru pa ga otima Psg...

Dejan

pre 5 godina

Ovo je strašan menadžer. Samo to nije mogao dokazati u Psg-u, pošto su tamo sve " zvezde " i sve se vrti oko para. Njegov najbolji potez je što je otišao iz Pariza. Mislim da će se uklopiti u Arsenal i da će se dobro snaći. On je veliki trener i zaljubljenik u fudbal.

mariogece19

pre 5 godina

Po svemu sudeci jedino je Emeri prihatio ponudu da se ne pita nista. Ostali odbili jer su hteli da ucestvuju u transferima sto je i logicno da trener odlucuje ali nije prihvaceno. Znaci da ce ponovo biti marioneta kao i u Psg-u. U svakom slucaju mislim da nisu pogresili jer njemu ocigledno odgovara ekipa u kojoj nema puno zvezda kao sto je slucaj bio u Parizu.

Igor Krusevac

pre 5 godina

Bolje od Artete u svakom slucaju ali sa Dzakom, Kolasincem, Velbekom, Kokelanom, Koscelnijem, pa ako i Beljerin ode...opet nece biti ni blizu Sitiju, Utd-u, Liverpulu, mozda borba za 4-to mesto i LS i to je to nazalost...

Darko

pre 5 godina

Odlican trener , pravi izbor ako se pokazu strpljivi sa njim . Nije on kriv sto razmazeni kvaze igrac neimar glumi Boga dje god da ode.

lumenarević

pre 5 godina

A piksi?
A Onaj čudesni bukač ili kako god se već zove,iz liverpula, što onaj nemac nije mogao da pufne bez njega?
Ma mi smo šou nacija. Ovi ljudi znali ko će kod njih još pre god dana

popov

pre 5 godina

Mikel Arteta, bez dana menadžerskog iskustva, postavlja uslov Arsenalu oko transfer politike. Kapiram da u Arsenalu ima nešto trulo oko transfera i da je Arteta upoznat sa tim. Uvek sam mislio da je do Vengera, i da on loše procenjuje igrače.. ali biće da tu ima nešto više. Ali, kao novopečeni menadžer, postaviti takav uslov jednom klubu kao što je Arsenal, stvarno moraš biti umišljen!

Niki

pre 5 godina

Mikel Arteta, bez dana menadžerskog iskustva, postavlja uslov Arsenalu oko transfer politike. Kapiram da u Arsenalu ima nešto trulo oko transfera i da je Arteta upoznat sa tim. Uvek sam mislio da je do Vengera, i da on loše procenjuje igrače.. ali biće da tu ima nešto više. Ali, kao novopečeni menadžer, postaviti takav uslov jednom klubu kao što je Arsenal, stvarno moraš biti umišljen!
@
Naprotiv,čovek je hteo da ima uticaja na ono čime će se baviti i za šta ce odgovarati. Inače sam navijao za Vijeru,ne kažem da su ni Arteta ni Emeri loši,ali ako je jedan nedokazani Arteta koji je bio glavni kandidat odbio zbog gore navedenih uslova oko transfera ,a Emeri prihvatio,onda stvarno uzas za klub koji sam simpatisao bas bas.

Malkom

pre 5 godina

Taman sam pomislio da ne moze gore od Artete i ovi me demantuju. Sledece sezone nema ni top6 a ovaj covek je trebao da pojede svoju trenersku licencu nakon sto je ispustio 4:0.
(Nathan, 21. maj 2018 22:04)

Negativni rezultati protiv one Barse se ne računaju. Ono nije bio normalan tim.

bananamen

pre 5 godina

Unaj Emeri, dosadašnji trener Pari Sen Žermena, postaće novi menadžer Arsenala.

Hoce li biti trener ili menadzer? Morate da se odlucite...

ko je bio brus li

pre 5 godina

Pa Englezi su pisali, a B92 prenosio, sta ti nije jasno "nacijo"?
(ko je bio brus li, 21. maj 2018 22:18)

Brus li je bio tepač, znao sam ga.
Elem, vesti su uglavnom prenosili naši mediji, ja bar nigde nisam video na zapadu da se i pominje naš čovek. I nema potrebe da se ljutiš, bruse
(lumenarević, 21. maj 2018 22:59)

kladionica Vilijam Hil je jos uvek na zapadu.

ljupce

pre 5 godina

navijaci arsenala zaboravljaju jednu jako bitnu stvar,a to je arsenal sa sancezom i ziruom i volkotom je poceo sezonu u evropi,a zavrsio je bez njih i obamejanga koji nije imao pravo nastupa.da se nije desila prodaja ta tri igraca,arsenal bi osvojio ligu evrope.ovako bez njih je dosao do polufinala gde je falio upravo obamejang jer lakazet sam nije mogao nista.od sledece sezone se ukida ovo glupo pravilo da igrac koji pocne sezonu u evropi u jednom klubu nema pravo igranja kad promeni klub u toku sezone.pitanje je i da li bi barselona ispala da je kutinjo imao pravo igranja u ligi sampiona tako da je klubovima znacajno olaksano i mogu bez straha dovesti igraca i ne razmisljati o tome ima li ili nema pravo nastupa u evropskom takmicenju.sto se tice emerija,nek u narednih 5 godina uzme jednom ligu evrope bice uspeh i arsenal mora hitno poceti kup takmicenja da igra ozbiljnije.sramota je da takav klub ispada od notingem foresta ili jos nekog goreg(forest bar ima istoriju).znaci napad na FA kup i liga kup sa emerijem i ligu evrope.onda tek dizati klub i pricati o ligi sampiona.bice jako tesko i cudno gledati klupu bez arsena,ali sta da se radi.dobrodosao treneru emeri,ucinite nas ponosnim.ne mora kao arsen jer je on jednostavno nezamenjiv,ali se nadam trofejima kao sa arsenom i finalu kako lige evrope tako i finalu lige sampiona.

anti-reklamozder

pre 5 godina

jedan od onih trenera koji uspeva samo u jednom podneblju ,u ovom slucaju Spaniji.
U Rusiji nije uspeo, Francusku niko ozbiljan ne moze da uzme u obzir. losa opcija za Arsenal ,vreme ce pokazati, mada obzirom da igraju Ligu Evrope sledece godine - za to ne moze bolje...

sportski pozdrav :)

Jah

pre 5 godina

Poltronski trener, odgovara takvim klubovima.
U PSG-u dovode bez pitanja trenera samo radi marketinga i kao da osvoje LS (od cega su jako daleko)
Ovde ce isto dovoditi igrace na kojima ili mogu da zarade ili da ne potrose.
Da im nije Arsena stadion ne bi imali novi

Nathan

pre 5 godina

Taman sam pomislio da ne moze gore od Artete i ovi me demantuju. Sledece sezone nema ni top6 a ovaj covek je trebao da pojede svoju trenersku licencu nakon sto je ispustio 4:0.

lumenarević

pre 5 godina

Pa Englezi su pisali, a B92 prenosio, sta ti nije jasno "nacijo"?
(ko je bio brus li, 21. maj 2018 22:18)

Brus li je bio tepač, znao sam ga.
Elem, vesti su uglavnom prenosili naši mediji, ja bar nigde nisam video na zapadu da se i pominje naš čovek. I nema potrebe da se ljutiš, bruse

мики

pre 5 godina

ovaj covek je trebao da pojede svoju trenersku licencu nakon sto je ispustio 4:0.
(Nathan, 21. maj 2018 22:04)

да ли си то гледао другу утакмици? да онаквим суђењем ни 13 играча на терену не би помогли.

мики

pre 5 godina

Nema leba od fudbala kad je Amer vlasnik. To samo može da bude fabrika za pare i to je to.
(Treba Betmen, 21. maj 2018 22:46)

видим да Ливерпулу јако лоше иде

мики

pre 5 godina

znaci jos jedan trener gubitnik. bez osvojene lige sampiona
(Grbovic, 21. maj 2018 21:24)

немаш ти сине појма, као и остали пљувачи. да није било судијске намептаљке, псг би постао Барселону и у другој утакмици и освојио ти лигу шампиона. велики тренер.

neutralni felsh

pre 5 godina

Unaj Emeri, dosadašnji trener Pari Sen Žermena, postaće novi menadžer Arsenala. 

Hoce li biti trener ili menadzer? Morate da se odlucite...
(bananamen, 21. maj 2018 23:47)


u engleskoj su trener i menadzer cesto jedno isto - zato sto tamo trener vrsi obe funkcije. u evropi je malo drugacije: trener je uglavnom zaduzen za igru a menadzer (uglavnom sportski direktor) za igrace i sve ostalo.

Vetar u ledja...

pre 5 godina

@neutralni felsh
PSG je u toj utakmici postigao gol, imao jos dve dobre sanse i nije im dosudjen cist penal. E sad ako je to malo za jednu utakmicu u 1/2 LS u gostima onda je Barselona slaba ekipa, negde u rangu nekog drugoligasa, pa je potpuno ocekivano da joj PSG na svakoj utakmici da 4 komada. A svi znamo da nije tako da... E sad, da li je Emeri mogao nesto da promeni? Mozda jeste. Ali ipak mislim da je to je jednostavno bilo jedno od onih veceri kada se sve namesti... sudija je pomogao a Barseloni je sve prolazilo...Nije ovo pljuvanje po Barseloni, daleko od toga. Nista bolji nije ni Real samo ne mozemo da kazemo da je bilo cisto kada nije....

neutralni felsh

pre 5 godina

ovaj covek je trebao da pojede svoju trenersku licencu nakon sto je ispustio 4:0. 
(Nathan, 21. maj 2018 22:04) 

да ли си то гледао другу утакмици? да онаквим суђењем ни 13 играча на терену не би помогли.
(мики, 22. maj 2018 03:57)


popio je 6 golova u revansu... sest! da je psg hteo da igra fudbal a ne da odugovlaci vreme, nijedan sudija ne bi mogao da im odmogne.

мики

pre 5 godina

Bolje od Artete u svakom slucaju ali sa Dzakom, Kolasincem, Velbekom, Kokelanom, Koscelnijem, pa ako i Beljerin ode...opet nece biti ni blizu Sitiju, Utd-u, Liverpulu, mozda borba za 4-to mesto i LS i to je to nazalost...
(Igor Krusevac, 21. maj 2018 22:19)

Емери би успео да направи добру екипу од случајно изабраних 20 фудбалера у премијер лиги. не фале Арсеналу врхунски фудбалери.

mek

pre 5 godina

Čudo da ga ranije nisu pominjali kao ozbiljnog kandidata, meni je on prbi pao na pamet kada ih je Tuhel 'ispalio'.
Mozda bi Zardim bio jedini bolji (realan) izbor.

room 1408

pre 5 godina

Ovaj kao pčela sa cveta na cvet,...Da li će do kraja karijere imati dovoljno klubova u Evropi da bi ih dotični izmenjao,..Mene je jako razočarao sa postavom protiv Reala u nokaut fazi,...Igrali su mu poluamaterski igrači.Nadam se da će Arsenal sledece sezone uspeti da izbori opstanak u prvoj ligi,...

Milan

pre 5 godina

U svakom slucaju bolje nego Arteta. Ali sa ovakvim igrackim kadrom, koga god da dovedu za menadzera - dzabe je... Klub mora da pocne da dovodi nove, proverene igrace koji resavaju utakmice jer ovi sadasnji nemaju kvalitet za LS.

mufljuz

pre 5 godina

Joco,znas li ti da kod njega Zigic I nije igrao?Inace jedan je od razloga zasto je Valensija bila na dnu.Mislim da je veoma losa opcija za Arsenal.Iskreno sam se nadao Buvacu ili Jokanu

netko

pre 5 godina

Unaj Emeri, dosadašnji trener Pari Sen Žermena, postaće novi menadžer Arsenala.

Hoce li biti trener ili menadzer? Morate da se odlucite...
(bananamen, 21. maj 2018 23:47)

bice samo trener.

menadzer je onaj novi, mislinat ili kako se vec zove (doveli ga iz borusije gde je bio zaduzen za trensfere i radio jako dobar poso).
prica se po netu da taj lik dovodi neke igrace i arsenal, 2 odbrambena i golmana, upravo tamo gde u arsenalu najvise i skripi. napred su bas zestoki (auba,lazaket,ozil,miki) jedino je dosad nazad duvala bas zestoka promaja.
jos ako se rese par igraca (mustafi,iwobi,welbeck,wilshir) bice to bas fina ekpica. jedino mi je zao sto remzi hoce da ide.

Nathan

pre 5 godina

Taman sam pomislio da ne moze gore od Artete i ovi me demantuju. Sledece sezone nema ni top6 a ovaj covek je trebao da pojede svoju trenersku licencu nakon sto je ispustio 4:0.

room 1408

pre 5 godina

Ovaj kao pčela sa cveta na cvet,...Da li će do kraja karijere imati dovoljno klubova u Evropi da bi ih dotični izmenjao,..Mene je jako razočarao sa postavom protiv Reala u nokaut fazi,...Igrali su mu poluamaterski igrači.Nadam se da će Arsenal sledece sezone uspeti da izbori opstanak u prvoj ligi,...

lumenarević

pre 5 godina

A piksi?
A Onaj čudesni bukač ili kako god se već zove,iz liverpula, što onaj nemac nije mogao da pufne bez njega?
Ma mi smo šou nacija. Ovi ljudi znali ko će kod njih još pre god dana

Nekontrolisano kretanje u više pravaca

pre 5 godina

On je sad u začaranom krugu. Ove godine Psg, sledeće Arsenal, one tamo Milan, pa onda u Rusiju Zenit ili Spartak, pa onda neka reprezentacija, para ko salate.

LDm

pre 5 godina

A bese Piksi trebao da zameni Vengera, Jokan u Celziju, Bonaci u Liverpulu, Raca Petrovic u Mancesteru, Sergej u Mancesteru pa ga otima Psg...

Jah

pre 5 godina

Poltronski trener, odgovara takvim klubovima.
U PSG-u dovode bez pitanja trenera samo radi marketinga i kao da osvoje LS (od cega su jako daleko)
Ovde ce isto dovoditi igrace na kojima ili mogu da zarade ili da ne potrose.
Da im nije Arsena stadion ne bi imali novi

Malkom

pre 5 godina

Taman sam pomislio da ne moze gore od Artete i ovi me demantuju. Sledece sezone nema ni top6 a ovaj covek je trebao da pojede svoju trenersku licencu nakon sto je ispustio 4:0.
(Nathan, 21. maj 2018 22:04)

Negativni rezultati protiv one Barse se ne računaju. Ono nije bio normalan tim.

anti-reklamozder

pre 5 godina

jedan od onih trenera koji uspeva samo u jednom podneblju ,u ovom slucaju Spaniji.
U Rusiji nije uspeo, Francusku niko ozbiljan ne moze da uzme u obzir. losa opcija za Arsenal ,vreme ce pokazati, mada obzirom da igraju Ligu Evrope sledece godine - za to ne moze bolje...

sportski pozdrav :)

bananamen

pre 5 godina

Unaj Emeri, dosadašnji trener Pari Sen Žermena, postaće novi menadžer Arsenala.

Hoce li biti trener ili menadzer? Morate da se odlucite...

Iskreno

pre 5 godina

Fudbalska trenercina nije uspeo u Psz-u jer se tu pitaju zvezde a ne trener. Samo da se podsetimo nekih izjava bivsih igraca o njemu. Koke je izjavio “ Ali kad Emeri podeli zaduženja svi izgledaju kao klasa. Sam analizira mečeve, seče, kopira klipove. Samo na to potroši do 12 sati. To je samo za ceo tim. A tu si i pojedinačne analize za svakog igrača. Kada sumnja da neko ne "uradi domaći zadatak" da mu prazan disk kako bi se uverio da li je prevaren. Unaj Emeri je patološki zaljubljen u fudbalu." Hoakin je izjavio : "Ostao sam bez kokica gledajući snimke utakmica sa njim. Čovek je praktično bolestan. Jedan od najboljih trenera sa kojima sam radio. Tri godine. Četvrtu ne bih izdržao".

mufljuz

pre 5 godina

Joco,znas li ti da kod njega Zigic I nije igrao?Inace jedan je od razloga zasto je Valensija bila na dnu.Mislim da je veoma losa opcija za Arsenal.Iskreno sam se nadao Buvacu ili Jokanu

coki

pre 5 godina

u svakom slucaju,meni koji pratim Arsenal od sezone 96-97,je draze da to bude Emeri nego neko od ljudi koji nemaju pravog trenerskog iskustva(Anri asistent i to u reprezentaciji koja igra utakmice jednom u tri meseca,Vijera vodi u polurekreativnoj ligi MLS,Arteta asistent u Cityju,niko od njih nije vodio sam ekipu u jakoj ligi i neki ozbiljan klub).Mozda bude dobar potez,u svakom slucaju,verujem da gore od 6.mesta ne moze biti sa Emerijem.

popov

pre 5 godina

Mikel Arteta, bez dana menadžerskog iskustva, postavlja uslov Arsenalu oko transfer politike. Kapiram da u Arsenalu ima nešto trulo oko transfera i da je Arteta upoznat sa tim. Uvek sam mislio da je do Vengera, i da on loše procenjuje igrače.. ali biće da tu ima nešto više. Ali, kao novopečeni menadžer, postaviti takav uslov jednom klubu kao što je Arsenal, stvarno moraš biti umišljen!

Igor Krusevac

pre 5 godina

Bolje od Artete u svakom slucaju ali sa Dzakom, Kolasincem, Velbekom, Kokelanom, Koscelnijem, pa ako i Beljerin ode...opet nece biti ni blizu Sitiju, Utd-u, Liverpulu, mozda borba za 4-to mesto i LS i to je to nazalost...

ljupce

pre 5 godina

navijaci arsenala zaboravljaju jednu jako bitnu stvar,a to je arsenal sa sancezom i ziruom i volkotom je poceo sezonu u evropi,a zavrsio je bez njih i obamejanga koji nije imao pravo nastupa.da se nije desila prodaja ta tri igraca,arsenal bi osvojio ligu evrope.ovako bez njih je dosao do polufinala gde je falio upravo obamejang jer lakazet sam nije mogao nista.od sledece sezone se ukida ovo glupo pravilo da igrac koji pocne sezonu u evropi u jednom klubu nema pravo igranja kad promeni klub u toku sezone.pitanje je i da li bi barselona ispala da je kutinjo imao pravo igranja u ligi sampiona tako da je klubovima znacajno olaksano i mogu bez straha dovesti igraca i ne razmisljati o tome ima li ili nema pravo nastupa u evropskom takmicenju.sto se tice emerija,nek u narednih 5 godina uzme jednom ligu evrope bice uspeh i arsenal mora hitno poceti kup takmicenja da igra ozbiljnije.sramota je da takav klub ispada od notingem foresta ili jos nekog goreg(forest bar ima istoriju).znaci napad na FA kup i liga kup sa emerijem i ligu evrope.onda tek dizati klub i pricati o ligi sampiona.bice jako tesko i cudno gledati klupu bez arsena,ali sta da se radi.dobrodosao treneru emeri,ucinite nas ponosnim.ne mora kao arsen jer je on jednostavno nezamenjiv,ali se nadam trofejima kao sa arsenom i finalu kako lige evrope tako i finalu lige sampiona.

neutralni felsh

pre 5 godina

ovaj covek je trebao da pojede svoju trenersku licencu nakon sto je ispustio 4:0. 
(Nathan, 21. maj 2018 22:04) 

да ли си то гледао другу утакмици? да онаквим суђењем ни 13 играча на терену не би помогли.
(мики, 22. maj 2018 03:57)


popio je 6 golova u revansu... sest! da je psg hteo da igra fudbal a ne da odugovlaci vreme, nijedan sudija ne bi mogao da im odmogne.

lorenzo

pre 5 godina

samo pogledajte njegove rezultate u Sevilji, način na koji su igrali...to što se u PSG za sve pitaju zvijezde i onaj Arap to je druga stvar...odličan izbor Arsenala

Dejan

pre 5 godina

Ovo je strašan menadžer. Samo to nije mogao dokazati u Psg-u, pošto su tamo sve " zvezde " i sve se vrti oko para. Njegov najbolji potez je što je otišao iz Pariza. Mislim da će se uklopiti u Arsenal i da će se dobro snaći. On je veliki trener i zaljubljenik u fudbal.

ko je bio brus li

pre 5 godina

A piksi?
A Onaj čudesni bukač ili kako god se već zove,iz liverpula, što onaj nemac nije mogao da pufne bez njega?
Ma mi smo šou nacija. Ovi ljudi znali ko će kod njih još pre god dana
(lumenarević, 21. maj 2018 21:11)

Pa Englezi su pisali, a B92 prenosio, sta ti nije jasno "nacijo"?

мики

pre 5 godina

ovaj covek je trebao da pojede svoju trenersku licencu nakon sto je ispustio 4:0.
(Nathan, 21. maj 2018 22:04)

да ли си то гледао другу утакмици? да онаквим суђењем ни 13 играча на терену не би помогли.

Iskreno

pre 5 godina

Au kakvi komentari o njemu da li znate da je on tri godine zaredom osvojio Ligu Evrope. Udje covek na vest iz 2016 god kd je osvojio LE sve komentari potcenjen trener, medju najboljima na svetu... bla bla bla jedan neuspeh u Psz-u gde se treneri najmanje pitaju vec Zvezdice. Ima ona poznata izjava o Emeriju Dajte mu eksere i dasku napravice tim.

akots - obrni

pre 5 godina

A piksi? 
A Onaj čudesni bukač ili kako god se već zove,iz liverpula, što onaj nemac nije mogao da pufne bez njega? 
Ma mi smo šou nacija. Ovi ljudi znali ko će kod njih još pre god dana
(lumenarević, 21. maj 2018 21:11)

Nisu novinari pisali bez razloga, barem ne ovaj put. Buvač je po svim stranim kladionicama jedno vrijeme bio prvi favorit, a do jucer je čisti zicer bio Arteta. Al eto, ziceri često ne prodju.

мики

pre 5 godina

Nema leba od fudbala kad je Amer vlasnik. To samo može da bude fabrika za pare i to je to.
(Treba Betmen, 21. maj 2018 22:46)

видим да Ливерпулу јако лоше иде

HARIS

pre 5 godina

Venger je dosao iz neke Nagoje, pa je osvajao trofeje, tako mozda bude i sa Emerijem. Ne sudite knjizi po koricama! Covjek se pokazao kao odlican strateg u Sevilji, sto Arsenalu definitivno treba u narednom periodu. Ovu epizodu sa PSZ-om ne bih da komentarisem, jer se tamo nazalost vise pita jedno iskompleksirano deriste, nego prvi trener. Treba mu dati i vremena i prostora, ali jos davno su iz Arsenala najavili da ce za pojacanja izdvojiti 50 mil. i nista vise. Ovo kazem da ne bi fanovi Arsenala ocekivali previse, jer je ocigledno da se igracki kadar nece mnogo mijenjati, tako da Emeri nije madjionicar, pa da napravi silan tim sa Velbekom, Dzakom, Ivobijem i ostalima.

XY

pre 5 godina

Nadam se da je svima jasno, ono sto neki od navijaca pricaju godinama, ljudi pogresno krive Vengera za dovodjenje "talentovanih" 16ogodisnjaka i Dzaka, Mustafija i slicnih, uprava je jedini krivac. A Venger da nije takav poznavalac fudbala kakav jeste, s nekim drugim trenerom na celu, verovatno bi Arsenal bio danas bio klub na nivou Hadersfilda. Uprava je kocila sve transfere, a jedino su davali novac onog trenutka kad su shvatili da ce poceti da gube isti usled losih plasmana u prvenstvu, pa onda dolazi do panicnih kupovina.

lumenarević

pre 5 godina

Pa Englezi su pisali, a B92 prenosio, sta ti nije jasno "nacijo"?
(ko je bio brus li, 21. maj 2018 22:18)

Brus li je bio tepač, znao sam ga.
Elem, vesti su uglavnom prenosili naši mediji, ja bar nigde nisam video na zapadu da se i pominje naš čovek. I nema potrebe da se ljutiš, bruse

Darko

pre 5 godina

Odlican trener , pravi izbor ako se pokazu strpljivi sa njim . Nije on kriv sto razmazeni kvaze igrac neimar glumi Boga dje god da ode.

Anonimus

pre 5 godina

Gledajuci trenutno trziste sto se tice trenera mislim da je ovo dobro resenje za Arsenal. Sjajan posao je radio u Sevilji, i to sa malo ulaganja sto ce nadam se moci uspesno da primeni i u Arsenalu. Psz je neka potpuno druga prica, nezdrava okolina, veliki pritisak, razmazeni likovi... Tako da sam barem ja kao Gunner zadovoljan ovim :)

mariogece19

pre 5 godina

Po svemu sudeci jedino je Emeri prihatio ponudu da se ne pita nista. Ostali odbili jer su hteli da ucestvuju u transferima sto je i logicno da trener odlucuje ali nije prihvaceno. Znaci da ce ponovo biti marioneta kao i u Psg-u. U svakom slucaju mislim da nisu pogresili jer njemu ocigledno odgovara ekipa u kojoj nema puno zvezda kao sto je slucaj bio u Parizu.

мики

pre 5 godina

znaci jos jedan trener gubitnik. bez osvojene lige sampiona
(Grbovic, 21. maj 2018 21:24)

немаш ти сине појма, као и остали пљувачи. да није било судијске намептаљке, псг би постао Барселону и у другој утакмици и освојио ти лигу шампиона. велики тренер.

мики

pre 5 godina

Bolje od Artete u svakom slucaju ali sa Dzakom, Kolasincem, Velbekom, Kokelanom, Koscelnijem, pa ako i Beljerin ode...opet nece biti ni blizu Sitiju, Utd-u, Liverpulu, mozda borba za 4-to mesto i LS i to je to nazalost...
(Igor Krusevac, 21. maj 2018 22:19)

Емери би успео да направи добру екипу од случајно изабраних 20 фудбалера у премијер лиги. не фале Арсеналу врхунски фудбалери.

Veljoni

pre 5 godina

Ovaj vari kamenje i pristaje na sve:) u svakom slučaju imaće sigurno veću autonomiju nego u PSG-u gde su svi sastavljali tim sem njega:)

netko

pre 5 godina

Unaj Emeri, dosadašnji trener Pari Sen Žermena, postaće novi menadžer Arsenala.

Hoce li biti trener ili menadzer? Morate da se odlucite...
(bananamen, 21. maj 2018 23:47)

bice samo trener.

menadzer je onaj novi, mislinat ili kako se vec zove (doveli ga iz borusije gde je bio zaduzen za trensfere i radio jako dobar poso).
prica se po netu da taj lik dovodi neke igrace i arsenal, 2 odbrambena i golmana, upravo tamo gde u arsenalu najvise i skripi. napred su bas zestoki (auba,lazaket,ozil,miki) jedino je dosad nazad duvala bas zestoka promaja.
jos ako se rese par igraca (mustafi,iwobi,welbeck,wilshir) bice to bas fina ekpica. jedino mi je zao sto remzi hoce da ide.

Arsenal pa Zvezda

pre 5 godina

Pravo osveženje. PSG je bio previše lešinarsko-megalomanski klub za njega. Mislim da Arsenal nije mogao boljeg da odabere shodno svojim apetitima i tome koji treneri bi prihvatili izazov. Biće dobro za obe strane.

coki

pre 5 godina

zoran petrovic...da zucne sta?da je cicija a kupio 4 kluba?Nije on cicija nego ga sport interesuje samo kao investicija a ne strast.Ulaze covek samo kada zna da ce imati zaradu jer ga to jedino zanima.Nece davati po 300-400 miliona svake godine Arsenalu ali ce rado videti kako klub svake godine rasproda sve sezonske karte koje su,usput,najskuplje karte u Evropi,i kako su u plusu i top 5 klubova sa najvecim prihodima.Ne znam da li pratis NBA ali ne jurisa svih 30 klubova na tituli,imas one koje zanima titula,imas one koje zanima da udju u plej of i one koji samo igraju sezonu za sezonom jer su samo od tv prava u velikom plusu.

zoran petrovic

pre 5 godina

vlasnik Arsenala je vlasnik Nuggets, MLB, NHL, NFL klubova iz Denvera. Ljudi iz Colorada se zale da je cicija, ali niko iz medija u US ne sme da zucne. Ko zna..

Powerslave

pre 5 godina

(zoran petrovic, 21. maj 2018 22:33)

Da, lik je vlasnik klubova iz 5 američkih sportova (NBA, NFL, NHL, MLB, Lakros) + ima Arsenal + ima neki eSport tim. A njegova žena je inače ćerka suosnivača Volmarta. Para na paru, očigledno, ide... ali da, važi da je cicija što se tiče klubova, da ih koristi samo za profit, da nema nikakve druge, sportske, ambicije.

neutralni felsh

pre 5 godina

Unaj Emeri, dosadašnji trener Pari Sen Žermena, postaće novi menadžer Arsenala. 

Hoce li biti trener ili menadzer? Morate da se odlucite...
(bananamen, 21. maj 2018 23:47)


u engleskoj su trener i menadzer cesto jedno isto - zato sto tamo trener vrsi obe funkcije. u evropi je malo drugacije: trener je uglavnom zaduzen za igru a menadzer (uglavnom sportski direktor) za igrace i sve ostalo.

Vetar u ledja...

pre 5 godina

@neutralni felsh
PSG je u toj utakmici postigao gol, imao jos dve dobre sanse i nije im dosudjen cist penal. E sad ako je to malo za jednu utakmicu u 1/2 LS u gostima onda je Barselona slaba ekipa, negde u rangu nekog drugoligasa, pa je potpuno ocekivano da joj PSG na svakoj utakmici da 4 komada. A svi znamo da nije tako da... E sad, da li je Emeri mogao nesto da promeni? Mozda jeste. Ali ipak mislim da je to je jednostavno bilo jedno od onih veceri kada se sve namesti... sudija je pomogao a Barseloni je sve prolazilo...Nije ovo pljuvanje po Barseloni, daleko od toga. Nista bolji nije ni Real samo ne mozemo da kazemo da je bilo cisto kada nije....

Niki

pre 5 godina

Mikel Arteta, bez dana menadžerskog iskustva, postavlja uslov Arsenalu oko transfer politike. Kapiram da u Arsenalu ima nešto trulo oko transfera i da je Arteta upoznat sa tim. Uvek sam mislio da je do Vengera, i da on loše procenjuje igrače.. ali biće da tu ima nešto više. Ali, kao novopečeni menadžer, postaviti takav uslov jednom klubu kao što je Arsenal, stvarno moraš biti umišljen!
@
Naprotiv,čovek je hteo da ima uticaja na ono čime će se baviti i za šta ce odgovarati. Inače sam navijao za Vijeru,ne kažem da su ni Arteta ni Emeri loši,ali ako je jedan nedokazani Arteta koji je bio glavni kandidat odbio zbog gore navedenih uslova oko transfera ,a Emeri prihvatio,onda stvarno uzas za klub koji sam simpatisao bas bas.

ko je bio brus li

pre 5 godina

Pa Englezi su pisali, a B92 prenosio, sta ti nije jasno "nacijo"?
(ko je bio brus li, 21. maj 2018 22:18)

Brus li je bio tepač, znao sam ga.
Elem, vesti su uglavnom prenosili naši mediji, ja bar nigde nisam video na zapadu da se i pominje naš čovek. I nema potrebe da se ljutiš, bruse
(lumenarević, 21. maj 2018 22:59)

kladionica Vilijam Hil je jos uvek na zapadu.

mek

pre 5 godina

Čudo da ga ranije nisu pominjali kao ozbiljnog kandidata, meni je on prbi pao na pamet kada ih je Tuhel 'ispalio'.
Mozda bi Zardim bio jedini bolji (realan) izbor.

Milan

pre 5 godina

U svakom slucaju bolje nego Arteta. Ali sa ovakvim igrackim kadrom, koga god da dovedu za menadzera - dzabe je... Klub mora da pocne da dovodi nove, proverene igrace koji resavaju utakmice jer ovi sadasnji nemaju kvalitet za LS.