1. Cska ima fudbalske navijače a u košarci od svog osnivanja nisu ima li nikad. Budžet im je nalik nekog NBA tima sa kojim recimo slabi nekih evroligaški klubovi mogli samo da sanjaju će imat. Realno očajni su Armejci za ovakav format F4 da je dobro što su uspeli kroz desetak godina da uzmu tri titule prvaka Evrope ako se uzme u obzir da su dugo postili u prošlosti nekih 20 godina i više sve do Dude dok nije došao uspostavio sistem koji je vratio Moskovljane u životu tj na fajnal for konstatno da su
    (Basketaš, 19. maj 2018 11:37)

    # Link komentara

  2. Kako Doncic ima spor dribling, meni ono izgleda smesno u odnosu na NBA
    (toto, 19. maj 2018 10:33)

    # Link komentara

  3. @Sofronije, 18. maj 2018 21:57
    Na tvoje nagradno pitanje bih odgovorio pitanjem na koje svi znamo odgovor: ko ti je ugasio klub?
     (Mr. Bojangles, 19. maj 2018 10:17)

    # Link komentara

  4. CSK jako lici na Olimpijakos.Zreo za remont.Stara istrosena ekipa bez sveze krvi.I Real je slican ali ima Doncica koji im je doneo mladalacke energije i entuzijazma.Zao mi je Itudisa koji je vrhunski trener ali izabrao je novac.CSK je tim sa tradicijom ali bez publike.Da li Rusi ne mogu da navijaju za tim pun Amera ili igraju dosadnu kosarku,pitanje je za Vatutina.Imam utisak da u okruzenju u kojem funkcionise CSK ni Obradovic ne bi uspeo da ih prodrma.
     (ranko, 19. maj 2018 10:01)

    # Link komentara

  5. @Petarczv

    Toronto Raptors
    (Salle, 19. maj 2018 09:46)

    # Link komentara

  6. Pa vidis nisu u pravu, zapravo moze da prenesi jos neko, kao i u svemu stvar je samo u parama, Evroliga je ranije izlazila u susret domacinima sto se tice prenosa, da su hteli iz Rts ili neke druge televizije sa nacionalnom frekvencijom da preneso dobili bi dozvolu, naravno malo bi morali da plate vise, ali F4 je sada kod nas, ne na Marsu.
    (voodoo, 19. maj 2018 01:33)

    Kao neko ko je zaposlen na toj tv stanici moram ti reći da nisi u pravu. Niko sem SK nije smeo da prenosi. Misliš da Arena ne bi imala da plati prenos f4 da je mogla. Pa zašto se potpisuje ugovor za celu sezonu? I nije tačno da je EL izlazila u susret ranije nekim tv stanicama samo za f4.
     (Lošmi, 19. maj 2018 09:35)

    # Link komentara

  7. Željko i Dončić
    (pedja 71, 18. maj 2018 13:28)

    Na ovu prognozu ko ce u finale, broj pluseva 0, broj minuseva prilicno....

    Ajmo, Luka, i u finalu samo jako.
     (pedja 71, 19. maj 2018 09:21)

    # Link komentara

  8. Nema glupljeg takmicenja od evrolige.. Cele godine igras najbolje imas najvise pobeda i onda sve to stane u jednu utakmicu. Final for je takva glupost da je to neverovatno. Pa i goldenstejtu moze da se desi los dan pa da izgube utakmicu a ubedljivo su najjaca ekipa. Zato je playoff majka na 3 ili 4 dobijene pa ako si bolji nema sanse da ne prodjes dalje...
    (petarczv, 19. maj 2018 08:15)

    Slažem se da je playoff mnogo bolji ali brate mili ovaj CSKA je toliko puta kiksnuo na F4 da nije samo do sistema već do njih definitivno. A još jedna stvar je da ove godine i nisu bili toliko dominantni, kako su samo sudije oštetile Himki, pitanje da li bi uopšte i prošli da ih nisu onako pokrali.
     (Larry, 19. maj 2018 09:04)

    # Link komentara

  9. @simo
    Pa nije rts domaćin nego grad Beograd.
     (zvezdarac, 19. maj 2018 08:56)

    # Link komentara

  10. Nema glupljeg takmicenja od evrolige.. Cele godine igras najbolje imas najvise pobeda i onda sve to stane u jednu utakmicu. Final for je takva glupost da je to neverovatno. Pa i goldenstejtu moze da se desi los dan pa da izgube utakmicu a ubedljivo su najjaca ekipa. Zato je playoff majka na 3 ili 4 dobijene pa ako si bolji nema sanse da ne prodjes dalje...
     (petarczv, 19. maj 2018 08:15)

    # Link komentara

  11. Trenerska lekcija...Finale ce biti druga prica jer Zeljka je tesko nadmudriti u ovoj fazi. Zao mi je sto su za nas karte preskupe jer mislim da nas ima dosta koji bi ovo gledali uzivo...
    (Srksa, 19. maj 2018 08:14)

    # Link komentara

  12. Rus(i) iz CSKA 7 (sedam) poena. Ne ide to tako braco i drugovi.
     (Lav Lazo, 19. maj 2018 07:57)

    # Link komentara

  13. Ovakav događaj u našoj zemlji i RTS ne daje prenos.Pa za šta nam uzimate pare,sramota...NAŠE PRAVO DA NE GLEDAMO NIŠTA? 
    (konan, 18. maj 2018 23:02) 

    Aman ljudi kako ne možete da shvatite jednom. NE MOŽE se prenositi nešto za šta nisi potpisao ugovor. Ugovor se potpisuje na više sezona sa EL i za Srbiju (mislim i neke okolne zemlje) pravo prenosa POTPISANIM UGOVOROM ima Sport Klub. Samim tim i F4 mogu samo oni da prenose. Nije to krenem ja iz Rts-a ponesem kamere, banem u Arenu kad hoću i prenosim šta hoću...

    Sve si ti to lepo objasnio ali brate opet ostaje da je sramota sto domacin nema omogucen direktan prenos...sramota pre svega za celnike EL
     (simo, 19. maj 2018 07:54)

    # Link komentara

  14. Nisam navijač Reala,ali ruse organski ne podnosim.Zato čestitke Realu i sretno u finalu.
    (Mlx, 19. maj 2018 07:51)

    # Link komentara

  15. u Realu se u strelce upisalo 11 igraca a u CSKA 7....sve jasno...jos Rodrigez, najplaceniji igrac u Evropi, dao citavih 5 poena....jos jasnije
     (simo, 19. maj 2018 07:49)

    # Link komentara

  16. CSKA je sigurno najveci gubitnik od svih velikana u Evropi! Svake godine grunu masu love,dovedu vrh igrace,setaju se kroz ligu tokom sezone,gaze sve redom ali kad dodje F4 uvek lagano puknu i to se unapred zna,iz aviona se vidi da ta ekipa nema sampionski mentalitet. Sa njihovim budzetom i igracima oni treba da osvajaju svake druge sezone EL a ne jednom u deset godina
     (Hell, 19. maj 2018 07:16)

    # Link komentara

  17. Real-Fener...hm... Real jaci napad, Fener jaca odbrana. Real jaci individualno, Fener jaci timski... Real ima timsku tradiciju, Fener ima trenera sa tradicijom... Hm...50:50! Znam samo da ce biti odlicna utakmica... Sramota je da RTS nije svojevremeno platio prenose EL, pa sad "imamo pravo da znamo sve"!
     (kuglica, 19. maj 2018 07:09)

    # Link komentara

  18. Igraju polufinale Real - Csk i dodje 16000 ljudi .....
    (Tetka Novka 011, 19. maj 2018 07:06)

    # Link komentara

  19. Samo ne rusi
    (Made in Serbia, 19. maj 2018 06:28)

    # Link komentara

  20. "Samo" im je nedostajao Teo, ništa više.
     (zliZo, 19. maj 2018 05:52)

    # Link komentara

  21. Zeljko ih dobija sa pola snage
     (dostojevski, 19. maj 2018 03:25)

    # Link komentara

  22. Свим срцем за Реал!
     (Вук, 19. maj 2018 02:47)

    # Link komentara

  23. 'Armejci' Dimitrisa Itudisa autoritativno su izborili petnaesti završni turnir u poslednjih šesnaest godina i žele da povrate titulu prvaka Evrope u Moskvu posle godinu dana pauze. 
    Nagradno pitanje... pod čijom stručnom palicom jedini put NISU uspeli da se izbore za završni turnir?
    (Sofronije, 18. maj 2018 21:57)

    Nisu uspeli kad ih je vodio Dejan Radonjic.
     (myseparate reality, 19. maj 2018 02:29)

    # Link komentara

  24. @Maki

    Previse je razloga. Prvo, to je turski klub, i potpuno je nebitno ko u njemu igra. Ja jednostavno ne mogu da navijam za turski klub i da delim radost sa njihovim navijacima. Drugo, Real Madrid, kakav god da je, po mom misljenju, daleko je simpaticniji kolektiv nego Fenerbahce, jer igraju dugo zajedno, sto je retkost u evropskoj kosarci, i sto su i pored povreda 4 prvotimca, opet uspeli da dodju do finala. To je za respekt. Za razliku od njih, Fener je nabudzen tim u poslednjih par godina, projektovan za dominaciju, slicno kao PSZ u fudbalu. To prosto ne volim da vidim. I na kraju, zbog malog Doncica, koji je talenat kakav se retko vidja. U tim godinama biti nosilac igre jednog Real Madrida, i resavati polufinale EL je generacijska retkost. Ja navijam za Zvezdu, ali volim kosarku jer sam je dugo trenirao. Nije Real samo Rudi i Rejes, niti je slican fudbalskom klubu. Pogledajte samo Serhia Ljulja, covek je majstor ove igre, uzivanje je gledati ga.
     (Seneka, 19. maj 2018 01:56)

    # Link komentara

  25. Aman ljudi kako ne možete da shvatite jednom. NE MOŽE se prenositi nešto za šta nisi potpisao ugovor. Ugovor se potpisuje na više sezona sa EL i za Srbiju (mislim i neke okolne zemlje) pravo prenosa POTPISANIM UGOVOROM ima Sport Klub. Samim tim i F4 mogu samo oni da prenose. Nije to krenem ja iz Rts-a ponesem kamere, banem u Arenu kad hoću i prenosim šta hoću...
    (zauvek Cigan a ne Delija, 18. maj 2018 23:39)
    Pa vidis nisu u pravu, zapravo moze da prenesi jos neko, kao i u svemu stvar je samo u parama, Evroliga je ranije izlazila u susret domacinima sto se tice prenosa, da su hteli iz Rts ili neke druge televizije sa nacionalnom frekvencijom da preneso dobili bi dozvolu, naravno malo bi morali da plate vise, ali F4 je sada kod nas, ne na Marsu.
     (voodoo, 19. maj 2018 01:33)

    # Link komentara

  26. Cska ima četrnaest učešća od čega jednom nisu prošli fazu a sedam puta osvojili i šest finala igrali. Ovo im je bilo petnaesto bezusupešno.
    (nemke, 19. maj 2018 01:29)

    # Link komentara

  27. Klajburn=Feldin
     (Džoni, 19. maj 2018 01:14)

    # Link komentara

  28. Ko će pre do desete titule? Real ili Željko???
     (SRB-in, 19. maj 2018 00:51)

    # Link komentara

  29. Real pobedio CSKA, Zvezda dobila Real, Borac iz Cacka pobedio Zvezdu, znaci Borac je u finalu Evrolige. A zamalo i Tamis da tamo bude :)
    (jeste, 19. maj 2018 00:45)

    # Link komentara

  30. I našeg, Jana brata. To ste zaboravili.
     (Ooo Jane Srbine, 19. maj 2018 00:33)

    # Link komentara

  31. Slavice Zoc jubilej!!
    (Neven, 19. maj 2018 00:32)

    # Link komentara

  32. Za ove sto kukaju da je Arena poluprazna ili da su samo stranci na tribinama jel ste vi svesni gde zivite? Lako je strancima na platu od 2000+ evra da daju 100 evra za karte, ja sam prvi hteo da idem jer obozavam kosarku ali jednostavno mi je to previse novca, tako da nekom drugom prilikom, sto se utakmice tice klasican CSKA sto ne umanjuje pobedu Reala ali jednostavno Rusi uvek dodju do Final 4 i tu samo cudo moze da ih pogura do titule, da li imaju blokadu kao Toronto u NBA ili jednostavno nece pa nece tesko je reci uglavnom dve najbolje ekipe u finalu pa neka pobedi bolji!
     (Kol, 19. maj 2018 00:31)

    # Link komentara

  33. (Dare, 18. maj 2018 23:38)

    Ako ćemo tom logikom... samo za Anktarktik i eskime bi osim nas treblo da navijamo... jer nam samo taj deo sveta i pomenuti narod nisu naneli štete, iskoristili nas ili nešto treće nečasno pričinili!

    Što se tiče stava razumem te, ali odakle dođoše ti španci i šta su bili pre hrišćana, a drugo i najbitnije, ako si tako ortodoksan kako se predstavljaš trebalo bi da znaš poruku jednog od najvećih srsbskih svetitelja:

    "Hrišćanskih se mačeva, ako ste pametni, čuvajte više od turskih jatagana."
    (Valjda znaš makar ko je to rekao..., 19. maj 2018 00:30)

    # Link komentara

  34. Jednostavno se veceras videla razlika izmedju Zeljka i njegovih timova, i CSKA i njegovih trenera...Zeljko tempira formu tako da njegovi igraci uvek igraju najbolje kada je najpotrebnije, dok CSKA uvek dodje kao favorit koji je bio prvi u regularnom delu i onda se potpuno raspadne... Najbolji primer za to je Rodrigez koji je igrao sjajnu sezonu, i onda odigra najgore najbitniju utakmicu... Svaka cast Realu, nisam navijao za njih veceras ali su potpuno zasluzeno slavili iako nisu briljirali i imali su ogroman broj promasenih bacanja, ali pored svih malera sa povredama koje su imali definitivno su zasluzili ovo finale, a tamo se nadam sjajnoj kosarci i neka pobedi bolji.
     (Dr Hitch, 19. maj 2018 00:16)

    # Link komentara

  35. Cska je stvarno nesnalažljiva ekipa kad se igra F4 a da se igra na tri dobijene. Verovatno bi bili česti prvaci Evrope nego što nisu.
    (Simpatizer, 19. maj 2018 00:08)

    # Link komentara

  36. Arsa@ Slobodno savetuj drugome a mene i moj komentar bolni zaobidji ubuduće.
    (To je to., 19. maj 2018 00:04)

    # Link komentara

  37. Mora se složit da Cska stvarno u ovakvom formatu deluju pogubljeni kroz desetak godina jedva su uze li tri titule prvaka evrope a više učešća polufinala i finala. Sastav uvek jak trenere su ima li na duže staze nikad nisu menja li kroz istoriju često tj stalno. Al'opet nedovoljno jednostavno ne umeju da igraju fajnal for u kontinuitetu. To je to !
    (Posmatrač, 18. maj 2018 23:27)


    Rodjace jel ovo sa "li" neka sifra? Ne djelujes mi nepismeno.
     (Marko90, 19. maj 2018 00:02)

    # Link komentara

  38. Donča u prilici da uzme drugu evroligu.

    Već jednu ima sa 16 godina! Što se tiče utakmice opet se dogodilo isto Cska baš kao jedne godine. "Nekako povedu pa na kraju uprskaju." Nisu prosto 100% u ovom formatu takmičenja da me pravo iznenadilo kako su uzeli evroligu 2015 onda shvatim sreća ih pogledala al ne može stalno. Svaka cast Realu ne volim ih al pokazuju pored sviju nedaća da se bore za klub naspram večerašnjeg protivnika.
    (neko iz mase, 18. maj 2018 23:54)

    # Link komentara

  39. Osvaja Real.
    (Vlado, 18. maj 2018 23:54)

    # Link komentara

  40. Luka Dončić će za 5 godina biti na nivou...Lebrona Džejmsa !!!
    (Pera Pisar, 18. maj 2018 23:52)

    # Link komentara

  41. Mora se složit da Cska stvarno u ovakvom formatu deluju pogubljeni kroz desetak godina jedva su uze li tri titule prvaka evrope a više učešća polufinala i finala. Sastav uvek jak trenere su ima li na duže staze nikad nisu menja li kroz istoriju često tj stalno. Al'opet nedovoljno jednostavno ne umeju da igraju fajnal for u kontinuitetu. To je to !
    (Posmatrač, 18. maj 2018 23:27) # Link komentara
    Preporučujem (+3)Ne preporučujem (0)

    Druže pusti košarku, uzmi pravopis, gramatiku, bukvar... Ovo je bilo bolno pročitati.
    (Arsa, 18. maj 2018 23:48)

    # Link komentara

  42. Pregazice ovo Zeljko kao plitak potok sutra
    (urke, 18. maj 2018 22:55)

    sta je to "ovo" sto ce Zeljko da pregazi ?
     (dragus, 18. maj 2018 23:46)

    # Link komentara

  43. Anemičnost Itudisa mi je sve reklo na kraju. Cska skup plaćenih igrača koji kroz čitav regularni deo su samouvereni al kad dodje F4 njih nema nigde.

    Definitivno Real kakav god da je prosto ne deluje takav na terenu.

    Zasluženo finale Madridjana ! Ljulj značajan kao Rudi odnosno Donča bez njih suv prosek Reala a u finalu može bit svasta. Blaga prednost Fenera zbog trenera.
    (Donekle poznavalac košarke, 18. maj 2018 23:43)

    # Link komentara

  44. Čoviću, dovedi Klajburna, uklapa se ...
     (1000 zašto, 987 zato, 13 zašto da ne?!, 18. maj 2018 23:41)

    # Link komentara

  45. Ovakav događaj u našoj zemlji i RTS ne daje prenos.Pa za šta nam uzimate pare,sramota...NAŠE PRAVO DA NE GLEDAMO NIŠTA?
    (konan, 18. maj 2018 23:02)

    Aman ljudi kako ne možete da shvatite jednom. NE MOŽE se prenositi nešto za šta nisi potpisao ugovor. Ugovor se potpisuje na više sezona sa EL i za Srbiju (mislim i neke okolne zemlje) pravo prenosa POTPISANIM UGOVOROM ima Sport Klub. Samim tim i F4 mogu samo oni da prenose. Nije to krenem ja iz Rts-a ponesem kamere, banem u Arenu kad hoću i prenosim šta hoću...
     (zauvek Cigan a ne Delija, 18. maj 2018 23:39)

    # Link komentara

  46. A zasto ne? U Feneru ima vise Srba nego Turaka...
    (Maki, 18. maj 2018 23:32)

    Taman da igraju svi igraci iz Srbije, necu navijati nikada za nesto sto se zove Fenerbahce, jer dolazi iz Turske, i predstavlja Tursku.
     (Dare, 18. maj 2018 23:38)

    # Link komentara

  47. Samo ne Fenerbahce u Beogradu da slavi. Samo to ne.
    (Seneka, 18. maj 2018 22:39)

    A zasto samo to ne? U Feneru ima vise Srba nego Turaka...
     (Maki, 18. maj 2018 23:38)

    # Link komentara

  48. samo tako, udri ruse
    (misko, 18. maj 2018 23:37)

    # Link komentara

  49. Ljudi, sad sam sa tekme... onaj dečko Dončić je jedna takva zver, da ja nemam reči.
    Veliki lider. Jedan u milion.
    (Kobayashi, 18. maj 2018 23:35)

    # Link komentara

  50. Bravo Real...Tako se igra.Jos finale i da se slavi deseta titula prvaka Evrope.Hala Madrid!
    (Rajko Malic, 18. maj 2018 23:33)

    # Link komentara

  51. A zasto ne? U Feneru ima vise Srba nego Turaka...
     (Maki, 18. maj 2018 23:32)

    # Link komentara

  52. ocekivao sam malo vise od CSKA, izgleda da nisu doruckovali jutros. Ovaj Klajburn je ocaj zivi. Kada se pogleda statistika na prvu loptu, 15-16 poena, nije lose...medjutim, u jednom trenutku je imao sut za 2 0/9...posle je ubacio 2 dvojke mislim (jednu tako sto je sutnuo trojku i zgazio liniju) i nekoliko penala. Voroncevic jeste dobar igrac, pre svega daje energiju timu, ali nije presudan. Higins odlicno krenuo pa se izgubio, Hajns tek izaso iz povrede, solidan ucinak, Caco Rodrigez nije ni dosao na utakmicu, bilo mu glupo da zapinje protiv svojih..de kolo luzerski..Teo bi ovde na neko svoje ludilo digao ekipu, vidi se koliko znace njegove asistencije jer kreiraju lake poene..ovako, nisu mogli da nadju poziciju za sut kad su spanci stisli odbranu...lice na gomilu placenika koje zabole da li su dobili ili izgubili. Real onako..nista posebno, ako Fener stisne u nedelju rutinski bi trebalo da ih dobije, mada, opet, finale je u pitanju.
    (Grayhund, 18. maj 2018 23:31)

    # Link komentara

  53. Ima Fenerbahce dobre šanse da ovo osvoji, mnogo veće nego da im je Cska došao u finale.
     (vladan pg, 18. maj 2018 23:29)

    # Link komentara

  54. Pregazice ovo Zeljko kao plitak potok sutra
    (urke, 18. maj 2018 22:55)
    Sutra mozda i pregazi, prekosutra jok.


    (is, 18. maj 2018 23:06)
    Ko svako? Svaki parazit?
    (seljak sa brdovitog balkana, 18. maj 2018 23:27)

    # Link komentara

  55. Mora se složit da Cska stvarno u ovakvom formatu deluju pogubljeni kroz desetak godina jedva su uze li tri titule prvaka evrope a više učešća polufinala i finala. Sastav uvek jak trenere su ima li na duže staze nikad nisu menja li kroz istoriju često tj stalno. Al'opet nedovoljno jednostavno ne umeju da igraju fajnal for u kontinuitetu. To je to !
    (Posmatrač, 18. maj 2018 23:27)

    # Link komentara

  56. "Real ahahahahhh
    Primise ljudi 30 poena u prvoj cetvrtini
    (kole, 18. maj 2018 21:30)"
    Kole, smejes li se jos?
    (Miskec, 18. maj 2018 23:26)

    # Link komentara

  57. Tako je!
    (Aleksandra, 18. maj 2018 23:25)

    # Link komentara

  58. Zemlja košarke, dva miliona stanovnika u BG-u gde se igra F4, polufinale EL dve najjače ekipe a ARENA POLUPRAZNA??????!!!!!!!!!
    (sah 88, 18. maj 2018 21:05)

    A jesi li ti bio na utakmici?
     (Maki, 18. maj 2018 23:25)

    # Link komentara

  59. Pregazice ovo Zeljko kao plitak potok sutra
    (urke, 18. maj 2018 22:55)


    Polako barsaboy, Real Madrid igra u finalu sa Fenerom, ne sa Brcelonom. (; I nije Real Madrid ni najmanje naivan tim, vec jedan od najkvalitetnijih. Svakako nece biti lako.
    (Sasa, 18. maj 2018 23:24)

    # Link komentara

  60. Da je Teo Teo je :)
     (valjevac, 18. maj 2018 23:24)

    # Link komentara

  61. Real je paklena ekipa, mislim da je favorit i u finalu, ali sigurno nece biti lako. Tokom sezone nisu imali nikako kompletan tim, a sad sa Ljuljem i Ajonom, dobrim Tompkinsom, pored standardnih Doncica, Kerola, Rudija... imaju za klasu jaci napadacki potencijal od Fenera. Fener bolje stoji timski - pre svega u odbrani, ali prednost dajem Realu jer ima vise kvalitetnih pojedinaca koji mogu da rese i preuzmu odgovornost.
    (Koma, 18. maj 2018 23:22)

    # Link komentara

  62. sah 88@
    sedamneast i po hiljada ti je poluprazna? A pomalo je problem i to što su neki paketi otišli nekim firmama, bratija i ekipa... ne bih sad ovde o tome pisao, možda jenovo jedino pozitivno što su uradili za grad... nije ni bitno lepa košarka, lepo navijanje... lep osećaj kada se to dešava u tvojoj zemlji. Razočaran sam igrom CSKA... užas... Željko je sada favorit.
     (SrbinsonKruso, 18. maj 2018 23:20)

    # Link komentara

  63. @Larry Koja je razlika izmedju njih troje kad su svi do jednog gubitnici?
    (Iskreno, 18. maj 2018 23:17)

    # Link komentara

  64. @Dejan
    Apsolutno tetovaze nemaju nikakve veze sto mi je decko antipatican samo sam sad prvi put primetio da je tetoviran i bacio komentar.
     (Sladoled cmooook, 18. maj 2018 23:17)

    # Link komentara

  65. CSKA-velika ekipa za male utakmice
     (srđan, 18. maj 2018 23:17)

    # Link komentara

  66. Dončić je unikatan igrač, to se,ipak, rađa jednom u 30 godina...Finiks bez obzira što ima Bukera "spolja" i što im je potrebniji Ajton na centru, koji je čak igrao U NCAA u Arizoni...ne bi smeo da ga propusti kao prvog pika na draftu
    (Pera Pisar, 18. maj 2018 23:16)

    # Link komentara

  67. pateticni CSKA
    (satelit, 18. maj 2018 23:14)

    # Link komentara

  68. Ovaj CSKA je takva luzerska ekipa, došli turistički na F4. Nemaju igrača šampionskog kalibra, koji će da bude lider i predvodnik ekipe u ovakvim utakmicama . Sad se vidi koja je razlika između Tea, De Koloa i Rodrigueza. Imaju najjači roster ali definitivno nisu šampionski kolektiv. Felerični Real ih je rutinski dobio, tako malokrvno odigrati bez fajta, razumem da im se Voroncevič povredio ali tako mlako odigrati je bruka. Ovaj tim definitivno treba razmontirati. Luka je imao i bolje partije ali oduševio me koliko je zrelo odigrao. Nadam se zanimljivom finalu.
     (Larry, 18. maj 2018 23:14)

    # Link komentara

  69. Kralj je dosao u prestoni grad Beograd po krunu koja mu privada.
    Sve je to normalno.
    Hala Madrid!
    (Don Quijote, 18. maj 2018 23:12)

    # Link komentara

  70. Živela Španija, deri Turke!
     (Dušan, 18. maj 2018 23:12)

    # Link komentara

  71. Maleri ovi iz CsKA veliki. Favoriti bili protiv Reala a izgubiše lagano. Bilo je neizvesno do treće četvrtine. Respekt za Real, odigrali ljudi muški. Ovaj Ljuj je neverovatan, posle onolike pauze da čovek ovako odigra. Srećno i neka bolji pobedi u finalu!
    (Cockney Cole, 18. maj 2018 23:07)

    # Link komentara

  72. Laso da sutra skoluje Zeljka malo.
    (Skolovace Laso Zeljka, 18. maj 2018 23:07)

    # Link komentara

  73. Pregazice ovo Zeljko kao plitak potok sutra
    (urke, 18. maj 2018 22:55)

    Hoce hoce, sutra nece sigurno a u nedjelju MOZDA.
    Ode Real na dvocifren broj titula u basketu kao i u fudbalu, nevjerovatni su.
     (sarajevo.ba, 18. maj 2018 23:07)

    # Link komentara

  74. Ljudi, na mene najveći utisak ostavlja Ognjen Kuzmić koji je 2015. osvojio NBA bez odigranog meča za Warriorse, a sada ima priliku da na isti način osvoji Evroligu sa Realom. Svako bi voleo da je na njegovom mestu.
    (is, 18. maj 2018 23:06)

    # Link komentara

  75. CSKA je toliko neobjašnjiv tim... Vil Klajburn im drži loptu celu 4. četvrtinu, srlja, lomi... DeKolo gleda sa strane. Bezidejno, bezvoljno, kao da namerno neće da osvoje, nekome u inat. U suštini mislim da je problem koncept, svi odu u Moskvu zbog para, da se ne lažemo. Ok igraju i Realovi igrači za pare, ali vidi se da imaju htenje, želju, da su napaljeni...ove face u CSKA, kao da su otišli u Kosjerić da odigraju protiv Crnokose revijalnu utakmicu, predsezonsku...
    (Stefan, 18. maj 2018 23:04)

    # Link komentara

  76. Kad CSK sa ovakvim timom nije uzeo Euroligu onda ne znam kad ce .....
    (Tetka Novka 011, 18. maj 2018 23:03)

    # Link komentara

  77. E, baš mi je drago!
    (Rus al zamalo, 18. maj 2018 23:03)

    # Link komentara

  78. Dao minutazu Ljulju , Doncica na klupu i to je to. Ljulj sve drzi u rukama, organizuje napad, poentira. Jednostavno, iskustvo. CSKA, ocajan od trece cetvrtine. Nema ko kos da da. Najgore je sto se ne trude barem da igraju odbranu ako ne ide u sutu ili organizaciji napada, protoku lopte. Namazan je Real u odnosu na CSKA i znao sam iako su bili prvi na tabeli, najmanji broj poraza da ovde nisu favoriti.
    (123 nastavi niz, 18. maj 2018 23:03)

    # Link komentara

  79. Ovakav događaj u našoj zemlji i RTS ne daje prenos.Pa za šta nam uzimate pare,sramota...NAŠE PRAVO DA NE GLEDAMO NIŠTA?
     (konan, 18. maj 2018 23:02)

    # Link komentara

  80. E, baš mi je drago!
    (Rus al zamalo, 18. maj 2018 23:02)

    # Link komentara

  81. Ipak je Luka pokidao... ne mogu da gresim dusu... ne toliko statistikom, koliko zreloscu...

    NBA TV je imao sta da prenese publici iz Amerike... BRAVO

    ALI i dalje stojim pri tome da ce biti Deadndre Ayton biti 1. pik, a da ce Doncic kod Divca, Pedje i Bogdana.

    POZ
    (Stefan COYG, 18. maj 2018 23:00)

    # Link komentara

  82. Cska je gubitnicka ekipa i nista se tu nije promenilo od odlaska Ivkovica, na njegovim talasima su i osvojili 2 titule. Pre 6 godine su immali najbolju ekipu u istoriji, 3 putaa su bili jaci od Pao-a i jedva su ih dobili na F4 a onda su izgubii od 5 puta slabijeg Olimpijakosa. Pre 2 godine su vodili 20 razlike u finalu i na kraju su pukom srecom dobili. Moraju da budu 20 pputaa jaci od protivnika da bi kokiko toliko rutinski mogli da ga dobiju, kao sa Lokomotivom pre 2 godine.
    Vujosevic je pokusao da promeni taj gubitnicki mentalitet jos pre 8 godina ali oni su hteli rezultat odmah i nisu imali strpljenja i sada imaju ovo sto imaju. Oni kadanbi plejof igralu protiv iole jace ekipe ne bi ni ucestvovali na F4. Ovako su stlno prvi i uvek dobijaju najslabiju ekipu u plejofu !
    (antiDebil, 18. maj 2018 23:00)

    # Link komentara

  83. Jedno mi nije jasno CSKA U ZADNJIH 10 god u ligaškom delu EL UKUPNO NEMA 10 poraza a na F4 NE MOGU DA SE SASTAVE,sa kim god da igraju!!!!NEVEROVATNO!!!
    (gremlin, 18. maj 2018 22:56)

    # Link komentara

  84. Pregazice ovo Zeljko kao plitak potok sutra
    (urke, 18. maj 2018 22:55)

    # Link komentara

  85. Cska luzeri
     (KoleCZ, 18. maj 2018 22:55)

    # Link komentara

  86. Zeljko da iskoluje Doncica u finalu!!
    (Grobar, 18. maj 2018 22:53)

    # Link komentara

  87. de colo- mali igrac
     (jt, 18. maj 2018 22:53)

    # Link komentara

  88. Pod palicom onog, od cije strucne "palice" vi 13 godina niste videli titulu. Odgovor tacan?
    (pragnje, 18. maj 2018 22:52)

    # Link komentara

  89. LJULJJJJJ!!!!
     (Seneka, 18. maj 2018 22:52)

    # Link komentara

  90. podera ih real ko da fudbal igraju.
     (ilidzinjo, 18. maj 2018 22:52)

    # Link komentara

  91. Dao minutazu Ljulju , Doncica na klupu i to je to. Ljulj sve drzi u rukama, organizuje napad, poentira. Jednostavno, iskustvo. CSKA, ocajan od trece cetvrtine. Nema ko kos da da. Najgore je sto se ne trude barem da igraju odbranu ako ne ide u sutu ili organizaciji napada, protoku lopte. Namazan je Real u odnosu na CSKA i znao sam iako su bili prvi na tabeli, najmanji broj poraza da ovde nisu favoriti. Da vidimo sta ce biti do kraja ali...
    (fortissimo, 18. maj 2018 22:50)

    # Link komentara

  92. 'Armejci' Dimitrisa Itudisa autoritativno su izborili petnaesti završni turnir u poslednjih šesnaest godina i žele da povrate titulu prvaka Evrope u Moskvu posle godinu dana pauze. 
    Nagradno pitanje... pod čijom stručnom palicom jedini put NISU uspeli da se izbore za završni turnir?
    (Sofronije, 18. maj 2018 21:57). Da nije možda onaj zbog kog si počeo da navijaš FMP???
     (xxx, 18. maj 2018 22:42)

    # Link komentara

  93. Ovaj CSKA se uvek pogubi na f4, da se igra klasican plejof imali bi jedno tri cetiri titule vise.
    (Hames Rodriges, 18. maj 2018 22:42)

    # Link komentara

  94. Zemlja košarke, dva miliona stanovnika u BG-u gde se igra F4, polufinale EL dve najjače ekipe a ARENA POLUPRAZNA??????!!!!!!!!!
    (sah 88, 18. maj 2018 21:05)Plati minimum 13000. pa gledaj!!!
    (Aleksej anti limar anti Igokea, 18. maj 2018 22:40)

    # Link komentara

  95. Real kao klub ne volim, ali mi je tim Reala vise nego simpatican. Ljulja prosto obozavam da gledam, a i kao tim su vec dugo zajedno, sto je retkost u profesionalnom sportu danas. Nadam se da ce Real izdrzati do kraja, kao i da u nedelju osvoji EL. Samo ne Fenerbahce u Beogradu da slavi. Samo to ne.
     (Seneka, 18. maj 2018 22:39)

    # Link komentara

  96. Kakva gubitnička ekipa CSKA, po ko zna koji put najgoru utakmicu u sezoni igraju kad treba da budu najbolji.
     (Blue Moon 925, 18. maj 2018 22:38)

    # Link komentara

  97. Kada vidim način i stil igre Reala, nokada mi neće biti jasno zašto su oni kupili Kuzmića i zašto je on otišao u Real? S e i da se nije povredio, ne vidim njegovu ulogu u ovoj ekipi.
     (Petar, 18. maj 2018 22:37)

    # Link komentara

  98. Pa šta radi Ljulj.
     (SrbinsonKruso, 18. maj 2018 22:36)

    # Link komentara

  99. Donovan Mičel pošao za Beograd
     (kelly, 18. maj 2018 22:32)

    # Link komentara

  100. Ajmo real!!!
    (pop, 18. maj 2018 22:31)

    # Link komentara

  101. E sad pocinje, realno 3 najjaca kluba u Europi su ostala. 
    Real dobija, 2.60 poklon. 
    Tipujem da ce Carroll da bude igrac utakmice.
    (sarajevo.ba, 18. maj 2018 20:52)

    Dzaba vam govoriti da je kvota 2.60 bila poklon na Real.Vi navalili Cska pa Cska, ne moze tako rodjaci.
    A i Caroll sjajna rola u drugoj cetvrtini.

    Moj utisak je ovaj De Colo u Cska, moram prizant da ne gledam bas cesto CSKA ali evo veceras me uvjerava u ono sto sam odavno mislio o njemu...Imao je 3 ili 4 suta gdje nije ni obruc pogodio, jos 2 ili 3 izgubljene lopte u napadu, sigurno jos bar 4 promasena suta, sudije mu dale cini mi se 6 slobodnih, jedna trojka i jednom za 2pts..Doci ce do 15ak poena i igracina, a nista sto je 15 napada CSKA unistio?
    LLul majstor svog zanata.
     (sarajevo.ba, 18. maj 2018 22:30)

    # Link komentara

  102. @sah88 kao da je u berlinu bilo drugacije!!!
    (MyMoon, 18. maj 2018 22:21)

    # Link komentara

  103. Ja navijam za Real. Laznu bracu ne mogu da smislim.
    (NbgDeki, 18. maj 2018 22:18)

    # Link komentara

  104. Idemo Cska do finala? Ko jos navija za ovaj Real i Rudija i Rejesa. Dva najprljavija igraca u Evroligi.
     (Beograd, 18. maj 2018 22:13)

    # Link komentara

  105. @ sladoled cmooook
    Ne razumem kakve veze imaju tetovaze sa sportom?! Licno ih ne volim, ali, ne vidim zasto bi bile pokazatelj bilo cega. Divac, Danilovic, Rebraca, ikone nase kosarke, imaju tetovaze, i vrlo ponosno su ih pokazivali. Sadasnji kosarkaski reprezentativac Stefan Jovic takodje. Ne razumem zasto bi neko bio manje vredan zato sto ima tetovazu. A ti ces za manje od mesec dana navijati na fudbalskom Svetskom prvenstvu za Mitrovica i Prijovica, koji izgledaju kao pokretni strip... Malo manje predrasuda, a vise uzivanja u sportu.
    (Dejan, 18. maj 2018 22:10)

    # Link komentara

  106. Kakva je pompezna najava bila da sa Ekpe Judom iz Jute na F4 stiže i Donovan Mičel...u prvom redu Bogdanović, Antić i Judo Mičela bez...ili lik nije imao lovu za avio liniju Juta-New York-Beograd + 1200 evra za prvi red u Areni i 2 dana smeštaja u BG ili ga na ulazu redari nisu prepoznali i pustili..."My name is Donovan Mitchell, Juta Jazz, NBA Rookie of the Year"..."Donovan, Who ???" ..."meni se, rodjo, učinilo da je reko Radovan"
    (Pera Pisar, 18. maj 2018 22:07)

    # Link komentara

  107. Na ovoj utakmici prica smo "normalnom" sudjenju kosarke. U prvom macu suci pustali "wrestling".

    Sa ovakvim sudjenjem Zalgiris bi dobio Fener.
    (budo ne judo, 18. maj 2018 21:59)

    # Link komentara

  108. 'Armejci' Dimitrisa Itudisa autoritativno su izborili petnaesti završni turnir u poslednjih šesnaest godina i žele da povrate titulu prvaka Evrope u Moskvu posle godinu dana pauze.
    Nagradno pitanje... pod čijom stručnom palicom jedini put NISU uspeli da se izbore za završni turnir?
    (Sofronije, 18. maj 2018 21:57)

    # Link komentara

  109. Jedno 10 godina mi ide na živce...
    (Ogi, 18. maj 2018 21:16)

    toliko ga dugo poznajes ?
     (zoran, 18. maj 2018 21:54)

    # Link komentara

  110. (sah 88, 18. maj 2018 21:05)

    Jesmo zemlja košarka prijatelju ali smo i zemlja sa jako niskim standardom. Hoćeš sam na utakmicu ili ći sa društvom, familijom itd. To buraz košta.
    (Bane, 18. maj 2018 21:48)

    # Link komentara

  111. Serhio Ljulj igračina!
     (Duck Dodgers, 18. maj 2018 21:35)

    # Link komentara

  112. Kakav ofanzivni potencijal ima CSKA...znači strašno,znači Vatutin će preživeti i Bg kad je preživeo ono veče u Berlinu...
    (gremlin, 18. maj 2018 21:31)

    # Link komentara

  113. Real ahahahahhh
    Primise ljudi 30 poena u prvoj cetvrtini
    (kole, 18. maj 2018 21:30)

    # Link komentara

  114. Zemlja košarke, dva miliona stanovnika u BG-u gde se igra F4, polufinale EL dve najjače ekipe a ARENA POLUPRAZNA??????!!!!!!!!!
    (sah 88, 18. maj 2018 21:05)
    Kad bi znao koliko kosta karta ne bi se cudio zasto je poluprazna
    (THE FINAL CUT, 18. maj 2018 21:30)

    # Link komentara

  115. Razmazaće ovaj Real,neće ostati ni pertle od njih.
     (ukođimetišup, 18. maj 2018 21:29)

    # Link komentara

  116. 19 godina i vec tetovaze?
    Ne znam mozda ne zvuci ispravno ali negde mi je drago sto ne igra za Srbiju.
     (Sladoled cmooook, 18. maj 2018 21:27)

    # Link komentara

  117. Inace...
    NBA TV prenosi utakmicu direktno... za sada imaju sta da vide...
    Stvarno nemam nista protiv momka... navijam za njega (za njegovu karijeru)...
    ali me nervira kad se srpska strucna javnost aktivira i krene da mlati kako sve znaju... kao recimo da je Kokoskov postavljen da bi njega birao kao 1. pika... MSM
    1. pika pored Aytona koji ima telo kao da igra 10 godina u NBA i napadacki arsenal bolji od vecine startnih centara...

    POZ
    (Stefan COYG, 18. maj 2018 21:22)

    # Link komentara

  118. Ipak navijam za CSKA. Mislio sam da navijam za Real zbog Luke, ali kad vidim ovog Rudija, jednostavno ne mogu. Jedno 10 godina mi ide na živce...
     (Ogi, 18. maj 2018 21:16)

    # Link komentara

  119. E sad da gledamo malo i napadački orijentisanu košarku.
     (SrbinsonKruso, 18. maj 2018 21:16)

    # Link komentara

  120. Cska posto ne sude ni Cakir ni Oliver
     (Ivan, 18. maj 2018 21:14)

    # Link komentara

  121. Duel za drugo mesto realno
     (Sta ima uradi Gordicu Nemanja, 18. maj 2018 21:08)

    # Link komentara

  122. Samo da Doncic ispadne!!
    (Grobar, 18. maj 2018 21:05)

    # Link komentara

  123. Zemlja košarke, dva miliona stanovnika u BG-u gde se igra F4, polufinale EL dve najjače ekipe a ARENA POLUPRAZNA??????!!!!!!!!!
    (sah 88, 18. maj 2018 21:05)

    # Link komentara

  124. Zalosno je sto narod nema para da dodje i uzivo gleda. U dvorani je 90 posto stranaca.
     (potisten, 18. maj 2018 21:04)

    # Link komentara

  125. finale pre finala
    (md, 18. maj 2018 21:04)

    # Link komentara

  126. Odavno nisam gledao evropsku kosarku i CSKA. Ovo ce biti prvi put da ih gledam bez Tea, bice cudno vjerujem... :D
     (Chris T-Rex BOSH, 18. maj 2018 20:58)

    # Link komentara

  127. Ne znam ko uopste navija za odvratni Real Madrid
     (Losmi, 18. maj 2018 20:58)

    # Link komentara

  128. CSKA
     (Alen, 18. maj 2018 20:57)

    # Link komentara

  129. Ajmo Luka, samo jako.
     (pedja 71, 18. maj 2018 20:52)

    # Link komentara

  130. E sad pocinje, realno 3 najjaca kluba u Europi su ostala.
    Real dobija, 2.60 poklon.
    Tipujem da ce Carroll da bude igrac utakmice.
     (sarajevo.ba, 18. maj 2018 20:52)

    # Link komentara