Petak, 18.05.2018.

14:38

Nadal preokretom protiv Fonjinija, čeka se Novak za 51. spektakl

Rafael Nadal je, posle preokreta, pobedio Fabija Fonjinija sa 2:1 i plasirao se u polufinale Mastersa u Rimu, gde čeka boljeg iz duela Đoković – Nišikori.

Izvor: LN

Nadal preokretom protiv Fonjinija, èeka se Novak za 51. spektakl IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

54 Komentari

Sortiraj po:

rafa

pre 5 godina

@Elmer naravno da jeste,izvini morao sam da se spustim na tvoj nivo,da bih ti objasnio stvari,imas pogresna uverednja a i previse si frustriran,sportski pozdrav !

Elmer

pre 5 godina

",hocu da ti kazem da je statistika vecim delom u korist Nadala,mene samo nerviraju vasi kompleksi pa moram da se raspravljam sa vama ovde jer ne mogu da budem imun na vase budalasti..!"

Ne, statistika nije većim delom u korist Nadala. A osećaj za realnost, pristojnost, za sve ono što krasi jedan civilizovan, demokratski, obrazovani svet nije u tvoju korist.

rafa

pre 5 godina

@Western Druze mozemo mi da isparimo nemamo problem,ali za razliku od Federera Nadal ima mud. da se suprostavi bilo gde u bilo koje vreme,to je olicenje pravog sampiona,dok Federer od 2013 bezi da igra na glini,samo nikad ne sumnjaj u Nadala verovatno si ovako pricao i prosle godine pa je Nadal osvojio 7 titule !

Tačan podatak.

pre 5 godina

19-7 na betonu ima Novak 15-7 na šljaci u korist Rafe na travi takodje za Španca 2-1. Odnos mastersa 31:30 i GS 16:12. Na GS je Novak pobedjivao svim a Rafa samo na AO nije uspeo da ga dobije.

Elmer

pre 5 godina

31 masters u korist nadala si zaboravio,medjusobni skor 23-15 u korist Nadala zaboravio si,zlato sa olimpijade u singu u korist nadala zaboravio si,zasto Federer bezi sa sljake !
(rafa, 18. maj 2018 17:15)

Mastersi nisu nebitni, ali ih ne možeš izjednačavati sa GS.

Ko ono pobeže sa Vimbldona 2009?

rafa

pre 5 godina

@Elmer a 31 masters u korist nadala si zaboravio,medjusobni skor 23-15 u korist Nadala zaboravio si,zlato sa olimpijade u singu u korist nadala zaboravio si,zasto Federer bezi sa sljake !

braculj

pre 5 godina

(Mikii, 18. maj 2018 17:03)
Predstavljaš se da si veliki poznavalac tenisa a ne znaš da Rafa nikada nije pobedio Novaka na AO, a Nole ga je peglao na svim slemovima. Ili znaš samo si bezobrazan i lažeš. Ili imaš autoamneziju po principu ono što te boli, to se nije ni dogodilo, ili ono što bi želeo, to se i dogodilo. Džabe ti, Novak je mlatio Rafu svuda, ovaj njega nije, i pomiri se sa surovom realnošću. Evo malo za tebe - dve Novakove serije od 7:0, serija od 12:1, ćao doviđenja! Nole je Rafina noćna mora, i Rafa to zna, kao i Toni, koji je klinca Novaka gledao par minuta na treningu i video “problem“ u budućnosti, što se i desilo. Nole je direktni krivac što Rafa lagano nije već sada najveći ikada po broju slemova.
“Da bih pobedio Novaka, moram igrati svoj najbolji tenis, i nadati se da on neće odigrati kako zna i ume.“
Rafael Parera Nadal

To je to.

pre 5 godina

Koliko ste vi iskompleksirani najbolji svedoči podatak da se prepucavate konstatno a ne vodi nigde ničemu.

Rafa je prvi favorit i ko god bude sutra mu stao na crtu. Neće mu bit lako pa bio Novak ili Nišikori.

zex

pre 5 godina

(Garo, 18. maj 2018 15:55
Ma sta naprica?Pa najbolji Novak je lomio kolena Nadalu na sljaci.Da nije bilo Novaka Nadal nebi nikada bio povredjen.Uopste Nadal nije favorit protiv Novaka na sljaci.Naravno ako je Novak na nivou od juce.Stvar je jednostavna, Novaku lezi Nadal.Njegove loptice su mu po meri. Dokle vise te glupe price da je Nadal izlazio iz povrede kada je igrao sa Novakom.Koliko ja znam oni su uvek igrali u zavrsnici turnira a ne u prvom kolu.Zdrav Novak je glavni favorit protiv svakog igraca.

stojkovic

pre 5 godina

19-9 Novak ima sa Rafom na betonu i travi, 15-7 Rafa ima na sljaci, e sad, 9-4 Rafa ima na grendslemu, od tih devet 6 je na roland garosu, dve na us openu i jedna na vimbldonu, Novak je Rafu pobedjivao na sva cetiri grendslema(Đorđe Zlatanović, 18. maj 2018 15:54)Kao i Nadal njega. S tim, sto svakako treba napomenuti da je barem 10meceva od tih 26 Djokovic dobio tako sto je igrao protiv Nadala koji se vracao iz povrede i koji nije bio ni priblizno na najvisem nivou. Djokovic nikada kroz karijeru nije bio u takvoj situaciji, jer se nije povredjivao. Sve do poslednje dve godine, i videli smo kako i na koji nacin panicno izbegava da se susretne s Nadalom. To je glavna razlika izmedju Rafe sa jedne i Federera i Djokovica s druge strane. Nadal je beskompromisni borac, nesto sto Federer i Djokovic nece biti nikad.
(Mikii, 18. maj 2018 17:03)
Ok. Ima u ovom komentaru nekih osnova za takvu tvrdnju. Ali sve može da se dovede u pitanje ako si zadrt. Koliko ja pratim Nadala, on je nekako uvek bio spreman za sezonu na šljaci, dok ga često nije bilo u prvom delu sezone i na kraju.
Sve u svemu, njih trojica su definitivno najveći u istoriji tenisa.

Mikii

pre 5 godina

19-9 Novak ima sa Rafom na betonu i travi, 15-7 Rafa ima na sljaci, e sad, 9-4 Rafa ima na grendslemu, od tih devet 6 je na roland garosu, dve na us openu i jedna na vimbldonu, Novak je Rafu pobedjivao na sva cetiri grendslema
(Đorđe Zlatanović, 18. maj 2018 15:54)

Kao i Nadal njega. S tim, sto svakako treba napomenuti da je barem 10
meceva od tih 26 Djokovic dobio tako sto je igrao protiv Nadala koji se vracao iz povrede i koji nije bio ni priblizno na najvisem nivou. Djokovic nikada kroz karijeru nije bio u takvoj situaciji, jer se nije povredjivao. Sve do poslednje dve godine, i videli smo kako i na koji nacin panicno izbegava da se susretne s Nadalom. To je glavna razlika izmedju Rafe sa jedne i Federera i Djokovica s druge strane. Nadal je beskompromisni borac, nesto sto Federer i Djokovic nece biti nikad.

hehe

pre 5 godina

(Mikii, 18. maj 2018 17:03)
Nadal izlazio iz povreda ahahahaaaa..... Ček, ček, kako se nikada u karijeri nije setio da propusti turnir na šljaci zbog “povrede“. Rafa je ok, ali kada vidi da van sezone šljake ne ide iz nekog razloga, sklon je pauzama zbog “povreda“, koje volšebno nestanu kada dođe Monte Karlo. Pa strikan Toni se izleteo onomad kad je rekao da je teško igrati turnir kada znate da ga ne možete osvojiti. Nastavak misli je da je onda bolje da te turnire i preskoči ako može. Zaljubljen si u Nadala pa si naivan. Bolje ti je da se zaljubiš u neku devojku.

rafa

pre 5 godina

@Elmer Niko nije rekao da su u istom rangu mastersi i GS ali vi sto navijate za Federera jedino znate da spominjete,GS,ok GS u korist Federera koji je stariji 6 godine,a mastersi,zlato sa olimpijade,h2h,su u korist Nadala,hocu da ti kazem da je statistika vecim delom u korist Nadala,mene samo nerviraju vasi kompleksi pa moram da se raspravljam sa vama ovde jer ne mogu da budem imun na vase budalasti..!

Labrc

pre 5 godina

Novak dobija Rim! 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan B, 18. maj 2018 15:50)

Otkad se Kalemegdan zove Rim?

Elmer

pre 5 godina

Rafa se izjednacio danas sa Federerom po broju pobeda na Mastersima (po 355 imaju obojica), a 5 godina je mladji od Rodzera i ima 4 titule vise... Neverovatan je "kralj sljake"!
(realnost, 18. maj 2018 15:45)

Onih 4 GS više kojih ima gospodin Rožer (20 vs 16) i 20 titula više (97 vs 77) si "slučajno" zaboravio?

dr. Roddick

pre 5 godina

Novak dobija Rim!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan B, 18. maj 2018 15:50)

Aha, ali Rimsku zelenu salatu LOL

Realni posmatrač

pre 5 godina

Nišikori nikada nije pobedio Novaka u nekom bitnom meču za njega( dobro jednom ga je Novak pustio da ga pobedi na US Openu da ne bude baš toliko providno). Dobija Djoković Nišikorija , jer ako ga je pobedio u Madridu zašto ne bi i ovde. Pitanje je šta se Novaku više isplati. Po mom mišljenju bolje mu je da dodje do Nadala(zbog Roland Garosa i statusa nosioca).

Batko pamcenje mu kratko

pre 5 godina

Bojim se da će Novak da izbegne Nadala, nije još spreman.
(Maja, 18. maj 2018 15:30)

I takav nespreman je pobedio Basilaavilija, Dolgolopova i onog juce, doduse kvalifikante.

Elmer

pre 5 godina

znaci Nole danas namerno gubi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bismark, 18. maj 2018 14:47)

Da, ali će reći da je zbog lakta.

Đorđe Zlatanović

pre 5 godina

19-9 Novak ima sa Rafom na betonu i travi, 15-7 Rafa ima na sljaci, e sad, 9-4 Rafa ima na grendslemu, od tih devet 6 je na roland garosu, dve na us openu i jedna na vimbldonu, Novak je Rafu pobedjivao na sva cetiri grendslema

Domacin

pre 5 godina

Bolje da izgubi od Nisikorija nego da kvari skor. Mada ima jos jednu pobedu fore. Moze sada da proba pa onda da bez od njega na sljaci. Cak i na RG

Garo

pre 5 godina

Nadal oscilira ali se brzo oporavi i završi meč , svi imaju malo više šansi protiv Rafe na ovim užim terenima (publika bliža ) , na RG je kao u areni i niko nikakve šanse nema niti najbolji Federer ni nekakav najbolji Nole niti bilo ko .

western

pre 5 godina

"Molim vas, dajte mi jednu kartu do Beograda. Hitno je!"

"Ali gospodine zar ne igrate polufinale Rima?"

"Ama kakav Rim, Rafa me ceka! Daaaaj platicu duplo ako treba! Rimljani volim vas

Vuk

pre 5 godina

Gledao sam mec, Rafa je i u prvom setu vodio 4:1 i onda se malo opustio i Fonjini uz odlicnu igru preokrenuo. Posle je Nadal video da nema zezanja i pregazio ga.

Donekle poznavalac tenisa

pre 5 godina

Čini mi se Fonjini dobio dvaputa na šljaci Rio,Barselona to su turniri atp 500.

U svakom slučaju na mastersima je to druga priča. Rafa je tu bez premca. Zasluženo na kraju.

realnost

pre 5 godina

Rafa se izjednacio danas sa Federerom po broju pobeda na Mastersima (po 355 imaju obojica), a 5 godina je mladji od Rodzera i ima 4 titule vise... Neverovatan je "kralj sljake"!

baki sin

pre 5 godina

Bojim se da će Novak da izbegne Nadala, nije još spreman.
(Maja, 18. maj 2018 15:30)
Hahaha e bas to! Namerno ce da izgubi da se ne blamira bespotrebno!

THE FINAL CUT

pre 5 godina

Fonjini u prvom setu pokazao koliko je talentovan i da ima potencijal da bude u top 10. Međutim, nonšalantnost, nekonstantnost, brzopletost, nesigurnost - sve je prikazao u naredna dva seta i pokazao zasto nikad nije bio top 10 igrac. Nadal će biti veliki favorit i u polufinalu, nebitno da li protiv Nišikorija ili Novaka. Mislim da svi priželjkujemo duel Novak - Rafa, pa nek bolji pobedi!

THE FINAL CUT

pre 5 godina

ako jedan fonjini osvoji set protiv nadala znaci da nole ima odlicne sanse za pobedu
(mile, 18. maj 2018 14:47)
Fonjini iz prvog seta bi Novaka dobio 2-0, najiskrenije.

Elmer

pre 5 godina

Ma kakav 51. spektakl. Nolo ne sme Nadalu na megdan pa će se danas potruditi da igubi. H2h neće da kvari, Nadalovih 16 GS-a ne može da stigne, tako da mu ostaje ona h2h statistika i saga o laktu koja će mu uvek biti opravdanje.

THE FINAL CUT

pre 5 godina

Fonjini u prvom setu pokazao koliko je talentovan i da ima potencijal da bude u top 10. Međutim, nonšalantnost, nekonstantnost, brzopletost, nesigurnost - sve je prikazao u naredna dva seta i pokazao zasto nikad nije bio top 10 igrac. Nadal će biti veliki favorit i u polufinalu, nebitno da li protiv Nišikorija ili Novaka. Mislim da svi priželjkujemo duel Novak - Rafa, pa nek bolji pobedi!

Vuk

pre 5 godina

Gledao sam mec, Rafa je i u prvom setu vodio 4:1 i onda se malo opustio i Fonjini uz odlicnu igru preokrenuo. Posle je Nadal video da nema zezanja i pregazio ga.

Garo

pre 5 godina

Nadal oscilira ali se brzo oporavi i završi meč , svi imaju malo više šansi protiv Rafe na ovim užim terenima (publika bliža ) , na RG je kao u areni i niko nikakve šanse nema niti najbolji Federer ni nekakav najbolji Nole niti bilo ko .

Donekle poznavalac tenisa

pre 5 godina

Čini mi se Fonjini dobio dvaputa na šljaci Rio,Barselona to su turniri atp 500.

U svakom slučaju na mastersima je to druga priča. Rafa je tu bez premca. Zasluženo na kraju.

realnost

pre 5 godina

Rafa se izjednacio danas sa Federerom po broju pobeda na Mastersima (po 355 imaju obojica), a 5 godina je mladji od Rodzera i ima 4 titule vise... Neverovatan je "kralj sljake"!

western

pre 5 godina

"Molim vas, dajte mi jednu kartu do Beograda. Hitno je!"

"Ali gospodine zar ne igrate polufinale Rima?"

"Ama kakav Rim, Rafa me ceka! Daaaaj platicu duplo ako treba! Rimljani volim vas

Elmer

pre 5 godina

znaci Nole danas namerno gubi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bismark, 18. maj 2018 14:47)

Da, ali će reći da je zbog lakta.

Elmer

pre 5 godina

Ma kakav 51. spektakl. Nolo ne sme Nadalu na megdan pa će se danas potruditi da igubi. H2h neće da kvari, Nadalovih 16 GS-a ne može da stigne, tako da mu ostaje ona h2h statistika i saga o laktu koja će mu uvek biti opravdanje.

THE FINAL CUT

pre 5 godina

ako jedan fonjini osvoji set protiv nadala znaci da nole ima odlicne sanse za pobedu
(mile, 18. maj 2018 14:47)
Fonjini iz prvog seta bi Novaka dobio 2-0, najiskrenije.

Đorđe Zlatanović

pre 5 godina

19-9 Novak ima sa Rafom na betonu i travi, 15-7 Rafa ima na sljaci, e sad, 9-4 Rafa ima na grendslemu, od tih devet 6 je na roland garosu, dve na us openu i jedna na vimbldonu, Novak je Rafu pobedjivao na sva cetiri grendslema

Elmer

pre 5 godina

Rafa se izjednacio danas sa Federerom po broju pobeda na Mastersima (po 355 imaju obojica), a 5 godina je mladji od Rodzera i ima 4 titule vise... Neverovatan je "kralj sljake"!
(realnost, 18. maj 2018 15:45)

Onih 4 GS više kojih ima gospodin Rožer (20 vs 16) i 20 titula više (97 vs 77) si "slučajno" zaboravio?

Mikii

pre 5 godina

19-9 Novak ima sa Rafom na betonu i travi, 15-7 Rafa ima na sljaci, e sad, 9-4 Rafa ima na grendslemu, od tih devet 6 je na roland garosu, dve na us openu i jedna na vimbldonu, Novak je Rafu pobedjivao na sva cetiri grendslema
(Đorđe Zlatanović, 18. maj 2018 15:54)

Kao i Nadal njega. S tim, sto svakako treba napomenuti da je barem 10
meceva od tih 26 Djokovic dobio tako sto je igrao protiv Nadala koji se vracao iz povrede i koji nije bio ni priblizno na najvisem nivou. Djokovic nikada kroz karijeru nije bio u takvoj situaciji, jer se nije povredjivao. Sve do poslednje dve godine, i videli smo kako i na koji nacin panicno izbegava da se susretne s Nadalom. To je glavna razlika izmedju Rafe sa jedne i Federera i Djokovica s druge strane. Nadal je beskompromisni borac, nesto sto Federer i Djokovic nece biti nikad.

zex

pre 5 godina

(Garo, 18. maj 2018 15:55
Ma sta naprica?Pa najbolji Novak je lomio kolena Nadalu na sljaci.Da nije bilo Novaka Nadal nebi nikada bio povredjen.Uopste Nadal nije favorit protiv Novaka na sljaci.Naravno ako je Novak na nivou od juce.Stvar je jednostavna, Novaku lezi Nadal.Njegove loptice su mu po meri. Dokle vise te glupe price da je Nadal izlazio iz povrede kada je igrao sa Novakom.Koliko ja znam oni su uvek igrali u zavrsnici turnira a ne u prvom kolu.Zdrav Novak je glavni favorit protiv svakog igraca.

Domacin

pre 5 godina

Bolje da izgubi od Nisikorija nego da kvari skor. Mada ima jos jednu pobedu fore. Moze sada da proba pa onda da bez od njega na sljaci. Cak i na RG

baki sin

pre 5 godina

Bojim se da će Novak da izbegne Nadala, nije još spreman.
(Maja, 18. maj 2018 15:30)
Hahaha e bas to! Namerno ce da izgubi da se ne blamira bespotrebno!

rafa

pre 5 godina

@Elmer a 31 masters u korist nadala si zaboravio,medjusobni skor 23-15 u korist Nadala zaboravio si,zlato sa olimpijade u singu u korist nadala zaboravio si,zasto Federer bezi sa sljake !

braculj

pre 5 godina

(Mikii, 18. maj 2018 17:03)
Predstavljaš se da si veliki poznavalac tenisa a ne znaš da Rafa nikada nije pobedio Novaka na AO, a Nole ga je peglao na svim slemovima. Ili znaš samo si bezobrazan i lažeš. Ili imaš autoamneziju po principu ono što te boli, to se nije ni dogodilo, ili ono što bi želeo, to se i dogodilo. Džabe ti, Novak je mlatio Rafu svuda, ovaj njega nije, i pomiri se sa surovom realnošću. Evo malo za tebe - dve Novakove serije od 7:0, serija od 12:1, ćao doviđenja! Nole je Rafina noćna mora, i Rafa to zna, kao i Toni, koji je klinca Novaka gledao par minuta na treningu i video “problem“ u budućnosti, što se i desilo. Nole je direktni krivac što Rafa lagano nije već sada najveći ikada po broju slemova.
“Da bih pobedio Novaka, moram igrati svoj najbolji tenis, i nadati se da on neće odigrati kako zna i ume.“
Rafael Parera Nadal

Batko pamcenje mu kratko

pre 5 godina

Bojim se da će Novak da izbegne Nadala, nije još spreman.
(Maja, 18. maj 2018 15:30)

I takav nespreman je pobedio Basilaavilija, Dolgolopova i onog juce, doduse kvalifikante.

Realni posmatrač

pre 5 godina

Nišikori nikada nije pobedio Novaka u nekom bitnom meču za njega( dobro jednom ga je Novak pustio da ga pobedi na US Openu da ne bude baš toliko providno). Dobija Djoković Nišikorija , jer ako ga je pobedio u Madridu zašto ne bi i ovde. Pitanje je šta se Novaku više isplati. Po mom mišljenju bolje mu je da dodje do Nadala(zbog Roland Garosa i statusa nosioca).

dr. Roddick

pre 5 godina

Novak dobija Rim!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan B, 18. maj 2018 15:50)

Aha, ali Rimsku zelenu salatu LOL

Labrc

pre 5 godina

Novak dobija Rim! 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan B, 18. maj 2018 15:50)

Otkad se Kalemegdan zove Rim?

stojkovic

pre 5 godina

19-9 Novak ima sa Rafom na betonu i travi, 15-7 Rafa ima na sljaci, e sad, 9-4 Rafa ima na grendslemu, od tih devet 6 je na roland garosu, dve na us openu i jedna na vimbldonu, Novak je Rafu pobedjivao na sva cetiri grendslema(Đorđe Zlatanović, 18. maj 2018 15:54)Kao i Nadal njega. S tim, sto svakako treba napomenuti da je barem 10meceva od tih 26 Djokovic dobio tako sto je igrao protiv Nadala koji se vracao iz povrede i koji nije bio ni priblizno na najvisem nivou. Djokovic nikada kroz karijeru nije bio u takvoj situaciji, jer se nije povredjivao. Sve do poslednje dve godine, i videli smo kako i na koji nacin panicno izbegava da se susretne s Nadalom. To je glavna razlika izmedju Rafe sa jedne i Federera i Djokovica s druge strane. Nadal je beskompromisni borac, nesto sto Federer i Djokovic nece biti nikad.
(Mikii, 18. maj 2018 17:03)
Ok. Ima u ovom komentaru nekih osnova za takvu tvrdnju. Ali sve može da se dovede u pitanje ako si zadrt. Koliko ja pratim Nadala, on je nekako uvek bio spreman za sezonu na šljaci, dok ga često nije bilo u prvom delu sezone i na kraju.
Sve u svemu, njih trojica su definitivno najveći u istoriji tenisa.

Tačan podatak.

pre 5 godina

19-7 na betonu ima Novak 15-7 na šljaci u korist Rafe na travi takodje za Španca 2-1. Odnos mastersa 31:30 i GS 16:12. Na GS je Novak pobedjivao svim a Rafa samo na AO nije uspeo da ga dobije.

To je to.

pre 5 godina

Koliko ste vi iskompleksirani najbolji svedoči podatak da se prepucavate konstatno a ne vodi nigde ničemu.

Rafa je prvi favorit i ko god bude sutra mu stao na crtu. Neće mu bit lako pa bio Novak ili Nišikori.

rafa

pre 5 godina

@Western Druze mozemo mi da isparimo nemamo problem,ali za razliku od Federera Nadal ima mud. da se suprostavi bilo gde u bilo koje vreme,to je olicenje pravog sampiona,dok Federer od 2013 bezi da igra na glini,samo nikad ne sumnjaj u Nadala verovatno si ovako pricao i prosle godine pa je Nadal osvojio 7 titule !

rafa

pre 5 godina

@Elmer Niko nije rekao da su u istom rangu mastersi i GS ali vi sto navijate za Federera jedino znate da spominjete,GS,ok GS u korist Federera koji je stariji 6 godine,a mastersi,zlato sa olimpijade,h2h,su u korist Nadala,hocu da ti kazem da je statistika vecim delom u korist Nadala,mene samo nerviraju vasi kompleksi pa moram da se raspravljam sa vama ovde jer ne mogu da budem imun na vase budalasti..!

Elmer

pre 5 godina

31 masters u korist nadala si zaboravio,medjusobni skor 23-15 u korist Nadala zaboravio si,zlato sa olimpijade u singu u korist nadala zaboravio si,zasto Federer bezi sa sljake !
(rafa, 18. maj 2018 17:15)

Mastersi nisu nebitni, ali ih ne možeš izjednačavati sa GS.

Ko ono pobeže sa Vimbldona 2009?

hehe

pre 5 godina

(Mikii, 18. maj 2018 17:03)
Nadal izlazio iz povreda ahahahaaaa..... Ček, ček, kako se nikada u karijeri nije setio da propusti turnir na šljaci zbog “povrede“. Rafa je ok, ali kada vidi da van sezone šljake ne ide iz nekog razloga, sklon je pauzama zbog “povreda“, koje volšebno nestanu kada dođe Monte Karlo. Pa strikan Toni se izleteo onomad kad je rekao da je teško igrati turnir kada znate da ga ne možete osvojiti. Nastavak misli je da je onda bolje da te turnire i preskoči ako može. Zaljubljen si u Nadala pa si naivan. Bolje ti je da se zaljubiš u neku devojku.

Elmer

pre 5 godina

",hocu da ti kazem da je statistika vecim delom u korist Nadala,mene samo nerviraju vasi kompleksi pa moram da se raspravljam sa vama ovde jer ne mogu da budem imun na vase budalasti..!"

Ne, statistika nije većim delom u korist Nadala. A osećaj za realnost, pristojnost, za sve ono što krasi jedan civilizovan, demokratski, obrazovani svet nije u tvoju korist.

rafa

pre 5 godina

@Elmer naravno da jeste,izvini morao sam da se spustim na tvoj nivo,da bih ti objasnio stvari,imas pogresna uverednja a i previse si frustriran,sportski pozdrav !

western

pre 5 godina

"Molim vas, dajte mi jednu kartu do Beograda. Hitno je!"

"Ali gospodine zar ne igrate polufinale Rima?"

"Ama kakav Rim, Rafa me ceka! Daaaaj platicu duplo ako treba! Rimljani volim vas

Elmer

pre 5 godina

Rafa se izjednacio danas sa Federerom po broju pobeda na Mastersima (po 355 imaju obojica), a 5 godina je mladji od Rodzera i ima 4 titule vise... Neverovatan je "kralj sljake"!
(realnost, 18. maj 2018 15:45)

Onih 4 GS više kojih ima gospodin Rožer (20 vs 16) i 20 titula više (97 vs 77) si "slučajno" zaboravio?

Elmer

pre 5 godina

Ma kakav 51. spektakl. Nolo ne sme Nadalu na megdan pa će se danas potruditi da igubi. H2h neće da kvari, Nadalovih 16 GS-a ne može da stigne, tako da mu ostaje ona h2h statistika i saga o laktu koja će mu uvek biti opravdanje.

Elmer

pre 5 godina

znaci Nole danas namerno gubi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bismark, 18. maj 2018 14:47)

Da, ali će reći da je zbog lakta.

Realni posmatrač

pre 5 godina

Nišikori nikada nije pobedio Novaka u nekom bitnom meču za njega( dobro jednom ga je Novak pustio da ga pobedi na US Openu da ne bude baš toliko providno). Dobija Djoković Nišikorija , jer ako ga je pobedio u Madridu zašto ne bi i ovde. Pitanje je šta se Novaku više isplati. Po mom mišljenju bolje mu je da dodje do Nadala(zbog Roland Garosa i statusa nosioca).

Mikii

pre 5 godina

19-9 Novak ima sa Rafom na betonu i travi, 15-7 Rafa ima na sljaci, e sad, 9-4 Rafa ima na grendslemu, od tih devet 6 je na roland garosu, dve na us openu i jedna na vimbldonu, Novak je Rafu pobedjivao na sva cetiri grendslema
(Đorđe Zlatanović, 18. maj 2018 15:54)

Kao i Nadal njega. S tim, sto svakako treba napomenuti da je barem 10
meceva od tih 26 Djokovic dobio tako sto je igrao protiv Nadala koji se vracao iz povrede i koji nije bio ni priblizno na najvisem nivou. Djokovic nikada kroz karijeru nije bio u takvoj situaciji, jer se nije povredjivao. Sve do poslednje dve godine, i videli smo kako i na koji nacin panicno izbegava da se susretne s Nadalom. To je glavna razlika izmedju Rafe sa jedne i Federera i Djokovica s druge strane. Nadal je beskompromisni borac, nesto sto Federer i Djokovic nece biti nikad.

baki sin

pre 5 godina

Bojim se da će Novak da izbegne Nadala, nije još spreman.
(Maja, 18. maj 2018 15:30)
Hahaha e bas to! Namerno ce da izgubi da se ne blamira bespotrebno!

Garo

pre 5 godina

Nadal oscilira ali se brzo oporavi i završi meč , svi imaju malo više šansi protiv Rafe na ovim užim terenima (publika bliža ) , na RG je kao u areni i niko nikakve šanse nema niti najbolji Federer ni nekakav najbolji Nole niti bilo ko .

zex

pre 5 godina

(Garo, 18. maj 2018 15:55
Ma sta naprica?Pa najbolji Novak je lomio kolena Nadalu na sljaci.Da nije bilo Novaka Nadal nebi nikada bio povredjen.Uopste Nadal nije favorit protiv Novaka na sljaci.Naravno ako je Novak na nivou od juce.Stvar je jednostavna, Novaku lezi Nadal.Njegove loptice su mu po meri. Dokle vise te glupe price da je Nadal izlazio iz povrede kada je igrao sa Novakom.Koliko ja znam oni su uvek igrali u zavrsnici turnira a ne u prvom kolu.Zdrav Novak je glavni favorit protiv svakog igraca.

THE FINAL CUT

pre 5 godina

ako jedan fonjini osvoji set protiv nadala znaci da nole ima odlicne sanse za pobedu
(mile, 18. maj 2018 14:47)
Fonjini iz prvog seta bi Novaka dobio 2-0, najiskrenije.

dr. Roddick

pre 5 godina

Novak dobija Rim!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan B, 18. maj 2018 15:50)

Aha, ali Rimsku zelenu salatu LOL

realnost

pre 5 godina

Rafa se izjednacio danas sa Federerom po broju pobeda na Mastersima (po 355 imaju obojica), a 5 godina je mladji od Rodzera i ima 4 titule vise... Neverovatan je "kralj sljake"!

Đorđe Zlatanović

pre 5 godina

19-9 Novak ima sa Rafom na betonu i travi, 15-7 Rafa ima na sljaci, e sad, 9-4 Rafa ima na grendslemu, od tih devet 6 je na roland garosu, dve na us openu i jedna na vimbldonu, Novak je Rafu pobedjivao na sva cetiri grendslema

Labrc

pre 5 godina

Novak dobija Rim! 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan B, 18. maj 2018 15:50)

Otkad se Kalemegdan zove Rim?

hehe

pre 5 godina

(Mikii, 18. maj 2018 17:03)
Nadal izlazio iz povreda ahahahaaaa..... Ček, ček, kako se nikada u karijeri nije setio da propusti turnir na šljaci zbog “povrede“. Rafa je ok, ali kada vidi da van sezone šljake ne ide iz nekog razloga, sklon je pauzama zbog “povreda“, koje volšebno nestanu kada dođe Monte Karlo. Pa strikan Toni se izleteo onomad kad je rekao da je teško igrati turnir kada znate da ga ne možete osvojiti. Nastavak misli je da je onda bolje da te turnire i preskoči ako može. Zaljubljen si u Nadala pa si naivan. Bolje ti je da se zaljubiš u neku devojku.

Domacin

pre 5 godina

Bolje da izgubi od Nisikorija nego da kvari skor. Mada ima jos jednu pobedu fore. Moze sada da proba pa onda da bez od njega na sljaci. Cak i na RG

Batko pamcenje mu kratko

pre 5 godina

Bojim se da će Novak da izbegne Nadala, nije još spreman.
(Maja, 18. maj 2018 15:30)

I takav nespreman je pobedio Basilaavilija, Dolgolopova i onog juce, doduse kvalifikante.

braculj

pre 5 godina

(Mikii, 18. maj 2018 17:03)
Predstavljaš se da si veliki poznavalac tenisa a ne znaš da Rafa nikada nije pobedio Novaka na AO, a Nole ga je peglao na svim slemovima. Ili znaš samo si bezobrazan i lažeš. Ili imaš autoamneziju po principu ono što te boli, to se nije ni dogodilo, ili ono što bi želeo, to se i dogodilo. Džabe ti, Novak je mlatio Rafu svuda, ovaj njega nije, i pomiri se sa surovom realnošću. Evo malo za tebe - dve Novakove serije od 7:0, serija od 12:1, ćao doviđenja! Nole je Rafina noćna mora, i Rafa to zna, kao i Toni, koji je klinca Novaka gledao par minuta na treningu i video “problem“ u budućnosti, što se i desilo. Nole je direktni krivac što Rafa lagano nije već sada najveći ikada po broju slemova.
“Da bih pobedio Novaka, moram igrati svoj najbolji tenis, i nadati se da on neće odigrati kako zna i ume.“
Rafael Parera Nadal

stojkovic

pre 5 godina

19-9 Novak ima sa Rafom na betonu i travi, 15-7 Rafa ima na sljaci, e sad, 9-4 Rafa ima na grendslemu, od tih devet 6 je na roland garosu, dve na us openu i jedna na vimbldonu, Novak je Rafu pobedjivao na sva cetiri grendslema(Đorđe Zlatanović, 18. maj 2018 15:54)Kao i Nadal njega. S tim, sto svakako treba napomenuti da je barem 10meceva od tih 26 Djokovic dobio tako sto je igrao protiv Nadala koji se vracao iz povrede i koji nije bio ni priblizno na najvisem nivou. Djokovic nikada kroz karijeru nije bio u takvoj situaciji, jer se nije povredjivao. Sve do poslednje dve godine, i videli smo kako i na koji nacin panicno izbegava da se susretne s Nadalom. To je glavna razlika izmedju Rafe sa jedne i Federera i Djokovica s druge strane. Nadal je beskompromisni borac, nesto sto Federer i Djokovic nece biti nikad.
(Mikii, 18. maj 2018 17:03)
Ok. Ima u ovom komentaru nekih osnova za takvu tvrdnju. Ali sve može da se dovede u pitanje ako si zadrt. Koliko ja pratim Nadala, on je nekako uvek bio spreman za sezonu na šljaci, dok ga često nije bilo u prvom delu sezone i na kraju.
Sve u svemu, njih trojica su definitivno najveći u istoriji tenisa.

rafa

pre 5 godina

@Elmer a 31 masters u korist nadala si zaboravio,medjusobni skor 23-15 u korist Nadala zaboravio si,zlato sa olimpijade u singu u korist nadala zaboravio si,zasto Federer bezi sa sljake !

Elmer

pre 5 godina

31 masters u korist nadala si zaboravio,medjusobni skor 23-15 u korist Nadala zaboravio si,zlato sa olimpijade u singu u korist nadala zaboravio si,zasto Federer bezi sa sljake !
(rafa, 18. maj 2018 17:15)

Mastersi nisu nebitni, ali ih ne možeš izjednačavati sa GS.

Ko ono pobeže sa Vimbldona 2009?

Elmer

pre 5 godina

",hocu da ti kazem da je statistika vecim delom u korist Nadala,mene samo nerviraju vasi kompleksi pa moram da se raspravljam sa vama ovde jer ne mogu da budem imun na vase budalasti..!"

Ne, statistika nije većim delom u korist Nadala. A osećaj za realnost, pristojnost, za sve ono što krasi jedan civilizovan, demokratski, obrazovani svet nije u tvoju korist.

Vuk

pre 5 godina

Gledao sam mec, Rafa je i u prvom setu vodio 4:1 i onda se malo opustio i Fonjini uz odlicnu igru preokrenuo. Posle je Nadal video da nema zezanja i pregazio ga.

rafa

pre 5 godina

@Elmer naravno da jeste,izvini morao sam da se spustim na tvoj nivo,da bih ti objasnio stvari,imas pogresna uverednja a i previse si frustriran,sportski pozdrav !

THE FINAL CUT

pre 5 godina

Fonjini u prvom setu pokazao koliko je talentovan i da ima potencijal da bude u top 10. Međutim, nonšalantnost, nekonstantnost, brzopletost, nesigurnost - sve je prikazao u naredna dva seta i pokazao zasto nikad nije bio top 10 igrac. Nadal će biti veliki favorit i u polufinalu, nebitno da li protiv Nišikorija ili Novaka. Mislim da svi priželjkujemo duel Novak - Rafa, pa nek bolji pobedi!

Donekle poznavalac tenisa

pre 5 godina

Čini mi se Fonjini dobio dvaputa na šljaci Rio,Barselona to su turniri atp 500.

U svakom slučaju na mastersima je to druga priča. Rafa je tu bez premca. Zasluženo na kraju.

Tačan podatak.

pre 5 godina

19-7 na betonu ima Novak 15-7 na šljaci u korist Rafe na travi takodje za Španca 2-1. Odnos mastersa 31:30 i GS 16:12. Na GS je Novak pobedjivao svim a Rafa samo na AO nije uspeo da ga dobije.

rafa

pre 5 godina

@Elmer Niko nije rekao da su u istom rangu mastersi i GS ali vi sto navijate za Federera jedino znate da spominjete,GS,ok GS u korist Federera koji je stariji 6 godine,a mastersi,zlato sa olimpijade,h2h,su u korist Nadala,hocu da ti kazem da je statistika vecim delom u korist Nadala,mene samo nerviraju vasi kompleksi pa moram da se raspravljam sa vama ovde jer ne mogu da budem imun na vase budalasti..!

To je to.

pre 5 godina

Koliko ste vi iskompleksirani najbolji svedoči podatak da se prepucavate konstatno a ne vodi nigde ničemu.

Rafa je prvi favorit i ko god bude sutra mu stao na crtu. Neće mu bit lako pa bio Novak ili Nišikori.

rafa

pre 5 godina

@Western Druze mozemo mi da isparimo nemamo problem,ali za razliku od Federera Nadal ima mud. da se suprostavi bilo gde u bilo koje vreme,to je olicenje pravog sampiona,dok Federer od 2013 bezi da igra na glini,samo nikad ne sumnjaj u Nadala verovatno si ovako pricao i prosle godine pa je Nadal osvojio 7 titule !