1. NEEE…EE e......

    Sve, sve, samo to ne! Recite mi da sve sto kazu na ovom svetu - da to nije istina.

    Verovatno ce biti mosa na kraju i ipak ode
    (Nikola Radovanovic, 18. maj 2018 09:26)

    # Link komentara

  2. Ne razumem zasto ne bi vodio Fejsu. Fejsa je odigrao odlicno kvalifikacije i u rotaciji sa Milivojevicem odradio veliki posao na sredini. Vrlo zahvalan igrac i prilicno kavalitetan. Mislim da je potreban reprezentaciji. On i Milivojevic da izginu na terenu, da trce ko navijeni 90minuta pa neka se rotiraju a Matic da dobije malo vise slobode i vuce loptu napred i osvaja deo terena...(sve su to defanzivci ali Matic makar zna da povuce malo loptu, pa da se iskoristi malo ta njegova vestina) A Fejsa i Milivojevic da ga rasterete. Pojma nemam, mislim se ko bi bio na sredini bolji od Fejse u rotaciji? Ko je taj? Ako je u pitanju DMC tesko da imamo boljeg od Fejse. Ako je u pitanju MC (kreativac) ja ne vidim ko bi to mogao bit. Pravis ekipu od onoga sto imas a ja hocu da mi tu igra neko kreativniji pa makar i ne valjao nista...Bolje i 11 ratnika neko umisljenih fudbalera. Island je pravi primer.
    (Silueta, 18. maj 2018 05:26)

    # Link komentara

  3. Istina
    Ma ni ti ne bi igrao KOD NIKOGA...

    Bleki Milenkovic standardan u Fiorentini, par puta je bio u timu kola. Fejsa jedan od najboljih igraca Benfike, jako bitan igrac ekipe koja je maltene svake godine u LS.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jaran, 17. maj 2018 19:28)

    Ti si ovog dana dokazao svoje neznanje i okani se komentarisanja.Tvoj Bleki nije igrao ni sekund citave jeseni a poceo je da igra kad mu je saigrac i kapiten preminuo i nemaju drugog resenja na stoperu.Sto se Fejse tice,on nije ni medju 8 najboljih kod Benfike,a kamo li medju najboljima.
    (Realno, 17. maj 2018 22:26)

    # Link komentara

  4. Spisak je spreman - menadzeri su poslali svoje. Vreme je da se odstrane oni koji su nepodobni, jer iole znaju da odigraju pas i istinski napadnu gol. Zagarantovani su bonusi sigurno je.
    (Sasa, 17. maj 2018 21:26)

    # Link komentara

  5. Potpuno je svejedno koga će da zove, jer to su sve, osim tri-četiri izuzetka, vezare koje sa ozbiljnim fudbalom pojma nemaju. Ovi što nešto znaju, ili su suviše matori, ili se odazivaju samo da ih javnost ne proziva i da se ne zameraju ovdašnjoj fudbalsko-menadžerskoj mafiji. To je, suštinski, tim bez motiva i duboko podeljen izmedju sebe. Takav tim ne može ništa da napravi. Za mene bi bilo veliko iznenadjenje da uzmemo bod Kostariki i Švajcarskoj. Kostarika je na papiru slaba, ali ima sve što mi nemamo - timski duh, borba i trčanje do kraja, pošten odnos prema reprezentativnom dresu, uigranost. Ako me Krstajić demantuje, prvi ću ovde da se izvinim. Videćemo.
    (Negativni, 17. maj 2018 20:53)

    # Link komentara

  6. Republika Srpska..., 17. maj 2018 17:06)

    MA Tosic ima lepšu ženu i to menja sve :DDD Šalu na stranu on ima više iskustva nego Milenkovića za velike utakmice i već godinama igra kao levi stoper
    (Darko von Liona, 17. maj 2018 18:10)


    ZORAN TOSIC LEVI STOPER?????

    Ja sam govorio za Duška Tosica ne Zorana ne znam ko ubacio Zorana u moj komentar...
    (Darko von Liona, 17. maj 2018 19:44)

    # Link komentara

  7. Istina
    Ma ni ti ne bi igrao KOD NIKOGA...

    Bleki Milenkovic standardan u Fiorentini, par puta je bio u timu kola. Fejsa jedan od najboljih igraca Benfike, jako bitan igrac ekipe koja je maltene svake godine u LS.
     (Jaran, 17. maj 2018 19:28)

    # Link komentara

  8. Znam samo da ćemo biti reprezentacija sa najviše drugoligaša u sastavu. Bojim se da ne ispadnemo u evro—afričku zonu gde ćemo se klati sa Maltom i Gibraltarom u kvalifikacijama za Mediteranske igre.
    (Orao pao, 17. maj 2018 18:54)

    # Link komentara

  9. (Republika Srpska..., 17. maj 2018 17:06)

    MA Zoran Tosic ima lepšu ženu i to menja sve :DDD Šalu na stranu on ima više iskustva nego Milenkovića za velike utakmice i već godinama igra kao levi stoper
    (Darko von Liona, 17. maj 2018 18:10)


    ZORAN TOSIC LEVI STOPER?????
     (nista o nicemu, 17. maj 2018 18:34)

    # Link komentara

  10. Списак постоји, то ми знамо, можда пре три-четири месеца да списак постоји...
    (нн, 17. maj 2018 18:24)

    # Link komentara

  11. (Republika Srpska..., 17. maj 2018 17:06)

    MA Tosic ima lepšu ženu i to menja sve :DDD Šalu na stranu on ima više iskustva nego Milenkovića za velike utakmice i već godinama igra kao levi stoper
    (Darko von Liona, 17. maj 2018 18:10)

    # Link komentara

  12. Ala se raskokodakali grobari na ovom sajtu i brane svoje bivše igrače,iako ti igrači ne bi igrali kod nikoga na svetu.Izgleda da su dežurni admini,takođe grobari jer mi ne pustaju poruke čitavo popodne,koje se odnose na Fejsu i Milenkovića,dva igrača koji nemaju pojma sa fudbalom a navijači,koji ne poznaju ovu materiju ih brane kao da su im rod rođeni.
    (Istina, 17. maj 2018 17:56)

    # Link komentara

  13. (Trebaće nam mnogo sreće, 17. maj 2018 16:08)
    Pa ne bi se sa tobom slozili Njemci i Holandzani,recimo.Ok, sad je Holandija u cabru ali dok su bili mocni, redovno su bili medju najmladjim ekipama na turnirima.Naravno, ne poistovjecujem ja nas sa Svabama i Holandjanima, nego kazem da je bolje maksimalno podmladit ekipu i pokusat tako ostvarit cilj u skladu sa mogucnostima...ne obrukat se i tezit ka igranju fudbala.Pogotovo jer se forma i minutaza kandidata po klubovima poklapa sa tim.To sto ti pricas u 2018 godini je besmisleno i realnost te demantuje.Pogledaj kada se igraci bacaju u vatru.Cini mi se da si jos u fazonu "uvedi ga 20 minuta u 1/16 finala kupa...tek mu je 21."
    Jeli bolje Pesic od 27 koji igra u Super ligi ili Jovic od 20.Maksimovic koji je u zrelim godinama ko bambi na ledu ili Milenkovic od 20, koji je standardan u kalcu ili Lukic ili Maksimovic da sjede a da idu neki skoro 30godisnjak koji se vratio u srpski fudbal jer nije za bolje.Prica o famoznom iskustvu je prazna da ne moze praznija biti.Kad to cujem u 2018 godini hoce mi nesto biti.Uostalom, mislim da trebaju ici i Basta, Kolarov;Ivanovic, Stojkovic,Rukavina, Obradovic, a to je uz Matica, Milivojevica, Tadica pun kamion iskusnih igraca.
    (role, 17. maj 2018 17:49)

    # Link komentara

  14. Krstajić još nije dobio spisak.
     (Volim i ja vas, 17. maj 2018 17:16)

    # Link komentara

  15. (Darko von Liona, 17. maj 2018 16:54)

    A Nikola Milenkovic trenutno nas najbolji stoper!
    A da ima ugovor i mlad je...
     (Republika Srpska..., 17. maj 2018 17:06)

    # Link komentara

  16. Prvo ona glupost sa kapitenskom trakom,sad ovo.Ko da se neko trudi da ljudima ogadi reprezentaciju
    (ö-l.k,jm, 17. maj 2018 17:04)

    # Link komentara

  17. uros
    Hvala Bogu, niko ne kaze da treba da igra. Ali sasvim sigurno mora sa bude prva zamena za Matica i Milivojevica koji ceo kval. ciklus igraju zajedno.
     (Jaran, 17. maj 2018 17:02)

    # Link komentara

  18. sava.
    Fejsa je bio KAPITEN Partizana, a nije bio premesten na klupu nego se covek povredio. Raca je upao kao rezerva dok je bio povredjen i bio je menadzerski guran pre Fejse u reprezentaciju.
     (Jaran, 17. maj 2018 17:01)

    # Link komentara

  19. Po komentarima ispade da je Savić bolji od Pejčinovića, Vitasa, Blekija, Vukovića, Tomovića... pa čak i Ivanovića. A Radonjić bolji od Sulejmanija, Kostića, tu negde u rangu Tadića i Ljajića... Mnooogo stručnjaka na malom prostoru... kao i Crnogorski reprezentativac da se zove umesto Baste i Rukavine...
     (Jelena, 17. maj 2018 16:55)

    # Link komentara

  20. Pamet u glavu mora biti nešto ovako

    Stojković
    Bašta ivanović tošić kolarov
    Sms matić
    Tadić Ljajic kostić
    Mitrovic

    Klupa
    Dmitrovic milenković milivojević živković gaćinović sulejmani prijović

    Rezerva
    Rajković rukavina veljković Grujic nemanja maksimović radonjić jović barem za prijateljske utakmice posle izbrisati dva imena
    (Darko von Liona, 17. maj 2018 16:54)

    # Link komentara

  21. Radi pravde treba reći da je Ljubomir Fejsa bio fantastičan kada smo u oktobru 2016. pobedili Austriju 3-2 na Marakani.
    Matić je bio suspendovan, tandem na sredini terena je bio Fejsa-Milivojević i Fejsa je odigrao doktorski.

    Nakon povratka Matića, Muslin se odlučio za Milivojevića i nije pogrešio.
    Fejsa je odličan, ali je očigledno da mi imamo još boljih igrača (tandem Milivojević-Matić).
    (fudbalski ekspert, 17. maj 2018 14:37)


    Sta nije jasno? Milivojevic-Matic na teren, Fejsa klupa umesto Grujica. Niko ne kaze da Fejsa treba da igra kao starter u Rusiji nego da je zasluzio poziv vise od Grujica. I da vise moze da doprinese na terenu u slucaju povrede, parnih kartona, cuvanja rezultata od Grujica.
    (uros, 17. maj 2018 16:49)

    # Link komentara

  22. Ko hvali Fejsu

    Setite se onih kikseva protiv Danske...
    (Daki, 17. maj 2018 16:42)

    # Link komentara

  23. Po meni bi trebalo sto vise podmladit ekipu da se formira kostur tima za par ciklusa, pogotovo zato sto se sa tim poklapa forma i minutaza igraca po klubovima.
    (role, 17. maj 2018 15:19)

    Tipična greška naših navijača. Ne može samo veliko takmičenje da služi za podmlađivanje reprezentacije ili za smenu generacija. Neozbiljno je i ni jedna reprezentacija to neće uraditi. To se radi kroz kvalifikacije ili na prijateljskim utakmicama (čak ni tada se to ne lomi preko kolena, već postepeno). To što je Muslin propustio da uvede u tim više mladih igrača je drugi par rukava. Više od samih protivnika u grupi me zabrinjava činjenica da osim Stojkovića, Kolarova, Baneta, Rukavine i Obradovića, mi nemamo igrače koji imaju predstavu kako izgleda igranje turnirskog takmičenja kao što je to SP.
    (Trebaće nam mnogo sreće, 17. maj 2018 16:08)

    # Link komentara

  24. 1.Stojkovic
    2.Dmitrovic
    3.Rajkovic
    4.Rukavina
    5.Ivanovic
    6.Kolarov
    7.Tosic
    8.Milenkovic
    9.Veljkovic
    10.Maksimovic
    11.Matic
    12.Milivojevic
    13.Grujic
    14.Milinkovic-Savic
    15.Tadic
    16.Kostic
    17.Zivkovic
    18.Radonjic
    19.Ljajic
    20.Gacinovic
    21.Prijovic
    22.Mitrovic
    23.Jovic
    To su 23 igraca koja putuju u Rusiju...
    (pejic3, 17. maj 2018 15:56)

    # Link komentara

  25. samo nek me sete,da je odigrao neku dobru utakmicu za partizan koji ga prebacijo na klupu za rezerve,nit je odigrao dobru utakmicu za srbiju i uglavnom ako je igrao bio je to siguran poraz.pre bi dao mesto penzionerima ilicu ili milijasu tolko o njegovoj kvaliteti.
    (sava., 17. maj 2018 15:48)

    # Link komentara

  26. Moje skromno mišljenje
    1.Stojkovic
    2.Dmitrovic
    3.Rajkovic
    D.Bekovi
    4.Rukavina
    5.Basta
    L bekovi
    6.Kolarov
    7.Obradović
    Stoperi( bez nebuloznog filozofiranja o lijevim i desnim stoperima)
    8.Ivanović
    9.Nastasic(Ako je zdrav)
    10.Veljkovic
    11.Milenkovic
    Vezni i Off vezni
    12.Matic
    13.Milivojevic
    14.Lukic ili Maksimovic iz Valensije(po meni vise zasluzuju od Grujica, koji je imao podjednaku minutazu u engleskog drugoj ligi kao i oni u elitnoj Primeri)
    15.Milinkovic-Savic
    16.Tadic
    17.Ljajic
    18.Gacinovic
    19.Zivkovic
    20.Kostic
    Napadaci
    21.Mitrovic
    22.Prijovic
    23.Jovic.
    Rado bi vidio i Fejsu u ekipi ali vise je nego jasno da on ne zeli da igra vise.
    Po meni bi trebalo sto vise podmladit ekipu da se formira kostur tima za par ciklusa, pogotovo zato sto se sa tim poklapa forma i minutaza igraca po klubovima.
    (role, 17. maj 2018 15:19)

    # Link komentara

  27. Objašnjenje
    Ja stvarno ne volim ovde da prozivam, ali ti i ostali (navijaci Zvezde) koji ste umislili da je Fejsa los igrac imate IQ zlatne ribice...

    Dovoljno je samo podvuci to sto vi mislite da je Krsticic bolji od Fejse. A sto se onda vratio u ovu nasu rapsalu ligu kad je godinama nezamenjiv u Italiji? Igrao za Sampu i Bolonju, ZVERINA OD IGRACA! A o Luki "Samo nazad dodajem" Milivojevicu necu trositi reci, momak je u 90% reprezentativnih utakmica bio medju najgorima na terenu. Sta sam napisao za Matica, sto njega pominjes?
     (Jaran, 17. maj 2018 14:45)

    # Link komentara

  28. Radi pravde treba reći da je Ljubomir Fejsa bio fantastičan kada smo u oktobru 2016. pobedili Austriju 3-2 na Marakani.
    Matić je bio suspendovan, tandem na sredini terena je bio Fejsa-Milivojević i Fejsa je odigrao doktorski.

    Nakon povratka Matića, Muslin se odlučio za Milivojevića i nije pogrešio.
    Fejsa je odličan, ali je očigledno da mi imamo još boljih igrača (tandem Milivojević-Matić).
    (fudbalski ekspert, 17. maj 2018 14:37)

    # Link komentara

  29. Realno
    Hahahaha, Matic i Milivojevic su bolji u defanzivnim zadacima od Fejse? E, sve sam danas cuo... Matic je bolji igrac ali ne u tom segmentu. A sto se tice Milivojevica... Pa Kristal Palas je JEDVA izborio opstanak, a Benfika je vec DUUUGO GODINA ucesnik LS i nekad LE koju je pre par godina zamalo osvojila.
    Jos rece "neostrasceni delija" da Gudelj i KRSTICIC (?!) zasluzuju poziv pre Fejse! JAOOOOO, ZEMLJO OTVORI SE!!!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jaran, 17. maj 2018 12:36)

    Jarane,pređi da pratiš boćanje,možda bi ti dobro išlo sa poznavanjem jer ti fudbal očigledno nije jača materija.Krstičić čitavu karijeru igrao standarno u Seriji A,malo i u Španiji i ti se čudiš zašto je bolji od Fejse,koji je bio u drugorazrednim ligama,portugalskoj i grčkoj...stvarno svašta se može ovde saznati i napisati.Milivojević je glavni igrač i kapitet u najjačoj ligi na svetu,bez obzira što su po tebi jedva izborili opstanak,mada nije tako jer nisu bili u opasnosti.O Matiću i da ne pričamo...
    (Objašnjenje, 17. maj 2018 14:34)

    # Link komentara

  30. Sta je sa Milnkovicem iz Fiorentine?
     (NN, 17. maj 2018 14:31)

    # Link komentara

  31. @djani
    Slažem se.
    Vidi se iz aviona da nije to to, kod nas, a Švajcarska dere, pogotovo Bril Embolo, koji je, kada se vratio u tim Šalkea nakon povrede, bio fantastičan.
    (fudbalski ekspert, 17. maj 2018 14:27)

    # Link komentara

  32. a muslin car uziva ....
     (kladzom do bola, 17. maj 2018 14:15)

    # Link komentara

  33. Fejsa je po mnogim ocenama najbolji igrac Benfike...
    (Walter, 17. maj 2018 13:54)

    # Link komentara

  34. Tajni Spisak. Ko se jos na svetu bavi takvim glupostima ? Ej, “tajni spisak” !!!!!!!
    (JPR24, 17. maj 2018 13:51)

    # Link komentara

  35. Ljudi zasto se raspravljate ko god da ode po meni ne mozemo mnogo da uradimo,iz prostog razloga nismo uigrani kao tim.Prvo kapiten mora mnogo da utice na ekipu a sad je pitanje da nije doslo do podela posto je Kolarov kapiten umesto Baneta,drugo nemamo mozak ekipe odn.kreatora to treba da bude Matic ali na dosta utakmica on se i ne vidi dosta stagnira tu bi trebalo da mu pomaze Ljajic,ttesko ce moci SMS da se pokaze posle 2,3 utakmice igrane za reprezentaciju.Sve ovo treba da uklopi trener koji je prvo kasno preuzeo tim,onda neiskusan je a on treba da ima najveci autoritet treba sa igracima da se srodi,i naravno najveci problem su menadzeri i FSS,tako da kod nas od rukovodstva do ekipe nista ne funkcionise,i sta sad to nece moci da promeni Fejsa,Pejjcinovic ili neko drugi ako budu pozvani,jednostavno sa ekipom koja je dugo na okupu koja ima jake utakmice,koja funkcionise kao tim koji se bori za svoju zemlju,njima ne bi bio veliki problem izostanak nekih igraca iako to jeste otezavajuca okolnost po uspeh,ali ovako kad skoro nista ne funkcionise i da dovedu sve igrace najkvalitetnije i po zelji navijaca,znaci i sa tim Fejsom ili bilo kojim igracem opet po meni tesko da cemo proci grupu,prosto ne delujemo kao reprezentacija i tim koji se bore jedan za drugoga.Mislim a voleo bih da pogresim da ce nam to vec pokazati Kostarika i Svajcarska kako se igra kada ekipa super funkcionise...
     (djani, 17. maj 2018 13:29)

    # Link komentara

  36. Ali zašto dosta sa Subotićem? Slabi smo u odbrani i Neven Subotić 100% mora biti pozvan. Ako i dalje ne želi ne želi - ali kako se to zna dok ga niko ne zove? Tošić i on su pozadi najbolji izbor. (Izvesno imaju najviši ukupni IQ!) Ivanović ima velike zasluge ali više ne i potrebne fizičke kvalitete, uz to nije ni tip igrača za halfa. Isto mi ne ulivaju poverenje Veljković, Mitrović, Spajić ili Nastasić. Naprotiv kao rezerve paru Tošić-Subotić neophodni su Milenković i Pejčinović a rezerve su samo jer nemaju dovoljno igračkog a tek reprezentativnog iskustva. Ako operisano od realnosti odu neka druga četvorica naprimaćemo se glupih golova samo tako...
    Halfovi su nam baš totalno kritični i po sebi - i zbog bekova. Imamo gomilu dobrih bekova - i trenutno nijednog izuzetnog. Pa njihov izbor dođe maltene da je svejedno - prosto neka je ko je naj-fit za Rusiju. Ali baš to za bekove, da nemamo ekstra-brze, još više traži dobre halfove!
    Fejsa je dobar igrač i OK ovako. Ali ako postoji ijedna pozicija gde smo pokriveni - to je njegova.
    Radonjić i nije nešto - s tim što smo vazda najsporiji tim pa tako on ima adut da je naš najbži igrač, te je stvarno teško proceniti da ili ne. Na tom mestu naš jedini pravi izbor je, argh, Marko Arnautović... Na istoj poziciji su isto potrebni i Živković i Gaćinović - a i oni su takođe kako potencijalno odlični tako realno i sumnjivi... ali je Kostić još sumnjiviji...
    Polušpic je baš mesto dilema; ali oko halfova ćemo verovatno uprskati baš!
    (znanje-imanje, 17. maj 2018 13:28)

    # Link komentara

  37. Radonjić je trenutno najbolji naš fudbaler igra izvaredno,drbla ,šutira daje golove uz fantastičnu motoristiku.Ne samo da treba da putuje već mora i da igra.Uigrati ga sa iskusnijim igračima i biće pravo otkrovenje na SP.Plašim se Stojketa,priroda čini svoje,na zadnjim utakmicama je bio vrlo nesiguran a sada još izlazi iz povrede.Rajković deluje sigurnije i bivši najbolji mladi na svetu bi morao da počne.
     (miško, 17. maj 2018 13:17)

    # Link komentara

  38. Izgleda da je dovoljno da si mlad i da si pre 3 godine bio proglasen talentom da bi dobio poziv u reprezentaciju. Nema veze sto 2 godine ne igras nista.
    Reprezentacija i treba da se podmladi ali igracima koji su u usponu u jakim ligama, ne propalim talentima i po svaku cenu.

    Fejsa, Radoja, pa cak i Lukic zasluzuju poziv vise od Marka Grujica.
    (Laki, 17. maj 2018 13:14)

    # Link komentara

  39. Zivim u CH, pratim sa kolegama YB i ljudi ne veruju da nema mesta za Sulejmanija.
    (Nenad, 17. maj 2018 12:57)

    # Link komentara

  40. Sigurno jedan od naših najboljih igrača, po kvalitetu zaslužuje poziv za reprezentaciju ali često je bio povređen kad su bila okupljanja reprezentacije. Da bi par dana kasnije igrao za Benfiku.. Ne znam da li posle utakmice za reprezentaciju kad je pokidao ligamente ne želi više da igra za reprezentaciju.. Ako je tako pošteno bi bilo to da kaže, ne bi mu zamerio jel jednom je već ugrozio karijeru zbog Srbije
     (Miodrag, 17. maj 2018 12:55)

    # Link komentara

  41. Radonjic???…?? Fejsa nema mesta kao da imamo brazilski vezni red ali ide Radonjic???? Ej...
     (zekan17, 17. maj 2018 12:53)

    # Link komentara

  42. Stojkovic- RB evo nemam pojma ko, ali bi mi igrao Basta, iskusan, igra jaku ligu standardno u jakom timu-Ivanovic-Tosic (ako se Nastasic ne oporavi, Maksimovic nikako, a Pejcinovica koji je UBIO ove sezone nece zvati)-Kolarov-Milivojevic-Matic-SMS ispred njih, a iza spiceva, Tadic (nase najbolje krilo kako god, a i odlican igrac), Ljajic malo pre Kostica koji mi je nesto slabasan ove godine-Mitrovic u sidru. Zamene su standardne, ovi sto igraju, u napadu imamo mladost i brzinu Gacinovica i Zivkovica, Luka Jovic obavezno na prvenstno kao treci spic, od stopera bih stvarno pozvao Savica, ne zato sto je iz tima za koji navijam, nego mislim da bi on isao u meso i da bi dao srce na teren kada bi obukao dres Srbije (+dobra sezona, iskusan je, za 4tog stopera skroz solidan). Igraci poput Grujica kojeg nema nigde, Maksimovica sa slabom sezonom nikako ne voditi, ima vremena za njih da se dokazu, i Gudelja iz Kine nikako. Sredina nam je odlicna, tri vrhunska igraca, odbrana solidna i iskusna, napad sa Mitrovicem solidan, zamena Jovic koji je pravi gol-igrac i ja mislim 100% buduci igrac Bajerna ako nastavi ovako. Stojkovic-Basta-Bane-Karleusa (i jer je levak)-Kolarov-Milivojevic-Matic-SMS-Tadic-Ljajic-Mitrovic. To da bude zagarantovana prva postava, rotacije vrsiti eventualno zbog povreda nekih ako ih bude slucajno.
    (Raleez, 17. maj 2018 12:51)

    # Link komentara

  43. Lepo neko napisao pre par dana da je taj spisak tajna i za Krstajica!
    (Milos, 17. maj 2018 12:44)

    # Link komentara

  44. Vlad Rad
    Kad objavi spisak sam Krstajic ce biti najvise iznenadjen .

    dobar komentar :)
     (svi smo mi muslini, 17. maj 2018 12:43)

    # Link komentara

  45. Krle gde ti je Pesic na spisku? Moramo dati gol Brazilu makar sa penala, a Pesic nam je za to potreban.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Batko pamcenje mu kratko, 17. maj 2018 11:21)

    Za takve prilike bi mu bolje bilo da povede Jevtovića,ipak je on mnogo više vežbao u svom klubu penale jer su isti najviše dosuđivani za taj klub.Biće da ti je kratka i pamet i pamćenje.
    (Istina, 17. maj 2018 12:36)

    # Link komentara

  46. nema on pojma gde je,pocelo je zvanje i zivkanje . . . .
     (kraljevljanin, 17. maj 2018 12:36)

    # Link komentara

  47. Realno
    Hahahaha, Matic i Milivojevic su bolji u defanzivnim zadacima od Fejse? E, sve sam danas cuo... Matic je bolji igrac ali ne u tom segmentu. A sto se tice Milivojevica... Pa Kristal Palas je JEDVA izborio opstanak, a Benfika je vec DUUUGO GODINA ucesnik LS i nekad LE koju je pre par godina zamalo osvojila.
    Jos rece "neostrasceni delija" da Gudelj i KRSTICIC (?!) zasluzuju poziv pre Fejse! JAOOOOO, ZEMLJO OTVORI SE!!!
     (Jaran, 17. maj 2018 12:36)

    # Link komentara

  48. Stojkovic

    Rukavina,Ivanovic,Nastasic,Kolarov

    Milivojevic, Matic

    … Sergej

    Ljajic … Tadic

    … Mitrovic
    (Dejan, 17. maj 2018 12:32)

    # Link komentara

  49. Kako god, tanko individualno, ali smo zato kao tim loši.
     (Volim i ja vas, 17. maj 2018 12:32)

    # Link komentara

  50. Nema Fejse, zato ima Gruja i Radonja, Gruja ne igra 2 godine, a kad bolje razmislis nikad nigde nije ni igrao, Radonic igra u srbijanskoj ligi, ucinak 2 gola i 3 asistencije (limitiran igrac kao Lazar Markovic), a nema Fejse kapitena jedne Benfike, gde je Sulejmani (ne treba govoriti razliku izmedju njega i ovih) gde je Bleki najbolji srpski stoper?
     (menadzerijada, 17. maj 2018 12:31)

    # Link komentara

  51. Realno
    Ako tebi zadnji vezni treba da bi igrao napred, onda imas ozbiljnih problema sa napadom...

    Da li ti je palo na pamet da je MOOOZDA lakse ici napred (kao Matic) ako igras u jacem timu? Benfika ima LS kvalitet, a Fejsa je tamo jedan od najboljih igraca. Nisu svi zadnji vezni destruktivci, a Fejsa je nas jedini igrac takvog profila. I onda stizemo do ove nase grupe gde cemo gotovo sigurno igrati povuceno protiv Brazila, a ko ce da obavlja prljav posao? Da nece mozda Milivojevic ili Matic?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jaran, 17. maj 2018 11:33)
    Meni ne treba da zadnji vezni igra napred i ne lupetaj jer tako nešto nisam izjavio,već sam uporedio osobine svih kandidata i naveo u čemu su bolji od Fejse.
    Normalno da hoće i Matić a pogotovo Milivojević,koji to radi u svom Kristal Palasu i to mnogo bolje i kvalitetnije od Fejse u mnogo slabijoj ligi.U slučaju parnih kartona,može i Gudelj to da odradi,kao i Krstičić,koji je zaslužio više od Fejse da bude na SP.
    (Realno, 17. maj 2018 12:29)

    # Link komentara

  52. Jack Sparrow
    Idi na SofaScore, tamo mozes da vidis da Grujic nije igrao poslednjih ne znam koliko utakmica.
     (Jaran, 17. maj 2018 12:26)

    # Link komentara

  53. Za sve sto diskutuju oko pozivanja Grujica: Liverpul ga je slao na pozajmicu samo uz garancije da ce odigrati odredjeni broj utakmica, a Kardif je na to pristao. Kada je dogovor ispunjen, Grujic je premesten na klupu. Njegov najveci problem je sto ne razmislja preterano kada ide u start, precesto ide u noge. Bio je dosta drugaciji igrac kada je bio mladji (pre nego sto je postao profesionalac), barem sto se tice fudbalske inteligencije.
     (Jaran, 17. maj 2018 12:22)

    # Link komentara

  54. Neven Subotic je standardni clan velikog francuskog kluba Sent Etjena bivsi vicesampion Evrope sa Borusijom, a verovatno je rekao da ga ne zovu dok su lopovi u savezu. To sto se bavi humanitarnim radom ne znaci da ne bi voleo da igra za svoju zemlju koju je odabrao izmedju Nemacke, Amerike i Bosne od kojih je takodje imao pozive.
    (DM, 17. maj 2018 12:20)

    # Link komentara

  55. Zašto komplikuju,zatežu?Nikada nije stvarana ovakva napetost oko izbora igrača!
     (Dr, 17. maj 2018 12:11)

    # Link komentara

  56. Radonjic ide sigurno. Na zalost, nasu reprezentaciju necu gledati na SP zbog takvih menadzerskih kombinacija. Napred Mexico!
     (Poirot, 17. maj 2018 12:10)

    # Link komentara

  57. @ R9
    slažem se u svemu osim da je radonjić jedan od najvećih talenata, dečko ni po čemu više ne odskače od svoje generacije, nije više toliko mlad, ali izgleda da mu ne fali ništa...
     (Joker, 17. maj 2018 12:08)

    # Link komentara

  58. Nije pre 6-7 godina nego pre recimo cetiri i po. Vazan je razlog zbog kojeg je to izjavio, a Krstajic bi to mogao i morao da izgladi samo kad bi hteo.
    (Revolt, 17. maj 2018 11:58)

    # Link komentara

  59. Da li ljudi kontaju da ćemo mi na ovom prvenstvu odigrati vrh 4 utakmice jer i da prođemo grupu nalećeno na Švabe i tu je naš kraj. Pa sad zašto bi gomilali igrače koji relno teško da će i igrati. Fejsa recimo nije bog zna šta igrao za reprezentaciju u poslednje vreme pošto ima igrača koji su ispred njega. Recimo Milivojević će sigurno igrati i bukvalno nam treba još jedan igrač u slučaju da Milivojević dobije parne kartone ili ako nemože da izgura sve 4 utakmice. I to je to. To isto važi za napadače. Znači pored Mitrovića i Prijovića pozvati Jovića kao opciju za dva napadača i to smo popunili. Naš cilj treba da probamo da prođemo grupu znači koncentrisati tim oko te ideje.
    (Bane, 17. maj 2018 11:48)

    # Link komentara

  60. @Lepsa
    Ako je tačno ovo za Grujića, onda bi stavrno bila sramota da on ide u Rusiju.
    Na Novom Zelandu je bio rezerva Saši Zdjelaru i Nemanji Maksimoviću, sada je opet rezerva, i to u drugoj ligi.

    Grujić ne ispunjava ama baš nijedan uslov za put u Rusiju.
    (fudbalski ekspert, 17. maj 2018 11:46)

    # Link komentara

  61. Kad objavi spisak sam Krstajić ce biti najvise iznenadjen.
     (Vlad Rad, 17. maj 2018 11:43)

    # Link komentara

  62. Nece da objave, ali najverovatnije Branislav Ivanovic nece ici na svetsko prvenstvo, nema veze igrace Vujadin Savic...
     (Junacina, 17. maj 2018 11:37)

    # Link komentara

  63. Ne mogu da verujem da ovde ima još ljudi koji lamentiraju nad Subotićem. Čovek je još pre nekih 6,7 godina rekao ljudima iz saveza da ga više ne pozivaju i od tada ni jednom rečju nije pomenuo reprezentaciju. On je tu priču odavno zatvorio, ne zanima ga a u periodu kad se sezona završi, odlazi u Afriku da se bavi humanitarnim radom. Čovek ima sasvim druge prioritete u životu, ostavite ga na miru više.
    (Dosta sa Subotićem, 17. maj 2018 11:34)

    # Link komentara

  64. Realno
    Ako tebi zadnji vezni treba da bi igrao napred, onda imas ozbiljnih problema sa napadom...

    Da li ti je palo na pamet da je MOOOZDA lakse ici napred (kao Matic) ako igras u jacem timu? Benfika ima LS kvalitet, a Fejsa je tamo jedan od najboljih igraca. Nisu svi zadnji vezni destruktivci, a Fejsa je nas jedini igrac takvog profila. I onda stizemo do ove nase grupe gde cemo gotovo sigurno igrati povuceno protiv Brazila, a ko ce da obavlja prljav posao? Da nece mozda Milivojevic ili Matic?
     (Jaran, 17. maj 2018 11:33)

    # Link komentara

  65. (Jack Sparrow, 17. maj 2018 11:02)

    Proverio pre pisanja komentara! Kad se lomilo zadnjih pet kola, i vodila borba za Fulamom za premijer ligu, grujic protiv Ridinga, Norvica, Derbija i Notingema nije ulazio u igru, a protiv Hala usao u 10 izasao na poluvremenu... Daleko da ne mislim da nece biti dobar igrac, i da nece biti nosioc igre u buducnosti u reprezentaciji, ali trenutno mislim da ne treba da ide u rusiju...
    (Lepsa, 17. maj 2018 11:31)

    # Link komentara

  66. kad pogledam ostale reprezentacije svi vec znaju ko ide ko ne jedino mi smo u bunilu
     (mili, 17. maj 2018 11:29)

    # Link komentara

  67. ako se dobro razumem u nase fudbalske prilike, prica se o spisku koji je Krstajic napravio i poslao u FSS na kontrolu. FSS ce da spisak proveri, po potrebi izmeni, posalje na "doradu" Falji Ramadaniju i ostalim menagerima i tu se pravi konačan spisak. Krstajic onda izlazi pred novinare i saopstava ko ide na SP. Ako sam nesto pogresio molim da me ispravite.
     (sidji do reke, 17. maj 2018 11:23)

    # Link komentara

  68. Krle gde ti je Pesic na spisku? Moramo dati gol Brazilu makar sa penala, a Pesic nam je za to potreban.
     (Batko pamcenje mu kratko, 17. maj 2018 11:21)

    # Link komentara

  69. Krstajićev tajni spisak. Koji su to sklopovi... Kokeza, Krstajić... 2018-a, tajni spisak. Mi ne zaslužujemo napredak i boljitak.
     (popov, 17. maj 2018 11:20)

    # Link komentara

  70. Veliko poboljsanje, zbog cega je i sklonjen Muslin. Nepozivanje Fejse nije nista manji problem od nepozivanja SMSa. Osim toga, sta imamo. Losu igru sa losim rezultatima, nabedjenog trenera, ne ni pocetnika, nego pripravnika i tajne spiskove. Situacija oko Nastasica komicna. Jedan dan iz kluba kazu da oporavak ide vrlo dobro, onda Bunjevcevic kaze da zbog povrede sigurno nece igrati, a sledeci dan Nastasic kaze da postoje dobre sanse da bude spreman za SP. Muslin je bar imao rezultate koji su stajali iza njega. Osim nepozivanja SMSa, zamerali su mu i "ruznu igru". Sad igramo i ruznije. Uostalom, setite se sta je Ljupko Petrovic rekao upravi CZ pred finale KESa u Bariju. "Mozemo da igramo lepo i da izgubimo, ili hocete da odigramo ruzno i pobedimo."
    (Milan, 17. maj 2018 11:11)

    # Link komentara

  71. Subotic i Sulejmani treba da idu. Grujic, Rukavina, S. Mitrovic ne treba. Nastasic bi znacio ako se oporavi. Radonjic, Kostic neko je visak. Cirkus oko spiska se pravi jedino kod nas i to samo u fudbalu.
    (DM, 17. maj 2018 10:05)

    Радоњић и Костић у истој реченици....
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (спортски уметник, 17. maj 2018 10:48)

    Dobro je sto su u istoj recenici ali lose sto su u recenici da je neko visak. Obojica brzi i vrv jedini takvi igraci u imu,Radonjic se vise oslanja na dribling,Kostic na izdrzljivost i borbenost,Kostic ima i jaci duel ali Radonja sad vec bolju zavrsnicu ali trebaju nam obojica.
    (R9, 17. maj 2018 11:07)

    # Link komentara

  72. Matić i Milivojević su sigurni, šta je sa Gudeljom?
    Što se Fejse tiče, u pitanju je klasični razbijač sa ok distribucijom, sa fantastičnim pedigreom beskonačnog šampiona.

    Ali ovde se postavlja pitanje ko je potreban za model igre koji planira selektor?
    Selektor je tahj koji bira i normalno je da bira one igrače koji mu se uklapaju u koncepciju tima, a ne one koji to ne mogu.
    Očigledno je da Fejsa ne odgovara Krstajiću i tu je kraj priče.
    (fudbalski ekspert, 17. maj 2018 11:07)

    # Link komentara

  73. (Lepsa, 17. maj 2018 10:41)

    Da bio je zamenjen na poluvremenu jer su protivnicki igraci i trener trazili crveni karton i vrsili pritisak na sudiju i nije tacno da poslednjih 5 utakmica nije igrao idi na transfermarket sve mozes da proveris.
    (Jack Sparrow, 17. maj 2018 11:02)

    # Link komentara

  74. S obzirom da smo deficitarni sa napadačima, nemoguće je da nema mesta na širem spisku za Aleksandra Pešića, najboljeg igrača i strelca superlige.
    (mislim stvarno, 17. maj 2018 11:01)

    # Link komentara

  75. Изгледа да непозивање Сергеја Милинковића Савића није био прави разлог зашто је смењен Муслин.
    (Walter, 17. maj 2018 10:56)

    # Link komentara

  76. Mihajlo
    Care, Fejsa je zadnji vezni. Destruktivac. Covek koji obavlja prljavi posao, sa zadnjom linijom prenosi loptu do ofanzivaca i ispravlja greske saigraca. Ja stvarno ne znam sta covek treba da uradi da bi dokazao "navijacima" (90% kritika stize od Delija) da je odlican igrac???
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jaran, 17. maj 2018 10:18)

    Alo kralju,on jeste zadnji vezni destruktivac ali imaš i zadnje vezne koji pored destrukcije,odlično obavljaju i ofanzivne poslove,imaju dobar pas,predaju,prekide,šut...tako da se tu vidi razlika a takvi su Matić i Milivojević,čaki Grujić,Radoja,Gudelj...
    (Realno, 17. maj 2018 10:54)

    # Link komentara

  77. Mihajlo
    Care, Fejsa je zadnji vezni. Destruktivac. Covek koji obavlja prljavi posao, sa zadnjom linijom prenosi loptu do ofanzivaca i ispravlja greske saigraca. Ja stvarno ne znam sta covek treba da uradi da bi dokazao "navijacima" (90% kritika stize od Delija) da je odlican igrac???
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jaran, 17. maj 2018 10:18)

    Alo kralju,on jeste zadnji vezni destruktivac ali imaš i zadnje vezne koji pored destrukcije,odlično obavljaju i ofanzivne poslove,imaju dobar pas,predaju,prekide,šut...tako da se tu vidi razlika a takvi su Matić i Milivojević,čaki Grujić,Radoja,Gudelj...
    (Realno, 17. maj 2018 10:53)

    # Link komentara

  78. Pa realno ne moze da povedemo 35 zadnjih veznih igraca.Mi od 100 igraca 95 su zadnji vezni.Celo SP nam zavisi od Tadica ako on igra dobro mozemo necemu da se nadamo ovo drugo zna samo da vraca loptu u nazad.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Back in Black, 17. maj 2018 10:22)

    Bas zato nam je potreban igrac kakav je Radonjic.
    On je verovatno jedan od najkompletnijih igraca koje imamo, ima neverovatnu brzinu kakvu mozda jos ima samo Kostic od kandidata za A tim ipak Radonja ima mnogo bolju kontrolu lopte od njega i bolju tehniku,sto je dokazao kao i veoma zanimljiv i brz dribling. Od lad je sa Kosanom poradio na zavrsnici postao je skoro kompletan igrac,treba sve jos malo doraditi ali definitivno ce biti jedan od najboljih nasih igraca u narednim godinama. Takodje gada pogledate ostale ofanzivce u nasem timu shvatice te da tip igraca kakav je Radonja nemamo,imamo Kostica koji je borac i oslanja se na brzinu,Tadica i Ljajica koji su odlicni tehnicari ali nisu hitri toliko i upravo im treba takav igrac uz njih da mogu da ga uposle svojim odlicnim pasevima,Zivkovic mu je najblizi ali se on manje oslanja na brzinu sto je i bolje mozda ali svakako obojica su mam potrebni na prvenstvu.
    (Jack Sparrow, 17. maj 2018 10:51)

    # Link komentara

  79. Subotic i Sulejmani treba da idu. Grujic, Rukavina, S. Mitrovic ne treba. Nastasic bi znacio ako se oporavi. Radonjic, Kostic neko je visak. Cirkus oko spiska se pravi jedino kod nas i to samo u fudbalu.
    (DM, 17. maj 2018 10:05)

    Радоњић и Костић у истој реченици....
     (спортски уметник, 17. maj 2018 10:48)

    # Link komentara

  80. Spanska serija. Zanima me da li bi kladionice mogle da mi daju kvotu za to da mi necemo pobediti ni jednu utakmicu, da necemo dati gol i da cemo sigurno imati minimum jedan crveni karton? Ja bih da zaradim ozbiljne pare na tome ali se bojim da ce kvota biti mala.
    (Xp, 17. maj 2018 10:45)

    # Link komentara

  81. (***, 17. maj 2018 10:29)

    Evo sta ima veze. Mi cemo igrati sa 2 zadnja vezna, Maticem i Milivojevicem, jer se pokazalo da u suprotnom duva promaja. Ko ce biti izmena u slucaju povrede/kartona? Ili ako cuvamo rezultat? Ko su ti mnogo kvalitetniji igraci? Sergej NIJE defanzivni vezni a Grujic nije kalibar, decko nista nije igrao otkako je otisao iz Srbije. On nije bio standardan u Cempionsipu Kardif placa penale za njega. Mitrovic i Stojkovic su standardni reprezentativci koji su izneli kvalifikacije. To je potpuno druga prica od Grujica koji nije nista pokazao ni u klubu ni u reprezentaciji da bi bio na spisku. I ako ima boljih od Mitrovica i Stojkovica ti bolji treba da igraju. Treba da igraju najbolji i oni koji mogu da doprinesu bez obzira na godine.
    (Hugo, 17. maj 2018 10:43)

    # Link komentara

  82. Grujic je pocinjao u 11 kad je dosao u kardif, kasnije ispao.. zadnih 5 kola kad se lomilo za premijer ligu nije igrao, a prezadadnje kolo protiv hala, usao u 10 min i zamenjen na poluvremenu.. tako da prica da je bio standardan i da treba da ide u Rusiju ,nije bas tacna ...
     (Lepsa, 17. maj 2018 10:41)

    # Link komentara

  83. @R9 a prijatelju da razmisliš malo pa izjaviš nešto ovakvo? Pa nisu isti ljudi pljuvali Muslina pa ga podržavali. Nego oni koji su zadovoljni oni ne ostavljaju komentare, dok ne postanu nezadovoljni. I zato je jedina istina da imamo 7 miliona besnih isfrustriranih selektora. Sve ostalo proizilazi iz toga.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jojo, 17. maj 2018 10:09)

    Pa ja bas mislim da su to toliko isfrustrirani ljudi da ce uvek biti nezadovoljni,sta god da se desi uvek ce naci nacin i razlog da kritikuju.
    I da odgovorim ljudima koji kritikuju Grujica neka pogledaju koliko je igrao za Kardif u ovoj polusezoni.
    (R9, 17. maj 2018 10:30)

    # Link komentara

  84. Dakle nema Fejse koji je cele godine standardan u svom timu i bio i u kvalifikacijama.
    Ima Grujica koji 2 godine ne igra fudbal, pritom nema ni minut za reprezentaciju.
    Zasto? Zasto se krije spisak od 35 imena? Zasto Fejsa nije u 35 fudbalera Srbije? Zar ne zasluzuje? Ko je na tom spisku? Da li ima Sulejmanija? Zasto pravite cirkus od nase reprezentacije?
    (Hugo, 17. maj 2018 09:38)

    Šta ima veze ako je standaran u svom klubua ako je slab igrač i da nije za reprezentaciju,kao što je slučaj sa njim? Mnogi su standarni ali nemaju kvalitet za reprezentaciju.Slažem se da ne bi smeli da se pozivaju igrači koji ne igraju u svojim klubovima ali ih menadžeri guraju.Imali smo prilike da vidimo u slučajevima Stojkovića i Mitrovića,koji su promenili klubove i sad su standarni u njima,doduše Mitrović u drugoligašu.Što se Grujića tiče i on je sličan slučaj,promenio je klub i igrao standarno,takođe u drugoligašu,koji se plasirao u Premijer ligu.Ponavljam,Fejsa NEMA mesta u reprezentaciji jer ima dosta kvalitetnijih igrača na toj poziciji.Sulejmani,po meni ima mesta ali ne bi dobio minutažu pored Kostića i Tadića i bolje da neki klinac sedi na klupi nego on sa 30 godina.
    (***, 17. maj 2018 10:29)

    # Link komentara

  85. Pa realno ne moze da povedemo 35 zadnjih veznih igraca.Mi od 100 igraca 95 su zadnji vezni.Celo SP nam zavisi od Tadica ako on igra dobro mozemo necemu da se nadamo ovo drugo zna samo da vraca loptu u nazad.
     (Back in Black, 17. maj 2018 10:22)

    # Link komentara

  86. P.S. Stavio bih Radoja/Fejsa, ali, iz Benfike su vec obnarodovali da njihov igrac nije na spisku za Mundijal...
    (Revolt, 17. maj 2018 10:21)

    # Link komentara

  87. Mihajlo
    Care, Fejsa je zadnji vezni. Destruktivac. Covek koji obavlja prljavi posao, sa zadnjom linijom prenosi loptu do ofanzivaca i ispravlja greske saigraca. Ja stvarno ne znam sta covek treba da uradi da bi dokazao "navijacima" (90% kritika stize od Delija) da je odlican igrac???
     (Jaran, 17. maj 2018 10:18)

    # Link komentara

  88. Ja nesto nisam odusevljen kvalitetom Fejse,jeste borben,dobar u duel igri ali ne igra fudbal unapred.Ipak on je standardan u Benfici i svakako zasluzuje poziv pre od Grujica koji je odigrao tri utakmice za tri godine,logicnije je da u tom slucaju Zdjelar dobije sansu ako vec nece Fejsu da zovu,mada jasno mi je da ovde odlucuju "menadzeri" a ne struka i logika.
    (Mihajlo, 17. maj 2018 10:10)

    # Link komentara

  89. @R9 a prijatelju da razmisliš malo pa izjaviš nešto ovakvo? Pa nisu isti ljudi pljuvali Muslina pa ga podržavali. Nego oni koji su zadovoljni oni ne ostavljaju komentare, dok ne postanu nezadovoljni. I zato je jedina istina da imamo 7 miliona besnih isfrustriranih selektora. Sve ostalo proizilazi iz toga.
     (jojo, 17. maj 2018 10:09)

    # Link komentara

  90. Zasto tajni spiskovi? Zasto se opet po novinama igraci nude reprezentaciji,funkcioneri pricaju jedno,selektor drugo,igraci trece,ovi su uvredjeni,ovi povredjeni ili nisu,dokle vise? Raspad u najavi. U to sam siguran.
     (stoler, 17. maj 2018 10:07)

    # Link komentara

  91. Какву тајну крију ти спискови? Тајна је да не пролазимо групу.
    Енглесзи јуче објавили ужи списак, а наш тренер крије да изненади противнике. Бламажа.
    (Кривокапић, 17. maj 2018 10:07)

    # Link komentara

  92. Subotic i Sulejmani treba da idu. Grujic, Rukavina, S. Mitrovic ne treba. Nastasic bi znacio ako se oporavi. Radonjic, Kostic neko je visak. Cirkus oko spiska se pravi jedino kod nas i to samo u fudbalu.
    (DM, 17. maj 2018 10:05)

    # Link komentara

  93. ko god da ide , brzo ce da se vrati ;)
     (vidoviti bilmez, 17. maj 2018 10:01)

    # Link komentara

  94. Sasha Ilic?
    (Muk, 17. maj 2018 10:00)

    # Link komentara

  95. Fejsa i ne treba da ide ....
     (Prosek fudbaler, 17. maj 2018 09:55)

    # Link komentara

  96. @(R9, 17. maj 2018 09:33)

    Pogrešio si samo u jednom. Nemamo mi 6789 selektora nego 6.789.000
     (zauvek Cigan a ne Delija, 17. maj 2018 09:50)

    # Link komentara

  97. Tajni spiskovi su srpski brend
    (Aca, 17. maj 2018 09:49)

    # Link komentara

  98. Lepo opisan mentalni sklop prosečnog navijača reprezentacije Srbije.
    Ne možeš im ugoditi,a tek što svi sve znaju najbolje...to je pa tek za ispitivanje...
     (hmm, 17. maj 2018 09:45)

    # Link komentara

  99. U sredini terena je realno najveca konkurencija, Matic, SMS, Luka, Fejsa moze da bude treca rezerva, odbrambenih veznih imamo za izvoz.
    (Milan, 17. maj 2018 09:44)

    # Link komentara

  100. Ej, Fejsa da nema mesta ni na SIREM SPISKU?!?!?!
    Muslin ne zove Sergeja, a Krstajic ne zove Fejsu...
     (Jaran, 17. maj 2018 09:44)

    # Link komentara

  101. Fudbal je i više od "najvažnije sporedne stvari na svetu"...jednostavno on je ogledalo društva čak i u ovakvim, naizgled benignim stvarima kao što je objavljivanje šireg spiska reprezentacije...pa tako selektor Švedske 20 dana pre roka objavi konačan spisak od 23 igrača bez jednog Ibrahimovića, koji je imao želju da ide u Rusiju, a ovaj naš "selektor-pripravnik" krije prošireni za predpostaviti je zbog čega...pa mediji otkivaju "top vesti" iz pouzdanih izvora "ovaj jeste...onaj nije, ako ovaj jeste, a trebao je da bude, onda je onaj eventualno na spisku"...pritom je najpouzdaniji izvor instagram profil Benfike koja je objavila imena svojih igrača koji su dobili pozive za reprezentacije, a Fejse nema tu...dosadno, bre, u toj Švedskoj
    (Pera Pisar, 17. maj 2018 09:43)

    # Link komentara

  102. Dmitrovic, Stojkovic, Rajkovic, Jovanovic- Ivanovic, Basta, Rukavina/Gajic, Milenkovic, Pejcinovic, Spajic, Veljkovic, Tosic, Nastasic, Kolarov, Obradovic, Rodic- Gudelj, Maksimovic, Lukic, Matic, Milivojevic, Radoja- Sulejmani, Zivkovic, Gacinovic, Milinkovic-Savic, Tadic, Jojic, Ljajic, Kostic, Radonjic, Mitrovic, Jovic, Prijovic, Pesic/Djurdjevic. Steta sto Subotica nije ni uzeo u razmatranje, steta sto najverovatnije nece ni Pejcinovica, Radoju i Sulejmanija, postoje price da ni Veljkovic i mladji Maksimovic nece ici, ne mirise ovo na dobro...
    (Revolt, 17. maj 2018 09:38)

    # Link komentara

  103. Dakle nema Fejse koji je cele godine standardan u svom timu i bio i u kvalifikacijama.
    Ima Grujica koji 2 godine ne igra fudbal, pritom nema ni minut za reprezentaciju.
    Zasto? Zasto se krije spisak od 35 imena? Zasto Fejsa nije u 35 fudbalera Srbije? Zar ne zasluzuje? Ko je na tom spisku? Da li ima Sulejmanija? Zasto pravite cirkus od nase reprezentacije?
    (Hugo, 17. maj 2018 09:38)

    # Link komentara

  104. Ljudi nemaju ni malo postovanja prema A timu. Prvo da podsetim da smo u dva ciklusa od 4 od 2010 ispadali smesni zbog tzv navijaca i gubili bodove. Drugo pre kvalifikacija za ovo prvenstvo ljudi pricali “neka igra Muslinu ko hoce samo da se kvalifikujemo”. Vec negde posle prve dve utakmice ljudi govore kako smo propali,kako nam igraju neznalice,pa gde je Sergej,pa gde je Zivkovic pa sto Fejsa,sto Gudelj sto 5 odbrambenih.Onda pocinje afera Sergej gde je vecina protiv Muslina. Onda kada Muslin ode svojom voljom,nasi navijaci da bi ispali “ljudi” podrze Muslina. Odjednom sad svi najbolje znaju ko treba na prvenstvu da igra,pocev od Fejse koga su svi redom kritikovali kako ne treba da se nadje na spisku i Pejcinovica koga su isto tako kriikovali kada je zamalo zaigrao za reprezentaciju Rusije.Zamislite zvao je Sergeja,Jovica i Radonjica nase najvece talente u poslednjih 20 godina koje budite srecni ako budete gledali u dresu A tima uzivo jer uskoro ni jednog u nasoj ligi necete moci. Zamislite nije zvao Nastasica koji je imao preozbiljnu povredu i isao bi na prvenstvo bez utakmice u nogama pa jedan Nojer je rekao da ce tesko na prvenstvo bez pripremne utakmice.Ne,ne nasih 6789 selektora znaju najbolje samo njih pitajte.
    (R9, 17. maj 2018 09:33)

    # Link komentara