Ponedeljak, 14.05.2018.

21:51

Izabrano idealnih 11 Superlige – Pešić najbolji igrač

Najboljih 11 fudbalera Superlige Srbije za sezonu 2017/2018 proglašeni su u organizaciji Zajednice Superlige i Arene Sport.

Izvor: B92

Izabrano idealnih 11 Superlige – Pešiæ najbolji igraè IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

Između redova

pre 5 godina

Partizanovi igrači postaju dobri tek kad odu iz Partizana. Tada se nagrađuju, zovu u reprezentaciju i uveravaju da su odlaskom iz Partizana, povukli svoj najbolji potez u karijeri. Dok su u Partizanu budu eventualno izabrani za najperspektivnijeg igrača a svetla perspektiva mu je odlazak.

sta reci

pre 5 godina

A Tavamba dao 5,6 golova u evropskim utakmicama, desetak u prvenstvu, nebrojano asistencija a Pesic ako je dao jedan gol u Evropi, u prvenstvu pola sa penala, i ima prednost u odnosu na igraca Partizana?!

Nebojsa

pre 5 godina

Stojkovic nemoze da bude ispred Borjana to se vidi po broju primlenih golova. Takodje Rodic je najbolji lev bek lige to se iz aviona vidi . Kako Nikolic ispred Pavkova ? Znaju li oni koliko je postigao golova Pavkov . Nemojte da pravite idealni tim ako nije teren merilo nego nesto drugo.

navijač

pre 5 godina

Pošto je Pešić proglašen za najboljeg igrača onda je najrealnije da on predstavlja udarnu iglu naše navale na svetskom prvenstvu, svakako nema neku konkurenciju za tu poziciju.

Neko iz mase

pre 5 godina

Za mene je Rodic bolji igrac. Dobar je i u odbrani i u napadu je opasan, stalno ulazi u sanse, dobro skace glavom na obe polovine, stabilan je skroz. Mislim da je kompletan igrac. Ali on nije spic i naravno da nije dao toliko golova i samim tim ne moze da bude najbolji u Srbiji jer ovde samo taj parametar gledaju. Ne moze odbrambeni igrac da bude najbolji kod nas nilako.

George Costanza

pre 5 godina

ajde majke ti,nabroj mi tu šestoricu boljih od pešića! koliko god da nam je liga losa on je ipak imao skoro isti broj golova i asistencija tako da ne vidim boljeg od njega!
(james, 14. maj 2018 22:32)
Evo ja ću. Borjan, Stojkovic, Le Talek, Donald, Krsticic, Radonjic, Srnic, Ben... Svako na svojoj poziciji dao veci doprinos. Da nije bilo Boacija da ih direktno uporedimo, pa i nekako. Pesic prosek, moze se nadavati golova u nasoj ligi ali ne pravi razliku. Boaci pravi razliku, videlo se nakon njegovog odlaska koja je klasa u odnosu na Pesica. Ugo Viera je pravio razliku, Kaludjerovic i Mudrinski prosek kao i Pesic. Borbeni, daju golove u nasoj ligi, ali suv prosek.

Konstatacija

pre 5 godina

ajde majke ti,nabroj mi tu šestoricu boljih od pešića! koliko god da nam je liga losa on je ipak imao skoro isti broj golova i asistencija tako da ne vidim boljeg od njega!
(james, 14. maj 2018 22:32)
Evo ja ću. Borjan, Stojkovic, Le Talek, Donald, Krsticic, Radonjic, Srnic, Ben... Svako na svojoj poziciji dao veci doprinos. Da nije bilo Boacija da ih direktno uporedimo, pa i nekako. Pesic prosek, moze se nadavati golova u nasoj ligi ali ne pravi razliku. Boaci pravi razliku, videlo se nakon njegovog odlaska koja je klasa u odnosu na Pesica. Ugo Viera je pravio razliku, Kaludjerovic i Mudrinski prosek kao i Pesic. Borbeni, daju golove u nasoj ligi, ali suv prosek.
(George Costanza, 14. maj 2018 23:20

Delimično se slažem sa tobom da Pešić ne pravi neku razliku jer nije brzanac,nije dribler,ni skakač ali dečko je dao 25 gola i ima 20-tak asistencija,što je za špiceve fantastično i iskazuje njegovu nesebičnost i podređenost timu.Da nije ušao u onu lošu seriju od 6-7 utakmica bez gola,ne bi niko o njemu loše pričao jer je pogotovo u jesenjem delu bio fantastičan i davao golove kao na traci.Dakle,gledajući ono najbitnije,golove i asistencije,tu je bez premca i zasluženonosi titulu najboljeg igrača lige.Ne slažem se da je Donald bolji igrač od njega a ni Ben nije pokazao nešto mnogo i mislim da će prvi izgubiti mesto u timu kad stignu pojačanja,jer nema poziciju u timu.Može na nekoliko mesta da igra a nigde ne odskače.Radonjić takođe nije pružio više od Pešića.

Vesela masina

pre 5 godina

Mozete da se bunite do sutra Stojkovic je nas najbolji golman i igrac reprezentacije.Ne samo da je imao daleko vise posla Borjana(koji je takodje izvanredan golman)nego je imao i neke cudesne intervencije ne samo u JSL vec i u LE. A za reprezentaciju da ne pricam, on je vec u nekoliko navrata dokazao da je nas najbolji igrac.Koliko bodova nam je samo on doneo svojim intervencijama i spasao ponizenja od nekih SLJ ekipa.

NoName

pre 5 godina

nekoliko cinjenca: 

Djurdjevic je dao samo 7 golova u Olimpijakosu

Leonardo 10 u Saudijskoj Arabiji 

Boaci 2 u Kini. 

Samo da vidite koliko je ova liga obicno budzenje statistike igracima. Ova priznanja su smesna kao i igraci koji ih dobijaju.
(kole, 14. maj 2018 22:12)

Djurdjevic i Leonardo su otišli u avgustu 2017-e, Boaći u februaru 2018-e. Šest meseci kasnije.

v_K_esspreso

pre 5 godina

Ma trebali su prvih 11 zvezde da stave i sve rezerve zvezde da bi Srbija bila srecna.. mi koji navijamo za partizan ne moramo ni da zivimo ni da se radujemo ni da imamo igraca u top 11, cuka moze da ima dva a partizan ne moze da ima 3 ili 4 igraca i to vam ne smeta a ovo vam smeta. Zalosni ste. Ali dobro polako, sve sto vam se dogadja u kosarci sada pocece i u fudbalu, nista nije vecno.

james

pre 5 godina

Pesic nije ni medju 6 najboljih u Zvezdi, ali garant proglasen zbog golova i vestackog nabijanja cene... Rodic i Le Talek morali da budu ispred Miletica i Bogosavca, a Borjan i Stojkovic klasa za sve ostale golmane u ligi. Slaba sezona Donalda, ako nije motivisan neka ide.
(Sale, 14. maj 2018 22:17)

ajde majke ti,nabroj mi tu šestoricu boljih od pešića! koliko god da nam je liga losa on je ipak imao skoro isti broj golova i asistencija tako da ne vidim boljeg od njega!

kole

pre 5 godina

nekoliko cinjenca:

Djurdjevic je dao samo 7 golova u Olimpijakosu

Leonardo 10 u Saudijskoj Arabiji

Boaci 2 u Kini.

Samo da vidite koliko je ova liga obicno budzenje statistike igracima. Ova priznanja su smesna kao i igraci koji ih dobijaju.

Bane

pre 5 godina

(VeljaCZV, 14. maj 2018 21:54)

Niti u jednoj ligi ti kompletan tim ne čini samo igrači iz jednog tima već se uvek gleda i šire. Ali pošto si ti navijač Zvezde ti to teško možeš da skontaš.

urosRuma

pre 5 godina

@Kole
Leonardo proglasen za tim sezone bez obzira kakva liga njihova bila,to je uspeh,Djurdjevic i Boaci nisu trebali jednostavno da idu

Istina

pre 5 godina

Sramota je što nema Borjana,koji je primio ubedljivo najmanje golova u ligi i bolji je golman od Stojkovića,kao i Le Taleka,koji je bio najbolji štoper ove sezone u ligi,dok je Miletić jedna od najvećih rupa u partizanu.Izgleda da mora neki reciprocitet da se ispuni,bez obzira na kvalitet ali to je Srbija i FSS,nema logike i pravde.Takođe i Drinčić u timu a Jovančić je za njega igrač na toj poziciji,pa čak i ovaj Mićić iz Radničkog.

Toliko

pre 5 godina

Na Transfermarktu ovaj Nikolić reprezentativac Srbije!
(Mihajlovic, 14. maj 2018 22:09)

Mislim da je bio na nekom širem spisku,možda na onom kad su bili igrači samo iz naše lige i igrali negde.Potpisujem da je ubedljivo najbolji špic u našoj ligi,jako dobar igrač.

Vucko

pre 5 godina

Smesno da je ovaj Miletic iz Partizana ispred Le Taleka koji je doktorski odigrao sezonu. A cudno i da je Stojkovic ispred Borjana, ipak je Borjan primio najmanje golova, mada su golmani slicnog kvaliteta. Nego ajde da ispostuju i Partizan u izboru.

urosRuma

pre 5 godina

@Velja
Aj za Borjana se slazem,ali kakav Donald,kako moze biti u timu sezone,msm ni Drincic ne zasluzuje,ali ono Donald jeste dobar ali po meni nikako ne moze u tim sezone

MilanB

pre 5 godina

00

Po kom osnovu Stojković ispred Borjana !?
(joy, 14. maj 2018 21:54 Prosta stvar. Primio je vise golova na manje utakmica. Za svaki slucaj da naglasim da se salim.

Updown

pre 5 godina

Po kom osnovu Stojković ispred Borjana !?
(joy, 14. maj 2018 21:54)

Na osnovu broja odbrana. Borjan ih nije ni imao, jer protivnici nisu smeli da pređu polovinu.

azgard

pre 5 godina

Stojkovic pre Borjana ?! 
Miletic pre Le Taleka ?! 
Drincic pre Donalda ?! 

Jos da su Djukica stavili kao najboljeg trenera, nzm sta bih uradio... :D
(VeljaCZV, 14. maj 2018 21:54)

Ne, najbolje ceo tim Zvezde da stave i da se niko drugi ne spomene. To je najgora stvar kod vas, sto ne cenite protivnika ni malo. Da postoji titula za najgoreg igraca i tu biste kukali sto nisu izabrali vaseg igraca.

Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!

pre 5 godina

Po kom osnovu Stojković ispred Borjana !? 
(joy, 14. maj 2018 21:54) 

Na osnovu broja odbrana. Borjan ih nije ni imao, jer protivnici nisu smeli da pređu polovinu.
(Updown, 14. maj 2018 22:06)

Apsolutno se slažem sa tobom, pravi primer toga je partizan, nisu smeli ni da mu šutnu na gol čak ni pored gola da slučajno ne zaluta lopta u mrežu ...

Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!

pre 5 godina

Cirkuzijada sa ovim guranjem Stojkovića, zimus najbolji igrač Srbije a sada i najbolji golman lige.

Sale

pre 5 godina

Pesic nije ni medju 6 najboljih u Zvezdi, ali garant proglasen zbog golova i vestackog nabijanja cene... Rodic i Le Talek morali da budu ispred Miletica i Bogosavca, a Borjan i Stojkovic klasa za sve ostale golmane u ligi. Slaba sezona Donalda, ako nije motivisan neka ide.

Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!

pre 5 godina

Na Transfermarktu ovaj Nikolić reprezentativac Srbije!
(Mihajlovic, 14. maj 2018 22:09)

Na transfermarkt-u i Tawamba vredi 2.5 miliona, a u stvarnosti ni 300.000 ...

VeljaCZV

pre 5 godina

Stojkovic pre Borjana ?!
Miletic pre Le Taleka ?!
Drincic pre Donalda ?!

Jos da su Djukica stavili kao najboljeg trenera, nzm sta bih uradio... :D

VeljaCZV

pre 5 godina

Stojkovic pre Borjana ?!
Miletic pre Le Taleka ?!
Drincic pre Donalda ?!

Jos da su Djukica stavili kao najboljeg trenera, nzm sta bih uradio... :D

Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!

pre 5 godina

Cirkuzijada sa ovim guranjem Stojkovića, zimus najbolji igrač Srbije a sada i najbolji golman lige.

MilanB

pre 5 godina

00

Po kom osnovu Stojković ispred Borjana !?
(joy, 14. maj 2018 21:54 Prosta stvar. Primio je vise golova na manje utakmica. Za svaki slucaj da naglasim da se salim.

kole

pre 5 godina

nekoliko cinjenca:

Djurdjevic je dao samo 7 golova u Olimpijakosu

Leonardo 10 u Saudijskoj Arabiji

Boaci 2 u Kini.

Samo da vidite koliko je ova liga obicno budzenje statistike igracima. Ova priznanja su smesna kao i igraci koji ih dobijaju.

Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!

pre 5 godina

Po kom osnovu Stojković ispred Borjana !? 
(joy, 14. maj 2018 21:54) 

Na osnovu broja odbrana. Borjan ih nije ni imao, jer protivnici nisu smeli da pređu polovinu.
(Updown, 14. maj 2018 22:06)

Apsolutno se slažem sa tobom, pravi primer toga je partizan, nisu smeli ni da mu šutnu na gol čak ni pored gola da slučajno ne zaluta lopta u mrežu ...

Vucko

pre 5 godina

Smesno da je ovaj Miletic iz Partizana ispred Le Taleka koji je doktorski odigrao sezonu. A cudno i da je Stojkovic ispred Borjana, ipak je Borjan primio najmanje golova, mada su golmani slicnog kvaliteta. Nego ajde da ispostuju i Partizan u izboru.

Istina

pre 5 godina

Sramota je što nema Borjana,koji je primio ubedljivo najmanje golova u ligi i bolji je golman od Stojkovića,kao i Le Taleka,koji je bio najbolji štoper ove sezone u ligi,dok je Miletić jedna od najvećih rupa u partizanu.Izgleda da mora neki reciprocitet da se ispuni,bez obzira na kvalitet ali to je Srbija i FSS,nema logike i pravde.Takođe i Drinčić u timu a Jovančić je za njega igrač na toj poziciji,pa čak i ovaj Mićić iz Radničkog.

NoName

pre 5 godina

nekoliko cinjenca: 

Djurdjevic je dao samo 7 golova u Olimpijakosu

Leonardo 10 u Saudijskoj Arabiji 

Boaci 2 u Kini. 

Samo da vidite koliko je ova liga obicno budzenje statistike igracima. Ova priznanja su smesna kao i igraci koji ih dobijaju.
(kole, 14. maj 2018 22:12)

Djurdjevic i Leonardo su otišli u avgustu 2017-e, Boaći u februaru 2018-e. Šest meseci kasnije.

Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!

pre 5 godina

Na Transfermarktu ovaj Nikolić reprezentativac Srbije!
(Mihajlovic, 14. maj 2018 22:09)

Na transfermarkt-u i Tawamba vredi 2.5 miliona, a u stvarnosti ni 300.000 ...

Updown

pre 5 godina

Po kom osnovu Stojković ispred Borjana !?
(joy, 14. maj 2018 21:54)

Na osnovu broja odbrana. Borjan ih nije ni imao, jer protivnici nisu smeli da pređu polovinu.

urosRuma

pre 5 godina

@Velja
Aj za Borjana se slazem,ali kakav Donald,kako moze biti u timu sezone,msm ni Drincic ne zasluzuje,ali ono Donald jeste dobar ali po meni nikako ne moze u tim sezone

azgard

pre 5 godina

Stojkovic pre Borjana ?! 
Miletic pre Le Taleka ?! 
Drincic pre Donalda ?! 

Jos da su Djukica stavili kao najboljeg trenera, nzm sta bih uradio... :D
(VeljaCZV, 14. maj 2018 21:54)

Ne, najbolje ceo tim Zvezde da stave i da se niko drugi ne spomene. To je najgora stvar kod vas, sto ne cenite protivnika ni malo. Da postoji titula za najgoreg igraca i tu biste kukali sto nisu izabrali vaseg igraca.

Vesela masina

pre 5 godina

Mozete da se bunite do sutra Stojkovic je nas najbolji golman i igrac reprezentacije.Ne samo da je imao daleko vise posla Borjana(koji je takodje izvanredan golman)nego je imao i neke cudesne intervencije ne samo u JSL vec i u LE. A za reprezentaciju da ne pricam, on je vec u nekoliko navrata dokazao da je nas najbolji igrac.Koliko bodova nam je samo on doneo svojim intervencijama i spasao ponizenja od nekih SLJ ekipa.

Sale

pre 5 godina

Pesic nije ni medju 6 najboljih u Zvezdi, ali garant proglasen zbog golova i vestackog nabijanja cene... Rodic i Le Talek morali da budu ispred Miletica i Bogosavca, a Borjan i Stojkovic klasa za sve ostale golmane u ligi. Slaba sezona Donalda, ako nije motivisan neka ide.

james

pre 5 godina

Pesic nije ni medju 6 najboljih u Zvezdi, ali garant proglasen zbog golova i vestackog nabijanja cene... Rodic i Le Talek morali da budu ispred Miletica i Bogosavca, a Borjan i Stojkovic klasa za sve ostale golmane u ligi. Slaba sezona Donalda, ako nije motivisan neka ide.
(Sale, 14. maj 2018 22:17)

ajde majke ti,nabroj mi tu šestoricu boljih od pešića! koliko god da nam je liga losa on je ipak imao skoro isti broj golova i asistencija tako da ne vidim boljeg od njega!

Konstatacija

pre 5 godina

ajde majke ti,nabroj mi tu šestoricu boljih od pešića! koliko god da nam je liga losa on je ipak imao skoro isti broj golova i asistencija tako da ne vidim boljeg od njega!
(james, 14. maj 2018 22:32)
Evo ja ću. Borjan, Stojkovic, Le Talek, Donald, Krsticic, Radonjic, Srnic, Ben... Svako na svojoj poziciji dao veci doprinos. Da nije bilo Boacija da ih direktno uporedimo, pa i nekako. Pesic prosek, moze se nadavati golova u nasoj ligi ali ne pravi razliku. Boaci pravi razliku, videlo se nakon njegovog odlaska koja je klasa u odnosu na Pesica. Ugo Viera je pravio razliku, Kaludjerovic i Mudrinski prosek kao i Pesic. Borbeni, daju golove u nasoj ligi, ali suv prosek.
(George Costanza, 14. maj 2018 23:20

Delimično se slažem sa tobom da Pešić ne pravi neku razliku jer nije brzanac,nije dribler,ni skakač ali dečko je dao 25 gola i ima 20-tak asistencija,što je za špiceve fantastično i iskazuje njegovu nesebičnost i podređenost timu.Da nije ušao u onu lošu seriju od 6-7 utakmica bez gola,ne bi niko o njemu loše pričao jer je pogotovo u jesenjem delu bio fantastičan i davao golove kao na traci.Dakle,gledajući ono najbitnije,golove i asistencije,tu je bez premca i zasluženonosi titulu najboljeg igrača lige.Ne slažem se da je Donald bolji igrač od njega a ni Ben nije pokazao nešto mnogo i mislim da će prvi izgubiti mesto u timu kad stignu pojačanja,jer nema poziciju u timu.Može na nekoliko mesta da igra a nigde ne odskače.Radonjić takođe nije pružio više od Pešića.

Bane

pre 5 godina

(VeljaCZV, 14. maj 2018 21:54)

Niti u jednoj ligi ti kompletan tim ne čini samo igrači iz jednog tima već se uvek gleda i šire. Ali pošto si ti navijač Zvezde ti to teško možeš da skontaš.

Toliko

pre 5 godina

Na Transfermarktu ovaj Nikolić reprezentativac Srbije!
(Mihajlovic, 14. maj 2018 22:09)

Mislim da je bio na nekom širem spisku,možda na onom kad su bili igrači samo iz naše lige i igrali negde.Potpisujem da je ubedljivo najbolji špic u našoj ligi,jako dobar igrač.

George Costanza

pre 5 godina

ajde majke ti,nabroj mi tu šestoricu boljih od pešića! koliko god da nam je liga losa on je ipak imao skoro isti broj golova i asistencija tako da ne vidim boljeg od njega!
(james, 14. maj 2018 22:32)
Evo ja ću. Borjan, Stojkovic, Le Talek, Donald, Krsticic, Radonjic, Srnic, Ben... Svako na svojoj poziciji dao veci doprinos. Da nije bilo Boacija da ih direktno uporedimo, pa i nekako. Pesic prosek, moze se nadavati golova u nasoj ligi ali ne pravi razliku. Boaci pravi razliku, videlo se nakon njegovog odlaska koja je klasa u odnosu na Pesica. Ugo Viera je pravio razliku, Kaludjerovic i Mudrinski prosek kao i Pesic. Borbeni, daju golove u nasoj ligi, ali suv prosek.

v_K_esspreso

pre 5 godina

Ma trebali su prvih 11 zvezde da stave i sve rezerve zvezde da bi Srbija bila srecna.. mi koji navijamo za partizan ne moramo ni da zivimo ni da se radujemo ni da imamo igraca u top 11, cuka moze da ima dva a partizan ne moze da ima 3 ili 4 igraca i to vam ne smeta a ovo vam smeta. Zalosni ste. Ali dobro polako, sve sto vam se dogadja u kosarci sada pocece i u fudbalu, nista nije vecno.

urosRuma

pre 5 godina

@Kole
Leonardo proglasen za tim sezone bez obzira kakva liga njihova bila,to je uspeh,Djurdjevic i Boaci nisu trebali jednostavno da idu

Neko iz mase

pre 5 godina

Za mene je Rodic bolji igrac. Dobar je i u odbrani i u napadu je opasan, stalno ulazi u sanse, dobro skace glavom na obe polovine, stabilan je skroz. Mislim da je kompletan igrac. Ali on nije spic i naravno da nije dao toliko golova i samim tim ne moze da bude najbolji u Srbiji jer ovde samo taj parametar gledaju. Ne moze odbrambeni igrac da bude najbolji kod nas nilako.

Nebojsa

pre 5 godina

Stojkovic nemoze da bude ispred Borjana to se vidi po broju primlenih golova. Takodje Rodic je najbolji lev bek lige to se iz aviona vidi . Kako Nikolic ispred Pavkova ? Znaju li oni koliko je postigao golova Pavkov . Nemojte da pravite idealni tim ako nije teren merilo nego nesto drugo.

navijač

pre 5 godina

Pošto je Pešić proglašen za najboljeg igrača onda je najrealnije da on predstavlja udarnu iglu naše navale na svetskom prvenstvu, svakako nema neku konkurenciju za tu poziciju.

Između redova

pre 5 godina

Partizanovi igrači postaju dobri tek kad odu iz Partizana. Tada se nagrađuju, zovu u reprezentaciju i uveravaju da su odlaskom iz Partizana, povukli svoj najbolji potez u karijeri. Dok su u Partizanu budu eventualno izabrani za najperspektivnijeg igrača a svetla perspektiva mu je odlazak.

sta reci

pre 5 godina

A Tavamba dao 5,6 golova u evropskim utakmicama, desetak u prvenstvu, nebrojano asistencija a Pesic ako je dao jedan gol u Evropi, u prvenstvu pola sa penala, i ima prednost u odnosu na igraca Partizana?!

Updown

pre 5 godina

Po kom osnovu Stojković ispred Borjana !?
(joy, 14. maj 2018 21:54)

Na osnovu broja odbrana. Borjan ih nije ni imao, jer protivnici nisu smeli da pređu polovinu.

VeljaCZV

pre 5 godina

Stojkovic pre Borjana ?!
Miletic pre Le Taleka ?!
Drincic pre Donalda ?!

Jos da su Djukica stavili kao najboljeg trenera, nzm sta bih uradio... :D

azgard

pre 5 godina

Stojkovic pre Borjana ?! 
Miletic pre Le Taleka ?! 
Drincic pre Donalda ?! 

Jos da su Djukica stavili kao najboljeg trenera, nzm sta bih uradio... :D
(VeljaCZV, 14. maj 2018 21:54)

Ne, najbolje ceo tim Zvezde da stave i da se niko drugi ne spomene. To je najgora stvar kod vas, sto ne cenite protivnika ni malo. Da postoji titula za najgoreg igraca i tu biste kukali sto nisu izabrali vaseg igraca.

Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!

pre 5 godina

Cirkuzijada sa ovim guranjem Stojkovića, zimus najbolji igrač Srbije a sada i najbolji golman lige.

v_K_esspreso

pre 5 godina

Ma trebali su prvih 11 zvezde da stave i sve rezerve zvezde da bi Srbija bila srecna.. mi koji navijamo za partizan ne moramo ni da zivimo ni da se radujemo ni da imamo igraca u top 11, cuka moze da ima dva a partizan ne moze da ima 3 ili 4 igraca i to vam ne smeta a ovo vam smeta. Zalosni ste. Ali dobro polako, sve sto vam se dogadja u kosarci sada pocece i u fudbalu, nista nije vecno.

Bane

pre 5 godina

(VeljaCZV, 14. maj 2018 21:54)

Niti u jednoj ligi ti kompletan tim ne čini samo igrači iz jednog tima već se uvek gleda i šire. Ali pošto si ti navijač Zvezde ti to teško možeš da skontaš.

Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!

pre 5 godina

Po kom osnovu Stojković ispred Borjana !? 
(joy, 14. maj 2018 21:54) 

Na osnovu broja odbrana. Borjan ih nije ni imao, jer protivnici nisu smeli da pređu polovinu.
(Updown, 14. maj 2018 22:06)

Apsolutno se slažem sa tobom, pravi primer toga je partizan, nisu smeli ni da mu šutnu na gol čak ni pored gola da slučajno ne zaluta lopta u mrežu ...

Vesela masina

pre 5 godina

Mozete da se bunite do sutra Stojkovic je nas najbolji golman i igrac reprezentacije.Ne samo da je imao daleko vise posla Borjana(koji je takodje izvanredan golman)nego je imao i neke cudesne intervencije ne samo u JSL vec i u LE. A za reprezentaciju da ne pricam, on je vec u nekoliko navrata dokazao da je nas najbolji igrac.Koliko bodova nam je samo on doneo svojim intervencijama i spasao ponizenja od nekih SLJ ekipa.

kole

pre 5 godina

nekoliko cinjenca:

Djurdjevic je dao samo 7 golova u Olimpijakosu

Leonardo 10 u Saudijskoj Arabiji

Boaci 2 u Kini.

Samo da vidite koliko je ova liga obicno budzenje statistike igracima. Ova priznanja su smesna kao i igraci koji ih dobijaju.

Vucko

pre 5 godina

Smesno da je ovaj Miletic iz Partizana ispred Le Taleka koji je doktorski odigrao sezonu. A cudno i da je Stojkovic ispred Borjana, ipak je Borjan primio najmanje golova, mada su golmani slicnog kvaliteta. Nego ajde da ispostuju i Partizan u izboru.

MilanB

pre 5 godina

00

Po kom osnovu Stojković ispred Borjana !?
(joy, 14. maj 2018 21:54 Prosta stvar. Primio je vise golova na manje utakmica. Za svaki slucaj da naglasim da se salim.

Istina

pre 5 godina

Sramota je što nema Borjana,koji je primio ubedljivo najmanje golova u ligi i bolji je golman od Stojkovića,kao i Le Taleka,koji je bio najbolji štoper ove sezone u ligi,dok je Miletić jedna od najvećih rupa u partizanu.Izgleda da mora neki reciprocitet da se ispuni,bez obzira na kvalitet ali to je Srbija i FSS,nema logike i pravde.Takođe i Drinčić u timu a Jovančić je za njega igrač na toj poziciji,pa čak i ovaj Mićić iz Radničkog.

Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!

pre 5 godina

Na Transfermarktu ovaj Nikolić reprezentativac Srbije!
(Mihajlovic, 14. maj 2018 22:09)

Na transfermarkt-u i Tawamba vredi 2.5 miliona, a u stvarnosti ni 300.000 ...

Konstatacija

pre 5 godina

ajde majke ti,nabroj mi tu šestoricu boljih od pešića! koliko god da nam je liga losa on je ipak imao skoro isti broj golova i asistencija tako da ne vidim boljeg od njega!
(james, 14. maj 2018 22:32)
Evo ja ću. Borjan, Stojkovic, Le Talek, Donald, Krsticic, Radonjic, Srnic, Ben... Svako na svojoj poziciji dao veci doprinos. Da nije bilo Boacija da ih direktno uporedimo, pa i nekako. Pesic prosek, moze se nadavati golova u nasoj ligi ali ne pravi razliku. Boaci pravi razliku, videlo se nakon njegovog odlaska koja je klasa u odnosu na Pesica. Ugo Viera je pravio razliku, Kaludjerovic i Mudrinski prosek kao i Pesic. Borbeni, daju golove u nasoj ligi, ali suv prosek.
(George Costanza, 14. maj 2018 23:20

Delimično se slažem sa tobom da Pešić ne pravi neku razliku jer nije brzanac,nije dribler,ni skakač ali dečko je dao 25 gola i ima 20-tak asistencija,što je za špiceve fantastično i iskazuje njegovu nesebičnost i podređenost timu.Da nije ušao u onu lošu seriju od 6-7 utakmica bez gola,ne bi niko o njemu loše pričao jer je pogotovo u jesenjem delu bio fantastičan i davao golove kao na traci.Dakle,gledajući ono najbitnije,golove i asistencije,tu je bez premca i zasluženonosi titulu najboljeg igrača lige.Ne slažem se da je Donald bolji igrač od njega a ni Ben nije pokazao nešto mnogo i mislim da će prvi izgubiti mesto u timu kad stignu pojačanja,jer nema poziciju u timu.Može na nekoliko mesta da igra a nigde ne odskače.Radonjić takođe nije pružio više od Pešića.

Sale

pre 5 godina

Pesic nije ni medju 6 najboljih u Zvezdi, ali garant proglasen zbog golova i vestackog nabijanja cene... Rodic i Le Talek morali da budu ispred Miletica i Bogosavca, a Borjan i Stojkovic klasa za sve ostale golmane u ligi. Slaba sezona Donalda, ako nije motivisan neka ide.

George Costanza

pre 5 godina

ajde majke ti,nabroj mi tu šestoricu boljih od pešića! koliko god da nam je liga losa on je ipak imao skoro isti broj golova i asistencija tako da ne vidim boljeg od njega!
(james, 14. maj 2018 22:32)
Evo ja ću. Borjan, Stojkovic, Le Talek, Donald, Krsticic, Radonjic, Srnic, Ben... Svako na svojoj poziciji dao veci doprinos. Da nije bilo Boacija da ih direktno uporedimo, pa i nekako. Pesic prosek, moze se nadavati golova u nasoj ligi ali ne pravi razliku. Boaci pravi razliku, videlo se nakon njegovog odlaska koja je klasa u odnosu na Pesica. Ugo Viera je pravio razliku, Kaludjerovic i Mudrinski prosek kao i Pesic. Borbeni, daju golove u nasoj ligi, ali suv prosek.

NoName

pre 5 godina

nekoliko cinjenca: 

Djurdjevic je dao samo 7 golova u Olimpijakosu

Leonardo 10 u Saudijskoj Arabiji 

Boaci 2 u Kini. 

Samo da vidite koliko je ova liga obicno budzenje statistike igracima. Ova priznanja su smesna kao i igraci koji ih dobijaju.
(kole, 14. maj 2018 22:12)

Djurdjevic i Leonardo su otišli u avgustu 2017-e, Boaći u februaru 2018-e. Šest meseci kasnije.

james

pre 5 godina

Pesic nije ni medju 6 najboljih u Zvezdi, ali garant proglasen zbog golova i vestackog nabijanja cene... Rodic i Le Talek morali da budu ispred Miletica i Bogosavca, a Borjan i Stojkovic klasa za sve ostale golmane u ligi. Slaba sezona Donalda, ako nije motivisan neka ide.
(Sale, 14. maj 2018 22:17)

ajde majke ti,nabroj mi tu šestoricu boljih od pešića! koliko god da nam je liga losa on je ipak imao skoro isti broj golova i asistencija tako da ne vidim boljeg od njega!

sta reci

pre 5 godina

A Tavamba dao 5,6 golova u evropskim utakmicama, desetak u prvenstvu, nebrojano asistencija a Pesic ako je dao jedan gol u Evropi, u prvenstvu pola sa penala, i ima prednost u odnosu na igraca Partizana?!

urosRuma

pre 5 godina

@Velja
Aj za Borjana se slazem,ali kakav Donald,kako moze biti u timu sezone,msm ni Drincic ne zasluzuje,ali ono Donald jeste dobar ali po meni nikako ne moze u tim sezone

urosRuma

pre 5 godina

@Kole
Leonardo proglasen za tim sezone bez obzira kakva liga njihova bila,to je uspeh,Djurdjevic i Boaci nisu trebali jednostavno da idu

Toliko

pre 5 godina

Na Transfermarktu ovaj Nikolić reprezentativac Srbije!
(Mihajlovic, 14. maj 2018 22:09)

Mislim da je bio na nekom širem spisku,možda na onom kad su bili igrači samo iz naše lige i igrali negde.Potpisujem da je ubedljivo najbolji špic u našoj ligi,jako dobar igrač.

navijač

pre 5 godina

Pošto je Pešić proglašen za najboljeg igrača onda je najrealnije da on predstavlja udarnu iglu naše navale na svetskom prvenstvu, svakako nema neku konkurenciju za tu poziciju.

Nebojsa

pre 5 godina

Stojkovic nemoze da bude ispred Borjana to se vidi po broju primlenih golova. Takodje Rodic je najbolji lev bek lige to se iz aviona vidi . Kako Nikolic ispred Pavkova ? Znaju li oni koliko je postigao golova Pavkov . Nemojte da pravite idealni tim ako nije teren merilo nego nesto drugo.

Neko iz mase

pre 5 godina

Za mene je Rodic bolji igrac. Dobar je i u odbrani i u napadu je opasan, stalno ulazi u sanse, dobro skace glavom na obe polovine, stabilan je skroz. Mislim da je kompletan igrac. Ali on nije spic i naravno da nije dao toliko golova i samim tim ne moze da bude najbolji u Srbiji jer ovde samo taj parametar gledaju. Ne moze odbrambeni igrac da bude najbolji kod nas nilako.

Između redova

pre 5 godina

Partizanovi igrači postaju dobri tek kad odu iz Partizana. Tada se nagrađuju, zovu u reprezentaciju i uveravaju da su odlaskom iz Partizana, povukli svoj najbolji potez u karijeri. Dok su u Partizanu budu eventualno izabrani za najperspektivnijeg igrača a svetla perspektiva mu je odlazak.