Utorak, 08.05.2018.

19:25

"Sve više ljudi u NBA misli da OKC treba da trejduje Vestbruka"

Novinar ESPN Zek Lou javlja da je broj onih koji misle da Oklahoma Siti Tander treba da trejduje prvu zvezdu Rasela Vestbruka sve veći.

Izvor: B92

"Sve više ljudi u NBA misli da OKC treba da trejduje Vestbruka" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

Џошуа

pre 5 godina

Вестрбрука не треба трејдовати, већ уразумити и "спустити на земљу".
Његову улогу у игри Оклахоме треба прецизно дефинисати и захтевати од њега да се придржава истог.
А упоредо са тим, градити млад тим за неку нову будућност Оклахоме.
Уколико му се исто не допада, пустити га да сам себи нађе екипу за трејд.
И ту остати изричит и из трејда тражити најбоље за будћност Оклахоме.
А баш бих волео да видим ко је и на колике уступке спреман, ради евентуалног трејда и довођења у своје редове поменутог играча.
Као и његову улогу у потенцијално новој средини.
Јер он ово што ради, може да ради само у Оклахоми, уз потпуни благослв актуелног руководства.

LBJ

pre 5 godina

(peca, 9. maj 2018 01:17)Ču - energiju Kobija? da energiju Kobija za besomučno šutiranje iako si daleko od toga da budeđ najefikasniji đuter u timu. Ljudi Wilt Chamberlain je jednom rekao jednu važnu stvar - najefikasniji šuter treba da šutira najviše. najefikasniji dakle i samo on. sve ostalo je loše za tim i predstavlja golu sebičnost.
Kobi? tri titule mu je doneo Šek, nikada nije bio najbolji igrač u ligi. Bio je sebičan, šutirao je previše, imao je nepravilan šut, bio je spor i imao male šake pa nije mogao dobro da kontroliše loptu u ulazu, kao ni da daje brze pasove jednom rukom, tzv bullet pasove.
Bryant je poslednji Jordanov epigon, koji je pogrešno smatrao da se veličina jednog igrača na njegovoj poziciji sastoji u spremnosti da se šutira po svaku cenu i što više! To se zove hero-ball, on je bio poslednji veliki predstavnik hero-ball ere u NBA. Početkom dvehiljaditih, i Mcgrady i Iverson su bili bolji igrači od njega. Šek je od tri titule od 2000 do 2002 sva tri puta bio Finals MVP, i posle neko hvali Kobija.
To je igrač sa najviše promašenih šuteva u istoriji NBA lige, alo!

Jaran

pre 5 godina

Miki Lazic
Koliko sl. bacanja je KD pogodio? KD je imao niske procente u toj seriji, a Vestbruk je bio na svojih regularnih 39-41%. Problem je sto se ti sad vodis statistikom da dokazes kako je Rasel kriv za poraz od GSW, a svako ko je gledao je video kako se KD zaledio i unistio sve sanse Oklahome da ikada osvoji prsten...

buja

pre 5 godina

Glupost je neunistiva. Neverovatno je da nekom treba vise od 3 utakmice da pogleda i da ne shvati da je westbruk iako talentovan, POTPUNA NULA OD IGRACA.
Ja bih otisao i dalje i rekao da je on klasicni primer ego psihopate kojem pobeda tima u kojem pored njega igra jos 11 osoba APSOLUTNO nista ne znaci.
Komedija od "kosarkasa", ni jedan trener cak ni onaj sto decu do 8 godina trenira ga ne bi birao u tim. Takav pristup igri se vidi samo na igralistima gde deca od 5 godina nece nikom da daju loptu pa placu kad im neko uzme.
Razlog zasto i dalje fura svoje preglupu statisticku igru je cist biznis jer menadzeri vrlo dobro zna da je i publika u americi isto tako preglupa.

Slobodno tvrdim da dok god rasika lupa ovakve komicne statistike da U BILO KOJEM TIMU DA IGRA TAJ TIM NIKAD NECE NISTA OSVOJITI.

Rema

pre 5 godina

Covek prakticno 2 godine ima tripl-dabl prosek,i to u vreme kada je NBA mozda i najjaca u istoriji.I umesto da se kaze kapa dole,jer nista drugo se ne moze reci,omalovazavanje.Ali tako je i sa ostalim dananjim sampionima,omalovazava se Mesi,Ronaldo,Lebron...i po pravilu prizivaju "stara dobra vremena",naravno Srbi tako nisu dosledni sa tenisom,sve pocinje i zavrsava se sa Djokovicem

Po kom kriterijumu je Vestbruk šampion? Nabrojao si sportiste kojima je osvajanje trofeja prešlo u naviku, računajući i Novaka. Mislim da je ni kriv ni dužan postao egomanijak, a takav stav u timskim sportovima ne donosi trofeje.

Demius

pre 5 godina

@Jaran
"Oklahoma je mogla daleko. U seriji protiv GSW 2015/16 su vodili 3-1, Vestbruk je regularno sutirao u plej-ofu iznad 40% iz igre ali je KD bio taj koji se ukocio i gresio.Secam se da je carinio loptu, predugo je pokusavao da izmisli sut i promasivao suteve koje inace veoma uspesno pogadja kroz celu karijeru. Ne znam koliko vas je gledalo tu seriju, ali ako ste gledali morate da budete iskreni: Durent je bio krivac za ispadanje i to u sezoni kada je Oklahoma imala brutalno velike sanse da osvoji prsten.".
Evo izdvojio sam ovaj fenomenalni komentarar u moru nebuloza koje veliki NBA/Internet "stručnjaci" ovde iz dana u dan uporno ponavljaju.
Naročito mi se svideo komentar Jarana, jer ubo tačno u centar.
Da se Zmija Durent nije ukočio od treme u tom finalu Zapada, on nikada ne bih ni prešao u GSW i upropastio ne samo Zapad, nego i celu NBA ligu.Sada bi smo imali super neizvesne duele na Zapadu i istorijske utakmice u borbi za NBA titulu.
To bi trajalo još dugi niz godina, (plus što Boston i Filadelfija polako postaju nadolazeća sila sa Istoka).
@desperados
I tebi čovek kapa dole za fantastičan komnetar, jer retko čovek ovde ima nešto pametno da pročita sem onog besomučnog trolovanja Perhana.
P.S. Ras je superstar, najveći atleta u NBA i jedini čovek uz Lebrona koji ostavlja i poslednji atom snage na terenu.To su činjenice, a vi slobodno hvalite "Zmiju", a pljujte po "Kornjači".

Dorćol

pre 5 godina

Jeste lud je Presti da trejduje čoveka koji mu sam garantuje PO pa taman da ga stave sa 4 rukija. Čini mi se da je ovde nešto drugo po sredi, izgleda da PG ipak naginje da ostane u OKCu pa kreće LA kampanja protiv Oklahome, inače ja ne vidim razlog da se ovoliko priča o OKCu u završnici PO. Usput u prvom kolu na klupi Jute sedi Kokoškov a kod Oklahome Sale Đorđević, tu ne pomaže ni Wbrook :D

eto

pre 5 godina

kosarka se igra pamecu koju ovaj momak ne poseduje. bio bi sjajan 1 na 1, ili 2 na 2 ili cak i 3 na 3, ali 5 na 5 on jednostavno ne kapira. Prekomplikovano mu je. Zato sjajno resava polu kontre a nikako postavljene napade.

peca

pre 5 godina

Veliki je igrač, ima energiju Kobija, možda i previše, ali NEMA šampionski duh, a to je ono suštinski što izdvaja Džejmsa, Džordana, Kobija, Karija, Dankana, Pirsa... Od ostalih.

street boy

pre 5 godina

Lou navodi da je to čuo u neformalnim razgovorima i da niko iz Oklahome nije kao izvor govorio da bi trejdovao Vestbruka, ali to očito misle na drugim adresama.

"Lou navodi da je to čuo u neformalnim razgovorima i da niko iz Oklahome nije kao izvor govorio da bi trejdovao Vestbruka, ali to očito misle na drugim adresama."
Cuo u neformalnim razgovorima, khm, truc, pljuc.

Paya

pre 5 godina

Chekajte, a shto bi neko trejdovao westbrooka kad chovek pravi triple double u proseku u sezoni? Pa svaki drugi dan pishu novine o tome i chovek puni halu, dakle donosi $$$.. Koga briga da li ce okc ispasti u prvoj ili drugoj rundi playoffa, pa jasno je da ne mogu narednih minimum 7-10 godina nishta vishe od toga i to uz dobre draft pikove i trejdove.. Dakle znaju oni zashto chuvaju westija, nek pravi show za publiku donosi pare franshizi, a 90% navijacha koji dolazi na utakmicu najmanje zanima rezultat.. A nama evropljanima je naravno tako neshto nezamilsivo..

Miki Lazic

pre 5 godina

Jaran, 8. maj 2018 20:47
Kakve veze ima kako je ko sutirao u PO? Gleda se samo ta serija u kojoj je KD sutirao 42,3% a Ras 39,5%. Kd je imao prosek 30 poena u toj seriji, Ras 26.5. u poslednje 3 utakmice te serije Kevin je postizao 40, 29 i 27 naspram Rasovih 31,28,19.

piroklasticni sliv

pre 5 godina

treba mu trener. video je da "moze sve". sad trener treba da mu "pokaze" ekipu.
mada koncept je suludo glup - potpises "superstara" za ogromne novce i posle moras da se zadovoljis sa osrednjim igracima na klupi jer moras da popunis tim a nemas love za to, a pride superstar poleti i nije mu dobro od love pa i da imas najboljeg trenera na svetu, to ne dopire do "fransiznog" igraca.
i naravno, dok se igra kos za kos u prve 82 utakmice sve je cool, kad postane tvrdo gde je superstar a gde je npr mali michell, al horford, tatum itd...
u okc jedino cenim adamsa. najkonstantniji igrac na obe strane terena. what you see is what you get.

desperados

pre 5 godina

Covek prakticno 2 godine ima tripl-dabl prosek,i to u vreme kada je NBA mozda i najjaca u istoriji.I umesto da se kaze kapa dole,jer nista drugo se ne moze reci,omalovazavanje.Ali tako je i sa ostalim dananjim sampionima,omalovazava se Mesi,Ronaldo,Lebron...i po pravilu prizivaju "stara dobra vremena",naravno Srbi tako nisu dosledni sa tenisom,sve pocinje i zavrsava se sa Djokovicem

GM

pre 5 godina

Problem je ekipa koja se gradi oko njega.

Prosle je imao nikoga oko sebe, a ove 2 igraca koji takodje hoce loptu u rukama. Ni jedno ni drugo njima ne odgovara.

Imaju odlicnog centra Adamsa jednog od najboljih u ligi, ali ako se uzme u obzir da Dzordz nece ostati i da ce mozda Melo traziti trejd...
Fali im stari Robertson. Odbrana i trojka. Fali im neki ozbuljan suter, neko ko cepa trojke iz akcije, tipa Redik ili takvi slicni trojkasi.
Fali ozbiljna prava cetvorka, kao sto su imali Ibaku.
A svakako im fale mladi igraci zeljni dokazivanja, a ne Felton, Bruer, Paterson, Kolison i slicni.

Powerslave

pre 5 godina

Kome nije bilo jasno koliko ovaj lik budži statistiku na "veštački način" i koliko je medijski nabudžen posle one dve poslednje utakmice regularnog dela ove sezone (pogotovo poslednja utakmica) kad je imao po 15-20 skokova samo da bi skupio TD na nivou sezone... nikad mu neće ni biti jasno.

Šta reći kad lik kao plejmejker od 191 cm na poluvremenu ima više skokova od ostatka tima. Te njegove asistencije okačite slobodnu mačku o rep, dajte mi loptu da je držim u rukama 20 sekundi, onda ću da se zaletim svom snagom u reket i bacim prvom saigraču koga vidim - uradiću to 50 puta i garantovano skupiti bar 10 asistencija. A što se tiče poena, dovoljan je taj podatak koliko prosečno puta šutne na utakmici, čak i krajnje prosečan šuter kao on će skupiti bar 10+ poena. I eto ga TD u proseku.

Treba i to znati, slažem se, ali to ne dolazi na prirodan način u toku utakmice i zbog toga ekipa ispašta. To se ne vidi kad se igra protiv Bruklina ili Atlante, ali se vidi u plej ofu. Pa i on sam je rekao da bi i drugi to radili kad bi mogli, a pošto se njemu može, a drugima ne onda su ljubomorni. To dovoljno govori o njegovom načinu razmišljanja, dečku je statitika non stop u glavi.

Iako se mogu povući neke paralele između njega i Lebrona, ipak Lebron ima nešto što Vestbruk nikad neće imati, a to je košarkaška inteligencija.

1kch4

pre 5 godina

Problem je sto se on ponasa po sistemu- ja nisam otisao kao Durent, mogu sad da radim sta hocu, jer sam ostao lojalan ekipi. I to sa jedne strane jeste tacno. Ko bi drugi u sadasnjem timu Oklahome bio lider? Dzordz to svakako moze, ali se po njegovim izjavama vidi da mu ne pada na pamet da bude glavni igrac bilo koje fransize. "Kosgeter" Entoni? S druge strane, takvim svojim pristupom gusi sve saigrace i onemogucava ih da doprinesu ekipi, ko koliko moze. Ovde je samo pitanje sta u Oklahomi zele. Ako im je cilj svake godine prva ili druga runda plej ofa, onda ne treba nista menjati.

Boki

pre 5 godina

(milan, 8. maj 2018 21:40)

Kako nije GSW postojao? Pa od druge polovine '90ih su bili ekipa na totalnom dnu zajendo sa Klipersima. Ono kada smo bili klinci sprdali smo se sa njima ko je gori mada je Kris Mulin bio za postovanje a Latrel Sprivel za divljenje.

OKC ce za mene uvek biti Sietl Supersonics, nikada mi nece biti jasan taj transfer iz tako progresivnog grada u jednu zatucanu okolinu ali ono sto je takodje otislo sa njima je kletva da mogu samo do finala pa makar Bog sam igrao cetvorku kod njih. Nikada nisam gotivio Cikago I uvek sam navijao za underdogs kao i sada tako da mi je ekipa Pejton, Srempf, MekMilan, Kemp bila omiljena postava. Kunuo sam se u Kempa kao klinac (naravno kako sam sazrevao tako sam kapirao da je recimo Grent Hil za njega bio tata al' ajde) medjutim oni bas kao i OKC cetvorka nikad nisu kliknuli da ostanu na vrhuncu do same zavrsnice.

Pera Pisar

pre 5 godina

Mene baš zanima to da li će Feniks sa Kokoškovim kao trenerom i svojim menadžmentom, ako bude prvi birao, što je najverovatnije, draftovati kao prvog pika Ayona ili Dončića i da li je Dončić sposoban da u ruki sezoni napravi nešto slično Simonsu, Tejtumu ili Mičelu

Snake

pre 5 godina

Tacno je da je Durent uprskao kada je bilo najpotrebnije Oklahomi ali sve ovo sto Ras radi u poslednje 2 sezone je vise nego teror svoje ekipe i svojih saigraca.
Koliko su se puta prosle godine Adams i ekipa sklanjali samo da bi Ras imao 40+ poena 20+ skokova i 15+ asistencija.Pravila se lazna atmosfera i napravila privatna firma za marketing Rasela Vestbruka kako bi on zgrabio maksimalni ugovor i kako bi ekipa dobila ol star igraca na foru igraces sa jedinim igracem u istoriji sa tripl dab ucinkom tokom cele sezone.
Cinjenica je da je Ras uz Lebrona fizicki najdominantniji igrac lige ali nije jedan igrac ekipa.Nikad nije bilo niti ce biti.

drax

pre 5 godina

Ovo je era Golden Stejta bila jos od 2015 i tu niko nema sta da trazi dalje osim da bude spreman ako se kojim slucaju onoj cetvorici nesto ne desi.Sad ti trejduj najboljeg igraca za sicu i nadaj se cemu tacno....Tituli mozda.

reflektor

pre 5 godina

Rasel je tripl dabl manijak,a to znaci da tim nema koristi od njegovog ucinka koji je nesporan,ali mu se sklanjaju,on juri sto vise t-d,a tim je kao banda.Kad t-d ostvare Lebron,Simons,Jokic,Durent..ili pre Kid,Garnet pa i Brajant,ti timovi obicno pobedjuju i drugi igraci se istaknu kroz fantastican ucinak prve zvezde.Oklahoma kao kauboji,banditi tri lopte im treba,tri kosa i plus ih boli uvo.Tako da Rasel moze da nabije 200 t-d ali ve gde god da igra biti porazen,bar je za sada to tako.

Pera

pre 5 godina

To sto to zele drugi a niko u Oklahomi dovoljno govori. Jao kao navijac OKC mogu samo da se nasmejem na ovo. Za sta da ga trejdujemo? Ko moze da nam ponudi nesto sto valja? San Antonio sutra ili Juta koja nas je izbacila da kaze birajte tri igraca iz tima za Rasa ne bih imao kog da izaberem a da to bude dobar trade za nas. I tako je sa skoro svakim timom u ligi. Kljuc je okruziti Rasa sa suterima i defanzivcima koji ce da ginu a on ce da odradi svoje.
(Nathan, 08. maj 2018 20:33

"Mi, nas..."...Sta si se, bre, primio, zemljace???

x

pre 5 godina

To sto to zele drugi a niko u Oklahomi dovoljno govori. Jao kao navijac OKC mogu samo da se nasmejem na ovo. Za sta da ga trejdujemo? Ko moze da nam ponudi nesto sto valja? San Antonio sutra ili Juta koja nas je izbacila da kaze birajte tri igraca iz tima za Rasa ne bih imao kog da izaberem a da to bude dobar trade za nas. I tako je sa skoro svakim timom u ligi. Kljuc je okruziti Rasa sa suterima i defanzivcima koji ce da ginu a on ce da odradi svoje.
(Nathan, 08. maj 2018 20:33

Ti da izaberes? Ja mogu samo da se nasmejem na tvoj komentar.

milan

pre 5 godina

NBA sam pratio kad sam bio dete, otkad sam sa skolom u bioskopu gledao film Space Jam. Pratio vesti, skupljao slicice, lepio postere, a kad je pocela da se daje. ako se ne varam bas na B92, taman sam bio dovoljno mator da se krisom budim nocu i gledam navijam za Pedju i Divca. Poslednjih godina ne pratim, jer nemam vremena... nebitno... ono sto hocu da kazem je da u to vreme Oklahoma City Thunder nije postojao, Golden State Wariors nije postojao... sta ljudi ocekuju od igraca koji igraju u timovima koji ne postuju sopstveno ime, grad i tradiciju? Da ti igraci postoju nesto tu? Nema nicega, samo novac i slava - trenutna. Poslednji veliki NBA igrac bice Lebron. Kakvi vestbruci, durentovi... Talenata ima, igraca vrhunskih ima, ali Lebron je pored toga ljudina, poslednja ljudinau NBA... kad vidim koliko su iskomplekirani neki od vrhunskih igraca, povraca mi se! Nadam se da ce Kari i Obrva da me demantuju, jer deluju da su karakterni momci... sto sam vam ovo ispricao ne znam.

Doljo

pre 5 godina

@Jaran
Ne samo tom... Ovdje je lik pisao da Durent ima bolju kontrolu lopte od Dzejmsa.
A bas u toj seriji su mu ukradene lopte u presudnim trenucima meceva, jer je on htio da sve kao odradi.
I jos mnogo puta.
Dzejms igra pleja pa mu se rijetko kad desi klasicna kradja lopte a Durentu je to bilo tako svojstveno.

CJC

pre 5 godina

Olako se ovde upotrebljava rec superstar.
Shvatite vec jednom da u ligi imate 4-5 takvih igraca (LeBron, Kari, Durent, Harden)...ostalo...pa nemojte me zezati, Vestbruk, Vol, DeRozan.
A ovi sto hvale Iversona i prosječnu Filu, pa koja ekipa na istoku te 2001 nije bila prosek?
Bukvalno su Netsi ličili na nesto, sve ostalo žali boze sto su morali da igraju finale a ne Minnesota, Portland, Sakramento.

Mika 27

pre 5 godina

@FullHouse

E sad, tu mozes da cepidlacis sa tumacenjem definicije pleja gde i Jordan i Lebron i Kobe mogu da se uklope u tu definiciju, ali uvek su svi oni imali nizeg igraca koji deli sa njima duznosti organizatora igre.

Pa šta sam ja napisao...da svi vrhunski igrači Vestbruk i u najavi Buker moraju da znaju da igraju i 1 i 2 uz nekog klasičnog pleja koji ih menja u rotaciji...a za Vestbruka i u najavi Bukera...Džordan, Lebron i Kobe su "institucije" i pokrivali su, a Lebron i dalje pokriva sve pozicije od 1 do 4 i zato i jesu "institucije" i stvar i jeste u tom "cepidlačenjem u tumačenju pleja" od jedne titule tima sa plejom kao glavnim igračem...može se doći sa Džordanovim, Brajantovim i Lebronovim do 14...a uvek kad je bilo "gusto" u finalima i Čikaga i Klivlenda, Majamija i Lejkersa...ova trojica su "igrala sve" pa i pleja, ponekad bi im klasičan plej samo "doneo loptu do preko centra" da se ne troše

Thoros of Myr

pre 5 godina

Westbrick igra košarku kao da je na bojnom polju. Gledati ga je kao gledati akcioni film. Čovek je navučen na tripl dabl. On je Iverson 2.0, nabija samo svoje statistike i za drugo ne mari. Jedan od najgorih šutera za tri u ligi, a šutiraće deset trojki u toku meča!Rasturio onakav tim sa Durantom, Harden-om i Ibakom! Trebalo je još 2012 da ga trejduju i da grade oko Durant-a. Iz aviona se videlo da je Durant franchise igrač, a ne ovaj što igra kao terminator ili nindža kornjača.
(Westbrick, 08. maj 2018 19:44)


Kako je Durant franchise igrac kad je pobegao u GSW koji je vec imao 3 superstara?

duledudule

pre 5 godina

To sto to zele drugi a niko u Oklahomi dovoljno govori. Jao kao navijac OKC mogu samo da se nasmejem na ovo. Za sta da ga trejdujemo? Ko moze da nam ponudi nesto sto valja? San Antonio sutra ili Juta koja nas je izbacila da kaze birajte tri igraca iz tima za Rasa ne bih imao kog da izaberem a da to bude dobar trade za nas. I tako je sa skoro svakim timom u ligi. Kljuc je okruziti Rasa sa suterima i defanzivcima koji ce da ginu a on ce da odradi svoje. 
(Nathan, 08. maj 2018 20:33 

"Mi, nas..."...Sta si se, bre, primio, zemljace???
(Pera, 08. maj 2018 21:05)
matori mojne tako mozda je odrastao tamo,kupao se na crvenoj reci i to..hahaha

ђокица

pre 5 godina

@вестбрик
ајверсон 2.0?!
вестбрук нема додирних тачака са ајверсоном. али буквално никакве сличности нема. посебно није никаква унапређена верзија у било ком смислу, јер је ајверсон БОГ!

LBJ

pre 5 godina

Sam Presti je uspeo da izgubi Harden-a i Durant-a dva MVP-a lige, a da zadrži ovaj ljudski ciklon koji je Westbrick. Presti mora da da ostavku, upropastio je franšizu. Oladipo kog je dao za Georga-a eksplodirao u Indijani, i uspeo ni manje ni više nego da izbori 7 utakmicu protiv najvećeg svih vremena Lebrona James-a.

Koga je još Presti doveo? Carmela Anthony-ja koji ne može ni kvaku više da pogodi. Čovek je ugojen, krije salo iza rukava i tetovaža celu karijeru. Nikad nije bio superstar, preplaćen, zaustavlja loptu. Ima dva-tri poteza, lako ga je pročitati, ne igra odbranu. Hero-baller wanna-be.

Nathan

pre 5 godina

To sto to zele drugi a niko u Oklahomi dovoljno govori. Jao kao navijac OKC mogu samo da se nasmejem na ovo. Za sta da ga trejdujemo? Ko moze da nam ponudi nesto sto valja? San Antonio sutra ili Juta koja nas je izbacila da kaze birajte tri igraca iz tima za Rasa ne bih imao kog da izaberem a da to bude dobar trade za nas. I tako je sa skoro svakim timom u ligi. Kljuc je okruziti Rasa sa suterima i defanzivcima koji ce da ginu a on ce da odradi svoje.

Ne ide to tako lako

pre 5 godina

Kljuc je okruziti Rasa sa suterima i defanzivcima koji ce da ginu a on ce da odradi svoje.
(Nathan)

Pa dovedite ih, kad je tako lako. Samo se prvo zapitaj koji ce ozbiljni defanzivac da pristane da dodje da bi se sklanjao iz reketa i srozavao svoju statistiku (a samim tim i buduci ugovor) da bi Ras nabio svoju (i nabio ugovor od $200 miliona).

Montoya

pre 5 godina

OKC su sampioni apsurda, pored Westbrooka oni placaju I Carmella skoro 28mil po sezoni, jedini gluplji potez u ligi je uradio Denver koji Milsapu daje 30mil., dok Durant koji je Dr. za pomenute ima 26.

day

pre 5 godina

@Aleksandar

Ko ce da ga uzme? Ne znam, ali ce nekih 25 timova da se gura u redu, i nece pitati sta kosta. Medjutim, od toga nema nista, superstarovi kalibra Westbrooka se trejduju samo kada to zatraze, sto ovde nije slucaj.

hilsman

pre 5 godina

@Westbrick
On rasturio koji je jedini ostao i nije pobegao za parama,da su se JH i KD malo strpili bili bi svedoci najboljeg tima u istoriji,kao 3 fransizna igraca svako je imao svoju ulogu koju su ova dvojica olako odbacila zbog novca i licne sujete,i naravno da se Raselu otvorilo da iz postovanja dobije potpuno odresene ruke u timu i kada se ispostavilo da stvara istoriju logicno je bilo da nastave da igraju za njega,mnogo je veca to reklama za tim nego da igraju npr.finale konferencije.

FullHouse

pre 5 godina

Košarka je jednostavna igra, treba ti za vrhunski tim i rezultate vrhunski plejmejker i centar...ostale pozicije se mogu nadoknaditi, ali ove dve nikako...Vestbruku u Oklahomi treba vrhunski centar tipa Olajdžuvona i Juinga nekad, a kvalitetnih 5-ica je generalno malo u današnjoj NBA Dejvis, Embid i Kazins...treba da se reše i Džordža i Karmela kao niskih krila, eventualno 4-ki i da uzmu Kazinsa, koji se guši sa Dejvisom u Nju Orleansu...
(Mika 27, 8. maj 2018 20:12)

Sad si lupio takvu glupost da ne mogu da dodjem sebi. Bukvalno samo 1 titulu u poslednjih 28 godina su uzele ekipe koje imaju za pleja ocigledno najboljeg igraca (GSW 2015.), dok je 90% od tih ekipa imalo za najboljeg igraca bas krilnog igraca. Imas 90-ih 6 titula Bullsa sa Jordanom, imas onda Kobija sa 5 titula sa Lejkersima (doduse tu su negde bili Shaq i Gasol sa njim u tih 5 sezona), imas jednu titulu Vejda sa Heatom, 3 sa Lebronom... Sve "dinastije" od 90-te godine do danas sem Spursa imale su krilnog igraca za glavnog nosioca igre. E sad, tu mozes da cepidlacis sa tumacenjem definicije pleja gde i Jordan i Lebron i Kobe mogu da se uklope u tu definiciju, ali uvek su svi oni imali nizeg igraca koji deli sa njima duznosti organizatora igre.

A i Adams je odlican defanzivni centar, najsnazniji u celoj ligi, a moze ponesto i u napadu, nije problem sa Tanderima on sigurno, on im je treci najbolji igrac.

Jaran

pre 5 godina

CarloNS
Oklahoma je mogla daleko. U seriji protiv GSW 2015/16 su vodili 3-1, Vestbruk je regularno sutirao u plej-ofu iznad 40% iz igre ali je KD bio taj koji se ukocio i gresio. Imao je cak i losiji procenat suta za 3 poena od Rasela (Rasel 32%, a KD 28%), a sut iz igre mu je bio drugi najnizi u plej-of karijeri (43%, a najnizi je bio 35% (Rasel je tada imao 47% iz igre)). Secam se da je carinio loptu, predugo je pokusavao da izmisli sut i promasivao suteve koje inace veoma uspesno pogadja kroz celu karijeru. Ne znam koliko vas je gledalo tu seriju, ali ako ste gledali morate da budete iskreni: Durent je bio krivac za ispadanje i to u sezoni kada je Oklahoma imala brutalno velike sanse da osvoji prsten. Posle serije su ga svi mediji kritikovali, secate li se ko ga je branio? Vestbruk. Secate li se ko je izdao prijateljstvo? Durent.
Hvala.

Iverson

pre 5 godina

Slazem se sa svime navedenim,osim poredjenja Iverson-a i doticnog. Iverson je dosta slabiju Filadelfiju doveo do NBA finala i za dve klase je bolji igrac.

Bane

pre 5 godina

Ja sam to govorio pre 3-4 godine. Westbrook je bio na vrhuncu i za njega su mogli dosta toga da dobiju i uzmu veoma dobre igrace umesto njega, i grade igru oko Duranta. Sada je kasno. OKC jos od kako su dali Hardena (prakticno za dzabe) vuce lose poteze. I iz godine i godinu samo produzavaju agoniju.

Mile

pre 5 godina

Ako bi uspeli da ga uvaljaju za jednog od prvih pikova ove godine kao i za pik prve runde sledeće, plus da dobiju i solidnog pleja, onda mogu u banju na brčkanje.

Mika 27

pre 5 godina

Košarka je jednostavna igra, treba ti za vrhunski tim i rezultate vrhunski plejmejker i centar...ostale pozicije se mogu nadoknaditi, ali ove dve nikako...Vestbruku u Oklahomi treba vrhunski centar tipa Olajdžuvona i Juinga nekad, a kvalitetnih 5-ica je generalno malo u današnjoj NBA Dejvis, Embid i Kazins...treba da se reše i Džordža i Karmela kao niskih krila, eventualno 4-ki i da uzmu Kazinsa, koji se guši sa Dejvisom u Nju Orleansu...i to je ta osovina "jedinice i petice" Vestbruk-Demarkus Kazins...to nisu imali ni sa Durentom koji isto igra 3 i 4...a najkomičniji od svega su dve godine uzastopni draftovi tada Sijetla sad Oklahome Hardena i Vestbruka koji su totalno isti igrači, zato i mislim da npr. Feniks sa Kokoškovim neće da draftuje Dončića kao prvog pika, ako budu prvi birali, već Ajtona i da naprave tu osovinu 1-5 koja je osnov svega Buker-Ajton...naravno vrhunski igrači tipa Vestbruka ili u najavi Bukera, moraju da budu sposobni da igraju i poziciju 1 i 2 uz nekog klasičnog pleja u rotaciji

Westbrick

pre 5 godina

Westbrick igra košarku kao da je na bojnom polju. Gledati ga je kao gledati akcioni film. Čovek je navučen na tripl dabl. On je Iverson 2.0, nabija samo svoje statistike i za drugo ne mari. Jedan od najgorih šutera za tri u ligi, a šutiraće deset trojki u toku meča!Rasturio onakav tim sa Durantom, Harden-om i Ibakom! Trebalo je još 2012 da ga trejduju i da grade oko Durant-a. Iz aviona se videlo da je Durant franchise igrač, a ne ovaj što igra kao terminator ili nindža kornjača.

satelit

pre 5 godina

Zavrsnica protiv Jute je pokazala sliku citave karijere Rasela,sam ih vratio iz minusa i onda do kraja pri egalu nijedan smisleni napad nije organizovao

Stefan COYG

pre 5 godina

Nista cudno ni novo... kada se sva zakucavanja, statistike i sutevi za pobedu ogole... sta ostaje... ?
Ostaje covek koji je kancer za ekipu... nesto kao Bugi Kazins... pa nije Divac lud sto nije hteo da mu da 205.000.000 $ za 5 narednih sezona... i time osakati ekipu...
Cini mi se da je SAC promenio 7 trenera za 6 godina veze Kazins + Sakramento...

Ufo

pre 5 godina

Nabijac statistike, potpuno bezvredan tj stetan igrac po ekipu. Pre bih stavio u tim igraca od 12 ppg solidnog asistenta i defanzivca nego ovog. To pricam od kada je poceo da igra. A ni Harden nije daleko

Westbrick

pre 5 godina

Westbrick igra košarku kao da je na bojnom polju. Gledati ga je kao gledati akcioni film. Čovek je navučen na tripl dabl. On je Iverson 2.0, nabija samo svoje statistike i za drugo ne mari. Jedan od najgorih šutera za tri u ligi, a šutiraće deset trojki u toku meča!Rasturio onakav tim sa Durantom, Harden-om i Ibakom! Trebalo je još 2012 da ga trejduju i da grade oko Durant-a. Iz aviona se videlo da je Durant franchise igrač, a ne ovaj što igra kao terminator ili nindža kornjača.

Iverson

pre 5 godina

Slazem se sa svime navedenim,osim poredjenja Iverson-a i doticnog. Iverson je dosta slabiju Filadelfiju doveo do NBA finala i za dve klase je bolji igrac.

satelit

pre 5 godina

Zavrsnica protiv Jute je pokazala sliku citave karijere Rasela,sam ih vratio iz minusa i onda do kraja pri egalu nijedan smisleni napad nije organizovao

Pera

pre 5 godina

To sto to zele drugi a niko u Oklahomi dovoljno govori. Jao kao navijac OKC mogu samo da se nasmejem na ovo. Za sta da ga trejdujemo? Ko moze da nam ponudi nesto sto valja? San Antonio sutra ili Juta koja nas je izbacila da kaze birajte tri igraca iz tima za Rasa ne bih imao kog da izaberem a da to bude dobar trade za nas. I tako je sa skoro svakim timom u ligi. Kljuc je okruziti Rasa sa suterima i defanzivcima koji ce da ginu a on ce da odradi svoje.
(Nathan, 08. maj 2018 20:33

"Mi, nas..."...Sta si se, bre, primio, zemljace???

Montoya

pre 5 godina

OKC su sampioni apsurda, pored Westbrooka oni placaju I Carmella skoro 28mil po sezoni, jedini gluplji potez u ligi je uradio Denver koji Milsapu daje 30mil., dok Durant koji je Dr. za pomenute ima 26.

Ufo

pre 5 godina

Nabijac statistike, potpuno bezvredan tj stetan igrac po ekipu. Pre bih stavio u tim igraca od 12 ppg solidnog asistenta i defanzivca nego ovog. To pricam od kada je poceo da igra. A ni Harden nije daleko

duledudule

pre 5 godina

To sto to zele drugi a niko u Oklahomi dovoljno govori. Jao kao navijac OKC mogu samo da se nasmejem na ovo. Za sta da ga trejdujemo? Ko moze da nam ponudi nesto sto valja? San Antonio sutra ili Juta koja nas je izbacila da kaze birajte tri igraca iz tima za Rasa ne bih imao kog da izaberem a da to bude dobar trade za nas. I tako je sa skoro svakim timom u ligi. Kljuc je okruziti Rasa sa suterima i defanzivcima koji ce da ginu a on ce da odradi svoje. 
(Nathan, 08. maj 2018 20:33 

"Mi, nas..."...Sta si se, bre, primio, zemljace???
(Pera, 08. maj 2018 21:05)
matori mojne tako mozda je odrastao tamo,kupao se na crvenoj reci i to..hahaha

Ne ide to tako lako

pre 5 godina

Kljuc je okruziti Rasa sa suterima i defanzivcima koji ce da ginu a on ce da odradi svoje.
(Nathan)

Pa dovedite ih, kad je tako lako. Samo se prvo zapitaj koji ce ozbiljni defanzivac da pristane da dodje da bi se sklanjao iz reketa i srozavao svoju statistiku (a samim tim i buduci ugovor) da bi Ras nabio svoju (i nabio ugovor od $200 miliona).

Bane

pre 5 godina

Ja sam to govorio pre 3-4 godine. Westbrook je bio na vrhuncu i za njega su mogli dosta toga da dobiju i uzmu veoma dobre igrace umesto njega, i grade igru oko Duranta. Sada je kasno. OKC jos od kako su dali Hardena (prakticno za dzabe) vuce lose poteze. I iz godine i godinu samo produzavaju agoniju.

Jaran

pre 5 godina

CarloNS
Oklahoma je mogla daleko. U seriji protiv GSW 2015/16 su vodili 3-1, Vestbruk je regularno sutirao u plej-ofu iznad 40% iz igre ali je KD bio taj koji se ukocio i gresio. Imao je cak i losiji procenat suta za 3 poena od Rasela (Rasel 32%, a KD 28%), a sut iz igre mu je bio drugi najnizi u plej-of karijeri (43%, a najnizi je bio 35% (Rasel je tada imao 47% iz igre)). Secam se da je carinio loptu, predugo je pokusavao da izmisli sut i promasivao suteve koje inace veoma uspesno pogadja kroz celu karijeru. Ne znam koliko vas je gledalo tu seriju, ali ako ste gledali morate da budete iskreni: Durent je bio krivac za ispadanje i to u sezoni kada je Oklahoma imala brutalno velike sanse da osvoji prsten. Posle serije su ga svi mediji kritikovali, secate li se ko ga je branio? Vestbruk. Secate li se ko je izdao prijateljstvo? Durent.
Hvala.

ђокица

pre 5 godina

@вестбрик
ајверсон 2.0?!
вестбрук нема додирних тачака са ајверсоном. али буквално никакве сличности нема. посебно није никаква унапређена верзија у било ком смислу, јер је ајверсон БОГ!

x

pre 5 godina

To sto to zele drugi a niko u Oklahomi dovoljno govori. Jao kao navijac OKC mogu samo da se nasmejem na ovo. Za sta da ga trejdujemo? Ko moze da nam ponudi nesto sto valja? San Antonio sutra ili Juta koja nas je izbacila da kaze birajte tri igraca iz tima za Rasa ne bih imao kog da izaberem a da to bude dobar trade za nas. I tako je sa skoro svakim timom u ligi. Kljuc je okruziti Rasa sa suterima i defanzivcima koji ce da ginu a on ce da odradi svoje.
(Nathan, 08. maj 2018 20:33

Ti da izaberes? Ja mogu samo da se nasmejem na tvoj komentar.

LBJ

pre 5 godina

Sam Presti je uspeo da izgubi Harden-a i Durant-a dva MVP-a lige, a da zadrži ovaj ljudski ciklon koji je Westbrick. Presti mora da da ostavku, upropastio je franšizu. Oladipo kog je dao za Georga-a eksplodirao u Indijani, i uspeo ni manje ni više nego da izbori 7 utakmicu protiv najvećeg svih vremena Lebrona James-a.

Koga je još Presti doveo? Carmela Anthony-ja koji ne može ni kvaku više da pogodi. Čovek je ugojen, krije salo iza rukava i tetovaža celu karijeru. Nikad nije bio superstar, preplaćen, zaustavlja loptu. Ima dva-tri poteza, lako ga je pročitati, ne igra odbranu. Hero-baller wanna-be.

Powerslave

pre 5 godina

Kome nije bilo jasno koliko ovaj lik budži statistiku na "veštački način" i koliko je medijski nabudžen posle one dve poslednje utakmice regularnog dela ove sezone (pogotovo poslednja utakmica) kad je imao po 15-20 skokova samo da bi skupio TD na nivou sezone... nikad mu neće ni biti jasno.

Šta reći kad lik kao plejmejker od 191 cm na poluvremenu ima više skokova od ostatka tima. Te njegove asistencije okačite slobodnu mačku o rep, dajte mi loptu da je držim u rukama 20 sekundi, onda ću da se zaletim svom snagom u reket i bacim prvom saigraču koga vidim - uradiću to 50 puta i garantovano skupiti bar 10 asistencija. A što se tiče poena, dovoljan je taj podatak koliko prosečno puta šutne na utakmici, čak i krajnje prosečan šuter kao on će skupiti bar 10+ poena. I eto ga TD u proseku.

Treba i to znati, slažem se, ali to ne dolazi na prirodan način u toku utakmice i zbog toga ekipa ispašta. To se ne vidi kad se igra protiv Bruklina ili Atlante, ali se vidi u plej ofu. Pa i on sam je rekao da bi i drugi to radili kad bi mogli, a pošto se njemu može, a drugima ne onda su ljubomorni. To dovoljno govori o njegovom načinu razmišljanja, dečku je statitika non stop u glavi.

Iako se mogu povući neke paralele između njega i Lebrona, ipak Lebron ima nešto što Vestbruk nikad neće imati, a to je košarkaška inteligencija.

Snake

pre 5 godina

Tacno je da je Durent uprskao kada je bilo najpotrebnije Oklahomi ali sve ovo sto Ras radi u poslednje 2 sezone je vise nego teror svoje ekipe i svojih saigraca.
Koliko su se puta prosle godine Adams i ekipa sklanjali samo da bi Ras imao 40+ poena 20+ skokova i 15+ asistencija.Pravila se lazna atmosfera i napravila privatna firma za marketing Rasela Vestbruka kako bi on zgrabio maksimalni ugovor i kako bi ekipa dobila ol star igraca na foru igraces sa jedinim igracem u istoriji sa tripl dab ucinkom tokom cele sezone.
Cinjenica je da je Ras uz Lebrona fizicki najdominantniji igrac lige ali nije jedan igrac ekipa.Nikad nije bilo niti ce biti.

FullHouse

pre 5 godina

Košarka je jednostavna igra, treba ti za vrhunski tim i rezultate vrhunski plejmejker i centar...ostale pozicije se mogu nadoknaditi, ali ove dve nikako...Vestbruku u Oklahomi treba vrhunski centar tipa Olajdžuvona i Juinga nekad, a kvalitetnih 5-ica je generalno malo u današnjoj NBA Dejvis, Embid i Kazins...treba da se reše i Džordža i Karmela kao niskih krila, eventualno 4-ki i da uzmu Kazinsa, koji se guši sa Dejvisom u Nju Orleansu...
(Mika 27, 8. maj 2018 20:12)

Sad si lupio takvu glupost da ne mogu da dodjem sebi. Bukvalno samo 1 titulu u poslednjih 28 godina su uzele ekipe koje imaju za pleja ocigledno najboljeg igraca (GSW 2015.), dok je 90% od tih ekipa imalo za najboljeg igraca bas krilnog igraca. Imas 90-ih 6 titula Bullsa sa Jordanom, imas onda Kobija sa 5 titula sa Lejkersima (doduse tu su negde bili Shaq i Gasol sa njim u tih 5 sezona), imas jednu titulu Vejda sa Heatom, 3 sa Lebronom... Sve "dinastije" od 90-te godine do danas sem Spursa imale su krilnog igraca za glavnog nosioca igre. E sad, tu mozes da cepidlacis sa tumacenjem definicije pleja gde i Jordan i Lebron i Kobe mogu da se uklope u tu definiciju, ali uvek su svi oni imali nizeg igraca koji deli sa njima duznosti organizatora igre.

A i Adams je odlican defanzivni centar, najsnazniji u celoj ligi, a moze ponesto i u napadu, nije problem sa Tanderima on sigurno, on im je treci najbolji igrac.

Boki

pre 5 godina

(milan, 8. maj 2018 21:40)

Kako nije GSW postojao? Pa od druge polovine '90ih su bili ekipa na totalnom dnu zajendo sa Klipersima. Ono kada smo bili klinci sprdali smo se sa njima ko je gori mada je Kris Mulin bio za postovanje a Latrel Sprivel za divljenje.

OKC ce za mene uvek biti Sietl Supersonics, nikada mi nece biti jasan taj transfer iz tako progresivnog grada u jednu zatucanu okolinu ali ono sto je takodje otislo sa njima je kletva da mogu samo do finala pa makar Bog sam igrao cetvorku kod njih. Nikada nisam gotivio Cikago I uvek sam navijao za underdogs kao i sada tako da mi je ekipa Pejton, Srempf, MekMilan, Kemp bila omiljena postava. Kunuo sam se u Kempa kao klinac (naravno kako sam sazrevao tako sam kapirao da je recimo Grent Hil za njega bio tata al' ajde) medjutim oni bas kao i OKC cetvorka nikad nisu kliknuli da ostanu na vrhuncu do same zavrsnice.

reflektor

pre 5 godina

Rasel je tripl dabl manijak,a to znaci da tim nema koristi od njegovog ucinka koji je nesporan,ali mu se sklanjaju,on juri sto vise t-d,a tim je kao banda.Kad t-d ostvare Lebron,Simons,Jokic,Durent..ili pre Kid,Garnet pa i Brajant,ti timovi obicno pobedjuju i drugi igraci se istaknu kroz fantastican ucinak prve zvezde.Oklahoma kao kauboji,banditi tri lopte im treba,tri kosa i plus ih boli uvo.Tako da Rasel moze da nabije 200 t-d ali ve gde god da igra biti porazen,bar je za sada to tako.

Mile

pre 5 godina

Ako bi uspeli da ga uvaljaju za jednog od prvih pikova ove godine kao i za pik prve runde sledeće, plus da dobiju i solidnog pleja, onda mogu u banju na brčkanje.

1kch4

pre 5 godina

Problem je sto se on ponasa po sistemu- ja nisam otisao kao Durent, mogu sad da radim sta hocu, jer sam ostao lojalan ekipi. I to sa jedne strane jeste tacno. Ko bi drugi u sadasnjem timu Oklahome bio lider? Dzordz to svakako moze, ali se po njegovim izjavama vidi da mu ne pada na pamet da bude glavni igrac bilo koje fransize. "Kosgeter" Entoni? S druge strane, takvim svojim pristupom gusi sve saigrace i onemogucava ih da doprinesu ekipi, ko koliko moze. Ovde je samo pitanje sta u Oklahomi zele. Ako im je cilj svake godine prva ili druga runda plej ofa, onda ne treba nista menjati.

GM

pre 5 godina

Problem je ekipa koja se gradi oko njega.

Prosle je imao nikoga oko sebe, a ove 2 igraca koji takodje hoce loptu u rukama. Ni jedno ni drugo njima ne odgovara.

Imaju odlicnog centra Adamsa jednog od najboljih u ligi, ali ako se uzme u obzir da Dzordz nece ostati i da ce mozda Melo traziti trejd...
Fali im stari Robertson. Odbrana i trojka. Fali im neki ozbuljan suter, neko ko cepa trojke iz akcije, tipa Redik ili takvi slicni trojkasi.
Fali ozbiljna prava cetvorka, kao sto su imali Ibaku.
A svakako im fale mladi igraci zeljni dokazivanja, a ne Felton, Bruer, Paterson, Kolison i slicni.

CJC

pre 5 godina

Olako se ovde upotrebljava rec superstar.
Shvatite vec jednom da u ligi imate 4-5 takvih igraca (LeBron, Kari, Durent, Harden)...ostalo...pa nemojte me zezati, Vestbruk, Vol, DeRozan.
A ovi sto hvale Iversona i prosječnu Filu, pa koja ekipa na istoku te 2001 nije bila prosek?
Bukvalno su Netsi ličili na nesto, sve ostalo žali boze sto su morali da igraju finale a ne Minnesota, Portland, Sakramento.

day

pre 5 godina

@Aleksandar

Ko ce da ga uzme? Ne znam, ali ce nekih 25 timova da se gura u redu, i nece pitati sta kosta. Medjutim, od toga nema nista, superstarovi kalibra Westbrooka se trejduju samo kada to zatraze, sto ovde nije slucaj.

drax

pre 5 godina

Ovo je era Golden Stejta bila jos od 2015 i tu niko nema sta da trazi dalje osim da bude spreman ako se kojim slucaju onoj cetvorici nesto ne desi.Sad ti trejduj najboljeg igraca za sicu i nadaj se cemu tacno....Tituli mozda.

Thoros of Myr

pre 5 godina

Westbrick igra košarku kao da je na bojnom polju. Gledati ga je kao gledati akcioni film. Čovek je navučen na tripl dabl. On je Iverson 2.0, nabija samo svoje statistike i za drugo ne mari. Jedan od najgorih šutera za tri u ligi, a šutiraće deset trojki u toku meča!Rasturio onakav tim sa Durantom, Harden-om i Ibakom! Trebalo je još 2012 da ga trejduju i da grade oko Durant-a. Iz aviona se videlo da je Durant franchise igrač, a ne ovaj što igra kao terminator ili nindža kornjača.
(Westbrick, 08. maj 2018 19:44)


Kako je Durant franchise igrac kad je pobegao u GSW koji je vec imao 3 superstara?

Mika 27

pre 5 godina

@FullHouse

E sad, tu mozes da cepidlacis sa tumacenjem definicije pleja gde i Jordan i Lebron i Kobe mogu da se uklope u tu definiciju, ali uvek su svi oni imali nizeg igraca koji deli sa njima duznosti organizatora igre.

Pa šta sam ja napisao...da svi vrhunski igrači Vestbruk i u najavi Buker moraju da znaju da igraju i 1 i 2 uz nekog klasičnog pleja koji ih menja u rotaciji...a za Vestbruka i u najavi Bukera...Džordan, Lebron i Kobe su "institucije" i pokrivali su, a Lebron i dalje pokriva sve pozicije od 1 do 4 i zato i jesu "institucije" i stvar i jeste u tom "cepidlačenjem u tumačenju pleja" od jedne titule tima sa plejom kao glavnim igračem...može se doći sa Džordanovim, Brajantovim i Lebronovim do 14...a uvek kad je bilo "gusto" u finalima i Čikaga i Klivlenda, Majamija i Lejkersa...ova trojica su "igrala sve" pa i pleja, ponekad bi im klasičan plej samo "doneo loptu do preko centra" da se ne troše

Pera Pisar

pre 5 godina

Mene baš zanima to da li će Feniks sa Kokoškovim kao trenerom i svojim menadžmentom, ako bude prvi birao, što je najverovatnije, draftovati kao prvog pika Ayona ili Dončića i da li je Dončić sposoban da u ruki sezoni napravi nešto slično Simonsu, Tejtumu ili Mičelu

milan

pre 5 godina

NBA sam pratio kad sam bio dete, otkad sam sa skolom u bioskopu gledao film Space Jam. Pratio vesti, skupljao slicice, lepio postere, a kad je pocela da se daje. ako se ne varam bas na B92, taman sam bio dovoljno mator da se krisom budim nocu i gledam navijam za Pedju i Divca. Poslednjih godina ne pratim, jer nemam vremena... nebitno... ono sto hocu da kazem je da u to vreme Oklahoma City Thunder nije postojao, Golden State Wariors nije postojao... sta ljudi ocekuju od igraca koji igraju u timovima koji ne postuju sopstveno ime, grad i tradiciju? Da ti igraci postoju nesto tu? Nema nicega, samo novac i slava - trenutna. Poslednji veliki NBA igrac bice Lebron. Kakvi vestbruci, durentovi... Talenata ima, igraca vrhunskih ima, ali Lebron je pored toga ljudina, poslednja ljudinau NBA... kad vidim koliko su iskomplekirani neki od vrhunskih igraca, povraca mi se! Nadam se da ce Kari i Obrva da me demantuju, jer deluju da su karakterni momci... sto sam vam ovo ispricao ne znam.

Mika 27

pre 5 godina

Košarka je jednostavna igra, treba ti za vrhunski tim i rezultate vrhunski plejmejker i centar...ostale pozicije se mogu nadoknaditi, ali ove dve nikako...Vestbruku u Oklahomi treba vrhunski centar tipa Olajdžuvona i Juinga nekad, a kvalitetnih 5-ica je generalno malo u današnjoj NBA Dejvis, Embid i Kazins...treba da se reše i Džordža i Karmela kao niskih krila, eventualno 4-ki i da uzmu Kazinsa, koji se guši sa Dejvisom u Nju Orleansu...i to je ta osovina "jedinice i petice" Vestbruk-Demarkus Kazins...to nisu imali ni sa Durentom koji isto igra 3 i 4...a najkomičniji od svega su dve godine uzastopni draftovi tada Sijetla sad Oklahome Hardena i Vestbruka koji su totalno isti igrači, zato i mislim da npr. Feniks sa Kokoškovim neće da draftuje Dončića kao prvog pika, ako budu prvi birali, već Ajtona i da naprave tu osovinu 1-5 koja je osnov svega Buker-Ajton...naravno vrhunski igrači tipa Vestbruka ili u najavi Bukera, moraju da budu sposobni da igraju i poziciju 1 i 2 uz nekog klasičnog pleja u rotaciji

hilsman

pre 5 godina

@Westbrick
On rasturio koji je jedini ostao i nije pobegao za parama,da su se JH i KD malo strpili bili bi svedoci najboljeg tima u istoriji,kao 3 fransizna igraca svako je imao svoju ulogu koju su ova dvojica olako odbacila zbog novca i licne sujete,i naravno da se Raselu otvorilo da iz postovanja dobije potpuno odresene ruke u timu i kada se ispostavilo da stvara istoriju logicno je bilo da nastave da igraju za njega,mnogo je veca to reklama za tim nego da igraju npr.finale konferencije.

Doljo

pre 5 godina

@Jaran
Ne samo tom... Ovdje je lik pisao da Durent ima bolju kontrolu lopte od Dzejmsa.
A bas u toj seriji su mu ukradene lopte u presudnim trenucima meceva, jer je on htio da sve kao odradi.
I jos mnogo puta.
Dzejms igra pleja pa mu se rijetko kad desi klasicna kradja lopte a Durentu je to bilo tako svojstveno.

Nathan

pre 5 godina

To sto to zele drugi a niko u Oklahomi dovoljno govori. Jao kao navijac OKC mogu samo da se nasmejem na ovo. Za sta da ga trejdujemo? Ko moze da nam ponudi nesto sto valja? San Antonio sutra ili Juta koja nas je izbacila da kaze birajte tri igraca iz tima za Rasa ne bih imao kog da izaberem a da to bude dobar trade za nas. I tako je sa skoro svakim timom u ligi. Kljuc je okruziti Rasa sa suterima i defanzivcima koji ce da ginu a on ce da odradi svoje.

desperados

pre 5 godina

Covek prakticno 2 godine ima tripl-dabl prosek,i to u vreme kada je NBA mozda i najjaca u istoriji.I umesto da se kaze kapa dole,jer nista drugo se ne moze reci,omalovazavanje.Ali tako je i sa ostalim dananjim sampionima,omalovazava se Mesi,Ronaldo,Lebron...i po pravilu prizivaju "stara dobra vremena",naravno Srbi tako nisu dosledni sa tenisom,sve pocinje i zavrsava se sa Djokovicem

peca

pre 5 godina

Veliki je igrač, ima energiju Kobija, možda i previše, ali NEMA šampionski duh, a to je ono suštinski što izdvaja Džejmsa, Džordana, Kobija, Karija, Dankana, Pirsa... Od ostalih.

Paya

pre 5 godina

Chekajte, a shto bi neko trejdovao westbrooka kad chovek pravi triple double u proseku u sezoni? Pa svaki drugi dan pishu novine o tome i chovek puni halu, dakle donosi $$$.. Koga briga da li ce okc ispasti u prvoj ili drugoj rundi playoffa, pa jasno je da ne mogu narednih minimum 7-10 godina nishta vishe od toga i to uz dobre draft pikove i trejdove.. Dakle znaju oni zashto chuvaju westija, nek pravi show za publiku donosi pare franshizi, a 90% navijacha koji dolazi na utakmicu najmanje zanima rezultat.. A nama evropljanima je naravno tako neshto nezamilsivo..

buja

pre 5 godina

Glupost je neunistiva. Neverovatno je da nekom treba vise od 3 utakmice da pogleda i da ne shvati da je westbruk iako talentovan, POTPUNA NULA OD IGRACA.
Ja bih otisao i dalje i rekao da je on klasicni primer ego psihopate kojem pobeda tima u kojem pored njega igra jos 11 osoba APSOLUTNO nista ne znaci.
Komedija od "kosarkasa", ni jedan trener cak ni onaj sto decu do 8 godina trenira ga ne bi birao u tim. Takav pristup igri se vidi samo na igralistima gde deca od 5 godina nece nikom da daju loptu pa placu kad im neko uzme.
Razlog zasto i dalje fura svoje preglupu statisticku igru je cist biznis jer menadzeri vrlo dobro zna da je i publika u americi isto tako preglupa.

Slobodno tvrdim da dok god rasika lupa ovakve komicne statistike da U BILO KOJEM TIMU DA IGRA TAJ TIM NIKAD NECE NISTA OSVOJITI.

eto

pre 5 godina

kosarka se igra pamecu koju ovaj momak ne poseduje. bio bi sjajan 1 na 1, ili 2 na 2 ili cak i 3 na 3, ali 5 na 5 on jednostavno ne kapira. Prekomplikovano mu je. Zato sjajno resava polu kontre a nikako postavljene napade.

Jaran

pre 5 godina

Miki Lazic
Koliko sl. bacanja je KD pogodio? KD je imao niske procente u toj seriji, a Vestbruk je bio na svojih regularnih 39-41%. Problem je sto se ti sad vodis statistikom da dokazes kako je Rasel kriv za poraz od GSW, a svako ko je gledao je video kako se KD zaledio i unistio sve sanse Oklahome da ikada osvoji prsten...

Rema

pre 5 godina

Covek prakticno 2 godine ima tripl-dabl prosek,i to u vreme kada je NBA mozda i najjaca u istoriji.I umesto da se kaze kapa dole,jer nista drugo se ne moze reci,omalovazavanje.Ali tako je i sa ostalim dananjim sampionima,omalovazava se Mesi,Ronaldo,Lebron...i po pravilu prizivaju "stara dobra vremena",naravno Srbi tako nisu dosledni sa tenisom,sve pocinje i zavrsava se sa Djokovicem

Po kom kriterijumu je Vestbruk šampion? Nabrojao si sportiste kojima je osvajanje trofeja prešlo u naviku, računajući i Novaka. Mislim da je ni kriv ni dužan postao egomanijak, a takav stav u timskim sportovima ne donosi trofeje.

piroklasticni sliv

pre 5 godina

treba mu trener. video je da "moze sve". sad trener treba da mu "pokaze" ekipu.
mada koncept je suludo glup - potpises "superstara" za ogromne novce i posle moras da se zadovoljis sa osrednjim igracima na klupi jer moras da popunis tim a nemas love za to, a pride superstar poleti i nije mu dobro od love pa i da imas najboljeg trenera na svetu, to ne dopire do "fransiznog" igraca.
i naravno, dok se igra kos za kos u prve 82 utakmice sve je cool, kad postane tvrdo gde je superstar a gde je npr mali michell, al horford, tatum itd...
u okc jedino cenim adamsa. najkonstantniji igrac na obe strane terena. what you see is what you get.

Demius

pre 5 godina

@Jaran
"Oklahoma je mogla daleko. U seriji protiv GSW 2015/16 su vodili 3-1, Vestbruk je regularno sutirao u plej-ofu iznad 40% iz igre ali je KD bio taj koji se ukocio i gresio.Secam se da je carinio loptu, predugo je pokusavao da izmisli sut i promasivao suteve koje inace veoma uspesno pogadja kroz celu karijeru. Ne znam koliko vas je gledalo tu seriju, ali ako ste gledali morate da budete iskreni: Durent je bio krivac za ispadanje i to u sezoni kada je Oklahoma imala brutalno velike sanse da osvoji prsten.".
Evo izdvojio sam ovaj fenomenalni komentarar u moru nebuloza koje veliki NBA/Internet "stručnjaci" ovde iz dana u dan uporno ponavljaju.
Naročito mi se svideo komentar Jarana, jer ubo tačno u centar.
Da se Zmija Durent nije ukočio od treme u tom finalu Zapada, on nikada ne bih ni prešao u GSW i upropastio ne samo Zapad, nego i celu NBA ligu.Sada bi smo imali super neizvesne duele na Zapadu i istorijske utakmice u borbi za NBA titulu.
To bi trajalo još dugi niz godina, (plus što Boston i Filadelfija polako postaju nadolazeća sila sa Istoka).
@desperados
I tebi čovek kapa dole za fantastičan komnetar, jer retko čovek ovde ima nešto pametno da pročita sem onog besomučnog trolovanja Perhana.
P.S. Ras je superstar, najveći atleta u NBA i jedini čovek uz Lebrona koji ostavlja i poslednji atom snage na terenu.To su činjenice, a vi slobodno hvalite "Zmiju", a pljujte po "Kornjači".

Џошуа

pre 5 godina

Вестрбрука не треба трејдовати, већ уразумити и "спустити на земљу".
Његову улогу у игри Оклахоме треба прецизно дефинисати и захтевати од њега да се придржава истог.
А упоредо са тим, градити млад тим за неку нову будућност Оклахоме.
Уколико му се исто не допада, пустити га да сам себи нађе екипу за трејд.
И ту остати изричит и из трејда тражити најбоље за будћност Оклахоме.
А баш бих волео да видим ко је и на колике уступке спреман, ради евентуалног трејда и довођења у своје редове поменутог играча.
Као и његову улогу у потенцијално новој средини.
Јер он ово што ради, може да ради само у Оклахоми, уз потпуни благослв актуелног руководства.

street boy

pre 5 godina

Lou navodi da je to čuo u neformalnim razgovorima i da niko iz Oklahome nije kao izvor govorio da bi trejdovao Vestbruka, ali to očito misle na drugim adresama.

"Lou navodi da je to čuo u neformalnim razgovorima i da niko iz Oklahome nije kao izvor govorio da bi trejdovao Vestbruka, ali to očito misle na drugim adresama."
Cuo u neformalnim razgovorima, khm, truc, pljuc.

Dorćol

pre 5 godina

Jeste lud je Presti da trejduje čoveka koji mu sam garantuje PO pa taman da ga stave sa 4 rukija. Čini mi se da je ovde nešto drugo po sredi, izgleda da PG ipak naginje da ostane u OKCu pa kreće LA kampanja protiv Oklahome, inače ja ne vidim razlog da se ovoliko priča o OKCu u završnici PO. Usput u prvom kolu na klupi Jute sedi Kokoškov a kod Oklahome Sale Đorđević, tu ne pomaže ni Wbrook :D

Miki Lazic

pre 5 godina

Jaran, 8. maj 2018 20:47
Kakve veze ima kako je ko sutirao u PO? Gleda se samo ta serija u kojoj je KD sutirao 42,3% a Ras 39,5%. Kd je imao prosek 30 poena u toj seriji, Ras 26.5. u poslednje 3 utakmice te serije Kevin je postizao 40, 29 i 27 naspram Rasovih 31,28,19.

LBJ

pre 5 godina

(peca, 9. maj 2018 01:17)Ču - energiju Kobija? da energiju Kobija za besomučno šutiranje iako si daleko od toga da budeđ najefikasniji đuter u timu. Ljudi Wilt Chamberlain je jednom rekao jednu važnu stvar - najefikasniji šuter treba da šutira najviše. najefikasniji dakle i samo on. sve ostalo je loše za tim i predstavlja golu sebičnost.
Kobi? tri titule mu je doneo Šek, nikada nije bio najbolji igrač u ligi. Bio je sebičan, šutirao je previše, imao je nepravilan šut, bio je spor i imao male šake pa nije mogao dobro da kontroliše loptu u ulazu, kao ni da daje brze pasove jednom rukom, tzv bullet pasove.
Bryant je poslednji Jordanov epigon, koji je pogrešno smatrao da se veličina jednog igrača na njegovoj poziciji sastoji u spremnosti da se šutira po svaku cenu i što više! To se zove hero-ball, on je bio poslednji veliki predstavnik hero-ball ere u NBA. Početkom dvehiljaditih, i Mcgrady i Iverson su bili bolji igrači od njega. Šek je od tri titule od 2000 do 2002 sva tri puta bio Finals MVP, i posle neko hvali Kobija.
To je igrač sa najviše promašenih šuteva u istoriji NBA lige, alo!

Stefan COYG

pre 5 godina

Nista cudno ni novo... kada se sva zakucavanja, statistike i sutevi za pobedu ogole... sta ostaje... ?
Ostaje covek koji je kancer za ekipu... nesto kao Bugi Kazins... pa nije Divac lud sto nije hteo da mu da 205.000.000 $ za 5 narednih sezona... i time osakati ekipu...
Cini mi se da je SAC promenio 7 trenera za 6 godina veze Kazins + Sakramento...

Nathan

pre 5 godina

To sto to zele drugi a niko u Oklahomi dovoljno govori. Jao kao navijac OKC mogu samo da se nasmejem na ovo. Za sta da ga trejdujemo? Ko moze da nam ponudi nesto sto valja? San Antonio sutra ili Juta koja nas je izbacila da kaze birajte tri igraca iz tima za Rasa ne bih imao kog da izaberem a da to bude dobar trade za nas. I tako je sa skoro svakim timom u ligi. Kljuc je okruziti Rasa sa suterima i defanzivcima koji ce da ginu a on ce da odradi svoje.

desperados

pre 5 godina

Covek prakticno 2 godine ima tripl-dabl prosek,i to u vreme kada je NBA mozda i najjaca u istoriji.I umesto da se kaze kapa dole,jer nista drugo se ne moze reci,omalovazavanje.Ali tako je i sa ostalim dananjim sampionima,omalovazava se Mesi,Ronaldo,Lebron...i po pravilu prizivaju "stara dobra vremena",naravno Srbi tako nisu dosledni sa tenisom,sve pocinje i zavrsava se sa Djokovicem

Mika 27

pre 5 godina

Košarka je jednostavna igra, treba ti za vrhunski tim i rezultate vrhunski plejmejker i centar...ostale pozicije se mogu nadoknaditi, ali ove dve nikako...Vestbruku u Oklahomi treba vrhunski centar tipa Olajdžuvona i Juinga nekad, a kvalitetnih 5-ica je generalno malo u današnjoj NBA Dejvis, Embid i Kazins...treba da se reše i Džordža i Karmela kao niskih krila, eventualno 4-ki i da uzmu Kazinsa, koji se guši sa Dejvisom u Nju Orleansu...i to je ta osovina "jedinice i petice" Vestbruk-Demarkus Kazins...to nisu imali ni sa Durentom koji isto igra 3 i 4...a najkomičniji od svega su dve godine uzastopni draftovi tada Sijetla sad Oklahome Hardena i Vestbruka koji su totalno isti igrači, zato i mislim da npr. Feniks sa Kokoškovim neće da draftuje Dončića kao prvog pika, ako budu prvi birali, već Ajtona i da naprave tu osovinu 1-5 koja je osnov svega Buker-Ajton...naravno vrhunski igrači tipa Vestbruka ili u najavi Bukera, moraju da budu sposobni da igraju i poziciju 1 i 2 uz nekog klasičnog pleja u rotaciji

milan

pre 5 godina

NBA sam pratio kad sam bio dete, otkad sam sa skolom u bioskopu gledao film Space Jam. Pratio vesti, skupljao slicice, lepio postere, a kad je pocela da se daje. ako se ne varam bas na B92, taman sam bio dovoljno mator da se krisom budim nocu i gledam navijam za Pedju i Divca. Poslednjih godina ne pratim, jer nemam vremena... nebitno... ono sto hocu da kazem je da u to vreme Oklahoma City Thunder nije postojao, Golden State Wariors nije postojao... sta ljudi ocekuju od igraca koji igraju u timovima koji ne postuju sopstveno ime, grad i tradiciju? Da ti igraci postoju nesto tu? Nema nicega, samo novac i slava - trenutna. Poslednji veliki NBA igrac bice Lebron. Kakvi vestbruci, durentovi... Talenata ima, igraca vrhunskih ima, ali Lebron je pored toga ljudina, poslednja ljudinau NBA... kad vidim koliko su iskomplekirani neki od vrhunskih igraca, povraca mi se! Nadam se da ce Kari i Obrva da me demantuju, jer deluju da su karakterni momci... sto sam vam ovo ispricao ne znam.

Thoros of Myr

pre 5 godina

Westbrick igra košarku kao da je na bojnom polju. Gledati ga je kao gledati akcioni film. Čovek je navučen na tripl dabl. On je Iverson 2.0, nabija samo svoje statistike i za drugo ne mari. Jedan od najgorih šutera za tri u ligi, a šutiraće deset trojki u toku meča!Rasturio onakav tim sa Durantom, Harden-om i Ibakom! Trebalo je još 2012 da ga trejduju i da grade oko Durant-a. Iz aviona se videlo da je Durant franchise igrač, a ne ovaj što igra kao terminator ili nindža kornjača.
(Westbrick, 08. maj 2018 19:44)


Kako je Durant franchise igrac kad je pobegao u GSW koji je vec imao 3 superstara?

hilsman

pre 5 godina

@Westbrick
On rasturio koji je jedini ostao i nije pobegao za parama,da su se JH i KD malo strpili bili bi svedoci najboljeg tima u istoriji,kao 3 fransizna igraca svako je imao svoju ulogu koju su ova dvojica olako odbacila zbog novca i licne sujete,i naravno da se Raselu otvorilo da iz postovanja dobije potpuno odresene ruke u timu i kada se ispostavilo da stvara istoriju logicno je bilo da nastave da igraju za njega,mnogo je veca to reklama za tim nego da igraju npr.finale konferencije.

Jaran

pre 5 godina

CarloNS
Oklahoma je mogla daleko. U seriji protiv GSW 2015/16 su vodili 3-1, Vestbruk je regularno sutirao u plej-ofu iznad 40% iz igre ali je KD bio taj koji se ukocio i gresio. Imao je cak i losiji procenat suta za 3 poena od Rasela (Rasel 32%, a KD 28%), a sut iz igre mu je bio drugi najnizi u plej-of karijeri (43%, a najnizi je bio 35% (Rasel je tada imao 47% iz igre)). Secam se da je carinio loptu, predugo je pokusavao da izmisli sut i promasivao suteve koje inace veoma uspesno pogadja kroz celu karijeru. Ne znam koliko vas je gledalo tu seriju, ali ako ste gledali morate da budete iskreni: Durent je bio krivac za ispadanje i to u sezoni kada je Oklahoma imala brutalno velike sanse da osvoji prsten. Posle serije su ga svi mediji kritikovali, secate li se ko ga je branio? Vestbruk. Secate li se ko je izdao prijateljstvo? Durent.
Hvala.

LBJ

pre 5 godina

Sam Presti je uspeo da izgubi Harden-a i Durant-a dva MVP-a lige, a da zadrži ovaj ljudski ciklon koji je Westbrick. Presti mora da da ostavku, upropastio je franšizu. Oladipo kog je dao za Georga-a eksplodirao u Indijani, i uspeo ni manje ni više nego da izbori 7 utakmicu protiv najvećeg svih vremena Lebrona James-a.

Koga je još Presti doveo? Carmela Anthony-ja koji ne može ni kvaku više da pogodi. Čovek je ugojen, krije salo iza rukava i tetovaža celu karijeru. Nikad nije bio superstar, preplaćen, zaustavlja loptu. Ima dva-tri poteza, lako ga je pročitati, ne igra odbranu. Hero-baller wanna-be.

day

pre 5 godina

@Aleksandar

Ko ce da ga uzme? Ne znam, ali ce nekih 25 timova da se gura u redu, i nece pitati sta kosta. Medjutim, od toga nema nista, superstarovi kalibra Westbrooka se trejduju samo kada to zatraze, sto ovde nije slucaj.

Westbrick

pre 5 godina

Westbrick igra košarku kao da je na bojnom polju. Gledati ga je kao gledati akcioni film. Čovek je navučen na tripl dabl. On je Iverson 2.0, nabija samo svoje statistike i za drugo ne mari. Jedan od najgorih šutera za tri u ligi, a šutiraće deset trojki u toku meča!Rasturio onakav tim sa Durantom, Harden-om i Ibakom! Trebalo je još 2012 da ga trejduju i da grade oko Durant-a. Iz aviona se videlo da je Durant franchise igrač, a ne ovaj što igra kao terminator ili nindža kornjača.

Doljo

pre 5 godina

@Jaran
Ne samo tom... Ovdje je lik pisao da Durent ima bolju kontrolu lopte od Dzejmsa.
A bas u toj seriji su mu ukradene lopte u presudnim trenucima meceva, jer je on htio da sve kao odradi.
I jos mnogo puta.
Dzejms igra pleja pa mu se rijetko kad desi klasicna kradja lopte a Durentu je to bilo tako svojstveno.

Ufo

pre 5 godina

Nabijac statistike, potpuno bezvredan tj stetan igrac po ekipu. Pre bih stavio u tim igraca od 12 ppg solidnog asistenta i defanzivca nego ovog. To pricam od kada je poceo da igra. A ni Harden nije daleko

CJC

pre 5 godina

Olako se ovde upotrebljava rec superstar.
Shvatite vec jednom da u ligi imate 4-5 takvih igraca (LeBron, Kari, Durent, Harden)...ostalo...pa nemojte me zezati, Vestbruk, Vol, DeRozan.
A ovi sto hvale Iversona i prosječnu Filu, pa koja ekipa na istoku te 2001 nije bila prosek?
Bukvalno su Netsi ličili na nesto, sve ostalo žali boze sto su morali da igraju finale a ne Minnesota, Portland, Sakramento.

Pera

pre 5 godina

To sto to zele drugi a niko u Oklahomi dovoljno govori. Jao kao navijac OKC mogu samo da se nasmejem na ovo. Za sta da ga trejdujemo? Ko moze da nam ponudi nesto sto valja? San Antonio sutra ili Juta koja nas je izbacila da kaze birajte tri igraca iz tima za Rasa ne bih imao kog da izaberem a da to bude dobar trade za nas. I tako je sa skoro svakim timom u ligi. Kljuc je okruziti Rasa sa suterima i defanzivcima koji ce da ginu a on ce da odradi svoje.
(Nathan, 08. maj 2018 20:33

"Mi, nas..."...Sta si se, bre, primio, zemljace???

Pera Pisar

pre 5 godina

Mene baš zanima to da li će Feniks sa Kokoškovim kao trenerom i svojim menadžmentom, ako bude prvi birao, što je najverovatnije, draftovati kao prvog pika Ayona ili Dončića i da li je Dončić sposoban da u ruki sezoni napravi nešto slično Simonsu, Tejtumu ili Mičelu

Powerslave

pre 5 godina

Kome nije bilo jasno koliko ovaj lik budži statistiku na "veštački način" i koliko je medijski nabudžen posle one dve poslednje utakmice regularnog dela ove sezone (pogotovo poslednja utakmica) kad je imao po 15-20 skokova samo da bi skupio TD na nivou sezone... nikad mu neće ni biti jasno.

Šta reći kad lik kao plejmejker od 191 cm na poluvremenu ima više skokova od ostatka tima. Te njegove asistencije okačite slobodnu mačku o rep, dajte mi loptu da je držim u rukama 20 sekundi, onda ću da se zaletim svom snagom u reket i bacim prvom saigraču koga vidim - uradiću to 50 puta i garantovano skupiti bar 10 asistencija. A što se tiče poena, dovoljan je taj podatak koliko prosečno puta šutne na utakmici, čak i krajnje prosečan šuter kao on će skupiti bar 10+ poena. I eto ga TD u proseku.

Treba i to znati, slažem se, ali to ne dolazi na prirodan način u toku utakmice i zbog toga ekipa ispašta. To se ne vidi kad se igra protiv Bruklina ili Atlante, ali se vidi u plej ofu. Pa i on sam je rekao da bi i drugi to radili kad bi mogli, a pošto se njemu može, a drugima ne onda su ljubomorni. To dovoljno govori o njegovom načinu razmišljanja, dečku je statitika non stop u glavi.

Iako se mogu povući neke paralele između njega i Lebrona, ipak Lebron ima nešto što Vestbruk nikad neće imati, a to je košarkaška inteligencija.

ђокица

pre 5 godina

@вестбрик
ајверсон 2.0?!
вестбрук нема додирних тачака са ајверсоном. али буквално никакве сличности нема. посебно није никаква унапређена верзија у било ком смислу, јер је ајверсон БОГ!

x

pre 5 godina

To sto to zele drugi a niko u Oklahomi dovoljno govori. Jao kao navijac OKC mogu samo da se nasmejem na ovo. Za sta da ga trejdujemo? Ko moze da nam ponudi nesto sto valja? San Antonio sutra ili Juta koja nas je izbacila da kaze birajte tri igraca iz tima za Rasa ne bih imao kog da izaberem a da to bude dobar trade za nas. I tako je sa skoro svakim timom u ligi. Kljuc je okruziti Rasa sa suterima i defanzivcima koji ce da ginu a on ce da odradi svoje.
(Nathan, 08. maj 2018 20:33

Ti da izaberes? Ja mogu samo da se nasmejem na tvoj komentar.

Bane

pre 5 godina

Ja sam to govorio pre 3-4 godine. Westbrook je bio na vrhuncu i za njega su mogli dosta toga da dobiju i uzmu veoma dobre igrace umesto njega, i grade igru oko Duranta. Sada je kasno. OKC jos od kako su dali Hardena (prakticno za dzabe) vuce lose poteze. I iz godine i godinu samo produzavaju agoniju.

Iverson

pre 5 godina

Slazem se sa svime navedenim,osim poredjenja Iverson-a i doticnog. Iverson je dosta slabiju Filadelfiju doveo do NBA finala i za dve klase je bolji igrac.

FullHouse

pre 5 godina

Košarka je jednostavna igra, treba ti za vrhunski tim i rezultate vrhunski plejmejker i centar...ostale pozicije se mogu nadoknaditi, ali ove dve nikako...Vestbruku u Oklahomi treba vrhunski centar tipa Olajdžuvona i Juinga nekad, a kvalitetnih 5-ica je generalno malo u današnjoj NBA Dejvis, Embid i Kazins...treba da se reše i Džordža i Karmela kao niskih krila, eventualno 4-ki i da uzmu Kazinsa, koji se guši sa Dejvisom u Nju Orleansu...
(Mika 27, 8. maj 2018 20:12)

Sad si lupio takvu glupost da ne mogu da dodjem sebi. Bukvalno samo 1 titulu u poslednjih 28 godina su uzele ekipe koje imaju za pleja ocigledno najboljeg igraca (GSW 2015.), dok je 90% od tih ekipa imalo za najboljeg igraca bas krilnog igraca. Imas 90-ih 6 titula Bullsa sa Jordanom, imas onda Kobija sa 5 titula sa Lejkersima (doduse tu su negde bili Shaq i Gasol sa njim u tih 5 sezona), imas jednu titulu Vejda sa Heatom, 3 sa Lebronom... Sve "dinastije" od 90-te godine do danas sem Spursa imale su krilnog igraca za glavnog nosioca igre. E sad, tu mozes da cepidlacis sa tumacenjem definicije pleja gde i Jordan i Lebron i Kobe mogu da se uklope u tu definiciju, ali uvek su svi oni imali nizeg igraca koji deli sa njima duznosti organizatora igre.

A i Adams je odlican defanzivni centar, najsnazniji u celoj ligi, a moze ponesto i u napadu, nije problem sa Tanderima on sigurno, on im je treci najbolji igrac.

Mika 27

pre 5 godina

@FullHouse

E sad, tu mozes da cepidlacis sa tumacenjem definicije pleja gde i Jordan i Lebron i Kobe mogu da se uklope u tu definiciju, ali uvek su svi oni imali nizeg igraca koji deli sa njima duznosti organizatora igre.

Pa šta sam ja napisao...da svi vrhunski igrači Vestbruk i u najavi Buker moraju da znaju da igraju i 1 i 2 uz nekog klasičnog pleja koji ih menja u rotaciji...a za Vestbruka i u najavi Bukera...Džordan, Lebron i Kobe su "institucije" i pokrivali su, a Lebron i dalje pokriva sve pozicije od 1 do 4 i zato i jesu "institucije" i stvar i jeste u tom "cepidlačenjem u tumačenju pleja" od jedne titule tima sa plejom kao glavnim igračem...može se doći sa Džordanovim, Brajantovim i Lebronovim do 14...a uvek kad je bilo "gusto" u finalima i Čikaga i Klivlenda, Majamija i Lejkersa...ova trojica su "igrala sve" pa i pleja, ponekad bi im klasičan plej samo "doneo loptu do preko centra" da se ne troše

Demius

pre 5 godina

@Jaran
"Oklahoma je mogla daleko. U seriji protiv GSW 2015/16 su vodili 3-1, Vestbruk je regularno sutirao u plej-ofu iznad 40% iz igre ali je KD bio taj koji se ukocio i gresio.Secam se da je carinio loptu, predugo je pokusavao da izmisli sut i promasivao suteve koje inace veoma uspesno pogadja kroz celu karijeru. Ne znam koliko vas je gledalo tu seriju, ali ako ste gledali morate da budete iskreni: Durent je bio krivac za ispadanje i to u sezoni kada je Oklahoma imala brutalno velike sanse da osvoji prsten.".
Evo izdvojio sam ovaj fenomenalni komentarar u moru nebuloza koje veliki NBA/Internet "stručnjaci" ovde iz dana u dan uporno ponavljaju.
Naročito mi se svideo komentar Jarana, jer ubo tačno u centar.
Da se Zmija Durent nije ukočio od treme u tom finalu Zapada, on nikada ne bih ni prešao u GSW i upropastio ne samo Zapad, nego i celu NBA ligu.Sada bi smo imali super neizvesne duele na Zapadu i istorijske utakmice u borbi za NBA titulu.
To bi trajalo još dugi niz godina, (plus što Boston i Filadelfija polako postaju nadolazeća sila sa Istoka).
@desperados
I tebi čovek kapa dole za fantastičan komnetar, jer retko čovek ovde ima nešto pametno da pročita sem onog besomučnog trolovanja Perhana.
P.S. Ras je superstar, najveći atleta u NBA i jedini čovek uz Lebrona koji ostavlja i poslednji atom snage na terenu.To su činjenice, a vi slobodno hvalite "Zmiju", a pljujte po "Kornjači".

buja

pre 5 godina

Glupost je neunistiva. Neverovatno je da nekom treba vise od 3 utakmice da pogleda i da ne shvati da je westbruk iako talentovan, POTPUNA NULA OD IGRACA.
Ja bih otisao i dalje i rekao da je on klasicni primer ego psihopate kojem pobeda tima u kojem pored njega igra jos 11 osoba APSOLUTNO nista ne znaci.
Komedija od "kosarkasa", ni jedan trener cak ni onaj sto decu do 8 godina trenira ga ne bi birao u tim. Takav pristup igri se vidi samo na igralistima gde deca od 5 godina nece nikom da daju loptu pa placu kad im neko uzme.
Razlog zasto i dalje fura svoje preglupu statisticku igru je cist biznis jer menadzeri vrlo dobro zna da je i publika u americi isto tako preglupa.

Slobodno tvrdim da dok god rasika lupa ovakve komicne statistike da U BILO KOJEM TIMU DA IGRA TAJ TIM NIKAD NECE NISTA OSVOJITI.

Ne ide to tako lako

pre 5 godina

Kljuc je okruziti Rasa sa suterima i defanzivcima koji ce da ginu a on ce da odradi svoje.
(Nathan)

Pa dovedite ih, kad je tako lako. Samo se prvo zapitaj koji ce ozbiljni defanzivac da pristane da dodje da bi se sklanjao iz reketa i srozavao svoju statistiku (a samim tim i buduci ugovor) da bi Ras nabio svoju (i nabio ugovor od $200 miliona).

Dorćol

pre 5 godina

Jeste lud je Presti da trejduje čoveka koji mu sam garantuje PO pa taman da ga stave sa 4 rukija. Čini mi se da je ovde nešto drugo po sredi, izgleda da PG ipak naginje da ostane u OKCu pa kreće LA kampanja protiv Oklahome, inače ja ne vidim razlog da se ovoliko priča o OKCu u završnici PO. Usput u prvom kolu na klupi Jute sedi Kokoškov a kod Oklahome Sale Đorđević, tu ne pomaže ni Wbrook :D

Rema

pre 5 godina

Covek prakticno 2 godine ima tripl-dabl prosek,i to u vreme kada je NBA mozda i najjaca u istoriji.I umesto da se kaze kapa dole,jer nista drugo se ne moze reci,omalovazavanje.Ali tako je i sa ostalim dananjim sampionima,omalovazava se Mesi,Ronaldo,Lebron...i po pravilu prizivaju "stara dobra vremena",naravno Srbi tako nisu dosledni sa tenisom,sve pocinje i zavrsava se sa Djokovicem

Po kom kriterijumu je Vestbruk šampion? Nabrojao si sportiste kojima je osvajanje trofeja prešlo u naviku, računajući i Novaka. Mislim da je ni kriv ni dužan postao egomanijak, a takav stav u timskim sportovima ne donosi trofeje.

Boki

pre 5 godina

(milan, 8. maj 2018 21:40)

Kako nije GSW postojao? Pa od druge polovine '90ih su bili ekipa na totalnom dnu zajendo sa Klipersima. Ono kada smo bili klinci sprdali smo se sa njima ko je gori mada je Kris Mulin bio za postovanje a Latrel Sprivel za divljenje.

OKC ce za mene uvek biti Sietl Supersonics, nikada mi nece biti jasan taj transfer iz tako progresivnog grada u jednu zatucanu okolinu ali ono sto je takodje otislo sa njima je kletva da mogu samo do finala pa makar Bog sam igrao cetvorku kod njih. Nikada nisam gotivio Cikago I uvek sam navijao za underdogs kao i sada tako da mi je ekipa Pejton, Srempf, MekMilan, Kemp bila omiljena postava. Kunuo sam se u Kempa kao klinac (naravno kako sam sazrevao tako sam kapirao da je recimo Grent Hil za njega bio tata al' ajde) medjutim oni bas kao i OKC cetvorka nikad nisu kliknuli da ostanu na vrhuncu do same zavrsnice.

Montoya

pre 5 godina

OKC su sampioni apsurda, pored Westbrooka oni placaju I Carmella skoro 28mil po sezoni, jedini gluplji potez u ligi je uradio Denver koji Milsapu daje 30mil., dok Durant koji je Dr. za pomenute ima 26.

Mile

pre 5 godina

Ako bi uspeli da ga uvaljaju za jednog od prvih pikova ove godine kao i za pik prve runde sledeće, plus da dobiju i solidnog pleja, onda mogu u banju na brčkanje.

reflektor

pre 5 godina

Rasel je tripl dabl manijak,a to znaci da tim nema koristi od njegovog ucinka koji je nesporan,ali mu se sklanjaju,on juri sto vise t-d,a tim je kao banda.Kad t-d ostvare Lebron,Simons,Jokic,Durent..ili pre Kid,Garnet pa i Brajant,ti timovi obicno pobedjuju i drugi igraci se istaknu kroz fantastican ucinak prve zvezde.Oklahoma kao kauboji,banditi tri lopte im treba,tri kosa i plus ih boli uvo.Tako da Rasel moze da nabije 200 t-d ali ve gde god da igra biti porazen,bar je za sada to tako.

duledudule

pre 5 godina

To sto to zele drugi a niko u Oklahomi dovoljno govori. Jao kao navijac OKC mogu samo da se nasmejem na ovo. Za sta da ga trejdujemo? Ko moze da nam ponudi nesto sto valja? San Antonio sutra ili Juta koja nas je izbacila da kaze birajte tri igraca iz tima za Rasa ne bih imao kog da izaberem a da to bude dobar trade za nas. I tako je sa skoro svakim timom u ligi. Kljuc je okruziti Rasa sa suterima i defanzivcima koji ce da ginu a on ce da odradi svoje. 
(Nathan, 08. maj 2018 20:33 

"Mi, nas..."...Sta si se, bre, primio, zemljace???
(Pera, 08. maj 2018 21:05)
matori mojne tako mozda je odrastao tamo,kupao se na crvenoj reci i to..hahaha

drax

pre 5 godina

Ovo je era Golden Stejta bila jos od 2015 i tu niko nema sta da trazi dalje osim da bude spreman ako se kojim slucaju onoj cetvorici nesto ne desi.Sad ti trejduj najboljeg igraca za sicu i nadaj se cemu tacno....Tituli mozda.

Snake

pre 5 godina

Tacno je da je Durent uprskao kada je bilo najpotrebnije Oklahomi ali sve ovo sto Ras radi u poslednje 2 sezone je vise nego teror svoje ekipe i svojih saigraca.
Koliko su se puta prosle godine Adams i ekipa sklanjali samo da bi Ras imao 40+ poena 20+ skokova i 15+ asistencija.Pravila se lazna atmosfera i napravila privatna firma za marketing Rasela Vestbruka kako bi on zgrabio maksimalni ugovor i kako bi ekipa dobila ol star igraca na foru igraces sa jedinim igracem u istoriji sa tripl dab ucinkom tokom cele sezone.
Cinjenica je da je Ras uz Lebrona fizicki najdominantniji igrac lige ali nije jedan igrac ekipa.Nikad nije bilo niti ce biti.

GM

pre 5 godina

Problem je ekipa koja se gradi oko njega.

Prosle je imao nikoga oko sebe, a ove 2 igraca koji takodje hoce loptu u rukama. Ni jedno ni drugo njima ne odgovara.

Imaju odlicnog centra Adamsa jednog od najboljih u ligi, ali ako se uzme u obzir da Dzordz nece ostati i da ce mozda Melo traziti trejd...
Fali im stari Robertson. Odbrana i trojka. Fali im neki ozbuljan suter, neko ko cepa trojke iz akcije, tipa Redik ili takvi slicni trojkasi.
Fali ozbiljna prava cetvorka, kao sto su imali Ibaku.
A svakako im fale mladi igraci zeljni dokazivanja, a ne Felton, Bruer, Paterson, Kolison i slicni.

LBJ

pre 5 godina

(peca, 9. maj 2018 01:17)Ču - energiju Kobija? da energiju Kobija za besomučno šutiranje iako si daleko od toga da budeđ najefikasniji đuter u timu. Ljudi Wilt Chamberlain je jednom rekao jednu važnu stvar - najefikasniji šuter treba da šutira najviše. najefikasniji dakle i samo on. sve ostalo je loše za tim i predstavlja golu sebičnost.
Kobi? tri titule mu je doneo Šek, nikada nije bio najbolji igrač u ligi. Bio je sebičan, šutirao je previše, imao je nepravilan šut, bio je spor i imao male šake pa nije mogao dobro da kontroliše loptu u ulazu, kao ni da daje brze pasove jednom rukom, tzv bullet pasove.
Bryant je poslednji Jordanov epigon, koji je pogrešno smatrao da se veličina jednog igrača na njegovoj poziciji sastoji u spremnosti da se šutira po svaku cenu i što više! To se zove hero-ball, on je bio poslednji veliki predstavnik hero-ball ere u NBA. Početkom dvehiljaditih, i Mcgrady i Iverson su bili bolji igrači od njega. Šek je od tri titule od 2000 do 2002 sva tri puta bio Finals MVP, i posle neko hvali Kobija.
To je igrač sa najviše promašenih šuteva u istoriji NBA lige, alo!

satelit

pre 5 godina

Zavrsnica protiv Jute je pokazala sliku citave karijere Rasela,sam ih vratio iz minusa i onda do kraja pri egalu nijedan smisleni napad nije organizovao

Paya

pre 5 godina

Chekajte, a shto bi neko trejdovao westbrooka kad chovek pravi triple double u proseku u sezoni? Pa svaki drugi dan pishu novine o tome i chovek puni halu, dakle donosi $$$.. Koga briga da li ce okc ispasti u prvoj ili drugoj rundi playoffa, pa jasno je da ne mogu narednih minimum 7-10 godina nishta vishe od toga i to uz dobre draft pikove i trejdove.. Dakle znaju oni zashto chuvaju westija, nek pravi show za publiku donosi pare franshizi, a 90% navijacha koji dolazi na utakmicu najmanje zanima rezultat.. A nama evropljanima je naravno tako neshto nezamilsivo..

Miki Lazic

pre 5 godina

Jaran, 8. maj 2018 20:47
Kakve veze ima kako je ko sutirao u PO? Gleda se samo ta serija u kojoj je KD sutirao 42,3% a Ras 39,5%. Kd je imao prosek 30 poena u toj seriji, Ras 26.5. u poslednje 3 utakmice te serije Kevin je postizao 40, 29 i 27 naspram Rasovih 31,28,19.

Jaran

pre 5 godina

Miki Lazic
Koliko sl. bacanja je KD pogodio? KD je imao niske procente u toj seriji, a Vestbruk je bio na svojih regularnih 39-41%. Problem je sto se ti sad vodis statistikom da dokazes kako je Rasel kriv za poraz od GSW, a svako ko je gledao je video kako se KD zaledio i unistio sve sanse Oklahome da ikada osvoji prsten...

1kch4

pre 5 godina

Problem je sto se on ponasa po sistemu- ja nisam otisao kao Durent, mogu sad da radim sta hocu, jer sam ostao lojalan ekipi. I to sa jedne strane jeste tacno. Ko bi drugi u sadasnjem timu Oklahome bio lider? Dzordz to svakako moze, ali se po njegovim izjavama vidi da mu ne pada na pamet da bude glavni igrac bilo koje fransize. "Kosgeter" Entoni? S druge strane, takvim svojim pristupom gusi sve saigrace i onemogucava ih da doprinesu ekipi, ko koliko moze. Ovde je samo pitanje sta u Oklahomi zele. Ako im je cilj svake godine prva ili druga runda plej ofa, onda ne treba nista menjati.

piroklasticni sliv

pre 5 godina

treba mu trener. video je da "moze sve". sad trener treba da mu "pokaze" ekipu.
mada koncept je suludo glup - potpises "superstara" za ogromne novce i posle moras da se zadovoljis sa osrednjim igracima na klupi jer moras da popunis tim a nemas love za to, a pride superstar poleti i nije mu dobro od love pa i da imas najboljeg trenera na svetu, to ne dopire do "fransiznog" igraca.
i naravno, dok se igra kos za kos u prve 82 utakmice sve je cool, kad postane tvrdo gde je superstar a gde je npr mali michell, al horford, tatum itd...
u okc jedino cenim adamsa. najkonstantniji igrac na obe strane terena. what you see is what you get.

street boy

pre 5 godina

Lou navodi da je to čuo u neformalnim razgovorima i da niko iz Oklahome nije kao izvor govorio da bi trejdovao Vestbruka, ali to očito misle na drugim adresama.

"Lou navodi da je to čuo u neformalnim razgovorima i da niko iz Oklahome nije kao izvor govorio da bi trejdovao Vestbruka, ali to očito misle na drugim adresama."
Cuo u neformalnim razgovorima, khm, truc, pljuc.

eto

pre 5 godina

kosarka se igra pamecu koju ovaj momak ne poseduje. bio bi sjajan 1 na 1, ili 2 na 2 ili cak i 3 na 3, ali 5 na 5 on jednostavno ne kapira. Prekomplikovano mu je. Zato sjajno resava polu kontre a nikako postavljene napade.

Џошуа

pre 5 godina

Вестрбрука не треба трејдовати, већ уразумити и "спустити на земљу".
Његову улогу у игри Оклахоме треба прецизно дефинисати и захтевати од њега да се придржава истог.
А упоредо са тим, градити млад тим за неку нову будућност Оклахоме.
Уколико му се исто не допада, пустити га да сам себи нађе екипу за трејд.
И ту остати изричит и из трејда тражити најбоље за будћност Оклахоме.
А баш бих волео да видим ко је и на колике уступке спреман, ради евентуалног трејда и довођења у своје редове поменутог играча.
Као и његову улогу у потенцијално новој средини.
Јер он ово што ради, може да ради само у Оклахоми, уз потпуни благослв актуелног руководства.

Stefan COYG

pre 5 godina

Nista cudno ni novo... kada se sva zakucavanja, statistike i sutevi za pobedu ogole... sta ostaje... ?
Ostaje covek koji je kancer za ekipu... nesto kao Bugi Kazins... pa nije Divac lud sto nije hteo da mu da 205.000.000 $ za 5 narednih sezona... i time osakati ekipu...
Cini mi se da je SAC promenio 7 trenera za 6 godina veze Kazins + Sakramento...

peca

pre 5 godina

Veliki je igrač, ima energiju Kobija, možda i previše, ali NEMA šampionski duh, a to je ono suštinski što izdvaja Džejmsa, Džordana, Kobija, Karija, Dankana, Pirsa... Od ostalih.