Ponedeljak, 23.04.2018.

15:10

Španija ostala bez EP zbog "rampe" Kosovu

Država Španija ostala je bez prava da bude domaćin Evropskog prvenstva u dizanju tegova za juniore jer nije dozvolila učešće kosovskim takmičarima.

Izvor: B92

Španija ostala bez EP zbog "rampe" Kosovu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

Живко

pre 6 godina

Нажалост, и Велика Шпанија је "пала" због овога. Нажалост, да човек не поверује

Bardami

pre 6 godina

Bravo Španjolci! Da je Zapad Albancima dao autonomiju sad ne bi bilo ovoliko problema. Ali hoće pobednik da se sili. E, ali stolicu u UN Kosovu ne može dati ni moćna Amerika, niti njen poltron EU, već samo mala malecna Srbija. Eto.

Kontras

pre 6 godina

@ neutralni felsh

Samo donekle si u pravu.

Prvo, Kosovo bi trazilo otcepljenje sve i da je neki albanac iz Pristine licno bio predsednik Srbije tada. To je agenda. Stvaranje Velike Albanije koju, za sada, podrzava Nato. Medjutim, Velika Albanija obuhvata i delove Srbije sve do Nisa. Hocemo da damo i to? Hocemo li posle da damo i Sandzak? A posle Vojvodinu? Jel te za SVE TO ni promil nije briga osim za tvoj krug dvojke?

Drugo, slazem se POTPUNO da su mnogi srbi brze bolje prodali i otisli s Kosova, a sada se busaju u grudi i traze da se ne prizna Kosovo. Neki od njih su morali da odu, neki nisu. Ali, na Kosovu imas i preko sto hiljada srba koji su ostali i nisu prodali. Oni zive tesko, pogotovo srbi u enklavama. Sta ces sa njima ako Kosovo postane nezavisno? Ti si taj koji ce njihove kuce, imanja i stanove da "seli u drugu drzavu"?

I trece, Kosovo je samo malim delom uticalo na nase lose ekonomsko stanje. Srbija vec 19 godina de facto funkcionise bez Kosova i? I dalje imamo relativno los zivotni standard, nezaposlenost itd. Razlozi za to? Nemanje svojih tehnologija i proizvodnje pa drugi sele svoju proizvodnju kod nas za jeftinu radnu snagu, neobrazovanost, odlazak strucnjaka, preterana ekonomska centralizacija tj. beogradizacija... Covece, u CELOJ Srbiji sustinski funkcionise samo aerodrom u Bg-u. Aerodromu u Nisu se bukvalno ogranicava broj letova. Aerodromu u Kraljevu se cak i ne da da pocne sa poslovanjem. A Nis i Kraljevo su Srbija. Ili te ni za to ni promil nije briga?

Nemoj ne pogresno shvatiti, ja volim Beograd, ali Srbija je vaznija od samo Bg-a. Izadji malo iz Bg-a, prosiri vidike.

Petar

pre 6 godina

Људи бре праве спејсшатлове, а ми немамо стручњаке и фабрику која може да склопи један једини мотор, и то онај Томос најобичнији?!
Ма БМХ не можемо да направимо.
А оћете паре?!
Не може леба без мотике, и знања.
(некле, 23. april 2018 17:01)

Jednu stvar si pogresio samo. Strucnjake itetako imamo ali nazalost nemamo para da ih platimo pa rade za Nemca..Francuza..itd

ernesto che

pre 6 godina

@mario

Nazalost, ne shvatas neke stvari, ne shvatas kakav je to sistem, masinerija koja unistava sve pred sobom, sve sto joj se suprodstavi i sto nece da slusa naredbe iz brisela, sutra ce iz nekog razloga uhvatiti vas(predpostavljam da si hrvat) u masinu, veslace vas kao malu decu, kad god im se prohte, radice vam upravo ovo cemu se ti radujes sada sto oni rade spaniji , ali polako shvatices.

delboj

pre 6 godina

Španija ne da Kataloniju i brani svoju teritoriju. A ovi koji bi dali Kosovo da oni nešto ne bi ispaštali bi tako rekli da treba ukinuti i Republiku Srpsku, valjda to nije srpsko, to je neka druga država...

neutralni felsh

pre 6 godina

Хахаха бамби за тебе момак. 
Ако ти мислиш да је Косово разлог лошег живота у Србији, а не лењост, бахатост, корупција, сељанизам левел ултра, народ невероватно лењ а уз то безобразан, који би трилионе а да не мрдне гуз из фотеље или узме књигу у шаке! 
Не може тако дечко. 
Засучеш рукаве па радиш. 
Ми бре један ауто, ма шта ауто, један мотор нисмо у стању да направимо, а оћете паре, а овамо вам Косово криво што мотате каблове за 200 евра?! 
Људи бре праве спејсшатлове, а ми немамо стручњаке и фабрику која може да склопи један једини мотор, и то онај Томос најобичнији?! 
Ма БМХ не можемо да направимо. 
А оћете паре?! 
Не може леба без мотике, и знања.
(некле, 23. april 2018 17:01)


nisi ti kriv, ti samo ne znas za bolje vreme, kad ovde nije bilo toliko primitivizma i njegovoh posledica koje si naveo, i kad se ovde zaista proizvodilo sve ovo sto si naveo da nam je potrebno. kablovi se motali u jagodini, bez ikakve pompe i svecanih otvaranja. ostatak komentara na zalost nije vredan paznje jer je na zalost tek populisticko i laicko pridikovanje, to moze svako. daj resenje, reci imamo i za izvoz.
ako mene pitas: jos nekoliko decenija cemo morati da budemo tek jeftina radna snaga tudjim kompanijama, jer su nase propale devedesetih (izgubile sva trzista, tehnologiju i ljudske resurse) - pa nismo imali koga i gde da preselimo proizvodnju kao sto su je sada drugi preselili kod nas jer smo siromasni i stoga jeftina radna snaga. a siromasni smo najvise zbog ratova i pljacke devedesetih, u koje nas je uveo milosevic posle gazimestana. zato pricam sve sto pricam, no slabo ko razume.

Марко

pre 6 godina

Mene interesuje dokle će 90 posto teritorije Srbije sa srpskim stanovništvom da ispašta zbog megalomanije i bezobraznih kradja Beogradjana,dokle ćemo mi svi ostali da živimo u bedi i siromaštvu dok se u Beogradu grade vile i zamkovi i kojekakve gradjevine i to sve na uštrb ostalog dela Srbije,dosta mi je više Vas koji gledate samo sebe ,odvojite se od nas ostalih samo pre toga nam vratite naše.
(Simpo, 23. april 2018 16:45)

Па те виле и замкове углавном граде они који су јуче у дошли у Београд, а не прави Београђани.

alberto barbosa

pre 6 godina

da... zidaju se vile, zamkovi, trzni centri.. znas li zasto? zato sto lokalni feudalci iz provincije visak novca ne uloze u svoj kraj nego uloze u beograd - da njihov narod ne bi video kako peru pare.
ja prvi ne gledam samo sebe, i sve ovo sto sam napisao nisam napisao zbog sebe. ja sasvim udobno zivim, na racun svog rada i inteligencije, ali ne mogu i ne zelim da budem gluv i corav kad moj narod lose zivi, nevezano gde zivi. ovo sto sam rekao za kosovo - svojevremeno, milosevic je zajahao bas zbog laznog resavanja kosovskog pitanja i onda je upropastio sve cega se dohvatio, a mi kao narod potonuli. najgore je sto se opet pecate na iste matrice, sad, 30 godina kasnije - opet bijemo izgubljene bitke. i opet cemo da nagrabusimo. jer mesate uzroke i posledice.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 23. april 2018 17:36)

Ti zivis lepo od botovanja decko. A Sloba je bio kriv i 81. i ranije? hehe dzaba pishem na ovom sajtu kad i tako nikad ne objave komentar. Ali ti znas sta je najbolje za druge,uzdravlje inteligencijo nasa domaca!

neutralni felsh

pre 6 godina

bas o tome sam pricao: rodjen u djakovici, glumi frajera u beogradu. stekao si ti neplacanje poreza i struje i kosovski dodatak, koji ne primas na mestu prijavljenog prebivalista nego na sadasnjoj adresi. prvo to rezimiraj pa onda drugima savetuj "sticanje". lako je tebi, domacine, ali pogledaj malo i ove sto im drzava propade zbog tvoje kucice.
(neutralni felsh, 23. april 2018 16:54


Rat na Kosovu nije nastao zbog Srba na Kosovu, vec zbog Milosevicevog busanja, da ne zalazimo dalje u sire geostrateske igre, ciji je krajnji cilj bio Bondsteel i stvaranje duty free zone za drogu, oruzje i sirenje terorizma po Evropi.
A ti pitaj tatu gde je bio 9. marta, kada smo imali i poslednju sansu da sve ovo izbegnemo i za koga je glasao 1990.
A Albance mozemo da pitamo zasto tada nisu izasli i glasali protiv soviniste, a za demokratsku koaliciju (mada odgovor na ovo drugo znamo).
(haylee, 23. april 2018 18:55)


mesas uzrok i posledicu. milosevic je posledica tog "busanja" i frustracija, kasnije je postao uzrok jos veceg. i molim te zaobodji me istorije i devetih martova, bio sam oba puta tamo. uzgred, glasao sam za ivana djurica, par meseci ranije, na onim prvim izborima decembra 90... meni je savest mirna, nisam "osvescen sa vremenom" kao vecina nego sam svestan od starta.

neutralni felsh

pre 6 godina

(neutralni felsh, 23. april 2018 17:36) 

Ti zivis lepo od botovanja decko. A Sloba je bio kriv i 81. i ranije? Ali ti znas sta je najbolje za druge,uzdravlje inteligencijo nasa domaca!
(alberto barbosa, 23. april 2018 19:00)


ti zivis od predrasuda... decko. naravno da "sloba" (ako je za tebe sloba, za mene nije - nikada nije bio i nikada nece ni biti) milosevic nije kriv za probleme iz 81. i mnogo pre, ali je on dosao na vlast bas svojim obecavanjima da ce te probleme resiti. i bas zato jeste kriv, jer smo videli kako je taj problem resio, tako sto je sa pajtosima iz susedstva napravio jos vece probleme pa smo zaboravili na prvi problem, koji kad nam je deceniju kasnije eksplodirao u lice, zbirno sa svim ostalim problemima... posledice osecamo na svakom koraku, narocito danas, dok se pobedonosno radujemo zbog jedne ovakve vesti iz oblasti dizanja tegova.

haylee

pre 6 godina

Rat na Kosovu nije nastao zbog Srba na Kosovu, vec zbog Milosevicevog busanja, da ne zalazimo dalje u sire geostrateske igre, ciji je krajnji cilj bio Bondsteel i stvaranje duty free zone za drogu, oruzje i sirenje terorizma po Evropi.
A ti pitaj tatu gde je bio 9. marta, kada smo imali i poslednju sansu da sve ovo izbegnemo i za koga je glasao 1990.
A Albance mozemo da pitamo zasto tada nisu izasli i glasali protiv soviniste, a za demokratsku koaliciju (mada odgovor na ovo drugo znamo).

(neutralni felsh, 23. april 2018 16:54
bas o tome sam pricao: rodjen u djakovici, glumi frajera u beogradu. stekao si ti neplacanje poreza i struje i kosovski dodatak, koji ne primas na mestu prijavljenog prebivalista nego na sadasnjoj adresi. prvo to rezimiraj pa onda drugima savetuj "sticanje". lako je tebi, domacine, ali pogledaj malo i ove sto im drzava propade zbog tvoje kucice.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 23. april 2018 16:54

Vladimir

pre 6 godina

@Nekle

U većini stvari si u pravu. Ali treba da shvatiš da smo mi mala država i da kao takvi nismo primamljivi za bilo koje tržište. Još dodaj malu platežnu moć. Izgleda da je najlakše prozivati. A za lenjost si u pravu. Ljudi samo kukaju kako žive loše a velika većina neće prstom mrdnuti da nešto promeni. Valjda čekaju neki posao snova koji će im opet neko drugi ponuditi jer ih mrzi da izadju iz kuće.

Sch.One

pre 6 godina

(Srdjan, 23. april 2018 15:25)

Ne brani ona nase interese ona brani svoje jer ako kosovo moze da bude drzava onda ce i katalonija da trazi otcepljenje.

Aleksandar

pre 6 godina

Ja godinama vičem - sve što treba je naplatiti Kosovo. Jer i da ga dobijemo ne znamo šta ćemo sa njim.

A nije Đakovicu otpisao @neutralni_felsh, nego ovi što su prodali imovinu tamo, pa sede u Beogradu, a koje sam na svoje uši slušao ispred lokala i radnje robe široke potrošnje u njihovom vlasništvu 90tih godina kako kukaju za Kosovom i idu po brašno koje se deli izbeglicama, dok sam ja prevrtao džepove da kupim leba jer mi majka radila za 5 maraka ako pobegne sa posla pa zameni na vreme.

Zato sam ja na strani neutralnog felša. Vi sto ste još u Đakovici vama želim sve najbolje i puno sreće, trebaće vam - al ja da ratujem za prodatu zemlju - neću. Vidite sa starim komšijama po Beogradu oko toga. Došao đavo po svoje dragi moji Srbi.

dragan

pre 6 godina

Pa kad počne EU da blokira pristup fondovima a jojj tu će tek da boli.
Pa kad počnu drugi da blokiraju neke inicijative Španjolske upssss.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mario, 23. april 2018 16:55)

Hehe koji drugi? Hrvatska? Ajde,Spanija je ozbiljna zemlja,apsolutno moze sebi da dozvoli ovako nesto. Uostalom videli smo kako su iz Brisela graknuli kad su se uzjogunili ovi u Kataloniji. I gde je Pucdemon sada? U zatvoru,kucnom pritvoru negde u Evropi,marginalizovan

samo nesto

pre 6 godina

Ne znam sta se busate sa tom Spanijom,pa zar nije bio Spanac onaj koji vam je poslao 99.godine ne bundeve, vec bombe od kojih i dan-danas jos patite.

neutralni felsh

pre 6 godina

(neutralni felsh, 23. april 2018 15:56) 
Mene interesuje dokle će 90 posto teritorije Srbije sa srpskim stanovništvom da ispašta zbog megalomanije i bezobraznih kradja Beogradjana,dokle ćemo mi svi ostali da živimo u bedi i siromaštvu dok se u Beogradu grade vile i zamkovi i kojekakve gradjevine i to sve na uštrb ostalog dela Srbije,dosta mi je više Vas koji gledate samo sebe ,odvojite se od nas ostalih samo pre toga nam vratite naše.
(Simpo, 23. april 2018 16:45)


da... zidaju se vile, zamkovi, trzni centri.. znas li zasto? zato sto lokalni feudalci iz provincije visak novca ne uloze u svoj kraj nego uloze u beograd - da njihov narod ne bi video kako peru pare.
ja prvi ne gledam samo sebe, i sve ovo sto sam napisao nisam napisao zbog sebe. ja sasvim udobno zivim, na racun svog rada i inteligencije, ali ne mogu i ne zelim da budem gluv i corav kad moj narod lose zivi, nevezano gde zivi. ovo sto sam rekao za kosovo - svojevremeno, milosevic je zajahao bas zbog laznog resavanja kosovskog pitanja i onda je upropastio sve cega se dohvatio, a mi kao narod potonuli. najgore je sto se opet pecate na iste matrice, sad, 30 godina kasnije - opet bijemo izgubljene bitke. i opet cemo da nagrabusimo. jer mesate uzroke i posledice.

Stefan

pre 6 godina

bas o tome sam pricao: rodjen u djakovici, glumi frajera u beogradu. stekao si ti neplacanje poreza i struje i kosovski dodatak, koji ne primas na mestu prijavljenog prebivalista nego na sadasnjoj adresi. prvo to rezimiraj pa onda drugima savetuj "sticanje". lako je tebi, domacine, ali pogledaj malo i ove sto im drzava propade zbog tvoje kucice.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 23. april 2018 16:54)

Šta pričaš ti dečko, kako te nije sramota? Verovatno si mlad, ali vaspitanje i empatija se stiču u toj "kućici" koju ti nikada nisi imao.

Srdjan

pre 6 godina

Razumem ja to Ivane, naravno da brane svoje interese. Ali kako? Tako sto brane interese druge drzave, koja je u slicnom problemu kao sto su i oni sami. Samim tim oni pokazuju svoj stav.

некле

pre 6 godina

Хаха а пази ове домаће натовце, прозападњаке и дефетисте што се расписали да објасне Србима "како то Шпанци не раде због нас него због себе"!
Хахахах опустите се , па наравно да раде због себе и свог интереса.
Камо среће да и ми тако радимо!
А овај што каже да би без Косова живео боље.
Хахаха бамби за тебе момак.
Ако ти мислиш да је Косово разлог лошег живота у Србији, а не лењост, бахатост, корупција, сељанизам левел ултра, народ невероватно лењ а уз то безобразан, који би трилионе а да не мрдне гуз из фотеље или узме књигу у шаке!
Не може тако дечко.
Засучеш рукаве па радиш.
Ми бре један ауто, ма шта ауто, један мотор нисмо у стању да направимо, а оћете паре, а овамо вам Косово криво што мотате каблове за 200 евра?!
Људи бре праве спејсшатлове, а ми немамо стручњаке и фабрику која може да склопи један једини мотор, и то онај Томос најобичнији?!
Ма БМХ не можемо да направимо.
А оћете паре?!
Не може леба без мотике, и знања.

bot

pre 6 godina

neutralni felš,zbog takvih kao što si ti nam je ovako kako je. Tebi je Kosovo samo 10% teritorije,sutra bi ti Vojvodina bila samo 20% teritorije,pa Raška,itd...sve dok problemi ne bi došli do tvog praga. Takvih kao što si ti među npr. Albancima nema i zato oni svoje ciljeve koje su zacrtali pre 150 godina ostvaruju,a mi se davimo u autošovinizmu i jugonostalgiji.

Lav

pre 6 godina

(neutralni felsh, 23. april 2018 15:56)

Srbin sam. Rođen u Đakovici. Zadnja mi je rupa na svirali što ti želiš da živiš bolje. Izvoli pa živi kako želiš. Nećeš ti moju kuću da otpisuješ, da bi ti bio jeftiniji SBB.
Stekni prvo nešto, pa trguj da svojim.

marko_sthlm

pre 6 godina

@ "Spanija ne brani interese Srbije, nego svoje. Ne zele da im se odcepi Katalonija. Njih nije briga za srbiju, niti bi znali da je nadju na karti sveta
(Spanac, 23. april 2018 15:54)"

Da, i u čemu je problem?

Da je sreće da i država Srbija tako snažno i dosledno brani svoje interese kao što to, pa i na ovaj način, čini država Španija.

Pera

pre 6 godina

Ko josh kaze da politika ne vodi sport u EU? Ili FIFA, ili UEFA ili ... ma bilo koji medjunarodni sport vodi politika, naravno na stetu sporta.

netko

pre 6 godina

Spanija brani interese Srbije, ne dozvoljava sportistima sa Kosova da ucestvuju, a mi dozvoljavamo? Sve ovo sto nam se desava smo i zasluzili.. Samo neka nas gaze..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Srdjan, 23. april 2018 15:25)

po ovakvim komentarima se vidi da narod ovde pojma nema o politici (zato nam je i tako kako jeste i vode nas takvi kakvi jesu).

brane spanci svoj interes i nista vise!!!!!
imaju cirkus u kataloniji pa nece da ispadnu licemerni kao kosovo pustaju a katalonce biju.

briga njih i za srbiju i za kosovo i za sve to sta stim ide.

da nemaju kataloniju na grbaci priznali bi spanci kosovo odavno (kao i vecina nato clanica).

neutralni felsh

pre 6 godina

Kapa do poda Spancima!!!
(Brat, 23. april 2018 15:53)


kapa do poda? dosad su se mnogi u komentarima za svasta klanjali do poda, ali "kapa do poda" je zaista revolucionaran izum. zanima me da li kapu skines sa glave i onda je rukom, pazljivo, spustas do poda, ili je zadrzis na glavi pa se zajedno spustite na pod?

podela

pre 6 godina

Na ulicu da se podrzi Spanija i Srbija i da se ovaj cirkus sa Kosovom jednom resi. Nama da pripadne Severni deo, a da Juzno Kosovo moze samo.

neutralni felsh

pre 6 godina

(neutralni felsh, 23. april 2018 15:56) 

Srbin sam. Rođen u Đakovici. Zadnja mi je rupa na svirali što ti želiš da živiš bolje. Izvoli pa živi kako želiš. Nećeš ti moju kuću da otpisuješ, da bi ti bio jeftiniji SBB. 
Stekni prvo nešto, pa trguj da svojim.
(Lav, 23. april 2018 16:18)


bas o tome sam pricao: rodjen u djakovici, glumi frajera u beogradu. stekao si ti neplacanje poreza i struje i kosovski dodatak, koji ne primas na mestu prijavljenog prebivalista nego na sadasnjoj adresi. prvo to rezimiraj pa onda drugima savetuj "sticanje". lako je tebi, domacine, ali pogledaj malo i ove sto im drzava propade zbog tvoje kucice.

Optimus

pre 6 godina

Prosto je neverovatno kako neki komentari upucuju da Spanija brani interese Srbije ili se zalaze za neku kosmicku pravdu zarad postenja. Realno je Srbija ne interesuje ni 1% vec se radi samo o problemu Katalonije. Pobogu mucnite malo glavom !

Simpo

pre 6 godina

srbin sam. kosovo mi nije ni zadnja rupa na svirali. ne zanima me ni jedan promil. grubo receno, zanima me dokle ce zbog 10 posto teritorije da ispasta ostalih 90 posto naseg naroda? u onoj drzavi se lepo zivelo a onda ste svakog dana poceli da spominjete kosovo, a na kraju ste napravili rusvaj. efekat: sto se vise spominje, gore se zivi.
da hoce sutra da se konacno ocepi, bio bih najsrecniji.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 23. april 2018 15:56)
Mene interesuje dokle će 90 posto teritorije Srbije sa srpskim stanovništvom da ispašta zbog megalomanije i bezobraznih kradja Beogradjana,dokle ćemo mi svi ostali da živimo u bedi i siromaštvu dok se u Beogradu grade vile i zamkovi i kojekakve gradjevine i to sve na uštrb ostalog dela Srbije,dosta mi je više Vas koji gledate samo sebe ,odvojite se od nas ostalih samo pre toga nam vratite naše.

mario

pre 6 godina

Pa kad počne EU da blokira pristup fondovima a jojj tu će tek da boli.
Pa kad počnu drugi da blokiraju neke inicijative Španjolske upssss.

hm

pre 6 godina

I odrzati ce se na nekom drugom mestu na kome ce da se takmice i sportasi sa Kosova. Bas me interesuje sto ce da bude, kada budu morali da igraju fudbalsku utakmicu sa Kosovom.

The KING(visionary)

pre 6 godina

Spanci nece,a mi vodimo pregovre sa EU oko Kosova,kakvi smo slepci od naroda,nismo mi dostojni prijasnjih Srba koji su vekkovima ginuli za svoju zemlju,kakav je to svest nekad bila:nisam bitan ja bitna je zemlja,a DANAS bitan sam ja zemlja nije bitna,klasicni palanacki mentalitet zbog toga smo propali po svim osnovama.

Ivan

pre 6 godina

Spanija brani interese Srbije, ne dozvoljava sportistima sa Kosova da ucestvuju, a mi dozvoljavamo? Sve ovo sto nam se desava smo i zasluzili.. Samo neka nas gaze..
 (Srdjan, 23. april 2018 15:25)

Mozda tako izgleda na prvi pogled, ali spanija brani iskljucivo svoje interese ovakvim potezima.

Pera Peric vas verni citalac

pre 6 godina

Ma bravo. Svaka cast. Treba im se jasno staviti do znanja da nisu drzava. Kad tada mora se to tzv Kosovo vratiti gde mu je i mesto.

stevan

pre 6 godina

Ovo je toliko fascinantno da uzmu domaćinstvo jednoj Španiji radi "banana države kakvo je Kosovo. Prosto se čovek pita ko je ovde lud i zašto toliki postoji značaj da se omogući albancima da učestvuju na nekom takmičenju ako nisu priznati od strane te države.

Kupac diplome

pre 6 godina

Država Srbija nema pravo da blokira Kosovo u sportskim takmičenjima. To je naš vođa potpisao u Briselu 2013. godine. Zar to nekome nije jasno?

Spanac

pre 6 godina

Spanija brani interese Srbije, ne dozvoljava sportistima sa Kosova da ucestvuju, a mi dozvoljavamo? Sve ovo sto nam se desava smo i zasluzili.. Samo neka nas gaze..
 (Srdjan, 23. april 2018 15:25) 


Spanija ne brani interese Srbije, nego svoje. Ne zele da im se odcepi Katalonija. Njih nije briga za srbiju, niti bi znali da je nadju na karti sveta

Milos

pre 6 godina

Znam da Kosovo ne ide u prilog Spaniji zbog Katalonije ali svaka vam cast, neka i ovi nasi od vas nesto nauce, uzeli nam deo teritorije i kao mi smo nemocni!

neutralni felsh

pre 6 godina

To je cena doslednosti! 
Bravo za Špance. Da čujem domaće kukače što su vrištali zbog izgubljenog prvenstva za juniorke...i to opet zbog Kosova koje se nas tiče valjda još više nego njih.
(hm, 23. april 2018 15:18)


srbin sam. kosovo mi nije ni zadnja rupa na svirali. ne zanima me ni jedan promil. grubo receno, zanima me dokle ce zbog 10 posto teritorije da ispasta ostalih 90 posto naseg naroda? u onoj drzavi se lepo zivelo a onda ste svakog dana poceli da spominjete kosovo, a na kraju ste napravili rusvaj. efekat: sto se vise spominje, gore se zivi.
da hoce sutra da se konacno ocepi, bio bih najsrecniji.

Perperius

pre 6 godina

Još jedno veliko hvala Španiji, tračak nade da na licemernom Zapadu postoji pravda. Vrv će sad i Španiju prozivati da je ruska pudlica i slične gluposti

Srdjan

pre 6 godina

Spanija brani interese Srbije, ne dozvoljava sportistima sa Kosova da ucestvuju, a mi dozvoljavamo? Sve ovo sto nam se desava smo i zasluzili.. Samo neka nas gaze..

hm

pre 6 godina

To je cena doslednosti!
Bravo za Špance. Da čujem domaće kukače što su vrištali zbog izgubljenog prvenstva za juniorke...i to opet zbog Kosova koje se nas tiče valjda još više nego njih.

Srdjan

pre 6 godina

Spanija brani interese Srbije, ne dozvoljava sportistima sa Kosova da ucestvuju, a mi dozvoljavamo? Sve ovo sto nam se desava smo i zasluzili.. Samo neka nas gaze..

hm

pre 6 godina

To je cena doslednosti!
Bravo za Špance. Da čujem domaće kukače što su vrištali zbog izgubljenog prvenstva za juniorke...i to opet zbog Kosova koje se nas tiče valjda još više nego njih.

Pera Peric vas verni citalac

pre 6 godina

Ma bravo. Svaka cast. Treba im se jasno staviti do znanja da nisu drzava. Kad tada mora se to tzv Kosovo vratiti gde mu je i mesto.

Spanac

pre 6 godina

Spanija brani interese Srbije, ne dozvoljava sportistima sa Kosova da ucestvuju, a mi dozvoljavamo? Sve ovo sto nam se desava smo i zasluzili.. Samo neka nas gaze..
 (Srdjan, 23. april 2018 15:25) 


Spanija ne brani interese Srbije, nego svoje. Ne zele da im se odcepi Katalonija. Njih nije briga za srbiju, niti bi znali da je nadju na karti sveta

Lav

pre 6 godina

(neutralni felsh, 23. april 2018 15:56)

Srbin sam. Rođen u Đakovici. Zadnja mi je rupa na svirali što ti želiš da živiš bolje. Izvoli pa živi kako želiš. Nećeš ti moju kuću da otpisuješ, da bi ti bio jeftiniji SBB.
Stekni prvo nešto, pa trguj da svojim.

neutralni felsh

pre 6 godina

To je cena doslednosti! 
Bravo za Špance. Da čujem domaće kukače što su vrištali zbog izgubljenog prvenstva za juniorke...i to opet zbog Kosova koje se nas tiče valjda još više nego njih.
(hm, 23. april 2018 15:18)


srbin sam. kosovo mi nije ni zadnja rupa na svirali. ne zanima me ni jedan promil. grubo receno, zanima me dokle ce zbog 10 posto teritorije da ispasta ostalih 90 posto naseg naroda? u onoj drzavi se lepo zivelo a onda ste svakog dana poceli da spominjete kosovo, a na kraju ste napravili rusvaj. efekat: sto se vise spominje, gore se zivi.
da hoce sutra da se konacno ocepi, bio bih najsrecniji.

marko_sthlm

pre 6 godina

@ "Spanija ne brani interese Srbije, nego svoje. Ne zele da im se odcepi Katalonija. Njih nije briga za srbiju, niti bi znali da je nadju na karti sveta
(Spanac, 23. april 2018 15:54)"

Da, i u čemu je problem?

Da je sreće da i država Srbija tako snažno i dosledno brani svoje interese kao što to, pa i na ovaj način, čini država Španija.

bot

pre 6 godina

neutralni felš,zbog takvih kao što si ti nam je ovako kako je. Tebi je Kosovo samo 10% teritorije,sutra bi ti Vojvodina bila samo 20% teritorije,pa Raška,itd...sve dok problemi ne bi došli do tvog praga. Takvih kao što si ti među npr. Albancima nema i zato oni svoje ciljeve koje su zacrtali pre 150 godina ostvaruju,a mi se davimo u autošovinizmu i jugonostalgiji.

некле

pre 6 godina

Хаха а пази ове домаће натовце, прозападњаке и дефетисте што се расписали да објасне Србима "како то Шпанци не раде због нас него због себе"!
Хахахах опустите се , па наравно да раде због себе и свог интереса.
Камо среће да и ми тако радимо!
А овај што каже да би без Косова живео боље.
Хахаха бамби за тебе момак.
Ако ти мислиш да је Косово разлог лошег живота у Србији, а не лењост, бахатост, корупција, сељанизам левел ултра, народ невероватно лењ а уз то безобразан, који би трилионе а да не мрдне гуз из фотеље или узме књигу у шаке!
Не може тако дечко.
Засучеш рукаве па радиш.
Ми бре један ауто, ма шта ауто, један мотор нисмо у стању да направимо, а оћете паре, а овамо вам Косово криво што мотате каблове за 200 евра?!
Људи бре праве спејсшатлове, а ми немамо стручњаке и фабрику која може да склопи један једини мотор, и то онај Томос најобичнији?!
Ма БМХ не можемо да направимо.
А оћете паре?!
Не може леба без мотике, и знања.

Kupac diplome

pre 6 godina

Država Srbija nema pravo da blokira Kosovo u sportskim takmičenjima. To je naš vođa potpisao u Briselu 2013. godine. Zar to nekome nije jasno?

netko

pre 6 godina

Spanija brani interese Srbije, ne dozvoljava sportistima sa Kosova da ucestvuju, a mi dozvoljavamo? Sve ovo sto nam se desava smo i zasluzili.. Samo neka nas gaze..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Srdjan, 23. april 2018 15:25)

po ovakvim komentarima se vidi da narod ovde pojma nema o politici (zato nam je i tako kako jeste i vode nas takvi kakvi jesu).

brane spanci svoj interes i nista vise!!!!!
imaju cirkus u kataloniji pa nece da ispadnu licemerni kao kosovo pustaju a katalonce biju.

briga njih i za srbiju i za kosovo i za sve to sta stim ide.

da nemaju kataloniju na grbaci priznali bi spanci kosovo odavno (kao i vecina nato clanica).

Milos

pre 6 godina

Znam da Kosovo ne ide u prilog Spaniji zbog Katalonije ali svaka vam cast, neka i ovi nasi od vas nesto nauce, uzeli nam deo teritorije i kao mi smo nemocni!

stevan

pre 6 godina

Ovo je toliko fascinantno da uzmu domaćinstvo jednoj Španiji radi "banana države kakvo je Kosovo. Prosto se čovek pita ko je ovde lud i zašto toliki postoji značaj da se omogući albancima da učestvuju na nekom takmičenju ako nisu priznati od strane te države.

neutralni felsh

pre 6 godina

(neutralni felsh, 23. april 2018 15:56) 

Srbin sam. Rođen u Đakovici. Zadnja mi je rupa na svirali što ti želiš da živiš bolje. Izvoli pa živi kako želiš. Nećeš ti moju kuću da otpisuješ, da bi ti bio jeftiniji SBB. 
Stekni prvo nešto, pa trguj da svojim.
(Lav, 23. april 2018 16:18)


bas o tome sam pricao: rodjen u djakovici, glumi frajera u beogradu. stekao si ti neplacanje poreza i struje i kosovski dodatak, koji ne primas na mestu prijavljenog prebivalista nego na sadasnjoj adresi. prvo to rezimiraj pa onda drugima savetuj "sticanje". lako je tebi, domacine, ali pogledaj malo i ove sto im drzava propade zbog tvoje kucice.

Simpo

pre 6 godina

srbin sam. kosovo mi nije ni zadnja rupa na svirali. ne zanima me ni jedan promil. grubo receno, zanima me dokle ce zbog 10 posto teritorije da ispasta ostalih 90 posto naseg naroda? u onoj drzavi se lepo zivelo a onda ste svakog dana poceli da spominjete kosovo, a na kraju ste napravili rusvaj. efekat: sto se vise spominje, gore se zivi.
da hoce sutra da se konacno ocepi, bio bih najsrecniji.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 23. april 2018 15:56)
Mene interesuje dokle će 90 posto teritorije Srbije sa srpskim stanovništvom da ispašta zbog megalomanije i bezobraznih kradja Beogradjana,dokle ćemo mi svi ostali da živimo u bedi i siromaštvu dok se u Beogradu grade vile i zamkovi i kojekakve gradjevine i to sve na uštrb ostalog dela Srbije,dosta mi je više Vas koji gledate samo sebe ,odvojite se od nas ostalih samo pre toga nam vratite naše.

hm

pre 6 godina

I odrzati ce se na nekom drugom mestu na kome ce da se takmice i sportasi sa Kosova. Bas me interesuje sto ce da bude, kada budu morali da igraju fudbalsku utakmicu sa Kosovom.

Ivan

pre 6 godina

Spanija brani interese Srbije, ne dozvoljava sportistima sa Kosova da ucestvuju, a mi dozvoljavamo? Sve ovo sto nam se desava smo i zasluzili.. Samo neka nas gaze..
 (Srdjan, 23. april 2018 15:25)

Mozda tako izgleda na prvi pogled, ali spanija brani iskljucivo svoje interese ovakvim potezima.

The KING(visionary)

pre 6 godina

Spanci nece,a mi vodimo pregovre sa EU oko Kosova,kakvi smo slepci od naroda,nismo mi dostojni prijasnjih Srba koji su vekkovima ginuli za svoju zemlju,kakav je to svest nekad bila:nisam bitan ja bitna je zemlja,a DANAS bitan sam ja zemlja nije bitna,klasicni palanacki mentalitet zbog toga smo propali po svim osnovama.

Perperius

pre 6 godina

Još jedno veliko hvala Španiji, tračak nade da na licemernom Zapadu postoji pravda. Vrv će sad i Španiju prozivati da je ruska pudlica i slične gluposti

neutralni felsh

pre 6 godina

Kapa do poda Spancima!!!
(Brat, 23. april 2018 15:53)


kapa do poda? dosad su se mnogi u komentarima za svasta klanjali do poda, ali "kapa do poda" je zaista revolucionaran izum. zanima me da li kapu skines sa glave i onda je rukom, pazljivo, spustas do poda, ili je zadrzis na glavi pa se zajedno spustite na pod?

dragan

pre 6 godina

Pa kad počne EU da blokira pristup fondovima a jojj tu će tek da boli.
Pa kad počnu drugi da blokiraju neke inicijative Španjolske upssss.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mario, 23. april 2018 16:55)

Hehe koji drugi? Hrvatska? Ajde,Spanija je ozbiljna zemlja,apsolutno moze sebi da dozvoli ovako nesto. Uostalom videli smo kako su iz Brisela graknuli kad su se uzjogunili ovi u Kataloniji. I gde je Pucdemon sada? U zatvoru,kucnom pritvoru negde u Evropi,marginalizovan

Optimus

pre 6 godina

Prosto je neverovatno kako neki komentari upucuju da Spanija brani interese Srbije ili se zalaze za neku kosmicku pravdu zarad postenja. Realno je Srbija ne interesuje ni 1% vec se radi samo o problemu Katalonije. Pobogu mucnite malo glavom !

neutralni felsh

pre 6 godina

(neutralni felsh, 23. april 2018 15:56) 
Mene interesuje dokle će 90 posto teritorije Srbije sa srpskim stanovništvom da ispašta zbog megalomanije i bezobraznih kradja Beogradjana,dokle ćemo mi svi ostali da živimo u bedi i siromaštvu dok se u Beogradu grade vile i zamkovi i kojekakve gradjevine i to sve na uštrb ostalog dela Srbije,dosta mi je više Vas koji gledate samo sebe ,odvojite se od nas ostalih samo pre toga nam vratite naše.
(Simpo, 23. april 2018 16:45)


da... zidaju se vile, zamkovi, trzni centri.. znas li zasto? zato sto lokalni feudalci iz provincije visak novca ne uloze u svoj kraj nego uloze u beograd - da njihov narod ne bi video kako peru pare.
ja prvi ne gledam samo sebe, i sve ovo sto sam napisao nisam napisao zbog sebe. ja sasvim udobno zivim, na racun svog rada i inteligencije, ali ne mogu i ne zelim da budem gluv i corav kad moj narod lose zivi, nevezano gde zivi. ovo sto sam rekao za kosovo - svojevremeno, milosevic je zajahao bas zbog laznog resavanja kosovskog pitanja i onda je upropastio sve cega se dohvatio, a mi kao narod potonuli. najgore je sto se opet pecate na iste matrice, sad, 30 godina kasnije - opet bijemo izgubljene bitke. i opet cemo da nagrabusimo. jer mesate uzroke i posledice.

Pera

pre 6 godina

Ko josh kaze da politika ne vodi sport u EU? Ili FIFA, ili UEFA ili ... ma bilo koji medjunarodni sport vodi politika, naravno na stetu sporta.

Srdjan

pre 6 godina

Razumem ja to Ivane, naravno da brane svoje interese. Ali kako? Tako sto brane interese druge drzave, koja je u slicnom problemu kao sto su i oni sami. Samim tim oni pokazuju svoj stav.

Aleksandar

pre 6 godina

Ja godinama vičem - sve što treba je naplatiti Kosovo. Jer i da ga dobijemo ne znamo šta ćemo sa njim.

A nije Đakovicu otpisao @neutralni_felsh, nego ovi što su prodali imovinu tamo, pa sede u Beogradu, a koje sam na svoje uši slušao ispred lokala i radnje robe široke potrošnje u njihovom vlasništvu 90tih godina kako kukaju za Kosovom i idu po brašno koje se deli izbeglicama, dok sam ja prevrtao džepove da kupim leba jer mi majka radila za 5 maraka ako pobegne sa posla pa zameni na vreme.

Zato sam ja na strani neutralnog felša. Vi sto ste još u Đakovici vama želim sve najbolje i puno sreće, trebaće vam - al ja da ratujem za prodatu zemlju - neću. Vidite sa starim komšijama po Beogradu oko toga. Došao đavo po svoje dragi moji Srbi.

Марко

pre 6 godina

Mene interesuje dokle će 90 posto teritorije Srbije sa srpskim stanovništvom da ispašta zbog megalomanije i bezobraznih kradja Beogradjana,dokle ćemo mi svi ostali da živimo u bedi i siromaštvu dok se u Beogradu grade vile i zamkovi i kojekakve gradjevine i to sve na uštrb ostalog dela Srbije,dosta mi je više Vas koji gledate samo sebe ,odvojite se od nas ostalih samo pre toga nam vratite naše.
(Simpo, 23. april 2018 16:45)

Па те виле и замкове углавном граде они који су јуче у дошли у Београд, а не прави Београђани.

samo nesto

pre 6 godina

Ne znam sta se busate sa tom Spanijom,pa zar nije bio Spanac onaj koji vam je poslao 99.godine ne bundeve, vec bombe od kojih i dan-danas jos patite.

delboj

pre 6 godina

Španija ne da Kataloniju i brani svoju teritoriju. A ovi koji bi dali Kosovo da oni nešto ne bi ispaštali bi tako rekli da treba ukinuti i Republiku Srpsku, valjda to nije srpsko, to je neka druga država...

neutralni felsh

pre 6 godina

Хахаха бамби за тебе момак. 
Ако ти мислиш да је Косово разлог лошег живота у Србији, а не лењост, бахатост, корупција, сељанизам левел ултра, народ невероватно лењ а уз то безобразан, који би трилионе а да не мрдне гуз из фотеље или узме књигу у шаке! 
Не може тако дечко. 
Засучеш рукаве па радиш. 
Ми бре један ауто, ма шта ауто, један мотор нисмо у стању да направимо, а оћете паре, а овамо вам Косово криво што мотате каблове за 200 евра?! 
Људи бре праве спејсшатлове, а ми немамо стручњаке и фабрику која може да склопи један једини мотор, и то онај Томос најобичнији?! 
Ма БМХ не можемо да направимо. 
А оћете паре?! 
Не може леба без мотике, и знања.
(некле, 23. april 2018 17:01)


nisi ti kriv, ti samo ne znas za bolje vreme, kad ovde nije bilo toliko primitivizma i njegovoh posledica koje si naveo, i kad se ovde zaista proizvodilo sve ovo sto si naveo da nam je potrebno. kablovi se motali u jagodini, bez ikakve pompe i svecanih otvaranja. ostatak komentara na zalost nije vredan paznje jer je na zalost tek populisticko i laicko pridikovanje, to moze svako. daj resenje, reci imamo i za izvoz.
ako mene pitas: jos nekoliko decenija cemo morati da budemo tek jeftina radna snaga tudjim kompanijama, jer su nase propale devedesetih (izgubile sva trzista, tehnologiju i ljudske resurse) - pa nismo imali koga i gde da preselimo proizvodnju kao sto su je sada drugi preselili kod nas jer smo siromasni i stoga jeftina radna snaga. a siromasni smo najvise zbog ratova i pljacke devedesetih, u koje nas je uveo milosevic posle gazimestana. zato pricam sve sto pricam, no slabo ko razume.

Stefan

pre 6 godina

bas o tome sam pricao: rodjen u djakovici, glumi frajera u beogradu. stekao si ti neplacanje poreza i struje i kosovski dodatak, koji ne primas na mestu prijavljenog prebivalista nego na sadasnjoj adresi. prvo to rezimiraj pa onda drugima savetuj "sticanje". lako je tebi, domacine, ali pogledaj malo i ove sto im drzava propade zbog tvoje kucice.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 23. april 2018 16:54)

Šta pričaš ti dečko, kako te nije sramota? Verovatno si mlad, ali vaspitanje i empatija se stiču u toj "kućici" koju ti nikada nisi imao.

mario

pre 6 godina

Pa kad počne EU da blokira pristup fondovima a jojj tu će tek da boli.
Pa kad počnu drugi da blokiraju neke inicijative Španjolske upssss.

neutralni felsh

pre 6 godina

bas o tome sam pricao: rodjen u djakovici, glumi frajera u beogradu. stekao si ti neplacanje poreza i struje i kosovski dodatak, koji ne primas na mestu prijavljenog prebivalista nego na sadasnjoj adresi. prvo to rezimiraj pa onda drugima savetuj "sticanje". lako je tebi, domacine, ali pogledaj malo i ove sto im drzava propade zbog tvoje kucice.
(neutralni felsh, 23. april 2018 16:54


Rat na Kosovu nije nastao zbog Srba na Kosovu, vec zbog Milosevicevog busanja, da ne zalazimo dalje u sire geostrateske igre, ciji je krajnji cilj bio Bondsteel i stvaranje duty free zone za drogu, oruzje i sirenje terorizma po Evropi.
A ti pitaj tatu gde je bio 9. marta, kada smo imali i poslednju sansu da sve ovo izbegnemo i za koga je glasao 1990.
A Albance mozemo da pitamo zasto tada nisu izasli i glasali protiv soviniste, a za demokratsku koaliciju (mada odgovor na ovo drugo znamo).
(haylee, 23. april 2018 18:55)


mesas uzrok i posledicu. milosevic je posledica tog "busanja" i frustracija, kasnije je postao uzrok jos veceg. i molim te zaobodji me istorije i devetih martova, bio sam oba puta tamo. uzgred, glasao sam za ivana djurica, par meseci ranije, na onim prvim izborima decembra 90... meni je savest mirna, nisam "osvescen sa vremenom" kao vecina nego sam svestan od starta.

Bardami

pre 6 godina

Bravo Španjolci! Da je Zapad Albancima dao autonomiju sad ne bi bilo ovoliko problema. Ali hoće pobednik da se sili. E, ali stolicu u UN Kosovu ne može dati ni moćna Amerika, niti njen poltron EU, već samo mala malecna Srbija. Eto.

Kontras

pre 6 godina

@ neutralni felsh

Samo donekle si u pravu.

Prvo, Kosovo bi trazilo otcepljenje sve i da je neki albanac iz Pristine licno bio predsednik Srbije tada. To je agenda. Stvaranje Velike Albanije koju, za sada, podrzava Nato. Medjutim, Velika Albanija obuhvata i delove Srbije sve do Nisa. Hocemo da damo i to? Hocemo li posle da damo i Sandzak? A posle Vojvodinu? Jel te za SVE TO ni promil nije briga osim za tvoj krug dvojke?

Drugo, slazem se POTPUNO da su mnogi srbi brze bolje prodali i otisli s Kosova, a sada se busaju u grudi i traze da se ne prizna Kosovo. Neki od njih su morali da odu, neki nisu. Ali, na Kosovu imas i preko sto hiljada srba koji su ostali i nisu prodali. Oni zive tesko, pogotovo srbi u enklavama. Sta ces sa njima ako Kosovo postane nezavisno? Ti si taj koji ce njihove kuce, imanja i stanove da "seli u drugu drzavu"?

I trece, Kosovo je samo malim delom uticalo na nase lose ekonomsko stanje. Srbija vec 19 godina de facto funkcionise bez Kosova i? I dalje imamo relativno los zivotni standard, nezaposlenost itd. Razlozi za to? Nemanje svojih tehnologija i proizvodnje pa drugi sele svoju proizvodnju kod nas za jeftinu radnu snagu, neobrazovanost, odlazak strucnjaka, preterana ekonomska centralizacija tj. beogradizacija... Covece, u CELOJ Srbiji sustinski funkcionise samo aerodrom u Bg-u. Aerodromu u Nisu se bukvalno ogranicava broj letova. Aerodromu u Kraljevu se cak i ne da da pocne sa poslovanjem. A Nis i Kraljevo su Srbija. Ili te ni za to ni promil nije briga?

Nemoj ne pogresno shvatiti, ja volim Beograd, ali Srbija je vaznija od samo Bg-a. Izadji malo iz Bg-a, prosiri vidike.

podela

pre 6 godina

Na ulicu da se podrzi Spanija i Srbija i da se ovaj cirkus sa Kosovom jednom resi. Nama da pripadne Severni deo, a da Juzno Kosovo moze samo.

ernesto che

pre 6 godina

@mario

Nazalost, ne shvatas neke stvari, ne shvatas kakav je to sistem, masinerija koja unistava sve pred sobom, sve sto joj se suprodstavi i sto nece da slusa naredbe iz brisela, sutra ce iz nekog razloga uhvatiti vas(predpostavljam da si hrvat) u masinu, veslace vas kao malu decu, kad god im se prohte, radice vam upravo ovo cemu se ti radujes sada sto oni rade spaniji , ali polako shvatices.

neutralni felsh

pre 6 godina

(neutralni felsh, 23. april 2018 17:36) 

Ti zivis lepo od botovanja decko. A Sloba je bio kriv i 81. i ranije? Ali ti znas sta je najbolje za druge,uzdravlje inteligencijo nasa domaca!
(alberto barbosa, 23. april 2018 19:00)


ti zivis od predrasuda... decko. naravno da "sloba" (ako je za tebe sloba, za mene nije - nikada nije bio i nikada nece ni biti) milosevic nije kriv za probleme iz 81. i mnogo pre, ali je on dosao na vlast bas svojim obecavanjima da ce te probleme resiti. i bas zato jeste kriv, jer smo videli kako je taj problem resio, tako sto je sa pajtosima iz susedstva napravio jos vece probleme pa smo zaboravili na prvi problem, koji kad nam je deceniju kasnije eksplodirao u lice, zbirno sa svim ostalim problemima... posledice osecamo na svakom koraku, narocito danas, dok se pobedonosno radujemo zbog jedne ovakve vesti iz oblasti dizanja tegova.

Sch.One

pre 6 godina

(Srdjan, 23. april 2018 15:25)

Ne brani ona nase interese ona brani svoje jer ako kosovo moze da bude drzava onda ce i katalonija da trazi otcepljenje.

Vladimir

pre 6 godina

@Nekle

U većini stvari si u pravu. Ali treba da shvatiš da smo mi mala država i da kao takvi nismo primamljivi za bilo koje tržište. Još dodaj malu platežnu moć. Izgleda da je najlakše prozivati. A za lenjost si u pravu. Ljudi samo kukaju kako žive loše a velika većina neće prstom mrdnuti da nešto promeni. Valjda čekaju neki posao snova koji će im opet neko drugi ponuditi jer ih mrzi da izadju iz kuće.

haylee

pre 6 godina

Rat na Kosovu nije nastao zbog Srba na Kosovu, vec zbog Milosevicevog busanja, da ne zalazimo dalje u sire geostrateske igre, ciji je krajnji cilj bio Bondsteel i stvaranje duty free zone za drogu, oruzje i sirenje terorizma po Evropi.
A ti pitaj tatu gde je bio 9. marta, kada smo imali i poslednju sansu da sve ovo izbegnemo i za koga je glasao 1990.
A Albance mozemo da pitamo zasto tada nisu izasli i glasali protiv soviniste, a za demokratsku koaliciju (mada odgovor na ovo drugo znamo).

(neutralni felsh, 23. april 2018 16:54
bas o tome sam pricao: rodjen u djakovici, glumi frajera u beogradu. stekao si ti neplacanje poreza i struje i kosovski dodatak, koji ne primas na mestu prijavljenog prebivalista nego na sadasnjoj adresi. prvo to rezimiraj pa onda drugima savetuj "sticanje". lako je tebi, domacine, ali pogledaj malo i ove sto im drzava propade zbog tvoje kucice.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 23. april 2018 16:54

alberto barbosa

pre 6 godina

da... zidaju se vile, zamkovi, trzni centri.. znas li zasto? zato sto lokalni feudalci iz provincije visak novca ne uloze u svoj kraj nego uloze u beograd - da njihov narod ne bi video kako peru pare.
ja prvi ne gledam samo sebe, i sve ovo sto sam napisao nisam napisao zbog sebe. ja sasvim udobno zivim, na racun svog rada i inteligencije, ali ne mogu i ne zelim da budem gluv i corav kad moj narod lose zivi, nevezano gde zivi. ovo sto sam rekao za kosovo - svojevremeno, milosevic je zajahao bas zbog laznog resavanja kosovskog pitanja i onda je upropastio sve cega se dohvatio, a mi kao narod potonuli. najgore je sto se opet pecate na iste matrice, sad, 30 godina kasnije - opet bijemo izgubljene bitke. i opet cemo da nagrabusimo. jer mesate uzroke i posledice.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 23. april 2018 17:36)

Ti zivis lepo od botovanja decko. A Sloba je bio kriv i 81. i ranije? hehe dzaba pishem na ovom sajtu kad i tako nikad ne objave komentar. Ali ti znas sta je najbolje za druge,uzdravlje inteligencijo nasa domaca!

Petar

pre 6 godina

Људи бре праве спејсшатлове, а ми немамо стручњаке и фабрику која може да склопи један једини мотор, и то онај Томос најобичнији?!
Ма БМХ не можемо да направимо.
А оћете паре?!
Не може леба без мотике, и знања.
(некле, 23. april 2018 17:01)

Jednu stvar si pogresio samo. Strucnjake itetako imamo ali nazalost nemamo para da ih platimo pa rade za Nemca..Francuza..itd

Живко

pre 6 godina

Нажалост, и Велика Шпанија је "пала" због овога. Нажалост, да човек не поверује

neutralni felsh

pre 6 godina

To je cena doslednosti! 
Bravo za Špance. Da čujem domaće kukače što su vrištali zbog izgubljenog prvenstva za juniorke...i to opet zbog Kosova koje se nas tiče valjda još više nego njih.
(hm, 23. april 2018 15:18)


srbin sam. kosovo mi nije ni zadnja rupa na svirali. ne zanima me ni jedan promil. grubo receno, zanima me dokle ce zbog 10 posto teritorije da ispasta ostalih 90 posto naseg naroda? u onoj drzavi se lepo zivelo a onda ste svakog dana poceli da spominjete kosovo, a na kraju ste napravili rusvaj. efekat: sto se vise spominje, gore se zivi.
da hoce sutra da se konacno ocepi, bio bih najsrecniji.

neutralni felsh

pre 6 godina

Kapa do poda Spancima!!!
(Brat, 23. april 2018 15:53)


kapa do poda? dosad su se mnogi u komentarima za svasta klanjali do poda, ali "kapa do poda" je zaista revolucionaran izum. zanima me da li kapu skines sa glave i onda je rukom, pazljivo, spustas do poda, ili je zadrzis na glavi pa se zajedno spustite na pod?

neutralni felsh

pre 6 godina

(neutralni felsh, 23. april 2018 15:56) 

Srbin sam. Rođen u Đakovici. Zadnja mi je rupa na svirali što ti želiš da živiš bolje. Izvoli pa živi kako želiš. Nećeš ti moju kuću da otpisuješ, da bi ti bio jeftiniji SBB. 
Stekni prvo nešto, pa trguj da svojim.
(Lav, 23. april 2018 16:18)


bas o tome sam pricao: rodjen u djakovici, glumi frajera u beogradu. stekao si ti neplacanje poreza i struje i kosovski dodatak, koji ne primas na mestu prijavljenog prebivalista nego na sadasnjoj adresi. prvo to rezimiraj pa onda drugima savetuj "sticanje". lako je tebi, domacine, ali pogledaj malo i ove sto im drzava propade zbog tvoje kucice.

mario

pre 6 godina

Pa kad počne EU da blokira pristup fondovima a jojj tu će tek da boli.
Pa kad počnu drugi da blokiraju neke inicijative Španjolske upssss.

Lav

pre 6 godina

(neutralni felsh, 23. april 2018 15:56)

Srbin sam. Rođen u Đakovici. Zadnja mi je rupa na svirali što ti želiš da živiš bolje. Izvoli pa živi kako želiš. Nećeš ti moju kuću da otpisuješ, da bi ti bio jeftiniji SBB.
Stekni prvo nešto, pa trguj da svojim.

hm

pre 6 godina

I odrzati ce se na nekom drugom mestu na kome ce da se takmice i sportasi sa Kosova. Bas me interesuje sto ce da bude, kada budu morali da igraju fudbalsku utakmicu sa Kosovom.

Srdjan

pre 6 godina

Spanija brani interese Srbije, ne dozvoljava sportistima sa Kosova da ucestvuju, a mi dozvoljavamo? Sve ovo sto nam se desava smo i zasluzili.. Samo neka nas gaze..

Pera Peric vas verni citalac

pre 6 godina

Ma bravo. Svaka cast. Treba im se jasno staviti do znanja da nisu drzava. Kad tada mora se to tzv Kosovo vratiti gde mu je i mesto.

Spanac

pre 6 godina

Spanija brani interese Srbije, ne dozvoljava sportistima sa Kosova da ucestvuju, a mi dozvoljavamo? Sve ovo sto nam se desava smo i zasluzili.. Samo neka nas gaze..
 (Srdjan, 23. april 2018 15:25) 


Spanija ne brani interese Srbije, nego svoje. Ne zele da im se odcepi Katalonija. Njih nije briga za srbiju, niti bi znali da je nadju na karti sveta

hm

pre 6 godina

To je cena doslednosti!
Bravo za Špance. Da čujem domaće kukače što su vrištali zbog izgubljenog prvenstva za juniorke...i to opet zbog Kosova koje se nas tiče valjda još više nego njih.

Optimus

pre 6 godina

Prosto je neverovatno kako neki komentari upucuju da Spanija brani interese Srbije ili se zalaze za neku kosmicku pravdu zarad postenja. Realno je Srbija ne interesuje ni 1% vec se radi samo o problemu Katalonije. Pobogu mucnite malo glavom !

netko

pre 6 godina

Spanija brani interese Srbije, ne dozvoljava sportistima sa Kosova da ucestvuju, a mi dozvoljavamo? Sve ovo sto nam se desava smo i zasluzili.. Samo neka nas gaze..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Srdjan, 23. april 2018 15:25)

po ovakvim komentarima se vidi da narod ovde pojma nema o politici (zato nam je i tako kako jeste i vode nas takvi kakvi jesu).

brane spanci svoj interes i nista vise!!!!!
imaju cirkus u kataloniji pa nece da ispadnu licemerni kao kosovo pustaju a katalonce biju.

briga njih i za srbiju i za kosovo i za sve to sta stim ide.

da nemaju kataloniju na grbaci priznali bi spanci kosovo odavno (kao i vecina nato clanica).

bot

pre 6 godina

neutralni felš,zbog takvih kao što si ti nam je ovako kako je. Tebi je Kosovo samo 10% teritorije,sutra bi ti Vojvodina bila samo 20% teritorije,pa Raška,itd...sve dok problemi ne bi došli do tvog praga. Takvih kao što si ti među npr. Albancima nema i zato oni svoje ciljeve koje su zacrtali pre 150 godina ostvaruju,a mi se davimo u autošovinizmu i jugonostalgiji.

Perperius

pre 6 godina

Još jedno veliko hvala Španiji, tračak nade da na licemernom Zapadu postoji pravda. Vrv će sad i Španiju prozivati da je ruska pudlica i slične gluposti

podela

pre 6 godina

Na ulicu da se podrzi Spanija i Srbija i da se ovaj cirkus sa Kosovom jednom resi. Nama da pripadne Severni deo, a da Juzno Kosovo moze samo.

Stefan

pre 6 godina

bas o tome sam pricao: rodjen u djakovici, glumi frajera u beogradu. stekao si ti neplacanje poreza i struje i kosovski dodatak, koji ne primas na mestu prijavljenog prebivalista nego na sadasnjoj adresi. prvo to rezimiraj pa onda drugima savetuj "sticanje". lako je tebi, domacine, ali pogledaj malo i ove sto im drzava propade zbog tvoje kucice.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 23. april 2018 16:54)

Šta pričaš ti dečko, kako te nije sramota? Verovatno si mlad, ali vaspitanje i empatija se stiču u toj "kućici" koju ti nikada nisi imao.

Simpo

pre 6 godina

srbin sam. kosovo mi nije ni zadnja rupa na svirali. ne zanima me ni jedan promil. grubo receno, zanima me dokle ce zbog 10 posto teritorije da ispasta ostalih 90 posto naseg naroda? u onoj drzavi se lepo zivelo a onda ste svakog dana poceli da spominjete kosovo, a na kraju ste napravili rusvaj. efekat: sto se vise spominje, gore se zivi.
da hoce sutra da se konacno ocepi, bio bih najsrecniji.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 23. april 2018 15:56)
Mene interesuje dokle će 90 posto teritorije Srbije sa srpskim stanovništvom da ispašta zbog megalomanije i bezobraznih kradja Beogradjana,dokle ćemo mi svi ostali da živimo u bedi i siromaštvu dok se u Beogradu grade vile i zamkovi i kojekakve gradjevine i to sve na uštrb ostalog dela Srbije,dosta mi je više Vas koji gledate samo sebe ,odvojite se od nas ostalih samo pre toga nam vratite naše.

Aleksandar

pre 6 godina

Ja godinama vičem - sve što treba je naplatiti Kosovo. Jer i da ga dobijemo ne znamo šta ćemo sa njim.

A nije Đakovicu otpisao @neutralni_felsh, nego ovi što su prodali imovinu tamo, pa sede u Beogradu, a koje sam na svoje uši slušao ispred lokala i radnje robe široke potrošnje u njihovom vlasništvu 90tih godina kako kukaju za Kosovom i idu po brašno koje se deli izbeglicama, dok sam ja prevrtao džepove da kupim leba jer mi majka radila za 5 maraka ako pobegne sa posla pa zameni na vreme.

Zato sam ja na strani neutralnog felša. Vi sto ste još u Đakovici vama želim sve najbolje i puno sreće, trebaće vam - al ja da ratujem za prodatu zemlju - neću. Vidite sa starim komšijama po Beogradu oko toga. Došao đavo po svoje dragi moji Srbi.

samo nesto

pre 6 godina

Ne znam sta se busate sa tom Spanijom,pa zar nije bio Spanac onaj koji vam je poslao 99.godine ne bundeve, vec bombe od kojih i dan-danas jos patite.

stevan

pre 6 godina

Ovo je toliko fascinantno da uzmu domaćinstvo jednoj Španiji radi "banana države kakvo je Kosovo. Prosto se čovek pita ko je ovde lud i zašto toliki postoji značaj da se omogući albancima da učestvuju na nekom takmičenju ako nisu priznati od strane te države.

The KING(visionary)

pre 6 godina

Spanci nece,a mi vodimo pregovre sa EU oko Kosova,kakvi smo slepci od naroda,nismo mi dostojni prijasnjih Srba koji su vekkovima ginuli za svoju zemlju,kakav je to svest nekad bila:nisam bitan ja bitna je zemlja,a DANAS bitan sam ja zemlja nije bitna,klasicni palanacki mentalitet zbog toga smo propali po svim osnovama.

некле

pre 6 godina

Хаха а пази ове домаће натовце, прозападњаке и дефетисте што се расписали да објасне Србима "како то Шпанци не раде због нас него због себе"!
Хахахах опустите се , па наравно да раде због себе и свог интереса.
Камо среће да и ми тако радимо!
А овај што каже да би без Косова живео боље.
Хахаха бамби за тебе момак.
Ако ти мислиш да је Косово разлог лошег живота у Србији, а не лењост, бахатост, корупција, сељанизам левел ултра, народ невероватно лењ а уз то безобразан, који би трилионе а да не мрдне гуз из фотеље или узме књигу у шаке!
Не може тако дечко.
Засучеш рукаве па радиш.
Ми бре један ауто, ма шта ауто, један мотор нисмо у стању да направимо, а оћете паре, а овамо вам Косово криво што мотате каблове за 200 евра?!
Људи бре праве спејсшатлове, а ми немамо стручњаке и фабрику која може да склопи један једини мотор, и то онај Томос најобичнији?!
Ма БМХ не можемо да направимо.
А оћете паре?!
Не може леба без мотике, и знања.

neutralni felsh

pre 6 godina

(neutralni felsh, 23. april 2018 15:56) 
Mene interesuje dokle će 90 posto teritorije Srbije sa srpskim stanovništvom da ispašta zbog megalomanije i bezobraznih kradja Beogradjana,dokle ćemo mi svi ostali da živimo u bedi i siromaštvu dok se u Beogradu grade vile i zamkovi i kojekakve gradjevine i to sve na uštrb ostalog dela Srbije,dosta mi je više Vas koji gledate samo sebe ,odvojite se od nas ostalih samo pre toga nam vratite naše.
(Simpo, 23. april 2018 16:45)


da... zidaju se vile, zamkovi, trzni centri.. znas li zasto? zato sto lokalni feudalci iz provincije visak novca ne uloze u svoj kraj nego uloze u beograd - da njihov narod ne bi video kako peru pare.
ja prvi ne gledam samo sebe, i sve ovo sto sam napisao nisam napisao zbog sebe. ja sasvim udobno zivim, na racun svog rada i inteligencije, ali ne mogu i ne zelim da budem gluv i corav kad moj narod lose zivi, nevezano gde zivi. ovo sto sam rekao za kosovo - svojevremeno, milosevic je zajahao bas zbog laznog resavanja kosovskog pitanja i onda je upropastio sve cega se dohvatio, a mi kao narod potonuli. najgore je sto se opet pecate na iste matrice, sad, 30 godina kasnije - opet bijemo izgubljene bitke. i opet cemo da nagrabusimo. jer mesate uzroke i posledice.

neutralni felsh

pre 6 godina

(neutralni felsh, 23. april 2018 17:36) 

Ti zivis lepo od botovanja decko. A Sloba je bio kriv i 81. i ranije? Ali ti znas sta je najbolje za druge,uzdravlje inteligencijo nasa domaca!
(alberto barbosa, 23. april 2018 19:00)


ti zivis od predrasuda... decko. naravno da "sloba" (ako je za tebe sloba, za mene nije - nikada nije bio i nikada nece ni biti) milosevic nije kriv za probleme iz 81. i mnogo pre, ali je on dosao na vlast bas svojim obecavanjima da ce te probleme resiti. i bas zato jeste kriv, jer smo videli kako je taj problem resio, tako sto je sa pajtosima iz susedstva napravio jos vece probleme pa smo zaboravili na prvi problem, koji kad nam je deceniju kasnije eksplodirao u lice, zbirno sa svim ostalim problemima... posledice osecamo na svakom koraku, narocito danas, dok se pobedonosno radujemo zbog jedne ovakve vesti iz oblasti dizanja tegova.

neutralni felsh

pre 6 godina

Хахаха бамби за тебе момак. 
Ако ти мислиш да је Косово разлог лошег живота у Србији, а не лењост, бахатост, корупција, сељанизам левел ултра, народ невероватно лењ а уз то безобразан, који би трилионе а да не мрдне гуз из фотеље или узме књигу у шаке! 
Не може тако дечко. 
Засучеш рукаве па радиш. 
Ми бре један ауто, ма шта ауто, један мотор нисмо у стању да направимо, а оћете паре, а овамо вам Косово криво што мотате каблове за 200 евра?! 
Људи бре праве спејсшатлове, а ми немамо стручњаке и фабрику која може да склопи један једини мотор, и то онај Томос најобичнији?! 
Ма БМХ не можемо да направимо. 
А оћете паре?! 
Не може леба без мотике, и знања.
(некле, 23. april 2018 17:01)


nisi ti kriv, ti samo ne znas za bolje vreme, kad ovde nije bilo toliko primitivizma i njegovoh posledica koje si naveo, i kad se ovde zaista proizvodilo sve ovo sto si naveo da nam je potrebno. kablovi se motali u jagodini, bez ikakve pompe i svecanih otvaranja. ostatak komentara na zalost nije vredan paznje jer je na zalost tek populisticko i laicko pridikovanje, to moze svako. daj resenje, reci imamo i za izvoz.
ako mene pitas: jos nekoliko decenija cemo morati da budemo tek jeftina radna snaga tudjim kompanijama, jer su nase propale devedesetih (izgubile sva trzista, tehnologiju i ljudske resurse) - pa nismo imali koga i gde da preselimo proizvodnju kao sto su je sada drugi preselili kod nas jer smo siromasni i stoga jeftina radna snaga. a siromasni smo najvise zbog ratova i pljacke devedesetih, u koje nas je uveo milosevic posle gazimestana. zato pricam sve sto pricam, no slabo ko razume.

marko_sthlm

pre 6 godina

@ "Spanija ne brani interese Srbije, nego svoje. Ne zele da im se odcepi Katalonija. Njih nije briga za srbiju, niti bi znali da je nadju na karti sveta
(Spanac, 23. april 2018 15:54)"

Da, i u čemu je problem?

Da je sreće da i država Srbija tako snažno i dosledno brani svoje interese kao što to, pa i na ovaj način, čini država Španija.

alberto barbosa

pre 6 godina

da... zidaju se vile, zamkovi, trzni centri.. znas li zasto? zato sto lokalni feudalci iz provincije visak novca ne uloze u svoj kraj nego uloze u beograd - da njihov narod ne bi video kako peru pare.
ja prvi ne gledam samo sebe, i sve ovo sto sam napisao nisam napisao zbog sebe. ja sasvim udobno zivim, na racun svog rada i inteligencije, ali ne mogu i ne zelim da budem gluv i corav kad moj narod lose zivi, nevezano gde zivi. ovo sto sam rekao za kosovo - svojevremeno, milosevic je zajahao bas zbog laznog resavanja kosovskog pitanja i onda je upropastio sve cega se dohvatio, a mi kao narod potonuli. najgore je sto se opet pecate na iste matrice, sad, 30 godina kasnije - opet bijemo izgubljene bitke. i opet cemo da nagrabusimo. jer mesate uzroke i posledice.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 23. april 2018 17:36)

Ti zivis lepo od botovanja decko. A Sloba je bio kriv i 81. i ranije? hehe dzaba pishem na ovom sajtu kad i tako nikad ne objave komentar. Ali ti znas sta je najbolje za druge,uzdravlje inteligencijo nasa domaca!

neutralni felsh

pre 6 godina

bas o tome sam pricao: rodjen u djakovici, glumi frajera u beogradu. stekao si ti neplacanje poreza i struje i kosovski dodatak, koji ne primas na mestu prijavljenog prebivalista nego na sadasnjoj adresi. prvo to rezimiraj pa onda drugima savetuj "sticanje". lako je tebi, domacine, ali pogledaj malo i ove sto im drzava propade zbog tvoje kucice.
(neutralni felsh, 23. april 2018 16:54


Rat na Kosovu nije nastao zbog Srba na Kosovu, vec zbog Milosevicevog busanja, da ne zalazimo dalje u sire geostrateske igre, ciji je krajnji cilj bio Bondsteel i stvaranje duty free zone za drogu, oruzje i sirenje terorizma po Evropi.
A ti pitaj tatu gde je bio 9. marta, kada smo imali i poslednju sansu da sve ovo izbegnemo i za koga je glasao 1990.
A Albance mozemo da pitamo zasto tada nisu izasli i glasali protiv soviniste, a za demokratsku koaliciju (mada odgovor na ovo drugo znamo).
(haylee, 23. april 2018 18:55)


mesas uzrok i posledicu. milosevic je posledica tog "busanja" i frustracija, kasnije je postao uzrok jos veceg. i molim te zaobodji me istorije i devetih martova, bio sam oba puta tamo. uzgred, glasao sam za ivana djurica, par meseci ranije, na onim prvim izborima decembra 90... meni je savest mirna, nisam "osvescen sa vremenom" kao vecina nego sam svestan od starta.

dragan

pre 6 godina

Pa kad počne EU da blokira pristup fondovima a jojj tu će tek da boli.
Pa kad počnu drugi da blokiraju neke inicijative Španjolske upssss.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mario, 23. april 2018 16:55)

Hehe koji drugi? Hrvatska? Ajde,Spanija je ozbiljna zemlja,apsolutno moze sebi da dozvoli ovako nesto. Uostalom videli smo kako su iz Brisela graknuli kad su se uzjogunili ovi u Kataloniji. I gde je Pucdemon sada? U zatvoru,kucnom pritvoru negde u Evropi,marginalizovan

ernesto che

pre 6 godina

@mario

Nazalost, ne shvatas neke stvari, ne shvatas kakav je to sistem, masinerija koja unistava sve pred sobom, sve sto joj se suprodstavi i sto nece da slusa naredbe iz brisela, sutra ce iz nekog razloga uhvatiti vas(predpostavljam da si hrvat) u masinu, veslace vas kao malu decu, kad god im se prohte, radice vam upravo ovo cemu se ti radujes sada sto oni rade spaniji , ali polako shvatices.

Milos

pre 6 godina

Znam da Kosovo ne ide u prilog Spaniji zbog Katalonije ali svaka vam cast, neka i ovi nasi od vas nesto nauce, uzeli nam deo teritorije i kao mi smo nemocni!

Ivan

pre 6 godina

Spanija brani interese Srbije, ne dozvoljava sportistima sa Kosova da ucestvuju, a mi dozvoljavamo? Sve ovo sto nam se desava smo i zasluzili.. Samo neka nas gaze..
 (Srdjan, 23. april 2018 15:25)

Mozda tako izgleda na prvi pogled, ali spanija brani iskljucivo svoje interese ovakvim potezima.

Pera

pre 6 godina

Ko josh kaze da politika ne vodi sport u EU? Ili FIFA, ili UEFA ili ... ma bilo koji medjunarodni sport vodi politika, naravno na stetu sporta.

Bardami

pre 6 godina

Bravo Španjolci! Da je Zapad Albancima dao autonomiju sad ne bi bilo ovoliko problema. Ali hoće pobednik da se sili. E, ali stolicu u UN Kosovu ne može dati ni moćna Amerika, niti njen poltron EU, već samo mala malecna Srbija. Eto.

delboj

pre 6 godina

Španija ne da Kataloniju i brani svoju teritoriju. A ovi koji bi dali Kosovo da oni nešto ne bi ispaštali bi tako rekli da treba ukinuti i Republiku Srpsku, valjda to nije srpsko, to je neka druga država...

Kontras

pre 6 godina

@ neutralni felsh

Samo donekle si u pravu.

Prvo, Kosovo bi trazilo otcepljenje sve i da je neki albanac iz Pristine licno bio predsednik Srbije tada. To je agenda. Stvaranje Velike Albanije koju, za sada, podrzava Nato. Medjutim, Velika Albanija obuhvata i delove Srbije sve do Nisa. Hocemo da damo i to? Hocemo li posle da damo i Sandzak? A posle Vojvodinu? Jel te za SVE TO ni promil nije briga osim za tvoj krug dvojke?

Drugo, slazem se POTPUNO da su mnogi srbi brze bolje prodali i otisli s Kosova, a sada se busaju u grudi i traze da se ne prizna Kosovo. Neki od njih su morali da odu, neki nisu. Ali, na Kosovu imas i preko sto hiljada srba koji su ostali i nisu prodali. Oni zive tesko, pogotovo srbi u enklavama. Sta ces sa njima ako Kosovo postane nezavisno? Ti si taj koji ce njihove kuce, imanja i stanove da "seli u drugu drzavu"?

I trece, Kosovo je samo malim delom uticalo na nase lose ekonomsko stanje. Srbija vec 19 godina de facto funkcionise bez Kosova i? I dalje imamo relativno los zivotni standard, nezaposlenost itd. Razlozi za to? Nemanje svojih tehnologija i proizvodnje pa drugi sele svoju proizvodnju kod nas za jeftinu radnu snagu, neobrazovanost, odlazak strucnjaka, preterana ekonomska centralizacija tj. beogradizacija... Covece, u CELOJ Srbiji sustinski funkcionise samo aerodrom u Bg-u. Aerodromu u Nisu se bukvalno ogranicava broj letova. Aerodromu u Kraljevu se cak i ne da da pocne sa poslovanjem. A Nis i Kraljevo su Srbija. Ili te ni za to ni promil nije briga?

Nemoj ne pogresno shvatiti, ja volim Beograd, ali Srbija je vaznija od samo Bg-a. Izadji malo iz Bg-a, prosiri vidike.

Kupac diplome

pre 6 godina

Država Srbija nema pravo da blokira Kosovo u sportskim takmičenjima. To je naš vođa potpisao u Briselu 2013. godine. Zar to nekome nije jasno?

Srdjan

pre 6 godina

Razumem ja to Ivane, naravno da brane svoje interese. Ali kako? Tako sto brane interese druge drzave, koja je u slicnom problemu kao sto su i oni sami. Samim tim oni pokazuju svoj stav.

Sch.One

pre 6 godina

(Srdjan, 23. april 2018 15:25)

Ne brani ona nase interese ona brani svoje jer ako kosovo moze da bude drzava onda ce i katalonija da trazi otcepljenje.

haylee

pre 6 godina

Rat na Kosovu nije nastao zbog Srba na Kosovu, vec zbog Milosevicevog busanja, da ne zalazimo dalje u sire geostrateske igre, ciji je krajnji cilj bio Bondsteel i stvaranje duty free zone za drogu, oruzje i sirenje terorizma po Evropi.
A ti pitaj tatu gde je bio 9. marta, kada smo imali i poslednju sansu da sve ovo izbegnemo i za koga je glasao 1990.
A Albance mozemo da pitamo zasto tada nisu izasli i glasali protiv soviniste, a za demokratsku koaliciju (mada odgovor na ovo drugo znamo).

(neutralni felsh, 23. april 2018 16:54
bas o tome sam pricao: rodjen u djakovici, glumi frajera u beogradu. stekao si ti neplacanje poreza i struje i kosovski dodatak, koji ne primas na mestu prijavljenog prebivalista nego na sadasnjoj adresi. prvo to rezimiraj pa onda drugima savetuj "sticanje". lako je tebi, domacine, ali pogledaj malo i ove sto im drzava propade zbog tvoje kucice.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 23. april 2018 16:54

Марко

pre 6 godina

Mene interesuje dokle će 90 posto teritorije Srbije sa srpskim stanovništvom da ispašta zbog megalomanije i bezobraznih kradja Beogradjana,dokle ćemo mi svi ostali da živimo u bedi i siromaštvu dok se u Beogradu grade vile i zamkovi i kojekakve gradjevine i to sve na uštrb ostalog dela Srbije,dosta mi je više Vas koji gledate samo sebe ,odvojite se od nas ostalih samo pre toga nam vratite naše.
(Simpo, 23. april 2018 16:45)

Па те виле и замкове углавном граде они који су јуче у дошли у Београд, а не прави Београђани.

Petar

pre 6 godina

Људи бре праве спејсшатлове, а ми немамо стручњаке и фабрику која може да склопи један једини мотор, и то онај Томос најобичнији?!
Ма БМХ не можемо да направимо.
А оћете паре?!
Не може леба без мотике, и знања.
(некле, 23. april 2018 17:01)

Jednu stvar si pogresio samo. Strucnjake itetako imamo ali nazalost nemamo para da ih platimo pa rade za Nemca..Francuza..itd

Vladimir

pre 6 godina

@Nekle

U većini stvari si u pravu. Ali treba da shvatiš da smo mi mala država i da kao takvi nismo primamljivi za bilo koje tržište. Još dodaj malu platežnu moć. Izgleda da je najlakše prozivati. A za lenjost si u pravu. Ljudi samo kukaju kako žive loše a velika većina neće prstom mrdnuti da nešto promeni. Valjda čekaju neki posao snova koji će im opet neko drugi ponuditi jer ih mrzi da izadju iz kuće.

Живко

pre 6 godina

Нажалост, и Велика Шпанија је "пала" због овога. Нажалост, да човек не поверује