Ponedeljak, 23.04.2018.

13:42

Njukasl traži 23 miliona za Mitrovića

Engleski premijerligaš Njukasl odredio je cenu od 23 miliona evra za centarfora Srbije Aleksandra Mitrovića, koji igra na pozajmici u drugoligašu Fulamu.

Izvor: B92

Njukasl traži 23 miliona za Mitroviæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

41 Komentari

Sortiraj po:

Zeljko 83

pre 6 godina

Kako god on postize golove tako da ima kvalitet vi bi i Mesiju nasli mane a kamoli Mitrovicu podrzimo Momka igra trudi se daje golove to nam treba

Boss

pre 6 godina

Nemam to ali imam dokaz da je Danilovic rekao da su KK Partizan i KK Igokea sada jedan klub,jel to sad nije dovoljno da shvatois da ste Igokejci???
(Nemanja, 23. april 2018 20:07)

Pa valjda manji klub postaje deo većeg kluba? Tako je Igokea postala deo Partizana, a Zvezda deo FMP-a, ne? Mislim bilo bi nelogično da je obrnuto...

Nemanja

pre 6 godina

Partizanu niko ne moze da zabrani da bude iz Zagreba....(Oslo, 23. april 2018 14:53)Ja sam već i ranije pisao, dajte neki konkretan dokaz i evo ja ću priznati. Znači, sliku osnivačkog ugovora ili bilo koji relevantan dokument koji bi dokazao da je Partizan iz Zagreba. Evo recimo, mi imamo izjavu dr Čovića, vašeg uvaženog predsednika, tako da je sasvim jasno da navijate za FMP. Ovako ispadate samo smešni, pričate bajke. Dakle, proof or it didn't happen.
(Lolo, 23. april 2018 16:59)Nemam to ali imam dokaz da je Danilovic rekao da su KK Partizan i KK Igokea sada jedan klub,jel to sad nije dovoljno da shvatois da ste Igokejci???

popov

pre 6 godina

@Covke 
Човече,ти си зрео за генералку!Мешаш воду и уље.
(Рајко, 23. april 2018 14:30)

Grešiš, nije u pitanju čovek. U pitanju je bot.

Ledilo21

pre 6 godina

Čitao sam na sajtu Fulama da ako žele da ga zadrže na kraju sezone 18 miliona funti je klauzula, jer su 2 miliona funti platili pozajmicu. Ako uđu u PL i dobiju silne milione, neće im to predstavljati nikakav problem... Pitanje šta će biti sa Mitrom ako ne uđe Fulam u PL! 23 milona verujem da niko od navedenih klubova neće moći dati, djembeli Španac će ga opet prikovati za klupu, tako da mu ove odlične igre neće doneti boljitak u karijeri...

Milica

pre 6 godina

Juce je bila vest u Bildu da Fc Bayern Hof nudi 360 hiljada evra za ovo drvo.To je izjavio njihov trener Miloslav Janovsky.Molim Boga da Srbija prodje grupu pa da ga Boateng i Humels stave u dzep.

Lolo

pre 6 godina

Partizanu niko ne moze da zabrani da bude iz Zagreba....
(Oslo, 23. april 2018 14:53)

Ja sam već i ranije pisao, dajte neki konkretan dokaz i evo ja ću priznati. Znači, sliku osnivačkog ugovora ili bilo koji relevantan dokument koji bi dokazao da je Partizan iz Zagreba. Evo recimo, mi imamo izjavu dr Čovića, vašeg uvaženog predsednika, tako da je sasvim jasno da navijate za FMP. Ovako ispadate samo smešni, pričate bajke. Dakle, proof or it didn't happen.

el_nino

pre 6 godina

klauzule se ugovaraju u odnosu na narednu prodaju, što je bila Anderleht-Njukasl... Što znači da je možda Anderleht prodao Mitra sa ovom klauzulom, i čeka transfer kako bi uzeo procenat... Partizan sa tim nema nikakve veze, jer nije strana u narednim ugovorima, i time nema nikakvu naknadu... Zašto bi, recimo Njukasl davao Partizanu procenat od para za Mitra na osnovu klauzule ugovora Partizana i Anderlehta, čiji oni nisu potpisnici, i tako svi klubovi gde bi Mitar dalje prelazio... Uključite mozak!

Aleks

pre 6 godina

Partizanu niko ne moze da zabrani da bude iz Zagreba....
(Oslo, 23. april 2018 14:53)

Zvezdi niko ne moze da zabrani da ima sponzora iz ZAGREBA ( Idea ). Da je Partizan zaista iz Zagreba onda bi njemu Idea bila sponzor prema tome... Ave je jasno. Ende.(Batko pamcenje mu kratko, 23. april 2018 15:49)
Ende je vama u fudbalu, u kosarci vam je to odavno na snazi, tu vas tek nema nigde...

4k4.Dex

pre 6 godina

Njukasl gleda svoj profit... ako su gakupili za15 morau da probau dagaprodaju za vise a kad ce ako ne sada kad daje golove, jes u drugoj ligi al ipak i to nesto vredi. E sad neverujem da ce g kupit neki veci klub dok se ne pokaze u top ligama, za njega bi bilo njbolje da ostaneu fulamu ako udu u PL pa ako tu nstavi da daje golove moze dalje.

neutralni felsh

pre 6 godina

Niko ne može da zabrani FMP-u, da se zove Zvezda. 
(Covke, 23. april 2018 13:52) 

Partizanu niko ne moze da zabrani da bude iz Zagreba....
(Oslo, 23. april 2018 14:53)


vi, crveni beogradjani, najzad odlucite, jesmo li iz splita ili zagreba? ili cekate jos jedno smesno saopstenje iz skupstine vaseg kluba pa da se dodatno edukujete?
partizan je beogradski i srpski klub, a vama niko ne moze da zabrani u koje bajke da verujete.

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

Partizanu niko ne moze da zabrani da bude iz Zagreba....
(Oslo, 23. april 2018 14:53)

Zvezdi niko ne moze da zabrani da ima sponzora iz ZAGREBA ( Idea ). Da je Partizan zaista iz Zagreba onda bi njemu Idea bila sponzor prema tome... Ave je jasno. Ende.

SYLA

pre 6 godina

Postici za ovako kratko vreme takve rezultate u Fulamu i uci u Premijer ligu,i preci u drugi klub bi bio apsurd!Ovi navedeni klubovi su u rangu sa Fulamom,cak vise je gotivniji fulam

1Beogradjanin

pre 6 godina

@(zabrinuti Radojko, 23. april 2018 14:52)
Ove pare nisu njegova plata, vec samo obestecenje klubu da ga pusti da ide. Za platu se oni naknadno dogovaraju. Koliko ja znam, ako je igrac pod ugovorom onda mora da radi onako kako mu klub kaze, sto znaci igrace tamo gde ga oni posalju jer ga oni placaju. Ako odbije snosi posledice. Ako ima dobrog menadzera onda on mozda moze malo da utice na odluku gde ce klub poslati igraca na pozajmicu. Od prilike, profesionalni fudbaler ti je nesto kao trkacki konj. Trci tamo gde gazda kaze dok ga ne proda drugom gazdi i vrlo malo, gotovo nista , se ne pita.

Mrki

pre 6 godina

Otprilike toliko i vredi.Ima puno mana u njegovoj igri pa i ponasanju na i izvan terena,ali ako za neki sustav igre kakvog igra Fulam on je fantastican,kiler.E sad ako ga zamislite da npr igra za Barcelonu ne bi dao ni 5 golova po sezoni jer igraju fudbal u kom se on ne snalazi.U ovom trenutku uz Luku Jovica nas najbolji napadac.

djokica

pre 6 godina

Pa valjda su ga zato i poslali na pozajmicu.Da izvuku sto vise para od njega.Fulam nema te pare tako da Mitar zavrsava sa njima na kraju sezone a onda ce verovatno preci u neke od tih nabrojanih klubova koji tavore na dnu i bore se za opstanak a onda ce i on da se smori pa ocekujem za jedno sezonu dve da napusti vise tu englesku.

kladzom do bola

pre 6 godina

ima on svoje mane , ali se u fulamu tako dobro uklopio da mi je prosto zao ako tu ne ostane . jokan ce ga forsirati a u nekom drugom klubu moze opet pasti u drugi plan . sve u svemu ajmo fulam u premier i mislim da 100 % kes ima da legne njukastlu

zabrinuti Radojko

pre 6 godina

Ajde da mi neko objasin matematiku transfera. Koliko bi npr. u ovom slučaju išlo para Mitroviću, a koliko klubu koji ga prodaje i da li Mitrović može da kaže "neću tamo, ne sviđa mi se taj klub" ili mora da ide tamo gde mu se kaže.

DAVOR

pre 6 godina

Isto tako bi trebali da deo novca koji daju korumpiranom ncionalisti Benitezu da uplate Jokanovicu na racun i da Hoselua zaduze do isteka ugovora da bude licni ekonom Mitrovicu i odrzava mu opremu.

hijena

pre 6 godina

После СП му цијена сигурно неће порасти, може само да опадне тако да им је боље да што прије завршавају посао.

gerseaux-bg

pre 6 godina

Partizan bi profitirao oko milion evra ako Mitrovic bude prodat za 23 miliona na osnovu klauzule od 20% od svakog sledeceg transfera na razliku od kupovne i prodajne cene :)

gerseaux-bg

pre 6 godina

Partizan bi profitirao oko milion evra ako Mitrovic bude prodat za 23 miliona na osnovu klauzule od 20% od svakog sledeceg transfera na razliku od kupovne i prodajne cene :)

hijena

pre 6 godina

После СП му цијена сигурно неће порасти, може само да опадне тако да им је боље да што прије завршавају посао.

DAVOR

pre 6 godina

Isto tako bi trebali da deo novca koji daju korumpiranom ncionalisti Benitezu da uplate Jokanovicu na racun i da Hoselua zaduze do isteka ugovora da bude licni ekonom Mitrovicu i odrzava mu opremu.

kladzom do bola

pre 6 godina

ima on svoje mane , ali se u fulamu tako dobro uklopio da mi je prosto zao ako tu ne ostane . jokan ce ga forsirati a u nekom drugom klubu moze opet pasti u drugi plan . sve u svemu ajmo fulam u premier i mislim da 100 % kes ima da legne njukastlu

Lolo

pre 6 godina

Partizanu niko ne moze da zabrani da bude iz Zagreba....
(Oslo, 23. april 2018 14:53)

Ja sam već i ranije pisao, dajte neki konkretan dokaz i evo ja ću priznati. Znači, sliku osnivačkog ugovora ili bilo koji relevantan dokument koji bi dokazao da je Partizan iz Zagreba. Evo recimo, mi imamo izjavu dr Čovića, vašeg uvaženog predsednika, tako da je sasvim jasno da navijate za FMP. Ovako ispadate samo smešni, pričate bajke. Dakle, proof or it didn't happen.

Ledilo21

pre 6 godina

Čitao sam na sajtu Fulama da ako žele da ga zadrže na kraju sezone 18 miliona funti je klauzula, jer su 2 miliona funti platili pozajmicu. Ako uđu u PL i dobiju silne milione, neće im to predstavljati nikakav problem... Pitanje šta će biti sa Mitrom ako ne uđe Fulam u PL! 23 milona verujem da niko od navedenih klubova neće moći dati, djembeli Španac će ga opet prikovati za klupu, tako da mu ove odlične igre neće doneti boljitak u karijeri...

neutralni felsh

pre 6 godina

Niko ne može da zabrani FMP-u, da se zove Zvezda. 
(Covke, 23. april 2018 13:52) 

Partizanu niko ne moze da zabrani da bude iz Zagreba....
(Oslo, 23. april 2018 14:53)


vi, crveni beogradjani, najzad odlucite, jesmo li iz splita ili zagreba? ili cekate jos jedno smesno saopstenje iz skupstine vaseg kluba pa da se dodatno edukujete?
partizan je beogradski i srpski klub, a vama niko ne moze da zabrani u koje bajke da verujete.

1Beogradjanin

pre 6 godina

@(zabrinuti Radojko, 23. april 2018 14:52)
Ove pare nisu njegova plata, vec samo obestecenje klubu da ga pusti da ide. Za platu se oni naknadno dogovaraju. Koliko ja znam, ako je igrac pod ugovorom onda mora da radi onako kako mu klub kaze, sto znaci igrace tamo gde ga oni posalju jer ga oni placaju. Ako odbije snosi posledice. Ako ima dobrog menadzera onda on mozda moze malo da utice na odluku gde ce klub poslati igraca na pozajmicu. Od prilike, profesionalni fudbaler ti je nesto kao trkacki konj. Trci tamo gde gazda kaze dok ga ne proda drugom gazdi i vrlo malo, gotovo nista , se ne pita.

SYLA

pre 6 godina

Postici za ovako kratko vreme takve rezultate u Fulamu i uci u Premijer ligu,i preci u drugi klub bi bio apsurd!Ovi navedeni klubovi su u rangu sa Fulamom,cak vise je gotivniji fulam

el_nino

pre 6 godina

klauzule se ugovaraju u odnosu na narednu prodaju, što je bila Anderleht-Njukasl... Što znači da je možda Anderleht prodao Mitra sa ovom klauzulom, i čeka transfer kako bi uzeo procenat... Partizan sa tim nema nikakve veze, jer nije strana u narednim ugovorima, i time nema nikakvu naknadu... Zašto bi, recimo Njukasl davao Partizanu procenat od para za Mitra na osnovu klauzule ugovora Partizana i Anderlehta, čiji oni nisu potpisnici, i tako svi klubovi gde bi Mitar dalje prelazio... Uključite mozak!

Mrki

pre 6 godina

Otprilike toliko i vredi.Ima puno mana u njegovoj igri pa i ponasanju na i izvan terena,ali ako za neki sustav igre kakvog igra Fulam on je fantastican,kiler.E sad ako ga zamislite da npr igra za Barcelonu ne bi dao ni 5 golova po sezoni jer igraju fudbal u kom se on ne snalazi.U ovom trenutku uz Luku Jovica nas najbolji napadac.

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

Partizanu niko ne moze da zabrani da bude iz Zagreba....
(Oslo, 23. april 2018 14:53)

Zvezdi niko ne moze da zabrani da ima sponzora iz ZAGREBA ( Idea ). Da je Partizan zaista iz Zagreba onda bi njemu Idea bila sponzor prema tome... Ave je jasno. Ende.

Aleks

pre 6 godina

Partizanu niko ne moze da zabrani da bude iz Zagreba....
(Oslo, 23. april 2018 14:53)

Zvezdi niko ne moze da zabrani da ima sponzora iz ZAGREBA ( Idea ). Da je Partizan zaista iz Zagreba onda bi njemu Idea bila sponzor prema tome... Ave je jasno. Ende.(Batko pamcenje mu kratko, 23. april 2018 15:49)
Ende je vama u fudbalu, u kosarci vam je to odavno na snazi, tu vas tek nema nigde...

4k4.Dex

pre 6 godina

Njukasl gleda svoj profit... ako su gakupili za15 morau da probau dagaprodaju za vise a kad ce ako ne sada kad daje golove, jes u drugoj ligi al ipak i to nesto vredi. E sad neverujem da ce g kupit neki veci klub dok se ne pokaze u top ligama, za njega bi bilo njbolje da ostaneu fulamu ako udu u PL pa ako tu nstavi da daje golove moze dalje.

zabrinuti Radojko

pre 6 godina

Ajde da mi neko objasin matematiku transfera. Koliko bi npr. u ovom slučaju išlo para Mitroviću, a koliko klubu koji ga prodaje i da li Mitrović može da kaže "neću tamo, ne sviđa mi se taj klub" ili mora da ide tamo gde mu se kaže.

djokica

pre 6 godina

Pa valjda su ga zato i poslali na pozajmicu.Da izvuku sto vise para od njega.Fulam nema te pare tako da Mitar zavrsava sa njima na kraju sezone a onda ce verovatno preci u neke od tih nabrojanih klubova koji tavore na dnu i bore se za opstanak a onda ce i on da se smori pa ocekujem za jedno sezonu dve da napusti vise tu englesku.

popov

pre 6 godina

@Covke 
Човече,ти си зрео за генералку!Мешаш воду и уље.
(Рајко, 23. april 2018 14:30)

Grešiš, nije u pitanju čovek. U pitanju je bot.

Nemanja

pre 6 godina

Partizanu niko ne moze da zabrani da bude iz Zagreba....(Oslo, 23. april 2018 14:53)Ja sam već i ranije pisao, dajte neki konkretan dokaz i evo ja ću priznati. Znači, sliku osnivačkog ugovora ili bilo koji relevantan dokument koji bi dokazao da je Partizan iz Zagreba. Evo recimo, mi imamo izjavu dr Čovića, vašeg uvaženog predsednika, tako da je sasvim jasno da navijate za FMP. Ovako ispadate samo smešni, pričate bajke. Dakle, proof or it didn't happen.
(Lolo, 23. april 2018 16:59)Nemam to ali imam dokaz da je Danilovic rekao da su KK Partizan i KK Igokea sada jedan klub,jel to sad nije dovoljno da shvatois da ste Igokejci???

Boss

pre 6 godina

Nemam to ali imam dokaz da je Danilovic rekao da su KK Partizan i KK Igokea sada jedan klub,jel to sad nije dovoljno da shvatois da ste Igokejci???
(Nemanja, 23. april 2018 20:07)

Pa valjda manji klub postaje deo većeg kluba? Tako je Igokea postala deo Partizana, a Zvezda deo FMP-a, ne? Mislim bilo bi nelogično da je obrnuto...

Milica

pre 6 godina

Juce je bila vest u Bildu da Fc Bayern Hof nudi 360 hiljada evra za ovo drvo.To je izjavio njihov trener Miloslav Janovsky.Molim Boga da Srbija prodje grupu pa da ga Boateng i Humels stave u dzep.

Zeljko 83

pre 6 godina

Kako god on postize golove tako da ima kvalitet vi bi i Mesiju nasli mane a kamoli Mitrovicu podrzimo Momka igra trudi se daje golove to nam treba

Milica

pre 6 godina

Juce je bila vest u Bildu da Fc Bayern Hof nudi 360 hiljada evra za ovo drvo.To je izjavio njihov trener Miloslav Janovsky.Molim Boga da Srbija prodje grupu pa da ga Boateng i Humels stave u dzep.

hijena

pre 6 godina

После СП му цијена сигурно неће порасти, може само да опадне тако да им је боље да што прије завршавају посао.

Aleks

pre 6 godina

Partizanu niko ne moze da zabrani da bude iz Zagreba....
(Oslo, 23. april 2018 14:53)

Zvezdi niko ne moze da zabrani da ima sponzora iz ZAGREBA ( Idea ). Da je Partizan zaista iz Zagreba onda bi njemu Idea bila sponzor prema tome... Ave je jasno. Ende.(Batko pamcenje mu kratko, 23. april 2018 15:49)
Ende je vama u fudbalu, u kosarci vam je to odavno na snazi, tu vas tek nema nigde...

Mrki

pre 6 godina

Otprilike toliko i vredi.Ima puno mana u njegovoj igri pa i ponasanju na i izvan terena,ali ako za neki sustav igre kakvog igra Fulam on je fantastican,kiler.E sad ako ga zamislite da npr igra za Barcelonu ne bi dao ni 5 golova po sezoni jer igraju fudbal u kom se on ne snalazi.U ovom trenutku uz Luku Jovica nas najbolji napadac.

gerseaux-bg

pre 6 godina

Partizan bi profitirao oko milion evra ako Mitrovic bude prodat za 23 miliona na osnovu klauzule od 20% od svakog sledeceg transfera na razliku od kupovne i prodajne cene :)

neutralni felsh

pre 6 godina

Niko ne može da zabrani FMP-u, da se zove Zvezda. 
(Covke, 23. april 2018 13:52) 

Partizanu niko ne moze da zabrani da bude iz Zagreba....
(Oslo, 23. april 2018 14:53)


vi, crveni beogradjani, najzad odlucite, jesmo li iz splita ili zagreba? ili cekate jos jedno smesno saopstenje iz skupstine vaseg kluba pa da se dodatno edukujete?
partizan je beogradski i srpski klub, a vama niko ne moze da zabrani u koje bajke da verujete.

Lolo

pre 6 godina

Partizanu niko ne moze da zabrani da bude iz Zagreba....
(Oslo, 23. april 2018 14:53)

Ja sam već i ranije pisao, dajte neki konkretan dokaz i evo ja ću priznati. Znači, sliku osnivačkog ugovora ili bilo koji relevantan dokument koji bi dokazao da je Partizan iz Zagreba. Evo recimo, mi imamo izjavu dr Čovića, vašeg uvaženog predsednika, tako da je sasvim jasno da navijate za FMP. Ovako ispadate samo smešni, pričate bajke. Dakle, proof or it didn't happen.

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

Partizanu niko ne moze da zabrani da bude iz Zagreba....
(Oslo, 23. april 2018 14:53)

Zvezdi niko ne moze da zabrani da ima sponzora iz ZAGREBA ( Idea ). Da je Partizan zaista iz Zagreba onda bi njemu Idea bila sponzor prema tome... Ave je jasno. Ende.

Nemanja

pre 6 godina

Partizanu niko ne moze da zabrani da bude iz Zagreba....(Oslo, 23. april 2018 14:53)Ja sam već i ranije pisao, dajte neki konkretan dokaz i evo ja ću priznati. Znači, sliku osnivačkog ugovora ili bilo koji relevantan dokument koji bi dokazao da je Partizan iz Zagreba. Evo recimo, mi imamo izjavu dr Čovića, vašeg uvaženog predsednika, tako da je sasvim jasno da navijate za FMP. Ovako ispadate samo smešni, pričate bajke. Dakle, proof or it didn't happen.
(Lolo, 23. april 2018 16:59)Nemam to ali imam dokaz da je Danilovic rekao da su KK Partizan i KK Igokea sada jedan klub,jel to sad nije dovoljno da shvatois da ste Igokejci???

zabrinuti Radojko

pre 6 godina

Ajde da mi neko objasin matematiku transfera. Koliko bi npr. u ovom slučaju išlo para Mitroviću, a koliko klubu koji ga prodaje i da li Mitrović može da kaže "neću tamo, ne sviđa mi se taj klub" ili mora da ide tamo gde mu se kaže.

el_nino

pre 6 godina

klauzule se ugovaraju u odnosu na narednu prodaju, što je bila Anderleht-Njukasl... Što znači da je možda Anderleht prodao Mitra sa ovom klauzulom, i čeka transfer kako bi uzeo procenat... Partizan sa tim nema nikakve veze, jer nije strana u narednim ugovorima, i time nema nikakvu naknadu... Zašto bi, recimo Njukasl davao Partizanu procenat od para za Mitra na osnovu klauzule ugovora Partizana i Anderlehta, čiji oni nisu potpisnici, i tako svi klubovi gde bi Mitar dalje prelazio... Uključite mozak!

Boss

pre 6 godina

Nemam to ali imam dokaz da je Danilovic rekao da su KK Partizan i KK Igokea sada jedan klub,jel to sad nije dovoljno da shvatois da ste Igokejci???
(Nemanja, 23. april 2018 20:07)

Pa valjda manji klub postaje deo većeg kluba? Tako je Igokea postala deo Partizana, a Zvezda deo FMP-a, ne? Mislim bilo bi nelogično da je obrnuto...

Ledilo21

pre 6 godina

Čitao sam na sajtu Fulama da ako žele da ga zadrže na kraju sezone 18 miliona funti je klauzula, jer su 2 miliona funti platili pozajmicu. Ako uđu u PL i dobiju silne milione, neće im to predstavljati nikakav problem... Pitanje šta će biti sa Mitrom ako ne uđe Fulam u PL! 23 milona verujem da niko od navedenih klubova neće moći dati, djembeli Španac će ga opet prikovati za klupu, tako da mu ove odlične igre neće doneti boljitak u karijeri...

djokica

pre 6 godina

Pa valjda su ga zato i poslali na pozajmicu.Da izvuku sto vise para od njega.Fulam nema te pare tako da Mitar zavrsava sa njima na kraju sezone a onda ce verovatno preci u neke od tih nabrojanih klubova koji tavore na dnu i bore se za opstanak a onda ce i on da se smori pa ocekujem za jedno sezonu dve da napusti vise tu englesku.

DAVOR

pre 6 godina

Isto tako bi trebali da deo novca koji daju korumpiranom ncionalisti Benitezu da uplate Jokanovicu na racun i da Hoselua zaduze do isteka ugovora da bude licni ekonom Mitrovicu i odrzava mu opremu.

1Beogradjanin

pre 6 godina

@(zabrinuti Radojko, 23. april 2018 14:52)
Ove pare nisu njegova plata, vec samo obestecenje klubu da ga pusti da ide. Za platu se oni naknadno dogovaraju. Koliko ja znam, ako je igrac pod ugovorom onda mora da radi onako kako mu klub kaze, sto znaci igrace tamo gde ga oni posalju jer ga oni placaju. Ako odbije snosi posledice. Ako ima dobrog menadzera onda on mozda moze malo da utice na odluku gde ce klub poslati igraca na pozajmicu. Od prilike, profesionalni fudbaler ti je nesto kao trkacki konj. Trci tamo gde gazda kaze dok ga ne proda drugom gazdi i vrlo malo, gotovo nista , se ne pita.

SYLA

pre 6 godina

Postici za ovako kratko vreme takve rezultate u Fulamu i uci u Premijer ligu,i preci u drugi klub bi bio apsurd!Ovi navedeni klubovi su u rangu sa Fulamom,cak vise je gotivniji fulam

4k4.Dex

pre 6 godina

Njukasl gleda svoj profit... ako su gakupili za15 morau da probau dagaprodaju za vise a kad ce ako ne sada kad daje golove, jes u drugoj ligi al ipak i to nesto vredi. E sad neverujem da ce g kupit neki veci klub dok se ne pokaze u top ligama, za njega bi bilo njbolje da ostaneu fulamu ako udu u PL pa ako tu nstavi da daje golove moze dalje.

popov

pre 6 godina

@Covke 
Човече,ти си зрео за генералку!Мешаш воду и уље.
(Рајко, 23. april 2018 14:30)

Grešiš, nije u pitanju čovek. U pitanju je bot.

Zeljko 83

pre 6 godina

Kako god on postize golove tako da ima kvalitet vi bi i Mesiju nasli mane a kamoli Mitrovicu podrzimo Momka igra trudi se daje golove to nam treba

kladzom do bola

pre 6 godina

ima on svoje mane , ali se u fulamu tako dobro uklopio da mi je prosto zao ako tu ne ostane . jokan ce ga forsirati a u nekom drugom klubu moze opet pasti u drugi plan . sve u svemu ajmo fulam u premier i mislim da 100 % kes ima da legne njukastlu