Četvrtak, 19.04.2018.

08:54

Donovan Mičel nadmašio Majkla Džordana

Posle drugog meča prve runde plej-ofa između Jute i Oklahoma Sitija verovatno više nema dilema, Donovan Mičel je najbolji ruki sezone.

Izvor: AK

Donovan Mièel nadmašio Majkla Džordana IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

39 Komentari

Sortiraj po:

Djole

pre 6 godina

Slusaj ovog Micel je suter i on losiji od Simonsa,zato sto ovaj skace i asistira! Pa si to uporedio zbog igre Kobija i Lebrona...a kazes kako se razumes u kosarku! Verovatno bi trebalo da znas sta znaci pozicija beka-sutera,da daje kosebve i da daje koseve i opet da daje koseve...a ne da se zaludjuje asistenicijama,skokovima i ostalim! Takav je bio Majkl,Drexler,Miler,Kobi,Alen,Pirs...i tako treba da ostane!

ivan78bg

pre 6 godina

@kaokakao
?!?Ti nikada nisi gledao Jordan-a kako igra?Pa nije on najveci svih vremena jer ima u finalima 6-6 i jer je bio ofanzivna masina i niko nije mogao da ga cuva.Vec jer je sve to radio i bio najbolji defanzivan igrac lige ili jedan od najboljih defanzivnih igraca lige.I ti ovde rece da je Lebron kompletniji igrac od Jordana i birniji za ekipu?!HAhahahahahah

petarczv

pre 6 godina

O cemu ti to?! Jel mozda kad gubis finale 3:1 i dobijes 4:3, jel to taj gubitnicki mentalitet? Lebron je sve sem gubitnik.
(kaokakao, 19. april 2018 16:54)

A znaci nije izgubio 5 finala??? Onda nije gubitnik

Banjaluka

pre 6 godina

Kakve gluposti ljudi pisu ja ne mogu vjerovati. Uvijek moze bolje, to da je Dzordan najveci stoji, ali kad kazu ljudi ne moze bolje onda je to ljudska glupost. Ne kazem da je ovaj momak bolji u ruki sezoni od Majkla, ali uvijek moze bolje jer ne postoji savrsenstvo u ljudskoj prirodi.

kaokakao

pre 6 godina

Ne, ako si nostalgicar. Realno, Lebron ga je nadmasio, kompletniji je igrac. I meni je drazi Jordan, al za ekipu je korisniji Lebron. 
(kaokakao, 19. april 2018 09:45) 

Ako oces sa ekipom da dobijes gubitnicki mentalitet, onda jeste Lebron bolji.
(nista o nicemu, 19. april 2018 11:47)

O cemu ti to?! Jel mozda kad gubis finale 3:1 i dobijes 4:3, jel to taj gubitnicki mentalitet? Lebron je sve sem gubitnik.

Leteći veverac

pre 6 godina

Najrealnije bi bilo da ROY bude i Mičel i Simons i svi zadovoljni... I tako to ne bi bio prvi put da dva igrača podele tu nagradu :-)
I da, ako Simonsa već svi porede sa Dzejmsom, ja bih Mičela uporedio sa Vejdom :-)

Uros

pre 6 godina

Micel bolji od Dzordana, al' Simons je bolji od LeBrona, a posto je LeBron bolji od Dzordana onda je Simons bolji od Micela. Matematika ne laze!

мастурбињо

pre 6 godina

lebron nikad nije imao kvalitetnog trenera...
(dmn, 19. april 2018 13:20)

пет рајли није квалитетан тренер о.О ?!?! један од најбољих тренера свих времена и де факто главни тренер и страгет мајамија сво време док је леброн био тамо. сполстра је "само" седео на клупи. пет рајли је тамо водио струку. а то да је фил џексон ХОФ је тачно, али ХОФ је због џордана, пипена и родмана, а не обрнуто. ти вршиш замену теза.
фил је имао много више среће него памети као тренер. човек је крајње једнодимензионалан стратег. стално је форсирао тај троугао напад, па ако прође прође, а кад имаш џордана, пипена, кобија, шека... све ће да прође. а погледај грега поповића. он игра како може. стално се адаптира, мења концепт, приступ... од игре са два тешка центра (робинсон и данкан), преко игре са једним центром, до игре без класичног центра... шта ера и играчи допуштају, он извуче више од максимума

drax

pre 6 godina

Simons nije bolji od Micela ove sezone.Decko je igrao na istoku protiv boranije i ne zna da ubaci trojku da mu zivot zavisi od toga sta tu dalje ima da se prica uopste.

Steamroller

pre 6 godina

Ljudi vest je o Donovanu Micelu, a vi se u komentarima raspravljate o Dzordanu i Lebronu. Ovaj mali je vec sad paklen igrac, jos na letnjol ligi se videlo da ce imati odlicnu sezonu ali ovo je iznad svih ocekivanja.Jos od Lilarda se nije pojavio ovako dominantan ruki medju bekovima.Jos jedna vrlo bitna stvar je ta da je upao u ekipu koja mu savrseno odgovara, bez neke mega zvezde koja bi ga sputavala, plus je Juti ocajnicki trebao jedan kombo bek jer su vec godinama tanki na toj poziciji.Kad Micel jos nmalo sazri, kad popravi procente suta i poboljsa malo pregled igre i asistenije, bice medju top igracima u ligi, samo da ga ne zadese neke povrede i bice bomba. Za mene je ipak on ruki sezone, iako i Simons ima brutalnu sezonu, on je koliko god bio povredjen prosle sezone ipak trenirao sa NBA igracima i koliko toliko se prilagodio tom nivou tako da zbog toga prednost dajem Micelu. Decko je zvezda u nastajanju.

dmn

pre 6 godina

na svakoj vesti vezano za nba, poredjeneje dzordana i lebrona...
jedna zanimljiva cinjenica oko toga. lebron nikad nije imao kvalitetnog trenera i nije isao na koledz, dok je dzordan na koledzu i u nba radio sa 2 HOF trenera.

molimvasobjavitekomentar

pre 6 godina

Za ove sto vicu da niko jos nije nadmasio Jordana mogu da kazem da su u pravu. Medjutim isto tako Jordan nikad nije nadmasio Wilta. To jest nadmasio ga je samo u marketingu. U marketingu Jordan je najisplatljiviji sportista ikad, ali u kosarkaskim dostignucima Wilt je 2 stepenika ispred svih ostalih.

мастурбињо

pre 6 godina

1.награда за најбољег рукија се односи на регуларни део сезоне.
2.бен симонс није руки. мада се по бесмисленим пропозицијама формално сматра кандидатом за рукија сезоне. ипак, ово није прва сезона његовог професионалног уговора. прошле сезоне је примао плату од филаделфије, летео авионом са играчима филаделфије, тренирао са филаделфијом... значи он је био руки прошле сезоне. то што није играо ни једну утакмицу делимично је због повреде, а делимично вероватно маркетиншки трик.
тејтум, кузма, марканен, лонзо бол, деарон фокс.... то су новајлије у лиги.
3. донован мичел не да није ни близу џордана, него је питање хоће ли икада бити ол стар играч. поклопиле су му се карте ове сезоне, али полако. најбољи руки свакако јесте.

veljko

pre 6 godina

@toni bandera

pogledaj na nba fan awards 2018 video sa kandidatima za najbolju asistenciju ove godine (trazi na youtube, ako nemas vpn). videces 5 asistencija, medju njima lebron (i teo je u tih 5!). taj “traktor”, ma koliko nezgrapan delovao, napravi bolju asistenciju od svih koje su zajedno ikad imali igraci koje si ti pomenuo (a pomenuo si najbolje igrace danasnjice!). traktor u misicima i gradji, ali mu je procesor bolji od ostalih. realno, njegov pregled igre i odluke (u paketu citaj kosarkaski iq) su u samom vrhu. tu su i simons, jokic, mozda harden (mada bas ne volim njegovu igru), mozda horford. verovatno je tu jos par igraca, koje sad u trenutku zaboravljam, ali to ne menja cinjenicu da ke lebron jedan od kosarkaski najpametnijih igraca. sada, ali i u istoriji.

petarczv

pre 6 godina

Džordan imao sreće da je bio eksponent razvoja medijske promocije lige
(skupljači perja, 19. april 2018 09:40)

Da izvukli ga na lutriji i bas njega od 6milijardi ljudi izabrali da bude ekponent... Stvarno je imao srece...

бандит

pre 6 godina

Јао ови коментатори, као да је Џордан ћале. Наравно да је Мичел миљама далеко од њега, али то не мења чињеницу да мали као руки води свој тим кроз плејоф, и то са импресивним бројкама.

toni bandera

pre 6 godina

@mrmlj

Meni nije uživanje gledati Lebrona. Kao da si pustio traktor da igra košarku, konstantno guranje, zabijanje u meso, koraci, gaženje, naskakanje na ljude...od elegancije ni traga, ni pri šutu, ni na ulazu, ni u stavu, ponašanju. Znači čovek je prototip isfabrikovanog košarkaša, nabudženog do krajnih granica uz pomoć svakakvih tehnologija, plus enormno zaštićen kao vredna investicija svog proizvođača.
Durent, Kari, Tompson, Harden, Irving i još mnogi drugi pružaju daleko lepši ugođaj jer svaki od njih ima jedinstven talenat, koji se ne proizvodi, ne može da se navežba, ili ga imaš ili nemaš.

nista o nicemu

pre 6 godina

Ne, ako si nostalgicar. Realno, Lebron ga je nadmasio, kompletniji je igrac. I meni je drazi Jordan, al za ekipu je korisniji Lebron.
(kaokakao, 19. april 2018 09:45)

Ako oces sa ekipom da dobijes gubitnicki mentalitet, onda jeste Lebron bolji.

petarczv

pre 6 godina

Niko ne može da nadmaši Jordana! 
(Cokula, 19. april 2018 08:55) 

Ne, ako si nostalgicar. Realno, Lebron ga je nadmasio, kompletniji je igrac. I meni je drazi Jordan, al za ekipu je korisniji Lebron.
(kaokakao, 19. april 2018 09:45)

A po cemu ga je to nadmasio? Po cemu je korisniji za ekipu? Za ekipu ako si se nekad bavio bilo kojim sportom najvaznija je odbrana. E vidis u tom segmentu je jordan za nekoliko klasa bolji od lebrona dok je u napadu bolji barem za klasu tako da ne znam o cemu pricas... Ako mislis na asistencije to je puka statistika. Cist primer ova serija sa indijanom u prvoj utkmici lebron tripl dabl ekipa izgubila 20p sinoc 46p ekipa jedva dobila...

mrmlj

pre 6 godina

@(kaokakao, 19. april 2018 09:45)
previse je razlicitih parametara za pravo poredjenje:
- lebron je preskocio koledz, dzordan nije;
- dzordan se na vrhuncu povukao na dve godine, leron nije;
- pravila su se promenila, ranije se moglo igrati sa vise kontakta;
- ne igraju na istim pozicijama
- itd.

isto kao sto vazi za poredjenje dzordana i medzika/birda ili medizka/birda i cemberlena itd.

ono sto je sigurno je da su i dzordan i lebron medju najboljim igracima u istoriji NBA i kosarke uopste i da ih je uzivanje gledati.

NOVOKOMPONOVANI BUREK

pre 6 godina

Nemoguće je nadmašiti Jordana kao što je nemoguće nadmašiti Bitlse. Tu statistika nije primenljiva. Može neko dati više koševa, kao što i neki bend može bolje svirati i zaraditi više novca, ali opet Jordan ostaje Jordan, a Bitlsi Bitlsi i iza njih se drugi ređaju.

kaokakao

pre 6 godina

Niko ne može da nadmaši Jordana!
(Cokula, 19. april 2018 08:55)

Ne, ako si nostalgicar. Realno, Lebron ga je nadmasio, kompletniji je igrac. I meni je drazi Jordan, al za ekipu je korisniji Lebron.

Marko SO/NS

pre 6 godina

Ljudi, pogledam dokumentarac o Džordanu po 100-ti put i naježim se kao da gledam prvi put. Mnogi drugi su odlični ali nikad na tom nivou. Čovek je jednostavno nedodirljiv!!!

Miloш

pre 6 godina

Колико су Амери залуђени статистиком само да би имали бомбастичне наслове. Замисли "рекорд у броју поена у прве две плејоф утакмице за руки-бека". По тој логици свако обара неки рекорд у НБА сваког дана. Рекорд по броју скокова између 7 и 8 минута треће четвртине за сомфор центре, пред домаћом публиком, за вечерњи меч, бек-то-бек са екипом из западне конференције. :-)

Stanimir Branimir

pre 6 godina

Ovi što kritikuju procenat šuta treba da znaju da neki igrači, kada akcija ne prođe i odbrane sve dobro zatvore, dobijaju loptu poslednjih 5 sekundi napada da sami rešavaju nekim šutem sa 8 metara preko ruke ili na bilo koji način dođu do pozicije za šut. Mičel je jedan od tih igrača, i završava sve te napade. Naravno da to snižava procente.

A u plejofu takvih situacija ima mnogo više, jer su odbrane na vanzemaljskom nivou.

Meni je posebno drago što je Mičel još jedan od igrača koji pokazuje da se ne mora u NBA posle prve godine koledža, već dve ili tri godine na koledžu mogu da budu često i korisnije za igrača. Momak nosi ceo tim na leđima u drugu rundu plejofa, tim za koji se na početku sezone pričalo da će da ima možda i najlošiji skor u ligi...i onda se neko uhvati za procenat šuta gde ga 2-3 šuta deli od 50%.

Miloш

pre 6 godina

Колико су Амери залуђени статистиком само да би имали бомбастичне наслове. Замисли "рекорд у броју поена у прве две плејоф утакмице за руки-бека". По тој логици свако обара неки рекорд у НБА сваког дана. Рекорд по броју скокова између 7 и 8 минута треће четвртине за сомфор центре, пред домаћом публиком, за вечерњи меч, бек-то-бек са екипом из западне конференције. :-)

NOVOKOMPONOVANI BUREK

pre 6 godina

Nemoguće je nadmašiti Jordana kao što je nemoguće nadmašiti Bitlse. Tu statistika nije primenljiva. Može neko dati više koševa, kao što i neki bend može bolje svirati i zaraditi više novca, ali opet Jordan ostaje Jordan, a Bitlsi Bitlsi i iza njih se drugi ređaju.

Stanimir Branimir

pre 6 godina

Ovi što kritikuju procenat šuta treba da znaju da neki igrači, kada akcija ne prođe i odbrane sve dobro zatvore, dobijaju loptu poslednjih 5 sekundi napada da sami rešavaju nekim šutem sa 8 metara preko ruke ili na bilo koji način dođu do pozicije za šut. Mičel je jedan od tih igrača, i završava sve te napade. Naravno da to snižava procente.

A u plejofu takvih situacija ima mnogo više, jer su odbrane na vanzemaljskom nivou.

Meni je posebno drago što je Mičel još jedan od igrača koji pokazuje da se ne mora u NBA posle prve godine koledža, već dve ili tri godine na koledžu mogu da budu često i korisnije za igrača. Momak nosi ceo tim na leđima u drugu rundu plejofa, tim za koji se na početku sezone pričalo da će da ima možda i najlošiji skor u ligi...i onda se neko uhvati za procenat šuta gde ga 2-3 šuta deli od 50%.

Marko SO/NS

pre 6 godina

Ljudi, pogledam dokumentarac o Džordanu po 100-ti put i naježim se kao da gledam prvi put. Mnogi drugi su odlični ali nikad na tom nivou. Čovek je jednostavno nedodirljiv!!!

mrmlj

pre 6 godina

@(kaokakao, 19. april 2018 09:45)
previse je razlicitih parametara za pravo poredjenje:
- lebron je preskocio koledz, dzordan nije;
- dzordan se na vrhuncu povukao na dve godine, leron nije;
- pravila su se promenila, ranije se moglo igrati sa vise kontakta;
- ne igraju na istim pozicijama
- itd.

isto kao sto vazi za poredjenje dzordana i medzika/birda ili medizka/birda i cemberlena itd.

ono sto je sigurno je da su i dzordan i lebron medju najboljim igracima u istoriji NBA i kosarke uopste i da ih je uzivanje gledati.

petarczv

pre 6 godina

Niko ne može da nadmaši Jordana! 
(Cokula, 19. april 2018 08:55) 

Ne, ako si nostalgicar. Realno, Lebron ga je nadmasio, kompletniji je igrac. I meni je drazi Jordan, al za ekipu je korisniji Lebron.
(kaokakao, 19. april 2018 09:45)

A po cemu ga je to nadmasio? Po cemu je korisniji za ekipu? Za ekipu ako si se nekad bavio bilo kojim sportom najvaznija je odbrana. E vidis u tom segmentu je jordan za nekoliko klasa bolji od lebrona dok je u napadu bolji barem za klasu tako da ne znam o cemu pricas... Ako mislis na asistencije to je puka statistika. Cist primer ova serija sa indijanom u prvoj utkmici lebron tripl dabl ekipa izgubila 20p sinoc 46p ekipa jedva dobila...

petarczv

pre 6 godina

Džordan imao sreće da je bio eksponent razvoja medijske promocije lige
(skupljači perja, 19. april 2018 09:40)

Da izvukli ga na lutriji i bas njega od 6milijardi ljudi izabrali da bude ekponent... Stvarno je imao srece...

бандит

pre 6 godina

Јао ови коментатори, као да је Џордан ћале. Наравно да је Мичел миљама далеко од њега, али то не мења чињеницу да мали као руки води свој тим кроз плејоф, и то са импресивним бројкама.

toni bandera

pre 6 godina

@mrmlj

Meni nije uživanje gledati Lebrona. Kao da si pustio traktor da igra košarku, konstantno guranje, zabijanje u meso, koraci, gaženje, naskakanje na ljude...od elegancije ni traga, ni pri šutu, ni na ulazu, ni u stavu, ponašanju. Znači čovek je prototip isfabrikovanog košarkaša, nabudženog do krajnih granica uz pomoć svakakvih tehnologija, plus enormno zaštićen kao vredna investicija svog proizvođača.
Durent, Kari, Tompson, Harden, Irving i još mnogi drugi pružaju daleko lepši ugođaj jer svaki od njih ima jedinstven talenat, koji se ne proizvodi, ne može da se navežba, ili ga imaš ili nemaš.

nista o nicemu

pre 6 godina

Ne, ako si nostalgicar. Realno, Lebron ga je nadmasio, kompletniji je igrac. I meni je drazi Jordan, al za ekipu je korisniji Lebron.
(kaokakao, 19. april 2018 09:45)

Ako oces sa ekipom da dobijes gubitnicki mentalitet, onda jeste Lebron bolji.

kaokakao

pre 6 godina

Niko ne može da nadmaši Jordana!
(Cokula, 19. april 2018 08:55)

Ne, ako si nostalgicar. Realno, Lebron ga je nadmasio, kompletniji je igrac. I meni je drazi Jordan, al za ekipu je korisniji Lebron.

drax

pre 6 godina

Simons nije bolji od Micela ove sezone.Decko je igrao na istoku protiv boranije i ne zna da ubaci trojku da mu zivot zavisi od toga sta tu dalje ima da se prica uopste.

Steamroller

pre 6 godina

Ljudi vest je o Donovanu Micelu, a vi se u komentarima raspravljate o Dzordanu i Lebronu. Ovaj mali je vec sad paklen igrac, jos na letnjol ligi se videlo da ce imati odlicnu sezonu ali ovo je iznad svih ocekivanja.Jos od Lilarda se nije pojavio ovako dominantan ruki medju bekovima.Jos jedna vrlo bitna stvar je ta da je upao u ekipu koja mu savrseno odgovara, bez neke mega zvezde koja bi ga sputavala, plus je Juti ocajnicki trebao jedan kombo bek jer su vec godinama tanki na toj poziciji.Kad Micel jos nmalo sazri, kad popravi procente suta i poboljsa malo pregled igre i asistenije, bice medju top igracima u ligi, samo da ga ne zadese neke povrede i bice bomba. Za mene je ipak on ruki sezone, iako i Simons ima brutalnu sezonu, on je koliko god bio povredjen prosle sezone ipak trenirao sa NBA igracima i koliko toliko se prilagodio tom nivou tako da zbog toga prednost dajem Micelu. Decko je zvezda u nastajanju.

veljko

pre 6 godina

@toni bandera

pogledaj na nba fan awards 2018 video sa kandidatima za najbolju asistenciju ove godine (trazi na youtube, ako nemas vpn). videces 5 asistencija, medju njima lebron (i teo je u tih 5!). taj “traktor”, ma koliko nezgrapan delovao, napravi bolju asistenciju od svih koje su zajedno ikad imali igraci koje si ti pomenuo (a pomenuo si najbolje igrace danasnjice!). traktor u misicima i gradji, ali mu je procesor bolji od ostalih. realno, njegov pregled igre i odluke (u paketu citaj kosarkaski iq) su u samom vrhu. tu su i simons, jokic, mozda harden (mada bas ne volim njegovu igru), mozda horford. verovatno je tu jos par igraca, koje sad u trenutku zaboravljam, ali to ne menja cinjenicu da ke lebron jedan od kosarkaski najpametnijih igraca. sada, ali i u istoriji.

molimvasobjavitekomentar

pre 6 godina

Za ove sto vicu da niko jos nije nadmasio Jordana mogu da kazem da su u pravu. Medjutim isto tako Jordan nikad nije nadmasio Wilta. To jest nadmasio ga je samo u marketingu. U marketingu Jordan je najisplatljiviji sportista ikad, ali u kosarkaskim dostignucima Wilt je 2 stepenika ispred svih ostalih.

мастурбињо

pre 6 godina

1.награда за најбољег рукија се односи на регуларни део сезоне.
2.бен симонс није руки. мада се по бесмисленим пропозицијама формално сматра кандидатом за рукија сезоне. ипак, ово није прва сезона његовог професионалног уговора. прошле сезоне је примао плату од филаделфије, летео авионом са играчима филаделфије, тренирао са филаделфијом... значи он је био руки прошле сезоне. то што није играо ни једну утакмицу делимично је због повреде, а делимично вероватно маркетиншки трик.
тејтум, кузма, марканен, лонзо бол, деарон фокс.... то су новајлије у лиги.
3. донован мичел не да није ни близу џордана, него је питање хоће ли икада бити ол стар играч. поклопиле су му се карте ове сезоне, али полако. најбољи руки свакако јесте.

Banjaluka

pre 6 godina

Kakve gluposti ljudi pisu ja ne mogu vjerovati. Uvijek moze bolje, to da je Dzordan najveci stoji, ali kad kazu ljudi ne moze bolje onda je to ljudska glupost. Ne kazem da je ovaj momak bolji u ruki sezoni od Majkla, ali uvijek moze bolje jer ne postoji savrsenstvo u ljudskoj prirodi.

мастурбињо

pre 6 godina

lebron nikad nije imao kvalitetnog trenera...
(dmn, 19. april 2018 13:20)

пет рајли није квалитетан тренер о.О ?!?! један од најбољих тренера свих времена и де факто главни тренер и страгет мајамија сво време док је леброн био тамо. сполстра је "само" седео на клупи. пет рајли је тамо водио струку. а то да је фил џексон ХОФ је тачно, али ХОФ је због џордана, пипена и родмана, а не обрнуто. ти вршиш замену теза.
фил је имао много више среће него памети као тренер. човек је крајње једнодимензионалан стратег. стално је форсирао тај троугао напад, па ако прође прође, а кад имаш џордана, пипена, кобија, шека... све ће да прође. а погледај грега поповића. он игра како може. стално се адаптира, мења концепт, приступ... од игре са два тешка центра (робинсон и данкан), преко игре са једним центром, до игре без класичног центра... шта ера и играчи допуштају, он извуче више од максимума

dmn

pre 6 godina

na svakoj vesti vezano za nba, poredjeneje dzordana i lebrona...
jedna zanimljiva cinjenica oko toga. lebron nikad nije imao kvalitetnog trenera i nije isao na koledz, dok je dzordan na koledzu i u nba radio sa 2 HOF trenera.

Uros

pre 6 godina

Micel bolji od Dzordana, al' Simons je bolji od LeBrona, a posto je LeBron bolji od Dzordana onda je Simons bolji od Micela. Matematika ne laze!

kaokakao

pre 6 godina

Ne, ako si nostalgicar. Realno, Lebron ga je nadmasio, kompletniji je igrac. I meni je drazi Jordan, al za ekipu je korisniji Lebron. 
(kaokakao, 19. april 2018 09:45) 

Ako oces sa ekipom da dobijes gubitnicki mentalitet, onda jeste Lebron bolji.
(nista o nicemu, 19. april 2018 11:47)

O cemu ti to?! Jel mozda kad gubis finale 3:1 i dobijes 4:3, jel to taj gubitnicki mentalitet? Lebron je sve sem gubitnik.

Leteći veverac

pre 6 godina

Najrealnije bi bilo da ROY bude i Mičel i Simons i svi zadovoljni... I tako to ne bi bio prvi put da dva igrača podele tu nagradu :-)
I da, ako Simonsa već svi porede sa Dzejmsom, ja bih Mičela uporedio sa Vejdom :-)

Djole

pre 6 godina

Slusaj ovog Micel je suter i on losiji od Simonsa,zato sto ovaj skace i asistira! Pa si to uporedio zbog igre Kobija i Lebrona...a kazes kako se razumes u kosarku! Verovatno bi trebalo da znas sta znaci pozicija beka-sutera,da daje kosebve i da daje koseve i opet da daje koseve...a ne da se zaludjuje asistenicijama,skokovima i ostalim! Takav je bio Majkl,Drexler,Miler,Kobi,Alen,Pirs...i tako treba da ostane!

ivan78bg

pre 6 godina

@kaokakao
?!?Ti nikada nisi gledao Jordan-a kako igra?Pa nije on najveci svih vremena jer ima u finalima 6-6 i jer je bio ofanzivna masina i niko nije mogao da ga cuva.Vec jer je sve to radio i bio najbolji defanzivan igrac lige ili jedan od najboljih defanzivnih igraca lige.I ti ovde rece da je Lebron kompletniji igrac od Jordana i birniji za ekipu?!HAhahahahahah

petarczv

pre 6 godina

O cemu ti to?! Jel mozda kad gubis finale 3:1 i dobijes 4:3, jel to taj gubitnicki mentalitet? Lebron je sve sem gubitnik.
(kaokakao, 19. april 2018 16:54)

A znaci nije izgubio 5 finala??? Onda nije gubitnik

kaokakao

pre 6 godina

Niko ne može da nadmaši Jordana!
(Cokula, 19. april 2018 08:55)

Ne, ako si nostalgicar. Realno, Lebron ga je nadmasio, kompletniji je igrac. I meni je drazi Jordan, al za ekipu je korisniji Lebron.

NOVOKOMPONOVANI BUREK

pre 6 godina

Nemoguće je nadmašiti Jordana kao što je nemoguće nadmašiti Bitlse. Tu statistika nije primenljiva. Može neko dati više koševa, kao što i neki bend može bolje svirati i zaraditi više novca, ali opet Jordan ostaje Jordan, a Bitlsi Bitlsi i iza njih se drugi ređaju.

toni bandera

pre 6 godina

@mrmlj

Meni nije uživanje gledati Lebrona. Kao da si pustio traktor da igra košarku, konstantno guranje, zabijanje u meso, koraci, gaženje, naskakanje na ljude...od elegancije ni traga, ni pri šutu, ni na ulazu, ni u stavu, ponašanju. Znači čovek je prototip isfabrikovanog košarkaša, nabudženog do krajnih granica uz pomoć svakakvih tehnologija, plus enormno zaštićen kao vredna investicija svog proizvođača.
Durent, Kari, Tompson, Harden, Irving i još mnogi drugi pružaju daleko lepši ugođaj jer svaki od njih ima jedinstven talenat, koji se ne proizvodi, ne može da se navežba, ili ga imaš ili nemaš.

petarczv

pre 6 godina

Niko ne može da nadmaši Jordana! 
(Cokula, 19. april 2018 08:55) 

Ne, ako si nostalgicar. Realno, Lebron ga je nadmasio, kompletniji je igrac. I meni je drazi Jordan, al za ekipu je korisniji Lebron.
(kaokakao, 19. april 2018 09:45)

A po cemu ga je to nadmasio? Po cemu je korisniji za ekipu? Za ekipu ako si se nekad bavio bilo kojim sportom najvaznija je odbrana. E vidis u tom segmentu je jordan za nekoliko klasa bolji od lebrona dok je u napadu bolji barem za klasu tako da ne znam o cemu pricas... Ako mislis na asistencije to je puka statistika. Cist primer ova serija sa indijanom u prvoj utkmici lebron tripl dabl ekipa izgubila 20p sinoc 46p ekipa jedva dobila...

Miloш

pre 6 godina

Колико су Амери залуђени статистиком само да би имали бомбастичне наслове. Замисли "рекорд у броју поена у прве две плејоф утакмице за руки-бека". По тој логици свако обара неки рекорд у НБА сваког дана. Рекорд по броју скокова између 7 и 8 минута треће четвртине за сомфор центре, пред домаћом публиком, за вечерњи меч, бек-то-бек са екипом из западне конференције. :-)

Marko SO/NS

pre 6 godina

Ljudi, pogledam dokumentarac o Džordanu po 100-ti put i naježim se kao da gledam prvi put. Mnogi drugi su odlični ali nikad na tom nivou. Čovek je jednostavno nedodirljiv!!!

nista o nicemu

pre 6 godina

Ne, ako si nostalgicar. Realno, Lebron ga je nadmasio, kompletniji je igrac. I meni je drazi Jordan, al za ekipu je korisniji Lebron.
(kaokakao, 19. april 2018 09:45)

Ako oces sa ekipom da dobijes gubitnicki mentalitet, onda jeste Lebron bolji.

мастурбињо

pre 6 godina

1.награда за најбољег рукија се односи на регуларни део сезоне.
2.бен симонс није руки. мада се по бесмисленим пропозицијама формално сматра кандидатом за рукија сезоне. ипак, ово није прва сезона његовог професионалног уговора. прошле сезоне је примао плату од филаделфије, летео авионом са играчима филаделфије, тренирао са филаделфијом... значи он је био руки прошле сезоне. то што није играо ни једну утакмицу делимично је због повреде, а делимично вероватно маркетиншки трик.
тејтум, кузма, марканен, лонзо бол, деарон фокс.... то су новајлије у лиги.
3. донован мичел не да није ни близу џордана, него је питање хоће ли икада бити ол стар играч. поклопиле су му се карте ове сезоне, али полако. најбољи руки свакако јесте.

dmn

pre 6 godina

na svakoj vesti vezano za nba, poredjeneje dzordana i lebrona...
jedna zanimljiva cinjenica oko toga. lebron nikad nije imao kvalitetnog trenera i nije isao na koledz, dok je dzordan na koledzu i u nba radio sa 2 HOF trenera.

Stanimir Branimir

pre 6 godina

Ovi što kritikuju procenat šuta treba da znaju da neki igrači, kada akcija ne prođe i odbrane sve dobro zatvore, dobijaju loptu poslednjih 5 sekundi napada da sami rešavaju nekim šutem sa 8 metara preko ruke ili na bilo koji način dođu do pozicije za šut. Mičel je jedan od tih igrača, i završava sve te napade. Naravno da to snižava procente.

A u plejofu takvih situacija ima mnogo više, jer su odbrane na vanzemaljskom nivou.

Meni je posebno drago što je Mičel još jedan od igrača koji pokazuje da se ne mora u NBA posle prve godine koledža, već dve ili tri godine na koledžu mogu da budu često i korisnije za igrača. Momak nosi ceo tim na leđima u drugu rundu plejofa, tim za koji se na početku sezone pričalo da će da ima možda i najlošiji skor u ligi...i onda se neko uhvati za procenat šuta gde ga 2-3 šuta deli od 50%.

Uros

pre 6 godina

Micel bolji od Dzordana, al' Simons je bolji od LeBrona, a posto je LeBron bolji od Dzordana onda je Simons bolji od Micela. Matematika ne laze!

drax

pre 6 godina

Simons nije bolji od Micela ove sezone.Decko je igrao na istoku protiv boranije i ne zna da ubaci trojku da mu zivot zavisi od toga sta tu dalje ima da se prica uopste.

kaokakao

pre 6 godina

Ne, ako si nostalgicar. Realno, Lebron ga je nadmasio, kompletniji je igrac. I meni je drazi Jordan, al za ekipu je korisniji Lebron. 
(kaokakao, 19. april 2018 09:45) 

Ako oces sa ekipom da dobijes gubitnicki mentalitet, onda jeste Lebron bolji.
(nista o nicemu, 19. april 2018 11:47)

O cemu ti to?! Jel mozda kad gubis finale 3:1 i dobijes 4:3, jel to taj gubitnicki mentalitet? Lebron je sve sem gubitnik.

molimvasobjavitekomentar

pre 6 godina

Za ove sto vicu da niko jos nije nadmasio Jordana mogu da kazem da su u pravu. Medjutim isto tako Jordan nikad nije nadmasio Wilta. To jest nadmasio ga je samo u marketingu. U marketingu Jordan je najisplatljiviji sportista ikad, ali u kosarkaskim dostignucima Wilt je 2 stepenika ispred svih ostalih.

petarczv

pre 6 godina

O cemu ti to?! Jel mozda kad gubis finale 3:1 i dobijes 4:3, jel to taj gubitnicki mentalitet? Lebron je sve sem gubitnik.
(kaokakao, 19. april 2018 16:54)

A znaci nije izgubio 5 finala??? Onda nije gubitnik

veljko

pre 6 godina

@toni bandera

pogledaj na nba fan awards 2018 video sa kandidatima za najbolju asistenciju ove godine (trazi na youtube, ako nemas vpn). videces 5 asistencija, medju njima lebron (i teo je u tih 5!). taj “traktor”, ma koliko nezgrapan delovao, napravi bolju asistenciju od svih koje su zajedno ikad imali igraci koje si ti pomenuo (a pomenuo si najbolje igrace danasnjice!). traktor u misicima i gradji, ali mu je procesor bolji od ostalih. realno, njegov pregled igre i odluke (u paketu citaj kosarkaski iq) su u samom vrhu. tu su i simons, jokic, mozda harden (mada bas ne volim njegovu igru), mozda horford. verovatno je tu jos par igraca, koje sad u trenutku zaboravljam, ali to ne menja cinjenicu da ke lebron jedan od kosarkaski najpametnijih igraca. sada, ali i u istoriji.

petarczv

pre 6 godina

Džordan imao sreće da je bio eksponent razvoja medijske promocije lige
(skupljači perja, 19. april 2018 09:40)

Da izvukli ga na lutriji i bas njega od 6milijardi ljudi izabrali da bude ekponent... Stvarno je imao srece...

мастурбињо

pre 6 godina

lebron nikad nije imao kvalitetnog trenera...
(dmn, 19. april 2018 13:20)

пет рајли није квалитетан тренер о.О ?!?! један од најбољих тренера свих времена и де факто главни тренер и страгет мајамија сво време док је леброн био тамо. сполстра је "само" седео на клупи. пет рајли је тамо водио струку. а то да је фил џексон ХОФ је тачно, али ХОФ је због џордана, пипена и родмана, а не обрнуто. ти вршиш замену теза.
фил је имао много више среће него памети као тренер. човек је крајње једнодимензионалан стратег. стално је форсирао тај троугао напад, па ако прође прође, а кад имаш џордана, пипена, кобија, шека... све ће да прође. а погледај грега поповића. он игра како може. стално се адаптира, мења концепт, приступ... од игре са два тешка центра (робинсон и данкан), преко игре са једним центром, до игре без класичног центра... шта ера и играчи допуштају, он извуче више од максимума

mrmlj

pre 6 godina

@(kaokakao, 19. april 2018 09:45)
previse je razlicitih parametara za pravo poredjenje:
- lebron je preskocio koledz, dzordan nije;
- dzordan se na vrhuncu povukao na dve godine, leron nije;
- pravila su se promenila, ranije se moglo igrati sa vise kontakta;
- ne igraju na istim pozicijama
- itd.

isto kao sto vazi za poredjenje dzordana i medzika/birda ili medizka/birda i cemberlena itd.

ono sto je sigurno je da su i dzordan i lebron medju najboljim igracima u istoriji NBA i kosarke uopste i da ih je uzivanje gledati.

ivan78bg

pre 6 godina

@kaokakao
?!?Ti nikada nisi gledao Jordan-a kako igra?Pa nije on najveci svih vremena jer ima u finalima 6-6 i jer je bio ofanzivna masina i niko nije mogao da ga cuva.Vec jer je sve to radio i bio najbolji defanzivan igrac lige ili jedan od najboljih defanzivnih igraca lige.I ti ovde rece da je Lebron kompletniji igrac od Jordana i birniji za ekipu?!HAhahahahahah

Steamroller

pre 6 godina

Ljudi vest je o Donovanu Micelu, a vi se u komentarima raspravljate o Dzordanu i Lebronu. Ovaj mali je vec sad paklen igrac, jos na letnjol ligi se videlo da ce imati odlicnu sezonu ali ovo je iznad svih ocekivanja.Jos od Lilarda se nije pojavio ovako dominantan ruki medju bekovima.Jos jedna vrlo bitna stvar je ta da je upao u ekipu koja mu savrseno odgovara, bez neke mega zvezde koja bi ga sputavala, plus je Juti ocajnicki trebao jedan kombo bek jer su vec godinama tanki na toj poziciji.Kad Micel jos nmalo sazri, kad popravi procente suta i poboljsa malo pregled igre i asistenije, bice medju top igracima u ligi, samo da ga ne zadese neke povrede i bice bomba. Za mene je ipak on ruki sezone, iako i Simons ima brutalnu sezonu, on je koliko god bio povredjen prosle sezone ipak trenirao sa NBA igracima i koliko toliko se prilagodio tom nivou tako da zbog toga prednost dajem Micelu. Decko je zvezda u nastajanju.

Leteći veverac

pre 6 godina

Najrealnije bi bilo da ROY bude i Mičel i Simons i svi zadovoljni... I tako to ne bi bio prvi put da dva igrača podele tu nagradu :-)
I da, ako Simonsa već svi porede sa Dzejmsom, ja bih Mičela uporedio sa Vejdom :-)

Djole

pre 6 godina

Slusaj ovog Micel je suter i on losiji od Simonsa,zato sto ovaj skace i asistira! Pa si to uporedio zbog igre Kobija i Lebrona...a kazes kako se razumes u kosarku! Verovatno bi trebalo da znas sta znaci pozicija beka-sutera,da daje kosebve i da daje koseve i opet da daje koseve...a ne da se zaludjuje asistenicijama,skokovima i ostalim! Takav je bio Majkl,Drexler,Miler,Kobi,Alen,Pirs...i tako treba da ostane!

бандит

pre 6 godina

Јао ови коментатори, као да је Џордан ћале. Наравно да је Мичел миљама далеко од њега, али то не мења чињеницу да мали као руки води свој тим кроз плејоф, и то са импресивним бројкама.

Banjaluka

pre 6 godina

Kakve gluposti ljudi pisu ja ne mogu vjerovati. Uvijek moze bolje, to da je Dzordan najveci stoji, ali kad kazu ljudi ne moze bolje onda je to ljudska glupost. Ne kazem da je ovaj momak bolji u ruki sezoni od Majkla, ali uvijek moze bolje jer ne postoji savrsenstvo u ljudskoj prirodi.