1. sad če đukanovič,da obezbedi milione kako bi okinuo penzionere za siču lovu koju dobijaju
    (slaviša, 19. april 2018 12:17)

    # Link komentara

  2. Grobarijooo, trk u Moraču da teglite montažne tribine za proširenje! Ili ćete i sledeće sezone da pratite Zvezdine igre u EL...
    (AHAHAHAHAHAHAHA......., 19. april 2018 10:08)

    # Link komentara

  3. Šanse da Budućnost zaigra EL su 50/50. Sigurno je da će im EL tražiti dlaku u jajetu iz prostog razloga što se radi o privatnoj ligi koju pokreće samo jedna stvar - novac. Šta njima Budućnost donosi - jedno veliko ništa (mali broj stanovnika, mali broj pravih navijača, neatraktivnost iz svih aspekata marketinga (TV, dresovi i sl.). Takođe, tu je jedna veoma bitna stvar, a to je transparentno poslovanje. Nije stvar u budžetu od minimum 6 mil.stvar je da nema crnih fondova, da je sve rađeno legalno i da će se tako raditi i ubuduće. Zvezda je npr.ove sezone tu stvar ispoštovala, jer joj visilo izbacivanje iz EL, jer je tu tolerancija - nula. Sa druge strane, ako država Crna Gora stane punim kapacitetom iza kluba, kao što stoji iza ženskog rukometnog kluba, Đetići se imaju čemu nadati. Košarka je u ovom trenutku rupa bez dna,teško se dolazi do profita, tako da ljudima iz Podgorice predstoji mukotrpan rad da ubede sve da se krene sa ulaganjem. Sad je euforija, ali kada se stvari slegnu i kada ozbiljni ljudi počnu da prave računicu, videćemo dokle će se stići. Evroliga je već na utakmicama finala u Moraču slala svoje supervizore. Kakvi su njihovi izveštaji, to niko ne zna. Kao što rekoh na početku, Budućnost im nije atraktivna, da se radi o Cedeviti, Partizanu, Olimpiji ili Ciboni tu nekih problema ne bi bilo. Ovako....dug je put. Sa sportske strane, plavi su zaslužili učešče u najelitnijem košarkaškom takmičenju, da li će i ekonomski aspekt priče biti zadovoljen - videćemo.
    (Milorad, 19. april 2018 09:15)

    # Link komentara

  4. "cole"... ima jos jedna bolja... "ko drugome jamu kopa... FMP je radnik"...
     (zoran, 18. april 2018 22:36)

    # Link komentara

  5. Predsjednik kluba iz Njegoševog parka ekskluzivno je za RTCG najavio stvaranje ekipe koja odavno nije viđena na ovim prostorima.
    "Ako Budućnost želi da igra Evroligu treba da ima respektabilan tim i siguran sam da će ga imati i siguran sam da će KK Budućnost možda sljedeće sezone imati najjači tim u istoriji", naglasio je Bokan.
    Nezvanične ali pouzdane informacije govore da će budžet Budućnosti biti ubedljivo najveći od svih Aba timova koji su bili učesnici evrolige! Blizu 10 miliona eura!
    (sasa.r, 18. april 2018 21:16)

    Rekoh ja već, eno ga Lebron tvituje da će u Budućnost. Mamba iz Fenera i Teo dolazi iz NBA na kecu. Dončić već istetovirao grb Budućnosti, a o ostalim igračima ne smem ni da pišem. Miško Ražnatović to sve sredio. Crnogorska veza je ipak jaka.

    Samo sam pomenuo budžet kluba koji će biti blizu 10 miliona eura i ništa više.Ko će doći u klub, to stvarno ne znam.Medjutim , definitivno se sprema najjači tim u istoriji kluba i najveći budžet , do sada, Aba ligaša koji učestvuje u evroligi. Nije mi samo jasna ciničnost i posprdavanje sa tvoje strane ...samo vam predočavam realnost.Naravno sa 10 miliona eura, koliko god su ogromne za ovaj region, ponovo su nedovoljne za Dončića i ostale vrhunske igrače ali da će Budućnost biti ubedljivo najjači tim u Aba ligi sledeće godine u to samo budale ne vjeruju.
    (sasa.r, 18. april 2018 22:00)

    # Link komentara

  6. vidjecete iduce sezone drim tim Buducnosti!
     (montenegrino, 18. april 2018 21:33)

    # Link komentara

  7. Predsjednik kluba iz Njegoševog parka ekskluzivno je za RTCG najavio stvaranje ekipe koja odavno nije viđena na ovim prostorima. 
    "Ako Budućnost želi da igra Evroligu treba da ima respektabilan tim i siguran sam da će ga imati i siguran sam da će KK Budućnost možda sljedeće sezone imati najjači tim u istoriji", naglasio je Bokan. 
    Nezvanične ali pouzdane informacije govore da će budžet Budućnosti biti ubedljivo najveći od svih Aba timova koji su bili učesnici evrolige! Blizu 10 miliona eura!
    (sasa.r, 18. april 2018 21:16)

    Rekoh ja već, eno ga Lebron tvituje da će u Budućnost. Mamba iz Fenera i Teo dolazi iz NBA na kecu. Dončić već istetovirao grb Budućnosti, a o ostalim igračima ne smem ni da pišem. Miško Ražnatović to sve sredio. Crnogorska veza je ipak jaka.
     (ferdinand, 18. april 2018 21:29)

    # Link komentara

  8. Predsjednik kluba iz Njegoševog parka ekskluzivno je za RTCG najavio stvaranje ekipe koja odavno nije viđena na ovim prostorima.
    "Ako Budućnost želi da igra Evroligu treba da ima respektabilan tim i siguran sam da će ga imati i siguran sam da će KK Budućnost možda sljedeće sezone imati najjači tim u istoriji", naglasio je Bokan.
    Nezvanične ali pouzdane informacije govore da će budžet Budućnosti biti ubedljivo najveći od svih Aba timova koji su bili učesnici evrolige! Blizu 10 miliona eura!
    (sasa.r, 18. april 2018 21:16)

    # Link komentara

  9. Izbori su prošli tako da Milo neće trošiti pare na vestacku tvorevinu. Trazice zauzvrat od Zvezde besplatno reklamiranje njegovog Volija u EL.
    (Nolan Smith, 18. april 2018 21:11)

    # Link komentara

  10. Због спортске правде, Будућност би наравно требало бити у Еуролиги. Плус што Бокан и Мило неће дозволити да буде другачије. На другој страни, за коју годину ће у Еуролигу отићи барем још један клуб.
    Следеће године Олимпија има буџет 5-7 милиона, Будућност и да неће, мораће преко 5 милиона, Цедевита увек ту, Партизан се мува, а питање је где ће Звезда у свему томе бити. Ако и она буде имала толики буџет, имаћемо никад јачу лигу, што опет значи барем један тим у завршници Еврокупа.
    Пар година тако и ето вам још који тим у Еуролиги.
    Можда ће и ова победа Будућности, донети добре ствари за цео регион у кошарци, а првенствено у Србији - да се тргне мало и покрене.
     (Ајде@, 18. april 2018 21:07)

    # Link komentara

  11. "Evroliga: Budućnost da obezbedi 5 hiljada mesta i 4 miliona evra"

    Posle nedeljnih rezultata, ovih 4 miliona nece biti nikakav problem, spremljeni su vec.
    (NBA, 18. april 2018 20:47)

    # Link komentara

  12. A sta je priblem ne vidim? Izgubili smo finale i sta sad? Jaka stvar pa nije to pitanje zivota i smrti. Tatalno nebitno sto ne bi Buducnost igrala EL, zasluzili su. Zvezda sledece godine ponovo napada i to je to. Zar nije i glupo da jedan klub stalno osvaja ABA to ne da je dosadno nego uzas. Nekad i nekad Hrvati Sovenci Crnogorci tAko i treba to je zdrava konkurncija i tako ce svi biti jaci vremenom.
     (4k4.Dex, 18. april 2018 20:42)

    # Link komentara

  13. Svi previđaju činjenicu da je ta ista Budućnost prva sa ovih prostora učestvovala u Evroligi, kada je Partizan pod pritiscima igrao FIBA Suproligu. Ok, jeste Đordi menjao pravila, ali zar zaista verujete da će Milo propustiti ovakvu priliku za promociju?? Može dr iz Železnika da vas ubeđuje do prekosutra u suprotno (kao npr da Partizan nije osvajao EL), meni ne smeta, nadajte se, ali nemojte posle da kukate na onog katalonskog prevaranta, koji svima priča ono što žele da čuju. PAO naravno neće istupiti iz EL, ali se nadam da će Janakopulos uspeti da istera svoje i skloni čoveka koji skoro dve decenija uništava evropsku klupsku košarku. Uzgred, ovaj sistem je katastrofalan za Evropu, a proširivanjem lige na 18 klubova, biće još gori, a igrači će se još više povređivati. Kažu, približavaju se NBA, a to što sve ekipe (osim donekle CSKA) ni približne uslove uslove nemaju, to nema veze...
    (SvjemirX, 18. april 2018 20:24)

    # Link komentara

  14. @ferdinand Ovo vijest o Zvezdi? Ja komentarisem sve vijesti o ABA Ligi u zadnja 2 mjeseca i moze se reci vase vec sad cuveno i svima poznato saopstenje. O toj podjeli na vase i nase ne bih gubio vrijeme (2018 godina je a ti o nekim podjelama i to internet podjelama, strasno). To sto sam manje vise sve napisao kako jeste i pogodio, to dovoljno govori o tome sta pisem a ti demantuj ako imas cime. Ponavljam da su svi stranci uredno ispaceni da se nikome novci ne duguju i da su svi i docekani i ispraceni kako dolikuje jednom ozbiljnom klubu a ja kazem da za dosta igraca kod vas to nije bio slucaj, cak i za trenera (Dejo Radonjic) koji je ispracen svi znamo kako od ljudi iz vase uprave, od onih istih koji govore kako ste veliki klub... Opet bih te zamolio da me demantujes. Vi bi po broju navijaca, stanovnika, potrosenim parama... trebali da se poredite sa najboljim ekipama a ne mozete na 3 dobijene sa prednoscu domaceg terena da nas savladate i onda naravno prica o zavjerama, sudijama, CIA, FBI, NATO, MILO.... Nas budzet oko 2 miliona a vas 7-8 prosle sezone i opet se zalite. Sta ce biti prica iduce sezone kad nam budzet bude 10 miliona (koliko god mi nevjerovatno bilo ovo je izgleda istina i nije carsijska prica) ima da vas unistimo. Daj malo argumenata dosta je bilo prazne i suplje price, to redovno citamo u saopstenjima.
    (ljubazni komsija, 18. april 2018 20:09)

    # Link komentara

  15. Ako Covic zaista zeli dobro srpskoj kosarci, kod Bartomeua ce svim silama urgirati da Partizan dobije A licencu. Zvezda je pokazala da niti ume da postize rezultate, niti da stvara igrace. Partizan to radi...bez jakog Partizana nema ni buducnosti srpske kosarke.
    (Cinik, 18. april 2018 19:59)

    # Link komentara

  16. da mu sudi Javor.... 
    (Crvena Zvezda1913, 18. april 2018 15:18). Pitaj gazdu šta je sa ekspertizom ???
    (xxx, 18. april 2018 15:31

    Rekoh ti već da prvo mora na svetlo dana izaći izveštaj o trovanju u Nišu 2017...
     (Crvena Zvezda1913, 18. april 2018 19:55)

    # Link komentara

  17. A i nevjerujem da bi zvezdasi pristali da igraju da nekim cudom buducnost ne moze.5-1 izgubis od nekog i sta trebas da igras El?? 
    (ogicg, 18. april 2018 16:05) 

    Naravno da bi pristali...
    Pre svega želim vam da igrate EL i rešite probleme ako postoje.Pobedili ste(nećemo u detalje kako i zašto) i treba da se nađete među najboljima,pa nismo mi bogom dani, kao što navijači vojnog kluba misle da jesu, da budemo stalno prvi.
    Ovo je sport i velika je nesreća što se u njega uvukla mržnja!!
     (Crvena Zvezda1913, 18. april 2018 19:50)

    # Link komentara

  18. Ko je vama kriv što je Nolan Smit bućno kad je trebalo?
    (Crvena Zvezda1913, 18. april 2018 15:13). Bez ekspertize ništa...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 18. april 2018 15:32)

    A jel stigla vasa ekspertiza iz Nisa?Sta ste jeli,sta ste pili,ko vas otrovao?Cekate je vec 15-16 meseci...
    (Podsetnik, 18. april 2018 19:44)

    # Link komentara

  19. Evo sad poslednjih informacija... Budzet za sledecu sezonu Buducnosti je 10 miliona... Tako da... U Evroligu smo narednih 4-5godina...
    (delboj, 18. april 2018 19:35)

    # Link komentara

  20. Sve se namesta ovima Aba liga Milo dobija izboire itd A u evroligu ce Zvezda politika definitivno unistava sport i slast istog
    (Petar mecen, 18. april 2018 19:29)

    # Link komentara

  21. Samo se vi nadajte...Kao što je naš predsednik doveo FMP tu gde jeste, tako će i Milo...
     (shone, 18. april 2018 19:27)

    # Link komentara

  22. Djeticu Moraca zvanicno ima 3890 sedecih mesta.Gde ce da stane jos 1000 i kusur sedecih mesta? Bio sam nekoliko puta u Moraci.Nema stajanja. Prostor iza koseva popunjen. Mozda ce visece tribine sa plafona.Osim ako.ne bude kuknjave i molbe da se progleda za prvu sezonu. Mozda Milo nesto obeca
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Paja, 18. april 2018 14:54)

    Problem sale je rjesiv za 15-tak dana. Osnovni kapacitet Morace je 4500. Smanjen je kada su izgradjene novinarske loze na centraslnoj tribini. S obzirom da se sada vracaju u prvobitne prostorije ostaje jos 500 mjesta. Samo na parteru moze se dobiti jos 300-400. Takodje ima i previse prostra na dijelu gdje nema tribine, kao i mogucnosti prosirenja jos redova na kraju. Koridori iza redova su siroki po 4 metra. Prije su to komunisti radili dosta siroko. Prema procejnama arhitekta 6000 mjesta je sasvim lagano napraviti. A budzet, vec je dogovoreno, izmedju glavasa, da ce ovo biti najjaci tim Buducnosti u istoriji. A 2000 su za nas igrali Scepanovic, Tomasevi, Kuzmanovic, Topic, Topalovic, Bulatovic, Radonjic...
    (delboj, 18. april 2018 19:22)

    # Link komentara

  23. Ukoliko Zvezda i sledeće godine bude igrala EL ja ću "nekom" poželeti dobrodošlicu.
    (Maca Diskrecija, 18. april 2018 18:57)

    # Link komentara

  24. Ne bi me čudilo da Zvezda i 4. put od 5 učešća igra EL a da nije stekla to pravo igrom i rezultatom.
    (Andrija, 18. april 2018 18:31)

    CZ je imala samo jedno "sporno" učešće, a to je one godine kada je Igokea bila prvoplasirana u regularnom delu ABA. Drugi put je otišla umesto Cibone koja je proglasila stečaj/bankrot, a CZ je bila prvoplasirana u regularnom delu ABA. Izjavu gradonačelnika Bandić sam postavljao ovde pre neki dan. Sad da čujemo od tebe, kojih je to 4 učešća od 5?
     (ferdinand, 18. april 2018 18:41)

    # Link komentara

  25. prema nacinu na koji pisu "komentare" ovde, vidi se da ova deca malo citaju bilo sta osim poruka na mobu. tacnije, malo ili uopste. zato i sumnjam da znaju bilo koju lepu srpsku poslovicu, a imamo ih na stotine. evo napisacu im jednu, pa neka probaju da je se sete za nekoliko sedmica: "ko se poslednji smeje, najsladje se smeje". :-) kuckamo se dragi varvari i grobari pocetkom maja :-)
     (cole, 18. april 2018 18:36)

    # Link komentara

  26. Ti da se razumes u kosarku i da je pratis "pre 2011" ne bi navijao za FMP.
    (Igor, 18. april 2018 16:00

    Ti da se razumes u kosarku i da je pratis "pre 2007" ne bi navijao za Igokeu.
    (Don Quijote, 18. april 2018 17:07)


    Zeludac mi se okrene kad procitam ovako dubokoumne komentare. Deco dosadili ste i bogu i vragu vise sa FMPom i Igokeom i sl sranjima. Godinama izbacujete iste forice a upste niste duhoviti. Mladost vam prolazi a vi samo kuckate FMP, Igokea... Idite radite nesto korisno jer jednog dana pitace vas starost gde vam je bila mladost.
    (smece od omladine, 18. april 2018 18:34)

    # Link komentara

  27. Ne bi me čudilo da Zvezda i 4. put od 5 učešća igra EL a da nije stekla to pravo igrom i rezultatom.
     (Andrija, 18. april 2018 18:31)

    # Link komentara

  28. @(milos_no6, 18. april 2018 17:31)

    U gradjevini postoji oblast koja se zove statika i bavi se i bezbednošću objekta. Ti bi skinuo krov, dodao još jednu tribinu i povećao kapacitet postojećih. Ma bravo majstore, kako bi se to održalo, malo jači vetar bi je ugrozio. Ne može to tako.
    (Miki, 18. april 2018 17:55)

    # Link komentara

  29. To se znalo od ranije, ništa novo.
    (Mirko, 18. april 2018 17:50)

    # Link komentara

  30. Hala sportove na Novom Beogradu nije Zvezdina hala.
    (Arsa, 18. april 2018 14:55)

    Nije ni Partizanova.

    U toj hali, Zvezda je tukla Reala i igrala polufunale KEŠ-a sa CSKA,
    početkom davnih 70-tih, kada je Partizan još igrao domaću letnju ligu za ulazak u najviši savezni rang, pošto je prethodno ispao odatle.

    Zvezda je igrala u Hali Sportova dok nije sagrađen Pionir, a potom je prešla u Pionir, dok je Partizan ostao u Hali Sportova.

    To nikako ne znači da je to Partizanova hala.
    (gradska dvorana, čuveni Sportov turnir u malom fudbalu, 18. april 2018 15:36)

    Ma gde grobaru objasnjavas ista,kad njima sve pocinje i zavrsava na froncle.Oni imaju svoj kalendar...do 1975 nema ih,ali njima poci nje 1975te,pa 1987,pa onda kad dosao zoc,pa pausa pa dosao dulo,pa pausa. Zvezda je Halu sportova digla u tkz.hram kosarke,jos 70tih,pa presla u Pinki neke 75/76,a onda posle dve godine u Pionir. Tradicija duga 73 godine na prostorima bivse juge ima samo Zvezda,sa mozda par puta ispod 6-7 mesta mislim na bivsu Jugu. Ovde prvi,drugi.
    (BeravsCermakFarcic, 18. april 2018 17:49)

    # Link komentara

  31. @ 3,3 miliona evra tačno i to bruto za plate igrača.
    Ako ti je sada nešto jasnije, mada čisto sumnjam.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kninska kobra, 18. april 2018 16:14)

    Aha,to mu onda dodje neto 1.32 mil, E sad ako vi verujete da ovaj tim Zvezde vredi samo toliko,ako vas je gazda ubedio u to onda ok,ali ima nas koji nismo hipnotisani i verujemo zdravom razumu!
    (Hell, 18. april 2018 17:44)

    # Link komentara

  32. @(KOSTA1703, 18. april 2018 17:10)

    Kažeš da je bolje potrošiti pare na druge stvara. Znači dogodine ćemo živeti bolje?
    (Kole, 18. april 2018 17:42)

    # Link komentara

  33. Sto se mene tice Buducnost je zasluzila da igra koliko god mi bila mrska ta cinjenica.Nas amater trener je imao duplo jaci sastav,prednost domaceg terena sa fantasticnom atmosferom i finale na tri pobede nista od toga nije iskoristio jos mu Enis i Bjelica problem.Pre toga brukanje u kupu zamalo ispadanje od mucenog Borca koji sa prednoscu domaceg terena nije mogao Aba 2 da osvoji.I poraz zasluzeno od Igokee u finalu kupa.Sta treba da uradi Alimpije da ode???Da ispadne iz Aba lige???
    (Aleksej:,,Sta urade Dusane Alimpijevicu?”, 18. april 2018 13:41)

    Sinko, tebi je Gordic naneo teske posledice pa se ne secas ni od koga ste bili rastavljeni u finalu kupa...
     (ona stvar, 18. april 2018 17:40)

    # Link komentara

  34. (ljubazni komsija, 18. april 2018 17:20)

    Kad već pominješ tuđe dvorište, šta tražiš u zvezdinom? Prvi si bio na svim zvezdinim vestima. Nađi negde da sam na vašim portalima komentarisao Budućnost?! Kako i da imate dugove kad ste bili drugorazredni klub koji je jedino bio konkurentan u prejakoj CG ligi? Što se tiče dugova, dalje, imaju ih i svi ostali, pa i najveći evropski klubovi.
    Žao mi je, ali istina je da u onu rupu neće niko osim igrača 3,4,5 klase, uostalom, kao i kod nas. S toga, što bi Budućnost bila izuzetak?
     (ferdinand, 18. april 2018 17:34)

    # Link komentara

  35. covicu vragolane! :)
     (Lord of the flies, 18. april 2018 17:32)

    # Link komentara

  36. Morača je i onako zrela za rekonstrukciju, a za 5 meseci može da se izgradi jedna tribina ili ostale da se nadograde i podigne krov i bolja ventilacija.
     (milos_no6, 18. april 2018 17:31)

    # Link komentara

  37. @Realno

    Kakve sve to veze ima sa klubom kojeg simpatišeš? Šta vas briga ko će da igra EL kada klub kojeg simpatišeš nije ni u planu, ni u programu za EL a ni za EC. Patetika najveći mogući nivo. Nego zašto se ljudi mešaju tamo gde im nije mesto?
    (Vladimir, 18. april 2018 17:22)

    # Link komentara

  38. Sta je partizan bio u kosarci pre 76e godine? Pozdrav!
    (stooges, 18. april 2018 16:48)

    kako si krenuo, dobro mitomane nisi dosao do Obrenovica...
     (Nenad, 18. april 2018 17:21)

    # Link komentara

  39. Ko će da ti dođe od zvučnih imena u onu rupu? I da imaš para npr za Vilbekina, znaš kad bi došao u Pg, pre nego u npr Barsu, Baskoniju, Panatu, Oli, CSKA čak i za nešto manje para?
    Osvojili ste jednu ABA i odmah poleteli.
    Eno ga Lebron piše na twitter-u da razmišlja da pređe kod vas zato što ste spremili najviše para na ovim prostorima, u istoriji univerzuma i ABA lige.
    Ajte budite malo realni. Nemate taj rejting za toliko zvučna imena, baš kao i ostali klubovi iz ex Yu. Ovi stranci koji igraju kod nas su 3,4,5 klasa igrača u odnosu na one po Grčkoj, Španiji, Turskoj itd.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ferdinand, 18. april 2018 16:03)
    Ti bolje u svoje dvoriste da gledas. Mi nikad nikome centa nismo duzni ostali za razliku od vas. Svi stranci uvijek maximalno ispostovani za razliku od velikog broja vasih. Ako bude tacno ovo sto se kroz PG prica da se sprema budzet od oko 10 miliona i to odmah sad vjeruj da ce i Evropa "na jade" da bude jer sa tim param mozemo i o TOP8 da pricamo ali to samo u slucaju da je ova prica oko para tacna a to ce se vrlo brzo znati. Ako je Bokan rekao da se sprema najaca Buducnost svih vremena onda mu treba vjerovati jer sve sto je obecao za ovih 7 godina je ispunio cak i vise za razliku od ovog vaseg... Nemamo rejting? Osvojili ABA Ligu, igrali cetvrtfinale EUROKUPA, igramo EL, imamo pare i sve igrace uredno isplacujemo a ti pitas ko ce da dodje? Smijesan si veoma a i zavidan takodje!
    (ljubazni komsija, 18. april 2018 17:20)

    # Link komentara

  40. Ti da se razumes u kosarku i da je pratis "pre 2011" ne bi navijao za FMP.
    (Igor, 18. april 2018 16:00

    Ti da se razumes u kosarku i da je pratis "pre 2007" ne bi navijao za Igokeu.
    (Don Quijote, 18. april 2018 17:07). Ništa bez ekspertize...
    (xxx, 18. april 2018 17:18)

    # Link komentara

  41. Ljudi,svidelo se to nekome ili ne,Zvezda igra narednu EL. Proverena informacija.
    Vidimo se
    (nex, 18. april 2018 15:57
    Aha.Jel si ti dosao do zakljucka posle Coviceve ekspertize?Lol
    (rade, 18. april 2018 17:12)

    # Link komentara

  42. Ja pre svega volim košarku i iako sam navijač Partizana pomno sam pratio Zvezdu u Evroligi.
    I drago mi je što niko iz Srbije neće igrati Evroligu.
    Prosto, to je skupa igračka za nas.
    Umesto što razni Feldini i Enisi kupe pare iz ove zemlje, bolje da se te pare iskoriste da živimo malo više kao ljudi.
    A Evrokup je prava mera takmičenja za sve nas.
    (KOSTA1703, 18. april 2018 17:10)

    # Link komentara

  43. Ti da se razumes u kosarku i da je pratis "pre 2011" ne bi navijao za FMP.
    (Igor, 18. april 2018 16:00

    Ti da se razumes u kosarku i da je pratis "pre 2007" ne bi navijao za Igokeu.
    (Don Quijote, 18. april 2018 17:07)

    # Link komentara

  44. Aha jel to znaci i da je zvezda imala budzet 4 miliona? Ipak ce biti da nisu spinovi kako ste bankomat drzave panteri.
     (realista, 18. april 2018 17:05)

    # Link komentara

  45. Ja sam pre da se igra u Podgorici sa manjim kapacitetom nego da se sele u Skoplje,Sarajevo ili Zadar...mislim da je idiotski na ovoliki broj utakmica igrati negde gde ce mozda euforija da traje par utakmica a onda ce se sve pretvoriti u farsu...ako ne mogu da se izbore sa procedurom ljudski bi bilo da EL igra i dalje Zvezda...
    (Monarhista, 18. april 2018 17:05)

    # Link komentara

  46. KK Crvena Zvezda će i naredne godine igrati u EL.
    (Uros Djurdjevic #32, 18. april 2018 16:11)
    Pravilno se pise sledece sezone.Vase srednje ime je kk sledeca sezona lol.
    (Pfc, 18. april 2018 16:57)

    # Link komentara

  47. ja kao grobar mogu samo da kazem da mi ne bi skupili tih 5 milki " cistih " ni da se svi odreknu svojih potrazivanja od kluba... cuti i pecaj tu si gde si ;)
     (copetina, 18. april 2018 16:54)

    # Link komentara

  48. Znaci Covic ce i sledece godine da Vam nabija komplekse....jao koliko ne volim sto smo izgubili finale, toliko mi je drago sto ce braca Grobari i Varvari da svisnu od muke.I da stojim dok pricam o Partizanu jer ste vi ipak institucija,malo sutra.
     (LeoLajke, 18. april 2018 16:53)

    # Link komentara

  49. Dajte bre, kad Zvezda Idea, Bamberg, Valensija, Armani i slicni mogu da ispostuju zahteve za ucesce u Evroligi sto ne bi i Buducnost? Inace kapacitet arene gde igra Darusafaka iznosi 3800 mesta a igrali su Evroligu, prema tome...
    (Batko pamcenje mu kratko, 18. april 2018 14:01)

    Da ali te godine sponzor Darusafake je bio i sponzor Eurolige.
    Kao sto je neko napisao ovde ako ne bude igrala Buducnost ne znaci da mora da igra Zvezda, sto mislim da ovi iz EL jedva cekaju.
    Tako da gospodo dok ste vi navijali da komsiji crkne krava, ona je najverovatnije crkla celom selu
     (Mailman, 18. april 2018 16:52)

    # Link komentara

  50. Znaci budzet CZT je bio 4 miliona, minimum.
    Sta kazu eksel tabele N.Č.?
     (LorD, 18. april 2018 16:52)

    # Link komentara

  51. Može i Budućnost u našoj areni da igra. Bila bi puna domaćih navijača
     (bambam, 18. april 2018 16:49)

    # Link komentara

  52. Sta je partizan bio u kosarci pre 76e godine? Pozdrav!
    (stooges, 18. april 2018 16:48)

    # Link komentara

  53. Za ove koji gaje nadu da ce Zvezda umesto Budućnosti u EL samo cu napisati. Milo Djukanovic. Kraj svake price.
     (novono, 18. april 2018 16:48)

    # Link komentara

  54. po ugovoru izmedju aba lige I el, sampion aba lige ima pravo ucesca u el ukoliko zadovoljava uslove. U protivnom, nece biti ucesnik, ali to ne znaci da el mora da dozvoli drugom klubu iz aba lige da ucestvuje. To nije deo ugovora, I el moze da nekom drugom da wc, a koliko se lizu sa bayernom u proslednje vreme, ne bi me cudilo da se odluce za Bayern.
    (boban, 18. april 2018 13:48)

    Bajern je vec dobio pozivnicu, bez pbzira sta uradi u prvenstvu. Veca se da li Asvelu da daju licencu za sledecu godinu. Mada sad kad je Zvezda izgubila finale, pre ce je dobiti Zvezda nego Asvel.
    (drmr, 18. april 2018 16:46)

    # Link komentara

  55. Zvezda ima vise izborenih Evroliga za zelenim stolom,podmetacinom , saplitanjem nogu i drzavnim parama nego na terenu...Igokea,Cibona,Buducnost...i nije ih sramota da istu i igraju...mene bi bilo sramota da se nadam igranju u Evroligi zato sto Buducnost nema para i da se jos kao radujem tome a ta ista Buducnost me pobedi 5 od 6 puta u toku sezone...al dobro,promenuli su i klub za koji navijaju,prihvatili gazdu pa sto ne bi i ovu bruku i sramotu...bice njima Alimpije sledece sezone legenda
    (Realno, 18. april 2018 16:44)

    # Link komentara

  56. a sta znaci da je bajern dobio wc ? kakve sad veze imaju vecei sa kapacitetom? nece valjda da racunaju broj vecea?!?
    (realko, 18. april 2018 16:42)

    # Link komentara

  57. A i nevjerujem da bi zvezdasi pristali da igraju da nekim cudom buducnost ne moze.5-1 izgubis od nekog i sta trebas da igras El??
    (ogicg, 18. april 2018 16:05)

    Pristali su da im se klub zove kako FMP hoce, vristali od srece kada su dve sezone igrali EL umesto Igokee i Cibone, zasto mislis da ne bi pristali i 3. put? Moralne gromade su to.
     (Gazda Dojkan, 18. april 2018 16:39)

    # Link komentara

  58. crvena zvezda ce i naredne godine igrati EL.
    @Uros Djurdjevic

    Hoce ako se Buducnost preseli u Beograd, promene ime u crvena zvezda Podgorica i nakacite vase dresove na Buducnost. Varvari ce se privremeno zvati panteri ali to nece priznati zlocestim grobarima.
     (Karaburac, 18. april 2018 16:37)

    # Link komentara

  59. Zvezda igra evroligu i ove godine
     (zex, 18. april 2018 16:31)

    # Link komentara

  60. A legenda ce da dodje da prebroji stolice! :)
     (navijac, 18. april 2018 16:29)

    # Link komentara

  61. Daće Milo, nema zime!
     (SAŠA FRANKFURT, 18. april 2018 16:29)

    # Link komentara

  62. Najjadnije od svega sto ovde nema nijednog navijaca Buducnosti, svi komentari dolaze od grobarobotova nabijeni kompleksima u poslednjih par godina.
     (Haha, 18. april 2018 16:25)

    # Link komentara

  63. Ti da se razumes u kosarku i da je pratis "pre 2011" ne bi navijao za FMP.
    (Igor, 18. april 2018 16:00)

    Ovo ti zoveš argumentom? Napiši nešto o košarkaškim elementima? Pošto tebe zanimaju APR, PIB, adrese, ne pada mi napamet da se raspravljam.
    (ferdinand, 18. april 2018 16:05)

    U pravu si, ne treba ni sa kim da se raspravljas, idi i gledaj fmp !
    (antiDebil, 18. april 2018 16:22)

    # Link komentara

  64. Ti da se razumes u kosarku i da je pratis "pre 2011" ne bi navijao za FMP.
    (Igor, 18. april 2018 16:00)

    Ovo ti zoveš argumentom? Napiši nešto o košarkaškim elementima? Pošto tebe zanimaju APR, PIB, adrese, ne pada mi napamet da se raspravljam.
    (ferdinand, 18. april 2018 16:05)

    U pravu si, ne treba ni sa kim da se raspravljas, idi i gledaj fmp !
    (antiDebil, 18. april 2018 16:22)

    # Link komentara

  65. Zar ne reče Čović da im je budžet tri miliona evra? Kako su onda igrali Evroligu kada nisu ispunjavali uslove pitam se...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ja, 18. april 2018 14:47)

    Budzet za plate igraca je tri miliona, da malo znas o funkcionisanju klubova znao bi da uz plate igraca postoje mnogi drugi troskovi..tako da je budzet svakako bio veci od 4 miliona, ne mnogo veci od vaseg..Samo sto vama veliki deo budzeta ide na placanje dugova i poreza iz vremena casova ljubavi..
    (aaa, 18. april 2018 16:22)

    # Link komentara

  66. Decko Zato je Darusafaka propustila jednu sezonu.Gotova im hala od 12 hiljada.Inace prosle sezone su igrali u Abdi Ipekci gde igra Efes
    (Paja, 18. april 2018 14:48)

    Niti je Darusafaka propustila jednu sezonu zbog hale (igrala je dve sezone, 2015/16 I 2016/17, jer je imala dvogodisnju licencu). Ove sezone nije igrala jer joj je istekla ta licenca, a sledece ce igrati jer je osvojila Evrokup.

    Niti gradi sebi halu od 12 hiljada mesta.
    Domacu ligu igra u nekoj maloj hali (oko 3500 mesta), a Evroligu/Evrokup igra u Folksvagen areni (oko 5200 mesta)

    Niti je prosle sezone igrala u Abdi Ipekci areni. Igrala je u Folksvagen areni
     (polje, 18. april 2018 16:19)

    # Link komentara

  67. Zar ne reče Čović da im je budžet tri miliona evra? Kako su onda igrali Evroligu kada nisu ispunjavali uslove pitam se... 
    (ja, 18. april 2018 14:47) 


    3,3 miliona evra tačno i to bruto za plate igrača.
    Ako ti je sada nešto jasnije, mada čisto sumnjam.
     (Kninska kobra, 18. april 2018 16:14)

    # Link komentara

  68. KK Crvena Zvezda će i naredne godine igrati u EL.
     (Uros Djurdjevic #32, 18. april 2018 16:11)

    # Link komentara

  69. Sto volim ove navijace koji govore o sportskom fer pleju, a onda se mole da dobiju mesto u Evroligi za zelenim stolom, jer su na terenu pokazali da ne zasluzuju to.
    (Goran, 18. april 2018 16:06)

    # Link komentara

  70. Sto se mene tice Buducnost je zasluzila da igra koliko god mi bila mrska ta cinjenica.Nas amater trener je imao duplo jaci sastav,prednost domaceg terena sa fantasticnom atmosferom i finale na tri pobede nista od toga nije iskoristio jos mu Enis i Bjelica problem.Pre toga brukanje u kupu zamalo ispadanje od mucenog Borca koji sa prednoscu domaceg terena nije mogao Aba 2 da osvoji.I poraz zasluzeno od Igokee u finalu kupa.Sta treba da uradi Alimpije da ode???Da ispadne iz Aba lige???
    (Aleksej:,,Sta urade Dusane Alimpijevicu?”, 18. april 2018 13:41)

    Da se razvede!
     (Za sve je kriv brat Grim!, 18. april 2018 16:06)

    # Link komentara

  71. A i nevjerujem da bi zvezdasi pristali da igraju da nekim cudom buducnost ne moze.5-1 izgubis od nekog i sta trebas da igras El??
     (ogicg, 18. april 2018 16:05)

    # Link komentara

  72. Ti da se razumes u kosarku i da je pratis "pre 2011" ne bi navijao za FMP.
    (Igor, 18. april 2018 16:00)

    Ovo ti zoveš argumentom? Napiši nešto o košarkaškim elementima? Pošto tebe zanimaju APR, PIB, adrese, ne pada mi napamet da se raspravljam.
     (ferdinand, 18. april 2018 16:05)

    # Link komentara

  73. Al ste se zabrinuli za Buducnost.E pa ne.a sto da brinete.Sve je vec obezbedjeno.Da treba 100 miliona isti sekund bi ih stvorili... a ne 4.Ne brinite igracemo i vec sada se zna da cemo imati strasan tim.Bogami bice sad tesko vise pomjeriti Buducnost iz EL.
     (ogicg, 18. april 2018 16:04)

    # Link komentara

  74. Значи да неће играти Еврилигу. Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aco, 18. april 2018 13:38) ....Znaci ponadao si se?(Sta uradi to Nemanja Gordicu ?, 18. april 2018 13:45)Sta se javljate vi iz Igokee? Da nece vama slucajno da daju da igrate??
    (CzBg89!, 18. april 2018 15:49)
    KK Partizan je igrao Evroligu tacno šest puta vise sezona nego Zvezda i ovaj sad FMP zajedno. Zamisli, a?))
    (Igor, 18. april 2018 16:04)

    # Link komentara

  75. Direktor Bokan i zvanično rekao da će Budućnost ispuniti sve uslove i igrati evroligu! Napraviće se tribina na istočnoj strani( gdje je sada loža i tunel za igrače), Budućnost će imati najjači tim u istoriji(jači i od onoga (1999-2001), ubedljivo najveći budžet u istoriji svih timova Aba lige koji su učestvovali u evroligi...
    (sasa.r, 18. april 2018 15:51)

    Ko će da ti dođe od zvučnih imena u onu rupu? I da imaš para npr za Vilbekina, znaš kad bi došao u Pg, pre nego u npr Barsu, Baskoniju, Panatu, Oli, CSKA čak i za nešto manje para?
    Osvojili ste jednu ABA i odmah poleteli.
    Eno ga Lebron piše na twitter-u da razmišlja da pređe kod vas zato što ste spremili najviše para na ovim prostorima, u istoriji univerzuma i ABA lige.
    Ajte budite malo realni. Nemate taj rejting za toliko zvučna imena, baš kao i ostali klubovi iz ex Yu. Ovi stranci koji igraju kod nas su 3,4,5 klasa igrača u odnosu na one po Grčkoj, Španiji, Turskoj itd.
     (ferdinand, 18. april 2018 16:03)

    # Link komentara

  76. neisplativo...
     (profdrmr, 18. april 2018 16:01)

    # Link komentara

  77. Da, nasledio je starosedeoce... Uporedimo ove igrace i one koje je nasledio Radonjic. Takodje, kod Radonjica se videla neka ideja u igri, a koja je ideja Alimpijevica? Trci i sutaj za tri, a u odbrani sta uradimo? Takvi su i rezultati... Radonjiceve ekipe su konstsntno napredovale, a ovde imamo slucaj nazadovanja. Ekipa izgleda losije sada nego u novembru. Talenti stagniraju, iskusni istroseni i nezainteresovani. Odbranu od jedne akcije nismo u stanju u pet utakmica da osmislimo, nego uporno centar preuzima pleja i obrnuto. To je sve do trenera sa ogromnim plejbukom...(dex, 18. april 2018 15:41)Ispašće stvarno da pratiš košarku od 2011. Pa će onda grobari da izgledaju kao da su pravu. Porediš trenera koji je proveo 4-5 godina u CZ i trenera koji je 8 meseci u CZ. Koliko je mladih talenata stagniralo kod DR, pa su vraćeni u FMP, Megu( Rebić, Tejić, Simanić, pa i Dobrić je grejao klupu, ovde ću da stanem) Ja nemam razloga da branim Alimpija, ali ga preteraste sa njim. Ne može on da gradi odbranu sa Ročestijem koji ne igra odbranu (seti se Jovića, retko ko ga je prolazio), ne može sa Enisom koji je za nijansu bolji u odbrani, ne može sa Feldinom. Kako da napravi granitnu odbranu od igrača koje je dovela uprava a ne on?! I ne vidim zašto pišeš komentare kad se iz aviona vidi da se ne razumeš u košarku? Radonjić je pre svega imao igrače koji su bili perfektni u odbrani, a u napadu šta bude i ko proradi. A ova ekipa je selektirana zbrda - zdola i nije je Alimpije selektirao.
    (ferdinand, 18. april 2018 15:53)
    Ti da se razumes u kosarku i da je pratis "pre 2011" ne bi navijao za FMP.
    (Igor, 18. april 2018 16:00)

    # Link komentara

  78. Ljudi,svidelo se to nekome ili ne,Zvezda igra narednu EL. Proverena informacija.
    Vidimo se
    (nex, 18. april 2018 15:57)

    # Link komentara

  79. @Dare
    Da, ali je Radonjic dosao kao trener sa iskustvom igrackim i trenerskim. I kod Radonje se videlo sta hoce. Od prvog dana se znalo da ce igru zasnivati na jakoj odbrani samo mu je trebalo malo vremena da sve to uklopi. Takodje, u toj prvoj sezoni za nasu ekipu nisi mogao da kazes da je duplo bolja od svih...
    (Vetar u ledja..., 18. april 2018 15:56)

    # Link komentara

  80. Даће им Partizan своју халу, њима ионако не треба.
    (Лепи Цане, 18. april 2018 14:31)

    Ustupicemo im Pionir zajednickim snagama. Nama hala ne treba a vi mozete cipiripi kup da igrate i u zelezniku za to ne treba 5000 stolica :)
    (Laki, 18. april 2018 15:54)

    # Link komentara

  81. Da se ukljucim u ovo poredjenje Alimpijevica i Radonjica... Radonjic i kada je gubio, gubio je zbog gresaka igraca. Recimo protiv Cibone smo imali uzasan procenat suta. Postojao je plan igre i odbrana je uigravana polako. Vec sledece sezone igraci su dobili na samopouzdanju i poceli da resavaju pozitivno razne situacije.Odbrana je funkcionisala odlicno, u poslednjoj sezoni najbolja u Evropi u EL. Kod Alimpijevica se ne zna ko pije, ko placa, igraci se ispucavaju. Odbrana ne postoji. Ivanovic, Popovic i Gordic su mogli da biraju da li ce da poloze, da sutnu sa poludistance ili ce da idu na faul.Veliki broj slobodnih bacanja za Buducnost je iznudjen na preuzimanju na ovaj nacin.4 utakmice Alimpijevic nema odgovor na takve napade. Zamislite da na taj nacin bekovi Buducnosti napadnu Radonjicevu odbranu? Pa ne bi prosli dva puta. Najgore smo igrali kada je bilo najpotrebnije, sve losije kako odmice sezona.Ako to nije greska trenera, cija je onda?
    (pera, 18. april 2018 15:54)

    # Link komentara

  82. Da, nasledio je starosedeoce... Uporedimo ove igrace i one koje je nasledio Radonjic. 
    Takodje, kod Radonjica se videla neka ideja u igri, a koja je ideja Alimpijevica? Trci i sutaj za tri, a u odbrani sta uradimo? Takvi su i rezultati... Radonjiceve ekipe su konstsntno napredovale, a ovde imamo slucaj nazadovanja. Ekipa izgleda losije sada nego u novembru. Talenti stagniraju, iskusni istroseni i nezainteresovani. Odbranu od jedne akcije nismo u stanju u pet utakmica da osmislimo, nego uporno centar preuzima pleja i obrnuto. To je sve do trenera sa ogromnim plejbukom...
    (dex, 18. april 2018 15:41)

    Ispašće stvarno da pratiš košarku od 2011. Pa će onda grobari da izgledaju kao da su pravu. Porediš trenera koji je proveo 4-5 godina u CZ i trenera koji je 8 meseci u CZ. Koliko je mladih talenata stagniralo kod DR, pa su vraćeni u FMP, Megu( Rebić, Tejić, Simanić, pa i Dobrić je grejao klupu, ovde ću da stanem) Ja nemam razloga da branim Alimpija, ali ga preteraste sa njim. Ne može on da gradi odbranu sa Ročestijem koji ne igra odbranu (seti se Jovića, retko ko ga je prolazio), ne može sa Enisom koji je za nijansu bolji u odbrani, ne može sa Feldinom. Kako da napravi granitnu odbranu od igrača koje je dovela uprava a ne on?!
    I ne vidim zašto pišeš komentare kad se iz aviona vidi da se ne razumeš u košarku? Radonjić je pre svega imao igrače koji su bili perfektni u odbrani, a u napadu šta bude i ko proradi. A ova ekipa je selektirana zbrda - zdola i nije je Alimpije selektirao.
     (ferdinand, 18. april 2018 15:53)

    # Link komentara

  83. Hvala sto brinete.Moraca ima 3 860 stolica zvanicno,u nekim prvenstvima se pominjao i drugi broj ali to nije tacno.Plan je da se napravi jos jedan red klupa na kraju za koji uredno ima mjesta..Za ostatak je planirana da se napravi tribina na razvlacenje, ako se nesto ne promijeni ovih dana,koja bi se postavila iza kosa. Budzet od 4 miliona se planira svakako i to nece biti problem.Sve u svemu igrace se evroliga.
     (pgvpg, 18. april 2018 15:53)

    # Link komentara

  84. Neće oni niđe!
    (Aleksandar, 18. april 2018 15:52)

    # Link komentara

  85. Direktor Bokan i zvanično rekao da će Budućnost ispuniti sve uslove i igrati evroligu! Napraviće se tribina na istočnoj strani( gdje je sada loža i tunel za igrače), Budućnost će imati najjači tim u istoriji(jači i od onoga (1999-2001), ubedljivo najveći budžet u istoriji svih timova Aba lige koji su učestvovali u evroligi...
    (sasa.r, 18. april 2018 15:51)

    # Link komentara

  86. Nema grobara koji ne zna koliki bydzet Zvezda ima
    Jedan napisa 8 miliona a sto puta je receno jos na pocetku sezone da je 5 miliona maksimum. Drugo svi ovde strucnjaci. Radonja u prvoj sezoni i drugoj sa Tadijim Dragicevic i njemu slicni nista uradio nije.Ekipa se pravila iz sezone u sezonu, prestrojavalo se u hodu.Otisao Cirbes, dosao Kuzmic itd. Covic se juce na Pinku oglasio i rekao da su Rocsti i Feldin igrali za 250 godisnje, Antic za 150 a neverovatno da je Bjelica imao 400 hiljada. Alimpije je imao gresaka ali nije kriv za neuspeh. Obezbediti dvoranu sa min 5 hiljade mesta kakva je Moraca nije lako.Sedecih mesta. Nije lako ni 4 miliona bydzet napraviti gde se kaze da 65% najvise na plate igracima.Ko to u CG moze da utera od sponzora toliku budzet?
     (Filip, 18. april 2018 15:51)

    # Link komentara

  87. Covic ce da dodje da prebroji stolice! :)
     (navijac, 18. april 2018 15:50)

    # Link komentara

  88. Значи да неће играти Еврилигу. 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aco, 18. april 2018 13:38) ....Znaci ponadao si se?
    (Sta uradi to Nemanja Gordicu ?, 18. april 2018 13:45)
    Sta se javljate vi iz Igokee? Da nece vama slucajno da daju da igrate??
     (CzBg89!, 18. april 2018 15:49)

    # Link komentara

  89. @ferdinand

    Da, nasledio je starosedeoce... Uporedimo ove igrace i one koje je nasledio Radonjic.
    Takodje, kod Radonjica se videla neka ideja u igri, a koja je ideja Alimpijevica? Trci i sutaj za tri, a u odbrani sta uradimo? Takvi su i rezultati... Radonjiceve ekipe su konstsntno napredovale, a ovde imamo slucaj nazadovanja. Ekipa izgleda losije sada nego u novembru. Talenti stagniraju, iskusni istroseni i nezainteresovani. Odbranu od jedne akcije nismo u stanju u pet utakmica da osmislimo, nego uporno centar preuzima pleja i obrnuto. To je sve do trenera sa ogromnim plejbukom...
     (dex, 18. april 2018 15:41)

    # Link komentara

  90. Mogu da igraju u Beogradu :D
    (NNN, 18. april 2018 15:41)

    # Link komentara

  91. I Radonjiceva prva sezona je bila ocajna, nije nista osvojio, p ste i tada vikali i terali ga.Uprava je verovala, a dalje je sve istorija.Manite se vi internet strucnjaci vasih prozivanja, nemate ni deo znanja o kosarci kao Alimpijevic.Najlakse je iz fotelje govoriti sta je trebao.Evo bilo ko od vas da sedne na klupu najjaceg kluba, recimo CSKA, verujem da bi ispali iz lige s vasim znanjem.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dare, 18. april 2018 15:09)

    Alimpijeviću, ti li si?
    (KOSTA1703, 18. april 2018 15:40)

    # Link komentara

  92. Hala sportove na Novom Beogradu nije Zvezdina hala.
    (Arsa, 18. april 2018 14:55)

    Nije ni Partizanova.

    U toj hali, Zvezda je tukla Reala i igrala polufunale KEŠ-a sa CSKA,
    početkom davnih 70-tih, kada je Partizan još igrao domaću letnju ligu za ulazak u najviši savezni rang, pošto je prethodno ispao odatle.

    Zvezda je igrala u Hali Sportova dok nije sagrađen Pionir, a potom je prešla u Pionir, dok je Partizan ostao u Hali Sportova.

    To nikako ne znači da je to Partizanova hala.
    (gradska dvorana, čuveni Sportov turnir u malom fudbalu, 18. april 2018 15:36)

    # Link komentara

  93. Даће им Partizan своју халу, њима ионако не треба.
    (Лепи Цане, 18. april 2018 14:31)

    hoce ako treba.....al mozete i vi...ni vama nece trebati....
     (borivoje surdilovic, 18. april 2018 15:32)

    # Link komentara

  94. jel trener kriv sto je feldin promasio otvorenh trojku, lesor zicer, rocesti dodao loptu Ivanovicu? Jel trener kriv za to? 
    (soren, 18. april 2018 15:04) 

    Ko je vama kriv što je Nolan Smit bućno kad je trebalo?
    (Crvena Zvezda1913, 18. april 2018 15:13). Bez ekspertize ništa...
     (xxx, 18. april 2018 15:32)

    # Link komentara

  95. znaci CZ sjedi kuci hahahaha
     (srbcg510, 18. april 2018 15:31)

    # Link komentara

  96. Znaci zvezda je imala toliko novca???? 
    (Xman, 18. april 2018  

    A sto da nije imala.Ne placa se svake sezone 4 miliona. Prva sezona i svi ostali tehnicki uslovi. I tvoj klub je toliko dao za prvu sezonu.Odatle i dug prema tadasnjoj Marfin banci 
    (Zvezdas, 18. april 2018 14:45) 

    Kakva crna prva sezona. Minimum budzet je 4 miliona za svaku godinu. Mislis da su igraci placeni ukupno samo 2 .5? Budzet CZFmp je oko 8 miliona. I sramota da sa tim parama izgubi od Buducnosti.
    (ej bre, 18. april 2018 15:07)

    Ajd još malo bajki. Nije 8 miliona, 16 miliona je bio budžet. Samo Pero Antić je imao 4 miliona jer je osvajač EL i došao je iz prvaka Evrope.

    Jedino im ostalo od maga spinovanje.
     (ferdinand, 18. april 2018 15:31)

    # Link komentara

  97. Sa srećom, pobedili ste nas...  

    Želim vam da igrate, Gordić je zaslužio Evroligu i još bolji klub... 
    (P76-ers, 18. april 2018 

    I da mu sudi Javor....
    (Crvena Zvezda1913, 18. april 2018 15:18). Pitaj gazdu šta je sa ekspertizom ???
     (xxx, 18. april 2018 15:31)

    # Link komentara

  98. @dare 

    Ajde sad polako, uporedi ekipu kojuje Radonjic dobio i ovu. Ako nista, uporedi bar plate. Da ne govorimo da je Radonjic nasledio haos, a Alimpijevic EL ekipu, nekoliko starosedelaca, talenata i zvucnih EL imena.
    (dex, 18. april 2018 15:14)

    Da, nasledio Dangubića, Bjelicu, Lazića koji nisu bili nosioci ekipe u ekipama CZ Dejana Radonjića.
    Jesi ti svestan da je došlo 12 novih igrača? Pa i da je ostao DR ne bi uspeo brzo da ih uklopi, zato smanjite doživljaj oko Alimpija. Imao je svoje greške, ali glavni problem je odlazak igrača iz prethodnih sezona: Jović, Simonović, Kuzmić, Cirbes, Miler i da ne nabrajam dalje...A za to je kriv menadzment. Ne vidim logiku puštanja svih nosilaca i onda potrošnja para za nove strance itd.
     (ferdinand, 18. april 2018 15:28)

    # Link komentara

  99. Ko je vama kriv što je Nolan Smit bućno kad je trebalo?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Crvena Zvezda1913, 18. april 2018 15:13) # Link komentara

    Ko je tebi kriv sto se stidis istorije klubova za koje navijas.
    (Sah mat, 18. april 2018 15:24)

    # Link komentara

  100. Sto se mene tice Buducnost je zasluzila da igra koliko god mi bila mrska ta cinjenica.Nas amater trener je imao duplo jaci sastav,prednost domaceg terena sa fantasticnom atmosferom i finale na tri pobede nista od toga nije iskoristio jos mu Enis i Bjelica problem.Pre toga brukanje u kupu zamalo ispadanje od mucenog Borca koji sa prednoscu domaceg terena nije mogao Aba 2 da osvoji.I poraz zasluzeno od Igokee u finalu kupa.Sta treba da uradi Alimpije da ode???Da ispadne iz Aba lige???(Aleksej:,,Sta urade Dusane Alimpijevicu?”, 18. april 2018 13:41)20948I Radonjiceva prva sezona je bila ocajna, nije nista osvojio, p ste i tada vikali i terali ga.Uprava je verovala, a dalje je sve istorija.Manite se vi internet strucnjaci vasih prozivanja, nemate ni deo znanja o kosarci kao Alimpijevic.Najlakse je iz fotelje govoriti sta je trebao.Evo bilo ko od vas da sedne na klupu najjaceg kluba, recimo CSKA, verujem da bi ispali iz lige s vasim znanjem.
    (Dare, 18. april 2018 15:09)Kakvu Zvezdu je Radonja vodio a kakvu Alimpije sad?Pa covece imao je ekipu nedovoljnu za Evroligu ali za Aba ligu izmisljenu.Ja nemam znanja kao Alimpijevic ali sam zaljubljenik u kosarku pratim je ceo zivot a i trenirao sam.Zato vidim neke stvari koje mozda ti ne vidis,ne treba ja da sedim na niciju klupu ali imam pravo da kritikujem,ja nemam nista od Zvezde samo navijam za taj klub iz srca.Alimpije prima platu pa iako ne uspe oticice negde i bas ga briga.Oni su javne licnosti i nisu beli medvedi pa da nesmem da ga pomen.Prihvatio je da bude tremer isto tako treba biti covek i priznati da jos nisi dorasto izazovu.Ne kazem da ce Alimpije biti los trener ali Zvezda je preveliki zalogaj za njega.
    (Aleksej:,,Sta urade Dusane Alimpijevicu?”, 18. april 2018 15:19)

    # Link komentara

  101. Ja mislim da će Budućnost odustati od EL. Velike su to pare za Crnu Goru a bukvalno je to samo trošak. Lako je ovima našima Zvezdi i Partizanu da plate kada im država da lovu ali lova u Crnoj Gori nije državna nego zna se čija je. E sad je pitanje da li taj "neko" ima nameru da iz zabave da toliki novac?
     (Džoni, 18. april 2018 15:19)

    # Link komentara

  102. ZNACI IGRACE KK CRVENA ZVEZDA MTS!!!!....
     (Ko bi rek'o cuda da se dese, 18. april 2018 15:18)

    # Link komentara

  103. Sa srećom, pobedili ste nas... 

    Želim vam da igrate, Gordić je zaslužio Evroligu i još bolji klub...
    (P76-ers, 18. april 2018

    I da mu sudi Javor....
     (Crvena Zvezda1913, 18. april 2018 15:18)

    # Link komentara

  104. sad vam je jasno koliki je fmp drzavni projekat.
     (daca, 18. april 2018 15:16)

    # Link komentara

  105. @dare

    Ajde sad polako, uporedi ekipu kojuje Radonjic dobio i ovu. Ako nista, uporedi bar plate. Da ne govorimo da je Radonjic nasledio haos, a Alimpijevic EL ekipu, nekoliko starosedelaca, talenata i zvucnih EL imena.
     (dex, 18. april 2018 15:14)

    # Link komentara

  106. el trener kriv sto je feldin promasio otvorenh trojku, lesor zicer, rocesti dodao loptu Ivanovicu? Jel trener kriv za to?
    (soren, 18. april 2018 15:04)Trener je kriv sto ne zna da postavi odbranu sto svaku uzakmicu 80 +,koseva primimo,trener je kriv sto nijednom nije rutinirao Buducnost nego igramo na loptu,trener je kriv sto mu centri do centra iskacu i prazan reket uvek bude,trener je kriv sto Rocesri ostaje na Barovicu za dva bacanja zato sto Lesor cuva nekog na trojici,trener je kriv sto ne igramo na centra nego divljamo u napadu,trener je kriv sto smo izgubili u Pioniru najbitniju uzakmicu sezone,trener je kriv sto ne ume da koristi igrace u skladu sa njihovim sposobnostima nego ih tera da rade ono sto ne mogu ili su limitirani,trener je kriv sto sutnemo preko 20 trojke svaku utakmicu imam jos mnogo toga.
    (Aleksej:,,Sta urade Dusane Alimpijevicu?”, 18. april 2018 15:13)

    # Link komentara

  107. jel trener kriv sto je feldin promasio otvorenh trojku, lesor zicer, rocesti dodao loptu Ivanovicu? Jel trener kriv za to?
    (soren, 18. april 2018 15:04)

    Ko je vama kriv što je Nolan Smit bućno kad je trebalo?
     (Crvena Zvezda1913, 18. april 2018 15:13)

    # Link komentara

  108. Možda nije fer, ali jedini zdrav sportski kolektiv će igrati Evroligu. CZ
    (Spale, 18. april 2018 15:10)

    # Link komentara

  109. Sto se mene tice Buducnost je zasluzila da igra koliko god mi bila mrska ta cinjenica.Nas amater trener je imao duplo jaci sastav,prednost domaceg terena sa fantasticnom atmosferom i finale na tri pobede nista od toga nije iskoristio jos mu Enis i Bjelica problem.Pre toga brukanje u kupu zamalo ispadanje od mucenog Borca koji sa prednoscu domaceg terena nije mogao Aba 2 da osvoji.I poraz zasluzeno od Igokee u finalu kupa.Sta treba da uradi Alimpije da ode???Da ispadne iz Aba lige???
    (Aleksej:,,Sta urade Dusane Alimpijevicu?”, 18. april 2018 13:41)

    20948


    I Radonjiceva prva sezona je bila ocajna, nije nista osvojio, p ste i tada vikali i terali ga.Uprava je verovala, a dalje je sve istorija.Manite se vi internet strucnjaci vasih prozivanja, nemate ni deo znanja o kosarci kao Alimpijevic.Najlakse je iz fotelje govoriti sta je trebao.Evo bilo ko od vas da sedne na klupu najjaceg kluba, recimo CSKA, verujem da bi ispali iz lige s vasim znanjem.
     (Dare, 18. april 2018 15:09)

    # Link komentara

  110. Sa srećom, pobedili ste nas...

    Želim vam da igrate, Gordić je zaslužio Evroligu i još bolji klub...
     (P76-ers, 18. april 2018 15:08)

    # Link komentara

  111. Nece zvezda dobiti mesto u el nikad,sad ce u dugove da odu,a hala im prazna stalo tako da nece da moze zzzz
    (ada, 18. april 2018 15:08)

    # Link komentara

  112. Za sportski duh i samu ideju ABA lige vazno je da Buducnost a ne moja Zvezda igra EL sledece godine. Stvarno ne bih voleo da se dogodi da opet Zvezda ide umesto nekog jer bi to obesmislilo ABA za koju mislim da je vratila draz kosarke na Balkan. Drugo dominacija jednog tima dugi niz godina vodi u nesto sto nije sport. videli smo to na slucaju partizana. Sto se nas tice, treba napraviti tim koji se oslanja na domace igrache i opet bori za sve titule ukljucujuci EK. i tu ima dobrih 20 utakmica na kojima se moze zaraditi. igrache koji bi dali veci doprinos od Lesora, Keselja, Antica, Bjelice mozemo naci relativno jeftinije. ostatak zadrzati.
     (triplem, 18. april 2018 15:07)

    # Link komentara

  113. Znaci zvezda je imala toliko novca????
    (Xman, 18. april 2018 

    A sto da nije imala.Ne placa se svake sezone 4 miliona. Prva sezona i svi ostali tehnicki uslovi. I tvoj klub je toliko dao za prvu sezonu.Odatle i dug prema tadasnjoj Marfin banci
    (Zvezdas, 18. april 2018 14:45)

    Kakva crna prva sezona. Minimum budzet je 4 miliona za svaku godinu. Mislis da su igraci placeni ukupno samo 2 .5? Budzet CZFmp je oko 8 miliona. I sramota da sa tim parama izgubi od Buducnosti.
     (ej bre, 18. april 2018 15:07)

    # Link komentara

  114. jel trener kriv sto je feldin promasio otvorenh trojku, lesor zicer, rocesti dodao loptu Ivanovicu? Jel trener kriv za to?
     (soren, 18. april 2018 15:04)

    # Link komentara

  115. Zar ne reče Čović da im je budžet tri miliona evra? Kako su onda igrali Evroligu kada nisu ispunjavali uslove pitam se...
    (ja, 18. april 2018 14:47)

    Ekspertiza kaže da je minule godine trebalo samo tri...
    (JPR24, 18. april 2018 15:03)

    # Link komentara

  116. Даће им Partizan своју халу, њима ионако не треба. [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Лепи Цане, 18. april 2018 14:31) A to nije i Zvezdina hala?Boze komentara...(PAOK, 18. april 2018 14:49) Hala sportove na Novom Beogradu nije Zvezdina hala.
    (Arsa, 18. april 2018 14:55)
    Dobro, vi imate Zeleznik...
    (JPR24, 18. april 2018 15:00)

    # Link komentara

  117. Zvezda ce igrati evroligu!
     (dddd, 18. april 2018 14:59)

    # Link komentara

  118. Kao nezavisni posmatrač smatram da je malo glupo da igraju u Skoplju, jer je cilj da se napuni hala, a ovako bi im bila uvek prazna, samo bi plaćali zakup a nigde zarade, s obzirom da zarada od Evrolige nije velika, jedino bi od navijača moglo da se prihoduje
     (joj, 18. april 2018 14:59)

    # Link komentara

  119. Ma ima milo koliko god treba, ako treba i 10 miliona.
     (Duka, 18. april 2018 14:58)

    # Link komentara

  120. @Stomak

    Ne znam sto ti ljudi nalupase minuse kada si rekao sve kako je trenutno. Bayern jeste dobio wild card i igrace EL naredne godine. Ucesce Asvela je upitno, ali ne zavisi od odusatjanja PAO-a, vec od toga da li ce im EL dati wild card kao i Bayern-u. Francuzi zele EL, a Asvel ima 'iza sebe' Parkera i Batuma koji ce lobirati da wild card ide i Asvelu za sezonu 18/19. Sto se PAO-a tice, pitanje je da li ce istupiti iz EL, jer koliko god blesav bio tatin sin bahati , mislim da novac ipak igra presudnu ulogu i da je i on svestan da odustajanjem sebi nanosi vise stete nego koristi - ali ko zna, mozda i istera inat do kraja. Sto se Buducnosti tice, siguran sam da ce igrati, jer su pod jedan na terenu to zasluzili (bili dobri, ali je i utsak da je Zvezda bila bas, bas losa), a pod dva, Milo i Bokan ce uraditi sve da igraju i tu nema govora (+ im novci ne predstavljaju nikakav prolem je ce drzava stati iza). I na kraju Zvezda, cini se da za Zvezdu od EL ove godine nema nista i to apsolutno zasluzeno - osim ako u nekom ludilu Covic nema dil sa Bartomeuom za A licencu ili PAO odustane, pa pozovu Zvezdu ili wild card stgne u Beograd, ali da se ne zavaravamo ovo je sve naucna fantastika.
    (Mladen, 18. april 2018 14:57)

    # Link komentara

  121. Даће им Partizan своју халу, њима ионако не треба.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Лепи Цане, 18. april 2018 14:31)

    A to nije i Zvezdina hala?Boze komentara...
    (PAOK, 18. april 2018 14:49)
    Hala sportove na Novom Beogradu nije Zvezdina hala.
    (Arsa, 18. april 2018 14:55)

    # Link komentara

  122. ljubazni komsija

    Djeticu Moraca zvanicno ima 3890 sedecih mesta.Gde ce da stane jos 1000 i kusur sedecih mesta? Bio sam nekoliko puta u Moraci.Nema stajanja. Prostor iza koseva popunjen. Mozda ce visece tribine sa plafona.Osim ako.ne bude kuknjave i molbe da se progleda za prvu sezonu. Mozda Milo nesto obeca
     (Paja, 18. april 2018 14:54)

    # Link komentara

  123. Даће им Partizan своју халу, њима ионако не треба.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Лепи Цане, 18. april 2018 14:31)

    A to nije i Zvezdina hala?Boze komentara...
    (PAOK, 18. april 2018 14:49)

    # Link komentara

  124. Ovih dana sam bio u CG pa tamo niko i ne postavlja pitanje da li ce se igrati evroliga.Ljudi spremaju ekipu,spominju se zvucna pojacanja i budzet od oko 10 miliona.O cemu se ovdje prica.
     (aco rs, 18. april 2018 14:49)

    # Link komentara

  125. Bajern je vec dobio wc za naredne dve sezone. Obzirom da ce i PAO da izadje iz EL, bice jedno mesto viska, verovatno za Asvel. Tako da ako Buducnost bude odustala, mislim da je logicno da igra Zvezda.
    (Stomak, 18. april 2018 14:09)

    Bajern je dobio pozivnicu ne za sledecu nego onu tamo, 2019-2020. Isto vazi i za Asvel koji ce verovatno dobiti pozivnicu. Tada ce El da se prosiri na 18 klubova i to ce biti ta 2.
    Sledece godine ce biti kao i do sada, 16 klubova, 1 iz ABA (sampion). PAO ce izaci iz El isto kao sto Zvezda nije izasla na 4. utakmicu. Vec se sad pojavljuju informacije da ljudi iz kluba nisu za izlazak iz El i da se ni navijaci ne slazu. A tu su i penali od 10 miliona.
    I da se razumemo, ABA ligi istice licenca za 2 godine. Pitanje da li ce je obnavljati Jordi moguce je da nece niko sa ovih prostora moci da igra El osim preko evrokupa. Klubovi ovde su toliko siromasni da je pitanje koliki je njegov interes tu.
    (olimp, 18. april 2018 14:48)

    # Link komentara

  126. Dajte bre, kad Zvezda Idea, Bamberg, Valensija, Armani i slicni mogu da ispostuju zahteve za ucesce u Evroligi sto ne bi i Buducnost? Inace kapacitet arene gde igra Darusafaka iznosi 3800 mesta a igrali su Evroligu, prema tome...
    (Batko pamcenje mu kratko, 18. april 2018 

    Decko Zato je Darusafaka propustila jednu sezonu.Gotova im hala od 12 hiljada.Inace prosle sezone su igrali u Abdi Ipekci gde igra Efes
     (Paja, 18. april 2018 14:48)

    # Link komentara

  127. Zar ne reče Čović da im je budžet tri miliona evra? Kako su onda igrali Evroligu kada nisu ispunjavali uslove pitam se...
     (ja, 18. april 2018 14:47)

    # Link komentara

  128. Znaci zvezda je imala toliko novca????
    (Xman, 18. april 2018 

    A sto da nije imala.Ne placa se svake sezone 4 miliona. Prva sezona i svi ostali tehnicki uslovi. I tvoj klub je toliko dao za prvu sezonu.Odatle i dug prema tadasnjoj Marfin banci
     (Zvezdas, 18. april 2018 14:45)

    # Link komentara

  129. znaci imamo situaciju gde je prosle godine onaj iz fmpa dosao u zvezdu i odmah poslat u nba i tako he zvezda zaokruzila finansijski fer plej...ovo je velika sramota za drzavu kao prvo i za fmp firmu jer drzava dozvoljava da se na ovakav nacin posluje
     (muamua, 18. april 2018 14:44)

    # Link komentara

  130. Nekima trebaju dugi rukavi, ali ne mogu ni do polufinala ABA lige.
    (Dragan BL, 18. april 2018 14:44)

    # Link komentara

  131. Decak koji se potpisuje sa xxx zauzeo busiju.Od prepodneva ne ispusta tastaturu.U 18,30 je kup gde njegovi igraju

    Sto se tice Morace nije stos da nabijes jos 1500 sedecih mesta do parketa.. Ko ce da im da 4 miliona evra? Prosek cene karata 15 evra.Treba lova i za avio karte hotele.Ma neka igraju i neka se ugruvaju. Prva sezona je uvek najteza
     (Clan uprave, 18. april 2018 14:42)

    # Link komentara

  132. @Laufi @stomak @Petar
    Bayern je dobio wc za dve sezone, pocevsi od 2019-2020. Dakle nije za sledecu.
    (boban, 18. april 2018 14:40)

    # Link komentara

  133. Nada poslednja umire..
    (NR, 18. april 2018 14:37)

    # Link komentara

  134. (Batko pamcenje mu kratko, 18. april 2018 14:01)

    Prvo dvorana u kojoj igraju Evroligu se zove Volswagen Arena kapaciteta 5000. Drugo radi se o timu iz Turske koja je glavni sponzor te lige. Treće radi se o gradu sa preko 20 miliona stanovnika. Četvrto budžet Darušafake je ogroman. Šta od toga ima tim iz Crne Gore. Svi ti timovi koji si nabrojao donose profit toj logi. Ovi kod nas teško.
    (Bane, 18. april 2018 14:33)

    # Link komentara

  135. Interesantan podatak ovo za 65%
    Pre neki dan, Sveznajući Ekspert je izjavio da su plate oko 3.3miliona evra.To znači da je minimalni budžet kluba bio 5 miliona. Takodje, govorio je da je budžet oko 3 milona.Znaci da neko dotira minimum 2 miliona. A i od ovih 3,pitanje je šta je zarađeno.
     (ja pa ja, 18. april 2018 14:33)

    # Link komentara

  136. milo ce to zavrsiti
    (no name, 18. april 2018 14:32)

    # Link komentara

  137. A Čović još čeka ekspetizu...
    (xxx, 18. april 2018 13:45)

    A ti pismenost...
     (Dag Kristi, 18. april 2018 14:32)

    # Link komentara

  138. Даће им Partizan своју халу, њима ионако не треба.
     (Лепи Цане, 18. april 2018 14:31)

    # Link komentara

  139. Значи да неће играти Еврилигу.
    (aco, 18. april 2018 13:38)

    ahahhaha, jos uvek cekas ekspertizu?
     (dostojevski, 18. april 2018 14:30)

    # Link komentara

  140. ok ovo nije problem za njih.ima u Skoplju 5000 ako me stignu da renoviraju Moracu kako planiraju , a za budzet Milo moze to lagano da sredi.
    (Uros, 18. april 2018 14:28)

    # Link komentara

  141. бајерн је већ добио вајлд карту
    (.........., 18. april 2018 14:25)

    # Link komentara

  142. Bayern je dobio wild card a ako bude prvi u Nemackoj obezbedice Euroligu preko nemacke lige tako da ce moci jos jedan umesto Bayerna. Ili ce drugi iz nemacke lige ili ce dati novi wild card
    (Petar, 18. april 2018 14:24)

    # Link komentara

  143. Znaci da je zvezda imala toliko novca.
    @xman

    zvezda je imala 18m duga, zato je i nestala a fmp je imao 6,5m budzeta.
     (Sramota, 18. april 2018 14:22)

    # Link komentara

  144. kakav porse i sponzori burazeru, imaju mila i brana i citava drzava je iza njih, kud ces jace sponzore :)
    (mujaga, 18. april 2018 14:19)

    # Link komentara

  145. Znaci Zvezda, odlicno!
     (Rimski, 18. april 2018 14:19)

    # Link komentara

  146. A Čović još čeka ekspetizu...
    (xxx, 18. april 2018 13:45)

    ili ekspertizu ????
     (Šta uradi to Nemanja Radonjiću.?!, 18. april 2018 14:18)

    # Link komentara

  147. Значи да неће играти Еврилигу.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aco, 18. april 2018 13:38)

    Znaci da fmp nece igrati.
    (Djalma, 18. april 2018 14:16)

    # Link komentara

  148. @Boban

    - Cini mi se da je Bayern vec dobio wild card za dogodine.
     (Laufi, 18. april 2018 14:13)

    # Link komentara

  149. Znaci zvezda je imala toliko novca????
    (Xman, 18. april 2018 14:02)

    Imala. Recimo da je umjesto Zvezde bio Partizan, onda bi to bilo ok? Avangarda, ljubav i sjemenke.
     (kaokakao, 18. april 2018 14:13)

    # Link komentara

  150. @ boban Bajern je vec dobio wc za naredne dve sezone. Obzirom da ce i PAO da izadje iz EL, bice jedno mesto viska, verovatno za Asvel. Tako da ako Buducnost bude odustala, mislim da je logicno da igra Zvezda.
    (Stomak, 18. april 2018 14:09)

    # Link komentara

  151. Znaci zvezda je imala toliko novca????
     (Xman, 18. april 2018 14:02)

    # Link komentara

  152. Dajte bre, kad Zvezda Idea, Bamberg, Valensija, Armani i slicni mogu da ispostuju zahteve za ucesce u Evroligi sto ne bi i Buducnost? Inace kapacitet arene gde igra Darusafaka iznosi 3800 mesta a igrali su Evroligu, prema tome...
     (Batko pamcenje mu kratko, 18. april 2018 14:01)

    # Link komentara

  153. Buducnost nema za sponzore Idea, Porshe, Huawei, Telekom i Energy pa nece joj biti tako lako da obezbedi 4 miliona evra.
     (Batko pamcenje mu kratko, 18. april 2018 13:59)

    # Link komentara

  154. Kao sto sam i govorio, EL u Podgorici. Moraca sa minimalnim ulaganjima bez problema moze do 5.300, a ovaj finansijski dio nece predstavljati problem, cak mislim da ce budzet biti oko 7 miliona i onda bi imali i vise nego konkurentnu ekipu, mnogo vise nego Zvezda ove sezone. Sve mirise na prije svega nikad jacu sezonu u ABA Ligi. Buducnost, Cedevita, Olimpija... namjerno ne pominjem Partizan i Zvezdu jer ni oni trenutno ne znaju sa cim ce da raspolazu iduce sezone ali ce sigurno biti jaki, a koliko, zavisi od finansija. Uz nezgodnu Cibonu, Zadar, Mornar bice bas veselo. Cak bih se usudio da prognoziram da prvoplasirani tim na kraju regularnog dijela nece imati vise od 16 pobjeda.
    (ljubazni komsija, 18. april 2018 13:55)

    # Link komentara

  155. Dogodine u Zelezniku.
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 18. april 2018 13:48)

    # Link komentara

  156. po ugovoru izmedju aba lige I el, sampion aba lige ima pravo ucesca u el ukoliko zadovoljava uslove. U protivnom, nece biti ucesnik, ali to ne znaci da el mora da dozvoli drugom klubu iz aba lige da ucestvuje. To nije deo ugovora, I el moze da nekom drugom da wc, a koliko se lizu sa bayernom u proslednje vreme, ne bi me cudilo da se odluce za Bayern.
     (boban, 18. april 2018 13:48)

    # Link komentara

  157. Значи да неће играти Еврилигу.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aco, 18. april 2018 13:38) ....Znaci ponadao si se?
    (Sta uradi to Nemanja Gordicu ?, 18. april 2018 13:45)

    # Link komentara

  158. A Čović još čeka ekspetizu...
     (xxx, 18. april 2018 13:45)

    # Link komentara

  159. Sto se mene tice Buducnost je zasluzila da igra koliko god mi bila mrska ta cinjenica.Nas amater trener je imao duplo jaci sastav,prednost domaceg terena sa fantasticnom atmosferom i finale na tri pobede nista od toga nije iskoristio jos mu Enis i Bjelica problem.Pre toga brukanje u kupu zamalo ispadanje od mucenog Borca koji sa prednoscu domaceg terena nije mogao Aba 2 da osvoji.I poraz zasluzeno od Igokee u finalu kupa.Sta treba da uradi Alimpije da ode???Da ispadne iz Aba lige???
    (Aleksej:,,Sta urade Dusane Alimpijevicu?”, 18. april 2018 13:41)

    # Link komentara

  160. Значи да неће играти Еврилигу.
     (aco, 18. april 2018 13:38)

    # Link komentara