Petak, 13.04.2018.

19:28

Lalatović: U meču Roma – Barselona sudije nisu bile bitne

Trener fudbalera Čukaričkog Nenad Lalatović rekao je da je predstojeća utakmica protiv Radničkog iz Niša jedna od najbitnijih za njegovu ekipu.

Izvor: B92

Lalatoviæ: U meèu Roma – Barselona sudije nisu bile bitne IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

14 Komentari

Sortiraj po:

neutralni felsh

pre 6 godina

@neutralni felsh 

Da li imas nesto da dodas na temu loseg sudjenja na utakmici,posto je jadna barselona ispala zbog sudija i faula de rossija ? :)
(Hulk#12, 14. april 2018 17:52)

ne.

Hulk#12

pre 6 godina

@neutralni felsh

Da li imas nesto da dodas na temu loseg sudjenja na utakmici,posto je jadna barselona ispala zbog sudija i faula de rossija ? :)

neutralni felsh

pre 6 godina

(...) To je bila fenomenalna emisija, jer za razliku od naših "stručnjaka", tamo nema samocenzure i ljudi govore ono što misle. Da ne govorim o tome da reklama nema i da se sve vreme na poluvremenu u studiju raspravlja o fudbalu. 
Pozdrav!
(Negativni, 14. april 2018 11:35)


odlican i vrlo jezgrovit komentar.
ne znam koliko trenutno pratis strane televizije - na skajsports i beinsport imas redovno odlicne emisije na poluvremenu i posle utakmice, sa odlicnim, izuzetno kompetentnim gostima, gde moze mnogo toga zanimljivog da se cuje. na stranu odlicni komentatori tipa roj hadson, koji ima strasan spoj informativnosti i metaforike kojom zacini i objasni svaku situaciju na terenu.
na zalost, nasoj javnosti nedostaju takve, refetentne emisije. mi smo malo drustvo, svi se znaju medjusobno, i skoro svi se nesto paze da se nekom ne zamere, i skoro svi koriste jedne te iste fraze, kao da im je cilj da ne objasne nista... pola komentatora iz ove rubrike bi moglo mnogo vise da kaze, a kamoli novinari.

neutralni felsh

pre 6 godina

Neutralni,jel opet barselona ostecena ? :) sad vec deceniju barsa i real imaju protekcije koje niko nema,a ti se zalis zbog rakitica ? Kako nisi ovako glasan kad se dele kartoni protiv barse,kad buskeca oduva promaja a on dobije faul ? Kad suarez promasi sesnaesterac i dobije penal ? Malo objektivnosti nije na odmet,strucnjace :) red je vise bio da neko uefin klub vrati na fabricko,a gde ces bolje od italijanskog autsajdera ;)
(Hulk#12, 14. april 2018 14:22)


:)
prvo, uopste nisam rekao da je barselona ostecena, vise sam govorio o kriterijumu sudjenja. i vec sam rekao sam da su zasluzeno ispali - ja ne volim opravdanja ni u licnom zivotu ni u fudbali ni van fudbala. u to spada i vadjenje na sudije - priseti se, ovde kuckam komentare vec godinama, i nikad nista ozbiljno nisam napisao na racun sudjenja, tacnije nikad nisam krivio sudije niti nalazio neke zadnje namere prilikom sudjenja. jednostavno, tako sam vaspitan od malena, a znam kako sve izgleda i kad si na terenu, no da ne duzim. za mene je deo igre i to kad neki igrac (buskets, suarez) ume dobro da isfolira faul, bez drame i mahanja rukama, sto kazu matori "kad ti ne da da se lepis za njega"...
drugo, ma kako izgledalo, nisam ti ja neki heavy barselonista, ili neki vatreni navijac, ja njih pre svega postujem jer su imali herca da prvi urade neke stvari koje se meni licno svidjaju, svidja mi se njihov stari projekat pompeznog i riskantnog stila igre. uostalom, ako zagrebes, naci ces dosta komentara gde ih i kritikujem. nikad necu dozvoliti sebi (pre svega) da mi klupski kolektivitet bude ispred mog individualiteta :)
inace, u pravu si, red je da ih neko vrati na fabricka podesavanja. a to se periodicno i desi, kao periodicno sa bajernom ili psg-om ili sad sa romom ili letos sa realom. ne mislim da su teski porazi nesto strasno - naprotiv. oni su jedino sredstvo koje one silne zvezdice i sujetice po klubovima drzi na zemlji, da suvise ne odlete i padnu jos gore nego inace.

Hulk#12

pre 6 godina

Neutralni,jel opet barselona ostecena ? :) sad vec deceniju barsa i real imaju protekcije koje niko nema,a ti se zalis zbog rakitica ? Kako nisi ovako glasan kad se dele kartoni protiv barse,kad buskeca oduva promaja a on dobije faul ? Kad suarez promasi sesnaesterac i dobije penal ? Malo objektivnosti nije na odmet,strucnjace :) red je vise bio da neko uefin klub vrati na fabricko,a gde ces bolje od italijanskog autsajdera ;)

Negativni

pre 6 godina

(neutralni felsh, 14. april 2018 00:37

Odlično si pitanje pokrenuo. Svi vide samo sporne sudijske odluke, ali ne vide celokupnu igru, gde milion malih prljavih faulova itekako utiče na rezultat. Recimo, imao sam priliku da završnicu Svetskog prvenstva 2010. gledam u jednom sportskom kafeu u Grčkoj čiji je vlasnik Englez. Gledalo se na BBC Sport-u, voditelj je bio Lineker a gosti su bili Ferguson, Jork, Venger...i još nekoliko bivših poznatih fudbalera sa Ostrva. Recimo, za finale su se svi složili da je sramota što ga je sudio Englez jer je Van Bomel trebalo da bude isključen već u prvom poluvremenu. Lineker je čak rekao da je sudijski kriterijum u nokaut fazi drastično drugačiji od onog po grupama i da Holandija ne bi prošla ni Brazil u četvrtfinalu da je sudjeno po pravilima. Brazil je poveo sa 1-0 i onda je svaki napad brazilaca završavan startovima sa ledja, a za Van Bomela je Lineker rekao da mu je oprošteno oko deset crvenih kartona u nokaut fazi. Ferguson je rekao da bi bila sramota za fudbal da je Holandija osvojila SP, zbog najgrublje igre u istoriji svetskih prvenstava.
To je bila fenomenalna emisija, jer za razliku od naših "stručnjaka", tamo nema samocenzure i ljudi govore ono što misle. Da ne govorim o tome da reklama nema i da se sve vreme na poluvremenu u studiju raspravlja o fudbalu.
Pozdrav!

neutralni felsh

pre 6 godina

U prvom mecu kod 2-0 za Romu, njen igrac sa vec dobijenim zutim kartonom pravi tezak faul po nogama igraca Barselone, odmah uz aut liniju, blizu kamere i rezervnih klupa. Prolazi bez opomene, a ona bi morala da bude dupli zuti = crveni. A na mecu Bajern-Sevilja, spanski igrac na isti takav nacin uz aut liniju rusi po nogama Bajernovog igraca i dobija direktan crveni karton! Nisam navijac Bareslone, uostalom kako su igrali nisu ni zasluzili prolaz ali ko zna sta bi rezultatski dalje bilo da je sudija dodelio drugi zuti karton Rominom igracu. Tolika razlika sudijskih odluka na tako visokom nivou takmicenja ipak nije prihvatljiva.
(nikola t, 13. april 2018 23:06)


izmedju ostalog, de rosi je slomio prst rakiticu, non-stop ga je gazio... u opstoj euforiji zbog prolaska rome, mnogi su zaboravili da vide prljavu igru rominih igraca (laktovima i kolenima) pravdajuci to "muskim fudbalom" i vecom zeljom za pobedom - barsa jeste zasluzeno ispala ali da su oni igrali onako grubo narod bi podivljao. na kraju, na celu tu igru, imali su vise zutih kartona nego romini.
inace, seviljin igrac korea je sasvim zasluzeno dobio crveni karton. bezobzirni startovi ne mogu da se pravdaju nekakvom zeljom za pobedom.

nikola t

pre 6 godina

Nisam video komentar ili bilo kakvu reakciju na potpuno razlicito sudjenje u mecevima Roma-Barselona i Bajern-Sevilja. Nisam zapamtio imena igraca ali opisacu sporne situacije. U prvom mecu kod 2-0 za Romu, njen igrac sa vec dobijenim zutim kartonom pravi tezak faul po nogama igraca Barselone, odmah uz aut liniju, blizu kamere i rezervnih klupa. Prolazi bez opomene, a ona bi morala da bude dupli zuti = crveni. A na mecu Bajern-Sevilja, spanski igrac na isti takav nacin uz aut liniju rusi po nogama Bajernovog igraca i dobija direktan crveni karton! Nisam navijac Bareslone, uostalom kako su igrali nisu ni zasluzili prolaz ali ko zna sta bi rezultatski dalje bilo da je sudija dodelio drugi zuti karton Rominom igracu. Tolika razlika sudijskih odluka na tako visokom nivou takmicenja ipak nije prihvatljiva.

treća liga baš nas briga

pre 6 godina

prvi put kad budete ispod crte za evropu sudije ce vam biti krive,a do tada je sve regularno,kao vojvodina isto.

treća liga baš nas briga

pre 6 godina

prvi put kad budete ispod crte za evropu sudije ce vam biti krive,a do tada je sve regularno,kao vojvodina isto.

nikola t

pre 6 godina

Nisam video komentar ili bilo kakvu reakciju na potpuno razlicito sudjenje u mecevima Roma-Barselona i Bajern-Sevilja. Nisam zapamtio imena igraca ali opisacu sporne situacije. U prvom mecu kod 2-0 za Romu, njen igrac sa vec dobijenim zutim kartonom pravi tezak faul po nogama igraca Barselone, odmah uz aut liniju, blizu kamere i rezervnih klupa. Prolazi bez opomene, a ona bi morala da bude dupli zuti = crveni. A na mecu Bajern-Sevilja, spanski igrac na isti takav nacin uz aut liniju rusi po nogama Bajernovog igraca i dobija direktan crveni karton! Nisam navijac Bareslone, uostalom kako su igrali nisu ni zasluzili prolaz ali ko zna sta bi rezultatski dalje bilo da je sudija dodelio drugi zuti karton Rominom igracu. Tolika razlika sudijskih odluka na tako visokom nivou takmicenja ipak nije prihvatljiva.

Negativni

pre 6 godina

(neutralni felsh, 14. april 2018 00:37

Odlično si pitanje pokrenuo. Svi vide samo sporne sudijske odluke, ali ne vide celokupnu igru, gde milion malih prljavih faulova itekako utiče na rezultat. Recimo, imao sam priliku da završnicu Svetskog prvenstva 2010. gledam u jednom sportskom kafeu u Grčkoj čiji je vlasnik Englez. Gledalo se na BBC Sport-u, voditelj je bio Lineker a gosti su bili Ferguson, Jork, Venger...i još nekoliko bivših poznatih fudbalera sa Ostrva. Recimo, za finale su se svi složili da je sramota što ga je sudio Englez jer je Van Bomel trebalo da bude isključen već u prvom poluvremenu. Lineker je čak rekao da je sudijski kriterijum u nokaut fazi drastično drugačiji od onog po grupama i da Holandija ne bi prošla ni Brazil u četvrtfinalu da je sudjeno po pravilima. Brazil je poveo sa 1-0 i onda je svaki napad brazilaca završavan startovima sa ledja, a za Van Bomela je Lineker rekao da mu je oprošteno oko deset crvenih kartona u nokaut fazi. Ferguson je rekao da bi bila sramota za fudbal da je Holandija osvojila SP, zbog najgrublje igre u istoriji svetskih prvenstava.
To je bila fenomenalna emisija, jer za razliku od naših "stručnjaka", tamo nema samocenzure i ljudi govore ono što misle. Da ne govorim o tome da reklama nema i da se sve vreme na poluvremenu u studiju raspravlja o fudbalu.
Pozdrav!

neutralni felsh

pre 6 godina

U prvom mecu kod 2-0 za Romu, njen igrac sa vec dobijenim zutim kartonom pravi tezak faul po nogama igraca Barselone, odmah uz aut liniju, blizu kamere i rezervnih klupa. Prolazi bez opomene, a ona bi morala da bude dupli zuti = crveni. A na mecu Bajern-Sevilja, spanski igrac na isti takav nacin uz aut liniju rusi po nogama Bajernovog igraca i dobija direktan crveni karton! Nisam navijac Bareslone, uostalom kako su igrali nisu ni zasluzili prolaz ali ko zna sta bi rezultatski dalje bilo da je sudija dodelio drugi zuti karton Rominom igracu. Tolika razlika sudijskih odluka na tako visokom nivou takmicenja ipak nije prihvatljiva.
(nikola t, 13. april 2018 23:06)


izmedju ostalog, de rosi je slomio prst rakiticu, non-stop ga je gazio... u opstoj euforiji zbog prolaska rome, mnogi su zaboravili da vide prljavu igru rominih igraca (laktovima i kolenima) pravdajuci to "muskim fudbalom" i vecom zeljom za pobedom - barsa jeste zasluzeno ispala ali da su oni igrali onako grubo narod bi podivljao. na kraju, na celu tu igru, imali su vise zutih kartona nego romini.
inace, seviljin igrac korea je sasvim zasluzeno dobio crveni karton. bezobzirni startovi ne mogu da se pravdaju nekakvom zeljom za pobedom.

neutralni felsh

pre 6 godina

(...) To je bila fenomenalna emisija, jer za razliku od naših "stručnjaka", tamo nema samocenzure i ljudi govore ono što misle. Da ne govorim o tome da reklama nema i da se sve vreme na poluvremenu u studiju raspravlja o fudbalu. 
Pozdrav!
(Negativni, 14. april 2018 11:35)


odlican i vrlo jezgrovit komentar.
ne znam koliko trenutno pratis strane televizije - na skajsports i beinsport imas redovno odlicne emisije na poluvremenu i posle utakmice, sa odlicnim, izuzetno kompetentnim gostima, gde moze mnogo toga zanimljivog da se cuje. na stranu odlicni komentatori tipa roj hadson, koji ima strasan spoj informativnosti i metaforike kojom zacini i objasni svaku situaciju na terenu.
na zalost, nasoj javnosti nedostaju takve, refetentne emisije. mi smo malo drustvo, svi se znaju medjusobno, i skoro svi se nesto paze da se nekom ne zamere, i skoro svi koriste jedne te iste fraze, kao da im je cilj da ne objasne nista... pola komentatora iz ove rubrike bi moglo mnogo vise da kaze, a kamoli novinari.

Hulk#12

pre 6 godina

Neutralni,jel opet barselona ostecena ? :) sad vec deceniju barsa i real imaju protekcije koje niko nema,a ti se zalis zbog rakitica ? Kako nisi ovako glasan kad se dele kartoni protiv barse,kad buskeca oduva promaja a on dobije faul ? Kad suarez promasi sesnaesterac i dobije penal ? Malo objektivnosti nije na odmet,strucnjace :) red je vise bio da neko uefin klub vrati na fabricko,a gde ces bolje od italijanskog autsajdera ;)

neutralni felsh

pre 6 godina

Neutralni,jel opet barselona ostecena ? :) sad vec deceniju barsa i real imaju protekcije koje niko nema,a ti se zalis zbog rakitica ? Kako nisi ovako glasan kad se dele kartoni protiv barse,kad buskeca oduva promaja a on dobije faul ? Kad suarez promasi sesnaesterac i dobije penal ? Malo objektivnosti nije na odmet,strucnjace :) red je vise bio da neko uefin klub vrati na fabricko,a gde ces bolje od italijanskog autsajdera ;)
(Hulk#12, 14. april 2018 14:22)


:)
prvo, uopste nisam rekao da je barselona ostecena, vise sam govorio o kriterijumu sudjenja. i vec sam rekao sam da su zasluzeno ispali - ja ne volim opravdanja ni u licnom zivotu ni u fudbali ni van fudbala. u to spada i vadjenje na sudije - priseti se, ovde kuckam komentare vec godinama, i nikad nista ozbiljno nisam napisao na racun sudjenja, tacnije nikad nisam krivio sudije niti nalazio neke zadnje namere prilikom sudjenja. jednostavno, tako sam vaspitan od malena, a znam kako sve izgleda i kad si na terenu, no da ne duzim. za mene je deo igre i to kad neki igrac (buskets, suarez) ume dobro da isfolira faul, bez drame i mahanja rukama, sto kazu matori "kad ti ne da da se lepis za njega"...
drugo, ma kako izgledalo, nisam ti ja neki heavy barselonista, ili neki vatreni navijac, ja njih pre svega postujem jer su imali herca da prvi urade neke stvari koje se meni licno svidjaju, svidja mi se njihov stari projekat pompeznog i riskantnog stila igre. uostalom, ako zagrebes, naci ces dosta komentara gde ih i kritikujem. nikad necu dozvoliti sebi (pre svega) da mi klupski kolektivitet bude ispred mog individualiteta :)
inace, u pravu si, red je da ih neko vrati na fabricka podesavanja. a to se periodicno i desi, kao periodicno sa bajernom ili psg-om ili sad sa romom ili letos sa realom. ne mislim da su teski porazi nesto strasno - naprotiv. oni su jedino sredstvo koje one silne zvezdice i sujetice po klubovima drzi na zemlji, da suvise ne odlete i padnu jos gore nego inace.

Hulk#12

pre 6 godina

@neutralni felsh

Da li imas nesto da dodas na temu loseg sudjenja na utakmici,posto je jadna barselona ispala zbog sudija i faula de rossija ? :)

neutralni felsh

pre 6 godina

@neutralni felsh 

Da li imas nesto da dodas na temu loseg sudjenja na utakmici,posto je jadna barselona ispala zbog sudija i faula de rossija ? :)
(Hulk#12, 14. april 2018 17:52)

ne.

nikola t

pre 6 godina

Nisam video komentar ili bilo kakvu reakciju na potpuno razlicito sudjenje u mecevima Roma-Barselona i Bajern-Sevilja. Nisam zapamtio imena igraca ali opisacu sporne situacije. U prvom mecu kod 2-0 za Romu, njen igrac sa vec dobijenim zutim kartonom pravi tezak faul po nogama igraca Barselone, odmah uz aut liniju, blizu kamere i rezervnih klupa. Prolazi bez opomene, a ona bi morala da bude dupli zuti = crveni. A na mecu Bajern-Sevilja, spanski igrac na isti takav nacin uz aut liniju rusi po nogama Bajernovog igraca i dobija direktan crveni karton! Nisam navijac Bareslone, uostalom kako su igrali nisu ni zasluzili prolaz ali ko zna sta bi rezultatski dalje bilo da je sudija dodelio drugi zuti karton Rominom igracu. Tolika razlika sudijskih odluka na tako visokom nivou takmicenja ipak nije prihvatljiva.

neutralni felsh

pre 6 godina

U prvom mecu kod 2-0 za Romu, njen igrac sa vec dobijenim zutim kartonom pravi tezak faul po nogama igraca Barselone, odmah uz aut liniju, blizu kamere i rezervnih klupa. Prolazi bez opomene, a ona bi morala da bude dupli zuti = crveni. A na mecu Bajern-Sevilja, spanski igrac na isti takav nacin uz aut liniju rusi po nogama Bajernovog igraca i dobija direktan crveni karton! Nisam navijac Bareslone, uostalom kako su igrali nisu ni zasluzili prolaz ali ko zna sta bi rezultatski dalje bilo da je sudija dodelio drugi zuti karton Rominom igracu. Tolika razlika sudijskih odluka na tako visokom nivou takmicenja ipak nije prihvatljiva.
(nikola t, 13. april 2018 23:06)


izmedju ostalog, de rosi je slomio prst rakiticu, non-stop ga je gazio... u opstoj euforiji zbog prolaska rome, mnogi su zaboravili da vide prljavu igru rominih igraca (laktovima i kolenima) pravdajuci to "muskim fudbalom" i vecom zeljom za pobedom - barsa jeste zasluzeno ispala ali da su oni igrali onako grubo narod bi podivljao. na kraju, na celu tu igru, imali su vise zutih kartona nego romini.
inace, seviljin igrac korea je sasvim zasluzeno dobio crveni karton. bezobzirni startovi ne mogu da se pravdaju nekakvom zeljom za pobedom.

treća liga baš nas briga

pre 6 godina

prvi put kad budete ispod crte za evropu sudije ce vam biti krive,a do tada je sve regularno,kao vojvodina isto.

Hulk#12

pre 6 godina

Neutralni,jel opet barselona ostecena ? :) sad vec deceniju barsa i real imaju protekcije koje niko nema,a ti se zalis zbog rakitica ? Kako nisi ovako glasan kad se dele kartoni protiv barse,kad buskeca oduva promaja a on dobije faul ? Kad suarez promasi sesnaesterac i dobije penal ? Malo objektivnosti nije na odmet,strucnjace :) red je vise bio da neko uefin klub vrati na fabricko,a gde ces bolje od italijanskog autsajdera ;)

neutralni felsh

pre 6 godina

(...) To je bila fenomenalna emisija, jer za razliku od naših "stručnjaka", tamo nema samocenzure i ljudi govore ono što misle. Da ne govorim o tome da reklama nema i da se sve vreme na poluvremenu u studiju raspravlja o fudbalu. 
Pozdrav!
(Negativni, 14. april 2018 11:35)


odlican i vrlo jezgrovit komentar.
ne znam koliko trenutno pratis strane televizije - na skajsports i beinsport imas redovno odlicne emisije na poluvremenu i posle utakmice, sa odlicnim, izuzetno kompetentnim gostima, gde moze mnogo toga zanimljivog da se cuje. na stranu odlicni komentatori tipa roj hadson, koji ima strasan spoj informativnosti i metaforike kojom zacini i objasni svaku situaciju na terenu.
na zalost, nasoj javnosti nedostaju takve, refetentne emisije. mi smo malo drustvo, svi se znaju medjusobno, i skoro svi se nesto paze da se nekom ne zamere, i skoro svi koriste jedne te iste fraze, kao da im je cilj da ne objasne nista... pola komentatora iz ove rubrike bi moglo mnogo vise da kaze, a kamoli novinari.

Hulk#12

pre 6 godina

@neutralni felsh

Da li imas nesto da dodas na temu loseg sudjenja na utakmici,posto je jadna barselona ispala zbog sudija i faula de rossija ? :)

neutralni felsh

pre 6 godina

Neutralni,jel opet barselona ostecena ? :) sad vec deceniju barsa i real imaju protekcije koje niko nema,a ti se zalis zbog rakitica ? Kako nisi ovako glasan kad se dele kartoni protiv barse,kad buskeca oduva promaja a on dobije faul ? Kad suarez promasi sesnaesterac i dobije penal ? Malo objektivnosti nije na odmet,strucnjace :) red je vise bio da neko uefin klub vrati na fabricko,a gde ces bolje od italijanskog autsajdera ;)
(Hulk#12, 14. april 2018 14:22)


:)
prvo, uopste nisam rekao da je barselona ostecena, vise sam govorio o kriterijumu sudjenja. i vec sam rekao sam da su zasluzeno ispali - ja ne volim opravdanja ni u licnom zivotu ni u fudbali ni van fudbala. u to spada i vadjenje na sudije - priseti se, ovde kuckam komentare vec godinama, i nikad nista ozbiljno nisam napisao na racun sudjenja, tacnije nikad nisam krivio sudije niti nalazio neke zadnje namere prilikom sudjenja. jednostavno, tako sam vaspitan od malena, a znam kako sve izgleda i kad si na terenu, no da ne duzim. za mene je deo igre i to kad neki igrac (buskets, suarez) ume dobro da isfolira faul, bez drame i mahanja rukama, sto kazu matori "kad ti ne da da se lepis za njega"...
drugo, ma kako izgledalo, nisam ti ja neki heavy barselonista, ili neki vatreni navijac, ja njih pre svega postujem jer su imali herca da prvi urade neke stvari koje se meni licno svidjaju, svidja mi se njihov stari projekat pompeznog i riskantnog stila igre. uostalom, ako zagrebes, naci ces dosta komentara gde ih i kritikujem. nikad necu dozvoliti sebi (pre svega) da mi klupski kolektivitet bude ispred mog individualiteta :)
inace, u pravu si, red je da ih neko vrati na fabricka podesavanja. a to se periodicno i desi, kao periodicno sa bajernom ili psg-om ili sad sa romom ili letos sa realom. ne mislim da su teski porazi nesto strasno - naprotiv. oni su jedino sredstvo koje one silne zvezdice i sujetice po klubovima drzi na zemlji, da suvise ne odlete i padnu jos gore nego inace.

Negativni

pre 6 godina

(neutralni felsh, 14. april 2018 00:37

Odlično si pitanje pokrenuo. Svi vide samo sporne sudijske odluke, ali ne vide celokupnu igru, gde milion malih prljavih faulova itekako utiče na rezultat. Recimo, imao sam priliku da završnicu Svetskog prvenstva 2010. gledam u jednom sportskom kafeu u Grčkoj čiji je vlasnik Englez. Gledalo se na BBC Sport-u, voditelj je bio Lineker a gosti su bili Ferguson, Jork, Venger...i još nekoliko bivših poznatih fudbalera sa Ostrva. Recimo, za finale su se svi složili da je sramota što ga je sudio Englez jer je Van Bomel trebalo da bude isključen već u prvom poluvremenu. Lineker je čak rekao da je sudijski kriterijum u nokaut fazi drastično drugačiji od onog po grupama i da Holandija ne bi prošla ni Brazil u četvrtfinalu da je sudjeno po pravilima. Brazil je poveo sa 1-0 i onda je svaki napad brazilaca završavan startovima sa ledja, a za Van Bomela je Lineker rekao da mu je oprošteno oko deset crvenih kartona u nokaut fazi. Ferguson je rekao da bi bila sramota za fudbal da je Holandija osvojila SP, zbog najgrublje igre u istoriji svetskih prvenstava.
To je bila fenomenalna emisija, jer za razliku od naših "stručnjaka", tamo nema samocenzure i ljudi govore ono što misle. Da ne govorim o tome da reklama nema i da se sve vreme na poluvremenu u studiju raspravlja o fudbalu.
Pozdrav!

neutralni felsh

pre 6 godina

@neutralni felsh 

Da li imas nesto da dodas na temu loseg sudjenja na utakmici,posto je jadna barselona ispala zbog sudija i faula de rossija ? :)
(Hulk#12, 14. april 2018 17:52)

ne.