1. I neka. Sto volim kada izgubi 'palanacki klub' koji misli da se sve moze kupiti novcem...
    (hm, 11. april 2018 13:19)

    # Link komentara

  2. Vrsni poznavaoci fudbala, nadam se da ćete do 1/2 naučiti šta je ofsajd. 
    Saneu je ispravno poništen gol, iz razloga šta da ne bi bio ofsajd, dva igrača odbrane, tačnije dva igrača u crvenom dresu moraju biti bliža svom golu od plavog, Sanea. Uglavnom to ne budu dva igrača, već golman ili igrač, ali u ovoj situaciji je golman Liverpula bio daleko od linije, što znači da se gledaju posljednja dva igrača Liveprula, dok svi gledaju liniju samo jednog koji je bio pored Sanea. Naučite pravila fudbala
    (Milan Nedić, 11. april 2018 08:10)

    Pravilo ofsajda važi ukoliko loptu dodaje saigrač. Ne postoji ofsajd ukoliko loptu dodaje protivnik. NE POSTOJI. U ovom slučaju, loptu Saneu je dodao protivnički igrač. Nema ofsajda.
     (NoName, 11. april 2018 10:08)

    # Link komentara

  3. За охе који не знају правила:

    Gaining an advantage "Gaining an advantage by being in that position" means:
    - playing a ball that rebounds to him off a post or crossbar, having previously been in an offside position.
    - playing a ball, that rebounds to him off an opponent, having previously been in an offside position

    [link]
    (PureBG, 11. april 2018 09:50)

    # Link komentara

  4. Šta reći na momčad koja u dvije utakmice uspije dati jedan gol, a i taj jedan je postignut nakon nedosuđenog faula.
    To je jad i bijeda nogometa u režiji Gvardiole. Nedavno je na isti način ispao i Murinjo.
    Šta reći o momčadi koja u prvih 90 minuta nema šuta u okvir gola?
    To znači da je Liverpul prvu utakmicu igrao BEZ golmana da bi rezultat ostao isti!???
    Nekada je engleski nogomet bio brza i čvrsta igra sa puno trčanja i nabacivanja i krasnih pogodaka glavom. A onda su došli Murinjo i Gvardiola i nogomet je doživio težak udarac. Igra kukavička, bez pravog napada, samo obrana. A gol ako slučajno padne - padne. Ili ne. Katastrofa.
    (Ivan ZG, 11. april 2018 09:38)

    # Link komentara

  5. Dragi @Milan Nedic ja se isto tako nadam da ces i ti nauciti pravila fudbala do 1/2 posto se ofsajd svira kada igraci iste ekipe razmene pas. Nadam se da vidis da je golman Liverpula izbio loptu do Milnera, igraca Liverpula, od koga se lopta odbija do igraca Mancester Sitija.
    (Bojan, 11. april 2018 09:30)

    # Link komentara

  6. Јест судија коштао Сити ал ми је драго што је испао вјештачки клуб који мисли да ако има паре да ће имати и трофеј. БРАВО КЛОП! БРАВО ЛИВЕРПУЛ!👍👍👍
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 11. april 2018 09:22)

    # Link komentara

  7. U zadnje tri medjusobne utakmice Liverpula i Sitija, gol razlika je 9:4 za Liverpul, ahahahaha... prosecno im pakuju po 3 komada u mrezu, po utakmici!
    (To volim da vidim, nego sta, 11. april 2018 09:11)

    # Link komentara

  8. (Kirec, 10. april 2018 23:40)

    Jel lepo napisao evropskog fudbala, sta ti nije jasno?
    (moj do mojega, 10. april 2018 23:56)

    Lik napisao u 11 godina u Evropi sta su uzeli - nista. Sta ti nije jasno?
    (lukeynator, 11. april 2018 08:23)

    Za jedanaest godina uzeli Liga kup nigde Evropu ne navodi, mozda ti mislis da se Liga kup u Evropi osvaja. Duet ste stvarno.
    (moj, 11. april 2018 09:01)

    # Link komentara

  9. @zna se red zna se tradicija

    Pravo pitanje je kako mozes uopste da navijas za neki engleski klub kada u njemu nema skoro ni jednog Engleza ? Zato sto su ekonom i brica za travu Englezi ? Ni fudbal koji igraju nije vise engleski neko neki srednje evropski nina nana ! Zato im je i reprezentacija losa jer nemaju igrace jos od Bobi Carltona i Besta ! Slicno kao i mi.
    (Meni je zao, vama ocigledno da nije, 11. april 2018 08:29)

    Da, kako je Best igrao za Englesku, umetnost.
    (jacket, 11. april 2018 08:55)

    # Link komentara

  10. ManU je vise svetski brend nego tim koji predstavlja Mancester.
    (Burgiba, 11. april 2018 00:34)

    oh gospode boze, jel te nije sramota ovoga sto si napisao?
     (lukeynator, 11. april 2018 08:49)

    # Link komentara

  11. Napisao je OD STRANE SAIGRACA
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lukeynator, 10. april 2018 21:48)

    A sto si htio da kazes? Tebi je saigrac protivnicki igrac? Ili ne znas dje igra Milner, a dje Sane?
    (delboj, 11. april 2018 01:09)

    Netacno. Nauci da citas.
     (lukeynator, 11. april 2018 08:46)

    # Link komentara

  12. Ofsajd ko kuća, lepo napisa čovek ispod dva čoveka moraju biti iza posljednjeg igrača, nego je to uglavnom golman i još jedan...sada je golman izašao , ostao samo jedan igrač ispred Sanea, čist ofsajd. Btw ovaj Salah je čudo ove sezone, ko bi rekao...
     (who the f..k are you, 11. april 2018 08:45)

    # Link komentara

  13. @zna se red zna se tradicija

    Pravo pitanje je kako mozes uopste da navijas za neki engleski klub kada u njemu nema skoro ni jednog Engleza ? Zato sto su ekonom i brica za travu Englezi ? Ni fudbal koji igraju nije vise engleski neko neki srednje evropski nina nana ! Zato im je i reprezentacija losa jer nemaju igrace jos od Bobi Carltona i Besta ! Slicno kao i mi.
    (Meni je zao, vama ocigledno da nije, 11. april 2018 08:29)

    # Link komentara

  14. (Kirec, 10. april 2018 23:40)

    Jel lepo napisao evropskog fudbala, sta ti nije jasno?
    (moj do mojega, 10. april 2018 23:56)

    Lik napisao u 11 godina u Evropi sta su uzeli - nista. Sta ti nije jasno?
     (lukeynator, 11. april 2018 08:23)

    # Link komentara

  15. Vrsni poznavaoci fudbala, nadam se da ćete do 1/2 naučiti šta je ofsajd.
    Saneu je ispravno poništen gol, iz razloga šta da ne bi bio ofsajd, dva igrača odbrane, tačnije dva igrača u crvenom dresu moraju biti bliža svom golu od plavog, Sanea. Uglavnom to ne budu dva igrača, već golman ili igrač, ali u ovoj situaciji je golman Liverpula bio daleko od linije, što znači da se gledaju posljednja dva igrača Liveprula, dok svi gledaju liniju samo jednog koji je bio pored Sanea. Naučite pravila fudbala
     (Milan Nedić, 11. april 2018 08:10)

    # Link komentara

  16. Ne znam odakle ideja da bi čak i da je priznat gol za City to nešto promenilo. Liverpool je drugo poluvreme odigrao sjajno i ne vidim zašto bi bilo nešto drugačije da je bilo 2:0.
    (Goran, 11. april 2018 07:53)

    # Link komentara

  17. Мислим да група грађана није требала ни Базел да прође, у првој утакмици најбољи играч Ситија је био голман Базела. Поклонио 4 гола
    Тако да геј икона спреми новце, треба му појачања барем за 500 милијуна
    (Ђек, 11. april 2018 06:40)

    # Link komentara

  18. znači finale Liverpul Roma....lepo lepo
     (Vaske, 11. april 2018 06:25)

    # Link komentara

  19. Sudija kostao City - 5:1 za Liverpul... Da je 3:2 ili tako nesto pa da covek kaze, ali 5:1 je ozbiljna razlika, nema tu sta da se prica, Liverpul je sem ovog prvog poluvremena bio bolji klub tokom celog dvomeca.
     (Z, 11. april 2018 04:43)

    # Link komentara

  20. Dajte salahu zlatnu loptu
     (Fenja, 11. april 2018 01:49)

    # Link komentara

  21. sane je bio u ofsajdu 10 sekundi ranije, na pocetku akcije. opravdano ponisten gol
     (naselje, 11. april 2018 01:30)

    # Link komentara

  22. Salah je trenutno najbolji igrac na svetu !
    (Fudbalercina, 10. april 2018 23:30)

    Nije, Lewandowski je najbolji. A od Salaha su bolji i Daglas Kosta, Roben, Talisko i Koman.
     (Batko pamcenje mu kratko, 11. april 2018 01:28)

    # Link komentara

  23. Po pravilima ofsajd!Lopta upucena unapred od strane saigraca ka igracu koji daje gol je ofsajd ako se ne nalaze bar dva odbrambena igraca ispred njega(golman plus jedan igrac)!Tako da je opravdano dosudjen ofsajd,nema dileme Sanu je bio sam samo ispred jednog igraca!
    (bmiles, 10. april 2018 21:35)

    Ali je lopta isla od Milnera, a ne od nekog igraca Sitija.
    (palop, 10. april 2018 21:46)

    Napisao je OD STRANE SAIGRACA
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lukeynator, 10. april 2018 21:48)

    A sto si htio da kazes? Tebi je saigrac protivnicki igrac? Ili ne znas dje igra Milner, a dje Sane?
    (delboj, 11. april 2018 01:09)

    # Link komentara

  24. Cisto da objasnim fudbalskim "strucnjacima" pravilo ofsajda: u momentu dodavanja, igrac ekipe koja napada ispred sebe mora da ima dva (!!!) igraca, od kojih je jedan u 99.99% situacija protivnicki golman. 

    U situaciji iz prvog poluvremena, Karius je izleteo napred, tako da je Sane u momentu dodavanja imao samo jednog Liverpoolovog igraca, sto je cist ofsajd. 

    Nadam se da je malo jasnije. 

    Pozdrav.
    (Branko Mamula, 10. april 2018 21:49)

    Bajo moj ja mislim da ti u ovom komentaru ni sam sebe ne razumes. Najjace od svega sto je liverpulov igrac dodao saneu...
     (iris, 11. april 2018 01:07)

    # Link komentara

  25. Liverpul je tim koji je postigao najvise golova u LS, tim koji nema poraz u LS, Milner najbolji asistent i onda ce neko reci da su nezasluzeno prosi Siti. Kakve pomoci sudija, pomogli su Sitiju za prvi gol, ponistili drugi, ali Liverpul ih je unistio u ovom dvomecu.
    (Mladen, 11. april 2018 00:57)

    # Link komentara

  26. Voleo bih da Siti prodje, Klop uopšte nije pripremio ekipu za ovaj meč. Tek se sada vidi koliki je Murinjo majstor u ovakvim utakmicama. Klop uopšte nije imun od parkiranja autobusa, što će i Pep da uradi ako bude gostovao Bajernu ili Realu jer će u suprotnom popiti pet komada. Tek sada se vidi da,su maheri poput Anćelotija, Hidinka, Murinja ili Lipija...tata-mate za Pepa i Klopa.
    (Negativni, 10. april 2018 22:14)

    Reci mi jel ti sad zao sto si ovo pisao? Ti ces Klopu da govoris kako da igra protiv Gvadiole, lik ga 8 puta pobedjivao sa losijim timom. Ovaj tvoj Murinjo redovno gubi i ovo za vikend je bila vise sreca nego neka takticka priprema.
    (Mladen, 11. april 2018 00:48)

    # Link komentara

  27. @kralj

    Nikako, ne znam ko je Liverpulu dao vise od dva gola od kad je tu Van Dajk, Karius i RObertson. Siti iz dva meca samo jedan gol, popravili su odbranu mnogo.
    (Masca, 11. april 2018 00:46)

    # Link komentara

  28. @Gajetano

    Izvini druze ali Liverpul je dao 5 komada, mozes im oduzeti onaj prvi gol u prvom mecu. Sitijev prvi gol je cist faul nad Van Dajkom. Taj gol je promenio tok utakmice i Siti je poceo napadati. Stoji tu da su im ponistili cist gol, ali svejedno je Liverpul pokazao mnogo vise u ova dva meca. U prvom nisu imali sut u okvir gola a u drugom su pokusavali. Uz sve probleme Klop je uspeo da razbije Gvadiolu koji igra samo jedan fudbal i to bi bilo to. Imao je Mesija pa mu je on osvojio LS, nikad je on vise nece videti, jer njegove ekipe su previse suplje, zbog fubala koji igraju. Lepo to izgleda kad te se protivnik plasi i onda napravi bunker, ali ekipe koje igraju kontre kao Liverpul ih uniste u tri poteza. Liverpul je vise nego zasluzeno prosao...
    (Masca, 11. april 2018 00:44)

    # Link komentara

  29. Ne razumem o kakvim sudijama se ovde govori. Pa nije rezultat bio takav da jedna sudijska greška reši sve. 5:1, obadve pobede. Šta bi bilo da je prizat drugi gol? Šta bi bilo da je sudija svirao faul nad Van Dajkom? Da li bi uopšte utakmica išla u tom pravcu. Šta bi bilo da Klop nije morao da krpi sastav i da igra sa očigledno povređenim Salahom? To su sve hipotetičke situacije koje su mogle da usmere utakmice u drugom pravcu ali ostaje činjenica koja kaže da je Liverpool dao 5 golova pa da je Siti pogodio sve šanse koje je imao ne bi stigao do te cifre. Zato ostavite se sudija jer u ovom dvomeču definitivno nisu uticali na konačan ishod. Liverpoolu treba čestitati jer je u polusezoni prodao prvu zvezdu tima i opet 3 puta uzastopno pobedio Man City. Svi zajedno ostali u celoj sezoni su ga pobedili isto toliko puta. Zato je to zasluženo. City ima strašnu ekipu ali u ovom dvomeču je bio slabiji. Da se u prvoj utakmici Salah nije povredio na poluvemenu nije isključeno da bi bilo i 5:0. Večeras je Salah bio samo tu da ga se plaše a Mane je žrtvovan, promenio je poziciju i pomagao u odbrani. Mnogo nevolja je imao Klop i opet je rezultat 5:1. Prosto je neukusno pored te činjenice govoriti o sudijama.
    (Sirijus, 11. april 2018 00:39)

    # Link komentara

  30. Nikada se necemo opametiti. Jedan praznik fudbala, borba za ulazak u polufinale, proliveno krvi i znoja tokom 180 minuta...a naslov, kakav i prilici nasem sportskom novinarstvu unazad deceniju-dve, katastrofalan. Dosta bre o sudijama. Oni rade svoj posao i da nisu medju najboljima ne bi vodili jednu takvu utakmicu. U 180 minuta se mnogo toga dogodilo. Sjajni golovi, sanse, startovi, greske i jednih i drugih, pa i trecih (sudija). Sve je to deo te velicanstvene igre koju svi mi tako volimo. Prosao je dalje bolji tim (u medjusobnom duelu ). Ostavite se vise sudija. Uvek su vam oni krivi. U svakom porazu smo uvek trazili izgovor kroz sudije.
    Cestitke svima njima na sjajnoj predstavi.
    (VanjaLFC, 11. april 2018 00:38)

    # Link komentara

  31. "Zna se koji klub predstavlja Munchester a to ovaj sigurno nije. Nisu mi jasne ove nove generacije! Ne bi gajio nikakve simpatije naspram City-ja da mi plaćaju!"

    Nisi u pravu. Ja ne gajim simpatije ni prema jednom timu iz Mancestera, ali imam dvojicu kolega ovde u Kanadi i jos jednog prijatelja koji su iz Mancestera i sva trojica su ManCity navijaci od kad znaju za sebe. Ako pitas i ostale Engleze iz tog dela Engleske koji nisu navijaci ManCity vecina ce ti reci da niko ne podnosi ManU osim njihovih navijaca. ManU je vise svetski brend nego tim koji predstavlja Mancester.
    (Burgiba, 11. april 2018 00:34)

    # Link komentara

  32. @Bostanac
    Drugi oblik je prihvaćen, ali kao rečca, i koristi se kao uzvik potvrde. Za postavljanje pitanja, ispravan je isključivo oblik je l'. Mada je u ovom konkretnom slučaju primerenije koristiti "da li".
    (Edi, 11. april 2018 00:32)

    # Link komentara

  33. @
    Da razuverim ove polemicare oko ofsajda,padate na jednom momentu: u "trenutku upucivanja lopte" (obim lopte dovoljan), od strane saigraca,bez obzira da li je nekog od gostujucih odbrambenih igraca dotakla na putu do Sanea(u ovom slucaju Milnera) on se nalazio samo ispred jednog igraca pa je reaktiviran u ofsajd zamku (zbog pravila 1 protiv 2 koji se ne smatra ofsajdom).Sve ostalo ne pije vodu!Dakle ni govora o ponistenom golu! OFSAJD!
    Uostalom to i nije vazno sada Firmino za 2:1 i Liverpul je u polufinalu!
    (bmiles, 10. april 2018 22:20) # Link komentara

    I meni se ucinilo, na prvi pogled da je bio offside...ali ne zbog Sane kao sto vecina misle nego zbog igraca u srcu sesnaesterca prema kome je upucena lopta pri centarsutu.
    On se posle toga iskljuci sam iz situacije ali mislim da je ipak imao nameru da prevari odbranu.
    Ako se ne varam ovo pravilo je donoseno skoro, posle onih sabotaza pravila o neaktivnom offsideu kada su se napadacki igraci postavili pored stativa i aktivirali posle centarsuteva...
    Isparvi me ako imam gresku.
    (Bivsi Sudija, 11. april 2018 00:28)

    # Link komentara

  34. @Gajetano
    "Svaka cast Liverpulu, ali ovaj duel su pre svega odlucile sudijske odluke, bilo ih je i previse spornih i sve na stetu Sitija."

    Inace ostavljas odlicne komentare, pa rekoh da ti odgovorim, inace bih ignorisao ovu tvoju tvrdnju. Hajde da probamo objektivno da sagledamo neke cinjenice, a da zanemarimo emocije i neostvarene zelje.

    1. utakmica:

    Liverpool 3 gola (uz apsolutnu dominaciju u prvom poluvremenu), City 0 golova (uz nadmoc u posedu lopte tokom utakmice i nista vise).
    City pritom nije imao udarac u okvir gola tokom cele utakmice (!!!)
    Prvi gol Liverpoola jeste bio ofsajd, ostala dva cista kao suza

    2. utakmica:
    Liverpool 2 gola (uz solidnu igru samo u drugom poluvremenu), City 1 gol (uz ogromnu terensku nadmoc u prvom poluvremenu)
    Citiju jeste ponisten cist gol (zbog nenamernog dodavanja Milnera)
    City i Liverpool za celu utakmicu imali po 3 udarca u okvir gola (znaci isto).

    Na obe utakmice nijedan gol nije postignut iz penala.

    I sad, pored svega ovoga, na osnovu kojih cinjenica tvrdis da su sudije odlucile koji tim ce da prodje dalje tj. da Liverpool nije zasluzio prolaz dalje?
    (Alex Fon Krstic, 11. april 2018 00:24)

    # Link komentara

  35. Gresite kod ponistenog gola,ofsajd je. Nije Milner dodao loptu vec se ona odbila od njega a ti odbici ,kada lopta zakaci igraca ili slicno nisu namerno dodavanje lopte golmanu, Cudi me da nije bilo nikog iz struke ,sudija da to objasni komentatorima,
    (zemunski kej, 11. april 2018 00:13)

    # Link komentara

  36. kakav sudac, ofsajd cist ko suza. Bilo je jedino pitanje da li je saneu dodao liverpulov igrac,a nije zato potpuno regularno ponisten gol. Dva igraca su morala biti iza sanea u trenutku dodavanja jer nema golmana.
    (croata, 10. april 2018 22:50)

    Nisam bio u pravu, sad sam pogledao iz vise kuteva, je, igrac liverpoola je dodao loptu saneu zato nema govora o ofsajdu. cisti gol.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (croata, 10. april 2018 23:47)

    ipak si prvi put bio u pravu,prema pravilniku fife clan 11(ofsajd) ,sane je bio 100 % u ofsajdu
    (mazic, 11. april 2018 00:13)

    # Link komentara

  37. Bivši vezista Liverpula Stiven Džerard rekao je da su arbitri pogrešili i da je gol Liroja Sanea bio regularan.
     (bane, 11. april 2018 00:07)

    # Link komentara

  38. Tesko ce Liverpool protiv Sevilje.
     (komsijina krava, 11. april 2018 00:06)

    # Link komentara

  39. Sudija spanac a Pep katalonac. Pametnom dosta.
     (Heroj, 11. april 2018 00:05)

    # Link komentara

  40. @Liverpul je čudesni klub evropskog fudbala, ne znam zašto vam je teško da prihvatite da ove godine osvajaju LŠ.
    (nikola, 10. april 2018 22:51)
    Taj tvoj "čudesni" klub nije osvojio ligu punih 28 godina. A tek imaju jedan trofejčić, i to nebitni Lliga kup, u poslednjih 11 godina. Jako ti čudo!
    (Kirec, 10. april 2018 23:40)

    Jel lepo napisao evropskog fudbala, sta ti nije jasno?
    (moj do mojega, 10. april 2018 23:56)

    # Link komentara

  41. Ja ne znam kakav ''stručnjak'' moraš biti pa da navijaš za City! Pa to je isto kao da kažeš navijam za Watford ili Burnley (uz dužno poštovanje tim klubovima). Zna se koji klub predstavlja Munchester a to ovaj sigurno nije. Nisu mi jasne ove nove generacije! Ne bi gajio nikakve simpatije naspram City-ja da mi plaćaju!
    (zna se red zna se tradicija, 10. april 2018 23:50)

    # Link komentara

  42. kakav sudac, ofsajd cist ko suza. Bilo je jedino pitanje da li je saneu dodao liverpulov igrac,a nije zato potpuno regularno ponisten gol. Dva igraca su morala biti iza sanea u trenutku dodavanja jer nema golmana.
    (croata, 10. april 2018 22:50)

    Nisam bio u pravu, sad sam pogledao iz vise kuteva, je, igrac liverpoola je dodao loptu saneu zato nema govora o ofsajdu. cisti gol.
     (croata, 10. april 2018 23:47)

    # Link komentara

  43. Sterling prevara, dokle ce ga Gvardiola forsirati? Aguero i Zesus kad god su igrali zajedno sjajno su saradjivali, zasto kada vec gubi 0-3 ne igra 2 napadaca... Sterling ajde sto ocajno sutira, nego sto ne ume ni da dodaje, ni da dribla...
    (Sale, 10. april 2018 22:06)

    Zato sto je Sterling fudbaler Engleske...
     (Ne komentarisi, 10. april 2018 23:46)

    # Link komentara

  44. Steta za Siti, mogli su do kraja. Ovako ne vidim ko moze da zaustavi Real do trece uzastopne titule LS.

    Mnogo je bilo sudijskih "slucajnosti" u oba dvomeca. Ocigledno je (barem za mene) da Evropa uzvraca udarac katalonskom separatizmu. Svaka cast Liverpulu, ali ovaj duel su pre svega odlucile sudijske odluke, bilo ih je i previse spornih i sve na stetu Sitija... Sto se tice dvomeca Barselona-Roma, sudjenje je pak bilo preterano fer, nije covek navikao da se za Barsu ne navlaci (ne pamtim kada se to desilo u LS, kao i za Real da se razumemo). Evropa na svoj "uvrnuti" nacin kaznjava katalonski separatizam. Za Barsu je jasno, ali da Gvardiolu sa onim svojim zutim cveticem/sesiricem (sta li je vec?) spanski sudija (Kastiljac?) onako bezobrazno posalje na tribine zbog sasvim opravdanog protesta, pa onda nepriznavanje 100% cistog gola Sanea, itd... Ode fudbal u politiku i kladionoce. I jedno i drugo je odvratno, a za fudbal zalosno.

    Pozdrav,
    (Gajetano, 10. april 2018 23:45)

    # Link komentara

  45. ma gde sudija kostao siti, a sta bilo kod prvog gola u 2min? faul nad igracem liverpula... morao da ispravi gresku...
    (Goran Paunkovic, 10. april 2018 23:45)

    # Link komentara

  46. Офсајд је правило у фудбалу које одређује да играч екипе која напада, у тренутку када му се упућује лопта од његовог саиграча, мора бити у линији или иза најмање два противничка играча (од којих је један најчешће противнички голман).
    Definicija ofssjda i zasto je ono bio ofsajd.
    (Paxxx, 10. april 2018 23:41)

    # Link komentara

  47. @Liverpul je čudesni klub evropskog fudbala, ne znam zašto vam je teško da prihvatite da ove godine osvajaju LŠ.
    (nikola, 10. april 2018 22:51)
    Taj tvoj "čudesni" klub nije osvojio ligu punih 28 godina. A tek imaju jedan trofejčić, i to nebitni Lliga kup, u poslednjih 11 godina. Jako ti čudo!
    (Kirec, 10. april 2018 23:40)

    # Link komentara

  48. Sasvim zasluženo Liverpul ide u polufinale, mada je gol Mančester Sitija koji je poništen bio apsolutno regularan, nije bilo ofsajda, sudije su napravili kardinalnu grešku, i da je Siti poveo 2:0 stvorila bi se dodatna energija u njihovim redovima i ko zna šta bi bilo do kraja, možda bi se desilo nešto slično poput onog u Rimu ali opet čisto sumnjam da Liverpul i u tom slučaju ne bi postigao bar jedan gol do kraja meča. Jednostavno mnogo bolje su Redsi odigrali ovaj dvomeč sa Sitijem i zasluženo idu u polufinale, veliki posao su uradili Jirgen Klop i njegovi momci. Fenomenalne partije večeras odigrali sjajni Salah, Mane i Firmino, i jednostavno zasluženo eliminisali tim Đuzepa Pepa Gvardiole koji je bio veliki favorit pre ovog dvomeča.
    (Ivan, 10. april 2018 23:40)

    # Link komentara

  49. Siti je naravno kostala prva utakmica. Tesko je bilo nadoknaditi onoliki minus. A sudija je kriminalan. Ne zna ni sam zasto je ponistio gol Sanea. Da je bilo 2:0 svasta bi bilo.
     (zekan17, 10. april 2018 23:31)

    # Link komentara

  50. Da razuverim ove polemicare oko ofsajda,padate na jednom momentu: u "trenutku upucivanja lopte" (obim lopte dovoljan), od strane saigraca,bez obzira da li je nekog od gostujucih odbrambenih igraca dotakla na putu do Sanea(u ovom slucaju Milnera) on se nalazio samo ispred jednog igraca pa je reaktiviran u ofsajd zamku (zbog pravila 1 protiv 2 koji se ne smatra ofsajdom).Sve ostalo ne pije vodu!Dakle ni govora o ponistenom golu! OFSAJD!
    Uostalom to i nije vazno sada Firmino za 2:1 i Liverpul je u polufinalu!
    (bmiles, 10. april 2018 22:20)

    Bez komentara.
    (Hames Rodriges, 10. april 2018 23:31)

    # Link komentara

  51. Salah je trenutno najbolji igrac na svetu !
     (Fudbalercina, 10. april 2018 23:30)

    # Link komentara

  52. Mnogo nepravde za jedno cetvrtfinale. U prvoj utakmici gol iz ofsajda, u ovoj ponisten cist gol za 2:0. Dva gola fore za jedan tim, tesko se to moze nadoknaditi. Za one koji pominju da je bio faul Sterlinga za gol Sitija, ako je to faul onda su nad njim bila isto tako dva penala i cista ruka Milnera. Sramota je kako je Liverpul proteziran.
    (Dragan, 10. april 2018 23:29)

    # Link komentara

  53. Salah top igrac!
     (LA, 10. april 2018 23:26)

    # Link komentara

  54. Pre pocetka sezone sam rekao da ako Liverpul prodje grupe da moze izbaciti bilo koga jer ima tu neka magija uvece utorkom i sredom na Enfildu. Na korak od finala. Nema stajanja! YNWA
     (Liverpool Man, 10. april 2018 23:23)

    # Link komentara

  55. Greska Van Dajka? A ne faul Sterlinga?!
    Sjajno...City izgubio 5:1, dali jedan gol u dva meca, bas su ih sudije izbacile
     (xXx, 10. april 2018 23:12)

    # Link komentara

  56. Bravo momci, potpuno zasluzen prolazak u polufinale. Samo da nas mimoidju povrede i idemo po klempavka.
    (Liverpool, 10. april 2018 23:08)

    # Link komentara

  57. Barseloni se vratilo za prolaz potiv PSG prosle sezone , a sto se tice Sitija nepodnosljivo je gledati koliko ih sudije kradu . U tri dana protiv MU i sada protiv Liverpula skandali . U svakom slucaju kako se samo cisti put Realu .
    (Andrea Djani, 10. april 2018 23:08)

    # Link komentara

  58. @negativni: I pored toga što poštujem da se ljudima koji greše u pisanju/kucanju i na ovom mestu ukaže na grešku, večeras i ti da uzmeš pravopis u ruke i da naučiš da je, po važećem pravopisu pravilno napisati i "je l'", ali i "jel" (ovaj drugi oblik je prihvaćen upravo zato što se odomaćio u svakodnevnoj upoyrebi). Posle ovoga, red je prokomentarisati i ovo što je Klop objasnio Pepu, da je fudbal, pre svega igra, da se protiv Liverpula ne sme taktizirati, ali i to da za osvajanje LŠ osim stotina miliona za kupovinu igrača, moraš imati i nešto u pantalonama. Voleo bih da u finalu igraju Liverpul i Real, da Klop i momci odnesu "ušatog" u Liverpul, vreme je za povratak na staze slave, ovaj tim Liverpula može sve, uz uslov da odbrana sastavljena od jednog dobrog igrača i nekoliko prosečnih, odigra bar pametno, napad svakome može dati 2-3 gola.
     (Bostanac, 10. april 2018 23:05)

    # Link komentara

  59. Da razuverim ove polemicare oko ofsajda,padate na jednom momentu: u "trenutku upucivanja lopte" (obim lopte dovoljan), od strane saigraca,bez obzira da li je nekog od gostujucih odbrambenih igraca dotakla na putu do Sanea(u ovom slucaju Milnera) on se nalazio samo ispred jednog igraca pa je reaktiviran u ofsajd zamku (zbog pravila 1 protiv 2 koji se ne smatra ofsajdom).Sve ostalo ne pije vodu!Dakle ni govora o ponistenom golu! OFSAJD! 
    Uostalom to i nije vazno sada Firmino za 2:1 i Liverpul je u polufinalu!
    (bmiles, 10. april 2018 22:20)

    O čemu ti trabunjaš? Lopta na putu do Sanea nije dotakla Milnera, Milner je dodao loptu Saneu. Čuj ti njega, lopta je dotakla Milnera...
     (NoName, 10. april 2018 23:03)

    # Link komentara

  60. Kutinjo hoće nazad.
    (Millennium, 10. april 2018 23:02)

    # Link komentara

  61. Sudija jeste oštetio Siti bez ikakve sumnje no oni u sve prosuli u prvoj utakmici mada je i večerašnji meč pokazao dosta toga, daleko je Siti od onoga za šta se misli da su. Junajted im je okrenuo meč, Liverpul ih je dobro isprašio ostatak engleske lige nije jak i tu se stvara pogrešna slika, činjenica da Juventus okreće rezultat u sred Londona, da Arsenal ne može da se sastavi, da Čelzi puca po šavovima itd a o onim manjim klubovima da ne pričam daju dosta lažnu sliku o Sitiju. Liverpul ima taj pedigre, Anfield je magično mjesto, nisu bez razloga 5 puta prvaci i jako blizu su finalu.
    (Andjus, 10. april 2018 23:00)

    # Link komentara

  62. Znaci Liverpool u dve utakmice dao 5 golova, City 1, medjutim ovde i dalje neki tvrde kako je City zasluzio da prodje dalje.

    Zanimljivo.
    (Defektno efektni, 10. april 2018 22:54)

    # Link komentara

  63. Mora se uvesti VAR u sve jače lige jer sudije su stvarno nemoćne(nesposobne) da sve isprate golim okom.
    (Hames Rodriges, 10. april 2018 22:53)

    # Link komentara

  64. pa jel sudija pogrešio pet puta kad ih je koštao.. jedan, dva, tri, čak ni 4 gola ne bi spasla siti...
     (milos, 10. april 2018 22:52)

    # Link komentara

  65. Liverpul je čudesni klub evropskog fudbala, ne znam zašto vam je teško da prihvatite da ove godine osvajaju LŠ.
    (nikola, 10. april 2018 22:51)

    # Link komentara

  66. kakav sudac, ofsajd cist ko suza. Bilo je jedino pitanje da li je saneu dodao liverpulov igrac,a nije zato potpuno regularno ponisten gol. Dva igraca su morala biti iza sanea u trenutku dodavanja jer nema golmana.
     (croata, 10. april 2018 22:50)

    # Link komentara

  67. Voleo bih da Siti prodje, Klop uopšte nije pripremio ekipu za ovaj meč. Tek se sada vidi koliki je Murinjo majstor u ovakvim utakmicama. Klop uopšte nije imun od parkiranja autobusa, što će i Pep da uradi ako bude gostovao Bajernu ili Realu jer će u suprotnom popiti pet komada. Tek sada se vidi da,su maheri poput Anćelotija, Hidinka, Murinja ili Lipija...tata-mate za Pepa i Klopa. 
    (Negativni, 10. april 2018 22:14) 

    Ne znam jel bi se rasplakao ili smijao na ovo. 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (beli real, 10. april 2018 22:17) 

    I kada bi znao da li bi plakao ili se smejao, ipak ostaje da se piše "da li" a ne "jel". "Jel" ne postoji u srpskom jeziku i ne znači ama baš ništa. Sad slobodno plači ili se smej. Živeli.
    (Negativni, 10. april 2018 22:30)

    Hvala na paznji, ali u mom jeziku ne postoji 'da li'. S obzirom da sam svojim komentarom 'bocnuo' u zicu, ocekivao sam detaljnije obrazlozenje. Posto sam dobio samo ispravak gramatike i dalje ne znam jel bi plakao ili se smijao.
     (beli real, 10. april 2018 22:47)

    # Link komentara

  68. Regularno poništen gol citiju ...
    (Ante, 10. april 2018 22:47)

    # Link komentara

  69. @(iris, 10. april 2018 21:23) naravno da sme, kad jeste. sterlingovo padanje od povetarca kao ni napucavanje milnera u ruku nisu penali i to je to.
    (mrmlj, 10. april 2018 22:46)

    # Link komentara

  70. Svi siti samo Jirgen klopa...
    (Zanzibar, 10. april 2018 22:46)

    # Link komentara

  71. Siti ispada,jos jedna pobeda Liverpula,a Roma izbacuje Barsu sa 3:0!  
    (uefamafia, 10. april 2018 11:41)  
    3:0 mozda u autogolovima bude za romu. 
    (THE FINAL CUT, 10. april 2018 12:03) 

    Aaaahahahhahahaha, ulepša mi dan legendo... :D
    (Brus Vejnov Sobar, 10. april 2018 15:00)


    a sta ćemo sad?
     (rough, 10. april 2018 22:44)

    # Link komentara

  72. За овај успјех Ливерпула је веома, ако и не највише, заслужан Србин Жељко Бувач, бивши фудбалер Борца из Бања Луке. Човјек без којег Клоп није то што јесте и човјек који је био једини услов да Клоп уопште потпише за Ливерпул. Такође, поздравио бих и Александра Коларова, као и Александра Митровића чији је Фулам вечерас преузео друго мјесто у Чемпионшипу и који језди ка Премијер лиги...
    (Владо Бања Лука, 10. april 2018 22:44)

    # Link komentara

  73. sudija je sitiju poklonio prvi gol, ne svirajuci onaj faul sterlinga nad van dajkom koji je prethodio golu. kako doslo, tako i otislo.
    (mrmlj, 10. april 2018 22:44)

    # Link komentara

  74. ... Nazalost losija ekioa ide dalje nema sta sa traze sa Bajernom Barcelonim i Realom...

    (Iggy, 10. april 2018 22:17)

    Mislim da nemaš prave informacije .
    (AtamanCG, 10. april 2018 22:42)

    # Link komentara

  75. Za ove sto pisu da Liverpul gola nece dati,da ce ih Siti razbiti,da Klop nije spremio tim i taktiku,i slicne budalastine,samo pogledajte rezultat,i to je to. 5-1 ukupan rezultat,mnogi bi mozda trebali da razmisle da li uopste da komentarisu u buducnosti,buduce da pisu teske gluposti.YNWA
    (Eidos, 10. april 2018 22:40)

    # Link komentara

  76. Šteta što je sudija upropastio utakmicu, pravilo čelendža kao u NFL mora da se uvede. Liverpul je ukupno bio bolji i zasluženo idu dalje, šteta što je sudija bacio senku na prolaz.
    Navijačima city-ja da poželim da nauče pravila do sledeće sezone i da ne spominju nekakve penale protiv UTD jer ga niko sem njih nije video. Kad se prvo izbije lopta nikakav kontakt sa nogom više nije relevantan.
     (Milan, 10. april 2018 22:38)

    # Link komentara

  77. Voleo bih da Siti prodje, Klop uopšte nije pripremio ekipu za ovaj meč. Tek se sada vidi koliki je Murinjo majstor u ovakvim utakmicama. Klop uopšte nije imun od parkiranja autobusa, što će i Pep da uradi ako bude gostovao Bajernu ili Realu jer će u suprotnom popiti pet komada. Tek sada se vidi da,su maheri poput Anćelotija, Hidinka, Murinja ili Lipija...tata-mate za Pepa i Klopa.
    (Negativni, 10. april 2018 22:14)

    Ne znam jel bi se rasplakao ili smijao na ovo.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (beli real, 10. april 2018 22:17)

    I kada bi znao da li bi plakao ili se smejao, ipak ostaje da se piše "da li" a ne "jel". "Jel" ne postoji u srpskom jeziku i ne znači ama baš ništa. Sad slobodno plači ili se smej. Živeli.
    (Negativni, 10. april 2018 22:30)

    # Link komentara

  78. Znao sam da Siti nema šta da traži u četvrtfinalu na bilo koga da je naleteo,pa Lester je prošle sezone skuplje prodao kožu i igrali su mnogo ozbiljnije,to što uzimaju titulu u engleskoj ništa ne znači,u evropi su još uvek bebe i tek sada mnogi mogu da vide Gvardiolino neznanje,čovek može da pokupuje sve najbolje štopere i bekove ali džaba mu kad ne zna da igra odbranu!!!
    (Punisher, 10. april 2018 22:30)

    # Link komentara

  79. Cestitke najvecem rivalu Liverpulu. Odigrali su odlican dvomec, i potpuno zasluzeno idu dalje. Ako im bude dan, mogu da iznenade sve u polufinalu. Kao simpatizer (navijac) Junajteda mi nije mnogo drago zbog sanse da se bore za titulu prvaka Evrope. Siguran sam da imaju realne sanse da se domognu finala.
     (mr.wolf, 10. april 2018 22:28)

    # Link komentara

  80. Eh sto volim ove komentare tipa bolja ekipa ce ispasti. Liverpul ih razbio prvu utakmicu sa 3:0, sada vode 2:1, ukupno 5:1, a ovi kao bolji pa ispadaju. U cemu su bolji, u posedu lopte. A sto Roma razbija Barsu sa 3:0 niko i ne obraca paznju.
    (Pedja, 10. april 2018 22:27)

    # Link komentara

  81. MANOLASSS!!!
     (kaluđer, 10. april 2018 22:24)

    # Link komentara

  82. Manolaaa…aa s!!!…!!
     (Posmatrač, 10. april 2018 22:23)

    # Link komentara

  83. Čist gol poništen Sitiju. Medjutim, Gvardiolu treba da bude sramota što se buni s obzirom na to da mu je poklonjeno finale LŠ protiv Čelsija, uz nezaboravnog norveškog genijalca. Za ono je zaslužio da mu poništavaju golove sledećih pet sezona.
    (Negativni, 10. april 2018 22:23)

    # Link komentara

  84. Liverpul lagano prolazi dalje. Dali ljudi 5 golova, Siti dao jedan (mozda dva), ovo pisem u 80-tom minutu. Jel stvarno neko normalan misli da je Siti zasluzio da prodje. Imali su jedno dobro poluvreme, Liverpul bio bolji u 3 i zasluzeno ide dalje.
     (Vinetu, 10. april 2018 22:23)

    # Link komentara

  85. Liverpul - majstorski. Žao mi je Sitija zbog DeBrujnea i Sanea.
    A, Gvardiole mi nije žao ni malo. Zašto ? Nadam se da mu je to samo jedna od niza gorkih pilula koje ga čekaju. 06. maj, 2009. suđenje Toma Heningsa Evreba mu je u potpunosti odgovaralo, pa se čudio kako bilo ko ima prigovore na tu utakmicu...
    Uvesti VAR pod hitno, i to retroaktivno, pa oduzeti Barseloni titulu u LŠ iz 2009. godine.
    (AtamanCG, 10. april 2018 22:23)

    # Link komentara

  86. Utakmica obelezena grubim greskama sudija pre svega! Nejasno zasto ponisten gol ofsajd ili faul. Nazalost losija ekioa ide dalje nema sta sa traze sa Bajernom Barcelonim i Realom. 
    Svi protivnici VAR sistema samo nek se zapitaju zasto fudbal da bude jedini sport gde nema ferpleja nego se uspesi postizu sudijskom konfuzijom i glumatanjem i valjanjem. Izvinjavam se ne vidim nikakav sarm u tome da se u veku tehnologije odluke iskljucivo prepustaju sudijama.
    (Iggy, 10. april 2018 22:17)
    Prvo da naucis pravila.
     (Bicu Slobodan, 10. april 2018 22:21)

    # Link komentara

  87. Da razuverim ove polemicare oko ofsajda,padate na jednom momentu: u "trenutku upucivanja lopte" (obim lopte dovoljan), od strane saigraca,bez obzira da li je nekog od gostujucih odbrambenih igraca dotakla na putu do Sanea(u ovom slucaju Milnera) on se nalazio samo ispred jednog igraca pa je reaktiviran u ofsajd zamku (zbog pravila 1 protiv 2 koji se ne smatra ofsajdom).Sve ostalo ne pije vodu!Dakle ni govora o ponistenom golu! OFSAJD!
    Uostalom to i nije vazno sada Firmino za 2:1 i Liverpul je u polufinalu!
    (bmiles, 10. april 2018 22:20)

    # Link komentara

  88. Liverpul ide po sestu.
     (Bicu Slobodan, 10. april 2018 22:20)

    # Link komentara

  89. Firmino kao Suarez nekada u dresu Liverpula.
    (crazy horse, 10. april 2018 22:19)

    # Link komentara

  90. Izgleda da se vraca Liverpulu za penale protiv Evertona i Totenhema...
    (woona, 10. april 2018 22:18)

    # Link komentara

  91. Voleo bih da Siti prodje, Klop uopšte nije pripremio ekipu za ovaj meč. Tek se sada vidi koliki je Murinjo majstor u ovakvim utakmicama. Klop uopšte nije imun od parkiranja autobusa, što će i Pep da uradi ako bude gostovao Bajernu ili Realu jer će u suprotnom popiti pet komada. Tek sada se vidi da,su maheri poput Anćelotija, Hidinka, Murinja ili Lipija...tata-mate za Pepa i Klopa.
    (Negativni, 10. april 2018 22:14)

    Ne znam jel bi se rasplakao ili smijao na ovo.
     (beli real, 10. april 2018 22:17)

    # Link komentara

  92. Utakmica obelezena grubim greskama sudija pre svega! Nejasno zasto ponisten gol ofsajd ili faul. Nazalost losija ekioa ide dalje nema sta sa traze sa Bajernom Barcelonim i Realom.
    Svi protivnici VAR sistema samo nek se zapitaju zasto fudbal da bude jedini sport gde nema ferpleja nego se uspesi postizu sudijskom konfuzijom i glumatanjem i valjanjem. Izvinjavam se ne vidim nikakav sarm u tome da se u veku tehnologije odluke iskljucivo prepustaju sudijama.
    (Iggy, 10. april 2018 22:17)

    # Link komentara

  93. @ Brat Galliani
    Nece, vala ni Milan :*

    A za ove sto ne znaju pravila ofsajda: nemojte se, molim vas, ni javljati. Ofsajda nema samo zato sto se lopta odbila od Milnera. Da je dosla od igraca City-ja, Sane bi bio 2 metra u ofsajdu.
     (Valkarin, 10. april 2018 22:15)

    # Link komentara

  94. Voleo bih da Siti prodje, Klop uopšte nije pripremio ekipu za ovaj meč. Tek se sada vidi koliki je Murinjo majstor u ovakvim utakmicama. Klop uopšte nije imun od parkiranja autobusa, što će i Pep da uradi ako bude gostovao Bajernu ili Realu jer će u suprotnom popiti pet komada. Tek sada se vidi da,su maheri poput Anćelotija, Hidinka, Murinja ili Lipija...tata-mate za Pepa i Klopa.
    (Negativni, 10. april 2018 22:14)

    # Link komentara

  95. Gvardiola: čovek koji je fudbal "zadužio" tiki-takom, najdosadnijim smećem posle katenača, i rukom na ustima.
    (Gaston, 10. april 2018 22:12)

    # Link komentara

  96. Siti bi mozda u 1/2 finalu i uradio nesto, Luzerpul nece ni gol dati tamo.
    (Adriano_Galliani, 10. april 2018 21:53)

    U kojoj si fazi danas?
    (plava ljubicasta zuta crvena, 10. april 2018 22:07)

    # Link komentara

  97. Sterling prevara, dokle ce ga Gvardiola forsirati? Aguero i Zesus kad god su igrali zajedno sjajno su saradjivali, zasto kada vec gubi 0-3 ne igra 2 napadaca... Sterling ajde sto ocajno sutira, nego sto ne ume ni da dodaje, ni da dribla...
    (Sale, 10. april 2018 22:06)

    # Link komentara

  98. Zasluzio je ovo Liverpul vec preko 20 godina ih svi mlate :/ Jednostavno zao mi ih je jer znam da ce i u polufinalu neko da ih otrese. Konacno da se i njihovi navijaci malo obraduju pored toliko susnih godina i maltretiranja od strane drugih timova.
     (Daa, 10. april 2018 22:05)

    # Link komentara

  99. @ Neutralni razumes se u fudbal da li igras tikete i bar na taj nacin naplacujes znanje pozdrav
    (Petar mecen, 10. april 2018 22:03)

    # Link komentara

  100. Uuuuu koliko novokomponovanih fanova Sitija ovde, Liverpul uprkos 27 godina bez titule nabija komplekse. GO REDS!!!
    (eufrat, 10. april 2018 22:03)

    # Link komentara

  101. Steta, bolja ekipa nece proci . Bas steta zbog tog gola. Sad je evo gotovo. Unistena tekma od strane sudija. Fuj
    (Jelena Tomanic, 10. april 2018 22:03)

    # Link komentara

  102. Ovaj Ederson je teska rupa! Dokaz tome jeste da jedino od Arsenala nije primio gol u 2018.
     (HARIS, 10. april 2018 22:02)

    # Link komentara

  103. Dal je moguce da ce liverpool da prodje.. Pa ispratice ih neko u sledecoj rundi sa 7-0 u obe tekme.. Ko god da padne..
     (freality, 10. april 2018 22:01)

    # Link komentara

  104. Koja je prevara od igraca ovaj Van Dajk.Covek nizi pola metra od njega i laksi 20 kg ga otrese kao slinu.Strasno ko sve ne igra fudbal a za to prima milione evra,a najjace od svega je sto je on najskuplji odbrambeni igrac na sveth,hahahha.Kakvi su ostali kad je on najskuplji,hahahhaga
    (room 1408, 10. april 2018 20:52)

    Vec je padao, samo ga je pipnuo iz izbacio ga iz ravnoteze. Da si ikada, ali ikada, igrao fudbal, znao bi o cemu je rec.
     (lukeynator, 10. april 2018 22:00)

    # Link komentara

  105. Napisao je OD STRANE SAIGRACA
    (lukeynator, 10. april 2018 21:48)

    Pa da li je Milner saigrac Saneu? Ne razumem.

    On je dao dobru definiciju ofsajda, ali se nije to desilo u ovoj situaciji, nije mu saigrac dodao.
    (palop, 10. april 2018 21:56)

    Ne, brate, Miler nije saigrac Saneu jer ne igraju za isti tim. Naravno da mu je saigrac, gospode, sta vi pisete...
     (lukeynator, 10. april 2018 21:59)

    # Link komentara

  106. Sane je bio u ofsajd.. !! Ljudi neznaju pravila..
    (Sandzak, 10. april 2018 21:43)

    A ti pravopis.
     (MiLaN, 10. april 2018 21:57)

    # Link komentara

  107. Napisao je OD STRANE SAIGRACA
    (lukeynator, 10. april 2018 21:48)

    Pa da li je Milner saigrac Saneu? Ne razumem.

    On je dao dobru definiciju ofsajda, ali se nije to desilo u ovoj situaciji, nije mu saigrac dodao.
     (palop, 10. april 2018 21:56)

    # Link komentara

  108. Strucnjaci, gledajte levu NOGU Sanea, ne telo.
    (rahan, 10. april 2018 21:55)

    # Link komentara

  109. Izgleda da je svirao faul kod onog gola Sanea, na kameri se videlo da drzi visoko podignutu zastavicu (signaliziranje)...
     (Jaran, 10. april 2018 21:54)

    # Link komentara

  110. Koja je prevara od igraca ovaj Van Dajk.Covek nizi pola metra od njega i laksi 20 kg ga otrese kao slinu.Strasno ko sve ne igra fudbal a za to prima milione evra,a najjace od svega je sto je on najskuplji odbrambeni igrac na sveth,hahahha.Kakvi su ostali kad je on najskuplji,hahahhaga
    (room 1408, 10. april 2018 20:52)


    mlad je stoper, cesce se na momente "izduva" nego neki stariji i iskusniji, koji vise igra na osecaj i zna da "dozira silu" u pravo vreme.
    klasu ima, samo je pitanje hoce li je uskladiti zajedno sa iskustvom. uostalom, liverpul ga nije onoliko platio (samo) za spas jedne sezone, nego za godine koje dolaze.
    za ovakve utakmice najviseg nivoa, plej of lige sampiona, normalno je da mladjim igracima cesce opada koncentracija i da na momente kiksiraju.
    koliko god da je neki igrac profi i klasa, ni on nije otporan na greske. dakle, ne treba generalizovati - ako neko ponekad vidno pogresi, ne znaci da je los igrac i da se na greskama nece uciti. dosta je faktora koji iznudjuju greske: prvi je psiholoski, a on se cesce desava mladim igracima, sto nas vraca na pocetak komentara, i pomaze nam da izvucemo zakljucak: ni ciro ferara ni maldini ni jero ni desaji ni pujol (ni endoni gojkochea ;) ni vidic nisu bili nepogresivi, narocito kao mladi i neprekaljeni igraci. a van dajk jeste primer odlicnog mladog ali neprekaljenog igraca - do juce je igrao u sautemptonu a sad igra ligu sampiona.
    ako cemo objektivno, za njega je vise nego dovoljan uspeh i pokazatelj kvaliteta to sto je odmah posle dolaska u premijer ligu odigrao izuzetnu sezonu, pa "makar" u sautemptonu: vec to je samo po sebi dovoljan dokaz za klasu.
    skoro sve ostalo (cena na trzistu, plata, ocekivanja) je uzrokovano skoro iskljucivo tim podatkom.
     (neutralni felsh, 10. april 2018 21:54)

    # Link komentara

  111. Kada golman istrči, poslednji fudbaler do gola se posmatra kao golman. Ne u smislu da može da brani rukama, već kao poslednji igrač uopšte. E sad, druga je stvar ukoliko je lopta od Milnera stigla do Sanea. Onda sve navedeno nema veze, jer automatski nema ni ofsajda.
     (nije svejedno, 10. april 2018 21:54)

    # Link komentara

  112. Siti bi mozda u 1/2 finalu i uradio nesto, Luzerpul nece ni gol dati tamo.
     (Adriano_Galliani, 10. april 2018 21:53)

    # Link komentara

  113. Cisto da objasnim fudbalskim "strucnjacima" pravilo ofsajda: u momentu dodavanja, igrac ekipe koja napada ispred sebe mora da ima dva (!!!) igraca, od kojih je jedan u 99.99% situacija protivnicki golman.

    U situaciji iz prvog poluvremena, Karius je izleteo napred, tako da je Sane u momentu dodavanja imao samo jednog Liverpoolovog igraca, sto je cist ofsajd.

    Nadam se da je malo jasnije.

    Pozdrav.
    (Branko Mamula, 10. april 2018 21:49)

    # Link komentara

  114. Satr'o ih Sity!Neverovatno,ali posle prvog meca svis u rekli da Liverpul posle onakvog meca zasluzuje da ide dalje,ali posle ovog poluvremena,realno City zasluzuje da ide dalje.Bice tesko ali City ako ovako nastavi dace jos dva komada,e sad,da li ce uspeti da se odbrane od Livera koji se brani i ceka kontru,videcemo,u svakom slucaju,odlicna utakmica.
     (coki, 10. april 2018 21:48)

    # Link komentara

  115. Po pravilima ofsajd!Lopta upucena unapred od strane saigraca ka igracu koji daje gol je ofsajd ako se ne nalaze bar dva odbrambena igraca ispred njega(golman plus jedan igrac)!Tako da je opravdano dosudjen ofsajd,nema dileme Sanu je bio sam samo ispred jednog igraca!
    (bmiles, 10. april 2018 21:35)

    Ali je lopta isla od Milnera, a ne od nekog igraca Sitija.
    (palop, 10. april 2018 21:46)

    Napisao je OD STRANE SAIGRACA
     (lukeynator, 10. april 2018 21:48)

    # Link komentara

  116. Gvardiolo, kukavice, zasto bezis na tribine?
     (lukeynator, 10. april 2018 21:47)

    # Link komentara

  117. cist gol, Milner zadnji dirao loptu, nema govora o ofsajdu
    (John McClane, 10. april 2018 21:47)

    # Link komentara

  118. Citam komentare i ne mogu da vjerujem koliko ljudi NEMA POJMA o pravilu ofsajda.
     (Revol, 10. april 2018 21:47)

    # Link komentara

  119. City masakriran od strane sudija u zadnje 3 utakmice protiv Liverpula i Uniteda. Navijaci Liverpula da se vise ne javljaju vezano za te stvari. Ovo je bilo previse. Bas ce im ostati mrlja nakon ovog dvomeca. Bolje biti veliki u porazu nego mali u pobedi. Steta za utakmicu.
    (topnik_, 10. april 2018 21:47)

    # Link komentara

  120. Po pravilima ofsajd!Lopta upucena unapred od strane saigraca ka igracu koji daje gol je ofsajd ako se ne nalaze bar dva odbrambena igraca ispred njega(golman plus jedan igrac)!Tako da je opravdano dosudjen ofsajd,nema dileme Sanu je bio sam samo ispred jednog igraca!
    (bmiles, 10. april 2018 21:35)

    Ali je lopta isla od Milnera, a ne od nekog igraca Sitija.
     (palop, 10. april 2018 21:46)

    # Link komentara

  121. Kakav cist gol, kada je golman bio ispred, pa je ostao samo jedan igrac ispred.
     (miro, 10. april 2018 21:44)

    # Link komentara

  122. Katastrofalna greska sudija. Cist gol ponistise Sitiju. I u prvoj utakmici su bili naklonjeni Liverpulu i pogurali ga sa greskama. Da je Siti otisao sa 2-0 na poluvremenu bio bi atomski fudbal u drugom.Barsa gubi 1-0 u Rimu videcemo u drugom kako ce se odvijati situacija.
     (Beograd, 10. april 2018 21:44)

    # Link komentara

  123. Sane je bio u ofsajd.. !! Ljudi neznaju pravila..
     (Sandzak, 10. april 2018 21:43)

    # Link komentara

  124. Siti je tesko ostecen. Gol je cist kao suza,Sane nije bio u ofsajdu.Drugo,mogao je biti sviran penal zbog guranja s ledja Sterlinga u skoku.Vidjao sam vise puta Kolinu da je svirao takve penale.Trece,mogao je biti direktan crveni zbog onog djona Manea u stomak,to je pogibeljna igra za koju se daje crveni. Liverpul bukvalno nista,izuzev Cemberlena u 45. minutu.
    (Oliver, 10. april 2018 21:35)

    Što se tiče gola, verovatno je regularan, al penal i maneov start.. Presmešan si, majke mi. Mane nije imao gde sa nogama, često se ne svira ništa za onakve startove, već se samo prekine igra dok se igraču ne ukaže pomoć. Jasno je bilo da nije ciljao igrača. A penal.. Dal si realan brate? Pa kad bi se onako nešto sviralo, na svakoj utakmici bi videli minimum 20 penala. Bukvalno ga je pipnuo, a sterling ko sterling, momentalno se strovalio na zemlju. Ne nasedaj na teatralnost. Inače, Siti mnogo bolji, Liverpul razočaravajuće pasivan i loš.
     (Stef, 10. april 2018 21:43)

    # Link komentara

  125. Unistio sudija tekmu, kakav crni ofsajd.... Evo zasto treba uvesti VAR
     (Sarkasticni mladic, 10. april 2018 21:43)

    # Link komentara

  126. Nek se javi navijac Lpoola posle ove kradje
    (qwert, 10. april 2018 21:33)

    Kome da se javi?
    (navijac Liverpula, 10. april 2018 21:42)

    # Link komentara

  127. Офсајд је зато што је био само један играч Ливерпула иза Каријуса. Прочитајте правила. Али, велика је вероватноћа да је Милнер последњи играо лоптом. Што значи да ипак није офсајд вероватно.
     (Сви на стадион!, 10. april 2018 21:42)

    # Link komentara

  128. Zato englezi tako i prolaze kad su im neki Van Dajki najskuplji igraci.
    Ovaj u Realu, Barsi, Bajerni ne bi mogao lopte dohvacat iza gola.
    Pa bog te mazo oni su za onog Carolla drvo dali koliko se sjecam 60+ miliona funti i to prije par godina.
    Mislim da boga mole Real Barca i Bajern da im padne neko od ove dvije engleske ekipe u 1/2, laksi trening.
     (sarajevoa.ba, 10. april 2018 21:41)

    # Link komentara

  129. Kako ste se samo nakacili kao kokoske ,mislim na fanove LFC za vikend,pricali o nekim sudijskim greskama i bila je ,bio je penal,,ali posle ove dvostruke kradje protiv City- nemate vise pravo ama bas nista da kazete ! Sramota ! Steta sto City ipak nece proci, ovo ce biti verovatno presudni trenutak, jer igraju fudbal mora se priznati. Najbolji su u Engleskoj i trebali su predstavljati ligu u polufinalu. Ovaj LFC ce biti kanta za nabijanje bilo kome od ostalih polufinalista. Kapa dole za plavi manchester
    (legolas, 10. april 2018 21:41)

    # Link komentara

  130. Šteta, skoro pa i da ne pratim fudbal jer sudijske greške toliko mogu da upropaste meč i jedan tim da mi je mučno i tužno gledati kako protivnik nezasluženo ispada. Kakav čist gol Sitija je poništen pored živog sudije iza gola koji direktno gleda u Milnera koga lopta i pogađa i odlazi ka sopstvenom golu. Neverovatno ! To bi bilo 2-0 u prvom poluvremenu. Šta će biti dalje, ne bih nikako pogodio, ali da mi je već mučno gledati nepoštenu sportsku borbu, jeste.
    (Realno, 10. april 2018 21:41)

    # Link komentara

  131. Jel se sme svirati penal protiv Liverpul #samopitam 
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (iris, 10. april 2018 21:23) 

    Ne sme, tako je predvidjeno pravilima Lige Sampiona. #samokazem
    (troll, 10. april 2018 21:37)

    Zato su luzerska ekipa poslednjih 10g. :)
     (iris, 10. april 2018 21:41)

    # Link komentara

  132. A niko da prokomentarise gol Sitija za 1:0? Faul Sterlinga nad van Dajkom???
     (Jaran, 10. april 2018 21:40)

    # Link komentara

  133. Ono je čist faul kod prvog gola, kakve veze ima jel Sterling manji od VVD, u raskoraku van balansa oboriš lako i većeg čoveka. Opscigovao im sudija poklon kod drugog gola :)
     (TecHFi, 10. april 2018 21:39)

    # Link komentara

  134. Salahov gol iz ofsajda,sad ponisten cist gol Sanea,nek prodje luzerpul ako ih nije sramota!
     (citizen, 10. april 2018 21:39)

    # Link komentara

  135. Bogami ponistise Sitiju cit gol i nisu svirali cist penal (ruku) pri sutu u gol. Da je sve realno sad bi bilo jako jako gusto.
    (4k4.Dex, 10. april 2018 21:38)

    # Link komentara

  136. liverpool ima dva moda, luda jurnjava u napadu i u krilu golmana..možda neki vezni da se nabavi ...
    (ja, 10. april 2018 21:38)

    # Link komentara

  137. Klop parkirao dvostruki Lejland autobus ispredsvog gola,svestan da ce njegova navala ipak dati gol!Da li ce pogoditi ili zna videcemo na kraju utakmice,samo vidimo da drugi gol MS "visi u vazduhu" i samo ih za sada sreca i stative spasavaju!
    (bradina, 10. april 2018 21:27)

    jel parkirao i u prvom mecu? ima rezultat , a ovi neka jure.
    (trtivoje, 10. april 2018 21:38)

    # Link komentara

  138. Siti je tesko ostecen. Gol je cist kao suza,Sane nije bio u ofsajdu.Drugo,mogao je biti sviran penal zbog guranja s ledja Sterlinga u skoku.Vidjao sam vise puta Kolinu da je svirao takve penale.Trece,mogao je biti direktan crveni zbog onog djona Manea u stomak,to je pogibeljna igra za koju se daje crveni. Liverpul bukvalno nista,izuzev Cemberlena u 45. minutu.
    (Oliver, 10. april 2018 21:35)

    Imas citat iz pravila, decko iznad tebe. Ofsajd je.
     (lukeynator, 10. april 2018 21:38)

    # Link komentara

  139. Ovo nema smisla, na ovakvom nivou takve sudijske greške.
     (nenad rs, 10. april 2018 21:37)

    # Link komentara

  140. Jel se sme svirati penal protiv Liverpul #samopitam
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (iris, 10. april 2018 21:23)

    Ne sme, tako je predvidjeno pravilima Lige Sampiona. #samokazem
    (troll, 10. april 2018 21:37)

    # Link komentara

  141. Dali su prvi gol iz faula, taj drugi je verovatno faul nad golmanim, tako da sve ok
     (Rick Hunter, 10. april 2018 21:37)

    # Link komentara

  142. Kako sudija moze unistiti utakmicu ,uzas. Da je 2-0 zavrsillo prvo poluvreme, kakva bi to ukakmica bila. Penali , ne bih rekao bas da su bili, ali ovo je cist gol ,znaci veze nema sa ofsajdom a i vratio je igrac liverpula. Navijao sam za njih, ali zbog ovakvih stvari te okrene brzo na drugu stranu. I u prvoj utakmici je bilo gresaka na stetu seika. Ostane bas gorak ukus u ustima nakon ovakvih gresaka. Ovo se ne smije desavati u ovakvom takmicenju u ovoj fazi. Vrlo moguce da je ovo presudilo pobednika.Ne mora znaciti da bi prosli gradjani dalje,ali zamislite da imaju 2-0 i citavo poluvreme da zabiju samo 1 za produzetak. Mnogo lakse nego ovako. Steta,bas mi je unistilo utakmicu.
    (ritam_nereda, 10. april 2018 21:35)

    # Link komentara

  143. Ситију су поништена 2 чиста гола у 2 утакмице. Може Ливерпул да се воли, а Сити не, али то су чињенице. Ако буде правде ово иде у продужетке.
    (Раде Кузма, 10. april 2018 21:35)

    # Link komentara

  144. Po pravilima ofsajd!Lopta upucena unapred od strane saigraca ka igracu koji daje gol je ofsajd ako se ne nalaze bar dva odbrambena igraca ispred njega(golman plus jedan igrac)!Tako da je opravdano dosudjen ofsajd,nema dileme Sanu je bio sam samo ispred jednog igraca!
    (bmiles, 10. april 2018 21:35)

    # Link komentara

  145. Siti je tesko ostecen. Gol je cist kao suza,Sane nije bio u ofsajdu.Drugo,mogao je biti sviran penal zbog guranja s ledja Sterlinga u skoku.Vidjao sam vise puta Kolinu da je svirao takve penale.Trece,mogao je biti direktan crveni zbog onog djona Manea u stomak,to je pogibeljna igra za koju se daje crveni. Liverpul bukvalno nista,izuzev Cemberlena u 45. minutu.
    (Oliver, 10. april 2018 21:35)

    # Link komentara

  146. Kakav fudbal na Etihadu, mene bi bas zanimalo koliko bi igrace Zvezde ili Partizana izdrzali ovakvim tempom?
    (igor, 10. april 2018 21:33)

    # Link komentara

  147. Nek se javi navijac Lpoola posle ove kradje
     (qwert, 10. april 2018 21:33)

    # Link komentara

  148. Ma ne treba Var, to se dugo ceka i ubija se draz fudbala. Ljepse su nam ovakve greske, a i to se brzo zaboravi, pa koga briga.
     (HARIS, 10. april 2018 21:33)

    # Link komentara

  149. Neka vide treba li im VAR, kako poništen gol Sitiju za 2:0
     (TapTAP, 10. april 2018 21:32)

    # Link komentara

  150. Ako se po jutru dan poznaje, Liverpulu se ne piše dobro... Ni sami ne znaju kako nisu bar tri primili...
     (theinternetmaster, 10. april 2018 21:32)

    # Link komentara

  151. @iris
    Pitaj Harija Kejna.
     (Kecman, 10. april 2018 21:31)

    # Link komentara

  152. City je mnogo ostecen u obe utakmice!
     (iris, 10. april 2018 21:30)

    # Link komentara

  153. Ne navijam za City ALI I DALJE NECE U LŠ VAR???
    (gremlin, 10. april 2018 21:30)

    # Link komentara

  154. Čist ofsajd kod poništenog gola, naučite pravila.
     (akots - obrni, 10. april 2018 21:29)

    # Link komentara

  155. Kakve greske sudija, realno unistili siti u prvom poluvremenu..ponisten cist gol plus jedan penal su mogli da sviraju..
     (welbeck, 10. april 2018 21:28)

    # Link komentara

  156. Klop parkirao dvostruki Lejland autobus ispredsvog gola,svestan da ce njegova navala ipak dati gol!Da li ce pogoditi ili zna videcemo na kraju utakmice,samo vidimo da drugi gol MS "visi u vazduhu" i samo ih za sada sreca i stative spasavaju!
    (bradina, 10. april 2018 21:27)

    # Link komentara

  157. Jel se sme svirati penal protiv Liverpul #samopitam
     (iris, 10. april 2018 21:23)

    # Link komentara

  158. Ide dalje Siti.
     (Cxevu94, 10. april 2018 20:57)

    # Link komentara

  159. COYC
     (qwert, 10. april 2018 20:56)

    # Link komentara

  160. Krenulo sa golovima, realno obe utakmice lagano u 3+!
     (Kol, 10. april 2018 20:56)

    # Link komentara

  161. Koja je prevara od igraca ovaj Van Dajk.Covek nizi pola metra od njega i laksi 20 kg ga otrese kao slinu.Strasno ko sve ne igra fudbal a za to prima milione evra,a najjace od svega je sto je on najskuplji odbrambeni igrac na sveth,hahahha.Kakvi su ostali kad je on najskuplji,hahahhaga
     (room 1408, 10. april 2018 20:52)

    # Link komentara

  162. opa bice veselo
     (Vesela masina, 10. april 2018 20:50)

    # Link komentara

  163. Liverpool u prvih 15 min. daje gol.
     (Misa, 10. april 2018 20:45)

    # Link komentara

  164. Never! Liverpool Forever!
     (milan, 10. april 2018 20:42)

    # Link komentara

  165. Ako zalete kao ludaci ofanzivno od početka, može čak i katastrofa da im se desi. Bukvalno može da se desi da im Liverpul da pet golova.

    Liverpul po mom mišljenju ima najjači kontranapad na svetu.
    Dva, tri pasa i u šansi su.

    Ako polako krenu da pletu mrežu i čekaju na šansu i ubace makar jedan do poluvremena, onda imaju šansi.
    (Navijač, 10. april 2018 20:41)

    # Link komentara

  166. Realno ne navijam ni za jedan Engleski klub ali kad bi mogao da biram uvek bi izabrao Liverpul.Klub slavne istorije.I sad ima tim koji lici na timove iz '90-ih godina.Bez kamaranja top igraca.Imaju srcan tim sa vrhunskim trenerom.Na drugoj strani imamo tim koji kad je Liverpul osvajao evropske titule bio prosecan nizerazredni njihov klub.Ne mogu da gotiv timove kao sto su Sity,PSG,..koji slivaju nenormalne pare u velike zvezde a oni u tom klubu se ponasaju kao da su na godisnjem odmoru.Volim srcane ekipe,...
     (room 1408, 10. april 2018 20:39)

    # Link komentara

  167. Lovren daje gol kvota 29,sa 37.5 usd dobitak 1050 usd,Pique daje gol kvota 11,sa 27.50 usd dobitak 275 usd,wish me luck ?neka luda sreca zadnji put marselo daje gol sa 55 usd dobio oko 570 ?
     (kurto murto, 10. april 2018 20:39)

    # Link komentara

  168. Ako neko moze da ispusti prednost onda je to Liverpul. Navijam za Siti cisto zbog ovih navijaca njihovih da shvate da je u fudbalu sve moguce.
     (Boston, 10. april 2018 20:37)

    # Link komentara

  169. Iz 2 u 1,0:1 pol
    3:2 kraj.
    Ide Liverpul dalje!
    (Notorious, 10. april 2018 20:34)

    # Link komentara

  170. Niko ne moze kao Barselona, Barsa je najjaca i neponovljiva.
     (Batko pamcenje mu kratko, 10. april 2018 20:31)

    # Link komentara

  171. Ako ponovi prvo poluvreme kao protiv MU mozda moze ali uz puno srece,Liverpul je cudna ekipa,mogu svakom da nanesu katastrofu ali I katastrofalno da budu porazeni.
     (kralj, 10. april 2018 20:29)

    # Link komentara

  172. Nema City sta da trazi ovde.
     (Misa, 10. april 2018 20:29)

    # Link komentara

  173. Ne može.
     (Mastermind, 10. april 2018 20:21)

    # Link komentara

  174. Ne može jer nije to Barcelona
    (markokiki, 10. april 2018 20:18)

    # Link komentara

  175. Može ali uz puno sreće....
     (BeKo, 10. april 2018 20:15)

    # Link komentara