Petak, 06.04.2018.

12:00

"Odlazak Kutinja je najbolja stvar koja se dogodila Liverpulu"

Bivši fudbaler Fulama i Čelsija Mark Švarcer smatra da je odlazak Felipea Kutinja u Barselonu najbolja stvar koja je mogla da se dogodi Liverpulu.

Izvor: B92

"Odlazak Kutinja je najbolja stvar koja se dogodila Liverpulu" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

Vukasin

pre 6 godina

Ne znam zasto jos otpisujute Siti, setite se nekoliko kola pl unazad City 5-0 Liverpool
Sve je moguce , vidi se nedostatak Aguera , G.Jesus jos nije "dorastao" vodece uloge u napadu pogotovo ne u cetvrt finalu lige sampiona

Mister Hajd

pre 6 godina

NIK. Kao navijač Barse tvrdim da Liverpul , tj Mane, Salah i Firmino ne bi upropastili onolike kontre i šanse kao onomad Sevilja...bilo bi tu mnogo golova. Barsa je najranjivija iz kontri , a L.pulove su ubitačne! Seti se kontri Bajerna i 7 komada u Barsinoj mreži. Klop i Hajnkes forsiraju upravo munjevite kontre, uz brzu transformaciju, a Pike i društvo u odbrani , koja to i nije, je osim trapavog i sporog Pikea i Umtitija , Barsa i nema odbrabenoe igrače, ako ne računamo zaboravljenog Vermalena...

kesi

pre 6 godina

Ne.Liverpool je dobio u smislu da je taj novac mogao da da tamo gde škripi-za Van Dajka.I Keita da stigne.Još jedan štoper i to je to.U napadu bila gužva.

NIK

pre 6 godina

Ljudi Liverpul nije toliko jak da je sada u rangu Reala, Barse i Bayerna. Jedna odlična utakmica protiv Cityja to ne menja. Pa pogledajte sredinu Reala, pa napunili bi Liverpul za poluvreme. Messija ne bi mogli da zaustave a Valverdeova Barsa bi lagano prošla ovakav Liverpul, Bayern da ne pominjem. Jesu odlično igrali do sada ali ipak nisu u rangu najjačih timova u evropi. Kutijo nije uopšte gubitak kakav se pretpostavljalo da će biti. Da li je njegov odlazak oslabio Liverpul? Jeste, ali se tim sjajno snašao bez njega. Sada se vidi da je isplativo prodati takvog igrača ako dovedes dobru zamenu ali ko je mogao da sanja da će Salah da kida po PL i LŠ? To se zove dobar transfer još je tim dobio novog lidera...

bmiles

pre 6 godina

Nekad odlazak "zvezde" tima mobilise ostale,ali velike zasluge za to ima menadjer Klop!Kako ovaj covek motivise svoje igraca to je za udzbenike!Procena mu je izvrsna,koga ostaviti, kome se na lep nacin zahvaliti,koga poslati na "kaljenje",sve radi sistematski i nikog ne omalovazava!Liverpul je nakon mnogih lutanja na menadjerskom poslu napravio sjajan posao.Ovaj tim jos nije trofejan,ali je veoma nezgodan,do bo;la,jer igraju za gol vise sto publika voli!Formacija 4-3-3 ponovo dozivljava renesansu,tako da su u pravu bili svi treneri koji su tvrdili da formaciju biraju igraci sa kojima raspolazes.G-din Svarcer je u pravu ako se posmatra sa te pozicije da je odlazak Kutinja bio od velike pomoci Liverpulu,jer su [pomenuta trojica "eksplodirala",narocito Salah),ali ni uloga dvojice ostalih nije takodje mala!Za nas obicne smrtnike i obozavaoce ove igre,zadovoljstvo je gledati njihove utakmice,bar ce biti golova,a uostalom ova se igra bazira na postizanju toga,zar ne!?

Mad4Red

pre 6 godina

@bojan dečko prvo navijam za Junajted gde sam i napisao u komentaru ako si pismen sve lepo piše drugo zar misliš da Karvahal može da zaustavi Salaha?? Hahahha može al da kupi skuter da ga juri verujem i da Marselo nije toliko brz kao ovaj plus Mane drugo, vreme je da neko drugi osvoji LŠ pa nek bude i to ljuti protivnik mog Junjateda... Treće nauči nešto o fudbalu pa da razgovaramo... Pozz i prijatan dan želim....

bojaaan

pre 6 godina

Baš bih voleo polufinala Bayern - Barcelona i Real - Liverpool da taj Mo Salah i društvo pokažu Ronaldu i društvu kako se igra fudbal, navijač sam Utd-a ali ova pobeda protiv City-a pokazuje kakva su mašinerija za golove niko ove sezone nije nadigrao City kao Liverpool, lagano ih je pregazio Klop čudo je od trenera, kako ga zovu u Engleskoj "Robin Hood" uzima bodove bogatima a daje siromašnima... Da je uzimao i siromašnima sigurno bi bio egal sa City-em za titulu ove godine...
(Mad4Red, 06. april 2018 14:28)

Pazite samo kakvi se komentari ostavljaju ovde. Ne zna se da l' da covek place ili da se smeje.
Sta kaze lik da pokazu Ronaldu i drustvu kako se igra fudbal, pazi ti to. Znaci ovo do sada u LS sto Real igra je na nivou Jelen super lige. Nema veze sto su izbacili PSG koji je u tom trenutku bio prvi favorit za osvajanje i sto su sad na putu da demoliraju Juve u 2 utakmice, to izgleda nista ne znaci, nego ce njima PAZI LIVERPUL OBJASNITI KAKO SE IGRA FUDBAL zajedno sa Lovrenom u odbrani..
E bas bih voleo da vidim taj duel u LS da vise ne gledam ove komentare napaljenih navijaca Luzerpula koji su izasli iz rupa prvi put posle 2007 god.

zoran

pre 6 godina

Klop kad je dolazio u Liverpul je sam rekao da će tek od 2019 da može da konkuriše za sve trofeje prema planu koji je razradio. za sada sve ide po planu a ako osvoje bilo šta pre toga to bi bio bonus. realno, kad im stigne Kejta, ako bi ostao Can, da dovedu još jednog u sredinu i jednog napadaca, dvojicu u odbrani i to tek može da se izvede do 2019. igrači sve više žele da igraju za Liverpul i to je bitno za dovođenje igrača svetske klase.
Klop zna šta radi, uprava mu je odresila kesu i vidi se da prave tim koji bi trebalo da bude konkurentan za sve trofeje u narednih 5-10 godina.

nikola

pre 6 godina

Drago.mi je što se ovo desilo prepotentnom Sitiju i njegovom treneru.Ipak je fudbal fudbal a ne šah. A ovo što je uradio Liverpul ne mora ništa da znači, ipak je to suludasta ekipa.

LorD

pre 6 godina

Lepo covek rece, Liverpul ne moze da osvoji prvenstvo jer nema dugu klupu, prvenstvo se igra citave godine, kada ti se povredi neki bitan igrac nemas adekvatnu zamenu, ista situacija je i kada ti igrac nije u formi.
S druge strane Siti ima maltene po 2 igraca na svakoj poziciji.
Ne bih jos otpisao Siti, 3:0 mogu dobiti, 5:1 tesko.

Negativni

pre 6 godina

Gluposti. Nijednom timu ne može da bude višak igrač kalibra Kutinja. On je, pre svega, igrač sredine terena, plejmejker, a ne napadač. Barsa ga je kupila da zameni matorog Iniestu. Odličan potez Barselone. Ako prodju Siti ( mogu bez problema da izgube sa pet komada ali i da pobede sa toliko golova), u polufinalu ispadaju rutinski. Real i Barsa su daleko ispred ostalih. A ni Bajern nije mnogo slabiji.

mr.wolf

pre 6 godina

Liverpul je jedini koji kad god se dokopa LS opravda ocekivanja engleskih klubova. Ove ostale izbacuju Sevilja, Monako, i redom ko stigne. Jos jedan dokaz za Siti i PSG da im treba jos mnogo godina rada i truda, uz toliko para. Abramovic je cist primer koji je LS uzeo tek 2012. Ali on je barem uzeo, za ove sam u velikoj dilemi.
(tajniagentizi, 06. april 2018 14:13)

To sto Engleske timove izbacuju svakakvi je posledica opadanja kvaliteta ekipa u Engleakoj. Ako vas ne mrzi, pogledajte od kada Englezi gube primat, od odlaska SAF-a. United je tada bio skockan kao tim (bile su ekipe sa.mnogo boljim igracima), igrao je timski, i celu ligu je gurao napred. Kako bi im parirali drugi su ogromna sredstva ulagali, ali su konceptualno prepisivali od SAF-a timsku igru. Tada je Liverpul bio relativno los u PL ali u LS su bili ozbiljna ekipa, pa Chelsea, pa Arsenal, pa United. 5-6 sezona minimum 2 engleske ekipe u 1/2 finala. Naravno, nije samo to razlog, ali jeste jedan od razloga. Ovo danas je nesto skroz drugo.... Real, Barsa, Bajern pa svi ostali.....

sgdp

pre 6 godina

Liverpul je jedini koji kad god se dokopa LS opravda ocekivanja engleskih klubova. Ove ostale izbacuju Sevilja, Monako, i redom ko stigne. Jos jedan dokaz za Siti i PSG da im treba jos mnogo godina rada i truda, uz toliko para. Abramovic je cist primer koji je LS uzeo tek 2012. Ali on je barem uzeo, za ove sam u velikoj dilemi.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (tajniagentizi, 6. april 2018 14:13)

Da, osim kad ni ne prođu grupu u konkurenciji Bazela i Ludogoreca, tj. Fjorentine, Liona i Debrecina, kao što je bio slučaj prethodna dva puta (do ove sezone) kad su igrali Ligu Šampiona. "Ovi ostali" se makar plasiraju u osminu finala svaki put.

Vladimir

pre 6 godina

@adriano_galliani

Nešto otprilike kao Milan da osvoji italijansku ligu. Mada ti se nisi ni rodio kada su uzeli poslednji put domaću ligu i LŠ. Sva sreća pa ima youtube inače bi mislio da je Milan otpad od ekipe ovih godina.

Blaugrana

pre 6 godina

Bila bi fora da Liverpool i barsa odmere snage u polufinalu , i LFC prodje u finale, a Coutinho nije mogao ni ucestvovati :) Dokaz da kad se bez nekog mora , onda se i moze. Tada se neki drugi razmasu. Coutinho je ocigledno gusio malo ekipu, narusavao atmosferu i sad su mnogo kohezivniji, bolji. Uopste se ne oseti njegov izostatak , a barsi za sad nista nije doneo .Ispasce da je to bio sjajan posao Liveroola :)
(boysi, 6. april 2018 12:43)

Kutinjo nije gusio ekipu nego ovako napadacki trio ima vise lopti jer samo preko njih sve ide umesto da ostave organizaciju napada Kutinju i dosao je Van Dajk pa ne primaju gol iz svakog protivnickog napada tako da tim izgleda bolje nego u prvom delu sezone, ali zato im je ekipa tanka da tanja ne moze biti, jedna povreda u napadu ili veznom redu ce ih unistiti jer sada nemaju alternativu.

Oliver

pre 6 godina

Kao navijac Bayerna,vec razmisljam o zrebu za polufinale.Voleo bih naravno Liverpul.Prvo,slabiji su dosta od Barce ili Reala,tako da bi Bayern imao lak posao.Drugo, time bi se eliminisala i teoretska mogucnost da u finalu gledamo el klasiko.A vrlo je moguce da UEFA iz finansijskih razloga zeli sudar Mesi-Ronaldo u finalu.Njihova pohlepa i gramzivost nema granica.I trece,bio bi uzitak citati komentare napaljenih Liverpulovih navijaca nakon sto ih Bayern razbije,heheh

Mad4Red

pre 6 godina

Baš bih voleo polufinala Bayern - Barcelona i Real - Liverpool da taj Mo Salah i društvo pokažu Ronaldu i društvu kako se igra fudbal, navijač sam Utd-a ali ova pobeda protiv City-a pokazuje kakva su mašinerija za golove niko ove sezone nije nadigrao City kao Liverpool, lagano ih je pregazio Klop čudo je od trenera, kako ga zovu u Engleskoj "Robin Hood" uzima bodove bogatima a daje siromašnima... Da je uzimao i siromašnima sigurno bi bio egal sa City-em za titulu ove godine...

JPR24

pre 6 godina

Zaista neverovatna sezona Liverpula,osvojena dva domaca kupa,fali im dva boda od domace titule sedam kola pre kraja i vode 2:0 na poluvremenu finala lige sampiona.Cetiri trofeja u dzepu,nevidjena evolucija...
(Djoka Utegurović, 06. april 2018 13:18)

Nekad treba znati izabrati izmedju utezivanja i ugurivanja.

tajniagentizi

pre 6 godina

Liverpul je jedini koji kad god se dokopa LS opravda ocekivanja engleskih klubova. Ove ostale izbacuju Sevilja, Monako, i redom ko stigne. Jos jedan dokaz za Siti i PSG da im treba jos mnogo godina rada i truda, uz toliko para. Abramovic je cist primer koji je LS uzeo tek 2012. Ali on je barem uzeo, za ove sam u velikoj dilemi.

VanjaLFC

pre 6 godina

Sa odlaskom Kutinja, sredina terena je ostala sa igracem manje. Povrede Kana i Lalane su ozbiljne prirode dok je Wajnaldum jos nedovoljno oporavljen nakon bolesti i povrede. Grujic na pozajmici bez mogucnosti povratka do kraja sezone...a utakmice idu nakon dva dana pauze.
Plasim se, ako se jos neko malo nakaslje da ce kraj sezone otici k vragu.

Mastermind

pre 6 godina

Kao navijac Bayerna,vec razmisljam o zrebu za polufinale.Voleo bih naravno Liverpul.Prvo,slabiji su dosta od Barce ili Reala,tako da bi Bayern imao lak posao.Drugo, time bi se eliminisala i teoretska mogucnost da u finalu gledamo el klasiko.A vrlo je moguce da UEFA iz finansijskih razloga zeli sudar Mesi-Ronaldo u finalu.Njihova pohlepa i gramzivost nema granica.I trece,bio bi uzitak citati komentare napaljenih Liverpulovih navijaca nakon sto ih Bayern razbije,heheh
(Oliver, 06. april 2018 14:03)

Ne bih ja baš otpisivao tako olako L'pool. Štaviše, ako mene pitaš, njema bi SF sa Bajernom bila najbolja moguća opcija...

miodrag

pre 6 godina

Nisam saglasan! Dok sam gledao mec protiv Sitija razmisljao sam kakav bi bio Liverpul da je Kutinjo ostao!? Bio bi glavni konkurent za Ligu sampiona pogotovu sto im je odbrana sa Virginom postala mnogo sigurnija. Takodje mislim da je sam Kutinjo grdno pogresio jer u Baesi on nikad nece biti tolko cenjen i toliko dobar kao u Liverpulu. Ja iskreno ne razumem igrace koji ne vide da je bolje biti bog u klubu gde to stvarno jesi i gde te kao takvog vidi i ceo fudbalski svet, nego otici u zaista bogovski tim gde ne samo sto ti tamo nisi vise glavni, nego moze da se desi realno da grejes klupu i tada nisi pod reflektorima strucnjaka i navijaca. Toti je pokazao kako se to radi!

Djoka Utegurović

pre 6 godina

Zaista neverovatna sezona Liverpula,osvojena dva domaca kupa,fali im dva boda od domace titule sedam kola pre kraja i vode 2:0 na poluvremenu finala lige sampiona.Cetiri trofeja u dzepu,nevidjena evolucija...

Petar

pre 6 godina

Najzad ovi jadnici iz Liverpoola da malo osete dane stare slave od koje zive vec brat bratu 20-30 godina. Jos kad bi mogli Premiership uzeti gde bi im bio kraj. A do tad da popijemo mi nesto?

boysi

pre 6 godina

Bila bi fora da Liverpool i barsa odmere snage u polufinalu , i LFC prodje u finale, a Coutinho nije mogao ni ucestvovati :) Dokaz da kad se bez nekog mora , onda se i moze. Tada se neki drugi razmasu. Coutinho je ocigledno gusio malo ekipu, narusavao atmosferu i sad su mnogo kohezivniji, bolji. Uopste se ne oseti njegov izostatak , a barsi za sad nista nije doneo .Ispasce da je to bio sjajan posao Liveroola :)

boysi

pre 6 godina

Bila bi fora da Liverpool i barsa odmere snage u polufinalu , i LFC prodje u finale, a Coutinho nije mogao ni ucestvovati :) Dokaz da kad se bez nekog mora , onda se i moze. Tada se neki drugi razmasu. Coutinho je ocigledno gusio malo ekipu, narusavao atmosferu i sad su mnogo kohezivniji, bolji. Uopste se ne oseti njegov izostatak , a barsi za sad nista nije doneo .Ispasce da je to bio sjajan posao Liveroola :)

miodrag

pre 6 godina

Nisam saglasan! Dok sam gledao mec protiv Sitija razmisljao sam kakav bi bio Liverpul da je Kutinjo ostao!? Bio bi glavni konkurent za Ligu sampiona pogotovu sto im je odbrana sa Virginom postala mnogo sigurnija. Takodje mislim da je sam Kutinjo grdno pogresio jer u Baesi on nikad nece biti tolko cenjen i toliko dobar kao u Liverpulu. Ja iskreno ne razumem igrace koji ne vide da je bolje biti bog u klubu gde to stvarno jesi i gde te kao takvog vidi i ceo fudbalski svet, nego otici u zaista bogovski tim gde ne samo sto ti tamo nisi vise glavni, nego moze da se desi realno da grejes klupu i tada nisi pod reflektorima strucnjaka i navijaca. Toti je pokazao kako se to radi!

tajniagentizi

pre 6 godina

Liverpul je jedini koji kad god se dokopa LS opravda ocekivanja engleskih klubova. Ove ostale izbacuju Sevilja, Monako, i redom ko stigne. Jos jedan dokaz za Siti i PSG da im treba jos mnogo godina rada i truda, uz toliko para. Abramovic je cist primer koji je LS uzeo tek 2012. Ali on je barem uzeo, za ove sam u velikoj dilemi.

VanjaLFC

pre 6 godina

Sa odlaskom Kutinja, sredina terena je ostala sa igracem manje. Povrede Kana i Lalane su ozbiljne prirode dok je Wajnaldum jos nedovoljno oporavljen nakon bolesti i povrede. Grujic na pozajmici bez mogucnosti povratka do kraja sezone...a utakmice idu nakon dva dana pauze.
Plasim se, ako se jos neko malo nakaslje da ce kraj sezone otici k vragu.

JPR24

pre 6 godina

Zaista neverovatna sezona Liverpula,osvojena dva domaca kupa,fali im dva boda od domace titule sedam kola pre kraja i vode 2:0 na poluvremenu finala lige sampiona.Cetiri trofeja u dzepu,nevidjena evolucija...
(Djoka Utegurović, 06. april 2018 13:18)

Nekad treba znati izabrati izmedju utezivanja i ugurivanja.

zoran

pre 6 godina

Klop kad je dolazio u Liverpul je sam rekao da će tek od 2019 da može da konkuriše za sve trofeje prema planu koji je razradio. za sada sve ide po planu a ako osvoje bilo šta pre toga to bi bio bonus. realno, kad im stigne Kejta, ako bi ostao Can, da dovedu još jednog u sredinu i jednog napadaca, dvojicu u odbrani i to tek može da se izvede do 2019. igrači sve više žele da igraju za Liverpul i to je bitno za dovođenje igrača svetske klase.
Klop zna šta radi, uprava mu je odresila kesu i vidi se da prave tim koji bi trebalo da bude konkurentan za sve trofeje u narednih 5-10 godina.

nikola

pre 6 godina

Drago.mi je što se ovo desilo prepotentnom Sitiju i njegovom treneru.Ipak je fudbal fudbal a ne šah. A ovo što je uradio Liverpul ne mora ništa da znači, ipak je to suludasta ekipa.

Petar

pre 6 godina

Najzad ovi jadnici iz Liverpoola da malo osete dane stare slave od koje zive vec brat bratu 20-30 godina. Jos kad bi mogli Premiership uzeti gde bi im bio kraj. A do tad da popijemo mi nesto?

Vladimir

pre 6 godina

@adriano_galliani

Nešto otprilike kao Milan da osvoji italijansku ligu. Mada ti se nisi ni rodio kada su uzeli poslednji put domaću ligu i LŠ. Sva sreća pa ima youtube inače bi mislio da je Milan otpad od ekipe ovih godina.

Blaugrana

pre 6 godina

Bila bi fora da Liverpool i barsa odmere snage u polufinalu , i LFC prodje u finale, a Coutinho nije mogao ni ucestvovati :) Dokaz da kad se bez nekog mora , onda se i moze. Tada se neki drugi razmasu. Coutinho je ocigledno gusio malo ekipu, narusavao atmosferu i sad su mnogo kohezivniji, bolji. Uopste se ne oseti njegov izostatak , a barsi za sad nista nije doneo .Ispasce da je to bio sjajan posao Liveroola :)
(boysi, 6. april 2018 12:43)

Kutinjo nije gusio ekipu nego ovako napadacki trio ima vise lopti jer samo preko njih sve ide umesto da ostave organizaciju napada Kutinju i dosao je Van Dajk pa ne primaju gol iz svakog protivnickog napada tako da tim izgleda bolje nego u prvom delu sezone, ali zato im je ekipa tanka da tanja ne moze biti, jedna povreda u napadu ili veznom redu ce ih unistiti jer sada nemaju alternativu.

bmiles

pre 6 godina

Nekad odlazak "zvezde" tima mobilise ostale,ali velike zasluge za to ima menadjer Klop!Kako ovaj covek motivise svoje igraca to je za udzbenike!Procena mu je izvrsna,koga ostaviti, kome se na lep nacin zahvaliti,koga poslati na "kaljenje",sve radi sistematski i nikog ne omalovazava!Liverpul je nakon mnogih lutanja na menadjerskom poslu napravio sjajan posao.Ovaj tim jos nije trofejan,ali je veoma nezgodan,do bo;la,jer igraju za gol vise sto publika voli!Formacija 4-3-3 ponovo dozivljava renesansu,tako da su u pravu bili svi treneri koji su tvrdili da formaciju biraju igraci sa kojima raspolazes.G-din Svarcer je u pravu ako se posmatra sa te pozicije da je odlazak Kutinja bio od velike pomoci Liverpulu,jer su [pomenuta trojica "eksplodirala",narocito Salah),ali ni uloga dvojice ostalih nije takodje mala!Za nas obicne smrtnike i obozavaoce ove igre,zadovoljstvo je gledati njihove utakmice,bar ce biti golova,a uostalom ova se igra bazira na postizanju toga,zar ne!?

Mastermind

pre 6 godina

Kao navijac Bayerna,vec razmisljam o zrebu za polufinale.Voleo bih naravno Liverpul.Prvo,slabiji su dosta od Barce ili Reala,tako da bi Bayern imao lak posao.Drugo, time bi se eliminisala i teoretska mogucnost da u finalu gledamo el klasiko.A vrlo je moguce da UEFA iz finansijskih razloga zeli sudar Mesi-Ronaldo u finalu.Njihova pohlepa i gramzivost nema granica.I trece,bio bi uzitak citati komentare napaljenih Liverpulovih navijaca nakon sto ih Bayern razbije,heheh
(Oliver, 06. april 2018 14:03)

Ne bih ja baš otpisivao tako olako L'pool. Štaviše, ako mene pitaš, njema bi SF sa Bajernom bila najbolja moguća opcija...

Djoka Utegurović

pre 6 godina

Zaista neverovatna sezona Liverpula,osvojena dva domaca kupa,fali im dva boda od domace titule sedam kola pre kraja i vode 2:0 na poluvremenu finala lige sampiona.Cetiri trofeja u dzepu,nevidjena evolucija...

Mad4Red

pre 6 godina

@bojan dečko prvo navijam za Junajted gde sam i napisao u komentaru ako si pismen sve lepo piše drugo zar misliš da Karvahal može da zaustavi Salaha?? Hahahha može al da kupi skuter da ga juri verujem i da Marselo nije toliko brz kao ovaj plus Mane drugo, vreme je da neko drugi osvoji LŠ pa nek bude i to ljuti protivnik mog Junjateda... Treće nauči nešto o fudbalu pa da razgovaramo... Pozz i prijatan dan želim....

Oliver

pre 6 godina

Kao navijac Bayerna,vec razmisljam o zrebu za polufinale.Voleo bih naravno Liverpul.Prvo,slabiji su dosta od Barce ili Reala,tako da bi Bayern imao lak posao.Drugo, time bi se eliminisala i teoretska mogucnost da u finalu gledamo el klasiko.A vrlo je moguce da UEFA iz finansijskih razloga zeli sudar Mesi-Ronaldo u finalu.Njihova pohlepa i gramzivost nema granica.I trece,bio bi uzitak citati komentare napaljenih Liverpulovih navijaca nakon sto ih Bayern razbije,heheh

Mad4Red

pre 6 godina

Baš bih voleo polufinala Bayern - Barcelona i Real - Liverpool da taj Mo Salah i društvo pokažu Ronaldu i društvu kako se igra fudbal, navijač sam Utd-a ali ova pobeda protiv City-a pokazuje kakva su mašinerija za golove niko ove sezone nije nadigrao City kao Liverpool, lagano ih je pregazio Klop čudo je od trenera, kako ga zovu u Engleskoj "Robin Hood" uzima bodove bogatima a daje siromašnima... Da je uzimao i siromašnima sigurno bi bio egal sa City-em za titulu ove godine...

bojaaan

pre 6 godina

Baš bih voleo polufinala Bayern - Barcelona i Real - Liverpool da taj Mo Salah i društvo pokažu Ronaldu i društvu kako se igra fudbal, navijač sam Utd-a ali ova pobeda protiv City-a pokazuje kakva su mašinerija za golove niko ove sezone nije nadigrao City kao Liverpool, lagano ih je pregazio Klop čudo je od trenera, kako ga zovu u Engleskoj "Robin Hood" uzima bodove bogatima a daje siromašnima... Da je uzimao i siromašnima sigurno bi bio egal sa City-em za titulu ove godine...
(Mad4Red, 06. april 2018 14:28)

Pazite samo kakvi se komentari ostavljaju ovde. Ne zna se da l' da covek place ili da se smeje.
Sta kaze lik da pokazu Ronaldu i drustvu kako se igra fudbal, pazi ti to. Znaci ovo do sada u LS sto Real igra je na nivou Jelen super lige. Nema veze sto su izbacili PSG koji je u tom trenutku bio prvi favorit za osvajanje i sto su sad na putu da demoliraju Juve u 2 utakmice, to izgleda nista ne znaci, nego ce njima PAZI LIVERPUL OBJASNITI KAKO SE IGRA FUDBAL zajedno sa Lovrenom u odbrani..
E bas bih voleo da vidim taj duel u LS da vise ne gledam ove komentare napaljenih navijaca Luzerpula koji su izasli iz rupa prvi put posle 2007 god.

Negativni

pre 6 godina

Gluposti. Nijednom timu ne može da bude višak igrač kalibra Kutinja. On je, pre svega, igrač sredine terena, plejmejker, a ne napadač. Barsa ga je kupila da zameni matorog Iniestu. Odličan potez Barselone. Ako prodju Siti ( mogu bez problema da izgube sa pet komada ali i da pobede sa toliko golova), u polufinalu ispadaju rutinski. Real i Barsa su daleko ispred ostalih. A ni Bajern nije mnogo slabiji.

sgdp

pre 6 godina

Liverpul je jedini koji kad god se dokopa LS opravda ocekivanja engleskih klubova. Ove ostale izbacuju Sevilja, Monako, i redom ko stigne. Jos jedan dokaz za Siti i PSG da im treba jos mnogo godina rada i truda, uz toliko para. Abramovic je cist primer koji je LS uzeo tek 2012. Ali on je barem uzeo, za ove sam u velikoj dilemi.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (tajniagentizi, 6. april 2018 14:13)

Da, osim kad ni ne prođu grupu u konkurenciji Bazela i Ludogoreca, tj. Fjorentine, Liona i Debrecina, kao što je bio slučaj prethodna dva puta (do ove sezone) kad su igrali Ligu Šampiona. "Ovi ostali" se makar plasiraju u osminu finala svaki put.

LorD

pre 6 godina

Lepo covek rece, Liverpul ne moze da osvoji prvenstvo jer nema dugu klupu, prvenstvo se igra citave godine, kada ti se povredi neki bitan igrac nemas adekvatnu zamenu, ista situacija je i kada ti igrac nije u formi.
S druge strane Siti ima maltene po 2 igraca na svakoj poziciji.
Ne bih jos otpisao Siti, 3:0 mogu dobiti, 5:1 tesko.

NIK

pre 6 godina

Ljudi Liverpul nije toliko jak da je sada u rangu Reala, Barse i Bayerna. Jedna odlična utakmica protiv Cityja to ne menja. Pa pogledajte sredinu Reala, pa napunili bi Liverpul za poluvreme. Messija ne bi mogli da zaustave a Valverdeova Barsa bi lagano prošla ovakav Liverpul, Bayern da ne pominjem. Jesu odlično igrali do sada ali ipak nisu u rangu najjačih timova u evropi. Kutijo nije uopšte gubitak kakav se pretpostavljalo da će biti. Da li je njegov odlazak oslabio Liverpul? Jeste, ali se tim sjajno snašao bez njega. Sada se vidi da je isplativo prodati takvog igrača ako dovedes dobru zamenu ali ko je mogao da sanja da će Salah da kida po PL i LŠ? To se zove dobar transfer još je tim dobio novog lidera...

mr.wolf

pre 6 godina

Liverpul je jedini koji kad god se dokopa LS opravda ocekivanja engleskih klubova. Ove ostale izbacuju Sevilja, Monako, i redom ko stigne. Jos jedan dokaz za Siti i PSG da im treba jos mnogo godina rada i truda, uz toliko para. Abramovic je cist primer koji je LS uzeo tek 2012. Ali on je barem uzeo, za ove sam u velikoj dilemi.
(tajniagentizi, 06. april 2018 14:13)

To sto Engleske timove izbacuju svakakvi je posledica opadanja kvaliteta ekipa u Engleakoj. Ako vas ne mrzi, pogledajte od kada Englezi gube primat, od odlaska SAF-a. United je tada bio skockan kao tim (bile su ekipe sa.mnogo boljim igracima), igrao je timski, i celu ligu je gurao napred. Kako bi im parirali drugi su ogromna sredstva ulagali, ali su konceptualno prepisivali od SAF-a timsku igru. Tada je Liverpul bio relativno los u PL ali u LS su bili ozbiljna ekipa, pa Chelsea, pa Arsenal, pa United. 5-6 sezona minimum 2 engleske ekipe u 1/2 finala. Naravno, nije samo to razlog, ali jeste jedan od razloga. Ovo danas je nesto skroz drugo.... Real, Barsa, Bajern pa svi ostali.....

kesi

pre 6 godina

Ne.Liverpool je dobio u smislu da je taj novac mogao da da tamo gde škripi-za Van Dajka.I Keita da stigne.Još jedan štoper i to je to.U napadu bila gužva.

Mister Hajd

pre 6 godina

NIK. Kao navijač Barse tvrdim da Liverpul , tj Mane, Salah i Firmino ne bi upropastili onolike kontre i šanse kao onomad Sevilja...bilo bi tu mnogo golova. Barsa je najranjivija iz kontri , a L.pulove su ubitačne! Seti se kontri Bajerna i 7 komada u Barsinoj mreži. Klop i Hajnkes forsiraju upravo munjevite kontre, uz brzu transformaciju, a Pike i društvo u odbrani , koja to i nije, je osim trapavog i sporog Pikea i Umtitija , Barsa i nema odbrabenoe igrače, ako ne računamo zaboravljenog Vermalena...

Vukasin

pre 6 godina

Ne znam zasto jos otpisujute Siti, setite se nekoliko kola pl unazad City 5-0 Liverpool
Sve je moguce , vidi se nedostatak Aguera , G.Jesus jos nije "dorastao" vodece uloge u napadu pogotovo ne u cetvrt finalu lige sampiona

Djoka Utegurović

pre 6 godina

Zaista neverovatna sezona Liverpula,osvojena dva domaca kupa,fali im dva boda od domace titule sedam kola pre kraja i vode 2:0 na poluvremenu finala lige sampiona.Cetiri trofeja u dzepu,nevidjena evolucija...

Petar

pre 6 godina

Najzad ovi jadnici iz Liverpoola da malo osete dane stare slave od koje zive vec brat bratu 20-30 godina. Jos kad bi mogli Premiership uzeti gde bi im bio kraj. A do tad da popijemo mi nesto?

Oliver

pre 6 godina

Kao navijac Bayerna,vec razmisljam o zrebu za polufinale.Voleo bih naravno Liverpul.Prvo,slabiji su dosta od Barce ili Reala,tako da bi Bayern imao lak posao.Drugo, time bi se eliminisala i teoretska mogucnost da u finalu gledamo el klasiko.A vrlo je moguce da UEFA iz finansijskih razloga zeli sudar Mesi-Ronaldo u finalu.Njihova pohlepa i gramzivost nema granica.I trece,bio bi uzitak citati komentare napaljenih Liverpulovih navijaca nakon sto ih Bayern razbije,heheh

bojaaan

pre 6 godina

Baš bih voleo polufinala Bayern - Barcelona i Real - Liverpool da taj Mo Salah i društvo pokažu Ronaldu i društvu kako se igra fudbal, navijač sam Utd-a ali ova pobeda protiv City-a pokazuje kakva su mašinerija za golove niko ove sezone nije nadigrao City kao Liverpool, lagano ih je pregazio Klop čudo je od trenera, kako ga zovu u Engleskoj "Robin Hood" uzima bodove bogatima a daje siromašnima... Da je uzimao i siromašnima sigurno bi bio egal sa City-em za titulu ove godine...
(Mad4Red, 06. april 2018 14:28)

Pazite samo kakvi se komentari ostavljaju ovde. Ne zna se da l' da covek place ili da se smeje.
Sta kaze lik da pokazu Ronaldu i drustvu kako se igra fudbal, pazi ti to. Znaci ovo do sada u LS sto Real igra je na nivou Jelen super lige. Nema veze sto su izbacili PSG koji je u tom trenutku bio prvi favorit za osvajanje i sto su sad na putu da demoliraju Juve u 2 utakmice, to izgleda nista ne znaci, nego ce njima PAZI LIVERPUL OBJASNITI KAKO SE IGRA FUDBAL zajedno sa Lovrenom u odbrani..
E bas bih voleo da vidim taj duel u LS da vise ne gledam ove komentare napaljenih navijaca Luzerpula koji su izasli iz rupa prvi put posle 2007 god.

Negativni

pre 6 godina

Gluposti. Nijednom timu ne može da bude višak igrač kalibra Kutinja. On je, pre svega, igrač sredine terena, plejmejker, a ne napadač. Barsa ga je kupila da zameni matorog Iniestu. Odličan potez Barselone. Ako prodju Siti ( mogu bez problema da izgube sa pet komada ali i da pobede sa toliko golova), u polufinalu ispadaju rutinski. Real i Barsa su daleko ispred ostalih. A ni Bajern nije mnogo slabiji.

miodrag

pre 6 godina

Nisam saglasan! Dok sam gledao mec protiv Sitija razmisljao sam kakav bi bio Liverpul da je Kutinjo ostao!? Bio bi glavni konkurent za Ligu sampiona pogotovu sto im je odbrana sa Virginom postala mnogo sigurnija. Takodje mislim da je sam Kutinjo grdno pogresio jer u Baesi on nikad nece biti tolko cenjen i toliko dobar kao u Liverpulu. Ja iskreno ne razumem igrace koji ne vide da je bolje biti bog u klubu gde to stvarno jesi i gde te kao takvog vidi i ceo fudbalski svet, nego otici u zaista bogovski tim gde ne samo sto ti tamo nisi vise glavni, nego moze da se desi realno da grejes klupu i tada nisi pod reflektorima strucnjaka i navijaca. Toti je pokazao kako se to radi!

sgdp

pre 6 godina

Liverpul je jedini koji kad god se dokopa LS opravda ocekivanja engleskih klubova. Ove ostale izbacuju Sevilja, Monako, i redom ko stigne. Jos jedan dokaz za Siti i PSG da im treba jos mnogo godina rada i truda, uz toliko para. Abramovic je cist primer koji je LS uzeo tek 2012. Ali on je barem uzeo, za ove sam u velikoj dilemi.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (tajniagentizi, 6. april 2018 14:13)

Da, osim kad ni ne prođu grupu u konkurenciji Bazela i Ludogoreca, tj. Fjorentine, Liona i Debrecina, kao što je bio slučaj prethodna dva puta (do ove sezone) kad su igrali Ligu Šampiona. "Ovi ostali" se makar plasiraju u osminu finala svaki put.

boysi

pre 6 godina

Bila bi fora da Liverpool i barsa odmere snage u polufinalu , i LFC prodje u finale, a Coutinho nije mogao ni ucestvovati :) Dokaz da kad se bez nekog mora , onda se i moze. Tada se neki drugi razmasu. Coutinho je ocigledno gusio malo ekipu, narusavao atmosferu i sad su mnogo kohezivniji, bolji. Uopste se ne oseti njegov izostatak , a barsi za sad nista nije doneo .Ispasce da je to bio sjajan posao Liveroola :)

NIK

pre 6 godina

Ljudi Liverpul nije toliko jak da je sada u rangu Reala, Barse i Bayerna. Jedna odlična utakmica protiv Cityja to ne menja. Pa pogledajte sredinu Reala, pa napunili bi Liverpul za poluvreme. Messija ne bi mogli da zaustave a Valverdeova Barsa bi lagano prošla ovakav Liverpul, Bayern da ne pominjem. Jesu odlično igrali do sada ali ipak nisu u rangu najjačih timova u evropi. Kutijo nije uopšte gubitak kakav se pretpostavljalo da će biti. Da li je njegov odlazak oslabio Liverpul? Jeste, ali se tim sjajno snašao bez njega. Sada se vidi da je isplativo prodati takvog igrača ako dovedes dobru zamenu ali ko je mogao da sanja da će Salah da kida po PL i LŠ? To se zove dobar transfer još je tim dobio novog lidera...

tajniagentizi

pre 6 godina

Liverpul je jedini koji kad god se dokopa LS opravda ocekivanja engleskih klubova. Ove ostale izbacuju Sevilja, Monako, i redom ko stigne. Jos jedan dokaz za Siti i PSG da im treba jos mnogo godina rada i truda, uz toliko para. Abramovic je cist primer koji je LS uzeo tek 2012. Ali on je barem uzeo, za ove sam u velikoj dilemi.

VanjaLFC

pre 6 godina

Sa odlaskom Kutinja, sredina terena je ostala sa igracem manje. Povrede Kana i Lalane su ozbiljne prirode dok je Wajnaldum jos nedovoljno oporavljen nakon bolesti i povrede. Grujic na pozajmici bez mogucnosti povratka do kraja sezone...a utakmice idu nakon dva dana pauze.
Plasim se, ako se jos neko malo nakaslje da ce kraj sezone otici k vragu.

mr.wolf

pre 6 godina

Liverpul je jedini koji kad god se dokopa LS opravda ocekivanja engleskih klubova. Ove ostale izbacuju Sevilja, Monako, i redom ko stigne. Jos jedan dokaz za Siti i PSG da im treba jos mnogo godina rada i truda, uz toliko para. Abramovic je cist primer koji je LS uzeo tek 2012. Ali on je barem uzeo, za ove sam u velikoj dilemi.
(tajniagentizi, 06. april 2018 14:13)

To sto Engleske timove izbacuju svakakvi je posledica opadanja kvaliteta ekipa u Engleakoj. Ako vas ne mrzi, pogledajte od kada Englezi gube primat, od odlaska SAF-a. United je tada bio skockan kao tim (bile su ekipe sa.mnogo boljim igracima), igrao je timski, i celu ligu je gurao napred. Kako bi im parirali drugi su ogromna sredstva ulagali, ali su konceptualno prepisivali od SAF-a timsku igru. Tada je Liverpul bio relativno los u PL ali u LS su bili ozbiljna ekipa, pa Chelsea, pa Arsenal, pa United. 5-6 sezona minimum 2 engleske ekipe u 1/2 finala. Naravno, nije samo to razlog, ali jeste jedan od razloga. Ovo danas je nesto skroz drugo.... Real, Barsa, Bajern pa svi ostali.....

JPR24

pre 6 godina

Zaista neverovatna sezona Liverpula,osvojena dva domaca kupa,fali im dva boda od domace titule sedam kola pre kraja i vode 2:0 na poluvremenu finala lige sampiona.Cetiri trofeja u dzepu,nevidjena evolucija...
(Djoka Utegurović, 06. april 2018 13:18)

Nekad treba znati izabrati izmedju utezivanja i ugurivanja.

Mad4Red

pre 6 godina

Baš bih voleo polufinala Bayern - Barcelona i Real - Liverpool da taj Mo Salah i društvo pokažu Ronaldu i društvu kako se igra fudbal, navijač sam Utd-a ali ova pobeda protiv City-a pokazuje kakva su mašinerija za golove niko ove sezone nije nadigrao City kao Liverpool, lagano ih je pregazio Klop čudo je od trenera, kako ga zovu u Engleskoj "Robin Hood" uzima bodove bogatima a daje siromašnima... Da je uzimao i siromašnima sigurno bi bio egal sa City-em za titulu ove godine...

zoran

pre 6 godina

Klop kad je dolazio u Liverpul je sam rekao da će tek od 2019 da može da konkuriše za sve trofeje prema planu koji je razradio. za sada sve ide po planu a ako osvoje bilo šta pre toga to bi bio bonus. realno, kad im stigne Kejta, ako bi ostao Can, da dovedu još jednog u sredinu i jednog napadaca, dvojicu u odbrani i to tek može da se izvede do 2019. igrači sve više žele da igraju za Liverpul i to je bitno za dovođenje igrača svetske klase.
Klop zna šta radi, uprava mu je odresila kesu i vidi se da prave tim koji bi trebalo da bude konkurentan za sve trofeje u narednih 5-10 godina.

LorD

pre 6 godina

Lepo covek rece, Liverpul ne moze da osvoji prvenstvo jer nema dugu klupu, prvenstvo se igra citave godine, kada ti se povredi neki bitan igrac nemas adekvatnu zamenu, ista situacija je i kada ti igrac nije u formi.
S druge strane Siti ima maltene po 2 igraca na svakoj poziciji.
Ne bih jos otpisao Siti, 3:0 mogu dobiti, 5:1 tesko.

Blaugrana

pre 6 godina

Bila bi fora da Liverpool i barsa odmere snage u polufinalu , i LFC prodje u finale, a Coutinho nije mogao ni ucestvovati :) Dokaz da kad se bez nekog mora , onda se i moze. Tada se neki drugi razmasu. Coutinho je ocigledno gusio malo ekipu, narusavao atmosferu i sad su mnogo kohezivniji, bolji. Uopste se ne oseti njegov izostatak , a barsi za sad nista nije doneo .Ispasce da je to bio sjajan posao Liveroola :)
(boysi, 6. april 2018 12:43)

Kutinjo nije gusio ekipu nego ovako napadacki trio ima vise lopti jer samo preko njih sve ide umesto da ostave organizaciju napada Kutinju i dosao je Van Dajk pa ne primaju gol iz svakog protivnickog napada tako da tim izgleda bolje nego u prvom delu sezone, ali zato im je ekipa tanka da tanja ne moze biti, jedna povreda u napadu ili veznom redu ce ih unistiti jer sada nemaju alternativu.

Mastermind

pre 6 godina

Kao navijac Bayerna,vec razmisljam o zrebu za polufinale.Voleo bih naravno Liverpul.Prvo,slabiji su dosta od Barce ili Reala,tako da bi Bayern imao lak posao.Drugo, time bi se eliminisala i teoretska mogucnost da u finalu gledamo el klasiko.A vrlo je moguce da UEFA iz finansijskih razloga zeli sudar Mesi-Ronaldo u finalu.Njihova pohlepa i gramzivost nema granica.I trece,bio bi uzitak citati komentare napaljenih Liverpulovih navijaca nakon sto ih Bayern razbije,heheh
(Oliver, 06. april 2018 14:03)

Ne bih ja baš otpisivao tako olako L'pool. Štaviše, ako mene pitaš, njema bi SF sa Bajernom bila najbolja moguća opcija...

nikola

pre 6 godina

Drago.mi je što se ovo desilo prepotentnom Sitiju i njegovom treneru.Ipak je fudbal fudbal a ne šah. A ovo što je uradio Liverpul ne mora ništa da znači, ipak je to suludasta ekipa.

Mad4Red

pre 6 godina

@bojan dečko prvo navijam za Junajted gde sam i napisao u komentaru ako si pismen sve lepo piše drugo zar misliš da Karvahal može da zaustavi Salaha?? Hahahha može al da kupi skuter da ga juri verujem i da Marselo nije toliko brz kao ovaj plus Mane drugo, vreme je da neko drugi osvoji LŠ pa nek bude i to ljuti protivnik mog Junjateda... Treće nauči nešto o fudbalu pa da razgovaramo... Pozz i prijatan dan želim....

Mister Hajd

pre 6 godina

NIK. Kao navijač Barse tvrdim da Liverpul , tj Mane, Salah i Firmino ne bi upropastili onolike kontre i šanse kao onomad Sevilja...bilo bi tu mnogo golova. Barsa je najranjivija iz kontri , a L.pulove su ubitačne! Seti se kontri Bajerna i 7 komada u Barsinoj mreži. Klop i Hajnkes forsiraju upravo munjevite kontre, uz brzu transformaciju, a Pike i društvo u odbrani , koja to i nije, je osim trapavog i sporog Pikea i Umtitija , Barsa i nema odbrabenoe igrače, ako ne računamo zaboravljenog Vermalena...

Vladimir

pre 6 godina

@adriano_galliani

Nešto otprilike kao Milan da osvoji italijansku ligu. Mada ti se nisi ni rodio kada su uzeli poslednji put domaću ligu i LŠ. Sva sreća pa ima youtube inače bi mislio da je Milan otpad od ekipe ovih godina.

bmiles

pre 6 godina

Nekad odlazak "zvezde" tima mobilise ostale,ali velike zasluge za to ima menadjer Klop!Kako ovaj covek motivise svoje igraca to je za udzbenike!Procena mu je izvrsna,koga ostaviti, kome se na lep nacin zahvaliti,koga poslati na "kaljenje",sve radi sistematski i nikog ne omalovazava!Liverpul je nakon mnogih lutanja na menadjerskom poslu napravio sjajan posao.Ovaj tim jos nije trofejan,ali je veoma nezgodan,do bo;la,jer igraju za gol vise sto publika voli!Formacija 4-3-3 ponovo dozivljava renesansu,tako da su u pravu bili svi treneri koji su tvrdili da formaciju biraju igraci sa kojima raspolazes.G-din Svarcer je u pravu ako se posmatra sa te pozicije da je odlazak Kutinja bio od velike pomoci Liverpulu,jer su [pomenuta trojica "eksplodirala",narocito Salah),ali ni uloga dvojice ostalih nije takodje mala!Za nas obicne smrtnike i obozavaoce ove igre,zadovoljstvo je gledati njihove utakmice,bar ce biti golova,a uostalom ova se igra bazira na postizanju toga,zar ne!?

Vukasin

pre 6 godina

Ne znam zasto jos otpisujute Siti, setite se nekoliko kola pl unazad City 5-0 Liverpool
Sve je moguce , vidi se nedostatak Aguera , G.Jesus jos nije "dorastao" vodece uloge u napadu pogotovo ne u cetvrt finalu lige sampiona

kesi

pre 6 godina

Ne.Liverpool je dobio u smislu da je taj novac mogao da da tamo gde škripi-za Van Dajka.I Keita da stigne.Još jedan štoper i to je to.U napadu bila gužva.