Utorak, 27.03.2018.

14:28

Australija: Bojkot Mundijala bi mogao da bude naredni korak

Fudbalska reprezentacija Australije mogla bi da propusti Svetsko prvenstvo u Rusiji, zbog skanadala u Londonu u kojem je otrovan dvostruki ruski špijun.

Izvor: B92

Australija: Bojkot Mundijala bi mogao da bude naredni korak IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

189 Komentari

Sortiraj po:

mali radojica

pre 6 godina

@filipo nisi u pravu ispali bi mi i u osmini finala od Burkine Faso????? Ali šalu na stranu jer cela ova priča sa ovim ex špijunom i njegovom ćerkom je tako loše i nevešto nameštena da su već mnogi počeli da se pitaju gde su njih dvoje u stvari,gde je taj policajac koji se otrovao,zašto nema intervjua sa njegovom uplakanom ženom,majkom,ocem i kerom koji tugaljivo gleda u kameru BBC-a. Kažu da se oko 35 ljudi javilo lekarima,a nigde niti jedan intervju ni sa jednim od njih,niti jedna slika kako nekoga unose u bolnicu,nisu čak rekli ni u koje su ih bolnice smestili,medicinski radnici iz okolnih bolnica poriču da imaju takve pacijente,a kad pukne neka bomba odmah krenu da intervjuišu slučajne prolaznike,familiju žrtava i bilo koga znači bilo koga, a sada  odjednom muk...ništa.Već se gomila ljudi pita gde su dokazi i ako vas ne mrzi skoknite do komentara na njihovim sajtovima i to nekih od poznatijih novina pa ćete videti kakvo raspoloženje vlada međ narodom. Inače kod tih komentara evidentno je da je neki  sajtovi onemogućavaje ostavljanje komentara na ovu temu jer ovo polako klizi u sprdačinu. Em pola EU neće da protera nekog Ruju iz ambasade dok ne vide prave i istinske dokaze,em su se danas izblamirali sa onim nacrtranim skečom na facebook-u koji govori o ovom navodnom trovanju.Znači ovo je takva histerija i budalaština koja će nažalost kao u onoj narodnoj priči o vuku jednog dana da zamagli neki istinski napad ovakve vrste.

dan za danom

pre 6 godina

To se i ocekivalo...nisu izbori u Rusiji bili u prvom planu jer su znali pobednika, ali ovaj veliki fudbalski dogadjaj je prioritet da unize Putina i RF i narede svojim savezima da ne ucestvuju. Toliko o nezavisnosti sportskih saveza u evropskim i svetskim demokratijama kada se politika umesa. Ako se zabrana uvede, bice to velika sramota za fudbalski sport i sport uopste.

Zoks

pre 6 godina

Ma jok ne bojkutuju oni nista ,to je samo vikanje naredili englezi

I ovdje u Australiji se ljudi sprdaju sa izjavom te ministarke
Jedva se kvalifikovali pa sad da propuste.. kako da ne


A ovo je absolutno istina nevidjeno ali nevidjeno mrze ruse
Bolje je bilo dok je bio SSSR bar se ovi zapadnjaci nisu ovako bahato ponasali

U sustini ne mrze oni Srbe Ruse Kubance tako od sebe nego burazeru
nemoj da stanes sirenju neoliberalizma i zapadne "demokratije" na put
Sve im diraj samo nemoj dolare

pozdrav iz Melburna

N

pre 6 godina

Evo nama šanse da budemo svetski prvaci jer ćemo izgleda učestvovati samo mi i Rusi.
(filipo, 27. mart 2018 14:46)

Osvojili bismo srebro.

Gile

pre 6 godina

Engleska nebi bojkotovala ovo SP tačno da ih Rusija rakterira bez prestanka od danas do 15. juna. Prošetali su se kroz kvalifikacije, imaju relativno dobro ukomponovanu reprezentaciju, nemaju pritisak favorita, sasvim realno računaju da dobar rezultat. Da je situacija drugačije ove 'pretnje' bi možda mogle da se shvate ozbiljno. Ovako - to je samo još jedan ventil za ispuštanje neverovatne mržnje koju Englezi, iz nekog meni potpuno nejasnog razloga, osećaju prema Rusima. Što se tiče Poljske, Danske i sličnih kvazi-država... ne bih trošio reči na komentarisanje njihovog dupeuvlačenja Englezima...

pprvi dan skole u Svedskoj

pre 6 godina

Bojkot bi bio tezak udarac za svetsko prvenstvo...jednostavno kad na prvenstvu ne ucestvuju Nemacka,Francuska,Spanija,Belgija,Engleska.Brazil,Argentina to onda nije prvenstvo!

Baranin

pre 6 godina

ja sam iz Crne Gore i mi ćemo podržati naše vjekovne prijatelje i braću australijance i bojkotovaćemo taj Mundijal...u stvari,čekaj,nećemo...
(Baranin, 27. mart 2018 17:48)
Vi u Crnoj gori nemojte gledati Mundijal i tako bojkotujte.
(gari, 27. mart 2018 18:22)
realno,ako ne igra Australija,Sjeverni Sudan i Azerbejdžan-nemamo ga što ni gledati.Nas i Australijanaca 25 meleona!

River

pre 6 godina

Pošto bi se tu radilo o mešanju politike i sporta, trebala bi da sledi suspenzija fudbalskog saveza iz svih takmičenja pod okriljem FIFA na nekoliko godina.

Mislim na sve one koji budu bojkotovali SP u Rusiji iako su šanse za to bedne, bez obzira na upuvane Engleze i one sa druge strane Atlantika koji nisu bili u stanju da završe kvalifikacije ispred Paname i Hondurasa.

Doduše, FIFA je jedino u stanju da glumi silu kod reprezentacija i fudbalskih saveza tipa Indonezija, Kuvajt, Zimbabve. Ove konkretnije (čak i Australija tu spada) ih apsolutno ignorišu.

direwolf

pre 6 godina

Zar ovo nije mesanje politike u fudbal, sto FIFA uvek strogo kaznjava? Sa druge strane, koji je to dokaz nasla Britanija koji povezuje Rusiju sa skandalom. Da, otrov je proizveden u SSSR i to je bio metod KGBa, ali znajuci ove cinjenice lako je navesti svet na misljenje da Rusija stoji iza svega. Kao da kazem da je moj komsija uradio nesto danas samo zato sto je nesto slicno uradio pre 20 godina...

neutralni felsh

pre 6 godina

Нако, а ни ово не разумеш, као што никад нећеш разумети да постоје народи који имају изграђен цивилизацијски и генерацијски осећај за правду, истину, за слабије и угрожене. Ово NS је веровтно NN (new now) .
(marko, 27. mart 2018 17:09)


najbesmisleniji komentar.

Zvoncica

pre 6 godina

Australija bi mogla vec jednom da poradi na sopstvenom identitetu, s obzirom na svoj geografski polozaj, a ne da se u svemu slepa uz Engleze. Tolika zemlja, a nema herca da stoji samostalno u svetu.

neutralni felsh

pre 6 godina

Trebaju Rusi da zabrane dolazak na svetsko prvenstvo anglosaksonskom otpadu i njihovim podguznim satelitima. A ne da se ceka bojkot istih...
(Zurkolomac, 27. mart 2018 20:12)


tinejdzer, smiri se.

abraxas

pre 6 godina

@ogledalo naroda
Nije samo Sovjetski Savez bojkotovao Olimpijadu u Los Anđelesu 1984. nego i mnoge druge zemlje Varšavskog pakta, ali je to bio odgovor na to što su zapadne zemlje, predvođene Amerikancima, bojkotovale Olimpijadu u Moskvi 1980. godine.

ninepi

pre 6 godina

Zivo me interesuje kako ce FIFA da reaguje na ovo, ako se ostvari. Hoce li i kako kazniti one sto bojkotuju SP.
Ma trebali bi da kaznjavaju i najave bojkota, i to po dva osnova: sto podrivaju sistem takmicenja i sto mesaju politiku u sport.
Ili mozda nije isti arsin za sve?!?!?!?!?

Zurkolomac

pre 6 godina

Trebaju Rusi da zabrane dolazak na svetsko prvenstvo anglosaksonskom otpadu i njihovim podguznim satelitima. A ne da se ceka bojkot istih...

vladimir

pre 6 godina

Ocekuje se saopstenje sekretara spoljnih poslova Velike Britanije Borisa Džonsona u kojem se trazi da FIFA Rusima zabrani da se takmice na SP u Rusiji.

Runner

pre 6 godina

"Japan?!!To mi je zaista velika enigma.Ili su oni američka kolonija,pa kud gazda okom,tu oni skokom...."

(analiza, 27. mart 2018 19:40 )
Нема ту никакве енигме, једноставно, Јапан се са Русима спори још од краја II светског рата око тзв. Курилских острва. Јапан их сматра окупираном територијом од стране бившег СССР-а тј. садашње Русије.

P76-ers

pre 6 godina

Vide srbendi što brane braću ruse. Ovi iz Australije bar znaju zašto podržavaju Engleze. Što li vi podržavate Ruse niko pametan ne može reći
(dr NS, 27. mart 2018 16:32)

Vidi, moje mišljenje vezano za tvoje pitanje je: kroz vekove mi smo bili i u dobrim i lošim odnosima i sa Rusijom i sa ostalima. Podršku i prijateljstvo imali smo i od engleza i od amerikanaca, izostanak podrške od Rusije više puta.
U celoj toj igri, makar od rusa nismo dobili osiromašeni uranijum. Ne podržavamo mi ruse toliko koliko ostale ne možemo očima da gledamo.

Ako ti sledeći argument bude zapadne pare, volimo mi strani novac, bez obzira odakle dolazi. Taj novac su naši ljudi pošteno zaradili gde god da su radili, taj novac ne pada sa neba...

analiza

pre 6 godina

"Iz solidarnosti prema Velikoj Britaniji, Mundijal u Rusiji moglo bi da bojkotuje šest zemalja među kojima su pomenuta Australija, Poljska, Island, Danska, Švedska i Japan."
Sve favorit do favorita za osvajanje prva tri mesta.
Australija,zemlja koja je u 21 veku i dalje obična kolonija(britanska).
Poljska,jer "obožavaju" Rusiju.
Island-ne kapiram otkud oni tu,u stvari,setih se,bili deo Švedske nekad,a Švedska i Rusija godinama ratovali(još u vreme Petra Velikog).
Danska,beše li to zemlja kojoj nije bio problem da se takmiči umesto nas,pa čak i osvojiše evropsko prvenstvo-kad su nas ladno vratili?
Švedska,već napisah zašto.
Japan?!!To mi je zaista velika enigma.Ili su oni američka kolonija,pa kud gazda okom,tu oni skokom.
Licemerje.
Ali,to je naša šansa.Još da odustanu svi ostali iz naše grupe,pogleda nas sreća u četvrtfinalu i osmini finala,zapnemo muški u polufinalu a u finalu šta bude -bude:)
Brine me što Brazil i Kostarika nisu tako lako uvredljivi po pitanju ubijenih špijuna...

мики

pre 6 godina

Pa i Sovjetski Savez je bojkotovao letnju olimpijadu koja je održana u Americi u Los Anđelesu, čini mi se 1984. Eto politika i sport
(ogledalo naroda, 27. mart 2018 15:02)

наравно, заборавио си да кажеш да је то био одговор на амерички бојкот олимпијаде у Москви.

мики

pre 6 godina

Evo nama šanse da budemo svetski prvaci jer ćemo izgleda učestvovati samo mi i Rusi.
(filipo, 27. mart 2018 14:46)

значи ипак нема шансе

BlueBlueBlue

pre 6 godina

Kakve ima veze jedno sa drugim? Zapadne zemlje u ofsajdu jer je Putin i uprkos sankcijama uspeo da dovede u svoju zemlju Olimpijadu i Svetski Kup i nema velikih dugova pa im smeta. Tako je i Jugoslavija bila dobra, i Rumunija pa su nam doveli "demokratiju".

Okram "Sejn" Idul

pre 6 godina

Ne vidim cemu ovolika drama oko otrovanog spijuna. Stigla ga je kazna za izdaju. Ovo je jos jedan u nizu kreiranja javnog mnjenja zapadnih zemalja kako bi u nekom trenutku imali podrsku javnosti za otvoreni rat sa rusijom.

Jovica

pre 6 godina

Amerika se nije kvalifikovala i sada gura ove fudbalske nesretnike u bojkot.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlada, 27. mart 2018 14:42)

Amerika se nije kvalifikovala namerno, iz visestrukih razloga je tako bilo lakse, da americki narod, uglavnom belci, ne vide kako je u Rusiji sve normalno i recimo kako bi u ovakvim slucajevima bojkota ostali sami na svetu i time se demaskirali kako zapravo niko i nije uz te ideje tog sistema, trece to je veliki marketinski plus u korist Rusije itd...

Bilal

pre 6 godina

A inace kad je Amerika izvrsila invaziju na Irak zbog gnusne lazi, pobila milione ljudi, napravila totalni haos u jednoj drzavi i celom regionu. Nikom nista nije smetalo. Kad su pokusali nekoliko stotina puta da ubiju Fidela Kastra, ni to nikom nije smetalo.

Rusi kao ubiju bivseg spijuna koji ih je izdao, sto jos nije ni dokazano da su oni uradili i ceo svet je ogorcen.

Ovaj svet je odavno u rukama zla.
(Washington, 27. mart 2018 18:11)

Podugačak je spisak država u kojima su SAD bile upetljane a sve kao navodno štiteći američke interese. Od Koreje, pa preko Vijetnama, Ekvadora, Čilea, Venecuele, Nikaragve, Porto Rika, San Salvadora, Paname, Kube, Avganistana, Somalije, Irana, Iraka, bivše SFRJ do Sirije.

Washington

pre 6 godina

A inace kad je Amerika izvrsila invaziju na Irak zbog gnusne lazi, pobila milione ljudi, napravila totalni haos u jednoj drzavi i celom regionu. Nikom nista nije smetalo. Kad su pokusali nekoliko stotina puta da ubiju Fidela Kastra, ni to nikom nije smetalo.

Rusi kao ubiju bivseg spijuna koji ih je izdao, sto jos nije ni dokazano da su oni uradili i ceo svet je ogorcen.

Ovaj svet je odavno u rukama zla.

Kapetan Kuka

pre 6 godina

U ovoj zaglusujucoj galami kako se navodno "Evropa solidarisala sa Britanijom, protiv Rusije..." nekako je nezapazeno prosla vest da je vlada SR Nemacke upravo izdala sve potrebne dozvole za izgradnju Severnog toka 2...
I u EU vazi parola "Samo jako!"

gari

pre 6 godina

ja sam iz Crne Gore i mi ćemo podržati naše vjekovne prijatelje i braću australijance i bojkotovaćemo taj Mundijal...u stvari,čekaj,nećemo...
(Baranin, 27. mart 2018 17:48)

Vi u Crnoj gori nemojte gledati Mundijal i tako bojkotujte.

neko ko zna

pre 6 godina

Čitam komentare i zaključujem da bi se Srbi složili sa Rusima i kad bi Rusi rekli da je crno belo a belo da je crno.
(Werty, 27. mart 2018 18:02)

Isto kao sto bi se Britanci slozili kad Amerikanci kazu da je belo crno a crno da je belo ...

jass

pre 6 godina

Drzave koje svakodnevno krse medjunarodna pravila i nije ih briga za broj zrtava zbog intervencija na tudjim teritorijama, istovremeno ce sebe nazivati demokratskim i soliti nam pamet da sve, eto, rade zbog zastite tih istih medjunarodnih pravila. Bojkovati Mundijal i proterati ruske diplomate. Daleko od toga da zelim rat bilo gde, ali, kad su frajeri, sto ne udare na Ruse ili Kinu, zbog zastite ljudskih prava, imali su toliko prilika za to.

Goran Mitrovic

pre 6 godina

Ako sam dobro razumeo, taj špijun kog su Rusi sredili je Rus, čovek koji je izdao svoju zemlju i prodao se englezima, u zakonima svih zemalja bi odgovarao za veleizdaju i bio najstrože kažnjen, ne znam što je problem ako mu je matična zemlja doakala, zar isto ne bi i englezi i australijanci uradili kad bi njihov državljanin prodao svoju zemlju Rusima.
(Toni Bandera, 27. mart 2018 17:15)

Propustio si gomilu informacija. On je već odgovarao i bio u zatvoru u Rusiji pre mnogo godina. Posle je razmenjen za ruske špijune uhvaćene na zapadu. Drugim rečima da su Rusi hteli njegovu smrt imali su bolje prilike. Osim toga ovo je preživeo što je prilično neefikasno od atentatora i metoda pokušaja ubistva je neverovatna, pa i to da je ostavljen "otisak prstiju" maltene. Sve to je prilično providna nameštaljka.

Let 3

pre 6 godina

Na svetskom planu smo se vratili u osmadesete, u vreme kada su bojkoti OI bili normalna stvar. Ako dodje do bojkota vise reorezentacija, sledeci korak ce biti organizovanje aleternativnog SP, pa mozda Englezi onda i budu sampioni...

Baranin

pre 6 godina

ja sam iz Crne Gore i mi ćemo podržati naše vjekovne prijatelje i braću australijance i bojkotovaćemo taj Mundijal...u stvari,čekaj,nećemo...

bradina

pre 6 godina

Sve sve,ali da ce "kolevka fudbala" bojkotovati fudbal to zaista nisam ni u snu mogao zamisliti!Kuda ide ovaj SVET!?
FIFA reaguj!!!!!Zar nije sport time sportske manifestacije ipak nacin da bar na cas prestane bilo kakvo zveckanje oruzja!? Zasto cute fudbalski savezi istih,narod takodje!?Zbog jednog spijuna bojkotovati SP!?Koja blamaza,koji paradoks!?Ova rusofobija zapada pretvara se polako u opasne "igre" kojih zaista razuman svet treba da reaguje!

Toni Bandera

pre 6 godina

Ako sam dobro razumeo, taj špijun kog su Rusi sredili je Rus, čovek koji je izdao svoju zemlju i prodao se englezima, u zakonima svih zemalja bi odgovarao za veleizdaju i bio najstrože kažnjen, ne znam što je problem ako mu je matična zemlja doakala, zar isto ne bi i englezi i australijanci uradili kad bi njihov državljanin prodao svoju zemlju Rusima.

how yes no

pre 6 godina

Pa ako cela EU I dobar deo Azije bojkotuje Mundijal, nasi preplaceni manekeni mogu tamo da nesto I urade, da ne idu samo turisticki.

Salerno

pre 6 godina

sad je na potez FIFA, opomeniti ove zemlje ako otkaze ucestvo, iskljucenje jedno desetak godina od svih takmicenja,da vidite dal ce da bojkotuju, sve zavisi od FIFA.

marko

pre 6 godina

Vide srbendi što brane braću ruse. Ovi iz Australije bar znaju zašto podržavaju Engleze. Što li vi podržavate Ruse niko pametan ne može reći
 (dr NS, 27. mart 2018 16:32)
Нако, а ни ово не разумеш, као што никад нећеш разумети да постоје народи који имају изграђен цивилизацијски и генерацијски осећај за правду, истину, за слабије и угрожене. Ово NS је веровтно NN (new now) .

789

pre 6 godina

Rusija treba da zabrani učestvovanje na SP reprezentacijama koje dolaze iz zemlje koja bojkotuje SP. Neka budu mečevi registrovani 0:3 pa da gledamo ne toliko atraktivno SP ali svakako mirno, bez političkih prepucavanja. Tek će onda zapad shvatiti šta znači ono njihovo "ne mešati politiku u sport".

Stevan

pre 6 godina

Pa ok, neka bojkotuju. Sta ocekujete? Da Moskva pusti dvostrukog spijuna u London nakon svega sto zna i sto je video? To sto je njima krivo sto su ga smakli pre nego sto su od njega culi nesto sto bi im moglo koristiti, e to he vec neka druga tema.

Ivan

pre 6 godina

Bojkotujte Mundijal i time ćete vašoj naciji naneti tugu jer neće moći da gleda svoju reprezentaviju na Mundijalu najpopularnijeg sporta na planeti, najvažnije sporedne stvari na svetu, a Ruse e Ruse time nećete nimalo kazniti, niti moći da promenite njihovu spoljnu i unutrašnju politiku. Sebe ćete kazniti tim katastrofalnim gestom u slučaju da do njega dođe. Dok sve sportske nacije žive za Mundijal i s nestrpljenjem iščekuju da gledaju svoju repku na njemu vi ćete ovim gestom sami sebe izbaciti sa Mondijala što je veoma veoma suluda odluka u slučaju da do nje dođe. Ne zaboravite da su pre Drugog svetskog rata u Berlinu održane Olimpijske igre, u Berlinu koji je upravo tih godina pao pod diktaturu i apsolutnu vlast Firera Adolfa Hitlera pa to nije smetalo ni Amerikancima ni svim ostalim zapadnim zemljama da učestvuju na toj Olimpijadi. Štaviše Firer je sramnim gestom napuštanja svečane lože posle pobede Džesija Ovensa želeo da istog ponizi jer je druge rase i boje kože pa se ne sećam da je Amerima to previše smetalo, štaviše gotovo da su zaboravili na taj Firerov gest danas, a evo zbog trovanja tamo nekog dvostrukog agenta pod nerazjašnjenim okolnostima optužiće Rusiju i bojkovati Svetsko fudbalsko prvenstvo, nigde veze, nigde logike, nigde razuma. Ovo je sport ljudi, ovo je Mundijal u fudbalu, uživajte u njemu vi koji ga volite, manite se politike, ne stavljajte je gde joj nije mesto.

neutralni felsh

pre 6 godina

Немате појма каква се медијска пропаганда овде на западу води против Русије, Србије и Кине!
(Србин, 27. mart 2018 15:52)


nemamo pojma, hajde ti nam kazi, ti si ekspert za strane medije.
srbiju i kinu komotno izbaci sa tog tvog izmisljenog spiska.

Slagtera

pre 6 godina

Kakav bi to bio udarac za svetski fudbal ? Prvenstvo bez dve velesile koje zadnjih 50 godina haraju fudbalom i drze lekcije svima gde god se pojave.
Smesni ste ko bioskop 30-ih.

dr NS

pre 6 godina

Vide srbendi što brane braću ruse. Ovi iz Australije bar znaju zašto podržavaju Engleze. Što li vi podržavate Ruse niko pametan ne može reći

mkg

pre 6 godina

Samo je bitno da se politika ne meša u sport, ili to beše važi za neke druge. Amerima je svejedno, oni i onako ne idu na SP, ali će ga zato organizovati uz blagoslov FIFA.

Јабучило

pre 6 godina

Pa i Sovjetski Savez je bojkotovao letnju olimpijadu koja je održana u Americi u Los Anđelesu, čini mi se 1984. Eto politika i sport  
(ogledalo naroda, 27. mart 2018 15:02)  

А претходну у Москви, 1980? То заборављаш? Њу су бојкотовали Амери и савезници.

Eidan

pre 6 godina

Kakvo ludilo vlada ovim prostorima. Tri karte za Holivud- 1000-ti put. Srborusi i Srboamerikanci. Samo se ujedine kada opletu po Srbiji. Onog dana su bili svakakvi komnentari na vest o izbacivanju mladih rukometašica zbog duela sa Kosovom, onda džudistkinje i odustajanje a sada neki pozdravljaju mogućnost, pazi, Australije da bojkotuje SP u Rusiji, zbog moguće umešanosti Rusije u ubistvo bivšeg ruskog agenta u Londonu. Neka mi neko objasni logiku, doslednost i kako je sada ok da se politika i sport pomešaju?

Matrix

pre 6 godina

Ako to urade po statutu FIFA morali bi da budu automatski izbaceni iz te organizacije zbog mesanja politike u sport! Al nazalost odavno vise ne postoje nikakva pravila vec samo zakon jaceg!

dusan

pre 6 godina

Ma svetsko ce da propadne bez vas, kakva pretnja ...Ali za ocekivati je od bivsih kolonija da se u ime Britanije pokazu kao lojalni njihovoj politici i da laju...

laki

pre 6 godina

Gle sad kad se svi povuku i Srbija postane Prvak Sveta! :D
(uefamafia, 27. mart 2018 14:48)

U finalu cemo izgubiti sami od sebe sluzbenim rezultatom 3:0, zbog upada huligana na teren i prekida utakmice.

Ma važi

pre 6 godina

Posebno Japan, koji ima ministarstvo ekonomske saradnje sa Rusijom i sa istom pregovara o rešenju Kurilskih ostrva, uz uvek prisutne Kinu i Koreje. Jedino što mogu je da ne šalju premijere i predsednike na utakmice, što organizatorima olakšava posao obezbeđenja i smanjuje troškove protokola.

sladoledsmesom

pre 6 godina

Pa i Sovjetski Savez je bojkotovao letnju olimpijadu koja je održana u Americi u Los Anđelesu, čini mi se 1984. Eto politika i sport 
(ogledalo naroda, 27. mart 2018 15:02) 


Pamćenje k'o akvarijumska ribica - čitave tri sekunde.

Petar

pre 6 godina

Cuj ove sto se sprdaju, da bi imali sansu za svetsku titulu...pa rodjaci da 30 tima bojkutuje svetsko, da ostanemo samo mi i Zambija da finale odigramo mi bi izgubili

dr Lektor

pre 6 godina

@ogledalo naroda
Kad vec pises o bojkotu OI u Los Andjelesu 1984. od strane SSSR-a,podji od cinjenice da je SAD bokotovala OI u Moskvi 1980.

Aleks

pre 6 godina

Gle sad kad se svi povuku i Srbija postane Prvak Sveta! :D
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (uefamafia, 27. mart 2018 14:48)


Materijal za film: Moskvo, Bog te video!

Nemanja

pre 6 godina

@Sremac
A zasto da bojkotujes? Zato sto ga organizuje Rusija? A ti ne volis Rusiju?!
Bolje je reci da ce englezi da crknu od muke sto nisu dobili SP, a jos gore sto ga je dobila Rusija. Inace, bojkotovace timovi koji nemaju i onako nikakve sanse da osvoje bilo sta. Pocni malo da citas nezavisne analize o Rusiji i rusima. Zar nije to u duhu demokratije/multikulti?
Takvi kao ti su me ubedili da predjem na "dark side". I znas sta, osecam se odlicno!


p.s. "no comrade it has only begun"

Aleksa37

pre 6 godina

Citam komentare i dolazim do zakljucka da je Srbija jos jedina preostala ruska gubernija na svetu! Ne postoji ta glupost koju Rusi mogu da urade da bi izazvali kritiku iz Srbije. Sve im je oprosteno u Srbiji jer Srbi su jedini narod na svetu koji ne sme da se suprotstavi Rusima
(gubernija i to kakva!, 27. mart 2018 14:54)

Садам је имао оружје за масовно уништење, Слоба је извршио геноцид, Асад је користио сарин, Авганистан је сакривао Осаму Бин Ладена, Гадафи је...шта оно беше....ма нешто сигурно...

Климнеш главом, кажеш јесте, Гадафи јесте масовно силовао камиле, и пошаљеш пар наше деце у униформи да тамо побију неку другу децу у униформи, да зараде ПТС или неку болест, за узврат добијеш неку кинтицу и помазе те по глави....али хајде да не улазимо сад у дубиозу да морамо и да верујемо у глупости које нам сервирају (једни или други). Нећемо да претерујемо и да улазимо у суштину...јер Косово је Србија, али Абхазија није Грузија, а Доњецк је Украјина. Ако ме разумеш шта кажем....немој превише закључака да доносиш, немаш овлашћење за то...може да ти се деси да се после не слажеш са својим закључком

Yes,kako da ne

pre 6 godina

Pa i Sovjetski Savez je bojkotovao letnju olimpijadu koja je održana u Americi u Los Anđelesu, čini mi se 1984. Eto politika i sport
(ogledalo naroda, 27. mart 2018 15:02)

Kad se vec pravis pametan,a namerno izostavis da su tvoji miljenici,pre toga,bojkotovali Olimpijadu u Moskvi 1980. i da je to bio samo odgovor!

NoName

pre 6 godina

Pa i Sovjetski Savez je bojkotovao letnju olimpijadu koja je održana u Americi u Los Anđelesu, čini mi se 1984. Eto politika i sport
(ogledalo naroda, 27. mart 2018 15:02)

Zato što su ovi bojkotovali igre u Moskvi pre toga.

Oliver

pre 6 godina

Vidi slucajnosti-hoce da bojkotuju oni koji jedva da mogu da prodju grupu,a kamoli da osvoje Mundijal.Australija,Japan,Poljska,Island,Danska i Svedska-osmina finala uvrh glave.Sto ne prete bojkotom Nemacka,Spanija,Portugal i Belgija recimo,mocne reprezentacije,clanice Evropske Unije,saveznice Britanije? Pa nisu blesavi normalno.Jadni,naivni Australijanci,ne secaju se Galipolja,kada su Britanci svesno i namerno zrtvovali mlade Australijance navodeci ih goloruke na turske mitraljeze.Ko ne veruje,nek odgleda Galipolje sa Mel Gibsonom.Inace je Mel Gibson unistio Britance u 3 filma-Galipolje,Hrabro srce i Patriota.Ko to odgleda,vise nema nikakve iluzije o Britancima.To je uzasna nacija.

Sumilex

pre 6 godina

Citam komentare i dolazim do zakljucka da je Srbija jos jedina preostala ruska gubernija na svetu! Ne postoji ta glupost koju Rusi mogu da urade da bi izazvali kritiku iz Srbije. Sve im je oprosteno u Srbiji jer Srbi su jedini narod na svetu koji ne sme da se suprotstavi Rusima
(gubernija i to kakva!, 27. mart 2018 14:54)
Kakvo kriticko misljenje,ne dovodis u sumnju da oni koji lazu to rade i sad?? Ovce i sa jedne i sa druge strane,samo je pitanje kom ce se cobanu dati da ih vodi..nista tu Srbi ne rade drugacije od ostalih naroda.

Штилцована катаболцна

pre 6 godina

Pa i Sovjetski Savez je bojkotovao letnju olimpijadu koja je održana u Americi u Los Anđelesu, čini mi se 1984. Eto politika i sport
(ogledalo naroda, 27. mart 2018 15:02)

Како наши прозападни апологети замишљају истину... Реците шта је изазвало бојкот олимпијских игара у Лос Анђелесу 1984? Да није можда бојкот игара у Москви 1980, од стране САД и њихових сателита? Објашњење је било да је то због напада СССР-а на Афганистан. Иначе, Совјети су 1980 учествовали на ЗОИ у Лејк Плесиду. Тако да, маните ме ваших прозападних, да не кажем, лажовских мантри.

артиљерац

pre 6 godina

@ ogledalo naroda Оилимпијске Игре у Москви,1980,су бојкотовале САД и још 64
њихова сателита.Бојкот ОИ у Лос Анђелесу је био само одговор СССР.Пошто ти то
наравно не можеш да памтиш,да ти дочара Чича Артиљерац.

kontroverzni penzioner

pre 6 godina

Kremlj treba izolovati, a ne ruski narod i sportiste. Da ne mislite da je Putin demokratski došao na vlast?
(Po zasluzi, 27. mart 2018 14:46)

Pa evo u SAD vam je Tramp došao na vlast demokratski. Pola Amerike i zapadnih medija skiče k'o opareni, kako je Trampa na vlast dovela Rusija, dovele ga ..... i lobi ljubitelja oružja u SAD. Ne čujem da treba izolovati Belu kuću.

POPE

pre 6 godina

@gubernija i to kakva!
Ti i tebi slicni ostavite se tih sendvica i osudite one koji su otrovali onog Rusa a i lud zna da su to Ameri i Englezi a zna se i zasto.

doktor sa plaze

pre 6 godina

@Pa i Sovjetski Savez je bojkotovao letnju olimpijadu koja je održana u Americi u Los Anđelesu, čini mi se 1984. Eto politika i sport
(ogledalo naroda, 27. mart 2018 15:02)

Tacno, a to je bio znak revansa Amerikancima koji nisu htjeli da nastupe u Moskvi 1980.
Inace Ameri nisu htjeli da bojkotuju ni igre u Berlinu mada su imali masu izvjestaja da Nijemci vrse pogrome nad Jevrejima. Americki izaslanik Brendidz je sugerisao Nijemcima da pro forme ubace nekog jevreja u tim da bi on onda lakse " prevario protivnike kod kuce u SAD".
postoje i dokumenti o tome gde on na najodvratniji rasisticki nacin objasnjava-"tako mi to radimo sa crncima u USA".
Poslije je on dobio unosan posao da njegova firma gradi zgradu njemacke ambasade u Americi.
Svako mijesanje polityike u sport iskljuceno hahahaha..

Србин

pre 6 godina

Немате појма каква се медијска пропаганда овде на западу води против Русије, Србије и Кине!

PLus kvam

pre 6 godina

@gubernija i to kakva

a kakvi su tek liberali, koji kad tamo negde na bliskom istoku tamane "divljake" ovi iz demokracije koja kad treba podrzava i ove erdogane-orbane-vucicevce po meri...

Dacha

pre 6 godina

E gde je sad ta Fifa da kaze tim australijancima,mesate politiku i sport,letite sa prvenstva,dovidjenja prijatno!!! Kad mogu npr Zvezdu iz Uefe da kazne zbog podrske Mladicu mogu i njih zbog podrske Velike Britanije ubijenom spijunu od strane ne zna se koga vec se samo nagadja!! U krajnjem slucaju i da se zna,kakve veze to ima sa fudbalom sto je ubijen tamo neki dvostruki agent?!

ogledalo naroda

pre 6 godina

Pa i Sovjetski Savez je bojkotovao letnju olimpijadu koja je održana u Americi u Los Anđelesu, čini mi se 1984. Eto politika i sport

Bari1991

pre 6 godina

Pa i Sovjetski Savez je bojkotovao letnju olimpijadu koja je održana u Americi u Los Anđelesu, čini mi se 1984. Eto politika i sport
(ogledalo naroda, 27. mart 2018 15:02)

Da,jeste.Ali kao odgovor na to sto su PRVE,prethodnu Olimpijadu 1980. u Moskvi bojkotovale pojedine zapadne zemlje,i gle cuda SAD!!!

Sibirski berberin u procesu likvidacije

pre 6 godina

Od pocetka je bio jasan naum, putem kojeg ce se prvo sateliti iskoristiti kao politicki pesaci. Nakon toga ce se razmisliti o povlacenju neke od velikih sportskih (fudbalskih) i politickih sila. Ne bi me cudilo da se ova operacija odvija u skladu sa americkim interesima. Evropa, svakako, od kraja Drugog svetskog rata deluje poput poltrona.

prelom

pre 6 godina

Vekovni neprijatelj Rusija za sve kriva bas zemljama natoa, trilateralnih komisija, eu, usa. Rusi daleko od malih nevinih drugara iz susednog dvorista. I to bas sad, bas sad bez ijednog dokaza, propaganda, masinerija, toliko puta vec proverena, ratuje i ucenjuje malene zemlje. A krilatica - ne mesamo sport i politiku. Pa bojkotujte, taman sansa da udjemo bar u polufinale, haha. :-)

Eneminem

pre 6 godina

Sada je vec ocigledno ko ga je otrovao. Koliko pokazuju nemoc. Pobedio ih je u svim njihovim forama. Sto se nad tice jos bolje da svi kolektivno bojkotuju.

PimPong

pre 6 godina

Opa, evo nama prilike. Ali kakve smo mi srece, Svajcarska ce da bojkotuje, a Italija ili Cile ce da uleti.

Mislim da se manje radujem Mundijalu nego ikad ranije. Muka mi je od fudbalske politike, ukljucujuci nasu ligu i reprezentaciju, FIFA-u, kako je profit ispred svega u zapadnim ligama i ekipama koje skoro pa nemaju igraca iz maticne zemlje, tajkuna kao sto su Abramovic, te vlasnici PSG-a i City-ja, itd. Onaj najcistiji i najbolji fudbal se gleda sa balkona kad klinci igraju u dvoristu ispred zgrade.

igor

pre 6 godina

sevap prvi napasti ameriku i pokazat im u oci muke sto oni prave po cijelom svijetu, mislim da sam rus, mi ne mozemo napasti ni drzavu tipa luksemburg :)

Lemi

pre 6 godina

Pozdravljam potez I pozivam I druge
savesne zemlje sveta da urade is to! Kad bi CEO svet bojkotovao, mozda bismo mogli da prodjemo grupu! Verovatno bi nas u osmini finala diskvalifikovali zbog nekog incidenta koji bismo napravili, Al bismo bar grupu prosli.

артиљерац

pre 6 godina

@ po zasluzi Немам шта да мислим,Путин је на демократски начин дошао на власт.2000 га је својом уредбом,на место Председника,поставио тотадашњи председник,Јељцин(што је по руском Уставу)који је дао оставку.2001 су били
председнички избори на којим је победио са 64% гласова.Интересује ли те још
нешто из историје,ближе и даље,да се не би бавио рекла-казала темама.И,што је још горе,теоријама завере.

dejan

pre 6 godina

Pa neka bojkotuju. Sada ce ceo sve zvog jednog "spijuna" da se okrene naopacke. Kada deca ginu sirom sveta od bombi onda to nikog ne brine, sada su se svi nasekirali za spijuna.

Navijac Zvezde

pre 6 godina

Sve same zemlje koje bi ionako u Rusijuotisleu tuzrizam.Nemackoj, Brazilu, Argentini, Spaniji, Francuskoj, Urugvaju,Nigeriji iostalim jakim reprezentacijama ne pada na pamet

gubernija i to kakva!

pre 6 godina

Citam komentare i dolazim do zakljucka da je Srbija jos jedina preostala ruska gubernija na svetu! Ne postoji ta glupost koju Rusi mogu da urade da bi izazvali kritiku iz Srbije. Sve im je oprosteno u Srbiji jer Srbi su jedini narod na svetu koji ne sme da se suprotstavi Rusima

abraxas

pre 6 godina

Da vidim sad da li će FIFA da suspenduje reprezentacije koje budu bojkotovale Svetsko Prvenstvo zbog mešanja politike i sporta...
Ako budu bojkotovali, da se izbace iz kvalifikacija za sledeće Svetsko Prvenstvo. Tako će sledeće kvalifikacije da budu bez Engleske, Velsa, Škotske, Severne Irske, Poljske, Danske, Švedske... Sreća pa SAD nema šta da bojkotuje, oni su namerno ispali u poslednjem kolu ovih kvalifikacija da ne bi morali da idu u Rusiju.

милорад

pre 6 godina

Мени је одавно било јасно да Америка одавно планира бојкот мундијала.и очекујем све већи притисак за то. Нисам сигуран дали ће бити мундијала.

Vladislav

pre 6 godina

Bojkot bi samo pokazao kolika kolicina licemjerja postoji danas, pogotovo kod zapadnih zemalja,

Manje zemlje redovno suspenduju zbog mijesanja sporta i politike. Medjutim kada se radi o Austrailiji, Velikoj Britaniji... to je skroz ok.

Vlad the Great

pre 6 godina

Hteli su i olimpijadu da bojkotuju.
Pa nisu.
Samo .......!
Te Rusi ovo, te Rusi ono.
Predstavljaju ih ovde na zapadu kao najvece zlo.
Mada ni nama nisu strane slicne uporedbe.

милорад

pre 6 godina

Мени је одавно било јасно да Америка одавно планира бојкот мундијала.и очекујем све већи притисак за то. Нисам сигуран дали ће бити мундијала.

Vladislav

pre 6 godina

Bojkot bi samo pokazao kolika kolicina licemjerja postoji danas, pogotovo kod zapadnih zemalja,

Manje zemlje redovno suspenduju zbog mijesanja sporta i politike. Medjutim kada se radi o Austrailiji, Velikoj Britaniji... to je skroz ok.

Vlad the Great

pre 6 godina

Hteli su i olimpijadu da bojkotuju.
Pa nisu.
Samo .......!
Te Rusi ovo, te Rusi ono.
Predstavljaju ih ovde na zapadu kao najvece zlo.
Mada ni nama nisu strane slicne uporedbe.

abraxas

pre 6 godina

Da vidim sad da li će FIFA da suspenduje reprezentacije koje budu bojkotovale Svetsko Prvenstvo zbog mešanja politike i sporta...
Ako budu bojkotovali, da se izbace iz kvalifikacija za sledeće Svetsko Prvenstvo. Tako će sledeće kvalifikacije da budu bez Engleske, Velsa, Škotske, Severne Irske, Poljske, Danske, Švedske... Sreća pa SAD nema šta da bojkotuje, oni su namerno ispali u poslednjem kolu ovih kvalifikacija da ne bi morali da idu u Rusiju.

laki

pre 6 godina

Gle sad kad se svi povuku i Srbija postane Prvak Sveta! :D
(uefamafia, 27. mart 2018 14:48)

U finalu cemo izgubiti sami od sebe sluzbenim rezultatom 3:0, zbog upada huligana na teren i prekida utakmice.

Navijac Zvezde

pre 6 godina

Sve same zemlje koje bi ionako u Rusijuotisleu tuzrizam.Nemackoj, Brazilu, Argentini, Spaniji, Francuskoj, Urugvaju,Nigeriji iostalim jakim reprezentacijama ne pada na pamet

Штилцована катаболцна

pre 6 godina

Pa i Sovjetski Savez je bojkotovao letnju olimpijadu koja je održana u Americi u Los Anđelesu, čini mi se 1984. Eto politika i sport
(ogledalo naroda, 27. mart 2018 15:02)

Како наши прозападни апологети замишљају истину... Реците шта је изазвало бојкот олимпијских игара у Лос Анђелесу 1984? Да није можда бојкот игара у Москви 1980, од стране САД и њихових сателита? Објашњење је било да је то због напада СССР-а на Афганистан. Иначе, Совјети су 1980 учествовали на ЗОИ у Лејк Плесиду. Тако да, маните ме ваших прозападних, да не кажем, лажовских мантри.

Oliver

pre 6 godina

Vidi slucajnosti-hoce da bojkotuju oni koji jedva da mogu da prodju grupu,a kamoli da osvoje Mundijal.Australija,Japan,Poljska,Island,Danska i Svedska-osmina finala uvrh glave.Sto ne prete bojkotom Nemacka,Spanija,Portugal i Belgija recimo,mocne reprezentacije,clanice Evropske Unije,saveznice Britanije? Pa nisu blesavi normalno.Jadni,naivni Australijanci,ne secaju se Galipolja,kada su Britanci svesno i namerno zrtvovali mlade Australijance navodeci ih goloruke na turske mitraljeze.Ko ne veruje,nek odgleda Galipolje sa Mel Gibsonom.Inace je Mel Gibson unistio Britance u 3 filma-Galipolje,Hrabro srce i Patriota.Ko to odgleda,vise nema nikakve iluzije o Britancima.To je uzasna nacija.

Washington

pre 6 godina

A inace kad je Amerika izvrsila invaziju na Irak zbog gnusne lazi, pobila milione ljudi, napravila totalni haos u jednoj drzavi i celom regionu. Nikom nista nije smetalo. Kad su pokusali nekoliko stotina puta da ubiju Fidela Kastra, ni to nikom nije smetalo.

Rusi kao ubiju bivseg spijuna koji ih je izdao, sto jos nije ni dokazano da su oni uradili i ceo svet je ogorcen.

Ovaj svet je odavno u rukama zla.

doktor sa plaze

pre 6 godina

@Pa i Sovjetski Savez je bojkotovao letnju olimpijadu koja je održana u Americi u Los Anđelesu, čini mi se 1984. Eto politika i sport
(ogledalo naroda, 27. mart 2018 15:02)

Tacno, a to je bio znak revansa Amerikancima koji nisu htjeli da nastupe u Moskvi 1980.
Inace Ameri nisu htjeli da bojkotuju ni igre u Berlinu mada su imali masu izvjestaja da Nijemci vrse pogrome nad Jevrejima. Americki izaslanik Brendidz je sugerisao Nijemcima da pro forme ubace nekog jevreja u tim da bi on onda lakse " prevario protivnike kod kuce u SAD".
postoje i dokumenti o tome gde on na najodvratniji rasisticki nacin objasnjava-"tako mi to radimo sa crncima u USA".
Poslije je on dobio unosan posao da njegova firma gradi zgradu njemacke ambasade u Americi.
Svako mijesanje polityike u sport iskljuceno hahahaha..

Yes,kako da ne

pre 6 godina

Pa i Sovjetski Savez je bojkotovao letnju olimpijadu koja je održana u Americi u Los Anđelesu, čini mi se 1984. Eto politika i sport
(ogledalo naroda, 27. mart 2018 15:02)

Kad se vec pravis pametan,a namerno izostavis da su tvoji miljenici,pre toga,bojkotovali Olimpijadu u Moskvi 1980. i da je to bio samo odgovor!

prelom

pre 6 godina

Vekovni neprijatelj Rusija za sve kriva bas zemljama natoa, trilateralnih komisija, eu, usa. Rusi daleko od malih nevinih drugara iz susednog dvorista. I to bas sad, bas sad bez ijednog dokaza, propaganda, masinerija, toliko puta vec proverena, ratuje i ucenjuje malene zemlje. A krilatica - ne mesamo sport i politiku. Pa bojkotujte, taman sansa da udjemo bar u polufinale, haha. :-)

neko ko zna

pre 6 godina

Čitam komentare i zaključujem da bi se Srbi složili sa Rusima i kad bi Rusi rekli da je crno belo a belo da je crno.
(Werty, 27. mart 2018 18:02)

Isto kao sto bi se Britanci slozili kad Amerikanci kazu da je belo crno a crno da je belo ...

Sumilex

pre 6 godina

Citam komentare i dolazim do zakljucka da je Srbija jos jedina preostala ruska gubernija na svetu! Ne postoji ta glupost koju Rusi mogu da urade da bi izazvali kritiku iz Srbije. Sve im je oprosteno u Srbiji jer Srbi su jedini narod na svetu koji ne sme da se suprotstavi Rusima
(gubernija i to kakva!, 27. mart 2018 14:54)
Kakvo kriticko misljenje,ne dovodis u sumnju da oni koji lazu to rade i sad?? Ovce i sa jedne i sa druge strane,samo je pitanje kom ce se cobanu dati da ih vodi..nista tu Srbi ne rade drugacije od ostalih naroda.

артиљерац

pre 6 godina

@ ogledalo naroda Оилимпијске Игре у Москви,1980,су бојкотовале САД и још 64
њихова сателита.Бојкот ОИ у Лос Анђелесу је био само одговор СССР.Пошто ти то
наравно не можеш да памтиш,да ти дочара Чича Артиљерац.

Aleks

pre 6 godina

Gle sad kad se svi povuku i Srbija postane Prvak Sveta! :D
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (uefamafia, 27. mart 2018 14:48)


Materijal za film: Moskvo, Bog te video!

Matrix

pre 6 godina

Ako to urade po statutu FIFA morali bi da budu automatski izbaceni iz te organizacije zbog mesanja politike u sport! Al nazalost odavno vise ne postoje nikakva pravila vec samo zakon jaceg!

Goran Mitrovic

pre 6 godina

Ako sam dobro razumeo, taj špijun kog su Rusi sredili je Rus, čovek koji je izdao svoju zemlju i prodao se englezima, u zakonima svih zemalja bi odgovarao za veleizdaju i bio najstrože kažnjen, ne znam što je problem ako mu je matična zemlja doakala, zar isto ne bi i englezi i australijanci uradili kad bi njihov državljanin prodao svoju zemlju Rusima.
(Toni Bandera, 27. mart 2018 17:15)

Propustio si gomilu informacija. On je već odgovarao i bio u zatvoru u Rusiji pre mnogo godina. Posle je razmenjen za ruske špijune uhvaćene na zapadu. Drugim rečima da su Rusi hteli njegovu smrt imali su bolje prilike. Osim toga ovo je preživeo što je prilično neefikasno od atentatora i metoda pokušaja ubistva je neverovatna, pa i to da je ostavljen "otisak prstiju" maltene. Sve to je prilično providna nameštaljka.

NoName

pre 6 godina

Pa i Sovjetski Savez je bojkotovao letnju olimpijadu koja je održana u Americi u Los Anđelesu, čini mi se 1984. Eto politika i sport
(ogledalo naroda, 27. mart 2018 15:02)

Zato što su ovi bojkotovali igre u Moskvi pre toga.

POPE

pre 6 godina

@gubernija i to kakva!
Ti i tebi slicni ostavite se tih sendvica i osudite one koji su otrovali onog Rusa a i lud zna da su to Ameri i Englezi a zna se i zasto.

Јабучило

pre 6 godina

Pa i Sovjetski Savez je bojkotovao letnju olimpijadu koja je održana u Americi u Los Anđelesu, čini mi se 1984. Eto politika i sport  
(ogledalo naroda, 27. mart 2018 15:02)  

А претходну у Москви, 1980? То заборављаш? Њу су бојкотовали Амери и савезници.

dusan

pre 6 godina

Ma svetsko ce da propadne bez vas, kakva pretnja ...Ali za ocekivati je od bivsih kolonija da se u ime Britanije pokazu kao lojalni njihovoj politici i da laju...

Bari1991

pre 6 godina

Pa i Sovjetski Savez je bojkotovao letnju olimpijadu koja je održana u Americi u Los Anđelesu, čini mi se 1984. Eto politika i sport
(ogledalo naroda, 27. mart 2018 15:02)

Da,jeste.Ali kao odgovor na to sto su PRVE,prethodnu Olimpijadu 1980. u Moskvi bojkotovale pojedine zapadne zemlje,i gle cuda SAD!!!

gari

pre 6 godina

ja sam iz Crne Gore i mi ćemo podržati naše vjekovne prijatelje i braću australijance i bojkotovaćemo taj Mundijal...u stvari,čekaj,nećemo...
(Baranin, 27. mart 2018 17:48)

Vi u Crnoj gori nemojte gledati Mundijal i tako bojkotujte.

Nemanja

pre 6 godina

@Sremac
A zasto da bojkotujes? Zato sto ga organizuje Rusija? A ti ne volis Rusiju?!
Bolje je reci da ce englezi da crknu od muke sto nisu dobili SP, a jos gore sto ga je dobila Rusija. Inace, bojkotovace timovi koji nemaju i onako nikakve sanse da osvoje bilo sta. Pocni malo da citas nezavisne analize o Rusiji i rusima. Zar nije to u duhu demokratije/multikulti?
Takvi kao ti su me ubedili da predjem na "dark side". I znas sta, osecam se odlicno!


p.s. "no comrade it has only begun"

marko

pre 6 godina

Vide srbendi što brane braću ruse. Ovi iz Australije bar znaju zašto podržavaju Engleze. Što li vi podržavate Ruse niko pametan ne može reći
 (dr NS, 27. mart 2018 16:32)
Нако, а ни ово не разумеш, као што никад нећеш разумети да постоје народи који имају изграђен цивилизацијски и генерацијски осећај за правду, истину, за слабије и угрожене. Ово NS је веровтно NN (new now) .

sladoledsmesom

pre 6 godina

Pa i Sovjetski Savez je bojkotovao letnju olimpijadu koja je održana u Americi u Los Anđelesu, čini mi se 1984. Eto politika i sport 
(ogledalo naroda, 27. mart 2018 15:02) 


Pamćenje k'o akvarijumska ribica - čitave tri sekunde.

jass

pre 6 godina

Drzave koje svakodnevno krse medjunarodna pravila i nije ih briga za broj zrtava zbog intervencija na tudjim teritorijama, istovremeno ce sebe nazivati demokratskim i soliti nam pamet da sve, eto, rade zbog zastite tih istih medjunarodnih pravila. Bojkovati Mundijal i proterati ruske diplomate. Daleko od toga da zelim rat bilo gde, ali, kad su frajeri, sto ne udare na Ruse ili Kinu, zbog zastite ljudskih prava, imali su toliko prilika za to.

kontroverzni penzioner

pre 6 godina

Kremlj treba izolovati, a ne ruski narod i sportiste. Da ne mislite da je Putin demokratski došao na vlast?
(Po zasluzi, 27. mart 2018 14:46)

Pa evo u SAD vam je Tramp došao na vlast demokratski. Pola Amerike i zapadnih medija skiče k'o opareni, kako je Trampa na vlast dovela Rusija, dovele ga ..... i lobi ljubitelja oružja u SAD. Ne čujem da treba izolovati Belu kuću.

мики

pre 6 godina

Pa i Sovjetski Savez je bojkotovao letnju olimpijadu koja je održana u Americi u Los Anđelesu, čini mi se 1984. Eto politika i sport
(ogledalo naroda, 27. mart 2018 15:02)

наравно, заборавио си да кажеш да је то био одговор на амерички бојкот олимпијаде у Москви.

Bilal

pre 6 godina

A inace kad je Amerika izvrsila invaziju na Irak zbog gnusne lazi, pobila milione ljudi, napravila totalni haos u jednoj drzavi i celom regionu. Nikom nista nije smetalo. Kad su pokusali nekoliko stotina puta da ubiju Fidela Kastra, ni to nikom nije smetalo.

Rusi kao ubiju bivseg spijuna koji ih je izdao, sto jos nije ni dokazano da su oni uradili i ceo svet je ogorcen.

Ovaj svet je odavno u rukama zla.
(Washington, 27. mart 2018 18:11)

Podugačak je spisak država u kojima su SAD bile upetljane a sve kao navodno štiteći američke interese. Od Koreje, pa preko Vijetnama, Ekvadora, Čilea, Venecuele, Nikaragve, Porto Rika, San Salvadora, Paname, Kube, Avganistana, Somalije, Irana, Iraka, bivše SFRJ do Sirije.

Kapetan Kuka

pre 6 godina

U ovoj zaglusujucoj galami kako se navodno "Evropa solidarisala sa Britanijom, protiv Rusije..." nekako je nezapazeno prosla vest da je vlada SR Nemacke upravo izdala sve potrebne dozvole za izgradnju Severnog toka 2...
I u EU vazi parola "Samo jako!"

dejan

pre 6 godina

Pa neka bojkotuju. Sada ce ceo sve zvog jednog "spijuna" da se okrene naopacke. Kada deca ginu sirom sveta od bombi onda to nikog ne brine, sada su se svi nasekirali za spijuna.

артиљерац

pre 6 godina

@ po zasluzi Немам шта да мислим,Путин је на демократски начин дошао на власт.2000 га је својом уредбом,на место Председника,поставио тотадашњи председник,Јељцин(што је по руском Уставу)који је дао оставку.2001 су били
председнички избори на којим је победио са 64% гласова.Интересује ли те још
нешто из историје,ближе и даље,да се не би бавио рекла-казала темама.И,што је још горе,теоријама завере.

analiza

pre 6 godina

"Iz solidarnosti prema Velikoj Britaniji, Mundijal u Rusiji moglo bi da bojkotuje šest zemalja među kojima su pomenuta Australija, Poljska, Island, Danska, Švedska i Japan."
Sve favorit do favorita za osvajanje prva tri mesta.
Australija,zemlja koja je u 21 veku i dalje obična kolonija(britanska).
Poljska,jer "obožavaju" Rusiju.
Island-ne kapiram otkud oni tu,u stvari,setih se,bili deo Švedske nekad,a Švedska i Rusija godinama ratovali(još u vreme Petra Velikog).
Danska,beše li to zemlja kojoj nije bio problem da se takmiči umesto nas,pa čak i osvojiše evropsko prvenstvo-kad su nas ladno vratili?
Švedska,već napisah zašto.
Japan?!!To mi je zaista velika enigma.Ili su oni američka kolonija,pa kud gazda okom,tu oni skokom.
Licemerje.
Ali,to je naša šansa.Još da odustanu svi ostali iz naše grupe,pogleda nas sreća u četvrtfinalu i osmini finala,zapnemo muški u polufinalu a u finalu šta bude -bude:)
Brine me što Brazil i Kostarika nisu tako lako uvredljivi po pitanju ubijenih špijuna...

Eneminem

pre 6 godina

Sada je vec ocigledno ko ga je otrovao. Koliko pokazuju nemoc. Pobedio ih je u svim njihovim forama. Sto se nad tice jos bolje da svi kolektivno bojkotuju.

Okram "Sejn" Idul

pre 6 godina

Ne vidim cemu ovolika drama oko otrovanog spijuna. Stigla ga je kazna za izdaju. Ovo je jos jedan u nizu kreiranja javnog mnjenja zapadnih zemalja kako bi u nekom trenutku imali podrsku javnosti za otvoreni rat sa rusijom.

Ivan

pre 6 godina

Bojkotujte Mundijal i time ćete vašoj naciji naneti tugu jer neće moći da gleda svoju reprezentaviju na Mundijalu najpopularnijeg sporta na planeti, najvažnije sporedne stvari na svetu, a Ruse e Ruse time nećete nimalo kazniti, niti moći da promenite njihovu spoljnu i unutrašnju politiku. Sebe ćete kazniti tim katastrofalnim gestom u slučaju da do njega dođe. Dok sve sportske nacije žive za Mundijal i s nestrpljenjem iščekuju da gledaju svoju repku na njemu vi ćete ovim gestom sami sebe izbaciti sa Mondijala što je veoma veoma suluda odluka u slučaju da do nje dođe. Ne zaboravite da su pre Drugog svetskog rata u Berlinu održane Olimpijske igre, u Berlinu koji je upravo tih godina pao pod diktaturu i apsolutnu vlast Firera Adolfa Hitlera pa to nije smetalo ni Amerikancima ni svim ostalim zapadnim zemljama da učestvuju na toj Olimpijadi. Štaviše Firer je sramnim gestom napuštanja svečane lože posle pobede Džesija Ovensa želeo da istog ponizi jer je druge rase i boje kože pa se ne sećam da je Amerima to previše smetalo, štaviše gotovo da su zaboravili na taj Firerov gest danas, a evo zbog trovanja tamo nekog dvostrukog agenta pod nerazjašnjenim okolnostima optužiće Rusiju i bojkovati Svetsko fudbalsko prvenstvo, nigde veze, nigde logike, nigde razuma. Ovo je sport ljudi, ovo je Mundijal u fudbalu, uživajte u njemu vi koji ga volite, manite se politike, ne stavljajte je gde joj nije mesto.

Aleksa37

pre 6 godina

Citam komentare i dolazim do zakljucka da je Srbija jos jedina preostala ruska gubernija na svetu! Ne postoji ta glupost koju Rusi mogu da urade da bi izazvali kritiku iz Srbije. Sve im je oprosteno u Srbiji jer Srbi su jedini narod na svetu koji ne sme da se suprotstavi Rusima
(gubernija i to kakva!, 27. mart 2018 14:54)

Садам је имао оружје за масовно уништење, Слоба је извршио геноцид, Асад је користио сарин, Авганистан је сакривао Осаму Бин Ладена, Гадафи је...шта оно беше....ма нешто сигурно...

Климнеш главом, кажеш јесте, Гадафи јесте масовно силовао камиле, и пошаљеш пар наше деце у униформи да тамо побију неку другу децу у униформи, да зараде ПТС или неку болест, за узврат добијеш неку кинтицу и помазе те по глави....али хајде да не улазимо сад у дубиозу да морамо и да верујемо у глупости које нам сервирају (једни или други). Нећемо да претерујемо и да улазимо у суштину...јер Косово је Србија, али Абхазија није Грузија, а Доњецк је Украјина. Ако ме разумеш шта кажем....немој превише закључака да доносиш, немаш овлашћење за то...може да ти се деси да се после не слажеш са својим закључком

dr Lektor

pre 6 godina

@ogledalo naroda
Kad vec pises o bojkotu OI u Los Andjelesu 1984. od strane SSSR-a,podji od cinjenice da je SAD bokotovala OI u Moskvi 1980.

Baranin

pre 6 godina

ja sam iz Crne Gore i mi ćemo podržati naše vjekovne prijatelje i braću australijance i bojkotovaćemo taj Mundijal...u stvari,čekaj,nećemo...

Zvoncica

pre 6 godina

Australija bi mogla vec jednom da poradi na sopstvenom identitetu, s obzirom na svoj geografski polozaj, a ne da se u svemu slepa uz Engleze. Tolika zemlja, a nema herca da stoji samostalno u svetu.

Slagtera

pre 6 godina

Kakav bi to bio udarac za svetski fudbal ? Prvenstvo bez dve velesile koje zadnjih 50 godina haraju fudbalom i drze lekcije svima gde god se pojave.
Smesni ste ko bioskop 30-ih.

Salerno

pre 6 godina

sad je na potez FIFA, opomeniti ove zemlje ako otkaze ucestvo, iskljucenje jedno desetak godina od svih takmicenja,da vidite dal ce da bojkotuju, sve zavisi od FIFA.

PLus kvam

pre 6 godina

@gubernija i to kakva

a kakvi su tek liberali, koji kad tamo negde na bliskom istoku tamane "divljake" ovi iz demokracije koja kad treba podrzava i ove erdogane-orbane-vucicevce po meri...

P76-ers

pre 6 godina

Vide srbendi što brane braću ruse. Ovi iz Australije bar znaju zašto podržavaju Engleze. Što li vi podržavate Ruse niko pametan ne može reći
(dr NS, 27. mart 2018 16:32)

Vidi, moje mišljenje vezano za tvoje pitanje je: kroz vekove mi smo bili i u dobrim i lošim odnosima i sa Rusijom i sa ostalima. Podršku i prijateljstvo imali smo i od engleza i od amerikanaca, izostanak podrške od Rusije više puta.
U celoj toj igri, makar od rusa nismo dobili osiromašeni uranijum. Ne podržavamo mi ruse toliko koliko ostale ne možemo očima da gledamo.

Ako ti sledeći argument bude zapadne pare, volimo mi strani novac, bez obzira odakle dolazi. Taj novac su naši ljudi pošteno zaradili gde god da su radili, taj novac ne pada sa neba...

Dacha

pre 6 godina

E gde je sad ta Fifa da kaze tim australijancima,mesate politiku i sport,letite sa prvenstva,dovidjenja prijatno!!! Kad mogu npr Zvezdu iz Uefe da kazne zbog podrske Mladicu mogu i njih zbog podrske Velike Britanije ubijenom spijunu od strane ne zna se koga vec se samo nagadja!! U krajnjem slucaju i da se zna,kakve veze to ima sa fudbalom sto je ubijen tamo neki dvostruki agent?!

Zurkolomac

pre 6 godina

Trebaju Rusi da zabrane dolazak na svetsko prvenstvo anglosaksonskom otpadu i njihovim podguznim satelitima. A ne da se ceka bojkot istih...

Ma važi

pre 6 godina

Posebno Japan, koji ima ministarstvo ekonomske saradnje sa Rusijom i sa istom pregovara o rešenju Kurilskih ostrva, uz uvek prisutne Kinu i Koreje. Jedino što mogu je da ne šalju premijere i predsednike na utakmice, što organizatorima olakšava posao obezbeđenja i smanjuje troškove protokola.

BlueBlueBlue

pre 6 godina

Kakve ima veze jedno sa drugim? Zapadne zemlje u ofsajdu jer je Putin i uprkos sankcijama uspeo da dovede u svoju zemlju Olimpijadu i Svetski Kup i nema velikih dugova pa im smeta. Tako je i Jugoslavija bila dobra, i Rumunija pa su nam doveli "demokratiju".

Sibirski berberin u procesu likvidacije

pre 6 godina

Od pocetka je bio jasan naum, putem kojeg ce se prvo sateliti iskoristiti kao politicki pesaci. Nakon toga ce se razmisliti o povlacenju neke od velikih sportskih (fudbalskih) i politickih sila. Ne bi me cudilo da se ova operacija odvija u skladu sa americkim interesima. Evropa, svakako, od kraja Drugog svetskog rata deluje poput poltrona.

Eidan

pre 6 godina

Kakvo ludilo vlada ovim prostorima. Tri karte za Holivud- 1000-ti put. Srborusi i Srboamerikanci. Samo se ujedine kada opletu po Srbiji. Onog dana su bili svakakvi komnentari na vest o izbacivanju mladih rukometašica zbog duela sa Kosovom, onda džudistkinje i odustajanje a sada neki pozdravljaju mogućnost, pazi, Australije da bojkotuje SP u Rusiji, zbog moguće umešanosti Rusije u ubistvo bivšeg ruskog agenta u Londonu. Neka mi neko objasni logiku, doslednost i kako je sada ok da se politika i sport pomešaju?

Србин

pre 6 godina

Немате појма каква се медијска пропаганда овде на западу води против Русије, Србије и Кине!

Toni Bandera

pre 6 godina

Ako sam dobro razumeo, taj špijun kog su Rusi sredili je Rus, čovek koji je izdao svoju zemlju i prodao se englezima, u zakonima svih zemalja bi odgovarao za veleizdaju i bio najstrože kažnjen, ne znam što je problem ako mu je matična zemlja doakala, zar isto ne bi i englezi i australijanci uradili kad bi njihov državljanin prodao svoju zemlju Rusima.

gubernija i to kakva!

pre 6 godina

Citam komentare i dolazim do zakljucka da je Srbija jos jedina preostala ruska gubernija na svetu! Ne postoji ta glupost koju Rusi mogu da urade da bi izazvali kritiku iz Srbije. Sve im je oprosteno u Srbiji jer Srbi su jedini narod na svetu koji ne sme da se suprotstavi Rusima

bradina

pre 6 godina

Sve sve,ali da ce "kolevka fudbala" bojkotovati fudbal to zaista nisam ni u snu mogao zamisliti!Kuda ide ovaj SVET!?
FIFA reaguj!!!!!Zar nije sport time sportske manifestacije ipak nacin da bar na cas prestane bilo kakvo zveckanje oruzja!? Zasto cute fudbalski savezi istih,narod takodje!?Zbog jednog spijuna bojkotovati SP!?Koja blamaza,koji paradoks!?Ova rusofobija zapada pretvara se polako u opasne "igre" kojih zaista razuman svet treba da reaguje!

Jovica

pre 6 godina

Amerika se nije kvalifikovala i sada gura ove fudbalske nesretnike u bojkot.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlada, 27. mart 2018 14:42)

Amerika se nije kvalifikovala namerno, iz visestrukih razloga je tako bilo lakse, da americki narod, uglavnom belci, ne vide kako je u Rusiji sve normalno i recimo kako bi u ovakvim slucajevima bojkota ostali sami na svetu i time se demaskirali kako zapravo niko i nije uz te ideje tog sistema, trece to je veliki marketinski plus u korist Rusije itd...

vladimir

pre 6 godina

Ocekuje se saopstenje sekretara spoljnih poslova Velike Britanije Borisa Džonsona u kojem se trazi da FIFA Rusima zabrani da se takmice na SP u Rusiji.

mkg

pre 6 godina

Samo je bitno da se politika ne meša u sport, ili to beše važi za neke druge. Amerima je svejedno, oni i onako ne idu na SP, ali će ga zato organizovati uz blagoslov FIFA.

River

pre 6 godina

Pošto bi se tu radilo o mešanju politike i sporta, trebala bi da sledi suspenzija fudbalskog saveza iz svih takmičenja pod okriljem FIFA na nekoliko godina.

Mislim na sve one koji budu bojkotovali SP u Rusiji iako su šanse za to bedne, bez obzira na upuvane Engleze i one sa druge strane Atlantika koji nisu bili u stanju da završe kvalifikacije ispred Paname i Hondurasa.

Doduše, FIFA je jedino u stanju da glumi silu kod reprezentacija i fudbalskih saveza tipa Indonezija, Kuvajt, Zimbabve. Ove konkretnije (čak i Australija tu spada) ih apsolutno ignorišu.

Let 3

pre 6 godina

Na svetskom planu smo se vratili u osmadesete, u vreme kada su bojkoti OI bili normalna stvar. Ako dodje do bojkota vise reorezentacija, sledeci korak ce biti organizovanje aleternativnog SP, pa mozda Englezi onda i budu sampioni...

мики

pre 6 godina

Evo nama šanse da budemo svetski prvaci jer ćemo izgleda učestvovati samo mi i Rusi.
(filipo, 27. mart 2018 14:46)

значи ипак нема шансе

abraxas

pre 6 godina

@ogledalo naroda
Nije samo Sovjetski Savez bojkotovao Olimpijadu u Los Anđelesu 1984. nego i mnoge druge zemlje Varšavskog pakta, ali je to bio odgovor na to što su zapadne zemlje, predvođene Amerikancima, bojkotovale Olimpijadu u Moskvi 1980. godine.

how yes no

pre 6 godina

Pa ako cela EU I dobar deo Azije bojkotuje Mundijal, nasi preplaceni manekeni mogu tamo da nesto I urade, da ne idu samo turisticki.

789

pre 6 godina

Rusija treba da zabrani učestvovanje na SP reprezentacijama koje dolaze iz zemlje koja bojkotuje SP. Neka budu mečevi registrovani 0:3 pa da gledamo ne toliko atraktivno SP ali svakako mirno, bez političkih prepucavanja. Tek će onda zapad shvatiti šta znači ono njihovo "ne mešati politiku u sport".

direwolf

pre 6 godina

Zar ovo nije mesanje politike u fudbal, sto FIFA uvek strogo kaznjava? Sa druge strane, koji je to dokaz nasla Britanija koji povezuje Rusiju sa skandalom. Da, otrov je proizveden u SSSR i to je bio metod KGBa, ali znajuci ove cinjenice lako je navesti svet na misljenje da Rusija stoji iza svega. Kao da kazem da je moj komsija uradio nesto danas samo zato sto je nesto slicno uradio pre 20 godina...

ninepi

pre 6 godina

Zivo me interesuje kako ce FIFA da reaguje na ovo, ako se ostvari. Hoce li i kako kazniti one sto bojkotuju SP.
Ma trebali bi da kaznjavaju i najave bojkota, i to po dva osnova: sto podrivaju sistem takmicenja i sto mesaju politiku u sport.
Ili mozda nije isti arsin za sve?!?!?!?!?

neutralni felsh

pre 6 godina

Нако, а ни ово не разумеш, као што никад нећеш разумети да постоје народи који имају изграђен цивилизацијски и генерацијски осећај за правду, истину, за слабије и угрожене. Ово NS је веровтно NN (new now) .
(marko, 27. mart 2018 17:09)


najbesmisleniji komentar.

PimPong

pre 6 godina

Opa, evo nama prilike. Ali kakve smo mi srece, Svajcarska ce da bojkotuje, a Italija ili Cile ce da uleti.

Mislim da se manje radujem Mundijalu nego ikad ranije. Muka mi je od fudbalske politike, ukljucujuci nasu ligu i reprezentaciju, FIFA-u, kako je profit ispred svega u zapadnim ligama i ekipama koje skoro pa nemaju igraca iz maticne zemlje, tajkuna kao sto su Abramovic, te vlasnici PSG-a i City-ja, itd. Onaj najcistiji i najbolji fudbal se gleda sa balkona kad klinci igraju u dvoristu ispred zgrade.

Lemi

pre 6 godina

Pozdravljam potez I pozivam I druge
savesne zemlje sveta da urade is to! Kad bi CEO svet bojkotovao, mozda bismo mogli da prodjemo grupu! Verovatno bi nas u osmini finala diskvalifikovali zbog nekog incidenta koji bismo napravili, Al bismo bar grupu prosli.

igor

pre 6 godina

sevap prvi napasti ameriku i pokazat im u oci muke sto oni prave po cijelom svijetu, mislim da sam rus, mi ne mozemo napasti ni drzavu tipa luksemburg :)

Baranin

pre 6 godina

ja sam iz Crne Gore i mi ćemo podržati naše vjekovne prijatelje i braću australijance i bojkotovaćemo taj Mundijal...u stvari,čekaj,nećemo...
(Baranin, 27. mart 2018 17:48)
Vi u Crnoj gori nemojte gledati Mundijal i tako bojkotujte.
(gari, 27. mart 2018 18:22)
realno,ako ne igra Australija,Sjeverni Sudan i Azerbejdžan-nemamo ga što ni gledati.Nas i Australijanaca 25 meleona!

neutralni felsh

pre 6 godina

Немате појма каква се медијска пропаганда овде на западу води против Русије, Србије и Кине!
(Србин, 27. mart 2018 15:52)


nemamo pojma, hajde ti nam kazi, ti si ekspert za strane medije.
srbiju i kinu komotno izbaci sa tog tvog izmisljenog spiska.

Runner

pre 6 godina

"Japan?!!To mi je zaista velika enigma.Ili su oni američka kolonija,pa kud gazda okom,tu oni skokom...."

(analiza, 27. mart 2018 19:40 )
Нема ту никакве енигме, једноставно, Јапан се са Русима спори још од краја II светског рата око тзв. Курилских острва. Јапан их сматра окупираном територијом од стране бившег СССР-а тј. садашње Русије.

ogledalo naroda

pre 6 godina

Pa i Sovjetski Savez je bojkotovao letnju olimpijadu koja je održana u Americi u Los Anđelesu, čini mi se 1984. Eto politika i sport

Gile

pre 6 godina

Engleska nebi bojkotovala ovo SP tačno da ih Rusija rakterira bez prestanka od danas do 15. juna. Prošetali su se kroz kvalifikacije, imaju relativno dobro ukomponovanu reprezentaciju, nemaju pritisak favorita, sasvim realno računaju da dobar rezultat. Da je situacija drugačije ove 'pretnje' bi možda mogle da se shvate ozbiljno. Ovako - to je samo još jedan ventil za ispuštanje neverovatne mržnje koju Englezi, iz nekog meni potpuno nejasnog razloga, osećaju prema Rusima. Što se tiče Poljske, Danske i sličnih kvazi-država... ne bih trošio reči na komentarisanje njihovog dupeuvlačenja Englezima...

neutralni felsh

pre 6 godina

Trebaju Rusi da zabrane dolazak na svetsko prvenstvo anglosaksonskom otpadu i njihovim podguznim satelitima. A ne da se ceka bojkot istih...
(Zurkolomac, 27. mart 2018 20:12)


tinejdzer, smiri se.

Stevan

pre 6 godina

Pa ok, neka bojkotuju. Sta ocekujete? Da Moskva pusti dvostrukog spijuna u London nakon svega sto zna i sto je video? To sto je njima krivo sto su ga smakli pre nego sto su od njega culi nesto sto bi im moglo koristiti, e to he vec neka druga tema.

Petar

pre 6 godina

Cuj ove sto se sprdaju, da bi imali sansu za svetsku titulu...pa rodjaci da 30 tima bojkutuje svetsko, da ostanemo samo mi i Zambija da finale odigramo mi bi izgubili

N

pre 6 godina

Evo nama šanse da budemo svetski prvaci jer ćemo izgleda učestvovati samo mi i Rusi.
(filipo, 27. mart 2018 14:46)

Osvojili bismo srebro.

dr NS

pre 6 godina

Vide srbendi što brane braću ruse. Ovi iz Australije bar znaju zašto podržavaju Engleze. Što li vi podržavate Ruse niko pametan ne može reći

Zoks

pre 6 godina

Ma jok ne bojkutuju oni nista ,to je samo vikanje naredili englezi

I ovdje u Australiji se ljudi sprdaju sa izjavom te ministarke
Jedva se kvalifikovali pa sad da propuste.. kako da ne


A ovo je absolutno istina nevidjeno ali nevidjeno mrze ruse
Bolje je bilo dok je bio SSSR bar se ovi zapadnjaci nisu ovako bahato ponasali

U sustini ne mrze oni Srbe Ruse Kubance tako od sebe nego burazeru
nemoj da stanes sirenju neoliberalizma i zapadne "demokratije" na put
Sve im diraj samo nemoj dolare

pozdrav iz Melburna

dan za danom

pre 6 godina

To se i ocekivalo...nisu izbori u Rusiji bili u prvom planu jer su znali pobednika, ali ovaj veliki fudbalski dogadjaj je prioritet da unize Putina i RF i narede svojim savezima da ne ucestvuju. Toliko o nezavisnosti sportskih saveza u evropskim i svetskim demokratijama kada se politika umesa. Ako se zabrana uvede, bice to velika sramota za fudbalski sport i sport uopste.

mali radojica

pre 6 godina

@filipo nisi u pravu ispali bi mi i u osmini finala od Burkine Faso????? Ali šalu na stranu jer cela ova priča sa ovim ex špijunom i njegovom ćerkom je tako loše i nevešto nameštena da su već mnogi počeli da se pitaju gde su njih dvoje u stvari,gde je taj policajac koji se otrovao,zašto nema intervjua sa njegovom uplakanom ženom,majkom,ocem i kerom koji tugaljivo gleda u kameru BBC-a. Kažu da se oko 35 ljudi javilo lekarima,a nigde niti jedan intervju ni sa jednim od njih,niti jedna slika kako nekoga unose u bolnicu,nisu čak rekli ni u koje su ih bolnice smestili,medicinski radnici iz okolnih bolnica poriču da imaju takve pacijente,a kad pukne neka bomba odmah krenu da intervjuišu slučajne prolaznike,familiju žrtava i bilo koga znači bilo koga, a sada  odjednom muk...ništa.Već se gomila ljudi pita gde su dokazi i ako vas ne mrzi skoknite do komentara na njihovim sajtovima i to nekih od poznatijih novina pa ćete videti kakvo raspoloženje vlada međ narodom. Inače kod tih komentara evidentno je da je neki  sajtovi onemogućavaje ostavljanje komentara na ovu temu jer ovo polako klizi u sprdačinu. Em pola EU neće da protera nekog Ruju iz ambasade dok ne vide prave i istinske dokaze,em su se danas izblamirali sa onim nacrtranim skečom na facebook-u koji govori o ovom navodnom trovanju.Znači ovo je takva histerija i budalaština koja će nažalost kao u onoj narodnoj priči o vuku jednog dana da zamagli neki istinski napad ovakve vrste.

pprvi dan skole u Svedskoj

pre 6 godina

Bojkot bi bio tezak udarac za svetsko prvenstvo...jednostavno kad na prvenstvu ne ucestvuju Nemacka,Francuska,Spanija,Belgija,Engleska.Brazil,Argentina to onda nije prvenstvo!

gubernija i to kakva!

pre 6 godina

Citam komentare i dolazim do zakljucka da je Srbija jos jedina preostala ruska gubernija na svetu! Ne postoji ta glupost koju Rusi mogu da urade da bi izazvali kritiku iz Srbije. Sve im je oprosteno u Srbiji jer Srbi su jedini narod na svetu koji ne sme da se suprotstavi Rusima

ogledalo naroda

pre 6 godina

Pa i Sovjetski Savez je bojkotovao letnju olimpijadu koja je održana u Americi u Los Anđelesu, čini mi se 1984. Eto politika i sport

dr NS

pre 6 godina

Vide srbendi što brane braću ruse. Ovi iz Australije bar znaju zašto podržavaju Engleze. Što li vi podržavate Ruse niko pametan ne može reći

neutralni felsh

pre 6 godina

Немате појма каква се медијска пропаганда овде на западу води против Русије, Србије и Кине!
(Србин, 27. mart 2018 15:52)


nemamo pojma, hajde ti nam kazi, ti si ekspert za strane medije.
srbiju i kinu komotno izbaci sa tog tvog izmisljenog spiska.

neutralni felsh

pre 6 godina

Trebaju Rusi da zabrane dolazak na svetsko prvenstvo anglosaksonskom otpadu i njihovim podguznim satelitima. A ne da se ceka bojkot istih...
(Zurkolomac, 27. mart 2018 20:12)


tinejdzer, smiri se.

милорад

pre 6 godina

Мени је одавно било јасно да Америка одавно планира бојкот мундијала.и очекујем све већи притисак за то. Нисам сигуран дали ће бити мундијала.

pprvi dan skole u Svedskoj

pre 6 godina

Bojkot bi bio tezak udarac za svetsko prvenstvo...jednostavno kad na prvenstvu ne ucestvuju Nemacka,Francuska,Spanija,Belgija,Engleska.Brazil,Argentina to onda nije prvenstvo!

Србин

pre 6 godina

Немате појма каква се медијска пропаганда овде на западу води против Русије, Србије и Кине!

POPE

pre 6 godina

@gubernija i to kakva!
Ti i tebi slicni ostavite se tih sendvica i osudite one koji su otrovali onog Rusa a i lud zna da su to Ameri i Englezi a zna se i zasto.

Sumilex

pre 6 godina

Citam komentare i dolazim do zakljucka da je Srbija jos jedina preostala ruska gubernija na svetu! Ne postoji ta glupost koju Rusi mogu da urade da bi izazvali kritiku iz Srbije. Sve im je oprosteno u Srbiji jer Srbi su jedini narod na svetu koji ne sme da se suprotstavi Rusima
(gubernija i to kakva!, 27. mart 2018 14:54)
Kakvo kriticko misljenje,ne dovodis u sumnju da oni koji lazu to rade i sad?? Ovce i sa jedne i sa druge strane,samo je pitanje kom ce se cobanu dati da ih vodi..nista tu Srbi ne rade drugacije od ostalih naroda.

marko

pre 6 godina

Vide srbendi što brane braću ruse. Ovi iz Australije bar znaju zašto podržavaju Engleze. Što li vi podržavate Ruse niko pametan ne može reći
 (dr NS, 27. mart 2018 16:32)
Нако, а ни ово не разумеш, као што никад нећеш разумети да постоје народи који имају изграђен цивилизацијски и генерацијски осећај за правду, истину, за слабије и угрожене. Ово NS је веровтно NN (new now) .

Stevan

pre 6 godina

Pa ok, neka bojkotuju. Sta ocekujete? Da Moskva pusti dvostrukog spijuna u London nakon svega sto zna i sto je video? To sto je njima krivo sto su ga smakli pre nego sto su od njega culi nesto sto bi im moglo koristiti, e to he vec neka druga tema.

Toni Bandera

pre 6 godina

Ako sam dobro razumeo, taj špijun kog su Rusi sredili je Rus, čovek koji je izdao svoju zemlju i prodao se englezima, u zakonima svih zemalja bi odgovarao za veleizdaju i bio najstrože kažnjen, ne znam što je problem ako mu je matična zemlja doakala, zar isto ne bi i englezi i australijanci uradili kad bi njihov državljanin prodao svoju zemlju Rusima.

Zurkolomac

pre 6 godina

Trebaju Rusi da zabrane dolazak na svetsko prvenstvo anglosaksonskom otpadu i njihovim podguznim satelitima. A ne da se ceka bojkot istih...

Petar

pre 6 godina

Cuj ove sto se sprdaju, da bi imali sansu za svetsku titulu...pa rodjaci da 30 tima bojkutuje svetsko, da ostanemo samo mi i Zambija da finale odigramo mi bi izgubili

Jovica

pre 6 godina

Amerika se nije kvalifikovala i sada gura ove fudbalske nesretnike u bojkot.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlada, 27. mart 2018 14:42)

Amerika se nije kvalifikovala namerno, iz visestrukih razloga je tako bilo lakse, da americki narod, uglavnom belci, ne vide kako je u Rusiji sve normalno i recimo kako bi u ovakvim slucajevima bojkota ostali sami na svetu i time se demaskirali kako zapravo niko i nije uz te ideje tog sistema, trece to je veliki marketinski plus u korist Rusije itd...

Vlad the Great

pre 6 godina

Hteli su i olimpijadu da bojkotuju.
Pa nisu.
Samo .......!
Te Rusi ovo, te Rusi ono.
Predstavljaju ih ovde na zapadu kao najvece zlo.
Mada ni nama nisu strane slicne uporedbe.

doktor sa plaze

pre 6 godina

@Pa i Sovjetski Savez je bojkotovao letnju olimpijadu koja je održana u Americi u Los Anđelesu, čini mi se 1984. Eto politika i sport
(ogledalo naroda, 27. mart 2018 15:02)

Tacno, a to je bio znak revansa Amerikancima koji nisu htjeli da nastupe u Moskvi 1980.
Inace Ameri nisu htjeli da bojkotuju ni igre u Berlinu mada su imali masu izvjestaja da Nijemci vrse pogrome nad Jevrejima. Americki izaslanik Brendidz je sugerisao Nijemcima da pro forme ubace nekog jevreja u tim da bi on onda lakse " prevario protivnike kod kuce u SAD".
postoje i dokumenti o tome gde on na najodvratniji rasisticki nacin objasnjava-"tako mi to radimo sa crncima u USA".
Poslije je on dobio unosan posao da njegova firma gradi zgradu njemacke ambasade u Americi.
Svako mijesanje polityike u sport iskljuceno hahahaha..

Штилцована катаболцна

pre 6 godina

Pa i Sovjetski Savez je bojkotovao letnju olimpijadu koja je održana u Americi u Los Anđelesu, čini mi se 1984. Eto politika i sport
(ogledalo naroda, 27. mart 2018 15:02)

Како наши прозападни апологети замишљају истину... Реците шта је изазвало бојкот олимпијских игара у Лос Анђелесу 1984? Да није можда бојкот игара у Москви 1980, од стране САД и њихових сателита? Објашњење је било да је то због напада СССР-а на Афганистан. Иначе, Совјети су 1980 учествовали на ЗОИ у Лејк Плесиду. Тако да, маните ме ваших прозападних, да не кажем, лажовских мантри.

Vladislav

pre 6 godina

Bojkot bi samo pokazao kolika kolicina licemjerja postoji danas, pogotovo kod zapadnih zemalja,

Manje zemlje redovno suspenduju zbog mijesanja sporta i politike. Medjutim kada se radi o Austrailiji, Velikoj Britaniji... to je skroz ok.

Aleksa37

pre 6 godina

Citam komentare i dolazim do zakljucka da je Srbija jos jedina preostala ruska gubernija na svetu! Ne postoji ta glupost koju Rusi mogu da urade da bi izazvali kritiku iz Srbije. Sve im je oprosteno u Srbiji jer Srbi su jedini narod na svetu koji ne sme da se suprotstavi Rusima
(gubernija i to kakva!, 27. mart 2018 14:54)

Садам је имао оружје за масовно уништење, Слоба је извршио геноцид, Асад је користио сарин, Авганистан је сакривао Осаму Бин Ладена, Гадафи је...шта оно беше....ма нешто сигурно...

Климнеш главом, кажеш јесте, Гадафи јесте масовно силовао камиле, и пошаљеш пар наше деце у униформи да тамо побију неку другу децу у униформи, да зараде ПТС или неку болест, за узврат добијеш неку кинтицу и помазе те по глави....али хајде да не улазимо сад у дубиозу да морамо и да верујемо у глупости које нам сервирају (једни или други). Нећемо да претерујемо и да улазимо у суштину...јер Косово је Србија, али Абхазија није Грузија, а Доњецк је Украјина. Ако ме разумеш шта кажем....немој превише закључака да доносиш, немаш овлашћење за то...може да ти се деси да се после не слажеш са својим закључком

789

pre 6 godina

Rusija treba da zabrani učestvovanje na SP reprezentacijama koje dolaze iz zemlje koja bojkotuje SP. Neka budu mečevi registrovani 0:3 pa da gledamo ne toliko atraktivno SP ali svakako mirno, bez političkih prepucavanja. Tek će onda zapad shvatiti šta znači ono njihovo "ne mešati politiku u sport".

PLus kvam

pre 6 godina

@gubernija i to kakva

a kakvi su tek liberali, koji kad tamo negde na bliskom istoku tamane "divljake" ovi iz demokracije koja kad treba podrzava i ove erdogane-orbane-vucicevce po meri...

Washington

pre 6 godina

A inace kad je Amerika izvrsila invaziju na Irak zbog gnusne lazi, pobila milione ljudi, napravila totalni haos u jednoj drzavi i celom regionu. Nikom nista nije smetalo. Kad su pokusali nekoliko stotina puta da ubiju Fidela Kastra, ni to nikom nije smetalo.

Rusi kao ubiju bivseg spijuna koji ih je izdao, sto jos nije ni dokazano da su oni uradili i ceo svet je ogorcen.

Ovaj svet je odavno u rukama zla.

neko ko zna

pre 6 godina

Čitam komentare i zaključujem da bi se Srbi složili sa Rusima i kad bi Rusi rekli da je crno belo a belo da je crno.
(Werty, 27. mart 2018 18:02)

Isto kao sto bi se Britanci slozili kad Amerikanci kazu da je belo crno a crno da je belo ...

igor

pre 6 godina

sevap prvi napasti ameriku i pokazat im u oci muke sto oni prave po cijelom svijetu, mislim da sam rus, mi ne mozemo napasti ni drzavu tipa luksemburg :)

артиљерац

pre 6 godina

@ ogledalo naroda Оилимпијске Игре у Москви,1980,су бојкотовале САД и још 64
њихова сателита.Бојкот ОИ у Лос Анђелесу је био само одговор СССР.Пошто ти то
наравно не можеш да памтиш,да ти дочара Чича Артиљерац.

abraxas

pre 6 godina

Da vidim sad da li će FIFA da suspenduje reprezentacije koje budu bojkotovale Svetsko Prvenstvo zbog mešanja politike i sporta...
Ako budu bojkotovali, da se izbace iz kvalifikacija za sledeće Svetsko Prvenstvo. Tako će sledeće kvalifikacije da budu bez Engleske, Velsa, Škotske, Severne Irske, Poljske, Danske, Švedske... Sreća pa SAD nema šta da bojkotuje, oni su namerno ispali u poslednjem kolu ovih kvalifikacija da ne bi morali da idu u Rusiju.

Nemanja

pre 6 godina

@Sremac
A zasto da bojkotujes? Zato sto ga organizuje Rusija? A ti ne volis Rusiju?!
Bolje je reci da ce englezi da crknu od muke sto nisu dobili SP, a jos gore sto ga je dobila Rusija. Inace, bojkotovace timovi koji nemaju i onako nikakve sanse da osvoje bilo sta. Pocni malo da citas nezavisne analize o Rusiji i rusima. Zar nije to u duhu demokratije/multikulti?
Takvi kao ti su me ubedili da predjem na "dark side". I znas sta, osecam se odlicno!


p.s. "no comrade it has only begun"

Oliver

pre 6 godina

Vidi slucajnosti-hoce da bojkotuju oni koji jedva da mogu da prodju grupu,a kamoli da osvoje Mundijal.Australija,Japan,Poljska,Island,Danska i Svedska-osmina finala uvrh glave.Sto ne prete bojkotom Nemacka,Spanija,Portugal i Belgija recimo,mocne reprezentacije,clanice Evropske Unije,saveznice Britanije? Pa nisu blesavi normalno.Jadni,naivni Australijanci,ne secaju se Galipolja,kada su Britanci svesno i namerno zrtvovali mlade Australijance navodeci ih goloruke na turske mitraljeze.Ko ne veruje,nek odgleda Galipolje sa Mel Gibsonom.Inace je Mel Gibson unistio Britance u 3 filma-Galipolje,Hrabro srce i Patriota.Ko to odgleda,vise nema nikakve iluzije o Britancima.To je uzasna nacija.

артиљерац

pre 6 godina

@ po zasluzi Немам шта да мислим,Путин је на демократски начин дошао на власт.2000 га је својом уредбом,на место Председника,поставио тотадашњи председник,Јељцин(што је по руском Уставу)који је дао оставку.2001 су били
председнички избори на којим је победио са 64% гласова.Интересује ли те још
нешто из историје,ближе и даље,да се не би бавио рекла-казала темама.И,што је још горе,теоријама завере.

Eneminem

pre 6 godina

Sada je vec ocigledno ko ga je otrovao. Koliko pokazuju nemoc. Pobedio ih je u svim njihovim forama. Sto se nad tice jos bolje da svi kolektivno bojkotuju.

kontroverzni penzioner

pre 6 godina

Kremlj treba izolovati, a ne ruski narod i sportiste. Da ne mislite da je Putin demokratski došao na vlast?
(Po zasluzi, 27. mart 2018 14:46)

Pa evo u SAD vam je Tramp došao na vlast demokratski. Pola Amerike i zapadnih medija skiče k'o opareni, kako je Trampa na vlast dovela Rusija, dovele ga ..... i lobi ljubitelja oružja u SAD. Ne čujem da treba izolovati Belu kuću.

Okram "Sejn" Idul

pre 6 godina

Ne vidim cemu ovolika drama oko otrovanog spijuna. Stigla ga je kazna za izdaju. Ovo je jos jedan u nizu kreiranja javnog mnjenja zapadnih zemalja kako bi u nekom trenutku imali podrsku javnosti za otvoreni rat sa rusijom.

BlueBlueBlue

pre 6 godina

Kakve ima veze jedno sa drugim? Zapadne zemlje u ofsajdu jer je Putin i uprkos sankcijama uspeo da dovede u svoju zemlju Olimpijadu i Svetski Kup i nema velikih dugova pa im smeta. Tako je i Jugoslavija bila dobra, i Rumunija pa su nam doveli "demokratiju".

P76-ers

pre 6 godina

Vide srbendi što brane braću ruse. Ovi iz Australije bar znaju zašto podržavaju Engleze. Što li vi podržavate Ruse niko pametan ne može reći
(dr NS, 27. mart 2018 16:32)

Vidi, moje mišljenje vezano za tvoje pitanje je: kroz vekove mi smo bili i u dobrim i lošim odnosima i sa Rusijom i sa ostalima. Podršku i prijateljstvo imali smo i od engleza i od amerikanaca, izostanak podrške od Rusije više puta.
U celoj toj igri, makar od rusa nismo dobili osiromašeni uranijum. Ne podržavamo mi ruse toliko koliko ostale ne možemo očima da gledamo.

Ako ti sledeći argument bude zapadne pare, volimo mi strani novac, bez obzira odakle dolazi. Taj novac su naši ljudi pošteno zaradili gde god da su radili, taj novac ne pada sa neba...

neutralni felsh

pre 6 godina

Нако, а ни ово не разумеш, као што никад нећеш разумети да постоје народи који имају изграђен цивилизацијски и генерацијски осећај за правду, истину, за слабије и угрожене. Ово NS је веровтно NN (new now) .
(marko, 27. mart 2018 17:09)


najbesmisleniji komentar.

prelom

pre 6 godina

Vekovni neprijatelj Rusija za sve kriva bas zemljama natoa, trilateralnih komisija, eu, usa. Rusi daleko od malih nevinih drugara iz susednog dvorista. I to bas sad, bas sad bez ijednog dokaza, propaganda, masinerija, toliko puta vec proverena, ratuje i ucenjuje malene zemlje. A krilatica - ne mesamo sport i politiku. Pa bojkotujte, taman sansa da udjemo bar u polufinale, haha. :-)

Yes,kako da ne

pre 6 godina

Pa i Sovjetski Savez je bojkotovao letnju olimpijadu koja je održana u Americi u Los Anđelesu, čini mi se 1984. Eto politika i sport
(ogledalo naroda, 27. mart 2018 15:02)

Kad se vec pravis pametan,a namerno izostavis da su tvoji miljenici,pre toga,bojkotovali Olimpijadu u Moskvi 1980. i da je to bio samo odgovor!

Lemi

pre 6 godina

Pozdravljam potez I pozivam I druge
savesne zemlje sveta da urade is to! Kad bi CEO svet bojkotovao, mozda bismo mogli da prodjemo grupu! Verovatno bi nas u osmini finala diskvalifikovali zbog nekog incidenta koji bismo napravili, Al bismo bar grupu prosli.

Ivan

pre 6 godina

Bojkotujte Mundijal i time ćete vašoj naciji naneti tugu jer neće moći da gleda svoju reprezentaviju na Mundijalu najpopularnijeg sporta na planeti, najvažnije sporedne stvari na svetu, a Ruse e Ruse time nećete nimalo kazniti, niti moći da promenite njihovu spoljnu i unutrašnju politiku. Sebe ćete kazniti tim katastrofalnim gestom u slučaju da do njega dođe. Dok sve sportske nacije žive za Mundijal i s nestrpljenjem iščekuju da gledaju svoju repku na njemu vi ćete ovim gestom sami sebe izbaciti sa Mondijala što je veoma veoma suluda odluka u slučaju da do nje dođe. Ne zaboravite da su pre Drugog svetskog rata u Berlinu održane Olimpijske igre, u Berlinu koji je upravo tih godina pao pod diktaturu i apsolutnu vlast Firera Adolfa Hitlera pa to nije smetalo ni Amerikancima ni svim ostalim zapadnim zemljama da učestvuju na toj Olimpijadi. Štaviše Firer je sramnim gestom napuštanja svečane lože posle pobede Džesija Ovensa želeo da istog ponizi jer je druge rase i boje kože pa se ne sećam da je Amerima to previše smetalo, štaviše gotovo da su zaboravili na taj Firerov gest danas, a evo zbog trovanja tamo nekog dvostrukog agenta pod nerazjašnjenim okolnostima optužiće Rusiju i bojkovati Svetsko fudbalsko prvenstvo, nigde veze, nigde logike, nigde razuma. Ovo je sport ljudi, ovo je Mundijal u fudbalu, uživajte u njemu vi koji ga volite, manite se politike, ne stavljajte je gde joj nije mesto.

jass

pre 6 godina

Drzave koje svakodnevno krse medjunarodna pravila i nije ih briga za broj zrtava zbog intervencija na tudjim teritorijama, istovremeno ce sebe nazivati demokratskim i soliti nam pamet da sve, eto, rade zbog zastite tih istih medjunarodnih pravila. Bojkovati Mundijal i proterati ruske diplomate. Daleko od toga da zelim rat bilo gde, ali, kad su frajeri, sto ne udare na Ruse ili Kinu, zbog zastite ljudskih prava, imali su toliko prilika za to.

Navijac Zvezde

pre 6 godina

Sve same zemlje koje bi ionako u Rusijuotisleu tuzrizam.Nemackoj, Brazilu, Argentini, Spaniji, Francuskoj, Urugvaju,Nigeriji iostalim jakim reprezentacijama ne pada na pamet

Bari1991

pre 6 godina

Pa i Sovjetski Savez je bojkotovao letnju olimpijadu koja je održana u Americi u Los Anđelesu, čini mi se 1984. Eto politika i sport
(ogledalo naroda, 27. mart 2018 15:02)

Da,jeste.Ali kao odgovor na to sto su PRVE,prethodnu Olimpijadu 1980. u Moskvi bojkotovale pojedine zapadne zemlje,i gle cuda SAD!!!

Sibirski berberin u procesu likvidacije

pre 6 godina

Od pocetka je bio jasan naum, putem kojeg ce se prvo sateliti iskoristiti kao politicki pesaci. Nakon toga ce se razmisliti o povlacenju neke od velikih sportskih (fudbalskih) i politickih sila. Ne bi me cudilo da se ova operacija odvija u skladu sa americkim interesima. Evropa, svakako, od kraja Drugog svetskog rata deluje poput poltrona.

dusan

pre 6 godina

Ma svetsko ce da propadne bez vas, kakva pretnja ...Ali za ocekivati je od bivsih kolonija da se u ime Britanije pokazu kao lojalni njihovoj politici i da laju...

sladoledsmesom

pre 6 godina

Pa i Sovjetski Savez je bojkotovao letnju olimpijadu koja je održana u Americi u Los Anđelesu, čini mi se 1984. Eto politika i sport 
(ogledalo naroda, 27. mart 2018 15:02) 


Pamćenje k'o akvarijumska ribica - čitave tri sekunde.

Salerno

pre 6 godina

sad je na potez FIFA, opomeniti ove zemlje ako otkaze ucestvo, iskljucenje jedno desetak godina od svih takmicenja,da vidite dal ce da bojkotuju, sve zavisi od FIFA.

how yes no

pre 6 godina

Pa ako cela EU I dobar deo Azije bojkotuje Mundijal, nasi preplaceni manekeni mogu tamo da nesto I urade, da ne idu samo turisticki.

bradina

pre 6 godina

Sve sve,ali da ce "kolevka fudbala" bojkotovati fudbal to zaista nisam ni u snu mogao zamisliti!Kuda ide ovaj SVET!?
FIFA reaguj!!!!!Zar nije sport time sportske manifestacije ipak nacin da bar na cas prestane bilo kakvo zveckanje oruzja!? Zasto cute fudbalski savezi istih,narod takodje!?Zbog jednog spijuna bojkotovati SP!?Koja blamaza,koji paradoks!?Ova rusofobija zapada pretvara se polako u opasne "igre" kojih zaista razuman svet treba da reaguje!

gari

pre 6 godina

ja sam iz Crne Gore i mi ćemo podržati naše vjekovne prijatelje i braću australijance i bojkotovaćemo taj Mundijal...u stvari,čekaj,nećemo...
(Baranin, 27. mart 2018 17:48)

Vi u Crnoj gori nemojte gledati Mundijal i tako bojkotujte.

NoName

pre 6 godina

Pa i Sovjetski Savez je bojkotovao letnju olimpijadu koja je održana u Americi u Los Anđelesu, čini mi se 1984. Eto politika i sport
(ogledalo naroda, 27. mart 2018 15:02)

Zato što su ovi bojkotovali igre u Moskvi pre toga.

Zvoncica

pre 6 godina

Australija bi mogla vec jednom da poradi na sopstvenom identitetu, s obzirom na svoj geografski polozaj, a ne da se u svemu slepa uz Engleze. Tolika zemlja, a nema herca da stoji samostalno u svetu.

Eidan

pre 6 godina

Kakvo ludilo vlada ovim prostorima. Tri karte za Holivud- 1000-ti put. Srborusi i Srboamerikanci. Samo se ujedine kada opletu po Srbiji. Onog dana su bili svakakvi komnentari na vest o izbacivanju mladih rukometašica zbog duela sa Kosovom, onda džudistkinje i odustajanje a sada neki pozdravljaju mogućnost, pazi, Australije da bojkotuje SP u Rusiji, zbog moguće umešanosti Rusije u ubistvo bivšeg ruskog agenta u Londonu. Neka mi neko objasni logiku, doslednost i kako je sada ok da se politika i sport pomešaju?

laki

pre 6 godina

Gle sad kad se svi povuku i Srbija postane Prvak Sveta! :D
(uefamafia, 27. mart 2018 14:48)

U finalu cemo izgubiti sami od sebe sluzbenim rezultatom 3:0, zbog upada huligana na teren i prekida utakmice.

Aleks

pre 6 godina

Gle sad kad se svi povuku i Srbija postane Prvak Sveta! :D
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (uefamafia, 27. mart 2018 14:48)


Materijal za film: Moskvo, Bog te video!

Slagtera

pre 6 godina

Kakav bi to bio udarac za svetski fudbal ? Prvenstvo bez dve velesile koje zadnjih 50 godina haraju fudbalom i drze lekcije svima gde god se pojave.
Smesni ste ko bioskop 30-ih.

dr Lektor

pre 6 godina

@ogledalo naroda
Kad vec pises o bojkotu OI u Los Andjelesu 1984. od strane SSSR-a,podji od cinjenice da je SAD bokotovala OI u Moskvi 1980.

Јабучило

pre 6 godina

Pa i Sovjetski Savez je bojkotovao letnju olimpijadu koja je održana u Americi u Los Anđelesu, čini mi se 1984. Eto politika i sport  
(ogledalo naroda, 27. mart 2018 15:02)  

А претходну у Москви, 1980? То заборављаш? Њу су бојкотовали Амери и савезници.

Baranin

pre 6 godina

ja sam iz Crne Gore i mi ćemo podržati naše vjekovne prijatelje i braću australijance i bojkotovaćemo taj Mundijal...u stvari,čekaj,nećemo...

Runner

pre 6 godina

"Japan?!!To mi je zaista velika enigma.Ili su oni američka kolonija,pa kud gazda okom,tu oni skokom...."

(analiza, 27. mart 2018 19:40 )
Нема ту никакве енигме, једноставно, Јапан се са Русима спори још од краја II светског рата око тзв. Курилских острва. Јапан их сматра окупираном територијом од стране бившег СССР-а тј. садашње Русије.

Dacha

pre 6 godina

E gde je sad ta Fifa da kaze tim australijancima,mesate politiku i sport,letite sa prvenstva,dovidjenja prijatno!!! Kad mogu npr Zvezdu iz Uefe da kazne zbog podrske Mladicu mogu i njih zbog podrske Velike Britanije ubijenom spijunu od strane ne zna se koga vec se samo nagadja!! U krajnjem slucaju i da se zna,kakve veze to ima sa fudbalom sto je ubijen tamo neki dvostruki agent?!

Ma važi

pre 6 godina

Posebno Japan, koji ima ministarstvo ekonomske saradnje sa Rusijom i sa istom pregovara o rešenju Kurilskih ostrva, uz uvek prisutne Kinu i Koreje. Jedino što mogu je da ne šalju premijere i predsednike na utakmice, što organizatorima olakšava posao obezbeđenja i smanjuje troškove protokola.

Matrix

pre 6 godina

Ako to urade po statutu FIFA morali bi da budu automatski izbaceni iz te organizacije zbog mesanja politike u sport! Al nazalost odavno vise ne postoje nikakva pravila vec samo zakon jaceg!

Let 3

pre 6 godina

Na svetskom planu smo se vratili u osmadesete, u vreme kada su bojkoti OI bili normalna stvar. Ako dodje do bojkota vise reorezentacija, sledeci korak ce biti organizovanje aleternativnog SP, pa mozda Englezi onda i budu sampioni...

Goran Mitrovic

pre 6 godina

Ako sam dobro razumeo, taj špijun kog su Rusi sredili je Rus, čovek koji je izdao svoju zemlju i prodao se englezima, u zakonima svih zemalja bi odgovarao za veleizdaju i bio najstrože kažnjen, ne znam što je problem ako mu je matična zemlja doakala, zar isto ne bi i englezi i australijanci uradili kad bi njihov državljanin prodao svoju zemlju Rusima.
(Toni Bandera, 27. mart 2018 17:15)

Propustio si gomilu informacija. On je već odgovarao i bio u zatvoru u Rusiji pre mnogo godina. Posle je razmenjen za ruske špijune uhvaćene na zapadu. Drugim rečima da su Rusi hteli njegovu smrt imali su bolje prilike. Osim toga ovo je preživeo što je prilično neefikasno od atentatora i metoda pokušaja ubistva je neverovatna, pa i to da je ostavljen "otisak prstiju" maltene. Sve to je prilično providna nameštaljka.

Kapetan Kuka

pre 6 godina

U ovoj zaglusujucoj galami kako se navodno "Evropa solidarisala sa Britanijom, protiv Rusije..." nekako je nezapazeno prosla vest da je vlada SR Nemacke upravo izdala sve potrebne dozvole za izgradnju Severnog toka 2...
I u EU vazi parola "Samo jako!"

мики

pre 6 godina

Evo nama šanse da budemo svetski prvaci jer ćemo izgleda učestvovati samo mi i Rusi.
(filipo, 27. mart 2018 14:46)

значи ипак нема шансе

analiza

pre 6 godina

"Iz solidarnosti prema Velikoj Britaniji, Mundijal u Rusiji moglo bi da bojkotuje šest zemalja među kojima su pomenuta Australija, Poljska, Island, Danska, Švedska i Japan."
Sve favorit do favorita za osvajanje prva tri mesta.
Australija,zemlja koja je u 21 veku i dalje obična kolonija(britanska).
Poljska,jer "obožavaju" Rusiju.
Island-ne kapiram otkud oni tu,u stvari,setih se,bili deo Švedske nekad,a Švedska i Rusija godinama ratovali(još u vreme Petra Velikog).
Danska,beše li to zemlja kojoj nije bio problem da se takmiči umesto nas,pa čak i osvojiše evropsko prvenstvo-kad su nas ladno vratili?
Švedska,već napisah zašto.
Japan?!!To mi je zaista velika enigma.Ili su oni američka kolonija,pa kud gazda okom,tu oni skokom.
Licemerje.
Ali,to je naša šansa.Još da odustanu svi ostali iz naše grupe,pogleda nas sreća u četvrtfinalu i osmini finala,zapnemo muški u polufinalu a u finalu šta bude -bude:)
Brine me što Brazil i Kostarika nisu tako lako uvredljivi po pitanju ubijenih špijuna...

Zoks

pre 6 godina

Ma jok ne bojkutuju oni nista ,to je samo vikanje naredili englezi

I ovdje u Australiji se ljudi sprdaju sa izjavom te ministarke
Jedva se kvalifikovali pa sad da propuste.. kako da ne


A ovo je absolutno istina nevidjeno ali nevidjeno mrze ruse
Bolje je bilo dok je bio SSSR bar se ovi zapadnjaci nisu ovako bahato ponasali

U sustini ne mrze oni Srbe Ruse Kubance tako od sebe nego burazeru
nemoj da stanes sirenju neoliberalizma i zapadne "demokratije" na put
Sve im diraj samo nemoj dolare

pozdrav iz Melburna

PimPong

pre 6 godina

Opa, evo nama prilike. Ali kakve smo mi srece, Svajcarska ce da bojkotuje, a Italija ili Cile ce da uleti.

Mislim da se manje radujem Mundijalu nego ikad ranije. Muka mi je od fudbalske politike, ukljucujuci nasu ligu i reprezentaciju, FIFA-u, kako je profit ispred svega u zapadnim ligama i ekipama koje skoro pa nemaju igraca iz maticne zemlje, tajkuna kao sto su Abramovic, te vlasnici PSG-a i City-ja, itd. Onaj najcistiji i najbolji fudbal se gleda sa balkona kad klinci igraju u dvoristu ispred zgrade.

dejan

pre 6 godina

Pa neka bojkotuju. Sada ce ceo sve zvog jednog "spijuna" da se okrene naopacke. Kada deca ginu sirom sveta od bombi onda to nikog ne brine, sada su se svi nasekirali za spijuna.

mkg

pre 6 godina

Samo je bitno da se politika ne meša u sport, ili to beše važi za neke druge. Amerima je svejedno, oni i onako ne idu na SP, ali će ga zato organizovati uz blagoslov FIFA.

direwolf

pre 6 godina

Zar ovo nije mesanje politike u fudbal, sto FIFA uvek strogo kaznjava? Sa druge strane, koji je to dokaz nasla Britanija koji povezuje Rusiju sa skandalom. Da, otrov je proizveden u SSSR i to je bio metod KGBa, ali znajuci ove cinjenice lako je navesti svet na misljenje da Rusija stoji iza svega. Kao da kazem da je moj komsija uradio nesto danas samo zato sto je nesto slicno uradio pre 20 godina...

Gile

pre 6 godina

Engleska nebi bojkotovala ovo SP tačno da ih Rusija rakterira bez prestanka od danas do 15. juna. Prošetali su se kroz kvalifikacije, imaju relativno dobro ukomponovanu reprezentaciju, nemaju pritisak favorita, sasvim realno računaju da dobar rezultat. Da je situacija drugačije ove 'pretnje' bi možda mogle da se shvate ozbiljno. Ovako - to je samo još jedan ventil za ispuštanje neverovatne mržnje koju Englezi, iz nekog meni potpuno nejasnog razloga, osećaju prema Rusima. Što se tiče Poljske, Danske i sličnih kvazi-država... ne bih trošio reči na komentarisanje njihovog dupeuvlačenja Englezima...

мики

pre 6 godina

Pa i Sovjetski Savez je bojkotovao letnju olimpijadu koja je održana u Americi u Los Anđelesu, čini mi se 1984. Eto politika i sport
(ogledalo naroda, 27. mart 2018 15:02)

наравно, заборавио си да кажеш да је то био одговор на амерички бојкот олимпијаде у Москви.

Bilal

pre 6 godina

A inace kad je Amerika izvrsila invaziju na Irak zbog gnusne lazi, pobila milione ljudi, napravila totalni haos u jednoj drzavi i celom regionu. Nikom nista nije smetalo. Kad su pokusali nekoliko stotina puta da ubiju Fidela Kastra, ni to nikom nije smetalo.

Rusi kao ubiju bivseg spijuna koji ih je izdao, sto jos nije ni dokazano da su oni uradili i ceo svet je ogorcen.

Ovaj svet je odavno u rukama zla.
(Washington, 27. mart 2018 18:11)

Podugačak je spisak država u kojima su SAD bile upetljane a sve kao navodno štiteći američke interese. Od Koreje, pa preko Vijetnama, Ekvadora, Čilea, Venecuele, Nikaragve, Porto Rika, San Salvadora, Paname, Kube, Avganistana, Somalije, Irana, Iraka, bivše SFRJ do Sirije.

Baranin

pre 6 godina

ja sam iz Crne Gore i mi ćemo podržati naše vjekovne prijatelje i braću australijance i bojkotovaćemo taj Mundijal...u stvari,čekaj,nećemo...
(Baranin, 27. mart 2018 17:48)
Vi u Crnoj gori nemojte gledati Mundijal i tako bojkotujte.
(gari, 27. mart 2018 18:22)
realno,ako ne igra Australija,Sjeverni Sudan i Azerbejdžan-nemamo ga što ni gledati.Nas i Australijanaca 25 meleona!

mali radojica

pre 6 godina

@filipo nisi u pravu ispali bi mi i u osmini finala od Burkine Faso????? Ali šalu na stranu jer cela ova priča sa ovim ex špijunom i njegovom ćerkom je tako loše i nevešto nameštena da su već mnogi počeli da se pitaju gde su njih dvoje u stvari,gde je taj policajac koji se otrovao,zašto nema intervjua sa njegovom uplakanom ženom,majkom,ocem i kerom koji tugaljivo gleda u kameru BBC-a. Kažu da se oko 35 ljudi javilo lekarima,a nigde niti jedan intervju ni sa jednim od njih,niti jedna slika kako nekoga unose u bolnicu,nisu čak rekli ni u koje su ih bolnice smestili,medicinski radnici iz okolnih bolnica poriču da imaju takve pacijente,a kad pukne neka bomba odmah krenu da intervjuišu slučajne prolaznike,familiju žrtava i bilo koga znači bilo koga, a sada  odjednom muk...ništa.Već se gomila ljudi pita gde su dokazi i ako vas ne mrzi skoknite do komentara na njihovim sajtovima i to nekih od poznatijih novina pa ćete videti kakvo raspoloženje vlada međ narodom. Inače kod tih komentara evidentno je da je neki  sajtovi onemogućavaje ostavljanje komentara na ovu temu jer ovo polako klizi u sprdačinu. Em pola EU neće da protera nekog Ruju iz ambasade dok ne vide prave i istinske dokaze,em su se danas izblamirali sa onim nacrtranim skečom na facebook-u koji govori o ovom navodnom trovanju.Znači ovo je takva histerija i budalaština koja će nažalost kao u onoj narodnoj priči o vuku jednog dana da zamagli neki istinski napad ovakve vrste.

vladimir

pre 6 godina

Ocekuje se saopstenje sekretara spoljnih poslova Velike Britanije Borisa Džonsona u kojem se trazi da FIFA Rusima zabrani da se takmice na SP u Rusiji.

N

pre 6 godina

Evo nama šanse da budemo svetski prvaci jer ćemo izgleda učestvovati samo mi i Rusi.
(filipo, 27. mart 2018 14:46)

Osvojili bismo srebro.

dan za danom

pre 6 godina

To se i ocekivalo...nisu izbori u Rusiji bili u prvom planu jer su znali pobednika, ali ovaj veliki fudbalski dogadjaj je prioritet da unize Putina i RF i narede svojim savezima da ne ucestvuju. Toliko o nezavisnosti sportskih saveza u evropskim i svetskim demokratijama kada se politika umesa. Ako se zabrana uvede, bice to velika sramota za fudbalski sport i sport uopste.

abraxas

pre 6 godina

@ogledalo naroda
Nije samo Sovjetski Savez bojkotovao Olimpijadu u Los Anđelesu 1984. nego i mnoge druge zemlje Varšavskog pakta, ali je to bio odgovor na to što su zapadne zemlje, predvođene Amerikancima, bojkotovale Olimpijadu u Moskvi 1980. godine.

ninepi

pre 6 godina

Zivo me interesuje kako ce FIFA da reaguje na ovo, ako se ostvari. Hoce li i kako kazniti one sto bojkotuju SP.
Ma trebali bi da kaznjavaju i najave bojkota, i to po dva osnova: sto podrivaju sistem takmicenja i sto mesaju politiku u sport.
Ili mozda nije isti arsin za sve?!?!?!?!?

River

pre 6 godina

Pošto bi se tu radilo o mešanju politike i sporta, trebala bi da sledi suspenzija fudbalskog saveza iz svih takmičenja pod okriljem FIFA na nekoliko godina.

Mislim na sve one koji budu bojkotovali SP u Rusiji iako su šanse za to bedne, bez obzira na upuvane Engleze i one sa druge strane Atlantika koji nisu bili u stanju da završe kvalifikacije ispred Paname i Hondurasa.

Doduše, FIFA je jedino u stanju da glumi silu kod reprezentacija i fudbalskih saveza tipa Indonezija, Kuvajt, Zimbabve. Ove konkretnije (čak i Australija tu spada) ih apsolutno ignorišu.