Četvrtak, 22.03.2018.

12:40

Pike: Kinu oči kao u "Isijavanju", mislio sam da ću se usr**i

Štoper Barselone Đerar Pike prisetio se vremena u Mančester junajtedu i surove "edukacije" u svlačionici Old Traforda.

Izvor: AK

Pike: Kinu oèi kao u "Isijavanju", mislio sam da æu se usr**i IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

neutralni felsh

pre 6 godina

nisu devijantne nacije, nego ljudi. 
(neutralni felsh) 

Tretman Jevreja u Nemackoj tridesetih ili Srba u Hrvatskoj cetrdesetih dokazuje suprotno.
(Cinjenice, 22. mart 2018 22:24)


mesas politicku i rezimsku represiju sa drustvenim devijacijama.

neutralni felsh

pre 6 godina

po cemu si zakljucio da je jedan skup ljudi posebno devijantan? za svaku "drustvenu bolest" danas u doba globalizacije mozes da nadjes gomilu slicnih slucajeva u svakoj naciji na svetu, u slicnoj razmeri. 
(neutralni felsh, 22. mart 2018 21:14) 

Ne pise se o posebno devijantnom skupu ljudi, vec o bespotrebnom ispravljanju. Objasnjeno ti je u prethodnom postu. Ako je potrebno procitaj jos jednom. To je sustina. Ne bih vise da duzim i idem u beskonacnost. Ukoliko ti "moja ce biti poslednja" obezbedjuje ataraksiju, neka tako bude.
(Slavko, 22. mart 2018 23:07)


da potsetim, vidim da treba:
covek je napisao "toliko su devijantni kao nacija", izmedju ostalog stavljajuci bekama i gigsa, velsanina, kao primer za svoju izjavu. nakon sto sam rekao da je takva formulacija nedopustiva, jer je generalizujuca, predrasudna, netacna i nepristojna ("devijantni su ljudi a ne nacije"), ti si krenuo da objasnjavas da "naciju cine ljudi a ne serpe", pravdajuci njegovu izjavu fleksibilnom upotrebom termina a meni pripisujuci sitnicarenje... moja greska, nisam primetio da ste istomisljenici.
"englezi su onakvi, rusi su ovakvi, nemci su onakvi, kinezi ovakvi" su generalizacije koje uglavnom koriste oni koji nogom tamo nisu krocili nego na osnovu nekoliko primera formiraju i iznose stav o celoj naciji. pardon, o ljudima koji cine jednu naciju, ne o serpama.

Slavko

pre 6 godina

po cemu si zakljucio da je jedan skup ljudi posebno devijantan? za svaku "drustvenu bolest" danas u doba globalizacije mozes da nadjes gomilu slicnih slucajeva u svakoj naciji na svetu, u slicnoj razmeri.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (neutralni felsh, 22. mart 2018 21:14)

Ne pise se o posebno devijantnom skupu ljudi, vec o bespotrebnom ispravljanju. Objasnjeno ti je u prethodnom postu. Ako je potrebno procitaj jos jednom. To je sustina. Ne bih vise da duzim i idem u beskonacnost. Ukoliko ti "moja ce biti poslednja" obezbedjuje ataraksiju, neka tako bude.

Cinjenice

pre 6 godina

nisu devijantne nacije, nego ljudi.
(neutralni felsh)

Tretman Jevreja u Nemackoj tridesetih ili Srba u Hrvatskoj cetrdesetih dokazuje suprotno.

Bilo nekad

pre 6 godina

Klasican mesar, totalni nedostatak taletnta je nadoknadjivao fanaticnoscu, sto je bilo dobro za MU, ali lose za fudbal. Ogromna je razlika izmedju tvrdog, cvrstog igraca, kao na primer Vidica, i prljavog igraca, kome je potpuno svejedno da li ce nekoga da povredi ili unisti karijeru. Sa druge strane, ovi danasnji manekeni su toliko mlitavi i bljutavi, a najveci klubovi zasticeni kao ugrozene vrste, da sam gotovo potpuno prestao da gledam fudbal. Bar je u Kinovo vreme bilo neke drazi u toj igri, sada je sve korporativno.

neutralni felsh

pre 6 godina

(neutralni felsh 

Nacije cine ljudi, a ne serpe. Dakle, ako neko kaze da su nacije devijantne, onda se podrazumeva da misli na ljude odnosno vecinsku grupu kao njenog cinioca. Ako postoji drustvena "bolest", veliko odstupanje od ustaljenog od strane iste u odnosu na druge, a drustvo je ogledalo higijene nacije, moze se upotrebiti klasifikacija koju je on upotrebio. Ne moramo svaki termin shvatati bukvalno i koristiti ga striktno po "pravilniku".
(Slavko, 22. mart 2018 19:36)


po cemu si zakljucio da je jedan skup ljudi posebno devijantan? za svaku "drustvenu bolest" danas u doba globalizacije mozes da nadjes gomilu slicnih slucajeva u svakoj naciji na svetu, u slicnoj razmeri.

neutralni felsh

pre 6 godina

@Al stvarno ,kad pogledas, toliko su devijantni kao nacija ,tako se i sve to skupilo u tom Mancesteru...u to vreme Poš momak Bekam koji je tako i postao planetarno popularan,starletan,preko zene pevacice i tabloida,pa taj Kin kome se svi sad kao dive , koji je namerno polomio protivniku nogu i time se hvalio , uvek dobar i smeran Gigs koji je bio u vezi sa zenom rodjenog brata i to godinama ( mogao je da ima koju hice ali eto,bas zena od rodjenog brata) , Kantona prica za sebe , braca vezare Nevili.... 
(U pravu si, 22. mart 2018 16:32) 


nisu devijantne nacije, nego ljudi.

Slavko

pre 6 godina

nisu devijantne nacije, nego ljudi.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (neutralni felsh

Nacije cine ljudi, a ne serpe. Dakle, ako neko kaze da su nacije devijantne, onda se podrazumeva da misli na ljude odnosno vecinsku grupu kao njenog cinioca. Ako postoji drustvena "bolest", veliko odstupanje od ustaljenog od strane iste u odnosu na druge, a drustvo je ogledalo higijene nacije, moze se upotrebiti klasifikacija koju je on upotrebio. Ne moramo svaki termin shvatati bukvalno i koristiti ga striktno po "pravilniku".

erving

pre 6 godina

Iskreno, po ovoj prici, vise sam zamisljao Vinija Dzonsa u svlacionici, nesto kao u filmu "Eurotrip". Okrece se ka Pikeu i kaze mu "So please enlight me...who da fuckin' are ya!!!???

neutralni felsh

pre 6 godina

Ja sam napisao da je Ferguson u svoje vreme trosio mnogo vise od konkurencije u Premijer ligi, i da je zato Junajted bio dominantan. I to je cinjenica koju mogu svi da provere. Transfer Ria Ferdinanda u Junajted je kostao 35 miliona funti 2002-e godine, (to su cak i za danasnje vreme solidno velike pare). Liverpul je te godine najvise potrosio na El Hadzi Diufa 5 miliona, a Celzi na Anjelku za 7,5 miliona. Alo, o cemu mi pricamo ovde? Sebastijan Veron 40 miliona evra iz Lacija u Junajted 2001. godine. Jap Stam 18 mil. funti 1998-e godine!?
(Yzy, 22. mart 2018 17:24)


jeste, tako je. ali ferguson je to zaradio. npr. za novce koji su mali i za tadasnje uslove kupio je kantonu od lidsa i napravio bum sa njim. ima matori ferguson mnogo takvih transfera devedesetih. sve to je zbirno ojacalo pozicije uniteda za kasnije doba kad su mogli da se isprse - onda su poceli da kupuju i ne pitaju za cenu. nije lako doci do vrha, ali jos je teze odrzati se tamo... dominacija uniteda se ne bazira samo na skupim transferima. da je tako, psg bi onda trebalo vec da osvoji ligu sampiona. slican primer je lacio devedesetih - sipali su do vrha i kupovali samo krem-klasu pa opet nisu imali dominaciju.

MKD-4

pre 6 godina

Kin je igrao za United,(ZNA se da projekt-format PL organizovao Amerikanac I sponzor ekipe)..zato je mogao da startuje I ponasa kako je hteo,znao je da je zasticen..Navescu primer NAJDOVSKOG,kada je igrao za Vardar,svaku drugu ili vise(crveni),pauzirao zbog kartona..Kada je presao u Zvezdu isti startovi(za na sud)-NEMA KARTONA..kada bi ga pitali u vezi toga,samo bi odgovorio...ZVEZDA JE ZVEZDA.

napadaj

pre 6 godina

@ Yzy


Ferguson je trošio pare koje je zaradio klub koji je on podigao iz prosečnosti do mesta jednog od najvećih klubova na svetu. Ti mu zameraš zbog toga isto kao što komšije mrze čoveka koji se obogatio svojim radom.

Pritom, Mančester je mogao da kupuje skupe igrače zato što su osnovu kluba činili igrači iz generacije '92, a ne kao Liverpul ili Arsenal koji su se zatrpavali strancima. Podsetiću da je Arsenal više puta izašao na teren bez ijednog Engleza, dok je tako nešto kod Fergusona bilo nezamislivo.

Sve u svemu, omašio si ceo fudbal.

Aleks

pre 6 godina

Kin, pit bull "onog" Mančester Junajteda.
Sećam se priče da se pobio u kafanskoj tuči, pa zaglavio u ćuzi, lično Ser Aleks otišao po njega.

bBb

pre 6 godina

@Al stvarno ,kad pogledas, toliko su devijantni kao nacija ,tako se i sve to skupilo u tom Mancesteru...u to vreme Poš momak Bekam koji je tako i postao planetarno popularan,starletan,preko zene pevacice i tabloida,pa taj Kin kome se svi sad kao dive , koji je namerno polomio protivniku nogu i time se hvalio , uvek dobar i smeran Gigs koji je bio u vezi sa zenom rodjenog brata i to godinama ( mogao je da ima koju hice ali eto,bas zena od rodjenog brata) , Kantona prica za sebe , braca vezare Nevili....
(U pravu si, 22. mart 2018 16:32)

Kažeš, postao popularan zbog žene? Zbog žene je sigurno i igrao sa 19 godina u prvoj postavi Mančestera, a? Bio dva puta, za tri godine, zvanično drugi najbolji igrač na planeti? Mnogo je uticajna ta Viktorija, reklo bi se...

Yzy

pre 6 godina

(Yzy, 22. mart 2018 16:10)

Mani se te price da je Ferguson trosio kao i ovi danas. To sto platis jednog igraca na svake 3 godine ne moze da se poredi sa time sto dans rade klubovi. U ostalom imas zvanicnu statisku (proveri) gde se vidi da United nije bilo ni u top 10 potrosaca medju klubovima dok je Ferguson bio na klupi sve crno na belo.
(Saywu, 22. mart 2018 16:46)

Ne izvrci moje reci. Ja nisam nigde ni napisao da je Ferguson onda trosio kao sto se danas trosi. To je neuporedivo, sada su vece pare u fudbalu, i sada svi trose mnogo vise (ukljucujuci i Junajted) nego sto se trosilo u Fergusonovo vreme. Ja sam napisao da je Ferguson u svoje vreme trosio mnogo vise od konkurencije u Premijer ligi, i da je zato Junajted bio dominantan. I to je cinjenica koju mogu svi da provere. Transfer Ria Ferdinanda u Junajted je kostao 35 miliona funti 2002-e godine, (to su cak i za danasnje vreme solidno velike pare). Liverpul je te godine najvise potrosio na El Hadzi Diufa 5 miliona, a Celzi na Anjelku za 7,5 miliona. Alo, o cemu mi pricamo ovde? Sebastijan Veron 40 miliona evra iz Lacija u Junajted 2001. godine. Jap Stam 18 mil. funti 1998-e godine!?

Stevan

pre 6 godina

Ma ti si genije bre cim imaš toliki IQ hahaha da si iole inteligentan imaš IQ oko 110 a ti kao imaš 138 ,novi Ajnštajn.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pedja, 22. mart 2018 11:10)

Respect za coveka koji namernim startom svom kolegi unisti karijeru a onda se u svojoj autobiografiji time hvali? Za Kantonu koji je klasicni egocentrik, gord lik koji postuje na prvom mestu sebe, pa onda 10 mesta prazno, pa nikog drugog osim sebe? Gigsa, koji je bio u vezi sa suprugom svog rodjenog brata... mogao da ima bilo koju, ali njemu je bilo malo, pa je izabrao suprugu svog brata. Bekam- covek koji je pionir manekenisanja i “starletanstva” u fudbalu. Hm... pitam se kakav si ti covek kad ti je ovo za “respect”. 🤷♂🤔

Tosak

pre 6 godina

(mj23, 22. mart 2018 14:47)

Decko knjigu u sake bolje ti je nego prosipati nebuloze ovdje. Ronaldo je zadnji koji bi trebao biti primjer bilo kome , kako na terenu tako i van njega. Roj Kin respekt za sve , iako nisam fan Uniteda. Postovao sam tu generaciju djavola iz 90 ih, bili su zaista ono "nesto" .

Yzy

pre 6 godina

@Yzy...Kome došlo na naplatu ,svi završili karijere i ušli u legendu kao najuspešniji u istoriji premijer lige 
Vraća se ovim Amerima koji nemaju strategiju od odlaska Fergusona jer je čovek održavao klub 
Inače kad pogledam unazad sa kojim je igračima Ferguson dominirao shvatam da je to najbolji kolektiv u istoriji fudbalA.Niki Bat,Ves Braun,Flecer i ostali su prosek igrači ali je Ferguson uvek znao čemu koji igrač služi i nije gomilao zvezde i preplacivao igrace 
Murinjo kupi koga hoće i opet igre nema
(vlada, 22. mart 2018 15:14)

Doslo na naplatu klubu Junajtedu, koji je tolerisao i podsticao nasilnicko ponasanje. "Legenda" i "uzor" Roj Kin nikome normalnom ne moze da bude, kao ni Kantona, kao ni Gigs. Ko ih naziva legendama neka samo zamisli jednog Kina na fudbalu pored vaseg deteta, ili jednog Gigsa pored vas.
To sto su dominirali u ligi bez konkurencije okaci macku o rep. Kad su i ostali poceli da ulazu ozbiljne pare kao Junajted odjednom nisu vise dominantni. Sada nisu cak ni konkurentni. A to da Ferguson nije preplacivao igrace je nebuloza, uvek su imali najskuplji tim i najskuplja pojacanja. Dok drugi nisu ulagali nista, Junajted je obarao rekorde u visini transfera, seti se Verona, Ferdinanda, Stama, Nistelroja, Runija...Drim tim su pravili uvek, a konkurenciju nisu imali.Najbolji kolektiv Junajted ne moze biti nikada.
Ali sve ovo nije ni vazno, tema je bila psihopata Roj Kin i njegovo nasilnicko ponasanje i ostalih igraca Junajteda. Ko je gledao film Isijavanje zna sta je Pike zeleo da kaze.

K47

pre 6 godina

A pljujes Ronalda, koji je humanitarac, filantrop, nevideni radnik, posvecen svom poslu do samih granica, nikad nikoga nije ozljedio na utakmici, profesionalac, itd.

..pa ti sad vidi tko je iskrivio vrijednosti.

Dobro nisi i osudenog Messia (dvije godine uvjetno zbog malverzacija) opisao kao uzornog covjeka van terena. To bi tek bio promasaj.
(mj23, 22. mart 2018 14:47)

A dobro,to sto je ronaldo utajio jos vise poreza ,necemo sad o tome ;) A da ne govorimo o ponasanju na terenu, druzenju sa Badr Harijem,stancanjem beba iz epruvete itd. Apsolutno si u pravu.Pravi primer svima ,sve sa ispravnim porodicnim i moralnim vrednostima. Pa on je cak toliko human ,da izlazi u susret i vetru kad malo jace zapuse.Odmah pada na travu.....:)

веверица

pre 6 godina

@lepa vremena
немој роналда да мешаш у ту екипу. он је олд скул лик. јесте шминкер, али су код њега радна етика и професионализам на највишем нивоу. по томе је он баш и специфичан. а ови ко погба и неимар што више енергије троше на кантер и друштвене мреже него на фудбал, то су праве примадоне новог времена.

Milance

pre 6 godina

Molim da mi objavite komentar o sukobu Roy Keana i Gabriela Heinzea

"We lost a game and I went in the dressing room first and Roy Keane was second. I liked to go first after the game; I didn’t want to speak to anyone as we lost," Heinze said in an interview with Argentine TV show Pura Quimica.

"I didn’t understand English, just the bad words. I heard my name and “f*** off” by Roy Keane, the best player.

"I knew that was bad so I stood up to him, this idol of Manchester, this great guy who everyone loved, and replied: “F*** off, you”. I don’t remember what happened next."

Hahhaja

tHB

pre 6 godina

U svlacionici ManU Roy Keane zavodi red i lupa samare zbog telefona koji je na “vibrate mode”. A u svlacionicama srpskih klubova dim od cigareta i isparenja alkohola i DNK sponzorusa sa splavova.

neutralni felsh

pre 6 godina

o kinu ne treba trošiti reči, fudbalska neznalica koja je komplekse lečila tako što protivničkom napadaču slomi nogu da ne bi dao gol!
(GrobarNS, 22. mart 2018 14:58)

nedostatak tehnike i talenta je nadoknadjivao fanaticnom voljom i bezobraznim, cak i beskrupuloznim sredstvima. tako je sticao psiholosku prednost nad suparnickim igracima, npr. pri duelu je cesto njegova noga polazila prva na loptu, jer se suparnik podsvesno "zenta", noga mu kasni zbog straha od starta i slicne fore... mucno je igrati protiv takvih igraca. jeste fizikalac ali se ne da, napadan, sirov i upecatljiv kao licnost, nije ni hteo da ostavi utisak majstora fudbala nego vodje i tabadzije.
jeste bio prljav igrac, ali treba postovati kad neko nadgradi talenat svojom licnoscu pa napravi dobar miks za vanserijsku karijeru. taj formalno prostak sa loptom je drzao ekipu uniteda, nametao autoritet ekipi prepunoj majstora i zvezda, bio trenerova desna ruka za red u ekipi i postrojavao skolsa, gigsa i ostale kad zaostanu pri defanzivi, - mada su svi oni kapirali pravi fazon cele price, kao i pike.
onaj ko je tolike godine igrao kod jednog fergusona daleko je od fudbalske neznalice, premda mozda izgleda drugacije. sto se tice uniteda, koliko murinju danas nedostaje jedan takav autoritet u ekipi, da sprovede red a ekipi vrati furioznost koja je svojevremeno krasila unitedov stil. fudbal nije samo dribling i finta, nego i odbrana od istih. ko nam daje za pravo da nipodastavamo one koji u tome ucestvuju svim sredstvima? nema ih mnogo, relativno su retki "igraci kratkog dometa" koji naprave top karijeru sa top trenerima, kao npr. i gatuzo sa ancelotijem - mada je on drugi tip, nije namerno pogibeljan pri startu - ali bas zbog toga takve igrace treba ispostovati. majstori i dribleri su cesto samosvesni i podsvesno nadmeni, i tesko ih je drzati pod kontrolom, zato mnogim klubovima fali taj tip klupskog fajtera, odanog do jaja, da ih uvek potsecaju za kog i gde igraju, da ih drzi u pripravnosti jer se lako otrzu kontroli, a ekipa i na terenu i van njega izgubi monolitnost.

U pravu si

pre 6 godina

Klasican psiho. Mislim na Roja Kina, naravno. Sta reci za coveka koji je unistio karijeru svom kolegi namernim startom i onda se u biografiji hvalio time.
Cela ta garnitura Junajteda psihicki poremecena, pocev od Gigsa koji opsti sa zenom sovog rodjenog brata godinama, preko Kantone i Kina nasilnika, pa sve do Fergusona i njegovog nasilnickog ponasanja prema sudijama i igracima u svlacionici. Zato ce sada 20 godina minimum da gledaju u ledja Sitiju, sve dodje na naplatu.
(Yzy, 22. mart 2018 14:30) # Link komentara


Al stvarno ,kad pogledas, toliko su devijantni kao nacija ,tako se i sve to skupilo u tom Mancesteru...u to vreme Poš momak Bekam koji je tako i postao planetarno popularan,starletan,preko zene pevacice i tabloida,pa taj Kin kome se svi sad kao dive , koji je namerno polomio protivniku nogu i time se hvalio , uvek dobar i smeran Gigs koji je bio u vezi sa zenom rodjenog brata i to godinama ( mogao je da ima koju hice ali eto,bas zena od rodjenog brata) , Kantona prica za sebe , braca vezare Nevili....

Saywu

pre 6 godina

(Yzy, 22. mart 2018 16:10)

Mani se te price da je Ferguson trosio kao i ovi danas. To sto platis jednog igraca na svake 3 godine ne moze da se poredi sa time sto dans rade klubovi. U ostalom imas zvanicnu statisku (proveri) gde se vidi da United nije bilo ni u top 10 potrosaca medju klubovima dok je Ferguson bio na klupi sve crno na belo.

vlada

pre 6 godina

@Yzy...Kome došlo na naplatu ,svi završili karijere i ušli u legendu kao najuspešniji u istoriji premijer lige
Vraća se ovim Amerima koji nemaju strategiju od odlaska Fergusona jer je čovek održavao klub
Inače kad pogledam unazad sa kojim je igračima Ferguson dominirao shvatam da je to najbolji kolektiv u istoriji fudbalA.Niki Bat,Ves Braun,Flecer i ostali su prosek igrači ali je Ferguson uvek znao čemu koji igrač služi i nije gomilao zvezde i preplacivao igrace
Murinjo kupi koga hoće i opet igre nema

nista o nicemu

pre 6 godina

A nekad nisi smeo u svlacionici da imas telefon,e pa to su bila prava vremena.
(lepa_vremena, 22. mart 2018 14:12)

Nekad nisi imao struje, moja pokojna baba isto tvrdi da su bila lepa vremena. Ti kuvaj na svecu, mozda ce ti biti bolje.

Bombarder

pre 6 godina

Keane gospodin na terenu? Pa covjek je dvije karijere zavrsio pogibeljnim startovima.
Mislim, covjek je ikona, institucija i pobjednik, ali reci da je on olicenje na terenu i van njega je smjesno.
A pljujes Ronalda, koji je humanitarac, filantrop, nevideni radnik, posvecen svom poslu do samih granica, nikad nikoga nije ozljedio na utakmici, profesionalac, itd.

..pa ti sad vidi tko je iskrivio vrijednosti.

Dobro nisi i osudenog Messia (dvije godine uvjetno zbog malverzacija) opisao kao uzornog covjeka van terena. To bi tek bio promasaj.
(mj23, 22. mart 2018 14:47)

Hej, Kin je bio ostar,ponekad grub,ali fer igrac.Ponasao se na terenu kao vodja,igrao muski.Nije simulirao,padao,cmizdrio kao tvoj miljenik.Udarao,ali i trpio batine. I ti dajes za primer Ronalda koji takodje nije platio porez,bas kao i tvoj "neprijatelj" Mesi ,ali s jednom ipak bitnom razlikom.Mesi nije simulator na terenu,za razliku od zalizanog ,arogantnog narcisa koji uz sve to neretko udara igrace bez lopte i ti ga nazivas profesionalcem i neko ko nikog ne povredjuje,ko je primer deci ??Plasira kojekakve lazne donacije u javnost,pegla imidz tako.Uz sve to, druzi se sa nekakvim kikboxerima,javna tajna da je gej, uskracuje svojoj deci rodjenu majku !! Hej ??!! I on pravi primer? .Eto vam ustvari idealnog primera onog o cemu sam pricao,totalno ,al skroz poremecen sistem vrednovanja.Neverovatno.

lepa_vremena

pre 6 godina

Ali bas mogu da zamislim Kina kako zverla po svlacionici kao manijak i ceka da se neko javi :) Kakav je to ludak bio. Danas se selfiraju po terenu ,hej !? A nekad nisi smeo u svlacionici da imas telefon,e pa to su bila prava vremena. Muka mi je kad gledam danasnje "zvezde" poput Nejmara,Pogbe,Ronalda,Ikardija i slicni njima.Kako bi voleo samo 1 utakmicu da se nadju na terenu stara skola poput Kina,Vinija Dzonsa ,Joi Bartona,Erica Cantone ,Patrika Viere,Olivera Kana i da polome ove sminkercice i pozere.

Jahac magle

pre 6 godina

Pa ko je smeo nesto Kinu da kaze? Kada se o Kinu nesto prica uvek se setim situacije koju je prepricao Gabrijel Hajnce o njegovom "problemu" sa Kinom. Ko ne zna, neka nadje na netu :)

kloks

pre 6 godina

@huntelaar
jeste, silan: p@huntelaar
jeste, silan: procitaj ponovo sta je od 2006 do danas osvojila barselona, a sta taj kinom disciplinovani mu.

haha

pre 6 godina

Kakve gluposti. Jeste, evo sve kao da vidim svi prestravljeni od nekog Kina, samo sto nije isprebijao Van Nistelroja, Pikea, ma i Fergusona. Svi prestravljeni, strasna disciplina, sve realno da realnije ne moze biti..:

Back in Black

pre 6 godina

Kin?klasičan mesar, ništa nije znao o fudbalu. igrao samo na snagu i grubost. fudbal je nešto drugo
(mack, 22. mart 2018 13:39)
Veze ti nemas decko,kao prvo koju snagu nije imao 70 kg?

GrobarNS

pre 6 godina

kako je to Pike prepričao,to je tada tako bilo... te 2006-e.. a sad je sve drugačije, i u MU i u fudbalu generalno...bla, bla,bla.. kao da je to bilo pre 50 godina, a ne pre 12. Šta je moglo toliko drastično da se promeni za jednu deceniju?! Pa CR7 su snimili baš u tom MU kako stoji i gleda usporeni snimak akcije gde je promašio gol, dok je njegova ekipa dobijala gol. a o kinu ne treba trošiti reči, fudbalska neznalica koja je komplekse lečila tako što protivničkom napadaču slomi nogu da ne bi dao gol!

Yzy

pre 6 godina

Klasican psiho. Mislim na Roja Kina, naravno. Sta reci za coveka koji je unistio karijeru svom kolegi namernim startom i onda se u biografiji hvalio time.
Cela ta garnitura Junajteda psihicki poremecena, pocev od Gigsa koji opsti sa zenom sovog rodjenog brata godinama, preko Kantone i Kina nasilnika, pa sve do Fergusona i njegovog nasilnickog ponasanja prema sudijama i igracima u svlacionici. Zato ce sada 20 godina minimum da gledaju u ledja Sitiju, sve dodje na naplatu.

mj23

pre 6 godina

Keane gospodin na terenu? Pa covjek je dvije karijere zavrsio pogibeljnim startovima.
Mislim, covjek je ikona, institucija i pobjednik, ali reci da je on olicenje na terenu i van njega je smjesno.
A pljujes Ronalda, koji je humanitarac, filantrop, nevideni radnik, posvecen svom poslu do samih granica, nikad nikoga nije ozljedio na utakmici, profesionalac, itd.

..pa ti sad vidi tko je iskrivio vrijednosti.

Dobro nisi i osudenog Messia (dvije godine uvjetno zbog malverzacija) opisao kao uzornog covjeka van terena. To bi tek bio promasaj.

Nikola

pre 6 godina

Kakve gluposti. Jeste, evo sve kao da vidim svi prestravljeni od nekog Kina, samo sto nije isprebijao Van Nistelroja, Pikea, ma i Fergusona. Svi prestravljeni, strasna disciplina, sve realno da realnije ne moze biti..:
(haha, 22. mart

Kako mi je krivo sto zbog degutantnog izrazavanja i brojnih psovki koje bih ti uputio,moj komentar ne bi bio objavljen,tako da mi samo ostaje konstatujem da si i ti neki napalheni balavander sa skupocenim mobtelom jer ne Kino-a number16

Davidoff

pre 6 godina

Gdje je sport otišao , pokazuju i ovi komentari gdje je ubjedljivo najviše pluseva dobio kokmentar gdje se spominje Šakira , kakav Kin i odnos i poštovanje prema starijima...

Slobodni Klikeri

pre 6 godina

Ima na Jutjubu da se nadje interviju sa Dejom (neka devojka vodi interviju) gde on opisuje slvacionicu Zvezde (pred derbi) i svlacionicu Milana. Pokusacu da najtacnije da prenesem njegovu izjavu.
"...udje Seki (Sekularac) procita spisak,odredi ko ce sta da radi i izadje. Kad on izadje mi odvrnemo radio,cepa muzika jeci cela svlacionica. A,u Milano je bio strogi profesionalizam,tisina,koncentracija..." :D

Bombarder

pre 6 godina

Odlicna prica i trebala bi biti lep nauk za sve .Kako se nekad postovao stariji, opohodilo prema obavezama itd. Danas klinci ne samo da ne pozdrave u ulazu ,vec se sprdaju s tobom. Generalno je sve otislo u pogresnom smeru,iskviljen sistem vrednovanja u svemu,pa tako i u fdubalu gde fudbaleri sve vise lice na cirkusante,folirante te vise po drustvenim mrezama ,umesto da su pravi primer i uzor mladim. Kad vidim,cujem da neko od klinaca kaze kako je Ronaldo najbolji na svetu ili najbolji ikad, sve mi je jasno.Tj rastuzim se,jer su takvi danas uzor klincima a meni i mojoj generacij to su bili upravo ovakve gromade od igraca,poput Kina,Smajhla,Cantone,Bagga,Zidana,Ronalda ,Berkampa,Maldinija,Rivalda itd....Gospoda na terenu,tako i van njega. Sto za razne danasnje Ronalde i Nejmare ne mozemo nikako reci.Sve se gleda tako povrsno,kroz neke brojeve ,statistike koje opet stvaraju neku pogresnu sliku o svemu.Nema vise onog pravog smeka u ovoj igri,na zalost.

Beograd

pre 6 godina

Mogu da zamislim Kina u svlacionici kad je onako besneo na terenu kao pit bul ostro beskompromisno u duelima svaki start na ivici faula i vise.

Beograd

pre 6 godina

Mogu da zamislim Kina u svlacionici kad je onako besneo na terenu kao pit bul ostro beskompromisno u duelima svaki start na ivici faula i vise.

lepa_vremena

pre 6 godina

Ali bas mogu da zamislim Kina kako zverla po svlacionici kao manijak i ceka da se neko javi :) Kakav je to ludak bio. Danas se selfiraju po terenu ,hej !? A nekad nisi smeo u svlacionici da imas telefon,e pa to su bila prava vremena. Muka mi je kad gledam danasnje "zvezde" poput Nejmara,Pogbe,Ronalda,Ikardija i slicni njima.Kako bi voleo samo 1 utakmicu da se nadju na terenu stara skola poput Kina,Vinija Dzonsa ,Joi Bartona,Erica Cantone ,Patrika Viere,Olivera Kana i da polome ove sminkercice i pozere.

Slobodni Klikeri

pre 6 godina

Ima na Jutjubu da se nadje interviju sa Dejom (neka devojka vodi interviju) gde on opisuje slvacionicu Zvezde (pred derbi) i svlacionicu Milana. Pokusacu da najtacnije da prenesem njegovu izjavu.
"...udje Seki (Sekularac) procita spisak,odredi ko ce sta da radi i izadje. Kad on izadje mi odvrnemo radio,cepa muzika jeci cela svlacionica. A,u Milano je bio strogi profesionalizam,tisina,koncentracija..." :D

Bombarder

pre 6 godina

Odlicna prica i trebala bi biti lep nauk za sve .Kako se nekad postovao stariji, opohodilo prema obavezama itd. Danas klinci ne samo da ne pozdrave u ulazu ,vec se sprdaju s tobom. Generalno je sve otislo u pogresnom smeru,iskviljen sistem vrednovanja u svemu,pa tako i u fdubalu gde fudbaleri sve vise lice na cirkusante,folirante te vise po drustvenim mrezama ,umesto da su pravi primer i uzor mladim. Kad vidim,cujem da neko od klinaca kaze kako je Ronaldo najbolji na svetu ili najbolji ikad, sve mi je jasno.Tj rastuzim se,jer su takvi danas uzor klincima a meni i mojoj generacij to su bili upravo ovakve gromade od igraca,poput Kina,Smajhla,Cantone,Bagga,Zidana,Ronalda ,Berkampa,Maldinija,Rivalda itd....Gospoda na terenu,tako i van njega. Sto za razne danasnje Ronalde i Nejmare ne mozemo nikako reci.Sve se gleda tako povrsno,kroz neke brojeve ,statistike koje opet stvaraju neku pogresnu sliku o svemu.Nema vise onog pravog smeka u ovoj igri,na zalost.

Davidoff

pre 6 godina

Gdje je sport otišao , pokazuju i ovi komentari gdje je ubjedljivo najviše pluseva dobio kokmentar gdje se spominje Šakira , kakav Kin i odnos i poštovanje prema starijima...

Yzy

pre 6 godina

Klasican psiho. Mislim na Roja Kina, naravno. Sta reci za coveka koji je unistio karijeru svom kolegi namernim startom i onda se u biografiji hvalio time.
Cela ta garnitura Junajteda psihicki poremecena, pocev od Gigsa koji opsti sa zenom sovog rodjenog brata godinama, preko Kantone i Kina nasilnika, pa sve do Fergusona i njegovog nasilnickog ponasanja prema sudijama i igracima u svlacionici. Zato ce sada 20 godina minimum da gledaju u ledja Sitiju, sve dodje na naplatu.

tHB

pre 6 godina

U svlacionici ManU Roy Keane zavodi red i lupa samare zbog telefona koji je na “vibrate mode”. A u svlacionicama srpskih klubova dim od cigareta i isparenja alkohola i DNK sponzorusa sa splavova.

Jahac magle

pre 6 godina

Pa ko je smeo nesto Kinu da kaze? Kada se o Kinu nesto prica uvek se setim situacije koju je prepricao Gabrijel Hajnce o njegovom "problemu" sa Kinom. Ko ne zna, neka nadje na netu :)

веверица

pre 6 godina

@lepa vremena
немој роналда да мешаш у ту екипу. он је олд скул лик. јесте шминкер, али су код њега радна етика и професионализам на највишем нивоу. по томе је он баш и специфичан. а ови ко погба и неимар што више енергије троше на кантер и друштвене мреже него на фудбал, то су праве примадоне новог времена.

Back in Black

pre 6 godina

Kin?klasičan mesar, ništa nije znao o fudbalu. igrao samo na snagu i grubost. fudbal je nešto drugo
(mack, 22. mart 2018 13:39)
Veze ti nemas decko,kao prvo koju snagu nije imao 70 kg?

vlada

pre 6 godina

@Yzy...Kome došlo na naplatu ,svi završili karijere i ušli u legendu kao najuspešniji u istoriji premijer lige
Vraća se ovim Amerima koji nemaju strategiju od odlaska Fergusona jer je čovek održavao klub
Inače kad pogledam unazad sa kojim je igračima Ferguson dominirao shvatam da je to najbolji kolektiv u istoriji fudbalA.Niki Bat,Ves Braun,Flecer i ostali su prosek igrači ali je Ferguson uvek znao čemu koji igrač služi i nije gomilao zvezde i preplacivao igrace
Murinjo kupi koga hoće i opet igre nema

neutralni felsh

pre 6 godina

o kinu ne treba trošiti reči, fudbalska neznalica koja je komplekse lečila tako što protivničkom napadaču slomi nogu da ne bi dao gol!
(GrobarNS, 22. mart 2018 14:58)

nedostatak tehnike i talenta je nadoknadjivao fanaticnom voljom i bezobraznim, cak i beskrupuloznim sredstvima. tako je sticao psiholosku prednost nad suparnickim igracima, npr. pri duelu je cesto njegova noga polazila prva na loptu, jer se suparnik podsvesno "zenta", noga mu kasni zbog straha od starta i slicne fore... mucno je igrati protiv takvih igraca. jeste fizikalac ali se ne da, napadan, sirov i upecatljiv kao licnost, nije ni hteo da ostavi utisak majstora fudbala nego vodje i tabadzije.
jeste bio prljav igrac, ali treba postovati kad neko nadgradi talenat svojom licnoscu pa napravi dobar miks za vanserijsku karijeru. taj formalno prostak sa loptom je drzao ekipu uniteda, nametao autoritet ekipi prepunoj majstora i zvezda, bio trenerova desna ruka za red u ekipi i postrojavao skolsa, gigsa i ostale kad zaostanu pri defanzivi, - mada su svi oni kapirali pravi fazon cele price, kao i pike.
onaj ko je tolike godine igrao kod jednog fergusona daleko je od fudbalske neznalice, premda mozda izgleda drugacije. sto se tice uniteda, koliko murinju danas nedostaje jedan takav autoritet u ekipi, da sprovede red a ekipi vrati furioznost koja je svojevremeno krasila unitedov stil. fudbal nije samo dribling i finta, nego i odbrana od istih. ko nam daje za pravo da nipodastavamo one koji u tome ucestvuju svim sredstvima? nema ih mnogo, relativno su retki "igraci kratkog dometa" koji naprave top karijeru sa top trenerima, kao npr. i gatuzo sa ancelotijem - mada je on drugi tip, nije namerno pogibeljan pri startu - ali bas zbog toga takve igrace treba ispostovati. majstori i dribleri su cesto samosvesni i podsvesno nadmeni, i tesko ih je drzati pod kontrolom, zato mnogim klubovima fali taj tip klupskog fajtera, odanog do jaja, da ih uvek potsecaju za kog i gde igraju, da ih drzi u pripravnosti jer se lako otrzu kontroli, a ekipa i na terenu i van njega izgubi monolitnost.

Milance

pre 6 godina

Molim da mi objavite komentar o sukobu Roy Keana i Gabriela Heinzea

"We lost a game and I went in the dressing room first and Roy Keane was second. I liked to go first after the game; I didn’t want to speak to anyone as we lost," Heinze said in an interview with Argentine TV show Pura Quimica.

"I didn’t understand English, just the bad words. I heard my name and “f*** off” by Roy Keane, the best player.

"I knew that was bad so I stood up to him, this idol of Manchester, this great guy who everyone loved, and replied: “F*** off, you”. I don’t remember what happened next."

Hahhaja

nista o nicemu

pre 6 godina

A nekad nisi smeo u svlacionici da imas telefon,e pa to su bila prava vremena.
(lepa_vremena, 22. mart 2018 14:12)

Nekad nisi imao struje, moja pokojna baba isto tvrdi da su bila lepa vremena. Ti kuvaj na svecu, mozda ce ti biti bolje.

U pravu si

pre 6 godina

Klasican psiho. Mislim na Roja Kina, naravno. Sta reci za coveka koji je unistio karijeru svom kolegi namernim startom i onda se u biografiji hvalio time.
Cela ta garnitura Junajteda psihicki poremecena, pocev od Gigsa koji opsti sa zenom sovog rodjenog brata godinama, preko Kantone i Kina nasilnika, pa sve do Fergusona i njegovog nasilnickog ponasanja prema sudijama i igracima u svlacionici. Zato ce sada 20 godina minimum da gledaju u ledja Sitiju, sve dodje na naplatu.
(Yzy, 22. mart 2018 14:30) # Link komentara


Al stvarno ,kad pogledas, toliko su devijantni kao nacija ,tako se i sve to skupilo u tom Mancesteru...u to vreme Poš momak Bekam koji je tako i postao planetarno popularan,starletan,preko zene pevacice i tabloida,pa taj Kin kome se svi sad kao dive , koji je namerno polomio protivniku nogu i time se hvalio , uvek dobar i smeran Gigs koji je bio u vezi sa zenom rodjenog brata i to godinama ( mogao je da ima koju hice ali eto,bas zena od rodjenog brata) , Kantona prica za sebe , braca vezare Nevili....

Nikola

pre 6 godina

Kakve gluposti. Jeste, evo sve kao da vidim svi prestravljeni od nekog Kina, samo sto nije isprebijao Van Nistelroja, Pikea, ma i Fergusona. Svi prestravljeni, strasna disciplina, sve realno da realnije ne moze biti..:
(haha, 22. mart

Kako mi je krivo sto zbog degutantnog izrazavanja i brojnih psovki koje bih ti uputio,moj komentar ne bi bio objavljen,tako da mi samo ostaje konstatujem da si i ti neki napalheni balavander sa skupocenim mobtelom jer ne Kino-a number16

Bombarder

pre 6 godina

Keane gospodin na terenu? Pa covjek je dvije karijere zavrsio pogibeljnim startovima.
Mislim, covjek je ikona, institucija i pobjednik, ali reci da je on olicenje na terenu i van njega je smjesno.
A pljujes Ronalda, koji je humanitarac, filantrop, nevideni radnik, posvecen svom poslu do samih granica, nikad nikoga nije ozljedio na utakmici, profesionalac, itd.

..pa ti sad vidi tko je iskrivio vrijednosti.

Dobro nisi i osudenog Messia (dvije godine uvjetno zbog malverzacija) opisao kao uzornog covjeka van terena. To bi tek bio promasaj.
(mj23, 22. mart 2018 14:47)

Hej, Kin je bio ostar,ponekad grub,ali fer igrac.Ponasao se na terenu kao vodja,igrao muski.Nije simulirao,padao,cmizdrio kao tvoj miljenik.Udarao,ali i trpio batine. I ti dajes za primer Ronalda koji takodje nije platio porez,bas kao i tvoj "neprijatelj" Mesi ,ali s jednom ipak bitnom razlikom.Mesi nije simulator na terenu,za razliku od zalizanog ,arogantnog narcisa koji uz sve to neretko udara igrace bez lopte i ti ga nazivas profesionalcem i neko ko nikog ne povredjuje,ko je primer deci ??Plasira kojekakve lazne donacije u javnost,pegla imidz tako.Uz sve to, druzi se sa nekakvim kikboxerima,javna tajna da je gej, uskracuje svojoj deci rodjenu majku !! Hej ??!! I on pravi primer? .Eto vam ustvari idealnog primera onog o cemu sam pricao,totalno ,al skroz poremecen sistem vrednovanja.Neverovatno.

Aleks

pre 6 godina

Kin, pit bull "onog" Mančester Junajteda.
Sećam se priče da se pobio u kafanskoj tuči, pa zaglavio u ćuzi, lično Ser Aleks otišao po njega.

mj23

pre 6 godina

Keane gospodin na terenu? Pa covjek je dvije karijere zavrsio pogibeljnim startovima.
Mislim, covjek je ikona, institucija i pobjednik, ali reci da je on olicenje na terenu i van njega je smjesno.
A pljujes Ronalda, koji je humanitarac, filantrop, nevideni radnik, posvecen svom poslu do samih granica, nikad nikoga nije ozljedio na utakmici, profesionalac, itd.

..pa ti sad vidi tko je iskrivio vrijednosti.

Dobro nisi i osudenog Messia (dvije godine uvjetno zbog malverzacija) opisao kao uzornog covjeka van terena. To bi tek bio promasaj.

napadaj

pre 6 godina

@ Yzy


Ferguson je trošio pare koje je zaradio klub koji je on podigao iz prosečnosti do mesta jednog od najvećih klubova na svetu. Ti mu zameraš zbog toga isto kao što komšije mrze čoveka koji se obogatio svojim radom.

Pritom, Mančester je mogao da kupuje skupe igrače zato što su osnovu kluba činili igrači iz generacije '92, a ne kao Liverpul ili Arsenal koji su se zatrpavali strancima. Podsetiću da je Arsenal više puta izašao na teren bez ijednog Engleza, dok je tako nešto kod Fergusona bilo nezamislivo.

Sve u svemu, omašio si ceo fudbal.

bBb

pre 6 godina

@Al stvarno ,kad pogledas, toliko su devijantni kao nacija ,tako se i sve to skupilo u tom Mancesteru...u to vreme Poš momak Bekam koji je tako i postao planetarno popularan,starletan,preko zene pevacice i tabloida,pa taj Kin kome se svi sad kao dive , koji je namerno polomio protivniku nogu i time se hvalio , uvek dobar i smeran Gigs koji je bio u vezi sa zenom rodjenog brata i to godinama ( mogao je da ima koju hice ali eto,bas zena od rodjenog brata) , Kantona prica za sebe , braca vezare Nevili....
(U pravu si, 22. mart 2018 16:32)

Kažeš, postao popularan zbog žene? Zbog žene je sigurno i igrao sa 19 godina u prvoj postavi Mančestera, a? Bio dva puta, za tri godine, zvanično drugi najbolji igrač na planeti? Mnogo je uticajna ta Viktorija, reklo bi se...

Tosak

pre 6 godina

(mj23, 22. mart 2018 14:47)

Decko knjigu u sake bolje ti je nego prosipati nebuloze ovdje. Ronaldo je zadnji koji bi trebao biti primjer bilo kome , kako na terenu tako i van njega. Roj Kin respekt za sve , iako nisam fan Uniteda. Postovao sam tu generaciju djavola iz 90 ih, bili su zaista ono "nesto" .

Saywu

pre 6 godina

(Yzy, 22. mart 2018 16:10)

Mani se te price da je Ferguson trosio kao i ovi danas. To sto platis jednog igraca na svake 3 godine ne moze da se poredi sa time sto dans rade klubovi. U ostalom imas zvanicnu statisku (proveri) gde se vidi da United nije bilo ni u top 10 potrosaca medju klubovima dok je Ferguson bio na klupi sve crno na belo.

Bilo nekad

pre 6 godina

Klasican mesar, totalni nedostatak taletnta je nadoknadjivao fanaticnoscu, sto je bilo dobro za MU, ali lose za fudbal. Ogromna je razlika izmedju tvrdog, cvrstog igraca, kao na primer Vidica, i prljavog igraca, kome je potpuno svejedno da li ce nekoga da povredi ili unisti karijeru. Sa druge strane, ovi danasnji manekeni su toliko mlitavi i bljutavi, a najveci klubovi zasticeni kao ugrozene vrste, da sam gotovo potpuno prestao da gledam fudbal. Bar je u Kinovo vreme bilo neke drazi u toj igri, sada je sve korporativno.

kloks

pre 6 godina

@huntelaar
jeste, silan: p@huntelaar
jeste, silan: procitaj ponovo sta je od 2006 do danas osvojila barselona, a sta taj kinom disciplinovani mu.

K47

pre 6 godina

A pljujes Ronalda, koji je humanitarac, filantrop, nevideni radnik, posvecen svom poslu do samih granica, nikad nikoga nije ozljedio na utakmici, profesionalac, itd.

..pa ti sad vidi tko je iskrivio vrijednosti.

Dobro nisi i osudenog Messia (dvije godine uvjetno zbog malverzacija) opisao kao uzornog covjeka van terena. To bi tek bio promasaj.
(mj23, 22. mart 2018 14:47)

A dobro,to sto je ronaldo utajio jos vise poreza ,necemo sad o tome ;) A da ne govorimo o ponasanju na terenu, druzenju sa Badr Harijem,stancanjem beba iz epruvete itd. Apsolutno si u pravu.Pravi primer svima ,sve sa ispravnim porodicnim i moralnim vrednostima. Pa on je cak toliko human ,da izlazi u susret i vetru kad malo jace zapuse.Odmah pada na travu.....:)

MKD-4

pre 6 godina

Kin je igrao za United,(ZNA se da projekt-format PL organizovao Amerikanac I sponzor ekipe)..zato je mogao da startuje I ponasa kako je hteo,znao je da je zasticen..Navescu primer NAJDOVSKOG,kada je igrao za Vardar,svaku drugu ili vise(crveni),pauzirao zbog kartona..Kada je presao u Zvezdu isti startovi(za na sud)-NEMA KARTONA..kada bi ga pitali u vezi toga,samo bi odgovorio...ZVEZDA JE ZVEZDA.

Stevan

pre 6 godina

Ma ti si genije bre cim imaš toliki IQ hahaha da si iole inteligentan imaš IQ oko 110 a ti kao imaš 138 ,novi Ajnštajn.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pedja, 22. mart 2018 11:10)

Respect za coveka koji namernim startom svom kolegi unisti karijeru a onda se u svojoj autobiografiji time hvali? Za Kantonu koji je klasicni egocentrik, gord lik koji postuje na prvom mestu sebe, pa onda 10 mesta prazno, pa nikog drugog osim sebe? Gigsa, koji je bio u vezi sa suprugom svog rodjenog brata... mogao da ima bilo koju, ali njemu je bilo malo, pa je izabrao suprugu svog brata. Bekam- covek koji je pionir manekenisanja i “starletanstva” u fudbalu. Hm... pitam se kakav si ti covek kad ti je ovo za “respect”. 🤷♂🤔

GrobarNS

pre 6 godina

kako je to Pike prepričao,to je tada tako bilo... te 2006-e.. a sad je sve drugačije, i u MU i u fudbalu generalno...bla, bla,bla.. kao da je to bilo pre 50 godina, a ne pre 12. Šta je moglo toliko drastično da se promeni za jednu deceniju?! Pa CR7 su snimili baš u tom MU kako stoji i gleda usporeni snimak akcije gde je promašio gol, dok je njegova ekipa dobijala gol. a o kinu ne treba trošiti reči, fudbalska neznalica koja je komplekse lečila tako što protivničkom napadaču slomi nogu da ne bi dao gol!

Yzy

pre 6 godina

@Yzy...Kome došlo na naplatu ,svi završili karijere i ušli u legendu kao najuspešniji u istoriji premijer lige 
Vraća se ovim Amerima koji nemaju strategiju od odlaska Fergusona jer je čovek održavao klub 
Inače kad pogledam unazad sa kojim je igračima Ferguson dominirao shvatam da je to najbolji kolektiv u istoriji fudbalA.Niki Bat,Ves Braun,Flecer i ostali su prosek igrači ali je Ferguson uvek znao čemu koji igrač služi i nije gomilao zvezde i preplacivao igrace 
Murinjo kupi koga hoće i opet igre nema
(vlada, 22. mart 2018 15:14)

Doslo na naplatu klubu Junajtedu, koji je tolerisao i podsticao nasilnicko ponasanje. "Legenda" i "uzor" Roj Kin nikome normalnom ne moze da bude, kao ni Kantona, kao ni Gigs. Ko ih naziva legendama neka samo zamisli jednog Kina na fudbalu pored vaseg deteta, ili jednog Gigsa pored vas.
To sto su dominirali u ligi bez konkurencije okaci macku o rep. Kad su i ostali poceli da ulazu ozbiljne pare kao Junajted odjednom nisu vise dominantni. Sada nisu cak ni konkurentni. A to da Ferguson nije preplacivao igrace je nebuloza, uvek su imali najskuplji tim i najskuplja pojacanja. Dok drugi nisu ulagali nista, Junajted je obarao rekorde u visini transfera, seti se Verona, Ferdinanda, Stama, Nistelroja, Runija...Drim tim su pravili uvek, a konkurenciju nisu imali.Najbolji kolektiv Junajted ne moze biti nikada.
Ali sve ovo nije ni vazno, tema je bila psihopata Roj Kin i njegovo nasilnicko ponasanje i ostalih igraca Junajteda. Ko je gledao film Isijavanje zna sta je Pike zeleo da kaze.

neutralni felsh

pre 6 godina

Ja sam napisao da je Ferguson u svoje vreme trosio mnogo vise od konkurencije u Premijer ligi, i da je zato Junajted bio dominantan. I to je cinjenica koju mogu svi da provere. Transfer Ria Ferdinanda u Junajted je kostao 35 miliona funti 2002-e godine, (to su cak i za danasnje vreme solidno velike pare). Liverpul je te godine najvise potrosio na El Hadzi Diufa 5 miliona, a Celzi na Anjelku za 7,5 miliona. Alo, o cemu mi pricamo ovde? Sebastijan Veron 40 miliona evra iz Lacija u Junajted 2001. godine. Jap Stam 18 mil. funti 1998-e godine!?
(Yzy, 22. mart 2018 17:24)


jeste, tako je. ali ferguson je to zaradio. npr. za novce koji su mali i za tadasnje uslove kupio je kantonu od lidsa i napravio bum sa njim. ima matori ferguson mnogo takvih transfera devedesetih. sve to je zbirno ojacalo pozicije uniteda za kasnije doba kad su mogli da se isprse - onda su poceli da kupuju i ne pitaju za cenu. nije lako doci do vrha, ali jos je teze odrzati se tamo... dominacija uniteda se ne bazira samo na skupim transferima. da je tako, psg bi onda trebalo vec da osvoji ligu sampiona. slican primer je lacio devedesetih - sipali su do vrha i kupovali samo krem-klasu pa opet nisu imali dominaciju.

erving

pre 6 godina

Iskreno, po ovoj prici, vise sam zamisljao Vinija Dzonsa u svlacionici, nesto kao u filmu "Eurotrip". Okrece se ka Pikeu i kaze mu "So please enlight me...who da fuckin' are ya!!!???

haha

pre 6 godina

Kakve gluposti. Jeste, evo sve kao da vidim svi prestravljeni od nekog Kina, samo sto nije isprebijao Van Nistelroja, Pikea, ma i Fergusona. Svi prestravljeni, strasna disciplina, sve realno da realnije ne moze biti..:

Cinjenice

pre 6 godina

nisu devijantne nacije, nego ljudi.
(neutralni felsh)

Tretman Jevreja u Nemackoj tridesetih ili Srba u Hrvatskoj cetrdesetih dokazuje suprotno.

Yzy

pre 6 godina

(Yzy, 22. mart 2018 16:10)

Mani se te price da je Ferguson trosio kao i ovi danas. To sto platis jednog igraca na svake 3 godine ne moze da se poredi sa time sto dans rade klubovi. U ostalom imas zvanicnu statisku (proveri) gde se vidi da United nije bilo ni u top 10 potrosaca medju klubovima dok je Ferguson bio na klupi sve crno na belo.
(Saywu, 22. mart 2018 16:46)

Ne izvrci moje reci. Ja nisam nigde ni napisao da je Ferguson onda trosio kao sto se danas trosi. To je neuporedivo, sada su vece pare u fudbalu, i sada svi trose mnogo vise (ukljucujuci i Junajted) nego sto se trosilo u Fergusonovo vreme. Ja sam napisao da je Ferguson u svoje vreme trosio mnogo vise od konkurencije u Premijer ligi, i da je zato Junajted bio dominantan. I to je cinjenica koju mogu svi da provere. Transfer Ria Ferdinanda u Junajted je kostao 35 miliona funti 2002-e godine, (to su cak i za danasnje vreme solidno velike pare). Liverpul je te godine najvise potrosio na El Hadzi Diufa 5 miliona, a Celzi na Anjelku za 7,5 miliona. Alo, o cemu mi pricamo ovde? Sebastijan Veron 40 miliona evra iz Lacija u Junajted 2001. godine. Jap Stam 18 mil. funti 1998-e godine!?

Slavko

pre 6 godina

nisu devijantne nacije, nego ljudi.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (neutralni felsh

Nacije cine ljudi, a ne serpe. Dakle, ako neko kaze da su nacije devijantne, onda se podrazumeva da misli na ljude odnosno vecinsku grupu kao njenog cinioca. Ako postoji drustvena "bolest", veliko odstupanje od ustaljenog od strane iste u odnosu na druge, a drustvo je ogledalo higijene nacije, moze se upotrebiti klasifikacija koju je on upotrebio. Ne moramo svaki termin shvatati bukvalno i koristiti ga striktno po "pravilniku".

Slavko

pre 6 godina

po cemu si zakljucio da je jedan skup ljudi posebno devijantan? za svaku "drustvenu bolest" danas u doba globalizacije mozes da nadjes gomilu slicnih slucajeva u svakoj naciji na svetu, u slicnoj razmeri.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (neutralni felsh, 22. mart 2018 21:14)

Ne pise se o posebno devijantnom skupu ljudi, vec o bespotrebnom ispravljanju. Objasnjeno ti je u prethodnom postu. Ako je potrebno procitaj jos jednom. To je sustina. Ne bih vise da duzim i idem u beskonacnost. Ukoliko ti "moja ce biti poslednja" obezbedjuje ataraksiju, neka tako bude.

neutralni felsh

pre 6 godina

@Al stvarno ,kad pogledas, toliko su devijantni kao nacija ,tako se i sve to skupilo u tom Mancesteru...u to vreme Poš momak Bekam koji je tako i postao planetarno popularan,starletan,preko zene pevacice i tabloida,pa taj Kin kome se svi sad kao dive , koji je namerno polomio protivniku nogu i time se hvalio , uvek dobar i smeran Gigs koji je bio u vezi sa zenom rodjenog brata i to godinama ( mogao je da ima koju hice ali eto,bas zena od rodjenog brata) , Kantona prica za sebe , braca vezare Nevili.... 
(U pravu si, 22. mart 2018 16:32) 


nisu devijantne nacije, nego ljudi.

neutralni felsh

pre 6 godina

(neutralni felsh 

Nacije cine ljudi, a ne serpe. Dakle, ako neko kaze da su nacije devijantne, onda se podrazumeva da misli na ljude odnosno vecinsku grupu kao njenog cinioca. Ako postoji drustvena "bolest", veliko odstupanje od ustaljenog od strane iste u odnosu na druge, a drustvo je ogledalo higijene nacije, moze se upotrebiti klasifikacija koju je on upotrebio. Ne moramo svaki termin shvatati bukvalno i koristiti ga striktno po "pravilniku".
(Slavko, 22. mart 2018 19:36)


po cemu si zakljucio da je jedan skup ljudi posebno devijantan? za svaku "drustvenu bolest" danas u doba globalizacije mozes da nadjes gomilu slicnih slucajeva u svakoj naciji na svetu, u slicnoj razmeri.

neutralni felsh

pre 6 godina

po cemu si zakljucio da je jedan skup ljudi posebno devijantan? za svaku "drustvenu bolest" danas u doba globalizacije mozes da nadjes gomilu slicnih slucajeva u svakoj naciji na svetu, u slicnoj razmeri. 
(neutralni felsh, 22. mart 2018 21:14) 

Ne pise se o posebno devijantnom skupu ljudi, vec o bespotrebnom ispravljanju. Objasnjeno ti je u prethodnom postu. Ako je potrebno procitaj jos jednom. To je sustina. Ne bih vise da duzim i idem u beskonacnost. Ukoliko ti "moja ce biti poslednja" obezbedjuje ataraksiju, neka tako bude.
(Slavko, 22. mart 2018 23:07)


da potsetim, vidim da treba:
covek je napisao "toliko su devijantni kao nacija", izmedju ostalog stavljajuci bekama i gigsa, velsanina, kao primer za svoju izjavu. nakon sto sam rekao da je takva formulacija nedopustiva, jer je generalizujuca, predrasudna, netacna i nepristojna ("devijantni su ljudi a ne nacije"), ti si krenuo da objasnjavas da "naciju cine ljudi a ne serpe", pravdajuci njegovu izjavu fleksibilnom upotrebom termina a meni pripisujuci sitnicarenje... moja greska, nisam primetio da ste istomisljenici.
"englezi su onakvi, rusi su ovakvi, nemci su onakvi, kinezi ovakvi" su generalizacije koje uglavnom koriste oni koji nogom tamo nisu krocili nego na osnovu nekoliko primera formiraju i iznose stav o celoj naciji. pardon, o ljudima koji cine jednu naciju, ne o serpama.

neutralni felsh

pre 6 godina

nisu devijantne nacije, nego ljudi. 
(neutralni felsh) 

Tretman Jevreja u Nemackoj tridesetih ili Srba u Hrvatskoj cetrdesetih dokazuje suprotno.
(Cinjenice, 22. mart 2018 22:24)


mesas politicku i rezimsku represiju sa drustvenim devijacijama.

Yzy

pre 6 godina

Klasican psiho. Mislim na Roja Kina, naravno. Sta reci za coveka koji je unistio karijeru svom kolegi namernim startom i onda se u biografiji hvalio time.
Cela ta garnitura Junajteda psihicki poremecena, pocev od Gigsa koji opsti sa zenom sovog rodjenog brata godinama, preko Kantone i Kina nasilnika, pa sve do Fergusona i njegovog nasilnickog ponasanja prema sudijama i igracima u svlacionici. Zato ce sada 20 godina minimum da gledaju u ledja Sitiju, sve dodje na naplatu.

haha

pre 6 godina

Kakve gluposti. Jeste, evo sve kao da vidim svi prestravljeni od nekog Kina, samo sto nije isprebijao Van Nistelroja, Pikea, ma i Fergusona. Svi prestravljeni, strasna disciplina, sve realno da realnije ne moze biti..:

GrobarNS

pre 6 godina

kako je to Pike prepričao,to je tada tako bilo... te 2006-e.. a sad je sve drugačije, i u MU i u fudbalu generalno...bla, bla,bla.. kao da je to bilo pre 50 godina, a ne pre 12. Šta je moglo toliko drastično da se promeni za jednu deceniju?! Pa CR7 su snimili baš u tom MU kako stoji i gleda usporeni snimak akcije gde je promašio gol, dok je njegova ekipa dobijala gol. a o kinu ne treba trošiti reči, fudbalska neznalica koja je komplekse lečila tako što protivničkom napadaču slomi nogu da ne bi dao gol!

nista o nicemu

pre 6 godina

A nekad nisi smeo u svlacionici da imas telefon,e pa to su bila prava vremena.
(lepa_vremena, 22. mart 2018 14:12)

Nekad nisi imao struje, moja pokojna baba isto tvrdi da su bila lepa vremena. Ti kuvaj na svecu, mozda ce ti biti bolje.

Yzy

pre 6 godina

@Yzy...Kome došlo na naplatu ,svi završili karijere i ušli u legendu kao najuspešniji u istoriji premijer lige 
Vraća se ovim Amerima koji nemaju strategiju od odlaska Fergusona jer je čovek održavao klub 
Inače kad pogledam unazad sa kojim je igračima Ferguson dominirao shvatam da je to najbolji kolektiv u istoriji fudbalA.Niki Bat,Ves Braun,Flecer i ostali su prosek igrači ali je Ferguson uvek znao čemu koji igrač služi i nije gomilao zvezde i preplacivao igrace 
Murinjo kupi koga hoće i opet igre nema
(vlada, 22. mart 2018 15:14)

Doslo na naplatu klubu Junajtedu, koji je tolerisao i podsticao nasilnicko ponasanje. "Legenda" i "uzor" Roj Kin nikome normalnom ne moze da bude, kao ni Kantona, kao ni Gigs. Ko ih naziva legendama neka samo zamisli jednog Kina na fudbalu pored vaseg deteta, ili jednog Gigsa pored vas.
To sto su dominirali u ligi bez konkurencije okaci macku o rep. Kad su i ostali poceli da ulazu ozbiljne pare kao Junajted odjednom nisu vise dominantni. Sada nisu cak ni konkurentni. A to da Ferguson nije preplacivao igrace je nebuloza, uvek su imali najskuplji tim i najskuplja pojacanja. Dok drugi nisu ulagali nista, Junajted je obarao rekorde u visini transfera, seti se Verona, Ferdinanda, Stama, Nistelroja, Runija...Drim tim su pravili uvek, a konkurenciju nisu imali.Najbolji kolektiv Junajted ne moze biti nikada.
Ali sve ovo nije ni vazno, tema je bila psihopata Roj Kin i njegovo nasilnicko ponasanje i ostalih igraca Junajteda. Ko je gledao film Isijavanje zna sta je Pike zeleo da kaze.

kloks

pre 6 godina

@huntelaar
jeste, silan: p@huntelaar
jeste, silan: procitaj ponovo sta je od 2006 do danas osvojila barselona, a sta taj kinom disciplinovani mu.

mj23

pre 6 godina

Keane gospodin na terenu? Pa covjek je dvije karijere zavrsio pogibeljnim startovima.
Mislim, covjek je ikona, institucija i pobjednik, ali reci da je on olicenje na terenu i van njega je smjesno.
A pljujes Ronalda, koji je humanitarac, filantrop, nevideni radnik, posvecen svom poslu do samih granica, nikad nikoga nije ozljedio na utakmici, profesionalac, itd.

..pa ti sad vidi tko je iskrivio vrijednosti.

Dobro nisi i osudenog Messia (dvije godine uvjetno zbog malverzacija) opisao kao uzornog covjeka van terena. To bi tek bio promasaj.

lepa_vremena

pre 6 godina

Ali bas mogu da zamislim Kina kako zverla po svlacionici kao manijak i ceka da se neko javi :) Kakav je to ludak bio. Danas se selfiraju po terenu ,hej !? A nekad nisi smeo u svlacionici da imas telefon,e pa to su bila prava vremena. Muka mi je kad gledam danasnje "zvezde" poput Nejmara,Pogbe,Ronalda,Ikardija i slicni njima.Kako bi voleo samo 1 utakmicu da se nadju na terenu stara skola poput Kina,Vinija Dzonsa ,Joi Bartona,Erica Cantone ,Patrika Viere,Olivera Kana i da polome ove sminkercice i pozere.

U pravu si

pre 6 godina

Klasican psiho. Mislim na Roja Kina, naravno. Sta reci za coveka koji je unistio karijeru svom kolegi namernim startom i onda se u biografiji hvalio time.
Cela ta garnitura Junajteda psihicki poremecena, pocev od Gigsa koji opsti sa zenom sovog rodjenog brata godinama, preko Kantone i Kina nasilnika, pa sve do Fergusona i njegovog nasilnickog ponasanja prema sudijama i igracima u svlacionici. Zato ce sada 20 godina minimum da gledaju u ledja Sitiju, sve dodje na naplatu.
(Yzy, 22. mart 2018 14:30) # Link komentara


Al stvarno ,kad pogledas, toliko su devijantni kao nacija ,tako se i sve to skupilo u tom Mancesteru...u to vreme Poš momak Bekam koji je tako i postao planetarno popularan,starletan,preko zene pevacice i tabloida,pa taj Kin kome se svi sad kao dive , koji je namerno polomio protivniku nogu i time se hvalio , uvek dobar i smeran Gigs koji je bio u vezi sa zenom rodjenog brata i to godinama ( mogao je da ima koju hice ali eto,bas zena od rodjenog brata) , Kantona prica za sebe , braca vezare Nevili....

Davidoff

pre 6 godina

Gdje je sport otišao , pokazuju i ovi komentari gdje je ubjedljivo najviše pluseva dobio kokmentar gdje se spominje Šakira , kakav Kin i odnos i poštovanje prema starijima...

Tosak

pre 6 godina

(mj23, 22. mart 2018 14:47)

Decko knjigu u sake bolje ti je nego prosipati nebuloze ovdje. Ronaldo je zadnji koji bi trebao biti primjer bilo kome , kako na terenu tako i van njega. Roj Kin respekt za sve , iako nisam fan Uniteda. Postovao sam tu generaciju djavola iz 90 ih, bili su zaista ono "nesto" .

Bombarder

pre 6 godina

Odlicna prica i trebala bi biti lep nauk za sve .Kako se nekad postovao stariji, opohodilo prema obavezama itd. Danas klinci ne samo da ne pozdrave u ulazu ,vec se sprdaju s tobom. Generalno je sve otislo u pogresnom smeru,iskviljen sistem vrednovanja u svemu,pa tako i u fdubalu gde fudbaleri sve vise lice na cirkusante,folirante te vise po drustvenim mrezama ,umesto da su pravi primer i uzor mladim. Kad vidim,cujem da neko od klinaca kaze kako je Ronaldo najbolji na svetu ili najbolji ikad, sve mi je jasno.Tj rastuzim se,jer su takvi danas uzor klincima a meni i mojoj generacij to su bili upravo ovakve gromade od igraca,poput Kina,Smajhla,Cantone,Bagga,Zidana,Ronalda ,Berkampa,Maldinija,Rivalda itd....Gospoda na terenu,tako i van njega. Sto za razne danasnje Ronalde i Nejmare ne mozemo nikako reci.Sve se gleda tako povrsno,kroz neke brojeve ,statistike koje opet stvaraju neku pogresnu sliku o svemu.Nema vise onog pravog smeka u ovoj igri,na zalost.

Bombarder

pre 6 godina

Keane gospodin na terenu? Pa covjek je dvije karijere zavrsio pogibeljnim startovima.
Mislim, covjek je ikona, institucija i pobjednik, ali reci da je on olicenje na terenu i van njega je smjesno.
A pljujes Ronalda, koji je humanitarac, filantrop, nevideni radnik, posvecen svom poslu do samih granica, nikad nikoga nije ozljedio na utakmici, profesionalac, itd.

..pa ti sad vidi tko je iskrivio vrijednosti.

Dobro nisi i osudenog Messia (dvije godine uvjetno zbog malverzacija) opisao kao uzornog covjeka van terena. To bi tek bio promasaj.
(mj23, 22. mart 2018 14:47)

Hej, Kin je bio ostar,ponekad grub,ali fer igrac.Ponasao se na terenu kao vodja,igrao muski.Nije simulirao,padao,cmizdrio kao tvoj miljenik.Udarao,ali i trpio batine. I ti dajes za primer Ronalda koji takodje nije platio porez,bas kao i tvoj "neprijatelj" Mesi ,ali s jednom ipak bitnom razlikom.Mesi nije simulator na terenu,za razliku od zalizanog ,arogantnog narcisa koji uz sve to neretko udara igrace bez lopte i ti ga nazivas profesionalcem i neko ko nikog ne povredjuje,ko je primer deci ??Plasira kojekakve lazne donacije u javnost,pegla imidz tako.Uz sve to, druzi se sa nekakvim kikboxerima,javna tajna da je gej, uskracuje svojoj deci rodjenu majku !! Hej ??!! I on pravi primer? .Eto vam ustvari idealnog primera onog o cemu sam pricao,totalno ,al skroz poremecen sistem vrednovanja.Neverovatno.

K47

pre 6 godina

A pljujes Ronalda, koji je humanitarac, filantrop, nevideni radnik, posvecen svom poslu do samih granica, nikad nikoga nije ozljedio na utakmici, profesionalac, itd.

..pa ti sad vidi tko je iskrivio vrijednosti.

Dobro nisi i osudenog Messia (dvije godine uvjetno zbog malverzacija) opisao kao uzornog covjeka van terena. To bi tek bio promasaj.
(mj23, 22. mart 2018 14:47)

A dobro,to sto je ronaldo utajio jos vise poreza ,necemo sad o tome ;) A da ne govorimo o ponasanju na terenu, druzenju sa Badr Harijem,stancanjem beba iz epruvete itd. Apsolutno si u pravu.Pravi primer svima ,sve sa ispravnim porodicnim i moralnim vrednostima. Pa on je cak toliko human ,da izlazi u susret i vetru kad malo jace zapuse.Odmah pada na travu.....:)

MKD-4

pre 6 godina

Kin je igrao za United,(ZNA se da projekt-format PL organizovao Amerikanac I sponzor ekipe)..zato je mogao da startuje I ponasa kako je hteo,znao je da je zasticen..Navescu primer NAJDOVSKOG,kada je igrao za Vardar,svaku drugu ili vise(crveni),pauzirao zbog kartona..Kada je presao u Zvezdu isti startovi(za na sud)-NEMA KARTONA..kada bi ga pitali u vezi toga,samo bi odgovorio...ZVEZDA JE ZVEZDA.

neutralni felsh

pre 6 godina

@Al stvarno ,kad pogledas, toliko su devijantni kao nacija ,tako se i sve to skupilo u tom Mancesteru...u to vreme Poš momak Bekam koji je tako i postao planetarno popularan,starletan,preko zene pevacice i tabloida,pa taj Kin kome se svi sad kao dive , koji je namerno polomio protivniku nogu i time se hvalio , uvek dobar i smeran Gigs koji je bio u vezi sa zenom rodjenog brata i to godinama ( mogao je da ima koju hice ali eto,bas zena od rodjenog brata) , Kantona prica za sebe , braca vezare Nevili.... 
(U pravu si, 22. mart 2018 16:32) 


nisu devijantne nacije, nego ljudi.

Yzy

pre 6 godina

(Yzy, 22. mart 2018 16:10)

Mani se te price da je Ferguson trosio kao i ovi danas. To sto platis jednog igraca na svake 3 godine ne moze da se poredi sa time sto dans rade klubovi. U ostalom imas zvanicnu statisku (proveri) gde se vidi da United nije bilo ni u top 10 potrosaca medju klubovima dok je Ferguson bio na klupi sve crno na belo.
(Saywu, 22. mart 2018 16:46)

Ne izvrci moje reci. Ja nisam nigde ni napisao da je Ferguson onda trosio kao sto se danas trosi. To je neuporedivo, sada su vece pare u fudbalu, i sada svi trose mnogo vise (ukljucujuci i Junajted) nego sto se trosilo u Fergusonovo vreme. Ja sam napisao da je Ferguson u svoje vreme trosio mnogo vise od konkurencije u Premijer ligi, i da je zato Junajted bio dominantan. I to je cinjenica koju mogu svi da provere. Transfer Ria Ferdinanda u Junajted je kostao 35 miliona funti 2002-e godine, (to su cak i za danasnje vreme solidno velike pare). Liverpul je te godine najvise potrosio na El Hadzi Diufa 5 miliona, a Celzi na Anjelku za 7,5 miliona. Alo, o cemu mi pricamo ovde? Sebastijan Veron 40 miliona evra iz Lacija u Junajted 2001. godine. Jap Stam 18 mil. funti 1998-e godine!?

Stevan

pre 6 godina

Ma ti si genije bre cim imaš toliki IQ hahaha da si iole inteligentan imaš IQ oko 110 a ti kao imaš 138 ,novi Ajnštajn.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pedja, 22. mart 2018 11:10)

Respect za coveka koji namernim startom svom kolegi unisti karijeru a onda se u svojoj autobiografiji time hvali? Za Kantonu koji je klasicni egocentrik, gord lik koji postuje na prvom mestu sebe, pa onda 10 mesta prazno, pa nikog drugog osim sebe? Gigsa, koji je bio u vezi sa suprugom svog rodjenog brata... mogao da ima bilo koju, ali njemu je bilo malo, pa je izabrao suprugu svog brata. Bekam- covek koji je pionir manekenisanja i “starletanstva” u fudbalu. Hm... pitam se kakav si ti covek kad ti je ovo za “respect”. 🤷♂🤔

Nikola

pre 6 godina

Kakve gluposti. Jeste, evo sve kao da vidim svi prestravljeni od nekog Kina, samo sto nije isprebijao Van Nistelroja, Pikea, ma i Fergusona. Svi prestravljeni, strasna disciplina, sve realno da realnije ne moze biti..:
(haha, 22. mart

Kako mi je krivo sto zbog degutantnog izrazavanja i brojnih psovki koje bih ti uputio,moj komentar ne bi bio objavljen,tako da mi samo ostaje konstatujem da si i ti neki napalheni balavander sa skupocenim mobtelom jer ne Kino-a number16

neutralni felsh

pre 6 godina

o kinu ne treba trošiti reči, fudbalska neznalica koja je komplekse lečila tako što protivničkom napadaču slomi nogu da ne bi dao gol!
(GrobarNS, 22. mart 2018 14:58)

nedostatak tehnike i talenta je nadoknadjivao fanaticnom voljom i bezobraznim, cak i beskrupuloznim sredstvima. tako je sticao psiholosku prednost nad suparnickim igracima, npr. pri duelu je cesto njegova noga polazila prva na loptu, jer se suparnik podsvesno "zenta", noga mu kasni zbog straha od starta i slicne fore... mucno je igrati protiv takvih igraca. jeste fizikalac ali se ne da, napadan, sirov i upecatljiv kao licnost, nije ni hteo da ostavi utisak majstora fudbala nego vodje i tabadzije.
jeste bio prljav igrac, ali treba postovati kad neko nadgradi talenat svojom licnoscu pa napravi dobar miks za vanserijsku karijeru. taj formalno prostak sa loptom je drzao ekipu uniteda, nametao autoritet ekipi prepunoj majstora i zvezda, bio trenerova desna ruka za red u ekipi i postrojavao skolsa, gigsa i ostale kad zaostanu pri defanzivi, - mada su svi oni kapirali pravi fazon cele price, kao i pike.
onaj ko je tolike godine igrao kod jednog fergusona daleko je od fudbalske neznalice, premda mozda izgleda drugacije. sto se tice uniteda, koliko murinju danas nedostaje jedan takav autoritet u ekipi, da sprovede red a ekipi vrati furioznost koja je svojevremeno krasila unitedov stil. fudbal nije samo dribling i finta, nego i odbrana od istih. ko nam daje za pravo da nipodastavamo one koji u tome ucestvuju svim sredstvima? nema ih mnogo, relativno su retki "igraci kratkog dometa" koji naprave top karijeru sa top trenerima, kao npr. i gatuzo sa ancelotijem - mada je on drugi tip, nije namerno pogibeljan pri startu - ali bas zbog toga takve igrace treba ispostovati. majstori i dribleri su cesto samosvesni i podsvesno nadmeni, i tesko ih je drzati pod kontrolom, zato mnogim klubovima fali taj tip klupskog fajtera, odanog do jaja, da ih uvek potsecaju za kog i gde igraju, da ih drzi u pripravnosti jer se lako otrzu kontroli, a ekipa i na terenu i van njega izgubi monolitnost.

Saywu

pre 6 godina

(Yzy, 22. mart 2018 16:10)

Mani se te price da je Ferguson trosio kao i ovi danas. To sto platis jednog igraca na svake 3 godine ne moze da se poredi sa time sto dans rade klubovi. U ostalom imas zvanicnu statisku (proveri) gde se vidi da United nije bilo ni u top 10 potrosaca medju klubovima dok je Ferguson bio na klupi sve crno na belo.

Back in Black

pre 6 godina

Kin?klasičan mesar, ništa nije znao o fudbalu. igrao samo na snagu i grubost. fudbal je nešto drugo
(mack, 22. mart 2018 13:39)
Veze ti nemas decko,kao prvo koju snagu nije imao 70 kg?

Beograd

pre 6 godina

Mogu da zamislim Kina u svlacionici kad je onako besneo na terenu kao pit bul ostro beskompromisno u duelima svaki start na ivici faula i vise.

Jahac magle

pre 6 godina

Pa ko je smeo nesto Kinu da kaze? Kada se o Kinu nesto prica uvek se setim situacije koju je prepricao Gabrijel Hajnce o njegovom "problemu" sa Kinom. Ko ne zna, neka nadje na netu :)

Milance

pre 6 godina

Molim da mi objavite komentar o sukobu Roy Keana i Gabriela Heinzea

"We lost a game and I went in the dressing room first and Roy Keane was second. I liked to go first after the game; I didn’t want to speak to anyone as we lost," Heinze said in an interview with Argentine TV show Pura Quimica.

"I didn’t understand English, just the bad words. I heard my name and “f*** off” by Roy Keane, the best player.

"I knew that was bad so I stood up to him, this idol of Manchester, this great guy who everyone loved, and replied: “F*** off, you”. I don’t remember what happened next."

Hahhaja

Slavko

pre 6 godina

nisu devijantne nacije, nego ljudi.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (neutralni felsh

Nacije cine ljudi, a ne serpe. Dakle, ako neko kaze da su nacije devijantne, onda se podrazumeva da misli na ljude odnosno vecinsku grupu kao njenog cinioca. Ako postoji drustvena "bolest", veliko odstupanje od ustaljenog od strane iste u odnosu na druge, a drustvo je ogledalo higijene nacije, moze se upotrebiti klasifikacija koju je on upotrebio. Ne moramo svaki termin shvatati bukvalno i koristiti ga striktno po "pravilniku".

neutralni felsh

pre 6 godina

po cemu si zakljucio da je jedan skup ljudi posebno devijantan? za svaku "drustvenu bolest" danas u doba globalizacije mozes da nadjes gomilu slicnih slucajeva u svakoj naciji na svetu, u slicnoj razmeri. 
(neutralni felsh, 22. mart 2018 21:14) 

Ne pise se o posebno devijantnom skupu ljudi, vec o bespotrebnom ispravljanju. Objasnjeno ti je u prethodnom postu. Ako je potrebno procitaj jos jednom. To je sustina. Ne bih vise da duzim i idem u beskonacnost. Ukoliko ti "moja ce biti poslednja" obezbedjuje ataraksiju, neka tako bude.
(Slavko, 22. mart 2018 23:07)


da potsetim, vidim da treba:
covek je napisao "toliko su devijantni kao nacija", izmedju ostalog stavljajuci bekama i gigsa, velsanina, kao primer za svoju izjavu. nakon sto sam rekao da je takva formulacija nedopustiva, jer je generalizujuca, predrasudna, netacna i nepristojna ("devijantni su ljudi a ne nacije"), ti si krenuo da objasnjavas da "naciju cine ljudi a ne serpe", pravdajuci njegovu izjavu fleksibilnom upotrebom termina a meni pripisujuci sitnicarenje... moja greska, nisam primetio da ste istomisljenici.
"englezi su onakvi, rusi su ovakvi, nemci su onakvi, kinezi ovakvi" su generalizacije koje uglavnom koriste oni koji nogom tamo nisu krocili nego na osnovu nekoliko primera formiraju i iznose stav o celoj naciji. pardon, o ljudima koji cine jednu naciju, ne o serpama.

neutralni felsh

pre 6 godina

nisu devijantne nacije, nego ljudi. 
(neutralni felsh) 

Tretman Jevreja u Nemackoj tridesetih ili Srba u Hrvatskoj cetrdesetih dokazuje suprotno.
(Cinjenice, 22. mart 2018 22:24)


mesas politicku i rezimsku represiju sa drustvenim devijacijama.

Slobodni Klikeri

pre 6 godina

Ima na Jutjubu da se nadje interviju sa Dejom (neka devojka vodi interviju) gde on opisuje slvacionicu Zvezde (pred derbi) i svlacionicu Milana. Pokusacu da najtacnije da prenesem njegovu izjavu.
"...udje Seki (Sekularac) procita spisak,odredi ko ce sta da radi i izadje. Kad on izadje mi odvrnemo radio,cepa muzika jeci cela svlacionica. A,u Milano je bio strogi profesionalizam,tisina,koncentracija..." :D

bBb

pre 6 godina

@Al stvarno ,kad pogledas, toliko su devijantni kao nacija ,tako se i sve to skupilo u tom Mancesteru...u to vreme Poš momak Bekam koji je tako i postao planetarno popularan,starletan,preko zene pevacice i tabloida,pa taj Kin kome se svi sad kao dive , koji je namerno polomio protivniku nogu i time se hvalio , uvek dobar i smeran Gigs koji je bio u vezi sa zenom rodjenog brata i to godinama ( mogao je da ima koju hice ali eto,bas zena od rodjenog brata) , Kantona prica za sebe , braca vezare Nevili....
(U pravu si, 22. mart 2018 16:32)

Kažeš, postao popularan zbog žene? Zbog žene je sigurno i igrao sa 19 godina u prvoj postavi Mančestera, a? Bio dva puta, za tri godine, zvanično drugi najbolji igrač na planeti? Mnogo je uticajna ta Viktorija, reklo bi se...

napadaj

pre 6 godina

@ Yzy


Ferguson je trošio pare koje je zaradio klub koji je on podigao iz prosečnosti do mesta jednog od najvećih klubova na svetu. Ti mu zameraš zbog toga isto kao što komšije mrze čoveka koji se obogatio svojim radom.

Pritom, Mančester je mogao da kupuje skupe igrače zato što su osnovu kluba činili igrači iz generacije '92, a ne kao Liverpul ili Arsenal koji su se zatrpavali strancima. Podsetiću da je Arsenal više puta izašao na teren bez ijednog Engleza, dok je tako nešto kod Fergusona bilo nezamislivo.

Sve u svemu, omašio si ceo fudbal.

neutralni felsh

pre 6 godina

(neutralni felsh 

Nacije cine ljudi, a ne serpe. Dakle, ako neko kaze da su nacije devijantne, onda se podrazumeva da misli na ljude odnosno vecinsku grupu kao njenog cinioca. Ako postoji drustvena "bolest", veliko odstupanje od ustaljenog od strane iste u odnosu na druge, a drustvo je ogledalo higijene nacije, moze se upotrebiti klasifikacija koju je on upotrebio. Ne moramo svaki termin shvatati bukvalno i koristiti ga striktno po "pravilniku".
(Slavko, 22. mart 2018 19:36)


po cemu si zakljucio da je jedan skup ljudi posebno devijantan? za svaku "drustvenu bolest" danas u doba globalizacije mozes da nadjes gomilu slicnih slucajeva u svakoj naciji na svetu, u slicnoj razmeri.

Cinjenice

pre 6 godina

nisu devijantne nacije, nego ljudi.
(neutralni felsh)

Tretman Jevreja u Nemackoj tridesetih ili Srba u Hrvatskoj cetrdesetih dokazuje suprotno.

Bilo nekad

pre 6 godina

Klasican mesar, totalni nedostatak taletnta je nadoknadjivao fanaticnoscu, sto je bilo dobro za MU, ali lose za fudbal. Ogromna je razlika izmedju tvrdog, cvrstog igraca, kao na primer Vidica, i prljavog igraca, kome je potpuno svejedno da li ce nekoga da povredi ili unisti karijeru. Sa druge strane, ovi danasnji manekeni su toliko mlitavi i bljutavi, a najveci klubovi zasticeni kao ugrozene vrste, da sam gotovo potpuno prestao da gledam fudbal. Bar je u Kinovo vreme bilo neke drazi u toj igri, sada je sve korporativno.

vlada

pre 6 godina

@Yzy...Kome došlo na naplatu ,svi završili karijere i ušli u legendu kao najuspešniji u istoriji premijer lige
Vraća se ovim Amerima koji nemaju strategiju od odlaska Fergusona jer je čovek održavao klub
Inače kad pogledam unazad sa kojim je igračima Ferguson dominirao shvatam da je to najbolji kolektiv u istoriji fudbalA.Niki Bat,Ves Braun,Flecer i ostali su prosek igrači ali je Ferguson uvek znao čemu koji igrač služi i nije gomilao zvezde i preplacivao igrace
Murinjo kupi koga hoće i opet igre nema

веверица

pre 6 godina

@lepa vremena
немој роналда да мешаш у ту екипу. он је олд скул лик. јесте шминкер, али су код њега радна етика и професионализам на највишем нивоу. по томе је он баш и специфичан. а ови ко погба и неимар што више енергије троше на кантер и друштвене мреже него на фудбал, то су праве примадоне новог времена.

Aleks

pre 6 godina

Kin, pit bull "onog" Mančester Junajteda.
Sećam se priče da se pobio u kafanskoj tuči, pa zaglavio u ćuzi, lično Ser Aleks otišao po njega.

neutralni felsh

pre 6 godina

Ja sam napisao da je Ferguson u svoje vreme trosio mnogo vise od konkurencije u Premijer ligi, i da je zato Junajted bio dominantan. I to je cinjenica koju mogu svi da provere. Transfer Ria Ferdinanda u Junajted je kostao 35 miliona funti 2002-e godine, (to su cak i za danasnje vreme solidno velike pare). Liverpul je te godine najvise potrosio na El Hadzi Diufa 5 miliona, a Celzi na Anjelku za 7,5 miliona. Alo, o cemu mi pricamo ovde? Sebastijan Veron 40 miliona evra iz Lacija u Junajted 2001. godine. Jap Stam 18 mil. funti 1998-e godine!?
(Yzy, 22. mart 2018 17:24)


jeste, tako je. ali ferguson je to zaradio. npr. za novce koji su mali i za tadasnje uslove kupio je kantonu od lidsa i napravio bum sa njim. ima matori ferguson mnogo takvih transfera devedesetih. sve to je zbirno ojacalo pozicije uniteda za kasnije doba kad su mogli da se isprse - onda su poceli da kupuju i ne pitaju za cenu. nije lako doci do vrha, ali jos je teze odrzati se tamo... dominacija uniteda se ne bazira samo na skupim transferima. da je tako, psg bi onda trebalo vec da osvoji ligu sampiona. slican primer je lacio devedesetih - sipali su do vrha i kupovali samo krem-klasu pa opet nisu imali dominaciju.

Slavko

pre 6 godina

po cemu si zakljucio da je jedan skup ljudi posebno devijantan? za svaku "drustvenu bolest" danas u doba globalizacije mozes da nadjes gomilu slicnih slucajeva u svakoj naciji na svetu, u slicnoj razmeri.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (neutralni felsh, 22. mart 2018 21:14)

Ne pise se o posebno devijantnom skupu ljudi, vec o bespotrebnom ispravljanju. Objasnjeno ti je u prethodnom postu. Ako je potrebno procitaj jos jednom. To je sustina. Ne bih vise da duzim i idem u beskonacnost. Ukoliko ti "moja ce biti poslednja" obezbedjuje ataraksiju, neka tako bude.

tHB

pre 6 godina

U svlacionici ManU Roy Keane zavodi red i lupa samare zbog telefona koji je na “vibrate mode”. A u svlacionicama srpskih klubova dim od cigareta i isparenja alkohola i DNK sponzorusa sa splavova.

erving

pre 6 godina

Iskreno, po ovoj prici, vise sam zamisljao Vinija Dzonsa u svlacionici, nesto kao u filmu "Eurotrip". Okrece se ka Pikeu i kaze mu "So please enlight me...who da fuckin' are ya!!!???