Utorak, 20.03.2018.

15:35

Čović o Milićeviću: Košarka ga je bacila na đubrište istorije...

Nebojša Čović, predsednik KK Crvena zvezda, reagovao je na izjavu Boža Milićevića u kojoj je istakao crveno-bele kao "glavnog krivca za situaciju u ABA ligi".

Izvor:

Èoviæ o Miliæeviæu: Košarka ga je bacila na ðubrište istorije... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

169 Komentari

Sortiraj po:

Smederevac

pre 6 godina

Kako ovog coveka svi podcenjuju pa to nije normalno .
Fascinantno je koliko ima materijala o svima . Rivalima , sudijama , novinarima . U roku od odmah ih ispreskace lagano .
Boza : No comment .
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (grunf, 20. mart 2018 16:01)

POTCENITI druze,pise se POTCENITI. Pre nego sto se odusevis nad mocima presvetog ti Covica,ti prelistaj gramatiku,nece ti smetati.Mada kad ti mozes da podrzis jednog Covica,sta ce tebi brate moj i gramatika i logika.Samo jako,udri....

Duki

pre 6 godina

I ja sam odlucio da promenim adresu i zvacu se Elvis Prisli.
(Nino, 21. mart 2018 00:43)

Mozes ali ces i dalje to biti ti! To jest Nino!
To je ono sto vi groBari ne kapirate.

PFCBobekNDH

pre 6 godina

Partizan je dva puta trebao da dobije A licencu na osnovu osvojenih bodova u ABA, KLS i Kupu Srbije.
Oba puta su se, na kraju sezone, menjali uslovi, a Čović i CZ su uvek glasali protiv Partizana.
Ovo nije rekla-kazala već postoje dokumenta, a i dosta novinskih članaka o tome.
Možeš ih pronaći na internetu.
Kako je izvisio Partizan tako je posle izvisila i Igokea.
Toliko o tome.
(s t v, 22. mart 2018 10:23) # Link komentara

Molim te STD daj neki link kada je to Covic glasao na glavnom odboru ULEB da Partizan ne dobije licencu, pa da stvarno posaljem coveku cestitku za Novu Godinu? Daj taj dokument da ga razglednicom pitam sto se godinama pravi, a u stvari sedi u upravi ULEB???

Nele

pre 6 godina

Samo jedno pitanje. Gospodin Covic kaze da bi klub igrao EL mora transparentno da posluje. Godinama u nazad optuzuje Partizan za netransparentno poslovanje. Taj isti Partizan je igrao tu istu EL 15 godina bez prekida. Ja pitam kako ako nije transparentno poslovao?! Ili gospodin Covic govori neistinu ili je EL smesna organizacija koja ne sme zabrani Partizanu da igra EL zbog takvog poslovanja.
(Obelix, 20. mart 2018 17:26)
Transparentno poslovanje i finansijski fair-play je uveden 2014 u EL, mada se ostavilo klubovima da se prilagode do sezone 2015-16 na "nova pravila". Pre toga su klubovi imali mogucnosti da odbiju da predaju EL finansijske knjige na uvid (sto je Partizan obilato koristio). Od navedene sezone 15/16, klub ne moze da se takmici u EL ako ne dozvoli uvid u knjige i ako ne ispunjava jos gomilu zahteva propisanih usvojenim pravilima.
Lako proverivo, sve vec postoji na sajtu EL, kao i uslovi za ucesce u EL koje jasno pokazuje da DVA tima iz ABA ispunjavaju uslove. Cedevita i Zvezda. Tako da.. ne lozite se. Inace jedan od uslova se odnosi na finansijsko poslovanje u poslednje TRI godine tako da pretpostavljam da Partizan ni naredne dve godine ne moze da ispuni uslove, mada nisam siguran obzirom da je kod njih celo poslovanje obavijeno maglom. Mozda i posluju u plusu a obmanjuju javnost. Jednog dana "napadamo prvo mesto ABA i EL" sutra "U blokadi smo kod BAT za 166kevra i nemamo odakle da vratimo. Uz "Alex pomozi". A bolje cuvaju svoje knjige nego zmija noge..

Borat iz predgradja

pre 6 godina

Istina boli Čovića.Može da priča do sutra ali današnja Zvezda je nelegalno transformisani FMP.
(Alex, 20. mart 2018 17:26)Evo, cikam i tebe i svih 50 koji ti dadose plus,prosvetlite nas zavedene i pokazite nam taj zakon po kome je Zvezda nelegalno transformisana u FMP. Zakon taj i taj,clan taj i taj... Mislim,nece biti tesko,vi ste avangarda,medju ovih 50 ima valjda bar 5 pravnika a vec se 10-ak godina intezivno bavite slucajem...
(Jimmy Karakua, 20. mart 2018 20:14) .... https://www.b92.net/sport/kosarka/vesti.php?yyyy=2011&mm=08&dd=12&nav_id=531581....https://www.youtube.com/watch?v=6N-9Je8Gmpw....CIK CIK CIK

zlatko kalaba

pre 6 godina

Niste Vi Covicu predesdnik kk crvena zvezda mts već predsednik crvena zvezda beograd -mts...nije to isti klub gospodine , ovaj prvi nepostoji nekoliko godina...bio dužan mnogo pa morao da se ugasi da bi Vi napravili novi slične boje i grb..ali istorija nije . Nije za Vas igrao ni Kapičić ni Slavnić , ni Bogosavljev ni Ilić , ni Petović ni Avdija...pozdrav

s t v

pre 6 godina

Govori se o licenci. Zasto Partizan nije nikada dobilo licencu, a zasto ce Zvezda dobiti.
Aj sad nastavi da kmecis.
(Don Quijote, 20. mart 2018 20:37)

Partizan je dva puta trebao da dobije A licencu na osnovu osvojenih bodova u ABA, KLS i Kupu Srbije.
Oba puta su se, na kraju sezone, menjali uslovi, a Čović i CZ su uvek glasali protiv Partizana.
Ovo nije rekla-kazala već postoje dokumenta, a i dosta novinskih članaka o tome.
Možeš ih pronaći na internetu.
Kako je izvisio Partizan tako je posle izvisila i Igokea.
Toliko o tome.

Voleo bih da Čović objasni kako mu nije smetalo da uđe u reg ligu koja je bila registrovana za promet kompjutera, a sada proziva ljude koji su ligu osnovali za tu malverzaciju.

peki

pre 6 godina

Mnogo postavljenih pitanja i treba ocekivati odgovor g-dina Milicevica. Licno verujem da je vecina navedinih stvari tacna, sto je ljudima bliskim ABA Sidro ligi i kosarkasim radnicima poznato ali pitanje ko od njh sme ili hoce da povrdi ili opovrgne navode iz saopstenja.Verovatno g-din Covic poseduje dokumentaciju na osnovu koje postavlja pitanja i ne deluje mi da bi tek tako usao u ovu raspravu.Setite se da su od njegovih pitanja, podpitanja i dokumentacije koju poseduje zanemeli cuveni voditelj SOS kanala Tegeltija, isto tako poznata novinarka-istrazivac B.Stankovic (Insajder) pa naravno i cuveni "general" DV koji je doneo novinske clanke i komentare naspram registartora sa dokumentacijom bas kada je u pitanju bio UPPR.
Simpatizerima KKP, narocito ovim mladjim, smeta najvise sto g-din Covic ne dozvoljava da se pljuje po KKCZ (igracima i treneru), po njemu i njegovoj familiji. mnogi ga ne podnose jer u poslu (u ovom slucaju rukovodjenje KKCZ) ima uspeha a uspeh se u Srba ne prasta.
Nego samo jos jedno pitanje za kraj. Po pitanju transparentnosti, niko od crno-belih ne objasni gde nesta 9,5 milona evrica od 2007 do 2013 bas kad je "general" za malo proizveden u cin marsala!!!

CIPIRIPI

pre 6 godina

(beogradski, 20. mart 2018 18:34) Prvo treba da utvrdite sta je vase od titula, sta ide u vitrine FMP-a, da se podeli pa onda da se broji i vidi gde ste sa brojem titula. Klasicne efempelije, samo broje i cekaju da prestignu Partizan, kompleksi su cudo.
(stoler, 21. mart 2018 11:30)
Evo ga js jedno "LIVE" ukljucenje sa raspusta!

slaviša šmigič

pre 6 godina

NARAVNO KAD SE ZNA,DA BI SLOVENCI,CRNOGORCI I HRVATI DOBILI LICENCU ZA IGRANJE EVROLIGE,DA NEMA SRBA,ALI IMA DA ČEKAJU JOŠ HRVATI I CRNOGORCI BOGAMI DUGO AKO NE NAPRAVE LIGU BEZ SRBA KAO ŠTO JE BIO SLUČAJ VATERPOLO KOJEG NEITERESUJE NIKOG U EVROPI.BOČANJE I VATERPOLO TU NEGDE PO ZANIMOLJIVOSTI ALI BOGAMI BOČANJE HVATA ZALET A VATERPOLO BAŠ KONTRA STOJI U MRAKU.

KliftonToni

pre 6 godina

Da je neko nama davao nesto u srbiji mi bi u Evropi ispadali u prvim kolima ne bi osvajali Evroligu i ulazili na fajnal for... jer u Evropi te niko ne pusta, e sad sto vi ne mozete da pomislite da udjete u drugo kolo Evrolige a pljujete klub koji je igrao Fajnal for je vec za malo dublju psiho fizicku analizu.... mislim jasno je ko dan da vam je analiza potrebna cim vam je ovaj lik legenda kluba.
(marko, 21. mart 2018 00:05)

Ако патиш од амнезије, да те подсетим:
Давано вам је да узимате играче из свих тимова у Србији, без обзира на жеље клубова у којима су играли и без обзира на трошак који је у том тренутку настајао - само се сетите Томашевића који даје изјаву да прелази у партизан да би се борио за титулу? Иначе прелази из тима који је у том тренутку био носилац титуле. Или Пековића и његовог неограниченог уговора? То је давање. Није вама неко дао титуле, титуле су последица играча и пара које су се сливале у вас. То што сте узимали играче, па нисте плаћали то је посебна прича. Нико не пљује резултате, пљујемо начин на који сте дошли до њих.
Иначе:
1. "ми бисмо" не "ми би"
2. Шта је то "психо физичка анализа"
3. "Легенда клуба" не постоји као функција код нас, овај лик има сасвим другу функцију, и добро је обавља.
4. Не мислиш него преписујеш делове коментара и уклапаш их у нешто што ни теби не звучи смислено...

stoler

pre 6 godina

(beogradski, 20. mart 2018 18:34) Prvo treba da utvrdite sta je vase od titula, sta ide u vitrine FMP-a, da se podeli pa onda da se broji i vidi gde ste sa brojem titula. Klasicne efempelije, samo broje i cekaju da prestignu Partizan, kompleksi su cudo.

marko

pre 6 godina

Da je neko nama davao nesto u srbiji mi bi u Evropi ispadali u prvim kolima ne bi osvajali Evroligu i ulazili na fajnal for... jer u Evropi te niko ne pusta, e sad sto vi ne mozete da pomislite da udjete u drugo kolo Evrolige a pljujete klub koji je igrao Fajnal for je vec za malo dublju psiho fizicku analizu.... mislim jasno je ko dan da vam je analiza potrebna cim vam je ovaj lik legenda kluba.

Le Milutin

pre 6 godina

Covic i ovaj drugar 1913 hoce da kazu da zvezda postoji u univerzumu koji lici na onaj iz filma matrix. U tom univerzumu prijateljski orijentisani politicari poseduju uredjaj koji se zove hepek. Tim uredjajem mogu da, u bilo kom vremenu i prostoru, hepekiraju bilo koji klub i preimenuju ga u zvezdu i u tom procesu izbrisu bilo kakve dugove koje je neka predhodna zvezda mozda imala.

Jimmy Karakua

pre 6 godina

Istina boli Čovića.Može da priča do sutra ali današnja Zvezda je nelegalno transformisani FMP.
(Alex, 20. mart 2018 17:26)Evo, cikam i tebe i svih 50 koji ti dadose plus,prosvetlite nas zavedene i pokazite nam taj zakon po kome je Zvezda nelegalno transformisana u FMP. Zakon taj i taj,clan taj i taj... Mislim,nece biti tesko,vi ste avangarda,medju ovih 50 ima valjda bar 5 pravnika a vec se 10-ak godina intezivno bavite slucajem...

Don Quijote

pre 6 godina

Samo jedno pitanje. Gospodin Covic kaze da bi klub igrao EL mora transparentno da posluje. Godinama u nazad optuzuje Partizan za netransparentno poslovanje. Taj isti Partizan je igrao tu istu EL 15 godina bez prekida. Ja pitam kako ako nije transparentno poslovao?! Ili gospodin Covic govori neistinu ili je EL smesna organizacija koja ne sme zabrani Partizanu da igra EL zbog takvog poslovanja.
(Obelix, 20. mart 2018 17:26)

Govori se o licenci. Zasto Partizan nije nikada dobilo licencu, a zasto ce Zvezda dobiti.
Aj sad nastavi da kmecis.

Treca sreca

pre 6 godina

@Najlepsa muzika je kmecanje komsije malog. Covicu Legendo
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bg, 20. mart 2018 18:27)


Definicija kompleksa,moralno i duhovno posrnuce...

lone

pre 6 godina

Najlepsa muzika je kmecanje komsije malog. Covicu Legendo  
(Bg, 20. mart 2018 18:27)  

Kada navijač velikog fmp-a kaže za KK PARTIZAN da je mali klub.Kako se ironija sudbine poigrava sa nekima. 
(Statuskan, 20. mart 2018 18:37) 

Nekada su postojala i neka carstva pa danas vise ne postoje
(Marikova bara, 20. mart 2018 19:02)

Ali će se uvek pamtiti kao velika

Sah mat

pre 6 godina

Ne kk je nastao 45 kada je SK 1913
promenio ime u fk c zvezda.
@c zvezda 1913

hahaha dobar si panteru. Drobis za medalju. Poprimas obrise gazde Covica.

Petar

pre 6 godina

Pazljivo procitah saopstenje. Covic iznosi neke podatke i informacije koje su bar siroj javnosti nepoznate. Tacno je da C.Zvezda nije menjala ime (to je to uradio KK FMP) takodje nije menjala ni adresu i to stoji ali zamrznuta jeste bila i nije se takmicila. Medjutim da li je sve uradjeno po zakonu i transparetno skroz to je pitanje. Da li su i koliko informacije koje Covic ima tacne ili nisu ne zalazim u to jer bez obzira na njegov uspesan sportski rad ipak u njemu jos uvek cuci politicar a svi znamo kakvi su oni i da vole mnogo da pricaju ono sto masa (u ovom slucaju navijaci C.Zvezde) zeli da cuje.

Marikova bara

pre 6 godina

Najlepsa muzika je kmecanje komsije malog. Covicu Legendo 
(Bg, 20. mart 2018 18:27) 

Kada navijač velikog fmp-a kaže za KK PARTIZAN da je mali klub.Kako se ironija sudbine poigrava sa nekima.
(Statuskan, 20. mart 2018 18:37)

Nekada su postojala i neka carstva pa danas vise ne postoje

Milos

pre 6 godina

E tako se to radi doktore. Sa preciznim podacima, pitanjima, i cinjenicama. Tako se brani klub od napada raznih likova kako se sezona privodi kraju, a jasno je da Zvezda nema dostojnog rivala na terenu,

Кики

pre 6 godina

@ Bagg, 20. mart 2018 15:49) ..... све то стоји, једино не може да се дода назив “Загреб”....

xxx

pre 6 godina

Tačka je stavljena, sinko, a tvoje suze su biblijskih razmera.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 20. mart 2018 18:21). Vaše posle izgubljenog kupa...

Aleksa

pre 6 godina

Tačka je stavljena, sinko, a tvoje suze su biblijskih razmera.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 20. mart 2018 18:21). Vaše posle izgubljenog kupa...
(xxx, 20. mart 2018 19:10)
Kup nije ni bio nas da bi ga mi izgubili. To su vase megalomanske ideje da je nesto vase pa da ste to izgubili. Trofeji se osvajaju, ne gube se. Ali vi se toga ne secate, posto vam ih je deceniju i nesto neko davao pa sad imate osecaj da ste nesto izgubili.

Crvena Zvezda1913

pre 6 godina

@Smogovac 
Malo znaš, Šajberove odluke proglasio je neustavnim Ustavni sud Jugoslavije, a ti pojma nemaš ni šta su dva suda udruženog rada, osnovni i republički, odlučivali: postupili su prema odluci Ustavnog suda. Šta tu tebi nije jasno? Dobro, ti si mali nepismeni panter.
(Oni kad si mali panter, a baviš se pravom, 20. mart 2018 17:38)

Voimja oca!
Zar je moguće da posle toliko godina neko da ovako nebulozno objašnjenje?????
Sud udruženog rada sprovodi u delo odluke ustavnog suda?
Znaš li čime se bavio sud udruženog rada??
Taj sud je bio produžena ruka KPJ i donosio je odluke onako kako partiji u tom trenutku odgovara, zato je i stvoren, da partija ima zakonsku prečicu do odluka kakve joj odgovaraju!

farsa

pre 6 godina

Ovde svako brani interese svoje drzave, tako da se ne treba ljutiti na navijace Igodinamika sto su rasirenih ruku docekali neko saopstenje iz Hrvatske. Ne ocekujete valjda od njih da stanu iza interesa srpske kosarke?

Obelix

pre 6 godina

Kako je lepo zameniti teze. Nikada Partizanu nije branjeno da igra Evroligu. Samo nije mogao dobiti B licencu pre nego sto prikaze poslovanje.
(MilanB, 20. mart 2018 17:38)

Ko je rekao da je Partizanu branjeno da igra EL?! Ti si nesto definitivno zamenio. Covic je rekao da bi se igrala EL mora se imati transparentno poslovanje. Ujedno optuzuje Partizan da netrasparentno posluje, dok Partizan igra EL. Nesto tu nije ok, slozices se. Nigde se ne spominje B licenca.

Rajko

pre 6 godina

Uživam čitajući komentare podrške koje panteri upućuju svom velikom gazdi.Niko ne može da zabrani Fmp u kako će da se zove!
(nik sloter, 20. mart 2018 18:00)Kako je plakati vec 5 godina?Uzivas?Cisto sumnjam..malo si se "vazdigao" posle kupa a sad opet nazad u rupicu i kmecanje..

Miskec

pre 6 godina

Tako mu se moze i hoce! Secate se grobari ovako je govorio DV? Samo vi polemisite ovde koliko god hocete, lupetajte, izvrcite cinjenice, lazite, ubedjute sebe da li je CZ ili FMP, nista vam ne vredi, 2020. godine igrate drugu ABA ligu, zivi bili pa videli! Do tada uzivajte na raspustu!

HARIS

pre 6 godina

Meni je nevjerovatno da ovog covjeka niko nije smio da pita za onaj sramni transparent, ni ti se on sam oglasio povodom toga. A za svaku glupost idu njegova saopstenja kao leksikoni.

Распуст, јел да ?

pre 6 godina

Ови гробари ко бескућници, ни кучета ни мачета !
Више прате Звезду од нас самих !
А како и не бих, јер где је партизан сад, то нико не зна !

Statuskan

pre 6 godina

Najlepsa muzika je kmecanje komsije malog. Covicu Legendo
(Bg, 20. mart 2018 18:27)

Kada navijač velikog fmp-a kaže za KK PARTIZAN da je mali klub.Kako se ironija sudbine poigrava sa nekima.

Crvena Zvezda1913

pre 6 godina

Ajd sad nešto o 1945, 32 zagorskoj i Zagrebu i tu su neka dva kluba nastala od jednog..... 
(Crvena Zvezda1913, 20. mart 2018 17:30) 

Dobra ti IDEA :)
(gogy, 20. mart 2018 17:48)

Hrvatske pare u srpski klub?
Može!
Ali zašto srpske pare u jugoslovenski klub????

Мишљење обичног човека...

pre 6 godina

2 милиона по години за ТВ права!!!
Мајсторе свака част!
Само транспарентно, отворено и поштено према свима, и лига ће бити све јача. Колико капирам, сваком клубу у Аба 1 и 2 су плаћени сви трошкови, а ако се не варам, имају приде и нешто новца од ТВ права!
Остале приходе не рачунам.
Сада је јасно зашто су се многи бунили због нове проходности у лиги, јер уласком у њу, многе бриге решавају, јер остаје им новац на другој страни за производњу играча, за инфраструктуру, итд, итд.

Slaninar

pre 6 godina

Samo da pitam, kako to pripadnici nekog kluba ciji su predsednici rekli da su postali jedan klub sa drugim i potpisivqli se kao Partizan Igokea i Igokea Partizan, zezaju ove druge kojima nigde ne pise FMP? I Evropa i ABA i KLS ih imaju registrovanu i prihvacenu kao Crvenu Zvezdu.

Statuskan

pre 6 godina

Tako radi gospodin Čović čisto jasno i u centar
(nenad, 20. mart 2018 18:10)
Ono kada za dotičnog kažeš da je gospodin.Ogledalo stanja duha u Srbiji.

BBRS

pre 6 godina

Prosto se divim ovoj ljudskoj veličini Doktoru Čoviću !
Nemoj legendo sad da staješ, nastavi da ih razotkrivaš !
Samim tim će i hajka prema nama da bude manja, jer, ajd da vidim ko će sad tako lako da udari na nas kao ovaj lupetaš koga ste spustili na zemlju u par rečenica !
Na ostrašćenke sa raznih portala znam da i ne obraćate pažnju, sve dok oni bespomoćno kmeče, znači da smo na dobrom putu i da radite svoj posao onako kako treba !
Još jednom, puna podrška u daljem radu i moj vam je predlog da još agresivnije nastupate prema podlim neprijateljima našeg kluba kad već imate mogućnosti.

NoName

pre 6 godina

Osnovno pravilo u polemici glasi: odgovara se samo na ono što je napisano i odgovor nikada ne sme biti duži. Čović, koga zovete doktorskom legendom, ne zna ni za ove osnovne postulate civilizovanog polemisanja a vi, koji ga slavite, vi ne znate ni šta je polemika. Ne može se, male neznalice, staviti tačka na crno-beli svet, kako vam je ovaj inženjer vaših duša obećao, jer svet, od šestog dana postanka počiva na tami i na svetlosti, izvesno na svetu samo je smenjivanje dana i noći, uvek će postojati crno-beli svet, kupite Čoviću "Knjigu postanja" ili "Stari zavet" ili "Bibliju"....
(I reče Bog neka bude svetlost, ali ne crvena nego bela, 20. mart 2018 17:19)

Tačka je stavljena, sinko, a tvoje suze su biblijskih razmera.

smogovci

pre 6 godina

@gremlin
Isto mozes da ga citiras da je uppr gotov ali Ti ne odgovara .
Meni ne smeta , ohladio lozu cekam EL . Lagano bez pritiska , bitniji je Mornar ali Ti to vec znas , naucio si .

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

@c zvezda 1913 

I sta kaze eticar, jel i kk nastao 1913? Ti si mi ovako najpouzdaniji za rebuse.
(Sah mat, 20. mart 2018 18:27)

Ne,nastao je 1945 kad je i SK 1913 promenio ime fk Crvena Zvezda !
Iste godine,u Zagrebu......a, da,to znaš!

beogradski

pre 6 godina

dzaba vam sve,
kad ce zvezda zauvek biti,
mali fmp...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nesa, 20. mart 2018 17:34)

mali, mali, al' prvi.... slavice se 19. titula sampiona drzave i 4. titula aba lige, a za 3 godine se presitze veliki partizan... a vi kako teee

Oni kad si mali panter, a baviš se pravom

pre 6 godina

@Smogovac
Malo znaš, Šajberove odluke proglasio je neustavnim Ustavni sud Jugoslavije, a ti pojma nemaš ni šta su dva suda udruženog rada, osnovni i republički, odlučivali: postupili su prema odluci Ustavnog suda. Šta tu tebi nije jasno? Dobro, ti si mali nepismeni panter.

Crvena Zvezda1913

pre 6 godina

..sve je to dobro, Covicu....ali ne odgovori,jesi li kupio ili ne?
(Ok...., 20. mart 2018 15:55)

Kakve to veze ima sa vama?
Lično bih voleo da jeste kupio,ali nije!
Klub, u postojećem državnom sistemu, nema šanse da bude uspešan i profitabilan jer u upravama sede predstavnici vlasti koji kontrolišu priliv sredstava i sve što mogu preusmere u partiju i lične džepove.

srbijanac

pre 6 godina

Covek vam je objasnio kako stvari stoje tim fuzionisanjem mozda biste trebali i vi tako nesto sa nekim klubom resili biste problem i stali na noge ali razlika u svemu ovome je to sto vas mi ne saplicemo a vi nas jeste i to na veoma bezobrazan nacin ali ok proslo je to sada smo ustali i postali mnogo jaci nego sto bismo i mi sami hteli da budemo a vi samo dobacujte zajedljivo vidi se da iz vas izbioja ljubomora sto smo postali uspesan klub a to da smo fmp mogu da kazem da sam ponosan sto se to ime provlacilo sa nama pokazali su se pravi kada je trebalo pomoci

Crvena Zvezda1913

pre 6 godina

NAJSVETLIJE ISTORIJE OBA KLUBA .
(Mile 011, 20. mart 2018 17:09)

Ajd sad nešto o 1945, 32 zagorskoj i Zagrebu i tu su neka dva kluba nastala od jednog.....

Zigzag

pre 6 godina

Hahah Nebojsa je pokretna enciklopedija. Ja ne znam odakle ovome coveku sve ove informacije.
(zoe, 20. mart 2018 15:57)covjek izmislja,90% je “kafanska” istina,to sto bi tebi on poturio da je zemlja ravna ploca ,ne znaci da smo svi mi drugi glupi...

razumevanje

pre 6 godina

Doktor prvo izjavi da FMP-u niko ne može da zabrani kako će da se zove a onda se jave Panteri da nam kao sve objasne pošto mi to ne razumemo?! Jesu oni baš tako sigurni da su sve dobro razumeli u vezi Čovićevog FMP-a i aranžmana sa KKCZ.

Crvena Zvezda1913

pre 6 godina

Ovo je kao kad svojevremeno Nikola Grbic nabaci prvi tempo Djuli Mesteru. Njemu ne preostaje nista drugo nego da loptu zakuca u prvi metar :)
(Bicu Slobodan, 20. mart 2018 16:05)

Samo što ovo zakucavanje najviše peče ekipu koja uopšte nije na terenu već je na raspustu....

Misec

pre 6 godina

Stvarno mi nista nije jasno, pustis grobare na raspust i umesto da uzivaju u zimskim carolijama oni se raspisali, halo napolju pada sneg igrajte se deco zasluzili ste raspust!!

ysys

pre 6 godina

Partizai, da vam je taj što se kunete stalno u njega ostavio nešto gradjeno na zdravim osnovama ne bi ove sezone imali celu jednu pobedu u evrokupu. Imali ste pristojan budžet i ove sezone, to što nemate rezultate i što više nije sve podredjeno samo vašem klubu tu vam je najmanje kriv neko sa strane. Čović mi je antipatičan ali kad vidim ko sad hoće da mu preuzme Zvezdu ne mogu a da ne budem na njegovoj strani

I reče Bog neka bude svetlost, ali ne crvena nego bela

pre 6 godina

Osnovno pravilo u polemici glasi: odgovara se samo na ono što je napisano i odgovor nikada ne sme biti duži. Čović, koga zovete doktorskom legendom, ne zna ni za ove osnovne postulate civilizovanog polemisanja a vi, koji ga slavite, vi ne znate ni šta je polemika. Ne može se, male neznalice, staviti tačka na crno-beli svet, kako vam je ovaj inženjer vaših duša obećao, jer svet, od šestog dana postanka počiva na tami i na svetlosti, izvesno na svetu samo je smenjivanje dana i noći, uvek će postojati crno-beli svet, kupite Čoviću "Knjigu postanja" ili "Stari zavet" ili "Bibliju"....

MarcoPolo

pre 6 godina

Mister saopštenje... To je za njega kao hrana. Košarka mi je bila omiljen sport, ali mi se totalno zgadila upravo zbog ovog čoveka.

Filip

pre 6 godina

Au sta uradi Covicu ovima. Unistio si im mladost.Taman culi nesto o istoriji svog kluba i ponadali se a ce da potraje a oni skinuti sa glavne scene. Kakva frustracija od dece koja nista ne zna.Niti znaju sta predstavlja UPPR, sta je fuzija, niti znaju da Zvezda nikada nije imala ni dodatak FMP sto bi moglo da bude kao generalni sponzor, niti da je Zvezda privatan klub

MilanB

pre 6 godina

Samo jedno pitanje. Gospodin Covic kaze da bi klub igrao EL mora transparentno da posluje. Godinama u nazad optuzuje Partizan za netransparentno poslovanje. Taj isti Partizan je igrao tu istu EL 15 godina bez prekida. Ja pitam kako ako nije transparentno poslovao?! Ili gospodin Covic govori neistinu ili je EL smesna organizacija koja ne sme zabrani Partizanu da igra EL zbog takvog poslovanja.
(Obelix, 20. mart 2018 17:26)
Kako je lepo zameniti teze. Nikada Partizanu nije branjeno da igra Evroligu. Samo nije mogao dobiti B licencu pre nego sto prikaze poslovanje.

Miskec

pre 6 godina

"Panteri jel mu verujete ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sah mat, 20. mart 2018 16:54)"
Ne, verujemo DV da je Partizan iznad svih i iznad svega, da je svima dao sve! A onda je dosao po svoje i voljeni klub oterao u blokadu!
Takvima verujemo!

gogy

pre 6 godina

Ajd sad nešto o 1945, 32 zagorskoj i Zagrebu i tu su neka dva kluba nastala od jednog.....
(Crvena Zvezda1913, 20. mart 2018 17:30)

Dobra ti IDEA :)

Mile 011

pre 6 godina

Covic je pocrveneo od besa I nije objasnio STA je Fmp a sta je Zvezda . Nije rekao kada je izbrisao ZVEZDU a kada FMP iz imena kluba . To je bilo i NE moze se zaboraviti jer to je deo NAJSVETLIJE ISTORIJE OBA KLUBA .

smogovci

pre 6 godina

@gremlin
Vidi uvek ti ostaje Sud Udruzenog rada da se zalis .
Veceras PAO , za dva dana Zoc a ti mudruj na portalu . Ode Zvezda ne stize je niko .
Jedan Covic Vas sveo na APR , pib , adresu i tako pola decenije . Nista Tim , igra , trener - sve je to postalo nedostizno , kao deca na ulici kada se igraju kolcima a prodje Mercedes . Napravio te na smesnog jer lajes uz vetar a vidi gde je on sa Zvezdom . Okreni se pogledaj : za KSS to je Zvezda , za ABA to je Zvezda , za EL to je Zvezda , za FIBA to je Zvezda , za NBS to je Zvezda , za SD CZ to je Zvezda .
Ko je u pravu oni ili Ti ?

Obelix

pre 6 godina

Samo jedno pitanje. Gospodin Covic kaze da bi klub igrao EL mora transparentno da posluje. Godinama u nazad optuzuje Partizan za netransparentno poslovanje. Taj isti Partizan je igrao tu istu EL 15 godina bez prekida. Ja pitam kako ako nije transparentno poslovao?! Ili gospodin Covic govori neistinu ili je EL smesna organizacija koja ne sme zabrani Partizanu da igra EL zbog takvog poslovanja.

Bicu Slobodan

pre 6 godina

Ovo je kao kad svojevremeno Nikola Grbic nabaci prvi tempo Djuli Mesteru. Njemu ne preostaje nista drugo nego da loptu zakuca u prvi metar :)

GM

pre 6 godina

Sramota je da ljudi daju komentare, lupaju plus ili minus, a nista nisu procitali...
Nego samo da li vole ili mrze nekog.

A suma sumarum, predstavnik SRPSKOG kluba se izborio za vrednovanje klubova u ABA ligi gde su SRPSKI klubovi godinama u nazad najuspesniji. Da SRPSKI klubovi ne ispastaju zbog nekih koeficijenata, a bolji od konkurencije.

Poenta je sto ce se tamo te komsije ujediniti, da opljuju i urade sve protiv SRPSKE kosarke, bez ozbira sta i na koji nacin. Pre svega izmisljotinama.
A SRBI ce pljuvati po nekome u situciji gde brani SRPSKE interese, zbog toga sto ga ne vole kako je rekao nesto po nekoj petoj temi.

To je problem ovde. Jedno ili drugo. Nema racionalnosti. Da se kaze ovo je dobro, tacno, za nasu kosarku... Ne, nego je sve lose zbog navijacke opredeljenosti.

Zagreb i Split

pre 6 godina

Ovo je izjavio jedna legenda “NAMA NIKO NE MOŽE DA ZABRANI KAKO ĆEMO MI DA SE ZOVEMO”KK FMP POZAJMIĆE IME I BREND KKCZ...ako moze neko da mi prevede...šteta što Parma i Rendzers i drugi ne znaju taj model poslovanja...
(gremlin, 20. mart 2018 15:44

Sta si umislio ko si ti da ti Zvezda objasnjava sta nesto znaci. Izbegavaj Covica i Zvezdu vidis da ti nije dobro

grunf

pre 6 godina

Kako ovog coveka svi podcenjuju pa to nije normalno .
Fascinantno je koliko ima materijala o svima . Rivalima , sudijama , novinarima . U roku od odmah ih ispreskace lagano .
Boza : No comment .

King James

pre 6 godina

Au kakvo demoliranje 🙈 Bravo Čovke. Voleli ga ili ne... Čovek je daleko najsposobniji sportski direktor na ovim prostorima. I to sve transparetno.

Nikola

pre 6 godina

Covece ti si izjavio da FMPu niko ne moze da zabrani kako ce da se zove. Niko drugi, ti i sad optuzujes ljude da lazu.Sve je Dule bio u pravu za tebe,svako slovo koje je o tebi rekao.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (grtt, 20. mart 2018 15:44)

vi ocigledno ne razumete tekst...

gremlin

pre 6 godina

Ovo je izjavio jedna legenda “NAMA NIKO NE MOŽE DA ZABRANI KAKO ĆEMO MI DA SE ZOVEMO”KK FMP POZAJMIĆE IME I BREND KKCZ...ako moze neko da mi prevede...šteta što Parma i Rendzers i drugi ne znaju taj model poslovanja...

Bicu Slobodan

pre 6 godina

Ovo je kao kad svojevremeno Nikola Grbic nabaci prvi tempo Djuli Mesteru. Njemu ne preostaje nista drugo nego da loptu zakuca u prvi metar :)

grtt

pre 6 godina

Covece ti si izjavio da FMPu niko ne moze da zabrani kako ce da se zove. Niko drugi, ti i sad optuzujes ljude da lazu.Sve je Dule bio u pravu za tebe,svako slovo koje je o tebi rekao.

CzBg89!

pre 6 godina

Na svakakav nacin pokusava da se omalovazi sve sto je Zvezda postigla i sve sto je osvojila sa nekim pricama za Covica i Zvezdu.. samo jako momci na terenu smo sve zasluzili i sve se vidi i u igrama u Evropi ovih godina!

Zagi

pre 6 godina

E kad bi neki insajder smeo na ovaj način da se pozabavi likom i delom Nebojše Čovića, od najranijih početaka pa do danas. Šta bi tu sve isplivalo na površinu ...

sone.

pre 6 godina

Pogodise sustinu coviceve prevare sa Zvezdom i fmpom pa ga pogodise bas u centar. Em hoce da radi sve nenormalno jos mu smeta kada neko to kaze javno. Izgleda nije Dule jedini ?

CzBg89!

pre 6 godina

Covic je o svemu obavesten sve zna, sve ima i tacno poznaje posao kojim se bavi.. uvek su gori pricali o boljima. Dovoljno da se pogleda gde je Zvezda a gde Cibona.. i mislim da na ovaj nacin nece moci da nas uzdrmaju, ko hoce da osvoji ABA ligu moze jedino preko terena. Ove price su vec vidjene godinama

grtt

pre 6 godina

Covece ti si izjavio da FMPu niko ne moze da zabrani kako ce da se zove. Niko drugi, ti i sad optuzujes ljude da lazu.Sve je Dule bio u pravu za tebe,svako slovo koje je o tebi rekao.

gremlin

pre 6 godina

Ovo je izjavio jedna legenda “NAMA NIKO NE MOŽE DA ZABRANI KAKO ĆEMO MI DA SE ZOVEMO”KK FMP POZAJMIĆE IME I BREND KKCZ...ako moze neko da mi prevede...šteta što Parma i Rendzers i drugi ne znaju taj model poslovanja...

Zagi

pre 6 godina

E kad bi neki insajder smeo na ovaj način da se pozabavi likom i delom Nebojše Čovića, od najranijih početaka pa do danas. Šta bi tu sve isplivalo na površinu ...

grunf

pre 6 godina

Kako ovog coveka svi podcenjuju pa to nije normalno .
Fascinantno je koliko ima materijala o svima . Rivalima , sudijama , novinarima . U roku od odmah ih ispreskace lagano .
Boza : No comment .

CzBg89!

pre 6 godina

Na svakakav nacin pokusava da se omalovazi sve sto je Zvezda postigla i sve sto je osvojila sa nekim pricama za Covica i Zvezdu.. samo jako momci na terenu smo sve zasluzili i sve se vidi i u igrama u Evropi ovih godina!

King James

pre 6 godina

Au kakvo demoliranje 🙈 Bravo Čovke. Voleli ga ili ne... Čovek je daleko najsposobniji sportski direktor na ovim prostorima. I to sve transparetno.

CzBg89!

pre 6 godina

Covic je o svemu obavesten sve zna, sve ima i tacno poznaje posao kojim se bavi.. uvek su gori pricali o boljima. Dovoljno da se pogleda gde je Zvezda a gde Cibona.. i mislim da na ovaj nacin nece moci da nas uzdrmaju, ko hoce da osvoji ABA ligu moze jedino preko terena. Ove price su vec vidjene godinama

sone.

pre 6 godina

Pogodise sustinu coviceve prevare sa Zvezdom i fmpom pa ga pogodise bas u centar. Em hoce da radi sve nenormalno jos mu smeta kada neko to kaze javno. Izgleda nije Dule jedini ?

Bicu Slobodan

pre 6 godina

Ovo je kao kad svojevremeno Nikola Grbic nabaci prvi tempo Djuli Mesteru. Njemu ne preostaje nista drugo nego da loptu zakuca u prvi metar :)

Nikola

pre 6 godina

Covece ti si izjavio da FMPu niko ne moze da zabrani kako ce da se zove. Niko drugi, ti i sad optuzujes ljude da lazu.Sve je Dule bio u pravu za tebe,svako slovo koje je o tebi rekao.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (grtt, 20. mart 2018 15:44)

vi ocigledno ne razumete tekst...

GM

pre 6 godina

Sramota je da ljudi daju komentare, lupaju plus ili minus, a nista nisu procitali...
Nego samo da li vole ili mrze nekog.

A suma sumarum, predstavnik SRPSKOG kluba se izborio za vrednovanje klubova u ABA ligi gde su SRPSKI klubovi godinama u nazad najuspesniji. Da SRPSKI klubovi ne ispastaju zbog nekih koeficijenata, a bolji od konkurencije.

Poenta je sto ce se tamo te komsije ujediniti, da opljuju i urade sve protiv SRPSKE kosarke, bez ozbira sta i na koji nacin. Pre svega izmisljotinama.
A SRBI ce pljuvati po nekome u situciji gde brani SRPSKE interese, zbog toga sto ga ne vole kako je rekao nesto po nekoj petoj temi.

To je problem ovde. Jedno ili drugo. Nema racionalnosti. Da se kaze ovo je dobro, tacno, za nasu kosarku... Ne, nego je sve lose zbog navijacke opredeljenosti.

Zagreb i Split

pre 6 godina

Ovo je izjavio jedna legenda “NAMA NIKO NE MOŽE DA ZABRANI KAKO ĆEMO MI DA SE ZOVEMO”KK FMP POZAJMIĆE IME I BREND KKCZ...ako moze neko da mi prevede...šteta što Parma i Rendzers i drugi ne znaju taj model poslovanja...
(gremlin, 20. mart 2018 15:44

Sta si umislio ko si ti da ti Zvezda objasnjava sta nesto znaci. Izbegavaj Covica i Zvezdu vidis da ti nije dobro

Bicu Slobodan

pre 6 godina

Ovo je kao kad svojevremeno Nikola Grbic nabaci prvi tempo Djuli Mesteru. Njemu ne preostaje nista drugo nego da loptu zakuca u prvi metar :)

Statuskan

pre 6 godina

Tako radi gospodin Čović čisto jasno i u centar
(nenad, 20. mart 2018 18:10)
Ono kada za dotičnog kažeš da je gospodin.Ogledalo stanja duha u Srbiji.

Petar

pre 6 godina

Pazljivo procitah saopstenje. Covic iznosi neke podatke i informacije koje su bar siroj javnosti nepoznate. Tacno je da C.Zvezda nije menjala ime (to je to uradio KK FMP) takodje nije menjala ni adresu i to stoji ali zamrznuta jeste bila i nije se takmicila. Medjutim da li je sve uradjeno po zakonu i transparetno skroz to je pitanje. Da li su i koliko informacije koje Covic ima tacne ili nisu ne zalazim u to jer bez obzira na njegov uspesan sportski rad ipak u njemu jos uvek cuci politicar a svi znamo kakvi su oni i da vole mnogo da pricaju ono sto masa (u ovom slucaju navijaci C.Zvezde) zeli da cuje.

Mile 011

pre 6 godina

Covic je pocrveneo od besa I nije objasnio STA je Fmp a sta je Zvezda . Nije rekao kada je izbrisao ZVEZDU a kada FMP iz imena kluba . To je bilo i NE moze se zaboraviti jer to je deo NAJSVETLIJE ISTORIJE OBA KLUBA .

Misec

pre 6 godina

Stvarno mi nista nije jasno, pustis grobare na raspust i umesto da uzivaju u zimskim carolijama oni se raspisali, halo napolju pada sneg igrajte se deco zasluzili ste raspust!!

Zigzag

pre 6 godina

Hahah Nebojsa je pokretna enciklopedija. Ja ne znam odakle ovome coveku sve ove informacije.
(zoe, 20. mart 2018 15:57)covjek izmislja,90% je “kafanska” istina,to sto bi tebi on poturio da je zemlja ravna ploca ,ne znaci da smo svi mi drugi glupi...

Miskec

pre 6 godina

"Panteri jel mu verujete ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sah mat, 20. mart 2018 16:54)"
Ne, verujemo DV da je Partizan iznad svih i iznad svega, da je svima dao sve! A onda je dosao po svoje i voljeni klub oterao u blokadu!
Takvima verujemo!

NoName

pre 6 godina

Osnovno pravilo u polemici glasi: odgovara se samo na ono što je napisano i odgovor nikada ne sme biti duži. Čović, koga zovete doktorskom legendom, ne zna ni za ove osnovne postulate civilizovanog polemisanja a vi, koji ga slavite, vi ne znate ni šta je polemika. Ne može se, male neznalice, staviti tačka na crno-beli svet, kako vam je ovaj inženjer vaših duša obećao, jer svet, od šestog dana postanka počiva na tami i na svetlosti, izvesno na svetu samo je smenjivanje dana i noći, uvek će postojati crno-beli svet, kupite Čoviću "Knjigu postanja" ili "Stari zavet" ili "Bibliju"....
(I reče Bog neka bude svetlost, ali ne crvena nego bela, 20. mart 2018 17:19)

Tačka je stavljena, sinko, a tvoje suze su biblijskih razmera.

Распуст, јел да ?

pre 6 godina

Ови гробари ко бескућници, ни кучета ни мачета !
Више прате Звезду од нас самих !
А како и не бих, јер где је партизан сад, то нико не зна !

lone

pre 6 godina

Najlepsa muzika je kmecanje komsije malog. Covicu Legendo  
(Bg, 20. mart 2018 18:27)  

Kada navijač velikog fmp-a kaže za KK PARTIZAN da je mali klub.Kako se ironija sudbine poigrava sa nekima. 
(Statuskan, 20. mart 2018 18:37) 

Nekada su postojala i neka carstva pa danas vise ne postoje
(Marikova bara, 20. mart 2018 19:02)

Ali će se uvek pamtiti kao velika

Don Quijote

pre 6 godina

Samo jedno pitanje. Gospodin Covic kaze da bi klub igrao EL mora transparentno da posluje. Godinama u nazad optuzuje Partizan za netransparentno poslovanje. Taj isti Partizan je igrao tu istu EL 15 godina bez prekida. Ja pitam kako ako nije transparentno poslovao?! Ili gospodin Covic govori neistinu ili je EL smesna organizacija koja ne sme zabrani Partizanu da igra EL zbog takvog poslovanja.
(Obelix, 20. mart 2018 17:26)

Govori se o licenci. Zasto Partizan nije nikada dobilo licencu, a zasto ce Zvezda dobiti.
Aj sad nastavi da kmecis.

Мишљење обичног човека...

pre 6 godina

2 милиона по години за ТВ права!!!
Мајсторе свака част!
Само транспарентно, отворено и поштено према свима, и лига ће бити све јача. Колико капирам, сваком клубу у Аба 1 и 2 су плаћени сви трошкови, а ако се не варам, имају приде и нешто новца од ТВ права!
Остале приходе не рачунам.
Сада је јасно зашто су се многи бунили због нове проходности у лиги, јер уласком у њу, многе бриге решавају, јер остаје им новац на другој страни за производњу играча, за инфраструктуру, итд, итд.

Sah mat

pre 6 godina

Ne kk je nastao 45 kada je SK 1913
promenio ime u fk c zvezda.
@c zvezda 1913

hahaha dobar si panteru. Drobis za medalju. Poprimas obrise gazde Covica.

I reče Bog neka bude svetlost, ali ne crvena nego bela

pre 6 godina

Osnovno pravilo u polemici glasi: odgovara se samo na ono što je napisano i odgovor nikada ne sme biti duži. Čović, koga zovete doktorskom legendom, ne zna ni za ove osnovne postulate civilizovanog polemisanja a vi, koji ga slavite, vi ne znate ni šta je polemika. Ne može se, male neznalice, staviti tačka na crno-beli svet, kako vam je ovaj inženjer vaših duša obećao, jer svet, od šestog dana postanka počiva na tami i na svetlosti, izvesno na svetu samo je smenjivanje dana i noći, uvek će postojati crno-beli svet, kupite Čoviću "Knjigu postanja" ili "Stari zavet" ili "Bibliju"....

BBRS

pre 6 godina

Prosto se divim ovoj ljudskoj veličini Doktoru Čoviću !
Nemoj legendo sad da staješ, nastavi da ih razotkrivaš !
Samim tim će i hajka prema nama da bude manja, jer, ajd da vidim ko će sad tako lako da udari na nas kao ovaj lupetaš koga ste spustili na zemlju u par rečenica !
Na ostrašćenke sa raznih portala znam da i ne obraćate pažnju, sve dok oni bespomoćno kmeče, znači da smo na dobrom putu i da radite svoj posao onako kako treba !
Još jednom, puna podrška u daljem radu i moj vam je predlog da još agresivnije nastupate prema podlim neprijateljima našeg kluba kad već imate mogućnosti.

Statuskan

pre 6 godina

Najlepsa muzika je kmecanje komsije malog. Covicu Legendo
(Bg, 20. mart 2018 18:27)

Kada navijač velikog fmp-a kaže za KK PARTIZAN da je mali klub.Kako se ironija sudbine poigrava sa nekima.

MilanB

pre 6 godina

Samo jedno pitanje. Gospodin Covic kaze da bi klub igrao EL mora transparentno da posluje. Godinama u nazad optuzuje Partizan za netransparentno poslovanje. Taj isti Partizan je igrao tu istu EL 15 godina bez prekida. Ja pitam kako ako nije transparentno poslovao?! Ili gospodin Covic govori neistinu ili je EL smesna organizacija koja ne sme zabrani Partizanu da igra EL zbog takvog poslovanja.
(Obelix, 20. mart 2018 17:26)
Kako je lepo zameniti teze. Nikada Partizanu nije branjeno da igra Evroligu. Samo nije mogao dobiti B licencu pre nego sto prikaze poslovanje.

HARIS

pre 6 godina

Meni je nevjerovatno da ovog covjeka niko nije smio da pita za onaj sramni transparent, ni ti se on sam oglasio povodom toga. A za svaku glupost idu njegova saopstenja kao leksikoni.

Aleksa

pre 6 godina

Tačka je stavljena, sinko, a tvoje suze su biblijskih razmera.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 20. mart 2018 18:21). Vaše posle izgubljenog kupa...
(xxx, 20. mart 2018 19:10)
Kup nije ni bio nas da bi ga mi izgubili. To su vase megalomanske ideje da je nesto vase pa da ste to izgubili. Trofeji se osvajaju, ne gube se. Ali vi se toga ne secate, posto vam ih je deceniju i nesto neko davao pa sad imate osecaj da ste nesto izgubili.

Obelix

pre 6 godina

Samo jedno pitanje. Gospodin Covic kaze da bi klub igrao EL mora transparentno da posluje. Godinama u nazad optuzuje Partizan za netransparentno poslovanje. Taj isti Partizan je igrao tu istu EL 15 godina bez prekida. Ja pitam kako ako nije transparentno poslovao?! Ili gospodin Covic govori neistinu ili je EL smesna organizacija koja ne sme zabrani Partizanu da igra EL zbog takvog poslovanja.

Rajko

pre 6 godina

Uživam čitajući komentare podrške koje panteri upućuju svom velikom gazdi.Niko ne može da zabrani Fmp u kako će da se zove!
(nik sloter, 20. mart 2018 18:00)Kako je plakati vec 5 godina?Uzivas?Cisto sumnjam..malo si se "vazdigao" posle kupa a sad opet nazad u rupicu i kmecanje..

Slaninar

pre 6 godina

Samo da pitam, kako to pripadnici nekog kluba ciji su predsednici rekli da su postali jedan klub sa drugim i potpisivqli se kao Partizan Igokea i Igokea Partizan, zezaju ove druge kojima nigde ne pise FMP? I Evropa i ABA i KLS ih imaju registrovanu i prihvacenu kao Crvenu Zvezdu.

Milos

pre 6 godina

E tako se to radi doktore. Sa preciznim podacima, pitanjima, i cinjenicama. Tako se brani klub od napada raznih likova kako se sezona privodi kraju, a jasno je da Zvezda nema dostojnog rivala na terenu,

Jimmy Karakua

pre 6 godina

Istina boli Čovića.Može da priča do sutra ali današnja Zvezda je nelegalno transformisani FMP.
(Alex, 20. mart 2018 17:26)Evo, cikam i tebe i svih 50 koji ti dadose plus,prosvetlite nas zavedene i pokazite nam taj zakon po kome je Zvezda nelegalno transformisana u FMP. Zakon taj i taj,clan taj i taj... Mislim,nece biti tesko,vi ste avangarda,medju ovih 50 ima valjda bar 5 pravnika a vec se 10-ak godina intezivno bavite slucajem...

Crvena Zvezda1913

pre 6 godina

Ovo je kao kad svojevremeno Nikola Grbic nabaci prvi tempo Djuli Mesteru. Njemu ne preostaje nista drugo nego da loptu zakuca u prvi metar :)
(Bicu Slobodan, 20. mart 2018 16:05)

Samo što ovo zakucavanje najviše peče ekipu koja uopšte nije na terenu već je na raspustu....

beogradski

pre 6 godina

dzaba vam sve,
kad ce zvezda zauvek biti,
mali fmp...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nesa, 20. mart 2018 17:34)

mali, mali, al' prvi.... slavice se 19. titula sampiona drzave i 4. titula aba lige, a za 3 godine se presitze veliki partizan... a vi kako teee

farsa

pre 6 godina

Ovde svako brani interese svoje drzave, tako da se ne treba ljutiti na navijace Igodinamika sto su rasirenih ruku docekali neko saopstenje iz Hrvatske. Ne ocekujete valjda od njih da stanu iza interesa srpske kosarke?

Treca sreca

pre 6 godina

@Najlepsa muzika je kmecanje komsije malog. Covicu Legendo
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bg, 20. mart 2018 18:27)


Definicija kompleksa,moralno i duhovno posrnuce...

razumevanje

pre 6 godina

Doktor prvo izjavi da FMP-u niko ne može da zabrani kako će da se zove a onda se jave Panteri da nam kao sve objasne pošto mi to ne razumemo?! Jesu oni baš tako sigurni da su sve dobro razumeli u vezi Čovićevog FMP-a i aranžmana sa KKCZ.

Crvena Zvezda1913

pre 6 godina

@Smogovac 
Malo znaš, Šajberove odluke proglasio je neustavnim Ustavni sud Jugoslavije, a ti pojma nemaš ni šta su dva suda udruženog rada, osnovni i republički, odlučivali: postupili su prema odluci Ustavnog suda. Šta tu tebi nije jasno? Dobro, ti si mali nepismeni panter.
(Oni kad si mali panter, a baviš se pravom, 20. mart 2018 17:38)

Voimja oca!
Zar je moguće da posle toliko godina neko da ovako nebulozno objašnjenje?????
Sud udruženog rada sprovodi u delo odluke ustavnog suda?
Znaš li čime se bavio sud udruženog rada??
Taj sud je bio produžena ruka KPJ i donosio je odluke onako kako partiji u tom trenutku odgovara, zato je i stvoren, da partija ima zakonsku prečicu do odluka kakve joj odgovaraju!

smogovci

pre 6 godina

@gremlin
Vidi uvek ti ostaje Sud Udruzenog rada da se zalis .
Veceras PAO , za dva dana Zoc a ti mudruj na portalu . Ode Zvezda ne stize je niko .
Jedan Covic Vas sveo na APR , pib , adresu i tako pola decenije . Nista Tim , igra , trener - sve je to postalo nedostizno , kao deca na ulici kada se igraju kolcima a prodje Mercedes . Napravio te na smesnog jer lajes uz vetar a vidi gde je on sa Zvezdom . Okreni se pogledaj : za KSS to je Zvezda , za ABA to je Zvezda , za EL to je Zvezda , za FIBA to je Zvezda , za NBS to je Zvezda , za SD CZ to je Zvezda .
Ko je u pravu oni ili Ti ?

Crvena Zvezda1913

pre 6 godina

Ajd sad nešto o 1945, 32 zagorskoj i Zagrebu i tu su neka dva kluba nastala od jednog..... 
(Crvena Zvezda1913, 20. mart 2018 17:30) 

Dobra ti IDEA :)
(gogy, 20. mart 2018 17:48)

Hrvatske pare u srpski klub?
Može!
Ali zašto srpske pare u jugoslovenski klub????

Obelix

pre 6 godina

Kako je lepo zameniti teze. Nikada Partizanu nije branjeno da igra Evroligu. Samo nije mogao dobiti B licencu pre nego sto prikaze poslovanje.
(MilanB, 20. mart 2018 17:38)

Ko je rekao da je Partizanu branjeno da igra EL?! Ti si nesto definitivno zamenio. Covic je rekao da bi se igrala EL mora se imati transparentno poslovanje. Ujedno optuzuje Partizan da netrasparentno posluje, dok Partizan igra EL. Nesto tu nije ok, slozices se. Nigde se ne spominje B licenca.

ysys

pre 6 godina

Partizai, da vam je taj što se kunete stalno u njega ostavio nešto gradjeno na zdravim osnovama ne bi ove sezone imali celu jednu pobedu u evrokupu. Imali ste pristojan budžet i ove sezone, to što nemate rezultate i što više nije sve podredjeno samo vašem klubu tu vam je najmanje kriv neko sa strane. Čović mi je antipatičan ali kad vidim ko sad hoće da mu preuzme Zvezdu ne mogu a da ne budem na njegovoj strani

gogy

pre 6 godina

Ajd sad nešto o 1945, 32 zagorskoj i Zagrebu i tu su neka dva kluba nastala od jednog.....
(Crvena Zvezda1913, 20. mart 2018 17:30)

Dobra ti IDEA :)

MarcoPolo

pre 6 godina

Mister saopštenje... To je za njega kao hrana. Košarka mi je bila omiljen sport, ali mi se totalno zgadila upravo zbog ovog čoveka.

Marikova bara

pre 6 godina

Najlepsa muzika je kmecanje komsije malog. Covicu Legendo 
(Bg, 20. mart 2018 18:27) 

Kada navijač velikog fmp-a kaže za KK PARTIZAN da je mali klub.Kako se ironija sudbine poigrava sa nekima.
(Statuskan, 20. mart 2018 18:37)

Nekada su postojala i neka carstva pa danas vise ne postoje

Miskec

pre 6 godina

Tako mu se moze i hoce! Secate se grobari ovako je govorio DV? Samo vi polemisite ovde koliko god hocete, lupetajte, izvrcite cinjenice, lazite, ubedjute sebe da li je CZ ili FMP, nista vam ne vredi, 2020. godine igrate drugu ABA ligu, zivi bili pa videli! Do tada uzivajte na raspustu!

smogovci

pre 6 godina

@gremlin
Isto mozes da ga citiras da je uppr gotov ali Ti ne odgovara .
Meni ne smeta , ohladio lozu cekam EL . Lagano bez pritiska , bitniji je Mornar ali Ti to vec znas , naucio si .

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

@c zvezda 1913 

I sta kaze eticar, jel i kk nastao 1913? Ti si mi ovako najpouzdaniji za rebuse.
(Sah mat, 20. mart 2018 18:27)

Ne,nastao je 1945 kad je i SK 1913 promenio ime fk Crvena Zvezda !
Iste godine,u Zagrebu......a, da,to znaš!

xxx

pre 6 godina

Tačka je stavljena, sinko, a tvoje suze su biblijskih razmera.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 20. mart 2018 18:21). Vaše posle izgubljenog kupa...

Filip

pre 6 godina

Au sta uradi Covicu ovima. Unistio si im mladost.Taman culi nesto o istoriji svog kluba i ponadali se a ce da potraje a oni skinuti sa glavne scene. Kakva frustracija od dece koja nista ne zna.Niti znaju sta predstavlja UPPR, sta je fuzija, niti znaju da Zvezda nikada nije imala ni dodatak FMP sto bi moglo da bude kao generalni sponzor, niti da je Zvezda privatan klub

Crvena Zvezda1913

pre 6 godina

..sve je to dobro, Covicu....ali ne odgovori,jesi li kupio ili ne?
(Ok...., 20. mart 2018 15:55)

Kakve to veze ima sa vama?
Lično bih voleo da jeste kupio,ali nije!
Klub, u postojećem državnom sistemu, nema šanse da bude uspešan i profitabilan jer u upravama sede predstavnici vlasti koji kontrolišu priliv sredstava i sve što mogu preusmere u partiju i lične džepove.

srbijanac

pre 6 godina

Covek vam je objasnio kako stvari stoje tim fuzionisanjem mozda biste trebali i vi tako nesto sa nekim klubom resili biste problem i stali na noge ali razlika u svemu ovome je to sto vas mi ne saplicemo a vi nas jeste i to na veoma bezobrazan nacin ali ok proslo je to sada smo ustali i postali mnogo jaci nego sto bismo i mi sami hteli da budemo a vi samo dobacujte zajedljivo vidi se da iz vas izbioja ljubomora sto smo postali uspesan klub a to da smo fmp mogu da kazem da sam ponosan sto se to ime provlacilo sa nama pokazali su se pravi kada je trebalo pomoci

Oni kad si mali panter, a baviš se pravom

pre 6 godina

@Smogovac
Malo znaš, Šajberove odluke proglasio je neustavnim Ustavni sud Jugoslavije, a ti pojma nemaš ni šta su dva suda udruženog rada, osnovni i republički, odlučivali: postupili su prema odluci Ustavnog suda. Šta tu tebi nije jasno? Dobro, ti si mali nepismeni panter.

Le Milutin

pre 6 godina

Covic i ovaj drugar 1913 hoce da kazu da zvezda postoji u univerzumu koji lici na onaj iz filma matrix. U tom univerzumu prijateljski orijentisani politicari poseduju uredjaj koji se zove hepek. Tim uredjajem mogu da, u bilo kom vremenu i prostoru, hepekiraju bilo koji klub i preimenuju ga u zvezdu i u tom procesu izbrisu bilo kakve dugove koje je neka predhodna zvezda mozda imala.

Crvena Zvezda1913

pre 6 godina

NAJSVETLIJE ISTORIJE OBA KLUBA .
(Mile 011, 20. mart 2018 17:09)

Ajd sad nešto o 1945, 32 zagorskoj i Zagrebu i tu su neka dva kluba nastala od jednog.....

KliftonToni

pre 6 godina

Da je neko nama davao nesto u srbiji mi bi u Evropi ispadali u prvim kolima ne bi osvajali Evroligu i ulazili na fajnal for... jer u Evropi te niko ne pusta, e sad sto vi ne mozete da pomislite da udjete u drugo kolo Evrolige a pljujete klub koji je igrao Fajnal for je vec za malo dublju psiho fizicku analizu.... mislim jasno je ko dan da vam je analiza potrebna cim vam je ovaj lik legenda kluba.
(marko, 21. mart 2018 00:05)

Ако патиш од амнезије, да те подсетим:
Давано вам је да узимате играче из свих тимова у Србији, без обзира на жеље клубова у којима су играли и без обзира на трошак који је у том тренутку настајао - само се сетите Томашевића који даје изјаву да прелази у партизан да би се борио за титулу? Иначе прелази из тима који је у том тренутку био носилац титуле. Или Пековића и његовог неограниченог уговора? То је давање. Није вама неко дао титуле, титуле су последица играча и пара које су се сливале у вас. То што сте узимали играче, па нисте плаћали то је посебна прича. Нико не пљује резултате, пљујемо начин на који сте дошли до њих.
Иначе:
1. "ми бисмо" не "ми би"
2. Шта је то "психо физичка анализа"
3. "Легенда клуба" не постоји као функција код нас, овај лик има сасвим другу функцију, и добро је обавља.
4. Не мислиш него преписујеш делове коментара и уклапаш их у нешто што ни теби не звучи смислено...

marko

pre 6 godina

Da je neko nama davao nesto u srbiji mi bi u Evropi ispadali u prvim kolima ne bi osvajali Evroligu i ulazili na fajnal for... jer u Evropi te niko ne pusta, e sad sto vi ne mozete da pomislite da udjete u drugo kolo Evrolige a pljujete klub koji je igrao Fajnal for je vec za malo dublju psiho fizicku analizu.... mislim jasno je ko dan da vam je analiza potrebna cim vam je ovaj lik legenda kluba.

stoler

pre 6 godina

(beogradski, 20. mart 2018 18:34) Prvo treba da utvrdite sta je vase od titula, sta ide u vitrine FMP-a, da se podeli pa onda da se broji i vidi gde ste sa brojem titula. Klasicne efempelije, samo broje i cekaju da prestignu Partizan, kompleksi su cudo.

CIPIRIPI

pre 6 godina

(beogradski, 20. mart 2018 18:34) Prvo treba da utvrdite sta je vase od titula, sta ide u vitrine FMP-a, da se podeli pa onda da se broji i vidi gde ste sa brojem titula. Klasicne efempelije, samo broje i cekaju da prestignu Partizan, kompleksi su cudo.
(stoler, 21. mart 2018 11:30)
Evo ga js jedno "LIVE" ukljucenje sa raspusta!

Кики

pre 6 godina

@ Bagg, 20. mart 2018 15:49) ..... све то стоји, једино не може да се дода назив “Загреб”....

s t v

pre 6 godina

Govori se o licenci. Zasto Partizan nije nikada dobilo licencu, a zasto ce Zvezda dobiti.
Aj sad nastavi da kmecis.
(Don Quijote, 20. mart 2018 20:37)

Partizan je dva puta trebao da dobije A licencu na osnovu osvojenih bodova u ABA, KLS i Kupu Srbije.
Oba puta su se, na kraju sezone, menjali uslovi, a Čović i CZ su uvek glasali protiv Partizana.
Ovo nije rekla-kazala već postoje dokumenta, a i dosta novinskih članaka o tome.
Možeš ih pronaći na internetu.
Kako je izvisio Partizan tako je posle izvisila i Igokea.
Toliko o tome.

Voleo bih da Čović objasni kako mu nije smetalo da uđe u reg ligu koja je bila registrovana za promet kompjutera, a sada proziva ljude koji su ligu osnovali za tu malverzaciju.

peki

pre 6 godina

Mnogo postavljenih pitanja i treba ocekivati odgovor g-dina Milicevica. Licno verujem da je vecina navedinih stvari tacna, sto je ljudima bliskim ABA Sidro ligi i kosarkasim radnicima poznato ali pitanje ko od njh sme ili hoce da povrdi ili opovrgne navode iz saopstenja.Verovatno g-din Covic poseduje dokumentaciju na osnovu koje postavlja pitanja i ne deluje mi da bi tek tako usao u ovu raspravu.Setite se da su od njegovih pitanja, podpitanja i dokumentacije koju poseduje zanemeli cuveni voditelj SOS kanala Tegeltija, isto tako poznata novinarka-istrazivac B.Stankovic (Insajder) pa naravno i cuveni "general" DV koji je doneo novinske clanke i komentare naspram registartora sa dokumentacijom bas kada je u pitanju bio UPPR.
Simpatizerima KKP, narocito ovim mladjim, smeta najvise sto g-din Covic ne dozvoljava da se pljuje po KKCZ (igracima i treneru), po njemu i njegovoj familiji. mnogi ga ne podnose jer u poslu (u ovom slucaju rukovodjenje KKCZ) ima uspeha a uspeh se u Srba ne prasta.
Nego samo jos jedno pitanje za kraj. Po pitanju transparentnosti, niko od crno-belih ne objasni gde nesta 9,5 milona evrica od 2007 do 2013 bas kad je "general" za malo proizveden u cin marsala!!!

zlatko kalaba

pre 6 godina

Niste Vi Covicu predesdnik kk crvena zvezda mts već predsednik crvena zvezda beograd -mts...nije to isti klub gospodine , ovaj prvi nepostoji nekoliko godina...bio dužan mnogo pa morao da se ugasi da bi Vi napravili novi slične boje i grb..ali istorija nije . Nije za Vas igrao ni Kapičić ni Slavnić , ni Bogosavljev ni Ilić , ni Petović ni Avdija...pozdrav

PFCBobekNDH

pre 6 godina

Partizan je dva puta trebao da dobije A licencu na osnovu osvojenih bodova u ABA, KLS i Kupu Srbije.
Oba puta su se, na kraju sezone, menjali uslovi, a Čović i CZ su uvek glasali protiv Partizana.
Ovo nije rekla-kazala već postoje dokumenta, a i dosta novinskih članaka o tome.
Možeš ih pronaći na internetu.
Kako je izvisio Partizan tako je posle izvisila i Igokea.
Toliko o tome.
(s t v, 22. mart 2018 10:23) # Link komentara

Molim te STD daj neki link kada je to Covic glasao na glavnom odboru ULEB da Partizan ne dobije licencu, pa da stvarno posaljem coveku cestitku za Novu Godinu? Daj taj dokument da ga razglednicom pitam sto se godinama pravi, a u stvari sedi u upravi ULEB???

Smederevac

pre 6 godina

Kako ovog coveka svi podcenjuju pa to nije normalno .
Fascinantno je koliko ima materijala o svima . Rivalima , sudijama , novinarima . U roku od odmah ih ispreskace lagano .
Boza : No comment .
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (grunf, 20. mart 2018 16:01)

POTCENITI druze,pise se POTCENITI. Pre nego sto se odusevis nad mocima presvetog ti Covica,ti prelistaj gramatiku,nece ti smetati.Mada kad ti mozes da podrzis jednog Covica,sta ce tebi brate moj i gramatika i logika.Samo jako,udri....

slaviša šmigič

pre 6 godina

NARAVNO KAD SE ZNA,DA BI SLOVENCI,CRNOGORCI I HRVATI DOBILI LICENCU ZA IGRANJE EVROLIGE,DA NEMA SRBA,ALI IMA DA ČEKAJU JOŠ HRVATI I CRNOGORCI BOGAMI DUGO AKO NE NAPRAVE LIGU BEZ SRBA KAO ŠTO JE BIO SLUČAJ VATERPOLO KOJEG NEITERESUJE NIKOG U EVROPI.BOČANJE I VATERPOLO TU NEGDE PO ZANIMOLJIVOSTI ALI BOGAMI BOČANJE HVATA ZALET A VATERPOLO BAŠ KONTRA STOJI U MRAKU.

Borat iz predgradja

pre 6 godina

Istina boli Čovića.Može da priča do sutra ali današnja Zvezda je nelegalno transformisani FMP.
(Alex, 20. mart 2018 17:26)Evo, cikam i tebe i svih 50 koji ti dadose plus,prosvetlite nas zavedene i pokazite nam taj zakon po kome je Zvezda nelegalno transformisana u FMP. Zakon taj i taj,clan taj i taj... Mislim,nece biti tesko,vi ste avangarda,medju ovih 50 ima valjda bar 5 pravnika a vec se 10-ak godina intezivno bavite slucajem...
(Jimmy Karakua, 20. mart 2018 20:14) .... https://www.b92.net/sport/kosarka/vesti.php?yyyy=2011&mm=08&dd=12&nav_id=531581....https://www.youtube.com/watch?v=6N-9Je8Gmpw....CIK CIK CIK

Nele

pre 6 godina

Samo jedno pitanje. Gospodin Covic kaze da bi klub igrao EL mora transparentno da posluje. Godinama u nazad optuzuje Partizan za netransparentno poslovanje. Taj isti Partizan je igrao tu istu EL 15 godina bez prekida. Ja pitam kako ako nije transparentno poslovao?! Ili gospodin Covic govori neistinu ili je EL smesna organizacija koja ne sme zabrani Partizanu da igra EL zbog takvog poslovanja.
(Obelix, 20. mart 2018 17:26)
Transparentno poslovanje i finansijski fair-play je uveden 2014 u EL, mada se ostavilo klubovima da se prilagode do sezone 2015-16 na "nova pravila". Pre toga su klubovi imali mogucnosti da odbiju da predaju EL finansijske knjige na uvid (sto je Partizan obilato koristio). Od navedene sezone 15/16, klub ne moze da se takmici u EL ako ne dozvoli uvid u knjige i ako ne ispunjava jos gomilu zahteva propisanih usvojenim pravilima.
Lako proverivo, sve vec postoji na sajtu EL, kao i uslovi za ucesce u EL koje jasno pokazuje da DVA tima iz ABA ispunjavaju uslove. Cedevita i Zvezda. Tako da.. ne lozite se. Inace jedan od uslova se odnosi na finansijsko poslovanje u poslednje TRI godine tako da pretpostavljam da Partizan ni naredne dve godine ne moze da ispuni uslove, mada nisam siguran obzirom da je kod njih celo poslovanje obavijeno maglom. Mozda i posluju u plusu a obmanjuju javnost. Jednog dana "napadamo prvo mesto ABA i EL" sutra "U blokadi smo kod BAT za 166kevra i nemamo odakle da vratimo. Uz "Alex pomozi". A bolje cuvaju svoje knjige nego zmija noge..

Duki

pre 6 godina

I ja sam odlucio da promenim adresu i zvacu se Elvis Prisli.
(Nino, 21. mart 2018 00:43)

Mozes ali ces i dalje to biti ti! To jest Nino!
To je ono sto vi groBari ne kapirate.

grtt

pre 6 godina

Covece ti si izjavio da FMPu niko ne moze da zabrani kako ce da se zove. Niko drugi, ti i sad optuzujes ljude da lazu.Sve je Dule bio u pravu za tebe,svako slovo koje je o tebi rekao.

gremlin

pre 6 godina

Ovo je izjavio jedna legenda “NAMA NIKO NE MOŽE DA ZABRANI KAKO ĆEMO MI DA SE ZOVEMO”KK FMP POZAJMIĆE IME I BREND KKCZ...ako moze neko da mi prevede...šteta što Parma i Rendzers i drugi ne znaju taj model poslovanja...

CzBg89!

pre 6 godina

Na svakakav nacin pokusava da se omalovazi sve sto je Zvezda postigla i sve sto je osvojila sa nekim pricama za Covica i Zvezdu.. samo jako momci na terenu smo sve zasluzili i sve se vidi i u igrama u Evropi ovih godina!

King James

pre 6 godina

Au kakvo demoliranje 🙈 Bravo Čovke. Voleli ga ili ne... Čovek je daleko najsposobniji sportski direktor na ovim prostorima. I to sve transparetno.

sone.

pre 6 godina

Pogodise sustinu coviceve prevare sa Zvezdom i fmpom pa ga pogodise bas u centar. Em hoce da radi sve nenormalno jos mu smeta kada neko to kaze javno. Izgleda nije Dule jedini ?

grunf

pre 6 godina

Kako ovog coveka svi podcenjuju pa to nije normalno .
Fascinantno je koliko ima materijala o svima . Rivalima , sudijama , novinarima . U roku od odmah ih ispreskace lagano .
Boza : No comment .

Zagi

pre 6 godina

E kad bi neki insajder smeo na ovaj način da se pozabavi likom i delom Nebojše Čovića, od najranijih početaka pa do danas. Šta bi tu sve isplivalo na površinu ...

CzBg89!

pre 6 godina

Covic je o svemu obavesten sve zna, sve ima i tacno poznaje posao kojim se bavi.. uvek su gori pricali o boljima. Dovoljno da se pogleda gde je Zvezda a gde Cibona.. i mislim da na ovaj nacin nece moci da nas uzdrmaju, ko hoce da osvoji ABA ligu moze jedino preko terena. Ove price su vec vidjene godinama

Nikola

pre 6 godina

Covece ti si izjavio da FMPu niko ne moze da zabrani kako ce da se zove. Niko drugi, ti i sad optuzujes ljude da lazu.Sve je Dule bio u pravu za tebe,svako slovo koje je o tebi rekao.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (grtt, 20. mart 2018 15:44)

vi ocigledno ne razumete tekst...

Zagreb i Split

pre 6 godina

Ovo je izjavio jedna legenda “NAMA NIKO NE MOŽE DA ZABRANI KAKO ĆEMO MI DA SE ZOVEMO”KK FMP POZAJMIĆE IME I BREND KKCZ...ako moze neko da mi prevede...šteta što Parma i Rendzers i drugi ne znaju taj model poslovanja...
(gremlin, 20. mart 2018 15:44

Sta si umislio ko si ti da ti Zvezda objasnjava sta nesto znaci. Izbegavaj Covica i Zvezdu vidis da ti nije dobro

Zigzag

pre 6 godina

Hahah Nebojsa je pokretna enciklopedija. Ja ne znam odakle ovome coveku sve ove informacije.
(zoe, 20. mart 2018 15:57)covjek izmislja,90% je “kafanska” istina,to sto bi tebi on poturio da je zemlja ravna ploca ,ne znaci da smo svi mi drugi glupi...

Bicu Slobodan

pre 6 godina

Ovo je kao kad svojevremeno Nikola Grbic nabaci prvi tempo Djuli Mesteru. Njemu ne preostaje nista drugo nego da loptu zakuca u prvi metar :)

Bicu Slobodan

pre 6 godina

Ovo je kao kad svojevremeno Nikola Grbic nabaci prvi tempo Djuli Mesteru. Njemu ne preostaje nista drugo nego da loptu zakuca u prvi metar :)

Statuskan

pre 6 godina

Tako radi gospodin Čović čisto jasno i u centar
(nenad, 20. mart 2018 18:10)
Ono kada za dotičnog kažeš da je gospodin.Ogledalo stanja duha u Srbiji.

Don Quijote

pre 6 godina

Samo jedno pitanje. Gospodin Covic kaze da bi klub igrao EL mora transparentno da posluje. Godinama u nazad optuzuje Partizan za netransparentno poslovanje. Taj isti Partizan je igrao tu istu EL 15 godina bez prekida. Ja pitam kako ako nije transparentno poslovao?! Ili gospodin Covic govori neistinu ili je EL smesna organizacija koja ne sme zabrani Partizanu da igra EL zbog takvog poslovanja.
(Obelix, 20. mart 2018 17:26)

Govori se o licenci. Zasto Partizan nije nikada dobilo licencu, a zasto ce Zvezda dobiti.
Aj sad nastavi da kmecis.

GM

pre 6 godina

Sramota je da ljudi daju komentare, lupaju plus ili minus, a nista nisu procitali...
Nego samo da li vole ili mrze nekog.

A suma sumarum, predstavnik SRPSKOG kluba se izborio za vrednovanje klubova u ABA ligi gde su SRPSKI klubovi godinama u nazad najuspesniji. Da SRPSKI klubovi ne ispastaju zbog nekih koeficijenata, a bolji od konkurencije.

Poenta je sto ce se tamo te komsije ujediniti, da opljuju i urade sve protiv SRPSKE kosarke, bez ozbira sta i na koji nacin. Pre svega izmisljotinama.
A SRBI ce pljuvati po nekome u situciji gde brani SRPSKE interese, zbog toga sto ga ne vole kako je rekao nesto po nekoj petoj temi.

To je problem ovde. Jedno ili drugo. Nema racionalnosti. Da se kaze ovo je dobro, tacno, za nasu kosarku... Ne, nego je sve lose zbog navijacke opredeljenosti.

Milos

pre 6 godina

E tako se to radi doktore. Sa preciznim podacima, pitanjima, i cinjenicama. Tako se brani klub od napada raznih likova kako se sezona privodi kraju, a jasno je da Zvezda nema dostojnog rivala na terenu,

I reče Bog neka bude svetlost, ali ne crvena nego bela

pre 6 godina

Osnovno pravilo u polemici glasi: odgovara se samo na ono što je napisano i odgovor nikada ne sme biti duži. Čović, koga zovete doktorskom legendom, ne zna ni za ove osnovne postulate civilizovanog polemisanja a vi, koji ga slavite, vi ne znate ni šta je polemika. Ne može se, male neznalice, staviti tačka na crno-beli svet, kako vam je ovaj inženjer vaših duša obećao, jer svet, od šestog dana postanka počiva na tami i na svetlosti, izvesno na svetu samo je smenjivanje dana i noći, uvek će postojati crno-beli svet, kupite Čoviću "Knjigu postanja" ili "Stari zavet" ili "Bibliju"....

Распуст, јел да ?

pre 6 godina

Ови гробари ко бескућници, ни кучета ни мачета !
Више прате Звезду од нас самих !
А како и не бих, јер где је партизан сад, то нико не зна !

Jimmy Karakua

pre 6 godina

Istina boli Čovića.Može da priča do sutra ali današnja Zvezda je nelegalno transformisani FMP.
(Alex, 20. mart 2018 17:26)Evo, cikam i tebe i svih 50 koji ti dadose plus,prosvetlite nas zavedene i pokazite nam taj zakon po kome je Zvezda nelegalno transformisana u FMP. Zakon taj i taj,clan taj i taj... Mislim,nece biti tesko,vi ste avangarda,medju ovih 50 ima valjda bar 5 pravnika a vec se 10-ak godina intezivno bavite slucajem...

xxx

pre 6 godina

Tačka je stavljena, sinko, a tvoje suze su biblijskih razmera.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 20. mart 2018 18:21). Vaše posle izgubljenog kupa...

NoName

pre 6 godina

Osnovno pravilo u polemici glasi: odgovara se samo na ono što je napisano i odgovor nikada ne sme biti duži. Čović, koga zovete doktorskom legendom, ne zna ni za ove osnovne postulate civilizovanog polemisanja a vi, koji ga slavite, vi ne znate ni šta je polemika. Ne može se, male neznalice, staviti tačka na crno-beli svet, kako vam je ovaj inženjer vaših duša obećao, jer svet, od šestog dana postanka počiva na tami i na svetlosti, izvesno na svetu samo je smenjivanje dana i noći, uvek će postojati crno-beli svet, kupite Čoviću "Knjigu postanja" ili "Stari zavet" ili "Bibliju"....
(I reče Bog neka bude svetlost, ali ne crvena nego bela, 20. mart 2018 17:19)

Tačka je stavljena, sinko, a tvoje suze su biblijskih razmera.

BBRS

pre 6 godina

Prosto se divim ovoj ljudskoj veličini Doktoru Čoviću !
Nemoj legendo sad da staješ, nastavi da ih razotkrivaš !
Samim tim će i hajka prema nama da bude manja, jer, ajd da vidim ko će sad tako lako da udari na nas kao ovaj lupetaš koga ste spustili na zemlju u par rečenica !
Na ostrašćenke sa raznih portala znam da i ne obraćate pažnju, sve dok oni bespomoćno kmeče, znači da smo na dobrom putu i da radite svoj posao onako kako treba !
Još jednom, puna podrška u daljem radu i moj vam je predlog da još agresivnije nastupate prema podlim neprijateljima našeg kluba kad već imate mogućnosti.

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

@c zvezda 1913 

I sta kaze eticar, jel i kk nastao 1913? Ti si mi ovako najpouzdaniji za rebuse.
(Sah mat, 20. mart 2018 18:27)

Ne,nastao je 1945 kad je i SK 1913 promenio ime fk Crvena Zvezda !
Iste godine,u Zagrebu......a, da,to znaš!

Marikova bara

pre 6 godina

Najlepsa muzika je kmecanje komsije malog. Covicu Legendo 
(Bg, 20. mart 2018 18:27) 

Kada navijač velikog fmp-a kaže za KK PARTIZAN da je mali klub.Kako se ironija sudbine poigrava sa nekima.
(Statuskan, 20. mart 2018 18:37)

Nekada su postojala i neka carstva pa danas vise ne postoje

beogradski

pre 6 godina

dzaba vam sve,
kad ce zvezda zauvek biti,
mali fmp...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nesa, 20. mart 2018 17:34)

mali, mali, al' prvi.... slavice se 19. titula sampiona drzave i 4. titula aba lige, a za 3 godine se presitze veliki partizan... a vi kako teee

Statuskan

pre 6 godina

Najlepsa muzika je kmecanje komsije malog. Covicu Legendo
(Bg, 20. mart 2018 18:27)

Kada navijač velikog fmp-a kaže za KK PARTIZAN da je mali klub.Kako se ironija sudbine poigrava sa nekima.

Obelix

pre 6 godina

Samo jedno pitanje. Gospodin Covic kaze da bi klub igrao EL mora transparentno da posluje. Godinama u nazad optuzuje Partizan za netransparentno poslovanje. Taj isti Partizan je igrao tu istu EL 15 godina bez prekida. Ja pitam kako ako nije transparentno poslovao?! Ili gospodin Covic govori neistinu ili je EL smesna organizacija koja ne sme zabrani Partizanu da igra EL zbog takvog poslovanja.

farsa

pre 6 godina

Ovde svako brani interese svoje drzave, tako da se ne treba ljutiti na navijace Igodinamika sto su rasirenih ruku docekali neko saopstenje iz Hrvatske. Ne ocekujete valjda od njih da stanu iza interesa srpske kosarke?

Mile 011

pre 6 godina

Covic je pocrveneo od besa I nije objasnio STA je Fmp a sta je Zvezda . Nije rekao kada je izbrisao ZVEZDU a kada FMP iz imena kluba . To je bilo i NE moze se zaboraviti jer to je deo NAJSVETLIJE ISTORIJE OBA KLUBA .

Miskec

pre 6 godina

"Panteri jel mu verujete ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sah mat, 20. mart 2018 16:54)"
Ne, verujemo DV da je Partizan iznad svih i iznad svega, da je svima dao sve! A onda je dosao po svoje i voljeni klub oterao u blokadu!
Takvima verujemo!

Filip

pre 6 godina

Au sta uradi Covicu ovima. Unistio si im mladost.Taman culi nesto o istoriji svog kluba i ponadali se a ce da potraje a oni skinuti sa glavne scene. Kakva frustracija od dece koja nista ne zna.Niti znaju sta predstavlja UPPR, sta je fuzija, niti znaju da Zvezda nikada nije imala ni dodatak FMP sto bi moglo da bude kao generalni sponzor, niti da je Zvezda privatan klub

smogovci

pre 6 godina

@gremlin
Vidi uvek ti ostaje Sud Udruzenog rada da se zalis .
Veceras PAO , za dva dana Zoc a ti mudruj na portalu . Ode Zvezda ne stize je niko .
Jedan Covic Vas sveo na APR , pib , adresu i tako pola decenije . Nista Tim , igra , trener - sve je to postalo nedostizno , kao deca na ulici kada se igraju kolcima a prodje Mercedes . Napravio te na smesnog jer lajes uz vetar a vidi gde je on sa Zvezdom . Okreni se pogledaj : za KSS to je Zvezda , za ABA to je Zvezda , za EL to je Zvezda , za FIBA to je Zvezda , za NBS to je Zvezda , za SD CZ to je Zvezda .
Ko je u pravu oni ili Ti ?

Misec

pre 6 godina

Stvarno mi nista nije jasno, pustis grobare na raspust i umesto da uzivaju u zimskim carolijama oni se raspisali, halo napolju pada sneg igrajte se deco zasluzili ste raspust!!

Slaninar

pre 6 godina

Samo da pitam, kako to pripadnici nekog kluba ciji su predsednici rekli da su postali jedan klub sa drugim i potpisivqli se kao Partizan Igokea i Igokea Partizan, zezaju ove druge kojima nigde ne pise FMP? I Evropa i ABA i KLS ih imaju registrovanu i prihvacenu kao Crvenu Zvezdu.

Aleksa

pre 6 godina

Tačka je stavljena, sinko, a tvoje suze su biblijskih razmera.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 20. mart 2018 18:21). Vaše posle izgubljenog kupa...
(xxx, 20. mart 2018 19:10)
Kup nije ni bio nas da bi ga mi izgubili. To su vase megalomanske ideje da je nesto vase pa da ste to izgubili. Trofeji se osvajaju, ne gube se. Ali vi se toga ne secate, posto vam ih je deceniju i nesto neko davao pa sad imate osecaj da ste nesto izgubili.

Petar

pre 6 godina

Pazljivo procitah saopstenje. Covic iznosi neke podatke i informacije koje su bar siroj javnosti nepoznate. Tacno je da C.Zvezda nije menjala ime (to je to uradio KK FMP) takodje nije menjala ni adresu i to stoji ali zamrznuta jeste bila i nije se takmicila. Medjutim da li je sve uradjeno po zakonu i transparetno skroz to je pitanje. Da li su i koliko informacije koje Covic ima tacne ili nisu ne zalazim u to jer bez obzira na njegov uspesan sportski rad ipak u njemu jos uvek cuci politicar a svi znamo kakvi su oni i da vole mnogo da pricaju ono sto masa (u ovom slucaju navijaci C.Zvezde) zeli da cuje.

Crvena Zvezda1913

pre 6 godina

Ovo je kao kad svojevremeno Nikola Grbic nabaci prvi tempo Djuli Mesteru. Njemu ne preostaje nista drugo nego da loptu zakuca u prvi metar :)
(Bicu Slobodan, 20. mart 2018 16:05)

Samo što ovo zakucavanje najviše peče ekipu koja uopšte nije na terenu već je na raspustu....

HARIS

pre 6 godina

Meni je nevjerovatno da ovog covjeka niko nije smio da pita za onaj sramni transparent, ni ti se on sam oglasio povodom toga. A za svaku glupost idu njegova saopstenja kao leksikoni.

Miskec

pre 6 godina

Tako mu se moze i hoce! Secate se grobari ovako je govorio DV? Samo vi polemisite ovde koliko god hocete, lupetajte, izvrcite cinjenice, lazite, ubedjute sebe da li je CZ ili FMP, nista vam ne vredi, 2020. godine igrate drugu ABA ligu, zivi bili pa videli! Do tada uzivajte na raspustu!

Rajko

pre 6 godina

Uživam čitajući komentare podrške koje panteri upućuju svom velikom gazdi.Niko ne može da zabrani Fmp u kako će da se zove!
(nik sloter, 20. mart 2018 18:00)Kako je plakati vec 5 godina?Uzivas?Cisto sumnjam..malo si se "vazdigao" posle kupa a sad opet nazad u rupicu i kmecanje..

srbijanac

pre 6 godina

Covek vam je objasnio kako stvari stoje tim fuzionisanjem mozda biste trebali i vi tako nesto sa nekim klubom resili biste problem i stali na noge ali razlika u svemu ovome je to sto vas mi ne saplicemo a vi nas jeste i to na veoma bezobrazan nacin ali ok proslo je to sada smo ustali i postali mnogo jaci nego sto bismo i mi sami hteli da budemo a vi samo dobacujte zajedljivo vidi se da iz vas izbioja ljubomora sto smo postali uspesan klub a to da smo fmp mogu da kazem da sam ponosan sto se to ime provlacilo sa nama pokazali su se pravi kada je trebalo pomoci

Crvena Zvezda1913

pre 6 godina

@Smogovac 
Malo znaš, Šajberove odluke proglasio je neustavnim Ustavni sud Jugoslavije, a ti pojma nemaš ni šta su dva suda udruženog rada, osnovni i republički, odlučivali: postupili su prema odluci Ustavnog suda. Šta tu tebi nije jasno? Dobro, ti si mali nepismeni panter.
(Oni kad si mali panter, a baviš se pravom, 20. mart 2018 17:38)

Voimja oca!
Zar je moguće da posle toliko godina neko da ovako nebulozno objašnjenje?????
Sud udruženog rada sprovodi u delo odluke ustavnog suda?
Znaš li čime se bavio sud udruženog rada??
Taj sud je bio produžena ruka KPJ i donosio je odluke onako kako partiji u tom trenutku odgovara, zato je i stvoren, da partija ima zakonsku prečicu do odluka kakve joj odgovaraju!

Treca sreca

pre 6 godina

@Najlepsa muzika je kmecanje komsije malog. Covicu Legendo
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bg, 20. mart 2018 18:27)


Definicija kompleksa,moralno i duhovno posrnuce...

MarcoPolo

pre 6 godina

Mister saopštenje... To je za njega kao hrana. Košarka mi je bila omiljen sport, ali mi se totalno zgadila upravo zbog ovog čoveka.

Sah mat

pre 6 godina

Ne kk je nastao 45 kada je SK 1913
promenio ime u fk c zvezda.
@c zvezda 1913

hahaha dobar si panteru. Drobis za medalju. Poprimas obrise gazde Covica.

ysys

pre 6 godina

Partizai, da vam je taj što se kunete stalno u njega ostavio nešto gradjeno na zdravim osnovama ne bi ove sezone imali celu jednu pobedu u evrokupu. Imali ste pristojan budžet i ove sezone, to što nemate rezultate i što više nije sve podredjeno samo vašem klubu tu vam je najmanje kriv neko sa strane. Čović mi je antipatičan ali kad vidim ko sad hoće da mu preuzme Zvezdu ne mogu a da ne budem na njegovoj strani

MilanB

pre 6 godina

Samo jedno pitanje. Gospodin Covic kaze da bi klub igrao EL mora transparentno da posluje. Godinama u nazad optuzuje Partizan za netransparentno poslovanje. Taj isti Partizan je igrao tu istu EL 15 godina bez prekida. Ja pitam kako ako nije transparentno poslovao?! Ili gospodin Covic govori neistinu ili je EL smesna organizacija koja ne sme zabrani Partizanu da igra EL zbog takvog poslovanja.
(Obelix, 20. mart 2018 17:26)
Kako je lepo zameniti teze. Nikada Partizanu nije branjeno da igra Evroligu. Samo nije mogao dobiti B licencu pre nego sto prikaze poslovanje.

Oni kad si mali panter, a baviš se pravom

pre 6 godina

@Smogovac
Malo znaš, Šajberove odluke proglasio je neustavnim Ustavni sud Jugoslavije, a ti pojma nemaš ni šta su dva suda udruženog rada, osnovni i republički, odlučivali: postupili su prema odluci Ustavnog suda. Šta tu tebi nije jasno? Dobro, ti si mali nepismeni panter.

razumevanje

pre 6 godina

Doktor prvo izjavi da FMP-u niko ne može da zabrani kako će da se zove a onda se jave Panteri da nam kao sve objasne pošto mi to ne razumemo?! Jesu oni baš tako sigurni da su sve dobro razumeli u vezi Čovićevog FMP-a i aranžmana sa KKCZ.

Crvena Zvezda1913

pre 6 godina

Ajd sad nešto o 1945, 32 zagorskoj i Zagrebu i tu su neka dva kluba nastala od jednog..... 
(Crvena Zvezda1913, 20. mart 2018 17:30) 

Dobra ti IDEA :)
(gogy, 20. mart 2018 17:48)

Hrvatske pare u srpski klub?
Može!
Ali zašto srpske pare u jugoslovenski klub????

Crvena Zvezda1913

pre 6 godina

NAJSVETLIJE ISTORIJE OBA KLUBA .
(Mile 011, 20. mart 2018 17:09)

Ajd sad nešto o 1945, 32 zagorskoj i Zagrebu i tu su neka dva kluba nastala od jednog.....

lone

pre 6 godina

Najlepsa muzika je kmecanje komsije malog. Covicu Legendo  
(Bg, 20. mart 2018 18:27)  

Kada navijač velikog fmp-a kaže za KK PARTIZAN da je mali klub.Kako se ironija sudbine poigrava sa nekima. 
(Statuskan, 20. mart 2018 18:37) 

Nekada su postojala i neka carstva pa danas vise ne postoje
(Marikova bara, 20. mart 2018 19:02)

Ali će se uvek pamtiti kao velika

Мишљење обичног човека...

pre 6 godina

2 милиона по години за ТВ права!!!
Мајсторе свака част!
Само транспарентно, отворено и поштено према свима, и лига ће бити све јача. Колико капирам, сваком клубу у Аба 1 и 2 су плаћени сви трошкови, а ако се не варам, имају приде и нешто новца од ТВ права!
Остале приходе не рачунам.
Сада је јасно зашто су се многи бунили због нове проходности у лиги, јер уласком у њу, многе бриге решавају, јер остаје им новац на другој страни за производњу играча, за инфраструктуру, итд, итд.

gogy

pre 6 godina

Ajd sad nešto o 1945, 32 zagorskoj i Zagrebu i tu su neka dva kluba nastala od jednog.....
(Crvena Zvezda1913, 20. mart 2018 17:30)

Dobra ti IDEA :)

KliftonToni

pre 6 godina

Da je neko nama davao nesto u srbiji mi bi u Evropi ispadali u prvim kolima ne bi osvajali Evroligu i ulazili na fajnal for... jer u Evropi te niko ne pusta, e sad sto vi ne mozete da pomislite da udjete u drugo kolo Evrolige a pljujete klub koji je igrao Fajnal for je vec za malo dublju psiho fizicku analizu.... mislim jasno je ko dan da vam je analiza potrebna cim vam je ovaj lik legenda kluba.
(marko, 21. mart 2018 00:05)

Ако патиш од амнезије, да те подсетим:
Давано вам је да узимате играче из свих тимова у Србији, без обзира на жеље клубова у којима су играли и без обзира на трошак који је у том тренутку настајао - само се сетите Томашевића који даје изјаву да прелази у партизан да би се борио за титулу? Иначе прелази из тима који је у том тренутку био носилац титуле. Или Пековића и његовог неограниченог уговора? То је давање. Није вама неко дао титуле, титуле су последица играча и пара које су се сливале у вас. То што сте узимали играче, па нисте плаћали то је посебна прича. Нико не пљује резултате, пљујемо начин на који сте дошли до њих.
Иначе:
1. "ми бисмо" не "ми би"
2. Шта је то "психо физичка анализа"
3. "Легенда клуба" не постоји као функција код нас, овај лик има сасвим другу функцију, и добро је обавља.
4. Не мислиш него преписујеш делове коментара и уклапаш их у нешто што ни теби не звучи смислено...

Crvena Zvezda1913

pre 6 godina

..sve je to dobro, Covicu....ali ne odgovori,jesi li kupio ili ne?
(Ok...., 20. mart 2018 15:55)

Kakve to veze ima sa vama?
Lično bih voleo da jeste kupio,ali nije!
Klub, u postojećem državnom sistemu, nema šanse da bude uspešan i profitabilan jer u upravama sede predstavnici vlasti koji kontrolišu priliv sredstava i sve što mogu preusmere u partiju i lične džepove.

Obelix

pre 6 godina

Kako je lepo zameniti teze. Nikada Partizanu nije branjeno da igra Evroligu. Samo nije mogao dobiti B licencu pre nego sto prikaze poslovanje.
(MilanB, 20. mart 2018 17:38)

Ko je rekao da je Partizanu branjeno da igra EL?! Ti si nesto definitivno zamenio. Covic je rekao da bi se igrala EL mora se imati transparentno poslovanje. Ujedno optuzuje Partizan da netrasparentno posluje, dok Partizan igra EL. Nesto tu nije ok, slozices se. Nigde se ne spominje B licenca.

marko

pre 6 godina

Da je neko nama davao nesto u srbiji mi bi u Evropi ispadali u prvim kolima ne bi osvajali Evroligu i ulazili na fajnal for... jer u Evropi te niko ne pusta, e sad sto vi ne mozete da pomislite da udjete u drugo kolo Evrolige a pljujete klub koji je igrao Fajnal for je vec za malo dublju psiho fizicku analizu.... mislim jasno je ko dan da vam je analiza potrebna cim vam je ovaj lik legenda kluba.

stoler

pre 6 godina

(beogradski, 20. mart 2018 18:34) Prvo treba da utvrdite sta je vase od titula, sta ide u vitrine FMP-a, da se podeli pa onda da se broji i vidi gde ste sa brojem titula. Klasicne efempelije, samo broje i cekaju da prestignu Partizan, kompleksi su cudo.

smogovci

pre 6 godina

@gremlin
Isto mozes da ga citiras da je uppr gotov ali Ti ne odgovara .
Meni ne smeta , ohladio lozu cekam EL . Lagano bez pritiska , bitniji je Mornar ali Ti to vec znas , naucio si .

CIPIRIPI

pre 6 godina

(beogradski, 20. mart 2018 18:34) Prvo treba da utvrdite sta je vase od titula, sta ide u vitrine FMP-a, da se podeli pa onda da se broji i vidi gde ste sa brojem titula. Klasicne efempelije, samo broje i cekaju da prestignu Partizan, kompleksi su cudo.
(stoler, 21. mart 2018 11:30)
Evo ga js jedno "LIVE" ukljucenje sa raspusta!

Le Milutin

pre 6 godina

Covic i ovaj drugar 1913 hoce da kazu da zvezda postoji u univerzumu koji lici na onaj iz filma matrix. U tom univerzumu prijateljski orijentisani politicari poseduju uredjaj koji se zove hepek. Tim uredjajem mogu da, u bilo kom vremenu i prostoru, hepekiraju bilo koji klub i preimenuju ga u zvezdu i u tom procesu izbrisu bilo kakve dugove koje je neka predhodna zvezda mozda imala.

peki

pre 6 godina

Mnogo postavljenih pitanja i treba ocekivati odgovor g-dina Milicevica. Licno verujem da je vecina navedinih stvari tacna, sto je ljudima bliskim ABA Sidro ligi i kosarkasim radnicima poznato ali pitanje ko od njh sme ili hoce da povrdi ili opovrgne navode iz saopstenja.Verovatno g-din Covic poseduje dokumentaciju na osnovu koje postavlja pitanja i ne deluje mi da bi tek tako usao u ovu raspravu.Setite se da su od njegovih pitanja, podpitanja i dokumentacije koju poseduje zanemeli cuveni voditelj SOS kanala Tegeltija, isto tako poznata novinarka-istrazivac B.Stankovic (Insajder) pa naravno i cuveni "general" DV koji je doneo novinske clanke i komentare naspram registartora sa dokumentacijom bas kada je u pitanju bio UPPR.
Simpatizerima KKP, narocito ovim mladjim, smeta najvise sto g-din Covic ne dozvoljava da se pljuje po KKCZ (igracima i treneru), po njemu i njegovoj familiji. mnogi ga ne podnose jer u poslu (u ovom slucaju rukovodjenje KKCZ) ima uspeha a uspeh se u Srba ne prasta.
Nego samo jos jedno pitanje za kraj. Po pitanju transparentnosti, niko od crno-belih ne objasni gde nesta 9,5 milona evrica od 2007 do 2013 bas kad je "general" za malo proizveden u cin marsala!!!

Кики

pre 6 godina

@ Bagg, 20. mart 2018 15:49) ..... све то стоји, једино не може да се дода назив “Загреб”....

zlatko kalaba

pre 6 godina

Niste Vi Covicu predesdnik kk crvena zvezda mts već predsednik crvena zvezda beograd -mts...nije to isti klub gospodine , ovaj prvi nepostoji nekoliko godina...bio dužan mnogo pa morao da se ugasi da bi Vi napravili novi slične boje i grb..ali istorija nije . Nije za Vas igrao ni Kapičić ni Slavnić , ni Bogosavljev ni Ilić , ni Petović ni Avdija...pozdrav

slaviša šmigič

pre 6 godina

NARAVNO KAD SE ZNA,DA BI SLOVENCI,CRNOGORCI I HRVATI DOBILI LICENCU ZA IGRANJE EVROLIGE,DA NEMA SRBA,ALI IMA DA ČEKAJU JOŠ HRVATI I CRNOGORCI BOGAMI DUGO AKO NE NAPRAVE LIGU BEZ SRBA KAO ŠTO JE BIO SLUČAJ VATERPOLO KOJEG NEITERESUJE NIKOG U EVROPI.BOČANJE I VATERPOLO TU NEGDE PO ZANIMOLJIVOSTI ALI BOGAMI BOČANJE HVATA ZALET A VATERPOLO BAŠ KONTRA STOJI U MRAKU.

Borat iz predgradja

pre 6 godina

Istina boli Čovića.Može da priča do sutra ali današnja Zvezda je nelegalno transformisani FMP.
(Alex, 20. mart 2018 17:26)Evo, cikam i tebe i svih 50 koji ti dadose plus,prosvetlite nas zavedene i pokazite nam taj zakon po kome je Zvezda nelegalno transformisana u FMP. Zakon taj i taj,clan taj i taj... Mislim,nece biti tesko,vi ste avangarda,medju ovih 50 ima valjda bar 5 pravnika a vec se 10-ak godina intezivno bavite slucajem...
(Jimmy Karakua, 20. mart 2018 20:14) .... https://www.b92.net/sport/kosarka/vesti.php?yyyy=2011&mm=08&dd=12&nav_id=531581....https://www.youtube.com/watch?v=6N-9Je8Gmpw....CIK CIK CIK

s t v

pre 6 godina

Govori se o licenci. Zasto Partizan nije nikada dobilo licencu, a zasto ce Zvezda dobiti.
Aj sad nastavi da kmecis.
(Don Quijote, 20. mart 2018 20:37)

Partizan je dva puta trebao da dobije A licencu na osnovu osvojenih bodova u ABA, KLS i Kupu Srbije.
Oba puta su se, na kraju sezone, menjali uslovi, a Čović i CZ su uvek glasali protiv Partizana.
Ovo nije rekla-kazala već postoje dokumenta, a i dosta novinskih članaka o tome.
Možeš ih pronaći na internetu.
Kako je izvisio Partizan tako je posle izvisila i Igokea.
Toliko o tome.

Voleo bih da Čović objasni kako mu nije smetalo da uđe u reg ligu koja je bila registrovana za promet kompjutera, a sada proziva ljude koji su ligu osnovali za tu malverzaciju.

PFCBobekNDH

pre 6 godina

Partizan je dva puta trebao da dobije A licencu na osnovu osvojenih bodova u ABA, KLS i Kupu Srbije.
Oba puta su se, na kraju sezone, menjali uslovi, a Čović i CZ su uvek glasali protiv Partizana.
Ovo nije rekla-kazala već postoje dokumenta, a i dosta novinskih članaka o tome.
Možeš ih pronaći na internetu.
Kako je izvisio Partizan tako je posle izvisila i Igokea.
Toliko o tome.
(s t v, 22. mart 2018 10:23) # Link komentara

Molim te STD daj neki link kada je to Covic glasao na glavnom odboru ULEB da Partizan ne dobije licencu, pa da stvarno posaljem coveku cestitku za Novu Godinu? Daj taj dokument da ga razglednicom pitam sto se godinama pravi, a u stvari sedi u upravi ULEB???

Nele

pre 6 godina

Samo jedno pitanje. Gospodin Covic kaze da bi klub igrao EL mora transparentno da posluje. Godinama u nazad optuzuje Partizan za netransparentno poslovanje. Taj isti Partizan je igrao tu istu EL 15 godina bez prekida. Ja pitam kako ako nije transparentno poslovao?! Ili gospodin Covic govori neistinu ili je EL smesna organizacija koja ne sme zabrani Partizanu da igra EL zbog takvog poslovanja.
(Obelix, 20. mart 2018 17:26)
Transparentno poslovanje i finansijski fair-play je uveden 2014 u EL, mada se ostavilo klubovima da se prilagode do sezone 2015-16 na "nova pravila". Pre toga su klubovi imali mogucnosti da odbiju da predaju EL finansijske knjige na uvid (sto je Partizan obilato koristio). Od navedene sezone 15/16, klub ne moze da se takmici u EL ako ne dozvoli uvid u knjige i ako ne ispunjava jos gomilu zahteva propisanih usvojenim pravilima.
Lako proverivo, sve vec postoji na sajtu EL, kao i uslovi za ucesce u EL koje jasno pokazuje da DVA tima iz ABA ispunjavaju uslove. Cedevita i Zvezda. Tako da.. ne lozite se. Inace jedan od uslova se odnosi na finansijsko poslovanje u poslednje TRI godine tako da pretpostavljam da Partizan ni naredne dve godine ne moze da ispuni uslove, mada nisam siguran obzirom da je kod njih celo poslovanje obavijeno maglom. Mozda i posluju u plusu a obmanjuju javnost. Jednog dana "napadamo prvo mesto ABA i EL" sutra "U blokadi smo kod BAT za 166kevra i nemamo odakle da vratimo. Uz "Alex pomozi". A bolje cuvaju svoje knjige nego zmija noge..

Duki

pre 6 godina

I ja sam odlucio da promenim adresu i zvacu se Elvis Prisli.
(Nino, 21. mart 2018 00:43)

Mozes ali ces i dalje to biti ti! To jest Nino!
To je ono sto vi groBari ne kapirate.

Smederevac

pre 6 godina

Kako ovog coveka svi podcenjuju pa to nije normalno .
Fascinantno je koliko ima materijala o svima . Rivalima , sudijama , novinarima . U roku od odmah ih ispreskace lagano .
Boza : No comment .
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (grunf, 20. mart 2018 16:01)

POTCENITI druze,pise se POTCENITI. Pre nego sto se odusevis nad mocima presvetog ti Covica,ti prelistaj gramatiku,nece ti smetati.Mada kad ti mozes da podrzis jednog Covica,sta ce tebi brate moj i gramatika i logika.Samo jako,udri....