Petak, 16.03.2018.

12:05

Dramond: Jokić nije ni pokušavao da me blokira

Centar Detroit Pistonsa Andre Dramond impresioniran je igrom Nikole Jokića u međusobnom duelu, ali ne i njegovom odbranom.

Izvor: AK

Dramond: Jokiæ nije ni pokušavao da me blokira IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

72 Komentari

Sortiraj po:

Ce Gevara

pre 6 godina

Kako da pokusa da ga blokira sa odrazom 50 cm? jokic kao centar ima )0,7 rampi po utakmici. Harden koga svi pljuju da ne igra odbranu ima 0,8. Svaka cast na asistencijama, ali centar je zaduzen za odbranu (skokove i blokade) plus poene, a to sto jokic ima 6 ast po utakmici je zato sto nemaju normalnog pleja. Ali zato ispastaju pod kosem, gde im svaka ekipa da lagano 110+ poena. Uostalom, jos uvek nisu u prvih 8. Lejkersi su pre neko vece otkinuli.
(Usa, 16. mart 2018 13:57)

Ja se sve vreme cudim, zasto te Ameri nisu pozvali da budes u Nba trener ili strucni konsultant!?I onda sam shvatio.... da ste, Vi, prepametni za njihovu kosarku i da biste vi "okrenuli Nba" i napravili od nje svemirsku kosarku ... i onda bi svi ostali treneri trebali da idu u penziju a ovi novi ... samo cekaju sto bolju ponudu iz kladze, koji ce vam dati ...

Sedi bre, dobio si 1!

Zeee

pre 6 godina

Dokle više taj mit o odbrani u NBA i igranju 1 na 1? Jeste, Amerikanci igraju basket a u Evropi je pick n' roll Majka Tereza, kako da ne. Zato na svakom takmičenju reprezentacija se Amerika prošeta da se ne oznoji. Mada, tad se vadimo na doping je l' tako?

Mirko

pre 6 godina

Po tvojim komentarima bi se reklo da nemaš ni deset godina.
(Doktor NS, 16. mart 2018 17:13)

Ako je merilo godina to što ne podnosim Jokića, onda sve ok, doktore. Teško tvojim virtuelnim pacijentima, kvazi stručnjače.
(Ivan NS, 16. mart 2018 19:31)

Pa to što ne podnosiš Jokića je već bolesno, daklem za doktora. Možeš da ga ne voliš, ali da ga ne podnosiš, e to je već boles'.
Vole ga svi redom u NBA od Šeka i Barklija do KD-a,a ti ga ne podnosiš.
Smeta ti zato što je u 23.godini vođa i najbolji igrač NBA tima?
Što ima već 9 tripl-dablova i nekoliko oborenih rekorda u kojima se pominje zajedno sa Wiltom, Olajdžuvonom i sličnim istinskim legendama NBA.
Što svaku utakmicu raspamećuje amere nekom svojom ludom asistencijom?
Možda ga ne podnosiš što je Srbin? Pa čak i ako je to u pitanju, pa i to je patologija.

Mario Hezonja

pre 6 godina

Nikola ‘Statua’ Jokić, stoji u odbrani i gleda.
(Ivan NS)

Meni i Bojanu je idol, za igru u napadu ce dobiti 125 milion, kaze mi Jusuf ne moze ni da zamisli koliko bi ga platili da pocne da igra i odbranu. A mi se ubismo za sicu.

gorango

pre 6 godina

Prvo trener je par puta javno opomenuo Jokica da ne sme da upada u faulove jer je suvise bitan timu. Drugo: suprotni timovi i idu na to da ga natovare faulovima kako bi onesposobile glavno oruzje Denvera, otud i Malonovo upozorenje i Jokiceva opreznost po tom pitanju. Trece: Koliko bi igraca potpisalo da igra "tako slabu odbranu" a da zavrsi sa 12 skokova, 3 ukradene i 3 kontre ? Za mnoge bi to bio doktorski rad. lako je traziti dlaku u jajetu i to zlatnom, dok je vrlo tesko biti neobjektivan pored svega sto Jokic ostvaruje u NBA i to sa kojom lakocom i elegancijom sa samo 23 godine. Osim zlobe i ljubomore ne vidim nijedan razlog da mu se ista zameri. Neki komentari su mi stvarno nejasni... Ili jesu iz pomenutih razloga.

Ivan NS

pre 6 godina

Po tvojim komentarima bi se reklo da nemaš ni deset godina.
(Doktor NS, 16. mart 2018 17:13)

Ako je merilo godina to što ne podnosim Jokića, onda sve ok, doktore. Teško tvojim virtuelnim pacijentima, kvazi stručnjače.

Stefan

pre 6 godina

Kakav igrac! Centar koji vosi igru i gadja trojke :) pa ko moze da ga cuva tacno a da to ne bude igra gde ga taj samo cuva i ne postoji u igri. Neverovatno! Kakav spoj svega. Ja inace nisam neko ko brani svoje ali ovaj covek je mozda najzaninljiviji igrac odnosno sklop koji je srbija darovala i verovatno i jedan od top spojeva u NBA generalno.

Pametan, smiren, strateg, grdosija, koja puca trojke :)

Bravo

Boki

pre 6 godina

(Dachinho, 16. mart 2018 17:35)

Njegov napad i jeste takav zato što ne igra odbranu, kad bi energiju trošio u odbrani napad bi bio daleko slabiji. U bilo kom sportu za preciznost je potrebna smirenost, čim srce jače lupa i dublje se diše od preciznosti nema ništa.

Ne kritikujem Jokića, samo kažem, ako to njegovi treneri dopuštaju i žele, zašto ne bi sebi nabijao statistiku, momak radi pametno.

Ali stojim pri stavu da ako bi se zalagao u odbrani ne bi davao ni 20% onoga što sad daje u napadu...

Gospodin Co'ek

pre 6 godina

Za dobru odbranu moras imati snagu i biti skocan i pokretan. Jokic nista nema od te 3 stvari. Na njegovu zalost, on igra na poziciji gdje moras igrati odbranu bolje nego iko u ekipi. Bekovi se mogu slepati ali centar ne moze. Njegov odlazak u drugi tim bi znacilo da ce imati manje brojke i manju minutazu i nikad ne bi imao slobodu kakvu ima u Denveru. Ostanak u Denveru znaci da nikad nece nista osvojiti i pitanje da li ce ikad playof igrati ali brojke ce biti tu.
(Mr_Melbourne, 16. mart 2018 12:05)

Da, Jokic ce igrati u drugom timu i bice lider tog tima. Zapravo, bice lider bilo kom timu koji ga bude zeleo. U to bih voleo da se sto pre uveris jer nije daleko od odlaska iz Denvera. ;)

Pit

pre 6 godina

NBA je spao na nivo cirkusa...Jokic u Evropi ne bi davao vise od 7-8 poena po utakmici. Covek blage veze sa odbranom nema...to sto on igra i ogrmona vecina u NBA je basket, a ne kosharka, ali ljudi i onako ne znaju razliku izmedju te dve igre pa uz kokice gledaju i pljeskaju. 
(zoran, 16. mart 2018 15:08) 

Pa da, zato Amerikance pobedi ko kad hoće, zar ne?

Dachinho

pre 6 godina

HEHEHEHEHEHEH ;))

Pa NE DAO VAM BOG da pocne da igra i vrhunsku odbranu!!!!!?!?!?! GDE BI MU BIO KRAJ???!?!
PORED OVAKVOG NAPADA, jos da igra vrhunsku odbranu sa 23 godine, svi vi ostali centri bi mogli da se penzionisete!! Vec sad delujete nekad smesno pored njega, kako lako igra protiva vas!! Ako pocne da igra vrhunsku odbranu BICE U RANGU SA NAJBOLJIMA SVIH VREMENA, VILTOM, HAKIMOM I JOS PAR RETKIH!! MNOGO JE ZA 23 godine :)) On je jos mica, pa vam daje i sansu :)) Pogotovo Dramondu i ekipi centara koji 3 bacanja ubodu iz 16 pokusaja!

Doktor NS

pre 6 godina

Koristim ovaj nick 15 godina, i mogu da hejtujem koga god mislim da treba.
(Ivan NS, 16. mart 2018 13:44)

Po tvojim komentarima bi se reklo da nemaš ni deset godina.

petarczv

pre 6 godina

E moj jokicu ne brini nista samozvani kralj je tek na 321 mestu po defanzivnom rejtingu u ligi pa ga proglasavaju za najboljeg igraca u ligi xaxaxaxa samo cepaj

petarczv

pre 6 godina

NBA je spao na nivo cirkusa...Jokic u Evropi ne bi davao vise od 7-8 poena po utakmici. Covek blage veze sa odbranom nema...to sto on igra i ogrmona vecina u NBA je basket, a ne kosharka, ali ljudi i onako ne znaju razliku izmedju te dve igre pa uz kokice gledaju i pljeskaju.
(zoran, 16. mart 2018 15:08)

U pravu si...

NecuZvaku

pre 6 godina

Kada mene neko ne cuva/slabo cuva na basketu uglavnom koristim to tako sto cesce napadi idu na mene. Fin neki covek ovaj Dramond kada nije hteo ovo da eksplatise pa se ustezao da sutira cesce

zoran

pre 6 godina

NBA je spao na nivo cirkusa...Jokic u Evropi ne bi davao vise od 7-8 poena po utakmici. Covek blage veze sa odbranom nema...to sto on igra i ogrmona vecina u NBA je basket, a ne kosharka, ali ljudi i onako ne znaju razliku izmedju te dve igre pa uz kokice gledaju i pljeskaju.

Dragan

pre 6 godina

Znaci hteo je da ide kroz Jokica i natera ga da rano udje u problem sa licnim greskama. I to mu nije uspelo. Jokic ga je drzao na distanci i zatvarao prostor za prodore, pa je imao puno promasaja. Kad odbrambeni igrac stane na put do kosa izvan polukruga i obe pete na parketu, taknes li ga - faul u napadu. To je za izludjivanje snagatora, osim ako imaju meku ruku pa te razbiju sa poludistance.

Dragan Borca

pre 6 godina

Pa sto mu onda nisi dao 40 poena ako je samo stajao, kako ljudi ne razumeju neke stvari, Jokic nije fizicki ni Medzik ni Lebron da mize da igra u oba pravca na 100%, Nudza je centar koji se trosi na organizaciji napada, u isto vreme igra i centra i plejmejkera, mnogo se trosi u napadu, tesko je pored te potrosnje jos igrati i dobru idbranu, cika Dramonfe uzmi ti izigravaj pleja juri po perimetru pa ces videti koliko ces biti potrosen za odbranu hehe. A sto je najludje Jokiceva odbrana se debelo potcenjuje, uopste nije toliko los, vec razne okolnosti uticu na njegovu igru u odbrani, ali popravlja se, juce 3 ukradene i 3 blokade :)

PimPong

pre 6 godina

Bice mnogo tesko Denveru da udje u play-off. Oni se dosta muce protiv losih ekipa od kad se Milsap vratio (a i ranije su se mucili, da se ne lazemo). To nije njegova krivica, on je solidan, vec jednostavno treba dosta vremena da se novi igrac ukomponuje u sistem. Jokic jednostavno treba da blista na svakoj utakmici da bi oni usli u play-off.

dropshotic

pre 6 godina

Jos jedna jako bitna stvar.. I pored krupnog tela, visine itd Jokic je u glavi plejmejker! On tako razmislja i tako se latentno i ponasa. Pored pregleda igre i asistencija, on voli da se krece na svojoj polovini, ne da cami u reketu. U tim kretnjama pametno koristi prednosti, ipak svoje centarske fizike, postavljanjem blokova bekovima sa loptom ili bez lopte - 70% Denverovog uspesnog napada i protoka. Zato i pravi greske u odbrani -
udvajanjem igraca i izlaskom na bekove kada centri cesto ostaju nebranjeni. To mu je neka podsvest, umesto da centarski ceka u zoni obruca beka koji je probio cesto ocajnu bekovsku liniju Denvera (odbrana bekova na perimetru), on istrcava, udvaja kada nema rezona. Otud cesto prelaki poeni centara koje cuva Jokic. Dakle rezultat proboja odbrane prve bekovske linije gde on bekovski istrcava da pomogne umesto da brani zonu obruca.

Miki

pre 6 godina

Zalepio ga Jokic tri puta, da nije Van Gundy vrsio pritisak na sudije , i da one nisu svirale dva,tri smesna faula Jokica nad ovom bukvom, imao bi jos jednu ili dve banane nad njom.

Mirko

pre 6 godina

Najviše volim kad Jokića komentarišu igrači koji direktno igraju protiv njega, i koji su iskreni, jer znam da je to 100% tako.

Jokić bukvalno ima sve, i to mnogo više nego skoro svi igrači u NBA, osim verovatno LeBrona.
Dečko koji je u 23-ćoj lider svog tima, koji može i igra sve pozicije od 1.ce do 5.ce i to sve skoro perfektno (najlošiji je na 4.ci). Jedino što mu nedostaje je ta skočnost koju imaju DeAndre Jordan i slični crni igrači. Mislim da čak i to može da popravi, ali nikad neće biti to što i oni.
Ali ako bi to popravio, postao bi bukvalno MONSTRUM! Odnosno nešto što verovatno nije postojalo u NBA ili je možda bilo svega par takvih igrača (WIlt, Magic, Jordan, LeBron itd.)
Takva kombinacija košarkaške inteligencije, svih veština od asistencija i pregleda terena i igre, komandovanje timom, dobijanje duela pod košem i pored njegove "neskočnosti", savršen osećaj za šut sa distance i poludistance, slobodnih bacanja i pod košem, i povrh svega lakoća kojom igra, kako impresionira i pleni sve od navijača do stručnjaka - to je po meni neverovatno!

Raspričao sam se, a sve što nisam pročitajte - čovek je sve objasnio - @(dropshotic, 16. mart 2018 13:16)

Haos

pre 6 godina

Jokic se cuva u odbrani od faulova i naravno za napad. Da li neko misli da trener nije uracunao slabiju odbranu u svoju taktiku već samo tako to toleriše?! Naravno da je ovo planski. Pritom i odbrana će se popraviti vremenom kao i kriterijum. Sto se tiče Jokica uvek je dovoljno pogledati odnos poena kada je na terenu i kada nije. Debeli plus kada je on u igri, a to valjda dovoljno govori.

Doktor NS

pre 6 godina

Nikola ‘Statua’ Jokić, stoji u odbrani i gleda.
(Ivan NS, 16. mart 2018 12:27)

A ti "stručnjak", gledao si utakmicu ili si samo pročitao članak?

Usa

pre 6 godina

Kako da pokusa da ga blokira sa odrazom 50 cm? jokic kao centar ima )0,7 rampi po utakmici. Harden koga svi pljuju da ne igra odbranu ima 0,8. Svaka cast na asistencijama, ali centar je zaduzen za odbranu (skokove i blokade) plus poene, a to sto jokic ima 6 ast po utakmici je zato sto nemaju normalnog pleja. Ali zato ispastaju pod kosem, gde im svaka ekipa da lagano 110+ poena. Uostalom, jos uvek nisu u prvih 8. Lejkersi su pre neko vece otkinuli.

Ratko

pre 6 godina

Jokić je pametan igrač i svakako on može da igra dobru odbranu. Jednostavno čuva se da ne uđe u problem sa faulovima onda je cela ekipa u problemu. Mnogo više doprinosi napadu gotovo 2-3 puta, nego što će protivnci da ubace poene preko njega. Visok i krakat čovek šta je problem da raširi ruke i stane ispod koša? Ko može tu tek tako da ubacuje mnogo poena? Ima dosta defanzivnih skokova, dok u napadu deli 10-15 aistencija i ubaci 20 poena. Njegov indeks korisnosti bude +15-20 svaki meč. Kada bi ušli u plej of onda je i kriterijum suđenja drugačiji, igrao bi jaču odbranu i ne bi sudije tako lako svirale faulove. To je opšte poznato za NBA, to su neki sasvim drugi mečevi onda.

WillyWonka

pre 6 godina

Za razliku od Nurkića, koji uvijek pokušava blokirati, pa je završio na posteru sa LeBronom i cijeli svijet mu se danas smije, Jokić zna kad se treba izmaknuti. Jokić je isuviše inteligentan igrač da bi trošio svoje resurse na uzaludne pokušaje.

Звездан

pre 6 godina

Јокић је паметан. Није било никаквог разлога да се рве са Драмондом и непотребно троши снагу. Одиграо је опуштено, а довољно за победу и успут направио тд.

rece mi jedan covek

pre 6 godina

Niko da ukapira i komentarise: IMAMO POCETAK NOVE LEPSE LEPRSAVE KOSARKE - VAZNIJE JE UHVATITI ODBIJENU LOPTU (postavkom i osecajem za prostor i kretanje lopte) NEGO SE UBIJATI OD SNAGE U KONTAKTU DA BI SPRECIO COVEKA DA UPUTI SUT - zakon verovatnoce govori da ce svejedno biti RELATIVNO MNOGO promasaja od kojih treba pokupiti loptu i brzo napraviti tranziciju...
JOKARA SVESNO ILI NESVESNO, JE JEDAN OD RODONACELNIKA NOVE KOSARKASKE PARADIGME... meni licno se to svidja, mnogo vise nego tuca i rvanje koje je bilo na sceni par desetina godina...

stevan(otac mr_melburna,draga, Ivana NS)

pre 6 godina

ipak ce biti da je drago promenio nick u Ivan NS. Poprilicno isti profil osobe, i tacno kad je jedan nestao drugi se pojavio... nema veze ne ljuti se tata na tebe

coa

pre 6 godina

A Ben Simons???

Jokic je igrac sa najvise tripl-dablova mejdu igracima koji nisu amerikanci. A ako ovako nastavi do kraja karijere moze da ima 60-70 i da udje u top6
(Jokara, 16. mart 2018 12:18)

dropshotic

pre 6 godina

Um caruje, snaga klade valja.
Jokic > Drummond
Zamislite da Jokic skace 10% vise, da je 10% brzi, 10% jaci. Da je 10% bolji u odnosu misici/salo, 10% bolje kondicije, 10% zreliji (ne kosarkaski jer je po igri vec zreo kao jedan 30togodisnjak, vec ponasanje). Ne mora vise od 10%. E kada to zamislite i shvatite da bi to bilo MONSTRUOZNO, dalje zamislite da decko ima samo 23 godine (a vec sve ovo radi) i da je ispred njega 10+ godina NBA sistema treninga i rada. Hmm...
Sto se odbrane tice, ko je igledao sinoc i inace utakmice objektivno, moze lako da vidi da Jokic zna da igra odbranu (postavljanje, ukradene lopte, sinoc i 3 blokade) ali jednostavno nema volju za istu. E sad, to je vrv do pomenute fizike koju ce vremenom dobiti pa i tih bar 10%. Dakle fizika-volja, ne neznanje. A sinoc je igrao solidnu, u par momenata odlicnu, odbranu na Drummondu (dok nije napravio 5 licnih pa ga je bukvalno pustao u reketu ne bi li se sacuvao od 6te licne, za napad, ). U par situacija 1 na 1 ispod kosa ga je izboxovao, dovio, naterao da prilicno ocajno masi realizaciju + pomenute 3 blokade itd. Malo objektivnosti molim sa nadom da ce Nikola kroz godine zavoleti odbranu tj da ce mu telo i spremnost dozvoliti da u oba pravca pokaze pun potencijal.

LukaNis

pre 6 godina

Sta li se ovaj tripuje da je neki igrac, a ne moze bacanje da pogodi. Dzaba ti sve kad nemas sut, precenjen igrac Bobi je bio od njega bolji u Detroitu 10 puta, al dzabe kad ti smeta trener koji nema veze sa kosarkom cuveni Van Gandi

piroklasticni sliv

pre 6 godina

sta bi tek bilo da je igrao odbranu.
ljudi ne kapiraju da je kosarka inteligentna igra, i da se, bez obzira na sve, igra glavom.
trenutno je moda da igraci budu specijalizovani za odredjene zadatke, i kad dodje neko ko je prirodni talenat za kosarku, ljudi su zbunjeni. Jokic ima sve da bude ( a vec jeste) ogromno ime svetske kosarke. najstrasnije od svega je, mlad je, moze biti samo bolji.
kad kazete da je slab i spor - mnogi evropski igraci se nikad ne priviknu na nba ritam - run and gun, pogledajte bogdana i tea koliko osciliraju, iako su vrhunski igraci. a jokic je upao kao da je tu sto godina. i bukvalno je lider s 23 godine.
trenutno, da hoce da forsira, kao vecina amera, mogao bi da bude vrlo blizu TD proseka celu sezonu sa ko zna kolko tripple double-ova.
a za dusebriznike - protiv najboljih uglavnom igra najbolje. ko prati, shvatice.

Ivan NS

pre 6 godina

ipak ce biti da je drago promenio nick u Ivan NS. Poprilicno isti profil osobe, i tacno kad je jedan nestao drugi se pojavio... nema veze ne ljuti se tata na tebe
(stevan(otac mr_melburna,draga, Ivana NS), 16. mart 2018 13:26)

Koristim ovaj nick 15 godina, i mogu da hejtujem koga god mislim da treba.

Šuki

pre 6 godina

Ko gleda Denver to zna, nema centra koji ne odigra iznad proseka/vrhunski protiv Jokića, ali ne mogu to znati oni koji od Nuggetsa vide samo vest na b92 i highlights Jokićeve partije u napadu koji bude okačen.

Stefan

pre 6 godina

Јокић мора да "заволи" одбрану ако жели да буде комплетан играч и у елитном друштву НБА центара или макар Европљана у НБА. Има времена, ако га заобиђу повреде, чека га деценија сјајне каријере.

Milos Teodosic

pre 6 godina

Naravno da Dramond nije mislio bukvalno da je Jokic samo stajao kao sto ovde neki misle. Mislim da je hteo da ga pohvali da se dobro postavljao u odbrani. Koliko sam ja shvatio Dramond je pohvalno govorio o Jokicu i u odbrani i u napadu.
Mislim da Jokic u odbrani dosta udvaja igrace i tako ostavlja dosta mesta protivnickim centrima. Nije samo Jokic los u odbrani vec ceo Denver.

Mr_Melbourne

pre 6 godina

Za dobru odbranu moras imati snagu i biti skocan i pokretan. Jokic nista nema od te 3 stvari. Na njegovu zalost, on igra na poziciji gdje moras igrati odbranu bolje nego iko u ekipi. Bekovi se mogu slepati ali centar ne moze. Njegov odlazak u drugi tim bi znacilo da ce imati manje brojke i manju minutazu i nikad ne bi imao slobodu kakvu ima u Denveru. Ostanak u Denveru znaci da nikad nece nista osvojiti i pitanje da li ce ikad playof igrati ali brojke ce biti tu.

Jokara

pre 6 godina

Jokic je igrac sa najvise tripl-dablova mejdu igracima koji nisu amerikanci. A ako ovako nastavi do kraja karijere moze da ima 60-70 i da udje u top6

Oldtajmer

pre 6 godina

Jokić vid'o od Hardena kako se igra odbrana, a i što bi se trošio. Nema još autoritet kod sudija pa mu sviraju ličnu i za mrke poglede.

мики

pre 6 godina

у преводу, Никола се није ни потрудио а забележио трипл дабл у победи свог тима. оно што је видим је да су непрекидна путовања и велики број утакмица оставите последице на њихово здравље - једна дише. али, поправиће он то сваке године по мало

stevan(otac mr_melburna,draga,pjene od mora,..)

pre 6 godina

Nije ni pokisao da te blokira, a zalepio te dva puta.Jos kaze "ulazio sam stalno u njegai pokisavao da poentiram" sto onda nisi ubacio 40 poena dramonde ili bar 30 kad si bio tako agresivan u napadu protiv pasivnog Jokare? E moj dramonde,dvostruki all staru, sam sebe bacas u kanal, razmisli pre nego sto guknes.
Vidim sinovi moji potrcali odma da se dusevno nahrane, a nisu ni malo razmislili koliku je glupost dramond izjavio

Stefan

pre 6 godina

Јокић мора да "заволи" одбрану ако жели да буде комплетан играч и у елитном друштву НБА центара или макар Европљана у НБА. Има времена, ако га заобиђу повреде, чека га деценија сјајне каријере.

Jokara

pre 6 godina

Jokic je igrac sa najvise tripl-dablova mejdu igracima koji nisu amerikanci. A ako ovako nastavi do kraja karijere moze da ima 60-70 i da udje u top6

Dragan Borca

pre 6 godina

Pa sto mu onda nisi dao 40 poena ako je samo stajao, kako ljudi ne razumeju neke stvari, Jokic nije fizicki ni Medzik ni Lebron da mize da igra u oba pravca na 100%, Nudza je centar koji se trosi na organizaciji napada, u isto vreme igra i centra i plejmejkera, mnogo se trosi u napadu, tesko je pored te potrosnje jos igrati i dobru idbranu, cika Dramonfe uzmi ti izigravaj pleja juri po perimetru pa ces videti koliko ces biti potrosen za odbranu hehe. A sto je najludje Jokiceva odbrana se debelo potcenjuje, uopste nije toliko los, vec razne okolnosti uticu na njegovu igru u odbrani, ali popravlja se, juce 3 ukradene i 3 blokade :)

piroklasticni sliv

pre 6 godina

sta bi tek bilo da je igrao odbranu.
ljudi ne kapiraju da je kosarka inteligentna igra, i da se, bez obzira na sve, igra glavom.
trenutno je moda da igraci budu specijalizovani za odredjene zadatke, i kad dodje neko ko je prirodni talenat za kosarku, ljudi su zbunjeni. Jokic ima sve da bude ( a vec jeste) ogromno ime svetske kosarke. najstrasnije od svega je, mlad je, moze biti samo bolji.
kad kazete da je slab i spor - mnogi evropski igraci se nikad ne priviknu na nba ritam - run and gun, pogledajte bogdana i tea koliko osciliraju, iako su vrhunski igraci. a jokic je upao kao da je tu sto godina. i bukvalno je lider s 23 godine.
trenutno, da hoce da forsira, kao vecina amera, mogao bi da bude vrlo blizu TD proseka celu sezonu sa ko zna kolko tripple double-ova.
a za dusebriznike - protiv najboljih uglavnom igra najbolje. ko prati, shvatice.

Miki

pre 6 godina

Zalepio ga Jokic tri puta, da nije Van Gundy vrsio pritisak na sudije , i da one nisu svirale dva,tri smesna faula Jokica nad ovom bukvom, imao bi jos jednu ili dve banane nad njom.

Šuki

pre 6 godina

Ko gleda Denver to zna, nema centra koji ne odigra iznad proseka/vrhunski protiv Jokića, ali ne mogu to znati oni koji od Nuggetsa vide samo vest na b92 i highlights Jokićeve partije u napadu koji bude okačen.

dropshotic

pre 6 godina

Um caruje, snaga klade valja.
Jokic > Drummond
Zamislite da Jokic skace 10% vise, da je 10% brzi, 10% jaci. Da je 10% bolji u odnosu misici/salo, 10% bolje kondicije, 10% zreliji (ne kosarkaski jer je po igri vec zreo kao jedan 30togodisnjak, vec ponasanje). Ne mora vise od 10%. E kada to zamislite i shvatite da bi to bilo MONSTRUOZNO, dalje zamislite da decko ima samo 23 godine (a vec sve ovo radi) i da je ispred njega 10+ godina NBA sistema treninga i rada. Hmm...
Sto se odbrane tice, ko je igledao sinoc i inace utakmice objektivno, moze lako da vidi da Jokic zna da igra odbranu (postavljanje, ukradene lopte, sinoc i 3 blokade) ali jednostavno nema volju za istu. E sad, to je vrv do pomenute fizike koju ce vremenom dobiti pa i tih bar 10%. Dakle fizika-volja, ne neznanje. A sinoc je igrao solidnu, u par momenata odlicnu, odbranu na Drummondu (dok nije napravio 5 licnih pa ga je bukvalno pustao u reketu ne bi li se sacuvao od 6te licne, za napad, ). U par situacija 1 na 1 ispod kosa ga je izboxovao, dovio, naterao da prilicno ocajno masi realizaciju + pomenute 3 blokade itd. Malo objektivnosti molim sa nadom da ce Nikola kroz godine zavoleti odbranu tj da ce mu telo i spremnost dozvoliti da u oba pravca pokaze pun potencijal.

Ratko

pre 6 godina

Jokić je pametan igrač i svakako on može da igra dobru odbranu. Jednostavno čuva se da ne uđe u problem sa faulovima onda je cela ekipa u problemu. Mnogo više doprinosi napadu gotovo 2-3 puta, nego što će protivnci da ubace poene preko njega. Visok i krakat čovek šta je problem da raširi ruke i stane ispod koša? Ko može tu tek tako da ubacuje mnogo poena? Ima dosta defanzivnih skokova, dok u napadu deli 10-15 aistencija i ubaci 20 poena. Njegov indeks korisnosti bude +15-20 svaki meč. Kada bi ušli u plej of onda je i kriterijum suđenja drugačiji, igrao bi jaču odbranu i ne bi sudije tako lako svirale faulove. To je opšte poznato za NBA, to su neki sasvim drugi mečevi onda.

Mr_Melbourne

pre 6 godina

Za dobru odbranu moras imati snagu i biti skocan i pokretan. Jokic nista nema od te 3 stvari. Na njegovu zalost, on igra na poziciji gdje moras igrati odbranu bolje nego iko u ekipi. Bekovi se mogu slepati ali centar ne moze. Njegov odlazak u drugi tim bi znacilo da ce imati manje brojke i manju minutazu i nikad ne bi imao slobodu kakvu ima u Denveru. Ostanak u Denveru znaci da nikad nece nista osvojiti i pitanje da li ce ikad playof igrati ali brojke ce biti tu.

Doktor NS

pre 6 godina

Nikola ‘Statua’ Jokić, stoji u odbrani i gleda.
(Ivan NS, 16. mart 2018 12:27)

A ti "stručnjak", gledao si utakmicu ili si samo pročitao članak?

Oldtajmer

pre 6 godina

Jokić vid'o od Hardena kako se igra odbrana, a i što bi se trošio. Nema još autoritet kod sudija pa mu sviraju ličnu i za mrke poglede.

Звездан

pre 6 godina

Јокић је паметан. Није било никаквог разлога да се рве са Драмондом и непотребно троши снагу. Одиграо је опуштено, а довољно за победу и успут направио тд.

PimPong

pre 6 godina

Bice mnogo tesko Denveru da udje u play-off. Oni se dosta muce protiv losih ekipa od kad se Milsap vratio (a i ranije su se mucili, da se ne lazemo). To nije njegova krivica, on je solidan, vec jednostavno treba dosta vremena da se novi igrac ukomponuje u sistem. Jokic jednostavno treba da blista na svakoj utakmici da bi oni usli u play-off.

Haos

pre 6 godina

Jokic se cuva u odbrani od faulova i naravno za napad. Da li neko misli da trener nije uracunao slabiju odbranu u svoju taktiku već samo tako to toleriše?! Naravno da je ovo planski. Pritom i odbrana će se popraviti vremenom kao i kriterijum. Sto se tiče Jokica uvek je dovoljno pogledati odnos poena kada je na terenu i kada nije. Debeli plus kada je on u igri, a to valjda dovoljno govori.

Dragan

pre 6 godina

Znaci hteo je da ide kroz Jokica i natera ga da rano udje u problem sa licnim greskama. I to mu nije uspelo. Jokic ga je drzao na distanci i zatvarao prostor za prodore, pa je imao puno promasaja. Kad odbrambeni igrac stane na put do kosa izvan polukruga i obe pete na parketu, taknes li ga - faul u napadu. To je za izludjivanje snagatora, osim ako imaju meku ruku pa te razbiju sa poludistance.

stevan(otac mr_melburna,draga,pjene od mora,..)

pre 6 godina

Nije ni pokisao da te blokira, a zalepio te dva puta.Jos kaze "ulazio sam stalno u njegai pokisavao da poentiram" sto onda nisi ubacio 40 poena dramonde ili bar 30 kad si bio tako agresivan u napadu protiv pasivnog Jokare? E moj dramonde,dvostruki all staru, sam sebe bacas u kanal, razmisli pre nego sto guknes.
Vidim sinovi moji potrcali odma da se dusevno nahrane, a nisu ni malo razmislili koliku je glupost dramond izjavio

Pit

pre 6 godina

NBA je spao na nivo cirkusa...Jokic u Evropi ne bi davao vise od 7-8 poena po utakmici. Covek blage veze sa odbranom nema...to sto on igra i ogrmona vecina u NBA je basket, a ne kosharka, ali ljudi i onako ne znaju razliku izmedju te dve igre pa uz kokice gledaju i pljeskaju. 
(zoran, 16. mart 2018 15:08) 

Pa da, zato Amerikance pobedi ko kad hoće, zar ne?

Mirko

pre 6 godina

Najviše volim kad Jokića komentarišu igrači koji direktno igraju protiv njega, i koji su iskreni, jer znam da je to 100% tako.

Jokić bukvalno ima sve, i to mnogo više nego skoro svi igrači u NBA, osim verovatno LeBrona.
Dečko koji je u 23-ćoj lider svog tima, koji može i igra sve pozicije od 1.ce do 5.ce i to sve skoro perfektno (najlošiji je na 4.ci). Jedino što mu nedostaje je ta skočnost koju imaju DeAndre Jordan i slični crni igrači. Mislim da čak i to može da popravi, ali nikad neće biti to što i oni.
Ali ako bi to popravio, postao bi bukvalno MONSTRUM! Odnosno nešto što verovatno nije postojalo u NBA ili je možda bilo svega par takvih igrača (WIlt, Magic, Jordan, LeBron itd.)
Takva kombinacija košarkaške inteligencije, svih veština od asistencija i pregleda terena i igre, komandovanje timom, dobijanje duela pod košem i pored njegove "neskočnosti", savršen osećaj za šut sa distance i poludistance, slobodnih bacanja i pod košem, i povrh svega lakoća kojom igra, kako impresionira i pleni sve od navijača do stručnjaka - to je po meni neverovatno!

Raspričao sam se, a sve što nisam pročitajte - čovek je sve objasnio - @(dropshotic, 16. mart 2018 13:16)

stevan(otac mr_melburna,draga, Ivana NS)

pre 6 godina

ipak ce biti da je drago promenio nick u Ivan NS. Poprilicno isti profil osobe, i tacno kad je jedan nestao drugi se pojavio... nema veze ne ljuti se tata na tebe

WillyWonka

pre 6 godina

Za razliku od Nurkića, koji uvijek pokušava blokirati, pa je završio na posteru sa LeBronom i cijeli svijet mu se danas smije, Jokić zna kad se treba izmaknuti. Jokić je isuviše inteligentan igrač da bi trošio svoje resurse na uzaludne pokušaje.

Milos Teodosic

pre 6 godina

Naravno da Dramond nije mislio bukvalno da je Jokic samo stajao kao sto ovde neki misle. Mislim da je hteo da ga pohvali da se dobro postavljao u odbrani. Koliko sam ja shvatio Dramond je pohvalno govorio o Jokicu i u odbrani i u napadu.
Mislim da Jokic u odbrani dosta udvaja igrace i tako ostavlja dosta mesta protivnickim centrima. Nije samo Jokic los u odbrani vec ceo Denver.

LukaNis

pre 6 godina

Sta li se ovaj tripuje da je neki igrac, a ne moze bacanje da pogodi. Dzaba ti sve kad nemas sut, precenjen igrac Bobi je bio od njega bolji u Detroitu 10 puta, al dzabe kad ti smeta trener koji nema veze sa kosarkom cuveni Van Gandi

Doktor NS

pre 6 godina

Koristim ovaj nick 15 godina, i mogu da hejtujem koga god mislim da treba.
(Ivan NS, 16. mart 2018 13:44)

Po tvojim komentarima bi se reklo da nemaš ni deset godina.

petarczv

pre 6 godina

E moj jokicu ne brini nista samozvani kralj je tek na 321 mestu po defanzivnom rejtingu u ligi pa ga proglasavaju za najboljeg igraca u ligi xaxaxaxa samo cepaj

мики

pre 6 godina

у преводу, Никола се није ни потрудио а забележио трипл дабл у победи свог тима. оно што је видим је да су непрекидна путовања и велики број утакмица оставите последице на њихово здравље - једна дише. али, поправиће он то сваке године по мало

rece mi jedan covek

pre 6 godina

Niko da ukapira i komentarise: IMAMO POCETAK NOVE LEPSE LEPRSAVE KOSARKE - VAZNIJE JE UHVATITI ODBIJENU LOPTU (postavkom i osecajem za prostor i kretanje lopte) NEGO SE UBIJATI OD SNAGE U KONTAKTU DA BI SPRECIO COVEKA DA UPUTI SUT - zakon verovatnoce govori da ce svejedno biti RELATIVNO MNOGO promasaja od kojih treba pokupiti loptu i brzo napraviti tranziciju...
JOKARA SVESNO ILI NESVESNO, JE JEDAN OD RODONACELNIKA NOVE KOSARKASKE PARADIGME... meni licno se to svidja, mnogo vise nego tuca i rvanje koje je bilo na sceni par desetina godina...

NecuZvaku

pre 6 godina

Kada mene neko ne cuva/slabo cuva na basketu uglavnom koristim to tako sto cesce napadi idu na mene. Fin neki covek ovaj Dramond kada nije hteo ovo da eksplatise pa se ustezao da sutira cesce

dropshotic

pre 6 godina

Jos jedna jako bitna stvar.. I pored krupnog tela, visine itd Jokic je u glavi plejmejker! On tako razmislja i tako se latentno i ponasa. Pored pregleda igre i asistencija, on voli da se krece na svojoj polovini, ne da cami u reketu. U tim kretnjama pametno koristi prednosti, ipak svoje centarske fizike, postavljanjem blokova bekovima sa loptom ili bez lopte - 70% Denverovog uspesnog napada i protoka. Zato i pravi greske u odbrani -
udvajanjem igraca i izlaskom na bekove kada centri cesto ostaju nebranjeni. To mu je neka podsvest, umesto da centarski ceka u zoni obruca beka koji je probio cesto ocajnu bekovsku liniju Denvera (odbrana bekova na perimetru), on istrcava, udvaja kada nema rezona. Otud cesto prelaki poeni centara koje cuva Jokic. Dakle rezultat proboja odbrane prve bekovske linije gde on bekovski istrcava da pomogne umesto da brani zonu obruca.

petarczv

pre 6 godina

NBA je spao na nivo cirkusa...Jokic u Evropi ne bi davao vise od 7-8 poena po utakmici. Covek blage veze sa odbranom nema...to sto on igra i ogrmona vecina u NBA je basket, a ne kosharka, ali ljudi i onako ne znaju razliku izmedju te dve igre pa uz kokice gledaju i pljeskaju.
(zoran, 16. mart 2018 15:08)

U pravu si...

Dachinho

pre 6 godina

HEHEHEHEHEHEH ;))

Pa NE DAO VAM BOG da pocne da igra i vrhunsku odbranu!!!!!?!?!?! GDE BI MU BIO KRAJ???!?!
PORED OVAKVOG NAPADA, jos da igra vrhunsku odbranu sa 23 godine, svi vi ostali centri bi mogli da se penzionisete!! Vec sad delujete nekad smesno pored njega, kako lako igra protiva vas!! Ako pocne da igra vrhunsku odbranu BICE U RANGU SA NAJBOLJIMA SVIH VREMENA, VILTOM, HAKIMOM I JOS PAR RETKIH!! MNOGO JE ZA 23 godine :)) On je jos mica, pa vam daje i sansu :)) Pogotovo Dramondu i ekipi centara koji 3 bacanja ubodu iz 16 pokusaja!

Gospodin Co'ek

pre 6 godina

Za dobru odbranu moras imati snagu i biti skocan i pokretan. Jokic nista nema od te 3 stvari. Na njegovu zalost, on igra na poziciji gdje moras igrati odbranu bolje nego iko u ekipi. Bekovi se mogu slepati ali centar ne moze. Njegov odlazak u drugi tim bi znacilo da ce imati manje brojke i manju minutazu i nikad ne bi imao slobodu kakvu ima u Denveru. Ostanak u Denveru znaci da nikad nece nista osvojiti i pitanje da li ce ikad playof igrati ali brojke ce biti tu.
(Mr_Melbourne, 16. mart 2018 12:05)

Da, Jokic ce igrati u drugom timu i bice lider tog tima. Zapravo, bice lider bilo kom timu koji ga bude zeleo. U to bih voleo da se sto pre uveris jer nije daleko od odlaska iz Denvera. ;)

Stefan

pre 6 godina

Kakav igrac! Centar koji vosi igru i gadja trojke :) pa ko moze da ga cuva tacno a da to ne bude igra gde ga taj samo cuva i ne postoji u igri. Neverovatno! Kakav spoj svega. Ja inace nisam neko ko brani svoje ali ovaj covek je mozda najzaninljiviji igrac odnosno sklop koji je srbija darovala i verovatno i jedan od top spojeva u NBA generalno.

Pametan, smiren, strateg, grdosija, koja puca trojke :)

Bravo

gorango

pre 6 godina

Prvo trener je par puta javno opomenuo Jokica da ne sme da upada u faulove jer je suvise bitan timu. Drugo: suprotni timovi i idu na to da ga natovare faulovima kako bi onesposobile glavno oruzje Denvera, otud i Malonovo upozorenje i Jokiceva opreznost po tom pitanju. Trece: Koliko bi igraca potpisalo da igra "tako slabu odbranu" a da zavrsi sa 12 skokova, 3 ukradene i 3 kontre ? Za mnoge bi to bio doktorski rad. lako je traziti dlaku u jajetu i to zlatnom, dok je vrlo tesko biti neobjektivan pored svega sto Jokic ostvaruje u NBA i to sa kojom lakocom i elegancijom sa samo 23 godine. Osim zlobe i ljubomore ne vidim nijedan razlog da mu se ista zameri. Neki komentari su mi stvarno nejasni... Ili jesu iz pomenutih razloga.

coa

pre 6 godina

A Ben Simons???

Jokic je igrac sa najvise tripl-dablova mejdu igracima koji nisu amerikanci. A ako ovako nastavi do kraja karijere moze da ima 60-70 i da udje u top6
(Jokara, 16. mart 2018 12:18)

Usa

pre 6 godina

Kako da pokusa da ga blokira sa odrazom 50 cm? jokic kao centar ima )0,7 rampi po utakmici. Harden koga svi pljuju da ne igra odbranu ima 0,8. Svaka cast na asistencijama, ali centar je zaduzen za odbranu (skokove i blokade) plus poene, a to sto jokic ima 6 ast po utakmici je zato sto nemaju normalnog pleja. Ali zato ispastaju pod kosem, gde im svaka ekipa da lagano 110+ poena. Uostalom, jos uvek nisu u prvih 8. Lejkersi su pre neko vece otkinuli.

Boki

pre 6 godina

(Dachinho, 16. mart 2018 17:35)

Njegov napad i jeste takav zato što ne igra odbranu, kad bi energiju trošio u odbrani napad bi bio daleko slabiji. U bilo kom sportu za preciznost je potrebna smirenost, čim srce jače lupa i dublje se diše od preciznosti nema ništa.

Ne kritikujem Jokića, samo kažem, ako to njegovi treneri dopuštaju i žele, zašto ne bi sebi nabijao statistiku, momak radi pametno.

Ali stojim pri stavu da ako bi se zalagao u odbrani ne bi davao ni 20% onoga što sad daje u napadu...

Mario Hezonja

pre 6 godina

Nikola ‘Statua’ Jokić, stoji u odbrani i gleda.
(Ivan NS)

Meni i Bojanu je idol, za igru u napadu ce dobiti 125 milion, kaze mi Jusuf ne moze ni da zamisli koliko bi ga platili da pocne da igra i odbranu. A mi se ubismo za sicu.

zoran

pre 6 godina

NBA je spao na nivo cirkusa...Jokic u Evropi ne bi davao vise od 7-8 poena po utakmici. Covek blage veze sa odbranom nema...to sto on igra i ogrmona vecina u NBA je basket, a ne kosharka, ali ljudi i onako ne znaju razliku izmedju te dve igre pa uz kokice gledaju i pljeskaju.

Mirko

pre 6 godina

Po tvojim komentarima bi se reklo da nemaš ni deset godina.
(Doktor NS, 16. mart 2018 17:13)

Ako je merilo godina to što ne podnosim Jokića, onda sve ok, doktore. Teško tvojim virtuelnim pacijentima, kvazi stručnjače.
(Ivan NS, 16. mart 2018 19:31)

Pa to što ne podnosiš Jokića je već bolesno, daklem za doktora. Možeš da ga ne voliš, ali da ga ne podnosiš, e to je već boles'.
Vole ga svi redom u NBA od Šeka i Barklija do KD-a,a ti ga ne podnosiš.
Smeta ti zato što je u 23.godini vođa i najbolji igrač NBA tima?
Što ima već 9 tripl-dablova i nekoliko oborenih rekorda u kojima se pominje zajedno sa Wiltom, Olajdžuvonom i sličnim istinskim legendama NBA.
Što svaku utakmicu raspamećuje amere nekom svojom ludom asistencijom?
Možda ga ne podnosiš što je Srbin? Pa čak i ako je to u pitanju, pa i to je patologija.

Ivan NS

pre 6 godina

ipak ce biti da je drago promenio nick u Ivan NS. Poprilicno isti profil osobe, i tacno kad je jedan nestao drugi se pojavio... nema veze ne ljuti se tata na tebe
(stevan(otac mr_melburna,draga, Ivana NS), 16. mart 2018 13:26)

Koristim ovaj nick 15 godina, i mogu da hejtujem koga god mislim da treba.

Ivan NS

pre 6 godina

Po tvojim komentarima bi se reklo da nemaš ni deset godina.
(Doktor NS, 16. mart 2018 17:13)

Ako je merilo godina to što ne podnosim Jokića, onda sve ok, doktore. Teško tvojim virtuelnim pacijentima, kvazi stručnjače.

Zeee

pre 6 godina

Dokle više taj mit o odbrani u NBA i igranju 1 na 1? Jeste, Amerikanci igraju basket a u Evropi je pick n' roll Majka Tereza, kako da ne. Zato na svakom takmičenju reprezentacija se Amerika prošeta da se ne oznoji. Mada, tad se vadimo na doping je l' tako?

Ce Gevara

pre 6 godina

Kako da pokusa da ga blokira sa odrazom 50 cm? jokic kao centar ima )0,7 rampi po utakmici. Harden koga svi pljuju da ne igra odbranu ima 0,8. Svaka cast na asistencijama, ali centar je zaduzen za odbranu (skokove i blokade) plus poene, a to sto jokic ima 6 ast po utakmici je zato sto nemaju normalnog pleja. Ali zato ispastaju pod kosem, gde im svaka ekipa da lagano 110+ poena. Uostalom, jos uvek nisu u prvih 8. Lejkersi su pre neko vece otkinuli.
(Usa, 16. mart 2018 13:57)

Ja se sve vreme cudim, zasto te Ameri nisu pozvali da budes u Nba trener ili strucni konsultant!?I onda sam shvatio.... da ste, Vi, prepametni za njihovu kosarku i da biste vi "okrenuli Nba" i napravili od nje svemirsku kosarku ... i onda bi svi ostali treneri trebali da idu u penziju a ovi novi ... samo cekaju sto bolju ponudu iz kladze, koji ce vam dati ...

Sedi bre, dobio si 1!

Mr_Melbourne

pre 6 godina

Za dobru odbranu moras imati snagu i biti skocan i pokretan. Jokic nista nema od te 3 stvari. Na njegovu zalost, on igra na poziciji gdje moras igrati odbranu bolje nego iko u ekipi. Bekovi se mogu slepati ali centar ne moze. Njegov odlazak u drugi tim bi znacilo da ce imati manje brojke i manju minutazu i nikad ne bi imao slobodu kakvu ima u Denveru. Ostanak u Denveru znaci da nikad nece nista osvojiti i pitanje da li ce ikad playof igrati ali brojke ce biti tu.

Šuki

pre 6 godina

Ko gleda Denver to zna, nema centra koji ne odigra iznad proseka/vrhunski protiv Jokića, ali ne mogu to znati oni koji od Nuggetsa vide samo vest na b92 i highlights Jokićeve partije u napadu koji bude okačen.

Usa

pre 6 godina

Kako da pokusa da ga blokira sa odrazom 50 cm? jokic kao centar ima )0,7 rampi po utakmici. Harden koga svi pljuju da ne igra odbranu ima 0,8. Svaka cast na asistencijama, ali centar je zaduzen za odbranu (skokove i blokade) plus poene, a to sto jokic ima 6 ast po utakmici je zato sto nemaju normalnog pleja. Ali zato ispastaju pod kosem, gde im svaka ekipa da lagano 110+ poena. Uostalom, jos uvek nisu u prvih 8. Lejkersi su pre neko vece otkinuli.

zoran

pre 6 godina

NBA je spao na nivo cirkusa...Jokic u Evropi ne bi davao vise od 7-8 poena po utakmici. Covek blage veze sa odbranom nema...to sto on igra i ogrmona vecina u NBA je basket, a ne kosharka, ali ljudi i onako ne znaju razliku izmedju te dve igre pa uz kokice gledaju i pljeskaju.

petarczv

pre 6 godina

NBA je spao na nivo cirkusa...Jokic u Evropi ne bi davao vise od 7-8 poena po utakmici. Covek blage veze sa odbranom nema...to sto on igra i ogrmona vecina u NBA je basket, a ne kosharka, ali ljudi i onako ne znaju razliku izmedju te dve igre pa uz kokice gledaju i pljeskaju.
(zoran, 16. mart 2018 15:08)

U pravu si...

Ivan NS

pre 6 godina

ipak ce biti da je drago promenio nick u Ivan NS. Poprilicno isti profil osobe, i tacno kad je jedan nestao drugi se pojavio... nema veze ne ljuti se tata na tebe
(stevan(otac mr_melburna,draga, Ivana NS), 16. mart 2018 13:26)

Koristim ovaj nick 15 godina, i mogu da hejtujem koga god mislim da treba.

Ivan NS

pre 6 godina

Po tvojim komentarima bi se reklo da nemaš ni deset godina.
(Doktor NS, 16. mart 2018 17:13)

Ako je merilo godina to što ne podnosim Jokića, onda sve ok, doktore. Teško tvojim virtuelnim pacijentima, kvazi stručnjače.

Jokara

pre 6 godina

Jokic je igrac sa najvise tripl-dablova mejdu igracima koji nisu amerikanci. A ako ovako nastavi do kraja karijere moze da ima 60-70 i da udje u top6

Stefan

pre 6 godina

Јокић мора да "заволи" одбрану ако жели да буде комплетан играч и у елитном друштву НБА центара или макар Европљана у НБА. Има времена, ако га заобиђу повреде, чека га деценија сјајне каријере.

Mirko

pre 6 godina

Najviše volim kad Jokića komentarišu igrači koji direktno igraju protiv njega, i koji su iskreni, jer znam da je to 100% tako.

Jokić bukvalno ima sve, i to mnogo više nego skoro svi igrači u NBA, osim verovatno LeBrona.
Dečko koji je u 23-ćoj lider svog tima, koji može i igra sve pozicije od 1.ce do 5.ce i to sve skoro perfektno (najlošiji je na 4.ci). Jedino što mu nedostaje je ta skočnost koju imaju DeAndre Jordan i slični crni igrači. Mislim da čak i to može da popravi, ali nikad neće biti to što i oni.
Ali ako bi to popravio, postao bi bukvalno MONSTRUM! Odnosno nešto što verovatno nije postojalo u NBA ili je možda bilo svega par takvih igrača (WIlt, Magic, Jordan, LeBron itd.)
Takva kombinacija košarkaške inteligencije, svih veština od asistencija i pregleda terena i igre, komandovanje timom, dobijanje duela pod košem i pored njegove "neskočnosti", savršen osećaj za šut sa distance i poludistance, slobodnih bacanja i pod košem, i povrh svega lakoća kojom igra, kako impresionira i pleni sve od navijača do stručnjaka - to je po meni neverovatno!

Raspričao sam se, a sve što nisam pročitajte - čovek je sve objasnio - @(dropshotic, 16. mart 2018 13:16)

Dragan Borca

pre 6 godina

Pa sto mu onda nisi dao 40 poena ako je samo stajao, kako ljudi ne razumeju neke stvari, Jokic nije fizicki ni Medzik ni Lebron da mize da igra u oba pravca na 100%, Nudza je centar koji se trosi na organizaciji napada, u isto vreme igra i centra i plejmejkera, mnogo se trosi u napadu, tesko je pored te potrosnje jos igrati i dobru idbranu, cika Dramonfe uzmi ti izigravaj pleja juri po perimetru pa ces videti koliko ces biti potrosen za odbranu hehe. A sto je najludje Jokiceva odbrana se debelo potcenjuje, uopste nije toliko los, vec razne okolnosti uticu na njegovu igru u odbrani, ali popravlja se, juce 3 ukradene i 3 blokade :)

Boki

pre 6 godina

(Dachinho, 16. mart 2018 17:35)

Njegov napad i jeste takav zato što ne igra odbranu, kad bi energiju trošio u odbrani napad bi bio daleko slabiji. U bilo kom sportu za preciznost je potrebna smirenost, čim srce jače lupa i dublje se diše od preciznosti nema ništa.

Ne kritikujem Jokića, samo kažem, ako to njegovi treneri dopuštaju i žele, zašto ne bi sebi nabijao statistiku, momak radi pametno.

Ali stojim pri stavu da ako bi se zalagao u odbrani ne bi davao ni 20% onoga što sad daje u napadu...

rece mi jedan covek

pre 6 godina

Niko da ukapira i komentarise: IMAMO POCETAK NOVE LEPSE LEPRSAVE KOSARKE - VAZNIJE JE UHVATITI ODBIJENU LOPTU (postavkom i osecajem za prostor i kretanje lopte) NEGO SE UBIJATI OD SNAGE U KONTAKTU DA BI SPRECIO COVEKA DA UPUTI SUT - zakon verovatnoce govori da ce svejedno biti RELATIVNO MNOGO promasaja od kojih treba pokupiti loptu i brzo napraviti tranziciju...
JOKARA SVESNO ILI NESVESNO, JE JEDAN OD RODONACELNIKA NOVE KOSARKASKE PARADIGME... meni licno se to svidja, mnogo vise nego tuca i rvanje koje je bilo na sceni par desetina godina...

coa

pre 6 godina

A Ben Simons???

Jokic je igrac sa najvise tripl-dablova mejdu igracima koji nisu amerikanci. A ako ovako nastavi do kraja karijere moze da ima 60-70 i da udje u top6
(Jokara, 16. mart 2018 12:18)

WillyWonka

pre 6 godina

Za razliku od Nurkića, koji uvijek pokušava blokirati, pa je završio na posteru sa LeBronom i cijeli svijet mu se danas smije, Jokić zna kad se treba izmaknuti. Jokić je isuviše inteligentan igrač da bi trošio svoje resurse na uzaludne pokušaje.

Gospodin Co'ek

pre 6 godina

Za dobru odbranu moras imati snagu i biti skocan i pokretan. Jokic nista nema od te 3 stvari. Na njegovu zalost, on igra na poziciji gdje moras igrati odbranu bolje nego iko u ekipi. Bekovi se mogu slepati ali centar ne moze. Njegov odlazak u drugi tim bi znacilo da ce imati manje brojke i manju minutazu i nikad ne bi imao slobodu kakvu ima u Denveru. Ostanak u Denveru znaci da nikad nece nista osvojiti i pitanje da li ce ikad playof igrati ali brojke ce biti tu.
(Mr_Melbourne, 16. mart 2018 12:05)

Da, Jokic ce igrati u drugom timu i bice lider tog tima. Zapravo, bice lider bilo kom timu koji ga bude zeleo. U to bih voleo da se sto pre uveris jer nije daleko od odlaska iz Denvera. ;)

stevan(otac mr_melburna,draga,pjene od mora,..)

pre 6 godina

Nije ni pokisao da te blokira, a zalepio te dva puta.Jos kaze "ulazio sam stalno u njegai pokisavao da poentiram" sto onda nisi ubacio 40 poena dramonde ili bar 30 kad si bio tako agresivan u napadu protiv pasivnog Jokare? E moj dramonde,dvostruki all staru, sam sebe bacas u kanal, razmisli pre nego sto guknes.
Vidim sinovi moji potrcali odma da se dusevno nahrane, a nisu ni malo razmislili koliku je glupost dramond izjavio

piroklasticni sliv

pre 6 godina

sta bi tek bilo da je igrao odbranu.
ljudi ne kapiraju da je kosarka inteligentna igra, i da se, bez obzira na sve, igra glavom.
trenutno je moda da igraci budu specijalizovani za odredjene zadatke, i kad dodje neko ko je prirodni talenat za kosarku, ljudi su zbunjeni. Jokic ima sve da bude ( a vec jeste) ogromno ime svetske kosarke. najstrasnije od svega je, mlad je, moze biti samo bolji.
kad kazete da je slab i spor - mnogi evropski igraci se nikad ne priviknu na nba ritam - run and gun, pogledajte bogdana i tea koliko osciliraju, iako su vrhunski igraci. a jokic je upao kao da je tu sto godina. i bukvalno je lider s 23 godine.
trenutno, da hoce da forsira, kao vecina amera, mogao bi da bude vrlo blizu TD proseka celu sezonu sa ko zna kolko tripple double-ova.
a za dusebriznike - protiv najboljih uglavnom igra najbolje. ko prati, shvatice.

Doktor NS

pre 6 godina

Koristim ovaj nick 15 godina, i mogu da hejtujem koga god mislim da treba.
(Ivan NS, 16. mart 2018 13:44)

Po tvojim komentarima bi se reklo da nemaš ni deset godina.

Miki

pre 6 godina

Zalepio ga Jokic tri puta, da nije Van Gundy vrsio pritisak na sudije , i da one nisu svirale dva,tri smesna faula Jokica nad ovom bukvom, imao bi jos jednu ili dve banane nad njom.

petarczv

pre 6 godina

E moj jokicu ne brini nista samozvani kralj je tek na 321 mestu po defanzivnom rejtingu u ligi pa ga proglasavaju za najboljeg igraca u ligi xaxaxaxa samo cepaj

Pit

pre 6 godina

NBA je spao na nivo cirkusa...Jokic u Evropi ne bi davao vise od 7-8 poena po utakmici. Covek blage veze sa odbranom nema...to sto on igra i ogrmona vecina u NBA je basket, a ne kosharka, ali ljudi i onako ne znaju razliku izmedju te dve igre pa uz kokice gledaju i pljeskaju. 
(zoran, 16. mart 2018 15:08) 

Pa da, zato Amerikance pobedi ko kad hoće, zar ne?

LukaNis

pre 6 godina

Sta li se ovaj tripuje da je neki igrac, a ne moze bacanje da pogodi. Dzaba ti sve kad nemas sut, precenjen igrac Bobi je bio od njega bolji u Detroitu 10 puta, al dzabe kad ti smeta trener koji nema veze sa kosarkom cuveni Van Gandi

PimPong

pre 6 godina

Bice mnogo tesko Denveru da udje u play-off. Oni se dosta muce protiv losih ekipa od kad se Milsap vratio (a i ranije su se mucili, da se ne lazemo). To nije njegova krivica, on je solidan, vec jednostavno treba dosta vremena da se novi igrac ukomponuje u sistem. Jokic jednostavno treba da blista na svakoj utakmici da bi oni usli u play-off.

NecuZvaku

pre 6 godina

Kada mene neko ne cuva/slabo cuva na basketu uglavnom koristim to tako sto cesce napadi idu na mene. Fin neki covek ovaj Dramond kada nije hteo ovo da eksplatise pa se ustezao da sutira cesce

Milos Teodosic

pre 6 godina

Naravno da Dramond nije mislio bukvalno da je Jokic samo stajao kao sto ovde neki misle. Mislim da je hteo da ga pohvali da se dobro postavljao u odbrani. Koliko sam ja shvatio Dramond je pohvalno govorio o Jokicu i u odbrani i u napadu.
Mislim da Jokic u odbrani dosta udvaja igrace i tako ostavlja dosta mesta protivnickim centrima. Nije samo Jokic los u odbrani vec ceo Denver.

Oldtajmer

pre 6 godina

Jokić vid'o od Hardena kako se igra odbrana, a i što bi se trošio. Nema još autoritet kod sudija pa mu sviraju ličnu i za mrke poglede.

Doktor NS

pre 6 godina

Nikola ‘Statua’ Jokić, stoji u odbrani i gleda.
(Ivan NS, 16. mart 2018 12:27)

A ti "stručnjak", gledao si utakmicu ili si samo pročitao članak?

dropshotic

pre 6 godina

Um caruje, snaga klade valja.
Jokic > Drummond
Zamislite da Jokic skace 10% vise, da je 10% brzi, 10% jaci. Da je 10% bolji u odnosu misici/salo, 10% bolje kondicije, 10% zreliji (ne kosarkaski jer je po igri vec zreo kao jedan 30togodisnjak, vec ponasanje). Ne mora vise od 10%. E kada to zamislite i shvatite da bi to bilo MONSTRUOZNO, dalje zamislite da decko ima samo 23 godine (a vec sve ovo radi) i da je ispred njega 10+ godina NBA sistema treninga i rada. Hmm...
Sto se odbrane tice, ko je igledao sinoc i inace utakmice objektivno, moze lako da vidi da Jokic zna da igra odbranu (postavljanje, ukradene lopte, sinoc i 3 blokade) ali jednostavno nema volju za istu. E sad, to je vrv do pomenute fizike koju ce vremenom dobiti pa i tih bar 10%. Dakle fizika-volja, ne neznanje. A sinoc je igrao solidnu, u par momenata odlicnu, odbranu na Drummondu (dok nije napravio 5 licnih pa ga je bukvalno pustao u reketu ne bi li se sacuvao od 6te licne, za napad, ). U par situacija 1 na 1 ispod kosa ga je izboxovao, dovio, naterao da prilicno ocajno masi realizaciju + pomenute 3 blokade itd. Malo objektivnosti molim sa nadom da ce Nikola kroz godine zavoleti odbranu tj da ce mu telo i spremnost dozvoliti da u oba pravca pokaze pun potencijal.

Ratko

pre 6 godina

Jokić je pametan igrač i svakako on može da igra dobru odbranu. Jednostavno čuva se da ne uđe u problem sa faulovima onda je cela ekipa u problemu. Mnogo više doprinosi napadu gotovo 2-3 puta, nego što će protivnci da ubace poene preko njega. Visok i krakat čovek šta je problem da raširi ruke i stane ispod koša? Ko može tu tek tako da ubacuje mnogo poena? Ima dosta defanzivnih skokova, dok u napadu deli 10-15 aistencija i ubaci 20 poena. Njegov indeks korisnosti bude +15-20 svaki meč. Kada bi ušli u plej of onda je i kriterijum suđenja drugačiji, igrao bi jaču odbranu i ne bi sudije tako lako svirale faulove. To je opšte poznato za NBA, to su neki sasvim drugi mečevi onda.

Dachinho

pre 6 godina

HEHEHEHEHEHEH ;))

Pa NE DAO VAM BOG da pocne da igra i vrhunsku odbranu!!!!!?!?!?! GDE BI MU BIO KRAJ???!?!
PORED OVAKVOG NAPADA, jos da igra vrhunsku odbranu sa 23 godine, svi vi ostali centri bi mogli da se penzionisete!! Vec sad delujete nekad smesno pored njega, kako lako igra protiva vas!! Ako pocne da igra vrhunsku odbranu BICE U RANGU SA NAJBOLJIMA SVIH VREMENA, VILTOM, HAKIMOM I JOS PAR RETKIH!! MNOGO JE ZA 23 godine :)) On je jos mica, pa vam daje i sansu :)) Pogotovo Dramondu i ekipi centara koji 3 bacanja ubodu iz 16 pokusaja!

Stefan

pre 6 godina

Kakav igrac! Centar koji vosi igru i gadja trojke :) pa ko moze da ga cuva tacno a da to ne bude igra gde ga taj samo cuva i ne postoji u igri. Neverovatno! Kakav spoj svega. Ja inace nisam neko ko brani svoje ali ovaj covek je mozda najzaninljiviji igrac odnosno sklop koji je srbija darovala i verovatno i jedan od top spojeva u NBA generalno.

Pametan, smiren, strateg, grdosija, koja puca trojke :)

Bravo

dropshotic

pre 6 godina

Jos jedna jako bitna stvar.. I pored krupnog tela, visine itd Jokic je u glavi plejmejker! On tako razmislja i tako se latentno i ponasa. Pored pregleda igre i asistencija, on voli da se krece na svojoj polovini, ne da cami u reketu. U tim kretnjama pametno koristi prednosti, ipak svoje centarske fizike, postavljanjem blokova bekovima sa loptom ili bez lopte - 70% Denverovog uspesnog napada i protoka. Zato i pravi greske u odbrani -
udvajanjem igraca i izlaskom na bekove kada centri cesto ostaju nebranjeni. To mu je neka podsvest, umesto da centarski ceka u zoni obruca beka koji je probio cesto ocajnu bekovsku liniju Denvera (odbrana bekova na perimetru), on istrcava, udvaja kada nema rezona. Otud cesto prelaki poeni centara koje cuva Jokic. Dakle rezultat proboja odbrane prve bekovske linije gde on bekovski istrcava da pomogne umesto da brani zonu obruca.

stevan(otac mr_melburna,draga, Ivana NS)

pre 6 godina

ipak ce biti da je drago promenio nick u Ivan NS. Poprilicno isti profil osobe, i tacno kad je jedan nestao drugi se pojavio... nema veze ne ljuti se tata na tebe

Звездан

pre 6 godina

Јокић је паметан. Није било никаквог разлога да се рве са Драмондом и непотребно троши снагу. Одиграо је опуштено, а довољно за победу и успут направио тд.

Mario Hezonja

pre 6 godina

Nikola ‘Statua’ Jokić, stoji u odbrani i gleda.
(Ivan NS)

Meni i Bojanu je idol, za igru u napadu ce dobiti 125 milion, kaze mi Jusuf ne moze ni da zamisli koliko bi ga platili da pocne da igra i odbranu. A mi se ubismo za sicu.

gorango

pre 6 godina

Prvo trener je par puta javno opomenuo Jokica da ne sme da upada u faulove jer je suvise bitan timu. Drugo: suprotni timovi i idu na to da ga natovare faulovima kako bi onesposobile glavno oruzje Denvera, otud i Malonovo upozorenje i Jokiceva opreznost po tom pitanju. Trece: Koliko bi igraca potpisalo da igra "tako slabu odbranu" a da zavrsi sa 12 skokova, 3 ukradene i 3 kontre ? Za mnoge bi to bio doktorski rad. lako je traziti dlaku u jajetu i to zlatnom, dok je vrlo tesko biti neobjektivan pored svega sto Jokic ostvaruje u NBA i to sa kojom lakocom i elegancijom sa samo 23 godine. Osim zlobe i ljubomore ne vidim nijedan razlog da mu se ista zameri. Neki komentari su mi stvarno nejasni... Ili jesu iz pomenutih razloga.

мики

pre 6 godina

у преводу, Никола се није ни потрудио а забележио трипл дабл у победи свог тима. оно што је видим је да су непрекидна путовања и велики број утакмица оставите последице на њихово здравље - једна дише. али, поправиће он то сваке године по мало

Haos

pre 6 godina

Jokic se cuva u odbrani od faulova i naravno za napad. Da li neko misli da trener nije uracunao slabiju odbranu u svoju taktiku već samo tako to toleriše?! Naravno da je ovo planski. Pritom i odbrana će se popraviti vremenom kao i kriterijum. Sto se tiče Jokica uvek je dovoljno pogledati odnos poena kada je na terenu i kada nije. Debeli plus kada je on u igri, a to valjda dovoljno govori.

Dragan

pre 6 godina

Znaci hteo je da ide kroz Jokica i natera ga da rano udje u problem sa licnim greskama. I to mu nije uspelo. Jokic ga je drzao na distanci i zatvarao prostor za prodore, pa je imao puno promasaja. Kad odbrambeni igrac stane na put do kosa izvan polukruga i obe pete na parketu, taknes li ga - faul u napadu. To je za izludjivanje snagatora, osim ako imaju meku ruku pa te razbiju sa poludistance.

Mirko

pre 6 godina

Po tvojim komentarima bi se reklo da nemaš ni deset godina.
(Doktor NS, 16. mart 2018 17:13)

Ako je merilo godina to što ne podnosim Jokića, onda sve ok, doktore. Teško tvojim virtuelnim pacijentima, kvazi stručnjače.
(Ivan NS, 16. mart 2018 19:31)

Pa to što ne podnosiš Jokića je već bolesno, daklem za doktora. Možeš da ga ne voliš, ali da ga ne podnosiš, e to je već boles'.
Vole ga svi redom u NBA od Šeka i Barklija do KD-a,a ti ga ne podnosiš.
Smeta ti zato što je u 23.godini vođa i najbolji igrač NBA tima?
Što ima već 9 tripl-dablova i nekoliko oborenih rekorda u kojima se pominje zajedno sa Wiltom, Olajdžuvonom i sličnim istinskim legendama NBA.
Što svaku utakmicu raspamećuje amere nekom svojom ludom asistencijom?
Možda ga ne podnosiš što je Srbin? Pa čak i ako je to u pitanju, pa i to je patologija.

Zeee

pre 6 godina

Dokle više taj mit o odbrani u NBA i igranju 1 na 1? Jeste, Amerikanci igraju basket a u Evropi je pick n' roll Majka Tereza, kako da ne. Zato na svakom takmičenju reprezentacija se Amerika prošeta da se ne oznoji. Mada, tad se vadimo na doping je l' tako?

Ce Gevara

pre 6 godina

Kako da pokusa da ga blokira sa odrazom 50 cm? jokic kao centar ima )0,7 rampi po utakmici. Harden koga svi pljuju da ne igra odbranu ima 0,8. Svaka cast na asistencijama, ali centar je zaduzen za odbranu (skokove i blokade) plus poene, a to sto jokic ima 6 ast po utakmici je zato sto nemaju normalnog pleja. Ali zato ispastaju pod kosem, gde im svaka ekipa da lagano 110+ poena. Uostalom, jos uvek nisu u prvih 8. Lejkersi su pre neko vece otkinuli.
(Usa, 16. mart 2018 13:57)

Ja se sve vreme cudim, zasto te Ameri nisu pozvali da budes u Nba trener ili strucni konsultant!?I onda sam shvatio.... da ste, Vi, prepametni za njihovu kosarku i da biste vi "okrenuli Nba" i napravili od nje svemirsku kosarku ... i onda bi svi ostali treneri trebali da idu u penziju a ovi novi ... samo cekaju sto bolju ponudu iz kladze, koji ce vam dati ...

Sedi bre, dobio si 1!