1. Utisao koga na Marakani?
    (cyberchetnik, 13. mart 2018 23:18)

    # Link komentara

  2. Veliki kiks Napretka.
     (Batko pamcenje mu kratko, 12. mart 2018 14:46)

    # Link komentara

  3. Тако је Ноне брате!! ?
     (лол, 12. mart 2018 13:23)

    # Link komentara

  4. Dali se Vucic napio juce posto je Zvezda uzela bod protiv Napretka .
     (Branko Stojanovic selo Sasilovac, 12. mart 2018 13:18)

    # Link komentara

  5. Kakav kiks Napretka, nastavljaju da rasprodaju bodove na strani. Ova dva boda bi im mnogo znacila za Evropu.
    (BSK, 12. mart 2018 11:42)

    # Link komentara

  6. Ovo je školski primer ofsajda, zaustavite tacno u trenutku suta, igrac zvezde stoji tacno ispred golmana i markira ga tako da golman ne vidi loptu, ali dobro, ništa što već nije viđeno na zvezdinim utakmicama
    (Ns, 11. mart 2018 20:03)

    Igrač nije dotakao loptu,da jeste bio bi ofsajd....
    (Crvena Zvezda1913, 11. mart 2018 20:36)

    Decko, molim te da vise ne komentarises fudbal ovde, posto si sada pokazao da ne poznajes onovna pravila fudbalske igre.

    Ukoliko igrac koji se nalazi u ofsajdu, na bilo koji nacin ometa golmana ofsajd se mora svirati. U ovom slucaju igrac Zvezde koji se nalazi u ofsajdu zaklanja vidno polje golmanu Napretka i time ga ometa da izvrsi odbranu. Klasican ofsajd.
    (FM Fleetwood fan, 12. mart 2018 11:30)

    # Link komentara

  7. Ко зна можда би и Звезда ко партизаи дала гол Напретку из неког офсајда да је Мајо продужио утакмицу 20 минута.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ноле, 11. mart 2018 20:50)

    Pa vec je dala prvi gol iz ofsajda. Mnogo bi bilo dva za jednu utakmicu i od Zvezde.

    Nego, sta cemo sa penalom za Napredak, kada Rodic bukvalno iznosi loptu rukom na tri metra od gola?

    Napredak je zasluzio pobedu.
    (floki, 12. mart 2018 11:23)

    # Link komentara

  8. Jel Rikardinjo proradio?
     (Batko pamcenje mu kratko, 12. mart 2018 10:32)

    # Link komentara

  9. (Zvezdaš, 11. mart 2018 22:49)

    Ma kakvi bre, mi sa ovim dunsterom Djukicem nema teorije da osvojimo titulu. Ja sam veci Partizanovac nego sto su Batko, Delije Cikago, Ljube Livac i slicni Zvezdasi ali kad kiksnes protiv Vojvodine (1:1), Cuke kod kuce ( isti rezultat, Zemuna, izgubis od Radnickog koji pod cudnim okolnostima izgubi od Spartaka na Cairu ne zasluzujes da osvojis titulu.
     (Batko pamcenje mu kratko, 12. mart 2018 10:30)

    # Link komentara

  10. da je partizan u pitanju igralo bi se još 10 minuta i dobio bi penal.
    Počela je da daje plodove vučelina medijska hajka.
    (nosi fenjer,navija za fener, 12. mart 2018 09:30) ...A mozda je majo trebao da svirne jedan zvezdanaesterac za svaki slucaj,zlu ne trebalo
    (Borat iz predgradja, 12. mart 2018 09:58)

    # Link komentara

  11. Zale se gani sto im nije sviran penal.
    Pa makar i izmisljeni.
     (LorD, 12. mart 2018 09:37)

    # Link komentara

  12. da je partizan u pitanju igralo bi se još 10 minuta i dobio bi penal.
    Počela je da daje plodove vučelina medijska hajka.
    (nosi fenjer,navija za fener, 12. mart 2018 09:30)

    # Link komentara

  13. U zemlji gde ide sve preko veze i namestanja pocevsi od vrtica pa do drzavnog vrha . Ocekujes regularnu ligu ?
     (Zaboravljeni as, 12. mart 2018 09:29)

    # Link komentara

  14. Opet ofsaj, neverovatno...
     (Mrgud, 12. mart 2018 09:20)

    # Link komentara

  15. auuuuu pa ovo je isti go kao paok
     (muamua, 12. mart 2018 08:26)

    # Link komentara

  16. Joveljic.. Joveljiiiiiic..!!!!????!!!!
    (paja, 12. mart 2018 07:53)

    # Link komentara

  17. Napredjak-Napredak 1-1
     (golub leteci pacov, 12. mart 2018 07:01)

    # Link komentara

  18. Zasto nije sviran penal za Zvezdu? Bilo je vremena.
    (Mister Y, 12. mart 2018 06:01)

    # Link komentara

  19. (Zvezdaš, 11. mart 2018 22:49
    ne lupaj.ti si zvezdaš ko što sam ja brat od tetke šekila o nila
    (slobinator, 12. mart 2018 00:15)

    # Link komentara

  20. Ко зна можда би и Звезда ко партизаи дала гол Напретку из неког офсајда да је Мајо продужио утакмицу 20 минута.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ноле, 11. mart 2018 20:50)

    Pa već je dala gol iz ofsajda
    (Ns, 12. mart 2018 00:00)

    # Link komentara

  21. Toliko sam ogorcen da min.od1500 karaktera nije dovoljan da opisem kako igramo ovo proljece i sta sve ne valja.Najmanji je problem u rezultatu, kiksevi se desavaju,ali igra u sve i jednoj proljecnoj utakmici je ravna nuli!Milojevicu znas li ko su ti startnih 11?Ne mozes covjece jedno kolo jedan tim drugo drugi,Srnic igra pa ne igra,Donald igra pa ne igra,stoper cas Babic cas Savic,Ben igra,pa na klupi ,pa na tribinama,Milijas igra pa ne igra,Jovicic igra pa sledecu na klupi,sta ti je covjece,jedini neprikosnoven Pesic sa vezanim nogama,Radonjic no koment,cijelo proljece ti ni jedan napadac osim Bena i to iz penala nije dao gol eeej,ode titula ljudi.Ne mozes na Marakani protiv Vozdovca ,Napretka i slicnih da se branis kad das gol.Sam kazes da su utakmice protiv Vozdovca i Krusevca preslikane,pa ko je kriv.Nemas ti sta da analiziras sa igracima sta ne valja nego sa strucnim stabom.Udri sakom od stol ,jel ode ovo sve nikud ne treba!I da te podsjetim mada si Zvezdas .Mi moramo protiv svakog protivnika u ligi naravno,90 min igrati ofanzivno,mi moramo,da igramo lijep napadacki fudbal,mi moramo da imamo desetku!
     (pedja, 11. mart 2018 23:50)

    # Link komentara

  22. Miloje glavni krivac.Izveo je tim koji ni jedan trener nebi pogodio.Iznenadio je Kosanovića u pozitivnom smislu.Sve do skoro,za rezultate je najzaslužniji Grof.Neka objasni zašto je izveo ovaj tim, zašto je izostavio Srnića,Donalda ,Jovičića a dao šansu Milijašu,Račiću i Miliću da bi ovu zadnju dvojicu zamenio a trebao je da im pridoda i Milijaša.Stojković mu igra u kontinuitetu od prošle godine.Samo je on trebao da odmara.Zašto se ne koriguje ponašanje Borjana.Danas je branio za nulu.Pravi pometnju kod odbrambenih igrača. Sami su sebi dali gol.Miloje svi ste digli nos posle onih silnih pohvala.Savića i Le Taleka su saigrači dovodili do ludila.Van serijske kvalitete Radonjića ne znaš da iskoristiš.
     (miško, 11. mart 2018 23:49)

    # Link komentara

  23. "Ипак ми нисмо препоштени партизаи да добијемо 35 утакмица у низу.
    (Ноле, 11. mart 2018 20:54)"

    Partizan nije dobio 35 utakmica u nizu, vec je bio neporazen 35 utakmica u nizu, velika razlika, od toga 4 derbija. Imali ste vi nizove od 26 utakmica, pa dodje Borac, pa 5:1 na Rajku.
    (H3JYA, 11. mart 2018 23:41)

    # Link komentara

  24. @NoName Nije baš da ne stvaramo, nisu neke dvestapostotne šanse ali budu solidne prilike što je za našu ligu sasvim dovoljno postići golove. Nemoj mi reći da recimo akcija kod gola Krstičića na centaršut Stojkovića nije lepa akcija? Ili Rodićev poslednji gol na Marakani? Jednostavno, pali su u motivu, do CSKA su igrali sa tom energijom Evrope i to se manifestovalo i u našoj ligi, sada je došlo do malog zasićenja i otaljavanja jer smo mnogo bolji od ostalih.Kreatora smo prodali, pravog napadača nemamo, Pešić nije za najisturenijeg po mom mišljenju i takvog trenutno nemamo.Nemojmo da se razočaravamo posle jednog kiksa i perioda lošije igre, verujem pre svega u trenera a i u ove igrače da će zaigrati bolje i odraditi sezonu do kraja.
     (Nicky, 11. mart 2018 23:35)

    # Link komentara

  25. Da li je Zvezda ove sezone dala neki regularan gol?
     ((crno - beli TV), 11. mart 2018 23:33)

    # Link komentara

  26. Zvezda gubi titulu i ove godine.U najvažnijem delu sezone mi smo u najgoroj formi a uz to prodali smo dva najbolja igrača Boaćija i Kangu.Vidi se da nema kreativnosti i igre.Sve pobede i do sad su bile na silu.Partizan se vraća u formu i u igru.Ako nas pobede u direktnom duelu a imaju veće šanse i veći kapacitet Zvezda upada u haosu i gubi titulu.Živi bili pa videli.
     (Zvezdaš, 11. mart 2018 22:49)

    Nisu igrali Donald, Ben, Savic, Le Talek. Ovo nije najbolji tim zvezde u ovom trenutku, tako da oladite sa tim lozenjem o gubitku titule. Zasto nisu igrali to je pitanje za trenera, ali kao neko ko se predstavlja kao zvezdas valjda bi imao malo pojma da veceras zvezda nije igrala u svom najboljem sastavu koji bi odsrafio ovaj napredak.
    (Ivan, 11. mart 2018 23:28)

    # Link komentara

  27. No penalty-no party.
    (Zvijezdanesteeeeeeerac....., 11. mart 2018 23:24)

    # Link komentara

  28. drnčposelo


    Ajde momak ne pisi gluposti. Kod direktnog suta na gol nema ofsajda. Lepo ti je covek napisao. Vidik golmanu moze da zakloni i njegov igrac. Igrac Zvezde nije bio uz golmana da ga je sprecavao da intervenise
     (Zuja, 11. mart 2018 23:09)

    # Link komentara

  29. Zvezda gubi titulu i ove godine.U najvažnijem delu sezone mi smo u najgoroj formi a uz to prodali smo dva najbolja igrača Boaćija i Kangu.Vidi se da nema kreativnosti i igre.Sve pobede i do sad su bile na silu.Partizan se vraća u formu i u igru.Ako nas pobede u direktnom duelu a imaju veće šanse i veći kapacitet Zvezda upada u haosu i gubi titulu.Živi bili pa videli.
     (Zvezdaš, 11. mart 2018 22:49)

    # Link komentara

  30. Da je u proslom kolu ostalo nereseno a nije i znamo zasto i ova neresena utakmica razlika bi bila 8 bodova. CZ igra lose vec kolima i do kraja gledacemo sudije. To je nase prvenstvo.
    (xxl, 11. mart 2018 22:48)

    # Link komentara

  31. PRODAJOM KANGE ZVEZDINA IGRA SE RASPALA!!!! ON JE BIO ALFA I OMEGA ZVEZDINIH DOBRIH REZULTATA!!! JESTE IMAO LUDU GLAVU I ZNAO JE LOSE DA ODIGRA ALI ON KAD JE U EKIPI MI SMO BILI BOLJI BAR ZA 20% !!!! TREBALO SE PRODATI SVE DRUGO IZ TIMA ALI ON JE MORAO DA PRODUZI UGOVOR!!! NIKOG NISU DOVELI I BOJIM SE DA OVDE NEMA NAPREDKA U IGRIJE NI NA VIDIKU NEMA IGRACA NJEGOVOG KALIBRA DA GA ZAMENI !!! OBICE NAM SE O GLAVU PRODAJA KANGE!!!!
    (PANTELIJA, 11. mart 2018 22:47)

    # Link komentara

  32. konacno sam se smirio pa da dam svoje vidjenje utakmice...neke stvari su sada vec potpuno jasne...posle cska zvezda je izgubila sve ono sto je imala u jesenjem delu sezone.pesic i radonjic ponovo dominiraju terenom kao komedijasi,prvi sam sebe saplice umesto suta na gol,a drugi je potvrdio moje prethodno pisanje da je samo dobar da trci za loptom i nista vise.ovo je horor najblaze receno.poslednje tri utakmice nas vade dva igraca,rodic i krsticic.to nije njihov posao.daj tog hajdina vise u ekipu miloje pobogu.imas dva univerzalca,gobeljica i hajdina,a ne koristis ih uopste.zasto???????umesto da njih dvojica odrade zamenu mesta ili neki beg sa brzinom(hajdin je u ovom trenutku ronaldinjo za radonjica)njih dvojica mogu napraviti razliku.srnic na mesto kreatora ponavljam,krsticicu svaka cast,ali on nije kreator vec bolja verzija milica.ben mora u spic umesto pesica dok ne ohladi glavu i zaboravi cska.radonjic takodje klupa.vidi se da je njih dvojicu najvise pogodilo ispadanje iz lige evrope.budi hrabar kao do sada sto si bio i ubaci gobelju i hajdina.trgni ovu dvojicu dok ne bude kasno jer nam se jako lose pise ako ovako nastavimo.sad se vidi koliko fale kanga i boaci,ali se mora bar u ovom nasem prvenstvu uzeti titula i bez njih.trgnite se jos imate vremena.spasavajte dok se ima sta spasavati inace u plej ofu kad se podele bodovi ode mast u propast.
    (ljupce, 11. mart 2018 22:43)

    # Link komentara

  33. Izgleda da tkzv. "edukatorima" treba edukacije.
    (CQLCMB, 11. mart 2018 22:29

    Ajde sad malo o golu Evertona istom tom Napretku....
     (Crvena Zvezda1913, 11. mart 2018 22:42)

    # Link komentara

  34. drnčposeloKod direktnog udarca na gol nema ofsajda .Objasnjeno u clanu 11 pravilnika.Lopta nije upucena saigracu da bi bio ofsajd. Da je golman odbranio ili lopta udarla u precku ili stativu igrac koji je navodno bio u ofsajdu i aktivirao se postizuci gol sudija svira nedozvoljenu situacijuGreska sudije kod gola Vozdovca.Dva igraca bila u nedozvoljenom polozaju.Jedan se aktivirao i dao gol
    (Pravila, 11. mart 2018 21:58) dakle, zvezdin igrac stoji u ofsajd polozaju ispred vratara napretka, pritom nije statican i zaklanja mu vidno polje, utice na protivnika sto jasno pise u pravilu i to je kaznjiva radnja, odluka indirektan udarac (ofsajd) i kraj price!! A ti mozes da tumacis kako ti odgovara..
    (drnčposelo, 11. mart 2018 22:37)

    # Link komentara

  35. @Crvena Zvezda1913 
    Pogledaj šta su poništili PAOK-u večeras, pa se javi...
    (Goran, 11. mart 2018 22:07)

    Gol je čist kao suza,sudija je verovatno pomislio da je igrač dirao loptu....
     (Crvena Zvezda1913, 11. mart 2018 22:32)

    # Link komentara

  36. Ako. Svaka im cast.
    (Toto-ko-tunjo, 11. mart 2018 22:30)

    # Link komentara

  37. "Ajde malo edukacije za decu koja pisu o ofsajdu.Prilikom direktnog suta na gol nema ofsajda."

    Netacno. Strana 93 FIFA-inog pravilnika za 2017/18 godinu jasno kaze:

    "2. Offside offence

    A player in an offside position at the moment the ball is played or touched by a team-mate is only penalised on becoming involved in active play by:

    • interfering with play by playing or touching a ball passed or touched by
    a team-mate or
    • interfering with an opponent by:
    •preventing an opponent from playing or being able to play the ball by
    clearly obstructing the opponent’s line of vision" (ovo zadnje je samo vazno, opstrukcija vidnog polja sto je ovde slucaj, ergo, ofsajd je)

    "Pravilnik koji je izmenjen pre dve godine kaze da pomocni sudija dize zastavucu tek kada igrac koji je u ofsajdu primi loptu a ne kao ranije kada uputi loptu."

    Upravo je suprotni slucaj.

    "Takodje ako je igrac u tkzv ofsajdu za prsa sudija ako nije suguran prednost daje napadacu. Clanovi 23,24,25 dopunjenog pravilnika fudbalske igre od 1.6.2016 godine
    (Pravila, 11. mart 21:24"

    Nema nikakve veze sa ovom situacijom. Ne gledaju se samo ruke i sake:

    "The hands and arms of all players, including the goalkeepers, are not considered"

    Prsa se gledaju:

    "any part of the head, BODY or feet is nearer to the opponents’ goal line than both the ball and the second-last opponent"

    BODY = telo, telo ukljucuje i prsa zadnji put kada sam proverio

    Izgleda da tkzv. "edukatorima" treba edukacije.
    (CQLCMB, 11. mart 2018 22:29)

    # Link komentara

  38. Crvena Zvezda 1913
    znaš o fudbalu ko što znaš kad ti je klub osnovan
    (fk Sindjelić, 11. mart 2018 22:26)

    # Link komentara

  39. Ovaj Napredak ispada najpametniji. Ljudi cekaju do zaustavnog vremena i onda daju gol i to je izgleda jedini moguci nacin da se ugrozi Zvezda jer da su ranije dali gol to bi Majo anulirao ali ovako, isto kao i u Krusevcu, nije bilo dovoljno vremena.
    (Carapani - mudraci, 11. mart 2018 21:25)

    Protiv Partizana im to nije pomoglo, igralo se dok Partizan nije dao gol.
     (alonso, 11. mart 2018 22:25)

    # Link komentara

  40. Kosan se nije sklonio, nema ni 3 boda, prosto.
    (Vlado, 11. mart 2018 22:20)

    # Link komentara

  41. Ajde malo edukacije za decu koja pisu o ofsajdu.Prilikom direktnog suta na gol nema ofsajda. Pravilnik koji je izmenjen pre dve godine kaze da pomocni sudija dize zastavucu tek kada igrac koji je u ofsajdu primi loptu a ne kao ranije kada uputi loptu.Takodje ako je igrac u tkzv ofsajdu za prsa sudija ako nije suguran prednost daje napadacu. Clanovi 23,24,25 dopunjenog pravilnika fudbalske igre od 1.6.2016 godine
    (Pravila, 11. mart 2018 21:24)

    Dakle, sutra kada dodje derbi mec, Djukic da savetuje igrace da se jedan igrac Partizana uvek nalazi ispred golmana Zvezde a da ostali sto vise sutiraju jer, ofsajd je tek kada igrac koji je u ofsajdu primi loptu, nema veze sto golmanu zaklanja vidik i sto ga ometa... To je drugari novo pravilo koje pisu navijaci Zvezde i toga se treba pridrzavati. Jos bolja prica je da 2 igraca stoje ispred golmana i da se sklone tek kada lopta dodje na 3m od njih i golmana. Pobeda zagarantovana.
    (asdf, 11. mart 2018 22:13)

    # Link komentara

  42. Evo slične situacije na utakmici Paok-Aek,da vidimo komentare grobara....gol postignut i poništen u 90 min,zbog uticaja igrača koji se nalazi u ofsajdu,nejasno da li je igrač dirao loptu,usporen snimak kaže da nije...utakmica prekinuta,haos...
     (Crvena Zvezda1913, 11. mart 2018 22:12)

    # Link komentara

  43. Нема пенала нема победе хахахах
    Можда ово буде историјских 1-1 на крају, сад је разлика 6 бода, тучемо звезду у дербију то је 3, а ови кукавци морају опет на вождовац и напредак у плеј офу са којима не могу да намештају, а нема шанси да победе ни једне ни друге.
    Плус Столица са Војводином.
    Биће опет црно-бела титула!
    Понавља се прошла година, све је исто!
    (некле, 11. mart 2018 20:33)

    Hahahaha imamo pobednika! Smrzavaju se na -12 a mastaju o tituli, jos pominje kako nema sanse da pobedimo Vozdovac i Napredak u plej ofu a Vozdovac ove sezone 2 puta izgubio od nas, dok je njih taj isti Vozdovac pobedio na JNA, Napredak ih pobedio u Krusevcu a na JNA isto igrao 1-1. Najveci biser je sto i pored cinjenice da sa pomenutim klubovima imaju isti ili gori skor od nas ipak su ubedjeni da ce pobediti sve do kraja, iako nisu imali pobedu kod kuce 5 meseci. Bolje gledajte kako da vas Nislije ne preteknu, 2. mesto se opasno ljulja!
    (drug Vucela, 11. mart 2018 22:11)

    # Link komentara

  44. Zvezda je bez Boacia prosecna ekipa...Sve pobedjuje na silu...Protiv Spartaka posle cudnog preokreta...Protiv Vozdovca u 93min...Protiv Vojvodine penal...Sada nereseno...Nema vise one leprsave igre...
    (NELE, 11. mart 2018 22:11)

    # Link komentara

  45. Pesic nemoze da iznese napad.Ekipa igra poziciono nema presinga malo ste digli nosic.Setite se jula meseca prosle godine,Malte.Setite se da ste proslo prvenstvo ovako slicno radili.Ovo kazem ne da pametujem nego da se zbojete ,da mali Joveljic udje u ritam .Nemas ti Miloje razloga da nekog odmaras.Ko nemoze neka ide.Sto ti ne odmoris pa vodi ekipu neko drugi?
     (Boban, 11. mart 2018 22:09)

    # Link komentara

  46. @Crvena Zvezda1913
    Pogledaj šta su poništili PAOK-u večeras, pa se javi...
    (Goran, 11. mart 2018 22:07)

    # Link komentara

  47. GASI FUDBAL NA ODREDJENO VREME!
    GASI FUDBAL NA ODREDJENO VREME!
    GASI FUDBAL NA ODREDJENO VREME!
    GASI FUDBAL NA ODREDJENO VREME!

    DOSTA JE MRZNJE I KRIMINALA!!!
    OVO NIJE SPORT!!!
    Uskoro peticija u celoj Srbiji za stopiranje ovoga sporta!!
    NE BUDI LENJ I POTPISI!!!
     (zvezda+partizan=dva zla, 11. mart 2018 22:07)

    # Link komentara

  48. @
    Ajde malo edukacije za decu koja pisu o ofsajdu.Prilikom direktnog suta na gol nema ofsajda. Pravilnik koji je izmenjen pre dve godine kaze da pomocni sudija dize zastavucu tek kada igrac koji je u ofsajdu primi loptu a ne kao ranije kada uputi loptu.Takodje ako je igrac u tkzv ofsajdu za prsa sudija ako nije suguran prednost daje napadacu. Clanovi 23,24,25 dopunjenog pravilnika fudbalske igre od 1.6.2016 godine
    (Pravila, 11. mart 2018 21:24) sta ti decko lupas?! Koje si ti to pravilo citao?! Mozda iz hokeja ili rukometa.. pvde je ocigledno napadac zvezde ometao vratara napretka, u prevodu, utice na protivnika.. imas lepo objasnjeno u toj istoj knjizi koju pominjes..
    (drnčposelo, 11. mart 2018 21:40)

    Da to odgovara Zvezdi onda je skroz obratno - piše sitnim slovima u Pravilniku
     (Šegrt da uči Maja, 11. mart 2018 22:03)

    # Link komentara

  49. Ovaj Napredak ispada najpametniji. Ljudi cekaju do zaustavnog vremena i onda daju gol i to je izgleda jedini moguci nacin da se ugrozi Zvezda jer da su ranije dali gol to bi Majo anulirao ali ovako, isto kao i u Krusevcu, nije bilo dovoljno vremena.
    (Carapani - mudraci, 11. mart 2018 21:25)

    Против Партизана у Београду им ни та тактика не би помогла. Играло се док Партизан није дао гол и то из офсајда.
    (Марко, 11. mart 2018 22:02)

    # Link komentara

  50. drnčposelo

    Kod direktnog udarca na gol nema ofsajda .Objasnjeno u clanu 11 pravilnika.Lopta nije upucena saigracu da bi bio ofsajd. Da je golman odbranio ili lopta udarla u precku ili stativu igrac koji je navodno bio u ofsajdu i aktivirao se postizuci gol sudija svira nedozvoljenu situaciju
    Greska sudije kod gola Vozdovca.Dva igraca bila u nedozvoljenom polozaju.Jedan se aktivirao i dao gol
     (Pravila, 11. mart 2018 21:58)

    # Link komentara

  51. kao navijač zvezde moram da kažem da je zvezda večeras igrala sramotno neverovatno je to da su primili go u zadnjem minutu utakmice i to je dokaz da je zvezda loša i uništena dovođenjem stranaca koji nemaju poima sa fudbalom i pri tom džabe samo uzimaju novac a domaći talenti se zanemaruju katastrofa
    (dragan, 11. mart 2018 21:58)

    # Link komentara

  52. Impotentna igra Zvezda...objektivno...kad me je moj mali pitao da idemo na pola drugog poluvremena,kaze "ajmo tata dosadna je bas igra"... malo kritika:
    Milijas se ozbiljno trudio,uklizavao,ali vidi se da nema tu vise sjaja i kvaliteta za zvezdinu 10,nikakvu razliku veceras nije napravio cak sta vise...a sta onda reci za Pesica*decko je u nevidjenom kanalu...realno je da on nista ne zna ali bas...sem zelje i volje nista korisno za 90min nije uradio...n i s t a...totalno jalov...
     (oOo, 11. mart 2018 21:54)

    # Link komentara

  53. Кикс Напредка.
     (Крагујевчанин®, 11. mart 2018 21:51)

    # Link komentara

  54. Pazi ove sto pisu o prodaji Kange.Alo ljudi Kanga bi na leto bio slobodan igrac. Sada smo uzeli milion evra i oslibodili.platni fond 
    Nista tragicno sto se igralo nereseno. Do kraja regularnog dela ni jedna ozbiljna utakmic. U plej ofu cetiri kod kuce i tri na strani. Sa patizanom, vojvodinom na Rajku.Sest bodova su dve utakmice
    (Zuks, 11. mart 2018 21:03)

    Da li si ti svestan da će nas Mladost u Lučanima pobediti? Alo, ljudi, mi skoro 300 minuta nismo napravili jednu jedinu šansu.
     (NoName, 11. mart 2018 21:50)

    # Link komentara

  55. U padu smo motiva, igra je ok, stvaramo šanse ali je sve to u završnici letargično.Bena i Joveljića u špic a Pešića vratiti levo i menjati sa Radonjićem, korisniji je kao krilni špic.Svakako se ne brinem i dalje smo na dobrom putu i savetujem Milojeviću da više ne izvodi ovako kombinovane sastave već u svaki meč maksimalno i u najjačem sastavu.Biće bolje!
    (Nicky, 11. mart 2018 21:19)

    Koje šanse mi stvaramo? Poslednju šansu smo napravili u Moskvi...
     (NoName, 11. mart 2018 21:44)

    # Link komentara

  56. Kladža,bato!
     (nikola drezgić, 11. mart 2018 21:40)

    # Link komentara

  57. Ajde malo edukacije za decu koja pisu o ofsajdu.Prilikom direktnog suta na gol nema ofsajda. Pravilnik koji je izmenjen pre dve godine kaze da pomocni sudija dize zastavucu tek kada igrac koji je u ofsajdu primi loptu a ne kao ranije kada uputi loptu.Takodje ako je igrac u tkzv ofsajdu za prsa sudija ako nije suguran prednost daje napadacu. Clanovi 23,24,25 dopunjenog pravilnika fudbalske igre od 1.6.2016 godine
    (Pravila, 11. mart 2018 21:24) sta ti decko lupas?! Koje si ti to pravilo citao?! Mozda iz hokeja ili rukometa.. pvde je ocigledno napadac zvezde ometao vratara napretka, u prevodu, utice na protivnika.. imas lepo objasnjeno u toj istoj knjizi koju pominjes..
    (drnčposelo, 11. mart 2018 21:40)

    # Link komentara

  58. @sent...Ma nek si mu TI rekao samo!Samo bre strogo!Ne valja Miloje nista bre,prevara od trenera bre,samo 12 bodova razlike i od prvog kola lige uefa do 1/16 finala,sta bre on umislja,veze bre nema taj Miloje,amateraki trener bre za kukuruz ligu!Aj sad malo da mrzis sebe pa ces sutra opet ceo svet!
    (bora, 11. mart 2018 21:40)

    # Link komentara

  59. ćemu se nadamo splićani, uvik gledamo zvijezdu i kad će kiksnut a mi ?
     (stjepan, 11. mart 2018 21:37)

    # Link komentara

  60. Poznajem coveka pod nikom Crvena Zvezda 1913. Dugo je igrao beka za jenog sremskog srpskoligasa tako da se covek razume u fudbal. 
    (brus vejnov sobar, 11. mart 2018 21:01) 

    Centarfor....i u pitanju je vojvođanska liga,tada jača od pola današnje prve
     (Crvena Zvezda1913, 11. mart 2018 21:37)

    # Link komentara

  61. Zvezda kiksne prvi put u drugoj polusezoni oni odmah preokrecu, i prizivaju reprezu prosle sezone. Najveci debili od svih navijaca u evropi.
    (Ivan, 11. mart 2018 21:17
    Aj citaj malo komentare zvezdinih navijaca koji pisu o toj reprizi i pribojavaju se!
     (Boki PFC, 11. mart 2018 21:35)

    # Link komentara

  62. Igrač nije dotakao loptu,da jeste bio bi ofsajd.... 
    (Crvena Zvezda1913, 11. mart 2018 20:36) 

    Da ostavis sto komentara dnevno znas a o fudbalskim pravilima nemas pojma.
    (asterix, 11. mart 2018 20:56)

    Bajo moj veze nemaš....direktan šut u okvir gola ,nema ofsajda,NEMA OFSAJDA...
     (Crvena Zvezda1913, 11. mart 2018 21:34)

    # Link komentara

  63. @cubaka moze malo nolana smitha
     (muamua, 11. mart 2018 21:34)

    # Link komentara

  64. Jeli vam sada jasno koliko je za nasu igru bio bitan Boaci, uvalja ga iz nicega i onda je mnogo lakse igrati! Ocigledno je da se u drugom delu mucimo sa realizacijom! To je pokazao i mec sa CSK ali i domace prvensto gde nikom jos nismo dali 3 gola a setite se prvog dela, ali dobro bice to OK a grobarcici samo neka se nadaju!
     (Mare, 11. mart 2018 21:33)

    # Link komentara

  65. Biće DUPLA KRUNA u HUMSKOJ !
    (uefamafia, 11. mart 2018 20:49)

    Ti si poznat po "dobrim" i "pametnim" komentarima, evo nekih da se podsetimo koliko si "strucan".

    2:1 u Beogradu,
    2:3 u Češkoj...
    Ukupno 5:3 za Partizan.
    (uefamafia, 13. februar 2018 15:25)

    Debakl u najavi, 0:5 na Marakani...
    Do poluvremena prazan stadion.
    (uefamafia, 12. februar 2018 15:11)

    Mogao bih ovakve i slicne tvoje gluposti do ujutro da redjam ali mislim da nema potrebe jer svima je jasno koliko se razumes ne u fudbal nego u sport uopste.
    (Cubaka, 11. mart 2018 21:32)

    # Link komentara

  66. Partizan je jedini glasao protiv podele bodova, inace bodovi se dele u Rumuniji, Bugarskoj, gde se igra plej of sa 6 timova dvokruzno, a plej aut sa 8 timova. Poljaci igraju kao i mi trokruzno sa delenjem bodova..
    (mika, 11. mart 2018 20:50)

    Pa znam da je Partizan jedini glasao protiv ovog sistema podele bodova, ali zapitaj se zašto je glasao protiv toga! Pa zato jer je tih godina Partizan bio ubedljivo najdominantniji i on bi najviše bio uskraćen tom podelom! Ko je taj ko nosi krunu na glavi a da glasa da mu ta kruna što pre spadne sa nje? Pa niko ko je pametan razume se naravno! Inače budi siguran da bi ovaj današnji Partizan zdušno glasao za opvaj sistem podele bodova, između ostalog taj sistem mu je prošle sezone omogućio da se domogne šampionske titule iako je na kraju takmičenja imao totalno identičan skor pobeda, nerešenih i poraza sa Crvenom Zvezdom što je svojevrstan kuriozitet.

    Inače, kada je sistem takmičenja u pitanju, meni je uzor onaj sistem koji je jednostavno najbolji, taj sistem se evo decenijama koristi u ligama "Petice" i u mnogim drugim, koji se svodi na klasično igranje svakoga sa svakim dvokružnim bod sistemom i posle toga ko ima najviše bodova i najbolju gol-razliku jednostavno je zasluženo najbolji i tu se priča završava, ne sme se oduzimati niti jednom timu ono što je zasluženo osvojio izgarajući na terenima tokom preduge sezone, bilo koji tim da je u pitanju naravno!
    (Ivan, 11. mart 2018 21:31)

    # Link komentara

  67. Ovaj Napredak ispada najpametniji. Ljudi cekaju do zaustavnog vremena i onda daju gol i to je izgleda jedini moguci nacin da se ugrozi Zvezda jer da su ranije dali gol to bi Majo anulirao ali ovako, isto kao i u Krusevcu, nije bilo dovoljno vremena.
    (Carapani - mudraci, 11. mart 2018 21:25)
    Hahaha sjajan komentar
    (Walter, 11. mart 2018 21:28)

    # Link komentara

  68. Kada u nase dve najbolje ekipe jos uvek igraju Sale i Milijaš, mislim da je sve jasno.
     (Volim i ja vas, 11. mart 2018 21:25)

    # Link komentara

  69. Ofdajd cist kao suza...o Suzana ja volim Partizana...
     (...., 11. mart 2018 21:25)

    # Link komentara

  70. Ovaj Napredak ispada najpametniji. Ljudi cekaju do zaustavnog vremena i onda daju gol i to je izgleda jedini moguci nacin da se ugrozi Zvezda jer da su ranije dali gol to bi Majo anulirao ali ovako, isto kao i u Krusevcu, nije bilo dovoljno vremena.
    (Carapani - mudraci, 11. mart 2018 21:25)

    # Link komentara

  71. Ajde malo edukacije za decu koja pisu o ofsajdu.Prilikom direktnog suta na gol nema ofsajda. Pravilnik koji je izmenjen pre dve godine kaze da pomocni sudija dize zastavucu tek kada igrac koji je u ofsajdu primi loptu a ne kao ranije kada uputi loptu.Takodje ako je igrac u tkzv ofsajdu za prsa sudija ako nije suguran prednost daje napadacu. Clanovi 23,24,25 dopunjenog pravilnika fudbalske igre od 1.6.2016 godine
     (Pravila, 11. mart 2018 21:24)

    # Link komentara

  72. A penal?
     (Tvorzic, 11. mart 2018 21:24)

    # Link komentara

  73. Svako kolo zvezdu guraju sudije....
     (Zvizdić, 11. mart 2018 21:24)

    # Link komentara

  74. svaka cast Milojevicu kao treneru za dosadasnje rezultate ali i on i neki igraci su poleteli mnogo . veceras se Milojevic prekonbinovao ,nama najkreativniji igrac Ben ne igra ,podcenjujemo napredak ! Stranac ako je doveden treba da igra i pravi razliku ....u Novom Sadu smo se prosfercovali zahvaljujuci sudiji ,razlika se istopila na 6 bodova i lako moze da se ponovi prosla sezona . ne razumem igramo domace prvenstvo i cuvas Bena,Srnica,Donalda za sta ih cuvas izvodi bre najaci tim ....neki igraci koji su dobili sansu totalno nekorisni ,bledi Milic ,Racic jos par njih a par je umislilo da su igracine tipa Radonjic i Pesic . Svaki bod igrom i zalaganjem treba zaraditi na terenu a pojedinci rezervisti trxba da grizu kad dobiju sansu
     (zoran ivkovic, 11. mart 2018 21:23)

    # Link komentara

  75. U padu smo motiva, igra je ok, stvaramo šanse ali je sve to u završnici letargično.Bena i Joveljića u špic a Pešića vratiti levo i menjati sa Radonjićem, korisniji je kao krilni špic.Svakako se ne brinem i dalje smo na dobrom putu i savetujem Milojeviću da više ne izvodi ovako kombinovane sastave već u svaki meč maksimalno i u najjačem sastavu.Biće bolje!
     (Nicky, 11. mart 2018 21:19)

    # Link komentara

  76. Mora se uvesti pravilo da im se na svakoj utakmici svira najmanje dva penala da bi prvenstvo bilo regularno. Da nije bilo odličnog sudije na prošloj utakmici sa Vojvodinom prvenstvo bi bilo potpuno neregularno.
    (saopštenje u interesu regularnosti, 11. mart 2018 21:19)

    # Link komentara

  77. Eto, da Djukic neznalica nije kiksirao protiv Vojvodine, Cuke u Humskoj, Zemuna pre par kola, i izgubio od Radnickog sad bismo bili na -6 od Zvezde i imali bi sansi za odbranu titule.
     (Batko pamcenje mu kratko, 11. mart 2018 21:19)

    # Link komentara

  78. Miloje zasto saras tim, kao da smo mi Man City, lose pripremljena ekipa, bez motiva vec par utakmica, a grobari su se vratili u formu i ako ovako nastavimo sve je moguce kada se polove bodovi. Imali smo srece u Novom Sadu, a veceras nismo.
     (riba, 11. mart 2018 21:18)

    # Link komentara

  79. Potpuno nebitno da li u.plej of ulazis sa 6 ili 7 bodova prednosti.Zvezda do kraja u gostima u Sapcu i Lucanima i zadnje kolo kod kuce Zemun
    Odmah ide derbi na Rajku i kako za sada stoji kod kuce Cuka, Napredak, Vojvidina a gostuje se u Nisu, Subotici i Vozdovcu. Vojvodina, Vozdovac, Spartak ne mogu da ispadnu i ne mogu u Evropu
    Takodje i Napredak
     (Maximillian, 11. mart 2018 21:18)

    # Link komentara

  80. Pesic je totalno van forme, trenutno nije ni za klupu. Miloje bi morao da ga zameni, pa neka zasluzi ponovo prvi tim. Mada tesko, nije on za Zvezdu...
    (Igor ch, 11. mart 2018 21:17)

    # Link komentara

  81. Hahahaha tooo Eskicu majstore! Steta sto je Napredak igrao bunker jer bi u suprotnom pobedio Zvezdu premda je Zvezda bila brojcano jaca za Maju Vujovica.
     (Batko pamcenje mu kratko, 11. mart 2018 21:17)

    # Link komentara

  82. Zvezda kiksne prvi put u drugoj polusezoni oni odmah preokrecu, i prizivaju reprezu prosle sezone. Najveci debili od svih navijaca u evropi.
    (Ivan, 11. mart 2018 21:17)

    # Link komentara

  83. Zvezda je pala u formi. Nema onu igru i žar koja je krasila do CSKA. Oseća se umor, bezidejnost, neprobojnost.. Nema lucidnih poteza. Ako nastavi ovako teško će do titule. Izgubi od Partizana i opet neki " Voždovac" i sve pada u vodu. Partizan se budi.. A Zvezda prima golove na njegov način.. Provukka se protiv Vojvodine. Očito je da se nešto mora preduzeti, osvežiti igrače i vratiti onu srčanost iz Lige Evrope. Zvezdo ne tinjaj - zasijaj !!!
     (novosađanin, 11. mart 2018 21:16)

    # Link komentara

  84. Daj boze da Miloje tempira formu kad se bude odlucivala titula,a ako nije to sa ovakvom igrom crno nam se pise.
     (Zvezdan, 11. mart 2018 21:15)

    # Link komentara

  85. Kolike bi bile samo cifre koje bi zvezda odbijala za Radonjica da bar nesto od fudbala zna...nit suta,nit asistencije,nit kontrola lopte,nit fudbalske inteligencije...zabijanje glave i trk...i za to se odbijalo po 5 miliona...sta bi tek bilo da ima nesto od ovoga...
    (Realno, 11. mart 2018 21:14)

    # Link komentara

  86. Cestitke Krusevljanima. Zasluzili su bod i to je evidentno. Sto se nas tice, od kako smo prokockali prolaz dalje u LE, sve vise licimo na nezainteresovanu grupu gradjana. U celu situaciju pocinje da se uklapa i Milojevic. Poceti utakmicu protiv jedne od najneugodnijih ekipa u ligi sa drugom postavom je, najblaze receno, neozbiljno. Drzati Milijasa 90. minuta u igri je neobjasnjivo. Covek moze igrati ozbiljno najvise pola sata, i upravo katastrofalna igra u sredini nas je kostala dva boda. Totalna neodgovornost u sredini terena je rezultovala situacijama gde su "Carapani" izlazili na nasu zadnju liniju viskom igraca!!! To je neoprostivo!!! Na kraju, vidi se da je kicma tima Donald. Bez njega, nema igre u sredini. Sve se svodi na ispucavanja ka veselniku Pesicu, koji i kada dodje do lopte, ne uradi nista korisno. Ovo jednostavno nije dobro. Ekipa ne moze zaboraviti fudbal u dve-tri nedelje. Zasto ovako izgledamo, pitanje je za trenera Milojevica. Vec u Sredu cemo videti sta mozemo ocekivati do kraja sezone. Ima tu jos dosta toga da se kaze, no, neki drugi put. Jos jednom, cestitke "Carapanima" a pred Milojem je domaci zadatak koji mora resiti po hitnom postupku. Sportski pozdrav!
    (Walldorf, 11. mart 2018 21:13)

    # Link komentara

  87. Ovo nisu čista posla.Zadnjih pet minuta smo im se nudili da nam daju gol.Toliko ocigledno.Gde je Ben?Gde je Donald?Kakav Račic?Zbog cega se ne igra u najjacem sastavu?
     (duledudule, 11. mart 2018 21:12)

    # Link komentara

  88. Cist ofsajd kod zvezdinog gola....a posle Rodic igrao rukom...lako je tako osvojiti titulilu!!
     (Lovćenac, 11. mart 2018 21:11)

    # Link komentara

  89. i grobari jel namesteno?
     (Srbija, 11. mart 2018 21:08)

    # Link komentara

  90. Za ovaj kiks je jedini i odgovorni Milojevic.Utakmicu pocinje sa Racicem,Milijasem i Milicem.A nema Bena,Donalda,Jovicica,Srnica i Adzica.A pitanje je i da li treba da igra Pesic.Dok se igrala Evropa donekle sam razumeo kombinovane sastave ali ni tad ih nisam odobravao.A zasto ih sad cuva i od cega su sad umorni?Ponasanje kao da smo vec uzeli titulu a zaboravljaju proslu godinu i plasim se da nam se ne obije o glavu opet ako se ne opamete.
     (POPE, 11. mart 2018 21:08)

    # Link komentara

  91. Ne zelim Miloje da te kritikujem, isuvise si nam srece doneo ove sezone, ali i sam si lepo primetio posle utakmice da nesto ozbiljno ne valja, a iskreno mislim da sebi treba da postavis nekoliko pitanja: prvo zasto, ko i kako gura Racica, ti si prepametan da bi svojevoljno igrao sa igracem manje kad je doticni u igri, drugo, cemo Miloje eksperimentisanje u sastavu pred pauzu, kad ce ionako odmarati, trece Pesic i Radonjic su u potpunom kanalu, ili ih motivisi, vrati, ili napolje iz igre, Pesic svojim namcorastim stavom deluje toliko iritantno da boli, a Radonja je svojim nerezonskim sutevima, nesmislenim potezima vec odavno na ivici da ga publika izzvizdi. I mozda najbitnije, sta bi brate s voljom, presingom kojim smo lomili protivnike, otkud posle priprema toliko neozbiljnosti, samovolje, kako da u tri zaredom ko god nas stisne, gol je neminovan u finisu, i to onakva stamena odbrana. Ostaje da verujemo u tebe, da neces dozvoliti proslu sezonu, jer bi to bio horor posle svega. Takodje, vec sada se vidi strasno los prelazni rok, gde se kockalo i umesto Kange nije doveden ama niko od desetine najavljenih kreativaca, a mi bez Kange jednostavno nismo ekipa sa idejom, vec ekipa trkaca, uz gore pomenute igrace van forme, realno u ozbiljnom smo problemu. Zato Miloje podvikni, zategni pa da se posle pauze opet vratimo na stare jesenje staze !
    (Miki delija, 11. mart 2018 21:08)

    # Link komentara

  92. Pa mi ni iz opsajda kad dajemo golove ne moze da pobedimo. Mnogo smo losi. Bolje neka Partizan uzme titulu i ove godine.
     (VelikiPoznavalacPravila1913, 11. mart 2018 21:06)

    # Link komentara

  93. Poznajem coveka pod nikom Crvena Zvezda 1913. Dugo je igrao beka za jenog sremskog srpskoligasa tako da se covek razume u fudbal.
    (brus vejnov sobar, 11. mart 2018 21:01)

    da nije igrao za Mitros :) ?
     (ja, 11. mart 2018 21:06)

    # Link komentara

  94. Kanga i Boaci mnogo fale tek sada se vidi koliko su znacili za igru
    (E, 11. mart 2018 21:05)

    # Link komentara

  95. Bilo je još 2 min mogao je svirat penal za cz. Čekam saopštenje iz ljutice.
     (MiRa, 11. mart 2018 21:03)

    # Link komentara

  96. Pazi ove sto pisu o prodaji Kange.Alo ljudi Kanga bi na leto bio slobodan igrac. Sada smo uzeli milion evra i oslibodili.platni fond
    Nista tragicno sto se igralo nereseno. Do kraja regularnog dela ni jedna ozbiljna utakmic. U plej ofu cetiri kod kuce i tri na strani. Sa patizanom, vojvodinom na Rajku.Sest bodova su dve utakmice
     (Zuks, 11. mart 2018 21:03)

    # Link komentara

  97. A Pešić, od klupe Lila, za 750 evro hiljadarki? do grobara Zvezde. Hehehe
    (Da li znate ko je Alan Džogajev?!?!, 11. mart 2018 21:02)

    # Link komentara

  98. Totalno nebitno izjednačenje. Sistem takmičenja je takav da obesmišljava ovu jurnjavu za bodovima tokom čitave sezone po teškim terenima Srbije jer se polove bodovi posle regularnog dela. Da li ćemo imati 14 ili 13 ili 12 ili 5 bodova prednosti totalno je nebitno jer se pred tzv "plej of" gospoda iz FSS dosetili da polove bodove i smanjuju bodovne prednosti. Znači da li ćemo imati 7 ili 6 ili možda 5 ili 4 boda više od Partizana u "plej ofu" nebitno je iovako ionako odlučuje naredni večiti derbi. A da nema tog sistema, da je ovo prvenstvo poput svih ostalih širom sveta Crvena Zvezda bi već bila šampion. Prema tome sve je pod kontrolom.(Ivan, 11. mart 2018 20:28)Partizan je jedini glasao protiv podele bodova, inace bodovi se dele u Rumuniji, Bugarskoj, gde se igra plej of sa 6 timova dvokruzno, a plej aut sa 8 timova. Poljaci igraju kao i mi trokruzno sa delenjem bodova, mada to i nije delenje bodova nego jednostavno pobeda vredi 1.5 bodova a nereseno 0.5, a u plej ofu-plej autu 3 boda, ali kako zaboga, mnogi bi se pitali, da pobeda vredi 1.5 bodova, zato je uvedno da se dele bodovi. Mada su mogli da ostave tri boda za pobedu a da u plej ofu-plej autu pobeda bude 6 bodova a nereseno 2 boda...
    (mika, 11. mart 2018 20:50)
    Sve si lepo rekao, ali ima samo jedan mali problem. Pa Zvezda i svi ostali klubovi su trazili ovaj sistem podele bodova. Samo je Partizan bio protiv. Samo Partizan trazio VAR ostali protiv. I onda kad se jednog dana ponisti gol zvezdi ili lucanima ili vosi krene kuknjava, umesto da greske svedemo na minimum. Savez otisao na svetako prvenstvo, ima se para i za nove terene i za VAR ali koga briga, najbolje se pliva u blatu i mulju i ko koga zezne.
    (v_K_esspreso, 11. mart 2018 21:02)

    # Link komentara

  99. Naš ozbiljan problem je što u vezi nemamo nijednog kreativnog ofanzivca, pravog play-a. Pokušao je Miloje danas sa Milijašem ali vidi se da ne može. Nema završnog pasa, a Pešić je mnogo slabiji od Boaćija. Teško dajemo gol, a odbrana dekoncentrisana u ključnim trnutcima. Prednost jeste velika ali ne i nedostižna, zato maksimalna koncentracija u odbrani i agresivnost na sredini je jedino što nam preostaje.
    (Milan, 11. mart 2018 21:01)

    # Link komentara

  100. asterix
    Poznajem coveka pod nikom Crvena Zvezda 1913. Dugo je igrao beka za jenog sremskog srpskoligasa tako da se covek razume u fudbal.
     (brus vejnov sobar, 11. mart 2018 21:01)

    # Link komentara

  101. Počelo je počelo
    (Pera, 11. mart 2018 20:59)

    # Link komentara

  102. Opasan ovaj Alan - Eskić. Evo ga početak kraja!!!!
    (Da li znate ko je Alan Džogajev?!?!, 11. mart 2018 20:57)

    # Link komentara

  103. Igrač nije dotakao loptu,da jeste bio bi ofsajd....
    (Crvena Zvezda1913, 11. mart 2018 20:36)

    Da ostavis sto komentara dnevno znas a o fudbalskim pravilima nemas pojma.
     (asterix, 11. mart 2018 20:56)

    # Link komentara

  104. Ovo je školski primer ofsajda, zaustavite tacno u trenutku suta, igrac zvezde stoji tacno ispred golmana i markira ga tako da golman ne vidi loptu, ali dobro, ništa što već nije viđeno na zvezdinim utakmicama
    (Ns, 11. mart 2018 20:03)

    Igrač nije dotakao loptu,da jeste bio bi ofsajd....
    (Crvena Zvezda1913, 11. mart 2018 20:36)

    A ovo je skolski primer koliko ljudi ne znaju pravila igre a ovde isteruju pravdu kada su neke sumnjive situacije u pitanju. Sto je najgore, Crvena Zvezda1913 je jedan od najglasnijih ovde a ne zna ni pravila fudbala. Hvala ti druze sto si me ubedio da tvoje komentare vise ne treba ni da preletim...
    (krle, 11. mart 2018 20:55)

    # Link komentara

  105. Ипак ми нисмо препоштени партизаи да добијемо 35 утакмица у низу.
     (Ноле, 11. mart 2018 20:54)

    # Link komentara

  106. Sa onakvom igrom nista se drugo ni ne ocekuje ....Pesic se kliza i pada po terenu cim dobije loptu
    (Tetka Novka 011, 11. mart 2018 20:52)

    # Link komentara

  107. Nemojte ovaj sadašnji klub da mešate sa nekadašnjom Crvenom Zvezdom!
    Ovo je lažna Zvezda!
    (deni, 11. mart 2018 20:51)

    # Link komentara

  108. Опет Напредак у надокнади :)
     (Јабучило, 11. mart 2018 20:51)

    # Link komentara

  109. Ко зна можда би и Звезда ко партизаи дала гол Напретку из неког офсајда да је Мајо продужио утакмицу 20 минута.
     (Ноле, 11. mart 2018 20:50)

    # Link komentara

  110. Totalno nebitno izjednačenje. Sistem takmičenja je takav da obesmišljava ovu jurnjavu za bodovima tokom čitave sezone po teškim terenima Srbije jer se polove bodovi posle regularnog dela. Da li ćemo imati 14 ili 13 ili 12 ili 5 bodova prednosti totalno je nebitno jer se pred tzv "plej of" gospoda iz FSS dosetili da polove bodove i smanjuju bodovne prednosti. Znači da li ćemo imati 7 ili 6 ili možda 5 ili 4 boda više od Partizana u "plej ofu" nebitno je iovako ionako odlučuje naredni večiti derbi. A da nema tog sistema, da je ovo prvenstvo poput svih ostalih širom sveta Crvena Zvezda bi već bila šampion. Prema tome sve je pod kontrolom.
    (Ivan, 11. mart 2018 20:28)
    Partizan je jedini glasao protiv podele bodova, inace bodovi se dele u Rumuniji, Bugarskoj, gde se igra plej of sa 6 timova dvokruzno, a plej aut sa 8 timova. Poljaci igraju kao i mi trokruzno sa delenjem bodova, mada to i nije delenje bodova nego jednostavno pobeda vredi 1.5 bodova a nereseno 0.5, a u plej ofu-plej autu 3 boda, ali kako zaboga, mnogi bi se pitali, da pobeda vredi 1.5 bodova, zato je uvedno da se dele bodovi. Mada su mogli da ostave tri boda za pobedu a da u plej ofu-plej autu pobeda bude 6 bodova a nereseno 2 boda...
    (mika, 11. mart 2018 20:50)

    # Link komentara

  111. Biće DUPLA KRUNA u HUMSKOJ !
     (uefamafia, 11. mart 2018 20:49)

    # Link komentara

  112. no penal, no fun
     (hahahahaaa..., 11. mart 2018 20:48)

    # Link komentara

  113. Veliki problem,primetan pad forme zvezde a tek idu jake utakmice sto ce se izgleda obiti zvezdi o glavu.Deluje mi kao da opet gubimo titulu!
    (Kavkaz, 11. mart 2018 20:38)

    meni isto tako deluje, bojim se iste prethodne sezone daj boze da gresimo...
     (Bojan, 11. mart 2018 20:47)

    # Link komentara

  114. Нема пенала нема победе хахахах 
    Можда ово буде историјских 1-1 на крају, сад је разлика 6 бода, тучемо звезду у дербију то је 3, а ови кукавци морају опет на вождовац и напредак у плеј офу са којима не могу да намештају, а нема шанси да победе ни једне ни друге. 
    Плус Столица са Војводином. 
    Биће опет црно-бела титула! 
    Понавља се прошла година, све је исто!
    (некле, 11. mart 2018 20:33)

    A titula namestena mezimici?
     (vucelaaa, 11. mart 2018 20:47)

    # Link komentara

  115. Igrač nije dotakao loptu,da jeste bio bi ofsajd....
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Crvena Zvezda1913, 11. mart 2018 20:36)

    Ne dira loptu, ali ocigledno ometa golmana. Cist ofsajd.
    (Ofsajd, 11. mart 2018 20:47)

    # Link komentara

  116. Veliki problem,primetan pad forme zvezde a tek idu jake utakmice sto ce se izgleda obiti zvezdi o glavu.Deluje mi kao da opet gubimo titulu!
    (Kavkaz, 11. mart 2018 20:38)

    Svasta bih ti napisao ali mi nece objaviti
     (KoleCZ, 11. mart 2018 20:47)

    # Link komentara

  117. Kako igra Nemanja Bjelica ljudi:-):-)
     (anica, 11. mart 2018 20:47)

    # Link komentara

  118. Strucnjaci Zvezda je od Napretka izgubila i jesenas. Sta samo kukate, niko vam ne valja, vi bi drzali formu na istom nivou deset godina.
     (cile, 11. mart 2018 20:46)

    # Link komentara

  119. Da li iko može da zamisli penal za Napredak u 90 minutu?
     (Josarian, 11. mart 2018 20:46)

    # Link komentara

  120. Terzicu odlazi
     (MrzoviciPljevlja, 11. mart 2018 20:45)

    # Link komentara

  121. Бен не одмара него је повређен
     (Ноле, 11. mart 2018 20:45)

    # Link komentara

  122. Vreme je da se piše saopštenje. Šta li čeka Terzić?
     (Dekameron, 11. mart 2018 20:45)

    # Link komentara

  123. Mislio sam da je Majo dostojna izmena za Segrta ali izgleda da ipak nije.
    (Jim Beglin, 11. mart 2018 20:44)

    # Link komentara

  124. Klasican ofsajd kod gola Zvezde, nedosudjen penal za Napredak u 90. minutu.
    (Saopstenje za javnost, 11. mart 2018 20:42)

    # Link komentara

  125. Nema penala nema pobede!!Bravo Napredak!! 


    Partizan nakraju osvaja titulu pazite sta vam kazem!!
    (Grobar, 11. mart 2018 20:23)

    nema 2 crvena u Lučanima nema pobede, nema isključenja zbog prigovora i gola iz ofsajda u 97-mom minutu protiv istog ovog napretka nema ni pobede...
     (bromazepam, 11. mart 2018 20:42)

    # Link komentara

  126. Ovo sto mi igramo,veze sa fudbalom nema.Na nasem "Rajku" mi se branimo,umesto da napadamo i damo drugi,treci,koliko god mozemo.Pesic,Racic,to blage veze sa fudbalom nema.Nikog umesto Kange nismo doveli,nema ko da stane na loptu,da podeli,pusti,da pravu loptu.
     (Delija Helsingborg, 11. mart 2018 20:42)

    # Link komentara

  127. bitno da je miloje bena ostavio na tribinama,kome ga cuvas??????
     (mirko, 11. mart 2018 20:42)

    # Link komentara

  128. Cisto da dodam da je Zvezdin gol iz cistog ofsajda ali pomocni nije video jer je nonsalantno izbegao da prati ofsajd liniju pa mu je oprosteno. Ali eto, jos jedan gol iz rubrike sumnjivih golova Crvene Zvezde.
    (krle, 11. mart 2018 20:41)

    # Link komentara

  129. Pesic 700.000 sitnih evrica
     (K U K U L E L E, 11. mart 2018 20:40)

    # Link komentara

  130. E pa lepo, pa u onim trecem delu da Napredak zameni Vozdovac, a ostalo ce biti repriza od prosle godine
    (Laik, 11. mart 2018 20:40)

    # Link komentara

  131. Sad stvarno mi sa ovakvom igrom i ekipom trenutno nema sanse da dobijemo i ovakav Partizan mislio sam da je nemoguce da se ponovi prosla sezona al mi igramo sve gore i ovo je za veliku zabrinutost jer ako kiksnemo jos jednu i pobedi nas Partizan u plej ofu mi posle toga ne smemo da igubimo od nikog jer ako se to desi ponovice se identicno prosla sezona.Alarm ozbiljno treba da se upali.
    (Delija, 11. mart 2018 20:40)

    # Link komentara

  132. Veliki problem,primetan pad forme zvezde a tek idu jake utakmice sto ce se izgleda obiti zvezdi o glavu.Deluje mi kao da opet gubimo titulu!
    (Kavkaz, 11. mart 2018 20:38)

    # Link komentara

  133. Da li je moguce da milijas igra?! Pa taj 10god vec nije spreman, ne moze da dise, kasni na svaku loptu, vise nema ni prekid. Evo 10 kornera ni jedna sansa osim sto se odbilo na srecu pa ovaj sutnuo. Ovo je katastrofa. Tri prethodne nismo trebali da dobijemo kako igramo. Borjanovo odugovlacenje je sramota. Probati sa nekim mladjim na plejmejkeru, milijasa brzog oterati koliko veceras.
    (dm, 11. mart 2018 20:37)

    # Link komentara

  134. Kao sto je "kriv" sto je napravio takmicarski tim koji je igrao cvrsto jesenji deo, pogotovo Evropu, zakljucno sa dvomecom sa CSKA, tako je Milojevic kriv za opustanje tima u prolecnom delu prvenstva. Evo vec treci prolecni deo zaredom igramo drasticno slabije. Manjak zelje, energije, kvaliteta odlaskom igraca... I na to dodati i eksperimentisanje sa sastavom i odmaranjima. Odmaranje a uskoro reprezentativna pauza gde ce vecina da odmara. To je neshvatljivo! Onda na to dodati i ovo nabijanje utakmica penzioneru Milijasu, pa samoumisljenom Ronaldu koji totalno neopravdano ima zagarantovano mesto u postavi. Sta je Radonjic odigrao do sad? Jedan i po mec za celu sezonu. Neozbiljan, fudbalski neobrazovan, samo poskakuje u duelima, sutira iz nebuloznih pozicija...
    Sta to Joveljic ne moze da odigra recimo 20 minuta od ovog sto "igra" Pesic vec duze vreme? Pusti ga malo kad vec nemamo drugog napadaca, vidis da ovaj ne zna gde udara! Mislim treba biti slep pa ne videti da je Pesica islo, blago receno da ne psujem, vise nego sto zna. Sad kad je to stalo od njega nista, kontraproduktivan.
    Prekini to odmaranje i povecaj ozbiljnost! Mislili smo i prosle sezone da je gotovo pa smo dobili po usima!
    (BOBA DELIJA, 11. mart 2018 20:37)

    # Link komentara

  135. 45 minuta mi nismo napravili jednu jedinu šansu protiv Napretka. Kanga je bio 80 posto ekipe, ovo što je ostalo su samo trkači. Jedina šansa da uzmemo titulu je da pobedimo Partizan. Ako ne pobedimo Partizan u plej ofu možemo da se pozdravimo sa titulom.
    (NoName, 11. mart 2018 19:25)

    Samo da ispravim samog sebe - 90 minuta mi nismo napravili jednu jedinu šansu protiv Napretka. Kanga je bio 80 posto ekipe, ovo što je ostalo nisu ni trkači.
     (NoName, 11. mart 2018 20:36)

    # Link komentara

  136. Ovo je školski primer ofsajda, zaustavite tacno u trenutku suta, igrac zvezde stoji tacno ispred golmana i markira ga tako da golman ne vidi loptu, ali dobro, ništa što već nije viđeno na zvezdinim utakmicama
    (Ns, 11. mart 2018 20:03)

    Igrač nije dotakao loptu,da jeste bio bi ofsajd....
     (Crvena Zvezda1913, 11. mart 2018 20:36)

    # Link komentara

  137. Nedopustiva igra. Ajde sto se vidi da nam fali Kanga, i da Pesic nije ni do kolena Boaciju, vec je sporno sto nema želje ni borbenosti, i svi su se uklopili u to sivilo. Prvotimce donekle i razumem, ali daj Adzica, Bena, Babica, nek igraju. Pesic je resetao dok nije bilo pritiska, a sad kad je pod lupom navijaca i javnosti, katastrofa je...
     (nemanja, 11. mart 2018 20:35)

    # Link komentara

  138. Veoma slaba igra Zvezde. Iz utakmice u utakmicu sve gore i gore. Radonjić potpuni promašaj, Pešić zato i nije igrao u inostranstvu. Frimpong, bolje da ne komentarišem. Igra Partizana danas je bila možda za nijansu bolja ali i to je slabo. Mislim da je krajnje vreme da rukovodstva Partizana i Zvezde prestanu sa pisanjem saopštenja i da se okrenu radu sa mladim igračima. Zar niko ne vidi da su najbolji igrači Saša Ilić i Milijaš. Nijednu ofanzivnu 10-etku nemamo, strašno.
    (Cinik, 11. mart 2018 20:35)

    # Link komentara

  139. Saopštenje! Partizan nije dao penal!
     (Rotokoš, 11. mart 2018 20:35)

    # Link komentara

  140. Eto vam sad, svima koji ste bili za prodaju Kange, ne bi li se uzelo pola miliona-milion. Bolje da je ostao, makar i ne uzeli obestecenje, bar bi do titule mogli lagano. Sad nemamo pravog veznjaka, nema ko da poveze redove, uputi pas, bas se vidi nedostatak kreativca. O Pesicu tek da ne pricam, decko indisponiran.
     (Ljubisa livac, 11. mart 2018 20:34)

    # Link komentara

  141. Nedosudjen penal za Napredak posle igranja Rodica rukom u 90. minutu.
    (Dokle navlacenje za mezimicu?, 11. mart 2018 20:34)

    # Link komentara

  142. Ipak je i ovaj Milojevic los trener! Imas samo Pesica u napadu, koji je u ocajnoj formi, i ti odmaras Bena. Neznam samo od cega ga odmara, cini mi se da je protiv Vojvodine igrao svega 15-ak min. Stalno nesto menja sastave, nesto kombinuje. E ovako se gube bodovi, a i titula. Malo ti sto se provlacis zadnjih par kola, i opet isto, nikakve pouke on nije izvukao!
     (SEnT, 11. mart 2018 20:34)

    # Link komentara

  143. Od pocetka drugog dela sezone pisem da nasa igra ne lici ni na sta. Mi sredinu terena nemamo, a i odbrana je neuporedivo losija. Prisutna je neverovantna indolentnost u igri i ovo nije ona Zvezda od jesenas. Srecno smo dobili par utakmica i to nas je zavaralo. Kad Kokeza prepolovi bodove, bice velikih problema da odbranimo trenutnih +6. Jednostavno, adekvatne zamene za Kangu i Boacija nisu dovedene a oni su bili pola tima u napadu. Pesic je u kanalu, ne moze da izdrzi pritisak prvog spica a i ostali ne igraju nista. Jednostavno, nema kreatora, nema igraca koji moze da zadrzi loptu i podeli pas i ti ce predstavljati sve veci problem.
     (veliki strumf, 11. mart 2018 20:34)

    # Link komentara

  144. Највећа грешка је продаја Канге!!!
    Од када је он отишао игра се распала, нападачи нису дали гол пет утакмица, нисмо требали да добијемо ни Вождовац ни Војводину, нисмо заслужили! Ваљда то виде и ови што треба да виде, форма и игра су у паду!
    (Стампи, 11. mart 2018 20:34)

    # Link komentara

  145. kada ti odu 2 najbolja igrača (Boaci i Kanga),logično je da prije ili poslije počnu kiksevi.
    Pri tom, to su ofanzivni igrači koje ne mogu zamjeniti Pešić i Milijas( Krsticic)
     (krajisnik, 11. mart 2018 20:34)

    # Link komentara

  146. Partizan nakraju osvaja titulu pazite sta vam kazem!!
    (Grobar, 11. mart 2018 20:23)

    Ako se svi suprotstave kao Čuka.....
     (Crvena Zvezda1913, 11. mart 2018 20:34)

    # Link komentara

  147. jos jedna utakmica jos jedna sklanjalica
     (ciganska posla, 11. mart 2018 20:33)

    # Link komentara

  148. Šegr nije bio na terenu. Zvezda vidno oslabljena.
     (Joe, 11. mart 2018 20:33)

    # Link komentara

  149. Zvezda je bas u problemu, nije ovo ni nalik onoj igri od jesenas. Svako ko je rekao da je titula gotova stvar se grdno prevario. Evo sada kiks Zvezde ali sta bi bilo da je ostalo i 1:1 sa Vozdovcem, da je isto to bilo i u Novom Sadu bez onog penala i plus ide plej of i dele se bodovi... Nesto debelo ne stima u igri.
    (Nikola, 11. mart 2018 20:33)

    # Link komentara

  150. Нема пенала нема победе хахахах
    Можда ово буде историјских 1-1 на крају, сад је разлика 6 бода, тучемо звезду у дербију то је 3, а ови кукавци морају опет на вождовац и напредак у плеј офу са којима не могу да намештају, а нема шанси да победе ни једне ни друге.
    Плус Столица са Војводином.
    Биће опет црно-бела титула!
    Понавља се прошла година, све је исто!
    (некле, 11. mart 2018 20:33)

    # Link komentara

  151. Bez Kange I Boacija bar 50 posto slabiji tim, mozda cak i vise od toga. Utisak utakmice, glavni napadac tima Pesic vuce kontru, ulazi u 16 i saplice sam sebe u nedostatku znanja da upotrebi bilo kakav dribling.
    (Ivan, 11. mart 2018 20:32)

    # Link komentara

  152. Bravo Kruševljani!! Da ne komentarišem što je pre kornera komšija bio faul u napadu, što je morao da svira penal za Napredak...ono što me raduje je da se vidi iz aviona da bez Kange i onog što ga je Bog poslao u Kinu vi veze nemate, a to i sami vidite...stižemo vas...biće uzbudljivo!!
     (who the f..k are you, 11. mart 2018 20:32)

    # Link komentara

  153. Jedini klub koji nije izgubio nijednom ove sezone od "večitih".
    Jedini klub koji je pobedio i Crvenu zvezdu i Partizan na svom terenu, a igrao nerešeno u Beogradu.
    Dame i gospodo, kruševački Napredak!
     (Updown, 11. mart 2018 20:31)

    # Link komentara

  154. Evidentan pad forme kod tima Vladana Milojevica.Sve cestitke Napredku odigrali su dobru utakmicu,stalno su prjetili.Bice zanimljivo do kraja prvenstva.
     (aco rs, 11. mart 2018 20:31)

    # Link komentara

  155. Pesic mora na klupu i to je to, covek nije bio ni blizu pokusaja da udje u sansu, KATASTROFA!
    (sas, 11. mart 2018 20:31)

    # Link komentara

  156. Još jedna bleda Zvezdina partija. Od Subotice, preko Voždovca i Novog Sada... Igramo sporo, neubedljivo i bezidejno. Ni odbrana više nije tako sigurna. Pešić je i dalje u kanalu. Vidi se koliko nam nedostaje Kanga. Napredak je zasluženo uzeo bod. Ovo mora mnogo, mnogo, mnogo bolje...
    (Miloje?, 11. mart 2018 20:30)

    # Link komentara

  157. Koliko je nasa liga slaba kada jedan ili dva igraca (Boaci i Kanga - Leonardo) prave toliku razliku.... Steta sto je Partizan dosta kiksirao, zbog Terzica bi mi bilo drago da Zvezda ne uzme titulu zato sto je bukvalno na silu oterao Boacija i Kangu koji su zeleli da ostanu. (Zvezdas sam)
    (cirkus liga, 11. mart 2018 20:30)

    # Link komentara

  158. Gde su ovi meteorolozi sto najavljuju +17,nesto su omanuli.
     (kez, 11. mart 2018 20:29)

    # Link komentara

  159. Nema penala nema pobede!!Bravo Napredak!! 


    Partizan nakraju osvaja titulu pazite sta vam kazem!!
    (Grobar, 11. mart 2018 20:23)

    skupiti sve tvoje komentare na jednom mestu i ubaciti ih u najmocniji racunar na svetu, taj racunar bi eksplodirao.
     (zvele, 11. mart 2018 20:29)

    # Link komentara

  160. nema penala i golova iz gol auta-nema ni pobede,vrlo je prosto
    (Borat iz predgradja, 11. mart 2018 20:29)

    # Link komentara

  161. Marakana peva uspavanku celo drugo poluvreme, i onda logično primiš gol!
     (Srbin, 11. mart 2018 20:29)

    # Link komentara

  162. Losa igra u drugom delu sezone,nisam se nadao da ce biti ovako ali se vidi da fale Kanga i Boaci i da bogami moze da bude svasta u plej ofu ima jos 10 utakmica da se igra Partizan ce izgleda igrati sve bolje a Zvezda ponavlja greske iz prethodne sezone jeste da nije isti tim ali opet mnogo opustanja posle postignutog gola gde su poslednje dve utakmice bile isto rizicne i neizvesne.Mora to mnogo bolje i da se izvede najaci tim jer ova eksperimentisanja se ne pokazuju dobro.
    (Delija, 11. mart 2018 20:29)

    # Link komentara

  163. Nemam im sta zameriti, posle ispadanja iz LE doslo je do malog pada, ali je sve to minimalno u odnosu na tvoje ime I sta si uradila ove godine Zvezdo!
    Napred!
     (anica, 11. mart 2018 20:29)

    # Link komentara

  164. ahahaha jel se ovo ponavlja prosla sezona, ista prica, 12 bodova prednosti pred deljenje ahahaha ajao
    (milisav, 11. mart 2018 20:28)

    # Link komentara

  165. A penal? E moj Majo, mnogo si me razočarao!!
    (Da li znate ko je Alan Džogajev?!?!, 11. mart 2018 20:28)

    # Link komentara

  166. Ovaj Kosanović baš ume sa Zvezdom. Kakav kralj, respekt!!!
    (Zvoncica, 11. mart 2018 20:28)

    # Link komentara

  167. Dva vrlo bitna igraca otisla, niko umesto njih nije dosao, logicno je da smo losiji nego u prvom delu sezone.
     (Ssss, 11. mart 2018 20:28)

    # Link komentara

  168. Miloje, čemu ti služi ovaj Pešić?
     (MomaSRB, 11. mart 2018 20:28)

    # Link komentara

  169. Jedna rec-Pesić!
    (nex, 11. mart 2018 20:28)

    # Link komentara

  170. Totalno nebitno izjednačenje. Sistem takmičenja je takav da obesmišljava ovu jurnjavu za bodovima tokom čitave sezone po teškim terenima Srbije jer se polove bodovi posle regularnog dela. Da li ćemo imati 14 ili 13 ili 12 ili 5 bodova prednosti totalno je nebitno jer se pred tzv "plej of" gospoda iz FSS dosetili da polove bodove i smanjuju bodovne prednosti. Znači da li ćemo imati 7 ili 6 ili možda 5 ili 4 boda više od Partizana u "plej ofu" nebitno je iovako ionako odlučuje naredni večiti derbi. A da nema tog sistema, da je ovo prvenstvo poput svih ostalih širom sveta Crvena Zvezda bi već bila šampion. Prema tome sve je pod kontrolom.
    (Ivan, 11. mart 2018 20:28)

    # Link komentara

  171. Da nije gola iz ofsajda ovo bi Napredak dobio!!
    (Grobar, 11. mart 2018 20:28)

    # Link komentara

  172. Cestitke Napretku na borbenosti i zasluzenom golu... Pesic i navikani Radonjic ( i jos par njih da i ne imenujem) su nedorasli za crveno-beli dres
    (Billzz, 11. mart 2018 20:27)

    # Link komentara

  173. Ekstra ja sam zadovoljniji sa ovih 1:1, nego da smo dali go u 97 minutu, a sudija produzio tri. Kao neki.
     (Dragan Bnajaluka, 11. mart 2018 20:27)

    # Link komentara

  174. Bravo za Napredak !
     (Kosan je majstor, 11. mart 2018 20:27)

    # Link komentara

  175. Ajmo doktore, saopštenje, brzo!
     (PAOK Šampion, 11. mart 2018 20:27)

    # Link komentara

  176. Neka su dosli do boda. Zasluzeno. Ocigledno da nam fali kreativan igrac na sredini terena a da Pesic nije dovoljno kvalitetan da bude 1 opcija u napadu. U padu su forme, ne grize se i ne igra da se da vise golova. Cestitke Napretku.
     (Lionac, 11. mart 2018 20:27)

    # Link komentara

  177. Zvezda opet kaznjena minus dva boda, e Kokeza Kokeza!
    (mile, 11. mart 2018 20:27)

    # Link komentara

  178. Zvezda osta bez dva boda u 90. minutu, a Partizan pobedio Čuku. Ko će sad prvi da izda novo saopštenje za javnost? Ako sme.
    (čiča gliša, 11. mart 2018 20:27)

    # Link komentara

  179. znaci sto se mene tice ne gledam Zvezdu dok Pesic igra u njoj. ovo je bruka sta on igra i kako Zvezda zbog tog igraca ispasta.
     (crni_redstar, 11. mart 2018 20:27)

    # Link komentara

  180. Ето ти Милоје твој Пешић! 👎👎👎
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 11. mart 2018 20:26)

    # Link komentara

  181. Znaci oba puta u nadoknadi au.
     (beogradjan, 11. mart 2018 20:25)

    # Link komentara

  182. A Milijaš se šetka po terenu.. Al dobro, idemo dalje.
     (Miki, 11. mart 2018 20:25)

    # Link komentara

  183. Nevjerovatno. Ista situacija kao sa Vozdovcem. Mrtvilo od utakmice u kojoj cuvamo 1-0 i ovi pred kraj krenu naprijed i daju nam gol. Sreca nasa pa je ovolika prednost a i to nam nije garancija za titulu.Svaka tekma nam je na noz ako ovako nastavimo mogli bi da puknemo titulu. Shvatam da Kanga i Boaci mnogo znace al valjda mozemo sa Jsl ekipama da igramo sa ovim timom. Ovako ne izgleda ovo dobro nimalo, protiv Vozdovca i Vose smo se izvukli, sad ne.
     (Admiral Horatio Nelson, 11. mart 2018 20:25)

    # Link komentara

  184. Boaci je za Pesica Romario licno...
     (Trpkovic, 11. mart 2018 20:24)

    # Link komentara

  185. No penaty no party!!!
    (gremlin, 11. mart 2018 20:24)

    # Link komentara

  186. OCEMO PENAL ZA ZVEZDU,OCEMO PENAL ZA ZVEZDU
     (Vesela masina, 11. mart 2018 20:24)

    # Link komentara

  187. Sviraj Manjo penal, ne zezaj se...ahahaha
     (who the f..k are you, 11. mart 2018 20:24)

    # Link komentara

  188. Iz ofsajda je Partizan dao gol bas Napretku.
     (hi hi, 11. mart 2018 20:24)

    # Link komentara

  189. Nema penala nema pobede!!Bravo Napredak!!


    Partizan nakraju osvaja titulu pazite sta vam kazem!!
    (Grobar, 11. mart 2018 20:23)

    # Link komentara

  190. Mora nekad i da se kiksne. Napred Zvezdo!
    (Božidar Soldatović, 11. mart 2018 20:23)

    # Link komentara

  191. penal kao suza ali evo gola
     (kralj, 11. mart 2018 20:22)

    # Link komentara

  192. Ijaoooooo!
     (BMW( šasija) delovi Železnik, 11. mart 2018 20:22)

    # Link komentara

  193. ...Pesic je zaista smjesan igrac!!!
     (Don Serdjo, 11. mart 2018 20:20)

    # Link komentara

  194. Zali Boze fudbal! Vise uzbudjenja i akcije ima u "srecnim ljudima".
    Klincima koji se prepucavaju u kometarima iskreno zelim da nadju devojke.
     (Tesla Pancevo, 11. mart 2018 20:17)

    # Link komentara

  195. Grobari kad znate da će biti crveni i penal, pa odigrajte, stavite bar 100€ i eto vam lepe svote, što bi rekli nikad lakše..
    (Spale, 11. mart 2018 20:05)

    # Link komentara

  196. Ovo je školski primer ofsajda, zaustavite tacno u trenutku suta, igrac zvezde stoji tacno ispred golmana i markira ga tako da golman ne vidi loptu, ali dobro, ništa što već nije viđeno na zvezdinim utakmicama
    (Ns, 11. mart 2018 20:03)

    # Link komentara

  197. Golcina!?!?!? O.o
     (Pera Stanislavljev, 11. mart 2018 20:01)

    # Link komentara

  198. Bio je offside kod gola!!
    (Lovćenac, 11. mart 2018 19:53)

    Vozdovca.
     (hijeronimus, 11. mart 2018 19:59)

    # Link komentara

  199. @vlajzi

    Ko su ti panteri što ti se prividjaju? Ne znam koju utakmicu gledaš ali si komentar ostavio na vest o utakmici C. Zvezda - Napredak. A koliko je meni poznato navijači Napretka se ne zovu panteri. Ali ovde je dobro poznato da se jedva čeka sa pisanjem gluposti, neistina. Kada imaš mali IQ pa to pokušavaš nadomestiti pisanjem gluposti.
    (Vladimir, 11. mart 2018 19:54)

    # Link komentara

  200. Bio je offside kod gola!!
     (Lovćenac, 11. mart 2018 19:53)

    # Link komentara

  201. Iz ofsajda ponovo, al' dobro. Zato i daju 3 gola u 8 evropskih utakmica.
    (PYEXEB, 11. mart 2018 19:53)

    # Link komentara

  202. Čemu se nadate?
     (Will Griggs On Fire, 11. mart 2018 19:53)

    # Link komentara

  203. Najodanija publika na svetu. Doslo svih 300 navijaca. Ali ce zato zvanicni spiker da objavi da ih je doslo bar 5000. Minimum.
     (Sah mat, 11. mart 2018 19:51)

    # Link komentara

  204. Zvezda na leto ima otvoren put ka drugom kolu kvalifikacija obzirom da je Škenderbeu izbačen na 10 godina!!
     (znalats, 11. mart 2018 19:51)

    # Link komentara

  205. Ako kojim slučajem Zvezda odigra nereseno ili ne daj boze izgubi,očekujem vandrednu sednicu Vlade,jer je moguća destabilizacija zemlje,a taman smo na Evropskom putu.Kao sto ne možemo bez reality-a,tako ne može i ne sme ni Zvezda da izgubi u fudbalu,sto se tiče naše lige.Moze posto haos da nastane,...
    (room 1408, 11. mart 2018 19:33)

    inace ovo vam se zove tres humor i smesan je samo coveku koji je pokusao da baci foru
    (djura, 11. mart 2018 19:50)

    # Link komentara

  206. Ovaj gol je neregularan.Nije smeo tako jako i precizno
     (Marinkova bara, 11. mart 2018 19:50)

    # Link komentara

  207. Jesam zvezdas ali ovo je cist ofsajd.
    (miro, 11. mart 2018 19:44)

    Jesi grobar i suze ti teku
     (ajde, 11. mart 2018 19:49)

    # Link komentara

  208. Molio bi u ime nas koji komentarisemo utakmice,igru,igrace da vi koji ste ovde samo zbog toga da pisete o sudijama,penalima,praznim stadionima... odite bre na drustvene mreze kao sto je FB i slicno pa tamo komentarisite te vase gluposti a pustite nas koji volimo sport i nismo puni mrznje da uzivamo ovde u komentarima i razmenjivanju misljenja.Ko se slaze plus da vidim da li smo normalni neostrastrasceni bar u vecini.
     (Malboro, 11. mart 2018 19:49)

    # Link komentara

  209. Sad penal za 2:0
    (Aleksej, 11. mart 2018 19:48)

    # Link komentara

  210. Evo Krsticic sa penala, jel ste mi tuzni grobarcici??? jel ukusan sendvic??
     (ajde, 11. mart 2018 19:45)

    # Link komentara

  211. Ненадеее ооооо Ненадеее, Ненадеее ооооо Ненадеее...!!! 👏👏👏
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 11. mart 2018 19:45)

    # Link komentara

  212. Jesam zvezdas ali ovo je cist ofsajd.
     (miro, 11. mart 2018 19:44)

    # Link komentara

  213. Penal za Zvezdu kvota 1.20.
     (Batko pamcenje mu kratko, 11. mart 2018 19:44)

    # Link komentara

  214. kme kme kme :) jao sto uzivam u ovom nemocnom kukanju iz Humske... Nadam se panalu pa da uzitak bude veci! 
    (vlada, 11. mart 2018 18:52) 

    Pa vi pantercici samo tome i mozete da se nadate. Nego kad planirate neku posteno da pobedite? To ne planirate, jel? E moji panteri...
    (vlajzi, 11. mart 2018 19:22)

    gde ti vidis pantere, da nisi zaglavio u dzungli?
     (cat, 11. mart 2018 19:43)

    # Link komentara

  215. Tako je krsticicu majstore
     (Starac Fočo od stotinu ljeta, 11. mart 2018 19:43)

    # Link komentara

  216. Bravooooo...prelep gol.
     (anica, 11. mart 2018 19:43)

    # Link komentara

  217. Sta smo mi navijaci Zvezde skrivili bogu,da moramo da gledamo ovog antitalenta Racica na svakoj utakmici...prevrce mi se u stomaaku kad ga vidim da ulazi s klupe a tek kad vidim da pocinje utakmicu,nemam volje ni da gledam.Ko to mora da uzme pare od njegovog transfera?
    (Pitanje, 11. mart 2018 19:40)

    # Link komentara

  218. Majo sviraj penal da pobedimo!
     (Deyan, 11. mart 2018 19:39)

    # Link komentara

  219. Ako Kosan ne pusti penalcic i crveni karton.
    (Vlado, 11. mart 2018 19:36)

    # Link komentara

  220. Kao da igraju sa vrucim krompirom a ne sa loptom,godinama je tako u nasem fudbalu,deceniju,prijem i kontrola lopte je uzas.Da nije Miloja ova ekipa ne bi videla Evropu.Fali ovom timu suvi kvalitet u veznom redu,bar neko priblizno Kataiu,da imas zbog koga da gledas utakmicu,ovo je negledljivo.
    (ProdigyCZ, 11. mart 2018 19:36)

    # Link komentara

  221. Ako kojim slučajem Zvezda odigra nereseno ili ne daj boze izgubi,očekujem vandrednu sednicu Vlade,jer je moguća destabilizacija zemlje,a taman smo na Evropskom putu.Kao sto ne možemo bez reality-a,tako ne može i ne sme ni Zvezda da izgubi u fudbalu,sto se tiče naše lige.Moze posto haos da nastane,...
    (room 1408, 11. mart 2018 19:33)

    # Link komentara

  222. Ne vredi,morace Majo penal da svirne...makar i na 18 metara kao pre par godina protiv Sartida!
     (Oklizni se bilo ko, 11. mart 2018 19:31)

    # Link komentara

  223. Pali smo u formi realno, zadnje tri utakmice katastrofa.
     (Delije Čikago, 11. mart 2018 19:30)

    # Link komentara

  224. @Zvezda 1913 - Jeste, Lalatovic je poznat po sklanjanju Partizanu.
    (Cxevu, 11. mart 2018 18:47)

    Lale nije ali Drinčić i Bogosavac....
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Crvena Zvezda1913, 11. mart 2018 19:23) Vidim da ne zaboravljaš Drinčića i njegove bombe...
    (xxx, 11. mart 2018 19:29)

    # Link komentara

  225. Juče sam pisao, čim Majo sudi, Milijaš u 11...Napredak će igrati pošteno, ali će zato biti xxx kornera, faulova oko 16, svaki kontakt kao u basketu - odmah faul...ako se ukaže prilika da se neko i oklizne u 16 penal naravno, uz crveni , pa vi Kruševljani igrajte...srećno vam bilo...
    (who the f..k are you, 11. mart 2018 18:34)

    Ali pazi svaki faul kao i basketu jos jedan sto je isfustriran basketom ...
     (ajde, 11. mart 2018 19:29)

    # Link komentara

  226. Pitanje za Upravu: znate da ćete prodati Boaćija, a Pavkova šaljete u Niš???
    (Dragan BL, 11. mart 2018 19:29)

    # Link komentara

  227. ako ne zeli, zamenite maju na poluvremenu i ubacite drugog sudiju koji hoce da svira penal
    (mare, 11. mart 2018 19:29)

    # Link komentara

  228. Биће пенал за звезду и вероватно напредак добија црвени до краја. 
    За ово друго нисам 100% сигуран, али пенал за звезду сигурица.
    (некле, 11. mart 2018 18:39)

    Pa jesi li igrao u kladionici da zaradis nesto? ako si 100% siguran?Naravno da ne kao i svaki grobar
     (Exe, 11. mart 2018 19:28)

    # Link komentara

  229. Krusevljani,zakljucajte svlacionicu???
     (boj, 11. mart 2018 19:27)

    # Link komentara

  230. boze,pa mi zadnje tri utakmice sansu ne pravimo,jel moguce da je toliko forma losa
     (mirko, 11. mart 2018 19:27)

    # Link komentara

  231. Juče sam pisao, čim Majo sudi, Milijaš u 11...Napredak će igrati pošteno, ali će zato biti xxx kornera, faulova oko 16, svaki kontakt kao u basketu - odmah faul...ako se ukaže prilika da se neko i oklizne u 16 penal naravno, uz crveni , pa vi Kruševljani igrajte...srećno vam bilo...
    (who the f..k are you, 11. mart 2018 18:34)

    Tvoje ime sve govori , nije tebi lako, zvezda ti nabila postene komplekse...
     (Istina, 11. mart 2018 19:26)

    # Link komentara

  232. 45 minuta mi nismo napravili jednu jedinu šansu protiv Napretka. Kanga je bio 80 posto ekipe, ovo što je ostalo su samo trkači. Jedina šansa da uzmemo titulu je da pobedimo Partizan. Ako ne pobedimo Partizan u plej ofu možemo da se pozdravimo sa titulom.
     (NoName, 11. mart 2018 19:25)

    # Link komentara

  233. Sa če penal
    (perica, 11. mart 2018 19:25)

    # Link komentara

  234. zasad majo vujovic ispod proseka sto bi znacili da je dobro sudio bez ociglednog....
    (tex viler, 11. mart 2018 19:25)

    # Link komentara

  235. Juče sam pisao, čim Majo sudi, Milijaš u 11...Napredak će igrati pošteno, ali će zato biti xxx kornera, faulova oko 16, svaki kontakt kao u basketu - odmah faul...ako se ukaže prilika da se neko i oklizne u 16 penal naravno, uz crveni , pa vi Kruševljani igrajte...srećno vam bilo...
    (who the f..k are you, 11. mart 2018 18:34)

    Ti si bas iskompleksiran.. zamisli bice xxx kornera sad je majo i za korner kriv
     (ccc, 11. mart 2018 19:25)

    # Link komentara

  236. antifudbal
    (krenuli po starom, 11. mart 2018 19:24)

    # Link komentara

  237. Sad ce drugo poluvreme i ona poznata recenica:"45:38 nema vise vremena, kakva sansa i GOL, ma ne penal za mezimce." Hehehe.
    (goxyblbg, 11. mart 2018 19:24)

    # Link komentara

  238. Ocekujte neki nepostojeci penal, ofsajd ili crveni karton!!
    (Grobar, 11. mart 2018 19:07)

    Pazi kad uživam u tvom kmečanju... :)))
    (Kosta, 11. mart 2018 19:23)

    # Link komentara

  239. Odgledah prvo poluvreme. Ovo sto Zvezda igra je uzas. Nema pleja, nema ideje. Nisam grobar. Mnogo nam je jadan fudbal.
    (neko to od gore vidi sve, 11. mart 2018 19:23)

    # Link komentara

  240. @Zvezda 1913 - Jeste, Lalatovic je poznat po sklanjanju Partizanu.
    (Cxevu, 11. mart 2018 18:47)

    Lale nije ali Drinčić i Bogosavac....
     (Crvena Zvezda1913, 11. mart 2018 19:23)

    # Link komentara

  241. Ocekujte neki nepostojeci penal, ofsajd ili crveni karton!!
    (Grobar, 11. mart 2018 19:09)

    Jeste, dva iskljucenja kao u Lucanima, po koji gol iz ofsajda i produzetak do 97 minuta i u nadoknadi vremena ili gol.iz ofsajda ili penal naravno nepostojeci.Tako vise boli a i matrijal da kukate. Decko lep je dan a ti od 15 casova drhtis na tastaturi. Imas li drustvo, devojku, kafic..
     (Zvezda, 11. mart 2018 19:22)

    # Link komentara

  242. Zvezda treba da sruši ovaj stadion i napravi novi bez atletske staze kapaciteta 35.000 do 40.000 dinara. Ovako izgleda smešno, istok i jug prazni, a sa 15.000 do 20.000 bi bio polupun. Sa klupskim kartama gde bi svako imao svoju stolicu i ne bi bilo karata u slibodnoj prodaji već samo sezonskih ulaznica.
     (aha, 11. mart 2018 19:22)

    # Link komentara

  243. Prodali smo dva najbolja igraca. Primeti se..
    (Kole, 11. mart 2018 19:22)

    # Link komentara

  244. Sudija daj neki penal Zvezdi, vidis da ne mogu gol da daju?
     (Batko pamcenje mu kratko, 11. mart 2018 19:22)

    # Link komentara

  245. kme kme kme :) jao sto uzivam u ovom nemocnom kukanju iz Humske... Nadam se panalu pa da uzitak bude veci!
    (vlada, 11. mart 2018 18:52)

    Pa vi pantercici samo tome i mozete da se nadate. Nego kad planirate neku posteno da pobedite? To ne planirate, jel? E moji panteri...
     (vlajzi, 11. mart 2018 19:22)

    # Link komentara

  246. Nema frke. Stize penal. Oko 75. min.
     (prosto ko pasulj, 11. mart 2018 19:22)

    # Link komentara

  247. Sa veznim redom Račić-Milijaš-Milić, Zvezda ni za 5 dana ne bi dala gol.
     (René Artois, 11. mart 2018 19:21)

    # Link komentara

  248. Idemo Krusevac!
     (Batko pamcenje mu kratko, 11. mart 2018 19:21)

    # Link komentara

  249. 0:0 na poluvremenu? Ovo opasno mirise na penal za zvezdu! Ocekujemo da u drugom poluvremenu zasija Majo Vujovic!
    (navijac, 11. mart 2018 19:21)

    # Link komentara

  250. "Juče sam pisao, čim Majo sudi, Milijaš u 11...Napredak će igrati pošteno, ali će zato biti xxx kornera, faulova oko 16, svaki kontakt kao u basketu - odmah faul..."
    (who the f..k are you, 11. mart 2018 18:34)

    Ali bukvalno prvo poluvreme u par rečenica.
     (Phantom, 11. mart 2018 19:20)

    # Link komentara

  251. Dok je Pesica u napadu gola videt necemo
    (Marko, 11. mart 2018 19:18)

    # Link komentara

  252. jeste, Zvezdi stalno pomazu jer Partizan igra kao Barsa, a navijaci i pored toga uporno traze smenu Djukica.
     (zvele, 11. mart 2018 19:14)

    # Link komentara

  253. E pazi, možda neće pobediti...hahahahaha.
    (ja, 11. mart 2018 19:13)

    # Link komentara

  254. Ljubav si mi jedina....kako je lep dan bio, pun sunca, a veceras Zvezdano nebo.
    (anica, 11. mart 2018 18:29)

    "ne patetisi". Nije ovo patetika, sad ste se u'vatili za to "patetišeš", ovo je banalni kič. Patetčne osobe su romantične, osetljive na, recimo, zalazak sunca, predeo pun cveća, a ovo je "anica-kič".
    (Malarme, 11. mart 2018 19:10)

    # Link komentara

  255. Ocekujte neki nepostojeci penal, ofsajd ili crveni karton!!
    (Grobar, 11. mart 2018 19:09)

    # Link komentara

  256. Ocekujte neki nepostojeci penal, ofsajd ili crveni karton!!
    (Grobar, 11. mart 2018 19:07)

    # Link komentara

  257. Očigledno da je Zvezda već neko vreme u krizi.Loše urađen prelazni rok, da kažem , zbog objektivnih okolnosti.Ali mi nije jasno što nešto Miloje ne menja, da ubaci u vatru Joveljića.Pa njegovi vršnjaci po Evropi već tri godine igraju kao starteri.Pešiću je plafon prva rezerva , dečko je limitiran i to je to.
     (Lale, 11. mart 2018 19:04)

    # Link komentara

  258. Ajmo penal za zvezdu....
     (sd, 11. mart 2018 19:02)

    # Link komentara

  259. Дај мијењај Пешића крв ми пије на сламку! МИЛОЈЕЕЕЕЕЕЕ!!!!! 😲😲😲😲😲😲😲
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 11. mart 2018 19:01)

    # Link komentara

  260. Nova smejurija u vidu maje vujounoeovica, a ako posle toga krene saopstenje iz Partizana ide oduzimanje bodova.
     (matuldi25, 11. mart 2018 19:01)

    # Link komentara

  261. ББРС - Ђеси пријатељу, јес на трибинама? Ајмо нека грми јакооо! 😲😲😲
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 11. mart 2018 18:56)

    # Link komentara

  262. Ovaj Radonjić kao Feldin, stalno šuta, a nikad ne pogađa.Asistencija-misaona imenica. I kad već povlačimo paralele Pešić=Bjelica.
     (kris, 11. mart 2018 18:54)

    # Link komentara

  263. kme kme kme :) jao sto uzivam u ovom nemocnom kukanju iz Humske... Nadam se panalu pa da uzitak bude veci!
     (vlada, 11. mart 2018 18:52)

    # Link komentara

  264. Zvezda ooooooo Zvezda oooooooo
     (anica, 11. mart 2018 18:50)

    # Link komentara

  265. A sa severa se ori 'pune tribine ludih navijača', pa ovo je smejurija da nije redara i ekonoma bilo bi jezivo.
     (Nolan ima mozak bolan!, 11. mart 2018 18:47)

    # Link komentara

  266. Kao i na utakmici Partizan Čuka, ovde se takodje vidi koji igrači u protivnici ekipama igraju za blizance, drugim rečima prodaju svoj tim. Slika i prilika korumpiran zemlje, čak i na ovom nivou. Žalosno.
    (Zoran, 11. mart 2018 18:47)

    # Link komentara

  267. @Zvezda 1913 - Jeste, Lalatovic je poznat po sklanjanju Partizanu.
     (Cxevu, 11. mart 2018 18:47)

    # Link komentara

  268. Ljubav si mi jedina....kako je lep dan bio, pun sunca, a veceras Zvezdano nebo.
    (anica, 11. mart 2018 18:29)

    ne patetisi
     (ja, 11. mart 2018 18:45)

    # Link komentara

  269. dal ce biti penal ili gol iz ofsajda ili nesto drugo sporno je nebitno. Verovatno neka neregularnost, mislim na ociglednu gresku. Prosto desava se precesto.
     (ja, 11. mart 2018 18:44)

    # Link komentara

  270. Jeste sudija Majo ali ne može rukama pobogu!
     (Račiću, 11. mart 2018 18:43)

    # Link komentara

  271. Zvezda je zivot ostalo su sitnice
     (muamua, 11. mart 2018 18:43)

    # Link komentara

  272. Napred Majooo ?
     (Malj, 11. mart 2018 18:40)

    # Link komentara

  273. Биће пенал за звезду и вероватно напредак добија црвени до краја.
    За ово друго нисам 100% сигуран, али пенал за звезду сигурица.
    (некле, 11. mart 2018 18:39)

    # Link komentara

  274. racic....opet??? strasno!
     (cole, 11. mart 2018 18:39)

    # Link komentara

  275. Kako bese ono:Kad je tesko,Majo!
    Ili Šegrt?Obradovic?
    Sve mi se pomesalo...
     (Oklizni se bilo ko, 11. mart 2018 18:37)

    # Link komentara

  276. Све испод побједе Звезде од бар два разлике без примљеног гола сматраћу наставком голгетерске кризе. ИДЕМО✊ЗВЕЗДО❤!
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 11. mart 2018 18:36)

    # Link komentara

  277. Napred Zvezdo
     (muamua, 11. mart 2018 18:35)

    # Link komentara

  278. Juče sam pisao, čim Majo sudi, Milijaš u 11...Napredak će igrati pošteno, ali će zato biti xxx kornera, faulova oko 16, svaki kontakt kao u basketu - odmah faul...ako se ukaže prilika da se neko i oklizne u 16 penal naravno, uz crveni , pa vi Kruševljani igrajte...srećno vam bilo...
     (who the f..k are you, 11. mart 2018 18:34)

    # Link komentara

  279. Popodne smo gledali slanjalicu....ajmo malo pravog fudbala...
     (Crvena Zvezda1913, 11. mart 2018 18:31)

    # Link komentara

  280. Napred zvezdo ponosu srbije!!
     (Starac Fočo od stotinu ljeta, 11. mart 2018 18:31)

    # Link komentara

  281. Ljubav si mi jedina....kako je lep dan bio, pun sunca, a veceras Zvezdano nebo.
     (anica, 11. mart 2018 18:29)

    # Link komentara

  282. ovaj Veškovac iz Napretka onaj što je godinama igrao u Tuluzu?
     (Ledilo21, 11. mart 2018 18:28)

    # Link komentara

  283. sve je jasno
     (muamua, 11. mart 2018 18:27)

    # Link komentara

  284. Napred Zvezdo tebe volim ja!
     (Mihajlovic, 11. mart 2018 18:27)