1. Pozdrav od Arsenala za Mirabelija.
     (Dragan VG, 9. mart 2018 12:29)

    # Link komentara

  2. Dakle apsolutno je transparentno i lako je izračunati koliko će koja zemlja imati predstavnika sledeće godine. Nasuprotom imamo košarku gde se forsiraju italijani na uštrb recimo Rusa i ako im je liga možda slabija i od ABA lige . 
    (Skafi, 08. mart 2018 21:41) 

    Majstore, bio bi u pravu do pre mesec dana.. Usvojili su novi sistem gde par liga ima zagarantovana mesta bez obzira.. Nažalost.. Dosta se priča o tome, bila je i ovde vest.. Postoje kao još uvek koeficijenti i to, ali nisu bitni koliko i ranije..
    (menjam nick, 09. mart 2018 08:51)

    Nemaju neke lige zagarantovana mesta bez obzira na koef. I dalje se racunaju koef I rangiraju lige I klubovi. Cetiri lige sa najvecim koef imaju po 4 tima u LS. To su trenutno Spanija, Nemacka, Engleska I Italija. Ako neka peta liga ostvari bolji koef onda ce ona imati 4 tima, a neka od ove 4 lige nece. I dalje se racunaju koef I bitni su
     (potera, 9. mart 2018 11:29)

    # Link komentara

  3. Ovaj Milan mnogo slab,vec godinama,velika steta za takvog giganta sa bogatom istorijom.Nekad bio strah i trepet za velike ekipe..
    (Bex, 9. mart 2018 10:41)

    # Link komentara

  4. Dakle apsolutno je transparentno i lako je izračunati koliko će koja zemlja imati predstavnika sledeće godine. Nasuprotom imamo košarku gde se forsiraju italijani na uštrb recimo Rusa i ako im je liga možda slabija i od ABA lige .
    (Skafi, 08. mart 2018 21:41)

    Majstore, bio bi u pravu do pre mesec dana.. Usvojili su novi sistem gde par liga ima zagarantovana mesta bez obzira.. Nažalost.. Dosta se priča o tome, bila je i ovde vest.. Postoje kao još uvek koeficijenti i to, ali nisu bitni koliko i ranije..
     (menjam nick, 9. mart 2018 08:51)

    # Link komentara

  5. Jel iko gledao utakmicu Milan-Arsenal?!Kukate kako je na areni5 bio,nema na rts u,a komentarisete ko da ste bili na San Siru.Odlicna utakmica,Milan nije imao srece
    (GradCki menadjer, 9. mart 2018 08:31)

    # Link komentara

  6. Tek sad vidim koliko je Zvezda jaka.
     (DEX, 9. mart 2018 08:28)

    # Link komentara

  7. @ gremlin ko da imaš 10 god...
     (Mastermind, 9. mart 2018 06:56)

    # Link komentara

  8. Sto smarate sa Arenama.Danas makar mozete na kompu sve da gledate.
     (Dejan, 9. mart 2018 05:44)

    # Link komentara

  9. Vi lažete na Boga ne mislite !! Samo Vilšir igrao u obe utakmice ? A pored njega još samo Ospina i prvi golman Čeh, Čembers, Mustafi i Žiru u obe koji je daleko kvalitetniji od Velbeka, ali kome mi šta pričamo ... Ljudima kojima je Skenderbeg u nivou Bate-a i Jang Bojs u nivou Kelna, a Kiev 2 klase iznad "onog" Arsenala i da ne zaboravimo Videoton klasa iznad Krasnodara koga smo uzgred pokrali za jedan nepriznat gol a oni nisu dali 2 neregularna u Rusiji i jedan u Beogradu iz nepostojećeg penala . Svi ste vi Željko Pantić ...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 8. mart 2018 22:36)

    Milan-Arsenal: Ospina,Kolasinas,Koscelni,Mustafi,Cembers,Dzaka,Remzi,Mhitarjan,Vilsir,Ozil i Velbek
    Zvezda-Arsenal:
    Ceh,Debiši,Elneni,Holding,Nelson,Kokelan, Vilok, Mejtlend-Najls,Volkot, Vilšir i Žiru.
    Ajde sad lepo udahni duboko i objasni mi kako su Beogradu igrali i Ceh i Ospina i gde vidis Mustafija i Cembersa? Tebe ono trazenje plocica sa pehara u Nisu totalno poremetilo. I jos jedna ispravka ,Jang Bojs nije u nivou Kelna oni bi Keln razvalili sa 3:0 da ne trepnu a Dinamo Kijev bi ovaj Beogradski Arsenal razmontirao.
    (prcko, 9. mart 2018 00:46)

    # Link komentara

  10. Укуцајте - ЛЕ- ЦСКА на Французе, Викторија у Лисабону, 'Тобџије' у Милану. Нађите мој коментар и видјећете шта лијепо пише. 👍
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 9. mart 2018 00:19)

    # Link komentara

  11. Ја вам рекох чим су извучени парови да ће Арсенал да прегази Милан бар три-четири разлике у двије утакмице...👍
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 8. mart 2018 23:59)

    # Link komentara

  12. Hahahha,E jesu ovi sa Arene “mućkovi”,Hahhaha,uspeli su da uguraju derbi meč izmedju Milana i Arsenala čak na arenu 5 da na miru može da pogledaju ovu utakmicu čitavih 0,5% stanovništva Srbije.Steta sto nema arena 10 kanala pa da “roknu”tu utakmicu na 10,hahahah,...Srbistan
    (room 1408, 08. mart 2018 21:03)


    Sta je sporno, to je privatna televizija, plati 5 evra mesecno (dve paklice cigareta) i gledaj sta ti dusa pozeli. Ja recimo ne bih dao dinar Areni ali samo iz razloga jer su im komentatori takvi da su Kovinjalo i Denda superzabavni i supertaletnovani u odnosu na njih. Ali zato placam Sport Klub paket i gledam Premier ligu i Cemoionsip, na koji god kanal da stave. Jer to volim, to pratim i to me interesuje. Svuda u svetu se naplacaju sportske televizije i do desetostruko vise nego kod nas, samo bi mi da izmisljamo toplu vodu i da nam sve bude dzabe. E pa ne moze to tako, treba i ta televizija od neceg da zivi, jer ta utakmica Milan - Arsenal kosta mnogooo da bi je tebi dali za dzabe da gledas. Bez hejta prema tebi, samo govorim cinjenice
    (drmr, 8. mart 2018 23:38)

    # Link komentara

  13. Vi lažete na Boga ne mislite !! Samo Vilšir igrao u obe utakmice ? A pored njega još samo Ospina i prvi golman Čeh, Čembers, Mustafi i Žiru u obe koji je daleko kvalitetniji od Velbeka, ali kome mi šta pričamo ... Ljudima kojima je Skenderbeg u nivou Bate-a i Jang Bojs u nivou Kelna, a Kiev 2 klase iznad "onog" Arsenala i da ne zaboravimo Videoton klasa iznad Krasnodara koga smo uzgred pokrali za jedan nepriznat gol a oni nisu dali 2 neregularna u Rusiji i jedan u Beogradu iz nepostojećeg penala . Svi ste vi Željko Pantić ...
    (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 08. mart 2018 22:36)

    Evo ako svi ovde lažu i na Boga ne misle,reci nam kad je to npr.Ospina branio protiv Zvezde?
    Ili da li je Mustafi ubrao koji minut?

    Arsenalova deca koja će teren videti tek dogodine u grupnoj fazi Lige Evrope,ako se i za to kvalifikuju,su verovatno kvalitetnija od D.Kijeva koji je četvrtfinalista prošlogodišnje LE,a evo i večeras ubedljivo nadigrali Lazio u Rimu
    Keln ,od oktobra meseca Cvajta,je sigurno bolji od lidera Švajcarskog prvenstva
    Bate i Skenderbeg (izbacio D.Zagreb) su tu negde
    Za Krasnodar,SVAKA ČAST...ali ovo ostalo je sve samo ne evropski krem kako nam se predstavljalo čitavu jesen
    I na kraju, zašto Venger ne izvede i večeras onu ekipu iz grupne faze ako je već tako jaka a ove prvotimce ne odmori za PL???
    Uvek ću pre biti Željko Pantić,nego Nebojša Čović ili Zvezdan Terzić
     (sumadija, 8. mart 2018 23:31)

    # Link komentara

  14. Ovde zaboravili kako je Roma pregazila Celzi! Kakve veze imaju dvomeci sa jacinom bilo koje lige,kad tu igra samo to da jedan tim ima svoj dan a druga ne ili da nekome jednostavno ne lezi stil fudbala protivnika. Karabag je dva puta remizirao sa Atletikom,da nije mozda njihova liga u rangu Spanske? Ovde zaboravili da su pored Juventusovih finala Italijani imali i dva polufinalista u Ligi Evrope. Ekipa Wotforda je vec par sezona u premier ligi za koga nastupaju mnogi bivsi igraci Udinezea i igraci koji su bili prosecni u Kalcu. Ne kazem da je Kalco jaci ali Italijane nikad nije ni zanimala preterano Liga Evrope..Pa vise je publike u Bergamu kad dodje Sampdoria nego Borusia Dortmund.
    (Dexter Morgan, 8. mart 2018 23:14)

    # Link komentara

  15. Vi lažete na Boga ne mislite !! Samo Vilšir igrao u obe utakmice ? A pored njega još samo Ospina i prvi golman Čeh, Čembers, Mustafi i Žiru u obe koji je daleko kvalitetniji od Velbeka, ali kome mi šta pričamo ... Ljudima kojima je Skenderbeg u nivou Bate-a i Jang Bojs u nivou Kelna, a Kiev 2 klase iznad "onog" Arsenala i da ne zaboravimo Videoton klasa iznad Krasnodara koga smo uzgred pokrali za jedan nepriznat gol a oni nisu dali 2 neregularna u Rusiji i jedan u Beogradu iz nepostojećeg penala . Svi ste vi Željko Pantić ...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 8. mart 2018 22:36)
    A Partizan klasa za Zvezdu. Zar ste vec zaboravili ono dranje od pre samo 10 meseci?
    (partizan, 8. mart 2018 23:06)

    # Link komentara

  16. Cekam da stavite u naslov sta je uradila mocna Viktorija hahahahahaha
    (drug Vucela, 8. mart 2018 23:05)

    # Link komentara

  17. Sta ono rece Gatuzo?! :)
     (beograd_moskva_92, 8. mart 2018 22:54)

    # Link komentara

  18. Arsenal sa pola gasa očitao bukvicu Milanu na San Siru. Šta bi bilo da nisu skidali na nogu sa gasa?
     (gigglessmoke, 8. mart 2018 22:41)

    # Link komentara

  19. Da li je moguce da ovi sa rts-a prenose Lacio-Dinamo Kiev pored meca Marsej-Bilbao?! Ljudi kao da inat teraju.
    (Mikii, 8. mart 2018 21:13)

    Lazio - Dinamo Kiev jer za Lazio igraju nasi reprezentativci.. tacnije, nas trenutno najbolji igrac, pored Matica.
    (forest gamp, 8. mart 2018 22:38)

    # Link komentara

  20. jel to onaj "nikad slabiji" Arsenal ?? 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (darac, 8. mart 2018 21:02) 

    Ma jok to je nikad jaci CSKA. U timu Arsenala od danas i onom iz Beograda samo je Vilsir igrao u obe utakmice.Onaj "beogradski" Arsenal bi ovde popio 5 komada i da ono u Beogradu je bio nikad slabiji Arsenal.
    (prcko, 08. mart 2018 21:27)

    Vi lažete na Boga ne mislite !! Samo Vilšir igrao u obe utakmice ? A pored njega još samo Ospina i prvi golman Čeh, Čembers, Mustafi i Žiru u obe koji je daleko kvalitetniji od Velbeka, ali kome mi šta pričamo ... Ljudima kojima je Skenderbeg u nivou Bate-a i Jang Bojs u nivou Kelna, a Kiev 2 klase iznad "onog" Arsenala i da ne zaboravimo Videoton klasa iznad Krasnodara koga smo uzgred pokrali za jedan nepriznat gol a oni nisu dali 2 neregularna u Rusiji i jedan u Beogradu iz nepostojećeg penala . Svi ste vi Željko Pantić ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 8. mart 2018 22:36)

    # Link komentara

  21. Kakva truba od ekipe ovaj CSKA... :( Ko je nas natamburao, c, c, c, c...
    (Batko, 8. mart 2018 21:46)

    Da, natamburao i cccc a zabili su nam jedan gol u 180 minuta. I sad su truba od ekipe zato što su izgubili 1-0 od jakog Liona, pa Borusija je danas isto izgubila kući od Salzburga a i vidjećemo šta će biti u Francuskoj. CSKA nije bez šansi, naprotiv.
    (Petar, 8. mart 2018 22:35)

    # Link komentara

  22. A "Galliani" nevera...nekad neprevazidjen klub i tim,danas "ostali samo dugmici"...
    (MARKO DJUKANOVIC, 8. mart 2018 22:34)

    # Link komentara

  23. Ne, to je "nikad jači" CSKA...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ja, 8. mart 2018 21:16)

    Tebra, da li si ti svestan ko je Olimpik iz Liona? Nije to neki tamo Dinamo iz Kijeva, ili ne daj boze Viktorija Plzenj, FK Mladi Decaci ili FK Albanski Narodni Heroj. Malo perspektive ne skodi, cak i kad si grobar...
    (Sabre, 8. mart 2018 22:27)

    # Link komentara

  24. Ovako,
    veceras u ekipi Arsenala na klupi Elneni, Holding i Maitland, 3 igraca koja su bila na klupi i protiv CZ.
    Jedini koji je igrao protiv CZ je Vilsir.
    Ozil, Mktarijan, Dzaka, Mustafi, Koscelni, Kolasinac, Remzi, Velbek, Ospina nisu minuta odigrali protiv CZ.
    MAZITE OCI NEKOM DRUGOM.
    Za ocekivat je da Arsenal sad igra ozbiljno, jedino preko LE mogu do LS.
    Dosta je bilo 2-3 postave.
     (LorD, 8. mart 2018 22:25)

    # Link komentara

  25. dobro rece covek za italijane da imaju 1ipo klub, evo i lacio trenutno puca...i to petogodisnje bodovanje vjerovatno nece vaziti od sledece sezone vec su im zacementirana 4 mjesta, zato je i napisao komentar
     (rough, 8. mart 2018 22:17)

    # Link komentara

  26. Arsenal se raspada, ali ljudi ova ekipa bi zvezdi zabila 5 komada jer je ovo potpuno drugi tim nego onaj koji je igrao protiv zvezde...
     (manga, 8. mart 2018 22:16)

    # Link komentara

  27. Kopernikus kab. operater vredi svaku paru, 5 Arene 6 Sport Klubova!!!
     (Savo, 8. mart 2018 22:13)

    # Link komentara

  28. Arsenal lagano osvaja ligu evrope, ovo je buranija sve za njih, Venger ostaje :)))
    (cz, 8. mart 2018 22:12)

    # Link komentara

  29. @room 1408

    Po tom 5 godisnjem bodovanju talijani su blizu da urade rokadu sa englezima za 4 mesta u LS.Cinjenica
    (Pertinaks, 8. mart 2018 21:57)

    # Link komentara

  30. O Galijaniiiiiiiii.... je l' ga video iko? Razvalio ih Arsenal.
     (Azer, 8. mart 2018 21:53)

    # Link komentara

  31. Ma, nikad jači Radnički Niš...
    Real sa Nišave...
     (shone, 8. mart 2018 21:51)

    # Link komentara

  32. @where’s...U to vreme (pola 8),se gleda dnevnik 2 i otvaranje novih radnih mesta,...
    (room 1408, 8. mart 2018 21:48)

    # Link komentara

  33. Kakva truba od ekipe ovaj CSKA... :( Ko je nas natamburao, c, c, c, c...
     (Batko, 8. mart 2018 21:46)

    # Link komentara

  34. Kao veliki Milanista pisem ovaj komentar, prvo poluvrijeme je bio mnogo jaci Arsenal, odbrana milana lako ispadalA. Drugo poluvrijeme Milan mnogo bolji, al nije mi jasno da od sto izglednih prilika za gol, ljudi odreaguju ko da su Javor. Smijesno da veliki Milan ima igrace koji nisu sposobni da odigraju lose u samoj zavrsnici akcije.
     (The truth, 8. mart 2018 21:43)

    # Link komentara

  35. Delije sta se palite arsenao igrao sa 2-3 postavom protiv vas
     (Vesela masina, 8. mart 2018 21:42)

    # Link komentara

  36. U Italiji imamo 1 ipo klub da vredi,ali šta ih briga od sledece sezone će imati čak 4 DIREKTNO predstavnika u ligi šampiona.Truli zapad,...Aj da nekako razumem sto to imaju Englezi i Spanci,osvajali su ligu Evrope i ligu šampiona klubovi iz te 2 zemlje,..Kakva je razlika ako izuzmemo Juve koji je druga dimenzija izmedju npr.Ukrajinske lige i Italijanski u zadnjih 10 godina.Cak mislim da Ukrajinci imaju veće uspehe.Da li mogu Italijani da uguraju od sledece sezone i Benevento da igra bar kvalifikacije za ligu šampiona?
    (room 1408, 8. mart 2018 21:09)

    Ako je nešto dpbro u UEFA to je sistem koefijenata za evropska takmičenja po kojima teoretski i Srbija može da ima 4 predstavmnika u LŠ za 5 godina.Na primer da je Zvezda ove godine osvojile LE a Partizan recimo ušao u četvrtfinale LŠ to bi dovelo do toga da recimo Čukarički za 3 godine ničim izazvan igra grupu LE samim tim što je bio 3 u našoj ligu . Tako isto na osnovu dobrih rezultata Juventusa i Sampdorija kao osvoji 6 mesto će igrati grupe LE uprkos tome što ih je Vojvodina dobila 3 0 prošle godine u Đenovo ili što će im Dnjepar utrpati 4 komada sa pola gasa . Dakle apsolutno je transparentno i lako je izračunati koliko će koja zemlja imati predstavnika sledeće godine. Nasuprotom imamo košarku gde se forsiraju italijani na uštrb recimo Rusa i ako im je liga možda slabija i od ABA lige .
    (Skafi, 8. mart 2018 21:41)

    # Link komentara

  37. nesto opasno skripi u ekipi arsenala.
    pogledajte samo sliku i ozila na njemu.
    kad je izlazio proso pored matorog kao da ga ne vidi.
    dzaka sutne loptu kako on ume i promasi i odma arsen ustaje sa klupe i komentarise a dzaka siri ruke u smislu sta bre hoces.
    mustafi zadnjih 5 utakmica nista nije radio, kriv za gomilu golova a veceras sasvim solidan.

    pricam vec neko vreme, ova ekipa moze mnogo vise nego sto pokazuje.
    izgleda da sabotiraju trenera. cim dodje drugi trener bice ozil onaj stari.

    jedino welbeck nije u toj prici. on sabotira sam sebe. to je strasno kako igra, veca je katasrofa od iwobija.

    a gatuzo? taj ce prebiti nekog igraca veceras :)
    taj da udje u igru na jedno 20 minuta ovako mator pokazao bi vecu zelju za pobedom od svih igraca milana (verovatno i kvalitet). steta sto danas nema vise takvih igraca, razni nejmari i ostali padavicari placu za nekim ko bi ih stavio na mesto.
    (netko, 8. mart 2018 21:40)

    # Link komentara

  38. Ma da, kao Lion dobio, a CZ ne moze, namesteno, lose sudjenje, zavera, kladionice...
     (Baxi, 8. mart 2018 21:39)

    # Link komentara

  39. Ovaj Arsenal nikad slabiji, ne može jednom Milanu 3 gola da da ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 8. mart 2018 21:37)

    # Link komentara

  40. jel to onaj "nikad slabiji" Arsenal ?? 
    (darac, 08. mart 2018 21:02) 

    Ne, to je "nikad jači" CSKA...
    (ja, 08. mart 2018 21:16)

    al zato Viktorija...
     (kone, 8. mart 2018 21:35)

    # Link komentara

  41. @Lady Sylvanas

    - Majstore, iz Arsenalove ekipe iz dvomeca sa Zvezdom veceras je igrao samo Wilshere.
     (akcidroni, 8. mart 2018 21:27)

    # Link komentara

  42. jel to onaj "nikad slabiji" Arsenal ??
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (darac, 8. mart 2018 21:02)

    Ma jok to je nikad jaci CSKA. U timu Arsenala od danas i onom iz Beograda samo je Vilsir igrao u obe utakmice.Onaj "beogradski" Arsenal bi ovde popio 5 komada i da ono u Beogradu je bio nikad slabiji Arsenal.
    (prcko, 8. mart 2018 21:27)

    # Link komentara

  43. Videcemo jos ko je prejak za koga! FORZA MILAN
     (Adriano_Galliani, 8. mart 2018 21:25)

    # Link komentara

  44. Zašto nije bilo prenosa Milan-Arsenal na RTS, juče sam video najavu da će prenositi.
    (where's your knickers?, 8. mart 2018 21:25)

    # Link komentara

  45. Sto bi zvezda tukla milan ladno
     (atana, 8. mart 2018 21:22)

    # Link komentara

  46. @mastermaind
    Nemam ja problem sa JAVLJANJEM...nemam ja 10 god....ACM je ogigrao loše i izgubio...ali je DALJE DRUGI NAJTROFEJNI KLUB U ISTORIJI FUDBALA!!!
    (gremlin, 8. mart 2018 21:21)

    # Link komentara

  47. Kinezi uložili 200 miliona, Gatuzo vraća Milan na stare staze slave, nepobjedivi Milan, euforija, ludilo i dodje tim koji ne može da se sastavi sa životom i pobijedi ih 0-2. Doduše kad je tim gdje su igrali Šmicer, Djimi Traore i kompanija im okrenuo sa 0-3 na 3-3 pa ih još i dobio onda me ništa ne čudi.
    (Sir Djavo, 8. mart 2018 21:19)

    # Link komentara

  48. Nikad slabiji Arsenal u zadnjih 20 godina i Milan koji nije porazen na 13 utakmica za redom...i onda Seria A bolja i jaca od PL.
     (Dzontra Volta, 8. mart 2018 21:19)

    # Link komentara

  49. raspali Arsenal se sprda sa Milanom,sinoc Totinhem pregazio Juve koji je iz dva suta dao dva gola i prosli dalje.
     (coki, 8. mart 2018 21:17)

    # Link komentara

  50. Koja vam je to "linija penala"? To je tacka, bela tacka, a ne linija... Nije ovo rukomet ili kosarka gde se koristi izraz linija penala kod sedmerca, odnosno slobodnih bacanja, jer tu zaista i postoji linija.
     (veliki strumf, 8. mart 2018 21:17)

    # Link komentara

  51. jel to onaj "nikad slabiji" Arsenal ??
    (darac, 08. mart 2018 21:02)

    Ne, to je "nikad jači" CSKA...
     (ja, 8. mart 2018 21:16)

    # Link komentara

  52. Na šta spade italijanski fudbal...ukoliko nema jakih Juvea,Milana i Intera, ko će da se suprotstavlja Realu, Barsi i Bajernu? Siti teško, Čelsi i Liverpul još teže, a šta tek reći o Junajtedu u kome su Rašford i Marsijal standardni prvotimci a indisponirani Pogba treba da bude glavni na sredini. Kada pogledaš ove igrače Milana, dodje ti da plačeš od muke.
    (Negativni, 8. mart 2018 21:14)

    # Link komentara

  53. Arsenal nam usred Londona nije mogao gol dati a ovamo Milanu 2 komada ko iz sale, al smo jaki :)) a sad ozbiljno, izgleda mi Gatuso kao dobar trener, svidja mi se taktika, bili su kompaktni i dobro se ubacivali u napad ali su igraci takav krs da jednostavno ne mozes nista sa njima, ovaj milan bi sa Zvezdom imao ozbiljne probleme u dve utakmice a kamoli sa Arsenalom. Treba jim brat bratu 8 ili 9 novih igraca ako zele nesto u Evropi i ako zele neke sanse za borbu za titulu
    (Petar, 8. mart 2018 21:14)

    # Link komentara

  54. Kao sto smo ja i vecina ljudi ovde i predvideli. Mnogo su poleteli Milanezi, a svi stalno nipodastavaju Arsenal. Sad zvanicno mozemo da kazemo da je Zvezda bolja od Milana, he he. (nisam ozbiljan, ne lozite se).
    (Sabre, 8. mart 2018 21:14)

    # Link komentara

  55. Da li je moguce da ovi sa rts-a prenose Lacio-Dinamo Kiev pored meca Marsej-Bilbao?! Ljudi kao da inat teraju.
     (Mikii, 8. mart 2018 21:13)

    # Link komentara

  56. Na nesreću Milana, "senilni" Venger zaboravio da ceo svet misli da će Italijani da ih otkinu.
    (woah, 8. mart 2018 21:13)

    # Link komentara

  57. Samo da vas podsetim da ste mi nalupali minuse, kad sam rekao, da je Milan limitirana ekipa i da su sad skupili par pobeda na volju i juriš, ali da to neće biti trajno jer jednostavno nemaju kvalitet za neki veći uspeh (kvalifikacija za LŠ ili dobar rezulatat - npr. polufinale - u LE).

    Arsenal, koji se takođe nalazi u fazi raspada i gde se sve više odzire kraj jedne ere, ih je odučio od fudbala. Ko je gledao utakmicu, je video razliku.
     (Zaista fudbalski ekspert, 8. mart 2018 21:12)

    # Link komentara

  58. Galijani u neverici, nikad gori Arsenal i Venger ih oducili od fudbala...
    (Sale, 8. mart 2018 21:10)

    # Link komentara

  59. Zasto Pejcinovica nema u reprezentaciji?
     (Bicu Slobodan, 8. mart 2018 21:09)

    # Link komentara

  60. Žalosno je vidjeti 7mostrukog šampiona Evrope i giganta svjetskog fudbala da ovako posrće i ne može da se vrati u elitno društvo, gdje mu je i mjesto.
    (Patas, 8. mart 2018 21:09)

    # Link komentara

  61. U Italiji imamo 1 ipo klub da vredi,ali šta ih briga od sledece sezone će imati čak 4 DIREKTNO predstavnika u ligi šampiona.Truli zapad,...Aj da nekako razumem sto to imaju Englezi i Spanci,osvajali su ligu Evrope i ligu šampiona klubovi iz te 2 zemlje,..Kakva je razlika ako izuzmemo Juve koji je druga dimenzija izmedju npr.Ukrajinske lige i Italijanski u zadnjih 10 godina.Cak mislim da Ukrajinci imaju veće uspehe.Da li mogu Italijani da uguraju od sledece sezone i Benevento da igra bar kvalifikacije za ligu šampiona?
    (room 1408, 8. mart 2018 21:09)

    # Link komentara

  62. Kakva demonstracija sile Atletiko Madrida!!! Mislim da ih niko ne moze zaustaviti. Rutinska pobjeda pred mec sa Seltom, i onda da vidimo ko ce igrati sa jorgandzijama. Dortmund - raspad sistema totalni, mislim da bi njih lakse dobili nego Lokomotivu. Lion rutinski dok za Milan ne znam sta da kazem, kada se najvise ocekuje oni podbace. Dajte nam Arsenal u 1/4 finalu da ih skrckamo!!!
    (Atletico Madrid, 8. mart 2018 21:08)

    # Link komentara

  63. Pazi ti kad je njih Arsen naučio pameti.. Gledao meč, pa Milan ne bi dao gol do sutra... Javi se gremlineee.....
     (Mastermind, 8. mart 2018 21:08)

    # Link komentara

  64. kakve su ovo kladionicarske fore...arsenal koji mjesec dana ne moze da se sastavi, jedva prosli östersunda nakon 3:0 i sa druge strane milan koji bije sve redom u italiji...ne nisam se upecao veceras :-)
     (rough, 8. mart 2018 21:08)

    # Link komentara

  65. Gde li je sad Galliani? Razbio ih kuci Arsenal koji se raspada. Ne smem ni da pomislim sta bi im tek Klopova druzina uradila.
     (Bicu Slobodan, 8. mart 2018 21:08)

    # Link komentara

  66. Kako bre CSKA da izgubi ? Pa oni su favoriti da osvoje!!Najjaci tim...isto kao Keln u Nemackoj...
    (Mika, 8. mart 2018 21:06)

    # Link komentara

  67. Milan NULA! Ljudi veze s mozgom nemaju. Nisu mogli jedan gol da uteraju ekipi koju svi redom pune poslednjih mesec dana. Kakva krsina od ekipe je ovaj Milan, a jos ce igrati finale kupa. Pa pregazice ih Juve.
     (veliki strumf, 8. mart 2018 21:06)

    # Link komentara

  68. Pored Atletika nema ko šta da traži u LE...
     (Rafet, 8. mart 2018 21:06)

    # Link komentara

  69. bravo za lion ;)
     (svi smo mi muslini, 8. mart 2018 21:05)

    # Link komentara

  70. salcburg nije iz svajcarske vec iz austrije
     (james, 8. mart 2018 21:05)

    # Link komentara

  71. Što bi grobari rekli, nikad slabiji Arsenal!
    (Lady Sylvanas, 8. mart 2018 21:04)

    # Link komentara

  72. Ovaj milan propao nacisto kad ih raspali arsenal glat dobija na san siru.
    (texo, 8. mart 2018 21:04)

    # Link komentara

  73. Hahahha,E jesu ovi sa Arene “mućkovi”,Hahhaha,uspeli su da uguraju derbi meč izmedju Milana i Arsenala čak na arenu 5 da na miru može da pogledaju ovu utakmicu čitavih 0,5% stanovništva Srbije.Steta sto nema arena 10 kanala pa da “roknu”tu utakmicu na 10,hahahah,...Srbistan
    (room 1408, 8. mart 2018 21:03)

    # Link komentara

  74. Fina igra Arsenala, ali me stvarno ne bi iznenadilo kada bi izgubili 3:0 u uzvratu.
     (HARIS, 8. mart 2018 21:02)

    # Link komentara

  75. jel to onaj "nikad slabiji" Arsenal ??
     (darac, 8. mart 2018 21:02)

    # Link komentara

  76. Mihtarijan JE RASTURIO KALABRIJU A IPAK JE VENGER PROFESOR ZA GATUZA...dal je moguce da ACM PRODJE da 25% ali igra se i revanš KO ZNA ŠTA ĆE BITI...forza Milan...
    (gremlin, 8. mart 2018 21:01)

    # Link komentara

  77. Moj Milan katastrofalan!
     (Nolan ima mozak bolan!, 8. mart 2018 21:00)

    # Link komentara

  78. scepakadabra?
     (dejoxo, 8. mart 2018 21:00)

    # Link komentara