Četvrtak, 08.03.2018.

12:19

I Zvezda nezadovoljna suđenjem: Rodić nije bio u ofsajdu

Nije samo Vojvodina bila nezadovoljna arbitražom Jovan Šegrta i njegovih pomoćnika u derbiju sa Crvenom zvezdom.

Izvor:

I Zvezda nezadovoljna suðenjem: Rodiæ nije bio u ofsajdu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

162 Komentari

Sortiraj po:

Nenad

pre 6 godina

Krasnodar da gol oni iskopaju neki mutni snimak gde je protivnicki igrac navodno u autu u toku akcije kad su dali gol ??!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (..., 8. mart 2018 18:25)
Dao je isti taj Krasnodar u Beogradu Zvezdi gol iz nepostojeceg penala, pa ti licemeru cutis o tome. Imala je Zvezda zicer za 2:0 protiv Vojvodine, ali je sudija svirao nepostojeci ofsajd, da tu nije ostetio Zvezdu, pitanje pobednika bi verovatno bilo reseno i ti licemeru ne bi imao povoda pises gluposti ovde. Vozdovac nam je dao gol u 88 minutu iz cistog ofsajda i mi uprkos takvoj kradji pobedimo, a da biste vi nekoga pobedili, sudija mora da iskljuci pola tima Mladosti u Lucanima.

...

pre 6 godina

Krasnodar da gol oni iskopaju neki mutni snimak gde je protivnicki igrac navodno u autu u toku akcije kad su dali gol ??!!! Daju gol iz auta, onda opet umisle da je Djurdjevic dao gol rukom, iako se to nigde jasno ne vidi i sto je neprirodno da se rukom da gol a da lopta tako brzo ide??! Dobili penal zato sto je covek stavio ruku na Radonjica pri punom trku i sad opet vade neki ofsajd hahahahaaaaaa...pa vi ste komedija. Inace lepo spinujete kao vas veliki navijac , znate o kome je rec sigurno.

Zašto nemaš mozga

pre 6 godina

Ovo je slicno onome kad su dali gol iz auta pola metra,a onda se zalili na Djurdjevicev gol "rukom".Sramota srpskog fudbala !!!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dzontra Volta, 8. mart 2018 17:08)

Apsolutno potpisujem tvoj komentar. Minus jedan mali detalj - navodnici. E vidis, u tome je rodjace problem... mi makar priznamo, za razliku od vas!
(Sabre, 8. mart 2018 17:33)

Auuu, dečko ga ZAKOPAO za vjek, vjekova !!!
Posle ovoga ili menjaj nik ili prestani da pises komentare
Sabre, svaka čast !!!

Sabre

pre 6 godina

Ovo je slicno onome kad su dali gol iz auta pola metra,a onda se zalili na Djurdjevicev gol "rukom".Sramota srpskog fudbala !!!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dzontra Volta, 8. mart 2018 17:08)

Apsolutno potpisujem tvoj komentar. Minus jedan mali detalj - navodnici. E vidis, u tome je rodjace problem... mi makar priznamo, za razliku od vas!

Del Piero#10

pre 6 godina

Ček ček, oni hoće da izjednče onaj sramotni penal sa ovime? Ovo čak nije sigurno da bi ušao šansu, lopta je bila prilično jaka, treba je iskontrolisati da ti ostane u posedu, a da te ne sustigne rival, da uđe u šesnaesterac, namesti se, pa tek onda da proba da savlada golmana. Ovo je bila potencijalna šanse, a njih sn mali milion prekine tokom utakmice. Zvezdinim protivnicima milion puta nepravedno seku prilike 1na 1. Kako ih nije sramota da se javljaju.

stari dobri recept

pre 6 godina

Dobijaju od drzavnih sponzora 6000000e, vise nego svi zajedno u ligi sto imaju od sponzorstava, pa jos i dogovaraju da im se protivnik skloni ili da igra bez pola tima, ako se na to ne pristane onda navlace utakmice uz pomoc sudija...

eNerGy

pre 6 godina

Apsolutno 100% nedvosmisleno skroz kopirano krajnje IDENTIČAN dosudjen penal Boaciju protiv Vojvodine prošle godine ne stavljam tačku jer je ni oni ne stavljaju

Pitanje od milion dolara

pre 6 godina

Dok traje ova rasprava oko sudjenja samo da znate da najsposobniji strucnjaci CIA, MOSADA, MI 5,6 I 10 I RUSKE SVR pored svih najnaprednijih tehnoloskih sredstava ne uspevaju da provale zbog cega je sviran penal za Zvezdu protiv Rada kao i zasto je jedan igrac Rada dobio karton. Za sada su na dobrom putu da otkriju nad kim je i od kog igraca Rada sviran penal. Istraga jos uvek traje i se nadaju da ce uspeti da rese ovu slozenu enigmu.

Zašto nemaš mozga

pre 6 godina

Jedini klub na svetu koji je izgubio namestenu titulu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (C.A.Tevez, 8. mart 2018 13:31)

Izgubiti namesteno ?!!
Pa to samo grobljanski "mozak" moze da smisli
Kako je sine tebi dobro, a u isto vreme krivo sto ti se klub raspada, a pobedu nad Radom proglasava kao osvajanje Lige Šampiona !!!
Smešni ste, bas smešni....a i tužni u isto vreme

son

pre 6 godina

upravo, kao sto sam i spominjao u ranijim postovima, nije problem naklonost sudija vec nedovoljan kvalitet istih da se sudi na visokom nivou..evo cist primjer ove utakmice ali i prosle kad je priznat pogodak vozdovcu iz velikog ofsajda.. svakako da ima i druge strane i naklonosti pojedinih sudija ali je to u zanemarljivoj mjeri ipak!

4k4.Dex

pre 6 godina

Eto i za one koji misle da nije bio penal da se smire jer bi ovo bio siguran gol, dvojica na golamana. Znaci molim vas, pre nego sto krenete da pricate gluposti prvo sagledajte celu situaciju. Hteli da se izvuku novosadjani ali nece moci, pravda pobedjuje. A i oni placu kao da je trebalo da dobiju mec a ne da su jedva mogli bod da izvuku.

Pablo

pre 6 godina

(v_K_esspreso, 08. mart 2018 12:25)
Kakva patetika, zaboravio si trudnice i penzionere da pomenes . Nemoj vi da mi se pravite preposteni, koliko vam je spornih penala svirano ove godine ? Kako ste pobedili u Lucanima ? Koliko ste utakmica +95 imali ? Vi branite Vojvodinu ? Pogledaj snimak kupa Partizan - Vojvodina finale kupa 2011 da vidis sta je prava kradja ? Ko vam vodi klub ? Ogradjujem se od Terzica, ne mislim nista dobro o coveku, ali znas li ti ko je Milorad Vucelic

I bogati placu

pre 6 godina

Људи, џаба пените. Утакмица је завршена, Црвена звезда је победила. И опет ће. Да није било маестралног Стојковића, Звезда би у прошлом колу неправедно изгубила два бода због Вождовчевог гола из офсајда, и могли бисмо само да плачемо што је судија погрешио. Сад ће да плачу они други, и тако у круг.

BigBoca

pre 6 godina

Pet meseca niste pobedili kod kuće, neku nerešenu ste izvukli uz pomoć sudija a u gostima nastaju fenomenalni preokreti od 85 minute i u nadoknadi vremena. Pa onda vi kukate kako vam ne pomažu sudije i kako vas neko drugi krade!? Kako imate obraza da se javljate uopšte!?
(RZ-CZ, 8. mart 2018 13:25)

Niste ni vi dobili derbi dve pune godine. Možda zato što je to jedina utakmica koju ne možete da "zatvorite". Toliko o vašoj dominaciji.
10 utakmica, 8 penala sve govori...

DR

pre 6 godina

Sramota da se za ovo pravi poseban clanak a zataskavaju se dva crvena kartona protiv Mladosti za Partizan kojim su dosli do pobede..Isto su tako imali crvene i penale pa se ne pravi poseban clanak dok je na Zvezdu odmah hajka

Zvezdina liga Srbije

pre 6 godina

Sudija je konstantno navlacio za Zvezdu, na pocetku utakmice igrac Vose je rukama gurnut i oboren kod leve korner zastavice na Zvezdinoj polovini, sudija odmahuje da se igra dalje, pa u drugom poluvremenu, La Telek na ivici kaznenog prostora sa obe ruke isto odgurne i obori igraca Vose, i jos trazi zuti za igraca Vose, sudija pusta igru. Igrac Vose staje na loptu i poklizne sa lopte u 16 metara dobija karton za simuliranje. Do otprilike 60 minuta odnos u kartonima je bio 6:0 u dodeli igracima iz NS... Pa penal, pa ono se ne bi sviralo ni u kosarci... Uglavnom i ovaj sudija se ovakvim sudjenjem ozbiljno kandidovao za sudjenje vecitog derbija...

Stefan

pre 6 godina

ali najjace mi je da ovi kao kritikuju sto je bio penal, a za ovu situaciju kazu besramnici...
Pa ovde da je Zvezda nastavila napad bio bi verovatno drugi gol, ne bi se rezultat doveo u pitanje.

Davor

pre 6 godina

Prvo, bio je penal. Drugo, voleo bih da nije bio a da ga je sudija svirao. Voleo bih da Zvezda tako pobedi i u derbiju. I da tako bude 6 godina uzastopno. Da osetite svu onu nemoc i bes koji smo mi osecali dok ste otimali i smejali se. I u fudbalu i u kosarci. E, tek posle toga neka se igra posteno.

sluzba je sluzba

pre 6 godina

Radilo posebno odeljenje udbe nocnu smenu a? Analiziralo se sve po 100 puta ne bi li se naslo nesto bar 5% sporno. Dugo vam je trebalo. Vodja nece biti zadovoljan vasim radom. Drzte uckure udbasi!

Neno

pre 6 godina

Ništa mi nije jasno,prepucavanja preko medija dosadi vise,umesto kad ovako sudije pogrese odmah treba da reaguje sudiska organizacija,oni cute sudije ostaju isti i tako u krug

Dare_cz

pre 6 godina

Bila bi to cista sansa za gol i verovatnih 2-0.Alibi za neuspeh se najlakse nadje kroz sudjenje a sampioni kao Crvena Zvezda se skupe i odma daju
pobedonosni gol posle neregularnog gola Vozdovca.Gazi do titule Zvezdo

milisav

pre 6 godina

vojvodina - tim koji vecito gubi u kvalifikacijama za kfalifikiacije od sustera sa malte ili iz san marina, andore, pandore, tarzanije itd ahahahahahaha

napred zvezda! napred partizan! napred beograd! samo bahato!

Cika Toni

pre 6 godina

Pratim sport punih 50 god.i zelim da kazem da je sudijskih nepravdi bilo i bice ih u svim sportovima,a posebno u onim gde se okrece veliki novac. Te nepravde, po pravilu, se cine manjim u odnosu na vece klubove(citaj bogatije).I to nije samo nas specijalitet, vec je tako svuda u svetu.Da li neko misli da Real i Bilbao imaju isti tretman kod sudija? ili Juventus i Sasuolo? Mancester i Everton? Da li je to normalno,opravdano,moralno? Pa naravno da ne,i za svaku je osudu. Objasnjenje je pak,vrlo prosto,i lezi u uticaju tih "velikih" klubova na sve sto se u sportu desava,od postavljenja celnih ljudi u vodjenju sportskih saveza,sudijskih komisija i delegiranju sudija,manipulacije navijaca i td.Slozio bih se da je kod nas veliki uticaj politike i politicara ali i to se desavalo u Evropi,zar nije Berluskoni bio premijer i ujedno predsednik Milana? Sve ovo se desavalo i pre 30,40 god. samo u nesto manjem obimu,srazmerno kolicini novca koji je bio u igri,ali se sada,zahvaljujuci internetu,o tome vise pise i komentarise.Sve u svemu nepravdi je bilo i bice ih,klubovi i funkcioneri ce lepo ziveti,navijaci ce protestvovati protiv jednih i drugih a karavan ide dalje...

(crno - beli TV)

pre 6 godina

Vojvodina poslednjih 5 godina stalno pušta Zvezdu
na očigled sportske javnosti Srbije. Sve su živo činili da naude Partizanu i borili se na terenu i van terena uvek i samo za interese Zvezde. Ne žalim ih mnogo što su bahato oštećeni od sudija na utakmici sa Zvezdom, jer su to i zaslužili kao klub. Ko drugome jamu kopa, sam u nju upada. Ovde je žrtva samo trener Stolica i igrači Vojvodine, jer se svaki sportista oseća bedno posle onakvog sramnog suđenja u korist protivnika.

dženkins

pre 6 godina

Mislio sam da je Vojvodina oštećena i bilo mi je strašno krivo a gledao sam samo poslednjih pola sata pa ovu stuaciju nisam gledao.
Ovo je situacija koja je čista ko suza ofsajda naravno nigde igrač ide sam prema golmanu i to najefikasniji u prolećnom roku. Velika graška sudije!
A što se tiče penala ako ga je zakačio nogom onda je penal čist e sad to se ne vidi baš najbolje i bilo bi odlično kada bi se to videlo.

belgrado

pre 6 godina

..i cist aut u 15 min nije sviran zvezdi :d

decu treba voditi na marakanu,
a ne u cirkus :d

prvo je besplatno,
drugo, ima vise da se smeju :d

asdf

pre 6 godina

Sinoć su najviše branili Vojvodinu oni koji su ih najbrutalnije pokrali u finalu kupa 2011-te godine . Srbija je to ...
(Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 8. mart 2018 12:34)

Ne druze, nismo mi branili Vojvodinu vec napali vas. Velika je razlika.

Jimmy Karakuka

pre 6 godina

@v_K_esspreso. Nije stvar ni u brojanju ni u izjednacavanju.U pitanju je logika. A logika kaze da ako su sudije htele namerom da poguraju Zvezdu (govorim konkretno za ovu utakmicu) ne bi cekale 86 minut da se (mozda) namesti ovakva situacija za (iz mog ugla nepostojeci) penal nego su mogli utakmicu da "rese" daleko ranije a odlicna prilika za to je bila i ovaj sumnjivo dosudjeni ofsajd.Dakle,po mom misljenju i (naglasavam) konkretno za ovu utakmicu,u pitanju je nenamerna sudijska greska prouzrokovana verovatno strahom da se ne osteti "veci" klub.Tako, iskretanjem logike i pravljenjem atmosfere linca posle svake a cesto i nenamerne sudijske greske na racun "velikih"u kojoj, utiska sam, prednjaci i ovaj sajt srpski fudbal se jos dublje gura u mulj iz koga ce se tesko izvuci.Na moju a rekao bih i tvoju zalost ovakava logika se u ovoj drzavi prenosi i za zivot, mnogo bitnije, stvari od fudbala.Sportski pozdrav

Sub013

pre 6 godina

Hahaha neverovatno koliko ste besramni...
(bmh, 08. mart 2018 12:31)

Jel moguće da to izgovori neko ko je samo prošlo kolo osakatio Lučane kradjom? Kome je svaka druga utakmica nameštena ove sezone, jel moguće da to izgovori neko čiji su navijači mahali Toletovom zastavom na Jugu sa tompusom u ustima aludirajuci na Al Kaponea i to baš posle utakmice sa tom istom Vojvodinom kad ste zgadili celu fudbalsku javnost onom nezapamćenom kradjom. I tebe stvarno nije sramota da spominješ bestidnost? E zato ste prvaci sveta u nemanju srama i obraza, kad bi bilo neko merenje za to odavno biste bili u Ginisu.

botko

pre 6 godina

Drama oko jedne nebitne utakmice se nastavlja. Prvo oko penala, te bio je, te nije, a sada i oko ofsajda. Dok se Terzić i Vučelić kupaju u parama, botovi se svađaju. Svima vam treba lupati minuse!

One night in May

pre 6 godina

Lopov viče dršte lopova. Od zvezde napravili SNS ispostavu.
(šetač, 8. mart 2018 12:18)

FK Partizan - predsednik M. Vucelic - pocasni dozivotni clan SPS, covek koji je tvorac aktuelnog Statuta SPS

KK Partizan - predsednik O. Mijailovic, uvazeni clan SNS, izuzetno vazan finansijer stranke

Pa sad ti racunaj ko je cija ispostava...

Jonas

pre 6 godina

U SNS maniru. Još će ispasti da je u stvari Zvezda oštećena. Samo gledajte cirkus.
(Kupac diplome, 08. mart 2018 12:49)

Ijaoo vi i sns maniru a klub vam SNS, sto je toliko tesko shvatiti da sudija gresi na stetu Zvezde?!

Bg

pre 6 godina

Ko bre prica o SNS Zvezdi? Pa Vucela se svako jutro cim otvori oci zahvali AV. Pa ciji je clan Ostoja ? Pa sto nesmete vise da skandirate protiv vodje? Pa Vucela je rekao da ste uvek bili i da cete uvek biti rezimski klub...

Kosjan

pre 6 godina

SNS(CZ)propagandna masinerija uzvraca udarac.
(petar, 08. mart 2018 12:21)


Majstori spinovanja. Uigrana masinerija dobija i izbore na slican nacin.
(cartman, 08. mart 2018 12:17)

A sto je Vozdovac dao gol iz cistog ofsajda za izjednacenje prptov Zvezde i to je propaganda i spinovanje? ne ovo sto vi radite je spinovanje i hajka.

спортски уметник

pre 6 godina

По 3 оваква офсајда се досуде на сваком мечу звезданиним противницима.....али тад се за то не кука

Duka

pre 6 godina

Ako je tako, partijski klub ima pravo da trazi obestecenje od drzave za svu dusevnu patnju koju su im nacinili mediji u vidu hiljade prenetih poruka.
Da kancelar konacno donese lex specialis kako bi se partijskom klubu dodelila titula i tako se Partizanu onemogucije da dostigne partijski klub po broju titula.
Da se prizna samo sud partije a ne sud naroda.
Zivela partija i partijski klub.

Kosjan

pre 6 godina

SNS(CZ)propagandna masinerija uzvraca udarac.
(petar, 08. mart 2018 12:21)


Majstori spinovanja. Uigrana masinerija dobija i izbore na slican nacin.
(cartman, 08. mart 2018 12:17)

A sto je Vozdovac dao gol iz cistog ofsajda za izjednacenje protiv Zvezde i to je propaganda i spinovanje? ne ovo sto vi radite je spinovanje i hajka.

RZ-CZ

pre 6 godina

Pet meseca niste pobedili kod kuće, neku nerešenu ste izvukli uz pomoć sudija a u gostima nastaju fenomenalni preokreti od 85 minute i u nadoknadi vremena. Pa onda vi kukate kako vam ne pomažu sudije i kako vas neko drugi krade!? Kako imate obraza da se javljate uopšte!?

duledudule

pre 6 godina

U SNS maniru. Još će ispasti da je u stvari Zvezda oštećena. Samo gledajte cirkus.
(Kupac diplome, 08. mart 2018 12:49)
nista manje u sns maniru nego vi...samo sto mu ga vi solite i sa sps om

igor

pre 6 godina

Kao okoreli Zvezdas,mrzitelj Partizana I covek koji voli sve nase klubove I navija za nih kad nastupaju u evropi za sve seem Partizana..ovo je sramota sta je svirano ni p od penala I ne znam ko stoji iza svega ovoga I sta Ima za cilj da narusi srpski fudbal koji je vec dotako dno I'll da udari mrlju na Zvezdinu titulu kojoj ovakve stvari samo skode jer nam nisu potrebne jer cemo I bez njih sigurno osvojiti titulu jer smo za klasu bolji od ostalih ekipa..

NoName

pre 6 godina

Čist penal kao suza, barem prema standardima koje su Grobari uveli u sudijski kriterijum.

https://youtu.be/DJCP3ku0M_k

A bilo vam lepo, je l da?

Ivan

pre 6 godina

U SNS maniru. Još će ispasti da je u stvari Zvezda oštećena. Samo gledajte cirkus.
(Kupac diplome, 8. mart 2018 12:49)

Majstore ako se jasno vidi na prilozenom snimku da nema veze sa ofsajdom, nego sta nego je Zvezda ostecena. Proslo kolo protiv Vozdovca njima priznat neregularan gol za izjednacenje i to na kraju meca, igrac bio dva metra u ofsajdu. Ovaj penal je diskutabilan, ali prave se itekako greske i na stetu zvezde koje direktno uticu na krajnji ishod. Najsveziji primer sam naveo protiv Vozdovca. Zvezda je morala da juri pobedu nakon tog njihovog gola iz ofsajda.

Zoran

pre 6 godina

Svakako, svakako...i fabrika chipova samo shto nije proradila...Mercedosov autobus se prodaje ko lud...FAP izvozi po celoj planeti kamione...nashi vozovi shibaju 300km/h...u Vodjinoj "kraljevini" sve je kako napisah, a i Zvezda igra poshteno...

Zoran

pre 6 godina

Pazi jadovane iz rupe...ha,ha,ha...Gebelsova propaganda..pa u FSS razmishljaju da uvedu novo pravilo i vase utakmice pochinju penalom za vas, a kasnije da se igra. Doduse ima i onih koji se zalazu da sudija shutira penal za vas, ako je rezultat nereshen.
Pazi, Zvezda se buni...!!!

Imam prijatelje pri savezu i medju sudijama, te kada bih ovde pisao shta sve znam, sigurno mi ne bi objavili komentar, jer bih uzbudjivao shiroke narodne mase. Zvezda i poshteno odigrane utakmice je isto kao da Idi Aminu dodelite Nobela za mir.

sendvič sa majonezom

pre 6 godina

Najveća laž ponovljena hiljadu puta da je vojvodina teško oštećena u finalu kupa 2011, dali prvi gol iz čistog ofsajda, Partizanu sviran penal čist kao suza, i onda Vojvodini nije sviran penal, pa ih Bata Kan-Kan oličenje poštenja povukao sa terena.

Šta je trebalo da urade juče igrači Juventusa kad im nije bio sviran čist penal? Da se pokupe sa terena? Jok, igrali i pobedili...

Valjamte Popesku

pre 6 godina

Meni je najjaci utisak reakcija Partizana, tj. odsustvo bilo kakve reakcije.
Kakvi god da si i oni, mudro i gospodski cute.
A kad je u prethodnim kolima sudija sudio u korist Partizana, iz zvezde su stanvovali 16 saopstenja dnevno.
Nismo isti definitivno, hvala Bogu...

Jonas

pre 6 godina

SNS(CZ)propagandna masinerija uzvraca udarac.
(petar, 08. mart 2018 12:21)


Majstori spinovanja. Uigrana masinerija dobija i izbore na slican nacin.
(cartman, 08. mart 2018 12:17)

Pa ti da nema navijaca Zvezde ti ne bi imao koga da glasas u opoziciji,misli o tome.. Pozdravio te Dacic.

vinc

pre 6 godina

Sto niste glasali za VAR tehnologiju koju je Partizan predlozio? Hmmm
Naravno da bi mogli vise krati! Vi ste jadni, i sad kao vi ste pokradeni, pa penal nije isto kao ofsajd.
Samo nastavite tako, kad tad dobicete po usima iz uefe, posto ovi iz nase zemlje samo gledaju i cute!

ko-ometator

pre 6 godina

Cista stopostotna sansa sprecena greskom sudije. Gde su se sad postenjacine crno bele posakrivale. Licemeri! Ako oni imaju pamcenje kratko kao zlatne ribice ne treba da ocekuju od svih tako. Sta su uradili od naseg fudbala i koliko je unazadjen njihovom vladavinom od devedesetih na ovamo, kada je u svim drugim zemljama u evropi najvise napredovao kao profi sport mi smo ostali u njihovom blatu i dan danas.

спортски уметник

pre 6 godina

Sinoć su najviše branili Vojvodinu oni koji su ih najbrutalnije pokrali u finalu kupa 2011-te godine . Srbija je to ...
(Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 08. mart 2018 12:34)

Нолан је постао главни шраф у докторској бот машинерији....покрали их тиме што су пристали да играју меч који је по свим правилима требао бити регистрован 3:0 због одбијања играча Војводине да изађу на терен у предвиђено време...или их покрали тиме што је Војводина на том мечу постигла гол из офсајда...

MarcoPolo

pre 6 godina

neverovatni su... i prosto je neverovatno koliko liče na Velikog vođu. šta god da im neko kaže i koliko god da nisu u pravu, uvek će oni to da okrenu u svoju korist.

Dejan 1989

pre 6 godina

Naravno da nije bio ofsajd i naravno da bi bilo 2:0 posle te situacije....Ali neeee sad je bitan samo penal.......Dosta bre vise......Ovi iz Vose kazu bili smo bolji i imali smo posed lopte a izgleda da su zaboravili da su gubili od DRUGOG minuta i da to menja ceo tok utakmice...................

Sabre

pre 6 godina

Ali najjace je sledece: kontakt JESTE postojao i ovo NIJE bio ofsajd. To su CINJENICE ljudi moji. Sve ostalo je vasa ostrascenost. Jeste smesno sviran penal ali KONTAKT JE POSTOJAO tako da je POSTOJALA LOGIKA DA SE SVIRA PENAL. Sa druge strane ovo NIJE ofsajd. Dakle...

strelac

pre 6 godina

U sns maniru, kukas kako te svi napadaju i ispadnes zrtva. AV svi napadaju, ne daju mu da zivi, a on mucenik se samo brani. Tako i ovi, nema veze sto nije bio penal, sudija je ostetio zvezdu jer nije svirao aut! I tako iz kola u kolo da se poveca razlika. Sve mi je jasno, ali mi nije jasno sta je bio problem da juce bude 1:1? Svejedno je da li je razlika 14 ili 12 bodova, zvezda ce biti prva svakako. Ali ta kolicina seljacizma i sirovinstine koja izbija iz zvezde je neverovatna, bez i malo stila. Jel tolika frka zbog prosle sezone???

duledudule

pre 6 godina

Hahahahahahahshagasgahahahahahahahahahha
(Luka, 08. mart 2018 12:31)
Hahaha neverovatno koliko ste besramni...
(bmh, 08. mart 2018 12:31)
Hahaha,kakvi su ovo besramnici
(PBC, 08. mart 2018 12:20)
Akaakakkakakakakakakkaka pa vi ste ljudi cirkus:))))))
(wows, 08. mart 2018 12:18)
Hahahahah joj bre delije koliko ste smehotresni hahahahh
(mare, 08. mart 2018 12:18)
Hahahahaahahahahhaahha...
(D.T., 08. mart 2018 12:17)
Nova vrsta bota hahahaha bot...kad vide da je neko u pravu..hahahaha hahahaha..hahahaha...

CzBg89!

pre 6 godina

Pa to je nebitno, najbitniji je penal i najbitnije je da se dize tenzija i svakakve price sad pred finis sezone da ugrabe dobru poziciju pred smanjenje bodova da se na buku stigne do titule kao prosle godine..

Haha

pre 6 godina

Jedino sta je smesno posle ove utakmice u NS jesu grobari. Moje neko misljenje je da nije bio penal, ali oni toliko napadaju o nekom namestanju i slicno a njihov klub ove sezone imao 15 penala ( imao cini mi se na 7-8 meceva uzastopno po penal - nezapamceno ), takodje njihov klub pobedjuje cesti u zavrsnicama meca tako sto semec produzuje dok ne daju gol, svira im se penal ili se njihovim protivnicima daje 1-2 crvena kartona. O mecevima 1-2 i 2-1 da i ne pricamo. Bruka i sramota ove lige je Partizan !

Суђење по мери једног доктора

pre 6 godina

А ја мисло да је доктор задовољан суђењем, кад оно мућак. Кад играч Војводине нагази лопту и падне добије жути картон за симулирање пенала. А само пар дана пре тога играч за саплитање од ваздуха добије пенал на поклон. Форсирање Црвене Зумбулке се наставља на очиглед свих нас који смо дигли руке од фудбала у Србији.....

ms

pre 6 godina

Pa juce je Partizanu sviran nepostojeci ofsajd gde bi igrac imao loptu da izadje sam na golmana pa nisu davali saopstenje, ee Zvezdana na sta si ti spala.

antiDebil

pre 6 godina

E to je to, nepostojeci opsajd i nepostojeci penal, sad su kvit !!!
Tu nesretnu Vojvodinu najvise kradu protiv mezimice poslednjih godina, cudo je da niko iz tog kluba ne sme da se javi i da to kaze naglas. Kada je poslednji put Vojvodina otkinula bod mezimici ? Samo iz ide iz kradje, u kradju i u jos vecu kradju !

qqlele

pre 6 godina

Tako je. Dosudjen nepostojeci ofsajd a to niko ne pominje, kao sto niko ni slovce ne napisa za ofsajd od dva metra iz kog smo primili gol u 89. minutu u proslom kolu, ali zato se dize kuka i motika za diskutabilan penal. Misle da ce ponovo kulanjem i kmecanjem da dodju do titule. Epa nece moci!

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Sinoć su najviše branili Vojvodinu oni koji su ih najbrutalnije pokrali u finalu kupa 2011-te godine . Srbija je to ...

Simic

pre 6 godina

Sve je dozvoljeno kada si partijski klub. Ne radi se vise tu o obrazu jer ga nikada nisu ni imali, nego se radi o bahatosti. Ovakve gadosti nisam cuo u zivotu.

Joe

pre 6 godina

Ok, znaci suspendovati sudiju dozivotno posto je napravio dve velike greske koje su uticale na rezultat.
Mada meni se ipak cini da branite vaseg "Segrta", samo lose.

očigledno

pre 6 godina

Zvezdi je ukraden zicer u kome bi se nasao Rodic, koji je na zadnja dva meca dao 3 gola, a potom je sviran penal u korist Zvezde koji je bio na ivici. Pravda!

P.S. Da ne pominjem onaj sraman gol Vozdovca iz proslog kola kada im je igrac bio metar u ofsajdu...

gospodin Radnik

pre 6 godina

cirkus se nastavlja ... klovnovi naseg fudbala ..vazi i za jedne i druge velikane ...pa vi blizanci kukate kad igrate protiv visestruko skupljih timova , placete kako su bogatiji , a sta da rade ovi nasi mali za koje ste vi Totenhem po finansijama ? I jos ste duzni do guse . ravnopravna borba , da kako da ne .. vise od pola utakmica vam je zatvoreno , a kad nije onda iskljucenja il penali .. A ovi manji se prodaju i cute da se ne zamere velikim blizancima ... ostavite im ligu , sudije, sve ..nek igraju sami , a ne da im sluzite za dekor ..ustanite dokle da klecite pred njima...ili je mozda klecanje .spustanje glave i prodaja casno u ovoj zemlji ???

...

pre 6 godina

Zaista mislim da je sudijama užasno teško kad sude Zvezdi i Partizanu..pritisak u javnosti koji ova dva kluba stvaraju je neverovatan i iz toga proizilaze i nenamerne greške (ne kažem da možda nema i namernih)..zamisli, ti donosiš odluku u sekundi, a par miliona ljudi je analizira iz svakog ugla i još usporeno.

aca

pre 6 godina

Naravno da nije. Utkmice se na ovom nivou ne namestaju tako sto sudija svira penale ili ofsajde. Ne glupirajte se vise, sve te price plasiraju nesposobna rukovodstva da bi sebe opravdali. I Zvezda i partizan imaju protekciju kod sudija kao i svi veliki klubovi u svim svetskim ligama. Nemojte samo unistavati i ovako unisten fudbal u ovoj zemlji.

zvezda+partizan=dva zla

pre 6 godina

GASI FUDBAL
GASI FUDBAL
GASI FUDBAL
GASI FUDBAL
OVO SE PRETVORILO U VELIKU MRZNJU!
STOP KRIMINALCIMA U FUDBALU!!

USKORO PETICIJA ZA GASENJE NA PAR
GODINA!!!
Ne budi lenj i potpisi peticiju!!

NoName

pre 6 godina

Broje se ofsajdi... pa ajde sad svaku sitnicu da izvlacimo kao sporno.... koja je ovo demagogija! Da je sudija recimo tri puta podigao zastavicu u sansi za zvezdu ja bih prvi rekao osteceni su. Ali ovo je smesno. Gde ovo vodi vise, muka mi je vise od svega, ogadice mi se fudbal u Srbiji. Sad treba da se penal izjednaci sa ofsajdom nekim, ili onaj gol aut u derbiju da se izjednaci sa ,,navodno” igranjem rukom Djurdjevica. Jel ima Terza bar malo dostojanstva, bar malo? Pa imas logistiku, biras sudije svakunutakmicu, novinari ti sve cute, busis kad god mozes vecitog rivala, imas plus 14 i tebi je malo..hoces jos, hoces da svi nestanu, da svi budu ispod tebe, da samo ti i tvoj klub budete u centru paznje. Ogromno postovanje imam prema Zvezdi i svemu onome sto je ucinila za nas fudbal. U Partizanu i dan danas ustanu kad se pomene Dzaja, Cvetko, Sekularac, Pizon...zvezda je sinonim za fudbal u ovom regionu ali ljudi ne mogu ovi ljudi da je vode... partizan nece izdati saopstenje a svi ga cekaju. Ni partizanova uprava nije sad nesto wow, ali su drugaciji od ovih iz zvezde. Od ove uprave zvezde samo je gori Vladan Lukic i niko vise!
(v_K_esspreso, 08. mart 2018 12:25)

Broje se ofsajdi? Kako te nije sramota? Ovo je bolja šansa od penala. Čovek u punom trku ide sam prema golu i sudija svira nepostojeći ofsajd. A tek ova glupost da u Partizanu ustanu kad se pomene Dzaja? Ko ustane? Vučela? Pantić?

antiDebil

pre 6 godina

E to je to, nepostojeci opsajd i nepostojeci penal, sad su kvit !!!
Tu nesretnu Vojvodinu najvise kradu protiv mezimice poslednjih godina, cudo je da niko iz tog kluba ne sme da se javi i da to kaze naglas. Kada je poslednji put Vojvodina otkinula bod mezimici ? Samo iz ide iz kradje, u kradju i u jos vecu kradju !

hmm

pre 6 godina

(v_K_esspreso, 08. mart 2018 12:25)

Pa nemoj druže samo o tome kako hoćemo samo mi da postojimo...To je vaš projekat koji vi nikada nećete da priznate.
KKP i FKP "dominacija",te uništavanje svake moguće konkurencije se desila u istom periodu za vreme iste vlasti,gde nije smeo da postoji niko ko mo¿e da vas ugrozi.Jeste,na terenu ste bili bolji,ali pre toga ste van terena pobedili i unistili sve sto moze da se unisti.Dva najpopularnija sporta ste uništili zarad vaše "dominacije" i što je najgore,niko neće da odgovara za to.To su nepobitne činjenice,a vi se i dalje pravite ludi...

duledudule

pre 6 godina

da nije smešno bilo bi žalosno,ne smatrate nas ko kompletne idiote!
(Đole prvi hrabri, 08. mart 2018 12:36)
a sto ti mene smatras npr idiotom ako ti kazem da ovo nije ofsajd i da bi bila sansa dva na golmana.pritom gol koji sko primili od vozdovca proalo kolo niko ni ne spominje..dosta je bilo vase gtr propagande vise iskukali ste prosle godine ove vala necete

Bane

pre 6 godina

Ej Gasprom im sponzor imaju 5 puta veći budžet, 30 poena ispred Vojvodine i oni pričaju o ofsajdu. Mene bi bilo blam da išta komentarišem. Zvezda je bar 3 puta kvaliteniji tim od Vojvodine a Voša je ta koja je statički bila bolji tim. Žalosno je to.

Taki

pre 6 godina

Svi osteceni klubovi da pod hitno organizuju bojkot ove SNS lige. Oko se sudjenje ne poporavi i ako se i dalje budu sudili nepostojeci zvezdanesterci za fK Saopstenje iz kola iz kolo , klubovi da istupe iz ove banana lige i da se zapocnu pregovori za osnivanju SFRJ lige. Ocemo pravi fudbal da gledamo ne ovo namesteno .....!

v_K_esspreso

pre 6 godina

Broje se ofsajdi... pa ajde sad svaku sitnicu da izvlacimo kao sporno.... koja je ovo demagogija! Da je sudija recimo tri puta podigao zastavicu u sansi za zvezdu ja bih prvi rekao osteceni su. Ali ovo je smesno. Gde ovo vodi vise, muka mi je vise od svega, ogadice mi se fudbal u Srbiji. Sad treba da se penal izjednaci sa ofsajdom nekim, ili onaj gol aut u derbiju da se izjednaci sa ,,navodno” igranjem rukom Djurdjevica. Jel ima Terza bar malo dostojanstva, bar malo? Pa imas logistiku, biras sudije svakunutakmicu, novinari ti sve cute, busis kad god mozes vecitog rivala, imas plus 14 i tebi je malo..hoces jos, hoces da svi nestanu, da svi budu ispod tebe, da samo ti i tvoj klub budete u centru paznje. Ogromno postovanje imam prema Zvezdi i svemu onome sto je ucinila za nas fudbal. U Partizanu i dan danas ustanu kad se pomene Dzaja, Cvetko, Sekularac, Pizon...zvezda je sinonim za fudbal u ovom regionu ali ljudi ne mogu ovi ljudi da je vode... partizan nece izdati saopstenje a svi ga cekaju. Ni partizanova uprava nije sad nesto wow, ali su drugaciji od ovih iz zvezde. Od ove uprave zvezde samo je gori Vladan Lukic i niko vise!

vlada

pre 6 godina

Sve sve, razumem da vices da je bio penal ili da precutis, ali da imas obraza da spomenes kako si ostecen, e to je vec neka nova dimenzija. Ne zna se ko je veci kancer naseg fudbala zadnjih 15 godina, da li Zvezda ili Partizan?

Jones

pre 6 godina

Dok ne iskljuce protivnicima dva igraca u roku od pet minuta, mi smo male mace za one sto sad kukaju. Vozdovac niko ne spominje, gde su pokusali brutalno da nas pokradu, a sada kukaju za penal gde je postojao kontakt. Sta bi tek bilo da nije bilo kontakta, a da je sviran penal, kao sto se njima cesto desava...

Beca

pre 6 godina

Svi osteceni klubovi da pod hitno organizuju bojkot ove SNS lige. Oko se sudjenje ne poporavi i ako se i dalje budu sudili nepostojeci zvezdanesterci za fK Saopstenje iz kola iz kolo , klubovi da istupe iz ove banana lige i da se zapocnu pregovori za osnivanju SFRJ lige. Ocemo pravi fudbal da gledamo ne ovo namesteno .....!
(Taki, 8. mart 2018 12:31)
Vidi se da nisi "neutralan" nego navijač Partizana, pa da te pitam koliko je iz Partizana posle prošlog kola izašlo saopštenja? A šta je bilo sa Lučanima, sve OK? I da, ofsajda nije bilo, i kako vidim, svi se sa tim slažu ali nema "istu težinu kao penal" (ovaj je imao), ali treba nabrajati štete u korist Zvezde i praviti od toga famu, a kada je obrnuto, onda je to SNS mašinerija, Terzićerstvo, spinovanje, kme-kme...

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Sinoć su najviše branili Vojvodinu oni koji su ih najbrutalnije pokrali u finalu kupa 2011-te godine . Srbija je to ...

Haha

pre 6 godina

Jedino sta je smesno posle ove utakmice u NS jesu grobari. Moje neko misljenje je da nije bio penal, ali oni toliko napadaju o nekom namestanju i slicno a njihov klub ove sezone imao 15 penala ( imao cini mi se na 7-8 meceva uzastopno po penal - nezapamceno ), takodje njihov klub pobedjuje cesti u zavrsnicama meca tako sto semec produzuje dok ne daju gol, svira im se penal ili se njihovim protivnicima daje 1-2 crvena kartona. O mecevima 1-2 i 2-1 da i ne pricamo. Bruka i sramota ove lige je Partizan !

očigledno

pre 6 godina

Zvezdi je ukraden zicer u kome bi se nasao Rodic, koji je na zadnja dva meca dao 3 gola, a potom je sviran penal u korist Zvezde koji je bio na ivici. Pravda!

P.S. Da ne pominjem onaj sraman gol Vozdovca iz proslog kola kada im je igrac bio metar u ofsajdu...

qqlele

pre 6 godina

Tako je. Dosudjen nepostojeci ofsajd a to niko ne pominje, kao sto niko ni slovce ne napisa za ofsajd od dva metra iz kog smo primili gol u 89. minutu u proslom kolu, ali zato se dize kuka i motika za diskutabilan penal. Misle da ce ponovo kulanjem i kmecanjem da dodju do titule. Epa nece moci!

v_K_esspreso

pre 6 godina

Broje se ofsajdi... pa ajde sad svaku sitnicu da izvlacimo kao sporno.... koja je ovo demagogija! Da je sudija recimo tri puta podigao zastavicu u sansi za zvezdu ja bih prvi rekao osteceni su. Ali ovo je smesno. Gde ovo vodi vise, muka mi je vise od svega, ogadice mi se fudbal u Srbiji. Sad treba da se penal izjednaci sa ofsajdom nekim, ili onaj gol aut u derbiju da se izjednaci sa ,,navodno” igranjem rukom Djurdjevica. Jel ima Terza bar malo dostojanstva, bar malo? Pa imas logistiku, biras sudije svakunutakmicu, novinari ti sve cute, busis kad god mozes vecitog rivala, imas plus 14 i tebi je malo..hoces jos, hoces da svi nestanu, da svi budu ispod tebe, da samo ti i tvoj klub budete u centru paznje. Ogromno postovanje imam prema Zvezdi i svemu onome sto je ucinila za nas fudbal. U Partizanu i dan danas ustanu kad se pomene Dzaja, Cvetko, Sekularac, Pizon...zvezda je sinonim za fudbal u ovom regionu ali ljudi ne mogu ovi ljudi da je vode... partizan nece izdati saopstenje a svi ga cekaju. Ni partizanova uprava nije sad nesto wow, ali su drugaciji od ovih iz zvezde. Od ove uprave zvezde samo je gori Vladan Lukic i niko vise!

CzBg89!

pre 6 godina

Pa to je nebitno, najbitniji je penal i najbitnije je da se dize tenzija i svakakve price sad pred finis sezone da ugrabe dobru poziciju pred smanjenje bodova da se na buku stigne do titule kao prosle godine..

zvezda+partizan=dva zla

pre 6 godina

GASI FUDBAL
GASI FUDBAL
GASI FUDBAL
GASI FUDBAL
OVO SE PRETVORILO U VELIKU MRZNJU!
STOP KRIMINALCIMA U FUDBALU!!

USKORO PETICIJA ZA GASENJE NA PAR
GODINA!!!
Ne budi lenj i potpisi peticiju!!

Bane

pre 6 godina

Ej Gasprom im sponzor imaju 5 puta veći budžet, 30 poena ispred Vojvodine i oni pričaju o ofsajdu. Mene bi bilo blam da išta komentarišem. Zvezda je bar 3 puta kvaliteniji tim od Vojvodine a Voša je ta koja je statički bila bolji tim. Žalosno je to.

gospodin Radnik

pre 6 godina

cirkus se nastavlja ... klovnovi naseg fudbala ..vazi i za jedne i druge velikane ...pa vi blizanci kukate kad igrate protiv visestruko skupljih timova , placete kako su bogatiji , a sta da rade ovi nasi mali za koje ste vi Totenhem po finansijama ? I jos ste duzni do guse . ravnopravna borba , da kako da ne .. vise od pola utakmica vam je zatvoreno , a kad nije onda iskljucenja il penali .. A ovi manji se prodaju i cute da se ne zamere velikim blizancima ... ostavite im ligu , sudije, sve ..nek igraju sami , a ne da im sluzite za dekor ..ustanite dokle da klecite pred njima...ili je mozda klecanje .spustanje glave i prodaja casno u ovoj zemlji ???

...

pre 6 godina

Zaista mislim da je sudijama užasno teško kad sude Zvezdi i Partizanu..pritisak u javnosti koji ova dva kluba stvaraju je neverovatan i iz toga proizilaze i nenamerne greške (ne kažem da možda nema i namernih)..zamisli, ti donosiš odluku u sekundi, a par miliona ljudi je analizira iz svakog ugla i još usporeno.

RZ-CZ

pre 6 godina

Pet meseca niste pobedili kod kuće, neku nerešenu ste izvukli uz pomoć sudija a u gostima nastaju fenomenalni preokreti od 85 minute i u nadoknadi vremena. Pa onda vi kukate kako vam ne pomažu sudije i kako vas neko drugi krade!? Kako imate obraza da se javljate uopšte!?

Joe

pre 6 godina

Ok, znaci suspendovati sudiju dozivotno posto je napravio dve velike greske koje su uticale na rezultat.
Mada meni se ipak cini da branite vaseg "Segrta", samo lose.

aca

pre 6 godina

Naravno da nije. Utkmice se na ovom nivou ne namestaju tako sto sudija svira penale ili ofsajde. Ne glupirajte se vise, sve te price plasiraju nesposobna rukovodstva da bi sebe opravdali. I Zvezda i partizan imaju protekciju kod sudija kao i svi veliki klubovi u svim svetskim ligama. Nemojte samo unistavati i ovako unisten fudbal u ovoj zemlji.

Taki

pre 6 godina

Svi osteceni klubovi da pod hitno organizuju bojkot ove SNS lige. Oko se sudjenje ne poporavi i ako se i dalje budu sudili nepostojeci zvezdanesterci za fK Saopstenje iz kola iz kolo , klubovi da istupe iz ove banana lige i da se zapocnu pregovori za osnivanju SFRJ lige. Ocemo pravi fudbal da gledamo ne ovo namesteno .....!

Davor

pre 6 godina

Prvo, bio je penal. Drugo, voleo bih da nije bio a da ga je sudija svirao. Voleo bih da Zvezda tako pobedi i u derbiju. I da tako bude 6 godina uzastopno. Da osetite svu onu nemoc i bes koji smo mi osecali dok ste otimali i smejali se. I u fudbalu i u kosarci. E, tek posle toga neka se igra posteno.

vlada

pre 6 godina

Sve sve, razumem da vices da je bio penal ili da precutis, ali da imas obraza da spomenes kako si ostecen, e to je vec neka nova dimenzija. Ne zna se ko je veci kancer naseg fudbala zadnjih 15 godina, da li Zvezda ili Partizan?

Zašto nemaš mozga

pre 6 godina

Jedini klub na svetu koji je izgubio namestenu titulu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (C.A.Tevez, 8. mart 2018 13:31)

Izgubiti namesteno ?!!
Pa to samo grobljanski "mozak" moze da smisli
Kako je sine tebi dobro, a u isto vreme krivo sto ti se klub raspada, a pobedu nad Radom proglasava kao osvajanje Lige Šampiona !!!
Smešni ste, bas smešni....a i tužni u isto vreme

Ivan

pre 6 godina

U SNS maniru. Još će ispasti da je u stvari Zvezda oštećena. Samo gledajte cirkus.
(Kupac diplome, 8. mart 2018 12:49)

Majstore ako se jasno vidi na prilozenom snimku da nema veze sa ofsajdom, nego sta nego je Zvezda ostecena. Proslo kolo protiv Vozdovca njima priznat neregularan gol za izjednacenje i to na kraju meca, igrac bio dva metra u ofsajdu. Ovaj penal je diskutabilan, ali prave se itekako greske i na stetu zvezde koje direktno uticu na krajnji ishod. Najsveziji primer sam naveo protiv Vozdovca. Zvezda je morala da juri pobedu nakon tog njihovog gola iz ofsajda.

Pitanje od milion dolara

pre 6 godina

Dok traje ova rasprava oko sudjenja samo da znate da najsposobniji strucnjaci CIA, MOSADA, MI 5,6 I 10 I RUSKE SVR pored svih najnaprednijih tehnoloskih sredstava ne uspevaju da provale zbog cega je sviran penal za Zvezdu protiv Rada kao i zasto je jedan igrac Rada dobio karton. Za sada su na dobrom putu da otkriju nad kim je i od kog igraca Rada sviran penal. Istraga jos uvek traje i se nadaju da ce uspeti da rese ovu slozenu enigmu.

One night in May

pre 6 godina

Lopov viče dršte lopova. Od zvezde napravili SNS ispostavu.
(šetač, 8. mart 2018 12:18)

FK Partizan - predsednik M. Vucelic - pocasni dozivotni clan SPS, covek koji je tvorac aktuelnog Statuta SPS

KK Partizan - predsednik O. Mijailovic, uvazeni clan SNS, izuzetno vazan finansijer stranke

Pa sad ti racunaj ko je cija ispostava...

Sabre

pre 6 godina

Ovo je slicno onome kad su dali gol iz auta pola metra,a onda se zalili na Djurdjevicev gol "rukom".Sramota srpskog fudbala !!!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dzontra Volta, 8. mart 2018 17:08)

Apsolutno potpisujem tvoj komentar. Minus jedan mali detalj - navodnici. E vidis, u tome je rodjace problem... mi makar priznamo, za razliku od vas!

Del Piero#10

pre 6 godina

Ček ček, oni hoće da izjednče onaj sramotni penal sa ovime? Ovo čak nije sigurno da bi ušao šansu, lopta je bila prilično jaka, treba je iskontrolisati da ti ostane u posedu, a da te ne sustigne rival, da uđe u šesnaesterac, namesti se, pa tek onda da proba da savlada golmana. Ovo je bila potencijalna šanse, a njih sn mali milion prekine tokom utakmice. Zvezdinim protivnicima milion puta nepravedno seku prilike 1na 1. Kako ih nije sramota da se javljaju.

Zvezdina liga Srbije

pre 6 godina

Sudija je konstantno navlacio za Zvezdu, na pocetku utakmice igrac Vose je rukama gurnut i oboren kod leve korner zastavice na Zvezdinoj polovini, sudija odmahuje da se igra dalje, pa u drugom poluvremenu, La Telek na ivici kaznenog prostora sa obe ruke isto odgurne i obori igraca Vose, i jos trazi zuti za igraca Vose, sudija pusta igru. Igrac Vose staje na loptu i poklizne sa lopte u 16 metara dobija karton za simuliranje. Do otprilike 60 minuta odnos u kartonima je bio 6:0 u dodeli igracima iz NS... Pa penal, pa ono se ne bi sviralo ni u kosarci... Uglavnom i ovaj sudija se ovakvim sudjenjem ozbiljno kandidovao za sudjenje vecitog derbija...

...

pre 6 godina

Krasnodar da gol oni iskopaju neki mutni snimak gde je protivnicki igrac navodno u autu u toku akcije kad su dali gol ??!!! Daju gol iz auta, onda opet umisle da je Djurdjevic dao gol rukom, iako se to nigde jasno ne vidi i sto je neprirodno da se rukom da gol a da lopta tako brzo ide??! Dobili penal zato sto je covek stavio ruku na Radonjica pri punom trku i sad opet vade neki ofsajd hahahahaaaaaa...pa vi ste komedija. Inace lepo spinujete kao vas veliki navijac , znate o kome je rec sigurno.

duledudule

pre 6 godina

Hahahahahahahshagasgahahahahahahahahahha
(Luka, 08. mart 2018 12:31)
Hahaha neverovatno koliko ste besramni...
(bmh, 08. mart 2018 12:31)
Hahaha,kakvi su ovo besramnici
(PBC, 08. mart 2018 12:20)
Akaakakkakakakakakakkaka pa vi ste ljudi cirkus:))))))
(wows, 08. mart 2018 12:18)
Hahahahah joj bre delije koliko ste smehotresni hahahahh
(mare, 08. mart 2018 12:18)
Hahahahaahahahahhaahha...
(D.T., 08. mart 2018 12:17)
Nova vrsta bota hahahaha bot...kad vide da je neko u pravu..hahahaha hahahaha..hahahaha...

Bg

pre 6 godina

Ko bre prica o SNS Zvezdi? Pa Vucela se svako jutro cim otvori oci zahvali AV. Pa ciji je clan Ostoja ? Pa sto nesmete vise da skandirate protiv vodje? Pa Vucela je rekao da ste uvek bili i da cete uvek biti rezimski klub...

duledudule

pre 6 godina

U SNS maniru. Još će ispasti da je u stvari Zvezda oštećena. Samo gledajte cirkus.
(Kupac diplome, 08. mart 2018 12:49)
nista manje u sns maniru nego vi...samo sto mu ga vi solite i sa sps om

BigBoca

pre 6 godina

Pet meseca niste pobedili kod kuće, neku nerešenu ste izvukli uz pomoć sudija a u gostima nastaju fenomenalni preokreti od 85 minute i u nadoknadi vremena. Pa onda vi kukate kako vam ne pomažu sudije i kako vas neko drugi krade!? Kako imate obraza da se javljate uopšte!?
(RZ-CZ, 8. mart 2018 13:25)

Niste ni vi dobili derbi dve pune godine. Možda zato što je to jedina utakmica koju ne možete da "zatvorite". Toliko o vašoj dominaciji.
10 utakmica, 8 penala sve govori...

stari dobri recept

pre 6 godina

Dobijaju od drzavnih sponzora 6000000e, vise nego svi zajedno u ligi sto imaju od sponzorstava, pa jos i dogovaraju da im se protivnik skloni ili da igra bez pola tima, ako se na to ne pristane onda navlace utakmice uz pomoc sudija...

спортски уметник

pre 6 godina

По 3 оваква офсајда се досуде на сваком мечу звезданиним противницима.....али тад се за то не кука

Jonas

pre 6 godina

U SNS maniru. Još će ispasti da je u stvari Zvezda oštećena. Samo gledajte cirkus.
(Kupac diplome, 08. mart 2018 12:49)

Ijaoo vi i sns maniru a klub vam SNS, sto je toliko tesko shvatiti da sudija gresi na stetu Zvezde?!

спортски уметник

pre 6 godina

Sinoć su najviše branili Vojvodinu oni koji su ih najbrutalnije pokrali u finalu kupa 2011-te godine . Srbija je to ...
(Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 08. mart 2018 12:34)

Нолан је постао главни шраф у докторској бот машинерији....покрали их тиме што су пристали да играју меч који је по свим правилима требао бити регистрован 3:0 због одбијања играча Војводине да изађу на терен у предвиђено време...или их покрали тиме што је Војводина на том мечу постигла гол из офсајда...

Dejan 1989

pre 6 godina

Naravno da nije bio ofsajd i naravno da bi bilo 2:0 posle te situacije....Ali neeee sad je bitan samo penal.......Dosta bre vise......Ovi iz Vose kazu bili smo bolji i imali smo posed lopte a izgleda da su zaboravili da su gubili od DRUGOG minuta i da to menja ceo tok utakmice...................

Simic

pre 6 godina

Sve je dozvoljeno kada si partijski klub. Ne radi se vise tu o obrazu jer ga nikada nisu ni imali, nego se radi o bahatosti. Ovakve gadosti nisam cuo u zivotu.

NoName

pre 6 godina

Broje se ofsajdi... pa ajde sad svaku sitnicu da izvlacimo kao sporno.... koja je ovo demagogija! Da je sudija recimo tri puta podigao zastavicu u sansi za zvezdu ja bih prvi rekao osteceni su. Ali ovo je smesno. Gde ovo vodi vise, muka mi je vise od svega, ogadice mi se fudbal u Srbiji. Sad treba da se penal izjednaci sa ofsajdom nekim, ili onaj gol aut u derbiju da se izjednaci sa ,,navodno” igranjem rukom Djurdjevica. Jel ima Terza bar malo dostojanstva, bar malo? Pa imas logistiku, biras sudije svakunutakmicu, novinari ti sve cute, busis kad god mozes vecitog rivala, imas plus 14 i tebi je malo..hoces jos, hoces da svi nestanu, da svi budu ispod tebe, da samo ti i tvoj klub budete u centru paznje. Ogromno postovanje imam prema Zvezdi i svemu onome sto je ucinila za nas fudbal. U Partizanu i dan danas ustanu kad se pomene Dzaja, Cvetko, Sekularac, Pizon...zvezda je sinonim za fudbal u ovom regionu ali ljudi ne mogu ovi ljudi da je vode... partizan nece izdati saopstenje a svi ga cekaju. Ni partizanova uprava nije sad nesto wow, ali su drugaciji od ovih iz zvezde. Od ove uprave zvezde samo je gori Vladan Lukic i niko vise!
(v_K_esspreso, 08. mart 2018 12:25)

Broje se ofsajdi? Kako te nije sramota? Ovo je bolja šansa od penala. Čovek u punom trku ide sam prema golu i sudija svira nepostojeći ofsajd. A tek ova glupost da u Partizanu ustanu kad se pomene Dzaja? Ko ustane? Vučela? Pantić?

Sabre

pre 6 godina

Ali najjace je sledece: kontakt JESTE postojao i ovo NIJE bio ofsajd. To su CINJENICE ljudi moji. Sve ostalo je vasa ostrascenost. Jeste smesno sviran penal ali KONTAKT JE POSTOJAO tako da je POSTOJALA LOGIKA DA SE SVIRA PENAL. Sa druge strane ovo NIJE ofsajd. Dakle...

Sub013

pre 6 godina

Hahaha neverovatno koliko ste besramni...
(bmh, 08. mart 2018 12:31)

Jel moguće da to izgovori neko ko je samo prošlo kolo osakatio Lučane kradjom? Kome je svaka druga utakmica nameštena ove sezone, jel moguće da to izgovori neko čiji su navijači mahali Toletovom zastavom na Jugu sa tompusom u ustima aludirajuci na Al Kaponea i to baš posle utakmice sa tom istom Vojvodinom kad ste zgadili celu fudbalsku javnost onom nezapamćenom kradjom. I tebe stvarno nije sramota da spominješ bestidnost? E zato ste prvaci sveta u nemanju srama i obraza, kad bi bilo neko merenje za to odavno biste bili u Ginisu.

DR

pre 6 godina

Sramota da se za ovo pravi poseban clanak a zataskavaju se dva crvena kartona protiv Mladosti za Partizan kojim su dosli do pobede..Isto su tako imali crvene i penale pa se ne pravi poseban clanak dok je na Zvezdu odmah hajka

I bogati placu

pre 6 godina

Људи, џаба пените. Утакмица је завршена, Црвена звезда је победила. И опет ће. Да није било маестралног Стојковића, Звезда би у прошлом колу неправедно изгубила два бода због Вождовчевог гола из офсајда, и могли бисмо само да плачемо што је судија погрешио. Сад ће да плачу они други, и тако у круг.

Суђење по мери једног доктора

pre 6 godina

А ја мисло да је доктор задовољан суђењем, кад оно мућак. Кад играч Војводине нагази лопту и падне добије жути картон за симулирање пенала. А само пар дана пре тога играч за саплитање од ваздуха добије пенал на поклон. Форсирање Црвене Зумбулке се наставља на очиглед свих нас који смо дигли руке од фудбала у Србији.....

Duka

pre 6 godina

Ako je tako, partijski klub ima pravo da trazi obestecenje od drzave za svu dusevnu patnju koju su im nacinili mediji u vidu hiljade prenetih poruka.
Da kancelar konacno donese lex specialis kako bi se partijskom klubu dodelila titula i tako se Partizanu onemogucije da dostigne partijski klub po broju titula.
Da se prizna samo sud partije a ne sud naroda.
Zivela partija i partijski klub.

Jonas

pre 6 godina

SNS(CZ)propagandna masinerija uzvraca udarac.
(petar, 08. mart 2018 12:21)


Majstori spinovanja. Uigrana masinerija dobija i izbore na slican nacin.
(cartman, 08. mart 2018 12:17)

Pa ti da nema navijaca Zvezde ti ne bi imao koga da glasas u opoziciji,misli o tome.. Pozdravio te Dacic.

Valjamte Popesku

pre 6 godina

Meni je najjaci utisak reakcija Partizana, tj. odsustvo bilo kakve reakcije.
Kakvi god da si i oni, mudro i gospodski cute.
A kad je u prethodnim kolima sudija sudio u korist Partizana, iz zvezde su stanvovali 16 saopstenja dnevno.
Nismo isti definitivno, hvala Bogu...

Jones

pre 6 godina

Dok ne iskljuce protivnicima dva igraca u roku od pet minuta, mi smo male mace za one sto sad kukaju. Vozdovac niko ne spominje, gde su pokusali brutalno da nas pokradu, a sada kukaju za penal gde je postojao kontakt. Sta bi tek bilo da nije bilo kontakta, a da je sviran penal, kao sto se njima cesto desava...

ko-ometator

pre 6 godina

Cista stopostotna sansa sprecena greskom sudije. Gde su se sad postenjacine crno bele posakrivale. Licemeri! Ako oni imaju pamcenje kratko kao zlatne ribice ne treba da ocekuju od svih tako. Sta su uradili od naseg fudbala i koliko je unazadjen njihovom vladavinom od devedesetih na ovamo, kada je u svim drugim zemljama u evropi najvise napredovao kao profi sport mi smo ostali u njihovom blatu i dan danas.

NoName

pre 6 godina

Čist penal kao suza, barem prema standardima koje su Grobari uveli u sudijski kriterijum.

https://youtu.be/DJCP3ku0M_k

A bilo vam lepo, je l da?

dženkins

pre 6 godina

Mislio sam da je Vojvodina oštećena i bilo mi je strašno krivo a gledao sam samo poslednjih pola sata pa ovu stuaciju nisam gledao.
Ovo je situacija koja je čista ko suza ofsajda naravno nigde igrač ide sam prema golmanu i to najefikasniji u prolećnom roku. Velika graška sudije!
A što se tiče penala ako ga je zakačio nogom onda je penal čist e sad to se ne vidi baš najbolje i bilo bi odlično kada bi se to videlo.

asdf

pre 6 godina

Sinoć su najviše branili Vojvodinu oni koji su ih najbrutalnije pokrali u finalu kupa 2011-te godine . Srbija je to ...
(Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 8. mart 2018 12:34)

Ne druze, nismo mi branili Vojvodinu vec napali vas. Velika je razlika.

Pablo

pre 6 godina

(v_K_esspreso, 08. mart 2018 12:25)
Kakva patetika, zaboravio si trudnice i penzionere da pomenes . Nemoj vi da mi se pravite preposteni, koliko vam je spornih penala svirano ove godine ? Kako ste pobedili u Lucanima ? Koliko ste utakmica +95 imali ? Vi branite Vojvodinu ? Pogledaj snimak kupa Partizan - Vojvodina finale kupa 2011 da vidis sta je prava kradja ? Ko vam vodi klub ? Ogradjujem se od Terzica, ne mislim nista dobro o coveku, ali znas li ti ko je Milorad Vucelic

Nenad

pre 6 godina

Krasnodar da gol oni iskopaju neki mutni snimak gde je protivnicki igrac navodno u autu u toku akcije kad su dali gol ??!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (..., 8. mart 2018 18:25)
Dao je isti taj Krasnodar u Beogradu Zvezdi gol iz nepostojeceg penala, pa ti licemeru cutis o tome. Imala je Zvezda zicer za 2:0 protiv Vojvodine, ali je sudija svirao nepostojeci ofsajd, da tu nije ostetio Zvezdu, pitanje pobednika bi verovatno bilo reseno i ti licemeru ne bi imao povoda pises gluposti ovde. Vozdovac nam je dao gol u 88 minutu iz cistog ofsajda i mi uprkos takvoj kradji pobedimo, a da biste vi nekoga pobedili, sudija mora da iskljuci pola tima Mladosti u Lucanima.

ms

pre 6 godina

Pa juce je Partizanu sviran nepostojeci ofsajd gde bi igrac imao loptu da izadje sam na golmana pa nisu davali saopstenje, ee Zvezdana na sta si ti spala.

strelac

pre 6 godina

U sns maniru, kukas kako te svi napadaju i ispadnes zrtva. AV svi napadaju, ne daju mu da zivi, a on mucenik se samo brani. Tako i ovi, nema veze sto nije bio penal, sudija je ostetio zvezdu jer nije svirao aut! I tako iz kola u kolo da se poveca razlika. Sve mi je jasno, ali mi nije jasno sta je bio problem da juce bude 1:1? Svejedno je da li je razlika 14 ili 12 bodova, zvezda ce biti prva svakako. Ali ta kolicina seljacizma i sirovinstine koja izbija iz zvezde je neverovatna, bez i malo stila. Jel tolika frka zbog prosle sezone???

Dare_cz

pre 6 godina

Bila bi to cista sansa za gol i verovatnih 2-0.Alibi za neuspeh se najlakse nadje kroz sudjenje a sampioni kao Crvena Zvezda se skupe i odma daju
pobedonosni gol posle neregularnog gola Vozdovca.Gazi do titule Zvezdo

eNerGy

pre 6 godina

Apsolutno 100% nedvosmisleno skroz kopirano krajnje IDENTIČAN dosudjen penal Boaciju protiv Vojvodine prošle godine ne stavljam tačku jer je ni oni ne stavljaju

MarcoPolo

pre 6 godina

neverovatni su... i prosto je neverovatno koliko liče na Velikog vođu. šta god da im neko kaže i koliko god da nisu u pravu, uvek će oni to da okrenu u svoju korist.

(crno - beli TV)

pre 6 godina

Vojvodina poslednjih 5 godina stalno pušta Zvezdu
na očigled sportske javnosti Srbije. Sve su živo činili da naude Partizanu i borili se na terenu i van terena uvek i samo za interese Zvezde. Ne žalim ih mnogo što su bahato oštećeni od sudija na utakmici sa Zvezdom, jer su to i zaslužili kao klub. Ko drugome jamu kopa, sam u nju upada. Ovde je žrtva samo trener Stolica i igrači Vojvodine, jer se svaki sportista oseća bedno posle onakvog sramnog suđenja u korist protivnika.

4k4.Dex

pre 6 godina

Eto i za one koji misle da nije bio penal da se smire jer bi ovo bio siguran gol, dvojica na golamana. Znaci molim vas, pre nego sto krenete da pricate gluposti prvo sagledajte celu situaciju. Hteli da se izvuku novosadjani ali nece moci, pravda pobedjuje. A i oni placu kao da je trebalo da dobiju mec a ne da su jedva mogli bod da izvuku.

sendvič sa majonezom

pre 6 godina

Najveća laž ponovljena hiljadu puta da je vojvodina teško oštećena u finalu kupa 2011, dali prvi gol iz čistog ofsajda, Partizanu sviran penal čist kao suza, i onda Vojvodini nije sviran penal, pa ih Bata Kan-Kan oličenje poštenja povukao sa terena.

Šta je trebalo da urade juče igrači Juventusa kad im nije bio sviran čist penal? Da se pokupe sa terena? Jok, igrali i pobedili...

Zoran

pre 6 godina

Svakako, svakako...i fabrika chipova samo shto nije proradila...Mercedosov autobus se prodaje ko lud...FAP izvozi po celoj planeti kamione...nashi vozovi shibaju 300km/h...u Vodjinoj "kraljevini" sve je kako napisah, a i Zvezda igra poshteno...

belgrado

pre 6 godina

..i cist aut u 15 min nije sviran zvezdi :d

decu treba voditi na marakanu,
a ne u cirkus :d

prvo je besplatno,
drugo, ima vise da se smeju :d

sluzba je sluzba

pre 6 godina

Radilo posebno odeljenje udbe nocnu smenu a? Analiziralo se sve po 100 puta ne bi li se naslo nesto bar 5% sporno. Dugo vam je trebalo. Vodja nece biti zadovoljan vasim radom. Drzte uckure udbasi!

Beca

pre 6 godina

Svi osteceni klubovi da pod hitno organizuju bojkot ove SNS lige. Oko se sudjenje ne poporavi i ako se i dalje budu sudili nepostojeci zvezdanesterci za fK Saopstenje iz kola iz kolo , klubovi da istupe iz ove banana lige i da se zapocnu pregovori za osnivanju SFRJ lige. Ocemo pravi fudbal da gledamo ne ovo namesteno .....!
(Taki, 8. mart 2018 12:31)
Vidi se da nisi "neutralan" nego navijač Partizana, pa da te pitam koliko je iz Partizana posle prošlog kola izašlo saopštenja? A šta je bilo sa Lučanima, sve OK? I da, ofsajda nije bilo, i kako vidim, svi se sa tim slažu ali nema "istu težinu kao penal" (ovaj je imao), ali treba nabrajati štete u korist Zvezde i praviti od toga famu, a kada je obrnuto, onda je to SNS mašinerija, Terzićerstvo, spinovanje, kme-kme...

Zoran

pre 6 godina

Pazi jadovane iz rupe...ha,ha,ha...Gebelsova propaganda..pa u FSS razmishljaju da uvedu novo pravilo i vase utakmice pochinju penalom za vas, a kasnije da se igra. Doduse ima i onih koji se zalazu da sudija shutira penal za vas, ako je rezultat nereshen.
Pazi, Zvezda se buni...!!!

Imam prijatelje pri savezu i medju sudijama, te kada bih ovde pisao shta sve znam, sigurno mi ne bi objavili komentar, jer bih uzbudjivao shiroke narodne mase. Zvezda i poshteno odigrane utakmice je isto kao da Idi Aminu dodelite Nobela za mir.

Stefan

pre 6 godina

ali najjace mi je da ovi kao kritikuju sto je bio penal, a za ovu situaciju kazu besramnici...
Pa ovde da je Zvezda nastavila napad bio bi verovatno drugi gol, ne bi se rezultat doveo u pitanje.

duledudule

pre 6 godina

da nije smešno bilo bi žalosno,ne smatrate nas ko kompletne idiote!
(Đole prvi hrabri, 08. mart 2018 12:36)
a sto ti mene smatras npr idiotom ako ti kazem da ovo nije ofsajd i da bi bila sansa dva na golmana.pritom gol koji sko primili od vozdovca proalo kolo niko ni ne spominje..dosta je bilo vase gtr propagande vise iskukali ste prosle godine ove vala necete

botko

pre 6 godina

Drama oko jedne nebitne utakmice se nastavlja. Prvo oko penala, te bio je, te nije, a sada i oko ofsajda. Dok se Terzić i Vučelić kupaju u parama, botovi se svađaju. Svima vam treba lupati minuse!

son

pre 6 godina

upravo, kao sto sam i spominjao u ranijim postovima, nije problem naklonost sudija vec nedovoljan kvalitet istih da se sudi na visokom nivou..evo cist primjer ove utakmice ali i prosle kad je priznat pogodak vozdovcu iz velikog ofsajda.. svakako da ima i druge strane i naklonosti pojedinih sudija ali je to u zanemarljivoj mjeri ipak!

antiDebil

pre 6 godina

E to je to, nepostojeci opsajd i nepostojeci penal, sad su kvit !!!
Tu nesretnu Vojvodinu najvise kradu protiv mezimice poslednjih godina, cudo je da niko iz tog kluba ne sme da se javi i da to kaze naglas. Kada je poslednji put Vojvodina otkinula bod mezimici ? Samo iz ide iz kradje, u kradju i u jos vecu kradju !

Kosjan

pre 6 godina

SNS(CZ)propagandna masinerija uzvraca udarac.
(petar, 08. mart 2018 12:21)


Majstori spinovanja. Uigrana masinerija dobija i izbore na slican nacin.
(cartman, 08. mart 2018 12:17)

A sto je Vozdovac dao gol iz cistog ofsajda za izjednacenje prptov Zvezde i to je propaganda i spinovanje? ne ovo sto vi radite je spinovanje i hajka.

vinc

pre 6 godina

Sto niste glasali za VAR tehnologiju koju je Partizan predlozio? Hmmm
Naravno da bi mogli vise krati! Vi ste jadni, i sad kao vi ste pokradeni, pa penal nije isto kao ofsajd.
Samo nastavite tako, kad tad dobicete po usima iz uefe, posto ovi iz nase zemlje samo gledaju i cute!

milisav

pre 6 godina

vojvodina - tim koji vecito gubi u kvalifikacijama za kfalifikiacije od sustera sa malte ili iz san marina, andore, pandore, tarzanije itd ahahahahahaha

napred zvezda! napred partizan! napred beograd! samo bahato!

Zašto nemaš mozga

pre 6 godina

Ovo je slicno onome kad su dali gol iz auta pola metra,a onda se zalili na Djurdjevicev gol "rukom".Sramota srpskog fudbala !!!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dzontra Volta, 8. mart 2018 17:08)

Apsolutno potpisujem tvoj komentar. Minus jedan mali detalj - navodnici. E vidis, u tome je rodjace problem... mi makar priznamo, za razliku od vas!
(Sabre, 8. mart 2018 17:33)

Auuu, dečko ga ZAKOPAO za vjek, vjekova !!!
Posle ovoga ili menjaj nik ili prestani da pises komentare
Sabre, svaka čast !!!

hmm

pre 6 godina

(v_K_esspreso, 08. mart 2018 12:25)

Pa nemoj druže samo o tome kako hoćemo samo mi da postojimo...To je vaš projekat koji vi nikada nećete da priznate.
KKP i FKP "dominacija",te uništavanje svake moguće konkurencije se desila u istom periodu za vreme iste vlasti,gde nije smeo da postoji niko ko mo¿e da vas ugrozi.Jeste,na terenu ste bili bolji,ali pre toga ste van terena pobedili i unistili sve sto moze da se unisti.Dva najpopularnija sporta ste uništili zarad vaše "dominacije" i što je najgore,niko neće da odgovara za to.To su nepobitne činjenice,a vi se i dalje pravite ludi...

Jimmy Karakuka

pre 6 godina

@v_K_esspreso. Nije stvar ni u brojanju ni u izjednacavanju.U pitanju je logika. A logika kaze da ako su sudije htele namerom da poguraju Zvezdu (govorim konkretno za ovu utakmicu) ne bi cekale 86 minut da se (mozda) namesti ovakva situacija za (iz mog ugla nepostojeci) penal nego su mogli utakmicu da "rese" daleko ranije a odlicna prilika za to je bila i ovaj sumnjivo dosudjeni ofsajd.Dakle,po mom misljenju i (naglasavam) konkretno za ovu utakmicu,u pitanju je nenamerna sudijska greska prouzrokovana verovatno strahom da se ne osteti "veci" klub.Tako, iskretanjem logike i pravljenjem atmosfere linca posle svake a cesto i nenamerne sudijske greske na racun "velikih"u kojoj, utiska sam, prednjaci i ovaj sajt srpski fudbal se jos dublje gura u mulj iz koga ce se tesko izvuci.Na moju a rekao bih i tvoju zalost ovakava logika se u ovoj drzavi prenosi i za zivot, mnogo bitnije, stvari od fudbala.Sportski pozdrav

antiDebil

pre 6 godina

E to je to, nepostojeci opsajd i nepostojeci penal, sad su kvit !!!
Tu nesretnu Vojvodinu najvise kradu protiv mezimice poslednjih godina, cudo je da niko iz tog kluba ne sme da se javi i da to kaze naglas. Kada je poslednji put Vojvodina otkinula bod mezimici ? Samo iz ide iz kradje, u kradju i u jos vecu kradju !

Kosjan

pre 6 godina

SNS(CZ)propagandna masinerija uzvraca udarac.
(petar, 08. mart 2018 12:21)


Majstori spinovanja. Uigrana masinerija dobija i izbore na slican nacin.
(cartman, 08. mart 2018 12:17)

A sto je Vozdovac dao gol iz cistog ofsajda za izjednacenje protiv Zvezde i to je propaganda i spinovanje? ne ovo sto vi radite je spinovanje i hajka.

Neno

pre 6 godina

Ništa mi nije jasno,prepucavanja preko medija dosadi vise,umesto kad ovako sudije pogrese odmah treba da reaguje sudiska organizacija,oni cute sudije ostaju isti i tako u krug

Cika Toni

pre 6 godina

Pratim sport punih 50 god.i zelim da kazem da je sudijskih nepravdi bilo i bice ih u svim sportovima,a posebno u onim gde se okrece veliki novac. Te nepravde, po pravilu, se cine manjim u odnosu na vece klubove(citaj bogatije).I to nije samo nas specijalitet, vec je tako svuda u svetu.Da li neko misli da Real i Bilbao imaju isti tretman kod sudija? ili Juventus i Sasuolo? Mancester i Everton? Da li je to normalno,opravdano,moralno? Pa naravno da ne,i za svaku je osudu. Objasnjenje je pak,vrlo prosto,i lezi u uticaju tih "velikih" klubova na sve sto se u sportu desava,od postavljenja celnih ljudi u vodjenju sportskih saveza,sudijskih komisija i delegiranju sudija,manipulacije navijaca i td.Slozio bih se da je kod nas veliki uticaj politike i politicara ali i to se desavalo u Evropi,zar nije Berluskoni bio premijer i ujedno predsednik Milana? Sve ovo se desavalo i pre 30,40 god. samo u nesto manjem obimu,srazmerno kolicini novca koji je bio u igri,ali se sada,zahvaljujuci internetu,o tome vise pise i komentarise.Sve u svemu nepravdi je bilo i bice ih,klubovi i funkcioneri ce lepo ziveti,navijaci ce protestvovati protiv jednih i drugih a karavan ide dalje...

igor

pre 6 godina

Kao okoreli Zvezdas,mrzitelj Partizana I covek koji voli sve nase klubove I navija za nih kad nastupaju u evropi za sve seem Partizana..ovo je sramota sta je svirano ni p od penala I ne znam ko stoji iza svega ovoga I sta Ima za cilj da narusi srpski fudbal koji je vec dotako dno I'll da udari mrlju na Zvezdinu titulu kojoj ovakve stvari samo skode jer nam nisu potrebne jer cemo I bez njih sigurno osvojiti titulu jer smo za klasu bolji od ostalih ekipa..

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Sinoć su najviše branili Vojvodinu oni koji su ih najbrutalnije pokrali u finalu kupa 2011-te godine . Srbija je to ...

Haha

pre 6 godina

Jedino sta je smesno posle ove utakmice u NS jesu grobari. Moje neko misljenje je da nije bio penal, ali oni toliko napadaju o nekom namestanju i slicno a njihov klub ove sezone imao 15 penala ( imao cini mi se na 7-8 meceva uzastopno po penal - nezapamceno ), takodje njihov klub pobedjuje cesti u zavrsnicama meca tako sto semec produzuje dok ne daju gol, svira im se penal ili se njihovim protivnicima daje 1-2 crvena kartona. O mecevima 1-2 i 2-1 da i ne pricamo. Bruka i sramota ove lige je Partizan !

v_K_esspreso

pre 6 godina

Broje se ofsajdi... pa ajde sad svaku sitnicu da izvlacimo kao sporno.... koja je ovo demagogija! Da je sudija recimo tri puta podigao zastavicu u sansi za zvezdu ja bih prvi rekao osteceni su. Ali ovo je smesno. Gde ovo vodi vise, muka mi je vise od svega, ogadice mi se fudbal u Srbiji. Sad treba da se penal izjednaci sa ofsajdom nekim, ili onaj gol aut u derbiju da se izjednaci sa ,,navodno” igranjem rukom Djurdjevica. Jel ima Terza bar malo dostojanstva, bar malo? Pa imas logistiku, biras sudije svakunutakmicu, novinari ti sve cute, busis kad god mozes vecitog rivala, imas plus 14 i tebi je malo..hoces jos, hoces da svi nestanu, da svi budu ispod tebe, da samo ti i tvoj klub budete u centru paznje. Ogromno postovanje imam prema Zvezdi i svemu onome sto je ucinila za nas fudbal. U Partizanu i dan danas ustanu kad se pomene Dzaja, Cvetko, Sekularac, Pizon...zvezda je sinonim za fudbal u ovom regionu ali ljudi ne mogu ovi ljudi da je vode... partizan nece izdati saopstenje a svi ga cekaju. Ni partizanova uprava nije sad nesto wow, ali su drugaciji od ovih iz zvezde. Od ove uprave zvezde samo je gori Vladan Lukic i niko vise!

očigledno

pre 6 godina

Zvezdi je ukraden zicer u kome bi se nasao Rodic, koji je na zadnja dva meca dao 3 gola, a potom je sviran penal u korist Zvezde koji je bio na ivici. Pravda!

P.S. Da ne pominjem onaj sraman gol Vozdovca iz proslog kola kada im je igrac bio metar u ofsajdu...

qqlele

pre 6 godina

Tako je. Dosudjen nepostojeci ofsajd a to niko ne pominje, kao sto niko ni slovce ne napisa za ofsajd od dva metra iz kog smo primili gol u 89. minutu u proslom kolu, ali zato se dize kuka i motika za diskutabilan penal. Misle da ce ponovo kulanjem i kmecanjem da dodju do titule. Epa nece moci!

Bane

pre 6 godina

Ej Gasprom im sponzor imaju 5 puta veći budžet, 30 poena ispred Vojvodine i oni pričaju o ofsajdu. Mene bi bilo blam da išta komentarišem. Zvezda je bar 3 puta kvaliteniji tim od Vojvodine a Voša je ta koja je statički bila bolji tim. Žalosno je to.

Taki

pre 6 godina

Svi osteceni klubovi da pod hitno organizuju bojkot ove SNS lige. Oko se sudjenje ne poporavi i ako se i dalje budu sudili nepostojeci zvezdanesterci za fK Saopstenje iz kola iz kolo , klubovi da istupe iz ove banana lige i da se zapocnu pregovori za osnivanju SFRJ lige. Ocemo pravi fudbal da gledamo ne ovo namesteno .....!

CzBg89!

pre 6 godina

Pa to je nebitno, najbitniji je penal i najbitnije je da se dize tenzija i svakakve price sad pred finis sezone da ugrabe dobru poziciju pred smanjenje bodova da se na buku stigne do titule kao prosle godine..

zvezda+partizan=dva zla

pre 6 godina

GASI FUDBAL
GASI FUDBAL
GASI FUDBAL
GASI FUDBAL
OVO SE PRETVORILO U VELIKU MRZNJU!
STOP KRIMINALCIMA U FUDBALU!!

USKORO PETICIJA ZA GASENJE NA PAR
GODINA!!!
Ne budi lenj i potpisi peticiju!!

Joe

pre 6 godina

Ok, znaci suspendovati sudiju dozivotno posto je napravio dve velike greske koje su uticale na rezultat.
Mada meni se ipak cini da branite vaseg "Segrta", samo lose.

RZ-CZ

pre 6 godina

Pet meseca niste pobedili kod kuće, neku nerešenu ste izvukli uz pomoć sudija a u gostima nastaju fenomenalni preokreti od 85 minute i u nadoknadi vremena. Pa onda vi kukate kako vam ne pomažu sudije i kako vas neko drugi krade!? Kako imate obraza da se javljate uopšte!?

Zašto nemaš mozga

pre 6 godina

Jedini klub na svetu koji je izgubio namestenu titulu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (C.A.Tevez, 8. mart 2018 13:31)

Izgubiti namesteno ?!!
Pa to samo grobljanski "mozak" moze da smisli
Kako je sine tebi dobro, a u isto vreme krivo sto ti se klub raspada, a pobedu nad Radom proglasava kao osvajanje Lige Šampiona !!!
Smešni ste, bas smešni....a i tužni u isto vreme

Sabre

pre 6 godina

Ovo je slicno onome kad su dali gol iz auta pola metra,a onda se zalili na Djurdjevicev gol "rukom".Sramota srpskog fudbala !!!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dzontra Volta, 8. mart 2018 17:08)

Apsolutno potpisujem tvoj komentar. Minus jedan mali detalj - navodnici. E vidis, u tome je rodjace problem... mi makar priznamo, za razliku od vas!

vlada

pre 6 godina

Sve sve, razumem da vices da je bio penal ili da precutis, ali da imas obraza da spomenes kako si ostecen, e to je vec neka nova dimenzija. Ne zna se ko je veci kancer naseg fudbala zadnjih 15 godina, da li Zvezda ili Partizan?

Zvezdina liga Srbije

pre 6 godina

Sudija je konstantno navlacio za Zvezdu, na pocetku utakmice igrac Vose je rukama gurnut i oboren kod leve korner zastavice na Zvezdinoj polovini, sudija odmahuje da se igra dalje, pa u drugom poluvremenu, La Telek na ivici kaznenog prostora sa obe ruke isto odgurne i obori igraca Vose, i jos trazi zuti za igraca Vose, sudija pusta igru. Igrac Vose staje na loptu i poklizne sa lopte u 16 metara dobija karton za simuliranje. Do otprilike 60 minuta odnos u kartonima je bio 6:0 u dodeli igracima iz NS... Pa penal, pa ono se ne bi sviralo ni u kosarci... Uglavnom i ovaj sudija se ovakvim sudjenjem ozbiljno kandidovao za sudjenje vecitog derbija...

...

pre 6 godina

Krasnodar da gol oni iskopaju neki mutni snimak gde je protivnicki igrac navodno u autu u toku akcije kad su dali gol ??!!! Daju gol iz auta, onda opet umisle da je Djurdjevic dao gol rukom, iako se to nigde jasno ne vidi i sto je neprirodno da se rukom da gol a da lopta tako brzo ide??! Dobili penal zato sto je covek stavio ruku na Radonjica pri punom trku i sad opet vade neki ofsajd hahahahaaaaaa...pa vi ste komedija. Inace lepo spinujete kao vas veliki navijac , znate o kome je rec sigurno.

Del Piero#10

pre 6 godina

Ček ček, oni hoće da izjednče onaj sramotni penal sa ovime? Ovo čak nije sigurno da bi ušao šansu, lopta je bila prilično jaka, treba je iskontrolisati da ti ostane u posedu, a da te ne sustigne rival, da uđe u šesnaesterac, namesti se, pa tek onda da proba da savlada golmana. Ovo je bila potencijalna šanse, a njih sn mali milion prekine tokom utakmice. Zvezdinim protivnicima milion puta nepravedno seku prilike 1na 1. Kako ih nije sramota da se javljaju.

aca

pre 6 godina

Naravno da nije. Utkmice se na ovom nivou ne namestaju tako sto sudija svira penale ili ofsajde. Ne glupirajte se vise, sve te price plasiraju nesposobna rukovodstva da bi sebe opravdali. I Zvezda i partizan imaju protekciju kod sudija kao i svi veliki klubovi u svim svetskim ligama. Nemojte samo unistavati i ovako unisten fudbal u ovoj zemlji.

Ivan

pre 6 godina

U SNS maniru. Još će ispasti da je u stvari Zvezda oštećena. Samo gledajte cirkus.
(Kupac diplome, 8. mart 2018 12:49)

Majstore ako se jasno vidi na prilozenom snimku da nema veze sa ofsajdom, nego sta nego je Zvezda ostecena. Proslo kolo protiv Vozdovca njima priznat neregularan gol za izjednacenje i to na kraju meca, igrac bio dva metra u ofsajdu. Ovaj penal je diskutabilan, ali prave se itekako greske i na stetu zvezde koje direktno uticu na krajnji ishod. Najsveziji primer sam naveo protiv Vozdovca. Zvezda je morala da juri pobedu nakon tog njihovog gola iz ofsajda.

Jonas

pre 6 godina

SNS(CZ)propagandna masinerija uzvraca udarac.
(petar, 08. mart 2018 12:21)


Majstori spinovanja. Uigrana masinerija dobija i izbore na slican nacin.
(cartman, 08. mart 2018 12:17)

Pa ti da nema navijaca Zvezde ti ne bi imao koga da glasas u opoziciji,misli o tome.. Pozdravio te Dacic.

Davor

pre 6 godina

Prvo, bio je penal. Drugo, voleo bih da nije bio a da ga je sudija svirao. Voleo bih da Zvezda tako pobedi i u derbiju. I da tako bude 6 godina uzastopno. Da osetite svu onu nemoc i bes koji smo mi osecali dok ste otimali i smejali se. I u fudbalu i u kosarci. E, tek posle toga neka se igra posteno.

Zašto nemaš mozga

pre 6 godina

Ovo je slicno onome kad su dali gol iz auta pola metra,a onda se zalili na Djurdjevicev gol "rukom".Sramota srpskog fudbala !!!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dzontra Volta, 8. mart 2018 17:08)

Apsolutno potpisujem tvoj komentar. Minus jedan mali detalj - navodnici. E vidis, u tome je rodjace problem... mi makar priznamo, za razliku od vas!
(Sabre, 8. mart 2018 17:33)

Auuu, dečko ga ZAKOPAO za vjek, vjekova !!!
Posle ovoga ili menjaj nik ili prestani da pises komentare
Sabre, svaka čast !!!

спортски уметник

pre 6 godina

Sinoć su najviše branili Vojvodinu oni koji su ih najbrutalnije pokrali u finalu kupa 2011-te godine . Srbija je to ...
(Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 08. mart 2018 12:34)

Нолан је постао главни шраф у докторској бот машинерији....покрали их тиме што су пристали да играју меч који је по свим правилима требао бити регистрован 3:0 због одбијања играча Војводине да изађу на терен у предвиђено време...или их покрали тиме што је Војводина на том мечу постигла гол из офсајда...

Dejan 1989

pre 6 godina

Naravno da nije bio ofsajd i naravno da bi bilo 2:0 posle te situacije....Ali neeee sad je bitan samo penal.......Dosta bre vise......Ovi iz Vose kazu bili smo bolji i imali smo posed lopte a izgleda da su zaboravili da su gubili od DRUGOG minuta i da to menja ceo tok utakmice...................

stari dobri recept

pre 6 godina

Dobijaju od drzavnih sponzora 6000000e, vise nego svi zajedno u ligi sto imaju od sponzorstava, pa jos i dogovaraju da im se protivnik skloni ili da igra bez pola tima, ako se na to ne pristane onda navlace utakmice uz pomoc sudija...

Pitanje od milion dolara

pre 6 godina

Dok traje ova rasprava oko sudjenja samo da znate da najsposobniji strucnjaci CIA, MOSADA, MI 5,6 I 10 I RUSKE SVR pored svih najnaprednijih tehnoloskih sredstava ne uspevaju da provale zbog cega je sviran penal za Zvezdu protiv Rada kao i zasto je jedan igrac Rada dobio karton. Za sada su na dobrom putu da otkriju nad kim je i od kog igraca Rada sviran penal. Istraga jos uvek traje i se nadaju da ce uspeti da rese ovu slozenu enigmu.

ko-ometator

pre 6 godina

Cista stopostotna sansa sprecena greskom sudije. Gde su se sad postenjacine crno bele posakrivale. Licemeri! Ako oni imaju pamcenje kratko kao zlatne ribice ne treba da ocekuju od svih tako. Sta su uradili od naseg fudbala i koliko je unazadjen njihovom vladavinom od devedesetih na ovamo, kada je u svim drugim zemljama u evropi najvise napredovao kao profi sport mi smo ostali u njihovom blatu i dan danas.

спортски уметник

pre 6 godina

По 3 оваква офсајда се досуде на сваком мечу звезданиним противницима.....али тад се за то не кука

Sabre

pre 6 godina

Ali najjace je sledece: kontakt JESTE postojao i ovo NIJE bio ofsajd. To su CINJENICE ljudi moji. Sve ostalo je vasa ostrascenost. Jeste smesno sviran penal ali KONTAKT JE POSTOJAO tako da je POSTOJALA LOGIKA DA SE SVIRA PENAL. Sa druge strane ovo NIJE ofsajd. Dakle...

duledudule

pre 6 godina

U SNS maniru. Još će ispasti da je u stvari Zvezda oštećena. Samo gledajte cirkus.
(Kupac diplome, 08. mart 2018 12:49)
nista manje u sns maniru nego vi...samo sto mu ga vi solite i sa sps om

DR

pre 6 godina

Sramota da se za ovo pravi poseban clanak a zataskavaju se dva crvena kartona protiv Mladosti za Partizan kojim su dosli do pobede..Isto su tako imali crvene i penale pa se ne pravi poseban clanak dok je na Zvezdu odmah hajka

BigBoca

pre 6 godina

Pet meseca niste pobedili kod kuće, neku nerešenu ste izvukli uz pomoć sudija a u gostima nastaju fenomenalni preokreti od 85 minute i u nadoknadi vremena. Pa onda vi kukate kako vam ne pomažu sudije i kako vas neko drugi krade!? Kako imate obraza da se javljate uopšte!?
(RZ-CZ, 8. mart 2018 13:25)

Niste ni vi dobili derbi dve pune godine. Možda zato što je to jedina utakmica koju ne možete da "zatvorite". Toliko o vašoj dominaciji.
10 utakmica, 8 penala sve govori...

Суђење по мери једног доктора

pre 6 godina

А ја мисло да је доктор задовољан суђењем, кад оно мућак. Кад играч Војводине нагази лопту и падне добије жути картон за симулирање пенала. А само пар дана пре тога играч за саплитање од ваздуха добије пенал на поклон. Форсирање Црвене Зумбулке се наставља на очиглед свих нас који смо дигли руке од фудбала у Србији.....

sendvič sa majonezom

pre 6 godina

Najveća laž ponovljena hiljadu puta da je vojvodina teško oštećena u finalu kupa 2011, dali prvi gol iz čistog ofsajda, Partizanu sviran penal čist kao suza, i onda Vojvodini nije sviran penal, pa ih Bata Kan-Kan oličenje poštenja povukao sa terena.

Šta je trebalo da urade juče igrači Juventusa kad im nije bio sviran čist penal? Da se pokupe sa terena? Jok, igrali i pobedili...

One night in May

pre 6 godina

Lopov viče dršte lopova. Od zvezde napravili SNS ispostavu.
(šetač, 8. mart 2018 12:18)

FK Partizan - predsednik M. Vucelic - pocasni dozivotni clan SPS, covek koji je tvorac aktuelnog Statuta SPS

KK Partizan - predsednik O. Mijailovic, uvazeni clan SNS, izuzetno vazan finansijer stranke

Pa sad ti racunaj ko je cija ispostava...

Stefan

pre 6 godina

ali najjace mi je da ovi kao kritikuju sto je bio penal, a za ovu situaciju kazu besramnici...
Pa ovde da je Zvezda nastavila napad bio bi verovatno drugi gol, ne bi se rezultat doveo u pitanje.

sluzba je sluzba

pre 6 godina

Radilo posebno odeljenje udbe nocnu smenu a? Analiziralo se sve po 100 puta ne bi li se naslo nesto bar 5% sporno. Dugo vam je trebalo. Vodja nece biti zadovoljan vasim radom. Drzte uckure udbasi!

gospodin Radnik

pre 6 godina

cirkus se nastavlja ... klovnovi naseg fudbala ..vazi i za jedne i druge velikane ...pa vi blizanci kukate kad igrate protiv visestruko skupljih timova , placete kako su bogatiji , a sta da rade ovi nasi mali za koje ste vi Totenhem po finansijama ? I jos ste duzni do guse . ravnopravna borba , da kako da ne .. vise od pola utakmica vam je zatvoreno , a kad nije onda iskljucenja il penali .. A ovi manji se prodaju i cute da se ne zamere velikim blizancima ... ostavite im ligu , sudije, sve ..nek igraju sami , a ne da im sluzite za dekor ..ustanite dokle da klecite pred njima...ili je mozda klecanje .spustanje glave i prodaja casno u ovoj zemlji ???

NoName

pre 6 godina

Čist penal kao suza, barem prema standardima koje su Grobari uveli u sudijski kriterijum.

https://youtu.be/DJCP3ku0M_k

A bilo vam lepo, je l da?

Jonas

pre 6 godina

U SNS maniru. Još će ispasti da je u stvari Zvezda oštećena. Samo gledajte cirkus.
(Kupac diplome, 08. mart 2018 12:49)

Ijaoo vi i sns maniru a klub vam SNS, sto je toliko tesko shvatiti da sudija gresi na stetu Zvezde?!

Sub013

pre 6 godina

Hahaha neverovatno koliko ste besramni...
(bmh, 08. mart 2018 12:31)

Jel moguće da to izgovori neko ko je samo prošlo kolo osakatio Lučane kradjom? Kome je svaka druga utakmica nameštena ove sezone, jel moguće da to izgovori neko čiji su navijači mahali Toletovom zastavom na Jugu sa tompusom u ustima aludirajuci na Al Kaponea i to baš posle utakmice sa tom istom Vojvodinom kad ste zgadili celu fudbalsku javnost onom nezapamćenom kradjom. I tebe stvarno nije sramota da spominješ bestidnost? E zato ste prvaci sveta u nemanju srama i obraza, kad bi bilo neko merenje za to odavno biste bili u Ginisu.

Pablo

pre 6 godina

(v_K_esspreso, 08. mart 2018 12:25)
Kakva patetika, zaboravio si trudnice i penzionere da pomenes . Nemoj vi da mi se pravite preposteni, koliko vam je spornih penala svirano ove godine ? Kako ste pobedili u Lucanima ? Koliko ste utakmica +95 imali ? Vi branite Vojvodinu ? Pogledaj snimak kupa Partizan - Vojvodina finale kupa 2011 da vidis sta je prava kradja ? Ko vam vodi klub ? Ogradjujem se od Terzica, ne mislim nista dobro o coveku, ali znas li ti ko je Milorad Vucelic

4k4.Dex

pre 6 godina

Eto i za one koji misle da nije bio penal da se smire jer bi ovo bio siguran gol, dvojica na golamana. Znaci molim vas, pre nego sto krenete da pricate gluposti prvo sagledajte celu situaciju. Hteli da se izvuku novosadjani ali nece moci, pravda pobedjuje. A i oni placu kao da je trebalo da dobiju mec a ne da su jedva mogli bod da izvuku.

antiDebil

pre 6 godina

E to je to, nepostojeci opsajd i nepostojeci penal, sad su kvit !!!
Tu nesretnu Vojvodinu najvise kradu protiv mezimice poslednjih godina, cudo je da niko iz tog kluba ne sme da se javi i da to kaze naglas. Kada je poslednji put Vojvodina otkinula bod mezimici ? Samo iz ide iz kradje, u kradju i u jos vecu kradju !

NoName

pre 6 godina

Broje se ofsajdi... pa ajde sad svaku sitnicu da izvlacimo kao sporno.... koja je ovo demagogija! Da je sudija recimo tri puta podigao zastavicu u sansi za zvezdu ja bih prvi rekao osteceni su. Ali ovo je smesno. Gde ovo vodi vise, muka mi je vise od svega, ogadice mi se fudbal u Srbiji. Sad treba da se penal izjednaci sa ofsajdom nekim, ili onaj gol aut u derbiju da se izjednaci sa ,,navodno” igranjem rukom Djurdjevica. Jel ima Terza bar malo dostojanstva, bar malo? Pa imas logistiku, biras sudije svakunutakmicu, novinari ti sve cute, busis kad god mozes vecitog rivala, imas plus 14 i tebi je malo..hoces jos, hoces da svi nestanu, da svi budu ispod tebe, da samo ti i tvoj klub budete u centru paznje. Ogromno postovanje imam prema Zvezdi i svemu onome sto je ucinila za nas fudbal. U Partizanu i dan danas ustanu kad se pomene Dzaja, Cvetko, Sekularac, Pizon...zvezda je sinonim za fudbal u ovom regionu ali ljudi ne mogu ovi ljudi da je vode... partizan nece izdati saopstenje a svi ga cekaju. Ni partizanova uprava nije sad nesto wow, ali su drugaciji od ovih iz zvezde. Od ove uprave zvezde samo je gori Vladan Lukic i niko vise!
(v_K_esspreso, 08. mart 2018 12:25)

Broje se ofsajdi? Kako te nije sramota? Ovo je bolja šansa od penala. Čovek u punom trku ide sam prema golu i sudija svira nepostojeći ofsajd. A tek ova glupost da u Partizanu ustanu kad se pomene Dzaja? Ko ustane? Vučela? Pantić?

Dare_cz

pre 6 godina

Bila bi to cista sansa za gol i verovatnih 2-0.Alibi za neuspeh se najlakse nadje kroz sudjenje a sampioni kao Crvena Zvezda se skupe i odma daju
pobedonosni gol posle neregularnog gola Vozdovca.Gazi do titule Zvezdo

eNerGy

pre 6 godina

Apsolutno 100% nedvosmisleno skroz kopirano krajnje IDENTIČAN dosudjen penal Boaciju protiv Vojvodine prošle godine ne stavljam tačku jer je ni oni ne stavljaju

duledudule

pre 6 godina

Hahahahahahahshagasgahahahahahahahahahha
(Luka, 08. mart 2018 12:31)
Hahaha neverovatno koliko ste besramni...
(bmh, 08. mart 2018 12:31)
Hahaha,kakvi su ovo besramnici
(PBC, 08. mart 2018 12:20)
Akaakakkakakakakakakkaka pa vi ste ljudi cirkus:))))))
(wows, 08. mart 2018 12:18)
Hahahahah joj bre delije koliko ste smehotresni hahahahh
(mare, 08. mart 2018 12:18)
Hahahahaahahahahhaahha...
(D.T., 08. mart 2018 12:17)
Nova vrsta bota hahahaha bot...kad vide da je neko u pravu..hahahaha hahahaha..hahahaha...

Beca

pre 6 godina

Svi osteceni klubovi da pod hitno organizuju bojkot ove SNS lige. Oko se sudjenje ne poporavi i ako se i dalje budu sudili nepostojeci zvezdanesterci za fK Saopstenje iz kola iz kolo , klubovi da istupe iz ove banana lige i da se zapocnu pregovori za osnivanju SFRJ lige. Ocemo pravi fudbal da gledamo ne ovo namesteno .....!
(Taki, 8. mart 2018 12:31)
Vidi se da nisi "neutralan" nego navijač Partizana, pa da te pitam koliko je iz Partizana posle prošlog kola izašlo saopštenja? A šta je bilo sa Lučanima, sve OK? I da, ofsajda nije bilo, i kako vidim, svi se sa tim slažu ali nema "istu težinu kao penal" (ovaj je imao), ali treba nabrajati štete u korist Zvezde i praviti od toga famu, a kada je obrnuto, onda je to SNS mašinerija, Terzićerstvo, spinovanje, kme-kme...

igor

pre 6 godina

Kao okoreli Zvezdas,mrzitelj Partizana I covek koji voli sve nase klubove I navija za nih kad nastupaju u evropi za sve seem Partizana..ovo je sramota sta je svirano ni p od penala I ne znam ko stoji iza svega ovoga I sta Ima za cilj da narusi srpski fudbal koji je vec dotako dno I'll da udari mrlju na Zvezdinu titulu kojoj ovakve stvari samo skode jer nam nisu potrebne jer cemo I bez njih sigurno osvojiti titulu jer smo za klasu bolji od ostalih ekipa..

Zoran

pre 6 godina

Pazi jadovane iz rupe...ha,ha,ha...Gebelsova propaganda..pa u FSS razmishljaju da uvedu novo pravilo i vase utakmice pochinju penalom za vas, a kasnije da se igra. Doduse ima i onih koji se zalazu da sudija shutira penal za vas, ako je rezultat nereshen.
Pazi, Zvezda se buni...!!!

Imam prijatelje pri savezu i medju sudijama, te kada bih ovde pisao shta sve znam, sigurno mi ne bi objavili komentar, jer bih uzbudjivao shiroke narodne mase. Zvezda i poshteno odigrane utakmice je isto kao da Idi Aminu dodelite Nobela za mir.

Valjamte Popesku

pre 6 godina

Meni je najjaci utisak reakcija Partizana, tj. odsustvo bilo kakve reakcije.
Kakvi god da si i oni, mudro i gospodski cute.
A kad je u prethodnim kolima sudija sudio u korist Partizana, iz zvezde su stanvovali 16 saopstenja dnevno.
Nismo isti definitivno, hvala Bogu...

dženkins

pre 6 godina

Mislio sam da je Vojvodina oštećena i bilo mi je strašno krivo a gledao sam samo poslednjih pola sata pa ovu stuaciju nisam gledao.
Ovo je situacija koja je čista ko suza ofsajda naravno nigde igrač ide sam prema golmanu i to najefikasniji u prolećnom roku. Velika graška sudije!
A što se tiče penala ako ga je zakačio nogom onda je penal čist e sad to se ne vidi baš najbolje i bilo bi odlično kada bi se to videlo.

Jones

pre 6 godina

Dok ne iskljuce protivnicima dva igraca u roku od pet minuta, mi smo male mace za one sto sad kukaju. Vozdovac niko ne spominje, gde su pokusali brutalno da nas pokradu, a sada kukaju za penal gde je postojao kontakt. Sta bi tek bilo da nije bilo kontakta, a da je sviran penal, kao sto se njima cesto desava...

Duka

pre 6 godina

Ako je tako, partijski klub ima pravo da trazi obestecenje od drzave za svu dusevnu patnju koju su im nacinili mediji u vidu hiljade prenetih poruka.
Da kancelar konacno donese lex specialis kako bi se partijskom klubu dodelila titula i tako se Partizanu onemogucije da dostigne partijski klub po broju titula.
Da se prizna samo sud partije a ne sud naroda.
Zivela partija i partijski klub.

Bg

pre 6 godina

Ko bre prica o SNS Zvezdi? Pa Vucela se svako jutro cim otvori oci zahvali AV. Pa ciji je clan Ostoja ? Pa sto nesmete vise da skandirate protiv vodje? Pa Vucela je rekao da ste uvek bili i da cete uvek biti rezimski klub...

vinc

pre 6 godina

Sto niste glasali za VAR tehnologiju koju je Partizan predlozio? Hmmm
Naravno da bi mogli vise krati! Vi ste jadni, i sad kao vi ste pokradeni, pa penal nije isto kao ofsajd.
Samo nastavite tako, kad tad dobicete po usima iz uefe, posto ovi iz nase zemlje samo gledaju i cute!

duledudule

pre 6 godina

da nije smešno bilo bi žalosno,ne smatrate nas ko kompletne idiote!
(Đole prvi hrabri, 08. mart 2018 12:36)
a sto ti mene smatras npr idiotom ako ti kazem da ovo nije ofsajd i da bi bila sansa dva na golmana.pritom gol koji sko primili od vozdovca proalo kolo niko ni ne spominje..dosta je bilo vase gtr propagande vise iskukali ste prosle godine ove vala necete

antiDebil

pre 6 godina

E to je to, nepostojeci opsajd i nepostojeci penal, sad su kvit !!!
Tu nesretnu Vojvodinu najvise kradu protiv mezimice poslednjih godina, cudo je da niko iz tog kluba ne sme da se javi i da to kaze naglas. Kada je poslednji put Vojvodina otkinula bod mezimici ? Samo iz ide iz kradje, u kradju i u jos vecu kradju !

Kosjan

pre 6 godina

SNS(CZ)propagandna masinerija uzvraca udarac.
(petar, 08. mart 2018 12:21)


Majstori spinovanja. Uigrana masinerija dobija i izbore na slican nacin.
(cartman, 08. mart 2018 12:17)

A sto je Vozdovac dao gol iz cistog ofsajda za izjednacenje prptov Zvezde i to je propaganda i spinovanje? ne ovo sto vi radite je spinovanje i hajka.

asdf

pre 6 godina

Sinoć su najviše branili Vojvodinu oni koji su ih najbrutalnije pokrali u finalu kupa 2011-te godine . Srbija je to ...
(Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 8. mart 2018 12:34)

Ne druze, nismo mi branili Vojvodinu vec napali vas. Velika je razlika.

I bogati placu

pre 6 godina

Људи, џаба пените. Утакмица је завршена, Црвена звезда је победила. И опет ће. Да није било маестралног Стојковића, Звезда би у прошлом колу неправедно изгубила два бода због Вождовчевог гола из офсајда, и могли бисмо само да плачемо што је судија погрешио. Сад ће да плачу они други, и тако у круг.

...

pre 6 godina

Zaista mislim da je sudijama užasno teško kad sude Zvezdi i Partizanu..pritisak u javnosti koji ova dva kluba stvaraju je neverovatan i iz toga proizilaze i nenamerne greške (ne kažem da možda nema i namernih)..zamisli, ti donosiš odluku u sekundi, a par miliona ljudi je analizira iz svakog ugla i još usporeno.

ms

pre 6 godina

Pa juce je Partizanu sviran nepostojeci ofsajd gde bi igrac imao loptu da izadje sam na golmana pa nisu davali saopstenje, ee Zvezdana na sta si ti spala.

hmm

pre 6 godina

(v_K_esspreso, 08. mart 2018 12:25)

Pa nemoj druže samo o tome kako hoćemo samo mi da postojimo...To je vaš projekat koji vi nikada nećete da priznate.
KKP i FKP "dominacija",te uništavanje svake moguće konkurencije se desila u istom periodu za vreme iste vlasti,gde nije smeo da postoji niko ko mo¿e da vas ugrozi.Jeste,na terenu ste bili bolji,ali pre toga ste van terena pobedili i unistili sve sto moze da se unisti.Dva najpopularnija sporta ste uništili zarad vaše "dominacije" i što je najgore,niko neće da odgovara za to.To su nepobitne činjenice,a vi se i dalje pravite ludi...

strelac

pre 6 godina

U sns maniru, kukas kako te svi napadaju i ispadnes zrtva. AV svi napadaju, ne daju mu da zivi, a on mucenik se samo brani. Tako i ovi, nema veze sto nije bio penal, sudija je ostetio zvezdu jer nije svirao aut! I tako iz kola u kolo da se poveca razlika. Sve mi je jasno, ali mi nije jasno sta je bio problem da juce bude 1:1? Svejedno je da li je razlika 14 ili 12 bodova, zvezda ce biti prva svakako. Ali ta kolicina seljacizma i sirovinstine koja izbija iz zvezde je neverovatna, bez i malo stila. Jel tolika frka zbog prosle sezone???

MarcoPolo

pre 6 godina

neverovatni su... i prosto je neverovatno koliko liče na Velikog vođu. šta god da im neko kaže i koliko god da nisu u pravu, uvek će oni to da okrenu u svoju korist.

(crno - beli TV)

pre 6 godina

Vojvodina poslednjih 5 godina stalno pušta Zvezdu
na očigled sportske javnosti Srbije. Sve su živo činili da naude Partizanu i borili se na terenu i van terena uvek i samo za interese Zvezde. Ne žalim ih mnogo što su bahato oštećeni od sudija na utakmici sa Zvezdom, jer su to i zaslužili kao klub. Ko drugome jamu kopa, sam u nju upada. Ovde je žrtva samo trener Stolica i igrači Vojvodine, jer se svaki sportista oseća bedno posle onakvog sramnog suđenja u korist protivnika.

Jimmy Karakuka

pre 6 godina

@v_K_esspreso. Nije stvar ni u brojanju ni u izjednacavanju.U pitanju je logika. A logika kaze da ako su sudije htele namerom da poguraju Zvezdu (govorim konkretno za ovu utakmicu) ne bi cekale 86 minut da se (mozda) namesti ovakva situacija za (iz mog ugla nepostojeci) penal nego su mogli utakmicu da "rese" daleko ranije a odlicna prilika za to je bila i ovaj sumnjivo dosudjeni ofsajd.Dakle,po mom misljenju i (naglasavam) konkretno za ovu utakmicu,u pitanju je nenamerna sudijska greska prouzrokovana verovatno strahom da se ne osteti "veci" klub.Tako, iskretanjem logike i pravljenjem atmosfere linca posle svake a cesto i nenamerne sudijske greske na racun "velikih"u kojoj, utiska sam, prednjaci i ovaj sajt srpski fudbal se jos dublje gura u mulj iz koga ce se tesko izvuci.Na moju a rekao bih i tvoju zalost ovakava logika se u ovoj drzavi prenosi i za zivot, mnogo bitnije, stvari od fudbala.Sportski pozdrav

Kosjan

pre 6 godina

SNS(CZ)propagandna masinerija uzvraca udarac.
(petar, 08. mart 2018 12:21)


Majstori spinovanja. Uigrana masinerija dobija i izbore na slican nacin.
(cartman, 08. mart 2018 12:17)

A sto je Vozdovac dao gol iz cistog ofsajda za izjednacenje protiv Zvezde i to je propaganda i spinovanje? ne ovo sto vi radite je spinovanje i hajka.

Zoran

pre 6 godina

Svakako, svakako...i fabrika chipova samo shto nije proradila...Mercedosov autobus se prodaje ko lud...FAP izvozi po celoj planeti kamione...nashi vozovi shibaju 300km/h...u Vodjinoj "kraljevini" sve je kako napisah, a i Zvezda igra poshteno...

belgrado

pre 6 godina

..i cist aut u 15 min nije sviran zvezdi :d

decu treba voditi na marakanu,
a ne u cirkus :d

prvo je besplatno,
drugo, ima vise da se smeju :d

Simic

pre 6 godina

Sve je dozvoljeno kada si partijski klub. Ne radi se vise tu o obrazu jer ga nikada nisu ni imali, nego se radi o bahatosti. Ovakve gadosti nisam cuo u zivotu.

Neno

pre 6 godina

Ništa mi nije jasno,prepucavanja preko medija dosadi vise,umesto kad ovako sudije pogrese odmah treba da reaguje sudiska organizacija,oni cute sudije ostaju isti i tako u krug

milisav

pre 6 godina

vojvodina - tim koji vecito gubi u kvalifikacijama za kfalifikiacije od sustera sa malte ili iz san marina, andore, pandore, tarzanije itd ahahahahahaha

napred zvezda! napred partizan! napred beograd! samo bahato!

Nenad

pre 6 godina

Krasnodar da gol oni iskopaju neki mutni snimak gde je protivnicki igrac navodno u autu u toku akcije kad su dali gol ??!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (..., 8. mart 2018 18:25)
Dao je isti taj Krasnodar u Beogradu Zvezdi gol iz nepostojeceg penala, pa ti licemeru cutis o tome. Imala je Zvezda zicer za 2:0 protiv Vojvodine, ali je sudija svirao nepostojeci ofsajd, da tu nije ostetio Zvezdu, pitanje pobednika bi verovatno bilo reseno i ti licemeru ne bi imao povoda pises gluposti ovde. Vozdovac nam je dao gol u 88 minutu iz cistog ofsajda i mi uprkos takvoj kradji pobedimo, a da biste vi nekoga pobedili, sudija mora da iskljuci pola tima Mladosti u Lucanima.

son

pre 6 godina

upravo, kao sto sam i spominjao u ranijim postovima, nije problem naklonost sudija vec nedovoljan kvalitet istih da se sudi na visokom nivou..evo cist primjer ove utakmice ali i prosle kad je priznat pogodak vozdovcu iz velikog ofsajda.. svakako da ima i druge strane i naklonosti pojedinih sudija ali je to u zanemarljivoj mjeri ipak!

Cika Toni

pre 6 godina

Pratim sport punih 50 god.i zelim da kazem da je sudijskih nepravdi bilo i bice ih u svim sportovima,a posebno u onim gde se okrece veliki novac. Te nepravde, po pravilu, se cine manjim u odnosu na vece klubove(citaj bogatije).I to nije samo nas specijalitet, vec je tako svuda u svetu.Da li neko misli da Real i Bilbao imaju isti tretman kod sudija? ili Juventus i Sasuolo? Mancester i Everton? Da li je to normalno,opravdano,moralno? Pa naravno da ne,i za svaku je osudu. Objasnjenje je pak,vrlo prosto,i lezi u uticaju tih "velikih" klubova na sve sto se u sportu desava,od postavljenja celnih ljudi u vodjenju sportskih saveza,sudijskih komisija i delegiranju sudija,manipulacije navijaca i td.Slozio bih se da je kod nas veliki uticaj politike i politicara ali i to se desavalo u Evropi,zar nije Berluskoni bio premijer i ujedno predsednik Milana? Sve ovo se desavalo i pre 30,40 god. samo u nesto manjem obimu,srazmerno kolicini novca koji je bio u igri,ali se sada,zahvaljujuci internetu,o tome vise pise i komentarise.Sve u svemu nepravdi je bilo i bice ih,klubovi i funkcioneri ce lepo ziveti,navijaci ce protestvovati protiv jednih i drugih a karavan ide dalje...

botko

pre 6 godina

Drama oko jedne nebitne utakmice se nastavlja. Prvo oko penala, te bio je, te nije, a sada i oko ofsajda. Dok se Terzić i Vučelić kupaju u parama, botovi se svađaju. Svima vam treba lupati minuse!