Četvrtak, 08.03.2018.

11:00

Borjan nema dilemu: Penal je bio čist

Golman Crvene zvezde Milan Borjan kaže da ne razume proteste igrača Vojvodine pošto smatra da je sudija Jovan Šegrt pravilno postupio dosudivši penal.

Izvor: MV

Borjan nema dilemu: Penal je bio èist IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

218 Komentari

Sortiraj po:

analiza

pre 6 godina

"Džaba se bune kada je bio čist penal, udario ga je po nozi i jedini se igrač koji je napravio penal (Aleksandar Mesarović prim. aut.) nije bunio u Vojvodini. Znao je odmah da je napravio penal", rekao je Borjan za portal Mondo.

Dobro,da razjasnimo,Borjan je golman.To je posebna fela ljudi.Mislim,setite se samo izjava-bisera Bajka i Stojketa.
Naravno da se Grobari zezaju na račun njegovog teleskopskog vida(naravno da znamo da komentariše na osnovu snimka a ne gledanja uživo),ali je zanimljiv način razmišljanja.Dakle,presudan detalj da li je nešto penal ili ne je "stepen protesta igrača koji je možda napravio faul" ili tzv "facijalna ekspresija".Nema veze da li napadač ima kontrolu nad svojim telom ili loptom,već samo da li je odbrambeni igrač napravio određeni izraz lica ili da li se bunio.E,sada,u normalnom svetu,kad se igrači koji su navodno napravili faul uhvate za glavu od zaprepašćenja-to se računa da su šokirani odlukom sudije,ali u Borjanovom univerzumu,to nije protest.Igrač Voj ZNA da u Srbiji mogu da se bune protiv sudijske odluke SAMO igrači CZ i Par,svi ostali popiju žuti karton i zato se "samo" drži za glavu u šoku.

zvezdarac

pre 6 godina

@delija fontana
Kako te nije sramota penala za zvezdu u tih 10 godina? Penal kad napadač zvezde u protivnickom kaznenom igra rukom. Penal kad odbrambeni igra butinom. Penal kad napadač zvezde padne sam neometan. Nedosudjivanje crvenih kartona kad golman zvezde zamalo ubije napadača. Golovi posle gol-auta, golovi posle ofsajda... Sve to je bilo za vas u tom periodu koji pominješ. Sklanjalice u drugom poluvremenu, premije protivnicima Partizana, igra protiv zvezde bez pola tima a sledeće kolo na nož protiv partizana. Odlaganje utakmica zvezde zbog sabora trubača u Guči... Pa naprasno neigranje pojedinih igrača zvezde u derbiju zbog najavljene doping kontrole, dopustanje da zvezdini navijači spreče odlazak partizanovih igrača u svlačionicu na poluvremenu, bez penala za partizan u derbiju 20 godina.

Rale

pre 6 godina

@imam oci

Hahahah druze ostavi mail da ti pustim par slika, pa proceni jesam li Zvezdas ili ti Patrijarh. Nick ti je totalno promasen, treba da bude "nemam oci".

Kayser Soze

pre 6 godina

Kaze Borjan da se Mesarović nije bunio jedini iz Vojvodine, koji je napravio penal, a dečko se krstio pet puta i iščuđavao. sramota

Toto-ko-tunjo

pre 6 godina

Ne, svirao ga onako. Gledaj ti da ubuduce ne nasedas na jeftine provokacije i ostetis ekipu zbog gluposti. Pusti penale. Pozdrav za drustvo koje je likovalo nakon Lucana.

ellobo

pre 6 godina

Idemo ovako:
Navijam za Partizan od rođenja, a možda i prije, samo se ne sjećam, ali moram priznati da je sudija potpuno ispravno dosudio penal.

Dobro?

mile

pre 6 godina

Dobijaju od drzavnih sponzora 6000000e, vise nego svi zajedno u ligi sto imaju od sponzorstava, pa jos i dogovaraju da im se protivnik skloni ili da igra bez pola tima, ako se na to ne pristane onda navlace utakmice uz pomoc sudija...

Delija Fontana

pre 6 godina

10 godina ste bezocno krali. Otimali ste i smejali se. Rugali se Zvezdasima. Ono sinoc je bio prekrsaj za penal ali i da nije, trebalo je da ga svira. Voleo bih da 10 godina gledate nepravdu i da vidite kako je nama bilo dok ste se vi smejali.

absolutezero

pre 6 godina

Bane 
Borjan je video snimak kao i ti. 
Ti si verovatno kompetentan. 
(Zex, 08. mart 2018 12:19) 

Da imaš uvid u moj CV ne bi imao dilemu.
(Bane, 08. mart 2018 13:08)

Milorade ti li si?

Kozanostradamus

pre 6 godina

Kakav nam je fudbal, takvo nam je i sportsko novinarstvo...po pravilima fudbalske igre, igrač nesme bez dozvole sudije da napusti teren, u suprotnom mora biti kažnjen isključenjem...a "stručnjak za penale" nakon gola Vojvodine napušta teren da se razračunava sa službenim licem i za to biva "kažnjen" žutim kartonom...pametnom dovoljno

Mitar

pre 6 godina

Da li znate sta znaci penal je bio cist?Radonjic je pravio fintu obajica su proklizali jedva da ga je pipinuo igrac vojvodine i to je cist penal?U redu je navijanje za svoj klub ali da se toliko trudite da ubedite sve u ono sto se vidi da je teatralan pad i sta bi bilo da je ovakav penal sudjen za vojvodinu?

Slaninar zapad

pre 6 godina

Pošto vidim da se uglavnom vi navijači blizanaca prepucavate o penalu koji je bio na štetu Vojvodine, hteo bih da vam napišem sledeće. Vi ste potpuno isti, imate isti favorizovani tretman od sudija i saveza od momenta od kada ste nastali. Potpuno ste jednaki, uvek ste sisali budžet građana ove države, rukovodstva su vam uvek političari iz vlasti i jedni i drugi ste državni mezimci. Ostali klubovi, prvo u velikoj Jugi, pa posle i u sve manjim i manjim novim državama (za čega su dobrim delom takođe zaslužni ljudi koje ste imali u upravama) su protiv vas decenijama oštećeni u svakom meču. Vi se mrzite međusobno, a od vas sličnijih nema. Mi iz ostatka Srbije možemo samo sa gađenjem da gledamo na oba vaša kluba i da navijamo u evropskim utakmicama uvek protiv vas , ma protiv koga igrali. To takmičenje u komentarima za koga se više navlači je besmisleno jer ste isti, malo se navlači za jedne, malo za druge. Zavisi kako je vrhuška vlasti u određenom momentu raspoložena i čiji navijači mogu uraditi više prljavih poslova za nju. Ko to ne vidi slep je pored očiju. Sportski pozdrav iz Novog Sada.

marko

pre 6 godina

Ko si ti da dajes takve izjave.Ti si golman i drzi se svoga posla.Ti si video sta se dogodilo na suprotnoj strani terena.Sramota.Ogromnu pomoc imate a samo pljujete po sudijama.

ranko

pre 6 godina

Castan covek Borjan.Sa Krasnodarom lopta pola metra u golu a on trci kao sumanut sa loptom u rukama i mase :Nije,nije...Sto bi mi Srbi rekli:Brzo misli,vispren.Ovde morala nema ni u zdravstvu ni u crkvi,sta ocekivati od sporta.

aco rs

pre 6 godina

Borjan je vidio sa druge strane terena,nema sta vjerovati covjeku mozda je sa 70 metara imao neki drugi ugao iz kojeg se bolje vidjelo.

ns boy

pre 6 godina

bravo @melo @rale i ostali realni navijaci.mi necemo ispasti iz lige ni izgubiti titulu zbog ove kradje al sto je problem osuditi ovakvo sudjenje,to zvezdi nikako ne koristi,stvaraju laznu sliku o svom kvalitetu i onda u evropi propast.mi navijaci vojvodine smo vecinom osudili izjavu stolice o losem terenu u krusevcu i pravdanju poraza time,rekli smo pre svega napredak nas zgazio i da je bio bolji teren dali bi nam vise od jednog gola.van kaznenog prostora se ne svira faul za onakav kontakt,kad raka i beogradski mediji jasno kazu da nije penal a nismo njihovi miljenici onda je to kraj.prvenstveno nema namere za faulom,drugo radonjic pada usled proklizavanja i tako svakako ispada iz igre i nama ostaje cista lopta,trece kontakt je toliko slabog intenziteta da u kosarci mozda ne bi svirali,cetvrto jasna namera sudije da zvezdi pomogne i direktno utice na rezultat,ne mareci za trud i rad mladih momaka iz fk vojvodina

Miloš

pre 6 godina

Reče Borjan "prepošteni" koji je kod gola od pola metra unutra mahao rukom I pravio se lud. Zašto tad nije rekao istinu a bilo je na metar od njega, a sad je video preko celog terena?!

bane

pre 6 godina

Ovo bi bio najobčniji faul da se desio na polovini terena Vojvodine, i niko ne bi dizao famu oko toga. S obzirom na to da sudije na posvećenim seminarima i obukama uvek dobijaju instrukcije da ne prave razliku između kaznenog i nekog neutralnog dela terena, ovaj penal je potpuno čist. Sve deluje mnogo strožije kada se desi u okviru kaznenog prostora,ali takva su pravila. I najsitnije povlačenje za dres igrača u samom ćošku kaznenog koji je okrenut leđima ka golu, moralo bi da bude penal, pa tako i ovo.

Bane

pre 6 godina

Bane
Borjan je video snimak kao i ti.
Ti si verovatno kompetentan.
(Zex, 08. mart 2018 12:19)

Da imaš uvid u moj CV ne bi imao dilemu.

vda

pre 6 godina

Ja sam sedeo na tribini gde sam video taj detalj iz blizine ljudi moji to je bio delic sekunde meni je delovalo da nije faul a opet sa druge strane kamera pokazuje da je bilo blazeg kontakta nogama i rukom i moglo bi se reci da nije bilo dovoljnog inteziteta prekrsaja za penal. Sudija da nije svirao penal opleli bi iz Zvezde po njemu jos pogotovo posle onog gola Vozdovca iz proslog kola. Fudbal je zreo za uvodjenje video tehnologije nek svaka ekipa ima 2 celendza po mecu

lemi

pre 6 godina

evo, 200 ljudi se danas raspravlja oko toga da li je bio penal ili nije, za to vreme, standard nastavlja da pada, SNS da pljacka, mladi da beze itd. Al dobro, sve to nije bitno ako PAR/CZV osvoje vrlo bitnu titulu Jelen Skroz Regularne Super Lige. Bravo zemljaci

Nicky Boy

pre 6 godina

Kada za vas sude penal (a to je skoro u svakom kolu) onda je penal "čist", a kada se sudi za neki drugi klub, onda je "prljav" ?!

Golmanu svakako valja verovati, jer on sa razdaljine od 90 metara i iz svoje perpspektive svakako najbolje vidi.

Bane

pre 6 godina

(jedan tip, 8. mart 2018 11:20)

Pogobu čoveče, nemožeš porediti babe i žabe. Nisu iste sitacije. Ono je bilo na sredi ovo je bilo u kaznenom prostoru. Tu ti se svako poređenje završava drugo citiraću ti komentar Rake Đurovića na ovo Došlo je očigledno do pada koncentracije kod glavnog sudije i straha da ne ošteti Zvezdu. Bio nespreman kod pomenute situacije, bio je svestan da Zvezda nema povoljan rezultat, pa je požurio sa odlukom.

Ovim je sve rečeno.

south will rise again

pre 6 godina

Uglavnom se za golmane kaže da nisu baš pametni ljudi...ali da su slepi to nisam znao, dok mi ovaj Rej Čarls nije i to potvrdio...

Imam oci

pre 6 godina

.
(Rale, 8. mart 2018 11:29)

Ti si Zvezdas kao sto sam ja patrijarh Moskovski i cele Rusije.Prvo gledaj snimak.Radonjic nije izgubio loptu vec je fintom nadmudrio igraca Vojvodine.Lopta je tu gde je bila.Igrac Vojvodine gazi nogu Radonjica i jos uptrebljava ruke. Na snimku se vidi.Ne svira se valjda penal kada nekom polomis nogu.Evo sta juce sudija nije svirao na utakmici Totenhem Juventus.Znaci i to nije penal

marrssa

pre 6 godina

Ti si video sve sa 100 metara....jujuju kakav pametnjakovic.Pa ti si poslednji koji treba da kaze nesto.Najbolje da ste trazili jos jedno misljenje od nekog iz Backe Palanke, taj vi sigurno jos volje video da 45 kilometara

Marinkova bara

pre 6 godina

Koji ce grobar a da nije lazni da prizna da je penal bio.Ili oni tkzv navijaci Zvezde koji se stide sa penal.Kada se pogleda snimak.Noga igraca Vojvodine na nozi Radonjica i rukke na grudima Radonjica. Radonjic pada na ledja.Lopta ostaje tu gde je.Da je ovo bilo u sredini terena sudija bi svirao faul.Grobare da podsetim kakav je penal partizanu u Surdulici(mislim da je tamo) sviran.Tavamba li kaood brega odvaljen cim je osetio ruku na svom telu pada. Kao da ga je kursum pogodio.

Kome verujete vise, meni ili svojim ocima?

pre 6 godina

Dok nisam procitao njegovu izjavu ja sam sumnjao, a sada me stid zbog toga. Kada vidim kako je ON siguran da je bio penal, predlazem da se retroaktivno dosude bar dva. Ili da gol vredi kao tri! Ipak je to Borjan!

bla bla truć...

pre 6 godina

Jasno se vidi da ga je nagazio po nozi kad je ovaj hteo da se vrati po loptu.E sad dal je to dovoljnog intenziteta ili ne sudija procenjuje sam.Realno remi ne bi bio nepravedan rezultat ali to je fudbal i desava se.Drugo je sto kod nas svaka sporna situacija lici na kradju i naravno sudija je uvek na tapetu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (falcao, 8. mart 2018 11:19)

# Link komentara

Evo jedan skroz ok komentar, realno obrazložen, koji je negativno ocenjen... To samo govori koliko je narod zadrt...

Em što ima kontakta nogama, em je leva ruka odbrambenog praktično "oko vrata" napadača. Pogledajte snimak pa vidite... E sad, da li ima intenziteta? Po meni ne, ali odbrambeni igrači u Srbiji, po pravilu vole da se razmašu, da mlate rukama, pa im je posle djavo kriv...

Sinoć je jedan Juventus oštećen za penal, jer gol-sudija sudijskog tima za SP u Rusiji, ili nije video kontakt nogama, ili je smatrao da tu nema ništa sporno... a bio je na 3 metra od duela...

A Zvezdi i Partizanu se takve stvari sviraju u našoj ligi, jer su naprosto najveći, samim tim i sudije hteli ne hteli imaju dozu pritiska, to nije samo kod nas, to je svugde... a vi se ložite do mile volje, ako vam to prija...

zvezdas

pre 6 godina

I nadam se da je cela Srbija videla kako se navlaci za Zvezdu(gore nego prosle sezone zato sto nisu uspeli) i da u ovakvim uslovima Partizan nema sta da trazi!!
(Grobar, 08. mart 2018 11:11)

Ti kao i Vucela mislite da ste nedodirljivi i da svake godine bez problema budete prvi i da ste u rangu Barse. Ajde ako imas imalo obraza izanaliziraj sta je vama sve sudjeno a sta protiv vas nije sudjeno. Kako ono bese u Sapcu gde se vice Lopovi,Lopovi,pa onda u kupu protiv nizerazrednog Doljevca,pa padanje onolikog kiklopa Tavambe u sesnastrecu cim je osetio ruku na svojim ledjina,pa iskljucenje protivnickih igraca. Sviranje penalaiako je igrac okrenut ledjima lopti alopta ga udara u ruku.Produeztci utakmice dok se ne da gol.Ja jos pamtim 101 minut u Ljubljani i gol Bjekovica za titulu.Pod Bezigradom se vec smrklo

veverica (veveron) bata

pre 6 godina

Ma ovo je takav prekršaj da zaslužuje da se za takve uvede pravilo kao u košarci, dva penala i lopta sa strane za Zvezdu. Krajnji bezobrazluk ovih što se bune, Zvezdi dugo nisu sudili penal a Partizanu malo malo, pa ne ide to tako rođaci

Joe

pre 6 godina

Borjan koji je bio najlbizi mestu prekrsaja je najmerodavniji da proceni da li je bio penal ili nije, zato mislim da treba da mu verujemo. :)

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

05.04.2017 - VOŽDOVAC - PARTIZAN 1:2 
/Srećković 42 - Đurđević 80, Leonardo 90/ 

VOŽDOVAC: Popović, Ćirković, Putinčanin, Filipović, Ivković, Mihajlov, Pavlović, Petrović, Srećković (od 74. Duronjić), Georgijević, Ješić. 

Trener: Ilija Stolica 

Toliko o poštenju !
(007,, 08. mart 2018 11:57)

Jel' to ono kada su se širile noge u živom zidu ??! :-D

Vlada

pre 6 godina

@Blue Moon

Zvezdi je mozda ovo 2 penal da ima uticaj na rezultat. Koliko je Partizanu penala svirano ove sezone pri neresenom rezultatu ili kada gubi? Da ne pricamo o tome da imate celu utakmicu vise od ostalih klubova jer kad ne pomaze penal i igrac vise igra se na silu koliko treba dok ne date gol. Bolje budite srecni sto se vama blagonaklono sudi inace bi bili na sredini tabele negde.

menjam nick

pre 6 godina

I nadam se da je cela Srbija videla kako se navlaci za Zvezdu(gore nego prosle sezone zato sto nisu uspeli) i da u ovakvim uslovima Partizan nema sta da trazi!!
(Grobar, 08. mart 2018 11:11)

Prošle godine iskukaste titulu, ove nećete..

mare

pre 6 godina

E kad golman Crvene zvezde kaze da je bio penal,onda mora da je penal hahaha kako vas nije sramota bre. Sakrijte se u mišju rupu i ćutite

Sistem te laze

pre 6 godina

E moj golmane.... sta to bi fer plej.... ne razumem ovakve izjave "udario ga po nozi".... pa nije svaki udarac po nozi faul , ljudi su lomili noge od udaraca ali nije sviran faul.... a ovoga koji je proklizao i telom bio vec iza linije i mali dodir tebi penal.... ovo da je bilo bilo gde na terenu sudija ne bih svirao faul.....

ns boy

pre 6 godina

pa borjan je najblizi bio jasno je video i osetio.jedini relevantan da prica.ajoj.
mislim da je mesarovicev pogled presudan,bio je previse ostar za penal,nema sta

Nagai Nagayoshi

pre 6 godina

komentari prepuni intenziteta...ono sinoc su svirali...a ono sto u onom drebiju nisu svirali na neci mihajlovicu i na onom drugom drbiju sto nisu svirali na Tavambi (cak dva kontakta za 3 sekunde) su penalcine za onu lakrdiju sinoc...al sta ces kad su stub srBstva,mezimica,i ima ih najvise....
p.s. sta kaze firma sto su karte 100din...skoro ko voznja gsp-om

Borba

pre 6 godina

Povukao ga je i za kosu... Ako se bas snimak uspori vidi se kako Radonjica cupaju za kosu a Borjan stoji odma tu pored i viče na sudiju da dosudi penal. Tačka

Grobar

pre 6 godina

I nadam se da je cela Srbija videla kako se navlaci za Zvezdu(gore nego prosle sezone zato sto nisu uspeli) i da u ovakvim uslovima Partizan nema sta da trazi!!

Mr. Bojangles

pre 6 godina

Kaže golman koji je bio na nekih 100 (plus/minus) metara od mesta dešavanja.

Inače, legenda kaže da postoji samo jedna stvar koja je gora od biti golman... a to je biti rezervni golman.

jedan tip

pre 6 godina

Za sve sportske stručnjake (a naročito navijače Partizana): bitna je namera koju igrač koji potencijalno pravi faul ima. Na snimku se vidi da igrač Vojvodine sa obe ruke pokušava da zadrži igrača Zvezde. Samo pogledajte zašto je Lazar Marković u dresu Liverpula dobio crveni karton. Nije ni takao protivničkog igrača, ali je dobio crveni jer je bilo očigledno da ima nameru da mu lupi šamar.
Istini za volju, Zvezdin igrač je prelako pao, ali je penal evidentan.

mare

pre 6 godina

umesto da dobije crveni karton za fizicki nasrtaj, on se jos drzne da komentarise komicni penal. Provocirao ga, mozes misliti. Pa sta da onda kaze Stojke koga punih 8godina provociraju i pozivaju na linc?

Bane

pre 6 godina

(falcao, 8. mart 2018 11:19)

Ti ovo što se igra kod nas nazivaš fudbalom. Drugar ovo sa fudbalom nema blage veze. Fudbal si gledao oko 15 do 9. Ovo što mi igrmao bi se više zvalo loptanje igrača na blatnjavom terenu. Žalosno je to da se opravdavaju ovake situacije koje ne da škode fudbalu već ga polako i polako degradiraju. Još se priča o tome zašto ima malo publike. Pa eto zašto zbog nekig likova kao što su ovaj Šegrt. Daješ lovu koju u Srbiji jako teško stekneš i onda dođe gari koji za ovo primi ne malu sumu novca već mu je to dodatni posao i figurativno te opljačka. Za tih 500 dinara ili koliko je bilo karta, mogao si kupiti znatno bitnije stvari od karte za ovu lakrdiju. Zbog koga se ovo igra, kome je ovo intres. Vrh fudbala mora posle Mondijala pre početka prvenstva staviti stvari na stol. Hoćeš da imaš sportsku priredbu gde dolazi ljudi sa svojom porodicom ili hoćeš cirkusku predstavu za rodbinu i najbliže komšije.

bulee

pre 6 godina

Kakav crni penal,sada bih voleo jedno saopštenje od Zvezde,da se javno izvini Vojvodini,mene je kao zvezdasa sramota ovakve sudijske pomoci a jucerasnjom igrom nismo ni bod zaslužili.

Gde ja živim

pre 6 godina

Svako kolo ista priča. Da li je Partizan ili Zvezda više je nebitno. Penali, sudije, saopštenja i sl. I onda neko ima obraza da kaže “Nismo isti”. Jeste isti. Udarile vam pare u glavu i ne birate kako ćete do njih da dođete. Uopšte se ne priča o igri, o igračima, samo o nekom plasmanu negde. Zvezda i Partizan su ozbiljan problem srpskog sporta. Hoće li neko da ga rešava ili ne?

Nemus

pre 6 godina

Džaba se bune, pa normalno koga briga ostali klubovi sve se i onako vrti oko BG dvojca. Ostali su dobro poznati statisti vaše borebe za kilo gvodžđa. Milion puta ispričana situacija, daj malo da obrninemo uloge. Da tada vidimo reakcije.

antiDebil

pre 6 godina

Tako je , ipak si ti bio najblizi tom dogadjaju i jasno si mogao da vidis da li je bio penal ili ne !!
Znamo da si veci navijac zvezdane od Krcuna, ne moras to stalno da dokazujes...Jedino ako te nekakvi kompleksi biju po usima i primoravaju te na te rabote, nadam se da nije do toga doslo ?!

v_K_esspreso

pre 6 godina

Ma jasno nam je Borjane sve. Da je takav penal sviran Vojvodini ja verujem da bi ti isto rekao da je bio. Potpuno sam siguran u to :)

karlito

pre 6 godina

Sta im se pravdas,covece !?
Drvlje i kamenje po zvezdi zbog penala koji mogao ,a i nije ,da bude sviran.Cinjenica da je igrac Vojvodine sprecio igraca cz da dodje do lopte i samim tim odlicne prilike za gol. Samo je glupo da kad god je neka sporna situacije u korist zvezde da odmah moraju naslovi "da li je bio penal" i slicno. Nisam primetio nista slicno protiv Vozdovca.
Pozdrav za b-92. Samo vasu aplikaciju( od novina) imam i smatram da radite odlican posao,ali neke stvari nisu korektne. Pozdrav

Rale

pre 6 godina

Penala nije bilo, evo ja kao Zvezdin navijac to kazem. Malo me je i sramota, iskreno, uzecemo mi titulu, ali ne mora bas ovako... Radonja je gubio loptu, bio u padu, na ivici, kontakta je bilo, ali ovlaz. Da se ovakvi kontakti sviraju, bilo bi onda 140 faula na utakmici? Dajte da budemo malo objektivni. Ono sto hocu da istaknem da je VELIKA greska bila pustanje Kange, iako ga ne volim nesto previse kao coveka, kao igrac je bio jedini kreativac, lucidan, ponekad doduse davio loptu, ali to nam sada fali, i to nam je falilo protiv CSKA. Nemamo kreativca, sve suvi odradjivaci posla, nekako u prolecnoj sezoni nije to to, radimo mi posao, dobijamo, ali naustrb kvaliteta protivnika. Miloju bi bilo glupo bilo sta reci posle ove sezone, ali ovo mu je greska... Mada opet, ko zna jel' on to zeleo, pre bih rekao da to ima veze sa tekstovima o 10 miliona za Boacija, pa odbijeno 7, pa necemo 8, pa ce Stouk da ga kupi, i kad djavo odneo salu, a dosla dugovanja i premije na isplatu, daj da prodamo bar nekog da se pokrpimo, i to je bio Kanga. Ista je situacija i sa Partizanom, prodali Evertona, srce ekipe, iako je on dijabola lik, igrao je odlicno i drzao taj tim, a jos veca greska im je sto su bacili 2 miliona za Sumu, a nisu hteli Leonardu da daju milion godisnje platu, imali bi zver od igraca za naredne dve godine...Veze nemaju ovi likovi na celu nasih klubova sa nekom vizijom, idejom, a prica o parama ne prolazi jer ih je ocigledno bilo. Diletanti u upravi oba kluba.

007,

pre 6 godina

05.04.2017 - VOŽDOVAC - PARTIZAN 1:2
/Srećković 42 - Đurđević 80, Leonardo 90/

VOŽDOVAC: Popović, Ćirković, Putinčanin, Filipović, Ivković, Mihajlov, Pavlović, Petrović, Srećković (od 74. Duronjić), Georgijević, Ješić.

Trener: Ilija Stolica

Toliko o poštenju !

Navijač

pre 6 godina

Evo da citiram jednog poznatog sudiju.

Došlo je očigledno do pada koncentracije kod glavnog sudije i straha da ne ošteti Zvezdu. Bio nespreman kod pomenute situacije, bio je svestan da Zvezda nema povoljan rezultat, pa je požurio sa odlukom.

melo

pre 6 godina

Kontakta jeste bilo, igrač Vojvodine jeste malo nagazio Radonjića, to se vidi na snimku. Ali glavni utisak je da je Radonjić pre tog kontakta počeo da pada, tako da iskreno sudija nije trebao da dosudi penal. Ovo pričam kao navijač Zvezde. Kako god nije ovo jedina sporna situacija u Srpskom fudbalu, nije ovo jedina sezona u kojoj ima dosta sumnjivih momenata, to se ponavlja iz godine u godinu. Nekada mi se čini da se Zvezda i Partizan takmiče ko će više penala da šutne za sezonu :D. Da sam ja sudija, u ovakvim i sličnim situacijama u kojima se bacakaju ne bi ni jedni ni drugi videli ni p od penala dok im ja sudim.

#logika

pre 6 godina

Moram da kazem dve stvari o ovom penalu:
1. Penal je postojao.
2. Da je bilo obrnuto, Vojvodini ga ne bi svirali ni protiv Zvezde ni protiv Partizana.

falcao

pre 6 godina

Jasno se vidi da ga je nagazio po nozi kad je ovaj hteo da se vrati po loptu.E sad dal je to dovoljnog intenziteta ili ne sudija procenjuje sam.Realno remi ne bi bio nepravedan rezultat ali to je fudbal i desava se.Drugo je sto kod nas svaka sporna situacija lici na kradju i naravno sudija je uvek na tapetu.

Siniša

pre 6 godina

Ljudu šta je vama, pa ko ste vi da komentarišete imamo sudijsku organizaciju koja će reći svoje! A drugo kantakta ima, pa šta treba da ga polomi da kažete penal je bio! To što bi vi voleli je jedno, a realnost drugo!

qqlele

pre 6 godina

I jeste bio cist penal, nagazio ga je po nozi, a to niko ne govori. Kao sto niko ne govori da smo osteceni zbog nepostojeceg ofsajda kad je Rodic sam
izasao ispred golmana

Novosađanin

pre 6 godina

NI STIDA NI SRAMA !

Za Crvenu Zvezdu je sviran penal u svakom meču od poslednjih 11 u našoj ligi izuzev u derbiju i protiv Voždovca.


Ovo nije normalno, ovakve stvari se ne dešavaju ni u Zimbabveu, čemu liga ako se zna šampion ? Zašto Crvena Zvezda UNIŠTAVA sve druge klubove, kako Borjan misli da se ponašaju igrači Vojvodine posle ove krađe, kakav je njima motiv na današnjem treningu, za igrače zvezde se ne brinem još jedan penal i još jedna proslava na nekom splavu fantastičnog i pre svega "časnog" uspeha.

Nema ljudi ovo nikakvog smisla, ovim tempom će svi klubovi nestati osim CZ i PAR.

ko-ometator

pre 6 godina

Evo ja kao Zvezdas kazem da ovakvi penali ne trebaju nikom ali na zalost u danasnjem fudbalu previse se prekrsaja smatra penalom. Kad se setim samo kako je prosle godine Barsa izbacila PSG dovoljno je, bez obzira sto je PSG zasluzeno ispao bez isceniranig penala Nejmara bi bila prica sasvim druga. Uporedite ovu utakmicu sa tom na Nou Kampu po vaznosti, smesno je. A ko je tu reagovao. UEFU i FIFU zabole, sto bi se onda bilo koji savez ozbiljno posvetio tome kad svi vole da manipulisu fudbalom na taj nacin ako mogu.

rodny

pre 6 godina

Pomocni sudija najblizi i ne signalizira nista.Proklizava Radonjic,ceka kontakt da padne,a pao bi i onako zbog inercije.Igrao sam fudbal i nije svaki kontakt faul,a kamoli penal.

Rola

pre 6 godina

Bojan u pravu si ti si najbolje video i Sasa Matica gledao iz poslednjeg reda i on video da je penal čist. Jedino imam jedno pitanje posle ovakve izjave dali možeš izaći na ulicu a da te nije sramota.

Bura

pre 6 godina

Borjan je inače poznat po objektivnom sagledavanju situacije. Setimo se samo onog nepriznatog gola Krasnodara - prati loptu pogledom kako se odbija od prečku, gleda kako lopta udara iza gol linije, zbunjeno zastaje na sekund i zatim počinje da odmahuje rukom :D

Zaista fudbalski ekspert

pre 6 godina

Cenite dragi Borjane? Pa dobro, da ste vi od svih igrača i sudija bili u najboljem položaju da procenite situaciju.

Cigan ne delija

pre 6 godina

Gospodo cigani ne osvrtati se na kampanju koja se vodi sa ciljem da nas oslabi. Svako moze da vidi da je igrac Vojvodine odneo levu nogu nasem igracu a i da nije svejedno. Da li je bila ovakva hajka posle dva crvena u Lucanima?

Милош-

pre 6 godina

u kanadi i ovako nije popularan fudbal, momak sedi jedan, sta znas o fufbalu.. ne mesaj se. a pouzdano znam, bio si 100 metara udaljen sta si mogao da vidis?

dovla

pre 6 godina

uvek se slatko nasmejem kad se setim svog teche Ive,kako je rekao(jednom,dok smo bezveze prichali o futbalu) - FK "Penaldzije"...:-D :-D :-D

где их налазе

pre 6 godina

У државној мезимици, изгледа, могу да бране само играчи попут Стаменог, Бајка, и сада овог лика.

sava

pre 6 godina

golman Crvene Zvezde laze; Kaze da se igrac koji je napravio " penal " jedini nije bunio..posle dosudjenog izmisljenog penala pomenuti igrac Vojvodine se u neverici prekrstio..to sto nije skakao na sudiju ne znaci da se slozio sa ovim penalom kojem se smeje cela Srbija

cinik ovdašnji

pre 6 godina

Kontakt je bio, mada isuvise blag da bi se dosudio prekrsaj..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (klaas-jan huntelaar, 8. mart 2018 11:09) Dođi da ja tebe zveknem kopačkom u potkolenicu, da vidiš kako je to blago...NIšta nećeš osetiti...

ronin

pre 6 godina

što je babi milo, to joj se i snilo...
navijam za zvezdu, ali ono ne da nije bio penal, nego bih, kada bih mogao, sudiju zauvek odstranio iz fudbala...

Bane

pre 6 godina

Golman koji stoji na drugoj strani terena priča o penalu svog tima. I on mi je kompetentan. Srama bre nemate. I treba da ćutite pobedili ste 8 tim na tabeli iz penala. Ja bih se pokrio ušima od sramote.

Штилцована катаболцна

pre 6 godina

Иначе, он је то видео са 100 метара даљине. Како сви кад дођу у љубимицу оног чије се име не изговара пред поштеним светом, прогледају ко соколови и постану поштени као њихов спортски директор. Питање, да ли би такав пенал био свиран да је ситуација била обрнута и да је Радоњић стајао поред Месаровића у казненом простору испред овог ока соколовог и шта би тад дотични имао да изјави?

#12

pre 6 godina

Brate, znamo da moraš da kažeš da je bio, iako je svima nama zvezdašima jasno da nije bio, a pogotovo ti ne možeš da pričaš o tome jer si bio najdalje od mesta događaja.

besan ker

pre 6 godina

Šegrt je, što kaže moj drug, sinoć položio majstorski ispit. Ušao je u krug "ljudi od zadatka", sa sudijama poput Obradovića, Pipera i sličnih.

Goran

pre 6 godina

Penal je cist koliko i Zemunov protiv Partizana, i kao sto nije nad Kostom iz Juventusa... A da je VAR-a blizanci bi se borili za opstanak...

#12

pre 6 godina

Brate, znamo da moraš da kažeš da je bio, iako je svima nama zvezdašima jasno da nije bio, a pogotovo ti ne možeš da pričaš o tome jer si bio najdalje od mesta događaja.

Rola

pre 6 godina

Bojan u pravu si ti si najbolje video i Sasa Matica gledao iz poslednjeg reda i on video da je penal čist. Jedino imam jedno pitanje posle ovakve izjave dali možeš izaći na ulicu a da te nije sramota.

bulee

pre 6 godina

Kakav crni penal,sada bih voleo jedno saopštenje od Zvezde,da se javno izvini Vojvodini,mene je kao zvezdasa sramota ovakve sudijske pomoci a jucerasnjom igrom nismo ni bod zaslužili.

rodny

pre 6 godina

Pomocni sudija najblizi i ne signalizira nista.Proklizava Radonjic,ceka kontakt da padne,a pao bi i onako zbog inercije.Igrao sam fudbal i nije svaki kontakt faul,a kamoli penal.

Bura

pre 6 godina

Borjan je inače poznat po objektivnom sagledavanju situacije. Setimo se samo onog nepriznatog gola Krasnodara - prati loptu pogledom kako se odbija od prečku, gleda kako lopta udara iza gol linije, zbunjeno zastaje na sekund i zatim počinje da odmahuje rukom :D

Grobar

pre 6 godina

I nadam se da je cela Srbija videla kako se navlaci za Zvezdu(gore nego prosle sezone zato sto nisu uspeli) i da u ovakvim uslovima Partizan nema sta da trazi!!

ronin

pre 6 godina

što je babi milo, to joj se i snilo...
navijam za zvezdu, ali ono ne da nije bio penal, nego bih, kada bih mogao, sudiju zauvek odstranio iz fudbala...

mare

pre 6 godina

umesto da dobije crveni karton za fizicki nasrtaj, on se jos drzne da komentarise komicni penal. Provocirao ga, mozes misliti. Pa sta da onda kaze Stojke koga punih 8godina provociraju i pozivaju na linc?

Novosađanin

pre 6 godina

NI STIDA NI SRAMA !

Za Crvenu Zvezdu je sviran penal u svakom meču od poslednjih 11 u našoj ligi izuzev u derbiju i protiv Voždovca.


Ovo nije normalno, ovakve stvari se ne dešavaju ni u Zimbabveu, čemu liga ako se zna šampion ? Zašto Crvena Zvezda UNIŠTAVA sve druge klubove, kako Borjan misli da se ponašaju igrači Vojvodine posle ove krađe, kakav je njima motiv na današnjem treningu, za igrače zvezde se ne brinem još jedan penal i još jedna proslava na nekom splavu fantastičnog i pre svega "časnog" uspeha.

Nema ljudi ovo nikakvog smisla, ovim tempom će svi klubovi nestati osim CZ i PAR.

где их налазе

pre 6 godina

У државној мезимици, изгледа, могу да бране само играчи попут Стаменог, Бајка, и сада овог лика.

marrssa

pre 6 godina

Ti si video sve sa 100 metara....jujuju kakav pametnjakovic.Pa ti si poslednji koji treba da kaze nesto.Najbolje da ste trazili jos jedno misljenje od nekog iz Backe Palanke, taj vi sigurno jos volje video da 45 kilometara

sava

pre 6 godina

golman Crvene Zvezde laze; Kaze da se igrac koji je napravio " penal " jedini nije bunio..posle dosudjenog izmisljenog penala pomenuti igrac Vojvodine se u neverici prekrstio..to sto nije skakao na sudiju ne znaci da se slozio sa ovim penalom kojem se smeje cela Srbija

south will rise again

pre 6 godina

Uglavnom se za golmane kaže da nisu baš pametni ljudi...ali da su slepi to nisam znao, dok mi ovaj Rej Čarls nije i to potvrdio...

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

05.04.2017 - VOŽDOVAC - PARTIZAN 1:2 
/Srećković 42 - Đurđević 80, Leonardo 90/ 

VOŽDOVAC: Popović, Ćirković, Putinčanin, Filipović, Ivković, Mihajlov, Pavlović, Petrović, Srećković (od 74. Duronjić), Georgijević, Ješić. 

Trener: Ilija Stolica 

Toliko o poštenju !
(007,, 08. mart 2018 11:57)

Jel' to ono kada su se širile noge u živom zidu ??! :-D

v_K_esspreso

pre 6 godina

Ma jasno nam je Borjane sve. Da je takav penal sviran Vojvodini ja verujem da bi ti isto rekao da je bio. Potpuno sam siguran u to :)

Mr. Bojangles

pre 6 godina

Kaže golman koji je bio na nekih 100 (plus/minus) metara od mesta dešavanja.

Inače, legenda kaže da postoji samo jedna stvar koja je gora od biti golman... a to je biti rezervni golman.

besan ker

pre 6 godina

Šegrt je, što kaže moj drug, sinoć položio majstorski ispit. Ušao je u krug "ljudi od zadatka", sa sudijama poput Obradovića, Pipera i sličnih.

Kayser Soze

pre 6 godina

Kaze Borjan da se Mesarović nije bunio jedini iz Vojvodine, koji je napravio penal, a dečko se krstio pet puta i iščuđavao. sramota

Zaista fudbalski ekspert

pre 6 godina

Cenite dragi Borjane? Pa dobro, da ste vi od svih igrača i sudija bili u najboljem položaju da procenite situaciju.

melo

pre 6 godina

Kontakta jeste bilo, igrač Vojvodine jeste malo nagazio Radonjića, to se vidi na snimku. Ali glavni utisak je da je Radonjić pre tog kontakta počeo da pada, tako da iskreno sudija nije trebao da dosudi penal. Ovo pričam kao navijač Zvezde. Kako god nije ovo jedina sporna situacija u Srpskom fudbalu, nije ovo jedina sezona u kojoj ima dosta sumnjivih momenata, to se ponavlja iz godine u godinu. Nekada mi se čini da se Zvezda i Partizan takmiče ko će više penala da šutne za sezonu :D. Da sam ja sudija, u ovakvim i sličnim situacijama u kojima se bacakaju ne bi ni jedni ni drugi videli ni p od penala dok im ja sudim.

zvezdarac

pre 6 godina

@delija fontana
Kako te nije sramota penala za zvezdu u tih 10 godina? Penal kad napadač zvezde u protivnickom kaznenom igra rukom. Penal kad odbrambeni igra butinom. Penal kad napadač zvezde padne sam neometan. Nedosudjivanje crvenih kartona kad golman zvezde zamalo ubije napadača. Golovi posle gol-auta, golovi posle ofsajda... Sve to je bilo za vas u tom periodu koji pominješ. Sklanjalice u drugom poluvremenu, premije protivnicima Partizana, igra protiv zvezde bez pola tima a sledeće kolo na nož protiv partizana. Odlaganje utakmica zvezde zbog sabora trubača u Guči... Pa naprasno neigranje pojedinih igrača zvezde u derbiju zbog najavljene doping kontrole, dopustanje da zvezdini navijači spreče odlazak partizanovih igrača u svlačionicu na poluvremenu, bez penala za partizan u derbiju 20 godina.

bla bla truć...

pre 6 godina

Jasno se vidi da ga je nagazio po nozi kad je ovaj hteo da se vrati po loptu.E sad dal je to dovoljnog intenziteta ili ne sudija procenjuje sam.Realno remi ne bi bio nepravedan rezultat ali to je fudbal i desava se.Drugo je sto kod nas svaka sporna situacija lici na kradju i naravno sudija je uvek na tapetu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (falcao, 8. mart 2018 11:19)

# Link komentara

Evo jedan skroz ok komentar, realno obrazložen, koji je negativno ocenjen... To samo govori koliko je narod zadrt...

Em što ima kontakta nogama, em je leva ruka odbrambenog praktično "oko vrata" napadača. Pogledajte snimak pa vidite... E sad, da li ima intenziteta? Po meni ne, ali odbrambeni igrači u Srbiji, po pravilu vole da se razmašu, da mlate rukama, pa im je posle djavo kriv...

Sinoć je jedan Juventus oštećen za penal, jer gol-sudija sudijskog tima za SP u Rusiji, ili nije video kontakt nogama, ili je smatrao da tu nema ništa sporno... a bio je na 3 metra od duela...

A Zvezdi i Partizanu se takve stvari sviraju u našoj ligi, jer su naprosto najveći, samim tim i sudije hteli ne hteli imaju dozu pritiska, to nije samo kod nas, to je svugde... a vi se ložite do mile volje, ako vam to prija...

Joe

pre 6 godina

Borjan koji je bio najlbizi mestu prekrsaja je najmerodavniji da proceni da li je bio penal ili nije, zato mislim da treba da mu verujemo. :)

ranko

pre 6 godina

Castan covek Borjan.Sa Krasnodarom lopta pola metra u golu a on trci kao sumanut sa loptom u rukama i mase :Nije,nije...Sto bi mi Srbi rekli:Brzo misli,vispren.Ovde morala nema ni u zdravstvu ni u crkvi,sta ocekivati od sporta.

Штилцована катаболцна

pre 6 godina

Иначе, он је то видео са 100 метара даљине. Како сви кад дођу у љубимицу оног чије се име не изговара пред поштеним светом, прогледају ко соколови и постану поштени као њихов спортски директор. Питање, да ли би такав пенал био свиран да је ситуација била обрнута и да је Радоњић стајао поред Месаровића у казненом простору испред овог ока соколовог и шта би тад дотични имао да изјави?

Navijač

pre 6 godina

Evo da citiram jednog poznatog sudiju.

Došlo je očigledno do pada koncentracije kod glavnog sudije i straha da ne ošteti Zvezdu. Bio nespreman kod pomenute situacije, bio je svestan da Zvezda nema povoljan rezultat, pa je požurio sa odlukom.

mile

pre 6 godina

Dobijaju od drzavnih sponzora 6000000e, vise nego svi zajedno u ligi sto imaju od sponzorstava, pa jos i dogovaraju da im se protivnik skloni ili da igra bez pola tima, ako se na to ne pristane onda navlace utakmice uz pomoc sudija...

Rale

pre 6 godina

Penala nije bilo, evo ja kao Zvezdin navijac to kazem. Malo me je i sramota, iskreno, uzecemo mi titulu, ali ne mora bas ovako... Radonja je gubio loptu, bio u padu, na ivici, kontakta je bilo, ali ovlaz. Da se ovakvi kontakti sviraju, bilo bi onda 140 faula na utakmici? Dajte da budemo malo objektivni. Ono sto hocu da istaknem da je VELIKA greska bila pustanje Kange, iako ga ne volim nesto previse kao coveka, kao igrac je bio jedini kreativac, lucidan, ponekad doduse davio loptu, ali to nam sada fali, i to nam je falilo protiv CSKA. Nemamo kreativca, sve suvi odradjivaci posla, nekako u prolecnoj sezoni nije to to, radimo mi posao, dobijamo, ali naustrb kvaliteta protivnika. Miloju bi bilo glupo bilo sta reci posle ove sezone, ali ovo mu je greska... Mada opet, ko zna jel' on to zeleo, pre bih rekao da to ima veze sa tekstovima o 10 miliona za Boacija, pa odbijeno 7, pa necemo 8, pa ce Stouk da ga kupi, i kad djavo odneo salu, a dosla dugovanja i premije na isplatu, daj da prodamo bar nekog da se pokrpimo, i to je bio Kanga. Ista je situacija i sa Partizanom, prodali Evertona, srce ekipe, iako je on dijabola lik, igrao je odlicno i drzao taj tim, a jos veca greska im je sto su bacili 2 miliona za Sumu, a nisu hteli Leonardu da daju milion godisnje platu, imali bi zver od igraca za naredne dve godine...Veze nemaju ovi likovi na celu nasih klubova sa nekom vizijom, idejom, a prica o parama ne prolazi jer ih je ocigledno bilo. Diletanti u upravi oba kluba.

Sistem te laze

pre 6 godina

E moj golmane.... sta to bi fer plej.... ne razumem ovakve izjave "udario ga po nozi".... pa nije svaki udarac po nozi faul , ljudi su lomili noge od udaraca ali nije sviran faul.... a ovoga koji je proklizao i telom bio vec iza linije i mali dodir tebi penal.... ovo da je bilo bilo gde na terenu sudija ne bih svirao faul.....

Nicky Boy

pre 6 godina

Kada za vas sude penal (a to je skoro u svakom kolu) onda je penal "čist", a kada se sudi za neki drugi klub, onda je "prljav" ?!

Golmanu svakako valja verovati, jer on sa razdaljine od 90 metara i iz svoje perpspektive svakako najbolje vidi.

#logika

pre 6 godina

Moram da kazem dve stvari o ovom penalu:
1. Penal je postojao.
2. Da je bilo obrnuto, Vojvodini ga ne bi svirali ni protiv Zvezde ni protiv Partizana.

mare

pre 6 godina

E kad golman Crvene zvezde kaze da je bio penal,onda mora da je penal hahaha kako vas nije sramota bre. Sakrijte se u mišju rupu i ćutite

ns boy

pre 6 godina

bravo @melo @rale i ostali realni navijaci.mi necemo ispasti iz lige ni izgubiti titulu zbog ove kradje al sto je problem osuditi ovakvo sudjenje,to zvezdi nikako ne koristi,stvaraju laznu sliku o svom kvalitetu i onda u evropi propast.mi navijaci vojvodine smo vecinom osudili izjavu stolice o losem terenu u krusevcu i pravdanju poraza time,rekli smo pre svega napredak nas zgazio i da je bio bolji teren dali bi nam vise od jednog gola.van kaznenog prostora se ne svira faul za onakav kontakt,kad raka i beogradski mediji jasno kazu da nije penal a nismo njihovi miljenici onda je to kraj.prvenstveno nema namere za faulom,drugo radonjic pada usled proklizavanja i tako svakako ispada iz igre i nama ostaje cista lopta,trece kontakt je toliko slabog intenziteta da u kosarci mozda ne bi svirali,cetvrto jasna namera sudije da zvezdi pomogne i direktno utice na rezultat,ne mareci za trud i rad mladih momaka iz fk vojvodina

Bane

pre 6 godina

(jedan tip, 8. mart 2018 11:20)

Pogobu čoveče, nemožeš porediti babe i žabe. Nisu iste sitacije. Ono je bilo na sredi ovo je bilo u kaznenom prostoru. Tu ti se svako poređenje završava drugo citiraću ti komentar Rake Đurovića na ovo Došlo je očigledno do pada koncentracije kod glavnog sudije i straha da ne ošteti Zvezdu. Bio nespreman kod pomenute situacije, bio je svestan da Zvezda nema povoljan rezultat, pa je požurio sa odlukom.

Ovim je sve rečeno.

Imam oci

pre 6 godina

.
(Rale, 8. mart 2018 11:29)

Ti si Zvezdas kao sto sam ja patrijarh Moskovski i cele Rusije.Prvo gledaj snimak.Radonjic nije izgubio loptu vec je fintom nadmudrio igraca Vojvodine.Lopta je tu gde je bila.Igrac Vojvodine gazi nogu Radonjica i jos uptrebljava ruke. Na snimku se vidi.Ne svira se valjda penal kada nekom polomis nogu.Evo sta juce sudija nije svirao na utakmici Totenhem Juventus.Znaci i to nije penal

Miloš

pre 6 godina

Reče Borjan "prepošteni" koji je kod gola od pola metra unutra mahao rukom I pravio se lud. Zašto tad nije rekao istinu a bilo je na metar od njega, a sad je video preko celog terena?!

Borba

pre 6 godina

Povukao ga je i za kosu... Ako se bas snimak uspori vidi se kako Radonjica cupaju za kosu a Borjan stoji odma tu pored i viče na sudiju da dosudi penal. Tačka

Mitar

pre 6 godina

Da li znate sta znaci penal je bio cist?Radonjic je pravio fintu obajica su proklizali jedva da ga je pipinuo igrac vojvodine i to je cist penal?U redu je navijanje za svoj klub ali da se toliko trudite da ubedite sve u ono sto se vidi da je teatralan pad i sta bi bilo da je ovakav penal sudjen za vojvodinu?

Kome verujete vise, meni ili svojim ocima?

pre 6 godina

Dok nisam procitao njegovu izjavu ja sam sumnjao, a sada me stid zbog toga. Kada vidim kako je ON siguran da je bio penal, predlazem da se retroaktivno dosude bar dva. Ili da gol vredi kao tri! Ipak je to Borjan!

Kozanostradamus

pre 6 godina

Kakav nam je fudbal, takvo nam je i sportsko novinarstvo...po pravilima fudbalske igre, igrač nesme bez dozvole sudije da napusti teren, u suprotnom mora biti kažnjen isključenjem...a "stručnjak za penale" nakon gola Vojvodine napušta teren da se razračunava sa službenim licem i za to biva "kažnjen" žutim kartonom...pametnom dovoljno

Vlada

pre 6 godina

@Blue Moon

Zvezdi je mozda ovo 2 penal da ima uticaj na rezultat. Koliko je Partizanu penala svirano ove sezone pri neresenom rezultatu ili kada gubi? Da ne pricamo o tome da imate celu utakmicu vise od ostalih klubova jer kad ne pomaze penal i igrac vise igra se na silu koliko treba dok ne date gol. Bolje budite srecni sto se vama blagonaklono sudi inace bi bili na sredini tabele negde.

ns boy

pre 6 godina

pa borjan je najblizi bio jasno je video i osetio.jedini relevantan da prica.ajoj.
mislim da je mesarovicev pogled presudan,bio je previse ostar za penal,nema sta

marko

pre 6 godina

Ko si ti da dajes takve izjave.Ti si golman i drzi se svoga posla.Ti si video sta se dogodilo na suprotnoj strani terena.Sramota.Ogromnu pomoc imate a samo pljujete po sudijama.

Delija Fontana

pre 6 godina

10 godina ste bezocno krali. Otimali ste i smejali se. Rugali se Zvezdasima. Ono sinoc je bio prekrsaj za penal ali i da nije, trebalo je da ga svira. Voleo bih da 10 godina gledate nepravdu i da vidite kako je nama bilo dok ste se vi smejali.

ko-ometator

pre 6 godina

Evo ja kao Zvezdas kazem da ovakvi penali ne trebaju nikom ali na zalost u danasnjem fudbalu previse se prekrsaja smatra penalom. Kad se setim samo kako je prosle godine Barsa izbacila PSG dovoljno je, bez obzira sto je PSG zasluzeno ispao bez isceniranig penala Nejmara bi bila prica sasvim druga. Uporedite ovu utakmicu sa tom na Nou Kampu po vaznosti, smesno je. A ko je tu reagovao. UEFU i FIFU zabole, sto bi se onda bilo koji savez ozbiljno posvetio tome kad svi vole da manipulisu fudbalom na taj nacin ako mogu.

Bane

pre 6 godina

(falcao, 8. mart 2018 11:19)

Ti ovo što se igra kod nas nazivaš fudbalom. Drugar ovo sa fudbalom nema blage veze. Fudbal si gledao oko 15 do 9. Ovo što mi igrmao bi se više zvalo loptanje igrača na blatnjavom terenu. Žalosno je to da se opravdavaju ovake situacije koje ne da škode fudbalu već ga polako i polako degradiraju. Još se priča o tome zašto ima malo publike. Pa eto zašto zbog nekig likova kao što su ovaj Šegrt. Daješ lovu koju u Srbiji jako teško stekneš i onda dođe gari koji za ovo primi ne malu sumu novca već mu je to dodatni posao i figurativno te opljačka. Za tih 500 dinara ili koliko je bilo karta, mogao si kupiti znatno bitnije stvari od karte za ovu lakrdiju. Zbog koga se ovo igra, kome je ovo intres. Vrh fudbala mora posle Mondijala pre početka prvenstva staviti stvari na stol. Hoćeš da imaš sportsku priredbu gde dolazi ljudi sa svojom porodicom ili hoćeš cirkusku predstavu za rodbinu i najbliže komšije.

Marinkova bara

pre 6 godina

Koji ce grobar a da nije lazni da prizna da je penal bio.Ili oni tkzv navijaci Zvezde koji se stide sa penal.Kada se pogleda snimak.Noga igraca Vojvodine na nozi Radonjica i rukke na grudima Radonjica. Radonjic pada na ledja.Lopta ostaje tu gde je.Da je ovo bilo u sredini terena sudija bi svirao faul.Grobare da podsetim kakav je penal partizanu u Surdulici(mislim da je tamo) sviran.Tavamba li kaood brega odvaljen cim je osetio ruku na svom telu pada. Kao da ga je kursum pogodio.

Goran

pre 6 godina

Penal je cist koliko i Zemunov protiv Partizana, i kao sto nije nad Kostom iz Juventusa... A da je VAR-a blizanci bi se borili za opstanak...

Nagai Nagayoshi

pre 6 godina

komentari prepuni intenziteta...ono sinoc su svirali...a ono sto u onom drebiju nisu svirali na neci mihajlovicu i na onom drugom drbiju sto nisu svirali na Tavambi (cak dva kontakta za 3 sekunde) su penalcine za onu lakrdiju sinoc...al sta ces kad su stub srBstva,mezimica,i ima ih najvise....
p.s. sta kaze firma sto su karte 100din...skoro ko voznja gsp-om

vda

pre 6 godina

Ja sam sedeo na tribini gde sam video taj detalj iz blizine ljudi moji to je bio delic sekunde meni je delovalo da nije faul a opet sa druge strane kamera pokazuje da je bilo blazeg kontakta nogama i rukom i moglo bi se reci da nije bilo dovoljnog inteziteta prekrsaja za penal. Sudija da nije svirao penal opleli bi iz Zvezde po njemu jos pogotovo posle onog gola Vozdovca iz proslog kola. Fudbal je zreo za uvodjenje video tehnologije nek svaka ekipa ima 2 celendza po mecu

Bane

pre 6 godina

Golman koji stoji na drugoj strani terena priča o penalu svog tima. I on mi je kompetentan. Srama bre nemate. I treba da ćutite pobedili ste 8 tim na tabeli iz penala. Ja bih se pokrio ušima od sramote.

qqlele

pre 6 godina

I jeste bio cist penal, nagazio ga je po nozi, a to niko ne govori. Kao sto niko ne govori da smo osteceni zbog nepostojeceg ofsajda kad je Rodic sam
izasao ispred golmana

Slaninar zapad

pre 6 godina

Pošto vidim da se uglavnom vi navijači blizanaca prepucavate o penalu koji je bio na štetu Vojvodine, hteo bih da vam napišem sledeće. Vi ste potpuno isti, imate isti favorizovani tretman od sudija i saveza od momenta od kada ste nastali. Potpuno ste jednaki, uvek ste sisali budžet građana ove države, rukovodstva su vam uvek političari iz vlasti i jedni i drugi ste državni mezimci. Ostali klubovi, prvo u velikoj Jugi, pa posle i u sve manjim i manjim novim državama (za čega su dobrim delom takođe zaslužni ljudi koje ste imali u upravama) su protiv vas decenijama oštećeni u svakom meču. Vi se mrzite međusobno, a od vas sličnijih nema. Mi iz ostatka Srbije možemo samo sa gađenjem da gledamo na oba vaša kluba i da navijamo u evropskim utakmicama uvek protiv vas , ma protiv koga igrali. To takmičenje u komentarima za koga se više navlači je besmisleno jer ste isti, malo se navlači za jedne, malo za druge. Zavisi kako je vrhuška vlasti u određenom momentu raspoložena i čiji navijači mogu uraditi više prljavih poslova za nju. Ko to ne vidi slep je pored očiju. Sportski pozdrav iz Novog Sada.

analiza

pre 6 godina

"Džaba se bune kada je bio čist penal, udario ga je po nozi i jedini se igrač koji je napravio penal (Aleksandar Mesarović prim. aut.) nije bunio u Vojvodini. Znao je odmah da je napravio penal", rekao je Borjan za portal Mondo.

Dobro,da razjasnimo,Borjan je golman.To je posebna fela ljudi.Mislim,setite se samo izjava-bisera Bajka i Stojketa.
Naravno da se Grobari zezaju na račun njegovog teleskopskog vida(naravno da znamo da komentariše na osnovu snimka a ne gledanja uživo),ali je zanimljiv način razmišljanja.Dakle,presudan detalj da li je nešto penal ili ne je "stepen protesta igrača koji je možda napravio faul" ili tzv "facijalna ekspresija".Nema veze da li napadač ima kontrolu nad svojim telom ili loptom,već samo da li je odbrambeni igrač napravio određeni izraz lica ili da li se bunio.E,sada,u normalnom svetu,kad se igrači koji su navodno napravili faul uhvate za glavu od zaprepašćenja-to se računa da su šokirani odlukom sudije,ali u Borjanovom univerzumu,to nije protest.Igrač Voj ZNA da u Srbiji mogu da se bune protiv sudijske odluke SAMO igrači CZ i Par,svi ostali popiju žuti karton i zato se "samo" drži za glavu u šoku.

jedan tip

pre 6 godina

Za sve sportske stručnjake (a naročito navijače Partizana): bitna je namera koju igrač koji potencijalno pravi faul ima. Na snimku se vidi da igrač Vojvodine sa obe ruke pokušava da zadrži igrača Zvezde. Samo pogledajte zašto je Lazar Marković u dresu Liverpula dobio crveni karton. Nije ni takao protivničkog igrača, ali je dobio crveni jer je bilo očigledno da ima nameru da mu lupi šamar.
Istini za volju, Zvezdin igrač je prelako pao, ali je penal evidentan.

Милош-

pre 6 godina

u kanadi i ovako nije popularan fudbal, momak sedi jedan, sta znas o fufbalu.. ne mesaj se. a pouzdano znam, bio si 100 metara udaljen sta si mogao da vidis?

dovla

pre 6 godina

uvek se slatko nasmejem kad se setim svog teche Ive,kako je rekao(jednom,dok smo bezveze prichali o futbalu) - FK "Penaldzije"...:-D :-D :-D

007,

pre 6 godina

05.04.2017 - VOŽDOVAC - PARTIZAN 1:2
/Srećković 42 - Đurđević 80, Leonardo 90/

VOŽDOVAC: Popović, Ćirković, Putinčanin, Filipović, Ivković, Mihajlov, Pavlović, Petrović, Srećković (od 74. Duronjić), Georgijević, Ješić.

Trener: Ilija Stolica

Toliko o poštenju !

veverica (veveron) bata

pre 6 godina

Ma ovo je takav prekršaj da zaslužuje da se za takve uvede pravilo kao u košarci, dva penala i lopta sa strane za Zvezdu. Krajnji bezobrazluk ovih što se bune, Zvezdi dugo nisu sudili penal a Partizanu malo malo, pa ne ide to tako rođaci

zvezdas

pre 6 godina

I nadam se da je cela Srbija videla kako se navlaci za Zvezdu(gore nego prosle sezone zato sto nisu uspeli) i da u ovakvim uslovima Partizan nema sta da trazi!!
(Grobar, 08. mart 2018 11:11)

Ti kao i Vucela mislite da ste nedodirljivi i da svake godine bez problema budete prvi i da ste u rangu Barse. Ajde ako imas imalo obraza izanaliziraj sta je vama sve sudjeno a sta protiv vas nije sudjeno. Kako ono bese u Sapcu gde se vice Lopovi,Lopovi,pa onda u kupu protiv nizerazrednog Doljevca,pa padanje onolikog kiklopa Tavambe u sesnastrecu cim je osetio ruku na svojim ledjina,pa iskljucenje protivnickih igraca. Sviranje penalaiako je igrac okrenut ledjima lopti alopta ga udara u ruku.Produeztci utakmice dok se ne da gol.Ja jos pamtim 101 minut u Ljubljani i gol Bjekovica za titulu.Pod Bezigradom se vec smrklo

Bane

pre 6 godina

Bane
Borjan je video snimak kao i ti.
Ti si verovatno kompetentan.
(Zex, 08. mart 2018 12:19)

Da imaš uvid u moj CV ne bi imao dilemu.

lemi

pre 6 godina

evo, 200 ljudi se danas raspravlja oko toga da li je bio penal ili nije, za to vreme, standard nastavlja da pada, SNS da pljacka, mladi da beze itd. Al dobro, sve to nije bitno ako PAR/CZV osvoje vrlo bitnu titulu Jelen Skroz Regularne Super Lige. Bravo zemljaci

aco rs

pre 6 godina

Borjan je vidio sa druge strane terena,nema sta vjerovati covjeku mozda je sa 70 metara imao neki drugi ugao iz kojeg se bolje vidjelo.

ellobo

pre 6 godina

Idemo ovako:
Navijam za Partizan od rođenja, a možda i prije, samo se ne sjećam, ali moram priznati da je sudija potpuno ispravno dosudio penal.

Dobro?

Cigan ne delija

pre 6 godina

Gospodo cigani ne osvrtati se na kampanju koja se vodi sa ciljem da nas oslabi. Svako moze da vidi da je igrac Vojvodine odneo levu nogu nasem igracu a i da nije svejedno. Da li je bila ovakva hajka posle dva crvena u Lucanima?

falcao

pre 6 godina

Jasno se vidi da ga je nagazio po nozi kad je ovaj hteo da se vrati po loptu.E sad dal je to dovoljnog intenziteta ili ne sudija procenjuje sam.Realno remi ne bi bio nepravedan rezultat ali to je fudbal i desava se.Drugo je sto kod nas svaka sporna situacija lici na kradju i naravno sudija je uvek na tapetu.

antiDebil

pre 6 godina

Tako je , ipak si ti bio najblizi tom dogadjaju i jasno si mogao da vidis da li je bio penal ili ne !!
Znamo da si veci navijac zvezdane od Krcuna, ne moras to stalno da dokazujes...Jedino ako te nekakvi kompleksi biju po usima i primoravaju te na te rabote, nadam se da nije do toga doslo ?!

bane

pre 6 godina

Ovo bi bio najobčniji faul da se desio na polovini terena Vojvodine, i niko ne bi dizao famu oko toga. S obzirom na to da sudije na posvećenim seminarima i obukama uvek dobijaju instrukcije da ne prave razliku između kaznenog i nekog neutralnog dela terena, ovaj penal je potpuno čist. Sve deluje mnogo strožije kada se desi u okviru kaznenog prostora,ali takva su pravila. I najsitnije povlačenje za dres igrača u samom ćošku kaznenog koji je okrenut leđima ka golu, moralo bi da bude penal, pa tako i ovo.

absolutezero

pre 6 godina

Bane 
Borjan je video snimak kao i ti. 
Ti si verovatno kompetentan. 
(Zex, 08. mart 2018 12:19) 

Da imaš uvid u moj CV ne bi imao dilemu.
(Bane, 08. mart 2018 13:08)

Milorade ti li si?

Gde ja živim

pre 6 godina

Svako kolo ista priča. Da li je Partizan ili Zvezda više je nebitno. Penali, sudije, saopštenja i sl. I onda neko ima obraza da kaže “Nismo isti”. Jeste isti. Udarile vam pare u glavu i ne birate kako ćete do njih da dođete. Uopšte se ne priča o igri, o igračima, samo o nekom plasmanu negde. Zvezda i Partizan su ozbiljan problem srpskog sporta. Hoće li neko da ga rešava ili ne?

cinik ovdašnji

pre 6 godina

Kontakt je bio, mada isuvise blag da bi se dosudio prekrsaj..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (klaas-jan huntelaar, 8. mart 2018 11:09) Dođi da ja tebe zveknem kopačkom u potkolenicu, da vidiš kako je to blago...NIšta nećeš osetiti...

Siniša

pre 6 godina

Ljudu šta je vama, pa ko ste vi da komentarišete imamo sudijsku organizaciju koja će reći svoje! A drugo kantakta ima, pa šta treba da ga polomi da kažete penal je bio! To što bi vi voleli je jedno, a realnost drugo!

karlito

pre 6 godina

Sta im se pravdas,covece !?
Drvlje i kamenje po zvezdi zbog penala koji mogao ,a i nije ,da bude sviran.Cinjenica da je igrac Vojvodine sprecio igraca cz da dodje do lopte i samim tim odlicne prilike za gol. Samo je glupo da kad god je neka sporna situacije u korist zvezde da odmah moraju naslovi "da li je bio penal" i slicno. Nisam primetio nista slicno protiv Vozdovca.
Pozdrav za b-92. Samo vasu aplikaciju( od novina) imam i smatram da radite odlican posao,ali neke stvari nisu korektne. Pozdrav

menjam nick

pre 6 godina

I nadam se da je cela Srbija videla kako se navlaci za Zvezdu(gore nego prosle sezone zato sto nisu uspeli) i da u ovakvim uslovima Partizan nema sta da trazi!!
(Grobar, 08. mart 2018 11:11)

Prošle godine iskukaste titulu, ove nećete..

Nemus

pre 6 godina

Džaba se bune, pa normalno koga briga ostali klubovi sve se i onako vrti oko BG dvojca. Ostali su dobro poznati statisti vaše borebe za kilo gvodžđa. Milion puta ispričana situacija, daj malo da obrninemo uloge. Da tada vidimo reakcije.

Toto-ko-tunjo

pre 6 godina

Ne, svirao ga onako. Gledaj ti da ubuduce ne nasedas na jeftine provokacije i ostetis ekipu zbog gluposti. Pusti penale. Pozdrav za drustvo koje je likovalo nakon Lucana.

Rale

pre 6 godina

@imam oci

Hahahah druze ostavi mail da ti pustim par slika, pa proceni jesam li Zvezdas ili ti Patrijarh. Nick ti je totalno promasen, treba da bude "nemam oci".

jedan tip

pre 6 godina

Za sve sportske stručnjake (a naročito navijače Partizana): bitna je namera koju igrač koji potencijalno pravi faul ima. Na snimku se vidi da igrač Vojvodine sa obe ruke pokušava da zadrži igrača Zvezde. Samo pogledajte zašto je Lazar Marković u dresu Liverpula dobio crveni karton. Nije ni takao protivničkog igrača, ali je dobio crveni jer je bilo očigledno da ima nameru da mu lupi šamar.
Istini za volju, Zvezdin igrač je prelako pao, ali je penal evidentan.

#12

pre 6 godina

Brate, znamo da moraš da kažeš da je bio, iako je svima nama zvezdašima jasno da nije bio, a pogotovo ti ne možeš da pričaš o tome jer si bio najdalje od mesta događaja.

bla bla truć...

pre 6 godina

Jasno se vidi da ga je nagazio po nozi kad je ovaj hteo da se vrati po loptu.E sad dal je to dovoljnog intenziteta ili ne sudija procenjuje sam.Realno remi ne bi bio nepravedan rezultat ali to je fudbal i desava se.Drugo je sto kod nas svaka sporna situacija lici na kradju i naravno sudija je uvek na tapetu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (falcao, 8. mart 2018 11:19)

# Link komentara

Evo jedan skroz ok komentar, realno obrazložen, koji je negativno ocenjen... To samo govori koliko je narod zadrt...

Em što ima kontakta nogama, em je leva ruka odbrambenog praktično "oko vrata" napadača. Pogledajte snimak pa vidite... E sad, da li ima intenziteta? Po meni ne, ali odbrambeni igrači u Srbiji, po pravilu vole da se razmašu, da mlate rukama, pa im je posle djavo kriv...

Sinoć je jedan Juventus oštećen za penal, jer gol-sudija sudijskog tima za SP u Rusiji, ili nije video kontakt nogama, ili je smatrao da tu nema ništa sporno... a bio je na 3 metra od duela...

A Zvezdi i Partizanu se takve stvari sviraju u našoj ligi, jer su naprosto najveći, samim tim i sudije hteli ne hteli imaju dozu pritiska, to nije samo kod nas, to je svugde... a vi se ložite do mile volje, ako vam to prija...

Delija Fontana

pre 6 godina

10 godina ste bezocno krali. Otimali ste i smejali se. Rugali se Zvezdasima. Ono sinoc je bio prekrsaj za penal ali i da nije, trebalo je da ga svira. Voleo bih da 10 godina gledate nepravdu i da vidite kako je nama bilo dok ste se vi smejali.

bulee

pre 6 godina

Kakav crni penal,sada bih voleo jedno saopštenje od Zvezde,da se javno izvini Vojvodini,mene je kao zvezdasa sramota ovakve sudijske pomoci a jucerasnjom igrom nismo ni bod zaslužili.

Rola

pre 6 godina

Bojan u pravu si ti si najbolje video i Sasa Matica gledao iz poslednjeg reda i on video da je penal čist. Jedino imam jedno pitanje posle ovakve izjave dali možeš izaći na ulicu a da te nije sramota.

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

05.04.2017 - VOŽDOVAC - PARTIZAN 1:2 
/Srećković 42 - Đurđević 80, Leonardo 90/ 

VOŽDOVAC: Popović, Ćirković, Putinčanin, Filipović, Ivković, Mihajlov, Pavlović, Petrović, Srećković (od 74. Duronjić), Georgijević, Ješić. 

Trener: Ilija Stolica 

Toliko o poštenju !
(007,, 08. mart 2018 11:57)

Jel' to ono kada su se širile noge u živom zidu ??! :-D

bane

pre 6 godina

Ovo bi bio najobčniji faul da se desio na polovini terena Vojvodine, i niko ne bi dizao famu oko toga. S obzirom na to da sudije na posvećenim seminarima i obukama uvek dobijaju instrukcije da ne prave razliku između kaznenog i nekog neutralnog dela terena, ovaj penal je potpuno čist. Sve deluje mnogo strožije kada se desi u okviru kaznenog prostora,ali takva su pravila. I najsitnije povlačenje za dres igrača u samom ćošku kaznenog koji je okrenut leđima ka golu, moralo bi da bude penal, pa tako i ovo.

где их налазе

pre 6 godina

У државној мезимици, изгледа, могу да бране само играчи попут Стаменог, Бајка, и сада овог лика.

Grobar

pre 6 godina

I nadam se da je cela Srbija videla kako se navlaci za Zvezdu(gore nego prosle sezone zato sto nisu uspeli) i da u ovakvim uslovima Partizan nema sta da trazi!!

#logika

pre 6 godina

Moram da kazem dve stvari o ovom penalu:
1. Penal je postojao.
2. Da je bilo obrnuto, Vojvodini ga ne bi svirali ni protiv Zvezde ni protiv Partizana.

falcao

pre 6 godina

Jasno se vidi da ga je nagazio po nozi kad je ovaj hteo da se vrati po loptu.E sad dal je to dovoljnog intenziteta ili ne sudija procenjuje sam.Realno remi ne bi bio nepravedan rezultat ali to je fudbal i desava se.Drugo je sto kod nas svaka sporna situacija lici na kradju i naravno sudija je uvek na tapetu.

Imam oci

pre 6 godina

.
(Rale, 8. mart 2018 11:29)

Ti si Zvezdas kao sto sam ja patrijarh Moskovski i cele Rusije.Prvo gledaj snimak.Radonjic nije izgubio loptu vec je fintom nadmudrio igraca Vojvodine.Lopta je tu gde je bila.Igrac Vojvodine gazi nogu Radonjica i jos uptrebljava ruke. Na snimku se vidi.Ne svira se valjda penal kada nekom polomis nogu.Evo sta juce sudija nije svirao na utakmici Totenhem Juventus.Znaci i to nije penal

Novosađanin

pre 6 godina

NI STIDA NI SRAMA !

Za Crvenu Zvezdu je sviran penal u svakom meču od poslednjih 11 u našoj ligi izuzev u derbiju i protiv Voždovca.


Ovo nije normalno, ovakve stvari se ne dešavaju ni u Zimbabveu, čemu liga ako se zna šampion ? Zašto Crvena Zvezda UNIŠTAVA sve druge klubove, kako Borjan misli da se ponašaju igrači Vojvodine posle ove krađe, kakav je njima motiv na današnjem treningu, za igrače zvezde se ne brinem još jedan penal i još jedna proslava na nekom splavu fantastičnog i pre svega "časnog" uspeha.

Nema ljudi ovo nikakvog smisla, ovim tempom će svi klubovi nestati osim CZ i PAR.

ronin

pre 6 godina

što je babi milo, to joj se i snilo...
navijam za zvezdu, ali ono ne da nije bio penal, nego bih, kada bih mogao, sudiju zauvek odstranio iz fudbala...

qqlele

pre 6 godina

I jeste bio cist penal, nagazio ga je po nozi, a to niko ne govori. Kao sto niko ne govori da smo osteceni zbog nepostojeceg ofsajda kad je Rodic sam
izasao ispred golmana

south will rise again

pre 6 godina

Uglavnom se za golmane kaže da nisu baš pametni ljudi...ali da su slepi to nisam znao, dok mi ovaj Rej Čarls nije i to potvrdio...

mare

pre 6 godina

umesto da dobije crveni karton za fizicki nasrtaj, on se jos drzne da komentarise komicni penal. Provocirao ga, mozes misliti. Pa sta da onda kaze Stojke koga punih 8godina provociraju i pozivaju na linc?

cinik ovdašnji

pre 6 godina

Kontakt je bio, mada isuvise blag da bi se dosudio prekrsaj..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (klaas-jan huntelaar, 8. mart 2018 11:09) Dođi da ja tebe zveknem kopačkom u potkolenicu, da vidiš kako je to blago...NIšta nećeš osetiti...

Bane

pre 6 godina

Bane
Borjan je video snimak kao i ti.
Ti si verovatno kompetentan.
(Zex, 08. mart 2018 12:19)

Da imaš uvid u moj CV ne bi imao dilemu.

Cigan ne delija

pre 6 godina

Gospodo cigani ne osvrtati se na kampanju koja se vodi sa ciljem da nas oslabi. Svako moze da vidi da je igrac Vojvodine odneo levu nogu nasem igracu a i da nije svejedno. Da li je bila ovakva hajka posle dva crvena u Lucanima?

karlito

pre 6 godina

Sta im se pravdas,covece !?
Drvlje i kamenje po zvezdi zbog penala koji mogao ,a i nije ,da bude sviran.Cinjenica da je igrac Vojvodine sprecio igraca cz da dodje do lopte i samim tim odlicne prilike za gol. Samo je glupo da kad god je neka sporna situacije u korist zvezde da odmah moraju naslovi "da li je bio penal" i slicno. Nisam primetio nista slicno protiv Vozdovca.
Pozdrav za b-92. Samo vasu aplikaciju( od novina) imam i smatram da radite odlican posao,ali neke stvari nisu korektne. Pozdrav

zvezdarac

pre 6 godina

@delija fontana
Kako te nije sramota penala za zvezdu u tih 10 godina? Penal kad napadač zvezde u protivnickom kaznenom igra rukom. Penal kad odbrambeni igra butinom. Penal kad napadač zvezde padne sam neometan. Nedosudjivanje crvenih kartona kad golman zvezde zamalo ubije napadača. Golovi posle gol-auta, golovi posle ofsajda... Sve to je bilo za vas u tom periodu koji pominješ. Sklanjalice u drugom poluvremenu, premije protivnicima Partizana, igra protiv zvezde bez pola tima a sledeće kolo na nož protiv partizana. Odlaganje utakmica zvezde zbog sabora trubača u Guči... Pa naprasno neigranje pojedinih igrača zvezde u derbiju zbog najavljene doping kontrole, dopustanje da zvezdini navijači spreče odlazak partizanovih igrača u svlačionicu na poluvremenu, bez penala za partizan u derbiju 20 godina.

Marinkova bara

pre 6 godina

Koji ce grobar a da nije lazni da prizna da je penal bio.Ili oni tkzv navijaci Zvezde koji se stide sa penal.Kada se pogleda snimak.Noga igraca Vojvodine na nozi Radonjica i rukke na grudima Radonjica. Radonjic pada na ledja.Lopta ostaje tu gde je.Da je ovo bilo u sredini terena sudija bi svirao faul.Grobare da podsetim kakav je penal partizanu u Surdulici(mislim da je tamo) sviran.Tavamba li kaood brega odvaljen cim je osetio ruku na svom telu pada. Kao da ga je kursum pogodio.

marrssa

pre 6 godina

Ti si video sve sa 100 metara....jujuju kakav pametnjakovic.Pa ti si poslednji koji treba da kaze nesto.Najbolje da ste trazili jos jedno misljenje od nekog iz Backe Palanke, taj vi sigurno jos volje video da 45 kilometara

menjam nick

pre 6 godina

I nadam se da je cela Srbija videla kako se navlaci za Zvezdu(gore nego prosle sezone zato sto nisu uspeli) i da u ovakvim uslovima Partizan nema sta da trazi!!
(Grobar, 08. mart 2018 11:11)

Prošle godine iskukaste titulu, ove nećete..

Sistem te laze

pre 6 godina

E moj golmane.... sta to bi fer plej.... ne razumem ovakve izjave "udario ga po nozi".... pa nije svaki udarac po nozi faul , ljudi su lomili noge od udaraca ali nije sviran faul.... a ovoga koji je proklizao i telom bio vec iza linije i mali dodir tebi penal.... ovo da je bilo bilo gde na terenu sudija ne bih svirao faul.....

zvezdas

pre 6 godina

I nadam se da je cela Srbija videla kako se navlaci za Zvezdu(gore nego prosle sezone zato sto nisu uspeli) i da u ovakvim uslovima Partizan nema sta da trazi!!
(Grobar, 08. mart 2018 11:11)

Ti kao i Vucela mislite da ste nedodirljivi i da svake godine bez problema budete prvi i da ste u rangu Barse. Ajde ako imas imalo obraza izanaliziraj sta je vama sve sudjeno a sta protiv vas nije sudjeno. Kako ono bese u Sapcu gde se vice Lopovi,Lopovi,pa onda u kupu protiv nizerazrednog Doljevca,pa padanje onolikog kiklopa Tavambe u sesnastrecu cim je osetio ruku na svojim ledjina,pa iskljucenje protivnickih igraca. Sviranje penalaiako je igrac okrenut ledjima lopti alopta ga udara u ruku.Produeztci utakmice dok se ne da gol.Ja jos pamtim 101 minut u Ljubljani i gol Bjekovica za titulu.Pod Bezigradom se vec smrklo

ellobo

pre 6 godina

Idemo ovako:
Navijam za Partizan od rođenja, a možda i prije, samo se ne sjećam, ali moram priznati da je sudija potpuno ispravno dosudio penal.

Dobro?

rodny

pre 6 godina

Pomocni sudija najblizi i ne signalizira nista.Proklizava Radonjic,ceka kontakt da padne,a pao bi i onako zbog inercije.Igrao sam fudbal i nije svaki kontakt faul,a kamoli penal.

sava

pre 6 godina

golman Crvene Zvezde laze; Kaze da se igrac koji je napravio " penal " jedini nije bunio..posle dosudjenog izmisljenog penala pomenuti igrac Vojvodine se u neverici prekrstio..to sto nije skakao na sudiju ne znaci da se slozio sa ovim penalom kojem se smeje cela Srbija

Rale

pre 6 godina

Penala nije bilo, evo ja kao Zvezdin navijac to kazem. Malo me je i sramota, iskreno, uzecemo mi titulu, ali ne mora bas ovako... Radonja je gubio loptu, bio u padu, na ivici, kontakta je bilo, ali ovlaz. Da se ovakvi kontakti sviraju, bilo bi onda 140 faula na utakmici? Dajte da budemo malo objektivni. Ono sto hocu da istaknem da je VELIKA greska bila pustanje Kange, iako ga ne volim nesto previse kao coveka, kao igrac je bio jedini kreativac, lucidan, ponekad doduse davio loptu, ali to nam sada fali, i to nam je falilo protiv CSKA. Nemamo kreativca, sve suvi odradjivaci posla, nekako u prolecnoj sezoni nije to to, radimo mi posao, dobijamo, ali naustrb kvaliteta protivnika. Miloju bi bilo glupo bilo sta reci posle ove sezone, ali ovo mu je greska... Mada opet, ko zna jel' on to zeleo, pre bih rekao da to ima veze sa tekstovima o 10 miliona za Boacija, pa odbijeno 7, pa necemo 8, pa ce Stouk da ga kupi, i kad djavo odneo salu, a dosla dugovanja i premije na isplatu, daj da prodamo bar nekog da se pokrpimo, i to je bio Kanga. Ista je situacija i sa Partizanom, prodali Evertona, srce ekipe, iako je on dijabola lik, igrao je odlicno i drzao taj tim, a jos veca greska im je sto su bacili 2 miliona za Sumu, a nisu hteli Leonardu da daju milion godisnje platu, imali bi zver od igraca za naredne dve godine...Veze nemaju ovi likovi na celu nasih klubova sa nekom vizijom, idejom, a prica o parama ne prolazi jer ih je ocigledno bilo. Diletanti u upravi oba kluba.

Siniša

pre 6 godina

Ljudu šta je vama, pa ko ste vi da komentarišete imamo sudijsku organizaciju koja će reći svoje! A drugo kantakta ima, pa šta treba da ga polomi da kažete penal je bio! To što bi vi voleli je jedno, a realnost drugo!

Kome verujete vise, meni ili svojim ocima?

pre 6 godina

Dok nisam procitao njegovu izjavu ja sam sumnjao, a sada me stid zbog toga. Kada vidim kako je ON siguran da je bio penal, predlazem da se retroaktivno dosude bar dva. Ili da gol vredi kao tri! Ipak je to Borjan!

Joe

pre 6 godina

Borjan koji je bio najlbizi mestu prekrsaja je najmerodavniji da proceni da li je bio penal ili nije, zato mislim da treba da mu verujemo. :)

Toto-ko-tunjo

pre 6 godina

Ne, svirao ga onako. Gledaj ti da ubuduce ne nasedas na jeftine provokacije i ostetis ekipu zbog gluposti. Pusti penale. Pozdrav za drustvo koje je likovalo nakon Lucana.

Kayser Soze

pre 6 godina

Kaze Borjan da se Mesarović nije bunio jedini iz Vojvodine, koji je napravio penal, a dečko se krstio pet puta i iščuđavao. sramota

Zaista fudbalski ekspert

pre 6 godina

Cenite dragi Borjane? Pa dobro, da ste vi od svih igrača i sudija bili u najboljem položaju da procenite situaciju.

besan ker

pre 6 godina

Šegrt je, što kaže moj drug, sinoć položio majstorski ispit. Ušao je u krug "ljudi od zadatka", sa sudijama poput Obradovića, Pipera i sličnih.

mare

pre 6 godina

E kad golman Crvene zvezde kaze da je bio penal,onda mora da je penal hahaha kako vas nije sramota bre. Sakrijte se u mišju rupu i ćutite

Bane

pre 6 godina

(jedan tip, 8. mart 2018 11:20)

Pogobu čoveče, nemožeš porediti babe i žabe. Nisu iste sitacije. Ono je bilo na sredi ovo je bilo u kaznenom prostoru. Tu ti se svako poređenje završava drugo citiraću ti komentar Rake Đurovića na ovo Došlo je očigledno do pada koncentracije kod glavnog sudije i straha da ne ošteti Zvezdu. Bio nespreman kod pomenute situacije, bio je svestan da Zvezda nema povoljan rezultat, pa je požurio sa odlukom.

Ovim je sve rečeno.

veverica (veveron) bata

pre 6 godina

Ma ovo je takav prekršaj da zaslužuje da se za takve uvede pravilo kao u košarci, dva penala i lopta sa strane za Zvezdu. Krajnji bezobrazluk ovih što se bune, Zvezdi dugo nisu sudili penal a Partizanu malo malo, pa ne ide to tako rođaci

Vlada

pre 6 godina

@Blue Moon

Zvezdi je mozda ovo 2 penal da ima uticaj na rezultat. Koliko je Partizanu penala svirano ove sezone pri neresenom rezultatu ili kada gubi? Da ne pricamo o tome da imate celu utakmicu vise od ostalih klubova jer kad ne pomaze penal i igrac vise igra se na silu koliko treba dok ne date gol. Bolje budite srecni sto se vama blagonaklono sudi inace bi bili na sredini tabele negde.

mile

pre 6 godina

Dobijaju od drzavnih sponzora 6000000e, vise nego svi zajedno u ligi sto imaju od sponzorstava, pa jos i dogovaraju da im se protivnik skloni ili da igra bez pola tima, ako se na to ne pristane onda navlace utakmice uz pomoc sudija...

Slaninar zapad

pre 6 godina

Pošto vidim da se uglavnom vi navijači blizanaca prepucavate o penalu koji je bio na štetu Vojvodine, hteo bih da vam napišem sledeće. Vi ste potpuno isti, imate isti favorizovani tretman od sudija i saveza od momenta od kada ste nastali. Potpuno ste jednaki, uvek ste sisali budžet građana ove države, rukovodstva su vam uvek političari iz vlasti i jedni i drugi ste državni mezimci. Ostali klubovi, prvo u velikoj Jugi, pa posle i u sve manjim i manjim novim državama (za čega su dobrim delom takođe zaslužni ljudi koje ste imali u upravama) su protiv vas decenijama oštećeni u svakom meču. Vi se mrzite međusobno, a od vas sličnijih nema. Mi iz ostatka Srbije možemo samo sa gađenjem da gledamo na oba vaša kluba i da navijamo u evropskim utakmicama uvek protiv vas , ma protiv koga igrali. To takmičenje u komentarima za koga se više navlači je besmisleno jer ste isti, malo se navlači za jedne, malo za druge. Zavisi kako je vrhuška vlasti u određenom momentu raspoložena i čiji navijači mogu uraditi više prljavih poslova za nju. Ko to ne vidi slep je pored očiju. Sportski pozdrav iz Novog Sada.

marko

pre 6 godina

Ko si ti da dajes takve izjave.Ti si golman i drzi se svoga posla.Ti si video sta se dogodilo na suprotnoj strani terena.Sramota.Ogromnu pomoc imate a samo pljujete po sudijama.

Mr. Bojangles

pre 6 godina

Kaže golman koji je bio na nekih 100 (plus/minus) metara od mesta dešavanja.

Inače, legenda kaže da postoji samo jedna stvar koja je gora od biti golman... a to je biti rezervni golman.

melo

pre 6 godina

Kontakta jeste bilo, igrač Vojvodine jeste malo nagazio Radonjića, to se vidi na snimku. Ali glavni utisak je da je Radonjić pre tog kontakta počeo da pada, tako da iskreno sudija nije trebao da dosudi penal. Ovo pričam kao navijač Zvezde. Kako god nije ovo jedina sporna situacija u Srpskom fudbalu, nije ovo jedina sezona u kojoj ima dosta sumnjivih momenata, to se ponavlja iz godine u godinu. Nekada mi se čini da se Zvezda i Partizan takmiče ko će više penala da šutne za sezonu :D. Da sam ja sudija, u ovakvim i sličnim situacijama u kojima se bacakaju ne bi ni jedni ni drugi videli ni p od penala dok im ja sudim.

Штилцована катаболцна

pre 6 godina

Иначе, он је то видео са 100 метара даљине. Како сви кад дођу у љубимицу оног чије се име не изговара пред поштеним светом, прогледају ко соколови и постану поштени као њихов спортски директор. Питање, да ли би такав пенал био свиран да је ситуација била обрнута и да је Радоњић стајао поред Месаровића у казненом простору испред овог ока соколовог и шта би тад дотични имао да изјави?

Bura

pre 6 godina

Borjan je inače poznat po objektivnom sagledavanju situacije. Setimo se samo onog nepriznatog gola Krasnodara - prati loptu pogledom kako se odbija od prečku, gleda kako lopta udara iza gol linije, zbunjeno zastaje na sekund i zatim počinje da odmahuje rukom :D

Милош-

pre 6 godina

u kanadi i ovako nije popularan fudbal, momak sedi jedan, sta znas o fufbalu.. ne mesaj se. a pouzdano znam, bio si 100 metara udaljen sta si mogao da vidis?

Borba

pre 6 godina

Povukao ga je i za kosu... Ako se bas snimak uspori vidi se kako Radonjica cupaju za kosu a Borjan stoji odma tu pored i viče na sudiju da dosudi penal. Tačka

ranko

pre 6 godina

Castan covek Borjan.Sa Krasnodarom lopta pola metra u golu a on trci kao sumanut sa loptom u rukama i mase :Nije,nije...Sto bi mi Srbi rekli:Brzo misli,vispren.Ovde morala nema ni u zdravstvu ni u crkvi,sta ocekivati od sporta.

absolutezero

pre 6 godina

Bane 
Borjan je video snimak kao i ti. 
Ti si verovatno kompetentan. 
(Zex, 08. mart 2018 12:19) 

Da imaš uvid u moj CV ne bi imao dilemu.
(Bane, 08. mart 2018 13:08)

Milorade ti li si?

ko-ometator

pre 6 godina

Evo ja kao Zvezdas kazem da ovakvi penali ne trebaju nikom ali na zalost u danasnjem fudbalu previse se prekrsaja smatra penalom. Kad se setim samo kako je prosle godine Barsa izbacila PSG dovoljno je, bez obzira sto je PSG zasluzeno ispao bez isceniranig penala Nejmara bi bila prica sasvim druga. Uporedite ovu utakmicu sa tom na Nou Kampu po vaznosti, smesno je. A ko je tu reagovao. UEFU i FIFU zabole, sto bi se onda bilo koji savez ozbiljno posvetio tome kad svi vole da manipulisu fudbalom na taj nacin ako mogu.

Bane

pre 6 godina

Golman koji stoji na drugoj strani terena priča o penalu svog tima. I on mi je kompetentan. Srama bre nemate. I treba da ćutite pobedili ste 8 tim na tabeli iz penala. Ja bih se pokrio ušima od sramote.

antiDebil

pre 6 godina

Tako je , ipak si ti bio najblizi tom dogadjaju i jasno si mogao da vidis da li je bio penal ili ne !!
Znamo da si veci navijac zvezdane od Krcuna, ne moras to stalno da dokazujes...Jedino ako te nekakvi kompleksi biju po usima i primoravaju te na te rabote, nadam se da nije do toga doslo ?!

007,

pre 6 godina

05.04.2017 - VOŽDOVAC - PARTIZAN 1:2
/Srećković 42 - Đurđević 80, Leonardo 90/

VOŽDOVAC: Popović, Ćirković, Putinčanin, Filipović, Ivković, Mihajlov, Pavlović, Petrović, Srećković (od 74. Duronjić), Georgijević, Ješić.

Trener: Ilija Stolica

Toliko o poštenju !

Navijač

pre 6 godina

Evo da citiram jednog poznatog sudiju.

Došlo je očigledno do pada koncentracije kod glavnog sudije i straha da ne ošteti Zvezdu. Bio nespreman kod pomenute situacije, bio je svestan da Zvezda nema povoljan rezultat, pa je požurio sa odlukom.

Nicky Boy

pre 6 godina

Kada za vas sude penal (a to je skoro u svakom kolu) onda je penal "čist", a kada se sudi za neki drugi klub, onda je "prljav" ?!

Golmanu svakako valja verovati, jer on sa razdaljine od 90 metara i iz svoje perpspektive svakako najbolje vidi.

vda

pre 6 godina

Ja sam sedeo na tribini gde sam video taj detalj iz blizine ljudi moji to je bio delic sekunde meni je delovalo da nije faul a opet sa druge strane kamera pokazuje da je bilo blazeg kontakta nogama i rukom i moglo bi se reci da nije bilo dovoljnog inteziteta prekrsaja za penal. Sudija da nije svirao penal opleli bi iz Zvezde po njemu jos pogotovo posle onog gola Vozdovca iz proslog kola. Fudbal je zreo za uvodjenje video tehnologije nek svaka ekipa ima 2 celendza po mecu

Mitar

pre 6 godina

Da li znate sta znaci penal je bio cist?Radonjic je pravio fintu obajica su proklizali jedva da ga je pipinuo igrac vojvodine i to je cist penal?U redu je navijanje za svoj klub ali da se toliko trudite da ubedite sve u ono sto se vidi da je teatralan pad i sta bi bilo da je ovakav penal sudjen za vojvodinu?

aco rs

pre 6 godina

Borjan je vidio sa druge strane terena,nema sta vjerovati covjeku mozda je sa 70 metara imao neki drugi ugao iz kojeg se bolje vidjelo.

Gde ja živim

pre 6 godina

Svako kolo ista priča. Da li je Partizan ili Zvezda više je nebitno. Penali, sudije, saopštenja i sl. I onda neko ima obraza da kaže “Nismo isti”. Jeste isti. Udarile vam pare u glavu i ne birate kako ćete do njih da dođete. Uopšte se ne priča o igri, o igračima, samo o nekom plasmanu negde. Zvezda i Partizan su ozbiljan problem srpskog sporta. Hoće li neko da ga rešava ili ne?

Goran

pre 6 godina

Penal je cist koliko i Zemunov protiv Partizana, i kao sto nije nad Kostom iz Juventusa... A da je VAR-a blizanci bi se borili za opstanak...

Nemus

pre 6 godina

Džaba se bune, pa normalno koga briga ostali klubovi sve se i onako vrti oko BG dvojca. Ostali su dobro poznati statisti vaše borebe za kilo gvodžđa. Milion puta ispričana situacija, daj malo da obrninemo uloge. Da tada vidimo reakcije.

dovla

pre 6 godina

uvek se slatko nasmejem kad se setim svog teche Ive,kako je rekao(jednom,dok smo bezveze prichali o futbalu) - FK "Penaldzije"...:-D :-D :-D

Bane

pre 6 godina

(falcao, 8. mart 2018 11:19)

Ti ovo što se igra kod nas nazivaš fudbalom. Drugar ovo sa fudbalom nema blage veze. Fudbal si gledao oko 15 do 9. Ovo što mi igrmao bi se više zvalo loptanje igrača na blatnjavom terenu. Žalosno je to da se opravdavaju ovake situacije koje ne da škode fudbalu već ga polako i polako degradiraju. Još se priča o tome zašto ima malo publike. Pa eto zašto zbog nekig likova kao što su ovaj Šegrt. Daješ lovu koju u Srbiji jako teško stekneš i onda dođe gari koji za ovo primi ne malu sumu novca već mu je to dodatni posao i figurativno te opljačka. Za tih 500 dinara ili koliko je bilo karta, mogao si kupiti znatno bitnije stvari od karte za ovu lakrdiju. Zbog koga se ovo igra, kome je ovo intres. Vrh fudbala mora posle Mondijala pre početka prvenstva staviti stvari na stol. Hoćeš da imaš sportsku priredbu gde dolazi ljudi sa svojom porodicom ili hoćeš cirkusku predstavu za rodbinu i najbliže komšije.

ns boy

pre 6 godina

pa borjan je najblizi bio jasno je video i osetio.jedini relevantan da prica.ajoj.
mislim da je mesarovicev pogled presudan,bio je previse ostar za penal,nema sta

Kozanostradamus

pre 6 godina

Kakav nam je fudbal, takvo nam je i sportsko novinarstvo...po pravilima fudbalske igre, igrač nesme bez dozvole sudije da napusti teren, u suprotnom mora biti kažnjen isključenjem...a "stručnjak za penale" nakon gola Vojvodine napušta teren da se razračunava sa službenim licem i za to biva "kažnjen" žutim kartonom...pametnom dovoljno

Rale

pre 6 godina

@imam oci

Hahahah druze ostavi mail da ti pustim par slika, pa proceni jesam li Zvezdas ili ti Patrijarh. Nick ti je totalno promasen, treba da bude "nemam oci".

v_K_esspreso

pre 6 godina

Ma jasno nam je Borjane sve. Da je takav penal sviran Vojvodini ja verujem da bi ti isto rekao da je bio. Potpuno sam siguran u to :)

Nagai Nagayoshi

pre 6 godina

komentari prepuni intenziteta...ono sinoc su svirali...a ono sto u onom drebiju nisu svirali na neci mihajlovicu i na onom drugom drbiju sto nisu svirali na Tavambi (cak dva kontakta za 3 sekunde) su penalcine za onu lakrdiju sinoc...al sta ces kad su stub srBstva,mezimica,i ima ih najvise....
p.s. sta kaze firma sto su karte 100din...skoro ko voznja gsp-om

Miloš

pre 6 godina

Reče Borjan "prepošteni" koji je kod gola od pola metra unutra mahao rukom I pravio se lud. Zašto tad nije rekao istinu a bilo je na metar od njega, a sad je video preko celog terena?!

analiza

pre 6 godina

"Džaba se bune kada je bio čist penal, udario ga je po nozi i jedini se igrač koji je napravio penal (Aleksandar Mesarović prim. aut.) nije bunio u Vojvodini. Znao je odmah da je napravio penal", rekao je Borjan za portal Mondo.

Dobro,da razjasnimo,Borjan je golman.To je posebna fela ljudi.Mislim,setite se samo izjava-bisera Bajka i Stojketa.
Naravno da se Grobari zezaju na račun njegovog teleskopskog vida(naravno da znamo da komentariše na osnovu snimka a ne gledanja uživo),ali je zanimljiv način razmišljanja.Dakle,presudan detalj da li je nešto penal ili ne je "stepen protesta igrača koji je možda napravio faul" ili tzv "facijalna ekspresija".Nema veze da li napadač ima kontrolu nad svojim telom ili loptom,već samo da li je odbrambeni igrač napravio određeni izraz lica ili da li se bunio.E,sada,u normalnom svetu,kad se igrači koji su navodno napravili faul uhvate za glavu od zaprepašćenja-to se računa da su šokirani odlukom sudije,ali u Borjanovom univerzumu,to nije protest.Igrač Voj ZNA da u Srbiji mogu da se bune protiv sudijske odluke SAMO igrači CZ i Par,svi ostali popiju žuti karton i zato se "samo" drži za glavu u šoku.

lemi

pre 6 godina

evo, 200 ljudi se danas raspravlja oko toga da li je bio penal ili nije, za to vreme, standard nastavlja da pada, SNS da pljacka, mladi da beze itd. Al dobro, sve to nije bitno ako PAR/CZV osvoje vrlo bitnu titulu Jelen Skroz Regularne Super Lige. Bravo zemljaci

ns boy

pre 6 godina

bravo @melo @rale i ostali realni navijaci.mi necemo ispasti iz lige ni izgubiti titulu zbog ove kradje al sto je problem osuditi ovakvo sudjenje,to zvezdi nikako ne koristi,stvaraju laznu sliku o svom kvalitetu i onda u evropi propast.mi navijaci vojvodine smo vecinom osudili izjavu stolice o losem terenu u krusevcu i pravdanju poraza time,rekli smo pre svega napredak nas zgazio i da je bio bolji teren dali bi nam vise od jednog gola.van kaznenog prostora se ne svira faul za onakav kontakt,kad raka i beogradski mediji jasno kazu da nije penal a nismo njihovi miljenici onda je to kraj.prvenstveno nema namere za faulom,drugo radonjic pada usled proklizavanja i tako svakako ispada iz igre i nama ostaje cista lopta,trece kontakt je toliko slabog intenziteta da u kosarci mozda ne bi svirali,cetvrto jasna namera sudije da zvezdi pomogne i direktno utice na rezultat,ne mareci za trud i rad mladih momaka iz fk vojvodina