Sreda, 07.03.2018.

08:13

Jokić i Denver podbacili, Nagetsi pali u Dalasu

Denver Nagetsi i naš Nikola Jokić podbacili su prethodne noći što ih je koštalo neočekivanog poraza od Meveriksa u Dalasu – 118:107.

Izvor:

Jokiæ i Denver podbacili, Nagetsi pali u Dalasu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

88 Komentari

Sortiraj po:

nba stats

pre 6 godina

Sinoc Milsap 10 suteva na utakmici, Jokic 9. Prethodna utakmica: Milsap 9 suteva Jokic 8. Ma da, sigurno mu Milsap "krade" suteve i Jokic prosto ne stize da sutira od njega.

divlji Srbin

pre 6 godina

@(polupripitomljeni texasanin, 7. mart 2018 14:51)

To sto im je odmahnuo rukom, to se on samo igra sa njima, ali vi hejteri ne shvatate.

polupripitomljeni texasanin

pre 6 godina

Naša dijaspora u Dallasu je nemala. Sinoc je bilo dosta dece u Jokicevim dresovima koji su ga čekali da se slika posle utakmice. On samo prodje i odmahnu rukom! Bas razocaravajuce.

Na istom tom mestu su se dečaci slikali sa Bogijem, Bobijem, Belim I Teom. Čak je i Beli smeker zvao Taunsa i Viginsa da se slikaju s klincima. Oni nisu odmahivali rukom. Moji klinci plakali u kolima do kuće, ceo sat nam je trebao da dodjemo kući zbog gužve. Kao ocu mi nije bilo svejedno jer nisam znao sta da im kažem. Smislicu nešto do veceras kada se vrate i škole..I dalje navijamo za Joku. Zelim mu puno sreće do kraja sezone ali ako hoce da bude zvezda mora da se ponaša kao zvezda.
A šteta mogao je da do neba usreci dva mala dečaka koja te obožavaju I još sam izbrojao bar trojicu da su čekali i platili skupe karte da ga vide.

Demius

pre 6 godina

pericafmp malo kasno uranio, ali nema veze, već je ostavio 10-tak pljuvačnih komentara u kojima se svađa pomalo sa svima, a najviše sam sa sobom. Pokušavam da zamislim kako izgleda jedan njegov "radni" dan, ali verovatno prvo pretrese svu moguću statistiku i onda kreće lagano pljuc zagrevanje, barem do prve sledeće Lebronove utakmice. ?

di

pre 6 godina

Gledao utakmicu, lopta do njega ne stize, milsap pokusava da bude i alfa i omega i na jokica gleda kao na obicnog centra, a to jokic nikako nije. Kad milsap ukapira da pusti jokica da misli umesto njega a on da prati njegovu igru, mozda i vide playoff. Imam utisak da milsap pokusava da itplati svojih 30 miliona, to sto ekipa gubi ga i ne zanima mnogo, sto se njega tice on je ostvaren igrac, ovo mu je prilika da zaradi

Usa

pre 6 godina

(petarczv, 7. mart 2018 11:37)

A vidi ga ovaj zvezdas, IQ 14. Napisao sam maaaalo a ne malo. Sto u prevodu znaci mnogo. Pametnjakovicu. I nisu isti nivo fizicke spreme Lebron i Davis. James je mnogo spremniji. A "jokara" je spremljen kao ja u sedmom osnovne. Ustvari ja sam tada imao veci odraz.

petarczv

pre 6 godina

Milsap ne sutira mnogo a igra odbranu sto puz sporac ne ume. Napraviste Vilta Cembrlejna od njega. Polako bre. A zamislite udju u playoff, i prva runda Houston ili GSW? metla sa 20 razlike prosekom. Jokic je dobar igrac, ali nasi novinari i klinci koji gledaju kosarku 3 godine misle da je superstar. Nije i ne moze biti sa ocajnim fizikalijama. Anthony Davis, ista visina ista tezina, maaalo bolje fizikalije, nije asistent kao Jokic, ali zato melje u Pelikansima i uvodi ih u playoff. Eee to je superstar.
(Usa, 07. mart 2018 08:57)

Da bre evo od kad se vratio milsap koji igra odbranu prosek primljenih poena denvera je 119p po utakmici strasan defanzivac nema sta...nemas pojma o kosarci a prosipas pamet.

petarczv

pre 6 godina

Usa 
Ahahahahahahahahahaha, Entoni Dejvis ima "malo" bolje "fizikalije" od Nikole Jokica! 

Dajte coveku nagradu, od ovoga ne moze bolje, ahahah.
(google, 07. mart 2018 09:24)

Decko je teska vezara odavno smesniji komentar nisam procitao... Dejvis je uz greekfreaka i lebrona fizicki najdominantniji igrac u ligi...

petarczv

pre 6 godina

MIRKO BJELICA JE U BOLJOJ FORMI OD JOKOA, VIŠE ĆE NAM ON KORISTITI NA SVETSKOM!
(limenka, 07. mart 2018 08:36)

Druze a gde igra taj Mirko?

luks

pre 6 godina

Eto nama nasih strucnjaka i pljuvaca,posle malo losije forme odmah drvlje i kamenje na Jokaru. Verujem da ste ga isto tako vi isti uzdizali u nebo kad je belezio prosli mesec tripl dablove,i davali mu titulu najboljeg u NBA svih vremena. A gde je tu sredina???

petarczv

pre 6 godina

ovaj će kao da potpiše maksimalni ugovor na 150.000.000$, smešno. 
U stvari hoće, ali sutra kada ima 42p/13s kao Antonio Dejvis sinoć.
(Dušman, 07. mart 2018 08:42)

Antonio je banderas a dejvis je entoni...

323

pre 6 godina

Nesto se ozniljno desava. Ali u svakom slucaju lose za Denver. Ako ovako nastave da rade klub ce to da oseti na svojoj kozi. Ovo je vec treca utakmica a oni to jos nisu shvatili? Da li oni stvarno zele plej of? Ili ne?

slobo b.

pre 6 godina

Tačno sam znao kad sam vidio kako je ušao u utakmicu mlitavo i bez volje da će ovo biti loša noć za njega,i sreća moja što sam se odlučio posle prve četvrtine za spavanje!

marko

pre 6 godina

Evo jedan savet Melounu daj loptu u ruke Jokicu ili ispadas iz trke za plejof ti drugog pleja u ekipi nemas oko njega su sve solidni igraci ali suteri niko od njih ne zna da odigra pas. Ako to do sada nije ukapirao sada bi trebalo, bez Jokica ne mogu ni Dallas da dobiju

petarczv

pre 6 godina

Posle se cudimo sto nam tako lose ide u svim sferama drustva.Kako ce biti drugacije kad imamo misljenje konstantno kao sto vetar menja pravac.Do pre par dana bog,legenda,car.Odigra 3 lose utakmice,odjednom,truntav,los,nikakav.Strasno kakvi smo,al eto i to je dokaz naseg stanja svesti.
(Markos, 07. mart 2018 09:55)

Ziva istina truli smo kao drustvo skroz..

Milivoje Krstic

pre 6 godina

Nece da odvede Denver u play off a da drugi uzme pare. Balkansko razmisljanje koje je mnogima neshvatljivo ali to je to. Videcemo do kraja.

Buki

pre 6 godina

Uredu Denver kao tim nema neki pravac niti zna oko kojeg igraca ce graditi tim Trener im je los sve to stoji.Ali Jokic mora da prelezi ove decje bolesti i da se prestane duriti kao neki klinac ti si profesijonalac i moras da igras i da das sve od sebe iako ti saigraci ne odgovaraju.Pipoen i Barkli nisu ni pricali pa su igrali zajedno odlicno Brayant isto sa pola saigraca nije imao nikakav odnos cak se i tukao sa nekim ali to se na terenu nevidi pa evo Mirotic i Portis primer kako su zajedno igrali a ovaj ga smestijo u bolnicu,Jokica mora neko iz njegovog bliskog okruzenja da posavetuje i ohrabri da sutira vise da bude brezobrezan da nabija sebi statistiku tako je to u NBA svi nabijaju statistiku igraju za ugovore briga ih i za pobede ekipe i za procente suta od 30% bitno je njima samo statistika a tako i mediji tamo forsiraju statistiku ispred bilo cega,on mora da se trgne da se ne duri i da sutira i igra kako on oce inace ce mu se to odraziti i na ugovor i na samu reputaciju nadam se da ce mu njegova braca to predociti i posavetovati sutiraj sto te briga i za pobede i za procente tako razmisljaju danas nabedjene zvezde u NBA pa mora i on a ne da brine o taktici ekipe i pobedama ima vremena za to jos je mlad i mora da se dokaze na nacin kao sto rade i ameri inace ce zapasti u coroskak a to je bilo sa mnogim nasim igracima tamo jedino Radmanovica je bilo briga za sve ostali su svi bili naviknuti na evropske trenere i bili skromni i plasljivi.

SS

pre 6 godina

Jokic je povratkom Milsapa postao zadnja opcija u napadu..Od igraca koji je dominirao u Februaru i imao triple double prosek sada dobija prosecno 5 suteva po mecu..ne daju mu loptu ,sebicni su igraju za Milsapa vise.Primera radi Jokic je protiv Klipersa imao sut 4-5 ,a protiv Klivenda je imao samo jedan sut za celo prvo poluvreme!Ne daju mu loptu kada je sam ispod obruca ili na trojci vec samo sutira ono za sta se sam izbori na "silu"

Velika grehota da su povrtakom "all star"Milsapa prestali da igraju na Jokica steta i za njega a i za Denver koje ce to kostati plej offa

fargo

pre 6 godina

Sta ste zapenili,Jokic je pogodio 2 suta od devet,ispucava se za tri poena,odbranu ne zna da igra,cak ni ruke ne podize,ima on sasvim dovoljno prostora pored Milsapa i Plamlija ali ga ne koristi.

Minja Subota

pre 6 godina

Ljudi sta vam je bre? Pa zar vi jos uvek niste shvatili da se sve namesta i da dechko NIJE SMEO da odigra dobru partiju! Da rekao sam nije smeo i to je danas sasvim normalno nazalost... Ne postoji bzv granica koliko ce koseva da ubaci,razmislite malo bolje,on je profesionalac i moze mu se! Nmg da verujem da se ovako ljudi loze i ne kontaju bas nista...

marko

pre 6 godina

Досза људи спомиње Јокића неки чак и као кривца јер лоше игра. Па аман није Јокић једини играч, као што ни Јокић не одређује игру. Овај распад система је само тренерова одговорност. Гледао сам прву утакмицу Милсапа после повратка, и видело се да то везе нема. Човек је умислио да је најбитнији игач, публика га поздравила, а њему се не скида осмех са лица, улази, млати са оном лоптом, успорава игру, остали ркећу као и он да трерају по свом, и видео се распад. Добили су Кливленд, али ево поново две утакмице као и она прва. Тренер једностано ради лош посао и то је то. Може Јокић да игра лоше, али и то је до тренера, па нек иде Јокић на клупу цео меч, па нек Денвер добије уткамицу. Прича да као Милсап скуп па мора да игра нема везе јер је Фарид скуп па не игра месецима а при томе је и био здрав колико се сећам.

pribojac

pre 6 godina

Malo jaca odbrana na njemu njega nema nigde....to je jedino realno,nema ni pokrete jednog centra niti je centar...Kakav centar sutne 7-8 trica za utakmicu...nije to njegov posao,ali hajde.....Nek mu je sretno....zelim mu karijeru najvecih NBA igraca,ali nije realno.

analiticar_amater

pre 6 godina

Kao sto sam i mislio, kad se uteze forma, da bi se pojurio plejof, Maloun ima da izgubi konce, zajedno sa Jokicem nazalost. Dok su se svi zezali i igrali Nikola je dominirao, sad kad je frka i trka u pravom smislu reči, statistika ne laže. Tri za redom ispod deset nije slučajnost iako bi naša javnost Košarkaška volela da je tako. Cak i protiv ekipe koja je relativno nezainteresovana (zbog marka kubana, ne zbog samog kvaliteta ekipe prim out) se vidi pad u formi ekipe i njegov pojedinačni. Više šanse imaju Bobi i Teo da vide plejof, a Jokic nek misli o maks ugovoru ovo leto, bolje nego da ga plejof razotkrije skroz.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pa ja mislim da sam rek'o, 7. mart 2018 08:44)

Znaci u februaru niko nije zatezao formu, nego su poceli da zatezu bas u poslednje tri utakmice. I to Dalas i Memfis koji su izgubili sve sanse za plej of?

Goran

pre 6 godina

Joki totalno neangazovan. Sta on pokusava da dokaze? Nurkic je jasno svima stavio do znanja da je nezadovoljan i rijesio problem. Jokic se kao ne brine za statistiku ali igra ocajno. Ekipa gubi! Ako ovako nastavi eto njega nazad u evropu prije nazalost zapostavljenog Bobija.

milos

pre 6 godina

Kad najvise treba ekipi kada se lomi plejof on podbacuje i nazalost opet nece igrati u plejofu makar ta cetiri meca! Da li je igrac za velika dela sve je vece pitanje, vlasnici klubova su najkompetentniji ali ja mu ne bi dao ugovor od sledece sezone kakav se pominje dok se ne dokaze odnosno dok se ne vidi ima li srce za velika dela...

Hejter

pre 6 godina

Vi sto branite Jokica u ovoj situaciji, malo se zapitajte da li ste u pravu. Decko se ponasa kao detence neko, boli ga neka kvazi nepravda. Ja da sam Meloun zestoko bih ga kaznio za ovakvo ponasanje, u timu mora da se zna ko je glavni. A sto se tice cinjenice da Denver bolje izgra sa Jokicem, a bez Milsapa, to vazi do plej-ofa, tamo agresivna igra bez odbrane bas i nece proci, jer je od tria Marej-Jokic-Heris dovoljno da jedan podbaci i oni nemaju sta da traze na toj utakmici.

anti-reklamozder

pre 6 godina

ima nesto karme za Jokica u sinocnoj izjavi Melouna da igraci koji se ne zalazu nece igrati. jasna je aluzija na Jokica koga je drzao na klupi celu 4q.
sto se Milsapa tice,budite realni,Jokic je buducnost fransize na mnogo nacina, Milsap je finansijska sadasnjost.
odnos vreme do plejofa/forma su jako protiv Denvera u doigravanju.

sportski pozdrav

Usa

pre 6 godina

Tesko je kad nemas pleya da ti namesti lake poene na pic n rolu, Nurkic dok je bio u Denveru nije mogao da prebaci 6 poena po utakmici...Jokic za svaki poen mora da se bori a to nije karakteristika centra...
(Milos, 7. mart 2018 08:44)

Evo o ovakvim klincima pricam. Nije karakteristicno da se centar sam izbori za poene?!? Naravno kada i ne zna da igra kao pravi centar. A kako moze obrva? A nekadasnji centri, sta mislis kako su imali 25+ppg, 12+ppg, 3+bpg?! Jokic kao centar ima 0,8 blokada po utakmici. To nije centar. Ledjima protiv malo jaceg centra ne moze nista. Trojke ako ga ne krenu, a ipak nije Kari, ostaje ispod 10 poena.

Davis

pre 6 godina

@MaironDrake

pobrkao si loncice, nije ovo basket ispred zgrade. Ovde postoji trener i akcije. Sa povratkom Millsapa promenio se ceo koncept igre. Nazalost Malone ne moze (ili odbija da vidi) koji sistem donosi pobede (onaj preko Nikole tzv "Jokic Ball")...za razliku od ostalih trenera koji maksimalno koriste glavne igrace ekipe...zato se to igracima koje si naveo ne desava jer se igra organizuje oko njih.

STEVO

pre 6 godina

Bez vanjskog šuta, dominantno za 3 poena, Denver je ispodprosječna ekipa, pogotovo što ne igraju odbranu. Prevashodno moraju dići odbranu ukoliko žele u plejof jer ipak nisu Golden Stejt ili Hjuston ali mi se to čini nemoguće s ovim profilom igrača.

strucanjak

pre 6 godina

Decko misli da je kosarka individualni sport pa i individualno trenira. Ne svidjaju mu se saigraci pa mu se eto i ne igra. Alo legendo nije ti to balkan. Oterao si Nurkica ali Milsapa ne mozes. Nastavi tako i nece te zeleti ni jedan klub !

Jokara trgni se

pre 6 godina

Pošto sam odgledao celu utakmicu,moram da iznesem neka zapažanja. Ovo sa Jokarom nije dobro,momak je totalno bio nezainteresovan kako u napadu tako i u obrani i da je on najveći krivac za jutrošnji poraz. Ne znam jel mu trenerski tim promenio ulogu ali mišljenja sam da se on ponaša kao neko derište koje se uvredilo jer mu tim ima all star igrača i kao neka on sad odlučuje kako će utakmica teći. Sve je to OK,vratio se Milsap ali nastavi da igraš kao pre,neće te on pojesti na terenu ako budeš agresivniji. Znači bio je mnogo puta na mis meču i umesto da napadne koš on doda drugom loptu. U obrani ni da skoči a kamoli da trči da pokrije nekog drugog igrača(npr. Novickog) koji ostaje sam na trojci i pogađa sam na šutu. Govor njegovog tela je loš,kao da nema ni gram mišića već samo salo nastalo od masnog bureka i mnogo Coca-cole.Trener ga je izbacio u 3/4 iz igre pred kraj i nije mu dao šansu, jer je video da mu je svejedno da li pobedili ili ne, kao da se ne radi o borbi za playoff. On jednostavno odbija da bude vođa i najbolji, prepušta to drugome. Ako ne odraste i ne shvati da je on taj koji pokreće Denverov napad i da nije poenta samo dodavati lopte već i sam pogađati,jer neće druge uvek služiti šut. A u obrani da se više bori,to je dobro radio u prvoj sezoni kada je mnogo više sebe davao u obrani. Mislim da Denver neće igrati u playoffu jer nemaju taj kvalitet a Jokari to i odgovara jer za njega je to samo igra u kojoj nije bitno ko pobedi,bitno je da show must go on.

Sibirac

pre 6 godina

Do pre nedelju-dve Denver je igrao spektakularnu košarku, sa jako brzim protokom lopte, gde protivnici nisu znali da li da čuvaju Jokića ili bekove.

Sada je Jokić predaleko od koša, ugušen i beskoristan.

A konkurencija na Zapadu nikad jača, biće zanimljivo do kraja sezone.

Markos

pre 6 godina

Posle se cudimo sto nam tako lose ide u svim sferama drustva.Kako ce biti drugacije kad imamo misljenje konstantno kao sto vetar menja pravac.Do pre par dana bog,legenda,car.Odigra 3 lose utakmice,odjednom,truntav,los,nikakav.Strasno kakvi smo,al eto i to je dokaz naseg stanja svesti.

Usa

pre 6 godina

USA decko ja igram basket 20 godina nemoj da mi solis pamet klinac,taj obrva daje vecinu poena posle pica,pogledaj KAT brojke od kad je otisao Rubio,svakom centru treba pley kao u fudbalu sto napadacu treba dobar vezni igrac.. e o ovakvim hejterima ja pricam sto im se ceo zivot zasniva na mrznji a kosarkasko znanje 0!!!
(Milos, 7. mart 2018 09:22)

O kojoj mrznji bre pricas sinko? Razmenjujemo misljenje o kosarci. Ovo je sport koja bre mrznja. Ali ako srbendi ne pohvalis noloa ili "jokaru", odmah mrzis svetu srpsku zemlju. Tvoje kosarkasko znanje je nula. Naravno da je igra sa pick and rolom potrebna, ali ako si pravi centar, igraj ledjima 1 na 1. Eeee samo sto nema pravoga centra jos od Shaqa. Ovi moderni nazovi centri trojkasi, naravno da i ne znaju da igraju ledjima kada sutiraju po 5+ trojki po utakmici, ali ako ih ne krene a uglavnom nije svako trojkas kao bek ili plej, nistaa. To ti sinko mrzis moj nick, a tvoj brat "jokara" igra bas u toj zemlji. Svaki nolobot ili jokara bot koriste termine "hejteri, mrzitelji, sta ste vi uradili u svom zivotu" hahahahaha pa niko od nas koji komentarisemo sigurno nije milioner nego dokon covek pa zato komentarisemo igru milionera. Cao veliki poznavaoce kosarke

Milos

pre 6 godina

USA decko ja igram basket 20 godina nemoj da mi solis pamet klinac,taj obrva daje vecinu poena posle pica,pogledaj KAT brojke od kad je otisao Rubio,svakom centru treba pley kao u fudbalu sto napadacu treba dobar vezni igrac.. e o ovakvim hejterima ja pricam sto im se ceo zivot zasniva na mrznji a kosarkasko znanje 0!!!

Antidefense

pre 6 godina

Tripl-dabl stao. Deluje nezgrapno na terenu, stil igre kao da igra "teškog centra" kod Gomeljskog. Američka košarka ne raduje se njegovoj statistici.

google

pre 6 godina

@Usa
Ahahahahahahahahahaha, Entoni Dejvis ima "malo" bolje "fizikalije" od Nikole Jokica!

Dajte coveku nagradu, od ovoga ne moze bolje, ahahah.

nurkara

pre 6 godina

Denver deveti a Portland treci. Dokaz da je Nurkic mnogo bolji od Jokica. Zeznuo se Denver, trebali su Jokica da trejduju a da zadrze Nurkbeasta.

riverdale

pre 6 godina

Smaracka ekipa izgubila jer je stao sut,ne mogu ni Atlantu da dobiju ako ne pogode 20 trojki,u odbrani postoji samo Milsap kad je na terenu.Sve u svemu,bice steta ako ovakva dosada od ekipe uzme nekome mesto u plejofu.

masterkg

pre 6 godina

U velikoj sam nedoumici, šta toliko škripi kad igraju Milsap, Plamli i Jokić zajedno ..... Nisam gledao utakmicu, ali to se redovno dešava ...

Milos

pre 6 godina

Tesko je kad nemas pleya da ti namesti lake poene na pic n rolu, Nurkic dok je bio u Denveru nije mogao da prebaci 6 poena po utakmici...Jokic za svaki poen mora da se bori a to nije karakteristika centra...

Nekako s’ proleca

pre 6 godina

Pa neverovatno ponavlja se prethodna sezona! Sve super , igra napadacki funkcionise ali izgleda se nikome ne igra odbrana. Pa ako je tako sta ce im onda preplaceni Milsap cini se otkako se vratio da se Denver raspada. Nema jos puno utakmica do kraja sve je moguce ali plasim se da ce opet biti deveti ili deseti nazalost. Mnogo bi im znacila prva runda playoffa za naredne godine jer imaju dobar temelj samo treba da se nastavi sa gradjenjem ekipe. Ovako ce polako jedan po jedan od ove trojice mladih da odlaze i raspasce se ko Okc. Steta bi bila!

Usa

pre 6 godina

(MaironDrake, 7. mart 2018 08:39)

Bravo. Jedini pravi komentar. Vratio mu se krilni centar i odjednom kao unistio im je sve. Ili znas da igras ili ne. Jokic je zaredjao 7-8 odlicnih utakmica, ali takodje su im i bekovi igrali odlicno pa su timskom igrom dobili dal 7 od 9 utakmica. Vratio se Milsap jos dve pobede za redom, i onda sunovrat Jokica i poraz od Dalasa?! Milsap ne sutira mnogo a igra odbranu sto puz sporac ne ume. Napraviste Vilta Cembrlejna od njega. Polako bre. A zamislite udju u playoff, i prva runda Houston ili GSW? metla sa 20 razlike prosekom. Jokic je dobar igrac, ali nasi novinari i klinci koji gledaju kosarku 3 godine misle da je superstar. Nije i ne moze biti sa ocajnim fizikalijama. Anthony Davis, ista visina ista tezina, maaalo bolje fizikalije, nije asistent kao Jokic, ali zato melje u Pelikansima i uvodi ih u playoff. Eee to je superstar.

aca

pre 6 godina

Dok trener ukapira da Milsam treba da bude sa Plamlijem u drugoj petorci(odbrambena), a da Jokic treba da u prvoj petorci (napadacka) glumi "vetrenjacu",kao u prethodnom periodu kada je ostvario par tripl-dabla, a lopta kruzila perfektno ostace oni bez plejofa.

Marko

pre 6 godina

Bila ja borba za pley of i prosle godine pa je njegov prosek bio 23 poena na zadnjih 10 utakmica...tako da ti prica ne pije vodu...ne razumes se u basket...

Dušman

pre 6 godina

I ovaj će kao da potpiše maksimalni ugovor na 150.000.000$, smešno.
U stvari hoće, ali sutra kada ima 42p/13s kao Antonio Dejvis sinoć.

pa ja mislim da sam rek'o

pre 6 godina

Kao sto sam i mislio, kad se uteze forma, da bi se pojurio plejof, Maloun ima da izgubi konce, zajedno sa Jokicem nazalost. Dok su se svi zezali i igrali Nikola je dominirao, sad kad je frka i trka u pravom smislu reči, statistika ne laže. Tri za redom ispod deset nije slučajnost iako bi naša javnost Košarkaška volela da je tako. Cak i protiv ekipe koja je relativno nezainteresovana (zbog marka kubana, ne zbog samog kvaliteta ekipe prim out) se vidi pad u formi ekipe i njegov pojedinačni. Više šanse imaju Bobi i Teo da vide plejof, a Jokic nek misli o maks ugovoru ovo leto, bolje nego da ga plejof razotkrije skroz.

pauza od 00 do 8

pre 6 godina

Žašto je tako malo igrao? :(
Jel i TRENER podbacio? Više neki rezervisti igrali od pola iz startne postave.

Jokić 25 minuta, od 48.
0 faulova.
Šut beše 2 od 9, 0 od 4 trojke.
Valjda trener može da kaže igraču nemoj za 3, ili nemoj ni za 2, osim zicer. Razigravaj ostale.

Ja sam gledao poslednjih 15 min pa ne znam šta je bilo tačno sve pre.
Smešno mi je da ih stigne sa rezervistima na minus 5 u poslednjoj, i gleda kako se opet domaći odlepljuju, a najbolje igrače da ubaci neće.
Možda se pomirio sa porazom zbog loše šuterske večeri par igrača, mada su možda mogli da prorade, da im je data šansa + instrukcije, motivacija!
Ako ne izmakne plejof, zbog poraza od prežaljenih, šta očekivati protiv Hjustona ili GS?

Mnogo pitanja. Samo me nervira što Denver ovako uprska neke vredne pobede. Da smanjim očekivanja ili?
Reci Meloune!

Milan

pre 6 godina

Mogao bi Alimpijević sa svojim metodama malo i do Kolorada da ode :)
Šalu na stranu, meni ovo sa Jokićem sve izgleda kao jedna vrsta bojkota i inata sa njegove strane. Ne zaboravlja se košarka za nedelju dana.

Petar

pre 6 godina

Meni ovo izgleda kao da Jokić i Marej poručuju Milsapu da ih kao prekaljeni all star sada on povede u plej of, obzirom da sigurno batica od 30 miliona želi da se pita. U svakom slučaju vruć, prevruć krompir u rukama trenera Melouna. Na nekome će se kola slomiti sasvim sigurno. A samo na pobedu su od Jute koja ne misli da se zaustavi. Sve mi se čini da će svi naši na odmor već u Aprilu.

smdrg

pre 6 godina

Jaooo bre, pa kako od Dalasa... Joker mora da se izbori za lidersko mesto, ili da sledece sezone napusti klub. To nije isti igrac od kad su se vratili povredjeni, a nije ni isti Denver...

Aleks

pre 6 godina

Gledao do poluvremena. Kao da im je neko dao po bromazepam pre utakmice. Mogu lagano da se pozdrave sa play offom, nema igre, nema protoka lopte, Jokic nevidljiv, kao da ne igra, Milsap nema pojma, bolje je delovala petorka sa Plamlijem. Steta sto je Milsap potpisao na 3 godine, Jokic ako ne pobegne iz ove nezdrave stedine unazadice svoj potencijal.

MaironDrake

pre 6 godina

Kakav je to igrac ako mu celu koncepciju moze srusiti povratak saigraca??? Pitam se da li se to moze desiti Janisu, Mark Gasolu i ostalima iz ranga Jokica? Da sad ne nabrajam neke istinske majstore. Igras svoju igru...Ako je toliko osetljiv na saigrace onda on nije istinski superstar.

baba Vangs

pre 6 godina

Posto je Milsap preuzeo glavne konce u igri Jokic i Marej izgledaju kao pocetnici. Kakva je glupost bila angazovanje Milsapa sada se dobro vidi...steta...zasto forsirati matorog igraca pored dva mlada bisera ne razumem...?

Mr_Melbourne

pre 6 godina

Sta bi sa najboljim igracem u nba? sta bi sa igracem koji se igra u nba? a da, dosao jadni Milsap i sve mu pokvario. A ja odavno govorim da ce i ove godine da gleda playof na tv. A zato Portland melje sve. Ali garantujem da ce biti jos bolji poslije indv treninga ovo ljeto, cak mozda i zakuca nekad. Denver je seljacka ekipa prava,njima svaku noc ama bas svako zabije 110 kos min.

Mladen

pre 6 godina

Ovo je već ozbiljan problem !
Te priče o čuvanju za PO,uigravanju Jokića i Milsapa su potpuna baljezgarija!
Pa Denver neće ući u PO ako ovako nastave... Slažem se da Pol i Nikola uopšte nisu komparativni na terenu,ali prosto mi je neverovatno da je Nikola u ovakvom kanalu poslednje 3 utakmice,od kako se vratio ovaj. Meloun skandalozno vodi tim,to je činjenica,da Jokiću 25 minuta,prethodne dve utakmice ne preko 30...Apsolutno nikakve koncepcije u igre,napadi idu preko Milsapa,koji je,šta god ko pričao,ultra limitiran igrač. Tim gde su petorku činili Tig,Korver,Krauder,Milsap i Horford,verovatno je najlošija petorka u istoriji lige koja je PO dočekala kao prvi nosilac. Denver mu pljune 33 milke godišnje,da im nosi igru pored živog Jokića,pa i Mareja,pa i Herisa...
Nju Orleans (Dejvis) je nerealan ! Iako ih ne mirišem ni malo,želim im ako je ikako moguće,da što dalje doguraju u doigravanju. Hjuston je strahota !
O Portlandu i Lilardu pre svih,ne treba trošiti reči,najsimpatičnija ekipa lige...

baba Vangs

pre 6 godina

Posto je Milsap preuzeo glavne konce u igri Jokic i Marej izgledaju kao pocetnici. Kakva je glupost bila angazovanje Milsapa sada se dobro vidi...steta...zasto forsirati matorog igraca pored dva mlada bisera ne razumem...?

Milan

pre 6 godina

Mogao bi Alimpijević sa svojim metodama malo i do Kolorada da ode :)
Šalu na stranu, meni ovo sa Jokićem sve izgleda kao jedna vrsta bojkota i inata sa njegove strane. Ne zaboravlja se košarka za nedelju dana.

MaironDrake

pre 6 godina

Kakav je to igrac ako mu celu koncepciju moze srusiti povratak saigraca??? Pitam se da li se to moze desiti Janisu, Mark Gasolu i ostalima iz ranga Jokica? Da sad ne nabrajam neke istinske majstore. Igras svoju igru...Ako je toliko osetljiv na saigrace onda on nije istinski superstar.

Aleks

pre 6 godina

Gledao do poluvremena. Kao da im je neko dao po bromazepam pre utakmice. Mogu lagano da se pozdrave sa play offom, nema igre, nema protoka lopte, Jokic nevidljiv, kao da ne igra, Milsap nema pojma, bolje je delovala petorka sa Plamlijem. Steta sto je Milsap potpisao na 3 godine, Jokic ako ne pobegne iz ove nezdrave stedine unazadice svoj potencijal.

Milos

pre 6 godina

Tesko je kad nemas pleya da ti namesti lake poene na pic n rolu, Nurkic dok je bio u Denveru nije mogao da prebaci 6 poena po utakmici...Jokic za svaki poen mora da se bori a to nije karakteristika centra...

aca

pre 6 godina

Dok trener ukapira da Milsam treba da bude sa Plamlijem u drugoj petorci(odbrambena), a da Jokic treba da u prvoj petorci (napadacka) glumi "vetrenjacu",kao u prethodnom periodu kada je ostvario par tripl-dabla, a lopta kruzila perfektno ostace oni bez plejofa.

Mladen

pre 6 godina

Ovo je već ozbiljan problem !
Te priče o čuvanju za PO,uigravanju Jokića i Milsapa su potpuna baljezgarija!
Pa Denver neće ući u PO ako ovako nastave... Slažem se da Pol i Nikola uopšte nisu komparativni na terenu,ali prosto mi je neverovatno da je Nikola u ovakvom kanalu poslednje 3 utakmice,od kako se vratio ovaj. Meloun skandalozno vodi tim,to je činjenica,da Jokiću 25 minuta,prethodne dve utakmice ne preko 30...Apsolutno nikakve koncepcije u igre,napadi idu preko Milsapa,koji je,šta god ko pričao,ultra limitiran igrač. Tim gde su petorku činili Tig,Korver,Krauder,Milsap i Horford,verovatno je najlošija petorka u istoriji lige koja je PO dočekala kao prvi nosilac. Denver mu pljune 33 milke godišnje,da im nosi igru pored živog Jokića,pa i Mareja,pa i Herisa...
Nju Orleans (Dejvis) je nerealan ! Iako ih ne mirišem ni malo,želim im ako je ikako moguće,da što dalje doguraju u doigravanju. Hjuston je strahota !
O Portlandu i Lilardu pre svih,ne treba trošiti reči,najsimpatičnija ekipa lige...

masterkg

pre 6 godina

U velikoj sam nedoumici, šta toliko škripi kad igraju Milsap, Plamli i Jokić zajedno ..... Nisam gledao utakmicu, ali to se redovno dešava ...

smdrg

pre 6 godina

Jaooo bre, pa kako od Dalasa... Joker mora da se izbori za lidersko mesto, ili da sledece sezone napusti klub. To nije isti igrac od kad su se vratili povredjeni, a nije ni isti Denver...

Petar

pre 6 godina

Meni ovo izgleda kao da Jokić i Marej poručuju Milsapu da ih kao prekaljeni all star sada on povede u plej of, obzirom da sigurno batica od 30 miliona želi da se pita. U svakom slučaju vruć, prevruć krompir u rukama trenera Melouna. Na nekome će se kola slomiti sasvim sigurno. A samo na pobedu su od Jute koja ne misli da se zaustavi. Sve mi se čini da će svi naši na odmor već u Aprilu.

Jokara trgni se

pre 6 godina

Pošto sam odgledao celu utakmicu,moram da iznesem neka zapažanja. Ovo sa Jokarom nije dobro,momak je totalno bio nezainteresovan kako u napadu tako i u obrani i da je on najveći krivac za jutrošnji poraz. Ne znam jel mu trenerski tim promenio ulogu ali mišljenja sam da se on ponaša kao neko derište koje se uvredilo jer mu tim ima all star igrača i kao neka on sad odlučuje kako će utakmica teći. Sve je to OK,vratio se Milsap ali nastavi da igraš kao pre,neće te on pojesti na terenu ako budeš agresivniji. Znači bio je mnogo puta na mis meču i umesto da napadne koš on doda drugom loptu. U obrani ni da skoči a kamoli da trči da pokrije nekog drugog igrača(npr. Novickog) koji ostaje sam na trojci i pogađa sam na šutu. Govor njegovog tela je loš,kao da nema ni gram mišića već samo salo nastalo od masnog bureka i mnogo Coca-cole.Trener ga je izbacio u 3/4 iz igre pred kraj i nije mu dao šansu, jer je video da mu je svejedno da li pobedili ili ne, kao da se ne radi o borbi za playoff. On jednostavno odbija da bude vođa i najbolji, prepušta to drugome. Ako ne odraste i ne shvati da je on taj koji pokreće Denverov napad i da nije poenta samo dodavati lopte već i sam pogađati,jer neće druge uvek služiti šut. A u obrani da se više bori,to je dobro radio u prvoj sezoni kada je mnogo više sebe davao u obrani. Mislim da Denver neće igrati u playoffu jer nemaju taj kvalitet a Jokari to i odgovara jer za njega je to samo igra u kojoj nije bitno ko pobedi,bitno je da show must go on.

google

pre 6 godina

@Usa
Ahahahahahahahahahaha, Entoni Dejvis ima "malo" bolje "fizikalije" od Nikole Jokica!

Dajte coveku nagradu, od ovoga ne moze bolje, ahahah.

Nekako s’ proleca

pre 6 godina

Pa neverovatno ponavlja se prethodna sezona! Sve super , igra napadacki funkcionise ali izgleda se nikome ne igra odbrana. Pa ako je tako sta ce im onda preplaceni Milsap cini se otkako se vratio da se Denver raspada. Nema jos puno utakmica do kraja sve je moguce ali plasim se da ce opet biti deveti ili deseti nazalost. Mnogo bi im znacila prva runda playoffa za naredne godine jer imaju dobar temelj samo treba da se nastavi sa gradjenjem ekipe. Ovako ce polako jedan po jedan od ove trojice mladih da odlaze i raspasce se ko Okc. Steta bi bila!

pauza od 00 do 8

pre 6 godina

Žašto je tako malo igrao? :(
Jel i TRENER podbacio? Više neki rezervisti igrali od pola iz startne postave.

Jokić 25 minuta, od 48.
0 faulova.
Šut beše 2 od 9, 0 od 4 trojke.
Valjda trener može da kaže igraču nemoj za 3, ili nemoj ni za 2, osim zicer. Razigravaj ostale.

Ja sam gledao poslednjih 15 min pa ne znam šta je bilo tačno sve pre.
Smešno mi je da ih stigne sa rezervistima na minus 5 u poslednjoj, i gleda kako se opet domaći odlepljuju, a najbolje igrače da ubaci neće.
Možda se pomirio sa porazom zbog loše šuterske večeri par igrača, mada su možda mogli da prorade, da im je data šansa + instrukcije, motivacija!
Ako ne izmakne plejof, zbog poraza od prežaljenih, šta očekivati protiv Hjustona ili GS?

Mnogo pitanja. Samo me nervira što Denver ovako uprska neke vredne pobede. Da smanjim očekivanja ili?
Reci Meloune!

analiticar_amater

pre 6 godina

Kao sto sam i mislio, kad se uteze forma, da bi se pojurio plejof, Maloun ima da izgubi konce, zajedno sa Jokicem nazalost. Dok su se svi zezali i igrali Nikola je dominirao, sad kad je frka i trka u pravom smislu reči, statistika ne laže. Tri za redom ispod deset nije slučajnost iako bi naša javnost Košarkaška volela da je tako. Cak i protiv ekipe koja je relativno nezainteresovana (zbog marka kubana, ne zbog samog kvaliteta ekipe prim out) se vidi pad u formi ekipe i njegov pojedinačni. Više šanse imaju Bobi i Teo da vide plejof, a Jokic nek misli o maks ugovoru ovo leto, bolje nego da ga plejof razotkrije skroz.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pa ja mislim da sam rek'o, 7. mart 2018 08:44)

Znaci u februaru niko nije zatezao formu, nego su poceli da zatezu bas u poslednje tri utakmice. I to Dalas i Memfis koji su izgubili sve sanse za plej of?

marko

pre 6 godina

Досза људи спомиње Јокића неки чак и као кривца јер лоше игра. Па аман није Јокић једини играч, као што ни Јокић не одређује игру. Овај распад система је само тренерова одговорност. Гледао сам прву утакмицу Милсапа после повратка, и видело се да то везе нема. Човек је умислио да је најбитнији игач, публика га поздравила, а њему се не скида осмех са лица, улази, млати са оном лоптом, успорава игру, остали ркећу као и он да трерају по свом, и видео се распад. Добили су Кливленд, али ево поново две утакмице као и она прва. Тренер једностано ради лош посао и то је то. Може Јокић да игра лоше, али и то је до тренера, па нек иде Јокић на клупу цео меч, па нек Денвер добије уткамицу. Прича да као Милсап скуп па мора да игра нема везе јер је Фарид скуп па не игра месецима а при томе је и био здрав колико се сећам.

anti-reklamozder

pre 6 godina

ima nesto karme za Jokica u sinocnoj izjavi Melouna da igraci koji se ne zalazu nece igrati. jasna je aluzija na Jokica koga je drzao na klupi celu 4q.
sto se Milsapa tice,budite realni,Jokic je buducnost fransize na mnogo nacina, Milsap je finansijska sadasnjost.
odnos vreme do plejofa/forma su jako protiv Denvera u doigravanju.

sportski pozdrav

Sibirac

pre 6 godina

Do pre nedelju-dve Denver je igrao spektakularnu košarku, sa jako brzim protokom lopte, gde protivnici nisu znali da li da čuvaju Jokića ili bekove.

Sada je Jokić predaleko od koša, ugušen i beskoristan.

A konkurencija na Zapadu nikad jača, biće zanimljivo do kraja sezone.

Usa

pre 6 godina

(MaironDrake, 7. mart 2018 08:39)

Bravo. Jedini pravi komentar. Vratio mu se krilni centar i odjednom kao unistio im je sve. Ili znas da igras ili ne. Jokic je zaredjao 7-8 odlicnih utakmica, ali takodje su im i bekovi igrali odlicno pa su timskom igrom dobili dal 7 od 9 utakmica. Vratio se Milsap jos dve pobede za redom, i onda sunovrat Jokica i poraz od Dalasa?! Milsap ne sutira mnogo a igra odbranu sto puz sporac ne ume. Napraviste Vilta Cembrlejna od njega. Polako bre. A zamislite udju u playoff, i prva runda Houston ili GSW? metla sa 20 razlike prosekom. Jokic je dobar igrac, ali nasi novinari i klinci koji gledaju kosarku 3 godine misle da je superstar. Nije i ne moze biti sa ocajnim fizikalijama. Anthony Davis, ista visina ista tezina, maaalo bolje fizikalije, nije asistent kao Jokic, ali zato melje u Pelikansima i uvodi ih u playoff. Eee to je superstar.

Marko

pre 6 godina

Bila ja borba za pley of i prosle godine pa je njegov prosek bio 23 poena na zadnjih 10 utakmica...tako da ti prica ne pije vodu...ne razumes se u basket...

Mr_Melbourne

pre 6 godina

Sta bi sa najboljim igracem u nba? sta bi sa igracem koji se igra u nba? a da, dosao jadni Milsap i sve mu pokvario. A ja odavno govorim da ce i ove godine da gleda playof na tv. A zato Portland melje sve. Ali garantujem da ce biti jos bolji poslije indv treninga ovo ljeto, cak mozda i zakuca nekad. Denver je seljacka ekipa prava,njima svaku noc ama bas svako zabije 110 kos min.

Markos

pre 6 godina

Posle se cudimo sto nam tako lose ide u svim sferama drustva.Kako ce biti drugacije kad imamo misljenje konstantno kao sto vetar menja pravac.Do pre par dana bog,legenda,car.Odigra 3 lose utakmice,odjednom,truntav,los,nikakav.Strasno kakvi smo,al eto i to je dokaz naseg stanja svesti.

SS

pre 6 godina

Jokic je povratkom Milsapa postao zadnja opcija u napadu..Od igraca koji je dominirao u Februaru i imao triple double prosek sada dobija prosecno 5 suteva po mecu..ne daju mu loptu ,sebicni su igraju za Milsapa vise.Primera radi Jokic je protiv Klipersa imao sut 4-5 ,a protiv Klivenda je imao samo jedan sut za celo prvo poluvreme!Ne daju mu loptu kada je sam ispod obruca ili na trojci vec samo sutira ono za sta se sam izbori na "silu"

Velika grehota da su povrtakom "all star"Milsapa prestali da igraju na Jokica steta i za njega a i za Denver koje ce to kostati plej offa

Hejter

pre 6 godina

Vi sto branite Jokica u ovoj situaciji, malo se zapitajte da li ste u pravu. Decko se ponasa kao detence neko, boli ga neka kvazi nepravda. Ja da sam Meloun zestoko bih ga kaznio za ovakvo ponasanje, u timu mora da se zna ko je glavni. A sto se tice cinjenice da Denver bolje izgra sa Jokicem, a bez Milsapa, to vazi do plej-ofa, tamo agresivna igra bez odbrane bas i nece proci, jer je od tria Marej-Jokic-Heris dovoljno da jedan podbaci i oni nemaju sta da traze na toj utakmici.

Dušman

pre 6 godina

I ovaj će kao da potpiše maksimalni ugovor na 150.000.000$, smešno.
U stvari hoće, ali sutra kada ima 42p/13s kao Antonio Dejvis sinoć.

petarczv

pre 6 godina

ovaj će kao da potpiše maksimalni ugovor na 150.000.000$, smešno. 
U stvari hoće, ali sutra kada ima 42p/13s kao Antonio Dejvis sinoć.
(Dušman, 07. mart 2018 08:42)

Antonio je banderas a dejvis je entoni...

pa ja mislim da sam rek'o

pre 6 godina

Kao sto sam i mislio, kad se uteze forma, da bi se pojurio plejof, Maloun ima da izgubi konce, zajedno sa Jokicem nazalost. Dok su se svi zezali i igrali Nikola je dominirao, sad kad je frka i trka u pravom smislu reči, statistika ne laže. Tri za redom ispod deset nije slučajnost iako bi naša javnost Košarkaška volela da je tako. Cak i protiv ekipe koja je relativno nezainteresovana (zbog marka kubana, ne zbog samog kvaliteta ekipe prim out) se vidi pad u formi ekipe i njegov pojedinačni. Više šanse imaju Bobi i Teo da vide plejof, a Jokic nek misli o maks ugovoru ovo leto, bolje nego da ga plejof razotkrije skroz.

petarczv

pre 6 godina

Milsap ne sutira mnogo a igra odbranu sto puz sporac ne ume. Napraviste Vilta Cembrlejna od njega. Polako bre. A zamislite udju u playoff, i prva runda Houston ili GSW? metla sa 20 razlike prosekom. Jokic je dobar igrac, ali nasi novinari i klinci koji gledaju kosarku 3 godine misle da je superstar. Nije i ne moze biti sa ocajnim fizikalijama. Anthony Davis, ista visina ista tezina, maaalo bolje fizikalije, nije asistent kao Jokic, ali zato melje u Pelikansima i uvodi ih u playoff. Eee to je superstar.
(Usa, 07. mart 2018 08:57)

Da bre evo od kad se vratio milsap koji igra odbranu prosek primljenih poena denvera je 119p po utakmici strasan defanzivac nema sta...nemas pojma o kosarci a prosipas pamet.

marko

pre 6 godina

Evo jedan savet Melounu daj loptu u ruke Jokicu ili ispadas iz trke za plejof ti drugog pleja u ekipi nemas oko njega su sve solidni igraci ali suteri niko od njih ne zna da odigra pas. Ako to do sada nije ukapirao sada bi trebalo, bez Jokica ne mogu ni Dallas da dobiju

Milos

pre 6 godina

USA decko ja igram basket 20 godina nemoj da mi solis pamet klinac,taj obrva daje vecinu poena posle pica,pogledaj KAT brojke od kad je otisao Rubio,svakom centru treba pley kao u fudbalu sto napadacu treba dobar vezni igrac.. e o ovakvim hejterima ja pricam sto im se ceo zivot zasniva na mrznji a kosarkasko znanje 0!!!

petarczv

pre 6 godina

Posle se cudimo sto nam tako lose ide u svim sferama drustva.Kako ce biti drugacije kad imamo misljenje konstantno kao sto vetar menja pravac.Do pre par dana bog,legenda,car.Odigra 3 lose utakmice,odjednom,truntav,los,nikakav.Strasno kakvi smo,al eto i to je dokaz naseg stanja svesti.
(Markos, 07. mart 2018 09:55)

Ziva istina truli smo kao drustvo skroz..

strucanjak

pre 6 godina

Decko misli da je kosarka individualni sport pa i individualno trenira. Ne svidjaju mu se saigraci pa mu se eto i ne igra. Alo legendo nije ti to balkan. Oterao si Nurkica ali Milsapa ne mozes. Nastavi tako i nece te zeleti ni jedan klub !

petarczv

pre 6 godina

MIRKO BJELICA JE U BOLJOJ FORMI OD JOKOA, VIŠE ĆE NAM ON KORISTITI NA SVETSKOM!
(limenka, 07. mart 2018 08:36)

Druze a gde igra taj Mirko?

fargo

pre 6 godina

Sta ste zapenili,Jokic je pogodio 2 suta od devet,ispucava se za tri poena,odbranu ne zna da igra,cak ni ruke ne podize,ima on sasvim dovoljno prostora pored Milsapa i Plamlija ali ga ne koristi.

polupripitomljeni texasanin

pre 6 godina

Naša dijaspora u Dallasu je nemala. Sinoc je bilo dosta dece u Jokicevim dresovima koji su ga čekali da se slika posle utakmice. On samo prodje i odmahnu rukom! Bas razocaravajuce.

Na istom tom mestu su se dečaci slikali sa Bogijem, Bobijem, Belim I Teom. Čak je i Beli smeker zvao Taunsa i Viginsa da se slikaju s klincima. Oni nisu odmahivali rukom. Moji klinci plakali u kolima do kuće, ceo sat nam je trebao da dodjemo kući zbog gužve. Kao ocu mi nije bilo svejedno jer nisam znao sta da im kažem. Smislicu nešto do veceras kada se vrate i škole..I dalje navijamo za Joku. Zelim mu puno sreće do kraja sezone ali ako hoce da bude zvezda mora da se ponaša kao zvezda.
A šteta mogao je da do neba usreci dva mala dečaka koja te obožavaju I još sam izbrojao bar trojicu da su čekali i platili skupe karte da ga vide.

Usa

pre 6 godina

Tesko je kad nemas pleya da ti namesti lake poene na pic n rolu, Nurkic dok je bio u Denveru nije mogao da prebaci 6 poena po utakmici...Jokic za svaki poen mora da se bori a to nije karakteristika centra...
(Milos, 7. mart 2018 08:44)

Evo o ovakvim klincima pricam. Nije karakteristicno da se centar sam izbori za poene?!? Naravno kada i ne zna da igra kao pravi centar. A kako moze obrva? A nekadasnji centri, sta mislis kako su imali 25+ppg, 12+ppg, 3+bpg?! Jokic kao centar ima 0,8 blokada po utakmici. To nije centar. Ledjima protiv malo jaceg centra ne moze nista. Trojke ako ga ne krenu, a ipak nije Kari, ostaje ispod 10 poena.

Buki

pre 6 godina

Uredu Denver kao tim nema neki pravac niti zna oko kojeg igraca ce graditi tim Trener im je los sve to stoji.Ali Jokic mora da prelezi ove decje bolesti i da se prestane duriti kao neki klinac ti si profesijonalac i moras da igras i da das sve od sebe iako ti saigraci ne odgovaraju.Pipoen i Barkli nisu ni pricali pa su igrali zajedno odlicno Brayant isto sa pola saigraca nije imao nikakav odnos cak se i tukao sa nekim ali to se na terenu nevidi pa evo Mirotic i Portis primer kako su zajedno igrali a ovaj ga smestijo u bolnicu,Jokica mora neko iz njegovog bliskog okruzenja da posavetuje i ohrabri da sutira vise da bude brezobrezan da nabija sebi statistiku tako je to u NBA svi nabijaju statistiku igraju za ugovore briga ih i za pobede ekipe i za procente suta od 30% bitno je njima samo statistika a tako i mediji tamo forsiraju statistiku ispred bilo cega,on mora da se trgne da se ne duri i da sutira i igra kako on oce inace ce mu se to odraziti i na ugovor i na samu reputaciju nadam se da ce mu njegova braca to predociti i posavetovati sutiraj sto te briga i za pobede i za procente tako razmisljaju danas nabedjene zvezde u NBA pa mora i on a ne da brine o taktici ekipe i pobedama ima vremena za to jos je mlad i mora da se dokaze na nacin kao sto rade i ameri inace ce zapasti u coroskak a to je bilo sa mnogim nasim igracima tamo jedino Radmanovica je bilo briga za sve ostali su svi bili naviknuti na evropske trenere i bili skromni i plasljivi.

petarczv

pre 6 godina

Usa 
Ahahahahahahahahahaha, Entoni Dejvis ima "malo" bolje "fizikalije" od Nikole Jokica! 

Dajte coveku nagradu, od ovoga ne moze bolje, ahahah.
(google, 07. mart 2018 09:24)

Decko je teska vezara odavno smesniji komentar nisam procitao... Dejvis je uz greekfreaka i lebrona fizicki najdominantniji igrac u ligi...

nurkara

pre 6 godina

Denver deveti a Portland treci. Dokaz da je Nurkic mnogo bolji od Jokica. Zeznuo se Denver, trebali su Jokica da trejduju a da zadrze Nurkbeasta.

slobo b.

pre 6 godina

Tačno sam znao kad sam vidio kako je ušao u utakmicu mlitavo i bez volje da će ovo biti loša noć za njega,i sreća moja što sam se odlučio posle prve četvrtine za spavanje!

Usa

pre 6 godina

USA decko ja igram basket 20 godina nemoj da mi solis pamet klinac,taj obrva daje vecinu poena posle pica,pogledaj KAT brojke od kad je otisao Rubio,svakom centru treba pley kao u fudbalu sto napadacu treba dobar vezni igrac.. e o ovakvim hejterima ja pricam sto im se ceo zivot zasniva na mrznji a kosarkasko znanje 0!!!
(Milos, 7. mart 2018 09:22)

O kojoj mrznji bre pricas sinko? Razmenjujemo misljenje o kosarci. Ovo je sport koja bre mrznja. Ali ako srbendi ne pohvalis noloa ili "jokaru", odmah mrzis svetu srpsku zemlju. Tvoje kosarkasko znanje je nula. Naravno da je igra sa pick and rolom potrebna, ali ako si pravi centar, igraj ledjima 1 na 1. Eeee samo sto nema pravoga centra jos od Shaqa. Ovi moderni nazovi centri trojkasi, naravno da i ne znaju da igraju ledjima kada sutiraju po 5+ trojki po utakmici, ali ako ih ne krene a uglavnom nije svako trojkas kao bek ili plej, nistaa. To ti sinko mrzis moj nick, a tvoj brat "jokara" igra bas u toj zemlji. Svaki nolobot ili jokara bot koriste termine "hejteri, mrzitelji, sta ste vi uradili u svom zivotu" hahahahaha pa niko od nas koji komentarisemo sigurno nije milioner nego dokon covek pa zato komentarisemo igru milionera. Cao veliki poznavaoce kosarke

323

pre 6 godina

Nesto se ozniljno desava. Ali u svakom slucaju lose za Denver. Ako ovako nastave da rade klub ce to da oseti na svojoj kozi. Ovo je vec treca utakmica a oni to jos nisu shvatili? Da li oni stvarno zele plej of? Ili ne?

STEVO

pre 6 godina

Bez vanjskog šuta, dominantno za 3 poena, Denver je ispodprosječna ekipa, pogotovo što ne igraju odbranu. Prevashodno moraju dići odbranu ukoliko žele u plejof jer ipak nisu Golden Stejt ili Hjuston ali mi se to čini nemoguće s ovim profilom igrača.

Davis

pre 6 godina

@MaironDrake

pobrkao si loncice, nije ovo basket ispred zgrade. Ovde postoji trener i akcije. Sa povratkom Millsapa promenio se ceo koncept igre. Nazalost Malone ne moze (ili odbija da vidi) koji sistem donosi pobede (onaj preko Nikole tzv "Jokic Ball")...za razliku od ostalih trenera koji maksimalno koriste glavne igrace ekipe...zato se to igracima koje si naveo ne desava jer se igra organizuje oko njih.

luks

pre 6 godina

Eto nama nasih strucnjaka i pljuvaca,posle malo losije forme odmah drvlje i kamenje na Jokaru. Verujem da ste ga isto tako vi isti uzdizali u nebo kad je belezio prosli mesec tripl dablove,i davali mu titulu najboljeg u NBA svih vremena. A gde je tu sredina???

di

pre 6 godina

Gledao utakmicu, lopta do njega ne stize, milsap pokusava da bude i alfa i omega i na jokica gleda kao na obicnog centra, a to jokic nikako nije. Kad milsap ukapira da pusti jokica da misli umesto njega a on da prati njegovu igru, mozda i vide playoff. Imam utisak da milsap pokusava da itplati svojih 30 miliona, to sto ekipa gubi ga i ne zanima mnogo, sto se njega tice on je ostvaren igrac, ovo mu je prilika da zaradi

pribojac

pre 6 godina

Malo jaca odbrana na njemu njega nema nigde....to je jedino realno,nema ni pokrete jednog centra niti je centar...Kakav centar sutne 7-8 trica za utakmicu...nije to njegov posao,ali hajde.....Nek mu je sretno....zelim mu karijeru najvecih NBA igraca,ali nije realno.

Antidefense

pre 6 godina

Tripl-dabl stao. Deluje nezgrapno na terenu, stil igre kao da igra "teškog centra" kod Gomeljskog. Američka košarka ne raduje se njegovoj statistici.

riverdale

pre 6 godina

Smaracka ekipa izgubila jer je stao sut,ne mogu ni Atlantu da dobiju ako ne pogode 20 trojki,u odbrani postoji samo Milsap kad je na terenu.Sve u svemu,bice steta ako ovakva dosada od ekipe uzme nekome mesto u plejofu.

Goran

pre 6 godina

Joki totalno neangazovan. Sta on pokusava da dokaze? Nurkic je jasno svima stavio do znanja da je nezadovoljan i rijesio problem. Jokic se kao ne brine za statistiku ali igra ocajno. Ekipa gubi! Ako ovako nastavi eto njega nazad u evropu prije nazalost zapostavljenog Bobija.

Milivoje Krstic

pre 6 godina

Nece da odvede Denver u play off a da drugi uzme pare. Balkansko razmisljanje koje je mnogima neshvatljivo ali to je to. Videcemo do kraja.

milos

pre 6 godina

Kad najvise treba ekipi kada se lomi plejof on podbacuje i nazalost opet nece igrati u plejofu makar ta cetiri meca! Da li je igrac za velika dela sve je vece pitanje, vlasnici klubova su najkompetentniji ali ja mu ne bi dao ugovor od sledece sezone kakav se pominje dok se ne dokaze odnosno dok se ne vidi ima li srce za velika dela...

Usa

pre 6 godina

(petarczv, 7. mart 2018 11:37)

A vidi ga ovaj zvezdas, IQ 14. Napisao sam maaaalo a ne malo. Sto u prevodu znaci mnogo. Pametnjakovicu. I nisu isti nivo fizicke spreme Lebron i Davis. James je mnogo spremniji. A "jokara" je spremljen kao ja u sedmom osnovne. Ustvari ja sam tada imao veci odraz.

Minja Subota

pre 6 godina

Ljudi sta vam je bre? Pa zar vi jos uvek niste shvatili da se sve namesta i da dechko NIJE SMEO da odigra dobru partiju! Da rekao sam nije smeo i to je danas sasvim normalno nazalost... Ne postoji bzv granica koliko ce koseva da ubaci,razmislite malo bolje,on je profesionalac i moze mu se! Nmg da verujem da se ovako ljudi loze i ne kontaju bas nista...

divlji Srbin

pre 6 godina

@(polupripitomljeni texasanin, 7. mart 2018 14:51)

To sto im je odmahnuo rukom, to se on samo igra sa njima, ali vi hejteri ne shvatate.

nba stats

pre 6 godina

Sinoc Milsap 10 suteva na utakmici, Jokic 9. Prethodna utakmica: Milsap 9 suteva Jokic 8. Ma da, sigurno mu Milsap "krade" suteve i Jokic prosto ne stize da sutira od njega.

Demius

pre 6 godina

pericafmp malo kasno uranio, ali nema veze, već je ostavio 10-tak pljuvačnih komentara u kojima se svađa pomalo sa svima, a najviše sam sa sobom. Pokušavam da zamislim kako izgleda jedan njegov "radni" dan, ali verovatno prvo pretrese svu moguću statistiku i onda kreće lagano pljuc zagrevanje, barem do prve sledeće Lebronove utakmice. ?

nurkara

pre 6 godina

Denver deveti a Portland treci. Dokaz da je Nurkic mnogo bolji od Jokica. Zeznuo se Denver, trebali su Jokica da trejduju a da zadrze Nurkbeasta.

MaironDrake

pre 6 godina

Kakav je to igrac ako mu celu koncepciju moze srusiti povratak saigraca??? Pitam se da li se to moze desiti Janisu, Mark Gasolu i ostalima iz ranga Jokica? Da sad ne nabrajam neke istinske majstore. Igras svoju igru...Ako je toliko osetljiv na saigrace onda on nije istinski superstar.

Mr_Melbourne

pre 6 godina

Sta bi sa najboljim igracem u nba? sta bi sa igracem koji se igra u nba? a da, dosao jadni Milsap i sve mu pokvario. A ja odavno govorim da ce i ove godine da gleda playof na tv. A zato Portland melje sve. Ali garantujem da ce biti jos bolji poslije indv treninga ovo ljeto, cak mozda i zakuca nekad. Denver je seljacka ekipa prava,njima svaku noc ama bas svako zabije 110 kos min.

Usa

pre 6 godina

(MaironDrake, 7. mart 2018 08:39)

Bravo. Jedini pravi komentar. Vratio mu se krilni centar i odjednom kao unistio im je sve. Ili znas da igras ili ne. Jokic je zaredjao 7-8 odlicnih utakmica, ali takodje su im i bekovi igrali odlicno pa su timskom igrom dobili dal 7 od 9 utakmica. Vratio se Milsap jos dve pobede za redom, i onda sunovrat Jokica i poraz od Dalasa?! Milsap ne sutira mnogo a igra odbranu sto puz sporac ne ume. Napraviste Vilta Cembrlejna od njega. Polako bre. A zamislite udju u playoff, i prva runda Houston ili GSW? metla sa 20 razlike prosekom. Jokic je dobar igrac, ali nasi novinari i klinci koji gledaju kosarku 3 godine misle da je superstar. Nije i ne moze biti sa ocajnim fizikalijama. Anthony Davis, ista visina ista tezina, maaalo bolje fizikalije, nije asistent kao Jokic, ali zato melje u Pelikansima i uvodi ih u playoff. Eee to je superstar.

Dušman

pre 6 godina

I ovaj će kao da potpiše maksimalni ugovor na 150.000.000$, smešno.
U stvari hoće, ali sutra kada ima 42p/13s kao Antonio Dejvis sinoć.

Usa

pre 6 godina

Tesko je kad nemas pleya da ti namesti lake poene na pic n rolu, Nurkic dok je bio u Denveru nije mogao da prebaci 6 poena po utakmici...Jokic za svaki poen mora da se bori a to nije karakteristika centra...
(Milos, 7. mart 2018 08:44)

Evo o ovakvim klincima pricam. Nije karakteristicno da se centar sam izbori za poene?!? Naravno kada i ne zna da igra kao pravi centar. A kako moze obrva? A nekadasnji centri, sta mislis kako su imali 25+ppg, 12+ppg, 3+bpg?! Jokic kao centar ima 0,8 blokada po utakmici. To nije centar. Ledjima protiv malo jaceg centra ne moze nista. Trojke ako ga ne krenu, a ipak nije Kari, ostaje ispod 10 poena.

strucanjak

pre 6 godina

Decko misli da je kosarka individualni sport pa i individualno trenira. Ne svidjaju mu se saigraci pa mu se eto i ne igra. Alo legendo nije ti to balkan. Oterao si Nurkica ali Milsapa ne mozes. Nastavi tako i nece te zeleti ni jedan klub !

Minja Subota

pre 6 godina

Ljudi sta vam je bre? Pa zar vi jos uvek niste shvatili da se sve namesta i da dechko NIJE SMEO da odigra dobru partiju! Da rekao sam nije smeo i to je danas sasvim normalno nazalost... Ne postoji bzv granica koliko ce koseva da ubaci,razmislite malo bolje,on je profesionalac i moze mu se! Nmg da verujem da se ovako ljudi loze i ne kontaju bas nista...

pribojac

pre 6 godina

Malo jaca odbrana na njemu njega nema nigde....to je jedino realno,nema ni pokrete jednog centra niti je centar...Kakav centar sutne 7-8 trica za utakmicu...nije to njegov posao,ali hajde.....Nek mu je sretno....zelim mu karijeru najvecih NBA igraca,ali nije realno.

pa ja mislim da sam rek'o

pre 6 godina

Kao sto sam i mislio, kad se uteze forma, da bi se pojurio plejof, Maloun ima da izgubi konce, zajedno sa Jokicem nazalost. Dok su se svi zezali i igrali Nikola je dominirao, sad kad je frka i trka u pravom smislu reči, statistika ne laže. Tri za redom ispod deset nije slučajnost iako bi naša javnost Košarkaška volela da je tako. Cak i protiv ekipe koja je relativno nezainteresovana (zbog marka kubana, ne zbog samog kvaliteta ekipe prim out) se vidi pad u formi ekipe i njegov pojedinačni. Više šanse imaju Bobi i Teo da vide plejof, a Jokic nek misli o maks ugovoru ovo leto, bolje nego da ga plejof razotkrije skroz.

Usa

pre 6 godina

USA decko ja igram basket 20 godina nemoj da mi solis pamet klinac,taj obrva daje vecinu poena posle pica,pogledaj KAT brojke od kad je otisao Rubio,svakom centru treba pley kao u fudbalu sto napadacu treba dobar vezni igrac.. e o ovakvim hejterima ja pricam sto im se ceo zivot zasniva na mrznji a kosarkasko znanje 0!!!
(Milos, 7. mart 2018 09:22)

O kojoj mrznji bre pricas sinko? Razmenjujemo misljenje o kosarci. Ovo je sport koja bre mrznja. Ali ako srbendi ne pohvalis noloa ili "jokaru", odmah mrzis svetu srpsku zemlju. Tvoje kosarkasko znanje je nula. Naravno da je igra sa pick and rolom potrebna, ali ako si pravi centar, igraj ledjima 1 na 1. Eeee samo sto nema pravoga centra jos od Shaqa. Ovi moderni nazovi centri trojkasi, naravno da i ne znaju da igraju ledjima kada sutiraju po 5+ trojki po utakmici, ali ako ih ne krene a uglavnom nije svako trojkas kao bek ili plej, nistaa. To ti sinko mrzis moj nick, a tvoj brat "jokara" igra bas u toj zemlji. Svaki nolobot ili jokara bot koriste termine "hejteri, mrzitelji, sta ste vi uradili u svom zivotu" hahahahaha pa niko od nas koji komentarisemo sigurno nije milioner nego dokon covek pa zato komentarisemo igru milionera. Cao veliki poznavaoce kosarke

Goran

pre 6 godina

Joki totalno neangazovan. Sta on pokusava da dokaze? Nurkic je jasno svima stavio do znanja da je nezadovoljan i rijesio problem. Jokic se kao ne brine za statistiku ali igra ocajno. Ekipa gubi! Ako ovako nastavi eto njega nazad u evropu prije nazalost zapostavljenog Bobija.

Hejter

pre 6 godina

Vi sto branite Jokica u ovoj situaciji, malo se zapitajte da li ste u pravu. Decko se ponasa kao detence neko, boli ga neka kvazi nepravda. Ja da sam Meloun zestoko bih ga kaznio za ovakvo ponasanje, u timu mora da se zna ko je glavni. A sto se tice cinjenice da Denver bolje izgra sa Jokicem, a bez Milsapa, to vazi do plej-ofa, tamo agresivna igra bez odbrane bas i nece proci, jer je od tria Marej-Jokic-Heris dovoljno da jedan podbaci i oni nemaju sta da traze na toj utakmici.

Antidefense

pre 6 godina

Tripl-dabl stao. Deluje nezgrapno na terenu, stil igre kao da igra "teškog centra" kod Gomeljskog. Američka košarka ne raduje se njegovoj statistici.

riverdale

pre 6 godina

Smaracka ekipa izgubila jer je stao sut,ne mogu ni Atlantu da dobiju ako ne pogode 20 trojki,u odbrani postoji samo Milsap kad je na terenu.Sve u svemu,bice steta ako ovakva dosada od ekipe uzme nekome mesto u plejofu.

milos

pre 6 godina

Kad najvise treba ekipi kada se lomi plejof on podbacuje i nazalost opet nece igrati u plejofu makar ta cetiri meca! Da li je igrac za velika dela sve je vece pitanje, vlasnici klubova su najkompetentniji ali ja mu ne bi dao ugovor od sledece sezone kakav se pominje dok se ne dokaze odnosno dok se ne vidi ima li srce za velika dela...

Milos

pre 6 godina

USA decko ja igram basket 20 godina nemoj da mi solis pamet klinac,taj obrva daje vecinu poena posle pica,pogledaj KAT brojke od kad je otisao Rubio,svakom centru treba pley kao u fudbalu sto napadacu treba dobar vezni igrac.. e o ovakvim hejterima ja pricam sto im se ceo zivot zasniva na mrznji a kosarkasko znanje 0!!!

Milos

pre 6 godina

Tesko je kad nemas pleya da ti namesti lake poene na pic n rolu, Nurkic dok je bio u Denveru nije mogao da prebaci 6 poena po utakmici...Jokic za svaki poen mora da se bori a to nije karakteristika centra...

fargo

pre 6 godina

Sta ste zapenili,Jokic je pogodio 2 suta od devet,ispucava se za tri poena,odbranu ne zna da igra,cak ni ruke ne podize,ima on sasvim dovoljno prostora pored Milsapa i Plamlija ali ga ne koristi.

Aleks

pre 6 godina

Gledao do poluvremena. Kao da im je neko dao po bromazepam pre utakmice. Mogu lagano da se pozdrave sa play offom, nema igre, nema protoka lopte, Jokic nevidljiv, kao da ne igra, Milsap nema pojma, bolje je delovala petorka sa Plamlijem. Steta sto je Milsap potpisao na 3 godine, Jokic ako ne pobegne iz ove nezdrave stedine unazadice svoj potencijal.

Jokara trgni se

pre 6 godina

Pošto sam odgledao celu utakmicu,moram da iznesem neka zapažanja. Ovo sa Jokarom nije dobro,momak je totalno bio nezainteresovan kako u napadu tako i u obrani i da je on najveći krivac za jutrošnji poraz. Ne znam jel mu trenerski tim promenio ulogu ali mišljenja sam da se on ponaša kao neko derište koje se uvredilo jer mu tim ima all star igrača i kao neka on sad odlučuje kako će utakmica teći. Sve je to OK,vratio se Milsap ali nastavi da igraš kao pre,neće te on pojesti na terenu ako budeš agresivniji. Znači bio je mnogo puta na mis meču i umesto da napadne koš on doda drugom loptu. U obrani ni da skoči a kamoli da trči da pokrije nekog drugog igrača(npr. Novickog) koji ostaje sam na trojci i pogađa sam na šutu. Govor njegovog tela je loš,kao da nema ni gram mišića već samo salo nastalo od masnog bureka i mnogo Coca-cole.Trener ga je izbacio u 3/4 iz igre pred kraj i nije mu dao šansu, jer je video da mu je svejedno da li pobedili ili ne, kao da se ne radi o borbi za playoff. On jednostavno odbija da bude vođa i najbolji, prepušta to drugome. Ako ne odraste i ne shvati da je on taj koji pokreće Denverov napad i da nije poenta samo dodavati lopte već i sam pogađati,jer neće druge uvek služiti šut. A u obrani da se više bori,to je dobro radio u prvoj sezoni kada je mnogo više sebe davao u obrani. Mislim da Denver neće igrati u playoffu jer nemaju taj kvalitet a Jokari to i odgovara jer za njega je to samo igra u kojoj nije bitno ko pobedi,bitno je da show must go on.

Buki

pre 6 godina

Uredu Denver kao tim nema neki pravac niti zna oko kojeg igraca ce graditi tim Trener im je los sve to stoji.Ali Jokic mora da prelezi ove decje bolesti i da se prestane duriti kao neki klinac ti si profesijonalac i moras da igras i da das sve od sebe iako ti saigraci ne odgovaraju.Pipoen i Barkli nisu ni pricali pa su igrali zajedno odlicno Brayant isto sa pola saigraca nije imao nikakav odnos cak se i tukao sa nekim ali to se na terenu nevidi pa evo Mirotic i Portis primer kako su zajedno igrali a ovaj ga smestijo u bolnicu,Jokica mora neko iz njegovog bliskog okruzenja da posavetuje i ohrabri da sutira vise da bude brezobrezan da nabija sebi statistiku tako je to u NBA svi nabijaju statistiku igraju za ugovore briga ih i za pobede ekipe i za procente suta od 30% bitno je njima samo statistika a tako i mediji tamo forsiraju statistiku ispred bilo cega,on mora da se trgne da se ne duri i da sutira i igra kako on oce inace ce mu se to odraziti i na ugovor i na samu reputaciju nadam se da ce mu njegova braca to predociti i posavetovati sutiraj sto te briga i za pobede i za procente tako razmisljaju danas nabedjene zvezde u NBA pa mora i on a ne da brine o taktici ekipe i pobedama ima vremena za to jos je mlad i mora da se dokaze na nacin kao sto rade i ameri inace ce zapasti u coroskak a to je bilo sa mnogim nasim igracima tamo jedino Radmanovica je bilo briga za sve ostali su svi bili naviknuti na evropske trenere i bili skromni i plasljivi.

Usa

pre 6 godina

(petarczv, 7. mart 2018 11:37)

A vidi ga ovaj zvezdas, IQ 14. Napisao sam maaaalo a ne malo. Sto u prevodu znaci mnogo. Pametnjakovicu. I nisu isti nivo fizicke spreme Lebron i Davis. James je mnogo spremniji. A "jokara" je spremljen kao ja u sedmom osnovne. Ustvari ja sam tada imao veci odraz.

baba Vangs

pre 6 godina

Posto je Milsap preuzeo glavne konce u igri Jokic i Marej izgledaju kao pocetnici. Kakva je glupost bila angazovanje Milsapa sada se dobro vidi...steta...zasto forsirati matorog igraca pored dva mlada bisera ne razumem...?

aca

pre 6 godina

Dok trener ukapira da Milsam treba da bude sa Plamlijem u drugoj petorci(odbrambena), a da Jokic treba da u prvoj petorci (napadacka) glumi "vetrenjacu",kao u prethodnom periodu kada je ostvario par tripl-dabla, a lopta kruzila perfektno ostace oni bez plejofa.

Milan

pre 6 godina

Mogao bi Alimpijević sa svojim metodama malo i do Kolorada da ode :)
Šalu na stranu, meni ovo sa Jokićem sve izgleda kao jedna vrsta bojkota i inata sa njegove strane. Ne zaboravlja se košarka za nedelju dana.

Davis

pre 6 godina

@MaironDrake

pobrkao si loncice, nije ovo basket ispred zgrade. Ovde postoji trener i akcije. Sa povratkom Millsapa promenio se ceo koncept igre. Nazalost Malone ne moze (ili odbija da vidi) koji sistem donosi pobede (onaj preko Nikole tzv "Jokic Ball")...za razliku od ostalih trenera koji maksimalno koriste glavne igrace ekipe...zato se to igracima koje si naveo ne desava jer se igra organizuje oko njih.

Mladen

pre 6 godina

Ovo je već ozbiljan problem !
Te priče o čuvanju za PO,uigravanju Jokića i Milsapa su potpuna baljezgarija!
Pa Denver neće ući u PO ako ovako nastave... Slažem se da Pol i Nikola uopšte nisu komparativni na terenu,ali prosto mi je neverovatno da je Nikola u ovakvom kanalu poslednje 3 utakmice,od kako se vratio ovaj. Meloun skandalozno vodi tim,to je činjenica,da Jokiću 25 minuta,prethodne dve utakmice ne preko 30...Apsolutno nikakve koncepcije u igre,napadi idu preko Milsapa,koji je,šta god ko pričao,ultra limitiran igrač. Tim gde su petorku činili Tig,Korver,Krauder,Milsap i Horford,verovatno je najlošija petorka u istoriji lige koja je PO dočekala kao prvi nosilac. Denver mu pljune 33 milke godišnje,da im nosi igru pored živog Jokića,pa i Mareja,pa i Herisa...
Nju Orleans (Dejvis) je nerealan ! Iako ih ne mirišem ni malo,želim im ako je ikako moguće,da što dalje doguraju u doigravanju. Hjuston je strahota !
O Portlandu i Lilardu pre svih,ne treba trošiti reči,najsimpatičnija ekipa lige...

Milivoje Krstic

pre 6 godina

Nece da odvede Denver u play off a da drugi uzme pare. Balkansko razmisljanje koje je mnogima neshvatljivo ali to je to. Videcemo do kraja.

Petar

pre 6 godina

Meni ovo izgleda kao da Jokić i Marej poručuju Milsapu da ih kao prekaljeni all star sada on povede u plej of, obzirom da sigurno batica od 30 miliona želi da se pita. U svakom slučaju vruć, prevruć krompir u rukama trenera Melouna. Na nekome će se kola slomiti sasvim sigurno. A samo na pobedu su od Jute koja ne misli da se zaustavi. Sve mi se čini da će svi naši na odmor već u Aprilu.

Markos

pre 6 godina

Posle se cudimo sto nam tako lose ide u svim sferama drustva.Kako ce biti drugacije kad imamo misljenje konstantno kao sto vetar menja pravac.Do pre par dana bog,legenda,car.Odigra 3 lose utakmice,odjednom,truntav,los,nikakav.Strasno kakvi smo,al eto i to je dokaz naseg stanja svesti.

pauza od 00 do 8

pre 6 godina

Žašto je tako malo igrao? :(
Jel i TRENER podbacio? Više neki rezervisti igrali od pola iz startne postave.

Jokić 25 minuta, od 48.
0 faulova.
Šut beše 2 od 9, 0 od 4 trojke.
Valjda trener može da kaže igraču nemoj za 3, ili nemoj ni za 2, osim zicer. Razigravaj ostale.

Ja sam gledao poslednjih 15 min pa ne znam šta je bilo tačno sve pre.
Smešno mi je da ih stigne sa rezervistima na minus 5 u poslednjoj, i gleda kako se opet domaći odlepljuju, a najbolje igrače da ubaci neće.
Možda se pomirio sa porazom zbog loše šuterske večeri par igrača, mada su možda mogli da prorade, da im je data šansa + instrukcije, motivacija!
Ako ne izmakne plejof, zbog poraza od prežaljenih, šta očekivati protiv Hjustona ili GS?

Mnogo pitanja. Samo me nervira što Denver ovako uprska neke vredne pobede. Da smanjim očekivanja ili?
Reci Meloune!

petarczv

pre 6 godina

MIRKO BJELICA JE U BOLJOJ FORMI OD JOKOA, VIŠE ĆE NAM ON KORISTITI NA SVETSKOM!
(limenka, 07. mart 2018 08:36)

Druze a gde igra taj Mirko?

smdrg

pre 6 godina

Jaooo bre, pa kako od Dalasa... Joker mora da se izbori za lidersko mesto, ili da sledece sezone napusti klub. To nije isti igrac od kad su se vratili povredjeni, a nije ni isti Denver...

Sibirac

pre 6 godina

Do pre nedelju-dve Denver je igrao spektakularnu košarku, sa jako brzim protokom lopte, gde protivnici nisu znali da li da čuvaju Jokića ili bekove.

Sada je Jokić predaleko od koša, ugušen i beskoristan.

A konkurencija na Zapadu nikad jača, biće zanimljivo do kraja sezone.

petarczv

pre 6 godina

Milsap ne sutira mnogo a igra odbranu sto puz sporac ne ume. Napraviste Vilta Cembrlejna od njega. Polako bre. A zamislite udju u playoff, i prva runda Houston ili GSW? metla sa 20 razlike prosekom. Jokic je dobar igrac, ali nasi novinari i klinci koji gledaju kosarku 3 godine misle da je superstar. Nije i ne moze biti sa ocajnim fizikalijama. Anthony Davis, ista visina ista tezina, maaalo bolje fizikalije, nije asistent kao Jokic, ali zato melje u Pelikansima i uvodi ih u playoff. Eee to je superstar.
(Usa, 07. mart 2018 08:57)

Da bre evo od kad se vratio milsap koji igra odbranu prosek primljenih poena denvera je 119p po utakmici strasan defanzivac nema sta...nemas pojma o kosarci a prosipas pamet.

google

pre 6 godina

@Usa
Ahahahahahahahahahaha, Entoni Dejvis ima "malo" bolje "fizikalije" od Nikole Jokica!

Dajte coveku nagradu, od ovoga ne moze bolje, ahahah.

STEVO

pre 6 godina

Bez vanjskog šuta, dominantno za 3 poena, Denver je ispodprosječna ekipa, pogotovo što ne igraju odbranu. Prevashodno moraju dići odbranu ukoliko žele u plejof jer ipak nisu Golden Stejt ili Hjuston ali mi se to čini nemoguće s ovim profilom igrača.

petarczv

pre 6 godina

ovaj će kao da potpiše maksimalni ugovor na 150.000.000$, smešno. 
U stvari hoće, ali sutra kada ima 42p/13s kao Antonio Dejvis sinoć.
(Dušman, 07. mart 2018 08:42)

Antonio je banderas a dejvis je entoni...

petarczv

pre 6 godina

Posle se cudimo sto nam tako lose ide u svim sferama drustva.Kako ce biti drugacije kad imamo misljenje konstantno kao sto vetar menja pravac.Do pre par dana bog,legenda,car.Odigra 3 lose utakmice,odjednom,truntav,los,nikakav.Strasno kakvi smo,al eto i to je dokaz naseg stanja svesti.
(Markos, 07. mart 2018 09:55)

Ziva istina truli smo kao drustvo skroz..

Demius

pre 6 godina

pericafmp malo kasno uranio, ali nema veze, već je ostavio 10-tak pljuvačnih komentara u kojima se svađa pomalo sa svima, a najviše sam sa sobom. Pokušavam da zamislim kako izgleda jedan njegov "radni" dan, ali verovatno prvo pretrese svu moguću statistiku i onda kreće lagano pljuc zagrevanje, barem do prve sledeće Lebronove utakmice. ?

petarczv

pre 6 godina

Usa 
Ahahahahahahahahahaha, Entoni Dejvis ima "malo" bolje "fizikalije" od Nikole Jokica! 

Dajte coveku nagradu, od ovoga ne moze bolje, ahahah.
(google, 07. mart 2018 09:24)

Decko je teska vezara odavno smesniji komentar nisam procitao... Dejvis je uz greekfreaka i lebrona fizicki najdominantniji igrac u ligi...

masterkg

pre 6 godina

U velikoj sam nedoumici, šta toliko škripi kad igraju Milsap, Plamli i Jokić zajedno ..... Nisam gledao utakmicu, ali to se redovno dešava ...

Marko

pre 6 godina

Bila ja borba za pley of i prosle godine pa je njegov prosek bio 23 poena na zadnjih 10 utakmica...tako da ti prica ne pije vodu...ne razumes se u basket...

anti-reklamozder

pre 6 godina

ima nesto karme za Jokica u sinocnoj izjavi Melouna da igraci koji se ne zalazu nece igrati. jasna je aluzija na Jokica koga je drzao na klupi celu 4q.
sto se Milsapa tice,budite realni,Jokic je buducnost fransize na mnogo nacina, Milsap je finansijska sadasnjost.
odnos vreme do plejofa/forma su jako protiv Denvera u doigravanju.

sportski pozdrav

SS

pre 6 godina

Jokic je povratkom Milsapa postao zadnja opcija u napadu..Od igraca koji je dominirao u Februaru i imao triple double prosek sada dobija prosecno 5 suteva po mecu..ne daju mu loptu ,sebicni su igraju za Milsapa vise.Primera radi Jokic je protiv Klipersa imao sut 4-5 ,a protiv Klivenda je imao samo jedan sut za celo prvo poluvreme!Ne daju mu loptu kada je sam ispod obruca ili na trojci vec samo sutira ono za sta se sam izbori na "silu"

Velika grehota da su povrtakom "all star"Milsapa prestali da igraju na Jokica steta i za njega a i za Denver koje ce to kostati plej offa

di

pre 6 godina

Gledao utakmicu, lopta do njega ne stize, milsap pokusava da bude i alfa i omega i na jokica gleda kao na obicnog centra, a to jokic nikako nije. Kad milsap ukapira da pusti jokica da misli umesto njega a on da prati njegovu igru, mozda i vide playoff. Imam utisak da milsap pokusava da itplati svojih 30 miliona, to sto ekipa gubi ga i ne zanima mnogo, sto se njega tice on je ostvaren igrac, ovo mu je prilika da zaradi

polupripitomljeni texasanin

pre 6 godina

Naša dijaspora u Dallasu je nemala. Sinoc je bilo dosta dece u Jokicevim dresovima koji su ga čekali da se slika posle utakmice. On samo prodje i odmahnu rukom! Bas razocaravajuce.

Na istom tom mestu su se dečaci slikali sa Bogijem, Bobijem, Belim I Teom. Čak je i Beli smeker zvao Taunsa i Viginsa da se slikaju s klincima. Oni nisu odmahivali rukom. Moji klinci plakali u kolima do kuće, ceo sat nam je trebao da dodjemo kući zbog gužve. Kao ocu mi nije bilo svejedno jer nisam znao sta da im kažem. Smislicu nešto do veceras kada se vrate i škole..I dalje navijamo za Joku. Zelim mu puno sreće do kraja sezone ali ako hoce da bude zvezda mora da se ponaša kao zvezda.
A šteta mogao je da do neba usreci dva mala dečaka koja te obožavaju I još sam izbrojao bar trojicu da su čekali i platili skupe karte da ga vide.

Nekako s’ proleca

pre 6 godina

Pa neverovatno ponavlja se prethodna sezona! Sve super , igra napadacki funkcionise ali izgleda se nikome ne igra odbrana. Pa ako je tako sta ce im onda preplaceni Milsap cini se otkako se vratio da se Denver raspada. Nema jos puno utakmica do kraja sve je moguce ali plasim se da ce opet biti deveti ili deseti nazalost. Mnogo bi im znacila prva runda playoffa za naredne godine jer imaju dobar temelj samo treba da se nastavi sa gradjenjem ekipe. Ovako ce polako jedan po jedan od ove trojice mladih da odlaze i raspasce se ko Okc. Steta bi bila!

analiticar_amater

pre 6 godina

Kao sto sam i mislio, kad se uteze forma, da bi se pojurio plejof, Maloun ima da izgubi konce, zajedno sa Jokicem nazalost. Dok su se svi zezali i igrali Nikola je dominirao, sad kad je frka i trka u pravom smislu reči, statistika ne laže. Tri za redom ispod deset nije slučajnost iako bi naša javnost Košarkaška volela da je tako. Cak i protiv ekipe koja je relativno nezainteresovana (zbog marka kubana, ne zbog samog kvaliteta ekipe prim out) se vidi pad u formi ekipe i njegov pojedinačni. Više šanse imaju Bobi i Teo da vide plejof, a Jokic nek misli o maks ugovoru ovo leto, bolje nego da ga plejof razotkrije skroz.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pa ja mislim da sam rek'o, 7. mart 2018 08:44)

Znaci u februaru niko nije zatezao formu, nego su poceli da zatezu bas u poslednje tri utakmice. I to Dalas i Memfis koji su izgubili sve sanse za plej of?

marko

pre 6 godina

Досза људи спомиње Јокића неки чак и као кривца јер лоше игра. Па аман није Јокић једини играч, као што ни Јокић не одређује игру. Овај распад система је само тренерова одговорност. Гледао сам прву утакмицу Милсапа после повратка, и видело се да то везе нема. Човек је умислио да је најбитнији игач, публика га поздравила, а њему се не скида осмех са лица, улази, млати са оном лоптом, успорава игру, остали ркећу као и он да трерају по свом, и видео се распад. Добили су Кливленд, али ево поново две утакмице као и она прва. Тренер једностано ради лош посао и то је то. Може Јокић да игра лоше, али и то је до тренера, па нек иде Јокић на клупу цео меч, па нек Денвер добије уткамицу. Прича да као Милсап скуп па мора да игра нема везе јер је Фарид скуп па не игра месецима а при томе је и био здрав колико се сећам.

slobo b.

pre 6 godina

Tačno sam znao kad sam vidio kako je ušao u utakmicu mlitavo i bez volje da će ovo biti loša noć za njega,i sreća moja što sam se odlučio posle prve četvrtine za spavanje!

323

pre 6 godina

Nesto se ozniljno desava. Ali u svakom slucaju lose za Denver. Ako ovako nastave da rade klub ce to da oseti na svojoj kozi. Ovo je vec treca utakmica a oni to jos nisu shvatili? Da li oni stvarno zele plej of? Ili ne?

luks

pre 6 godina

Eto nama nasih strucnjaka i pljuvaca,posle malo losije forme odmah drvlje i kamenje na Jokaru. Verujem da ste ga isto tako vi isti uzdizali u nebo kad je belezio prosli mesec tripl dablove,i davali mu titulu najboljeg u NBA svih vremena. A gde je tu sredina???

marko

pre 6 godina

Evo jedan savet Melounu daj loptu u ruke Jokicu ili ispadas iz trke za plejof ti drugog pleja u ekipi nemas oko njega su sve solidni igraci ali suteri niko od njih ne zna da odigra pas. Ako to do sada nije ukapirao sada bi trebalo, bez Jokica ne mogu ni Dallas da dobiju

divlji Srbin

pre 6 godina

@(polupripitomljeni texasanin, 7. mart 2018 14:51)

To sto im je odmahnuo rukom, to se on samo igra sa njima, ali vi hejteri ne shvatate.

nba stats

pre 6 godina

Sinoc Milsap 10 suteva na utakmici, Jokic 9. Prethodna utakmica: Milsap 9 suteva Jokic 8. Ma da, sigurno mu Milsap "krade" suteve i Jokic prosto ne stize da sutira od njega.