1. Vođina škola, spin sa loših rezultata i neuspeha glumljenjem žrtve i napadima na izmišljene neprijatelje... I to u potpunosti uspešno, sad je na 50% podrške grobara i na 100% podrške zvezdaša ili ti botova. Majstorski.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Odlazite!, 7. mart 2018 00:11)

    Значи ти навијаш за партизан и ти си навијач, а ја сам бот зато што навијам за Звезду ?!
    Зар не видиш комплекс у настанку ?
    (BBRS, 7. mart 2018 12:00)

    # Link komentara

  2. Mislim da je kao trener "tanak", iako je imao fantastičnu igračku karijeru. Slazem se da ekipa nije bog zna kako kvalitetna, ali ako u domacem prvenstvu u 3 utakmice napravis 2 normalne akcije, onda mora i da je do trenera.
     (Volim i ja vas, 7. mart 2018 11:44)

    # Link komentara

  3. Ovi sto podrzavaju Djukica ocigledno ne idu na stadion, jer da idu videli bi da od igre tima nema nista, nema ni jedne prepoznatljive akcije osim Stojkovic degazira Tavamba skace, nema suta u okvir gola 45 min., jedina utakmica koja je na nesto licila je protiv Videotona, malo za ostanak u Partizanu, bez ljutnje.
    (saca, 7. mart 2018 10:38)

    # Link komentara

  4. Da si stariji znao bi kako je najkomunistickiji klub u Yu osvojio tolike titule. Sve sto je valjalo, bez obzira na naciju, je moralo u zvezdu.
    (Sah-mat, 06. mart 2018 19:08)

    Odes u JNA kao fudbaler jednog kluba - izadjes iz JNA kao fudbaler Partizana. Eto, tako se to radilo u SFRJ...

    Vojni poziv Zvezdinim najvaznijim igracima redovno je stizao pred derbi, na Marakanu se slala vojna policija da privodi Zvezdine igrace pred derbi - sve zarad jednog kluba...

    Ali uzalud trud, dzaba sve - narod voleo i dana danas voli Zvezdu, Partizan samo tolerisemo...
    (One night in May, 7. mart 2018 08:54)

    # Link komentara

  5. sta znam...da je bog zna kakav trener...nije....da ima bog zna kakve igrace...tesko! A jeste uz prilicno mucnu igru bez igre napravio rezultat u Evropi (slicna prica kao sa Muslinom). A juce vest da je Sparta otpustila Stramaconija koji je imao budzet 15MEUR a ispao u pretkolu LE i sa Spartom 5. u prvenstvu. Dali su mu znaci 9 meseci fore i onda ga otpustili. Znaci u Srbiji su definitivno prevelika ocekivanja od trenera: prodajes najbolje igrace u svakom prelaznom roku, ili jos gore usred priprema i dovodis polutane koje niko nece i ocekujes cuda i to u roku odmah...ne ide to tako!
     (pope, 7. mart 2018 08:52)

    # Link komentara

  6. Djukicu ostani!
     (uzimam.kokice, 7. mart 2018 08:27)

    # Link komentara

  7. Evidentno je da ekipa lose igra i da postoji problem koji je ocigledan i mora se resavati. Svi su postali demagozi, od igraca do trenera. Treba preuzeti odgovornost i snositi posledice. Nivo neprofesionalizma i odnosa prema fudbalu odnosno poslu je najveci razlog tome, ne iskljucujuci mogucnost limitiranosti pojedinaca, bilo da je rec o treneru ili fudbalerima. Nazalost to je sav kapacitet odnosno fizicka i mentalna struktura.
     (Romper, 7. mart 2018 03:18)

    # Link komentara

  8. Ne bi druze tebi niko zamerio da imas IGRU, pa i kad ne pobedis bar se vidi tecna igra, kombinacija, akcija. Ali mi vidimo samo mucenje, sve individualno i retko kad timski. To vidimo mi, obicni smrtnici. A to niko ne pominji. Svi samo traze bodovez dzabe bodovi ako nema igre. Pre ili kasnije ponestace srece kao sto vec jeste. Pozdrav
    (mozda nekad, 06. mart 2018 15:04)
    Da nema igru, to stoji. Ali istovremeno, sa kakvim se igracima raspolaze po nasim klubovima, sta da mi uopste ocekujemo !?? Od klinca izvrnu neku zvezdicu, koji posle izigrava nekog smekera, i to je vec uspeh... A na terenu : nista !
    (JPR24, 7. mart 2018 01:04)

    # Link komentara

  9. Sto ne kazes kako ti ne daju igrace djola i onog malog vlahovica sto bre cutis zasto cutis
    (Vojo, 7. mart 2018 00:55)

    # Link komentara

  10. Ostavite Djukica. Vidite da ima sistem i da ce biti bolje. Produzite mu ugovor na 5 god, pojacajte ugovore Sumi, Jankovicu, Tosicu i Tavambi i da vidite kako ce tim da se preporodi, spica imamo odlicnog za kog cak i Ivica garantuje. Zasto menjati tim koji je dominirao u evropi ? Pustite coveka da radi pa ce za 5 god da vam pokaze kako gazi u Sapcu i Lucanima.
    (Bane, 7. mart 2018 00:30)

    # Link komentara

  11. Vođina škola, spin sa loših rezultata i neuspeha glumljenjem žrtve i napadima na izmišljene neprijatelje... I to u potpunosti uspešno, sad je na 50% podrške grobara i na 100% podrške zvezdaša ili ti botova. Majstorski.
     (Odlazite!, 7. mart 2018 00:11)

    # Link komentara

  12. Djukic je gospodin covek I veliki znanac u fudbalu, ovakav covek se cuva...Verujem da ce kroz par godina Partizan biti dominantan. Covek dosao juce a ovi indijanci ga zele smeniti. Pa ne vodi covek Real gde su sve majstori fudbala. Covek ima prosecne fudbalere I sa takvom ekipom je normalno I gubiti. Podrska za Djukica.
     (Gonza, 6. mart 2018 23:47)

    # Link komentara

  13. Ovo za medije je potpuno u pravu. Odavno Partizan nije bio ovako satanizovan od strane medija
    (mare, 6. mart 2018 15:01)

    Pa šta očekivati kada je predsednik države vatreni navijač zvezde što je u više navrata dokazao, a gledam onu emisiju na pinku, čovek pominje Evertona iz Partizana, pa on sve to prati, a šatro mora da radi danju i noću. Zamisli kada pratiš, znaš sve igrače Partizana, a vatreni si navijač zvezde i možeš da uceniš bilo koga u državi da radi to što ti hoćeš.
    (ja, 6. mart 2018 23:08)

    # Link komentara

  14. Sah-mat
    a joj da nepisemo jos o hajduku koji je ocrnio zvezdu pa svi najpoznatiji igraci hajduka su igrali za fk bor ko neveruje neka proveri za pocetak slavisa zungul a vi nastavite niz jel treba da nabrajam hrvate bosnjake ili makedonce ili samo srbe iz 89 koji su osvoili usatog i koliko koga treba da nabrojim sto su igrali za vanseriski srbski klub cz sa najveceim maga bez koga nebi ni bilo usatog nisu dali zvezdinu zvezdu a opevan je kako tako ali je opevan dejan savicevic toliko o postenoj zvezdi i srbskoj zvezdi koja nezna ni svoje mega zvezde da ispostuje a koje nece ni pored stadiona da prodju zbog sadasne uprave zvede a sve su dobili od nje ali je mega zvezda ofk beograda upravnik zvezde zdravo laku noc pokrite se usima i tisina
    (roj bin, 6. mart 2018 22:42)

    # Link komentara

  15. Potpuna podrška za Djuku sledeća sezona je Partizanova stvorice on top tim.Samo ga ne treba dirati
    (Komerc, 6. mart 2018 22:33)

    # Link komentara

  16. Nema potrebe da se ista komentarise. Zemun - Javor 0:2;Plzen-Jhilava 0:1.
    Ko zna, zna. A ko nema blage veze...
    (Cinjenice, 6. mart 2018 22:03)

    # Link komentara

  17. Kakav klub takav i trener, a takav i recnik.
     (Ljubisa livac, 6. mart 2018 21:48)

    # Link komentara

  18. Najveci gospodin u ovom Partizanu.
     (Nemanja, 6. mart 2018 21:17)

    # Link komentara

  19. Štitar - selo nadomak Šapca. Ne vidim problem u tome.
    (Ljudi zive i u selu, 6. mart 2018 21:12)

    # Link komentara

  20. 2000,00 za gospodina.
     (uefamafia, 6. mart 2018 21:09)

    # Link komentara

  21. Da li si znao kako je domobran Bobek dosao u Partizan. Kaki su doslj Cajkovskj , Iljes Spic i mnogi drugi. U Jugoslaviji gde je svaka republika vukla na svoju stranu omogicili da Zvezds uzme toliko tirula? Nije li malo cudno
    Ti pri cas ko je najkomunistickiji klub koji je i danas clan JSD
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mik, 6. mart 2018 19:26) # Link komentara

    Tacno je da je Bobek igrao za ndh ali je tacno da je i Zebec igrao za ndh samo sto je taj Zebec igrao i za zvezdu. Pa ziveli su u Hrvatskoj i bili su Hrvati, ne znam kako su mogli da igraju za Srbiju. A i sto bi?
    Isti slucaj sa Prosineckim. Zar nije igrao za ndh? Iljes Spic je Madjar iz Madjarske i ne znam sta te on toliko iritirao. I ne zaboravi da je vise Hrvata igralo za zvezdu nego za Dinamo.
    (Sah-mat, 6. mart 2018 20:45)

    # Link komentara

  22. Bravo Đukiću,ne zbog igre već zbog stava prema novinarima!
    (Mufti, 6. mart 2018 20:26)

    # Link komentara

  23. Ilijev,Vazura vreme je da idete
     (si, 6. mart 2018 20:24)

    # Link komentara

  24. Kao delija mi isto nije jasno zasto bi terali trenera koji je onakvu ekipu doveo do proleca u EL, a sa ovim timom ni Murinjo i Gvardiola zajedno ne bi uzeli titulu, vise je kriva uprava koja je prodala njihovog najboljeg igraca Leonarda pa onda i Evertona, a doveli Sumu??? Zvezda je dva koplja ispred to se videlo i u evropi a i vidi se u Superligi.
    (..., 6. mart 2018 19:55)

    # Link komentara

  25. A ko je ova lepa žena na slici? :3
    (tražim fotke na fejsu, 06. mart 2018 19:38) Biljana Obradovic. Vodila neke emisije na Pinku pre 15-20 godina kad je bila mlada.
    (..., 6. mart 2018 19:52)

    # Link komentara

  26. "A ko je ova lepa žena na slici? :3"

    Trebalo bi da je Aja Jung
    (Stole, 6. mart 2018 19:52)

    # Link komentara

  27. Volim ove što kritikuju Đukića, a ne Vučelića ili Ilijeva koji su direktno zasluženi za igrače koje su doveli odnosno prodali. Pa nije naša liga Premijer loga pa da je trener ujedno i menadžer. Đukić je jedan od najboljih trenera partizana u poslednjih 25 godina i ovo nije zaslužio.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bgd, 6. mart 2018 18:26)

    Hajde ti i ostali objasnite zasto su Vuchelic i Vazura krivi../ Vi to tako tek da prozovete nekog, pa da budete u masi koja urlice.
    Ko je to prodao Lea, Djuleta, Nikolica trenera..? Ko..? Pa niko ih nije prodao. niti jedan od pomenute trojice nije hteo vishe da bude u PArtizanu, jer su dobili ogromne novce napolje koje Partizan ni u bunilu ne moze da prati. Sta je tu uprava kriva..??
    Ilijevu se niko nije emsao u posao u vezi dovodjenja. Njegova ideja je Djukic, Ozegovic, Ivanovic,Suma,Tosic..i.t.d...sve promasaj do promasaja, tako da je krivac veoma jasan i vidljiv.
    (zoran, 6. mart 2018 19:50)

    # Link komentara

  28. A ko je ova lepa žena na slici? :3
    (tražim fotke na fejsu, 6. mart 2018 19:38)

    # Link komentara

  29. samo ti idi
     (grobar71, 6. mart 2018 19:36)

    # Link komentara

  30. @janko

    Lep komentar, smislen. Osim paranoicnog uvoda. Ostavite te teorije zavere da vam je uprava "instalirana", "nametnuta" i td. Sami ste je izabrali i izglasali na skupstini kluba. Oterali ste Djuru i trazili ove. Niko ih nije na silu doveo vec vi sami.
     (Ljubisa livac, 6. mart 2018 19:32)

    # Link komentara

  31. Srpski Arsenal je Partizan
    (Daki, 6. mart 2018 19:31)

    # Link komentara

  32. Djukic je gospodin covek, bio i kao igrac, a i sada kao trener. A, Partizanu sa ovakvim timom ne bi ni Gvardiola pomogao, a pomocnici da mu budu Klop i Murinjo.
    (knez, 6. mart 2018 19:28)

    # Link komentara

  33. Zna se kako je Partizan stigao Zvezdu po titulama,uz svu politicku i fudbalsku vlast. 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BOSS, 6. mart 2018 18:35) # Link komentara 


    Da si stariji znao bi kako je najkomunistickiji klub u Yu osvojio tolike titule. Sve sto je valjalo, bez obzira na naciju, je moralo u zvezdu.
    (Sah-mat, 06. mart 2018 19:08)

    Da li si znao kako je domobran Bobek dosao u Partizan. Kaki su doslj Cajkovskj , Iljes Spic i mnogi drugi. U Jugoslaviji gde je svaka republika vukla na svoju stranu omogicili da Zvezds uzme toliko tirula? Nije li malo cudno
    Ti pri cas ko je najkomunistickiji klub koji je i danas clan JSD
     (Mik, 6. mart 2018 19:26)

    # Link komentara

  34. Opa dječki nogomet u rasulu. Ne možete se suglasit.
    (RI, 6. mart 2018 19:24)

    # Link komentara

  35. @bgd

    Kako te nije sramota da sumljaš u Vučelića? Gospodin Vučelić je preporodio Partizan! Izdigao ga je iz pepela korupcije i zla!
    (juha, 6. mart 2018 19:21)

    # Link komentara

  36. Zna se kako je Partizan stigao Zvezdu po titulama,uz svu politicku i fudbalsku vlast.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BOSS, 6. mart 2018 18:35) # Link komentara

    Nikako da prezalis Jugoslaviju.
    (Karaburac, 6. mart 2018 19:15)

    # Link komentara

  37. suma je zvezdas i minira tim iznutra , a jankovic je partizanovac ali veze nema ;)
     (dzems bond od stojkovce, 6. mart 2018 19:11)

    # Link komentara

  38. Pa, sta reci Arsenu Wengeru, onda? Zar nismo svi pricali da se "u" nas pre brzo menjaju treneri???
    pogle reprezentaciju... pogle zvezdu i ostale... aj nadjite jedan klub u super ligi da ima istog trenera vise od npr 3 godine! Jednog!
    A onda pogledajte uprave klubova... njih da smenis, moras da ih hapsis da bi dosao neko drugi....
    Jednom u 10 godina sportski direktori obave "dobro" kupovinu, udjes u kup uefa, napune te ko dzak golovima. Onda ide smena trenera, pa prodaja te dobre kupovine.... Napravis razliku u ceni, pola upravi pola menadzeru, klubu NISTA! Onda sledecih 9 godina losa kupovina, i minimum 9 novih trenera....
    Svi u Srbiji se razumeju u sve, pa i u fudbal... Cak i Vucelic i Iliev, pa i oni pre, a i oni posle...
     (Giuseppe, 6. mart 2018 19:09)

    # Link komentara

  39. Zna se kako je Partizan stigao Zvezdu po titulama,uz svu politicku i fudbalsku vlast.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BOSS, 6. mart 2018 18:35) # Link komentara

    Da si stariji znao bi kako je najkomunistickiji klub u Yu osvojio tolike titule. Sve sto je valjalo, bez obzira na naciju, je moralo u zvezdu.
    (Sah-mat, 6. mart 2018 19:08)

    # Link komentara

  40. Nije sporna kultura ili hrabrost vec znanje a ti ga nemas, u tome je stvar. Jer da imas znanja ne bi sedeo u kuci 10 godina i gledao TV nego bi se bavio svojim pozivom. Cinjenica je da su te posle Valensije, koja te je takodje oterala-zahvalila, nigde nisi proveo vise od 2 meseca, mislim Eibar, Elce i tako nesto. Zasto te oni nisu cenili i posle niza losih igara i poraza ostavili za trenera kao postenog i radnog. Taj odgovor hocu da cujem g.Djukicu. I ne mislim da samo vi trebate da odete nego zajedno sa Vucelice, Ilijevim i vajnim Vazurom. Puno srece i zdravlja g.Djukicu.
    (saca, 6. mart 2018 19:07)

    # Link komentara

  41. Pa ja ljudi stvarno ne znam sta je s vama. Igramo najjadniji i najtuzniji fudbal u istoriji, pobedjuje nas ko god stigne i to lagano bez grca u ovoj nasoj jadnoj ligi. Nijedan igrac nam nije u formi, ceo tim nema snage ni za poluvreme, takticki smo na nivou petlica, a bili smo na ,,pripremama". Vi ako hocete da izgubimo i to drugo mesto i da nas garagani nakantaju u derbiju, vi ostavite Djukica, ali posle cete da se cesete svi vi koji velicate plasman u Evropi iako vrlo dobro znate da smo se i tu spasavali i imali mnogo srece kad su nas stisli Bojsi a Kijev nas je razmontirao. Sem Stojketa kome treba da zahvalimo za sve uspehe ove sezone i Tavambe svi ostali izgledaju kao izgubljeni u svemiru.A inace taj ,,strasni" Plzen otresaju ladno po Ceskoj, a ,ove godine kilavi Sporting ce da ih pregazi ko plitak potok.
    (Ko je ovde lud?, 6. mart 2018 19:03)

    # Link komentara

  42. kupite mu messija da uzme neki bod
     (paki, 6. mart 2018 19:03)

    # Link komentara

  43. Djukiću ostani!!!
     (Nikola, 6. mart 2018 18:57)

    # Link komentara

  44. Tu smo gde smo i to smo što smo! NAPRED PARTIZAN!
     (dejan, 6. mart 2018 18:54)

    # Link komentara

  45. U situaciji kada je u klub instalirana uprava sa ciljem da ga oslabi u korist vodjine mezimice,kada navijaci nisu u stanju da ispune pola stadiona u najvaznijem mecu u proteklih 10 godina,kada se klinci iz omladinske skole prodaju pre punoletstva,mi pricamo o igri i problem nam je trener.A posebno mi je neverovatno razocarenje zbog ispadanja od ekipe koja ima gomilu reprezentativaca reprezentacije jace od srpske,koja godinama igra zajedno i godinama ima istog trenera.I sta sad smenicemo Djukica,doci ce Stolica koji nije mrdnuo iz kukuruz lige i mi cemo zaigrati kao Barsa.Generalno veliki problem naseg fudbala je taj sto se sve osim skora u ligi 28-1-1 za Partizan ili Zvezdu smatra katastrofom,pa onda isti promene 5 trenera i ceo tim za jednu sezonu i jos se ocekuje da razbijaju u Evropi
    (janko, 6. mart 2018 18:52)

    # Link komentara

  46. Rodjen je gde?
     (C i n i k, 6. mart 2018 18:47)

    # Link komentara

  47. Bravo gospodine Đukiću. Pošto sam Zvezdaš, puna podrška od mene.
    (sa x, 6. mart 2018 18:42)

    # Link komentara

  48. Ovo društvo uspeva da i od najsmirenijeg i najkultivisanijeg čoveka izvuče ono najgore ...
     (Dobrica, 6. mart 2018 18:41)

    # Link komentara

  49. Glavu gore! 
    Neverovatni Miroslav Djukic nas je nacinio da udaramo daleko iznad svoje visine! 
    Vodjstvo 2-0 na poluvremenu protiv Dinama Kijeva i za dlaku je trebalo biti 3-0 na poluvremenu, golman bukvalno iz gola izvadio loptu?! 
    2-0 protiv Dinama Kijeva, evropskog velikana, dalekog No1 favorita nase grupe?! 

    Pa to je fudbalski kosmos i prava fantazija, visine u koje nas je doveo Miroslav Djukic! 
    Treba pazljivo cuti sta ce poruciti Miroslav Djukic nakon ove neverovatne drame kroz koju smo svi prosli! 
    Treba upiti svaku rec Miroslava Djukica! 
    Upravo se u tim mudrim recima krije kljuc i recept za uspeh u Evropi! 

    Preziveli smo 1914. i 1941.! 
    Nikada se ne predaj! 
    Mi smo Partizan! 
    Nema predaje! 
    Cilj je postignut - prolece u Evropi 2018.! 
    Samo napred! 
    Idemo na dve pobede u naredna dva meca!
    (fudbalski ekspert, 06. mart 2018 18:09)


    kraljevski trol :)
     (neutralni felsh, 6. mart 2018 18:40)

    # Link komentara

  50. Stvar je prosta, Djukic neguje napadacki stil, al ovde prosto nema materijal da to izvede.
     (radijator, 6. mart 2018 18:37)

    # Link komentara

  51. Zna se kako je Partizan stigao Zvezdu po titulama,uz svu politicku i fudbalsku vlast.
     (BOSS, 6. mart 2018 18:35)

    # Link komentara

  52. Djukic je dobar trener.
     (Dusan R., 6. mart 2018 18:27)

    # Link komentara

  53. Volim ove što kritikuju Đukića, a ne Vučelića ili Ilijeva koji su direktno zasluženi za igrače koje su doveli odnosno prodali. Pa nije naša liga Premijer loga pa da je trener ujedno i menadžer. Đukić je jedan od najboljih trenera partizana u poslednjih 25 godina i ovo nije zaslužio.
     (bgd, 6. mart 2018 18:26)

    # Link komentara

  54. Gospodin Đukić
     (duka, 6. mart 2018 18:23)

    # Link komentara

  55. Ostani :)
    (Delije Sever, 6. mart 2018 18:16)

    # Link komentara

  56. Čovek je u pravu.. Nego uvek se mi pravimo kao da vredimo više nego realno.. Partizan I CV nisu evropski velikani.. Na žalost.. Samo sa privatizacijom je to moguće.. Ali ko će ulagati u ta dva "luna parka"..
     (HanSolo, 6. mart 2018 18:14)

    # Link komentara

  57. Djukic vec posle Rada mora da dobije otkaz, tim pre ako ne postoji ta klauzula da dobija otpremninu od 600 hiljada usled otkaza. Ako on ostane na klupi Partizana, samo ce se nastaviti lose i bezidejne partije ekipe. Kad ekipi ne ide onda je trener glavni krivac za to, i suprotno. Svaka Djuki cast sto nas je odveo u 1/16 finala LE ali treba biti iskren i reci da smo bili i miljenici srece. Ljudi, kod Djukica samo 1-2 igraca daju gol a kod Nikolica su pogadjali skoro svi i Everton, bek Miletic, Jevtovic, Jankovic, Neca Mihajlovic, Leo, Djurdjevic, Tavamba pa i Bleki Milenlovic, kad je dao onaj gol u finalu kupa...Imao je Mare Nikolic jacu ekipu nego Djukic sada ali je i Videoton slabija ekipa od Partizana, slabija u svakom smislu te reci i zato je Djukic eliminisao Maretovu ekipu, odgovor za one koji se pitaju kako je Mare Nikolic kao bolji trener ispao od Djukica, eto tako, jer su Tavamba, Ozegovic, Jankovic bolji igraci od Lazovica, Scepovica, Hentija...
     (Batko pamcenje mu kratko, 6. mart 2018 18:11)

    # Link komentara

  58. agilna uprava odlicno radi posao zbog koga je i postavljena da urusi Partizan, da se dugovi izjednace da mi ne strcimo sa 6 milona duga a zvezda sa 56. A Djukica treba da je sramota sto je prihvatio da vodi klub kada su prodata dva vrhunska igraca a dovedene uzasne zamene i sto Sumu drzi iako kao da je sad izasao sa klinike za odvikavanje od teskih droga a sve da bi ga prodali barem nekome da se Ilijev barem malo opere.
    (butcerboy, 6. mart 2018 18:10)

    # Link komentara

  59. Tek sad sam ukapirao sta znaci "idemo po protivnika".
    (Mifo, 6. mart 2018 18:09)

    # Link komentara

  60. Glavu gore!
    Neverovatni Miroslav Djukic nas je nacinio da udaramo daleko iznad svoje visine!
    Vodjstvo 2-0 na poluvremenu protiv Dinama Kijeva i za dlaku je trebalo biti 3-0 na poluvremenu, golman bukvalno iz gola izvadio loptu?!
    2-0 protiv Dinama Kijeva, evropskog velikana, dalekog No1 favorita nase grupe?!

    Pa to je fudbalski kosmos i prava fantazija, visine u koje nas je doveo Miroslav Djukic!
    Treba pazljivo cuti sta ce poruciti Miroslav Djukic nakon ove neverovatne drame kroz koju smo svi prosli!
    Treba upiti svaku rec Miroslava Djukica!
    Upravo se u tim mudrim recima krije kljuc i recept za uspeh u Evropi!

    Preziveli smo 1914. i 1941.!
    Nikada se ne predaj!
    Mi smo Partizan!
    Nema predaje!
    Cilj je postignut - prolece u Evropi 2018.!
    Samo napred!
    Idemo na dve pobede u naredna dva meca!
    (fudbalski ekspert, 6. mart 2018 18:09)

    # Link komentara

  61. Djuki svaka na mestu, podrska!
    (Vlado, 6. mart 2018 18:05)

    # Link komentara

  62. Podržavam Đukića !
    (GJ CRVENA ZVEZDA, 6. mart 2018 18:04)

    # Link komentara

  63. Све је ствар квалитета и менталитета.Против Заглебја тамо смо одиграли исту утакмицу ка у Чешкој
    (киза Д, 6. mart 2018 18:02)

    # Link komentara

  64. da imas obraza posle ovakvih rezultata nebi cekao ni trenutak ali gdecesnecete niko
    (raderus, 06. mart 2018 16:13)

    Nije do obraza, nego do 600 000 evra. Barem je to jasno.
     (NoName, 6. mart 2018 18:00)

    # Link komentara

  65. davno je proslo da neko ima obraz i kaze ljudi , tim slabo igra odoh ja . ako posle mladosti sa dva igraca vise nije sam spakovao kofere i rekao ovo mi ne treba u zivotu , ili posle plzena i totalnog antifudbala , radnickog iz nisa , sta ocekivati od njega . nista
     (nogometom do fudbala, 6. mart 2018 17:59)

    # Link komentara

  66. Прва реченица у тексту :

    "Trener fudbalskog kluba Partizan Miroslav Đukić rekao je da ne vidi zašto bi dao ostavku..."

    Мислим да гробари нису заслужили да их овако, знате већ шта, управа клуба !
    (BBRS, 6. mart 2018 17:55)

    # Link komentara

  67. @Grobari NBG 
    -Leonardova plata je 2,2 mil.e godišnje.To ne bi mogli da mu plate Partizan i Zvezda zajedno!! 
    -Durdjevića niko nije prodao!Imao je obećanje da posle titule može da ide.I otišao je za 3 puta veću platu! 
    -Te Partizanove legende,nisu u stanju ni kiosk da vode.Imali smo legendu u KK,Pekovića pa se zna kako smo prošli. 
    Djukića istrpeti do kraja sezone,pa najuriti.Nije ni bio trener za nas!
    (Dušan, 06. mart 2018 17:20)


    -Ako na cifru koja je data za Sumu dodas I njegovu godisnju platu, dolazis do cifre koju pominjes. Znaci finansijski ne bi prosli losije samo bi na terenu imali zadovoljnog majstora umesto ovog pokusaja od fudbalera. Leonardu da su ponudili I milion za sezonu, ostao bi u klubu.
    -Ako je vec morao Djurdjevic da ode zasto Ilijev nije doveo dobrog spica, proverenog, para je imalo, slucaj Suma to pokazuje. Cime je Ozegovic zasluzio poziv Partizana? Gde se to on dokazao, nadavao golova? Prosek cak I za stadarde nase lige. Verovatno neka menadzerska kombinacija.
    -Te Partizanove legende su napravile Teleoptik I sistem gde smo proizvodili mlade talente, a bilo ih je mnogo, da ih ne nabrajam. Te legende su napravila dugogodisnju dominaciju Partizana pa smo prisli Zvezdi po broju titula. A to sto branis ove Vuckove, ti samo govori da si botic bez svog misljenja. Nisu bili u stanju ni Nikolica da zadrze, pa ne mogu Madjari da mu daju 100 miliona!
     (Grobari NBG, 6. mart 2018 17:54)

    # Link komentara

  68. on prekrsti ruke i gleda na svakoj utakmici kako mu pogresno izvode kornere i ne reaguje,ali sta zna on o kosom hicu kao i matematickoj verovatnoci,ne bih da duzim...percepcija njegova, igre je katastrofalna...
    (kit karson, 6. mart 2018 17:53)

    # Link komentara

  69. Ma Djukic ne valja. Otkaz i da se konacno dovede kompetentan trener.
    (Vito, 6. mart 2018 17:53)

    # Link komentara

  70. Djukela ostani, Djukela ostani ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 6. mart 2018 17:51)

    # Link komentara

  71. Odgledao sam celu konferenciju,pricao je pola sata i stalno pricao isto,sve zajedno je vrteo u krug 100 reci.I da,slazem se da si u srbiji jedan dan bog a vec drugi dan niko i nista,ali ovde nije problem u porazima,nego u igri.Niko ne moze reci da Partizan igra dobro,stvara sanse ali ne ide.Nije tako,igra nam cele sezone ne valja,nisu to ni oscilacije u igri nego igramo sporo,bezidejno i jednostavno lose.Zbog toga bi Djukic trebao da ode a ne zbog novinara,navijaca... ako vidis sam da 8 meseci nikako ne ide kako zelis sam onda je valjda red da preuzmes odgovornist i prepustis mesto nekome drugome da pokusa.Nije ovo kriza,vec je ovosezonska realnost.
     (Slavoljub, 6. mart 2018 17:48)

    # Link komentara

  72. Samo oni, koji se ne razume u nogomet, oće da otjeraju Đukića!
     (Uros Djurdjevic #32, 6. mart 2018 17:47)

    # Link komentara

  73. Sta obracaj paznju na te sitne duse.
    (Sever, 6. mart 2018 17:45)

    # Link komentara

  74. Podrska djukicu
    (sinisa, 6. mart 2018 17:32)

    # Link komentara

  75. stvarno Đukiću ,15 bodova je Partizan izgubio na svom terenu,igra je katastrofa,najveće zvezde izađu na teren da igraju balet,trčanje je tabu tema od igre nema ama baš ništa,a svaku utakmicu prekrstiš ruke pored aut linije i ličiš na gledaoca,.Sada se ljutiš kao šta je bilo,kao da si pao sa marsa.Još gora je uprava koja priča prazne priče.
    (stane, 6. mart 2018 17:31)

    # Link komentara

  76. Djuka ti si nas najbolji trener i uprava ako je pametna povecala bi ti primanja duplo i to na 10 god. Pa kad se svi igraci lepo upoznaju, idu jedni kod drugih na karte, pivo, slave i rodjendane onda ce da resetaju ko Barsa. Ilijevu produziti ugovor jer se vidi strucnost i da se ne menja igracki kadar na leto. Potrebno je vreme, za 7-8 god bi videli kakve bi postigli rezultate.
    (Jovan, 6. mart 2018 17:31)

    # Link komentara

  77. Управа све чини да са притисач и незадовољство навијача пребаци на тренера Ђукића што није у реду.Зна се ко ствара и кпује играче .Илијев је довео "бомбу играча"Осуму и сад ћути ,а није стао иза тренера јер је он платио из касе клуба 1.650.000 евра .за ове паре могао је у нашој лиги купити четир добра играча.
     (@Милан, 6. mart 2018 17:28)

    # Link komentara

  78. Zvezdaš sam, ali Đukića poštujem jer sam imao prilike i da ga gledam kako igra i da igram na malim terenima protiv njega. Dobar je čovek i razume se u fudbal sigurno bolje od svih koji su mu postavljali pitanja, a verujem da se trudi i da radi. Ne uspeva se uvek u životu, pa bi Partizanu bilo najpametnije da ga zadrži dostojanstveno do kraja sezone - neće im biti ni prva ni poslednja sezona u kojoj nisu uzeli titulu - pa posle na miru neka vide šta će.
    (Shole - Kralljevo, 6. mart 2018 16:40)

    А шта ако због Ђукића не виде европу следеће године, хоће ли се онда помињати то достојанство ?
    Достојанство је и да пружиш руку противнику кад те победи а не да кукаш како је судија свирао пенал против тебе, таман и да га није било !
    Могао си да чујеш Милојевића и његов коментар на гол из офсајда који је Звезда примила, ако ниси, погледај !
    Достојанство и овај тренутни партизан (људи у и око њега), немају додирних тачака !
    (BBRS, 6. mart 2018 17:27)

    # Link komentara

  79. @Grobari NBG
    -Leonardova plata je 2,2 mil.e godišnje.To ne bi mogli da mu plate Partizan i Zvezda zajedno!!
    -Durdjevića niko nije prodao!Imao je obećanje da posle titule može da ide.I otišao je za 3 puta veću platu!
    -Te Partizanove legende,nisu u stanju ni kiosk da vode.Imali smo legendu u KK,Pekovića pa se zna kako smo prošli.
    Djukića istrpeti do kraja sezone,pa najuriti.Nije ni bio trener za nas!
     (Dušan, 6. mart 2018 17:20)

    # Link komentara

  80. treba vas sve rasterati u paketu.
    od vucelica, ilieva, djukica do "igraca".

    dovesti ivica i pustiti decu od 18 godina da igraju.
     (x men, 6. mart 2018 17:18)

    # Link komentara

  81. Хехе... Нисам се дизао после Скендербега, Видеотона... Хехе
    (Миша, 6. mart 2018 16:15)
    Djuka je u pravu...nije mala stvar pobediti takve fudbalske velikane.Treba ostati cvrsto na zemlji zbog takvih uspeha, nije to nimalo lako...hahahahahahaha!!
    (Škemberbeg, 6. mart 2018 17:14)

    # Link komentara

  82. Pojede me tudja sramota!
    (Denko, 6. mart 2018 17:09)

    # Link komentara

  83. Cak i da jeste u ugovoru da mu se mora isplatiti 600k evrica za odkaz..pa jel on kriv za to? Ko mu dao taj ugovor? Zanimljivo da o tome niko ne pise, niko ne pljuje upravu vec Djukica sto ima takav ugovor..pa cekaj, mogao on da trazi i 600 miliona za slucaj odkaza, kriv je onaj ko mu dozvolio tako nesto a ne on!
    (jole, 6. mart 2018 17:09)

    # Link komentara

  84. Pravda za Djuku !
    Kao iskreni zvezdas navijam za ovog coveka,ne zato sto smatram da kanali partizan vec, zato sto su mu uskratili jedina tri igraca sto su valjala i ostavili ga na milost i nemilost. Bravo Djukicu,imas podrsku normalnih i postenih !
     (karlito, 6. mart 2018 17:06)

    # Link komentara

  85. zvezdas sam i odgledao sam konferenciju za stampu i sta je pricao...kada u fudbalu klub ne pravi ocekivane rezultate leti trener i on to zna...ali sve sto je pricao je apsolutno tacno,poremecen sistem vrednosti,nas mentalitet,novinarski natpisi,lazi,novac,svakodnevno vredjanje...pa nije to lako izdrzati...
    (maconii, 6. mart 2018 17:06)

    # Link komentara

  86. Urosa Djurdjevica za trenera FK Partizan pod hitno. Partizanu je sada naj potrebniji strucnjak koji razmislja hladne glave i koji ima iskustvo tako neophodno u ovom trenutku.
     (FAP mašina, 6. mart 2018 17:06)

    # Link komentara

  87. Ako si im rekao!
    (Nemanja Zvezda, 6. mart 2018 17:05)

    # Link komentara

  88. U pravu je za neke stvari al’ se mnogo folira za te 600 000, slične pare nekad i veće se u našoj ligi vrte oko malo jačih igrača zašto ne bi i oko trenera koji su radili u Evropi..
    (Don, 6. mart 2018 17:03)

    # Link komentara

  89. Ako si im djuka rekao, svaka ti cast! Sta bi ti radili da si Venger, verovatno bi visio na terazijama?! Jel sme neko da se kladi da Djuki moze da se desi da ako ostane dobije zvezdu dva puta i uzme kup?! Ja potpisujem da ce tako biti, jer je posten covek i gospodin. A novinari, hm..sta reci...tako ce i Miloja isto, cim veze dva poraza,to je strasno !
    (v_K_esspreso, 6. mart 2018 17:01)

    # Link komentara

  90. djukicu, imao si priliku, nisi je iskoristio. zato probaj da popravis stvari do kraja sezone pa ako ni tad ne uspes nemoj praviti melodramske pres-konferencije nego daj sansu nekom drugom.
     (neutralni felsh, 6. mart 2018 16:58)

    # Link komentara

  91. Dočekali smo da ovdje daju podršku Đukiću i pišu nakon toga "Naprijed Partizan". Dočekali smo novu vrstu sendvičara koja pišu naprijed Partizan a dio su onih ljudi i grupa koje je baš briga za Partizan i grobare i koji zbog svojih interesa žele Đukića i dalje. Novac je novac i tu je Partizan kao klub njima više nebitan. Samo pogledajte partizanov vjesnik i onog novinara tamo.

    I da objasnim glupost sa Fergusonom. Prvo, naravno da svi treneri, i najveći, dobijaju otkaze i imaju slabije sezone i na početku i na kraju karijere, to je uvijek moguće i zato je kao argument besmisleno spominjati Fergusona i njegove prve sezone a i ako želimo - taj Ferguson je u vrijeme kada je bio mlađi od Đukića, osvojio drugo mjesto u tadašnjoj jakoj engleskoj ligi. To mu je bila tek druga sezona tamo. Đukić ima 52 godine, nikad ništa nije osvojio, drugo-najuren je iz svih klubova i gubi sa ekipom Partizana od Radničkog i sličnih timova i treće-to što je par igrača prodano ne znači ništa, ekipe od kojih gubi imaju slabije igrače pa pobjede Partizan. Onaj koji je za Đukića ili ne zna ništa o nogometu ili piše za ovu ekipu nazovimo ih "Partizanov vjesnik" jer je njihov novinar izbacio tu glupost sa Fergusonom.

    Partizan neće imati budućnost s ovima i sjetimo se da i ekipa nije stvorila ni jednu šansu u Češkoj, neki dan su izgubili od Radničkog koji je slabiji od bilo koje ekipe iz grupne faze LE i u martu su na -14 od Zvezde. Ali zato je tu partizanov vjesnik da nam objasni šta se dešava.
    (Petar, 6. mart 2018 16:50)

    # Link komentara

  92. Kada tako znaš o fudbalu, kaži zašto su te smenili baš svi gde si bio trener?
    (Sergio, 06. mart 2018 15:06)

    A ti kada tako znas o fudbalu zasto nisi trener i hajde nabroj trenere koje poznajes da nisu dobijali otkaze ni u jednom klubu koji su trenirali, nego su odlazili po isteku ugovora.
     (Schone, 6. mart 2018 16:48)

    # Link komentara

  93. Gospodine Djukicu
    Broje se samo rezultati Koje vie nemate,dovodjeni su igraci u dogovoru sa vama. Klub i publika zele uspjehe njih nema ko je odgovoran onaj ko sastavlja ekipu, pravi taktiku,ikad se pobedjuje slave ga kad pobede izostanu kude ga ruse iteraju da ode to je svugde tako.Ali jedna stvar vecini nije jasna zasto je vecina igraca ne disziplinovana Jankovic Zdjelar
    oni vise pricaju nego sto trce,zasto oni imaju mesto u timu.Taktiku protiv Viktorije nije publika odredila a bila je totalno pogresno postavljena Viktorija ja bolji klub a Partizan je morao da juri rezultat sta je bili videli smo a i kraj je poznat.Sad treba se okrenuti prvenstvu ali isti Igraci igraju za svoju dusu trener se zaledio i ceka se kraj.Jos jedan poraz i zbogom Evropi iduce godine, ko je odgovoran? koji klub je spreman da plati Sumu 1 Milion,ni jedan u Evropi.
    (Max von Laaberg, 6. mart 2018 16:47)

    # Link komentara

  94. Da ovo nije skrivena kamera.
     (aco rs, 6. mart 2018 16:45)

    # Link komentara

  95. Samo u Srbiji vlada uverenje da trener mora da bude okoreli grobar ili delija. Ljudi su profesionalci, rade za novac. Znas ili ne znas. Zasto niko ne postavi odgovornost sportskog direktora. On je prodavao i kupovao igrace. Nije Djukic prodao Evertona, Djurdjevica nije Djukic doveo Sumu, Antonova.... Ovo pisem kao navijac Zvezde
     (Mik, 6. mart 2018 16:43)

    # Link komentara

  96. Kad je muka tu je Djuka...hehhe
    (ViktorV, 6. mart 2018 16:41)

    # Link komentara

  97. Zvezdaš sam, ali Đukića poštujem jer sam imao prilike i da ga gledam kako igra i da igram na malim terenima protiv njega. Dobar je čovek i razume se u fudbal sigurno bolje od svih koji su mu postavljali pitanja, a verujem da se trudi i da radi. Ne uspeva se uvek u životu, pa bi Partizanu bilo najpametnije da ga zadrži dostojanstveno do kraja sezone - neće im biti ni prva ni poslednja sezona u kojoj nisu uzeli titulu - pa posle na miru neka vide šta će.
    (Shole - Kralljevo, 6. mart 2018 16:40)

    # Link komentara

  98. Djukiću ne brukaj se čoveče! Nisi ti loš čovek ali si kao trener zalutao u Partizan. Imaš 14 bodova zaostatka, igra je nikakva, gubimo bodove kod kuće kao nikad do sad, u Evropi smo dogurali do proleća zahvaljujući relativno lakoj grupi i ti se tu nisi mnogo pitao, kad je došlo vreme da se ti pitaš ispao si od ekipe koja je slabija od Partizana i čak ni to ispadanje nije problem, problem je kukavička postavka igre i nedostatak bilo kakve drskosti i želje za nadigravanjem. Nas se niko ne plaši više i svi su nas procitali. Nisam za tvoju smenu jer iskreno toliko si nas ukanalio da nam ni Gvardiola ne bi pomogao sad, pa prema tome nek se završi ova neuspešna sezona kako tako pa tamo na leto da se lepo pozdraviš sa Partizanom i vratiš u sunčanu Valensiju.
     (djoka, 6. mart 2018 16:38)

    # Link komentara

  99. @batko uvalim mu slatko, Идеа је спонзор ККЦЗ зато што за разлику од вас ми немамо државне спонзоре и морамо да набављамо шта можемо од спонзора. Та Идеа храни десетине хиљада српских породица.
    (мангупаријацз, 6. mart 2018 16:38)

    # Link komentara

  100. I ja smatram da je Djukic jedan odmjeren i vaspitan covjek. Mogu misliti kako mu je tesko bilo kad je ovako reagovao.. Ali s druge strane Partizan je stvarno ocajan ove sezone. Kako napisah prije neki dan, dugo sam u fudbalu, ozbiljno ga pratim zadnje tri decenije i mislim da je ovaj Partizan bukvalno najgori Partizan u zadnjih trideset godina. Jeste da su dogurali dosta u Evropi, ali po meni to vise govori da konkurencija u drugom po rangu evropskom takmicenju vise nije toliko jaka i da se moze napraviti razultat. Gledao sam nekoliko utakmica Partizana u domacoj ligi ove godine protiv nizerazrednih klubova i apsolutno u svakoj su bili nadigrani! Po meni je to sramotno i trener mora odmah da leti.. Da se razumijemo, naravno da se moze i mora izgubiti utakmica u ligi, ali ako vas svi ali svi odreda nadigraju, ako u pet utakmica za redom u kojima ste apsolutni favoriti ne napravite sansu, onda nesto debelo nije u redu. Jos vam najveci rival melje sve redom, dao je duplo vise golova od vas i bjezi vam 15 bodova. Ja sam navijac Zvezde, ali vidim da ovako razmisljaju i moji najbliskiji prijatelji koji su veliki i iskreni navijaci Partizana.
    (Igor Pg, 6. mart 2018 16:32)

    # Link komentara

  101. Ovako kako ih on vodi, tim je sposoban da igra samo prijateljske utakmice.
     (Niški domaćin, 6. mart 2018 16:28)

    # Link komentara

  102. Ovaj zvezdas je nula od trenera kao i vecina trenera iz te skole trenera.
     (Batko uvalim mu slatko, 6. mart 2018 16:28)

    # Link komentara

  103. Ko drma kavez ovom vođi zagrebačkog nogometnog kluba?
    (Neđo Valderama, 06. mart 2018 16:11)

    Jel to Partizanu IDEA sponzor a da ja nisam obavesten? Oh wait, Zvezdu sponzorise Idea, aj zdravo.
     (Batko uvalim mu slatko, 6. mart 2018 16:27)

    # Link komentara

  104. Štitar, Štitar.....oleooollleeee oleee.... Hahahahaaaa.
     (nmnjvet, 6. mart 2018 16:26)

    # Link komentara

  105. Imas Leonarda koji je resio 50 % utakmica prosle godine, sto golom sto asidtencijom. Covek klasa za nasu ligu I logicno da trazi vecu platu. Umesto da mu das vecu platu ti bacis 1,7 miliona na nekog Sumu, koji pravi razliku ali u korist protivnickog tima. Prodas Blekija koji je stub odbrane i ne dovedes pismenog stopera. Prodas Djurdjevica koji je zajedno sa Leonardom dao preko 40 golova a dovedes Ozegovica koji je vise za beka nego za spica I pogines objasnjavajuci kako je veliki grobar covek koji grobare naziva glodarima. Prodas Evertona za sicu Spalu koji ispda iz A lige, umesto da coveku koji je bio pit bul na sredini das vecu platu. Leonardo I Everton bi ostali za pare koje su bacene na Sumu. Najavis Ivanovica kao buducnost srpske reprezentacije, covek ne moze da se izbori ni za prvi tim ovog ocajnog Partizana. Sto se tice rezultata, dobro je da je samo 14 razlike. Pokusavam da se setim utakmice u kojoj se nismo mucili. Sto se tice Evrope svaka cast za prejake Madjare u Madjarskoj I to je jedino sto mogu da pohvalim. U grupi smo protiv jedinog ozbiljnog imena primili 7 golova. Mogu nekom drigom da mazu oci, ali u obe utakmice Jang Bojs je bio za klasu bolji tim. Ne Djukic, Ilijev NAPOLJE, Vucelin teatralac I demagog, zajedno sa Vucelom,Vazurom I Vuleticem. Ko su ti ljudi? Legende partizana? Uspesni privrednici koji su doneli novac? Sve vise mi ima smisla prica da je Partizan prosle godine uzeo titulu da bi ova Vuckova ekipa opstala na vlasti u FK Partizan. Setite se onog cirkusa u skupstini kad je policija morala da obezbedjuje. Legende Parizana su Tumba, Vukotic, Bjekovic...
     (Grobari NBG, 6. mart 2018 16:24)

    # Link komentara

  106. Grobarska kultura!ogledalo Srbije!
    (Igor, 6. mart 2018 16:23)

    # Link komentara

  107. Daj ostavku.
     (Uros Djurdjevic #32, 6. mart 2018 16:22)

    # Link komentara

  108. Delija sam ali svaka cast za izjavu,car ostsni da pobegnemo jos 14bodova...pozz
     (Zeljk, 6. mart 2018 16:22)

    # Link komentara

  109. Toko je Djukicu samo opal po ,,slobodi medija"...oni znaju svaciji posao sem svog i sta je to sloboda i to sve unapred. Zna se ko je narucilaca, a oni izvrsioci...zato OPAL !!!
     (Insajder, 6. mart 2018 16:21)

    # Link komentara

  110. Sve je lijepo 
    kao na razglednici 
    radnici bez posla 
    klinci na ulici...
     (Uros Djurdjevic #32, 6. mart 2018 16:20)

    # Link komentara

  111. Ne zna se sta nam je gore, fudbal ili novinarstvo.
     (4k4.Dex, 6. mart 2018 16:19)

    # Link komentara

  112. Da li neko uopste misli da ce Vucic dozvoliti da Partizan prestigne zvezdu po broju titula? Pffffff
    (Djalma, 06. mart 2018 15:53)

    ti si zalutao ovde.....idi se prosetaj malo na vazduhu..
     (zoca, 6. mart 2018 16:18)

    # Link komentara

  113. Đukić je pobedio Kasetofon ne zaboravite to
     (Uros Djurdjevic #32, 6. mart 2018 16:17)

    # Link komentara

  114. Pokazite ugovor. Ako je Djuka u pravu oko izmisljene cifre,morace svi da mu se izvine...ako nije, onda je on u ne samo strukovnom vec i u moralnom-ljudskom problemu.
     (lale, 6. mart 2018 16:16)

    # Link komentara

  115. Хехе... Нисам се дизао после Скендербега, Видеотона... Хехе
     (Миша, 6. mart 2018 16:15)

    # Link komentara

  116. Dragomir Okuka ili Milinko Pantić
    (pero, 6. mart 2018 16:15)

    # Link komentara

  117. Ovi mirni su najopasniji. Kažu bio miran tih povučen, kad ono posle 100 jada. Sve me strah da Ivici šta ne naudi.
     (Uros Djurdjevic #32, 6. mart 2018 16:14)

    # Link komentara

  118. da imas obraza posle ovakvih rezultata nebi cekao ni trenutak ali gdecesnecete niko
     (raderus, 6. mart 2018 16:13)

    # Link komentara

  119. On covek ne vidi,pa dajte recite mu koliko je dobio utakmica u poslednjih mesec dana i kako stoji na tabeli a posebno kako mu ekipa igra u vrhunskoj formi...
     (milos, 6. mart 2018 16:12)

    # Link komentara

  120. Djuka i sledece sezone na klupi Partizana,pravda za Djuku uveo ih covek u Evropu a oni nezahvalni.
    (Aleksej, 6. mart 2018 16:12)

    # Link komentara

  121. Djukicu ostani! Nemoj da nas razocaras i odes tako brzo... Tvoje Delije
    (ja, 6. mart 2018 16:12)

    # Link komentara

  122. Pustite čoveka, da li bi vama bilo lako da vas omalovažavaju? Nije uspeo, boće neko druhi trener, on će naći novi klub.
     (Pjer, 6. mart 2018 16:11)

    # Link komentara

  123. ti si partizan!!!
    (needim97, 6. mart 2018 16:11)

    # Link komentara

  124. Ko drma kavez ovom vođi zagrebačkog nogometnog kluba?
     (Neđo Valderama, 6. mart 2018 16:11)

    # Link komentara

  125. uuu al su videoton i skenderbeg neke ekipe... ravnajte se po dinamu kijevu i plzenju. jedina ozbiljnija ekipa sa kojom je partizan igrao i izvukao pozitivan rezultat je jang boys. sve ostalo je bila sreća u žrebu
    (autocorrect off, 6. mart 2018 16:10)

    # Link komentara

  126. Onda je problem psiholoske prirode, ako mu se posle pobede ne dize, a posle poraza ne pada... Mislim taj moral...
    (Orlando, 6. mart 2018 16:07)

    # Link komentara

  127. Matematika je jednostavna: imaš li rezultata? Može da kipi koliko hoće.
     (Josarian, 6. mart 2018 16:06)

    # Link komentara

  128. Pa to je i problem, ti si dripac a glumis velikog gospodina. Ti ne znas nista, koga god si trenirao dobio si otkaz. Grupa koju ste prosli je smehotresna. Neke price o nekom Jang Bojsu i velikom Skenderbegu. Cim je dosla ekipa istog kvaliteta kao i vi bilo je dranje.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (zoe, 6. mart 2018 14:57)

    Ovo je tipični primer "poznavatelja" fudbala u Srbiji i šire. Čuli samo za Barsu i Real. Nema potrebe da objašnjavam nekom ko prati fudbal malo šire ko je Jang Bojs, ko je Bazel i njihove rezultate unazad 5, 6 godina, a i kog je izbacio Skender i kakve rezultate je imao u grupi. Svako ko uđe u grupu Lige Evrope zaslužuje poštovanje jer taj put nije nimalo lak kao što misle foteljaši-fudbaleri. Kad igraju Barsa, Real, Bajern i slični uopšte ne gledam mečeve jer me apsolutno ne zanimaju već deceniju. Sveke sezone u četvrt finalu bar 5,6 istih koji samo pokažu prst i dovedu za koliko treba. Jel to fudbal?
    (Newudu, 6. mart 2018 16:05)

    # Link komentara

  129. Sve to stoji da te napadaju,ali covece napadaju te sa razlogom.Shvatio bih da imas igru rezultate pa da se ljutis.Nema igre golova zalaganja borbenosti nista.Koji mlad igrac je isforsiran ove sezone,dozvolio si Jankovicu da glumi zvezdu da se seta po terenu.Guras onog smesnog beka Miletica zasto covece pa on je covek za trece lige.Evo ovaj Ivanovic decko zna fudbal a kod tebe kao da je teniser pa presao na fudbal.Tebe je realno drzao Tavamba jer je to tip igraca koji ne zavisi puno od drugih nego on pravi igru primanjem jer je snazan Zvezda jeste realno bolja ali takvu patnju sa ovim pacerima tipa Zemun Mladost itd ja ne pamtim.Dobar si momak i verovatno posten ali jednostavno nisi za nas.
     (smor, 6. mart 2018 16:05)

    # Link komentara

  130. Djukic je kulturan i vaspitan covek,tacka.
    Ovde se namece drugo pitanje.Zasto Zvezda i Partizan misle da ne smeju da izgube utakmicu?Pa izgubili su od treceg na tabeli.
    Mnogi misle da je Radnicki treci na silu(citaj Toncev),ali tim istima ne smeta na koji su nacin Zvezda i Partizan vec decenijama prvi i drugi.
    (bukefal, 6. mart 2018 16:01)

    # Link komentara

  131. Коме смета јак Ђука!?
    (Mitro'sOnFire, 6. mart 2018 16:00)

    # Link komentara

  132. Tamo se i vrati
    (Walter, 6. mart 2018 15:56)

    # Link komentara

  133. ŠTA REČE .....PRIVATIZACIJA KLUBOVA...SLAŽEM SE...
     (Rodja, 6. mart 2018 15:55)

    # Link komentara

  134. Da si nam ziv i zdrav i trener Partizana jos 100 godina!!!
     (delija, 6. mart 2018 15:54)

    # Link komentara

  135. Не знам какав је тренер, не пратим вас превише, али му је изјава на месту, поштена и одмерена.
    (Aleksa, 6. mart 2018 15:54)

    # Link komentara

  136. svaka cast Djuka !!!
     (dr, 6. mart 2018 15:53)

    # Link komentara

  137. Nije problem sto Partizan izgubi poneku utakmicu nego je problem sto zvezdi niko ne sme ni gol da da.
    Da li neko uopste misli da ce Vucic dozvoliti da Partizan prestigne zvezdu po broju titula? Pffffff
     (Djalma, 6. mart 2018 15:53)

    # Link komentara

  138. Bravo Djukiću .Volim što si pametan čovek i što si lepo odgovorio novinarima !
     (BG, 6. mart 2018 15:50)

    # Link komentara

  139. Da je Mancester terao Fergusona posle dva tri kiksa mislite da bi se zadrzao onoliko i posle sve osvojio? Za Evropu mu zameram samo sto se povukao u Plzenu, ali takva igra nas je i odvela u drugu fazu. Za nase prvenstvo ne. Pa znalo se i pre početka sezone, ne ko ce osvojiti, nego ko mora da osvoji.
     (Hobotnica, 6. mart 2018 15:49)

    # Link komentara

  140. @markoni, pazi ovog, kako ga nije sramota da napada novinareee eeej. kao da je napao patrijarha a ne....talog
    (Tor, 06. mart 2018 15:22)


    sto povlacis rucnu kod patrijarha? on je kao nesto posebno?
     (neutralni felsh, 6. mart 2018 15:49)

    # Link komentara

  141. posteno
     (smor, 6. mart 2018 15:49)

    # Link komentara

  142. Tako je Djukicu bre, brani se...
     (majstor, 6. mart 2018 15:47)

    # Link komentara

  143. Cirkus nastavlja sa radom.....
     (Crvena Zvezda1913, 6. mart 2018 15:47)

    # Link komentara

  144. Izjava je skandalozna . To sto je pod pritiskom kluba koji nije nasao zamenu i javnosti zbog igre ne daje mu za pravo da vredja . Ali to je covek koji na pocetku derbija kaze "Mazo pomozi nesto ako mozes " .
    Pisao sam posle Olya da cete ga terati u novembru jer cete zaostajati 15 boda i ispasti iz Evrope . Evropu je resio sa dosta srece ne samo u svojim utakmicama vec i drugi rezultati su isli na ruku . Znamo kako se zavrsilo kao i derbi , bez suta sanse , nista . Prvenstvo je realno dugo na silu i sudije gurao jer Partizan ocajno igra .
    12 igraca mu je kupljeno . Niti jedan od njih ne igra dobro . Smesni su kom ovde koji opravdavaju , nemoguce da bas svi ne znaju da igraju .
    Za vase dobro , treba Vam trener .
     (laik, 6. mart 2018 15:47)

    # Link komentara

  145. ja ti nikad nisam vikao djukicu odlazi, to vicu ovi navijaci partizana :)
     (kladzom do bola, 6. mart 2018 15:46)

    # Link komentara

  146. (Toto-ko-tunjo-zagrebackom-mrsimudu, 06. mart 2018 15:26)


    druze, sa tobom definitivno nesto nije u redu. Toliko mrznje u jednom komentaru nisam skoro video. Nek si nam ti dobro.
     (turski konjanici-delije, 6. mart 2018 15:32)

    A da se ti malo odvuces u mesto tvorbe, pa da tamo lagano analiziras sebe i clanove svoje sekte?
    (Toto-ko-tunjo, 6. mart 2018 15:45)

    # Link komentara

  147. Bravo gosp. Djukiću! Iako sam Zvezdaš, imate moju punu podršku!
     (Marko, 6. mart 2018 15:44)

    # Link komentara

  148. Botovi ostavite se Đukića, to je njegova stvar. Radni je dan! Lupajte im minuse braćo!
    (botko, 6. mart 2018 15:44)

    # Link komentara

  149. Pa bar je partizan glorifikovan u 90% posto medija.Sve je čarobnjaštvo,magija,alhemija,majstorstvo.
    Od beznačajnih rezulatat prave epopeje.
    Jasno je da si zasmetao svojima,njihovi plaćeni novinari su te napali a jasno je i zašto.Hoće da ti smanje klauzulu pa da te oteraju.
    (nosi fenjer,navija za fener, 6. mart 2018 15:44)

    # Link komentara

  150. Treba da bude sramota svakoga ko misli da Djukic zasluzuje otkaz. Ova sezona i bez titule,treba da se vodi kao uspesna. Ni Zvezda ni Partizan nisu mogli da prodju dalje (mozda srecom) ali je uspeh dokle su dogurali. Dosle su neke pare pa bi trebalo naci nake mlade igrace i da se pokusa opet Liga Evrope. Kao i kod Zvezde,oticice neki dobri igraci ali to je nasa realnost. Bilo kako bilo,Djukicu je jos mesto u Partizanu.
     (Nikola, 6. mart 2018 15:43)

    # Link komentara

  151. Није битно где си рођен јер се "велики човек и у земуници може родити",такође, мање је битно и то да ли тај посао радиш поштено или не ал' је веома битно ДА ЛИ ТАЈ ПОСАО ЗНАШ ИЛИ НЕ ЗНАШ ДА РАДИШ? Твоја је функција јавна и самим тиме подложна и похвалама и критикама. Нису "дрипачки" новинари криви што си Ти на нашем буњишту просуо 15 бодова, што не можеш никога да добијеш или ако добијеш чупаш се у задњим тренутцима утакмице што изазива сумњу. Исто овакво посртање смо имали пре две године са Миленковићем и Друловићем како из тога ниси извукао нику поуку? Мени нпр. то искуство каже да када кола крену низа страну тешко се заустављају. Дај Боже да грешим и да сутра, против Рада, извучемо повољан резултат и изађемо из ове кризе.
    (Runner, 6. mart 2018 15:41)

    # Link komentara

  152. Iako mislim da Djukic treba da ide, jer ocigledno ne moze da u profesionalnom smislu pruzi vise Partizanu, ovo sto je rekao je 100% u pravu. Placeni "novinari" pisu narucene tekstove pune lazi i dezinformacija, pljuvacina i bljuvotina, i niko im ne moze apsolutno nista, jer se na kraju ni ne zna ko su ti ljudi, za koga rade, i u cijem interesu pisu. Mi mozemo da pricamo o nasoj ocajnoj, nepostojecoj igri, o igracima na pozicijama koje im uopste ne odgovaraju (Suma, Tosic, Jankovic...), o taktickim totalnim promasajima, ali da se neko tako prljavo i javno blati, Djukic je potpuno u pravu sto je reagovao...
    (Iljes Spic, 6. mart 2018 15:40)

    # Link komentara

  153. Dobar trener koji ima iza sebe rezultate u Evropi nece doci u Partizan ili Zvezdu. Zasto? Pa zato sto je tamo negde bolja i redovna plata bas kao sto stoji u ugovoru. Molim vas, pa Stolica je presao u Vojvodinu pre mesec dana i sad bi kao trebao doci u Partizan. Koji uspeh ima Stolica kao trener. Pobedio jednom tada slabu Zvezdu sa Vizdovcem. Stanojevic? Pa otkad je oteran iz Partizana posle Samroka nisam nigde procitao da se bas proslavio. Nama ne treba Okoreli Partizanovac nego dobar, uspesan trener. Ako je definicija trenera da je grobar onda bih mogao i ja biti trener. Igrao bih uvek napadacki to je sigurno a kakve bi rezultate ostvario nemam pojma. Verujem da Djukic ima odredjeno znanje a ono sto mu ja zameram je to sto deluje smušeno i mirno na klupi. Fali mu agresivnosti, sportskog bezobrazluka, da podvikne, da kazni nezalaganje itd. Ne mozes da vodis firmu( citaj trener) i budes drugar sa radnicima ( fudbalerima ) nego mora da se zna ko je gazda. I poslednje sto je veoma bitno nijedan ugovor ne bi trebao biti fiksni nego placanje po ucinku. Neka osnovna plata plus premije. Zna se koliko ima utakmica u mesec dana. Na osnovu pobeda i bodova sracuna se plata fudbalerima, treneru i strucnom stabu. Pa bi onda grizli svi redom. Nije isto ako mesecno dobijes u kovertu 2 ili 20 000 eura. Kako su neki igrali poslednjih mesec dana dao bih im prazne koverte i rekao da se zale upravi vodovoda grada Pavliša. Poz.
     (fenomen, 6. mart 2018 15:40)

    # Link komentara

  154. Bravo Miroslave,odgovori tim dzukelama.Iz Sapca sam i znam koje si probleme imao i u Mačvi od kojekakve gradske "gospode".Sam si izledjao svoju karijeru,i uvek bio vredan i čestit momak a kasnije i čovek.Prosto u ovo blato ne treba dolaziti.Još pamtim suze Duška Bajevica koga su isto isterali kao poslednjeg dzukca a bio je kao i ti pravi GOSPODIN.
     (nikola, 6. mart 2018 15:38)

    # Link komentara

  155. Ovo za medije je potpuno u pravu. Odavno Partizan nije bio ovako satanizovan od strane medija
    (mare, 06. mart 2018 15:01)

    Vidi Mare, dnevni list u kojem je Vucelic glavni i odgovorni urednik prvi pusti pricu da ste mu dali otkaz, da trazite novog trenera, ali malo kasnije i da je 600.000 razloga iz kojih ne mozete odmah do novog trenera. To pusti tirazni dnevni list. Dakle svako jutro Vucelic u tom listu drzi kolegijum sa urednicima svih rubrika, oni mu referisu sta ce biti objavljeno na njihovim stranama. Pri tom urednik sporta u tom listu je okoreli grobar. I Vucelic odobri da se objavi ta informacija. Dakle, ili on istinski zeli da ga otera ili vas farba sve zajedno. Bice da je ovo drugo posredi.
     (mile rizik, 6. mart 2018 15:36)

    # Link komentara

  156. Otac Makarije:Vidi se da si zvezdas i da bi zeleo da Djuka ostane.Mi imamo los tim?A kakav je vas?Ko su Krsticic,Jovicic,Srnic,Savic ( njemu je najveci uspeh to sto mu je otac legenda).Imamo bolje igrace od vas ali Djukic ne zna ono sto Milojevic zna.I zato je ova razlika u bodovima i u igri.Ne trazimo mi titulu bas svake godine ali nam je muka da gledamo jadnu i bezvoljnu igru.
     (miki, 6. mart 2018 15:34)

    # Link komentara

  157. Kad je muka, gde si Đuka? Kad j****e, Đuku ne zovete!
    (Stara okretnica, 6. mart 2018 15:33)

    # Link komentara

  158. Bravo majstore! Sa Sumom i Solomonom , umesto Đurđevića i Leonarda ni Gvardiola nebi ništa uradio !!!
     (Dejo, 6. mart 2018 15:33)

    # Link komentara

  159. (Toto-ko-tunjo-zagrebackom-mrsimudu, 06. mart 2018 15:26)


    druze, sa tobom definitivno nesto nije u redu. Toliko mrznje u jednom komentaru nisam skoro video. Nek si nam ti dobro.
     (turski konjanici-delije, 6. mart 2018 15:32)

    # Link komentara

  160. Pa prvo su novine u kojima je glavni i odgovorni urednik (u novinarskom zargonu: glodur) njegov i vas predsednik objavile da je otpusten i da trazite novog trenera. Oni su i potegli pricu o 600.000 evra. Ali kakav bi ste vi to bili Putujuci Fudbalski Cirkus da vas predsednik ne spinuje u listu u kojem komanduje?
     (mile rizik, 6. mart 2018 15:30)

    # Link komentara

  161. Kad je teško tu je Vermez.
     (gojko, 6. mart 2018 15:29)

    # Link komentara

  162. Nije 600.000 eur..u ludilo.Onda putuj..
     (glava, 6. mart 2018 15:29)

    # Link komentara

  163. Sad je djukic super, a Covica pre neki dan zbog slicnog povoda ispljuvase.
     (Sale, 6. mart 2018 15:29)

    # Link komentara

  164. Postoje ljudi koji citaju ceo tekst, a postoje i oni sto citaju samo naslove. To je osnovna razlika izmedju temljnog i povrsnog, gospodine Djukicu!
    (losmi, 6. mart 2018 15:28)

    # Link komentara

  165. tako je Kruska,secam se kao klinac kada smo igrali mali fudbal na Majurskoj Kurtovaci.
     (pdjoni, 6. mart 2018 15:26)

    # Link komentara

  166. @Markoni
    Ti te nazoves novinarima, sto jih je napao!? Po kom kriteriumu su to novinari!? Zna se sta je novinar a sta djalabarosi, koji nemaju drugog posla, nego prosto pisu ko da jim je vlastiti blog, pre ce biti da su blogeri koji su osetili da i na taj nacin mogu neku kintu u djep da strpaju, novinare u Srbiji prebrojis na ruke.
     (mihajlo, 6. mart 2018 15:26)

    # Link komentara

  167. Ovo za medije je potpuno u pravu. Odavno Partizan nije bio ovako satanizovan od strane medija
    (mare, 6. mart 2018 15:01)

    Smrc, tako mali, a satanizovani... Pa busadzija ti ima vise tekstova u deset dana nakon dve dobre utakmice nego Zvezda tokom cele godine. Samarasmo evropske velikane, 10 pobeda u EL, 3 poraza u regionalnoj, na celu tabele... A sta se slavi i o cemu pise? O necemu sto su tresromanticari nazvali Kup Paje Patka? A Cipiripi i 1:10 podvucen pod tepih? Merkaju se Zvezdine pobede u EL, da l' je s mukom ili ne...? Ih ko vas ne zna...
    (Toto-ko-tunjo-zagrebackom-mrsimudu, 6. mart 2018 15:26)

    # Link komentara

  168. kako bre plata 300 evra kad je vrhovni vodja rekao 500?!?!?
     (komentator, 6. mart 2018 15:24)

    # Link komentara

  169. Nekada je bilo normalno da trener da ostavku kada ekipa igra lose i gubi bodove posebno kod kuće.A danas ni to nije slucaj.Danas se polupismen svet drnda na novinare koje napišu istinu.
     (hjeronimus, 6. mart 2018 15:24)

    # Link komentara

  170. Ko ga poznaje, zna da je dobar covek.
     (miro, 6. mart 2018 15:24)

    # Link komentara

  171. Đuka, ti si trener za duže staze, ali u Srbiji ni navijači ni uprave ne vide dalje od sutra. Ta orjentacija na kratak rok i ubija ovu zemlju. Za svaki dobar rezultat su potrebne tri stvari: rad, upornost i vreme. Ti imaš prve dve komponente, ali ti mešetari ne daju vreme da ostvariš planove. Da li neko misli da je Aleks Ferguson odmah prve sezone napravio rezultat? Ili šta da kaže uprava Arsenala? U Srbiji je sve instant, instant klubovi, instant igrači, instant rezultati. I onda kada se udari glavom u zid, svi se pitaju šta ovo bi, traže se krivci i ponavljaju se greške. Mundijal u Rusiji će to ponovo dokazati.
    (Šabačka čivija, 6. mart 2018 15:23)

    # Link komentara

  172. Evo Rada, evo stare filijale, da pomogne da se obraz opere!
     (Uros Djurdjevic #32, 6. mart 2018 15:23)

    # Link komentara

  173. Upravu je covek,ne vredi sa vama lepo.Odavno je novinarstvo dotaklo dno,a natuznije sto je to zahvatilo i sport,za ovo drugo me i ne zanima.Jos kad krenu da ti sude kakav si covek,kao sto su Grofu radili,samo sto je on mnogo namazaniji od Djukica pa je od pocetka zauzeo ostar stav prema njima.A tekstove o penalima,ofsajdima...bolje da ne pricam,jedva docekate da se to desi,da se jos malo zakuva corba.
    (ProdigyCZ, 6. mart 2018 15:23)

    # Link komentara

  174. Nije to problem samo u sportu već i drugim oblastima života. Danas niko neće pročitati vest ako nema bombastičan naslov poput SKANDALOZNO, ŠOKANTNO, DA SE SMRZNEŠ, JEZIVO, UŽAS, PAKAO, POTOP, PROPAST, KATASTROFA I SL. To samo pokazuje svu tragediju od zemlje u kojoj živimo u kojoj su dominantni obrasci ponašanja postali bahatost, bezobrazluk i prostakluk a obrazovanje, kultura i maniri se smatraju slabošću.
    (Bgd, 6. mart 2018 15:23)

    # Link komentara

  175. @markoni, pazi ovog, kako ga nije sramota da napada novinareee eeej. kao da je napao patrijarha a ne....talog
     (Tor, 6. mart 2018 15:22)

    # Link komentara

  176. Samo da te AVe cuje kako je tako mala plata ima da dobijes otkaz odmah...
     (Kako 300 kada AVe kaze 500?, 6. mart 2018 15:22)

    # Link komentara

  177. која су заправо очекивања навијача партизана од овако скрпљеног тима? од тима који је продао најбоље играче у свим линијама, а за замене довео играче за 4-5 место наше лиге (ожеговић, сума... то су играчи за јавор).
    ђукић има одличне резултате: 2. место у лиги и пролазак групе у лиги европе. ја сам фасциниран да је успео да избегне пораз у дербију. очекивао сам да ћемо да вас набијемо 3:0. не знам шта ви заиста очекујете? да играте брзо, прецизно, нападачки, ефикасно? ко? ајде, ево објасните како? осим истрошеног тошића и донекле малог пантића, ко још у партизану зна да игра у пољу? да дода лопту, шутне... о одбрани да не причам - трагедија. бекови су вам за српску лигу (погледајте само колико звезди значи филип стојковић - дечко кида и колика је разлика у игри целог тима када игра родић или кад игра анђелковић), а штопери ни ви не знате како се зову. и шта ђукић да ради? није ђукић проблем. заиста није. да су ту леандро, евертон, ђурђевић и два бека слична какве звезда има, ви би причали да је ђукић геније, а партизан би можда био и 1. на табели.
    (веверица, 6. mart 2018 15:18)

    # Link komentara

  178. Đukiću,moj savet je da posle silnih utakmica nisi našao način da ekipa daje golove,zaostaješ za komšinicom 14 bodova,jednostavno odeš iz Partizana.Ima još stručnjaka koji su bolji od tebe,ima i gorih,ali realno Partizanu su potrebni najbolji i sa rezultstima.
     (Ujka sa Fontane, 6. mart 2018 15:15)

    # Link komentara

  179. Dobro je, ipak ima krvi u njemu ....
    (neupucen, 6. mart 2018 15:14)

    # Link komentara

  180. Mediji prenose. Grobarski mediji.
    Pa sta ako zaostaje. Sta je trebalo da Partizan ima sve pobede da ti mediji ne bi prenosili. Koliko Real ima zaostatka iza Barse koliko MU iza MC koliko Bayern bezi pa se tamo ne dize uzbuna
    Partizan ima losiji tim od Zvezde i losijeg trenera. Kada budu doveli Gvardiolu, Neymara , Lewandoskog, Suareza, Marcela, bice mozda bolji od Zvezde
     (Zuja, 6. mart 2018 15:14)

    # Link komentara

  181. Ne znam koji moj ga vise napadaju! Pa vama niko nije bio dobar, cak ni Stanoje ni Jokan! Hocete li Vermezovica opet? Budite realni i sagledajte kakav vam je tim.. uspeh u evropi je odlican kad se pogleda kvalitet tima. U prvenstvu jeste veliki zaostatak ali se treba zapitati da li je samo njegova krivica.. uostalom, uvek je najlakse smeniti trenera ali problemi ostaju.
     (Otac Makarije, 6. mart 2018 15:12)

    # Link komentara

  182. On je sam za sebe rekao da je dripac. To nije problem. Može čovek za sebe da kaže šta hoće. Problem je što one koji ga ( s pravom) kritikuju naziva dripcima i džukcima. To što je iz Štitara mu ne daje za pravo da bude nevaspitan. Znači, on je ovom izjavom pokazao kakv je čovek.
    O tome kakav je trener govore rezultati.
    (Davor, 6. mart 2018 15:11)

    # Link komentara

  183. Tako je Djuka, Ferguson umalo nije bio smenjen na klupi Mančestera, ostalo je istorija, Gvardiola sa tolikim milionima pa mu je trebalo dve godine da napravi mašinu za pobedjivanje. Ajmo da promenimo stvari u našem fudbalu, da se treneri ne menjaju posle tri poraza ili sezonu bez titule. Ove sezone Zvezda je bolja i zasluženo je prva, tebi su prodali Lea,Djurdjevića,Blekija, Evertona, a koga su doveli znamo. Tako da podršku navijača imaš. Napred Partizan!!!!
     (Blue Moon 790, 6. mart 2018 15:11)

    # Link komentara

  184. Djuka je legenda. Ovi što ga klevetaju: bezimeni. Anonimusi.
    (Marko, 6. mart 2018 15:11)

    # Link komentara

  185. Djukicu, ne bih da te vredjam a nije da ne zasluzujes. Kako te nije sramota da napadas novinare?! Ono sto ljudi pisu o tebi i igri partizana je apsolutno istinito, novinari su glas naroda (bar po ovom pitanju). Gadi mi se da gledam (ne)igru koju ti forsiras, delujes mlako da ne kazem priglupo. Problem si ti, ne uprava, ne igraci, ne novinari!
     (Markoni, 6. mart 2018 15:10)

    # Link komentara

  186. idi si be djuko nemamo vreme da te cekamo ode titula
    (zajecarsko, 6. mart 2018 15:09)

    # Link komentara

  187. Suzu cu da pustim. Nije problem sto Partizan ne daje golove, vec sto igra lose, bezvoljno i nezainteresovno. Kako onda da das gol? Protiv Viktorije sansu nismo stvorili. Kao da su oni jurili rezultat. Nikad nemas sta da zameris igracima. E pa ja imam, kao i vecina navijaca Partizana. Nikad jadnije nismo izgledali. A sto se tice onih sto Djukica nazivaju gospodinom, molim ih da obrate paznju na njegovo izrazavanje.
    (Borkes, 6. mart 2018 15:09)

    # Link komentara

  188. @zoe

    izvino brale, ro sve znas, izvoli, klupa Partizana te čeka
     (covekuf, 6. mart 2018 15:08)

    # Link komentara

  189. Tako je, ne daj se!!!
     (shone, 6. mart 2018 15:07)

    # Link komentara

  190. Džukački i dripački mediji!? Da nisu povezani sa aktuelnom vlašću?
    (ranac, 6. mart 2018 15:07)

    # Link komentara

  191. Kada tako znaš o fudbalu, kaži zašto su te smenili baš svi gde si bio trener?
    (Sergio, 6. mart 2018 15:06)

    # Link komentara

  192. tako je majstore , mi smo uz tebe
     (zvezdasi, 6. mart 2018 15:06)

    # Link komentara

  193. Vidi ga Djukela sto je podivljao.
     (kule, 6. mart 2018 15:05)

    # Link komentara

  194. Đukiću,

    Kada neko ne radi dobro posao za koji je plaćen, onda ide. To važi za sve. Nema tu puno filozofije i emocija.
    (Veljko, 6. mart 2018 15:05)

    # Link komentara

  195. Ostavka, Djuka razocarao si! Ekipa lose izgleda, to je najveci problem. Kako pricas, kao da gledamo dva potpuno razlicita tima !
     (Rio, 6. mart 2018 15:05)

    # Link komentara

  196. Ne bi druze tebi niko zamerio da imas IGRU, pa i kad ne pobedis bar se vidi tecna igra, kombinacija, akcija. Ali mi vidimo samo mucenje, sve individualno i retko kad timski. To vidimo mi, obicni smrtnici. A to niko ne pominji. Svi samo traze bodovez dzabe bodovi ako nema igre. Pre ili kasnije ponestace srece kao sto vec jeste. Pozdrav
     (mozda nekad, 6. mart 2018 15:04)

    # Link komentara

  197. Ђукићу, остани.
    (Драган, 6. mart 2018 15:04)

    # Link komentara

  198. Ako su natpisi dzukacki i dripacki, kako da nazovemo vasu igru ????? sam recnik trenera govri sa kim Partizan ima posla + rezultati = beznadje i ocaj. Partizan izaziva podsmeh gde god se pojavi a zna se ko je kriv za to.
    (Zoro, 6. mart 2018 15:04)

    # Link komentara

  199. Tako je Đuka!
     (f, 6. mart 2018 15:04)

    # Link komentara

  200. bravo djuka
     (zg, 6. mart 2018 15:02)

    # Link komentara

  201. Kao Zvezdaš, moram da kažem da je ovaj čovek rekao sve pošteno. Živimo u takvoj zemlji, gde, od jedne te od jedne pobede veličaju ljudi kao kralja, a od jednog poraza te smenjuju i pljuju po tebi. Kada je ušao u Evropu sa Partizanom, svima je bio dobar, sada ne valja. Pa ne ide ni Realu u primeri. Ali, ovi naši novinari toliko znaju da pišu skandalozne vesti, prljave laže, tako da od njih sve kreće.
     (Dejan, 6. mart 2018 15:02)

    # Link komentara

  202. Podrzavam te Đukicu fudbal su i pobede i porazi ko nerazume svatice
     (gox, 6. mart 2018 15:01)

    # Link komentara

  203. Djukicu docekali su te ko boga, ko spasitelja, legendu partizana a sada te isti ti ljudi teraju i pljuju kao najvece go**o. Bruka i sramota grobara. Ako zelite da ode nema potrebe po pljuvanju i vredjanju a pogotovo jer ste ga jedva docekali. Danas si bog sutra si govno, tako ti je to Djukicu u Srbiji.
    (Petar, 6. mart 2018 15:01)

    # Link komentara

  204. Ovo za medije je potpuno u pravu. Odavno Partizan nije bio ovako satanizovan od strane medija
    (mare, 6. mart 2018 15:01)

    # Link komentara

  205. Čovek što je bolji, mirniji i kulturniji prema novinarima, oni su gori. Morao je i Đuka jednom da pukne....
    (Hnmm, 6. mart 2018 14:59)

    # Link komentara

  206. Pa to je i problem, ti si dripac a glumis velikog gospodina. Ti ne znas nista, koga god si trenirao dobio si otkaz. Grupa koju ste prosli je smehotresna. Neke price o nekom Jang Bojsu i velikom Skenderbegu. Cim je dosla ekipa istog kvaliteta kao i vi bilo je dranje.
     (zoe, 6. mart 2018 14:57)

    # Link komentara

  207. Нисам се дизао против Видетона и Шкендербуга:)))) хахахахаххаха
    (Шоне, 6. mart 2018 14:56)

    # Link komentara