Nedelja, 04.03.2018.

20:10

Đukić na izlaznim vratima Humske

Nekoliko puta se tokom sezone spekulisalo da bi Miroslav Đukić mogao da dobije otkaz u Partizanu. Sada mu je najbliži.

Izvor: AK

Ðukiæ na izlaznim vratima Humske IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

120 Komentari

Sortiraj po:

neutralni felsh

pre 6 godina

@neutralni felsh 

a ti si neshvaćeni genije ? lol 
curi ti malo narcisoidnost iz komentara... 
btw, promašio si sa difom i godinom. 
malo sam stariji. a od škole imam samo master etf-a. 

evo, videćemo. promeniće trenera. 
suma - kakav je to igrač visine korner zastavice ? 
ako ne budu nameštali utakmice - proći će kao i djukić. 

živi bili pa videli.
(realno, 05. mart 2018 14:55)



ma ja sam genije na biciklu haha

izvini, obicno ne brzam sa pretpostavkama. ucinilo mi se da si neki mladi difovac - oni se obicno prvo naljute kad im se na nesto prigovori pa posle naglo zacute.

ne smeta sto je suma visok kao korner zastavica - koliki su mesi, xavi, ili cuveni pedro munitis? ne poredim ga sa njima, ali takvi igraci su cesto niski. njihov posao nije da se rempluju sa tudjim dudovima-defanzivcima nego da ih zaobilaze. doduse, ne secam se da suma je do sada nekog obisao ali nada valjda umire poslednja.

treba mu nov trener da proba da ga ozivi. djukic nije uspeo, ni ekipu ni sumu. i dalje imam utisak da taj decko moze mnogo bolje.

realno, djukic je do -14 dosao i sa 2-3 tzv. "stele". da ih nije bilo, razlika na tabeli bi bila jos veca. nemamo sta da izgubimo. izmedju davanja para za stelu (koja kosta ko sv. petra kajgana, a kvote za pobedu male, niko se ne ovajdi) i davanja para za novog trenera - pre bih dao za ovo drugo.
uzgred, u srbiji u prvoj ligi trenutno imas minimum 5-6 klubova, zovu ih "ko da vise". nude se na obe strane (oba dela brda) pa ko da vise... javna tajna.

valjda ce i to jednom da prestane, mada u pitanju je opasni samoodrzivi mehanizam.

valjda ce jednom da nam svane pa da se takmicimo ko je bolji a ne ko je trenutno u modi za proteziranje. zivi bili pa doziveli.

Don Quijote

pre 6 godina

А ја Теби и Црвеној звезди желим све најбоље и да вам, ако Бог да, Мирослав Ђукић кад-тад буде шеф стручног штаба. Приметио сам да међу партизановцима углавном готивиш оне који су били вечити губитници у окршајима с вама. Недостаје Ти само Вермезовић.
(Runner, 5. mart 2018 13:13) #

Gledajuci vecitu listu nasih okrsaja, Zvezda ima mnogo vise pobeda, pa ste vi generalno gledano vecni gubitnici. U tom smislu, moj emotivni odnos prema nekima koji su deo istorije Partizana nema veze sa pobedama i porazima. Svaka generacija Partizana dobijala je i gubila od Zvezde. Nije to poenta price.
Sa ove perspektive, gde Miloje radi odlican posao, ne bi bilo gospodski nagadjati o buducnosti, ali cu ti ipak reci da dolazak Djukica na klupu Zvezde za mene nikako ne bi bila losa vest. Jednog dana, naravno.
Golac
Antic velika gospoda i strasni terneri

Borota
Cava
(Kajganic i Pizon ) momci sa Bulbudera, iz mog kraja

Batica Mirkovic brat

Dzevad Prekazi legenda beogradskog fudbala

....i ima ih jos.

realno

pre 6 godina

@neutralni felsh

a ti si neshvaćeni genije ? lol
curi ti malo narcisoidnost iz komentara...
btw, promašio si sa difom i godinom.
malo sam stariji. a od škole imam samo master etf-a.

evo, videćemo. promeniće trenera.
suma - kakav je to igrač visine korner zastavice ?
ako ne budu nameštali utakmice - proći će kao i djukić.

živi bili pa videli.

neutralni felsh

pre 6 godina

@neutralni felsh  

ti li si ivice ?  
vidi se genijalna "selekcija".  
nekom treba ponovo otkriti veliku tajnu da saksija ima rupu. 
(realno, 05. mart 2018 10:05) 


kad malo bolje razmislim, verovatno si difovac u razvoju... godina prva, eventualno druga.

Runner

pre 6 godina

Naravno da mi nije zao svega ovoga u Partizanu, a em mi milo em drago. Naravno da Partizanu zelim sve najgore, a i gasenje u perspektivi. To je prosto nekako prirodno. Ipak moram priznati da ima nekih ljudi iz Partizana koje volim, cenim i dozivljavam kao svoje. Bez obzira sto su bili deo Partizana a u dusi su neki i danas. Golac, Antic, Batica Mirkovic, Petar Borota, Cava Dimitrijevic, a medju njima je i Djukic.
...
Rezultati su losi i igra je losa ne zbog Djukica, vec zbog losih igraca Partizana. Partizan da bi igrao dobro i imao dobre rezultate mora pre svega da dovede igrace koji to mogu da ostvare. Ovi koje sada ima to ne mogu. Mogu im dovesti i Murinja, nema od toga nista.
Djukicu zelim svu srecu ovog sveta, privatno i profesionalno, osim protiv Zvezde.
(Don Quijote, 5. mart 2018 12:49)
А ја Теби и Црвеној звезди желим све најбоље и да вам, ако Бог да, Мирослав Ђукић кад-тад буде шеф стручног штаба. Приметио сам да међу партизановцима углавном готивиш оне који су били вечити губитници у окршајима с вама. Недостаје Ти само Вермезовић.

Joe Wolf

pre 6 godina

Đukiću, odlazi! Igra tima je prava slika i prilika tvog karaktera. Sporo, kilavo, metiljavo...nikako. Bez žara, volje i želje. Ne znam kako igračima preneseš svoje zamisli (ako ih imaš) kad ne možeš rečenicu da sastaviš?!
Gde god si bio, nigde nisi napravio rezultate. Sećam se da nisam tugovao kad si otišao iz Partizana pre 10 godina, kao što se nisam ni radovao kad si došao letos. Dočekao sam te sa zebnjom i potvrdilo se da je bilo sa razlogom.
Dosta je bilo. Odradio si jedne pripreme, pa druge pripreme i ... ništa. Igramo sve gore, igrači nazaduju... Nema sreće s tobom na klupi.
Hvala i zbogom!

neutralni felsh

pre 6 godina

Ovo je jedino resenje da se izadje iz krize. Da se Djukic ostavi i da mu se pojaca ugovor. Zatim da se poveca plata za 40% i videcete kako ce da eksplodira. Sumi objasniti da sme i da sutira na gol i sa 35 m ako moze da dobaci a Pantic nek stalno pokusava sa distance, mozda i ubode koji. Nista ne menjati u igri a Tosicu davati svaki slobodan da izvodi. Ivicu ostaviti jer su igraci odlicno selektirani i samo ovako da nastave gde su stali. Za 4-5 seozna videcete kako ce da se uigraju kao Mancester City. Na leto ne dovoditi nove igrace a Tavambi pojacati platu da ima veci motiv za golove i posebno Vulicevicu za svaku asistenciju i dobar centarsut nagraditi sa bonusom.
(Nikola, 05. mart 2018 10:49)


hoces da i partizan napravi 50 miliona duga kao tvoja zvezda? ;)

Don Quijote

pre 6 godina

Naravno da mi nije zao svega ovoga u Partizanu, a em mi milo em drago. Naravno da Partizanu zelim sve najgore, a i gasenje u perspektivi. To je prosto nekako prirodno. Ipak moram priznati da ima nekih ljudi iz Partizana koje volim, cenim i dozivljavam kao svoje. Bez obzira sto su bili deo Partizana a u dusi su neki i danas. Golac, Antic, Batica Mirkovic, Petar Borota, Cava Dimitrijevic, a medju njima je i Djukic.
Djukic je kriv, znao je u sta ulazi, usao je, rasprodali su mu najbolje igrace iz prosle sezone, na to je pristao svesno i sada su se svi obrusili na njega. Zao mi je Djukica ali takva su pravila igre, i on ih je znao kad je dolazio. Rezultati su losi, igra je losa i trener mora da leti.
Rezultati su losi i igra je losa ne zbog Djukica, vec zbog losih igraca Partizana. Partizan da bi igrao dobro i imao dobre rezultate mora pre svega da dovede igrace koji to mogu da ostvare. Ovi koje sada ima to ne mogu. Mogu im dovesti i Murinja, nema od toga nista.
Djukicu zelim svu srecu ovog sveta, privatno i profesionalno, osim protiv Zvezde.

deniro

pre 6 godina

ivica ilijev je bio solidan fudbaler, prosecan, daleko od toga da je neka inteligencija, ali covek nije za ovu funkciju koju sada radi.
podrzavam djukica i dalje, radi sa onim sto su mu dali, bolje da li moze ili ne moze , videcemo....

Nikola

pre 6 godina

Ovo je jedino resenje da se izadje iz krize. Da se Djukic ostavi i da mu se pojaca ugovor. Zatim da se poveca plata za 40% i videcete kako ce da eksplodira. Sumi objasniti da sme i da sutira na gol i sa 35 m ako moze da dobaci a Pantic nek stalno pokusava sa distance, mozda i ubode koji. Nista ne menjati u igri a Tosicu davati svaki slobodan da izvodi. Ivicu ostaviti jer su igraci odlicno selektirani i samo ovako da nastave gde su stali. Za 4-5 seozna videcete kako ce da se uigraju kao Mancester City. Na leto ne dovoditi nove igrace a Tavambi pojacati platu da ima veci motiv za golove i posebno Vulicevicu za svaku asistenciju i dobar centarsut nagraditi sa bonusom.

neutralni felsh

pre 6 godina

@neutralni felsh 

ti li si ivice ? 
vidi se genijalna "selekcija". 
nekom treba ponovo otkriti veliku tajnu da saksija ima rupu.
(realno, 05. mart 2018 10:05)


ne, nije on.
nema potrebe da budes ironican. samo sam dopunio tvoj komentar - podvlacim, nicim ne vredjajuci: rupa na saksiji je bila obicna metafora.
ali ako vec insistiras: sportski direktor (iliev) nije kriv ako igrac ne proigra nego trener. suma je doveden da igra sa loptom, da posle pripremnog perioda vuce ekipu: on je tip sitnog agilnog igraca koji treba da trazi loptu, za koga (i sa kim) se krece ostatak ekipe - fakticki trci za njega (da mu nadoknade taj deficit, svaka ekipa ima igraca koji igra samo pasivnu odbranu, obicno su to desetke) i umesto njega. sta se desilo? niko ne trci umesto njega, a on se utopio u suvilo. jel iliev kriv sto ga je djukic utopio u samo njemu znamo takticko sivilo? (i on je zaboravio da grize, prvi mandat u partizanu mu je bio perfektan, ovo sad nema dusu)... ima problem sa jezikom? nacrtaj mu! ima problem sa samopouzdanjem? sredi ga, ukomponuj ga medju igrace, ima onde mnogo dobrih momaka.
teska srca priznajem: milojevic bi od njega napravio zmaja. da je zvezda imala igraca kao suma, prosla bi cska. milojevic sve vreme mandata ima kardovske probleme bas na poziciji gde se djukic gubi i luta sa postavkom dok se frlja sa igracima. rezultat: skoro niko nije skroz timski uigran, ne zna gde mu je saigrac dok ga dirkektno ne pogleda. onda je uglavnom kasno, vec je pokriven. a dok se uigra timski i personalno, obicno se povredi (pola zbog nedostatka kondicije, pricali smo) pa onda opet jovo nanovo, uigravaj opet sledeceg... do -14 na tabeli.

BBRS

pre 6 godina

Eeee moj ilijev 1600000 za sumu sad 600000 za djuku alo bre covece olakso si nas za cetvrt miliona evra to je za PARTIZAN luksuz
(Gasa11, 4. mart 2018 21:35)

Некако и могу да разумем да си од 1,6 мил помислио на 160 000, али како дође на четврт милиона ако је само за Ђукића 600 000 ?!
(BBRS, 05. mart 2018 01:26)

Pa lako. Od 600 000 mu se tupilo da je 60 000. Slika i prilika većine današnjih klinaca. Nemaju veze sa mozgom. Ne znaju da li je veće milion ili milijarda, milijardu ne umeju ni da napišu brojčano. Crno nam se piše.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 5. mart 2018 09:22)

Сурова истина !

Sir Oliver

pre 6 godina

Neće on niđe,treba ga držati da vidimo koliki mu je obraz,baš me zanima posle još dva,tri ovakva debakla da li će gospodin sam da ode. Ali 600 000 mu ne davati nikako, pa ovi terzini su se zbog ovakvih poteza i zakucali 50 miliona...

neutralni felsh

pre 6 godina

greska. 
treba oterati ilieva. 
kupio je igrace sa kojima ni klop, murinjo i gvardiola zajedno ne bi nista uradili. 
nema danas fudbalera bez 180 cm visine i solidne mase za dobijanje duela, bez sprinta na 100 metara ispod 12 sec, bez pluca za trcanje od 10ak kilometara. e takve kad imas onda je do trenera da ih situaciono uvezbava i da rade na tehnici. e zato ivic hoce od nule. 

takav pristup ima zvezda npr. 
zato je realno i daleko ispred ovog rashod-partizana.
(realno, 05. mart 2018 08:43)


"prvo fizika onda tehnika", pravilo staro kao rupa u saksiji... steta sto jos ne znas da se to radi jos sa pionirima pa onda sa ranim kadetima, uglavnom prilkom osnovne selekcije. problem je mnogo dublji - nasi profi fudbaleri ne vole da trce, kondicioni treninzi se ne rade nego odradjuju. to je javna tajna. ne postuje se kondicija, ne postuje se karantin pred utamicu, ne postuje se nutricionisticki deo, ne postuje se nista. paradoksalno, to mnogo vise rade vec formirani, profi igraci, a ne omladinci. cim zarade prve pare, oni im se pridruze.
retki su nasi treneri koji uspeju da nametnu radnu disiplinu. obicno ih igraci sabotiraju, pre ili kasnije. a uprave bolecive, svaki igrac je "neciji" pa da se ne zameraju, pa obicno nagrabusi "bezobrazni trener sto glumi murinja"... vazi za sve. duga prica...

bobo mk

pre 6 godina

600000е...него како, исплатите човека и онда дајте неком почетнику да се учи, ионако је титула сан
(Гордан, 04. mart 2018 20:30)

Nemoj da se stidiš, slobodno reci da misliš na Krstajića.

NoName

pre 6 godina

Eeee moj ilijev 1600000 za sumu sad 600000 za djuku alo bre covece olakso si nas za cetvrt miliona evra to je za PARTIZAN luksuz
(Gasa11, 4. mart 2018 21:35)

Некако и могу да разумем да си од 1,6 мил помислио на 160 000, али како дође на четврт милиона ако је само за Ђукића 600 000 ?!
(BBRS, 05. mart 2018 01:26)

Pa lako. Od 600 000 mu se tupilo da je 60 000. Slika i prilika većine današnjih klinaca. Nemaju veze sa mozgom. Ne znaju da li je veće milion ili milijarda, milijardu ne umeju ni da napišu brojčano. Crno nam se piše.

Mile

pre 6 godina

Svake sezone bar jednom menjamo trenera,tako rade seljacki a ne veliki klubovi.Kontinuitet rada se ocenjuje posle trece sezone,treca je ta koja pokaze dal je trener dobar ili ne i treba Djukica pustiti da radi u miru.Prezimili smo u evropi,nismo dobri u prvenstvu ali ne moze se biti prvak svake godine.Nije to niko nigde,ostavite Djukica.

Bilal

pre 6 godina

Djukic je gospodin covjek,takvog ga pamtim i kao igraca,...
(aco rs, 4. mart 2018 22:38)

Ne treba FK Partizan-u gospodin nego trener. Kud ćeš većeg gospodina od Arsena Vengera u Arsenalu a rezultati nula? Legendarni trener FK Željezničar, Sarajevo, pokojni Milan Ribar, bio je sve samo ne gospodin. Psovao je i tukao igrače al' je, za razliku od gospodina Ivice Osima, Željezničar s njim osvojio jedinu titulu prvaka ex Jugoslavije. E Partizanu trenutno treba takav trener. Trener koji zna da podvikne, koji zna da motiviše ekipu i da blagovremeno izvrši izmenu a ne da sa aut linije skrušeno posmatra jalovu igru i debakl tima. Da bi bio i gospodin i trener treba da imaš ogromno fudbalsko znanje i uspešnu karijeru iza sebe poput Anćelotija, Zidana, Gvardiole, ser Aleksa Fergusona ili našeg Velibora Vasovića.

nikad nikome izvini

pre 6 godina

...za sve Vas koji branite Djukica i branite lose rezultate prodajom igraca...
...igraci Partizana NE TRCE...NE BORE SE...za to je iskljucivo trener jer ne moze da ih motivise...Partizan ima solidan tim...protiv Plzenja u Bg-u on vadi Sumu iz igre koji je bio jedan od boljih umesto Jankovica koji se nije video...protiv Kijeva vodimo 2-0 na poluvremenu i umesto da izvadi Tawambu i ubaci Sasu Ilica na poluvremenu da igramo na kontru...on se pravi lud i primamo 3 komada u drugom poluvremenu...e to je ukratko "TRENER" Djukic...SRAMOTA...a igra u Plzenju je tek za dublju analizu...

realno

pre 6 godina

greska.
treba oterati ilieva.
kupio je igrace sa kojima ni klop, murinjo i gvardiola zajedno ne bi nista uradili.
nema danas fudbalera bez 180 cm visine i solidne mase za dobijanje duela, bez sprinta na 100 metara ispod 12 sec, bez pluca za trcanje od 10ak kilometara. e takve kad imas onda je do trenera da ih situaciono uvezbava i da rade na tehnici. e zato ivic hoce od nule.

takav pristup ima zvezda npr.
zato je realno i daleko ispred ovog rashod-partizana.

cito

pre 6 godina

Ne navijam za Partizan, ali sa Djukicem uvek ista prica kada dodje na mesto trenera, Copy/Paste. I na kraju, nikada ne valja! Pa koji moj djavo ga dovodite vise?!?!

Сјаши Курта да узјаше Мурта

pre 6 godina

600000eur
Pa te pare ste mogli da date Nikoliću, za toliko je otišao u Mađarsku!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zvezdarac, 4. mart 2018 22:02)

А Николић је као бољи од Ђукића ?!
Ђука га је растурио 0:4 у гостима !

BBRS

pre 6 godina

Само Радомир Антић.
Сви остали су боранија и нова брукања у најави.
Вратите Антића да играмо офанзивно и да будемо прави парни ваљак.
(струка, 4. mart 2018 21:48)

А Антић просто поскакује од ишчекивања да га позову у партизан !
Не буди смешан, човк неће да ради у србији уопште !

BBRS

pre 6 godina

Eeee moj ilijev 1600000 za sumu sad 600000 za djuku alo bre covece olakso si nas za cetvrt miliona evra to je za PARTIZAN luksuz
(Gasa11, 4. mart 2018 21:35)

Некако и могу да разумем да си од 1,6 мил помислио на 160 000, али како дође на четврт милиона ако је само за Ђукића 600 000 ?!

Учитељ првог разреда основне школе

pre 6 godina

Samo Antic ili Stanoje!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Uros Djurdjevic #32, 4. mart 2018 20:41)

Ако си већ рекао "само Антић", онда нема или !
Осталима се извињавам, али учитељица овог детета није баш најбоља у својој струци, па да му помогнемо мало да савлада опште ствари !

majstor

pre 6 godina

Igra mu klinac od 18 godina , a najskuplje pojacanje ikad greje klupu. Nije Djukic kriv tu nista. Prodaju mu 2 najbolja igraca cim je dosao i onda ode najbolji zadnji vezni zadnjih 5 godina i kraj balade.

Zuma

pre 6 godina

Vlada Ivić idealno rešenje a Saša Ilic sl godine pomoćnik .Najidealnije rešenje za već posrnuli Partizan dva prava grobara golgetera kasnih 90tih i pičetkom 2000tih zbog kojih je moja ljubav prema klubu postala neraskidiva*i dan danas čuvam dres Ivića i šal iz tog vremena .Ako neko čita iz uprave neka razmisli

BBRS

pre 6 godina

navijam za Zvezdu, gledao sam Partizan par puta ove sezone i jasno je da kod Djukica nesto ne stima.. Ali, neozbiljno je otpusti coveka, koji je sa jednim nasim timom prosao grupu u Evropi.. Kako god igrali, kakva god bila grupa, za nase klubove, nazalost, 80 posto ekipa je bauk! Treba istrpeti coveka, ove godine Zvezda je jaca i to je evidentno, ako i ne uzmete titulu, nije krah, ionako Ligu sampiona jos dugo klubovi iz Srbije nece videti, zbog novog formata.. A mislim ako istrpite Djukica, dogodine bicete bar za 30 posto bolji, nema uspeha preko noci..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlade, 4. mart 2018 22:44)

Викторија спада у оних 20 % .

Слободан

pre 6 godina

Ђукић је прави господи за многе не само у Партизану.Многи би могли да се угледају на њега превасходно код комуникације са медијима.Одмереност и смиреност и кад изгуби утакмицу диже га на ниво ГОСПОДИНА

laik

pre 6 godina

Kada ovako uzmete Sumu , obestecenje 1,65 plus plata , nije ispod 600k plus bonus za LE ispada da je Partizan napravio promasaj veka . I sto je najgore ima ugovor na jos godinu ili dve . Samo on kostace klub 3mil i oticice bez obestecenja .
Za taj novac je mogao da bira dva extra igraca kojima istice ugovor a da im da platu .
Ovako gazda Slovana se ne trezni od avgusta .
Terza je preveslao Ilijeva za sva vremena .

Runner

pre 6 godina

U retrospektivi, mislim da je Djukic uradio dobar posao u LS, cak I u zadnjem dvomecu. Pa tumbali su mu tim nekoliko puta. Taj haoticni nazovi sistem gdje se tim stalno prodaje I sastavlja jednostavno ne moze da ostvari aman zaman rezultate. Kako je npr. falio Everton u ovom dvomecu, a cini mi se i da je njegovim odlaskom ostalo upraznjeno mjesto koje je jako tesko popuniti.
(bez veze, 4. mart 2018 23:00)
О чему Ти причаш? Какав одличан посао у ЛШ кад се тамо нисмо ни квалификовали мада је на располагању имао комплетан тим сем Белог (Миленковића). Ако мислиш на двомеч са Викторијом, Плзењ, не знам шта је ту било добро нарочито у реваншу. Виле су нас проносале да не попијемо петарду. Управо та реванш утакмица је оголила до коске Ђукићево не сналажење,фудбалско незнање и безидејност. Да ће Евертон Луиз отићи ове зиме знало се још летос а Ђука је био тај који је међу првима требао да нађе адекватну замену. Уосталом као што једна ласта не чини пролеће тако ни један фудбалер не чини фудбалски тим. То је механизам у коме сви зупчаници морају да функционишу. А његов тим ни једног момента, сем можда у Секешфехервару, није личио на парни ваљак него на обичну олупину.

šta ti dečko radiš

pre 6 godina

Ovaj je izvukao dvesta posto od ovog tima, da nije bilo njega bili bi u borbi za opstanak. Bolje zadrzite trenera, a zahvalite se Sasi Ilicu, Sumi i ostalima koji popunjavaju mesta, a ne vredi ni 150 evra mesecno da im se plati.

Bilal

pre 6 godina

FK Partizan je sa Đukićem doveden pred onu čuvenu dilemu kada se glas obraća ljudima u mračnom tunelu rečima: "Ko ovog kamenja ne uzme kajat će se a i ko ga uzme kajat će se!" Ako Đukića otpuste valja platiti klauzulu od čak 600 hiljada evra u trenutku kad je klub u priličnoj finansijskoj dubiozi a ako ga i dalje ostave na trenerskoj klupi veliko je pitanje da li će Partizan s njegovim poimanjem fudbalske igre, ove godine, uopšte obezbediti mesto u pley off-u a sledeće i goli superligaški status. Mislim da će biti daleko manja šteta platiti tu klauzulu i otpustiti ga.

sike

pre 6 godina

Sve je to psihologija. Tesko je natetati tim da igra, a doziveli su neuspeh u Evropi. Motiv opao. Zvezda bezi puno. I Evropa nije nadigrala Partizan. Sudija je prvu utakmicu odlucio.
Djukic je ok trener za najbolje srpske klubove. Treba da ostane. Ne treba da leti glava ako nisi prvi. Pa šta!

Gazda Dojkan

pre 6 godina

Djukic je dobar trener ali los menadzer. On definitivno zna fudbal. Ali mu tim deluje bezvoljno i nemotivisano. Gledam danas Arsenal, ista prica. Solidni igraci, znaju do detalja sta im je uloga na terenu ali to deluje bezvoljno. Alibi pasovi i odigravanja, bez iskrene zelje da se odigra za saigraca, da se ulozi ekstra napor. Bukvalno kao Partizan da gledam. Sa sve kiks odbranom i bezidejnim napadom.
Zato Djuka mora da ide. Ne moze se ni jedan posao kvalitetno raditi bez strasti i zara. On taj zar ili nema ili ne ume da ga prenese na tim. Nekako je mlak i neubedljiv. Moze da predaje na nekoj sportskoj akademiji neku tehnicku oblast. Ali mladim ljudima rade emocije i potrebno ih je ispravno kanalisati. Pikanje fuce je tu drugorazredni problem. Primer je Lester iz sampionske sezone.

Ajmo crno-beli!!!

pre 6 godina

Đuka do kraja sezone, ako uzme kup i ponovo pokaže Partizan iz Atine, što se mene tiče može i da ostane. U suprotnom, Ivić od nule!

Borkes

pre 6 godina

Ko je gledao njegovu izjavu posle meca sa Radickim, video je da on nece da podnese ostavku. Covek je rekao da ce nastaviti maksimalno da radi sa ekipom. Ima 600.000 razloga za to. A oni koji tvrde da je gospodin, neka cute. Da je gospodin dao bi ostavku, a ne bi hteo da izvuce pare iako Partizan nikad nije gore izgledao.

neutralni felsh

pre 6 godina

Đukić treba da ostane. Realno, nema boljeg rešenja. Njegova taktika je odlična i bilo bi dobro pružiti mu bezrezervnu podršku jer su potrebne godine da bi se videli rezultati. Za ovu sezonu, biće dovoljno da se uzme titula i napadne liga šampiona, ali i u slučaju neuspeha, ako Đukić ostane na svojoj poziciji, šanse će iz godine u godinu biti sve veće i na kraju će se nazreti povratak na staze stare slave za našu Crvenu Zvezdu. Zato, Đukiću, ne napuštaj nas sad, odlično nam ide. Zvezdaaaaa!
(FAGOT, 04. mart 2018 22:50)


jao jao, ne znas ni da trolujes - ti kao da pricas vic tako sto objasnjavas zasto je smesan... pocetnicka greska: bojazan da ti ljudi nece ukapirati fazon ;)

plus jednako

pre 6 godina

Eeee moj ilijev 1600000 za sumu sad 600000 za djuku alo bre covece olakso si nas za cetvrt miliona evra to je za PARTIZAN luksuz
(Gasa11, 4. mart 2018 21:35)

braaaaaaaate? jel si realan? de vidis ti ovde cetvrt miliona? hahaha ajnstajne sta li tebi rade u prodavnici kad kupis 2 leba mleko i zvake ? :D

bez veze

pre 6 godina

U retrospektivi, mislim da je Djukic uradio dobar posao u LS, cak I u zadnjem dvomecu. Pa tumbali su mu tim nekoliko puta. Taj haoticni nazovi sistem gdje se tim stalno prodaje I sastavlja jednostavno ne moze da ostvari aman zaman rezultate. Kako je npr. falio Everton u ovom dvomecu, a cini mi se i da je njegovim odlaskom ostalo upraznjeno mjesto koje je jako tesko popuniti.

vlade

pre 6 godina

navijam za Zvezdu, gledao sam Partizan par puta ove sezone i jasno je da kod Djukica nesto ne stima.. Ali, neozbiljno je otpusti coveka, koji je sa jednim nasim timom prosao grupu u Evropi.. Kako god igrali, kakva god bila grupa, za nase klubove, nazalost, 80 posto ekipa je bauk! Treba istrpeti coveka, ove godine Zvezda je jaca i to je evidentno, ako i ne uzmete titulu, nije krah, ionako Ligu sampiona jos dugo klubovi iz Srbije nece videti, zbog novog formata.. A mislim ako istrpite Djukica, dogodine bicete bar za 30 posto bolji, nema uspeha preko noci..

Nikola

pre 6 godina

Djuka ostani, nista ti ne zameramo mi verni navijaci sa juga jer mi smo svakako osteceni u startu jer navijamo za osteceni tim pored Prvaka Sveta. Samo nastavi gde si stao i nista ne brini. Samo da se ugovor pojaca.

velja

pre 6 godina

jos jedan promasaj uprave partizana. u zadnjih nekoliko godina izbili su iz kase partizana skoro 5 miliona za zivkovica, sumu i djukica... sramota

FAGOT

pre 6 godina

Đukić treba da ostane. Realno, nema boljeg rešenja. Njegova taktika je odlična i bilo bi dobro pružiti mu bezrezervnu podršku jer su potrebne godine da bi se videli rezultati. Za ovu sezonu, biće dovoljno da se uzme titula i napadne liga šampiona, ali i u slučaju neuspeha, ako Đukić ostane na svojoj poziciji, šanse će iz godine u godinu biti sve veće i na kraju će se nazreti povratak na staze stare slave za našu Crvenu Zvezdu. Zato, Đukiću, ne napuštaj nas sad, odlično nam ide. Zvezdaaaaa!

neutralni felsh

pre 6 godina

Само Радомир Антић. 
Сви остали су боранија и нова брукања у најави. 
Вратите Антића да играмо офанзивно и да будемо прави парни ваљак.
(струка, 04. mart 2018 21:48)


nece da ima nista sa nasim klubovima, zato sto zna sa cime sve treba da ima posla.

aco rs

pre 6 godina

Djukic je gospodin covjek,takvog ga pamtim i kao igraca,medjutim mislim da je kriv za losu igru ekipe i da je dobio dovoljno prilika da se pokaze.Vrjeme je za razlaz.

Saša

pre 6 godina

Đukić je fantastičan trener. Kad je predstavljen u Partizanu rekao sam da je novi Stanojević. Ima harizmu i zna kako da postavi igrače, ali navijači ne razumeju da treba da prođe par sezona da bi se ekipa uigrala. Što se tiče igrača, nikog ne bi prodao osim Tavambe, jer mislim da je spor, a umesto njega u špicu da igra Ožegović.

Atila

pre 6 godina

Naravno da treba da ode jer su ovi rezultati u ligi jednostavno sramni.Takođe za ovu bruku od igrača penale treba da plati i odgovornost da snosi ILijev.A za celokupno stanje u klubu na tapet naravno predsednika kluba Vučelu.To bi bio normalan splet događaja u svim evropskim klubovima,a mi bi smo valjda hteli da u fudbalu budemo kao i oni.

струка

pre 6 godina

Само Радомир Антић.
Сви остали су боранија и нова брукања у најави.
Вратите Антића да играмо офанзивно и да будемо прави парни ваљак.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Podrška Đukiću, prezimili smo u Evropi, igrali napadački fudbal. Bolje on nego Nikolić, damo 1 gol, pa se posle branimo celo vreme kao da smo Javor.

analiza

pre 6 godina

"Đukić je fantastičan trener. Kad je predstavljen u Partizanu rekao sam da je novi Stanojević. Ima harizmu i zna kako da postavi igrače, ali navijači ne razumeju da treba da prođe par sezona da bi se ekipa uigrala. Što se tiče igrača, nikog ne bi prodao osim Tavambe, jer mislim da je spor, a umesto njega u špicu da igra Ožegović."
(Saša)
:D
Meni je ovaj komentar apsolutni hit.
Ne mogu da razlicim da li je u pitanju navijac iz komsiluka koji nas zeza i zeli Djuku jos par godina da trpimo,ili se neki Grobar posteno zeza(fantastican trener,ima harizmu,zna da postavi igrace,sacekati par sezona da se ekipa uigra,Ozeg prvi centarfor).
S obzirom na ovo "sacekati par sezona da se ekipa uigra" tipujem na navijaca iz komsiluka.

BJ

pre 6 godina

Djuic je trener koji nije uspeo ni u jednom klubu u kojem je radio.Sa Djukicem obavezno treba da ode i Ivica „bomba" i svi iz uprave.Dva najveca promasaja u istoriji Partizana ( Djukic i Suma ) kostaju preko DVA MILIONA EVRA,a oba „promasaja" doveo je upravo Iliev i ova uprava..Niko iz uprave ne odgovara za toliki baceni novac, nego su im krivi svi oko njih a oni zele da i dalje lepo zive od rada u Partizanu.Svi napolje.Bjekovic obavezno da se vrati u klub i spasi ono sto se spasiti moze.

Vuk

pre 6 godina

Djuka ostani molim te. Ivica takodje, odlicno radite, bice bolje. Dajte im ugovore na 10 god pa da vidite kakve ce rezultate da imaju u 9-toj ako im sudije opet izadju u susret sa crvenim i penalima, a mozda Ivica jos negde izbunari nekog Sumu ? Mada ima pravog spica za kog garantuje tako da nema brige.

nikad nikome izvini

pre 6 godina

@milos
...o cemu ti pricas bre???
Jedini direktan krivac zbog izgubljene utakmice protiv Dinama Kijev i Plzenja je Miroslav Djukic...neadekvatne izmene u losem trenutku
motivacija igraca NULA
borbenost NULA
realizacija NULA

milivoje.minovic

pre 6 godina

Da, pod hitno je potrebna smena! sa Mirkovićem i Ivicem ponovo bi ušli u neizvesnost kao sto je to bilo sa Vermezom, Milinkovicem ili Tomicem... a takvo razmišljanje bi mnogo kostalo Partizan. Mislim da je Stanojevic jedina moguca solucija, sazreo je vise i kao trener i covek, pored toga sa ovim po meni solidnim timom, svojom harizmim izvuko bi mozda i najvise od svih ponudjenih trenera.

Nikola

pre 6 godina

Nek mi neko javi kada se pojavi trener sa dve cele sezone na klupi jednog kluba, bilo kog. To samo dokazuje kakva je sramota ovaj sport kod nas. Đukić možda nije najbolji trener, ali je uspeo da ostavi Partizan u LE preko zime, makar jedan dvomeč. Kada se to zadnji put desilo? A i kako realno trener da napravi išta za pola sezone ili sezonu? Pogotovo u Srbiji, gde su budžeti za transvere ravni prosečnoj potrošačkoj korpi.

Sch.One

pre 6 godina

Mojoj sreci nema kraja . Sad jos samo sumu daj te ga posto zasto samo da ga vise ne gledamo kako se vucara po terenima. Mozete i tawambu nama treba spic a ne polu spic koj pritom nema tehniku. Ostojicq daj te dzabe mozete i da doplatite koj dinar samo nek ide da ga vise ne gledamo jer onaj covek ja ne znam po kojoj osnovi je uopste zavrsio u fudbalu a kamo li u partizan . Vulketa i ilica u penziju i dovodjenje krstene centralne odbrambene i krstenog napadaca jer ozeg jeste dobar za nasu ligu ali ne i za vise.

Милош-

pre 6 godina

Ja mu ne bih dao otkaz. Jednostavno jednom moramo postati ozbiljan klub, zadrzati trenera na duze staze. Evidentno je da igramo lose i da je on krivac trenutno jer hvali igrace a gubimo bodove. Prvo bih se uverio da li igraci ne prate sta prica ili ne zna. Ili ima losu viziju postavke igre Partizana. Vrteska trenerska nigde ne vodi. Prosto mora jednom stati, umorni smo od menjanja. Jer u principu sa bilo kojim trenerom ce biti nekad kriza rezultata. Stanojevic ulazak u LS pa ispadanje od Samroka pa otkaz. Ne damo im da zaokruze pricu. Ako budemo menjali stalno nikad necemo steci cvrstinu i dodatni kvalitet uigranosti formacije i tima.

Гордан

pre 6 godina

600000е...него како, исплатите човека и онда дајте неком почетнику да се учи, ионако је титула сан

uefamafia

pre 6 godina

Vratiti Marka Nikolića,Leonarda,
Evertona i Djurdjevića,i onako ova trojica ne igraju mnogo u svojim klubovima .
Samo da Ilieva ne dovede opet "nevidjene" igrače i "nevidjenog" trenera...

Bole

pre 6 godina

Odlazak Marka Nikolica na kraju prosle sezone i dovodjenje Djukica je uz angazovanje Sume najveca greska koju je Partizan napravio u poslednjoj deceniji. Unazadjeni su nekoliko godina u odnosu na proslu sezonu i treba ce im jos jako mnogo vremena da ponovo okupe onako kvalitetnu ekipu i nadju tako dobrog trenera. Bez ulaska u razloge Zvezda je ove godine mnogo bolja i zasluzeno prva.

JDAleksandar

pre 6 godina

Da sam na mestu Djukica nikada ne bih otisao iz Partizana ! Pa covek je pristao da od njega uprava pravi amatera ! Prva utakmica u evropi protiv Buducnosti jedan tim.Druga utakmica protiv Olimpijakosa u Atini drugi tim.Liga Evrope sa trecim timom i na kraju Plzenj sa cetvrtim ! Coveku se za 8,9 meseci cetiri puta menja sastav,a vi hocete igru i rezultate ! Sramota sta se radi od kluba ! Neka klub dodje na nivo Dinama iz Zagreba gde je jedan Sudani koji je na nivou Leonarda i Kange dobija milion i sedi u Dinamu,ne mrda nigde.A kod nas ko da deset golova klub ga nudi na sva usta !

ZRENJANINAC

pre 6 godina

Igor Duljaj !...Nek bude trener , kao sto je bio igrac i eto resenja na duze staze. Ivic, Stanojevic ili Bata Mirkovic nisu losa resenja a mozda i jedan radikalan potez u liku Darka Tesovica.

Bole

pre 6 godina

Odlazak Marka Nikolica na kraju prosle sezone i dovodjenje Djukica je uz angazovanje Sume najveca greska koju je Partizan napravio u poslednjoj deceniji. Unazadjeni su nekoliko godina u odnosu na proslu sezonu i treba ce im jos jako mnogo vremena da ponovo okupe onako kvalitetnu ekipu i nadju tako dobrog trenera. Bez ulaska u razloge Zvezda je ove godine mnogo bolja i zasluzeno prva.

Милош-

pre 6 godina

Ja mu ne bih dao otkaz. Jednostavno jednom moramo postati ozbiljan klub, zadrzati trenera na duze staze. Evidentno je da igramo lose i da je on krivac trenutno jer hvali igrace a gubimo bodove. Prvo bih se uverio da li igraci ne prate sta prica ili ne zna. Ili ima losu viziju postavke igre Partizana. Vrteska trenerska nigde ne vodi. Prosto mora jednom stati, umorni smo od menjanja. Jer u principu sa bilo kojim trenerom ce biti nekad kriza rezultata. Stanojevic ulazak u LS pa ispadanje od Samroka pa otkaz. Ne damo im da zaokruze pricu. Ako budemo menjali stalno nikad necemo steci cvrstinu i dodatni kvalitet uigranosti formacije i tima.

JDAleksandar

pre 6 godina

Da sam na mestu Djukica nikada ne bih otisao iz Partizana ! Pa covek je pristao da od njega uprava pravi amatera ! Prva utakmica u evropi protiv Buducnosti jedan tim.Druga utakmica protiv Olimpijakosa u Atini drugi tim.Liga Evrope sa trecim timom i na kraju Plzenj sa cetvrtim ! Coveku se za 8,9 meseci cetiri puta menja sastav,a vi hocete igru i rezultate ! Sramota sta se radi od kluba ! Neka klub dodje na nivo Dinama iz Zagreba gde je jedan Sudani koji je na nivou Leonarda i Kange dobija milion i sedi u Dinamu,ne mrda nigde.A kod nas ko da deset golova klub ga nudi na sva usta !

nikad nikome izvini

pre 6 godina

@milos
...o cemu ti pricas bre???
Jedini direktan krivac zbog izgubljene utakmice protiv Dinama Kijev i Plzenja je Miroslav Djukic...neadekvatne izmene u losem trenutku
motivacija igraca NULA
borbenost NULA
realizacija NULA

plus jednako

pre 6 godina

Eeee moj ilijev 1600000 za sumu sad 600000 za djuku alo bre covece olakso si nas za cetvrt miliona evra to je za PARTIZAN luksuz
(Gasa11, 4. mart 2018 21:35)

braaaaaaaate? jel si realan? de vidis ti ovde cetvrt miliona? hahaha ajnstajne sta li tebi rade u prodavnici kad kupis 2 leba mleko i zvake ? :D

Гордан

pre 6 godina

600000е...него како, исплатите човека и онда дајте неком почетнику да се учи, ионако је титула сан

Borkes

pre 6 godina

Ko je gledao njegovu izjavu posle meca sa Radickim, video je da on nece da podnese ostavku. Covek je rekao da ce nastaviti maksimalno da radi sa ekipom. Ima 600.000 razloga za to. A oni koji tvrde da je gospodin, neka cute. Da je gospodin dao bi ostavku, a ne bi hteo da izvuce pare iako Partizan nikad nije gore izgledao.

Nikola

pre 6 godina

Nek mi neko javi kada se pojavi trener sa dve cele sezone na klupi jednog kluba, bilo kog. To samo dokazuje kakva je sramota ovaj sport kod nas. Đukić možda nije najbolji trener, ali je uspeo da ostavi Partizan u LE preko zime, makar jedan dvomeč. Kada se to zadnji put desilo? A i kako realno trener da napravi išta za pola sezone ili sezonu? Pogotovo u Srbiji, gde su budžeti za transvere ravni prosečnoj potrošačkoj korpi.

neutralni felsh

pre 6 godina

Само Радомир Антић. 
Сви остали су боранија и нова брукања у најави. 
Вратите Антића да играмо офанзивно и да будемо прави парни ваљак.
(струка, 04. mart 2018 21:48)


nece da ima nista sa nasim klubovima, zato sto zna sa cime sve treba da ima posla.

BJ

pre 6 godina

Djuic je trener koji nije uspeo ni u jednom klubu u kojem je radio.Sa Djukicem obavezno treba da ode i Ivica „bomba" i svi iz uprave.Dva najveca promasaja u istoriji Partizana ( Djukic i Suma ) kostaju preko DVA MILIONA EVRA,a oba „promasaja" doveo je upravo Iliev i ova uprava..Niko iz uprave ne odgovara za toliki baceni novac, nego su im krivi svi oko njih a oni zele da i dalje lepo zive od rada u Partizanu.Svi napolje.Bjekovic obavezno da se vrati u klub i spasi ono sto se spasiti moze.

analiza

pre 6 godina

"Đukić je fantastičan trener. Kad je predstavljen u Partizanu rekao sam da je novi Stanojević. Ima harizmu i zna kako da postavi igrače, ali navijači ne razumeju da treba da prođe par sezona da bi se ekipa uigrala. Što se tiče igrača, nikog ne bi prodao osim Tavambe, jer mislim da je spor, a umesto njega u špicu da igra Ožegović."
(Saša)
:D
Meni je ovaj komentar apsolutni hit.
Ne mogu da razlicim da li je u pitanju navijac iz komsiluka koji nas zeza i zeli Djuku jos par godina da trpimo,ili se neki Grobar posteno zeza(fantastican trener,ima harizmu,zna da postavi igrace,sacekati par sezona da se ekipa uigra,Ozeg prvi centarfor).
S obzirom na ovo "sacekati par sezona da se ekipa uigra" tipujem na navijaca iz komsiluka.

šta ti dečko radiš

pre 6 godina

Ovaj je izvukao dvesta posto od ovog tima, da nije bilo njega bili bi u borbi za opstanak. Bolje zadrzite trenera, a zahvalite se Sasi Ilicu, Sumi i ostalima koji popunjavaju mesta, a ne vredi ni 150 evra mesecno da im se plati.

uefamafia

pre 6 godina

Vratiti Marka Nikolića,Leonarda,
Evertona i Djurdjevića,i onako ova trojica ne igraju mnogo u svojim klubovima .
Samo da Ilieva ne dovede opet "nevidjene" igrače i "nevidjenog" trenera...

velja

pre 6 godina

jos jedan promasaj uprave partizana. u zadnjih nekoliko godina izbili su iz kase partizana skoro 5 miliona za zivkovica, sumu i djukica... sramota

Vuk

pre 6 godina

Djuka ostani molim te. Ivica takodje, odlicno radite, bice bolje. Dajte im ugovore na 10 god pa da vidite kakve ce rezultate da imaju u 9-toj ako im sudije opet izadju u susret sa crvenim i penalima, a mozda Ivica jos negde izbunari nekog Sumu ? Mada ima pravog spica za kog garantuje tako da nema brige.

Gazda Dojkan

pre 6 godina

Djukic je dobar trener ali los menadzer. On definitivno zna fudbal. Ali mu tim deluje bezvoljno i nemotivisano. Gledam danas Arsenal, ista prica. Solidni igraci, znaju do detalja sta im je uloga na terenu ali to deluje bezvoljno. Alibi pasovi i odigravanja, bez iskrene zelje da se odigra za saigraca, da se ulozi ekstra napor. Bukvalno kao Partizan da gledam. Sa sve kiks odbranom i bezidejnim napadom.
Zato Djuka mora da ide. Ne moze se ni jedan posao kvalitetno raditi bez strasti i zara. On taj zar ili nema ili ne ume da ga prenese na tim. Nekako je mlak i neubedljiv. Moze da predaje na nekoj sportskoj akademiji neku tehnicku oblast. Ali mladim ljudima rade emocije i potrebno ih je ispravno kanalisati. Pikanje fuce je tu drugorazredni problem. Primer je Lester iz sampionske sezone.

Bilal

pre 6 godina

FK Partizan je sa Đukićem doveden pred onu čuvenu dilemu kada se glas obraća ljudima u mračnom tunelu rečima: "Ko ovog kamenja ne uzme kajat će se a i ko ga uzme kajat će se!" Ako Đukića otpuste valja platiti klauzulu od čak 600 hiljada evra u trenutku kad je klub u priličnoj finansijskoj dubiozi a ako ga i dalje ostave na trenerskoj klupi veliko je pitanje da li će Partizan s njegovim poimanjem fudbalske igre, ove godine, uopšte obezbediti mesto u pley off-u a sledeće i goli superligaški status. Mislim da će biti daleko manja šteta platiti tu klauzulu i otpustiti ga.

Atila

pre 6 godina

Naravno da treba da ode jer su ovi rezultati u ligi jednostavno sramni.Takođe za ovu bruku od igrača penale treba da plati i odgovornost da snosi ILijev.A za celokupno stanje u klubu na tapet naravno predsednika kluba Vučelu.To bi bio normalan splet događaja u svim evropskim klubovima,a mi bi smo valjda hteli da u fudbalu budemo kao i oni.

vlade

pre 6 godina

navijam za Zvezdu, gledao sam Partizan par puta ove sezone i jasno je da kod Djukica nesto ne stima.. Ali, neozbiljno je otpusti coveka, koji je sa jednim nasim timom prosao grupu u Evropi.. Kako god igrali, kakva god bila grupa, za nase klubove, nazalost, 80 posto ekipa je bauk! Treba istrpeti coveka, ove godine Zvezda je jaca i to je evidentno, ako i ne uzmete titulu, nije krah, ionako Ligu sampiona jos dugo klubovi iz Srbije nece videti, zbog novog formata.. A mislim ako istrpite Djukica, dogodine bicete bar za 30 posto bolji, nema uspeha preko noci..

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Podrška Đukiću, prezimili smo u Evropi, igrali napadački fudbal. Bolje on nego Nikolić, damo 1 gol, pa se posle branimo celo vreme kao da smo Javor.

Sch.One

pre 6 godina

Mojoj sreci nema kraja . Sad jos samo sumu daj te ga posto zasto samo da ga vise ne gledamo kako se vucara po terenima. Mozete i tawambu nama treba spic a ne polu spic koj pritom nema tehniku. Ostojicq daj te dzabe mozete i da doplatite koj dinar samo nek ide da ga vise ne gledamo jer onaj covek ja ne znam po kojoj osnovi je uopste zavrsio u fudbalu a kamo li u partizan . Vulketa i ilica u penziju i dovodjenje krstene centralne odbrambene i krstenog napadaca jer ozeg jeste dobar za nasu ligu ali ne i za vise.

FAGOT

pre 6 godina

Đukić treba da ostane. Realno, nema boljeg rešenja. Njegova taktika je odlična i bilo bi dobro pružiti mu bezrezervnu podršku jer su potrebne godine da bi se videli rezultati. Za ovu sezonu, biće dovoljno da se uzme titula i napadne liga šampiona, ali i u slučaju neuspeha, ako Đukić ostane na svojoj poziciji, šanse će iz godine u godinu biti sve veće i na kraju će se nazreti povratak na staze stare slave za našu Crvenu Zvezdu. Zato, Đukiću, ne napuštaj nas sad, odlično nam ide. Zvezdaaaaa!

neutralni felsh

pre 6 godina

Đukić treba da ostane. Realno, nema boljeg rešenja. Njegova taktika je odlična i bilo bi dobro pružiti mu bezrezervnu podršku jer su potrebne godine da bi se videli rezultati. Za ovu sezonu, biće dovoljno da se uzme titula i napadne liga šampiona, ali i u slučaju neuspeha, ako Đukić ostane na svojoj poziciji, šanse će iz godine u godinu biti sve veće i na kraju će se nazreti povratak na staze stare slave za našu Crvenu Zvezdu. Zato, Đukiću, ne napuštaj nas sad, odlično nam ide. Zvezdaaaaa!
(FAGOT, 04. mart 2018 22:50)


jao jao, ne znas ni da trolujes - ti kao da pricas vic tako sto objasnjavas zasto je smesan... pocetnicka greska: bojazan da ti ljudi nece ukapirati fazon ;)

sike

pre 6 godina

Sve je to psihologija. Tesko je natetati tim da igra, a doziveli su neuspeh u Evropi. Motiv opao. Zvezda bezi puno. I Evropa nije nadigrala Partizan. Sudija je prvu utakmicu odlucio.
Djukic je ok trener za najbolje srpske klubove. Treba da ostane. Ne treba da leti glava ako nisi prvi. Pa šta!

aco rs

pre 6 godina

Djukic je gospodin covjek,takvog ga pamtim i kao igraca,medjutim mislim da je kriv za losu igru ekipe i da je dobio dovoljno prilika da se pokaze.Vrjeme je za razlaz.

Saša

pre 6 godina

Đukić je fantastičan trener. Kad je predstavljen u Partizanu rekao sam da je novi Stanojević. Ima harizmu i zna kako da postavi igrače, ali navijači ne razumeju da treba da prođe par sezona da bi se ekipa uigrala. Što se tiče igrača, nikog ne bi prodao osim Tavambe, jer mislim da je spor, a umesto njega u špicu da igra Ožegović.

Ajmo crno-beli!!!

pre 6 godina

Đuka do kraja sezone, ako uzme kup i ponovo pokaže Partizan iz Atine, što se mene tiče može i da ostane. U suprotnom, Ivić od nule!

milivoje.minovic

pre 6 godina

Da, pod hitno je potrebna smena! sa Mirkovićem i Ivicem ponovo bi ušli u neizvesnost kao sto je to bilo sa Vermezom, Milinkovicem ili Tomicem... a takvo razmišljanje bi mnogo kostalo Partizan. Mislim da je Stanojevic jedina moguca solucija, sazreo je vise i kao trener i covek, pored toga sa ovim po meni solidnim timom, svojom harizmim izvuko bi mozda i najvise od svih ponudjenih trenera.

Nikola

pre 6 godina

Djuka ostani, nista ti ne zameramo mi verni navijaci sa juga jer mi smo svakako osteceni u startu jer navijamo za osteceni tim pored Prvaka Sveta. Samo nastavi gde si stao i nista ne brini. Samo da se ugovor pojaca.

BBRS

pre 6 godina

Eeee moj ilijev 1600000 za sumu sad 600000 za djuku alo bre covece olakso si nas za cetvrt miliona evra to je za PARTIZAN luksuz
(Gasa11, 4. mart 2018 21:35)

Некако и могу да разумем да си од 1,6 мил помислио на 160 000, али како дође на четврт милиона ако је само за Ђукића 600 000 ?!

ZRENJANINAC

pre 6 godina

Igor Duljaj !...Nek bude trener , kao sto je bio igrac i eto resenja na duze staze. Ivic, Stanojevic ili Bata Mirkovic nisu losa resenja a mozda i jedan radikalan potez u liku Darka Tesovica.

laik

pre 6 godina

Kada ovako uzmete Sumu , obestecenje 1,65 plus plata , nije ispod 600k plus bonus za LE ispada da je Partizan napravio promasaj veka . I sto je najgore ima ugovor na jos godinu ili dve . Samo on kostace klub 3mil i oticice bez obestecenja .
Za taj novac je mogao da bira dva extra igraca kojima istice ugovor a da im da platu .
Ovako gazda Slovana se ne trezni od avgusta .
Terza je preveslao Ilijeva za sva vremena .

BBRS

pre 6 godina

Само Радомир Антић.
Сви остали су боранија и нова брукања у најави.
Вратите Антића да играмо офанзивно и да будемо прави парни ваљак.
(струка, 4. mart 2018 21:48)

А Антић просто поскакује од ишчекивања да га позову у партизан !
Не буди смешан, човк неће да ради у србији уопште !

струка

pre 6 godina

Само Радомир Антић.
Сви остали су боранија и нова брукања у најави.
Вратите Антића да играмо офанзивно и да будемо прави парни ваљак.

nikad nikome izvini

pre 6 godina

...za sve Vas koji branite Djukica i branite lose rezultate prodajom igraca...
...igraci Partizana NE TRCE...NE BORE SE...za to je iskljucivo trener jer ne moze da ih motivise...Partizan ima solidan tim...protiv Plzenja u Bg-u on vadi Sumu iz igre koji je bio jedan od boljih umesto Jankovica koji se nije video...protiv Kijeva vodimo 2-0 na poluvremenu i umesto da izvadi Tawambu i ubaci Sasu Ilica na poluvremenu da igramo na kontru...on se pravi lud i primamo 3 komada u drugom poluvremenu...e to je ukratko "TRENER" Djukic...SRAMOTA...a igra u Plzenju je tek za dublju analizu...

realno

pre 6 godina

greska.
treba oterati ilieva.
kupio je igrace sa kojima ni klop, murinjo i gvardiola zajedno ne bi nista uradili.
nema danas fudbalera bez 180 cm visine i solidne mase za dobijanje duela, bez sprinta na 100 metara ispod 12 sec, bez pluca za trcanje od 10ak kilometara. e takve kad imas onda je do trenera da ih situaciono uvezbava i da rade na tehnici. e zato ivic hoce od nule.

takav pristup ima zvezda npr.
zato je realno i daleko ispred ovog rashod-partizana.

neutralni felsh

pre 6 godina

greska. 
treba oterati ilieva. 
kupio je igrace sa kojima ni klop, murinjo i gvardiola zajedno ne bi nista uradili. 
nema danas fudbalera bez 180 cm visine i solidne mase za dobijanje duela, bez sprinta na 100 metara ispod 12 sec, bez pluca za trcanje od 10ak kilometara. e takve kad imas onda je do trenera da ih situaciono uvezbava i da rade na tehnici. e zato ivic hoce od nule. 

takav pristup ima zvezda npr. 
zato je realno i daleko ispred ovog rashod-partizana.
(realno, 05. mart 2018 08:43)


"prvo fizika onda tehnika", pravilo staro kao rupa u saksiji... steta sto jos ne znas da se to radi jos sa pionirima pa onda sa ranim kadetima, uglavnom prilkom osnovne selekcije. problem je mnogo dublji - nasi profi fudbaleri ne vole da trce, kondicioni treninzi se ne rade nego odradjuju. to je javna tajna. ne postuje se kondicija, ne postuje se karantin pred utamicu, ne postuje se nutricionisticki deo, ne postuje se nista. paradoksalno, to mnogo vise rade vec formirani, profi igraci, a ne omladinci. cim zarade prve pare, oni im se pridruze.
retki su nasi treneri koji uspeju da nametnu radnu disiplinu. obicno ih igraci sabotiraju, pre ili kasnije. a uprave bolecive, svaki igrac je "neciji" pa da se ne zameraju, pa obicno nagrabusi "bezobrazni trener sto glumi murinja"... vazi za sve. duga prica...

bez veze

pre 6 godina

U retrospektivi, mislim da je Djukic uradio dobar posao u LS, cak I u zadnjem dvomecu. Pa tumbali su mu tim nekoliko puta. Taj haoticni nazovi sistem gdje se tim stalno prodaje I sastavlja jednostavno ne moze da ostvari aman zaman rezultate. Kako je npr. falio Everton u ovom dvomecu, a cini mi se i da je njegovim odlaskom ostalo upraznjeno mjesto koje je jako tesko popuniti.

cito

pre 6 godina

Ne navijam za Partizan, ali sa Djukicem uvek ista prica kada dodje na mesto trenera, Copy/Paste. I na kraju, nikada ne valja! Pa koji moj djavo ga dovodite vise?!?!

Учитељ првог разреда основне школе

pre 6 godina

Samo Antic ili Stanoje!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Uros Djurdjevic #32, 4. mart 2018 20:41)

Ако си већ рекао "само Антић", онда нема или !
Осталима се извињавам, али учитељица овог детета није баш најбоља у својој струци, па да му помогнемо мало да савлада опште ствари !

Runner

pre 6 godina

U retrospektivi, mislim da je Djukic uradio dobar posao u LS, cak I u zadnjem dvomecu. Pa tumbali su mu tim nekoliko puta. Taj haoticni nazovi sistem gdje se tim stalno prodaje I sastavlja jednostavno ne moze da ostvari aman zaman rezultate. Kako je npr. falio Everton u ovom dvomecu, a cini mi se i da je njegovim odlaskom ostalo upraznjeno mjesto koje je jako tesko popuniti.
(bez veze, 4. mart 2018 23:00)
О чему Ти причаш? Какав одличан посао у ЛШ кад се тамо нисмо ни квалификовали мада је на располагању имао комплетан тим сем Белог (Миленковића). Ако мислиш на двомеч са Викторијом, Плзењ, не знам шта је ту било добро нарочито у реваншу. Виле су нас проносале да не попијемо петарду. Управо та реванш утакмица је оголила до коске Ђукићево не сналажење,фудбалско незнање и безидејност. Да ће Евертон Луиз отићи ове зиме знало се још летос а Ђука је био тај који је међу првима требао да нађе адекватну замену. Уосталом као што једна ласта не чини пролеће тако ни један фудбалер не чини фудбалски тим. То је механизам у коме сви зупчаници морају да функционишу. А његов тим ни једног момента, сем можда у Секешфехервару, није личио на парни ваљак него на обичну олупину.

Bilal

pre 6 godina

Djukic je gospodin covjek,takvog ga pamtim i kao igraca,...
(aco rs, 4. mart 2018 22:38)

Ne treba FK Partizan-u gospodin nego trener. Kud ćeš većeg gospodina od Arsena Vengera u Arsenalu a rezultati nula? Legendarni trener FK Željezničar, Sarajevo, pokojni Milan Ribar, bio je sve samo ne gospodin. Psovao je i tukao igrače al' je, za razliku od gospodina Ivice Osima, Željezničar s njim osvojio jedinu titulu prvaka ex Jugoslavije. E Partizanu trenutno treba takav trener. Trener koji zna da podvikne, koji zna da motiviše ekipu i da blagovremeno izvrši izmenu a ne da sa aut linije skrušeno posmatra jalovu igru i debakl tima. Da bi bio i gospodin i trener treba da imaš ogromno fudbalsko znanje i uspešnu karijeru iza sebe poput Anćelotija, Zidana, Gvardiole, ser Aleksa Fergusona ili našeg Velibora Vasovića.

Сјаши Курта да узјаше Мурта

pre 6 godina

600000eur
Pa te pare ste mogli da date Nikoliću, za toliko je otišao u Mađarsku!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zvezdarac, 4. mart 2018 22:02)

А Николић је као бољи од Ђукића ?!
Ђука га је растурио 0:4 у гостима !

Mile

pre 6 godina

Svake sezone bar jednom menjamo trenera,tako rade seljacki a ne veliki klubovi.Kontinuitet rada se ocenjuje posle trece sezone,treca je ta koja pokaze dal je trener dobar ili ne i treba Djukica pustiti da radi u miru.Prezimili smo u evropi,nismo dobri u prvenstvu ali ne moze se biti prvak svake godine.Nije to niko nigde,ostavite Djukica.

NoName

pre 6 godina

Eeee moj ilijev 1600000 za sumu sad 600000 za djuku alo bre covece olakso si nas za cetvrt miliona evra to je za PARTIZAN luksuz
(Gasa11, 4. mart 2018 21:35)

Некако и могу да разумем да си од 1,6 мил помислио на 160 000, али како дође на четврт милиона ако је само за Ђукића 600 000 ?!
(BBRS, 05. mart 2018 01:26)

Pa lako. Od 600 000 mu se tupilo da je 60 000. Slika i prilika većine današnjih klinaca. Nemaju veze sa mozgom. Ne znaju da li je veće milion ili milijarda, milijardu ne umeju ni da napišu brojčano. Crno nam se piše.

Nikola

pre 6 godina

Ovo je jedino resenje da se izadje iz krize. Da se Djukic ostavi i da mu se pojaca ugovor. Zatim da se poveca plata za 40% i videcete kako ce da eksplodira. Sumi objasniti da sme i da sutira na gol i sa 35 m ako moze da dobaci a Pantic nek stalno pokusava sa distance, mozda i ubode koji. Nista ne menjati u igri a Tosicu davati svaki slobodan da izvodi. Ivicu ostaviti jer su igraci odlicno selektirani i samo ovako da nastave gde su stali. Za 4-5 seozna videcete kako ce da se uigraju kao Mancester City. Na leto ne dovoditi nove igrace a Tavambi pojacati platu da ima veci motiv za golove i posebno Vulicevicu za svaku asistenciju i dobar centarsut nagraditi sa bonusom.

neutralni felsh

pre 6 godina

Ovo je jedino resenje da se izadje iz krize. Da se Djukic ostavi i da mu se pojaca ugovor. Zatim da se poveca plata za 40% i videcete kako ce da eksplodira. Sumi objasniti da sme i da sutira na gol i sa 35 m ako moze da dobaci a Pantic nek stalno pokusava sa distance, mozda i ubode koji. Nista ne menjati u igri a Tosicu davati svaki slobodan da izvodi. Ivicu ostaviti jer su igraci odlicno selektirani i samo ovako da nastave gde su stali. Za 4-5 seozna videcete kako ce da se uigraju kao Mancester City. Na leto ne dovoditi nove igrace a Tavambi pojacati platu da ima veci motiv za golove i posebno Vulicevicu za svaku asistenciju i dobar centarsut nagraditi sa bonusom.
(Nikola, 05. mart 2018 10:49)


hoces da i partizan napravi 50 miliona duga kao tvoja zvezda? ;)

BBRS

pre 6 godina

navijam za Zvezdu, gledao sam Partizan par puta ove sezone i jasno je da kod Djukica nesto ne stima.. Ali, neozbiljno je otpusti coveka, koji je sa jednim nasim timom prosao grupu u Evropi.. Kako god igrali, kakva god bila grupa, za nase klubove, nazalost, 80 posto ekipa je bauk! Treba istrpeti coveka, ove godine Zvezda je jaca i to je evidentno, ako i ne uzmete titulu, nije krah, ionako Ligu sampiona jos dugo klubovi iz Srbije nece videti, zbog novog formata.. A mislim ako istrpite Djukica, dogodine bicete bar za 30 posto bolji, nema uspeha preko noci..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlade, 4. mart 2018 22:44)

Викторија спада у оних 20 % .

Zuma

pre 6 godina

Vlada Ivić idealno rešenje a Saša Ilic sl godine pomoćnik .Najidealnije rešenje za već posrnuli Partizan dva prava grobara golgetera kasnih 90tih i pičetkom 2000tih zbog kojih je moja ljubav prema klubu postala neraskidiva*i dan danas čuvam dres Ivića i šal iz tog vremena .Ako neko čita iz uprave neka razmisli

bobo mk

pre 6 godina

600000е...него како, исплатите човека и онда дајте неком почетнику да се учи, ионако је титула сан
(Гордан, 04. mart 2018 20:30)

Nemoj da se stidiš, slobodno reci da misliš na Krstajića.

neutralni felsh

pre 6 godina

@neutralni felsh 

ti li si ivice ? 
vidi se genijalna "selekcija". 
nekom treba ponovo otkriti veliku tajnu da saksija ima rupu.
(realno, 05. mart 2018 10:05)


ne, nije on.
nema potrebe da budes ironican. samo sam dopunio tvoj komentar - podvlacim, nicim ne vredjajuci: rupa na saksiji je bila obicna metafora.
ali ako vec insistiras: sportski direktor (iliev) nije kriv ako igrac ne proigra nego trener. suma je doveden da igra sa loptom, da posle pripremnog perioda vuce ekipu: on je tip sitnog agilnog igraca koji treba da trazi loptu, za koga (i sa kim) se krece ostatak ekipe - fakticki trci za njega (da mu nadoknade taj deficit, svaka ekipa ima igraca koji igra samo pasivnu odbranu, obicno su to desetke) i umesto njega. sta se desilo? niko ne trci umesto njega, a on se utopio u suvilo. jel iliev kriv sto ga je djukic utopio u samo njemu znamo takticko sivilo? (i on je zaboravio da grize, prvi mandat u partizanu mu je bio perfektan, ovo sad nema dusu)... ima problem sa jezikom? nacrtaj mu! ima problem sa samopouzdanjem? sredi ga, ukomponuj ga medju igrace, ima onde mnogo dobrih momaka.
teska srca priznajem: milojevic bi od njega napravio zmaja. da je zvezda imala igraca kao suma, prosla bi cska. milojevic sve vreme mandata ima kardovske probleme bas na poziciji gde se djukic gubi i luta sa postavkom dok se frlja sa igracima. rezultat: skoro niko nije skroz timski uigran, ne zna gde mu je saigrac dok ga dirkektno ne pogleda. onda je uglavnom kasno, vec je pokriven. a dok se uigra timski i personalno, obicno se povredi (pola zbog nedostatka kondicije, pricali smo) pa onda opet jovo nanovo, uigravaj opet sledeceg... do -14 na tabeli.

BBRS

pre 6 godina

Eeee moj ilijev 1600000 za sumu sad 600000 za djuku alo bre covece olakso si nas za cetvrt miliona evra to je za PARTIZAN luksuz
(Gasa11, 4. mart 2018 21:35)

Некако и могу да разумем да си од 1,6 мил помислио на 160 000, али како дође на четврт милиона ако је само за Ђукића 600 000 ?!
(BBRS, 05. mart 2018 01:26)

Pa lako. Od 600 000 mu se tupilo da je 60 000. Slika i prilika većine današnjih klinaca. Nemaju veze sa mozgom. Ne znaju da li je veće milion ili milijarda, milijardu ne umeju ni da napišu brojčano. Crno nam se piše.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 5. mart 2018 09:22)

Сурова истина !

Joe Wolf

pre 6 godina

Đukiću, odlazi! Igra tima je prava slika i prilika tvog karaktera. Sporo, kilavo, metiljavo...nikako. Bez žara, volje i želje. Ne znam kako igračima preneseš svoje zamisli (ako ih imaš) kad ne možeš rečenicu da sastaviš?!
Gde god si bio, nigde nisi napravio rezultate. Sećam se da nisam tugovao kad si otišao iz Partizana pre 10 godina, kao što se nisam ni radovao kad si došao letos. Dočekao sam te sa zebnjom i potvrdilo se da je bilo sa razlogom.
Dosta je bilo. Odradio si jedne pripreme, pa druge pripreme i ... ništa. Igramo sve gore, igrači nazaduju... Nema sreće s tobom na klupi.
Hvala i zbogom!

Слободан

pre 6 godina

Ђукић је прави господи за многе не само у Партизану.Многи би могли да се угледају на њега превасходно код комуникације са медијима.Одмереност и смиреност и кад изгуби утакмицу диже га на ниво ГОСПОДИНА

Sir Oliver

pre 6 godina

Neće on niđe,treba ga držati da vidimo koliki mu je obraz,baš me zanima posle još dva,tri ovakva debakla da li će gospodin sam da ode. Ali 600 000 mu ne davati nikako, pa ovi terzini su se zbog ovakvih poteza i zakucali 50 miliona...

deniro

pre 6 godina

ivica ilijev je bio solidan fudbaler, prosecan, daleko od toga da je neka inteligencija, ali covek nije za ovu funkciju koju sada radi.
podrzavam djukica i dalje, radi sa onim sto su mu dali, bolje da li moze ili ne moze , videcemo....

Runner

pre 6 godina

Naravno da mi nije zao svega ovoga u Partizanu, a em mi milo em drago. Naravno da Partizanu zelim sve najgore, a i gasenje u perspektivi. To je prosto nekako prirodno. Ipak moram priznati da ima nekih ljudi iz Partizana koje volim, cenim i dozivljavam kao svoje. Bez obzira sto su bili deo Partizana a u dusi su neki i danas. Golac, Antic, Batica Mirkovic, Petar Borota, Cava Dimitrijevic, a medju njima je i Djukic.
...
Rezultati su losi i igra je losa ne zbog Djukica, vec zbog losih igraca Partizana. Partizan da bi igrao dobro i imao dobre rezultate mora pre svega da dovede igrace koji to mogu da ostvare. Ovi koje sada ima to ne mogu. Mogu im dovesti i Murinja, nema od toga nista.
Djukicu zelim svu srecu ovog sveta, privatno i profesionalno, osim protiv Zvezde.
(Don Quijote, 5. mart 2018 12:49)
А ја Теби и Црвеној звезди желим све најбоље и да вам, ако Бог да, Мирослав Ђукић кад-тад буде шеф стручног штаба. Приметио сам да међу партизановцима углавном готивиш оне који су били вечити губитници у окршајима с вама. Недостаје Ти само Вермезовић.

Don Quijote

pre 6 godina

А ја Теби и Црвеној звезди желим све најбоље и да вам, ако Бог да, Мирослав Ђукић кад-тад буде шеф стручног штаба. Приметио сам да међу партизановцима углавном готивиш оне који су били вечити губитници у окршајима с вама. Недостаје Ти само Вермезовић.
(Runner, 5. mart 2018 13:13) #

Gledajuci vecitu listu nasih okrsaja, Zvezda ima mnogo vise pobeda, pa ste vi generalno gledano vecni gubitnici. U tom smislu, moj emotivni odnos prema nekima koji su deo istorije Partizana nema veze sa pobedama i porazima. Svaka generacija Partizana dobijala je i gubila od Zvezde. Nije to poenta price.
Sa ove perspektive, gde Miloje radi odlican posao, ne bi bilo gospodski nagadjati o buducnosti, ali cu ti ipak reci da dolazak Djukica na klupu Zvezde za mene nikako ne bi bila losa vest. Jednog dana, naravno.
Golac
Antic velika gospoda i strasni terneri

Borota
Cava
(Kajganic i Pizon ) momci sa Bulbudera, iz mog kraja

Batica Mirkovic brat

Dzevad Prekazi legenda beogradskog fudbala

....i ima ih jos.

neutralni felsh

pre 6 godina

@neutralni felsh 

a ti si neshvaćeni genije ? lol 
curi ti malo narcisoidnost iz komentara... 
btw, promašio si sa difom i godinom. 
malo sam stariji. a od škole imam samo master etf-a. 

evo, videćemo. promeniće trenera. 
suma - kakav je to igrač visine korner zastavice ? 
ako ne budu nameštali utakmice - proći će kao i djukić. 

živi bili pa videli.
(realno, 05. mart 2018 14:55)



ma ja sam genije na biciklu haha

izvini, obicno ne brzam sa pretpostavkama. ucinilo mi se da si neki mladi difovac - oni se obicno prvo naljute kad im se na nesto prigovori pa posle naglo zacute.

ne smeta sto je suma visok kao korner zastavica - koliki su mesi, xavi, ili cuveni pedro munitis? ne poredim ga sa njima, ali takvi igraci su cesto niski. njihov posao nije da se rempluju sa tudjim dudovima-defanzivcima nego da ih zaobilaze. doduse, ne secam se da suma je do sada nekog obisao ali nada valjda umire poslednja.

treba mu nov trener da proba da ga ozivi. djukic nije uspeo, ni ekipu ni sumu. i dalje imam utisak da taj decko moze mnogo bolje.

realno, djukic je do -14 dosao i sa 2-3 tzv. "stele". da ih nije bilo, razlika na tabeli bi bila jos veca. nemamo sta da izgubimo. izmedju davanja para za stelu (koja kosta ko sv. petra kajgana, a kvote za pobedu male, niko se ne ovajdi) i davanja para za novog trenera - pre bih dao za ovo drugo.
uzgred, u srbiji u prvoj ligi trenutno imas minimum 5-6 klubova, zovu ih "ko da vise". nude se na obe strane (oba dela brda) pa ko da vise... javna tajna.

valjda ce i to jednom da prestane, mada u pitanju je opasni samoodrzivi mehanizam.

valjda ce jednom da nam svane pa da se takmicimo ko je bolji a ne ko je trenutno u modi za proteziranje. zivi bili pa doziveli.

majstor

pre 6 godina

Igra mu klinac od 18 godina , a najskuplje pojacanje ikad greje klupu. Nije Djukic kriv tu nista. Prodaju mu 2 najbolja igraca cim je dosao i onda ode najbolji zadnji vezni zadnjih 5 godina i kraj balade.

neutralni felsh

pre 6 godina

@neutralni felsh  

ti li si ivice ?  
vidi se genijalna "selekcija".  
nekom treba ponovo otkriti veliku tajnu da saksija ima rupu. 
(realno, 05. mart 2018 10:05) 


kad malo bolje razmislim, verovatno si difovac u razvoju... godina prva, eventualno druga.

realno

pre 6 godina

@neutralni felsh

a ti si neshvaćeni genije ? lol
curi ti malo narcisoidnost iz komentara...
btw, promašio si sa difom i godinom.
malo sam stariji. a od škole imam samo master etf-a.

evo, videćemo. promeniće trenera.
suma - kakav je to igrač visine korner zastavice ?
ako ne budu nameštali utakmice - proći će kao i djukić.

živi bili pa videli.

Don Quijote

pre 6 godina

Naravno da mi nije zao svega ovoga u Partizanu, a em mi milo em drago. Naravno da Partizanu zelim sve najgore, a i gasenje u perspektivi. To je prosto nekako prirodno. Ipak moram priznati da ima nekih ljudi iz Partizana koje volim, cenim i dozivljavam kao svoje. Bez obzira sto su bili deo Partizana a u dusi su neki i danas. Golac, Antic, Batica Mirkovic, Petar Borota, Cava Dimitrijevic, a medju njima je i Djukic.
Djukic je kriv, znao je u sta ulazi, usao je, rasprodali su mu najbolje igrace iz prosle sezone, na to je pristao svesno i sada su se svi obrusili na njega. Zao mi je Djukica ali takva su pravila igre, i on ih je znao kad je dolazio. Rezultati su losi, igra je losa i trener mora da leti.
Rezultati su losi i igra je losa ne zbog Djukica, vec zbog losih igraca Partizana. Partizan da bi igrao dobro i imao dobre rezultate mora pre svega da dovede igrace koji to mogu da ostvare. Ovi koje sada ima to ne mogu. Mogu im dovesti i Murinja, nema od toga nista.
Djukicu zelim svu srecu ovog sveta, privatno i profesionalno, osim protiv Zvezde.

Милош-

pre 6 godina

Ja mu ne bih dao otkaz. Jednostavno jednom moramo postati ozbiljan klub, zadrzati trenera na duze staze. Evidentno je da igramo lose i da je on krivac trenutno jer hvali igrace a gubimo bodove. Prvo bih se uverio da li igraci ne prate sta prica ili ne zna. Ili ima losu viziju postavke igre Partizana. Vrteska trenerska nigde ne vodi. Prosto mora jednom stati, umorni smo od menjanja. Jer u principu sa bilo kojim trenerom ce biti nekad kriza rezultata. Stanojevic ulazak u LS pa ispadanje od Samroka pa otkaz. Ne damo im da zaokruze pricu. Ako budemo menjali stalno nikad necemo steci cvrstinu i dodatni kvalitet uigranosti formacije i tima.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Podrška Đukiću, prezimili smo u Evropi, igrali napadački fudbal. Bolje on nego Nikolić, damo 1 gol, pa se posle branimo celo vreme kao da smo Javor.

Saša

pre 6 godina

Đukić je fantastičan trener. Kad je predstavljen u Partizanu rekao sam da je novi Stanojević. Ima harizmu i zna kako da postavi igrače, ali navijači ne razumeju da treba da prođe par sezona da bi se ekipa uigrala. Što se tiče igrača, nikog ne bi prodao osim Tavambe, jer mislim da je spor, a umesto njega u špicu da igra Ožegović.

струка

pre 6 godina

Само Радомир Антић.
Сви остали су боранија и нова брукања у најави.
Вратите Антића да играмо офанзивно и да будемо прави парни ваљак.

neutralni felsh

pre 6 godina

Đukić treba da ostane. Realno, nema boljeg rešenja. Njegova taktika je odlična i bilo bi dobro pružiti mu bezrezervnu podršku jer su potrebne godine da bi se videli rezultati. Za ovu sezonu, biće dovoljno da se uzme titula i napadne liga šampiona, ali i u slučaju neuspeha, ako Đukić ostane na svojoj poziciji, šanse će iz godine u godinu biti sve veće i na kraju će se nazreti povratak na staze stare slave za našu Crvenu Zvezdu. Zato, Đukiću, ne napuštaj nas sad, odlično nam ide. Zvezdaaaaa!
(FAGOT, 04. mart 2018 22:50)


jao jao, ne znas ni da trolujes - ti kao da pricas vic tako sto objasnjavas zasto je smesan... pocetnicka greska: bojazan da ti ljudi nece ukapirati fazon ;)

uefamafia

pre 6 godina

Vratiti Marka Nikolića,Leonarda,
Evertona i Djurdjevića,i onako ova trojica ne igraju mnogo u svojim klubovima .
Samo da Ilieva ne dovede opet "nevidjene" igrače i "nevidjenog" trenera...

šta ti dečko radiš

pre 6 godina

Ovaj je izvukao dvesta posto od ovog tima, da nije bilo njega bili bi u borbi za opstanak. Bolje zadrzite trenera, a zahvalite se Sasi Ilicu, Sumi i ostalima koji popunjavaju mesta, a ne vredi ni 150 evra mesecno da im se plati.

sike

pre 6 godina

Sve je to psihologija. Tesko je natetati tim da igra, a doziveli su neuspeh u Evropi. Motiv opao. Zvezda bezi puno. I Evropa nije nadigrala Partizan. Sudija je prvu utakmicu odlucio.
Djukic je ok trener za najbolje srpske klubove. Treba da ostane. Ne treba da leti glava ako nisi prvi. Pa šta!

FAGOT

pre 6 godina

Đukić treba da ostane. Realno, nema boljeg rešenja. Njegova taktika je odlična i bilo bi dobro pružiti mu bezrezervnu podršku jer su potrebne godine da bi se videli rezultati. Za ovu sezonu, biće dovoljno da se uzme titula i napadne liga šampiona, ali i u slučaju neuspeha, ako Đukić ostane na svojoj poziciji, šanse će iz godine u godinu biti sve veće i na kraju će se nazreti povratak na staze stare slave za našu Crvenu Zvezdu. Zato, Đukiću, ne napuštaj nas sad, odlično nam ide. Zvezdaaaaa!

nikad nikome izvini

pre 6 godina

@milos
...o cemu ti pricas bre???
Jedini direktan krivac zbog izgubljene utakmice protiv Dinama Kijev i Plzenja je Miroslav Djukic...neadekvatne izmene u losem trenutku
motivacija igraca NULA
borbenost NULA
realizacija NULA

JDAleksandar

pre 6 godina

Da sam na mestu Djukica nikada ne bih otisao iz Partizana ! Pa covek je pristao da od njega uprava pravi amatera ! Prva utakmica u evropi protiv Buducnosti jedan tim.Druga utakmica protiv Olimpijakosa u Atini drugi tim.Liga Evrope sa trecim timom i na kraju Plzenj sa cetvrtim ! Coveku se za 8,9 meseci cetiri puta menja sastav,a vi hocete igru i rezultate ! Sramota sta se radi od kluba ! Neka klub dodje na nivo Dinama iz Zagreba gde je jedan Sudani koji je na nivou Leonarda i Kange dobija milion i sedi u Dinamu,ne mrda nigde.A kod nas ko da deset golova klub ga nudi na sva usta !

Nikola

pre 6 godina

Djuka ostani, nista ti ne zameramo mi verni navijaci sa juga jer mi smo svakako osteceni u startu jer navijamo za osteceni tim pored Prvaka Sveta. Samo nastavi gde si stao i nista ne brini. Samo da se ugovor pojaca.

Ajmo crno-beli!!!

pre 6 godina

Đuka do kraja sezone, ako uzme kup i ponovo pokaže Partizan iz Atine, što se mene tiče može i da ostane. U suprotnom, Ivić od nule!

Sch.One

pre 6 godina

Mojoj sreci nema kraja . Sad jos samo sumu daj te ga posto zasto samo da ga vise ne gledamo kako se vucara po terenima. Mozete i tawambu nama treba spic a ne polu spic koj pritom nema tehniku. Ostojicq daj te dzabe mozete i da doplatite koj dinar samo nek ide da ga vise ne gledamo jer onaj covek ja ne znam po kojoj osnovi je uopste zavrsio u fudbalu a kamo li u partizan . Vulketa i ilica u penziju i dovodjenje krstene centralne odbrambene i krstenog napadaca jer ozeg jeste dobar za nasu ligu ali ne i za vise.

Nikola

pre 6 godina

Nek mi neko javi kada se pojavi trener sa dve cele sezone na klupi jednog kluba, bilo kog. To samo dokazuje kakva je sramota ovaj sport kod nas. Đukić možda nije najbolji trener, ali je uspeo da ostavi Partizan u LE preko zime, makar jedan dvomeč. Kada se to zadnji put desilo? A i kako realno trener da napravi išta za pola sezone ili sezonu? Pogotovo u Srbiji, gde su budžeti za transvere ravni prosečnoj potrošačkoj korpi.

bez veze

pre 6 godina

U retrospektivi, mislim da je Djukic uradio dobar posao u LS, cak I u zadnjem dvomecu. Pa tumbali su mu tim nekoliko puta. Taj haoticni nazovi sistem gdje se tim stalno prodaje I sastavlja jednostavno ne moze da ostvari aman zaman rezultate. Kako je npr. falio Everton u ovom dvomecu, a cini mi se i da je njegovim odlaskom ostalo upraznjeno mjesto koje je jako tesko popuniti.

Vuk

pre 6 godina

Djuka ostani molim te. Ivica takodje, odlicno radite, bice bolje. Dajte im ugovore na 10 god pa da vidite kakve ce rezultate da imaju u 9-toj ako im sudije opet izadju u susret sa crvenim i penalima, a mozda Ivica jos negde izbunari nekog Sumu ? Mada ima pravog spica za kog garantuje tako da nema brige.

Bole

pre 6 godina

Odlazak Marka Nikolica na kraju prosle sezone i dovodjenje Djukica je uz angazovanje Sume najveca greska koju je Partizan napravio u poslednjoj deceniji. Unazadjeni su nekoliko godina u odnosu na proslu sezonu i treba ce im jos jako mnogo vremena da ponovo okupe onako kvalitetnu ekipu i nadju tako dobrog trenera. Bez ulaska u razloge Zvezda je ove godine mnogo bolja i zasluzeno prva.

vlade

pre 6 godina

navijam za Zvezdu, gledao sam Partizan par puta ove sezone i jasno je da kod Djukica nesto ne stima.. Ali, neozbiljno je otpusti coveka, koji je sa jednim nasim timom prosao grupu u Evropi.. Kako god igrali, kakva god bila grupa, za nase klubove, nazalost, 80 posto ekipa je bauk! Treba istrpeti coveka, ove godine Zvezda je jaca i to je evidentno, ako i ne uzmete titulu, nije krah, ionako Ligu sampiona jos dugo klubovi iz Srbije nece videti, zbog novog formata.. A mislim ako istrpite Djukica, dogodine bicete bar za 30 posto bolji, nema uspeha preko noci..

Borkes

pre 6 godina

Ko je gledao njegovu izjavu posle meca sa Radickim, video je da on nece da podnese ostavku. Covek je rekao da ce nastaviti maksimalno da radi sa ekipom. Ima 600.000 razloga za to. A oni koji tvrde da je gospodin, neka cute. Da je gospodin dao bi ostavku, a ne bi hteo da izvuce pare iako Partizan nikad nije gore izgledao.

milivoje.minovic

pre 6 godina

Da, pod hitno je potrebna smena! sa Mirkovićem i Ivicem ponovo bi ušli u neizvesnost kao sto je to bilo sa Vermezom, Milinkovicem ili Tomicem... a takvo razmišljanje bi mnogo kostalo Partizan. Mislim da je Stanojevic jedina moguca solucija, sazreo je vise i kao trener i covek, pored toga sa ovim po meni solidnim timom, svojom harizmim izvuko bi mozda i najvise od svih ponudjenih trenera.

BJ

pre 6 godina

Djuic je trener koji nije uspeo ni u jednom klubu u kojem je radio.Sa Djukicem obavezno treba da ode i Ivica „bomba" i svi iz uprave.Dva najveca promasaja u istoriji Partizana ( Djukic i Suma ) kostaju preko DVA MILIONA EVRA,a oba „promasaja" doveo je upravo Iliev i ova uprava..Niko iz uprave ne odgovara za toliki baceni novac, nego su im krivi svi oko njih a oni zele da i dalje lepo zive od rada u Partizanu.Svi napolje.Bjekovic obavezno da se vrati u klub i spasi ono sto se spasiti moze.

Гордан

pre 6 godina

600000е...него како, исплатите човека и онда дајте неком почетнику да се учи, ионако је титула сан

aco rs

pre 6 godina

Djukic je gospodin covjek,takvog ga pamtim i kao igraca,medjutim mislim da je kriv za losu igru ekipe i da je dobio dovoljno prilika da se pokaze.Vrjeme je za razlaz.

ZRENJANINAC

pre 6 godina

Igor Duljaj !...Nek bude trener , kao sto je bio igrac i eto resenja na duze staze. Ivic, Stanojevic ili Bata Mirkovic nisu losa resenja a mozda i jedan radikalan potez u liku Darka Tesovica.

Bilal

pre 6 godina

FK Partizan je sa Đukićem doveden pred onu čuvenu dilemu kada se glas obraća ljudima u mračnom tunelu rečima: "Ko ovog kamenja ne uzme kajat će se a i ko ga uzme kajat će se!" Ako Đukića otpuste valja platiti klauzulu od čak 600 hiljada evra u trenutku kad je klub u priličnoj finansijskoj dubiozi a ako ga i dalje ostave na trenerskoj klupi veliko je pitanje da li će Partizan s njegovim poimanjem fudbalske igre, ove godine, uopšte obezbediti mesto u pley off-u a sledeće i goli superligaški status. Mislim da će biti daleko manja šteta platiti tu klauzulu i otpustiti ga.

plus jednako

pre 6 godina

Eeee moj ilijev 1600000 za sumu sad 600000 za djuku alo bre covece olakso si nas za cetvrt miliona evra to je za PARTIZAN luksuz
(Gasa11, 4. mart 2018 21:35)

braaaaaaaate? jel si realan? de vidis ti ovde cetvrt miliona? hahaha ajnstajne sta li tebi rade u prodavnici kad kupis 2 leba mleko i zvake ? :D

majstor

pre 6 godina

Igra mu klinac od 18 godina , a najskuplje pojacanje ikad greje klupu. Nije Djukic kriv tu nista. Prodaju mu 2 najbolja igraca cim je dosao i onda ode najbolji zadnji vezni zadnjih 5 godina i kraj balade.

neutralni felsh

pre 6 godina

Само Радомир Антић. 
Сви остали су боранија и нова брукања у најави. 
Вратите Антића да играмо офанзивно и да будемо прави парни ваљак.
(струка, 04. mart 2018 21:48)


nece da ima nista sa nasim klubovima, zato sto zna sa cime sve treba da ima posla.

Сјаши Курта да узјаше Мурта

pre 6 godina

600000eur
Pa te pare ste mogli da date Nikoliću, za toliko je otišao u Mađarsku!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zvezdarac, 4. mart 2018 22:02)

А Николић је као бољи од Ђукића ?!
Ђука га је растурио 0:4 у гостима !

Zuma

pre 6 godina

Vlada Ivić idealno rešenje a Saša Ilic sl godine pomoćnik .Najidealnije rešenje za već posrnuli Partizan dva prava grobara golgetera kasnih 90tih i pičetkom 2000tih zbog kojih je moja ljubav prema klubu postala neraskidiva*i dan danas čuvam dres Ivića i šal iz tog vremena .Ako neko čita iz uprave neka razmisli

Atila

pre 6 godina

Naravno da treba da ode jer su ovi rezultati u ligi jednostavno sramni.Takođe za ovu bruku od igrača penale treba da plati i odgovornost da snosi ILijev.A za celokupno stanje u klubu na tapet naravno predsednika kluba Vučelu.To bi bio normalan splet događaja u svim evropskim klubovima,a mi bi smo valjda hteli da u fudbalu budemo kao i oni.

neutralni felsh

pre 6 godina

Ovo je jedino resenje da se izadje iz krize. Da se Djukic ostavi i da mu se pojaca ugovor. Zatim da se poveca plata za 40% i videcete kako ce da eksplodira. Sumi objasniti da sme i da sutira na gol i sa 35 m ako moze da dobaci a Pantic nek stalno pokusava sa distance, mozda i ubode koji. Nista ne menjati u igri a Tosicu davati svaki slobodan da izvodi. Ivicu ostaviti jer su igraci odlicno selektirani i samo ovako da nastave gde su stali. Za 4-5 seozna videcete kako ce da se uigraju kao Mancester City. Na leto ne dovoditi nove igrace a Tavambi pojacati platu da ima veci motiv za golove i posebno Vulicevicu za svaku asistenciju i dobar centarsut nagraditi sa bonusom.
(Nikola, 05. mart 2018 10:49)


hoces da i partizan napravi 50 miliona duga kao tvoja zvezda? ;)

analiza

pre 6 godina

"Đukić je fantastičan trener. Kad je predstavljen u Partizanu rekao sam da je novi Stanojević. Ima harizmu i zna kako da postavi igrače, ali navijači ne razumeju da treba da prođe par sezona da bi se ekipa uigrala. Što se tiče igrača, nikog ne bi prodao osim Tavambe, jer mislim da je spor, a umesto njega u špicu da igra Ožegović."
(Saša)
:D
Meni je ovaj komentar apsolutni hit.
Ne mogu da razlicim da li je u pitanju navijac iz komsiluka koji nas zeza i zeli Djuku jos par godina da trpimo,ili se neki Grobar posteno zeza(fantastican trener,ima harizmu,zna da postavi igrace,sacekati par sezona da se ekipa uigra,Ozeg prvi centarfor).
S obzirom na ovo "sacekati par sezona da se ekipa uigra" tipujem na navijaca iz komsiluka.

velja

pre 6 godina

jos jedan promasaj uprave partizana. u zadnjih nekoliko godina izbili su iz kase partizana skoro 5 miliona za zivkovica, sumu i djukica... sramota

Gazda Dojkan

pre 6 godina

Djukic je dobar trener ali los menadzer. On definitivno zna fudbal. Ali mu tim deluje bezvoljno i nemotivisano. Gledam danas Arsenal, ista prica. Solidni igraci, znaju do detalja sta im je uloga na terenu ali to deluje bezvoljno. Alibi pasovi i odigravanja, bez iskrene zelje da se odigra za saigraca, da se ulozi ekstra napor. Bukvalno kao Partizan da gledam. Sa sve kiks odbranom i bezidejnim napadom.
Zato Djuka mora da ide. Ne moze se ni jedan posao kvalitetno raditi bez strasti i zara. On taj zar ili nema ili ne ume da ga prenese na tim. Nekako je mlak i neubedljiv. Moze da predaje na nekoj sportskoj akademiji neku tehnicku oblast. Ali mladim ljudima rade emocije i potrebno ih je ispravno kanalisati. Pikanje fuce je tu drugorazredni problem. Primer je Lester iz sampionske sezone.

Runner

pre 6 godina

U retrospektivi, mislim da je Djukic uradio dobar posao u LS, cak I u zadnjem dvomecu. Pa tumbali su mu tim nekoliko puta. Taj haoticni nazovi sistem gdje se tim stalno prodaje I sastavlja jednostavno ne moze da ostvari aman zaman rezultate. Kako je npr. falio Everton u ovom dvomecu, a cini mi se i da je njegovim odlaskom ostalo upraznjeno mjesto koje je jako tesko popuniti.
(bez veze, 4. mart 2018 23:00)
О чему Ти причаш? Какав одличан посао у ЛШ кад се тамо нисмо ни квалификовали мада је на располагању имао комплетан тим сем Белог (Миленковића). Ако мислиш на двомеч са Викторијом, Плзењ, не знам шта је ту било добро нарочито у реваншу. Виле су нас проносале да не попијемо петарду. Управо та реванш утакмица је оголила до коске Ђукићево не сналажење,фудбалско незнање и безидејност. Да ће Евертон Луиз отићи ове зиме знало се још летос а Ђука је био тај који је међу првима требао да нађе адекватну замену. Уосталом као што једна ласта не чини пролеће тако ни један фудбалер не чини фудбалски тим. То је механизам у коме сви зупчаници морају да функционишу. А његов тим ни једног момента, сем можда у Секешфехервару, није личио на парни ваљак него на обичну олупину.

Слободан

pre 6 godina

Ђукић је прави господи за многе не само у Партизану.Многи би могли да се угледају на њега превасходно код комуникације са медијима.Одмереност и смиреност и кад изгуби утакмицу диже га на ниво ГОСПОДИНА

Don Quijote

pre 6 godina

Naravno da mi nije zao svega ovoga u Partizanu, a em mi milo em drago. Naravno da Partizanu zelim sve najgore, a i gasenje u perspektivi. To je prosto nekako prirodno. Ipak moram priznati da ima nekih ljudi iz Partizana koje volim, cenim i dozivljavam kao svoje. Bez obzira sto su bili deo Partizana a u dusi su neki i danas. Golac, Antic, Batica Mirkovic, Petar Borota, Cava Dimitrijevic, a medju njima je i Djukic.
Djukic je kriv, znao je u sta ulazi, usao je, rasprodali su mu najbolje igrace iz prosle sezone, na to je pristao svesno i sada su se svi obrusili na njega. Zao mi je Djukica ali takva su pravila igre, i on ih je znao kad je dolazio. Rezultati su losi, igra je losa i trener mora da leti.
Rezultati su losi i igra je losa ne zbog Djukica, vec zbog losih igraca Partizana. Partizan da bi igrao dobro i imao dobre rezultate mora pre svega da dovede igrace koji to mogu da ostvare. Ovi koje sada ima to ne mogu. Mogu im dovesti i Murinja, nema od toga nista.
Djukicu zelim svu srecu ovog sveta, privatno i profesionalno, osim protiv Zvezde.

realno

pre 6 godina

@neutralni felsh

a ti si neshvaćeni genije ? lol
curi ti malo narcisoidnost iz komentara...
btw, promašio si sa difom i godinom.
malo sam stariji. a od škole imam samo master etf-a.

evo, videćemo. promeniće trenera.
suma - kakav je to igrač visine korner zastavice ?
ako ne budu nameštali utakmice - proći će kao i djukić.

živi bili pa videli.

Учитељ првог разреда основне школе

pre 6 godina

Samo Antic ili Stanoje!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Uros Djurdjevic #32, 4. mart 2018 20:41)

Ако си већ рекао "само Антић", онда нема или !
Осталима се извињавам, али учитељица овог детета није баш најбоља у својој струци, па да му помогнемо мало да савлада опште ствари !

Mile

pre 6 godina

Svake sezone bar jednom menjamo trenera,tako rade seljacki a ne veliki klubovi.Kontinuitet rada se ocenjuje posle trece sezone,treca je ta koja pokaze dal je trener dobar ili ne i treba Djukica pustiti da radi u miru.Prezimili smo u evropi,nismo dobri u prvenstvu ali ne moze se biti prvak svake godine.Nije to niko nigde,ostavite Djukica.

Runner

pre 6 godina

Naravno da mi nije zao svega ovoga u Partizanu, a em mi milo em drago. Naravno da Partizanu zelim sve najgore, a i gasenje u perspektivi. To je prosto nekako prirodno. Ipak moram priznati da ima nekih ljudi iz Partizana koje volim, cenim i dozivljavam kao svoje. Bez obzira sto su bili deo Partizana a u dusi su neki i danas. Golac, Antic, Batica Mirkovic, Petar Borota, Cava Dimitrijevic, a medju njima je i Djukic.
...
Rezultati su losi i igra je losa ne zbog Djukica, vec zbog losih igraca Partizana. Partizan da bi igrao dobro i imao dobre rezultate mora pre svega da dovede igrace koji to mogu da ostvare. Ovi koje sada ima to ne mogu. Mogu im dovesti i Murinja, nema od toga nista.
Djukicu zelim svu srecu ovog sveta, privatno i profesionalno, osim protiv Zvezde.
(Don Quijote, 5. mart 2018 12:49)
А ја Теби и Црвеној звезди желим све најбоље и да вам, ако Бог да, Мирослав Ђукић кад-тад буде шеф стручног штаба. Приметио сам да међу партизановцима углавном готивиш оне који су били вечити губитници у окршајима с вама. Недостаје Ти само Вермезовић.

cito

pre 6 godina

Ne navijam za Partizan, ali sa Djukicem uvek ista prica kada dodje na mesto trenera, Copy/Paste. I na kraju, nikada ne valja! Pa koji moj djavo ga dovodite vise?!?!

Sir Oliver

pre 6 godina

Neće on niđe,treba ga držati da vidimo koliki mu je obraz,baš me zanima posle još dva,tri ovakva debakla da li će gospodin sam da ode. Ali 600 000 mu ne davati nikako, pa ovi terzini su se zbog ovakvih poteza i zakucali 50 miliona...

deniro

pre 6 godina

ivica ilijev je bio solidan fudbaler, prosecan, daleko od toga da je neka inteligencija, ali covek nije za ovu funkciju koju sada radi.
podrzavam djukica i dalje, radi sa onim sto su mu dali, bolje da li moze ili ne moze , videcemo....

Joe Wolf

pre 6 godina

Đukiću, odlazi! Igra tima je prava slika i prilika tvog karaktera. Sporo, kilavo, metiljavo...nikako. Bez žara, volje i želje. Ne znam kako igračima preneseš svoje zamisli (ako ih imaš) kad ne možeš rečenicu da sastaviš?!
Gde god si bio, nigde nisi napravio rezultate. Sećam se da nisam tugovao kad si otišao iz Partizana pre 10 godina, kao što se nisam ni radovao kad si došao letos. Dočekao sam te sa zebnjom i potvrdilo se da je bilo sa razlogom.
Dosta je bilo. Odradio si jedne pripreme, pa druge pripreme i ... ništa. Igramo sve gore, igrači nazaduju... Nema sreće s tobom na klupi.
Hvala i zbogom!

neutralni felsh

pre 6 godina

@neutralni felsh  

ti li si ivice ?  
vidi se genijalna "selekcija".  
nekom treba ponovo otkriti veliku tajnu da saksija ima rupu. 
(realno, 05. mart 2018 10:05) 


kad malo bolje razmislim, verovatno si difovac u razvoju... godina prva, eventualno druga.

nikad nikome izvini

pre 6 godina

...za sve Vas koji branite Djukica i branite lose rezultate prodajom igraca...
...igraci Partizana NE TRCE...NE BORE SE...za to je iskljucivo trener jer ne moze da ih motivise...Partizan ima solidan tim...protiv Plzenja u Bg-u on vadi Sumu iz igre koji je bio jedan od boljih umesto Jankovica koji se nije video...protiv Kijeva vodimo 2-0 na poluvremenu i umesto da izvadi Tawambu i ubaci Sasu Ilica na poluvremenu da igramo na kontru...on se pravi lud i primamo 3 komada u drugom poluvremenu...e to je ukratko "TRENER" Djukic...SRAMOTA...a igra u Plzenju je tek za dublju analizu...

Bilal

pre 6 godina

Djukic je gospodin covjek,takvog ga pamtim i kao igraca,...
(aco rs, 4. mart 2018 22:38)

Ne treba FK Partizan-u gospodin nego trener. Kud ćeš većeg gospodina od Arsena Vengera u Arsenalu a rezultati nula? Legendarni trener FK Željezničar, Sarajevo, pokojni Milan Ribar, bio je sve samo ne gospodin. Psovao je i tukao igrače al' je, za razliku od gospodina Ivice Osima, Željezničar s njim osvojio jedinu titulu prvaka ex Jugoslavije. E Partizanu trenutno treba takav trener. Trener koji zna da podvikne, koji zna da motiviše ekipu i da blagovremeno izvrši izmenu a ne da sa aut linije skrušeno posmatra jalovu igru i debakl tima. Da bi bio i gospodin i trener treba da imaš ogromno fudbalsko znanje i uspešnu karijeru iza sebe poput Anćelotija, Zidana, Gvardiole, ser Aleksa Fergusona ili našeg Velibora Vasovića.

neutralni felsh

pre 6 godina

greska. 
treba oterati ilieva. 
kupio je igrace sa kojima ni klop, murinjo i gvardiola zajedno ne bi nista uradili. 
nema danas fudbalera bez 180 cm visine i solidne mase za dobijanje duela, bez sprinta na 100 metara ispod 12 sec, bez pluca za trcanje od 10ak kilometara. e takve kad imas onda je do trenera da ih situaciono uvezbava i da rade na tehnici. e zato ivic hoce od nule. 

takav pristup ima zvezda npr. 
zato je realno i daleko ispred ovog rashod-partizana.
(realno, 05. mart 2018 08:43)


"prvo fizika onda tehnika", pravilo staro kao rupa u saksiji... steta sto jos ne znas da se to radi jos sa pionirima pa onda sa ranim kadetima, uglavnom prilkom osnovne selekcije. problem je mnogo dublji - nasi profi fudbaleri ne vole da trce, kondicioni treninzi se ne rade nego odradjuju. to je javna tajna. ne postuje se kondicija, ne postuje se karantin pred utamicu, ne postuje se nutricionisticki deo, ne postuje se nista. paradoksalno, to mnogo vise rade vec formirani, profi igraci, a ne omladinci. cim zarade prve pare, oni im se pridruze.
retki su nasi treneri koji uspeju da nametnu radnu disiplinu. obicno ih igraci sabotiraju, pre ili kasnije. a uprave bolecive, svaki igrac je "neciji" pa da se ne zameraju, pa obicno nagrabusi "bezobrazni trener sto glumi murinja"... vazi za sve. duga prica...

neutralni felsh

pre 6 godina

@neutralni felsh 

ti li si ivice ? 
vidi se genijalna "selekcija". 
nekom treba ponovo otkriti veliku tajnu da saksija ima rupu.
(realno, 05. mart 2018 10:05)


ne, nije on.
nema potrebe da budes ironican. samo sam dopunio tvoj komentar - podvlacim, nicim ne vredjajuci: rupa na saksiji je bila obicna metafora.
ali ako vec insistiras: sportski direktor (iliev) nije kriv ako igrac ne proigra nego trener. suma je doveden da igra sa loptom, da posle pripremnog perioda vuce ekipu: on je tip sitnog agilnog igraca koji treba da trazi loptu, za koga (i sa kim) se krece ostatak ekipe - fakticki trci za njega (da mu nadoknade taj deficit, svaka ekipa ima igraca koji igra samo pasivnu odbranu, obicno su to desetke) i umesto njega. sta se desilo? niko ne trci umesto njega, a on se utopio u suvilo. jel iliev kriv sto ga je djukic utopio u samo njemu znamo takticko sivilo? (i on je zaboravio da grize, prvi mandat u partizanu mu je bio perfektan, ovo sad nema dusu)... ima problem sa jezikom? nacrtaj mu! ima problem sa samopouzdanjem? sredi ga, ukomponuj ga medju igrace, ima onde mnogo dobrih momaka.
teska srca priznajem: milojevic bi od njega napravio zmaja. da je zvezda imala igraca kao suma, prosla bi cska. milojevic sve vreme mandata ima kardovske probleme bas na poziciji gde se djukic gubi i luta sa postavkom dok se frlja sa igracima. rezultat: skoro niko nije skroz timski uigran, ne zna gde mu je saigrac dok ga dirkektno ne pogleda. onda je uglavnom kasno, vec je pokriven. a dok se uigra timski i personalno, obicno se povredi (pola zbog nedostatka kondicije, pricali smo) pa onda opet jovo nanovo, uigravaj opet sledeceg... do -14 na tabeli.

Don Quijote

pre 6 godina

А ја Теби и Црвеној звезди желим све најбоље и да вам, ако Бог да, Мирослав Ђукић кад-тад буде шеф стручног штаба. Приметио сам да међу партизановцима углавном готивиш оне који су били вечити губитници у окршајима с вама. Недостаје Ти само Вермезовић.
(Runner, 5. mart 2018 13:13) #

Gledajuci vecitu listu nasih okrsaja, Zvezda ima mnogo vise pobeda, pa ste vi generalno gledano vecni gubitnici. U tom smislu, moj emotivni odnos prema nekima koji su deo istorije Partizana nema veze sa pobedama i porazima. Svaka generacija Partizana dobijala je i gubila od Zvezde. Nije to poenta price.
Sa ove perspektive, gde Miloje radi odlican posao, ne bi bilo gospodski nagadjati o buducnosti, ali cu ti ipak reci da dolazak Djukica na klupu Zvezde za mene nikako ne bi bila losa vest. Jednog dana, naravno.
Golac
Antic velika gospoda i strasni terneri

Borota
Cava
(Kajganic i Pizon ) momci sa Bulbudera, iz mog kraja

Batica Mirkovic brat

Dzevad Prekazi legenda beogradskog fudbala

....i ima ih jos.

BBRS

pre 6 godina

navijam za Zvezdu, gledao sam Partizan par puta ove sezone i jasno je da kod Djukica nesto ne stima.. Ali, neozbiljno je otpusti coveka, koji je sa jednim nasim timom prosao grupu u Evropi.. Kako god igrali, kakva god bila grupa, za nase klubove, nazalost, 80 posto ekipa je bauk! Treba istrpeti coveka, ove godine Zvezda je jaca i to je evidentno, ako i ne uzmete titulu, nije krah, ionako Ligu sampiona jos dugo klubovi iz Srbije nece videti, zbog novog formata.. A mislim ako istrpite Djukica, dogodine bicete bar za 30 posto bolji, nema uspeha preko noci..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlade, 4. mart 2018 22:44)

Викторија спада у оних 20 % .

Nikola

pre 6 godina

Ovo je jedino resenje da se izadje iz krize. Da se Djukic ostavi i da mu se pojaca ugovor. Zatim da se poveca plata za 40% i videcete kako ce da eksplodira. Sumi objasniti da sme i da sutira na gol i sa 35 m ako moze da dobaci a Pantic nek stalno pokusava sa distance, mozda i ubode koji. Nista ne menjati u igri a Tosicu davati svaki slobodan da izvodi. Ivicu ostaviti jer su igraci odlicno selektirani i samo ovako da nastave gde su stali. Za 4-5 seozna videcete kako ce da se uigraju kao Mancester City. Na leto ne dovoditi nove igrace a Tavambi pojacati platu da ima veci motiv za golove i posebno Vulicevicu za svaku asistenciju i dobar centarsut nagraditi sa bonusom.

laik

pre 6 godina

Kada ovako uzmete Sumu , obestecenje 1,65 plus plata , nije ispod 600k plus bonus za LE ispada da je Partizan napravio promasaj veka . I sto je najgore ima ugovor na jos godinu ili dve . Samo on kostace klub 3mil i oticice bez obestecenja .
Za taj novac je mogao da bira dva extra igraca kojima istice ugovor a da im da platu .
Ovako gazda Slovana se ne trezni od avgusta .
Terza je preveslao Ilijeva za sva vremena .

BBRS

pre 6 godina

Само Радомир Антић.
Сви остали су боранија и нова брукања у најави.
Вратите Антића да играмо офанзивно и да будемо прави парни ваљак.
(струка, 4. mart 2018 21:48)

А Антић просто поскакује од ишчекивања да га позову у партизан !
Не буди смешан, човк неће да ради у србији уопште !

BBRS

pre 6 godina

Eeee moj ilijev 1600000 za sumu sad 600000 za djuku alo bre covece olakso si nas za cetvrt miliona evra to je za PARTIZAN luksuz
(Gasa11, 4. mart 2018 21:35)

Некако и могу да разумем да си од 1,6 мил помислио на 160 000, али како дође на четврт милиона ако је само за Ђукића 600 000 ?!

realno

pre 6 godina

greska.
treba oterati ilieva.
kupio je igrace sa kojima ni klop, murinjo i gvardiola zajedno ne bi nista uradili.
nema danas fudbalera bez 180 cm visine i solidne mase za dobijanje duela, bez sprinta na 100 metara ispod 12 sec, bez pluca za trcanje od 10ak kilometara. e takve kad imas onda je do trenera da ih situaciono uvezbava i da rade na tehnici. e zato ivic hoce od nule.

takav pristup ima zvezda npr.
zato je realno i daleko ispred ovog rashod-partizana.

NoName

pre 6 godina

Eeee moj ilijev 1600000 za sumu sad 600000 za djuku alo bre covece olakso si nas za cetvrt miliona evra to je za PARTIZAN luksuz
(Gasa11, 4. mart 2018 21:35)

Некако и могу да разумем да си од 1,6 мил помислио на 160 000, али како дође на четврт милиона ако је само за Ђукића 600 000 ?!
(BBRS, 05. mart 2018 01:26)

Pa lako. Od 600 000 mu se tupilo da je 60 000. Slika i prilika većine današnjih klinaca. Nemaju veze sa mozgom. Ne znaju da li je veće milion ili milijarda, milijardu ne umeju ni da napišu brojčano. Crno nam se piše.

bobo mk

pre 6 godina

600000е...него како, исплатите човека и онда дајте неком почетнику да се учи, ионако је титула сан
(Гордан, 04. mart 2018 20:30)

Nemoj da se stidiš, slobodno reci da misliš na Krstajića.

BBRS

pre 6 godina

Eeee moj ilijev 1600000 za sumu sad 600000 za djuku alo bre covece olakso si nas za cetvrt miliona evra to je za PARTIZAN luksuz
(Gasa11, 4. mart 2018 21:35)

Некако и могу да разумем да си од 1,6 мил помислио на 160 000, али како дође на четврт милиона ако је само за Ђукића 600 000 ?!
(BBRS, 05. mart 2018 01:26)

Pa lako. Od 600 000 mu se tupilo da je 60 000. Slika i prilika većine današnjih klinaca. Nemaju veze sa mozgom. Ne znaju da li je veće milion ili milijarda, milijardu ne umeju ni da napišu brojčano. Crno nam se piše.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 5. mart 2018 09:22)

Сурова истина !

neutralni felsh

pre 6 godina

@neutralni felsh 

a ti si neshvaćeni genije ? lol 
curi ti malo narcisoidnost iz komentara... 
btw, promašio si sa difom i godinom. 
malo sam stariji. a od škole imam samo master etf-a. 

evo, videćemo. promeniće trenera. 
suma - kakav je to igrač visine korner zastavice ? 
ako ne budu nameštali utakmice - proći će kao i djukić. 

živi bili pa videli.
(realno, 05. mart 2018 14:55)



ma ja sam genije na biciklu haha

izvini, obicno ne brzam sa pretpostavkama. ucinilo mi se da si neki mladi difovac - oni se obicno prvo naljute kad im se na nesto prigovori pa posle naglo zacute.

ne smeta sto je suma visok kao korner zastavica - koliki su mesi, xavi, ili cuveni pedro munitis? ne poredim ga sa njima, ali takvi igraci su cesto niski. njihov posao nije da se rempluju sa tudjim dudovima-defanzivcima nego da ih zaobilaze. doduse, ne secam se da suma je do sada nekog obisao ali nada valjda umire poslednja.

treba mu nov trener da proba da ga ozivi. djukic nije uspeo, ni ekipu ni sumu. i dalje imam utisak da taj decko moze mnogo bolje.

realno, djukic je do -14 dosao i sa 2-3 tzv. "stele". da ih nije bilo, razlika na tabeli bi bila jos veca. nemamo sta da izgubimo. izmedju davanja para za stelu (koja kosta ko sv. petra kajgana, a kvote za pobedu male, niko se ne ovajdi) i davanja para za novog trenera - pre bih dao za ovo drugo.
uzgred, u srbiji u prvoj ligi trenutno imas minimum 5-6 klubova, zovu ih "ko da vise". nude se na obe strane (oba dela brda) pa ko da vise... javna tajna.

valjda ce i to jednom da prestane, mada u pitanju je opasni samoodrzivi mehanizam.

valjda ce jednom da nam svane pa da se takmicimo ko je bolji a ne ko je trenutno u modi za proteziranje. zivi bili pa doziveli.