1. Partizan ovaj format EL u kosarci jos nije igrao.A po svemu sudeci,u njoj sledece sezone nece biti kluba iz Srbije,a u fudbalu u grupnoj fazi sigurno.
    (EL, 23. februar 2018 23:07)

    # Link komentara

  2. smuvao frajer jednom dobru ribu pa posle toga 25 godina nije nista omrsio, ma ni primirisao... ali zato hoce da provocira drugoga koji je mrsio skromno ali uglavnom redovno. 
    (neutralni felsh, 23. februar 2018 13:42) 

    Prijatelju, pa koliko ste to osvojili trofeja u Evropi kada ste "uglavnom redovno mrsili"?
    (Pedja, 23. februar 2018 17:59)

    vazno je ucestvovati a ne igrati se sa samim sobom 25 godina ;)
     (neutralni felsh, 23. februar 2018 20:02)

    # Link komentara

  3. @ neutralni felsh - Mi smo se omrsili na "ribi" na kakvoj vi nećete bar još 50 godina a možda nikad... Najbolja medju najboljima, nema od nje bolje... Džaba usta otvarate... " DARKO PANČEV...CRVENA ZVEZDA JE ŠAMPION EVROPE...! 😃
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 23. februar 2018 18:38)

    # Link komentara

  4. Sudija je kriv, nije Plzenu isključio ni jednog igrača, 3-4 crvena bi bilo u redu ili 2-3 penala. Mislim da bi Partizan u bilo kom (od ova dva) slučaju prošao.
    (Edin, 23. februar 2018 15:40)
    Sudija je kriv ali onaj iz prve Utakmice jer je priznao Gol iz ofsajda!!!!
    (crni, 23. februar 2018 18:19)

    # Link komentara

  5. smuvao frajer jednom dobru ribu pa posle toga 25 godina nije nista omrsio, ma ni primirisao... ali zato hoce da provocira drugoga koji je mrsio skromno ali uglavnom redovno.(neutralni felsh, 23. februar 2018 13:42)Prijatelju, pa koliko ste to osvojili trofeja u Evropi kada ste "uglavnom redovno mrsili"?
    (Pedja, 23. februar 2018 17:59)
    Brojkom 1 i Slovom Jedan manje od vas !!!!!!!
    (crni, 23. februar 2018 18:15)

    # Link komentara

  6. smuvao frajer jednom dobru ribu pa posle toga 25 godina nije nista omrsio, ma ni primirisao... ali zato hoce da provocira drugoga koji je mrsio skromno ali uglavnom redovno.
    (neutralni felsh, 23. februar 2018 13:42)
    Prijatelju, pa koliko ste to osvojili trofeja u Evropi kada ste "uglavnom redovno mrsili"?
     (Pedja, 23. februar 2018 17:59)

    # Link komentara

  7. Osim Zvezde i Partizana, ostali klubovi sue tuzni. Meni bi bilo lepse da se "slabiji" klubovi priblize Zvezdi I Partizanu (kao na primer Vosa,Radnicki Nis,Spartak,Napredak,Cukaricki,Vozdovac) nego da Zvezda I Partizan ojacaju, a ostali klubovi budu isti. Vala su dosadili vise sa Zvezdom I Partizanom (iako sam delija).
     (Nosorog, 23. februar 2018 17:53)

    # Link komentara

  8. Zaista ne razumem da je vecina i ovde nasla razlog za raspravu i svadju..Poenta je da su oba kluba napredovala i da ce sledecih godina lakse biti da se ponove ovakvi retultati jer npr CZV nece morati da izbaci 2 nosioca, nego jednog.Nadamo se da ce za god-dve biti nosioc i u 4 kolu kvalifikacija za LE, sto Partizan vec jeste.Sada je bitno da se udje jos koji put makar u grupu LE, da se napreduje i bice svake naredne godine sve lakse i lakse
    (Nenad, 23. februar 2018 17:32)

    # Link komentara

  9. 1992 godine C.Zvezda je bila prva na toj uefa ranking listi !!! i ejjjjj prva .... neko nekad neko nikad !!!! ejjjjj prva na uefa listi .. zvuci nerealno sa ove distance .... i nikada dostizno ...
    (Champions Europe 1991 Red Star, 23. februar 2018 15:50)


    ---…--


    Partizan je bio prvi 1992 ejjjj Prvak Evrope,ove vase sadasnje Evrolige....ejjjjjj,Evroliga....NEKO NEKAD A NEKO NIKAD!!!!Ejjjjjjj a vi se jos lozakate da li cete igrati sledece sezone....ne lozi se papcino,ta vrena su prosla.U fudbalu ste nekad bili glava Evrope a sad ste PEDU Srbije...zato ticu!!
     (IT...remake, 23. februar 2018 17:25)

    # Link komentara

  10. Nadao sam se prolasku Zvezde i/ili Partizana pa da nam u goste dodju Borusija, Atletiko ili Milan. Onda bih imao razlog da platim 3, 4 hiljade dinara da gledam barem jedan krsten klub uzivo. Sta da vam kazem, vise srece sledece godine.
     (sanjam OFKu kroz Evropu, 23. februar 2018 16:32)

    # Link komentara

  11. 1992 godine C.Zvezda je bila prva na toj uefa ranking listi !!! i ejjjjj prva .... neko nekad neko nikad !!!! ejjjjj prva na uefa listi .. zvuci nerealno sa ove distance .... i nikada dostizno ...
     (Champions Europe 1991 Red Star, 23. februar 2018 15:50)

    # Link komentara

  12. Sudija je kriv, nije Plzenu isključio ni jednog igrača, 3-4 crvena bi bilo u redu ili 2-3 penala. Mislim da bi Partizan u bilo kom (od ova dva) slučaju prošao.
     (Edin, 23. februar 2018 15:40)

    # Link komentara

  13. I Jos nesto za ove protiv privatizacije, zamislite da Abramovicu ili milijarderima vlasnicima PSG dodje grupa debila i kaze:"Vidi ovako ako necete da vam prekidamo utakmice, vredjamo igrace na nacionalnoj osnovi, palimo kola na parkinzima,rusimo stadion, samaramo igrace i terorisemo po gradu vi ćete morati da sa nasim klubom koji mi vodimo potpisete ugovor da smo vam filijala i slati igrace na kaljenje sa povratnom otkupnom klauzulom, u skupštini kluba mora da bude 20 nasih ljudi, placacete nam sva gostovanja i davati karte da preprodajemo, na stadionu cemo da imamo kancelarije koje cemo besplatno da koristimo, i lokale gde prodajemo suvenire, dukseve majice i plus cete morati da date malo kesa pre svake sezone oko 150-200.000 eura da podelimo izmedju sebe. Ako ne budete to sve uradili bicete izdajnici svog naroda i desice vam se gore vec navedeno ". Ovo nema ni u filmovima o mafiji...
     (Nesalomivi, 23. februar 2018 15:31)

    # Link komentara

  14. @ slučajni prolaznik - Da, postoji razlog što je Zvezda počela od prvog pretkola al ništa ja zbog toga nisam rekao. Ja samo naglašavam da je ZVEZDA IGRALA SA PROTIVNICIMA KOJI SU UGLAVNOM BOLJE RANGIRANI OD ZVEZDE i bila dosta uspješna. Nije za mene ovo komplikovano, nećemo da se vrijedjemo. Važi? 🖐
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 23. februar 2018 15:29)

    # Link komentara

  15. Partizan je u prethodnih 10ak godina jedini donosio bitnije bodove Srbiji. Evo kako izgleda kad se samo tokom jenom sezone neko uključi. Pošto nemamo neki treći ili četvrti tim, blizanci treba ovako da vežu još dve sezone, pa onda pričamo o nekoj nadi u bolji žreb, u bolje uslove... Svakako je uspeh za ovu jadnu ligu da ima dva tima koja su prezimela u Evropi.
    (magistar čović i doktor terzić, 23. februar 2018 15:08)

    # Link komentara

  16. Арсенал 83,00- Цска 41,00- Спарта 34,50- Краснодар 23,50- Бате Борисов 20,50- Келн 13,85- ЦРВЕНА ЗВЕЗДА 10,75- Иртиш 3,62- Флориана 0,90 . ? Динамо Кијев 61,00- Викторија 31,00- Јанг Бојс 20,50- ПАРТИЗАН 17,00- Скендербеу 8,50- Видеотон 4,25- Будућност 2,25 . ЗВЕЗДИНИХ 6 ПРОТИВНИКА (без Иртиша и Флориане) = 216,35 ? . ПАРТИЗАНОВИХ 6 ПРОТИВНИКА = 127,5
    (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 23. februar 2018 14:53)

    Lave, postoji razlog zašto je zvezda imala jače protivnike. Ima veze sa tim što je bila u poslednjem šeširu ali ne bih te zamarao detaljima, komplikovano je to za tebe.
     (slučajni prolaznik, 23. februar 2018 15:03)

    # Link komentara

  17. Арсенал 83,00- Цска 41,00- Спарта 34,50- Краснодар 23,50- Бате Борисов 20,50- Келн 13,85- ЦРВЕНА ЗВЕЗДА 10,75- Иртиш 3,62- Флориана 0,90 . ⚽ Динамо Кијев 61,00- Викторија 31,00- Јанг Бојс 20,50- ПАРТИЗАН 17,00- Скендербеу 8,50- Видеотон 4,25- Будућност 2,25 . ЗВЕЗДИНИХ 6 ПРОТИВНИКА (без Иртиша и Флориане) = 216,35 ⚽ . ПАРТИЗАНОВИХ 6 ПРОТИВНИКА = 127,5
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 23. februar 2018 14:53)

    # Link komentara

  18. I da nabijemo koef preko 20., sta onda? Veci broj ucesnika, ne prodju ni pretkvalifikacije i onda se broj poena deli sa 5. Sledi smanjenje koef. Samo u krug...
    Mi imamo pola ekipe za Evropu. Ako krenemo nesto da igramo onda nas napucaju sa po 5.kom... Ako se zatvorimo, kao ove godine, primano malo golova ali ih i dajemo avake prestupne godine...
    Dekretom - samo 3.ekipe u Evropu.
     (Grdoje, 23. februar 2018 14:46)

    # Link komentara

  19. Evo objašnjenje Nikoli, zvezda je startovala od početka kvalifikacije i skupila je toliko bodova jer je odigrala 16 utakmica ove sezone. Već sledeće može se desiti da počnu od trećeg ili drugog kruga kvalifikacija za LŠ i ispadnu odmah bez prolaza za LE i na listi drastično padnu... Ne racunaju se ovde bodovi kao u tenisu,ovde se radi na malo duze staze...
    (nikola, 23. februar 2018 14:36)

    # Link komentara

  20. Dakle sada treba misliti na 2048 g
    To je kljucna godina za Srpski fudbal. Dotle, jelenova super liga ima da prsti.
     (Djalma, 23. februar 2018 14:29)

    # Link komentara

  21. Kako Partizan bolje rangiran od CZ. Pa CZ je bila prvak Evrope i Sveta, najbolji klub u Jugoslaviji i Srbiji ... ne znaju ništa ovi iz UEFA!
    (Dragan, 23. februar 2018 14:23)

    # Link komentara

  22. od 'objektivne' redakcije ocekivan naslov al ajd'.., bez da se ovde prepucavamo bitno je da se bodovi skupljaju jer realno nemamo timove za ligu sampiona al imamo za evropu, a em ce biti povlasceni u startu em ce rejting uticati i kasnije na sve pa i cenu igraca i budzete klubova, jos da manje kradu u upravama - pesma, partizanu zelim da nastavi evropsku misiju, zvezdi da ovo bude cesce, srecno
    (deda, 23. februar 2018 14:13)

    # Link komentara

  23. Evo objašnjenje Nikoli, zvezda je startovala od početka kvalifikacije i skupila je toliko bodova jer je odigrala 16 utakmica ove sezone. Već sledeće može se desiti da počnu od trećeg ili drugog kruga kvalifikacija za LŠ i ispadnu odmah bez prolaza za LE i na listi drastično padnu...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nenad, 23. februar 2018 13:25)

    Zvezda kroz osam meceva u kvalifikacijama je uzela 2 boda.Ostale u grupi.A da se desi da izgube sledecce sezone u kvalifikacijama Zvezda nebi pala nista na listi.Jer u naredne 4 godine brani svega 2.75 bodova.Tek za 5 godina kad dodje vreme za odbranu bodiva iz ove godine pala bi na listi.Nista nisi odgovorio,vec si lupio glupost,kao i par ovih diletanata koji pisu o nekakvom mrsu sa devojkom i 25 godina.Ali valjda avangarda ne zna da smisli racionalan i logican odgovor na prosto pitanje vec se trude da ispadnu duhoviti.I dalje cekam,kako je moguce da sve vase godine "uspeha"kojima se redovno hvalite kao i ovom listom godinama,u Evropi svedu se na jednu solidnu sezonu Zvezde posle svih tih sezona kupanja kako ste vi to nazivali.Molim racionalno objasnjenje i logicino bez tres avangarde i mrsa sa devojkama i ostalih pokusaja duhovitosti.
    (Nikola, 23. februar 2018 14:11)

    # Link komentara

  24. Pa i nije tesko biti ispred Bordoa, tako da Zvezda i nije bas nesto napredovala. Vazno je da su bolje plasirani od Kairata, Strazbura, Rendzersa i jos par svojih dzelat ekipa.
    A ovo da Partizan preskoci MILANSKI Inter ( dakle ne Inter iz Bakua kao sto botovi sa severne tribine misle sudeci po naslovu), je uspeh koji je postigao srpski Pep Gvardiola alijas Marko Nikolic, ovaj Djukic ako ostane i iduce sezone bice i Inter iz Bakua bolje rangiran od Partizana.
     (Uros Djurdjevic #32, 23. februar 2018 14:10)

    # Link komentara

  25. @neko_treci Nije ni čudo što dajete malo golova! Vođa redovno puni klupsku kasu "prilozima", šta vas briga.
    (hummel, 23. februar 2018 14:07)

    # Link komentara

  26. Ovako će se završiti i na svetskom prvenstvu posle tri kola... Malo se radovali i nadali, pa nemoć na kraju.
    (Laki, 23. februar 2018 14:05)

    # Link komentara

  27. misli se na inter iz bakua ne iz milana hahah
     (dragan, 23. februar 2018 14:04)

    # Link komentara

  28. (Mozda se predomislio, 23. februar 2018 13:21)
    Samo reci koliko si utakmica gledao, ne racunam LS i EK na malom ekranu,Englesku,Spansku i Italijansku ligu, skupe timove, ostale racunam? Sto se tice posete, idi slobodno na nase utakmice sa decom, ima mesta da povedes jos stotine dece da se bezbedno igraju.
    (eh, 23. februar 2018 14:02)

    # Link komentara

  29. Privatizacija!
    (turista, 23. februar 2018 12:25)

    Kome treba privatan klub,
    neka ga pravi od sopstvenih para,

    a ne da otima državnu imovinu kroz "privatizaciju".

    To što je država neorganizovana i što ne štiti dovoljno svoju imovinu,
    nikako ne znači da treba da je opljačka neka bitanga koja sebe naziva "bizMismenom".

    Kome je dobar Zdravko Mamić i taj stil vođenja kluba, neka navija za Dinamo iz Zagreba.
    Baš će da se usreći, niti para u klubu, niti navijača, niti rezultata. Samo igrači za prodaju.

    Što se mene tiče, daleko mu lepa kuća.
    (uaa privatizacija, 23. februar 2018 13:55)

    # Link komentara

  30. Grobari godinama pricaju o njihovim uspesima u Evropi.Hvalili su se ovom rang listom godinama.A paradoks je da se svi ti njihovi "uspesi"stali u jednu solidnu godinu Zvezde u Evropi.Partizan je naime startovao ovu sezonu sa 121 pozicije,Zvezda je sad 119,a realno je i bolje plasirana jer vec pre prvog kola mnogima ispred se brisu bodovi,a Zvezdi maltene nista.Znaci za dva mesta bolje plasirana od njih.E sad da niste imali srece pa ste se nekako ugurali u nosioce u plej ofu za LE,na cemu vam je i Zvezda pomogla,pa onda dobijete poluamtere iz Madjarske i nekako ih prodjete sad bi vi na listi bili iz Zvezde.Znaci rezime svi vasi uspesi u poslednjij 10 godina o kojima pricate svelo se na jednu solidnu godinu Zvezde.Jeli ima neko neko objasnjenje za to?
    (Nikola, 23. februar 2018 11:59)

    A vi postignete najveci uspeh u poslednjih 20 godina i opet ne mozete da kazete da ste dogurali dalje od Partizana ove sezone. Koeficijent vam je 6 bodova manji, tako da, nije sve bas u jednoj solidnoj sezoni Zvezde, morate jos barem jednu da ogirate ovako da bi izjednacili se sa Partizanom. A mislim da ste i vi svesni koliko je to tesko...
    (Bosko, 23. februar 2018 13:48)

    # Link komentara

  31. @Red socko
    Procitaj sta pise prvo pa onda komentarisi, cudno je to sto je to bilo dovoljno za osvajanje Evropskog, a za navijace JSD je premalo to koliko je dala Zvezda u LE.
    (neko_treci, 23. februar 2018 13:46)

    # Link komentara

  32. #Mozda se predomislio
    Slazem se sa tobom sto se navijaca tice, tj huligana na tribinama. Ali bih te pitao, a sto samo sa tatom da dodje dete? Sto ne i sa mamom? Ima i zena koje vole i gledaju fudbal. Slazem se da su u velikoj manjini, ali mi se opet cini glupo da se tako diskredituju. Takodje, ima i samohranih majki koje bi zelele da povedu dete na utakmicu ako isto voli fudbal.
     (Pufne za frezenkovanje, 23. februar 2018 13:45)

    # Link komentara

  33. Grobari godinama pricaju o njihovim uspesima u Evropi.Hvalili su se ovom rang listom godinama.A paradoks je da se svi ti njihovi "uspesi"stali u jednu solidnu godinu Zvezde u Evropi.Partizan je naime startovao ovu sezonu sa 121 pozicije,Zvezda je sad 119,a realno je i bolje plasirana jer vec pre prvog kola mnogima ispred se brisu bodovi,a Zvezdi maltene nista.Znaci za dva mesta bolje plasirana od njih.E sad da niste imali srece pa ste se nekako ugurali u nosioce u plej ofu za LE,na cemu vam je i Zvezda pomogla,pa onda dobijete poluamtere iz Madjarske i nekako ih prodjete skojima pricate svelo se na jednu solidnu godinu Zvezde.Jeli ima neko neko objasnjenje za to?

    Izgleda jedino objasnjenje za tvoj komentar je da ti izlupaju minuse nemocni grobari kao sto je bio nemocan njihov klub sinoc protiv radnika pivare Plzenj.Bravo za komentar,odlicno zapazanje.Nemaju objasnjenje.Evo i ja apelujem ako ima neko racionalno objasnjenje za to neka napise.

    Evo ja da vam objasnim ali tesko da cete shvatiti. Ocigledno ne znate sta znaci apstraktno pripovedanje, da vam uprostim, to je ono po srpski sta bi bilo kad bi bilo! Realni i odrasli ljudi ne pricaju o takvim stvarima vec samo pogledaju cinjenice u ovom slucaju tabelu uefe. Sada ispada da je uefa blesava sto pravi tabelu koja je vise nego realisticna i pravi pokazatelj rada i igara u evro klubovima. Da li da se skupite i napisete saopstenje kako im posao ne valja? Opravdavam ove komentare samo ako imate od 15-18 godina.
    (muk, 23. februar 2018 13:42)

    # Link komentara

  34. Grobari godinama pricaju o njihovim uspesima u Evropi.Hvalili su se ovom rang listom godinama.A paradoks je da se svi ti njihovi "uspesi"stali u jednu solidnu godinu Zvezde u Evropi.Partizan je naime startovao ovu sezonu sa 121 pozicije,Zvezda je sad 119,a realno je i bolje plasirana jer vec pre prvog kola mnogima ispred se brisu bodovi,a Zvezdi maltene nista.Znaci za dva mesta bolje plasirana od njih.E sad da niste imali srece pa ste se nekako ugurali u nosioce u plej ofu za LE,na cemu vam je i Zvezda pomogla,pa onda dobijete poluamtere iz Madjarske i nekako ih prodjete sad bi vi na listi bili iz Zvezde.Znaci rezime svi vasi uspesi u poslednjij 10 godina o kojima pricate svelo se na jednu solidnu godinu Zvezde.Jeli ima neko neko objasnjenje za to?
    (Nikola, 23. februar 2018 11:59)


    smuvao frajer jednom dobru ribu pa posle toga 25 godina nije nista omrsio, ma ni primirisao... ali zato hoce da provocira drugoga koji je mrsio skromno ali uglavnom redovno.
     (neutralni felsh, 23. februar 2018 13:42)

    # Link komentara

  35. Naslov je ipak trebao da glasi, Partizan ispred Intera, Zvezda 50 mesta iza Partizana....
     (shone, 23. februar 2018 13:39)

    # Link komentara

  36. I sta vam to vredi sto ste ispred Intera kada je Inter za vas vasiona (zvezdas, 23. februar 2018 11:27) znaci to da ce u narednim izvlacenjima za grupe biti ispred njih u sesirima,sesiru...pa onda izvucite Inter iz nizeg sesirica (niko nema srece u zrebu kao partizan)
    Kad je poslednje kolo svi gledaju da li ce se progurati u naredni sesir,sad kad je partizan napredovao i ima sansu da bude u drugom sesiru onda je odjednom to ne bitno,nek i izvuce Inter al ce izbeci jace ekipe iz drugog,u slucaju da bude u njemu,ajmo malo realnosti,lista je ipak bitna...
    (nikola, 23. februar 2018 13:28)

    # Link komentara

  37. @neko_treci

    Da, osvojila je Grčka koja je dala 7 golova na 6 utakmica. I šta je tu čudno?
    (Red socko, 23. februar 2018 13:27)

    # Link komentara

  38. Evo objašnjenje Nikoli, zvezda je startovala od početka kvalifikacije i skupila je toliko bodova jer je odigrala 16 utakmica ove sezone. Već sledeće može se desiti da počnu od trećeg ili drugog kruga kvalifikacija za LŠ i ispadnu odmah bez prolaza za LE i na listi drastično padnu...
     (Nenad, 23. februar 2018 13:25)

    # Link komentara

  39. @Mojne keve ti
    Pa zima jos traje, ne bih rekao da su nam klubovi prezimeli u Evropi :)
    (MisterNo, 23. februar 2018 13:22)

    # Link komentara

  40. Ništa gluplje nisam procitao...kod nas se igra najgori i najruzniji fudbal u Evropi...jos ako znamo da sudije MORAJU sa sude za Zvezdu i Partizan...cemu onda liga...a pored svega imamo huligane,debile na tribinama gde ne može dete sa tatom da dodje i na miru odgledaju mec jer mora da strepe za svoju glavu...fudbal u Srbiji treba ukinuti do daljnjeg...
     (Mozda se predomislio, 23. februar 2018 13:21)

    # Link komentara

  41. Za pocetak, ova lista se menja svake godine, a vazno je reci da izmedju 60og i 190og mesta se gotovo svi izmenjaju sa pozicijama u samo jednoj godini...
    Dok god ne udje neko u top50, to je sve stastika za socijalni (ne)mir ljubitelja fudbala u zemljama poput nase.
    (Kako drugacije, 23. februar 2018 13:19)

    # Link komentara

  42. Divno, kakva bi sramota bila da su kojim slucajem Zvezda i Partizan prosli dalje. Bolje ovako, svi srecni i zadovoljni
    (zoran, 23. februar 2018 13:16)

    # Link komentara

  43. Da je neko u julu rekao da će i Partizan i Zvezda trajati do februara... Pa zvali bi ljudi hitnu pomoć, jer bi smatrali da mu nije dobro...
    A sada je to malo, porasli apetiti, pa opet uprave ne valjaju,krimos, igrači prosečni, treneri kukavice.
    Ljudi, mi nismo zaslužili ni grupnu fazu, a kamoli februar, sa ovakvim komentarima ljudi, praznim stadionima, infrastrukture koje nema...
    Tako da svaka čast, upravama, trenerima i igračima!!! Ja sam prezadovoljan i ponosan!
    (Rema, 23. februar 2018 13:12)

    # Link komentara

  44. zvezdi sa kangom i boaciem a partizan sa evertonom , prosli bi u sledece kolo . to nisu sad iste ekipe :(
     (moje misljenje, 23. februar 2018 13:11)

    # Link komentara

  45. Za vas koji uporno potenciraju na tome da Zvezda dala malo golova u LE pogledajte i prisetite se EP 2004 i ko je i kako osvojio i sa koliko golova, tako da se navijaci JSD nemojte tesiti time kako je Zvezda igrala (iako je dala malo golova vise bodova je osvojila od vasih pulena) nego razmisljajte u igri svojih igraca (tj. manjku iste).
    (neko_treci, 23. februar 2018 13:08)

    # Link komentara

  46. .Pokazao je kukavicluk jer se vidi da je igrao na 0:0 i cekao penale a pricao da hoce da dominira.Sa njim necemo pobedjivati ni u nasoj ligi.Ne moze u svakom kolu da bude kao protiv Mladosti.Dva crvena i autogol.Sramota za jedan veliki Partizan.
    (miki, 23. februar 2018 12:31)

    Malo si pogrešio u svom razmišljanju jer 0:0 nije odgovaralo Partizanu, morali su da daju gol jer su ga primili kod kuće, tako da to nije bio kukavičluk već jednostavno nemoć.
     (još jedan čačanin, 23. februar 2018 13:07)

    # Link komentara

  47. naprednjak srpskog fudbala
     (aha, 23. februar 2018 12:58)

    # Link komentara

  48. Grobari godinama pricaju o njihovim uspesima u Evropi.Hvalili su se ovom rang listom godinama.A paradoks je da se svi ti njihovi "uspesi"stali u jednu solidnu godinu Zvezde u Evropi.Partizan je naime startovao ovu sezonu sa 121 pozicije,Zvezda je sad 119,a realno je i bolje plasirana jer vec pre prvog kola mnogima ispred se brisu bodovi,a Zvezdi maltene nista.Znaci za dva mesta bolje plasirana od njih.E sad da niste imali srece pa ste se nekako ugurali u nosioce u plej ofu za LE,na cemu vam je i Zvezda pomogla,pa onda dobijete poluamtere iz Madjarske i nekako ih prodjete sad bi vi na listi bili iz Zvezde.Znaci rezime svi vasi uspesi u poslednjij 10 godina o kojima pricate svelo se na jednu solidnu godinu Zvezde.Jeli ima neko neko objasnjenje za to?
    (Nikola, 23. februar 2018 11:59)

    Izgleda jedino objasnjenje za tvoj komentar je da ti izlupaju minuse nemocni grobari kao sto je bio nemocan njihov klub sinoc protiv radnika pivare Plzenj.Bravo za komentar,odlicno zapazanje.Nemaju objasnjenje.Evo i ja apelujem ako ima neko racionalno objasnjenje za to neka napise.
    (Ahhaha, 23. februar 2018 12:55)

    # Link komentara

  49. Ne razumem ljude koji pljuju po nasem fudbalu. Gledaju inostrane timove, ali samo one vrhunske. Ja cesto pogledam utakmice manjih timova. Nista bolje se tamo ne igra. Sudije isto rade sto i ovde, pre neki dan je u Portugaliji sudija produzio 10 minuta, sve dok Sporting nije dao gol. Na nasim stadionima samo fali publika, poseta je bedna, da nije delija i grobara nebi ni bilo navijanja. Ceka srpski navijaac u fotelji da udjemo u evropska takmicenja.
    (eh, 23. februar 2018 12:55)

    # Link komentara

  50. Добра сезона, али да се значајније померимо на листи потребно је још неколико сличних сезона. Штета је само што смо завршили на 25 месту, зато што 24 место омогућава победнику купа да прескочи прво коло квалификација за ЛЕ. Иначе, готово је свеједно да ли је неко 40 или 25. Тек оне земље које су пласиране изнад 24 места имају неке повластице, а посебно оне које се налазе међу првих 15. Наиме, 15 место омогућава два клуба у квалификацијама за ЛШ.
    (Иван Грозни, 23. februar 2018 12:53)

    # Link komentara

  51. hoce li ikada neki nas strucnjak da forsira napadacki fudbal makar gubili 6-3 , 5-4 , 8-5 , sto kupuju uopste napadace i zvezda i partizan . dajte sve pare da se branimo , 10 odbranbenih kupite . mislim da smo precenili i cska i plzen , trener sa malo vise mu.. dobio bi i jedne i druge . zvezda 5 minuta cim je ubacila napadace 2 mrtve sanse , alo a sta da smo igrali tako celo poluvreme . cska kao ima jaku odbranu , kiksirali su u dva meca 3 puta i to bezveze . nasi strucnjaci poznati po taktici , kreni bre na sve ili nista , kad vec imas nista
     (svi smo mi muslini, 23. februar 2018 12:49)

    # Link komentara

  52. Lepo im je Terzic rekao:,,Otisao je Everton koji je bio srce tima a nisu kupili nikog".Izgleda istina,zar ne.
     (maki, 23. februar 2018 12:34)

    # Link komentara

  53. Ovo je realnost koja se uvek brzo zaboravi. Ovaj tekst treba iskopirati i svaki put kada neki novopečeni fudbaler Zvezde i Partizana, ili fanatični navijač, izgovori nešto poput "ne smemo nikog da potcenimo", treba mu poturiti pod nos da shvati ko je zapravo Autsajder. I zato su ovosezonski rezultati oba tima ODLIČNI!!!
    (Realnost, 23. februar 2018 10:32)

    Са последњом реченицом се једино не слажем, барем што се Партизана тиче. Другачије постављеном и борбенијом игром (а наши тимови су познати по фудбалском кукавичлуку) могао је да прође бар још једну степеницу.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Јабучило, 23. februar 2018 10:45)

    Jabučilo upravo suprotno, Zvezda je kvalitetnija i Zvezda je imala više šanse da prođe nego partizan koji je oba meča igrao katastrofalno (u stvari to i jeste njihova igra)
    U svakom slučaju Realnost je dobro napisao, ovosezonski rezultati oba tima su ODLIČNI, ja bih napisao FENOMENALNI!
    (King, 23. februar 2018 12:33)

    # Link komentara

  54. Ma mozete pisati sta god hocete ali ono sinoc je bio kukavicluk.To govorim kao partizanovac.Uvek sam za to da nekome treba dati i vremena i sansu da pokaze sta zna.Dukic je imao i vremena i sansu da nesto pokaze.Pokazao je kukavicluk jer se vidi da je igrao na 0:0 i cekao penale a pricao da hoce da dominira.Sa njim necemo pobedjivati ni u nasoj ligi.Ne moze u svakom kolu da bude kao protiv Mladosti.Dva crvena i autogol.Sramota za jedan veliki Partizan.
     (miki, 23. februar 2018 12:31)

    # Link komentara

  55. Partizan je 78. a Zvezda 119.
    Nema tu vise sta da se prica. Sve je objasnjeno statisticki i precizno. Pozdrav svima.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Oliver Kosta, 23. februar 2018 11:02)

    Тачно је да је све објашњено. Викторија је свима очи отворила !
    (BBRS, 23. februar 2018 11:32)

    A CSKA nekima opet zatvorio!
     (Miki Avala, 23. februar 2018 12:30)

    # Link komentara

  56. C.Zvezda i Patizan su igrali drugorazredno uefino takmicenje i zajedno u cetiri utakmice postigli jedan gol. Ispali su od boljih ali ispodprosecnih evropskih ekipa. Mozemo misliti gde je onda nama mesto. C.Zvezda je u grupnoj fazi na sest utakmica postigla tri gola. Partizan je zvuci neverovatno jesenas jos i igrao dobro u odnosu na ono juce. Nas fudbal je u dubokom kanalu bez obzira da li se stvarnost ulepsava kroz novinske naslove.
     (Sudbina gubernije, 23. februar 2018 12:29)

    # Link komentara

  57. dzabe nam lista , da se igralo i 6 dana zvezda ne bi dala gol a tek partizan , 6 meseci ako ne i vise :(
     (kladzom do bola, 23. februar 2018 12:28)

    # Link komentara

  58. Privatizacija!
     (turista, 23. februar 2018 12:25)

    # Link komentara

  59. "Napredak srpskog fudbala" kako to napredno zvuci.
     (kaokakao, 23. februar 2018 12:21)

    # Link komentara

  60. Zvezda misli samo kako da obezbedi bolji život srbima i viđenijim navijačima a Partizan i da mu se komšinica-mezimica ne uvredi, da odigra skromno i ispadne kad treba. Takva mu je sudbina zadnjih godina i on ćuti i sluša. Čak i rezultat mora da prilagodi, da svi budnu zadovoljni, da se izbegne stres i većina lepo živi.
    (Nije lako Miroslavu, 23. februar 2018 12:20)

    # Link komentara

  61. svi iza Dinama !
    (mudri, 23. februar 2018 12:19)

    # Link komentara

  62. "Partizan je 78. na listi, ispred Intera (82.), Crvena zvezda je na 119. poziciji"

    Sve je rečeno sa ovim.
    FK Partizan - fudbalska institucija.
    Miroslav Đukić - fudbalska aristokratija.
    (fudbalski ekspert, 23. februar 2018 11:54)

    A šta ćemo sa onih devet bodova na tabeli? Da ne pokradoste u Lučanima bilo bi 12.
    (King, 23. februar 2018 12:17)

    # Link komentara

  63. Pogledas infrastrukturu tih zemalja ITA, FRA, posetioce na utakmicama(njihov dohodak u tim zemljama) ...i dodjes do zakljucka da su trebali njihovi navijaci(posetioci) da nose majice sa kriminalcima, ili da kupuju sampone, skidaju kapitenima trake kao najbolji drugovi..
     (IQ=0, 23. februar 2018 12:15)

    # Link komentara

  64. Posle svega, utisak da su ove utakmice sluzile samo za dodatno prozivanje napacenih klinaca, a fudbal je ostao tu gde je i bio, sa istim upravama i istom politikom. Jednom recju, tuga.
    (cartman, 23. februar 2018 12:13)

    # Link komentara

  65. I sta vam to vredi sto ste ispred Intera kada je Inter za vas vasiona
    (zvezdas, 23. februar 2018 11:27) znaci to da ce u narednim izvlacenjima za grupe biti ispred njih u sesirima,sesiru...

    pa onda izvucite Inter iz nizeg sesirica (niko nema srece u zrebu kao partizan)
    (kalcokera, 23. februar 2018 12:12)

    # Link komentara

  66. Iskreno Pesic je promašio pobedu zato sto je slaba liga, lako je u JSL iz 7 sansi dati pogodak, treba iz 1-2 Sanse, znaci da je los otpor timova. Ne zanositi se trenutnim rezultatima nisu realni vec pod hitno raditi na poboljšanju infrastrukture svih klubova, stadioni, tereni pod hitno (ko nema 200.000 eura da ulozi u teren i grejace nemoze profesionalno da se takmiči), privatizovati sve klubove, sta znaci to sportsko društvo, udruženje gradjana, svacije i nicije, doneti zakon o finansiranju sporta da bi mogao ko ulozi da ostvari benefit oko poreza ali da isti taj porez moze da se naplati. Koliko npr porez placa Partizan na Suminu platu, Zvezda na Benovu itd. Mi kao da ne zelimo da nam bude bolje a imamo sve u svojim rukama. A o sprovodjenju zakona o sprečavanju nasilja na sportskim takmičenjima je glupo je i da govorim. Sve u svemu PRIVATIZACIJA i PROFESIONALIZACIJA pod hitno!
     (Nesalomivi, 23. februar 2018 12:11)

    # Link komentara

  67. Meni Zvezda broj 1. Bila i ostala!
    (direktor Sokrat, 23. februar 2018 11:46)


    to je subjektivni osecaj.
     (neutralni felsh, 23. februar 2018 12:05)

    # Link komentara

  68. Te liste ne znače ništa, mada su realne ako se uzme da smo ušli u 32 tima treće lige Evrope. Realno, to je od 70. mesta pa na dole...
    Medjutim, kada bi Zvezda i Partizan dobili Bordo i Inter, ispali bi glatko...
    Ne želim da umanjujem ovogodišnji uspeh oba kluba, zaista je ovo super (naročito za izgubljenu Zvezdu) s obzirom na to koliko smo bili loši čitavu deceniju, ali ja ne mogu da se otmem utisku da su i Keln i Jangbojs igrali namerno sa pola snage jer ih ovo takmičenje ne zanima previše. Možda grešim, ali moj utisak je takav. Arsenal i Dinamo Kijev su igrali koliko im je bilo potrebno i to je to. Ne treba se mnogo uzdizati sada, jer može na leto lako da nas sačeka neprijatno iznenadjenje u obliku Kairata i Tikvijata, te ostalih proletarijata...
    Mada, Zvezda zaista ima odličnog trenera,i ako ga zadrže i kupe nekoliko dobrih igrača, možda mogu opet da ponove ovo, a za dve-tri godine dobrog rada i čuvanja tima, možda udju i u LŠ. Videćemo kako će se odvijati stvari. Da li ćemo, po starom srpskom običaju, rasprodati sve i prodavati maglu, ili raditi na duže staze.
    (Negativni, 23. februar 2018 12:04)

    # Link komentara

  69. Vas, nas, eee moje da... ne kažem tesku riječ.
     (Tod, 23. februar 2018 12:03)

    # Link komentara

  70. Grobari godinama pricaju o njihovim uspesima u Evropi.Hvalili su se ovom rang listom godinama.A paradoks je da se svi ti njihovi "uspesi"stali u jednu solidnu godinu Zvezde u Evropi.Partizan je naime startovao ovu sezonu sa 121 pozicije,Zvezda je sad 119,a realno je i bolje plasirana jer vec pre prvog kola mnogima ispred se brisu bodovi,a Zvezdi maltene nista.Znaci za dva mesta bolje plasirana od njih.E sad da niste imali srece pa ste se nekako ugurali u nosioce u plej ofu za LE,na cemu vam je i Zvezda pomogla,pa onda dobijete poluamtere iz Madjarske i nekako ih prodjete sad bi vi na listi bili iz Zvezde.Znaci rezime svi vasi uspesi u poslednjij 10 godina o kojima pricate svelo se na jednu solidnu godinu Zvezde.Jeli ima neko neko objasnjenje za to?
    (Nikola, 23. februar 2018 11:59)

    # Link komentara

  71. I pored svih miliona koje je Vlada Srbije obezbedila zvezdi onog dana kada je Rujama poklonila NIS, Partizan uspeva da bude bolji u toj neravnopravnoj borbi.
     (Xman, 23. februar 2018 11:58)

    # Link komentara

  72. Svi vi sto kazete kako je plzenj slabiji od cska, samo cu vam reci: zvezda je dogurala do 21feb, a partizan do 22feb. Ko zna koja sezona u nizu da vas nadzivimo u Evropi 
    (mare, 23. februar 2018 11:11) Koji si ti razred ?A osmi,ok,nista onda..dogurao si i ti u zivotu,pusti ti Zvezdu i Partizan..
     (Nor, 23. februar 2018 11:56)

    # Link komentara

  73. Uskoro će derbi deco, ne svadjajte se...
     (jovanczbg, 23. februar 2018 11:55)

    # Link komentara

  74. I sta vam to vredi sto ste ispred Intera kada je Inter za vas vasiona
    (zvezdas, 23. februar 2018 11:27) znaci to da ce u narednim izvlacenjima za grupe biti ispred njih u sesirima,sesiru...
    (nikola, 23. februar 2018 11:55)

    # Link komentara

  75. "Partizan je 78. na listi, ispred Intera (82.), Crvena zvezda je na 119. poziciji"

    Sve je rečeno sa ovim.
    FK Partizan - fudbalska institucija.
    Miroslav Đukić - fudbalska aristokratija.
    (fudbalski ekspert, 23. februar 2018 11:54)

    # Link komentara

  76. Rezultatski napredak da, ali sistemski i organizacijski smo daleko od dobrog. Previše se lako zadovoljavamo nekim stvarima (naravno treba biti realan, ali i uvek tražiti greške i težiti ka boljem) i gledamo rezultat. Zato sam i pre rekao, ako reprezentacija napravi neki pristojan rezultat odmah ćemo postati "zemlja fudbala" sa najboljim rukovodstvom u istoriji (doduše to i sad pričaju), najboljim uslovima za razvoj mladih talenata, najdivnijim navijačima. To je guranje stvari pod tepih. Dok Zvezda i Partizan, a nadam se još neko ne zaređaju par evropskih sezona, ne izbace nekoliko novih mladih igrača, ne srede infrastrukturu, poslovanje i navijače nema napretka srpskog fudbala. Plus da se na sve to nadoveže i reprezentacija koja će igrati velika takmičenja češće i na njima makar proći grupu. Za rezultat i par utakmica svaka čast, ali za ovo juče i prekjuče kritika.
    (Gde ja živim, 23. februar 2018 11:54)

    # Link komentara

  77. Ovo samo pokazuje koliko ove liste nemaju veze sa realnoscu.Ovo samo sluzi za neki raspored na zrebu a da pokazuje bilo kakvu snagu nekog tima nije ni blizu.
    (BORKY, 23. februar 2018 11:53)

    # Link komentara

  78. Partizan je iza Intera tri svetlosne godine u svemu a ne ispred.
    (POPE, 23. februar 2018 11:21)

    A zvezda je ispred zakljucilo bi se iz glupog komentara.
     (ko o cemu zvezdaN o postenju, 23. februar 2018 11:52)

    # Link komentara

  79. I sta vam to vredi sto ste ispred Intera kada je Inter za vas vasiona
    (zvezdas, 23. februar 2018 11:27)

    A za vas nije vi mala zvezda ste egal sa interom to si hteo da kazes.
     (ko o cemu zvezdaN o postenju, 23. februar 2018 11:49)

    # Link komentara

  80. sto neko sinoc napisa bolje da je muslin vodio i zvezdu i partizan . cak i on igra ofanzivnije kad treba gol , ubaci prijovica . miloje je trebao da krene sa srnicem celo drugo poluvreme , 20 tak minuta pre kraja da ubaci i adzica i jos nekog , a ne 5 minuta do kraja meca . bolje bi i bilo 3-0 za cska nego 1-0 . a sta tek za djukica reci , ono je za otkaz momentalni . ne secam se i da li smo videli golmana plzena sinoc
     (nogometom do fudbala, 23. februar 2018 11:48)

    # Link komentara

  81. Meni Zvezda broj 1. Bila i ostala!
     (direktor Sokrat, 23. februar 2018 11:46)

    # Link komentara

  82. Kao i uvek, kakva drzava, takav i fudbal.
    Ljubi vas Aca vau-vau.
    (neko to od gore vidi sve, 23. februar 2018 10:49)

    Два клуба су нам презимела у европи, шта мора да се деси да би ти био задовољан ? И да освоје ЛЕ ти би нашао неку замерку !
    (Mojne keve ti, 23. februar 2018 11:45)

    # Link komentara

  83. Могли сте да напишете и да је на овосезонској листи Црвена Звезда на 39, а Партизан на 57. месту, што су заиста добри резултати. Иза Звезде су остали Марсеј, Фејнорд, Копенхаген, Монако, Селтик, а потом за Партизаном иду Ница, Ријека, Ајакс, Фенер, Бенфика, Бате... Још која оваква сезона и могли бисмо константно у Европска такмичења доста лакшим путем. Многи су великани завршили такмичење пре нас, сада треба искористити ове резултате.
     (Миша банана, 23. februar 2018 11:45)

    # Link komentara

  84. Dajte link , kao i link vecne UEFA liste da vide ljudi
    (red i disciplina, 23. februar 2018 11:42)

    # Link komentara

  85. Možda ispred Intera iz Zaprešića
    (12, 23. februar 2018 11:42)

    # Link komentara

  86. molim redakcijuj da nam podeli link sa kog su skinuli ovu informaciju poso ja ne mogu da je nadjem, ovo je ono sto sam ja nasao zvanicno od uefe za sad i nema veze sa ovim sto se ovde iznosi kao fakat, zato bih volio da i ja imam taj link jer pratim fudbalsku statistiku.

    hvala

    [link]
    (joooj, 23. februar 2018 11:37)

    # Link komentara

  87. Svi vi sto kazete kako je plzenj slabiji od cska, samo cu vam reci: zvezda je dogurala do 21feb, a partizan do 22feb. Ko zna koja sezona u nizu da vas nadzivimo u Evropi
    (mare, 23. februar 2018 11:11)

    Uau, kakva fora. Da li si je sam smislio ili ti je neko pomagao ?
     (mr.wolf, 23. februar 2018 11:32)

    # Link komentara

  88. Partizan je 78. a Zvezda 119.
    Nema tu vise sta da se prica. Sve je objasnjeno statisticki i precizno. Pozdrav svima.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Oliver Kosta, 23. februar 2018 11:02)

    Тачно је да је све објашњено. Викторија је свима очи отворила !
    (BBRS, 23. februar 2018 11:32)

    # Link komentara

  89. Svi vi sto kazete kako je plzenj slabiji od cska, samo cu vam reci: zvezda je dogurala do 21feb, a partizan do 22feb. Ko zna koja sezona u nizu da vas nadzivimo u Evropi
    (mare, 23. februar 2018 11:11)

    Nadam se da je ovo sarkazam. Da ne bi ispao smesan. hahaha
    (Gospodin, 23. februar 2018 11:28)

    # Link komentara

  90. I sta vam to vredi sto ste ispred Intera kada je Inter za vas vasiona
    (zvezdas, 23. februar 2018 11:27)

    # Link komentara

  91. Pitanje je kad ce se ponoviti ovakva sezona. Napredovanje bi bilo i sam prolazak u grupnu fazu bez prolaska u nokaut fazu. Partizan ce biti nosilac i u poslednjem kolu kvalif. za LE, a Zvezda bi mogla do LE preko kvalif. za LS. Deluje da postoje realne sanse da opet imamo dca predstavnika, ali bice tesko. Ove sezone smo 12. liga u Evropi po zaradjenom koeficijentu.
     (aco, 23. februar 2018 11:27)

    # Link komentara

  92. Svi vi sto kazete kako je plzenj slabiji od cska, samo cu vam reci: zvezda je dogurala do 21feb, a partizan do 22feb. Ko zna koja sezona u nizu da vas nadzivimo u Evropi
    (mare, 23. februar 2018 11:11)

    Posle ovakvog komentara jedno je sigurno, ti ne moras da meris IQ koeficijent, 100% je manji od broja cipela koje nosis.
    (Papilon, 23. februar 2018 11:24)

    # Link komentara

  93. 119. mesto nije lose...kad se pogleda da redovno ispada u sezoni kupanja....
     (borivoje surdilovic, 23. februar 2018 11:22)

    # Link komentara

  94. Partizan je iza Intera tri svetlosne godine u svemu a ne ispred.
     (POPE, 23. februar 2018 11:21)

    # Link komentara

  95. Jao Radonjicu,jao Pesicu,jao Ben!!!
    Tek sad vidim koliko i sta ste promasili!!! Dzaba vam po 15 da date u nasoj strnjika ligi,taj jedan je vredeo kao sto ovde.
    (nex, 23. februar 2018 11:21)

    # Link komentara

  96. Jos da nismo odgledali poslednje utakmice blizanaca pa da i poverujemo u napredak.
    Partizan je recimo bio bolji kada je pre dve sezone ispao u grupnoj fazi golom Augsburga u zadnjoj minuti. Za Zvezdu je ovosezonski rezultat uspeh ali samo zato sto grupnu fazu evropskog takmicenja nisu videli 16 godina. Sve je to "i corava koka ubode zrno".
    Iluzorno je ocekivati da nas klub osvoji bio sta u Evropi pa cak i do cetvrtfinala da dodje. Ali bi bilo lepo da bar kvalitetan napadacki fudbal gledamo a ne ono mucenje od sinoc. Fudbal bi za prost puk trebalo da bude zabava. Umesto toga postao je sve drugo.
     (Gazda Dojkan, 23. februar 2018 11:20)

    # Link komentara

  97. Radonja je kralj, Alimpije nas uništi.
     (Miša Zulu, 23. februar 2018 11:14)

    # Link komentara

  98. 10 godina tavori bez evropske jeseni, prodje od 1. kola kvalifikacija do proleca i bude 117-i tim? Pa jel 117 timova u evrokupovima stiglo do proleca? Glupi koeficijenti.
    (poyy, 23. februar 2018 10:47)

    Sam sebi si dao odgovor na pitanje u prvih 5-6 reči
     (Arhivator, 23. februar 2018 11:12)

    # Link komentara

  99. i jedni i drugi treba jos leba da jedu... kakvi bolji od intera, lila i bordoa ne mozemo ni prosecnu cesku ekipu da prodjemo
     (velja, 23. februar 2018 11:12)

    # Link komentara

  100. Svi vi sto kazete kako je plzenj slabiji od cska, samo cu vam reci: zvezda je dogurala do 21feb, a partizan do 22feb. Ko zna koja sezona u nizu da vas nadzivimo u Evropi
    (mare, 23. februar 2018 11:11)

    # Link komentara

  101. Pa ne cudi sto je Azerbejdzan ispred nas.Eno letos Inter Baku lagano izbacio Mladost.A mi se hvalimo uspesima Zvezde i Partizana.Jos 3 sezone da ponove ovakav rezultat, ne bismo bili ni u top 20 liga u Evropi
     (zamenik, 23. februar 2018 11:07)

    # Link komentara

  102. Go find ur sendwich
     (4k4.Dex, 23. februar 2018 11:06)

    # Link komentara

  103. Nazalost,kako stvari stoje,nas fudbal i dalje vode krimosi i tome se ne nazire kraj.
    I jedini koji ce profitirati iz ove price su oni,a klubovi ce opet rasprodati sve sto valja i to je to.
    (No name, 23. februar 2018 11:05)

    # Link komentara

  104. Od ove sezone 2018/2019 Partizan će biti 2. šešir u Ligi Evrope a Zvezda blizu 3. šešira i zbog izmenjenog formata LŠ,šampion Srbije kreće od 1. kola LŠ ima 3 i play-off i ako se ispadne u 1. ili 2. kolu ne ispada se iz Evrope već se nastavlja u 2. odnosno 3. kolu Lige Evrope !
    (Mare, 23. februar 2018 11:04)

    # Link komentara

  105. Ovo su odlicni rezultati, kada realno sagledamo sve, gde je nasa Jelen super liga, i kakva nam je konkurencija u ligi, zna se uvek gde ide titula, ide u BG, samo je pitanje koja od dva kluba osvaja, i kada svake sezone prodas najbolje igrace iz kluba, i non stop menjas trenere, a navijaci uvek prave nerede, malo malo pa prazne tribine... i da ne nabrajam vise, voleo bih kada bi sada oba kluba zadrzala igrace, prodas po neki visak, a dovedes po jednog do dva igraca, ali IGRACA, pa drzis kostur ekipe i trenera par sezone, e onda necemo da se odusevljavamo ovim rezultatom ni jedni ni drugi, nego ce onda ovaj rezultat biti standardan, a odusevicemo se kada dodjemo u 8 najboljih ili 4, da ne bude bas odmah da osvajamo, ali sto da ne i to, ali to je vec dugorocan cilj. Sportski pozdrav.
     (Huntelaar, 23. februar 2018 11:02)

    # Link komentara

  106. Partizan je 78. a Zvezda 119.
    Nema tu vise sta da se prica. Sve je objasnjeno statisticki i precizno. Pozdrav svima.
     (Oliver Kosta, 23. februar 2018 11:02)

    # Link komentara

  107. Aaaaaaahahahahaaaaaaaa.....
    Bajke za napaljene navijače pune nade da će nekad nešto da krene napred.

    Ko veruje u ove bajke, može slobodno da veruje i vučićevim bajkama.
     (Pedu, 23. februar 2018 11:01)

    # Link komentara

  108. “De bre nasa sa ovakvim ponasanjem”...
    Manite se ovakvih tekstota, cuj partizan ispred intera, neko ko nije gledao sinocnju patnju pomislio bi da igracki jesmo, a u stvari smo fudbalska parodija. Komsinica treba vise da zali oni su imali sanse(zicere) da izbace cska, a mi protiv ovih sve sto smo napravili su 4 faula za citavu utakmucu ?!
    (shamija, 23. februar 2018 11:00)

    # Link komentara

  109. Potpisao bih sada da u narednih 10 sezona nasi klubovi stizu do ove faze LE. LS nije realna.
    (BaltazarSerbia100, 23. februar 2018 10:58)

    # Link komentara

  110. Ovo su obicne nebuloze, srpska Liga je daleko bolje od tamo nekih zemalja kojima ni ime ne bih mogao da izgovorim a kamoli da ih nadjem na karti. Sta reci o klupskoj listi, veliki sampion Evrope, strah i trepet marakane, na 119 mestu.
    (Mile Dodik, 23. februar 2018 10:58)

    # Link komentara

  111. Haha, vidi naslov molim te!? U čemu su to ispred Italijana i Francuza? Inter i Bordo u svojim ekstra jakim ligama nisu igrali Evropu u poslednjih nekoliko godina i mi smo sad kao ispred. Šou! Da nismo možda ispred po kvalitetu igrača, po visini budžeta, po platama koje igrači primaju, po ostalim pratećim uslovima? Da ne pominjem to da Inter kad je u formi može da dobije koga hoće, a i Bordo zna da iznenadi PSG u domaćem prvenstvu. A mogu li tako nešto Partizan i Zvezda???
     (Madjo, 23. februar 2018 10:56)

    # Link komentara

  112. Ma to je nebitno sad krece pravo takmicenje i sportski duh koji vlada ovde na balkanu godinama, a ovima sto misle da su im klubovi cisti valjda im je ovo dalo neku predstavu kako izgleda utakmice kad se ima objektivno sudjenje....mislim i na jedne i druge...
    (Mika, 23. februar 2018 10:55)

    # Link komentara

  113. Ovoliko bodova za nacionalni koeficijent nismo u jednoj sezoni skupili nikada od raspada SFRJ, a Srbija nije imala bolji koeficijent još od sezone 2007/08
     (Bura, 23. februar 2018 10:54)

    # Link komentara

  114. Sada konkretno da kazem! Ovo je obicna demagogija!!!
    Cak da su Zvezda i Partizan bili finalisti i npr Vojvodina prosla grupnu fazu. Znaci 3 ucesnika. Opet ne bi bio napredak naseg fudbala!
    Ovo se u nasem narodu zove: I corava koka ubode neko zrno!
    Brojke nista ne znace, konkretan primer je Crvena Zvezda,
    Crvena Zvezda je bila na, ne samo evropskoj, nego i na Svetskoj listi broj 1. Ceo svet je bio ispod Crvene Zvezde, svi klubovi koji postoje. Posle par godina svi znamo sta se dogodilo...
    Tako i ovo, ovo se samo moze nazvati minimalnim bodovnim progresom.
    Inace, svi izgleda da zaboravljamo sta nam se dogadja na tribinama prilikom sportskih priredba odnosno utakmica fudbalskim i kosarkaskim a i mimo tribana a usko vezano za njih. Pored svih tih ubistava, nasilja, narkomanija, ucena, otmica, zlostavljanja psihickog i fizickog, prebijanja, reketiranja, dilovanja, kradja itd. vi ste bili smeli da napisete ovakav naslov. A da ne pominjemo infrastukturu koja em nije prijatna, funkcionalna, nije ni lepa a ni bezbedna
    Ovo sad vec lici na zutu stampu
    (vase ime upisite, 23. februar 2018 10:54)

    # Link komentara

  115. Ustvari od sledece sezone Uefa nagradjuje osvajace euro kupova tako da se Zvezdi dodaju 4 bodai imace 14 a new 10 bodova
    (Soccer fan, 23. februar 2018 10:53)

    # Link komentara

  116. zvezda je smešna
    (posle 26 godina sramote, 23. februar 2018 10:52)

    # Link komentara

  117. Samo nek se tako nastavi da koeficijent skace sto vise ipak smo mi zemlja sporta....a hejteri mogu da duvaju.
     (aaa, 23. februar 2018 10:52)

    # Link komentara

  118. Moje skromno mišljenje:
    Zvezda - zadržati kostur ekipe, tražiti plejmejkera po svaku cenu, prodati Boaćija dok je još moguće, pronaći dokazanu zamenu i afirmisati Joveljića (dečko izgleda kao prvi pravi špic godinama unazad)

    Partizan - pronaći ofanzivnog trenera ili barem nekog skromnog (Stanojević, Nikolić), tražiti pojačanja u odbrani (BRZE BEKOVE), jednog brzog špica, zabraniti Jankoviću da priđe terenu

    Komentari su mali preoštri, razumem da su ljudima porasli apetiti ali ne može nakon više od 10 godina da se desi transformacija da sve dobijamo, ovaj period je bitan i ako ovu šansu uprave prokockaju sumnjam da će se nešto promeniti
    (marerakarera, 23. februar 2018 10:51)

    # Link komentara

  119. ljudi su ovde toliko nerealni da je to strasno , sta ste vi ocekivali da Par i Czv igraju finale ?
     (Mladi covek, 23. februar 2018 10:50)

    # Link komentara

  120. Kao i uvek, kakva drzava, takav i fudbal.
    Ljubi vas Aca vau-vau.
    (neko to od gore vidi sve, 23. februar 2018 10:49)

    # Link komentara

  121. 10 godina tavori bez evropske jeseni, prodje od 1. kola kvalifikacija do proleca i bude 117-i tim? Pa jel 117 timova u evrokupovima stiglo do proleca? Glupi koeficijenti.
     (poyy, 23. februar 2018 10:47)

    # Link komentara

  122. Ovo je realnost koja se uvek brzo zaboravi. Ovaj tekst treba iskopirati i svaki put kada neki novopečeni fudbaler Zvezde i Partizana, ili fanatični navijač, izgovori nešto poput "ne smemo nikog da potcenimo", treba mu poturiti pod nos da shvati ko je zapravo Autsajder. I zato su ovosezonski rezultati oba tima ODLIČNI!!!
    (Realnost, 23. februar 2018 10:32)

    Са последњом реченицом се једино не слажем, барем што се Партизана тиче. Другачије постављеном и борбенијом игром (а наши тимови су познати по фудбалском кукавичлуку) могао је да прође бар још једну степеницу.
     (Јабучило, 23. februar 2018 10:45)

    # Link komentara

  123. E Partizan veći koeficient od jednog Intera i skoro ko i Dinamo ZG,Zvezda skočila sa 209. na 119 mesto igrala egal s 2. timom Arsenalom i CSK,ovo je sezona za pamćenje !
    (Mare, 23. februar 2018 10:44)

    # Link komentara

  124. Generatori korupcije su ta dva kluba. Korist od njih imaju funkcioneri tih klubova, političari, vođe navijača, naravno fudbaleri i niko više. Njihovo postojanje, u ovom obliku je sramotno.
     (Al, 23. februar 2018 10:43)

    # Link komentara

  125. Jel to hocete da kazete da se u srbiji igra dobar fiudbal...? Sve mi se nesto cini da to hocete da kazete...
     (True Batman Fan, 23. februar 2018 10:43)

    # Link komentara

  126. Da li dobijamo i bolji polozaj u takmicenjima od 2019.? Ili sve ostaje isto?
    Kadcbi imali 5 godina za redom ovakav rezultat, mozda bi se ugurali i u top 10 :D
     (majo, 23. februar 2018 10:42)

    # Link komentara

  127. Samo neka nastave da napreduju, igrace se i dalje i druge zemlje ce napredovati.
     (Srbin iz Hercegovine, 23. februar 2018 10:41)

    # Link komentara

  128. Svi privatizovani klubovi gde nema dogovorne lopovske politike su za sva vremena ispred nas!!!
     (Mojsinjski, 23. februar 2018 10:40)

    # Link komentara

  129. Koga briga za taj 1 bod na listi koja se non - stop menja i skoro nikoga ne zanima. Partizan neće stići Interovih 6 evropskih trofeja narednih 1000 godina.
    (Red socks, 23. februar 2018 10:40)

    # Link komentara

  130. Hvaite me moja lepa usta.
     (Delija, 23. februar 2018 10:39)

    # Link komentara

  131. Sledeća sezona je ključna!!! Ako se jedan tim plasira u LŠ a drugi u LE, zavisno od rezultata lako možemo skočiti do 18. mesta po koeficijentu, a klubovi da iznapreduju do 60. - 70.
    (vrući pas, 23. februar 2018 10:38)

    # Link komentara

  132. Srpsko fudbalsko prolece na -10 stepeni...
    (Marko, 23. februar 2018 10:38)

    # Link komentara

  133. Da bi povratili kakav takav ugled fudbalu prvo moramo da regulisemo tribine i da ne bude vise kazni iz Uefe i fife,drugo moraju oba tima da odrze timove kolko tolko sto ce zvezdi biti lakse jer zvezda je imala dva razlicita tima u ligi evrope i ligi dok je partizan imao 11 standardnih i 2,3 su se menjala.
    U zvezdi ako Radonja ode ostace Adzic i obrnuto,Srnic verovatno ide ali tu su sad Ben i Milic,Krsticic se vraca na svoju poziciju kad Donald ode gore sansu moze da dobije Ben a drugo krilo ili Luka Ilic a moze se potraziti i jedno pojacanje. Odbrana sigurno ostaje tj. racunam Babic umesto Le Taleka. I Borjan ostaje. Sto se partizana tice konkurencija je slabija pa ako odu i Tosic i Jankovic nemaju zamene,Tavambu moze Ozegovic Sumu Pantic ali cela odbrana osim Miletica stopera je veoma losa i sve mora opet da se menja i uigrava da bi se ponovio resultat u evropi. I na kraju mora da se pojaca kvalitet lige da se pokogne ostalim klubovima da ne bude namestanja jer samo tako cemo znati da li najbolji strelac kige moze i u evropi da igra.
    (Jack Sparrow, 23. februar 2018 10:35)

    # Link komentara

  134. Ovo je realnost koja se uvek brzo zaboravi. Ovaj tekst treba iskopirati i svaki put kada neki novopečeni fudbaler Zvezde i Partizana, ili fanatični navijač, izgovori nešto poput "ne smemo nikog da potcenimo", treba mu poturiti pod nos da shvati ko je zapravo Autsajder. I zato su ovosezonski rezultati oba tima ODLIČNI!!!
    (Realnost, 23. februar 2018 10:32)

    # Link komentara

  135. Smešni ste vi iz redakcije,zapravo navikavate narod i glorifikujete poraze i mizerne partije."odlicna Zvezda" ,magija Teo 3 poena i sl.
     (Where is my sendvič, 23. februar 2018 10:28)

    # Link komentara