Četvrtak, 22.02.2018.

16:07

'Gazprom' uz Zvezdu do 2020. godine

Crvena zvezda produžila je ugovor sa ruskim naftnim gigantom 'Gazprom neft' do 2020. godine.

Izvor:

'Gazprom' uz Zvezdu do 2020. godine IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

naucite nesto

pre 6 godina

Gospodo zvezdasi,uzdrzite se od komentaraa pre svega prepucavanja,sa navijacima komsijskog kluba sa vojnog stadiona.Jednostavno , nismo ista kategorija, osim ,,bezvredne" evropske i svetske titule,jednog neuspesnog finala,sest polufinala,osam cetvrtfinala,senaestine finala nisu bitne,sto bi statisticari rekli,Zvezda ima vise polufinala i cetvrtfinala, nego svi klubovi ex YU proleca u Evropi zajedno( racunajuci i komsije sa vojnog stadiona)

nista o nicemu

pre 6 godina

Partizan, dakle UCESNIK LIGE SAMPIONA je od EPS-a koji mu je tada bio sponzor dobijao blizu milion evra godisnje a Zvezda koja naravno nije usla u grupu LE od Gasproma je inkasirala 4 miliona evra na godisnjem nivou, da nije smesno bilo bi tuzno.
(Uros Djurdjevic #32, 22. februar 2018 17:39)


Partizan dobija pare od NISa za igranje u FIBA Ligi Sampiona i brukanje u Evrokupu, Zvezda za Evroligu nista. Ako cemo da poredimo, a u fudbal nemoj porediti jer vi nikada, ali nikada, necetw biti prvaci sveta, decko.

Gile

pre 6 godina

Cika Toni, izrekao si niz laži. Prvo pročitaj negde za koliko je prodat NIS. Drugo Tadić je osvedočen partizanovac . Đilas je zvezdaš. A nije ti smetalo dok je Mirko Marijanović vedrio i oblačio.

MilanB

pre 6 godina

Sad je dve godine? bilo je pet, pa tri i evo nas na dve godine, a inace je Gazprom bio rezervisan za vas, ali vas je Skundra poslao po burek.
(pancev u londonu, 22. februar 2018 20:14) Ovo za Petra Skundrica je istina. On je direktno odlucio u vezi Gazproma.

pancev u londonu

pre 6 godina

Da su pobedili u nekom derbiju u poslednje dve godine, dobili bi svih 5 miliona... 
Kad bi samo ljudi bili svesni, koliko od toga stvarno zavrsi u klubu, izbile bi ozbiljne demonstracije - jer bi to otvorilo sve prevare svih politicara u poslednjih 20-25 godina!
(Kako ko, pa ja, 22. februar 2018 19:03)

Sad je dve godine? bilo je pet, pa tri i evo nas na dve godine, a inace je Gazprom bio rezervisan za vas, ali vas je Skundra poslao po burek.

beoman

pre 6 godina

@@Svako ko misli da su ovo pare ruske firme se grdno vara. Svako ko misli da bilo koja firma baca 4-5 miliona evra godišnje već godinama na klub koji je ove sezone prvi put igrao evropu u zadnjih deset godina bez jake političke pozadine koja stimuliše to bacanje para je naivan.
(Phantom, 22. februar 2018 16:14)

Ma bitno je da je 3 820 000E kk Partizan bez politicke pozadine, a shodno njihovim briljantnim igrama u Evropi pa i ABA ligi izuzetno opravdano!
(obraz djon a pameti nema, 22. februar 2018 20:03)
nemoj se provaljivati, to je ruska firma i NIS je prodat rusima za vreme kad su presednici srbije bili grobari. Pa po tvome sve te kuce, stanovi i rancevi su u drustvenoj privatnini, pa nisu, sve to neko ima kao privatni mrtvi kapital i nek se ti privatnici poturce il pokineze i dalje je to njihova i nek odsele i dalje je to njihovo. Te ruske firme su mogle da odaberu albanske, bosanske il hrvatske klubove da ih sponzorisu al ipak rusi to nisu uradili i nece jer su to ipak nasi ljudi i braca po veri a po genima su svedi i nemci.

skoco

pre 6 godina

A nakon 2020-te gasi taj propali klub! Klub bez istorije koga izbacuju tamo neki Rusi, Kazahstanci itd. Napred Partizane, najveći klubu na ovim prostorima!
(Kića, 22. februar 2018 16:13)

E pa Kico, taj "tamo neki" Ruski tim vredi 4x vise od Zvezdinog, da je bilo malo srece izbacili bi ih. U pravu si, nemamo neku istoriju, usati u vitrina i nije neki pehar, titula svetskog sampiona mala stvar, nismo osvojili kup univerzuma, a imali smo i srece protiv Olimpika dobili ih na penale...

obraz djon a pameti nema

pre 6 godina

@Svako ko misli da su ovo pare ruske firme se grdno vara. Svako ko misli da bilo koja firma baca 4-5 miliona evra godišnje već godinama na klub koji je ove sezone prvi put igrao evropu u zadnjih deset godina bez jake političke pozadine koja stimuliše to bacanje para je naivan.
(Phantom, 22. februar 2018 16:14)

Ma bitno je da je 3 820 000E kk Partizan bez politicke pozadine, a shodno njihovim briljantnim igrama u Evropi pa i ABA ligi izuzetno opravdano!

Tiho teče Kolubara

pre 6 godina

Antić, čovek iz senke, rešava nerešivo... kakav je to, magloviti, kapacitet... uvek prisutan i uvek "tajnovit" do bola. Od danas navijam za Borac iz Ostružnice!

Kako ko, pa ja

pre 6 godina

Da su pobedili u nekom derbiju u poslednje dve godine, dobili bi svih 5 miliona...
Kad bi samo ljudi bili svesni, koliko od toga stvarno zavrsi u klubu, izbile bi ozbiljne demonstracije - jer bi to otvorilo sve prevare svih politicara u poslednjih 20-25 godina!

milos

pre 6 godina

Toliko o jednakoj zastupljenosti zvezde i partizana...predsednik sredjuje da jedan klub ima milione godinama od sponzora koji kao spozorise preko nisa i partizan ali sve zajedno deset puta manje novca nego fudbalskom klubu zvezda... kako god ne tocim na njihovim pumpama odavno i to do kraja zivota

Raul Marcello Bobadilla

pre 6 godina

Гробарско плакање је вредније од свих ових милиона!
Овде се поставља питање зашто само спонзорство за Звезду? Па то би било исто као када би се звездаши љутили зашто нека мултинационална компанија спонзорише Барселону, а не Звезду.

Cika Toni

pre 6 godina

Vlado....PRVO,NIS je prodat GAZPROMU 2008 za 900 000 000 mil.e sto je nesto VISE od procene privatizacionog savetnika NIS-a(400M plus 500M za modernizaciju),i to 51% a ne 49% kako tvrdis,cime Rusi postaju vecinski vlasnici i prakticno samostalno upravljaju.DRUGO,na celu drzave TADIC i DACIC provereni Zvezdasi.TRECE,neko napisa,ponovo zlonamerno,da se u svetu % rudne rente krece imedju 20 i 30% a kod nas,toboze zbog Zvezde taj % je 3%.Istina je da se % rudne rente u Evropi krece od 0% u Britaniji, Norveskoj,Danskoj i Spaniji,2% u Grckoj,5% u Hrvatskoj,7% u Italiji pa do maksimalnih 22% u Rusiji.A tih 3% prema Rusima je ustupak za pomoc Rusije kao stalnog clana Saveta Bezbednosti sa pravom veta za pomoc Srbiji u politici prema Kosovu. CETVRTO,pitanje zasto strana firma sponzorise Zvezdu u fudbalu a ne Partizan je isto toliko "pametno" kao da neko pita zasto Lakosta sponzorise Novaka e ne Troickog.

Zvezdas

pre 6 godina

da i ja tebe nesto naucim posto i ja radim u Gazpromu, tj Nisu. Rusi daju dinar samo tamo gde im se vraca 5!! Te gore sto si naveo su giganti, a Zvezda je jedan propali srpski klub koji jednom u 10 godina udje u grupnu fazu LE. Na koji nacin oni vracaju novac ulozen u Zvezdu, svi to znamo.
(navijac, 22. februar 2018 16:48)

Nems ti veze kako funkcionise Gazprom
To sto radis u NIS-u nista ne znaci
Mozda radis na pumpi.
Ulozeni dolar iz sponzorskih ugovora se ne vraca. Gazprom pored sporta sponzorise kulturu (Marijanski teatar) zdravstvo (bolnica Botkino) novi stadion u Sankt Peterburgu

york

pre 6 godina

Državni projekat! Nisu pare iz države nego je u paketu sa NIS išla i Zvezda, što je sredio Škundrić. Partizan da ima 4,5 miliona evra GODIŠNJE od države (ili sponzora koga je uslovila država) igrao bi Ligu Šampiona svake godine. 
I tako oni dobijaju 4,5 miliona evra godišnje, a kukaju kada EPS da 800.000 evra za utakmice u Ligi šampiona a Telekom 1,3 miliona za godinu i po. A sportski rezultati kako u domaćim tako i u evropski takmičenjima neuporedivo na strani Partizana.
(Nemanja, 22. februar 2018 17:38)

Auuu koliko ti je tesko ijaoooo...

pantergani-neroji predgradja-čokijevi sledbenici

pre 6 godina

Samo da docekam taj dan kad Terzic ode iz Zvezde. Da cujem koliki su dugovi.Trenutno ima para i za Zvezdu i za Zvezdana. Kad ne bude za Zvezdana on ce otici i sledeci koji budu dosli reci ce istinu, bar se nadam.

Cinik

pre 6 godina

Šta da kažem a da ne uvredim nekoga ko stalno priča o tome kako ga neko urušava, kako mu neko smeta, kako mu neko oduzima titule. Svake godine Zvezda započinje sezonu u startu sa 4,5 do 5 miliona Eura. To je za 8 godina 40 miliona Eura. Da ne pričam o ostalim sponzorima do 2012.godine koji su prinuđeni da sponzorišu Zvezdu. Da ne pričam o Marfin Banci koja za 1 milion oprašta 5 miliona. Da ne pričam o KK Zvezda koja dobija minimum 4 miliona Eura. Da se razmemo sve je to biznis ali nemojte gospodo iz Zvezde da pričate o tome kako vas neko urušava, kako nemate pare i sve ostalo. Pod svakim režimom ste dobijali novac, a to što niste znali da za dobijeni novac dovedete igrače i što ste novac ćerdali na ko zna šta, tu vam Partizan nije ništa kriv. Sramota je da od 2004.godine do 2014.godine dobijet u fudbalu 10 do 15 puta više novca od Partizana ( to je lično rekao Aleksandar Vučić) a da u košarci dobijate isto kao i Partizan a da danas pričate kako je Partizan bio favorizovan. Od kada imate tog mentora vi istim intenzitetom dobijate novac i u fudbalu i u košarci ali Partizan ne dobija i to u fudbalu ništa a u košarci 3 puta manje od vas. Prema tome, ućutite, radite i opravdaje svaki Euro koji je u vas uložen.

Cinik

pre 6 godina

Poštovani " Dexime", možda sam ja Vučelin kako ti kažeš " Bot" ali budi siguran da ste vi zvezdini navijači sigurni Vučićev izborni " Pot".

PreTender

pre 6 godina

Hvala Tadicu,Skundricu i Vucicu sto su nam spasili klub gasenja.Treba biti posten i priznati da su bas taj ugovor i intervencija drzave oko vracanja dugova doveli ne do spasenja vec i do toga da klub posle cetvrt veka igra prolecnu fazu i prvi je favorit za titulu.Mi mozemo da ne prodamo nikoga-imacemo para,mozemo da ne osvojimo nista-imacemo para,mozemo da kupimo 10 promasaja-imacemo para.Dobija i Partizan ali za 10 godina skupi koliko mi jedne dobijemo samo od Gazproma,jel to laz?Oni da ne prodaju jedne sezone nekoliko igraca i to za fine cifre odose u kanal.Sta je sa ostalim klubovima,koliko oni dobijaju? To je istina i kome smeta zalim slucaj,meni je jedino krivo sto niko od prethodnih uprava koje su i dovele klub u ovu situaciju nije odgovarao za to.Svi su im drugi uvek bili krivi,i Tole i Partizan i FSS i sudije,svi,samo oni cvecke a dug ode na 60 miliona.Djuric prodao igraca Partizana za 70 miliona,igrao grupno Evropu skoro svake godine,i ostavio klub u minusu 14 miliona???Ali takva smo drzava,niko nikada nece odgovarati,za sve lose krivi su drugi,za sve dobro zasluzni najvise oni,politicari vedre i oblace a raja se glodje.Jos nesto,briga Gazprom za Zvezdu,oni toliko rude naberu u Srbiji po renti o kakvoj mogu da sanjaju u majci Rusiji,oni su sponzorisanjem Zvezde sebi napravili posao veka,aj cao.

Petar

pre 6 godina

Umesto da sponzorisu najveci klub evropskog prostora, velikana svetskog fudbala, klub kome se cak i vojska klanja i poklanja stadion, jedan i jedini Partizani FK oni dosli u Zvezdu neku tamo

dexim

pre 6 godina

Dakle, Gaspromova donacija Hramu je koliko jednogodisnje sponzorstvo drzavnoj mezimici.
(Samo bahato rodjaci, 22. februar 2018 18:24)

Sto toliko placete?

Nikson

pre 6 godina

Sve vam je jasno kada navijac partizana kaze, da je zvezda prosla na srecu hahahahaha samo se setite prica za spartu tu istu koju oni sada omalovazavaju, kao 20 bodova im bezi plzen mozes misliti najjava je Slovacka liga to grobari najbolje znaju, onda ovo za slenderbeg jos jedna frustracina kada jedva pobedis klub koji je izbacen iz evrope zbog namestanja sve je jasno kao dan, iskreno partizan je i ove sezone sluzio samo za nabijanje gol razlike drugim klubovima, veceras primaju minimum 3 komada, ovde ne mozete da kradete kao u lucanima

only fools and horses

pre 6 godina

Znači i dalje ostaje 3% rudna renta za Gazprom (za naftu razume se). Najmanja na svetu. Dok je svugde uobičajeno 20-30%. Pa se sad raspitajte panteri koliko to para godišnje gubi država i zašto Gazprom daje toliko para jednom, za njih potpuno nebitnom klubu.

Tango

pre 6 godina

Nikad postenija liga u kojoj jedan klub dobija 10 puta vise para nego svi ostali zajedno,i sve im sredila drzava...Fascinantna je nesposobnos ljudi koji je vode i koji pored sve logistike,FSS-a,sudijske organizacije i novaca kojim raspolazu uspevaju da izgube titule...Vise se ne cuje tuzni vapaj penzionera i gladne dece kao u slucaju kad Partizan pokupi mrvice sa Zvezdinog stola...

Dragan

pre 6 godina

Uros Djurdjevic Prejaki

Zauzeo si busiju i zagrevas se. Da te pitam sto Putin nije posetio vojni klub. Sto nocni vukovi nisu posetili vojni klup. Sto najveci klub u Rusiji Spartak Moskva podrzava Zvezdu

(crno - beli TV)

pre 6 godina

(Nikola) Zaboravio si samo jedno, CSKA nije klub za koji navija Putin, niti ima bilo kakve veze sa Gaspromom. Putin navija za Zenit čiji je sponzor Gasprom. Valjda ti je sada malo jasnije, a i radikal Vučić je tu u igri. Postajete bogat klub samo još da prodate Boaćija za 11miliona, Radonjića za 7 miliona... gde će vam biti kraj?! Verovatno opet u sezoni kupanja.

mile

pre 6 godina

@Kića srce drago, najveći klub niste i nikada nećete biti ni na Topčiderskom brdu. Da bi bio najveći moraš da osvojiš najveće trofeje i ne smeš da primiš 7 komada u dve utakmice od nekih tamo ukrajinaca kojima je pola zemlje u ratu. Već ste ispali iz jednog takmičenja jer su vam i tamo neki Grci dali 5 komada u dve utakmice, većeras ispadate i drugog, tako da vam ostaje Kup maršala Tita. Pazi, najveći! klub koji nikada ništa nije osvojio.
(Mića, 22. februar 2018 16:30)

Zvezda ne bi dobila Skenderbeg, a ne Plzenj. Zvezda je prosla svoju grupu igravsi sa omladincima Arsenala, i drugim timom Kelna koji je poslednji u Nemackoj, i bili su losiji u utakmici u Beogradu protiv takvog Kelna! A jos se i Keln ispromasivao u prvoj utakmici, pogodili su tri puta okvir gola, kao i Sparta sto se ispromasivala u revansu. A kad su igrali sa Spartom u kvalifikacijama to je bila "nikad jaca Sparta Prag" a sad je Plzenj los a ima 20 bodova vise od Sparte u ceskom prvenstvu. Eh, da je CSKA igrao sa omladincima mozda bi i prosli.

Lud, zbunjen, normalan

pre 6 godina

Evo razloga zasto Gazprom "troši, baca ili rasipa" toliki novac na Crvenu Zvezdu. Kao veliki navijac Crvene Zvezde, ne mogu da zatvorim oci da moji drugovi i drugarice rade preko lizing agencija za iznajmljivanje ljudi u NIS-u. Da su im plate mnogo manje nego stalno zaposlenim radnicim, da imaju po pet ugovora od dve godine. A da bi bili odgovorna kompanija finansiraju Crvenu Zvezdu, Partizan i pomazu Hram Svetog Save. Nadam se da ce se to promeniti.

Pedja

pre 6 godina

Stvarno su dosadili vise ti komentari kada ce i da li ce Zvezda ili Partizan vratiti dugove. Mozda nece nikada. Sta mislite kada se prodavala smederevska zelezara, da li je imala dugove? Imala je i te kakve, ali je drzava jednostavno otpisala dugove da bi mogla da proda zelezaru. Isto tako, ako drzava odluci da se privatizuju Zvezda i Partizan, samo mogu da obrisu dugove i resen problem. A najvise ovde pisu za dugovanja, oni koji i ne doprinose porezima drzavi tj. nezaposleni.

Zvezda ponos Srbije

pre 6 godina

Naravno, nama ne treba drzava da uvaljuje pare penzionera i sve drzavne firme kao drzavnom mezimcetu partizanu. Veliki sa velikima, steta samo sto ugovor nije veci jer je Zvezda to ove godine itekako zasluzila. Grobarima ostaje da rade ono sto rade vec 70 godina - da placu i kukaju sto nisu Zvezda.

Metuzalem

pre 6 godina

Naravno, nama ne treba drzava da uvaljuje pare penzionera i sve drzavne firme kao drzavnom mezimcetu partizanu. Veliki sa velikima, steta samo sto ugovor nije veci jer je Zvezda to ove godine itekako zasluzila. Grobarima ostaje da rade ono sto rade vec 70 godina - da placu i kukaju sto nisu Zvezda.
(Zvezda ponos Srbije, 22. februar 2018 17:16)

Dabome, zato je potpisivanju i prisustvovao ministar energetike u vladi Srbije. Nema to veze sa drzavom, to je veliki sa velikima, Zvezda je to zasluzila plasmanom u nokaut fazu lige UEFA, za razliku od Partizana.

Against modern football

pre 6 godina

Svako ko misli da su ovo pare ruske firme se grdno vara. Svako ko misli da bilo koja firma baca 4-5 miliona evra godišnje već godinama na klub koji je ove sezone prvi put igrao evropu u zadnjih deset godina bez jake političke pozadine koja stimuliše to bacanje para je naivan.
(Phantom, 22. februar 2018 16:14)

Sticem utisak da imas neke insajd informacije ili se samo pravis pametan, koje je od ova dva?

Nema zime za mezimce

pre 6 godina

Regularno prvenstvo. Bogatasi krcaju vec 10 godina 5 miliona godisnje samo od Gasproma. Od Tadica naovamo, vazda mezimce svih rezima.

muamua

pre 6 godina

moze li mi terzic objasniti kako je banka oprostila dug od pet miliona eura pored ovoliko sponzorskih ugovora i moze li nam terza reci zasto je boaci kaznjen?

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Ovi dobijaju 4.5 miliona od Gasproma ali zato Partizan od MTS-a 800 hiljada evra, samo bahato. Sve se radi da mezimica igra vaznu ulogu u evropskim takmicenjima.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Posto nece zvezdasi da napisu onda cu morati ja: HVALA bivsem premijeru / predsedniku TADICU inace " Partizanovcu", to treba posebno naglasiti. Toliki je Partizanovac da je pre doveo Zvezdi ruskog naftnog giganta za sponzora nego Partizanu, 2010. godine kad je Partizan usao u LS, ujedno je te godine poceo Gasprom da sponzorise i finansira Zvezdu. Partizan, dakle UCESNIK LIGE SAMPIONA je od EPS-a koji mu je tada bio sponzor dobijao blizu milion evra godisnje a Zvezda koja naravno nije usla u grupu LE od Gasproma je inkasirala 4 miliona evra na godisnjem nivou, da nije smesno bilo bi tuzno.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

A da zahvale " Partizanovcu" Tadicu? On je Zvezdi doveo Gasprom u saradnji sa Perom Skundricem ( bivsi ministar energetike i rudarstva) koji je kasnije dobio mesto u upravi. A jel znate kad ce Vucko Partizanu da dovede nekog jakog sponzora koji ce Partizanu da daje bar 3 miliona godisnje? Kad Lester opet bude sampion Premijer lige, odnosno nikad.

Nemanja

pre 6 godina

Državni projekat! Nisu pare iz države nego je u paketu sa NIS išla i Zvezda, što je sredio Škundrić. Partizan da ima 4,5 miliona evra GODIŠNJE od države (ili sponzora koga je uslovila država) igrao bi Ligu Šampiona svake godine.
I tako oni dobijaju 4,5 miliona evra godišnje, a kukaju kada EPS da 800.000 evra za utakmice u Ligi šampiona a Telekom 1,3 miliona za godinu i po. A sportski rezultati kako u domaćim tako i u evropski takmičenjima neuporedivo na strani Partizana.

Marko

pre 6 godina

Skupo nas taj sponzor koštao jedini sa drzavnim monopolom od 51% preko NISa.
Bolje spustite cenu gasa da ima narod nešto od toga a pare od ugovora ostavite sebi

Kalimero

pre 6 godina

moze li mi terzic objasniti kako je banka oprostila dug od pet miliona eura pored ovoliko sponzorskih ugovora i moze li nam terza reci zasto je boaci kaznjen?
(muamua, 22. februar 2018 17:02)

Boakje je kažnjen zato što mora u Kinu za 5,5M ako je i ta cifra istinita.
Ahahahahahahaha! Kakva ste vi prevara od kluba, sve je kod vas fejk.

HAPE9

pre 6 godina

Nece ovo jos dugo. Tramp odlazi do 2021. godine, onda slede ekstremne sankcije koje on nece da primeni (protivno Ustavu Amerike) uprkos cinjenici da je u Kongresu izglasan zakon sa podrskom od 98-2 senatora i preko 400 kongresmena.

delija

pre 6 godina

A nakon 2020-te gasi taj propali klub! Klub bez istorije koga izbacuju tamo neki Rusi, Kazahstanci itd. Napred Partizane, najveći klubu na ovim prostorima!
(Kića, 22. februar 2018 16:13)

Auuu koji kompleksi

lol

pre 6 godina

Zbog ovoga je 49% NIS-a prodato Rusima za 400.000.000 €, a realno je bilo oko 1.000.000.000€!
(vlado, 22. februar 2018 16:45)

Da da specijalno je prodato zbog Zvezde ahahahaha a zbog partizana nista?

Kića

pre 6 godina

A nakon 2020-te gasi taj propali klub! Klub bez istorije koga izbacuju tamo neki Rusi, Kazahstanci itd. Napred Partizane, najveći klubu na ovim prostorima!

Phantom

pre 6 godina

Svako ko misli da su ovo pare ruske firme se grdno vara. Svako ko misli da bilo koja firma baca 4-5 miliona evra godišnje već godinama na klub koji je ove sezone prvi put igrao evropu u zadnjih deset godina bez jake političke pozadine koja stimuliše to bacanje para je naivan.

Sabre

pre 6 godina

A nakon 2020-te gasi taj propali klub! Klub bez istorije koga izbacuju tamo neki Rusi, Kazahstanci itd. Napred Partizane, najveći klubu na ovim prostorima!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Kića, 22. februar 2018 16:13)


Ahahahaha. Tako je, matori. Postajanje sampion sveta je 'bez istorije' ali gubljenje od Samroka je istorija, zaista.

Against modern football

pre 6 godina

A nakon 2020-te gasi taj propali klub! Klub bez istorije koga izbacuju tamo neki Rusi, Kazahstanci itd. Napred Partizane, najveći klubu na ovim prostorima!
(Kića, 22. februar 2018 16:13)

Klub bez istorije? Au druze, koliko tebi nije dobro..ali bas, bas nije dobro..
Zna se ko je ispadao od raznih pacera, konobara iz Irske, Tikvi iz Izraela..a takodje se i zna ko je bio sampion Evrope i sveta 1991...ali, bitno je da vi imate istoriju...veciti luzeri, vecito drugi, pa vam je shodno tome i najveci rezultat u istoriji poraz u finalu..

Andrea Djani

pre 6 godina

Mislim da je krajnje vreme da Svetozar Mijailovic prestane da potpisuje bilo sta , jer ce vec sutra da zaboravi sta je danas potpisao .

Dragan

pre 6 godina

Svako ko misli da su ovo pare ruske firme se grdno vara. Svako ko misli da bilo koja firma baca 4-5 miliona evra godišnje već godinama na klub koji je ove sezone prvi put igrao evropu u zadnjih deset godina bez jake političke pozadine koja stimuliše to bacanje para je naivan.
(Phantom, 22. februar 2018 16:14)

Da te necemu naucim jer sam poslom vezan za Gazprom. Kompanija Gazprom na godisnjem nivou izdvaja 500 miliona dolara na razna spinzorstva. Liga samiona, Salke, hokej SKA Sant Petrspurg, Zenit... Znaci trebalo je u svetski poznat vojni klub iz Humske. Ostaje vam da i dalje kukate

Mića

pre 6 godina

@Kića srce drago, najveći klub niste i nikada nećete biti ni na Topčiderskom brdu. Da bi bio najveći moraš da osvojiš najveće trofeje i ne smeš da primiš 7 komada u dve utakmice od nekih tamo ukrajinaca kojima je pola zemlje u ratu. Već ste ispali iz jednog takmičenja jer su vam i tamo neki Grci dali 5 komada u dve utakmice, većeras ispadate i drugog, tako da vam ostaje Kup maršala Tita. Pazi, najveći! klub koji nikada ništa nije osvojio.

lol

pre 6 godina

Svako ko misli da su ovo pare ruske firme se grdno vara. Svako ko misli da bilo koja firma baca 4-5 miliona evra godišnje već godinama na klub koji je ove sezone prvi put igrao evropu u zadnjih deset godina bez jake političke pozadine koja stimuliše to bacanje para je naivan.
(Phantom, 22. februar 2018 16:14)

Ama sto baca na KK Partizan to mi nije jasno... FK Zvezda barem nesto pobedjuje u evropi

v_K_esspreso

pre 6 godina

Pa dobro, mi u Partizanu moramo da prodamo Leonarda i Urosa da bi namiril budzet od 10 mil, a zvezda pocne sezonu u startu sa 5 mil plusa i proda nekog solidnog igraca za 2-3 mil evra i lagano namiri budzet. I tako par godina i shvatis da ce zvezdi jedne godine ostati kostur ekipe a mi cemo prodati sve do omladinaca... jer mi moramo da prodajem po par igraca da bi sebi budzet namirli a oni jednog ili dva igraca i to ne moraju da prodaju najbolje. Evo gledajte sad foru. Sutra boraci ide za 5,5(odbili fora 9mil) od uefe im stize 5 junu a od gasproma 5 u julu . Zvezda u julu ima 15 mil lagano. A partizan moze da ocekuje ove god u junu samo 5 mil od uefa i mora da proda bar dva -tri igraca da bi imao isti novac kao zvezda i iste startne pozicije. Sad ce neko da kaze, pa sto se vi grobari ne borite za sponzore, pa borimk se ali koja domaca firma moze da ti da 5 mil godisnja. Jedino apple ili google da dovedemo pa da budemo u rangu. Vama je ovo drzava zavrsila, i neka vam ide na cast. Za 10 god ste osvojili 2 puta ligu i jednom prezimeli u evropi i plus ste nakucali 50 mil duga. Sa vama show!

navijac

pre 6 godina

Da te necemu naucim jer sam poslom vezan za Gazprom. Kompanija Gazprom na godisnjem nivou izdvaja 500 miliona dolara na razna spinzorstva. Liga samiona, Salke, hokej SKA Sant Petrspurg, Zenit... Znaci trebalo je u svetski poznat vojni klub iz Humske. Ostaje vam da i dalje kukate
(Dragan, 22. februar 2018 16:35)

Aj da i ja tebe nesto naucim posto i ja radim u Gazpromu, tj Nisu. Rusi daju dinar samo tamo gde im se vraca 5!! Te gore sto si naveo su giganti, a Zvezda je jedan propali srpski klub koji jednom u 10 godina udje u grupnu fazu LE. Na koji nacin oni vracaju novac ulozen u Zvezdu, svi to znamo.

Bagg

pre 6 godina

Državni projekat, oduvek bili, ali ono "odlični rezultati u nacionalnom šampionatu i u Evropi" su stvarno vređanje zdravog razuma.
Sipaju u njih za 8 godina preko 30 miliona evra i od "odličnih" rezultata imaju dve titule i zimski raspust u Ligi Evrope.

Ganci

pre 6 godina

@antidebil...29.05.91 ostalim grobarima obavestenje da nije 10 miliona nego 9! Mora se unovciti zvanicna titula prvaka sveta i okolone... Trebalo je Rusi vise da se otvore.

ernesto che

pre 6 godina

@phantom

Da li ti mislis da bilo koji kredit koja je dala neka banka u srbiji, da je on od stranih para i da su oni ini nesto investirali? da li mislis da je bilo koja firma sa zapada ili istoka dosla da nama podigne standard?! Nasi politicari se hvale da su od 2000'na ovamo usle investicije u vrednosti od 100 milijardi a niko ne govori da su raznorazne banke, kompanije,raznoraznim lazna udruzenja iznela 196 milijardi, na svaki ulozen izneli 2 evra!! E druze moj naivan si ti.

ernesto che

pre 6 godina

@phantom

Da li ti mislis da bilo koji kredit koja je dala neka banka u srbiji, da je on od stranih para i da su oni ini nesto investirali? da li mislis da je bilo koja firma sa zapada ili istoka dosla da nama podigne standard?! Nasi politicari se hvale da su od 2000'na ovamo usle investicije u vrednosti od 100 milijardi a niko ne govori da su raznorazne banke, kompanije,raznoraznim lazna udruzenja iznela 196 milijardi, na svaki ulozen izneli 2 evra!! E druze moj naivan si ti.

Zvezdina liga Srbije

pre 6 godina

Podici jos ugovor, malo je 4.500.000 evra po sezoni za Zvezdu, koliko nemaju zajedno od sponzorstva svi ostali klubovi u nasoj ligi! I onda se prica o regularnosti nase lige?!

lol

pre 6 godina

Takoeeee, dodati 10 miliona evra srpskih para za doticnu srBsku gospodu !
(antiDebil, 22. februar 2018 16:14)

Da bre pare koje idu Partizanu su od Nisa tj Rusi tako rece dulo ali pare od Gasproma su srpske pare!?

Phantom

pre 6 godina

Svako ko misli da su ovo pare ruske firme se grdno vara. Svako ko misli da bilo koja firma baca 4-5 miliona evra godišnje već godinama na klub koji je ove sezone prvi put igrao evropu u zadnjih deset godina bez jake političke pozadine koja stimuliše to bacanje para je naivan.

Dragan

pre 6 godina

Svako ko misli da su ovo pare ruske firme se grdno vara. Svako ko misli da bilo koja firma baca 4-5 miliona evra godišnje već godinama na klub koji je ove sezone prvi put igrao evropu u zadnjih deset godina bez jake političke pozadine koja stimuliše to bacanje para je naivan.
(Phantom, 22. februar 2018 16:14)

Da te necemu naucim jer sam poslom vezan za Gazprom. Kompanija Gazprom na godisnjem nivou izdvaja 500 miliona dolara na razna spinzorstva. Liga samiona, Salke, hokej SKA Sant Petrspurg, Zenit... Znaci trebalo je u svetski poznat vojni klub iz Humske. Ostaje vam da i dalje kukate

delija

pre 6 godina

A nakon 2020-te gasi taj propali klub! Klub bez istorije koga izbacuju tamo neki Rusi, Kazahstanci itd. Napred Partizane, najveći klubu na ovim prostorima!
(Kića, 22. februar 2018 16:13)

Auuu koji kompleksi

Against modern football

pre 6 godina

A nakon 2020-te gasi taj propali klub! Klub bez istorije koga izbacuju tamo neki Rusi, Kazahstanci itd. Napred Partizane, najveći klubu na ovim prostorima!
(Kića, 22. februar 2018 16:13)

Klub bez istorije? Au druze, koliko tebi nije dobro..ali bas, bas nije dobro..
Zna se ko je ispadao od raznih pacera, konobara iz Irske, Tikvi iz Izraela..a takodje se i zna ko je bio sampion Evrope i sveta 1991...ali, bitno je da vi imate istoriju...veciti luzeri, vecito drugi, pa vam je shodno tome i najveci rezultat u istoriji poraz u finalu..

Sabre

pre 6 godina

A nakon 2020-te gasi taj propali klub! Klub bez istorije koga izbacuju tamo neki Rusi, Kazahstanci itd. Napred Partizane, najveći klubu na ovim prostorima!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Kića, 22. februar 2018 16:13)


Ahahahaha. Tako je, matori. Postajanje sampion sveta je 'bez istorije' ali gubljenje od Samroka je istorija, zaista.

Bagg

pre 6 godina

Državni projekat, oduvek bili, ali ono "odlični rezultati u nacionalnom šampionatu i u Evropi" su stvarno vređanje zdravog razuma.
Sipaju u njih za 8 godina preko 30 miliona evra i od "odličnih" rezultata imaju dve titule i zimski raspust u Ligi Evrope.

Kića

pre 6 godina

A nakon 2020-te gasi taj propali klub! Klub bez istorije koga izbacuju tamo neki Rusi, Kazahstanci itd. Napred Partizane, najveći klubu na ovim prostorima!

lol

pre 6 godina

Zbog ovoga je 49% NIS-a prodato Rusima za 400.000.000 €, a realno je bilo oko 1.000.000.000€!
(vlado, 22. februar 2018 16:45)

Da da specijalno je prodato zbog Zvezde ahahahaha a zbog partizana nista?

v_K_esspreso

pre 6 godina

Pa dobro, mi u Partizanu moramo da prodamo Leonarda i Urosa da bi namiril budzet od 10 mil, a zvezda pocne sezonu u startu sa 5 mil plusa i proda nekog solidnog igraca za 2-3 mil evra i lagano namiri budzet. I tako par godina i shvatis da ce zvezdi jedne godine ostati kostur ekipe a mi cemo prodati sve do omladinaca... jer mi moramo da prodajem po par igraca da bi sebi budzet namirli a oni jednog ili dva igraca i to ne moraju da prodaju najbolje. Evo gledajte sad foru. Sutra boraci ide za 5,5(odbili fora 9mil) od uefe im stize 5 junu a od gasproma 5 u julu . Zvezda u julu ima 15 mil lagano. A partizan moze da ocekuje ove god u junu samo 5 mil od uefa i mora da proda bar dva -tri igraca da bi imao isti novac kao zvezda i iste startne pozicije. Sad ce neko da kaze, pa sto se vi grobari ne borite za sponzore, pa borimk se ali koja domaca firma moze da ti da 5 mil godisnja. Jedino apple ili google da dovedemo pa da budemo u rangu. Vama je ovo drzava zavrsila, i neka vam ide na cast. Za 10 god ste osvojili 2 puta ligu i jednom prezimeli u evropi i plus ste nakucali 50 mil duga. Sa vama show!

navijac

pre 6 godina

Da te necemu naucim jer sam poslom vezan za Gazprom. Kompanija Gazprom na godisnjem nivou izdvaja 500 miliona dolara na razna spinzorstva. Liga samiona, Salke, hokej SKA Sant Petrspurg, Zenit... Znaci trebalo je u svetski poznat vojni klub iz Humske. Ostaje vam da i dalje kukate
(Dragan, 22. februar 2018 16:35)

Aj da i ja tebe nesto naucim posto i ja radim u Gazpromu, tj Nisu. Rusi daju dinar samo tamo gde im se vraca 5!! Te gore sto si naveo su giganti, a Zvezda je jedan propali srpski klub koji jednom u 10 godina udje u grupnu fazu LE. Na koji nacin oni vracaju novac ulozen u Zvezdu, svi to znamo.

Mića

pre 6 godina

@Kića srce drago, najveći klub niste i nikada nećete biti ni na Topčiderskom brdu. Da bi bio najveći moraš da osvojiš najveće trofeje i ne smeš da primiš 7 komada u dve utakmice od nekih tamo ukrajinaca kojima je pola zemlje u ratu. Već ste ispali iz jednog takmičenja jer su vam i tamo neki Grci dali 5 komada u dve utakmice, većeras ispadate i drugog, tako da vam ostaje Kup maršala Tita. Pazi, najveći! klub koji nikada ništa nije osvojio.

lol

pre 6 godina

Svako ko misli da su ovo pare ruske firme se grdno vara. Svako ko misli da bilo koja firma baca 4-5 miliona evra godišnje već godinama na klub koji je ove sezone prvi put igrao evropu u zadnjih deset godina bez jake političke pozadine koja stimuliše to bacanje para je naivan.
(Phantom, 22. februar 2018 16:14)

Ama sto baca na KK Partizan to mi nije jasno... FK Zvezda barem nesto pobedjuje u evropi

Cika Toni

pre 6 godina

Vlado....PRVO,NIS je prodat GAZPROMU 2008 za 900 000 000 mil.e sto je nesto VISE od procene privatizacionog savetnika NIS-a(400M plus 500M za modernizaciju),i to 51% a ne 49% kako tvrdis,cime Rusi postaju vecinski vlasnici i prakticno samostalno upravljaju.DRUGO,na celu drzave TADIC i DACIC provereni Zvezdasi.TRECE,neko napisa,ponovo zlonamerno,da se u svetu % rudne rente krece imedju 20 i 30% a kod nas,toboze zbog Zvezde taj % je 3%.Istina je da se % rudne rente u Evropi krece od 0% u Britaniji, Norveskoj,Danskoj i Spaniji,2% u Grckoj,5% u Hrvatskoj,7% u Italiji pa do maksimalnih 22% u Rusiji.A tih 3% prema Rusima je ustupak za pomoc Rusije kao stalnog clana Saveta Bezbednosti sa pravom veta za pomoc Srbiji u politici prema Kosovu. CETVRTO,pitanje zasto strana firma sponzorise Zvezdu u fudbalu a ne Partizan je isto toliko "pametno" kao da neko pita zasto Lakosta sponzorise Novaka e ne Troickog.

Zvezda ponos Srbije

pre 6 godina

Naravno, nama ne treba drzava da uvaljuje pare penzionera i sve drzavne firme kao drzavnom mezimcetu partizanu. Veliki sa velikima, steta samo sto ugovor nije veci jer je Zvezda to ove godine itekako zasluzila. Grobarima ostaje da rade ono sto rade vec 70 godina - da placu i kukaju sto nisu Zvezda.

Zvezdina liga Srbije

pre 6 godina

Podici jos ugovor, malo je 4.500.000 evra po sezoni za Zvezdu, koliko nemaju zajedno od sponzorstva svi ostali klubovi u nasoj ligi! I onda se prica o regularnosti nase lige?!

Ganci

pre 6 godina

@antidebil...29.05.91 ostalim grobarima obavestenje da nije 10 miliona nego 9! Mora se unovciti zvanicna titula prvaka sveta i okolone... Trebalo je Rusi vise da se otvore.

only fools and horses

pre 6 godina

Znači i dalje ostaje 3% rudna renta za Gazprom (za naftu razume se). Najmanja na svetu. Dok je svugde uobičajeno 20-30%. Pa se sad raspitajte panteri koliko to para godišnje gubi država i zašto Gazprom daje toliko para jednom, za njih potpuno nebitnom klubu.

muamua

pre 6 godina

moze li mi terzic objasniti kako je banka oprostila dug od pet miliona eura pored ovoliko sponzorskih ugovora i moze li nam terza reci zasto je boaci kaznjen?

skoco

pre 6 godina

A nakon 2020-te gasi taj propali klub! Klub bez istorije koga izbacuju tamo neki Rusi, Kazahstanci itd. Napred Partizane, najveći klubu na ovim prostorima!
(Kića, 22. februar 2018 16:13)

E pa Kico, taj "tamo neki" Ruski tim vredi 4x vise od Zvezdinog, da je bilo malo srece izbacili bi ih. U pravu si, nemamo neku istoriju, usati u vitrina i nije neki pehar, titula svetskog sampiona mala stvar, nismo osvojili kup univerzuma, a imali smo i srece protiv Olimpika dobili ih na penale...

Nema zime za mezimce

pre 6 godina

Regularno prvenstvo. Bogatasi krcaju vec 10 godina 5 miliona godisnje samo od Gasproma. Od Tadica naovamo, vazda mezimce svih rezima.

ernesto che

pre 6 godina

@phantom

Da li ti mislis da bilo koji kredit koja je dala neka banka u srbiji, da je on od stranih para i da su oni ini nesto investirali? da li mislis da je bilo koja firma sa zapada ili istoka dosla da nama podigne standard?! Nasi politicari se hvale da su od 2000'na ovamo usle investicije u vrednosti od 100 milijardi a niko ne govori da su raznorazne banke, kompanije,raznoraznim lazna udruzenja iznela 196 milijardi, na svaki ulozen izneli 2 evra!! E druze moj naivan si ti.

Andrea Djani

pre 6 godina

Mislim da je krajnje vreme da Svetozar Mijailovic prestane da potpisuje bilo sta , jer ce vec sutra da zaboravi sta je danas potpisao .

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Posto nece zvezdasi da napisu onda cu morati ja: HVALA bivsem premijeru / predsedniku TADICU inace " Partizanovcu", to treba posebno naglasiti. Toliki je Partizanovac da je pre doveo Zvezdi ruskog naftnog giganta za sponzora nego Partizanu, 2010. godine kad je Partizan usao u LS, ujedno je te godine poceo Gasprom da sponzorise i finansira Zvezdu. Partizan, dakle UCESNIK LIGE SAMPIONA je od EPS-a koji mu je tada bio sponzor dobijao blizu milion evra godisnje a Zvezda koja naravno nije usla u grupu LE od Gasproma je inkasirala 4 miliona evra na godisnjem nivou, da nije smesno bilo bi tuzno.

Tango

pre 6 godina

Nikad postenija liga u kojoj jedan klub dobija 10 puta vise para nego svi ostali zajedno,i sve im sredila drzava...Fascinantna je nesposobnos ljudi koji je vode i koji pored sve logistike,FSS-a,sudijske organizacije i novaca kojim raspolazu uspevaju da izgube titule...Vise se ne cuje tuzni vapaj penzionera i gladne dece kao u slucaju kad Partizan pokupi mrvice sa Zvezdinog stola...

lol

pre 6 godina

Takoeeee, dodati 10 miliona evra srpskih para za doticnu srBsku gospodu !
(antiDebil, 22. februar 2018 16:14)

Da bre pare koje idu Partizanu su od Nisa tj Rusi tako rece dulo ali pare od Gasproma su srpske pare!?

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Ovi dobijaju 4.5 miliona od Gasproma ali zato Partizan od MTS-a 800 hiljada evra, samo bahato. Sve se radi da mezimica igra vaznu ulogu u evropskim takmicenjima.

Metuzalem

pre 6 godina

Naravno, nama ne treba drzava da uvaljuje pare penzionera i sve drzavne firme kao drzavnom mezimcetu partizanu. Veliki sa velikima, steta samo sto ugovor nije veci jer je Zvezda to ove godine itekako zasluzila. Grobarima ostaje da rade ono sto rade vec 70 godina - da placu i kukaju sto nisu Zvezda.
(Zvezda ponos Srbije, 22. februar 2018 17:16)

Dabome, zato je potpisivanju i prisustvovao ministar energetike u vladi Srbije. Nema to veze sa drzavom, to je veliki sa velikima, Zvezda je to zasluzila plasmanom u nokaut fazu lige UEFA, za razliku od Partizana.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

A da zahvale " Partizanovcu" Tadicu? On je Zvezdi doveo Gasprom u saradnji sa Perom Skundricem ( bivsi ministar energetike i rudarstva) koji je kasnije dobio mesto u upravi. A jel znate kad ce Vucko Partizanu da dovede nekog jakog sponzora koji ce Partizanu da daje bar 3 miliona godisnje? Kad Lester opet bude sampion Premijer lige, odnosno nikad.

Nemanja

pre 6 godina

Državni projekat! Nisu pare iz države nego je u paketu sa NIS išla i Zvezda, što je sredio Škundrić. Partizan da ima 4,5 miliona evra GODIŠNJE od države (ili sponzora koga je uslovila država) igrao bi Ligu Šampiona svake godine.
I tako oni dobijaju 4,5 miliona evra godišnje, a kukaju kada EPS da 800.000 evra za utakmice u Ligi šampiona a Telekom 1,3 miliona za godinu i po. A sportski rezultati kako u domaćim tako i u evropski takmičenjima neuporedivo na strani Partizana.

ernesto che

pre 6 godina

@phantom

Da li ti mislis da bilo koji kredit koja je dala neka banka u srbiji, da je on od stranih para i da su oni ini nesto investirali? da li mislis da je bilo koja firma sa zapada ili istoka dosla da nama podigne standard?! Nasi politicari se hvale da su od 2000'na ovamo usle investicije u vrednosti od 100 milijardi a niko ne govori da su raznorazne banke, kompanije,raznoraznim lazna udruzenja iznela 196 milijardi, na svaki ulozen izneli 2 evra!! E druze moj naivan si ti.

york

pre 6 godina

Državni projekat! Nisu pare iz države nego je u paketu sa NIS išla i Zvezda, što je sredio Škundrić. Partizan da ima 4,5 miliona evra GODIŠNJE od države (ili sponzora koga je uslovila država) igrao bi Ligu Šampiona svake godine. 
I tako oni dobijaju 4,5 miliona evra godišnje, a kukaju kada EPS da 800.000 evra za utakmice u Ligi šampiona a Telekom 1,3 miliona za godinu i po. A sportski rezultati kako u domaćim tako i u evropski takmičenjima neuporedivo na strani Partizana.
(Nemanja, 22. februar 2018 17:38)

Auuu koliko ti je tesko ijaoooo...

Raul Marcello Bobadilla

pre 6 godina

Гробарско плакање је вредније од свих ових милиона!
Овде се поставља питање зашто само спонзорство за Звезду? Па то би било исто као када би се звездаши љутили зашто нека мултинационална компанија спонзорише Барселону, а не Звезду.

Marko

pre 6 godina

Skupo nas taj sponzor koštao jedini sa drzavnim monopolom od 51% preko NISa.
Bolje spustite cenu gasa da ima narod nešto od toga a pare od ugovora ostavite sebi

Zvezdas

pre 6 godina

da i ja tebe nesto naucim posto i ja radim u Gazpromu, tj Nisu. Rusi daju dinar samo tamo gde im se vraca 5!! Te gore sto si naveo su giganti, a Zvezda je jedan propali srpski klub koji jednom u 10 godina udje u grupnu fazu LE. Na koji nacin oni vracaju novac ulozen u Zvezdu, svi to znamo.
(navijac, 22. februar 2018 16:48)

Nems ti veze kako funkcionise Gazprom
To sto radis u NIS-u nista ne znaci
Mozda radis na pumpi.
Ulozeni dolar iz sponzorskih ugovora se ne vraca. Gazprom pored sporta sponzorise kulturu (Marijanski teatar) zdravstvo (bolnica Botkino) novi stadion u Sankt Peterburgu

Nikson

pre 6 godina

Sve vam je jasno kada navijac partizana kaze, da je zvezda prosla na srecu hahahahaha samo se setite prica za spartu tu istu koju oni sada omalovazavaju, kao 20 bodova im bezi plzen mozes misliti najjava je Slovacka liga to grobari najbolje znaju, onda ovo za slenderbeg jos jedna frustracina kada jedva pobedis klub koji je izbacen iz evrope zbog namestanja sve je jasno kao dan, iskreno partizan je i ove sezone sluzio samo za nabijanje gol razlike drugim klubovima, veceras primaju minimum 3 komada, ovde ne mozete da kradete kao u lucanima

Cinik

pre 6 godina

Šta da kažem a da ne uvredim nekoga ko stalno priča o tome kako ga neko urušava, kako mu neko smeta, kako mu neko oduzima titule. Svake godine Zvezda započinje sezonu u startu sa 4,5 do 5 miliona Eura. To je za 8 godina 40 miliona Eura. Da ne pričam o ostalim sponzorima do 2012.godine koji su prinuđeni da sponzorišu Zvezdu. Da ne pričam o Marfin Banci koja za 1 milion oprašta 5 miliona. Da ne pričam o KK Zvezda koja dobija minimum 4 miliona Eura. Da se razmemo sve je to biznis ali nemojte gospodo iz Zvezde da pričate o tome kako vas neko urušava, kako nemate pare i sve ostalo. Pod svakim režimom ste dobijali novac, a to što niste znali da za dobijeni novac dovedete igrače i što ste novac ćerdali na ko zna šta, tu vam Partizan nije ništa kriv. Sramota je da od 2004.godine do 2014.godine dobijet u fudbalu 10 do 15 puta više novca od Partizana ( to je lično rekao Aleksandar Vučić) a da u košarci dobijate isto kao i Partizan a da danas pričate kako je Partizan bio favorizovan. Od kada imate tog mentora vi istim intenzitetom dobijate novac i u fudbalu i u košarci ali Partizan ne dobija i to u fudbalu ništa a u košarci 3 puta manje od vas. Prema tome, ućutite, radite i opravdaje svaki Euro koji je u vas uložen.

dexim

pre 6 godina

Dakle, Gaspromova donacija Hramu je koliko jednogodisnje sponzorstvo drzavnoj mezimici.
(Samo bahato rodjaci, 22. februar 2018 18:24)

Sto toliko placete?

Dragan

pre 6 godina

Uros Djurdjevic Prejaki

Zauzeo si busiju i zagrevas se. Da te pitam sto Putin nije posetio vojni klub. Sto nocni vukovi nisu posetili vojni klup. Sto najveci klub u Rusiji Spartak Moskva podrzava Zvezdu

PreTender

pre 6 godina

Hvala Tadicu,Skundricu i Vucicu sto su nam spasili klub gasenja.Treba biti posten i priznati da su bas taj ugovor i intervencija drzave oko vracanja dugova doveli ne do spasenja vec i do toga da klub posle cetvrt veka igra prolecnu fazu i prvi je favorit za titulu.Mi mozemo da ne prodamo nikoga-imacemo para,mozemo da ne osvojimo nista-imacemo para,mozemo da kupimo 10 promasaja-imacemo para.Dobija i Partizan ali za 10 godina skupi koliko mi jedne dobijemo samo od Gazproma,jel to laz?Oni da ne prodaju jedne sezone nekoliko igraca i to za fine cifre odose u kanal.Sta je sa ostalim klubovima,koliko oni dobijaju? To je istina i kome smeta zalim slucaj,meni je jedino krivo sto niko od prethodnih uprava koje su i dovele klub u ovu situaciju nije odgovarao za to.Svi su im drugi uvek bili krivi,i Tole i Partizan i FSS i sudije,svi,samo oni cvecke a dug ode na 60 miliona.Djuric prodao igraca Partizana za 70 miliona,igrao grupno Evropu skoro svake godine,i ostavio klub u minusu 14 miliona???Ali takva smo drzava,niko nikada nece odgovarati,za sve lose krivi su drugi,za sve dobro zasluzni najvise oni,politicari vedre i oblace a raja se glodje.Jos nesto,briga Gazprom za Zvezdu,oni toliko rude naberu u Srbiji po renti o kakvoj mogu da sanjaju u majci Rusiji,oni su sponzorisanjem Zvezde sebi napravili posao veka,aj cao.

Against modern football

pre 6 godina

Svako ko misli da su ovo pare ruske firme se grdno vara. Svako ko misli da bilo koja firma baca 4-5 miliona evra godišnje već godinama na klub koji je ove sezone prvi put igrao evropu u zadnjih deset godina bez jake političke pozadine koja stimuliše to bacanje para je naivan.
(Phantom, 22. februar 2018 16:14)

Sticem utisak da imas neke insajd informacije ili se samo pravis pametan, koje je od ova dva?

Kalimero

pre 6 godina

moze li mi terzic objasniti kako je banka oprostila dug od pet miliona eura pored ovoliko sponzorskih ugovora i moze li nam terza reci zasto je boaci kaznjen?
(muamua, 22. februar 2018 17:02)

Boakje je kažnjen zato što mora u Kinu za 5,5M ako je i ta cifra istinita.
Ahahahahahahaha! Kakva ste vi prevara od kluba, sve je kod vas fejk.

obraz djon a pameti nema

pre 6 godina

@Svako ko misli da su ovo pare ruske firme se grdno vara. Svako ko misli da bilo koja firma baca 4-5 miliona evra godišnje već godinama na klub koji je ove sezone prvi put igrao evropu u zadnjih deset godina bez jake političke pozadine koja stimuliše to bacanje para je naivan.
(Phantom, 22. februar 2018 16:14)

Ma bitno je da je 3 820 000E kk Partizan bez politicke pozadine, a shodno njihovim briljantnim igrama u Evropi pa i ABA ligi izuzetno opravdano!

pancev u londonu

pre 6 godina

Da su pobedili u nekom derbiju u poslednje dve godine, dobili bi svih 5 miliona... 
Kad bi samo ljudi bili svesni, koliko od toga stvarno zavrsi u klubu, izbile bi ozbiljne demonstracije - jer bi to otvorilo sve prevare svih politicara u poslednjih 20-25 godina!
(Kako ko, pa ja, 22. februar 2018 19:03)

Sad je dve godine? bilo je pet, pa tri i evo nas na dve godine, a inace je Gazprom bio rezervisan za vas, ali vas je Skundra poslao po burek.

Petar

pre 6 godina

Umesto da sponzorisu najveci klub evropskog prostora, velikana svetskog fudbala, klub kome se cak i vojska klanja i poklanja stadion, jedan i jedini Partizani FK oni dosli u Zvezdu neku tamo

beoman

pre 6 godina

@@Svako ko misli da su ovo pare ruske firme se grdno vara. Svako ko misli da bilo koja firma baca 4-5 miliona evra godišnje već godinama na klub koji je ove sezone prvi put igrao evropu u zadnjih deset godina bez jake političke pozadine koja stimuliše to bacanje para je naivan.
(Phantom, 22. februar 2018 16:14)

Ma bitno je da je 3 820 000E kk Partizan bez politicke pozadine, a shodno njihovim briljantnim igrama u Evropi pa i ABA ligi izuzetno opravdano!
(obraz djon a pameti nema, 22. februar 2018 20:03)
nemoj se provaljivati, to je ruska firma i NIS je prodat rusima za vreme kad su presednici srbije bili grobari. Pa po tvome sve te kuce, stanovi i rancevi su u drustvenoj privatnini, pa nisu, sve to neko ima kao privatni mrtvi kapital i nek se ti privatnici poturce il pokineze i dalje je to njihova i nek odsele i dalje je to njihovo. Te ruske firme su mogle da odaberu albanske, bosanske il hrvatske klubove da ih sponzorisu al ipak rusi to nisu uradili i nece jer su to ipak nasi ljudi i braca po veri a po genima su svedi i nemci.

mile

pre 6 godina

@Kića srce drago, najveći klub niste i nikada nećete biti ni na Topčiderskom brdu. Da bi bio najveći moraš da osvojiš najveće trofeje i ne smeš da primiš 7 komada u dve utakmice od nekih tamo ukrajinaca kojima je pola zemlje u ratu. Već ste ispali iz jednog takmičenja jer su vam i tamo neki Grci dali 5 komada u dve utakmice, većeras ispadate i drugog, tako da vam ostaje Kup maršala Tita. Pazi, najveći! klub koji nikada ništa nije osvojio.
(Mića, 22. februar 2018 16:30)

Zvezda ne bi dobila Skenderbeg, a ne Plzenj. Zvezda je prosla svoju grupu igravsi sa omladincima Arsenala, i drugim timom Kelna koji je poslednji u Nemackoj, i bili su losiji u utakmici u Beogradu protiv takvog Kelna! A jos se i Keln ispromasivao u prvoj utakmici, pogodili su tri puta okvir gola, kao i Sparta sto se ispromasivala u revansu. A kad su igrali sa Spartom u kvalifikacijama to je bila "nikad jaca Sparta Prag" a sad je Plzenj los a ima 20 bodova vise od Sparte u ceskom prvenstvu. Eh, da je CSKA igrao sa omladincima mozda bi i prosli.

Lud, zbunjen, normalan

pre 6 godina

Evo razloga zasto Gazprom "troši, baca ili rasipa" toliki novac na Crvenu Zvezdu. Kao veliki navijac Crvene Zvezde, ne mogu da zatvorim oci da moji drugovi i drugarice rade preko lizing agencija za iznajmljivanje ljudi u NIS-u. Da su im plate mnogo manje nego stalno zaposlenim radnicim, da imaju po pet ugovora od dve godine. A da bi bili odgovorna kompanija finansiraju Crvenu Zvezdu, Partizan i pomazu Hram Svetog Save. Nadam se da ce se to promeniti.

(crno - beli TV)

pre 6 godina

(Nikola) Zaboravio si samo jedno, CSKA nije klub za koji navija Putin, niti ima bilo kakve veze sa Gaspromom. Putin navija za Zenit čiji je sponzor Gasprom. Valjda ti je sada malo jasnije, a i radikal Vučić je tu u igri. Postajete bogat klub samo još da prodate Boaćija za 11miliona, Radonjića za 7 miliona... gde će vam biti kraj?! Verovatno opet u sezoni kupanja.

pantergani-neroji predgradja-čokijevi sledbenici

pre 6 godina

Samo da docekam taj dan kad Terzic ode iz Zvezde. Da cujem koliki su dugovi.Trenutno ima para i za Zvezdu i za Zvezdana. Kad ne bude za Zvezdana on ce otici i sledeci koji budu dosli reci ce istinu, bar se nadam.

Cinik

pre 6 godina

Poštovani " Dexime", možda sam ja Vučelin kako ti kažeš " Bot" ali budi siguran da ste vi zvezdini navijači sigurni Vučićev izborni " Pot".

Kako ko, pa ja

pre 6 godina

Da su pobedili u nekom derbiju u poslednje dve godine, dobili bi svih 5 miliona...
Kad bi samo ljudi bili svesni, koliko od toga stvarno zavrsi u klubu, izbile bi ozbiljne demonstracije - jer bi to otvorilo sve prevare svih politicara u poslednjih 20-25 godina!

milos

pre 6 godina

Toliko o jednakoj zastupljenosti zvezde i partizana...predsednik sredjuje da jedan klub ima milione godinama od sponzora koji kao spozorise preko nisa i partizan ali sve zajedno deset puta manje novca nego fudbalskom klubu zvezda... kako god ne tocim na njihovim pumpama odavno i to do kraja zivota

MilanB

pre 6 godina

Sad je dve godine? bilo je pet, pa tri i evo nas na dve godine, a inace je Gazprom bio rezervisan za vas, ali vas je Skundra poslao po burek.
(pancev u londonu, 22. februar 2018 20:14) Ovo za Petra Skundrica je istina. On je direktno odlucio u vezi Gazproma.

Pedja

pre 6 godina

Stvarno su dosadili vise ti komentari kada ce i da li ce Zvezda ili Partizan vratiti dugove. Mozda nece nikada. Sta mislite kada se prodavala smederevska zelezara, da li je imala dugove? Imala je i te kakve, ali je drzava jednostavno otpisala dugove da bi mogla da proda zelezaru. Isto tako, ako drzava odluci da se privatizuju Zvezda i Partizan, samo mogu da obrisu dugove i resen problem. A najvise ovde pisu za dugovanja, oni koji i ne doprinose porezima drzavi tj. nezaposleni.

Tiho teče Kolubara

pre 6 godina

Antić, čovek iz senke, rešava nerešivo... kakav je to, magloviti, kapacitet... uvek prisutan i uvek "tajnovit" do bola. Od danas navijam za Borac iz Ostružnice!

Gile

pre 6 godina

Cika Toni, izrekao si niz laži. Prvo pročitaj negde za koliko je prodat NIS. Drugo Tadić je osvedočen partizanovac . Đilas je zvezdaš. A nije ti smetalo dok je Mirko Marijanović vedrio i oblačio.

nista o nicemu

pre 6 godina

Partizan, dakle UCESNIK LIGE SAMPIONA je od EPS-a koji mu je tada bio sponzor dobijao blizu milion evra godisnje a Zvezda koja naravno nije usla u grupu LE od Gasproma je inkasirala 4 miliona evra na godisnjem nivou, da nije smesno bilo bi tuzno.
(Uros Djurdjevic #32, 22. februar 2018 17:39)


Partizan dobija pare od NISa za igranje u FIBA Ligi Sampiona i brukanje u Evrokupu, Zvezda za Evroligu nista. Ako cemo da poredimo, a u fudbal nemoj porediti jer vi nikada, ali nikada, necetw biti prvaci sveta, decko.

HAPE9

pre 6 godina

Nece ovo jos dugo. Tramp odlazi do 2021. godine, onda slede ekstremne sankcije koje on nece da primeni (protivno Ustavu Amerike) uprkos cinjenici da je u Kongresu izglasan zakon sa podrskom od 98-2 senatora i preko 400 kongresmena.

naucite nesto

pre 6 godina

Gospodo zvezdasi,uzdrzite se od komentaraa pre svega prepucavanja,sa navijacima komsijskog kluba sa vojnog stadiona.Jednostavno , nismo ista kategorija, osim ,,bezvredne" evropske i svetske titule,jednog neuspesnog finala,sest polufinala,osam cetvrtfinala,senaestine finala nisu bitne,sto bi statisticari rekli,Zvezda ima vise polufinala i cetvrtfinala, nego svi klubovi ex YU proleca u Evropi zajedno( racunajuci i komsije sa vojnog stadiona)

Kića

pre 6 godina

A nakon 2020-te gasi taj propali klub! Klub bez istorije koga izbacuju tamo neki Rusi, Kazahstanci itd. Napred Partizane, najveći klubu na ovim prostorima!

Phantom

pre 6 godina

Svako ko misli da su ovo pare ruske firme se grdno vara. Svako ko misli da bilo koja firma baca 4-5 miliona evra godišnje već godinama na klub koji je ove sezone prvi put igrao evropu u zadnjih deset godina bez jake političke pozadine koja stimuliše to bacanje para je naivan.

Bagg

pre 6 godina

Državni projekat, oduvek bili, ali ono "odlični rezultati u nacionalnom šampionatu i u Evropi" su stvarno vređanje zdravog razuma.
Sipaju u njih za 8 godina preko 30 miliona evra i od "odličnih" rezultata imaju dve titule i zimski raspust u Ligi Evrope.

Dragan

pre 6 godina

Svako ko misli da su ovo pare ruske firme se grdno vara. Svako ko misli da bilo koja firma baca 4-5 miliona evra godišnje već godinama na klub koji je ove sezone prvi put igrao evropu u zadnjih deset godina bez jake političke pozadine koja stimuliše to bacanje para je naivan.
(Phantom, 22. februar 2018 16:14)

Da te necemu naucim jer sam poslom vezan za Gazprom. Kompanija Gazprom na godisnjem nivou izdvaja 500 miliona dolara na razna spinzorstva. Liga samiona, Salke, hokej SKA Sant Petrspurg, Zenit... Znaci trebalo je u svetski poznat vojni klub iz Humske. Ostaje vam da i dalje kukate

v_K_esspreso

pre 6 godina

Pa dobro, mi u Partizanu moramo da prodamo Leonarda i Urosa da bi namiril budzet od 10 mil, a zvezda pocne sezonu u startu sa 5 mil plusa i proda nekog solidnog igraca za 2-3 mil evra i lagano namiri budzet. I tako par godina i shvatis da ce zvezdi jedne godine ostati kostur ekipe a mi cemo prodati sve do omladinaca... jer mi moramo da prodajem po par igraca da bi sebi budzet namirli a oni jednog ili dva igraca i to ne moraju da prodaju najbolje. Evo gledajte sad foru. Sutra boraci ide za 5,5(odbili fora 9mil) od uefe im stize 5 junu a od gasproma 5 u julu . Zvezda u julu ima 15 mil lagano. A partizan moze da ocekuje ove god u junu samo 5 mil od uefa i mora da proda bar dva -tri igraca da bi imao isti novac kao zvezda i iste startne pozicije. Sad ce neko da kaze, pa sto se vi grobari ne borite za sponzore, pa borimk se ali koja domaca firma moze da ti da 5 mil godisnja. Jedino apple ili google da dovedemo pa da budemo u rangu. Vama je ovo drzava zavrsila, i neka vam ide na cast. Za 10 god ste osvojili 2 puta ligu i jednom prezimeli u evropi i plus ste nakucali 50 mil duga. Sa vama show!

navijac

pre 6 godina

Da te necemu naucim jer sam poslom vezan za Gazprom. Kompanija Gazprom na godisnjem nivou izdvaja 500 miliona dolara na razna spinzorstva. Liga samiona, Salke, hokej SKA Sant Petrspurg, Zenit... Znaci trebalo je u svetski poznat vojni klub iz Humske. Ostaje vam da i dalje kukate
(Dragan, 22. februar 2018 16:35)

Aj da i ja tebe nesto naucim posto i ja radim u Gazpromu, tj Nisu. Rusi daju dinar samo tamo gde im se vraca 5!! Te gore sto si naveo su giganti, a Zvezda je jedan propali srpski klub koji jednom u 10 godina udje u grupnu fazu LE. Na koji nacin oni vracaju novac ulozen u Zvezdu, svi to znamo.

delija

pre 6 godina

A nakon 2020-te gasi taj propali klub! Klub bez istorije koga izbacuju tamo neki Rusi, Kazahstanci itd. Napred Partizane, najveći klubu na ovim prostorima!
(Kića, 22. februar 2018 16:13)

Auuu koji kompleksi

Zvezdina liga Srbije

pre 6 godina

Podici jos ugovor, malo je 4.500.000 evra po sezoni za Zvezdu, koliko nemaju zajedno od sponzorstva svi ostali klubovi u nasoj ligi! I onda se prica o regularnosti nase lige?!

lol

pre 6 godina

Zbog ovoga je 49% NIS-a prodato Rusima za 400.000.000 €, a realno je bilo oko 1.000.000.000€!
(vlado, 22. februar 2018 16:45)

Da da specijalno je prodato zbog Zvezde ahahahaha a zbog partizana nista?

Against modern football

pre 6 godina

A nakon 2020-te gasi taj propali klub! Klub bez istorije koga izbacuju tamo neki Rusi, Kazahstanci itd. Napred Partizane, najveći klubu na ovim prostorima!
(Kića, 22. februar 2018 16:13)

Klub bez istorije? Au druze, koliko tebi nije dobro..ali bas, bas nije dobro..
Zna se ko je ispadao od raznih pacera, konobara iz Irske, Tikvi iz Izraela..a takodje se i zna ko je bio sampion Evrope i sveta 1991...ali, bitno je da vi imate istoriju...veciti luzeri, vecito drugi, pa vam je shodno tome i najveci rezultat u istoriji poraz u finalu..

lol

pre 6 godina

Svako ko misli da su ovo pare ruske firme se grdno vara. Svako ko misli da bilo koja firma baca 4-5 miliona evra godišnje već godinama na klub koji je ove sezone prvi put igrao evropu u zadnjih deset godina bez jake političke pozadine koja stimuliše to bacanje para je naivan.
(Phantom, 22. februar 2018 16:14)

Ama sto baca na KK Partizan to mi nije jasno... FK Zvezda barem nesto pobedjuje u evropi

HAPE9

pre 6 godina

Nece ovo jos dugo. Tramp odlazi do 2021. godine, onda slede ekstremne sankcije koje on nece da primeni (protivno Ustavu Amerike) uprkos cinjenici da je u Kongresu izglasan zakon sa podrskom od 98-2 senatora i preko 400 kongresmena.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Ovi dobijaju 4.5 miliona od Gasproma ali zato Partizan od MTS-a 800 hiljada evra, samo bahato. Sve se radi da mezimica igra vaznu ulogu u evropskim takmicenjima.

Cinik

pre 6 godina

Šta da kažem a da ne uvredim nekoga ko stalno priča o tome kako ga neko urušava, kako mu neko smeta, kako mu neko oduzima titule. Svake godine Zvezda započinje sezonu u startu sa 4,5 do 5 miliona Eura. To je za 8 godina 40 miliona Eura. Da ne pričam o ostalim sponzorima do 2012.godine koji su prinuđeni da sponzorišu Zvezdu. Da ne pričam o Marfin Banci koja za 1 milion oprašta 5 miliona. Da ne pričam o KK Zvezda koja dobija minimum 4 miliona Eura. Da se razmemo sve je to biznis ali nemojte gospodo iz Zvezde da pričate o tome kako vas neko urušava, kako nemate pare i sve ostalo. Pod svakim režimom ste dobijali novac, a to što niste znali da za dobijeni novac dovedete igrače i što ste novac ćerdali na ko zna šta, tu vam Partizan nije ništa kriv. Sramota je da od 2004.godine do 2014.godine dobijet u fudbalu 10 do 15 puta više novca od Partizana ( to je lično rekao Aleksandar Vučić) a da u košarci dobijate isto kao i Partizan a da danas pričate kako je Partizan bio favorizovan. Od kada imate tog mentora vi istim intenzitetom dobijate novac i u fudbalu i u košarci ali Partizan ne dobija i to u fudbalu ništa a u košarci 3 puta manje od vas. Prema tome, ućutite, radite i opravdaje svaki Euro koji je u vas uložen.

Zvezda ponos Srbije

pre 6 godina

Naravno, nama ne treba drzava da uvaljuje pare penzionera i sve drzavne firme kao drzavnom mezimcetu partizanu. Veliki sa velikima, steta samo sto ugovor nije veci jer je Zvezda to ove godine itekako zasluzila. Grobarima ostaje da rade ono sto rade vec 70 godina - da placu i kukaju sto nisu Zvezda.

only fools and horses

pre 6 godina

Znači i dalje ostaje 3% rudna renta za Gazprom (za naftu razume se). Najmanja na svetu. Dok je svugde uobičajeno 20-30%. Pa se sad raspitajte panteri koliko to para godišnje gubi država i zašto Gazprom daje toliko para jednom, za njih potpuno nebitnom klubu.

pantergani-neroji predgradja-čokijevi sledbenici

pre 6 godina

Samo da docekam taj dan kad Terzic ode iz Zvezde. Da cujem koliki su dugovi.Trenutno ima para i za Zvezdu i za Zvezdana. Kad ne bude za Zvezdana on ce otici i sledeci koji budu dosli reci ce istinu, bar se nadam.

Sabre

pre 6 godina

A nakon 2020-te gasi taj propali klub! Klub bez istorije koga izbacuju tamo neki Rusi, Kazahstanci itd. Napred Partizane, najveći klubu na ovim prostorima!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Kića, 22. februar 2018 16:13)


Ahahahaha. Tako je, matori. Postajanje sampion sveta je 'bez istorije' ali gubljenje od Samroka je istorija, zaista.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Posto nece zvezdasi da napisu onda cu morati ja: HVALA bivsem premijeru / predsedniku TADICU inace " Partizanovcu", to treba posebno naglasiti. Toliki je Partizanovac da je pre doveo Zvezdi ruskog naftnog giganta za sponzora nego Partizanu, 2010. godine kad je Partizan usao u LS, ujedno je te godine poceo Gasprom da sponzorise i finansira Zvezdu. Partizan, dakle UCESNIK LIGE SAMPIONA je od EPS-a koji mu je tada bio sponzor dobijao blizu milion evra godisnje a Zvezda koja naravno nije usla u grupu LE od Gasproma je inkasirala 4 miliona evra na godisnjem nivou, da nije smesno bilo bi tuzno.

Nema zime za mezimce

pre 6 godina

Regularno prvenstvo. Bogatasi krcaju vec 10 godina 5 miliona godisnje samo od Gasproma. Od Tadica naovamo, vazda mezimce svih rezima.

Tango

pre 6 godina

Nikad postenija liga u kojoj jedan klub dobija 10 puta vise para nego svi ostali zajedno,i sve im sredila drzava...Fascinantna je nesposobnos ljudi koji je vode i koji pored sve logistike,FSS-a,sudijske organizacije i novaca kojim raspolazu uspevaju da izgube titule...Vise se ne cuje tuzni vapaj penzionera i gladne dece kao u slucaju kad Partizan pokupi mrvice sa Zvezdinog stola...

Mića

pre 6 godina

@Kića srce drago, najveći klub niste i nikada nećete biti ni na Topčiderskom brdu. Da bi bio najveći moraš da osvojiš najveće trofeje i ne smeš da primiš 7 komada u dve utakmice od nekih tamo ukrajinaca kojima je pola zemlje u ratu. Već ste ispali iz jednog takmičenja jer su vam i tamo neki Grci dali 5 komada u dve utakmice, većeras ispadate i drugog, tako da vam ostaje Kup maršala Tita. Pazi, najveći! klub koji nikada ništa nije osvojio.

Ganci

pre 6 godina

@antidebil...29.05.91 ostalim grobarima obavestenje da nije 10 miliona nego 9! Mora se unovciti zvanicna titula prvaka sveta i okolone... Trebalo je Rusi vise da se otvore.

mile

pre 6 godina

@Kića srce drago, najveći klub niste i nikada nećete biti ni na Topčiderskom brdu. Da bi bio najveći moraš da osvojiš najveće trofeje i ne smeš da primiš 7 komada u dve utakmice od nekih tamo ukrajinaca kojima je pola zemlje u ratu. Već ste ispali iz jednog takmičenja jer su vam i tamo neki Grci dali 5 komada u dve utakmice, većeras ispadate i drugog, tako da vam ostaje Kup maršala Tita. Pazi, najveći! klub koji nikada ništa nije osvojio.
(Mića, 22. februar 2018 16:30)

Zvezda ne bi dobila Skenderbeg, a ne Plzenj. Zvezda je prosla svoju grupu igravsi sa omladincima Arsenala, i drugim timom Kelna koji je poslednji u Nemackoj, i bili su losiji u utakmici u Beogradu protiv takvog Kelna! A jos se i Keln ispromasivao u prvoj utakmici, pogodili su tri puta okvir gola, kao i Sparta sto se ispromasivala u revansu. A kad su igrali sa Spartom u kvalifikacijama to je bila "nikad jaca Sparta Prag" a sad je Plzenj los a ima 20 bodova vise od Sparte u ceskom prvenstvu. Eh, da je CSKA igrao sa omladincima mozda bi i prosli.

PreTender

pre 6 godina

Hvala Tadicu,Skundricu i Vucicu sto su nam spasili klub gasenja.Treba biti posten i priznati da su bas taj ugovor i intervencija drzave oko vracanja dugova doveli ne do spasenja vec i do toga da klub posle cetvrt veka igra prolecnu fazu i prvi je favorit za titulu.Mi mozemo da ne prodamo nikoga-imacemo para,mozemo da ne osvojimo nista-imacemo para,mozemo da kupimo 10 promasaja-imacemo para.Dobija i Partizan ali za 10 godina skupi koliko mi jedne dobijemo samo od Gazproma,jel to laz?Oni da ne prodaju jedne sezone nekoliko igraca i to za fine cifre odose u kanal.Sta je sa ostalim klubovima,koliko oni dobijaju? To je istina i kome smeta zalim slucaj,meni je jedino krivo sto niko od prethodnih uprava koje su i dovele klub u ovu situaciju nije odgovarao za to.Svi su im drugi uvek bili krivi,i Tole i Partizan i FSS i sudije,svi,samo oni cvecke a dug ode na 60 miliona.Djuric prodao igraca Partizana za 70 miliona,igrao grupno Evropu skoro svake godine,i ostavio klub u minusu 14 miliona???Ali takva smo drzava,niko nikada nece odgovarati,za sve lose krivi su drugi,za sve dobro zasluzni najvise oni,politicari vedre i oblace a raja se glodje.Jos nesto,briga Gazprom za Zvezdu,oni toliko rude naberu u Srbiji po renti o kakvoj mogu da sanjaju u majci Rusiji,oni su sponzorisanjem Zvezde sebi napravili posao veka,aj cao.

Cinik

pre 6 godina

Poštovani " Dexime", možda sam ja Vučelin kako ti kažeš " Bot" ali budi siguran da ste vi zvezdini navijači sigurni Vučićev izborni " Pot".

Nemanja

pre 6 godina

Državni projekat! Nisu pare iz države nego je u paketu sa NIS išla i Zvezda, što je sredio Škundrić. Partizan da ima 4,5 miliona evra GODIŠNJE od države (ili sponzora koga je uslovila država) igrao bi Ligu Šampiona svake godine.
I tako oni dobijaju 4,5 miliona evra godišnje, a kukaju kada EPS da 800.000 evra za utakmice u Ligi šampiona a Telekom 1,3 miliona za godinu i po. A sportski rezultati kako u domaćim tako i u evropski takmičenjima neuporedivo na strani Partizana.

Zvezdas

pre 6 godina

da i ja tebe nesto naucim posto i ja radim u Gazpromu, tj Nisu. Rusi daju dinar samo tamo gde im se vraca 5!! Te gore sto si naveo su giganti, a Zvezda je jedan propali srpski klub koji jednom u 10 godina udje u grupnu fazu LE. Na koji nacin oni vracaju novac ulozen u Zvezdu, svi to znamo.
(navijac, 22. februar 2018 16:48)

Nems ti veze kako funkcionise Gazprom
To sto radis u NIS-u nista ne znaci
Mozda radis na pumpi.
Ulozeni dolar iz sponzorskih ugovora se ne vraca. Gazprom pored sporta sponzorise kulturu (Marijanski teatar) zdravstvo (bolnica Botkino) novi stadion u Sankt Peterburgu

milos

pre 6 godina

Toliko o jednakoj zastupljenosti zvezde i partizana...predsednik sredjuje da jedan klub ima milione godinama od sponzora koji kao spozorise preko nisa i partizan ali sve zajedno deset puta manje novca nego fudbalskom klubu zvezda... kako god ne tocim na njihovim pumpama odavno i to do kraja zivota

Kako ko, pa ja

pre 6 godina

Da su pobedili u nekom derbiju u poslednje dve godine, dobili bi svih 5 miliona...
Kad bi samo ljudi bili svesni, koliko od toga stvarno zavrsi u klubu, izbile bi ozbiljne demonstracije - jer bi to otvorilo sve prevare svih politicara u poslednjih 20-25 godina!

muamua

pre 6 godina

moze li mi terzic objasniti kako je banka oprostila dug od pet miliona eura pored ovoliko sponzorskih ugovora i moze li nam terza reci zasto je boaci kaznjen?

(crno - beli TV)

pre 6 godina

(Nikola) Zaboravio si samo jedno, CSKA nije klub za koji navija Putin, niti ima bilo kakve veze sa Gaspromom. Putin navija za Zenit čiji je sponzor Gasprom. Valjda ti je sada malo jasnije, a i radikal Vučić je tu u igri. Postajete bogat klub samo još da prodate Boaćija za 11miliona, Radonjića za 7 miliona... gde će vam biti kraj?! Verovatno opet u sezoni kupanja.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

A da zahvale " Partizanovcu" Tadicu? On je Zvezdi doveo Gasprom u saradnji sa Perom Skundricem ( bivsi ministar energetike i rudarstva) koji je kasnije dobio mesto u upravi. A jel znate kad ce Vucko Partizanu da dovede nekog jakog sponzora koji ce Partizanu da daje bar 3 miliona godisnje? Kad Lester opet bude sampion Premijer lige, odnosno nikad.

Dragan

pre 6 godina

Uros Djurdjevic Prejaki

Zauzeo si busiju i zagrevas se. Da te pitam sto Putin nije posetio vojni klub. Sto nocni vukovi nisu posetili vojni klup. Sto najveci klub u Rusiji Spartak Moskva podrzava Zvezdu

lol

pre 6 godina

Takoeeee, dodati 10 miliona evra srpskih para za doticnu srBsku gospodu !
(antiDebil, 22. februar 2018 16:14)

Da bre pare koje idu Partizanu su od Nisa tj Rusi tako rece dulo ali pare od Gasproma su srpske pare!?

Metuzalem

pre 6 godina

Naravno, nama ne treba drzava da uvaljuje pare penzionera i sve drzavne firme kao drzavnom mezimcetu partizanu. Veliki sa velikima, steta samo sto ugovor nije veci jer je Zvezda to ove godine itekako zasluzila. Grobarima ostaje da rade ono sto rade vec 70 godina - da placu i kukaju sto nisu Zvezda.
(Zvezda ponos Srbije, 22. februar 2018 17:16)

Dabome, zato je potpisivanju i prisustvovao ministar energetike u vladi Srbije. Nema to veze sa drzavom, to je veliki sa velikima, Zvezda je to zasluzila plasmanom u nokaut fazu lige UEFA, za razliku od Partizana.

Nikson

pre 6 godina

Sve vam je jasno kada navijac partizana kaze, da je zvezda prosla na srecu hahahahaha samo se setite prica za spartu tu istu koju oni sada omalovazavaju, kao 20 bodova im bezi plzen mozes misliti najjava je Slovacka liga to grobari najbolje znaju, onda ovo za slenderbeg jos jedna frustracina kada jedva pobedis klub koji je izbacen iz evrope zbog namestanja sve je jasno kao dan, iskreno partizan je i ove sezone sluzio samo za nabijanje gol razlike drugim klubovima, veceras primaju minimum 3 komada, ovde ne mozete da kradete kao u lucanima

Cika Toni

pre 6 godina

Vlado....PRVO,NIS je prodat GAZPROMU 2008 za 900 000 000 mil.e sto je nesto VISE od procene privatizacionog savetnika NIS-a(400M plus 500M za modernizaciju),i to 51% a ne 49% kako tvrdis,cime Rusi postaju vecinski vlasnici i prakticno samostalno upravljaju.DRUGO,na celu drzave TADIC i DACIC provereni Zvezdasi.TRECE,neko napisa,ponovo zlonamerno,da se u svetu % rudne rente krece imedju 20 i 30% a kod nas,toboze zbog Zvezde taj % je 3%.Istina je da se % rudne rente u Evropi krece od 0% u Britaniji, Norveskoj,Danskoj i Spaniji,2% u Grckoj,5% u Hrvatskoj,7% u Italiji pa do maksimalnih 22% u Rusiji.A tih 3% prema Rusima je ustupak za pomoc Rusije kao stalnog clana Saveta Bezbednosti sa pravom veta za pomoc Srbiji u politici prema Kosovu. CETVRTO,pitanje zasto strana firma sponzorise Zvezdu u fudbalu a ne Partizan je isto toliko "pametno" kao da neko pita zasto Lakosta sponzorise Novaka e ne Troickog.

Kalimero

pre 6 godina

moze li mi terzic objasniti kako je banka oprostila dug od pet miliona eura pored ovoliko sponzorskih ugovora i moze li nam terza reci zasto je boaci kaznjen?
(muamua, 22. februar 2018 17:02)

Boakje je kažnjen zato što mora u Kinu za 5,5M ako je i ta cifra istinita.
Ahahahahahahaha! Kakva ste vi prevara od kluba, sve je kod vas fejk.

york

pre 6 godina

Državni projekat! Nisu pare iz države nego je u paketu sa NIS išla i Zvezda, što je sredio Škundrić. Partizan da ima 4,5 miliona evra GODIŠNJE od države (ili sponzora koga je uslovila država) igrao bi Ligu Šampiona svake godine. 
I tako oni dobijaju 4,5 miliona evra godišnje, a kukaju kada EPS da 800.000 evra za utakmice u Ligi šampiona a Telekom 1,3 miliona za godinu i po. A sportski rezultati kako u domaćim tako i u evropski takmičenjima neuporedivo na strani Partizana.
(Nemanja, 22. februar 2018 17:38)

Auuu koliko ti je tesko ijaoooo...

Marko

pre 6 godina

Skupo nas taj sponzor koštao jedini sa drzavnim monopolom od 51% preko NISa.
Bolje spustite cenu gasa da ima narod nešto od toga a pare od ugovora ostavite sebi

dexim

pre 6 godina

Dakle, Gaspromova donacija Hramu je koliko jednogodisnje sponzorstvo drzavnoj mezimici.
(Samo bahato rodjaci, 22. februar 2018 18:24)

Sto toliko placete?

Petar

pre 6 godina

Umesto da sponzorisu najveci klub evropskog prostora, velikana svetskog fudbala, klub kome se cak i vojska klanja i poklanja stadion, jedan i jedini Partizani FK oni dosli u Zvezdu neku tamo

Against modern football

pre 6 godina

Svako ko misli da su ovo pare ruske firme se grdno vara. Svako ko misli da bilo koja firma baca 4-5 miliona evra godišnje već godinama na klub koji je ove sezone prvi put igrao evropu u zadnjih deset godina bez jake političke pozadine koja stimuliše to bacanje para je naivan.
(Phantom, 22. februar 2018 16:14)

Sticem utisak da imas neke insajd informacije ili se samo pravis pametan, koje je od ova dva?

Raul Marcello Bobadilla

pre 6 godina

Гробарско плакање је вредније од свих ових милиона!
Овде се поставља питање зашто само спонзорство за Звезду? Па то би било исто као када би се звездаши љутили зашто нека мултинационална компанија спонзорише Барселону, а не Звезду.

ernesto che

pre 6 godina

@phantom

Da li ti mislis da bilo koji kredit koja je dala neka banka u srbiji, da je on od stranih para i da su oni ini nesto investirali? da li mislis da je bilo koja firma sa zapada ili istoka dosla da nama podigne standard?! Nasi politicari se hvale da su od 2000'na ovamo usle investicije u vrednosti od 100 milijardi a niko ne govori da su raznorazne banke, kompanije,raznoraznim lazna udruzenja iznela 196 milijardi, na svaki ulozen izneli 2 evra!! E druze moj naivan si ti.

Andrea Djani

pre 6 godina

Mislim da je krajnje vreme da Svetozar Mijailovic prestane da potpisuje bilo sta , jer ce vec sutra da zaboravi sta je danas potpisao .

Pedja

pre 6 godina

Stvarno su dosadili vise ti komentari kada ce i da li ce Zvezda ili Partizan vratiti dugove. Mozda nece nikada. Sta mislite kada se prodavala smederevska zelezara, da li je imala dugove? Imala je i te kakve, ali je drzava jednostavno otpisala dugove da bi mogla da proda zelezaru. Isto tako, ako drzava odluci da se privatizuju Zvezda i Partizan, samo mogu da obrisu dugove i resen problem. A najvise ovde pisu za dugovanja, oni koji i ne doprinose porezima drzavi tj. nezaposleni.

skoco

pre 6 godina

A nakon 2020-te gasi taj propali klub! Klub bez istorije koga izbacuju tamo neki Rusi, Kazahstanci itd. Napred Partizane, najveći klubu na ovim prostorima!
(Kića, 22. februar 2018 16:13)

E pa Kico, taj "tamo neki" Ruski tim vredi 4x vise od Zvezdinog, da je bilo malo srece izbacili bi ih. U pravu si, nemamo neku istoriju, usati u vitrina i nije neki pehar, titula svetskog sampiona mala stvar, nismo osvojili kup univerzuma, a imali smo i srece protiv Olimpika dobili ih na penale...

beoman

pre 6 godina

@@Svako ko misli da su ovo pare ruske firme se grdno vara. Svako ko misli da bilo koja firma baca 4-5 miliona evra godišnje već godinama na klub koji je ove sezone prvi put igrao evropu u zadnjih deset godina bez jake političke pozadine koja stimuliše to bacanje para je naivan.
(Phantom, 22. februar 2018 16:14)

Ma bitno je da je 3 820 000E kk Partizan bez politicke pozadine, a shodno njihovim briljantnim igrama u Evropi pa i ABA ligi izuzetno opravdano!
(obraz djon a pameti nema, 22. februar 2018 20:03)
nemoj se provaljivati, to je ruska firma i NIS je prodat rusima za vreme kad su presednici srbije bili grobari. Pa po tvome sve te kuce, stanovi i rancevi su u drustvenoj privatnini, pa nisu, sve to neko ima kao privatni mrtvi kapital i nek se ti privatnici poturce il pokineze i dalje je to njihova i nek odsele i dalje je to njihovo. Te ruske firme su mogle da odaberu albanske, bosanske il hrvatske klubove da ih sponzorisu al ipak rusi to nisu uradili i nece jer su to ipak nasi ljudi i braca po veri a po genima su svedi i nemci.

Lud, zbunjen, normalan

pre 6 godina

Evo razloga zasto Gazprom "troši, baca ili rasipa" toliki novac na Crvenu Zvezdu. Kao veliki navijac Crvene Zvezde, ne mogu da zatvorim oci da moji drugovi i drugarice rade preko lizing agencija za iznajmljivanje ljudi u NIS-u. Da su im plate mnogo manje nego stalno zaposlenim radnicim, da imaju po pet ugovora od dve godine. A da bi bili odgovorna kompanija finansiraju Crvenu Zvezdu, Partizan i pomazu Hram Svetog Save. Nadam se da ce se to promeniti.

pancev u londonu

pre 6 godina

Da su pobedili u nekom derbiju u poslednje dve godine, dobili bi svih 5 miliona... 
Kad bi samo ljudi bili svesni, koliko od toga stvarno zavrsi u klubu, izbile bi ozbiljne demonstracije - jer bi to otvorilo sve prevare svih politicara u poslednjih 20-25 godina!
(Kako ko, pa ja, 22. februar 2018 19:03)

Sad je dve godine? bilo je pet, pa tri i evo nas na dve godine, a inace je Gazprom bio rezervisan za vas, ali vas je Skundra poslao po burek.

nista o nicemu

pre 6 godina

Partizan, dakle UCESNIK LIGE SAMPIONA je od EPS-a koji mu je tada bio sponzor dobijao blizu milion evra godisnje a Zvezda koja naravno nije usla u grupu LE od Gasproma je inkasirala 4 miliona evra na godisnjem nivou, da nije smesno bilo bi tuzno.
(Uros Djurdjevic #32, 22. februar 2018 17:39)


Partizan dobija pare od NISa za igranje u FIBA Ligi Sampiona i brukanje u Evrokupu, Zvezda za Evroligu nista. Ako cemo da poredimo, a u fudbal nemoj porediti jer vi nikada, ali nikada, necetw biti prvaci sveta, decko.

Tiho teče Kolubara

pre 6 godina

Antić, čovek iz senke, rešava nerešivo... kakav je to, magloviti, kapacitet... uvek prisutan i uvek "tajnovit" do bola. Od danas navijam za Borac iz Ostružnice!

ernesto che

pre 6 godina

@phantom

Da li ti mislis da bilo koji kredit koja je dala neka banka u srbiji, da je on od stranih para i da su oni ini nesto investirali? da li mislis da je bilo koja firma sa zapada ili istoka dosla da nama podigne standard?! Nasi politicari se hvale da su od 2000'na ovamo usle investicije u vrednosti od 100 milijardi a niko ne govori da su raznorazne banke, kompanije,raznoraznim lazna udruzenja iznela 196 milijardi, na svaki ulozen izneli 2 evra!! E druze moj naivan si ti.

obraz djon a pameti nema

pre 6 godina

@Svako ko misli da su ovo pare ruske firme se grdno vara. Svako ko misli da bilo koja firma baca 4-5 miliona evra godišnje već godinama na klub koji je ove sezone prvi put igrao evropu u zadnjih deset godina bez jake političke pozadine koja stimuliše to bacanje para je naivan.
(Phantom, 22. februar 2018 16:14)

Ma bitno je da je 3 820 000E kk Partizan bez politicke pozadine, a shodno njihovim briljantnim igrama u Evropi pa i ABA ligi izuzetno opravdano!

Gile

pre 6 godina

Cika Toni, izrekao si niz laži. Prvo pročitaj negde za koliko je prodat NIS. Drugo Tadić je osvedočen partizanovac . Đilas je zvezdaš. A nije ti smetalo dok je Mirko Marijanović vedrio i oblačio.

naucite nesto

pre 6 godina

Gospodo zvezdasi,uzdrzite se od komentaraa pre svega prepucavanja,sa navijacima komsijskog kluba sa vojnog stadiona.Jednostavno , nismo ista kategorija, osim ,,bezvredne" evropske i svetske titule,jednog neuspesnog finala,sest polufinala,osam cetvrtfinala,senaestine finala nisu bitne,sto bi statisticari rekli,Zvezda ima vise polufinala i cetvrtfinala, nego svi klubovi ex YU proleca u Evropi zajedno( racunajuci i komsije sa vojnog stadiona)

MilanB

pre 6 godina

Sad je dve godine? bilo je pet, pa tri i evo nas na dve godine, a inace je Gazprom bio rezervisan za vas, ali vas je Skundra poslao po burek.
(pancev u londonu, 22. februar 2018 20:14) Ovo za Petra Skundrica je istina. On je direktno odlucio u vezi Gazproma.