1. Uros Djurdjevic Zaboravio si na Radanova,Gudurica i malog Uskokovica.A vazno da su talnetovani Gagic i Andric
    (Zvezdasica, 21. februar 2018 16:58)

    # Link komentara

  2. Limitiran igrac, bas kao i Dangubic, Simanic, Davidovac...
     (Uros Djurdjevic #32, 21. februar 2018 15:42)

    # Link komentara

  3. Zauvek zahvalan za one role protiv Bayerna i Reala...decko je bio X faktor tih pobeda...inace falilo mu je samopouzdanja i sportske drskosti...Tejic i on braca uplaseni...sretno mu bilo u Spaniji...
     (oOo, 21. februar 2018 14:12)

    # Link komentara

  4. Napred i srećno !
    Budi jak i juri neki još bolji i uspešniji klub - zaslužio si da se oprobaš u jačoj konkurenciji ... uvek veruj u sebe i samo napred !
    (Posmatrač F4/4, 21. februar 2018 12:58)

    # Link komentara

  5. Opa Reba Beba,bravo,svaka cast.
     (Ogysa, 21. februar 2018 12:23)

    # Link komentara

  6. Mislim da je to vrhunska stvar konačno da se uzmu neke parice, kad ako ne sad.
    (Nolan Smith, 21. februar 2018 12:11)

    # Link komentara

  7. srećno momcino!
    sva sreća neka je na tvojoj strani.
     (coki pk itpkijg, 21. februar 2018 11:53)

    # Link komentara

  8. Greska tamo je katastrofa,mršic trener ne zna se ko pije ko plaća nema tu napretka beži sto pre ili da se nada da ce velja da dobije otkaz sto je očekivano kakvi su mu rezultati i igra
     (dule, 21. februar 2018 11:46)

    # Link komentara

  9. Mali je bio potencijal. Jos jedan od bisera srpske kosarke koji se nikada nece razviti zbog greske nacinjene u startu.
    Mega ga je malo vratila u zivot, ali mislim da to nije dovoljno da postane nesto vise od prosecnog igraca.

    Izgleda da Misko resio da zatvori "radnju". Gasi klub i nastavice da se bavi samo menadzerskim poslom.
    (TIGER, 21. februar 2018 11:46)

    # Link komentara

  10. Miško bi beduinima prodao pesak.
     (bg, 21. februar 2018 11:38)

    # Link komentara

  11. Dobar igrač, u Zvezdi nisu mogli da ga sačekaju iako je na prvenstvu za mlade igrao fenomenalno pre par godina (sa Tejićem koji je takodje izvisio u Zvezdi). Da nije bilo zle krvi mogli su obojica u Partizan da igraju evropu i podignu nivo i svoj i Partizana . Doduše za zlu krv oba kluba su kriva. Momku sa srećom u Španiji, nadam se da će još napredovati.
     (Ozymundis, 21. februar 2018 11:36)

    # Link komentara

  12. Loša vest za Real!
    (milan, 21. februar 2018 11:30)

    # Link komentara

  13. Pre svega vaspitan i fin momak kao i njegov mladji brat
    (Aleksandra, 21. februar 2018 11:24)

    # Link komentara

  14. Честитамо, сине. Сад само храбро.
     (Д Рза, 21. februar 2018 11:04)