1. Plzen u fazonu kako ne dobismo ove
     (veverac, 18. februar 2018 23:56)

    # Link komentara

  2. Zasto ovaj nije najuren jos jesenas kada se videlo da blage veze nema sa fudbalom. Kao bio neki dobar odbrambeni igrac a odbrana najlosija u celoj ligi a o bilo kakvoj taktici on pojma nema.
    (Carrera, 18. februar 2018 22:34)

    # Link komentara

  3. crno beli tv@
    Kaži kako jeste...
    nije sreća, nego pomoć sudija
    U neka vam, titula će biti još sladja
     (krajisnik, 18. februar 2018 20:40)

    # Link komentara

  4. Odličan rezultat i pored bezidejne igre. Imali smo više sreće nego pameti. Provukli smo se, bilo je kritično. Opomena za sve u klubu. Sad pamet u glavu, cepaj redom, jer imamo znatno lakši raspored od Zvezde do kraja redovnog dela prvenstva.
     ((crno - beli TV), 18. februar 2018 20:21)

    # Link komentara

  5. Djukic i njegov vokabular...slika i prilika partizana a i naseg fudbala
     (ringo, 18. februar 2018 19:49)

    # Link komentara

  6. Partizan je potpuno van forme!Nema sistem igre,nema uigrane kombinacije,nemaju brzog špica,dok im je bolna tačka dobar štoper.Oni stariji se sećaju Taribo Westa!
    (krcun, 18. februar 2018 19:23)

    # Link komentara

  7. Kada su svi govorili da nije problem u rezultatima i nije problem ni ako ste peti na tabeli vec je problem u tome sto nema igre, nema nikakve ideje u igri, Djukic je govorio kako je zadovoljan i kako je normalno da nakon odlaska nekoliko bitnih igraca ekipa treba da se uigra i ono cuveno "Mi smo Partizan". Izvini Djuka ali evo prosli ste pripreme svi zajedno, bez velikih promena u sastavu, a od igre jos ni naznaka... Sta cekas, da Partizan zadrzi ove igrace do penzije pa da negde 2025. na zalasku karijere uspeju da centriraju i da nauce da se postavljaju? O nacinu na koji osvajamo bodove necu ovog puta jer je mene kao Grobara sramota, muka mi je jer licite na onu Zvezdu iz perioda Vladana Lukica, svaka utakmica penal ili crveni, igre nigde nema, kvaliteta ni u naznakama ali se krijete iza "dobrih" rezultata. U Evropi smo imali vise srece sa zrebom nego znanja. Tavamba je uzasno ogranicen igrac a i kao takav nam je medju najboljima, to je najzalosnije. Jankovic nije igrac ni za drugu opstinsku ligu, odbrana katastrofalna. O SUmi ne treba trositi reci. Tosic ima znanje ali nema vise ni motiva ni snage. Do ovde nas je doveo najvise Stojkovic na golu i to je cinjenica, a ja kao dugogodisnji navijac Partizana ne zelim da se iza tvog "Mi smo Partizan" krije ekipa ciji se rezultati zasnivaju na tome da li golman ima dobar ili los dan!
    (sofronije, 18. februar 2018 19:19)

    # Link komentara

  8. Образа без.
    (Ноланко Смитић, 18. februar 2018 19:08)

    # Link komentara

  9. Ovaj Partizan bi bez Đukića bio duplo bolja ekipa. Čovek je maksimalno unazadio igru, igrači na terenu redovno deluju kao da niti jedan zajednički trening nisu imali
     (v8engine, 18. februar 2018 18:57)

    # Link komentara

  10. Ma sta kazes?
     (Uros Djurdjevic #32, 18. februar 2018 18:53)

    # Link komentara

  11. Putuj.... Nemas ti blage veze. Nikolic ioi Sale Stanojevic bi preskakali sve redom sa ovom ekipom. Tvoj rezime u Partizana je:
    - Srecno izgurana evropa
    - Prvo poluvreme protiv Dnjipra

    Pa zar Mladost ima bolje igrace od nas, nismo mogli ni kopacke da im brisemo. Neuki trener...
     (Xonique, 18. februar 2018 18:28)

    # Link komentara

  12. Djuka, bio si klasa, nemoj ostati u secanju nas koji smo te kao klinci obozavali jos jedan Savo Milosevic iz te generacije......
     (ForeverSRB, 18. februar 2018 18:18)

    # Link komentara

  13. MOLIM TE, DAJ OSTAVKU...
     (uefamafia, 18. februar 2018 18:14)

    # Link komentara

  14. Odlazi. Losi smo do kraja.
     (sale, 18. februar 2018 18:11)

    # Link komentara

  15. Tuga cemer i jad....Zavucite se u stanove i ne izlazite mesec dana....U Cesku ne idite bezveze.........
     (Dejan 1989, 18. februar 2018 18:05)

    # Link komentara

  16. I njega je sramota malo..
     (menjam nick, 18. februar 2018 18:04)

    # Link komentara

  17. pobedili ste samo zato sto su vas pustili... jasni je kao dan...
     (vasilije, 18. februar 2018 17:59)

    # Link komentara

  18. Kada su svi govorili da nije problem u rezultatima i nije problem ni ako ste peti na tabeli vec je problem u tome sto nema igre, nema nikakve ideje u igri, Djukic je govorio kako je zadovoljan i kako je normalno da nakon odlaska nekoliko bitnih igraca ekipa treba da se uigra i ono cuveno "Mi sm Partizan". Izvini Djuka ali evo prosli ste pripreme svi zajedno, bez velikih promena u sastavu, a od igre jos ni naznaka... Sta cekas, da Partizan zadrzi ove igrace do penzije pa da negde 2025. na zalasku karijere uspeju da centriraju i da nauce da se postavljaju? O nacinu na koji osvajamo bodove necu ovog puta jer je mene kao Grobara sramota, muka mi je jer licite na onu Zvezdu iz perioda Vladana Lukica, svaka utakmica penal ili crveni, igre nigde nema, kvaliteta ni u naznakama ali se krijete iza "dobrih" rezultata. U Evropi smo imali vise srece sa zrebom nego znanja. Tavamba je uzasno ogranicen igrac a i kao takav nam je medju najboljima, to je najzalosnije. Jankovic nije igrac ni za drugu opstinsku ligu, odbrana katastrofalna. Tosic ima znanje ali nema vise ni motiva ni snage. Do ovde nas je doveo najvise Stojkovic na golu i to je cinjenica, a ja kao dugogodisnji navijac Partizana ne zelim da se iza tvog "Mi smo Partizan" krije ekipa ciji se rezultati zasnivaju na tome da li golman ima dobar ili los dan!
    (sofronije, 18. februar 2018 17:56)

    # Link komentara

  19. Ђукићева тактика за ову утакмицу је била да први гол дају после првог искључења, а други после другог искључења.
    (Марко, 18. februar 2018 17:52)

    # Link komentara

  20. Ma jok super ste igrali. Da li vi u Partizanu mislite da mozete bilo koga da pobedite tek tako kao zvezda, samo da izadjete na teren i to je dovoljno. E moj ti, pa morate da okrvavite gace i oznojite dres jer svi protiv vas grizu kao da im je finale lige sampiona. Nema lako cemo. A vi kao vazite za neke igrace. Pa to mora da se dokaze na terenu. To je jedino merilo.I vec mi je dosta Djukicu tog uvlacenja igracima. Nisu oni deca iz obdanista nego odrasli ljudi koji veoma lepo zive od plate koju dobijaju za to sto bi trebalo da rade ali ne rade.Podvikni covece malo, kaznjavaj ili se sklanjaj. Ovako ocigledno ne ide.
    (rutinska katastrofa, 18. februar 2018 17:50)

    # Link komentara

  21. "..kada su oni zbog svojih grešaka dobili isključenja.."- СРАМОТНА ИЗЈАВА. Волео сам да гледам Ђуку у Примери, и био је увек педантан играч без испада, гафова, увек ту за репрезентацију. Данас је погазио себе самог овом изјавом. ДА, ВИ СТЕ партизан!! :/
     (vinjak18+, 18. februar 2018 17:49)

    # Link komentara

  22. ti ako imaš imalo obraza treba da podneseš ostavku
    kao grobar,sramim se ovakvih pobeda
    ćelavi je za tebe doktor fudbala
    Vrati se Marko!!!
     (samo kažem, 18. februar 2018 17:38)

    # Link komentara

  23. Ђукићу.....
    (киза Д, 18. februar 2018 17:38)

    # Link komentara

  24. Plzen 3-0 Partizan
    ako bude srece
     (Mihailo, 18. februar 2018 17:36)

    # Link komentara

  25. hhahah ahhahha evo ga covek priznaje namestanje aa hah ah
    (Aca, 18. februar 2018 17:35)

    # Link komentara

  26. Kako podbacili, pa odigrali ste leprsavo, tecno sa puno lepih pasova od noge do noge, istina je da je vise tih pasova islo do nogu protivnika ali.... niko nije savrsen i na kraju ste kao i obicno sacekali da sudija odradi svoj deo pa mozete bez problema da se radujete "briljantnoj" pobedi. Savrsena utakmica kao i 70 % svih vasih utakmica.
    (Papilon, 18. februar 2018 17:34)

    # Link komentara

  27. bez komentara
     (crvenko, 18. februar 2018 17:30)

    # Link komentara

  28. Podbacio si TI sto i dalje sedis na klupi Partizana. Jedan si od gorih trenera u Partizanovoj istoriji. Muka nam je da gledamo tvoj antifudbal vise!
    (wroom1975, 18. februar 2018 17:30)

    # Link komentara

  29. Lako smo gubili loptu, znali smo da će igrati čovek na čoveka
    Ali onda na scenu nastupa sudija kad je video da đavo odneo salu smanjiti broj igraca a Tawamba neka reukama drzi preostale moze to ima ga jak je
    (mirko, 18. februar 2018 17:28)

    # Link komentara

  30. sve smo znali ali nista znali nismo...ukratko...hvala kokeza :)))
     (Bojan, 18. februar 2018 17:27)

    # Link komentara

  31. Kako podbacili, pa ovo je vrh i maksimum maksimuma sto mozete odigrati.
    (Cubaka, 18. februar 2018 17:27)

    # Link komentara

  32. Pokri se ušima i cuti sine.
     (Djokonda, 18. februar 2018 17:27)

    # Link komentara

  33. Sve je bilo super. Vi veciti iz Bg, Zvezda i Partizan ste olicenje postene Srbije. Nastavite tako, da omladina moze da se ugleda na vas, da raste i razvija se na moralnim principima.
     (postenoSamo, 18. februar 2018 17:26)

    # Link komentara

  34. sram vas bilo.
     (dottore, 18. februar 2018 17:25)

    # Link komentara

  35. Za sve ovo je kriv na prvom mestu Ivica Iliev! Sastavio je ekipu od beskorisnih igraca! Jankovic, Tosic i Suma su 3 beskorisna igraca, bolje da odmah vrate opremu i ne muce vise navijace Partizana svojim bravurama na zelenom terenu. Pantic nesto i pokusava ali slabo, Ivanovic za sada takodje ocajan, ali dajmo mu jos vremena...

    U tom ofanzivnom delu imamo jos Ozegovica koji je povredjen, a i kad nije povredjen da 4 gola ukupno za celu polusezonu! Tavamba je neki lutajuci spic, vidi se da mu se igra evropa a domace takmicenje jok. Nesto kao Abubakar dok je igrao za Partizan.

    Odbrana je posebna prica, mogu da kiksnu u svakom trenutku, potpuno nesigurni.

    Djukic ocajno vodi ekipu, toliko su nemotivisani za domace prvenstvo da je to uzas. Za sada 2 poraza i 6 neresenih utakmica u ovakvoj nasoj ligi, pri tome moglo je da bude jos gore, izvlacili se na nekoliko utakmica u poslednjim minutima ili nadoknadi (Borac, Napredak, Zemun, Macva, Mladost...)

    Za kraj, svaka cast za evropu, ali tamo moze da prodje sistem igre na 0-0, 1-1, u domacem prvenstvu ako osvojis 1 ili 0 bodova umesto 3, ti si ga ugasio. Ovo sto Partizan igra ove sezone u domacem prvenstvu ni pas sa maslom ne bi pojeo!
    (fantom, 18. februar 2018 17:25)

    # Link komentara

  36. Dabogda ti bio trener još 10 godina, samo bez avanzovanja u selektora.
     (sve što želim u ovom trenutku, 18. februar 2018 17:15)