1. Pa naravno da je iz proslog veka sagradjen je 1963...cuj ovi rusi sada prodaju pamet...alo bre, do pre 15 godina niste znali sta su farmerke...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mich, 14. februar 2018 23:48)

    U tome i jeste stvar sto svi pisete do pre toliko vremena niste znali to i to itd, svi su napredovali samo smo mi nazadovali kao da smo drzava u Africi a ne u Evropi.
    (LightbringeR, 15. februar 2018 18:04)

    # Link komentara

  2. @DUSAN.OVDE JE REC U KAKVOM SU STANJU NASI SPORTSKI OBJEKTI.U OCAJNOM SU,NAJGORI U EVROPI,UBEDLJIVO
    (marko, 15. februar 2018 17:40)

    # Link komentara

  3. Sta je sporno u ovoj izjavi? Tacno i jedno i drugo. Ja bih umesto skroman stavio bedan.
    (Milosav, 15. februar 2018 14:05)

    # Link komentara

  4. Kako sa visine gledate na nemastinu. Jesmo sirotinja, a vi brzo zaboraviste dane kad ste mogli samo da sanjate da zivite u zemlji kao sto je Jugoslavija. Da prezivljavamo teskih 25 godina, al bar nismo nikad cekali u redu za zvake. Lazna braco
    (silja, 15. februar 2018 13:29)

    # Link komentara

  5. Pa naravno da je iz prošlog veka kad Srbi nedaju da se gradi novi.
    (Igor, 15. februar 2018 13:04)

    # Link komentara

  6. Rusi su mnogo kulturniji od nas, a ploče Bitlsa i Stonsa izdavane su mnogo pre jugoslovenskih. (Negativni, 14. februar 2018 23:39)

    Netacno. U SFRJ je cak jedan album Bitlsa izasao dan ranije pre Britanske i svetske premijere. U Rusiji su njihove ploce smatrane opasnoscu i bile su zabranjene sve do 1980-ih, a to je 15-20 godina nakon sto su bile aktuelne. Uostalom, kako uopste mozes da pises neistine?
    (Filtrirajte komentare!, 15. februar 2018 11:36)

    # Link komentara

  7. Ima ozbiljnijih stadiona sa lepo uređenim prilazima po unutrašnjosti a ova slika je bruka, Beograd, najveći stadion, 21. vek i na nepune 3 nedelje pred gradske izbore.
    (Vlajko, 15. februar 2018 11:16)

    # Link komentara

  8. Rusi su skroz u pravu, ali neka se zapitaju kako taj Zvezdin skroman tim tako lako izlazi protiv ruskih ekipa.
     (bobo mk, 15. februar 2018 07:40)

    # Link komentara

  9. Nas stadion nije cirkus, vec fudbalska svetinja!
    (neko, 14. februar 2018 17:21)

    Vidi cuda, ne znam kako je danas, ali, koliko se ja secam, cirkusi su u Beogradu pobijali satru upravo uz tu vasu "svetinju".
    (Ziveo Kralj Dragutin!, 15. februar 2018 01:04)

    # Link komentara

  10. Pa naravno da je iz proslog veka sagradjen je 1963...cuj ovi rusi sada prodaju pamet...alo bre, do pre 15 godina niste znali sta su farmerke...
     (mich, 14. februar 2018 23:48)

    # Link komentara

  11. Još Boakje i Kanga i pali se mašina. LeBranko da odigra flastera na Musi i eto vas u top 16. Ništa zato i ako ispadnete jer tu je Simon da ukrade pehar pa doček pred sto hiljada dlanova na livadi.
    (KK Hibrid Železnik, 14. februar 2018 23:45)

    # Link komentara

  12. Kada sam ja bio mlad, isti su nas gledali kao vanzemaljce, jer smo nosili gornjake i farmerke, svirali rok , žvakali žvake. Uvaljivali su nam nekako one svoje šibice, a Bajagu i Dugme posmatrali kao -Bitlse. Sprdali smo se sa njima. Šta dočekasmo...
    (Matori, 14. februar 2018 19:50)

    Nije tačno. Ovo je klasična srpska žvaka. U Rusiji jeste vladala nemaština, ali isto tako i ovde. I ovde je bilo malo čudo kada neko donese konzervu koka-kole iz inostranstva. Sa druge strane, iznenadio bi se koliko su Rusi bili napredniji i informisaniji o rockandroll-u od nas. Medjutim, ti njih posmatraš kroz njihove kulove, kao kada bi nas posmatrao kroz bizarne nepismene džibere koji pljačkaju i kradu po inostranstvu. Rusi su mnogo kulturniji od nas, a ploče Bitlsa i Stonsa izdavane su mnogo pre jugoslovenskih. O klasičnoj muzici i da ne govorimo. Mi mnogo volimo da mislimo kako smo bili napredni i bogati, a u stvari smo bili uvek polupismeni nadobudni malogradjani. Čast izuzecima.
    (Negativni, 14. februar 2018 23:39)

    # Link komentara

  13. Hihi pa jel uopšte potreban komentar?
    (KK Hibrid Železnik, 14. februar 2018 23:10)

    # Link komentara

  14. Dr star da se slika u blatu i da kaže imamo plan za ligu šampiona.
    Rekao AV biće avaltirano pre roka, za sledeće evropsko proleće.
    (Mita, 14. februar 2018 22:54)

    # Link komentara

  15. @wolwerine,
    A ko vam brani da imate 50% njihovog budzeta,ko vam brani da se obogatite? Je l' u Srbiji kapitalizam? Jeste. Sto se onda ne obogatite na trzistu,sto se ne prodate nekom tajkunu,nekom Abramovicu ili nekom Arapinu pa cete imati veliki budzet.Dosta vise sirotinjske kuknjave!
    (Oliver, 14. februar 2018 21:16)

    # Link komentara

  16. uuu a tek vatreni navijaci, srednji vek :)

    pisu glagoljicom,lemaju ko igra na uskrs, post na vodi, mobilizacije, vile, sekire, baklje...
    (wer, 14. februar 2018 21:15)

    # Link komentara

  17. Skroman tim na prastarom stadionu,ok, ali je ne videh nista od te svetske velicine sa stadionom za 21.vek,osim sto dva puta pogodise Borjana! Bas bih voleo da vidim Barselonu sa budzetom od 2 miliona a Zvezdu sa 300 miliona ,ko bi onda bio skromni tim!
    (Zlatko, 14. februar 2018 20:49)

    # Link komentara

  18. Nekoliko kamiona sa tucanikom i blatišta ne bi bilo. Ali toga treba neko da se seti. Palanački mentalitet.
    (Slobodan-Bg, 14. februar 2018 20:40)

    # Link komentara

  19. Vi igrate na Rajku Miticu, kako vas nije stid pred Brazilcima.
    (palančanin, 14. februar 2018 17:49)
    a vi igrate na lavoru,koji pri tome nije vaš
    (slobos sa rodosa, 14. februar 2018 20:38)

    # Link komentara

  20. Braca Rusi ih ocrnise gore nego Amerikanci i celi zapad zajedno.
    (Vlado, 14. februar 2018 20:33)

    # Link komentara

  21. Jedini poluprazan stadion u 1/8 finala Lige Evrope.I to posle 70 godina bolesnog ispiranja mozgova celoj Srbiji da mora da se navija za jednog od Titovih blizanaca.Beogradjana 10000 maksimalno.Cirkus...
    (1914, 14. februar 2018 20:20)

    # Link komentara

  22. Nema Srbija jednog Putina da im donese Svetsko prvenstvo i pare za nove stadione.
    (BlueBlueBlue, 14. februar 2018 20:14)

    # Link komentara

  23. Posto grobari znaju od cijih para je napravljen nas stadion,voleo bih da mi kazu i od cijih para je napravljen njihov?Takodje neko napisa i da Bernabeu nema krov.Koliko kisnih dana ima Madrid?
    (bocko, 14. februar 2018 18:49)

    problem je sto to i nije njihov stadion, vec vojni.
     (whisky breath, 14. februar 2018 20:07)

    # Link komentara

  24. Kada sam ja bio mlad, isti su nas gledali kao vanzemaljce, jer smo nosili gornjake i farmerke, svirali rok , žvakali žvake. Uvaljivali su nam nekako one svoje šibice, a Bajagu i Dugme posmatrali kao -Bitlse. Sprdali smo se sa njima. Šta dočekasmo...
    (Matori, 14. februar 2018 19:50)

    # Link komentara

  25. rusi znaju da pricaju nesto o fudbalu.da mi imamo 50% vaseg budzeta,ne bi se vi nista pitali.ni u beogradu ni u moskvi
     (wolwerine, 14. februar 2018 19:44)

    # Link komentara

  26. (delija, 14. februar 2018 15:15)

    Vidim da se baš razumeš u ekonomiju. Ti bi da renvoriaš nešto što je staro preko 50 godina umesto da za duplo manje love napraviš novo. Dokle god ti je star stadion ti ćeš sipati lovu za njegovo renoviranje. To ti je drugar moj čisto bacanje para.
    (Bane, 14. februar 2018 19:35)

    # Link komentara

  27. (neko, 14. februar 2018 17:21)

    Fudbal je najveća sporedna stvar na svetu. Fudbal jeste zabava ili enteraiment. To što ti ne kontaš to je drugo. Ljudi nisu razmaženi i žive u 21 veku dok mi i dalje živimo u 19. Nema šta nam nije staromodno.
    (Bane, 14. februar 2018 19:26)

    # Link komentara

  28. sve je oronulo, svuda, u vremena vecite predizborne gradnje. oronusmo svi odreda...
     (neutralni felsh, 14. februar 2018 19:14)

    # Link komentara

  29. Jeste kaljuga. Ali da su rekli Nemci ok. Ja nisam video prljavija vozila nego u Rusiji, pa njima su ulice kaljuge izuzimam centar nekog grada.
     (SASA, 14. februar 2018 19:07)

    # Link komentara

  30. Posto grobari znaju od cijih para je napravljen nas stadion,voleo bih da mi kazu i od cijih para je napravljen njihov?Takodje neko napisa i da Bernabeu nema krov.Koliko kisnih dana ima Madrid?
    (bocko, 14. februar 2018 18:49)

    # Link komentara

  31. @neko - Bari je bio pre 27 godina, ali od stare slave se ne živi. Ona može da inspiriše. "Mala Marakana" je svojevremeno bila ponos, najveći stadion u ovom delu Evrope. Ali to je bilo pre 50 godina. Za seoske škole je u to doba bila norma da imaju čučavce sa septičkim jamama van školske zgrade. U kakvom stanju su mokri čvorovi na našim stadionima? (Nije ni stadion Parizana ništa bolji.) Na temu blata, ako nisu mogli da betoniraju staze, mogli su makar da pospu tucanik.
    (Zoki, 14. februar 2018 18:47)

    # Link komentara

  32. @covek koji sumlja i @hm, jeste li vi svesni koliko je vas stav malogradjanski? A ironija je da smatrate da ste građanskog duha. Prevaziđeno je takvo razmišljanje (ko živi u BGu dva veka taj je bolji od drugih i njegov sud je jedini validan). Sa sličnom ideologijom spaljeno je na milione nevinih u istoriji sveta.
     (Yo, 14. februar 2018 18:36)

    # Link komentara

  33. djapetoo, 14. februar 2018 17:21

    Kada napises da je jelka od 100h to jedino moze da znaci da je jelka od 100 sati tj casova. Pojasni molim te.
    (Nikola, 14. februar 2018 18:32)

    # Link komentara

  34. Nadam se da se novinar neće Antonovim iz prošlog veka vraćati u Moskvu .
     (VUK, 14. februar 2018 18:26)

    # Link komentara

  35. Sve vise ne razumem vecinu koja pise komentare jedni ne prihvataju stanje kakvo jeste a drugi opet se vesele sto je lose.Postojel ljudi koji predlazu kako da se popravi i cime mi kao navijaci mozemo pomoc.Navijac sam Partizana i isto mislim i za tu grupu.
    (Soko, 14. februar 2018 18:25)

    # Link komentara

  36. A koji je to regularan scenario?
    Da im poniste regularan pogodak za 4:1???
    Vi ste stvarno za posmatranje. Zar ti stvarno mislis da ste vi nadigrali Krasnodar u Rusiji??? 1000 puta izgovorena laz postaje istina.
    (Ja bi, 14. februar 2018 18:23)

    # Link komentara

  37. Skroman tim izbacio jednu Spartu Prag,milionere iz Krasnodara,dvaput pobedio bundesligaša i igrao egal sa kombinovanim timom Arsenala i imao više šansi od CSK,Marakana jeste neuređena ali šta je tu je.
    (Mare, 14. februar 2018 18:20)

    # Link komentara

  38. Vozila sa folijama su prema ovom pravilu nebezbedna, ali su vozila sa desnom volanom bezbedna????
     (malz, 14. februar 2018 18:07)

    # Link komentara

  39. Volim kada nas potcenjuju...Tako je bilo i sa Krasnodarom, svidja mi se isti scenario
    (dusan, 14. februar 2018 17:51)

    # Link komentara

  40. Marakana je jedna i jedina u Brazilu, i to ste morali da plagirate i izmislite. To je kao da golfa 2 zoves ferari. Vi igrate na Rajku Miticu, kako vas nije stid pred Brazilcima.
     (palančanin, 14. februar 2018 17:49)

    # Link komentara

  41. karma će hteti da im baš donald ili le talek zaprže čorbu u revanšu.čuj njihova premijer liga.le talek je i sinoć bio blizu da ih zakuca,ali je rus poznat kao velika kiksara sjajno odbranio.pošto je sinoć blistao očekujem da u revanšu primi nešto kroz uši.inače ovo me podseća na onu situaciju iz 1979 godine kada je zvezda igrala sa dinamom iz berlina u 1.kolu kupa uefa. dinamo je pobedio sa 5:2 u prvoj utakmici a i u revanšu na marakani je vodio sve do sredine drugog poluvremena.nemački novinari su sa podsmehom gledali napore zvezde da bar izjednači rezultat,a onda je usledila kanonada.posle 4 zvezdinog gola pred sam kraj meča,nemački novinari su pobegli iz lože.
    (slobinator, 14. februar 2018 17:47)

    # Link komentara

  42. @mare

    brate, prijatelju, pod hitno knjigu u šake.
    (Nada, 14. februar 2018 17:47)

    # Link komentara

  43. Kolika lova prolazi kroz klub... Pa sunce ti, koliko kosta to asfaltiranje, 150 miliona evra?
    (Nebojsa, 14. februar 2018 17:45)

    # Link komentara

  44. Botovi, zna se čiji, opet navlače da bacimo pare na stadion pored svih raspalih bolnica sa opremom iz doba Napoleonovih ratova..
    (cccc, 14. februar 2018 17:45)

    # Link komentara

  45. Sta pricate bre Rusi. Zar vi ne znate da je BG najvece gradiliste u ovom delu Evrope. Pa da li ste videli BG na H2O , Slaviju , Ruzveltovu , sace i pasarela, pa na leto gondola, Kosancicev venac evo skoro gotov. Vi nama da pricate o infrastrukturi sirotinjo, jeste videli one mostove tunele, cuda na koridoru 10. Ako se zainatimo napravicemo ne jedan nego dva stadiona i to jedan iznad drugog.
    (kuvarcina, 14. februar 2018 15:33)

    Da imas i malo mozga, stideo bi se svog komentara, koji samo pokazuje koliko ti vremena provodis sedeci za racunarom ili telefonon pljuvajuci sve oko sebe, a sto nikad u zivotu nisi video.
     (Dare, 14. februar 2018 17:41)

    # Link komentara

  46. čovek koji sumlja
    Kao čisti Beograđanin mogao si da se opismeniš. Osamnaesti se brojem piše 18. a i godine se pišu kao redni broj, sa tačkom. Ne znam se piše upravo ovako a ne neznam. Koristi sva slova pisma a ne samo neka. Đ se piše kao đ a ne dj. Ima tu još gluposti koje su manje očigledne ali i ovo je dovoljno da se vidi kako si nepismen a hvališ se svojim gradskim porijeklom.
     (srpski al' pravilno, 14. februar 2018 17:39)

    # Link komentara

  47. Kada rus kaze da je kaljuga, onda nema sta da se doda osim da potera KAMAZ preko.
     (prosto ko pasulj, 14. februar 2018 17:37)

    # Link komentara

  48. Na osnovu cega si ti to zakljucio ? Trk u kladionicu i uzmi pare...da bi izbacili Cska ,moracete da date gol i da predjete pola...kakav vi bunker igrate na svom stadionu,ono nije vidjeno od doba Javora,cudi me samo gde nestane sva ta efikasnost i potentntost iz Premijer lige gde svima bez problema dajete po par komada a u Evropi imate prosek od 0.3 gola po utakmici...zlobnici bi rekli da u Premijer ligi igrate prijateljske utakmice,sem derbija,posto ni tu ne mozete gol da date
    (Paralelni univerzum, 14. februar 2018 14:53)

    Nisi bas u ovoj materiji,po svemu sudeci?! Kao prvo,nasa liga nije premijer,vec superliga a medju tim zlobnicima si ocigledno ti,kao navijac komsije malog i slicni sledbenici.Kao drugo,trener ekipe odredjuje taktiku,kako prema igracima koje ima u timu,tako i prema protivniku.Zvezda je svesno prepustila posed lopte Rusima i cekala kontre da ih kazni.Juce je imala dva zicera iz te igre a Rusi nijedan i plus slobodnjak na 17 metara jer je nas igrac grubo srusen u kontri.Eto,na cemu zasniva covek optimizam jer CSKA igra mnogo slabije kod kuce a bolje na strani a juce najbolji igrac,Golovin,dobio je zuti karton i nema pravo za revans,dok ce Boaci biti spreman.Zvezda je u boljoj situaciji nego pre prve utakmice.Ako si vec racunao efikasnost u Evropi,mogao si da izracunas da smo na 7 jake utakmice,primili samo dva gola a nijednom nismo igrali protiv nekih Skenderbega,Jang Bojsa i slicnih velikana.
    (Objasnjenje, 14. februar 2018 17:21)

    # Link komentara

  49. Nasao razmazeni Rus da kritikuje. Klinac koji na fudbal gleda kao na razonodu ili sto bi Ameri rekli "entertainment"! Ostani kod kuce, bice ti toplo, pijuckaces pice i krkati neko meze. Jeste, blato je stvarno blamaza, toaleti su ispod svake kritike. Ali, koga bre briga!? Igra Zvezda! Evropski i svetski sampion! Javljaju se na ovu "vest" komsije? Grobari, pa sta vi imate da ponudite, u muzeju vam stoji toster iz '66 godine! Hahahahaaaaaaaa Takodje, niko ne moze da zabrani turistima da dodju na stadion ali nemojte da trazite postovanje, a ne znate nijednu pesmu niti navijate duze od 2 minuta. Juce je pola Istoka zalutalo na stadion... Nas stadion nije cirkus, vec fudbalska svetinja!
    (neko, 14. februar 2018 17:21)

    # Link komentara

  50. Sve je tacno sto je izreceno. Lopovluk, javasluk i amaterizam doveli su do toga da se Marakana raspada. Mi cak ni svetinju- Hram, jedan od najvecih u Evropi, ne mozemo da zavrsimo, jer smo nesposobni. Ali smo sposobni da kupujemo jelke od 100h, da stavimo kintu u dzep itd.
    Ni u Rusiji nije mnogo bolje. Vole diktaturu i sve sto ide uz to.
    Koga zanima, neka pogleda bilo koji film Zjaginceva.
    A opet taj prokleti novac nista nece znaciti, ako ih sledece nedelje izbacimo. Eto motiva vise.
     (djapetoo, 14. februar 2018 17:21)

    # Link komentara

  51. Kada su Francuzi igrali u lavoru, rekli su da nisu verovali da takvi stadioni jos postoje, i da izgleda kao da je iz 14. veka.
    (Ludvig 14 - suncani kralj, 14. februar 2018 17:15)

    # Link komentara

  52. Uzas. Sramota
     (bih ja, 14. februar 2018 17:15)

    # Link komentara

  53. Meni nije čudno blato i livade oko stadiona, drugo mene nešto buni. Do sada nisam obraćao pažnju na ovaj tunel na Zvezdinom stadionu jer nikada kamerom nij ni snimano. Kada su sinoć kamerom krenuli kroz taj tunel imao sam utisak da taj tunel vodi najmanje do Kaluđerice. Pa se još nešto pitam, za šta služi taj tunel? I setim se. Taj tunel služi da navijači na dugme što pre stignu na organizovane mitinge njihog vodje koje oraganizuje širom Beograda.
    (Cinik, 14. februar 2018 17:13)

    # Link komentara

  54. Da, Zvezda je skromna ekipa za evropske uslove, ali koliko para toliko muzike. Od veoma ogranicenih sredstava napravio se gotovo senzacionalan rezultat. Ali zasto se vi bavite zvezdom, sta je pokazao taj CSKA u Beogradu osim par polusansi? Potpuno bezopasan i anemican tim ciji je jedan igrac placen kao kompletan tim Zvezde. Treba to napasti tamo dati dva gola, I zatvoriti utakmicu, pa pricajte vi koliko hocete ko je od koga skromniji.
    (Ivan, 14. februar 2018 17:12)

    # Link komentara

  55. Sledeci put gumene cizme.
     (Rogi Obrenovac, 14. februar 2018 17:10)

    # Link komentara

  56. Zagorac, znam za POSLEDNJIH 10 derbija - 9 golova ili prosek 0,9 po utakmici. U isto vreme, vi ste Zagorac maleni ,postili 10 golova ili prosek 1 gol po uktamici

    Informacije za ZANJIH 10 derbija nemam

    ps. Info za POSLEDNJIH 10 prvenstvenih derbi utakmica, Igokeac
    (Batko, 14. februar 2018 16:02) # Link komentara
    Preporučujem (+10)Ne preporučujem (-13)

    Batko , 10 > 9 , tako da ne vidim cime se ti ponosis :)))
    Jos kad dodas da nas niste pobedili poslednjih 7 derbija...
    (..., 14. februar 2018 17:03)

    # Link komentara

  57. Ne bih menjao našu Maru ni za 10 Vemblija!
     (borke, 14. februar 2018 17:02)

    # Link komentara

  58. Marajkana i jeste stadion iz proslog veka. Bas kao i Maracanã. A nije mi jasno zasto se stide Autokomande, pa svoj stadion pokusavaju zvati imenom gradske cetvrti Rio de Janaira.
    (Ziveo Kralj Dragutin!, 14. februar 2018 17:00)

    # Link komentara

  59. Covjek sve u pravu.
     (bl rs, 14. februar 2018 17:00)

    # Link komentara

  60. Evo ja sam mrtvi grobar ali sta ovi rusi pricaju.Dajte nama 30% vaseg budzeta mislim na oba Beogradska kluba pa ce te vidjeti gdje ste.Iscrpljuju prirodne resurse do besvjesti i tako pune budzet.Gdje ste bili kada je bila stara jugoslavija?.Naspram onoga koliko para imamo kada uzmete brojnost populacije i sve ostalo za vas smo velesila u sportu.
     (istina ali realna, 14. februar 2018 16:54)

    # Link komentara

  61. Rusi glasali za sankcije 1992. a sad laju što nemamo love za stadion.Među prvima priznali Hrvatsku a Ameri među zadnjima,ništa nisu uradili 1999. prvi došli i prvi otišli sa Kosova...
     (filipo, 14. februar 2018 16:50)

    # Link komentara

  62. ps. Info za POSLEDNJIH 10 prvenstvenih derbi utakmica, Igokeac
    (Batko, 14. februar 2018 16:02)
    Sta ti znaci to igokeac?!
    To ti kao sebe tesis sto navijas za fmp, koji je promenio ime.
    Je li reflexsovac.
    (Punimlimenke, 14. februar 2018 16:44)

    # Link komentara

  63. Bas lepo sto nas potcenjuju! Obozavam takve situacije! Inace Rusija je poznata fudbalska zemlja sa velikom tradicijom! Visestruki prvak Evrope i sveta sto u klupskom, sto u reprezentativnom fudbalu! Toliko slavnih majstora fudbala je podarila covecanstvu!
     (kadinjaca ipak pala, 14. februar 2018 16:44)

    # Link komentara

  64. Marakana je sveto mesto. Naravno da je treba modernizovati, ili na potpuno istom principu iznova graditi, ali opet svakako ususkanu. Kazu grobari kako su kod njih tribine iznad nivoa zemlje, jesu, a bas zato tamo ne mozes da odes kada je manje od 15 stepeni ili kada vetar duva a da ne dobijes upalu pluca. Najvaznija je stvar urbanisticki resiti prilaze i parking, uz, naravno, eliminisanje atletske staze i priblizavanje tribina terenu. Ne znam da li su ljudi svesni da gradnju ne vredi ni pocinjati bez 300 mil. evra.
    (fljamurtari dobro pari, 14. februar 2018 16:40)

    # Link komentara

  65. Skroman, i jako ponosan.Nass najtrofejniji klub. Sa ogromnom armijom navijaca. A ovaj bogati cska nije uspreo da savlada tako slabi i jeftin tim za njihove uslove.
    (Nemac, 14. februar 2018 16:33)

    # Link komentara

  66. Samo Vi velicajte Ruse. Oni su takva nacija puna sebe ranga Nemaca,ali posebno osiona koja ne priznaje ikoga sem njih za bolje. Kad su oni ista rekli o Djokovicu kao drugi.Nikada. Do pre 15 godina nisu znali sta je zvaka i gladni bili a sada oni nesto mudruju i potcenjuju. i dalje im 85% Rusije lici na realni zamrli komunizam,Ali drago mi je da rusofile i te koji se kunu u njih vrate u normalnost.
    (StostobojVladimir, 14. februar 2018 15:43)

    Vidim redovno posećuješ Rusiju, možda čak i živiš tamo.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tudum, 14. februar 2018 16:00)

    Ne do Bog da zivim. A ti ako zivis,uzivaj i dalje,ali koliko vidim I ti bi mecku da vozis,da letujes na mediteranu,da ti deca zive na Zapadu i da si na relaciji Paris Roma London.Muka mi od takvih. Samo Vi hvalite Ruse,ali nama nikada dobro nisu doneli. Pa ja ih znam sa letovanja po Grckoj. Nepristupacni skroz,umisljeni,puni sebe. Sto Englezi i Nemci i Ceski novinari ne napisase nesto lose nego hvalili sve od atmosfere Marakane do bg restorana,ljubaznih ljudi.Samo udji na sajt Arsenala i vidi njihov utisak iz bg.
    Pogledaj i reportazu o Beogradu turisticke vesti,rusi nas smatraju za kasabu a do pre 20 godina jedino mogli ici u Jugoslaviju tadasnju i gledali Bg siroko otvorenih ociju kao da su videli Hong Kong. Pa stanujem na nbg kod hotela putnik,znam ih 40 godina i kako se oblacili i kako kupovali zvake i najlonke carape a farmerke Pirosi zakon im bile.
    (StostobojVladimir, 14. februar 2018 16:31)

    # Link komentara

  67. marakanu slobodno renovirati,ali rusenje ne dolazi u obzir..Da se ja pitam..Ipak 'MARA' ima svoju dusu,svoju pricu..
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (delija, 14. februar 2018 15:15)

    A zašto bi se Ti pitao za brazilski stadion?
    (Vasa, 14. februar 2018 16:31)

    # Link komentara

  68. Ok.... U pravu ste. I JNA i Rajko su rupe
    (Made in Serbia, 14. februar 2018 16:27)

    # Link komentara

  69. Taj skroman tim ce da izbaci cska.. Evropskog "velikana"
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (spartak, 14. februar 2018 14:03) # Link komentara

    Na osnovu cega si ti to zakljucio ? Trk u kladionicu i uzmi pare...da bi izbacili Cska ,moracete da date gol i da predjete pola...kakav vi bunker igrate na svom stadionu,ono nije vidjeno od doba Javora,cudi me samo gde nestane sva ta efikasnost i potentntost iz Premijer lige gde svima bez problema dajete po par komada a u Evropi imate prosek od 0.3 gola po utakmici...zlobnici bi rekli da u Premijer ligi igrate prijateljske utakmice,sem derbija,posto ni tu ne mozete gol da date
    (Paralelni univerzum, 14. februar 2018 14:53)

    Bili ste juče sigurni da će nas CSKA razbiti. Da li ste trčali u kladionicu da date kintu na CSKA? Koliko ste uložili?

    Što se golova tiče, mi smo manje primili na 6 utakmica nego vi na jednoj (Dinamo Kiev), tako da niste kompetentni da pričate na tu temu.
    Da, zaista je to neki paralelni univerzum.

    Jedino za stadion mogu da se složim, ali koliko para, toliko muzike. I opet je lepši od vašeg.
    (zvezdaš, 14. februar 2018 16:16)

    # Link komentara

  70. Koji kompleksaski komentari, nestvarno????
     (bro, 14. februar 2018 16:14)

    # Link komentara

  71. da su vas bombardovali vi ni kvalifikacije ne bi ste igrali
     (ne, 14. februar 2018 16:13)

    # Link komentara

  72. Lako je Rusima da ruse stare i podizu nove stadione. Mi smo igrajuci na ovom nasem neuglednom stadionu postali prvaci Evrope i sveta... ta rupa je mnogo vise od stadiona.
     (Trifke, 14. februar 2018 16:09)

    # Link komentara

  73. Evropi imate prosek od 0.3 gola po utakmici...zlobnici bi rekli da u Premijer ligi igrate prijateljske utakmice,sem derbija,posto ni tu ne mozete gol da date(Paralelni univerzum, 14. februar 2018 14:53) ...niti da sutnemo na gol u derbiju ?! A, da... 
    (Batko, 14. februar 2018 15:12) 
    Pa koji je prosek golova u deset zadnjih derbija, efempeovac?!?
    (Al Bandi, 14. februar 2018 15:36)
    Što samo zadnjih deset?
     (Cvele, 14. februar 2018 16:08)

    # Link komentara

  74. Dobro, kakav god da je stadion, nas je . Volim ga i uvek cu ga voleti i na njemu cu se osecati kao kod kuce. Prvi put sam bio 1963 kao osmogodisnjak. Zato, manje pljuvanja.
     (izhlapjeli starac, 14. februar 2018 16:07)

    # Link komentara

  75. @hm
    Nemoj da generalizujes.Nismo svi nekakvi skorojevici.Moja porodica i sa majčine i sa očeve strane zivi u Beogradu od sredine 18 veka.Nemam niti jednog rodjaka van Beograda dakle ako su po tebi beogradjani oni koje vidjas po trznim centrima sa izrazenim naglaskom i dodjoskim manirima nemoj mene svrstavati u tu grupu i vredjati.Moja porodica je poklonila klavir 1889 narodnom pozoristu u Beogradu,2 slike narodnom muzeju u Beogradu 1911 i donirala 50.000 dinara za izgradnju skupštine u koju ja danas nemogu ni da udjem a koju su palili dodjosi 2000 te.Dakle nemoj da me vredjas ovom generalizacijom.Inace niti navijam za CZ niti za Par vec za moj OFK Beograd koji je unisten a kao alternativu za Vojvodinu to su dva gradjanska i stara srpska fudbalska kluba...ostalo su ovi iz šume.
    Najljubaznije molim da mi se objavi komentar,hvala
     (čovek koji sumlja, 14. februar 2018 16:04)

    # Link komentara

  76. terza ima plan! kaže da tartufi idu bolje od pečuraka, kaljuga je dobra sredina za uzgoj a tu su i rasni rnjači po istoj.
    (šamponiranje by gasprom, 14. februar 2018 16:04)

    # Link komentara

  77. Veoma korektan clanak. Pomalo subjektivan, zbog Gazproma. Objektivno, Marakana je, da izvinete, stadion sa perspektivom javnog WC i stanista beskucnika i narkomana u zadnjoj fazi.
     (Grdoje, 14. februar 2018 16:00)

    # Link komentara

  78. Mi smo siromasna zemlja, lopovi pokradose sve i zato sve izgleda tako jadno i bedno, ali nije sve u parama i koji je tim bolji videcemo posle revansa. Sto se navijaca tice njihovi novinari nisu ni svesni koliko su u pravu a to ce tek videti u Moskvi gde ce Zvezda imati takvu podrsku da ce Rusi misliti da ponovo igraju u Beogradu.
     (Trifke, 14. februar 2018 16:00)

    # Link komentara

  79. Samo Vi velicajte Ruse. Oni su takva nacija puna sebe ranga Nemaca,ali posebno osiona koja ne priznaje ikoga sem njih za bolje. Kad su oni ista rekli o Djokovicu kao drugi.Nikada. Do pre 15 godina nisu znali sta je zvaka i gladni bili a sada oni nesto mudruju i potcenjuju. i dalje im 85% Rusije lici na realni zamrli komunizam,Ali drago mi je da rusofile i te koji se kunu u njih vrate u normalnost.
    (StostobojVladimir, 14. februar 2018 15:43)

    Vidim redovno posećuješ Rusiju, možda čak i živiš tamo.
     (tudum, 14. februar 2018 16:00)

    # Link komentara

  80. Kad je država izgradila Zvezdi stadion, novcem poreskih ovbeznika, uopšte se nije vodilo računa o infrastrukturi, o parking mestima, o prilazima stadionu. Sećam se kad smo sedamdesetih - osamdesetih išli na južnu tribinu tog stadiona da bodrimo Partizan u derbiju, posebno zimi, morali smo nositi kaljače zbog blata. Toliko o "veličini" kluba. Taj klub, CZ, po svemu predstavlja pravu Srbiju.

    Ne treba ni reći da je na JNA druga priča, uredan betoniran prilaz, parking, jaki reflektori. E, daleko je Zvezda od Evrope. Rastu im pečurke na travi!
    (Only PFC, 14. februar 2018 15:58)

    # Link komentara

  81. Ovo je montaža. U selima su bolji uslovi.
     (samo Partizan, 14. februar 2018 15:55)

    # Link komentara

  82. Realno. Bio sam na utakmici sa dvoje dece, skoro da sam im bas ovako i pricao. Stadion na kome su gostovali svi vazniji svetski klubovi, istorija. Ali da se od devedesetih ama bas nista nije promenilo osim kozmetike. Prilaz stadionu katastrofa, blato, onda direktno na put, niko da preusmeri saobracaj bar na sat posle utakmice. Unutra, opet ista prica, redar mi ladno kaze da to sto pise na karti niko ne postuje (imali smo istok 26.red, pokriven). Samo pukom srecom smo uspeli tu da sednemo cak 90 minuta pre pocetka, a na sat vremena do pocetka jedva sam odveo decu do toaleta (koji je katastrofa) zahvaljujuci starijoj gospodi koja su bila iza nas i cuvali nam mesto. Stadion nije bio pun, pre svega zbog visokih cena mada je i vreme objektivno uticalo na to. Ali protiv Reala 87 je bilo -10,-15 pa je stadion bio prepun. Ekskurzija od 100e za 90 minuta, jos sam 3 karte kupio u pretprodaji. Zamisljao sam tokom utakmice da Zvezda ima normalan stadion, pa odes u taolet ili pice ili grickalice kad hoces... Sto se tice ekipa, mislim da je Zvezda sada dosta slabija, pre svega je falio ludi Kanga no igracina, ali i Boaci i Srnic od pocetka, tim Zvezde bi realno pobedio ovakav CSKA 2:0 da je utakmica igrana jesenas. Navijanje prilicno slabo, protiv Arsenala je bilo nenadmasno.
    (LN, 14. februar 2018 15:54)

    # Link komentara

  83. Rusija ima fantasticne stadione,koji postoje i pre SP.da li gledate rusku ligu a na sp.igrace se i na stadionima ciji klubovi ne igraju prvu ligu. Pogledajte na netu kakvi su im stadioni,kao iz bajke,buducnosti.
    (Milos, 14. februar 2018 15:52)

    # Link komentara

  84. Meni nije jasno kako je utakmica i mogla biti odigrana na ovakvom stadionu. Zašto zvezda nema cešljeve na kapijama, a igra? Onaj stadion realno nije ni za kvalifikacije za evropsko takmičenje a ne za ovu fazu. Partizanov stadion je stariji a u tri puta boljem stanju. Ulažu se pare i stadion izgleda fino. Još fasada i krov neki manji i to je to... bombonica. St. Rajko se raspada.
     (Luke Babbitt gravedigger, 14. februar 2018 15:49)

    # Link komentara

  85. Svi naši treneri samo .... igračima o nekim taktikama, a glavna taktika našeg fudbala već 60-70 godina je čuvanje lopte, "bunarenje" i čekanje slobodnog udarca. I dve-tri kontre po meču; pa ako prođe, prođe. Uopšte se na terenu ne vidi da igrači imaju neke uvežbane kombinacije kojima osvajaju teren i pritiskaju protivnika, nema hrabrosti i inteligencije u napadu. Mene je kao zvezdaša koji je pratio Zvezdu do titule u Bariju sramota koliko je ono jadan fudbal koji sam sinoć gledao. Zvezda je postala obično trgovinsko preduzeće.
    (pod hitno privatizovati, 14. februar 2018 15:48)

    # Link komentara

  86. Ovo je cista aljkavost. Koliko kosta da se asvaltira prilaz???
    (zveki, 14. februar 2018 15:47)

    # Link komentara

  87. Ni Bernabeu nije iz 21 veka. Nema krov.Ali je u centru grada. Na zvezdinom samo treba sminka. Pocelo ili ce se poceti sa zamenom stolica. Treba skloniti ono ruglo od semafora gde je polovina postavljena pre pola veka EI Nis sa gomilom pregorelih silalica koje danas nigde ne mogu da se nadju. Da se prekrece grafiti i naravno da se asfaltira prilaz. Sve ovo ne iziskuje veliki novac. I naravno da se urazume navijaci pogotovu gostujuci da ne pale i ne lome stolice
     (Filip, 14. februar 2018 15:47)

    # Link komentara

  88. Samo Vi velicajte Ruse. Oni su takva nacija puna sebe ranga Nemaca,ali posebno osiona koja ne priznaje ikoga sem njih za bolje. Kad su oni ista rekli o Djokovicu kao drugi.Nikada. Do pre 15 godina nisu znali sta je zvaka i gladni bili a sada oni nesto mudruju i potcenjuju. i dalje im 85% Rusije lici na realni zamrli komunizam,Ali drago mi je da rusofile i te koji se kunu u njih vrate u normalnost.
    (StostobojVladimir, 14. februar 2018 15:43)

    # Link komentara

  89. vidim ovde se komentarise o tome kako wc na stadionu nije ciscen vekovima, pa kome da ciste, vama aljkavima i huliganima? Vama da stadion izgleda moderno, trzni centri da vam se prave da bi svaki dan divljali i razbijali stakla, vama stolice da se stave da ih odvaljujete iz hira? kad budete usli u neki proces urbanizacija i civilizacije pa ce sigurno imati razumevanja i za vas, tkzv."navijace"! za sada vi ne znate sta znaci biti navijac voljenog kluba!!!
     (magic, 14. februar 2018 15:42)

    # Link komentara

  90. Ljudi jel ovo blato montaza ili stvarnost. Ja ne verujem,majke mi.
    (Djalma, 14. februar 2018 15:40)

    # Link komentara

  91. Marakana je u Brazilu, ovo je obična rupa.
     (Luke Babbitt gravedigger, 14. februar 2018 15:38)

    # Link komentara

  92. Evropi imate prosek od 0.3 gola po utakmici...zlobnici bi rekli da u Premijer ligi igrate prijateljske utakmice,sem derbija,posto ni tu ne mozete gol da date(Paralelni univerzum, 14. februar 2018 14:53) ...niti da sutnemo na gol u derbiju ?! A, da...
    (Batko, 14. februar 2018 15:12)
    Pa koji je prosek golova u deset zadnjih derbija, efempeovac?!?
    (Al Bandi, 14. februar 2018 15:36)

    # Link komentara

  93. Sta pricate bre Rusi. Zar vi ne znate da je BG najvece gradiliste u ovom delu Evrope. Pa da li ste videli BG na H2O , Slaviju , Ruzveltovu , sace i pasarela, pa na leto gondola, Kosancicev venac evo skoro gotov. Vi nama da pricate o infrastrukturi sirotinjo, jeste videli one mostove tunele, cuda na koridoru 10. Ako se zainatimo napravicemo ne jedan nego dva stadiona i to jedan iznad drugog.
     (kuvarcina, 14. februar 2018 15:33)

    # Link komentara

  94. @grobar vr

    Nisi ti video ni Marakanu, ni JNA, a posebno ne Vembli, sinak.
     (Ljubisa livac, 14. februar 2018 15:33)

    # Link komentara

  95. Ispravka za ove sto tvrde da je zvezda izbacula krasnodar. Nije nego sudija.
     (Dr. Dule, 14. februar 2018 15:30)

    # Link komentara

  96. Kad su Francuzi igrali na JNA rekli su da nisu verovali da takvi stadioni postoje i da izgleda kao da je iz 19. veka. Marakana je bar pravi stadion ali očajno održavan zbog opšte bede a ono u Humskoj kao poljana sa ruglom od tribina bez krova.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marakana jos i dobra, 14. februar 2018 14:41) #

    U kom svetu iluzija ti živiš, druže ? Rupu okruženu kaljavim rovom, koja nema normalan parking , do koje se dolazi zemljanim putem nazivaš stadionom ? Samo zato što je rupa sa jedne strane pikrivena. JNA nije lepotan , ali ako ništa ima tribine iznad zemlje, normalne , asfaltirane prilaze i parking. Spolja liči na stadion, a ne na zgradu poljoprivredne zadruge.

    Ovoj zemlji trebaju savremeni stadioni, po meri ljudi iz 21. veka i to je činjenica. Bilo bi super da su samo stadioni u pitanju, nama fali puno toga. Ali, ako mislimo da igramo profesionalni fudbal, barem 2 ili 3 normalna nam trebaju u zemlji.
    (MiloS, 14. februar 2018 15:30)

    # Link komentara

  97. tu kaljugu je napravila armija ista ona koju rus nije branio '14 '41 '91 '99 iako nas nazivaju zapadnom bracom! nikada vi meni niste bili braca!
    (zvezdara, 14. februar 2018 14:38)
    1914.je Rusija usla zbog Srbije u rat i izgubila nekoliko miliona stanovnika zbog toga, niko ne moze i ne treba da ti prica ko su ti braca, samo je bezveze da neko zove bracom one koji su nas napali '14, '41, '91, '99
     (mare, 14. februar 2018 15:29)

    # Link komentara

  98. Da li je moguce da su kapije u kaljuzi do kolena? Realno Partizanov stadion je Vembli za ovo sto vi nazivate Marakanom.
     (Grobar Vr, 14. februar 2018 15:27)

    # Link komentara

  99. Za koga je - dobar je!!!
     (znam 100%, 14. februar 2018 15:27)

    # Link komentara

  100. To blatiste je prava slika Beograda, grad umisljenih skorojevica koji kreiraju laznu sliku nekog luksuza, a sa druge strane blato, grafiti, fasada koje su ostale u sedamdesetim...
    (hm?, 14. februar 2018 15:26)

    # Link komentara

  101. Taj skroman tim ce da izbaci cska.. Evropskog "velikana"
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (spartak, 14. februar 2018 14:03) # Link komentara

    Na osnovu cega si ti to zakljucio ? Trk u kladionicu i uzmi pare...da bi izbacili Cska ,moracete da date gol i da predjete pola...kakav vi bunker igrate na svom stadionu,ono nije vidjeno od doba Javora,cudi me samo gde nestane sva ta efikasnost i potentntost iz Premijer lige gde svima bez problema dajete po par komada a u Evropi imate prosek od 0.3 gola po utakmici...zlobnici bi rekli da u Premijer ligi igrate prijateljske utakmice,sem derbija,posto ni tu ne mozete gol da date
    (Paralelni univerzum, 14. februar 2018 14:53)
    pući ćeš od muke grobarčiću, tamo Zvezda dobija CSKA
    (milan, 14. februar 2018 15:24)

    # Link komentara

  102. Realno stadion i jeste izgadjen u prošlom veku, od tada nije bilo značajnih ulaganja, pa su slike stadiona grozne, stolice neudobne i na nerealno malim rastojanjima.
    Sad dal treba novi ili ne, pitanje je komplikovane finansijske analize.
    Samo ako se predpostavi da ljudi neće da dodju na stadion kada je ulaz 200din, onda se može lako doći do zaključka da je i ovo što imamo previše.
    Pogledajte cenu karata za ovu fazu takmičenja, u nekim drugim gradovima, onda je sve jasno.
    Mi smo u Evropi pukom srećom, ono što ostvarujemo je neverovatan uspeh i pitanje je kada će se ponoviti.
    Stadion treba dovesti u neko prihvatljivo stanje, srediti prilaze i wcE, smanjiti broj sedišta na račun komfora i podići cenu karata.
    Sad dal se može i kako dograditi neki komercionalni sadržaj, pitanje je takodje za analizu.
    Činjenica je da JNA "pašnjak" iako stariji, izgleda mnogo bolje.
    (Rema, 14. februar 2018 15:23)

    # Link komentara

  103. Hajde da se ne iscudjavamo ovoj kaljuzi, jer realno, te kaljuge su nam puni gradovi! Kola se redovno parkiraju po zelenim povrsinama koja se po kisnim danima skroz izrovari i svo to blato ta ista vozila posle prenesu na pesacku stazu ili kolovoz. To je odnos gradjana prema okolini u kojoj zive, a bogami i vlasti prema gradjanima jer nista ne cine da stvari promene (kao na ovom konkretnom primeru). Najlakse im je da nas puste da se valjamo u svoj ovoj kaljuzi jer misle da bolje ni ne zasluzujemo. Zato smo tu gde jesno. Stadion je najmanji problem.
    (Djura, 14. februar 2018 15:22)

    # Link komentara

  104. ja bi voleo da nam desno igra Mbape a levo Neimar ali nema para a I Neimar se ne vraća nazad tako da ovako smo bolji tim bez njega. grobari čekali juče da nas napuni CSKA kao njih Dinamo Kiev ili sto će ovi u četvrtak, pa sad pucaju of muke kao bunker I te fore
    (mirko, 14. februar 2018 15:22)

    # Link komentara

  105. Sto se pak tice Zvezdine igre.videli smo ono sto smo i mogli da ocekujemo.Nisam jedino verovao da ce se videti onolika nasa nemoc da odgovorimo na presing CSKA,ali ocigl.da je nivo Zvezdine fiz.spreme i tehn,karakteristika igraca ozbiljno limit.Statistika govori o npr. oko 320 tacnih pasova CZV i oko 700 ruskih.Odatle onakav surov presing na koji nismo ni znali ni mogli da odgovorimo.Zvezda nema iskustva igranja prolecnih meceva direktno iz hibernacije i posle nedovoljnih priprema i prip.utakmica.Pripreme je trebalo otpoceti bar 10 dana ranije uz bar jos ukupno 4 jake utakmice bez obz.na realne rizike od povreda.Tako bi se doslo do znatno boljeg momenta forme.Ovako smo imali momke koji se jos nisu probudili,kaoV.Savica,Donaldinja,Krsticica...,a to je i previse za ovako ozbiljnog protivnika.Samo nas je Bog i njihova neuigranost u napadu spasla poraza ili primljenog gola u Bgd.Brine sto CZV nikako da nauci da igra presing,nikako da resi fizicku spremu.Na sve to nikako da ozbiljnije resi finans.jer onda ne bi morali da sami sebi pucamo u nogu i prodajemo Kangu za sitnu kintu kojom se nista nije resilo.Kanga je majstor,kreator,lucidan igrac i covek koji najbolje prima i drzi loptu od svih u CZV,+jos strasan sut koji zna da resi ovakve meceve.Sumnjam da cemo se mnogo pomaci u + do revansa.Taktika bi unekoliko mogla da se promeni ulazenjem u igru odlicnog Gobeljica kao 2.zadnjeg veznog umesto Donalda,a da i Krsticic dobije pravo na vise kreacije.Radonja i Ben traba manj.nazad
    (Stef, 14. februar 2018 15:21)

    # Link komentara

  106. Realno i Marakana i JNA su iz proslog veka, ostali stadioni su iz 19 veka.Ali za ovakav narod, i navijace koji bu rusili i palili novije stadione, bolje i nije. Ovo sto imamo je itekako dobro za ovakav karakter i kulturu navijaca.
    Da je tim skroman, za nasu ligu nije, ali za Evropu jeste i to je jasno.Mi se jesmo uzdigli ovim uspehom, ovo za nas je najveci uspeh u zadnjih 26 godina.Ali tim kao tim je skroman za neke vece domete u Evropi.Mozemo mi da sanjamo o Ligi Sampiona, ali ni mnogi jaci i bogatiji klubovi ne mogu da udju u nju, ili ako udju da naprave nesto.A mi odmah mastamo kao mozemo se nositi sa ovim ili onim.Ovo mislim za sve nase timove, ne samo za Zvezdu
     (Dare, 14. februar 2018 15:20)

    # Link komentara

  107. Nisu previse omasili u proceni i konstataciji.Tim nam je takav,kakav jeste i koliko je bilo para da se napravi.U nasoj ligi je ubedljivo najbolji,bez ozbiljnije konkurencije ali za evropske prilike skromnog kvaliteta i ogromnog srca i htenja,sa odlicnim trenerom.Kao takav je izbacio znatno skuplje timove od sebe i ne vidim nikakav problem da ne izbacimo i CSKA,koji jeste nesto jaci,iskusniji i skuplji ali ne prolazi uvek favorit.Zvezda je imala dva zicera,jedan slobodnjak na 17 metara i 3-4 solidne sanse,kada su udarci glavom zavrsili pored gola a Rusi samo 3-4 solidnih pokusaja i nista vise osim veceg poseda,tako da ima nade za revans,pogotovo sto ce Zvezda biti jaca za Boacija a CSKA znatno slabiji za najboljeg igraca Golovina.
    Sto se tice stadiona,tu nista nisu omasili i rezime je slican kao i za tim,koliko para,toliko muzike.Kod njih su svi kontraverzni biznismeni preuzeli klubove,naredjeno im je da moraju ulagati u sportove,pare imaju,kupuju skupe igrace a zbog SP su morali i stadione da naprave,tako da ne mozemo sa njima na crtu,po tim pitanjima.
    (Konstatacija, 14. februar 2018 15:20)

    # Link komentara

  108. Eto malo hladnog tuša , da neletimo u visine.
    (ISTINA, 14. februar 2018 15:19)

    # Link komentara

  109. A Rusi bolje da cute. Veze sa fudbalom nemaju. I reprenzetacija im je krs obican. Od prosecnog Arsavina nisam cuo ni za jednog njigovog igraca. Ako nista bolji smo na nivou reprenzetacije od njih tako da tisina
     (panco, 14. februar 2018 15:18)

    # Link komentara

  110. Nasli rusi da pricaju.Imao sam prilike da vidim njihove stadione pre dobijanja SP. Luzniki koji je pravljen za OI i to je sve. A onda Otkritje arena (Spartak) pola milijarde dolara. Stadion Tosno kao Radov, Anji u Mahackali takodje.
     (Zvezda, 14. februar 2018 15:17)

    # Link komentara

  111. marakanu slobodno renovirati,ali rusenje ne dolazi u obzir..Da se ja pitam..Ipak 'MARA' ima svoju dusu,svoju pricu..
     (delija, 14. februar 2018 15:15)

    # Link komentara

  112. I ako volim Zvezdu ovo lici na seoski fudbal.
     (panco, 14. februar 2018 15:13)

    # Link komentara

  113. skoro sam dosao iz melburna I mnogu reći da nam nije stadion iz proslog veka nego I cela drzava. tako da grobari nemoj te da likujete na ove komentare nemate razloga jer ste I vi kao klub I navaijači jos gori I vas stadion je smesan. tridesetak godina smo unazađivani I sad smo jedna siromasna drzava. I skoplje ima daleko bolji stadion.
    (mirko, 14. februar 2018 15:12)

    # Link komentara

  114. against modern football...
     (Papi, 14. februar 2018 15:10)

    # Link komentara

  115. Toaleti na Marakani nisu ni čišćeni od prošlog veka.
    (fica, 14. februar 2018 15:07)

    A ti bio na Rajku pa znas? Kako je na vojnom stadionu? Ima li papira, sve mirise zar ne?
     (Paja Patak, 14. februar 2018 15:10)

    # Link komentara

  116. Toaleti na Marakani nisu ni čišćeni od prošlog veka.
    (fica, 14. februar 2018 15:07)

    # Link komentara

  117. Možda jeste kaljuga, ali zato pečurke prva liga :)
    (BigBoca, 14. februar 2018 15:07)

    # Link komentara

  118. Nama je drzava u proslom veku, a ne stadioni
    (drmr, 14. februar 2018 15:00)

    # Link komentara

  119. Zvezda ima skroman tim, stadion iz proslog veka, jakog pred(c)nika i ruskog sponzora
    (Zli komsija, 14. februar 2018 15:00)

    # Link komentara

  120. Marakana je odavno trebalo da bude pretvorena u cisto fudbalski hram i to je moguce dobrim i pametnim komercijalnim pristupom.Naime,ne znam zasto stadion uopste ima atletsku stazu.Realno se na prste mogu prebrojati atletski dogadjaji zbog cega postoji atl.staza. Stadion podhitno treba renovirati tako sto bi se istocna tribina napravila zajedno sa severom i jugom kao dvospratna,i priblizila terenu na 4-5m,jednako kao i zapad koji bi trebalo da pridje i da 3-3.5m koj bi bio napravljen u tri etaze gde bi najbliza bila velika loza koja se najskuplje naplacuje sa npr. 5.000 mesta.Da li mozete da zamislite takav objekat? Da li mozete da zamislite finans.konstr.koja bi ga izfinansirala? Deluje kao bajka ali nije! Relativno lako se u svetu pronadje ekstra sponzor koji nadje interes da ulozi u celini ili u % .Delimicno se moze ocekivati i ulaganje FIFA i UEFA u manjem ili vecem %.Na kraju nestto bi mogla i morala da ulozi i drzava i stvari bi brzo mogle da postanu stvarnost.Dobra ideja nadje put do realizacije ,jer se tom pril.oslobodi neslucena energija svih,a pre svega zvezdaskog klana i zvezdaske javnosti.Naravno da se podrazumeva i participiranje navijaca iz Bgd. cele Srb, ali i bivse Jug. a svakako i dijaspore. Stadion bi mogao da ima i delimicnu namenu hotesko turistickog tipa,pa trgovinskog / soping mola sa svim saderzajima koji uz to idu,mozda i sa delom stambenih jedinica koje bi se prodale i ozbiljno pomogle realizaciju.Naravno da se podrazumevaju sadrzaji,garaze,liftovi isl
    (Stef, 14. februar 2018 14:59)

    # Link komentara

  121. Прилично реалан коментар без предрасуда и омаловажавања. Наши стадиони су заиста у јадном стању, с обзиром да у њих годинама није улагано. Али ако оставимо по страни питање инфраструктуре, најважније је то што је Звезда успела да се носи с озбиљним тимом. До пре неколико сезона тимови слабији од ЦСКА би нам у оваквој утакмици дали два, три комада и завршили посао.
    (Иван Грозни, 14. februar 2018 14:57)

    # Link komentara

  122. Skroman tim bio prvak LŠ, tadasnjeg KŠ... Cska moze da ima najjaci stadion i pare al nema ono najvrednije. Tako da mi se vise cini da je cska osrednji tim
     (bratemoj, 14. februar 2018 14:56)

    # Link komentara

  123. stadion je tezak krs. domaci fudbal ukinuti
    (citalac, 14. februar 2018 14:55)

    # Link komentara

  124. Cska uopste losa ekipa bila prosle sezone .Jer su tada odigrali odlicno u Ligi sampiona .Medjutim ove su dosta losiji i u prvenstvu .Njima je tskodje potrebno jedno kvalitetno renoviranje ,jsr u Rusiji nisu sad u tri najkvalitetnije ekipe .Sto se tice stadiona su bas u pravu ,ruzno mnogo izgleda .Mnogo se treba uloziti ds bi licio na nesto ,il ga jednostavno srusiti i napraviti novi .
    (Nije, 14. februar 2018 14:54)

    # Link komentara

  125. Stadion je bombona,jos prilazi da se srede i bice sve savrseno.
    (Gogsi, 14. februar 2018 14:54)

    # Link komentara

  126. Taj skroman tim ce da izbaci cska.. Evropskog "velikana"
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (spartak, 14. februar 2018 14:03) # Link komentara

    Na osnovu cega si ti to zakljucio ? Trk u kladionicu i uzmi pare...da bi izbacili Cska ,moracete da date gol i da predjete pola...kakav vi bunker igrate na svom stadionu,ono nije vidjeno od doba Javora,cudi me samo gde nestane sva ta efikasnost i potentntost iz Premijer lige gde svima bez problema dajete po par komada a u Evropi imate prosek od 0.3 gola po utakmici...zlobnici bi rekli da u Premijer ligi igrate prijateljske utakmice,sem derbija,posto ni tu ne mozete gol da date
    (Paralelni univerzum, 14. februar 2018 14:53)

    # Link komentara

  127. A kada se povede priča o Nacionalnom stadionu, onda drvlje i kamenje od navijača. Neće Titovi Blizanci da dele jednu savremenu sportsku arenu, radije bi svako da se sramoti.
    (Nenad, 14. februar 2018 14:51)

    # Link komentara

  128. hahahhahahahaha... cuveno blato miticeve rupe, opet brukate Srbiju pred ruskom bracom....
     (nesa, 14. februar 2018 14:50)

    # Link komentara

  129. Ali usvojen je sad novi termin...kad zvezda igra teski bunker a la Javor pod Curcicem , onda je to "svesno prepustanje lopte protivniku" , "takticka disciplina" , "pametna igra i cekanje na gresku" , a kad neko drugi igra tako onda je to anti fudbal i anti propaganda fudbala...
    (...., 14. februar 2018 14:49)

    # Link komentara

  130. Stdion jeste iz proslog veka. Ali nam i ne treba bolji. Idem na utakmicu da gledam fudbal i navijam a ne u restoran. Ne treba mi tapacirana stolica. Korisno bi bilo da su tribine pokrivene ali Ok. A "nacionalni stadion" je totalna glupost. Imate li predstavu koliko kosta godisnje odrzavanje stadiona? To nema sanse da se pokrije sa par utakmica reprezentacije na njemu. Zvezda da igra tamo.. zasto bi neko bio postanar kad ima svoju kucu?
    Tim.. Od nabrojanih igraca jedino Donald jeste tesko zamenljiv. A nije ni svaki igrac za svaki tim. Neko moze biti odlican u jednom timu a vrlo slab u drugom. To je vise do trenera. Jesmo skromnih mogucnosti, ali morate to i da dokazete na terenu. Juce vam je Milojevic objasnio par stvarcica..
    (Nele, 14. februar 2018 14:48)

    # Link komentara

  131. Ovo počinje da mi se sviđa, kad te Rusi pljuju a Englezi hvale. To je siguran znak da se ide u dobrom pravcu.
     (Bizmark, 14. februar 2018 14:48)

    # Link komentara

  132. Tako su pisali i komentarisali svi strani novinari tokom cele LE ,samo su nasi poltronski mediji pravili epske uspehe od 0-0 sa C timom Arsenala ili su krivili sudije posle poraza od istog tog C tima u Beogradu...itd itd...samo nasi mediji spominju i guraju u prvi plan rezultat od pre 30 godina dok eto vidim ni jedan od stranih medija to ni ne spominje...onaj prilaz istoku je skandalozan,pa naravno da ce svako to da napise,ljudi na zapadu i u Rusiji idu da gledaju fudbal na moderne stadione od 200+ miliona evra a kod nas FkCz nije u stanju da izbetonira ono parce livade vec 25 godina...nasi mediji su od sinocne utakmice napravili kao da je zvezda ispustila pobedu a ona je 70 minuta igrala bunkercinu na svom stadionu u stilu Javora i ispucavala lopte iz 16 dok su svi bili u svojih 40 metara..imala je 2 sanse koje su bile plod gresaka Cska ali zvezdina igra je bila kao i cele godine gde se 60+ minuta brani i onda na neki prepad ako uspe iz neke greske da da gol,ako ne bude 0-0...
    (Realno, 14. februar 2018 14:47)

    # Link komentara

  133. Nasi stadioni su slika i prilika drzave.Zvezdin tim, jeste skroman ali postaje disciplinovan i takticki odlican, sto je za pohvalu.A sto se tice istorije i uspeha u UEFA kupovima, CSK mora jos da raste, da vezba.
    (aca, 14. februar 2018 14:46)

    # Link komentara

  134. Sto se tice fudbala CSKA nije pokazao nista posebno vise od nas,a imaju xy puta vise para. Jedino se vidi da su malo bolje fizicki spremniji od nas i imaju iskustva u evro takmicenjima u kontinuitet. Znaju da drze loptu. Fudbal kao fudbal,kao tehnika,taktika,nista specijalno,ne previse brzo i ne previse idejno.
    Sto se tice infrastrukture to je jasno kao dan. Sve tacno. Cela drzava nam je blatnjava kaljuga,a BG u tome prednjaci. niko nista ne cisti,ne kreci,ne farba,ne odrzava zelenilo,nista. Mi smo zemlja korova,pikavaca,plasticnih kesa i mini deponija. Kako se kao narod ophodimo prema javnim dobrima pitanje je da li nam treba graditi ista bolje od ovoga sto imamo. I na sta bi licio neki novi stadion posle 5+godina.
     (Slobodni Klikeri, 14. februar 2018 14:45)

    # Link komentara

  135. Kad su Francuzi igrali na JNA rekli su da nisu verovali da takvi stadioni postoje i da izgleda kao da je iz 19. veka. Marakana je bar pravi stadion ali očajno održavan zbog opšte bede a ono u Humskoj kao poljana sa ruglom od tribina bez krova.
     (Marakana jos i dobra, 14. februar 2018 14:41)

    # Link komentara

  136. tu kaljugu je napravila armija ista ona koju rus nije branio '14 '41 '91 '99 iako nas nazivaju zapadnom bracom! nikada vi meni niste bili braca!
     (zvezdara, 14. februar 2018 14:38)

    # Link komentara

  137. Jos kada su snimili tunel molio sam Boga da sto pre prestane...
    (Mare, 14. februar 2018 14:37)

    # Link komentara

  138. Da ne placa klub kazne zbog ispada tzv...navijaca...bilo bi para za sve ali...malo ovde, malo tamo kazna i eto...
     (Gideon, 14. februar 2018 14:36)

    # Link komentara

  139. Kakvo je ovo blato, sa koje je ovo strane? Nisam video ovako nesto do sada - koliko god puta sam bio ulaz je bio uvek uredan i sasbim normalan. Slazem se da oko stadiona nema bas mnogo prostora kada je broj navijaca veliki, ali evo me u Ajndhovenu i oko Filips Arene su ulice i jos je manje prostora za navijace kad je velika navala (samo sto nema trave i blata). Videcemo u subotu kako to izgleda kad dodje Herenven. Neko je pomenuo stadion u Skoplju - bio sam na Super kupu: tamo je prilaz jos gori, narocito pored reke Vardar, ispred stadiona je neko prljavo jezerce i jedva smo prosli preko mostica gde su bile postavljene kapije. 20 minuta nevidjenog krkljanca - cak ni na finalu kupa u kosarci u Cairu nije takav krkljanac i guranje kao sto je bilo tamo, sa sve engleskim i spanskim navijacima. Jeste komotnije kad se udje unutra (Rajko je star 55 godina, normalno da je tako), ali ne nesto narocitno. Meni najvise smeta atletska staza i to sto si najmanje 50 metara od blize aut linije, a ako si visoko onda i svih 100 metara i samim tim nije najbolji ugodjaj (slicno je i u Skoplju).
     (veliki strumf, 14. februar 2018 14:35)

    # Link komentara

  140. Ne vidim lošu nameru u ovakom načinu izveštavanja Ruskih novinara.
    Važno je reći da je Crvena zvezda kao klub najviše izgubila onih nesrećnih 90ih godina.
    Nakon što se popela na krov Evrope i sveta, usledio je rat, hiperinflacija, embargo, nemaština, kriminal i egzodus mladih ljudi i talenata.
    Sport je ogledalo ekonomije jednog društva. Klubovi u Srbiji nisu mogli da funkcionišu mimo šablona koji su tada uspostavili neki drugi.
    Crvena zvezda je opljačkana, uništena i lišena mogućnosti da se takmiči onda dok je još bila konkurentna sa najvećim klubovima starog kontinenta.
    Stadion jeste mator, ružan i nefunkcionalan, ali je takav kakav jeste, simbol vremena koje čini Crvenu zvezdu posebnim klubom. Simbol slavnih vremena i teških, najtežih godina. Zbog toga, nama je najlepša, i jedina, kuća!
     (Indoktrinacija, 14. februar 2018 14:35)

    # Link komentara

  141. to su ta braca...
     (pacino al, 14. februar 2018 14:33)

    # Link komentara

  142. Alo braćo pa igramo fudbal.Ne manekenišemo se po pisti - stadionu.Srbija je mala zemlja, bez nafte i gasa pa se pare ne peru preko stadiona i sličnih objekata.I sa takvim stadionom FK Crvena Zvezda je bila prvak Evrope i sveta što CSK nite je niti će biti iako ima stadion i ogroman budžet.
    ĆERAĆEMO SE MI I U MOSKVI.
    (misko, 14. februar 2018 14:30)

    # Link komentara

  143. Sve istina za stadion, starudija. Što se tima tiče, tu su ustvari popiš.li sebe i ruski fudbal, jer taj skromni tim(što je takođe istina) je već izbacio jedan skup ruski tim, a i ovi sinoć su realno trebali da izgube.! Pa kakav je onda taj Krasnodar i ovaj CSKA kad smo ih mi ovakvi “skromni” preveslali, a oni tolike milione utukli?!?
    (Spale, 14. februar 2018 14:30)

    # Link komentara

  144. Nažalost, u pravu su, ali ni oni nisu nešto...
     (Toma, 14. februar 2018 14:30)

    # Link komentara

  145. taj skorman zvezdin tim je doveo "veliki"cska do toga da mora da se brani rukama i nogama da nebi izgubili..trebao je jedan akinfejev da brani ko manuel nojer inace bi kuci isli sa 0-2.sve sto je rus reko za zvezdin tim isto tako se moze reci i za tim cska..veoma skroman tim iako imaju ogromnog iskustva u europskim utakmicama ,dosli su u beograd po bod a ne po pobedu..sto se stationa tice,sve sto je napisano je ispravno..
    (dejan, 14. februar 2018 14:26)

    # Link komentara

  146. Jedini stadion koji ne moze da se sruši. Može samo da se zatrpa.
     (Borba, 14. februar 2018 14:26)

    # Link komentara

  147. Ruska posla,nisu to gospoda iz Nemačke i Britanije koji se kulturno zahvale na gostoprimstvu i pohvale Zvezdinu publiku.Ne pada im na pamet da "šnjuvaju" po stadionu tražeći parče blatnjavog travnjaka,odigraju ljudi svoje i vidimo se ko zna kada.Ne obazirite se na iskompleksirane Ruse.
    (što te biju ovi dobri ljudi, 14. februar 2018 14:24)

    # Link komentara

  148. Skuplji bio Krasnodar, Sparta, Keln, Bate, Arsenal. A tebi ostaje da se nadas. I spremi se da drhtis 90 minita u cetvrtak
    (Ciganin, 14. februar 2018 14:19)

    Nema drhtanja. Uvalice vam 2 komada za 20 minuta i zavrsiti pricu. A mi se cujemo za 7 dana ;)
     (Mikii, 14. februar 2018 14:24)

    # Link komentara

  149. Ајмо Краснодар реприза!!!
     (Srbin, 14. februar 2018 14:21)

    # Link komentara

  150. Pokazace ti u Rusiji ko je skuplji, bolji i zasto nisu pobedili juce. Ne voli Srbenda istinu, pa to ti je. Kao da su ljudi nesto slagali.
    (Mikii, 14. februar 2018 14:10)

    Skuplji bio Krasnodar, Sparta, Keln, Bate, Arsenal. A tebi ostaje da se nadas. I spremi se da drhtis 90 minita u cetvrtak
     (Ciganin, 14. februar 2018 14:19)

    # Link komentara

  151. bio sam na otvaranju novog stadiona CSKA i zaista je fantastican. Pravi engleski stadion za fudbal. Na tribine se penjete pokretnim stepenicama a ima i lift. Restorani, na sve strane i sve je zatvoreno, da narod ne mrzne dok jede.. Tribine su pokrivene..
    A Marakana i JNA su proshli vek zaista i HITNO je potreban makar jedan pravi stadion u Beogradu.
    Sto se igre tiche, CSKA drzhao loptu, zvezda pravila sanse.. Ja sam partizanovac inache, ali to su cinjenice..
    (Milan K., 14. februar 2018 14:17)

    # Link komentara

  152. Kada je skroman sto ne pobediste?
     (Ljutice Bogdana, 14. februar 2018 14:16)

    # Link komentara

  153. Tekst je vrlo objektivan.. I nisam sarkastičan, pohvalili su šta je trebalo i popljuvali su šta je trebalo.. Što se tiče igrača, setite se kako su ovi isti igrači igrali kod Grofa? Milojević ih je utegao i postavio na pravo mesto.. Pomenuti igrači u tekstu su mnogo napredovali pred njim.. Zaista, od kada je čovek došao, stvarno se dobro radi u zvezdi.. Nadam se da će ostati duže, a da posle njega neće biti potop..
     (menjam nick, 14. februar 2018 14:14)

    # Link komentara

  154. A prilaz stadionu,kao da je traktor preorao sve
    (Andrija, 14. februar 2018 14:13)

    # Link komentara

  155. Kako sada rusofili da reaguju a putinova stolica....
    (pop, 14. februar 2018 14:11)

    # Link komentara

  156. zasto niste pobedili skroman tim? cetri puta ste skuplji na poiru ali niste bolji.
    (Zex, 14. februar 2018 14:02)

    Pokazace ti u Rusiji ko je skuplji, bolji i zasto nisu pobedili juce. Ne voli Srbenda istinu, pa to ti je. Kao da su ljudi nesto slagali.
     (Mikii, 14. februar 2018 14:10)

    # Link komentara

  157. Slične impresije su imali i iz FK Krasnodar....
    (Bgd, 14. februar 2018 14:10)

    # Link komentara

  158. Tim je takav kakav je, ali Zvezda jači nije imala dugo godina, to je činjenica.

    Međutim, sasvim su Rusi u pravu za stadion. Staromodan, zapušten, nefunkcionalan... Nekako mi je najgore što su sportskom objektu u takvom stanju dali ime istinske fudbalske legende. Rajko Mitić zaslužuje da se po njemu nazove neki novi stadion, ili bar da se Marakana temeljito renovira (ako je tako nešto uopšte isplativo), pa neka joj onda menjaju ime.
    (Srdjan, 14. februar 2018 14:10)

    # Link komentara

  159. Ruski novinari su vrlo realno sagledali i opisali situaciju.
    (Blazze, 14. februar 2018 14:09)

    # Link komentara

  160. Komentari otprilike kao i kada je "skroman tim" igrao protiv Krasnodara - epilog dobro poznat.
    Inače, za razliku od "velikog" CSKA taj "skromni tim" je stvorio dve stopostotne šanse...
     (Wllaxy, 14. februar 2018 14:09)

    # Link komentara

  161. pravo skeniranje stanja u Bgd.Sad što smo mi izgubljeni u vremenu i prostoru,naš problem.
     (nikola, 14. februar 2018 14:09)

    # Link komentara

  162. Kakva njiva takvi i prilazni putevi.
    Puče bruka, bolje da je priznat onaj gol Ristića.
    (pantertrans, 14. februar 2018 14:09)

    # Link komentara

  163. Istina!
    (roMi, 14. februar 2018 14:08)

    # Link komentara

  164. Pa, ne znam šta su očekivali, da smo Barselona. No i ovakvi imali smo bolje prilike. Nema sumnje da se fudbaleri CSKA bolji tehničari i da, stoga, imaju veći posed, ali se nisu nastvarali prilika.
    (Winnetou, 14. februar 2018 14:07)

    # Link komentara

  165. Ma, pazi kaljugu sunce ti zarko...centar Beograda...koji je ovo blam...uzas..!!!!!
    Zar je toliko tesko betonirati 200 kvadratnih metara..??
    (zoran, 14. februar 2018 14:07)

    # Link komentara

  166. Taj skroman tim je izbacio Krasnodar sa 50 miliona budzeta.Igraci koji nisu mogli da igraju rusku ligu nije njihova krivica nego neznanje uprava i trenera u Rusiji koji samo bunare pare pa Ligu sampiona igraju samo rekreativno.
    (Aleksej, 14. februar 2018 14:06)

    # Link komentara

  167. Stvarno jadno, ljudi su objektivni i nista više. Stadion je zreo za bagere i dinamit. Naći strateskog sponzora da se napravi moderno zdanje, makar imalo i 30.000 kapacitet. Ali nije to moja briga, samo onako kažem.
     (Zvezdan, 14. februar 2018 14:04)

    # Link komentara

  168. Realan komentar o stadionu, uz opasku da svakako Rusi moraju malo da svojim komentarom umanje kvalitet tima Crvene Zvezde pred revans u Moskvi. To rade svi. Ono sto Zvezdi i Srbiji treba jeste stadion svjetskog kvaliteta. Kad se u Skoplju odigra finale Super Kupa izmedju Reala i Mancestera, zasto i Beograd ne bi mogao da se promovise na taj nacin za neku godinu?
     (Kontrabanda, 14. februar 2018 14:04)

    # Link komentara

  169. Taj skroman tim ce da izbaci cska.. Evropskog "velikana"
     (spartak, 14. februar 2018 14:03)

    # Link komentara

  170. zasto niste pobedili skroman tim? cetri puta ste skuplji na poiru ali niste bolji.
     (Zex, 14. februar 2018 14:02)

    # Link komentara