Sreda, 07.02.2018.

09:25

Povreda koja menja karijeru – Porzingis pokidao ligament kolena

Prva zvezda Njujork Niksa Kristaps Porzingis doživeo je tešku povredu zbog koje će pauzirati najmanje 6-9 meseci.

Izvor: AK

Povreda koja menja karijeru – Porzingis pokidao ligament kolena IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

87 Komentari

Sortiraj po:

sale

pre 6 godina

Kada se neko ovako povredi krecu papgajske price kako je bilo neminovno da se ovo dogodi, njegovo telo nije moglo izdrzati takav stil igre, bla, bla...
Da li je neko primetio da je mozda postojao mali kontakt kolenom u koleno izmedju Porzingisa i Antetokounmpa? Dovoljno da Porzingisovu nogu izbaci iz ravnoteze i on lose doskoci. Tako se Bynum povredio kada mu je Kobe pao na koleno, Westbrook posle kontakta sa Beverlijem. Dovoljno je samo da mu pipne koleno.

zemunski kej

pre 6 godina

Steta,mislio sam da je unikatan igrac visok 221cm a skocan i pokretan kao krilo.Medjutim taj nacin igre i ta visina ne idu zajedno, noge nisu izdrzale.Mislim da je visina od 208cm neki optimum na koji moze da se nadogradi telo za NBA.

Jašim

pre 6 godina

ја умирем од страха да се некоме од наших не деси слична повреда
(веверица, 07. februar 2018 11:21)

Ja tebi iskreno zavidim. Blago tebi u životu kad nemaš problema i kad umireš od straha zbog ovoga.

Nikola

pre 6 godina

Povredi se čovek(vidi se iz aviona da je povreda teska),a pogledajte ove "navijače"na fotografiji,osim malog decaka niko nije ni primetio da Porzingis leži na parketu.Daj samo piva,hamburgera,Kardasijanki i "difensa".UŽAS.
(goblin, 07. februar 2018 11:08)
A pazi tek ovoga sto trci da izvede aut, dok Porzingis lezi. Degenericna nacija bez trunke ljudskosti.

WillyWonka

pre 6 godina

Bilo je neminovno da se ovo desi. Jednostavno, njegova konstitucija ne može podnijeti stil igre koji on forsira. Ili će se okrenuti pozicionoj sporijoj igri, ili ga nećemo previše gledati. Nešto kao Rik Smits prije.
A nevjerovatan je igrač.

Иван-Ниш

pre 6 godina

Никси највероватније не би ушли у плеј-оф, нема репрезентативних утакмица... пропустиће 2 месеца активне кошарке. Ако је стрпљив, оперише се за који дан и почне да игра за 9 месеци, неће много претрпети каријера. Само да се не залећу превремено да га врате на терен.

milos

pre 6 godina

Meni je fascinatno da svi misle da se ljudi povređuju jer su umesto odmora igrali za reprezentaciji. NBA sezona je natrpana utakmica, neke jače neke manje intezieta ali bukvalno igraju svaka 2-3 dana utakmice. Povredi se jer su sezone pre naporne i jednostavno telo neki put nemože da izdrži konstantni napon. Vi stvarno mislite da oni leškar po ceo dan na tim odmorima. U NBA nema vremena za one fizičke pripreme, pa šta mislite kad iste obavljaju ako ne pred sezonu. Teretana, kardio a kad dođu utakmice tada se radi isključivo na taktikama. Nema se vremena za drugo. PČoenakd ni nemaju treninge nego samo pripreme za mečeve.
(Bane, 7. februar 2018 14:08)
4 od 12 igraca iz nase reprezentacije sa EP 2017 su povredjena - Macvan, Lucic, Jovic i Kuzmic. Takodje, povredjeni su povremeno i Teodosic, Nedovic i Kalinic koji su prosli jedan deo priprema za EP. Dodaj ovde Porzingisa, Rendolfa, Galinarija, Mozgova, Furnijea, De Koloa, Agravanisa, Vucevica itd. koji vise ne igraju nego sto igraju ove sezone.
Intenzitet tih priprema je nenormalan jer se radi prema poluamaterskom programu od pre 30 godina kada su igraci igrali 40-ak utakmica u sezoni i nisu dolazili istroseni na te pripreme. Danas u doba profesionalizma i primata klupske nad reprezentativnom kosarkom, takav pristup pripremama je potpuno pogresan i dovodi do povredjivanja ili tokom priprema ili kasnije tokom sezone. Nesto tu mora da se promeni jer ce igraci odbijati reprezentavine obaveze - zbog prenapornih priprema.

WillyWonka

pre 6 godina

Bilo je neminovno da se ovo desi. Jednostavno, njegova konstitucija ne može podnijeti stil igre koji on forsira. Ili će se okrenuti pozicionoj sporijoj igri, ili ga nećemo previše gledati. Nešto kao Rik Smits prije.
A nevjerovatan je igrač.

Bane

pre 6 godina

(веверица, 7. februar 2018 11:21)

Meni je fascinatno da svi misle da se ljudi povređuju jer su umesto odmora igrali za reprezentaciji. NBA sezona je natrpana utakmica, neke jače neke manje intezieta ali bukvalno igraju svaka 2-3 dana utakmice. Povredi se jer su sezone pre naporne i jednostavno telo neki put nemože da izdrži konstantni napon. Vi stvarno mislite da oni leškar po ceo dan na tim odmorima. U NBA nema vremena za one fizičke pripreme, pa šta mislite kad iste obavljaju ako ne pred sezonu. Teretana, kardio a kad dođu utakmice tada se radi isključivo na taktikama. Nema se vremena za drugo. PČoenakd ni nemaju treninge nego samo pripreme za mečeve.

BB8

pre 6 godina

Katastrofa. Lin je ranije u toku sezone na slican nacin zavrsio, bas pretuzno bilo gledati.

Elem, ljudi nemojte spominjati Jokica i All-Star, em je neukusno, em je nemoguce. Iako je ove godine uveden koncept kapitena tako da su u timovima izmjesani igraci sa istoka i zapada, zamjene se uvode iz konferencije iz koje dolazi povrijedjeni igrac: Kazinsa je zamijenio Dzordz, Vola - Dramond, Lava - Dragic. Porzingisa ce zamijeniti ili Voker, ili Midlton, ili Simons mozda (mada sumnjam da ce rukija ubaciti).

milos

pre 6 godina

Imam poruku za ljude iz KSS i ostalih nacionalnih saveza - pobogu, ljudi, zaboravite dvomesecne pripreme za reprezentativna takmicenja, planine, besomucna trcanja, nabijanje kondicije i nekoliko jakih treninga dnevno tokom tih priprema!!! Okupite kosarkase 15-ak dana pred takmicenje, odigrajte par pripremnih utakmica i pravac prvenstvo. Ili uradite to ili cete biti suoceni sa sve vise otkaza! Aman!!!

duledudule

pre 6 godina

Ljudi sta spominjte all star i istok zapad i Jokaru sad.Prvo,debilno je pricati o zome a ovaj decko se povredio,drugo ako pratite NBA znatr da nema vise istok zapad nego LeBronov tim i Karijev tim

alex

pre 6 godina

Oporaviće se sigurno. Možda će morati malo da prilagodi način igre, ali gledaćemo ga još svakako.
(phreak, 7. februar 2018 13:28)

Naravno. Eno LaVine je dobar primer. Decko se vratio posle ACL i dosta dobro igra

scholes

pre 6 godina

@Saut Park

Druže, moj savet ti je da obavezno ideš na operaciju bez obzira koliko godina imaš. Oporavak traje duže, to je tačno, ali nije toliko strašno osim prva 3 dana posle operacije kada su bolovi vrlo intenzivni. Ključno je da se informišeš oko ortopeda, da nadješ onog ko je stručan baš za operacije kolena ako imaš mogućnosti.
Srećno.

Chodaboy

pre 6 godina

@Saut Park - Ja sam svojevremeno imao kidanje, doduše dijagnoza je bila parcijalno kidanje ligamenata iako je bolelo kao sam Đavo, i odluka je bila da se ne operiše. Nosio longetu, posle sve lagano, išao malo na koš da šutiram bez trčanja i skakanja, i mogu ti reći da sam tad znatno popravio procente. ;)
U prvo vreme sam mislio da nikada neće biti isto, ali posle par godina se valjda sve oporavilo skroz, nisam primećivao nikakve posledice.
Srećno šta god da odlučiš.

Mikii

pre 6 godina

A ova levo u prvom redu se bas potresla zbog njega...
(Pantic i Tegi bolesnici najveci, 07. februar 2018 09:24)

A ova desno samo sto mu se u facu ne nasmeje. Zene su cudo :)

Dačo

pre 6 godina

Laki Kad vec kažeš mora neko sa Istoka,kako su u istoj ekipi naprimer Lebron i Durant?Od ove godine igrači biraju i vaze druga pravila tj mogu u istu ekipu igrači i sa istoka i zapada.

Dačo

pre 6 godina

Uroš Djurdjevic#32 Fora je u tome što ti nemaš pojma,kakav Harden i Lebron imaju veze sa Porziginisom što je ovaj prešao iz Oklahome u Hjuston a Lebron je i u Klivlendu i u Majamiju bio u Istočnoj konferenciji.Za ovaj ol star biraju igrači i mjesto Letonca može bilo ko iz lige koji ima kvalitet.A Jokic je takodje centar kao i on.Mada ni to nije najvažnije,moze upasti neki krilni igrač ili čak i Kris Pol jer najviše i žaslužuje od svih.Trebao je vec da bude i na prvom spisku jer je i plej br1 u čitavoj ligi.To je neko osnovno znanje koje treba da imaš ako vec komentarišeš.

You do

pre 6 godina

Za ove sto kazu da se povrijedio jer je igrao za repstaciju imam pitanje, ako se Porzingis povrijedio zbog toga kako to da su se Galinari i Todosic povrijedili prije njega iako su odmarali jer su odbili da idu na Evrobasket ? O svim americkim igracima koi su se povrijedili a odmaralli su se da ne pricam.

goblin

pre 6 godina

Povredi se čovek(vidi se iz aviona da je povreda teska),a pogledajte ove "navijače"na fotografiji,osim malog decaka niko nije ni primetio da Porzingis leži na parketu.Daj samo piva,hamburgera,Kardasijanki i "difensa".UŽAS.

Branislav

pre 6 godina

Steta za momka,bas steta! A za momka ispod koji je doziveo istu povredu: sve zavisi sta zelis u zivotu od kolena! Ja imam istu povredu vec dve godine. Nisam isao na operaciju i necu,sem ako bas ne budem imao izbora! Posle povrede sam napustio karijeru fudbalskog sudije,jer imam problem pri trcanju. Okrenuo sam se drugim vidovima fizicke aktivnosti plivanje,teretana... ponekad mi se u odredjenim pokretima dogodi da mi koleno blokira,ali to se resi u istom momentu! Eto moje iskustvo...

Garfild

pre 6 godina

sta je ovo ove sezone... top igraci iskidase kolena, tetive, zglobove...svi pauza po 6+ meseci... konli, vol, porzingis, kavai, kazins, hejvord...ima li kraja!? ne pamtim kad je zadnji put bilo da toliko dobrih igraca u jednoj sezoni uniste povrede.
(oscar, 07. februar 2018 09:31)
STA JE CUDNO? PA IGRAJU SVAKI DAN NA VISOKOM NIVOU. MORAJU ISPRATITI VISOK TEMPO, A MOMAK JE ODAZVAO SE I REPREZENTACIJI SVOJE ZEMLJE ( VELIKI RESPEKT IMAM ZA OVOG MOMKA) TAKO DA NIJE IMAO ODMORA. ZELIM MU BRZ OPORAVAK I DA SE VRATI U JOS BOLJU FORMU, JER OVAJ DECKO PORED TOGA STO JE ZVER IMA I SRCE KAO RUSIJA!

Vlada

pre 6 godina

čini mi se da nije strašno..brzo je ustao
(ner0n, 07. februar 2018 09:28)

Ja sam pre 5 meseci imao identicnu povredu. Drugari mi pomogli samo da se pridrzavam za njih, ali sam imao mali oslonac. Taman da onako polako odem sa terena.

Inace, kakva su iskustva rekreativaca sa ovom povredom, u smislu da li ste za operaciju ili ne? Ja se jos razmisljam, s obzirom da nisam profesionalac, pa me zanima iskusvo nekoga ko je imao istu povredu. Operacija ili ne?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Saut Park, 7. februar 2018 10:21)

Ja sam pokidao ACL u 49-oj godini na fudbalu. Operisao se 8 meseci kasnije jer se i u Kanadi ceka na red za operaciju. Fudbal vise nikada, ali je koleno dovoljno dobro za skijanje, tenis i normalnu rekreaciju. Moj problem je bio u tome sto je od suvise sporta i godista hrskavica bila dosta potrosena, a ispadne jos gore posle operacije. Dakle moj savet je ipak operacija, pogotovu ako na magnetnoj na snimku imas dobro stanje hrskavice. To je uglavnom slucaj sa mladjima... Srecno!

веверица

pre 6 godina

добар дечко и врхунски играч. а пре свега јединствен играч. много ми жао. ја умирем од страха да се некоме од наших не деси слична повреда. и џабари паркер један од мојих омиљених младих играча је унакажен овом повредом.
п.с. сећате се како су летос многи причали да је дивно што игра за репрезентацију за разлику од "издајника" јокића. да ли ико реалан може да порекне да играње јаких такмичарских турнира преко лета повећава ризик од оваквих повреда? да мачванова и порзингисова повреда нису последица претеране потрошње? мислим, утолико се већа захвалност дугује играчима који дођу да играју, али се мора имати разумевања за младе играче који се плаше да дођу. хвала богу па је летос пауза...

Stomak

pre 6 godina

@ Saut Park Ja sam pokidao prednji ukrsteni pre skoro 6 godina. I posle toga sam igrao fudbal jedno pet godina, sa povremenim ispadanjem kolena, dok mi i meniskus nije otisao, i tek sam onda otisao na operaciju i sada se oporavljam. Moj savet ti je sledeci. Ako ne planiras da ikada vise potrcis ili da se bavis bilo kakvim rekreativnim sportom, nemoj ici na operaciju. Ali ako planiras da opet igras basket ili fudbal ili da trcis, idi obavezno. Sve zavisi od toga sta covek zeli i koliko godina ima. Sve u svemu, oporavak kao oporavak nije strasan, samo je dug i treba biti uporan, i nemoj da se previse plasis operacije, jer je postala rutinska.

мики

pre 6 godina

Pretpostavljam da je ovo navijanje da Jokic postabe bolji od njega.
(drago, 07. februar 2018 09:47)

шта си хтео да кажеш? Јокић је бољи и кориснији кошаркаш од Порзингиса, и тако ће остати заувек. Порзингис је стварно много добар дечко и феноменалан кошаркаш, али једноставно је Јокић тата.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Inace, kakva su iskustva rekreativaca sa ovom povredom, u smislu da li ste za operaciju ili ne? Ja se jos razmisljam, s obzirom da nisam profesionalac, pa me zanima iskusvo nekoga ko je imao istu povredu. Operacija ili ne? 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Saut Park, 7. februar 2018 10:21) 

Operacija definitivno, a nakom sto se oporavis predji na plivanje, tu je opasnost od povreda svedena na minimum.

Laki

pre 6 godina

kako tužan način da Jokić dođe do All-Star-a :(
(basket majstor NS, 7. februar 2018 10:23)

Tuzno da neko i pomisli na ovo, al kad se vec desilo moram da napomenem da Jokic moze menjati samo nekog sa zapada a brat Zinger je sa istoka cisto da se razresi dilema, Jokic ne moze da ga menja.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Ne moze Jokic da ga zameni zato sto je on sa Istoka, ne pisite gluposti
(Lud, 07. februar 2018 11:02)

Nema to veze, igraci klubova iz istocne konferencije mogu preci u zapadne i obrnuto, na primer Harden presao iz Oklahome u Hjuston, Lebron u Majami Hitse, ali fora je u tome sto je Porzingidis mnogo bolji igrac od Jokica.

e

pre 6 godina

@Ludak_u_razvoju A kakva je konstitucija tela laneta jovanovica? Covek bio zver, pokidao prednje ukrstene na jednoj nozi, pa posle na drugoj...

bBb

pre 6 godina

@@anfakbls Kada je to Krle bio na Nba nivou? Hvala.
(Jumko, 07. februar 2018 10:33)

U sezoni kada je imao 16 poena i 7 skokova u proseku, eto tada...

gogo

pre 6 godina

Evo vidim u nekim letonskim novinama na internetu narodna masa se spontano organizovala, kazu igro je repreezentaciju pa da sakupimo donaciju da mu kupimo ganc novo koleno, titanijumsko. naravouceije je : treba igrati za reprezentaciju na nebitnim evropskim prvenstvima, tu je raja da ti da novo koleno kad se staro smrska zbog preopterecenja naporom? cekaj bre, malo mi debilno zvuci ovo moje naravoucenije...?

Del Piero#10

pre 6 godina

Al pogledate ono dvoje između kamermana i klica u dresu Niksa. Bitno da se sedi do terena, a o povredi lidera tima i rezultat su saznali na vestima posle utakmice.

kentaur

pre 6 godina

Po Jokica je dobar njegov stil igre koji je više baziran na poskakivanju :) nego na skokovima iz sve snage.

Ovo nije sprdnja, narocito kad vidite Novickog koji igra 20 sezona.

volina

pre 6 godina

Moguće je da se oporavi, visina i šut su njegovi aduti, a to će mu ostati. Sa ovom povredom mora da bude malo pazljiviji kod naglih promena pravca i kod jake ledjne tehnike što i ne radi.
Mora da više emitira Novickog nakon oporavka ako hoće dugu karijeru.

Hogar

pre 6 godina

Ako su u Niksima pametni, dovesce Nemanju Bjelicu koji ce lako zameniti Porzingiza. Slicni su po igri i konstituciji.
(poznavalac, 07. februar 2018 09:24)
Menjaj nik odma'

Saut Park

pre 6 godina

čini mi se da nije strašno..brzo je ustao
(ner0n, 07. februar 2018 09:28)

Ja sam pre 5 meseci imao identicnu povredu. Drugari mi pomogli samo da se pridrzavam za njih, ali sam imao mali oslonac. Taman da onako polako odem sa terena.

Inace, kakva su iskustva rekreativaca sa ovom povredom, u smislu da li ste za operaciju ili ne? Ja se jos razmisljam, s obzirom da nisam profesionalac, pa me zanima iskusvo nekoga ko je imao istu povredu. Operacija ili ne?

stopandsmelltheroses

pre 6 godina

Prokletstvo d rose patika. Koliko vidim Porzingis je nosio njegov model d rose 8. Zao mi baš, pitanje hoće li biti isti kad se vrati, s obzirom da se dosta oslanja na skok i pokretljivost iako je tako visok :(
(Uros, 07. februar 2018 09:45)

Ipak nosi Adidas Crazy Explosive 2017 Primeknit koje su kao neka uska carapa sa djonom. Moguce da nisu te patike dovoljno cvrste za ovako velike momke. Steta zaista za Porzingisa i Nikse.

carpediem

pre 6 godina

Zato je Jokić neuništiv novi Bodiroga..sve lagano sa zemlje,bez naprezanja i nema povrede,evenutalno zglob ako nekoga nagazi...to vam za nauk deco da se manete zakucavanja..samo mozgom
(Konj Veselko, 07. februar 2018 09:55)

Cuj neunistiv, ne lupaj i ne baksuziraj. Niko nije imun na povrede. Daj Boze da njega i svakoga zaobidju.

Uros

pre 6 godina

Prokletstvo d rose patika. Koliko vidim Porzingis je nosio njegov model d rose 8. Zao mi baš, pitanje hoće li biti isti kad se vrati, s obzirom da se dosta oslanja na skok i pokretljivost iako je tako visok :(

anti-reklamozder

pre 6 godina

zanimljiv je I nacin povrede,sinoc nisam video ovaj snimak,izgleda da ga je janis po inerciji odgurno I najnezgodnijem trenutku (pri sletanju) , I da je to bilo kljucno...pricamo o delicu sekunde ,cudno je kako se stvari nekad dese...

IMT

pre 6 godina

To je zato što nije okretao traktorske gume. I bez šale, sezone su preduge, a igrači “zveri u kavezu”. Telo zahteva odmor i kvalitetnu pripremu. Prema tome, ne treba zamerati u tolikoj meri Jokiću što se nije odazvao Saletu lani. Bolje je da ga gledamo svako drugo takmičenje narednih deset i kusur godina, nego da se ko’ Porzingis oprosti od vrhunske karijere (šanse da se vrati nakon ove povrede su minimalne).

3D

pre 6 godina

Ništa o ničemu@
Nemaš ti pojma ni o čemu... Sam je birao, i to oduševljeno da igra za svoju zemlju... ne vidim kakve to ima veze sa NBA sezonom...

Konj Veselko

pre 6 godina

Zato je Jokić neuništiv novi Bodiroga..sve lagano sa zemlje,bez naprezanja i nema povrede,evenutalno zglob ako nekoga nagazi...to vam za nauk deco da se manete zakucavanja..samo mozgom

oscar

pre 6 godina

sta je ovo ove sezone... top igraci iskidase kolena, tetive, zglobove...svi pauza po 6+ meseci... konli, vol, porzingis, kavai, kazins, hejvord...ima li kraja!? ne pamtim kad je zadnji put bilo da toliko dobrih igraca u jednoj sezoni uniste povrede.

anti-reklamozder

pre 6 godina

velika steta ,napisao sam vec negde, za allaround igraca poput njega moguce nepopravljiva... niksi ostaju sad na bizliju,hardaveju koji bi sada trebalo ubrzano da nadje formu sa pocetka sezone I kanteru ,kao prvim opcijama sto se poena tice a treba ocekivati vise minuta I za Ntilikinu. steta ,redak slucaj igraca oko kojeg ce se vecina sloziti kao sasvim pozitivnoj pojavi u NBA.

Ludak_u_razvoju

pre 6 godina

Velika šteta ali nažalost moglo se očekivati ovako nešto. Mada sam mislio da će mu se to desiti mnogo kasnije u karijeri. Zbog njegove konstitucije i načina na koji igra normalno je da ligamenti i zglobovi trpe ogroman pritisak. Mlad je momak, verujem da će se brzo i uspešno oporaviti ali ako ga ne daj bože opet zadesi isto... Karijera će biti pod znakom pitanja.

Gde ja živim

pre 6 godina

Ova sezona je za zaborav. Velika šteta, ali šta da se radi. Brz oporavak Kristapse momčino i da se vratiš još jači. Treba još dosta duela između tebe, Nikole i Janisa da gledamo, što na prvenstvima, što u NBA. Ne daj se.

oscar

pre 6 godina

sta je ovo ove sezone... top igraci iskidase kolena, tetive, zglobove...svi pauza po 6+ meseci... konli, vol, porzingis, kavai, kazins, hejvord...ima li kraja!? ne pamtim kad je zadnji put bilo da toliko dobrih igraca u jednoj sezoni uniste povrede.

Ludak_u_razvoju

pre 6 godina

Velika šteta ali nažalost moglo se očekivati ovako nešto. Mada sam mislio da će mu se to desiti mnogo kasnije u karijeri. Zbog njegove konstitucije i načina na koji igra normalno je da ligamenti i zglobovi trpe ogroman pritisak. Mlad je momak, verujem da će se brzo i uspešno oporaviti ali ako ga ne daj bože opet zadesi isto... Karijera će biti pod znakom pitanja.

Konj Veselko

pre 6 godina

Zato je Jokić neuništiv novi Bodiroga..sve lagano sa zemlje,bez naprezanja i nema povrede,evenutalno zglob ako nekoga nagazi...to vam za nauk deco da se manete zakucavanja..samo mozgom

anti-reklamozder

pre 6 godina

velika steta ,napisao sam vec negde, za allaround igraca poput njega moguce nepopravljiva... niksi ostaju sad na bizliju,hardaveju koji bi sada trebalo ubrzano da nadje formu sa pocetka sezone I kanteru ,kao prvim opcijama sto se poena tice a treba ocekivati vise minuta I za Ntilikinu. steta ,redak slucaj igraca oko kojeg ce se vecina sloziti kao sasvim pozitivnoj pojavi u NBA.

anti-reklamozder

pre 6 godina

zanimljiv je I nacin povrede,sinoc nisam video ovaj snimak,izgleda da ga je janis po inerciji odgurno I najnezgodnijem trenutku (pri sletanju) , I da je to bilo kljucno...pricamo o delicu sekunde ,cudno je kako se stvari nekad dese...

Gde ja živim

pre 6 godina

Ova sezona je za zaborav. Velika šteta, ali šta da se radi. Brz oporavak Kristapse momčino i da se vratiš još jači. Treba još dosta duela između tebe, Nikole i Janisa da gledamo, što na prvenstvima, što u NBA. Ne daj se.

IMT

pre 6 godina

To je zato što nije okretao traktorske gume. I bez šale, sezone su preduge, a igrači “zveri u kavezu”. Telo zahteva odmor i kvalitetnu pripremu. Prema tome, ne treba zamerati u tolikoj meri Jokiću što se nije odazvao Saletu lani. Bolje je da ga gledamo svako drugo takmičenje narednih deset i kusur godina, nego da se ko’ Porzingis oprosti od vrhunske karijere (šanse da se vrati nakon ove povrede su minimalne).

carpediem

pre 6 godina

Zato je Jokić neuništiv novi Bodiroga..sve lagano sa zemlje,bez naprezanja i nema povrede,evenutalno zglob ako nekoga nagazi...to vam za nauk deco da se manete zakucavanja..samo mozgom
(Konj Veselko, 07. februar 2018 09:55)

Cuj neunistiv, ne lupaj i ne baksuziraj. Niko nije imun na povrede. Daj Boze da njega i svakoga zaobidju.

Hogar

pre 6 godina

Ako su u Niksima pametni, dovesce Nemanju Bjelicu koji ce lako zameniti Porzingiza. Slicni su po igri i konstituciji.
(poznavalac, 07. februar 2018 09:24)
Menjaj nik odma'

kentaur

pre 6 godina

Po Jokica je dobar njegov stil igre koji je više baziran na poskakivanju :) nego na skokovima iz sve snage.

Ovo nije sprdnja, narocito kad vidite Novickog koji igra 20 sezona.

bBb

pre 6 godina

@@anfakbls Kada je to Krle bio na Nba nivou? Hvala.
(Jumko, 07. februar 2018 10:33)

U sezoni kada je imao 16 poena i 7 skokova u proseku, eto tada...

goblin

pre 6 godina

Povredi se čovek(vidi se iz aviona da je povreda teska),a pogledajte ove "navijače"na fotografiji,osim malog decaka niko nije ni primetio da Porzingis leži na parketu.Daj samo piva,hamburgera,Kardasijanki i "difensa".UŽAS.

веверица

pre 6 godina

добар дечко и врхунски играч. а пре свега јединствен играч. много ми жао. ја умирем од страха да се некоме од наших не деси слична повреда. и џабари паркер један од мојих омиљених младих играча је унакажен овом повредом.
п.с. сећате се како су летос многи причали да је дивно што игра за репрезентацију за разлику од "издајника" јокића. да ли ико реалан може да порекне да играње јаких такмичарских турнира преко лета повећава ризик од оваквих повреда? да мачванова и порзингисова повреда нису последица претеране потрошње? мислим, утолико се већа захвалност дугује играчима који дођу да играју, али се мора имати разумевања за младе играче који се плаше да дођу. хвала богу па је летос пауза...

Del Piero#10

pre 6 godina

Al pogledate ono dvoje između kamermana i klica u dresu Niksa. Bitno da se sedi do terena, a o povredi lidera tima i rezultat su saznali na vestima posle utakmice.

Stomak

pre 6 godina

@ Saut Park Ja sam pokidao prednji ukrsteni pre skoro 6 godina. I posle toga sam igrao fudbal jedno pet godina, sa povremenim ispadanjem kolena, dok mi i meniskus nije otisao, i tek sam onda otisao na operaciju i sada se oporavljam. Moj savet ti je sledeci. Ako ne planiras da ikada vise potrcis ili da se bavis bilo kakvim rekreativnim sportom, nemoj ici na operaciju. Ali ako planiras da opet igras basket ili fudbal ili da trcis, idi obavezno. Sve zavisi od toga sta covek zeli i koliko godina ima. Sve u svemu, oporavak kao oporavak nije strasan, samo je dug i treba biti uporan, i nemoj da se previse plasis operacije, jer je postala rutinska.

Uros

pre 6 godina

Prokletstvo d rose patika. Koliko vidim Porzingis je nosio njegov model d rose 8. Zao mi baš, pitanje hoće li biti isti kad se vrati, s obzirom da se dosta oslanja na skok i pokretljivost iako je tako visok :(

Vlada

pre 6 godina

čini mi se da nije strašno..brzo je ustao
(ner0n, 07. februar 2018 09:28)

Ja sam pre 5 meseci imao identicnu povredu. Drugari mi pomogli samo da se pridrzavam za njih, ali sam imao mali oslonac. Taman da onako polako odem sa terena.

Inace, kakva su iskustva rekreativaca sa ovom povredom, u smislu da li ste za operaciju ili ne? Ja se jos razmisljam, s obzirom da nisam profesionalac, pa me zanima iskusvo nekoga ko je imao istu povredu. Operacija ili ne?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Saut Park, 7. februar 2018 10:21)

Ja sam pokidao ACL u 49-oj godini na fudbalu. Operisao se 8 meseci kasnije jer se i u Kanadi ceka na red za operaciju. Fudbal vise nikada, ali je koleno dovoljno dobro za skijanje, tenis i normalnu rekreaciju. Moj problem je bio u tome sto je od suvise sporta i godista hrskavica bila dosta potrosena, a ispadne jos gore posle operacije. Dakle moj savet je ipak operacija, pogotovu ako na magnetnoj na snimku imas dobro stanje hrskavice. To je uglavnom slucaj sa mladjima... Srecno!

мики

pre 6 godina

Pretpostavljam da je ovo navijanje da Jokic postabe bolji od njega.
(drago, 07. februar 2018 09:47)

шта си хтео да кажеш? Јокић је бољи и кориснији кошаркаш од Порзингиса, и тако ће остати заувек. Порзингис је стварно много добар дечко и феноменалан кошаркаш, али једноставно је Јокић тата.

3D

pre 6 godina

Ništa o ničemu@
Nemaš ti pojma ni o čemu... Sam je birao, i to oduševljeno da igra za svoju zemlju... ne vidim kakve to ima veze sa NBA sezonom...

volina

pre 6 godina

Moguće je da se oporavi, visina i šut su njegovi aduti, a to će mu ostati. Sa ovom povredom mora da bude malo pazljiviji kod naglih promena pravca i kod jake ledjne tehnike što i ne radi.
Mora da više emitira Novickog nakon oporavka ako hoće dugu karijeru.

Garfild

pre 6 godina

sta je ovo ove sezone... top igraci iskidase kolena, tetive, zglobove...svi pauza po 6+ meseci... konli, vol, porzingis, kavai, kazins, hejvord...ima li kraja!? ne pamtim kad je zadnji put bilo da toliko dobrih igraca u jednoj sezoni uniste povrede.
(oscar, 07. februar 2018 09:31)
STA JE CUDNO? PA IGRAJU SVAKI DAN NA VISOKOM NIVOU. MORAJU ISPRATITI VISOK TEMPO, A MOMAK JE ODAZVAO SE I REPREZENTACIJI SVOJE ZEMLJE ( VELIKI RESPEKT IMAM ZA OVOG MOMKA) TAKO DA NIJE IMAO ODMORA. ZELIM MU BRZ OPORAVAK I DA SE VRATI U JOS BOLJU FORMU, JER OVAJ DECKO PORED TOGA STO JE ZVER IMA I SRCE KAO RUSIJA!

Laki

pre 6 godina

kako tužan način da Jokić dođe do All-Star-a :(
(basket majstor NS, 7. februar 2018 10:23)

Tuzno da neko i pomisli na ovo, al kad se vec desilo moram da napomenem da Jokic moze menjati samo nekog sa zapada a brat Zinger je sa istoka cisto da se razresi dilema, Jokic ne moze da ga menja.

You do

pre 6 godina

Za ove sto kazu da se povrijedio jer je igrao za repstaciju imam pitanje, ako se Porzingis povrijedio zbog toga kako to da su se Galinari i Todosic povrijedili prije njega iako su odmarali jer su odbili da idu na Evrobasket ? O svim americkim igracima koi su se povrijedili a odmaralli su se da ne pricam.

WillyWonka

pre 6 godina

Bilo je neminovno da se ovo desi. Jednostavno, njegova konstitucija ne može podnijeti stil igre koji on forsira. Ili će se okrenuti pozicionoj sporijoj igri, ili ga nećemo previše gledati. Nešto kao Rik Smits prije.
A nevjerovatan je igrač.

Saut Park

pre 6 godina

čini mi se da nije strašno..brzo je ustao
(ner0n, 07. februar 2018 09:28)

Ja sam pre 5 meseci imao identicnu povredu. Drugari mi pomogli samo da se pridrzavam za njih, ali sam imao mali oslonac. Taman da onako polako odem sa terena.

Inace, kakva su iskustva rekreativaca sa ovom povredom, u smislu da li ste za operaciju ili ne? Ja se jos razmisljam, s obzirom da nisam profesionalac, pa me zanima iskusvo nekoga ko je imao istu povredu. Operacija ili ne?

Иван-Ниш

pre 6 godina

Никси највероватније не би ушли у плеј-оф, нема репрезентативних утакмица... пропустиће 2 месеца активне кошарке. Ако је стрпљив, оперише се за који дан и почне да игра за 9 месеци, неће много претрпети каријера. Само да се не залећу превремено да га врате на терен.

Branislav

pre 6 godina

Steta za momka,bas steta! A za momka ispod koji je doziveo istu povredu: sve zavisi sta zelis u zivotu od kolena! Ja imam istu povredu vec dve godine. Nisam isao na operaciju i necu,sem ako bas ne budem imao izbora! Posle povrede sam napustio karijeru fudbalskog sudije,jer imam problem pri trcanju. Okrenuo sam se drugim vidovima fizicke aktivnosti plivanje,teretana... ponekad mi se u odredjenim pokretima dogodi da mi koleno blokira,ali to se resi u istom momentu! Eto moje iskustvo...

milos

pre 6 godina

Meni je fascinatno da svi misle da se ljudi povređuju jer su umesto odmora igrali za reprezentaciji. NBA sezona je natrpana utakmica, neke jače neke manje intezieta ali bukvalno igraju svaka 2-3 dana utakmice. Povredi se jer su sezone pre naporne i jednostavno telo neki put nemože da izdrži konstantni napon. Vi stvarno mislite da oni leškar po ceo dan na tim odmorima. U NBA nema vremena za one fizičke pripreme, pa šta mislite kad iste obavljaju ako ne pred sezonu. Teretana, kardio a kad dođu utakmice tada se radi isključivo na taktikama. Nema se vremena za drugo. PČoenakd ni nemaju treninge nego samo pripreme za mečeve.
(Bane, 7. februar 2018 14:08)
4 od 12 igraca iz nase reprezentacije sa EP 2017 su povredjena - Macvan, Lucic, Jovic i Kuzmic. Takodje, povredjeni su povremeno i Teodosic, Nedovic i Kalinic koji su prosli jedan deo priprema za EP. Dodaj ovde Porzingisa, Rendolfa, Galinarija, Mozgova, Furnijea, De Koloa, Agravanisa, Vucevica itd. koji vise ne igraju nego sto igraju ove sezone.
Intenzitet tih priprema je nenormalan jer se radi prema poluamaterskom programu od pre 30 godina kada su igraci igrali 40-ak utakmica u sezoni i nisu dolazili istroseni na te pripreme. Danas u doba profesionalizma i primata klupske nad reprezentativnom kosarkom, takav pristup pripremama je potpuno pogresan i dovodi do povredjivanja ili tokom priprema ili kasnije tokom sezone. Nesto tu mora da se promeni jer ce igraci odbijati reprezentavine obaveze - zbog prenapornih priprema.

duledudule

pre 6 godina

Ljudi sta spominjte all star i istok zapad i Jokaru sad.Prvo,debilno je pricati o zome a ovaj decko se povredio,drugo ako pratite NBA znatr da nema vise istok zapad nego LeBronov tim i Karijev tim

BB8

pre 6 godina

Katastrofa. Lin je ranije u toku sezone na slican nacin zavrsio, bas pretuzno bilo gledati.

Elem, ljudi nemojte spominjati Jokica i All-Star, em je neukusno, em je nemoguce. Iako je ove godine uveden koncept kapitena tako da su u timovima izmjesani igraci sa istoka i zapada, zamjene se uvode iz konferencije iz koje dolazi povrijedjeni igrac: Kazinsa je zamijenio Dzordz, Vola - Dramond, Lava - Dragic. Porzingisa ce zamijeniti ili Voker, ili Midlton, ili Simons mozda (mada sumnjam da ce rukija ubaciti).

stopandsmelltheroses

pre 6 godina

Prokletstvo d rose patika. Koliko vidim Porzingis je nosio njegov model d rose 8. Zao mi baš, pitanje hoće li biti isti kad se vrati, s obzirom da se dosta oslanja na skok i pokretljivost iako je tako visok :(
(Uros, 07. februar 2018 09:45)

Ipak nosi Adidas Crazy Explosive 2017 Primeknit koje su kao neka uska carapa sa djonom. Moguce da nisu te patike dovoljno cvrste za ovako velike momke. Steta zaista za Porzingisa i Nikse.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Inace, kakva su iskustva rekreativaca sa ovom povredom, u smislu da li ste za operaciju ili ne? Ja se jos razmisljam, s obzirom da nisam profesionalac, pa me zanima iskusvo nekoga ko je imao istu povredu. Operacija ili ne? 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Saut Park, 7. februar 2018 10:21) 

Operacija definitivno, a nakom sto se oporavis predji na plivanje, tu je opasnost od povreda svedena na minimum.

e

pre 6 godina

@Ludak_u_razvoju A kakva je konstitucija tela laneta jovanovica? Covek bio zver, pokidao prednje ukrstene na jednoj nozi, pa posle na drugoj...

alex

pre 6 godina

Oporaviće se sigurno. Možda će morati malo da prilagodi način igre, ali gledaćemo ga još svakako.
(phreak, 7. februar 2018 13:28)

Naravno. Eno LaVine je dobar primer. Decko se vratio posle ACL i dosta dobro igra

gogo

pre 6 godina

Evo vidim u nekim letonskim novinama na internetu narodna masa se spontano organizovala, kazu igro je repreezentaciju pa da sakupimo donaciju da mu kupimo ganc novo koleno, titanijumsko. naravouceije je : treba igrati za reprezentaciju na nebitnim evropskim prvenstvima, tu je raja da ti da novo koleno kad se staro smrska zbog preopterecenja naporom? cekaj bre, malo mi debilno zvuci ovo moje naravoucenije...?

WillyWonka

pre 6 godina

Bilo je neminovno da se ovo desi. Jednostavno, njegova konstitucija ne može podnijeti stil igre koji on forsira. Ili će se okrenuti pozicionoj sporijoj igri, ili ga nećemo previše gledati. Nešto kao Rik Smits prije.
A nevjerovatan je igrač.

Jašim

pre 6 godina

ја умирем од страха да се некоме од наших не деси слична повреда
(веверица, 07. februar 2018 11:21)

Ja tebi iskreno zavidim. Blago tebi u životu kad nemaš problema i kad umireš od straha zbog ovoga.

milos

pre 6 godina

Imam poruku za ljude iz KSS i ostalih nacionalnih saveza - pobogu, ljudi, zaboravite dvomesecne pripreme za reprezentativna takmicenja, planine, besomucna trcanja, nabijanje kondicije i nekoliko jakih treninga dnevno tokom tih priprema!!! Okupite kosarkase 15-ak dana pred takmicenje, odigrajte par pripremnih utakmica i pravac prvenstvo. Ili uradite to ili cete biti suoceni sa sve vise otkaza! Aman!!!

Nikola

pre 6 godina

Povredi se čovek(vidi se iz aviona da je povreda teska),a pogledajte ove "navijače"na fotografiji,osim malog decaka niko nije ni primetio da Porzingis leži na parketu.Daj samo piva,hamburgera,Kardasijanki i "difensa".UŽAS.
(goblin, 07. februar 2018 11:08)
A pazi tek ovoga sto trci da izvede aut, dok Porzingis lezi. Degenericna nacija bez trunke ljudskosti.

scholes

pre 6 godina

@Saut Park

Druže, moj savet ti je da obavezno ideš na operaciju bez obzira koliko godina imaš. Oporavak traje duže, to je tačno, ali nije toliko strašno osim prva 3 dana posle operacije kada su bolovi vrlo intenzivni. Ključno je da se informišeš oko ortopeda, da nadješ onog ko je stručan baš za operacije kolena ako imaš mogućnosti.
Srećno.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Ne moze Jokic da ga zameni zato sto je on sa Istoka, ne pisite gluposti
(Lud, 07. februar 2018 11:02)

Nema to veze, igraci klubova iz istocne konferencije mogu preci u zapadne i obrnuto, na primer Harden presao iz Oklahome u Hjuston, Lebron u Majami Hitse, ali fora je u tome sto je Porzingidis mnogo bolji igrac od Jokica.

Dačo

pre 6 godina

Uroš Djurdjevic#32 Fora je u tome što ti nemaš pojma,kakav Harden i Lebron imaju veze sa Porziginisom što je ovaj prešao iz Oklahome u Hjuston a Lebron je i u Klivlendu i u Majamiju bio u Istočnoj konferenciji.Za ovaj ol star biraju igrači i mjesto Letonca može bilo ko iz lige koji ima kvalitet.A Jokic je takodje centar kao i on.Mada ni to nije najvažnije,moze upasti neki krilni igrač ili čak i Kris Pol jer najviše i žaslužuje od svih.Trebao je vec da bude i na prvom spisku jer je i plej br1 u čitavoj ligi.To je neko osnovno znanje koje treba da imaš ako vec komentarišeš.

Chodaboy

pre 6 godina

@Saut Park - Ja sam svojevremeno imao kidanje, doduše dijagnoza je bila parcijalno kidanje ligamenata iako je bolelo kao sam Đavo, i odluka je bila da se ne operiše. Nosio longetu, posle sve lagano, išao malo na koš da šutiram bez trčanja i skakanja, i mogu ti reći da sam tad znatno popravio procente. ;)
U prvo vreme sam mislio da nikada neće biti isto, ali posle par godina se valjda sve oporavilo skroz, nisam primećivao nikakve posledice.
Srećno šta god da odlučiš.

Mikii

pre 6 godina

A ova levo u prvom redu se bas potresla zbog njega...
(Pantic i Tegi bolesnici najveci, 07. februar 2018 09:24)

A ova desno samo sto mu se u facu ne nasmeje. Zene su cudo :)

zemunski kej

pre 6 godina

Steta,mislio sam da je unikatan igrac visok 221cm a skocan i pokretan kao krilo.Medjutim taj nacin igre i ta visina ne idu zajedno, noge nisu izdrzale.Mislim da je visina od 208cm neki optimum na koji moze da se nadogradi telo za NBA.

sale

pre 6 godina

Kada se neko ovako povredi krecu papgajske price kako je bilo neminovno da se ovo dogodi, njegovo telo nije moglo izdrzati takav stil igre, bla, bla...
Da li je neko primetio da je mozda postojao mali kontakt kolenom u koleno izmedju Porzingisa i Antetokounmpa? Dovoljno da Porzingisovu nogu izbaci iz ravnoteze i on lose doskoci. Tako se Bynum povredio kada mu je Kobe pao na koleno, Westbrook posle kontakta sa Beverlijem. Dovoljno je samo da mu pipne koleno.

Bane

pre 6 godina

(веверица, 7. februar 2018 11:21)

Meni je fascinatno da svi misle da se ljudi povređuju jer su umesto odmora igrali za reprezentaciji. NBA sezona je natrpana utakmica, neke jače neke manje intezieta ali bukvalno igraju svaka 2-3 dana utakmice. Povredi se jer su sezone pre naporne i jednostavno telo neki put nemože da izdrži konstantni napon. Vi stvarno mislite da oni leškar po ceo dan na tim odmorima. U NBA nema vremena za one fizičke pripreme, pa šta mislite kad iste obavljaju ako ne pred sezonu. Teretana, kardio a kad dođu utakmice tada se radi isključivo na taktikama. Nema se vremena za drugo. PČoenakd ni nemaju treninge nego samo pripreme za mečeve.

Dačo

pre 6 godina

Laki Kad vec kažeš mora neko sa Istoka,kako su u istoj ekipi naprimer Lebron i Durant?Od ove godine igrači biraju i vaze druga pravila tj mogu u istu ekipu igrači i sa istoka i zapada.

IMT

pre 6 godina

To je zato što nije okretao traktorske gume. I bez šale, sezone su preduge, a igrači “zveri u kavezu”. Telo zahteva odmor i kvalitetnu pripremu. Prema tome, ne treba zamerati u tolikoj meri Jokiću što se nije odazvao Saletu lani. Bolje je da ga gledamo svako drugo takmičenje narednih deset i kusur godina, nego da se ko’ Porzingis oprosti od vrhunske karijere (šanse da se vrati nakon ove povrede su minimalne).

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Ne moze Jokic da ga zameni zato sto je on sa Istoka, ne pisite gluposti
(Lud, 07. februar 2018 11:02)

Nema to veze, igraci klubova iz istocne konferencije mogu preci u zapadne i obrnuto, na primer Harden presao iz Oklahome u Hjuston, Lebron u Majami Hitse, ali fora je u tome sto je Porzingidis mnogo bolji igrac od Jokica.

gogo

pre 6 godina

Evo vidim u nekim letonskim novinama na internetu narodna masa se spontano organizovala, kazu igro je repreezentaciju pa da sakupimo donaciju da mu kupimo ganc novo koleno, titanijumsko. naravouceije je : treba igrati za reprezentaciju na nebitnim evropskim prvenstvima, tu je raja da ti da novo koleno kad se staro smrska zbog preopterecenja naporom? cekaj bre, malo mi debilno zvuci ovo moje naravoucenije...?

Konj Veselko

pre 6 godina

Zato je Jokić neuništiv novi Bodiroga..sve lagano sa zemlje,bez naprezanja i nema povrede,evenutalno zglob ako nekoga nagazi...to vam za nauk deco da se manete zakucavanja..samo mozgom

Garfild

pre 6 godina

sta je ovo ove sezone... top igraci iskidase kolena, tetive, zglobove...svi pauza po 6+ meseci... konli, vol, porzingis, kavai, kazins, hejvord...ima li kraja!? ne pamtim kad je zadnji put bilo da toliko dobrih igraca u jednoj sezoni uniste povrede.
(oscar, 07. februar 2018 09:31)
STA JE CUDNO? PA IGRAJU SVAKI DAN NA VISOKOM NIVOU. MORAJU ISPRATITI VISOK TEMPO, A MOMAK JE ODAZVAO SE I REPREZENTACIJI SVOJE ZEMLJE ( VELIKI RESPEKT IMAM ZA OVOG MOMKA) TAKO DA NIJE IMAO ODMORA. ZELIM MU BRZ OPORAVAK I DA SE VRATI U JOS BOLJU FORMU, JER OVAJ DECKO PORED TOGA STO JE ZVER IMA I SRCE KAO RUSIJA!

мики

pre 6 godina

Pretpostavljam da je ovo navijanje da Jokic postabe bolji od njega.
(drago, 07. februar 2018 09:47)

шта си хтео да кажеш? Јокић је бољи и кориснији кошаркаш од Порзингиса, и тако ће остати заувек. Порзингис је стварно много добар дечко и феноменалан кошаркаш, али једноставно је Јокић тата.

Dačo

pre 6 godina

Laki Kad vec kažeš mora neko sa Istoka,kako su u istoj ekipi naprimer Lebron i Durant?Od ove godine igrači biraju i vaze druga pravila tj mogu u istu ekipu igrači i sa istoka i zapada.

Nikola

pre 6 godina

Povredi se čovek(vidi se iz aviona da je povreda teska),a pogledajte ove "navijače"na fotografiji,osim malog decaka niko nije ni primetio da Porzingis leži na parketu.Daj samo piva,hamburgera,Kardasijanki i "difensa".UŽAS.
(goblin, 07. februar 2018 11:08)
A pazi tek ovoga sto trci da izvede aut, dok Porzingis lezi. Degenericna nacija bez trunke ljudskosti.

Laki

pre 6 godina

kako tužan način da Jokić dođe do All-Star-a :(
(basket majstor NS, 7. februar 2018 10:23)

Tuzno da neko i pomisli na ovo, al kad se vec desilo moram da napomenem da Jokic moze menjati samo nekog sa zapada a brat Zinger je sa istoka cisto da se razresi dilema, Jokic ne moze da ga menja.

You do

pre 6 godina

Za ove sto kazu da se povrijedio jer je igrao za repstaciju imam pitanje, ako se Porzingis povrijedio zbog toga kako to da su se Galinari i Todosic povrijedili prije njega iako su odmarali jer su odbili da idu na Evrobasket ? O svim americkim igracima koi su se povrijedili a odmaralli su se da ne pricam.

Mikii

pre 6 godina

A ova levo u prvom redu se bas potresla zbog njega...
(Pantic i Tegi bolesnici najveci, 07. februar 2018 09:24)

A ova desno samo sto mu se u facu ne nasmeje. Zene su cudo :)

3D

pre 6 godina

Ništa o ničemu@
Nemaš ti pojma ni o čemu... Sam je birao, i to oduševljeno da igra za svoju zemlju... ne vidim kakve to ima veze sa NBA sezonom...

Ludak_u_razvoju

pre 6 godina

Velika šteta ali nažalost moglo se očekivati ovako nešto. Mada sam mislio da će mu se to desiti mnogo kasnije u karijeri. Zbog njegove konstitucije i načina na koji igra normalno je da ligamenti i zglobovi trpe ogroman pritisak. Mlad je momak, verujem da će se brzo i uspešno oporaviti ali ako ga ne daj bože opet zadesi isto... Karijera će biti pod znakom pitanja.

Uros

pre 6 godina

Prokletstvo d rose patika. Koliko vidim Porzingis je nosio njegov model d rose 8. Zao mi baš, pitanje hoće li biti isti kad se vrati, s obzirom da se dosta oslanja na skok i pokretljivost iako je tako visok :(

веверица

pre 6 godina

добар дечко и врхунски играч. а пре свега јединствен играч. много ми жао. ја умирем од страха да се некоме од наших не деси слична повреда. и џабари паркер један од мојих омиљених младих играча је унакажен овом повредом.
п.с. сећате се како су летос многи причали да је дивно што игра за репрезентацију за разлику од "издајника" јокића. да ли ико реалан може да порекне да играње јаких такмичарских турнира преко лета повећава ризик од оваквих повреда? да мачванова и порзингисова повреда нису последица претеране потрошње? мислим, утолико се већа захвалност дугује играчима који дођу да играју, али се мора имати разумевања за младе играче који се плаше да дођу. хвала богу па је летос пауза...

Jašim

pre 6 godina

ја умирем од страха да се некоме од наших не деси слична повреда
(веверица, 07. februar 2018 11:21)

Ja tebi iskreno zavidim. Blago tebi u životu kad nemaš problema i kad umireš od straha zbog ovoga.

Saut Park

pre 6 godina

čini mi se da nije strašno..brzo je ustao
(ner0n, 07. februar 2018 09:28)

Ja sam pre 5 meseci imao identicnu povredu. Drugari mi pomogli samo da se pridrzavam za njih, ali sam imao mali oslonac. Taman da onako polako odem sa terena.

Inace, kakva su iskustva rekreativaca sa ovom povredom, u smislu da li ste za operaciju ili ne? Ja se jos razmisljam, s obzirom da nisam profesionalac, pa me zanima iskusvo nekoga ko je imao istu povredu. Operacija ili ne?

anti-reklamozder

pre 6 godina

velika steta ,napisao sam vec negde, za allaround igraca poput njega moguce nepopravljiva... niksi ostaju sad na bizliju,hardaveju koji bi sada trebalo ubrzano da nadje formu sa pocetka sezone I kanteru ,kao prvim opcijama sto se poena tice a treba ocekivati vise minuta I za Ntilikinu. steta ,redak slucaj igraca oko kojeg ce se vecina sloziti kao sasvim pozitivnoj pojavi u NBA.

Del Piero#10

pre 6 godina

Al pogledate ono dvoje između kamermana i klica u dresu Niksa. Bitno da se sedi do terena, a o povredi lidera tima i rezultat su saznali na vestima posle utakmice.

goblin

pre 6 godina

Povredi se čovek(vidi se iz aviona da je povreda teska),a pogledajte ove "navijače"na fotografiji,osim malog decaka niko nije ni primetio da Porzingis leži na parketu.Daj samo piva,hamburgera,Kardasijanki i "difensa".UŽAS.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Inace, kakva su iskustva rekreativaca sa ovom povredom, u smislu da li ste za operaciju ili ne? Ja se jos razmisljam, s obzirom da nisam profesionalac, pa me zanima iskusvo nekoga ko je imao istu povredu. Operacija ili ne? 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Saut Park, 7. februar 2018 10:21) 

Operacija definitivno, a nakom sto se oporavis predji na plivanje, tu je opasnost od povreda svedena na minimum.

milos

pre 6 godina

Meni je fascinatno da svi misle da se ljudi povređuju jer su umesto odmora igrali za reprezentaciji. NBA sezona je natrpana utakmica, neke jače neke manje intezieta ali bukvalno igraju svaka 2-3 dana utakmice. Povredi se jer su sezone pre naporne i jednostavno telo neki put nemože da izdrži konstantni napon. Vi stvarno mislite da oni leškar po ceo dan na tim odmorima. U NBA nema vremena za one fizičke pripreme, pa šta mislite kad iste obavljaju ako ne pred sezonu. Teretana, kardio a kad dođu utakmice tada se radi isključivo na taktikama. Nema se vremena za drugo. PČoenakd ni nemaju treninge nego samo pripreme za mečeve.
(Bane, 7. februar 2018 14:08)
4 od 12 igraca iz nase reprezentacije sa EP 2017 su povredjena - Macvan, Lucic, Jovic i Kuzmic. Takodje, povredjeni su povremeno i Teodosic, Nedovic i Kalinic koji su prosli jedan deo priprema za EP. Dodaj ovde Porzingisa, Rendolfa, Galinarija, Mozgova, Furnijea, De Koloa, Agravanisa, Vucevica itd. koji vise ne igraju nego sto igraju ove sezone.
Intenzitet tih priprema je nenormalan jer se radi prema poluamaterskom programu od pre 30 godina kada su igraci igrali 40-ak utakmica u sezoni i nisu dolazili istroseni na te pripreme. Danas u doba profesionalizma i primata klupske nad reprezentativnom kosarkom, takav pristup pripremama je potpuno pogresan i dovodi do povredjivanja ili tokom priprema ili kasnije tokom sezone. Nesto tu mora da se promeni jer ce igraci odbijati reprezentavine obaveze - zbog prenapornih priprema.

zemunski kej

pre 6 godina

Steta,mislio sam da je unikatan igrac visok 221cm a skocan i pokretan kao krilo.Medjutim taj nacin igre i ta visina ne idu zajedno, noge nisu izdrzale.Mislim da je visina od 208cm neki optimum na koji moze da se nadogradi telo za NBA.

Hogar

pre 6 godina

Ako su u Niksima pametni, dovesce Nemanju Bjelicu koji ce lako zameniti Porzingiza. Slicni su po igri i konstituciji.
(poznavalac, 07. februar 2018 09:24)
Menjaj nik odma'

Bane

pre 6 godina

(веверица, 7. februar 2018 11:21)

Meni je fascinatno da svi misle da se ljudi povređuju jer su umesto odmora igrali za reprezentaciji. NBA sezona je natrpana utakmica, neke jače neke manje intezieta ali bukvalno igraju svaka 2-3 dana utakmice. Povredi se jer su sezone pre naporne i jednostavno telo neki put nemože da izdrži konstantni napon. Vi stvarno mislite da oni leškar po ceo dan na tim odmorima. U NBA nema vremena za one fizičke pripreme, pa šta mislite kad iste obavljaju ako ne pred sezonu. Teretana, kardio a kad dođu utakmice tada se radi isključivo na taktikama. Nema se vremena za drugo. PČoenakd ni nemaju treninge nego samo pripreme za mečeve.

oscar

pre 6 godina

sta je ovo ove sezone... top igraci iskidase kolena, tetive, zglobove...svi pauza po 6+ meseci... konli, vol, porzingis, kavai, kazins, hejvord...ima li kraja!? ne pamtim kad je zadnji put bilo da toliko dobrih igraca u jednoj sezoni uniste povrede.

stopandsmelltheroses

pre 6 godina

Prokletstvo d rose patika. Koliko vidim Porzingis je nosio njegov model d rose 8. Zao mi baš, pitanje hoće li biti isti kad se vrati, s obzirom da se dosta oslanja na skok i pokretljivost iako je tako visok :(
(Uros, 07. februar 2018 09:45)

Ipak nosi Adidas Crazy Explosive 2017 Primeknit koje su kao neka uska carapa sa djonom. Moguce da nisu te patike dovoljno cvrste za ovako velike momke. Steta zaista za Porzingisa i Nikse.

milos

pre 6 godina

Imam poruku za ljude iz KSS i ostalih nacionalnih saveza - pobogu, ljudi, zaboravite dvomesecne pripreme za reprezentativna takmicenja, planine, besomucna trcanja, nabijanje kondicije i nekoliko jakih treninga dnevno tokom tih priprema!!! Okupite kosarkase 15-ak dana pred takmicenje, odigrajte par pripremnih utakmica i pravac prvenstvo. Ili uradite to ili cete biti suoceni sa sve vise otkaza! Aman!!!

anti-reklamozder

pre 6 godina

zanimljiv je I nacin povrede,sinoc nisam video ovaj snimak,izgleda da ga je janis po inerciji odgurno I najnezgodnijem trenutku (pri sletanju) , I da je to bilo kljucno...pricamo o delicu sekunde ,cudno je kako se stvari nekad dese...

Stomak

pre 6 godina

@ Saut Park Ja sam pokidao prednji ukrsteni pre skoro 6 godina. I posle toga sam igrao fudbal jedno pet godina, sa povremenim ispadanjem kolena, dok mi i meniskus nije otisao, i tek sam onda otisao na operaciju i sada se oporavljam. Moj savet ti je sledeci. Ako ne planiras da ikada vise potrcis ili da se bavis bilo kakvim rekreativnim sportom, nemoj ici na operaciju. Ali ako planiras da opet igras basket ili fudbal ili da trcis, idi obavezno. Sve zavisi od toga sta covek zeli i koliko godina ima. Sve u svemu, oporavak kao oporavak nije strasan, samo je dug i treba biti uporan, i nemoj da se previse plasis operacije, jer je postala rutinska.

duledudule

pre 6 godina

Ljudi sta spominjte all star i istok zapad i Jokaru sad.Prvo,debilno je pricati o zome a ovaj decko se povredio,drugo ako pratite NBA znatr da nema vise istok zapad nego LeBronov tim i Karijev tim

Vlada

pre 6 godina

čini mi se da nije strašno..brzo je ustao
(ner0n, 07. februar 2018 09:28)

Ja sam pre 5 meseci imao identicnu povredu. Drugari mi pomogli samo da se pridrzavam za njih, ali sam imao mali oslonac. Taman da onako polako odem sa terena.

Inace, kakva su iskustva rekreativaca sa ovom povredom, u smislu da li ste za operaciju ili ne? Ja se jos razmisljam, s obzirom da nisam profesionalac, pa me zanima iskusvo nekoga ko je imao istu povredu. Operacija ili ne?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Saut Park, 7. februar 2018 10:21)

Ja sam pokidao ACL u 49-oj godini na fudbalu. Operisao se 8 meseci kasnije jer se i u Kanadi ceka na red za operaciju. Fudbal vise nikada, ali je koleno dovoljno dobro za skijanje, tenis i normalnu rekreaciju. Moj problem je bio u tome sto je od suvise sporta i godista hrskavica bila dosta potrosena, a ispadne jos gore posle operacije. Dakle moj savet je ipak operacija, pogotovu ako na magnetnoj na snimku imas dobro stanje hrskavice. To je uglavnom slucaj sa mladjima... Srecno!

Branislav

pre 6 godina

Steta za momka,bas steta! A za momka ispod koji je doziveo istu povredu: sve zavisi sta zelis u zivotu od kolena! Ja imam istu povredu vec dve godine. Nisam isao na operaciju i necu,sem ako bas ne budem imao izbora! Posle povrede sam napustio karijeru fudbalskog sudije,jer imam problem pri trcanju. Okrenuo sam se drugim vidovima fizicke aktivnosti plivanje,teretana... ponekad mi se u odredjenim pokretima dogodi da mi koleno blokira,ali to se resi u istom momentu! Eto moje iskustvo...

Dačo

pre 6 godina

Uroš Djurdjevic#32 Fora je u tome što ti nemaš pojma,kakav Harden i Lebron imaju veze sa Porziginisom što je ovaj prešao iz Oklahome u Hjuston a Lebron je i u Klivlendu i u Majamiju bio u Istočnoj konferenciji.Za ovaj ol star biraju igrači i mjesto Letonca može bilo ko iz lige koji ima kvalitet.A Jokic je takodje centar kao i on.Mada ni to nije najvažnije,moze upasti neki krilni igrač ili čak i Kris Pol jer najviše i žaslužuje od svih.Trebao je vec da bude i na prvom spisku jer je i plej br1 u čitavoj ligi.To je neko osnovno znanje koje treba da imaš ako vec komentarišeš.

carpediem

pre 6 godina

Zato je Jokić neuništiv novi Bodiroga..sve lagano sa zemlje,bez naprezanja i nema povrede,evenutalno zglob ako nekoga nagazi...to vam za nauk deco da se manete zakucavanja..samo mozgom
(Konj Veselko, 07. februar 2018 09:55)

Cuj neunistiv, ne lupaj i ne baksuziraj. Niko nije imun na povrede. Daj Boze da njega i svakoga zaobidju.

volina

pre 6 godina

Moguće je da se oporavi, visina i šut su njegovi aduti, a to će mu ostati. Sa ovom povredom mora da bude malo pazljiviji kod naglih promena pravca i kod jake ledjne tehnike što i ne radi.
Mora da više emitira Novickog nakon oporavka ako hoće dugu karijeru.

bBb

pre 6 godina

@@anfakbls Kada je to Krle bio na Nba nivou? Hvala.
(Jumko, 07. februar 2018 10:33)

U sezoni kada je imao 16 poena i 7 skokova u proseku, eto tada...

e

pre 6 godina

@Ludak_u_razvoju A kakva je konstitucija tela laneta jovanovica? Covek bio zver, pokidao prednje ukrstene na jednoj nozi, pa posle na drugoj...

Chodaboy

pre 6 godina

@Saut Park - Ja sam svojevremeno imao kidanje, doduše dijagnoza je bila parcijalno kidanje ligamenata iako je bolelo kao sam Đavo, i odluka je bila da se ne operiše. Nosio longetu, posle sve lagano, išao malo na koš da šutiram bez trčanja i skakanja, i mogu ti reći da sam tad znatno popravio procente. ;)
U prvo vreme sam mislio da nikada neće biti isto, ali posle par godina se valjda sve oporavilo skroz, nisam primećivao nikakve posledice.
Srećno šta god da odlučiš.

sale

pre 6 godina

Kada se neko ovako povredi krecu papgajske price kako je bilo neminovno da se ovo dogodi, njegovo telo nije moglo izdrzati takav stil igre, bla, bla...
Da li je neko primetio da je mozda postojao mali kontakt kolenom u koleno izmedju Porzingisa i Antetokounmpa? Dovoljno da Porzingisovu nogu izbaci iz ravnoteze i on lose doskoci. Tako se Bynum povredio kada mu je Kobe pao na koleno, Westbrook posle kontakta sa Beverlijem. Dovoljno je samo da mu pipne koleno.

Gde ja živim

pre 6 godina

Ova sezona je za zaborav. Velika šteta, ali šta da se radi. Brz oporavak Kristapse momčino i da se vratiš još jači. Treba još dosta duela između tebe, Nikole i Janisa da gledamo, što na prvenstvima, što u NBA. Ne daj se.

BB8

pre 6 godina

Katastrofa. Lin je ranije u toku sezone na slican nacin zavrsio, bas pretuzno bilo gledati.

Elem, ljudi nemojte spominjati Jokica i All-Star, em je neukusno, em je nemoguce. Iako je ove godine uveden koncept kapitena tako da su u timovima izmjesani igraci sa istoka i zapada, zamjene se uvode iz konferencije iz koje dolazi povrijedjeni igrac: Kazinsa je zamijenio Dzordz, Vola - Dramond, Lava - Dragic. Porzingisa ce zamijeniti ili Voker, ili Midlton, ili Simons mozda (mada sumnjam da ce rukija ubaciti).

Иван-Ниш

pre 6 godina

Никси највероватније не би ушли у плеј-оф, нема репрезентативних утакмица... пропустиће 2 месеца активне кошарке. Ако је стрпљив, оперише се за који дан и почне да игра за 9 месеци, неће много претрпети каријера. Само да се не залећу превремено да га врате на терен.

WillyWonka

pre 6 godina

Bilo je neminovno da se ovo desi. Jednostavno, njegova konstitucija ne može podnijeti stil igre koji on forsira. Ili će se okrenuti pozicionoj sporijoj igri, ili ga nećemo previše gledati. Nešto kao Rik Smits prije.
A nevjerovatan je igrač.

WillyWonka

pre 6 godina

Bilo je neminovno da se ovo desi. Jednostavno, njegova konstitucija ne može podnijeti stil igre koji on forsira. Ili će se okrenuti pozicionoj sporijoj igri, ili ga nećemo previše gledati. Nešto kao Rik Smits prije.
A nevjerovatan je igrač.

kentaur

pre 6 godina

Po Jokica je dobar njegov stil igre koji je više baziran na poskakivanju :) nego na skokovima iz sve snage.

Ovo nije sprdnja, narocito kad vidite Novickog koji igra 20 sezona.

scholes

pre 6 godina

@Saut Park

Druže, moj savet ti je da obavezno ideš na operaciju bez obzira koliko godina imaš. Oporavak traje duže, to je tačno, ali nije toliko strašno osim prva 3 dana posle operacije kada su bolovi vrlo intenzivni. Ključno je da se informišeš oko ortopeda, da nadješ onog ko je stručan baš za operacije kolena ako imaš mogućnosti.
Srećno.

alex

pre 6 godina

Oporaviće se sigurno. Možda će morati malo da prilagodi način igre, ali gledaćemo ga još svakako.
(phreak, 7. februar 2018 13:28)

Naravno. Eno LaVine je dobar primer. Decko se vratio posle ACL i dosta dobro igra