Nedelja, 04.02.2018.

08:05

Jokić srušio Voriorse, Bogdanović razigravao, Bjelica epizodista

Denver Nagetsi savladali su Golden Stejt Voriorse 115:108, a najzaslužniji za to bio je Nikola Jokić.

Izvor: A. Kovaèeviæ

Jokiæ srušio Voriorse, Bogdanoviæ razigravao, Bjelica epizodista IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

100 Komentari

Sortiraj po:

vlado

pre 6 godina

@ivan78bg Pod 1, generalizujes. Ne znas nista o bilo kom piscu komentara ovde da bi tako kategorizovao ljude. Pod 2, da poznajes stanje u nasoj kosarci znao bi da veze sa Nikolinom odlukom nisu imali ni GM ni trener vec "menadzer" i Nikolina najbliza okolina. Kazi mi koji to vlasnik zeli da da igracu mnogo para? Pod 3, ni ja ne vidim razlog zasto bi onda bilo ko ugrozavao svoj licni interes zarad opsteg dobra. Ovde su Jokic i reprezentacija samo parabola na odnos veceg broja nasih sunarodnika prema drustvu odnosno drzavi. Pod 4, i ostali momci posteno zaradjuju svoje pare. Recimo Jovic koji je pokusao da odigra finale na jednoj nozi, pa vidimo kakav tretman imaju on i ostali u medijima (nema ih). Pod 5, sve i da je tako kao sto si napisao DA LI MISLIS DA TAKO TREBA I DA BUDE? Nista nemam protiv Jokica, zelim mu svu srecu u karijeri, daBogda zaradio tonu para, i imao prosek po sezonama 20-10-5. Sa strane struke mogu da napisem primedbe na odredjene elemente njegove igre, ali nije poenta u tome. Poenta je u "filozofsko-duhovnom" pitanju i odluci: carstvo nebesko kao ideja vrednosti iznad materijalne ili ovozemaljsko materijalno, braniti svetinju ili se slizati sa osvajacem, ljubiti slobodu ili zaradjivati na njenoj prodaji. itd... Tretman koji Nikola dobija u medijima moze da napravi revolt kod ostalih igraca pa da nam se ponovi period od 2003-2009. a da li se secas koliko su u tom periodu zaradili Radmanovic, Jaric, Rakocevic i ostali? Ne?

ivan78bg

pre 6 godina

U zemlji gde se 80% stvari zavrsava na foru poznanstva,gde pola komentatora ovde zaposleno preko neke veze oni zameraju Jokicu sto je odbio poziv za reprezentaciju.Odbio je po savetu trenera i GM jer ove god potpisuje najverovatnije ugovor koji ce obezbediti njegove unkucice.Pritom on posteno zaradjuje svoje pare i ne vidim ni jedan razlog zasto bi ugrozio svoju karijerijeru zbog jednog ep-a.Pritom ni jedan od vas nije nikada uzivotu uradio nesebicno nesto ili nesto sto ga je kostalo para ,karijere da bi pomogao ovoj drzavi?Tokom odmora?Ali ste prvi u osudjivanju drugoga.I najveca misterija od svega je zasto kometarisete i pratite igraca koji vas ne zanima?!I da odgovorim jednom komentatoru-ljudi koji prate nba uglavnom se ne informisu u domacim medijima.

Pera

pre 6 godina

Mnogi se bune na komentar "Unistio ga Zaza?", i naravno, to je preterano, ali, realno, Zaza ga je odlicno cuvao. Vidi se na snimku (oko 25s) kako Jokic ima vrlo dobru poziciju i ne uspeva da da kos, to se desilo puno puta, u prvom poluvremenu je imao vrlo los % bas zbog takvih promasaja, koje obicno s lakocom daje. I da se ne potcenjuje Zazin ucinka, igrao je samo 19 minuta, 10p, 8s, +/- +12. Nije ga Zaza unistio, al nije ni Jokic njega, a to se ocekivalo (ili sam se bar ja nadao)

KoleCZ

pre 6 godina

Mnogo mi je drago kada vidim koliko minusa dobiju komentari koji sasvim opravdano prozovu gumara za drugi otkaz reprezentaciji u tri godine. Tacno potvrdjuju nas podanicki mentalitet. "Nema veze sto si ispalio drugare, nema veze sto smo te pljuvali, nema veze sto si isao na inauguraciju, nema veze ni sta ono za sta smo te pljuvali kada si otkazao ucesce na EP. Ti sada igras dobro i mi cemo svi kolektivno da ti se uvlacimo u "znas vec gde" i da govorimo, kuckamo TO JOKA MAJSTORE. TI SI NAJBOLJI. OVI KOJI RIZIKUJU POVREDE I KARIJERE ZA REPREZENTACIJU SU BUDALE! TI SI NAJPAMETNIJI. UZECES LOVU itd. itd. Drago mi je zbog te potvrde naseg podanickog mentaliteta, i nadam se samo da ce svi momci koji su igrali za svoju zemlju kada vide takve komentare staviti prst na celo pa reci: "Izvinite me, idem sa zenom na more." Ova zemlja nikada nije znala da ceni one koji su se borili za nju bez trazenja icega za uzvrat. Ti uglavnom na kraju ispadnu budale (kao nesretni Branko Jorovic kad smo kod kosarke) a "gotive" se "ovi" koji se "snadju", "profitiraju", dokopaju se nekih "para" pa onda posto smo bjeda i sirotinja, narocito moralna, krenemo da im se uvlacimo ne bi li dobili od "age" koji dinar za "sirotinju raju". Lepo nam Palma pokazuje svako malo ko smo i sta smo, za 2000 "za gospodju" ode i cast i dostojanstvo. Znate kako Spanski mediji tretiraju one koji odbiju poziv za reprezentaciju? Nema ih u medijima dok se ne odazovu za sledece okupljanje. Mislite o tome.
(vlado, 04. februar 2018 16:54)

Sve tacno od rec do rec a dobio covek gomilu minusa

Fanatik de footbal

pre 6 godina

Denver je ladno Liverpool u fudbalu.

Pobede OKC, Golden Stejt, a vamo kuci izgube od najslabije ekipe u celoj Ligi Atlante ili Finiksa.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jonny the boy, 4. februar 2018 14:56)



Tipicno srpski odigras odlicno protiv Nemacke, Francuske i italije a onda kiksnes protiv Azerbejdzana, Jermenije i Estonije. Jokara ih zarazio srpskim mentalitetom a toje protiv najboljih najbolje a protiv "boranije" dovoljno je samo da se pojaviš i odmah "boranija" spušta gaće ne moraš ni da igraš.

vlado

pre 6 godina

Mnogo mi je drago kada vidim koliko minusa dobiju komentari koji sasvim opravdano prozovu gumara za drugi otkaz reprezentaciji u tri godine. Tacno potvrdjuju nas podanicki mentalitet. "Nema veze sto si ispalio drugare, nema veze sto smo te pljuvali, nema veze sto si isao na inauguraciju, nema veze ni sta ono za sta smo te pljuvali kada si otkazao ucesce na EP. Ti sada igras dobro i mi cemo svi kolektivno da ti se uvlacimo u "znas vec gde" i da govorimo, kuckamo TO JOKA MAJSTORE. TI SI NAJBOLJI. OVI KOJI RIZIKUJU POVREDE I KARIJERE ZA REPREZENTACIJU SU BUDALE! TI SI NAJPAMETNIJI. UZECES LOVU itd. itd. Drago mi je zbog te potvrde naseg podanickog mentaliteta, i nadam se samo da ce svi momci koji su igrali za svoju zemlju kada vide takve komentare staviti prst na celo pa reci: "Izvinite me, idem sa zenom na more." Ova zemlja nikada nije znala da ceni one koji su se borili za nju bez trazenja icega za uzvrat. Ti uglavnom na kraju ispadnu budale (kao nesretni Branko Jorovic kad smo kod kosarke) a "gotive" se "ovi" koji se "snadju", "profitiraju", dokopaju se nekih "para" pa onda posto smo bjeda i sirotinja, narocito moralna, krenemo da im se uvlacimo ne bi li dobili od "age" koji dinar za "sirotinju raju". Lepo nam Palma pokazuje svako malo ko smo i sta smo, za 2000 "za gospodju" ode i cast i dostojanstvo. Znate kako Spanski mediji tretiraju one koji odbiju poziv za reprezentaciju? Nema ih u medijima dok se ne odazovu za sledece okupljanje. Mislite o tome.

Иван

pre 6 godina

Денвер је чудо од екипе. Пре само пар недеља нисам могао да их гледам колико су одвратно играли. Онда се деси "чудо" у виду повреде Пламлија, и она играју феноменалну кошарку. Све се мења када се Јокић стави на петицу: кретање саиграча, ротације, толико тога зависи од места где ће Никола стати када крене напад. Само Мајк Малоун изгледа не може да схвати то, па гура Јокића на трицу. Разлика између добре и одличне екипе у НБА је у уиграности: кад гледаш Вориорсе или Селтиксе, до ове године и Мемфис, СА или Јуту, чини ти се да ти тимови могу да играју затворених очију. Денвер је чудо јер се стално тражи. Прошле године је експлодирао Јокић и они су усред сезоне мењали концепцију. Имали су онда сјајну игру у нападу, али је ове године њихов "тренер" решио то да промени. Спасле су их повреде неких играча, које су их натерале опет на прави пут. Њима уз Јокића, Хериса и Мареја фале: добро 3Д крило, чврста стреч четворка и резервни плеј који не мора бити класа, само треба да је мало посвећен организацији напада и да не прави глупости. Чендлер није баш та 3Д тројка ове сезоне, а Мудије није тај резервни плеј, али на тројци су можда добили оно што траже за мале паре у Торију Крегу, остаје само плеј.

Бјелица: штета што и он, попут Бобија, стагнира у каријери због новца. Ових пар година каријере нико им неће вратити.

Тео: више сам ипак од њега очекивао. Не може да прави предност против НБА бекова, али је превише пасиван. Можда се чува за плеј-оф?

Богдан: за њега не бринем.

petarczv

pre 6 godina

I sta onda? Da igraju sa 15 bekova u timu bez ijednog krila? Juta je dobro prosla, a i Denver bi da je uspeao da uzme Anuobija uz Lajlsa.
(frosty, 04. februar 2018 11:59)

Onda bi mogli da trejduju bartona i mudijea...ali dzabe tebi objasnjavati...

Jonny the boy

pre 6 godina

Denver je ladno Liverpool u fudbalu.

Pobede OKC, Golden Stejt, a vamo kuci izgube od najslabije ekipe u celoj Ligi Atlante ili Finiksa.

Hobs

pre 6 godina

Stigli su Pelikanse na 7-om mestu zapada.

Al ono sto je interesantno sa Denverom, nijednom ove sezone nisu ostvarili 4 pobede zaredom, al zato imaju jedno 5-6 serija od 3 uzastopne pobede.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Jokaroa sreca prati ove sezone kao onog Sergeja u fudbalu, iduce sezone ili najkasnije za tri eto njih u Srbiji u dresovima nekih malih klubova poput Spartaka, Cukarickog, Okk Beograda, Mege ili Zvezde.

Stara kuka

pre 6 godina

U cemu je vas problem?Mislim na neke koji samo nesto mrace i pljuju.Uzivajte,nas covek,nas momak vehinski igra.Treba doci do NBA lige a kamoli stvoriti kakvo takvo ime.Igrace on opet za reprezentaciju,polako.

petarczv

pre 6 godina

Murray 1997. 
Jokic 1995. 
Harris 1994. 
Lyles 1995. 
Barton 1991. 

Mlad tim. Ako ostanu zajedno za par godina kad dostignu vrhunac mogli bi da se nose sa najjacim ekipama. Plus neko pojacanje.
(Alek, 04. februar 2018 08:08)

Jos da juti nisu dali 12 pik za lajlsa i da su pokupili mitchela to bi bio novi gsw u najavi

Cika Toni

pre 6 godina

Istina....Koliko covek treba da bude iskompleksiran,neinteligentan i neznalica da bi se potpisivao sa ISTINA? A sto se tice toga sto pises zaista nije vredno komentara.

tocka

pre 6 godina

Zvalavi Somborac!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Istina, 4. februar 2018 10:41)
Eto konacno isplivava istina, a to je da mladi nacionalizmom zadojeni Begaroshi prosto ne mogu da podnesu da je lala najbolji srpski kosarkas.

frosty

pre 6 godina

@petarczv

I sta onda? Da igraju sa 15 bekova u timu bez ijednog krila? Juta je dobro prosla, a i Denver bi da je uspeao da uzme Anuobija uz Lajlsa.

korb

pre 6 godina

@korb ,sve stoji sta si napisao, ali zaboravljas da je i Jokic prvu sezonu imao prosek od 8.8 poena ../../..tako da kritikovanje Tea ili posebno Bogdanovica koji je za prvu sezonu odlican.. je malo pretjerano, velikoj vecini igraca treba vremena da se naviknu na NBA kosarku..
(mj fan, 4. februar 2018 10:07)

@mj fan po ESPN-u, Nikola je imao u prvoj sezoni prosek od 10 poena ,
7 skokova i 2.4 asistencije..uglavnom nevažno..

Nije sporno, da je "rookie" sezona teška, za sve igrače koji dođu u NBA..

Ali.. iako igraju tek prvu godinu u Americi,teško da se Bogdan i Teo(isto važi i za Bjelicu u prvoj sezoni),mogu nazvati klasičnim "rookie" igračima...(početnicima?!)
Došli su u NBA,kao nešto najbolje što Evropa(Srbija),može da ponudi..
Igrali su bezbroj teških utakmica,za najbolje klubove u Evropi..u reprezentaciji...i bili najbolji..

Koliko samo oni imaju prednosti,u iskustvu,znanju..u ondosu na klince koji dolaze iz koledž košarke..ili u odnosu na Nikolu Jokića?!..
(debelog klica iz Mege,za kojeg niko nije čuo,sve dok nije otišao u USA)

Što se tiče preterane kritike..
Kritikujem i Tea ,i Bogdana ,i Bjelicu,zato što verujem, da mogu mnogo bolje.......moraju bolje..znaju bolje!!!..
Pogotovo Bogdan..koji je u najboljim godinama..pre neku noć,3 poena za 33 minuta...Kome je to- ok,dobro,"solidno"..onda ili podcenjujete Bogdana kao igrača..ili jednostavno ne veruje,da on može bolje..

Ivan

pre 6 godina

Bek suter razigravao. 100% su ga zato doveli hahaha
(NbgDeki, 4. februar 2018 10:40)

Decko misli posto se pozicija zove bek suter da je njegov posao samo da daje poene, koji level gluposti.
A pritom pogledao sveukupno 0 utakmica posto Bogdan u Kingsima 90% vremena nije bek suter vec krilo.

Jax Teller

pre 6 godina

Vise bi mi znacila reprezentativna zlatna medalja, koju "zemlja kosarke" nema vec 16 godina, nego ovi rezutati zlog, dopingovanog, americkog Denvera!
(Jumko, 04. februar 2018 08:23)

a koliko cekate vi vec medalju? nema ni drvene!

Prvi

pre 6 godina

Antidebilu, hahaha, zaplaces li nekad kad pomislis da smo mogli osvojiti zlato? Koliko puta dnevno zaplaces radi tog zlata? Je l places vise danima kad Jokic odigra dobro?

Osecas li bes? Bas si mnogo besan, a?

Ja

pre 6 godina

MVP
Nisi u pravu uopste. Dva puta je odbio, prvi put uz dogovor sa selektorom da radi na sebi. Danilovic nikad nije ofbio poziv, bas nikad, 98 je saku operisao. Recimo 97 je igrao pod blokadama. Djordjevic jednom 2000, ali u 33 godini, a Jokic vec dva puta izostaje sa 23 godine. Poz

Aca

pre 6 godina

Neka mi neko objasni po cemu je ovde Bjelica epizodista a Bogdanovic "solidan"? Po cemu solidan, broju poena ili procentu suta?
(Otac Makarije, 4. februar 2018 10:36)

Po tome sto je bolji od Bjelice po broju poena, asistencijama, uticaju na igru. Bjelica je inace epizodista celu svoju NBA karijeru.

mj fan

pre 6 godina

@korb ,sve stoji sta si napisao, ali zaboravljas da je i Jokic prvu sezonu imao prosek od 8.8 poena ,tako da kritikovanje Tea (koji je i usao star u ligu a svejedno belezi 9.6 poena) ili posebno Bogdanovica koji je za prvu sezonu odlican (11.1 poen) je malo pretjerano, velikoj vecini igraca treba vremena da se naviknu na NBA kosarku koja je drugacija od evropske, treba ih pustiti da odrade 2-3 sezone i onda cemo videti kako stoje

BG na pjenu od mora

pre 6 godina

Miroric s klupe i iz 20min igre ima prosjek od 18p, i jos kad se on vratio iz povrede Cikago dobio 15 meceva od nekih 25, a ovdje se nijednom nista o tome ne napisa. Pisalo se o Markanenu koji je trenutno slabiji igrac od Mirotica.
Niko nikad da konstatuje da lik postize poene kao iz sale.
I da ima najbolju sezonu od svih Srba u NBA. Jeste da je on igrao za Spaniju na par takmicenja, ali ipak je Srbin.

Bot na kvadrat

pre 6 godina

Ako se meni od 50 komentara pusti jedan,a u isto vreme ima ovoliko negativnih komentara na svaku vest o Jokicu ili Djokovicu,to znaci da su ti negativni komentari stav redakcije.

Jumko

pre 6 godina

Ovaj antiDebil mi je najjaci, pored repliciranja svakom komentatoru, sto isti komentar posalje par puta. Opravdava, sto sam primetio da se vecina ovde slaze, jedan deo svog nadimka!

Gde ja živim

pre 6 godina

(Guest, 4. februar 2018 09:57)

Prvo mi reci gde si izbrojao 9 šuteva iz igre. Drugo, Bogdan ima prosek od 11,2 poena na 27 minuta. Nije fantastično, ali ni baš toliko crno. Mislim da bi mogao da se nametne malo više, tu se slažem, ali nije ništa tragično. Polako narode, ima vremena. Tek mu je prva sezona. Ista priča je i za Tea, s tim što je on ipak malo mator pa mu još teže ide, a i bio je lenj u mladosti. Biće naši dobri, samo polako.

BG na pjenu od mora

pre 6 godina

@Jezekilj
To bi bilo logično da je Lu trener Klivlenda. On zapravo samo na papiru popunjava tu poziciju. Pravi trener, pa i GM tima, je LBJ, a problem tima je što se pojavio klan igrača koji neće/ne mogu da igraju po njegovoj zamisli. Klivlend je imao trenera pre Lua, ali nije odgovarao LBJ.
(drvobradi, 04. februar 2018 09:22)
To je onaj sto trazi TO kad nema pravo, pa ga isti ovaj Lu u tome sprijecio?
To je onaj sto po priznanjima mnogih igraca nijednom nije Lebronu nista spocitao? Kada je ukazivao na greske, Lebrona preskakao.
Kakav je Lu trener, Blat je za NBA 3× gori.

anica

pre 6 godina

(antiDebil, 4. februar 2018 10:00)
Sto si bre toliko dosadan i zajedljiv, pusti momka na miru. Napreduje individualno, nego kako ce? Igra prvenstveno za sebe, porodicu, pa drzavu. Sto neko rece najveci biser nase kosarke u ne znam koliko prethodnih godina, i tek ce da se brusi kao dijamant. Normalno je valjda da pozdravis dobru partiju svog zemljaka ako si usao na ovu vest a ne da pises o Idei i traktorskim gumama.
Ajde na pitu i jogurt, da se malo primiris, nedelja je...greota je da mracis!

Branko Potezica

pre 6 godina

(Branko Potezica, 04. februar 2018 08:42)

Koji crni Rondo... Samo im fali jedan tako psihicki nestabilan pajser u ekipi. Pre bih zvao Nelsona da se vrati i ljubio mu noge ako treba. Salu na stranu, Denveru fali organizator/asistent, mogli bi da maznu Teodosica posto ce Clippersi ionako ici na tankovanje i rebuild. Teo bi se odlicno uklopio sa 20ak min po utakmici sa klupe.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pogan, 4. februar 2018 09:46)



Ali bi im Miles Bridges legao ko budali šamar. A Ronda sam naveo kao pristojnog asistenta moze i Teo ako bude zeleo da igra backup plejmejkera ili pak Jamer ali su obojica losiji od ronda u odbrani. Od Mudijea nikakve vajde ne može jedno obicno polaganje da zavrsi kladim se da bi Monte Moris igrao bolje nego on sinoc.

Marinko

pre 6 godina

Ako smem da primetim, Jokic je sa 19p imao bolji kosgeterski ucinak nego sto su kombinovano imali NBA all-star Drejmond 8p i gruzijski all-star Zaza Pacheapshot 10p.

Aleks

pre 6 godina

kad vidim onog karija kako izbaci onu gumu na pola dok izvodi slobodna bacanja, povraca mi se bukvalno..
(miki, 04. februar 2018 08:13)

I meni retko odvratan kosarkas.

goran

pre 6 godina

@Jezekilj
Daj ne govori gluposti Tajron Lu je zapravo najmanji krivac zbog ovakvog stanja u Klivlendu , on je (kao sto neko ovde vec rece) trener samo na papiru i on se nalazi na terenu samo iz razloga kako bi Klivlend oficijalno imao trenera ,a u stvari svi znamo ko je i GM i trener i jos malo pa ce mozda biti na kraju i vlasnik kluba (nista me ne bi zacudilo) ...vise je nego jasno da iza ovakve serije losih rezultata tinja neki bojkot u klubu ,nije Kajri slucajno zatrazio trejd prosle sezone i na kraju otisao u Boston ,jednostavno Lebronova sujeta ne dozvoljava nikakvu kritiku i bilo koji prigovor, neko od igraca to moze da otrpi i da igra onako kako mu ovaj naredi ,a neko izgleda ne zeli i nece da se pokori njegovoj sujeti...ovime inace nikako ne zelim da umanjim Lebronov ogroman znacaj koji on inace ima za ovaj sport i ne sporim da je jedan od najboljih igraca svih vremena to sve stoji...ali ogromna sujeta ce ga nakraju ipak unistiti ,dzabe mu na kraju karijere i fantasticna statistika koju ce sigurno imati i koja ce ga svrstati u najvece velikane koje je NBA ikad imao , kada ipak nece imati toliko prstena koje je verovatno ocekivao i do kojih bi (ubedjen sam) i stigao da je samo manje bio sujetan ...zato ce Dzordan ipak biti na kraju uvek ispred njega jer je umeo da se izbori sa sujetom velike zvezde, za razliku of Lebrona koji ocigledno to ne moze i ne ume !

Cika Toni

pre 6 godina

Miodrag....A ko ste vi Miodraze da procenjujete stanje svesti nekog coveka(bilo kog)?I da li vam vase politicko opredeljenje daje za pravo da kritikujete to isto opredeljenje bilo kog drugog.To se u normalnom svetu,blago receno zove NEKULTURA.Da se razumemo,ja svakako nisam pristalica sadasnje vlasti u Srbiji,daleko od toga,ali mi to svakako ne daje za pravo da kritikujem neistomisljenike.Ili ste vi, mozda,pristalica jednoumlja u politici? A pitate se da li decko sa 23 god.ima svoje ja? Neko ko je u tim godinama medju najboljim kosarkasima sveta? Ja verujem,i bilo bi mi drago,da ste vi u tim godinama bili mnogo uspesniji od Jokica,ili ce te biti ako jos uvek nemate 23.Molim da mi objavite komentar jer je vise degutantno da se potencira politicko opredeljenje ovog momka.Unapred hvala.

Nba fan

pre 6 godina

Ne kazemo mi Srbi da je najzasluzniji vec sa Espn izvestac. A gledao san utakmicu i komentatori reci hvale imaju. Najbolje od svega je sto Jokic najbolje igra u kljucnim situacijams kad se lomi rezultat. Tada pronalazi najbolja resenja i igra sasvim solidnu odbranu u tim trenucima.
Ne mogu a da ne primetim koliko su stabilni u igri sa cendlerom. Covek unosi stabilnost u odbrani.

Zemuinac

pre 6 godina

Nije mi jasno zbog čega pojedinci prozivaju Jokića zbog neučešća na EP, kada i najbolji američki košarkaši nisu u sastavu SAD na Panameričkim igrama, koje bi bile nekakav pandan evropskom prvenstvu za područje Severne i Južne Amerike. Jednostavno, najbolji sastavi su rezervisani za OI i SP, pa bi tako i mi trebali da razmišljamo i na EP damo šansu onim manje poznatim košarkašima, mladim, neafirmisanim. Po meni, EP je gotovo nebitno u odnosu na SP, a naročito u odnosu na OI.

Collonel Jokic

pre 6 godina

"Ti ces da dobacujes nesto mom homieu Bogdanu nakon onog nepostojeceg faula koji mu je sviran juce? You are messing with the wrong Serb, asshole!"

M V P

pre 6 godina

@forest gamp
Čovek se jednom nije odazvao pozivu da igra za reprezentaciju i sada se pravi fama oko kao da nikada noje ni bio reprezentativac?! Koliko me pamćenje služi, on ima srebro sa OI ( bio jedan od najboljih )!
Kada smo već kod odbijanja odazivanja pozivu, ima nas koji se sećamo da za tadašnju SR Jugoslaviju nisu igrali Danilović, Đorđević, Divac...pa ne vidim da je otvorena sezona lova na njih kao na Jokića!

JPR24

pre 6 godina

Jedini logičan potez za Klivlend Kavalirse je smjena 'trenera', stavljam ga pod navodnike, jer ga smatram najvećim krivcem za ovu katastrofalnu seriju. Ni 't' od trenera. Možda će svima prijati ASG pauza, ali Tajrona Lua moraju da otpuste i to odmah. Dovesti nekoga poput Kevina Mekhejla sa rezimeom i autoritetom. Ako ovako nastave izbaciće ih i Majami u plaj ofu.
(Jezekilj, 04. februar 2018 08:08)
Tajton Lu im je samo marioneta, nesto poput Alimpijevica u Zvezdi... Nista se oni ne pitaju !

Pogan

pre 6 godina

(Branko Potezica, 04. februar 2018 08:42)

Koji crni Rondo... Samo im fali jedan tako psihicki nestabilan pajser u ekipi. Pre bih zvao Nelsona da se vrati i ljubio mu noge ako treba. Salu na stranu, Denveru fali organizator/asistent, mogli bi da maznu Teodosica posto ce Clippersi ionako ici na tankovanje i rebuild. Teo bi se odlicno uklopio sa 20ak min po utakmici sa klupe.

drvobradi

pre 6 godina

@Jezekilj
To bi bilo logično da je Lu trener Klivlenda. On zapravo samo na papiru popunjava tu poziciju. Pravi trener, pa i GM tima, je LBJ, a problem tima je što se pojavio klan igrača koji neće/ne mogu da igraju po njegovoj zamisli. Klivlend je imao trenera pre Lua, ali nije odgovarao LBJ.

cvele

pre 6 godina

Sinoc me je najvise interesovalo da li ce Marjanovic dobiti priliku da igra. Izgleda da ce i ovde slicno proci kao i u SA i Detroitu sto je.

Vlajzi

pre 6 godina

Vise bi mi znacila reprezentativna zlatna medalja, koju "zemlja kosarke" nema vec 16 godina, nego ovi rezutati zlog, dopingovanog, americkog Denvera!
(Jumko, 04. februar 2018 08:23)

E i to me zab.... sta bi tebi vise znacilo. :)

korb

pre 6 godina

Individualno, Nikola je noćas bio bolji,od svih naših "solidnih" igrača koji nastupaju u NBA..
"Solidni" Teo,Beli i Bogi,svi zajedno, za 64 minuta ,na terenu, šutirali su 7/17(41%) iz igre za 20 poena..
Jokiću je trebalo pola sata manje (33min),i šut manje pride,
da sam postigne 19 poena,uz bolji procenat(43%) iz igre ..

Joka..33 min..19 pts (7/16) 43%

Teo...23 min..8 pts (3/7)
Beli..15 min..5 pts (2/5)
Bogi..26 min..7 pts (2/5)

......64 min..20 pts (7/17) 41%


Izuzetno cenim i Bogdana, i Bjelicu, i Teodosića..da me neko ne shvati pogrešno,ali u ovom trenutku,što se tiče NBA lige i naših igrača,Jokić je je jednostavno klasa za sebe..
Iskreno se nadam, da će ostali naši igrači,posebno Bogdan u Kingsima,ali i Teo i Bjelica(u novom klubu?!),sledeće godine napredovati,ali za sada..sviđalo se to nekom ili ne..
Nikola je jednostavno naš najbolji igrač..

Pleymejker

pre 6 godina

I da nezaboravite Utah za PO 5 pobeda zaredom ima jos 30 utakmica da se igraju a na 4 pobede od 8 mesta. Bice zanimljivo na zapadu. Mozda da mozda ne vise da nego ne. Pozzz U2J44

znanje-imanje

pre 6 godina

Pošto su GSW premoreni - nisu prethodnu noć pobedili na vreme. Umesto glatko iscimali su se.
Iako su igrali pametno i starno hteli da pobede Denver na kraju ih je baš to od juče stiglo i ostali su bez snage. Denver je u stvari igrao osrednje i morao je do prednosti da dođe ranije. Nikola - prosečna partija.
E sad ima nešto što je ovde posebno bitno. GSW svakako mogu do titule. Ali ipak i 4 im naj-igrača ulaze u zonu izraubovanosti. A njihov basket zahteva top nivo forme. Sa druge strane ekipa koja im nikako ne odgovara je baš Denver. Moram da ponovim - uđe li Denver kao 8i u plej-of, bude li kompletan i ne premoren cimanjem u zadnja 3-4 kola - oni imaju 51% šanse. Zato je GSW hteo baš pobedu, Klipersi njima pašu neuporedivo bolje.

jд123

pre 6 godina

Милина је гледати ове две екипе. И коментатори рекоше две најнесебичније екипе у НБА. Мелоун има више среће него памети. Неко ће рећи дунуло му из д....а у главу. Али мени се чини да би он још увек почињао утакмице са два центра и Николом на четворци да се Пламли није повредио.

JPR24

pre 6 godina

najzasluzniji je barton sa par vezanih trojki a jokic jeste da je dao trojku i jos dva slobodna bacanja kad se lomio rezultat ali da se ne lazemo, unistio ga je zaza pod kosem i durent ga je prolazio kako je hteo i preko njega je gomilu poena dao. ali svaka cast i za ovo, stvarno mi je denver mnogo gotivna ekipa.
(jovan, 04. februar 2018 08:12)

Zaza Pasulj ?? Sta si ti gledao uopste ?

maki1

pre 6 godina

Isto sa Mesijem, stave dva najbolja igraca da ga cuvaju. Nevidi se 88 minuta. Ali za ona DVA minuta je genialac.

Isto Jokara imo dva najbolja igraca na svetu, koji ga cuvali. Ali kada je imo priliku pokazao talenat. A ti najbolji , svetski igraci izgubili utakmicu. Nikola sve radi pametno i ima dobre savetnike. Samo moze da napreduje.

Guest

pre 6 godina

Auu jbt, jel realno ljudi da je Bogdanović ovoliko loš?? Poslednje vreme ne kači minutažu koliko je odigrao po utakmici, mislim da je i njima samima bezveze, sinoć za 27 minut 7 poena, 3/9 iz igre. Ako on posle 50 utakmica tamo ne može da se skapira i ubaca po 8-9 poena u proseku za nekih pola sata, onda ovo nije za njega, tj on ne pripada tamo. Nije nikakav hejt niti bilo šta, jednostavno nisam ovako nešto očekivao da ovako loše igra, kao ni većina vas pretpostavljam. Nisam očekivao prvo ovoliko veliku minutažu, drugo ovako mizeran učinak. Evropa mu je po meri, nema tu ništa loše.

Miodrag

pre 6 godina

@M V P, 04. februar 2018 08:08
Odlazak, ničim izauvan, na inauguraciju nije fora već stanje svesti.
Klub takodje nije mogao da ga uceni toliko. Nisu to fore. Možda dečko ni ne odlučuje sam. Ne znam. To je još gore onda sa 23 da nemaš svoje ja.

Branko Potezica

pre 6 godina

Zasluzena pobeda Denvera, slabija napadacka igra protiv GSW ali je odbrana bila odlicna posebno Torija Krega. Ali ni Tori Kreg ni Cendler nisu mogli da zaustave Kevina Duranta ove veceri, kao sto niko nije mogao da zaustavi Pola Dzordza dve veceri ranije a ona tri bezobrazna zakucavanja od strane Dzejsona Tatuma necu ni da komentarisem ali evo resenja za to.

Da Draftu 2018 uzmu ukoliko bude u njihovom domasaju krilo Miles Bridgesa, ukoliko im pak ne bude u domasaju moraju da naprave da im bude u domasaju bilo trejdom nekog mladog igraca(Mudijea, Hernanogomeza ili bizlija), nekog veterana ili dodati jos jedan prvi pik uz ovaj koji bi zamenili. Sa ovim momkom zatvorili sampionski roster, resili pitanje krilnog igraca koji je dobar i u odbrani i u napadu. Vec mogu da zamislim scenu kako mu jokic salje kvoterbek pas a Bridges monstruozno zakuca, pa onda Tatum krene da zakuca a Miles mu zvekne danglu i vrati ga na fabricka podesavanja. Da dovedu Razona Ronda na 2 godine.

Zamislite ovaj roster i njegovu dubinu za sledecu godinu:

prvi tim: Jamal Murray, Gary Harri, Miles Bridges, Paul Millsap and Nikola Jokić
drugi tim: Rajon Rondo, Malik Beasley, Wilson Chandler, Trey Lyles, Mason Plumlee
Monté Morris, Torrey Craig, Juan Hernangómez, Kenneth Faried


Miles Bridges rodjen za Nuggetse uzivajte:
link 1 https://www.youtube.com/watch?v=fxsarTn8nko&t=76s
link 2 https://www.youtube.com/watch?v=I8gH0BLFR8I&t=84s

Alek

pre 6 godina

Murray 1997.
Jokic 1995.
Harris 1994.
Lyles 1995.
Barton 1991.

Mlad tim. Ako ostanu zajedno za par godina kad dostignu vrhunac mogli bi da se nose sa najjacim ekipama. Plus neko pojacanje.

Dušman

pre 6 godina

Ja mislim da je kompletni Denver jedina ekipa koja može da sruši aktuelnog šampiona.NBA. Posle samo 24h od velike pobede nad Oklahomom, pao je još jedan veliki skalp. Jednostavno GSW nema igru protiv izabranika svog bivšeg pomoćnog trenera Majkla Melouna.
Jokić standardno dominantan i sve bliži tim famoznim brojkama kojima svaki NBA centar teži: 20-10 -5

Jumko

pre 6 godina

Vise bi mi znacila reprezentativna zlatna medalja, koju "zemlja kosarke" nema vec 16 godina, nego ovi rezutati zlog, dopingovanog, americkog Denvera!

M V P

pre 6 godina

Većina ljudi u Srbiji nije svesna kakav je košarkaški dijamant Nikola Jokić. Dečko još nije napunio 23 godine a glavni je igrač franšize. Ajmo sada fore guma, individualno, inauguracija:)
Denver će u plej of ući sa 6.mesta a možda budu imali i bolji plasman...

hh

pre 6 godina

Denver se malo uozbiljio i deluje da su podigli formu. U jednom trenutku raspored bos,sas,okc,gsw a oni dobise dve a druge dve egal utakmice. Malo su njihovi rivali za plej of poceli da posrcu pa ako Denver nastavi ovako nema sumnje da idu u plej of i to sa neke vise pozicije od ove na kojoj su sada trenutno. Jokic odlican.

forest gamp

pre 6 godina

Većina ljudi u Srbiji nije svesna kakav je košarkaški dijamant Nikola Jokić. Dečko još nije napunio 23 godine a glavni je igrač franšize. Ajmo sada fore guma, individualno, inauguracija:) 
Denver će u plej of ući sa 6.mesta a možda budu imali i bolji plasman...
(M V P, 04. februar 2018 08:08)

Svi su u Srbiji svesni kakav je on igrac ali su isto tako svesni da takav igrac odbija reprezentaciju. Mnogo veca imena pre njega su jedva cekala da zaigraju za Srbiju a on vec sa 22 odbija zarad bolje pripreme iako je svestan koliko samopouzdanje bi mu zlato donelo. Niko ne spori da je on nas trenutno najbolji igrac ali sta nam vredi kada ga ne gledamo u reprezentaciji. Svi koji su nezadovoljni time prozivace ga, imaju svo pravo, ali nigde jos nisam procitao da je neko napisao da je on los kosarkas.

zemunski kej

pre 6 godina

Odlican Jokic,pobedili Golden Stejt najbolju ekipu na svetu, zeleo bih da pohvalim i trenera Melouna koji je ovde osporavan ali je uporan i izgurao je ovu karakternu ekipu uz samo jedno poznato ime Milsapa koji zbog povrede i nije imao ucinka uovoj sezoni, Gledao sam i Kingse ,solidno igrali ali stavio drugu postavu sa Hilom na beku koji je odigrao jutros katastrofalno i izgubili prednost koju nisu mogli da vrate, meni je trener Jeger jedan od losijih u NBA .Nerezonski ih vodi ,ima tu solidnih igraca ali verovatno ce biti ubedljivo najlosija ekipa u NBA.

realno

pre 6 godina

Jokic je izuzetan talenat,bice jos bolji,steta sto nije izabran za All-Star,zasluzio je svojim igrama,ali da. nadovezem opet,nema Divca da mu sredi kao nekima,greota.

Mare

pre 6 godina

najzasluzniji je barton sa par vezanih trojki a jokic jeste da je dao trojku i jos dva slobodna bacanja kad se lomio rezultat ali da se ne lazemo, unistio ga je zaza pod kosem i durent ga je prolazio kako je hteo i preko njega je gomilu poena dao. ali svaka cast i za ovo, stvarno mi je denver mnogo gotivna ekipa.

Unistio ga Zaza? Sa 10 poena ga unistio? Sta bi tek reko da je dao 15? Kaze Durent preko njega dao gomilu poena, zamisli pa to, Durent preko tebe da kos, to se jos nikome nije desilo.

Jezekilj

pre 6 godina

Jedini logičan potez za Klivlend Kavalirse je smjena 'trenera', stavljam ga pod navodnike, jer ga smatram najvećim krivcem za ovu katastrofalnu seriju. Ni 't' od trenera.
Možda će svima prijati ASG pauza, ali Tajrona Lua moraju da otpuste i to odmah. Dovesti nekoga poput Kevina Mekhejla sa rezimeom i autoritetom. Ako ovako nastave izbaciće ih i Majami u plaj ofu.

koza

pre 6 godina

Klač Džoukič. Pobeda protiv GSW i OKC, na jednu loptu protiv Bostona i San Antonia. Jos samo da ne gube od Sansa, Kingsa i ostale buranije i bili bi top5.

jovan

pre 6 godina

najzasluzniji je barton sa par vezanih trojki a jokic jeste da je dao trojku i jos dva slobodna bacanja kad se lomio rezultat ali da se ne lazemo, unistio ga je zaza pod kosem i durent ga je prolazio kako je hteo i preko njega je gomilu poena dao. ali svaka cast i za ovo, stvarno mi je denver mnogo gotivna ekipa.

dzhoni

pre 6 godina

najzasluzniji je barton sa par vezanih trojki a jokic jeste da je dao trojku i jos dva slobodna bacanja kad se lomio rezultat ali da se ne lazemo, unistio ga je zaza pod kosem i durent ga je prolazio kako je hteo i preko njega je gomilu poena dao. ali svaka cast i za ovo, stvarno mi je denver mnogo gotivna ekipa.
(jovan, 04. februar 2018 08:12)

10 poena, 8 skokova i 0 blokada. Jeste, baš ga je uništio...

Gde ja živim

pre 6 godina

Bogdane sine, za 26 minuta ti uputiš 5 šuteva. Toliko bih i ja eventualno mogao. Daj malo se opusti i ispaljuj to više.

Nikola jako dobar, važna trojka pred kraj, sasvim dobro. Fino izgleda poslednjih nekoliko utakmica.

Beli, to je što je, mora više, ali dobro. Učestvuje u pobedi. I to se računa.

I da čestitamo Markanenu rođenje deteta. Nepuna 21 godina, svaka čast. Čujete li to Bogdane i Teo? Mora da se radi na natalitetu.

koza

pre 6 godina

Klač Džoukič. Pobeda protiv GSW i OKC, na jednu loptu protiv Bostona i San Antonia. Jos samo da ne gube od Sansa, Kingsa i ostale buranije i bili bi top5.

Alek

pre 6 godina

Murray 1997.
Jokic 1995.
Harris 1994.
Lyles 1995.
Barton 1991.

Mlad tim. Ako ostanu zajedno za par godina kad dostignu vrhunac mogli bi da se nose sa najjacim ekipama. Plus neko pojacanje.

M V P

pre 6 godina

Većina ljudi u Srbiji nije svesna kakav je košarkaški dijamant Nikola Jokić. Dečko još nije napunio 23 godine a glavni je igrač franšize. Ajmo sada fore guma, individualno, inauguracija:)
Denver će u plej of ući sa 6.mesta a možda budu imali i bolji plasman...

Mare

pre 6 godina

najzasluzniji je barton sa par vezanih trojki a jokic jeste da je dao trojku i jos dva slobodna bacanja kad se lomio rezultat ali da se ne lazemo, unistio ga je zaza pod kosem i durent ga je prolazio kako je hteo i preko njega je gomilu poena dao. ali svaka cast i za ovo, stvarno mi je denver mnogo gotivna ekipa.

Unistio ga Zaza? Sa 10 poena ga unistio? Sta bi tek reko da je dao 15? Kaze Durent preko njega dao gomilu poena, zamisli pa to, Durent preko tebe da kos, to se jos nikome nije desilo.

dzhoni

pre 6 godina

najzasluzniji je barton sa par vezanih trojki a jokic jeste da je dao trojku i jos dva slobodna bacanja kad se lomio rezultat ali da se ne lazemo, unistio ga je zaza pod kosem i durent ga je prolazio kako je hteo i preko njega je gomilu poena dao. ali svaka cast i za ovo, stvarno mi je denver mnogo gotivna ekipa.
(jovan, 04. februar 2018 08:12)

10 poena, 8 skokova i 0 blokada. Jeste, baš ga je uništio...

Gde ja živim

pre 6 godina

Bogdane sine, za 26 minuta ti uputiš 5 šuteva. Toliko bih i ja eventualno mogao. Daj malo se opusti i ispaljuj to više.

Nikola jako dobar, važna trojka pred kraj, sasvim dobro. Fino izgleda poslednjih nekoliko utakmica.

Beli, to je što je, mora više, ali dobro. Učestvuje u pobedi. I to se računa.

I da čestitamo Markanenu rođenje deteta. Nepuna 21 godina, svaka čast. Čujete li to Bogdane i Teo? Mora da se radi na natalitetu.

Jezekilj

pre 6 godina

Jedini logičan potez za Klivlend Kavalirse je smjena 'trenera', stavljam ga pod navodnike, jer ga smatram najvećim krivcem za ovu katastrofalnu seriju. Ni 't' od trenera.
Možda će svima prijati ASG pauza, ali Tajrona Lua moraju da otpuste i to odmah. Dovesti nekoga poput Kevina Mekhejla sa rezimeom i autoritetom. Ako ovako nastave izbaciće ih i Majami u plaj ofu.

Dušman

pre 6 godina

Ja mislim da je kompletni Denver jedina ekipa koja može da sruši aktuelnog šampiona.NBA. Posle samo 24h od velike pobede nad Oklahomom, pao je još jedan veliki skalp. Jednostavno GSW nema igru protiv izabranika svog bivšeg pomoćnog trenera Majkla Melouna.
Jokić standardno dominantan i sve bliži tim famoznim brojkama kojima svaki NBA centar teži: 20-10 -5

jд123

pre 6 godina

Милина је гледати ове две екипе. И коментатори рекоше две најнесебичније екипе у НБА. Мелоун има више среће него памети. Неко ће рећи дунуло му из д....а у главу. Али мени се чини да би он још увек почињао утакмице са два центра и Николом на четворци да се Пламли није повредио.

hh

pre 6 godina

Denver se malo uozbiljio i deluje da su podigli formu. U jednom trenutku raspored bos,sas,okc,gsw a oni dobise dve a druge dve egal utakmice. Malo su njihovi rivali za plej of poceli da posrcu pa ako Denver nastavi ovako nema sumnje da idu u plej of i to sa neke vise pozicije od ove na kojoj su sada trenutno. Jokic odlican.

Vlajzi

pre 6 godina

Vise bi mi znacila reprezentativna zlatna medalja, koju "zemlja kosarke" nema vec 16 godina, nego ovi rezutati zlog, dopingovanog, americkog Denvera!
(Jumko, 04. februar 2018 08:23)

E i to me zab.... sta bi tebi vise znacilo. :)

korb

pre 6 godina

Individualno, Nikola je noćas bio bolji,od svih naših "solidnih" igrača koji nastupaju u NBA..
"Solidni" Teo,Beli i Bogi,svi zajedno, za 64 minuta ,na terenu, šutirali su 7/17(41%) iz igre za 20 poena..
Jokiću je trebalo pola sata manje (33min),i šut manje pride,
da sam postigne 19 poena,uz bolji procenat(43%) iz igre ..

Joka..33 min..19 pts (7/16) 43%

Teo...23 min..8 pts (3/7)
Beli..15 min..5 pts (2/5)
Bogi..26 min..7 pts (2/5)

......64 min..20 pts (7/17) 41%


Izuzetno cenim i Bogdana, i Bjelicu, i Teodosića..da me neko ne shvati pogrešno,ali u ovom trenutku,što se tiče NBA lige i naših igrača,Jokić je je jednostavno klasa za sebe..
Iskreno se nadam, da će ostali naši igrači,posebno Bogdan u Kingsima,ali i Teo i Bjelica(u novom klubu?!),sledeće godine napredovati,ali za sada..sviđalo se to nekom ili ne..
Nikola je jednostavno naš najbolji igrač..

Bot na kvadrat

pre 6 godina

Ako se meni od 50 komentara pusti jedan,a u isto vreme ima ovoliko negativnih komentara na svaku vest o Jokicu ili Djokovicu,to znaci da su ti negativni komentari stav redakcije.

zemunski kej

pre 6 godina

Odlican Jokic,pobedili Golden Stejt najbolju ekipu na svetu, zeleo bih da pohvalim i trenera Melouna koji je ovde osporavan ali je uporan i izgurao je ovu karakternu ekipu uz samo jedno poznato ime Milsapa koji zbog povrede i nije imao ucinka uovoj sezoni, Gledao sam i Kingse ,solidno igrali ali stavio drugu postavu sa Hilom na beku koji je odigrao jutros katastrofalno i izgubili prednost koju nisu mogli da vrate, meni je trener Jeger jedan od losijih u NBA .Nerezonski ih vodi ,ima tu solidnih igraca ali verovatno ce biti ubedljivo najlosija ekipa u NBA.

Nba fan

pre 6 godina

Ne kazemo mi Srbi da je najzasluzniji vec sa Espn izvestac. A gledao san utakmicu i komentatori reci hvale imaju. Najbolje od svega je sto Jokic najbolje igra u kljucnim situacijams kad se lomi rezultat. Tada pronalazi najbolja resenja i igra sasvim solidnu odbranu u tim trenucima.
Ne mogu a da ne primetim koliko su stabilni u igri sa cendlerom. Covek unosi stabilnost u odbrani.

JPR24

pre 6 godina

najzasluzniji je barton sa par vezanih trojki a jokic jeste da je dao trojku i jos dva slobodna bacanja kad se lomio rezultat ali da se ne lazemo, unistio ga je zaza pod kosem i durent ga je prolazio kako je hteo i preko njega je gomilu poena dao. ali svaka cast i za ovo, stvarno mi je denver mnogo gotivna ekipa.
(jovan, 04. februar 2018 08:12)

Zaza Pasulj ?? Sta si ti gledao uopste ?

tocka

pre 6 godina

Zvalavi Somborac!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Istina, 4. februar 2018 10:41)
Eto konacno isplivava istina, a to je da mladi nacionalizmom zadojeni Begaroshi prosto ne mogu da podnesu da je lala najbolji srpski kosarkas.

Zemuinac

pre 6 godina

Nije mi jasno zbog čega pojedinci prozivaju Jokića zbog neučešća na EP, kada i najbolji američki košarkaši nisu u sastavu SAD na Panameričkim igrama, koje bi bile nekakav pandan evropskom prvenstvu za područje Severne i Južne Amerike. Jednostavno, najbolji sastavi su rezervisani za OI i SP, pa bi tako i mi trebali da razmišljamo i na EP damo šansu onim manje poznatim košarkašima, mladim, neafirmisanim. Po meni, EP je gotovo nebitno u odnosu na SP, a naročito u odnosu na OI.

M V P

pre 6 godina

@forest gamp
Čovek se jednom nije odazvao pozivu da igra za reprezentaciju i sada se pravi fama oko kao da nikada noje ni bio reprezentativac?! Koliko me pamćenje služi, on ima srebro sa OI ( bio jedan od najboljih )!
Kada smo već kod odbijanja odazivanja pozivu, ima nas koji se sećamo da za tadašnju SR Jugoslaviju nisu igrali Danilović, Đorđević, Divac...pa ne vidim da je otvorena sezona lova na njih kao na Jokića!

Cika Toni

pre 6 godina

Miodrag....A ko ste vi Miodraze da procenjujete stanje svesti nekog coveka(bilo kog)?I da li vam vase politicko opredeljenje daje za pravo da kritikujete to isto opredeljenje bilo kog drugog.To se u normalnom svetu,blago receno zove NEKULTURA.Da se razumemo,ja svakako nisam pristalica sadasnje vlasti u Srbiji,daleko od toga,ali mi to svakako ne daje za pravo da kritikujem neistomisljenike.Ili ste vi, mozda,pristalica jednoumlja u politici? A pitate se da li decko sa 23 god.ima svoje ja? Neko ko je u tim godinama medju najboljim kosarkasima sveta? Ja verujem,i bilo bi mi drago,da ste vi u tim godinama bili mnogo uspesniji od Jokica,ili ce te biti ako jos uvek nemate 23.Molim da mi objavite komentar jer je vise degutantno da se potencira politicko opredeljenje ovog momka.Unapred hvala.

Jax Teller

pre 6 godina

Vise bi mi znacila reprezentativna zlatna medalja, koju "zemlja kosarke" nema vec 16 godina, nego ovi rezutati zlog, dopingovanog, americkog Denvera!
(Jumko, 04. februar 2018 08:23)

a koliko cekate vi vec medalju? nema ni drvene!

Stara kuka

pre 6 godina

U cemu je vas problem?Mislim na neke koji samo nesto mrace i pljuju.Uzivajte,nas covek,nas momak vehinski igra.Treba doci do NBA lige a kamoli stvoriti kakvo takvo ime.Igrace on opet za reprezentaciju,polako.

mj fan

pre 6 godina

@korb ,sve stoji sta si napisao, ali zaboravljas da je i Jokic prvu sezonu imao prosek od 8.8 poena ,tako da kritikovanje Tea (koji je i usao star u ligu a svejedno belezi 9.6 poena) ili posebno Bogdanovica koji je za prvu sezonu odlican (11.1 poen) je malo pretjerano, velikoj vecini igraca treba vremena da se naviknu na NBA kosarku koja je drugacija od evropske, treba ih pustiti da odrade 2-3 sezone i onda cemo videti kako stoje

cvele

pre 6 godina

Sinoc me je najvise interesovalo da li ce Marjanovic dobiti priliku da igra. Izgleda da ce i ovde slicno proci kao i u SA i Detroitu sto je.

forest gamp

pre 6 godina

Većina ljudi u Srbiji nije svesna kakav je košarkaški dijamant Nikola Jokić. Dečko još nije napunio 23 godine a glavni je igrač franšize. Ajmo sada fore guma, individualno, inauguracija:) 
Denver će u plej of ući sa 6.mesta a možda budu imali i bolji plasman...
(M V P, 04. februar 2018 08:08)

Svi su u Srbiji svesni kakav je on igrac ali su isto tako svesni da takav igrac odbija reprezentaciju. Mnogo veca imena pre njega su jedva cekala da zaigraju za Srbiju a on vec sa 22 odbija zarad bolje pripreme iako je svestan koliko samopouzdanje bi mu zlato donelo. Niko ne spori da je on nas trenutno najbolji igrac ali sta nam vredi kada ga ne gledamo u reprezentaciji. Svi koji su nezadovoljni time prozivace ga, imaju svo pravo, ali nigde jos nisam procitao da je neko napisao da je on los kosarkas.

drvobradi

pre 6 godina

@Jezekilj
To bi bilo logično da je Lu trener Klivlenda. On zapravo samo na papiru popunjava tu poziciju. Pravi trener, pa i GM tima, je LBJ, a problem tima je što se pojavio klan igrača koji neće/ne mogu da igraju po njegovoj zamisli. Klivlend je imao trenera pre Lua, ali nije odgovarao LBJ.

Aleks

pre 6 godina

kad vidim onog karija kako izbaci onu gumu na pola dok izvodi slobodna bacanja, povraca mi se bukvalno..
(miki, 04. februar 2018 08:13)

I meni retko odvratan kosarkas.

anica

pre 6 godina

(antiDebil, 4. februar 2018 10:00)
Sto si bre toliko dosadan i zajedljiv, pusti momka na miru. Napreduje individualno, nego kako ce? Igra prvenstveno za sebe, porodicu, pa drzavu. Sto neko rece najveci biser nase kosarke u ne znam koliko prethodnih godina, i tek ce da se brusi kao dijamant. Normalno je valjda da pozdravis dobru partiju svog zemljaka ako si usao na ovu vest a ne da pises o Idei i traktorskim gumama.
Ajde na pitu i jogurt, da se malo primiris, nedelja je...greota je da mracis!

petarczv

pre 6 godina

Murray 1997. 
Jokic 1995. 
Harris 1994. 
Lyles 1995. 
Barton 1991. 

Mlad tim. Ako ostanu zajedno za par godina kad dostignu vrhunac mogli bi da se nose sa najjacim ekipama. Plus neko pojacanje.
(Alek, 04. februar 2018 08:08)

Jos da juti nisu dali 12 pik za lajlsa i da su pokupili mitchela to bi bio novi gsw u najavi

korb

pre 6 godina

@korb ,sve stoji sta si napisao, ali zaboravljas da je i Jokic prvu sezonu imao prosek od 8.8 poena ../../..tako da kritikovanje Tea ili posebno Bogdanovica koji je za prvu sezonu odlican.. je malo pretjerano, velikoj vecini igraca treba vremena da se naviknu na NBA kosarku..
(mj fan, 4. februar 2018 10:07)

@mj fan po ESPN-u, Nikola je imao u prvoj sezoni prosek od 10 poena ,
7 skokova i 2.4 asistencije..uglavnom nevažno..

Nije sporno, da je "rookie" sezona teška, za sve igrače koji dođu u NBA..

Ali.. iako igraju tek prvu godinu u Americi,teško da se Bogdan i Teo(isto važi i za Bjelicu u prvoj sezoni),mogu nazvati klasičnim "rookie" igračima...(početnicima?!)
Došli su u NBA,kao nešto najbolje što Evropa(Srbija),može da ponudi..
Igrali su bezbroj teških utakmica,za najbolje klubove u Evropi..u reprezentaciji...i bili najbolji..

Koliko samo oni imaju prednosti,u iskustvu,znanju..u ondosu na klince koji dolaze iz koledž košarke..ili u odnosu na Nikolu Jokića?!..
(debelog klica iz Mege,za kojeg niko nije čuo,sve dok nije otišao u USA)

Što se tiče preterane kritike..
Kritikujem i Tea ,i Bogdana ,i Bjelicu,zato što verujem, da mogu mnogo bolje.......moraju bolje..znaju bolje!!!..
Pogotovo Bogdan..koji je u najboljim godinama..pre neku noć,3 poena za 33 minuta...Kome je to- ok,dobro,"solidno"..onda ili podcenjujete Bogdana kao igrača..ili jednostavno ne veruje,da on može bolje..

Prvi

pre 6 godina

Antidebilu, hahaha, zaplaces li nekad kad pomislis da smo mogli osvojiti zlato? Koliko puta dnevno zaplaces radi tog zlata? Je l places vise danima kad Jokic odigra dobro?

Osecas li bes? Bas si mnogo besan, a?

Aca

pre 6 godina

Neka mi neko objasni po cemu je ovde Bjelica epizodista a Bogdanovic "solidan"? Po cemu solidan, broju poena ili procentu suta?
(Otac Makarije, 4. februar 2018 10:36)

Po tome sto je bolji od Bjelice po broju poena, asistencijama, uticaju na igru. Bjelica je inace epizodista celu svoju NBA karijeru.

Miodrag

pre 6 godina

@M V P, 04. februar 2018 08:08
Odlazak, ničim izauvan, na inauguraciju nije fora već stanje svesti.
Klub takodje nije mogao da ga uceni toliko. Nisu to fore. Možda dečko ni ne odlučuje sam. Ne znam. To je još gore onda sa 23 da nemaš svoje ja.

maki1

pre 6 godina

Isto sa Mesijem, stave dva najbolja igraca da ga cuvaju. Nevidi se 88 minuta. Ali za ona DVA minuta je genialac.

Isto Jokara imo dva najbolja igraca na svetu, koji ga cuvali. Ali kada je imo priliku pokazao talenat. A ti najbolji , svetski igraci izgubili utakmicu. Nikola sve radi pametno i ima dobre savetnike. Samo moze da napreduje.

Gde ja živim

pre 6 godina

(Guest, 4. februar 2018 09:57)

Prvo mi reci gde si izbrojao 9 šuteva iz igre. Drugo, Bogdan ima prosek od 11,2 poena na 27 minuta. Nije fantastično, ali ni baš toliko crno. Mislim da bi mogao da se nametne malo više, tu se slažem, ali nije ništa tragično. Polako narode, ima vremena. Tek mu je prva sezona. Ista priča je i za Tea, s tim što je on ipak malo mator pa mu još teže ide, a i bio je lenj u mladosti. Biće naši dobri, samo polako.

Ivan

pre 6 godina

Bek suter razigravao. 100% su ga zato doveli hahaha
(NbgDeki, 4. februar 2018 10:40)

Decko misli posto se pozicija zove bek suter da je njegov posao samo da daje poene, koji level gluposti.
A pritom pogledao sveukupno 0 utakmica posto Bogdan u Kingsima 90% vremena nije bek suter vec krilo.

Pogan

pre 6 godina

(Branko Potezica, 04. februar 2018 08:42)

Koji crni Rondo... Samo im fali jedan tako psihicki nestabilan pajser u ekipi. Pre bih zvao Nelsona da se vrati i ljubio mu noge ako treba. Salu na stranu, Denveru fali organizator/asistent, mogli bi da maznu Teodosica posto ce Clippersi ionako ici na tankovanje i rebuild. Teo bi se odlicno uklopio sa 20ak min po utakmici sa klupe.

jovan

pre 6 godina

najzasluzniji je barton sa par vezanih trojki a jokic jeste da je dao trojku i jos dva slobodna bacanja kad se lomio rezultat ali da se ne lazemo, unistio ga je zaza pod kosem i durent ga je prolazio kako je hteo i preko njega je gomilu poena dao. ali svaka cast i za ovo, stvarno mi je denver mnogo gotivna ekipa.

Jumko

pre 6 godina

Vise bi mi znacila reprezentativna zlatna medalja, koju "zemlja kosarke" nema vec 16 godina, nego ovi rezutati zlog, dopingovanog, americkog Denvera!

goran

pre 6 godina

@Jezekilj
Daj ne govori gluposti Tajron Lu je zapravo najmanji krivac zbog ovakvog stanja u Klivlendu , on je (kao sto neko ovde vec rece) trener samo na papiru i on se nalazi na terenu samo iz razloga kako bi Klivlend oficijalno imao trenera ,a u stvari svi znamo ko je i GM i trener i jos malo pa ce mozda biti na kraju i vlasnik kluba (nista me ne bi zacudilo) ...vise je nego jasno da iza ovakve serije losih rezultata tinja neki bojkot u klubu ,nije Kajri slucajno zatrazio trejd prosle sezone i na kraju otisao u Boston ,jednostavno Lebronova sujeta ne dozvoljava nikakvu kritiku i bilo koji prigovor, neko od igraca to moze da otrpi i da igra onako kako mu ovaj naredi ,a neko izgleda ne zeli i nece da se pokori njegovoj sujeti...ovime inace nikako ne zelim da umanjim Lebronov ogroman znacaj koji on inace ima za ovaj sport i ne sporim da je jedan od najboljih igraca svih vremena to sve stoji...ali ogromna sujeta ce ga nakraju ipak unistiti ,dzabe mu na kraju karijere i fantasticna statistika koju ce sigurno imati i koja ce ga svrstati u najvece velikane koje je NBA ikad imao , kada ipak nece imati toliko prstena koje je verovatno ocekivao i do kojih bi (ubedjen sam) i stigao da je samo manje bio sujetan ...zato ce Dzordan ipak biti na kraju uvek ispred njega jer je umeo da se izbori sa sujetom velike zvezde, za razliku of Lebrona koji ocigledno to ne moze i ne ume !

Иван

pre 6 godina

Денвер је чудо од екипе. Пре само пар недеља нисам могао да их гледам колико су одвратно играли. Онда се деси "чудо" у виду повреде Пламлија, и она играју феноменалну кошарку. Све се мења када се Јокић стави на петицу: кретање саиграча, ротације, толико тога зависи од места где ће Никола стати када крене напад. Само Мајк Малоун изгледа не може да схвати то, па гура Јокића на трицу. Разлика између добре и одличне екипе у НБА је у уиграности: кад гледаш Вориорсе или Селтиксе, до ове године и Мемфис, СА или Јуту, чини ти се да ти тимови могу да играју затворених очију. Денвер је чудо јер се стално тражи. Прошле године је експлодирао Јокић и они су усред сезоне мењали концепцију. Имали су онда сјајну игру у нападу, али је ове године њихов "тренер" решио то да промени. Спасле су их повреде неких играча, које су их натерале опет на прави пут. Њима уз Јокића, Хериса и Мареја фале: добро 3Д крило, чврста стреч четворка и резервни плеј који не мора бити класа, само треба да је мало посвећен организацији напада и да не прави глупости. Чендлер није баш та 3Д тројка ове сезоне, а Мудије није тај резервни плеј, али на тројци су можда добили оно што траже за мале паре у Торију Крегу, остаје само плеј.

Бјелица: штета што и он, попут Бобија, стагнира у каријери због новца. Ових пар година каријере нико им неће вратити.

Тео: више сам ипак од њега очекивао. Не може да прави предност против НБА бекова, али је превише пасиван. Можда се чува за плеј-оф?

Богдан: за њега не бринем.

Jonny the boy

pre 6 godina

Denver je ladno Liverpool u fudbalu.

Pobede OKC, Golden Stejt, a vamo kuci izgube od najslabije ekipe u celoj Ligi Atlante ili Finiksa.

Collonel Jokic

pre 6 godina

"Ti ces da dobacujes nesto mom homieu Bogdanu nakon onog nepostojeceg faula koji mu je sviran juce? You are messing with the wrong Serb, asshole!"

BG na pjenu od mora

pre 6 godina

Miroric s klupe i iz 20min igre ima prosjek od 18p, i jos kad se on vratio iz povrede Cikago dobio 15 meceva od nekih 25, a ovdje se nijednom nista o tome ne napisa. Pisalo se o Markanenu koji je trenutno slabiji igrac od Mirotica.
Niko nikad da konstatuje da lik postize poene kao iz sale.
I da ima najbolju sezonu od svih Srba u NBA. Jeste da je on igrao za Spaniju na par takmicenja, ali ipak je Srbin.

Marinko

pre 6 godina

Ako smem da primetim, Jokic je sa 19p imao bolji kosgeterski ucinak nego sto su kombinovano imali NBA all-star Drejmond 8p i gruzijski all-star Zaza Pacheapshot 10p.

Jumko

pre 6 godina

Ovaj antiDebil mi je najjaci, pored repliciranja svakom komentatoru, sto isti komentar posalje par puta. Opravdava, sto sam primetio da se vecina ovde slaze, jedan deo svog nadimka!

JPR24

pre 6 godina

Jedini logičan potez za Klivlend Kavalirse je smjena 'trenera', stavljam ga pod navodnike, jer ga smatram najvećim krivcem za ovu katastrofalnu seriju. Ni 't' od trenera. Možda će svima prijati ASG pauza, ali Tajrona Lua moraju da otpuste i to odmah. Dovesti nekoga poput Kevina Mekhejla sa rezimeom i autoritetom. Ako ovako nastave izbaciće ih i Majami u plaj ofu.
(Jezekilj, 04. februar 2018 08:08)
Tajton Lu im je samo marioneta, nesto poput Alimpijevica u Zvezdi... Nista se oni ne pitaju !

Pleymejker

pre 6 godina

I da nezaboravite Utah za PO 5 pobeda zaredom ima jos 30 utakmica da se igraju a na 4 pobede od 8 mesta. Bice zanimljivo na zapadu. Mozda da mozda ne vise da nego ne. Pozzz U2J44

znanje-imanje

pre 6 godina

Pošto su GSW premoreni - nisu prethodnu noć pobedili na vreme. Umesto glatko iscimali su se.
Iako su igrali pametno i starno hteli da pobede Denver na kraju ih je baš to od juče stiglo i ostali su bez snage. Denver je u stvari igrao osrednje i morao je do prednosti da dođe ranije. Nikola - prosečna partija.
E sad ima nešto što je ovde posebno bitno. GSW svakako mogu do titule. Ali ipak i 4 im naj-igrača ulaze u zonu izraubovanosti. A njihov basket zahteva top nivo forme. Sa druge strane ekipa koja im nikako ne odgovara je baš Denver. Moram da ponovim - uđe li Denver kao 8i u plej-of, bude li kompletan i ne premoren cimanjem u zadnja 3-4 kola - oni imaju 51% šanse. Zato je GSW hteo baš pobedu, Klipersi njima pašu neuporedivo bolje.

Guest

pre 6 godina

Auu jbt, jel realno ljudi da je Bogdanović ovoliko loš?? Poslednje vreme ne kači minutažu koliko je odigrao po utakmici, mislim da je i njima samima bezveze, sinoć za 27 minut 7 poena, 3/9 iz igre. Ako on posle 50 utakmica tamo ne može da se skapira i ubaca po 8-9 poena u proseku za nekih pola sata, onda ovo nije za njega, tj on ne pripada tamo. Nije nikakav hejt niti bilo šta, jednostavno nisam ovako nešto očekivao da ovako loše igra, kao ni većina vas pretpostavljam. Nisam očekivao prvo ovoliko veliku minutažu, drugo ovako mizeran učinak. Evropa mu je po meri, nema tu ništa loše.

Branko Potezica

pre 6 godina

Zasluzena pobeda Denvera, slabija napadacka igra protiv GSW ali je odbrana bila odlicna posebno Torija Krega. Ali ni Tori Kreg ni Cendler nisu mogli da zaustave Kevina Duranta ove veceri, kao sto niko nije mogao da zaustavi Pola Dzordza dve veceri ranije a ona tri bezobrazna zakucavanja od strane Dzejsona Tatuma necu ni da komentarisem ali evo resenja za to.

Da Draftu 2018 uzmu ukoliko bude u njihovom domasaju krilo Miles Bridgesa, ukoliko im pak ne bude u domasaju moraju da naprave da im bude u domasaju bilo trejdom nekog mladog igraca(Mudijea, Hernanogomeza ili bizlija), nekog veterana ili dodati jos jedan prvi pik uz ovaj koji bi zamenili. Sa ovim momkom zatvorili sampionski roster, resili pitanje krilnog igraca koji je dobar i u odbrani i u napadu. Vec mogu da zamislim scenu kako mu jokic salje kvoterbek pas a Bridges monstruozno zakuca, pa onda Tatum krene da zakuca a Miles mu zvekne danglu i vrati ga na fabricka podesavanja. Da dovedu Razona Ronda na 2 godine.

Zamislite ovaj roster i njegovu dubinu za sledecu godinu:

prvi tim: Jamal Murray, Gary Harri, Miles Bridges, Paul Millsap and Nikola Jokić
drugi tim: Rajon Rondo, Malik Beasley, Wilson Chandler, Trey Lyles, Mason Plumlee
Monté Morris, Torrey Craig, Juan Hernangómez, Kenneth Faried


Miles Bridges rodjen za Nuggetse uzivajte:
link 1 https://www.youtube.com/watch?v=fxsarTn8nko&t=76s
link 2 https://www.youtube.com/watch?v=I8gH0BLFR8I&t=84s

Ja

pre 6 godina

MVP
Nisi u pravu uopste. Dva puta je odbio, prvi put uz dogovor sa selektorom da radi na sebi. Danilovic nikad nije ofbio poziv, bas nikad, 98 je saku operisao. Recimo 97 je igrao pod blokadama. Djordjevic jednom 2000, ali u 33 godini, a Jokic vec dva puta izostaje sa 23 godine. Poz

ivan78bg

pre 6 godina

U zemlji gde se 80% stvari zavrsava na foru poznanstva,gde pola komentatora ovde zaposleno preko neke veze oni zameraju Jokicu sto je odbio poziv za reprezentaciju.Odbio je po savetu trenera i GM jer ove god potpisuje najverovatnije ugovor koji ce obezbediti njegove unkucice.Pritom on posteno zaradjuje svoje pare i ne vidim ni jedan razlog zasto bi ugrozio svoju karijerijeru zbog jednog ep-a.Pritom ni jedan od vas nije nikada uzivotu uradio nesebicno nesto ili nesto sto ga je kostalo para ,karijere da bi pomogao ovoj drzavi?Tokom odmora?Ali ste prvi u osudjivanju drugoga.I najveca misterija od svega je zasto kometarisete i pratite igraca koji vas ne zanima?!I da odgovorim jednom komentatoru-ljudi koji prate nba uglavnom se ne informisu u domacim medijima.

realno

pre 6 godina

Jokic je izuzetan talenat,bice jos bolji,steta sto nije izabran za All-Star,zasluzio je svojim igrama,ali da. nadovezem opet,nema Divca da mu sredi kao nekima,greota.

Cika Toni

pre 6 godina

Istina....Koliko covek treba da bude iskompleksiran,neinteligentan i neznalica da bi se potpisivao sa ISTINA? A sto se tice toga sto pises zaista nije vredno komentara.

Hobs

pre 6 godina

Stigli su Pelikanse na 7-om mestu zapada.

Al ono sto je interesantno sa Denverom, nijednom ove sezone nisu ostvarili 4 pobede zaredom, al zato imaju jedno 5-6 serija od 3 uzastopne pobede.

vlado

pre 6 godina

Mnogo mi je drago kada vidim koliko minusa dobiju komentari koji sasvim opravdano prozovu gumara za drugi otkaz reprezentaciji u tri godine. Tacno potvrdjuju nas podanicki mentalitet. "Nema veze sto si ispalio drugare, nema veze sto smo te pljuvali, nema veze sto si isao na inauguraciju, nema veze ni sta ono za sta smo te pljuvali kada si otkazao ucesce na EP. Ti sada igras dobro i mi cemo svi kolektivno da ti se uvlacimo u "znas vec gde" i da govorimo, kuckamo TO JOKA MAJSTORE. TI SI NAJBOLJI. OVI KOJI RIZIKUJU POVREDE I KARIJERE ZA REPREZENTACIJU SU BUDALE! TI SI NAJPAMETNIJI. UZECES LOVU itd. itd. Drago mi je zbog te potvrde naseg podanickog mentaliteta, i nadam se samo da ce svi momci koji su igrali za svoju zemlju kada vide takve komentare staviti prst na celo pa reci: "Izvinite me, idem sa zenom na more." Ova zemlja nikada nije znala da ceni one koji su se borili za nju bez trazenja icega za uzvrat. Ti uglavnom na kraju ispadnu budale (kao nesretni Branko Jorovic kad smo kod kosarke) a "gotive" se "ovi" koji se "snadju", "profitiraju", dokopaju se nekih "para" pa onda posto smo bjeda i sirotinja, narocito moralna, krenemo da im se uvlacimo ne bi li dobili od "age" koji dinar za "sirotinju raju". Lepo nam Palma pokazuje svako malo ko smo i sta smo, za 2000 "za gospodju" ode i cast i dostojanstvo. Znate kako Spanski mediji tretiraju one koji odbiju poziv za reprezentaciju? Nema ih u medijima dok se ne odazovu za sledece okupljanje. Mislite o tome.

frosty

pre 6 godina

@petarczv

I sta onda? Da igraju sa 15 bekova u timu bez ijednog krila? Juta je dobro prosla, a i Denver bi da je uspeao da uzme Anuobija uz Lajlsa.

Fanatik de footbal

pre 6 godina

Denver je ladno Liverpool u fudbalu.

Pobede OKC, Golden Stejt, a vamo kuci izgube od najslabije ekipe u celoj Ligi Atlante ili Finiksa.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jonny the boy, 4. februar 2018 14:56)



Tipicno srpski odigras odlicno protiv Nemacke, Francuske i italije a onda kiksnes protiv Azerbejdzana, Jermenije i Estonije. Jokara ih zarazio srpskim mentalitetom a toje protiv najboljih najbolje a protiv "boranije" dovoljno je samo da se pojaviš i odmah "boranija" spušta gaće ne moraš ni da igraš.

KoleCZ

pre 6 godina

Mnogo mi je drago kada vidim koliko minusa dobiju komentari koji sasvim opravdano prozovu gumara za drugi otkaz reprezentaciji u tri godine. Tacno potvrdjuju nas podanicki mentalitet. "Nema veze sto si ispalio drugare, nema veze sto smo te pljuvali, nema veze sto si isao na inauguraciju, nema veze ni sta ono za sta smo te pljuvali kada si otkazao ucesce na EP. Ti sada igras dobro i mi cemo svi kolektivno da ti se uvlacimo u "znas vec gde" i da govorimo, kuckamo TO JOKA MAJSTORE. TI SI NAJBOLJI. OVI KOJI RIZIKUJU POVREDE I KARIJERE ZA REPREZENTACIJU SU BUDALE! TI SI NAJPAMETNIJI. UZECES LOVU itd. itd. Drago mi je zbog te potvrde naseg podanickog mentaliteta, i nadam se samo da ce svi momci koji su igrali za svoju zemlju kada vide takve komentare staviti prst na celo pa reci: "Izvinite me, idem sa zenom na more." Ova zemlja nikada nije znala da ceni one koji su se borili za nju bez trazenja icega za uzvrat. Ti uglavnom na kraju ispadnu budale (kao nesretni Branko Jorovic kad smo kod kosarke) a "gotive" se "ovi" koji se "snadju", "profitiraju", dokopaju se nekih "para" pa onda posto smo bjeda i sirotinja, narocito moralna, krenemo da im se uvlacimo ne bi li dobili od "age" koji dinar za "sirotinju raju". Lepo nam Palma pokazuje svako malo ko smo i sta smo, za 2000 "za gospodju" ode i cast i dostojanstvo. Znate kako Spanski mediji tretiraju one koji odbiju poziv za reprezentaciju? Nema ih u medijima dok se ne odazovu za sledece okupljanje. Mislite o tome.
(vlado, 04. februar 2018 16:54)

Sve tacno od rec do rec a dobio covek gomilu minusa

Branko Potezica

pre 6 godina

(Branko Potezica, 04. februar 2018 08:42)

Koji crni Rondo... Samo im fali jedan tako psihicki nestabilan pajser u ekipi. Pre bih zvao Nelsona da se vrati i ljubio mu noge ako treba. Salu na stranu, Denveru fali organizator/asistent, mogli bi da maznu Teodosica posto ce Clippersi ionako ici na tankovanje i rebuild. Teo bi se odlicno uklopio sa 20ak min po utakmici sa klupe.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pogan, 4. februar 2018 09:46)



Ali bi im Miles Bridges legao ko budali šamar. A Ronda sam naveo kao pristojnog asistenta moze i Teo ako bude zeleo da igra backup plejmejkera ili pak Jamer ali su obojica losiji od ronda u odbrani. Od Mudijea nikakve vajde ne može jedno obicno polaganje da zavrsi kladim se da bi Monte Moris igrao bolje nego on sinoc.

Pera

pre 6 godina

Mnogi se bune na komentar "Unistio ga Zaza?", i naravno, to je preterano, ali, realno, Zaza ga je odlicno cuvao. Vidi se na snimku (oko 25s) kako Jokic ima vrlo dobru poziciju i ne uspeva da da kos, to se desilo puno puta, u prvom poluvremenu je imao vrlo los % bas zbog takvih promasaja, koje obicno s lakocom daje. I da se ne potcenjuje Zazin ucinka, igrao je samo 19 minuta, 10p, 8s, +/- +12. Nije ga Zaza unistio, al nije ni Jokic njega, a to se ocekivalo (ili sam se bar ja nadao)

petarczv

pre 6 godina

I sta onda? Da igraju sa 15 bekova u timu bez ijednog krila? Juta je dobro prosla, a i Denver bi da je uspeao da uzme Anuobija uz Lajlsa.
(frosty, 04. februar 2018 11:59)

Onda bi mogli da trejduju bartona i mudijea...ali dzabe tebi objasnjavati...

BG na pjenu od mora

pre 6 godina

@Jezekilj
To bi bilo logično da je Lu trener Klivlenda. On zapravo samo na papiru popunjava tu poziciju. Pravi trener, pa i GM tima, je LBJ, a problem tima je što se pojavio klan igrača koji neće/ne mogu da igraju po njegovoj zamisli. Klivlend je imao trenera pre Lua, ali nije odgovarao LBJ.
(drvobradi, 04. februar 2018 09:22)
To je onaj sto trazi TO kad nema pravo, pa ga isti ovaj Lu u tome sprijecio?
To je onaj sto po priznanjima mnogih igraca nijednom nije Lebronu nista spocitao? Kada je ukazivao na greske, Lebrona preskakao.
Kakav je Lu trener, Blat je za NBA 3× gori.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Jokaroa sreca prati ove sezone kao onog Sergeja u fudbalu, iduce sezone ili najkasnije za tri eto njih u Srbiji u dresovima nekih malih klubova poput Spartaka, Cukarickog, Okk Beograda, Mege ili Zvezde.

vlado

pre 6 godina

@ivan78bg Pod 1, generalizujes. Ne znas nista o bilo kom piscu komentara ovde da bi tako kategorizovao ljude. Pod 2, da poznajes stanje u nasoj kosarci znao bi da veze sa Nikolinom odlukom nisu imali ni GM ni trener vec "menadzer" i Nikolina najbliza okolina. Kazi mi koji to vlasnik zeli da da igracu mnogo para? Pod 3, ni ja ne vidim razlog zasto bi onda bilo ko ugrozavao svoj licni interes zarad opsteg dobra. Ovde su Jokic i reprezentacija samo parabola na odnos veceg broja nasih sunarodnika prema drustvu odnosno drzavi. Pod 4, i ostali momci posteno zaradjuju svoje pare. Recimo Jovic koji je pokusao da odigra finale na jednoj nozi, pa vidimo kakav tretman imaju on i ostali u medijima (nema ih). Pod 5, sve i da je tako kao sto si napisao DA LI MISLIS DA TAKO TREBA I DA BUDE? Nista nemam protiv Jokica, zelim mu svu srecu u karijeri, daBogda zaradio tonu para, i imao prosek po sezonama 20-10-5. Sa strane struke mogu da napisem primedbe na odredjene elemente njegove igre, ali nije poenta u tome. Poenta je u "filozofsko-duhovnom" pitanju i odluci: carstvo nebesko kao ideja vrednosti iznad materijalne ili ovozemaljsko materijalno, braniti svetinju ili se slizati sa osvajacem, ljubiti slobodu ili zaradjivati na njenoj prodaji. itd... Tretman koji Nikola dobija u medijima moze da napravi revolt kod ostalih igraca pa da nam se ponovi period od 2003-2009. a da li se secas koliko su u tom periodu zaradili Radmanovic, Jaric, Rakocevic i ostali? Ne?

Jumko

pre 6 godina

Vise bi mi znacila reprezentativna zlatna medalja, koju "zemlja kosarke" nema vec 16 godina, nego ovi rezutati zlog, dopingovanog, americkog Denvera!

jovan

pre 6 godina

najzasluzniji je barton sa par vezanih trojki a jokic jeste da je dao trojku i jos dva slobodna bacanja kad se lomio rezultat ali da se ne lazemo, unistio ga je zaza pod kosem i durent ga je prolazio kako je hteo i preko njega je gomilu poena dao. ali svaka cast i za ovo, stvarno mi je denver mnogo gotivna ekipa.

forest gamp

pre 6 godina

Većina ljudi u Srbiji nije svesna kakav je košarkaški dijamant Nikola Jokić. Dečko još nije napunio 23 godine a glavni je igrač franšize. Ajmo sada fore guma, individualno, inauguracija:) 
Denver će u plej of ući sa 6.mesta a možda budu imali i bolji plasman...
(M V P, 04. februar 2018 08:08)

Svi su u Srbiji svesni kakav je on igrac ali su isto tako svesni da takav igrac odbija reprezentaciju. Mnogo veca imena pre njega su jedva cekala da zaigraju za Srbiju a on vec sa 22 odbija zarad bolje pripreme iako je svestan koliko samopouzdanje bi mu zlato donelo. Niko ne spori da je on nas trenutno najbolji igrac ali sta nam vredi kada ga ne gledamo u reprezentaciji. Svi koji su nezadovoljni time prozivace ga, imaju svo pravo, ali nigde jos nisam procitao da je neko napisao da je on los kosarkas.

realno

pre 6 godina

Jokic je izuzetan talenat,bice jos bolji,steta sto nije izabran za All-Star,zasluzio je svojim igrama,ali da. nadovezem opet,nema Divca da mu sredi kao nekima,greota.

BG na pjenu od mora

pre 6 godina

Miroric s klupe i iz 20min igre ima prosjek od 18p, i jos kad se on vratio iz povrede Cikago dobio 15 meceva od nekih 25, a ovdje se nijednom nista o tome ne napisa. Pisalo se o Markanenu koji je trenutno slabiji igrac od Mirotica.
Niko nikad da konstatuje da lik postize poene kao iz sale.
I da ima najbolju sezonu od svih Srba u NBA. Jeste da je on igrao za Spaniju na par takmicenja, ali ipak je Srbin.

Guest

pre 6 godina

Auu jbt, jel realno ljudi da je Bogdanović ovoliko loš?? Poslednje vreme ne kači minutažu koliko je odigrao po utakmici, mislim da je i njima samima bezveze, sinoć za 27 minut 7 poena, 3/9 iz igre. Ako on posle 50 utakmica tamo ne može da se skapira i ubaca po 8-9 poena u proseku za nekih pola sata, onda ovo nije za njega, tj on ne pripada tamo. Nije nikakav hejt niti bilo šta, jednostavno nisam ovako nešto očekivao da ovako loše igra, kao ni većina vas pretpostavljam. Nisam očekivao prvo ovoliko veliku minutažu, drugo ovako mizeran učinak. Evropa mu je po meri, nema tu ništa loše.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Jokaroa sreca prati ove sezone kao onog Sergeja u fudbalu, iduce sezone ili najkasnije za tri eto njih u Srbiji u dresovima nekih malih klubova poput Spartaka, Cukarickog, Okk Beograda, Mege ili Zvezde.

Ja

pre 6 godina

MVP
Nisi u pravu uopste. Dva puta je odbio, prvi put uz dogovor sa selektorom da radi na sebi. Danilovic nikad nije ofbio poziv, bas nikad, 98 je saku operisao. Recimo 97 je igrao pod blokadama. Djordjevic jednom 2000, ali u 33 godini, a Jokic vec dva puta izostaje sa 23 godine. Poz

Branko Potezica

pre 6 godina

Zasluzena pobeda Denvera, slabija napadacka igra protiv GSW ali je odbrana bila odlicna posebno Torija Krega. Ali ni Tori Kreg ni Cendler nisu mogli da zaustave Kevina Duranta ove veceri, kao sto niko nije mogao da zaustavi Pola Dzordza dve veceri ranije a ona tri bezobrazna zakucavanja od strane Dzejsona Tatuma necu ni da komentarisem ali evo resenja za to.

Da Draftu 2018 uzmu ukoliko bude u njihovom domasaju krilo Miles Bridgesa, ukoliko im pak ne bude u domasaju moraju da naprave da im bude u domasaju bilo trejdom nekog mladog igraca(Mudijea, Hernanogomeza ili bizlija), nekog veterana ili dodati jos jedan prvi pik uz ovaj koji bi zamenili. Sa ovim momkom zatvorili sampionski roster, resili pitanje krilnog igraca koji je dobar i u odbrani i u napadu. Vec mogu da zamislim scenu kako mu jokic salje kvoterbek pas a Bridges monstruozno zakuca, pa onda Tatum krene da zakuca a Miles mu zvekne danglu i vrati ga na fabricka podesavanja. Da dovedu Razona Ronda na 2 godine.

Zamislite ovaj roster i njegovu dubinu za sledecu godinu:

prvi tim: Jamal Murray, Gary Harri, Miles Bridges, Paul Millsap and Nikola Jokić
drugi tim: Rajon Rondo, Malik Beasley, Wilson Chandler, Trey Lyles, Mason Plumlee
Monté Morris, Torrey Craig, Juan Hernangómez, Kenneth Faried


Miles Bridges rodjen za Nuggetse uzivajte:
link 1 https://www.youtube.com/watch?v=fxsarTn8nko&t=76s
link 2 https://www.youtube.com/watch?v=I8gH0BLFR8I&t=84s

M V P

pre 6 godina

Većina ljudi u Srbiji nije svesna kakav je košarkaški dijamant Nikola Jokić. Dečko još nije napunio 23 godine a glavni je igrač franšize. Ajmo sada fore guma, individualno, inauguracija:)
Denver će u plej of ući sa 6.mesta a možda budu imali i bolji plasman...

Miodrag

pre 6 godina

@M V P, 04. februar 2018 08:08
Odlazak, ničim izauvan, na inauguraciju nije fora već stanje svesti.
Klub takodje nije mogao da ga uceni toliko. Nisu to fore. Možda dečko ni ne odlučuje sam. Ne znam. To je još gore onda sa 23 da nemaš svoje ja.

znanje-imanje

pre 6 godina

Pošto su GSW premoreni - nisu prethodnu noć pobedili na vreme. Umesto glatko iscimali su se.
Iako su igrali pametno i starno hteli da pobede Denver na kraju ih je baš to od juče stiglo i ostali su bez snage. Denver je u stvari igrao osrednje i morao je do prednosti da dođe ranije. Nikola - prosečna partija.
E sad ima nešto što je ovde posebno bitno. GSW svakako mogu do titule. Ali ipak i 4 im naj-igrača ulaze u zonu izraubovanosti. A njihov basket zahteva top nivo forme. Sa druge strane ekipa koja im nikako ne odgovara je baš Denver. Moram da ponovim - uđe li Denver kao 8i u plej-of, bude li kompletan i ne premoren cimanjem u zadnja 3-4 kola - oni imaju 51% šanse. Zato je GSW hteo baš pobedu, Klipersi njima pašu neuporedivo bolje.

tocka

pre 6 godina

Zvalavi Somborac!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Istina, 4. februar 2018 10:41)
Eto konacno isplivava istina, a to je da mladi nacionalizmom zadojeni Begaroshi prosto ne mogu da podnesu da je lala najbolji srpski kosarkas.

vlado

pre 6 godina

Mnogo mi je drago kada vidim koliko minusa dobiju komentari koji sasvim opravdano prozovu gumara za drugi otkaz reprezentaciji u tri godine. Tacno potvrdjuju nas podanicki mentalitet. "Nema veze sto si ispalio drugare, nema veze sto smo te pljuvali, nema veze sto si isao na inauguraciju, nema veze ni sta ono za sta smo te pljuvali kada si otkazao ucesce na EP. Ti sada igras dobro i mi cemo svi kolektivno da ti se uvlacimo u "znas vec gde" i da govorimo, kuckamo TO JOKA MAJSTORE. TI SI NAJBOLJI. OVI KOJI RIZIKUJU POVREDE I KARIJERE ZA REPREZENTACIJU SU BUDALE! TI SI NAJPAMETNIJI. UZECES LOVU itd. itd. Drago mi je zbog te potvrde naseg podanickog mentaliteta, i nadam se samo da ce svi momci koji su igrali za svoju zemlju kada vide takve komentare staviti prst na celo pa reci: "Izvinite me, idem sa zenom na more." Ova zemlja nikada nije znala da ceni one koji su se borili za nju bez trazenja icega za uzvrat. Ti uglavnom na kraju ispadnu budale (kao nesretni Branko Jorovic kad smo kod kosarke) a "gotive" se "ovi" koji se "snadju", "profitiraju", dokopaju se nekih "para" pa onda posto smo bjeda i sirotinja, narocito moralna, krenemo da im se uvlacimo ne bi li dobili od "age" koji dinar za "sirotinju raju". Lepo nam Palma pokazuje svako malo ko smo i sta smo, za 2000 "za gospodju" ode i cast i dostojanstvo. Znate kako Spanski mediji tretiraju one koji odbiju poziv za reprezentaciju? Nema ih u medijima dok se ne odazovu za sledece okupljanje. Mislite o tome.

Zemuinac

pre 6 godina

Nije mi jasno zbog čega pojedinci prozivaju Jokića zbog neučešća na EP, kada i najbolji američki košarkaši nisu u sastavu SAD na Panameričkim igrama, koje bi bile nekakav pandan evropskom prvenstvu za područje Severne i Južne Amerike. Jednostavno, najbolji sastavi su rezervisani za OI i SP, pa bi tako i mi trebali da razmišljamo i na EP damo šansu onim manje poznatim košarkašima, mladim, neafirmisanim. Po meni, EP je gotovo nebitno u odnosu na SP, a naročito u odnosu na OI.

Dušman

pre 6 godina

Ja mislim da je kompletni Denver jedina ekipa koja može da sruši aktuelnog šampiona.NBA. Posle samo 24h od velike pobede nad Oklahomom, pao je još jedan veliki skalp. Jednostavno GSW nema igru protiv izabranika svog bivšeg pomoćnog trenera Majkla Melouna.
Jokić standardno dominantan i sve bliži tim famoznim brojkama kojima svaki NBA centar teži: 20-10 -5

Collonel Jokic

pre 6 godina

"Ti ces da dobacujes nesto mom homieu Bogdanu nakon onog nepostojeceg faula koji mu je sviran juce? You are messing with the wrong Serb, asshole!"

Vlajzi

pre 6 godina

Vise bi mi znacila reprezentativna zlatna medalja, koju "zemlja kosarke" nema vec 16 godina, nego ovi rezutati zlog, dopingovanog, americkog Denvera!
(Jumko, 04. februar 2018 08:23)

E i to me zab.... sta bi tebi vise znacilo. :)

Aleks

pre 6 godina

kad vidim onog karija kako izbaci onu gumu na pola dok izvodi slobodna bacanja, povraca mi se bukvalno..
(miki, 04. februar 2018 08:13)

I meni retko odvratan kosarkas.

Gde ja živim

pre 6 godina

Bogdane sine, za 26 minuta ti uputiš 5 šuteva. Toliko bih i ja eventualno mogao. Daj malo se opusti i ispaljuj to više.

Nikola jako dobar, važna trojka pred kraj, sasvim dobro. Fino izgleda poslednjih nekoliko utakmica.

Beli, to je što je, mora više, ali dobro. Učestvuje u pobedi. I to se računa.

I da čestitamo Markanenu rođenje deteta. Nepuna 21 godina, svaka čast. Čujete li to Bogdane i Teo? Mora da se radi na natalitetu.

Aca

pre 6 godina

Neka mi neko objasni po cemu je ovde Bjelica epizodista a Bogdanovic "solidan"? Po cemu solidan, broju poena ili procentu suta?
(Otac Makarije, 4. februar 2018 10:36)

Po tome sto je bolji od Bjelice po broju poena, asistencijama, uticaju na igru. Bjelica je inace epizodista celu svoju NBA karijeru.

dzhoni

pre 6 godina

najzasluzniji je barton sa par vezanih trojki a jokic jeste da je dao trojku i jos dva slobodna bacanja kad se lomio rezultat ali da se ne lazemo, unistio ga je zaza pod kosem i durent ga je prolazio kako je hteo i preko njega je gomilu poena dao. ali svaka cast i za ovo, stvarno mi je denver mnogo gotivna ekipa.
(jovan, 04. februar 2018 08:12)

10 poena, 8 skokova i 0 blokada. Jeste, baš ga je uništio...

M V P

pre 6 godina

@forest gamp
Čovek se jednom nije odazvao pozivu da igra za reprezentaciju i sada se pravi fama oko kao da nikada noje ni bio reprezentativac?! Koliko me pamćenje služi, on ima srebro sa OI ( bio jedan od najboljih )!
Kada smo već kod odbijanja odazivanja pozivu, ima nas koji se sećamo da za tadašnju SR Jugoslaviju nisu igrali Danilović, Đorđević, Divac...pa ne vidim da je otvorena sezona lova na njih kao na Jokića!

Mare

pre 6 godina

najzasluzniji je barton sa par vezanih trojki a jokic jeste da je dao trojku i jos dva slobodna bacanja kad se lomio rezultat ali da se ne lazemo, unistio ga je zaza pod kosem i durent ga je prolazio kako je hteo i preko njega je gomilu poena dao. ali svaka cast i za ovo, stvarno mi je denver mnogo gotivna ekipa.

Unistio ga Zaza? Sa 10 poena ga unistio? Sta bi tek reko da je dao 15? Kaze Durent preko njega dao gomilu poena, zamisli pa to, Durent preko tebe da kos, to se jos nikome nije desilo.

Jezekilj

pre 6 godina

Jedini logičan potez za Klivlend Kavalirse je smjena 'trenera', stavljam ga pod navodnike, jer ga smatram najvećim krivcem za ovu katastrofalnu seriju. Ni 't' od trenera.
Možda će svima prijati ASG pauza, ali Tajrona Lua moraju da otpuste i to odmah. Dovesti nekoga poput Kevina Mekhejla sa rezimeom i autoritetom. Ako ovako nastave izbaciće ih i Majami u plaj ofu.

KoleCZ

pre 6 godina

Mnogo mi je drago kada vidim koliko minusa dobiju komentari koji sasvim opravdano prozovu gumara za drugi otkaz reprezentaciji u tri godine. Tacno potvrdjuju nas podanicki mentalitet. "Nema veze sto si ispalio drugare, nema veze sto smo te pljuvali, nema veze sto si isao na inauguraciju, nema veze ni sta ono za sta smo te pljuvali kada si otkazao ucesce na EP. Ti sada igras dobro i mi cemo svi kolektivno da ti se uvlacimo u "znas vec gde" i da govorimo, kuckamo TO JOKA MAJSTORE. TI SI NAJBOLJI. OVI KOJI RIZIKUJU POVREDE I KARIJERE ZA REPREZENTACIJU SU BUDALE! TI SI NAJPAMETNIJI. UZECES LOVU itd. itd. Drago mi je zbog te potvrde naseg podanickog mentaliteta, i nadam se samo da ce svi momci koji su igrali za svoju zemlju kada vide takve komentare staviti prst na celo pa reci: "Izvinite me, idem sa zenom na more." Ova zemlja nikada nije znala da ceni one koji su se borili za nju bez trazenja icega za uzvrat. Ti uglavnom na kraju ispadnu budale (kao nesretni Branko Jorovic kad smo kod kosarke) a "gotive" se "ovi" koji se "snadju", "profitiraju", dokopaju se nekih "para" pa onda posto smo bjeda i sirotinja, narocito moralna, krenemo da im se uvlacimo ne bi li dobili od "age" koji dinar za "sirotinju raju". Lepo nam Palma pokazuje svako malo ko smo i sta smo, za 2000 "za gospodju" ode i cast i dostojanstvo. Znate kako Spanski mediji tretiraju one koji odbiju poziv za reprezentaciju? Nema ih u medijima dok se ne odazovu za sledece okupljanje. Mislite o tome.
(vlado, 04. februar 2018 16:54)

Sve tacno od rec do rec a dobio covek gomilu minusa

petarczv

pre 6 godina

I sta onda? Da igraju sa 15 bekova u timu bez ijednog krila? Juta je dobro prosla, a i Denver bi da je uspeao da uzme Anuobija uz Lajlsa.
(frosty, 04. februar 2018 11:59)

Onda bi mogli da trejduju bartona i mudijea...ali dzabe tebi objasnjavati...

korb

pre 6 godina

Individualno, Nikola je noćas bio bolji,od svih naših "solidnih" igrača koji nastupaju u NBA..
"Solidni" Teo,Beli i Bogi,svi zajedno, za 64 minuta ,na terenu, šutirali su 7/17(41%) iz igre za 20 poena..
Jokiću je trebalo pola sata manje (33min),i šut manje pride,
da sam postigne 19 poena,uz bolji procenat(43%) iz igre ..

Joka..33 min..19 pts (7/16) 43%

Teo...23 min..8 pts (3/7)
Beli..15 min..5 pts (2/5)
Bogi..26 min..7 pts (2/5)

......64 min..20 pts (7/17) 41%


Izuzetno cenim i Bogdana, i Bjelicu, i Teodosića..da me neko ne shvati pogrešno,ali u ovom trenutku,što se tiče NBA lige i naših igrača,Jokić je je jednostavno klasa za sebe..
Iskreno se nadam, da će ostali naši igrači,posebno Bogdan u Kingsima,ali i Teo i Bjelica(u novom klubu?!),sledeće godine napredovati,ali za sada..sviđalo se to nekom ili ne..
Nikola je jednostavno naš najbolji igrač..

koza

pre 6 godina

Klač Džoukič. Pobeda protiv GSW i OKC, na jednu loptu protiv Bostona i San Antonia. Jos samo da ne gube od Sansa, Kingsa i ostale buranije i bili bi top5.

Cika Toni

pre 6 godina

Miodrag....A ko ste vi Miodraze da procenjujete stanje svesti nekog coveka(bilo kog)?I da li vam vase politicko opredeljenje daje za pravo da kritikujete to isto opredeljenje bilo kog drugog.To se u normalnom svetu,blago receno zove NEKULTURA.Da se razumemo,ja svakako nisam pristalica sadasnje vlasti u Srbiji,daleko od toga,ali mi to svakako ne daje za pravo da kritikujem neistomisljenike.Ili ste vi, mozda,pristalica jednoumlja u politici? A pitate se da li decko sa 23 god.ima svoje ja? Neko ko je u tim godinama medju najboljim kosarkasima sveta? Ja verujem,i bilo bi mi drago,da ste vi u tim godinama bili mnogo uspesniji od Jokica,ili ce te biti ako jos uvek nemate 23.Molim da mi objavite komentar jer je vise degutantno da se potencira politicko opredeljenje ovog momka.Unapred hvala.

JPR24

pre 6 godina

Jedini logičan potez za Klivlend Kavalirse je smjena 'trenera', stavljam ga pod navodnike, jer ga smatram najvećim krivcem za ovu katastrofalnu seriju. Ni 't' od trenera. Možda će svima prijati ASG pauza, ali Tajrona Lua moraju da otpuste i to odmah. Dovesti nekoga poput Kevina Mekhejla sa rezimeom i autoritetom. Ako ovako nastave izbaciće ih i Majami u plaj ofu.
(Jezekilj, 04. februar 2018 08:08)
Tajton Lu im je samo marioneta, nesto poput Alimpijevica u Zvezdi... Nista se oni ne pitaju !

mj fan

pre 6 godina

@korb ,sve stoji sta si napisao, ali zaboravljas da je i Jokic prvu sezonu imao prosek od 8.8 poena ,tako da kritikovanje Tea (koji je i usao star u ligu a svejedno belezi 9.6 poena) ili posebno Bogdanovica koji je za prvu sezonu odlican (11.1 poen) je malo pretjerano, velikoj vecini igraca treba vremena da se naviknu na NBA kosarku koja je drugacija od evropske, treba ih pustiti da odrade 2-3 sezone i onda cemo videti kako stoje

BG na pjenu od mora

pre 6 godina

@Jezekilj
To bi bilo logično da je Lu trener Klivlenda. On zapravo samo na papiru popunjava tu poziciju. Pravi trener, pa i GM tima, je LBJ, a problem tima je što se pojavio klan igrača koji neće/ne mogu da igraju po njegovoj zamisli. Klivlend je imao trenera pre Lua, ali nije odgovarao LBJ.
(drvobradi, 04. februar 2018 09:22)
To je onaj sto trazi TO kad nema pravo, pa ga isti ovaj Lu u tome sprijecio?
To je onaj sto po priznanjima mnogih igraca nijednom nije Lebronu nista spocitao? Kada je ukazivao na greske, Lebrona preskakao.
Kakav je Lu trener, Blat je za NBA 3× gori.

Prvi

pre 6 godina

Antidebilu, hahaha, zaplaces li nekad kad pomislis da smo mogli osvojiti zlato? Koliko puta dnevno zaplaces radi tog zlata? Je l places vise danima kad Jokic odigra dobro?

Osecas li bes? Bas si mnogo besan, a?

Ivan

pre 6 godina

Bek suter razigravao. 100% su ga zato doveli hahaha
(NbgDeki, 4. februar 2018 10:40)

Decko misli posto se pozicija zove bek suter da je njegov posao samo da daje poene, koji level gluposti.
A pritom pogledao sveukupno 0 utakmica posto Bogdan u Kingsima 90% vremena nije bek suter vec krilo.

Jax Teller

pre 6 godina

Vise bi mi znacila reprezentativna zlatna medalja, koju "zemlja kosarke" nema vec 16 godina, nego ovi rezutati zlog, dopingovanog, americkog Denvera!
(Jumko, 04. februar 2018 08:23)

a koliko cekate vi vec medalju? nema ni drvene!

petarczv

pre 6 godina

Murray 1997. 
Jokic 1995. 
Harris 1994. 
Lyles 1995. 
Barton 1991. 

Mlad tim. Ako ostanu zajedno za par godina kad dostignu vrhunac mogli bi da se nose sa najjacim ekipama. Plus neko pojacanje.
(Alek, 04. februar 2018 08:08)

Jos da juti nisu dali 12 pik za lajlsa i da su pokupili mitchela to bi bio novi gsw u najavi

Alek

pre 6 godina

Murray 1997.
Jokic 1995.
Harris 1994.
Lyles 1995.
Barton 1991.

Mlad tim. Ako ostanu zajedno za par godina kad dostignu vrhunac mogli bi da se nose sa najjacim ekipama. Plus neko pojacanje.

zemunski kej

pre 6 godina

Odlican Jokic,pobedili Golden Stejt najbolju ekipu na svetu, zeleo bih da pohvalim i trenera Melouna koji je ovde osporavan ali je uporan i izgurao je ovu karakternu ekipu uz samo jedno poznato ime Milsapa koji zbog povrede i nije imao ucinka uovoj sezoni, Gledao sam i Kingse ,solidno igrali ali stavio drugu postavu sa Hilom na beku koji je odigrao jutros katastrofalno i izgubili prednost koju nisu mogli da vrate, meni je trener Jeger jedan od losijih u NBA .Nerezonski ih vodi ,ima tu solidnih igraca ali verovatno ce biti ubedljivo najlosija ekipa u NBA.

anica

pre 6 godina

(antiDebil, 4. februar 2018 10:00)
Sto si bre toliko dosadan i zajedljiv, pusti momka na miru. Napreduje individualno, nego kako ce? Igra prvenstveno za sebe, porodicu, pa drzavu. Sto neko rece najveci biser nase kosarke u ne znam koliko prethodnih godina, i tek ce da se brusi kao dijamant. Normalno je valjda da pozdravis dobru partiju svog zemljaka ako si usao na ovu vest a ne da pises o Idei i traktorskim gumama.
Ajde na pitu i jogurt, da se malo primiris, nedelja je...greota je da mracis!

JPR24

pre 6 godina

najzasluzniji je barton sa par vezanih trojki a jokic jeste da je dao trojku i jos dva slobodna bacanja kad se lomio rezultat ali da se ne lazemo, unistio ga je zaza pod kosem i durent ga je prolazio kako je hteo i preko njega je gomilu poena dao. ali svaka cast i za ovo, stvarno mi je denver mnogo gotivna ekipa.
(jovan, 04. februar 2018 08:12)

Zaza Pasulj ?? Sta si ti gledao uopste ?

maki1

pre 6 godina

Isto sa Mesijem, stave dva najbolja igraca da ga cuvaju. Nevidi se 88 minuta. Ali za ona DVA minuta je genialac.

Isto Jokara imo dva najbolja igraca na svetu, koji ga cuvali. Ali kada je imo priliku pokazao talenat. A ti najbolji , svetski igraci izgubili utakmicu. Nikola sve radi pametno i ima dobre savetnike. Samo moze da napreduje.

goran

pre 6 godina

@Jezekilj
Daj ne govori gluposti Tajron Lu je zapravo najmanji krivac zbog ovakvog stanja u Klivlendu , on je (kao sto neko ovde vec rece) trener samo na papiru i on se nalazi na terenu samo iz razloga kako bi Klivlend oficijalno imao trenera ,a u stvari svi znamo ko je i GM i trener i jos malo pa ce mozda biti na kraju i vlasnik kluba (nista me ne bi zacudilo) ...vise je nego jasno da iza ovakve serije losih rezultata tinja neki bojkot u klubu ,nije Kajri slucajno zatrazio trejd prosle sezone i na kraju otisao u Boston ,jednostavno Lebronova sujeta ne dozvoljava nikakvu kritiku i bilo koji prigovor, neko od igraca to moze da otrpi i da igra onako kako mu ovaj naredi ,a neko izgleda ne zeli i nece da se pokori njegovoj sujeti...ovime inace nikako ne zelim da umanjim Lebronov ogroman znacaj koji on inace ima za ovaj sport i ne sporim da je jedan od najboljih igraca svih vremena to sve stoji...ali ogromna sujeta ce ga nakraju ipak unistiti ,dzabe mu na kraju karijere i fantasticna statistika koju ce sigurno imati i koja ce ga svrstati u najvece velikane koje je NBA ikad imao , kada ipak nece imati toliko prstena koje je verovatno ocekivao i do kojih bi (ubedjen sam) i stigao da je samo manje bio sujetan ...zato ce Dzordan ipak biti na kraju uvek ispred njega jer je umeo da se izbori sa sujetom velike zvezde, za razliku of Lebrona koji ocigledno to ne moze i ne ume !

Pleymejker

pre 6 godina

I da nezaboravite Utah za PO 5 pobeda zaredom ima jos 30 utakmica da se igraju a na 4 pobede od 8 mesta. Bice zanimljivo na zapadu. Mozda da mozda ne vise da nego ne. Pozzz U2J44

Pogan

pre 6 godina

(Branko Potezica, 04. februar 2018 08:42)

Koji crni Rondo... Samo im fali jedan tako psihicki nestabilan pajser u ekipi. Pre bih zvao Nelsona da se vrati i ljubio mu noge ako treba. Salu na stranu, Denveru fali organizator/asistent, mogli bi da maznu Teodosica posto ce Clippersi ionako ici na tankovanje i rebuild. Teo bi se odlicno uklopio sa 20ak min po utakmici sa klupe.

Иван

pre 6 godina

Денвер је чудо од екипе. Пре само пар недеља нисам могао да их гледам колико су одвратно играли. Онда се деси "чудо" у виду повреде Пламлија, и она играју феноменалну кошарку. Све се мења када се Јокић стави на петицу: кретање саиграча, ротације, толико тога зависи од места где ће Никола стати када крене напад. Само Мајк Малоун изгледа не може да схвати то, па гура Јокића на трицу. Разлика између добре и одличне екипе у НБА је у уиграности: кад гледаш Вориорсе или Селтиксе, до ове године и Мемфис, СА или Јуту, чини ти се да ти тимови могу да играју затворених очију. Денвер је чудо јер се стално тражи. Прошле године је експлодирао Јокић и они су усред сезоне мењали концепцију. Имали су онда сјајну игру у нападу, али је ове године њихов "тренер" решио то да промени. Спасле су их повреде неких играча, које су их натерале опет на прави пут. Њима уз Јокића, Хериса и Мареја фале: добро 3Д крило, чврста стреч четворка и резервни плеј који не мора бити класа, само треба да је мало посвећен организацији напада и да не прави глупости. Чендлер није баш та 3Д тројка ове сезоне, а Мудије није тај резервни плеј, али на тројци су можда добили оно што траже за мале паре у Торију Крегу, остаје само плеј.

Бјелица: штета што и он, попут Бобија, стагнира у каријери због новца. Ових пар година каријере нико им неће вратити.

Тео: више сам ипак од њега очекивао. Не може да прави предност против НБА бекова, али је превише пасиван. Можда се чува за плеј-оф?

Богдан: за њега не бринем.

Jumko

pre 6 godina

Ovaj antiDebil mi je najjaci, pored repliciranja svakom komentatoru, sto isti komentar posalje par puta. Opravdava, sto sam primetio da se vecina ovde slaze, jedan deo svog nadimka!

Branko Potezica

pre 6 godina

(Branko Potezica, 04. februar 2018 08:42)

Koji crni Rondo... Samo im fali jedan tako psihicki nestabilan pajser u ekipi. Pre bih zvao Nelsona da se vrati i ljubio mu noge ako treba. Salu na stranu, Denveru fali organizator/asistent, mogli bi da maznu Teodosica posto ce Clippersi ionako ici na tankovanje i rebuild. Teo bi se odlicno uklopio sa 20ak min po utakmici sa klupe.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pogan, 4. februar 2018 09:46)



Ali bi im Miles Bridges legao ko budali šamar. A Ronda sam naveo kao pristojnog asistenta moze i Teo ako bude zeleo da igra backup plejmejkera ili pak Jamer ali su obojica losiji od ronda u odbrani. Od Mudijea nikakve vajde ne može jedno obicno polaganje da zavrsi kladim se da bi Monte Moris igrao bolje nego on sinoc.

jд123

pre 6 godina

Милина је гледати ове две екипе. И коментатори рекоше две најнесебичније екипе у НБА. Мелоун има више среће него памети. Неко ће рећи дунуло му из д....а у главу. Али мени се чини да би он још увек почињао утакмице са два центра и Николом на четворци да се Пламли није повредио.

Gde ja živim

pre 6 godina

(Guest, 4. februar 2018 09:57)

Prvo mi reci gde si izbrojao 9 šuteva iz igre. Drugo, Bogdan ima prosek od 11,2 poena na 27 minuta. Nije fantastično, ali ni baš toliko crno. Mislim da bi mogao da se nametne malo više, tu se slažem, ali nije ništa tragično. Polako narode, ima vremena. Tek mu je prva sezona. Ista priča je i za Tea, s tim što je on ipak malo mator pa mu još teže ide, a i bio je lenj u mladosti. Biće naši dobri, samo polako.

Fanatik de footbal

pre 6 godina

Denver je ladno Liverpool u fudbalu.

Pobede OKC, Golden Stejt, a vamo kuci izgube od najslabije ekipe u celoj Ligi Atlante ili Finiksa.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jonny the boy, 4. februar 2018 14:56)



Tipicno srpski odigras odlicno protiv Nemacke, Francuske i italije a onda kiksnes protiv Azerbejdzana, Jermenije i Estonije. Jokara ih zarazio srpskim mentalitetom a toje protiv najboljih najbolje a protiv "boranije" dovoljno je samo da se pojaviš i odmah "boranija" spušta gaće ne moraš ni da igraš.

ivan78bg

pre 6 godina

U zemlji gde se 80% stvari zavrsava na foru poznanstva,gde pola komentatora ovde zaposleno preko neke veze oni zameraju Jokicu sto je odbio poziv za reprezentaciju.Odbio je po savetu trenera i GM jer ove god potpisuje najverovatnije ugovor koji ce obezbediti njegove unkucice.Pritom on posteno zaradjuje svoje pare i ne vidim ni jedan razlog zasto bi ugrozio svoju karijerijeru zbog jednog ep-a.Pritom ni jedan od vas nije nikada uzivotu uradio nesebicno nesto ili nesto sto ga je kostalo para ,karijere da bi pomogao ovoj drzavi?Tokom odmora?Ali ste prvi u osudjivanju drugoga.I najveca misterija od svega je zasto kometarisete i pratite igraca koji vas ne zanima?!I da odgovorim jednom komentatoru-ljudi koji prate nba uglavnom se ne informisu u domacim medijima.

Pera

pre 6 godina

Mnogi se bune na komentar "Unistio ga Zaza?", i naravno, to je preterano, ali, realno, Zaza ga je odlicno cuvao. Vidi se na snimku (oko 25s) kako Jokic ima vrlo dobru poziciju i ne uspeva da da kos, to se desilo puno puta, u prvom poluvremenu je imao vrlo los % bas zbog takvih promasaja, koje obicno s lakocom daje. I da se ne potcenjuje Zazin ucinka, igrao je samo 19 minuta, 10p, 8s, +/- +12. Nije ga Zaza unistio, al nije ni Jokic njega, a to se ocekivalo (ili sam se bar ja nadao)

hh

pre 6 godina

Denver se malo uozbiljio i deluje da su podigli formu. U jednom trenutku raspored bos,sas,okc,gsw a oni dobise dve a druge dve egal utakmice. Malo su njihovi rivali za plej of poceli da posrcu pa ako Denver nastavi ovako nema sumnje da idu u plej of i to sa neke vise pozicije od ove na kojoj su sada trenutno. Jokic odlican.

Nba fan

pre 6 godina

Ne kazemo mi Srbi da je najzasluzniji vec sa Espn izvestac. A gledao san utakmicu i komentatori reci hvale imaju. Najbolje od svega je sto Jokic najbolje igra u kljucnim situacijams kad se lomi rezultat. Tada pronalazi najbolja resenja i igra sasvim solidnu odbranu u tim trenucima.
Ne mogu a da ne primetim koliko su stabilni u igri sa cendlerom. Covek unosi stabilnost u odbrani.

Bot na kvadrat

pre 6 godina

Ako se meni od 50 komentara pusti jedan,a u isto vreme ima ovoliko negativnih komentara na svaku vest o Jokicu ili Djokovicu,to znaci da su ti negativni komentari stav redakcije.

korb

pre 6 godina

@korb ,sve stoji sta si napisao, ali zaboravljas da je i Jokic prvu sezonu imao prosek od 8.8 poena ../../..tako da kritikovanje Tea ili posebno Bogdanovica koji je za prvu sezonu odlican.. je malo pretjerano, velikoj vecini igraca treba vremena da se naviknu na NBA kosarku..
(mj fan, 4. februar 2018 10:07)

@mj fan po ESPN-u, Nikola je imao u prvoj sezoni prosek od 10 poena ,
7 skokova i 2.4 asistencije..uglavnom nevažno..

Nije sporno, da je "rookie" sezona teška, za sve igrače koji dođu u NBA..

Ali.. iako igraju tek prvu godinu u Americi,teško da se Bogdan i Teo(isto važi i za Bjelicu u prvoj sezoni),mogu nazvati klasičnim "rookie" igračima...(početnicima?!)
Došli su u NBA,kao nešto najbolje što Evropa(Srbija),može da ponudi..
Igrali su bezbroj teških utakmica,za najbolje klubove u Evropi..u reprezentaciji...i bili najbolji..

Koliko samo oni imaju prednosti,u iskustvu,znanju..u ondosu na klince koji dolaze iz koledž košarke..ili u odnosu na Nikolu Jokića?!..
(debelog klica iz Mege,za kojeg niko nije čuo,sve dok nije otišao u USA)

Što se tiče preterane kritike..
Kritikujem i Tea ,i Bogdana ,i Bjelicu,zato što verujem, da mogu mnogo bolje.......moraju bolje..znaju bolje!!!..
Pogotovo Bogdan..koji je u najboljim godinama..pre neku noć,3 poena za 33 minuta...Kome je to- ok,dobro,"solidno"..onda ili podcenjujete Bogdana kao igrača..ili jednostavno ne veruje,da on može bolje..

Stara kuka

pre 6 godina

U cemu je vas problem?Mislim na neke koji samo nesto mrace i pljuju.Uzivajte,nas covek,nas momak vehinski igra.Treba doci do NBA lige a kamoli stvoriti kakvo takvo ime.Igrace on opet za reprezentaciju,polako.

Hobs

pre 6 godina

Stigli su Pelikanse na 7-om mestu zapada.

Al ono sto je interesantno sa Denverom, nijednom ove sezone nisu ostvarili 4 pobede zaredom, al zato imaju jedno 5-6 serija od 3 uzastopne pobede.

drvobradi

pre 6 godina

@Jezekilj
To bi bilo logično da je Lu trener Klivlenda. On zapravo samo na papiru popunjava tu poziciju. Pravi trener, pa i GM tima, je LBJ, a problem tima je što se pojavio klan igrača koji neće/ne mogu da igraju po njegovoj zamisli. Klivlend je imao trenera pre Lua, ali nije odgovarao LBJ.

Marinko

pre 6 godina

Ako smem da primetim, Jokic je sa 19p imao bolji kosgeterski ucinak nego sto su kombinovano imali NBA all-star Drejmond 8p i gruzijski all-star Zaza Pacheapshot 10p.

cvele

pre 6 godina

Sinoc me je najvise interesovalo da li ce Marjanovic dobiti priliku da igra. Izgleda da ce i ovde slicno proci kao i u SA i Detroitu sto je.

vlado

pre 6 godina

@ivan78bg Pod 1, generalizujes. Ne znas nista o bilo kom piscu komentara ovde da bi tako kategorizovao ljude. Pod 2, da poznajes stanje u nasoj kosarci znao bi da veze sa Nikolinom odlukom nisu imali ni GM ni trener vec "menadzer" i Nikolina najbliza okolina. Kazi mi koji to vlasnik zeli da da igracu mnogo para? Pod 3, ni ja ne vidim razlog zasto bi onda bilo ko ugrozavao svoj licni interes zarad opsteg dobra. Ovde su Jokic i reprezentacija samo parabola na odnos veceg broja nasih sunarodnika prema drustvu odnosno drzavi. Pod 4, i ostali momci posteno zaradjuju svoje pare. Recimo Jovic koji je pokusao da odigra finale na jednoj nozi, pa vidimo kakav tretman imaju on i ostali u medijima (nema ih). Pod 5, sve i da je tako kao sto si napisao DA LI MISLIS DA TAKO TREBA I DA BUDE? Nista nemam protiv Jokica, zelim mu svu srecu u karijeri, daBogda zaradio tonu para, i imao prosek po sezonama 20-10-5. Sa strane struke mogu da napisem primedbe na odredjene elemente njegove igre, ali nije poenta u tome. Poenta je u "filozofsko-duhovnom" pitanju i odluci: carstvo nebesko kao ideja vrednosti iznad materijalne ili ovozemaljsko materijalno, braniti svetinju ili se slizati sa osvajacem, ljubiti slobodu ili zaradjivati na njenoj prodaji. itd... Tretman koji Nikola dobija u medijima moze da napravi revolt kod ostalih igraca pa da nam se ponovi period od 2003-2009. a da li se secas koliko su u tom periodu zaradili Radmanovic, Jaric, Rakocevic i ostali? Ne?

Cika Toni

pre 6 godina

Istina....Koliko covek treba da bude iskompleksiran,neinteligentan i neznalica da bi se potpisivao sa ISTINA? A sto se tice toga sto pises zaista nije vredno komentara.

frosty

pre 6 godina

@petarczv

I sta onda? Da igraju sa 15 bekova u timu bez ijednog krila? Juta je dobro prosla, a i Denver bi da je uspeao da uzme Anuobija uz Lajlsa.

Jonny the boy

pre 6 godina

Denver je ladno Liverpool u fudbalu.

Pobede OKC, Golden Stejt, a vamo kuci izgube od najslabije ekipe u celoj Ligi Atlante ili Finiksa.