Ponedeljak, 29.01.2018.

18:30

525 miliona € za dve godine – Pep opet oborio rekord zbog štopera

Pre nekoliko dana Đozep Gvardiola istakao je da Mančester Siti nema novca za tim koji bi mogao da osvoji sva četiri trofeja, ali izgleda da ima dovoljno blizu.

Izvor: AK

525 miliona € za dve godine – Pep opet oborio rekord zbog štopera IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

63 Komentari

Sortiraj po:

Oliver

pre 6 godina

@(zile
Baskija se proteze i na teritoriju juzne Francuske,tako da postoje Baski i u Francuskoj.U Bilbaou moraju da igraju samo Baski,nebitno s koje strane granice,bitan je etnicitet,ne geografija.I Bixente Lizarazu je bio cuveni francuski Bask,koji je igrao za Bordo,Bayern i Francusku.Dakle,postoje francuski Baskijci,a ne samo spanski.

BlueBlueBlue

pre 6 godina

"Роману је помало досадио Челзи и то је то. Тако је и Берлусконију досадио Милан." - Nije tacno, Roman pravi plan za novi stadion koji ce kostati oko bilion evra i Chelsea je aktivan klub i nema nikakve veze sa AC Milanom...
Vi u Milanu ste bili neko i nesto dok vam je premier Italije bio gazda kluba i kad je izgubio vlast izgubili ste i vi dobar tim, zvuci poznato?

zile

pre 6 godina

Francuski reprezentativac? Zar nije Bilbao bio jedini ozbiljniji klub za koji su igrali samo igraci rodjeni u tom regionu ili delu Spanije? Mozda je nesto skoro promenjeno, znam da su dugo bili u tom fazonu

Nik

pre 6 godina

@ Stevan
Majstore,mene bi bilo sramota da pricam ovako nesto.Covek koji ima X trofeja,ogromnu istoriju.... a ti kazes da on ne zna da ima problem sa stoperima.Posalji mu CV i verujem da ces dobiti posao asistenta

igor

pre 6 godina

u 2016 -kupili za 216 miliona,prodali igrace u vrednosti 38 mil=178 mil
u 2017- kupili za 246 miliona,prodali igrace u vrednosti 94 mil=152 mil
znaci 330 mil je vise ulozeno u kupovinu novi igraca u odnosu na prodaju, e sada u 2016 siti je prodao 12 posto akcija kluba za cak 322 mil evra,i u 2016 za tv prava od premier lige 118 mil evra,2017 takodje 118 mil,i jos dodajte ls od 2016 i 2017

Neutralac

pre 6 godina

Ma sta se vi brinete za njihove pare, danas je doslo takvo vreme ako zelis da osvojis nesto moras da trosis. Prvo kad je Junajted doveo Pogbu pljujete po njima onda po Psz-u kad su doveli Nejmara, zatim po Liverpulu pa po Barsi. Ako Laporte bude igrao kao sto zna i ako ga zaobidju povrede ovaj transfer ce se ispostaviti kao prava sitnica. Inace je Siti u top 10 klubova po proofitu za 2017, to je za ove koji se cude odakle lova.

neutralni felsh

pre 6 godina

(netko, 29. januar 2018 20:33)

da, osvoje nesto jedne sezone, pa ako ne predju u jaci klub, ili ne osveze ekipu, sledeca sezona propadne. ranijeri jeste imao istorijsku sezonu sa lesterom, ali niko ne govori o sledecoj lesterovoj sezoni koja je bila blagi uzas - procitali ga, cim je izgubio faktor iznenadjenja, adio. posle se pustala fora u stilu "bojkotovali ga igraci", i mnogi se primili... ma jeste, namestace trenera koji im je doneo titulu. sve su to izgovori.

inter iz 2010. je sve samo ne jeftina i slaba ekipa (seti se samo golmanske linije, a kamoli veznog ili napadackog reda: eto, milito, baloteli, vrlo blizu smn-a ili bbc-a), tada nista nisu bili slabiji od ostalih jakih klubova u evropi.

smesan je argument "nek pep osvoji nesto sa shefildom i numansijom pa da vidimo kakav je trener". pep se barsi preporucio tako sto je sa uspehom vodio barsu-B, omladinski pogon, skoro da je osvojio drugu ligu. mnogo teze nego da vodis normalnog drugoligasa, sa mnogim vec namazanim igracima.

niko ti danas ne daje posao na lepe oci. a i kad te angazuje, ako si uspesan, preci ces u neku vecu firmu sa boljim uslovima za rad, neces glumiti lojalnost gazdi koji bi te otpustio da nisi bio dobar.

vi pojedini cete i za bil gejtsa da kazete "cirkuzant, uspeo u 'silikonskoj' dolini, nek dodje ovde da pravi kablove pa da ga vidimo"...

kristijano ronaldo jeste odlican fudbaler. da nije odlican, niko ga ne bi medijski "duvao". niko u utd-u tada nije igrao na vezu. a bogami ni u realu..

adriano_galliani

pre 6 godina

U poslednje 4 sezone od leta 2014. Celsi je potrosio 577 miliona za transfere a prodao igrace za 537. Dakle samo 40 miliona funti minus. S druge strane, Siti sad sa Laporteom je u minusu 600 miliona funti, Junajted 500 miliona funti. Drugim recima ako Roman zeli da Celsi i dalje bude konkurentan morace da opet malo ozbiljnije trosi kao u periodu od 2003-2006 inace postajemo novi Arsenal.
(Nikki, 29. januar 2018 21:51)

То је та логика типа Ливерпул.. А одакле вам новца за те продаје од 500 милиона? Ааааа, то је од Романових ранијих улагања - контам :)

Роману је помало досадио Челзи и то је то. Тако је и Берлусконију досадио Милан.

neutralni felsh

pre 6 godina

I ja cu da osvojim ligu sampiona sa timom od milijardu evra !
(Bumerang, 29. januar 2018 21:53)


probaj sledece sezone, ko ti brani? :)

neutralni felsh

pre 6 godina

(Skenderberg, 29. januar 2018 19:14) 

Па је л` знаш шта је смешно? Што је управо Превариола инсистирао на довођењу тог Стоунса! Чак су биле приче у једном тренутку, док је Ситију ишло баш добро против ових дрвосеча типа Свонси и Њукасл, да је Стоунс много напредовао, да је један од најбољих, да је Превариола геније... а ево, три месеца касније, доводи још скупљег јер је Стоунс јасно показао да појма нема, рецимо да онај Вујадин Савић из ФМП-а није ништа гори игрча од њега, напротив.
(adriano_galliani, 29. januar 2018 21:21)


"prevariola" je namazan trener, vidi gde mu skripi. stouns je ispao iz forme, ali pametan trener ne dize ruke od tog igraca, nije rekao da "nema pojma" nego trazi igraca da bi povecao konkurenciju na toj poziciji, da ga trgne. to ne moze da uradi nekim drugoligaskim ili jeftinim igracem, nego mora da kupi vec dokazanog igraca - a takvi su na zimu uvek bili skupi. nema sad vremena za experimentisanje, sezona je u punom jeku, problemi se resavaju u hodu - ide liga sampiona, vrlo teski playoff mecevi, ne sme sebi da dozvoli nijednu poziciju bez pune stabilnosti... eksperimentise se leti a ne u januaru.
ja ovde vidim samo jednu stvar: gvardiola se mnogima zamerio jer je redom punio klubove za koje navijaju :)

adriano_galliani

pre 6 godina

Najjaci pocetak komentara koji sam ovde procitao. Pocinje Gvardiola ne shvata hahahahahaha. On ne shvata a lik koji ovde komentarise shvata hahahahah. Naravno da ce da kupuje drugog stopera. U kom ozbiljnom klubu moze da igra stouns. Klub koji se bori za sve trofeje mora da ima dva vrhunska stopera. Danas u svetu je malo takvih. Jedan Nesta je za dve klase bolji stoper od svih danas. Videcemo kako ce se ovaj pokazati. Da li je bolji od stounsa ili nije. Otamendi je po meni za klasu izpred stounsa koji bi da nije englez vredeo oko 15 miliona.
(Skenderberg, 29. januar 2018 19:14)

Па је л` знаш шта је смешно? Што је управо Превариола инсистирао на довођењу тог Стоунса! Чак су биле приче у једном тренутку, док је Ситију ишло баш добро против ових дрвосеча типа Свонси и Њукасл, да је Стоунс много напредовао, да је један од најбољих, да је Превариола геније... а ево, три месеца касније, доводи још скупљег јер је Стоунс јасно показао да појма нема, рецимо да онај Вујадин Савић из ФМП-а није ништа гори игрча од њега, напротив.

bbc

pre 6 godina

(adriano_galliani, 29. januar 2018 21:16)

Koliko volim ove tvoje komentare,jer jasno kao dan pokazuju koliko ti je muke,frustracije doneo taj Gvardiola,Barselona,Mesi...:))Pokazuje ustvari koliko su oni ustvari veliki,ma najveci u ovom veku,najveci trag ostavili u svetu fudbala :) Znaci uzivam svaki put kad vidim tvoj komentar :) Slobodno naleti,cesce, nema veze sto je kinesko-mafijaski Milan u kanalu godinama i nema naznaka kad ce izaci :) Sram bilo tog prevariolu,uedalonu,lesija..:)

Head Hunters

pre 6 godina

@delboy,smešan si sinko,nije Čelsi imao sreće,to se zove karma,sve im se vratilo te Minhenske noći za sav lopovluk UEFE iz predhodnih sezona a naročito za onu najveću krađu u istoriji fudbala protiv Barse,da je i malo kosmičke pravde Čelsi bi iz tog perioda imao minimum 3 titule LŠ,mrzi me da se ovde prepucavam sa klinjama kojima sutra počinje zimski raspust i da vam analiziram svaku sezonu gde je Čelsi oštećen ,ko ih je gledao tada,shvatiće!

adriano_galliani

pre 6 godina

Nekad je Pep govorio da je protiv megalomanskih transfera i da to unistava sport. Tad je trenirao Barsu i hvalio je njihovu omladinsku skolu. Sad je drugacija prica kad ima neogranicene finansijske resurse.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aco, 29. januar 2018 18:33)

Па и тада је трошио као луд, доводио је Ибрахимовића, Чингиринског (40 милиона!), Санчеза, Фабрегаса, само купи-купи-купи.. Разлика између њега и вама омраженог Муриња је у томе да је Жозе успео нешто и да освоји без много пара, Превариолна ни са парама ни без већ искључиво - украдено и отето а успут се и трошило. Неспособни неспособњаковић.

А овај је превара као и Ван Дајк, појма нема, и Мангала и Отаменди су били јако добри па ништа од њих. Скуп штопер мора бити из Италије или Немачке, ово остало је бесмислено.

Nikki

pre 6 godina

Vi sto uporedjujete Siti i Celsi to nema nikakvog osnova.Roman je kupio Celsi 2003 i to je tada privuklo veliku paznju javnosti, dovodio je veliki broj igraca i trosio za tadasnje uslove veliki novac ali to je trajalo 2,3 godine dok se izgradio tim. Posle toga Celsi evo vec vise od 10 godina ne trosi puno, kupuje samo od prodaje igraca i to se moze lako proveriti. Klub stoji na stablinim nogama postali smo cetvrti klub po broju navijaca u svetu, i u top4 smo sa Junajtedom, Realom i Barselonom logicno i po jacini sponzorskih ugovora. Svi ostali su daleko iza cak i jedan Bajern da ne pricam o svim italijnskim klubovima. Celsi nije osvojio tad LS ali je zasluzio objektivno nekoliko puta. Jednom Monako u polufinalu nas je zaustavio, dva puta Liverpul zaredom (jednom nepostojeci gol Garsije jednom na penale), onda cuveni Ovrebo 2009. protiv Barse i 2008 Teri se sapleo kad je imao penal za trofej... Tad smo bili najkonstantniji tim u evropi i 2012 se samo delimicno vratilo ono sto smo zasluzili. Siti sa druge strane ne postoji od juce. Arapi su u klubu od 2008. dakle 10 godina i za razliku od Romana nista nisu izgradili i dalje trose evo pola milijarde prebacili za godinu ipo dana a i dalje nemaju nikakav evropski uspeh.

Nikki

pre 6 godina

Nastavak komentara... U poslednje 4 sezone od leta 2014. Celsi je potrosio 577 miliona za transfere a prodao igrace za 537. Dakle samo 40 miliona funti minus. S druge strane, Siti sad sa Laporteom je u minusu 600 miliona funti, Junajted 500 miliona funti. Drugim recima ako Roman zeli da Celsi i dalje bude konkurentan morace da opet malo ozbiljnije trosi kao u periodu od 2003-2006 inace postajemo novi Arsenal.

pantelija

pre 6 godina

(netko, 29. januar 2018 20:14)

Samo jedno pitanje,ako je zasluga drugih trenera pepova barsa,zasto onda 2 sezone za redom pre Gvardiole Barselona nije osvojil ni jedan jedini trofej iako je cak imala jaci tim,igrao Ronaldinho ,Deco uz klince iz la masije..? Zasto je sezonu pre njega Barselona zaostala 19 bodova za Realom i onda dodje Gvardiola ,na papiru oslabi ekipu tako sto proda prve vedete tima i sa igracima koji nisu bili u prvom planu,Buskecom,Iniestom i Xaviem,zadominira i zaludi citavu planetu ! Dakle,jel mozes odg na ovo pitanje?? Verujem da ne mozes,jer nemas argumenata !

neutralni felsh

pre 6 godina

(Cantona, 29. januar 2018 19:53) 

nisu to kompleksi nego je istina. 
covek kad potrosi bog te pita kolko novca bude proglasen za trenera godine. 
kad nema toliko novca za trosenje (bajern ili siti prosle sezone) onda ga nema nigde. 

a ona nepobediva barsa nije pepova nego trenera koji su bili tamo pre njega, oni su postavili osnove i nacin igre. vecina igraca (xavi,mesi,iniesta,puyol itd) su vec bili u barsi kad je pep postao trener. 

dakle lik ne samo sto trosi preko mere pa se pravi pametan, nego i preuzima zasluge drugih.
(netko, 29. januar 2018 20:14)


ta ista "nepobediva" barsa je pre pepa, u poslednjoj rajkardovoj sezoni zavrsila 3. ili 4. u ligi. bila je zasnovana na osovini "ronaldinjo-eto" pa kad se eto umorio a ronaldinjo raskulirao krajem sezone, igra se raspala. no nebitno... citam vas kako pljujete po jednom od najboljih trenera i stratega danasnjice, a kladionice godinama zive od vas i vasih naivnih uplata.

neutralni felsh

pre 6 godina

A sa Barselonom je bilo toliko tesko da dominira da su cak i Rajkard koga nigde nema i Luis Enrike u prvoj sezoni cim je dosao uzeli sve trofeje. S Bajernom nikad dalje od polufinala LS a sezonu pre Hajnkes uzeo sve trofeje. Videcemo kad naleti na Barsu,Bajern ili PSG u Ligi sampiona koliko je dobar trener.
(Radojica, 29. januar 2018 19:03)


malo li je polufinale LS? u kom si ti ti
o polufinalu ikada igrao? da jesi, ne bi nikada omalovazavao tudje uspehe.

KakavDanakNeiskustvu

pre 6 godina

Kad je trošenje para u pitanju, bitno da se spomene Murinjo. Kad ovaj tiki-taka-tuki cirkuzant spiska preko pola milijarde evra za manje od dve godine, niko ništa i ne spominje.
(brufen_od_400, 29. januar 2018 19:10)

Zato sto prijatelju Murinjo potrosi te pare i igra bunkericu protiv Bornmuta na 1:0 , a Gvardiola potrosi te pare i igra najlepsi fudbal na svetu. U tome je razlika.

JoLe

pre 6 godina

"Atletik se zahvaljuje igraču na svemu što je dao za klub tokom boravka. Kešina je bila prevelika da bi se dalje išta diskutovalo", saopštio je klub iz Bilbaa.

Milos

pre 6 godina

Ma to nije nista. Evo ovde svi se smese Milanu koji je potrosio gotovo 200 miliona na 11 igraca a da pritom je morao prodati sedam igraca za 44.5 miliona. Ah da Milan od 2011 je potrosio 43 miliona a jos prodao
Silvu i Ibrahimovica. Nema veze, to je mali Milan samo sedam puta prvak Evrope i samo 18 internacionalnih trofeja. Citi je institucija....

netko

pre 6 godina

(Cantona, 29. januar 2018 19:53)

nisu to kompleksi nego je istina.
covek kad potrosi bog te pita kolko novca bude proglasen za trenera godine.
kad nema toliko novca za trosenje (bajern ili siti prosle sezone) onda ga nema nigde.

a ona nepobediva barsa nije pepova nego trenera koji su bili tamo pre njega, oni su postavili osnove i nacin igre. vecina igraca (xavi,mesi,iniesta,puyol itd) su vec bili u barsi kad je pep postao trener.

dakle lik ne samo sto trosi preko mere pa se pravi pametan, nego i preuzima zasluge drugih.

Head Hunters

pre 6 godina

@delboy,pa smotani Tores je dokusurio Barsu u gostima,Drogba je sam razmontirao Bayern u sred Minhena, i to u finalu LŠ,do sad neviđeno,igrali bez pola tima plus penal za protivnika kao i obično,pa o kom ubijanju ti pričaš čoveče,imaš iskrivljeni pogled na svet???

neutralni felsh

pre 6 godina

Gde su sada svi oni strucnjaci koji govore da je najbolji trener svih vremena?! Koju je to slabiju ekipu vodio, sa malim budzetom, ni jednu! Dobar je trener, ali hajde da ga vidimo u Barnliju ili Ranijerievom Lesteru, sta bi uradio?
(Bree, 29. januar 2018 19:59)


odseli se za etiopiju pa postani poslovan covek.

delboy

pre 6 godina

@delboy,pa smotani Tores je dokusurio Barsu u gostima,Drogba je sam razmontirao Bayern u sred Minhena, i to u finalu LŠ,do sad neviđeno,igrali bez pola tima plus penal za protivnika kao i obično,pa o kom ubijanju ti pričaš čoveče,imaš iskrivljeni pogled na svet???
(Head Hunters, 29. januar 2018 20:01)

Sto volim kad se nadju ovakvi "pametnjakovici" i onda ih oteram u rupicu sa nepobitnim cinjenicama.Nadam se samo da ce mi ovbjavit komentar i odobriti ovaj link koji nije nista drugo nego statistika iz finala 2012 ,Bayern -Chelsa,u kojem je omjer suteva bio,pazi sad ovo 26-7 i omjer kornera 20-1 u korist Bayerna !! Razbili ih znaci bavarci ,razbili!! Al svi moguci bogovi su bili na strani Chelsea te veceri,a nesto slicno se desavalo i u polufinalu kad ih je oduvala Barselona i imali cu cini mi se i penal,da rese sve,neke precke,i onda taj Tores usunja gol na kraju. I ta statistika se moze naci,al ne treba,kao ni za Bayern.Ja se ne secam ni jednog evropskog prvaka koji je imao toliko srece na putu do titule i ti pricas o nekoj dominaciji,razvaljivanju!!?Pokrij se po usima !

http://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=2012/matches/round=2000267/match=2007693/postmatch/statistics/index.html

netko

pre 6 godina

odseli se za etiopiju pa postani poslovan covek.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (neutralni felsh, 29. januar 2018 20:19)

lose ti poredjenje..
ima trenera sto ne vode najbogatije klubove pa imaju uspehe.
recimo murinjo sa interom i portom, ranieri sa lesterom.

kad pep osvoji nesto sa interom ili lesterom bez da potrosi milijarde nek se onda javi.

dotle ce biti u rangu c. ronalda, medijski naduvan lik sto se nadje na dobrom mestu u dobro vreme.

Cantona

pre 6 godina

(netko, 29. januar 2018 19:37)

kmeeeee :))) De jos malo placite,uzitak vas je slusat ,tj citat :)) Koliko mi je drago sto vam taj Gvardiola nabija komplekse i frustracije znaci ,uzivam :)) I to sve sa Man City-em ! Kao oni su plastika ,oni ne smiju trositi,osvajati,njima je mesto u prasini ! Eto,ostali velikani,ne samo engleski ,su osvajali titule kikirikijem ! Kakvo licemerstvo ! Da hoce igrat finale LS PSG -City najvise bi uzivao :) Fudbal je izgubio dusu jos davno i nista od ovog nije uredu,ali ova kolicina licemjerstva je toliko degutantna da iako sam u "penziji" vezano za aktivno pracenje fudbala,uveliko navijam za City i PSG ove sezone,vratio sam se :). I taj Gvardiola,koliko god ga pljuvali,covek je stvorio najdominantniju ekipu svih vremena ,onu njegovu barselonu koja je sa klincima iz svoje skole brisala pod sa citavom Evropom. Nikad niko nije igrao fudbal kao oni tad,a sad City radi slicnu stvar,al nije to taj nivo.Murinho bunkeras njemu nije ni do gleznja.Samo nek zavrce usi svim "velikanima" ostrvskog fudbala. A vratice se i slavni Leeds Utd jednog dan,pa ce vam i legendarna druzina sa Ellan Roada citati fudbalsku bukvicu :) Srce,ponos i snaga ,Leeds United !

Skenderberg

pre 6 godina

Najjaci pocetak komentara koji sam ovde procitao. Pocinje Gvardiola ne shvata hahahahahaha. On ne shvata a lik koji ovde komentarise shvata hahahahah. Naravno da ce da kupuje drugog stopera. U kom ozbiljnom klubu moze da igra stouns. Klub koji se bori za sve trofeje mora da ima dva vrhunska stopera. Danas u svetu je malo takvih. Jedan Nesta je za dve klase bolji stoper od svih danas. Videcemo kako ce se ovaj pokazati. Da li je bolji od stounsa ili nije. Otamendi je po meni za klasu izpred stounsa koji bi da nije englez vredeo oko 15 miliona.

zekan

pre 6 godina

Gvardiola je potrosio mnogo love,nesporno. Ali ove igrace koje je doveo mogu da igraju narednih 10godina. Pep blago receno pametno kupuje. Rezultati govore u prilog tome.

Slobodni Klikeri

pre 6 godina

Imam utisak da klubovi po Evropi imaju cenovnike igraca tj. klauzule u dve varijante. Kao pojedini kafici po Italiji sa po dva cenovnika,jedan za domace (espreso 2 evra),a drugi za strance/turiste (espreso 6 evra).
Pa sada ako se za nekog igraca interesuje npr. Juventus,Inter,Arsenal...tad igrac kosta npr. 30 miliona,a ako se raspituje Siti onda kosta 140 miliona. :D

Head Hunters

pre 6 godina

@jen jin,
Čelsi jeste dovodio igrače ali nije ih preplaćivao kao sada Siti.Ta ekipa Čelsija sa Drogbom,Terijem,Lampardom itd. bili su spartanci za ove Gvardioline kepece.Takvu "mušku"ekipu kao taj Čelsi teško da će moći neko danas da oformi,bili su jedanaest veličanstvenih,jednostavno bili su najbolji,strah i trepet cele evrope!

rango_unchained

pre 6 godina

nemam nista protiv bogatih ekipa, ali ovi imaju neogranicena sredstva... kao da su uradili edit na manageru; ranije real podigne kredit od 100 mil pa posle vraca 5 godina, ali ovo nema smisla. tolika koncentracija kvaliteta za dve postave u sitiju i psg, unistavaju druge klubove. korak su vec izgubili timovi poput bajerna, juventusa i arsenala, a kamoli ostali, a uskoro ce i barsa i real, cak i celzi. taj isti celzi nikad nije ovako divljao, ovi bre imaju 4 stopera svetske klase, kompany im je rezerva! a u psg di maria je rezerva!!

Radojica

pre 6 godina

A sa Barselonom je bilo toliko tesko da dominira da su cak i Rajkard koga nigde nema i Luis Enrike u prvoj sezoni cim je dosao uzeli sve trofeje. S Bajernom nikad dalje od polufinala LS a sezonu pre Hajnkes uzeo sve trofeje. Videcemo kad naleti na Barsu,Bajern ili PSG u Ligi sampiona koliko je dobar trener.

Donn

pre 6 godina

Ne dovodi Pep stopera sto su ovi slabi, naprotiv dokazalo se da su dobri, vec zato sto nema alternativu, realno citavu sezonu igraju Stones i Otamendi, Kompani ne moze sastavi 2 utakmice pa se povredi na 3 mjeseca.Takodje vise nema ni jednu opciju na levom beku povredjen Mendi i alternativa Delf, a Laporte moze i tu poziciju da pokriva skoro podjednako dobro.

netko

pre 6 godina

Ali su porusili sve moguce rekorde do sad,dakle niko od prijasnjih velikana nije dominirao ovako kao City ! veliki Pep Gvardiola ! Bravo majstore !
(JenJin, 29. januar 2018 18:42)

o cemu ti pricas?
kakve bre rekordi?
covek nema nikakv rekord u premijer ligi. sve sto je on dosad uradio, united celzi ili arsenal su vec uradili (narocito arsenal sa titulom bez poraza).

jedino u cemu je pep rekordan to je trosenje para.
gde je bio taj mag fudbala prosle sezone u istom tom sitiju?
poketino klop a narocito conte su brisali pod sa njime.
posasaveli (pod stare dane) arsen ga razbio u kupu na komade.
murinjo ga izbacio iz liga kupa.
a svi ti treneri (osim murinja) su imali tim manje trzisne vrednosti od pepa.

da je neki trener imao bi uspeha i prosle sezone.
daj poketinu ili wegneru te pare sta ovaj trosi pa da vidis kako se osvajaju trofeji.

osim toga, imao je on ove sezone mnogo srece, sudije ga pogurale par puta, narocito je sudjenje utakmici sa arsenalom bila za sramotu.

brufen_od_400

pre 6 godina

Kad je trošenje para u pitanju, bitno da se spomene Murinjo. Kad ovaj tiki-taka-tuki cirkuzant spiska preko pola milijarde evra za manje od dve godine, niko ništa i ne spominje.

delboy

pre 6 godina

@jen jin,
Čelsi jeste dovodio igrače ali nije ih preplaćivao kao sada Siti.Ta ekipa Čelsija sa Drogbom,Terijem,Lampardom itd. bili su spartanci za ove Gvardioline kepece.Takvu "mušku"ekipu kao taj Čelsi teško da će moći neko danas da oformi,bili su jedanaest veličanstvenih,jednostavno bili su najbolji,strah i trepet cele evrope!
(Head Hunters, 29. januar 2018 19:17)

Jeste toliko su bili dobrivi strah i trepet ,da je ustvari ta generacija iz prosle decenije osvojila samo 2 premijer lige ,dakle u Evoppi nista nisu napravili.Samo 2 velika trofeja !Tek 2012 osvojili LS ,al sa nekim novim igracima,samo Drogba,Lampard i Tery ostali od te generacije,i osvojili da ni oni sami verovatno ne znaju kako,s obzirom koliko su srece imali protiv Barselone i Bayerna koji su ih ubili..

Bree

pre 6 godina

Gde su sada svi oni strucnjaci koji govore da je najbolji trener svih vremena?! Koju je to slabiju ekipu vodio, sa malim budzetom, ni jednu! Dobar je trener, ali hajde da ga vidimo u Barnliju ili Ranijerievom Lesteru, sta bi uradio?

Starac Fočo od stotinu ljeta

pre 6 godina

Kako smaraju ovi za ovo trosenje a u barsi prve sezone potrosio samo 25 miliona i osvojio sve zivo.Tako da bolje da cutite jer vam je nabio komplekse za ceo zivot

Daki

pre 6 godina

Razbijao Murinha u spaniji.Pucale cak i petarde. I to sve sa La masijom.Dok je Murinho dobio na tacni od Pereza druge galaktikose,najskupi tim tog vremena sa kakom,Ronaldom,Benzemom,Iguainom,Alonsom,Ozilom,Di marijom,i dodje Pep,sa mnogo manje vrednijim timom,izdominira,pocisti pod s njim,osramoti ga. Da stvar bude gora on je u medjuvremenu nabio komplekse i navijacima Man Utd :) 2 puta ocitao fudbalsku bukvicu fergijevim crvenim djaovlima u finalima LS . I sad dodje u Englesku ,te opet cisti pod sa Murinhom,obe sezone bolji od njega,titula mu se smesi,porusio sve rekorde,nabija i dalje razliku u medjusobnim duelima :) ,a da stvar bude jos jaca,sada su Murnhovi fanovi i Man Utd u istom paketu,dakle zajedno im ovaj put dize pritisak :))) Neka dodje Pep u Premijer ligu pa nek onda dominira:)),ah da,pa on je potrosio 500 mil,e pa neka je,tovario je Murinha sa omladinskom skolom Barcelone,sad je red da ga gazi i sa milionima seika :) Mada ,eto Man Utd je bas neki siromasan klub,potrosili skoro 400 mil u dve sezone ,al zna se koji mu je veci prosamaj:)

Afram Island

pre 6 godina

Nista Gvardiola nije vise potrosio od Chelsea na celu sa Abramovicem i Murinhom i prvom mandatu,kad su totalno izdominirali.Inlfacija i cene koje su otisle gore su ucinili svoje ,pa danasnjih 500 mil je kao 200 od pre 10 i vise godina. Tada je Chelsea u 2,3 godien doveo Robena,Drogbu,Makelelea,Esiena,Balacka,Esli Kola,Bridga,Cheha,Carvalja,Fereiru...Citav tim se izgradio.Dakle onaj Chelsea od pre Romana skoro da nije postojao. Pricalo se tada o Chelseau kao danas u PSG ili Citiy..Cak bi se usudio reci da je Chelsea tada bio dominantniiji i veci trosadjzija od gradjana danas.City nije doveo ni jednu super zvezdu,tj Pep..Tek ove sezone se prica o De brujnu kao jednom od najboljih u ligu,ali zasto je tako tako..Mozda zbog Pepa. Oni nemaju Hazarda,Coutinha,Kejna,aleksia,Pogbu..to su najbolji igraci premijer lige bili pre pocetka sezone,..Napravio je veoma talentovan skup igraca,mladih,i uigrao ih samo nakon dve sezone.Ekipa koja na papiru nije ni blizu jaka kao taj chelsea do tamo 2012,ili Man utd takodje iz prosle decenije,Arsenal s pocetka veka..Ni blizu.Ali su porusili sve moguce rekorde do sad,dakle niko od prijasnjih velikana nije dominirao ovako kao City ! veliki Pep Gvardiola ! Bravo majstore !
(JenJin, 29. januar 2018 18:42)

Ja ne znam ko nije mislio da je De Brujne jedan od najboljih igrača Premijer lige osim engleskih medija, ali engleski mediji nemaju pojma ni o čemu, Kevin je dominirao Bundesligom u istoj meri kao i Premijer ligom sad. To što oni vole da pričaju samo o malom broju igrača svake godine to je druga priča, krene spin kod njih i to je kraj, tako je Runi proglašen za propalog prošle sezone, pogledajte ga sad. Isto kao i sa Marezom, pre 2 godine ga poredili sa Azarom, sad im je ništa, njihovo ne znaje ide do te mere da ako Siti bude drugi sledeće godine iza Brajtona ići će izjave "stručnjaka" recimo: "Oduvek sam znao da je Solomon Marč bolji igrač od De Brujnea". Samo šteta što su neki od tih "stručnjaka" bivši igrači koji bi trebalo da znaju o čemu pričaju, kao Geri Nevil i Džejmi Karager. Džerard se povremeno pojavi i izblamira, Džermejn Džinas isto, i tako u krug.

aco

pre 6 godina

Nekad je Pep govorio da je protiv megalomanskih transfera i da to unistava sport. Tad je trenirao Barsu i hvalio je njihovu omladinsku skolu. Sad je drugacija prica kad ima neogranicene finansijske resurse.

JenJin

pre 6 godina

Nista Gvardiola nije vise potrosio od Chelsea na celu sa Abramovicem i Murinhom i prvom mandatu,kad su totalno izdominirali.Inlfacija i cene koje su otisle gore su ucinili svoje ,pa danasnjih 500 mil je kao 200 od pre 10 i vise godina. Tada je Chelsea u 2,3 godien doveo Robena,Drogbu,Makelelea,Esiena,Balacka,Esli Kola,Bridga,Cheha,Carvalja,Fereiru...Citav tim se izgradio.Dakle onaj Chelsea od pre Romana skoro da nije postojao. Pricalo se tada o Chelseau kao danas u PSG ili Citiy..Cak bi se usudio reci da je Chelsea tada bio dominantniiji i veci trosadjzija od gradjana danas.City nije doveo ni jednu super zvezdu,tj Pep..Tek ove sezone se prica o De brujnu kao jednom od najboljih u ligu,ali zasto je tako tako..Mozda zbog Pepa. Oni nemaju Hazarda,Coutinha,Kejna,aleksia,Pogbu..to su najbolji igraci premijer lige bili pre pocetka sezone,..Napravio je veoma talentovan skup igraca,mladih,i uigrao ih samo nakon dve sezone.Ekipa koja na papiru nije ni blizu jaka kao taj chelsea do tamo 2012,ili Man utd takodje iz prosle decenije,Arsenal s pocetka veka..Ni blizu.Ali su porusili sve moguce rekorde do sad,dakle niko od prijasnjih velikana nije dominirao ovako kao City ! veliki Pep Gvardiola ! Bravo majstore !

jako i do samog kraja

pre 6 godina

Laport je strašan štoper. Ako je Stons plaćen 50, Baskijac vredi i celih 80. Kako god, Pep osvežava komplet ekipu. Golman, bekovi, krila, veznjaci svi mladi i u punom potencijalu, još da zameni potrošenog Kuna, nekog partnera Žesusu i Siti je gromčina. FM u realnom vremenu.

Stevan

pre 6 godina

Covek ne shvata da nije problem u stoperima vec u njegovoj taktickoj postavci gde su stoperi ostavljeni na milost i nemilost jer se ekipa brani sa jako malo igraca+sto su svi igraci u takvom sistemu fizicki slabi. Guardiola voli da ima pun tim kepeca- pa kako ocekivati da ti se takav tim dobro brani? On je umislio da odbranu cine dva stopera i golman i da ostali treba da vode racuna samo o napadu, kratkim pasovima i posedu lopte. Nesta i Maldini da mu igraju odbranu, opet ne bi bio zadovoljan. Ne kazem da njegova taktika nije efikasna i uspesna, ali ne moze da ocekuje da sa takvom taktickom postavkom ima granitnu odbranu.

menjam nick

pre 6 godina

gde je uvek neugodni FFP?
(Kibo, 29. januar 2018 18:38)

Napravili su dobru foru.. Oni na belo sami sebe sponzorišu velikim novcem, i onda klub fiktivno zarađuje velike pare, čime može da pravda transfere i plate.. Kao što utd može da troši nenormalno, s' tim što njihova sponzorstva nisu fiktivna..

aco

pre 6 godina

Nekad je Pep govorio da je protiv megalomanskih transfera i da to unistava sport. Tad je trenirao Barsu i hvalio je njihovu omladinsku skolu. Sad je drugacija prica kad ima neogranicene finansijske resurse.

Stevan

pre 6 godina

Covek ne shvata da nije problem u stoperima vec u njegovoj taktickoj postavci gde su stoperi ostavljeni na milost i nemilost jer se ekipa brani sa jako malo igraca+sto su svi igraci u takvom sistemu fizicki slabi. Guardiola voli da ima pun tim kepeca- pa kako ocekivati da ti se takav tim dobro brani? On je umislio da odbranu cine dva stopera i golman i da ostali treba da vode racuna samo o napadu, kratkim pasovima i posedu lopte. Nesta i Maldini da mu igraju odbranu, opet ne bi bio zadovoljan. Ne kazem da njegova taktika nije efikasna i uspesna, ali ne moze da ocekuje da sa takvom taktickom postavkom ima granitnu odbranu.

menjam nick

pre 6 godina

gde je uvek neugodni FFP?
(Kibo, 29. januar 2018 18:38)

Napravili su dobru foru.. Oni na belo sami sebe sponzorišu velikim novcem, i onda klub fiktivno zarađuje velike pare, čime može da pravda transfere i plate.. Kao što utd može da troši nenormalno, s' tim što njihova sponzorstva nisu fiktivna..

brufen_od_400

pre 6 godina

Kad je trošenje para u pitanju, bitno da se spomene Murinjo. Kad ovaj tiki-taka-tuki cirkuzant spiska preko pola milijarde evra za manje od dve godine, niko ništa i ne spominje.

Radojica

pre 6 godina

A sa Barselonom je bilo toliko tesko da dominira da su cak i Rajkard koga nigde nema i Luis Enrike u prvoj sezoni cim je dosao uzeli sve trofeje. S Bajernom nikad dalje od polufinala LS a sezonu pre Hajnkes uzeo sve trofeje. Videcemo kad naleti na Barsu,Bajern ili PSG u Ligi sampiona koliko je dobar trener.

jako i do samog kraja

pre 6 godina

Laport je strašan štoper. Ako je Stons plaćen 50, Baskijac vredi i celih 80. Kako god, Pep osvežava komplet ekipu. Golman, bekovi, krila, veznjaci svi mladi i u punom potencijalu, još da zameni potrošenog Kuna, nekog partnera Žesusu i Siti je gromčina. FM u realnom vremenu.

JenJin

pre 6 godina

Nista Gvardiola nije vise potrosio od Chelsea na celu sa Abramovicem i Murinhom i prvom mandatu,kad su totalno izdominirali.Inlfacija i cene koje su otisle gore su ucinili svoje ,pa danasnjih 500 mil je kao 200 od pre 10 i vise godina. Tada je Chelsea u 2,3 godien doveo Robena,Drogbu,Makelelea,Esiena,Balacka,Esli Kola,Bridga,Cheha,Carvalja,Fereiru...Citav tim se izgradio.Dakle onaj Chelsea od pre Romana skoro da nije postojao. Pricalo se tada o Chelseau kao danas u PSG ili Citiy..Cak bi se usudio reci da je Chelsea tada bio dominantniiji i veci trosadjzija od gradjana danas.City nije doveo ni jednu super zvezdu,tj Pep..Tek ove sezone se prica o De brujnu kao jednom od najboljih u ligu,ali zasto je tako tako..Mozda zbog Pepa. Oni nemaju Hazarda,Coutinha,Kejna,aleksia,Pogbu..to su najbolji igraci premijer lige bili pre pocetka sezone,..Napravio je veoma talentovan skup igraca,mladih,i uigrao ih samo nakon dve sezone.Ekipa koja na papiru nije ni blizu jaka kao taj chelsea do tamo 2012,ili Man utd takodje iz prosle decenije,Arsenal s pocetka veka..Ni blizu.Ali su porusili sve moguce rekorde do sad,dakle niko od prijasnjih velikana nije dominirao ovako kao City ! veliki Pep Gvardiola ! Bravo majstore !

Daki

pre 6 godina

Razbijao Murinha u spaniji.Pucale cak i petarde. I to sve sa La masijom.Dok je Murinho dobio na tacni od Pereza druge galaktikose,najskupi tim tog vremena sa kakom,Ronaldom,Benzemom,Iguainom,Alonsom,Ozilom,Di marijom,i dodje Pep,sa mnogo manje vrednijim timom,izdominira,pocisti pod s njim,osramoti ga. Da stvar bude gora on je u medjuvremenu nabio komplekse i navijacima Man Utd :) 2 puta ocitao fudbalsku bukvicu fergijevim crvenim djaovlima u finalima LS . I sad dodje u Englesku ,te opet cisti pod sa Murinhom,obe sezone bolji od njega,titula mu se smesi,porusio sve rekorde,nabija i dalje razliku u medjusobnim duelima :) ,a da stvar bude jos jaca,sada su Murnhovi fanovi i Man Utd u istom paketu,dakle zajedno im ovaj put dize pritisak :))) Neka dodje Pep u Premijer ligu pa nek onda dominira:)),ah da,pa on je potrosio 500 mil,e pa neka je,tovario je Murinha sa omladinskom skolom Barcelone,sad je red da ga gazi i sa milionima seika :) Mada ,eto Man Utd je bas neki siromasan klub,potrosili skoro 400 mil u dve sezone ,al zna se koji mu je veci prosamaj:)

Afram Island

pre 6 godina

Nista Gvardiola nije vise potrosio od Chelsea na celu sa Abramovicem i Murinhom i prvom mandatu,kad su totalno izdominirali.Inlfacija i cene koje su otisle gore su ucinili svoje ,pa danasnjih 500 mil je kao 200 od pre 10 i vise godina. Tada je Chelsea u 2,3 godien doveo Robena,Drogbu,Makelelea,Esiena,Balacka,Esli Kola,Bridga,Cheha,Carvalja,Fereiru...Citav tim se izgradio.Dakle onaj Chelsea od pre Romana skoro da nije postojao. Pricalo se tada o Chelseau kao danas u PSG ili Citiy..Cak bi se usudio reci da je Chelsea tada bio dominantniiji i veci trosadjzija od gradjana danas.City nije doveo ni jednu super zvezdu,tj Pep..Tek ove sezone se prica o De brujnu kao jednom od najboljih u ligu,ali zasto je tako tako..Mozda zbog Pepa. Oni nemaju Hazarda,Coutinha,Kejna,aleksia,Pogbu..to su najbolji igraci premijer lige bili pre pocetka sezone,..Napravio je veoma talentovan skup igraca,mladih,i uigrao ih samo nakon dve sezone.Ekipa koja na papiru nije ni blizu jaka kao taj chelsea do tamo 2012,ili Man utd takodje iz prosle decenije,Arsenal s pocetka veka..Ni blizu.Ali su porusili sve moguce rekorde do sad,dakle niko od prijasnjih velikana nije dominirao ovako kao City ! veliki Pep Gvardiola ! Bravo majstore !
(JenJin, 29. januar 2018 18:42)

Ja ne znam ko nije mislio da je De Brujne jedan od najboljih igrača Premijer lige osim engleskih medija, ali engleski mediji nemaju pojma ni o čemu, Kevin je dominirao Bundesligom u istoj meri kao i Premijer ligom sad. To što oni vole da pričaju samo o malom broju igrača svake godine to je druga priča, krene spin kod njih i to je kraj, tako je Runi proglašen za propalog prošle sezone, pogledajte ga sad. Isto kao i sa Marezom, pre 2 godine ga poredili sa Azarom, sad im je ništa, njihovo ne znaje ide do te mere da ako Siti bude drugi sledeće godine iza Brajtona ići će izjave "stručnjaka" recimo: "Oduvek sam znao da je Solomon Marč bolji igrač od De Brujnea". Samo šteta što su neki od tih "stručnjaka" bivši igrači koji bi trebalo da znaju o čemu pričaju, kao Geri Nevil i Džejmi Karager. Džerard se povremeno pojavi i izblamira, Džermejn Džinas isto, i tako u krug.

zekan

pre 6 godina

Gvardiola je potrosio mnogo love,nesporno. Ali ove igrace koje je doveo mogu da igraju narednih 10godina. Pep blago receno pametno kupuje. Rezultati govore u prilog tome.

Head Hunters

pre 6 godina

@jen jin,
Čelsi jeste dovodio igrače ali nije ih preplaćivao kao sada Siti.Ta ekipa Čelsija sa Drogbom,Terijem,Lampardom itd. bili su spartanci za ove Gvardioline kepece.Takvu "mušku"ekipu kao taj Čelsi teško da će moći neko danas da oformi,bili su jedanaest veličanstvenih,jednostavno bili su najbolji,strah i trepet cele evrope!

rango_unchained

pre 6 godina

nemam nista protiv bogatih ekipa, ali ovi imaju neogranicena sredstva... kao da su uradili edit na manageru; ranije real podigne kredit od 100 mil pa posle vraca 5 godina, ali ovo nema smisla. tolika koncentracija kvaliteta za dve postave u sitiju i psg, unistavaju druge klubove. korak su vec izgubili timovi poput bajerna, juventusa i arsenala, a kamoli ostali, a uskoro ce i barsa i real, cak i celzi. taj isti celzi nikad nije ovako divljao, ovi bre imaju 4 stopera svetske klase, kompany im je rezerva! a u psg di maria je rezerva!!

Slobodni Klikeri

pre 6 godina

Imam utisak da klubovi po Evropi imaju cenovnike igraca tj. klauzule u dve varijante. Kao pojedini kafici po Italiji sa po dva cenovnika,jedan za domace (espreso 2 evra),a drugi za strance/turiste (espreso 6 evra).
Pa sada ako se za nekog igraca interesuje npr. Juventus,Inter,Arsenal...tad igrac kosta npr. 30 miliona,a ako se raspituje Siti onda kosta 140 miliona. :D

JoLe

pre 6 godina

"Atletik se zahvaljuje igraču na svemu što je dao za klub tokom boravka. Kešina je bila prevelika da bi se dalje išta diskutovalo", saopštio je klub iz Bilbaa.

Skenderberg

pre 6 godina

Najjaci pocetak komentara koji sam ovde procitao. Pocinje Gvardiola ne shvata hahahahahaha. On ne shvata a lik koji ovde komentarise shvata hahahahah. Naravno da ce da kupuje drugog stopera. U kom ozbiljnom klubu moze da igra stouns. Klub koji se bori za sve trofeje mora da ima dva vrhunska stopera. Danas u svetu je malo takvih. Jedan Nesta je za dve klase bolji stoper od svih danas. Videcemo kako ce se ovaj pokazati. Da li je bolji od stounsa ili nije. Otamendi je po meni za klasu izpred stounsa koji bi da nije englez vredeo oko 15 miliona.

delboy

pre 6 godina

@jen jin,
Čelsi jeste dovodio igrače ali nije ih preplaćivao kao sada Siti.Ta ekipa Čelsija sa Drogbom,Terijem,Lampardom itd. bili su spartanci za ove Gvardioline kepece.Takvu "mušku"ekipu kao taj Čelsi teško da će moći neko danas da oformi,bili su jedanaest veličanstvenih,jednostavno bili su najbolji,strah i trepet cele evrope!
(Head Hunters, 29. januar 2018 19:17)

Jeste toliko su bili dobrivi strah i trepet ,da je ustvari ta generacija iz prosle decenije osvojila samo 2 premijer lige ,dakle u Evoppi nista nisu napravili.Samo 2 velika trofeja !Tek 2012 osvojili LS ,al sa nekim novim igracima,samo Drogba,Lampard i Tery ostali od te generacije,i osvojili da ni oni sami verovatno ne znaju kako,s obzirom koliko su srece imali protiv Barselone i Bayerna koji su ih ubili..

delboy

pre 6 godina

@delboy,pa smotani Tores je dokusurio Barsu u gostima,Drogba je sam razmontirao Bayern u sred Minhena, i to u finalu LŠ,do sad neviđeno,igrali bez pola tima plus penal za protivnika kao i obično,pa o kom ubijanju ti pričaš čoveče,imaš iskrivljeni pogled na svet???
(Head Hunters, 29. januar 2018 20:01)

Sto volim kad se nadju ovakvi "pametnjakovici" i onda ih oteram u rupicu sa nepobitnim cinjenicama.Nadam se samo da ce mi ovbjavit komentar i odobriti ovaj link koji nije nista drugo nego statistika iz finala 2012 ,Bayern -Chelsa,u kojem je omjer suteva bio,pazi sad ovo 26-7 i omjer kornera 20-1 u korist Bayerna !! Razbili ih znaci bavarci ,razbili!! Al svi moguci bogovi su bili na strani Chelsea te veceri,a nesto slicno se desavalo i u polufinalu kad ih je oduvala Barselona i imali cu cini mi se i penal,da rese sve,neke precke,i onda taj Tores usunja gol na kraju. I ta statistika se moze naci,al ne treba,kao ni za Bayern.Ja se ne secam ni jednog evropskog prvaka koji je imao toliko srece na putu do titule i ti pricas o nekoj dominaciji,razvaljivanju!!?Pokrij se po usima !

http://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=2012/matches/round=2000267/match=2007693/postmatch/statistics/index.html

Donn

pre 6 godina

Ne dovodi Pep stopera sto su ovi slabi, naprotiv dokazalo se da su dobri, vec zato sto nema alternativu, realno citavu sezonu igraju Stones i Otamendi, Kompani ne moze sastavi 2 utakmice pa se povredi na 3 mjeseca.Takodje vise nema ni jednu opciju na levom beku povredjen Mendi i alternativa Delf, a Laporte moze i tu poziciju da pokriva skoro podjednako dobro.

KakavDanakNeiskustvu

pre 6 godina

Kad je trošenje para u pitanju, bitno da se spomene Murinjo. Kad ovaj tiki-taka-tuki cirkuzant spiska preko pola milijarde evra za manje od dve godine, niko ništa i ne spominje.
(brufen_od_400, 29. januar 2018 19:10)

Zato sto prijatelju Murinjo potrosi te pare i igra bunkericu protiv Bornmuta na 1:0 , a Gvardiola potrosi te pare i igra najlepsi fudbal na svetu. U tome je razlika.

netko

pre 6 godina

Ali su porusili sve moguce rekorde do sad,dakle niko od prijasnjih velikana nije dominirao ovako kao City ! veliki Pep Gvardiola ! Bravo majstore !
(JenJin, 29. januar 2018 18:42)

o cemu ti pricas?
kakve bre rekordi?
covek nema nikakv rekord u premijer ligi. sve sto je on dosad uradio, united celzi ili arsenal su vec uradili (narocito arsenal sa titulom bez poraza).

jedino u cemu je pep rekordan to je trosenje para.
gde je bio taj mag fudbala prosle sezone u istom tom sitiju?
poketino klop a narocito conte su brisali pod sa njime.
posasaveli (pod stare dane) arsen ga razbio u kupu na komade.
murinjo ga izbacio iz liga kupa.
a svi ti treneri (osim murinja) su imali tim manje trzisne vrednosti od pepa.

da je neki trener imao bi uspeha i prosle sezone.
daj poketinu ili wegneru te pare sta ovaj trosi pa da vidis kako se osvajaju trofeji.

osim toga, imao je on ove sezone mnogo srece, sudije ga pogurale par puta, narocito je sudjenje utakmici sa arsenalom bila za sramotu.

pantelija

pre 6 godina

(netko, 29. januar 2018 20:14)

Samo jedno pitanje,ako je zasluga drugih trenera pepova barsa,zasto onda 2 sezone za redom pre Gvardiole Barselona nije osvojil ni jedan jedini trofej iako je cak imala jaci tim,igrao Ronaldinho ,Deco uz klince iz la masije..? Zasto je sezonu pre njega Barselona zaostala 19 bodova za Realom i onda dodje Gvardiola ,na papiru oslabi ekipu tako sto proda prve vedete tima i sa igracima koji nisu bili u prvom planu,Buskecom,Iniestom i Xaviem,zadominira i zaludi citavu planetu ! Dakle,jel mozes odg na ovo pitanje?? Verujem da ne mozes,jer nemas argumenata !

Cantona

pre 6 godina

(netko, 29. januar 2018 19:37)

kmeeeee :))) De jos malo placite,uzitak vas je slusat ,tj citat :)) Koliko mi je drago sto vam taj Gvardiola nabija komplekse i frustracije znaci ,uzivam :)) I to sve sa Man City-em ! Kao oni su plastika ,oni ne smiju trositi,osvajati,njima je mesto u prasini ! Eto,ostali velikani,ne samo engleski ,su osvajali titule kikirikijem ! Kakvo licemerstvo ! Da hoce igrat finale LS PSG -City najvise bi uzivao :) Fudbal je izgubio dusu jos davno i nista od ovog nije uredu,ali ova kolicina licemjerstva je toliko degutantna da iako sam u "penziji" vezano za aktivno pracenje fudbala,uveliko navijam za City i PSG ove sezone,vratio sam se :). I taj Gvardiola,koliko god ga pljuvali,covek je stvorio najdominantniju ekipu svih vremena ,onu njegovu barselonu koja je sa klincima iz svoje skole brisala pod sa citavom Evropom. Nikad niko nije igrao fudbal kao oni tad,a sad City radi slicnu stvar,al nije to taj nivo.Murinho bunkeras njemu nije ni do gleznja.Samo nek zavrce usi svim "velikanima" ostrvskog fudbala. A vratice se i slavni Leeds Utd jednog dan,pa ce vam i legendarna druzina sa Ellan Roada citati fudbalsku bukvicu :) Srce,ponos i snaga ,Leeds United !

neutralni felsh

pre 6 godina

(Cantona, 29. januar 2018 19:53) 

nisu to kompleksi nego je istina. 
covek kad potrosi bog te pita kolko novca bude proglasen za trenera godine. 
kad nema toliko novca za trosenje (bajern ili siti prosle sezone) onda ga nema nigde. 

a ona nepobediva barsa nije pepova nego trenera koji su bili tamo pre njega, oni su postavili osnove i nacin igre. vecina igraca (xavi,mesi,iniesta,puyol itd) su vec bili u barsi kad je pep postao trener. 

dakle lik ne samo sto trosi preko mere pa se pravi pametan, nego i preuzima zasluge drugih.
(netko, 29. januar 2018 20:14)


ta ista "nepobediva" barsa je pre pepa, u poslednjoj rajkardovoj sezoni zavrsila 3. ili 4. u ligi. bila je zasnovana na osovini "ronaldinjo-eto" pa kad se eto umorio a ronaldinjo raskulirao krajem sezone, igra se raspala. no nebitno... citam vas kako pljujete po jednom od najboljih trenera i stratega danasnjice, a kladionice godinama zive od vas i vasih naivnih uplata.

igor

pre 6 godina

u 2016 -kupili za 216 miliona,prodali igrace u vrednosti 38 mil=178 mil
u 2017- kupili za 246 miliona,prodali igrace u vrednosti 94 mil=152 mil
znaci 330 mil je vise ulozeno u kupovinu novi igraca u odnosu na prodaju, e sada u 2016 siti je prodao 12 posto akcija kluba za cak 322 mil evra,i u 2016 za tv prava od premier lige 118 mil evra,2017 takodje 118 mil,i jos dodajte ls od 2016 i 2017

Head Hunters

pre 6 godina

@delboy,pa smotani Tores je dokusurio Barsu u gostima,Drogba je sam razmontirao Bayern u sred Minhena, i to u finalu LŠ,do sad neviđeno,igrali bez pola tima plus penal za protivnika kao i obično,pa o kom ubijanju ti pričaš čoveče,imaš iskrivljeni pogled na svet???

Head Hunters

pre 6 godina

@delboy,smešan si sinko,nije Čelsi imao sreće,to se zove karma,sve im se vratilo te Minhenske noći za sav lopovluk UEFE iz predhodnih sezona a naročito za onu najveću krađu u istoriji fudbala protiv Barse,da je i malo kosmičke pravde Čelsi bi iz tog perioda imao minimum 3 titule LŠ,mrzi me da se ovde prepucavam sa klinjama kojima sutra počinje zimski raspust i da vam analiziram svaku sezonu gde je Čelsi oštećen ,ko ih je gledao tada,shvatiće!

bbc

pre 6 godina

(adriano_galliani, 29. januar 2018 21:16)

Koliko volim ove tvoje komentare,jer jasno kao dan pokazuju koliko ti je muke,frustracije doneo taj Gvardiola,Barselona,Mesi...:))Pokazuje ustvari koliko su oni ustvari veliki,ma najveci u ovom veku,najveci trag ostavili u svetu fudbala :) Znaci uzivam svaki put kad vidim tvoj komentar :) Slobodno naleti,cesce, nema veze sto je kinesko-mafijaski Milan u kanalu godinama i nema naznaka kad ce izaci :) Sram bilo tog prevariolu,uedalonu,lesija..:)

Nikki

pre 6 godina

Vi sto uporedjujete Siti i Celsi to nema nikakvog osnova.Roman je kupio Celsi 2003 i to je tada privuklo veliku paznju javnosti, dovodio je veliki broj igraca i trosio za tadasnje uslove veliki novac ali to je trajalo 2,3 godine dok se izgradio tim. Posle toga Celsi evo vec vise od 10 godina ne trosi puno, kupuje samo od prodaje igraca i to se moze lako proveriti. Klub stoji na stablinim nogama postali smo cetvrti klub po broju navijaca u svetu, i u top4 smo sa Junajtedom, Realom i Barselonom logicno i po jacini sponzorskih ugovora. Svi ostali su daleko iza cak i jedan Bajern da ne pricam o svim italijnskim klubovima. Celsi nije osvojio tad LS ali je zasluzio objektivno nekoliko puta. Jednom Monako u polufinalu nas je zaustavio, dva puta Liverpul zaredom (jednom nepostojeci gol Garsije jednom na penale), onda cuveni Ovrebo 2009. protiv Barse i 2008 Teri se sapleo kad je imao penal za trofej... Tad smo bili najkonstantniji tim u evropi i 2012 se samo delimicno vratilo ono sto smo zasluzili. Siti sa druge strane ne postoji od juce. Arapi su u klubu od 2008. dakle 10 godina i za razliku od Romana nista nisu izgradili i dalje trose evo pola milijarde prebacili za godinu ipo dana a i dalje nemaju nikakav evropski uspeh.

Starac Fočo od stotinu ljeta

pre 6 godina

Kako smaraju ovi za ovo trosenje a u barsi prve sezone potrosio samo 25 miliona i osvojio sve zivo.Tako da bolje da cutite jer vam je nabio komplekse za ceo zivot

neutralni felsh

pre 6 godina

A sa Barselonom je bilo toliko tesko da dominira da su cak i Rajkard koga nigde nema i Luis Enrike u prvoj sezoni cim je dosao uzeli sve trofeje. S Bajernom nikad dalje od polufinala LS a sezonu pre Hajnkes uzeo sve trofeje. Videcemo kad naleti na Barsu,Bajern ili PSG u Ligi sampiona koliko je dobar trener.
(Radojica, 29. januar 2018 19:03)


malo li je polufinale LS? u kom si ti ti
o polufinalu ikada igrao? da jesi, ne bi nikada omalovazavao tudje uspehe.

Milos

pre 6 godina

Ma to nije nista. Evo ovde svi se smese Milanu koji je potrosio gotovo 200 miliona na 11 igraca a da pritom je morao prodati sedam igraca za 44.5 miliona. Ah da Milan od 2011 je potrosio 43 miliona a jos prodao
Silvu i Ibrahimovica. Nema veze, to je mali Milan samo sedam puta prvak Evrope i samo 18 internacionalnih trofeja. Citi je institucija....

adriano_galliani

pre 6 godina

Nekad je Pep govorio da je protiv megalomanskih transfera i da to unistava sport. Tad je trenirao Barsu i hvalio je njihovu omladinsku skolu. Sad je drugacija prica kad ima neogranicene finansijske resurse.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aco, 29. januar 2018 18:33)

Па и тада је трошио као луд, доводио је Ибрахимовића, Чингиринског (40 милиона!), Санчеза, Фабрегаса, само купи-купи-купи.. Разлика између њега и вама омраженог Муриња је у томе да је Жозе успео нешто и да освоји без много пара, Превариолна ни са парама ни без већ искључиво - украдено и отето а успут се и трошило. Неспособни неспособњаковић.

А овај је превара као и Ван Дајк, појма нема, и Мангала и Отаменди су били јако добри па ништа од њих. Скуп штопер мора бити из Италије или Немачке, ово остало је бесмислено.

neutralni felsh

pre 6 godina

(netko, 29. januar 2018 20:33)

da, osvoje nesto jedne sezone, pa ako ne predju u jaci klub, ili ne osveze ekipu, sledeca sezona propadne. ranijeri jeste imao istorijsku sezonu sa lesterom, ali niko ne govori o sledecoj lesterovoj sezoni koja je bila blagi uzas - procitali ga, cim je izgubio faktor iznenadjenja, adio. posle se pustala fora u stilu "bojkotovali ga igraci", i mnogi se primili... ma jeste, namestace trenera koji im je doneo titulu. sve su to izgovori.

inter iz 2010. je sve samo ne jeftina i slaba ekipa (seti se samo golmanske linije, a kamoli veznog ili napadackog reda: eto, milito, baloteli, vrlo blizu smn-a ili bbc-a), tada nista nisu bili slabiji od ostalih jakih klubova u evropi.

smesan je argument "nek pep osvoji nesto sa shefildom i numansijom pa da vidimo kakav je trener". pep se barsi preporucio tako sto je sa uspehom vodio barsu-B, omladinski pogon, skoro da je osvojio drugu ligu. mnogo teze nego da vodis normalnog drugoligasa, sa mnogim vec namazanim igracima.

niko ti danas ne daje posao na lepe oci. a i kad te angazuje, ako si uspesan, preci ces u neku vecu firmu sa boljim uslovima za rad, neces glumiti lojalnost gazdi koji bi te otpustio da nisi bio dobar.

vi pojedini cete i za bil gejtsa da kazete "cirkuzant, uspeo u 'silikonskoj' dolini, nek dodje ovde da pravi kablove pa da ga vidimo"...

kristijano ronaldo jeste odlican fudbaler. da nije odlican, niko ga ne bi medijski "duvao". niko u utd-u tada nije igrao na vezu. a bogami ni u realu..

neutralni felsh

pre 6 godina

I ja cu da osvojim ligu sampiona sa timom od milijardu evra !
(Bumerang, 29. januar 2018 21:53)


probaj sledece sezone, ko ti brani? :)

neutralni felsh

pre 6 godina

(Skenderberg, 29. januar 2018 19:14) 

Па је л` знаш шта је смешно? Што је управо Превариола инсистирао на довођењу тог Стоунса! Чак су биле приче у једном тренутку, док је Ситију ишло баш добро против ових дрвосеча типа Свонси и Њукасл, да је Стоунс много напредовао, да је један од најбољих, да је Превариола геније... а ево, три месеца касније, доводи још скупљег јер је Стоунс јасно показао да појма нема, рецимо да онај Вујадин Савић из ФМП-а није ништа гори игрча од њега, напротив.
(adriano_galliani, 29. januar 2018 21:21)


"prevariola" je namazan trener, vidi gde mu skripi. stouns je ispao iz forme, ali pametan trener ne dize ruke od tog igraca, nije rekao da "nema pojma" nego trazi igraca da bi povecao konkurenciju na toj poziciji, da ga trgne. to ne moze da uradi nekim drugoligaskim ili jeftinim igracem, nego mora da kupi vec dokazanog igraca - a takvi su na zimu uvek bili skupi. nema sad vremena za experimentisanje, sezona je u punom jeku, problemi se resavaju u hodu - ide liga sampiona, vrlo teski playoff mecevi, ne sme sebi da dozvoli nijednu poziciju bez pune stabilnosti... eksperimentise se leti a ne u januaru.
ja ovde vidim samo jednu stvar: gvardiola se mnogima zamerio jer je redom punio klubove za koje navijaju :)

neutralni felsh

pre 6 godina

Gde su sada svi oni strucnjaci koji govore da je najbolji trener svih vremena?! Koju je to slabiju ekipu vodio, sa malim budzetom, ni jednu! Dobar je trener, ali hajde da ga vidimo u Barnliju ili Ranijerievom Lesteru, sta bi uradio?
(Bree, 29. januar 2018 19:59)


odseli se za etiopiju pa postani poslovan covek.

Nikki

pre 6 godina

Nastavak komentara... U poslednje 4 sezone od leta 2014. Celsi je potrosio 577 miliona za transfere a prodao igrace za 537. Dakle samo 40 miliona funti minus. S druge strane, Siti sad sa Laporteom je u minusu 600 miliona funti, Junajted 500 miliona funti. Drugim recima ako Roman zeli da Celsi i dalje bude konkurentan morace da opet malo ozbiljnije trosi kao u periodu od 2003-2006 inace postajemo novi Arsenal.

netko

pre 6 godina

odseli se za etiopiju pa postani poslovan covek.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (neutralni felsh, 29. januar 2018 20:19)

lose ti poredjenje..
ima trenera sto ne vode najbogatije klubove pa imaju uspehe.
recimo murinjo sa interom i portom, ranieri sa lesterom.

kad pep osvoji nesto sa interom ili lesterom bez da potrosi milijarde nek se onda javi.

dotle ce biti u rangu c. ronalda, medijski naduvan lik sto se nadje na dobrom mestu u dobro vreme.

adriano_galliani

pre 6 godina

Najjaci pocetak komentara koji sam ovde procitao. Pocinje Gvardiola ne shvata hahahahahaha. On ne shvata a lik koji ovde komentarise shvata hahahahah. Naravno da ce da kupuje drugog stopera. U kom ozbiljnom klubu moze da igra stouns. Klub koji se bori za sve trofeje mora da ima dva vrhunska stopera. Danas u svetu je malo takvih. Jedan Nesta je za dve klase bolji stoper od svih danas. Videcemo kako ce se ovaj pokazati. Da li je bolji od stounsa ili nije. Otamendi je po meni za klasu izpred stounsa koji bi da nije englez vredeo oko 15 miliona.
(Skenderberg, 29. januar 2018 19:14)

Па је л` знаш шта је смешно? Што је управо Превариола инсистирао на довођењу тог Стоунса! Чак су биле приче у једном тренутку, док је Ситију ишло баш добро против ових дрвосеча типа Свонси и Њукасл, да је Стоунс много напредовао, да је један од најбољих, да је Превариола геније... а ево, три месеца касније, доводи још скупљег јер је Стоунс јасно показао да појма нема, рецимо да онај Вујадин Савић из ФМП-а није ништа гори игрча од њега, напротив.

Neutralac

pre 6 godina

Ma sta se vi brinete za njihove pare, danas je doslo takvo vreme ako zelis da osvojis nesto moras da trosis. Prvo kad je Junajted doveo Pogbu pljujete po njima onda po Psz-u kad su doveli Nejmara, zatim po Liverpulu pa po Barsi. Ako Laporte bude igrao kao sto zna i ako ga zaobidju povrede ovaj transfer ce se ispostaviti kao prava sitnica. Inace je Siti u top 10 klubova po proofitu za 2017, to je za ove koji se cude odakle lova.

BlueBlueBlue

pre 6 godina

"Роману је помало досадио Челзи и то је то. Тако је и Берлусконију досадио Милан." - Nije tacno, Roman pravi plan za novi stadion koji ce kostati oko bilion evra i Chelsea je aktivan klub i nema nikakve veze sa AC Milanom...
Vi u Milanu ste bili neko i nesto dok vam je premier Italije bio gazda kluba i kad je izgubio vlast izgubili ste i vi dobar tim, zvuci poznato?

netko

pre 6 godina

(Cantona, 29. januar 2018 19:53)

nisu to kompleksi nego je istina.
covek kad potrosi bog te pita kolko novca bude proglasen za trenera godine.
kad nema toliko novca za trosenje (bajern ili siti prosle sezone) onda ga nema nigde.

a ona nepobediva barsa nije pepova nego trenera koji su bili tamo pre njega, oni su postavili osnove i nacin igre. vecina igraca (xavi,mesi,iniesta,puyol itd) su vec bili u barsi kad je pep postao trener.

dakle lik ne samo sto trosi preko mere pa se pravi pametan, nego i preuzima zasluge drugih.

adriano_galliani

pre 6 godina

U poslednje 4 sezone od leta 2014. Celsi je potrosio 577 miliona za transfere a prodao igrace za 537. Dakle samo 40 miliona funti minus. S druge strane, Siti sad sa Laporteom je u minusu 600 miliona funti, Junajted 500 miliona funti. Drugim recima ako Roman zeli da Celsi i dalje bude konkurentan morace da opet malo ozbiljnije trosi kao u periodu od 2003-2006 inace postajemo novi Arsenal.
(Nikki, 29. januar 2018 21:51)

То је та логика типа Ливерпул.. А одакле вам новца за те продаје од 500 милиона? Ааааа, то је од Романових ранијих улагања - контам :)

Роману је помало досадио Челзи и то је то. Тако је и Берлусконију досадио Милан.

Nik

pre 6 godina

@ Stevan
Majstore,mene bi bilo sramota da pricam ovako nesto.Covek koji ima X trofeja,ogromnu istoriju.... a ti kazes da on ne zna da ima problem sa stoperima.Posalji mu CV i verujem da ces dobiti posao asistenta

Bree

pre 6 godina

Gde su sada svi oni strucnjaci koji govore da je najbolji trener svih vremena?! Koju je to slabiju ekipu vodio, sa malim budzetom, ni jednu! Dobar je trener, ali hajde da ga vidimo u Barnliju ili Ranijerievom Lesteru, sta bi uradio?

Oliver

pre 6 godina

@(zile
Baskija se proteze i na teritoriju juzne Francuske,tako da postoje Baski i u Francuskoj.U Bilbaou moraju da igraju samo Baski,nebitno s koje strane granice,bitan je etnicitet,ne geografija.I Bixente Lizarazu je bio cuveni francuski Bask,koji je igrao za Bordo,Bayern i Francusku.Dakle,postoje francuski Baskijci,a ne samo spanski.

zile

pre 6 godina

Francuski reprezentativac? Zar nije Bilbao bio jedini ozbiljniji klub za koji su igrali samo igraci rodjeni u tom regionu ili delu Spanije? Mozda je nesto skoro promenjeno, znam da su dugo bili u tom fazonu

JenJin

pre 6 godina

Nista Gvardiola nije vise potrosio od Chelsea na celu sa Abramovicem i Murinhom i prvom mandatu,kad su totalno izdominirali.Inlfacija i cene koje su otisle gore su ucinili svoje ,pa danasnjih 500 mil je kao 200 od pre 10 i vise godina. Tada je Chelsea u 2,3 godien doveo Robena,Drogbu,Makelelea,Esiena,Balacka,Esli Kola,Bridga,Cheha,Carvalja,Fereiru...Citav tim se izgradio.Dakle onaj Chelsea od pre Romana skoro da nije postojao. Pricalo se tada o Chelseau kao danas u PSG ili Citiy..Cak bi se usudio reci da je Chelsea tada bio dominantniiji i veci trosadjzija od gradjana danas.City nije doveo ni jednu super zvezdu,tj Pep..Tek ove sezone se prica o De brujnu kao jednom od najboljih u ligu,ali zasto je tako tako..Mozda zbog Pepa. Oni nemaju Hazarda,Coutinha,Kejna,aleksia,Pogbu..to su najbolji igraci premijer lige bili pre pocetka sezone,..Napravio je veoma talentovan skup igraca,mladih,i uigrao ih samo nakon dve sezone.Ekipa koja na papiru nije ni blizu jaka kao taj chelsea do tamo 2012,ili Man utd takodje iz prosle decenije,Arsenal s pocetka veka..Ni blizu.Ali su porusili sve moguce rekorde do sad,dakle niko od prijasnjih velikana nije dominirao ovako kao City ! veliki Pep Gvardiola ! Bravo majstore !

Daki

pre 6 godina

Razbijao Murinha u spaniji.Pucale cak i petarde. I to sve sa La masijom.Dok je Murinho dobio na tacni od Pereza druge galaktikose,najskupi tim tog vremena sa kakom,Ronaldom,Benzemom,Iguainom,Alonsom,Ozilom,Di marijom,i dodje Pep,sa mnogo manje vrednijim timom,izdominira,pocisti pod s njim,osramoti ga. Da stvar bude gora on je u medjuvremenu nabio komplekse i navijacima Man Utd :) 2 puta ocitao fudbalsku bukvicu fergijevim crvenim djaovlima u finalima LS . I sad dodje u Englesku ,te opet cisti pod sa Murinhom,obe sezone bolji od njega,titula mu se smesi,porusio sve rekorde,nabija i dalje razliku u medjusobnim duelima :) ,a da stvar bude jos jaca,sada su Murnhovi fanovi i Man Utd u istom paketu,dakle zajedno im ovaj put dize pritisak :))) Neka dodje Pep u Premijer ligu pa nek onda dominira:)),ah da,pa on je potrosio 500 mil,e pa neka je,tovario je Murinha sa omladinskom skolom Barcelone,sad je red da ga gazi i sa milionima seika :) Mada ,eto Man Utd je bas neki siromasan klub,potrosili skoro 400 mil u dve sezone ,al zna se koji mu je veci prosamaj:)

Stevan

pre 6 godina

Covek ne shvata da nije problem u stoperima vec u njegovoj taktickoj postavci gde su stoperi ostavljeni na milost i nemilost jer se ekipa brani sa jako malo igraca+sto su svi igraci u takvom sistemu fizicki slabi. Guardiola voli da ima pun tim kepeca- pa kako ocekivati da ti se takav tim dobro brani? On je umislio da odbranu cine dva stopera i golman i da ostali treba da vode racuna samo o napadu, kratkim pasovima i posedu lopte. Nesta i Maldini da mu igraju odbranu, opet ne bi bio zadovoljan. Ne kazem da njegova taktika nije efikasna i uspesna, ali ne moze da ocekuje da sa takvom taktickom postavkom ima granitnu odbranu.

Radojica

pre 6 godina

A sa Barselonom je bilo toliko tesko da dominira da su cak i Rajkard koga nigde nema i Luis Enrike u prvoj sezoni cim je dosao uzeli sve trofeje. S Bajernom nikad dalje od polufinala LS a sezonu pre Hajnkes uzeo sve trofeje. Videcemo kad naleti na Barsu,Bajern ili PSG u Ligi sampiona koliko je dobar trener.

Head Hunters

pre 6 godina

@jen jin,
Čelsi jeste dovodio igrače ali nije ih preplaćivao kao sada Siti.Ta ekipa Čelsija sa Drogbom,Terijem,Lampardom itd. bili su spartanci za ove Gvardioline kepece.Takvu "mušku"ekipu kao taj Čelsi teško da će moći neko danas da oformi,bili su jedanaest veličanstvenih,jednostavno bili su najbolji,strah i trepet cele evrope!

KakavDanakNeiskustvu

pre 6 godina

Kad je trošenje para u pitanju, bitno da se spomene Murinjo. Kad ovaj tiki-taka-tuki cirkuzant spiska preko pola milijarde evra za manje od dve godine, niko ništa i ne spominje.
(brufen_od_400, 29. januar 2018 19:10)

Zato sto prijatelju Murinjo potrosi te pare i igra bunkericu protiv Bornmuta na 1:0 , a Gvardiola potrosi te pare i igra najlepsi fudbal na svetu. U tome je razlika.

adriano_galliani

pre 6 godina

Nekad je Pep govorio da je protiv megalomanskih transfera i da to unistava sport. Tad je trenirao Barsu i hvalio je njihovu omladinsku skolu. Sad je drugacija prica kad ima neogranicene finansijske resurse.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aco, 29. januar 2018 18:33)

Па и тада је трошио као луд, доводио је Ибрахимовића, Чингиринског (40 милиона!), Санчеза, Фабрегаса, само купи-купи-купи.. Разлика између њега и вама омраженог Муриња је у томе да је Жозе успео нешто и да освоји без много пара, Превариолна ни са парама ни без већ искључиво - украдено и отето а успут се и трошило. Неспособни неспособњаковић.

А овај је превара као и Ван Дајк, појма нема, и Мангала и Отаменди су били јако добри па ништа од њих. Скуп штопер мора бити из Италије или Немачке, ово остало је бесмислено.

Cantona

pre 6 godina

(netko, 29. januar 2018 19:37)

kmeeeee :))) De jos malo placite,uzitak vas je slusat ,tj citat :)) Koliko mi je drago sto vam taj Gvardiola nabija komplekse i frustracije znaci ,uzivam :)) I to sve sa Man City-em ! Kao oni su plastika ,oni ne smiju trositi,osvajati,njima je mesto u prasini ! Eto,ostali velikani,ne samo engleski ,su osvajali titule kikirikijem ! Kakvo licemerstvo ! Da hoce igrat finale LS PSG -City najvise bi uzivao :) Fudbal je izgubio dusu jos davno i nista od ovog nije uredu,ali ova kolicina licemjerstva je toliko degutantna da iako sam u "penziji" vezano za aktivno pracenje fudbala,uveliko navijam za City i PSG ove sezone,vratio sam se :). I taj Gvardiola,koliko god ga pljuvali,covek je stvorio najdominantniju ekipu svih vremena ,onu njegovu barselonu koja je sa klincima iz svoje skole brisala pod sa citavom Evropom. Nikad niko nije igrao fudbal kao oni tad,a sad City radi slicnu stvar,al nije to taj nivo.Murinho bunkeras njemu nije ni do gleznja.Samo nek zavrce usi svim "velikanima" ostrvskog fudbala. A vratice se i slavni Leeds Utd jednog dan,pa ce vam i legendarna druzina sa Ellan Roada citati fudbalsku bukvicu :) Srce,ponos i snaga ,Leeds United !

jako i do samog kraja

pre 6 godina

Laport je strašan štoper. Ako je Stons plaćen 50, Baskijac vredi i celih 80. Kako god, Pep osvežava komplet ekipu. Golman, bekovi, krila, veznjaci svi mladi i u punom potencijalu, još da zameni potrošenog Kuna, nekog partnera Žesusu i Siti je gromčina. FM u realnom vremenu.

Afram Island

pre 6 godina

Nista Gvardiola nije vise potrosio od Chelsea na celu sa Abramovicem i Murinhom i prvom mandatu,kad su totalno izdominirali.Inlfacija i cene koje su otisle gore su ucinili svoje ,pa danasnjih 500 mil je kao 200 od pre 10 i vise godina. Tada je Chelsea u 2,3 godien doveo Robena,Drogbu,Makelelea,Esiena,Balacka,Esli Kola,Bridga,Cheha,Carvalja,Fereiru...Citav tim se izgradio.Dakle onaj Chelsea od pre Romana skoro da nije postojao. Pricalo se tada o Chelseau kao danas u PSG ili Citiy..Cak bi se usudio reci da je Chelsea tada bio dominantniiji i veci trosadjzija od gradjana danas.City nije doveo ni jednu super zvezdu,tj Pep..Tek ove sezone se prica o De brujnu kao jednom od najboljih u ligu,ali zasto je tako tako..Mozda zbog Pepa. Oni nemaju Hazarda,Coutinha,Kejna,aleksia,Pogbu..to su najbolji igraci premijer lige bili pre pocetka sezone,..Napravio je veoma talentovan skup igraca,mladih,i uigrao ih samo nakon dve sezone.Ekipa koja na papiru nije ni blizu jaka kao taj chelsea do tamo 2012,ili Man utd takodje iz prosle decenije,Arsenal s pocetka veka..Ni blizu.Ali su porusili sve moguce rekorde do sad,dakle niko od prijasnjih velikana nije dominirao ovako kao City ! veliki Pep Gvardiola ! Bravo majstore !
(JenJin, 29. januar 2018 18:42)

Ja ne znam ko nije mislio da je De Brujne jedan od najboljih igrača Premijer lige osim engleskih medija, ali engleski mediji nemaju pojma ni o čemu, Kevin je dominirao Bundesligom u istoj meri kao i Premijer ligom sad. To što oni vole da pričaju samo o malom broju igrača svake godine to je druga priča, krene spin kod njih i to je kraj, tako je Runi proglašen za propalog prošle sezone, pogledajte ga sad. Isto kao i sa Marezom, pre 2 godine ga poredili sa Azarom, sad im je ništa, njihovo ne znaje ide do te mere da ako Siti bude drugi sledeće godine iza Brajtona ići će izjave "stručnjaka" recimo: "Oduvek sam znao da je Solomon Marč bolji igrač od De Brujnea". Samo šteta što su neki od tih "stručnjaka" bivši igrači koji bi trebalo da znaju o čemu pričaju, kao Geri Nevil i Džejmi Karager. Džerard se povremeno pojavi i izblamira, Džermejn Džinas isto, i tako u krug.

delboy

pre 6 godina

@jen jin,
Čelsi jeste dovodio igrače ali nije ih preplaćivao kao sada Siti.Ta ekipa Čelsija sa Drogbom,Terijem,Lampardom itd. bili su spartanci za ove Gvardioline kepece.Takvu "mušku"ekipu kao taj Čelsi teško da će moći neko danas da oformi,bili su jedanaest veličanstvenih,jednostavno bili su najbolji,strah i trepet cele evrope!
(Head Hunters, 29. januar 2018 19:17)

Jeste toliko su bili dobrivi strah i trepet ,da je ustvari ta generacija iz prosle decenije osvojila samo 2 premijer lige ,dakle u Evoppi nista nisu napravili.Samo 2 velika trofeja !Tek 2012 osvojili LS ,al sa nekim novim igracima,samo Drogba,Lampard i Tery ostali od te generacije,i osvojili da ni oni sami verovatno ne znaju kako,s obzirom koliko su srece imali protiv Barselone i Bayerna koji su ih ubili..

Starac Fočo od stotinu ljeta

pre 6 godina

Kako smaraju ovi za ovo trosenje a u barsi prve sezone potrosio samo 25 miliona i osvojio sve zivo.Tako da bolje da cutite jer vam je nabio komplekse za ceo zivot

delboy

pre 6 godina

@delboy,pa smotani Tores je dokusurio Barsu u gostima,Drogba je sam razmontirao Bayern u sred Minhena, i to u finalu LŠ,do sad neviđeno,igrali bez pola tima plus penal za protivnika kao i obično,pa o kom ubijanju ti pričaš čoveče,imaš iskrivljeni pogled na svet???
(Head Hunters, 29. januar 2018 20:01)

Sto volim kad se nadju ovakvi "pametnjakovici" i onda ih oteram u rupicu sa nepobitnim cinjenicama.Nadam se samo da ce mi ovbjavit komentar i odobriti ovaj link koji nije nista drugo nego statistika iz finala 2012 ,Bayern -Chelsa,u kojem je omjer suteva bio,pazi sad ovo 26-7 i omjer kornera 20-1 u korist Bayerna !! Razbili ih znaci bavarci ,razbili!! Al svi moguci bogovi su bili na strani Chelsea te veceri,a nesto slicno se desavalo i u polufinalu kad ih je oduvala Barselona i imali cu cini mi se i penal,da rese sve,neke precke,i onda taj Tores usunja gol na kraju. I ta statistika se moze naci,al ne treba,kao ni za Bayern.Ja se ne secam ni jednog evropskog prvaka koji je imao toliko srece na putu do titule i ti pricas o nekoj dominaciji,razvaljivanju!!?Pokrij se po usima !

http://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=2012/matches/round=2000267/match=2007693/postmatch/statistics/index.html

pantelija

pre 6 godina

(netko, 29. januar 2018 20:14)

Samo jedno pitanje,ako je zasluga drugih trenera pepova barsa,zasto onda 2 sezone za redom pre Gvardiole Barselona nije osvojil ni jedan jedini trofej iako je cak imala jaci tim,igrao Ronaldinho ,Deco uz klince iz la masije..? Zasto je sezonu pre njega Barselona zaostala 19 bodova za Realom i onda dodje Gvardiola ,na papiru oslabi ekipu tako sto proda prve vedete tima i sa igracima koji nisu bili u prvom planu,Buskecom,Iniestom i Xaviem,zadominira i zaludi citavu planetu ! Dakle,jel mozes odg na ovo pitanje?? Verujem da ne mozes,jer nemas argumenata !

netko

pre 6 godina

odseli se za etiopiju pa postani poslovan covek.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (neutralni felsh, 29. januar 2018 20:19)

lose ti poredjenje..
ima trenera sto ne vode najbogatije klubove pa imaju uspehe.
recimo murinjo sa interom i portom, ranieri sa lesterom.

kad pep osvoji nesto sa interom ili lesterom bez da potrosi milijarde nek se onda javi.

dotle ce biti u rangu c. ronalda, medijski naduvan lik sto se nadje na dobrom mestu u dobro vreme.

netko

pre 6 godina

Ali su porusili sve moguce rekorde do sad,dakle niko od prijasnjih velikana nije dominirao ovako kao City ! veliki Pep Gvardiola ! Bravo majstore !
(JenJin, 29. januar 2018 18:42)

o cemu ti pricas?
kakve bre rekordi?
covek nema nikakv rekord u premijer ligi. sve sto je on dosad uradio, united celzi ili arsenal su vec uradili (narocito arsenal sa titulom bez poraza).

jedino u cemu je pep rekordan to je trosenje para.
gde je bio taj mag fudbala prosle sezone u istom tom sitiju?
poketino klop a narocito conte su brisali pod sa njime.
posasaveli (pod stare dane) arsen ga razbio u kupu na komade.
murinjo ga izbacio iz liga kupa.
a svi ti treneri (osim murinja) su imali tim manje trzisne vrednosti od pepa.

da je neki trener imao bi uspeha i prosle sezone.
daj poketinu ili wegneru te pare sta ovaj trosi pa da vidis kako se osvajaju trofeji.

osim toga, imao je on ove sezone mnogo srece, sudije ga pogurale par puta, narocito je sudjenje utakmici sa arsenalom bila za sramotu.

Skenderberg

pre 6 godina

Najjaci pocetak komentara koji sam ovde procitao. Pocinje Gvardiola ne shvata hahahahahaha. On ne shvata a lik koji ovde komentarise shvata hahahahah. Naravno da ce da kupuje drugog stopera. U kom ozbiljnom klubu moze da igra stouns. Klub koji se bori za sve trofeje mora da ima dva vrhunska stopera. Danas u svetu je malo takvih. Jedan Nesta je za dve klase bolji stoper od svih danas. Videcemo kako ce se ovaj pokazati. Da li je bolji od stounsa ili nije. Otamendi je po meni za klasu izpred stounsa koji bi da nije englez vredeo oko 15 miliona.

neutralni felsh

pre 6 godina

A sa Barselonom je bilo toliko tesko da dominira da su cak i Rajkard koga nigde nema i Luis Enrike u prvoj sezoni cim je dosao uzeli sve trofeje. S Bajernom nikad dalje od polufinala LS a sezonu pre Hajnkes uzeo sve trofeje. Videcemo kad naleti na Barsu,Bajern ili PSG u Ligi sampiona koliko je dobar trener.
(Radojica, 29. januar 2018 19:03)


malo li je polufinale LS? u kom si ti ti
o polufinalu ikada igrao? da jesi, ne bi nikada omalovazavao tudje uspehe.

adriano_galliani

pre 6 godina

U poslednje 4 sezone od leta 2014. Celsi je potrosio 577 miliona za transfere a prodao igrace za 537. Dakle samo 40 miliona funti minus. S druge strane, Siti sad sa Laporteom je u minusu 600 miliona funti, Junajted 500 miliona funti. Drugim recima ako Roman zeli da Celsi i dalje bude konkurentan morace da opet malo ozbiljnije trosi kao u periodu od 2003-2006 inace postajemo novi Arsenal.
(Nikki, 29. januar 2018 21:51)

То је та логика типа Ливерпул.. А одакле вам новца за те продаје од 500 милиона? Ааааа, то је од Романових ранијих улагања - контам :)

Роману је помало досадио Челзи и то је то. Тако је и Берлусконију досадио Милан.

Head Hunters

pre 6 godina

@delboy,smešan si sinko,nije Čelsi imao sreće,to se zove karma,sve im se vratilo te Minhenske noći za sav lopovluk UEFE iz predhodnih sezona a naročito za onu najveću krađu u istoriji fudbala protiv Barse,da je i malo kosmičke pravde Čelsi bi iz tog perioda imao minimum 3 titule LŠ,mrzi me da se ovde prepucavam sa klinjama kojima sutra počinje zimski raspust i da vam analiziram svaku sezonu gde je Čelsi oštećen ,ko ih je gledao tada,shvatiće!

netko

pre 6 godina

(Cantona, 29. januar 2018 19:53)

nisu to kompleksi nego je istina.
covek kad potrosi bog te pita kolko novca bude proglasen za trenera godine.
kad nema toliko novca za trosenje (bajern ili siti prosle sezone) onda ga nema nigde.

a ona nepobediva barsa nije pepova nego trenera koji su bili tamo pre njega, oni su postavili osnove i nacin igre. vecina igraca (xavi,mesi,iniesta,puyol itd) su vec bili u barsi kad je pep postao trener.

dakle lik ne samo sto trosi preko mere pa se pravi pametan, nego i preuzima zasluge drugih.

neutralni felsh

pre 6 godina

(Cantona, 29. januar 2018 19:53) 

nisu to kompleksi nego je istina. 
covek kad potrosi bog te pita kolko novca bude proglasen za trenera godine. 
kad nema toliko novca za trosenje (bajern ili siti prosle sezone) onda ga nema nigde. 

a ona nepobediva barsa nije pepova nego trenera koji su bili tamo pre njega, oni su postavili osnove i nacin igre. vecina igraca (xavi,mesi,iniesta,puyol itd) su vec bili u barsi kad je pep postao trener. 

dakle lik ne samo sto trosi preko mere pa se pravi pametan, nego i preuzima zasluge drugih.
(netko, 29. januar 2018 20:14)


ta ista "nepobediva" barsa je pre pepa, u poslednjoj rajkardovoj sezoni zavrsila 3. ili 4. u ligi. bila je zasnovana na osovini "ronaldinjo-eto" pa kad se eto umorio a ronaldinjo raskulirao krajem sezone, igra se raspala. no nebitno... citam vas kako pljujete po jednom od najboljih trenera i stratega danasnjice, a kladionice godinama zive od vas i vasih naivnih uplata.

adriano_galliani

pre 6 godina

Najjaci pocetak komentara koji sam ovde procitao. Pocinje Gvardiola ne shvata hahahahahaha. On ne shvata a lik koji ovde komentarise shvata hahahahah. Naravno da ce da kupuje drugog stopera. U kom ozbiljnom klubu moze da igra stouns. Klub koji se bori za sve trofeje mora da ima dva vrhunska stopera. Danas u svetu je malo takvih. Jedan Nesta je za dve klase bolji stoper od svih danas. Videcemo kako ce se ovaj pokazati. Da li je bolji od stounsa ili nije. Otamendi je po meni za klasu izpred stounsa koji bi da nije englez vredeo oko 15 miliona.
(Skenderberg, 29. januar 2018 19:14)

Па је л` знаш шта је смешно? Што је управо Превариола инсистирао на довођењу тог Стоунса! Чак су биле приче у једном тренутку, док је Ситију ишло баш добро против ових дрвосеча типа Свонси и Њукасл, да је Стоунс много напредовао, да је један од најбољих, да је Превариола геније... а ево, три месеца касније, доводи још скупљег јер је Стоунс јасно показао да појма нема, рецимо да онај Вујадин Савић из ФМП-а није ништа гори игрча од њега, напротив.

brufen_od_400

pre 6 godina

Kad je trošenje para u pitanju, bitno da se spomene Murinjo. Kad ovaj tiki-taka-tuki cirkuzant spiska preko pola milijarde evra za manje od dve godine, niko ništa i ne spominje.

Bree

pre 6 godina

Gde su sada svi oni strucnjaci koji govore da je najbolji trener svih vremena?! Koju je to slabiju ekipu vodio, sa malim budzetom, ni jednu! Dobar je trener, ali hajde da ga vidimo u Barnliju ili Ranijerievom Lesteru, sta bi uradio?

Head Hunters

pre 6 godina

@delboy,pa smotani Tores je dokusurio Barsu u gostima,Drogba je sam razmontirao Bayern u sred Minhena, i to u finalu LŠ,do sad neviđeno,igrali bez pola tima plus penal za protivnika kao i obično,pa o kom ubijanju ti pričaš čoveče,imaš iskrivljeni pogled na svet???

Nikki

pre 6 godina

Vi sto uporedjujete Siti i Celsi to nema nikakvog osnova.Roman je kupio Celsi 2003 i to je tada privuklo veliku paznju javnosti, dovodio je veliki broj igraca i trosio za tadasnje uslove veliki novac ali to je trajalo 2,3 godine dok se izgradio tim. Posle toga Celsi evo vec vise od 10 godina ne trosi puno, kupuje samo od prodaje igraca i to se moze lako proveriti. Klub stoji na stablinim nogama postali smo cetvrti klub po broju navijaca u svetu, i u top4 smo sa Junajtedom, Realom i Barselonom logicno i po jacini sponzorskih ugovora. Svi ostali su daleko iza cak i jedan Bajern da ne pricam o svim italijnskim klubovima. Celsi nije osvojio tad LS ali je zasluzio objektivno nekoliko puta. Jednom Monako u polufinalu nas je zaustavio, dva puta Liverpul zaredom (jednom nepostojeci gol Garsije jednom na penale), onda cuveni Ovrebo 2009. protiv Barse i 2008 Teri se sapleo kad je imao penal za trofej... Tad smo bili najkonstantniji tim u evropi i 2012 se samo delimicno vratilo ono sto smo zasluzili. Siti sa druge strane ne postoji od juce. Arapi su u klubu od 2008. dakle 10 godina i za razliku od Romana nista nisu izgradili i dalje trose evo pola milijarde prebacili za godinu ipo dana a i dalje nemaju nikakav evropski uspeh.

neutralni felsh

pre 6 godina

(Skenderberg, 29. januar 2018 19:14) 

Па је л` знаш шта је смешно? Што је управо Превариола инсистирао на довођењу тог Стоунса! Чак су биле приче у једном тренутку, док је Ситију ишло баш добро против ових дрвосеча типа Свонси и Њукасл, да је Стоунс много напредовао, да је један од најбољих, да је Превариола геније... а ево, три месеца касније, доводи још скупљег јер је Стоунс јасно показао да појма нема, рецимо да онај Вујадин Савић из ФМП-а није ништа гори игрча од њега, напротив.
(adriano_galliani, 29. januar 2018 21:21)


"prevariola" je namazan trener, vidi gde mu skripi. stouns je ispao iz forme, ali pametan trener ne dize ruke od tog igraca, nije rekao da "nema pojma" nego trazi igraca da bi povecao konkurenciju na toj poziciji, da ga trgne. to ne moze da uradi nekim drugoligaskim ili jeftinim igracem, nego mora da kupi vec dokazanog igraca - a takvi su na zimu uvek bili skupi. nema sad vremena za experimentisanje, sezona je u punom jeku, problemi se resavaju u hodu - ide liga sampiona, vrlo teski playoff mecevi, ne sme sebi da dozvoli nijednu poziciju bez pune stabilnosti... eksperimentise se leti a ne u januaru.
ja ovde vidim samo jednu stvar: gvardiola se mnogima zamerio jer je redom punio klubove za koje navijaju :)

neutralni felsh

pre 6 godina

(netko, 29. januar 2018 20:33)

da, osvoje nesto jedne sezone, pa ako ne predju u jaci klub, ili ne osveze ekipu, sledeca sezona propadne. ranijeri jeste imao istorijsku sezonu sa lesterom, ali niko ne govori o sledecoj lesterovoj sezoni koja je bila blagi uzas - procitali ga, cim je izgubio faktor iznenadjenja, adio. posle se pustala fora u stilu "bojkotovali ga igraci", i mnogi se primili... ma jeste, namestace trenera koji im je doneo titulu. sve su to izgovori.

inter iz 2010. je sve samo ne jeftina i slaba ekipa (seti se samo golmanske linije, a kamoli veznog ili napadackog reda: eto, milito, baloteli, vrlo blizu smn-a ili bbc-a), tada nista nisu bili slabiji od ostalih jakih klubova u evropi.

smesan je argument "nek pep osvoji nesto sa shefildom i numansijom pa da vidimo kakav je trener". pep se barsi preporucio tako sto je sa uspehom vodio barsu-B, omladinski pogon, skoro da je osvojio drugu ligu. mnogo teze nego da vodis normalnog drugoligasa, sa mnogim vec namazanim igracima.

niko ti danas ne daje posao na lepe oci. a i kad te angazuje, ako si uspesan, preci ces u neku vecu firmu sa boljim uslovima za rad, neces glumiti lojalnost gazdi koji bi te otpustio da nisi bio dobar.

vi pojedini cete i za bil gejtsa da kazete "cirkuzant, uspeo u 'silikonskoj' dolini, nek dodje ovde da pravi kablove pa da ga vidimo"...

kristijano ronaldo jeste odlican fudbaler. da nije odlican, niko ga ne bi medijski "duvao". niko u utd-u tada nije igrao na vezu. a bogami ni u realu..

aco

pre 6 godina

Nekad je Pep govorio da je protiv megalomanskih transfera i da to unistava sport. Tad je trenirao Barsu i hvalio je njihovu omladinsku skolu. Sad je drugacija prica kad ima neogranicene finansijske resurse.

Milos

pre 6 godina

Ma to nije nista. Evo ovde svi se smese Milanu koji je potrosio gotovo 200 miliona na 11 igraca a da pritom je morao prodati sedam igraca za 44.5 miliona. Ah da Milan od 2011 je potrosio 43 miliona a jos prodao
Silvu i Ibrahimovica. Nema veze, to je mali Milan samo sedam puta prvak Evrope i samo 18 internacionalnih trofeja. Citi je institucija....

neutralni felsh

pre 6 godina

Gde su sada svi oni strucnjaci koji govore da je najbolji trener svih vremena?! Koju je to slabiju ekipu vodio, sa malim budzetom, ni jednu! Dobar je trener, ali hajde da ga vidimo u Barnliju ili Ranijerievom Lesteru, sta bi uradio?
(Bree, 29. januar 2018 19:59)


odseli se za etiopiju pa postani poslovan covek.

igor

pre 6 godina

u 2016 -kupili za 216 miliona,prodali igrace u vrednosti 38 mil=178 mil
u 2017- kupili za 246 miliona,prodali igrace u vrednosti 94 mil=152 mil
znaci 330 mil je vise ulozeno u kupovinu novi igraca u odnosu na prodaju, e sada u 2016 siti je prodao 12 posto akcija kluba za cak 322 mil evra,i u 2016 za tv prava od premier lige 118 mil evra,2017 takodje 118 mil,i jos dodajte ls od 2016 i 2017

rango_unchained

pre 6 godina

nemam nista protiv bogatih ekipa, ali ovi imaju neogranicena sredstva... kao da su uradili edit na manageru; ranije real podigne kredit od 100 mil pa posle vraca 5 godina, ali ovo nema smisla. tolika koncentracija kvaliteta za dve postave u sitiju i psg, unistavaju druge klubove. korak su vec izgubili timovi poput bajerna, juventusa i arsenala, a kamoli ostali, a uskoro ce i barsa i real, cak i celzi. taj isti celzi nikad nije ovako divljao, ovi bre imaju 4 stopera svetske klase, kompany im je rezerva! a u psg di maria je rezerva!!

neutralni felsh

pre 6 godina

I ja cu da osvojim ligu sampiona sa timom od milijardu evra !
(Bumerang, 29. januar 2018 21:53)


probaj sledece sezone, ko ti brani? :)

zile

pre 6 godina

Francuski reprezentativac? Zar nije Bilbao bio jedini ozbiljniji klub za koji su igrali samo igraci rodjeni u tom regionu ili delu Spanije? Mozda je nesto skoro promenjeno, znam da su dugo bili u tom fazonu

Donn

pre 6 godina

Ne dovodi Pep stopera sto su ovi slabi, naprotiv dokazalo se da su dobri, vec zato sto nema alternativu, realno citavu sezonu igraju Stones i Otamendi, Kompani ne moze sastavi 2 utakmice pa se povredi na 3 mjeseca.Takodje vise nema ni jednu opciju na levom beku povredjen Mendi i alternativa Delf, a Laporte moze i tu poziciju da pokriva skoro podjednako dobro.

menjam nick

pre 6 godina

gde je uvek neugodni FFP?
(Kibo, 29. januar 2018 18:38)

Napravili su dobru foru.. Oni na belo sami sebe sponzorišu velikim novcem, i onda klub fiktivno zarađuje velike pare, čime može da pravda transfere i plate.. Kao što utd može da troši nenormalno, s' tim što njihova sponzorstva nisu fiktivna..

Slobodni Klikeri

pre 6 godina

Imam utisak da klubovi po Evropi imaju cenovnike igraca tj. klauzule u dve varijante. Kao pojedini kafici po Italiji sa po dva cenovnika,jedan za domace (espreso 2 evra),a drugi za strance/turiste (espreso 6 evra).
Pa sada ako se za nekog igraca interesuje npr. Juventus,Inter,Arsenal...tad igrac kosta npr. 30 miliona,a ako se raspituje Siti onda kosta 140 miliona. :D

zekan

pre 6 godina

Gvardiola je potrosio mnogo love,nesporno. Ali ove igrace koje je doveo mogu da igraju narednih 10godina. Pep blago receno pametno kupuje. Rezultati govore u prilog tome.

bbc

pre 6 godina

(adriano_galliani, 29. januar 2018 21:16)

Koliko volim ove tvoje komentare,jer jasno kao dan pokazuju koliko ti je muke,frustracije doneo taj Gvardiola,Barselona,Mesi...:))Pokazuje ustvari koliko su oni ustvari veliki,ma najveci u ovom veku,najveci trag ostavili u svetu fudbala :) Znaci uzivam svaki put kad vidim tvoj komentar :) Slobodno naleti,cesce, nema veze sto je kinesko-mafijaski Milan u kanalu godinama i nema naznaka kad ce izaci :) Sram bilo tog prevariolu,uedalonu,lesija..:)

Neutralac

pre 6 godina

Ma sta se vi brinete za njihove pare, danas je doslo takvo vreme ako zelis da osvojis nesto moras da trosis. Prvo kad je Junajted doveo Pogbu pljujete po njima onda po Psz-u kad su doveli Nejmara, zatim po Liverpulu pa po Barsi. Ako Laporte bude igrao kao sto zna i ako ga zaobidju povrede ovaj transfer ce se ispostaviti kao prava sitnica. Inace je Siti u top 10 klubova po proofitu za 2017, to je za ove koji se cude odakle lova.

JoLe

pre 6 godina

"Atletik se zahvaljuje igraču na svemu što je dao za klub tokom boravka. Kešina je bila prevelika da bi se dalje išta diskutovalo", saopštio je klub iz Bilbaa.

Nikki

pre 6 godina

Nastavak komentara... U poslednje 4 sezone od leta 2014. Celsi je potrosio 577 miliona za transfere a prodao igrace za 537. Dakle samo 40 miliona funti minus. S druge strane, Siti sad sa Laporteom je u minusu 600 miliona funti, Junajted 500 miliona funti. Drugim recima ako Roman zeli da Celsi i dalje bude konkurentan morace da opet malo ozbiljnije trosi kao u periodu od 2003-2006 inace postajemo novi Arsenal.

BlueBlueBlue

pre 6 godina

"Роману је помало досадио Челзи и то је то. Тако је и Берлусконију досадио Милан." - Nije tacno, Roman pravi plan za novi stadion koji ce kostati oko bilion evra i Chelsea je aktivan klub i nema nikakve veze sa AC Milanom...
Vi u Milanu ste bili neko i nesto dok vam je premier Italije bio gazda kluba i kad je izgubio vlast izgubili ste i vi dobar tim, zvuci poznato?

Nik

pre 6 godina

@ Stevan
Majstore,mene bi bilo sramota da pricam ovako nesto.Covek koji ima X trofeja,ogromnu istoriju.... a ti kazes da on ne zna da ima problem sa stoperima.Posalji mu CV i verujem da ces dobiti posao asistenta

Oliver

pre 6 godina

@(zile
Baskija se proteze i na teritoriju juzne Francuske,tako da postoje Baski i u Francuskoj.U Bilbaou moraju da igraju samo Baski,nebitno s koje strane granice,bitan je etnicitet,ne geografija.I Bixente Lizarazu je bio cuveni francuski Bask,koji je igrao za Bordo,Bayern i Francusku.Dakle,postoje francuski Baskijci,a ne samo spanski.