Utorak, 16.01.2018.

05:00

Lebron ne može sâm – Voriorsi slavili i u Ohaju

Golden Stejt Voriorsi savladali su Klivlend Kavalirse kao gosti u velikom derbiju NBA lige – 118:108.

Izvor:

Lebron ne može sâm – Voriorsi slavili i u Ohaju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

Lesa

pre 6 godina

@Kangrga
Dao sam ti plus za komentar jer je odlican. Inace i jedno i drugo pogledam sa zadovoljstvom na Olimpijadi. Ako si se bavio plivanjem, onda znas koliko je bilo sta od onoga tesko za izvesti, ako nisi...

@CptPrice
Dobro, da li sam ja bilo gde u svom komentaru naveo da nije ubica? A znam o kom sportu pricamo, veruj mi. Koliko znam ja sam i rekao da je ok koristiti svoju snagu kao prednost ali onda se divi Sheku jer je bio vece cudo sa svojom konstitucijom, i onakvim radom ruku i nogu na sve to, nego sto je Lebron sa svojom. Problem sa Lebronom je sto su od njega poceli da prave naslednika Dzordana dok je jos bio u srednjoj skoli (a on se primio na sve to), ne zato sto je to bila realnost, nego zato sto NBA od njegovog napustanja parketa treba njegovu zamenu, kao sto davljenik treba kiseonik ili kao sto organizmu bez zdravih pluca konstantno treba nova boca kiseonika. Trazili su je u mnogima, i nesto najblize nasli u Kobiju ali i on je pocinjao da pada. Pa taj Dzordan sad da se vrati da igra sa pedeset i kusur banki, zasenio bi sve zvezde zajedno, toliko je veliki. A taj Bogiroga koga si naveo je po KOSARKASKOJ vestini za klasu bolji igrac od Lebrona, i ima jedno cetiri puta veca jaja u zavrsnici. Da, kosarkaska vestina, kosarkaska inteligencija, resenja u trenutku, jednom recenicom, sve ono sto ide iz glave i nema veze sa fizikom.

to sam lepo rekao

pre 6 godina

To sam ja rekao jos ranije... Lebron je prevazidjen u danasnjoj kosarci. Stil igre koji gaji Lebron je idealan za 80te i 90te, pre uvodjenje zone kad se forsirala iso kosarka. Danasnji stil igre se zasniva na protoku lopte kako bi se rasirila zona i sutu za tri. E sad, drugo je to sto je on masina pa uspeva da izvuce maksimum iz svojih sposobnosti ali to je prevazidjeno. Lakse se brani. Kad jedan igrac drzi loptu protivnici imaju vremena da se pozicionirjau u odbrani. Kad lopta kruzi i stalno se krece protivnicka odbrana stalno mora da rotira i u toj rotaciji lako moze da se pojavi rupa kad neko ispadne. Te rupe najbolje iskoriscavaju slabiji igraci koji "katuju" ka kosu i imaju otvorene suteve. vrhunskom igracu ne treba prazan prostor, napravice ga sam, ali role igracima treba i tu se ogleda vrednost igraca kao sto je Kari.

jorgovan

pre 6 godina

Klivlend nema sanse u finalu, mada sam Tomasom od prosle godine ce biti daleko bolji. Neki strucnjak sudi o trejdu kako je Irving mnogo bolji,a covek tek izasao iz povrede od 7 meseci i sam kaze da nemaju vremena da treniraju nego se vraca u formu preko utakmica(plus je Kraudera i pik zaboravio).
Samo cekam sudar u plejofu OKC i GS. Ovom GS samo OKC moze da parira niko vise.

Rade

pre 6 godina

Jednodimenzionalan a u top 10 ikada kažeš. 
Nekima stvarno treba zabraniti pristup komentarisanju NBA, ozbiljno
(Znači Haoos (čisto onako komentar), 16. januar 2018 15:14)

Nekima bi trebalo zabraniti da čitaju komentare, jer često, usled odsustva objektivnosti, nisu u stanju da ispravno protumače napisano.

Jednodimenzionalnost nisam naveo kao manu, već kao karakteristiku. A sad da objasnim.

Šut mu varira (što kod njega jako utiče na samopouzdanje), post igru i defanzivu je zapostavio, igra isključivo sa loptom, pojednostavljuje (samim tim) igru...

E sad, on je zver, 'hodajući mismeč', kojem, ako se nađeš na ramenu on će te nositi do samog koša. Sposoban je da čita igru i da na vreme izbaci pas. Kontru trči kao besan...

Sve to dovodi do toga da njegove ekipe igraju isti stil košarke: loš protok lopte, loš pozicioni napad, umanjene uloge pojedinih igrača, strašne kontre, dosta šuta za tri (više CLE nego MIA)...
Njegove ekipe su uvek dovoljno dobre da dođu do finala (uzeti u obzir snagu Istoka) ali nikada ne igraju vanserijsku košarku zbog principa na kojem se zasniva njihova igra a to je 'princip štekera (Džejms) i elemenata uključenih u šteker'. Zato se dešava da kada on izađe ostatak ekipe se veoma teško pregrupiše... itd

Sve ovo sam podrazumevao pod JEDNODIMENZIONALNOST.
I da, u top 10 je. Šta je problem?

Marko4

pre 6 godina

Lebron vise nikada nece osvojiti prsten. Ono finale od pre dve sezone da se ponovi jos milion puta ne bi dobili ni jednom. Gledace do kraja karijere kako GS osvaja prstenje i to je to. Da mu daju 4 igraca iz lige koja hoce da dovede(sto se otprilike i desava uvek kada lebron predje u novi tim), ne bi uspeo da pobedi GS, mada tesko bi dobili i hjuston i jos neke timove sa zapada(zato junacina celu karijeru igra na istoku). Jednostavno njegova sujeta unisti hemiju u ekipi, to trpe i igraci i treneri, gledaju se i cute jer znaju da ce ipak najverovatnije imati sansu da se bore za prsten. Posle fijaska koji ce im se desiti ove sezone(vec se desava), otici ce u LAL, dovesce mu tamo jos nekoliko all star-igraca, pa ce se onda tek izblamirati na zapadu, i onda sledi penzija..

petarczv

pre 6 godina

Za ovog sto rece da pratim Nba od 2016- pratim je od 97 i cuvenih finala Jute i Cikaga, pa na ovamo.. i najboljeg tandema koji sam gledao -Stokton,Meloun.. Stokton dr.mr.prof za svakog pleja koji je igrao posle njega, jednostavno kosarkaski genije, nije bio silovatelj kosarke i nabijac statistike, zato danasnji klinci ne znaju ni ko je kad mu pomenes ime.. 
Petre, vidim i ja to godinama,vide mnogi koji gledaju utakmice al ne mozes protiv medija koji pisu kako oni zele i neko ko ne gleda mec procita Lebronovu statistiku 13/19 npr i pomisli ovaj je masina... to su brojke i tu ne pise da ne od tih 13 pogodjenih bilo 10 polaganja :) Ne pise da se ljudi sklanjaju da bi pokupio loptu sa parketa radi tripl-dabla, ne samo on vec i Vestbruk i mnogi danas..To se radi radi senzacionalizma, popularizma Nba i svega sto prati taj danasnji cirkus..
(madridista, 16. januar 2018 10:46)

Kad pomenu taj fantasticni duo stokton malone njih dvoje su u svojim karijerama zajedno za 15+ sezona propustili ukupno oko 25 utakmica znaci manje od jedne po sezoni....prosto neverovatan podatak pogotovo za ove koje tripuju da su danas igraci fizicki dominantniji ali voleo bi da vidim bilo kod danas u duelu sa postarom ne bi mogli ni da ga pomere a ne nesto drugo...

CptPrice

pre 6 godina

Lesa, 16. januar 2018 13:47)
Jao brate, ni ja nisam fan Lebrona ali ti ga pretera.
Kazes pricamo o majstorstvu, magiji na terenu. Nee brate, pricamo o kosarci. Pricamo o kosarci, poenima, uticaj na igru, osvojene titule, pregled igre.... PRICAMO O KOSARCI. Sad da ide na tv-u repriza neke tekme u kojoj ucestvuje Bodiroga i uporedo Cle vs ne znam, Indijana, ja bih gledal Bodirogu, ali to je moj ukus.. Kazes, sta bi radio Medzik da je imao bolje fizikalije. Ne razumem poentu, svi igraci imaju jednu karijeru, jednu sansu da dostignu svoj maximum, i molim lepo. Lebron to radi fenomenalno, po meni neki igraci su od njega to radili bolje neki nisu. Wilt je bio monstrum, on je u svoje vreme igrao protiv najboljih igraca sveta i protiv njih dominirao cao zdravo. Po meni je Brajant bolji igrac od Lebrona, recimo, on je ujedno najbolji igrac kojeg sam ja gledao, ali ovo je sramota sta sve neki osporavaju Lebronu. Lebron je ubica.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Poenta Lebronovog uticaja na ekipu: ko god da je na pleju nije bitno. 

Ne zato što je Curry od svih bolji, već zato što Lebron nije kompatibilan ni sa pravim plejom ni sa pravim centrom. Jednodimenzionalan igrač uz sve tripldablove koje skuplja tokom karijere...

Ipak, u deset najboljih ikada, mora se priznati...
(Rade, 16. januar 2018 14:45)


Jednodimenzionalan a u top 10 ikada kažeš.
Nekima stvarno treba zabraniti pristup komentarisanju NBA, ozbiljno

Rade

pre 6 godina

riverdale, 16. januar 2018 09:27) # 

A sa Irvingom je kao bilo bolje? Gubili su sa 30 prosle godine.... Ko god da je na pleju nije bitno, kari je klasu iznad svakog pleja.
(muzak, 16. januar 2018 10:24)

Poenta Lebronovog uticaja na ekipu: ko god da je na pleju nije bitno.

Ne zato što je Curry od svih bolji, već zato što Lebron nije kompatibilan ni sa pravim plejom ni sa pravim centrom. Jednodimenzionalan igrač uz sve tripldablove koje skuplja tokom karijere...

Ipak, u deset najboljih ikada, mora se priznati...

Buki

pre 6 godina

Klivlend igra katastrofalnu odbranu protok lopte nikakav Lebron je jedan od gorih igraca u Klivlendu sto se odbrane tice sinoc je opet imao najgori+/- u Klivlendu evo jednog linka covek je mnogo toga lepo objasnio https://www.youtube.com/watch?v=-id7gVS-IzY

Kangrga

pre 6 godina

@Lesa
Vidim da umireš u želji za plesom, pokretom i magijom pa je moja topla preporuka da počneš ozbiljno da pratiš ritmičku gimnastiku i sinhrono plivanje:)

Lesa

pre 6 godina

Ne postoji covek na svetu koji nema hejtera. Ne mogu ljudi da se pomire sa tim da je LeBron u top 3 najboljih igraca ikad. Samo mu traze neke mane...
(ja, 16. januar 2018 09:56)
Deo prvi:
Iskreno, ja ga ne volim kao igraca, jednostavno deluje kao samohodna haubica u gomili trkackih automobila, ne svidja mi se. No to da li se on meni dopada ili ne nije bitno za samu igru. Ni Dzordana bas nisam gotivio kada se pojavio ali sam ga nakon povratka poceo postovati, a zatim gotiviti i navijati za njega. sa Lebronom se to nije desilo, niti ce (posto je to nemoguce uz aktivnog Durenta). Moji ukusi su: Penny, T-Mac, D-Wade, Durent... a od najvecih MJ i Medzik. Nije sporno da je Lebron zaista veliki igrac ali mi smeta, i ne slazem se sa tim da se na trpa tamo gde mu nije mesto. U svakom sportu, kod najvecih, kada rade to nesto, to izgleda toliko jednostavno, pokreti deluju da su izvedeni sa takvom lakocom, kao da bi i petogodisnjak to mogao da izvede, a kod njega to nije slucaj, nikad. Sve nekako deluje na silu, na snagu. Sto je skroz ok i pozeljno u cilju ostvarivanja zeljenog rezultata (za to je placen), ali onda ne ide izjava da je on veci igrac od jednog Medzika (zamislite Medzika sa malo boljom fizikom nego sto je imao). Poenta je da je recimo taj Medzik sve radio cistom magijom, vestinom, Lebron to ne radi, ne zato sto ne zeli.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Kakvom to igracu ? 
"Naduvanom igracu" u svakom smislu te rijeci..Lik je u pravu, ima dobar procenat suta za dva zato sto su mu 90% poena iz ulaza..To samo ne vide ljudi koji su zaljubljeni u njega, i to moze da radi samo zato Nba danas nema krstenog centra,reket se ne brani kao prije a i odbrana je sprdnja u reg.dio sezone.. Asistencije su mu ovakve - zaleti se kao kosu i posalje haubicu na stranu pa ako Korver, Love ili Smit pogode trojku ili daleku dvojku to je dobro, "kralj ih je spojio sa kosem... :) 
Nikakvu ali bas nikakvu ljepotu u njegovoj igri ne mozes da vidis...K.Durent ga unistava kad god da se sretnu ali bitno je da je ovaj sam sebe nazvao "kraljem"... ahahahhahaha,tuga sto se cini..
(madridista, 16. januar 2018 07:26)


Majko mila...........

Lesa

pre 6 godina

Deo drugi:
Neko ce sada reci nije tacno, Lebron samo deluje nezgrapno. Onda kontra pitanje, kakve je gradje bio Zidan, za fudbalera (delovao je kao Blek Stena na terenu), a pokreti su bili? Pa Hakim koji nije bio nista sitniji od Lebrona, kako je izgledao? Meni je od centara upravo Hakim ubedljivo najdrazi od svih igraca. Covek je bio cista kosarkaska perfekcija, poezija pokreta, izvodio je ples na terenu kojim je izludjivao protivnike, a mnogi ce opet opravdano reci da je njima Vilt (meni nije iz istog razloga kao sto nije ni Lebron, cista fizicka dominacija). Nemam nista protiv koriscenja snage kao svoje prednosti u profesionalnom sportu ali mi ovde pricamo o vestini i majstorstvu, a ne fizickoj dominaciji. Lebron je i u pogledu vestine veliki igrac ali realno nije u grupi najvecih. Ljudi, imate snimke na kako vezba sa Hakimom, pa ono je neuporedivo jedno sa drugim, a Hakim je tada bio u svojim pedesetim, Lebron aktivan, na vrhuncu. Razlika je u tome sto nekima kada oduzmes fizicku snagu kao prednost, magija ostaje, a neki ne bi bili ni blizu. Prvi uvek imaju nacin da zadrze kontrolu igre, drugi se pogube.

Kangrga

pre 6 godina

@madridista
Pratiš NBA od 97' a ovamo izjavljuješ da Durent po običaju odučava Lebrona od košarke?! Pretraži malo po netu koliko su se puta do sada sastajali i ko je bolje prolazio pa se javi opet:)
Ova ekipa GS je toliko moćna da bi pomeli i Čikago i Jutu iz 97 i to sa velikom lakoćom...

paspalj chandler

pre 6 godina

Opet cu reci, nisi timski igrac ako imas 10 asistencija, timski igrac si ako se podredis ekipi i zrtvujes statistiku da bi ekipa igrala bolje a to LeBron nikad nije uradio, ove godine se to najvise vidi, decko igra kao sto je igrao Rondo poslednjih godinu dana u Bostonu, drzi loptu 15 sekundi cekajuci da se stvori prilika za asistenciju i o tome je pricao Lou skoro a i neki igraci su potvrdili, ja smem da se kladim u 100 maraka da bi ova ekipa sa Blattom bila ubedljivo prva na istoku ali neko ne trpi autoritet.
Ne pricam samo o ovoj utakmici, Golden State je kategorija za sebe ali gubili su ove sezone od ocajnih ekipa upravo zbog nedostatka ideje u napadu, previse izolacija za Jamesa, lopta stoji, igraci se ne krecu, tesko ce u finale ove godine, Raptorsi jaki ko zemlja, Boston i Washington dosta bolji nego prosle godine.

Topnik

pre 6 godina

LeBron ne može sam,treba mu pomoći hahah.Lik ima veliku trojku i gomilu šutera,nema isprika.Nije sramota izgubiti od golden statea,no cleveland njima nije ni blizu.Čim su ovi dodali gasa u drugom poluvremenu,cleveland nije mogao ništa.Lebron na početku puni statistiku,no kako utakmica ide prema kraju,sve više pada,dok se durant diže i preuzima odgovornost kad je najpotrebnije.Nema sumnje u to tko je bolji igrač.

ja

pre 6 godina

LeBron posle Dzordana najbolji ikad za mene! Samo se jednom u radjaju ovakvi igraci. Niko mi nece promeniti misljenje, a ima puno puno razloga zasto je tako.

the truth

pre 6 godina

Kakva je tri rampe dodijelio Lebron, dvije Kariju, a ona Durentu je bila brutalna :) Makar ce imati po koju bananu pojesti posle meca, kazu kalijum i potazijum je vrhunski za oporavak :)

Jezekilj

pre 6 godina

Klivlend će ići onoliko daleko koliko ide njihova klupa, a ne LeBron. Za njega se zna. On je uvijek na nivou.

Golden state preopasan.

the truth

pre 6 godina

@Petarczv, Istina je da Durent igra bolju odbranu ove sezonu, ali zasto? I kako se racuna odbrana u Nba? Vjerovatno i to da ne znas! Pogledaj listu sa najboljim defanzivcima i posto si jako inteligentan zakljucices sta?

Dragan

pre 6 godina

Prica se o fenomenalnoj partiji Lebrona? Imao covek osam izgubljenih lopti, nekoliko luta unistio napad Klivlenda kada se lomilo, u odbrani ne moze da prismrdi Durentu osim kada ga je izblokirao u jednom napadu. A Durent ga je pojeo, ko je gledao video je. Razigravao ke sve saigrace i logledajte kako je izgledao GSW sa njim na terenu. Prejak je GSW za Klivlend. Jednostavno nema Klivlend tu odbranu za njih.

madridista

pre 6 godina

Za ovog sto rece da pratim Nba od 2016- pratim je od 97 i cuvenih finala Jute i Cikaga, pa na ovamo.. i najboljeg tandema koji sam gledao -Stokton,Meloun.. Stokton dr.mr.prof za svakog pleja koji je igrao posle njega, jednostavno kosarkaski genije, nije bio silovatelj kosarke i nabijac statistike, zato danasnji klinci ne znaju ni ko je kad mu pomenes ime..
Petre, vidim i ja to godinama,vide mnogi koji gledaju utakmice al ne mozes protiv medija koji pisu kako oni zele i neko ko ne gleda mec procita Lebronovu statistiku 13/19 npr i pomisli ovaj je masina... to su brojke i tu ne pise da ne od tih 13 pogodjenih bilo 10 polaganja :) Ne pise da se ljudi sklanjaju da bi pokupio loptu sa parketa radi tripl-dabla, ne samo on vec i Vestbruk i mnogi danas..To se radi radi senzacionalizma, popularizma Nba i svega sto prati taj danasnji cirkus..

muzak

pre 6 godina

(riverdale, 16. januar 2018 09:27) #

A sa Irvingom je kao bilo bolje? Gubili su sa 30 prosle godine.... Ko god da je na pleju nije bitno, kari je klasu iznad svakog pleja.

веверица

pre 6 godina

кливленд је школски пример шта се дешава када екипа "нема" тренера. имају убедљиво најјачи ростер на истоку, а крљају се са мајамијем и вашингтоном за 5 место. не бих о њиховој игри, јер је неко овде већ лепо објаснио да они игру више немају. зашто? леброн је стварно краљ на паркету, али можда је ипак превише ауторитативан и арогантан што је токсично по остатак тима. на своју величину је преузео улогу капитена, плеја, тренера и ГМ-а. остали се гуше. да ли је то разлог што је кајри побегао, а ови који су ту играју без ентузијазма - ко они музичари у ко то тамо пева, кад их немци пребију, па онда терају да свирају. леброн не само да је приватизовао лопту, него је приватизовао целу франшизу.
п.с. анте жижић и чеди осман да играју за бостон, били би већ јуниорске звезде нба, а у кливленду не могу ни да машу пешкирима. питам се чија је то воља? и да ли ико може да замисли да нпр. данијел тајс или чак маркус смарт добијају минуте у леброновој екипи. чак и у гарбиџ тајму. а у бостону су сасвим, сасвим корисни и расту као играчи.

Klivlend

pre 6 godina

Nije rival koji moze Voriorsima da nacini stetu u tom eventualnom finalu .Mislim da ce biti mnogo teze proci kroz plej of na Zapadu .Gomila nezgodnih ekipa Hjuszon,Sparsi,Oklahoma sad je tu i Minesota a ne bih otpisivao ni Kliperse ,ako svi budu zdravi mogu da pomrse racune favoritima .Mada Klivlend ce biti opet najbolji na Istoku jednostavno suvise dubok tim imaju ,znatno duzu klupu od Bostona,Toronta i Vasingtona .

madridista

pre 6 godina

Za ovog sto rece da pratim Nba od 2016- pratim je od 97 i cuvenih finala Jute i Cikaga, pa na ovamo.. i najboljeg tandema koji sam gledao -Stokton,Meloun.. Stokton dr.mr.prof za svakog pleja koji je igrao posle njega, jednostavno kosarkaski genije, nije bio silovatelj kosarke i nabijac statistike, zato danasnji klinci ne znaju ni ko je kad mu pomenes ime..
Petre, vidim i ja to godinama,vide mnogi koji gledaju utakmice al ne mozes protiv medija koji pisu kako oni zele i neko ko ne gleda mec procita Lebronovu statistiku 13/19 npr i pomisli ovaj je masina... to su brojke i tu ne pise da ne od tih 13 pogodjenih bilo 10 polaganja :) Ne pise da se ljudi sklanjaju da bi pokupio loptu sa parketa radi tripl-dabla, ne samo on vec i Vestbruk i mnogi danas..To se radi radi senzacionalizma, popularizma Nba i svega sto prati taj danasnji cirkus..

madridista

pre 6 godina

...Plus sto mu dovode igrace koje on oce,plus svi ti koji dodju igraju losije nego u prethodnim timovima (Love,Korver,Vejd,Krauder, vjerovatno i Tomas) a govori se da ih on cini boljima - on ne da ih ne cini boljima nego ih gusi na svaki moguci nacin... Imas pleja a samozvani kralj ti organizuje igru ?! i to kako: Love mu "otvori" reket,ode u ugao - Smit ili Korver u drugi ugao, on se zaleti i ako ga udvoje onda on posalje haubicu ka njima, i oni opale za tri pa sta Bog da..to je njegova organizacija igre...

Sir Djavo

pre 6 godina

Ja prvi ne volim Lebrona ali ga ne mogu kriviti za poraze od GSW-a jer su oni strašan tim, LBJ je gubio od Dalasa u finalu sa jačim igračima nego što ima sad pa što bih onda očekivao da će samoprozvani kralj sada učiniti nekakvo čudo sa saigračima koje je manje više sam odabrao i zeznuo. Kad ode ostaje im problem.

pravnik

pre 6 godina

Lebron propo
Salim se sad ali nemaju kavsi ekipu ni hemiju svi znaju da je on taj koji se pita ko igra ili ne bih se ni cudio da uskoro ne postane trener. I treba jer ima taj pobednicki mentalitet jer upravo to treba da imaju takmicari i sportisti sto u NBA ne postoji neko duze vreme. Previse je to postalo nesto nalik show pa cak reallity. Ali kavsi su gotovi. Nema ekipe nema nicega

Direktno

pre 6 godina

@anonymous
Prijatelju pobrkao si lončiće što se tiče nekih stvari.
Upravo je Džejms taj koji je pristajao na manju platu tokom karijere kako bi mogao da imao respektabilan tim. Dovoljan je podatak da od ovih 15 godina karijere NIJEDNE godine nije bio najplaćeniji igrač lige a svi znaju da je to mogao da bude obzirom kakav je igrač.

the answer

pre 6 godina

@direktno
svaka cast za komentar,kad bi samo hteki ds procitaju i shvate kooliko si pametnih stvsri rekao..svaka cast.
a ti petre, dobro si izasao uz rupe,ovo je tvojih pet minuta jer je Lebron izgubio,idi covece prosetaj malo,upoznaj neku devojku,zivot ti se sastoji od cekanja lebronovog poraza da. bi izbacio 10 jedno te istih komentara,zapitaj sr dal si normalan. pozdrav

petarczv

pre 6 godina

Kajo je lebron unistio ekipu gomilanjem svojih "drugara" i sad nemogu da se sastave...oterao je kayria menjao wiginsa oterao blata i napravio tim za svooju statistiku da bude ubedljivo prva violina u napadu i da kad se zaleti na kos i udvoje ga vrati na 3 i tako dobije asistenciju..ali dobro kazu da on cini igrace boljima evo ne mogu da se sastave

petarczv

pre 6 godina

Delovalo ko da su sa pola gasa u drugom poluvremenu Voriorsi resili. Kavsima bi trebale fantasticne partije Ajzee, Lava i Lebrona da mogu nesto da urade, a i uz to da se nadovezu Vejd, Korver, Smit ili Krauder. Sem Lebrona i Kraudera donekle, niko u Kavsima ne moze ozbiljniju odbranu da odigra. Tesko da ce se bilo ko pitati sa Voriorsima u seriji.
(Munja, 16. januar 2018 05:20)

Ni lebron ne igra nikakvu odbranu durent je po svim defanzivnim parametrima bolji od njega cak je u top 3 u ligi ove sezone...

ja

pre 6 godina

A mora svako imati hetjera ... Tako je to uvek bilo.. Mesi ima gomilu hejtera, ima i Ronaldo, a mora imati i LeBron.. Cak i naseg Novaka hejtuju neki Srbi.. Ne postoji covek na svetu koji nema hejtera. Ne mogu ljudi da se pomire sa tim da je LeBron u top 3 najbolji igraca ikad. Samo mi traze neke mane... Bas mi je glupo sto se raspravljam ovde na ovom sajtu B92, ali nekima se jednostavno ne moze objasniti nista. Tvrdoglavi ljudi.

ja

pre 6 godina

Okej, LeBron nema ljepotu u igri... Ali da li je to bitno? On samo koristi svoju napadacku prednost.. I meni se bas svidja kako on zakucava i to, tebi se mozda ne svidja, ali ne moze se svakom svidjeti... Naravno i Durent je neverovatan kosarkas, izuzetan, ali ja mislim da jos nije za poredjenje sa LeBronom.. Tek kad obojica zavrse karijere.

petarczv

pre 6 godina

Ajzea Tomas ne može da igra odbranu.Korver i wade jos gori. Ne znam zbog čega Kalderon i delavedova ne dobijaju određene minute. Čeka se povratak D.Rosa ovo je pretanko
(Mišel Zubenica, 16. januar 2018 05:19)

Dobija delavedova ali u milvokiju...to su ti lebronovci...

Direktno

pre 6 godina

@nista o nicemu
Ajde prosvetli nas informacijom koji bi se igrač mogao sam suprostaviti fantastičnoj četvorci Golden Stejta od kojih je jedan najbolji trojkaš i najbolji šuter ikada-Kari, drugi jedan od najboljih ofanzivnih igrača svih vremena i najblaže rečeno -sila na terenu Durent, treći all around igrač i nosilac bilo koje druge franšize-Grin, dok je četvrti samo običan šuter koji je sposoban da bez problema saspe 50-60 poena-Tompson...
Već vidim odgovor da bi ih MJ zaustavio, ali malo ozbiljnosti nije na odmet.

petarczv

pre 6 godina

Jel moze James da postigne neki poen a da nije iz ulaza ? Ovo je vise smesno, pa zato i ima dobar procenat suta. 
(Dragan, 16. januar 2018 05:33) 

Da li je moguce da zaista postoje ljudi koji nalaze mane onakvom igracu? Neverovatno.
(Mikii, 16. januar 2018 05:52)

Postoje! Igra u napadu mu se svodi na ulaz i snagu to jest razgrtanje igraca a u defanzivi je jos losiji. Ona cuvena lebron moze da brani sve pozicije od 1-5 ne pije vodu ko god igra protiv njega napuni ga...

petarczv

pre 6 godina

Kakvom to igracu ? 
"Naduvanom igracu" u svakom smislu te rijeci..Lik je u pravu, ima dobar procenat suta za dva zato sto su mu 90% poena iz ulaza..To samo ne vide ljudi koji su zaljubljeni u njega, i to moze da radi samo zato Nba danas nema krstenog centra,reket se ne brani kao prije a i odbrana je sprdnja u reg.dio sezone.. Asistencije su mu ovakve - zaleti se kao kosu i posalje haubicu na stranu pa ako Korver, Love ili Smit pogode trojku ili daleku dvojku to je dobro, "kralj ih je spojio sa kosem... :) 
Nikakvu ali bas nikakvu ljepotu u njegovoj igri ne mozes da vidis...K.Durent ga unistava kad god da se sretnu ali bitno je da je ovaj sam sebe nazvao "kraljem"... ahahahhahaha,tuga sto se cini..
(madridista, 16. januar 2018 07:26)

To ja pisem vec godinama i vise sam se smorio sad ce neko od lebeonovaca da ti napise da pogledas neku statistiku...

petarczv

pre 6 godina

Ne znam što ne teraju trenera više ovo je bruka imati 10 poraza zaredom sa ovakvim timom. Nek najure tog Tajron Lua i dovedu Van Gandija ili nekog starog vuka koji zna znanje. Ovo je katastrofa imati ovoliko izgubljnih utakmica.
(Вук, 16. januar 2018 08:14)

Zato sto nijedan ozbiljniji trener nece da glumi trenera dok samozvani kralj radi njegov posao...

ja

pre 6 godina

Vi sto govorite da Dzejms ide samo na prodor (a i to nije tacno, dao je oko 80 trojki ove sezone, samo ga nije islo), a sta bi vi radili da imate ovu sangu??? Ajde molim vas odgovorite mi? Da mozete da zakucavate ovako i da imate ovu snagu? Ma vi bi sigurno sutirali trojke... Kontate li da covjek koristi njegovu najvecu prednost, sto je logicno.

anonymous

pre 6 godina

Jesu GSW zaista mocni, ali osim Durenta nijednog igraca nisu doveli kao zvezdu, vec su mudrim biranjem pikova na draftu pogodili sa svim igracima,koji pritom nisu pohlepni vec su spremni da igraju za manje pare, radi snage i dobrobiti cele ekipe. E to je ono sto je za pohvalu i sto je nedostajalo Brajantu, Dzejmsu, Hardenu i slicnima. Ne moras ti dobiti maksimalni ugovor. Tj. ako vec insistiras na tome onda ocekuj krs ostatak tima...

Вук

pre 6 godina

Ne znam što ne teraju trenera više ovo je bruka imati 10 poraza zaredom sa ovakvim timom. Nek najure tog Tajron Lua i dovedu Van Gandija ili nekog starog vuka koji zna znanje. Ovo je katastrofa imati ovoliko izgubljnih utakmica.

Kangrga

pre 6 godina

@madridista
"Kevin Durent ga uništava kad god da se sretnu" - Vidi se da podrobno pratiš NBA čim izvaljuješ ovakvu glupost. Tipujem da je pratiš od 2016. godine
@hell
Pa i da dovedu Kazinsa ili DeAndre Džordana u Kavse, ponovo bi GS bio bolji. Ljudi ili ne mogu da shvate ili se prave blesavi, ali je očigledno da Voriorsi imaju 4 all star igrača na vrhuncu karijere( KD, Kari, Tompson i Grin) uz nekadašnjeg all star Iguadalu ( koji bi uzgred bio prva opcija u pola NBA) dok sa druge strane Kavsi imaju jednog pravog all stara Lebrona, pa ajde da tu računamo i Lava...Ostali su ili stari ili povređeni.

NastyB

pre 6 godina

(nesaneg, 16. januar 2018 05:49)

Ne bih se u potpunosti složio sa tobom, jer za razliku od prošle sezone nemaju Kajrija, koji je sad u Bostonu koji, po meni, igra dosta zreliju, lepšu i ozbiljniju košarku od Klivlenda. A koliko im je Kajri značio tek će se videti u plejofu.
Opet, mnogo toga zavisi i od Toronta, čini mi se da još uvek ne zapinju iz sve snage, kao što su radili do sada i onda ispadali u prvom/drugom krugu plejofa. I ako zaigraju ozbiljno mogli bi biti tvrd orah.
Iz svega ispada da se Klivlend, za razliku od prethodnih godina, neće "prošetati" do finala i da je veoma moguće da ni ne dođu do njega pored odličnog Bostona. Ali, svejedno, titulu će moći da uzme neko drugi samo ako se dvojica od Kari/Durant/Tompson/Grin četvorke teže povredi.
A i u ovoj utakmici se videla ogromna želja LeBrona da se dokaže, radio je sve na terenu, ali, jednostavno, nema saigrača koji može da ga "prati" a i delovalo je kao da GSW igra sa pola gasa, lagano, a onda na kraju treće i početkom četvrte dodali malo gas za 10-ak razlike i rutinski priveli kraju bez mnogo umaranja.
Poprilično se gubi draž kad već sad znaš ko će biti šampion.

nista o nicemu

pre 6 godina

E, pa, deco, koliko god u ovoj prici bio protiv GSW, sad vidite zasto Dzejms nece biti najbolji. Najbolji ne dozvoljava ovakve stvari, never majnd da li je u pitanju sezona ili plejof. To je razlika.

Jaran

pre 6 godina

madridista
Ne volim LeBrona (cak mi je i mnogo iritantan), ali potcenjivati njegove napadacke sposobnosti je van svake pameti! Covek se nadavao trojki u karijeri, "fadeaway" suteva ima koliko hoces pogodjenih... Ima sjajan osecaj za prostor, a tek u poslednje 3 sezone je poceo sa tim asistencijama (iz ulaza izbacuje na sut za 3). Iako je prosecan defanzivac, jedan je od najboljih "chasedown" igraca svih vremena...

ljubi cika

pre 6 godina

Ako ovo bude finale ne znam cemu se nada CLE. Kajri nije smeo da ode, i morali su jos jednog superstara da dovedu, ovako je ovo laka titula za GSW. GSW jednostavno ima sve, njima i druga petorka brutalna.

Nesa

pre 6 godina

Nevezano za ovaj mec. Vidim da ce Boston i ove godine najverovatnije imati dobrog pika. Odakle im to sada ? Svake sezone imaju dobar pik na draftu, onaj Bruklinov su dali to znam. Zanima me odakle im ovaj za 2018 ako ima neko strucan da mi objasni ? A vidim da i za 2019 imaju neki pik prve runde i to nekoliko pikova.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan, 16. januar 2018 06:03)

Evo ti ovde kako su trejdovani pikovi, da sad ne prevodim...
https://basketball.realgm.com/nba/draft/future_drafts/detailed

GM

pre 6 godina

Ako je ovo neka predigra i skeniranje mogućeg duela u finalu ... Cavsi nemaju sanse nikakve .

Ne zbog toga što su stari, što igraju slabu odbranu, nego što u nadmetanju i jurnjavi sa Gsw, ne mogu da im pariraju jer nemaju 1 akciju.
Gsw i kada hoće trojku da sutne tu ima neke akcije da se stvori pozicija za to, a Cavsi šta god da rade to je iz igre jedan na jedan.

Svakako ima vremena i moguće da bude i pad forme, da neki igrači fale ili nesto ... ali Cavsi nemaju timski igru da ih pobede ovde godine. Pre će se možda oko odbrane vise angažovati, nego što će imati neku novu ideju kako u napadu...

madridista

pre 6 godina

@ Miki

Kakvom to igracu ?
"Naduvanom igracu" u svakom smislu te rijeci..Lik je u pravu, ima dobar procenat suta za dva zato sto su mu 90% poena iz ulaza..To samo ne vide ljudi koji su zaljubljeni u njega, i to moze da radi samo zato Nba danas nema krstenog centra,reket se ne brani kao prije a i odbrana je sprdnja u reg.dio sezone.. Asistencije su mu ovakve - zaleti se kao kosu i posalje haubicu na stranu pa ako Korver, Love ili Smit pogode trojku ili daleku dvojku to je dobro, "kralj ih je spojio sa kosem... :)
Nikakvu ali bas nikakvu ljepotu u njegovoj igri ne mozes da vidis...K.Durent ga unistava kad god da se sretnu ali bitno je da je ovaj sam sebe nazvao "kraljem"... ahahahhahaha,tuga sto se cini..

Hell

pre 6 godina

@ (nesaneg, 16. januar 2018 05:49)

E a sta mislis da dovedu i Kazinsa i Dzordana zajedno i pride jos Hardena i Westbruka,jel ce "kralju" da bude dovoljno?!

kdm

pre 6 godina

Milan, upravo je Boston dao prošle godine Filadelfiji svoj svoj prvi pik za treći Filadelfije i od LAL pik od 2-5 mesta ove ili pik prve runde sledeće godine.

LalFan

pre 6 godina

Nadam se da će biti finalu Boston. Svaka čast šta je napravio LeBron ali mislim da je malo smorio.. Baš zavidim Bostonu kakvu ekipi imaju, voleo da LAL ima takvu ekipu i upravu. .

rs

pre 6 godina

kao sto sam napiso juce tesko klivlend moze protiv goldena koji je prejak,imaju 3 vrhunska napadaca koji mogu zabiti 35+ svaku utakicu i grina koji radi sve na terenu i kad se doda jos klupa nema ko da igra sa njima u seriji

Guner

pre 6 godina

Od osam poslednjih meceva ove dve ekipe GSW je dobio sedam. A i ta jedna pobeda je vise bila zbog manjka zelje kod igraca Voriorsa. Da su zavrsili sa 4-0 izgubili bi nesto novca ne znam koliko je tacno u pitanju.

Milan

pre 6 godina

Nevezano za ovaj mec. Vidim da ce Boston i ove godine najverovatnije imati dobrog pika. Odakle im to sada ? Svake sezone imaju dobar pik na draftu, onaj Bruklinov su dali to znam. Zanima me odakle im ovaj za 2018 ako ima neko strucan da mi objasni ? A vidim da i za 2019 imaju neki pik prve runde i to nekoliko pikova.

Mišel Zubenica

pre 6 godina

Ajzea Tomas ne može da igra odbranu.Korver i wade jos gori. Ne znam zbog čega Kalderon i delavedova ne dobijaju određene minute. Čeka se povratak D.Rosa ovo je pretanko

Munja

pre 6 godina

Delovalo ko da su sa pola gasa u drugom poluvremenu Voriorsi resili. Kavsima bi trebale fantasticne partije Ajzee, Lava i Lebrona da mogu nesto da urade, a i uz to da se nadovezu Vejd, Korver, Smit ili Krauder. Sem Lebrona i Kraudera donekle, niko u Kavsima ne moze ozbiljniju odbranu da odigra. Tesko da ce se bilo ko pitati sa Voriorsima u seriji.

nesaneg

pre 6 godina

Dok je napad Klivlenda funkcionisao dobro, utakmica je bila prilicno izjednacena, ali njihova odbrana je ocajna, svodi se na to da se nadaju da ce protivnik da promasi, rotiranje u odbrani nepostojece, vracanje u tranziciji ocajno, koliko puta se samo GS prosetao do kosa u polu-kontrama, sto i ne treba da cudi s obzirom da su Kavsi najstarija ekipa u ligi. Najverovatnije ce se ponoviti prosla sezona, Klivlend je jos uvek dovoljno dobar da osvoji istok, ali u finalu ce ponovo biti pocisceni od GS sa 4-0 ili 4-1, jedino ako naprave neki bombasticni trejd pa da povecaju svoje sanse, npr da daju Bruklinov pik za nekog igraca tipa Kazins ili DeAndre Jordan, mada ne verujem da bi im to mnogo pomoglo...

Mikii

pre 6 godina

Jel moze James da postigne neki poen a da nije iz ulaza ? Ovo je vise smesno, pa zato i ima dobar procenat suta.
(Dragan, 16. januar 2018 05:33)

Da li je moguce da zaista postoje ljudi koji nalaze mane onakvom igracu? Neverovatno.

Munja

pre 6 godina

Delovalo ko da su sa pola gasa u drugom poluvremenu Voriorsi resili. Kavsima bi trebale fantasticne partije Ajzee, Lava i Lebrona da mogu nesto da urade, a i uz to da se nadovezu Vejd, Korver, Smit ili Krauder. Sem Lebrona i Kraudera donekle, niko u Kavsima ne moze ozbiljniju odbranu da odigra. Tesko da ce se bilo ko pitati sa Voriorsima u seriji.

Mikii

pre 6 godina

Jel moze James da postigne neki poen a da nije iz ulaza ? Ovo je vise smesno, pa zato i ima dobar procenat suta.
(Dragan, 16. januar 2018 05:33)

Da li je moguce da zaista postoje ljudi koji nalaze mane onakvom igracu? Neverovatno.

rs

pre 6 godina

kao sto sam napiso juce tesko klivlend moze protiv goldena koji je prejak,imaju 3 vrhunska napadaca koji mogu zabiti 35+ svaku utakicu i grina koji radi sve na terenu i kad se doda jos klupa nema ko da igra sa njima u seriji

nesaneg

pre 6 godina

Dok je napad Klivlenda funkcionisao dobro, utakmica je bila prilicno izjednacena, ali njihova odbrana je ocajna, svodi se na to da se nadaju da ce protivnik da promasi, rotiranje u odbrani nepostojece, vracanje u tranziciji ocajno, koliko puta se samo GS prosetao do kosa u polu-kontrama, sto i ne treba da cudi s obzirom da su Kavsi najstarija ekipa u ligi. Najverovatnije ce se ponoviti prosla sezona, Klivlend je jos uvek dovoljno dobar da osvoji istok, ali u finalu ce ponovo biti pocisceni od GS sa 4-0 ili 4-1, jedino ako naprave neki bombasticni trejd pa da povecaju svoje sanse, npr da daju Bruklinov pik za nekog igraca tipa Kazins ili DeAndre Jordan, mada ne verujem da bi im to mnogo pomoglo...

madridista

pre 6 godina

@ Miki

Kakvom to igracu ?
"Naduvanom igracu" u svakom smislu te rijeci..Lik je u pravu, ima dobar procenat suta za dva zato sto su mu 90% poena iz ulaza..To samo ne vide ljudi koji su zaljubljeni u njega, i to moze da radi samo zato Nba danas nema krstenog centra,reket se ne brani kao prije a i odbrana je sprdnja u reg.dio sezone.. Asistencije su mu ovakve - zaleti se kao kosu i posalje haubicu na stranu pa ako Korver, Love ili Smit pogode trojku ili daleku dvojku to je dobro, "kralj ih je spojio sa kosem... :)
Nikakvu ali bas nikakvu ljepotu u njegovoj igri ne mozes da vidis...K.Durent ga unistava kad god da se sretnu ali bitno je da je ovaj sam sebe nazvao "kraljem"... ahahahhahaha,tuga sto se cini..

Guner

pre 6 godina

Od osam poslednjih meceva ove dve ekipe GSW je dobio sedam. A i ta jedna pobeda je vise bila zbog manjka zelje kod igraca Voriorsa. Da su zavrsili sa 4-0 izgubili bi nesto novca ne znam koliko je tacno u pitanju.

LalFan

pre 6 godina

Nadam se da će biti finalu Boston. Svaka čast šta je napravio LeBron ali mislim da je malo smorio.. Baš zavidim Bostonu kakvu ekipi imaju, voleo da LAL ima takvu ekipu i upravu. .

Direktno

pre 6 godina

@nista o nicemu
Ajde prosvetli nas informacijom koji bi se igrač mogao sam suprostaviti fantastičnoj četvorci Golden Stejta od kojih je jedan najbolji trojkaš i najbolji šuter ikada-Kari, drugi jedan od najboljih ofanzivnih igrača svih vremena i najblaže rečeno -sila na terenu Durent, treći all around igrač i nosilac bilo koje druge franšize-Grin, dok je četvrti samo običan šuter koji je sposoban da bez problema saspe 50-60 poena-Tompson...
Već vidim odgovor da bi ih MJ zaustavio, ali malo ozbiljnosti nije na odmet.

anonymous

pre 6 godina

Jesu GSW zaista mocni, ali osim Durenta nijednog igraca nisu doveli kao zvezdu, vec su mudrim biranjem pikova na draftu pogodili sa svim igracima,koji pritom nisu pohlepni vec su spremni da igraju za manje pare, radi snage i dobrobiti cele ekipe. E to je ono sto je za pohvalu i sto je nedostajalo Brajantu, Dzejmsu, Hardenu i slicnima. Ne moras ti dobiti maksimalni ugovor. Tj. ako vec insistiras na tome onda ocekuj krs ostatak tima...

GM

pre 6 godina

Ako je ovo neka predigra i skeniranje mogućeg duela u finalu ... Cavsi nemaju sanse nikakve .

Ne zbog toga što su stari, što igraju slabu odbranu, nego što u nadmetanju i jurnjavi sa Gsw, ne mogu da im pariraju jer nemaju 1 akciju.
Gsw i kada hoće trojku da sutne tu ima neke akcije da se stvori pozicija za to, a Cavsi šta god da rade to je iz igre jedan na jedan.

Svakako ima vremena i moguće da bude i pad forme, da neki igrači fale ili nesto ... ali Cavsi nemaju timski igru da ih pobede ovde godine. Pre će se možda oko odbrane vise angažovati, nego što će imati neku novu ideju kako u napadu...

Hell

pre 6 godina

@ (nesaneg, 16. januar 2018 05:49)

E a sta mislis da dovedu i Kazinsa i Dzordana zajedno i pride jos Hardena i Westbruka,jel ce "kralju" da bude dovoljno?!

petarczv

pre 6 godina

Ne znam što ne teraju trenera više ovo je bruka imati 10 poraza zaredom sa ovakvim timom. Nek najure tog Tajron Lua i dovedu Van Gandija ili nekog starog vuka koji zna znanje. Ovo je katastrofa imati ovoliko izgubljnih utakmica.
(Вук, 16. januar 2018 08:14)

Zato sto nijedan ozbiljniji trener nece da glumi trenera dok samozvani kralj radi njegov posao...

petarczv

pre 6 godina

Delovalo ko da su sa pola gasa u drugom poluvremenu Voriorsi resili. Kavsima bi trebale fantasticne partije Ajzee, Lava i Lebrona da mogu nesto da urade, a i uz to da se nadovezu Vejd, Korver, Smit ili Krauder. Sem Lebrona i Kraudera donekle, niko u Kavsima ne moze ozbiljniju odbranu da odigra. Tesko da ce se bilo ko pitati sa Voriorsima u seriji.
(Munja, 16. januar 2018 05:20)

Ni lebron ne igra nikakvu odbranu durent je po svim defanzivnim parametrima bolji od njega cak je u top 3 u ligi ove sezone...

petarczv

pre 6 godina

Jel moze James da postigne neki poen a da nije iz ulaza ? Ovo je vise smesno, pa zato i ima dobar procenat suta. 
(Dragan, 16. januar 2018 05:33) 

Da li je moguce da zaista postoje ljudi koji nalaze mane onakvom igracu? Neverovatno.
(Mikii, 16. januar 2018 05:52)

Postoje! Igra u napadu mu se svodi na ulaz i snagu to jest razgrtanje igraca a u defanzivi je jos losiji. Ona cuvena lebron moze da brani sve pozicije od 1-5 ne pije vodu ko god igra protiv njega napuni ga...

petarczv

pre 6 godina

Ajzea Tomas ne može da igra odbranu.Korver i wade jos gori. Ne znam zbog čega Kalderon i delavedova ne dobijaju određene minute. Čeka se povratak D.Rosa ovo je pretanko
(Mišel Zubenica, 16. januar 2018 05:19)

Dobija delavedova ali u milvokiju...to su ti lebronovci...

NastyB

pre 6 godina

(nesaneg, 16. januar 2018 05:49)

Ne bih se u potpunosti složio sa tobom, jer za razliku od prošle sezone nemaju Kajrija, koji je sad u Bostonu koji, po meni, igra dosta zreliju, lepšu i ozbiljniju košarku od Klivlenda. A koliko im je Kajri značio tek će se videti u plejofu.
Opet, mnogo toga zavisi i od Toronta, čini mi se da još uvek ne zapinju iz sve snage, kao što su radili do sada i onda ispadali u prvom/drugom krugu plejofa. I ako zaigraju ozbiljno mogli bi biti tvrd orah.
Iz svega ispada da se Klivlend, za razliku od prethodnih godina, neće "prošetati" do finala i da je veoma moguće da ni ne dođu do njega pored odličnog Bostona. Ali, svejedno, titulu će moći da uzme neko drugi samo ako se dvojica od Kari/Durant/Tompson/Grin četvorke teže povredi.
A i u ovoj utakmici se videla ogromna želja LeBrona da se dokaže, radio je sve na terenu, ali, jednostavno, nema saigrača koji može da ga "prati" a i delovalo je kao da GSW igra sa pola gasa, lagano, a onda na kraju treće i početkom četvrte dodali malo gas za 10-ak razlike i rutinski priveli kraju bez mnogo umaranja.
Poprilično se gubi draž kad već sad znaš ko će biti šampion.

веверица

pre 6 godina

кливленд је школски пример шта се дешава када екипа "нема" тренера. имају убедљиво најјачи ростер на истоку, а крљају се са мајамијем и вашингтоном за 5 место. не бих о њиховој игри, јер је неко овде већ лепо објаснио да они игру више немају. зашто? леброн је стварно краљ на паркету, али можда је ипак превише ауторитативан и арогантан што је токсично по остатак тима. на своју величину је преузео улогу капитена, плеја, тренера и ГМ-а. остали се гуше. да ли је то разлог што је кајри побегао, а ови који су ту играју без ентузијазма - ко они музичари у ко то тамо пева, кад их немци пребију, па онда терају да свирају. леброн не само да је приватизовао лопту, него је приватизовао целу франшизу.
п.с. анте жижић и чеди осман да играју за бостон, били би већ јуниорске звезде нба, а у кливленду не могу ни да машу пешкирима. питам се чија је то воља? и да ли ико може да замисли да нпр. данијел тајс или чак маркус смарт добијају минуте у леброновој екипи. чак и у гарбиџ тајму. а у бостону су сасвим, сасвим корисни и расту као играчи.

ljubi cika

pre 6 godina

Ako ovo bude finale ne znam cemu se nada CLE. Kajri nije smeo da ode, i morali su jos jednog superstara da dovedu, ovako je ovo laka titula za GSW. GSW jednostavno ima sve, njima i druga petorka brutalna.

nista o nicemu

pre 6 godina

E, pa, deco, koliko god u ovoj prici bio protiv GSW, sad vidite zasto Dzejms nece biti najbolji. Najbolji ne dozvoljava ovakve stvari, never majnd da li je u pitanju sezona ili plejof. To je razlika.

petarczv

pre 6 godina

Kakvom to igracu ? 
"Naduvanom igracu" u svakom smislu te rijeci..Lik je u pravu, ima dobar procenat suta za dva zato sto su mu 90% poena iz ulaza..To samo ne vide ljudi koji su zaljubljeni u njega, i to moze da radi samo zato Nba danas nema krstenog centra,reket se ne brani kao prije a i odbrana je sprdnja u reg.dio sezone.. Asistencije su mu ovakve - zaleti se kao kosu i posalje haubicu na stranu pa ako Korver, Love ili Smit pogode trojku ili daleku dvojku to je dobro, "kralj ih je spojio sa kosem... :) 
Nikakvu ali bas nikakvu ljepotu u njegovoj igri ne mozes da vidis...K.Durent ga unistava kad god da se sretnu ali bitno je da je ovaj sam sebe nazvao "kraljem"... ahahahhahaha,tuga sto se cini..
(madridista, 16. januar 2018 07:26)

To ja pisem vec godinama i vise sam se smorio sad ce neko od lebeonovaca da ti napise da pogledas neku statistiku...

petarczv

pre 6 godina

Kajo je lebron unistio ekipu gomilanjem svojih "drugara" i sad nemogu da se sastave...oterao je kayria menjao wiginsa oterao blata i napravio tim za svooju statistiku da bude ubedljivo prva violina u napadu i da kad se zaleti na kos i udvoje ga vrati na 3 i tako dobije asistenciju..ali dobro kazu da on cini igrace boljima evo ne mogu da se sastave

madridista

pre 6 godina

...Plus sto mu dovode igrace koje on oce,plus svi ti koji dodju igraju losije nego u prethodnim timovima (Love,Korver,Vejd,Krauder, vjerovatno i Tomas) a govori se da ih on cini boljima - on ne da ih ne cini boljima nego ih gusi na svaki moguci nacin... Imas pleja a samozvani kralj ti organizuje igru ?! i to kako: Love mu "otvori" reket,ode u ugao - Smit ili Korver u drugi ugao, on se zaleti i ako ga udvoje onda on posalje haubicu ka njima, i oni opale za tri pa sta Bog da..to je njegova organizacija igre...

Direktno

pre 6 godina

@anonymous
Prijatelju pobrkao si lončiće što se tiče nekih stvari.
Upravo je Džejms taj koji je pristajao na manju platu tokom karijere kako bi mogao da imao respektabilan tim. Dovoljan je podatak da od ovih 15 godina karijere NIJEDNE godine nije bio najplaćeniji igrač lige a svi znaju da je to mogao da bude obzirom kakav je igrač.

Jezekilj

pre 6 godina

Klivlend će ići onoliko daleko koliko ide njihova klupa, a ne LeBron. Za njega se zna. On je uvijek na nivou.

Golden state preopasan.

ja

pre 6 godina

A mora svako imati hetjera ... Tako je to uvek bilo.. Mesi ima gomilu hejtera, ima i Ronaldo, a mora imati i LeBron.. Cak i naseg Novaka hejtuju neki Srbi.. Ne postoji covek na svetu koji nema hejtera. Ne mogu ljudi da se pomire sa tim da je LeBron u top 3 najbolji igraca ikad. Samo mi traze neke mane... Bas mi je glupo sto se raspravljam ovde na ovom sajtu B92, ali nekima se jednostavno ne moze objasniti nista. Tvrdoglavi ljudi.

kdm

pre 6 godina

Milan, upravo je Boston dao prošle godine Filadelfiji svoj svoj prvi pik za treći Filadelfije i od LAL pik od 2-5 mesta ove ili pik prve runde sledeće godine.

Jaran

pre 6 godina

madridista
Ne volim LeBrona (cak mi je i mnogo iritantan), ali potcenjivati njegove napadacke sposobnosti je van svake pameti! Covek se nadavao trojki u karijeri, "fadeaway" suteva ima koliko hoces pogodjenih... Ima sjajan osecaj za prostor, a tek u poslednje 3 sezone je poceo sa tim asistencijama (iz ulaza izbacuje na sut za 3). Iako je prosecan defanzivac, jedan je od najboljih "chasedown" igraca svih vremena...

ja

pre 6 godina

Vi sto govorite da Dzejms ide samo na prodor (a i to nije tacno, dao je oko 80 trojki ove sezone, samo ga nije islo), a sta bi vi radili da imate ovu sangu??? Ajde molim vas odgovorite mi? Da mozete da zakucavate ovako i da imate ovu snagu? Ma vi bi sigurno sutirali trojke... Kontate li da covjek koristi njegovu najvecu prednost, sto je logicno.

pravnik

pre 6 godina

Lebron propo
Salim se sad ali nemaju kavsi ekipu ni hemiju svi znaju da je on taj koji se pita ko igra ili ne bih se ni cudio da uskoro ne postane trener. I treba jer ima taj pobednicki mentalitet jer upravo to treba da imaju takmicari i sportisti sto u NBA ne postoji neko duze vreme. Previse je to postalo nesto nalik show pa cak reallity. Ali kavsi su gotovi. Nema ekipe nema nicega

Вук

pre 6 godina

Ne znam što ne teraju trenera više ovo je bruka imati 10 poraza zaredom sa ovakvim timom. Nek najure tog Tajron Lua i dovedu Van Gandija ili nekog starog vuka koji zna znanje. Ovo je katastrofa imati ovoliko izgubljnih utakmica.

Nesa

pre 6 godina

Nevezano za ovaj mec. Vidim da ce Boston i ove godine najverovatnije imati dobrog pika. Odakle im to sada ? Svake sezone imaju dobar pik na draftu, onaj Bruklinov su dali to znam. Zanima me odakle im ovaj za 2018 ako ima neko strucan da mi objasni ? A vidim da i za 2019 imaju neki pik prve runde i to nekoliko pikova.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan, 16. januar 2018 06:03)

Evo ti ovde kako su trejdovani pikovi, da sad ne prevodim...
https://basketball.realgm.com/nba/draft/future_drafts/detailed

Dragan

pre 6 godina

Prica se o fenomenalnoj partiji Lebrona? Imao covek osam izgubljenih lopti, nekoliko luta unistio napad Klivlenda kada se lomilo, u odbrani ne moze da prismrdi Durentu osim kada ga je izblokirao u jednom napadu. A Durent ga je pojeo, ko je gledao video je. Razigravao ke sve saigrace i logledajte kako je izgledao GSW sa njim na terenu. Prejak je GSW za Klivlend. Jednostavno nema Klivlend tu odbranu za njih.

Topnik

pre 6 godina

LeBron ne može sam,treba mu pomoći hahah.Lik ima veliku trojku i gomilu šutera,nema isprika.Nije sramota izgubiti od golden statea,no cleveland njima nije ni blizu.Čim su ovi dodali gasa u drugom poluvremenu,cleveland nije mogao ništa.Lebron na početku puni statistiku,no kako utakmica ide prema kraju,sve više pada,dok se durant diže i preuzima odgovornost kad je najpotrebnije.Nema sumnje u to tko je bolji igrač.

Lesa

pre 6 godina

Ne postoji covek na svetu koji nema hejtera. Ne mogu ljudi da se pomire sa tim da je LeBron u top 3 najboljih igraca ikad. Samo mu traze neke mane...
(ja, 16. januar 2018 09:56)
Deo prvi:
Iskreno, ja ga ne volim kao igraca, jednostavno deluje kao samohodna haubica u gomili trkackih automobila, ne svidja mi se. No to da li se on meni dopada ili ne nije bitno za samu igru. Ni Dzordana bas nisam gotivio kada se pojavio ali sam ga nakon povratka poceo postovati, a zatim gotiviti i navijati za njega. sa Lebronom se to nije desilo, niti ce (posto je to nemoguce uz aktivnog Durenta). Moji ukusi su: Penny, T-Mac, D-Wade, Durent... a od najvecih MJ i Medzik. Nije sporno da je Lebron zaista veliki igrac ali mi smeta, i ne slazem se sa tim da se na trpa tamo gde mu nije mesto. U svakom sportu, kod najvecih, kada rade to nesto, to izgleda toliko jednostavno, pokreti deluju da su izvedeni sa takvom lakocom, kao da bi i petogodisnjak to mogao da izvede, a kod njega to nije slucaj, nikad. Sve nekako deluje na silu, na snagu. Sto je skroz ok i pozeljno u cilju ostvarivanja zeljenog rezultata (za to je placen), ali onda ne ide izjava da je on veci igrac od jednog Medzika (zamislite Medzika sa malo boljom fizikom nego sto je imao). Poenta je da je recimo taj Medzik sve radio cistom magijom, vestinom, Lebron to ne radi, ne zato sto ne zeli.

Kangrga

pre 6 godina

@madridista
Pratiš NBA od 97' a ovamo izjavljuješ da Durent po običaju odučava Lebrona od košarke?! Pretraži malo po netu koliko su se puta do sada sastajali i ko je bolje prolazio pa se javi opet:)
Ova ekipa GS je toliko moćna da bi pomeli i Čikago i Jutu iz 97 i to sa velikom lakoćom...

Lesa

pre 6 godina

Deo drugi:
Neko ce sada reci nije tacno, Lebron samo deluje nezgrapno. Onda kontra pitanje, kakve je gradje bio Zidan, za fudbalera (delovao je kao Blek Stena na terenu), a pokreti su bili? Pa Hakim koji nije bio nista sitniji od Lebrona, kako je izgledao? Meni je od centara upravo Hakim ubedljivo najdrazi od svih igraca. Covek je bio cista kosarkaska perfekcija, poezija pokreta, izvodio je ples na terenu kojim je izludjivao protivnike, a mnogi ce opet opravdano reci da je njima Vilt (meni nije iz istog razloga kao sto nije ni Lebron, cista fizicka dominacija). Nemam nista protiv koriscenja snage kao svoje prednosti u profesionalnom sportu ali mi ovde pricamo o vestini i majstorstvu, a ne fizickoj dominaciji. Lebron je i u pogledu vestine veliki igrac ali realno nije u grupi najvecih. Ljudi, imate snimke na kako vezba sa Hakimom, pa ono je neuporedivo jedno sa drugim, a Hakim je tada bio u svojim pedesetim, Lebron aktivan, na vrhuncu. Razlika je u tome sto nekima kada oduzmes fizicku snagu kao prednost, magija ostaje, a neki ne bi bili ni blizu. Prvi uvek imaju nacin da zadrze kontrolu igre, drugi se pogube.

ja

pre 6 godina

Okej, LeBron nema ljepotu u igri... Ali da li je to bitno? On samo koristi svoju napadacku prednost.. I meni se bas svidja kako on zakucava i to, tebi se mozda ne svidja, ali ne moze se svakom svidjeti... Naravno i Durent je neverovatan kosarkas, izuzetan, ali ja mislim da jos nije za poredjenje sa LeBronom.. Tek kad obojica zavrse karijere.

paspalj chandler

pre 6 godina

Opet cu reci, nisi timski igrac ako imas 10 asistencija, timski igrac si ako se podredis ekipi i zrtvujes statistiku da bi ekipa igrala bolje a to LeBron nikad nije uradio, ove godine se to najvise vidi, decko igra kao sto je igrao Rondo poslednjih godinu dana u Bostonu, drzi loptu 15 sekundi cekajuci da se stvori prilika za asistenciju i o tome je pricao Lou skoro a i neki igraci su potvrdili, ja smem da se kladim u 100 maraka da bi ova ekipa sa Blattom bila ubedljivo prva na istoku ali neko ne trpi autoritet.
Ne pricam samo o ovoj utakmici, Golden State je kategorija za sebe ali gubili su ove sezone od ocajnih ekipa upravo zbog nedostatka ideje u napadu, previse izolacija za Jamesa, lopta stoji, igraci se ne krecu, tesko ce u finale ove godine, Raptorsi jaki ko zemlja, Boston i Washington dosta bolji nego prosle godine.

Kangrga

pre 6 godina

@madridista
"Kevin Durent ga uništava kad god da se sretnu" - Vidi se da podrobno pratiš NBA čim izvaljuješ ovakvu glupost. Tipujem da je pratiš od 2016. godine
@hell
Pa i da dovedu Kazinsa ili DeAndre Džordana u Kavse, ponovo bi GS bio bolji. Ljudi ili ne mogu da shvate ili se prave blesavi, ali je očigledno da Voriorsi imaju 4 all star igrača na vrhuncu karijere( KD, Kari, Tompson i Grin) uz nekadašnjeg all star Iguadalu ( koji bi uzgred bio prva opcija u pola NBA) dok sa druge strane Kavsi imaju jednog pravog all stara Lebrona, pa ajde da tu računamo i Lava...Ostali su ili stari ili povređeni.

madridista

pre 6 godina

Za ovog sto rece da pratim Nba od 2016- pratim je od 97 i cuvenih finala Jute i Cikaga, pa na ovamo.. i najboljeg tandema koji sam gledao -Stokton,Meloun.. Stokton dr.mr.prof za svakog pleja koji je igrao posle njega, jednostavno kosarkaski genije, nije bio silovatelj kosarke i nabijac statistike, zato danasnji klinci ne znaju ni ko je kad mu pomenes ime..
Petre, vidim i ja to godinama,vide mnogi koji gledaju utakmice al ne mozes protiv medija koji pisu kako oni zele i neko ko ne gleda mec procita Lebronovu statistiku 13/19 npr i pomisli ovaj je masina... to su brojke i tu ne pise da ne od tih 13 pogodjenih bilo 10 polaganja :) Ne pise da se ljudi sklanjaju da bi pokupio loptu sa parketa radi tripl-dabla, ne samo on vec i Vestbruk i mnogi danas..To se radi radi senzacionalizma, popularizma Nba i svega sto prati taj danasnji cirkus..

muzak

pre 6 godina

(riverdale, 16. januar 2018 09:27) #

A sa Irvingom je kao bilo bolje? Gubili su sa 30 prosle godine.... Ko god da je na pleju nije bitno, kari je klasu iznad svakog pleja.

CptPrice

pre 6 godina

Lesa, 16. januar 2018 13:47)
Jao brate, ni ja nisam fan Lebrona ali ti ga pretera.
Kazes pricamo o majstorstvu, magiji na terenu. Nee brate, pricamo o kosarci. Pricamo o kosarci, poenima, uticaj na igru, osvojene titule, pregled igre.... PRICAMO O KOSARCI. Sad da ide na tv-u repriza neke tekme u kojoj ucestvuje Bodiroga i uporedo Cle vs ne znam, Indijana, ja bih gledal Bodirogu, ali to je moj ukus.. Kazes, sta bi radio Medzik da je imao bolje fizikalije. Ne razumem poentu, svi igraci imaju jednu karijeru, jednu sansu da dostignu svoj maximum, i molim lepo. Lebron to radi fenomenalno, po meni neki igraci su od njega to radili bolje neki nisu. Wilt je bio monstrum, on je u svoje vreme igrao protiv najboljih igraca sveta i protiv njih dominirao cao zdravo. Po meni je Brajant bolji igrac od Lebrona, recimo, on je ujedno najbolji igrac kojeg sam ja gledao, ali ovo je sramota sta sve neki osporavaju Lebronu. Lebron je ubica.

petarczv

pre 6 godina

Za ovog sto rece da pratim Nba od 2016- pratim je od 97 i cuvenih finala Jute i Cikaga, pa na ovamo.. i najboljeg tandema koji sam gledao -Stokton,Meloun.. Stokton dr.mr.prof za svakog pleja koji je igrao posle njega, jednostavno kosarkaski genije, nije bio silovatelj kosarke i nabijac statistike, zato danasnji klinci ne znaju ni ko je kad mu pomenes ime.. 
Petre, vidim i ja to godinama,vide mnogi koji gledaju utakmice al ne mozes protiv medija koji pisu kako oni zele i neko ko ne gleda mec procita Lebronovu statistiku 13/19 npr i pomisli ovaj je masina... to su brojke i tu ne pise da ne od tih 13 pogodjenih bilo 10 polaganja :) Ne pise da se ljudi sklanjaju da bi pokupio loptu sa parketa radi tripl-dabla, ne samo on vec i Vestbruk i mnogi danas..To se radi radi senzacionalizma, popularizma Nba i svega sto prati taj danasnji cirkus..
(madridista, 16. januar 2018 10:46)

Kad pomenu taj fantasticni duo stokton malone njih dvoje su u svojim karijerama zajedno za 15+ sezona propustili ukupno oko 25 utakmica znaci manje od jedne po sezoni....prosto neverovatan podatak pogotovo za ove koje tripuju da su danas igraci fizicki dominantniji ali voleo bi da vidim bilo kod danas u duelu sa postarom ne bi mogli ni da ga pomere a ne nesto drugo...

Mišel Zubenica

pre 6 godina

Ajzea Tomas ne može da igra odbranu.Korver i wade jos gori. Ne znam zbog čega Kalderon i delavedova ne dobijaju određene minute. Čeka se povratak D.Rosa ovo je pretanko

the answer

pre 6 godina

@direktno
svaka cast za komentar,kad bi samo hteki ds procitaju i shvate kooliko si pametnih stvsri rekao..svaka cast.
a ti petre, dobro si izasao uz rupe,ovo je tvojih pet minuta jer je Lebron izgubio,idi covece prosetaj malo,upoznaj neku devojku,zivot ti se sastoji od cekanja lebronovog poraza da. bi izbacio 10 jedno te istih komentara,zapitaj sr dal si normalan. pozdrav

Sir Djavo

pre 6 godina

Ja prvi ne volim Lebrona ali ga ne mogu kriviti za poraze od GSW-a jer su oni strašan tim, LBJ je gubio od Dalasa u finalu sa jačim igračima nego što ima sad pa što bih onda očekivao da će samoprozvani kralj sada učiniti nekakvo čudo sa saigračima koje je manje više sam odabrao i zeznuo. Kad ode ostaje im problem.

Klivlend

pre 6 godina

Nije rival koji moze Voriorsima da nacini stetu u tom eventualnom finalu .Mislim da ce biti mnogo teze proci kroz plej of na Zapadu .Gomila nezgodnih ekipa Hjuszon,Sparsi,Oklahoma sad je tu i Minesota a ne bih otpisivao ni Kliperse ,ako svi budu zdravi mogu da pomrse racune favoritima .Mada Klivlend ce biti opet najbolji na Istoku jednostavno suvise dubok tim imaju ,znatno duzu klupu od Bostona,Toronta i Vasingtona .

the truth

pre 6 godina

Kakva je tri rampe dodijelio Lebron, dvije Kariju, a ona Durentu je bila brutalna :) Makar ce imati po koju bananu pojesti posle meca, kazu kalijum i potazijum je vrhunski za oporavak :)

Marko4

pre 6 godina

Lebron vise nikada nece osvojiti prsten. Ono finale od pre dve sezone da se ponovi jos milion puta ne bi dobili ni jednom. Gledace do kraja karijere kako GS osvaja prstenje i to je to. Da mu daju 4 igraca iz lige koja hoce da dovede(sto se otprilike i desava uvek kada lebron predje u novi tim), ne bi uspeo da pobedi GS, mada tesko bi dobili i hjuston i jos neke timove sa zapada(zato junacina celu karijeru igra na istoku). Jednostavno njegova sujeta unisti hemiju u ekipi, to trpe i igraci i treneri, gledaju se i cute jer znaju da ce ipak najverovatnije imati sansu da se bore za prsten. Posle fijaska koji ce im se desiti ove sezone(vec se desava), otici ce u LAL, dovesce mu tamo jos nekoliko all star-igraca, pa ce se onda tek izblamirati na zapadu, i onda sledi penzija..

Rade

pre 6 godina

Jednodimenzionalan a u top 10 ikada kažeš. 
Nekima stvarno treba zabraniti pristup komentarisanju NBA, ozbiljno
(Znači Haoos (čisto onako komentar), 16. januar 2018 15:14)

Nekima bi trebalo zabraniti da čitaju komentare, jer često, usled odsustva objektivnosti, nisu u stanju da ispravno protumače napisano.

Jednodimenzionalnost nisam naveo kao manu, već kao karakteristiku. A sad da objasnim.

Šut mu varira (što kod njega jako utiče na samopouzdanje), post igru i defanzivu je zapostavio, igra isključivo sa loptom, pojednostavljuje (samim tim) igru...

E sad, on je zver, 'hodajući mismeč', kojem, ako se nađeš na ramenu on će te nositi do samog koša. Sposoban je da čita igru i da na vreme izbaci pas. Kontru trči kao besan...

Sve to dovodi do toga da njegove ekipe igraju isti stil košarke: loš protok lopte, loš pozicioni napad, umanjene uloge pojedinih igrača, strašne kontre, dosta šuta za tri (više CLE nego MIA)...
Njegove ekipe su uvek dovoljno dobre da dođu do finala (uzeti u obzir snagu Istoka) ali nikada ne igraju vanserijsku košarku zbog principa na kojem se zasniva njihova igra a to je 'princip štekera (Džejms) i elemenata uključenih u šteker'. Zato se dešava da kada on izađe ostatak ekipe se veoma teško pregrupiše... itd

Sve ovo sam podrazumevao pod JEDNODIMENZIONALNOST.
I da, u top 10 je. Šta je problem?

the truth

pre 6 godina

@Petarczv, Istina je da Durent igra bolju odbranu ove sezonu, ali zasto? I kako se racuna odbrana u Nba? Vjerovatno i to da ne znas! Pogledaj listu sa najboljim defanzivcima i posto si jako inteligentan zakljucices sta?

Kangrga

pre 6 godina

@Lesa
Vidim da umireš u želji za plesom, pokretom i magijom pa je moja topla preporuka da počneš ozbiljno da pratiš ritmičku gimnastiku i sinhrono plivanje:)

madridista

pre 6 godina

Za ovog sto rece da pratim Nba od 2016- pratim je od 97 i cuvenih finala Jute i Cikaga, pa na ovamo.. i najboljeg tandema koji sam gledao -Stokton,Meloun.. Stokton dr.mr.prof za svakog pleja koji je igrao posle njega, jednostavno kosarkaski genije, nije bio silovatelj kosarke i nabijac statistike, zato danasnji klinci ne znaju ni ko je kad mu pomenes ime..
Petre, vidim i ja to godinama,vide mnogi koji gledaju utakmice al ne mozes protiv medija koji pisu kako oni zele i neko ko ne gleda mec procita Lebronovu statistiku 13/19 npr i pomisli ovaj je masina... to su brojke i tu ne pise da ne od tih 13 pogodjenih bilo 10 polaganja :) Ne pise da se ljudi sklanjaju da bi pokupio loptu sa parketa radi tripl-dabla, ne samo on vec i Vestbruk i mnogi danas..To se radi radi senzacionalizma, popularizma Nba i svega sto prati taj danasnji cirkus..

Rade

pre 6 godina

riverdale, 16. januar 2018 09:27) # 

A sa Irvingom je kao bilo bolje? Gubili su sa 30 prosle godine.... Ko god da je na pleju nije bitno, kari je klasu iznad svakog pleja.
(muzak, 16. januar 2018 10:24)

Poenta Lebronovog uticaja na ekipu: ko god da je na pleju nije bitno.

Ne zato što je Curry od svih bolji, već zato što Lebron nije kompatibilan ni sa pravim plejom ni sa pravim centrom. Jednodimenzionalan igrač uz sve tripldablove koje skuplja tokom karijere...

Ipak, u deset najboljih ikada, mora se priznati...

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Kakvom to igracu ? 
"Naduvanom igracu" u svakom smislu te rijeci..Lik je u pravu, ima dobar procenat suta za dva zato sto su mu 90% poena iz ulaza..To samo ne vide ljudi koji su zaljubljeni u njega, i to moze da radi samo zato Nba danas nema krstenog centra,reket se ne brani kao prije a i odbrana je sprdnja u reg.dio sezone.. Asistencije su mu ovakve - zaleti se kao kosu i posalje haubicu na stranu pa ako Korver, Love ili Smit pogode trojku ili daleku dvojku to je dobro, "kralj ih je spojio sa kosem... :) 
Nikakvu ali bas nikakvu ljepotu u njegovoj igri ne mozes da vidis...K.Durent ga unistava kad god da se sretnu ali bitno je da je ovaj sam sebe nazvao "kraljem"... ahahahhahaha,tuga sto se cini..
(madridista, 16. januar 2018 07:26)


Majko mila...........

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Poenta Lebronovog uticaja na ekipu: ko god da je na pleju nije bitno. 

Ne zato što je Curry od svih bolji, već zato što Lebron nije kompatibilan ni sa pravim plejom ni sa pravim centrom. Jednodimenzionalan igrač uz sve tripldablove koje skuplja tokom karijere...

Ipak, u deset najboljih ikada, mora se priznati...
(Rade, 16. januar 2018 14:45)


Jednodimenzionalan a u top 10 ikada kažeš.
Nekima stvarno treba zabraniti pristup komentarisanju NBA, ozbiljno

Milan

pre 6 godina

Nevezano za ovaj mec. Vidim da ce Boston i ove godine najverovatnije imati dobrog pika. Odakle im to sada ? Svake sezone imaju dobar pik na draftu, onaj Bruklinov su dali to znam. Zanima me odakle im ovaj za 2018 ako ima neko strucan da mi objasni ? A vidim da i za 2019 imaju neki pik prve runde i to nekoliko pikova.

ja

pre 6 godina

LeBron posle Dzordana najbolji ikad za mene! Samo se jednom u radjaju ovakvi igraci. Niko mi nece promeniti misljenje, a ima puno puno razloga zasto je tako.

to sam lepo rekao

pre 6 godina

To sam ja rekao jos ranije... Lebron je prevazidjen u danasnjoj kosarci. Stil igre koji gaji Lebron je idealan za 80te i 90te, pre uvodjenje zone kad se forsirala iso kosarka. Danasnji stil igre se zasniva na protoku lopte kako bi se rasirila zona i sutu za tri. E sad, drugo je to sto je on masina pa uspeva da izvuce maksimum iz svojih sposobnosti ali to je prevazidjeno. Lakse se brani. Kad jedan igrac drzi loptu protivnici imaju vremena da se pozicionirjau u odbrani. Kad lopta kruzi i stalno se krece protivnicka odbrana stalno mora da rotira i u toj rotaciji lako moze da se pojavi rupa kad neko ispadne. Te rupe najbolje iskoriscavaju slabiji igraci koji "katuju" ka kosu i imaju otvorene suteve. vrhunskom igracu ne treba prazan prostor, napravice ga sam, ali role igracima treba i tu se ogleda vrednost igraca kao sto je Kari.

Lesa

pre 6 godina

@Kangrga
Dao sam ti plus za komentar jer je odlican. Inace i jedno i drugo pogledam sa zadovoljstvom na Olimpijadi. Ako si se bavio plivanjem, onda znas koliko je bilo sta od onoga tesko za izvesti, ako nisi...

@CptPrice
Dobro, da li sam ja bilo gde u svom komentaru naveo da nije ubica? A znam o kom sportu pricamo, veruj mi. Koliko znam ja sam i rekao da je ok koristiti svoju snagu kao prednost ali onda se divi Sheku jer je bio vece cudo sa svojom konstitucijom, i onakvim radom ruku i nogu na sve to, nego sto je Lebron sa svojom. Problem sa Lebronom je sto su od njega poceli da prave naslednika Dzordana dok je jos bio u srednjoj skoli (a on se primio na sve to), ne zato sto je to bila realnost, nego zato sto NBA od njegovog napustanja parketa treba njegovu zamenu, kao sto davljenik treba kiseonik ili kao sto organizmu bez zdravih pluca konstantno treba nova boca kiseonika. Trazili su je u mnogima, i nesto najblize nasli u Kobiju ali i on je pocinjao da pada. Pa taj Dzordan sad da se vrati da igra sa pedeset i kusur banki, zasenio bi sve zvezde zajedno, toliko je veliki. A taj Bogiroga koga si naveo je po KOSARKASKOJ vestini za klasu bolji igrac od Lebrona, i ima jedno cetiri puta veca jaja u zavrsnici. Da, kosarkaska vestina, kosarkaska inteligencija, resenja u trenutku, jednom recenicom, sve ono sto ide iz glave i nema veze sa fizikom.

Buki

pre 6 godina

Klivlend igra katastrofalnu odbranu protok lopte nikakav Lebron je jedan od gorih igraca u Klivlendu sto se odbrane tice sinoc je opet imao najgori+/- u Klivlendu evo jednog linka covek je mnogo toga lepo objasnio https://www.youtube.com/watch?v=-id7gVS-IzY

jorgovan

pre 6 godina

Klivlend nema sanse u finalu, mada sam Tomasom od prosle godine ce biti daleko bolji. Neki strucnjak sudi o trejdu kako je Irving mnogo bolji,a covek tek izasao iz povrede od 7 meseci i sam kaze da nemaju vremena da treniraju nego se vraca u formu preko utakmica(plus je Kraudera i pik zaboravio).
Samo cekam sudar u plejofu OKC i GS. Ovom GS samo OKC moze da parira niko vise.

Mišel Zubenica

pre 6 godina

Ajzea Tomas ne može da igra odbranu.Korver i wade jos gori. Ne znam zbog čega Kalderon i delavedova ne dobijaju određene minute. Čeka se povratak D.Rosa ovo je pretanko

Mikii

pre 6 godina

Jel moze James da postigne neki poen a da nije iz ulaza ? Ovo je vise smesno, pa zato i ima dobar procenat suta.
(Dragan, 16. januar 2018 05:33)

Da li je moguce da zaista postoje ljudi koji nalaze mane onakvom igracu? Neverovatno.

madridista

pre 6 godina

@ Miki

Kakvom to igracu ?
"Naduvanom igracu" u svakom smislu te rijeci..Lik je u pravu, ima dobar procenat suta za dva zato sto su mu 90% poena iz ulaza..To samo ne vide ljudi koji su zaljubljeni u njega, i to moze da radi samo zato Nba danas nema krstenog centra,reket se ne brani kao prije a i odbrana je sprdnja u reg.dio sezone.. Asistencije su mu ovakve - zaleti se kao kosu i posalje haubicu na stranu pa ako Korver, Love ili Smit pogode trojku ili daleku dvojku to je dobro, "kralj ih je spojio sa kosem... :)
Nikakvu ali bas nikakvu ljepotu u njegovoj igri ne mozes da vidis...K.Durent ga unistava kad god da se sretnu ali bitno je da je ovaj sam sebe nazvao "kraljem"... ahahahhahaha,tuga sto se cini..

the truth

pre 6 godina

Kakva je tri rampe dodijelio Lebron, dvije Kariju, a ona Durentu je bila brutalna :) Makar ce imati po koju bananu pojesti posle meca, kazu kalijum i potazijum je vrhunski za oporavak :)

LalFan

pre 6 godina

Nadam se da će biti finalu Boston. Svaka čast šta je napravio LeBron ali mislim da je malo smorio.. Baš zavidim Bostonu kakvu ekipi imaju, voleo da LAL ima takvu ekipu i upravu. .

petarczv

pre 6 godina

Kajo je lebron unistio ekipu gomilanjem svojih "drugara" i sad nemogu da se sastave...oterao je kayria menjao wiginsa oterao blata i napravio tim za svooju statistiku da bude ubedljivo prva violina u napadu i da kad se zaleti na kos i udvoje ga vrati na 3 i tako dobije asistenciju..ali dobro kazu da on cini igrace boljima evo ne mogu da se sastave

ja

pre 6 godina

Okej, LeBron nema ljepotu u igri... Ali da li je to bitno? On samo koristi svoju napadacku prednost.. I meni se bas svidja kako on zakucava i to, tebi se mozda ne svidja, ali ne moze se svakom svidjeti... Naravno i Durent je neverovatan kosarkas, izuzetan, ali ja mislim da jos nije za poredjenje sa LeBronom.. Tek kad obojica zavrse karijere.

Milan

pre 6 godina

Nevezano za ovaj mec. Vidim da ce Boston i ove godine najverovatnije imati dobrog pika. Odakle im to sada ? Svake sezone imaju dobar pik na draftu, onaj Bruklinov su dali to znam. Zanima me odakle im ovaj za 2018 ako ima neko strucan da mi objasni ? A vidim da i za 2019 imaju neki pik prve runde i to nekoliko pikova.

Kangrga

pre 6 godina

@madridista
"Kevin Durent ga uništava kad god da se sretnu" - Vidi se da podrobno pratiš NBA čim izvaljuješ ovakvu glupost. Tipujem da je pratiš od 2016. godine
@hell
Pa i da dovedu Kazinsa ili DeAndre Džordana u Kavse, ponovo bi GS bio bolji. Ljudi ili ne mogu da shvate ili se prave blesavi, ali je očigledno da Voriorsi imaju 4 all star igrača na vrhuncu karijere( KD, Kari, Tompson i Grin) uz nekadašnjeg all star Iguadalu ( koji bi uzgred bio prva opcija u pola NBA) dok sa druge strane Kavsi imaju jednog pravog all stara Lebrona, pa ajde da tu računamo i Lava...Ostali su ili stari ili povređeni.

Kangrga

pre 6 godina

@madridista
Pratiš NBA od 97' a ovamo izjavljuješ da Durent po običaju odučava Lebrona od košarke?! Pretraži malo po netu koliko su se puta do sada sastajali i ko je bolje prolazio pa se javi opet:)
Ova ekipa GS je toliko moćna da bi pomeli i Čikago i Jutu iz 97 i to sa velikom lakoćom...

ja

pre 6 godina

A mora svako imati hetjera ... Tako je to uvek bilo.. Mesi ima gomilu hejtera, ima i Ronaldo, a mora imati i LeBron.. Cak i naseg Novaka hejtuju neki Srbi.. Ne postoji covek na svetu koji nema hejtera. Ne mogu ljudi da se pomire sa tim da je LeBron u top 3 najbolji igraca ikad. Samo mi traze neke mane... Bas mi je glupo sto se raspravljam ovde na ovom sajtu B92, ali nekima se jednostavno ne moze objasniti nista. Tvrdoglavi ljudi.

ja

pre 6 godina

LeBron posle Dzordana najbolji ikad za mene! Samo se jednom u radjaju ovakvi igraci. Niko mi nece promeniti misljenje, a ima puno puno razloga zasto je tako.

petarczv

pre 6 godina

Kakvom to igracu ? 
"Naduvanom igracu" u svakom smislu te rijeci..Lik je u pravu, ima dobar procenat suta za dva zato sto su mu 90% poena iz ulaza..To samo ne vide ljudi koji su zaljubljeni u njega, i to moze da radi samo zato Nba danas nema krstenog centra,reket se ne brani kao prije a i odbrana je sprdnja u reg.dio sezone.. Asistencije su mu ovakve - zaleti se kao kosu i posalje haubicu na stranu pa ako Korver, Love ili Smit pogode trojku ili daleku dvojku to je dobro, "kralj ih je spojio sa kosem... :) 
Nikakvu ali bas nikakvu ljepotu u njegovoj igri ne mozes da vidis...K.Durent ga unistava kad god da se sretnu ali bitno je da je ovaj sam sebe nazvao "kraljem"... ahahahhahaha,tuga sto se cini..
(madridista, 16. januar 2018 07:26)

To ja pisem vec godinama i vise sam se smorio sad ce neko od lebeonovaca da ti napise da pogledas neku statistiku...

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Kakvom to igracu ? 
"Naduvanom igracu" u svakom smislu te rijeci..Lik je u pravu, ima dobar procenat suta za dva zato sto su mu 90% poena iz ulaza..To samo ne vide ljudi koji su zaljubljeni u njega, i to moze da radi samo zato Nba danas nema krstenog centra,reket se ne brani kao prije a i odbrana je sprdnja u reg.dio sezone.. Asistencije su mu ovakve - zaleti se kao kosu i posalje haubicu na stranu pa ako Korver, Love ili Smit pogode trojku ili daleku dvojku to je dobro, "kralj ih je spojio sa kosem... :) 
Nikakvu ali bas nikakvu ljepotu u njegovoj igri ne mozes da vidis...K.Durent ga unistava kad god da se sretnu ali bitno je da je ovaj sam sebe nazvao "kraljem"... ahahahhahaha,tuga sto se cini..
(madridista, 16. januar 2018 07:26)


Majko mila...........

Hell

pre 6 godina

@ (nesaneg, 16. januar 2018 05:49)

E a sta mislis da dovedu i Kazinsa i Dzordana zajedno i pride jos Hardena i Westbruka,jel ce "kralju" da bude dovoljno?!

petarczv

pre 6 godina

Jel moze James da postigne neki poen a da nije iz ulaza ? Ovo je vise smesno, pa zato i ima dobar procenat suta. 
(Dragan, 16. januar 2018 05:33) 

Da li je moguce da zaista postoje ljudi koji nalaze mane onakvom igracu? Neverovatno.
(Mikii, 16. januar 2018 05:52)

Postoje! Igra u napadu mu se svodi na ulaz i snagu to jest razgrtanje igraca a u defanzivi je jos losiji. Ona cuvena lebron moze da brani sve pozicije od 1-5 ne pije vodu ko god igra protiv njega napuni ga...

the answer

pre 6 godina

@direktno
svaka cast za komentar,kad bi samo hteki ds procitaju i shvate kooliko si pametnih stvsri rekao..svaka cast.
a ti petre, dobro si izasao uz rupe,ovo je tvojih pet minuta jer je Lebron izgubio,idi covece prosetaj malo,upoznaj neku devojku,zivot ti se sastoji od cekanja lebronovog poraza da. bi izbacio 10 jedno te istih komentara,zapitaj sr dal si normalan. pozdrav

petarczv

pre 6 godina

Ne znam što ne teraju trenera više ovo je bruka imati 10 poraza zaredom sa ovakvim timom. Nek najure tog Tajron Lua i dovedu Van Gandija ili nekog starog vuka koji zna znanje. Ovo je katastrofa imati ovoliko izgubljnih utakmica.
(Вук, 16. januar 2018 08:14)

Zato sto nijedan ozbiljniji trener nece da glumi trenera dok samozvani kralj radi njegov posao...

madridista

pre 6 godina

Za ovog sto rece da pratim Nba od 2016- pratim je od 97 i cuvenih finala Jute i Cikaga, pa na ovamo.. i najboljeg tandema koji sam gledao -Stokton,Meloun.. Stokton dr.mr.prof za svakog pleja koji je igrao posle njega, jednostavno kosarkaski genije, nije bio silovatelj kosarke i nabijac statistike, zato danasnji klinci ne znaju ni ko je kad mu pomenes ime..
Petre, vidim i ja to godinama,vide mnogi koji gledaju utakmice al ne mozes protiv medija koji pisu kako oni zele i neko ko ne gleda mec procita Lebronovu statistiku 13/19 npr i pomisli ovaj je masina... to su brojke i tu ne pise da ne od tih 13 pogodjenih bilo 10 polaganja :) Ne pise da se ljudi sklanjaju da bi pokupio loptu sa parketa radi tripl-dabla, ne samo on vec i Vestbruk i mnogi danas..To se radi radi senzacionalizma, popularizma Nba i svega sto prati taj danasnji cirkus..

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Poenta Lebronovog uticaja na ekipu: ko god da je na pleju nije bitno. 

Ne zato što je Curry od svih bolji, već zato što Lebron nije kompatibilan ni sa pravim plejom ni sa pravim centrom. Jednodimenzionalan igrač uz sve tripldablove koje skuplja tokom karijere...

Ipak, u deset najboljih ikada, mora se priznati...
(Rade, 16. januar 2018 14:45)


Jednodimenzionalan a u top 10 ikada kažeš.
Nekima stvarno treba zabraniti pristup komentarisanju NBA, ozbiljno

Guner

pre 6 godina

Od osam poslednjih meceva ove dve ekipe GSW je dobio sedam. A i ta jedna pobeda je vise bila zbog manjka zelje kod igraca Voriorsa. Da su zavrsili sa 4-0 izgubili bi nesto novca ne znam koliko je tacno u pitanju.

madridista

pre 6 godina

...Plus sto mu dovode igrace koje on oce,plus svi ti koji dodju igraju losije nego u prethodnim timovima (Love,Korver,Vejd,Krauder, vjerovatno i Tomas) a govori se da ih on cini boljima - on ne da ih ne cini boljima nego ih gusi na svaki moguci nacin... Imas pleja a samozvani kralj ti organizuje igru ?! i to kako: Love mu "otvori" reket,ode u ugao - Smit ili Korver u drugi ugao, on se zaleti i ako ga udvoje onda on posalje haubicu ka njima, i oni opale za tri pa sta Bog da..to je njegova organizacija igre...

nista o nicemu

pre 6 godina

E, pa, deco, koliko god u ovoj prici bio protiv GSW, sad vidite zasto Dzejms nece biti najbolji. Najbolji ne dozvoljava ovakve stvari, never majnd da li je u pitanju sezona ili plejof. To je razlika.

petarczv

pre 6 godina

Delovalo ko da su sa pola gasa u drugom poluvremenu Voriorsi resili. Kavsima bi trebale fantasticne partije Ajzee, Lava i Lebrona da mogu nesto da urade, a i uz to da se nadovezu Vejd, Korver, Smit ili Krauder. Sem Lebrona i Kraudera donekle, niko u Kavsima ne moze ozbiljniju odbranu da odigra. Tesko da ce se bilo ko pitati sa Voriorsima u seriji.
(Munja, 16. januar 2018 05:20)

Ni lebron ne igra nikakvu odbranu durent je po svim defanzivnim parametrima bolji od njega cak je u top 3 u ligi ove sezone...

ja

pre 6 godina

Vi sto govorite da Dzejms ide samo na prodor (a i to nije tacno, dao je oko 80 trojki ove sezone, samo ga nije islo), a sta bi vi radili da imate ovu sangu??? Ajde molim vas odgovorite mi? Da mozete da zakucavate ovako i da imate ovu snagu? Ma vi bi sigurno sutirali trojke... Kontate li da covjek koristi njegovu najvecu prednost, sto je logicno.

anonymous

pre 6 godina

Jesu GSW zaista mocni, ali osim Durenta nijednog igraca nisu doveli kao zvezdu, vec su mudrim biranjem pikova na draftu pogodili sa svim igracima,koji pritom nisu pohlepni vec su spremni da igraju za manje pare, radi snage i dobrobiti cele ekipe. E to je ono sto je za pohvalu i sto je nedostajalo Brajantu, Dzejmsu, Hardenu i slicnima. Ne moras ti dobiti maksimalni ugovor. Tj. ako vec insistiras na tome onda ocekuj krs ostatak tima...

Direktno

pre 6 godina

@anonymous
Prijatelju pobrkao si lončiće što se tiče nekih stvari.
Upravo je Džejms taj koji je pristajao na manju platu tokom karijere kako bi mogao da imao respektabilan tim. Dovoljan je podatak da od ovih 15 godina karijere NIJEDNE godine nije bio najplaćeniji igrač lige a svi znaju da je to mogao da bude obzirom kakav je igrač.

the truth

pre 6 godina

@Petarczv, Istina je da Durent igra bolju odbranu ove sezonu, ali zasto? I kako se racuna odbrana u Nba? Vjerovatno i to da ne znas! Pogledaj listu sa najboljim defanzivcima i posto si jako inteligentan zakljucices sta?

Lesa

pre 6 godina

Ne postoji covek na svetu koji nema hejtera. Ne mogu ljudi da se pomire sa tim da je LeBron u top 3 najboljih igraca ikad. Samo mu traze neke mane...
(ja, 16. januar 2018 09:56)
Deo prvi:
Iskreno, ja ga ne volim kao igraca, jednostavno deluje kao samohodna haubica u gomili trkackih automobila, ne svidja mi se. No to da li se on meni dopada ili ne nije bitno za samu igru. Ni Dzordana bas nisam gotivio kada se pojavio ali sam ga nakon povratka poceo postovati, a zatim gotiviti i navijati za njega. sa Lebronom se to nije desilo, niti ce (posto je to nemoguce uz aktivnog Durenta). Moji ukusi su: Penny, T-Mac, D-Wade, Durent... a od najvecih MJ i Medzik. Nije sporno da je Lebron zaista veliki igrac ali mi smeta, i ne slazem se sa tim da se na trpa tamo gde mu nije mesto. U svakom sportu, kod najvecih, kada rade to nesto, to izgleda toliko jednostavno, pokreti deluju da su izvedeni sa takvom lakocom, kao da bi i petogodisnjak to mogao da izvede, a kod njega to nije slucaj, nikad. Sve nekako deluje na silu, na snagu. Sto je skroz ok i pozeljno u cilju ostvarivanja zeljenog rezultata (za to je placen), ali onda ne ide izjava da je on veci igrac od jednog Medzika (zamislite Medzika sa malo boljom fizikom nego sto je imao). Poenta je da je recimo taj Medzik sve radio cistom magijom, vestinom, Lebron to ne radi, ne zato sto ne zeli.

Jaran

pre 6 godina

madridista
Ne volim LeBrona (cak mi je i mnogo iritantan), ali potcenjivati njegove napadacke sposobnosti je van svake pameti! Covek se nadavao trojki u karijeri, "fadeaway" suteva ima koliko hoces pogodjenih... Ima sjajan osecaj za prostor, a tek u poslednje 3 sezone je poceo sa tim asistencijama (iz ulaza izbacuje na sut za 3). Iako je prosecan defanzivac, jedan je od najboljih "chasedown" igraca svih vremena...

Direktno

pre 6 godina

@nista o nicemu
Ajde prosvetli nas informacijom koji bi se igrač mogao sam suprostaviti fantastičnoj četvorci Golden Stejta od kojih je jedan najbolji trojkaš i najbolji šuter ikada-Kari, drugi jedan od najboljih ofanzivnih igrača svih vremena i najblaže rečeno -sila na terenu Durent, treći all around igrač i nosilac bilo koje druge franšize-Grin, dok je četvrti samo običan šuter koji je sposoban da bez problema saspe 50-60 poena-Tompson...
Već vidim odgovor da bi ih MJ zaustavio, ali malo ozbiljnosti nije na odmet.

madridista

pre 6 godina

Za ovog sto rece da pratim Nba od 2016- pratim je od 97 i cuvenih finala Jute i Cikaga, pa na ovamo.. i najboljeg tandema koji sam gledao -Stokton,Meloun.. Stokton dr.mr.prof za svakog pleja koji je igrao posle njega, jednostavno kosarkaski genije, nije bio silovatelj kosarke i nabijac statistike, zato danasnji klinci ne znaju ni ko je kad mu pomenes ime..
Petre, vidim i ja to godinama,vide mnogi koji gledaju utakmice al ne mozes protiv medija koji pisu kako oni zele i neko ko ne gleda mec procita Lebronovu statistiku 13/19 npr i pomisli ovaj je masina... to su brojke i tu ne pise da ne od tih 13 pogodjenih bilo 10 polaganja :) Ne pise da se ljudi sklanjaju da bi pokupio loptu sa parketa radi tripl-dabla, ne samo on vec i Vestbruk i mnogi danas..To se radi radi senzacionalizma, popularizma Nba i svega sto prati taj danasnji cirkus..

Sir Djavo

pre 6 godina

Ja prvi ne volim Lebrona ali ga ne mogu kriviti za poraze od GSW-a jer su oni strašan tim, LBJ je gubio od Dalasa u finalu sa jačim igračima nego što ima sad pa što bih onda očekivao da će samoprozvani kralj sada učiniti nekakvo čudo sa saigračima koje je manje više sam odabrao i zeznuo. Kad ode ostaje im problem.

Topnik

pre 6 godina

LeBron ne može sam,treba mu pomoći hahah.Lik ima veliku trojku i gomilu šutera,nema isprika.Nije sramota izgubiti od golden statea,no cleveland njima nije ni blizu.Čim su ovi dodali gasa u drugom poluvremenu,cleveland nije mogao ništa.Lebron na početku puni statistiku,no kako utakmica ide prema kraju,sve više pada,dok se durant diže i preuzima odgovornost kad je najpotrebnije.Nema sumnje u to tko je bolji igrač.

paspalj chandler

pre 6 godina

Opet cu reci, nisi timski igrac ako imas 10 asistencija, timski igrac si ako se podredis ekipi i zrtvujes statistiku da bi ekipa igrala bolje a to LeBron nikad nije uradio, ove godine se to najvise vidi, decko igra kao sto je igrao Rondo poslednjih godinu dana u Bostonu, drzi loptu 15 sekundi cekajuci da se stvori prilika za asistenciju i o tome je pricao Lou skoro a i neki igraci su potvrdili, ja smem da se kladim u 100 maraka da bi ova ekipa sa Blattom bila ubedljivo prva na istoku ali neko ne trpi autoritet.
Ne pricam samo o ovoj utakmici, Golden State je kategorija za sebe ali gubili su ove sezone od ocajnih ekipa upravo zbog nedostatka ideje u napadu, previse izolacija za Jamesa, lopta stoji, igraci se ne krecu, tesko ce u finale ove godine, Raptorsi jaki ko zemlja, Boston i Washington dosta bolji nego prosle godine.

Buki

pre 6 godina

Klivlend igra katastrofalnu odbranu protok lopte nikakav Lebron je jedan od gorih igraca u Klivlendu sto se odbrane tice sinoc je opet imao najgori+/- u Klivlendu evo jednog linka covek je mnogo toga lepo objasnio https://www.youtube.com/watch?v=-id7gVS-IzY

Rade

pre 6 godina

riverdale, 16. januar 2018 09:27) # 

A sa Irvingom je kao bilo bolje? Gubili su sa 30 prosle godine.... Ko god da je na pleju nije bitno, kari je klasu iznad svakog pleja.
(muzak, 16. januar 2018 10:24)

Poenta Lebronovog uticaja na ekipu: ko god da je na pleju nije bitno.

Ne zato što je Curry od svih bolji, već zato što Lebron nije kompatibilan ni sa pravim plejom ni sa pravim centrom. Jednodimenzionalan igrač uz sve tripldablove koje skuplja tokom karijere...

Ipak, u deset najboljih ikada, mora se priznati...

Marko4

pre 6 godina

Lebron vise nikada nece osvojiti prsten. Ono finale od pre dve sezone da se ponovi jos milion puta ne bi dobili ni jednom. Gledace do kraja karijere kako GS osvaja prstenje i to je to. Da mu daju 4 igraca iz lige koja hoce da dovede(sto se otprilike i desava uvek kada lebron predje u novi tim), ne bi uspeo da pobedi GS, mada tesko bi dobili i hjuston i jos neke timove sa zapada(zato junacina celu karijeru igra na istoku). Jednostavno njegova sujeta unisti hemiju u ekipi, to trpe i igraci i treneri, gledaju se i cute jer znaju da ce ipak najverovatnije imati sansu da se bore za prsten. Posle fijaska koji ce im se desiti ove sezone(vec se desava), otici ce u LAL, dovesce mu tamo jos nekoliko all star-igraca, pa ce se onda tek izblamirati na zapadu, i onda sledi penzija..

Jezekilj

pre 6 godina

Klivlend će ići onoliko daleko koliko ide njihova klupa, a ne LeBron. Za njega se zna. On je uvijek na nivou.

Golden state preopasan.

Lesa

pre 6 godina

Deo drugi:
Neko ce sada reci nije tacno, Lebron samo deluje nezgrapno. Onda kontra pitanje, kakve je gradje bio Zidan, za fudbalera (delovao je kao Blek Stena na terenu), a pokreti su bili? Pa Hakim koji nije bio nista sitniji od Lebrona, kako je izgledao? Meni je od centara upravo Hakim ubedljivo najdrazi od svih igraca. Covek je bio cista kosarkaska perfekcija, poezija pokreta, izvodio je ples na terenu kojim je izludjivao protivnike, a mnogi ce opet opravdano reci da je njima Vilt (meni nije iz istog razloga kao sto nije ni Lebron, cista fizicka dominacija). Nemam nista protiv koriscenja snage kao svoje prednosti u profesionalnom sportu ali mi ovde pricamo o vestini i majstorstvu, a ne fizickoj dominaciji. Lebron je i u pogledu vestine veliki igrac ali realno nije u grupi najvecih. Ljudi, imate snimke na kako vezba sa Hakimom, pa ono je neuporedivo jedno sa drugim, a Hakim je tada bio u svojim pedesetim, Lebron aktivan, na vrhuncu. Razlika je u tome sto nekima kada oduzmes fizicku snagu kao prednost, magija ostaje, a neki ne bi bili ni blizu. Prvi uvek imaju nacin da zadrze kontrolu igre, drugi se pogube.

Вук

pre 6 godina

Ne znam što ne teraju trenera više ovo je bruka imati 10 poraza zaredom sa ovakvim timom. Nek najure tog Tajron Lua i dovedu Van Gandija ili nekog starog vuka koji zna znanje. Ovo je katastrofa imati ovoliko izgubljnih utakmica.

jorgovan

pre 6 godina

Klivlend nema sanse u finalu, mada sam Tomasom od prosle godine ce biti daleko bolji. Neki strucnjak sudi o trejdu kako je Irving mnogo bolji,a covek tek izasao iz povrede od 7 meseci i sam kaze da nemaju vremena da treniraju nego se vraca u formu preko utakmica(plus je Kraudera i pik zaboravio).
Samo cekam sudar u plejofu OKC i GS. Ovom GS samo OKC moze da parira niko vise.

Lesa

pre 6 godina

@Kangrga
Dao sam ti plus za komentar jer je odlican. Inace i jedno i drugo pogledam sa zadovoljstvom na Olimpijadi. Ako si se bavio plivanjem, onda znas koliko je bilo sta od onoga tesko za izvesti, ako nisi...

@CptPrice
Dobro, da li sam ja bilo gde u svom komentaru naveo da nije ubica? A znam o kom sportu pricamo, veruj mi. Koliko znam ja sam i rekao da je ok koristiti svoju snagu kao prednost ali onda se divi Sheku jer je bio vece cudo sa svojom konstitucijom, i onakvim radom ruku i nogu na sve to, nego sto je Lebron sa svojom. Problem sa Lebronom je sto su od njega poceli da prave naslednika Dzordana dok je jos bio u srednjoj skoli (a on se primio na sve to), ne zato sto je to bila realnost, nego zato sto NBA od njegovog napustanja parketa treba njegovu zamenu, kao sto davljenik treba kiseonik ili kao sto organizmu bez zdravih pluca konstantno treba nova boca kiseonika. Trazili su je u mnogima, i nesto najblize nasli u Kobiju ali i on je pocinjao da pada. Pa taj Dzordan sad da se vrati da igra sa pedeset i kusur banki, zasenio bi sve zvezde zajedno, toliko je veliki. A taj Bogiroga koga si naveo je po KOSARKASKOJ vestini za klasu bolji igrac od Lebrona, i ima jedno cetiri puta veca jaja u zavrsnici. Da, kosarkaska vestina, kosarkaska inteligencija, resenja u trenutku, jednom recenicom, sve ono sto ide iz glave i nema veze sa fizikom.

Dragan

pre 6 godina

Prica se o fenomenalnoj partiji Lebrona? Imao covek osam izgubljenih lopti, nekoliko luta unistio napad Klivlenda kada se lomilo, u odbrani ne moze da prismrdi Durentu osim kada ga je izblokirao u jednom napadu. A Durent ga je pojeo, ko je gledao video je. Razigravao ke sve saigrace i logledajte kako je izgledao GSW sa njim na terenu. Prejak je GSW za Klivlend. Jednostavno nema Klivlend tu odbranu za njih.

Kangrga

pre 6 godina

@Lesa
Vidim da umireš u želji za plesom, pokretom i magijom pa je moja topla preporuka da počneš ozbiljno da pratiš ritmičku gimnastiku i sinhrono plivanje:)

CptPrice

pre 6 godina

Lesa, 16. januar 2018 13:47)
Jao brate, ni ja nisam fan Lebrona ali ti ga pretera.
Kazes pricamo o majstorstvu, magiji na terenu. Nee brate, pricamo o kosarci. Pricamo o kosarci, poenima, uticaj na igru, osvojene titule, pregled igre.... PRICAMO O KOSARCI. Sad da ide na tv-u repriza neke tekme u kojoj ucestvuje Bodiroga i uporedo Cle vs ne znam, Indijana, ja bih gledal Bodirogu, ali to je moj ukus.. Kazes, sta bi radio Medzik da je imao bolje fizikalije. Ne razumem poentu, svi igraci imaju jednu karijeru, jednu sansu da dostignu svoj maximum, i molim lepo. Lebron to radi fenomenalno, po meni neki igraci su od njega to radili bolje neki nisu. Wilt je bio monstrum, on je u svoje vreme igrao protiv najboljih igraca sveta i protiv njih dominirao cao zdravo. Po meni je Brajant bolji igrac od Lebrona, recimo, on je ujedno najbolji igrac kojeg sam ja gledao, ali ovo je sramota sta sve neki osporavaju Lebronu. Lebron je ubica.

Munja

pre 6 godina

Delovalo ko da su sa pola gasa u drugom poluvremenu Voriorsi resili. Kavsima bi trebale fantasticne partije Ajzee, Lava i Lebrona da mogu nesto da urade, a i uz to da se nadovezu Vejd, Korver, Smit ili Krauder. Sem Lebrona i Kraudera donekle, niko u Kavsima ne moze ozbiljniju odbranu da odigra. Tesko da ce se bilo ko pitati sa Voriorsima u seriji.

nesaneg

pre 6 godina

Dok je napad Klivlenda funkcionisao dobro, utakmica je bila prilicno izjednacena, ali njihova odbrana je ocajna, svodi se na to da se nadaju da ce protivnik da promasi, rotiranje u odbrani nepostojece, vracanje u tranziciji ocajno, koliko puta se samo GS prosetao do kosa u polu-kontrama, sto i ne treba da cudi s obzirom da su Kavsi najstarija ekipa u ligi. Najverovatnije ce se ponoviti prosla sezona, Klivlend je jos uvek dovoljno dobar da osvoji istok, ali u finalu ce ponovo biti pocisceni od GS sa 4-0 ili 4-1, jedino ako naprave neki bombasticni trejd pa da povecaju svoje sanse, npr da daju Bruklinov pik za nekog igraca tipa Kazins ili DeAndre Jordan, mada ne verujem da bi im to mnogo pomoglo...

pravnik

pre 6 godina

Lebron propo
Salim se sad ali nemaju kavsi ekipu ni hemiju svi znaju da je on taj koji se pita ko igra ili ne bih se ni cudio da uskoro ne postane trener. I treba jer ima taj pobednicki mentalitet jer upravo to treba da imaju takmicari i sportisti sto u NBA ne postoji neko duze vreme. Previse je to postalo nesto nalik show pa cak reallity. Ali kavsi su gotovi. Nema ekipe nema nicega

muzak

pre 6 godina

(riverdale, 16. januar 2018 09:27) #

A sa Irvingom je kao bilo bolje? Gubili su sa 30 prosle godine.... Ko god da je na pleju nije bitno, kari je klasu iznad svakog pleja.

petarczv

pre 6 godina

Za ovog sto rece da pratim Nba od 2016- pratim je od 97 i cuvenih finala Jute i Cikaga, pa na ovamo.. i najboljeg tandema koji sam gledao -Stokton,Meloun.. Stokton dr.mr.prof za svakog pleja koji je igrao posle njega, jednostavno kosarkaski genije, nije bio silovatelj kosarke i nabijac statistike, zato danasnji klinci ne znaju ni ko je kad mu pomenes ime.. 
Petre, vidim i ja to godinama,vide mnogi koji gledaju utakmice al ne mozes protiv medija koji pisu kako oni zele i neko ko ne gleda mec procita Lebronovu statistiku 13/19 npr i pomisli ovaj je masina... to su brojke i tu ne pise da ne od tih 13 pogodjenih bilo 10 polaganja :) Ne pise da se ljudi sklanjaju da bi pokupio loptu sa parketa radi tripl-dabla, ne samo on vec i Vestbruk i mnogi danas..To se radi radi senzacionalizma, popularizma Nba i svega sto prati taj danasnji cirkus..
(madridista, 16. januar 2018 10:46)

Kad pomenu taj fantasticni duo stokton malone njih dvoje su u svojim karijerama zajedno za 15+ sezona propustili ukupno oko 25 utakmica znaci manje od jedne po sezoni....prosto neverovatan podatak pogotovo za ove koje tripuju da su danas igraci fizicki dominantniji ali voleo bi da vidim bilo kod danas u duelu sa postarom ne bi mogli ni da ga pomere a ne nesto drugo...

Rade

pre 6 godina

Jednodimenzionalan a u top 10 ikada kažeš. 
Nekima stvarno treba zabraniti pristup komentarisanju NBA, ozbiljno
(Znači Haoos (čisto onako komentar), 16. januar 2018 15:14)

Nekima bi trebalo zabraniti da čitaju komentare, jer često, usled odsustva objektivnosti, nisu u stanju da ispravno protumače napisano.

Jednodimenzionalnost nisam naveo kao manu, već kao karakteristiku. A sad da objasnim.

Šut mu varira (što kod njega jako utiče na samopouzdanje), post igru i defanzivu je zapostavio, igra isključivo sa loptom, pojednostavljuje (samim tim) igru...

E sad, on je zver, 'hodajući mismeč', kojem, ako se nađeš na ramenu on će te nositi do samog koša. Sposoban je da čita igru i da na vreme izbaci pas. Kontru trči kao besan...

Sve to dovodi do toga da njegove ekipe igraju isti stil košarke: loš protok lopte, loš pozicioni napad, umanjene uloge pojedinih igrača, strašne kontre, dosta šuta za tri (više CLE nego MIA)...
Njegove ekipe su uvek dovoljno dobre da dođu do finala (uzeti u obzir snagu Istoka) ali nikada ne igraju vanserijsku košarku zbog principa na kojem se zasniva njihova igra a to je 'princip štekera (Džejms) i elemenata uključenih u šteker'. Zato se dešava da kada on izađe ostatak ekipe se veoma teško pregrupiše... itd

Sve ovo sam podrazumevao pod JEDNODIMENZIONALNOST.
I da, u top 10 je. Šta je problem?

ljubi cika

pre 6 godina

Ako ovo bude finale ne znam cemu se nada CLE. Kajri nije smeo da ode, i morali su jos jednog superstara da dovedu, ovako je ovo laka titula za GSW. GSW jednostavno ima sve, njima i druga petorka brutalna.

petarczv

pre 6 godina

Ajzea Tomas ne može da igra odbranu.Korver i wade jos gori. Ne znam zbog čega Kalderon i delavedova ne dobijaju određene minute. Čeka se povratak D.Rosa ovo je pretanko
(Mišel Zubenica, 16. januar 2018 05:19)

Dobija delavedova ali u milvokiju...to su ti lebronovci...

Klivlend

pre 6 godina

Nije rival koji moze Voriorsima da nacini stetu u tom eventualnom finalu .Mislim da ce biti mnogo teze proci kroz plej of na Zapadu .Gomila nezgodnih ekipa Hjuszon,Sparsi,Oklahoma sad je tu i Minesota a ne bih otpisivao ni Kliperse ,ako svi budu zdravi mogu da pomrse racune favoritima .Mada Klivlend ce biti opet najbolji na Istoku jednostavno suvise dubok tim imaju ,znatno duzu klupu od Bostona,Toronta i Vasingtona .

to sam lepo rekao

pre 6 godina

To sam ja rekao jos ranije... Lebron je prevazidjen u danasnjoj kosarci. Stil igre koji gaji Lebron je idealan za 80te i 90te, pre uvodjenje zone kad se forsirala iso kosarka. Danasnji stil igre se zasniva na protoku lopte kako bi se rasirila zona i sutu za tri. E sad, drugo je to sto je on masina pa uspeva da izvuce maksimum iz svojih sposobnosti ali to je prevazidjeno. Lakse se brani. Kad jedan igrac drzi loptu protivnici imaju vremena da se pozicionirjau u odbrani. Kad lopta kruzi i stalno se krece protivnicka odbrana stalno mora da rotira i u toj rotaciji lako moze da se pojavi rupa kad neko ispadne. Te rupe najbolje iskoriscavaju slabiji igraci koji "katuju" ka kosu i imaju otvorene suteve. vrhunskom igracu ne treba prazan prostor, napravice ga sam, ali role igracima treba i tu se ogleda vrednost igraca kao sto je Kari.

веверица

pre 6 godina

кливленд је школски пример шта се дешава када екипа "нема" тренера. имају убедљиво најјачи ростер на истоку, а крљају се са мајамијем и вашингтоном за 5 место. не бих о њиховој игри, јер је неко овде већ лепо објаснио да они игру више немају. зашто? леброн је стварно краљ на паркету, али можда је ипак превише ауторитативан и арогантан што је токсично по остатак тима. на своју величину је преузео улогу капитена, плеја, тренера и ГМ-а. остали се гуше. да ли је то разлог што је кајри побегао, а ови који су ту играју без ентузијазма - ко они музичари у ко то тамо пева, кад их немци пребију, па онда терају да свирају. леброн не само да је приватизовао лопту, него је приватизовао целу франшизу.
п.с. анте жижић и чеди осман да играју за бостон, били би већ јуниорске звезде нба, а у кливленду не могу ни да машу пешкирима. питам се чија је то воља? и да ли ико може да замисли да нпр. данијел тајс или чак маркус смарт добијају минуте у леброновој екипи. чак и у гарбиџ тајму. а у бостону су сасвим, сасвим корисни и расту као играчи.

rs

pre 6 godina

kao sto sam napiso juce tesko klivlend moze protiv goldena koji je prejak,imaju 3 vrhunska napadaca koji mogu zabiti 35+ svaku utakicu i grina koji radi sve na terenu i kad se doda jos klupa nema ko da igra sa njima u seriji

Nesa

pre 6 godina

Nevezano za ovaj mec. Vidim da ce Boston i ove godine najverovatnije imati dobrog pika. Odakle im to sada ? Svake sezone imaju dobar pik na draftu, onaj Bruklinov su dali to znam. Zanima me odakle im ovaj za 2018 ako ima neko strucan da mi objasni ? A vidim da i za 2019 imaju neki pik prve runde i to nekoliko pikova.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan, 16. januar 2018 06:03)

Evo ti ovde kako su trejdovani pikovi, da sad ne prevodim...
https://basketball.realgm.com/nba/draft/future_drafts/detailed

GM

pre 6 godina

Ako je ovo neka predigra i skeniranje mogućeg duela u finalu ... Cavsi nemaju sanse nikakve .

Ne zbog toga što su stari, što igraju slabu odbranu, nego što u nadmetanju i jurnjavi sa Gsw, ne mogu da im pariraju jer nemaju 1 akciju.
Gsw i kada hoće trojku da sutne tu ima neke akcije da se stvori pozicija za to, a Cavsi šta god da rade to je iz igre jedan na jedan.

Svakako ima vremena i moguće da bude i pad forme, da neki igrači fale ili nesto ... ali Cavsi nemaju timski igru da ih pobede ovde godine. Pre će se možda oko odbrane vise angažovati, nego što će imati neku novu ideju kako u napadu...

NastyB

pre 6 godina

(nesaneg, 16. januar 2018 05:49)

Ne bih se u potpunosti složio sa tobom, jer za razliku od prošle sezone nemaju Kajrija, koji je sad u Bostonu koji, po meni, igra dosta zreliju, lepšu i ozbiljniju košarku od Klivlenda. A koliko im je Kajri značio tek će se videti u plejofu.
Opet, mnogo toga zavisi i od Toronta, čini mi se da još uvek ne zapinju iz sve snage, kao što su radili do sada i onda ispadali u prvom/drugom krugu plejofa. I ako zaigraju ozbiljno mogli bi biti tvrd orah.
Iz svega ispada da se Klivlend, za razliku od prethodnih godina, neće "prošetati" do finala i da je veoma moguće da ni ne dođu do njega pored odličnog Bostona. Ali, svejedno, titulu će moći da uzme neko drugi samo ako se dvojica od Kari/Durant/Tompson/Grin četvorke teže povredi.
A i u ovoj utakmici se videla ogromna želja LeBrona da se dokaže, radio je sve na terenu, ali, jednostavno, nema saigrača koji može da ga "prati" a i delovalo je kao da GSW igra sa pola gasa, lagano, a onda na kraju treće i početkom četvrte dodali malo gas za 10-ak razlike i rutinski priveli kraju bez mnogo umaranja.
Poprilično se gubi draž kad već sad znaš ko će biti šampion.

kdm

pre 6 godina

Milan, upravo je Boston dao prošle godine Filadelfiji svoj svoj prvi pik za treći Filadelfije i od LAL pik od 2-5 mesta ove ili pik prve runde sledeće godine.